Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United dopina ostatnie szczegóły nowego kontraktu Ten Haga

» 26 czerwca 2024, 09:36 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Erik ten Hag w najbliższych dniach przedłuży swój kontrakt z Manchesterem United. Obecna umowa holenderskiego menadżera z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu 2025 roku.
Manchester United dopina ostatnie szczegóły nowego kontraktu Ten Haga
» Erik ten Hag w najbliższych dniach podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United | Fot. Press Focus
Czy pozostawienie Erika ten Haga na stanowisku menadżera Manchesteru United to Twoim zdaniem dobra decyzja?
Manchester United długo trzymał w niepewności Erika ten Haga po finale Pucharu Anglii. Kierownictwo Czerwonych Diabłów ostatecznie doszło do wniosku, że Holender jest właściwą osobą na właściwym miejscu. 54-latek nie tylko zostanie na Old Trafford, ale podpisze z klubem nową umowę.

Dziennik The Mirror informuje, że Erik ten Hag zgodził się na przedłużenie nowego kontraktu. Obecnie przedstawiciele holenderskiego szkoleniowca uzgadniają z Manchesterem United ostatnie szczegóły nowej umowy.

Najnowsze doniesienia sugerują, że Ten Hag przedłuży swój kontrakt z Manchesterem United o dwa lata. Wynagrodzenie holenderskiego menadżera pozostanie na niezmienionym poziomie – 9 milionów funtów za sezon. Kontrakt, obowiązujący do czerwca 2027 roku, będzie więc łącznie opiewał na 27 milionów funtów.

Przed startem sezonu 2024/2025 sztab szkoleniowy Manchesteru United czekają zmiany. Do zespołu Erika ten Haga w roli asystenta ma dołączyć Ruud van Nistelrooy, legendarny napastnik Czerwonych Diabłów. Holender miał odrzucić propozycję objęcia funkcji menadżera Burnley i jest zdecydowany, aby dołączyć do Manchesteru United.

Piłkarze Erika ten Haga treningi przed nowym sezonem wznowią 8 lipca. Czerwone Diabły już 15 lipca rozegrają pierwszy mecz kontrolny. W Trondheim zmierzą się z Rosenborgiem. Później drużynę czeka sparing z Rangersami (20 lipca), a następnie tournée po USA, gdzie zespół zagra z Arsenalem, Betisem i Liverpoolem.


TAGI


« Poprzedni news
Był wielką nadzieją Manchesteru United, odejdzie za darmo
Następny news »
Dwóch zawodników Manchesteru United na celowniku Evertonu

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (323)


is200second: Nie wiem mówcie co chcecie, ale jak kosgis wyciągać z PSG to tylko vitinha. Świat zmienia formacje, typowe dyszki idą do lamusa, a to jest rozgrywający który w niedługim czasie będzie najlepszy na swojej pozycji.
» 28 czerwca 2024, 23:26 #323
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 23:54

Taa tylko wyciągnij. Miał być Olise, Todibo, Neves, Toney, Frimpong, a będzie póki co może Ugarte, De Ligt, Zirzkee, no szał macicy normalnie.
» 28 czerwca 2024, 23:53 #322
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2024 00:43

is - może Vitinha jest dobry, może będzie najlepszym rozgrywającym na świecie ale my w składzie mamy już Mainoo który gra na tej samej pozycji czyli 8.
Biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw to taki transfer nie ma sensu ponieważ Mainoo przestałby się rozwijać. Aktualnie potrzebujemy typowej 6, która będzie czyściła nam środek pola kiedy nasz pressing zawiedzie.
Biorąc pod uwagę taktykę ETH, to kwestie rozegrania może wziąć na siebie boczny obrońca Shaw/Dalot w obecnej sytuacji a mamy jeszcze Martineza (pomijam ewentualne zmiany w składzie czy stan zdrowia).

Do końca okienka jeszcze sporo czasu, wygląda na to że United roznawia intensywnie z kilkoma fajnymi graczami.
Ciekawe czy nas stać, ale moje wymarzone transfery na ten moment:
LO - Kerkez (nie aż tak priorytetowo),
LSO - Inacio (priorytet to może grać też LO),
PSO - Yoro, może jednak się skusi, ewentualne Todibo (po walce z UEFA),
DP - Ugarte, potrzeba nam typowa 6,
PS - Rabiot, jeśli dostanie rozsądny kontrakt, potrzebny nam rywal dla Mainoo i następca Eriksena
PP - mimo wszystko powrót Greenwooda do składu bo brak dużo lepszych kandydatów a każdy będzie kosztował więcej niż zarobimy,
N - Zirkzee, rok temu widziałem u nas Davida ale warunki fizyczne przemawiają dla mnie jednak za holendrem.
Dodatkowe transfery to kwestia tego kto ewentualne odszedłby jeszcze z klubu np. następca AVB.
» 29 czerwca 2024, 00:41 #321
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 22:38

- Zirkzee
- Ugarte
- De Ligt
- Branthwaite (ewentualnie za któregoś z ŚO Todibo jakby się udało UEFĘ ogarnąć)
- jakiś lewy obrońca (np. ten Węgier z Bournemouth)

+ oczywiście sprzedaże z klubu. Jakbyście oceniali takie okienko?
» 28 czerwca 2024, 22:37 #320
Batigol222: Może wystarczy na TOP4
» 28 czerwca 2024, 22:38 #319
SkilledHydra16: Wie ktoś kiedy rusza sprzedaż biletów na tarcze wspólnoty, od jakiej kwoty zaczynają sie bilety i czy raczej trudno je zdobyć?
» 28 czerwca 2024, 22:06 #318
rreddevilss: Co wy myślicie o tym De Ligcie ? Bo ja tak raczej sceptycznie nastawiony ,natomiast Utarte jak najbardziej na tak :)
» 28 czerwca 2024, 21:42 #317
DjTED: Ja się nie podniecam, żadnym naszym transferem i potencjalnym transferem. Piłkarz może być topka światowa, a później przestaje u nas grac
» 28 czerwca 2024, 21:54 #316
Kilerek7: Zgadzam się z tym komentarzem.

Poszedł do Juve i rozczarował. Oddali go do Bayernu bez żalu.

Poszedł do Bayernu i rozczarował. Oddadzą go pewnie bez żalu.

Duża tygodniówka, duża kwota transferu, problemy z kontuzjami, sportowo przeciętny.

Sa lepsze i nawet tańsze opcje od Holendra.

PS: Będzie z nim jak z Maguirem, kloc którego potem nikt od nas nie kupi.
» 28 czerwca 2024, 23:50 #315
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2024 00:05

De Ligt to jeden z tych piłkarzy. Gdzie nazwisko wyprzedza poziom sportowy.

Bayern nigdy od niego składu nie zaczynał. W repce Holandii stracił plac. Od początku Euro gra De Vrij.

O tyle dobrze że Bayern go odda za w miarę rozsądny pieniądz. Bo mówi się o 45 mln a nie 65. Ale to żaden game changer dla nas nie będzie.
» 29 czerwca 2024, 00:03 #314
MikiManUtd2004: ?? René Hake confirms he’s set to sign for Man United as new assistant coach.

He’s leaving Go Ahead Eagles to join Man United coaching staff, as well as Ruud van Nistelrooy.

Exclusive story, confirmed.

Fabrizio Romano
» 28 czerwca 2024, 20:50 #313
MikiManUtd2004: ?? Manchester United have been informed about €40m release clause of Joshua Zirkzee valid until mid August.

United, discussing internally after talks with agents over salary/costs of deal.

??⚫️ AC Milan, still there with contract agreed; commissions are the stumbling block.

Fabrizio Romano
» 28 czerwca 2024, 20:49 #312
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 20:43

Jestem tylko ekspertem youtubowym ale ten Ugarte fajnie gra na wyprzedzenie i jest bardzo szybki.

I teraz z środka pola:

Fred - MCT - Pereira - tak, taki też był mozliwy w 2018/2019

Wskoczymy na

Urgare - Mainoo - Bruno

Ciekawe.
» 28 czerwca 2024, 20:43 #311
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 20:58

dla równowagi obejrzyj jego wyjazdowy występ z Newcastle w LM, gdzie nie są wycięte tylko jego najlepsze akcje

x.com/RegistaCall/status/1806710564082622780
» 28 czerwca 2024, 20:57 #310
atotrikos: Dla równowagi pamiętaj, że wtedy Newcastle miało formę konia gdzie każdy ich gracz grał na jakimś nieznanym dla siebie poziomie to raz.
A dwa, że był świeżo po przyjściu do PSG.
Później Lucho zaczął wymagać więcej kreatywności od chłopa od destrukcji - dla mnie to żenada bo trzeba pamiętać że w lidze francuskiej PSG prawie zawsze dominuje rywali więc faktycznie - po co im typowy destruktor?
Lepiej sobie zobaczyć pełen sezon w jego wykonaniu w Sportingu, chociażby dwumecz z Arsenalem i od razu lepiej.
"Tylko liga portugalska" - no ta, stamtąd też przyszedł tylko Bruno.
Do następnego tymczasem.
» 28 czerwca 2024, 21:05 #309
jayjay2: >Później Lucho zaczął wymagać więcej kreatywności od chłopa od destrukcji - dla mnie to żenada

Taki jest futbol na najwyższym poziomie - jednowymiarowi piłkarze są na nim bardzo szybko weryfikowani. Jeśli myślisz, że u nas EtH czy kolejny manager, nie będzie wymagać od niego celnych podań na 5 metrów, czy pomagania w rozgrywaniu od własnej bramki, to się możesz zdziwić.
» 28 czerwca 2024, 21:13 #308
Pyra: Jayjay
To wytłumacz mi jedno jakim cudem on ma % celnych podań na poziomie 90,1 z całej kariery?
Dla porównania Casemiro ma 84,9.
» 28 czerwca 2024, 21:55 #307
atotrikos: Mogę się zdziwić ale nie dziwi mnie po prostu że go chcą:) zawodnik jest dobry charakterny i młody, wyrobi się albo nie, proste.
» 28 czerwca 2024, 22:09 #306
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 22:12

Pyra: bo gra głównie bezpieczne podania - tylko 3.91 progresywnych podań na 90 minut w ostatnich 365 dniach. Do tego występował w klubach, gdzie większość ligowych rywali w starciach ze Sportingiem i PSG broni się całą XI na własnej połowie, a on grając głęboko na "6" jest w takich sytuacjach rzadko atakowany, a mimo to dosyć często notuje straty przez złe przyjęcie piłki czy odbiór rywala.

Casemiro to zupełnie odwrotny przypadek - jego piłka parzy, musi sie jej jak najszybciej pozbyć, przez co bardzo często jego podania są do nikogo czy nie w tempo itd.
W zakończonym sezonie najlepiej było widać ułomność Casemiro w tym aspekcie, gdy nie miał obok siebie Kroosa, Modricia czy Eriksena z pierwszego sezonu, który brał grę na siebie. Ugarte ma swoje atuty głównie defensywne, ale podobnie jak Casemiro nie jest kreatywny i nie potrafi rozgrywać, a zaatakowany przez rywala lubi się mylić.
» 28 czerwca 2024, 22:11 #305
jayjay2: Żeby nie być takim gołosłownym - prześledźmy sobie występy Ugarte w europejskich pucharach w tym sezonie. Żeby było sprawiedliwie, wyłącznie te, które zaczynał w podst. XI.

vs Milan (Wyjazd): 60 minut;
100% celność podań... pomyślicie, 100% celności podań = świetny występ, gość potrafi rozgrywać, kot z piłką przy nodze... a on miał 11 wykonanych podań przez 60 minut. Ciekawe dlaczego zszedł, ech ten Luis Enrique, jak on śmie wymagać kreatywności od gościa od destrukcji. Tak na marginesie, wiecie, że w 2024 roku są trenerzy, którzy wymagają od bramkarzy dobrej gry nogami i żeby byli pierwszymi rozgrywającymi? chyba żenada, co?
Wracając do tematu. Miał ogólnie 28 kontaktów z piłką przez te 60 minut, 11 podań/11 celnych - 0 progresywnych. Zanotował też 8 strat według Sofascore, a według fbref 6 strat: 4 przez złe opanowanie piłki, 2 straty przez odebranie mu piłki przez rywala - w obu tych kategoriach był najgorszy w swoim zespole.


vs Newcastle (Dom): 62 minuty;
62 podania/58 celnych (94%)
3 progresywne podania (najmniej ze wszystkich zawodników, którzy wyszli w podst. składzie. Vitinha, który go zastąpił miał ich 5 w 28 minut)
6 strat według sofascore, fbref wyliczyło mu 5: 4 przez złe podania a 1 przez odbiór rywala.

vs Milan (Dom): 71 minut;
38 podań/33 celne (87%)
1 progresywne podanie (najmniej ze wszystkich zawodników, którzy wychodzili w podst. XI)
8 strat wg sofascore, fbref też 8 - 5 przez złe podania, 2 przez złe przyjęcie piłki, 1 przez odbiór rywala

vs BVB (Dom): 90 minut;
63 podania/ 61 celne (97%)
6 progresywnych podań
3 straty wg sofascore, fbref też 3 - 2 przez złe podania, 1 przez złe przyjęcie piłki

vs Newcastle (Wyjazd): 63 minuty;
48 podań/42 celne (88%)
2 progresywne podania (tylko Skriniar i Marquinhos mieli mniej od niego)
8 strat wg sofascore, 8 wg fbref - 6 przez złe podania, 2 przez odbiór rywala
» 28 czerwca 2024, 23:12 #304
GS8GS: Ciężko wymagać od PSG przez DP były tam rozgrywane akcje jak np w Barcelonie z Busquetsem czy Realu z Kroosem w środku.

