Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nottingham Forest – Manchester United 0:1. Casemiro przedłuża pucharowe nadzieje United

» 28 lutego 2024, 22:42 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Nottingham Forest (1:0) w 5. rundzie Pucharu Anglii. Przepustkę do ćwierćfinału FA Cup dała bramka Casemiro. Czerwone Diabły w kolejnej rundzie zmierzą się z Liverpoolem.
Nottingham Forest – Manchester United 0:1. Casemiro przedłuża pucharowe nadzieje United
» Casemiro zdobył zwycięskiego gola dla Manchesteru United w meczu z Nottingham Forest | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Sofyan Amrabat
Victor Lindelöf
Raphael Varane
Diogo Dalot
Scott McTominay
Casemiro
Antony
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Marcus Rashford
Amad Diallo
Kobbie Mainoo
Jonny Evans

Oddano 31 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie na City Ground mogło zacząć się znakomicie dla Manchesteru United. W 4. minucie swoją szansę miał Antony, który dostał szansę w wyjściowym składzie po raz pierwszy od pucharowego starcia z Newport County (4:2). Czerwone Diabły miały rzut rożny, który sprytnie rozegrali Bruno Fernandes i Alejandro Garnacho. Portugalczyk zagrał następnie wzdłuż pola karnego, a na piętnastym metrze dobrze znalazł się Antony. Piłka po mocnym strzale Brazylijczyka z lewej nogi odbiła się jednak tylko od poprzeczki.

Otwarcie spotkania w wykonaniu Manchesteru United mogło się podobać, bo w 7. minucie goście mieli kolejną szansę. Sofyan Amrabat przytomnie rozciągnął akcję na prawą stronę, tam Antony zagrał na obieg do Diogo Dalota, a Portugalczyk dostrzegł w szesnastce Scotta McTominaya. Szkot uderzył piłkę głową w środek bramki i ułatwił interwencję Mattowi Turnerowi.

Im dłużej trwało spotkanie, tym Czerwone Diabły częściej oddawały inicjatywę ekipie Forest. W 19. minucie do poważnego wysiłku zmuszony został Andre Onana. Akcja gospodarzy rozpoczęła się od złego zagrania Sofyana Amrabata. Przed szansą stanął Taiwo Awoniyi, strzelił mocno z ostrego kąta, a dobrą interwencję na swoim koncie zapisał bramkarz Manchesteru United.

Gracze Forest często dochodzili pod pole karne Czerwonych Diabłów, ale mieli mocno rozregulowane celowniki. Uderzenia graczy Nuno Espirito Santo były albo niecelne, albo blokowane.

W 33. minucie kolejną okazję miał Scott McTominay. Szkot znów otrzymał dobrą piłkę od Diogo Dalota, uderzył piłkę głową z sześciu metrów, ale znów jego uderzenie obronił golkiper Nottingham Forest.

Przed przerwą na City Ground mieliśmy jeszcze dwie godne odnotowania akcje. Najpierw niecelny strzał oddał Neco Williams, a kilka minut później niecelną próbę na swoim koncie zapisał Casemiro. Gdyby obaj zawodnicy wykazali się większą skutecznością, to mogły to być naprawdę spektakularne trafienia.

Drugą połowę lepiej zaczęli gracze Nottingham Forest. Gospodarze w 49. minucie mogli objąć prowadzenie po szybkiej akcji. W finalnym etapie Anthony Elanga zagrał do rozpędzonego Taiwo Awoniyi’ego, ten strzelił mocno z czternastu metrów, ale na szczęście w środek bramki i ułatwił interwencję Andre Onanie. Dwie minuty później Kameruńczyk był znakomicie ustawiony po strzale Divocka Origiego.

W 58. minucie na City Ground mieliśmy kontrowersję. Rozpędzony Marcus Rashford wpadł w pole karne Nottingham Forest i został wzięty w „kleszcze” przez Murillo i Danilo. Powtórki pokazały, że Murillo mocno pracował łokciem. Sędziowie nie dopatrzyli się jednak przewinienia Brazylijczyka.

W 63. minucie bliski zdobycia efektownej bramki był Bruno Fernandes. Kapitan Manchesteru United zdecydował się na zaskakujące uderzenie zza pola karnego zewnętrzną częścią stopy. Piłka nabrała ciekawej rotacji, dokręcała się w kierunku okienka bramki Forest, ale ostatecznie przeleciała metr od spojenia. W kolejnych minutach Portugalczyk dwukrotnie uderzał na bramkę Forest, lecz były to strzały za słabe, aby zaskoczyć Turnera.

W końcówce drugiej połowy nad drużynami zaczęło unosić się widmo dogrywki. Piłkarze podkręcili więc tempo. Czerwone Diabły często gościły pod bramką Nottingham Forest, ale wykazywały się sporą nieskutecznością. Niecelne strzały na swoim koncie zapisali Marcus Rashford i Casemiro.

W 89. minucie Manchester United w końcu dopiął swego. Czerwone Diabły miały rzut wolny z lewej strony boiska po faulu Elangi. Piłkę na krótki róg zdecydował się zagrać Bruno Fernandes. Tam w szesnastce dobrze znalazł się Casemiro i sprytnym uderzeniem głową zaskoczył Matta Turnera!

Manchester United w ćwierćfinale Pucharu Anglii zmierzy się z Liverpoolem, który w środowy wieczór pokonał Southampton.

Nottingham Forest – Manchester United 0:1 (0:0)
Bramki: Casemiro 89’

Nottingham Forest: Turner – Williams, Felipe, Murillo, Toffolo – Yates (Reyna 90’), Danilo (Ribeiro 90’)– Elanga, Gibbs-White, Origi (Hudson-Odoi 79') – Awoniyi

Manchester United: Onana – Dalot, Varane, Lindelof, Amrabat (Evans 90') – Casemiro, McTominay (Mainoo 90') – Antony (Diallo 72'), Fernandes, Garnacho – Rashford


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Nottingham Forest vs Manchester United. 5. runda Pucharu Anglii
Następny news »
Będzie szlagier! Z kim zagra Manchester United w ćwierćfinale Pucharu Anglii?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (252)


GS8GS: Nico William ma mieć 50mln euro klazuli.

Jeśli faktycznie w klubie ktoś jest na tyle głupi i zamierza go skreślić to hiszpan wydaje się bardzo ciekawym kąskiem na rynku transferowym.
» 1 marca 2024, 12:32 #252
atotrikos: Onana vs fani Nottingham:

vm.tiktok.com/ZGeUJKJXU/
» 1 marca 2024, 09:23 #251
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2024 09:04

Viktor Gyokeres has 31 goals and 10 assists in 34 games for Sporting since joining from Coventry last summer.

Liczę na ponowną współpracę na linii United - Sporting :D
» 1 marca 2024, 09:03 #250
tygrys26: No no, może poczekamy aż zagra drugi sezon na takim poziomie?
A nie kupimy po jednym za 80mln, a później płacz ze wtopione 80mln
» 1 marca 2024, 09:32 #249
sztejner: Tygrysku

Tak źle i tak nie dobrze

Olejemy go w to okienko,pójdzie przykładowo do City i będzie pisanie "City umie w transfery/my jak zawsze tylko "zainteresowani" i nic po za tym"

Z jednej strony dać mu drugi sezon i sprawdzić czy to nie one season wonder,ale z drugiej jak pójdzie do ligowego rywala to płacz że po niego nie poszliśmy
» 1 marca 2024, 10:07 #248
Jimo12: Chelsea i Arsenal również się nim interesują Orny niedawno podawał, będzie batalia o tego zawodnika w PL, a jeszcze niedawno można było go za 10mln z Premierschip wyciągnąć. xd
» 1 marca 2024, 10:35 #247
Alex45: W Arsenalu szykuje się przebudowa skłądu 6 piłkarzy na sprzedasz , jak myślicie czy warto kogoś kupić z Arsenalu do obrony ,pomocy ,Ataku czy nawet na bramkę ?
» 1 marca 2024, 08:34 #246
mycka86: Warto. Ale nikogo z tych, których sami chcą się pozbyć.
» 1 marca 2024, 08:44 #245
atotrikos: Saka zamieniłby Arsenal na Manchester? :)
» 1 marca 2024, 09:23 #244
tygrys26: Zależy kogo chcą się pozbyć
Bo takoego Odegaarda bym chętnie zobaczył w United czy też Salibr bądź Gabriela.
Ale pewnie chcą się pozbyć jakichś cieniasów typu Cryinchenko
» 1 marca 2024, 09:33 #243
Jimo12: Alex45 Chyba wymianienie zawodników z ławki rezerwowych na lepszych, takich jak Nketiah, Nelson, Cedric, Partey, ESR same tuzy futbolu xd
» 1 marca 2024, 10:28 #242
Alex45: Chcą się pozbyć Nketiaha. Rowe czy Ramadeyla, może Ramadeyla za onane?
» 1 marca 2024, 11:44 #241
Michal10: Jeśli klub taki jak aktualnie Arsenal chce się kogoś pozbyć, to nie powinno nas to w ogóle interesować.
» 1 marca 2024, 13:18 #240
skylark11: Manchester United i jego skauci to jeden z klubów monitorujących postępy Roony’ego Bardghjiego w tym sezonie
» 1 marca 2024, 07:16 #239
tygrys26: Z tego co czytałem to chlop siedzi na ławie podobno, ale nie weryfikowałem i ciekawe ile w y prawdy
» 1 marca 2024, 07:31 #238
karolj: z tego co czytałem to siedzi na ławie dlatego, że nie chce podpisać nowej umowy, a w lato zostanie mu rok kontraktu
» 1 marca 2024, 08:51 #237
tygrys26: Aaaa no chyba że tak. Ogólnie to jestem ciekaw komentarza osób które mówiły, że Greenwood po za piłka taki czas to na pewno juz jest słaby.
Ten Bardhji tez bedzie po za pilka pewnie czas jakby nie patrzeć jak dalej vedzie grzał ławę
» 1 marca 2024, 09:35 #236
Litosci: Niezły szantaż w sumie. Albo podpisujesz albo ława…
» 1 marca 2024, 10:12 #235
karolj: Więcej chyba by za niego zarobili jakby grał i strzelał. Chyba, że ma jakąś klauzulę.
» 1 marca 2024, 10:54 #234
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2024 07:02

Śmiechy z Pogby a moim zdaniem to najlepszy nasz SP od czasów Scholesa pewnie ,Mc Tominay może i strzelić 15 goli w sezonie ale nigdy nie da nam tych magicznych zagran co Paul w formie ,szkoda że głowa mu nie dojechala i też już teraz każdy dobitnie wie że Fergi się jednak nie pomylil w 2013 roku puszczajac go do Juve
» 1 marca 2024, 07:02 #233
Stanior: No to może twoje zdanie, ze najlepszy od czasów Scholesa. Ja tam wolałem Carricka, który tyle nie oferował w ofensywie ale za to więcej pracował i właśnie ciężka praca się mecze wygrywa, zwłaszcza gdy mecz się nie układa i trzeba gonić wynik wtedy liczy się charakter, poświęcenie oraz to co kto ma w głowie. Pogba miał w baniaku małpkę bijącą dwoma talerzami.
» 1 marca 2024, 07:20 #232
cantona007: Ja pamietam, że Pogba pokazywał raz na jakiś czas jakieś magiczne zagrania, ale dużo częściej znikał w meczach i nigdy nie był tytanem pracy niestety.
» 1 marca 2024, 07:29 #231
tygrys26: Ciężka praca się wygrywa mecze? Fred ciężko pracował i co z tego? Jak chwile później podał do przeciwnika, lingrad tez dużo się starał I co z tego? Wygladal jak zagubiony chłopiec biegający po boisku. I tak można jeszcze kilku wymienić.
Mecze wygrywa ske umiejętnościami, zgraniem i pomysłem na daną drużynę (wszystkiego brakuje w United), a nie zaangażowaniem
» 1 marca 2024, 07:32 #230
Michal10: Na pewno lepszy był niż Casemiro.
» 1 marca 2024, 08:07 #229
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2024 08:09

