Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United poznał rywala w ćwierćfinale Ligi Mistrzów!

» 15 marca 2019, 12:16 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W piątek w szwajcarskim Nyonie rozlosowano pary ćwierćfinałowe Ligi Mistrzów. Los skojarzył Manchester United z Barceloną.
Manchester United poznał rywala w ćwierćfinale Ligi Mistrzów!
» Manchester United w ćwierćfinale Ligi Mistrzów zagra z Barceloną
Czy jesteś zadowolony z losowania ćwierćfinałów Ligi Mistrzów?
Czerwone Diabły pierwsze spotkanie rozegrają 10 kwietnia na Old Trafford, a rewanż odbędzie się 16 kwietnia na Camp Nou. Oba mecze rozpoczną się o godzinie 21:00.

Manchester United w europejskich pucharach mierzył się z Barceloną jedenastokrotnie. Czerwone Diabły wygrały 3 mecze, 4 zremisowały i doznały 4 porażek.

Po raz ostatni drużyny grały ze sobą w Lidze Mistrzów w maju 2011 roku. Blaugrana pokonała wówczas Czerwone Diabły 3:1 w finale na Wembley.

Finał Ligi Mistrzów odbędzie się 1 czerwca na stadionie Wanda Metropolitano w Madrycie.

Pary 1/4 finału Ligi Mistrzów:
Ajax Amsterdam vs Juventus
Liverpool FC vs FC Porto
Tottenham Hotspur vs Manchester City
Manchester United vs FC Barcelona

Pary 1/2 finału Ligi Mistrzów:
Tottenham/Manchester City vs Ajax/Juventus
Manchester United/Barcelona vs Liverpool/FC Porto


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja prasowa Solskjaera przed meczem z Wolves
Następny news »
Wright: United nie mogą być pewni zwycięstwa na Molineux

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (319)


RoniBarca: ej chłopaki chłopaki nie denerwujcie się! ja powiem tak: niech wygra lepszy, szanse to 50/50 ! ! ! tak to widze
» 18 marca 2019, 08:37 #312
Ghostpl: Gdzie mozna kupic bilety? Na mecz strona czy od kogos prywatnie?
» 16 marca 2019, 17:07 #311
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2019 15:34

Losowanie mogło być szczęśliwsze ale nie ma co narzekać. Z PSG też byliśmy skazywani na pożarcie. Zobaczymy co pokaże boisko. Bardziej denerwuje mnie fakt że Liverpool miał szczęście w losowaniu :)
» 16 marca 2019, 15:34 #310
bulka1986: Ktoś się orientuje czy jest organizowany wyjazd na mecz United - Barca 10 kwietnia? Na fcbarca.com organizują wyjazd na Old Trafford za ok. 1500 zł... Tutaj można liczyć na podobną inicjatywę?
» 16 marca 2019, 14:22 #309
pawelisto2: W pierwszej kolejności oczywiście United! Jeśli wygramy LM to będzie to jedna z piękniejszych futbolowych historii - ta sama, może jedna niżej półka od Leicester. W połowie sezonu totalna rozsypka, niewielka bodajże przewaga nad 7 miejscem, koszmarna gra, koszmarna atmosfera wśród kibiców, zawodników, żeby kilka miesięcy później piłkarska legenda klubu z małym doświadczeniem trenerskim zdobyć LM z bądź co bądź młodym zespołem.
Najlepsze póki co się wydarzyło od odejścia Ole to według mnie nie wyniki, awans z PSG, czy solidna forma każdego z zawodników, ale to, że powoli wyłaniają nam się liderzy zespołu Herrera, Pogba, Lindelof, czy też Smoła, który bądź co bądź gra naprawdę dobrze ostatnimi czasy. Każdy z naszych zawodników powoli nabiera charakteru i pokazują to na boisku, a nie tylko w mediach "Wrócimy silniejsi", "Musimy iść naprzód" tak jak to robić piłkarze powinni.

W drugiej kolejności myślę, że City. Dla fana piłki nożnej to po prostu aktualnie najlepiej grający zespół na świecie i zupełnie bezstronnie to należałoby im się za robotę jaką wykonał Pep ze starymi jak i nowymi zawodnikami.
I o ile zwycięstwa Liverpoolu są czasami mało przekonywujące - mnóstwo karnych na Salahu przy których można się kłócić jak i frajerskie gubienie punktów w meczu chociażby z nami gdzie mieliśmy szpital stulecia, czy też z Leicester w fatalnej formie tuż przed zwolnieniem trenera - tak zwycięstwa City są naprawdę przekonywujące i z wyjątkiem kilku wpadek ich grę naprawdę ogląda się z ogromną przyjemnością zarówno w Premier League jak i LM.
» 15 marca 2019, 21:47 #308
LeonidasPM: czasami jak mam w szkole czas to oglądam różne analizy taktyczne gry City i naprawdę fajnie to wygląda te silne prostopadłe piłki na przedpole albo na wzdłuż bramki do aguero albo zamykającego bocznego pomocnika są kapitalne po prostu. tak jak miałem w zwyczaju oglądać tylko grę naszych to od zeszłego sezonu staram się oglądać też mecze city
» 15 marca 2019, 21:55 #307
Gallacher: Mourinho by się przydał.On wie,jak detronizować Barcelonę,przecież zna ją jak swoją kieszeń :)
» 15 marca 2019, 21:37 #306
vanantygaal: Myślę, że lepiej jak skupi się na przekazaniu kilku swoich uwag w studio meczowym
» 16 marca 2019, 05:23 #305
Lookasinho: Na fcbarca com organizują wyjazd na oba mecze, u nas ktoś coś planuje ? Jakieś info?
» 15 marca 2019, 21:04 #304
Freddie: jakby się dalo awansowac do polfinalu do bedziemy jedna noga w... finale ! LIverpool/Porto to MU ich pyknie jesli przejda Barce.
» 15 marca 2019, 20:59 #303
andrev1331: Po cichu liczyłem na Porto albo kuraki ale przecież to nie ma znaczenia większego bo tu trzeba stawiać czoło najlepszym i mimo , że na papierze może to Barca jest faworytem to dla naszych znowu może być lżej bo zbędnej presji nie ma i tylko trzeba wejść dobrze w mecze. Najważniejsze zadanie aby dobrze od gry odciąć Messiego a to nie jest sprawa prosta. Potrafiliśmy przejść bardzo trudnego rywala jakim było PSG to możemy i bardzo dobrą Barcelonę odprawić z kwitkiem.
» 15 marca 2019, 20:43 #302
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 20:45

Jedno jest pewne. Za dużo razy piłki nie powąchamy w tym dwumeczu... Jak jakimś cudem dojdziemy do finału to chyba nikt w historii po drodze nie miał takich atomów
» 15 marca 2019, 20:42 #301
Luke88: Z PSG też dużo nie powąchaliśmy.
» 15 marca 2019, 21:02 #300
DjTED: PSG to nie barcelona....
» 15 marca 2019, 21:11 #299
Luke88: W sumie... W PSG mają resztki godności.
» 15 marca 2019, 22:17 #298
vanantygaal: Tak swoją drogą to kolejny mecz MU, który pewnie będzie można zobaczyć w otwartej telewizji. Dawno nie było już tak żeby oglądać MU w TVP w środę wieczorem. Normalnie jak za dawnych lat:) (żeby było jasne pomijam tu kwestię poziomu ekspertów w studio)
» 15 marca 2019, 20:40 #297
kckMU: manutd.com/en/matches/fixtures-results

Zobaczcie na kwiecień. Ani chwili odpoczynku dla tej drużyny. Dla odmiany nieudacznicy z Anfield zagrają sobie z Porto, Cardiff czy Huddersfield.
» 15 marca 2019, 20:09 #296
Advm: Nie obrażaj Liverpoolu bo zaraz Ci ktoś wyskoczy, że nie mieszkasz na terenach Evertonu a Twój dziadek nie był kibicem United i nie budował kanału. Jest tu kilku takich.
» 15 marca 2019, 20:33 #295
mikon70: Jest tu tez taki co twierdzi, ze jak ktoś nie był na OT, nie powinien się nazywać kibicem United
» 15 marca 2019, 20:56 #294
Advm: A no takich tez sie spotyka ;)
» 15 marca 2019, 21:12 #293
NexaT: @Advm tak, zgłaszam się. Sam dałem wywód na ten temat swego czasu, ale oczywiście spłycasz wątek jak tylko się da.
» 15 marca 2019, 22:09 #292
kckMU: To jest problem dzisiejszego świata. Fakty są odbierane jako atak.
» 15 marca 2019, 22:09 #291
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 23:08

@NexaT Nie widziałem Twojego wpisu, więc nie czuj się urażony moim atakiem tutaj ;) Widziałem za to kilku innych osób i oni w ten sposób pisali.
Chyba, że chodzi Ci o pojęcie "kibica" to daj znać, możemy podyskutować na ten temat.
» 15 marca 2019, 23:07 #290
uhahany009: W finale Derby Manchesteru ;) to by była historia haha
» 15 marca 2019, 19:46 #289
RememberMe: haha no hehe hoho
» 15 marca 2019, 19:49 #288
Luke88: Derby tylko z Liverpoolem, City żaden przeciwnik
» 15 marca 2019, 19:54 #287
Ronal: Oczywiście, że mogłoby to być Porto lub Ajax, ale to właśnie takie mecze jak ten z Barceloną są Nam potrzebne by się rozwijać, nawet jeśli odpadniemy, to będzie dobry dwumecz i liczę, że Barcelona wcale tak łatwo go nie zdominuje.
» 15 marca 2019, 18:53 #286
shaya: Jesli zagramy bez Maticia w pomocy, bedzie super
» 15 marca 2019, 18:50 #285
bacianga: Nie spinajcie du. Damy rade ggmu
» 15 marca 2019, 18:49 #284
DjTED: Pompuj pompuj, jeszcze napisz , ze ich zniszczymy
» 15 marca 2019, 20:46 #283
Domestos: Liczyłem na Barcelonę, bowiem trzeba się odegrać za ten finał. Nawet jeśli przegramy to przegranie z Barceloną to nie taki wstyd jak z resztą pozostałych zespołów. Zapowiada się ciekawy mecz i 1160 kibiców niech przestanie srać. Jak nie będzie grał Pogba i inni zawodnicy małej wiary i sprytu to możemy zdziałać cuda.
» 15 marca 2019, 18:47 #282
sauerlandevent7: Ja jestem akurat zadowolony z trafienia na Barcę bo w końcu czego mi najbardziej brakowało za kadencji zwłaszcza Louisa i Mou to właśnie te wielkie mecze które nas omijały , walka z Wolfsburgiem o wyjście z grupy czy dwumecz z Sevillą to jednak co innego .
Jak będzie przegrana to będzie , przecież świat się z tego powodu nie skończy , ale po obejrzeniu dwumeczu z 2008 roku trzeba jasno przyznać że pewnie Martial, Sanchez , Bailly , Mata czy Pogba mogą byc w tym meczu zbędni bo najważniejsze role do odegrania moga mieć tacy piłkarze jak Young , Shaw , Ander, Rashford czy Lukaku a moze nawet tacy jak McTominay czy Lingard.
Nie można zostawić cm boiska , dac z siebie max , a jeżeli nie uda sie przejść dalej to chociaz piłkarze mają pewnosc że dali z siebie 100%.
Gdy chcieliśmy pokazać możliwosci ofensywne z PSG to słabo to wyglądało , lepiej grać na 0-0 i liczyć na czyjś geniusz lub przypadek. Nie czas jeszcze na pokazywanie gry ofensywnej przeciwko lepszym od siebie.
» 15 marca 2019, 18:39 #281
JackDaniels: No to generalnie szybkie pożegnanie z LM xd. Fart United musiał się skończyć.
» 15 marca 2019, 18:29 #280
klusek0128: Za dużo pijesz... odstaw bo cie to zabije!
» 15 marca 2019, 18:33 #279
JackDaniels: To co dzieje się w bajkach nie przekłada się na realne życie, radzę przestać je oglądać.
» 15 marca 2019, 18:38 #278
klusek0128: Teraz to mam wątpliwości czy to tylko alkohol wchodzi w grę.
» 15 marca 2019, 18:42 #277
JackDaniels: Zobaczymy po dwumeczu co drużyna bardziej doświadczona potrafi zrobić, z United, fajnie byłoby wygrać, ale przy kontuzjach, różnej dyspozycji głównych gwiazd United.. średnio to widzę. Nie twierdze, że będzie 10:0 dla barcelony, ale awans będzie mega trudny, tym bardziej, że w LM wygraliśmy z nimi ostanio w sumie raz, a dwa razy dostaliśmy w ciry. Schoelsa już nie ma, a pogba nie gra tak jak rudy.
» 15 marca 2019, 18:51 #276
Devil88: Zmień dilera albo bierz przez pół:)
» 15 marca 2019, 21:06 #275
jassaj: Widze, że powyłaziło dużo osób, które jeszcze nie dawno pisały, że rewanż w Paryżu do formalność, że lepiej wystawić wszystkich juniorów co by kolejnych kontuzji uniknąć a tak wgl. to walkower nie byłby zły bo zawsze tylko 0-3.... To się robi nudne jak nie masońskie spiski to czarnowidztwo. Ja po prostu czekam na ładny dwumecz , nie będziemy faworytami ale to nie znaczy, ze już dzisiaj mamy klękać i błagać o litość. To jest LM, zamiast płakać o to, że inni mają lżej, albo wyobrażać sobie jakby to było gdyby nam się inaczej wylosowało, czas wziąć to na klatę i pokazać się z jak najlepszej strony. Po to jest LM, żeby oglądać takie mecze. Ja tam się cieszę, tyle lat czekania na porządną dla nas edycję, chce się nią cieszyć i chcę takie mecze a nie chować się po kątach i liczyć, że los się uśmiechnie i bać się, że będą nas bić
» 15 marca 2019, 18:18 #274
Dejfmi: Nic dodać nic ując. Pjona
» 15 marca 2019, 18:28 #273
michael18: Myślałem, że Barcelona dostanie od nas oklep w finale a okazuje się, że szybciej xD
» 15 marca 2019, 18:15 #272
zamaro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 18:14