Próbowałem sobie odszukać jego szybkość i wyszło mi poniżej 32km/h. Co dość dziwne bo facet nie ma problem z wyprzedzeniem rywali i wybijaniem piłki.
Waleczny, zadziorny, ale też dobrze czytający gre. DP który potrafi posłać prostopadłe podanie czy długi cross na skrzydło, to jest współczesny trend.

Jeśli faktycznie jest do wyjęcia za te 50mln to nie bardzo na rynku widzę równie ciekawego i dostępnego zawodnika.

Przez długi czas byłem zwolennikiem sprowadzenie Wilfreda Ndidiego na tą pozycje jako najtańszje opcji na rynku, teraz jeśli mamy możliwość kupić Ugarte za 50mln, to dlaczego nie.

To profil zawodnika który będzie czyścił przedpole, i da przestrzeć do rozwoju dla Mainoo, który najlepiej wygląda jako 8 grająca box-to-box. Wtedy ma pole do kreowania gry, i szukania kolegów. A gdy będzie trzeba to może zamieniać się w ten plaster z ostatnich występów gdzie cały mecz kryje 1 do 1.

Nie wiem jak dla większości ale dla mnie ten transfer jest troche zaskakujący jak wybór Casemiro dwa lata temu, ale ma on sens w perspektywie budowy zespołu.
» 29 czerwca 2024, 06:52 #303
Queue13: Wgl wiadomo co się stało z De Ligtem po transferze z Ajaxu? Bo tam był kotem, zwłaszcza w LM i biła się o niego czołówka europejska. Przeszedł do Juve, tam regularnie grał, następnie kupił go Bayern i tam też w miarę regularnie grał jak nie łapał urazów. Czy tak zjechał poziomem sportowym i nie spełnił oczekiwań, że i Juve i teraz Bayern myśli o jego wypchnięciu?
» 28 czerwca 2024, 20:37 #302
Braks: Niezle pogłoski ale pozbycie się vdbów i innych magików również będzie radosne
» 28 czerwca 2024, 20:20 #301
Amycus: A co ze słownikiem?
» 28 czerwca 2024, 20:26 #300
Braks: Daj spokój
» 28 czerwca 2024, 20:36 #299
atotrikos: Man Utd seriously considering move to sign Matthijs de Ligt from Bayern Munich! This is independent of their interest in Jarrad Branthwaite!

[@David_Ornstein]


To jest mega wiadomość bo dla mnie osobiście Ornstein to nr 1.
» 28 czerwca 2024, 19:58 #298
jayjay2: "Club-to-club negotiations are yet to take place and there is no certainty the move will happen, however he has emerged as a concrete target."
» 28 czerwca 2024, 20:04 #297
atotrikos: No ja wiem ale jednak chłopak nie pisze żadnych plotek. Zobaczymy co tam ugotują potężni włodarze.
» 28 czerwca 2024, 20:30 #296
Amycus: [TRANSFERY]

Manuel Ugarte jest BLISKI dołączenia do Manchesteru United. Przenosiny są bardzo prawdopodobne do zrealizowania [Diego Munoz, ESPN Uruguay]

Manuel Ugarte powiedział Erikowi ten Hagowi to, co ten chciał usłyszeć w związku z 'zainteresowaniem' Manchesteru United [MEN]

Manuel Ugarte BARDZO chciałby grać dla Manchesteru United, a jego otoczenie postrzega klub jako idealne miejsce. Istnieje 90% pewności, że opuści PSG, które będzie rozpatrywać oferty [Traspasos]

ESPN wskazuje, że Atlético Madryt jest zainteresowane urugwajskim pomocnikiem PSG. Klub rojiblanco przyznaje, że to bardzo dobry piłkarz i są czujni, ale dodają, że nic więcej się nie dzieje [Diario AS, Fichajes]

VIA Facebook
» 28 czerwca 2024, 18:50 #295
skylark11: @diegomunoz75 Manuel Ugarte is CLOSE to joining Manchester United. The move is very likely to be completed. #MUFC [@ESPNUruguay] nie wiem czy poważne źródło ale Fabrizio bo obserwuje na x
» 28 czerwca 2024, 18:08 #294
jayjay2: Jak na razie same urugwajskie źródła piszą o jego transferze do nas. Dziwnie to wygląda, trochę jakby agent puszczał fejkowe info, żeby przestraszyć jakiś inny klub.
» 28 czerwca 2024, 18:34 #293
Paruwa12ipol: Dwight Yorke mówi żebyśmy sprowadzili TAA z Liverpoolu, niezła by była beka XD
» 28 czerwca 2024, 17:13 #292
vieeeri: Chciałbym to zobaczyć chociaż dla relacji Neville-Carragher
» 28 czerwca 2024, 17:59 #291
szymek1193: Zamiast sprzedawać szrot i wzmacniać zespół to jednak same plotki tutaj jednak nic się nie zmieni.
» 28 czerwca 2024, 15:37 #290
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 15:54

Zacznijcie zmianę od siebie jęczybuły i przyjmijcie w końcu do wiadomości, że 3/4 newsów to puste wymysły mediów żeby nabić sobie wyświetlenia na najbardziej rozpoznawalnym klubie w Anglii. Jakich wy ruchów oczekujecie w trakcie trwania euro i copa?
» 28 czerwca 2024, 15:52 #289
flt32705: To nie wchodź tutaj i nie będziesz wtedy zawiedziony
» 28 czerwca 2024, 16:26 #288
szymek1193: Kiedyś może był najbardziej rozpoznawalny klub teraz już nie
» 28 czerwca 2024, 16:30 #287
KlejnotNilu: Pomimo posuchy pucharowej najpopularniejszym angielskim klubem świata nadal jest Manchester United. Doinformuj się byczku :P
» 28 czerwca 2024, 17:04 #286
boro: Jaki tam z niego byczek. Napewno jakaś schorowana lichota
» 28 czerwca 2024, 18:39 #285
sztejner: Posucha pucharowa a sam Rashford wrzucił :
FA Cup 2015/2016
Tarcza wspólnoty 2016
Carabao Cup 2016/2017
Liga Europy 2016/2017
Carabao Cup 2022/2023
FA Cup 2023/2024

Nie jest to szczyt marzeń,ale coś tam od czasu do czasu ugramy. Zdaje sobie sprawę z tego że była to bardzo długa przerwa,ale zdobywając COKOLWIEK(jak to wielu deprecjonuje osiągnięte puchary) gdzieś tam się zapisujemy w zdobyczach,fajnie by było rozwinąć w końcu jakąś myśl odnośnie przyszłości klubu i rozwinąć ten zespół na dobre a nie na momenty które na chwilę apetyty zaspokajają a potem nadchodzi kolejne rozczarowanie i marudzenie.
» 28 czerwca 2024, 18:40 #284
M4S73R: ??Z OSTATNIEJ CHWILI:

Oczekuje się, że Al Ittihad wykona ruch w celu swojego głównego celu Marcusa Rashforda tego lata!

Przygotowany jest ogromny kontrakt dla Rashford (ponad 600 tygodniowo), podczas gdy chodzą plotki, że zaoferują około 150 mln opłaty transferowej dla Manchesteru United.

150 za Rasha to by było coś pięknego
» 28 czerwca 2024, 13:42 #283
Biniek: Kupiłbym sobie ich koszulkę w ramach podziękowania.
» 28 czerwca 2024, 13:53 #282
StewieGriffin: No dobra Panowie, pytam bez zbędnej złośliwości - sprzedajemy Rashforda i co dalej? Kto za niego? Tylko tak realnie a nie ze sfery marzeń.
» 28 czerwca 2024, 14:04 #281
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 14:14

Za niego na lewą stronę wbija Garnacho i dalej mamy impotencję na prawej stronie (przynajmniej przed transferem jakiegoś celu)

*no i tak z ciekawości,jakieś konkretne źródło o tym pisało czy DailyMirror ??
» 28 czerwca 2024, 14:12 #280
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 14:16

Za taką kasę to Kwaracchelia / Leroy Sane / Nico Williams i jeszcze zostanie na dobrego DMFa.
» 28 czerwca 2024, 14:12 #279
Kundziu: Jeśli dostalibyśmy tyle za Rashforda to sam Kwa też będzie kosztował 150 mln.
» 28 czerwca 2024, 14:25 #278
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 14:37

Pyra - De Laurentiis ostatnio podekreślał, że Kvaratskhelia jest absolutnie nie na sprzedaż, Nico Williams powiedział, że jest szczęśliwy w Bilbao i nigdzie się nie rusza. Sane? To już wolę Rashforda, nawet z wahaniami formy. Dodatkowo Sane to były zawodnik City i gośc, który w poprzednim sezonie na 42 rozegrane mecze aż 30 rozegrał na prawym skrzydle. Już widzę jak leci do nas grać na lewym. Właśnie takie to są pomysły
» 28 czerwca 2024, 14:34 #277
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 14:53

Stewie
czy ty serio mając Garnacho na lewej i Antonego na prawej chcesz grać Sane na lewej?
Myślałem, że to logiczne, że jak przyszedłby tu Sane to tylko na prawą ale widzę, że nie do końca.
Kwicha / Nico i Garnacho na prawą lub Sane i Garnacho na lewą.

I mówimy tu o 150M a nie 60, więc za tyle to i ja bym go sprzedał bez mrugnięcia okiem.
» 28 czerwca 2024, 14:53 #276
BekaaZPL: źródło: śniło ci się
» 28 czerwca 2024, 14:56 #275
StewieGriffin: Pyra - czyli czekaj, żebym dobrze zrozumiał, po transferze Sane na PP byśmy mieli Sane, Amada i Antonego a na lewe skrzydło tylko Garnacho tak? Albo rzucalibyśmy na tą pozycję zawodników, który naturalnie są prawo skrzydłowymi i potem płakali, że wyglądają gorzej? No tak, logiczne. O Kwiczy i Williamsie nie będę dyskutował bo już w pierwszym poście napisałem, że proszę o REALNE przykłady a Ty podajesz przykłady totalnie z tyłka, praktycznie niemożliwe do zrobienia transfery
» 28 czerwca 2024, 15:12 #274
vieeeri: De Laurentis może sobie gadać co chce, ale póki co woła za Osimhena chyba ze 120M, których nikt położyć nie chce. Kvara z agentem już prowadzą otwartą wojenkę w mediach z Napoli, która do niczego dobrego nie zaprowadzi. Zielek chciał odejść to w ramach wdzięczności za lata pracy dostał ławkę na koniec sezonu. Na dłuższą metę to przy takim zachowaniu nikt do Napoli nie będzie chciał przyjść, bo stamtąd się nie da odejść.

Za 150M to my byśmy prawie mieli Joao Nevesa i Ugarte co się wydaje na ten moment mokrym snem. Natomiast jeśli chcemy się skupić na wydaniu potencjalnej kasy za Rashforda to spokojnie moglibyśmy Williamsa ściągnąć, rzucić ofertę last minute za Olise, żeby drugie skrzydło obstawić.
» 28 czerwca 2024, 16:11 #273
Bylak: 150 mln za Rashforda wtedy LS Garnek, PS Greenwood
» 28 czerwca 2024, 16:19 #272
StewieGriffin: De Laurentiis akurat jest jednym z najcięższych gości do negocjacji i każdy o tym wie. Postawi zaporową cenę i albo zapłacimy tyle ile będzie chciał albo nie sprzeda. Zresztą mieliśmy chyba skończyć z transferami za 100+ milionów, a Kwicha to byłby transferem za 150+ raczej

No i w sumie chciałbym poruszyć jeszcze najważniejsza kwestię, o której chyba wszyscy zapomnieliśmy - te wszystkie Kwiche, Williamsy i inni muszą chcieć tutaj przyjść. Tymi piłkarzami będzie zainteresowane pół Europy co ich przyciągnie do drużyny z 8 miejsca w PL? Bo jeżeli znwou kosmiczne tygodniówki to ja podziękuję
» 28 czerwca 2024, 16:21 #271
GS8GS: @StewieGriffin sprzedajemy Rasha za 150.

Dla mnie Nico Williams 60mln. I kontrakt 2/3 Martiala. Myśle że Williams, Garnacho, Greenwood będą w stanie dawać do puli liczby na poziomie Rashforda. Pracując z większą korzyścią dla całego zespołu. Real po odejściu Cristiano i Bale.a nadal wygrywa pomimo iż skrzydłowi nawet nie ocierają się o ich liczby.

150 mln euro to ogromna kwota, nawet przy obecnych cenach.
Ugarte o którym pojawiły się plotki 50mln.
Zostaje 40mln przeznaczone na linie obrony.

Zakładając że AlNAssr kupi Casemiro za 30-40mln. To mielibyśmy jeszcze spore rezerwy w funduszu płacowym.

Rozumie że Rashford był w ostatnich latach naszym wiodącym zawodnikiem, ale 150mln euro za zawodnika który nie może przebić poziomu najlepszych LS na świecie.
» 28 czerwca 2024, 20:05 #270
kondzik: Manuel Ugarte will leave PSG this summer. Manchester United are showing the most interest and are willing to meet PSG’s demands! Bayern Munich, Borussia Dortmund and Atlético Madrid are also in the mix for the player.
» 28 czerwca 2024, 09:37 #269
Pochmurny: No i ciekawy gracz. Typowy defensywny który będzie gryzł trawę oraz przeciwników. Przypomina trochę młodsza wersję Casemiro, w szczególności jego odbiory wślizgami. Jako że Urus to i dodatkowy plus do charakteru. No zobaczymy jakie będą ruchy docelowo.
» 28 czerwca 2024, 10:28 #268
Pyra: A mi się podobają nasze oferty, rzucili za niego 25M i niech PSG to przetrawi.
» 28 czerwca 2024, 11:24 #267
ALLADYN: 25 za Ugarte, to zagrywka typowego włoskiego dziada. Oferta godna Milanu i Juventusu.
PSG taniej niż 45-50 go nie puści. Skoro dali 60 rok temu, za cały czas młodego piłkarza. I nawet Ashworth to wie.
» 28 czerwca 2024, 11:43 #266
atotrikos: Chłopaki tu piszą bardzo trafnie - rzucone 25mln z pogardą, niech myślą i wcale nie jest to robienie z siebie dziada a dobre twarde negocjacje - "chce 50mln" ale.jak zobaczą na stole 40? Zaczną kminić.
Cała operacja powinna się zamknąć w 40mln + bonusy.
A sam zawodnik chciałby grać dla United i "czuję, że jest to miejsce dla niego" @uruguayfichajes
» 28 czerwca 2024, 12:03 #265
GS8GS: Ale 25mln powiedzmy podbijemy do 30-35 plus reszta w formie bonusów.