Ale głupoty piszesz tygrysek. Zaangażowaniem się nie wygrywa? Przecież właśnie to jest ten główny element, który został u nas wyplewiony i według mnie głównie z braku tego wszystko wygląda jak wygląda.
Skąd wiesz jaki jest plan na drużynę? Myślisz, że nikt wyżej postawiony wraz z ETH nie mają planu? Po prostu grają sobie w piłeczkę? Plan jest, ale jak co 2 zawodnik ma wywalone na pressing, na walkę o piłkę i oddanie serducha to nic z tego nie ma, a to wszystko składa się właśnie na zaangażowanie.
Także dawno większej głupoty nie przeczytałem.
» 1 marca 2024, 08:08 #228
cantona007: @tygrys26 mecze wygrywa się umiejętnościami, tylko jeżeli razem z nimi idzie zaangażowanie. Jeśli brakuje zaangażowania na boisku, to co z tego, że zawodnik ma talent, w Premier League to nie przejdzie. Przykłady można by tu wymieniać, chociażby Pogba, Sancho etc. gdzie talent piłkarski pewnie jest, ale psychika nie dojechała.
» 1 marca 2024, 08:22 #227
mycka86: Z Pogbą jest podobnie jak z Nanim. Ich kompilacje na youtubie wyglądają niesamowicie. Statystyki też ich bronią. Ale większość nie pamięta, że na każdy 1 dobry mecz mieli 4 słabe, w których notowali po 10 strat i grali z przeciwnikiem.
» 1 marca 2024, 08:47 #226
tygrys26: No i teraz kolejny jeszcze zaraz napisze, że Nani słaby był xD
Ale odkleję macie tutaj
» 1 marca 2024, 09:04 #225
Michal10: Jak tu traktować kogokolwiek poważnie, temu już Nani nie pasuje. Ręce opadają.
» 1 marca 2024, 09:20 #224
tygrys26: Co jak co ale Michał ma rację
Jak kogoś tu poważnie traktować? XD
Jak dla kogoś Nani był słaby, można kogoś nie lubić ale trzeba przyznać, że ktoś jest dobry.
Dajmy na to ja uważam Rashforda za słabego piłkarza i myślę, że powinien odejść ale też przyznaje że poprzedni sezon miał Kozak i chwała mu za to.
» 1 marca 2024, 09:36 #223
Leh: Się kłócicie, a wszyscy doskonale wiecie, że ani sam talent, ani samo zaangażowanie nie wystarczą.
Możesz biegać na boisku dwa razy więcej niż rywal, ale przy braku umiejętności to nie wystarczy - możesz tym wygrać mecz, ale nie tytuł.
Możesz mieć największy talent, ale jak nie będziesz biegał, walczył o każdą piłkę, to ponownie - możesz wygrać mecz, ale nie wygrasz tytułu.
To zawsze jest kombinacja umiejętności, potwornie ciężkiej pracy i mentalu. Tak jak jest to kombinacja indywidualności i zespołowości. Piłkarzy i trenera. Transferów i treningów. A do tego zwykłego szczęścia.
» 1 marca 2024, 10:32 #222
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2024 12:06

Nie twierdzę, że Nani był słaby. Tylko, że był bardzo nierówny, podobnie jak Pogba. Jeden i drugi potrafili zagrać genialne zawody, gdzie w pojedynkę wygrywali mecz, po czym 3-4 dni później być najgorsi na boisku i zaliczać same straty.

Co moim zdaniem powoduje, że Pogbę nie należy oceniać jako topowego gracza. Topowi pomocnicy jak Kimmich, Kroos, KDB, Rodri niemalże nigdy nie schodzą poniżej pewnego poziomu i zawsze robią robotę.
» 1 marca 2024, 11:59 #221
karassas: Porównywanie Naniego i Pogby pod kątem stabilności formy jest po prostu nie trafione. Czy Nani był nierówny, no był. Tylko raz, że to była inna epoka piłkarska, a dwa, że to są dwie różne pozycje.

Nani był skrzydłowym i to jeszcze w czasach gdy przede wszystkim wymagało się od skrzydłowych żeby robili różnicę mijając jednego czy drugiego rywala robiąc miejsce innym. Nawet teraz to jest bardzo ważne, a wtedy było jeszcze bardziej. Dlatego on musiał grać na ryzyku. Przez co zdarzały mu się gorsze mecze. Oczywiście możemy dyskutować czy Nani był w swoich czasach topem czy może jednak nie bo mógł mimo wszystko być bardziej równy. Ale nie zmienia to faktu, że był on wyśmienitym skrzydłowym, a już na pewno na tyle dobrym żeby grać w pierwszym składzie w większości klubów z topu Europy.

Pogba z drugiej strony był pomocnikiem i to raczej taką 8 czasem nawet próbowali zrobić z niego 6. Na tej pozycji wymaga się od gracza przede wszystkim stabilności. Dołoży coś magicznego to genialnie, wartość dodana. Ale 6 i 8 ma przede wszystkim wygrać środek pola. Może grać bardziej bezpiecznie i tragedii nie ma. Dlatego nierówność u Pogby praktycznie skreśla go jako dobrego gracza. Oczywiście miał talent, ale to po prostu nie wystarczyło.

Porównując go do Scotta to jest przepaść. Oczywiście Scott wybitny nigdy nie był, nie jest i nigdy nie będzie. Ale to nie zmienia faktu, że takich ludzi chcesz mieć w kadrze. Możesz wystawić go wyżej i masz pewność, że znajdzie się w sytuacji i ją wykorzysta. Możesz go wpuścić żeby zagrał twardo i wyłączył z gry rywala. Nawet jeśli się uprzesz to wystawisz go jako śo (patrz reprezentacja) i jakoś tam się odnajdzie. Pewnie na śo nie będzie jakoś super, ale z braku laku zagra tam.
» 1 marca 2024, 13:31 #220
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2024 05:50

Z tym banem dla Pogby - nikt nie powie ze karma nie wraca.
Paul mógl zostac u nas jeszcze pare lat, ewentualnie odejsc jak czlowiek gdzies do Hiszpanii/Arabów (czulby sie dobrze w muzulmanskim zlocie).
Dobrze wiedziec ze Juventus w koncu dostal cios w plecy po tym jak wykiwal nas drugi raz.
Pogba pierwsze mial z rok kontuzje a teraz dostal ban, który jak sie skonczy Paul bedzie miec 34 lata...
Szkoda pilkarza - trafil u nas na okres przejsciowy i przez brak odpowiednich autorytetów w druzynie i trenera który umialby okielznac jego szalona glowe, zniszczyl sobie kariere.
» 1 marca 2024, 05:49 #219
Paps: Mi tam go nie szkoda. Owszem, talent mial, ale nie chcialo mu sie ciezko pracowac wiec ma to na co zasluzyl. Nie rozumiem czemu ktos mialby go nianczyc, to nie jest jedyny dobry zawodnik na swiecie. Podobnie jak on wyladowal Mario Balotelli. To nie jest wina zadnych "brakow autorytetow" , bo przeciez ten czlowiek mial wokol siebie swietnych pilkarzy i trenerow, to po prostu len i głupiec
» 1 marca 2024, 08:53 #218
waletpl: Poszły ploty, że Milinkovic-Savic ma już dość Arabów i chce odejść z Al Hilal. Zgadnijcie z jakim klubem jest wiązany? ;)
» 1 marca 2024, 03:35 #217
tygrys26: Byle do nas nie trafił, po sezonie w Arabii potrzebny kolejny sezon, żeby od wrocil do formy zeby grac w Europie. A chlop juz wtedy będzie miał z 30 lat xD
» 1 marca 2024, 07:33 #216
Litosci: Casemiro za Milinkovica-Savicia i wszyscy zadowoleni
» 1 marca 2024, 10:19 #215
MANmanyUTD: Będą baty w niedzielę. City rośnie a United po lepszej serii już w dołku i gubi się nawet przy Fulham, Luton czy Forest.
Nie wiem co City by musiało wymyśleć żeby pozwolić nam zaistnieć w tym meczu :) ale oczywiście będę się łudził dalej :D
» 1 marca 2024, 00:40 #214
Cwr91: Mam przeczucie że wygramy w niedzielę. Nic na to nie wskazuje i pieniędzy bym na to nie postawił, ale coś tak czuję w kościach że będzie niespodzianka
» 29 lutego 2024, 22:18 #213
KlejnotNilu: martwię się o twoje kości, żebyś jakiegoś złamania nie doznał po takich przeczuciach :D
» 29 lutego 2024, 22:53 #212
Leh: Dobrze wiedzieć, bo ja też i myślałem że zwariowałem. A tak - nawet, jeśli zwariowałem, to nie jestem w tym sam.
» 29 lutego 2024, 22:54 #211
Mastori: Takie mecze rządzą się swoimi prawami i wszystko jest możliwe.
» 1 marca 2024, 06:35 #210
Wirus: Jakby ktoś mądry w naszym zarządzie postanowił sprzedać Rashford'a i kupiłby Nico Williams'a to byłby to strzał w 10.
Jaki ma luz ten Nico, szybkość, podanie obydwoma nogami. Fantastyczny LS.
» 29 lutego 2024, 22:03 #209
sauerlandevent7: Nico jest dobry ale nie fenomenalny , zobacz na Leao , zobaczyli jego bramkę na fb że wsadził w samo okno z Atalantą ale ile w ciagu meczu stracił głuoimi leceważącymi podaniami to jego .
Sam kiedyś zastanawiałem się czy WIliams byłby solidnym wzmicnieniem dla United ale jednak no czegoś mi w nim brakuje .
» 29 lutego 2024, 22:18 #208
ALLADYN: LS to jest docelowa pozycja Garnacho. Mamy bardzo utalentowanego zawodnika i musimy mu stworzyć jak najlepsze warunki do rozwoju. Na drugą stronę ktoś sprawdzony w lidze. Np Bowen/Olise. Do środka Douglas Luiz, ŚO Inacio. I można grać.

Tak wiem, wstawaj zesr**eś sie.
» 29 lutego 2024, 22:21 #207
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 22:43

Olise tak, kolejny do szpitala razem z Mount'em i Malacią ...

Jeśli nie wiesz, to Nico może grać na LS jak i na PS, więc z Garnacho graliby na obydwu skrzydłach i mogli by się wymieniać tak żeby robić zamęt u przeciwników.

