Manchester United vs Chelsea. Zapowiedź 36. kolejki Premier League

» 26 kwietnia 2019, 12:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, goal.com
Manchester United w 36. kolejce Premier League podejmie Chelsea. Czerwone Diabły muszą wygrać, jeśli nadal chcą zachować szanse na finisz sezonu w TOP 4.
Manchester United vs Chelsea. Zapowiedź 36. kolejki Premier League
» Podopieczni Ole Gunnara Solskjaera w niedzielę zagrają z Chelsea mecz o „sześć punktów”
Ile bramek padnie w meczu Manchester United vs Chelsea?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera wygrali zaledwie dwa z ostatnich sześciu ligowych meczów. Rywale nie odjechali jednak Czerwonym Diabłom w siną dal, bo walka o finisz w TOP 4 przypomina wyścig żółwi. Punkty solidarnie z Manchesterem United gubią Chelsea i Arsenal, które także walczą o czwarte miejsce.

Kto? Manchester United vs Chelsea
Kiedy? 28.04.2019, 17:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Martin Atkinson
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Nawet jeśli Manchester United pokona Chelsea i wygra dwa pozostałe spotkania, to będzie musiał liczyć na potknięcia bezpośrednich rywali. The Blues pozostaną mecze z Watfordem (u siebie) i Leicester (wyjazd). Arsenal zmierzy się natomiast z Brighton (dom) i Burnley (wyjazd). W niedzielę Kanonierzy zagrają na wyjeździe z Leicester.

Ole Gunnar Solskjaer i piłkarze Manchesteru United wszelkie kalkulacje muszą odłożyć na bok. Jeśli nie zgarną pełnej puli z Chelsea, to w przyszłym sezonie będą musieli pogodzić się z prawdopodobnymi dalekimi wycieczkami w ramach Ligi Europy.

Sytuacja kadrowa:
Szansę gry od pierwszych minut może otrzymać Ander Herrera, który w ostatnich tygodniach leczył kontuzję ścięgna udowego. Hiszpan trenuje z zespołem i niewykluczone, że znów zobaczymy go w podstawowej jedenastce. Herrera wciąż nie podpisał nowej umowy z Czerwonymi Diabłami, więc najbliższe kolejki mogą być jego ostatnimi występami w diabelskich barwach.

W bramce United na pewno zagra Davida de Geę. Ole Gunnar Solskjaer nie zamierza odstawiać swojego bramkarza od gry, mimo jego słabszej dyspozycji. Znak zapytania stoi przy występie Scotta McTominaya. Szkot nie dostał zielonego światła od lekarzy na występ w ostatnich derbach Manchesteru. Przed niedzielnym meczem z Chelsea będzie musiał przejść kontrolę.

Chelsea na Old Trafford wystąpi prawdopodobnie bez N’Golo Kante. Francuz nabawił się kontuzji żebra w meczu z Burnley (2:2) i musiał opuścić boisko przed czasem. Z gry do końca sezonu wypadli Antonio Rudiger i Callum Hudson-Odoi.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Smalling, Young – Pogba, Matić, Herrera – Rashford, Lukaku, Lingard

Chelsea: Arrizabalaga – Emerson, Luiz, Christensen, Azpilicueta – Barkley, Jorginho, Kovacić – Hazard, Higuain, Pedro

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Piłkarze zobaczyli w ostatnich tygodniach, jak wygląda rzeczywistość i gdzie jesteśmy. Jeśli spojrzycie na średnią punktową z ostatnich pięciu sezonów, to wynosi ona 70 punktów. Teraz mamy 64 punkty na koncie, więc w takim właśnie miejscu jesteśmy. Taka jest teraz rzeczywistość. Wokół takiej liczby obracaliśmy się w ostatnich latach i nie jest to wystarczająco dobre. Chodzi o ostatnie sześć, siedem czy osiem meczów. Przed nami wielkie wyzwanie, abyśmy znów mogli rywalizować o najwyższe cele.



Maurizio Sarri – Postaramy się wygrać, ale najważniejsze, abyśmy nie przegrali. To bardzo trudne spotkanie dla obu zespołów. Będziemy grali z bardzo zmotywowanym zespołem po ostatnich derbach Manchesteru. Musimy spróbować. Mamy dwa bardzo ważne cele w tym sezonie. Pierwszy to TOP 4 w Premier League, a drugi to awans do finału Ligi Europy. Dla osiągnięcia pierwszego celu niedzielny mecz jest ważniejszy dla nas, niż dla Manchesteru United.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United wygrał dwa ostatnie mecze z Chelsea w Premier League na Old Trafford. Czerwone Diabły po raz ostatni trzy ligowe zwycięstwa z rzędu z The Blues zanotowały w 1957 roku.

– Chelsea wygrała z Manchesterem United 18 meczów w Premier League. Tak dobrych statystyk nie ma żaden inny zespół.

– Manchester United wygrał 3 z ostatnich 6 meczów z Chelsea we wszystkich rozgrywkach (1 remis, 2 porażki). Wcześniej Czerwone Diabły nie potrafiły pokonać The Blues w dwunastu meczach (5 remisów, 7 porażek).

– Manchester United w tym sezonie doznał trzech porażek z zespołami z Londynu (Tottenham, West Ham, Arsenal). Czerwone Diabły więcej meczów z londyńskimi ekipami przegrały tylko w sezonie 1989/1990 (Arsenal, Charlton, Chelsea, Crystal Palace, Tottenham).

– Chelsea przegrała sześć ostatnich meczów wyjazdowych Premier League przeciwko zespołom z tzw. TOP 6. W tym sezonie The Blues doznali czterech takich porażek (bilans bramek: 1 – 13). Ostatnia wygrana londyńczyków miała miejsce w sierpniu 2017 roku z Tottenhamem (2:1).

– Anthony Martial zdobył w tym sezonie dwie bramki z Chelsea w Premier League. Jedynymi piłkarzami, którzy strzelali u siebie i na wyjeździe w meczach z The Blues w jednym sezonie są Wayne Rooney (2011/2012) i Eric Cantona (1992/1993).

– Eden Hazard był bezpośrednio zaangażowany w 10 z 23 wyjazdowych goli Chelsea w Premier League w tym sezonie (5 goli, 5 asyst).

– Chelsea wygrała z Manchesterem United w Premier League na Old Trafford sześć razy. W każdym z tych meczów ekipę The Blues prowadził inny menadżer (Hoddle, Gullit, Ranieri, Mourinho, Ancelotti, Benitez).

Spotkanie Manchester United vs Chelsea rozpocznie się w niedzielę 28 kwietnia o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja prasowa Solskjaera przed ligowym meczem z Chelsea
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Chelsea

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (358)


Seszele: City żenująco słabo dzisiaj. Guardiola chyba niewystarczająco zmotywował grajków po porażce z Hotspur.
» 28 kwietnia 2019, 18:37 #343
BaltazarGabka: On bedzie dyktowal warunki nowego kontraktu?! Sprzedac w pizdu i dawac romero.. gorszy od degei z ostatnich meczy na pewno nie bedzke.. co za kaszolt ja jebie
» 28 kwietnia 2019, 18:15 #342
pilchu: Jakim cudem sędzia nie dał karnego? Bramke strzelili chwilę po tym jednak ta liga bez VARu to porażka. Nie chciałbym w naszym meczu takiej sytuacji.
» 28 kwietnia 2019, 16:30 #341
lukiton0589: Jakim cudem nie dał karnego? Żeby LFC było mistrzem. Czarna mafia pcha ich przez cały sezon.
» 28 kwietnia 2019, 16:31 #340
pilchu: Ciężko się nie zgodzić. Gdyby był VAR wyścig o mistrza dawno by się skończył. Ile to LFC dostało karnych z kapelusza...
» 28 kwietnia 2019, 16:35 #339
CirclePain: Do tego bramki że spalonych i kompletny brak karania ich zawodników za faule..
» 28 kwietnia 2019, 16:40 #338
CirclePain: Siadlo jakimś cudem
» 28 kwietnia 2019, 16:26 #337
lukiton0589: Liverpool już nie tylko swoje mecze kupuje...
» 28 kwietnia 2019, 16:15 #336
CirclePain: Ale już niedawno wspomniałem, że sędziowie od dłuższego czasu próbują przepchnac lfc do mistrzostwa. City jest cholernie mocne, bo często mają też sędziów przeciw w sobie w spornych sytuacjach. Ręką ewidentne i brak karnego.
» 28 kwietnia 2019, 16:24 #335
vanantygaal: Dzisiejszy mecz to nie tyle sprawdzian umiejetności co mentalności. Gwiazdeczki wiedza juz doskonale, że wygrana znacznei przyblizy ich do top 4 (5:0 nie sa w stanie wygrać więc na 4 miejsce dziś nie wskocza ale moga zrobić duzy krok w tym celu). Tu chodzi głownie o to co w głowie i tu cały problem bo umiejetnościami piłkarskimi nie odbiegamy pewnie bardzo od chelsea. Może jednak zabraknąć mentalności ale zobaczymy na co stać nasze gwiazdeczki
» 28 kwietnia 2019, 16:13 #334
BajtiMU: Dalot/Darmian Smalling Lindelof Shaw
McTominay Fred Pogba
Rashford/Mata Lukaku Sanchez

Żadne 5:3:2 zmieniające się w 3:5:2 bo za Ole najlepiej Nam idzie przy 4:3:3

Chciałbym taką wyjściową jedenastkę w dzisiejszym meczu,żadnego Perreira czy totalnie bez formy od długiego czasu Martiala.
» 28 kwietnia 2019, 16:12 #333
mikon70: Chichot losu. W lutym jak Chelsea puchła to wydawać się mogło, ze wypadają z walki o top 4. Natomiast na ten moment, są teoretycznie najbliżej zajęcia czwartego miejsca. Oby po 19:30 United zrównało się z nimi punktami i są nadal duże szanse na top 4
» 28 kwietnia 2019, 16:07 #332
toughRoy: Teraz albo nigdy. Rywale robia wszystko aby nam pomoc, dodatkowo maja jeszcze mecze w pucharach europejskich.
Jesli dzis nie zwycieza, to pora ogrywac juniorow a leniwych francuzikow i pozostalych najemnikow zeslac do rezerw. Tu potrzeba rewolucji.
» 28 kwietnia 2019, 16:07 #331
Misiek87: Arsenal 0-3, wiem że się nie powinno oglądać na innych, ale kurde...w tym sezonie była na prawdę szansa zająć 3 miejsce, pierwsze dwie drużyny faktycznie poza zasięgiem w tym roku ale szansa na pudło była ogromna, widać że Tottenham i Arsenal wyraznie spuchli, szkoda że nasi też zawodzą. W sumie jeśli wygramy z Chelsea to w zasadzie jeszcze wszystko możliwe, tylko że muszą spiąć w końcu te dupska i do roboty. Aha nie zależnie jaki będzie końcowy wynik tabeli w tym sezonie to latem konieczna rewolucja, bo chyba nie zniósł bym kolejny rok oglądać co nie których w barwach Manchesteru United, zwyczajnie na to nie zasłużyli.
» 28 kwietnia 2019, 15:59 #330
JasnaLiryka: Aż się prosi dziś wygrać... Przy takim wyniku Arsenalu. Mecz o wszystko w tym sezonie
» 28 kwietnia 2019, 15:56 #329
Seszele: Ja uważam, źe obecna drużyna nie zasługuje na grę w Lidze Mistrzów. Będę się cieszyć z 4 miejsca, ale jak się nie uda, to trudno. Co za różnica czy 4 miejsce, czy może 5? Manchester United powinien co roku bić się o majstra, a nie czołówkę.
» 28 kwietnia 2019, 15:42 #328
mikon70: Różnica to 50 milionów i granie z najlepszymi zamiast drużynami z miejsc gdzie psy wiadomo czym szczekają.
» 28 kwietnia 2019, 15:59 #327
sauerlandevent7: Romero- Darmian, Bailly, Lindelof, Shaw- mcT, Pereira, Herrera- Lingard, Rashford, Young. Po pierwsze to bramkarz który nie śpi w czasie meczu, po drugie Darmian jako skrajny boczny prawy broni całkiem nieźle, gorzej atakuje ale dziś nie o atak sie rozchodzi, Lingard jako prawy mógłby mu pomagać,, w środku trzech Walczaków, Young należy skrzydło tam najmniej irytuje a i tak gorzej od Martiala i Sancheza nie zagra, Rashford na szpicyvi liczyć na kontry, bo na otwarty futbol to my gotowi nie jesteśmy.
» 28 kwietnia 2019, 15:42 #326
celny: Cieniutki Darmian, Bailly który w ogóle nie gra, sredniak Pereira który nie wiem, co w tym klubie robi, gwiazdeczka Lingard nic nie wnoszaca do gry i Young....