Ciekawy jestem kogo sprowadzimy na pozycję DP.
» 28 czerwca 2024, 12:12 #264
kamilpe: Jeśli uda się rzeczywiście tak jak mówisz 30-35 mln to mamy na pozycję DP idealny transfer.
» 28 czerwca 2024, 12:41 #263
Pochmurny: Nie sądzę aby udało się tak zbić. Mimo wszystko PSG ma wszystkie asy w rękawie i nie musi go sprzedawać. Przypuszczam, że jeśli serio dojdzie do transferu to kwota może być gdzieś w okolicy 50 plus bonusy. W końcu zapłacili za niego gdzieś z 60 i nie można powiedzieć iż był niewypałem.
» 28 czerwca 2024, 12:58 #262
Pyra: Alladyn
to co mamy za niego na start dać 50M, żeby psg poczuło się pewnie i zaśpiewało 70?
Jak nie on to jest masa innych DMF na świecie.
» 28 czerwca 2024, 13:18 #261
Lecter: Pellistri z bramką i asystą w meczu z Boliwią.
» 28 czerwca 2024, 08:25 #260
sztejner: W omawianym starciu w ramach Copa America zagrał skrzydłowy Manchesteru United Facundo Pellistri, lecz nadal pozostaje on ogromną zagadką. Zaliczył on pełne 90 minut, lecz równocześnie miał on zaledwie 35 kontaktów z piłką oraz 14 podań celnych (74% skuteczności). Przez całe starcie zanotował on osiem strat.

Na pewno gracza “Czerwonych Diabłów” trzeba pochwalić za dwa kluczowe podania oraz dobrą skuteczność przerzutów (66%). Oprócz tego bardzo dobrze sprawował się on w walce o piłkę, gdyż wygrał 6 z 10 pojedynków. Wypracował on jeszcze dwa rzuty wolne dla swojej drużyny oraz dwukrotnie przejął piłkę rywalowi.
» 28 czerwca 2024, 09:22 #259
vieeeri: Idealny timing jak na fakt, że Copa America to trochę okno wystawowe. Mam nadzieję, że przyjdzie ktoś po niego i położy z 15M. Najlepiej niech wygra Urugwaj turniej, a Argentyna szybciutko odpadnie co by nasi jakiś odpoczynek zaliczyli
» 28 czerwca 2024, 09:24 #258
Queue13: Wgl jakieś opinie o Ugarte? Bo coraz więcej się o nim mówi jeśli chodzi o przyjście do nas.

Podobno to taki typowy, solidny defensywny pomocnik do przerywania akcji. A PSG już chyba po roku chce się go pozbyć, bo po prostu nie pasuje do układanki Enrique, gdzie każdy w pomocy musi dobrze operować piłką i podaniami.
» 28 czerwca 2024, 03:15 #257
vieeeri: Mi on trochę przypomina Palhinhe - dobrze zbudowany koń na tej fizycznej pozycji, ale w cenie podobnej co Portugalczyk jednak sporo młodszy. Pograne w Portugalii, Francji, LM czy reprezentacji - czego nam chcieć więcej
» 28 czerwca 2024, 09:25 #256
jayjay2: Jeśli faktycznie uda się go ściągnąć, to obok musi mieć kogoś, kto weźmie ciężar rozgrywania na siebie (witamy ponownie Bruno głęboko przed środkowymi obrońcami). Z piłką przy nodze jest mocno ograniczony i dość często ją traci. Nawet dziś w nocy z Boliwią miał 12 strat - 4 przez złe podania, a reszta to złe przyjęcie lub ktoś mu ją odebrał.
» 28 czerwca 2024, 10:11 #255
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 11:26

Wtedy grałby pewnie z Mainoo, a Bruno grałby tak jak zwykle.

Patrząc na te jego zagrania z Boliwią to faktycznie: świetny w destrukcji, ale potem może mu piłka uciec w łatwy sposób przy przyjęciu czy podaniu. Plusem jest to, że on jest stosunkowo jeszcze młody i może kilka aspektów poprawić.
» 28 czerwca 2024, 11:21 #254
atotrikos: Tak też można zagrać:

x.com/GarbaczPatryk/status/1806605109087867345?t=hkP5tVDnl6a7DFBFEXApwQ&s=19

Tzn 3 transfery min.
» 28 czerwca 2024, 11:25 #253
jayjay2: Mainoo nie jest kimś, kto weźmie ciężar rozgrywania na siebie. On ma często mniej kontaktów z piłką niż obaj bramkarze.

atotrikos: w sensie, że chcesz Diallo, typowego skrzydłowego, którego atutem jest szeroka gra i zejście do środka, na "8", a Garnacho na "9"? Czyli dwóch zawodników nie na swoich pozycjach, jeszcze Garnacho w dwójce w ataku można zrozumieć, ale Diallo jako środkowy pomocnik? xd
» 28 czerwca 2024, 11:28 #252
Queue13: Amad na ŚP? Garnacho na N, gdy ma największy problem z decyzyjnością i wykończeniem? No nie wiem
» 28 czerwca 2024, 11:28 #251
atotrikos: Garnacho nie na szpicy ale nie boi się atakować bramki i strzelać.
Kerkez gra bardzo ofensywnie.

Amad lubi grę i szeroko ale i schodzić do środka a wtedy zostawia miejsce Dalotowi.

Na papierze tak a w meczu wygląda to jak wygląda, tak po prostu można wykorzystać w wielu płaszczyznach zawodników wg mnie.
» 28 czerwca 2024, 11:32 #250
StewieGriffin: ATOTRIKOS - z całym szacunkiem, ale ragicznie wygląda ten Twój skład XD i jeszcze ten niechciany nigdzie De Ligt, który odbił się od Serie A potem od Bundesligi czas na Premier League
» 28 czerwca 2024, 11:40 #249
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2024 11:57

Luźno Stewie, nie każdemu musi się podobać moja wizja:

x.com/GarbaczPatryk/status/1806627242736341028?t=GJU3i9PKeAcdCPsVyC0Hag&s=19
» 28 czerwca 2024, 11:56 #248
M4S73R: Manchester United NIE planuje podpisać Sofyana Amrabat na stałe transfer. Oczekuje się, że wróci do Fiorentiny.

I to jest dobra wiadomość.
» 27 czerwca 2024, 21:55 #247
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 22:23

No nie wiem. 20 baniek to nie dużo a potrafi zaje...ie zagrać
» 27 czerwca 2024, 22:21 #246
skylark11: 3 mecze zagrał dobrze
» 27 czerwca 2024, 22:24 #245
vanantgaal: Jak zagrać?? Jeden mecz na 20?
Tylko dzięki FFP nie mamy kolejnej kuli u nogi
» 28 czerwca 2024, 06:49 #244
vieeeri: Tylko pytanie kto będzie na tej pozycji grał w momencie gdy przyjdzie powiedzmy Ugarte i się wykartkuje albo złapie kontuzje.
» 28 czerwca 2024, 09:26 #243
Pyra: A kto gra w City jak Rodri ma kontuzję albo kartki? No nie mogą go zastąpić i przegrywają / remisują mecze.
Nie ma zespołu na świecie, który ma topowego DMFa i w jego miejsce równorzędnego zawodnika.
» 28 czerwca 2024, 10:15 #242
Jimo12: Pyra, *Nie ma zespołu na świecie* Real ma Tchouaménini, Camavinga.
» 28 czerwca 2024, 10:33 #241
flt32705: Na flecie chyba
» 28 czerwca 2024, 11:01 #240
Pyra: Camavinga to typowy zadaniowiec, obskakuje 3-4 pozycje, gra na każdej 7/10 ale nie ma podjazdu do Tchou na DMFie.
Jedyne mecze jakie w tym sezonie Real przegrał zaczynał z Aurelienem na ławce.
» 28 czerwca 2024, 11:03 #239
Braks: Dobra nie macie pojęcia w ogole
» 28 czerwca 2024, 11:20 #238
MaciasDevil: RvN przechodzi do sztabu United. Fabrizio wlasnie potwierdził :)
» 27 czerwca 2024, 20:59 #237
Widmo: Pierwszy dobry transfer
» 27 czerwca 2024, 21:26 #236
jayjay2: Z PSV odszedł, bo podobno nie czuł wystarczającego wsparcia ze strony zarządu. Do tego pokłócił się z połową zawodników, a nawet ze swoimi asystentami, których odsunął od prowadzenia treningów. Ciekawe ile u nas wytrzyma.
» 27 czerwca 2024, 21:57 #235
Pyra: RUUUUUUUUUD
» 28 czerwca 2024, 07:34 #234
GS8GS: Czytałem o tym kilka artykułów, I wychodziło na to że ambicja Ruuda przerasta działaczy i zawodników. Przez co pojawiały się tarcia.
» 28 czerwca 2024, 07:34 #233
axel52: Ambicja?
Mi to wygląda na wybujałe ego kolejnego holendra.
Jakoś mnie to nie specjalnie dziwi.
» 28 czerwca 2024, 07:52 #232
Pyra: axel
niektórzy mają jakieś ambicje w życiu, może Ruud chciał zatrzymać w składzie Gakpo, Simonsa itd. a jak wiadomo w Holandii jak się wyróżniasz to szybki transfer i budujesz od nowa
Jeżeli będzie bezkompromisowy w United to dobrze, brać za mordy tych lalusi
» 28 czerwca 2024, 08:53 #231
axel52: Wiedział gdzie jest, wiedział jaki zarząd jest.
Jeżeli się rzucał do prawie każdego to sorry jakie to ambicje?
» 28 czerwca 2024, 08:59 #230
Pyra: To zobacz jak funkcjonuje Pep lub Klopp, u niech też albo robisz tak jak oni chcą albo lecisz, podobnie u Conte, Tuchela itd.
Nie każdy ma charakter jak Ancelotti, wielu trenerów z sukcesami to zamordyści, zresztą Ferguson też taki był, Stam, Beckham, Ruud - każdy wyleciał kiedy był na piłkarskim topie
» 28 czerwca 2024, 09:04 #229
NicPozytywnego: Ruud akurat robił kwasy już jako zawodnik United.
» 28 czerwca 2024, 13:55 #228
Kuntakinte: Wszystko wszystkim gdzie transfery??
» 27 czerwca 2024, 17:52 #227
sztejner: Pewnie u Fabrizio, ewentualnie na Transfermarkt. Warto śledzić
» 27 czerwca 2024, 18:24 #226
Kuntakinte: Smieszku
» 27 czerwca 2024, 19:50 #225
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 15:10

Borussia bierze piszczka na asystenta trenera. Czyste kolesiostwo, ale w United gdy na cel transferowy jest Holender to alarm bo Holenderska kolonia się robi xD ps Gratulacje dla Piszczka bo akurat go bardzo lubię
» 27 czerwca 2024, 15:10 #224
DjTED: A gdzie my bierzemy jakiegoś holendra na "asystenta" trenera?
» 27 czerwca 2024, 16:10 #223
Szerszenix: "Manchester United legend Ruud van Nistelrooy is set for a sensational return to the club, according to reports in the Netherlands.


The former PSV Eindhoven boss is in talks with the Red Devils to return to Old Trafford as Erik ten Hag’s assistant." - Metro.

"RvN is expected to return at the club as new assistant coach, as exclusively revealed last week." - F. Romano
» 27 czerwca 2024, 16:45 #222
DjTED: Nie wiadomo jeszcze czy bedzie asytentem czy trenerem napastnikow
» 27 czerwca 2024, 17:35 #221
Queue13: A trenerzy napastników, stałych fragmentów itd. to nie są z góry też asystenci? xD W końcu asystują głównemu trenerowi w treningach konkretnej dziedziny
» 27 czerwca 2024, 18:37 #220
Biniek: Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.
Borussia bierze swojego byłego gracza na asystenta. Tak samo jak my bierzemy Ruuda i nikt nie marudzi, wszyscy są szczęśliwi, bo to Ruud.
Takie sytuacje to żadna nowość w świecie footballu i kompletnie inny temat, niż transfery.
» 27 czerwca 2024, 18:42 #219
Cwr91: Jeśli RvN będzie tak dobrym trenerem jak piłkarzem to może w końcu nasza ofensywa zanotuje jakieś liczby
» 27 czerwca 2024, 15:08 #218
cantona007: W PSV radził sobie bardzo dobrze jako główny manager
» 27 czerwca 2024, 17:22 #217
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 22:05

Jak nasz cudowny EtH wciąż nie wprowadzi żadnych schematów, tylko będziemy dalej modlić się, że Bruno sam wszystko zrobi z niczego + laga na Rashforda + 1000 dośrodkowań na McTominaya, to nawet Święty Józef nie odblokuje ofensywy.
» 27 czerwca 2024, 22:05 #216
Amycus: EXCLUSIVE: Man United plan to add Go Ahead Eagles manager René Hake to new coaching staff for next season.

Hake and Ruud van Nistelrooy expected to be new additions to Erik ten Hag’s staff.