Masz rację, wstań bo się z...
» 29 lutego 2024, 22:39 #206
ALLADYN: Olise w poprzednim sezonie zagrał w 37 meczach 2756 minut. To że obecnie ma problemy to nie znaczy że jest szklanką. Już tak wujek nie koloryzuj pod swoje tezy.
» 29 lutego 2024, 22:52 #205
braku: Żadnych Basków i innych wynalazków. Jeśli chodzi o prawą stronę to np.Neto
» 29 lutego 2024, 22:58 #204
karassas: Jak dla mnie na prawą stronę powinien po prostu wrócić Greenwood. Chłopak ma talent, nic mu nie udowodniono i jest prawoskrzydłowym. Potrzebujemy wzmocnienia na śo, śp, lo i jeszcze napastnik do tego pytanie. Nie możemy sobie pozwolić na wydatek kilkudziesięciu milionów na skrzydłowego jeśli mamy na kontrakcie gracza który powinien grać tam bardzo dobrze. Jedyna opcja to jeśli jakimś cudem, w co wątpię Rash będzie miał odejść za grube miliony do P$G to wtedy można tę kwotę przeznaczyć na jakiegoś skrzydłowego. Inna sprawa, że to nie my decydujemy, może osoby blisko związane z klubem widzą jakichś młodzików w kadrze na te pozycje i będzie kasa. Pożyjemy zobaczymy. Oby tylko to lato wyszło suma sumarum lepiej niż poprzednie
» 1 marca 2024, 13:43 #203
Stink3r: Odbiegając od tematu, mam pytanie do ekspertów, a zarazem zwolenników Zidana, najwięcej było tutaj argumentów, że jest on autorytetem dla piłkarzy, przepraszam bardzo ale których? Tych po 30tce może tak, bo Oni pamiętają, jaką gość był gwiazdą, ale co z tymi co wchodzą do wielkiej piłki i tych którzy już się w niej znaleźli, przecież na nich będziemy budować ten klub, Oni francuza znają jedynie z kart w Fifie... ale co, wygrał 3x LM!! No i co z tego? Ile wygrał Mourinho, ile osiągnięć ma LVG? Zatrudnianie tutaj Zidana to jest śmiech na sali.
» 29 lutego 2024, 20:06 #202
tygrys26: Teraz dla zawodników nie ma autorytetów wśród trenerów. Albo mu się spodoba trener I będzie dla niego grał, albo mu się nie spodoba i będzie grał jak gra obecne United.
To już nie te czasy, że trener był dla kogoś autorytetem i piłkarze się go słuchali na treningu, teraz ważniejsze jest jaka fryzurę sobie kolega zrobil, albo jak naciąć sobie getry zeby fajnie wyglądały. Niedługo po boisku panowie będą biegać w szpilkach i makijażu, żeby ładnie wyglądać na zdjęciach do gazet czy internetu.
A odbiegając od tematu to ciekawe skąd się bierze, że zawodnicy tak się łamią czy leżą przy byle dotknięciu. Może rozwiązanie jest proste? Trzeba stosować ochraniacze jak kiedyś stosowali? Chroniące cale piszczele? A nie wkładki o rozmiarach 5x2 cm które w sumie to nic nie chronią? W pełnych ochraniaczach taki Ronaldinho czy Ronaldo lepiej dryblowali i do tego cięższa pilka niż te młode gwiazdeczki co najwyżej potrafią kopnąć piłkę przed siebie i biec za nią. Dla nich to jest "wielki" drybling....
» 29 lutego 2024, 20:18 #201
Michal10: Ale co mają ochraniacze piszczela do kontuzji? Nic.
» 29 lutego 2024, 20:40 #200
tygrys26: Czysto teoretycznie to bardzo dużo.
Shaw gdyby miał normalny ochraniacz to niemiałby raczej złamania otwartego, wiadomo ze nie daje ochrony w 100% lecz na pewno większe niż te smieszne wkładki.
Po drugie obijana nogą z każdej strony zostaję osłabiona tak po prostu z biologii się to bierze, a więc będzie częściej obita w pełnym ochraniaczu czy z wkładką?
Po drugie powiedz to wszystkie tym co muszą mieć kilka meczów odpoczynku po tym jak ktoś naprawdę przez przypadek skrobnie w piszczel korkiem bo chciał zastawić piłkę nogą.
Ale tak tak widzę koledzy Michał i Leh to ten sam poziom inteligencji.
» 29 lutego 2024, 21:20 #199
Michal10: Co ty za bzdury gadasz? Mowa jest o kontuzjach w zespole, a ty wyjeżdżasz z jakimś skrobaniem piszczeli xd

Obijana noga z każdej strony? To od kiedy ochraniacz nogę chroni 360 stopni?
» 29 lutego 2024, 21:44 #198
ermac: To jest tygrys tego nie pomalujesz.
» 29 lutego 2024, 22:01 #197
tygrys26: Oho, widzę poziom strony spada co raz to niżej. A parę lat temu można było jeszcze podyskutować z kimś normalnie nawet przy odmiennym zdaniu na dany temat, a teraz przychodzi jakis Lehu badzi inny napisze jedno zdanie i to tyle co ma do powiedzenia. Ni to mądre ni ciekawe
» 1 marca 2024, 07:35 #196
Michal10: Ale jak z tobą można dyskutować, jak takie bzdury piszesz. Zobacz sobie jakie kontuzje są najczęstsze i jak dla ciebie to wina za małych ochraniaczy, to się zastanów kilka razy. Jak ty się rozpiszesz na pół strony, to nie znaczy, że jesteś mądrzejszy xd
» 1 marca 2024, 08:10 #195
tygrys26: Ojojoj, jaką tu panuje pamięć muchy na tej stronie to jestem w szoku.
DDG ile razy ratował nam tyłek kilka sezonów temu to.ciezko zliczyć- teraz dla większości to ręcznik gorszy od Onany (XDDDDD)
Pogba (sam za nim nie przepadam po tym co odwalił) od tamtego czasu nie mamy takiego środowego pomocnika jakim był Francuz (jako 8 dlatego nie liczyć tu Bruno który gra 10) ale tak tak już nikt nie pamieta jak jednym passem potrafił rozbroić całą defensywę przeciwnika, a.ze grał z miernotami którzy nie umieli strzelać to już nie jego wina- teraz to jeden z najgorszych piłkarzy w historii United (chyba zapomnieliście piłkarza stratę czyli Freda czy teraz McTominaya)
Kiedys nawet nagonka była na Rooneya, chlop ma.rekord.strzelonych bramek w United ale teraz dla kilku to też już jest łach
McTominay tutaj to mam veke w sumie xD chłopów udało się strzelić kilka bramek na farcie był na niego hype, że.musi grać,.a okazuje się że jak wchodzi to zwykle drewno.
Kolejny Di Maria który jak grał to chyba obok Maty to był najlepszy zawodnik United który robił różnice w ofensywie, no ale tak szczur bo chciał odejść z toksycznej szatni United i od toksycznego trenera.
I tak można wymieniać i wymieniać, ale nie o to chodzi.
Wy serio.ludzie macie pamięć wybiórczą czy co?
Oczywiście ja się nikogo nie czepiam, ale może niektórym piłkarza należy się trochę szacunku?
» 29 lutego 2024, 19:21 #194
Leh: Tygrys, Ty mówiący o szacunku to jak Lance Armstrong mówiący o Fair Play.
» 29 lutego 2024, 19:34 #193
SzarimMusty: Di Maria grał bo robił liczby ale w grze był tragiczny. Nie wiem skąd Ci się wzięło to, że był jednym z najlepszych... Po prostu typ był bardzo niezadowolony z przyjścia do MU, na boisku zostawiał całe 40% no i tylko dobrze ułożona noga powodowała, że czasem zrobił asystę a czasem nawet coś strzelił. Typ nie chciał u nas być i to okazywał zaangażowaniem - dlatego mimo liczb stracił miejsce w składzie. Pamięć nie ta?

Pogba to... heh... oczywiście od strony umiejętności to Paul był o lata świetlne przed obecną drugą linią czy tamtejszą ale znowu Pogba to boiskowy leniuszek i w głowie miał wszystko tylko nie grę. Co chwila zmieniana fryzura i tak samo forma raz była na dwa mecze by był miesiąc posuchy a potem miał jakąś dłuższą serię lepszych meczy by finalnie wypaść na pół roku.

DDG też na końcu pobytu to nie był już ten sam bramkarz który nam ratował tyłek seriami. Serio te 7 miejsce co osiągnęliśmy za Moyesa to dzieło DDG bez niego bylibyśmy niewiele nad strefą spadkową. Ogólnie David posypał się po mundialu na którym hiszpanie polegli a całą winę zrzucili na DDG, co z tego, że obrona grała tragicznie i wszystkich przepuszczała. Ramos czy Pique są nie do krytykowania.
» 29 lutego 2024, 20:06 #192
tygrys26: Leh dodajacy jakis inteligentny komentarz to taka sama legenda jak o szewczyku dratewce.
Szarim
Di Maria mimo to ze dawał te.40% i tak byl jednym z lepszych zawodników w drużynie i myślę, że nawet w tej chwili byndawal wiecej niż taki Antony czy Garnacho i Rashford. To pokazuje jak słabe było/jest United. Ze zawodników dający 40% swoich umiejętności robi liczby, a zawodnicy dający 100% są po prostu mierni. Po drugie chlop nie raz mowil, że odszedł nie tylko przez pogodę ale też przez trenera.ktory rzucał go po boisku i nigdy nie grał tam gdzie się świetnie czul.
Pogba tak jak napisałeś był leniuszkiem, no ale mimo wszystko wciągał nosem obecną druga linie United i nie ma co się oszukiwać.
Rashford tez od dawna robi z siebie klauna, a nadal ma tu wielu obrońców i fanów
» 29 lutego 2024, 20:13 #191
toporny: Sportowo Di Maria i Bruno to to samo w United, tylko jednemu sie tutaj nie podobało, przyszedł z najlepszego Realu i nie widziało mu się tutaj marnować kariery, a drugi chce cos tutaj zdziałać, marnuje się, ale jest charaktery i tym kupuje serca kibiców.
» 29 lutego 2024, 20:54 #190
NexaT: DDG ręcznik gorszy od Onany? Przecież tu obecnie panuje kompletnie odwrotna narracja. O Rooneyu też nie wiem skąd ci się to wzięło, ogólnie nie wiem do kogo pijesz i do czego.
» 29 lutego 2024, 21:05 #189
tygrys26: No ja częściej się spotykam w komentarzach gdzie podawane są "super" statystyki Onany i dopisywanie, że DDG miał słabsze staty itp.
» 29 lutego 2024, 21:23 #188
DevoMartinez: Bo były sezony, że mial słabsze. Faktów nie zmienisz. Za to nikt po za tobą nie nazywał go tu ręcznikiem. Doklejasz te swoje bzdury żeby się z twoją tęzą zgadzały i w sumie kłócisz sam ze sobą.
» 1 marca 2024, 11:39 #187
Batigol222: Nie żeby to miało jakieś znaczenie, ale w nocy próbowałem sobie w tej nowej fifie grać przeciwko Realowi z Daviesem i Mbappe, w ustawieniu 4-3-1-2 i po prostu nie szło:
United-Real: 0-4
Liverpool-Real: 2-7
Tottenham-Real: 1-5
City-Real: 5:2 (do 88 minuty utrzymywał się wynik 3:2, a potem Haaland włożył jeszcze dwie bramki)

To tylko fifa a ja nie cierpię Realu, ale jeśli będą mieli w składzie jeszcze Mbappe i Daviesa to będzie potwór i chyba tylko City z Guardiolą będzie w stanie tego potwora powstrzymać. I tutaj pojawia się miejsce na nawiązanie do United oraz całej Premier League. Wiadomo, że jeszcze jakiś czas temu to La Lipa świeciła najmocniejszym blaskiem. Mieli niesamowitą ekipę w Realu; Messiego, Neymara, Suareza, Busquetsa, Iniestę w Barcelonie, do tego mocne Atleti i w pomniejszych europejskich ekipach hiszpańskie zespoły też dobrze sobie radziły.

Myślę, że szalę na korzyść Premier League przechylił nie tylko hajs z tv, ale przede wszystkim dwa faktory: przyjście Guardioli oraz Kloppa oraz fakt, że ta Wielka Era hiszpańskich zespołów dobiegła końca, nawet jeśli Real jeszcze potem wygrał LM po tym finale z Liverpoolem: to już nie był wielki zespół, tylko mocno defensywna drużyna, która w sporej mierze jechała na fuksie, osłabieniu przeciwników (np. Fernandinho kryjący Vinciusa na Etihad) i umiejętnościach bramkarza. W poprzednim sezonie już tego nie mieli, i w meczu z City było widać, która drużyna jest o klasę lepsza.

