Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jak w sezonie 2022/2023 poradzili sobie nowi piłkarze Manchesteru United?

» 9 czerwca 2023, 11:12 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Piłkarze Manchesteru United meczem z Manchesterem City w finale Pucharu Anglii zakończyli rywalizację w sezonie 2022/2023. Dla kilku zawodników Czerwonych Diabłów był to debiutancki rok na Old Trafford. Jak im poszło?
Jak w sezonie 2022/2023 poradzili sobie nowi piłkarze Manchesteru United?
» Antony w debiutanckim sezonie w Manchesterze United rozegrał 44 spotkania | Fot. Press Focus
Który z nowych piłkarzy Manchesteru United rozegrał Twoim zdaniem najlepszy sezon 2022/2023?
Erik ten Hag w letnim oknie transferowym wzmocnił kadrę Manchesteru United pięcioma zawodnikami na zasadzie transferów definitywnych. Do Teatru Marzeń trafili Casemiro, Lisandro Martinez, Christian Eriksen, Tyrell Malacia i Antony. Na zasadzie wypożyczenia klub zasilili Martin Dubravka, Jack Butland, Wout Weghorst i Marcel Sabitzer.

Kolejnych zmian w składzie Manchesteru United można spodziewać się w najbliższych miesiącach. Erik ten Hag zamierza kontynuować przebudowę składu Czerwonych Diabłów. Oto jak w debiutanckim sezonie 2022/2023 poradzili sobie nowi gracze United.

ANTONY | 44 spotkania, 8 bramek, 3 asysty
Brazylijczyk przychodził do Manchesteru United z dużymi oczekiwaniami, bo Czerwone Diabły zapłaciły za niego ponad 85 milionów funtów. 23-latek zanotował mocne wejście do drużyny, bo w debiucie wpisał się na listę strzelców w meczu z Arsenalem (3:1).

Antony w trakcie sezonu 2022/2023 zanotował ważne trafienie w meczu Ligi Europy z Barceloną (2:1) na Old Trafford. Później gol ten został uznany za Bramkę Sezonu przez kibiców Czerwonych Diabłów.

CASEMIRO | 53 spotkania, 7 bramek, 7 asyst
Wpływ Casemiro na grę drużyny Erika ten Haga był nie do przecenienia w sezonie 2022/2023. Brazylijczyk szybko odnalazł się w realiach angielskiego futbolu. Casemiro debiutanckiego gola dla Manchesteru United zdobył w szlagierowym starciu z Chelsea na Stamford Bridge.

Brazylijczyk aż osiem razy był wybierany Piłkarzem Meczu w barwach Manchesteru United. Więcej takich klubowych wyróżnień miał w minionym sezonie tylko Marcus Rashford (14).

Casemiro rozegrał 53 mecze, a jego dorobek byłby z pewnością bardziej imponujący, gdyby nie dwie czerwone kartki, które przełożyły się na zawieszenie w sześciu spotkaniach.

Casemiro z debiutanckiego sezonu z pewnością zapamięta finał Pucharu Ligi z Newcastle United, w którym wpisał się na listę strzelców na Wembley.

CHRISTIAN ERIKSEN | 44 spotkania, 2 bramki, 10 asyst
Duńczyk trafił do Manchesteru United na zasadzie wolnego transferu i szybko okazało się, że był to świetny ruch ze strony Czerwonych Diabłów. Eriksen zwiększył pole manewru Erika ten Haga w linii pomocy.

Doświadczony zawodnik został wybrany Piłkarzem Meczu w spotkaniu z Sheriffem Tyraspol w Lidze Europy. Kibice w trakcie zakończonych rozgrywek często mogli podziwiać świetne zagrania Duńczyka i jego doskonałe czytanie gry.

Eriksen w styczniu doznał kontuzji kostki, która wykluczyła go z gry na trzy miesiące. Pod koniec sezonu wrócił jednak do wyjściowego składu Czerwonych Diabłów.

LISANDRO MARTINEZ | 45 spotkań, 1 gol
Argentyński defensor błyskawicznie zaskarbił sobie sympatię kibiców Manchesteru United. Lisandro Martinez w każdym występie zostawiał na boisku serce.

Martinez świetnie prezentował się nie tylko w barwach Manchesteru United. Razem z reprezentacją Argentyny zdobył tytuł mistrza świata na mundialu w Katarze. W ekipie Czerwonych Diabłów stworzył udany duet z innym mistrzem świata – Raphaelem Varane’em.

Sezon 2022/2023 skończył się pechowo dla Martineza, bo w spotkaniu Ligi Europy z Sevillą doznał złamania kości śródstopia. Argentyńczyk będzie jednak gotowy do gry na okres przygotowawczy, więc w nowym sezonie możemy spodziewać się kolejnych świetnych występów w ekipie Czerwonych Diabłów.

TYRELL MALACIA | 39 spotkań
Holenderski defensor był pierwszym transferem Manchesteru United za kadencji Erika ten Haga. Sezon 2022/2023 zamknął 39 występami na koncie, co jest świetnym wynikiem, biorąc pod uwagę fakt, że o miejsce w składzie rywalizował z Lukiem Shawem.

Jednym z najlepszych występów Malacii było spotkanie z Manchesterem City na Old Trafford.

23-latek w debiutanckim sezonie w Manchesterze United nie wpisał się na listę strzelców, ale z pierwszego roku pobytu w Teatrze Marzeń może być zadowolony.

PIŁKARZE WYPOŻYCZENI
Manchester United w trakcie minionego sezonu miał wypożyczonych czterech zawodników. Dwóch z nich zasiliło departament bramkarzy. Pierwszą część sezonu rolę rezerwowego golkipera pełnił Martin Dubravka. Po powrocie Słowaka do Newcastle United na Old Trafford trafił Jack Butland z Crystal Palace. Anglik od lipca zostanie bramkarzem Rangersów.

Ważniejszą rolę w Manchesterze United odgrywali wypożyczeni w styczniu Wout Weghorst i Marcel Sabitzer. Holender wystąpił w ekipie Czerwonych Diabłów 31 razy i zdobył 2 gole. Austriak zapisał na swoim koncie 18 meczów, strzelił 3 bramki i miał 1 asystę.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United rozpoczął rozmowy z Eintrachtem Frankfurt
Następny news »
Zwrot w sprawie przyszłości Harry’ego Maguire’a?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (726)


majk: Do wszystkich zwolenników szejków i robienia z Man Utd klona City, macie już taki klub w Manchesterze, wystarczy zmienić koszulki.
» 12 czerwca 2023, 10:56 #720
NoName: Albo odwrotnie - jak tak bardzo jestes za Ratcliffem, to idz sobie kibicuj Nicei.
Co za glupie gadanie... kazdy ma prawo byc za kim chce. Za kogo Ty sie uwazasz, zeby mowic innym, co jest sluszne i jak nalezy postepowac...
» 12 czerwca 2023, 11:49 #719
Ariell: Glazerowie nie oferują niczego poza marazmem i zaniedbaną infrastrukturą. Amerykańska szkoła prowadzenia biznesu nie pasuje do europejskiej piłki i chociaż żal mi, że dopuszczamy panów z ręcznikami na głowie do naszych marek, to jednak wizja gabloty pełnej pucharów ucisza moje ewentualne obiekcje =)
» 12 czerwca 2023, 13:56 #718
GS8GS: My nie musimy być klonem City.
Manchester United sam w sobie generuje duże zyski. Które trzeba rozsądnie reinwestować, nie tylko w skład ale też w social media i dalsze tworzenie marki.
Popatrz że teraz dzieci na ulicy wybierają koszulki PSG i City z uwagi na wyniki z ostatnich lat. To tak jak my na fali wyników i histori zaczeliśmy kibicować czerwonej części Manchesteru.

Uważam że w nasz klub nie trzeba pompować miliarda funtów w skład. A dokonać 3-4 transferów trafnych jak te sprzed roku. A następnie suckesywnie sprowadzać młodych zawodników z myślą o przyszłości.

W poprzednim roku dokonaliśmy świetnych transferów. NIe pamiętam okna transferowego aby wszystkie transfery do klubu się sprawdziły. Poprzeczka została podniesiona bardzo wysoki. Ale też i zawodnicy pomimo sezonu z MS i długiego kalendarza rozwineli się.

Osobiście licze że niezależnie kto zostanie nowym właścicielem to do klubu trafi Edwin van der Sar. Chciałbym abyśmy od zaplecza strony sporowej funkcjonowali jak Ajax, Bayern, Liverpool, Dortmund, Benfika. Abyśmy potrafili sprowadzać i rozwijać młodych zawodników i naszych wychowanków. A nie tylko wydać dziesiątki milionów na nowych zawodników, dając im wysoki tygodniówki i zamykając możliwość przyszłęj odsprzedaży.
» 14 czerwca 2023, 11:00 #717
Jarecki: Witam w nowym tygodniu. Tak już po sobotnim ochłonięciu. Ogólnie chyba jak wszyscy tutaj liczyłem, że w końcówce Inter coś strzeli ale się nie udało... Trzeba przyznać, że w tym sezonie jednak city grało najładniejszą piłkę i chyba w finale LM ciężko im było wyrwać to zwycięstwo. Nie ma co mówić że city budowane na petrodolarach itd bo w nasz klub są pompowane porównywalne pieniądze. Mam nadzieję, że saga ze sprzedażą klubu wyjdzie nam jako kibicom na dobre i mam małą nadzieję, że ETH zostanie z nami na kilka lat i dostanie wsparcie od zarządu tak jak w poprzednim okienku. Guardiola jest w city kilka lat i dostaje zawodników pod siebie i pod swój styl. ETH chyba wie jak ma wyglądać jego drużyna i liczę, że w przyszłym sezonie będziemy z city walczyć do końca o wygranie PL.
Ps. Z końcowym gwizdkiem od razu wyłączyłem TV bo nie mogłem patrzeć jak podnoszą puchar.

Pozdrawiam
» 12 czerwca 2023, 07:28 #716
Pyra: Oni są zwykłymi oszustami i trzeba to nazywać po imieniu, są zasady, normy a oni je łamią nagminnie i nie ponoszą odpowiedzialności.

"Manchester City zagra w przyszłym sezonie w Lidze Mistrzów! Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu w Lozannie złagodził karę za złamanie zasad Finansowego Fair Play. Zakaz gry w Champions League został cofnięty, a kara finansowa zmniejszona - poinformował na Twitterze Sam Lee, dziennikarz portalu The Athletic."

6.02.2023
"OFICJALNIE: Manchester City oskarżony o wielokrotne złamanie zasad FFP. Ponad 100 zarzutów"
» 12 czerwca 2023, 07:36 #715
sturmik: Psy szczekaja a karawana jedzie dalej.

FIFA i UEFA wziely juz tyle milionów lapówek ze szejki zabralyby ze soba na dno cale te 2 organizacje. Oni nawet królowi Charlesowi (kiedy byl jeszcze ksieciem) dawali na powitanie podczas jednej z wizyt ''dar'' - pare mln dolarów w walizce.
Szejki sa nieruszalne póki co.
» 12 czerwca 2023, 08:04 #714
Batigol222: To w końcu te szejki mają w kieszeni UEFĘ(która ich oskarżała) czy Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu w Lozannie, który złagodził im karę? Tak tylko pytam...
» 12 czerwca 2023, 09:02 #713
Pyra: Ostatnia nadzieja jest taka, że kluby z PL nie popuszczą metr przed kiblem i będą do końca za jak największą karą dla $ity. Czy to będzie za rok czy za trzy trzeba ich ukarać.
» 12 czerwca 2023, 09:34 #712
sturmik: Dla mnie najwazniejsze zeby nowy wlasciciel:
- SPLACIL DLUG GLAZERÓW ,który wisi nad United,
- zainwestowal SWOJE pieniadze w odnowe/przebudowe stadionu
-zainwestowal SWOJE pieniadze w rozbudowe/odnowe boisk treningowych i akademii,
- zainwestowal SWOJE pieniadze w uczynienie z akademii jednej z najlepszych na swiecie.
- w miare madrze rzadzil finansami klubu i transferami - tu nie musi akurat dokladac swoich pieniedzy
-NIE ZACIAGAL NOWEGO I WIEKSZEGO DLUGU ZEBY ZREALIZOWAC ZADNE Z POWYZSZYCH.

Nie obchodzi mnie czy pieniadze ma z greenwashingu czy sportwashingu.

Póki co sir Jim nie spelnia dla mnie wiekszosci powyzszych (kolejna kredytowa pijawka, która spróbuje wszystkie powyzsze punkty wziac na giga kredyt splacany przez klub - lub ich nie zrealizuje bo powie ze pieniedzy braklo i czeba czekac 5-10 lat). A co do szejków - nie zakladalbym ze od razu bedziemy zle zarzadzani jak PSG- jest jeszcze city i newcastle jako przyklad wiec nie ma co od razu zle wrózyc.

Traktowanie sir Jima jako zbawiciela i mistycznego guru od prowadzenia klubu pilkarskiego jest po prostu smieszne. Jak ''swój'' cie okradnie i wpusci w maliny to mniej boli??
» 12 czerwca 2023, 06:29 #711
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2023 06:46

Dobrze, że United jest jedynym na świecie zadłużonym klubem. Co Wy macie z tym długiem? Myślicie, że największe firmy na świecie nie mają długów? To jest zwykle narzędzie finansowe... Real może nie ma długów? Arsenal jest bardziej zadłużony niż my i co? Upada czy jak? U nas problemem nie jest kasa!
» 12 czerwca 2023, 06:42 #710
Mikez: Nie obchodzi Cię skąd pochodzą pieniądze, więc rozumiem, że taki Gazprom też byś przyjął z otwartymi ramionami?
» 12 czerwca 2023, 08:25 #709
sturmik: Wiem, ze w Polsce macie obecnie fiksacje na punkcie Rosji. Choc wiekszosc z was wychowalo sie w domach ogrzewanych rosyjskim gazem.

