Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Piłkarze Ten Haga z szansami na wyrównanie historycznego rekordu

» 10 maja 2023, 10:31 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United musi wygrać trzy pozostałe mecze na Old Trafford, jeśli chce zapewnić sobie awans do przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły mogą przy okazji wyrównać historyczny rekord.
Piłkarze Ten Haga z szansami na wyrównanie historycznego rekordu
» Manchester United w tym sezonie wygrał już 24 mecze na Old Trafford | Fot. Press Focus
Ile zwycięstw na Old Trafford zanotuje Manchester United do końca sezonu 2022/2023?
Stadion Manchesteru United jest w sezonie 2022/2023 prawdziwą twierdzą. Czerwone Diabły w Premier League przegrały przed własną publicznością tylko jedno spotkanie, na inaugurację z Brighton & Hove Albion (1:2). Bilans ligowych meczów na Old Trafford to 12 zwycięstw w 15 meczach.

Manchester United w Teatrze Marzeń świetnie radził sobie też w innych rozgrywkach. Jedyną porażkę zanotował we wrześniu z Realem Sociedad (0:1) w Lidze Europy.

Piłkarze Erika ten Haga odnieśli w sezonie 2022/2023 już 24 zwycięstwa na Old Trafford. Czerwone Diabły stoją przed szansą wyrównania historycznego wyniku z sezonu 2002/2003, kiedy to zanotowały 27 zwycięstw w Teatrze Marzeń.

Osiągnięcie drużyny Ten Haga już jest godne uwagi, bo Manchester United więcej niż 24 mecze przed własną publicznością wygrywał tylko przy okazji dwóch sezonów. W rozgrywkach 2010/2011 miał na koncie 26 zwycięstw, wliczając to imponująca serię 17 wygranych meczów z rzędu.

W pamiętnym sezonie 2007/2008, kiedy to Manchester United wygrał Premier League i Ligę Mistrzów, Czerwone Diabły zanotowały 25 wygranych na Old Trafford.

Manchester United w tym sezonie zmierzy się w Teatrze Marzeń jeszcze z Wolverhampton (13 maja), Chelsea (25 maja) i Fulham (28 maja).


TAGI


« Poprzedni news
De Gea uzgodnił warunki nowego kontraktu z Manchesterem United
Następny news »
Manchester United podjął decyzję w sprawie Victora Osimhena

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (178)


ReddeviL1987: mycka- takie samo jaranie się, było Jadonem Sancho. I odbija nam się czkawką ten transfer, wszyscy widzimy. Dla mnie to ta sama sytuacja 1/1. Transfer Bellinghama może, pisząc poważnie, nie udać się również, chociaż nie musi. Jednak, jak pokazuje historia transfery tego typu, po prostu wychodzą nam później bokiem.
» 12 maja 2023, 11:45 #172
Pezet: Ale nie tylko nam.W perspektywie czasu który z tych ponad 100 mln transferow się udał?
Pogba
Hazard
Felix
Dembele
Coutinho
Griezzman to tak na szybko
» 12 maja 2023, 11:51 #171
Pyra: Najgorzej, że u nas każdy nowy nabytek musi odpalić od strzała. W takim Realu Militao przychodził kiedy byli jeszcze Ramos i Varane, grywał na ŚO i PO ale nie było na nim presji.
Camavinga i Tchouameni przyszli do pomocy, ale w klubie dalej są Kroos i Modrć, na spokojnie trener może ich wprowadzać, tak samo będzie z Bellinghamem.
Bale - Rodrygo, Hazard - Vinicius itd.

Tak się zarządza kadrą, u nas kupujemy i oczekujemy od razu gruszek na wierzbie, musimy co okienko łatać dziury w podstawowym składzie przez co nigdy nie będziemy mieli spokojnego wprowadzania nowych młodych zawodników.
Cel powinien być taki, żeby wyselekcjonować w 100% podstawową 11-stkę i wtedy mądrze wzmacniać kadrę.
» 12 maja 2023, 12:09 #170
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2023 09:33

Most valuable footballers in the world right now, as per CIES Football
- Erling Haaland - 200m
- Vinicius Jr. - 200m
- Jude Bellingham - 150m
- Pedri -150m
-Kylian Mbappe - 150m
- Jamal Musiala - 150m

I wtedy pojawia się Manchester,kupując zawodników za 100-120 mln i jednocześnie nie posiadając w kadrze żadnego zawodnika wartego chociażby 85 mln
» 12 maja 2023, 09:32 #169
Pezet: Przecież te wartości to wiesz gdzie można wsadzić ziomek?
Jude 150 baniek xD to wiele mówi.
Przedłuż umowę z Rashem na 5 lat i już będzie ponad 100.Litości
» 12 maja 2023, 10:17 #168
KurziPany: Ale odlot. Po pierwsze, który z nich miałby i chciałby do nas przyjść, po drugie, gdy kupowaliśmy Sancho to był tyle warty, a po trzecie nikogo jeszcze nie kupiliśmy za chociażby 100 xD
» 12 maja 2023, 10:19 #167
kckMU: Musiala już 150? :) Tutaj rolę odgrywa wartość marketingowa, a u Mbappe tylko boiskowa? Cyrk te rankingi, nie są wiele warte.
» 12 maja 2023, 11:03 #166
mycka86: #Pezet ale co się nie zgadza z Jude Bellinghamem? Gość ma 19 lat i miałby miejsce w pierwszym składzie każdego klubu na świecie. Na wyspach takiego talentu nie było od czasu Rooneya.
» 12 maja 2023, 11:32 #165
Pezet: Mycka
To się okaże za kilka lat.Nie oglądam każdego meczu bvb ale Oglsdalem kilka tzw szlagierów i chłopak często znikał,jakby go tempo przygniatało.
Przypominam ze Delle tez był ponoć wart Ok 100 swego czasu.
Haaland Mbappe Vinicius -ta trójka wg mnie jest warta ogromna pieniędzy.Z kolei napewno Jude czy Musiała nie są wg mnie.Sancho tez był crackiem itd zanim do nas przyszedł
» 12 maja 2023, 11:50 #164
Sorata: Pogba z asystą! Musimy teraz żałować, że go oddaliśmy ;)
» 11 maja 2023, 23:00 #163
M4S73R: Ciekawe czy byli menadżerowie United Mourinho i Moyes sięgną po puchary EL i ECL
» 11 maja 2023, 22:54 #162
loczek1986: Oglądając juve z Sevilla to naprawdę ciężko uwierzyć że przegraliśmy LE,
» 11 maja 2023, 22:40 #161
Matwiej: Wiesz komu podziękować
» 11 maja 2023, 22:43 #160
is200second: Zawalił, to Hag ze zmianami. Nie pierwszy raz zresztą.
» 12 maja 2023, 07:45 #159
skylark11: Myślałem że DDG i Harremu którzy mają łącznie sprawną jedną półkole mózgu
» 12 maja 2023, 08:16 #158
Dodge: Raczej całemu zespołowi. Zagraliśmy 1 dobra polowe na 4 i chcieliśmy awansować? Każdy dał tyłka w tamtym dwu meczu łącznie z trenerem.
» 12 maja 2023, 12:13 #157
Sorata: Ależ ta Roma jest skuteczna... Leverkusen dużo więcej dobrych akcji, a tu jeden wypad i pyk 1-0. Mourinho at his finest.
» 11 maja 2023, 22:26 #156
Matwiej: Cały czas żałuję, że nie dano mu pracować i zmieniać wszystkiego po swojemu. Największy błąd ostatniej dekady to zwolnienie tego człowieka.
» 11 maja 2023, 22:38 #155
Sorata: Jak dla mnie to tam w ogóle problem był dużo bardziej złożony, i chyba niestety na Mou też był już czas. Nie mniej stanięcie klubu po stronie Pogby była ogromnym błędem.