Czy najgorsze losowanie?
Jeśli nie przejdziemy Barcy, to znaczy, że nie mamy czego szukać w LM, bo i tak jej nie wygramy.
Jeśli przejdziemy Barcę, możemy się spodziewać nawet wygranej w LM, więc jest o co walczyć.

Jeśli padnie pierwsza opcja, to wiemy, że jedyną drogą do LM w przyszłym sezonie jest top4, na tym się diabełki skupią i nie będą marnować siły na innych szczeblach rozgrywkowych.

Jak dla mnie najlepsze losowanie, odpowiedni mecz, w odpowiednim momencie, dający jeszcze szanse aby spiąć i skupić się na BPL w razie odpadnięcia z CL:))
Taki mecz weryfikujący, czy jest sens na ten moment walczyć o finał CL, czy jeszcze poczekać kolejny rok na tą walkę :)
» 15 marca 2019, 18:13 #271
typczas: Ole przekaże chłopakom jak się strzela na Camp Nou i będzie pięknie :D
» 15 marca 2019, 17:45 #270
karreem: Piękne 2 mecze przed nami, każdy z naszych graczy marzy aby zagrać przeciwko Messiemu i reszcie. Mobilizacja jest zbędna chłopaki będą naładowani na 200%. Mam nadzieję że większość kontuzjowanych będzie gotowa na ten dwumecz.
» 15 marca 2019, 17:25 #269
DevoMartinez: Jestem optimistą, uwazam ze bylo paru trudniejszych rywali. Wszystko w nogach piłkarzy.
» 15 marca 2019, 17:25 #268
wmatpl: bardziej w głowach
» 15 marca 2019, 18:04 #267
FergusonHistory: Oficjalnie:losowanie zostanie powtórzone,Julio Cesar przed losowaniem nie umył rąk i dlatego wyszły takie babole,a tak na poważnie wygrana z PSG i awans to już wielki sukces i wielkie brawa za to osiągnięcie,w tym sezonie to cele przede wszystkim top 4 i Puchar Anglii,chociaż wszystko może się zdarzyć w meczu z Barceloną to przy obecnym składzie bez wzmocnień lepiej rzeczywiście było by trafić na Porto,Ajax czy Tot,zwiększyło by to szanse na chociaż dojście do finału,gdyby zabrakło Messiego,np.kontuzja znacznie zwiększyły by się szanse,wielu można zatrzymać,Hazarda,MbappĂŠ ale nie Leo,musiał by mieć wyjątkowo paskudny dzień.
» 15 marca 2019, 17:13 #266
awe: Raczej nie chcialem tego losowania, najtrudniejszy rywal, nigdy nam z nimi nie szlo, a najgorsze w tym wszystkim jest, ze walczymy o top4 jak o final LM a w miedzy czasie taki dwumec, obysmy przezyli znow tak piekne chwile jak po rewanzu w Paryzu ;)

ps. W radiu po losowaniu mówili, że najwiekszym hitem losowania jest Juventus - Ajax haha
» 15 marca 2019, 17:12 #265
emenems: Nie rozumiem śmiechu z tego, ze największym hitem jest Juve Ajax. Tzn, zależy jak rozpatrujemy słowo hit. Bo ten mecz to będzie hit, Ajax gra kaszanę w defensywie wiec postawią na super ofensywę pewno, natomiast Juve to Juve. :) potęga kontra chłopaki pozbawione kompleksów. U nas mecz dwóch potęg, ale wyczuwam piłkarskie szachy, stad taki wniosek a nie inny.
» 15 marca 2019, 17:33 #264
awe: jako hit czyli najciekawsza para losowan, dla mnie to zawsze sa najwieksze zespoly, ale rozumiem, ze musieli sie kierowac polakiem rodakiem w skladzie ;)
» 15 marca 2019, 18:07 #263
DelPiero: Niestety moze byc w tym dwumeczu ciezko biorąc pod uwage że suarez opanował nurkowanie do takiej perfekcji że sędziom nawet VAR nie pomaga. Mimo wszystko wierzę w nasz awans. Byle nie stracic u siebie wiecej jak 1 bramki, a najlepiej wcale
» 15 marca 2019, 17:11 #262
Grzechu123: Przyda się taki mecz znowu topowa drużyna przyda się takie doświadczenie na następny sezon
» 15 marca 2019, 17:08 #261
Robo1986: Ograć Barce w ćwierćfinale, ograć Liverpool w półfinale i ograć City w finale. Potem można umierać ;)
» 15 marca 2019, 17:03 #260
Antol: Haha dokładnie :D
» 15 marca 2019, 18:17 #259
ManUtdFan94: Co jak co , ale dla mnie już i tak tym meczem z PSG wygraliśmy LM. Tyle emocji co tam było i w ogóle. Fajnie, że trafiliśmy na Barcelonę. Takie mecze ekscytują i fajnie, że możemy się zmierzyć z najlepszymi drużynami. Przypomnę tylko rok temu jak Roma miała odpaść z Barcą, a wiemy jak to się skończyło :) Ważny będzie pierwszy mecz.
» 15 marca 2019, 16:32 #258
JebikMUTD95: Pozostaje wierzyć w drużynę aż do ostatniego gwizdka, którym arbiter zasygnalizuje koniec meczu rewanżowego. Po losowaniu par 1/16 LM skazywano United na zakończenie przygody w tej edycji LM przez PSG. Wynik pierwszego meczu i liczne kontuzje w składzie sprawiło, że Ci co skazywali nas na porażkę twierdzili, że w rewanżu United zostanie rzucone na pożarcie PSG.
Jak dla mnie zwycięstwo z PSG, które miało prawnie pewny awans przed rewanżem, który zdołaliśmy im odebrać również jest jak zwycięstwo LM. Jedna myślę, że ten dwumecz pokazał że nie należy nas skreślać z góry i skazywac na porażkę.
Także GGMU !
» 15 marca 2019, 17:00 #257
MrDevil: Pamietam mecze fazy grupowej w sezonie 98/99,dwa razy po 3:3.To byly piekne mecze!
» 15 marca 2019, 16:32 #256
Gary1920: Powiem tak, gdy w boksie walczysz z lepszymi to jest to najlepsza nauka na przyszłość, więc nawet jak nie awansujemy dalej liczę że chłopaki zbiorą cenne doświadczenie na resztę sezonu. Pozdrawiam GGMU
» 15 marca 2019, 16:11 #255
Qbek: Manchester United to nie jest klub na dorobku, który ma zbierać doświadczenia. Klubowe muzeum ugina się od doświadczeń United. Manchester United to jest klub, który ma zdobywać trofea, również w Europie. W tym sezonie chcę widzieć Wygrany puchar Anglii i conajmniej półfinał LM.
» 15 marca 2019, 16:15 #254
Gary1920: Kompletnie nie zrozumiałeś co miałem na myśli, ale luźno nie chowam urazy
» 15 marca 2019, 16:35 #253
Qbek: A czemu miałbyś chować, przecież Cię nie obraziłem. Po prostu uważam, że doświadczenie to zebrała wczoraj Slavia Praga. A Pogba to ma prowadzić drużynę do zwycięstw a nie zbierać doświadczenia. Po to został sprowadzony i to dla niego wbrew filozofii klubu, poświęcono Mourinho. I albo to robi albo won na mróz. Koniec wymówek.
» 15 marca 2019, 16:46 #252
Gallacher: @Qbek
Wspominasz o półfinale FA Cup i półfinale CL,a gdzie walka o mistrza ligi ?! :D Przecież liga zawsze jest najważniejsza.
» 15 marca 2019, 16:58 #251
Qbek: @Gallacher: wiem, że jestem wyjątkiem ale Puchar Anglii stawiam na równi z mistrzostwem. Kiedyś to było najważniejsze trofeum na świecie a ja jestem staroświecki.
» 15 marca 2019, 17:03 #250
Gary1920: Chodziło mi o to że mamy mnóstwo zawodników którzy nie grali na takim etapie LM i jeszcze z takim przeciwnikiem, jak wielkim klubem jesteśmy nie musisz mi mówić, chodzi o brak doświadczenia chłopaków. Pozdro
» 15 marca 2019, 17:21 #249
Qbek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 17:31

Wielu z nich grało na MŚ w Rosji i to w półfinałach. Nie szukaj wymówek, nie jesteśmy Arsenalem.
» 15 marca 2019, 17:29 #248
karlik148: Wydajemy setki milionów funtów, żeby zbierać doświadczenie w LM ^^.
» 15 marca 2019, 18:05 #247
franiugk1: Według mnie dobrze ze trafiliśmy na Barcelonę, będą takie emocje że chyba nawet naszym rywalom będzie się chciało nas oglądać. Na ten mecz United może się jeszcze bardziej wysilic i pokazać światu że to my walczymy mistrza a nie nasi sąsiedzi czy Juventus albo Barcelona. My wygramy i będziemy z tego dumni. Jeśli na Old Trafford nic nie wpadnie do naszej bramki to my będziemy mieli przewagę na camp nou co uniemożliwi luźna grę Barcelony. Unitedddddddddddddd
» 15 marca 2019, 16:08 #246
Magik1990MU: @ro7

