Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły wskakują do 1/8 finału Ligi Europy! Manchester United – FC Barcelona 2:1

» 23 lutego 2023, 22:54 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał FC Barcelonę 2:1 (0:1) w rewanżowym meczu fazy play-off Ligi Europy. Bramki Freda i Antony’ego dały Czerwonym Diabłom przepustkę do 1/8 finału. Honorowe trafienie dla Katalończyków zdobył Robert Lewandowski.
Czerwone Diabły wskakują do 1/8 finału Ligi Europy! Manchester United – FC Barcelona 2:1
» Antony wpisał się na listę strzelców w drugiej połowie meczu z Barceloną | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Luke Shaw
Casemiro
Fred
Bruno Fernandes
Wout Weghorst
Jadon Sancho
Marcus Rashford
Antony
Diogo Dalot
Alejandro Garnacho
Scott McTominay

Oddano 203 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz z Barceloną zaczął z bagażem wielkich oczekiwań po dobrym występie na Camp Nou. Czerwone Diabły mogły rozpocząć rewanż od mocnego uderzenia. W 3. minucie świetną piłkę do Bruno Fernandesa zagrał Casemiro. Portugalczyk wpadł w szesnastkę Katalończyków, z bliskiej odległości trafił jednak prosto w Marca-Andre ter Stegena.

W 16. minucie mieliśmy dużą kontrowersję na Old Trafford. Sędzia Clément Turpin wskazał na jedenastkę dla Barcelony po tym jak Bruno Fernandes przytrzymał lekko w szesnastce Alejandro Balde. Hiszpański zawodnik upadł na murawę, a sędzia bez zawahania wskazał na „wapno”. Zdania co do decyzji francuskiego arbitra były mocno podzielone. Do piłki podszedł Robert Lewandowski i choć David de Gea wyczuł jego intencje, odbił futbolówkę, to ta wpadła do siatki.

Z Manchesteru United po straconym golu uszło powietrze. Piłkarze Erika ten Haga nie realizowali założeń taktycznych i nie potrafili znaleźć sposobu na Barcelonę. Akcje nie były płynne, a sędzia często przerywał grę po licznych faulach.

Czerwone Diabły przed przerwą tak naprawdę zagroziły jeszcze tylko raz bramce Ter Stegena. W 36. minucie Jadon Sancho dobrym podaniem wypatrzył w polu karnym Freda. Brazylijczyk próbował dograć piłkę w pole bramkowe, a wyszedł z tego „centrostrzał”. Futbolówka przeleciała nad poprzeczką bramki Katalończyków.

Tuż przed przerwą Manchester United mógł znacząco skomplikować swoją sytuację. Fatalny błąd popełnił David de Gea, który zagrał futbolówkę prosto pod nogi Sergiego Roberto. Hiszpańskiego golkipera z opresji ofiarnym wślizgiem uratował Casemiro.

Erik ten Hag musiał wstrząsnąć drużyną i w przerwie dokonał pierwszej zmiany. Antony zastąpił Wouta Weghorsta.

Manchester United nie mógł zacząć lepiej drugiej połowy. W 47. minucie Czerwone Diabły doprowadziły do remisu! Na lewej stronie Barcelona nie potrafiła wybić futbolówki, tę przejął Jadon Sancho. Anglik podał do Bruno Fernandesa, który zagrał wzdłuż szesnastki do Freda. Brazylijczyk dobrze przyjął piłkę i mocnym strzałem pokonał Ter Stegena!

Czerwone Diabły ruszyły do zdecydowanych ataków. Chwilę później z groźną akcją ruszył Antony. Brazylijczyka w ostatniej chwili powstrzymał jeden z defensorów Barcelony. Publiczność zachęcała zawodników Ten Haga do kolejnych ataków. W 55. minucie celny strzał zanotował Antony – mocne uderzenie z lewej nogi pewnie obronił Ter Stegen.

W 64. minucie Barcelona była bliska zdobycia drugiego trafienia. Świetne dośrodkowanie w polu karnym otrzymał Jules Kounde i oddał sytuacyjny strzał głową. Instynktowną interwencją popisał się David de Gea, bo futbolówka zmierzała pod poprzeczkę.

Chwilę później Erik ten Hag dokonał podwójnej zmiany – na placu gry zameldowali się Alejandro Garnacho i Diogo Dalot.

W 73. minucie Manchester United objął prowadzenie! Piłkę przy linii końcowej wywalczył Bruno Fernandes i zagrał do Alejandro Garnacho. Strzał Argentyńczyka został zablokowany, a następnie Katalończycy zablokowali uderzenie Freda. Z trzecią próbą na piętnastym metrze pospieszył natychmiastowo Antony i strzałem z lewej nogi w długi róg sprawił, że Old Trafford eksplodowało radością!

Czerwone Diabły po objęciu prowadzenia nie zamierzały już wypuszczać zwycięstwa i awansu z rąk. W doliczonym czasie gry Barcelona miała jednak okazję do wyrównania stanu rywalizacji. Piłkę po strzale Roberta Lewandowskiego wybił sprzed linii bramkowej Raphael Varane. Po chwili sędzia zagwizdał po raz ostatni, a Manchester United zameldował się w 1/8 finału!

Manchester United – FC Barcelona 2:1 (0:1)
Bramki: Fred 47’, Antony 73’ – Robert Lewandowski 18’ [K]

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka (Dalot 66'), Varane, Martinez, Shaw – Casemiro, Fred – Fernandes, Weghorst (Antony 46'), Sancho (Garnacho 66') – Rashford (McTominay 88')

FC Barcelona: Ter Stegen – Balde, Christensen, Araujo (Alonso 82'), Kounde – Kessie, Busquets, De Jong – Roberto (Torres 70'), Lewandowski, Raphinha (Fati 75')


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag wyjaśnił wyjściowy skład na mecz z Barceloną
Następny news »
Statystyki: Manchester United - FC Barcelona 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (410)


PastaDoCiasta: EtH: Lubię dynamiczny futbol. Nie chcę nudnego futbolu, lubię futbol, âEUR<âEUR
Prowadź nas łysy grzybie
» 24 lutego 2023, 12:46 #381
PastaDoCiasta: No i Szachtar z Feyenordem, mają szanse awansować i będzie za co trzymać kciuki w ćwierćfinale :D
» 24 lutego 2023, 12:28 #380
PastaDoCiasta: Z drugiej strony jak przeszliśmy Barce, to z Betisem też powinniśmy dać sobie radę. Z Sociedad też wygraliśmy w grupie (przegrany mecz graliśmy na początku sezonu z Maguirem w podstawie, Case który jeszcze nie ogarniał, sędzia dał Hiszpanom karnego z jajec a Ronaldo zmarnował 5 setek)
» 24 lutego 2023, 12:27 #379
benx: Prawie 15 lat czekałem na ten moment.
Pamiętam dokładnie ostatni dwumecz w półfinale LM wygrany z Barceloną kiedy jedyna bramka Paula dała nam awans do finału w Moskwie i 3 Puchar Europy po wygranej z Chelsea.
A później dwa finały LM gdzie niestety nie istnieliśmy, to były dla mnie najbardziej przygnębiające wspomnienia jak dotąd, wielki SAF przegrywa 2 finały z Barceloną amatora jakim wtedy był Guardiola, mocno upokarzające dla takiego trenera i takiego klubu :(
Wiadomo że to zwycięstwo to nie jest to samo co pokonanie Barcy w finale LM ale może teraz da nam zwycięstwo w LE tak jak zwycięstwo w 2008 dało nam wygraną w LM
Oby !
» 24 lutego 2023, 12:23 #378
atotrikos: Coraz bliżej finału, dobre losowanie.
Betis w strachu łaaa
» 24 lutego 2023, 12:23 #377
Hoccu: Jestem dziwnie spokojny o ten dwumecz po przejściu Barcy.
» 24 lutego 2023, 12:22 #376
PastaDoCiasta: Wylosowaliśmy Betis... znowu Hiszpanie masakra
» 24 lutego 2023, 12:21 #375
Sorata: Eh, no i z Betisem... czyli kolejny niezły przeciwnik w tym trudnym terminarzu :/.
» 24 lutego 2023, 12:20 #374
Kiharitony: Z betisem gramy
» 24 lutego 2023, 12:19 #373
Schelo: Oczywiście, że hiszpańska
» 24 lutego 2023, 12:19 #372
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 12:16

FREIBURG - MANCHESTER UNITED
ARSENAL - SPORTING LIZBONA
REAL BETIS - JUVENTUS
FEYENOORD - ROMA

Jeśli chodzi o te ciekawsze pary
» 24 lutego 2023, 12:16 #371
sztejner: oups
mój błąd chyba xD
» 24 lutego 2023, 12:17 #370
atotrikos: Betis United
» 24 lutego 2023, 12:19 #369
PastaDoCiasta: Spisek na Devilpage wiecznie żywy
» 24 lutego 2023, 12:15 #368
PastaDoCiasta: Gdzie są TE komentarze?
» 24 lutego 2023, 12:22 #367
atotrikos: Ten Hag odmówił parady z autobusem i otwartym dachem po ewentualnej wygranej w finale z Newcastle. Powiedział, że na taką przyjdzie pora kiedy wygra minimum dwa trofea w tym sezonie.

