Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nottingham Forest - Manchester United 1:0. Błysk Elangi pogrążył Czerwone Diabły

» 1 kwietnia 2025, 23:00 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Nottingham Forest (0:1) w 30. kolejce Premier League. Czerwone Diabły pogrążył ich były zawodnik – fantastycznym trafieniem we wtorkowy wieczór popisał się Anthony Elanga.
Nottingham Forest - Manchester United 1:0. Błysk Elangi pogrążył Czerwone Diabły
» Anthony Elanga zdobył gola na wagę trzech punktów w starciu z Manchesterem United | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Leny Yoro
Diogo Dalot
Manuel Ugarte
Casemiro
Patrick Dorgu
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Joshua Zirkzee
Rasmus Hojlund
Christian Eriksen
Mason Mount
Harry Maguire

Oddano 38 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz na The City Ground zaczął przyzwoicie i jako pierwszy zagroził bramce rywala. W 5. minucie mocne uderzenie zza pola karnego oddał Bruno Fernandes, a problemy z interwencją miał Matz Sels. Czerwone Diabły zyskały rzut rożny i… straciły bramkę.

Fernandes wrzucił futbolówkę na krótki słupek i na bramkę Manchesteru United ruszyła błyskawiczna kontra. Indywidualnym atakiem popisał się Anthony Elanga, który przebiegł z piłką około siedemdziesięciu metrów. Szweda nie powstrzymali ani Alejandro Garnacho, ani Noussair Mazraoui. Elanga płaskim strzałem po ziemi z piętnastu metrów pokonał Andre Onanę.

Manchester United po stracie gola chciał szybko wrócić do gry. W 13. minucie Czerwone Diabły miały kolejny rzut rożny. Tym razem Bruno Fernandes dograł dobrą piłkę, do piłki doszedł Casemiro, ale uderzył ją obok bramki Forest.

Piłkarze Rubena Amorima jeszcze bliżej bramki wyrównującej byli w 28. minucie. Z rzutu rożnego piłkę znów zagrywał Bruno Fernandes. Tym razem do dośrodkowania doszedł Diogo Dalot i uderzył głową w kierunku dalszego słupka. Futbolówka odbiła się od poprzeczki. Z nieudaną próbą dobitki pospieszył Matthijs de Ligt, a po chwili Leny Yoro sfaulował Matza Selsa.

Manchester United przed przerwą miał jeszcze kilka ciekawych akcji. W doliczonym czasie gry dobrą piłkę do Alejandro Garnacho zagrał Joshua Zirkzee, ale Argentyńczyk popisał się nieskutecznym dryblingiem. Młody skrzydłowy nie rozgrywał dobrego spotkania na The City Ground.

Ruben Amorim nie był do końca zadowolony z postawy swoich zawodników, bo w przerwie dokonał jednej zmiany. Rasmus Hojlund pojawił się na boisku w miejsce Manuela Ugarte. To oznaczało, że niżej przesunięty został Bruno Fernandes.

Manchester United po zmianie stron miał przyspieszyć, ale od początku drugiej połowy mecz toczył bardzo spokojnym tempem. Godną odnotowania interwencję po strzale Ryana Yatesa zanotował Andre Onana, ale gola i tak by nie było, bo Anglik w momencie podania był na pozycji spalonej.

W 69. minucie Manchester United wreszcie zagroził bramce Nottingham Forest. Bruno Fernandes uruchomił Alejandro Garnacho długim podaniem. Argentyńczyk wpadł w pole karne gospodarzy, ale jego strzał został zablokowany przez Yatesa. Po rzucie rożnym Garnacho stanął przed kolejną szansą – tym razem uderzył niecelnie po krótkim rogu. Celownik 20-latka był mocno rozregulowany, bo kilka minut później młody zawodnik znów huknął piłkę w trybuny.

W 80. minucie Nottingham Forest omal nie sprezentował bramki Manchesterowi United. Nikola Milenković popełnił błąd i zagrał piłkę przed pole karne do… Masona Mounta. Anglik, który chwilę wcześniej zameldował się na boisku, uderzył tuż obok słupka. Do wyrównującego gola zabrakło centymetrów.

W doliczonym czasie gry swoją szansę miał wprowadzony z ławki Harry Maguire. Anglik doszedł do dośrodkowania Patricka Dorgu, ale uderzył niecelnie. W ostatniej akcji defensor United miał kolejną sytuację, lecz piłkę niemal z linii bramkowej wybił Murillo. Efekt był taki, że trzy punkty zostały na The City Ground...

Nottingham Forest – Manchester United 1:0 (1:0)
Bramki: Anthony Elanga 5’

Nottingham Forest: Sels – Aina (Moreno 39'), Milenković, Murillo, Williams – Danilo (Morato 39'), Yates – Elanga (Sangare 86'), Gibbs-White, Anderson (Dominguez 66') – Awoniyi (Sosa 86')

Manchester United: Onana – Mazraoui, De Ligt, Yoro (Maguire 88') – Dalot, Ugarte (Hojlund 46'), Casemiro (Eriksen 59'), Dorgu – Garnacho, Fernandes – Zirkzee (Mount 78')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Nottingham Forest vs Manchester United. 30. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Nottingham Forest - Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (184)


spartan1: I dlatego jedli Amorim zistawi w klubie mounta shawa to skonczy jak jego poprzednicy
» 4 kwietnia 2025, 16:46 #184
Gargamel: Już było pite?
» 4 kwietnia 2025, 18:44 #183
Queue13: No to przyszły mecz będzie ostatnimi derbami Manchesteru dla de Bruyne. Właśnie zapowiedział, że z końcem sezonu odchodzi z City.
» 4 kwietnia 2025, 13:04 #182
GS8GS: To już jest chętny na Wirtza
» 4 kwietnia 2025, 14:29 #181
szmexy: kawał gracza, jak dla mnie umiejętnościami są na równi z Bruno. Ciekawe jakby chodzili w jednym zespole ;p
» 4 kwietnia 2025, 15:53 #180
Wirus: Kevina to ja uwielbiam i tylko żałuję, że nie przyszedł do nas z Wolfsburga.
W swoim prime, najlepszy pomocnik na świecie.
» 4 kwietnia 2025, 15:54 #179
GS8GS: Na meczykach widziałem od 2015/16 kosmiczne 829 wykreowanych sytuacji bramkowych przez Kevina.

Drugi Eriksen 533
Trzecie Fernandes 519.
Czwarty TAA 514
Piąty Salah 511,

Teraz można gdybać co gdybyśmy przejeli Eriksena w jego Prime. Ile Bruno ciągnął naszą drużyne przez te lata.
» 4 kwietnia 2025, 19:07 #178
JoMoridnio: Bruno z nagrodą piłkarza miesiąca PL
» 4 kwietnia 2025, 12:25 #177
sztejner: do zrobienia w EAFC25 :P
potrzeba przepalić skład na 84,84 i 85 ovr. - wymagania słabe,więc dziś będzie robiony :P
» 4 kwietnia 2025, 12:27 #176
diabelek1: Mount kontuzja.
» 4 kwietnia 2025, 11:53 #175
szmexy: nie no to musi być jakieś spóźnione angielskie prima aprilis
» 4 kwietnia 2025, 12:03 #174
vieeeri: weź nie strasz
» 4 kwietnia 2025, 12:30 #173
Queue13: Bzdura. Jakby złapał kontuzje to od razu by o tym wszyscy pisali, a nie pisze o tym nikt.
» 4 kwietnia 2025, 12:56 #172
wachowski: 3 porażka w 4 meczu Besiktasu. Szybka weryfikacja norweskiego drewna Łole Gunara, potencjalnego zbawcy Manchesteru United według wielu tutejszych januszowych znawców. Trzymać z daleka klub od tego Dyzmy - wuefisty. Nawet po odejściu Feio bym Legii tak źle nie życzył bo na nich to on nawet jest za cienki w portkach.
» 4 kwietnia 2025, 09:08 #171
Komaros85: Mocne słowa ziomuś.
» 4 kwietnia 2025, 09:45 #170
Ciechanek: A ja tak do końca to nie zrozumiałem :D
» 4 kwietnia 2025, 09:49 #169
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2025 10:06

Nie wiem jaka w tym zagługa i jaki kunszt trenerski ma Ole bo sam mam mniejszy ale akurat za jego kadencji zespół grał najfajnieszją piłkę w ostatniej dekadzie. Rekord ilości odrabianych wyników kiedy pierwsi traciliśmy bramkę chyba nadal należy do niego. Oczywiście gra z kontry to było za mało na aspiracje MU i kto wie jakby to się potoczyło gdybyśmy wtedy zamiast Ronaldo i Sancho wzieli innych zawodników by poprawić ten atak pozycyjny..
» 4 kwietnia 2025, 10:06 #168
iwo2: Ole Pan. wachowski je jajecznice strugaczkom. Celownik mnogiej. Mieszka w przytułku i każe się do siebie zwracać 'mości hrabio' mimo, że biją go właśnie nie kablem od żelazka tylko za kabel trzymają a biją żelazkiem.
» 4 kwietnia 2025, 11:48 #167
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2025 13:36