Co jednak będzie jeśli Real znowu wróci na ten topowy poziom a do tego, jakimś sposobem, Barcelona też zacznie grać wielką piłkę? Przy odejściu Guardioli to mogłoby oznaczać przede wszystkim dominację hiszpańskich zespołów w Europie, ale nie tylko. Był przecież taki okres, kiedy Real i Barcelona były w stanie wyciągnąć właściwie dowolną wielką gwiazdę z Premier League:
Henry
Cristiano
Bale
Hazard
Suarez
Modric

Załóżmy, że zmaterializuje się opisywany scenariusz, a w United pojawi się właśnie taka gwiazda na miarę topu, np. Hojlund będzie seryjnie ładował bramki we wszystkich rozgrywkach, a Mainoo stanie się jedna z najlepszych 6/8 na świecie. Co wtedy?
» 29 lutego 2024, 16:33 #186
Stanior: Wtedy to już nikt nie ma szans.
» 29 lutego 2024, 16:55 #185
KubaUtd: Psg też miało być potworem i jak wyszło? Ja mam wrażenie że ligę hiszpańską niedługo wyprzedzi liga włoska,
» 29 lutego 2024, 17:29 #184
pbskarpy: Moim zdaniem trzeba będzie zlikwidować w ogóle piłkę nożną.
» 29 lutego 2024, 18:03 #183
Dodge: I bardzo dobrze. Real jest super i im dłużej będzie wyjaśniał ligę hiszpańską tym lepiej. W LM też życzę im jak najlepiej bo jestem realistom i wiem, że MU długo jeszcze nic w LM nie ugra. Lepiej żeby Real wygrywał LM niż city czy Liverpool.
» 29 lutego 2024, 20:38 #182
Ariell: Bardzo dobrze, City ma już nigdy nie powąchać finału LM. Ohydny, seledynowy śmietnik
» 29 lutego 2024, 20:43 #181
spartan1: Ten hag według angielskich dziennikarzy jest skonfliktowany z rashfordem, obaj nawet że sobą nie rozmawiają
» 29 lutego 2024, 14:21 #180
Michal10: To niech wyp... razem z Sancho ten Rashford, nieroby.
» 29 lutego 2024, 14:27 #179
sztejner: Przecież to jest informacja sprzed 3 dni i jakoś wczoraj nie było widać między nimi konfliktu........
» 29 lutego 2024, 14:31 #178
Seba0619: Już od paru dni lata ta informacja. Przyczyną ma być ostatnią sytuacja z Rashem, ta impreza, po której nie dotarł na trening. Ten Hag podobno jest zły z powodu, że Rashford okłamał jego i klub co do nieobecności na treningu.
» 29 lutego 2024, 14:40 #177
Leh: Jeśli angielscy dziennikarze tak piszą, to musi być prawda!
» 29 lutego 2024, 14:42 #176
Biniek: Pierwszy raz się zgodzę z Michałem.
I niech zabiorą Ten Haga po drodze.
» 29 lutego 2024, 14:51 #175
Michal10: Ja Ten Haga zostawiam
» 29 lutego 2024, 14:54 #174
Biniek: Ja się nie jaram wygranymi z Nottingham, więc bez żalu go pożegnam na koniec sezonu.
» 29 lutego 2024, 15:08 #173
toporny: Nie od dzisiaj wiadomo, że nie potrafi zarządzać większymi nazwiskami, dzisiaj niech wyp... z gwiazdeczkami, a zaraz będzie, że co on ma ugrać z tym średnim składem xD
» 29 lutego 2024, 21:03 #172
Klierek7: Oczekujemy, że rezerwowi nas zbawią ale jak pierwsza ekipa gra piach to jak taki rezerwowy ma wejść i zrobić różnicę? W topowych klubach inni zawodnicy pomagają młokosom a u nas każdy gra pod siebie i ciężko wprowadzać nowych.
» 29 lutego 2024, 14:07 #171
tygrys26: U nas młokosi graja lepiej bo jeszcze nie przesiąkneli szatnia i tym Legendarnym już DNA United
» 29 lutego 2024, 14:19 #170
Dodge: Przecież nasze u18 to dno. Dzisiaj jest FA Cup. Zobac z kim i w jakiej rundzie odpadli.
» 29 lutego 2024, 21:17 #169
rreddevilss: Manchester United tylko w lutym dopuścił rywali do większej liczby strzałów niż Manchester City w całym sezonie.

🆘 Tylko na bramkę Sheffield United oddano w tym sezonie więcej strzałów niż na bramkę Manchesteru United.

🆘 W 14 meczach tego sezonu Man Utd dopuścił rywali do co najmniej 16 strzałów. Dla porównania, Arsenal w żadnym.



Masakra jakas..
» 29 lutego 2024, 13:52 #168
DevoMartinez: Bo... rywale strzelają z każdej pozycji bo Onana nie łapie! :D
» 29 lutego 2024, 14:06 #167
DevoMartinez: A tak na poważnie. To za OGS pozwalaliśmy średnio na 12 wjazdów w nasze pole karne i 18-20 kontakty z piłką rywali. Obecnie jest to prawie 15 wjazdów a sezon temu prawie 16 w nasze pole karne i prawie 25 kontaktów z piłką w polu karnym. To są rekordowo złe wyniki. O ile Ole grał niską obroną co utrudniało takie wjazdy to Mourinho już nie a i on do tylu wjazdów i podań w naszym polu karnym nie dopuszczał. Czemu tak się dzieje? Jest fajna analiza z listopada 2023 która pokazuje, że główny winowajca to nasze nieudane presingi. Słabszy w odbiorze Casemiro który w dodatku często zostaje sam do łatania tyłów + pasywni w odbiorze obrońcy też swoje robią. U nas widać, że gramy lepiej jak bronimy średnio nisko. Jak gramy presingiem to ci z przodu są wsyoko ale linia obrony nie wychodzi wysoko więc jest w środku dziura w którą rywale podają piłki wychodząc spod preinsgu bez problemu.
» 29 lutego 2024, 15:01 #166
Litosci: Ta taktyka ETH mialaby racje bytu gdybys mieli tego SO z totenhamu, Van De Ven czy jak on ma i drugiego jak Martinez, który nie boi się wjechać w rywala
» 29 lutego 2024, 16:00 #165
Seba0619: Erik nominowany do nagrody menadżera miesiąca, razem z Artetą i Guardiolą. TOP 3 trenerów w PL na ten moment.
» 29 lutego 2024, 13:29 #164
sztejner: TOP3 trenerów PL w minionym miesiącu*
Poza tym
Arsenal - 4 mecze 4 zwycięstwa
United 5 meczów 4 zwycięstwa

Bukayo Saka - 6 goli
Rasmus Hojlund - 5 goli i asysta

Tutaj nagrodę menadżera miesiąca zgarnia bez problemu Arteta,a gracza miesiąca na 90% Saka,mimo że na zachętę dałbym ją Hojlundowi - kluczowy zawodnik jeśli chodzi o mecze wygrane,gdyby był dostępny to być może mecz z Fulham wyglądałby inaczej i skończył się korzystniej dla nas
» 29 lutego 2024, 13:33 #163
mervel: Miko wszystko 2 gole z karnych Saki więc Hojlund powinien to zgarnąć pewniakiem
» 29 lutego 2024, 22:25 #162
Leh: Mi się nie podobało tylko jedno - że nikt nie rzucił się na tego typa, który złapał Bruno za gardło.

Bruno grał z poważną kontuzją. Kopali go przez cały mecz. Po meczu ledwo chodzil. Na koniec ktoś go łapie za gardło...

Gdzie wtedy była drużyna? Przecież tego gościa powinno trzech naszych odciągnąć! Wyobrazcie sobie, że Rio, Vidic albo Stam stoją i się temu przyglądają...

Nasi trochę za bardzo skupiają się na pretensjach do sędziego. Jak Cię kopia to nie leć to sędziego tylko postaw się przeciwnikowi! Brakuje mi tego i to trochę też mówi o tej ekipie
» 29 lutego 2024, 13:05 #161
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 13:12

Z drugiej strony mogli tego nie widzieć. Sam Garnacho który był chyba blisko tej sytuacji pytał się Bruno o co biega i ten dopiero mu powiedział. Prawdą jest, że nie mamy naprawdę mocnych charakterów, ale też nie ma co doszukiwać się okazji do bójek. Taki Lingard latał zawszę w obronie każdego naszego grajka, a czy to wpłynęło na jego karierę? Oni niech zajmą się grą, a wtedy nie będzie trzeba doszukiwać się tego typu sytuacji. Poza tym jeśli atmosfera będzie dobra to również będą siebie bronić.
» 29 lutego 2024, 13:11 #160
Leh: Pochmurny - może faktycznie nie widzieli. Inna sprawa, że to trochę kwestia instynktu - Twój zawodnik z kimś się przepycha, to tam wjeżdżasz. Ale masz rację - to przychodzi z czasem, potrzeba zwycięstw, budowania atmosfery no i wiary, że te zwycięstwa do czegoś prowadzą.
Bardzo jest ciekaw meczu z Liverpoolem...
» 29 lutego 2024, 13:16 #159
mycka86: Dokładnie. Nikt tego nie widział.
» 29 lutego 2024, 13:48 #158
DevoMartinez: Rashford, Lindelof i potem Garnacho odsuwali graczy Notts.
» 29 lutego 2024, 17:33 #157
Seba0619: Pogba zawieszony na 4 lata
» 29 lutego 2024, 12:52 #156
sztejner: Czyli niedługo ogłosi zakończenie kariery
» 29 lutego 2024, 12:56 #155
skowron32: Hehe szaman nie zadziałał :-D dobrze ze się go pozbyliśmy. Koleś miał mega talent ale no len i EGO JAK HIMALAJE
» 29 lutego 2024, 13:02 #154
RedFox: Jeden z największych idiotów w świecie piłki nożnej, dobrze mu tak XD
» 29 lutego 2024, 13:17 #153
mycka86: Najlepsze, że Pogba wraz z prawnikami odrzucili możliwość ugody. I od końca szli w zaparte, że to pomyłka i spisek.
» 29 lutego 2024, 13:55 #152
tygrys26: Tak czy inaczej Pogba zjadał na śniadanie nasz obecny środek pola z wyłączeniem Case i Bruno xD
Reszta to może mu buty czyścić
» 29 lutego 2024, 14:18 #151
Leh: Pogba to zjada anaboliki. Butów piłkarskich już nigdy w żadnym meczu nie założy, więc też co czyścić nie ma.
» 29 lutego 2024, 15:25 #150
b3frees: Był tak świetny, że w jego karierze można policzyć dobre spotkania na palcach dwóch rąk. Najbardziej przehajpowany gracz ostatnich dekad.
» 29 lutego 2024, 17:24 #149
tygrys26: Tonteraz policz ile dobrych spotkań ma nasza pomóc oprócz Bruno i Case.
Nie przepadam sam z Pogba, ale tylko naprawdę ślepy albo głupi nir widział, że Pogba w pojedynkę sam lepiej rozgrywał piłkę ni, cała nasza obecna pomoc.
Ale tak tak zapomniałem tutaj panuje pamięć muchy
» 29 lutego 2024, 19:14 #148
69eyes: Ja to bardziej pamiętam jak notorycznie tracił piłki w środku kiwając się jak klaun po czym szły kontry i tracone bramki niż jego świetne rozegranie przez co Ole musiał go wypchnąć na lewe skrzydło bo granie nim w pomocy to było samobójstwo.
» 29 lutego 2024, 20:22 #147
toporny: A mógł iść do Barcelony czy Realu, tam temat dawno zostałby zamieciony pod dywan.
» 29 lutego 2024, 21:11 #146
tygrys26: Tak tak, na pewno lrzez to go tam postawił, żeby grać pewniakami McTominayem i Fredem którzy co mecz mieli jeszcze więcej strat i autostrada do bramki była
» 29 lutego 2024, 21:22 #145
Fafky19: Wiem, że mecz był fatalny, ale jest jeden pozytyw. Strzeliliśmy po stałym fragmencie gry i dzięki temu wygraliśmy mecz.
» 29 lutego 2024, 12:23 #144
Litosci: W 2024 chyba w każdym meczu gdzie padła bramka to strzeliliśmy ze stałego fragmentu
» 29 lutego 2024, 16:03 #143
kamtor: Mecz do zapomnienia fartowna wygrana zero taktyki zero wszystkiego nic z taką gra nie osiągniemy i o top 4 raczej możemy zapomnieć
» 29 lutego 2024, 12:04 #142
sztejner: Wygrywamy - mecz do zapomnienia
Przegrywamy - O ! i to trzeba pamiętać
» 29 lutego 2024, 12:41 #141
Biniek: One thing I can promise you is that I never ask my clients to judge me on my winners, I ask them to judge me on my losers because I have so few. – Jordan Belfort