Kozak.
» 24 lutego 2023, 12:06 #366
pbskarpy: Nie, jeszcze takiego nie widziałem. Jeszcze takiego nie bylo.
» 24 lutego 2023, 12:09 #365
atotrikos: I to bardzo dobry prognostyk nie uważasz? Ale fakt, liczby narazie Mou top.
» 24 lutego 2023, 12:11 #364
RedButcher: Czyli co, jak zgarnie kukuryku i puchar anglii to już ok? Oby nie. Już taki jeden czerwony klubik się zbłaźnił taką paradą.
» 24 lutego 2023, 12:20 #363
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 10:46

Właśnie dzięki takim meczom jak wczoraj ja nie chciałbym by ten klub trafił w ręce szejków..
Eric zaczął budowę czegoś wielkiego, to jest kolejny mecz kiedy to jego decyzje w trakcie meczu mają wielki wpływ na jego przebieg. Ale to też dlatego, że mamy odpowiednich wykonawców. Wiadomo, że ta kadra nie jest jeszcze mistrzowska, że są rzeczy do poprawy. Do tego potrzeba jednak czasu, spokoju i dalszej świetnej pracy trenera. Boję się po prostu, że gdy trafimy w ręce kogoś kto ma nieograniczone fundusze staniemy się kolejnym PSG, że będziemy mieć najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy, których.. niekoniecznie trener chce. Sami się zastanówcie - czy chcemy tutaj kolejnego Neymara? Kolejnego "boga" jak Mbappe? Nie mówię, że tam w tym PSG to każdy ruch jest bez sensu, ale nie wierzę, że my trafimy na "ogarniętego" szejka..
» 24 lutego 2023, 10:45 #362
levy181: Osobiście? Nie. Ja chce aby ktoś inwestował w klubie w jego infrastrukturę w sztab szkoleniowy i aby to trener miał wpływ na to co najważniejsze a zatem w drużynę. Nie chcę tutaj takich zawodników, czasy grajków jak Pogba muszą być definitywnie zakończone. Naprawdę widać że tworzy się kolektyw a nie zlepek i indywidualności z przebłyskami.
» 24 lutego 2023, 11:02 #361
BNK: Wpuść Ten Haga do PSG i patrz co się będzie działo.
Szejkowie są też w City, więc twój argument jest słaby.
» 24 lutego 2023, 11:04 #360
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 11:36

Najwiekszym problemem z Ratcliffem jest to ze on nie ma tylu pieniedzy zeby wykupic United. Jego spólka Ineos tez nie przeznaczy tyle pieniedzy. Czesc wykupu pójdzie z banku przez JP Morgan (który pozyczyl juz raz Glazerom na wykup United). Dlug niby nie obciazy bezposrednio United tylko spólke - ale nie wierze ze nie beda potem chcieli z czasem tych pieniedzy spowrotem w jakichs wiekszych dywidendach. W sumie moze wyjsc niewiele lepiej niz z naszymi wlascicielami - tylko w papierach bedzie ze nie mamy dlugów. Nie wierzcie w dobrych wujków i bogate matki chrzestne- czarodziejki. O pieniadzach na naprawe stadionu i obiektów treniengowych nie mówie bo to pewnie juz bedzie prosta pozyczka z banku.
Pieniadze Katarczyków smierdza?? Ratcliffe tez uzyje United do wielkiego ''greenwashing'' - odciagniecia uwagi od faktu ze jego firma produkuje na potege paliwa,oleje i wszystkie pochodne produkty + rury PVC+ kosmetyki i inne produkty srednio przyjazne dla srodowiska.
» 24 lutego 2023, 11:35 #359
AgentBartezz: @BNK
"Szejkowie są też w City, więc twój argument jest słaby."
Biorąc pod uwagę co im obecnie grozi to bym się wstrzymał w podawaniu City jako przykład..

@SuperKaleson
"Naoglądałeś się Neymara, Mbappe, Ramosa itd".
Noo w zasadzie to nie, nie naoglądałem się. Nie oglądam ligi francuskiej wcale. Tyle co na nich popatrzę w LM. Ale nie chodzi o "naoglądanie się". Zrobili z Mbappe, z dzieciaka, który nie dość, że jest rozkapryszony, to sam nie wie czego chce, osobę nietykalną, kogoś kto ma tam więcej do powiedzenia niż trener, tylko po to, żeby go przekonać do pozostania w klubie na... dwa lata. To jest chore. Mówisz, że Erik ma wizję, ale o to mi właśnie chodzi, po pierwsze czy w ogóle on nadal będzie trenerem, a po drugie, żeby miał możliwość realizacji tej wizji, a nie miał wpychanych piłkarzy których nie chce.

I jeszcze żebym był dobrze zrozumiany.. Ja nie wiem czy Ratcliffe będzie dobrym właścicielem, czy ktokolwiek inny będzie dobrym właścicielem. Przecież nie znam tych ludzi. Nie wiem też czy moje obawy są uzasadnione. Tylko sobie dywaguje, na podstawie tego co przedstawiciele tego regionu reprezentują. Ale też przecież każdy jest inny i nie musi tak być... Tyle, że ktoś kupując klub będzie realizował swoją wizję, a nie wizję kibiców. My chcemy żeby United było wielkie, biło się o trofea, przebudowy/budowy nowego stadionu, inwestycji w infrastrukturę. Po prostu uważam, że z mądrym zarządzaniem nie potrzeba nam niekończących się miliardów, bo sami jako klub generujemy olbrzymie dochody. Może to zbyt romantyczne ale wolę systematyczną odbudowę dzięki własnym środkom - no wiadomo, że wtedy z pomocą kredytów ale jednak to nadal bardziej nasze niż "podarowane". Nie wiem, może się mylę i zupełnie bez sensu mówię ale tak ja to widzę. Być może to moje podejście jest trochę skrzywione przez fakt, że sam swoją firmę w ten sposób ale nie staram się tego porównywać do rozwoju gigantycznego klubu. Tyle, że jakoś widzę, że moje podejście przynosi efekty, a przy tym nie sprawia, że staję się kimś kto przez lata według mnie postępuje źle.
» 24 lutego 2023, 11:56 #358
Hoccu: W 1/16 naszym rywalem była Barca ziomuś. :D
» 24 lutego 2023, 11:46 #357
Aksum: Sezon wchodzi na ostatnią prostą i można już zacząć wstępnie oceniać transfery w PL.

Wymieńcie jakie są Waszym zdaniem najlepsze i najgorsze transfery dokonane w tym sezonie przez kluby PL.
Minimum po jednym top i flop.

