Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Watford vs Manchester United. 18. kolejka Premier League

» 22 grudnia 2019, 14:02 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United w 18. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Watford. Poznaliśmy skład, jaki od pierwszej minuty desygnował do gry Ole Gunnar Solskjaer. Początek meczu o 15:00.
Składy: Watford vs Manchester United. 18. kolejka Premier League
» Manchester United w 18. kolejce Premier League zmierzy się z Watford
Solskjaer postawił na ten sam skład wyjściowy, który zaczynał mecze z Manchesterem City (2:1) i Evertonem (1:1). Kapitanem Czerwonych Diabłów w niedzielnym spotkaniu będzie Harry Maguire.

Szansę na pierwszy występ od września ma Paul Pogba, który zasiadł na ławce rezerwowych. Francuski pomocnik leczył w ostatnich miesiącach uraz kostki.

Watford vs Man Utd: Relacja na Żywo



Watford: Foster – Cathcart, Kabasele, Mariappa, Femenia – Hughes, Capoue, – Doucoure, Sarr, Deulofeu – Deeney

Rezerwa: Gray, Pereyra, Heurelho Gomes, Isaac Success, Masina, Dawson, Chalobah

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw – Fred, McTominay – Lingard, James, Rashford – Martial

Rezerwa: Romero, Young, Matić, Pogba, Mata, Pereira, Greenwood


TAGI


« Poprzedni news
Deulofeu: United są mocni, ale będziemy mieli swoje sytuacje
Następny news »
Watford – Manchester United 2:0. Czerwone Diabły tracą punkty z czerwoną latarnią ligi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (509)


mikulenas: Nie ma co wierzyć w ten projekt, bo on nie wypali. Czekamy na cuda których nie zobaczymy. Ten zespół nie ma żadnego pomysłu na grę. To zwykłe pospolite ruszenie i żadne transfery tu nic nie zmienią, tak jak nie zmieniły te trzy letnie.
» 22 grudnia 2019, 17:00 #498
marmur6: To,że przegrali można zrozumieć bo i dobrym się zdarza.Nie można jednak zaakceptować stylu w jakim przegrali.Grali jak ostatnie dziady bez pomysłu na grę.To,że potrafią inaczej pokazali w paru meczach.Moim zdaniem to wina słabego trenera i braku ambicji u zawodników.Drużynę dobry trener potrafi ustawić w zależności od przeciwnika.Nasz trener tego nie potrafi.
» 22 grudnia 2019, 16:57 #497
KevoresUnited: Gdyby cały mecz wygladal jak ostatnie 15 minut... Na pochwałę zmiana Pogby, zaczelo sie kleic, AWB gdyby nie karny bylby niemal bezbledny, blad we wslizgu zdarza się kazdemu. Reszta obrony, szczegolnie Lindelof mocno przecietnie, podobnie jak pomoc. Jak zawsze staram sie nie krytykowac Lingarda, bo uważam, że czesto jest to na wyrost to dzis musze przyznac, grał fatalnie. Pod koniec przynajmniej 2 akcje, po których mogl wpasc gol. Niestety, trzeba teraz ogarnac grę do następnego meczu. Mam nadzieje że Pogba wejdzie w nim od pierwszej minuty bo dzsieijsza zmiana pokazuje, że robi dużą różnicę. Pozdrawiam wszystkich! ( no moze procz "fanow", ktorzy juz zaczynaja wyzywac klub od najgorszych)
» 22 grudnia 2019, 16:57 #496
DEPE: wiekszosc z was panowie nie rozumie na czym polega futbol, albo i sport w ogole.
oczekujecie wygranych w kazdym meczu. gdyby tak bylo to united gralby dzis o mistrza. wygrywanie w kazdym meczu jest najtrudniejsza rzecza w sporcie, i zarezerwowane jest tylko dla najlepszych. dla bardzo waskiej, eksluzywnej grupy druzyn. w calej europie tych druzyn sa 3-4 moze 5. czy naprawde spodziewacie sie ze sklad united jest zdolny wygrywac mecz za meczem? sami piszecie co chwile kogo nie kupic tego tamtego owego. gdyby sklad united byl bardzo silny to bysmy tu co chwile nie pisali zeby kupic tego tamtego owego.

nalezy sobie uzmyslowec: united jets w trakcie glebokiej rpzebudowy, nie bedzie wygryweal meczu za meczem. na to przyjdzie czas, o ile uda sie zbudowac naprawde silna druzyne. a czy sie uda? tego nikt nie wie. bo zbudowac bardzo silna druzyne, ktora wygrywa kolejke w kolejke to nie jest pstryknac palcami. liVARpool budowal taka druzyne 30 lat...
» 22 grudnia 2019, 16:56 #495
adam166621: skład mamy nienajlepszy to fakt, ale na papierze nie wyglądamy chyba gorzej od Watfordu, Crystal Palace czy Newcastle a i tak z nimi przegrywamy
» 22 grudnia 2019, 17:02 #494
zbyszek7: Nikt tu nie liczy na wygrywanie co tydzien. Liczylismy na to ze wygraja jeden mecz z najgorsza druzyna w lidze ktora miala jedna wygrana w 17 meczech! Czy na wiele liczylismy?
» 22 grudnia 2019, 17:05 #493
dara7: OLe out
» 22 grudnia 2019, 16:50 #492
adam166621: no co ty, przecież ma DNA United!! i super wizje budowy drużyny!! przegrywamy z ostatnią drużyną w tabeli ale to nic!! OGS to najlepszy trener na tej planecie!!
» 22 grudnia 2019, 16:57 #491
adam166621: A tak na poważnie, widziałbym Ole w roli dyrektora sportowego, niekoniecznie trenera. Pomysł na budowę drużyny ma dobry, zamiast ściągać przepłaconych zawodników, dołączają do nas zawodnicy, którzy chcą dla nas grać. Ale jako trener nie do końca się sprawdza, drużyna jest zmotywowana tylko na wybrane mecze z czołówką, pozostałe spotkania wyglądają jak wyglądają niestety
» 22 grudnia 2019, 17:00 #490
Fenek: Dzięki Ci Ole pięknie! Aż chce się więcej.
» 22 grudnia 2019, 16:49 #489
Lingardiho9: Dzięki David
» 22 grudnia 2019, 16:49 #488
rreddevilss: Ale powiem tez ze zaczne tracic cierpliwosc do Ole jesli w nastepnym meczu nie wyjdzie Romero, kiedy broni to nigdy nie zawiodl, zasluzyl na szanse wobec fatalnej dyspozycji De Gei
» 22 grudnia 2019, 16:49 #487
Me89v2: Ole nie ogarnia ataku pozycyjnego i same transfery mogą wiele nie dac
» 22 grudnia 2019, 16:48 #486
Joker7: i znowu prosto w tostera...
» 22 grudnia 2019, 16:48 #485
adam166621: Że-na-da! Najlepsze jest to, że Ole po meczu będzie zadowolony, jego zwolennicy również, i tak się żyje w tym United...
» 22 grudnia 2019, 16:48 #484
Kilerek7: Foster > DDG
» 22 grudnia 2019, 16:47 #483
Reico100: Spokojnie, z City wygramy. Gorzej z Watforden
» 22 grudnia 2019, 16:46 #482
Diabelred: OMG, to nawet takie Burnley potrafilo im wsadzic trojke, a my okragle zero...
» 22 grudnia 2019, 16:46 #481
rreddevilss: Taaaa jasne Mourinho be, Solskjaer be, kazdy następny tez bedzie be, kiedy wreszcie zrozumiecie, ze tutaj trzeba wymienic zawodnikow a nie trenera?
» 22 grudnia 2019, 16:45 #480
mleko: Trzeba wymienić to i to.
» 22 grudnia 2019, 16:47 #479
Joker7: zawodnicy sa wymieniani tutaj od 6 lat i to jacy i coraz wiekszy syf tutaj jest! znafco...
» 22 grudnia 2019, 16:47 #478
Reico100: Ale jak to? Przecież to trener odpowiada za naukę takiego czegoś jak celne podanie. Państwo piłkarze sami takich rzeczy nie potrafią...
» 22 grudnia 2019, 16:48 #477
zeetkaes: Ale tak jak ktoś napisał nie mamy gorszej kadry niż taki Watford a nasi piłkarze nie umia zagrać składnej akcji
» 22 grudnia 2019, 16:50 #476
MadUTD: Ole pewnie powie po meczu ze zabraklo skutecznosci
» 22 grudnia 2019, 16:45 #475
kalek87: Ja proponuję stworzyć ligę składającą się z Liverpoolu, Chelsea, Arsenalu, Tottenhamu i Man City. Wtedy United będzie dobrze grało i wygrywało. Po co nam te ogórki, z którymi się meczymy.
» 22 grudnia 2019, 16:45 #474
Me89v2: Jak przegrywamy to awb powinien być 1 do zmiany bo w ofensywie to totalne zero
» 22 grudnia 2019, 16:45 #473
kalek87: AWB w ofensywie gra bardzo słabo w każdym meczu.
» 22 grudnia 2019, 16:47 #472
dawidlp92: kiedy ten De Gea da wygrać jakiś puchar?
» 22 grudnia 2019, 16:45 #471
jerzy666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:46