Dla mnie wazne jest czy ktos moze pomóc mojemu klubowi czy zaszkodzic - pogarszajac jeszcze jego sytuacje finansowa w imie swojego zysku. Do wyboru jest sir Jim albo szejk Kataru. O ofercie Gazpromu nic nie wiem.
Polityke i ekologie zostawiam politykom i Grecie Thunberg.
» 12 czerwca 2023, 08:44 #708
karassas: Sturmik tylko jest jeden drobny szczegół. Szejkowie, którzy chcą nas przejąć to ci sami ludzie którzy posiadają PSG. Serio wierzysz, że tam robią burdel na kółkach, a u nas będą rządzić jak ludzie w Newcastle? Ja w to osobiście wątpię. Dlatego wolę już gościa, który po prostu da przez kilka lat prowadzić drużynę EtH. U nas nie trzeba dużo inwestować. Wydajemy podobne pieniądze co City na rynku i to pomimo faktu, że właściciele biorą sobie kasę do kieszeni. My potrzebujemy tylko kogoś kto ma trochę oleju w głowie, zatrudni odpowiednich ludzi i po prostu da im zarządzać. Tylko tyle
» 12 czerwca 2023, 09:03 #707
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2023 09:23

Sturmik trochę przykre, że chwila rozgrywki jest dla Ciebie wyższym priorytetem niż jakakolwiek moralność i ludzkie życie.
» 12 czerwca 2023, 09:22 #706
sisinho: @karassas

"U nas nie trzeba dużo inwestować"

No tak, miliony na młodzież, miliony na przebudowę stadionu, na przebudowę bazy treningowej, wcale nie trzeba dużo inwestować, nie mówiąc już o transferach.

Poza tym te mityczne PSG nie jest źle zarządzane tylko tam rządzą piłkarze tak jak swego czasu u nas Pogba z ekipą. Żaden szejk nie wyrzuci trenera, który ogarnia ligę oraz ligę mistrzów a zarazem dogaduje się z drużyną.
» 12 czerwca 2023, 09:24 #705
brazylianwisnia: Co wy macie z tą akademia. Nasza akademia promuje i ściąga całkiem dobrych zawodników. Oczekujecie, że Messi co rok będzie z niej wyskakiwał?
» 12 czerwca 2023, 09:39 #704
brazylianwisnia: Właściciel może równie dobrze wciąż kredyt "na siebie" do realizacji tych celów. Nie musi obciążać klubu. Ja bym jednak wolal by klub sam poogarnial te tematy w zamian za niezależność. Real tak funkcjonuje i nie narzekają
» 12 czerwca 2023, 09:41 #703
KaczorDaffy: Mikez kolejny patriota
» 12 czerwca 2023, 10:18 #702
bani: Sturmik widzę, że kolejny businessman z wiedzą finansową. Czy Ty naprawdę nie możesz poświęcić tego czasu na komentowanie na doedukowanie się jak działa posiłkowanie się kredytami na rzecz inwestycji?
Co do inwestowania jak Ty to mówisz SWOICH pieniędzy - Czy naprawdę myślisz, że ktoś wyda wiele z własnych milionów i nie będzie oczekiwał żadnego zwrotu? Sama duma wystarczy ma się rozumieć?
Nasz klub nie jest w takim stanie, że potrzebujemy tylu inwestycji na już. Lepiej mądrze wydać niż głupio stracić :)
» 12 czerwca 2023, 10:35 #701
sturmik: @ bani -mój ty biznesmanie :) wystarczy porównac kupienie czegos na kredyt (inwestycyjny czy nie) z kupieniem czegos bez kredytu. Mozesz czarowac ze dla klubu zaciagniecie kolejnego kredytu bez splacania poprzedniego jest lepsze niz splacenie wszystkich kredytów :) Tak jak piszesz - kazdy oczekuje zwrotu - a dodatkowe odsetki + te co mamy + wszystkie przyszle kredyty bedzie splacal za nas chyba swiety mikolaj.
» 12 czerwca 2023, 11:06 #700
sisinho: @brazylianwisnia

To po co zmieniać właściciela skoro Glazerowie robią to samo co Real? Kredyt na firmę i spłacanko.
» 12 czerwca 2023, 11:57 #699
essaEdek: sturmik, co to za brednie? XD
» 12 czerwca 2023, 14:40 #698
M4S73R: Pieniądze zawsze były i prawdopodobnie będą w United. Transakcja prawie na pewno rozegra się między Anglikiem a Szejkiem na zakup tego klubu nie każdy inwestor może sobie pozwolić. Najważniejsze jest to żeby w naszym klubie były odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu - dobre zarządzanie.
Dwa przykłady City i PSG kluby z wysokim budżetem do dyspozycji. City zgarnęło potrójna koronę grając do tego w super lidze i wygrywając ja(do tego po raz 3 z rzędu) - No tak można nazwać ligę angielską. A co się dzieje w PSG ? Grają w słabej lidze francuskiej z kim w ogóle mają tam rywalizować ? Od lat mnóstwo pieniędzy inwestowane w piłkarzy top a UCL nie udało im się zdobyć.
Osobiście jest mi to obojętne kto zostanie nowym właścicielem United. Najważniejsze żeby wszystko dobrze funkcjonowało i byly efekty-sukcesy.
» 11 czerwca 2023, 22:57 #697
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 22:26

Śmieszą mnie ludzie, którzy tak bardzo chcą szejków, a zrobią z naszego legendarnego klubu kolejny jakiś katarski sklepik gwiazdeczek za wielkie miliony, pełen wałków i oszustw, gdzie nie będzie się liczyć wizja trenera, a zachcianki szejka.

Żeby nie było, nie jestem już też po stronie Ratcliffe'a, bo chłop co chwilę zalicza kolejne wtopy w świecie sportu, ale robienie z Katarczyków zbawienia dla naszego klubu jest po prostu śmieszne i niepoważne.
» 11 czerwca 2023, 22:25 #696
ermac: To co byś proponował? Luźne pytanie bez prowokacji. Ja byłem za Ratcliffem, ale jego wizja mnie nie przekonuje i skłaniam się ku szejkowi, który tak jak w City postawi na model sportowy nie komercyjny. Może skończymy jak City, a nie jak PSG?
» 11 czerwca 2023, 22:29 #695
majk: Hipokryzja level hard. Z jednej stron płacz, że sztuczny twór szejków coś wygrywa, z drugiej płacz, żeby szejk nas przejął i tymi samymi metodami przywrócił nas szczyt.
» 11 czerwca 2023, 22:31 #694
ermac: No u Nas różnica jest taka, że my mamy wypracowane własne pieniądze po prostu potrzebujemy kogoś kto pozwoli tymi pieniędzmi na luzie operować i przestanie traktować jak skarbonkę. Czy Ratcliff to zrobi? W naszym położeniu nie ma wyjścia doskonałego.
» 11 czerwca 2023, 22:36 #693
majk: Ale skoro klub ma pieniądze, to po co szejk? Wydaliśmy prawie identyczne kwoty na transfery w ostatnim czasie, więc ciężko mówić o tym, że City na większym luzie pieniądze wydaje.
» 11 czerwca 2023, 22:41 #692
KlejnotNilu: on juz wszystko wie, on juz wszystko zobaczyl w swojej krysztalowej kuli
baba wanga wersja devilpage xd
» 11 czerwca 2023, 22:45 #691
ermac: Po to żeby nie chciał z klubu żadnych pieniędzy, żeby stawiał na jego rozwój pod względem kadry (scouting, trenerzy, dyrektor sportowy) i obiektów, a nie zatrudniał biznesmenów od tabelek w excelu tak jak do tej pory. Wydajemy tyle samo, ale tylko na pilkarzy a co z całą otoczką? Potrzebujemy właściciela, który postawi typowo na rozwój sportowy. Nie mówię, że musi być to szejk, ale z dwóch opcji jakie mamy czy Ratcliff będzie lepszy?
» 11 czerwca 2023, 22:48 #690
majk: Czy szejk Jassim to nie jest czasem ta sama szajka co Jaśki rządzące PSG? Tacy ludzie są dobrą opcją?
» 11 czerwca 2023, 22:55 #689
ermac: No dobra majk, ale od 3 wiadomości nie napisałeś co by było lepsze. Wolisz pozostania Glazerów czy co? Przecież tu sie nic nie zmieni z takimi właścicielami.
» 11 czerwca 2023, 22:59 #688
majk: A no ja wolę Ratcliffa. Nie chcę sport washingu i brudnych pieniędzy w Man Utd. Nie po to tyle lat budowano ten klub i historię, żeby stał się on zabawką w rękach wschodniego satrapy.

Poza tym PSG jest beznadziejnie zarządzanym klubem, dziękuję za takich właścicieli.
» 11 czerwca 2023, 23:03 #687
ermac: No to nie jest tak, że ja wspieram szejka, ale jak czytam plany zakupowe Ratcliffa to trochę widzę Glazerów, a tu się opcje kończą bo albo Ratcliff albo szejk. Ja to w sumie jestem anty Glazer i chciałbym żeby był właściciel który da odetchnąć United i pchnie to do przodu.
» 11 czerwca 2023, 23:10 #686
Stanior: Tak czytam i nikt nie zadał tego pytania to ja zapytam. Skąd pewność, że jeśli jakiś szejk przejmie klub to będzie na pewno tak samo zarządzany jak kluby pozostałych dwóch nawet ze sobą niespowinowaconych? "Na chłopski rozum" to tak jakby nie dawać pracy Polakowi za granicą przy produkcji bo poprzednie dwie moczymordy co tu byli kradły.
Nie rzucam stwierdzeń ale chcę się dowiedzieć skąd wiadomo, że projekt sportowy od razu będzie zły?
» 11 czerwca 2023, 23:13 #685
Litosci: Bardzo dobrze napisane jeżeli chodzi o to, ze wydajemy na transfery tyle co City. Wszyscy patrzą tylko na inwestycje w transfery, ale nikt nie wspomni ile City ładuje w infrastrukturę i cała te otoczkę wokół klubu. Transfery transferami, ake takie inwestycje tez kosztują, a skąd City ma na to hajs, No z ropy
» 12 czerwca 2023, 00:16 #684
brazylianwisnia: Ja bym chciał uwolnienia akcji na rynek i powrót do czasu z brakiem wiekszosciowego inwestora. Obawiam się, że szejki będą chcieli wymieniać dyrektorów, ETH, wszystko się znów zawali i będą tylko jego zachcianki jak w PSG.
» 12 czerwca 2023, 00:43 #683
karassas: Stanior stąd ta pewność, że to dokładnie ten sam osobnik, który posiada PSG. Tylko tym razem kupuje "prywatnie" żeby oba kluby mogły grać w lidze mistrzów
» 12 czerwca 2023, 09:09 #682
sisinho: @Majk

Czy Anglik zapewni przebudowę Old Trafford, bazy treningowej, rozwoju szkółki nie biorąc na to kolejnych kredytów oraz przy zachowaniu równowagi budżetowej na transfery? Czy zrobi to samo co obecni właściciele?

Ta sama szajka jest jednymi z najbogatszych ludzi świata, nie doszli do tego złym zarządzaniem tylko raczej mądrym, a to że w PSG rządzą piłkarze to juz jest ich wina ale też i wszystkich trenerów. U nas swego czasu szejków nie było a Martial, Pogba i reszta rządziła klubem i wywalili Mourinho więc tu nie tkwił problem kto jest właścicielem.
» 12 czerwca 2023, 09:28 #681
84cantona7: Z tej sprzedaży klubu normalnie robi się "Moda na sukces" mam nadzieję, nie będzie ponad 8000 odcinków i zwrotów akcji.
» 11 czerwca 2023, 21:05 #680
M4S73R: Jutro poniedziałek, rozpoczęcie nowego tygodnia i kolejna informacja Rabiot przymierzany do Manchesteru United :D
» 11 czerwca 2023, 22:20 #679
brazylianwisnia: Media kreują swoją rzeczywistość. Za kulisami spraw z pewnością jest dużo prostsza.
» 12 czerwca 2023, 00:44 #678
ermac: Syndicate nie działa opcja odpowiedź więc tutaj.

W latach 00 owszem mieliśmy sporo kasy, ale nie monopol na gwiady. Przypominam, że wtedy włoskie ekipy były mocne a w Hiszpanii galacticos miało monopol na gwiazdy. Z resztą często mówiło się o United "wielki klub, średnich zawodników".
Potem przyszedł Roman i szejki, taki świat. No właśnie jaki świat? Taki w którym ciężka praca i budownie własnej marki nic nie znaczy bo gość z workiem pieniędzy za płotem robi coś z niczego.
City w dodatku robi to nie do końca legalnie, a świadczą o tym zarzuty, które otrzymują i które magicznie znikają w czasie i do tego pijemy.

Odpowiedź na Twoje pytanie czy ktoś im się przeciwstawi brzmi...nie, dlatego że mają studnie bez dna i jak tylko przegrają ligę albo LM to z miejsca podkupią najlepszych graczy i nikt nie może z nimi konkurować.

United wydaje podobnie, ale tutaj znów pojawią się temat pieniędzy. W United właścicielami są biznesmeni dla których liczy się hajs i to żeby cena akcji na giełdzie rosła więc po upadku sportowym zaczęliśmy iść w kkmercje byleby tylko utrzymać klub na powierzchni stąd teansfer Pogby z rekordem później kontrowersyjny Zlatan i głupie bicie rekordów z upy byleby się pisało o United, a w City jest szejk, który ma gdzieś hajs i jest nacisk na sportowe osiągnięcia i pod ten model zatrudnia się ludzi. Tylko, że powtórzę my wydajemy swoje pieniądze, a nie wpompowane.