Top
1. Cassemiro
2. Botman
3. Matheus Nunes

Flop
1. Bissouma
2. Sterling
3. Arthur Melo
» 24 lutego 2023, 10:40 #356
atotrikos: TOP:
Martinez, Manchester United
Palhinha, Fulham
Flop:
Cucurella, CFC
Kalvin Phillips, Manchester City
» 24 lutego 2023, 10:51 #355
Masta: Phillips to gra same ogony także jego nie brałbym pod uwagę. Cucrella jak najbardziej a arthur melo to śmiech na sali
» 24 lutego 2023, 11:54 #354
essaEdek: Zarówno Martinez i Kazek to TOP w tym sezonie, mega wpływ na United, jednak Casemiro wyżej niż Argentyńczyk.
» 24 lutego 2023, 11:54 #353
radlu: Na stronie blaugrana.pl oceniają zawodników, trenera i nawet sędziego :)
» 24 lutego 2023, 10:25 #352
sztejner: sędzia tylko 4.8 bo nie dostali trzech karnych
» 24 lutego 2023, 10:27 #351
Ariell: Niestety zgubiłem źródło, ale czytałem dziś, że mamy najskuteczniejszych rezerwowych z top5 lig Europy. Wyobraźcie sobie, co by było, gdyby United zbudowało sobie dwie mocne jedenastki do szerokiej rotacji, skoro EtH ma takiego nosa do zmian.
» 24 lutego 2023, 10:13 #350
Oficer: Powoli taki skład buduje ETH. Pozycja do wzmocnienia na już to napastnik. Wout się stara ale nie oszuka umiejętności. Odstaje od reszty i niestety dla niego nie zagrzeje tu miejsca na dłużej. Ighalo, moim zdaniem, spisał się lepiej podczas pobytu w United. Weghorst jak narazie tylko biega po boisku, kiedy schodzi stajemy się groźniejsi. Ambicji i walki nie można mu odmówić ale to za głęboka woda dla niego.
» 24 lutego 2023, 10:29 #349
pbskarpy: Tylko zastanawiam się jakiego napastnika my potrzebujemy? Skoro do Wouta tak mało piłek trafia. On jest wysoki, to chociaż główki mógłby robić - to kumam.
» 24 lutego 2023, 10:37 #348
Daniel90: Myślę że z Harrym Kanem walczyliśmy o mistrza może ma już 30 lat ale jest ograny z Premier League jest też anglikiem z Raschem stworzyliby piękny duet
» 24 lutego 2023, 11:43 #347
Ariell: Siedzę właśnie w robocie z bananem na pysku i zastanawiam się, kto się u nas w zakładzie bardziej cieszy - kibicie United czy kibicie Realu ;D
» 24 lutego 2023, 10:00 #346
Hoccu: To po robocie idzie na jakieś piwko, wspólny wróg zawsze najlepiej łączy ;D
» 24 lutego 2023, 10:07 #345
boro: Z tym świetnie presujacym WW jesteśmy słabsi na boisku. Wątpię żeby chłop zagrał w niedziele chodź pewnie Erik i tak na niego postawi
» 24 lutego 2023, 09:47 #344
sztejner: A na kogo ma postawić w rotacji ?
Przecież Martiala na siłę ze szpitala nie wyciągnie,a Wout jaki by nie był na te 45 minut się nadaje,ot dla samego zmęczenia rywala ;)
» 24 lutego 2023, 09:57 #343
sturmik: Super ze nie wylapalismy zadnej czerwonej kartki na tych symulantach.
Z drugiej strony - w sytuacji jak Sergio B. zaczepil reka twarz Garnacho - ostatni raz widzialem zawodnika tarzajacego sie tyle razy kiedy z Neymara robili memy po mistrzostwach.
» 24 lutego 2023, 09:42 #342
atotrikos: A wspomnisz coś o cenie Antony'ego?
GARNACHO to wpadał w tych symulantów jak w kolegów z młodzieżówki, zero respektu a Buskets to generalnie mógł czerwoną dostać, bo co innego złapać jak Cas Lewego za barki a od tyłu strzelić w zęby - małolat dostał w jape myśląc już czy podawać czy sprint na bramkę, wychodzili 2vs1. Rozciętą wargę miał więc miał prawo, to nie bokser.
» 24 lutego 2023, 09:56 #341
sturmik: Od czasu do czasu to i Nunez bramke strzeli ;)
Antony póki co w sam raz na ostatnie pól godziny - zdal wczoraj swoje zadanie. Strzela tylko duzym druzynom -odwrotnie do Lukaku. Naprawde bedzie mozna ocenic dopiero na koniec sezonu.
» 24 lutego 2023, 11:24 #340
BNK: Pierwsza połowa na przeczekanie i zmęczenie rywala- to by się udało, gdyby nie głupi karny.
Druga połowa na zmiażdżenie rywala i tu już pełen sukces.
Wbrew tym, co tak nawołują do tonowania nastrojów napisze, że już dziś finał jest nasz.
» 24 lutego 2023, 09:28 #339
Pochmurny: Zastanawiam się czy te słabe pierwsze połowy nie są spowodowane jednak obecnością Wouta. Jeśli już stracimy bramkę to zbytnio nie potrafimy odpowiedzieć. Holender nie jest zawodnikiem który weźmie na siebie grę czy rozerwie linię defensywy. Jego zolwiowatosc bo stycznością tego nazwać jednak się nie da bo biega, jest zbyt duża. Może gdyby nasz środek pola potrafił dominować i świetnie rozgrywać to wtedy i Wout mógłby grać po prostu bliżej bramki i korzystać ze swoich atutów. My aktualnie gramy piłkę oparta na zrywach, a nie rozklepaniu. Na Weghorsta posłanie piłki na dobieg to praktycznie strata, a jeśli nawet uda mu się przyjąć to nie posiada dryblingu czy energii aby uciec obrońcy. Przeciwnik też o tyle wie, więc nie musi podwajać go czy kombinować nadmiernie. Wiedzą, że jeśli będzie trzeba to każdy go dogoni, a i tak raczej nie muszą się bać iż dostanie piłkę w polu karnym. Każdy przeciwnik dobrze wie co on może nam dać, a co nie.

Reasumując, jeśli czegoś nie zmienimy w swojej grze to obecność Wouta na 9 jest daremna. Już właśnie lepiej przestawić go na 10 i niech biega do pressingu na mniejszej powierzchni gdzie daje to naprawdę dużo gdyż nie wymaga tej prędkości co z przodu do zrywów. Umie też się zastawić i rozegrać.
Ten Hag musi optymalizować bo będziemy tracić tak punkty. Nie zawsze rozruszanie w drugiej połowie uratuje nam tyłki.
» 24 lutego 2023, 09:24 #338
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 09:25

Wygrałem hajs bo wygrały nasze chłopaki, wierzyłem bo czułem, że damy radę.
Tak samo jak czułem, że ETH to świetny trener i człowiek, żaden Pochetino.
Czułem, że Fred odpali bo już u Rangnicka zaczął grać lepiej i wyszedł spod cienia McTominaya - dla którego obecna rola to max.
Wierzyłem w Dalota, który tu był skreślony.
Czułem, że Rashford jeszcze się nie spalił, że obudzi swój potencjał i zrobił to.
Antony... Ile nam daje pokazała druga połowa z Barceloną - @sturmik, jesteś tutaj?

Czuje, że chłopaki już uwierzyli, że potrafią, są zgrani i powalczą, o wszystko w tym sezonie - nie muszą wygrać ale powalczą ostro.
Aż mam gęsią skórkę i wielki entuzjazm zagościł u mnie, wreszcie jest oparty faktami i realiami, nie tylko wspomnieniami.
Znowu nasz Manchester nawet jak przegrywa, to powalczy, skoczy do gardła i wygra.
Wreszcie jest tak, jak było, jak kiedyś było.
Fajne uczucie.

Btw. Jakbyśmy wygrali, ze dwa puchary albo ligę - to obecny sezon jest materiałem na film -pierwsze spotkania, perturbacje z Ronaldo by wygrać finalnie.

Ahh marzyciel ze mnie ale to nic nie kosztuje.
Dzień dobry
» 24 lutego 2023, 09:23 #337
Milo: Dzień staje się piękny kiedy płacz Uefaloniarzy unosi się w powietrzu
» 24 lutego 2023, 08:56 #336
PastaDoCiasta: Już się spłakali, że Garnacho po meczu zrobił dłońmi okulary jak Pedri, a przecież do pięt mu nie dorasta hahahah
» 24 lutego 2023, 09:04 #335
Milo: Jakoś ani ten Gavi ani Pedri nie przekonują mnie, hajp na nich bo graja w Barcelonie a każdy z niewiadomych mi przyczyn rozpływa się nad tym śmiesznym klubem
» 24 lutego 2023, 09:18 #334
Apocalypse: Gavi to jest lepsza wersja Freda i chętnie bym go widział w United. Ale ten Pedri to zwykły średniak który w La Lidze może się czymś wykazuje ale na tle lepszych przeciwników nic nie umie się pokazać
» 24 lutego 2023, 09:38 #333
skowron32: Moim zdaniem ewentualne wygranie LE to będzie naprawdę duży sukces dla MU. Po tylu latach posuchy wygrać coś wkoncu to będzie cudowne uczucie. Wiem, że zwycięstwo w LM by było jeszcze piękniejsze ale trzeba się cieszyć z tego jak się uda. Do tego uważam że powinniśmy po takim zwyciestwie nad Farsa niesieni sukcesem pykniemy Sroki.
» 24 lutego 2023, 08:52 #332
sztejner: Jopciu,tej Barcelony to już nie dodawaj :P
» 24 lutego 2023, 09:00 #331
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 07:58