I tak powinno być sztajner:p
» 29 lutego 2024, 13:03 #140
Pochmurny: sztejner, a co masz pamiętać z wygranego spotkania które równie dobrze mogło być porażką? Wynik i słabą grę. A teraz co możesz pamiętać po przegranym spotkaniu? Również wynik i słabą grę bo nie gramy dobrze. Gdybyśmy grali dobrze i bywały wpadki to nikt by ciągle nie wypominał tego co widzimy bo wiadomo, że nie zawsze się udaje. Tu jest jednak w drugą stronę i przyzwoity mecz w którym naprawdę widać, że to drużyna piłkarska widzimy odświętnie. Nasze postrzeganie warunkuje rzeczywistość taka, a nie inna. Myślę, że sobie zdajesz z tego sprawę. Inna sprawa, że wiele osób pisze w podobnym tonie o wygranych, że wynik ważny, w cała reszta już nie. Jeśli się nie mylę to sam pisałeś w podobnym tonie.
» 29 lutego 2024, 13:03 #139
Blaszczu: jak mamy miec jakas taktyke jak nie mamy polowy skladu?
» 29 lutego 2024, 13:43 #138
tygrys26: Heheh, nie ma połowy składu to oznacza, że drużyna może grav jak gra xD
Bo wiecie, zmiennicy wcale nie są szkoleni pod dana taktyke jak pierwszoplanowi zawodnicy
» 29 lutego 2024, 14:22 #137
Batigol222: Wygrana to wygrana, tym bardziej, że FA Cup to jedyne trofeum, jakie United może zdobyć w tym sezonie.
» 29 lutego 2024, 15:55 #136
arturar: To że są szkoleni nie znaczy że się do niej nadają. Widziałbyś rashforda na grę na małej przestrzeni? Matę na gry z kontry? Albo maguire na wysoką obronę? Z pewnymi zawodnikami nie będzie się dało zagrać pewnej taktyki i nie przeskoczysz tego milionami treningów bo dany piłkarz nie ma do niej predyspozycji.
» 29 lutego 2024, 22:34 #135
Semiq: Moim zdaniem wczorajszy mecz był dobitnym pokazem nieudolności w ostatnich latach pionu sportowego, przeprowadzania transferów oraz uzupełniania kadry.
Jak to możliwe, że po tylu latach z wczorajszej jedenastki możnaby wymienić na palcach jednej ręki zawodników którzy by się łapali, w mojej opinii, na rezerwę przyszłego składu który ma walczyć o trofea. To jest skandal, a i to jest mało powiedziane. Naprawdę współczuję sobie i innym kibicom, ponieważ nie zanosi się na to, żeby faktycznie, tu zgadzam się z Ratclifem, najwcześniej po 3 sezonach ten gruz, ruiny sprzątnąć i odbudować nową fortecę. Myślę, że z tymi zawodnikami żaden trener na świecie by nie pomógł. Zawodnicy, którzy boją się grać w piłkę, podjąć ryzyko lub wziąć grę na siebie i odpowiedzialność za wyniki nie powinni tutaj grać.
» 29 lutego 2024, 11:23 #134
vieeeri: Antony to jest tak przerażony zrobić jakikolwiek drybling, że musiałem sprawdzić na yt czy w Ajaxie w ogóle potrafił. Zamykam oczy i widze jego zawsze tyłem do bramki i zagranie do najbliższego. W ogóle jakakolwiek akcja 1 na 1, drybling do prawej nogi to coś totalnie nam obcego.
» 29 lutego 2024, 11:35 #133
Pyra: Hojlund, Garnacho, Bruno, Mainoo, Mount, Dalot, Martinez
na nich bym budował kadrę, resztę wymieniać okienko po okienku i robić transfery pod jakąś myśl taktyczną a nie, że FDJ tu nie przejdzie to bierzemy Casemiro i może odpali, zupełnie inne profile zawodników. Casemiro jest idealny do zespołów ułożonych w których ma po prostu rozbijać pomoc przeciwnika a u nas obecnie krater w środku.

Jak już mamy czekać na wyniki to niech to będą zawodnicy co gryzą trawę.
» 29 lutego 2024, 11:38 #132
Michal10: Casemiro to jest pierwszy do ostrzału. Wątpię, że to był pomysł Ten Haga.
» 29 lutego 2024, 12:26 #131
robertbham: Vieeeri: dokładnie to samo sobie wczoraj pomyślałem. Taki zawodnik niestety nie może grać w Manchesterze united to jest poziom ledwo championship. A tak poza tym po 12 latach mamy gruzowisko bez jakiejkolwiek nadziei na dziś.
» 29 lutego 2024, 12:29 #130
Pyra: Antony to by się odnalazł w takiej LL gdzie trzeba grać bardziej technicznie, po prostu PL go zweryfikowała. Sprzedać, życzyć powodzenia i tyle.
» 29 lutego 2024, 12:34 #129
Litosci: Co do Anrabata, to na lewej wyglądał komicznie, ale jak szedł do środka i musiał grać do przodu i połykał metry to wyglądał obiecująco. Czegoś takiego oczekuje od mainoo żeby wziął te cholerna pile i rozrzucił albo pociągnął do przodu
» 29 lutego 2024, 10:19 #128
kacpersky: Czy cieszy mnie wynik spotkania? Oczywiście. Czy oglądałem mecz piłki nożnej? Ciężko powiedzieć.
Kolejne spotkanie, w którym gramy absolutny piach i od blamażu ratuje nas dość przypadkowo strzelony (bo po rzucie wolnym) gol.

Niedokładność, opieszałość, niecierpliwość i brak kreatywności jaki obserwowałem całe spotkanie poważnie mnie irytuje. Rozumiem, że można mieć dołki, rozumiem że zespół jest zdziesiątkowany kluczowymi kontuzjami, ale oczekuję przynajmniej zaangażowania całego zespołu w grę. A miejscami było o to ciężko.
1. Wielokrotnie 2ka zawodników NF rozklepywała 3 (czasem nawet 4) zawodników United, którzy nie mogli się zdecydować, czy chcą pressować wspólnie, czy tylko popatrzeć jak pressuje kolega (w rezultacie nie pressując zupełnie).
2. Ile prostopadłych podań za plecy Varana - na spuszczonego ze smyczy przez Lindelofa - Elangę bądź Awoniyi naliczyliście w tym meczu? Bo ja przynajmniej ze 3.
3. Casemiro ponownie nie dowozi. On nie ma siły, nie ma nawet już tej techniki sprzed roku. Wczoraj był rozrywany, mijany i poniżany prawie całe spotkanie. Tylko gol odratował jego mizerny występ. Od zawodnika na najwyższym uposażeniu w klubie oczekuję, że będzie absolutnym przekotem i środek pola będzie jego drugim domem. A niestety brazylijczyk na przestrzeni całego sezonu gra zwyczajnie kiepsko. Rozumiem, że on wczoraj był samodzielnym defensywnie usposobionym pomocnikiem, ale litości - czasem się przykro robiło jak go poniewierano.
4. Varane - druga po Casemiro najwyższa pensja w klubie, mistrz świata, wielokrotny triumfator LM, La Ligi itd. itp. A u nas fujarka, którą przestawiał jak mebel każdy zawodnik NF przy rzutach rożnych. Nie godzi się z taką pensją trzymać piłkarza, który swój prime miał 4-5 lat temu i to tylko za sprawą grającego z nim w parze Ramosa.
5. McT... piłkarz-duch, zawodnik-fantom. Jeżeli nie włącza się w build up, a zespół ciśnie na bramkę rywala to jest ok - potrafi odnaleźć się w polu karnym i piłka lubi go znajdywać. Tylko co z tego jak on nie ma wykończenia, a w fazach meczu, w których to rywal gra w piłkę Scott jest niewidoczny ani w obronie, ani w kontratakach? To jest tak jednowymiarowy zawodnik, że wstyd trzymać go w takim klubie jak United. Sorry. Zawodnik na ogony w West Hamie czy Evertonie, ale nie na pierwszy skład United... Współczuję ETH, że on musi takich piłkarzy wystawiać od 1 minuty, bo z nim w zespole gramy bez piłkarza.
6. Bruno, który w kolejnym spotkaniu nie pokazał jednego dobrego zagrania przecinającego. Bardzo martwiąca forma. Nie mamy nikogo w zespole na jego miejsce i portugalczyk jest "skazany" na wyjściową jedenastkę, a widać po nim, że jest absolutnie wyzuty z sił i emocji. Bardzo mi go szkoda i na dużą niekorzyść pracuje brak w zespole kogoś do rywalizacji z nim.

Na drobny plus:
1. PRÓBY pressowania Rashforda. I w sumie tyle w jego temacie...
2. Obudzony w drugiej części spotkania Amrabaat, który pokazał się jak za meczów Maroko na MŚ. Mega płynnie przecinał z piłą boisko, włączał się w grę i napędzał ataki. Tego nam potrzeba w zespole i mam nadzieję, że będziemy go oglądali w takiej roli znacznie częściej. Shaw trzymał się linii bocznej, a czasem ta przewaga 1 zawodnika w środku robi różnicę i wyłącza z nisko ustawionej obrony tego jednego piłkarza rywali, co (w teorii) powinno robić miejsce dla zbiegających skrzydłowych.
3. Pewny występ Onany, który na pewno go nieco zbuduje na ciężki mecz z City, w którym pewnie będziemy bombardowani z każdej strony i wyjdziemy z 3 golami na dziurę (taka moja smutna predykcja).

Tyle z plusów niestety. Mam też uwagi "natury ogólnej":
Czemu nasi skrzydłowi nie wdają się w małe gry z Bruno lub bocznymi obrońcami. Jesteśmy tak przewidywalni w tych atakach skrzydłem, że wczoraj realne zagrożenia z tej strony boiska (przy 20 strzałach na bramkę NF) można policzyć na palcach 1 ręki... Brakuje chemii, zarówno Garnacho jak i Antony po otrzymaniu piłki zatrzymują się i machają tymi giczami nad futbolówką w nadzieji, że rywal - nie wiem - dostanie udaru?
Czemu nie widzieliśmy przecinających formację pomocy i defensywy podań za plecy, kiedy Rashy wystawiał się do podania i zbierał do biegu za plecy obrońców? Dlaczego my nie mamy wypracowanych takich nawyków jak PODNOSZENIE GŁOWY kiedy mamy piłkę? Dramatycznie przewidywalne metody konstruowania akcji już sprawiły, że pogubiliśmy punkty z zespołami środka i dołu tabeli. dlaczego nie korzystamy z techniki Bruno i wizji Casemiro?

Jo pierdyla człowiek chce obejrzeć mecz swojego klubu z nadzieją na :dobry futbol", a dostaje wylewu po 20 minutach spotkania, a później siedzi na szpilkach kolejne 30 minut drugiej połowy w oczekiwaniu na bramkę z którejkolwiek ze stron... Ja po tym sezonie będę 5kg chudszym, jestem pewien...
» 29 lutego 2024, 09:59 #127
skylark11: Ciekawe jakby wyglądał Ederson Allison albo Raya jakby dostali 450 strzałów
» 29 lutego 2024, 09:46 #126
kleks: takich jak te wczoraj na afere z naroznika pola karnego bedac wypychanym przez obronce bo a nuz sie uda wystarczy probowac majac Onane za przeciwnika? Pewnie ponabijaliby sobie te smieszne statystyki "procent obronionych strzalow"
» 29 lutego 2024, 09:48 #125
atotrikos: A to już nie jest ręcznikiem w którego wystarczy strzelić?
» 29 lutego 2024, 09:58 #124
kleks: nigdy tego nie napisalem ale rozumiem sens tego zdania, nie w sposob doslowny jak ty. Patrzac na te wszystkie strzaly notingam z pierwszej polowy mozna bylo odniesc wrazenie ze to ich pilkarze pisza te wszystkie komentarze. Nieustannie probuja z zalosnych/slabych pozycji bo tyle tak naprawde wystarczy. Znajac popisy tego bramkarza glupi by nie probowal. Wczoraj sie nie udalo co nie czyni tego stwierdzenia niepoprawnym.
» 29 lutego 2024, 10:05 #123
Pyra: Rozumiem, że jak gra City lub Arsenal to przeciwnicy nie strzelają pod ich bramką, tylko czekają na sytuację 5m do pustaka?
Przecież jak grasz z City i masz możliwość to strzelasz z każdej pozycji bo możesz już nie mieć następnej okazji. Nawet w pucharze Luton ładowało z 30m, ale pewnie Edersonowi strzelają jak najlepiej potrafią a Onanie byle jak.