Zostawiając już spór między City a United to cierpią na tym inne kluby, które swoją markę budowały latami ciężka pracą itd. a nie po prostu kupiły i elo.
Podałem przykład f1 i można dopisać NBA gdzie te regulacje są, żeby ratować te sporty bo tak stałyby się nudne jak flaki i zdominowane przez kilka ekip.
» 11 czerwca 2023, 20:40 #677
uzio: Z drugiej strony można zarzucić tym obecnym przepisom, że faworyzują już te uznane kluby i jakieś mniejsze kluby nie mają szans na sukces, co z resztą non stop jest wałkowane przez te mniejsze kluby. Włosi narzekają, że w PL jest tyle hajsu, że nie mogą konkurować więc robią przekręty jak Juve.

Poza tym ta "nie legalność" City wynika z tego, że sami sponsorują sobie klub, który kupili za swój hajs.
Glazery kupiły United za nie swój hajs i to klub musi spłacać ich kredyt i do tego wyciągają sobie dywidendy i według przepisów, moralności i legalności tego syfu jest wszystko gitara...

Można szejkom duża zarzucić ale przynajmniej robią to za swój hajs, którego nikomu nie ukradli ani nie robili przekrętów i cwaniakowania. Po prostu wpadli do dołu z hajsem zwanym ropą.

A rekordowe wypłaty dla piłkarzy są w FC Barcelonie, która jakimś cudem jeszcze nie upadła mimo 1 mld zadłużenia...
» 11 czerwca 2023, 21:09 #676
ermac: To czy szejkowe hajsy są takie czyste to bym się mógł spierać, ale ok niech będzie. Dobrze opisałeś problem w United i zgadzam się z tym, również zgadzam się z tym, że mniejsze kluby cierpią i dlatego całą piłkę powinno się wziąć za mordę i uregulować, ale niestety organziacje, które się tym zajmują to przekupione grupy przestępcze. Kluby powinny mieć maximum na transfery w oknie i określony limit płac, a i sami właściciele powinni być prześwietlani i nie powinni w takim stopniu posiadać tak dużych klubów, ale to już moje życzeniowe myślenie.

Anyway droga City pokazuje, że zmierzamy w niebezpiecznym kierunku i zakładając najgorszą przyszłość dla United jeśli utkniemy z Gkazerami albo podobnymi do nich na następne 20lat a dookoła szejkowie wykupią kolejne kluby tak jak Newcastle i nie wiem...Everton Lester Ville Broghton i wpompują w każdy po miliard euro to cała praca Fergusona i historia United zostanie rozmieniona na drobne.
» 11 czerwca 2023, 21:19 #675
axel52: @ermac
Świat nie jest idealny, nigdy nie był ( nawet za SAF-a ) i nie będzie.
FFP to jak wspomniano powstało tylko po to aby UEFA biła pianę, że coś robi i pod stołem ciągnęła szmal od " ukaranych" klubów.
Kto im udowodni? Nawet prokuratorzy szwajcarscy są umoczeni co wyszło w śledztwie FBI.
I to się nie zmieni nigdy.

Bardziej niż to co robi City lub PSG boli mnie to, że Premier League pozwala kupować kluby za kredyty spłacane przez te właśnie kluby.
I dziw, że nie ma żadnego nacisku w UK aby zabronić takich praktyk.
Chcesz Ratcliff kupić MU?
Płać prywatną kasą, a jak nie to niech Ineos weźmie kredyt który tenże Ineos spłaci z własnych zysków.
Ale po co?
Niech MU na następne dekady zostanie utopiony w spłacie samych odsetek.
» 11 czerwca 2023, 22:39 #674
ermac: Zgadzam się z Wami i popieram, że Glazers OUT i takie praktyki powinny być ukrócone natomiast City już przegina w drugą stronę. Potrzebne są regulacje w każdą ze stron.
» 11 czerwca 2023, 22:51 #673
Edek23: Newcastle jest faworytem do pozyskania Maddisona i niech ktoś mi powie że przejęcie klubu przez szejków = głupie wydawanie kasy na transfery
» 11 czerwca 2023, 20:21 #672
boro: Tylko że nikt z nimi nie rywalizuje o tego piłkarza
» 11 czerwca 2023, 20:30 #671
atotrikos: Ja Ci powiem i to wiele przykładów ale czy tylko oni tak robią? Jasne, że "tak" ! xD

Mourinho kupił Pogbe i mówił że będzie to w przyszłości mała cena za zawodnika i "norma".
Czas pokazał, że miał rację.
Miał też rację z tym jak po chwili pracy z owym typem czy Martialem powiedział co powiedział o ich treningach i przydatności i jaki był tego efekt? Wyrzucony !
Nie zawodnicy, trener.

Wiele takich przykładów nie w świecie a u nas czy w lidze także mnie to już nic nie zdziwi i niczego się nie boje. Zmian na pewno nie.

Pisałem, też że Erik ten Hag to specjalista to chcieli Pochetino, który być może okaże się dobry wybór dla CFC ale warsztat słabszy od naszego menago imo.

Przykład z poza piłki? Jeden z wielu jakie znam to Volvo i Saab.

Jedni sprzedali się Chińczykom o do dzis produkują auta a drudzy powiedzieli NIE, GMC z USA i dziś?
Volvo się rozwija, jeżdżą nowe po ulicach a Saab umarł.
» 11 czerwca 2023, 20:35 #670
Edek23: Ale kto tu mówi o rywalizacji? Xd
Chodzi o to że nie wydają milionów na byle kogo tylko ściagają gościa sprawdzonego w Anglii który z miejsca dodaje jakości i przy okazji poszerzają swoją kadrę bo będą walczyć teraz jeszcze w europejskich pucharach
» 11 czerwca 2023, 22:15 #669
boro: No to nie są faworytem w pozyskaniu tylko są jedyni zainteresowani :)
» 12 czerwca 2023, 07:12 #668
spartan1: Ale żeby żadnego nowego newsa na stronie przez dwa dni to dziwne
» 11 czerwca 2023, 20:15 #667
zbyszek7: Mateo sie obrazil na pilke bo City wygrali 3 puchary i nie ma newsow ;)
» 11 czerwca 2023, 20:37 #666
AUDIoooo: U nas plotki, w City fakty :(
» 11 czerwca 2023, 20:43 #665
boro: To niech się ODbrazi bo zaraz ostrzeżenie dostanie
» 11 czerwca 2023, 20:44 #664
matheo: matheo miał wesele, więc dwa dni przerwy się należy :)
» 11 czerwca 2023, 21:37 #663
zbyszek7: Heheh oo ok to jak juz glowa doszla do siebie to dawaj jakies newsy ;)
» 11 czerwca 2023, 21:42 #662
matheo: Od jutra :)
» 11 czerwca 2023, 21:43 #661
Nas38: Psg Chelsea i Newcastle włączyli się o transfer kim min jae super my jak zawsze czekamy i na koniec będzie Maguire haha
» 11 czerwca 2023, 20:01 #660
Devil156PL: Nas38 jakieś dobre źródło czy słoneczko coś nowego wymyśliło? Były już newsy ze jesteśmy Kimem dogadani tylko jego klauzula jest aktywna dopiero na początku lipca. A to że będą pojawiać się newsy, że inne kluby są zainteresowani nim to normalna sprawa. No chyba, że lubisz hobbystycznie ponarzekać jaki to nasz klub jest zły.
» 11 czerwca 2023, 20:23 #659
Amycus: [WŁAŚCIELE/SPRZEDAŻ KLUBU]

Ineos Gruup było w zaawansowanych negocjacjach z rodziną Glazerów przez wiele tygodnii, ale źródła wewnątrz klubu informują, że po ostatniej ofercie Szejka Jassima nastąpił przełom.

Szejk Jassim coraz bardziej wierzy w zakup Manchesteru United.

Grupa Qatari Group odzyskała optymizm w ostatnich 72 godzinach po tym jak prowadzili dialog z Glazerami.

Sir jim Ratcliffe i Szejk Jassim finalizują ostatnie detale w swoich propozycjach zakupu klubu.

Obie grupy mają nadzieje, że rodzina Glazerów wybierze kupca klubu w przeciągu kilku następnych dni

Źródło: MikeKeegan_DM, TimesSport

Via Facebook
» 11 czerwca 2023, 18:11 #658
MrCygan: Oby przyszedł szejk i zaczynamy od zera. Dać narzędzia Erikowi i niech gotuje ze swoimi "Pinkmanami" ze sztabu.
» 11 czerwca 2023, 18:14 #657
Martelink: Od początku informacji o sprzedaży byłem za Ratcliffem ale od momentu kiedy chce on zostawić Glazerów w klubie to skłaniam się z bólem w stronę szejka. Wczoraj City pokazało jak wygląda "zdrowo" wyglądający i zarządzany klub.

Niech już sprzedadzą klub i niech będzie normalnie w United.
» 11 czerwca 2023, 18:41 #656
majk: Przyjdzie szejk i za rok nie będzie tu żadnego ETH, tylko będzie zwalnianie co sezon jak w PSG. Pozdro
» 11 czerwca 2023, 18:42 #655
atotrikos: Dlaczego szejk miałby zwolnić fachowca?
» 11 czerwca 2023, 18:48 #654
sprite1080: A teraz mamy co?
» 11 czerwca 2023, 18:50 #653
majk: To już trzeba szejka pytać, dlaczego tak postępuje.
» 11 czerwca 2023, 18:50 #652
devilek777: W piątek miała być ostatnia oferta i albo akceptują, albo szejk się wycofuje, a tu znowu kolejne informacje. Nawet nie potrafią klubu sprzedać, tragedia.
» 11 czerwca 2023, 19:02 #651
Martelink: W PSG jest ten problem, że tam ostatnio mieli problem by wygrać ligę nawet, w styczniu i lutym gra PSG wyglądała słabo. Plus przy ich nakładach finansowych w LM robią niewiele, gdyby grali ofensywnie, strzelali mnóstwo bramek trener by został na następny sezon. PSG to takie United Ligue1, zarząd kupuje kolejne gwiazdy nie licząc się z wizją trenera (Messi, Ramos) a już byli Mbappe czy Neymar. Kupują kolejnych medialnych zawodników a z grą całego zespołu jest różnie.

Z United szejk czy Ratcliff musi działać inaczej, ETH ma swoją wizję i trzeba dać mu odpowiednie narzędzia by pracował. Dodatkowo PL to nie Ligue1 - City, Arsenal, United, Newcastle a są jeszcze Liverpool i Chelsea, Tottenham? Brighton? Brentford? Tu każdy mecz to wyzwanie.
» 11 czerwca 2023, 19:16 #650
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 17:50

Patrząc na insta Brandona Williamsa to by się chłop do nas na devilpage idealnie nadawał xd z naszych aktualnych wychowanków to chyba taki jedyny, który jaja pokazywał na boisku. Szkoda, ze umiejętności nie te
» 11 czerwca 2023, 17:49 #649
Apocalypse: Głowa nie ta, bo umiejętności miał i nie raz to pokazał.
Głowa po prostu nie nadąża i chłop zamiast podciągać się z umiejętnościami to stoi w miejscu niestety.
» 11 czerwca 2023, 19:47 #648
Litosci: Prosty chłopak dostał z tylka 65k na tydzień po pół roku gry i to tez ma na to duży wpływ.
» 12 czerwca 2023, 00:18 #647
SickRabbit: To jest mocne
Man City finally winning the Champions League is such a fairytale story. Amazing what can be achieved with over ÂŁ2 billion spent in transfers, a manager with an offshore account, a suspended 2 year ban from European competitions and 115 charges of financial irregularity.
XD
» 11 czerwca 2023, 16:23 #646
MrCygan: Ogólnie dziennikarz, który relacjonuje sprzedaż klubu napisał "Tak wygląda, gdy zainwestujesz w klub miliard funtów, a nie z niego wydrenujesz..."
Oczywiście nawiązanie do Jaśnie Panujących nam Glazerów
» 11 czerwca 2023, 16:34 #645
brazylianwisnia: Trochę słabe jest to umniejszanie City. Piłkarze nie są winni operacjom zarządu i szejków. Ta grupa piłkarzy i manager pokazali, że na ten moment są najlepsi. Nie oni decydują jak funkcjonuje klub.
» 11 czerwca 2023, 16:45 #644
ermac: Jesssu tu nie chodzi o to kto jest winny kto nie. Chodzi o to, że za ten hajs mają nieograniczone możliwości i dlatego są w stanie skompletować np. dwie 11 gdzie za KDB wchodzi Phoden. Chodzi też o to, że ta właśnie najlepsza drużyna kosztowała najwięcej w historii? To tak jakbyś podszedł do wyścigu w F1 bez regulacji finansowych to wiadomo, że mercedes czy potęgi finansowe zjadłyby inne teamy. W każdym sporcie zespołowym hajs musi być, żeby odnosić sukcesy, a teraz zanim ktoś napisze, że United też wydało miliard to odpowiadam, że temat mądrego wydawania i zarządzania to osobny temat bo to sam ETH powiedział, że pieniądze TRZEBA wydawać, ale mądrze i rozmawiamy o tym, że City jako klub w życiu by sam takich pieniędzy nie zarobił w przeciwieństwie do United gdzie u steru są idioci a i tak potrafiliśmy zarabiać krocie bez pomocy wlascicieli. Po prostu City od kilku lat objeżdża inne drużyny na finansowych kodach.
» 11 czerwca 2023, 17:13 #643
brazylianwisnia: Tak czy inaczej nie ma sensu z tego powodu umniejszać zawodnikom i Pepowi. U nas managerowie mieli nawet lepsze możliwości niż Pep.
» 11 czerwca 2023, 19:10 #642
devilek777: Wydajemy tyle co city, gdzie jesteśmy my a gdzie city?
» 11 czerwca 2023, 21:50 #641
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 16:18

Z ostaniej chwili

City zgarnia potrójną, a United zainteresowane kupnem Cleverleya ;)
» 11 czerwca 2023, 16:17 #640
M4S73R: Dziś też widziałem że Pickfordem się interesujemy. Chyba chcą skomplementować MEM jedenastkę z Maguire i Fredem na czele.
» 11 czerwca 2023, 16:32 #639
AUDIoooo: No to środek i bramka obsadzone, pewnie zaraz kogoś na szpicę kupią, albo Eddie Murphy przedłuży kontrakt.
» 11 czerwca 2023, 16:48 #638
atotrikos: Pickford to dobry bramkarz.
» 11 czerwca 2023, 18:32 #637
lukJakubowski: Nadal uważam, że gdyby postawiono na Mou i twardy football, a nie tancerzy typu Pogba to byśmy postawili się maszynie Pepa.