Priorytetem dla nas w tym sezonie jest zajęcie miejsca w top 4, a nie zajście jak najdalej w LM. Dlaczego? Bo latem, jeśli chcemy się wzmocnić konkretnie, bez LM będzie ciężej. Natomiast gadanie, że United powinno walczyć o zwycięstwo w LM, a jednocześnie obawianie się jednego z faworytów, to już hipokryzja. W końcu tak czy inaczej czekałby nas wielki mecz, więc po co dopiero w półfinale. Czy jakbyśmy powiedzmy trafili na Porto, wyeliminowalibyśmy ich, a potem trafili dopiero na Barcę, to nagle mielibyśmy większe szansę na dalszy awans? Chyba nie. Dlatego jak już mamy odpaść, to lepiej teraz aniżeli później, bo gorzej byłoby dojść do półfinału i przegrać go razem z top 4, niż teraz, ale zachować siły na czołową czwórkę. Natomiast jak chcemy liczyć na sukces w LM... to też powinniśmy się cieszyć, że trafiliśmy na Barcę, bo i tak prędzej czy później musielibyśmy zagrać z nimi lub z kimś na podobnie wysokim poziomie.
» 15 marca 2019, 16:07 #245
Qbek: Tylko po co ciągle walczyć o to top4, skoro potem mamy się godzić z szybkim odpadnięciem?
» 15 marca 2019, 16:10 #244
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 16:15

Nie rozumiesz mnie. Narazie nie można wymagać wielkich sukcesów, bo skład jest za słaby na dominowanie najlepszych. Dlatego LM jest kluczowa, bo otwiera furtkę do kupna topowych piłkarzy. Dopiero z nimi możemy powalczyć o coś więcej. Oczywiście jeśli Edek sypnie latem groszem, bo jak przyżydzi jak rok temu, to znów jesteśmy w punkcie wyjścia.
» 15 marca 2019, 16:14 #243
Qbek: Rozumiem Cię doskonale ale się z tym nie zgadzam. Piszę o tym wyżej, United to nie jest klub do zbierania doświadczeń bo on już je ma. A, że zarząd jest głuchy i wierzy w Pogbę to inna sprawa.
» 15 marca 2019, 16:17 #242
ro7: @Magik1990MU
Tak jak Qbek, również się z Tobą nie zgadzam. Przekładać grę w fazie grupowej LM w przyszłym sezonie (i zaczynanie od nowa) nad ćwierćfinał w tym to błędne koło. To taka mentalność Arsenalu czy Liverpoolu, który nigdy nic nie wygrywa, ale "zawsze gra". Jesteśmy aktualnym wicemistrzem Anglii, dwa lata temu wygraliśmy Ligę Europę. Nie traktujmy siebie jako jakiś patałachów na dorobku. Mamy w składzie bodajże 8 czy 9 piłkarzy, który skończyli ostatni Mundial w czołowej czwórce najlepszych zespołów świata i jednego z liderów drużyny Mistrzów Świata - Pogbę. "Odbudowa" trwa już 6 lat. Czas na wyniki.
» 15 marca 2019, 19:43 #241
Qbek: Ten dwumecz zweryfikuje Pogbusia. Ja co do niego złudzeń nie mam, ale chciałbym się mylić. A awansować i tak awansujemy.
» 15 marca 2019, 16:07 #240
primasort: Mamy jakieś 10 procent szans na awans
» 15 marca 2019, 16:05 #239
Qbek: Czyli już jesteś bogaty, stawiaj całą kasę na awans Barcy skoro to taki pewniak.
» 15 marca 2019, 16:08 #238
Dexxter: Ja stawiam u Buka na awans Barcy. Jak przejdzie Barca wygram kasę a jak United, to będę się cieszył, że grają dalej.
Idealnie :)
» 15 marca 2019, 17:31 #237
Lookasinho: Kibice Barcelony mogą sobie pisać co chcą. Ja tam wierze, że ich przejdziemy ;) Dla takich spotkań człowiek żyje i jeśli chcemy znowu być brani na poważnie w Europie i na świecie to musimy pokonywać poważne drużyny jaką bez wątpienia jest Barca :) A nawet jeśli przegramy to przegrać z Barca to nie wstyd.
» 15 marca 2019, 16:02 #236
Magik1990MU: Kibice Barcelony to mają po 12-14 lat, więc dla nich to i City byłoby łatwym rywalem. Retoryka ich, jakże złożona i rozbudowana, opiera się na stwierdzeniu: "bo my mamy Mesziego a wy nie."
» 15 marca 2019, 16:11 #235
dev13: Herrera plaster na Messiego ;)
» 15 marca 2019, 15:47 #234
Me89v2: Media piszą że największy hit to my z Barca. Także też pozytyw
» 15 marca 2019, 15:43 #233
MouchesterUtd: Bez przesady, Barca obecnie to nie taka maszyna jak ta Pepa. Musimy wygrywać z najlepszymi jeśli marzymy o LM. Oczywiście na papierze Barca ma większe szanse ale to może ich zgubić. W półfinale byli ostatnio w 2015r. Jeśli zneutralizujemy ich największe atuty i zagramy swoje to możemy wygrać ;)
» 15 marca 2019, 15:34 #232
mateo444: Awans pewny jesteśmy faworytem
:D
» 15 marca 2019, 15:30 #231
RedDevil180195: Nie ma co sie bac. Po losowaniu 1/8 finalu kazdy myslal ze bedzie pogrom. A tu prosze... Konsekwencja i upór wygraly nad egoizmem. Barca sie cieszy i mysli ze juz jest w finale LM. Ja nie bylbym tego taki pewny. Kto ogladal dwumecz z Lyonem? Pierwszy mecz we Francji byli tak naprawde niewidoczni dlatego bylo 0:0. Rewanz ok. 5:1 ale tak naprawde Lyon starcil pierwsza bramke po karnym pozniej wykluczyli im bramkarza stracili druga bramke. Cala ta Barca tak naprawde mogla odpasc bylo 2:1 chyba gdzies do ok. 80 minuty. Lyon sie otworzyl i dostal niestety... Barca tylko straszna z nazwy. Musimy zagrac konsekwentnie i wykorzystać swoje szanse wiadomo ze bedzie ich malo. Glory Glory Man United...
» 15 marca 2019, 15:28 #230
awe: Wszystko fajnie dopoki nie napisales "barca tylko straszna z nazwy" sorry, ale to chyba obecnie najlepszy klub na swiecie, maja na lawce wieksze nazwiska niz United w podstawie.. wiec liczmy na zwyciestwo, ale nie ujmumy innym co ich ...
» 15 marca 2019, 17:15 #229
vanantygaal: Szanse małe ale są, przestaliśmy być chłopcem do bicia więc trzeba patrzeć z optymizmem. Możemy wygrać z każdym niemniej jednak żeby wejść dalej będziemy musieli wspiąć się na wyżyny. Nie będzie miejsca na truchtanie i brak skuteczności.
» 15 marca 2019, 15:26 #228
klusek0128: Nie są małe. Barcelona jest do ugryzienia bez dwoch zdań!
» 15 marca 2019, 16:37 #227
Mariusz199012: Na stronie Barcy jest juz dyskusja z kim w finale zagrają ... Sa zbyt pewni siebie z resztą jak ten caly ich klub. Pamiętam 2008 Rok wtedy Barca Miała dobry skład a i tak nie udało im sie strzelic nam gola . na Camp Nou było 0:0 Ronaldo karnego nie trafił wtedy .a u siebie ich Rozjechalismy
» 15 marca 2019, 15:07 #226
wmatpl: "a u siebie ich Rozjechalismy" - aż 1:0
» 15 marca 2019, 15:16 #225
Diabelski97: Pamiętam ten dwumecz.. Piękna bramka Scholes'a i w rewanżu w drugiej minucie bodajże karny dla United przestrzelony przez Ronaldo.. Ale ten czas szybko leci ;)
» 15 marca 2019, 15:22 #224
awe: najgorsze co moze byc to czytac komentarze fanow Realu i Barcelony...
» 15 marca 2019, 17:16 #223
MU4everMU: Panowie trochę więcej wiary jeszcze jakiś czas temu każdy twierdził ze z grupy nie wyjdziemy a teraz jesteśmy w ćwierćfinale tu nie ma słabych zespołów każdy ma szanse
» 15 marca 2019, 14:55 #222
serro: Jeśli Barcelona nas zlekcewazy... Skończy jak Psg. Jedno jest pewne z Nami spacerku mieć nie będzie i nawet jeśli przyjdzie im awansować to po "bólach" i "napsutej krwi".
» 15 marca 2019, 14:54 #221
SiYamabushi: Finał: Juve vs Man Utd
» 15 marca 2019, 14:54 #220
9imar9: No. Z pewnością. I Felaini wróci z Chin, żeby strzelić przewrotką decydująca bramkę. :)
» 15 marca 2019, 16:12 #219
western: Na papierze, finał Juve-Barca wydaje się najbardziej prawdopodobny. Jednak gra się na boisku, a nie na papierze. Liczę więc na niespodziankę i derby Manchesteru w Madrycie ;)
» 15 marca 2019, 14:54 #218
Wiciu1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 16:32

Jakim cudem ? Jak przejdziemy my i City to gramy już ze sobą w półfinale
» 15 marca 2019, 16:30 #217
tyber28: Ta, w półfinale z City, a wygrany z Legia w finale.
» 15 marca 2019, 17:20 #216
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 14:51

W meczach z Juventusem i PSG nasza gra wyglądała bardzo słabo ale zobaczcie jakie osiągnęlismy wyniki. Tego nauczył nas Mourinho - grać brzydko ale na wynik. Ole dodatkowo wprowadził do zespołu pozytywną atmosferę i wiarę że jesteśmy w stanie pokonać każdego. Barcelona będzie w tym dwumeczu pod presją bo oni co roku nakręcają się na LM. My zagramy na luzie.
» 15 marca 2019, 14:49 #215
GrayMid: Szanse są 50/50, kropka.
» 15 marca 2019, 14:38 #214
Diabelski97: PRZYPOMNĘ TYLKO ŻE TEN SAM SKŁAD BARCELONY W ZESZŁYM SEZONIE PRZEGRAŁ Z ROMĄ 3-0 I ODPADŁ Z LIGI MISTRZÓW.. SĄ FAWORYTAMI NA PAPIERZĘ ALE DOPÓŁKI PIŁKA W GRZĘ.. ;)
» 15 marca 2019, 14:36 #213
welllone: Tak jak kiedyś już pisałem. Barcelona to tylko Messi. Wykluczymy go i po sprawie ;)
» 15 marca 2019, 14:24 #212
GrayMid: Oj, bardzo się mylisz. Nie ma czegoś takiego jak drużyna jednoosobowa i nigdy nie było w historii piłki, ludzie którzy to mówią, powtarzają medialne opowieści, pamiętam, że były dyrektor Barcelony sam to powiedział. Fakt, Barcelona to nie ta sama Barcelona co w latach 2010/11 itd., ale wciąż jest groźna. Proponuję się przestać nadymać.
» 15 marca 2019, 14:37 #211
welllone: Ironia ironia. Nawiązanie do słynnej już tu mojej wypowiedzi, która się w 2/3 już sprawdziła :D
» 15 marca 2019, 15:27 #210
primieradivisio: oceniam szanse na 50 do 50.
» 15 marca 2019, 14:22 #209
eMGieKa: Podstawa to nie dać się tłamsić jak w meczu z PSG... Potrzebna inna taktyka i większa ilość czasu spędzanego na połowie rywali,a nie ciągła obrona. Jestem dobrej myśli :d
» 15 marca 2019, 14:20 #208
mikon70: Wam się naprawdę wydaje, ze Barcelona to ta sama drużyna co kilka lat temu? To muszę was zmartwić, ale się mylicie. Ja się nie przejmuje i uważam, ze są duże szanse na wyeliminowanie Barcelony. Jedyny piłkarz, który jest tam nieprzewidywalny i potrafi zrobić coś z niczego to messi. Jego można się obawiać, ale reszta się nie przejmuje
» 15 marca 2019, 14:14 #207
Koronke: Jak beda karne z niczego to nie czego sie obawiax
» 15 marca 2019, 14:22 #206
Loco1987: Chyb troszkę nie doceniasz przeciwnika :).Po pierwsze to faktycznie nie jest ta sama Barca co kilka lat temu. Tylko to żadna wada :P ta jest taktycznie dobra i nie musi atakować i mieć piłki . Przypominam ci że po pierwsze TA Barca
- ma szansę na potrójną koronę lider PD i finał pucharu króla
- nie przegrała w tym sezonie w LM
- w dwu meczu w lidze rozjechała Real 6:1
- Tottenham który był w dobrej formie w pierwszej części sezonu dostał na CN 4 na plecy i wrócili do domu :)
Nie mówię że nie mamy szans bo tak nie jest ale to Barca jest faworytem tego spotkania a my musimy zagrać na 120% i mieć skuteczność jak w meczu z PSG .Bo jak będzie ta z meczu z Arsenalem to nas nie widzę :)
» 15 marca 2019, 14:35 #205
Janek: W tym sezonie Real rozjeżdża kto chce, więc tym bym się nie sugerował.
» 15 marca 2019, 14:38 #204
awe: a kto w United jest taki nieprzewidywalny ? widze po meczu z PSG wskoczyly morale, zeby potem znowu nie bylo placzu
» 15 marca 2019, 17:17 #203
pszemuh: Cholera, przed samym losowaniem pomyślałem, może Barcelona?
I niestety się spełniło.
Ale cóż, tu nie ma już słabych drużyn, każdy może wygrać z każdym, zależy od dnia i dospozycji ale z katalońcami mam złe wspomnienia, rok 09 i 11.
Damy radę:-)
A malkontenci? Albo wspierajcie Diabłów albo idźcie płakać do mamy pod spódnicę że już przegraliśmy.
Pozdrawiam.
» 15 marca 2019, 14:04 #202
Diabelski97: Przejrzałem terminarze naszych rywali z top 4 i.. Uważam że Chelsea skupi się bardziej na LE bo czują tam swoją szansę, Tottenham chyba nie da rady zwłaszcza że w 10 dni grają 3 razy z City + ich forma obecnie mocno spadła.. Arsenal większość ligowych meczy gra na wyjeździe a wiemy dobrze co to oznacza + dwa ciężkie mecze z Napoli które uważam że finalnie przegra.. Teraz musimy dobrze punktować i top 4 nasze, a co do LM.. Barca z Lyonem zremisowała bezbramkowo a u siebie do końcowej fazy meczu wygrywała tylko 2-1.. Jestem dobrej myśli i jestem zadowolony z losowania.. Jazda ;)
» 15 marca 2019, 14:03 #201
Gallacher: Barcelona to nie PSG,i zapewne będzie to bardzo ciężka przeprawa,ale jedno wiem - jeśli ogramy FCB,to już nie ma zespołu którego byśmy nie ograli i morale pójdą wysoko w górę i nawet możemy wygrać CL.
» 15 marca 2019, 13:58 #200
SzczescBoze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 13:58