Po fakcie - teraz się cieszę, że mamy ETH za sterami, i liczę, że zrobi nam tu drużynę tak dominującą w spotkaniach, jak Ajax pod jego wodzą. Tylko z lepszymi piłkarzami i co za tym idzie lepszymi wynikami w LM ;)
» 11 maja 2023, 22:44 #154
Matwiej: Mou w pierwszym sezonie wygrał Carabao i LE. Potem kupili mu Freda i Lee Granta. Miał rację co do Pogby, Martiala. Nie neguję Erika, ale trenerem Mou był z wyższej półki.
» 11 maja 2023, 22:49 #153
Sorata: Nie ujmuję Mou kunsztu - był świetnym trenerem, chociaż chyba na ten top jego metody obecnie są trochę przestarzałe. Chodzi mi o to, że tam po prostu nie zagrały czynniki ludzkie - Mou za dużo syfu dawał do mediów, i generalnie mam wrażenie, że atmosfera wokół klubu nie była najlepsza, stąd uważam, że na niego także był już czas.
» 11 maja 2023, 22:59 #152
mycka86: Po ponad 2 latach Mou spędzonych w MU, graliśmy najgorszą piłkę na wyspach. W jego 3cim sezonie gdy odchodził byliśmy chyba na 7 miejscu, ale tylko dzięki DDG, który wyprawiał co mecz cuda w bramce.

Kibicuje MU ponad 20 lat i 3ci sezon Mou to był jedyny moment gdy nie czekałem na nasze mecze, bo nie dało się tego oglądać. Oczy krwawiły. W dodatku Mou zrobił w około klubu straszny syf, był skonfliktowany z każdym. Kompletnie się pogubił.

A teraz czytam, że zwolnienie go było błędem dekady :O znaczy się, że tak późno?
» 12 maja 2023, 00:38 #151
brazylianwisnia: Nawet jeśli Mourinho robiłby wyniki to jakim kosztem?to nie jest piłka jaka chcemy się cieszyć.
» 12 maja 2023, 03:27 #150
vanantgaal: Mourinho powinien odejść po drugim sezonie gdy było już wiadomo, że nic z tego nie będzie. Sporo konfliktów, fatalny styl, niezadowalające wyniki i brak wsparcia ze strony klubu. Niestety został na trzeci sezon i zaczął rozmieniać swoją karierę na drobne
» 12 maja 2023, 05:56 #149
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2023 07:24

Pamięć złotej rybki widzę u większości:
2017-18
2 miejsce w lidze, 81pkt ( najlepszy wynik od czasów Fergusona, Olek miał 74pkt a reszta sezonów 70pkt lub mniej)
bilans bramkowy + 40; (68-28)
19 czystych kont

Jak to są "niezadowalające wyniki" to co powiedzieć o pozostałych naszych 9 sezonach? Katastrofa?

Po pierwszych 7 kolejkach mieliśmy 19pkt i bilans bramkowy 21-2
» 12 maja 2023, 07:21 #148
Diabelred: Matwiej,

,,Największy błąd ostatniej dekady to zwolnienie tego człowieka. ''

Parę faktów, dla przypomnienia czemu Mourinho został zwolniony:

- tragiczny styl gry, który nie cieszył ani kibiców, ani piłkarzy
- strata w grudniu 10 punktow do top 4 bez większej nadziei, że da sie to jeszcze odrobić
- utrata drużyny, gdzie dziwnym zbiegiem okoliczności to samo wcześniej było podczas trzeciego sezonu w Realu i Chelsea
- gwoździem do trumny był pamiętny mecz z LFC, gdzie na ich tle wygladalismy jak zespół z drugiej ligi

Mourinho to typowo turniejowy trener(dlatego już kiedyś pisałem, że Portugalczyk mógłby się świetnie sprawdzić jako selekcjoner reprezentacji np. Brazylii), gdzie jego styl gry często przynosi efekty. Dużo gorzej to wygląda w rozgrywkach ligowych. U nas miał tylko jeden dobry sezon w lidze, jeden przecietny i jeden tragiczny. W Tottenhamie, po słabym sezonie bardzo szybko mu podziękowali. W Romie szykuje się drugi sezon zrzędu poza top 4...nCała nadzieja dla Romy i Mourinho na uratowanie sezonu to wygranie tej LE, która da grę w LM.
» 12 maja 2023, 07:52 #147
Batigol222: Mam nadzieję, że United nie sprowadzi tego Abrahama, bo poza narodowością to serio nie wiem, jakie ten typ ma atuty? Niby postawny, ale wcale nie jest jakoś specjalnie silny; w miarę szybki, ale nie jak Haaland czy Nunez; ball control całkiem spoko, ale nie na poziomie jakiegoś Berbatova. To już lepszy byłby Kelechi Iheanacho i zakładam, że gdyby trafił do Serie A to także wyrobiłby sobie markę jednego z lepszych napastników.
» 11 maja 2023, 21:46 #146
Milo: Rashford Sancho i antony powinni się uczyć od Ocamposa jak się gra na skrzydle
» 11 maja 2023, 21:27 #145
Genek: Tak rashfrod który ma 29 bramek i 11 asysty powinień się uczyć od osamposa jak się gra, weź mnie typie nie roźmieszaj, gość jest jednym z najlpeszych atakujacych świata a ty takie bzdury piszesz, treaz ma dołek formy przez, bo został zajechany dlatego że musiał grać o dechy do dechy co 3 dni od mundialu, bo nie było można kogoś dobrego wpuścić za niego, teraz jak ma dołek, to może ktoś by wyszedl przed szereg i go zastąpił, a nie czekaj nie ma niikogo takiego bo reszta się kopie po czole cały sezon.
Daj mu w następnym sezonie topową 9, która go odciąży ze zdowywania goli, to zobaszysz jak to będzie wyglądało.
» 11 maja 2023, 22:02 #144
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 22:56

Genek co Ty za bzdury gadasz? Kolejny co się nabrał na liczby a nie grę. Jeden z najlepszych atakujących? Rashford nie jest ani dobrym napadziorem, anie skrzydłowym, bazuje głównie na szybkości, ale gdy dochodzi do pola karnego to stoi jak wryty, nie potrafi minąć rywala 1 na 1, więcej z tego szczęścia niż umiejętności, zobacz co Vinicius z obroną City robił, to jest Top, a Rashford? W większości oddałby piłkę do tyłu, albo uderzył z dystansu, ile już setek zmarnował sam na sam na szpicy? Rashford to Welbeck 2.0 i zdania nie zmienię, a takie gadanie, że zajechany, gość po prostu czasem coś strzelił miał dobry mecz, a potem znika na 5 spotkań, jakoś Bruno gra od deski do deski i trzyma poziom, więc to żadne argumenty, jakby był najlepszy na świecie to by potrafił z niczego gola strzelić nawet jak reszta gra słabo, pociągnąłby zespół, a on zwiesza głowa i tyle, to Antony ma lepszy mental. Dla mnie Rashford jest mocno przehajpowany ze względu na wychowanka, nigdy nie zbliżył się poziomem do np. Mbappe. To moim zdaniem Greenwood miał większy potencjał.
» 11 maja 2023, 22:55 #143
KlejnotNilu: co ty biadolisz kilerek, przeciez Rashford wielokrotnie mijał przeciwników 1vs1 i oddawał strzał na bramke, jak Ty oglądasz mecze ?
» 11 maja 2023, 23:00 #142
Litosci: Porównujesz zmęczenie Bruno, który w większości przypadków biega w miare jednostajnym tempem do Rasha, który co rusz musi się zrywać sprintem do lag od bruno?
Narzekam na Rasha, ze nie pracuje w obronie obronie, a z drugiej strony takie ścigania się z obrońcami non stop to tez trochę inne obciążenie dla organizmu.
» 11 maja 2023, 23:11 #141
Genek: Litosci
Dokładnie, niektórzy tego nie rozimieją, rash nie będzie się aż tak wracał do obrony, bo potem nie ma siły do ataku, ile razy gość biega za plecy obronćów, jak by ciężko pracował to by potem siły nie miał do przodu, bruno to nie ma sesnu z nikim porównywać, bo gość jest niezniszczalny, to jest typ maratończyka, nigdy nie miał w swojej karierze poważnej kontuzji.
» 11 maja 2023, 23:17 #140
Litosci: No i Rashford już dawno nie grał z shawem na LO może to tez jest problem.
» 11 maja 2023, 23:33 #139
Kilerek7: KlejnotNilu jak Rashford mija rywali? Tylko na biegu czasem slalomem, nie pamiętam kiedy z miejsca potrafił przedryblować obrońcę, on po prostu tego nie potrafi, to nie typ Mbappe czy Viniego, co potrafią na pełnym gazie mijać rywali jak tyczki nawet z miejsca. Vinicius z City wchodził w obronę jakby się bawił, a Rashford? Dostaje często lagę do przodu, jak dobiegnie do pola karnego i obrońca za nim zdąży to już kaszana, stoi jak słup i albo wycofa, albo próbuje zejścia na strzał z dystansu. Jeśli tego nie widzisz, to ja nie wiem co Ty oglądasz, może kompilacje. Teraz odpoczną tydzień i zobaczymy jaki Rashford będzie kozak.
» 12 maja 2023, 01:15 #138
Lingardiho9: Kilerek
Np bramka z Arsenalem lub z Betisem mi się przypomina, gdzie minął rywala z miejsca i strzelił bramkę.
To takie typowe dla dzieci z tego portalu, że masz pamięć krótką na ostatnie dwa mecze, gdzie Rash rzeczywiście cieniuje.
Generalnie pisanie o nim Welbeck 2.0 świadczy o ignorancji i braku podstawowej wiedzy o futbolu
» 12 maja 2023, 06:52 #137
Pyra: Rash
53M - 29G - 11A (0,75 G/A mecz)
Ocampos
32M - 5G - 2A (0,22 G/A mecz)