Ciekawe co ręcznik musiałby zrobić żeby w końcu go posadzić na ławce i dać szanse Romero , co za ryzyko skoro Ręcznik i tak w każdym meczu coś puszcza na dodatek nie potrafi wychodzić z bramki a teraz to już nawet jej złapać a poza tym wydaje mi się że Romero lepiej kieruje obroną pokrzykuje na nich a ten nic , tylko stoi na lini i czeka nie wiadomo na co.A Pogba jak chce to powinni mu dać odejść bo tutaj nic dobrego go nie czeka
» 22 grudnia 2019, 16:45 #470
Sideswipe: odczep siem od degeji on nam tyle meczuw w pszeszłości uratował hamie ty.
» 22 grudnia 2019, 16:45 #469
jerzy666: No ale co z tego że w przeszłości jak teraz nic nie broni , to Rooneya też mogli trzymać bo ile goli on kiedyś dla nas strzelił , ma bronić tylko dlatego że kiedyś był naszym najlepszym piłkarzem , ale był już nie jest , gra fatalnie drugi sezon z rzędu
» 22 grudnia 2019, 16:47 #468
Sideswipe: ja o tym wiem, ty o tym wiesz, ale poczekaj chwilę i zobaczysz takie komentarze niedługo gdy ktoś się ośmieli go skrytykować.
» 22 grudnia 2019, 16:49 #467
jerzy666: Ostatnia drużyna w tabeli po meczu z nami ma 5 czystych kont a United ? Dwa no to chyba coś nie tak , zresztą komentatorzy mówili nawet że od poprzedniego sezonu De Gea popełnił najwięcej błędów po których padł gol ze wszystkich bramkarzy w Premier League
» 22 grudnia 2019, 16:50 #466
mikulenas: Ludzie. Czy ci co prowadzą zespoły takie jak New ShU Wol mają lepszą kadrę? Odpowiedź brzmi nie. Tylko oni mają pomysł na grę. Jakieś schematy, czegoś się trzymają. Nasi zawodnicy nie są jacyś ułomni, tylko trzeba to jakoś ogarnąć, mieć jakiś plan, koncepcję. A tu jej nie widać wszystkim rządzi przypadek, niestety
» 22 grudnia 2019, 16:44 #465
tom93: Hehe. Noo czyli po staremu :D
» 22 grudnia 2019, 16:44 #464
Himself: Pozdrawiam użytkownika sideswipe
» 22 grudnia 2019, 16:43 #463
Sideswipe: rowniez pozdrawiam, tylko nie wiem o cholerę ci chodzi.
» 22 grudnia 2019, 16:45 #462
RedsFan: Cóż nie da sie tego oglądać, wszyscy zawodzą, a najlepszy na boisku okazuje sie zawodnik który nie gral przez pół sezonu świetnie.
» 22 grudnia 2019, 16:43 #461
rreddevilss: Przypomne tylko ze City 8-0 z tymi komediantami wygralo
» 22 grudnia 2019, 16:43 #460
Me89v2: Jeszcze raz Ole postawi na lingarda czy Perreire to stracę szaxunek. Niech se tam gra nawet Tuanzebe
» 22 grudnia 2019, 16:43 #459
kolokolo98: Myśle, ze Pogba w lepszej drużynie robiłby furorę.
» 22 grudnia 2019, 16:43 #458
loczek1986: My się tu spinamy a oni mają tak wywalone na wszystko ze hej
» 22 grudnia 2019, 16:43 #457
Sideswipe: Greenwood nie gramy w rugby chłopie
» 22 grudnia 2019, 16:42 #456
Joker7: nie potrafia karla na bramce tostera przelobowac!
» 22 grudnia 2019, 16:42 #455
mleko: Czas, 5-6 zawodników, DNA i może będziemy wygrywać z Watford.
» 22 grudnia 2019, 16:42 #454
Sideswipe: no ale przecież od piłkarzy i trenera, którzy ogrywają City i tottki nie można wymagać wygranej z najsłabszą drużyną, bo potrzeba czasu.
» 22 grudnia 2019, 16:44 #453
Paps: Najtrudniejsze zrobil idealnie i przerzucil bramke..
» 22 grudnia 2019, 16:42 #452
MadUTD: Szkoda mi troche Ole, nie bedzie mial udanych swiat
» 22 grudnia 2019, 16:42 #451
vanantgaal: mamy dzisiaj jakiś dziwny napęd do próby lobowania bramkarza...
» 22 grudnia 2019, 16:41 #450
Me89v2: Wszyscy powinni dodać miesięczny hajs za ten mecz. Zero zrozumienia dla tych amatorów
» 22 grudnia 2019, 16:41 #449
sirtomas: Jest okazja zacząć pić jeszcze przed świętami..
» 22 grudnia 2019, 16:41 #448
rreddevilss: Na obronie Watfordu takie leszcze graja a my bez gola to jakis zart i kompromitacja, jak zwykle nikt za to nie beknie
» 22 grudnia 2019, 16:41 #447
p41N: Czekam na taki sam hejt na greenwooda co był na lingarda po niewykorzystanej sytuacji.
» 22 grudnia 2019, 16:41 #446
Mefjuuu: Lingard miał chyba łatwiejszą sytuację i mógł spokojnie wykończyć po ziemi w róg bramki, a Greenwood mial piłkę w powietrzu.
» 22 grudnia 2019, 16:42 #445
skay21: Lingard gra więcej o Greenwoda pomyśl przez chwilę
» 22 grudnia 2019, 16:43 #444
p41N: Z powietrza łatwiej przelobować niż z ziemi.
» 22 grudnia 2019, 16:44 #443
p41N: No tak, bo oni grają tylko raz w tygodniu a tak to na codzień siedzą w domu i liczą hajs. Pomyśl chwilę.
» 22 grudnia 2019, 16:45 #442
skay21: Jeśli Greenod będzie mial rozegrane tyle minut co Lingard wtedy mozesz ich porównywać. Greenod wchodzi tylko z ławki
» 22 grudnia 2019, 16:49 #441
VaultBoy96: Who would win?:
-Jeden z największych klubów na świecie, wydający setki milionów na transfery
-jakieś szerszenie
» 22 grudnia 2019, 16:40 #440
p41N: Ale jesteś inglisz
» 22 grudnia 2019, 16:42 #439
VaultBoy96: I know
» 22 grudnia 2019, 16:43 #438
Fenek: Ależ te wszystkie maddisony, sancho czy Haalandy muszą rwać się do gry w MU aż pewnie dni do stycznia odliczają.
» 22 grudnia 2019, 16:39 #437
Reico100: To niezły prezent im zrobiliśmy.
» 22 grudnia 2019, 16:39 #436
p41N: Pogba jest naszym najlepszym zawodnikiem, a gra dopiero od 20 minut.
» 22 grudnia 2019, 16:39 #435
dlabigt23: Niech tylko nie remisuja bo i tak to za wiele nam nie da a tylko utrzyma na stanowisku tego amatora i tak sie bedzie kulać i potem w mediach bedzie gadać jaki to jest zadowolony z remisu i pelen podziwu ze nasi wyrwali 1 pkt z 20 druzyna w tabeli . I to bylby juz krok do przodu dla naszego trenera .
» 22 grudnia 2019, 16:39 #434
Domestos: Pogba wrócił i wszystko wraca do normy.
» 22 grudnia 2019, 16:39 #433
Joker7: tak jest strzelac dalej prosto w tostera!
» 22 grudnia 2019, 16:39 #432
Assault: ale huknął Harry jak w B klasie
» 22 grudnia 2019, 16:38 #431
GGMUN6: Ile davidek chce jeszcze pieniedzy?
» 22 grudnia 2019, 16:38 #430
skay21: Wicecej i więcej, Chong też chce
» 22 grudnia 2019, 16:40 #429
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:47

Po tych paru latach człowiek powinien się już przyzwyczaić do tego ciągłego zwalniania piłkarzy po każdym gorszym meczu przez bandę internetowych malkontentów.
» 22 grudnia 2019, 16:45 #428
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 17:01

Weź nerwosol dzieciaku, i stoperan
» 22 grudnia 2019, 17:01 #427
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:37

Jestesmy takimi samymi dziadami jak Arsenal, z tym ze czasem umiemy sie zmobilizowac na szlagiery, nic z tego nie bedzie w tym sezonie natomiast licze ze w przyszlym sezonie bedzie stal w bramce u nas Henderson
» 22 grudnia 2019, 16:37 #426
mjk180: Dosłownie wczoraj kiedy ,ot tak, sprawdziłem z kim United będzie grać w niedzielę to byłem święcie przekonany ,że dostaną lanie. W końcu nasi chłopcy lubią dostawać baty od najsłabszych w tabeli to już norma hahahaha, wstyd. No i proszę miałem rację ...., w zasadzie żadna niespodzianka.
» 22 grudnia 2019, 16:36 #425
Reico100: Też czułem, że przegrają. Niestety nie myliłem się.
» 22 grudnia 2019, 16:38 #424
Sideswipe: ale cisną ten Watford hohoho, niech im ktoś powie że przegrywają 2-0
» 22 grudnia 2019, 16:36 #423
p41N: Jaki trener taka gra.
» 22 grudnia 2019, 16:37 #422
Fenek: Wincyj kasy, wincyj transferów! Tylko po co skoro my grać nie umiemy. Można by jeszcze kolejny mld wylądować i dalej będzie taka padaka.
» 22 grudnia 2019, 16:35 #421
Pops918: To się w głowie nie mieści ile dzisiaj niedokładności.
» 22 grudnia 2019, 16:35 #420
RedsFan: Podaja dokładnie, ale do przeciwnika.
» 22 grudnia 2019, 16:37 #419
Reico100: A dzisiaj śmiałem się z Milanu... Ehhh
» 22 grudnia 2019, 16:34 #418
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:34

Arsenal już czycha za plecami
» 22 grudnia 2019, 16:34 #417
rvn10: Wyjazdowe mecze United to jedna wielka porażka
» 22 grudnia 2019, 16:34 #416
loczek1986: Spokojnie Jose zrobi top 4 , totki nie mają konkurencji aktualnie
» 22 grudnia 2019, 16:33 #415
adisman17: Jak dziś wygrają Totki to będzie ciekawie o TOP4 a my wypadniemy znowu po 2 fajnych meczach nadzieji.
» 22 grudnia 2019, 16:36 #414
Paps: Nawet nie widze jakiegos szturmu i woli odwrocenia meczu.0-2 i dalej nic nie graja,marionetki.
» 22 grudnia 2019, 16:33 #413
PogbaNaBramce: wesolych swiat zyczy manchester united
» 22 grudnia 2019, 16:33 #412
Assault: za takie mecze powinny być kary finansowe, pensje zawodników wysyłane na cele charytatywne albo na proteze dla lingarda
» 22 grudnia 2019, 16:32 #411
p41N: Albo po prostu zwolnić football managera.
» 22 grudnia 2019, 16:34 #410
adisman17: Mogą im naskoczyć. Kontrakt to kontrakt i to niszczy piłkę nożną.
» 22 grudnia 2019, 16:35 #409
levy181: Jest to chole...e przykre.
» 22 grudnia 2019, 16:32 #408
artifex: Najlepsze jest to, że Watford wcale nie muruje, oni grają swój mecz a my jesteśmy tam pasażerami.
» 22 grudnia 2019, 16:32 #407
MadUTD: No oglada sie ich o wiele ciekawiej w ataku niz manchester
» 22 grudnia 2019, 16:34 #406
zeetkaes: Mam nadzieję że w nowym roku przyjdzie poche
» 22 grudnia 2019, 16:32 #405
Fenek: Zarząd kocha Ole i jego pomysły, nie ma szans na zmianę.
» 22 grudnia 2019, 16:33 #404
Diabelski97: Wszystko przez DDG... Dramat
» 22 grudnia 2019, 16:32 #403
kolokolo98: Bez przesady, przecież żadnej groźnej akcji przez cały mecz nie umiemy złożyć. Cały skład pokazuje padakę.
» 22 grudnia 2019, 16:34 #402
sisinho: No tak, wszystko przez DDG że drużyna nie potrafi zrobić jednej dobrej akcji w ofensywie :D
» 22 grudnia 2019, 16:34 #401
Me89v2: Szanuje sam siebie za to że wytrwale kibicuje temu cyrkowi
» 22 grudnia 2019, 16:30 #400
adisman17: Anielską cierpliwość trzeba mieć na ten cyrk.
» 22 grudnia 2019, 16:32 #399
Wawrzu: Podpisuje się pod tym.
» 22 grudnia 2019, 16:32 #398
Fenek: Henderson powinien być nr 1 od przyszłego sezonu.
» 22 grudnia 2019, 16:29 #397
GGMUN6: Oj zgadzam się w 100%
» 22 grudnia 2019, 16:32 #396
adisman17: Nic z tego nie będzie dziś 0 pkt. Jak Ole przestanie sobie jaj robić i weźmie się solidnie do roboty a nie fartowne wyniki to kolejny do odstrzalu.
» 22 grudnia 2019, 16:28 #395
MadUTD: Teraz widac dlaczego Klopp, Mourinho i Guardiola podlozyli sie, po prostu chcieli zeby Ole zostal na dluzej w Manchesterze i w ten sposob wyeliminowali groznego rywala na dluzej
» 22 grudnia 2019, 16:28 #394
Robert3344: Pogba jednym podaniem zrobił więcej niż wilczek przez cały mecz
» 22 grudnia 2019, 16:28 #393
ryan22: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:27