Taki sklad chcesz wystawic na najwazniejszy mecz sezonu... Prosze Cie...
» 28 kwietnia 2019, 15:53 #325
sauerlandevent7: No jak puścili Dalota na prawą to Hazard zrobi tam sito z naszej obrony, a Bailly kiedyś musi zagrać bo skoro nie dostaje szans to jak go sprawdzić czy warto go trzymać, a akurat Pereira chociaż biega, bo sam też twierdzę że z niego będzie nowy Petrucci a nie piłkarz United ale na dziś walki mu ne można odmówić i chociaż chce tu zostać to może coś z siebie da, a Szkot to nowy Fletcher i chce walczyć za klub. PS. Polubiłem twój komentarz, chociaż nie masz racji.
» 28 kwietnia 2019, 16:11 #324
man1717: City jaka padaka mam zawał
» 28 kwietnia 2019, 15:32 #323
CirclePain: Tragiczni są..
» 28 kwietnia 2019, 15:55 #322
celny: Dzisiaj tylko wygrana. Remis nam nic nie daje.
» 28 kwietnia 2019, 15:23 #321
Drops71: A ja mam takie pytanie, przykładowo Chelsea ma 4 miejsce my 5 , te bałwany wygrywają le i maja awans do LM to nam w tedy tez przyznają za 5 miejsce ponieważ Chelsea ma już bilet?
» 28 kwietnia 2019, 15:23 #320
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:24

A nie pamietasz jak wygralismy LE i było 5 druzyn z Anglii w LM ?
Jak zajmiemy 5 to LE
» 28 kwietnia 2019, 15:23 #319
Slan: angielskieespresso.pl/post/22433/2018/05/12/kto-zagra-w-przyszlym-sezonie-ligi-mistrzow/
» 28 kwietnia 2019, 16:23 #318
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:23

Czy ktoś jest za przywróceniem Shoutbox'a ? Jeśli tak daj Like
» 28 kwietnia 2019, 15:22 #317
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 16:11

W teorii lepsza opcja, ale w praktyce brakowałoby mi komentowania wszystkiego w komentarzach. Dodać do komentarzy opcje powiadomień, oznaczania użytkowników i pozycjonowania komów z największą liczbą odpowiedzi i będzie git.
» 28 kwietnia 2019, 16:10 #316
man1717: Prawda jest taka, że Czelsi może sfrajerzyć się w LE i Arsenal to wygra, bo Unai nie jest głupi. Fakt Arsenal ma graczy takich ale może mu się to udać. Gracze Czelsi mają top4 w swoich rekach tylko wystarczy im to dograć.
My co możemy? Mamy Ole co w całym tym kontekście wygląda. Jak zajmiemy 5 miejsce to będę się śmiał bardzo długo....
» 28 kwietnia 2019, 15:12 #315
Rakusz: My też mamy Top 4 w swoich rękach. Wystarczy tylko wygrać całą resztę.
» 28 kwietnia 2019, 15:15 #314
man1717: To nie wystarczy liczyć nie umiesz?
» 28 kwietnia 2019, 15:16 #313
pilchu: My musimy wygrac dziś swój mecz i liczyć na kolejne potknięcia CFC bądź Spurs. Przeskoczymy Arsenal przy wygranej z Chelsea, ale smerfy mają lepszy bilans bramek więc będą przed nami
» 28 kwietnia 2019, 15:20 #312
1996kutno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:21

kolego chelsea ma do rozegrania jeszcze 2 trudne mecze, a my latwe z czego powinnismy naprstrykac bramek huddersfield i cardif
» 28 kwietnia 2019, 15:20 #311
Drops71: Łatwe mecze naszej drużyny? Każdy mecz to tykają bomba.. przypominam ze to jest Premier League i nawet beniaminek może poskładać lidera....
» 28 kwietnia 2019, 15:24 #310
man1717: Wygramy dzisiaj 3:0 kolejne mecze po 4:0 co graniczy z fartem i tak nie wystarczy
» 28 kwietnia 2019, 15:25 #309
1996kutno: Rozumiem ze Drops wolal by mecze z Leicester i Watford?
» 28 kwietnia 2019, 15:31 #308
Nubeq: @man1717
Jeżeli wygramy dziś 3:0 to bilans United będzie wynosił +16 przy +18 Chelsea. Jakbyśmy strzelili potem po 4:0 to nie ma szans żeby Chelsea nas przebiła. Nie wierzę, że wbiją tyle Watford lub Leicester na wyjeździe. Zwłaszcza, że jeszcze grają w LE.
» 28 kwietnia 2019, 15:38 #307
1996kutno: Na plus kontuzja Kante i Alonso
» 28 kwietnia 2019, 15:10 #306
karol100: Nie graja?
» 28 kwietnia 2019, 15:11 #305
RedRevolta: Nie wiadomo jeszcze, w ostatni, spotkaniu nabawili się "drobnego urazu".
» 28 kwietnia 2019, 15:12 #304
CirclePain: Akurat Alonso to taka miernota że jego brak może wyjść im na plus
» 28 kwietnia 2019, 15:15 #303
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:10

0-3 Spurs

0-0 Valencia

0-1 Juventus

2-2 Arsenal

0-2 PSG

0-0 Liverpool

0-1 Barcelona

0-2 Man City

Nasi na Old Trafford w tym sezonie z czołowymi drużynami , hmm
» 28 kwietnia 2019, 15:10 #302
CirclePain: Oprócz Valencii i Arsenalu to każda z tych drużyn jest bez porównania lepsza od cfc w tym sezonie (a zarazem i od nas niestety)
» 28 kwietnia 2019, 15:17 #301
Gallacher: Panowie,bez jaj.Przecież już dawno powinniśmy sobie zaklepać pierwszą "4" a tutaj takie jaja że Arsenal przegrywa 2 lub 3 mecz a my nie potrafimy tego wykorzystać.To mi przypomina sytuacje z Football Manager gdzie mój zespół zawalił szansę na mistrza przegrywają na dodatek widząc że inny zespół który by liderem również notował porażki.No dzisiaj jak nie wygramy to będzie to śmiech na całego,chyba widocznie nikt nie chce tej nieszczęsnej "4" mieć na koniec sezonu :D
» 28 kwietnia 2019, 15:08 #300
MixEx: JAK ONI TO DZISIAJ ZAPRZEPASZCZA TO ZAORAC TEN KLUB
» 28 kwietnia 2019, 15:07 #299
CarbonInC: Jak oni dzis przegraja to ja oficjalnie przestaje aktywnie kibicowac diablom. Im sie nie chce biegac? To ja.robie na nich kupe tak samo
» 28 kwietnia 2019, 15:39 #298
Lokator23: Manchester United to cos wiecej niz obecni pilkarze. Wyrazajac sie w ten sposob okazujesz brak szacunku dla ludzi ktodzy budowali historie tego klubu. Mozesz przestac kibicowac United przerzuc sie na City. Prawdziwy kibic zawsze wspiers swoj klub
» 28 kwietnia 2019, 15:49 #297
giermeq: CarbonInC - Już teraz idź być chorągiewą gdzie indziej.
» 28 kwietnia 2019, 16:20 #296
Ronal: Gdyby prześledzić ostatnie spotkania z Chelsea, to bilans jest raczej wyrównany i nie padało sporo bramek. Myślę, że tutaj realistyczny wynik to będzie remis, lub skromna wygrana którejś z drużyn. Chelsea też nie powala w tym sezonie kompletnie niczym, ale jednak mimo wszystko prezentują nieco wyższą formę. Nie ma co się nastawiać na pewną wygraną, mimo że gramy u siebie. Bo po tym co ostatnio chłopaki prezentują będzie ciężko. Stawka jest wielka dla obydwu drużyn. Myślę, że 1:0 to będzie świetny wynik i dalej niestety czekanie na potknięcie Chelsea . Żeby tutaj Chelsea straciła 3 bramki, to naprawdę musielibyśmy zagrać mecz sezonu...
» 28 kwietnia 2019, 15:00 #295
karol100: Jak wygramy to nie musimy czekac na potkniecie Chelsea, mamy wszystko w swoich rekach, aczkolwiek bedziemy musieli sie wspiac na wyzyny
» 28 kwietnia 2019, 15:09 #294
Saberem47: Solskjaer jak wystawiasz rashforda na środek ataku, to będę zły
» 28 kwietnia 2019, 14:56 #293
Radomirus: Dziś będzie remis... patrząc na to jak drużyny z miejsc 3-6 "walczą" o LM i biorąc pod uwagę, że nie ma możliwości abyśmy i my i Chelsea przegrali, to chyba tylko remis wchodzi w grę...
» 28 kwietnia 2019, 14:52 #292
RedRevolta: Oby ten remis chociaż wpadł Ci powiem, bo Hazard jak będzie miał dzień to nasz Pan Davidek który jest pod formą nie będzie miał czego zbierać.
» 28 kwietnia 2019, 14:55 #291
wedel242: Jeszcze trójka na dokładkę haha
» 28 kwietnia 2019, 14:52 #290
Drops71: Jeśli dziś nasze gwiazdy tego nie wykorzystają to będziemy największymi frajerami.... to jest kolejna kolejka w której arsenał i Chelsea zawoda.... Niech się wezmą w garść i pocisnął Smerfy!!
» 28 kwietnia 2019, 14:52 #289
Sancho: Ale jaja, los nam wpycha top 4 a nasi na siłę nie chcą brać. Dzisiaj ostatnia szansa
» 28 kwietnia 2019, 14:51 #288
DjTED: Słyszeliście na 9 ostatnich meczy o top 4 az 7 porażek...Cholera bysmy wygrali 2 mecze i juz by bylo po zawodach
» 28 kwietnia 2019, 14:51 #287
MiSt: Arsenal u siebie - 44 pkt.
Arsenal na wyjeździe - 22 pkt.

Nie rozumiem jak to możliwe :p U siebie grają świetnie, żeby za tydzień sfrajerzyć na wyjeździe.
» 28 kwietnia 2019, 14:51 #286
dlabigt23: Toc Chelsea wyjdzie na nas na pełnej bo ten mecz moze im dać top4 ... Nie sądze by nasi sie przebudzili i albo De Gea wpusci znowu jakąś frajerska bramke i nasz atak da ciała tradycyjnie zreszta albo obrona sie zakreci .
» 28 kwietnia 2019, 14:50 #285
Michux3: Tak samo United, obie drużyny w słabej formie i walczą o wszystko
» 28 kwietnia 2019, 14:51 #284
Lokator23: Pierd.... farmazony jakby Chelsea grala conajmniej jak City. Oni kopia sie po czole jeszcze dluzej od nas
» 28 kwietnia 2019, 14:53 #283
DjTED: Ale się zabawil z nimi :D
» 28 kwietnia 2019, 14:45 #282
stasiu669: Brawo Lisy!
» 28 kwietnia 2019, 14:44 #281
DjTED: Harry i Yurej do nas
» 28 kwietnia 2019, 14:42 #280
mordynator: mi tam najbardziej Maddison sie podoba
» 28 kwietnia 2019, 14:45 #279
EricKing: Tez jestem tego zdania - Maddison chyba najlepsza opcja jeżeli chodzi o zawodników Leicester. Tyle co meczy lisów w tym sezonie widziałem, to zawsze trzymał wysoki poziom.
» 28 kwietnia 2019, 14:48 #278
Diablo2018: I tak na TOP4 nie ma szans. Zawsze gdy Arsenal tracił punkty to my automatycznie także. Ja już proponuje kibicom pójść moją drogą i już szykować się psychicznie na okno, które znając Eda i tak prześpimy.