Niestety United od momentu odejścia Fergusona jest po prostu źle zarządzany wraz z fatalnym stanem akademii.

Nasz klub wymaga porządnych inwestycji i konkretnego zarządzania. To wszystko.

Co do City, ten klub z elity już nie wypadnie. Takie są czasy. Piłka nożna bez ogromnych nakładów finansowych nie istnieje.
» 11 czerwca 2023, 16:07 #636
Apocalypse: Z jednej strony na pewno masz racje że zza Mou byśmy zaczęli walczyć gdyby dostał wsparcie. Tylko jaki byłby to styl? Stawianie autobusu?
» 11 czerwca 2023, 16:10 #635
RememberMe: No to teraz zabłysnąłeś jak chrząstka w salcesonie. Zamiast stawiać na Pogbe powinniśmy postawić na Mourinho, który postawił na Pogbe, tylko potem sie rozmyślił. Co to za manager co dostaje najdroższy transfer świata, ale potem jednak sie rozmyśla i mu nie pasuje? Być może Mourinho wcześniej był topowym trenerem na świecie, teraz jest już tylko siwą i zrzędliwą pierdołą.
» 11 czerwca 2023, 16:18 #634
lukJakubowski: RememberMe, właśnie Pogba pokazał ewidentnie, że nasz zarząd miał gdzieś wyniki sportowe...

Gość pokazał ile jest wart.

Daj Guardioli gwiazdę typu Pogba to albo go zmieni, albo pogoni.
Tylko, że Guardiola ma wsparcie u góry, a Mou nie miał.
» 11 czerwca 2023, 16:30 #633
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 16:33

ale wiesz, że tego tancerza Pogbę sprowadziliśmy na życzenie Mourinho?
» 11 czerwca 2023, 16:32 #632
Apocalypse: Tu tak przez wysztkich Broniony Olek kupił Maglajera...
Każdy trener ma jakąś wtopę
Tylko czy później umie się obronić.
Mourinho się wycofal i umiał powiedzieć że Pigba to niewypał, a Olek? Konsekwentnie stawiał na lodowe i uparcie twierdził że chłopaki graja dobrze.
» 11 czerwca 2023, 16:35 #631
wider: za pogbe swego czasu można było jeszcze odzyskać część kasy i mou mógł by to zainwestować w kogoś innego, a tak zarząd pogonił mou i oddał za darmo pogbe. Zawsze mieli łeb do interesów
» 11 czerwca 2023, 16:40 #630
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 16:43

Co jest nie tak z akademią? Mieliśmy z niej w ostatnich latach Rashforda, Greenwooda, Garnacho, Hendersona, McTomminay..Pogba przed laty był z akademii. Ogółem produkuje najwięcej zawodników o poziomie premier league.
Pogba nie chciał nigdzie odchodzić przed końcem kontraktu. Tak samo Lingard.
» 11 czerwca 2023, 16:42 #629
KaczorDaffy: Ale zaraz, czy pogba nie był marketingowa zabawka zarządu a nie pożądanym transferem Mourinho? Coś Ala Ronaldo? Jak to w końcu jest
» 11 czerwca 2023, 16:44 #628
Apocalypse: Pogbe chciał Mourinho tak samo jak Ibre.
W pierwszym sezonie obaj pokazali jak powinna wyglądać gra na najwyższym poziomie
» 11 czerwca 2023, 17:05 #627
shadow17: Garnacho pochodzi z akademii Atletico, nie United
» 11 czerwca 2023, 17:16 #626
Diabelred: lukJakubowski,

,,Nadal uważam, że gdyby postawiono na Mou i twardy football, a nie tancerzy typu Pogba to byśmy postawili się maszynie Pepa.''

Jak chciales postawić na Mourinho, skoro Portugalczyk stracił szatnie? 10 punktów straty do 4 miejsca w grudniu z tyłka się nie wzięło. Jak ktoś obwinia za całe zło Pogbe, to polecam zobaczyć chociaż ze dwa mecze, jak grali w tamtym sezonie np. Matic i Lukaku, uznawani za żołnierzy Mourinho.

Zrozumcie w końcu, że to z Portugalczykiem jest jakiś problem. Nie wiem może jest toksycznym trenerem. Może piłkarze(zwłaszcza ci techniczni) po pewnym czasie mają już zwyczajnie dość jego gry autobusem, minimalizm, zachowawcza gre. Jakiś problem z nim musi byc bo to nie przypadek, że z Realu, Chelsea i u nas był zwalniany po lub w trakcie trzeciego sezonu. W Tottenhamie utrzymał się chyba tylko jeden sezon. Zobaczymy jak będzie w Romie. Jeśli w trzecim sezonie znów nie awansuje do LM, to bardzo możliwe że i tam mu podziękują.

Mourinho był wielkim trenerem, ale 10 lat temu. Czas jednak poszedł do przodu, piłka się zmieniła, a on pozostał w miejscu. Prosta zasada gdy się nie rozwijasz, to się cofasz i boleśnie doświadcza tego Portugalczyk.
» 11 czerwca 2023, 17:28 #625
brazylianwisnia: Garnacho z akademii Atletico trafił do akademii United. Z akademii United został promowany do pierwszej drużyny. Wyszedł z naszej akademii tak samo jak np Beckham który przeniósł się z akademii Tottenhamu do United.
» 11 czerwca 2023, 19:12 #624
CoachMark: @brazylianwisnia

Ja powiedziałbym, że w EPL dobre akademie to: arsenal, city, lfc, southampton, Chelsea, no i może United. To tak z głowy. Zobaczmy teraz jak na przestrzeni ostatnich 7 lat te elementy wyglądają w tych klubach.

Zróbmy mały test i sprawdźmy ile w moim strzale racji. Kilka danych mogę zmierzyć.
Liczę od sezonu 16/17, liczę też wyłącznie roczniki 87 lub młodsze.
Podaję przykład modelowy
sezony od 16/17 do 22/23 sumuję w nich liczbę wychowanków zliczając sezon po sezonie, do tego biorę wycenę każdego z wychowanków w dwóch punktach suma najwyższych wycen podczas ich karier w klubach i suma najwyzszych wycen wychowanków w ogóle. No i zsumuję liczbę graczy, którzy w tych latach wystąpili w meczach kadrowych o punkty minimum w 20 meczach.

Arsenal:
63 wychowanków, kadrowiczów 5, łączna wycena w klubie 422 mln euro, łączna wycena w ogóle 681
City:
29 wychowanków, kadrowiczów 2, łączna wycena w klubie 182 mln, łączna wycena w ogóle 268 mln
Southampton:
62 wychowanków, kadrowiczów 0, łączna wycena w klubie 83,6, łączna wycena w ogóle 387 mln.
CFC:
72 wychowanków, kadrowiczów 3, łączna wycena w klubie 474 mln, łączna wycena w ogóle 782 mln.
No i na deser United:
92 wychowanków [aż w szoku jestem], kadrowiczów 3, łączna wycena w klubie 391,5 mln, łączna wycena ogółem 621 mln.

Pórównałem moim zdaniem 4 najlepsze akademie w Anglii odkąd Pep dołączył do ligi. Co nam wyszło?
United miało absolutnie największy udział wychowanków w ogóle swojej kadry w tym czasie. Poza konkurencją.....ale mimo aż takiej ich ilości, jeśli chodzi o kadrowiczów, to wypadli średnio, a jakby uwzględnić tą ilość to wręcz mizernie. Jeśli chodzi o sumę wartości tego ogromu wychowankó dla kadry wyszło też słabo uwzględniając tą poteżną ilość. Jeśli chodzi o sumaryczną wycenę ludzi, którzy w tym czasie byli poza klubem, robli tam kariery i byli młodsi niż rocznik 86 to są wciąz za CFC i Arsenalem, którzy wypuścili w tym samym czasie w świat znacznie mniejsze ilości wychowanków.

Jaki z tego wniosek końcowy? Dokładnie taki jak się spodziewałem, United produkuje zwyczajnie przeciętniaków. Udział wychowanków mnie zaskoczył, ale wycena ich jakości kompletnie nie. Tu warto dodać, że nawet już mi się nie chciało ich zderzać z takimi klasycznymi fabrykami talentów jak Porto, czy Barcelona. Nie trzeba było, jak na dłoni widac, że United nie jest akademią klasy premium nazwijmy to.
» 11 czerwca 2023, 22:24 #623
Milo: Na co czekamy z tym Hojlundem, chłopak ewidentnie byłby chętny na transfer i to za małe pieniądze 30-40mln.

Zaraz dalej skończymy z francuskim Pele na kolejny sezon który gwarantuje 8 bramek XD
» 11 czerwca 2023, 16:03 #622
Apocalypse: 40 mln za niewiadomą mówisz, że mało?
Całkiem sporo według mnie, ale ogólnie tak czy tak trzeba ściągnąć napastnika więc why not?
» 11 czerwca 2023, 16:09 #621
brazylianwisnia: Nie wiemy kogo uda się sprzedać, jak pojda negocjacje z głównymi celami..na ten moment ciężko wydać 40mln na zmiennika jak może to przeszkodzic później w ściągnięciu podstawowego napastnika czy pomocnika.
» 11 czerwca 2023, 16:46 #620
JajoJe: Jeszcze nie tak dawno czytałem tutaj, że ok 30 mln za Sabitzera na zmiennika to ok. Teraz 40 mln za jednego z najbardziej obiecujących napastników w Europie to za dużo? Dziwne
» 11 czerwca 2023, 16:58 #619
Apocalypse: Jeden z najbardziej zapowiadających się napastników to Ramos.
Ogólnie to jeszcze nie widziałem żeby jakiś inny topowy klub interesował się tym Hojlundem oprócz nas... ciekawe czemu.
» 11 czerwca 2023, 17:06 #618
JajoJe: Wystarczy wpisać w Google. Arsenal, Real, Napoli, Chelsea to tak na szybko jeśli chodzi no Hojlunda. Wiem to tylko pismaki ale coś zawsze się sprawdza.
Skoro piszę, że jeden z najbardziej perspektywicznych to znaczy, że są też inni np. Ramos - 2 razy droższy, Muani też.
» 11 czerwca 2023, 19:04 #617
brazylianwisnia: Sabitzer to był spoko za 15mln a nie 30. Co jeśli szybko kupimy Hojlunda a ponziej zbraknie 10mln na Kane/Ramosa/Muaniego?
» 11 czerwca 2023, 19:13 #616
JajoJe: To zabraknie. Nie kupimy Hojlunda a z pozostałej trójki okaże się, że nikt nie chce do nas przyjść? Wolą inne kierunki? Facet na dzisiaj jest niedrogi i chce u nas grać, ma potencjał i już go pokazuje. Chyba, że ETH go nie chce to sprawa zamknięta. Ma kupić tego kto mu pasuje do planu
» 11 czerwca 2023, 22:32 #615
essaEdek: Pep Guardiola po wygraniu LM:

- Rano [przed meczem] otrzymałem wiadomość od sir Aleksa Fergusona, która mnie bardzo wzruszyła.

Wiadomość od SAFa: "Wracam. Skopie Ci dupe z Maguierem w składzie". ;)
» 11 czerwca 2023, 15:23 #614
blanco1987: Zrobiłem na szybko porównanie tranferow - Man Utd vs Man City.

Trzeba powiedzieć w prost - to nie jest tak , że my nie mamy na tranfery a oni mają. Problemem jest to, że Pep dostawał kogo chciał. I tam tylko Grealish był naprawdę drogi 100M. Reszta to 60 max. A u nas Pogba 90M, Maguire 80M, Sancho chyba też koło 90M. Więc u nas 3 a u nich 5 czy 6 zawodników. Problem w tym że z tych 5 czy 6 napewno 3 odpali a u nas z 3 jak 1 to jest cud - Pogba to był naprawdę świetny piłkarz, ale no coś nie wyszło. Nie zajmuje się skautingiem i nie oglądam top five leagues jak niektórzy tutaj. Poprostu kibicuję. To kto ma grać zostawię ETH. Narazie jego wszystkie transfery na plus, wiec 5 zawodników. Liczę na kolejnych.
» 11 czerwca 2023, 13:51 #613
Furio: Problem polega na tym, że Guardiola ściąga piłkarzy pod określony styl, dlatego ma tak mało wpadek. W MU to działało inaczej. O Di Maria jest na sprzedaż to bierzemy, mimo że on nie chciał tu grać. O Falcao po ciężkiej kontuzji szuka klubu, to bierzemy itd. Potem przychodził kolejny trener i kolejny i żaden nie wiedział co tak naprawdę chce zbudować, a miał pełno klocków po poprzednikach.