Club side confident and ready to get new contract signed for ten Hag new staff.
» 27 czerwca 2024, 13:31 #215
mikon70: Mam nadzieję, że ktoś od przygotowania motorycznego się też pojawi nowy. Chyba, że audyt wykaże, że to nie tam było źródło problemów kontuzji w ubiegłym sezonie.
» 27 czerwca 2024, 13:42 #214
atotrikos: Problem akurat jest w tym, że my mamy świetnego fachowca od przygotowania ale to zawodnicy są z papieru, nie wytrzymują obciążenia a w ten sposób eliminujemy słabe jednostki. Wcześniej nie biegali, teraz biegają i kontuzje, ciężki jest żywot managera United XD


Mick Clegg to syn Mike'a fachowca który pracował u nas a z resztą, lektura:

seedofspeed.co.uk/mick-clegg
» 27 czerwca 2024, 14:20 #213
mikon70: Ok, dzięki za informację. Nie zagłębiałem się wcześniej za bardzo jeśli chodzi o jego postać. W takim razie problem jeszcze leży nie indziej, bo nie chce mi się wierzyć, że to tylko zawodników problem. Shaw to jeszcze rozumiem, bo on często coś ma. Za to Harry Maguire, który słynął z końskiego zdrowia, miał ich w tym sezonie pewnie tyle, ile nie miał przez całą karierę.
» 27 czerwca 2024, 15:42 #212
GS8GS: No to jeszcze może Vidić na trenera defensorów. Może on nauczy Lindeloffa że nie ma piłek odpuszczonych .

Dwóch nowych członków w sztabie, mam nadzieje że to będzie skutkowało treningami nad indywidualnym rozwojem poszczególnych zawodników, bo potencjał w tych młodych chłopakach jest ogromny.
» 28 czerwca 2024, 07:41 #211
kamilpe: Bruno Fernandes o João Nevesie:

,,Bardzo chciałbym go w Manchesterze United. Ma niesamowitą jakość i jest świetny przy piłce, ale wszystko zależy od Erika Ten Haga."
» 27 czerwca 2024, 12:53 #210
atotrikos: A Milan w tym czasie se podpisze Andre za 25mln XD
» 27 czerwca 2024, 13:20 #209
Biniek: Jak to? Przecież nowy kontrakt odbiera trenerowi władzę nad transferami, a poza tym to wg. wielu z was nigdy takiej nie miał.
» 27 czerwca 2024, 14:01 #208
jayjay2: to stara wypowiedź Bruno z listopada 2023

devilpage.pl/index/news/komentarze/77444/fernandes-wskazal-pilkarza-ktorego-chcialby-w-manchesterze-united/
» 27 czerwca 2024, 14:13 #207
Biniek: To dużo zmienia
» 27 czerwca 2024, 14:22 #206
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 12:18

OFICJALNIE: Łukasz Piszczek został asystentem trenera Borussi Dortmund!

swoją drogą ciekawe czy będzie rozmawiał z Nurim na temat Sancho,bo jak Piszczu dawał wywiad i padło pytanie o Jadona,to nie było zachwytów jeśli chodzi o zaangażowanie anglika
» 27 czerwca 2024, 12:16 #205
atotrikos: Oby go wzięli, nawet za 40mln.
» 27 czerwca 2024, 12:53 #204
StewieGriffin: "Nawet" 40 milionów to jest z naszej perspektywy, z ich perspektywy to jest aż 40 milionów bo byłby to ich rekord transferowy.
» 27 czerwca 2024, 13:10 #203
cantona007: Może Piszczek w przyszłości spełni marzenie i zostanie trenerem Manchesteru United, kto wie :) Tego mu życzę.
» 27 czerwca 2024, 13:57 #202
Paps: Obecne mistrzostwa Europy to już nie to co kiedyś. Były wielkie emocje i walka do upadłego w każdym meczu i tylko najmocniejsze 16 ekip. Nie było miejsca na kalkulacje i grę niemalze towarzyską i ustawiona pod remis,a jeśli już to bardzo rzadko. Teraz grają ekipy, które dostają w kwalifikacjach 0-7 lub ugrają 1 pkt w dwumeczu z Mołdawia. Dlatego oglądamy później takie nudy 0-0 lub 1-1 bez ikry ze strony piłkarzy,bo przecież awansik z 3 miejsca nawet będzie. Wszystko jest niszczone w imię coraz większej kasy, a kibic potrzebny tylko do tego żeby zapłacił, kupił gadżet i oglądał reklamy.
» 27 czerwca 2024, 10:27 #201
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 10:38

Co ty gadasz za głupoty,jak dla mnie jedne z fajniejszych euro,sporo bramek, niespodziankek,Underdogi idą jak wściekłe (nie dla Polski)
Aż z przyjemnością oglądalo się Austrię, Szwajcarię,Albanię, Rumunię

Swoją drogą wskaż mi dziedzinę sportu w której nie ma kalkulacji? Tym bardziej na poziomie mistrzowskim

Ona była i będzie
» 27 czerwca 2024, 10:36 #200
Paps: Kojarzę cię dobrze na tej stronie i mimo, że mam gotowe argumenty na odpowiedź to jednak z tobą nie będę dyskutowal. Mam też mała prośbę: jeśli da radę to nie komentuj moich wpisów w związku z tym co wyżej.
» 27 czerwca 2024, 10:42 #199
kamilpe: @Paps to po co piszesz żeby ktoś nie mógł komentować?
» 27 czerwca 2024, 10:44 #198
Paps: Nie ktoś, tylko konkretnie ta osoba plus jeszcze ze dwie max by się znalazły. To ja decyduje z kim rozmawiam, a z ludźmi o jego kulturze/ mentalności (jak zwał tak zwal) nie zamierzam toczyć dyskusji. Nie zabronię mu konentowac przecież,ale zasugerowałem, że to nie ma sensu bo nie mam ochoty. Proste, prawda?
» 27 czerwca 2024, 10:51 #197
91nc99: Jasne, ze im wiecej druzyn tym mniejsza jakość, ale Jak dla mnie turniej w którym moze tez awansować kilka drużyn z trzecich miejsc sprawia że ostatnia kolejka jest o coś. A ja tam wolę obejrzeć zaciekly mecz dwóch teoretycznie słabszych drużyn, niż o pietruszkę faworytów.
» 27 czerwca 2024, 12:03 #196
Paps: No właśnie to się średnio sprawdziło i ostatnia kolejka grupowa to pokazała. Była zdecydowanie najsłabsza,bo Holendrzy, Francuzi, Anglicy , Portugalczycy,Hiszpanie i Belgowie zagrali sobie na pół gwizdka. Mieli prawie pewne lub pewne wyjście z grupy i zabrakło motywacji żeby walczyć na całego. Tak to widzę.
» 27 czerwca 2024, 12:15 #195
flt32705: Paps,smutna prawda
» 27 czerwca 2024, 12:53 #194
atotrikos: Wg discomirror uzgodniono nowy kontrakt dla Erika Ten Haga ale zarobki pozostają bez zmian, 9mln za sezon.
» 27 czerwca 2024, 09:58 #193
jayjay2: wiesz, że piszesz to pod newsem od Mirror, w którym to wszystko jest napisane?
» 27 czerwca 2024, 10:01 #192
atotrikos: Haha, no to Kloop
» 27 czerwca 2024, 10:07 #191
atotrikos: To chociaż żeby było jakieś porównanie jak inni zarabiają w PL:

Pep Guardiola 20M per season
Jurgen Klopp 15M per season
Mauricio Pochettino 10.4M per season
Mikel Arteta 9.5M per season
ERIK TEN HAG 9M per season
» 27 czerwca 2024, 10:19 #190
kamilpe: Kloppa i Pochettino możesz wykreślić z tej listy już
» 27 czerwca 2024, 10:45 #189
atotrikos: Oczywiście, to kwoty za ostatni sezon.
» 27 czerwca 2024, 11:01 #188
atotrikos: A taki zawodnik do środka pola?
Ja uwielbiam takie transfery a w styczniu mowa była o kwotach rzędu 30-35mln.

x.com/GarbaczPatryk/status/1806230170585481457?t=c_4JZe7WwTULiIkbh3D8nQ&s=19
» 27 czerwca 2024, 09:43 #187
Biniek: Kurde nie wiedziałem, że Vanilla Ice zajmuje się teraz newsami na temat United. I to po polsku!
» 27 czerwca 2024, 09:49 #186
atotrikos: Paul z Tekkena xD
» 27 czerwca 2024, 09:52 #185
Biniek: Ice ice baby:p
» 27 czerwca 2024, 09:55 #184
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 08:36

Ben Jacobs podaje, że Manchester United i PSG rozmawiają na temat transferu Rashforda. Oby to była prawda.
» 27 czerwca 2024, 08:36 #183
atotrikos: Goncalo Ramos & Ugarte ? Fajnie.
» 27 czerwca 2024, 09:07 #182
Biniek: To byłby genialny ruch. Jacobs to raczej wiarygodne źródło, więc kto wie...
» 27 czerwca 2024, 09:18 #181
Pyra: Ramosa ile razy bym nie widział to strasznie podobny do Moraty, ma 5 setek - nie strzeli nic, przyjdzie inny mecz i strzeli bez okazji, strasznie chimeryczny, on stabilizacji na 9 raczej nam nie zapewni jak w L1 nie do końca sobie poradził.
» 27 czerwca 2024, 09:35 #180
Biniek: Za dużo to on się w tej L1 nie nagrał. 1400minut, 11 bramek i 2 asysty.
Ciągle dużo lepiej, niż nasz Halland z TEMU, ale to jednak Francja.
» 27 czerwca 2024, 09:39 #179
atotrikos: Ramos to strzelba rasowa tylko potrzeba zespołu który gra jak zespół a nie na Mbapu czy Ronaldu
» 27 czerwca 2024, 09:44 #178
Pyra: Nie nagrał bo przegrywał rywalizację na 9 z Kolo Muanim czy o zgrozo z Asensio.
» 27 czerwca 2024, 09:45 #177
atotrikos: Tak jak pisałem rok temu, fajnie by było jakby to PSG zostało oscamowane przez Benfikę a my sobie go odkupimy z 50mln i cacy, więcej Portugalczyków w United i jestem zadowolony :)
» 27 czerwca 2024, 09:49 #176
Biniek: No dlatego i tak ładnie tych bramek uzbierał.
Hojlund, będąc pierwszym wyborem w większości meczów, strzelał bramkę średnio co 210minut, grając 2170minit. Ramos strzelał średnio co 130 minut.
» 27 czerwca 2024, 09:51 #175
jayjay2: Pyra: Ramos rozegrał 1.877 minut, 21 razy wychodził w podst. XI
Kolo Muani rozegrał 1.947 minut, 21 razy wychodził w podst. XI

Faktycznie, przegrał rywalizację. A jeszcze warto dodać, że czasem wychodzili razem w podst. XI.

Asensio zagrał na ataku tylko dwa mecze na początku sezonu, gdy Enrique próbował grać 4-4-2.
» 27 czerwca 2024, 09:56 #174
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2024 11:07

Tylko Ramos to typowa 9 i jak trener w ponad połowie spotkań w jego miejsce wystawia zawodników, którzy grali w przeszłości na skrzydłach / ofensywnym pomocniku to chyba coś tu nie gra. Dodatkowo mówimy tu o hegemonie ligi, który strzelił 81 goli a Ramos z tego tylko 11.
Było wielu napastników, którzy w słabszych ligach wykręcali dobre liczby a w PL przepadali, nie mówię, że to jakiś ogórek ale płacenie obecnie za niego ponad 50-60M to jest ruletka.

Zobaczcie sobie ile strzelali Weghorst czy Scamacca w słabszych ligach a ile w PL.
» 27 czerwca 2024, 11:06 #173
Biniek: Czym by się różnił transfer takiego Ramosa, od transferu Hojlunda?

Oprócz tego, że Hojlund kosztował więcej i męczył się w Atalancie?
» 27 czerwca 2024, 12:04 #172
Pyra: Tym, że jeden jest 2 lata młodszy i już u nas jest.
Ja tam widzę w Rasmusie większe pole do rozwoju, dobry trener (Van Nistelrooy), skrzydłowi, którzy będą podawać i Hojlund zacznie strzelać seryjnie.
» 27 czerwca 2024, 12:39 #171
Biniek: Tyle, że on jeszcze nigdzie nie strzelał seryjnie, nie daje nic w defensywie, ma przyjęcie piłki jak Lukaku, mimo postury, wywraca się w zetknięciu z obrońcą i ma celność strzałów na poziomie 25 procent
» 27 czerwca 2024, 13:48 #170
Pyra: akurat skuteczność strzałów ma na poziomie najlepszych, za zupełny brak sytuacji odpowiadają skrzydłowi bo u nas oni nic nie kreują
Rashford i Garnacho jak już się rozpędzą to widzą tylko bramkę, Antony zawsze schodzi do środka lub podaje do tyłu
jak on ma strzelać bez podań? Każda jego bramka to wyszarpana piłka od obrońców lub czekanie na jakiś błąd

I u nas nawet Kane czy Lewy by mieli problem ze strzelaniem, to najpierw trzeba zmienić.
» 27 czerwca 2024, 14:34 #169
Biniek: No nie Pyra, Hojlund zamienia ledwie 26 procent podań na gole.
To są oficjalne statystyki, nie moje wróżenie z kart.
I nie wyszarpuje piłek obrońcom, daje się im przestawiać jak pionek.