Co do transferu - gdyby ten klub był mądry, powtarzam, mądry (czyli nie Woodward i Glazerowie) to zamiast napalać się TOP nazwiska, które i tak oleją nas ze względu na to co się z United stało, to ja proponuje zainteresować się takimi ludźmi jak Meunier, Wan Bissaka, Rice, Maddison, Ndidi, Felipe Anderson, Richarlison, Lozano - bo Ci ludzie nie będą traktować nas jak kurort wypoczynkowy.
» 28 kwietnia 2019, 14:40 #277
Saberem47: Błagam Cie Manchesterze United wygraj dziś z Chelsea, bo inaczej mnie znajomi wyśmieją
» 28 kwietnia 2019, 14:39 #276
RedsFan: Zwracam honor. Gra naszych sie nie umywa do Leicester :)
» 28 kwietnia 2019, 14:34 #275
trakol: Teraz ojebac chelsea 9-0 i jestesmy w top4
#believe
» 28 kwietnia 2019, 14:33 #274
Daka: 4:0 wystarczy
» 28 kwietnia 2019, 14:35 #273
karol100: Wystarczy 4-0
» 28 kwietnia 2019, 14:35 #272
wedel242: mylisz się, każda strzelona przez nas bramka zwiększa nam bilans o 1, a chelsea spada o 1:)
» 28 kwietnia 2019, 14:36 #271
kolokolo98: Właściwie to 4:0 wystarczy
» 28 kwietnia 2019, 14:36 #270
RafixBlue: wystarczy 5:0 każdy gol strzelony przez nas liczy się jako stracony przez Chelsea
» 28 kwietnia 2019, 14:36 #269
vanantygaal: tak czy inaczej istneje ryzyko, że przegramy po raz kolejny top4 bilansem bramek. Może będzie to kolejny argument do tego, ze trzeba grrać od pierwszej do ostatniej minuty i za wszelką cene nalezy przeciwnika dobijać jak najwieksza liczbą bramek (bezpieczne 1:0 mam nadzieję, że nie będziemy musieli za czesto oglądać)
» 28 kwietnia 2019, 14:38 #268
Michux3: Tielemans bdb mecz
» 28 kwietnia 2019, 14:33 #267
Gallacher: Jeśli Arsenal przegra a my nie wygramy z Chelsea i nie wykorzystamy tej szansy, to jesteśmy frajerami roku.
» 28 kwietnia 2019, 14:28 #266
Mattias: Ależ futbol z rozmachem gra Leicester! Miażdżą rywala jak Ajax w LM.
» 28 kwietnia 2019, 14:25 #265
RedsFan: Nawet jak wygramy z Chelsea i zrownamy się punktami, a Arsenal przegra, to i tak mamy gorszy bilans bramkowy.
» 28 kwietnia 2019, 14:24 #264
DjTED: Ale lykniemy już Arsenal .
» 28 kwietnia 2019, 14:26 #263
karol100: No mamy ale zakladajac ze wygramy jedna bramka to Chelsea bedzie miala bilans lepszy tylko o 6 goli. Ostatnie dwie kolejki my gramy z druzynami ktore juz spadly z ligi a Chelsea chyba z Leicester I Wolves. Bedzie szansa
» 28 kwietnia 2019, 14:30 #262
kolokolo98: Aż mi się przypomniał ten wydrukowany mecz Chelsea - Cardiff 2:1... gdyby Chelsea tego nie wygrała, byłoby teraz dużo łatwiej
» 28 kwietnia 2019, 14:33 #261
Michux3: Szkoda bo cardiff mogłoby nie spaść a tak to jest to prawie pewne
» 28 kwietnia 2019, 14:38 #260
MiSt: Arsenal w top4 mówili... Najłatwiejszy terminarz mówili... ;)
A może tak kupić Tielemansa?
» 28 kwietnia 2019, 14:23 #259
dlabigt23: Gość jest dobry i moze warto by było . Do tego tego Bruno Fernandesa fajnie by bylo kupić :P
» 28 kwietnia 2019, 14:24 #258
EricKing: Bo strzelił bramkę? :D nie no, fajnie sobie radzi w PL, ale wolał bym Maddisona, bo on praktycznie zawsze trzyma poziom i tylko czasami miewa słabszy mecz, w przeciwieństwie do naszego pana piłkarza ;)
» 28 kwietnia 2019, 14:35 #257
DjTED: Drakula się tłumaczy jak ojcu...
» 28 kwietnia 2019, 14:23 #256
kckMU: Rom dzisiaj rozniesie po wrzutkach Jangusia :)
» 28 kwietnia 2019, 14:20 #255
Ciechanek: Z czego Wy się cieszycie? Przecież i tak nie wygramy z Chelsea :D
» 28 kwietnia 2019, 14:19 #254
Strzelec: Jesteś wróżbitą?
» 28 kwietnia 2019, 14:21 #253
Ciechanek: Nie. Po prostu tak uważam. Po co mam się cieszyć z przegranej Arsenalu jak jeszcze z Chelsea nie wygraliśmy? Bez sensu
» 28 kwietnia 2019, 14:31 #252
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 14:18

Jestttt, zanosi sie ze o 17 30 zagramy najwazniejszy mecz sezonu
» 28 kwietnia 2019, 14:18 #251
mordynator: ale piła od Madisona
» 28 kwietnia 2019, 14:17 #250
Michux3: Yuuriii
» 28 kwietnia 2019, 14:17 #249
mordynator: Lecister
» 28 kwietnia 2019, 14:17 #248
stasiu669: Już się pokwapili ;)
» 28 kwietnia 2019, 14:16 #247
RedsFan: No i pieknie tylko żeby to utrzymali :)
» 28 kwietnia 2019, 14:19 #246
RedsFan: Leicester nie kwapi się do strzelania. Widac brak pomyalu na bramke, cos jak bym naszych oglądał :/
» 28 kwietnia 2019, 14:15 #245
RedRevolta: Tutaj taki zaciesz, a to lester jeszcze musi wygrać ten mecz, na razie coś niemrawo pomimo przewagi zawodników.
» 28 kwietnia 2019, 14:14 #244
hubi21: Jak Arsenal to zremisuje, a my wygramy z Chelsea to 3 drużyny będą miały po 67 pkt. Tylko że i tak my mamy najsłabszy bilans bramkowy
» 28 kwietnia 2019, 14:03 #243
dlabigt23: Narazie Leicester daje ciała i oby jeszcze tego nie przegrali . W sumie remis nawet Arsenalowi bedzie pasował .
» 28 kwietnia 2019, 14:07 #242
Magik1990MU: A swoją drogą to zacięta ta walka o top 4. United przegrywa mecz za meczem, a co kolejkę nasze szanse na top 4 rosną. Fajnie. Może jakby został Mou i przegralibyśmy wszystko do końca sezonu, to teraz walczylibyśmy o majstra?
» 28 kwietnia 2019, 13:57 #241
dlabigt23: Totalnie nie rozumiem twojego komentarza , jakby został Mourinho i przegralibysmy wszystko to walczylibysmy o majstra ? to troche glupie i nielogiczne pytanie ...
» 28 kwietnia 2019, 14:03 #240
Sideswipe: może to miało być głupie i nielogiczne
» 28 kwietnia 2019, 14:14 #239
Magik1990MU: Nie rozumiesz sarkazmu? :)
» 28 kwietnia 2019, 14:19 #238
Magik1990MU: Lester z przewagą, pewnie po przerwie się rozstrzelają... czyli można iść do buka i stawiać, że United dziś wtopi. Tak zwykle nasi reagują na straty punktów innych
» 28 kwietnia 2019, 13:52 #237
rvn10: Jak Arsenal będzie nad nami w tabeli to dopiero będzie wstyd:) Dzisiejszy mecz z Chelsea wszystko wyjaśni.
» 28 kwietnia 2019, 13:44 #236
pilchu: Jest o co walczyć i możemy skończyć nawet na 3 jeśli się ułoży tabela pod nas, ale bezwzględnie trzeba wygrać pozostałe 3 spotkania i zgarnąć 9 pkt.
Chelsea ma Watford u siebie i Leicester na wyjeździe.
Arsenal ma Brighton u siebie i Burney na wyjeździe.
Spurs ma Bournemouth na wyjeździe i Everton u siebie.
My gramy z Huddersfield na wyjeździe i Cardiff u siebie.
Tak więc koniecznie pokonać CFC dzisiaj i zostają nam dwa mecze ze spadkowiczami.
» 28 kwietnia 2019, 13:50 #235
Michux3: Cardiff jeszcze nie spadło, jeżeli wygra z Cp to może z nami grać o utrzymanie.
Tak samo Brighton które nie ma podejścia do city ale z arsenalem może powalczyć.
» 28 kwietnia 2019, 13:56 #234
Michux3: Najlepiej jak Brighton wygra z arsenalem i Cardiff bedzie u nas grać o nic
» 28 kwietnia 2019, 13:58 #233
pilchu: Sytuacja Cardiff jest bardzo trudna i ich utrzymanie nie zależy tylko od nich. Są w strefie spadkowej i potrzebują 5 pkt żeby przeskoczyć Brighton, ktore ma mecze z Arsenalem i City. Nawet jeśli przegraja obydwa to moim zdaniem się utrzymają, bo Cardiff potrzebuje dwóch zwycięstw.
» 28 kwietnia 2019, 14:26 #232
pilchu: Podoba mi się intensywność Leicester. To jest coś czego nam brakuje. Nie ma straconych piłek, nie ma odpuszczania. Walka o każdy metr boiska. U nas człapanie po boisku, brak skrzydeł. Przydałby się też taki napastnik z prawdziwego zdarzenia.
» 28 kwietnia 2019, 13:42 #231
RedRevolta: Jeśli dzisiaj Arsenal przegra to nie liczcie na 3 pkt z Chelsea haha
» 28 kwietnia 2019, 13:41 #230
MiSt: Arsenal z czerwoną, będzie ciekawie :p
» 28 kwietnia 2019, 13:38 #229
RedsFan: Wlasnie mialem to pisac. Do boju Leicester!
» 28 kwietnia 2019, 13:40 #228
vanantygaal: nie żebym był pesymistą ale jak wszyscy dookoła tracą pkt to my zazwyczaj nie umiemy tego wykorzystac...
» 28 kwietnia 2019, 13:40 #227
mordynator: Arsenal czerwo :)
» 28 kwietnia 2019, 13:37 #226
Michux3: Kogo obstawiacie jako 3 zespół awansujący do PL? Ja typuje Norwich, Sheffield United i jako 3 Aston Villa
» 28 kwietnia 2019, 13:26 #225
Po6BOOM: Jestem za Leeds (kolejne derby) i klub z tradycjami, Villa też może być.
» 28 kwietnia 2019, 13:35 #224
rasputin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 13:43

liczę na Leeds, przez wgląd na nasze historie, a do tego fajnie będzie oglądać kolejnego Polaka w PL :)
» 28 kwietnia 2019, 13:41 #223
kujawa: Po 20 min meczu, lisy ponad 80 % czasu przy piłce, jest nadzieja, tym bardziej, że Arsenal bez piłki dużo nie zdziala.
» 28 kwietnia 2019, 13:24 #222
man1717: Ole ja się pytam gdzie transfery??
» 28 kwietnia 2019, 13:18 #221
vanantygaal: zapytaj Edka. Pomijając ostatnie letnie okno to transferów w ostatich latach nie brakowało tylko widzisz jaka byla ich jakość.
Tak wiece na nabliższy czas trzeba życzyć: nie ilość a jakość;)
» 28 kwietnia 2019, 13:38 #220
kckMU: Leicester wygrywa z Arsenalem, Wielki Manchester United kręci 4:0 z Chelsea i będziemy to mieć.
» 28 kwietnia 2019, 13:05 #219
Snakus: lubię ludzi z wyobraźnią.
» 28 kwietnia 2019, 13:15 #218
kckMU: Trzeba wierzyć w Leicester, nic na to nie poradzimy. Zespół pięknego Ole zrobi swoje.
» 28 kwietnia 2019, 13:18 #217
dlabigt23: Joo , ostatnio niemozemy strzelić bramki od 3 czy 4 meczy ale teraz nagle Chelsea strzelimy 4 bramki :D
» 28 kwietnia 2019, 13:24 #216
Magik1990MU: O wynik Lester jakoś się nie boję :) To 4:0 vs Chelsea to większe wyzwanie: )
» 28 kwietnia 2019, 13:38 #215
Jarecki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 12:59