Już czekam na te komentarze nastoletnich fanów pogby, tłumaczących po meczu z Barcą wszystkie spartolone strzały wirusa, to że został znowu biedak sprowokowany i dlatego dostał czerwo. Cała nadzieja w przedarciu się szarż Lukaku, wsparciu Maty i Lingard, ale już na Rashforda nie liczyłbym.
» 15 marca 2019, 13:57 #199
joyrider: Wszystkich sprzedać i kupić skład Barcy
» 15 marca 2019, 13:58 #198
SzczescBoze: Wszystkich nie, ale nie zdziwcie się jak kreowane obecnie na liderów gwiazdory polecą latem :)
» 15 marca 2019, 14:31 #197
Diabelski97: Gdyby Chelsea wygrała LE a zajęła piąte miejsce a my zajmiemy czwarte miejsce to wszystkie pięć drużyn gra w LM?.
» 15 marca 2019, 13:51 #196
MrSiwek: Tak, jeżeli ktoś ma wątpliwości to zapytajcie wujka Google. Jedyny przypadek gdy 4. miejsce nie gra w LM to wtedy gdy 5. i 6. wygra po pucharze europejskim.
» 15 marca 2019, 13:52 #195
Diabelski97: To elegancko.
» 15 marca 2019, 13:56 #194
MrSiwek: W sumie to bym się śmiał gdyby Arsenal zajął top4 naszym kosztem a grał w Lidze Europy w następnym sezonie przez tryiumf United i Chelsea w Europie :D
» 15 marca 2019, 13:59 #193
Diabelski97: To by było piękne uczucie haha
» 15 marca 2019, 14:05 #192
kckMU: Nie wstyd niektórym być tchórzami?
» 15 marca 2019, 13:47 #191
RedsFan: Bilety szybko sie rozeszly, ewentualnie sa po 250funa masakra :(
» 15 marca 2019, 13:42 #190
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 13:46

Teraz Barca a potem Liverpool prawdopodobnie, ale liczę na Porto. Na stronach Barcy już się cieszą, że trafili na najlepszych z najsłabszych, oby sie nie przeliczyli.
» 15 marca 2019, 13:40 #189
ruffnecky: Poprawka, oby sie przeliczyli ;)
» 15 marca 2019, 14:03 #188
mikon70: Chyba chciałeś napisać- oby się przeliczyli*
» 15 marca 2019, 14:16 #187
Janek: Napisał tak jak się mówi.
» 15 marca 2019, 14:30 #186
rvn10: Masakra będzie bardzo ciężko...Przynajmniej wymagający rywal się trafił i chyba najgorszy.
» 15 marca 2019, 13:37 #185
DexterDevil: Ha ha ! Ale dziady z Hiszpanii zapłaczą w ćwierćfinale ! Pisk będzie duży !
» 15 marca 2019, 13:36 #184
Kilerek7: No cóż trafilismy najgorzej jak się da, ale z PSG tez byliśmy skazani na porażkę, napewno sie nie poddamy. 10 lat temu zrobilem sobie pamiątkowe zdjęcie z kolegami po finale z Barceloną, jest teraz okazja po latach zrobic powtórkę:-)
» 15 marca 2019, 13:32 #183
Ciechanek: Powiem Wam jak bedzie :P

Chelsea wygra z Napoli final LE i awansuje do LM.
Poza top 4 będzie i Chelsea i Arsenal. Więc Chelsea zajmie piąte miejsce dla angielskich klubów w LM. Będziemy mieli 5 drużyn z Anglii a Arsenal zostanie z niczym ;)
» 15 marca 2019, 13:31 #182
Diabelski97: Jak Chelsea wygra LE to czwarta drużyna z Premier League nie jest bez LM czasami ?
» 15 marca 2019, 13:33 #181
MrSiwek: Nie, może byc max 5 drużyn z danej federacji.
» 15 marca 2019, 13:44 #180
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 13:46

Wg mnie nie. Jesli by druzyna spoza top4 wygrala LM to wtedy 4ta druzyna w niej nie gra (przypadek tottenhamu).
Jesli druzyna spoza top4 wygra LE, bierze 5te miejsce (przypadek Sevilli).
Głowy nie dam ale jestem prawie pewny ze tak jest
» 15 marca 2019, 13:45 #179
slasher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 13:23

Akurat na wyjazdach to Solskjear lubi grać z chłopakami. Jeszcze się nie przekonaliście ;)?
» 15 marca 2019, 13:23 #178
dev13: Będzie wyjatkowo smakowalo wyeliminowanie faworyta :D
» 15 marca 2019, 13:23 #177
Magik1990MU: Jeszcze jedna rzecz, na którą trzeba zwrócić uwagę:

Przed nami ciężkie mecze w lidze i walka o top 4, prawda? Więc nie lepiej teraz już trafić na silnego rywala i sprawdzić, co nasze Diabełki pokażą? Przecież nawet jakbyśmy trafili na kogoś z trójki Porto, Ajax i Tottki, to w przypadku awansu do półfinału siłą rzeczy musielibyśmy zagrać w końcu z jakimś gigantem. I co wówczas? Sranie w gacie i tłumaczenie się, że przynajmniej do półfinału awansowaliśmy? Przecież za to nie ma żadnego trofeum! Jak już to lepiej teraz stoczyć wielki pojedynek i odpaść, aniżeli dokładać sobie meczów i przez to być zbyt wyczerpanym na ligę - zwłaszcza, że ławka u nas to kwestia dyskusyjna.
» 15 marca 2019, 13:22 #176
xxwv: Zgoda w 100%
» 15 marca 2019, 13:23 #175
Rrangar: Zapominasz trochę drogi kolego ,że każdy dwumecz ligi mistrzów w fazie pucharowej to są grube pieniądze dla klubu.
» 15 marca 2019, 13:45 #174
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 14:03

Nie rozumiem twojej logiki. Ty poważnie chcesz odpaść po wielkim meczu? Zostały 4 mecze do finału LM... Tu trzeba walczyć o zwycięstwo. Nie rozumiem po co walczyć o awans do LM, skoro grając już w ćwierćfinale nie zamierzamy jej wygrać, bo "ważniejszy jest awans do fazy pucharowej w przyszłym sezonie" :D Po co nam TOP4, skoro nie mamy walczyć o zwycięstwo w LM? :D Racja, że odpadnięcie w półfinale to nie puchar. Ale tym bardziej za 4 miejsce w Premier League nie ma pucharu :) W tym momencie sezonu LM powinna być naszym priorytetem - bo zaszliśmy już daleko.
» 15 marca 2019, 13:56 #173
Veron: widziałem gdzieś pod spodem komentarze, że mamy lepszą pomoc od Barcelony
Busquets - pomimo słabszej formy u nas nikt lepszy od niego nie jest, nie ma co się oszukiwać
Arthur - nakrył czapką Modricia, był chyba przez niego z 10 razy faulowany, Pogba w życiu go nie upilnuje
Vidal/ Rakitić - najmniej techniczni gracze ale oni nawet 1cm na boisku nie zostawią dla nas

jedynie na bramce możemy z nimi obecnie konkurować jeżeli chodzi o personalia

Barcelona lubi odpuszczać w niektórych fragmentach meczów i trzeba to wykorzystać, możemy ich dojechać zaangażowaniem, ale trzeba zagrać jak z PSG w rewanżu
» 15 marca 2019, 13:16 #172
Magik1990MU: Busquets... nie ma to jak porównywać ich def. pom. z naszymi piłkarzami na tej pozycji. Tylko po co? Dla nas większe znaczenie ma to, że Hiszpan to nie Veratti i tak łatwo naszych nie wyłączy z gry.

Arthur nakrył czapką Modrica... Zapomniałeś o tym, że Luka to w tym sezonie cień piłkarza sprzed lat.

Rakitic może będzie wszędzie, ale tutaj wiele zależy od dyspozycji Pogby. Nasz pan piłkarz ma takie umiejętności, że może wkręcać w ziemię Ivana. Pytanie tylko czy mu się będzie chciało.