Te argumenty aby tylko dowalić Onanie są takie denne, że to szok. No i oczywiście deprecjonowanie % obronionych strzałów, bo puścił kilka szmat w LM, zamiast cieszyć się, że ogarnął mandżur i obecnie jest pewnym punktem to lepiej czepiać się jego niż 90% piłkarzy z pola kopiących się po czole.
» 29 lutego 2024, 10:16 #122
Litosci: O tym mówię od początku sezonu, ze przeciwnicy strzelają z byle jakich pozycji byleby oddać strzał
» 29 lutego 2024, 10:17 #121
kleks: ludzie mu dowalaja bo istnieja tacy odklejency co brna w zaparte i robia z niego dobrego bramkarza a jest zwyczajnie slaby. Czemu? Powod nieznany choc sie domyslam i juz o nim pisalem.
» 29 lutego 2024, 10:28 #120
Pyra: a jakieś dane na potwierdzenie swoich tez?
na oko? chłopski rozum?
rozumiem, że zrobiłeś zestawienia dla wszystkich bramkarzy PL, z jakich pozycji im strzelali, jak mocno, w jakie rejony bramki itd.
jak nie to twoje zdanie jest tyle warte co mój wczorajszy obiad, który właśnie zostawiłem w wc
» 29 lutego 2024, 10:36 #119
kleks: ale czemu ja mam to robic? przeciez to jest logiczne ze pada mnostwo strzalow z pozycji po prostu slabych, czy same strzaly sa slabej jakosci.
To ty usilnie tutaj wmawiasz jaki to swietny nie jest Onana i przytaczasz te durne statystyki. Skoro jest taki swietny to moze sam zrob rzetelne zestawienie ktore pokaze ile sa warte te procenty obronionych strzalow.
I tak jak mowisz, ja opieram swoja opinie (jak wielu ludzi bez klapek na oczach) na tym co widze podczas ogladania meczow w dluzszym okresie czasu (odkad mamy tego bramkarza). Jedyny i prosty wniosek jaki sie nasuwa to to ze daje cos extra prawie wcale, odwalal natomiast mase baboli a poza tym to broni to co w niego leci (niestety nie zawsze).
Takze jesli tobie wlasne oczy nie wystarczaja i szukasz nie wiadomo czego to sam potwierdz i udowdnij ze sa cokolwiek warte te statystyki.
» 29 lutego 2024, 10:43 #118
DevoMartinez: Kleks główny odklejeniec, zero popartych dowodami tez. To tylko na naszą bramkę oddawaje się strzały z każdej pozycji bo bramkarz nie łapie haha. A wczoraj mecz ze słabym zepsołem i 60 minuta rywal ma bodah 25 kontaktów w naszym polu karnym chyba 3 czy 4 zawodników sumarycznie. My? 4-5 kontaktów z piłką w polu karnym w wykonaniu McT. Ale znów wniosków nie uda się niektórym wyciągnać.
» 29 lutego 2024, 10:46 #117
kleks: o kolejny bezmyslny analityk-statystyk. Nie moja wina ze nie trafiaja do was takie oczywiste dowody jak prdyliard straconych bramek i indywidualnych blamazy ktorych udajecie ze nie widzicie. No tak, to wszystko wina niebiegajacego Rashforda. No tak moze najpierw trzeba bylo wymienic tartak z pola a dopiero pozniej urozmaicac sklad bramkarskim Pirlo ktory nie potrafi bronic.
» 29 lutego 2024, 10:51 #116
Pyra: kleks to idealny wyborca, ziemia też jest płaska? przecież nie widać zakrzywienia
na oko płaska xDD
» 29 lutego 2024, 10:54 #115
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 11:01

no coz za trafna analogia, brawo dla ciebie zagiales mnie. Jak ja moglem podejrzewac ze masz problemy z mysleniem
» 29 lutego 2024, 11:00 #114
Pyra: tak kleks wyłączę telewizor, włączę myślenie, to pomoże
» 29 lutego 2024, 11:11 #113
Alex45: Pytanie do trenera, kiedy klub zacznie strzelać bramki i ogrywać takie Nottingham 4 do 0 przecież w meczu to fartem wygrali.
» 29 lutego 2024, 09:26 #112
atotrikos: A to wtedy byśmy łatwiejszego rywala trafili dalej czy jak?
» 29 lutego 2024, 09:31 #111
sztejner: nieeee,podobno dostalibyśmy dodatkowe punkty za styl i awans bezpośrednio do półfinału
» 29 lutego 2024, 09:33 #110
DoktorFootballu: Nie, kibice mieliby radość i satysfakcję z oglądania meczu czyli coś za co pokochali ten klub.
» 29 lutego 2024, 09:35 #109
Leh: Chłopie, tak naprawdę serio i bez złośliwości - jak długo oglądasz te rozgrywki? To jest FA Cup, wyjazd, ekipa z Premier League. Czasem taki mecz przejdziesz, a czasem sie męczysz. Wczoraj zespół zostawił na boisku wszystko. To nie był fart tylko walka.
Nikogo ta ekipa nie przekonuje ale oddajmy im, że naprawdę to wyszarpali i zasłużyli
» 29 lutego 2024, 09:36 #108
atotrikos: Kibice? Ja mam, widząc radość Casemiro czy Amada, Bruno dający maxa będąc pod formą i z kontuzją. Jest jeszcze Onana wyrastający na filar i kozaka, mental świetny.
Obrona mimo zestawienia z lotto daje radę.
Są pozytywy a marudy i kanapowcy nie potrafią zrozumieć że trafiają się i takie spotkania.
Wielkie brawa dla trenera za wystawienie McTomka żeby on był kopany nie Mainoo.
Gdyby wczoraj na ławce był kto inny jak Ten Hag, to mówionoby o "bardzo ważnym zwycięstwie w pucharze na wyjeździe".
» 29 lutego 2024, 09:43 #107
kleks: widze te wasze pozytywy, glownie za ten Haga bo za poprzednich menagerow to sobie przypominam tylko nieustanne szpileczki i wysmiewanie jakze zabawnego atotrikosa np. Hipokryzja bokiem wychodzi, jest jeszcze bardziej zenujaca zwazywszy na to ze za pooprzednich menagerow wszystko gralo lepiej. No moze poza procentem obronionych strzalow i punktow na mecz.
» 29 lutego 2024, 09:51 #106
Leh: Kleks - ja po żadnym trenerze nigdy nie jechałem. Za Mourinho zwyczajnie nie oglądałem United i tyle.
A to co napisałeś jest w sumie śmieszne - wszystko było lepsze poza punktami na mecz... :D Nie wiem jak to skomentować w sumie
» 29 lutego 2024, 09:54 #105
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 10:01

no faktycznie smieszne, faktycznie duza roznica majac na 10 meczow 5 zwyciestw i 5 porazek jak to bywa za obecnego managera a z np na 10 meczow miec 2 zwyceistwa 5 remisow i 3 porazki
15 pkt vs 11 punktow.
Noo statystki ladnie sie nabijaja na korzysc ETH, az 4 punky wieccej. Szkoda ze przy obu trendach konczymy z -25 do mistrza na koniec sezonu.
» 29 lutego 2024, 10:01 #104
atotrikos: Elanga wczoraj tańczył czy dał se siana?
» 29 lutego 2024, 09:21 #103
sztejner: Kluczowy faul przy bramce na 0:1,moim zdaniem świetny występ
» 29 lutego 2024, 09:24 #102
Leh: :-) Lubię to! W ogóle to bardziej lubię zwycięstwa na wyjeździe, a najbardziej z takimi ekipami, co czują, że mogą coś ugrać i... Dostają bramę w 90 minucie :)
» 29 lutego 2024, 09:25 #101
Biniek: Leh pamiętasz ten mecz z Liverpoolem, kiedy Rio załadował im główkę w doliczonym czasie?
To były emocje. Straciłem po tym meczu głos na kilka dni.
» 29 lutego 2024, 09:27 #100
atotrikos: Ja głos straciłem po golu Owena... Na 4-3 z City.
» 29 lutego 2024, 09:30 #99
Biniek: Nooo! I David z Realem na 4:3. To w ogóle był szalony mecz.
» 29 lutego 2024, 09:32 #98
Leh: Główkę? A to nie było nogą po zwodzie? Chyba że mi.sie mecze mieszają...

Ale ja uwielbiam takie zwycięstwa! Wiem, że gramy piach, że więcej tu jest pytań niż odpowiedzi. Ale ja wczoraj tak od 55-60 minuty po prostu wiedziałem że to wygramy. Zaczęliśmy wygrywać stykowe piłki, zaczęliśmy wygrywać środek pola. Tak zwyczajnie im się postawiliśmy i powiedzieliśmy: ni ch..a!

I mam gdzie że to tylko Forest. To jest drużyna która nam w FA Cup nie leży i jestem dumny z ekipy że zawalczyła.

P.S. Bruno jest zwyczajnym kosmitą. To jak oni go kopali, to że gra z kontuzją i daje te asystę... Bajka!
» 29 lutego 2024, 09:34 #97
atotrikos: "tata Becks wchodzi, wygramy to"
Stary: "nic nie zrobi"

Rzut wolny. "Ojciec pa tera"

I do dziś mu to wypominam jak mówił:

"Aaa, udał mu się"

XD cóż, przy niektórych zawodnikach jest to dość duże prawdopodobieństwo :)
» 29 lutego 2024, 09:40 #96
kleks: prosze prosze atotrikos nieomylny expert i specjalista od urodzenia XD
» 29 lutego 2024, 09:53 #95
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 10:18

O tym meczu mówię Leh:)
/youtu.be/NfOc5f6CBE4?si=92Gclx578TeRIruh
» 29 lutego 2024, 10:17 #94
dr03: nie mogę z tego, że w praktycznie każdym meczu przeciwnik ma po 10-15 strzałow na bramke, ten hag musi to zmienić bo nawet jakieś jaśki mają tyle strzałow i później się dziwimy że nam newport strzela bramki, jak każdy wchodzi w pole karne jak w masło
» 29 lutego 2024, 09:17 #93
donmielon: Ciekawe co city z nami zrobi.
» 29 lutego 2024, 09:06 #92
sztejner: Nie wygra
» 29 lutego 2024, 09:07 #91
Paps: To co zwykle, rzuci się na nas od pierwszej minuty, pewnie do połowy wrzuci nam 2 bramy i w drugiej już na luzie dobija i tyle. Istnieje jeszcze opcja cudu, czyli kurczowa obrona jak na Anfield + fura szczęścia i jakieś 2-1 dla City lub 0-0, ale myślę, że fart też ma swoje granice.
» 29 lutego 2024, 09:19 #90
boro: Nie ma chyba szans na to żeby Eric został.
Tuchel marzy o pracy na OT, de Zerbi również nie odmówi, Negelsman w ost wywiadzie również mówi że widzi siebie w roli menago. . Magnes to pewnie zmiana na górze począwszy od Sir Jima
» 29 lutego 2024, 08:55 #89
Leh: Tak serio? Erik nie trafił z transferami - również jeśli chodzi o zdrowie. Takiego Mounta nawet nie obejrzeliśmy w tym sezonie, a gość z pewnością dałby więcej w rozegraniu, niż Scott. Amrabat też leczył urazy, tak samo Malacia.
Taktyka nie powala ale trzeba mu oddać, że umie te ekipę zmobilizować i podnieść. Wczoraj graliśmy dużo lepiej niż z Fulham, a naprawdę brak jakiegokolwiek lewego obrońcy utrudnia grę i rozwala system.
Nikogo raczej Erik nie przekonał, ale kurcze... Mimo tego kryzysu trzyma te drużynę, wczoraj naprawdę wycisnął z niej siódme poty.
Zresztą - ja się po prostu jaram wczorajszym meczem i tym że zespół wyszarpal zwycięstwo. Do końca sezonu na bank jedziemy z Erikiem i nie ma sensu nic innego niż trzymanie za niego kciuków.
» 29 lutego 2024, 08:58 #88
Biniek: Leh mobilizacji i zaangażowania to akurat tej ekipie brakuje najbardziej.
Taktyki nie ma.
Plan ma mecz jest taki sam, bez względu na rywala.
Scenariusz na ewentualne kontuzje kluczowych zawodników? Nie ma.
T, że się jarasz wyleczonym zwycięstwem z Nottingham to właśnie dowód na to, że drużyna Tej Haga jest beznadziejna i pozostaje Ci cieszyć się z takich "sukcesów."
» 29 lutego 2024, 09:06 #87
Lecter: Nie dowiemy się tego, ale ciekaw jestem jak te wszystkie asy, których wymieniacie poradziliby sobie w sytuacji, jaka spotkała Erika w tym sezonie?
Mourinho miał swój autobus i większość z nas w pewnym momencie miała go dość. Ale po latach Portugalczyk stwierdził że to był jego największy sukces w karierze, zdobyć 2 miejsce w takich okolicznościach, a część kibiców teraz z Nim wtóruje.
Nie zdziwiłbym się, gdyby i podobna sytuacja miała miejsce w przypadku Erika. Czas goi rany, a i logika z rozumem powraca z czasem.
» 29 lutego 2024, 09:13 #86
Biniek: Mourinho miał swój autobus. To był jego styl i wszyscy to wiedzieli jeszcze nim tu przyszedł. Ten autobus było widać w każdym meczu.
Jaki jest styl Tej Haga?
» 29 lutego 2024, 09:14 #85
Paps: "Mimo tego kryzysu trzyma tę drużynę." Możesz wyjaśnić co masz na myśli? Co Erik konkretnego trzyma?Przecież odpadliśmy z wyścigu o wszystko z wyjątkiem FA Cup,bo tutaj jeszcze z nikim poważnym nie graliśmy. Za co konkretnie można chwalić Erika?
» 29 lutego 2024, 09:15 #84
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 11:25

Przy takim zarządzaniu klubem jak u nas. Każdy manager w ostatniej dekadzie był skazany na pożarcie i nie miał szans powodzenia. Tuchel, De Zerbi, Negelsman, Klopp, Pep. To byłaby ciągła karuzela nazwisk i wymiana 3/4 kadry co 2 sezony.