Za czasów Sir Alexa dośrodkowania to były mocne lagi w pole karne, szkoda że przeszliśmy na balony...im wyżej tym lepiej:)
» 22 grudnia 2019, 16:27 #392
Diabelski97: Nie można o nikim dzisiaj powiedzieć dobrego słowa
» 22 grudnia 2019, 16:26 #391
Blau: Pereira dzisiaj nic nie sknocił chociaż
» 22 grudnia 2019, 16:32 #390
Fenek: Gdyby nie kilka zwycięstw z kontry i gdyby rywale nie tracili tak dużo pkt to obecnie bylibyśmy blisko strefy spadkowej. Nie potrafimy nikogo rozmontować a "wysokie 8" miejsce w tabeli zawdzięczamy temu, że kluby w PL gubią pkt na potęgę i tylko Liv gra regularnie.
» 22 grudnia 2019, 16:26 #389
levy181: Ole po meczu powie że chłopaki dali z siebie wszystko.
» 22 grudnia 2019, 16:26 #388
Ciechanek: Może i dali z siebie wszystko, ale pewnie to jest właśnie ich "wszystko" :D
» 22 grudnia 2019, 16:31 #387
JasnaLiryka: Nie rozumiem, dlaczego jesteście zdziwieni? Myśleliście że będą cały czas tak grać? Przecież powtarzacie to w co drugim komentarzu , że jest źle itd itp.
Fakt zagrali piach. Szkoda 3 pkt. Dziś popełnili wszystkie możliwe błędy chyba.
Lecimy dalej, w następnym muszą ugrać :)
» 22 grudnia 2019, 16:26 #386
mikon70: Pewnie, ze tak. Nic się przecież nie dzieje! Masz racje, każdy musi się przyzwyczaić, ze doszło do takiego dramatu, ze United gra w kratkę i to nas czeka nadal
» 22 grudnia 2019, 16:27 #385
Vamp: To samo sobie powiedziałem po ostatnim meczu, ze w następnym muszą "cos"ugrac....
» 22 grudnia 2019, 16:28 #384
dlabigt23: Tak lecimy dalej ktory to juz mecz ? Co chwile ze słabymi tracimy punkty czy to u siebie czy na wyjeździe . U siebie z Evertonem i Aston Villa remisy teraz z Watfordem 2;0 w tyłek na wyjezdzie . Juz nie chce przypominac tych wczesniejszych meczy z Southampton , Westhamem itd
» 22 grudnia 2019, 16:28 #383
JasnaLiryka: :D a to płaczcie dalej i wylewajcie żale głupie. Głupie bo cały czas takie same.
» 24 grudnia 2019, 09:27 #382
Joker7: ole zauwazyl ze kamera na niego i natychmiast wstal i chcial pokazac jaki to taktyk z niego!
» 22 grudnia 2019, 16:26 #381
RedsFan: Pogba ma cos do udowodnienia w tym meczu, narazie chociaz sie stara. Jak go nie lubie tak na niego liczę, że weźmie ciężar gry na siebie.
» 22 grudnia 2019, 16:26 #380
adisman17: Minuty upływają a te akcje takie mizerne...
» 22 grudnia 2019, 16:25 #379
Normalnyfan: Mam się cieszyć, że nie mogę oglądać?
» 22 grudnia 2019, 16:24 #378
adisman17: Lepiej muzyczke sobie odpal niż na tragedie masz patrzeć.
» 22 grudnia 2019, 16:27 #377
Fenek: Bardzo.
» 22 grudnia 2019, 16:27 #376
Damian54321: Szkoda
» 22 grudnia 2019, 16:24 #375
Paps: Niestety,tam gdzie mozna grac z kontry jest fajnie.Tam gdzie trzeba rozgrywac to jest po prostu tragedia.Klub z potencjalem,ale aktualnie na miejsca 6-10.
» 22 grudnia 2019, 16:22 #374
Goralczyk90: Jeśli nawet Watford nas bije, to z czym do ludzi, panie trenerze.. My chcemy do Ligi Mistrzów wrócić? Mistrzostwo chcemy odzyskać? No chyba nie...
» 22 grudnia 2019, 16:22 #373
Fenek: O co chodzi z tymi plamami pogby? Głupio to wygląda.
» 22 grudnia 2019, 16:22 #372
Reico100: Ale wstyd...
» 22 grudnia 2019, 16:22 #371
United45: Mimo wszystko dobrze Cię widzieć z powrotem Paul!
» 22 grudnia 2019, 16:22 #370
rad2005: Jednak 0:0 to był bardzo dobry wynik
» 22 grudnia 2019, 16:22 #369
RedsFan: Co chwile przechwutuja nasze podania bo sa za lekki3 i nie dokladne masakra.
» 22 grudnia 2019, 16:22 #368
ryan22: United gra dzisiaj w żółtych koszulkach?
» 22 grudnia 2019, 16:21 #367
Robert3344: O 64 minuty za późno
» 22 grudnia 2019, 16:21 #366
rreddevilss: Co mecz jest to samo, co mecz ktos popełnia indywidualny blad i nie potrafimy zareagowac, te bajki o tym ze wrocimy do LM mozemy sobie schować bo to naprawde kompromitacja przegrac z takimi cieniasami i spadkowiczem
» 22 grudnia 2019, 16:21 #365
Joker7: wygrane z tottkami i city nic nam nie daly jak tracimu punkty z jakimis evertonami i watfordami!
» 22 grudnia 2019, 16:21 #364
PogbaKingOfMANU: Powrót króla!!
» 22 grudnia 2019, 16:21 #363
Lookasinho: Przykro sie ogląda ta kupę
» 22 grudnia 2019, 16:20 #362
Advm: Ten się za renifera przebrał?
» 22 grudnia 2019, 16:20 #361
Diabelred: Takie prezenty Chelsea nam robila w ostatnich tygodiach (3 pkt/15pkt), a my i tak nie potrafimy z tego skorzystac przykre to jest.
» 22 grudnia 2019, 16:20 #360
adisman17: i to z takimi zespołami co wystarczy się spiąć taktycznie i wyniki same będą. Z wolnej amerykanki TOP4 nie będzie.
» 22 grudnia 2019, 16:21 #359
vanantgaal: podobnie było w poprzednim sezonie. problem lezy w głowach naszych gwiazd, zakąłdają, ze mecz ze słabym rywalem wygra sie sam.
» 22 grudnia 2019, 16:22 #358
loczek1986: Jeszcze ten sztab, zamiast się wydzierać na nich to foch i guma hah
» 22 grudnia 2019, 16:20 #357
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:21

Ten mecz pokazuje ze tutaj nie ma na co czekać tylko trzeba zwolnić jak najszybciej tego pana na ławce trenerskiej . Nie , nie jestem kibicem ktory czekal tylko na potkniecie bo takich potkniec mamy duzo przez ten rok pracy z nim . Poczatek jego pracy tylko pokazuje ze jechał na efekcie nowej miotły i nic pozatym . Dopóki wygrywamy jest wszystko okej a druga sprawa ze to sami piłkarze chcieli pokazać środkowy palec Mourinho ze jednak oni nie byli tacy słabi jak on uważał . Walczyli poprostu o swoje i jakos im sie udalo wygrywać pare meczy ze słabiakami . A potem jak zaczeły sie problemy to trwają do dzis . Tutaj nic sie nie zmieni i jesli ktos dalej broni naszą legende jakimis smiesznymi wymówkami to chyba tylko z sentymentu bo innej opcji nie ma . Marnego mamy trenera i tyle . Mam nadzieje ze po świętach poleci bo gramy z Newcastle i Burnley wiec te mecze powinny wystraczyć na pogonienie naszego amatora
» 22 grudnia 2019, 16:20 #356
KOw11alMUN: No dobrze, to kogo byś zatrudnił zamiast Ole?
Bardzo chętnie usłyszę :)
» 22 grudnia 2019, 16:23 #355
Janks7: No chyba jest tylko jeden kandydat który na to czeka, chociaż jednak może i dwóch - Poche i Allegri obaj biją na głowę Ole swoim warsztatem trenerskim, obaj marzą o tej posadzie, więc zbytnio nie ma nad czym się zastanawiać.
» 22 grudnia 2019, 16:28 #354
United45: Mirek Smyla jeszcze jak trenował mnie w Rozwoju Katowice zawsze powtarzał „wślizg to jest ostateczność”
» 22 grudnia 2019, 16:19 #353
p41N: Dlatego dalej jesteś nikim.
» 22 grudnia 2019, 16:22 #352
United45: Wow .
» 22 grudnia 2019, 16:31 #351
GGMUN6: Romero od poczatku w nastepnym meczu
» 22 grudnia 2019, 16:19 #350
Advm: No i Pan Paweł
» 22 grudnia 2019, 16:19 #349
adisman17: Tak tak filozofia OGS działa. Widać to na słabszych zespołach.
» 22 grudnia 2019, 16:19 #348
Diabelski97: Gdyby DDG nie zrobił babola byłoby całkiem inaczej...
» 22 grudnia 2019, 16:18 #347
adisman17: Dokładnie. To już kolejny błąd w ostatnim czasie. Dać szanse Romero....
» 22 grudnia 2019, 16:19 #346
Himself: Ktoś jeszcze się ludzi,widzi progres itd? Zaślepki na oczach, byłem pewny,że po dobrych meczach z Tott i City potraca punkty,,,
» 22 grudnia 2019, 16:18 #345
Tomek19950307: i czemu tu się dziwić , że Pogba chce się stąd zwinąć. Przecież tutaj nie ma żadnej perspektywy na kolejne lata, a sezon w sezon gra w Lidze Europy nie jest raczej tym czego on oczekuje.
» 22 grudnia 2019, 16:18 #344
Reico100: To się skończy z 3:0.
» 22 grudnia 2019, 16:18 #343
MCHammer: Ten klub juz sie skonczył przykro to mowic ale United to tylko nazwa i historia nic wiecej
» 22 grudnia 2019, 16:17 #342
Janks7: Dobra jednak Ole nie ma żadnej wizji, cwane lisy Mou i Pep podłożyli się żebyśmy dalej szorowali dno...
Im te porażki nie zaszkodziły i tak mieli pewne posady, a nam te wygrane zaszkodziły na tyle, że szkodnik dalej siedzi na ławce i przegrywa z ostatnimi w tabeli w beznadziejnym stylu.
Koniec tego Ole Out! nie ma postępów nie ma żadnej nadziei na lepsze jutro!
Ole powinien sam podać się do dymisji, bo po prostu jako człowiek "United" przynosi hańbę tym jak gramy i jakie wyniki odnosimy.
» 22 grudnia 2019, 16:17 #341
Reico100: HAHAHA
» 22 grudnia 2019, 16:19 #340
Fenek: W zasadzie to mecze wygrane z topowymi drużynami ciągną nas w dół. Od początku sezonu nie potrafimy nikogo rozmontować ale zwycięstwa z kontry zacierają ten obraz nędzy i braku pomysłu.
» 22 grudnia 2019, 16:17 #339
rreddevilss: Mozemy podziekowac Lingardowi, tak jak pisałem dopoki w tym klubie dalej beda sentymenty dopoki dalej nie bedziemy grali w LM
» 22 grudnia 2019, 16:17 #338
Fenek: Ktoś tego lingarda wystawia do gry.
» 22 grudnia 2019, 16:17 #337
artix206: A kto ma tam grac? Romero?
» 22 grudnia 2019, 16:25 #336
Widmo: 3albo nawet 4 pociagniecie piłki przez Showa poczym stop obrót do tyłu podanie (Rash albo Lingard) i do Maguire
» 22 grudnia 2019, 16:16 #335
Robert3344: Shaw skończył się wraz z kontuzją. Ten człowiek jest tak nijaki, że nie wiadomo za co go chwalić, bo w każdej płaszczyźnie jest przeciętny.
» 22 grudnia 2019, 16:18 #334
Rabona: Ktoś mu coś na włosach zostawił, jakieś dwie plamy
» 22 grudnia 2019, 16:16 #333
kolokolo98: James dziś był kompletnie niewidoczny.
» 22 grudnia 2019, 16:16 #332
gregorvts: Jak narazie wszyscy nasi grają dno dna....
» 22 grudnia 2019, 16:16 #331
IMMM: Nie potrafimy jednej składnej akcji sklepać, o czym my w ogóle mówimy...
» 22 grudnia 2019, 16:16 #330
sirtomas: Dziwny ten projekt
» 22 grudnia 2019, 16:15 #329
SzarimMusty: O.o Greenwood wszedł bez zdejmowania zawodnika. Nie wiedziałem, że tak można.
» 22 grudnia 2019, 16:15 #328
RedDevil86: Czekajcie bo już rozgrzewa się Pereira i wygramy 12:4
» 22 grudnia 2019, 16:15 #327
Joker7: toster na bramce a oni prosto w niego wala
» 22 grudnia 2019, 16:15 #326
Kilerek7: U nas nie ma regularnosci. AWB w pierwszej połowie świetnie w drugiej karny, Martial jak duch, Lingard sam na sam orły, Shaw nie radzi sobie z Sarrem, pomoc dzisiaj nic szczególnego.
» 22 grudnia 2019, 16:15 #325
Robert3344: Błagam niech już wejdzie ten Pawełek za Lingarda... Nasz "jestem w formie" Jesse marnuje każdą piłkę, wieczne straty i jeszcze niektórzy go tu bronią xD
» 22 grudnia 2019, 16:15 #324
Paps: Solskjera tez jest dobry,Zamiast od 46 min od razu wprowadzic Greenwooda,to kapnal sie przy 0-2 ,ze trzeba zrobic zmiany :)
» 22 grudnia 2019, 16:15 #323
Michux3: Pogba sie rozgrzewa
» 22 grudnia 2019, 16:15 #322
Vip15: Zauważcie jedną rzecz, że gdyby lingard trafił w pierwszej połowie to inaczej wyglądałby ten mecz. Lingard to w rezerwach MU byłby za słaby. No niestety jak mamy takich piłkarzy jak lingard to z nimi nic nie osiągniemy.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #321
eragon30971: W poprzednim sezonie zbieraliśmy oklep od Cardiff czy remisowalismy z najsłabszym spadkowiczem od lat Huddersfield. Nic się nie zmieniło, jesteśmy bezradni przeciwko takim zespołom.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #320
mleko: To, że straciliśmy pierwszą bramkę jest winą DDG to fakt ale to, że nie potrafimy kopnąć w bramkę i nie zdobywamy bramek to kpina i śmiech. Tracimy bramkę? Ok, ale spinamy się i strzelamy 2 i nie płaczemy. Widocznie nam strzelać nie kazano..
» 22 grudnia 2019, 16:14 #319
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:15