Tymczasem o ich obronie nic nie napisałeś... Ciekawe czemu...
» 15 marca 2019, 13:27 #171
Veron: bo tracą mniej od naszych i nic tu komentować nie trzeba, mają lepszą obronę
jedyny, bardzo duży plus to możliwość gry z kontry przez 180min, Barca bez piłki nie umie grać, dlatego my będziemy jak ryba w wodzie kontrować ich raz za razem
» 15 marca 2019, 13:32 #170
GrayMid: Zgadzam się, tak jak było z PSG możemy ich pokonać jeśli będzie pomysł, pełna koncentracja i motywacja, a także przy odrobinie szczęścia, piłka zawsze jest nieprzewidywalna. A co do tych, którzy jak zawsze się arogancko nadymają, że jesteśmy piłkarsko lepsi, PL to silniejsza liga itd. - to oczywiście bzdury. Jeszcze raz - każda liga ma swoje wady i zalety, mocne i słabe strony, ale największe kluby grają zawsze na najwyższym poziomie, Barcelona na pewno, także śmieszą mnie takie przechwałki, a potem znowu będzie jęczenie, jak przegramy. Jak zawsze trzeba do tego podejść realistycznie - Ole dał chłopakom wiele pozytywnej energii w porównaniu do Mourinho, widać więcej radości na boisku, a to jest ważne i zwycięstwo z PSG dodatkowo tchnęło wiatr w żagle United, ja trzymam kciuki, chłopaki mają szansę wygrać z wielkim przeciwnikiem i napisać kolejny rozdział historii United. Ale nie można zakładać, że na pewno wygramy ,bo piłkarsko lepsi nie jesteśmy. Także w pełni się zgadzam z twoją wypowiedzią.
» 15 marca 2019, 13:32 #169
Magik1990MU: A mnie natomiast śmieszy mówienie, że la liga jest bardzo silna, bo Barca, bo wcześniej Atleti i Real, bo Sevilli raz wyszło z nami... tam od połowy tabeli w dół grają kelnerzy, więc kto ma tej Barcie gole strzelać? Bądźcie obiektywni i nie wychwalajacie Barcy za to, że jest Barcą. Młody pelikan Vinicious miał więcej patelni w ostatnich dwóch meczach z Barcą niż całe PSG z nami. Więc gdzie ta siła tej linii obrony? O tym, że beznadziejny w tym sezonie Real jest 3 w tabeli już nawet nie powinieniem pisać. Taka to silna liga.
» 15 marca 2019, 13:38 #168
mikon70: Veron jeśli ty twierdzisz ze vidal lepszy od naszych to muszę cię rozczarować ale się mylisz. Mój przyjaciel jest kibicem barcy i ma o nim bardzo bardzo złe zdanie. Gość nic nie wnosi i czeka tylko na boisku żeby podawać messiemu. To nie ten piłkarz co kilka lat temu
» 15 marca 2019, 14:19 #167
IMMM: Nie mają lepszej obrony, mniej tracą bo to liga ogórków i wszyscy się ich boją więc przy ich utrzymaniu przy piłce niektóre drużyny nawet nie zdążą poważnie przetestować tej ich świetnej obrony :D
» 15 marca 2019, 14:45 #166
gruzeppe: No i git, zero presji, a to podziala na mlodych dodatkowo motywujaco. Jeśli przegramy to co? Skupiamy sie na top4. No wiadomo fajnie by było ich przejść i wygrać LM ale zejdzmy na ziemie. Ole niech buduje zespół na kolejny sezon LM, a narazie spokojnie dajmy mu czas. Przegramy-nie bedzie siary, oni są faworytami, ale my mamy wkoncu to czego nie mielismy od 6 lat-serducho i wiare w walke do konca i dzieki temu wszystko jest możliwe!
GGMU!
» 15 marca 2019, 13:16 #165
Diabelski97: Arsenal-Napoli i pierwszy mecz w Londynie.
To Napoli i Chelsea pewniaki.
» 15 marca 2019, 13:16 #164
Dexxter: Jak taki pewny to postaw u Buka.
Potem przyjdzie płacz :p
» 15 marca 2019, 13:21 #163
Diabelski97: Napoli obstawiam, Chelsea zapewne nie bo będzie niski kurs ;) Juventus grając w Neapolu nie mógł wyjść z połowy więc co zrobi taki Arsenal co przegrywa z 10 drużyną Francji/mechanikami z Białorusi :D
» 15 marca 2019, 13:29 #162
Dexxter: I który wygrywa z nami :p
Chłopie, każdy mecz jest inny.
Arsenal, gra słabo na wyjazdach ale u siebie to potwór i leci z każdym
» 15 marca 2019, 13:55 #161
Janek: Dokładnie, Arsenal to potwór na Emirates, do dziś się nie mogę pozbierać po tym jak nas zgnietli w FA Cup.
I to jak dyktowali warunki w ostatnim meczu z nami, no coś nieprawdopodobnego.
» 15 marca 2019, 14:01 #160
BrutalAnal: Skończcie płakać. Jak się chce wygrywać trzeba wygrywać z najlepszymi. Jesteśmy w stanie ich ugryźć z kontry, wbrew pozorom taki przeciwnik nam "leży".
» 15 marca 2019, 13:15 #159
Janek: Napoli - Arsenal

Będzie raźniej w lidze w razie naszej ewentualnej porażki :)
» 15 marca 2019, 13:12 #158
artifex: Arsenal - Napoli XD
» 15 marca 2019, 13:12 #157
stasiu669: Arsenal też już pograł w LE :D
» 15 marca 2019, 13:12 #156
joyrider: Chyba najtrudniejszy rywal z możliwych. Wierzę, że będzie wyrównana walka. Jesli nie przejdziemy to lekcja i zdobyte doswiadczenie będą bezcenne.
» 15 marca 2019, 13:10 #155
Devil88: A proponuje tym placzkom co twierdza ze niemamy szans w tym dwumeczu opuszczenie szergow na tej stronie i wogole zaprzestanie kibicowania MU..... ja zawsze wierze w awans i ze jest szansa z kazdym wygrac, przypominam mecz z PSG tez mielismy poleciec z hukiem a jak wyszlo kazdy widzial!! GG MU!!
» 15 marca 2019, 13:07 #154
awe: w ogole pisze sie osobno ;)
» 15 marca 2019, 17:18 #153
DEPE: swoja droga dojdzie do pojedynku dwoch najlepszych bramkarzy swiata ter stegen vs de gea
» 15 marca 2019, 13:05 #152
MixEx: No i ja jestem zadowolony. To zweryfikuje w jakim miejscu jesteśmy i na ile jesteśmy gotowi walczyć o najwyższe cele. Ja się ta LM nie przejmuje tylko tym czy będziemy w TOP4 bo jak sobie pomyśle że mielibyśmy znowu grac z jakimiś kelnerami w czwartki to mi się odechciewa.
» 15 marca 2019, 13:04 #151
Qbek: Wy tak na poważnie? Chcielibyście dojść do finału po wyeliminowaniu Ajaxu i Porto? Przecież wszyscy by toczyli z nas bekę, że jesteśmy tam przypadkiem. A tak będziemy mieli na rozkładzie PSG, Barcę i Liverpool.
» 15 marca 2019, 13:03 #150
RedsFan: Tak to z Liverpool mozna beke cisnac bo znowu maja latwo he
» 15 marca 2019, 13:09 #149
mikon70: Qbek a Real 3 lata temu jak się do finału dostał? Roma,Wolfsburg i słabe city. Natomiast ich rywal w finale atletico-PSV,Barca,Bayern. Nikt wtedy nie gadał jakoś na Real
» 15 marca 2019, 14:22 #148
GiGss98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 13:06

Odegramy się za 2011 chociaż to nie finał jak było kilka lat temu, lecz kolejny przystanek do niego :D Glory!
» 15 marca 2019, 13:03 #147
IMMM: Ale lament ja nie mogę :D
Akurat na nasz styl gry przeciwnik idealny. Będą nas cisnąć jak szybko nie strzelą to będzie rosnąć frustracja, a że ich defensywa absolutnie nie powala to można ich rąbnąć z kontry.
» 15 marca 2019, 13:03 #146
Devil88: No i git ze MU trafilo na Farselone ja jestem zadowolony nasza druzyna jest tez nie obliczalna😁
» 15 marca 2019, 13:01 #145
adi0220: Poprawcie mnie jeśli coś myle, ale powinniśmy grać pierwszy mecz na Camp Nou. Ja rozumiem, że nie mogą być rozgrywane dwa mecze w Manchesterze w tym samym czasie, ale to nie można po prostu przestawić tych meczy żeby jeden był we wtorek A drugi w środę?
» 15 marca 2019, 13:00 #144
Janek: Na mecze dzień po dniu też zgody nie było
» 15 marca 2019, 13:03 #143
AgentBartezz: Nie było zgody na dzień po dniu - zresztą city gra w Londynie 1. mecz więc o co chodzi?
» 15 marca 2019, 13:03 #142
Mariusz199012: Ostatni dwumecz gralismy w 2008 Roku .1:0 w dwumeczu wygralismy i potem był Finał 2009 i 2011
» 15 marca 2019, 13:00 #141
chudzienki: I ten gol Scholsa na old traford. Maestria
» 15 marca 2019, 13:10 #140
Quahadron: Kiedy ostatnio mierzyliśmy się z Barceloną w oficjalnych rozgrywkach?
» 15 marca 2019, 12:58 #139
Diablo2018: Finał LM 2011
» 15 marca 2019, 12:59 #138
iMarMU: Finał :

Manchester United- Manchester City !!

:) :):) :) :):) :)
» 15 marca 2019, 12:54 #137
Nowekonto124: Na stadionie w Madrycie 😂
» 15 marca 2019, 13:07 #136
Kriss92: Wielka szkoda że rewanż na wyjeździe, w każdym innym wypadku bym tak wolał ale Barca na wyjazdach gra zwyczajnie słabo więc rewanż u siebie byłby dużym plusem w przypadku rywalizacji z nimi. Drugą ważną rzeczą jest to jakiego sędziego przydzielą, jak jakiegoś lalusia to będzie bardzo ciężko.
» 15 marca 2019, 12:54 #135
mleko: Trafiliśmy najgorzej jak to było możliwe i to jest fakt. Barcelona ma Messiego i sędziów oraz rewanż na własnym stadionie. My mamy trudny terminarz i wciąż walczymy o top 4. Wydaje mi się, że może nam zabraknąć sił w pewnym momencie co byłoby katastrofalne. Jest jeden plus w naszej sytuacji: Barcelona musi wygrać, a my możemy :) zawsze za United
» 15 marca 2019, 12:53 #134
emenems: Po coooo ten lament, nie kumam go. Zagrajmy najpierw mecz, w footballu wszystko jest możliwe. :)
» 15 marca 2019, 12:51 #133
szymon2507: Według niektórych lepiej od razu dać walkower. Szkoda wychodzić na boisko.
» 15 marca 2019, 12:52 #132
Janks7: Podwójny pech z naszej strony w tym losowaniu, nie dość, że trafiliśmy na najlepszy zespół, to jeszcze wylosowaliśmy rewanż u siebie, ale City też wylosowało rewanż u siebie, więc dlatego że byliśmy niżej w tabeli niż oni to pierwszy mecz gramy u siebie...
Jednak jeżeli chcesz wygrywać puchary to prędzej czy później przyjdzie się mierzyć z najlepszymi, dla nas niestety droga jest bardzo ciężka, pierw naszpikowany gwiazdami Paryż, teraz zespół, który jest głodny triumfu nie mniej niż my, a potencjał posiada znacznie większy, mimo wszystko lepiej grać z Barcą w dwumeczu, gdzie można to taktycznie rozegrać, wyłączyć z gry Messiego, niż w jednym meczu w Finale gdzie w ostatnich latach zawsze wygrywają większe indywidualności, w dwumeczach jednak zdarzają się "niespodzianki" i pozostaje nam wierzyć, że tym razem będzie podobnie!
» 15 marca 2019, 12:51 #131
Sancho: Źle że trafiliśmy na panienki.. Dodatkowo będziemy się jeszcze musieli zmagać z sędziami, przecież barcelona będzie się przewracać przy każdym podmuchu wiatru i cała 11 z mordą do sędziego od razu że faul i kartka
» 15 marca 2019, 12:49 #130
BaltazarGabka: Nie srajcie juz z tym ze to panienki. Dobrze pamietaj ostatni final z nimi, ktory byl po grand derbi gdzie busquets udawal ze jest faulowany. Jechalismy z nimi rowno wtedy i zero placzu z ich strony. Trudny mecz i tyle.
» 15 marca 2019, 12:53 #129
Spawn23: Niestety tak będzie. Można w ciemno stawiać, że będzie karny dla Barcelony.
» 15 marca 2019, 12:54 #128
kbck00: @Sancho @Spawn23 Oczywiście karny to prawdopodobna opcja, ale tylko dlatego, że w tym sezonie United gra bardzo agresywnie. W PL mamy 349 fauli (2 miejsce) i 59 żółtych kartek (również 2 miejsce). W LM faulowaliśmy 125 razy i ustępujemy tylko Porto (126). Także bardziej niż panienek bałbym się Pogby, który z żółtą kartką wchodzi na prostej nodze w zawodnika ;]
» 15 marca 2019, 13:03 #127
Spawn23: Pogba to jest jedna wielka zagadka. Może będzie chciał się pokazać na tle Barcelony i zagra dobry mecz
» 15 marca 2019, 13:07 #126
IMMM: Będzie symulka jak zwykle, nie wiem jak można ich bronić w tym temacie. Jak symulują to są panienki i tyle...
» 15 marca 2019, 13:07 #125
kbck00: Spoko, to sobie będziesz mógł przynajmniej na to zrzucić. ;]
» 15 marca 2019, 13:22 #124
JuveUnited: Świetne losowanie, żeby sprawdzić czy się zasługuje na grę w półfinale. Większość tu lamentuje że Barca. No ale gdyby to było np Porto i byłby półfinał. To tak z ręką na sercu byłoby w tym więcej farta niż umiejętności. Piłkarsko United było zdecydowanie słabsze od PSG. Teraz byłoby Porto i pewnie byłby półfinał. No i po dużym szczęściu z Francuzami i w grupie w sumie tez, teraz trafiłby się jakiś słaby rywal i takie prześlizniecie się do półfinału. Myślę że nie o to chodzi. Dobrze, że żadna z czterech wydaje się najmocniejszych drużyn w stawce nie trafiła na siebie. Jest szansa na ciekawe i silne półfinały. A kibice United niech się nie martwią. Kto jak kto, ale oni powinni wiedzieć że póki piłka w grze a sędzia nie skończy meczu to wszystko jest możliwe.
» 15 marca 2019, 12:48 #123
FanPoznan29: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 12:51

