Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United zaprezentował Andre Onanę jako swojego bramkarza

» 20 lipca 2023, 20:07 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w czwartek oficjalnie potwierdził, że Andre Onana został nowym bramkarzem Czerwonych Diabłów. Kameruński golkiper podpisał kontrakt do czerwca 2028 roku z opcją przedłużenia o dodatkowy sezon.
Oficjalnie: Manchester United zaprezentował Andre Onanę jako swojego bramkarza
» Andre Onana w czwartek został zaprezentowany jako bramkarz Manchesteru United
Czy jesteś zadowolony, że Andre Onana zastąpił Davida de Geę w bramce Manchesteru United?
O tym, że Onana trafi do Manchesteru United media spekulowały już od dawna. Czerwone Diabły po długich negocjacjach osiągnęły porozumienie z Interem Mediolan w sprawie kwoty odstępnego.

Oficjalna kwota transakcji nie została ujawniona, ale według informacji angielskich mediów Manchester United zapłaci za Kameruńczyka 43,8 miliona funtów kwoty gwarantowanej i 3,4 mln funtów w formie ewentualnych bonusów. Łączna kwota transferu może więc wynieść 47,2 mln funtów, czyli równowartość 55 milionów euro.

Manchester United po sezonie 2022/2023 zdecydował się nie przedłużać kontraktu z Davidem de Geą. Hiszpański bramkarz opuścił klub z Old Trafford po 12 latach gry w Anglii.

– Dołączenie do Manchesteru United to niesamowity zaszczyt i ciężko pracowałem całe moje życie, aby ten moment nadszedł. Po drodze pokonałem wiele przeszkód. Wyjście na murawę Old Trafford, by bronić naszej bramki i mieć wkład w grę zespołu, to będzie kolejne niewiarygodne doświadczenie. To początek nowej podróży dla mnie, z nowymi kolegami i nowymi ambicjami – stwierdził Onana po podpisaniu umowy.

– Manchester United ma wspaniałą historię, jeśli chodzi o niesamowitych bramkarzy. Teraz dam z siebie wszystko, aby zostawić coś po sobie w nadchodzących latach. Jestem podekscytowany ponowną pracą z Erikiem ten Hagiem. Nie mogę doczekać się, aż odegram swoją rolę w sukcesach, na które liczy menadżer.

John Murtough, dyrektor sportowy Manchesteru United, po podpisaniu kontraktu przez Onanę stwierdził: – Andre był naszym pierwszym wyborem, jeśli chodzi o pozycję bramkarza Manchesteru United. Ma odpowiedni profil, techniczne umiejętności i osobowość. W swojej karierze osiągnął sukces i wiemy, że wniesie zwycięską mentalność do naszego składu.

– To jeden z najlepszych bramkarzy na świecie w wieku 27 lat i głęboko wierzymy, że może rozwinąć się jeszcze bardziej w nadchodzących latach.

Manchester United poinformował, że Andre Onana będzie występował na Old Trafford w koszulce z numerem 24. Koszulka z tym numerem była wolna od stycznia 2021, kiedy to szeregi klubu opuścił Timothy Fosu-Mensah.






TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Erik ten Hag wybrał nowego kapitana Manchesteru United
Następny news »
David de Gea odrzucił propozycję Interu Mediolan

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (503)


deiks: Chodzi o styl a nie o wynik, grają z wizją.
» 23 lipca 2023, 00:07 #463
MikiManUtd2004: Matheo wstaw składy
» 22 lipca 2023, 21:57 #462
deiks: Mistrza zgarniamy w tym sezonie , róbta skriny !
» 22 lipca 2023, 21:55 #461
RozbawionyPepit: W bierki chyba.
Na tym etapie TOP3 + minimum ćwierćfinał LM będą dobrym wynikiem.
» 22 lipca 2023, 22:03 #460
Rashy10: Brak Onany w składzie na dzisiejszy mecz.
» 22 lipca 2023, 21:51 #459
MikiManUtd2004: No właśnie. Ciekawe czemu?
» 22 lipca 2023, 21:51 #458
bylakw: Uczy się grać na akordeonie żeby mogli go zaprezentować.
» 22 lipca 2023, 21:54 #457
essaEdek: Arsenal w składzie:

Ramsdale, Timber, Saliba, Gabriel, Tomiyasu, Rice, Havertz, Odegaard, Saka, Martinelli, Nketiah
» 22 lipca 2023, 21:50 #456
essaEdek: United:

Heaton, Shaw, Martinez, Varane, AWB, Mainoo, Mount, Bruno, Garnacho, Sancho, Antony
» 22 lipca 2023, 21:51 #455
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 21:52

Podstawa prawie bo Jesusa nie ma.
U nas też pewnie podstawa wyjdzie
Edit..
No to jednak nie podstawa u nas
» 22 lipca 2023, 21:51 #454
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 21:46

Mało znaczące bo to się raczej nigdy nie skończy, ale:

Avram and Joel Glazer would like to stay, however the other siblings want to sell their shares in the club. [ @lauriewhitwell ] #mufc

A well-placed financial source familiar with the Glazers thinks they "don't give a f*ck" about more fan backlash from such indecision over the sale. [ @samuelluckhurst ] #mufc
» 22 lipca 2023, 21:45 #453
Apocalypse: Przecież tego oczekiwali od kupca tak naprawdę i dlatego tak bardzo pasował im Ratcliff.
Ale reszcie właścicieli mniejszościowych nie pasowało takie rozwiązanie, w sensie ze Ratcliff prowadzi rozmowy tylko w sprawie kupna akcji Glazerow, a ich olał.
I dlatego Ci zagrozili czymś tam i się skończyły biznesy na Lini Glazer-Ratcliff
Możemy dodać do tego, że Ratcliff nie miał nawet wystarczających pieniędzy, żeby wykupić akcje od samych Glazerow k to też nie wszystkich ponieważ Glazerowie mieli zostawić sobie cześć właśnie akcji.
Jeżeli Glazerom by zależało na sprzedaży to sprzedali by szejkowi który oferował kwotę jaką żądali Glazerowie
» 22 lipca 2023, 21:49 #452
devilek777: Onana zagra dziś?
» 22 lipca 2023, 20:58 #451
IntruZ9: Apocalypse...



Piłeś? Nie pisz
» 22 lipca 2023, 20:20 #450
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 20:25

Napisze kolejny raz, nie spożywam alko.
A jeżeli nie macie nic ciekawego do powiedzenia to nie zaczynajcie dyskusji.
A jak już zaczynacie to podajcie jakieś argumenty na swoją korzyść, a nie wyżywacie innych od tego że spożywają alkohol
» 22 lipca 2023, 20:24 #449
Leh: Też nie kumam tego wjeżdżania na kogoś, choć się z opinią Apo nie zgadzam.

Nie można porównywać zarzutów które ciążyły na Masonie do tych które miał Onana. Ja też bym chciał żeby Mason wrócił, ale nie dlatego, że nic się nie stało i jest to blacha sprawa...

Po prostu zachowajmy proporcje
» 22 lipca 2023, 20:28 #448
Apocalypse: Oczywiście, że te oskarżenia są nierównomierne.
Ale skoro obie sprawy zostały zakończone no i nie oszukujmy sie na Greenwooda tak naprawdę nie ma twardych dowodów (chyba, że sam się przyznał klubowi, że taka sytuacja miała miejsce). To czemu tu jest aż taka nagonka na niego? Tym bardziej, że z tą samą dziewczyna będą mieli dziecko...
Jak napisałeś, sprawy są nierównomierne ale jednak zawieszonie to zawieszenie.
» 22 lipca 2023, 20:32 #447
pictor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 21:02

Sprawa Grenwooda nigdy nie została zakończona tak naprawde. Prokuratura wycofała zarzuty z uwagi na wycofanie się ze zeznań dziewczyny Grenwooda. Natomiast nie było wyroku uniewinniającego co oznacza, że Prokuratura w każdym momencie może wnieść jeszcze raz akt oskarżenia. Grenwood jest w tym momencie trochę tykającą bombą jeżeli jej coś się odwidzi to mogą go skazać.
» 22 lipca 2023, 21:01 #446
KaczorDaffy: Pierdu pierdu
» 22 lipca 2023, 21:07 #445
SzarimMusty: @Pictor oni się pobierać mieli więc raczej udało jej się zabezpieczyć jego majątek a ewidentnie o to chodziło... Bo do czasu ich powrotu do siebie prokuratura drążyła temat, po powrocie nagle wycofano wszystkie zeznania.

Innymi słowy póki Greenwood będzie zarabiał póty będzie spokój afra się na nowo rozkręcić u schyłku jego kariery.
» 22 lipca 2023, 21:25 #444
Klierek7: najbardziej boli że było pełno zawodników robiących dużo gorsze rzeczy którym uszło wszystko na sucho. ronaldyna też zapłacił za uciszenie gwałtu i sprawa się rozmyła.
» 22 lipca 2023, 21:43 #443
Apocalypse: Dokładnie, tym bardziej że nikt praktycznie nie pamięta o tej akcji.
A można jeszcze przypomnieć o oszukiwaniu fiskusa itp.
» 22 lipca 2023, 21:50 #442
karassas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 21:58

Greenwood jest w takiej, a nie innej sytuacji gdyż ciemny lud wierzy w wszystko co napiszą brukowce. Wszystkie gazety zrobiły z niego gwałciciela zanim organy odpowiedzialne za skazywanie przestępców miały w ogóle szansę otrzymać jakiekolwiek dowody. Efekt jest taki, że mimo bycia niewinnym w świetle prawa Mason ma łatkę tego złego co sprawia, że sponsorzy nie są tacy chętni aby Anglik wyszedł na boisko w naszych barwach
» 22 lipca 2023, 21:56 #441
KaczorDaffy: Szarim sugerujesz że 35 letni Greenwood będzie biedny?
» 22 lipca 2023, 21:59 #440
Diabelski97: Dzisiaj meczyk już trzeba obejrzeć.
» 22 lipca 2023, 20:17 #439
essaEdek: Czekam co tu się będzie działo jak nie daj boże przegramy SPARING Z ARSENALEM :D
» 22 lipca 2023, 20:19 #438
SzarimMusty: Moim zdaniem możemy przegrać ten sparing, ważne by w lidze dwukrotnie wygrać ;P
» 22 lipca 2023, 21:26 #437
essaEdek: Oczywiście, że tak, ale podejrzewam, że znajdzie się jakiś inteligent który będzie po tym meczu wieszał już medale za przyszły sezon. :D
» 22 lipca 2023, 21:43 #436
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 20:15

Z racji dzisiejszego meczu, takie pytanko, jak myślicie pany ile naszych grajków, by weszło do pierwszej 11 arsenalu?
Kibice arsenalu też się wypowiedzcie.
» 22 lipca 2023, 20:14 #435
Apocalypse: Myślę że na spokojnie
Bruno, Rashford, Martinez/Varane, Shaw, Casemiro. Napastnika nie Obstawiam bo my takowego nie mamy w składzie.
Prawy obrońca? Tu nw oba kluby maja takich sobie prawych obrońców, ale myślę że WAN Bissaka na spokojnie by mógł walczyć o miejsce w składzie
» 22 lipca 2023, 20:18 #434
Leh: Ja nie lubię takich porównań. Bo często jest tak, że dany piłkarz bardziej pasuje do danego zespołu/stylu gry i może być lepszy dla United, a gorszy dla Arsenalu i vice-versa.

