Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester City - Manchester United 2:3. Wielki comeback Czerwonych Diabłów w derbach Manchesteru!

» 7 kwietnia 2018, 20:31 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl
Manchester United w niesamowitych okolicznościach pokonał Manchester City 3:2 (0:2) w 33. kolejce Premier League. Czerwone Diabły w drugiej połowie zdobyły trzy bramki i nie pozwoliły The Citizens zapewnić sobie tytułu mistrza Anglii w derbowym pojedynku.
Manchester City - Manchester United 2:3. Wielki comeback Czerwonych Diabłów w derbach Manchesteru!
» Paul Pogba zdobył dwie bramki na Etihad Stadium
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Eric Bailly
Ashley Young
Nemanja Matić
Ander Herrera
Paul Pogba
Jesse Lingard
Romelu Lukaku
Alexis Sánchez
Marcus Rashford
Scott McTominay
Victor Lindelöf

Oddano 133 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie na Etihad Stadium przez pierwsze minuty nie przypominało derbowego starcia. Manchester City sprawiał wrażenie drużyny wciąż lekko wstrząśniętej po porażce z Liverpoolem, a Manchester United nie rzucił się do zaciekłych ataków, choć wiedział, że porażka oznacza koronację lokalnego rywala na nowego mistrza Anglii. Typowe „badanie rywala” obserwowaliśmy przez pierwszy kwadrans meczu.

The Citizens z każdą kolejną minutą narzucali Manchesterowi United swoje warunki gry. W 22. minucie Davida de Geę postraszył Bernardo Silva, który z bliskiej odległości oddał strzał na bramkę hiszpańskiego bramkarza. Ten wystawił nogę i zablokował futbolówkę.

Trzy minuty później De Gea był już bezradny. Manchester City egzekwował rzut rożny. W szesnastce Vincent Kompany z łatwością urwał się spod opieki Chrisa Smallinga i z pięciu metrów, strzałem głową, dał swojej drużynie prowadzenie.

Gospodarze nie zadowolili się jednym golem i zaczęli sunąć atak za atakiem na bramkę Czerwonych Diabłów. W 30. minucie było już 2:0 dla The Citizens. Akcja zaczęła się od złego wykopu piłki przez De Geę. Raheem Sterling wpadł w pole karne United, podał do Ilkaya Gundogana, ten sprytnym zwodem obrócił się z piłką, zwiódł Nemanję Maticia i strzelił w długi róg bramki De Gei.

Drużyna Pepa Guardioli nie cofnęła się także po drugim golu. Raz po raz przed szesnastką United pojawiał się Sterling. Anglik w pierwszej połowie miał trzy wyborne okazje na podwyższenie rezultatu, ale dwa razy strzelił niecelnie, a raz prosto w De Gę. Manchester United do przerwy nie oddał nawet niecelnego strzału na bramkę Edersona.

Po zmianie stron w grze Manchesteru United coś drgnęło. W 49. minucie na uderzenie z dystansu zdecydował się Paul Pogba. Strzał Francuza był jednak za lekki, aby zaskoczyć bramkarza The Citizens. Gospodarze odpowiedzieli składną akcją, którą strzałem zakończył Gundogan. Pomocnik Obywateli trafił piłką w spojenie bramki De Gei.

W 53. minucie Manchester United złapał kontakt za sprawą Paula Pogby. Z lewej strony w szesnastkę piłkę posłał Sanchez, klatką piersiową zgrał ją Herrera, a Pogba z kilku metrów uderzył nie do obrony dla Edersona.

Czerwone Diabły poszły za ciosem i dwie minuty później wyrównały stan rywalizacji! Akcję na środku boiska zainicjował Pogba. Podał piłkę do Sancheza, ten po chwili posłał ją nad linią obrońców do Francuza, który strzałem głową doprowadził do remisu!

Po drugiej bramce Pogby spotkanie stało się dużo bardziej otwarte. Częściej groźnie atakowali The Citizens, ale Manchester United także się odgryzał. W 69. minucie Sanchez był faulowany około trzydziestu metrów od bramki. Chilijczyk posła piłkę na dalszy słupek, spod opieki obrońców urwał się Chris Smalling i strzałem z woleja z sześciu metrów nie dał szans Edersonowi! Manchester United wrócił na Etihad Stadium z zaświatów!

Czerwone Diabły po objęciu prowadzenia oddały już inicjatywę Manchesterowi City, który raz po raz zapuszczał się pod pole karne De Gei. Obrońcy Czerwonych Diabłów bronili jednak z dużym zaangażowaniem, a przede wszystkim skutecznie. Ofiarne interwencje notował Ashley Young. Manchester United ani myślal już wypuszczać trzech punktów z rąk. W końcówce fenomenalną interwencję zanotował David de Gea, który obronił strzał Sergio Aguero.

Manchester City – Manchester United 2:3 (2:0)
Bramki:
Vincent Kompany 25’, Ilkay Gundogan 30’ – Paul Pogba 53’, Paul Pogba 55’, Chris Smalling 69’

Manchester City: Ederson – Danilo, Kompany, Otamendi, Delph – Fernandinho, Gundogan (Aguero 76'), Bernardo (Jesus 72') – Silva (De Bruyne 72'), Sane, Sterling

Manchester United: De Gea – Valencia, Smalling, Bailly, Young – Matić, Herrera (Lindelof 90'), Pogba – Lingard (McTominay 85'), Lukaku, Sanchez (Rashford 82')

« Poprzedni news
Składy: Manchester City vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Manchester City vs Manchester United 2:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (887)


CZERWONYLOS: Ciekaw jestem ile kuponów wczoraj poszło się j....
» 11 kwietnia 2018, 13:56 #875
rvn10: Dzisiaj raczej w LM obędzie się bez niespodzianek, ciekaw jestem finału i czy zagra w nim Liverpool.
» 11 kwietnia 2018, 11:40 #874
Magik1990MU: oby nie
» 11 kwietnia 2018, 12:07 #873
jassaj: Nie no nie przesadzajmy, w tej parze City-Liverpool trzeba było sobie wybrać jakieś mniejsze zło w kontekście sympatii ale jak widzę teraz (był na pewno 1 taki komentarz) jak ktoś piszę "no fajnie jakby Liverpool wygrał bo w końcu PL" to ja się pytam jesteś kibicem United czy PL ? Jasne, można taktycznie trzymać kciuki, żeby angielskie kluby dochodziły wysoko w Europie bo rośnie prestiż ligi itd ale na tej fazie to ja już trzymam kciuki, żeby Liverpool dostał w tyłek i to solidnie bo jako fan United słysząc takie głosy to czuje się jakby mi ktoś w mordę strzelił. Może to nieadekwatne porównanie, bardzo wygórowane i przesadzone, ale to tak jakby polski żołnierz w rozmowie z polskim żołnierzem powiedział, że liczy na to, że Niemcy wygrają wojnę. Tak się nie robi i to nie kwestia zawiści tylko poprostu jakiejś kibicowskiej godności, że możesz "nie nienawidzić" ale kibicować wrogowi.... Jednakże mam nadzieję na jakieś widowisko z udziałem Live, jest to drużyna grająca ofensywnie, więc życzę im Realu- widowisko może być fajne a do tego zakładając,że Bayern dziś awansuje, to Polak rodak będzie mieć teoretycznie łatwiejsze zadanie w drodze po finał (bo tu rodzi się pytanie: Roma wczoraj zagrała jak zespół starożytnych Gladiatorów, ale czy dadzą radę po raz drugi wykręcić taki wynik ?)
» 11 kwietnia 2018, 12:45 #872
asart: Naprawdę, piłkę porównujesz do wojny?
» 13 kwietnia 2018, 11:24 #871
jassaj: naprawde napisałem, że to celowe wyolbrzymienie, żeby pokazać co mam na myśli... Uwielbiam gadać z ludźmi którzy nie umieją nawet czytać, ale myślą że są "mondrzy"
» 13 kwietnia 2018, 13:04 #870
KMWTW: City puchnie. Walczymy o tytuł xd!!
» 11 kwietnia 2018, 10:36 #869
braku: Dzisiaj sewilla wygra 1 do 0 i sezon będzie udany
» 11 kwietnia 2018, 10:26 #868
braku: Sorry 2-0 albo 3-1
» 11 kwietnia 2018, 10:44 #867
Luke88: Sewilla może wygrać i 10:0

jeżeli Juve wygra 4:0
» 11 kwietnia 2018, 11:30 #866
Magik1990MU: no niestety, ale tutaj dużym plusem dla Realu i Barcy będą własne boiska.
» 11 kwietnia 2018, 11:33 #865
RedDevils4life: Bayernu*.
» 11 kwietnia 2018, 11:37 #864
Magik1990MU: fakt, Bayernu. Dzięki.
» 11 kwietnia 2018, 11:56 #863
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2018 09:34