I bardzo fajnie, że Barca. Będą mega mecze, poza tym znowu nikt nie będzie na nas stawiał więc zagramy bez presji. A jeśli będzie w drużynie takie serducho jak z Paryżem to wszystko może się zdarzyć :)
» 15 marca 2019, 12:48 #122
kbck00: 2 przypadkowe bramki i lekki zryw w 90 minucie. To było serducho?
» 15 marca 2019, 12:54 #121
FanPoznan29: A zasuw wśrodku pola, przebiegnięte kilometry i wyłączenie kluczowych graczy PSG to mało? Poza tym na 2 przypadkowe bramki też trzeba było zapracować, Paryżanie sami sobie ich nie strzelili.
» 15 marca 2019, 12:58 #120
kbck00: Jasne, zawsze biegają więcej Ci, którzy nie mają piłki, a PSG miało ją 68% czasu, wymieniając prawie 3 razy więcej podań i tworząc sobie 3 razy więcej okazji, a i tak mówimy o nich, że zagrali słabo. Racja United strzeliło 2 bramki, głównie to zasługa Lukaku, ale bądźmy szczerzy, takie prezenty się zdarzają bardzo rzadko. Nie narzekam jednak, Ole i tak robi wielką robotę i wycisnął z tych chłopaków wiele, a szanse są zawsze.
» 15 marca 2019, 13:18 #119
mrm86: W urodziny losowanie i taki prezent.... Damy radę ;)
» 15 marca 2019, 12:48 #118
Diabelred: Czulem, ze trafimy Barse no i jest, ehh po City najgorszy dla nas rywal. Skoro nie potrafilismy z nimi wygrac w finalach za SAFa, to ciezko przypuszczac, ze mialoby sie to stac teraz. Do tego jak wiadomo zawsze mamy mega problemy z hiszpanskimi druzynami, a teraz jeszcze przyjdzie nam grac z najlepszym zespolem La Ligi. Szkoda, ze to jednak City trafilo Tottenham, a nie my, bo z Tottkami mozna bylo spokojnie powalczyc o awans, a tak lipa. Jak ktos przywoluje mecz z PSG. gdzie tez bylismy skazani na porazke, to przypominam, ze to nie my ten awans wywalczylismy, tylko bardziej oni nam go podarowali prezentujac nam wszystkie trzy bramki. Trudno przypuszczac, zebysmy znowu mieli az takiego farta, bo jednak Barcelona pilkasko i przede wszystkim mentalnie to inna polka niz PSG. Jesli mamy ugrac chociaz dobry wynik u siebie to Pogba musi byc w formie, a Messi koniecznie musi dostac plaster w postaci Herrery.
» 15 marca 2019, 12:47 #117
Magik1990MU: Za SAF mierzyliśmy się z prawdopodobnie najlepszą drużyną w historii piłki, nie ma porównania.

Co do porównań z PSG, to moim zdaniem na papierze szejki mają lepszą drużynę od nas. Ich środek pola nas niszczył, a z Arturem czy Rakiticem możemy powalczyć. Poza tym na naszych była wówczas presja, bo wszyscy patrzyli na to, co zdziała w LM Ole, teraz już nic nie musimy udowadniać, więc na większym spokoju możemy podejść do dwumeczu. I jeszcze jedno: Barca niby silniejsza mentalnie, ale jakoś w ostatnich dwóch latach tego nie było widać.
» 15 marca 2019, 12:58 #116
Diabelred: ,,Za SAF mierzyliśmy się z prawdopodobnie najlepszą drużyną w historii piłki, nie ma porównania.''

Dzis Barcelona jest oczywiscie slabsza, ale to samo mozna powiedziec o nas.

,,Co do porównań z PSG, to moim zdaniem na papierze szejki mają lepszą drużynę od nas. Ich środek pola nas niszczył, a z Arturem czy Rakiticem możemy powalczyć.''

PSG ma na papierze bardzo dobry sklad, jednak ich problemem jest brak ogrania, doswiaczenia w meczach z topem. Dla porownania Barca w Hiszpanii gra po 4-6 spotkan(liczac lige i Puchar Krola) z Realem i Atletico. Co do srodka Barcy, to boje sie, ze Chorwat(ktory jest taka ulepszona wersja Herrery) moze skutecznie wylaczyc nam Pogbe. Ogromna przewaga Barcelony nad PSG jest posiadanie Messiego, ktory w pojedynke moze wygrac mecz co pokazal w rewanzu z Lyonem.
» 15 marca 2019, 17:30 #115
Siklen: W fazie grupowej "o nie Juve nas zniszczy, to będzie pogrom" potem w 1/8 "o nie PSG nam dokopie 10:0 minimum" teraz płacz, że Barcelona. Ja wam powiem, że to Katalończycy powinni płakać że na nas trafili, bo w tym sezonie LM po meczach z United zostają łzy, niedowierzanie i Naymar, który rzuciłby się na ziemie symulując gdyby tylko to pomogło.
» 15 marca 2019, 12:45 #114
PogBooom: Tylko z Juve i Psg mieliśmy niezłego farta... Nikt chyba nie powie że byliśmy lepszym zespołem...Teraz z Barceloną też potrzeba będzie szczęścia... I to dwa razy więcej...
» 15 marca 2019, 12:57 #113
Pady: Nierozumiem dlaczego mecze nie mogą być wtorek środa w Manchesterze, Barcelona na wyjeździe w rewanżu to nic ciekawego.
» 15 marca 2019, 12:44 #112
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 12:45

Rok temu wyeliminował ich Roma. To już nie jest ta sama drużyna co 5 lat temu z Xavim i Iniestą. Można ich pokonać, właściwie "wystarczy" wyłączyć Messiego. Nie panikujmy. Pokonaliśmy PSG mając 12 kontuzjowanych graczy z dziećmi na ławce, które musiały brać zwolnienie ze szkoły, aby pojechać do Paryża... Możemy ograć Barcelonę.
» 15 marca 2019, 12:44 #111
rasputin: Ja się bardzo cieszę i nie kumam trochę ludzi którzy mendzą na to jak trafiliśmy. Jest szansa na rewanż sprzed kilku lat! Poza tym w tym roku i tak Ole poprowadzi nas do wygranej w finale jak 20 lat temu, więc nie ma tematu. Wygrywamy u siebie, remisujemy z Barcą na wyjeździe i ciśniemy dalej! GGMU!!
» 15 marca 2019, 12:44 #110
kbck00: Oglądając ostatnie mecze Barcy w LM to wygrana w 1 meczu z Barcą zwykle kończy się remontadą w Barcelonie. Natomiast wygrana Barcy w 1 meczu to zwykle 2 mecz przespany zupełnie. Barca to zespół, który jest niesamowity w meczach o stawkę, ale tylko dobry jeśli presji nie ma ;)
» 15 marca 2019, 13:26 #109
Me89v2: Dwumecz też pokaże ile nam potrzeba jeśli chodzi o transfery.
» 15 marca 2019, 12:42 #108
ax1d: City dostało znów najłatwiejszego rywala. Obecnie Spurs to kurczaki bez głów, zupełnie nieszkodliwe, nie są w stanie nijak zagrozić Citeh. Juve z Ajaxem może być ciekawe, jeśli Holendrzy pokażą podobny poziom do dwumeczu z Realem. Liverpool też dostał łatwe Porto, chociaż tutaj jestem w stanie wyobrazić sobie niespodziankę. My niestety znów startujemy z pozycji underdoga.
» 15 marca 2019, 12:42 #107
Ta3k: Jakby ktoś nie pamiętał to hiszpańskie drużyny wyjątkowo nam nie leżą. Nie mogliśmy trafić gorzej. Jak jeszcze trafi się sędzia jak z pierwszego meczu z PSG to się wykartkujemy przed rewanzem
» 15 marca 2019, 12:42 #106
Magik1990MU: Jak jesteście tacy pewni awansu Barcy to zastawiać wszystko co macie i do buka lecieć. Wiara w swój klub, nie ma co.

Twierdzicie, że Barca to najgorszy rywal? Ja się cieszę, że na City nie trafiliśmy.

1. Tak, jak ktoś wcześniej już napisał: to nie jest ta wielka Barcelona, co 10 lat temu. Wtedy niszczyli głównie dzięki takim crackom jak Puyol, Xavi, Iniesta i Messi. Z tamtej ekipy ostał się tylko Leo.

2. Obecną Barcelonę każdy silny team może powstrzymać. W poprzednim sezonie Roma ich wyeliminowała, w tym bardzo dobrze ma ich tle prezentowały się beznadziejny Real i Tottenham, którego wielu chciało. Dlaczego United natomiast ma nie dać rady?

3. Jest VAR i nie ma już symulanta Neymarinho, więc mniejsza szansa, że sędziowie ich przepchną.

4. Środek pola złożony z Pogby, Herrery i Matica/Scotta akurat wygląda lepiej niż ich linia pomocy. Przypominam, że PSG miało geniusza Verrattiego, a w Barcelonie nikogo o takich umiejętnościach nie ma. De Jonga Barca jeszcze nie ma w składzie.

5. Ich linia obrony to też już nie ten sam poziom, co kiedyś. Pique? Roberto? Langlet (czy jak on tam ma?) Czy to są jakieś tuzy futbolu?

6. Messi. Ten gość w pojedynkę może zapewnić Barcie awans, ale może też zniknąć całkowicie. Dla przeciwwagi CR7 miał nas rozstrzelać w fazie grupowej, a zdobył tylko jednego gola. Leo jest do powtrzymania, choć pewnie i tak coś walnie. Grunt to nie przegrać ponownie pierwszego meczu i powinno być dobrze.

7. Będą emocje.

8. A jak odpadniemy, to może tym bardziej Edek rzuci dużymi sumami na transfery w lecie.
» 15 marca 2019, 12:42 #105
DEPE: "Środek pola złożony z Pogby, Herrery i Matica/Scotta akurat wygląda lepiej niż ich linia pomocy."

lol?
» 15 marca 2019, 13:08 #104
Dodge: a nie?
Barcelona gra słabo w tym sezonie jako drużyna.
Nie mają konkretnego stylu jak kilka lat temu, ale maja indywidualności i gościa co wygrywa sam mecze.
» 15 marca 2019, 13:12 #103
Magik1990MU: DEPE

Wiem, że sympatyzujesz z Barceloną, ale bądź obiektywny: ich srodek pola jest na papierze słabszy od naszego.
» 15 marca 2019, 13:32 #102
kojot1: Z całym szacunkiem do Ciebie. Co Ty bredzisz.

2. Real i Tottenham wyglądali dobrze? Real 4 mecze i 3 porażki. Deklasacja. Tottenham? Oglądałeś mecz na Wembley w którym, Barca zniszczyła Totków? Oglądałeś te same mecze?