Niemniej, jest chyba kilku takich, którzy sprawdziliby się w każdej ekipie - Rashford, Saka, Bruno, Odegaard... więcej mi nie przychodzi do głowy.
» 22 lipca 2023, 20:20 #433
Kundziu: Może dlatego, że Onana za swój postępek (pomimo absurdalnych tłumaczeń) i tak odbył karę zawieszenia i sprawa się zakończyła. Sprawa Greenwooda nadal trwa i nikt nie wie nawet czy coś zrobił swojej partnerce, bo nikt tego nie wyjaśnił.
» 22 lipca 2023, 20:02 #432
essaEdek: Nie, sprawa Greenwooda została zakończona.
» 22 lipca 2023, 20:03 #431
Kundziu: Taa? Nie wiedziałem, że wrócił do składu. Poza tym śledztwo policji zostało zakończone, bo sprawy to nikt nie wyjaśnił.
» 22 lipca 2023, 20:16 #430
zuk: [Viaplay]
Zakladajac, ze za jakis czas zamkna w Polsce swoja dzialalnosc, to czy znacie jakichkolwiek dostawcow (jezyk nie ma dla mnie znaczenia, chociaz najlepiej angielski, i byle nie ruskie, bo im nie chce portfela zapelniac), gdzie tez moglbym ogladac mecze PL jak na Viaplay, ze moge sobie pauzowac lub ogladac z dowolnym opoznieniem?
» 22 lipca 2023, 19:12 #429
essaEdek: Jak widać to ty do nich się nie zaliczasz. A jak piszesz takie brednie na trzeźwo to tylko współczuć. Chyba, że tak po prostu masz... to wtedy tylko oddział zamknięty.
» 22 lipca 2023, 20:13 #428
zuk: Dziekuje moderatorowi za usuniecie komentarzy uzyszkodnika Apocalypse :)
» 22 lipca 2023, 20:20 #427
essaEdek: A co do PL, to słyszałem, że C+ ma kupić jakiś procent Viaplay więc tam pewnie będzie nadawane. Zagranicznie? To tylko SkySport przychodzi mi na myśl.
» 22 lipca 2023, 21:44 #426
dzilu96: Gdzie obejrzeć dzisiaj mecz z Arsenalem?
» 22 lipca 2023, 17:51 #425
szymek1193: Oglądacie mecz z Arsenalem o 23? Gdzie coś czuję, że będzie ciężko wygrać bez napastnika..
» 22 lipca 2023, 17:34 #424
IntruZ9: Wygrać? Ciężko?



Chłopie to sparing
» 22 lipca 2023, 17:36 #423
SzpakUtd: Człowiek już tak jest spragniony sezonu z PL, że nawet będąc na wakacjach w Turcji czeka na ten sparing z Arsenalem o północy. Czy to nadaje się do leczenia? Pozdro :D
» 22 lipca 2023, 17:23 #422
trezegram: Normalna sprawa jak się jest kibicem, nie ma co leczyć.
» 22 lipca 2023, 17:34 #421
DevoMartinez: Ja przedsezonowych nie oglądam. Jestem kibicem. :)
» 22 lipca 2023, 17:50 #420
arusm: rok temu w Turcji oglądałem sparing z Rayo Vallecano :)
» 22 lipca 2023, 20:44 #419
Apocalypse: Obejrzałem właśnie skrót benfika-al hillal
I nie wiem jakim cudem byli tu ludzie co chcieli ściągać Brozovicia... koleś nigdy nie byl topem, okej trzymał jakiś tam poziom, ale gość jest słaby...
» 22 lipca 2023, 16:24 #418
Rafal: raczej al nassr ;)
» 22 lipca 2023, 16:29 #417
Apocalypse: A jeden ciul
» 22 lipca 2023, 16:36 #416
Apocalypse: Oglądałem już go w Interze w LM. Szczerze to chłop szału nie robił.
Jak napisałem wcześniej jakiś tam poziom trzymał ale według mnie to nadal za mało.
Ale to moja opinia i w sumie transfer do szejkow przypieczętował to że jak dla mnie chłop to średniak i nic więcej.
» 22 lipca 2023, 17:10 #415
jayjay2: Brozović to jeden z wielu zawodników, których ludzie przeceniają ze względu na występy w reprezentacji. Obejrzą go dwa razy na Mundialu/Euro obok Modricia, Rakiticia i myślą, że to ta sama półka.
» 22 lipca 2023, 19:09 #414
cantona007: Trzeba pamiętać, że ETH pracował w Ajaxie, który słynie z wynajdywania perełek i zna się na talentach, więc jeśli chce Hojlunda, to ufam, że go rozwinie i zrobi z niego topowego napastnika.
» 22 lipca 2023, 15:33 #413
Stanior: Zgadzam się i dodam, że to jednocześnie niepokojące. Skoro Erik sam wynajduje ludzi to czym zajmuje sie cała siatka scoutów? Ona istnieje jeszcze? Czasem mam wrażenie, że niektórzy w klubie zrobili sobie z Erika parobka.
» 22 lipca 2023, 17:35 #412
brazylianwisnia: Scouting w duże mierze zajmuje się szukaniem chłopaków do akademii.
» 22 lipca 2023, 17:51 #411
cantona007: ETH sam dokładnie wie kogo potrzebuje do swojej układanki
» 22 lipca 2023, 18:13 #410
sprite1080: Understand Man United are closing in on deal to sign both Jack Fletcher and Tyler Fletcher — locked in talks with Man City for two top talents, deal expected to be announced soon. 🔴✨ #MUFC
» 22 lipca 2023, 15:29 #409
JesseJames: Ćwiąkała i te jego wideo co kto moze wniesc, co zmieni w grze zespolu. Przeciez Tomeczek wyglada jak dziecko ktore bylo najgorsze na boisku, pewnie pilke pokopal tylko na wf, z czuba kazda pilke wywalal obok bramki a rozkminia tylko teoretycznie. Szacun za wiedze, znajomosc jezykow obcych ale wyglada to tak jakby nie mial w ogole nosa do pilki. Opinie wyraza tylko i wylacznie na podstawie informacji ktore zbiera ale tak swojej intuicji to 0.
» 22 lipca 2023, 14:53 #408
essaEdek: Ale ty masz kompleksy. XD
» 22 lipca 2023, 15:14 #407
JesseJames: I pisze to EssaEdek xd. Sprawdź Cwiakale a później co się działo z zawodnikami o których mówił w swoich materiałach ;)
» 22 lipca 2023, 15:18 #406
JesseJames: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 15:35

Cwiakala mówił że Weghorst jest dobrym technicznie zawodnikiem. Zna się ?
» 22 lipca 2023, 15:35 #405
ermac: Pisze to gość, który proponował, żeby kupić Mane i przesunąć Rasha na prawą bo sobie tam niby dobrze radzi i kto tu nie ma nosa do piłki i się nie zna?
» 22 lipca 2023, 15:47 #404
Gwiazda: Mbappe w Al-hilal za 200 mln euro
» 22 lipca 2023, 14:37 #403
IntruZ9: Za 300 al kaida
» 22 lipca 2023, 14:39 #402
wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 14:44

400 Al Bundy
» 22 lipca 2023, 14:44 #401
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 15:17

Wieczysta va banque!
» 22 lipca 2023, 15:16 #400
jamaj05: Al Capone 500
» 22 lipca 2023, 15:23 #399
69eyes: Mbappe nie musi godzić się w tej sytuacji na żaden transfer, jedyne co on chce to zgarnąć swoją kosmiczną pensję + bonus lojalnościowy od PSG za zostanie łącznie ponad 100 mln, potem jako wolny zawodnik przeszedłby sobie do Realu zgarnął by kolejny bonus za podpis kilkadziesiąt jak nie set milionów. PSG może go pocałować w pompkę i jedyne co mogą to wysłać go do klubu kokosa na rok i oddać za darmo i jeszcze mu za to zapłacić 100mln. Gość jest tak łasy na tą kasę, że nie zdziwię się jak zostanie na siłę nawet kosztem grania w piłkę.
» 22 lipca 2023, 15:28 #398
Antol: Al Ejandro 600
» 22 lipca 2023, 16:03 #397
JajoJe: Tak naprawdę gość nic złego nie robi odnośnie kontraktu. Jasno powiedział, że chce wypełnić ostatni rok w PSG. Sami się wkopali umową jaką ma...bonusy za wypełnienie ok 100mln euro. Chłopak chce grać do końca umowy w PSG a to PSG chce na nim zarobić i sprzedać wcześniej. Ma swoje kaprysy jak każda młoda gwiazda piłki, a przynajmmiej większość...tyle, że on trenuje, gra na wysokim poziomie i chce wypełnić kontrakt...nie chce przedłużać a na odejście też nie musi się zgodzić.
» 22 lipca 2023, 17:25 #396
Ravenwood: Witam zapraszam do ligi FPL kod: hhs07w
» 22 lipca 2023, 14:28 #395
Kiharitony: Szkoda, że już tutaj nie ma typera, fajnie byłoby znów zagrać
» 22 lipca 2023, 14:23 #394
olestay: Dokladnie. Warunki ma niesamowite jedyne moze martwic ilosc bramek w Atalancie ale duzo ludzi zapomina, ze prowadzi w kwalifikacji strzelcow eliminacji euro. Dodatkowo Atalanta nie gra tak ofensywnie i czesto nie mial z kim rozgrywac akcji. Ja sie kompletnie nie martwie dodatkowo mamy super trenerow ktorzy wprowadza go na wyzszy poziom a gdzie ma zawodnik stawac sie lepszy jak nie w najlepszym klubie z trenerami odpowiednimi.
» 22 lipca 2023, 14:09 #393
SzarimMusty: Rozegrał 23 mecze w lidze w których spędzał po co najmniej 45minut. Łącznie w lidze zagrał 1834 minuty więc troszkę czasu miał. Natomiast w tym czasie 9 goli. Na chwilę obecną to bardzo daleko mu do topki.
» 22 lipca 2023, 16:00 #392
karassas: Tylko Rooney kosztował trochę mniej niż 60 mln
» 22 lipca 2023, 20:07 #391
SzarimMusty: Rooney przychodząc do nas był ważnym piłkarzem Evertonu, nie to co Hojlund w Atalancie. Był młodszy, zagrał więcej minut a strzelił mniej bramek bo... Roo od początku był napastnikiem walczącym na całej długości i szerokości boiska. Obecnie Duńczyk nie ma podejścia do dawnego Anglika.