Troche pokory . Smialiscie sie z Arsenalu jacy to oni słabi i w ogole a my przegrywamy 2;0 z ostatnia druzyna w tabeli . Toc to parodia . Najlepsze jest to ze ten wysmiewany Arsenal jeszcze nas dogoni bo tak to narazie wyglada po remisie wczoraj odrobili 1pkt xDD . Niby ten Arsenal taki słaby a jest 2 pkt tylko za nami . A jesli chodzi o Solskjaera to gdzie ta nasza świetna forma ? podobno wracamy do formy . Jest tutaj rok a tutaj nadal nie widać żadnych postępów . Jak mamy tylko mieć forme na mecze z City czy Chelsea czyli typowe przebłyski to ja podziękuje współpracy z tym człowiekiem bo to wieksza zasługa piłkarzy niż jego bo w takich meczach zwyczajnie sami sie nagrzewają i to nie jego zasługa w dłuższej perspektywie .
» 22 grudnia 2019, 16:14 #318
mikon70: Ja sam zwracałem uwagę ludziom, którzy po meczach z City i Tottenham poczuli, ze można się nabijać z Arsenalu na całego bo są w dołku. Zero pokory i zapominanie o tym, ze z Arsenalem możemy się pochwalić swoim ogromnym przeciętniactwem.
» 22 grudnia 2019, 16:26 #317
Celt15: I ten nieudacznik Lingard w pierwszym składzie to jest najlepszy obraz dna w jakim my się znajdujemy.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #316
marc: To nie Solskier dobry, tylko piłkarze sami się motywują na mecze z czołówką
» 22 grudnia 2019, 16:14 #315
Joker7: jaki ten ole jest bezradny na tej lawce... tylko caly czas pyta sie carricka
» 22 grudnia 2019, 16:14 #314
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:14

55a minuta meczu, szpeco-zwalniacze wychylili nosy ze swoich nor ;)
» 22 grudnia 2019, 16:13 #313
Assault: jakby lingard trafil bylaby inna sytuacja a tak prosze bardzo ale nie, grajmy nim dalej w wyjsciowej
» 22 grudnia 2019, 16:13 #312
kenia86: Myślałem że Milanu dziś nikt nie przebije.
» 22 grudnia 2019, 16:13 #311
mikon70: Kiedyś De Gea wyróżniał się spośród ogółu przeciętności w zespole. Niestety i on w to wsiąkł.
» 22 grudnia 2019, 16:13 #310
RedDevil86: To jest naprawdę wstyd.
» 22 grudnia 2019, 16:13 #309
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:14

Ważne że buraków zlali w tygodniu i nasi napastnicy się zregenerowari.....
» 22 grudnia 2019, 16:13 #308
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:14

trochę się spóźniłem, patrząc po komentarzach nie mam czego żałować
Oho, patrząc na wynik też nie specjalnie.
» 22 grudnia 2019, 16:13 #307
mordynator: No kto by pomyślał że sytuacja Lingarda może być tak kluczowa przecież tworzymy sytuację na potęgę
» 22 grudnia 2019, 16:13 #306
ReedSnakee: Nikt jak United nie potrafi robić prezentów na święta.
» 22 grudnia 2019, 16:13 #305
Veron: Najlepszy na linii
Najlepsze wslizgi
ten zespół to mem
» 22 grudnia 2019, 16:13 #304
ruffnecky: Taki kibic to mem
» 22 grudnia 2019, 16:16 #303
Cielii: Solskier taki dobry trener ojej
» 22 grudnia 2019, 16:13 #302
p41N: Nie mogę już patrzeć na te mordę solskjera. Wiecznie mina typu "nie wiem co tu robię".
Skończy się 4-0
» 22 grudnia 2019, 16:13 #301
artix206: Dzisiaj żaden z naszych zawodników nie podjąl rękawicy, nikt nie walczy, nikomu nie zależy. Jeśli już, to ewentualnie Fred się stara. Ale ze staraniami to B klasa.
» 22 grudnia 2019, 16:12 #300
RedsFan: Po czym był karny bo mi przerwalo?
» 22 grudnia 2019, 16:12 #299
kolokolo98: Wslizg Bissaki.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #298
artix206: Ewidentny karny. Wślizg Bissaki.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #297
RedsFan: Ok dzieki
» 22 grudnia 2019, 16:15 #296
Advm: Teraz wchodzi XD
» 22 grudnia 2019, 16:12 #295
Blau: Z kim się przełamać jak nie z Memchesterem? Przez 17 meczów strzelili tylko 9 bramek? - nam pakują 2 i to w cztery minuty.
» 22 grudnia 2019, 16:12 #294
IMMM: No w polu karnym to wślizgi mógłby sobie już darować...
» 22 grudnia 2019, 16:12 #293
vanantgaal: prawda jest aka że ten wslizg był idiotyczny, spóźniony o metr
» 22 grudnia 2019, 16:14 #292
Paps: Watford w tym sezonie wygral 1 mecz w lidze :D.Dzis bedzie 2 oczywiscie z nami :D
» 22 grudnia 2019, 16:11 #291
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:12