Ja po meczu City mam takie deja vu jak po meczu Milan-Arsenal albo raczej Arsenal-Milan bo mam na myśli rewanż. Chodzi o to, że i w 1 jaki i w 2 przypadku do rewanżu przystępowała drużyna ze sporą zaliczką, potem w obu przypadkach doszło do mówiąc wprost "kradzieży" po której ani Milan ani City już nie miało argumentów.Bo może brzmi to trochę naiwnie, ale spójrzcie Milan do czasu karnego za przepiękne aktorstwo Welbecka i niepodyktowanym słusznym karnym na swoim zawodniku, wyglądał jakby mógł odrobić straty. Tak samo City, presja, zamknięcie Liverpoolu, który nie wiedział co się dzieje. Potem nieuznany gol, zawodnicy City byli na maksa wkurzeni (niech każdy sobie stworzy mocniejszy odpowiednik tego słowa, ja nie nie chce bana :) wyszli na 2 połowę, nadal ze świadomością, że muszą jeszcze 2 władować a nie 1. No i potem kolejne analogie. Chcąc robić swoje City się odkrywa i nie wytrzymuje, Milan też nie daje rady się obronić- gol w plecy i już praktycznie pozamiatane, w przypadku City to 4 gole więc... Podłamka w drużynie i to wykorzystuje Live, które już spokojnie, wiedząc że jest dobrze po prostu nie panikując robi jeszcze jedną akcję i mamy wysoko wygrany 2 mecz. I teraz jak po meczu z Milanem jest ten niesmak. Bo niby jest drużyna pokrzywdzona, która optycznie mogła coś zrobić a z drugiej strony liczby i wynik 2 meczu pokazuje coś z goła odmiennego, nikt przez przypadek nie traci 5 bramek. No i zawsze będzie gdybanie, ale nie ma tego złego. Przynajmniej w półfinale będzie ciekawie bo po tym co Barcelona wczoraj zrobiła już nic mnie nie zdziwi
» 11 kwietnia 2018, 09:32 #862
sirtomas: tak z nas się śmiali ale to co Barca zrobiła to dopiero mistrzostwo świata ! heh
» 11 kwietnia 2018, 08:25 #861
uzil25: Frajerzy roku. Nawiązali do PSG z poprzedniego sezonu.

Tacy przekonani o swej mocy, wspaniałomyślności i półfinale (co mnie nie dziwi bo sam nie dawałem cienia nadzieji Romie), że zapomnieli o pokorze a sport i piłka są tak piękne, że dostali lekcję pokory :)

Wielkie brawa dla Romy, w końcu to oni strzelili 6 bramek w tym dwumeczu więc zasłużyli na to ;)

Nie wierzę w takie rzeczy sle mawiają, że karma wraca he? :D

FRAJERZY ROKU hahahahaha :D
» 11 kwietnia 2018, 09:25 #860
sirtomas: ja też myślałem ,że to formalność ,nawet nie zaglądałem na wynik dopiero rano w pracy zobaczyłem bo myślałem ze Liverpool -City bedzą wieksze emocje i się pomyliłem
» 11 kwietnia 2018, 10:23 #859
champione2013: Tytuł frajerzy roku już należy do nas i ciężko go będzie przebić
» 11 kwietnia 2018, 17:41 #858
karolmanu3: Szkoda ze city spuchło jak już majstra maja zapewnionego. Gdyby to był luty/marzec to byłaby szansa jeszcze ;)
» 11 kwietnia 2018, 07:56 #857
tomekwietniu: Dziwne, mówisz o City że spuchło bo przegrali dwa mecze z Liverpoolem i mecz z nami, a w perspektywie może być ewentualna przegrana ze Spursami? Każda z tych drużyn jest w Top4, to są nie są ogórki typu WBA, to nie są drużyny ze środka tabeli typu Everton, to nawet nie są drużyny które walczą o LE to po prostu są najlepsze zespoły w Anglii..
» 11 kwietnia 2018, 09:37 #856
Magik1990MU: @tomekkwietniu

Tylko, że te same drużyny (nas i Live) City bez trudu pokonało w pierwszej części sezonu.

"to są nie są ogórki typu WBA"

Porażki dominatora wzmacniają pewność siebie również tych słabszych. Nawet takie WBA miałoby teraz szanse urwać punkty City i to nie dlatego, że Szejki wpadły w dołek, ale dlatego, że wszyscy zobaczyli, że City jest do pokonania. Niestety szkoda, że stało się to tak późno, bo znając mentalność i waleczność drużyn z PL, to miesiąc, dwa wcześniej i dzisiaj z pewnością Szejki nie byłyby pewne mistrzostwa.
» 11 kwietnia 2018, 10:18 #855
Luke88: >City bez trudu nas pokonało w pierwszym meczu
taki wygląd ekspertów z devilpage
» 11 kwietnia 2018, 11:32 #854
Magik1990MU: @Luke88

a co? było inaczej? zasłużenie wtedy wygrali i zasłużenie teraz przegrali.
» 11 kwietnia 2018, 11:58 #853
Luke88: Oczywiście, że było inaczej, polecam obejrzeć mecz.
» 11 kwietnia 2018, 12:27 #852
Magik1990MU: oglądałem i pamiętam, City było lepsze, niestety.
» 11 kwietnia 2018, 12:33 #851
Luke88: Nie chce mi się kłócić, City było lepsze, ale na pewno nie pokonało nas bez trudu.
Graliśmy to co Mou kazał, o czym może świadczyć szybkie wyrównanie w pierwszej połowie.
A druga połowa nie pykła, zdarza się, ale nie było beznadziejnie.
» 11 kwietnia 2018, 12:48 #850
champione2013: Oni tytuł już mieli w grudniu ludzie bądzcie obiektywni
» 11 kwietnia 2018, 17:42 #849
RuudVN: Ronaldo chciał odejść do Realu od początku swojej przygody z PL
Tottenham mógł oddać Modricia czy Bale do Anglii, ale oni nie chcą wzmacniać ligowych rywali
Coutinho czy Dembele mogliby zarabiać więcej w Anglii ale wybrali Barcelonę
nie ukrywajmy, życie w Hiszpanii jest fajniejsze, słońce, ciepło
jedyną przewagą PL jest kasa i pozyskiwanie młodych talentów jak Martial, Sane czy Jesus z innych lig
» 11 kwietnia 2018, 07:55 #848
RuudVN: wczoraj po ostatnim gwizdku w meczu Romy chciałem wejść na fcbarca, ale 404 Error wywaliło, nawet u nas po Sevilli można było wejść na stronę
» 11 kwietnia 2018, 07:27 #847
olek1143: U nas strona też padła.
» 11 kwietnia 2018, 08:50 #846
uhahany009: City w 6 ostatnich meczach 4 porażki. Chyba się wystrzelił za szybko i maszyna zwolniła w decydującej części sezonu dla nich.
» 11 kwietnia 2018, 06:45 #845
RememberMe: city spuchło
» 11 kwietnia 2018, 07:08 #844
84cantona7: Szkoda, że ta seria dopiero teraz. Jakieś 5 kolejek wcześniej i mogliby mieć ciepło.
» 11 kwietnia 2018, 07:44 #843
tomekwietniu: Z tym, że jeden mecz to był dwumecz gdzie u siebie w rezerwowym składzie grali o pietruszkę, kolejne przegrane były z top4. Nie rozpatrywałbym bym tego w kategorii spuchnięcia... nawet jeżeli teraz przegrają z Spursami. Jakby dalej zremisowali ze Swansea czy WHU to może bym tak myślał ;)
» 11 kwietnia 2018, 09:46 #842
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2018 01:33

Takiego wieczoru w LM nie było chyba od dawna. Wszyscy skupiali się na meczu City-Live, a tymczasem Roma zrobiła niespodziankę edycji. Ponieważ byłem w pracy to nie mogłem oglądać tego meczu, ale mina dissblastera jak Manolas pakuje na 3-0 bezcenna :D

Dla nas to kapitalny wynik, bo zawsze raźniej jak wiesz, że nie tylko my się ośmieszyliśmy w LM. Co ważne, sędziowie znów starali się przepchać kolejny raz hiszpańską ekipę, ale całe szczęście nie dali rady. Nic tylko się cieszyć, ale taki scenariusz pokazuje, że w piłce wszystko jest możliwe.