My awansik a Ronaldo w Al-Nassr xd
» 24 lutego 2023, 07:58 #330
Piwal: Niby ta tyle że on w godzinę zarobi więcej niż Ty w rok XD
» 24 lutego 2023, 08:10 #329
sztejner: i co w związku z tym ??
Porównujemy moją(naszą) pensję do jego ?
Czy porównujemy wyeliminowanie Barcelony do Ligi Arabskiej ?
» 24 lutego 2023, 08:24 #328
IntruZ9: Piwal jest za płytki aby to zrozumieć
» 24 lutego 2023, 08:30 #327
izbinho: Piwal ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że sztajner jest bardziej szczęśliwym człowiekiem niż Ronaldo. Jak masz dużo hajsu to masz też dużo problemów. Taki Ronaldo nie może za przeproszeniem podłubać w nosie w miejscu publicznym - będzie się męczył z kozą aż wejdzie w miejsce bez paparazzi.
» 24 lutego 2023, 08:48 #326
Piwal: porównujemy to że Ty z niego szydzisz zza ekranu ze gra w Al-Nassr a jemu wcale tam nie jest źle i ma sie duzo lepiej niż Ty z swoimi mądrościami. On w karierze wygrał już wystarczająco duzo i wystarczy powiedzieć ze wygrał wiecej niż United za jego życia dlatego wątpie by ubolewał nad tym że nie awansował z nami do kolejnej fazy LE. Tobie tez nie musi niczego udowadniać za to Ty przez reszte życia nie zarobisz tyle ile on dostanie za sezon gry w klubie który tak często wyśmiewasz. W wieku 38 lat pojscie za pieniędzmi to nie jest wstyd, wielu pilkarzy w tym wieku juz dawno zakonczylo kariere.

izbinho - masz racje ale jesli ktoś patrzy na życie przez pryzmat dłubania sobie w nosie to gratuluje życiowych ambicji :)

Intruz dobrze ze Ty jestes głęboki, na pewno koledzy doceniają :D
» 24 lutego 2023, 09:58 #325
izbinho: PIWAL - nadal nic nie zrozumiałeś. Ale być może rozumienie świata dla Ciebie jest bardzo prostolinijne a świat taki nie jest. Dlatego nie podejmę z Tobą dalszej konwersacji bo znizysz mnie do swojego poziomu i pokonasz doświadczeniem.
» 24 lutego 2023, 10:18 #324
KalinkaRIP: "On w karierze wygrał już wystarczająco duzo i wystarczy powiedzieć ze wygrał wiecej niż United za jego życia dlatego wątpie by ubolewał nad tym że nie awansował z nami do kolejnej fazy LE."

I czy to nie jest juz dowód że typ z kibicowaniem United nie ma nic wspólnego stawiając pojedynczego grajka ponad klub? Zaraz się będzie głupio bronił że tylko statystyka i fakt, ale chłopie każda twoja wypowiedź w ostatnich miesiącach dotycząca Ronaldo jest przesycona wywyższaniem tej panienki i umniejszaniem United. Btw jak tam Rashford? Teraz moze wiatr zawieje w kierunku połamanego Martiala który nie a jak robić liczb?
» 24 lutego 2023, 10:43 #323
Piwal: izbinho, ale co Ty chciales mi mądrego powiedziec ? Ze Cristiano jest nieszczęśliwy bo jest osobą medialną i ze jego problemem jest to że nie ma prywatności ? To co piszesz wygląda jak śpiewki aktoreczek typu Wieniawa czy inne które koszą kase z tego że są rozpoznawalne i żalą się że są rozpoznawalne. Chętnie zamnieniłbym się zarówno z nimi jak i Cristiano bo jakos nie czuje potrzeby dłubania w nosie zwłaszcza w miejscu publicznym.

Na ten moment to sztajner wygląda na bardziej nieszczęsliwego bo musi sie dowartościować szydząc z innych. Jakoś nie widzialem zeby Ronaldo docinał komukolwiek z United gdy nam nie szło gdy on siedział na ławce lub po jego odejściu.

KalinkaRIP Ty nadal tutaj? Jeszcze Cie stąd nie odpalili ? Nigdzie nie umiejszałem United a to że w przeciwieństwie do Ciebie potrafie docenić osiągnięcia i klase innych nie oznacza że stawiam ich ponad klub. Ilość osiągnięć Ronaldo to fakt, gość jest na szczycie od 2 dekad i kilka slabszych miesięcy u schyłku jego kariery tego nie zmienia. Tobie trudno jest to przyznac i będziesz sie teraz chełpił formą Rashforda z ostatnich 2-3 miesięcy mimo że chłopak przez większośc kariery grał poniżej oczekiwań.

Żeby było jasne, mnie tez cieszy ze w końcu znalazł sie trener który wydobywa z Marcusa to co najlepsze i miewam czasem ochote napisac tutaj ze myliłem sie co do niego ale wtedy przypominam sobie że to co prezentuje trwa dopiero 2-3 miesiące i zbiega sie w czasie z negocjacjami kontraktowymi. Jeśli jednak taka forma utrzyma sie na dluzej to nie bede mial problemu napisac że Marcus to topowy zawodnik i dobrze ze tu jest.
» 24 lutego 2023, 12:00 #322
sztejner: Piwal
Tych Twoich wypocin się czytać nie da.
» 24 lutego 2023, 12:03 #321
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 12:26

Ludzi Twojego formatu którzy przy każdej mozliwej okazji wracają do tematu Ronaldo myśląc że portugalczyk za nami płacze też sie nie da czytać. Zachowujesz sie jak laska którą rzucił facet a ona zrobila sobie piersi i chodzi wystrojona po mieście rozpowiadając wszystkim "byłam dla niego za dobra" :)

Dodam jeszcze ze w ostatnich latach zawodnicy/trenerzy ktorzy od nas uciekli osiągnęli znacznie wieksze sukcesy niż nasz awans w LE wiec moze warto pokazać troche klasy i powstrzymać się od tego typu szpilek.
Mourinho i Mkhitarian - liga konferencji z Romą
Lukaku i Young - mistrzostwo Włoch z Interem
Di Maria i Herrera w PSG długo by wymieniac
Ibra - mistrzostwo Włoch z Milanem
Mata - jest na dobrej drodze do zdobycia w tym roku mistrzostwa Turcji
» 24 lutego 2023, 12:20 #320
CarbonInC: Zwycięstwo cieszy! brawo diabły! A teraz wracamy do PL bo ta Liga Europy to zaden prestiz :)
» 24 lutego 2023, 07:57 #319
Milo: Żaden prestiż? Przecież graja tu naprawdę mocne ekipy
» 24 lutego 2023, 08:57 #318
Klierek7: Jak ja uwielbiam naszego trenera typ doskonale wie co robi, nie panikuje spokojnie podchodzi do meczu zmienia zasoby w odpowiednim czasie. Każdy gra na maxa, człowiek wie, że jak Ten Hag chce kupić zawodnika to będzie mu potrzebny jak puzelek w układance.
» 24 lutego 2023, 07:56 #317
misieq96: W końcu ktoś taki nam się trafił. Niedługo minie chyba równe 10 lat od odejścia Sir Alexa. Mam wrażenie, że odkąd jest u nas ten Haag to ten klub zmienia i rozwija się z każdym dniem.
» 24 lutego 2023, 08:00 #316
Grolshek: Akurat w tym meczu przeszarżował pierwszą połowę. Po co zmieniać coś co działa czyli Weg na 10, Rash na 9, Sancho lewe Bruno prawe?? Weghorst ma za zadanie zabiegać obrońców/defensywnych pomocników ile się da, potem wchodzą Garnacho/Antony i mają looz.
» 24 lutego 2023, 10:30 #315
kazak8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 07:51

Well done Man United! Tyle lat czekałem na zwycięstwo z Barceloną. Po 10 latach upokorzeń i posuchy może to jest TEN sezon?...
» 24 lutego 2023, 07:49 #314
Pady: Antony facet który umi strzelić, Garnacho facet który umi dryblowac, oby Sancho był bardziej kompletny. Najlepiej jakby Martial wyzdrowiał chciałbym go zobaczyć jak się z Rashfordem wymieniają pozycjami w takiej formie.
» 24 lutego 2023, 07:48 #313
is200second: Wkoncu zagraliśmy z Barca jak równy z równym. Widać, że skończyła się tam era Messiego. Tyle w temacie.
» 24 lutego 2023, 07:42 #312
yellox20: Takie wieczory to ja lubię
» 24 lutego 2023, 07:38 #311
Pyra: Co do karnych to ja podchodzę już do tego z zimną głową. Raz nie zagwizda za oczywistego faulu, raz zagwizda tak jak wczoraj. Trudno, trzeba brać się do roboty i odrabiać straty.
» 24 lutego 2023, 07:36 #310
misieq96: Ostatnio nasi piłkarze dbają o to, żebyśmy mieli emocje do samego końca :D. Najważniejsze, że udało nam się wygrać, mega się ucieszyłem z awansu. Chociaż po pierwszej połowie miałem mieszane odczucia i jeszcze ta stracona bramka po karnym.. Na szczęście nasz Erik potrafi szybko reagować na następujące wydarzenia na boisku. Znów mieliśmy mecz dwóch połów. W drugiej to była zupełnie inna drużyna, kompletnie została odmieniona. W końcu zaczęliśmy coś grać z przodu i stwarzać sobie jakieś akcje. Podobał mi się wczoraj Garnacho bardzo na skrzydle, włączał się w pojedynki, walczył, zagrał dobrze. Fred co ostatnio potrafi zagrać to nie mam słów, naprawdę wczoraj znów stał się ważnym punktem naszej drużyny w tym zwycięstwie.