Rozumiem gdyby to była jakaś drużyna z pierwszej dziesiątki tabeli ale ze spadkowiczem to jest po prostu kpina.
» 22 grudnia 2019, 16:11 #290
VaultBoy96: United jak Robin Hood. Zabiera punkty bogatym, rozdaje biednym.
» 22 grudnia 2019, 16:11 #289
mordynator: Koniec marzeń o top4 raczej
» 22 grudnia 2019, 16:11 #288
Joker7: wlasnie teraz zauwazylem gdzie jest watford w tabeli!
» 22 grudnia 2019, 16:11 #287
vanantgaal: zapytam niesmiało, nie robimy zmian?
» 22 grudnia 2019, 16:11 #286
Dexxter: Hahahaha xDDD z ostatnią drużyna... co za wstyd.
» 22 grudnia 2019, 16:11 #285
marc: Zapraszamy Panie Pochettino
» 22 grudnia 2019, 16:11 #284
typer21: DDG out
» 22 grudnia 2019, 16:10 #283
levy181: Zaczął bym raczej od Lingarda i Maty. Potem Matic i Ole. DDG niestety dawno temu się zatracil ma te super mecze ale coś jest nie tak on nie ma pewności siebie jak kiedyś ale nie oznacza to że jest złym bramkarzem.
» 22 grudnia 2019, 16:15 #282
Kilerek7: Wygrać z City, przegrać z Watfordem, to tylko MU potrafi.
» 22 grudnia 2019, 16:10 #281
adisman17: Jak patrzę na grę tych typów co miliony zarabiają to aż żygać mi się chce.
» 22 grudnia 2019, 16:12 #280
Diabelred: Historia lubi sie powtarzac, w sezonie 17/18 wygralismy tez City, by w nastepnej kolejce przegrac u siebie z ostatnim Sunderlandem....
» 22 grudnia 2019, 16:12 #279
skay21: Święta uważam za rozpoczęte możemy wszyscy stroić choinki
» 22 grudnia 2019, 16:10 #278
wider: no i oczywiscie taki watford ma 1 wygraną i oczywiści z kim ma szansę na kolejne 3 pkt ?
» 22 grudnia 2019, 16:10 #277
Celt15: Klub MEM #2
» 22 grudnia 2019, 16:10 #276
Domelo: Żenada , weźcie wywalcie tego solskjeara bo nas zwala z ligi . Najgorszy Manchester United w historii klubu, wszyscy ich leją.
» 22 grudnia 2019, 16:10 #275
Fenek: Dawid kiedyś obronił jakiegoś karnego?
» 22 grudnia 2019, 16:10 #274
artix206: Z tego co pamiętam, to karnego Bainesa na OT i karnego Lukaku na Wembley w FA Cup.
» 22 grudnia 2019, 16:11 #273
Fenek: Czyli cuda się zdarzają.
» 22 grudnia 2019, 16:14 #272
Rabona: I karnego Van Piersiego z meczu 8:2
» 22 grudnia 2019, 16:15 #271
sisinho: I van Persiego w 2011/2012
» 22 grudnia 2019, 16:15 #270
Joker7: czlowiek idzie na fajke a tu juz 2;0 zal.pl co za beznadziejny zespol!
» 22 grudnia 2019, 16:10 #269
Tomek19950307: dramat dramat dramat
» 22 grudnia 2019, 16:10 #268
loczek1986: Tak jak ktoś wspomniał, sytuacja lingarda się zemściła
» 22 grudnia 2019, 16:10 #267
SzarimMusty: Błąd Wan Bissaki ale... gdzie był Lindelof?
» 22 grudnia 2019, 16:09 #266
rreddevilss: Romero zasluzyl na szanse, wiec czas najwyzszy
» 22 grudnia 2019, 16:09 #265
Lingardiho9: Po meczu
» 22 grudnia 2019, 16:09 #264
Nubeq: Czyli 2:0. Ten człowiek nie broni karnych. (Obym się mylił...)
» 22 grudnia 2019, 16:09 #263
adisman17: Jakieś kpiny z tych meczów ze słabszymi.
» 22 grudnia 2019, 16:09 #262
Mati0074: Panie Solsza to co z ta froma? Wróciła ? He he
» 22 grudnia 2019, 16:09 #261
MadUTD: Jak przegraja z Watfordem to bedzie beka xD De Gea bym tak nie winil, obrona jest slaba, slaba mentalnie co odbija sie na bramkarzu, Lindelof i Shaw nie nadaja sie na pierwszy sklad manchesteru
» 22 grudnia 2019, 16:09 #260
Nubeq: Jest chyba odwrotnie. To obrona jest słabsza mentalnie gdy bramkarz robi takie babole... Gdy wie, że za plecami ma Kariusa
» 22 grudnia 2019, 16:11 #259
Me89v2: Ten zespół to żart. Wygra czasem po kontach z faworytem a tak to kpina nie drużyna
» 22 grudnia 2019, 16:09 #258
Blau: Ale cyrk
» 22 grudnia 2019, 16:09 #257
Michux3: Co tu sie dzieje ?!
» 22 grudnia 2019, 16:09 #256
p41N: Football manager OUT
» 22 grudnia 2019, 16:09 #255
levy181: Raczej po meczu chyba że coś się zmie i w grze. Watford się broni a z takimi drużynami nie potrafią grać. Ale babol się zdarzył niestety
» 22 grudnia 2019, 16:09 #254
Kilerek7: 2 błędy i mecz zawalony.
» 22 grudnia 2019, 16:09 #253
skay21: Mówiłem że sytuacja Lingarda się zemści
» 22 grudnia 2019, 16:08 #252
MCHammer: HAHAHAHA KONIEC
» 22 grudnia 2019, 16:08 #251
adisman17: Jeju ile tych błędów De Gei. Niech więcej im płacą...
» 22 grudnia 2019, 16:08 #250
Fenek: Hahaha brawa dla Ole i jego ekipy!
» 22 grudnia 2019, 16:08 #249
1wolf1: Hahahahahahahahaha. Po co zmiany, po co nam wzmocnienia. Manchester BABOL United znowu w natarciu. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI SWIAT DLA WSZYSTKICH FANOW OD MU...
» 22 grudnia 2019, 16:08 #248
mordynator: Romero>De Gea change my mind
» 22 grudnia 2019, 16:08 #247
Kempes: Jeszcze lepiej
» 22 grudnia 2019, 16:08 #246
dlabigt23: Tak jak pisalem remis 0;0 albo ewentualnie 1;0 po jjakims babolu jak komus sie uda . Zaczynamy nasz piekny maraton z tymi słabymi . Moze być 1 pkt w dwoch meczach nie no super ! . A jeszcze czeka nas potężne Burnley
» 22 grudnia 2019, 16:08 #245
mordynator: Jeszcze zapomniałeś o remisie z Newalcastle w boxing day
» 22 grudnia 2019, 16:09 #244
CirclePain: Parada rolu5
» 22 grudnia 2019, 16:08 #243
Ciechanek: A mi go po prostu szkoda. Taki mega kiks pewnie będzie sporo pamiętał. Niech tylko któryś powie (jeśli przegramy), że przez niego a nie tych patałachów w polu...
» 22 grudnia 2019, 16:08 #242
Paps: Juz od dawna De Gea popelnia takie bledy.To nie jest na pewno jeden z najlepszych bramkarzy.
» 22 grudnia 2019, 16:09 #241
RedsFan: No i Davidek znowu w formie. Juz 2 porazka jego, a mial 2 okazje lapac piłkę :/
» 22 grudnia 2019, 16:08 #240
Diabelski97: A Romero siedzi na ławce...
» 22 grudnia 2019, 16:08 #239
SzarimMusty: Lindelof 4 błąd... zostawił swojego zawodnika, który zgrał piłkę... Potem to DDG zrobił wszystko co mógł... by nazwać go ręcznikiem.
» 22 grudnia 2019, 16:07 #238
Nubeq: Błędem było to, że nie został sprzedany gdy była taka możliwość.
» 22 grudnia 2019, 16:07 #237
Wave: 400 tys tyodniowo niezle zainwestowane
» 22 grudnia 2019, 16:07 #236
Fenek: Co słychać w MU? Bez zmian.
» 22 grudnia 2019, 16:07 #235
Paps: Hahaha,takie cos puscil :D
» 22 grudnia 2019, 16:07 #234
Lingardiho9: Chyba nadchodzi czas Romero
» 22 grudnia 2019, 16:07 #233
eragon30971: Tak jak nadszedł w końcówce poprzedniego sezonu?
» 22 grudnia 2019, 16:08 #232
Advm: Miarka chyba właśnie w tym momencie się przebrała. Pora dać szansę Sergio.
» 22 grudnia 2019, 16:07 #231
panlemon: De Gea is the new Karius
» 22 grudnia 2019, 16:07 #230
vanantgaal: jak nie Lindelof to DDG, mamy na kogo liczyć:)
» 22 grudnia 2019, 16:07 #229
Blau: Można wyłączyć
» 22 grudnia 2019, 16:06 #228
Fenek: Ładny babol. Miano najładniejszego babola ma jak w kieszeni.
» 22 grudnia 2019, 16:06 #227
Daniel110: HeHe...
» 22 grudnia 2019, 16:06 #226
DjTED: To jest większy ręcznik niż karius
» 22 grudnia 2019, 16:06 #225
klusek0128: Davida porównujesz do Kariusa za jeden błąd ??
» 22 grudnia 2019, 16:07 #224
Mati0074: Miej szacunek do bramkarza który cały czas ratował punkty dla united.
» 22 grudnia 2019, 16:08 #223
DjTED: Za jeden błąd?! Ty ze jaja robisz?
» 22 grudnia 2019, 16:08 #222
Daka: On w co drugim meczu takie cyrki odstawia w tym sezonie.
» 22 grudnia 2019, 16:08 #221
Ciechanek: Miałem to samo pisać, że ładnie Cię kolego pogrzało...
» 22 grudnia 2019, 16:08 #220
DjTED: On od zeszłego sezonu stracił nam najwięcej pkt
» 22 grudnia 2019, 16:12 #219
Kempes: No i po ptakach
» 22 grudnia 2019, 16:06 #218
GGMUN6: No David ładnie
» 22 grudnia 2019, 16:06 #217
Diabelski97: Beka..
» 22 grudnia 2019, 16:05 #216
Fenek: Przecież nie wolno zmieniać zawodników przed 60 min. Brawa!
» 22 grudnia 2019, 16:05 #215
SzarimMusty: 46 minuta Fred pierwsze podanie do przodu. Taak, o taki środek pola nic nie robiłem :P
» 22 grudnia 2019, 16:04 #214
SickRabbit: Chyba chcą mi zepsuć kolejną niedzielę...
» 22 grudnia 2019, 16:03 #213
Diabelred: 0 strzalow celnych przez 45 min z ostatnia druzyna, a niektorzy sie z Arsenalu wczoraj nabijali... Jesli Pogba jest na 100% gotowy do gry, to juz od poczatku drugiej polowy OGS powinien go wpuscic, bo tu nie ma na co czekac, a z kazda uplywajaca minuta tego czasu bedzie coraz mniej.
» 22 grudnia 2019, 15:59 #212
marmur6: Byłem zawsze fanem gry Martiala ale tracę do niego zaufanie.Nie jest godne zawodnika MU po stracie z własnej winy piłki odpuszczać próbę jej odzyskania.A tak postępuje Martial.Inny zawodnik chyba z tym samym numerem nigdy takich rzeczy nie odpuszczał - Rooney.Bardzo takiego zawodnika nam brakuje.
» 22 grudnia 2019, 15:59 #211
is200second: Przecież to jest niepojęte jak oni się męczą żeby cokolwiek strzelić.
» 22 grudnia 2019, 15:58 #210
marc: Po meczu Ole powie że widzi postępy i pozytyw A mata napisze że w United chodzi wyłącznie o wykrywanie
» 22 grudnia 2019, 15:58 #209
MCHammer: Lingard ikona Manchesteru xD
» 22 grudnia 2019, 15:58 #208
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 16:00

Szkoda tego meczu, bo slaby przeciwnik, a my nie umiemy sie przebić. Podania bardzo niecelne w kazdej formacji obrona, pomoc etc. bezbarwny środek pola McTominay i Fred znowu graja do najbliższego czyli bok, tył, nie ma nikogo kto by wziął odpowiedzialność za wyprowadzenie pilki czy też przyholowanie jej wyżej. Martial ciagle na spalonym nie pokazuje sie do podań. Mam nadzieje, że pogba wejdzie za Lingarda i Mason tylko za kogo? DJ? Chyba mniej widoczny jak nasza AM9.
Liczę na suszarkę w szatni i obrót akcji o 180stopni! Do boju Diabły!
» 22 grudnia 2019, 15:57 #207
mikon70: Martial jeszcze ma jakieś pomysły do szybkiej gry wiec bym go zostawił. Większym problemem jest James. Lingard jest poza skalą beznadziei.
» 22 grudnia 2019, 15:59 #206
SzarimMusty: mikon70 zgadzam się odnośnie Daniela ale... on w ostatnich meczach zawsze gra piach w pierwszej połowie by w drugiej być jednym z lepszych piłkarzy. Jedyna zmiana to Jessego.
» 22 grudnia 2019, 16:02 #205
RedsFan: Dlatego napisałem, że DJ mniej widoczny jak Martial. Francuz musi przyspieszyc gre lub trzymac sie lepiej pozycji i unikac spalonych.
» 22 grudnia 2019, 16:02 #204
Veron: "Głupotą jest robić ciągle to samo i oczekiwać innych rezultatów"
Tak wygląda nasz atak pozycyjny, przez rok nie potrafimy na treningach wypracować choćby jednej zaskakującej akcji.
» 22 grudnia 2019, 15:57 #203
zeetkaes: Bo to są piłkarze tak ciency że nie potrafią się tego nauczyc
» 22 grudnia 2019, 16:06 #202
pazur: Kolejny błąd bramkarza. Kolejne błędy obrony. Kolejny raz środek beznadziejny i kolejny raz atak stoi i patrzy albo niecelnie podaje. To nawet nie jest śmieszne. To groza, że tak im się nie chce, a podobno trener, mamy jakiegoś,no nie wiem, nie potrafi zmusić grajków do walki.
» 22 grudnia 2019, 15:56 #201
mikon70: Żeby nie było nie jest tak ze mi się wszystko nie podoba. No może uwagi mam jeszcze do Bissaki, który niestety jest strasznie zróżnicowany pod względem jakości gry w ofensywie i obronie. Martial ma fajne pomysły i próbuje szybko grać. Zmiany w drugiej połowie i może coś z tego będzie.
» 22 grudnia 2019, 15:55 #200
BrutalAnal: Weźcie mi te parówe Lingarda z boiska i z klubu
» 22 grudnia 2019, 15:55 #199
Ghostpl: Moje zdanie jest takie ze
Ja lingard I martial zmiana
» 22 grudnia 2019, 15:54 #198
Kiharitony: Pogba i Greenwood
» 22 grudnia 2019, 15:59 #197
mordynator: Pod choinkę to ja proszę Maddisona w Untied już w styczniu to będzie najlepszy prezent.
» 22 grudnia 2019, 15:54 #196
Strzelec: Zejdzie Lingard to wygramy
» 22 grudnia 2019, 15:53 #195
Veron: I ta mina Ole:
Z Evertonem też nie działało, ciekawe
» 22 grudnia 2019, 15:53 #194
Pawlo: Ktoś tu ostatnio bronił bardzo Martiala, bo często w meczu wychodzi na wolne pole i nie dostaje podań. Dziś podania dostaje, tylko niech ktoś mu powie, że w piłce nożnej jest co takiego jak spalony. Napastnik i rozgrywający potrzebny "na gwałt", bo zmarnujemy szanse na top 4, które w tym sezonie jest całkowicie w zasięgu.