Barca szła jak burza w lidze (chociaż to żaden wyczyn jak się ma głownie kelnerów za rywali), a tu skazywana na pożarcie Roma ich wyrzuciła z LM. Sytuacja podobna jak w przypadku United, chociaż nasze zmagania ligowe, mimo, że jak do tej pory na dużym plusie, zostały przyćmione przez City. Tak czy inaczej może niektórzy (tak, do Ciebie piszę Gunner) zobaczą, że pobyt Mou na OT przynosi coraz większy progres, ale nie zawsze wszystko wychodzi jak należy. I tak, wiem, Twoim zdaniem Barca była mega słaba jeszcze przed tym dwumeczem, ale kolejnym przykładem, w jak wielkie szambo można wpaść w krótkim czasie jest przecież wynik Liverpoolu. Przecież my z nimi jeszcze nie tak dawno pewnie wygraliśmy, natomiast to wielkie i wychwalane przez wszystkich City przegrało dwa razy pod rząd.

Innymi słowy: Mourinho odzyskuje kredyt zaufania, Pepik go traci, a Barca się znów ośmiesza. Ostatnie kilka dni to piłkarska poezja.
» 11 kwietnia 2018, 01:24 #841
man1717: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2018 00:42

Z Mourinho przegraliśmy w tym sezonie 8 razy łącznie. Pepowi stuknelo juz 7 a sezon jeszcze trwa. To kto w końcu ma tą maszynę rozpędzona z lepszą kadrą??. Gdzie Ci znawcy??Chlopaczki pomóżcie bo sie pogubiłem. :/
» 11 kwietnia 2018, 00:38 #840
NoLogo: Może ten kto na koniec sezonu sięgnie po tytuł?
» 11 kwietnia 2018, 00:50 #839
SkoraMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2018 00:57

Pep wygrał już Carabao Cup,
Pep ligę ma już na wyciągnięcie ręki,
Pep zaszedł dalej w LM,
W derbach w tym sezonie 1-1.

Proszę, mam nadzieję, że już się odnalazłeś. Wybacz, ale takie są fakty.
» 11 kwietnia 2018, 00:56 #838
kckMU: W walce obu ten sezon należy do Guardioli i nie ma co z tym dyskutować, tak samo jak z tym, że w poprzednim lepszą robotę wykonał Jose.

Ale, ale... należy pamiętać, że jest to przecież pojedynek wizjonera i boga futbolu przeciwko przestarzałemu dinozaurowi. Nie wypadamy źle.
» 11 kwietnia 2018, 02:17 #837
Domelo: Maszyna Kloppa ruszyła na dobre.
» 11 kwietnia 2018, 00:09 #836
PrzemoIgor: Pełka prawie się popłakał w studiu NC+.
» 10 kwietnia 2018, 23:23 #835
Gallacher: Takie mecze jak dzisiejszy w Rzymie,powinno nauczyć pokory by nie myśleć że Barcelona czy Real są pewni awansu nawet mając 3 gole przewagi.FC Barcelona zlekceważyła Romę i są tego efekty.Ja się cieszę że Roma awansowała,człowiek musi z czasem widzieć inne ekipy a nie tylko te same.
» 10 kwietnia 2018, 23:08 #834
RedDevils4life: Siema Gallacher, jak tam FM? Często Cię na cmrev widuję. :P
» 10 kwietnia 2018, 23:10 #833
Gallacher: A dobrze,właśnie Swornicą Czarnowąsy awansowałem do pół finału Ligi Mistrzów.
» 10 kwietnia 2018, 23:24 #832
RedDevils4life: Ooo Panie, to gratuluję!
» 10 kwietnia 2018, 23:27 #831
RedDevils4life: Oglądałem Romę w 1/2 kiedy ty na najlepszego trenera mówiłeś Pep. Znaczy ten... Guardiola.
» 10 kwietnia 2018, 23:03 #830
Michux3: Sevilla wygrywa lm w finale z Romą #potwierdzoneinfo
» 10 kwietnia 2018, 23:00 #829
Gallacher: Potwierdzone info jest takie,iż za jakiś czas będziesz musiał iść spać.
» 10 kwietnia 2018, 23:10 #828
ArktoS: Co za szczęśliwy wieczór. Nie dość, że City to jeszcze Barcelona ;)
» 10 kwietnia 2018, 22:56 #827
CZERWONYLOS: Dziękujmy za takie wyniki:)
» 11 kwietnia 2018, 13:54 #826
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 22:55

Czuje że Real wygra LM.. Co do City życzę im jeszcze 5 porażek pod rząd i mamy mistrza:)
» 10 kwietnia 2018, 22:53 #825
RedDevils4life: City teraz piekielnie podłamane i mają jeszcze wyjazd z Tottkami. Jak przegrają a jest to bardzo prawdopodobne a my wygramy to już tylko 11 pkt straty. :D