Wachowski co to za bełkot? Widać że dałeś od siebie całe 5% strasznie dużo jak widać.
» 4 kwietnia 2025, 13:35 #166
Stanior: Po angielskich brukowcach chodzą newsy, że Mount na pewno tego lata nie odejdzie z klubu ponieważ idealnie pasuje pod taktykę Amorima.
Nie bardzo rozumiem, startujemy w jakiejś paraolimpiadzie albo sanatorium? Tylko liczyć, że to zwykły wylew pismaków żeby dodatkowo podnieść ciśnienie i się klikało.
» 3 kwietnia 2025, 20:37 #165
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2025 22:24

Wszyscy i tak nie odejdą w ciągu jednego okna, poza tym takiego Mounta będzie ciężko sprzedać za jakiekolwiek sensowne pieniądze.
Jeżeli Amorim widzi dla niego rolę to niech próbuje, gość jest wciąż młody i może coś tej drużynie dać jak w końcu przezwycięży te urazy.
» 3 kwietnia 2025, 22:23 #164
wrobel1992: Przezwycięży urazy?? Mi to raczej wygląda na gościa, który nie gra z byle powodu. Jakieś drobne rzeczy na które duża część zawodników w ogóle nie zwraca uwagi i normalnie gra. Rzadko jest informacja co mu dolega tylko jakieś ogólniki.
» 4 kwietnia 2025, 07:29 #163
Pyra: u nas do tej pory miał 1 kontuzję z nieznanych przyczyn, 1x łydka i 2x udo
typowe mięśniówki
Oby już go omijały bo zawodnik bardzo dobry.
» 4 kwietnia 2025, 07:45 #162
sisinho: Bardzo dobry to jest bruno, mount jest najwyżej przeciętny. Nigdy tu nie powinien przychodzić i niech odejdzie nawet za darmo byle już mu nie płacić tygodniówki.
» 4 kwietnia 2025, 09:40 #161
UnitedWeStand: @wrobel1992
"Mi to raczej wygląda na gościa, który nie gra z byle powodu"
W takim wypadku, to zarzucasz klubowi, że ma wywalone na to czy piłkarz gra czy nie oraz nie interesują ich wydawane pieniądze, czy też uważasz iż Mount tak świetnie udaje, że potrafi oszukać lekarzy klubowych, specjalistów w klinikach oraz jeszcze ubezpieczalnie, która zanim wypłaci United jakiegokolwiek funta, to zrobi mu każde możliwe badanie?

Ktoś podjął decyzję o tym, że Mount nie jest zdolny do gry i nie mógł tego zrobić sam piłkarz, bo za odmowę udziału w treningach oraz meczach, to są kary finansowe, a takowych nie było odnotowanych przez krajową federację.
» 4 kwietnia 2025, 09:45 #160
wrobel1992: Nie. Zarzucam zawodnikowi, że jest miękką kluchą i najdrobniejszy uraz jest dla niego powodem do braku gry.
» 4 kwietnia 2025, 10:26 #159
Pyra: Ale on miał 4 kontuzje a nie 14. Gdyby łapał drobne urazy i przez to nie grał to ok, ale jak masz zerwany albo naderwany mięsień to tylko głupek by grał.
» 4 kwietnia 2025, 10:38 #158
Widmo: Nie odejdzie bo musieli byśmy wpisac kolejna strate w FFP, dopiero teraz wchodzi czy pasuje czy nie pasuje trenerowi.
Prosta sprawa najpierw pozbywasz sie tych przy ktorych wpiszesz strate i nie pasuja a nie tych ktorzy pasuja i wpisujesz strate
» 4 kwietnia 2025, 11:05 #157
kacpersky: To nie brukowce, a sam David Ornstein – także bardzo wiarygodne w temacie angielskiej piłki źródło.
» 4 kwietnia 2025, 11:11 #156
Mariusz199028: Czym wy się przejmujecie ? Liga jest przegrana .skupmy się na Lidze Europy bo to już Ćwierćfinał .Lyon jest do pokonania zwłaszcza że w Europie gramy dobrze akurat. Na koniec sezonu zajmiemy Może 10 Miejsce ale Trzeba wierzyć że Nowy sezon będzie o wiele lepszy
» 3 kwietnia 2025, 18:35 #155
Pady: Jesteśmy coraz bardziej zorganizowani, powinniśmy coraz lepsze wyniki łapać na pewno brak nam argumentów z przodu, bo nie możemy liczyć że Bruno będzie strzelał bramki co mecz, Garnacho byl sfrustrowany, hojlund na ta lige jest za słaby, Zirkzee to nie napastnik, może wróci Amad pod koniec sezonu i nam uratuje sezon w lidze europy bo ciężko to widzę z Bilbao.
» 3 kwietnia 2025, 06:37 #154
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2025 06:57

Ale prawda jest taka, że Foresty nie pokazały nic specjalnego z Nami i byli do ogarnia. MC nie ma formy zabardzo jeśli z Lisami wygrali tylko 2-0 może uda się jakis remis uzyskać w niedzielę?
Potem Lyon moze być ciężko ale pożyjemy zobaczymy. U Nas ewidentnie brakuje napastnika z krwi i kości
» 3 kwietnia 2025, 06:57 #153
vieeeri: Nie no jak można pisać, że z Man City może być łatwiej niż z Lyonem? :D
» 3 kwietnia 2025, 10:27 #152
DevoMartinez: Nie ma zagrożenia z przodu jak Bruuno nie ma dnia konia. Nie mamy żądeł od dwóch lat.
» 3 kwietnia 2025, 16:30 #151
Leh: City jest dużo słabsze niż Forest. Jak zagramy tak samo to zgarniemy 3 punkty
» 4 kwietnia 2025, 08:20 #150
Widmo: Skowron Forest pokazało organizacje w obronie. Taka byla ich taktyka na ten mecz 1-0i bronimy. Świetnie wywiazali sie z tego zadania, taka jest ich taktyka w tym sezonie więc nie ma co im umniejszac. Cos jak przysłowiowe Atletico czy taktyka Jose.
» 4 kwietnia 2025, 11:13 #149
Mariusz199028: Skupić się na Lidze Europy i tyle .Liga Niestety przegrana była już dawno .to już Ćwierćfinał
» 2 kwietnia 2025, 22:58 #148
loczek1986: Nie wiem, ogląda człowiek mecze innych drużyn i tam każdy chodzi jak przecinak a u nas kopią się po czole.
» 2 kwietnia 2025, 22:43 #147
radlu: Dokładnie. Oglądałem wczoraj superpuchar Jagiellonia-Wisła przy pustych trybunach. Ależ tam wszystko chodziło. Nie to co u nas.
» 3 kwietnia 2025, 17:58 #146
loczek1986: Toś se Pan porównał ligi
» 4 kwietnia 2025, 00:35 #145
Wirus: Oczywiście nie jestem za Liverpoolem, ale wjazd Tarkowskiego to bez dwóch zdań czerwo, a tu dostał tylko żółtą kartkę...
» 2 kwietnia 2025, 22:08 #144
kckMU: Ta sytuacja tylko potwierdza varowską patologie. Przed tą erą, po prostu błąd sędziego i gówno z tym można było zrobić, ale dzisiaj? To jest błąd varu czy jego wybór? Niech ludzie na całym świecie spierają się o sytuacje dyskusyjne, a nie takie wjazdy byle zabić.

Pamiętacie Carraghera z Nanim i jego nogę? Stare czasy. Wtedy nawet i przed varem sędzia to widząc powinien schować żółtko, wziąć czerwo i powiedzieć "sorry, wy.... z boiska Jamie". Dzisiaj mają czas, kamery, pierdyliard sposobów na komunikacje. Sorry, dla mnie to jest wybór a nie błędy.

Oglądając piłkę wszędzie, tj ameryka południowa, północna, azja no i Europa... wały, wały i wały. I nie mam na myśli Barcelon i Realów i gównoburzy 14-latków, a oczywiste sytuacje i turbo przekręty na wielu frontach.
» 3 kwietnia 2025, 02:02 #143
roche: Kara Mustafa
» 2 kwietnia 2025, 18:33 #142
Stanior: Najsilniejszą stroną Garnacho obecnie to jego psycha. 9 razy zepsuje i nie zwiesza głowy tylko próbuje bo „tym razem musi się już udać”. Nie mówię, że to super dobrze, ale lepsze to niż spuszczenie głowy jak u Rashforda. Anglik po trzeciej próbie był już mentalnie wyłączony, jakby myślami był już wśród artykułów z gazet, opisujących jego kolejny słaby występ. Argentyńczyk zachowuje się jakby nie czytał w ogóle co o nim piszą. Gdyby Marcus miał głowę Garnacho to byłby top5 na świecie. Odkąd zaczął bać się ryzyka i tego, że znów będą gadać po meczu to w zasadzie zakończył karierę na Old Trafford, mniej więcej od tych karnych z Sancho w reprezentacji to nie ma chłopa.
» 2 kwietnia 2025, 14:24 #141
sztejner: Gdyby Marcus miał głowę Garnacho to byłby top5 na świecie. - no nie powiem,odważna teza
» 2 kwietnia 2025, 14:40 #140
mycka86: Mi się podobały wczorajsze powroty do obrony Garnacho. Miał 3 lub 4 takie powroty na full sprincie gdy asekurował wahadłowych. Rash pewnie przez całą karierę nie powalczył tyle w obronie co Garnacho w jednym meczu.
» 2 kwietnia 2025, 15:14 #139
Piwal: a ja pokuszę się o teze że Garnacho w wieku Rashforda i z jego doświadczeniem będzie w top10 na świecie na swojej pozycji niezależnie od tego czy bedzie grał dla tego klubu czy innego.
» 2 kwietnia 2025, 15:16 #138
Queue13: Najsilniejszą jego stroną jest psycha? Poważnie? Bo dla mnie to on ma właśnie największy problem w drużynie, jeśli chodzi o spalanie się w kluczowych momentach. Jasne, nie spuszcza głowy, ale co z tego, skoro po raz kolejny wchodzi w te same ślepe uliczki, podejmuje złe wybory lub wykonanie jest fatalne zamiast pomyśleć "Ok, dziś nie jest mój dzień, może jednak czas zagrać inaczej"? Dobrą psychiką, a przynajmniej jej częścią nazwałbym umiejętność adaptacji, chłodnej kalkulacji - a nie walenie głową w mur z myślą, że "tym razem się uda".
» 2 kwietnia 2025, 16:17 #137
sisinho: @Queue13