Druga rzecz to kwota dostępnego Duńczyk - 20 latek walczy o skład w takiej średniawej Atalancie... Roo będąc 2 lata młodszym był pierwszym wyborem na swojej pozycji w dużo cięższe lidze.
» 22 lipca 2023, 21:38 #390
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 13:42

Tak słuchałem konferencji ETH i jego wypowiedzi o Greenwoodzie i kilka wniosków :

- ETH ewidentnie chce, by MG wrócił do składu i śmiem twierdzić że ta decyzja jest podyktowana również rozmową z resztą drużyny. Nie sądzę, że to jego indywidualna decyzja i podjąłby tak radykalną decyzję po to, by świadomie zepsuć atmosferę w szatni.
Natomiast postawa klubu jako zarządu jest dla mnie nieprzemyślana, chaos goni chaos, bowiem można odnieść wrażenie że aspekt sportowy schodzi tu na dalszy plan, wszyscy spoglądają na ewentualnie konsekwencje finansowe i wizerunkowe. Ostatnie wydarzenia z Benjaminem Mendym czy też fakt, że Greenwood i jego partnerka zostali rodzicami w jakimś stopniu zmieniły obraz postrzegania czy to Mendy'ego czy Greenwooda i wielce prawdopodobne, że Mason nie padłby ofiarą wyzwisk i prowokacji ze strony kibiców innych klubów a sponsorzy nie mieliby podstaw by odwrócić się od klubu. Owszem, to tylko teoria ale czy to na prawdę zepsuje wizerunek klubu?
Natomiast jeżeli sam trener i zawodnicy chcą by otrzymał szansę to nie widzę żadnego sensownego argumentu od strony sportowej by nie dostał szansy powrotu do gry.

Wolimy wydawać 80 mln za Hojlunda, który nie jest absolutnie żadnym gwarantem tego że z marszu odpali rakiety w zupełnie innym klubie i innej lidze. Oczywiście go nie skreślam ale Greenwood zna ligę, zna klub, wystarczyło tylko pozwolić mu trenować z drużyną przez te 2-3 miesiące by mógł próbować wrócić do swojej formy, dać szansę na tournee i zobaczyć w jakim kierunku idzie jego powrót i czy coś z tego będzie a w międzyczasie gdyby coś było nie tak, szukać alternatywy.

Niestety ale LvG miał sporo racji...
» 22 lipca 2023, 13:39 #389
HarryBrown: Zarząd od grudnia 2022r. jest mocno ograniczony w wielu obszarach. A jest to efekt ciągnącej się ciąży pt. sprzedaż klubu.
» 22 lipca 2023, 16:53 #388
Diabelred: ,,Natomiast postawa klubu jako zarządu jest dla mnie nieprzemyślana, chaos goni chaos, bowiem można odnieść wrażenie że aspekt sportowy schodzi tu na dalszy plan, wszyscy spoglądają na ewentualnie konsekwencje finansowe i wizerunkowe. ''

Jako kibic, ktory na nic nie ma wplywu latwo tak krytykowac dzialania klubu, jednak tam grze sa kontrakty warte grube miliony i wcale sie nie dziwie, ze klub z powodu jednego grajka(ktory tez jakims topem pokroju Rooneya czy Ronaldo nie jest) nie chce ryzykowac zerwania kontraktow przez sponsorow, ktorzy co oczywiste dbaja o swoj PR.

,,fakt, że Greenwood i jego partnerka zostali rodzicami w jakimś stopniu zmieniły obraz postrzegania czy to Mendy'ego czy Greenwooda i wielce prawdopodobne, że Mason nie padłby ofiarą wyzwisk i prowokacji ze strony kibiców innych klubów a sponsorzy nie mieliby podstaw by odwrócić się od klubu.''

Watpie, by to cos zmienilo. Malo to jest patologicznych zwiazkow, gdzie kobieta jest bita, gwalcona przez chlopaka/meza, a jednak nie chce odchodzic z roznych powodow? To co by zmienilo obraz Anglika, to udowodnienie, ze nagranie i zdjecia byly jakos spreparowane. Niestety, do tego nie doszlo. Greenwood zawdziecza wolnosc swojej dziewczynie, ktora nie chciala go wpakowac do wiezienia. Nie zmienia to jednak faktu, ze latka damskiego boksera bedzie sie ciagnac za Anglikiem juz do konca kariery.
» 22 lipca 2023, 17:55 #387
Kundziu: Nie wiadomo czy Greenwood u nas jeszcze kiedykolwiek zagra. Po drugie on najwięcej wiatru robi schodząc ze skrzydła, a nam potrzeba 9. Greenwood to szybciej wylądowałby na prawym skrzydle w miejsce Antonego niż na ataku.
» 22 lipca 2023, 20:13 #386
NiskiPressing71: Jest prawie 13:00 dzień meczowy a redakcja DVLPAGE nawet nie potrudziła się o zapowiedź meczu!! co to za FUSZERA!!
» 22 lipca 2023, 12:57 #385
matheo: Na pierwszą zapowiedź zapraszam 12 sierpnia :)
» 22 lipca 2023, 13:14 #384
kckMU: Zapowiadam towarzyski mecz Man United z Arsenalem o 23:00. Pytania o transmisję w komentarzach. Nie ma za co.

Jak to rozbudować na pierdyliard znaków - h.. wie.
» 22 lipca 2023, 13:59 #383
Sideswipe: nikt ci nie broni dodać newsa, fuszero.
» 22 lipca 2023, 16:10 #382
devilek777: Mbappe za 100 mln €
Ciekawe czy się zainteresujemy tym transferem. Mniej niż za Kane.
» 22 lipca 2023, 12:20 #381
JajoJe: Jeżeli wierzyć plotką i rzeczywiście wystarczy oferta ponad 100mln euro plus kontrakt, który będzie najwyższe w każdym z klubów do którego trafi to i tak taki piłkarz wniesie ogromny potencjał. Jeżeli w ogóle United będzie próbowało go ściągnąć to warto, przy dobrym prowadzeniu i twardej ręce trenera to będzie super wzmocnienie. ETH pogonił już jednego gwiazdora za niesubordynację i mysle, że tu klub też by był za nim. Poza tym myślę, że marketingowo ten transfer się spłaci maks w 2 lata.
» 22 lipca 2023, 12:34 #380
Leh: Ja mam poczucie że on już jest zepsuty. Wielki piłkarz, chyba największy talent w światowej półce, ale... Nie wiem czy chciałbym go w zespole. Pomijając że on na 100% pójdzie do Realu
» 22 lipca 2023, 12:47 #379
Sancho: Pójdzie do Realu po 1-2 sezonach ale za jaką kasę, można ich wtedy nieźle oskubać. Pomijając już aspekty czysto sportowe i niezaprzeczalną jakość którą by wniósł uważam że byłyby straszne kwasy w szatni, rozkapryszony dzieciak który już praktycznie de facto jest milionerem nigdy nie wróży nic dobrego
» 22 lipca 2023, 12:58 #378
Litosci: Nie zdziwie się jak go City łyknie
» 22 lipca 2023, 13:31 #377
brazylianwisnia: @Jajoje
To mamy go sciagac tylko po to by ETH go pogonił?gość jest zepsutyz wypłata rzędu 50mln za sezon to też potezne obciążenie. I to zakładając, ze byłby chętny obniżyć zarobki. Tam gdzie Mbappe tam nie ma wielkich sukcesów jak na razie.
» 22 lipca 2023, 14:39 #376
JajoJe: W klubie jak Real czy United by nie fikał. W PSG dali palec i chce ręki. Każdy liczący się klub na to nie pozwoli.
Aktualnie to fakt, zachowuje się jak rozkapryszony dzieciak...musi Go ktoś utemperować i tyle..a tacy są w świecie piłki.
» 22 lipca 2023, 15:51 #375
brazylianwisnia: Dostanie kontrakt 350mln na 7 lat to każdy będzie mógł mu naskoczyć.
» 22 lipca 2023, 17:55 #374
Utd75: Zapraszam do FPL liga Head to Head kod:8o5xy6
» 22 lipca 2023, 10:26 #373
deiks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 11:03

Ok to wbijam
» 22 lipca 2023, 11:03 #372
deiks: O ile, że wygram?;-))
» 22 lipca 2023, 11:04 #371
Dudi: O talon...
» 22 lipca 2023, 13:04 #370
LeoPepsi: mecz z arsenalem bedzie transmitowany na mutv?
» 22 lipca 2023, 09:54 #369
Amad: W aplikacji widnieje w programie transmisji ;)
» 22 lipca 2023, 10:34 #368
YaMU: Hmmm a mbappe u nas ? Co myślicie bo dla mnie to taki wirus jak pogba tylko że Kylian coś kopie xD
» 22 lipca 2023, 09:08 #367
gepetto: jakby Pogba ni epotrafił kopać. BEz sensu zupełnie, facet ma unikatowe zdolności, niewielu jest takich, którzy potrafiliby dawać takie podanie jak on. Inną rzeczą jest, jak czesto te zdolności pokazywał. I to tez inny rodzaj wirusa niż Mbappe. Tego drugiego nie życze najgorszemu wrogowi, jak najdalej od ManU
» 22 lipca 2023, 09:37 #366
NoName: Uważam, że koledze wyżej chodziło o to, że Mbappe chce się biegać i ogólnie grać, a Pogbie nie.
» 22 lipca 2023, 12:03 #365
IntruZ9: Tam mokrym snem jest real....i oby tak było bo nie wyobrazam sobie go w city
» 22 lipca 2023, 09:12 #364
brazylianwisnia: Niech idzie. Zobaczymy czy beda lepsi z nim w składzie.
» 22 lipca 2023, 10:43 #363
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 09:00

Jakie są wasze oczekiwania na najbliższy sezon? Bez gdybania kto dołączy,Kane,hojlund,muani,amrabat itd

Dla mnie:

oczko więcej do progressu z zeszłego sezonu,np pewne 2miejsce,mniejsza strata do mocnych City czy Ars, co za tym idzie poprawa bilansu meczów wyjazdowych

Kolejne zwycięstwo w którymś z krajowych pucharów,teraz FA cup

Półfinał LM


To tak realnie...bo myślę, że tytuł mistrza to troszkę za wcześnie

ZAPRASZAM DO DYSKUSJI
» 22 lipca 2023, 09:00 #362
KaczorDaffy: Wygrać pewnie pierwszy mecz! Złapać regularność i LICZYC SIE/walczyć o tytuły
» 22 lipca 2023, 09:05 #361
jayjay2: "Półfinał LM


To tak realnie..."