Można powiedzieć, że to lewa noga Antonyego wygrała nam ten mecz :D. Coś tak czułem, że może bramka wpaść właśnie po jego strzale lewą nogą. Pięknie rozprawiliśmy się Barcą, cieszę się z tego bardzo, że udało nam się tą złą passę z nimi przełamać i awansować dalej. Old Trafford to jednak twierdza :) .
» 24 lutego 2023, 07:35 #309
Seszele: Halo, Batigol, aż tak źle jest?
» 24 lutego 2023, 07:28 #308
Bylak: Zawsze z rana jak jade do roboty to słucham rmf maxx. Zawsze jak lewy strzeli i barca wygra to potrafia o tym pitolić przez cały dzień. Dzisiaj, ani słówka o zwycięstwie wielkiego United. Ha tfu.
» 24 lutego 2023, 07:14 #307
KalinkaRIP: Dlatego jeszcze bardziej nie lubię barcelonki a trochę mniej już bayern
» 24 lutego 2023, 07:23 #306
IronMan2000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 06:40

Wiadomo co z rashym?
» 24 lutego 2023, 06:40 #305
brazylianwisnia: On raczej zszedł z powodów taktycznych. Nie sądze by miał uraz.
» 24 lutego 2023, 07:44 #304
atos1987: Po pierwszej połowie byłem sceptycznie nastawiony. Widać było że brakuje nam prawego skrzydła oraz typowego napastnika i kogoś w środku kreującego podania. Zmiany w przerwie tylko to potwierdziły.
Fajnie że się udało ale nie ma co popadać w samozachwyt bo to jest piłka, nawet jak już nie ma tam papierowo silniejszego rywala od barcelony, to i tak nie możemy uznać że puchar jest już nasz.
» 24 lutego 2023, 06:16 #303
brazylianwisnia: Przecież jest Arsenal który jest mocniejszy od Barcy. W pierwszej połowie problem był z mentalnością po stracie bramki. Byliśmy za wolni, za mało agresywni.
» 24 lutego 2023, 07:46 #302
M4S73R: Ostatnie 18 meczów Manchesteru United na Old Trafford:

WDWWW

Bramki strzelone: 41
Bramki stracone: 9
Czyste konta: 11

Twierdza.
» 24 lutego 2023, 06:15 #301
q4444: Jako wyznawca Manchesteru United z bardzo długim stażem, mogę jednoznacznie stwierdzić, że rodzi się na naszych oczach coś wyjątkowego. Takiej energii nie było od czasów Fergusona - i to z najlepszych okresów Stary chłop a mam łzy w oczach .
» 24 lutego 2023, 06:12 #300
brazylianwisnia: Czekam z fanfarami do zmiany właściciela bo jak się nie dogadają z ETH to tyle będzie z tego projektu.
» 24 lutego 2023, 07:46 #299
RomeluKaleku: Dopiero dziś zorientowałem się, że Casemiro obchodzi urodziny dzień przede mną. On świętował swoje urodziny na Old Trafford bijąc w międzyczasie Barcelonę, czym wraz z chłopakami sprawili mi najlepszy prezent urodzinowy, jaki mogłem sobie wymarzyć... Choć przed nami jeszcze długa droga, to poczułem coś niezwykłego. Pokonanie czołowej w tym momencie hiszpańskiej drużyny, która notabene odgryźć potrafiła się jedynie za pomocą (sędziego?) miękkiego karnego, było w moich oczach czymś wyjątkowym, prawdziwym kamieniem milowym. Teraz czas na klamerkę spinającą dotychczasowy wysiłek i pracę, uhonorowanie początku kapitalnych rzeczy, które dzieją się we właściwej części Manchesteru - pierwszy puchar!
» 24 lutego 2023, 05:56 #298
essaEdek: Wszystkiego najlepszego! Ja mam pomiędzy czwartkowym wyeliminowaniem Barcy z LE i finałem w niedzielę, mianowicie jutro! Aby to był dobry tydzień!
» 24 lutego 2023, 10:34 #297
Sorata: No to najlepszego dla Was obu Panowie, winszuję! :)
» 24 lutego 2023, 11:35 #296
Hoccu: A kto to zameldował się w 1/8 Ligi Europy? :D

Dzień dobry diabełki! to co, dzisiaj szachtar i widzimy się w Warszawie na meczu?;D
» 24 lutego 2023, 05:10 #295
PastaDoCiasta: Nie możemy wylosować Szachtaru, trzeba liczyć, że wylosują kogoś słabego i spotkamy ich w ćwierćfinale
» 24 lutego 2023, 07:16 #294
marcino186: Ja tak sobie oglądałem jeszcze kilka razy tego karnego i według mnie większość sędziów nie podyktowała by jedenastki.
» 24 lutego 2023, 04:18 #293
brazylianwisnia: Mało tego, ten sam sędzia nie podyktowalby karnego dla nas.
» 24 lutego 2023, 07:48 #292
Stanior: Temu smiesznemu klubikowi wyszło to co od zawsze mieli opanowane do perfekcji czyli naciąganie sędziów. Dobrze, że trójka Casemiro Varane Martinez odcinali ich już przed polem karnym bo by na pewno próbowali się kłaść. Oni są już tak bezczelni, że robią aż zdziwione oczy, że ktoś im z rękawa nie chce fauli gwizdać. Szkoda, że Robercik się uczy też takiego dziadostwa...
» 24 lutego 2023, 01:39 #291
essaEdek: Ich kibice się cieszą, że odpadli, dla nich to WSTYD GRAĆ W LE. :)
» 24 lutego 2023, 01:51 #290
essaEdek: casemiro: I had a wonderful birthday!! Thanks to my family!! Thanks Old Trafford and @manchesterunited!! And thank you for all the birthday wishes!!
» 24 lutego 2023, 01:37 #289
sasu: Garnacho na ig: Większa drużyna przechodzi dalej

;)
» 24 lutego 2023, 01:29 #288
Seba0619: Ojj Rashy wstawił na Instagrama zdjęcie jak schodzi z opuszczoną głowa z boiska i dodał emotke z bandażem. Oby bez jakiegoś urazu bo jest w dużym gazie
» 24 lutego 2023, 01:05 #287
Muzyk07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 01:27

no zobaczymy
» 24 lutego 2023, 01:26 #286
essaEdek: Chyba jest git, bo też dodał post na IG gdzie napisał: What a night for the team! Next stop Wembley.
» 24 lutego 2023, 01:37 #285
RedButcher: Zabawny moment jak była zadyma, to taki jeden gagatek stał sobie obok ;) Pomijając całą kuriozalność tamtej czerwonej, to jak widać Kazek uczy się na "błędach" :)

A co do meczu, super wynik. Kolejna, tym razem całkiem spora cegła dołożona do odbudowy mentalności tego klubu. Nieważnie z kim, nieważne gdzie, trzeba wygrać i ch*j :)
» 24 lutego 2023, 01:03 #284
devilek777: Wraca Antony, więc podstawowa ofensywa będzie wyglądała pewnie tak:

Sancho/Garnacho - Rash - Antony

Niestety Weghorst ze swoim mitycznym pressingiem nie daje nam nic.
» 24 lutego 2023, 01:02 #283
essaEdek: Raczej Rashford - Wout - Antony. Wout na tle słabszych rywali w lidze wywiązuje się z zadań Erika doskonale. No ale takiemu jak ty nic nie przetłumaczysz, wie lepiej, co widać po ostatnich komentarzach, na 10 ostatnich to 50% hejt na Wouta. Słaby troll, jeszcze głupszy kibic.
» 24 lutego 2023, 01:42 #282
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 01:52