Mam nadzieję, że dzisiejszy mecz będzie fajnym widowiskiem tym bardziej , że będę go oglądał z wysokości trybun :)
» 28 kwietnia 2019, 12:59 #214
Michux3: obyś się cieszył dzisiejszym zwycięstwem
» 28 kwietnia 2019, 13:13 #213
rafax17: Najważniejszy mecz sezonu boje się
» 28 kwietnia 2019, 11:52 #212
Lolhaha123: Nie bój sie ,wygramy
» 28 kwietnia 2019, 12:06 #211
rafax17: No musimy ale ciężko
» 28 kwietnia 2019, 12:43 #210
Czerwony123: Dzis bedzie kolejka niespodzianek. Utd wygra 1-0, city w plecy 0-1. jak sie dobrze wyspie zawsze tak jest! Mark my words ludziska.
» 28 kwietnia 2019, 11:41 #209
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 11:46

Wolałbym, żeby arsenal przegrał, a United wygralo. City mnie w tej walce nie obchodzi :)
» 28 kwietnia 2019, 11:46 #208
Czerwony123: Kapiszona juz mozesz dopisac-3. Nie ma takiej opcji, ze przywioza nawet pkt z king powera! Ich kalendarz dla nich jest zabojczy!
» 28 kwietnia 2019, 11:50 #207
RedsFan: Leicester musi wygrać żeby awansować na 8 lokatę, a Arsenal żeby zostać w top 4 mam nadzieje, że dzisiejsze mecze będą trzymały dobry poziom. Dzisiaj miejsce o walke top 4 powinno sie rozstrzygnąć.
» 28 kwietnia 2019, 11:58 #206
Czerwony123: Ten sezon jest swoja droga bardzo dziwny I juz nie chodzi o to , ze scausy z obywatelami ida leb a leb ale o to , ze top 4 moze sie w kazdej chwili zmienic. Wszystko zalezy od dzisiejszsgo meczu bo szczescie nam sprzyja w nieszczesciu!
» 28 kwietnia 2019, 12:08 #205
Ciechanek: Nic się dzisiaj nie rozstrzygnie. Jedynie możemy stracić szansę na TOP4, na pewno nie sobie ją zapewnić. Jeszcze są 2 kolejki z Huddersfield i Cardiff, które też trzeba wygrać. Do ostatniej minuty sezonu nic się dla nas jeszcze nie wyjaśni na 100%.
» 28 kwietnia 2019, 12:46 #204
spider1005: Wie ktos czy w Kazimierzu Dolnym obejrzę ten meczyk w jakimś lokalu??
» 28 kwietnia 2019, 11:30 #203
Lolhaha123: Real by sie nie zgodzil , City sobie zagwarantowalo przy ewwntualnym transferze jego do United 25% czy 50% pienidzy ktore Real dostanie , wiec watpie by Real sie zgodzil
» 28 kwietnia 2019, 11:07 #202
man1717: Dzisiaj obstawiam 3 mecze Arsenal remis City remis i my do kompletu...
» 28 kwietnia 2019, 10:36 #201
olek1143: Plis Remis
» 28 kwietnia 2019, 10:18 #200
NikS000: To będzie trudny mecz jeżeli nie stracimy 2 goli to będzie cud
Trzymam kciuki za MU glory glory
» 28 kwietnia 2019, 10:02 #199
Vamp: I nadszedł ten długo NIEoczekiwany dzień :(
» 28 kwietnia 2019, 09:59 #198
Robert3344: Obstawiam:
De Gea
Bailly/Darmian - Smoła - Lindelof
Dalot/Young - Fred - Herrera - Pogba - Shaw
Lukaku - Rashford
» 28 kwietnia 2019, 08:45 #197
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 01:31

Nie śmiejecie się w PSG bo my obecnie też mielibyśmy problem z pokonaniem takiego Rennes.
» 28 kwietnia 2019, 01:30 #196
MtN: 2:00000000
» 28 kwietnia 2019, 01:28 #195
Diabelski97: Wielkie Rennes pokonało PSG w finale pucharu Francji :)
» 27 kwietnia 2019, 23:57 #194
Daka: Nic tak nie cieszy w piłce jak przegrana PSG (no może oprócz przegrania tytułu przez Liverpool). Oby jeszcze tego ''gwiazdorka'' Mbappe zawiesili na kilka spotkań, bo już któryś raz mu odbija - youtube.com/watch?v=gUZGQBReXf0
» 28 kwietnia 2019, 00:07 #193
iMarMU: JM pewnie będzie od nowego sezonu managerem w PSG.
» 28 kwietnia 2019, 00:08 #192
karpiu87: i po drużynie :D
» 28 kwietnia 2019, 00:10 #191
iMarMU: Niezła kosa :(
» 28 kwietnia 2019, 00:12 #190
CHRCH: Wiadomo czy jakaś kontuzja?
» 28 kwietnia 2019, 00:27 #189
DEPE: jakby tego bylo mało, ich zespol w recznej (tez naszpikowany gwiazdami) dostał srogie lanie od Kielc w grze o Final Four.
» 28 kwietnia 2019, 00:35 #188
dawid27154: Zgadza się, fenomenalny występ Vive w meczu z PSG, odwet za porażkę w ubiegłym roku na tym samym etapie rozgrywek. Może nie ta dyscyplina, inne pieniądze, inne realia i inne zasady, ale sposób w jaki buduję drużynę Bertus Servaas od wielu lat, powinien być wzorem dla wielu klubów, również i dla nas. Doskonale pokazuję, że nie tylko pieniędzmi da się budować super zespół, a jak już je wydaję to mega mądrze. Pozdro dla lubiących Handball, a dla tych którzy nigdy się nie interesowali polecam obejrzeć rewanż w Paryżu :)
» 28 kwietnia 2019, 01:29 #187
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 12:51

Dawid (i reszta)
Ty budujesz tę drużynę i Ty wydajesz te pieniądze czy trener je wydajE i budujE?? Nauczcie się w końcu pisać !! Tak trudno odróżnić co robisz Ty a co robi ktoś inny?
» 28 kwietnia 2019, 12:49 #186
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 22:52

Fajnie byloby ściągnąć Richarlisona i Filipe Andersona do tego jakis prawoskrzydlowy i pozbyć sie Sancheza i Maty i gitara :D Jesli chodzi o atak to fajnie mogloby to wygladać . Brazylijczycy robią duzo wiatru w obronie rywala , typowo pasuja mi tutaj swoim zaangażowaniem i walką . Obaj biją na głowe Martiala i Lingarda a szczegolnie tego pierwszego jesli chodzi o zaangazowanie i charakter .
» 27 kwietnia 2019, 22:51 #185
Sovvy: Jak to jest, że taki Carlitos z Legii przy wyniku 2:1 dla Legii, biega a nie sorry on zapi#$*ala za piłką, robi niesamowity pressing w samemu, próbuje wykorzystać każdy błąd przeciwnika biegając za tą piłką a u nas "xD" to idealne podsumowanie. Tak jestem ze stolicy ale nie nie oglądam regularnie Ekstraklapy więc możliwe, że to tylko jeden taki mecz ale mi ten mecz starczył bo naszych nie widziałem już dawno z takim pressingiem agresywnym, zdarzało się dawno temu Rashfordowi i to tyle.
» 27 kwietnia 2019, 22:39 #184
CHRCH: I ile goli strzelił?
» 27 kwietnia 2019, 22:49 #183
Sovvy: wygrali mecz :D zaliczył asystę i "wywalczył" czerwoną kartkę dla przeciwnika. O mało nie zdobył do tego bramki ;)
» 27 kwietnia 2019, 23:03 #182
CHRCH: No ale bramki nie zdobył, więc wniosek że zuzyl wszystkie siły na bieganie zamiast na strzelanie goli.
» 27 kwietnia 2019, 23:07 #181
dawid27154: Krzysiu Kostka z B klasowej LKS Koziej Górki biega niczym błyskawica, pressing, agresja, czyha na błąd obrońcy niczym drapieżnik na swoją ofiarę, wywalcza karne, czerwone kartki, asystuje, strzela ogólnie gwiazda Ligi niczym Carlitos naszej Ekstraklapy. Jednak co w związku z tym?
» 27 kwietnia 2019, 23:38 #180
Gallacher: @dawid27154
A z tym że gra za darmo w porównaniu do Pogby.
» 27 kwietnia 2019, 23:51 #179
dawid27154: Pudło wróżbito, nie gra za darmo.
» 27 kwietnia 2019, 23:54 #178
Gallacher: A to wybacz kolego,nie każdy w B klasie dostaję kasę za grę,widocznie zdarzają się wyjątki.
» 28 kwietnia 2019, 00:51 #177
tommy14: Wie ktoś gdzie można obejrzeć mecz w jakimś pubie w Krakowie?
» 27 kwietnia 2019, 22:25 #176
sisinho: English Football Club na mikołajskiej.
» 28 kwietnia 2019, 10:32 #175
tommy14: dzieki
» 28 kwietnia 2019, 11:42 #174
braku: Jutro minimum trzeba wygrać 2 bramkami ale to minimum
» 27 kwietnia 2019, 21:37 #173
ReDevil07: Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się , że jeżeli jutro uda nam się wygrać to skończymy ten sezon na trzecim miejscu przed Totkami.. moim zdaniem przegrają dwa kolejne mecze, może ewentualnie zremisuja z wisienkami.
» 27 kwietnia 2019, 21:04 #172
Ciechanek: Oczywiście...
» 28 kwietnia 2019, 12:55 #171
DevoMartinez: Grupe wariatow bym zostawil. Jesli byliby zdrowi to nigdy za wiele swirów :P
» 28 kwietnia 2019, 00:30 #170
braku: 3 mecze wygramy i 10 bramek strzelimy to zagramy
» 27 kwietnia 2019, 20:22 #169
mikon70: Jeśli Pogba odejdzie i będzie grać tak jak tutaj, to już mu współczuje. Tam nie ma co liczyć na wsparcie kibiców. Po miesiącu go zjedzą razem ze wszystkimi hiszpańskimi gazetami i stanie się jeszcze większym pośmiewiskiem
» 27 kwietnia 2019, 19:55 #168
joyrider: W Hiszpanii będzie mógł sobie truchtać bo tempo mniejsze i będą inni wokół do biegania. Z wyjątkiem meczów z Barcą i Atletico będzie pewnie wyróżniającym się piłkarzem
» 27 kwietnia 2019, 20:53 #167
CHRCH: Tak sobie tłumacz tempo, a później hiszpańskie drużyny zjadają angielskie.
» 27 kwietnia 2019, 22:52 #166
karol100: Pokonac Chelsea I liczyc na porazke arsenalu z Leicester, wtedy damy rade. Duzo I nie duzo
» 27 kwietnia 2019, 18:34 #165
MU4everMU: nie ma co liczyć na innych trzeba grać swoje, wolałbym obejrzeć 3 mecze w dobrym stylu i być na 5-6 niż grac busa i fartem awansować do top4
» 27 kwietnia 2019, 19:09 #164
jassaj: No to ja właśnie wolę fartowne 4 miejsce, bo co Ci w dalszej perspektywie z 3 przyzwoitych spotkań i w konsekwencji upojnych czwartkowych wieczorów w towarzystwie byczków z Rostowa ? Ten sezon i tak jest do zapomnienia, więc chociaż wyciśnijmy z niego maksimum pozytwów i przygotowujmy się do następnego, z kartą przetargową w negocjacjach transferowych "gramy w elicie". Unosząc się honorem wg twojego wzorca, to mamy moralny sukces, bo w końcu "skillowe" zwycięstwa, 270 minut rozrywki, bo tyle mniej więcej potrwają te 3 mecze i dalszy syf w klubie, bo topowi zawodnicy a)nie przyjdą grać w LE b)przyjdą, za hajs jak Sanchez przez co ukochany tutaj "komin płacowy" jeszcze powiększy się o kilka poziomów. Pozatym, potraktujmy tę walkę o TOP4 jak o "trofeum". Zwycięzców się nie osądza, każdy pamięta kto wygrał LM chociażby 15 lat temu, ale większość nie powie czy to był mega sezon tej drużyny, czy grali "skillowo" czy na autobus. Wygrali to wygrali, my jak wygramy to też zagramy w LM i tyle, koniec historii wolę przecierpieć te ostatnie minuty sezonu i cierpieć katusze żeby we wrześniu z piwkiem obejrzeć znów mecz United-Juventus, bo to dla mnie większe dobro, no ale kto co woli
» 27 kwietnia 2019, 20:09 #163
MU4everMU: tyle tylko, że jak gramy piach to później się dziwić, że drużyny typu Everton czy Volves przyjeżdżają do nas po 3 pkt, bo czego tu się bać jak ktoś gra na 5 obrońców, wiadomo każdy by chciał LM ale czy transferowe lato będzie dla nas na tyle owocne, żeby powalczyć w tej LM czy znowu będziemy liczyć na cud
» 27 kwietnia 2019, 20:22 #162
Trz: na samą myśl o czwartkowych wieczorach z LE a później lidze w niedziele czy poniedziałek się sałabo człowiekowi robi
» 27 kwietnia 2019, 21:55 #161
jassaj: Z Evertonem u siebie wygraliśmy a z Wolves zremisowaliśmy więc raczej nie przyjechały po 3 pkt. Ale per analogiam dzisiaj Koguty poległy u siebie z West Hamem, Arsenal ostatnio również pokazał "klasę" z Wolves a wcześniej z CP a wcześniej z Evertonem. Czy oni też nie zasługują ? Chyba tak, więc kto zasługuje ? Nie wiem, nie bawię się w filozofa. Zasłuży ten kto skończy na 3 i 4 miejscu. A to jak jest dzisiaj nie determinuje tego jak będzie za pół roku. Możemy być też w strefie spadkowej, ale jak możemy chociaż kamyczek pod budowe domu wrzucić już dzisiaj to ja wolę to niż patrzeć biernie bo przecież i tak jest lipa, lipa będzie, nie ma sensu, wszystko jedno. Nie wiem jak będzie w lato i potem, ale wiem, że warto próbować a nie unosić się honorem.
» 27 kwietnia 2019, 22:05 #160
CHRCH: Jasne, że trzeba walczyć do końca bo summa summarum liczą się wyniki A nie sposób ich osiągnięcia. Top 4 daje jakieś rokowania na przyszłość A ten kto je zdobędzie po prostu na to zasłużył.
» 27 kwietnia 2019, 22:55 #159
CHRCH: Czasem jednak słownik potrafi.
» 27 kwietnia 2019, 18:44 #158
Michux3: Super mecz świętych z Wisienkami :')
» 27 kwietnia 2019, 17:47 #157
RedRevolta: Sterling tylko w tym sezonie 17 meczy i 12 asyst, nasz Lingardinho 17 meczy i 12 asysty w całej swojej karierze w Premier League #talent, ale trzeba więcej pajacować na instagrami niż grać, trzymać dalej takich ludzi w klubie to daleko zajdziemy.
» 27 kwietnia 2019, 17:37 #156
jassaj: Nie czaje ludzi, którzy muszą swoją wypowiedź podeprzeć argumentem o insta czy o stylu życia. Ja pierdziele, może chłopak jest słaby ale co m do tego styl jego życia ? Jakby to było chlanie czy ćpanie ok- widzę przełożenie na formę, ale robienie zdjęć czy jazda drogim samochodem ? Nie wiem czy to już przejaw takiej złości na człowieka czy zawiść, że czepiamy się wszystkiego byle się czepić. Tak jak pisałem ostatnio, Pogba też już wywołuje we mnie mieszane uczucia, ale Boże, żyje chłopak jak chce, co to kogoś obchodzi. Taki Ronaldo też żyje instagramem i pewnie 90% współczesnych topowychh zawodników prowadzi aktywnie swojego insta i inne portale społecznościowe, zmieniają fryzury czy promują się na eventach ale czepiamy się tylko tych, których nie lubimy... Rozumiem, gra słabo, mówimy o tym wprost, ale podpieranie się tymi argumentami, to jak mówienie, że "nie jestem głodny bo dzisiaj już rano biegałem" wtf...
» 27 kwietnia 2019, 17:49 #155
Olo13: Ale strzeli gola arsenalowi i będzie tańczył wielki talencik
» 27 kwietnia 2019, 18:00 #154
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 19:51