Ale tak serio to mogą przegrać z Kogutami jak najbardziej a ligę pewnie przybiją ze Swansea.
» 10 kwietnia 2018, 22:56 #824
RedDevils4life: Chytry traci dwa razy. Jak Kurski ze zmianą meczu rewanżowego w TVP1.
» 10 kwietnia 2018, 22:57 #823
jassaj: Jakbyśmy chcieli pogadać tak "szerzej" niż tylko LM to wydaje mi się jednak, że Coutinho koniec końców nie straci. Koniec końców zostanie mistrzem Hiszpanii a w Anglii by nie został (bo wiecie Liverpool) ale jak już się pośmiejemy to ja mam wrażenie, że Liverpool po oczywiście bardzo ciekawym obecnym sezonie, za rok nie musi być nawet w TOP 4 i dojść do ćwierćfinału. Czemu ? No bo to liga angielska itd. faktycznie spójrzcie na Chelsea, mistrz na 5 miejscu, wiemy. Ale moim zdaniem 2 aspektem jest to, że Liverpool jak się posypał tak może się rozsypać. Nie oszukujmy się prestiż Liverpoolu to nie ten sam prestiż co Real czy Barcelona. Dzisiaj to właściwie tylko ciekawa nazwa i dawna chwała i ciekawy obecny sezon, tak więc może się mylę ale oni mogą zostać po prostu rozkupieni jak Monaco. Gdzieś czytałem, że Firmino ma klauzule na 80 mln. To raczej plota, ale nawet jak jej nie ma to może znaleźć się ktoś kto i tak rzuci tą 100 i nie ma Brazylijczyka. Salah pewnie zaraz znajdzie się na celowniku Realu a Live też nie koniecznie musi być stać na to, żeby odrzucić dobrą ofertę or sam zawodnik może nie chcieć jej odrzucać. Rozbicie ofensywy Live, może być gwoździem do trumny. Jasne, wiem, nikt nie musi wcale odejść a nawet jakby to są jeszcze inni ludzie na świecie, ale kurcze mam takie poczucie, że Liverpool nie mając takiej marki jak absolutny TOP, tylu pieniędzy i wgl może bardzo szybko stracić dzisiejszy blask a wracajać do Coutinho i Barcelony- to jest klub "pewniejszy". Dziś dał dvpy ale wygra lige, za rok znów będzie głównym kandydatem do jej zdobycia i do LM też, mogą sprowadzić praktycznie każdego topowego gracza (w sensie, że będzie chciał dla nich praktycznie każdy grać) i tak to się kręci, że jeszcze długo będzie to pokłosie wielkiej Barcy i Realu nawet jak faktycznie zaczną odpadać w 1/8 to na szeroką skalę i tak graczy będzie tam ciągneło
» 10 kwietnia 2018, 23:10 #822
RedDevils4life: No tak, bo Liverpool żeby utrzymać takich ludzi jak Salah to muszą zdarzyć się dwie rzeczy. Albo wygrają LM w tym sezonie albo po prostu Mohamed będzie zawdzięczał dużo Kloppowi i zostanie chociaż na rok. Tak jak chociażby przypadek Suareza, gdyby wtedy zdobyli mistrza, to kto wie? A tak nie dali rady i czmych do Barcy po sezonie i Liverpool zaczął się rozpadać. Sturridge utonął w pladze kontuzji a rok później odszedł Sterling i tyle było z tamtego L'poolu. Coutinho jasne, że na tym dobrze wyjdzie w dalszej przyszłości (prawdopodobnie). Ale póki Liverpool nie wygra czegoś znaczącego to ciężko im będzie takich dobrych grajków utrzymać.
» 10 kwietnia 2018, 23:15 #821
MANmanyUTD: To jest racja. Elita liczacych sie klubow w walce o LM zostala zwezona do dwoch (dla niektorych trzech liczac Bayern) ekip. Teraz odnosi sie wrazenie a nawet tak jest ze te dwa/trzy kluby moga zaoferowac sensowna regularna stabilizacje w wyscigu o chwale co sezon kiedy reszta jest tlem rzucajacym im klody pod nogi czasami ze szczesliwym skutkiem. Ciezko trenerom innych ekip ktore wydaje sie ze sa na dobrej drodze do odbudowania wielkosci druzyny wprowadzic caly projekt w decydujaca faze raz przez agentow I wygorowane kontrakty, dwa przez ceny rynku transferowego I trzy przez ciagle podkupujacych dwoch/trzech gigantow wyzej wymienionych druzyn kluczowych zawodnikow.
» 10 kwietnia 2018, 23:24 #820
Gallacher: Guardiola już notuję 3 porażki pod rząd.
» 10 kwietnia 2018, 22:48 #819
ForneX: Ciekawe co będzie się jutro działo na barca.com :D
» 10 kwietnia 2018, 22:48 #818
rizx: Chwilę po ostatnim gwizdku strona padła ;)
» 10 kwietnia 2018, 22:55 #817
RuudVN: pep odpadł
barcelona odpadła
city odpadli
teraz to ja mogę iść spać
dobranoc
» 10 kwietnia 2018, 22:48 #816
RedDevils4life: To już Pepa wyrzucili, że osobno odpadają?
» 10 kwietnia 2018, 22:49 #815
Domelo: Tak czy siak nasze odpadnięcie z Sevillą to była wielka klęska w tym sezonie.
» 11 kwietnia 2018, 00:22 #814
RuudVN: odpadł po pierwszej na trybuny
» 11 kwietnia 2018, 07:14 #813
RedDevils4life: Miało być Barca, City, Real, Bayern w 1/2. Póki co Roma, L'pool, Real.
» 10 kwietnia 2018, 22:47 #812
MANmanyUTD: Live I Roma
Real moze I owszem ale ja juz nie slucham I nie wierze w pewniakow wiec wole poczekac do jutra :p
» 10 kwietnia 2018, 22:51 #811
mgs: Z tym realem to jeszcze poczekajmy ;)
» 10 kwietnia 2018, 22:51 #810
RedDevils4life: Real, który wygrał 3-0 na wyjeździe a w Juve nie zagra jutro Dybala, Barzagli i Bentancur. Wierzycie w awans Juve? Już Sevilla jest pewniejsza.
» 10 kwietnia 2018, 22:53 #809
MANmanyUTD: Po prostu abstrachuje od wszystkiego bo mowiac o Romie na duzych portalach z duzymi naglowkami mial stac sie ogromny "cud"... I taki sie stal. Nie wiem kto jutro awansuje ani na nikogo nie stawiam. Wszystko moze sie stac. Moze to bedzie Real I Bayern a moze nie ;)
» 10 kwietnia 2018, 22:58 #808
Daro1336: Do tego Mecz na Santiago Bernabeu :)
» 10 kwietnia 2018, 22:59 #807
RedDevils4life: No ja wiem, tym bardziej po dzisiejszym meczu Romy z Barcą. Ale jednak tam sytuacja jest chyba z deka inna.
» 10 kwietnia 2018, 22:59 #806
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 23:06

Po za tym nie chodzi tylko o mecz Romy z Barcelona. Warto zauwazyc ze wielu tak naprawde a I moze jeszcze wiecej (byc moze podswiadomie) gdzies z tylu glowy mialo scenariusz gdzie city masakruje live a to sie nie stalo.
A co do Realu to ma jutro ponoc miec dostepnego tylko jednego stopera.
» 10 kwietnia 2018, 23:04 #805
RedDevils4life: No nie ma Ramosa i Nacho. Więc pewnie upchną coś na podobę dzisiejszej linii defensywnej City. Tak jak Walker był na środku tak może być np. Varane - Casemiro - Carvajal. Chociaż bardziej bym wierzył w Carvajal - Varane - Casemiro - Marcelo.
» 10 kwietnia 2018, 23:06 #804
Daro1336: Mają stopera, Jesus Vallejo, mial problem z mięśniem ale juz gotowy do gry :)
» 10 kwietnia 2018, 23:22 #803
RedDevils4life: A no tak, zapomniałem o nim kompletnie. :P
» 10 kwietnia 2018, 23:28 #802
Cavron: A zajrzyjcie teraz na stronę Barcelony co tam się dzieje :D
» 10 kwietnia 2018, 22:47 #801
Kamcio01: A tutaj po przegranej z Sevillą było inaczej ? Mourinho out , pół składu out
» 10 kwietnia 2018, 22:51 #800
KMWTW: Dałbym sobie rękę uciąć za to że Barcelona przejdzie no i bym teraz...
» 10 kwietnia 2018, 22:46 #799
kckMU: Dzięki Romie to już nie my będziemy największymi ofiarami LM 17/18. A jeśli jeszcze z przytupem nad resztą ligi ogarniemy wicemistrzostwo i FA Cup, to będzie praktycznie idealnie.
» 10 kwietnia 2018, 22:46 #798
DonLitek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 22:46

Jestem dumny z Romy. Nie poddali się, nie podłamali mimo pierwszego meczu. Pokazali wole walki, chart ducha, to co powoli zanika w dzisiejszej piłce... ;d