P.S Nad Lindgardem już nie będę się pastwił, bo każdy widzi jak on gra. Owszem, każdy marnuje 100% okazje, ale nie przez 40 meczów.
» 22 grudnia 2019, 15:53 #193
Lingardiho9: Niestety, trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, Martial to najwyżej może być dobrym zmiennikiem dla Rasha na lewym skrzydle.
Do taktyki Ole przydałby się Benzema , ojjj jak ja bym chciał aby u nas grał.
Chyba napiszę list do Mikołaja z tą prośbą
» 22 grudnia 2019, 15:52 #192
Reico100: Nudny ten mecz...
» 22 grudnia 2019, 15:51 #191
Me89v2: Lingard niby biega ale to taka pipa ze nawet jak dobiegnie to unika walki i kontaktu fizycznego jak baba. Najgorszy pomocnik United ever. To już djemba djemba czy będę byli lepsi :D
» 22 grudnia 2019, 15:51 #190
helupa: co z tego, że biega? James też biega a od kilku meczów nic nie wnosi, kilka asyst ale większość przypadkowych. Ani James ani Lingard nie powinni grać w pierwszym składzie.
» 22 grudnia 2019, 15:57 #189
mordynator: Greenwood za Martiala
Pogba za Lingarda przynajmniej 1 z tych zmian na 2 połowę powinna być
» 22 grudnia 2019, 15:51 #188
SzarimMusty: Człapak to Martial?

W tym meczu miał najwięcej udanych kontaktów z piłką z całego ofensywnego trio. No i stworzył 2 dogodne okazje. James 0, Rash 1.
» 22 grudnia 2019, 15:51 #187
rreddevilss: Skoro Pogba jest na lawce to znaczy, ze jest gotowy do gry, wiec nie ma na co tutaj czekac
» 22 grudnia 2019, 15:50 #186
1wolf1: 0, slownie zero celnych strzalow na bramke w 1 polowie. Klasa sama w sobie... Greenwood powinien w koncu dostac szanse na 9. Gorszy niz Martial nie bedzie, a moze akurat bedzie lepszy. No i az strach to pisac, ale Pogba in na 10...
» 22 grudnia 2019, 15:50 #185
Himself: Wrócił stary dobry Manchester...ale co tam ,lepiej nazwać mnie trollem kiedy pisałem po wygranych z Tott i City,że nie uwierzę w tą drużynę dopóki nie złapią regularnosci itd,,,a później remis z Evertonem i możliwa strata pkt z Watfordem...brawo optymiści xd
» 22 grudnia 2019, 15:49 #184
Paps: Nie wrocil stary dobry Manchester,bo United po prsotu tak gra.Lepiej sie prezentuje z ekipami,ktore atakuja i sie odkrywaja,wtedy robimy swietne kontry.Jesli jednak gramy z druzyna,ktora mocno pilnuje zeby nie stracic i daje nam pilke to wlasnie mamy takie widowiska.Za malo jakosci w srodku pola,nie potrafimy grac pozycyjnie i szybko przez co nie ma zadnego zaskoczenia i sytuacji.
» 22 grudnia 2019, 15:52 #183
NoName222: Ole pokaż cochones i wprowadź Greenwood'a. Na pewno nie będzie bardziej drewniany (hehe bo wiecie zielone drewno) niż co niektórzy.
» 22 grudnia 2019, 15:49 #182
EmilCioran: Gramy bezbarwnie, bez jakiegokolwiek pomysłu i po prostu bardzo słabo. A przypomnę tylko, że drugie połowy zazwyczaj mamy słabsze niż pierwsze. Tylko czy da się zagrać jeszcze gorzej z drużyną taką jak Watford?
» 22 grudnia 2019, 15:49 #181
Klimaa: Niechlujność to pierwsza rzecz o której pomyśle jak mam podsumować 1 połowę. Bardzo słabo; wszyscy zawodnicy stoją w miejscu.. O sytuacje Lingarda wole nie myśleć - facet bez formy próbuje technicznych strzałów zamiast wykończyć w najprostszy sposób..
» 22 grudnia 2019, 15:49 #180
Tomek19950307: to nie kwestia formy. Taką sytuację goście w IV lidze wykorzystują
» 22 grudnia 2019, 15:50 #179
harris: Zasypiam
» 22 grudnia 2019, 15:48 #178
MCHammer: Dokładnie z taką grą zapomnijmy o top 4 ... jak się nic nie zmieni a na to wygląda to papa 4 miesjce
» 22 grudnia 2019, 15:48 #177
DaredevilUtd: Narazie ro tego meczu nikt nie chce wygrać :)
» 22 grudnia 2019, 15:48 #176
levy181: Na drugą połowę powinien wejść Pogba za Lingarda i Mason za Jamesa
» 22 grudnia 2019, 15:48 #175
jerzy666: Lingard dziękujemy że jesteś
» 22 grudnia 2019, 15:48 #174
mikon70: Lingard robi dosłownie wszystko, żeby go wyrzucić z klubu. Gość nie umie myśleć, nie ma żadnych dobrych pomysłów do rozgrywania, a jak się lobuje to jeszcze trzeba mieć niestety odpowiednie umiejętności techniczne, których on nigdy nie będzie posiadać.
» 22 grudnia 2019, 15:48 #173
levy181: Ale niedawno wszyscy chwalili Lingarda. Tak samo gdyby dzisiaj grał Pereira to też byłby hejt ale na całe szczęście go nie ma.
» 22 grudnia 2019, 15:49 #172
mikon70: Nie wszyscy bo on jest zawodnikiem do którego podchodzę w najbardziej krytyczny sposób. Jedyne co to mu ostatnio życzyłem dobrego meczu w urodziny z Evertonem ale jak zwykle wszystkich zawiódł. Ludzie są naiwni myśląc ze Lingard będzie piłkarzem kiedyś z topu.
» 22 grudnia 2019, 15:52 #171
dara7: Lingaard i Martial do zmiany,czeka Pogba i Greenwood.
» 22 grudnia 2019, 15:48 #170
Me89v2: Martial robi co może i powinien mieć asystę. Moim zdaniem lingard i James do zmiany
» 22 grudnia 2019, 15:50 #169
Paps: Super mecz,0 celnych strzalow na bramke z obu stron.
» 22 grudnia 2019, 15:48 #168
flt32705: Pogba za Linieste?
» 22 grudnia 2019, 15:48 #167
RememberMe: Jesse Lingard jest piłkarzem na Manchester United za słabym.
» 22 grudnia 2019, 15:47 #166
Tomek19950307: ja bym chciał go zobaczyć w kilku meczach na poziomie championship. I uważam że tam również nic wielkiego by nie zrobił a statystyki miałby niewiele lepsze niż w utd
» 22 grudnia 2019, 15:49 #165
zeetkaes: Już lepiej by było gomesa wystawiać przynajmniej by się ogrywał i coś by stworzył
» 22 grudnia 2019, 15:50 #164
artix206: Ładną B-klasę nam dzisiaj prezentują w tej telewizji.
» 22 grudnia 2019, 15:47 #163
rreddevilss: Z taka gra to zapomnijmy o top 4, pora przestac sie łudzić, nie mamy regularnosci a bez niej nic nie osiagniemy
» 22 grudnia 2019, 15:47 #162
Me89v2: Śp 10 i PS to mus.
» 22 grudnia 2019, 15:47 #161
Goralczyk90: Mecz póki co jest równie fascynujący, co obserwacja rosnących pomidorów..
» 22 grudnia 2019, 15:47 #160
Lingardiho9: Mamy skład jaki mamy, jest kilku piłkarzy którzy grają padake ale uważam Szanowni sezonowcy , że pomimo tego nasi zawodnicy zasługują na minimum szacunku
» 22 grudnia 2019, 15:46 #159
mikon70: Tak, szczególnie pan piłkarz z twojego nicku.
» 22 grudnia 2019, 15:50 #158
PogbaKingOfMANU: Nie ma co wymagać, wiadomo że trzeba gnoić. Teraz Lingard, wejdzie Pogba i coś mu nie wyjdzie to dopiero będą mieli używanie.
» 22 grudnia 2019, 15:51 #157
Assault: "Spokojnie zaraz sie rozkreci"
» 22 grudnia 2019, 15:46 #156
MCHammer: Boże tragedia ...
» 22 grudnia 2019, 15:46 #155
Me89v2: McT Lingard i James dziś cała trójka mega słabo.
» 22 grudnia 2019, 15:46 #154
Fenek: Greenwood za człapaka i pogba za wilczka w przerwie, bo aż oczy bolą. Trzeba walczyć, żeby nie usnąć takie emocje.
» 22 grudnia 2019, 15:45 #153
SzarimMusty: Człapak jako jedyny stworzył nam dwie okazje bramkowe. Reszta drużyny nic nie robi. Najgorzej gra Rashford i Lindelof - 3 błędy Szweda przy wyprowadzaniu piłki i 3 krotnie Wan Bissaka ratuje nas przed groźną kontrą.
» 22 grudnia 2019, 15:48 #152
damian182838: Ten mecz wyglada jakbysmy grali z mega slaba druzyna w 10, poniewaz lingard jest niewidzialny a jak sie pojawi to chyba zeby nam przeszkodzic :)
» 22 grudnia 2019, 15:44 #151
Ciechanek: Niewidoczny*
» 22 grudnia 2019, 15:47 #150
rreddevilss: Jezu ale my gramy przewidywalnie.. Zero zaskoczenia rywala
» 22 grudnia 2019, 15:43 #149
Diabelski97: W przerwie suszarka obowiązkowa
» 22 grudnia 2019, 15:42 #148
dlabigt23: Ten mecz wyglada narazie na remis 0:0 . Ewentualnie skromne 1;0 dla ktorejs z druzyn ktora bedzie miala farta i cos ustrzeli
» 22 grudnia 2019, 15:41 #147
GGMUN6: McTominay razi dzisiaj niedokładnością.
» 22 grudnia 2019, 15:41 #146
Kiharitony: Jeszcze sie zdziwisz
» 22 grudnia 2019, 15:50 #145
PogbaKingOfMANU: Ogarnijcie się ludzie z tym hejtem. Rash co drugi mecz ma marnowane setki i nikt nic nie mówi. A tu akcja i od razu ciśnięcie. Podwójne standardy po raz kolejny.
» 22 grudnia 2019, 15:41 #144
GGMUN6: Ale ma 10 goli i pare asyst, a Lingard okragle 0
» 22 grudnia 2019, 15:44 #143
mordynator: Rash w tym sezonie 13 goli
Lingard w tym sezonie 1 gol
» 22 grudnia 2019, 15:45 #142
PogbaKingOfMANU: To nie zmienia faktu podwójnych standardów, że jeden zrobi to samo i jest mieszany z błotem, a na drugi to "trudno nie wyszło, taka jest piłka".
Poza tym grają na innej pozycji i Lingard miał trudny czas prywatnie co było mówione. Rash gdyby w meczu nie miał nastu sytuacji bramkowych, to i te statystyki byłyby inne i broni się tym, że mając z np. 5 setek strzeli dwie.
» 22 grudnia 2019, 15:47 #141
mordynator: Tylko Rash jest piłkarzem który może ci wygrać mecz w pojedynkę a lingard nie.
» 22 grudnia 2019, 15:53 #140
IMMM: Lingard gra słabo już od dawien dawna, także nie można jego kiepskiej gry zalać wyłącznie na problemy prywatne
» 22 grudnia 2019, 15:55 #139
PogbaKingOfMANU: Ja widzę że Lingardowi słabo idzie i tego nie kwestionuje. Nie jest to też piłkarz wybitny klasy światowej, ale tu spada na niego krytyka x razy większa niż wgl to zasługuje. Zamysł w tej sytuacji nie był zły, by posłać piłkę górą jak mial przed sobą bramkarza, no ale nie wyszło. A tu chłop tylko piłkę kopnie i beka że co za cienias. Dopóki jest naszym piłkarzem należy mu się odrobina szacunku od kibica, nie mówiąc o zwykłym szacunku jako człowieka. Krytyka a hejt to co innego.
» 22 grudnia 2019, 16:04 #138
RedDevil86: Mam nadzieję,że Martial wyleci z MU niebawem. Gość nie ma kompletnie charakteru,a formę ma raz na 3 miesiące.
» 22 grudnia 2019, 15:40 #137
Fenek: Niech robi zmiany bo to szkoda czasu.
» 22 grudnia 2019, 15:39 #136
Snakus: zostawcie Lingarda, młody chłopak, jeszcze się wyrobi. okazuje się, że wystarczy trochę pressingu, cofnięta obrona i szukanie stałych fragmentów z agresją na De Geę i można spokojnie myśleć o zdobyczy punktowej w meczu z Manchesterem United.
» 22 grudnia 2019, 15:39 #135
Diabelski97: Greenwood od drugiej połowy!!
» 22 grudnia 2019, 15:39 #134
eragon30971: I jak tam, ten mecz stoi na dużo większym poziomie niż wczoraj Everton Arsenal?
» 22 grudnia 2019, 15:38 #133
mordynator: Błagam aby Pogba lub Greenwood weszli w jego miejsce po przerwie z Pogbą byśmy grali 433 z Masonem 442.
» 22 grudnia 2019, 15:38 #132
GGMUN6: W przerwie Pogba za Lingarda.
» 22 grudnia 2019, 15:38 #131
vanantgaal: może Lindelof coś ustrzeli to się rozkręci
» 22 grudnia 2019, 15:38 #130
skay21: Dobre
» 22 grudnia 2019, 15:38 #129
Diabelski97: Przypomina mi to mecz z West Hamem/Soton
» 22 grudnia 2019, 15:38 #128
damian182838: Lepiej by sie im grało w 10 bez Lingardinhio.
» 22 grudnia 2019, 15:38 #127
Fenek: Shaw to jest nędzny nic nam w ataku nie daje w obronie też lipa.
» 22 grudnia 2019, 15:38 #126
eMGieKa: Już nie wymyślaj,co masz do chłopa? Jest dużo więcej piłkarzy,którzy nic nie wnoszą :)
» 22 grudnia 2019, 15:40 #125
Me89v2: Dokładnie. Dziś to akurat Shaw gra dobrze raz uratował tyłek. Najgorzej lingard i McT. Potem James
» 22 grudnia 2019, 15:49 #124
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 15:57