Półfinał LM jest realny? xd wyszliśmy z drugiego miejsca w słabej grupie w LE + skompromitowaliśmy się z Sevillą w ćwierćfinale
» 22 lipca 2023, 09:36 #360
sztejner: Można w pół sezonu wygrać LM a potem być na 12 miejscu w tabeli xd
Nie ma rzeczy niemożliwych
Arsenal do LM nie łapał się od 6 lat a nagle udało mu się walczyć o mistrza
Sezonu nie przewidzisz
» 22 lipca 2023, 09:40 #359
IntruZ9: Jayjay2...ja nie pytałem gdzie byliśmy,co wygraliśmy,co przegraliśmy i w jakim stylu


Czytaj ze zrozumieniem

Pozwolę sobie pożyczyć od ciebie....xD
» 22 lipca 2023, 09:49 #358
jayjay2: W tym okresie sezonu zawsze jesteśmy najlepsi, mamy najmocniejszą kadrę w epl i na świecie, a potem w pierwszej kolejce przyjeżdża na OT byle Brighton i po 15 minutach zderzenie z rzeczywistością, żałoba i 99% składu do wymiany. Nie mówiąc już o wyjazdach na Anfield, Etihad, Emirates czy Brentford, gdzie zostaliśmy ładnie zweryfikowani, a o top 4 musimy drżeć do ostatniej kolejki.
» 22 lipca 2023, 10:06 #357
IntruZ9: Jayjay2




Nadal nie rozumiesz?
» 22 lipca 2023, 10:29 #356
brazylianwisnia: Półfinał LM to jakaś abstrakcja. Drużyna co jej średnie miejsce w Europie buja się w 3ciej dziesiątce wjeżdża do półfinału LM nie jako niespodzianka a jako oczekiwanie? Dla mnie to nie wynika z niczego co pokazujemy do tej pory.ciezko też oczekiwać jakis miejsc w lidze bo można zdobyć mistrza mając 81pkt a można zająć trzecie miejsce mając 96pkt.
Moje oczekiwania na ten sezon to:
min 80pkt w lidze
wyjść z grupy LM

plan maksimum to byłoby 85pkt w lidze pokazując bardzo dobre działanie systemu.
» 22 lipca 2023, 10:47 #355
jayjay2: Doskonale rozumiem i śmieszą mnie tego typu wpisy, w których mamy realnie szanse na półfinał LM. Tak jak wspomniałem wcześniej - co roku o tej porze jest mnóstwo pompujących balonik typów jak ty, którzy uważają nas za Bogów futbolu, i czego to my nie osiągniemy i jakiej to mocnej kadry nie mamy. W zeszłym roku po pokonaniu juniorów LFC w sparingu szliśmy po mistrzostwo, LE była pewniakiem z taką kadra, dalot był najlepszym PO świata a Fred nowym kante. Może lepiej wytłumacz dlaczego półfinał LM jest według ciebie realny? Co cię skłoniło do takiej refleksji?
» 22 lipca 2023, 10:53 #354
karassas: Czy Inter miał rok temu dużo lepszą kadrę niż my teraz? Czy Milan miał lepszą kadrę niż my teraz? Villareal 2 lata temu? Albo Chelsea w sezonie 20/21 kiedy kopali się po czole, przyszedł ogarnięty trener i wygrali te rozgrywki. Do tego Lyon i Lipsk w sezonie 19/20. Ajax też tam docierał. Czy któraś z Tych ekip była w tamtym czasie kadrowo kilka poziomów nad nami? No raczej nie. Mamy realne szanse na półfinał, mamy nawet realne szanse wygrać ligę mistrzów. Natomiast to nie znaczy, że jesteśmy faworytem rozgrywek. Dużo rzeczy musi się odpowiednio poukładać, ale szanse mamy.
» 22 lipca 2023, 12:05 #353
NoName: Z tą 1/2 LM to trochę optymistyczny scenariusz, ale nie abstrakcja. Milan nie jest zbyt mocny, a doszli do 1/2 LM, Inter też nie jest potęgą, ale trafili im się słabsi rywale i doszli do finału.
» 22 lipca 2023, 12:09 #352
przemosx: Jeśli będzie ćwierćfinał w LM to fajnie, pokazanie się znowu w europejskim futbolu. A co do miejsca w Premier League to top4 obowiązek.
» 22 lipca 2023, 12:14 #351
Leh: Zależy jak zagrają rywale. Ta liga jest kosmiczna, do tytułu czasem nie wystarczy 96 pkt... A to oznacza ponad 2,5 pkt na mecz. W praktyce - na 10 meczów wygrywasz 8, 1 remisujesz, 1 przegrywasz... To wymaga niebywałej wręcz regularności i jakości.

Realnie - chciałbym 85 pkt, 1/4 LM (czyli przejść grupę i pierwszy dwumecz).

Ale widzę w tej ekipie potencjał na więcej. Będę wierzył, choć walka o mistrzostwo czy wygranie LM będzie cholernie trudna
» 22 lipca 2023, 12:52 #350
karassas: NoName dokładnie to miałem na myśli. Mamy szansę, ale drużyn, które będą miały szansę będzie pewnie ponad 10. Dlatego nie będzie to łatwe
» 22 lipca 2023, 13:07 #349
UnitedFan07: powtórzenie TOP 3 w PL
1/4 LM chociaz tutaj zależy wszystko jaką grupę wylosuje MU jak z Barceloną, PSG czy Napoli
to o 1 miejsce bedzie trudno
w tym sezonie było wygrane Carabao Cup to teraz może być FA Cup

Oczywiście to tylko moje minimum wszystko co bedzie wyżej od tego mile widziane :)

GGMU !!
» 22 lipca 2023, 13:23 #348
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 14:45

@karassas
Ale czy kibice oczekiwali przed sezonem, że Inter zagra w finale LM? Ja rozumiem oczekiwania jako coś co powinno być spełnione bo OCZEKUJEMY tego od zespołu i managera. Tym samym jeśli byśmy oczekiwali półfinału LM no to nie dotarcie tam powinno być zawiedzeniem oczekiwań i powodem do rozważenie zwolnienia managera. Dlatego nie zgadzam się by takie oczekiwania były zasadne. Jasne, możemy zrobić niespodzianke ale takie oczekiwania może mieć tylko City.
» 22 lipca 2023, 14:43 #347
karassas: Ale ja w swojej wypowiedzi nigdzie nie napisałem, że oczekuję półfinału. Napisałem, że mamy realne szanse tam dotrzeć. Jedyną rzeczą jaką oczekuję w najbliższym sezonie to kolejny krok naprzód. Zmniejszenie dystansu do City i wyjście z grupy lm.
» 22 lipca 2023, 16:06 #346
brazylianwisnia: Oryginalne pytanie Intruza było o oczekiwania. Dlatego napisałem, że oczekiwanie przez niego półfinału to abstrakcja.
» 22 lipca 2023, 17:56 #345
karassas: Aaaa to zwracam honor, myślałem, że o mnie mówisz
» 22 lipca 2023, 18:42 #344
pawbuk6: Skład na najbliższy rok praktycznie gotowy.

Onana
AWB (Dalot) - Varane (Lindelof) - Lisandro (Maguire?/Evans?) - Shaw (Malacia)
Casemiro (McT/Fred) - Mount (Eriksen) - Bruno (VDB)
Rashford (Sancho/Garnacho) - Martial (Greenwood?/nowy napastnik?) - Antony (Amad)

Bardzo dobry bramkarz, naprawdę porządna linia obrony (wg mnie Lisanrdo i Shaw łapią się spokojnie do TOP10 na świecie na swoich pozycjach, Shaw być może nawet do TOP5).

W pomocy świetny Casemiro, pracowity Mount i BRUNO! (TOP3 najlepszych na swojej pozycji?).

W ataku niby mamy bogactwo, ale Martial nie udźwignie pozycji 9 (przewiduję 2 mecze gry i pauza na 3 tygodnie), Sancho nadal się nie odrodził po transferze do United, Antony robi wiatr, ale nie dowozi na razie liczb. Liczę, że Garnacho i Diallo będą się starali przebić do pierwszej drużyny i podniesie to poziom wszystkich graczy. Z ataku przede wszystkim można ulegać na Rashfordzie - miał w zeszłym sezonie mecze, w których znikał, ale liczby zrobił świetne.

Czego brakuje - oczywiście napastnika! Nie możemy wciąż polegać na Martialu, a eksperyment Weghorst nie wypalił. Wg mnie brakuje też porządnego zmiennika Casemiro - Fred czy McT to nie ta pozycja.

Poza tym na pozostałych pozycjach mamy naprawdę wartościowych graczy pierwszego składu i porządnych zmienników. Pozycja i trofea na koniec sezonu będą zależały od formy trzonu drużyny (Onana - Lisandro - Varane - Casemiro - Bruno - Rashford/nowy napastnik) oraz tego czy skrzydła są w stanie coś dodać od siebie. Do mistrzostwa potrzebne są konkrety od bocznych obrońców (asysty) oraz bocznych napastników (ile bramek + asyst są w stanie dać Sancho, Antony czy Garnacho).