Powiem tylko tyle że CR na początku też taki był u nas. Dużo szumu, mniej liczb, klapki na oczach i kolejne próby. Coś albo ktos (SAF) go nauczył grania trochę zespołowego, kiedy trzeba strzelać, kiedy podawać, mimo że i tak częściej wolał grać pod siebie.
» 2 kwietnia 2025, 16:37 #136
sztejner: Sisinho

Tak bez czepialstwa ale teraz każdego Rashforda Garnacho Greenwooda Sancho czy Elange będziemy zestawiać z młodym Crisem ?
Cristiano oprócz nakierowania przez trenera miał też manie na punkcie samodoskonalenia się,mania bycia najlepszym piłkarzem na świecie,ciężko mi się takiej manii doszukać u obecnych młodych zawodników...
Garnacho już 2 lata temu wyglądał tak jak teraz,nie rozwinął na ten moment wachlarzu umiejętności dryblingu czy jakości strzałów,owszem zaczął się cofać w defensywie ale ofensywnie stoi w miejscu.
Może się chłopak rozwinie jeszcze,ale może być tak że już powoli sięga sufitu.
Czasami trzeba przyjąć odpowiednio wysoką cenę transferu w dobrym momencie,aby nie popełnić błędu z Marcusem
» 2 kwietnia 2025, 16:48 #135
JaCiebieTez: @sisinho co ty pierniczysz. Ronaldo miał kiwke jak tralala, a garnek jest cienki
» 2 kwietnia 2025, 17:33 #134
roche: A najsłabszą stroną Granaczo jest chyba jego facjata, jakaś taka dziwna jest
» 2 kwietnia 2025, 18:32 #133
Batigol222: Garnacho nawet nie stał obok młodego Cristiano. Typ wczoraj przegrał chyba wszystkie dryblingi i ogólnie to dryblowanie nie za bardzo mu wychodzi, plus jest pozbawiony kreatywności i chaotyczny. Cristiano w młody w młodym wieku również był chaotyczny, ale miał magię w nogach, Garnacho jej nie ma.
» 2 kwietnia 2025, 20:25 #132
Stanior: Fajna się dyskusja zrobiła. Jedyne co miałem na myśli, że Marcus stracił swoje boiskowe cwaniactwo i zadziorność, przestał wierzyć w siebie. Zgadzam się calkowicie z wami że Garnacho gra fatalnie, marnuje mnóstwo okazji i gra chaotycznie ale spójrzcie, on wciąż w siebie wierzy! Jest uparty w tych kretynskich decyzjach i tego brakowało Anglikowi bo był lepszym egzekutorem i pojedynkowiczem, zbyt szybko się załamywał i konsekwencje były widoczne choćby w grze w obronie, powrotach itd, jeśli nie strzelił gola w pierwszej połowie to śmiało można było go ściągać bo nie było już z niego pożytku. Argentyńczyk jest człowiekiem zdecydowanie silniejszej wiary.
» 2 kwietnia 2025, 20:40 #131
UnitedWeStand: Bez wczorajszego meczu, bo jeszcze nie został zarejestrowany, ale statystyki argentyńskiego magika, od którego sam Messi mógłby pobierać lekcję dryblingu:

- wykonane/udane dryblingi Garnacho w danym sezonie:
22/23: 44/12
23/24: 131/48
24/25: 65/18

Porówanie:
Amad w obecnym sezonie: 72/36
Ronaldo w czasie swojego drugiego pobytu miał łącznie: 41/24
» 2 kwietnia 2025, 21:53 #130
sisinho: @sztejner

I kto za niego? Kolejny pseudo angielski talent za 60 mln co dwa razy kopnął w piłkę? Bo sprzedać i zostać z niczym to też bez sensu.
» 4 kwietnia 2025, 09:42 #129
Bananas: No i lider devilpage czyli ja wszystko przewidział znowu. Niech ten sezon w premier league już się kończy bo to jest żenada. Pozostaje obserwować LE tylko ona może względnie uratować sezon i dać LM w następnym sezonie abstrahując od tego, że raczej nic wielkiego tam nie pokażą.
» 2 kwietnia 2025, 13:25 #128
JoMoridnio: Jest kwiecień serio już końcówka sezonu,PL stracona. Jak żeś to odkrył liderze
» 2 kwietnia 2025, 14:26 #127
DevoMartinez: A kolejny sezon się skończy dla nas w październiku. Ten system nie zadziała w tej lidzie z tymi zawodnikami na jakich się opieramy. A prawie wszystkich nie wymienimy.
» 2 kwietnia 2025, 14:35 #126
Kometa92: United w LM xddd to byłaby farsa totalna z przebiegu tego sezonu ale skoro jest taka szansa to próbować trzeba. Sociadad ograny, teraz pora na Lyon.
» 2 kwietnia 2025, 15:42 #125
piotreek87: Dla mnie Hojlund się zmienił. Nie twierdzę, że będzie z niego topka bo jest trochę drewniany ale moim zdaniem widać u niego zmianę nastawienia, pojawiła się sportowa złość w miejsce lamentowania i agresja zamiast truchtania i narzekania na brak piłek.
» 2 kwietnia 2025, 12:13 #124
wedel242: zmienił się z bardzo słabego na jeszcze gorszego
» 2 kwietnia 2025, 13:13 #123
Braks: Może być scenariusz że dopiero z Lyonem na OT wygramy
» 2 kwietnia 2025, 11:49 #122
Biniek: Gdybysmy zimą chociaż wypożyczyli jakiegoś napastnika, to takie mecze jak wczorajszy, moglibyśmy wygrywać.
Zirkzee za cholerę nie pasuje na tą pozycję, za to Hojlund w ogóle nie pasuje do PL.
» 2 kwietnia 2025, 11:11 #121
szmexy: Zirkzee to 10, mi osobiście przypomina Joelintona. W systemie Rubena nie pasowałby na pozycję SP, ale przy innej formacji on byłby tam idealny. Nawet w tym naszym słynnym 4-3-3

Zirkzee Ugarte Bruno, ciekawe jakby to chodziło ;p
» 2 kwietnia 2025, 13:31 #120
GS8GS: Dla mnie pasuje jako 10, ale chłopakom trzeba przydzielić trenerów indywidualnych na wakacje, aby popracowali technicznii nad nowymi pozycjami.

Dla mnie jedyne rozwiązanie do sprowadzenie Gyokeresa ewentualnie Cuhni, Potrzebujemy napastnika gotowego na już, który będzie wykorzystywał sytuacje.
» 2 kwietnia 2025, 18:31 #119
kckMU: Mecz sam w sobie zły nie był. Dla mnie priorytetem jest Lyon, pewnie jak dla 99%.

Myślałem o takim scenariuszu, że przegrywamy z Nottingham i zabieramy punkty City. Tak by rozdać trochę kart dla top4. Jedno już się spełniło hehe.
» 2 kwietnia 2025, 10:44 #118
kacpersky: To był dobry mecz. Kto twierdzi inaczej oglądał spotkanie albo z poziomu whoscore, albo ze skrótów.

1. Wysokie posiadanie, które nie było zupełnie jałowe jak do tej pory. Piłki wędrowały w okolice pola karnego albo przed nie. Tylko pancerna obrona Forest i ustawianie się ósemką w obrębie 16 metrów pozwoliła gospodarzom wywieźć (nie pierwszy raz zresztą) 3 punkty i dojechać na metę bez straconego gola (również nie pierwszy raz).
2. Widać było "Amorim ball" – destrukcja, szybkie rozbijanie kontrataków, zbieranie piłek, aktywność skrzydłowych. To wszystko udawało się prawie zawsze, za wyjątkiem tej feralnej kontry Elangi, która powinna była skończyć się faulem taktycznym jeszcze na połowie rywala.

Niestety – znów mecz zabijają nam napastnicy, z których ani Zirkzee ani Hojlund nie byli w stane zagrozić nawet na moment bramce rywali. Szkoda, bo z przebiegu meczu wyglądaliśmy pewnie, solidnie, lepiej od Notts. Byli do ukłucia.