https: //media.tenor. com/images/08ba93817e644c3b8d19fb2863389f94/tenor.gif?download=true
» 10 kwietnia 2018, 22:45 #797
DjTED: "a na wyjazdach nie graja nic" no jak nie grają nic. Ograli w Anglii drużyne z prawie najlepszą defensywą w lidze. Pokonali autobus. Autobus który przejechał się po wszystkich w tym sezonie (MU)
» 10 kwietnia 2018, 22:47 #796
Gunner01S: Nic Ci nie zrobie na decyzje Mourinho i podejscie taktyczne. Na wyjazdach Celta ich cyka 4:0.
» 10 kwietnia 2018, 22:49 #795
Bylak: Nie podniecajcie się tak tym bajernem, Sevilla jeszcze jutro ich wyeliminuje. zobaczycie
» 10 kwietnia 2018, 22:42 #794
DjTED: To samo pisze. Sie podniecają, a jak widać nie ma już słabych drużyn i każda może zagrać mecz życia
» 10 kwietnia 2018, 22:43 #793
Gunner01S: Zobaczymy jutro. Sevilla ma fatalna defensywe, a na wyjazdach nie graja nic. Barcelona byla slaba, a nie nie ma slabych druzyn.
» 10 kwietnia 2018, 22:45 #792
RedDevils4life: Gadają o tym Bayernie jakby byli co najmniej Realem w LM. Na moje taki sam a nawet słabszy poziom od kilku lat. Dochodzą wysoko, ale od 12/13 bez sukcesu. A w Bundeslidze to wiadomo już teraz kto wygra w 18/19.
» 10 kwietnia 2018, 22:45 #791
Gunner01S: No slabszy. Zdecydowanie. Nie maja szans z Realem, ale Seville pykna. Nie oszukujmy sie. Bayern gra swietnie u siebie i kompletnie dominuje tam rywali. Maja bramke zaliczki.
» 10 kwietnia 2018, 22:47 #790
Bylak: My też mieliśmy z nimi wygrać u siebie. Każdy wie co się stało...
» 10 kwietnia 2018, 22:48 #789
jassaj: Ale to już by była totalna patola jak na 4 kluby w półfinale byłyby 2 zespoły które są zazwyczaj na poziomie LE, Liverpool i najsłabszy od lat Real :o To się wydarzyć nie może, bo serio zaraz się okaże, że półfinałowe pary będą przypominać te z LE a nie LM :D Chociaż to jest piękne. A tak poważnie fajna sprawa bo jak Bayern jednak awansuje to każdy półfinalista z innego kraju i mogą być ciekawe pary. Oby tylko jak znam życie Real nie dostał Romy :/ Ale po dzisiejszym to co im tam, jeszcze jednego hiszpańskiego pomidora sb zjedzą, kto bogatemu zabroni :D
» 10 kwietnia 2018, 22:48 #788
RedDevils4life: @jassaj Zakładając, że Sevilla by awansowała to chyba LE w tym roku ciekawsza hahaha.
» 10 kwietnia 2018, 22:50 #787
Gunner01S: Wenger wiedzial co robi. Final Atletico vs Arsenal bardziej atrakcyjny od Sevilla vs Roma
» 10 kwietnia 2018, 22:55 #786
maticr7: Ludzie.Widze że nie poznaliście się jeszcze na Heynckesie. :)
» 11 kwietnia 2018, 05:27 #785
Mariusz199012: Podobno Barcelona to najlepszy klub świata xd 3 raz w ćwiernfinale odpadają! Brawo Roma
» 10 kwietnia 2018, 22:41 #784
Luke88: Jutro zamieszki we wszystkich podstawówkach xD
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #783
Me89: Hahaha
» 10 kwietnia 2018, 22:42 #782
RuudVN: to rudzki chodzi do podstawówki?
» 10 kwietnia 2018, 22:47 #781
Luke88: rudzki właśnie demoluje studio
» 10 kwietnia 2018, 22:52 #780
RedDevils4life: Syna odbiera i dyskutuje z ludźmi na jego poziomie.
» 10 kwietnia 2018, 22:52 #779
RedDevils4life: Pierwszy mecz z Barceloną:

Daniele De Rossi - strzela samobója
Konstantinos Manolas - strzela samobója

Rewanż:

Daniele De Rossi - strzela na 2:0
Konstantinos Manolas - strzela na 3:0

Lepiej niż Smalling w Derbach!
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #778
olek1143: Hahah Rudzki całuj dupę !
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #777
RedDevils4life: Miliard argumentów na siłę by bronić City i dodanie, że to wszystko przez nieodgwizdany karny po wejściu Younga. Już jutro w EB!
» 10 kwietnia 2018, 22:51 #776
Blau: Liverpool ładnie sobie poradził z City w tym sezonie: 1 przegrana i 3 wygrane.
PS. Pamiętam jak w poniedziałek w MF gadali, że awans Barcelony jest już przesądzony i tylko City może coś ugrać :D
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #775
Brontozaur: Live pewnie trafi na Rome , która zagra 1 słaby mecz i dziady wejdą do finału , co tu się odwalilo :D
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #774
Sancho: A Grosik tymczasem dwa gole dla hull, brawo chłopak budzi się na mundial
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #773
RedDevils4life: 17 tysięcy u Dissblastera jak nigdy hahaha.
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #772
ForneX: Po bramce dla LFC odrazu wbiłem do niego na live'a i nie żałuje xD
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #771
rvn10: Roma pozamiatała, utarła nosa wielkiej Barcelonie hehe
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #770
matizek92: Ciekawe czy będą cisnąć taką beke z Barcelony jak z nas po odpadnieciu z Sevilla.
» 10 kwietnia 2018, 22:38 #769
rizx: Raczej tak jak z PSG w poprzednim sezonie
» 10 kwietnia 2018, 22:39 #768
RedDevils4life: Gratuluję @JuveUnited, który jako jedyny pisał żeby nie skreślać Romy. Widać, że oglądasz Serie A.
» 10 kwietnia 2018, 22:38 #767
JuveUnited: Dziękuję. Chociaż przyznam że rewanż przebił moje oczekiwania. Ale to co Roma pokazała dziś na boisku przy niesamowitym dopingu z trybun to jest właśnie piękno futbolu
» 11 kwietnia 2018, 01:12 #766
Sancho: Real- Liv i Bayern- Roma
» 10 kwietnia 2018, 22:38 #765
Cavron: Niestety nie oglądałem meczu. Bardzo się cieszę ze zwycięstwa Romy, ale zadaję sobie pytanie: jak dramatycznie musiała grać Barca, że wypuściła taką zaliczkę?
» 10 kwietnia 2018, 22:37 #764
DjTED: Bayern nie przejdzie
» 10 kwietnia 2018, 22:37 #763
Gunner01S: Rozumiem, ze sukces Romy i LFC czyli underdogow, ale nie przesadzaj.
» 10 kwietnia 2018, 22:38 #762
DjTED: Znowu gloryfikujesz swojego prześladowce? Nie mów hop... 2 bramki strzelili u nas co to 2 bramki tam?
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #761
Gunner01S: Przed chwila mi mowili, ze niedoceniam Bayernu. Zobaczysz jutro co to dwie bramki tam pod wodza Juppa XD
» 10 kwietnia 2018, 22:42 #760
tomek2010k: Piękna sprawa z tą Romą, płakać się chce, szkoda, że nie oglądałem...
» 10 kwietnia 2018, 22:36 #759
Gunner01S: Mowilem, ze sa slabi to nie kandydat na final i wygranie. Gunner01S wam prawde powie.
» 10 kwietnia 2018, 22:36 #758
zaluda: Co tu się dzieje? Nie chce mi się sprawdzać ale na oko to chyba najsłabsi półfinaliści ostatnich lat
» 10 kwietnia 2018, 22:36 #757
SiwaGlowa: Rzym jest piekny.Kibicuje dalej Romie w LM
» 10 kwietnia 2018, 22:36 #756
Jasnowidz: braaaaawooo ROMA !!
» 10 kwietnia 2018, 22:35 #755
Me89: Co to się dziś działo ! Zazdroszczę tych emocji kibicom poolu i romy dziś
» 10 kwietnia 2018, 22:35 #754
RedDevils4life: Karma wraca #remontada.