Wiemy, że Sancho czy Rashford są w stanie zdobywać double - double, pytanie czy Antony również jest w stanie wskoczyć na podobny poziom i zachowywać chłodną głowę pod polem karnym rywali.
» 22 lipca 2023, 06:10 #343
Apocalypse: Wymieniając dalej Freda w składzie na następny sezon pokazuje, że są jeszcze zawodnicy do pozbycia się z klubu.
» 22 lipca 2023, 06:21 #342
pawbuk6: Wciąż tych zawodników do pozbycia się jest sporo - Henderson, Bailly, Telles, Elanga, VDB/Fred. Ja bym jeszcze sprzedał Maguire'a.

Mamy kilku młodych graczy, których powoli można wprowadzać do składu - do środka pola jest Mainoo, jest Dan Gore, jest Hannibal. Wydaje mi się, że spokojnie można by Freda lub VDB sprzedać (a może obu?).
» 22 lipca 2023, 06:51 #341
Genek: pawbuk6
Jak dobry według ciebie jest rashford?
Jest przynajmniej top 3 ligi na lewym skrzydle?
» 22 lipca 2023, 07:01 #340
pawbuk6: Dla mnie Rashford to TOP5 napastników ogólnie w lidze - Haaland, Kane, Salah, Rashford i może Saka.
» 22 lipca 2023, 08:22 #339
KaczorDaffy: A Toney? Sake traktowałbym chyba bardziej jako skrzydłowego/pomocnika
» 22 lipca 2023, 09:06 #338
brazylianwisnia: W tym składzie wciąż brakuje defensywnego pomocnika,środkowego i prawego
obrońcy. Napastnika nie liczę bo to się pewnie rozwiąże niedługo.
» 22 lipca 2023, 10:50 #337
Furio: Ktoś potrafi wyjaśnić, jakim cudem Manchester City tak się osłabia? Gundogan i Mahrez już poza klubem, do tego Walker i Bernardo Silva blisko odejścia. Pierwsza trójka jest po 30-tce, ale to wciąż topka na swoich pozycjach. Czyżby Guardiola znowu miał rację jak z Cancelo i po prostu odstawia graczy na czas, kiedy czeka ich tylko zjazd formy, czy jednak się przeliczy i Man City wpadnie w kryzys?

Dla dobra ligi dobrze by było, gdyby zaliczyli zjazd i ktoś inny zdobył mistrzostwo.
» 22 lipca 2023, 00:50 #336
brazylianwisnia: Pytanie raczej kogo ściągną. Wtedy będzie wiadomo czy się osłabiają.
» 22 lipca 2023, 03:10 #335
Apocalypse: Guardiola pewnie ostatni sezon w City więc nie zależy mu pewnie bardzo na budowaniu przyszłości.
» 22 lipca 2023, 06:22 #334
mervel: Guardiola podpisał dopiero co do 2025 wiec jaki ostatni sezon?
» 22 lipca 2023, 13:03 #333
Dawidzior: Trzeba patrzec optymistycznie, szef dostaje co chce. City sie oslabia, a Arsenal nie powtorzy sukcesu. Liverpool I my to chyba najsolidniejsze druzyny, ale wiadomo i sasiadow z Pepem nie mozna lekcewazyc. Wierzmy, ze realnie mozemy celowac w mistrza.
Mbappe nie przyjdzie bo nie ma numeru dla niego heh, a to "zbyt" duza gwiazda.
» 21 lipca 2023, 23:36 #332
Matwiej: Pisząc, że City się osłabia jesteś w stanie powiedzieć jakim systemem będą grać w przyszłym sezonie z Gvardiolem i Kovaciciem? Czy wróżysz z fusów? Wiesz co wymyślił Pep na przyszły rok?
» 22 lipca 2023, 00:49 #331
GGCZI: Przecież City zaraz po kogoś ruszy. Do zamknięcia okienka mamy jeszcze ponad miesiąc. Oni na bank się wzmocnią. Pep nie dopuści żeby po 1 września nie mieć kompletnego składu.
Arsenal nie powtórzy sukcesu ale już na pewno Manchester United realnie może celować w mistrza? zaraz się okaże że w sumie to wszyscy są słabi, ich transfery są nietrafione albo przepłacone, ale Manchesterowi United to wszystko wychodzi.
» 22 lipca 2023, 06:31 #330
devilek777: Mbappe na sprzedaż! Bierzemy?

By Romano
» 21 lipca 2023, 22:57 #329
KubaUtd: Za dużo ego niech idzie do Realu albo araby go kupią
» 21 lipca 2023, 23:21 #328
devilek777: W Realu też mają Viniciusa
» 21 lipca 2023, 23:30 #327
Furio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 23:52

Real znowu na lata zdominuje LM. Już przebudowują skład i mają młodą kadrę. Mbappe tylko podniesie ich poziom. Oczywiście będzie tam tylko jedną z 1000 gwiazd, ale swoje wygra.

Chciałbym, żeby MU był tak zarządzany, ale to się nigdy nie wydarzy dopóki rządzą żydzi dla których najważniejsze są pieniądze i zatapiają graczy z wielkim potencjałem jak Greenwood byle tylko sponsorzy nie pokiwali palcem.
» 21 lipca 2023, 23:49 #326
KubaUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 00:10

Furio zarząd Realu tez popełnia błędy i to mega duże pomoc mieli już ustawiona na lata grał tam odegard i kovacic teraz obaj grają w topowych klubach a oni na nowo musieli budować środek pola.Ich boki obrony są słabe a przypomnę ze mieli tam Teo i Hakimiego których tez pożegnali.Jeszcze dodam jedno my jak i inne drużyny stawiamy na szkółkę i co chwila ktoś się przebija do pierwszego składu nie pamietam kiedy Real wyszkolił jakiegoś małolacika
» 22 lipca 2023, 00:08 #325
Kilerek7: Bądźmy szczerzy, Mbappe to jest gamechanger i bez względu na jego charakter, dodałby mega siły każdej drużynie, czy to u nas z Rashem czy z Vinim przynajmniej na papierze wyglądało by to kozacko, aczkolwiek jeśli to jest tak problemowy typ, to niech idzie do Realu, kto wie, może wtedy takiego Viniego by puścili? Bo nie wiem czy 2 takich grajków będzie ze sobą współpracować.
» 22 lipca 2023, 01:07 #324
Genek: Kilerek
Spokojnie mbappe to nie jest typowy skrzydłowy jak vinni, profilowo mbappe jest podobny do rasha bardziej, bo lubi graj na całej szerokości boiska i szukać sobie wolnych przestrzeni, nie jest przyspawany jak vinni do lewej, także nie pownni sobie przeszkadzać, a wręcz przeciwnie nawet dobrze współpracować, oczywiście zakładąć, że ego mbappe nie przeszkodzi.
» 22 lipca 2023, 02:30 #323
brazylianwisnia: Mbappe to wogole nie jest skrzydłowy. Ciągnie go do boku ale 90% spotkań zaczyna na 9tce.
» 22 lipca 2023, 03:12 #322
Matwiej: Jak ktoś zagrał 500 meczów w PL to jest lepszy od kogokolwiek, bo to TRUDNIEJSZA LIGA. Gvardiol się nie nadaje, Evans lepszy. Nie nadawał się tu też Haaland. Bo miał w szpitalu spędzić pół sezonu. Dramat.
» 21 lipca 2023, 22:54 #321
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 06:08

Latarnia twojego intelektu nie świeci zbyt jasno co? Zacytuj mi proszę gdzie napisałem że de Gea jest lepszy od Onany, bo twoja głupota chyba ci spać nie pozwoliła wczoraj

I dramat to masz pod kopułą co już wspominałem, taki wielce umęczony tematem de Gei jak to ktoś wspominał a co chwilę zaczepia i szuka żeby tylko wbić szpilkę w Hiszpana, ot standardowy kibic z dp
» 22 lipca 2023, 06:07 #320
Genek: Dexter:
"Aktualnie mamy:
- najlepszego bramkarza w lidze
- najlepszy środek pola
- najlepszego skrzydłowego (Rash)
- najlepszego Lewego obrońcę w lidze (Shaw)
Wystarczy dołożyć dobrego napastnika i lecimy z każdym."
Gość trochę poleciał, żeby niektórych sprowokować i jak widać podziałało.
» 21 lipca 2023, 22:22 #319
RedButcher: I oczywiście najbardziej szczeka kanonierek, który w jednym rzędzie stawia Sakę aka "znikam na najważniejsze mecze w sezonie" z Salahem ;)
» 21 lipca 2023, 22:44 #318
Batigol222: no "najlepszy bramkarz w lidze", który jeszcze nie rozegrał w tej lidze żadnego spotkania to beka. Środek pola: może. Rashford jako najlepszy skrzydłowy: na jakiej podstawie?
» 21 lipca 2023, 22:53 #317
Genek: RedButcher
I jak go o to zapytałem, to mi nie odpisuje na to xdd
» 21 lipca 2023, 23:13 #316
Genek: Batigol222
No gość trochę przesadził, ale jednak wcale nie aż tak bardzo, bo popatrz.
Może Onana nie najlepszy, bo alison i ederson są lepsi, ale jedynym argumentem, że nie jest w top 3 jest to, że nie rozegrał ani jeden minuty w pl, no ok, druga sprawa rash może nie jest najlpeszym skrzydłowym ogólnie, ale na lewej stronie jest top 3 ligi, tak czy nie ? szczerze.
» 21 lipca 2023, 23:21 #315
brazylianwisnia: Na takie podsumowania najlepszy moment to po sezonie a nie przed...
» 22 lipca 2023, 03:17 #314
GS8GS: Trudno w tej chwili zestawiać ze sobą Allisona, Edersona i Onane. Kluczowym czynnikiem jest szczelność obrony przed nimi. W poprzednim sezonie Allison był zmyszany no większej liczby interwencji niż w poprzednich sezonach.

Nie mniej cieszy fakt że udało się nam zbudować konkurencyjny skład w tak krótkim okresie czasu. Mimo wszystko nikt tutaj nie odnosi się do Arsenalu a oni mają młody skład który ciągle się rozwija, I jeśli np 2 zawodników doskoczy do poziomu Odegarda czy Saki, do tego Rice to też będzie ciężki przeciwnik w walce o top 3.