W ataku świetne płaskie dośrodkowanie którego nikt oczywiście nie zamknął bo u nas się nie zamyka dośrodkowań. W obronie kluczowy blok strzału w polu karnym. No ale piłkarz nędzny i lipa
» 22 grudnia 2019, 15:57 #123
rreddevilss: Shaw to juz nawet szybkosci nie ma przykre co sie z nim stalo
» 22 grudnia 2019, 15:37 #122
MadUTD: I to jest wlasnie dlaczego Manchester United jest poza top 4, dlatego ze trzyma sie tutaj takich zawodnikow jak Lingard
» 22 grudnia 2019, 15:36 #121
klusek0128: Nawet Messi czy Lewandowski nie ma 100% skuteczności a sytuacja wypracowana dzięki przytomności umysłu właśnie Lingarda i 1 a nie 3 więc trochę rozsądku proponuję.
» 22 grudnia 2019, 15:39 #120
MadUTD: Z calym szacunkiem, ale gdyby Messi czy Lewandowski grali tak jak Lingard to na pewno nie mieliby po 50 goli w sezonie.
» 22 grudnia 2019, 15:45 #119
Tomek19950307: ale on z 10 takich sytuacji wykorzysta może 1
» 22 grudnia 2019, 15:46 #118
Tomek19950307: jakie wtyki trzeba mieć żeby grając coś takiego dalej trzymać się w tym klubie
» 22 grudnia 2019, 15:36 #117
klusek0128: Sytuacja wypracowana przez Lingarda ale co tam i tak jego wina że nie trafił... bo on jedyny nie trafia w sytuacji 1 na 1.
» 22 grudnia 2019, 15:41 #116
Tomek19950307: tylko że on na 10 sytuacji trafia maks raz
» 22 grudnia 2019, 15:44 #115
Ta3k: Gość od roku nie trafił do bramki a jest ofensywnym zawodnikiem...
» 22 grudnia 2019, 15:47 #114
mat90: Jestem w jego sytuacji i strzelam na 200% technicznie po krotkim rogu co za paró....
» 22 grudnia 2019, 15:36 #113
Pawelko17: Kolejny spalony Martiala, może warto byłoby go powodzić na jeden mecz i dać szanse Greenwoodowi..?
» 22 grudnia 2019, 15:36 #112
DaredevilUtd: Cóż za technika Lingardinho
» 22 grudnia 2019, 15:36 #111
Kilerek7: Lingard, normalka.
» 22 grudnia 2019, 15:36 #110
PogbaKingOfMANU: Ajjajaj. Jesse. Ale dobra akcja
» 22 grudnia 2019, 15:36 #109
Diabelski97: Martial trzeci spalony...
» 22 grudnia 2019, 15:35 #108
Assault: Po tej akcji lingard powinien zostac zmieniony i po meczu sprzedany
» 22 grudnia 2019, 15:35 #107
RedStreamer: Jaki klub taki Messi
» 22 grudnia 2019, 15:35 #106
Dexxter: Emocje jak na grzybobraniu...
Jeden z najnudniejszych meczów w PL w tym sezonie.
» 22 grudnia 2019, 15:35 #105
kondzik: Dziwne jakby trafił
» 22 grudnia 2019, 15:35 #104
Me89v2: Jak ja nienawidzę tej parodii piłkarza
» 22 grudnia 2019, 15:35 #103
rreddevilss: Boze za jakie grzechy my musimy grac takimi zawodnikami, ktorzy wiecznie zawodza w kluczowych sytuacjach
» 22 grudnia 2019, 15:34 #102
GGMUN6: Lingard oj lingard
» 22 grudnia 2019, 15:34 #101
Ciechanek: No i dalej 0 0 :D
Nie chodzi mi tu o wynik :P
» 22 grudnia 2019, 15:34 #100
Lingardiho9: 3.2.1.... Hejt start
» 22 grudnia 2019, 15:34 #99
szesze12345: Gościu nie jest w stanie strzelić 1vs1 Fosterowi
» 22 grudnia 2019, 15:35 #98
skay21: Takie niewykorzystane sutacje sie mszczą
» 22 grudnia 2019, 15:35 #97
mordynator: No bo wcale nie zasługuje... Przecież jeszcze będzie milion z takich sytuacji jesteśmy mistrzami ataku pozycyjnego
» 22 grudnia 2019, 15:35 #96
mordynator: Gość pobiera 160 tys funtów tygodniowo po to by takie sytuacje wykorzystywać
» 22 grudnia 2019, 15:36 #95
PogbaKingOfMANU: Ludzie, ciśniecie na Lingarda a Rashford co 2 mecz marnuje takie akcje, bo albo kilometr od poprzeczki albo do boku uj wie gdzie.
» 22 grudnia 2019, 15:38 #94
mordynator: Różnica jest taka że rash ma 13 goli a lingard 1.
» 22 grudnia 2019, 15:40 #93
szesze12345: Chryste
» 22 grudnia 2019, 15:34 #92
Michux3: Lingard ...
» 22 grudnia 2019, 15:34 #91
skay21: Proszę Lingard totalne dno
» 22 grudnia 2019, 15:34 #90
Fenek: Jest i nasz wilczek. Co za dramat.
» 22 grudnia 2019, 15:34 #89
Diabelski97: Lingard....
» 22 grudnia 2019, 15:33 #88
PauloKuhan: ten martial mi się nie podoba na tym ataku za mało biega
» 22 grudnia 2019, 15:33 #87
RedStreamer: Pozwolili nam wyprowadzić jedną kontrę, to Shaw ją zatrzymał :)
» 22 grudnia 2019, 15:33 #86
Rabona: Bardzo mierne te pół godziny, i to teoretycznie najlepszym składem na tą chwile nie licząc Pogby
» 22 grudnia 2019, 15:33 #85
Widmo: Bez Greenwooda w 11 ciężko mówić o najlepszym składzie
» 22 grudnia 2019, 15:34 #84
Fenek: Ależ ta gra jest nudna i czytelna, nie ma szans na gola z taką kopaniną.
» 22 grudnia 2019, 15:33 #83
PogbaKingOfMANU: Ale nudziarstwo ten mecz...ehhh...niech coś się zacznie dziać.
» 22 grudnia 2019, 15:32 #82
Kempes: Matko jedyna, ale gramy padakę. Tragedia i dramat
» 22 grudnia 2019, 15:31 #81
MadUTD: Lindelof to co najwyzej jakies Porto, Fred pasowal by do Szachtara Donieck, a McTominay chociaz to dobry zawodnik to taki de bruyne zjada go na sniadanie, obiad, kolacje
» 22 grudnia 2019, 15:31 #80
Celt15: Ale to jest zabawne, typowy United.

> Gramy z topową drużyną? Aż chce się oglądać, zgarniamy zasłużenie komplet punktów.
> Gramy z drużynami z drugiej połowy tabeli? "Eee... jak się kopie piłkę?" i cyk 2 punkty w 2 meczach.
» 22 grudnia 2019, 15:30 #79
skay21: Liczby Lindragra w tym roku są kompromitujące jak na zawodnika takiego klubu jak United, nic dodać nic ująć
» 22 grudnia 2019, 15:29 #78
damian182838: Dokładnie a on ciagle dostaje szanse w podstawie a przez niego gramy jak w 10, jest totalnie bezuzyteczny. Biega byle gdzie, zero zagrozenia, bezmyslne podania i wiekszosc to straty.
» 22 grudnia 2019, 15:32 #77
Lingardiho9: Co drugie podanie idzie w nogi przeciwnika
» 22 grudnia 2019, 15:29 #76
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 15:28

Ładna kontra Watfordu, szkoda że ropoczął ją nasz zawodnik.
» 22 grudnia 2019, 15:27 #75
Widmo: Myślicie podobnie jak komentator, ze wracający Pogba zabrał by miejsce Freda czy może bardziej Lingarda?
» 22 grudnia 2019, 15:26 #74
Blau: Freda, bo Pogba do środkowy pomocnik, a nie ofensywny.
» 22 grudnia 2019, 15:33 #73
Widmo: Tylko zmiana nie musi byc 1 do 1 i u nas pewnie będzie zmiana formacji
» 22 grudnia 2019, 15:35 #72
rreddevilss: Lingard co to bylo?? :/
» 22 grudnia 2019, 15:26 #71
SzarimMusty: Ta strata? To Rash. .
» 22 grudnia 2019, 15:27 #70
DaredevilUtd: Bardzo dużo nieudanych podań wprost pod nogi przeciwnika. Rażące sa też bledy Lindelofa. Mam nadzieje ze w 2 polowie przyspieszymy i strzelimy z 3 bramki.
» 22 grudnia 2019, 15:26 #69
pmax122: Cóż .... Nie da się dziś grać z kontry nie ma groźnych akcji ...
» 22 grudnia 2019, 15:26 #68
Fenek: Beznadzieja. Nuda. Masa niedokładności.
» 22 grudnia 2019, 15:23 #67
Celt15: Na razie sobie nie radzimy z ich pressingiem za bardzo. Bardzo przydałby się solidna 10 w zimie...
» 22 grudnia 2019, 15:23 #66
Veron: Minuta 17 klasyka:
Lindelof podanie do przeciwnika
Maguire łamie linię spalonego
De Gea nie łapie piłki po rogu