Totti płacze, że nie poczekał sezon dłużej.
» 10 kwietnia 2018, 22:34 #753
tomek2010k: Jakim trzeba być frajerem, żeby przy takiej dominacji w pierwszych połowach (z City i Liverpoolem), gdzie mają możliwość wykończyć rywala i pozbawić go wszelkich złudzeń, znów przegrywają, grając po prostu żałośnie w drugiej połowie. Liverpool zasłużył na awans, ale na półfinale kończy się ich przygoda z LM.
» 10 kwietnia 2018, 22:34 #752
Me89: City w pierwszej połowie cisnelo ale jesli chodzi o setki to mieli dwa razy mniej niż z United. Pool bronił ale ciasno i skutecznie.
» 10 kwietnia 2018, 22:37 #751
tomek2010k: To nie jest sedno mojej wypowiedzi, Panie kolego, ale dziękuje za to sprecyzowanie.
» 10 kwietnia 2018, 22:40 #750
Kalina: Taa zebys sie nie zdziwil. Juz ich city mialo wyjasnic
» 10 kwietnia 2018, 22:44 #749
tomek2010k: Ja nie byłem takiego zdania. Przewidywałem wyrównany pojedynek ze wskazaniem na Liverpool, a to z tego względu, że to tak naprawdę jedyne rozgrywki, w których mogą coś ugrać. O wicemistrzostwo nikt normalny nie będzie się za wszelką cenę bił, a miejsce w pierwszej 4. tak naprawdę już mają zapewnione, tak jak Tottenham i United.
» 10 kwietnia 2018, 22:54 #748
SiYamabushi: Jak tak to się skończy to pewnie pary Real-Bayern i Roma-Liverpool
» 10 kwietnia 2018, 22:32 #747
SiwaGlowa: Już można gratulować Realowi wygranej 3 LM z rzędu.Robi wrażenie
» 10 kwietnia 2018, 22:31 #746
Luke88: No to leć na realmadryt.pl co tu jeszcze robisz?
» 10 kwietnia 2018, 22:33 #745
SiwaGlowa: Nie mam tam konta
» 10 kwietnia 2018, 22:34 #744
RedDevils4life: I ten Pique na szpicy haha.
» 10 kwietnia 2018, 22:30 #743
Widmo: Oj bedzie ciężko, Roma przestała szanowac piłkę
» 10 kwietnia 2018, 22:29 #742
Me89: I znów real wygra lm :D
» 10 kwietnia 2018, 22:28 #741
Luke88: Bayern, mówi to panu coś?
» 10 kwietnia 2018, 22:30 #740
Me89: No niby tak ale pewnie i tak real wygra :P
» 10 kwietnia 2018, 22:44 #739
RedDevils4life: Że też taki mecz musi lecieć w momencie gdy większość jak nie wszyscy fani PL nastawili się na City-L'pool. Chociaż 3 gola widziałem.
» 10 kwietnia 2018, 22:27 #738
Luke88: RZYM JEST PIĘKNY

A de Rossi to jest gość, Roma ma szczęście, ze grały u nich w jednym czasie dwie legendy.
» 10 kwietnia 2018, 22:26 #737
olek1143: Roma proszę jeszcze trochę !
» 10 kwietnia 2018, 22:26 #736
SiwaGlowa: Ktoś tam nizej o EL Clasico wspominał w finale.
» 10 kwietnia 2018, 22:25 #735
Gary1920: Jajca Panie, jak berety
» 10 kwietnia 2018, 22:25 #734
DjTED: Ciao barca
» 10 kwietnia 2018, 22:25 #733
SiwaGlowa: Roma eliminuje Barcelone
» 10 kwietnia 2018, 22:23 #732
walentos: City spuchło, szkoda że tak późno :) dziś Liverpool ośmiesza ich przed ich fanami
» 10 kwietnia 2018, 22:23 #731
Widmo: Liverpool miał być czarnym koniem i jest akurat wpadł na City szkoda bo ta byśmy mieli 2angielskie
» 10 kwietnia 2018, 22:26 #730
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 22:23

Roma ROMA ROMAAAAAA
To jest lepsze niż remontada bo przynajmniej uczciwie
» 10 kwietnia 2018, 22:23 #729
RedDevils4life: Rooooooma w półfinale na tą chwilę!
» 10 kwietnia 2018, 22:22 #728
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 22:25

Czyli w koncu mialem racje, ze Barca jest slaba?
PS. Pewnie ich pykna, ale 3:0 cos znaczy
» 10 kwietnia 2018, 22:25 #727
matizek92: Jednak bez Messiego tej LM nie wygra :p
» 10 kwietnia 2018, 22:21 #726
olek1143: Jeszcze tylko Roma proszę :)
» 10 kwietnia 2018, 22:21 #725
Janek: No to teraz czekamy na Totków :)
» 10 kwietnia 2018, 22:21 #724
PrzemoIgor: Ja też...m
» 10 kwietnia 2018, 22:22 #723
PrzemoIgor: City ma kryzys, szkoda że tak późno... W sobotę kolejne plecy i jak mówił Maciej Skorza: Liga będzie ciekawsza...
» 10 kwietnia 2018, 22:20 #722
DjTED: 3 mecze w dupe pod rzad w tym 2 u siebie na stadionie... tak tak my zle gramy
» 10 kwietnia 2018, 22:19 #721
RedDevils4life: Mówiłem, że będzie hat-trick!
» 10 kwietnia 2018, 22:21 #720
Luke88: Nie wierzę, że to piszę - brawo Liverpool

Coś mi się wydaje, że i Tottki wygrają z City w sobotę.
» 10 kwietnia 2018, 22:19 #719
jassaj: To by była 5 porażka w 7 ostatnich meczach City i 4 z rzędu :o O ile gdyby ktoś powiedział, że to opis Chelsea czy Arsenalu to bym spokojnie uwierzył ale w przypadku City brzmi to trochę nieprawdopodobnie
» 10 kwietnia 2018, 22:21 #718
RedDevils4life: Dominował, ale jak widać do czasu. Brak wyważenia i sama ofensywa kiedyś się kończy. Zobaczymy czy ruszy z czymś nowym od przyszłego sezonu.
» 10 kwietnia 2018, 22:24 #717
Luke88: Właśnie o to mi chodzi, Tottenham u siebie się im tak łatwo nie da i okaże się, że maszyna pepa trochę wygrała ale taka super nie jest i dominować to nie będzie przynajmniej jeszcze przez jakiś czas
» 10 kwietnia 2018, 22:24 #716
RedDevils4life: Oj Pepik, Pepik.
» 10 kwietnia 2018, 22:18 #715
Me89: No i proszę :) druga połowa City nie istnieje
» 10 kwietnia 2018, 22:17 #714
wedel242: Roma odpadnie na własne zyczenie,tamten mecz w Barcelona powinni przynajmniej 2:1 wyciągnąć ...
» 10 kwietnia 2018, 22:09 #713
maticr7: Coś mówiłeś? :D
» 11 kwietnia 2018, 05:32 #712
MixEx: Wyłączam ten mecz bo już nie mogę słuchać tego Rudzkiego
» 10 kwietnia 2018, 22:08 #711
kckMU: Ja już od gola Salaha przełączyłem na Romę. Tam 2-0, ciekawiej.
» 10 kwietnia 2018, 22:09 #710
RedDevils4life: No i Rudzki musiał w końcu to powiedzieć. Jeszcze tylko w EB, na meczu United gdy Young będzie przy piłce i przy następnych Derbach.
» 10 kwietnia 2018, 22:08 #709
Gary1920: A co powiedział, bo nie oglądam?
» 10 kwietnia 2018, 22:15 #708
RedDevils4life: O karnym od razu gdy wchodził Aguero.
» 10 kwietnia 2018, 22:16 #707
Gary1920: He he he, fajny jest, a może żałosny? sam nie wiem
» 10 kwietnia 2018, 22:18 #706
RedDevils4life: Raczej to drugie. ;p
» 10 kwietnia 2018, 22:19 #705
Gunner01S: Ale ten Sterling jest zalosny.
» 10 kwietnia 2018, 22:07 #704
RedRevolta: Ten salah jest potężny....
» 10 kwietnia 2018, 22:05 #703
robertbham: Ale ten Salah ma instynkt kilera. Łysy papa, a przecież z tak fantastyczną grą mieli zdobyć wszystko.
» 10 kwietnia 2018, 22:01 #702
Fido: Miała być poczwórna czy potrójna korona a ledwo carabao cup narazie...
» 10 kwietnia 2018, 22:01 #701
RedDevils4life: PL przyklepane, nie oszukujmy się.
» 10 kwietnia 2018, 22:02 #700
Sancho: Guardiola w następnym sezonie chyba sobie kupi Salaha
» 10 kwietnia 2018, 22:00 #699
Gunner01S: Chyba mozna przelaczyc na Rome bo tam sie niezle dzieje
» 10 kwietnia 2018, 21:59 #698
RememberMe: W Anglii już pograne ale co Roma robi
» 10 kwietnia 2018, 21:59 #697
RedDevils4life: O kurde. Gdyby nie te dwa samobóje to już by byli w ekstra sytuacji.
» 10 kwietnia 2018, 22:00 #696
stasiu669: I po meczu
» 10 kwietnia 2018, 21:57 #695
Fido: Gol niezawodny Salah...po meczu
» 10 kwietnia 2018, 21:57 #694
RedDevils4life: No to City chyba nie odrobi bez Pepa przy linii.
» 10 kwietnia 2018, 21:57 #693
Gunner01S: 4 bramek z nim tez by nie strzelili. Sami sa sobie winni za mecz na Anfield.
» 10 kwietnia 2018, 21:58 #692
matizek92: Ciężko wygrać w ćwierćfinale Lm jak 2 prawidłowo goli nie uznaja.
» 10 kwietnia 2018, 21:59 #691
Gunner01S: Ciezko wygrac jak na Anfield nie oddajesz strzalu.
» 10 kwietnia 2018, 22:00 #690
Gunner01S: Najlepszy pilkarz PL. Po dwumeczu.
» 10 kwietnia 2018, 21:57 #689
RedDevils4life: Guardiola na trybunach hahahaha.
» 10 kwietnia 2018, 21:45 #688
jassaj: Sędzia tylko potwierdza swój poziom. Jasne, zasłużył za zachowanie bo nerwy mu puściły ale w takiej sytuacji zważywszy na to, że sędzia już wie, że zawalił, mógłby mu darować bo teraz de facto z 1 błędu sędziego wychodzi 2 kara dla City. Jeszcze powinien okardkować połowę składu i byłoby legit
» 10 kwietnia 2018, 21:49 #687
RedDevils4life: Sędzia kiepski, tu się zgodzę.
» 10 kwietnia 2018, 21:59 #686
AnotheReDevil7: Jassaj
Źle rozumiesz , za kazde wykroczenie należy się kara , nie ma znaczenia czy mógł się zdenerwowac itp . Tylko czy w ogóle zachowanie Guardioli było na czerwoną ?
» 10 kwietnia 2018, 22:04 #685
jassaj: no ja rozumiem, że zbrodnia=kara, chodzi mi jednak o pewną przyzwoitość. Przyczyną nagannego zachowania sędziego był arbiter który potem oberwał od Pepa słownie. Mając trochę przyzwoitości mógł to puścić koło ucha i chociaż w ten sposób moralnie się zachować. A tak ? No to serio on zrobił błąd za który 2 razy ukarał City
» 10 kwietnia 2018, 22:12 #684
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:45