Trudno znaleźć w profesjonalnej piłce gorzej zarządzany klub. Dopóki nie powstaną u nas struktury sportowe z prawdziwego zdarzenia, to żadna zmiana managera nic nie zmieni.
» 29 lutego 2024, 11:24 #83
dev13: Liverpool jest teraz od United zdecydowanie lepszy i nie wazne jakim skladem wyjdzie na mecz ;)
» 29 lutego 2024, 08:54 #82
skowron32: Kwestie pucharowe mamy z głowy już, bo Live bedzir ostatnia drużyna z którą zagramy w pucharze. Może chłopaki się skupia u uda się zmieścić w TOP 8 chociaż? No można się pokusić o TOP 6 nawet ale to już podchodzi pod podobne prawdopodobieństwo co istnienie UFO
» 29 lutego 2024, 08:52 #81
is200second: Ciekawe czy Liverpool wyjdzie młodym składem na United. Wsumie skala trudności porównywalna do Soton.
» 29 lutego 2024, 07:32 #80
sztejner: Tak,wyjdą u-12 jak przeciwko Chelsea......
» 29 lutego 2024, 07:45 #79
Biniek: Bez większej różnicy. My w tym meczu bramki nie strzelimy, bez względu na skład Liverpoolu.
» 29 lutego 2024, 07:55 #78
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 08:23

Do meczu z Liverpoolem wróci Hojlund,więc ja obstawiam że jednak brameczkę strzelimy ;)
A można nawet pokusić się o awans,na Anfield też nas mieli zmieść z powierzchni ziemi
» 29 lutego 2024, 08:23 #77
FabianMrozek: Oni wychodzą młodym składem nie żeby się popisać tylko z powodu ponad 10 kontuzji. Na United już z pięciu wróci
» 29 lutego 2024, 08:42 #76
skowron32: Oni mogą wyjść na Nas w 8-9 i Nas ograją. Tam jest inny mental, tam się chce zawodnikom grać to jest ta różnica między Nami a nimi
» 29 lutego 2024, 08:55 #75
shadow17: Ważne zwycięstwo!
Rash musimy sprzedać, bo zaraz będzie w wieku 27/28 lat, a później zjazd gwarantowany. Co on oferuje oprócz szybkości i atletyczności?
» 29 lutego 2024, 07:32 #74
is200second: Nikt za niego nie da więcej niż 50 mlm. A to trochę mało żeby kupić Viniego.
» 29 lutego 2024, 07:33 #73
Varrior: Niestety, nie mogłem oglądać meczu, ale jestem ciekaw, jak wypadł Amad? Jakieś pozytywy, błędy, czy przeszedł obok meczu?
» 29 lutego 2024, 06:35 #72
sztejner: Jak ja w Amada wierzę,tak wczoraj zaraził się wirusem diabła,wszedł na boisko i myślał że mecz sam się wygra
» 29 lutego 2024, 08:28 #71
HarryBrown: Pozytyw, że czeka nas przynajmniej jeszcze jeden mecz w FACup i to na dokładkę z poorers. Odnośnie zawodników to Marcus na ławę. Ostatnio z nim w składzie to tak jak byśmy grali i tak w dziesięciu. Jak nie ma na chodzie żadnego napadziora to dać Scotta. Ten przynajmniej dochodzi do sytuacji strzeleckich. Amrabat o wiele lepiej w środku niż na boku obrony. Garnacho powinien jak najszybciej wrócić do naturalnego koloru włosów. Jak się farbuje na platynę to schodzi z niego powietrze. Onana klasa. Oby w niedzielę nie dostali siekierki (ale czasów dożyłem jako kibic United!).
» 28 lutego 2024, 23:45 #70
mycka86: Zgoda. Ale nie mamy zdrowego napastnika i ETH ma do wyboru wystawić jego, Antonego lub jakiegoś juniora. I tak jest prawie przez cały sezon. A w zimę chciał napastnika.
» 28 lutego 2024, 23:55 #69
DoktorFootballu: No jakby nie wywalił całego budżetu na bezużyteczne transfery to by miał na rezereowego napastnika.
» 29 lutego 2024, 06:13 #68
toporny: mycka86 spoko Liverpool tez caly sezon mecza kontuzje, zobaczysz w nastepnej rundzie jak gra druzyna z pierwszego miesjca w PL, ktora wydajaca duzo mniej na transfery i pensje.
» 29 lutego 2024, 07:15 #67
Cwr91: Pomysł z mct na szpicy wydaje się szalony ale ja bym to zobaczył
» 29 lutego 2024, 07:25 #66
mycka86: #toporny powodzenia. Aczkolwiek porównywanie drużyny prowadzonej przez 7 lat przez 1 managera i zarządem złożony z najlepszych profesjonalistów z grajdołkiem MU jest nie na miejscu.
» 29 lutego 2024, 11:18 #65
Blaszczu: Btw piłkarze Nottingham jak usłyszeli o tym urazie Bruno w meczu z Fulham uwzięli się na niego i chcieli mu ten uraz pogłębić. Bo gdy nie raz portugalczyk był dziś przy piłce to albo był popychany albo dostawał sanki pod nogi. Dobrze, że im to się nie udało =)
» 28 lutego 2024, 23:35 #64
Leh: No i właśnie o to chodzi. Kopia Cię, trybuny buczą, a Ty grasz. I robisz asystę w ostatniej minucie. Bardzo mi Bruno dziś zaimponował
» 28 lutego 2024, 23:37 #63
Leh: Ten Hag on Bruno Fernandes: "You saw, Forest were targeting him. I don't say what it is (injury), but it was a serious injury. Social media criticise him. It is pathetic. He has a very high pain threshold. It shows his leadership." #mufc
» 28 lutego 2024, 23:40 #62
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2024 07:18

No i czy to jest mądre wystawiać zawodnika w pucharze, z poważną kontuzją? Pomijając już przyszły mecz w lidze. Ta sama sytuacja co z Martinezem i Shawem. Pali się grunt i łysy dąży po trupach do celu. Żeby nam się czkawką nie odbiło dojeżdżanie Bruno. Jeżeli nikt nie wiedział o kontuzji, to skąd Nottingham wiedziało? Jeżeli wiedzieli, to normalne jest, że wywiera się presję na kontuzjowanym zawodniku, łysy to widział to powinien go zmienić, a nie pretensje, że faulują kontuzjowanego. Bokser ma rozwalone lewe oko, to co przeciwnik ma go tylko w prawe bić? Ten trener jest nienormalny. Druga sprawa, jeżeli to poważna kontuzja, nie mówisz tego w mediach przed meczem z shity, bo tam dopiero będzie polowanie. No chyba, że kapitan nie zagra, w co śmiem wątpić.
» 29 lutego 2024, 07:11 #61
Batigol222: Btw, ten Murillo to kawał stopera, o czym właściwie wiedziałem już wcześniej. Twardy, dobry w odbiorze, czujny, agresywny i kapitalnie odbiera piłkę. Na dodatek ma dopiero 21 lat. Za paręnaście miesięcy pójdzie do większego klubu za 70-80 baniek.
» 28 lutego 2024, 23:33 #60
Batigol222: miało być: "kapitalnie operuje piłą"
» 28 lutego 2024, 23:59 #59
Tomass31: Liverpool widzę że w mocno rezerwowym składzie ograł Southampton, coś czuję Majstra w lidze w ich wykonaniu niestety i zrównanie się z nami w tytułach
» 28 lutego 2024, 23:25 #58
Michal10: Chłopaki się pewnie oszczędzali na City.
» 28 lutego 2024, 23:21 #57
DoktorFootballu: No to chyba się oszczędzają cały sezonna City :)
» 29 lutego 2024, 07:01 #56
toporny: To zobaczysz jak się oszczędzili.
» 29 lutego 2024, 07:34 #55
Blaszczu: Patrząc na to jaki skład mamy pokrojony to mecz na plus, liczy się kolejna wygrana. Onana Motm według mnie a na Rashforda nie mogę patrzeć, niech już ktoś go weźmie do PSG.
» 28 lutego 2024, 23:17 #54
Leh: Co Ci Rashford zrobił? Gra na nie swojej pozycji ale dziś biegał za tą piłką, miał sytuacje. Nie wpada mu ale dużo lepszy występ niż z Fulham, miał ze 3 sytuacje i powinien dostać karnego
» 28 lutego 2024, 23:21 #53
TevezC: Leh: gościu zarabia 300k na tydzień i chcesz go chwalić za to, że biega?!
» 28 lutego 2024, 23:24 #52
Michal10: Nie no, Rashford w pewnym momencie to myślałem, że z boiska zszedł. Jaka gra na nie swojej pozycji, na bramce grał? Bez przesady, to jest dojrzały piłkarz i grał tam wielokrotnie, co to za tłumaczenie.
» 28 lutego 2024, 23:28 #51
wider: Rashford jest zbyt łaskawy dla kibiców że za 300tyś tygodniowo dziś chciało mu się biegać za piłką. Chyba nowy kontrakcik już mu szykują
» 28 lutego 2024, 23:30 #50
Leh: Ale chłop jest pod formą! Przecież to widać. Ale próbuje do formy wrócić. Jak mamy o cos grać to musi wrócić. Wam w głowie tylko okno transferowe? Przecież my potrzebujemy żeby on złapał formę, tak jak Antony, jak Amrabat. Rozumiem jechać za brak chęci ale dziś ich nie brakowało
» 28 lutego 2024, 23:31 #49
Blaszczu: @Leh Przez pół roku przystosowałem się do tego, że nasz N'ka pressuje i oddaje serce na boisku. Później widzę jak Rash wychowanek klubu zamiast pressować, stoi obok zawodnika to mnie krew zalewa.
» 28 lutego 2024, 23:38 #48
GS8GS: Leh to troche naiwne. Dzisiaj każdy stara sie grać piłkę totalną. Z ciągłym pressingiem i wymiennością pozycji. U Marcusa flustrująca jest jego decyzyjność. Lata lecą a on ciągle chce się ścigać. A gdy ma sytuacje strzelecką to zamiast użyć spytu, używa siły.

Ja rozumie że jest pod formą. Fizycznie nie wygląda źle. ale problemem wydaje sie mentalność, pewność siebie i podejmowane wybory.

Od zawodnika w tym wieku i przy tych warunkach powinno się oczekiwać że da rade grać na ŚN czy PS gdy trzeba, Taki Garnacho, jeździec bez głowy radzi sobie na PS i na LS. I co mnie zaskoczyło poprawia podejmowane przez siebie decyzje z biegiem sezonu.