Być może teraz trzeba dać czas Ten Hagowi i niech robi to po swojemu, Przy okazji mam nadzieję, że on sam dostrzegł jak trudna jest liga i ściąganie piłkarzy z ligi holenderskiej tylko dlatego bo ich zna, to niekoniecznie odpowiedni poziom na topkę PL.
» 11 czerwca 2023, 14:36 #612
Martelink: Ciekawi mnie realna lista ETH odnośnie wzmocnień (To kogo chce by wzmocnić się i rzucić wyzwanie City i walczyć o mistrzostwo, bo jaki może mieć inny cel? Znowu top4? Tylko walka o mistrzostwo)
Negocjowali niby warunki kontraktu z Mountem, ale Chelsea chce tyle, że temat raczej upadł, może pod koniec okna transferowego coś się zmieni.

O innych graczach niewiele słychać a z rynku zniknęli już Ugarte, Mac Allister, Kokcu, kontrakty z klubami negocjują Tielmans i teraz Raya (z Tottenhamem).

Jak my się tylko interesujemy, obserwujemy przez 90% okienka to nie dziwne, że później bierzemy tych kilku co zostali i jeszcze płacimy za nich więcej (łącznie miliard w ostatnich kilku latach).
» 11 czerwca 2023, 18:34 #611
cris342: Mnie najbardziej boli ten finał FA Cup, mam przed oczami Garnacho, który jako jedyny robił wiatr w ofensywie, gryzł trawę, a obok Rash i Sancho nawet nie kwapili się do walki o wygranie główki. Trochę to wyglądało jakby zapomnieli, że tu nie chodzi o sam puchar tylko zniweczenie City wygrania potrójnej korony.

Nie będę wychwalał tu City pod niebiosa, bo jestem kibicem United, ale o ile ETH jako trener ma potencjał, by konkurować z Guardiolą o tyle nasz zarząd, dział scoutingu nie ma podjazdu do obywateli. Jak te pijawki Glazery znikną z naszego klubu i przejmie nas ktoś komu faktycznie zależy na odbudowie renomy tego wspaniałego klubu to jestem spokojny o naszą przyszłość.
» 11 czerwca 2023, 13:36 #610
Apocalypse: Akurat Sancho w tamtym meczu był na plus jako jedyny z ofensywy podstawowej XI. Trochę nie fair że stawiasz go w tamtym meczu obok Rashforda który przeszedł całkowicie obok meczu.
Oczywiście nie chce bronić Sancho bo daleko mu do top formy, ale w tamtym meczu akurat wyglądał na tle drużyny dobrze, coś starał się grać do przodu
» 11 czerwca 2023, 14:48 #609
vanantgaal: Podobnie było w finale FA za czasów Mourinho. Też finał oddany bez zaangażowania większego. Mentalność, mentalność i jeszcze raz mentalność. Tego nam brakuje ale jest światełko w tunelu
» 11 czerwca 2023, 16:01 #608
M4S73R: Czytam niektóre komentarze i dużo ludzi ma straszny ból tylnej części ciała. City ma najlepszych piłkarzy, najlepszego trenera, najlepszy zarząd. Na te wszystkie sukcesy zapracowali sobie i zasłużyli. Wydają swój budżet z głową, kupują odpowiednich zawodników co przyniosło efekty.
United płaci ogromne pieniądze za graczy którzy tutaj przychodzą i nic nie grają. Póki co jedyną odpowiednią osobą w tym klubie wydaje się być ETH i jakaś mała liczba graczy. ETH musi dostać wsparcie i mieć wokół siebie odpowiednich ludzi tak jak Josep Guardiola.
» 11 czerwca 2023, 13:17 #607
Pyra: Czyli wszystko naj a od lat mają kary i zarzuty za oszustwa.
Ale będą jaja jak przed sezonem dostaną bana na LM.
» 11 czerwca 2023, 13:25 #606
flt32705: Boję się jednej rzeczy a mianowicie tempa budowy naszego składu, w tym tempie nim uzupełnimy skład o brakujące i niezbędne elementy, to te które już mamy nam się zestarzeją i na ich miejsce znowu będą poszukiwania za wolno to się dzieje, za wolno
» 11 czerwca 2023, 13:08 #605
Lecter: Piłka nożna.
» 11 czerwca 2023, 13:15 #604
Stanior: I słusznie się obawiasz. Taki Casemiro ma 31 lat. W poważnym klubie już miałby na swoim miejscu 18-19 letniego zmiennika(top kocur, wonderkid) który by go podpatrywal. Taki Real miał w środku Krossa, Modrica ale nasciągał wszystkich najlepszych młodych środkowych. My będziemy czekać aż Casemiro zacznie nie dojeżdżać albo zacznie się łamać.
» 11 czerwca 2023, 13:33 #603
CobyD: To prawda Koledzy, ponieważ Casemiro i Eriksen to transfery, które miały podnieść poziom na już. Co do braku następców pełna zgoda, póki co nie widać nikogo specjalnego na horyzoncie. W ogóle zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Gdy Erik był w Ajaxie, to co jakiś czas była taka fajna "wymiana" piłkarzy - inne kluby wykupiły jednych, to za chwilę wchodzili ciekawi zawodnicy i godnie ich zastępowali. U nas, póki co, tego jeszcze nie widać, ale chyba też akademia Ajaxu jest dużo bardziej "produktywna" niż nasza i nie ma z czego wybrać (ciekawe jak wygląda obecnie scouting). Z drugiej strony, to dopiero jego pierwszy sezon, ale w sumie trochę szkoda, że nie mamy jakiegoś zawodnika, który tak ni stąd, ni zowąd się pojawia i pokazuje, że aspiruje do tej najwyższej półki w przyszłości.
» 11 czerwca 2023, 14:05 #602
Apocalypse: Z.tym zastępowaniem piłkarzy to też nie do końca tak to działa, łatwiej wejść nastolatkowi do drużyny w Lidze Holenderskiej gdzie poziom jest niższy niż w takiej PL gdzie jeden błąd może kosztować od razu bramkę.
Trochę inny poziom lig
Ale ogólnie masz racje, dziwne ze u nas nawet nie próbuję się w tym momencie wstawić kogoś z rezerw do składu, no nie oszukujmy sie ale od Weghorsta to nawet jakiś dzieciak z juniorów by gorzej nie zagrał. To samo swego czasu za Maglajera czy nawet Freda. Na pewno znajdzie się jakiegoś wynieganego młodzika który tak samo będzie zatruwał życie jak Fred, a może pokaże coś więcej, a chociażby dokładne podanie
» 11 czerwca 2023, 14:51 #601
brazylianwisnia: Bez przesady. Z podstawy Martinez, AWB, Shaw, Bruno, Rashford, Antony mają przed sobą 6+ lat gry. Casemiro, Eriksen, Varane spokojnie 3-4 lata na poziomie pograją. Już chcemy ściągnąć następce Varane i Eriksena więc zostaje nam Casemiro, DDG i 9tka. DMFa pewnie też ściągniemy w to okno a 9tka nawet jak ściągniemy Kane to mamy 4 lata spokoju. Na rezerwie Garnacho, Diallo, Malacia, Dalot, Lindelot, Mainoo także też tam są młodzi goście. W 4 lata robiąc nawet tylko 3 transfery rocznie na luzie nasciamy pełno młodych gości.
» 11 czerwca 2023, 16:52 #600
sturmik: Haaland w finałach nic nie zagrał co potwierdza tylko, że finały wygrywa się właśnie takimi Zidanami, KDB, Gundoganami czy Casemiro.
Haaland ze swoimi 50 bramkami dowiózł ich do finałów co jest równie ważne jak zdobycie goli w finale.

Z naszym atakiem musimy kupić min 2 napastników bo nie mamy żadnego w tym momencie. Martial to duch, w dodatku zwykle bez formy, więc go nie liczę a Rashford ze swoimi 20+ bramkami powinien być lewym skrzydłem dokładajacym gole do głównych napastników.

Hojlund + Goncales lub Holjund + Kolo/Vlahovic to minimum co musi być chcąc zobaczyć jakąkolwiek poprawę w następnym sezonie.
Szkoda że odpuszczamy Tielemansa do Villi, Rice podobno do Arsenalu, Maddison do Arsenalu/Chelsea.
Mam nadzieję że nie zostaniemy z wepchanym nam Mountem za 70mln funtów kosztem wzmocnień które na prawdę są potrzebne.
» 11 czerwca 2023, 13:07 #599
Anhel: Ale się Brandon Williams odpalił na Instagramie xd
» 11 czerwca 2023, 12:48 #598
Milo: Kolejny odklejeniec w klubie XD
» 11 czerwca 2023, 12:53 #597
wider: a co powiedział/napisał ?
» 11 czerwca 2023, 12:56 #596
swiety1: Co się stało bo nie mam instagrama?
» 11 czerwca 2023, 13:00 #595
majk: Fajne widowisko wczoraj, szkoda bardzo wyniku. Inter grał jak równy z równym, gratulacje dla nich, zabrakło trochę szczęścia i skuteczności.

City Guardioli nauczyło się w tym roku w końcu grać bardziej pragmatyczny futbol i są efekty, pozostaje tylko cieszyć się że tak późno. Mam nadzieję, że nie odblokują się teraz na dobre i nie przegonią nas w najbliższych sezonach w pucharach LM, bo pomału to my będziemy się stawać głośnym sąsiadem.

Oby Arnold i ETH dostali wystarczająco dużo czasu na dokończenie swojego projektu i potrzebne do tego wsparcie finansowe, może w końcu wrócimy do topki na dobre.
» 11 czerwca 2023, 12:43 #594
axel52: Arnold to szkodnik niewiele tylko lepszy od Woodwarda.
» 11 czerwca 2023, 13:39 #593
majk: Czemu?
» 11 czerwca 2023, 14:08 #592
SickRabbit: No fajnie, czytam gratulacje na stronie United dla city nad którym ciąży ze 120 zarzutów.
United nie potrzebowało tych 120 zarzutów aby zdobyć potrójną koronę a SAF osiągał sukcesy nie mając takiej swobody jak Pep, który dostaje kaźdego piłkarza jakiego chce bo pieniądze nie grają roli - i tu wracamy do punktu wyjścia czyli tych ponad 100 zarzutów.
Tyle są warte sukcesy i trofea city i myślę, że nie tylko dla mnie.
» 11 czerwca 2023, 12:18 #591
Dudi: Jeden mądry!
» 11 czerwca 2023, 12:31 #590
Paps: Oczywiście,że tak,City osiągnęło wielki sukces,ale przy tym co zrobił sir Alex to raczej wciąż małe piwo.
» 11 czerwca 2023, 12:39 #589
HarryBrown: Zarzuty zarzutami ale gdzie są sankcje? W 2020r. zostali wywaleni na zbity pysk z LM, a chwilę później UEFA nagle wycofała się z nałożonej kary.
» 11 czerwca 2023, 12:44 #588
PastaDoCiasta: UEFA to UEFA ale obecne śledztwo prowadzi komisja składająca się z 20 przedstawicieli - po 1 z każdego klubu PL. Wiec żeby teraz - zapłacić i mieć spokój - musieliby przekupić m.in. nas co jest niemożliwe
» 11 czerwca 2023, 12:49 #587
Cwr91: Gratulujemy city zakupu potrójnej korony
» 11 czerwca 2023, 12:52 #586
Lecter: Dlatego, powtarzam my musimy powrócić do tego w czym byliśmy najmocniejsi, w czym zakochałem się i zacząłem kibicować United. Akademia, akademia i jeszcze raz szkolenie na najwyższym poziomie młodzieży. Do tego transfery, piłkarzy z górnej półki, którzy będą pragnąć grać dla tego klubu. To wszystko, składa się na sukces. Ale żeby do tego doszło, to trzeba dążyć do lepszego i mądrego zarządzania tym klubem i przeznaczać kasę na szkolenie młodych czyt. akademię, na szkolenie bądź zatrudnianie trenerów, którzy posiadają odpowiedni warsztat, zgodny ze współczesnym systemem szkoleniowym. Do tego współczesny scouting, współpracujący z managerem i trenerami akademia, tak aby zawodnicy szukani byli zgodni ze wcześniej ustalonymi wytycznymi. Niby proste i oczywiste, a tak naprawdę u nas gdzieś to wszystko poszło w świat, w piach, albo do lamusa, a tylko przyglądamy się, jak inne kluby w Anglii czy w Europie rozwijają młodzież i struktury klubu. Kiedyś to my wyznaczaliśmy standardy, dziś to my musimy przyglądać się, uczyć i gonić innych. Przykre, ale jakże prawdziwe.
» 11 czerwca 2023, 13:31 #585
axel52: Akademia? Która? Bo chyba nie ta skorumpowana MU?
Tam by się przydała poważna wizyta Scotland Yard + dogłębne trzepanie finansów pracujących tam.
» 11 czerwca 2023, 13:42 #584
CoachMark: Zarzuty to jedno, ale czy pieniądze dla City nie grają roli i czy mogą sobie ściągnąć każdego?

Uważam, że Barcelona Pepa była najmocniejszą drużyną, jaką stworzył, niemniej czy Pep może dostać każdego i pieniądze mu nie grają roli, albo jemu jednemu?