4. Serio? Środek pola Busquets-Rakitić-Arhur wygląda gorzej od Matić-Pogba-Herra?

5. Linia obrony nie ten sam poziom? Pique fenomenalna forma. Lenglet odpalił niesamowiście i wygryzł ze składu mistrza świata Umtitiego. Tak to są tuzy futboly.

6. Super merytoryczny agument. Może strzelić, ale może nie strzelić.

Podsumowując. Oczywiście jestem kibicem United i wiem, że może się wszystko wydarzyć, ale mam prośbę. Nie pisz nic, jeżeli nie jesteś w ogóle zorientowany w europejskim futbolu. Posty na zasadzie "nie wiem, ale się wypowiem" są bez sensu.
» 15 marca 2019, 13:41 #101
sssexton90: Najgorsze losowanie, mamy pecha do losowań w pucharach w tym sezonie zarówno krajowych jak i w europie :/
» 15 marca 2019, 12:42 #100
Bydgoszczanin: I bardzo dobrze.
Jak przegramy, to przegramy. Barca jest jednym z faworytów, dlatego też oni muszą, zaś my możemy.
Ja osobiście wierzę w wygraną. Bo cóż byłby ze mnie za kibic?
Dla skreślających już przed starciem Czerwone Diabły powiem tylko tyle. Są dwa warunki:
1) Albo jesteście kibicami innych klubów (mój typ to Liverpool, ponieważ wylosowali Porto) i chcecie się dowartościować, ponieważ jakoś ciężko mi uwierzyć w brak wiary w swój klub,
2) Albo macie krótką pamięć...

Oczywiście pary na zasadzie najlepsza czwórka z tą gorszą czwórką. Nic nowego. Wcale mnie nie dziwi, że Juventus, Barcelona, Liverpool i City wpadną na siebie dopiero w półfinale. A finał ustawiony pod City-Barcelona. I owszem City może i w tym finale będzie, ale kosztem Barcelony będziemy my. I wiecie co? Ja w to wierzę. Niech ustawiają pary jak chcą, ale i tak wygra najlepszy :)
» 15 marca 2019, 12:42 #99
levy181: Ważne aby się nie przestraszyli. Barca zawsze rozkręca się w trakcie meczu. Zazwyczaj początki słabe a z upływem minut nakręcają się. Ważne też aby nie było plagi kontuzji przed tym spotkaniem bo potrzebujemy najlepszą optymalną 11. Głowa do góry będzie co ma być, natomiast ja wierzę w United.
» 15 marca 2019, 12:42 #98
uhahany009: Z PSG daliśmy radę to teraz trzeba postarać się z Barceloną :)
» 15 marca 2019, 12:41 #97
Fenek: Nie oszczędza nas nic w tym sezonie.
» 15 marca 2019, 12:40 #96
Quahadron: Może to i dobrze? Tych piłkarzy trzeba zahartować jeśli mają grać tak jak Ole tego chce. Wiem, że Cardiff to jest nic.. ale taki debiut i te pierwsze mecze oraz większe potyczki trochę zamęczyły nas bo zaczęliśmy w środku sezonu grać całkowicie inną piłkę. Ta przerwa reprezentacyjna może być kluczowa dla naszych zawodników w kontekście finishu w top4. Warto dodać, że Marcus jak na taki wiek też został mocno zajeżdżony, grał dla nas nawet z kontuzją.. należy tym usprawiedliwić jego ostatnią formę. To talent, bezsprzecznie przekonał nas nawet tym karnym. Wierze, że prawdziwa gra zacznie się od następnego sezonu.
» 15 marca 2019, 12:53 #95
Janek: Numery totka na sobotę też kolega zna?
» 15 marca 2019, 12:42 #94
MiSt: Świetne losowanie! :)
Do tych z dołu: już tak nie płaczcie. Brakowało nam ostatnio spotkań z czołowymi drużynami i myślę, że to świetna sprawa mierzyć się z gigantami. Nasz skład jest młody i tylko niektórzy mają doświadczenie w graniu z takimi klubami.
Jestem dobrej myśli. Barca jest silniejsza w tym momencie, ale w sumie PSG też było ;)

GGMU! Ja wierzę! A Wy? :)
» 15 marca 2019, 12:40 #93
CHRCH: a mamy jakieś wyjście ? :D
» 15 marca 2019, 12:42 #92
MiSt: Prawdziwi kibice nie mają wyjścia :D
» 15 marca 2019, 12:44 #91
CHRCH: Wolałem Live na pierwszy ogień ale w sumie ten mecz powinien być atrakcyjniejszy.
» 15 marca 2019, 12:46 #90
MiSt: Oni pójdą na drugi ogień ;) Mam nadzieję, że Porto sprawi im niespodziankę
» 15 marca 2019, 12:49 #89
Spawn23: No raczej, że wierzę .
» 15 marca 2019, 12:56 #88
ziomboy777: ale lamentujecie... WSTYD! jestesmy w stanie wygrac z kazdym! znacznie trudniej byłoby wygrać z Barca w finale niż w dwumeczu. BELIEVE!
» 15 marca 2019, 12:39 #87
Blau: Bardzo ciężkie losowanie, ale wcale nie tak tragiczne jak wszyscy tu obwieszczają. Barca to już nie ta sama drużyna co kiedyś. Dalej są piekielnie mocni, ale myślę, że poziomem sportowym nie odbiegają od takiego City, czy Live, z którymi my jesteśmy w stanie powalczyć. Wygraliśmy już w tej edycji LM dwumecz z Juve (w grupie) i PSG, więc z absolutnym światowym topem.
» 15 marca 2019, 12:39 #86
BartkoGGMU: Nie ma co się oszukiwać, i szukać na sile słabych punktów w Barcelonie. Potęga. Faworyt. Najsilniejsza drużyna w stawce.
Nie ma presji. Awansujemy- fajnie. Nie awansujemy- nic się nie stało.
Liczę na zaangażowanie i dobre widowsko.
» 15 marca 2019, 12:39 #85
Dyk11: z jednej strony trafilismy zle ale z 2 jesli udalo by sie przejsc Barcelone to prawdopodobnie w polfinale czekal bedzie liverpool a to bylo by lepsza sytacja od Juve czy City a wiec trzeba grac i wierzyc ciekawe czy bedziemy grali w srode pierwszy mecz ;p
» 15 marca 2019, 12:38 #84
pies: Barca męczy się na wyjazdach, Suarez kilka lat poza CN nie trafił w LM i to trzeba wykorzystać.
» 15 marca 2019, 12:37 #83
RedsFan: Przynajmniej nie będą ludzie narzekać, przez kolejny rok, przy ewentualnej porażce że to słaba Sevilla :D
» 15 marca 2019, 12:36 #82
Oficer: Boje sie tylko o naszych srodkowych obroncow czy dadza rade. Juz widze oczami wyobrazni Smallinga ktory wkreca sie w murawe. Ale bedzie ciekawie i mam nadzieje na koniec pozytywnie!
» 15 marca 2019, 12:35 #81
WizjaMANUTD: Smiechawka z placzkow. MU pokazalo, ze potrafi grac z wielkimi zespolami w tym sezonie ibw lidze i w LM (juve, psg?). Do tego obrona barcy, ktora gra w kratke. Mamy grajkow, ktorzy potrafia karac za bledy i takich, ktorzy sa w stanie indywidualnie przykryc messiego. Lindelof schowa w kieszen Suareza gryzonia. Rashford z Pogba odpala. Robcie screeny. GGMU
» 15 marca 2019, 12:35 #80
bartoszjan: Szkoda....gorzej chyba nie dało się trafić. Nic trzeba walczyć i może jakimś fartem się uda..xD
» 15 marca 2019, 12:35 #79
fan2105: Fartem to można na kogoś trafić,w dwumeczu można być lepsza drużyna,Jeśli nie na technicznie to faktycznie.
» 15 marca 2019, 12:37 #78
mikon70: Widzę, ze kibice barcy już sobie lekceważą i są pewni łatwego dwumeczu. Obmyślają z kim to w finale będą grać. Oby się przeliczyli;)
» 15 marca 2019, 12:35 #77
flt32705: Damy radę zobaczycie
» 15 marca 2019, 12:35 #76
ax1d: City dostało Spurs. No co za zaskoczenie :D :D :D
» 15 marca 2019, 12:34 #75
man1717: Jedziemy po FA CUP !
» 15 marca 2019, 12:34 #74
Janek: Owszem, najpierw FA CUP, finał LM dopiero w czerwcu.
» 15 marca 2019, 12:38 #73
Spawn23: Marzą mi się derby w finale.
» 15 marca 2019, 12:33 #72
Mariusz199012: Przeciez pierwszy Mecz powinien byc na Camp nou
» 15 marca 2019, 12:31 #71
DEPE: tego samego dnia gra city z totenhamem. nie mozna zrobic dwoch mevczo w manchetserze. city z racji tego ze jest wyzej w rankingu wybralo sobie pierwszy mecz wyjazdowy. dlatego united gra u siebie.
» 15 marca 2019, 12:32 #70
ax1d: W jakim rankingu?
» 15 marca 2019, 12:35 #69
Advm: Nie ma zadnego rankingu.
W zeszlym sezonie City bylo w lidze przed Utd. Dlatego :)
» 15 marca 2019, 12:37 #68
matheo: Wszystko było wyjaśniane wczoraj tutaj: devilpage.pl/index/news/komentarze/59013/liga-mistrzow-cwiercfinal-manchesteru-united-moze-zostac-przesuniety
» 15 marca 2019, 12:39 #67
ax1d: No też myślałem, że decyduje miejsce w lidze, ale skoro DEPE z taką pewnością pisze tu o jakichś tajemniczych masońskich rankingach, to aż zapytałem...
» 15 marca 2019, 12:39 #66
DEPE: tak czy inaczej, mialem racje.
» 15 marca 2019, 12:57 #65
pies: Tragiczne losowanie.
» 15 marca 2019, 12:29 #64
DexterDevil: A dlaczego ? Nie chcesz pooglądać lamentu Leo ?
» 15 marca 2019, 13:40 #63
Diabelski97: Ja się bardzo cieszę z tego losowania, jedziemy !
» 15 marca 2019, 12:29 #62
LearningtoFly: Tak jak czulem, mamy Barce, rywal jest absolutnie w zasiegu. Pamiętajcie ze to juz nie Barca Xaviego, Iniesty, Eto, Villi, czy Puyola. Wg mnie wszystko jest mozliwe, kluczem to zagrac dobry mecz u siebie, bo Barca nie jest gigantem w delegacji, a potem jechac z dobrym humorem na Camp Nou, stadion ktory nam sie dobrze kojarzy :), Glowa do gory, Chelsea w 2012, czy Roma rok temu tez byla skazana na pożarcie a jednak zrobili swoje. Trzeba wierzyć w chlopakow, wychodzili z gorszych sytuacji
» 15 marca 2019, 12:29 #61
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 12:30

Juve i Liverpool najlatwiej. Jak zawsze :D City tez zna dobrze rywala. My trafilismy najgorzej. Ps ciekawe ile bilety będą kosztować, może wybral bym się wkoncu na mecz :D
» 15 marca 2019, 12:28 #60
adi159: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2019 12:29

Barca jak Barca mamy takie same szanse jak z PSG aby awansować potrzebujemy super gry i dużo szczęścia i słabszego dnia przeciwnika ale tylko jednego szkoda że ten Mega trudny sprawdzian przyszedł tak szybko . Ole tak szczerze tylko poskładał zespół i odrazu takie mecze . Liczyłem na kogoś z Anglii dobrze znanego przez nas z ligi . A tu Barca jedynie troszkę gorzej było by jak byśmy trafili na Juve chociaż mogę się mylić . Co będzie to będzie ważne aby było TOP4 .
» 15 marca 2019, 12:28 #59
ziomboy777: mega losowanie! cant wait! BELIEVEEE!

https:// www.youtube .com/watch?v=ou6mgAMUtlc
» 15 marca 2019, 12:28 #58
fan2105: Jak czytam te komentarze,odnośnie to tego kto juz jest w finale,jaki to pech dla Nas i jaką porażkę poniesiemy z kretesem,to znam odpowiedź dlaczego tak rzadko udzielam sie w wypowiedziach.
Poziom gimnazjalny,więcej wiary mieliby kibice Puszczy z Barcelona...
Dla narzekajacych-zapraszam na mecz Ligue 1,z PSG na czele;)
» 15 marca 2019, 12:28 #57
artifex: Jak kraść to miliony a jak odpadać to z faworytem. Ja się cieszę z losowania, chcę mieć wielkie mecze a nie wyściełaną średniasami drogę do finału. Takie mecze jak z PSG hartują drużynę i robią historię a nie przeciąganie się z ogórkami z Portugalii lub Holandii.
» 15 marca 2019, 12:28 #56
Me89v2: Szkoda że rewanż u nich.
» 15 marca 2019, 12:28 #55
CHRCH: właśnie dobrze, wyjazdy nam lepiej idą
» 15 marca 2019, 12:41 #54
TweOczyZielone: A ja się ciesze, zobaczyć ponownie United grające z Barceloną, to jest to, po co kibic ogląda Ligę mistrzów.
Dziwi mnie to, że ludzie się boją rywali z TOP. Jak chcemy kiedykolwiek wygrywać takie mecze, to musi z nimi grać. To nie są kluby nie do pokonania, wręcz czasem taki AJAX może się okazać gorszy do gry niż taki REAL.
Nie trzeba przytaczać ostatniej niespodzianki.