Guardiola ponoć wysłany na trybuny za sprzeczke z sędziami
» 10 kwietnia 2018, 21:45 #683
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:36

Łysy przegra na własne życzenie.Aguero najleszy napastnik ligi pownnien grać od początku.
» 10 kwietnia 2018, 21:36 #682
ManchesterUtd: On chyba obity jest albo po kontuzji
» 10 kwietnia 2018, 21:38 #681
SiwaGlowa: Guardiola mówił na konfie,że jest ponoć w pełni "fit"
» 10 kwietnia 2018, 21:39 #680
ManchesterUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:44

Moze nie ma kondycji jeszcze na 90 min w takim tempie
» 10 kwietnia 2018, 21:44 #679
KMWTW: Pierwszy mecz prawidłowo zdobyty gol-nieuznany. Tutaj tak samo.
» 10 kwietnia 2018, 21:34 #678
tomek2010k: David Silva do zmiany, Gundogan by im się teraz przydał albo od razu z grubej rury - Sergio Aguero i Liverpool zostanie zmieciony z powierzchni Ziemi w drugiej połowie.
» 10 kwietnia 2018, 21:34 #677
ManchesterUtd: Jak dla to ten Jesus to cień zawodnika.
» 10 kwietnia 2018, 21:36 #676
tomek2010k: Racja, też nie daje za dużo drużynie, ale jednak zostawiłbym go do końca meczu, zawsze może coś strzelić jak w pierwszej połowie ;)
» 10 kwietnia 2018, 21:38 #675
lukiton0589: Gdzie liverpool nie może tam sędzia pomoże. W drugiej połowie już im strzelą bo takiej rozpaczliwej obrony to ja nawet w wykonaniu united nie widziałem.
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #674
ManchesterUtd: City zasługuje na ten awans. Niesamowicie grają dzisiaj.
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #673
mateo444: Z nami też 1 połowę grali niesamowicie :D i co im z tego
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #672
tomek2010k: Ale nie było aż takiej dominacji jak dzisiaj z Liverpoolem.
» 10 kwietnia 2018, 21:34 #671
ManchesterUtd: To ze chce zobaczyc jak Real dostaje po dupie a Liverpool tego nie zrobi.
» 10 kwietnia 2018, 21:35 #670
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:36

Jak nie było ? My w 1 połowie nie oddaliśmy strzału na bramkę i przegrywaliśmy 2:0 a Sterling miał 2 setki
» 10 kwietnia 2018, 21:35 #669
Gunner01S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:37

LFC Barcelonke moze pyknac, ale Realu i Bayernu nie.
» 10 kwietnia 2018, 21:36 #668
tomek2010k: Mówię o przebiegu gry, nie o samym wyniku. Tutaj Liverpool nie potrafi wymienić dwóch podań, siedzą we własnym polu karnym i wybijają piłkę przeciwnikowi pod nogi.
» 10 kwietnia 2018, 21:37 #667
Gunner01S: Przeciez mecz City-United wygladal tak samo XD LFC mialo jedna okazje, ale bardziej rozpaczliwie wybijaja pilki.
» 10 kwietnia 2018, 21:38 #666
tomek2010k: Chyba nie oglądałeś meczu tylko patrzyłeś na statystyki. Jednak prezentowaliśmy się odrobinę lepiej, nie mówię, że stanowiliśmy jakieś zagrożenie, ale na pewno lepiej to wyglądało niż dzisiejszy Liverpool.
» 10 kwietnia 2018, 21:40 #665
Gunner01S: Wedlug mnie nie bo gdyby nie Sterling to byloby z 4:0 do pierwszej polowy. Pisalem po polowie, ze to zenada w wykonaniu United i ogladalem mecz. City ich ustawialo jak chcialo. Roznica w tym, ze LFC ma czego bronic, a Untied nie mialo. Dlatego wydaje sie to bardziej rozpaczliwe.
» 10 kwietnia 2018, 21:42 #664
tomek2010k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:46

Dokładnie, bronią się bardziej rozpaczliwie, czyli generalnie grają gorzej niż United w ostatnim meczu, gdzie coś tam jednak próbowaliśmy pograć piłką, nieudolnie, ale nie było takiej obrony Częstochowy. Napisałem przecież, że mówię o przebiegu gry, a nie wyniku. Tutaj też powinno być 2:0, a mogło być nawet 3:0, gdyby Bernardo mocniej zakręcił.
» 10 kwietnia 2018, 21:45 #663
matizek92: Jak chcesz tyle gdybać to zostań programistą. Tam trzeba ciągle myśleć co by było gdyby. United grali lepiej niż Liverpool w pierwszej połowie - nie bronili sie tak rozpaczliwie.
» 10 kwietnia 2018, 21:46 #662
ManchesterUtd: Kazdy rywal City w tym sezonie tak grał z nimi
» 10 kwietnia 2018, 21:47 #661
tomek2010k: matizek92, dobrze piszesz, Panie kolego!
» 10 kwietnia 2018, 21:48 #660
RedDevils4life: Guardiola jak jakiś Gestapowiec ich zgarnął.
» 10 kwietnia 2018, 21:32 #659
SiwaGlowa: Okradli City
» 10 kwietnia 2018, 21:31 #658
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:33