NATOMIAST pragnę zauważyć, że ten apetyt na bramki i fakt, że po spotkaniu z 3 drużyną ligi jesteśmy nieusatysfakcjonowani pokazuje jaką drogę przeszliśmy od grania kompletnego żużlu do całkiem dobrze wyglądającego - a na pewno zapowiadającego się dobrze - zespołu. Co jest naszą najwyższą potrzebą, to:
- pozycja defensywnego pomocnika (kogoś do destrukcji w parze, lub za, Ugarte)
- prawe skrzydło. Serio słuchanie, że Dalot jest dobry to jest kpina. Te jego dośrodkowania na wiwat, jedno posłane zupełnie bez pressingu rywala dalego za kołnierze zawodników w polu karnym; te jego dryblingi kiedy zatrzymuje się z piłką, do tego kiepska gra w obronie. No nie. W takim systemie potrzebujemy kozaka na tę pozycję i jestem przekonany, że Diallo w tym meczu zrobiłby kolosalną różnicę, a prawie na pewno postraszylibyśmy przeciwnika kilkoma dobrymi sytuacjami.
- napastnik/cy. Nie możemy grać bez zawodnika na szpicy. Widzę jedno rozwiązanie – cofamy Zirkzee na 10 (bo tam potrafi on grać dobrze i technicznie), Hojlund gra z ławki a my znajdujemy kogoś doświadczonego, kto ustrzela w sezonie 20+ bramek. Bez prawdziwego napadziora możemy zapomnieć o top 8 w przyszłym sezonie. Kropka.

Wsparcie kibiców jakie dostaje Amorim na meczach jest super!! Miła odmiana od wiecznie zblazowanych ultrasów, którzy musieli oglądać ostatnie mecze Erika.
» 2 kwietnia 2025, 10:41 #117
TevezC: Nie zgodzę się, że to był dobry mecz. Był co najwyżej przyzwoity lub średni. Wysokie posiadanie piłki wynikało właśnie z ustawienia Forrest. Oni chcieli żebyśmy my tą piłkę mieli, bo wiedzą że my nie potrafimy z nią nic zrobić. Jest to spuścizna po Ten Hagu, zasługa w tym głównie kadry jaką mamy, która budowana była pod grę w fazach przejściowych czyli szybka kontra po odzyskaniu piłki.

Forrest grali nisko, kontrowali 2-3 zawodnikami i wiedzieli że w ataku pozycyjnym nic im nie zrobimy. Dlaczego im nie byliśmy w stanie nic zrobić? Brak jakości. Garnacho, Zirzkee, Dalot i Dorgu mieli razem 3 celne dośrodkowania. Sam Bruno miał 4... jako zespół prowadzący grę wygraliśmy 11 pojedynków 1v1 w ataku. Forrest takich pojedynków wygrał 15, grając prawie cały mecz w swoim polu karnym. To wydaję mi się, że ciężko mówić o dobrym meczu.

Taktycznie Ruben poprawił ten zespół ale tak jak wspomniałeś bez jakościowych transferów tu się niestety niewiele zmieni.
» 2 kwietnia 2025, 21:22 #116
Leh: Pełna zgoda Kacpersky co do priorytetów. Super prawe wahadlo, super napastnik i super środkowy (wysoki!) pomocnik i będziemy silną ekipą. Forest ma że 4 wyróżniających się piłkarzy i my też potrzebujemy 3 jakościowych transferów.
Widać progres, wsparcie dla Rubena jest piękne a on też bardzo się ogarnął. Jak zagramy tak samo z City to będą 3 punkty.
» 2 kwietnia 2025, 21:33 #115
kacpersky: @TevezC
Hmmm, tak masz rację – to nie był dobry występ, bo był występem przegranym. Pełna zgoda. Ale musimy się jako fanbaza otrząsnąć i skumać, że mamy tak posypany zespół, w którym zogniskowało się parę myśli szkoleniowych, który jest przeszacowany a jednocześnie pozbawiony głębi i jakości. Do tego presja medialna, presja kibiców, niezrozumiałe często decyzje Zarządu, rozpadający się stadion, starzejąca się infrastruktura klubowa. Jest bardzo dużo złego w tym klubie i dlatego będę do końca jeszcze przyszłego sezonu upatrywał w każdym drobnym sukcesie tego zespołu jaskółki dobrej zmiany.

Przez ostatnie 3 lata karmiłem się nieustannie materiałami Goldbridgea, który - umówmy się - całe swoje internetowe jestestwo ustanowił na ruganiu, na bardzo wokalnej krytyce, na nieustannym narzekactwie, złości, goryczy, żółci. Często bardzo ostrej. I wiesz co? Nie chce mi się już. Przestawiłem sobie w głowie i zacząłem doceniać kilka dobrych passów, większą ochotę do gry, wystawianie się do piłek, mocniejsze zaangażowanie zawodników. Czy to oznacza, że wszystkich chcę widzieć w klubie? Nie. Ale w aktualnej sytuacji w jakiej jest klub będę szukał pozytywów, bo jakoś utożsamiłem się z sytuacją Amorima, który przyszedł na tonący okręt w największym od dekad sztormie. Koleś mnie kupił.

Zwróć uwagę jak nieco zdrowsza atmosfera wśród kibiców na stadionie znalazła przełożenie w solidniejszej grze. Bardziej optymistycznej, ofensywniejszej, odważniejszej. Nie chciałbym znów jako kibic przyjąć to narzekackie stanowisko, bo do tej pory ono nam niczego dobrego nie przyniosło. Wręcz przeciwnie.
» 4 kwietnia 2025, 11:05 #114
Kometa92: Był niezły mecz z Arsenalem, gładka wygrana ze spadkowiczem Leicester i powrót do przegrywania. Choć sam mecz tragiczny nie był. Teraz City, potem weryfikacja z Lyonem i ciężki wyjazd do Newcastle - 3 ciężkie mecze więc jak się Hojlund nie ogarnie, a Bruno nie zacznie strzelać to cienko to widzę.
» 2 kwietnia 2025, 10:27 #113
AUDIoooo: Cienko to widzę? Cienko to już jest w lidze i gramy treningi o pozycję 12-17 już dawno po lidze, LE jedyny ratunek na grę w LM tak czy inaczej, dograć do końca, w lato transfery, pozbyć się szrotu i zobaczymy co Amorim sklei z tego w przyszłym sezonie.
» 2 kwietnia 2025, 12:30 #112
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 09:54

Tak wczoraj patrzyłem sobie na tego Garnacho i aż śmiech mnie ogarniał, jak sobie przypomniałem, że niektórzy tutaj byli oburzeni jego "niską" wyceną na 60 mln euro. Albo wcześniej, kiedy interesowało się nim Napoli, wołali za niego tyle co za Kvaratskhelie, argumentując, że jest trochę słabszy, ale ma potencjał jak Gruzin.

Czy wy się ludzie znacie na piłce, czy kibicowskie barwy przysłoniły wam trzeźwość myślenia? Garnacho koło Kvary nawet nie stał i nigdy stac nie będzie. To jest zupełnie inny kunszt techniczny. Argentyńczyk to skrzydłowy w stylu takiego harpagana, co szarpnie, będzie zadziorny, ale pewnego poziomu nie przeskoczy, bo ma ograniczenia. Widać to było doskonale we wczorajszym meczu. Także apeluje o więcej obiektywizmu i troszkę szersze spojrzenie.
» 2 kwietnia 2025, 09:54 #111
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 10:14

za 3 dni uda mu sie jakas akcja i znowu bedziesz czytal ze Garnaczo i Mainoo to najwieksze talenty na swiecie warci 2000 mln i u nas sie marnuja bo mieliby podstawowy sklad w kazdym klubie swiata !!
» 2 kwietnia 2025, 10:13 #110
mycka86: Tylko napiszę, że Kvara będąc w wieku Garnacho (20l) rozgrywał słaby sezon w Rubinie Kazań. Po czym na kolejny został wypożyczony... do Dinamo Batumi w lidze gruzińskiej.
» 2 kwietnia 2025, 10:58 #109
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 12:41

Przecież on był gwiazdą Rubina, a przejście do Dinama było spowodowane wojną na Ukrainie. Kvara po prostu, jak spora część zagranicznych piłkarzy, uciekł wtedy z Rosji. Dlatego dograł sezon w ojczyznie, a potem już był szybciutko transfer do Napoli. Kvara to był diament od początku. Wystarczy przypomnieć sobie co wyprawiał z obrońcami Rakowa, gdy ten grał z Rubinem.
» 2 kwietnia 2025, 12:41 #108
mycka86: Nie pamiętam go za dobrze, ale wyobrażam sobie, że Garnacho też byłby gwiazdą ligi rosyjskiej i potrafiłby zakręcić obrońcami Rakowa. Aczkolwiek ciągle jesteśmy w punkcie wyjścia, w którym Garnacho nie spełnia obecnie pokładanych w nim nadziei i ciągle musi się bardzo, ale to bardzo dużo nauczyć.
» 2 kwietnia 2025, 13:03 #107
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 16:05

Najpierw: "Czy wy się ludzie znacie na piłce, czy kibicowskie barwy przysłoniły wam trzeźwość myślenia?"

Potem: "Przecież on był gwiazdą Rubina [...] Wystarczy przypomnieć sobie co wyprawiał z obrońcami Rakowa, gdy ten grał z Rubinem."

Takiego samozaorania dawno tu nie uświadczyłem, dawaj więcej wpisów, dobry jesteś, trzymam kciuki za utrzymanie formy.
» 2 kwietnia 2025, 16:05 #106
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 17:37

Powiem tak - bo pewnie nie oglądałeś - nawet nie wiesz jak on kręcił tymi obrońcami Rakowa. Spytaj się kogos, kto oglada polskie kluby, i czegoś takiego nie widziałem od czasu jak Wisła grała z Realem i tego co wyczyniał Ronaldo.