Co gość odleciał to nie mam pojęcia
» 12 maja 2023, 07:38 #136
Kilerek7: Ignoracja, brak podstawowej wiedzy? Chłopie weź mnie nie obrażaj. Przytoczyłeś 2 akcje i wow wirtuozeria. Mbappe czy Vini mijają rywali jak tyczki niemal non stop, ale Rashford minie raz rywala, w jednym meczu, po czym następne 5 jest totalnie niewidoczny. Gdyby gość był Topem i potwierdził swoje niby to liczby, to by ciągnął nas jak Kane Tottki, z WHU byśmy wygrali, a tą drużynę ciągnie Bruno, co wiele mówi o naszym super ataku, mamy akcji jak na lekarstwo a i tak patrolą, laga na Rasha i niech biegnie, a to, że zmarnuje 5 setek ale strzeli 1 gola, no kozak. Wiesz co pomyś trochę i oglądaj mecze uważnie, takie pojedyńcze akcje to i Weghorst może zrobić. Jak Ronaldo odszedł to niektórzy lament, że miał dobre liczby, tak tylko zapomnieli, że gość strzelał hat ricka jakimś ogórkom a potem człapał i znikał. Z Rashem jest podobnie, ja zdania na niego nie zmienie, nie jest i nie będzie Topem, ale to moje zdanie. Z resztą komu ja się tlumacze, gosciowi co ma nick z Lingardem, kolejny wirtuoz, dorzuć Martiala, wieczne talenty. Zobaczymy co pokaże z Wolves Rash.
» 12 maja 2023, 10:32 #135
Anhel: Widzieliście prawdopodobny 3 komplet strojów na przyszły sezon? Zielone koszulki w motywie kwiatowym
» 11 maja 2023, 21:06 #134
Milo: Daj link
» 11 maja 2023, 21:08 #133
Daka: Chyba o te chodzi - twitter.com/UnitedPeoplesTV/status/1656320693858869251/photo/1
» 11 maja 2023, 21:30 #132
M4S73R: Mam nadzieję że to fake. W przeciwnym razie gorzej już być nie może
» 11 maja 2023, 21:38 #131
karassas: Niby dlaczego? To tylko 3 komplet i przynajmniej jest czymś nietypowym.
» 11 maja 2023, 21:58 #130
Litosci: Mi się najbardziej podobały te z 18/19 chociaż zazwyczaj to treningowki mamy fajne
» 11 maja 2023, 23:17 #129
Litosci: Te wyglądałyby fajnie jakby kontury tych liści były mniej widoczne. W sensie odcień trochę jaśniejszy od głównego żeby je było ledwo widać.
» 11 maja 2023, 23:32 #128
Pyra: Z czerwonych diabłów do PSLu
» 12 maja 2023, 07:41 #127
skowron32: Obawiam się tylko pewnej sprawy? W przypadku nie sprzedania klubu, lub sprzedania go komuś poza szejkami, nowy/stary właściciel nie będzie pompował kasy w transfery. Znaczy będą 1-2 transfery ale takie na zamydlenie oczu kibicom i będziemy się męczyć z Martialami, Rashem - który ma kilka dobrych meczy na sezon a Potem znowu MU SIĘ NIECHCE, Aaa i na Czele z Lodówka, bo wątpię aby ktoś go kupił. Raczej na takie wzmocnienie Naszego zespołu jakie potrzebujemy to minimum 3-4 okienka i to takei solidne są potrzebne po 3-4 piłkarzy na okienko. Bo nie tylko 1 skład trzeba wzmocnić ale i ta ławkę żeby jakoś solidnie wyglądała.
» 11 maja 2023, 21:03 #126
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 21:27

Żaden właściciel nie może pompować kasy w transfery. Klub z własnych środków generował najwięcej na świecie w ostatniej dekadzie więc to powinno w zupełności wystarczyć do prowadzenia topowego klubu skoro inni dają rade za znacznie mniej.
A i komu się nie chce niby? Rashfordowi?ja tam żadnego niechcenia nie widze. Gość jako jedyny pakuje coś do siatki bo reszta ma celowniki na Kaukaz. Ze świecą szukać skrzydłowego co strzela 25-30 bramek w sezonie.
» 11 maja 2023, 21:26 #125
Michux3: Ja nie chce bogatego szejka tylko właściciela któremu będzie zależało na klubie,nie będzie wyciągał kasy z klubu i rozsądnie zarządzał.Jesteśmy najbardziej dochodowym klubem więc przy rozsądnym zarządzaniu możemy być samowystarczalni jeżeli chodzi o transfery.
» 12 maja 2023, 09:19 #124
NicPozytywnego: Spece z devilpage po niecałym roku już nawet casemiro sprzedają... A myślałem, że kibice Arsenalu to odklejency.
» 11 maja 2023, 19:46 #123
Milo: A kto napisał żeby sprzedać Case?
» 11 maja 2023, 20:01 #122
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 20:50

w tych czasach posiadanie umiejętności czytania ze zrozumieniem jest ponad możliwości zwykłego śmiertelnika
» 11 maja 2023, 20:50 #121
Devil156PL: Odnośnie transferów to mam do was pytanie, jak sądzicie, jaką pozycję powinniśmy priorytetowo wzmocnić w to okienko? Rasowy napastnik, to chyba każdy się zgodzi, ale czy po za podstawowym napastnikiem, macie jakieś sugestie co powinniśmy wzmocnić w pierwszej kolejności?
» 11 maja 2023, 14:23 #120
ermac: Młodego z potencjałem do środka, żeby mógł się szkolić pod okiem Bruno.

Timbera z Ajaxu na ŚO.