Na biednego nie trafiło kurła :D
» 10 kwietnia 2018, 21:32 #657
Gunner01S: Ostatnio cos nie tak z tymi sedziami maja. Karny po faulu na Aguero, teraz gol. Chyba szejk nie przelal kasy od 2 tygodni.
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #656
mikon70: Dobrze ze u was w arsenalu żal na wszystko pieniędzy. Nawet na nowego trenera
» 10 kwietnia 2018, 21:38 #655
Gunner01S: Nowy trener kosztowalby duzo mniej niz Wenger, wiec raczej nie zal XDD
» 10 kwietnia 2018, 21:39 #654
rvn10: Prawidłowy gol dla City. Powinno być 2:0.
» 10 kwietnia 2018, 21:31 #653
jassaj: Nie powiem, że mi szkoda ale jednak fakt zabrania City jednego gola warto odnotować, bo to może być bardzo ważny moment.
» 10 kwietnia 2018, 21:29 #652
BajtiMU: Dokładnie.Szkoda,ze mimo wszystko nie ma VAR w lidze mistrzów.Wiadomo,ze sędzia nigdy nie będzie nieomylny ale takie decyzje zabijają emocje.Szczegolnie kiedy drużyna ma tyle do odrobienia to jeszcze jest okradana z bramki,no ale cóż.Aczkolwiek emocji akurat w tym meczu raczej nie zabraknie w drugiej połowie spotkania.
» 10 kwietnia 2018, 21:40 #651
mikon70: Rudzkiego i roslonia nie da się słuchać. Roslon się drze jakby go nikt nie slyszal, a rudzki się podnieca tym city jakby to byl 8 cud świata. TRAGEDIA
» 10 kwietnia 2018, 21:29 #650
RedDevils4life: Bracia Er, jak ja ich nienawidzę...
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #649
RedDevils4life: Bernardo Silva to kozak. Już dwa razy mógł ładnie trafić.
» 10 kwietnia 2018, 21:26 #648
mikon70: Ale nie strzelił
» 10 kwietnia 2018, 21:27 #647
Gunner01S: Ale i tak jest kozak.
» 10 kwietnia 2018, 21:30 #646
RedDevils4life: Ale chodzi o jego drybling i panowanie nad piłką.
» 10 kwietnia 2018, 21:31 #645
RememberMe: To prawda, bije na łeb Sterlinga
» 10 kwietnia 2018, 21:40 #644
olek1143: Tego Sterlinga to bym za uszy wytargał za te symulki.
» 10 kwietnia 2018, 21:22 #643
rvn10: Sterling nurek.
» 10 kwietnia 2018, 21:21 #642
BajtiMU: Sterling do Realu czy tam Barcelony
» 10 kwietnia 2018, 21:19 #641
mateo444: A ja wam Panowie powiem, że LM wygra w tym roku Polak Rodak Lewandowski. Dla nas to by było chyba najlepiej patrząc na to jakie zespoły zostały.
» 10 kwietnia 2018, 21:19 #640
Gunner01S: Bayern zdecydowanie slabszy od Realu. W bezposrednim dwumeczu bez szans. W finale moga liczyc na szczescie.
» 10 kwietnia 2018, 21:20 #639
SiwaGlowa: Wygra ja jak zwykle Real i to jeszcze prościej niż ostatnio
» 10 kwietnia 2018, 21:20 #638
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:23

Oczywiście, że Bayern ma szanse z Realem. Co ty za bzdury wypisujesz...
» 10 kwietnia 2018, 21:23 #637
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:23

A ja uważam, że Bayern jest o wiele lepszy od Realu. Ty jako kibic armatek powinieneś wiedzieć jak mocny jest zespół z Bawarii :D
» 10 kwietnia 2018, 21:23 #636
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:25

Jest lepszy niż Real bo?Bo dość szczęśliwie wygrał z Sevillą?
» 10 kwietnia 2018, 21:24 #635
Gunner01S: No tak mocny, ze nie jest mocny XD Real ich rozjedzie. Wysoko i szybko. Tylko Jupp trzyma ten zespol w ryzach. Na kazdej pozycji Real ma lepszego pilkarza obecnie niz Bayern. Niestety nie ma teraz zespolu w Europie, ktory moglby wygrac w LM z Realem :( Mam nadzieje, ze to sie zmieni bo jak wygraja z 5 razy z rzedu to nie bedzie fajnie.
» 10 kwietnia 2018, 21:25 #634
SiwaGlowa: Bayern jest sabszy niż w poprzednch latach,a skore wtedy się nie udało to tym razem szanse są jeszcze mniejsze
» 10 kwietnia 2018, 21:26 #633
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2018 21:29

No tak bo na przykład Benzema lepszy niż Lewy co nie ? :D
Nie ma sensu dalej dyskutować na ten temat :D Dla mnie po prostu lepiej by było jakby wygrał Bayern bo hiszpańskich drużyn nie trawie, a z angielskich zostały tylko najwięksi rywale MU
» 10 kwietnia 2018, 21:26 #632
kckMU: "Na kazdej pozycji Real ma lepszego pilkarza obecnie niz Bayern. "

Środkowy napastnik?
» 10 kwietnia 2018, 21:27 #631
Gunner01S: A no rzeczywscie. Zapomnialem, ze Zidane nie ma mozgu i nie moze zagrac od 1 Asensio z lewej i Ronaldo jako napastnik. W takim ukladzie to Bayern ma lepszego napastnika, a Real 10 innych zawodnikow, a w momencie zejscia Benzemy 11 lepszych zawodnikow.
» 10 kwietnia 2018, 21:29 #630
kckMU: Z Juppem na ławce Bayern ma szanse z każdym.
» 10 kwietnia 2018, 21:33 #629
Gunner01S: Gdyby mial szanse na zbudowanie kadry w lato to tak. Z tym co ma teraz to i on LM nie wyczaruje.
» 10 kwietnia 2018, 21:34 #628
kckMU: Od posiadania szans w dwumeczu z Barcą czy Realem do samej wygranej LM jest bardzo daleko.

My też mielibyśmy szanse z Realem. Bayern ma je większe, ale to wciąż tylko szanse. Trzeba rozumieć to przesłanie.

Na 100% czy 'bez szans' to jest Arsenal na mistrzostwo PL przez kolejne 10 lat.
» 10 kwietnia 2018, 21:39 #627
Gunner01S: "Na 100% czy 'bez szans' to jest Arsenal na mistrzostwo PL przez kolejne 10 lat."
We will see.
"My też mielibyśmy szanse z Realem. Bayern ma je większe, ale to wciąż tylko szanse. Trzeba rozumieć to przesłanie."
Nawet Coco Jumbo Warszawa mialoby "szanse".
» 10 kwietnia 2018, 21:41 #626
kckMU: No właśnie, a Bayern ma te szanse realne.

Nie napisałem tego ze złości, bo Arsenal w przeciwieństwie do ciebie nikomu życia nie truje. Tylko Wenger od lat trzymał ten klub w czołówce, ale i on już nie ma na to siły i opcji. Z Kroenke nikt tego nie ogarnie, więc buntownicze 'zobaczymy' sobie daruj.
» 10 kwietnia 2018, 21:47 #625
Vilgax: liverpol nieskonczy tego meczu w 11
» 10 kwietnia 2018, 21:16 #624
PrzemoIgor: Rudzkiego nie da się słuchać... No próbuję ale nie mogę...
» 10 kwietnia 2018, 21:15 #623
champione2013: Panowie obiektywnie finał Barca - City byłby mega przy obecnym sezonie City zmierzyć się z taranem .
» 10 kwietnia 2018, 21:12 #622
SiwaGlowa: Nie wiem czy Barca będzie w finale bo na razie Roma ich klapie jak chce
» 10 kwietnia 2018, 21:15 #621
RedDevils4life: Ja typuje El Classico. Jeżeli oczywiście nie trafią na siebie w 1/2.
» 10 kwietnia 2018, 21:16 #620
Gunner01S: Barcelona dostanie z kazdym na kogo trafi w polfinale.
» 10 kwietnia 2018, 21:17 #619
SiwaGlowa: Barcelona to największy kandydat do odpadniecia w następnej rundzie
» 10 kwietnia 2018, 21:19 #618
RememberMe: drużyna która jako jedyna z najlepszych 5 lig na świecie nie przegrała meczu ligowego

tak masz racje
» 10 kwietnia 2018, 21:25 #617
Gunner01S: Druzyna, ktora nie spotkala sie z zadnym topowym zespole w formie.

Zobaczysz w polfinalach ich braki.
» 10 kwietnia 2018, 21:27 #616
RedDevils4life: Bez kitu @RememberMe
Szkoda gadać z takimi co sobie w głowie coś ułożą i ciągle powtarzają.
» 10 kwietnia 2018, 21:28