No niech robi sobie co chce prawda, ale fajnie jakby oprócz tego reprezentował jakiś poprawny poziom na boisku. Naprawdę, to jest drugi peszko z reprezentacji. Czyli ktoś, kto się nie nadaje do pierwszego składu, ale jest panem atmosferą
» 27 kwietnia 2019, 19:51 #153
jassaj: No niech sobie tańczy, może ma pogodny charakter jeden z drugim i lubi się bawić ? Ja patrzę na aspekt sportowy. Lingard nigdy nie był moim "pupilkiem", ostatnio ma fatalną formę moim zdaniem, za to gorzkie słowa jak najbardziej ok, ale styl życia ? Nie łączyłbym tego z dyspozycją sportową i jak już komuś się to nie podoba to bym to wyraźnie zaznaczał, że no nie lubię "showmanów", wolę "sportsmanów" i tyle, nie używałbym tego jago argument, żeby się na kimś wyżyć. Tacy są (Pogba i Lingard, ich teraz mam na myśli) i niech sobie tacy będą. Ja uważam, że kibice powinni oceniać za poziom na boisku a nie za to, czy ten jest ambasadorem fundacji czy celebrytą czy gwiazdą instagrama. Tylko tyle, oddzielmy krytykę za poczynania boiskowe od takiego ogólnego dowalenia się do człowieka "bo gra słabo to go można zrównać z ziemią"
» 27 kwietnia 2019, 20:02 #152
LearningtoFly: No to co jak jutro z Chelsea? Ostatnio gdy oni byli tak w żałosnej dyspozycji to dostali od nas 0-2, oby jutro nie bylo rewanżu....
» 27 kwietnia 2019, 17:14 #151
Michux3: Gra z city wyglądała lepiej niż ostatnio, mam nadzieje na przełamanie. Dalej boli mnie ten miss Lingarda przy stanie 0-0
» 27 kwietnia 2019, 17:16 #150
Diabelski97: Mam nadzieję że Pogba zostanie bo gościu ma duże umiejętności, kupić dobrego stopera do pary z Lindelofem, kogoś na PO (liczę na Wan Bissake), jakiegoś pomocnika np ten Bruno ze Sportingu, i oczywiście PP
To okienko będzie ciekawe, jeszcze jakby była LM to bajka..
» 27 kwietnia 2019, 17:09 #149
vanantygaal: jeśli LM nie będzie to właśnie w dużej mierze przez pogbę więc nie wiem czy jego pozostanie tutaj to najlepszy pomysł.
» 27 kwietnia 2019, 18:08 #148
Blau: Sancho dzisiaj asysta palce lizać.
» 27 kwietnia 2019, 16:49 #147
Michux3: Bardzo ładna ale co się tam w niemczech wyrabia
» 27 kwietnia 2019, 17:14 #146
Lolhaha123: Powiedzcie mi Wolicie:
Pogbe czy
Neves + Bruno Fernandes
» 27 kwietnia 2019, 16:27 #145
kamilpe: c) Pogba + Neves + Bruno Fernandes
» 27 kwietnia 2019, 16:30 #144
Lolhaha123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 17:11

Nie za bardzo ofensywne trio ? ;)
» 27 kwietnia 2019, 17:11 #143
kamilpe: Neves to defensywny pomocnik
» 27 kwietnia 2019, 17:14 #142
Lolhaha123: Oj Pogba by mial wtedy z kim pograć
» 27 kwietnia 2019, 17:23 #141
karol100: Jak sprzedawac Pogbe to tylko jesli wczesniej bedziemy mieli zaklepanego Eriksena co jest malo prawdopodobne.
» 27 kwietnia 2019, 17:32 #140
Lolhaha123: On zapewne zostanje w Tottkah
» 27 kwietnia 2019, 17:37 #139
karassas: Mogę spytać co ćpałeś, też chcę. Barca nigdy nie puści Chorwata za 40.
» 27 kwietnia 2019, 22:55 #138
Diabelred: Arsenal - tragiczne wyniki i gra wyjazdach
Tottenham 12 porazek w sezonie, obecnie seria 6 porazek z rzedu na wyjazdach
United - tragiczna obrona, na poziomie zespolow ze srodka tabeli.

Tak naprawde, to zadna z tych druzyn nie zasluguje na gre w LM w przyszlym sezonie. Dziwny jest ten sezon, jedna z dwoch druzyn pomimo zdobycia ponad 90 pkt bedzie musiala zadowolic sie tylko drugim miejscem, z kolei cztery kolejne robia wszystko byleby nie zagrac w LM w przyszlym sezonie :D
» 27 kwietnia 2019, 16:21 #137
Robert3344: Po prostu liga angielska jest co raz silniejsza i bardziej konkurencyjna, gdyż takie zespoły jak Everton, Watford, Wolves czy Leicester potrafią nieźle zamieszać w meczach z top 6 i Ci co twierdzą, że te zespoły to "ogórki" powinni się obudzić, gdyż nie mamy roku 2005, gdzie praktycznie nikt nie zagrażał top 4. Liverpool i City są obecnie są poza skalą i te drużyny będą wygrywać ligę mistrzów niczym Real i Barca przez ostatnie lata.
» 27 kwietnia 2019, 16:40 #136
Michux3: Ogórkami w tym sezonie można nazwać tylko Huddersfield i Fulham, wszystkie inne drużyny mają piłkarzy wysokiej jakości
» 27 kwietnia 2019, 17:05 #135
DEPE: poki co to tylko chciejstwo. niech zaczna wygrywac, chociaz w jednym seoznie bo poki co nie maja zadnych sukcesow na swoim koncie, a ty juz porownujesz ich do duetu z hiszpanii ktory mielil europe przez ponad dekade.
» 27 kwietnia 2019, 17:46 #134
luki1852: Fotki w plecy, czyli my z Chelsea max remis bo czego jak czego ale potknięć przeciwników wykorzystywać nie umiemy :/
» 27 kwietnia 2019, 15:25 #133
zbyszek7: Ale wszyscy co walcza o top4 sa nedzni szok Tottenham przegral 12 mecz to 1/3 sesonu wow
» 27 kwietnia 2019, 15:25 #132
kckMU: 10 mln funtów za gola Sancheza. Boże k mac...
» 27 kwietnia 2019, 15:19 #131
Michux3: On jest po prostu szczodry, dlatego strzelił tylko 1
» 27 kwietnia 2019, 15:23 #130
karol100: Co cie boli? Fajnie sie chlopak ustawil. Zycze mu jak najlepiej, tobie tez.
» 27 kwietnia 2019, 15:37 #129
CHRCH: A ja mam nadzieję, że jeszcze pokaże co jest wart i tego mu życzę w przyszłym sezonie.
» 27 kwietnia 2019, 22:58 #128
DevoMartinez: Ja tylko czekam na jedno. Keidy zlosc kibicow obróci sie na Woodwarda. Powinno to sie juz stac za Mourinho po tym nieszczesnym letnim okienku i braku wsparcia w konflickie Pogba trener. Teraz Ole bedzie obrywał ale mysle, ze kibice znajac norwega, znajac jego charakter i milosc do klubu wiedza, ze on zrobi wszystko co moze zeby wydobyc ta druzyne z tego marazmu. Jesli nie dostanie wsparcia od Eda to oby tego bankiera w koncu wywiezli na taczkach. Ale pewnie schowa sie za garda dyr sportowego ktorego dla ratowanai tylka zatrudni lada dzien.
» 27 kwietnia 2019, 14:57 #127
zbyszek7: O ile ze Tottenham wcisnie w 90 i wygra 1-0
» 27 kwietnia 2019, 14:51 #126
zbyszek7: A jednak nie tym razem
» 27 kwietnia 2019, 14:55 #125
Michux3: Whu bardzo dobrze dziś
» 27 kwietnia 2019, 14:55 #124
RedsFan: Taki oto news wyczytalem.
"Manchester United will appoint Mike Phelan to the role as new technical director, and promote Michael Carrick to assistant manager.