Troche brakuje mi głębi składu w naszej kadrze. rok temu wiązałem nadzieje z Iqballem.
Może w tym roku w klubie zostaną Moinoo i Majbri, aby łapać minuty na najwyższym poziomie i zgrywać się z kolegami.
» 22 lipca 2023, 08:09 #313
brazylianwisnia: Z tą głębia nie jest tak źle bo jak nie będzie szło i na ławce będzie Lindelot, Amrabat,Eriksen, Garnacho, Sancho, Skąd, Greenwood to jest kim odmieniać losy spotkania.
» 22 lipca 2023, 10:52 #312
skylark11: JUST IN: An agreement between Manchester United and Urawa Reds for Zion Suzuki is now ‘a matter of time’! Urawa have agreed to Suzuki’s wishes to join United and the deal will be completed once Urawa have cleared the organisational issues. #MUFC [@MarcoMolla]
» 21 lipca 2023, 22:09 #311
Genek: Ty top4fun
Czemu mi nie odpowiedziałeś na pytanie, na temant saki, co nie wiesz co napisać ?
Tak też myśłałem.
» 21 lipca 2023, 21:34 #310
Mariano88: Ty Genek, pisz we właściwym wątku bo chaos tworzysz
» 21 lipca 2023, 21:42 #309
Genek: Sory ale gość mi w tym właściwym miejscu nie odpisuje, a potem nagle pisze u góry, to co mam zrobić.
Z resztą pisać z takimi to jak z wiatrakami, dexter sobie napisał lekką prowokacje i już wyskoczyli jak mysza do sera.
» 21 lipca 2023, 21:59 #308
top4fun: Człowieku stwierdziłeś że rash jest najlepszym skrzydłowym w premier league to wymieniłem ci kliku skrzydłowych różnych drużyn a ty się saki uczepiłes że z salahem i rashordem nie można go zestawić mimo że jest gwiazdą ligi i reprezentacji. To w takim razie sezon 22/23:
Saka gole 14 asysty 11
Rashford gole 17 asysty 5
Salah gole 19 asysty 12
Statystyki zbliżone jak na ogólną czołówkę ligi a wiadomo że salah to gwiazda i bryluje od kilku sezonów.
A pisanie że rashford strzelił gdzieś jakiegoś hattricka w 30 min...no bez jaj saka tam też z kimś w lidze narodów strzelił ostatnio w 15 minut i co z tego. Lewy strzelił 5 bramek w 9 minut a złotej piłki nie dostał za to. Czegoś takiego nigdzie nie napisałem "także mówisz o pokorze a sam jej nie masz" więc nie wiem o co ci chodzi.
» 22 lipca 2023, 01:45 #307
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2023 01:54

Czemu kłamiesz typie ?
Nie ja powiedziałem, że jest najlpeszym skrzydłowym tylko dexter, ja powidziałem że jest top 3 na lewym skrzydle.
A i nie "gdzieś" tylko z RB lipskiem w LM, po wejściu z ławki w drugiej połowie.
I zgadzam się z tobą, że salah i saka to topka ligi, nigdy nie pisałem że nie są, bo są top 2 na prawej stronie.
» 22 lipca 2023, 01:51 #306
top4fun: To chyba masz demencję jak twierdzisz że kłamie. Napisałeś o nim jak nie najlepszy w lidze, do tego dla ciebie shaw jest zdecydowanie najlepszym lo ligi a onana top dwa mimo że nie zagrał.
Twój komentarz:
-onana jest spokojnie top 3, a nawet top 2 ligi
-środek pola jest napewno jednym z najlpeszych ligi
-rashy jeden z najlpeszych na swojej pozycji jak nie najlpeszy LS ligi
-shaw jak dla mnie najlpeszy LO ligi
-środek obrony top 3 ligi
» 22 lipca 2023, 02:02 #305
top4fun: Dla mnie rashord i saka to przyszłość Anglii i na lata topka tej reprezentacji. Shaw podstawowy lo Anglika nie ma lepszego. Ale nie zgadzam się po prostu że jest najlepszym lo bo jest niestabilny w porównaniu do robertsona np
» 22 lipca 2023, 02:04 #304
Genek: Napisałem jeden z najlepszych jak nie najlepszy "lewo skrzydłowy" w lidze, nie licze prawo skrzydłowych.
Ok szanuje twoją opnie, z onaną się zobaczy, bo dopóki nie zagra to cię nie przekonam pewnie, a shaw jak dla mnie ok zgoda nie był stabliny, aż tak ale jeśli chodzi o umiejętności to napewno topka.
» 22 lipca 2023, 02:27 #303
cinek26: Onana jest już w Stanach Zjednoczonych i jest szansa, że zagra w sparingu z Wrexham.
» 21 lipca 2023, 21:17 #302
MikiManUtd2004: A jutro nie zagra?
» 21 lipca 2023, 21:21 #301
cinek26: Patrząc logicznie to raczej nie zagra.
Długa podróż, strefa czasowa.
Mija się to z celem
» 21 lipca 2023, 21:25 #300
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 21:36

Z Wrexham nie zagra bo to jest w innym mieście niż zgrupowanie pierwszego zespołu. W meczu z Wrexham obejrzymy młodych, którzy nie są powołani na główne zgrupowanie, plus Evansa. Konkretnie, mecz z Arsenalem w New Jersey a z Wrexham w Kalifornii. Dwa końce USA.
» 21 lipca 2023, 21:35 #299
cinek26: Dzięki za sprostowanie.
» 21 lipca 2023, 22:02 #298
Panoramix: No i fajnie, że następny transfer szybko klepnięty. Teraz tylko, żeby presja go nie zjadła i żeby nie było jak z Barthezem bo jednak Premier League to najtrudniejsza liga dla bramkarzy.
» 21 lipca 2023, 20:53 #297
RedDevil: Też moje pierwsze skojarzenie to styl gry Bartheza. Ale jest wyższy to po pierwsze, dalej idąc bardziej kreatywny i po trzecie chyba mniej pajacuje na przedpolu zachęcając 9. przeciwnika do presingu. Jestem dobrej myśli. Oby grał z serduchem dla Czerwonych Diabłów. A Błędy zawsze się zdarzają , przy grze na granicy. Pozdro
» 21 lipca 2023, 21:06 #296
Panoramix: Sporadyczne błędy to część życia bramkarza byle on popełniał ich jak najmniej.
» 21 lipca 2023, 21:12 #295
top4fun: Dexter:
"Aktualnie mamy:
- najlepszego bramkarza w lidze
- najlepszy środek pola
- najlepszego skrzydłowego (Rash)
- najlepszego Lewego obrońcę w lidze (Shaw)
Wystarczy dołożyć dobrego napastnika i lecimy z każdym."
Genek:
"shaw jest najlpeszy w lidze nie ma lepszego"
"onana jest spokojnie top 3, a nawet top 2 ligi"
Brak słów, nie wiem skąd ktoś wpada na takie przemyślenia bo nie widziałem aby jacyś eksperci którzy znają się lepiej na piłce mieli podobne tezy...
» 21 lipca 2023, 20:37 #294
axel52: Nie trafił z niczym.
Ale czy kogoś to dziwi?
» 21 lipca 2023, 20:54 #293
Genek: No to niewiem jakich ty ekpertów oglądzasz i słuchasz, pewnie tych samych co niektórzy co niektórzy z DP,
po za tym powiedz mi kto jest lepszy od shawa, kto ?
Jak ślepym trzeba być, żeby nie widzieć jego umięjetności, gość ma wszystko czego potrzeba bocznemu obrońcy, z piłką przy nodze top, defensywnie top, wrzutki kapitalne, nawet na środku obrony zagra super.
Onana już ci mówie, zobacz sobie staty, ale nie czystych kont, ogólne np. na fbref i zobaczysz, że gość jest w człówce światowej, a napewno jest w top 3 ligi, oczywiście zobaczymy jak sobie poradzi z presją gry na OT, ale statystycznie jest topką.
» 21 lipca 2023, 21:21 #292
Panoramix: Genek jak może być Onana w top3 ligi jak żadnego meczu nie zagrał w tej lidze. Bardzo słabo u ciebie z logiką.
» 21 lipca 2023, 22:18 #291
Genek: Co z tego że nie zagrał w lidze, jak był najlpeszym bramkarzem LM i statystycznie jest jednym z najlepszych, nie mówie, że jest lepszy niż alisson czy ederson, ale nie żartujcie sobie nawet że nie jest lepszy od poepa czy ramsdela, bo co oni się sprawdzeni w PL, nie rozśmieszaj mnie.
» 21 lipca 2023, 22:20 #290
top4fun: Gutka, Roslon, Zachodny, Twaro, Cwiakala, Pelka każdy z polskich jak i zagranicznych ekspertów ma większe pojęcie niż ty i to jest oczywiste biorąc pod uwagę twoje wypowiedzi. Który ekspert twierdzi że najlepszym lo w lidze jest shaw, bramkarzem onana a skrzydłowym rash ? A statystyki onany z LM i seria a nic nie wnoszą bo w takim razie darvin powinien mieć tyle bramek co halland a mudryk , sanho i anthony być najlepszymi skrzydłowymi w premier league bo przecież tak dobrze im szło gdzie indziej. Gość nie zagrał nawet jednego spotkania a według ciebie jest top dwa gk w premier league przed Alisonem, edersonem, navasem, popem, ramsdalem, pickfordem, martinezem.
» 21 lipca 2023, 23:19 #289
damian2987: Taki serial oglądam " The Boys"(polecam)... I tam jest pięknie pokazane jak działa korporacja... chodzi mi o wątek Deppa- kto ogląda ten kojarzy. Oczywiście porównanie do Greenwooda. Ta chora maszyna nie pozwoli raczej wrócić Mansonowi I zanotować być może spadek na gieldzie. Eryk to potwierdził między słowami.
» 21 lipca 2023, 20:10 #288
brazylianwisnia: To na co czekają i placa pensje. Mogli już dawno rozwiązać kontrakt za porozumieniem. To mi nie pasuje
» 22 lipca 2023, 03:15 #287
Seszele: Największe plusy z ostatnich tygodni:
- koniec kontraktu Phila Jonesa,
- zmiana na pozycji bramkarza,
- zmiana kapitana.