My zbyt długo oglądamy naszych zawodników przez różowego okulary. Ile to lat czekaliśmy aż Martial odpali?
» 29 lutego 2024, 07:42 #47
NikS000: Tak szczerze chciałbym odnieść się do sytuacji gdzie Rashford byl pchany w polu karnym.
Nie uważacie, że gdy zawodnik jest pchany ŁOKCIEM i jeszcze widoczne jest MOCNE pchnięcie gdzie zawodnik ma piłke pod kontrolą i może oddać strzał, nie powinno sie to skończyć karnym?
Rashford upada przy świetnej okazji, a zawodnik pcha go rękami jak może to nie być jedenastka? Przecież to dosłownie uniemożliwia mu oddanie strzału w polu karnym...
Na 100% u nas by to sie skończyło karnym dla rywali.
» 28 lutego 2024, 23:11 #46
Leh: 100% karny. Ale sędzia dawał grać, mało gwizdał, mało kartek - ja to lubię, bo gra jest płynna. Więc w tym kontekście mógł nie gwizdnąć. Błąd, ale raczej wynikający z próby pojęcia z duchem gry.
» 28 lutego 2024, 23:12 #45
lipeklukas: Według mnie, najlepszy na boisku, zajechany Bruno i Onana, mimo wszystko. Najgorszy Amrabat i Garnacho kiwający się ze swoim cieniem. Ten mecz to była mordęga i oczu kąpiel. Tragicznie to wyglądało.
» 28 lutego 2024, 23:09 #44
Leh: Amrabat? W drugiej połowie grał dużo lepiej. To jest też bardzo ważne, żeby zawodnik umiał się pozbierać. Pamiętaj, że on jednak mało gra i musi złapać rytm.
» 28 lutego 2024, 23:14 #43
Blaszczu: Amrabat według mnie zagrał solidnie, co prawda blędy popełniał ale jakie podania posyłał to klasa światowa.
» 28 lutego 2024, 23:15 #42
mycka86: Pamiętajcie też, że musiał z konieczności zagrać na LO.
» 28 lutego 2024, 23:16 #41
Blaszczu: @mycka86 też go widziałem w pomocy i na lo. Latał jak szalony
» 28 lutego 2024, 23:19 #40
lukJakubowski: Ci którzy uważają, że Liverpool nas zdeklasuje w Pucharze Anglii bardzo mało widzieli w footballu.

Nie zdziwi mnie, jak przejdziemy Liverpool. W ogóle mam jakieś dobre przeczucia, co do tego turnieju.

Chciałbym, żeby historia zatoczyła koło i, żeby PA uratował kolejnego trenera.

Już była taka sytuacja w tym klubie. Piękna sprawa.
» 28 lutego 2024, 23:06 #39
Michal10: Ja chciałbym, żeby im się chociaż chciało.
» 28 lutego 2024, 23:13 #38
figasek: Za van gaala i moyesa to już lepiej wyglądało… najgorsze united od odejścia SAF
» 28 lutego 2024, 23:01 #37
wilek84: aaa zawsze tak pisaliśmy jak cykl dobiegał końca , za każdego z trenerów krótko przed zwolnieniem
» 28 lutego 2024, 23:05 #36
maticr7: Ciekawie będzie jak młodzież Liverpoolu na nas wyjdzie.
» 28 lutego 2024, 22:59 #35
Anhel: Klopp wystawi galowy skład.
» 28 lutego 2024, 23:06 #34
wider: jeśli zdrowie dopisze to wątpię żeby klop który po sezonie odchodzi z live "odpuści" sobie mecz na OT
Choć z 2giej strony patrząc na naszą formę to może nawet te dzieciaki z live wystarczą na wygraną
» 28 lutego 2024, 23:18 #33
Batigol222: Mimo wszystko, to nie był zły mecz. Zwłaszcza Lindelof, Varane, Onana, Dalot i Bruno wyglądali spoko. Beznadziejny był Garnacho, i tylko niewiele lepszy Rashford. Antony starał się grać bardziej jako taka hybryda skrzydłowego i ŚPO a la Bernardo Silva, i nawet nie wyglądało to źle, ale jednak porównując go do Portugalczyka to i tak jest przepaść.
» 28 lutego 2024, 22:59 #32
Leh: Panowie, cholera, rozumiem złość, rozumiem rozczarowanie tym sezonem, rozumiem niechęć do Erika, ale kurde...

No ile takich meczów widzieliśmy przez te wszystkie lata? Również przez te dobre lata...

Było ciężko, bo musiało być ciężko - takie mecze pucharowe na wyjeździe, z ekipą z Premier League, naprawdę potrafią być ciężkie. I to graliśmy bez naprawdę kilku ważnych zawodników.

I była walka! Tym też się wygrywa mecze. Naprawdę była walka w drugiej połowie, nie było załamki, były wygrane stykowe pojedynki. Bramkarz świetny - a bramkarz w takim meczu musi być świetny.

Sędzia, oczywiście, dzban. I w takim meczu trzeba pokazać charakter.

I pokazaliśmy. No i ta brama Casemiro, taka właśnie pucharowa, po wolnym, wsadził ten łeb, rozwalił go sobie przy tym...

Posłuchajcie tych kibiców, zobaczcie na eksplozję w naszym sektorze, na tę radość Casemiro.

To są bardzo ważne zwycięstwa. Nie jesteśmy ekipą, która może się bić z City, Liverpoolem czy Arsenalem, ale to był trudny mecz i to jest świetna wygrana.

Serio, kurde, bo w depresję tu wpadniemy jak się nie będziemy umieli cieszyć z takiego awansu w pucharze :-)
» 28 lutego 2024, 22:57 #31
Skiba: Kolejny mecz do zapomnienia
» 28 lutego 2024, 22:56 #30
sztejner: Ale porażkę to już byś pamiętał
» 29 lutego 2024, 07:34 #29
DevoMartinez: Casemiro by za to dostał czerwo i 3 mecze. Po za tym słabiutko choć troszkę lepiej niż poprzedni mecz. Problemy z przyjęciem piłki dość częste chłopaki mieli, potem ciężko coś szybko zbudować. Bruno to chyba przestał trenować strzały bo to już któryś mecz kiedy takie proste okazje zawala. Dziś dostali szanse McT, Amrabat i Antony czyli walczaki. Szkot miał świetną okazję główką, Antony poprzeczke, zabrakło szczęścia. Na boisku pracowali więc nie ma o co się czepiać. Garnacho podobnie, atakował, próbował. Rashford to sam nie wiem czy grał dziś.
» 28 lutego 2024, 22:55 #28
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2024 22:54

No cóż z taką grą, to tylko czekać na wjazd City w Niedzielę.
» 28 lutego 2024, 22:50 #27
zuk: Rob to, w czym odnajdujesz szczescie, ale nie narzucaj tego innym
» 28 lutego 2024, 22:53 #26
zuk: O, poszla edycja u Kilerka, bo wstyd mu za bzdurny komentarz. Kilerku, zeby potomni wiedzieli, to przypomne co napisales:
"No coz z taka gra, to tylko nasmarowac tylki i czekac na wjazd City w Niedziele".
Pozdrawiam :)
» 28 lutego 2024, 22:59 #25
Kilerek7: Zuk po pierwsze, wiedziałem, że odpiszesz na to, że edytowałem komentarz, po drugie nie jest mi wstyd za mój komentarz, zmieniłem go ponieważ jak zobaczyłem twój żenujący komentarz, to wolałem dostosować go do poziomu czytelnika, a patrząc na like innych, widać nie wielu skumało sarkazm, ale jeśli cię to tak uszczęśliwiło, to tak uważam, że zgwałcą nas bez mydła i co w tym takiego dziwnego? Przyczepiłeś się do zwykłego komentarza, jakby to było coś niezwykłego, ale chyba rozumiem dlaczego, ktoś widocznie musi sobie radzić w pewnych sprawach sam bez kobiety, wpółczuję. A i dziękuje, odnajduję szczęście w tym co ty sobie musisz zapewne wyobrażać xD
» 28 lutego 2024, 23:38 #24
Paps: Wspaniałe spotkanie.Erik taktycznie zamęczył rywala i pod koniec wyprowadził druzgocący cios!
» 28 lutego 2024, 22:50 #23
przemosx: Sędziowie starali się jak mogli, żeby pomóc Nottingham
» 28 lutego 2024, 22:49 #22
lipeklukas: Nie wydaje mi się. W pierwszej połowie mógł być też karny za rękę Varane, ale VAR nie ogarnął.
» 28 lutego 2024, 23:15 #21
Pochmurny: Na miejscu ludzi z klubu bym nagłośnił sprawę tego braku kartki za łapanie za gardło. Co to ma być, że jeden zawodnik wylatuje, a drugi może sobie robić co chcę? Webb na trybunach był więc zaprosić na rozmowę i poprosić o jakieś przeprosiny bo on lubi po fakcie sobie to robić dla chyba beki.
» 28 lutego 2024, 22:48 #20
ajal: Bez pomysłu, bez planu, bez sensu. Czysty fart, standardowo w tym sezonie.
» 28 lutego 2024, 22:46 #19
Blaszczu: W życiu trzeba mieć trochę farta ;)
» 28 lutego 2024, 23:21 #18
kamilpe: Graliśmy straszny piach ale karny się Nam należał.
» 28 lutego 2024, 22:46 #17
Kilerek7: Znowu ETH uciekł z pod topora, gra taka jak zawsze czyli kiepska, ale gol wciśnięty, no cóż z Liverpoolem trzeba liczyć na cud, ale przy takiej grze to nawet voodoo nam nie pomoże.
» 28 lutego 2024, 22:46 #16
JajoJe: Jaka kiepska gra? Nasi zagrali bardzo dobre spotkanie. Walka, walka i walka. Wy się już czepiacie wszystkiego. Wynik nie oddaje tego co było na boisku. Naprawdę dobry, wygrany pucharowy mecz. Takie mecze były na porządku dziennym w erze kiedy United świeciło triumfy. Właśnie takie pełne oddania, walki i zadłużenie wygrane chociaż skromnie.
» 28 lutego 2024, 23:04 #15
PaToManU: Jakiego topora? On by po odpadnieciu nie został zwolniony, zostanie do końca sezonu
» 28 lutego 2024, 23:11 #14
JahKowalski: Albo i dłużej
» 28 lutego 2024, 23:16 #13
Pady: Oby nie w lato chce tu widzieć Luciano Spalletti.
» 1 marca 2024, 15:14 #12
Anhel: Kiedy widzę takiego Amada który wchodzi na boisko z aparycją piłkarza z gablotą pełna trofeów i żującego gumę tak żeby wszyscy widzieli jaki to luzak po czym zalicza 3 straty z rzędu to ja już wiem dlaczego jesteśmy w takim a nie innym miejscu jako drużyna
» 28 lutego 2024, 22:45 #11
vanantgaal: ETH ma na koncie Antonego, Ole ma Amada
» 28 lutego 2024, 22:48 #10
Anhel: Obojętnie kto, takich zawodników trzeba się z klubu pozbywać. Było mityczne DNA United, mam nadzieję że mityczne 2 lata Omara okażą się prawdą.
» 28 lutego 2024, 22:50 #9
DevoMartinez: Może to guma z kofeiną. Przed meczami niektórzy żują.
» 28 lutego 2024, 22:57 #8
kamilpe: Po dzisiejszym meczu nie dziwię się, że Amad nie dostaje minut
» 28 lutego 2024, 22:44 #7
wilek84: strasznie to wyglądało
» 28 lutego 2024, 22:46 #6
Jong: wczoraj jakiś typek po zmianie Antonego pisał
"Teraz w ciemno można powiedzieć, obserwujcie Diallo, jak będzie się poruszał, zrywał, próbował kogoś minąć. Antony nie ma iskry jako piłkarz.

Diallo nawet jak nie strzeli to więcej zrobi w 15 min"

Diallo to póki co ten sam poziom co Pellistri, lubię jak niektórzy szukają na siłę zbawicieli w ludziach z ławki i myślą że łysy się po prostu na kogoś uwziął, nie, oni siedzą na ławce bo są ciency
» 29 lutego 2024, 08:19 #5
SkilledHydra16: Kolejny tragiczny mecz na farcie hah. DRAMAT, a łysy na konfie wiadomo ze powie jak to świetnie nie było, nawet nie muszę sprawdzać.
» 28 lutego 2024, 22:44 #4
Cwr91: Wielki był to mecz, gramy dalej
» 28 lutego 2024, 22:44 #3
Frosty: Jak nie będzie zawieszenia za to trzymanie to ta liga to będzie żart . Mam nadzieję że 2 mecze dostanie jak Case i Rodri
» 28 lutego 2024, 22:43 #2
kamilpe: Elanga to jednak prawdziwy diabeł!
» 28 lutego 2024, 22:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.