Gdy United miało swój złoty czas powiedzmy ten rok 2005 niewobrażalnym było to by mogli kupić Zizou, Ronaldo, Shevchenkę, czy Kahna. Powiedzmy, że mogło się zdażyć jakkolwiek bo Zizou klub zmienił, Figo klub zmienił i paru innych, ale to były rzadkośći.
Czy dzisiejsze City mogłoby sobie powiedzmy kupić....powiedzmy Ter Stegena? albo powiedzmy Viniciusa? Są zawodnicy, których nie ma jak ruszyć dla kogolwiek w zasadzie, dopóki im się nie popsują relacje wewnątrz klubu, a potem jeszcze dochodzą kwestie finansowe.

Ile kosztowałby twoim zdaniem Curtois gdyby chciał odejść do takiego City? 100? Ile na przykład Valverde? 80? Pewno Araujo też koło 100? Taki Osimhen ze 100? Dlaczego Newcastle nie zrobiło nagle gigantycznego wjazdu taczką z kasą ?

Prawda jest taka, że City jest budowane do tego miejsca gdzie jest obecnie od wielu lat....
Pierwsze awanse z europejskiego farfocla zaliczał z nimi Mancini i Pelegrini. Pojawili się ludzie jak Zabaleta, Aguero, David Silva, Yaya toure i paru innych gagatków. Oczywiście począkowe nakłady finansowe były duże, bo stan bazowy kadry był mierny. Co oni tam mieli? Petrov, zdaje się Ireland, może Musampa. 180 mln pierwszy rok transferów, 215 drugi, 20 trzeci, 90 czwarty, 110 piąty, 45 szósty, - 10 siódmy.
Czy to są twoim zdaniem bajońskie sumy pieniędzy? Ok dwa pierwsze sezony, gdzie trzeba pamiętać o inflacji były faktycznie bardzo tłuste. Czy potem aby nie unormowały się? Co to oznacza? Dla mnie wnioski są raczej proste.
Pep skalibrował sobie kadrowo zespół w dwóch pierwszych sezonach. Po czym po podniósł prestiż, prawie każdego gracza poprawił, poprawił jakość akademii, podniósł rynkową wartość swoich piłkarzy, dołożył sporą cegięłkę tym samym, że ich sprzedaż vs zakupy graczy wygląda jak na poziom piłkarski wręcz zaskakująco, bo się okazuje że nie muszą dalej pakować w to bajońskich sum.

Czy są gracze, których chciało City, a nie trafili do nich? Fred na przykład, Alexis Sanchez, Dani Alves, VVD, Ter Stegen, Jorginho.

Teraz czy wydawali jakoś monstrualne ilości przez co nakrywali czapką konkurencję?
Man UTD: 140 mln wydane w pierwszym okienku Pepa, 150 w drugim, 50 w trzecim, 225 w czwartym, 64 w piątym, 110 w szóstym, 230 w siódmym. Nawet nie chce mi się zliczać tego, bo to nie o to chodzi. Czy są to porównywalne kwoty? Oczywiście, że są. Czy byli zawodnicy, którzy odmawiali United SAFA? Oczywiście, że byli, przykład to Nunez, ale generalnie wiele tego było, jak Robben, Ronaldinho i paru innych gagatków.

Jedyne co do czego możesz mieć rację, to że wspieli się na szczyt za szybko. W sensie takim, że ich początkowo transformacja klubu była zbyt dynamiczna i wynikała z ciężarówek pieniędzy. Jakby to przełożyć na język tenisowy, to bym powiedział, że za szybko z miejsca 200 w rankingu weszli do pierwszej 20-30. To co natomiast stało się już później, to jest już walka na bardzo porównywalnych warunkach z: Bayernem, Realem, Barcą, United i paroma innymi klubami. Te kluby mają trochę różne drogi, różne style i różne filozofie może nawet, ale nie można powiedzieć, że jedni, czy drudzy mają jakiś taki fortel od tych lat, gdy zjawił się Pep, dzięki którym utrzymują rywali na dystans. Bayern od zawsze miał politykę rozbrajania swojej ligi wewnętrznie i zawsze skutecznie drenował, czego City nie jest w stanie robić. Barca ma powtarzalność w szkoleniu technicznych wirtuozów, czego nie ma na przykład United. Real ściągał swojego czasu absolutne mega gwiazdy w szczytowych momentach karier, czego nie może robić Bayern etc.

Jedyna przewaga, która i tak nie jest niesprawiedliwa, to czas. Pep drużynę z poziomu powiedzmy tak mniej więcej europejskiej 15-20 do 1 miejsca prowadzi już 7 lat. Czas w managemencie tych największych klubów jest czymś absolutnie bezcennym. W 7 lat można transformować drużynę w zasadzie zupełnie. Nawet powiedziałbym, że znane są przypadki szybszego wzrostu klubów. CFC Mourinho [tylko, że wtedy ten element finansowy faktycznie był poza skalą], Tottenham Pochettino?Atletico Simeone, BvB Kloppra, LFC Kloppa.

Jedyne co można faktycznie celnie zarzucić City, to że skrócili mocno swój początek. Bo nie powinno ich być stać na ludzi pokroju Aguero, Elando, Bianchi, Adebayor i spółka. Robota Pepa jednak moim zdaniem jest już raczej oczywista, że jest to po prostu kunszt. Nawet gdyby nie wygrał, nawet jakby FA cup teraz przegrał, to trzymać drużyny w okolicach finałów i mistrzostw tyle sezonów za koleją to cecha wybitnych fachowców.
» 11 czerwca 2023, 14:10 #583
jesse: Przybijam Ci wirtualną piątkę. I nawet Guardiola nie rozumie, że jest zasadnicza różnica pomiędzy wydawaniem pieniędzy pochodzących z sukcesu, a budowaniem sukcesu na pieniądzach bogatego wujka. Bez ryzyka, bez ograniczeń. Tyle w temacie "wielkości" pepa.
» 11 czerwca 2023, 14:31 #582
ermac: Zastanawiająca jest cisza angielksich kibiców United. Na FP na FB liczba reakcji pod postami jest znikoma jak na 81mln polubień, a komentarze to głównie jazda po Glazerach, ale to konta z Afryki bądź Azji. Moim zdaniem teraz byłby idealny moment na protesty. Koniec sezonu plus zawieszenie w sprzedaży klubu. Nie mówię, że mają niszczyć mienie czy jakąś demolkę, ale ot tak wyjść tłumnie i wywrzeć presję na zarządzie. Chyba, że Arnold przekazuje jakieś info o którym nie wiemy, grupie rządzącej kibicami i dlatego jest spokój. Potrafili protestować w mniej ważnych momentach dla klubu, a teraz uważam jest jeden z najważniejszych zwłaszcza, że sąsiad nam odjeżdża cały czas.
» 11 czerwca 2023, 12:05 #581
Anhel: Ten transfer Kima z Napoli nie dość że wzmocni linię Obrony to też zrobimy mega skok marketingowy na Rynek Azjatycki podobnie jak kiedyś bylotw przypadku Parka
» 11 czerwca 2023, 11:30 #580
Apocalypse: O ile wgl wyjdzie, od kilku dni cisza.
Zobaczymy czy skok jakosciowy, będziemy oceniać pl sezonie może dwóch.
A jak nie kim to ten Disasi też ciekawie wygląda.
» 11 czerwca 2023, 11:33 #579
adisman17: Co jak co ale City to najbardziej solidny zespół obecnie i zasłużyli po ludzku na takie sukcesy. Pep poukładał ich idealnie. Ja odkąd pamiętam City najważniejszy ma środek i solidną obronę. Haaland nic nie pograł w finale. Skrzydłowych wyłączyli. Mając taki środek jak Gundogan, KDB, Rodri, mogą wszystko zrobić i dzięki temu ograli Inter.
Inter obecnie jak United nie pokazał dużo w ofensywie ale zagrali naprawde solidnie. Gdyby od początku bardziej ofensywnie grali mogłoby być inaczej.
» 11 czerwca 2023, 11:28 #578
Lecter: Gratulacje, gratulacjami; zachwyty, zachwytami, nad $ity i Pepą, a nie piszę się tutaj o Interze. Moim zdaniem drużyna bardzo solidna i pokazała, jak trzeba grać z nimi. Momentami, to drużyna Guardioli nie istniała. Pierwszy raz widziałem taką niemoc City. Naprawdę niewiele brakowało, a Inter sprawił by niesamowitą sensację. Brawa dla Interu!! Brawa dla Inzaghiego!! Dodam że po takim finale, jako kibic City, czułbym lekkie zażenowanie i wstyd. Mój klub, który przyzwyczaił mnie do dominowania nad przeciwnikiem i tutaj miała być tylko formalność, a przecież Inter był skazywany na porażkę i to druzgocącą. Wymęczony strasznie mecz, no ale wiadomo liczy się wynik i efekt końcowy. Ale ten finał nawet w oczach neutralnego kibica, był w wykonaniu City po prostu słaby, taki przepchnięty. Natomiast Inter, zaimponował mi. Pokazał że tę machinę (City) można na zblokować. Szkoda, a mogło być tak pięknie na koniec sezonu. Jednak światełko w tunelu jest, bo każdy na świecie widział iż tego potwora można ujarzmić.
» 11 czerwca 2023, 10:25 #577
GS8GS: Też miałem wrażenie że inter w tym meczu stwarzał lepsze sytuacje a załatwili ich jak nas, rozciągneli obrone na boki i wycofali piłkę. Niemniej gratulacje za potróją korone.
Chociaż ich też czekają zmiany bo mają odejść Silva in Gundogan.
» 11 czerwca 2023, 10:30 #576
Apocalypse: W sumie to też o tym myślałem że inter zaskoczył i wyglądał świetnie wczoraj. Wydaje mi się że lepiej od City, ale to moja opinia.
Według mnie zabrakło napastnika który by wyczarował coś z niczego
» 11 czerwca 2023, 10:36 #575
Lecter: Dokładnie. Widać było głód, ogromną chęć zdobycia bramki (zresztą niedziwne, Finał LM), zarówno przez Martineza, jak i później Lukaku. Bardzo samolubnie grali, zwłaszcza Lautaro, no ale jest napastnikiem, co go powinno tłumaczyć. Zabrakło wyrafinowania, konsekwencji i większej determinacji, albo po prostu umiejętności grania z zespołem;).
Dlatego my musimy mieć Kane'a, bo on te wszystkie umiejętności posiada i w tym finale jedną z tych wszystkich okazji co miał Lautaro czy Romelu, na pewno wykorzystał by.
» 11 czerwca 2023, 11:17 #574
Litosci: Brakowało tam kogoś w typie Leao/Rashforda co dostanie długa piłkę i ich tam przegoni, ewentualnie zrobi coś z niecnego
» 11 czerwca 2023, 11:22 #573
Apocalypse: Czyli bardziej Leao, nie umniejszając Rashfordowi ale mimo wszystko Leao trochę wyższy poziom wykończenia akcji i myślenia boiskowego. Rasgford to typowy skrzydłowy który jak dostanie piłkę to głową w dół i albo zjedzie do środka i odda strzał, albo wda się w drybling.
» 11 czerwca 2023, 11:25 #572
CoachMark: Jeszcze przed FA cup final kurs na ten mecz był zdaje się 1.45 do 7. Ostre nieporozumienie moim zdaniem, no ale wczorajsze spotkanie przebiegało bardziej jakby to był mecz z cyklu 2 do 2.8. Co tylko pokazuje, że Inter się postawił o wiele bardziej niż zakładano. W każdy razie, uważam że Interowi nie udało się zremisować głównie za sprawą kluczowych bubli Lukaku. Nie sam układ sił w meczu, a jeden element mnie zaskoczył.....Inter tak dobrze radził sobie z pressingiem City, że od mniej więcej minuty 55 City odpuściło ten element. Zwyczajnie nic im on nie dawał. To był spory szok. Fajnie by było gdyby United podobnie robiło w takich momentach [a było takich meczów wiele] i zachowali siły na szybsze bieganie do przejść z fazy bez piłki, do fazy z piłką i celniejsze w tej fazie podawanie.
» 11 czerwca 2023, 11:46 #571
Cwr91: Inter grał lepiej i stworzyl lepsze sytuacje. City przyfarciło i tyle
» 11 czerwca 2023, 12:53 #570
Litosci: Skoro Leao ma lepszy poziom wykończenia i myślenia boiskowego to czemu ma mniej bramek od Rashforda? Można rashowi zarzucic ze jest miękka klucha czy nie ma tego głodu zdobywania kolejnych bramek ale myślenie boiskowe czyli wychodzenie na pozycje itp ma na poziomie Haalanda
» 11 czerwca 2023, 17:42 #569
Nas38: Jak my mamy takich zawodników McTominay, Fred, Maguire, Elanga, Sancho, Martial, to są szroty oni to mogą grać w takich drużynach jak Nottingham a nie United
» 11 czerwca 2023, 10:14 #568
Apocalypse: Już jeden taki był, co poszedł do Nottingham i nawet tam stwierdzili ze jest słaby
» 11 czerwca 2023, 10:17 #567
Anhel: A tutaj był okrzykiwany przyszłym liderem zespołu
» 11 czerwca 2023, 10:26 #566
adisman17: W tamtym momencie był w najwyższej formie i fajnie grał tego nikt nie powie. Tylko, że głowa odjechała z zachwytu jak Sancho obecnie. Mając takie możliwości sami się poddają i niszczą siebie... Wszystko jest w ich głowach skoro nie chcą to powinni iść do zespołu bez ambicji...
» 11 czerwca 2023, 11:22 #565
Apocalypse: Mi się wydaje że Lingard to akurat miał sezon konia w tym WHU. W United nigdy nie byk jakiś genialny po za pojedynczymi bramkami.
» 11 czerwca 2023, 11:26 #564
kujawa: Guardiola top, daje mega wyniki w każdym klubie więc siła rzeczy prowadzi te, w których jest kasa.
Druga sprawa, że trzeba umieć prowadzić piłkarzy z dużym ego a on się z nimi nie patyczkuje więc jego mental i charakter mogą przypominać nawet podejście Fergusona. Gundogan, KdB, Haaland przyszli z Bundesligi i gdzie są ci piłkarze a gdzie Kagawa, Sancho. Można wywalać duży hajs ale zespół trzeba umieć prowadzić
» 11 czerwca 2023, 10:00 #563
zbyj: Różnica między city a united jest taka że city daje Guardioli bezgranicznej wsparcie, finansowe i czasowe. Ile lat już ten zespół lepi? Piszesz że się nie patyczkuje z zawodnikami, masz rację tyle że to zasługa klubu który zawsze stoi po jego stronie. Był już tu taki jeden co nie patyczkował się z zawodnikami Jose mu było i co? Zarząd wolał go zwolnić zamiast ofermy Pogby. a różnica w transferach? Proszę,guardiola kupuje bramkarza za 50 mln po czym następnym sezonie kupuje kolejnego bramkarza za jeszcze większe kwoty bo jednak mu tamten nie odpowiadał. A tutaj jak się to odbywa, kupują pogbe okazuje się że jednak się nie sprawdza to wylatuje trener.jose chciał perisica,obrońcę i na prawe skrzydło kogoś to co z tego zostało? Kupili mu Freda. To jest różnica w zarządzaniu klubem. Co z tego że united wydaje duże kwoty jak robi to bez sensu. Zmiany trenerów, ale nie dawanie im odpowiedniego wsparcia i czasu. Jose chciał maguaire to jemu nie kupili, ale kupili go kolejnemu trenerów ale wtedy już ten klocek nie pasował do układanki.
» 11 czerwca 2023, 11:37 #562
Shoiden: Akurat z Ibra czy Eto oraz Yaya Toure nie dawał sobie rady
» 11 czerwca 2023, 12:19 #561
Jong: Dlatego długo nie zagrzali miejsca. My bujalismy się z Pogba dopóki nie skończył mu się kontrakt. ETH pokazał już na przykładzie Ronaldo że on się nie patyczkuje
» 11 czerwca 2023, 12:25 #560
PastaDoCiasta: City wygrało potrójną koronę, więc nie żebym im umniejszał, ale warto zauważyć jedną rzecz, mianowicie obywatele nie są walcem.