Rewelacja. Wreszcie przychodzą gracze, których chce menedżer. A jeśli kogoś nie chce - krótka piłka, do widzenia. W dalszym ciągu pozbywamy się szrotu, oczywiście stopniowo. Wreszcie coś dobrego się dzieje na Old Trafford. Dawno z takim spokojem i ekscytacją nie wyczekiwałem nowego sezonu.
» 21 lipca 2023, 19:56 #286
atotrikos: Stare dobre czasy - przegrana ekipa biega/pompuje.

twitter.com/UtdFaithfuls/status/1682319906535092225?t=zQNpBgTxDW4dRK8CbBn_3A&s=19

Ps. A więc to tak Sancho trenuje xd
» 21 lipca 2023, 19:51 #285
cinek26: Każdy kto ma doświadczenie z jakikolwiek sportem aktywnie wie, że można oszukiwać samego siebie, ale przynosi to słabą formę czego doskonałym przykładem jest Sancho.
Oszukał sam siebie, ale i nasz klub, a teraz spoczął na laurach.
» 21 lipca 2023, 21:31 #284
Genek: top4fun
Zanim będziesz mówił o formie rasha, to sobie lepiej przypomnij forme saki, 2 sezony z rzędu gość na ostanie 10 meczów znika z boiska, wtedy kiedy go klub najbardziej potrzebuje, z resztą saka nawet w lm nie grał, a rash zrobił tam hatricka w 30 min po wejściu z ławki, plus miał po fazie grupowej 6 bramek, także mówisz o pokorze a sam jej nie masz.
» 21 lipca 2023, 19:28 #283
RedRevolta: Ten Hag on #mufc signing a striker: "It’s in our power to get the right man in. We know our targets, we do everything we can, every effort we put in to get this done. It’s an area where we need improvement." uff dobrze, że jest świadomość, że są braki i działamy w tym temacie.
» 21 lipca 2023, 19:04 #282
brazylianwisnia: Mówił o tym jeszcze w kwietniu.
» 21 lipca 2023, 19:11 #281
Leh: Wiadomo, że jest świadomość. Ale Erik wie, że sam napastnik problemów nie rozwiąże. Stąd transfer bramkarza i pomocnika + plany zmiennika dla Casemiro. Chłop ma wizję i determinację. Będzie dobrze ;-)
» 21 lipca 2023, 19:11 #280
dominikMU: Niby świat taki otwarty, wszystko można powiedzieć, a Ten Hagowi zabronili się wypowiedzieć czy chciałby żeby Mason został w drużynie...
» 21 lipca 2023, 19:01 #279
sztejner: Przecież w trakcie trwania sezonu kilka razy się o nim wypowiadał,i mówił żeby chciał,ale decyzja nie należy do niego tylko do Glazerów i Mourtagha
» 21 lipca 2023, 19:05 #278
Leh: W jakiej firmie pracownik może mówić w mediach, jaką decyzję chce, żeby podjął zarząd? Erik powiedział dziś wyraźnie, że przekazał swoje stanowisko, ale nie jest to jego decyzja. W 100% czysta sytuacja.

Inna sprawa, że decyzji klubu nie rozumiem, ale zachowanie Erika w pełni.
» 21 lipca 2023, 19:33 #277
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 18:36

Here we go, Elanga za 15m Funtów.
Teraz kolej na Tellesa, Bailly'ego i Henderson a być może starczy bez dopłaty na Hojlunda.
» 21 lipca 2023, 18:35 #276
Pyra: Zapominałem jeszcze o Fredzie.
W tym sezonie możemy sporo zarobić :)
» 21 lipca 2023, 18:39 #275
Kralik077: Telles już też było potwierdzone
» 21 lipca 2023, 22:57 #274
woxx1991: Zaczyna się w końcu sprzedaż zawodników :)

Odchodzą Alex Telles i Elanga. Coś czuję, że następni to Henderson, Bailly i Fred. Ważne, że nie odchodzą za darmo.
» 21 lipca 2023, 18:35 #273
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 17:43

United zaoferowało Atalancie 55M + bonusy za Hojlunda. Atalanta oczekuje 75M za napastnika. Warunki osobiste z Hojlundem zostały już uzgodnione.
» 21 lipca 2023, 17:43 #272
brazylianwisnia: Romano informował o 60-70mln euro i to chyba najbardziej wiarygodna informacja. I to kwota wyjściowa. Trzeba czekać. Miejmy nadzieje że za 2 tyg będzie już nowy napastnik.
» 21 lipca 2023, 18:26 #271
Seba0619: Telegraph podaje, że osiągnięto porozumienie między nami a Nottingham odnośnie Elangi. 15 mln.
» 21 lipca 2023, 17:42 #270
woxx1991: Nottingham Forest have agreed a deal worth around ÂŁ15m for Manchester United forward Anthony Elanga.

Sky Sports potwierdza też:)
» 21 lipca 2023, 17:47 #269
Dexxter: Aktualnie mamy:
- najlepszego bramkarza w lidze
- najlepszy środek pola
- najlepszego skrzydłowego (Rash)
- najlepszego Lewego obrońcę w lidze (Shaw)
- jedna z najlepszych par środkowych obrońców
Wystarczy dołożyć dobrego napastnika i lecimy z każdym.
» 21 lipca 2023, 17:34 #268
cinek26: Trochę pojechałeś z tą listą.
Nie oceniaj książki po okładce.
» 21 lipca 2023, 17:36 #267
Aksum: Bujanie w obłokach a później zdziwienie i rozczarowanie.
» 21 lipca 2023, 17:38 #266
Sideswipe: dexter pewnie już skopiował ten komentarz na kanonierzy.com i się z niego nabija jakie to z nas są muły, nie warto zwracać uwagi.
» 21 lipca 2023, 17:50 #265
M4S73R: Najlepszy bramkarz ? Rozumiem że to żart ?

Z tą obecną kadrą nawet jeżeli tutaj dołączy Hojlund ten klub nie ma szans na mistrzostwo Anglii.
» 21 lipca 2023, 17:51 #264
Apocalypse: Nie chce jeździć po Rashfordzie bo w United to jeden z najlepszych zawodników.
Ale taki Foden, Mahrez czy nawet Diaz z Liverpoolu są po prostu lepsi.
» 21 lipca 2023, 18:10 #263
cinek26: Foden czy Diaz lepszy od Rasha hahaha
» 21 lipca 2023, 18:20 #262
jayjay2: Po co się tu rozdrabniać, mamy po prostu najlepszą kadrę w całej EPL + najlepszego trenera i lecimy po potrójną koronę w tym sezonie + Carabao Cup. Wszystko poniżej 4 trofeów będzie porażką
» 21 lipca 2023, 18:26 #261
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 18:30

Nie powiedzialbym, że nie mamy szans na mistrzostwo. Jest to mało prawdopodobne. Liczę na 80+ pkt. Może uda się zdobyć 85pkt. W ostatnich latach tylko raz mistrzostwo zostało zdobyte poniżej 85pkt.

Foden, Mahrez, Diaz...bez komentarza..
» 21 lipca 2023, 18:29 #260
Genek: Trochę poleciał, ale też nie przesadził za dużo:
-onana jest spokojnie top 3, a nawet top 2 ligi
-środek pola jest napewno jednym z najlpeszych ligi
-rashy jeden z najlpeszych na swojej pozycji jak nie najlpeszy LS ligi
-shaw jak dla mnie najlpeszy LO ligi
-środek obrony top 3 ligi
Także wcale nie poleciał aż tak.
» 21 lipca 2023, 18:37 #259
top4fun: Wipisujecie takie głupoty a potem zdziwienie że się śmieją z devilpage.
Onana nawet jednego meczu nie zagrał w premier league a najlepszy bramkarz gdzie w lidze są alison, ederson, ramsdale pope, rash formę będzie miał dwa miesiące gdzie on do saki, salaha, grealisha. Shaw nie wiem czy lepszy poziom niż lo live albo City. Środkowi obrońcy ok varane martinez jeden z lepszych duetów w lidze.
» 21 lipca 2023, 18:45 #258
Genek: top4fun
Onana jest lepszy od ramsdela i popea, typ grał w finale LM, shaw jest najlpeszy w lidze nie ma lepszego, rash 2 miesiące xdd ok, powiedz mi gdzie był wasz saka przez ostanie 10 meczów jak walczyliście o majstra, bo chyba nie na boisku.
» 21 lipca 2023, 18:50 #257
Panoramix: Genek
Loris też był w finale LM a nigdy nie był nawet w top5 bramkarzy ligi. Gość odleciał komentarzem a ty jeszcze przytakujesz.

Najlepsze jest to, że Onana nie zagrał nawet 1 meczu w lidze a już gość pisze o top3 a nawet top2.
» 21 lipca 2023, 20:40 #256
Hoccu: Podeślij mi ktoś proszę ta przeróbke z Case i kebsem na PW proszę.
» 21 lipca 2023, 17:28 #255
Caspa: Super
Wreszcie będziemy mieli szansę coś wygrać
DDG nie pasował tu
Mam nadzieję że zostanie na wyspach i będzie zweryfikowany .
Obarczam go za większość ostatnich niepowodzeń.
Mam nadzieję że słusznie
GGMU
» 21 lipca 2023, 17:07 #254
brazylianwisnia: Z pewnością niesłusznie.
» 21 lipca 2023, 18:31 #253
NoName: Nadzieja matką głupich, tak że ten...
» 21 lipca 2023, 19:09 #252
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 17:05

Araby podobno się rozmyśliły w sprawie Tellesa, a niektórzy tu narzekali, że powinniśmy żądać za niego parę mln więcej bo biorą wszystko. ;)
» 21 lipca 2023, 17:05 #251
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 17:48