Nie wiem kto jest głupi. Ja czy ktoś kto uważa, że Wout swoim pressingiem i truchtaniem od zawodnika do zawodnika dał cokolwiek drużynie. Poza tym dajesz Wouta na 9, gdzie jest jeszcze gorszy niż w pomocy. Kto tu jest trollem?
» 24 lutego 2023, 01:50 #281
essaEdek: Włącz czasem mecz, na trzeźwo i wtedy oceń. Jeżeli uważasz, że Wout nic nie daje swoim truchtaniem (XD) to raczej nie ma wątpliwości kto tu nie ma pojęcia o piłce i jest marnym trollem, bez obioru.
» 24 lutego 2023, 01:52 #280
devilek777: Proszę podać przykład gdzie "harowanie" Wouta dało nam korzyść.
» 24 lutego 2023, 01:53 #279
IntruZ9: Dev(B)ilek jesteś za krótki aby to zrozumieć, odpuść myślelenie analizowanie,podejście i role wouta w zespole


Po co ma cię to boleć
» 24 lutego 2023, 04:09 #278
marcino186: Na słabsze drużyny fakt wout nie wyglądał zle nawet mi się podobał ale w tym meczu nie było go . Bardzo dobrze ze został zmieniony.
» 24 lutego 2023, 04:15 #277
brazylianwisnia: Rashford musi grać na LS a dopiero potem ustawianie reszty ofensywy.
» 24 lutego 2023, 07:49 #276
devilek777: Śmiejesz się ze swojej drużyny taki głupi jesteś, ale tego nie zrozumiesz xd
Intruz totalny
» 24 lutego 2023, 12:25 #275
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2023 00:53

m.youtube.com/watch?v=GfJGV3wQfco

Jest moc i łezka się w oku kręci. Kocham ten klub!

Antony dostał mocy, widać to, zniszcz system blondasie ;)
» 24 lutego 2023, 00:50 #274
Kilerek7: Fred przy Casemiro gra super, nie czuć braku Eriksena, jak ten wróci i kupimy np Bellinghama, to będzie ścisk, to samo w ataku.
» 24 lutego 2023, 00:48 #273
devilek777: W ataku to akurat cały czas brakuje napastnika.
» 24 lutego 2023, 00:58 #272
swees: A jak pisałem o tym kiedy przychodził Casemiro, że będzie z tego coś dobrego to mnie zjadano i mówiono żebym zszedł na ziemię ;p
» 24 lutego 2023, 01:49 #271
nysa94: Jest dobrze, idziemy na przód ! ;)
» 24 lutego 2023, 00:41 #270
PastaDoCiasta: Wygraną 4:0 z Liverpoolem na tournee EtH zapoczątkował powrót United na szczyt i upadek Liverpoolu
» 24 lutego 2023, 00:34 #269
Celt15: Var to się nadaje do tarcia chrzanu ze swoimi stop klatkami pomijającymi dynamikę gry.
» 24 lutego 2023, 08:16 #268
qbsonUTD: Trochę już jestem cyknięty i dodaje komentarze, ale to nic, cieszę się że zaznałem ponownie takich czasów, gdzie przegrywamy 0:1 z Barceloną czy kimkolwiek a ja nadal jestem spokojny, bo wiem, że chłopaki zaraz zareagują i mogą wygrać ten mecz. Dziś nie miałem żadnego stresa po pierwszej połowie, byłem tylko wkurzony na kalosza za tego karnego a co do samego wyniku nie miałem zwątpienia. Fajne uczucie, jeszcze niedawno było to nie do pomyślenia. Dzięki Łysy, że to ogarnąłeś, poprawiłeś humory i psyche milionom fanów.
» 24 lutego 2023, 00:28 #267
Furio: Teraz liczy się tylko Carabao. Trzeba to koniecznie wygrać by przypieczętować obecną formę MU, a potem iść dalej krok po kroku.
» 23 lutego 2023, 23:57 #266
Oficer: Ciekawe na ile nam starczy sił. Bruno zalicza kolejne 90 minut i w tejże minucie ciśnie sprintem za obrońcą barsy. Szacun. Oby sie obyło bez kontuzji w naszym zespole, intensywność tego sezonu jest na prawde sporym obciążeniem dla naszych piłkarzy.
» 24 lutego 2023, 00:01 #265
DjTED: Bruno kiedys powiedzial, ze za dzieciaka gral po 8 / 10 h dziennie w pilke. Dodal, ze dla niego granie co 3 dni to jest nic
» 24 lutego 2023, 00:15 #264
essaEdek: Dla niego może i nic, ale organizm w końcu może się zbuntować.
» 24 lutego 2023, 01:43 #263
kckMU: Fred centralnie pozamiatał Barcelonę. No uśmiech mi z mordy nie zejdzie.
» 23 lutego 2023, 23:56 #262
WiecieLepiej: Fenomenalny w pierwszej połowie
» 24 lutego 2023, 00:15 #261
essaEdek: I trzymamy kciuki za losowanie i Donieck.
» 23 lutego 2023, 23:54 #260
Halbrand: Manchester United jest GIGACHADEM i potrzebuje najsilniejszych rywali.
» 24 lutego 2023, 00:26 #259
atotrikos: Nadal grają w Polsce? A jeśli?
» 24 lutego 2023, 00:53 #258
essaEdek: Niestety, nie ma opcji aby na nich trafić.
» 24 lutego 2023, 01:53 #257
Reinkarnator: Odnośnie Frenkiego. Fajny chłopak z niego. Tylko nie chce tu grać. A Sabitzer i Fred chcą. Nie ma tematu. Napastnika trzeba kupić.
» 23 lutego 2023, 23:52 #256
Kilerek7: De Jong naprawdę wygląda kozacko i gdyby grał u nas to byłby świetny, ale Eriksen wcale wiele nie odstaje, a jeśli pozyskamy Bellinghama, to pomoc może być na kilka sezonów piękna.
» 23 lutego 2023, 23:54 #255
Reinkarnator: Harry Kane. Tyle ode mnie.
» 24 lutego 2023, 00:03 #254
Kicek999: Ja uwazam le
Erkisen lepszy a nie tylko nie odstaje
» 24 lutego 2023, 06:47 #253
Active07: Oglądam każdy mecz Manchesteru United (jeśli mogę) i powiem Wam szczerze, że dawno nie doświadczyłem takich emocji. Może to dlatego, że nienawidzę barcelony (półfinał LM 2009) tak samo jak City i Liverpool'u. Moja ekspresja po golu Antonego była tak wielka, że rozwaliłem sobie rękę (mój tiktok perwazzz_up07). Moja żona nie rozumie i chyba nigdy nie zrozumie mojej miłości do tego klubu i jego historii. Dziś chyba nie zasnę! GGMU!!
» 23 lutego 2023, 23:48 #252
WiecieLepiej: Najważniejszy twój tik tok.
Przykre czasy.
» 23 lutego 2023, 23:55 #251
DjTED: Glory Glory "MAN" United, nie "MEN" fanie
» 24 lutego 2023, 00:20 #250
Kilerek7: Z Weghorstem taktyka jest prosta, on miał się cofać i wybijać z rytmu piłkarzy Barcy, to wychodziło na Camp Nou, ale kosztem wolnego grania, na szczęście nasz menago potrafi przestawić to i owo. Weghorst dodaje dużo różnych rzeczy, dużo biega, potrafi się zastawić, nie jest łatwo walczyć z takim kolosem, dobry na podmęczenie rywala.
» 23 lutego 2023, 23:43 #249
WiecieLepiej: Robi dużo dobrego, ale też blokuje tą drużynę bo jest po prostu zbyt wolny, ostatnio dobitnie pokazał że nie jest lisem pola karnego.
Mam nadzieje ze sie myle ale na chwilę obecną słabo to wygląda.
NIe ma szans że Ten Hag wykupi go po sezonie.
» 24 lutego 2023, 00:13 #248
VoE: Dziś po pierwszej połowie postawiłem na zwyciestwo United. Wracają stare dobre czasy, kiedy masz poczucie, że United z każdej potyczki wyjdzie zwycięsko. Wspaniała drużyna się tworzy, można powiedzieć wreszcie po 10 latach mielizny w końcu wyglądamy jak dobra kapela. Nawet za czasów wicemistrzostwa Mourinho, zdobycia Pucharu Anglii przez Luja, czy dobrego początku Solszy nie wyglądało to jaik konsekwentnie nakreślony plan.