Phelan will retain an influence on match days, but the club want him to be responsible for the overseeing of the rebuild."
» 27 kwietnia 2019, 14:41 #123
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 14:29

Dla mnie Ole mogl nam zawalić ostatnie mecze . A dlaczego ? wlasnie bo zaraz niektorzy sie wzburzą . Pogba odchodzi i to jest raczej juz pewne , wiec nie rozumiem czemu on go wypuszcza jeszcze na boisko ? niedosyc ze gra słabo to jeszcze ma odejść . Nie ma poprostu jaj . Jesli on chcial budować zespół wokół tego pozoranta to dla mnie juz był skreślony i napewno nie wróżyłbym mu tutaj dobrego okresu w Manchesterze . Mam nadzieje ze Pogba odejdzie sam od siebie moze to i dobrze bo widać ze niezaleznie od formy Ole nigdy by go nie posadził na ławce a on by sobie truchtał zawsze po boisku . A w mediach by mu koloryzował jaki to on jest wspaniały i jak daje z siebie 100% .Wiadomo co ma gadać ale zeby aż tak koloryzować ? moglby powiedziec chociaz ze stać go na wiecej i zagrał solidnie . Nie chce tez zeby robil jak Mourinho otwarcie ze gra słabo i tyle boo to nie o to chodzi . Jak narazie strasznie zawodzi nasz trener bo widac ze nie mam jaj w niektorych sytuacjach .
» 27 kwietnia 2019, 14:28 #122
tygrys26: No fajnie a kogo Ole ma wstawić za pogbe? Może i chce odejść ale jako jedyny potrafi rozgrywać akcje
» 27 kwietnia 2019, 14:37 #121
dlabigt23: No jako jedyny pewnie ze to potrafi . Tylko szkoda ze cienko mu cos ostatnio idzie . Martial jakby chcial tez moglby jako jedyny robić różnice w ataku ale jakos tez mu nie wychodzi .
» 27 kwietnia 2019, 14:46 #120
Blau: Mam tylko nadzieję, że przy ewentualnym transferze Pogby do Madryt, Królewscy nie włączą do transakcji golfisty.
» 27 kwietnia 2019, 12:51 #119
pies: Golfista byłby problemem jak Sanchez.
» 27 kwietnia 2019, 14:07 #118
sauerlandevent7: Wiele rzeczy jest w United do poprawy, a wręcz do zburzenia i budowy od nowa. Przede wszystkim musowo obrać konkretny kierunek i wypracować strategie zgodnie z którą będzie się ściągać piłkarzy. Ferguson w swoim najlepszych sezonach zawsze potrzebował 4 napastników gdy grał na dwóch i pod tym kątem szukano opcji czyli np Teddy, Ole, Andy i a Dwight czy chociażby Ruud, Saha, Rooney i corazczęściej kontuzjiwany Solskjaer. Następnie Tevez, Berbatov, Rooney i Ronaldo jednak ta ostatnia kombinacja już po zmianie systemu na 433, później rotacja pomiędzy Rooneyem, Van Persiem i Chicharito. Wygląda na to że i Ole będzie celował w 433 i niestety tutaj jest klops bo przy takim ustawieniu jest potrzebny klasowa 9tka i 2 porządnych SN na skrzydle a np na Martial, Rashfordzie, Lukaku i Alexisie nie zbudujemy trio które zagroziło by tej lidze. Martial i Rashford to nadal przyszłość klubu, ale w tej chwili nie można oprzeć na tak niepewnych gościach gry takiej marki jak United. Lukaku w naszym klubie stanął w rozwoju, bo np w klubie pokroju United musowo mieć bardzo mocną psychikę i dlatego musisz wykorzystać każde swoje 90 minut bo następne może być za 3 mecze, a tymczasem oni seryjnie gubią formę a mimo to grają. Sanchez to moim zdaniem temat na oddzielna opowieść bo jest to moim zdaniem ktoś kto nie chciał tu trafić [jak Di Maria] jednak City się opamiętało że mogliby to zaburzyć hierarchię co do płac, i odfrunęło zarówno City, jak i Arsenal w którym był spalony przez te swoje zachowania. Na te 4 pozycje trzeba rasowych gości na 9tke i prawe skrzydło a ratować pomiędzy Rashfordem i Martialem moim zdaniem. kolejna rzecz to Pogba i chęć uczynienia go liderem drużyny i w związku z tym zastanawiam się że tacy ludzie jak Pogba, Neymar czy nawet Ronaldinho, czy Bale tk nie są czy nie byli ludzie odpowiedni na liderów, bo jeżeli człowieka lidera bardziej obchodzą rzeczy pozaboiskowe to coś jest chyba nie tak, to tak jakby liderem był George Best a nie Charlton to byłaby podobna sytuacja, a tak Best zawsze mógł liczyć że jest ktoś kto go ustawi w szatni. Liderem może być Ronaldo, Messi, Zlatan bo bo swoja grą wywierają wplyw na kolegów a ich chęć osiągania sukcesów jest kluczowa do zdobywania trofeów. Oni żyją piłką i dlatego gdy oni są w centrum klubu to od razu inaczej to funkcjonuje i dlatego każdy z nich zdobywa trofea wszedzie gdzie gra. Dzisiaj mam wrażenie że bardzo dobrym liderem mógłby być Mbappe bo ma głód w sobie i widać po nim że chce być najlepszy, chce trafic do największego klubu jego zdaniem i chce pobić tak wszystkie rekordy podobnie jak Cristiano jednak na niego wpływ może mieć w efekcie Neymar przez co Kylian skupi się na innych rzeczach a piłka nie będzie dla niego już tak ważna. Kokejna z kwestii to moim zdaniem pozbycie się najdroższych w utrzymaniu zawodników czyli kolejno numerów 1,4,6,7,8,9, 16, 21,31,36 a pasowałoby też 14, 11 i 18 ale ktoś musi zostać.Budowac wszystko od nowa według określonej strategii, bez półsrodkow i talentów które za 2 lub 3 lata zatrzymają się w rozwoju piłkarskim.
» 27 kwietnia 2019, 12:41 #117
Devil88: Jednym slowem powinnismy podziekowac leniwym pilkarzom ktorzy nie chca biegac nie wazne czy to pogba czy martial.....
» 27 kwietnia 2019, 12:36 #116
Advm: Usuń https reszte zostaw
» 27 kwietnia 2019, 13:10 #115
BajtiMU: Przecież Mourinho chciał budować taki zespół,nie bez powodu ani nie słusznie odstawił od składu Martiala czy Pogbe i co się stało później? Ale teraz to już za późno.Trzeba realizować inny,nowy i przede wszystkim skuteczny plan z Ole.
» 27 kwietnia 2019, 17:14 #114
BajtiMU: A czego wymagasz od trenera-amatora? No ale cóż Nam zostało i cóż My możemy,trzeba zawsze wierzyć,kibicować oraz szanować.
» 27 kwietnia 2019, 17:11 #113
Lolhaha123: Marca informuje ze Pogba juz ustalil warunki indywidualnego kontraktu
» 27 kwietnia 2019, 11:54 #112
Sancho: "Szczegółowe statystyki wykazały, że Paul Pogba jest najmniej biegającym pomocnikiem wśród wszystkich 79 piłkarzy grających na jego pozycji.

Statystyki dotyczące tego, jak Paul Pogba poruszał się po boisku w tym sezonie są dla Francuza bezlitosne. Gwiazdor Manchesteru United spędził na chodzeniu aż 64% czasu - najwięcej wśród wszystkich 79 pomocników w Premier League. 22% natomiast zajęło mu wolne truchtanie."

Wzięte z meczyków
» 27 kwietnia 2019, 11:29 #111
Michux3: A i tak ma 13 goli i 9 asyst, gdyby chociaż w połowie pokazywał takie zaangażowanie jak chociażby Herrera to mógłby nawet walczyć o złota piłke
» 27 kwietnia 2019, 11:36 #110
mycka86: 8 z karnych. Tak tylko piszę.
» 27 kwietnia 2019, 11:43 #109
Michux3: 7, niemniej jednak kiedy mu się chce potrafi w pojedynkę wygrywać mecze.Szkoda że mu sie chce przez jeden miesiąc :( a podobno jest już dogadany z białymi
» 27 kwietnia 2019, 12:10 #108
NoLogo: Przecież to gołym okiem widać, jak typ się porusza po boisku. Teraz ktoś to ładnie ubrał w liczby, a i tak się trafi kloc, który będzie smęcił, że to nie wina pogby tylko to, że musi grać z takimi słabymi zawodnikami.
» 27 kwietnia 2019, 14:24 #107
Trz: No i taki ktoś nie ma prawa być liderem i człowiekiem wokół którego buduje się drużynę. A był kupiony żeby być tym człowiekiem. Tu nie może być tak że "pogba potrzebuje lepszych zawodników" żeby za niego tyrali a on sobie drepta, tu musi zap.... jeden za drugiego a nie dwóch czy dziesięciu za jednego. Co z tego że ma zagrania klasy światowej jak na jedno takie zagranie przypada 3 razy za daleko wypuszczona i co za tym idzie stracaona piłka i dwa podania na aut.
» 27 kwietnia 2019, 14:33 #106
vanantygaal: jakie mecze pogba potrafi wygrac w pojedynkę??
przez 3 lata tutaj powiedzmy, że jeden z MC w zeszłym sezonie choć nie było wcale tak kolorowo jak czesto tu się przedstawia. Gdyby nie otoczka medialna pogba byłby uznawany za totalny niewypał transferowy podobnie jak pozostali
» 27 kwietnia 2019, 17:54 #105
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 09:58