Póki co to jest naprawdę słaby zakup i zdecydowanie lepiej wyglądaliśmy bez niego w pierwszej 11.
» 27 czerwca 2024, 14:58 #168
GS8GS: Atotrikos jak dla mnie to fajnie. Ramos to taki typ napastnika wspierającego. Ale wątpie aby PSG na to poszło gdy. Gdy mogą sprowadzić Gruzina z Neapoli czy Leao z Milanu.
» 28 czerwca 2024, 07:47 #167
marcino186: Nie wiem jak inni ale ja mam odczucia ze to Euro jest jakieś nijakie. Człowiek nie czuje już takich emocji jak Np w 2016. Chyba już się starzeje
» 27 czerwca 2024, 08:10 #166
Pyra: Poczekaj do 1/4, jak dobrze pójdzie to będą Niemcy - Hiszpania, Francja - Portugalia, Włochy - Anglia, Austria - Holandia.
Faza grupowa ma to do siebie, że wiele zespołów kalkuluje, szczególnie wtedy, kiedy 3 miejsce daje awans.
» 27 czerwca 2024, 08:14 #165
marcino186: To chyba nie o to chodzi. Nie obejrzałem ani jednego całego meczu na tym euro. Nigdy mi się to nie zdarzało
» 27 czerwca 2024, 08:58 #164
Pyra: Ja obejrzałem kilka i szczerze mówiąc poziom jak na piłkę reprezentacyjną jest bardzo dobry, wiele ekip jest zgranych, już żaden "dobry" zespół bez taktyki, formy a samymi nazwiskami meczów nie wygrywa co pokazała Belgia, Anglia czy wczoraj Portugalia.

A nijakie staje się przeważnie po odpadnięciu Polski a to zdarza się bardzo często.
» 27 czerwca 2024, 09:31 #163
Pochmurny: Głównym problemem wydaje się to, że teraz z grup i tak wychodzi o wiele więcej drużyn. Ten wygrał z tymi, tamten zremisował, a ja nie wiem nawet kto przechodzi dalej. Tak zepsuli te wszystkie imprezy, że głowa mała. Rywalizacja jest na poziomie żałosnym. Po co się starać jak często wystarczy jedno zwycięstwo i tyle aby przejść. To jest paranoja. I promowanie byle czego.
» 27 czerwca 2024, 10:04 #162
Pyra: No tak to wygląda, 3 remisy i wychodzisz.
» 27 czerwca 2024, 11:07 #161
is200second: Bardziej bym powiedział że no Bernardo no game.
» 26 czerwca 2024, 23:20 #160
skylark11: Chyba jednak Bruno więcej znaczy dla tej reprezentacji
» 27 czerwca 2024, 07:41 #159
PauloKuhan: dobrze że łysy miał jaja i pogonił Ronaldo oglądałem 3 mecze portugali ten chłop jest kołem u wozu tej drużyny i poza machaniem łapami nic nie ma
» 26 czerwca 2024, 23:07 #158
Biniek: Dokładnie. Wystarczy spojrzeć, co taki Rasmus wyczynia na tych mistrzostwach. Od razu widać różnicę klas. Ogień.
» 27 czerwca 2024, 07:01 #157
Pyra: Nie no ludzie bez jaj, gdzie 39 letni napastnik do PL, tu o wiele młodsi wysiadali.
» 27 czerwca 2024, 07:47 #156
PoProstuMariusz: Biniek, tutaj właśnie nie masz racji. Nie ma żadnej różnicy, oboje słabo grają :)
» 27 czerwca 2024, 08:16 #155
Pyra: Smutne to trochę patrzeć na takiego CRa ale to jest sprawa ich trenera, Leao też strasznie kaleczy na tych mistrzostwach, Portugalia na papierze ma mega mocną ekipę a tylko Bruno, Bernardo i Vitinha ciągną ten wózek.
Może też być tak, że przyjdzie jakiś ważny mecz, CR załaduje 2 bramki i znowu cały świat będzie się nim podniecał.
» 27 czerwca 2024, 08:21 #154
Biniek: Mariusz powiem Ci w sekrecie, że to był sarkazm:p
» 27 czerwca 2024, 08:30 #153
PoProstuMariusz: Biniek, to w takim razie mnie złapałeś, haha :D
» 27 czerwca 2024, 09:36 #152
Biniek: Mariusz zrzucimy to na wczesną porę:p
» 27 czerwca 2024, 09:44 #151
Spiker2405: Mój idol żelek już się skończył. Nabrałem się myśląc, że skoro radzi sobie w lidze pastuchow to coś ugra na tym euro. A tu nawet nie mogę krzyczeć Siuuu do nawet karnego czy kolejnego pustaczka.

W Europie go już nie chcą, to najlepiej będzie jak zakończy karierę, bo sam skończy jak ten pastuch.
» 26 czerwca 2024, 22:48 #150
M4S73R: Jeszcze nie było takiego pastucha z takimi osiągnięciami i rekordami jak ten pastuch z Portugalii a i co najważniejsze nie zdążył się jeszcze żaden pastuch grający tak długo na wysokim poziomie.
» 26 czerwca 2024, 22:51 #149
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 22:55

Nie wyklucza to faktu, ze już czas na niego żeby odejść z repry i przestać blokować miejsce młodym. Narcyz z wybujałym ego :D
» 26 czerwca 2024, 22:53 #148
PauloKuhan: liga arabi saudyjskiej to nie jest poziom reprezentacji portugali nie wiem o jakim wysokim poziomi mówisz
» 26 czerwca 2024, 23:28 #147
Lokator23: Ronaldo mozna lubic lub nie ale obrazac go to wstyd. Fakt ,ze to juz nie ten sam pilkarz co kiedys ale to nie zmienia faktu ,ze to najlepszy pilkarz jaki kiedykolwiek gral. Pewnie bardzo dlugo nie bedzie takiego talentu jak on. Gosc pobil praktycznie kazdy rekord wygral praktycznie wszystko , strzelil ponad 800 bramek grajac w Europie. Wygrywal mistrzostwo w 3 roznych ligach. Gdzie nie poszedl tam strzelal i wygrywal. Facet ma wiecej samozaparcia i dyscypliny niz cale obecne United razem wziete. Nie podoba mi sie to co Ronaldo zrobil w United po swoim powrocie , uwzam ze jego wielkie ego troche rujnuje mu opinie bo gdy gral w Realu mogl mowic co chcial bo byl genialny. Teraz umiejetnosci juz nie te same a ego zostalo. Podsumowujac panowie Ronaldo to legenda pilki nozne o nim bedziemy opowiadac wnuka , wiec szanujmy go
» 26 czerwca 2024, 23:57 #146
DjTED: Talent + olbrzymia praca. Taka na 1000 procent. Messi ma talent + jego autyzm.
» 27 czerwca 2024, 05:33 #145
Pyra: Messi to i sterydy brał ale lepiej o tym nie wspominać, to niepodobne jest.
» 27 czerwca 2024, 08:16 #144
szymek1193: Cały skład Portugali w rezerwie wynik mówi za wszystko
» 26 czerwca 2024, 22:44 #143
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 22:52

Taaaa w rezerwie :D dostali od Gruzji w piczke, jak my od CP a wymówki typu rezerwa czy kontuzje przy takiej ekipie, to śmiech na sali.
» 26 czerwca 2024, 22:51 #142
szymek1193: Ty jesteś śmiechem na sali. Tylko Ronaldo bym z podstawy wynik mówi za siebie.
» 26 czerwca 2024, 23:10 #141
grhaa: Nie ma co usprawiedliwać. Gruzini powalczyli i mają awans, oby tylko teraz z Hiszpanią zagrali tak i ich wyrzucili z turnieju
» 26 czerwca 2024, 23:12 #140
Bylak: Nie ma Bruno, nie ma Portugalii.
» 26 czerwca 2024, 22:36 #139
DjTED: Nie ma Bruno nie ma Manchesteru
» 26 czerwca 2024, 22:40 #138
Rochanv: Kvaradonna jest niesamowity
» 26 czerwca 2024, 22:24 #137
Banan: To ile tam chciała Benfica za tego Antonio Silva?
» 26 czerwca 2024, 22:18 #136
PauloKuhan: a za ignacio ile i za tego nevesa? to samo pomyślałem ,trzeba to lige utemperować bo teraz za wszystkich wołają 100mln
» 26 czerwca 2024, 23:02 #135
DjTED: Ale ten Gruziński bramkarz lata na tym euro
» 26 czerwca 2024, 22:13 #134
Bylak: Inacio dzis slabo.
» 26 czerwca 2024, 22:09 #133
Bylak: Antonio Silva dramatyczny.
» 26 czerwca 2024, 22:14 #132
szymek1193: Niech tylko wejdzie Bruno Bernardo Vitinha będzie po Gruzji
» 26 czerwca 2024, 21:42 #131
Dodge: Oby nie, Węgry niech jadą do domu.
» 26 czerwca 2024, 21:58 #130
kamilpe: Dla mnie karny, dziwna decyzja sędziego
» 26 czerwca 2024, 21:29 #129
insane: Hej ludziska,
Pierwszy raz mogę dostać ostrzeżenie za coś za co warto, więc proszę o chwilkę uwagi. W zeszłym roku urodziły mi się trzy córki i walczymy o ich zdrowie. Jak ktoś może po prostu udostępnić na swoich profilach to bardzo Was proszę. Nic poza dobrym słowem zaofiarować nie mogę, po prostu proszę o pomoc, bo chcielibyśmy tylko żeby dziewczynki miały szanse na pełną sprawność. Z góry wielkie dzięki!
siepomaga. pl/walka-trojaczek
» 26 czerwca 2024, 21:27 #128
gorzky: sam byłem wcześniakiem i dołożę cegiełkę. zdrówka dla dzieci.
» 26 czerwca 2024, 21:32 #127
MaciasDevil: Zdrówka dla dziewczynek. W końcu jesteśmy United :)
» 26 czerwca 2024, 22:27 #126
insane: Serce rośnie, a dobro wraca, pamiętajcie.
Dziękuję!
» 26 czerwca 2024, 22:48 #125
Lokator23: Admni dajcie to na glowna , zrobmy zbiorke dla chlopaka. U nas i tak nic sie nie dzieje ,niech powisi zbiorka troche na glownym a na pewno cos sie uzbiera. Zdrowia chlopie zycze i 3mam kciuki
» 26 czerwca 2024, 23:16 #124
wrobel1992: Ja Wróblewski…jakbym miał innym Wróbelkom nie pomóc! Trzymajcie się !
» 27 czerwca 2024, 01:34 #123
Biniek: Nigdy nie biorę udziału w tego typu zbiórkach, ale dla kolegi z DP zrobię wyjątek. Powodzenia!
» 27 czerwca 2024, 07:07 #122
trojanc: Wpłacone . Dużo zdrowia :)
» 27 czerwca 2024, 08:16 #121
WujekGizmo: Wpłacone. Zdrówka dla dziewczynek !
» 27 czerwca 2024, 09:52 #120
flt32705: Po wypłacie wpłacę teraz nie mam bo jestem dziadem
» 27 czerwca 2024, 13:09 #119
szymek1193: Portugalia w rezerwacjach dlatego i tak wygrają
» 26 czerwca 2024, 21:07 #118
M4S73R: W meczu Gruzja - Portugalia szybko strzelił ten z siódemką na plecach.
» 26 czerwca 2024, 21:03 #117
DjTED: Portugalia już w rezerwach :D
» 26 czerwca 2024, 21:00 #116
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 21:02

Duet Inacio - Silva mógłby u Nas tworzyć parę jak Rio i Vidic przez kilka lat.

Edit - jednak bez Silvy
» 26 czerwca 2024, 20:59 #115
MaciasDevil: Przyszedłem po ten edit :D
» 26 czerwca 2024, 21:06 #114
PauloKuhan: a Ignacjo ci sie podobał? to już lepiej pepe sprowadzić, w obronie dużo biegać nie trzeba więc co się liczy jak nie doświadczenie
» 26 czerwca 2024, 23:12 #113
blanco1987: Fajnie jakby Garnacho dostal pare minut w następnym meczu.
» 26 czerwca 2024, 20:18 #112
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 20:01

Na ten moment Węgry z Słowencami awansują z 3 punktami, a Ukraina z 4 nie :D
» 26 czerwca 2024, 19:57 #111
blanco1987: I to jest piekno piłki nożnej.
» 26 czerwca 2024, 20:02 #110
mervel: Co jest pięknego w fakcie że porównuje się drużyny z trzecich miejsc które są totalnie w różnych grupach
» 26 czerwca 2024, 21:53 #109
DjTED: Jezu ta Belgia jest chyba jeszcze gorsza niż Anglia
» 26 czerwca 2024, 19:47 #108
GS8GS: A zagra z Francją która zdobyła jedną bramkę mniej niż my. W sumie to Belgia i Francja strzeli po dwi brami, po jednej stracili.
» 26 czerwca 2024, 20:53 #107
Kilerek7: Di Marzio podaje, że MU pyta o skrzydłowego Dana Ndoye z Bolonii 23 lata, ktoś coś więcej o nim?
» 26 czerwca 2024, 19:04 #106
M4S73R: Manchester United jest przygotowany na powitanie Masona Greenwooda na przedsezonowym treningu - jeśli nie uda im się go sprzedać w ciągu najbliższych 14 dni.

Napastnik będzie mógł zgłosić się na trening przedsezonowy z resztą składu. United mają wrócić na trening 8 lipca.