Natomiast nie - nie uważam kręcenia graczami Rakowa za wyznacznik bycia gwiazdą, bo to pewnie próbujesz mi wmówić. Po prostu Kvara to talent z innej półki niż Garnacho, bo wystarczy mieć trochę obiektywizmu i popatrzeć jak porusza się jeden i drugi, zeby to przyznać.
» 2 kwietnia 2025, 17:37 #105
Puchaty: Po tym jak Garnach cały mecz zachowywał się jak Rashford w swoim najgorszym wydaniu - minięcie dwóch zawodników aby wbiec prosto w obrońcę, zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem w MU nie zawodzi szkolenie napastników, bo jedynie w czasie RvN ten element funkcjonował dobrze.
» 2 kwietnia 2025, 09:22 #104
sztejner: jedynie w czasie RvN ten element funkcjonował dobrze.

nie,nie funkcjonował dobrze,trenerem napastników był od czerwca czy lipca i byliśmy tak samo upośledzeni w napadzie,a to że chłopaki strzelili kilka goli w 3 czy 4 meczach pod jego wodzą,to bardziej upatrywałbym w tym że odetchnęli ulgą po odejściu Erika,niż w tym że faktycznie Ruud miał na nich pomysł
» 2 kwietnia 2025, 09:32 #103
Kasztaniak: W sumie to nie wiem czy skrzydłowy podlegają pod trenera napastników.
Po drugie Garmacho sam z siebie powinien wiedzieć, że nie jest nowym Ronaldo, Messim czy Ronaldinho i że umiejętności do wygrywania meczów w pojedynkę mu trochę brakuje.
Co nie zmienia faktu że taki Hojlund jest tragiczny i osobiście nie dałem sobie zamydlić oczu dwiema bramkami w ostatnim czasie jak większość na tej stronie
» 2 kwietnia 2025, 09:49 #102
vieeeri: Czy według Was Delap lub Mateta to wzmocnienia, które rozwiążą nasze problemy w ataku? Czy musi przyjść ktoś uznany pokroju Gyokeres, Osimhen? Delap się mega wpisuje w politykę transferową INEOS, ale to rówieśnik Hojlunda. Nam by się przydało teraz, aby do Bayernu poszedł Gyokeres, a do nas Kane na 2-3 lata. Chociaż mielibyśmy chwilę chwały, gdy pobijałby rekord Shearera w barwach Man Utd.
» 2 kwietnia 2025, 08:56 #101
Lechita: Kane poszedł do Monachium przede wszystkim dlatego, że chciał coś wygrać. Chciał coś do gabloty chociaż na koniec kariery. Wg mnie nie chciałby przyjść do nas. Już prędzej by wrócił do Tottenhamu na starość...
» 2 kwietnia 2025, 08:59 #100
StewieGriffin: Nie, to kolejne półśrodki, kolejni przeciętniacy, którzy w naszym klubie dopasują się do poziomu reszty zespołu i staną się jeszcze bardziej przeciętni.

Na Kane już nie ma szans, przespaliśmy swój moment. Gdy przechodził do Bayernu to my akurat byliśmy po sezonie, w którym zajęliśmy 3 miejsce w lidze, zdobyliśmy Carabao Cup i naprawdę wielu z nas wydawało się, że wracamy na właściwe tory. Teraz nie ma szans żeby skusić Harrego, tak jak napisał Lechita, Kane odszedł ze Spurs głównie dla pucharów.
» 2 kwietnia 2025, 09:24 #99
olek1143: Lubię jak zawodnik jest uparty ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Czego nie można powiedzieć o Garnacho. Jego upartość zaczyna i kończy się na biegu i strzale w obrońcę. Gościu jakby nie chciał się rozwinąć i spojrzeć w lustro że czasem może podać czy zrobić coś bardziej korzystnego dla ekipy. Zamiast tego możemy zaobserwować machanie łapami jak ktoś mu nie poda aby miał sytuację nr 129 w meczu.
» 2 kwietnia 2025, 08:42 #98
vieeeri: Też jestem zły strasznie, a wystarczyło zdjąć go w przerwie, przesunąć tam Zirkzee, czy nawet wpuścić Mounta. Jak znam życie będę chodził wkurzony na Garnacho, a pewnie w niedziele zamknie mi pysk i będzie siedział na bandzie reklamowej po zwycięskim golu z City.
» 2 kwietnia 2025, 08:51 #97
sztejner: Garnacho to bliżej do Rashforda niż do Ronaldo,klapki na oczach,dzida do przodu i zakończenie akcji na pierwszym lepszym zawodniku drużyny przeciwnej
Sam mecz w naszym wykonaniu jakimś dramatem nie był,jak zwykle zawiodła skuteczność,szkoda bo Forrest było do ogrania
» 2 kwietnia 2025, 08:39 #96
vieeeri: Trzech zawodników było wokół. Wystarczyło, żeby jeden go pchnął, wyciął cokolwiek, bo ryzyka czerwonej nie było żadnego. Niestety czasem się wygrywa niezasłużenie jak w grudniu my z City, czasem przegrywa jak wczoraj z Nottingham.
» 2 kwietnia 2025, 08:53 #95
StewieGriffin: Garnacho na dzień dzisiejszy daleko jest nawet do Rashforda, oczywiście mówimy o sytuacji gdy Anglik był w formie. Strasznie irytujący był wczoraj Alejandro, rozumiem, że w meczu może zdarzyć się zle przyjęcie, zbyt dalekie wypuszczenie sobie piłki, ale u niego to powoli staje się normą. Na prawdę się nie zdziwię, jak Amorimowi skończy się cierpliwość i latem będziemy się żegnać z Argentyńczykiem.
» 2 kwietnia 2025, 09:18 #94
spartan1: Powtarzam to od lat, bez dobrych napastnikow nie mamy czego szukać i w lidze i w pucharach a my nie mamy nawet pol napastnika
» 2 kwietnia 2025, 08:38 #93
Dawidlademann: Wynik tego meczu to nie jest żadne zaskoczenie nie od dziś wiemy że Manchester united jest słaby ja już się nawet nie łudzę przestałem to oglądać bo to nie ma sensu A co do garnacho to chłop myśli że jest Cristiano Ronaldo a tak naprawdę gdybyśmy teraz ściągnęli rasiaka z emerytury to byłby większym wzmocnieniem niż ten nasz Cristiano Ronaldo z AliExpress
» 2 kwietnia 2025, 08:28 #92
Adam: Na plus:
Onana, który interwencja na refleks uratował nam trochę dupsko. przy pierwszej bramce mógł zrobić więcej ale nie grał zle.
Dorgu chłopak ma świetną technikę nie był najlepszy ale przy piłkarzach typu elangi nie mógł sobie poradzić
maguire czekam na jego pełny mecz bo jednak nie możemy cały czas grać yoro
garnacho mogę mały plusik za 2 strzały a reszta to cr7 wannabe
na minus
casemiro bez komentarza.
yoro RA mówił że poprawił się pod względem kondycyjnym szybkościowym itd. nie widać tego
hojlund nie był najlepszy miał 2 sytuacjektore zmarnował w najgorszy sposób
zirkzee mógł zrobić więcej i częściej iść do przodu
» 2 kwietnia 2025, 08:26 #91
marcino186: Ta interwencja na refleks i tak po spalonym
» 2 kwietnia 2025, 09:43 #90
przemek1878: a gdy trzeba było wykazać się refleksem, to zawiódł jak zawsze
» 2 kwietnia 2025, 10:55 #89
Adam: marcin i tak chwalę go bo taki dgg sprzed 2 lat by wyciągał piłkę z bramki
» 2 kwietnia 2025, 16:18 #88
jesse: Już sama ilość komentarzy świadczy o tym meczu. Po prostu szkoda strzępić ryja...
» 2 kwietnia 2025, 08:18 #87
is200second: Garnacho przypadkiem nie grał w nike mercurial vapor 2?
» 2 kwietnia 2025, 07:41 #86
Ciechanek: Nie wierzę co czytam :D
» 2 kwietnia 2025, 08:06 #85
MJT: Kiedy wyrok w sprawie City? Czy już był i nie odnotowałem?
» 2 kwietnia 2025, 06:56 #84
macias: pewnie nigdy :D
» 2 kwietnia 2025, 07:13 #83
wrobel1992: Będzie….FA wyrazi głębokie ubolewanie nad przepisami, których City powinno przestrzegać, ale ma je w duszy…za karę 10kF FA przeleje szejkom na waciki:)
» 2 kwietnia 2025, 12:42 #82
Pyra: W następnym sezonie Nottingham będzie grało w europie i czeka ich środek tabeli, zawsze tak było, jest i będzie w wypadku takich drużyn.
Nawet Lester po zdobytym ponad stan mistrzostwie nie dało rady powtórzyć dobrego sezonu.
Ich gra jest strasznie prymitywna ale jak widać pozwala zdobywać punkty przy posiadaniu 20kilku % i mniejszej ilości szans niż rywal.
Szkoda tylko punktów dla PL bo jeżeli zameldują się w LM to ciężko sobie wyobrazić, że będą tak w nieskończoność przepychać mecze z różnorodnymi zespołami z Europy, o ile w PL grając na posiadanie piłki City i Arsenal czują się w tym najlepiej a większość gra od pola karnego do pola karnego tak z LL i Bundesligi czołowe zespoły zrobią z nich sieczkę.
» 2 kwietnia 2025, 06:25 #81
DjTED: Tak tak samo jak AV. Pozdrawiają nas z ćwierćfinałów LM. Nikt nie wie jak będzie. Już teraz mają lepszy skład od nas. Dokupia z głową takich pilkarzy jak Elanga za grosze i zobaczymy
» 2 kwietnia 2025, 07:27 #80
Pyra: Tak, oczywiście, jak dobrze pamiętam to Lester też było w 1/4 LM a w lidze klapa, zobacz gdzie są.
O tym właśnie piszę, kluby pokroju Nottingham, AV, Newcastle itd. potrafią zrobić jednorazowo wynik ponad stan a w następnym sezonie liga ich weryfikuje, kiedy nie grasz spotkań co tydzień, masz 100% odpoczynku i mało kontuzji.
No i porównaj sobie styl AV do Nottingham, AV przy nich to wirtuozi.
Nottingham w przyszłym roku czeka połowa tabeli i max 1/16 LM.
» 2 kwietnia 2025, 08:36 #79
Kometa92: Pewnie tak, brak szerokiej ławki zrobi swoje, ale skoro teraz im idzie to korzystają z tego na maxa. Nie, nie jest prymitywna. Oceniasz chyba tylko przez wczorajszy mecz. Naprawdę grają dobrze w tym sezonie.
» 2 kwietnia 2025, 09:54 #78
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 10:14