Za każdą kasę trzeba go oddać, a Ci co oczekują za niego 10mln funtów bo kiedyś w Porto grał dobrze to są niezłe odklejeni.
» 21 lipca 2023, 17:48 #250
cinek26: Maguire ze swoją skwaszona miną od 2 sezonów musi odejść.
» 21 lipca 2023, 17:02 #249
SickRabbit: Chyba trzeba iść po nowego DM bo Casemiro przedawkował pożywienie na urlopie. A myślałem, że on taki rygor trzyma jak CR7
» 21 lipca 2023, 15:48 #248
Rashy10: Czepiacie się, on zawsze pyzowaty na gębie był.
» 21 lipca 2023, 15:51 #247
SickRabbit: Ale śmieszna ta przeróbka z kebabem, przyznaj xD
» 21 lipca 2023, 16:02 #246
Pezet: Śmieszna.Ale rok temu tez ulany przyjechał i ludzie mówili ze spasiony emeryt.
Akurat o Case i jego profesjonalizm bym się nie martwił
» 21 lipca 2023, 16:04 #245
skylark11: Na filmie z treningu tak źle nie wygląda
» 21 lipca 2023, 16:26 #244
Braks: Kaloryfer ma strzaszny
» 21 lipca 2023, 16:27 #243
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 16:40

Z kebsem to jest moc xddd
Najlepsze, że meczyki artykuł bo barany nie mają o czym pisać ale o "muskulaturze" Sancho cisza...
Jak na skrzydłowego to wygląda jak b-klasiarz.
» 21 lipca 2023, 16:38 #242
cinek26: Jedni mają tendencję do odkładania tkanki tłuszczowej na brzuchu, inni na nogach, a jeszcze inni pomimo niskiej tkanki tłuszczowej mają okrągła twarz i wyglądają na grubasków.
Casemiro zawsze był okrągły na twarzy, a jego ciało jest w bardzo dobrej kondycji bez obaw.
» 21 lipca 2023, 17:04 #241
Litosci: Shaw i Rooney tez nie mieli figury piłkarzy
» 21 lipca 2023, 17:07 #240
GandiGanda: Pięknie wygląda wuja Casemiro na tym zdjęciu, wkoncu musiał coś zjeść dobrego poza angielskim żarciem.
» 21 lipca 2023, 17:42 #239
woxx1991: NEW!

Man Utd had an agreement with Al Nassr for Alex Telles, but the Saudi club decided to think about it again, and sources believe they're now looking at other left-back options in the Saudi market. [ @FabrizioRomano, YT]
» 21 lipca 2023, 15:19 #238
Hoccu: Wiemy to kocie.
» 21 lipca 2023, 16:34 #237
woxx1991: Fiorentina CEO Barone on reports of bid from Manchester United for Amrabat: “We have not received any proposal for Sofyan. I told him to stay focused on our club”. 🇲🇦 #MUFC

Man United, focused on Højlund deal as new midfielder will be discussed later. Amrabat, in the list.
» 21 lipca 2023, 15:18 #236
Pyra: Może i trudne fakty dla niektórych użytkowników ale:
Odejście DDG, Pogby i CR pchnie nas do przodu o lata świetlne.
Erik TOP, psy szczekają, karawana idzie dalej.
» 21 lipca 2023, 15:12 #235
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 15:14

Patrząc na to jakie ta trójka posiadała mózgi (przynajmniej kiedy obaj dostali drugą szansę reprezentowania naszych barw) to wymienianie DeGei obok nich brzmi jak obelga dla hiszpana
» 21 lipca 2023, 15:14 #234
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 15:20

Nic nie pisałem o ich mózgach, każdy z nich miał swoje ogromne ograniczenia i z nimi nie można grać nowoczesnej piłki:
DDG brak wyjść z bramki i słaba gra nogami
Pogba brak pressingu i tragiczna gra w obronie
CR pomylił chyba epoki bo czasy Inzaghiego już dawno za nami, napastnik musi robić teraz wszystko a nie czekać przed polem karnym

Jeżeli chodzi o ego, wychowanie itd. to DDG jest lata świetlne przed nimi.
» 21 lipca 2023, 15:18 #233
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 15:11

Eric Bailly will make a decision on next club soon as he's set to leave Man Utd in the coming weeks. #MUFC
Al Nassr approached him as called by Goal.
Understand that also Fulham and Al Ettifaq have asked for conditions of the deal.


Nottingham Forest have submitted two bids to Manchester United.
Loan deal proposal for Dean Henderson and permanent deal proposal for Elanga.
Forest want to get both deals done after closing in on Ola Aina free transfer.

F.ROMANO
» 21 lipca 2023, 15:06 #232
brazylianwisnia: Wypożyczenie Hendersona miałoby sens tylko jeśli położą 15mln za to.
» 21 lipca 2023, 15:42 #231
colazeroo: Wyjdzie jeszcze tak, że De gea w pierwszym sezonie wygra mistrza czy zagra gdzieś w finale. Mam nadzieję, że nie przeciwko nam.
» 21 lipca 2023, 15:05 #230
Seszele: Chyba w Arabii Saudyjskiej.
» 21 lipca 2023, 15:31 #229
brazylianwisnia: No to chyba dobrze?ja mu źle nie życzę. Niech chłop wygrywa. Niestety nie pasuje u nas do taktyki a i jego poziom się delikatnie obniżył. Jak zostanie mistrzem Hiszpanii, Włoch czy Portugalii to super dla niego.
» 21 lipca 2023, 15:43 #228
Seba0619: Dziennikarz Andy Naylor poinformował, że cały czas nie wiadomo, kiedy Jakub Moder wróci na boisko!

Reprezentant Polski od 2.04.2022 roku zmaga się z zerwanymi więzadłami...

Ale szkoda chłopaka, naprawdę fajnie się zapowiadał i taka masakra z tą kontuzją. W ogóle miał mieć operację w Polsce ale klub się nie zgodził i była przeprowadzana w Anglii. Została zawalona, potem miał kolejną, żeby usuwać zrosty i cały czas ma rehabilitację.
» 21 lipca 2023, 14:57 #227
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 14:06

Swoją drogą burnley ma bardzo kreatywny dział komunikacji. Najpierw ogłoszenie transferu z teletubisiami a teraz Brooklyn 99 https ://youtube.com/watch? v=g79p7nITVUY&feature=share
https ://twitter.com/BurnleyOfficial/status/1682348472651882497?s =20
Mnie bawi :D
» 21 lipca 2023, 14:05 #226
Milo: Haaland i tak by nie przyszedł tu, nie chciał tu grać i tyle, wujek Olek nic by nie pomógł
» 21 lipca 2023, 14:15 #225
dzilu96: Tyle że Atalanta chce za niego około 90 mln
» 21 lipca 2023, 15:10 #224
levy181: Życzę mu aby osiągnął tutaj sukces i aby nie było gadania że jest to kolejny pupilek ETH. Póki co transfery są przemyślane i każdy z zawodników daje coś tej drużynie. Co do Mounta i Onany wypowiemy się lepiej po kampanii 23/24. Liczę że to będą dore wartości dodane. Potrzebujemy jeszcze napastnika. Ciekawe czy Frimpong jest do wyjścia i za haki hajs bo jednak Dalot to nie to. AWB jakby dawał więcej w ofensywie byłoby ok ale niestety z tym jest średnio.
» 21 lipca 2023, 13:57 #223
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2023 14:09

Niestety nie zrobisz wszystkiego w jedno okno.

Być może ktoś mi będzie to wyciągał ale zaryzykuje i powrórze że jeśli zdrowie dopisze to moim zdaniem ETH na starcie sezonu spróbuję jeszcze raz z Dalotem w podstawie. Conception
» 21 lipca 2023, 14:09 #222
brazylianwisnia: To bankowo. Dalotowi bliżej do obrońcy jakiego chce w swoim systemie ETH. Swoją drogą byłem w szoku w ilu statach Dalot na swojej pozycji jest w światowej czołówce..
» 21 lipca 2023, 14:39 #221
Litosci: Ja i tak mam wrażenie ze AWB w ofensywie robi więcej od Dalota
» 21 lipca 2023, 16:07 #220
SickRabbit: Na piłkarzykach Krzywy porównał DDG i Onanę pod względem suchych statystyk - polecam zapoznać się fanbojom Davida :p
» 21 lipca 2023, 13:45 #219
Daniel90: Wrócę tutaj poczytać komentarze jak zlecą się wyznawcy Davida xD
» 21 lipca 2023, 13:57 #218
Arturrodeldziko: Hm ciekawy materiał, właśnie oglądam. Mnie jako osoby która starała się dostrzegać plusy Davida (nie fanboj ;) ) utwierdza w 100% w słuszności zakupu Onany :) Dzięki za cynk :) i świetny kanał się wydaje - to dzięki za podwójny cynk :D
» 21 lipca 2023, 14:40 #217
SickRabbit: Krzywy ma też własny kanał bo to kibic United. Robię mu fejm za friko ;p
» 21 lipca 2023, 15:50 #216
Amycus: [Greenwood]

Mason ponownie dodał w swoim bio na instagramie Manchester United.

Dodatkowo znowu jest obserwowany przez większość kolegów z drużyny oraz oficjalne konto klubowe.
» 21 lipca 2023, 13:38 #215
SickRabbit: Podoba mnie się to.
» 21 lipca 2023, 13:40 #214
cantona007: Brawo, niech wraca.
» 21 lipca 2023, 13:42 #213
SickRabbit: A koledzy też go cały czas obserwowali bo nie śledzę, czy kolega wyżej nas trolluje?
» 21 lipca 2023, 13:52 #212
manegarrincha: Greenwood i Hojlund i mamy dwóch najciekawszych napastników urodzonych w 2001 lub później. No jest jeszcze Rodrigo i Martinelli ale ten ostatni docelowo chyba na lewej. Niby Moukoko jeszcze ale wychamowal i podejrzane papiery

Tak blisko a tak daleko
» 21 lipca 2023, 14:06 #211
MrCygan: No z kolegami się zmieniło. Obserwował go chyba tylko Amad i ktoś jeszcze, teraz powoli wracają te "obserwacje"
» 21 lipca 2023, 14:07 #210
Milo: Miał cały czas l,

Nie róbcie sensacji XD
» 21 lipca 2023, 14:20 #209
devilek777: Nikt nowy go nie obserwuje.
» 21 lipca 2023, 15:15 #208
Litosci: Na jaki profil United nie wejdziesz, czy to Facebook, czy insta to wszędzie pod zdjęciami jest spam #Greenwoodback fani raczej są w większości za tym żeby wrócił
» 21 lipca 2023, 15:43 #207
Piwal: Inter przed Onaną:
19/20: 36 bramek straconych, drugie miejsce w lidze z dorobkiem 82 pkt (1 mniej niż lider)
20/21: 35 bramek straconych, pierwsze miejsce w lidze z dorobkiem 91 pkt
21/22: 32 bramki stracone , drugie miejsce w lidze z do