Po to gra się w LM, aby się cieszyć na takie mecze. Najważniejsze, że nie z Premier League, bo to mamy w lidze. :)
» 15 marca 2019, 12:28 #53
ziomboy777: mega losowanie! cant wait! BELIEVEEE!!

[link usunięty]

[link usunięty]
» 15 marca 2019, 12:28 #52
arczibald: Nie ma już słabych drużyn w ćwierćfinale. Każdy jest w stanie wygrać z każdym. Ja jak najbardziej wierzę że damy radę awansować z Barceloną. Na pewno szykuje się świetne widowisko :) A tym którzy płaczą że dostaniemy po tylko x do 0 polecam kibicowanie City ;)
» 15 marca 2019, 12:27 #51
trikos: U siebie 2-1, wyjazd 2-2 - wierzę mocno.
» 15 marca 2019, 12:26 #50
EmilCioran: Teraz ograć Barcelone czy w finale, co za różnica? W półfinale przejedziemy się po Liverpoolu, a w finale upokorzymy somsiada. Podoba mi się.
» 15 marca 2019, 12:26 #49
TweOczyZielone: A jego słowo ciałem się stało.
Życzę tego tobie i nam wszystkim. GG MU :D
» 15 marca 2019, 12:29 #48
uzil25: Najgorsze co mogło być ale jesteśmy MANCHESTER UNITED i coś czuję, że damy rade.

Nawet jeśli nie to musimy powalczyć. GGMU!!
» 15 marca 2019, 12:26 #47
United89: Można spokojnie powalczyć z Barca. Pierwszy mecz gramy u siebie. GGMU!
» 15 marca 2019, 12:26 #46
maticr7: Tym trudniej... Ale nie radzimy sobie źle na wyjazdach.Tylko ten farciarski Arsenal.
» 15 marca 2019, 12:42 #45
rreddevilss: Mam wrażenie że jakby powtórzyli 10 razy losowanie to i tak dostalibysmy City lub Barce
» 15 marca 2019, 12:25 #44
RedDan: Smalling schowa lessiego do tylnej kieszeni tak samo jak mbabu.
» 15 marca 2019, 12:25 #43
Maupek: Zaczynamy pierwszy mecz z Barca od wyniku 0;3,ze takie negatywne nastawienie typu”no to po LM”?Chcemy wygrywać trofea?Trzeba wygrywać z najlepszymy. Lepiej odpaść po wyrównanym meczu z Barcelona niż wygrać z Porto i później się zbłaźnić w kolejnej rundzie.Ja myśle,ze dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe.Z Psg jak było? Byliśmy już po pierwszym meczu w fatalnej sytuacji,a jednak kto gra dalej?No właśnie.Na papierze faworyt jest jeden,ale nie zapominajcie,ze jesteśmy Manchesterem United! GGMU!
» 15 marca 2019, 12:25 #42
sisinho: Tylko że w całym dwumeczu zagraliśmy raptem 25 min dobre (1 część rewanżu) a reszta to desperacka obrona i fart w 90 minucie.
» 15 marca 2019, 12:26 #41
arczibald: Nic nie stoi na przeszkodzie żebyśmy zagrali i 180 minut albo i więcej z Barceloną dobrego futbolu :)
» 15 marca 2019, 12:28 #40
Wirus: Trafiliśmy baaardzo źle. Może sie uda cudem awansować, ale tylko wtedy jak Messi i Suarez będą poza grą, a tak to raczej porażka.

Półfinały wg mnie:
Manchester City - Juventus
Barcelona - Liverpool

A finał to wg mnie:
Manchester City - Barcelona
» 15 marca 2019, 12:25 #39
Domelo: Trafiliśmy na najtrudniejszego rywala w całej stawce :/
» 15 marca 2019, 12:24 #38
Me89v2: Byle zagrać dobry dwumecz. Wtedy niezależnie od tego kto awansuje będzie głowa w górze
» 15 marca 2019, 12:24 #37
Mattias: Czemu wy od razu zakładacie najgorsze? A co jeśli np: Messi z Suarezem się połamią jak Neymar z Cavanim? Wtedy też stwierdzicie że nie mamy szans? Barca rok temu odpadła z cieniutką Romą. Jeśli zagramy tak jak w rewanżu z PSG - murarka i skuteczne kontry to możemy wyeliminować każdego rywala.
» 15 marca 2019, 12:23 #36
sisinho: Jeśli Rashford nauczy się grać a Pogba obudzi się to owszem szanse są, ale że zrobią to w 3 tygodnie to wątpie.
» 15 marca 2019, 12:24 #35
zaluda: Ci ludzie poniżej to taki typ człowieka że oni w grudniu oddaliby walkowera dla PSG bo po co w ogóle wychodzić na boisko skoro wiadomo że przegramy
» 15 marca 2019, 12:26 #34
dawidlp92: Jedno jest pewne ... ktoś z pary United Barca gra w finale ;)
» 15 marca 2019, 12:23 #33
jacusinski: No nie mamy szcześcia do losowań w tym roku.
» 15 marca 2019, 12:23 #32
Saberem47: Jaki płacz haha żal mi was. Moim zdaniem wygramy
» 15 marca 2019, 12:23 #31
nani3210: nie ma co się podawać jak Roma w tamtym sezonie dała rade to i my możemy
» 15 marca 2019, 12:22 #30
wedel242: liverpul i siti łatwe półfinały...
» 15 marca 2019, 12:22 #29
zaluda: Wy tak serio? Wolę grać przeciwko Barcelonie niż Porto
» 15 marca 2019, 12:22 #28
CHRCH: Oby nam dupska nie złoili 10:0 to będzie dobrze ;-) Ogólnie może być dobry mecz i motywacja dla naszych kopaczy.
» 15 marca 2019, 12:22 #27
Spawn23: Co wy się boicie tej Barcy. To już nie to co kiedyś.
» 15 marca 2019, 12:21 #26
maticr7: Mają Messiego.To jest ten powód,żeby ich się bać.Nawet jak nic nie strzeli czy nie asystuje,to dzięki niemu robią się dziury po bokach.A Smallinga czy Younga nie ciężko będzie nawinąć.Ale my oczywiście jesteśmy Manchester United i nikogo nie powinniśmy się bać.Ciekawe jak zagrają na Cam Nou... Nie moge się doczekać.
» 15 marca 2019, 12:41 #25
miki3999: Aa to dlatego Scholes rzucil menedzerke, wraca za...ebac z 34 metrow w okienko, jak w 2008 :D
» 15 marca 2019, 12:21 #24
mikon70: Luzujcie majty. Boicie się tej Barcelony jakby to był kat
» 15 marca 2019, 12:21 #23
malymagic: Ale dramat, nie no tak fajnie byłoby dostać wszystkich innych niz Barca czy MC.. a tu pech, akurat Barca:(
» 15 marca 2019, 12:20 #22
brylantowy: No to możemy w spokoju skupić się na lidze i 4 miejscu. Barcelona z tym kosmitą Messim to inna liga.
» 15 marca 2019, 12:20 #21
Himself: No to po LM,Barca to nie nasz poziom,nie ma szans na awans,tylko znawcy nie pisać mi tu ,że z PSG też nie mieliśmy szans itd bla bla bla,,,
» 15 marca 2019, 12:20 #20
mikon70: Ty tez jesteś znawca wielki jak widać. Kosmita messi i 10:0 dla Barcelony?
» 15 marca 2019, 12:25 #19
olek1143: Nie oszukujmy się Barcelona to nie jest PSG.
» 15 marca 2019, 12:20 #18
bacalinho: Z PSG tez miałobyc z głowy, spokojnie to są inne rozgrywki. Nie ma co się napinać. Zawsze nam ciężko szło z Barca ale może coś się stanie ze wygramy 😊
» 15 marca 2019, 12:19 #17
Dodge: w 2008 po dwumeczu z fcb wygrywamy final
2 finaly z fcb to porazki
lepiej teraz niz w finale :d
» 15 marca 2019, 12:25 #16
Janek: I w półfinale Liverpool pocisniemy, dobrze będzie :D
» 15 marca 2019, 12:19 #15
Diablo2018: LFC co za fart..nie da się tego opisać słowami.
» 15 marca 2019, 12:18 #14
Xchrisx7: Barca - Juve finał
» 15 marca 2019, 12:18 #13
keymil1990: Tragedia ten rok pod względem losowań ...
» 15 marca 2019, 12:18 #12
Me89v2: Pech to pech.
» 15 marca 2019, 12:18 #11
Magik1990MU: Nie narzekajcie. Dobry dwumecz się szykuje. Barca jest do ogrania.
» 15 marca 2019, 12:18 #10
Rakusz: Ta, chyba w szachy. Niestety
» 15 marca 2019, 12:19 #9
Magik1990MU: Bo? Roma ich wyeliminowała rok temu, a teraz wcale silniejsi nie są.
» 15 marca 2019, 12:20 #8
sisinho: Ja tam widziałem ładnie grającą Romę, patrząc na nasz dwumecz z PSG nie mogę powiedzieć tego samego a PSG to nie Barcelona.
» 15 marca 2019, 12:25 #7
BajtiMU: Bądźmy kibicami ale zarazem realistami.Jak dla mnie najgorzej jak tylko mogliśmy trafić,kolejnym takim klubem był Juve.Nie jesteśmy zbyt dobrze ułożoną taktycznie drużyną przeciwko tak grajac momentami Barcelonie,to co oni potrafią czasem zagrać jest fenomenalne i postawić przy tym naszych zawodników to widzę to po prostu blado ale to nie znaczy,ze nie ma możliwości awansu.Bo oczywiście,ze jest i nieważne kto to by był,wierzyć i wspierał zawsze ale to zawsze będę.Mecz meczowi nie równy,wszystko się może wydarzyć ale moim zdaniem Barcelona jest najtrudniejszym wyborem żeby awansować do półfinału.
» 15 marca 2019, 12:26 #6
mikon70: Z jakiej racji city ma przywileje i to my musimy grać u siebie najpierw
» 15 marca 2019, 12:17 #5
emenems: Bo byli wyżej w lidze. Jak inaczej chciałbyś to rozwiązać?
» 15 marca 2019, 12:17 #4
kondzik: Pozamiatane
» 15 marca 2019, 12:17 #3
Cisco: No to LM już jest z głowy...
» 15 marca 2019, 12:16 #2
CHRCH: haha no to będzie sprawdzian :-)
» 15 marca 2019, 12:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.