United to slabiaki moze do LE sie zlapia :)
» 27 kwietnia 2019, 09:58 #104
celny: hahaha hehehe czaicie? do ligi europy hahaha bo wiecie jestesmy na 6 miejscu :-DDDDDD i tracimy tylko 3 pkt do Chelsea hahahaha
» 27 kwietnia 2019, 11:28 #103
Seszele: City jest słabe niczym siki pająka.
Znów zatrzymali się na ćwierćfinale.
» 27 kwietnia 2019, 09:50 #102
Widziwoj: Napisał kibic Manchesteru United trzy dni po porażce w meczu derbowym... To jak zatem określić stopień słabości United?
» 27 kwietnia 2019, 10:08 #101
ManUtdFan94: Musimy jutro wygrać z Chelsea i liczyć, że Kanonierzy przegrają z Leicester. Tutaj nie chodzi o walkę o TOP 4, a bardziej o miejsce 5. Miejsce 6 sprawi, że będziemy musieli grać kwalifikacje do LE....
» 27 kwietnia 2019, 09:47 #100
Lolhaha123: Aha....
» 27 kwietnia 2019, 09:54 #99
ManUtdFan94: Gościu raz, że nie zasługujemy na grę w LM, dwa mało prawdopodobne żebyśmy tam weszli. Trzeba patrzeć realnie i zająć 5 miejsce żeby chociaż uniknąć kwalifikacji. Chciałbym żeby United grało w LM, ale patrząc na Naszą grę to jest mało realne :)
» 27 kwietnia 2019, 09:58 #98
Lolhaha123: Dobra mordo ale jesli wygraja z Chelsea , a Arsenal przegra z Lisami na wyjezdzie to jest duza szansa na top 4 , patrz na dyspozycje Chelsea i Arsenalu graja tak samo słabo jak my wiec trzeba miec nadzieje ,ze skonczymy sezon w top 4.
» 27 kwietnia 2019, 10:01 #97
ManUtdFan94: Zobaczymy, chociaż dobrze byłoby zająć 5 miejsce jak się nie uda wejść do LM, ale o wszystkim zadecyduje jutrzejszy mecz.
» 27 kwietnia 2019, 10:04 #96
Lolhaha123: Dokładnie ,jutrzejszy mecz jest kluczowy i to on najpewnieh zadecyduje czy znajdziemy się w top 4.
» 27 kwietnia 2019, 10:06 #95
CHRCH: Jest tylko jeden problem, trzeba wygrać jakiś mecz A my na razie wszystko wtapiamy i raczej się nie zapowiada by w niedzielę było inaczej
» 27 kwietnia 2019, 17:31 #94
dev13: Jutro kolejne meczarnie tym razem porazka z Chelsea i top 4 bay bay :)
» 27 kwietnia 2019, 09:34 #93
Lolhaha123: A moze wygrana z Cwelsi i porazka Arsenalu z Leicester i potem powinno pojsc z górki , koniec sezonu my w top 4 , okres przygotowawczy juz z nowymi pilkarzami, mocna kadra i cel na nowy sezon : majster
» 27 kwietnia 2019, 09:36 #92
Carlitozz: Jesli myslisz ze w 2 miesiace zlatwi sie cos co bylo zaniedbane przez ostatnie powiedzmy 7 lat to zyjesz w matrixie.
» 27 kwietnia 2019, 13:17 #91
izbinho: Będzie ewenement jeśli Liverpool zdobędzie 97 pkt i nie wygra ligi
» 27 kwietnia 2019, 08:11 #90
Widziwoj: Przecież przegrana w jakimś turnieju Liverpoolu to jest tradycja a nie ewenement
» 27 kwietnia 2019, 08:59 #89
Carlitozz: Licze ze odpadna z LM a na koniec nie wygraja ligi bo juz odlecieli na orbite z ta radoscia.
» 27 kwietnia 2019, 13:17 #88
kckMU: Messi ich zabije.
» 27 kwietnia 2019, 14:05 #87
celny: Witaj na pokładzie statku, który idzie na dno
Powiedz, gdzie są te pieniądze które oni kradną
Mamy różowe koszulki, jesteśmy w czarnej ...
Jak myslisz, że dowiesz się prawdy to jesteś głupiec
» 27 kwietnia 2019, 01:48 #86
United89: Sam bym już chciał żeby ten sezon się skończył,żeby było top cztery,każda druzyna rozdaje prezenty bo gubi pkt a my tego nie potrafimy wykorzystać. Jedziemy z niebieskimi smerfami w niedziele. GGMU!!
» 27 kwietnia 2019, 00:49 #85
Gallacher: Człowiek jest bardziej zmęczony tą grą United i całym tym sezonem niż po 8 godzinach fizycznej pracy przez cały rok.
» 27 kwietnia 2019, 00:16 #84
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 01:42

Ja za SAFa na koncówki sezonów byłem zawsze wykonczony psychicznie. Te finały co graliśmy w LM to wykanczały mnie najbardziej. Na godzine przed meczem az drgawek nóg dostawałem z nerwów. Teraz zawsze w koncówkach sezonów jestem zmeczony i znudzony i czekam na nastepne sezony.
» 27 kwietnia 2019, 01:42 #83
Damian54321: Ja już się nie denerwuje tymi meczami szkoda nerwów kibicuje ale już mam to gdzieś czy wygrają.juz się tego nie ogląda tak jak kiedyś.teraz biegają tylko jak na koncie się zgsdza kasa
» 26 kwietnia 2019, 23:49 #82
Lolhaha123: Szczerze myślicie że Mata odejdzie ?
» 26 kwietnia 2019, 22:56 #81
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 23:02

Myślę że całe hiszpańskie trio: De Gea, Herrera, Mata w niedługim czasie się stąd zawinie.
» 26 kwietnia 2019, 23:02 #80
CHRCH: Jasne, było info, że faworyzowani są Anglicy na rzecz Hiszpanów. Moja personalna opinia to, że odejdzie jakieś 60% składu. Nie chcą pracować dla Ole.
» 26 kwietnia 2019, 23:44 #79
olek1143: Remis biorę w ciemno
» 26 kwietnia 2019, 22:51 #78
Himself: Śmierdzi mi nudnym 0-0
» 26 kwietnia 2019, 20:56 #77
Daka: Spokojnie, już nasza obrona z kapitanem Youngiem postara się aby nudnego 0-0 nie było. Oby tylko nasz atak zdobył o jedną bramkę więcej.
» 27 kwietnia 2019, 00:10 #76
DjTED: Widać gdzie my jesteśmy nawet marketingowo. Perez pstryknie palcami i moze wyciagnać kazdego. Niewazne jak słaby jest Real piłkarze i tak tam biegna jak pieski. Najlepiej, ze za ok 230 mln wyciagną 2 kozaków, którzy w kazdym momencie mogą zrobić róznicę...
» 26 kwietnia 2019, 20:48 #75
MixEx: Teraz tak wszyscy jedziecie po Pogbie (nie mówię że mu się nie należy) ale jestem przekonany, że gdy zobaczycie w następnym sezonie kreatywność naszych pomocników to jeszcze za nim zatęsknicie i tego jestem pewien. Szkoda, że czasami dopiero po fakcie ludzie zaczynają rozumieć jak dużo daje dany człowiek. Tak było z Mou i tak będzie z Pogbą.
» 26 kwietnia 2019, 20:44 #74
HXDC: Racja, jezeli nie uda nam się ściągnąć odpowiedniego zastępstwa za Pogbe. Ogólnie to mam nadzieję, że zostanie.
» 26 kwietnia 2019, 21:18 #73
CHRCH: Słusznie, ale to standard tutaj :)
» 26 kwietnia 2019, 23:45 #72
welllone: Pogba ma najwięcej przechodzonego czasu w lidze wśród środkowych pomocników. To jest jego główny problem. Powinien więcej pracować bez piłki od ofensywy zaczynając i na defensywie kończąc. Umiejętności ma ale jest leniwym na boisku piłkarzem.
» 27 kwietnia 2019, 09:57 #71
CHRCH: A jak się mają inne statystyki do tychże piłkarzy, gole asysty podania odbiory?
» 27 kwietnia 2019, 23:01 #70
Gallacher: Jeśli Pogba odejdzie to kibice go powinni na koniec wygwizdać.
» 26 kwietnia 2019, 20:32 #69
NoLogo: Już wcześniej powinien być, np. za jawną grę na zwolnienie trenera. Oczywiście bardzo dobrze, że Mou już nie ma i w najgorszym wypadku by dotrwał do końca sezonu ale tacy zawodnicy powinni być zwyzywani w tamtym momencie, sabotowali swojego przełożonego, grali przeciw swojemu pracodawcy i kpili z kibiców. Przez tamte ich żenujące popisy teraz może zabraknąć raptem 2pkt. do LM.
» 26 kwietnia 2019, 20:43 #68
CHRCH: Dlaczego? Dba o siebie, a zarząd MU nie dba o MU. Niech odchodzi i się nie marnuje na rzecz idiotow.
» 26 kwietnia 2019, 23:46 #67
RedsFan: Spokojnie nie raz dostanie gwizdy w Madrycie jak będzie gral w kratkę jak u nas :)
» 27 kwietnia 2019, 08:56 #66
CHRCH: Polecam obejrzeć mecze Pogby po transferze. Co niektórzy mają krótką pamięć i słaba spostrzegawczość. W klubie jest dennie jak powiedział ostatnio Young, więc jest jest coś grubszego tam na rzeczy aniżeli chcenie czy nie chcenie.
» 27 kwietnia 2019, 23:34 #65
zbyszek7: Moze jestem naiwny ale wierze ze wygramy z Chelsea, pozniej oni zremisuja z Watford a my wygramy 2 mecze i bedziemy w top4 Arsenalu nawet nie biore pod uwage bo skoncza na 6. Wiara to jedyne co nam pozostalo a wiec Manchester nie zawiedz mnie :)
» 26 kwietnia 2019, 20:02 #64
spider1005: Czy gdzieś w Kazimierzu Dolnym obejrzę ten meczyk w jakimś lokalu??
» 26 kwietnia 2019, 19:31 #63
Diabelred: The Times: Pogba prosi o zgodę na negocjacje z Realem

Robi sie powaznie, bo The Times to jedno z tych powazniejszych zrodel, wyzej stoja juz tylko Sky Sports i BBC.
» 26 kwietnia 2019, 19:05 #62
Seszele: Niech ucieka do Realu, jeśli tego chce. Z nimi również nic nie wygra.
Zidane nie odbuduje tej drużyny, a Real bez Cristiano nie istnieje co jasno pokazują wyniki w tym sezonie, także te pod wodzą Francuza.
» 26 kwietnia 2019, 19:21 #61
dlabigt23: Seszele too samo mozna powiedziec o Ole . Tyle ze Zidane przyszedl jako trzeci trener w tym sezonie i to prawie na koniec . Nie mozna zakładać ze teraz słabo im idzie to w przyszlym sezonie bedzie tak samo . Jest okres przygotowawczy i Perez troche hajsu sypnie zapewne na wzmocnienia . Podejrzewam ze jesli chodzi o Pereza to kupi mu takich piłkarzy jakich bedzie chcial . Tak samo mial zreszta Mourinho i tak zbudował podwaliny pod Real .
» 26 kwietnia 2019, 19:25 #60
Seszele: Co można powiedzieć o Ole? Porównujesz skład Realu do składu MU? Serio? Spójrz na doświadczenie Zizou, a doświadczenie OGS. Zidane zasmakował sukcesów mając samą śmietankę w składzie, OGS nie wygrał nic, zbijał bąki z Molde i Cardiff. Zidane teraz będzie próbował udowodnić to, że jest dobrym trenerem i że Real nie wygrywał wszystkiego dzięki Ronaldo. Moim zdaniem, z mizernym skutkiem.
» 26 kwietnia 2019, 19:29 #59
HXDC: I Zidane wrócił do piłkarzy z którymi pracował już pewien długi okres
» 26 kwietnia 2019, 19:50 #58
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 20:30

Sky sport tez juz o tym pisze :) ze Real jest pewny przejscia Pogby oraz Hazarda.
» 26 kwietnia 2019, 20:28 #57
pilchu: Real znowu zostanie zesłany na ziemię przez Barcelonę. Prawdopodobnie zrobią kilka mocnych transferów i będą w stanie skończyć przed AM. Barca się znowu zbroi i ich dominacja w lidze nie powinna być przerwana w kolejnym sezonie. Realowi znowu zostanie walka w LM. Real tylko dwukrotnie wygrał ligę z CR7 przez 9 sezonów, bez niego beda czekać co najmniej do odejścia Messiego z FCB.
Pod względem trofeów lepiej by Pogbie było w PSG. Krajowe podwórko mają w kieszeni, krajowy puchar jeśli chcą to też. Pozostaje walka w LM gdzie gorsi od Realu być nie powinni.
» 26 kwietnia 2019, 20:32 #56
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2019 02:25

trener zwolniony dla Pana Piłkarza, taktyka dostosowana pod Pana Piłkarza, dokupieni zawodnicy pod Pana Piłkarza, a Pan Piłkarz pewnie za namową pazernego Raioli idzie do Realu
» 27 kwietnia 2019, 02:25 #55
Carlitozz: BBC XD
» 27 kwietnia 2019, 13:20 #54
Vamp: szybka ta zapowiedź meczu, bałem się ze to już dziś lub jutro, na szczęście dopiero w niedziele. Chociaż to i tak za wcześnie. Najlepiej jakby ten mecz wo ogóle nie nadszedł , zresztą jak każdy inny tej pseudo drużyny. Poki co do 17:30 w niedziele relaks, a potem znów głowa w dól i wstyd :(
» 26 kwietnia 2019, 19:03 #53
Lookasinho: Ja to o 17 30 w niedziele będę sie dopiero budził po jutrzejszym weselu. Mam nadzieje że dam rade obejrzeć
» 26 kwietnia 2019, 22:18 #52
DjTED: Pogba przebiegł w tym sezonie najwiecej z całej druzyny
» 26 kwietnia 2019, 18:53 #51
HXDC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 19:53