To nie tak, że zdominowali każde rozgrywki. Mistrza mogli przegrać gdyby Arsenal nie zaliczył mental beeakdown dekady defekując metr przed kiblem i trwoniąc 10 punktów w 5 kolejek, remisując z West Hamami czy ledwo remisując z ostatnim Soton. Zdemolowanie ich przez City było tylko gwoździem do trumny drużyny która na Etihad sama przyjechała już pobita przez samą siebie.

W finale FA Cup też nas nie zdominowali. Kto wie jakby potoczył się mecz gdyby Gundoganowi nie siadły dwa woleje zza pola karnego (oba po 0.06 xG)? Albo gdybyśmy grali w pełnym składzie z Martinezem i Antonym? Albo gdybyśmy mieli JAKIEGOKOLWIEK NAPASTNIKA? Albo gdyby McTomek trafił na pustą w doliczonym czasie?

Finał LM też mógł zakończyć się wygraną Interu, bo mieli kilka stuprocentowych sytuacji, w zasadzie wystarczyłoby może żeby Lakaka nie wszedł dokończyć dzieła potrójnej korony dla City (czemu on musiał przypomnieć mi o swoim istnieniu)

Tak jak pisałem, nie zamierzam umniejszać City ani pisać ze fartem wygrali potrójną koronę, bo to byłaby abstrakcja, ale nie są wcale walcem do seryjnego wygrywania. Jeśli dobrze wykorzystamy okno transferowe to uważam, że już w przyszłym sezonie możemy rzucić pełnoprawną rękawicę w kraju
» 11 czerwca 2023, 09:57 #559
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 10:04

Gdybanie, gdybanie, gdybanie... Czyny świadczą więcej niż słowa a fakty są takie, że City wygrało najtrudniejsza ligę świata i to w świetnym stylu, w finale z nami raczej to oni dominowali a nie my, wczoraj?... Raczej też kontrolowali mecz aczkolwiek nie była to taka sama miazga jak z Realem. Podsumowując: obecnie najlepszy zespół na świecie i trzeba im to oddać. Oby zarząd spisal się na medal, zrobił kilka porządnych transferów w tym okienku i kto wie... Może w przyszłym sezonie uda się rzucić rękawice
» 11 czerwca 2023, 10:02 #558
axel52: Nie da się być walcem w tych czasach i przy tylu meczach.
Nawet jak mają na ławce Fodena jak schodzi DeBruyne.
» 11 czerwca 2023, 10:19 #557
Litosci: W którym miejscu City nas dominowało w finale, bo ja tam bardziej styl Van Gaala widziałem niż dominację. Dominować to nas Newcastke dominowało jak przegraliśmy 2:0
» 11 czerwca 2023, 10:35 #556
brazylianwisnia: My w 99 też cudem wygralismy finał LM i urwaliśmy się ze stryczka w polfinale FA cup.
» 11 czerwca 2023, 10:39 #555
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 09:46

Nie ma co porównywać nas z City. Tam KDB schodzi w finale- coś jak zejście Bruna u nas- i ... wchodzi za niego Foden, który miał wielkiego pecha że nie strzelił.
Schodzi Stones- wchodzi Walker...
City ma dwie równorzędne drużyny. Z tej co siedziała na ławce pewnie połowa by grała u nas w podstawie.
To są dwie drużyny po ostrych przetasowaniach - z ludzi którzy mogą w każdej chwili grać bez obniżenia poziomu - a nie jak u nas- na ławce straszyliśmy Maguirem, Weghorstem, Sabitzerem, Fredem i McTomkiem :)

Liczę na ostre przetasowanie w składzie i kupno 4-5 graczy- od bramkarza zaczynając. Jak powinien proaktywnie grać bramkarz- widzieliśmy Onanę wczoraj.
» 11 czerwca 2023, 09:43 #554
axel52: Zapomnij o ostrych przetasowaniach.
Nie w MU, co prawda szkodnik Woodward odszedł, ale jego następcy nie dają nadziei na przyszłość.
» 11 czerwca 2023, 09:56 #553
Stanior: Alex52, o tym czy era nieudaczników się zakończyła to wystarczy przeczytać z kim jesteśmy łączeni i jakie są nasze cele transferowe. Jeśli my po średnim sezonie interesujemy się Rabiotem to ja dziękuję.
» 11 czerwca 2023, 10:13 #552
axel52: O tym mówię wszak.
MU dalej prowadzi pato politykę transferową w najlepsze.
» 11 czerwca 2023, 10:24 #551
CoachMark: Zapominasz o jednym, do City przychodzili gracze, którzy niekoniecznie byli oczywistymi tuzami footballu i tylko nie wiadomo czy będą w pierwszej, czy drugiej drużynie. Pep ich wyszlifował do wielkiego grania. Tylko kilka przykładów: Ake, Akanji, Gabriel Jesus, Rodri, Julian Alvarez. Każdy z tych graczy z obiecujących stał się bardzo dobry, a mógł skończyć jak: Pogba, Maguire, Martial, Dalot. Nie ma co nawet wspominać o tym, że w City nie znajdzie się taki Jones, Bailly, czy Tuanzebe, których po 3 sezonach różnych szans nadal nie wiadomo do końca, czy aby za moment nie będą wielcy. Selekcja, bezkompromisowość i rozwój graczy. Wszystko to czego ostatnimi laty w polityce kadrowej United brakuje, albo wręcz nie ma. No może poza tym tym ostatnim elementem, bo u Ten Haga zdaje się, coś ruszyło w tej kwestii.
» 11 czerwca 2023, 11:37 #550
Nas38: Jak ja czytam tu wypowiedzi że guardiola najlepszy to mnie krew zalewa gdyby nie szejki i kasa na transfery to gówno by miał a nie mistrza kogo chcę to mu kupują z Bayernu uciekł bo mu nie chcieli dawać tak na transfery on idzie tylko tam gdzie jest kasa na transfery dajcie ten hagowi na swoje transfery to pep już taki mądry nie będzie tyle w temacie
» 11 czerwca 2023, 09:43 #549
gorzky: Śmieszy mnie takie rozumowanie, zwłaszcza że sami w ostatnich latach nie odstajemy wydatkami na transfery a nic nie wygrywamy. Guardiola to mocny kandydat na bycie najlepszym, obawiam się że będzie chciał pobić rekord SAFa w ilości wygranych mistrzostw. Wielka szkoda że gość był już zaklepany przez Bayern gdy SAF z nim gadał...
» 11 czerwca 2023, 09:52 #548
sturmik: Dlatego lepiej będzie dla nas z sir Jimem niż z szejkiem. Przynajmniej nie będzie pretekstów ,że pieniądze są te same, wszystkie przyszłe nistrzostwa City będziemy kwitowali naszym extremalnie wielkim długiem i zabijającymi odsetkami. Co poniektórzy będą przebąkiwać o konieczności wykupienia Glazerów za 3 lata.
Obwiążemy się brytyjską flagą i wskoczymy do studni.
» 11 czerwca 2023, 10:00 #547
Stanior: Ciekawe jak będą wyglądać nagrody indywidualne za ten sezon. Ci wszyscy popychacze w UEFA i France Football będą mieli niemały orzech do zgryzienia. Ciężko będzie nominować Viniciusów i Benzene skoro Real tylko puchar króla zgarnął, Barca majster ale w Europie nie powalczyli. Nie mam pojęcia komu się należy podium oprócz zawodnikom City, poziom pomiędzy zawodnikami Napoli, Realu, Barcy itd raczej rowny, choćby statystyki na to wskazują (np. Khvicha vs Vinicius).
Myślę, że po tym sezonie będzie ogromna szansa dla obydwu plebiscytów na nabranie trochę wiarygodności i nieumieszczenie zawodników dotychczas oczywistych (Messi, Benzema...)
» 11 czerwca 2023, 09:40 #546
axel52: No chyba mistrz świata dostanie co?
» 11 czerwca 2023, 09:58 #545
Litosci: Gdyby mistrza świata zdobył Lewy to i tak by ZP nie dostał
» 11 czerwca 2023, 10:38 #544
spartan1: Jak ETH nie pozbędzie sie Martialow i innego szrotu to nic z tego nie będzie, Guardiola nie cackał się ze swoim skrótem i dlatego odnosi sukcesy
» 11 czerwca 2023, 09:34 #543
ak0mi: Tylko jak ma się tego szrotu pozbyć nikt ich nie chce a jak już nawet klub dogada się z nami to zawodnik zarabia tak wielką pensje że nie zejdzie o 100 tyś funtów trzeba czekać na końcw kontraktów i liczyć że nie będą przedłużane tak jak działo się to z phil Jones
» 11 czerwca 2023, 10:42 #542
RozbawionyPepit: Cały sezon 3/4 strony trzymało kciuki za City, żeby tylko Arsenal mistrza nie zdobył, a teraz nagle płacz, że City w potrójnej koronie.
» 11 czerwca 2023, 09:28 #541
brazylianwisnia: Fakt, że Arsenal mistrza nie zdobył ważniejszy od tej potrójnej korony. Mogliśmy sami do tego nie dopuścić. Nie ma co zwalać na kibicowanie innym.
» 11 czerwca 2023, 10:41 #540
kungfury: Dla mnie to absurd. Dlatego wolałem ten Arsenal z majstrem bo wiedziałem, ze to się tak skończy
» 11 czerwca 2023, 11:31 #539
majk: Oj tam od razu kibicował City.
Po prostu każdy wiedział, że arsenal to marny klubik i nie mają szans.
» 11 czerwca 2023, 12:33 #538
kungfury: Stało się. City wyrównali nasz rekord 3 zwycięstw w lidze z rzędu, powtórzyli tez nasze osiągniecie zdobycia Potrójnej Korony. Nie zatrzymał ich Arsenal w lidze, my w FA Cup ani Inter w LM. Są najlepsza drużyna na świecie, a Guardiola jest najlepszym trenerem. Boli bardziej niż 0-7 z Poolem. Nam póki co zostaje życie przeszłością i nadzieją na lepszą przyszłość. Chciałbym w przyszłym roku cieszyć się ze zdetronizowania City, chciałbym, żeby United zdobyło 21 mistrzostwo, a Manchester znowu był czerwony. Teraz czas na sezon ogórkowy, plotki transferowe i płacze tu na stronie „hurr durr, inni już kupujo a my jak zwykle nic”. Mam nadzieje, ze Erik dostanie odpowiednie wsparcie i piłkarzy, jakich potrzebuje, bo wierze, ze jest odpowiednim człowiekiem, żeby przywrócić nas na szczyt. Życzę wszystkiego dobrego prawdziwym kibicom United na tej stronie. Pięknego lata i udanych wakacji.
» 11 czerwca 2023, 09:23 #537
Apocalypse: Mimo wszystko mnie jednak bardziej boli 7 od Looserpoolu bo wtedy całkowicie byli bez formy, a i tak wcisnęli nam 7 xD
» 11 czerwca 2023, 09:24 #536
JajoJe: Z nami zagrali mecz życia w 2 połowie
» 11 czerwca 2023, 09:27 #535
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 08:52

Takie są efekty jak klub nie bawi się w nianczenie 8 lat Martiali, Lingardów, Pogbów, DeGea, Fredów, Maquire bo może ODPALĄ.
MU bawi się w przytułek dla pato grajków, a City Pepa wymienia wadliwe elementy non stop.
» 11 czerwca 2023, 08:49 #534
Apocalypse: DDG akurat w pewnym momencie był top 3 świata wśród bramkarzy.
A no tak tutaj niekotrzy mają pamięć jak mucha.
» 11 czerwca 2023, 08:53 #533
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 08:57