[@DiscoMirror]
» 26 czerwca 2024, 18:58 #105
GandiGanda: To byłby HIT
» 26 czerwca 2024, 19:07 #104
GreenGOD: czyli nie wroci bo najlepsze kluby swiata sie o niego zabijajom
» 26 czerwca 2024, 19:17 #103
DjTED: To będzie hit jak on wejdzie na trening. Coś czuję, że nawet jak nie dopna, żadnego transferu to nie wpuszcza go na stadion. Przedłuża mu urlop, albo coś w tym stylu
» 26 czerwca 2024, 19:37 #102
Biniek: "Transfer" na który wszyscy czekamy.
» 26 czerwca 2024, 20:06 #101
Freddie: Bedzie trenowal ale nie bedzie gral. Po prostu sprzedadza go pozniej.
» 26 czerwca 2024, 20:24 #100
GS8GS: No to pierwsze wzmocnienie już znamy. Ciekawe po ilu meczach przyspawa do ławki Antonego.
» 26 czerwca 2024, 20:55 #99
Lokator23: A Ci swoje. Mason mowil ,ze nie chce wracac do Anglii bo wie co go czeka i ma racje. Brytole nie dadza mu zyc a chlopak chce spokoju. Trudno stracilismy talent i trzeva sie z tym pogodzic ,niech chlopak robi to co dla niego najlepsze.
» 26 czerwca 2024, 23:20 #98
boro: Szkoda że u nas już nie ma Lukaku
» 26 czerwca 2024, 18:09 #97
DjTED: A co malo masz pilkarzy do nabijania sie z nich?
» 26 czerwca 2024, 18:38 #96
M4S73R: Szkoda to że tutaj nadal Maguire jest.
» 26 czerwca 2024, 18:46 #95
axel52: Czyli wygląda na to, że zmusili go do usunięcia zapisòw o dużej władzy w transferach.
I bardzo dobrze, a jak tak się nie stało to za chwilę czekamy na kolejne cyrki transferowe.
» 26 czerwca 2024, 17:11 #94
szymek1193: Okienko otwarte, a tutaj dalej porażka jak co roku tylko media ??
» 26 czerwca 2024, 17:10 #93
M4S73R: Mało kto działa na rynku, pewnie dopiero po ME.
» 26 czerwca 2024, 18:23 #92
boro: Działań może i mało ale dogadań między piłkarzami a klubami pewnie sporo. Po ME będą tylko klepnięcia. A my z tego co wiem nie jesteśmy dogadani z nikim
» 26 czerwca 2024, 18:28 #91
M4S73R: Z Ten Hagiem jesteśmy dogadani :D
» 26 czerwca 2024, 18:42 #90
tarantula1990: Tak sobie czytam tą całą wymianę zdań...

Ogólnie bliżej mi do stwierdzenia, że jednak prolongowanie tej umowy to najlepsze możliwe rozwiązanie (już pomijam, że nawet nie wiemy na jakich warunkach to wszystko będzie organizowane).

Nie przedłużanie ETH kontraktu (skoro juz się decydujemy, żeby go zatrudnić) i myślenie "jak odpali to wtedy w połowie sezonu mu przedłużymy" jest bardzo naiwne :)

Jeżeli klub pokaże całemu światu, że ETH nie ma zaufania i silnej pozycji, to jak myślicie, jak zareagują nasi piłkarze? Mam dziwne wrażenie, że w przeszłości był już Trener (przez duże T), który był "na krótkim" terminie i jak to wpłynęło na motywację naszych piłkarzy to chyba każdy pamięta. Moim zdaniem jeżeli powiedzieliśmy "A" - czyli zostajemy z ETH to musimy powiedzieć "B" i dać mu kontrakt, chociażby po to, żeby pokazać zaufanie i wzmocnić jego pozycje w drużynie.

Inna sprawa ... analizując argumenty przeciwników takiego rozwiązania i orędowników "nie przedłużania" umowy w tym momencie - pamiętajcie, że każdy kij ma dwa końce. Jeżeli byśmy nie dali mu nowgo kontraktu, a on by faktycznie odpalił, to jaka mamy pewnosc, że będzie chcial przedłuzyć umowe z Klubem, ktory w niego nei wierzył i zostawił go tylko na zasadzie "opcji zapasowej"? ETH ma wielkie EGO (az za wielkie) i jestem w stanie uwierzyć, że brak przedluzenia kontraktu moglby odebrać ambicjonalnie i niekoniecznie to byłoby dobre dla Klubu.

Ja bym sie wstrzymał z ocenianiem ruchów INOES w tym zakresie. Ja myśle, że oni wiedzą co robią i mają dobry ogląd sytuacji. Pożyjemy zobaczymy.

PS. Jeżeli faktycznie ETH nie ogarnie i będzie trzeba go zwolnic (tak jak co niektórzy tu złowróżą) to się go zwolni i tyle. Umowa będzie skonstruowana tak, żeby obie strony były usatysfakcjonowane i przygotowane na różne scenariusze. Ja tam wierze w ETH i INOES. Damy rade

GGMU
» 26 czerwca 2024, 16:26 #89
gorzky: Dla profesjonalnego piłkarza nie powinno mieć znaczenia czy trener ma kontrakt na miesiąc, rok czy 10. Klub opłaca jego kontrakt i ten ma się za to wywiązywać ze swoich obowiązków najlepiej jak potrafi bo inaczej sprzedaż. Tym razem nie będzie resetu bo przyjdzie nowy manager, tym razem będzie dyrektor sportowy i leniom już się nie uda prześlizgnąć przy zmianie managera.
» 26 czerwca 2024, 16:49 #88
tarantula1990: no nie powinno, a jednak mam wrażenie, że u nas miało (co zresztą było komentowane przez różne mniej i bardziej ważne osoby) :) chyba w tym jednym się ze mną zgodzisz ?:)

to czemu nie sprzedali 3/4 składu po epizodzie z Rangnickiem? I epizodach z każdym innym trenerem, kiedy przestało im się chcieć biegać?

No właśnie.

Ja wiem, że dla wszystkich to takie zero-jedynkowe. Tak powinno być i już!
Nie ma wyników? - trener out
Piłkarz nie biega albo ma gorszy okres? - OUT,
Chcemy kupic konkretnego pilkarza? To kupujmy co za problem!
Kupilismy piłkarza, za grube miliony, ktory nie wypalił? - wina trenera!

Mam dziwne wrażenie, że to nie takie proste jak wszystkim się wydaje, ale już nie będę wchodził w dyskusje, bo to zwyczajnie nie ma sensu.

Powtórzę tylko po raz n-ty - wierze, że INOES to odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu i wiedzą dużo lepiej od nas co jest dobre dla klubu.
» 26 czerwca 2024, 17:43 #87
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 16:26

Czy Lją będzie pauzował za kartki, bo chyba 2 wyłapał?
XD
» 26 czerwca 2024, 16:23 #86
Remix81: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 16:26

Najgłupsza decyzja ever pozostawienie jako trenera ETH.
» 26 czerwca 2024, 16:22 #85
Rashy10: Przedstaw twoim zdaniem mądrzejszą oraz najmądrzejszą decyzję alternatywną.
» 26 czerwca 2024, 16:30 #84
KlejnotNilu: nie bo to najlepsza możliwa decyzja
» 26 czerwca 2024, 16:54 #83
waletpl: Za tyle pobitych rekordów powinien solidną podwyżkę dostać.
» 26 czerwca 2024, 15:07 #82
Domestos: Do końca grudnia go zwolnią.
» 26 czerwca 2024, 14:49 #81
Pyra: Daj nr lotka.
» 26 czerwca 2024, 14:58 #80
Braks: Chyba kiepski moment na transfery bo niewiadomo kto się połamie na turniejach. Najważniejsze żeby Martinez wrócił zdrowy. Argentyna trzyma formę
» 26 czerwca 2024, 14:33 #79
giermeq: Oho, kolejny wysyp ekspertów na devilpage
» 26 czerwca 2024, 14:10 #78
kamilpe: Adam Crafton z "The Athletic" podaje, że Manchester United rozważa sprzedaż praw do nazwy Old Trafford w celu zwiększenia przychodów klubu. Pomogłoby to w renowacji Teatru Marzeń lub wybudowaniu nowego stadionu. Dodatkowo rozważane jest podniesienie cen biletów.
» 26 czerwca 2024, 14:07 #77
Paps: Powinien dostać kontrakt na rok, a jeśli na dłużej to z jakimś zapisem, że w przypadku nieosiągnięcia konkretnych celów można go zwolnić bez wypłacania ekwiwalentu.
» 26 czerwca 2024, 13:42 #76
Pyra: Szkoda, że piłkarze nie mają takich zapisów.
Chciałbym tylko przypomnieć, że tu ludzie mają ból 4 liter o 9mln odprawy kiedy "zawodowi" piłkarze pobierają z kasy co sezon 200M + 25M w bonusach.
» 26 czerwca 2024, 14:49 #75
Paps: Myślę, że jednak pojedynczy piłkarz nie jest aż tak ważny i decyzyjny dla klubu jak trener (no chyba że jest się np Messim czy CR7). W zasadzie Twój pomysł nie jest głupi byłbym za takim zapisem, że jak grasz totalny piasek/sprawiasz spore problemy wychowawcze to gaża obniżona.
» 26 czerwca 2024, 16:47 #74
atotrikos: Prędkości km/h na ojro:

1. Mihaila 35.8
2. Ndoye 35.6
3. Hojlund 35.5
4. Leao 35.4
5. Frimpong 35.2
6. Mendesa 35.1
7/8. Mbappe/Tierney 35
10. Mudryk 34.9

Narazie podium dla wieżowca jest, mógłby jeszcze co postrzelać xd
» 26 czerwca 2024, 13:09 #73
DevoMartinez: Większość chyba nie potrafi zrozumieć, że jeśli chcieli zmienić zakres jego obowiązków które gwarantowała mu stara umowa to trzeba było ją renegocjować. Stąd negocjacje i nowy kontrakt w miejsce starego. Obowiązki menagera mają byc ograniczane bardziej do roli trenera, transferami i wizją jak ma grać zespół mają się zajmować inni ludzie. W końcu może będzie jakaś kontynuajca pracy między wymianami trenerów. A nie, że co zmiana to zmiana stylu i pforilu zawodników jakich potrzeba. Dawno to powinno być zrobione.
» 26 czerwca 2024, 12:50 #72
lipeklukas: W pełni się zgadzam.
» 26 czerwca 2024, 13:09 #71
Seszele: DevoMartinez co niektórych wyjaśnił.
Ci którzy są zdziwieni nowym kontraktem i walą komentarze pt. KLUB MEM sami w tej chwili okazują się być memami. Właśnie w tym miejscu uwidacznia się brak podstawowej wiedzy u wybranych użytkowników. I jeszcze ktoś te bzdety lajkuje.
» 26 czerwca 2024, 13:10 #70
zuk: Seszele, bo wypowiedz DevoMartinez moglby skonczyc na:
"Wiekszosc chyba nie potrafi zrozumiec" ;)
» 26 czerwca 2024, 13:27 #69
SonofSparda: Bardzo dobrze. Odciąć go całkowicie od transferów, bo chłop dobiera chyba zawodników na podstawie Football Managera.
» 26 czerwca 2024, 13:29 #68
sztejner: SonofSparda
- z jednej strony masz rację,z drugiej strony część użytkowników zaczyna być totalnie uprzedzona do Holendrów jak i Eredivisie - i to też zaczyna być jakimś wpadaniem w paranoję że wszyscy z tej ligi/tego kraju to są beznadziejni,nie nadają się do United na pewno są pupilkami Van Gaala i Erika
Nie mówię że akurat Ty jesteś tak niechętnie nastawiony,ale dość często jak łączą z nami jakiegoś grajka to pierwsze co to trzeba obadać czy nie miał przypadkiem przeszłości w Eredivisie
» 26 czerwca 2024, 13:34 #67
Pyra: Gdybyśmy mieli do wyboru ETH sprzed dwóch lat (kiedy 95% DP trzepało na samą myśl o nim) lub DeZerbiego, Tuchela, Southgate czy Pochettino teraz to nikt na tą czwórkę nawet by nie popatrzył.