Mnie to nie dziwi, dużo rusza się po boisku w końcu taka pozycja. Trzeba też zwrócić uwagę jak to wygląda na tle rozegranych meczy bo Pogba chyba najwięcej zagrał (tak mi się wydaje, że na małej ilości meczów był nieobecny w porównaniu do reszty piłkarzy)
» 26 kwietnia 2019, 19:52 #50
CHRCH: A Martial ? ;)
» 27 kwietnia 2019, 00:20 #49
Damian54321: Raczej championship
» 26 kwietnia 2019, 18:28 #48
trakol: Herrera w p$g szkoda :(
» 26 kwietnia 2019, 18:21 #47
mikon70: Gorsze dla tego klubu będzie odejście Pogby i tak
» 26 kwietnia 2019, 19:56 #46
CHRCH: Odejdzie 60% składu odejdzie i Ole, lepiej się na to przygotujcie :)
» 26 kwietnia 2019, 23:50 #45
primasort: Nie wierze,że tak mocno RM chce wirusa Pogbe wydaje mi się,że to plan Adidasa,który podpisuje rekordowy kontrakt z Realem na grubo ponad 100 baniek rocznie i chce mieć tam swój twór marketingowy co by się zwróciło.
» 26 kwietnia 2019, 17:12 #44
tygrys26: W realu przedstawicielem adidasa jest kroos, Benzema i Vasquez. Ale jak czytam komentarze kibiców Realu to nie chętnie chcą pogbe. My zostaniemy z Fredem pereira maticiem i mctominayem w środku a wątpię żeby ktoś z najwyższej półki będzie chciał przejść w to okienko do Manchesteru
» 26 kwietnia 2019, 18:12 #43
Diabelred: To jest osobiste zyczenie Zidana, ktory chcial go juz kiedy Pogba opuszczal Juve, ale wtedy przeszkoda byl Raiola.
» 26 kwietnia 2019, 18:37 #42
RedsFan: Dokladnie kibice Realu woleli by Eriksena. Nikt tam nie jest przekonany do pana piłkarza.
» 27 kwietnia 2019, 09:01 #41
malymagic: mam pytanie, jeśli skonczymy na 6 miejscu, mamy jakieś Puchary Europejskie w przyszłym sezonie, czy tylko Liga?
» 26 kwietnia 2019, 17:01 #40
Judas: Liga Europy
» 26 kwietnia 2019, 17:03 #39
Michux3: Lige Europy
» 26 kwietnia 2019, 17:03 #38
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 17:23

Wolałbym wystawić akademię na mecze LE i odpaść w swoim czasie niż grać w tym syfie, jeśli nie będzie LM w przyszłym sezonie to skupić się na własnym podwórku.
» 26 kwietnia 2019, 17:23 #37
Blau: LE może być dla nas dobrym wyjściem awaryjnym w razie braku top4. Osobiście bym nie odpuszczał.
» 26 kwietnia 2019, 18:56 #36
CHRCH: Akademia to jeszcze większą padaka jak 1 team. Kieruje ja Butt, czyli kolejny swój na stanowisku, niestety idziemy na samo dno.
» 26 kwietnia 2019, 23:55 #35
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 16:56

Co sądzicie o tym Iidrissa Gueye ? podobno ma przyjsc za Herrere , czy jest w stanie odmienić nasz srodek pola ? i czy to ŚP defensywny czy bardziej ŚP ofensywny ? Niewiem czy nie lepiej bylo juz dać tą wyższą tygodniowke Anderowi i po sprawie a tak pewnie kupimy go za 40-50 mln i czy ma to jakikolwiek sens ? Gość ma juz 29 latek i jest w wieku Herrery takze narazie niewiem czy nam sie to opłaci i zapewne jeszcze mozemy być stratni ... wiem nie moje pieniądze ale znając Edzia to przyoszczedzi przy kims innym bo bedzie mu brakowalo albo żal dolożyć 10-15 mln wiecej za kogos dobrego .
» 26 kwietnia 2019, 16:54 #34
Michux3: Typowy przecinak, dobry w defensywie ale powinniśmy oglądać sie za młodszymi piłkarzami bo on ma w tym roku 30 lat. Jak chcesz my kogoś jakościowo na już to
Z anglii:Neves, Rice lub Doucoure
» 26 kwietnia 2019, 17:01 #33
Bylak: Brakuje Rooneya, który był prawdziwym diabłem.
» 26 kwietnia 2019, 16:38 #32
Veron: nie zaczynaj, Rooney ostatnie 2 lata grał za nazwisko tak jak teraz Martial, Pogba, Lukaku, Rashford, Lingard itd.
» 26 kwietnia 2019, 16:51 #31
Seszele: Nie komentuj, porównania Rooniego do wyżej wymienionych nie da się nawet sklasyfikować. Zapewne widziałeś w swoim życiu dwa sezony tego gracza w barwach MU. Pech chciał, że te ostatnie. Masz czego żałować.
» 26 kwietnia 2019, 19:24 #30
Veron: a mój avatar jest przypadkowy
pomyśl trochę
» 26 kwietnia 2019, 20:08 #29
Seszele: Więc jak wstawię sobie Zbysia Bońka, to będzie to o czymś świadczyć? Daj Pan spokój.
» 26 kwietnia 2019, 20:17 #28
helupa: talent Wayne'a został niestety zmarnowany w naszym klubie przez wystawianie go w pomocy zamiast ataku.
» 27 kwietnia 2019, 18:33 #27
rreddevilss: Musimy wygrać najlepiej 2:0 a później ogolic wysoko Huddersfield i Cardiff, tak wiem że mało prawdopodobne ale inaczej zobaczymy LM jak świnia niebo..
» 26 kwietnia 2019, 16:21 #26
Devil88: Zapomniales ze arsenal ma 2pkt przewagi nad nami chyba ze z gory zakladasz ich porazke w jakims meczu....
» 26 kwietnia 2019, 16:32 #25
ReDevil07: Ja na przykład jestem pewny że Lisy pocisna Arsenal
» 26 kwietnia 2019, 17:00 #24
ReDevil07: Do tego Chelsea ma Watford na wyjeździe i na koniec graja z Lisami na własnym stadionie. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że jak wygramy w niedzielę to Chelsea odpuści już ligę i spróbuję wygrać LE w co sam nie wierzę. Mam dziwne przeczucie że zdobędą 1 pkt w trzech meczach, jeżeli wygramy z Chelsea to będzie to bardzo duży krok w stronę TOP4.
» 26 kwietnia 2019, 17:03 #23
DaroMistrz5: Ja się boję że wszyscy się już tyle razy potykali że do końca wygrają wszystko. Dla mnie kluczową była porażka z Arsenalem. Gdybyśmy tam zremisowali to teraz tabela wyglądała by tak
4. Chelsea 67
5. United 65
6. Arsenal 64
I wszystko by zależało od nas. A przy obecnej formie ciężko mi wierzyć że my wygramy wszystko a Arsenal przynajmniej raz przegra A Chelsea jeszcze gdzieś zgubi punkty
» 26 kwietnia 2019, 17:42 #22
Sancho: Coraz więcej mediów trąbi że Herrera dogadał się z PSG, rzekomo ma podpisać 5-letni kontrakt.
» 26 kwietnia 2019, 15:53 #21
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 14:47

O czym wy marzycie pamietacie mecze w wilkami jak nas pozarly to sa panienki nie pilkarze :P
a to tylko beniaminek
dziekuje wszystko w temacie :P
» 26 kwietnia 2019, 14:45 #20
kckMU: "a to tylko beniaminek" serio...

Jak się dorobimy takiej linii pomocy to będziemy mogli rozmawiać. Wszystkie z tych spotkań przegraliśmy w środku boiska.
» 26 kwietnia 2019, 14:48 #19
Veron: ja pamiętam, że do czerwonej Younga Wilki nic nie grały
» 26 kwietnia 2019, 15:00 #18
kckMU: Jedno nie wyklucza drugiego. Przypomnij sobie jak straciliśmy na 1-1 :) Zresztą, ile to razy tak było w tym roku? Tu są problemy z przyjęciem piłki, ale czego my wymagamy od mobilnych Brazylijczyków...
» 26 kwietnia 2019, 15:06 #17
Veron: Herrera wskoczy do podstawy i wygramy 3 ostatnie mecze, tak to widzę.
» 26 kwietnia 2019, 14:38 #16
Gallacher: Chciałbym być takim optymistą jak TY :)
» 26 kwietnia 2019, 15:15 #15
szesze12345: Herrera w PSG XD
» 26 kwietnia 2019, 16:01 #14
Semiq: Dokładnie widzę to tak samo.
» 26 kwietnia 2019, 16:44 #13
Veron: fajnie, że najrówniejszy i bardzo doświadczony pomocnik odchodzi za darmo, tak się buduje drużynę
» 26 kwietnia 2019, 16:52 #12
RememberMe: Chelsea ma słaby skład jak My. 3 klasowych piłkarzy - Hazard, Kante, Azpi
» 26 kwietnia 2019, 14:22 #11
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2019 14:17

Obecnie mamy gorszy chaos w zespole i gorszy zespół względem rywali w PL niż to co się działo po sezonie Moyesa. Jak to się stało? Mieliśmy iść do przodu a tu zrobilimy 3 kroki do przodu a następnie 4 do tyłu. Wracając jednak do meczu z chelsea to chciałbym zobaczyć piłkarzy, którym zależy na tym klubie. Prawdopodobnie nawet przy zwycięstwie z chelsea będzie ciężko o awans do LM, aczkolwiek tu chodzi o przełamanie i pokazanie woli walki. Chciałbym zobaczyć następujący skład: Romero, Shaw, Lindlof, Smalling Dalot Herrera, Fred, Pogba Martial Rashford, Lukaku
» 26 kwietnia 2019, 14:16 #10
sirtomas: Wygląda na to ,że Mourinho ściąganie do interu parę swoich ludzi z Mu w razie obięcia sterów
» 26 kwietnia 2019, 14:15 #9
Michux3: Lukaku, Matic. Jedna i druga strona z korzyścią
» 26 kwietnia 2019, 14:17 #8
sirtomas: O ile zastąpimy dzika bo miał doświadczenie z PL A jak przyjdzie ktoś typu Icerdi to jeden wielki?
» 26 kwietnia 2019, 14:34 #7
Michux3: Skoro pierwszym bedzie Rash to czemu drugim nie może być np King, wtedy nie byłoby problemu z daniem szansy greenwoodowi bo przy blisko 100mln lukaku to troche trudno
» 26 kwietnia 2019, 15:54 #6
Me89v2: W zapowiedzi Lingard znów :D gość nic ale to nic nie wnosi. Wole już ospałego Martiala, bo chociaż jest jakaś szansa, że zrobi tą jedną akcję. 10 bramek w końcu ma. A lingard to tylko pałęta się pod nogami.
» 26 kwietnia 2019, 13:36 #5
Robert3344: Jego jedyną zaletą jest to, że jest wychowankiem i "umie biegać za rywalem".
» 26 kwietnia 2019, 14:07 #4
is200second: Rabiot jest do wyjecia za śmieszne pieniądze, druga opcja to Banega za Maticia. Na co oni czekają. Wypożyczyć Bejla i tego Felixa z Benfiki. Żadnych Icardich, przeplacanych Sanchow z Dortmundu za 180 baniek chyba kogoś pop.... Kolejny priorytet Manolas i ten wan Bissaka. Kolejna sprawa nie puścić nigdzie Pogby za żadne pieniądze.

Zapomnijcie o Griezmanach Dybalach Neymara Ch. Żaden się nie ruszy ze swoich klubów zobaczycie. Ktoś już tu pisał może warto jeśli prawda z tą kwota sięgnąć po Jamesa. Na Hazarda ani Eriksena nie mamy szans więc to może być dobra opcja.

Definitywnie podziękować Youngowi Jonesowi Maticiowi Smallingowi i Jessiemu.
» 26 kwietnia 2019, 13:35 #3
artix206: Banega. 31 letni, ofensywny pomocnik za Maticia?
» 26 kwietnia 2019, 15:09 #2
CHRCH: Skumaj jak ten drwal szybko biega i typy się od niego odbijaja jak manekiny.
» 26 kwietnia 2019, 16:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.