niecałe 40% posiadania piłki i jakieś 75% celnych podań to jest prymitywna gra (mówię tu o cały sezonie a nie wczorajszym spotkaniu)
Nuno jest znany z tego, że potrafi robić wyniki kosztem stylu ale w NF już przechodzi sam siebie
» 2 kwietnia 2025, 10:13 #77
Pyra: Dla porównania siermiężne i "brzydko grające" Atletico ma 50% posiadania i 85% celności podań.
» 2 kwietnia 2025, 10:24 #76
Kometa92: No taki styl ale przynosi efekty - 50 strzelonych, 35 straconych. Bilans +15. Świetny mecz np. z Newcastle gdzie na wyjeździe przegrali 3-4 ale widowisko niezłe. Posiadanie może marne ale efekty są i jak nie spuchną przez ostatnie 8 kolejek to przeskoczą takie City czy Chelsea w tabeli i będą mieli LM. City miesiąc temu też pokonali 1-0 mając chyba 32% posiadania.
» 2 kwietnia 2025, 10:35 #75
Pyra: Ja im nie odbieram wyników i dobrego miejsca w lidze bo po prostu liga w tym roku ma żenujący poziom i jak za rok czołówka odzyska formę a Nottingham dojdą mecze pucharowe to takie Brighton czy Tottenham bez tych pucharów łykną ich na śniadanie, my zresztą też.
Tak samo AV w tym roku jak nie doczłapią się w lidze do pucharów to za rok mogą na świeżości robić dobre wyniki w PL. Emery kiedyś potrafił wygrywać hurtowo LE a w lidze notował przeciętne wyniki, trener typowo turniejowy i PSG wcale łatwo mieć nie będzie.
Za długo oglądam PL, żeby klub pokroju Nottingham z taką grą i składem załapał się 2x z rzędu do top4.
» 2 kwietnia 2025, 10:45 #74
Tajfunsrajfun: Niby człowiek wiedział ze ten mecz przegrany bo Forrest w formie życia, my całkowicie bez formy w 12 przejściowym sezonie xD ale i tak wierzyłem ze wygramy a wyszło jak zawsze… bruno i garnacho jedynie grają u nas inny piłkarze nie istnieją. W niedziele City fajnie by było wygrać dla nas kibiców, no wygrana tak na prawdę nic nie daje
» 2 kwietnia 2025, 06:24 #73
Pyra: W niedzielę zrobić wszystko aby nie przegrać i dorzucić swoją cegiełkę do braku LM dla tych oszustów.
» 2 kwietnia 2025, 06:27 #72
skylark11: Jak Amorim zrobi z Garnacho 10 to będzie cud. Wczoraj te ostatnie 15-20 min Garnacho grał dużo szerzej i wyglądało to o niebo lepiej
» 2 kwietnia 2025, 06:21 #71
rreddevilss: Niby te mecze ligowe już nie robią wrażenia ,ale i tak człowiek poirytowany jak widzi popisy niektórych asów jak Garnacho czy Zirkzee który ma 0 kontaktów z piłką w polu karnym przez 78 minut litości ,Maguire wchodzi w końcówce i takich kontaktów ma 6 ,przecież to kabaret jakiś ,przed nami kluczowe okienko ,jeśli nie trafimy z transferami to latami się nie wygrzebiemy z tego bagna przeciętności
» 2 kwietnia 2025, 06:09 #70
zbyszek7: 13 porazek w 30 meczach to napewno rekord w PL do tego -4 w bramkach ale dp zadowolona bo lepiej olać lige i wygrać sobie LE a od nowego sezonu magiczna różdżka i gramy jak Barca
» 2 kwietnia 2025, 03:27 #69
Lechita: Jakby wygrali LE i tym samym awansowali do LM to by była bajka. Tylko, że dla mnie to jest abstrakcja... Nie da się wygrać 1/4 1/2 i finału mając tak dziurawą obronę i tylko Bruno w ataku... Raz się uda, może dwa ale nie w 5 meczach...
» 2 kwietnia 2025, 09:06 #68
Janik017: Przegrać z takimi miernotami to wstyd. United było dużo lepsze tylko brakło konkretów. Ile to już bramek straciliśmy po rajdzie przez całe boisko ? Wystarczy kierować się zasadom, że piłka przechodzi a zawodnik już nie.
» 2 kwietnia 2025, 03:13 #67
Piwal: wystarczyłoby żeby Mazraoui nie był obserwatorem tego raidu tylko spróbował wykonać jakiś odbiór
» 2 kwietnia 2025, 08:11 #66
Lechita: Wystarczyłoby żeby jeszcze blisko linii środkowej sfaulował. Dostałby żółta ale akcja była by skasowana. A tak puścili go i później już się bali faulować bo czerwona...
» 2 kwietnia 2025, 09:10 #65
Ciechanek: Z miernotami, które po 30 kolejkach są na 3 miejscu w najlepszej lidze świata. Weź się troszkę zastanów czasami. A co do zasad, polecam w Twoim przypadku przyswoić troszkę zasad pisowni.
» 2 kwietnia 2025, 10:05 #64
sturmik: Albo Garnacho albo Dorgu na jednej stronie. Chlopaki sie w ogóle nie dogaduja a raczej sobie przeszkadzaja.
Az sie lza kreci kiedy sie przypomni ze mielismy na lewej stronie Shawa + Rashforda w formie/ Martiala. Wtedy ta lewa strona chodzila. Teraz jest tam szarpanina bo Garnacho jest narwany a i Dorgu jakosci Luka Shawa nie posiada.

Przegralismy z Nottingham Forrest ,które bylo bardzo bardzo przecietne. Druzyna jakich wiele - Crystal Palace, Everton, Burnley, Ipswich... Jakim cudem oni sa na 3cim miejscu??
» 2 kwietnia 2025, 02:32 #63
trezegram: Dorgu dopiero co przyszedł, ma czas i będzie grał. A Garnacho musi coś zrobić ze sobą bo nie wiem jak w życiu prywatnym ale na boisku jest bardzo mało inteligentny.
» 2 kwietnia 2025, 05:52 #62
Dawidzior: Jak przewidywalem, latwy mecz dla nas tylko strzelac nie umiemy. Maguire najlepszy moze On lepiej na szpicy od Hojlunda i ta reke jak podnosil aby kopac na niego, zabawna taktyka, a nawet by to sie udalo gdyby pilka lepiej sie od jego glowy odbila I moze by uratowal I wszyscy by w to uwierzyli. Tylko Liga Europy mam wrazenie, ze sie chlopaki oszczedzaja aby byc gotowym. Nie ma poprostu innego wytlumaczenia.
» 2 kwietnia 2025, 01:00 #61
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2025 00:34