Jeśli Case się nie ogarnie to trzeba szukać DP co złapie środek pola za morde bo już nie mogę patrzeć jak w każdym meczu przegrywamy walkę o drugie piłki.
» 11 maja 2023, 14:34 #119
vieeeri: Dla mnie jeżeli Lavia jest do wyciągnięcia za rozsądne pieniądze ze spadającego Southampton. Nie oszukujmy się, tu nikt nie będzie chciał z topu przyjść, aby czyścić buty Casemiro. Albo to będzie młody albo jakiś emeryt typu Busquets. Dla mnie do wzmocnienia ŚN, ŚP/ŚPD, ŚO. Bez bramkarza przeżyjemy rok, bez napastnika przepadniemy.
» 11 maja 2023, 14:40 #118
Rashy10: W takiej kolejności widziałbym priorytety na to okno (i tak nierealne, że wszystko uda się ogarnąć).
1. Napastnik.
2. Perspektywiczny i solidny zmiennik ŚPD za Casemiro.
3. Klasowy bramkarz i przesunięcie DDG na 2kę, bo w sprzedaż nie wierzę.
4. Solidny ŚO do rotacji po sprzedaniu Harrego i Erica.
5. Czystki w linii pomocy ze średniaków (MCT, Fred, VDB) i zastąpienie ich jakościowymi zmiennikami.
» 11 maja 2023, 15:00 #117
Milo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 15:13

No to tak:
N: Kane, Hojlund
SPO: kogos młodego np Wirtz z Leverkusen ale zawołają za niego ponad 100, chłopak gra przypomina Bruno dużo strzela i asystuje a ma 20 lat
SP: Mac Allister
SPD: kogos na zmianę tez jakiś młody żeby uczył się od Case
SO: Timber albo Kim Min
» 11 maja 2023, 15:10 #116
Litosci: Jakiś napastnik, do tego Onana/Lavia, Gibbs-White do rotacji z bruno albo Maddison i ktoś na SO. Na PO spróbowałbym Lairda zamiast Dalota chyba, ze ślad po nim zaginął, bo tournee miał spoko i początek sezonu, a później już się nie interesowałem
» 11 maja 2023, 15:58 #115
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 16:16

Zakładajac, że po sezonie trafi do nas nowy napastnik i prawdopodobnie Sabitzer, to jak dla mnie reszta pozycji do wzmocnienia:

1.PO

AWB - dobry w obronie, słaby w rozegraniu, przeciętny w ataku
Dalot - słaby w obronie, średni w rozegraniu i ataku

Ktoś z tej dwójki po sezonie powinien odejsc. Jeśli chcemy w przyszlosci walczyć o majstra to potrzebujemy PO, który potrafi zarowno bronić jak i atakować, a przy tym nie ma problemów z grą pozycyjna.

2. SO

Nie ma co liczyć na parę Varane - Martinez. Francuz jest za bardzo podatny na kontuzje, a z wiekiem będzie tylko gorzej.

3. DP

Ktoś kto będzie mogl wywierać presję na Casemiro, a przy tym będzie potrafił go zastapic, gdy zajdzie taka potrzeba.

4. Bramkarz

Temat nowego bramkarza, który zastąpi DDG pewnie będzie przełożony na 2024.
» 11 maja 2023, 16:09 #114
brazylianwisnia: 1. Podstawowa 9tka
2. Podstawowy pomocnik na poz 6-8
3. Podstawowy PO
4. Podstawowy ŚO
5. Zmiennik na 6

Tak widzę priorytety.
» 11 maja 2023, 16:36 #113
SzarimMusty: Napastnik to oczywistość ale Prawa obrona, Środek pomocy i Środek obrony u nas wygląda źle. Varane z Martinezem są moim zdaniem przeceniani jako duet. Oczywiście są lepsi niż Harry Maguire z Lindelofem ale to dalej nie jest optimum.

Jednak poza tymi 4 piłkarzami musimy patrzeć w drużynę i poczuć co z nią jest, a wygląda to tak
PS - nie jest wybitnie obstawione.
ŚPD - Casemiro ma swoje lata i ostatnio ma wahania formy, więc jakiś młodzieniec by czerpał z wiedzy Brazylijczyka.
LO - Zawsze Shaw po dobrym sezonie, a ten ma dobry łapie duży regres i nadchodzi sezon koszmar.
BR - DDG jest jaki jest ale jest. Poważniej to przy grze jaką chce stosować ETH to musimy już szukać alternatywy dla Hiszpana. Piłkarz dobrze broniący ale potrafiący też grać nogami, a jakby dorzucił do tego dobre interwencje przy rzutach rożnych i innych stałych fragmentach to byłoby super.

Także... Na jaką pozycję by nie patrzeć to powinniśmy kupować piłkarzy klasowych jak się nadarzy taka okazja.
» 11 maja 2023, 21:09 #112
brazylianwisnia: Moim zdaniem nie potrzeba SO czy pomocników bo Varane czy casemiro są za słabi ale dlatego, że mase punktów potrafiliśmy gdy nie było kogos z ekipy Varane/Martinez/Casemiro/Eriksen. Wypadnięcie któregokolwiek z nich nie powinno obniżać jakości naszej gry. To też by nam dało kolejne min 10pkt.
» 11 maja 2023, 21:31 #111
karassas: Jak dla mnie pomoc bo jak wypada Casemiro albo Eriksen to leżymy, więc te dwie pozycje. Potem 9. Bramkarz na koniec jakiś po, który da radę też jako śo (coś w stylu Shawa tylko z drugiej strony)
» 11 maja 2023, 22:07 #110
Matwiej: Bramkarz grający nowocześnie, umiejący czytać grę i grający na przedpolu. Lewonożny stoper. Defensywnyny pomocnik. Harry Kane.
» 11 maja 2023, 22:22 #109
Leh: Wczoraj z nim rozmawiałem i mówił, że tak.

Poważnie - nikt nie ma pojęcia co planuje ani on, ani szejk. Choć innego rozwiązania niż inwestycje w infrastrukturę sobie nie wyobrażam
» 11 maja 2023, 12:29 #108
Rashy10: 50/50 albo będzie chciał albo nie
» 11 maja 2023, 13:24 #107
Devil156PL: Ratcliffe z tego co kojarzę nie powiedział tego publicznie, że chce przebudować stadion, ale było kilka newsów, że ma taki plan, ale z tego co pamiętam nie były to najwiarygodniejsze źródła( jakieś tiery 3), więc tu jest niewiadoma czy będzie do tego dążył od razu po przejęciu, a jak tak to czy to też nie będzie inwestycja finansowana przez kredyt, który klub będzie musiał spłacać przez x lat.
» 11 maja 2023, 14:16 #106
brazylianwisnia: Skoro Tottenham mógł wybudować nowy stadion bez właściciela to i my tym bardziej możemy z dowolnym właścicielem.
» 11 maja 2023, 16:37 #105
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 11:41

Lausanne

Before Ineos:

2010/11: 1st (2nd div, promoted )
2011/12: 7th (1st div)
2012/13: 9th (1st div)
2013/14: 10th (1st div, relegated)
2014/15: 6th (2nd div)
2015/16: 1st (2nd div, promoted)
2016/17: 9th (1st div)

After Ineos:

17/18: 10th (1st div, relegated)
18/19: 3rd (2nd div)
19/20: 1st (2nd div, promoted)
20/21: 6th (1st div)
21/22: 10th (1st div, relegated)
22/23: currently 3rd in 2nd div

OGC Nice

Before Ineos:

2010/11: 17th
2011/12: 13th
2012/13: 4th
2013/14: 17th
2014/15: 11th
2015/16: 4th
2016/17: 8th
2017/18: 5th
2018/19: 7th

After Ineos:

2019/20: 5th
2020/21: 9th
2021/22: 5th
2022/23: currently 8th

Bardzo optymistyczna perspektywa :)
» 11 maja 2023, 11:40 #104
majk: A coś więcej? Bo nie wiem co mam myśleć na podstawie tego zestawienia, choć domyślam się, że mieli już miszcza zrobić w Nicei?
» 11 maja 2023, 11:44 #103
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 11:51

Chodzi o to ze zalety z bycia klubem posiadanym przez sir Jima sa malo widoczne/pomijalne w historycznym rozrachunku sukcesów klubu.