Prawda jest taka, że United po odejściu Fergusona strasznie się pogubiło i teraz trzeba to naprawić a trener, który jest tu 2 lata, zna wszystkich zawodników i w sezonie kiedy nie było 60 kontuzji potrafił ugrać 3 miejsce z 75pkt jest pewniejszym wyborem niż nowy wynalazek.
» 26 czerwca 2024, 13:39 #66
Biniek: To, że kontrakt powinien być renegocjowanie to chyba każdy rozumie.
W oczy kłuje jedynie wydłużenie kontraktu o 2 lata. Mam tylko nadzieję, że w nowym kontrakcie nie ma zapisu o niebotycznej kwocie dla Ten Haga, w przypadku wcześniejszego zwolnienia.
» 26 czerwca 2024, 13:55 #65
StewieGriffin: DevoMartinez - z jednej strony masz rację, z drugiej warunki umowy można zmienić bez konieczności jej przedłużania. Myślę, że Ten Hag ma świadomość, że rozegrał najgorszy sezon od odejścia Fergiego ( a konkurencja była spora), Holender raczej nie był na mocnej pozycji negocjacyjnej. Sam pomysł ze zmianą jego funkcji w umowie bardzo dobry, przedłużenie już nie koniecznie a w szczególności o 2 lata. Mogli chociaż o ten rok. Trochę słabo to wygląda, że gość po takim sezonie w nagorde dostaje nowy kontrakt, z taką samą pensją.
» 26 czerwca 2024, 14:20 #64
Kundziu: Chyba zapominacie, że umowa jest dwustronnym porozumieniem. Rozumiem, że jeśli pracodawca z wami chciałbym renegocjacji umowy to też zrezygnowalibyście lekką ręką ze wszystkich zapisów, żeby tylko pracodawca na tym zyskał. Godna podziwu postawa.
Mnie to dziwi, że nie zażądał jeszcze wyższego uposażenia.
» 26 czerwca 2024, 14:25 #63
Biniek: Na jakiej podstawie Ten Hag miałby żądać wyższego wynagrodzenia?
On tu nikomu łaski nie robi.
» 26 czerwca 2024, 14:32 #62
Kundziu: Na takiej podstawie geniuszu, że klub zmienia mu warunki umowy w trakcie jej obowiązywania.
Jeżeli tracisz jakieś zapisy w starej umowie to dostajesz coś w zamian, żeby opłacało ci się podpisywać nową. No chyba, że ktoś jest takim januszem biznesu, że daje się obrabiać na każdym kroku.
» 26 czerwca 2024, 14:34 #61
Biniek: To co piszesz miałoby sens, gdyby klub chciał zmienić warunki umowy po udanym sezonie.
8 miejsce, nietrafione transfery, fuksem uratowana Liga Europy( pomijam że te rozgrywki to i tak wstyd dla takiej marki jak United), kadra w rozsypce... Ten Hag ma szczęście, że w ogóle jest jeszcze w tym klubie, a ty coś o podwyżce...
» 26 czerwca 2024, 14:39 #60
StewieGriffin: Kundziu - tylko że druga strona, oprócz wygrania Fa Cup nie dała dosłownie żadnych argumentów do utrzymania swojej posady. Ty napisałeś tak, jakby jakiś pracownik po dobrym roku poszedł do szefa negocjować podwyżkę a w przypadku Erika mamy sytuacje gdzie on dostał szansę na poprawę swojego wizerunku, otarł się o zwolnienie i w jakiś sposób pracodawca robi mu przysługę zatrzymując go na stanowisku. W takiej sytuacji chyba tylko wybujałe ego może się czegoś domagać. Nie jestem, nie byłem przeciwnikiem Ten Haga i nie przeszkadza mi to, że on dalej będzie trenerem ale nie popadajmy w paranoję, że zaraz się okaże, że on łaskę zrobił że został
» 26 czerwca 2024, 14:42 #59
Pyra: Tylko sprawa wygląda też tak, że jakby zwolnili ETH to ten znalazłby pracę jeszcze tego lata i to z bardziej ogarniętymi strukturami a my byśmy wybierali między Tuchelem, Conte a De Zerbim.
Kompany spadł z ligi a teraz siedzi w Bayernie, jak ktoś pokazał już, że trenować potrafi to nawet po wpadce jest ciągle zatrudniany, trenerzy pokroju Ole czy Lamparda nie osiągając nic w poważnej piłce mogą liczyć na zatrudnienie tylko w ogonach tabeli lub z sentymentu w klubie macierzystym.
» 26 czerwca 2024, 14:53 #58
Biniek: Pyra czy ty chcesz powiedzieć, że Ten Hag jest lepszą marką od Manchesteru United?
Chłop wróciłby może do Ajaxu i tam się bawil w lidze holenderskiej. Prawdziwa magia dzieje się jednak w Premiere League.
» 26 czerwca 2024, 14:58 #57
Pyra: Twierdzę, że spokojnie znalazłby zatrudnienie w ligach top3 w zespołach z LM i strukturach, które są bardziej ogarnięte od nas.
Myślisz, że jego zwolnienie byłoby dla niego końcem świata? Każdy kij ma dwa końce a jak pokazuje historia po Alexie nawet takie tuzy jak LVG czy Mou tu poległy więc ja wierzę Jimowi, że w złych strukturach nie można zwalać wszystkiego na trenera i słusznie.
» 26 czerwca 2024, 15:01 #56
StewieGriffin: No to w tych innych klubach gdzie miałby czystą kartę mógłby czegoś wymagać. U nas był bezpośrednio po beznadziejnym sezonie, w którym on też sporo zawinił. Przecież oczywistym jest, że gdyby sytuacja w klubie była normalna to ten Hag wyleciał by na zbity pysk, ale z racji tego, że nie jest a on został to powinien pójść na ustępstwa.
» 26 czerwca 2024, 15:01 #55
Kundziu: W takim razie powinien zostać zwolniony. Jednak już wiemy, że tu zostaje i klub chce renegocjacji umowy, która kończy się za rok. To nie jest umowa w nagrodę, tylko dla zmian w zarządzaniu. Teraz muszą się porozumieć tak, żeby jedna i druga strona była zadowolona.
Przestańcie więc pisać bzdury o tym, że po co ma dostawać 3 letnią umowę.
Najlepiej gdyby wszyscy pracowali dla klubu pro bono.
Jeżeli traci władzę, którą miał na mocy starej umowy to teraz dostaje inne rzeczy w zamian, żeby chciał podpisać nową. Inaczej zostaje i posiada wszystko przez rok na obecnych zasadach albo odchodzi i klub wypłaca mu wszystko co w umowie zapisano.
» 26 czerwca 2024, 15:03 #54
Kundziu: Nie Stewie, to niech pracownik przychodzi do pracodawcy. To pracodawca przychodzi do pracownika, bo to klub zmienia mu umowę.
» 26 czerwca 2024, 15:05 #53
UnitedWeStand: @StewieGriffin
"W takiej sytuacji chyba tylko wybujałe ego może się czegoś domagać."
Widzę, że ominąłeś masę wypowiedzi ETH z tego sezonu, bo powiedzieć że ma on wybujałe ego, to jak nie powiedzieć nic.

ETH zawsze ma rację i wie wszystko najlepiej, a jak ktoś ma inne zdanie, to otrzymuje zakaz wypowiadania się. Ciężko się doliczyć ilu dziennikarzy otrzymało zakazy zadawania pytań, a ilu zakaz w ogóle pojawiania się w sali konferencyjnej, bo m.in. śmiali skrytykować styl gry zespołu.

W sumie, to dziwne że Dalot nie został odsunięty od składu po tym jak skrytykował publicznie taktykę ETH, ale na jego szczęście, to pozostali boczni obrońcy byli kontuzjowani, a gracze z akademii, to są wykorzystywani wyłącznie w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. W kolejce do gry na bokach obrony, to przed juniorami jest nawet Antony.
» 26 czerwca 2024, 15:06 #52
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 15:11

Zaraz, zaraz, ale kto mówi o pracy pro bono? Przecież pensja zostaje utrzymana taka sama i z tym nikt nie ma wielkiego problemu. Po raz kolejny - mogli zmienić mu warunki posady, bez konieczności wydłużania umowy, to jest jak najbardziej normalne. Utrzymał pensję, dostał wsparcie nowych pracodawców - to serio mało benefitów po tak słabym sezonie? Jeżeli ma w sobie jakąkolwiek sportową złość i chęć udowodnienia, że ten sezon był przypadkiem po pracy to to by zaakceptował obecną sytuację i, że jakieś konsekwencje musi ponieść. Jeżeli by się stawiał to out bo po raz kolejny powtórzę - gościowi wyrządzono przysługę, że wgl tu został
» 26 czerwca 2024, 15:09 #51
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 15:12

Pyra: Twierdzę, że spokojnie znalazłby zatrudnienie w ligach top3 w zespołach z LM i strukturach, które są bardziej ogarnięte od nas.- Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Jakoś dwa lata temu nikt się o niego specjalnie nie bił.

ETH najwyraźniej sam chce tu zostać i godzi się na zmianę warunków z więc o co ty walczysz Kundziu?
» 26 czerwca 2024, 15:10 #50
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 15:18

Kundziu - to naprawdę zaczyna brzmieć tak z twoich wypowiedzi, że on nam zrobił łaskę, że został XD

Dobrze, ja rozumiem, że to pracodawca przychodzi do pracownika zmienić umowę a nie odwrotnie. Jednak pracodawca nie przychodzi do trenera, któy miał wspaniały sezon, chce go pół Europy i musi zrobić wszystko żeby zachęcić go do pozostania, tylko przychodzi do pracownika, który miał bardzo słaby rok i tak na dobrą sprawę powinien zostać zwolniony, ale dostanie jeszcze jedną szansę NA WARUNKACH PRACODAWCY.


Zdania swojego raczej nie zmienimy. Zostawię to tak, że moim zdaniem przedłużanie umowy to błąd, powinni pozbawić go kilku funkcji jak decyzyjność w sprawie transferów i dać ten ostatni rok szansy zgodnie z podpisanym pierwotnie kontraktem. Mam nadzieję, że w tej nowej umowie będzie chociaż widniał stosowny zapis o możliwości zwolnienia ETH gdyby jednak sytuacja się nie poprawiła. Oczywiście chodzi mi o zwolnienie bez żadnych większych konsekwencji finansowych dla klubu
» 26 czerwca 2024, 15:16 #49
Kundziu: Sory Stewie, ale kompletnie się z tobą nie zgadzam. Piszesz jakbyś emocjonalnie do tego podchodził kompletnie nie znając zasad zawierania umowy.
1. To nie ETH prosi o nową umowę tylko klub renegocjuje umowę, żeby wprowadzić zmiany w starej.
2. Skoro klub chce renegocjaji umowy to obie strony coś tracą i coś innego zyskują. Widocznie klub uznał, że woli dać mu 3 letnią umowę, żeby zrezygnował z innych rzeczy, które miał w starej.
3. Nie mogli mu zmienić warunków umowy bez dawania niczego w zamian, bo nikt poza tobą zapewne się na to nie zgodzi.
» 26 czerwca 2024, 15:18 #48
Kundziu: Jaką szansę?? Chłopie, on ma rok kontraktu. Jeśli klub go nie chce to niech mu wypłaca rekompensatę i się rozstają. Tu nikt nikomu nie robi łaski.
» 26 czerwca 2024, 15:20 #47
Biniek: Ale to ty piszesz, że holender powinien zażądać podwyżki.
» 26 czerwca 2024, 15:28 #46
StewieGriffin: 1. Umowa zostaje renegocjowana żeby ETh stracił pewne uprawnienia, z których się nie wywiązał, albo inaczej - wywiązał się w tragiczny sposób ( np. wybory personalna transferów) chociaż wszyscy włącznie z Holendrem, że on powinien stracić pracę a nie tylko wybrane uprawnienia,
udogodnienia
2. Ale on z niczego nie rezygnuje. Mu pewnie funkcje zostają odebrane bo zawiódł w nich na całej linii. To jest ta istotna różnica, ta umowa nie zostaje renegocjowana dlatego, że zmienił się właściciel ani dlatego, że ktoś z zarządu ma takie widzimisię tylko dlatego, że ETH źle wywiązywał się ze swoich zadań.
3. No właśnie rzecz w tym, że może XD właśnie na tym polega różnica między pracodawcą i pracownikiem, że to pracodawca dyktuje warunki. Klub mógł ale nie musiał zaoferować Erikowi przedłużenia umowy. Tak samo jak Holender mógł ale nie musiał zaakceptować nowych warunków umowy bez przedłużania okresu jej trwania i wtedy można było się pożegnać. Na pewno ETH nie był w żadnej pozycji negocjacyjnej a ostateczna decyzja zawsze należy do pracodawcy czyli w tym przypadku do klubu. Po takim sezonie, nikt nie miał obowiązku przedstawiać Holendrowi jakiś bonusów czy benefitów wynikających z tego, że zostaną mu odebrane pewne funkcje.
» 26 czerwca 2024, 15:29 #45
StewieGriffin: Kundziu - a chcesz mi powiedzieć, że po takim sezonie to że gośc zostaje na stanowisku nie jest szansa? Kto powiedział, że klub go nie chce? Klub go chce, ale na określonych warunkach. Podpisał umowę do 2025 roku. Uprawnienia zostają mu zabrane a umowa zostaje zmieniona nie bez powodu tylko dlatego, że źle wywiązywał się ze swoich obowiązków. Więc te uprawnienia zostają mu odebrane, ale dostaje ten ostatni rok, który gwarantuje mu kontrakt żeby zapracować sobie na to, żeby zostać na dłużej. Jaki byłby problem, żeby podpisać nowy kontrakt w trakcie sezonu, gdyby było już wiadomo czy pomysł Holendra zaskoczył? No serio, czego Ty nie rozumiesz?
» 26 czerwca 2024, 15:35 #44
Kundziu: 1. Masz rację jeśli to o czym się mówi było faktem (jego władza w transferach).
2. Straci to o czym mowa w pkt1, a może i więcej (bo nie znamy zapisów umowy). Jeśli masz zapis w umowie i pracodawca chce, żebyś zawarł nową umowę to musisz dostać coś w zamian, bo inaczej się na nią nie zgadzasz i pracodawca ma problem, bo musi szukać nowego pracownika a wszyscy wiemy że pomimo poszukiwać takiego nie znalazł.
3. Pracodawca dyktuje warunki, gdy za drzwiami ma już nowego potencjalnego pracownika. W innej sytuacji to sobie może dyktować i tak jak w pkt drugim nie ma pracownika.

To klub chce zmian w kontrakcie. Jeśli ETH miałby zostać to klub nie może sobie zmieniać czegokolwiek w starej umowie bez jego zgody. Klub sam się załatwił latając po trenerach.
» 26 czerwca 2024, 15:45 #43
sisinho: Podpisywanie nowej umowy to coś w stylu podpisywania umów z Jones'em, który pauzuje 3/4 sezonu. Ma facet jeszcze rok kontraktu, jak do grudnia czy stycznia będziemy w top 3, będziemy grali ładnie dla oka i przy okazji punktowali to mogą podyskutować o nowym kontrakcie, bo przy 8 miejscu w grudniu odprawa nie będzie wynosiła pół roku a 2,5 roku.
» 26 czerwca 2024, 12:24 #42
uzio: Potencjalni piłkarze, mogą nie być zainteresowani przychodzeniem do klubu w którym za rok ma się zmienić trener.
» 26 czerwca 2024, 13:06 #41
sztejner: Tak samo jak zmienił się po tym roku ??
» 26 czerwca 2024, 13:10 #40
JohnLocke: To jest jakas prowokacja. Gosc dostal kontrakt na 3 lata, gramy totalny piach, nikt nie wie co jest pinć, dymy w druzynie, transfery psu w du*e, byla dyskusja czy w ogole ma zostac w klubie to daja mu nowy kontrakt.

Okaze sie ze ostatni sezon to nie przypadek, bedzie potrzeba go zwolnic i znowu placenie za zerwanie kontraktu.