"Przecież Zirkzee jest super bo w rozegraniu pomaga a Hojlund sie stara" :) jak mozna przy tylu sytuacjach stworzyć mniejsze zagrożenie niż Maguire w 10 minut... przeciez my z tym atakiem nigdzie nie zajedziemy.
» 2 kwietnia 2025, 00:34 #60
MJT: Sparingi nie gra się po to żeby był wynik tylko żeby powoli wprowadzać taktykę. Rezultat nie ma znaczenia. W weekend kolejny sparing, w czwartek za tydzień prawdziwa rywalizacja.
» 2 kwietnia 2025, 00:21 #59
Leh: Skąd Wy te bzdury bierzecie? Chłopaki walczyli jak mogli o 3 punkty. Co mnie zresztą cieszy, ewidentnie nie położyli lachy na lidze
» 2 kwietnia 2025, 00:23 #58
MJT: Dobra, dobra. Każdy wie jakie są priorytety.
» 2 kwietnia 2025, 00:25 #57
mycka86: Walczyli owszem, ale my w zimowym okienku wywiesiliśmy białą flagę na ten sezon i od początku lutego w zasadzie jesteśmy w okresie przygotowawczym do sezonu 2025/2026.
» 2 kwietnia 2025, 00:45 #56
Eryw: To w 2025/2026 musi być mistrz, skoro przygotowania zajmą dodatkowe 6 miesiecy
» 2 kwietnia 2025, 00:51 #55
mycka86: Gdyby tylko piłka działała w ten sposób :)
» 2 kwietnia 2025, 11:58 #54
ManUtdFan94: Mecz niezły, ale znów co mi się rzuciło w oczy to straszna niechlujność. Był taki moment meczu, co nie potrafiliśmy wymienić dwóch podań. Dodatkowo strasznie irytował Garnacho i Dorgu. Bruno też miał moment co grał źle i machał rękami.
Szkoda porażki, ale już do tych meczów w tym sezonie pochodzę obojętnie, zwłaszcza jeśli chodzi o ligę. Na tym etapie liczy się tylko Liga Europy i to tam musimy rzucić wszystkie siły.
Podsumowując, podobało mi się to, że zagraliśmy naprawdę niezle zawody przeciwko 3 drużynie w lidze z którą nikt mocny na ich stadionie nie wygrał w tym sezonie. Szkoda, że nie udało się zdobyć chociaż punktu bo na porażkę nie zasłużyliśmy.
» 2 kwietnia 2025, 00:12 #53
gorzky: Było to tak porywające doświadczenie że aż zasnąłem w drugiej połowie
» 1 kwietnia 2025, 23:26 #52
cruyff: dziwie sie ze w przegranym już sezonie grają hojlund i zygzak a nie młodzi
» 1 kwietnia 2025, 23:25 #51
Sideswipe: A oni to są starzy?
» 1 kwietnia 2025, 23:28 #50
DjTED: Jak grają słabo to powinni grzać ławę. Rotacja to normalka
» 1 kwietnia 2025, 23:35 #49
4uKrychu: Człowiek by chciał coś mądrego napisać, ale przywołuje się tylko wypowiedź Rubena Amorima, że gramy nie konsekwentnie, raz super postawa z silną drużyną a potem nagle zjazd. Co tu dużo mówić.
» 1 kwietnia 2025, 23:18 #48
999Unitedd: Brakuje kogoś kto mógłby wykorzystywać okazje. Mecz nie był zaciekawy, po 70 minucie forest zniknęło i zaczęło sie pałowanie do przodu. Podczas tych końcowych 25 minut , gracze United nie mieli żadnego pomysłu na dobre wprowadzenie do pola karnego. Nic jak tylko czekać na LE i okno transferowe
» 1 kwietnia 2025, 23:17 #47
Roykeano86: Jedyny pozytyw tej przegranej ,to gol byłego zawodnika MU i ciągle dobra forma Elangi i niech pajace odpowiedzialni za transfery też dostaną po nosie. To się w głowie nie mieści,jak można było sprzedać Elange i McTominaya.
W takim meczu jak dziś wystawić w ataku Harrego i McTominaya i bankowo taki Hojlunda czy Zirkzee ,to cienie tych dwóch zawodników.
Sprzedać Garnacho,Mainoo,Rashford to są okolice 200mln € i budować na ambitnych młodych zawodnikach ,a nie pijawkach jak Mainoo ,który zagrał jeden dobry sezon i mu ego wystrzeliło !
» 1 kwietnia 2025, 23:16 #46
skylark11: Elanga w United wyglądał jeszcze gorzej niż Garnacho aktualnie.
» 1 kwietnia 2025, 23:17 #45
DjTED: Co nie znaczy, że teraz byłby gorszy. Ile on mial 18 czy 19 lat?
» 1 kwietnia 2025, 23:19 #44
Roykeano86: Dostawał o wiele za mało szans ,bo oczywiście musieli na prawej wystawiać gwiazdeczkę Rashforda.
Taki Amad dostał więcej szans i pokazał na co go stać.
» 1 kwietnia 2025, 23:19 #43
grzesiek696: Dajcie spokój z Elanga, nie sprawdził się u nas i tyle. Wszyscy byli zadowoleni gdy udało się go sprzedać. Teraz co drugi będzie mądrego zgrywał. Pod taktykę NF jest idealny tyle w temacie.
» 2 kwietnia 2025, 04:37 #42
Kuro17177: Wyniki w lidze już mnie nie interesują, widać znaczną poprawę w naszej grze i obyśmy w lidze europy byli bardziej skuteczni.
» 1 kwietnia 2025, 23:15 #41
maro10: Nie wierzę że przegraliśmy ten mecz. Jeżeli to grała 3 z 13 drużyną PL to nie mam pytań. Forrest nie da się oglądać (rozumiem ze grali 3dni wcześniej 120min) , nie dziwię się że stracili tylko 10 bramek u siebie i mają 13 czystych kont jak bronią się przez 90% meczu całym zespołem. W MU brakuje jakości w ostatniej strefie z tak grającym zespołem. Harry doszedł do dwóch sytuacji grając 10 min, to więcej niż Zirkzee i Hojlund razem wzięci. Garnacho totalny chaos, a w defensywie lepiej żeby żółta kartkę złapał za przerwanie akcji bramkowej niż za odkopnięcie piłki. Bez Bruno nie istniejemy, a dziś było bardzo przeciętnie jak na niego.
» 1 kwietnia 2025, 23:12 #40
MANmanyUTD: Mecz oglądałem od 70 min. Nie wiem jak było wcześniej, ale od tego czasu co widziałem, to ManUtd grało w piłkę a Forest udawało... przejmowanie piłki i szybkie przemieszczanie się w okolice pola karnego było ok z naszej strony. Ale jak już mieliśmy zrobić pod bramką jakiś konkret to koniec. Pełno wrzutek, strzałów na oślep i nie wiadomo do kogo podać na strzał. A tych strzałów i tak mnóstwo się uzbierało! Przynajmniej jedna bramkę powinni strzelić. Te 26 min które widziałem (+6 min dogrywka) w wykonaniu United, to drużyna zdecydowanie przeważająca która jednak nie miała żadnego asa w rękawie w polu karnym. Ta kiepska skuteczność nas pogrąża. A szkoda, bo jakby doszły bramki to rzeczywiście odbiór meczu byłby o wiele lepszy bo były są ku temu predyspozycje. A tak, po prostu przegraliśmy.
» 1 kwietnia 2025, 23:12 #39
RedArmy: Cóż 3 drużyna w lidzie ograła średniaka z 13 miejsca zaskoczenia absolutnie nie ma...
» 1 kwietnia 2025, 23:11 #38
Kilerek7: Brawo, nasz ex diabeł nas załatwił, niestety ale trzeba zrobić duże czystki, można chwalić Zirkzee, Garnacho, czy czasem Ugarte, ale to nie są piłkarze którzy wskoczą na top poziom tak sądzę.
» 1 kwietnia 2025, 23:11 #37
skylark11: Garnacho można jedynie chwalić za ostatnie 15min jak grał szerzej na lewej stronie jako ta 10 wyglądał fatalnie
» 1 kwietnia 2025, 23:14 #36
HarryBrown: Nie będę zdziwiony jeżeli w przyszłym sezonie Forest będzie rozpaczliwie walczyć o utrzymanie. Z całego ich składu to na uwagę zasługuje Milenković. A co do naszych, to dziś byli mierni a nawet i beznadziejni. I na tym skończę bo zmęczyli mnie swoją bezmyślną kopaniną.
» 1 kwietnia 2025, 23:10 #35
jancziii: Jak lubiłem Nottingham, tak po tym meczu mam obrzydzenie.

Mecz wygrany po indywidualnym przebłysku odpadu z United.
Czy elanga byłby pierwszy wyborem dzisiaj u nas? Na pewno nie, bo oprócz szybkości nie ma nic do zaoferowania.

Sędzia, dramatyczny. Casemiro dostaje żółtko za faul a yates za taktyczny na bruno nie, wiele sytuacji gdzie nasi piłkarze oficjalnie faulowania on nie gwizda nic.


Wynik nie oddaje stanu spotkania, dominowaliśmy cały mecz. Mieliśmy kontrolę praktycznie cały czas, graliśmy dynamicznie z pomysłem do 16 metra.
Tam pojawiał się problem.

Ludzie którzy się nie znają na piłce niech nie komentują ze było słabo itp itd.
Dodam że jesteśmy poza pierwsza dziesiątka a Nottgm na 3 miejscu..
United dawno przestało być drużyna która leje takie drużyny, a w tym sezonie całkowicie jesteśmy słabi.


Gdybym miał ocenić pracę Amorima za ten okres od kiedy tu jest to ocena pozytywna, uwzgledniajaca stan rzeczy przed i po nowym roku.
Osobiście ja widzę zarys schemat i założenia taktyczne po tym okresie i widać to gołym okiem wydaje mi się nawet dla laika. A to że nie lejemy Forest 8;0 to inna sprawa.
W końcu mamy lewego wahadłowego, chłopak dobrze sobie radzi, fakt Elangi nie dogonił ale mógł też Garnacho sanki mu zrobic i dostalby żółta i po sprawie.