Mam nadzieje ze nie bedziemy jeszcze beczec za Glazerami, bo moze na pilce noznej sie nie znali ,ale pieniadze w klubie zawsze byly - nawet w najglebszy covid.
» 11 maja 2023, 11:49 #102
majk: A kluby City Football, poza Man City, mają jakieś wielkie sukcesy?
Jak tam w Gironie? Kilka lat w drugiej lidze z tego co widzę.
» 11 maja 2023, 11:57 #101
spartan1: Martialowi ETH i włodarze United powinni postawić warunek: albo odchodzisz w to lato albo nie będziesz grał i cały sezon spedzisz na trybunach i będziesz miał również zakaz treningów z pierwszym zespołem
» 11 maja 2023, 11:28 #100
sztejner: Dla Martiala jak i klubu najlepszy byłby wybór opcji numer 1
» 11 maja 2023, 11:41 #99
sturmik: Czyli niby maja mu zrobic zastraszanie i mobbing?
Martial dostaje 250k na tydzien czy gra czy nie. Jakby odeszedl - nie dostanie wiecej od nikogo niz pewnie ze 120k. Nie wiem czy to on jest tu na pozycji przegranej.
» 11 maja 2023, 11:54 #98
PastaDoCiasta: Czemu mamy znęcać się nad Antkiem? Klub z własnej woli podpisał z nim taki kontrakt, to czemu mamy teraz wymuszać na nim jego zerwanie? Umowa to umowa a jeśli chodzi o honorowe odejście (xD) to ciekawe ilu użytkowników tej strony bo powiedziało do szefa, że słuchaj stary za dużo zarabiam w sumie jak na moje umiejetności, utnij mi pensje dla dobra firmy
» 11 maja 2023, 13:14 #97
Seszele: PastaDoCiasta - dokładnie. Wypunktowałeś typów.
Jak widać - głąbów tutaj nie brakuje.
Zapewne na kieszonkowym od rodziców w życiu codziennym jadą.
» 12 maja 2023, 07:13 #96
Celt15: Darmian na środku obrony, Mkhitaryan liderem w środku pola i zawodnikiem meczu i zaraz będą w finale ligi mistrzów. Co jest nie tak z naszym klubem?
» 11 maja 2023, 11:16 #95
Pyra: Inter statystycznie rozgrywa jeszcze gorszy sezon niż my, mieli łatwą drabinkę w LM i tyle, czasami się tak zdarza.
» 11 maja 2023, 11:19 #94
mycka86: Dla typowego (sory #Celt15 za generalizowanie, no offense) kibica, piłkarz jest tak dobry jak jego ostatni mecz. To nic, że wcześniej przez lata grał słabo.

Zaraz Martial strzeli 1 gola i znów zaczną pisać o nim, że jest world class, tylko klub go niszczy.
» 11 maja 2023, 11:30 #93
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 11:38

Inter miał w grupie Bayern i Barce. Ograli 1, 2 drużynę ligi portugalskiej, wczoraj oklepali derbowego rywala i mistrza kraju poprzedniego sezonu.
Manchester United odpadł z 11tą drużyną La Ligi, Arsenal odpadł z 4tą drużyną ligi portugalskiej, tyle w temacie łatwych drabinek.
» 11 maja 2023, 11:38 #92
sztejner: United zanim odpadł z 11 drużyną LaLigi,pokonał pierwszą,czwartą i szóstą drużynę LaLigi
Poza tym,dwumecz z Barceloną moglibyśmy ominąć gdybyśmy w Tabeli nie przerżnęli bezpośredniego awansu JEDNĄ bramką - bo taka ilość zdobyczy punktowej w grupie Arsenalu czy też innych ekip gwarantowałaby nam 1 miejsce w Tabeli,ale gorszy bilans o tego jednego gola przekreślił nasze szansę.
» 11 maja 2023, 11:45 #91
majk: Tak było, jak widać nie ma czegoś takiego jak łatwa drabika ;O
Trzeba wyjść i zawalczyć o swoje w każdym meczu. Jak ktoś dojechał do tego etapu fazy pucharowej, to nie ma co umniejszać. Przypadkiem to się można w rowie w piątek wieczorem znaleźć z 0,7, a nie dojść do finału Ligi Mistrzów.
» 11 maja 2023, 12:01 #90
Pyra: czyli chcesz mi wmówić, że Porto, Benfica i Milan to tacy sami rywale jak np. Bayern, City i Real, nie oszukujmy się, gdyby nie mieli szczęścia w losowaniach ich szanse na finał byłyby iluzoryczne
wiadomo, trzeba też mieć umiejętności aby i tych "słabszych" rywali pokonać
» 11 maja 2023, 13:20 #89
sztejner: Ahhh jak ja uwielbiam ten wysyp letnich newsów na tek stronie,Manchester United poznał cenę za/interesuje się/rozpoczął negocjacje : Kim Min Jae,Harry Kane,Timber,Kovacic,Ramos,Osimhen,młody obrońca z Lyonu,nowy bramkarz
A to nawet nie połowa maja
» 11 maja 2023, 11:00 #88
sturmik: Mr Arnold jest na wylocie z klubu przy jakimkolwiek przejeciu.
Teraz pewnie aktualizuje CV a zawodników szukaja gazety.
» 11 maja 2023, 11:56 #87
majk: Dlatego lepiej, żeby Glazerowie zostali. Niech Arnold ma szansę dokończyć swój projekt z ETH, bo początek mają niezły i chyba dobrze się rozumieją.
» 11 maja 2023, 12:03 #86
Leh: Arnold w tym wszystkim chyba mniej istotny niż Murtogha. Tak czy siak, ostatnie decyzję nie były złe i ja bym obu dał szansę to poukładać
» 11 maja 2023, 12:31 #85
JahKowalski: Taka pożywka w sam raz dla Majków na pięciu kontach XD
» 13 maja 2023, 14:40 #84
Pyra: Powoli możemy podsumowywać sezon, tournee zaczynaliśmy takim składem:
De Gea, Dalot, Lindelof, Varane, Shaw; McTominay, Fred; Sancho, Fernandes (c), Rashford; Martial

Na początku przygotowań mieliśmy z nowych tylko Malacię, to że męczyły nas kontuzje to jakby nic nie powiedzieć, nasi zawodnicy zaliczyli w tym sezonie 26 kontuzji dla porównania:
City - 11
Arsenal - 14
Newcastle - 19
Tottenham - 19
Liverpool - 25
Nie wliczałem u nas Jonesów i innych pokemonów, po prostu zawodników, którzy byli w kadrze i cokolwiek grali.

Pierwsza część sezonu do MŚ to gra na zmianę Martial i CRa, którzy strzelili zawrotne 3 bramki w lidze, na wiosnę Martial i Weghorst dołożyli kolejne 2, czyli nasi podstawowi napastnicy strzelili w sumie 5 bramek w lidze, z litości nie będę porównywał tego do innych zespołów, każdy niech odpali tabelę strzelców i zobaczy, że praktycznie każdy klub PL nas wyprzedzi. Graliśmy cały sezon bez napastnika, to jest fakt.

W pomocy do kontuzji Eriksena i zawieszeń Casemiro, który grał ostrzej ale skuteczniej było świetnie, teraz jedynie Bruno trzyma formę, reszta jest na jednakowym słabym poziomie. Obrona to ciągłe kontuzje, rotacje itd. DDG też ostatnio się nie popisuje, porównując to do tego jaki luksus w składzie ma Arteta czy Pep możemy zobaczyć na przykładzie Liverpoolu, który też musiał łatać dziury w składzie i odbiło się to na wynikach. Gra przez cały sezon co 3 dni też nie pomagała, mamy 66% wygranych spotkań we wszystkich rozgrywkach co jak na pierwszy sezon i przy tylu problemach jest wynikiem co najmniej 7/10.

Prawdziwy sprawdzian czeka nas w lato, jeżeli kupimy klasowego, podkreślam klasowego napastnika a nie perspektywicznego, który przyjdzie tu strzelić 5 goli to nic się nie zmieni. My obecnie nie potrzebujemy gracza, który za 2-3 lata zacznie strzelać, my musimy kupić kogoś kto przyjdzie i strzeli 20+ goli w lidze bo bez tego nie będzie progresu. Idealna opcja to zakup Kane, a za rok jak Martial odejdzie dokupienie kogoś młodego do rotacji i niech ten młody się ogrywa.

Co do innych transferów zaufajmy trenerowi, coś wymyśli.