W końcu mamy trenera do nowoczesnego futbolu z mocnym charakterem, mam nadzieje, że ETH zostanie tu na długie lata i będzie kontynuował dziedzictwo Sir Alexa Fergusona.
» 23 lutego 2023, 23:43 #247
qbsonUTD: Pasiłoby Szachtar wylosować :)
» 23 lutego 2023, 23:42 #246
essaEdek: I wizyta w Warszawie. :)
» 23 lutego 2023, 23:43 #245
Fido: Pasowało by wtedy bilety koniecznie ogarnąć.
» 23 lutego 2023, 23:45 #244
qbsonUTD: Na Real się dało to i na United się uda. Tylko czy ten Szachtar awansuje? :p
» 23 lutego 2023, 23:46 #243
Abstrahujacy: Szachtar nie wygrał swojej grupy, więc grał dziś aż w karnych baraże. Oznacza to, że nie możemy na nich trafić bezpośrednio w 1/8 a najwcześniej dopiero w ćwierćfinale.
» 23 lutego 2023, 23:53 #242
Freddie: Wszystko fajnie ale jednak... Sancho pikuje w dol. Nie daje za duzo.
» 23 lutego 2023, 23:42 #241
essaEdek: Słaby mecz w jego wykonaniu, ale imo kombinowanie z nim na rozegraniu to słaby pomysł, tak samo jak z Rashfordem na prawym. Sancho musi grać na skrzydle.
» 23 lutego 2023, 23:44 #240
Reinkarnator: Z Leicester dał jak wszedł. Rashford dziś nie zagrał dobrze. Też pik?
» 23 lutego 2023, 23:44 #239
brazylianwisnia: To bardziej wina podciętych skrzydeł całej drużyny.
» 23 lutego 2023, 23:53 #238
AUDIoooo: Jest moc! Jutro losowanie, ciekawe kogo dostaniemy. Zresztą nie ważne, na przód!
» 23 lutego 2023, 23:40 #237
Reinkarnator: Arsenal bym chciał
» 23 lutego 2023, 23:42 #236
Fido: Tylko Hiszpanie bardziej wymagający, chociaż dziś pokonaliśmy wsumie przyszłego mistrza La Liga.
» 23 lutego 2023, 23:44 #235
Fido: Arsenal nie jest brany pod uwagę
» 23 lutego 2023, 23:46 #234
AUDIoooo: Nie możemy wylosować Arsenalu
» 24 lutego 2023, 00:25 #233
AUDIoooo: Arsenal może wylosować tylko kogoś kto wyszedł z baraży, ale nie nas czyt Angielską drużynę.
» 24 lutego 2023, 03:57 #232
Karil5144: Równy mecz który mógł się potoczyć różnie, ale United pokonało Barcę i jest w 1/8.
» 23 lutego 2023, 23:38 #231
Mikuuus: Ciężko będzie dziś zasnąć United ❤
» 23 lutego 2023, 23:36 #230
DjTED: Antony bramka przeciwko City, Arsenalowi i Barcelonie
» 23 lutego 2023, 23:34 #229
saezuri: Brawo Fred, brawo Antony i brawo linia obrony za dzisiaj. Ładnie odżyliśmy w drugiej połowie, widać że łysy potrafi zrobić znakomitą robotę także w team-talku w przerwie
» 23 lutego 2023, 23:33 #228
WiecieLepiej: Ten Hag jest świetnym trenerem ale ewidentnie pomylił się z ustawieniem i składem na 1 połowę.
Rash ma 9 a Weghorst za plecami , fatalny Fred w pierwszej połowie i ogólny bajzel.
» 23 lutego 2023, 23:41 #227
WiecieLepiej: Rasha i Sancho nie było w pierwszej połowie.
» 23 lutego 2023, 23:50 #226
brazylianwisnia: Gdyby nie ten karny to do przerwy byśmy prowadzili.
» 23 lutego 2023, 23:54 #225
PiesekLeszek: I gdzie tu miejsce dla piłkarza pokroju H. Maguire.
Lingarda na szczęście już nie ma.
» 23 lutego 2023, 23:32 #224
vanantgaal: Na trybunach się odnalazł
» 23 lutego 2023, 23:43 #223
Anhel: Twarowski w następnym programie:

100 mln euro za Antonego to byla promocja
» 23 lutego 2023, 23:31 #222
WiecieLepiej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:51

Trochę chłodnej głowy, bramkę strzelił ale ciągle ma problem żeby gładko minąć obrońcę czy dwóch.
Ma umiejętności i każdy to wie, ale nie gra na tym poziomie o którym piszesz.
Jednak p. Twarowski widzi więcej od ciebie.
» 23 lutego 2023, 23:47 #221
Premislaus: Brawo Diabełki! Nie oglądałem pierwszej połowy (praca), ale widzialem drugą i było to piękne, jedziemy dalej aż do końca :)
» 23 lutego 2023, 23:30 #220
ryudo3: To lepiej dla Ciebie. Pierwsze połowa to dramat i żenada...
» 23 lutego 2023, 23:33 #219
Premislaus: Ja mam coś takiego, że jak nie widzę jak oni grają to denerwuje się jeszcze bardziej :) wolę widziec ich gre nawet jak nie graja dobrze
» 23 lutego 2023, 23:35 #218
Fido: Pierwszej połowy w ogóle nie masz co żałować. Kaplica była, sędzia dramat trochę wypaczył wynik i bali się grać, bo zaraz faul... Gra się nie kleiła.
» 23 lutego 2023, 23:49 #217
GS8GS: Nie pamiętam kiedy ten stadion tak żył. Aż wracają wspomienia. Szacunek dla zawodników za zachowanie po meczu. Myślę że na nestępny mecz wyjdą mega zbudowani i przejadą cię po Newcasstle
» 23 lutego 2023, 23:28 #216
Rashy10: Co zrobili po meczu?
» 23 lutego 2023, 23:32 #215
pbskarpy: A oglądałeś jakieś mecze za Olegunara czy zacząłeś oglądać od tego sezonu?
» 23 lutego 2023, 23:34 #214
GS8GS: oglądałem jeszcze za czasów jak Barcelona nas robiła. Po prostu podobało mi się to jak ten zespół się zbudował tym meczem. Nawet Garnacho wchodząc z ławki wypracował kilka akcji, jak rywale podczas całego meczu. Chłopak ma jaja i nie bał się wchodzić pomiędzy Kunde, Busquetsa i ALonso.
» 24 lutego 2023, 07:22 #213
cezgal: Robertowi W wywiadzie głos się trzęsie. Szkoda chłopa, mógł pare lat temu iść do Realu.
» 23 lutego 2023, 23:26 #212
cezgal: Chłop rozemocjonowany. Pierwsza polowe po golu kontrolowali, ale w drugiej przypominali bardziej Crystal Palace
» 23 lutego 2023, 23:29 #211
Rashy10: Ja mam wrażenie że on często tak brzmi w wywiadach
» 23 lutego 2023, 23:30 #210
Fido: Z tą 1-szą połową miał rację.
» 23 lutego 2023, 23:32 #209
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:38

Powiedział że kontrolowali pierwszą połowę i błędem było że nie poszli po kolejne gole, aferzysto
» 23 lutego 2023, 23:36 #208
MajloSSJ: Miał propozycje żeby do nas dołączyć. Wybrał farse. Troche szkoda.
» 23 lutego 2023, 23:37 #207
karassas: JahKowalski jakie kontrolowali? Dostali karnego z kapelusza i to by było na tyle. W pierwszej połowie graliśmy zbyt chaotycznie i stąd nie tworzyliśmy zagrożenia, tam nie było żadnej kontroli ze strony Barcelony
» 23 lutego 2023, 23:58 #206
Amad: Może się nie znam ale ja tam wiem czemu EtH się uparł na tego Frankiego de Jonga. Pomoc de Jong - Casemiro - Bruno to by była miazga. Erikssen jest klasowym grajkiem ale z wiekiem stracił sporo na mobilności i mam wrażenie, że nie daje tyle ile mógłby dać ktoś inny na jego pozycji.
» 23 lutego 2023, 23:25 #205
qbsonUTD: Zgodzę się z Tobą. Nie byłem przekonany co do tego de Jonga ale kiedy bym Barcy nie oglądał to zawsze prowadzi grę Barcy, wychodzi z trudnych sytuacji, nie traci chłodnej głowy, pasowałaby do układanki.
» 23 lutego 2023, 23:32 #204
ryudo3: Gość grał nam na nosie w poprzednim i w tym meczu. Umie przyspieszyć, zwolnić kiedy trzeba. Układa grę Barcy. Razem z Gavim i Pedrim musi to ładnie hulać. Nie bez powodu tyle zachodu było żeby go wyciągnąć do nas
» 23 lutego 2023, 23:35 #203
Amad: Otóż to. Gość ma cechy, które byłyby idealnym uzupełnieniem Casemiro i Bruno. Do tego jest dobry zarówno w defensywie jak i w ofensywie.
» 23 lutego 2023, 23:46 #202
DiegoMUFC: Zgadzam się, wcześniej chłopa w sumie nie znałem, nie mam czasu oglądać innych meczy poza United, ale w tych dwóch meczach gość mi się bardzo podobał, opanowany, czuć, że wie co robi.
» 24 lutego 2023, 00:13 #201
padre: Czy to jest tak, że my jako kibice United mamy w genach lekką sympatię do Realu, czy po prostu Barcelona to aż tak wkurzający zespół? W każdym ważnym meczu wałki i aktorstwo, nie cierpię ich