A potem zdziwienie, że tracimy w każdym meczu bramki
» 22 grudnia 2019, 15:22 #65
Lingardiho9: Co się dziś dzieje z Mctominayem ? Jakby Pogbe udawał
» 22 grudnia 2019, 15:22 #64
Mistrz1908: Najgorszy mecz w naszym wykonaniu od dawna.
» 22 grudnia 2019, 15:21 #63
jerzy666: Bo Pogba na ławce siedzi a jak wejdzie to jeszcze gorzej będzie
» 22 grudnia 2019, 15:23 #62
Blau: Przez te 20 minut mieliśmy więcej niecelnych podań niż przez cały sezon chyba
» 22 grudnia 2019, 15:21 #61
Mistrz1908: Za dużo polskiej ligi oglądali chyba
» 22 grudnia 2019, 15:20 #60
jerzy666: Licho dzisiaj grają
» 22 grudnia 2019, 15:19 #59
SzarimMusty: Właśnie o tym piszę przy Lindelofie... głupi, niewymuszony błąd.
» 22 grudnia 2019, 15:19 #58
pmax122: Póki co ciężko się na to patrzy :-(
» 22 grudnia 2019, 15:19 #57
Fenek: Kiepskie 15 min
» 22 grudnia 2019, 15:17 #56
Tomek19950307: Bogba z maticiem chyba nieco poirytowani
» 22 grudnia 2019, 15:16 #55
Ciechanek: Po co piłkarzom na ławce rękawiczki z nakładkami do smartfonów na palcach? Czyżby była możliwość używania ich podczas meczy??
» 22 grudnia 2019, 15:15 #54
RedStreamer: Bo teraz wszystkie rękawiczki mają takie nakładki.
» 22 grudnia 2019, 15:18 #53
skay21: Martial...brak zaangażowania w grę. chodzi sobie jak śpiący królewicz i ciągle ma obrażona minę.
» 22 grudnia 2019, 15:15 #52
karol100: Mctominay jak ty mnie teraz zaiponowales...
» 22 grudnia 2019, 15:13 #51
RedStreamer: Martial jest daremny, zgadzam sie na jego sprzedaż.
» 22 grudnia 2019, 15:11 #50
karol100: Przyjdzie Haaland, przynajmniej będzie gdzie go wstawic
» 22 grudnia 2019, 15:13 #49
elbeatle: Na całe szczęście ta zgoda jest tyle warta, że możesz ewentualnie sprzedać go w Fifie. Jak można oceniać po kilkunastu minutach zawodnika?
» 22 grudnia 2019, 15:14 #48
RedStreamer: Oceniam go po 17 meczach.
» 22 grudnia 2019, 15:16 #47
elbeatle: No to chyba oglądasz inne mecze, bo przez długi czas był kontuzjowany.
» 22 grudnia 2019, 15:18 #46
SzarimMusty: To Ciekawe bo zagrał zaledwie 11.
» 22 grudnia 2019, 15:22 #45
RedStreamer: Jest tak mało widoczny, że niema różnicy czy jest kontuzjowany czy nie.
» 22 grudnia 2019, 15:25 #44
Tomek19950307: niesamowicie groźny jest dziś ten Dżesi El Lingardinho
» 22 grudnia 2019, 15:07 #43
Michux3: Martial ,:0
» 22 grudnia 2019, 15:06 #42
Klimaa: Skład praktycznie do przewidzenia. Mam nadzieje że zagrają lepiej niż z Evertonem.
» 22 grudnia 2019, 15:00 #41
jerzy666: Przydałoby się jakieś 5-0 , takie pewne zwycięstwo
» 22 grudnia 2019, 14:53 #40
MCHammer: Trzymamy kciuki ,oby nasi wygrali ,tylko 3 pkt
» 22 grudnia 2019, 14:52 #39
Diabelski97: Nie można lekceważyć Szerszeni, nowy menadżer i tydzień temu zagrali dobry mecz przeciwko Live gdzie powinni mieć spokojnie kilka bramek.
» 22 grudnia 2019, 14:46 #38
jerzy666: Trzeba dzisiaj wygrać i liczyć na remis w Londynie i mamy tylko 2 pkt do top 4
» 22 grudnia 2019, 14:43 #37
Fenek: 6 remisów i 1 zwycięstwo to bilans szerszeni nie można dziś stracić pkt na nich.
» 22 grudnia 2019, 14:40 #36
zbyszek7: Boje sie ze sie przelamia :/
» 22 grudnia 2019, 14:43 #35
Mixeres: O kim mowa pisząc Dżesmond? Wyjaśnijcie mi, proszę
» 22 grudnia 2019, 14:27 #34
Blau: Lingard pewnie
» 22 grudnia 2019, 14:30 #33
mycka86: To znaczy, że jeśli ktoś w ten sposób wyraża się o jakimkolwiek graczu MU, to z góry wiesz że nie warto wchodzić z nim w dyskusje i należy zignorować.
» 22 grudnia 2019, 15:09 #32
Blau: Dobrze, że Pogba tylko na ławce. Jak wróci do składu to znowu McTominay będzie musiał harować za dwóch żeby francuski panicz mógł sobie potruchtać na boisku.
» 22 grudnia 2019, 14:22 #31
Qcu91: Pogba i Green wejdą w drugiej połowie pewnie.
Dlaczego Harry jest kapitanem, nie idzie mu to totalnie :(
» 22 grudnia 2019, 14:19 #30
is200second: Nie róbcie z Greenwooda napastnika na pierwszy sklad. A już napewno nie kosztem Martiala czy Jamesa.
» 22 grudnia 2019, 14:23 #29
Klierek7: Oni nie kumaja tego.
» 22 grudnia 2019, 14:35 #28
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 14:38

Co mu nie idzie?, dla mnie Harry jest lepszym kapitanem od DDG, w reprezentacji po Kane również jest kapitanem oraz była ostatnio informacja na zagranicznym fp że Maguire i Tuanzebe są liderami w szatni.
» 22 grudnia 2019, 14:38 #27
miocinho2: Jamesa przed sezonem nazywaliscie(nie mowie ze wszyscy)sredniakiem z Championship.Wiec wasze spostrzezenia na temat pilkarzy raczej nie sa za trafne.
» 22 grudnia 2019, 14:47 #26
is200second: Co się z tym Milanem podziało, jak jakaś Atalanta ładuje im piątkę. No ale tak to jest jak tak wielkim klubem zarządzają właściciele pizzeri. Ehh.
» 22 grudnia 2019, 14:17 #25
eragon30971: Jakaś Atalanta? Jak to chyba najbardziej ofensywnie grająca drużyna w serie A, która przy okazji awansowała do 1/8 lm.
» 22 grudnia 2019, 14:24 #24
is200second: Chodziło mi raczej o porównanie skali klubów. A raczej klubu który upadł.
» 22 grudnia 2019, 14:31 #23
kolokolo98: Atalanta to dobra drużyna, ale dostanie piątki to i tak kompromitacja.
» 22 grudnia 2019, 14:42 #22
Kkacper102: Atalanta ma świetny skład. Może być większą jeszcze rewelacją kiedy wzmocnią obronę. A Milan? Milan to taki Angielski Arsenal. Klub mem, wydawanie kasy, a w klubie dalej jest brak trenera, oraz odpowiednich piłkarzy.
» 22 grudnia 2019, 14:48 #21
SickRabbit: Nie sądziłem, że to powiem ale wolałbym Pereirę za Lingarda :D
» 22 grudnia 2019, 14:15 #20
is200second: Pereira z Mata zagrali ostatnio dobre spotkanie to kolejny trener robi to samo i gra tym kołkiem.
» 22 grudnia 2019, 14:13 #19
Magik1990MU: właśnie: zagrali ledwie dobre spotkanie przeciwko Colchester. Jeden mecz, bo wcześniej same słabe.
» 22 grudnia 2019, 14:18 #18
is200second: A kiedy Dżesmonda zagrał dobry mecz ostatnio ja się pytam?

Ole go wystawia tylko dlatego żeby dać mu szansę. Czyli na moje gość jest do odstrzal po sezonie. I mam nadzieję.
» 22 grudnia 2019, 14:20 #17
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 14:25

przeciwko City chociażby. Ogólnie młody wilczek to zwykły średniak, ale w mojej opinii nieco lepszy niż Perreiera i Mata.

Edit. też mam nadzieję, że odejdzie. Razem z Andreasem.
» 22 grudnia 2019, 14:24 #16
Wave: Lingard to jest do odstrzalu od 5 lat, a kolejni trenerzy na niego stawiaja, to jest niepojete
» 22 grudnia 2019, 14:24 #15
is200second: Bo jest angolem, a liczba wyspiarzy w angielskim klubie notabene musi się zgadzać. Tyle że granie samymi rodakami na szczeblu europejskim zwłaszcza, wygląda jak wygląda, a już napewno na tle drużyn grających piłka.
» 22 grudnia 2019, 14:30 #14
GGMUN6: Wystawiają go bo nie ma kogo innego. Napewno lepszego...
» 22 grudnia 2019, 14:42 #13
Johnyblaze: dziwi trochę brak środkowego obrońcy na ławce
» 22 grudnia 2019, 14:10 #12
mordynator: Nie wiem jaki jest sens wystawiania lingarda skoro ma się greenwooda w dobrej formie i Pogbe i wiadomo że trzeba będzie go zdjąć koło 50-60 minuty.
» 22 grudnia 2019, 14:06 #11
rizx: Ole pewnie nie chce odrazu dawać Pogby od pierwszej minuty, pewnie zmieni Jessego w drugiej połowie
» 22 grudnia 2019, 14:10 #10
mordynator: No to fakt ale zawsze można zagrać 442 z Greenwoodem wtedy LeBron i Rash na skrzydłach
» 22 grudnia 2019, 14:16 #9
marjo: Tuanzebe ?
» 22 grudnia 2019, 14:05 #8
Totengott: Co tu dużo gadać. Tylko 3 punkty!
» 22 grudnia 2019, 14:05 #7
golinek3: Serio młody wilczek zamiast pogby? :O
» 22 grudnia 2019, 14:03 #6
Strzelec: Pogba dopiero wraca po kontuzji.
» 22 grudnia 2019, 14:05 #5
Michux3: Wraca po kontuzji ? trenował 2 dni ?
» 22 grudnia 2019, 14:05 #4
Reico100: Pewnie wejdzie za Lindarda po jakimś czasie.
» 22 grudnia 2019, 14:06 #3
SzarimMusty: Trenował więcej niż dwa dni ale 3 miesiące bez rytmu meczowego... nawet najlepsi nie wytrzymają trudu pełnych 90 minut.
» 22 grudnia 2019, 14:21 #2
Veron: daber powrót mocy, już w kinach
» 22 grudnia 2019, 14:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.