Trzeba dobrze zakończyć sezon w lidze (3-4 miejsce) i wyrwać puchar City, taki jest cel.
» 11 maja 2023, 09:58 #83
NexaT: Ze wszystkim się zgadzam, ale Martial to ma odejść w to lato, a nie za rok. On daje zero pożytku, a tylko więcej frustracji + kontuzje.
» 11 maja 2023, 10:27 #82
Pyra: 250k/tyg nikt mu nie da, marne szanse.
» 11 maja 2023, 10:31 #81
mycka86: Do tanga trzeba dwojga. Żeby Martial odszedł, to ktoś musi go chcieć. Też myślę, że niestety przebimba u nas do końca kontraktu.
» 11 maja 2023, 10:46 #80
vieeeri: Zazwyczaj nie czytam takich elaboratów, ale tu podobnie jak NexaT ciężko się z czymś nie zgodzić. Statystyka napastników okrutna.

Jeżeli ktoś kwestionuje przyjście Kane do United z uwagi na wiek i cenę to tylko jedno pragnę zaznaczyć - Harry jak przyjdzie tu choćby na 5 lat to na koniec kontaktu będzie miał 35 lat. Dzisiejszy 35 letni Lewandowski jest wzmocnieniem naszej drużyny z miejsca.
» 11 maja 2023, 10:47 #79
Cwr91: Skąd wziąłeś dane odnośnie kontuzji? I jakiego rodzaju kontuzje były brane pod uwagę?
» 11 maja 2023, 11:03 #78
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 11:05

Każde, czy to jedno spotkanie czy 10, kontuzja to kontuzja.
» 11 maja 2023, 11:04 #77
Leh: Vieeeri - jasne, że Kane byłby wzmocnieniem, ale nie w tej cenie. 100 mln za 30-latka z rocznym kontraktem to kontynuacja polityki, która doprowadziła nas tu, gdzie jesteśmy.

Więc transfer świetny, ale przy tej cenie absurdalny.
» 11 maja 2023, 11:10 #76
Pyra: A ja myślę, że 60-70 jest realne, sam zawodnik musi postawić sprawę jasno.
» 11 maja 2023, 11:14 #75
vieeeri: Leh

A tak z innej beczki - Rashford z rocznym kontraktem ile jest wart?
» 11 maja 2023, 11:29 #74
Leh: Vieeeri - dla nas jest niemal bezcenny. I bardzo bardzo trzymam kciuki, żeby udało się podpisać kontrakt na 250 tys., bo to będzie ogromny krok w stronę normalizacji kominów płacowych.
» 11 maja 2023, 11:34 #73
vieeeri: Leh

Ale dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie :D
H.Kane, rocznik 1993 nie jest wart 100M
M.Rashford, rocznik 1997 ile jest wart?

Bo według mnie Rashford nie jest wart bańki, ale chciałbym poznać inne stanowisko. Może ktoś mnie przekona, że z proporcji wychodzi 150M :)
» 11 maja 2023, 14:47 #72
Pyra: Hipotetycznie gdyby możliwe było zakontraktowanie Rasha na zasadzie - płacę 100M i jest nasz to 3 dni po otwarciu okienka już byłby zawodnikiem City / Bayernu / PSG. Przecież on wciąga nosem Grealisha czy Sancho, którzy kosztowali ok. 100M. Są po prostu zawodnicy nie do ruszenia za żadne pieniądze, Vini w Realu, De Bruyne w City czy Kimmich w Bayernie, jeżeli zawodnik chce być w danym klubie to nic go nie przekona.
» 11 maja 2023, 14:58 #71
Pochmurny: Aktualnie potrzebujemy zawodników walecznych i charakternych z umiejętnościami. Felix ma umiejętności, ale jak widać to nie wszystko. Chłopak pewnie dałby dużo w ułożonej drużynie, ale nasza taka nie jest. Tu jest za dużo problemów aby ściągać zawodników z już sprawdzonym podejściem. Gdyby był na tyle dobrze postrzegany przez ETH to pewnie przyszedłby na wypożyczenie zamiast Wouta. Nie sądzę, że taki wydatek byłby niemożliwy.
» 11 maja 2023, 09:50 #70
Pyra: Felix w 4 ostatnich sezonach
- 28 goli - 7 na sezon
- 14 asyst - 3,5 na sezon

Sancho u nas (czyli tragedia wg. większości)
- 4 gole na sezon
- 2,5 asysty

Już nie będę Jadonowi zaliczał statystyk z Borussii bo by zmiótł Felixa z planszy.
» 11 maja 2023, 10:15 #69
mycka86: Nie potrzebujemy rozbijać banku na kogoś komu ciężko znaleźć optymalną pozycję na boisku. Napastnikiem nie jest, skrzydłowym też nie. Najbliżej mu do 10, ale tutaj mamy Bruno.

To świetny piłkarz, ale nie pasuje profilem do piłkarzy jakich chce mieć w klubie ETH. Zadziornych, walecznych, ze sportową złością, którzy nie chowają się jak im nie idzie (Martial, Sancho) i dają się pociąć za drużynę. W ten sposób drużynę budował SAF. Charakter był u niego równie ważny jak umiejętności czystko piłkarskie.
» 11 maja 2023, 10:43 #68
Pyra: Ja już wolę dać setną szansę Sancho, który ma papiery na 30-40 w kanadyjce, niż sprowadzać kolejne "talenty" za 80-100M, za taką kasę kupuje się gotowe produkty.
» 11 maja 2023, 11:03 #67
majk: Nie, to już lepiej Sancho się trzymać. O ile Sancho jest tylko naszym niewypałem, to Felix jest niewypałem podwójnym.
» 11 maja 2023, 11:41 #66
Diabelred: Serio Felix? :D