W pewnym momencie masz rację.
Ale nie teraz ani rok temu.
DeGea dobry przykład tego, za to że kiedyś był dobry to do 50- siątki musi być w MU za zasługi.
Tak to widzisz?
» 11 czerwca 2023, 08:55 #532
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 09:01

No temu nie da się zaprzeczyć, ale trzeba liczyć się z tym że trener wie jak wygląda jego gra nogami i czy zarząd da pieniądze na takiego Coste który będzie grał kepiej nogami.
Według mnie jak na kolejny sezon zostaniemy z Hiszpanem w bramce to nie będzie można go za wszystko winić.
Raczej zarząd albo trenera bo to oni poniekąd spowoowali że on dalej będzie numerem 1.
A DDG co ma powiedzieć? Sorki chłopaki po tylu latach słabo gram nogami i odchodzę za darmo, anwy grajcie czwartym bramkarzem.
Ja raczej Noe chce mu dawać miejsca za zasługi bo też uważam że taki Costa, Onana to zbawienie na tej pozycji u nas, ale to zarząd musi zacząć działać w tą stronę.
A dzięki tej nieskonczonej bajeczce o przejęciu klubu to raczej można zapomnieć o takich ruchach transferowych
» 11 czerwca 2023, 08:59 #531
axel52: DeGea to tylko jeden z wielu przykładów.
Mi chodzi o całość polityki MU która jest anty klubowa.
» 11 czerwca 2023, 09:25 #530
Apocalypse: A no to już temu jest winny tylko i wyłącznie zarząd. Który po pierwsze skupiwal tych zawodników, a po drugie gdy Ci okazywali się słabi to ich się nie pozylbywal
» 11 czerwca 2023, 09:30 #529
axel52: Czyli DeGea obecnie.
» 11 czerwca 2023, 09:43 #528
Litosci: Jak nie ma kasy to brać bounou.
» 11 czerwca 2023, 10:33 #527
jesse: I dziś FA powinna ogłosić relegację $hity.
» 11 czerwca 2023, 08:46 #526
boro: Najbardziej przeraża że Guardiola nie ma zamiaru odejść. . .
» 11 czerwca 2023, 08:17 #525
Apocalypse: Jak ten Haag otrzyma odpowiednie wsparcie to będzie w stanie z nim rywalizować.
» 11 czerwca 2023, 08:27 #524
Shoiden: A gdzie miałby odejść? W żadnym innym klubie nie będzie miał takiego komfortu jak w City. PSG jest cyrkiem, jego ukochana Barca ma swoje problemy. Może jedynie reprezentacja Hiszpanii by go kusiła, chociaż to Katalończyk więc nie wiem jakie ma poglądy.
» 11 czerwca 2023, 08:31 #523
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 09:13

Jak to gdzie ? Sam powiedział jakiś czas temu że kiedyś spróbuje swoich sił we Włoszech.
Właśnie - kiedyś
» 11 czerwca 2023, 09:12 #522
Shoiden: We Włoszech nie ma klubu z dużym budżetem.
» 11 czerwca 2023, 09:17 #521
boro: Ale sobie świetnie radzą w kupowaniu na raty, w pożyczaniu czy - tygodniówka dla piłkarza po stronie sprzedającego :)
» 11 czerwca 2023, 11:08 #520
KaczorDaffy: Chętnie bym zobaczył Pepa w Milanie
» 11 czerwca 2023, 12:05 #519
atos1987: Nie wiem po co przeżywać to że city wygrał LM. Taka jest kolej rzeczy, kiedyś wygrywaliśmy my teraz inny klub. Ok, rozumiem że to rywal i odwieczna rywalizacja ale płakanie na DP nic tu nie da. Niestety ale rywale zza miedzy od lat mądrze budują ekipę, od kilku sezonów można było się przygotować na to że w końcu podniosą najważniejsze europejskie trofeum klubowe. Stało się i tyle. Każdy kibic zasługuje na swoje 5 min radości.
Może i u nas w końcu pójdzie coś w tym kierunku, trzeba czekać. Ja wczoraj poszedłem spać o 21 i nawet nie wkręcałem się w śledzenie meczu. Pozdro!
» 11 czerwca 2023, 08:14 #518
Shoiden: I tak dla mnie gorsze było zdobycie przez Liverpool mistrza (pierwsze i jedyne za mojego życia)
» 11 czerwca 2023, 08:16 #517
Litosci: Pamietam jak jeszcze chodzilem do szkoły, a SAF odchodził na emeryturę, to moj kumpel z ławki, kibic piłki, a nie konkretnej druzyny powiedział, ze United od finału z 2011 się kończy i nadejdzie czas City. No i się chłop nie pomylił.
» 11 czerwca 2023, 09:31 #516
Litosci: Patrząc na to jaki ból tylka mamy my kibice United z devilpage i reszty świata, to nawet nie chce wiedzieć co będą czuć kibice z Manchesteru jak koło ich domów będzie przechodzić parada City xd
» 11 czerwca 2023, 07:58 #515
Shoiden: W latach 90 zakończyło by się dymami :)
» 11 czerwca 2023, 08:14 #514
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 08:54

Jakimi dymami, grilla by robili?
» 11 czerwca 2023, 08:54 #513
Shoiden: Cos w tym stylu :)
» 11 czerwca 2023, 09:19 #512
AUDIoooo: Aż strach wejść na DP dziś
» 11 czerwca 2023, 04:24 #511
tyber28: Prawda jest taka, że większość w komentarzach zachowuje się jak małe dziewczynki, gdy zobaczą, że inna dziewczynka ma lepsza lalkę. Zaraz są wymówki, a ja miałam pierwsza lepszą, więc jestem lepsza, a moja koleżanka ma 2 takie, więc no sorry, ale jesteś do D.... Dodatkowo przychodzi jakiś worah, kręci beke z was, a wy się podniecacie. Niby dorośli faceci, a zachowują się jak małe dziewczynki.
» 11 czerwca 2023, 02:49 #510
Shoiden: Oj tam :) Mecz był oglądany nie na sucho więc reakcja była jaks była :) Dziś już luzik :) Zdobyli to zdobyli niech se mają :)
» 11 czerwca 2023, 07:26 #509
uzio: Właśnie dla takich wieczorów Glazery kupiły ten klub bo mają na to wywalone...
» 11 czerwca 2023, 00:49 #508
kean16: Widzę na tej stronie wszyscy mogą pisać co chcą .Co nas obchodzą trofea sików ico zrobił glardiola .Tu powinno być tylko komentarze przychylne MANCHESTER UNITED
» 11 czerwca 2023, 00:45 #507
wider: akurat kibice mu nie mogą pisać co chcą bo za byle co lecą ostrzeżenia. Natomiast kibice innych drużyn mogą pisać co chcą
» 11 czerwca 2023, 00:49 #506
Shoiden: Już administracja z tego co widzę zrobiła porządek
» 11 czerwca 2023, 07:40 #505
Dudi: Dobra, Tielemans za darmo w Aston! Szkoda bo za darmo to dobra cena była, wystarczyło tylko się dogadać:)
» 10 czerwca 2023, 23:42 #504
PastaDoCiasta: Messi tez był za darmo a wystarczyło tylko się dogadać ehhh kolejna kompromitacja zarządu
» 10 czerwca 2023, 23:52 #503
Dudi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2023 00:22

Jeśli porownujesz transfer Tielemansa i Messiego oraz uważasz, że Aston ma więcej do powiedzenia na rynku niż United to odejdź w pokoju tylko się nie rozmnażaj. Brawo Zarząd! Jest Świetny!
» 11 czerwca 2023, 00:20 #502
M4S73R: Tielemans nie jest wcale jakimś świetnym zawodnikiem. Poza tym gdyby Erik go bardzo potrzebował to pewnie zabiegałby o jego transfer.
» 11 czerwca 2023, 00:29 #501
Dudi: Tak ja wiem, lepszy jest Mount za 90 baniek i Fred niż Tielemans za darmo...
» 11 czerwca 2023, 00:37 #500
wider: bo my mamy tak długą i dobrą ławkę rezerwowych że Tielemans to przez 90% sezonu na trybunach by siedział
» 11 czerwca 2023, 00:50 #499
NoName: Jak Lierpool wypożyczał Arthura, to też pewnie coś w tym stylu pomyśleli. Ile (i jak) pograł, każdy widział.
» 11 czerwca 2023, 05:05 #498
tyber28: Na 100% najwięcej do gadania miał Tielemans, może miał ofertę z United,ale wybrał Aston? Bo uznał, że Aston, to najlepsze wyjście? Przestań żyć marzeniami, że zawodnicy będą przychodzić do United siedzieć na ławie.
» 11 czerwca 2023, 07:49 #497
cezgal: Głośny Sasiad ma swój dzień. Brawo, gratulacje, moze w przyszłym sezonie na mecze przyjdzie chociaż 3/4 tego co United ma na swoim stadionie. Nie mniej nie jest to klub zbudowany na kadrze, trenerze, kadrze, akademii jak United. Trener i nieograniczony petrodolarowy budżet - klucz. Będę pisał to do znudzenia - PSG i City psują furbol, a United przepłacając za grajków psuje futbol razem z tymi pseudo klubami .
» 10 czerwca 2023, 23:39 #496
Shoiden: Niech się cieszą my cieszyliśmy się w przeszłości i pewnie będziemy się cieszyc w przyszłości
» 10 czerwca 2023, 23:42 #495
Shoiden: Haha United miało gorsze momenty w swojej historii i zawsze wychodziło na prostą. Ale co może o tym wiedzieć troll lub kibic bananowego klubu :)
» 10 czerwca 2023, 23:59 #494
JajoJe: A kogo to mamy aktualnie z Akademii w pierwszym składzie? Rash i......aha tyle. Od czasu do czasu McTominay ale to opcja rezerwowa. Przebija się Garancho, ogromnie liczę na tego chłopaka. Może wróci Mason. Reszta to lipa
» 11 czerwca 2023, 07:40 #493
JajoJe: Chodzi o to, że nasza Akademia od dawna jest przeciętna i straciła swój blask co boli bo była jedną z lepszych.
» 11 czerwca 2023, 07:42 #492
Shoiden: W sumie gorsze od dzisiejszego wieczoru byłoby zrównanie się Liverpoolu z nami liczba mistrzostw. City co prawda zdobyło potrójna koronę ale wciąż są daleko w tyle jeżeli chodzi o trofea. Dla nas powinien byc to sygnał że czasie przebudzić. Na szczęście od zeszłego sezonu jest poprawa i teraz Ten Hag musi być dalej wspierany. Za sezon lub dwa znów Manchestery mogą rywalizować o mistrzostwo
» 10 czerwca 2023, 23:38 #491
przemosx: Dobra, oby ten poczciwy książę oglądał finał i stwierdził, że on też takie coś może zbudować. Po czym postanawia wykupić United zwiększając swoją obecną ofertę.
Tak wiem odkleiłem się troche :D
» 10 czerwca 2023, 23:37 #490
Anhel: Całkiem prawdopodobny scenariusz, jak wiadomo szejkowie lubią się lansować, a pomysł jak by to poszło w świat że pod jego przywództwem uśpiony gigant się przebudził
» 10 czerwca 2023, 23:48 #489
Nas38: Jak United będą tak transfery robić i czekać do końca okienka to na pewno wygramy ligę
» 10 czerwca 2023, 23:36 #488
M4S73R: Póki nie zmieni się właściciel tego klubu to można zapomnieć o jakiś rewolucjach transferowych
» 10 czerwca 2023, 23:39 #487
M4S73R: Julian Alvarez 23 lata w tym sezonie potrójna korona z City i Mistrzostwa Świata z Argentyną.
Haaland 22 lata potrójna korona w swoim pierwszym sezonie w nowym klubie.

Być w ich skórze.
» 10 czerwca 2023, 23:35 #486
ak0mi: Dobra tam potrójną korona jest pase za rok United leci po poczwórna Glory Glory Man United
» 10 czerwca 2023, 23:31 #485
szakurek: To jest poważne ostrzeżenie dla naszego klubu. Potrójna koronę zdobyliśmy i owszem, ale 24 lata temu!! Trzeba wziąć się w garść i zacząć na poważnie walczyć o trofea. Eryk ufam Tobie, oby bez żadnych petrodolarów
» 10 czerwca 2023, 23:26 #484
M4S73R: Niestety w dzisiejszych czasach pieniądze mają bardzo duże znaczenie w odniesieniu sukcesu. Wiadomo dobrze zainwestowane.
» 10 czerwca 2023, 23:29 #483
Furio: Napisałem to niżej i powtórzę. A jak ty sobie wyobrażasz obecnie budowanie klubu? Albo masz kasę, albo nie i twoich piłkarzy wyciągają więksi. Benfica, Borussia, czy Ajax miały tyle talentów, że powinni już dawno dominować w Europie, a są tylko przystankiem dla większych. I nie piszcie mi tutaj o jakiejś historii, bo dzisiaj bez kasy jej nie zrobisz. Zwycięstwo Leicester w PL to wyjątek, teraz spadli z ligi.
» 10 czerwca 2023, 23:31 #482
Litosci: Mnie bardziej zastanawia to ile city musi dawać pod stołem za swoje transfery ze nie kupują tych piłkarzy wcale jakoś drogo. Inne kluby wiedza, ze city ma kasę to ciężko z nim targować?
» 10 czerwca 2023, 23:35 #481
karpiu87: Następny, dla dobra piłki.
Co za brednie!
» 10 czerwca 2023, 23:24 #480
KubaUtd: Tak czy owak cały Manchester jest cz