Trudno, tak jak to mamy w zwyczaju bramy z czapy i cały mecz drużyna zamyka się jak tylko moze
» 1 kwietnia 2025, 23:09 #34
HarryBrown: Było bardzo słabo. I ani dynamiki ani pomysłu nie było. Co chwilę podania do tyłu albo nieprzemyślane i do tego jeszcze fatalnie wykonywane wrzutki w pole karne. To że dochodziliśmy do 25-30 metra to tylko dzięki Forest, które było mocno cofnięte bo taki mieli plan i to oni kontrolowali ten mecz.
» 1 kwietnia 2025, 23:16 #33
jancziii: Każdy ma prawo do własnej opinii.
Natomiast fakt jest taki że wszystkie drużyny grające trójka z tyłu zaczynają swoje akcje od tyłu ewentualnie zagraniem do tyłu i wprowadzeniem pomocnika pomiędzy linie ewentualnie wyższym wyjściem jednego ze stoperów.
Tak grały drużyny amorima i tak grają inne drużyny z tym ustawieniem.
Zgodzę się poniekąd ze Forest się cofnęło, ale zauwaz ile razy w trakcie wyprowadzania akcji wychodzili pressingiem 1 na 1, i błędem było tylko to że bruno grał na 10 a nie zamiast chociażby ugarte.

W tym meczu naszym największym brakiem był atut Forest Czyli szybkość na skrzydle.

Bo w momencie jak bruno zszedł niżej mecz zaczynał mieć inna trajektorie.

Ja nie powiedzialbgm ze było bardzo słabo.
Bardzo słabo to było w grudniu listopadzie czy styczniu.

Szanuje opinie
» 1 kwietnia 2025, 23:40 #32
MikiManUtd2004: No cóż szkoda. Minimum punkt powinniśmy wywieść. Widać progres, ale brakuje skuteczności. Skończyć ten sezon, wygrać LE i od przyszłego sezonu konkretnie budować
» 1 kwietnia 2025, 23:09 #31
Michu02: Nie mamy się czego wstydzić, cisnęliśmy 3 drużynę PL przez 90 minut. Wiadomo, że celowo oddali nam pole gry, ale gdybyśmy mieli dobrego egzekutora to byśmy wygrali. Nottingham brzydka gra, ale jak uda im się dostać do LM to fajna historia. Mega niespodziewane jest to jaką mają powtarzalność. Elanga i ten Murillo są świetni.
» 1 kwietnia 2025, 23:08 #30
NoSignal: Ktoś niżej napisał że mieliśmy 24 strzały - ale co to były za strzały. Zero zagrożenia. To właśnie na bardziej mnie przeraża. Że nie potrafimy nic w ataku ugrać. Nie umieją w atak pozycyjny, nie umieją w kontry. Nic. Ja nie wiem co oni trenują. Zero progresu. Żeby taka drużyna jak Manchester United nie wygrała w lidze dwóch meczy pod rząd. Mój Boże. Czego to człowiek dożył
» 1 kwietnia 2025, 23:08 #29
rreddevilss: 23 strzały oddać i nie zdobyć gola to jutro cały dzień powinni strzelać i tak do zaebania to są profesjonalisci czy amatorzy ? No w sumie głupie pytanie widzimy co tydzień odpowiedź każdy zna ,tu się nic nie zmieni no ta drużyna nie ma ani mentalu ani umiejętności ,ani wykończenia niech się ten sezon skończy i niech grają najlepiej raz na 20 dni ,nie tęskniłem i nie będę tęsknił za takim pazdzierzem



Garnacho pierwszy do wywalenia ,jak ktoś da więcej niż 45-50 mln to spakować i nara
» 1 kwietnia 2025, 23:08 #28
PelleMU: Ogólnie to nie graliśmy źle, szkoda, że tak nie chlujnie. Wyglądaliśmy lepiej od Nottingham i grą zasłużyliśmy co najmniej na remis. Trzeba pamiętać, że graliśmy z 3 ekipa PL na ten moment I to na wyjeździe, gdzie Nottingham jest mocne u siebie. Oczyścić głowy, ograć City na Old Trafford i skupić się na Lyonie.
» 1 kwietnia 2025, 23:07 #27
pbskarpy: Czy ten nowy styl jest z nami w pokoju?
» 1 kwietnia 2025, 23:07 #26
MrCygan: No cóż... Raz się przegrywa, raz się przegrywa. Aby skończyć sezon i tyle.
» 1 kwietnia 2025, 23:07 #25
Leh: Naprawdę trzeba mieć zerowe pojęcie o piłce żeby pisać, że Forest miało fuksa. Oni są mega powtarzalni, najlepsi fizycznie w lidze, mega skoncentrowani i grają na pełnym poświęceniu od 1 do ostatniej sekundy. Świetna ekipa, należy im się ta Liga Mistrzów.
A my zagraliśmy naprawdę nieźle i jeśli tak samo zagramy z City i w dwumeczu z Lyonem to będą 3 zwycięstwa. Tamte ekipy są od takiego Forest wyraźnie słabsze.
» 1 kwietnia 2025, 23:05 #24
szmexy: Forrest to ciężki przeciwnik, dobrze zorganizowani są chłopaki. Uważam że my jak na to że dopiero zaczynamy rozumieć co mamy grać rozegraliśmy dobre zawody
» 1 kwietnia 2025, 23:07 #23
lukaszzasko: gdybyśmy tylko mieli bramkarz, który potrafi bronić strzały...
» 1 kwietnia 2025, 23:05 #22
szmexy: bez przesady, równie dobrze mógł to przerwać Garnacho czy ktoś inny. Wpuściliśmy go niczym tego stopera w meczu ze Spurs
» 1 kwietnia 2025, 23:06 #21
skylark11: Albo napastników którzy strzelają gole albo skrzydłowych/wahadłowych którzy potrafią zrobić różnice albo pomocników którzy potrafią stworzyć jakieś zagrożenie
» 1 kwietnia 2025, 23:07 #20
DjTED: Ile człowiek by dał za takiego Ibre w ataku
» 1 kwietnia 2025, 23:05 #19
JackDav: Murarka była konkretna, szkoda, że Harremu się nie udało wbić.
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #18
arczibald: You are nothing special, we lose evey week
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #17
szmexy: Gra wyglądała w porządku, szkoda braku skuteczności. Mieliśmy chyba 24 strzały, więc do sytuacji dochodziliśmy. Porażki się jeszcze się przytrafią nie raz w tym sezonie, ważne żebyśmy w LE nie zaznali jej smaku.


Jak Nottingham te 3 punkty pozwolą wrócić do LM to niech się cieszą. Lepiej oni niż City czy Chelsea
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #16
vinnie123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2025 23:06

Jak mają dojść do LM dzięki symulkom i prowokacjom to już wolałbym tą Chelsea...
» 1 kwietnia 2025, 23:05 #15
klb9k: Nottingham coś strasznego do oglądania, potrafią obrzydzić futbol. Zasłużyliśmy na remis i szkoda, że się nie udało. Garnacho wylosował się najgorszy z możliwych, Bruno jakiś niechlujny w tym meczu, rzuty rożne albo jakiś balon albo nie może przejść pierwszego obrońcy, Harry na 9tce w doliczonym czasie robi więcej niż Hojlund przez 45min.
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #14
SheikhBisht: Nic te forest nie grało, co za fuksy. Gra lepsza niż wynik
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #13
Roykeano86: Sprzedać Garnacho póki jest coś sensownego wart.
Harry dał więcej w ataku przez kilka minut od Hojlunda grającego 90% meczu.
Najbardziej irytujący zawodnik - Garnacho.
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #12
arczibald: Pozbyć się Garnacho, Rasha, Antonego, Onany, Dalota, Mouna.. wiem, nierealne ale trzeba robic porzadki. Ericssen i Case odchodzą. Zastanawiam się nad Mainoo bo wydaje mi się że chociaż ma talent to pójdzie śladami Garacho.
» 1 kwietnia 2025, 23:04 #11
Matiusekkk: Z tym odejściem Case to bym nie był taki pewien zwłaszcza że ostatnio coraz więcej gra i wygląda lepiej
» 1 kwietnia 2025, 23:09 #10
DjTED: Te ostatnie 5 min Maglajera na ataku dały mi pewność, że my nadal nie mamy żadnego napadziora. Dlatego, że kurde zagrał on lepiej niż Hojlund czy Zirksee. Dobry mocny dzik
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #9
skowron32: Grunt to STABILIZACJA, teraz poprawka od MC z tym że tam będzie inny wynik. Chociaż wszystkiego idzie się spodziewać po Derbach
» 1 kwietnia 2025, 23:02 #8
karolmanu3: Najważniejsze ze na treningach jest energia zaangażowanie i w ogole super…
Zaorać, banda przegrywow
» 1 kwietnia 2025, 23:02 #7
lukaszzasko: brawo garnacho
» 1 kwietnia 2025, 23:02 #6
MikiManUtd2004: Obrzydliwie się ogląda Nottingham
» 1 kwietnia 2025, 23:01 #5
skylark11: Taki trochę vibe hiszpańskich zespołów więcej leżenia i symulek niż to warte
» 1 kwietnia 2025, 23:02 #4
smutny87: Ciut lepiej niż ManUtd.
» 1 kwietnia 2025, 23:02 #3
zuk: Tez tak mam. Mam skojarzenie z mistrzowskim Leicester czy Grecja w 2004.
» 1 kwietnia 2025, 23:03 #2
skylark11: Ogólnie myślałem że będzie gorzej
» 1 kwietnia 2025, 23:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.