Chyba najbardziej przereklamowany pilkarz... Gość już od lat jedzie na latce wielkiego talentu, który zaraz odpali, a jakoś nie widać postępów w jego grze. Nawet ciężko określić na jakiej pozycji on gra i najlepiej się czuje, bo jako napastnik ma słabiutkie staty, na skrzydło za wolny i za mało dynamiczny, a na 10 za mało kreatywny. W skrócie sredni pilkarz, o bardzo dobrej technice, która sprawia, że wciąż jest o nim glosno. Portugalczyk nie jest warty nawet 50 mln, a co dopiero 80 mln. heh
» 11 maja 2023, 16:35 #65
brazylianwisnia: Za Sancho czyli chcesz dać 80mln za kogoś co nie będzie nawet na ławce rezerwowych?
» 11 maja 2023, 16:39 #64
Pochmurny: Wczoraj jak patrzyło się na Dzeko i porównywało do Wouta to aż płakać się chciało. Bośniak ma 37 lat i jest niewiele niższy od Holendra, a to co potrafił robić z piłką czy też bez niej to przepaść. Naprawdę trzeba szukać odpowiednich ludzi do składu bo takie półśrodki są kompletnie bezużyteczne. Lepiej stawiać na młodych którzy mogą zaskoczyć niż graczy którzy pewnego pułapu nie przeskoczą, a owy pułap jest na bardzo niskim poziomie.
» 11 maja 2023, 09:36 #63
dr03: taka mała ciekawostka sancho jest 2 zawodnikiem w united pod względem stworzonych szans w premier league, a tu reszta zawodników:
1 bruno 103
2 sancho 32
3 eriksen 31
4 shaw 31
5 dalot 29
6 rashy 28
7 antony 24
8 fred 23
troche jest róznica miedzy 1 a 2 miejscem
» 11 maja 2023, 07:38 #62
Milo: Rashford jakby nie myślał ze jest robbenem to by miał spokojnie blisko 60, a on ck ma to głowa w dół j wali na oślep
» 11 maja 2023, 08:22 #61
vieeeri: Sancho jakby nie miał deprechy przez pół sezonu to może zakręciłby się z liczbami koło Bruno. Garnacho jakby nie dostał kosy, mógłby się zakręcić koło Bruno, Eriksen to samo. Można tak spekulować w nieskończoność.
» 11 maja 2023, 09:14 #60
Pochmurny: Gdyby byli tak dobrzy jak Bruno to mieliby podobne staty. Gdyby dawali odpowiednio dużo to nikt by im nie wypominał czegokolwiek. Takie twierdzenie, że coś komuś przeszkodziło, jest nie potrzebne. Rzeczywistość jest taka, że to Bruno ciągnie ten wózek, a reszta czasem mu pomaga. Rash miał dobry okres i swoje zrobił. Mógł więcej, ale i tak trzeba docenić, że przez pewien czas było widać iż się naprawdę stara. Jak widać obecnie, czasem u niego zanikają priorytety i zamiast grać dla drużyny, robi wszystko pod siebie. Zresztą mamy wielu takich zawodników, z Antonym na czele. Najważniejsze aby te grajki zrozumiały, że wpierw liczy się wynik drużyny, a potem ich własny. To często nas gubi. Trzeba się cieszyć z osiągnięć drużyny, a nie starać się ciągle coś komuś udawadniac.
» 11 maja 2023, 09:44 #59
brazylianwisnia: Rashford gdyby podawała do kolegów to miałby więcej szansy ale bramek byśmy mieli znacznie mniej bo poza nim w bramkę nikt trafić nie potrafi..
» 11 maja 2023, 16:40 #58
Pyra: Milan bez Leao gra jeszcze gorzej niż my bez Bruno. Jedno jest pewne, w rewanżu nie mają nic do stracenie i goli padnie bardzo dużo, obstawiam podobny wynik co w meczu Inter - Benfica 3-3
» 11 maja 2023, 07:38 #57
Matwiej: Patrząc na ten półfinał to grając 10 meczów z tymi drużynami pewnie z 5 byśmy wygrali 3 zremisowali 2 przegrali. Jeśli chodzi o Europe to wyraźnie lepsze od nas są 2 kluby z którymi mielibyśmy niekorzystny bilans: Bayern i Real. Reszta albo nasz poziom, albo gorzej. W Anglii oczywiście są też 2 takie kluby : City i Liverpool. Ostatnia forma jest wypadkową zmęczenia sezonem i tym, że zagraliśmy najwięcej meczów ze wszystkich drużyn. Oby w tym tygodniu się zregenerowali i oczyścili głowy.
» 11 maja 2023, 05:34 #56
UnitedFan07: @Matwiej
Skoro jest tak dobrze to czemu jest tak zle cytując klasyka. Moim zdaniem MU miałby problemy z Interem, Milanem nie wspominając Napoli z Serie A na ten moment. Zreszta te drużyny znalazły się w 1/2 ze względu na drabinkę tak jak looserpool rok temu dołożyłbys tam Bayern albo nawet to PSG i by ich tam nie było chociaż Inter szacun bo wyszli z mega ciężkiej grupy LM.
@ DjTED
Dla mnie sezon 18/19 LM to były emocje. Ajax MU z PSG looserpool z Barca czy Tottenham.
» 11 maja 2023, 08:05 #55
Ciechanek: @Matwiej, reszta to nasz poziom?? Co Ty za brednie opowiadasz? 5 rano i pijany już? Przecież my jesteśmy tłem europejskiej piłki w tej chwili. Nawet nie ma co porównywać.
To nie (tylko) jest efekt zmęczenia, tylko tego, że my nie mamy drużyny, tylko 11 osób na boisku. Im się po prostu nie chce. Ale w sumie po co, jak przelew i tak wpada?
» 11 maja 2023, 08:51 #54
Matwiej: Mówię globalnie, a nie w tej chwili. Wyeliminowanie Barcelony coś jednak waży, skoro ta Barcelona to co by nie mówić poziom podobny do Interu. Są 4 drużyny wyraźnie lepsze. Jeśli chodzi o ligę to też optyka powinna być inna. Bayern ma np. więcej czasu na regeneracje niż Anglicy, Real z kolei ma łatwiejszych przeciwników u siebie. Reszta drużyn wygrywa ze sobą dyspozycją dnia, poziomem zmęczenia, ilością kontuzji. Np. Milan i Napoli. Dlaczego Milan przeszedł Napoli, czy jest lepszy? Jaki wynik obstawialibyscie przy kolejnym meczu tych drużyn?
» 11 maja 2023, 09:24 #53
DjTED: 2:0 olbrzymia strata wedlug komentatora... MU potrzymaj mi piwo
» 10 maja 2023, 22:53 #52
kckMU: Jak na catenaccio i tak słaby Milan, to jest olbrzymia. Nie mówił przecież o czymś innym.
» 10 maja 2023, 23:39 #51
DjTED: Chodziło mi bardziej, że dla nas prowadzenie 2:0 to jest nic. Ciężko wyrokować. Milan coś blady. W tym roku LM jest mało fascynująca. W zeszłym mieliśmy emocji chyba na najbliższe 10 lat.
» 11 maja 2023, 01:05 #50
kckMU: Tedzik, Ty zacząłbyś pisać tak żeby normalny człowiek zrozumiał. Tak elegancko jak w 2 wiadomości właśnie.
» 11 maja 2023, 05:55 #49
Batigol222: Myślicie, że Lukaku dałby się tak zdominować fizycznie obrońcom Realu, jak wczoraj Haaland? Pamiętam z Premier League, jak Rudiger odbijał się od typa i ogólnie nawet nie za bardzo szukał kontaktu.
» 10 maja 2023, 22:38 #48
essaEdek: Tak, dałby się.
» 11 maja 2023, 02:53 #47
SimonMU: Kurde.. ale jaja jakby Miki i Darmian LM zdobyli.. Darmian co dzisiaj gra ooo
» 10 maja 2023, 22:37 #46
Batigol222: raczej nie ma takiej opcji. Inter i Milan to są drużyny na poziomie United, Barcelony czy Arsenalu. 1/2 LM trafiła się im tylko dlatego, że nie mieli w drabince np. Bayernu.
» 10 maja 2023, 22:40 #45
majk: Bayern akurat w tym sezonie to też poziom United. Nie ma co umniejszać włoskim ekipom na siłę, 2 drużyny w półfinale, 3 w ćwierćfinale, 1 finale. Jest szansa na włoskie drużyny w każdym z finałów w europejskich pucharach.
Chelsea też miała przegrać w finale z City 2 lata temu, a Real nie miał szans rok temu z Liverpoolem i City, a jak się skończyło?
Zwycięzca dwumeczu City/Real będzie faworytem, ale mówienie że nie ma takiej opcji jest totalnie z czapy.
» 10 maja 2023, 23:43 #44
DjTED: Walneli sobie meczyk towarzyski w LM i po 10 milionow euro do sakiewki
» 10 maja 2023, 22:27 #43
tobby: Miki doszedł dalej z Interem od odejścia z United, niż my przez tyle lat...
» 10 maja 2023, 22:15 #42
Kiharitony: Brawo Inter, zawsze przyjemnie popatrzeć na porażkę Milanu
» 10 maja 2023, 21:55 #41
Wirus: 2 włoskie drużyny, ale poziom i tempo fantastyczne
» 10 maja 2023, 21:50 #40
M4S73R: Myślałem że będzie nudny włoski futbol i granie na remis
» 10 maja 2023, 21:53 #39
majk: Włoska liga jest najlepsza i najatrakcyjniejsza obok PL obecnie od jakiś 2/3 sezonów.
Zdecydowanie ciekawsza i mniej zepsuta od ligi angielskiej.
» 10 maja 2023, 23:45 #38
pbskarpy: Przydałby się nam taki Inter.
» 10 maja 2023, 21:44 #37
euro8686: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2023 21:50

Jak byśmy grali z nami zamiast Barcy w Lutym to by odpadli z nami.
» 10 maja 2023, 21:50 #36
majk: A dzisiaj wytarli by nami podłogę.
» 10 maja 2023, 23:44 #35
Paps: Przydałby się Milanowi taki szef na obronie jak Harry Maguire.Trzeba do nich wysłać zapytanie.
» 10 maja 2023, 21:39 #34
Hoodys: Taki Inter wcale nie jest lepiej zarządzanym klubem a mimo to rok temu wygrali ligę, teraz półfinal LM. Kwestia ligi czy szczęścia? Hm
No i patrząc na poziom gry - do Interu brakuje nam lata nieświetlne
» 10 maja 2023, 21:36 #33
Sideswipe: Niby dlaczego uważasz, że Inter "wcale nie jest lepiej zarządzanym klubem"? Jakbyś nie wiedział co się działo w United w ostatnich kilku latach, chyba ciężko by było gorzej.
» 10 maja 2023, 21:49 #32
mycka86: Prawie każdy klub jest lepiej zarządzany niż MU.