NASZ KLUB TO MEM.
» 26 czerwca 2024, 12:16 #39
kamilpe: Man Utd jest zainteresowane Milosem Kerkezem który może być dostępny za kwotę w przedziale 45-50 mln €. [Fabrizio Romano]

Kerkez to ogromny talent. Mocno wierzę w ten transfer. Kerkez, Inacio/Silva i obrona będzie wyglądać już inaczej.
» 26 czerwca 2024, 11:50 #38
Skalniak1989: Ja myślałem że 10 mln Kerkez kosztuje. Nic nie pokazał na razie a ty już piszesz że ogromny talent
» 26 czerwca 2024, 12:00 #37
jayjay2: Na pewno sprzedadzą swojego podstawowego obrońcę za 10 mln, rok po tym, jak kupili go za 17.87 mln euro
» 26 czerwca 2024, 12:05 #36
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 12:05

@Skalniak1989 a ok, to przepraszam. Myślałem inaczej.
» 26 czerwca 2024, 12:05 #35
atotrikos: Kerkez może odejść za 35mln, podobno XD

Wiśnie mogą się kłócić albo wziąć X2, dużo zależy od zawodnika. Moim skromnym powinni znać swoje miejsce w szeregu a jeśli nie to znajdzie się ktoś ciekawe za okolice 30mln:

Ait-Nouri
Lewis Hall
Estupinian
Guttierez

Chociaż wolałbym sprawdzonego w lidze bo tu obrońcy najczęściej się potrafią "zdziwić" jakie jest tempo w UK.
» 26 czerwca 2024, 12:24 #34
Rochanv: Lewis Hall? jakim cudem? jak on 30 czerwca przejdzie do Newcastle po wypozyczeniu wiec mieliby by go kupic i kilka dni pozniej sprzeedac?
» 26 czerwca 2024, 12:48 #33
atotrikos: Aż tak wszystkimi się nie interesuje i nie wiedziałem, że już wszystko mają klepnięte. Sam zawodnik dobrze rokuje i się rozwija ale cóż, do zapomnienia.
» 26 czerwca 2024, 13:08 #32
Pyra: Estupinian dobry dzik, zawsze stwarza zagrożenie z przodu
» 26 czerwca 2024, 13:43 #31
GS8GS: Przecież my jesteśmy drużyna top 4-6. I to jest realne miejsce dla nas aktualnie.
Historia historia ale prawda jest brutalna że przez ostatnia dekadę zjechaliśmy bardzo.

Jeszcze nie tak dawno, dosłownie dni, tygodnie wstecz pojawiały się tutaj plotki o Soutgatcie, a faza grupowa pokazała że nie ma on pomysłu jak poukładać taką mocna pakę, a co dopiero jakby musiał sobie radzić z naszą kadra trapioną kontuzjami.

Przedłużamy kontrakt z trenerem. To teraz pora na wietrzenie szatni i transfery nowych zawodników.

Osobiście jeszcze czekam na info ze do sztabu dołączą Ruud i nowy trener przygotowania fizycznego.
» 26 czerwca 2024, 10:51 #30
Pyra: Teraz w Anglii są dwa zespoły na topie: Arsenal i City, reszta będzie zależała od kontuzji / formy czy jak poradzą sobie nowi trenerzy.
Liverpool nie ma tak silnej kadry jak się niektórym zdaje, tam może być to samo co u nas po odejściu Fergusona, wszyscy liderzy są grubo po 30-stce, nowy trener, nowa taktyka itd.
AV ma LM od nowego roku i w lidze to odczują, Tottenham to Tottenham a Chelsea dalej kupuje hurtowo bez ładu i składu.
» 26 czerwca 2024, 11:45 #29
GS8GS: Ja bym powiedział że Klopp odmłodził Liverpool, sprowadził 2 nowych atakujących, odmłodził środek boiska, ograł w poprzednim sezonie 3 albo 4 wychowanków. Więc nie zostawił zajechanego składu 30 latków. Okey możemy tak mówić o Salahu czy VanDijku ale generalnie nawet na koniec zostawił bardzo mocny skład.
» 26 czerwca 2024, 12:36 #28
Pyra: Ale czy ci nowi będą grać tak jak pod Kloppem? U nas też wielu piłkarzy zeszło ostro z tonu kiedy nie mieli Alexa nad sobą.
Liverpool słynął często z tego, że zawodnicy jak Wijnaldum, Miller czy Henderson zostawiali 100% zdrowia na boisku a przed / po Liverpoolu widać było ich braki i gorszą grę.
» 26 czerwca 2024, 13:30 #27
GS8GS: Te role automatycznie przyejmują kolejni, popatrz na Virgila, McAllister, Elliot, Diaz. Oni mają tam kilku trwardych mendalnie zawodników będących w stanie liderować.
Popatrz na Real odchodzą legendy a nowi zawodnicy są w stani być liderami na boisku i walczyć co upadłego Valverde, Rudiger, Bellingham.

U nas z tym troche cienko było, ale jest Bruno którego dużo młodych zawodników chwali, jest Evans który dla mnie jest wielkim zaskoczeniem. Myśle że ten sezon wykreuje kolejnych liderów których nam potrzeba.

Trudno prognozować jak Liverpool odnajdzie się pod wodzą nowego trenera, i jak duże frycowe on zapłaci, ale nie zmienia to faktu że kadrowo w mojej ocenie dostał drużyne z top3.
» 26 czerwca 2024, 20:48 #26
kamilpe: Manuel Ugarte has chances to leave PSG this summer as the club is open to selling him in case of good proposal.
Manchester United made contact with PSG, talks were on several players and possibilities including Ugarte; no bid has been submitted yet. [Romano Fabrizio]

W Sportingu był kozakiem, w PSG forma trochę upadła + kwota będzie zaporowa.
» 26 czerwca 2024, 10:49 #25
vieeeri: Nie widzę podstaw, dla których PSG miałoby chcieć sprzedać Ugarte za cenę podobną do kupna z zeszłego roku. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zebrać budżet na Joao Nevesa
» 26 czerwca 2024, 11:14 #24
atotrikos: I się nie mylisz Vieeei, PSG myśli o Nevesie żeby sparować go z Vitinhą którego uwielbia Lucho. (Kto ogląda treningi Portugalii widać jak chłopak wręcz klei się do Bruno Fernandesa)

Muszą więc sprzedać Ugarte lub wypożyczyć z opcją wykupu co jest świetnym rozwiązaniem dla nas.
» 26 czerwca 2024, 11:41 #23
kamilpe: Dokładnie, wypożyczenie z opcją wykupu to najlepsze rozwiązanie. Jeśli zawodnik się sprawdzi to zostaje, jeśli nie to opuszcza klub. Z chęcią bym zaryzykował bo jak odpali to będzie idealny następca Casemiro w racjonalnej kwocie.
» 26 czerwca 2024, 11:49 #22
atotrikos: Najgorsze w tym układzie byłoby "oszukanie" nas czyli grając kozaka by dostać kontrakt.
Coś jak pierwszy a drugi sezon Casemiro XD
» 26 czerwca 2024, 12:25 #21
atotrikos: INEOS się nie poddaję w sprawie Todibo:

BREAKING: INEOS have hired a lawyer in an attempt to unblock the transfer of Jean-Clair Todibo to #mufc. [@sachatavolieri]
» 26 czerwca 2024, 10:48 #20
vieeeri: To jest chore xD Rozumiem gdyby np. zgłosił się Tottenham i położył 35M za Todibo, a przy okazji Man Utd dał 15M i Francuz przeszedłby do nas. Natomiast jeżeli prawdą jest, że Man Utd chce zapłacić te kwotę w granicach 40M to żadnej specjalnej promki dla Utd. Niech papuga załatwia nam Todibo nim ktoś go podbierze.
» 26 czerwca 2024, 11:17 #19
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 11:26

No chore przepisy właśnie, gdyby przeszedł za 3 mln i "dziękuję bardzo" to jest problem ale w takim układzie jaki?
» 26 czerwca 2024, 11:24 #18
Queue13: Ja nie rozumiem, dlaczego nie można tego rozwiązać w sposób, że Todibo przyjdzie, ale nie będzie zgłoszony do rozgrywek LE... Bo przecież to nas ogranicza, że 2 drużyny są w tych samych rozgrywkach
» 26 czerwca 2024, 11:31 #17
Clsco: Gdyby kupowało city, to zapewne nie było by problemu.
» 26 czerwca 2024, 12:02 #16
StewieGriffin: Pensja po takim sezonie powinna być obniżona, ale na to raczej były małe szanse. Jednak, mam nadzieję, że w nowym kontrakcie pojawią się dwa zapiski - ograniczenie władcy w sprawie transferów i jakaś opcja zwolnienia bez konieczności wypłaty odszkodowań w przypadku gdy zespół skończy np poza pierwszą szóstką,
» 26 czerwca 2024, 10:02 #15
Biniek: Powonien mieć płacone na akord.
Wygrany mecz? Jest kasa.
Remis? Zostaje na zero.
Przegrana? ETH płaci klubowi.
» 26 czerwca 2024, 10:23 #14
sztejner: Proponowałeś podobne rozwiązanie u siebie w firmie ??
» 26 czerwca 2024, 10:38 #13
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 10:43

U mnie w firmie, za takie wyniki, jakie miał ETH w zeszłym sezonie ,nie miałbyś czasu niczego zaproponować, bo stałbyś już po zewnętrznej stronie zamkniętych drzwi.
» 26 czerwca 2024, 10:40 #12
atotrikos: "u mnie w firmie" XD
» 26 czerwca 2024, 10:45 #11
mervel: Pochwal się Biniuś jaki w Twojej firmie jest ekwiwalent FA cup :)
» 26 czerwca 2024, 10:57 #10
Biniek: Ja nie jestem Biniuś. Mój nick to Biniek.
Zapamiętaj albo zamilknij, bo twoje dziecinne zaczepki nie robią na mnie wrażenia;)
» 26 czerwca 2024, 11:02 #9
Paruwa12ipol: ,,świnia? Dla ciebie pan świnia" Biniek ty chłopie nie porównuj swojej pracy w firmie IT gdzie zarabiasz 4k na miesiąc do pracy menadżera największego klubu na świecie. To dwa zupełnie różne światy
» 26 czerwca 2024, 11:39 #8
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2024 11:47

Paruwa(idealny nick dla ciebie) ja z IT nie mam nic wspólnego, a za 4k to pracowałem jakieś 20 lat temu.
Jesteście tak słabi w obrażaniu innych, że tymi próbami obrazacie samych siebie.
I żaden z was nie jest na tyle bystry, żeby ogarnąć, że ja tylko odpowiadam na zaczepkę sztajnera.
On napisał o rozwiązaniu u mnie w firmie, ale atotrikos przyczepił się do mnie. Sztajner porównał moja pracę z do pracy Ten Haga ale ty i mervel czepiacie się mnie.
Tacy jesteście bystrzy;)
» 26 czerwca 2024, 11:44 #7
mervel: No ale pochwal się więc tymi wynikami a nie rób teraz wywody obrażonego chłopca :)
» 26 czerwca 2024, 12:33 #6
Biniek: Dlaczego miałbym się na ciebie obrażać mervel? Nie jesteśmy kolegami, jesteś dla mnie kompletnie nieistotny.
To nie mój problem, że jesteś moim małym stalkerem;)

W mojej firmie nie ma ekwiwalentu za FA Cup. W mojej firmie nie rozlicza się pracowników z wygranych/przegranych meczów. W mojej firmie liczą się wyniki. Albo je masz, albo ich nie masz.
Tu nie uratujesz się jedna dobra umową, jeśli cały rok miałeś marne wyniki. Tu nie ma miejsca na głupie tłumaczenia i nikt nie przedłuży z Tobą kontraktu, jeśli nie przynosisz spodziewanych efektów.
Tak jest w każdej, poważnej firmie.

Przecież wy to wszytko wiecie, rozumiecie. Po prostu nie potraficie trzymać ciśnienia, kiedy ktoś ma inne zdanie na temat ten Haga.
No chyba, że nie rozumiecie, ale wtedy mogę wam tylko współczuć:)
» 26 czerwca 2024, 12:41 #5
mervel: No i tu wchodzi kwestia perspektywy i finalnego wyniku mimo wszystko. Czy dana firma nie byłaby zadowolona ostatecznie gdy po słabym roku wbija pracownik z ogromnym sukcesem dla firmy? I do tego dystansując największą konkurencję?
Bo ja tak widzę ostatecznie ten sezon- beznadziejny w dłuższej perspektywie, ale finalnie dający spory sukces i mimo wszystko puchary w nowym sezonie.
A skoro nowy zarząd oficjalnie przyznał że słabe wyniki to nie tylko wina managera... To czas chyba temu uwierzyć.
» 26 czerwca 2024, 13:05 #4
Biniek: FA Cup to nie jest jakiś wielki sukces.
Patrząc całościowo, to był jednak sezon porażek.
Czy na pewno o to chodziło, żeby dać się dominować drużynom z dołu tabeli, przegrać ze wstydem najprostszą grupę LM, skończyć ligę na 8 miejscu, zgarnąć komplet niechlubnych rekordów, nakupowac niewypałów za kupę kasy i fartem wycisnąć kilka dobrych wyników?
Jeszcze żeby była poprawa w jakimkolwiek elemencie gry, ale nie ma.
Dzisiaj jesteśmy w gorszej sytuacji kadrowej, niż przed przyjęciem Ten Haga, a to nie jest przecież tak, że nie wydajemy pieniędzy.
Ten puchar FA wielu zamyślił oczy.
» 26 czerwca 2024, 13:20 #3
DoktorFootballu: Za brak awansu do LM jego pensja również powinna być mniejsza o 25%.
» 26 czerwca 2024, 09:50 #2
brazylianwisnia: Powinni wynegocjować brak odprawy jeśli drużyna nie będzie w top 4 a zarząd zdecyduje się go zwolnić. Po 2 sezonach "rozbiegowych" taka klauzula byłaby jak najbardziej na miejscu.
» 26 czerwca 2024, 09:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.