Obecnie mistrz Włoch to moim zdaniem 6-8 miejsce w Premier League.

Nie, do Interu nie brakuje nam lata świetlne. Imo zarówno Inter jak i Milan byśmy ograli.
» 10 maja 2023, 21:52 #31
wider: trzeba jednak zauważyć że np taki inter nie ma lub nie dostaje tyle kasy na transfery co kluby w PL
» 10 maja 2023, 22:09 #30
JaCiebieTez: @mycka86 . Byśmy ograli . Poki co to z tej mega Ligii angielskiej w lm gra tylko city . A mysmy odpadli w le z drużyną ktora w lidze hiszpańskiej szoruje . Gramy piach
» 10 maja 2023, 22:40 #29
euro8686: A oni przegrali Z Barcą która my klepnelismy. Więc spokojnie
» 10 maja 2023, 23:03 #28
wedel242: @euro kto niby przegrał z Barcą? Inter wyrzucił ich z ligi mistrzów
» 11 maja 2023, 10:26 #27
Wirus: Z dzisiejszych półfinalistach chciałbym takich piłkarzy:
Maignan na BR
Tonali na ŚPD
Lautaro na N

Ależ by to było piękne :)
» 10 maja 2023, 21:36 #26
Blaszczu: Za Lautaro Martineza wolałbym Leao
» 10 maja 2023, 22:17 #25
Masta: Jaka kontuzja dolega leao ?
» 10 maja 2023, 21:30 #24
Natanael: Z Lazio zagrał kilka minut i zszedł z kontuzją mięśniową. Chyba pachwina albo trochę niżej przywodziciele.
» 10 maja 2023, 21:37 #23
M4S73R: Pomyśleć że taki Darmian jest znaczącą postacią w Interze.
» 10 maja 2023, 21:17 #22
awe: Tak jak Mychitarian, Lukaku, wczesniej Sanchez teraz w jest tak w Marsyli, nawet Young w AV, dobrze tym "za slabym" na United sie wiedzie.
» 10 maja 2023, 21:22 #21
pbskarpy: Young gra na takim poziomie na jakim gra Aston Villa. ;)
» 10 maja 2023, 21:25 #20
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2023 21:29

Z drugiej strony Ci "za slabi na United" co poszli do innego klubu w lidze prócz Younga też grają paździerz,a Ci co zaczęli grać lepiej zmienili lige
Edit.
Dodałbym Pereire do Younga
» 10 maja 2023, 21:27 #19
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2023 03:36

Pereira 38 meczów (3100min+) 5 bramek 6 asyst w tym sezonie to nie aż taki paździerz. Strzelił gole m.in. West Hamowi i City ;) W drużynie ze środka tabeli to całkiem solidny sezon, zwłaszcza że Fulham jest wyżej niż oczekiwano przed sezonem ;)
Dla porównania:
Ilkay Gundogan 46 meczów (3400min+) 7 goli 6 asyst
Bernardo Silva 50 meczów (3200min+) 5 goli 7 asyst
Bruno Fernandes 54 mecże (4700min+) 11 goli 14 asyst
» 11 maja 2023, 03:35 #18
kmsJ: Ciekawe ile za Hernandeza.
» 10 maja 2023, 21:18 #17
kamilpe: Tonali nie odejdzie z Milanu a po za tym można policzyć na palcach jednej ręki włoskich zawodników, którym udało się poza granicami kraju
» 10 maja 2023, 21:25 #16
SzarimMusty: @kamilpe na palcach jednej ręki też można policzyć piłkarzy, którzy odeszli z BvB i zrobili karierę. Wyjątki? Lewandowski i teraz szalejący Haaland. W sumie takiego Tonaliego - nową wersję Pirlo to bym chętnie zobaczył w MU.
» 10 maja 2023, 21:38 #15
kamilpe: Proszę Cię, nie porównuj BVB do włoskich zawodników. To, że nam się te transfery nie udają to nie znaczy, że wszystkim.
» 10 maja 2023, 22:14 #14
trance: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2023 22:22

SzarimMusty, Gundogan.
» 10 maja 2023, 22:22 #13
Sideswipe: Fajnie mieć skrzydłowych, którzy podają
» 10 maja 2023, 21:13 #12
kmsJ: Szybko Inter 2-0
» 10 maja 2023, 21:12 #11
Dudi: Ale ten Milan ma słaby skład, nie wiem jakim cudem doszli tak daleko, ale trzymam za nich kciuki.
» 10 maja 2023, 21:00 #10
HarryBrown: Niech wygrają ze 2 razy i nie przegrają w 2 pozostałych, to już będzie znakomicie.
» 10 maja 2023, 20:19 #9
Domin31: Wtedy przy komplecie zwycięstw Liverpoolu nie będzie znakomicie
» 10 maja 2023, 21:02 #8
UnitedWeStand: Przy tym rekordzie, to też trzeba mieć niestety szczęście w losowaniu gospodarza meczów pucharowych, więc ciężko go pobić.

W każdym razie, wynik ETH:
24 zwycięstwa, 4 remisy i 2 porażki

Nie ma tego w newsie, a może kogoś interesują wyniki pozostałych managerów na OT post-Ferguson:
- Moyes :
sezon 13/14 - 14 zwycięstw / 4 remisy / 7 porażek
- Giggs :
sezon 13/14 - 2 / 0 / 1
- LVG :
sezon 14/15 - 15 / 2 / 4,
sezon 15/16 - 18 / 9 / 2
- Mourinho :
sezon 16/17 - 19 / 11 / 1,
sezon 17/18 - 21 / 2 / 2,
sezon 18/19 - 5 / 5 / 2
- Ole :
sezon 18/19 - 7 / 3 / 4,
sezon 19/20 - 17 / 8 / 3,
sezon 20/21 - 16 / 6 / 8,
sezon 21/22 - 4 / 1 / 4
- Carrick:
sezon 21/22 - 1 / 0 / 0
- Rangnick:
sezon 21/22 - 8 / 6 / 2
» 10 maja 2023, 18:23 #7
sturmik: Jak dla mnie opcja ''tyle zeby zajac miejsce w top 4'' jest prawidlowa.
» 10 maja 2023, 16:48 #6
daarrreek: Gdzie opcja "4" w ankiecie!?
» 10 maja 2023, 13:22 #5
brazylianwisnia: nie da się bo zostały nam do końca sezony 3 spotkania na Old Trafford.
» 10 maja 2023, 14:12 #4
daarrreek: A no, 4 spotkanie wyjazdowe, dzięki
» 10 maja 2023, 14:12 #3
Radomirus: Ostatnio 12 pkt w czterech ostatnich meczach zdobyliśmy w sezonie 09/10...
Inna sprawa, że od tego czasu nie udało nam się zdobyć nawet 9 pkt... najwięcej punktów w 4 ostatnich meczach zdobył Ole w sezonie 19/20... i było to 8 pkt
» 10 maja 2023, 16:19 #2
Natanael: Ale też od pięciu lat nie natłukliśmy tylu punktów w meczach na Old Trafford, a jeśli wygramy te 3 mecze u siebie, to nawet przebijemy wynik z sezonu 2017/2018.

W tym sezonie mam obawy przed każdym meczem wyjazdowym, przed meczami u siebie nie. Wiadomo, to tylko moje przypuszczenia ale obstawiam 3 zwycięstwa u siebie i 3 punkty w Bournemouth. A jak będzie, zobaczymy.
» 10 maja 2023, 16:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.