A i pytanie do tych co mają lepsze oczy- co to tam wystawało z kieszeni Lidsandro przez cały mecz? :p
» 23 lutego 2023, 23:25 #200
vanantgaal: Barcelona to aż tak wkurzający zespół
» 23 lutego 2023, 23:28 #199
Luke88: barcelona to taki lukaku wsród klubów
» 23 lutego 2023, 23:30 #198
karassas: Nic nie wystawało. Zbyt głęboko schował
» 23 lutego 2023, 23:30 #197
KalinkaRIP: Nie cierpiałem obu tak samo, ale po transferze robercika i masowym medialnym spuszczaniu nad tym klubikiem (barca), cała niechęć do Realu znikła u mnie jak za pstryknięciem palca.
» 23 lutego 2023, 23:31 #196
Andros: Ja tam widziałem Lewandowskiego, ale tylko jak wychodził na karnego, potem sam znowu wszedl
» 23 lutego 2023, 23:33 #195
essaEdek: Powinniśmy mieć sympatię do Realu. Gdyby nie oni to możliwe, że United by dziś nie było tu gdzie jest. Pomogli nam się odbudować po katastrofie w Monachium.
» 23 lutego 2023, 23:36 #194
ryudo3: Luke88: Uśmiałem się :D Kulaku uratował wczoraj Inter także każda potwora znajdzie amatora
» 23 lutego 2023, 23:38 #193
JahKowalski: Po Monachium to Real najbardziej nam pomógł stanąć na nogi
» 23 lutego 2023, 23:43 #192
DiegoMUFC: Ja w sumie lubię Real, konkretny klub, z wielkimi osiągnięciami. Nawet jak są w dołku to potrafią wygrać LM i to walką a nie przepychaniem przez sędziów jak Farsa. Poza tym patrząc na ich stadion, hymn, te białe stroje Jest w nich coś majestatycznego, w końcu Królewscy ;)
» 24 lutego 2023, 00:18 #191
Reinkarnator: Dziękuję. Jutro do pracy pójdę z podniesioną głową. Barceloniarze będą pochowani po pokojach. A tacy pewni siebie byli jakiś czas temu.
» 23 lutego 2023, 23:23 #190
ryudo3: Wszyscy teraz pochowani w kieszeniach Varana i Martineza :D
» 23 lutego 2023, 23:40 #189
kante774: Wyeliminowanie Barcelony zawsze smakuje tak samo, jaka lata temu po golu Scholesa - wybornie. Dwie diametralnie różne połowy i mimo wszystko moim zdaniem wcale niewybitnego meczu w naszym sprawiamy, że Barcelona odpada z pucharów szybciej niż Lech.

Pierwsza połowa irytująca. Na pierwszym planie u nas Bruno za idiotyczny faul, zmarnowanie sytuacji i ogólne granie piachu. Bardziej od niego irytujący byli tylko sędzia widzący dziwne faule i komentator (nie Pełka, tylko ten drugi) - bardzo dyskretny sympatyk przeciwników. Do tego mnóstwo nieodkładności (De Gea, Casemiro, Fred), drętwy środek, Barcelona zgarniająca drugi piłki hurtowo w efekcie czego wyglądaliśmy gorzej długimi momentami. Nie dawaliśmy rady z ich pressingiem. No i Weghorst - on jest na tę chwilę za słaby. Fakt, dobrze mieć taką wieże z przodu, ale on nie daje nic. Najlepszy w tej połowie i całym meczu u nas - Lisandro, ciekawe, czy już pozwolił wyjść Lewemu z kieszeni .

Druga połowa jak to w tym sezonie często bywa odpaliliśmy i Barcelona sztycha nie zrobiła. O dziwo dużo dawały długie piłki - czasami proste środki wystarczają. Generalnie duzo więcej agresji, dokładności no i przede wszystkim zmiana ustawienia i celne zmiany (Antony) - to wystarczyło na Barcelone, która w drugiej połowie miała chyba tylko tę setkę z głowy. O dziwo nie błyszczał Rashford. Bruno w drugiej połowie lepiej, miał udział przy bramkach, ale szału nie było, więc bohaterowie bardzo nieoczywiści - Fred i Antony. Trzeci z Brazylii, czyli Casemiro w drugiej połowie trzymał środek. Ogólnie: idealny happy end na wieczór.
» 23 lutego 2023, 23:23 #188
GrzesioE: Takich emocji brakowało,jakby człowiek finał oglądał
» 23 lutego 2023, 23:21 #187
cezgal: Czekamy na niedziele. Trzeba wrzucić pierwsza szklankę do gabloty - a następnie dalej walczyć na wszystkich frontach i może przed wakacjami dorzucić coś jeszcze
» 23 lutego 2023, 23:21 #186
Kilerek7: Nasi walczą do końca i to jest piękne.
» 23 lutego 2023, 23:17 #185
essaEdek: W końcu po straconej bramce człowiek wie, że to dopiero początek spotkania. ;)
» 23 lutego 2023, 23:19 #184
Pochmurny: Praktycznie powtórka meczu z zeszłego tygodnia. Dobre z 10 min, a potem padaka z kontrolą Barcy, a w drugiej nasi ciasną, ale już bez straty bramki. Widać jednak, że Wout mimo pressingu i ciężkiej pracy ma problem aby nadążyć. Bieganie dla biegania to nie tylko wszystko. Doceniam jego wysiłek, ale potrzebny jest dynamiczny zawodnik który potrafi zaskoczyć tym pressingiem.

Martwi mnie jednak trochę ta bierność naszych zawodników niektórych akcjach. Jest szansa zawalczyć o piłkę, wyjść do podania, po prostu wierzyć i nie odpuszczać, a oni stoją i przyglądają się czy docelowo mają szansę na jakąś korzyść... No kurna, a potem zdziwienie, że są spóźnieni czy nie ma zrozumienia. Gra się do końca o każdą piłkę. To samo zadziało się przy naszej drugiej bramce. Kompletna patologia z jednej i drugiej strony. Piłka się odbija i zero fizyczności. Tylko dzięki agresji Bruno udało się coś zrobić.
» 23 lutego 2023, 23:16 #183
cezgal: Cavani świetnie by się obecnie odnalazł pod ETH, szkoda ze go już u nas nie ma
» 23 lutego 2023, 23:22 #182
MajloSSJ: Wkońcu o Junajted gadają
» 23 lutego 2023, 23:16 #181
Reico100: Fred MVP.
» 23 lutego 2023, 23:16 #180
kiler198333: Jest skończyli z Lechem
» 23 lutego 2023, 23:15 #179
Rashy10: Manchester United fans chanting at the end of the game: Frenkie, Frenkie what's the score? reports Samuel Luckhurst
» 23 lutego 2023, 23:15 #178
blanco1987: Mnie jakoś nie zachwyca gra. Może tylko w tych meczach. Nie wiem jak by się tu wpasował. No ale czas pokaże.
» 23 lutego 2023, 23:17 #177
DjTED: Dawać Freiburg. Mam 30 km to se na meczyk pojade
» 23 lutego 2023, 23:13 #176
Normal: Jak to jest, że Fred gra bardzoooo słaby mecz i nagle wychodzi na Barce i gra 11/10
» 23 lutego 2023, 23:12 #175
MajloSSJ: Ten Hag.
» 23 lutego 2023, 23:14 #174
KarbOn: Jak to jest, że Fred zagrał tylko dobrze 2 połowe a ludzie tutaj ze to MOTM. Trzeba cały mecz zagrać na wysokim poziomie a nie tylko 1 połowe.
» 23 lutego 2023, 23:15 #173
Abstrahujacy: Ostatnio nie gra bardzo słabych spotkań... Z Leicester 7.8/10 wg Sofascore. Wszystkie spotkania rozgrywa powyżej średniej oceny w drużynie a najsłabsze spotkanie ostatnich tygodni miał z Arsenalem 22.01 ale wtedy zawiedli prawie wszyscy.
» 23 lutego 2023, 23:17 #172
Pochmurny: KarbOn, tak zgadza się, ale pierwszą połowę wszyscy zagrali tragicznie i nikt się nie ustrzegł błędu, nawet Lisandro. Odpowiedziałem na zawiłość?
» 23 lutego 2023, 23:19 #171
WiecieLepiej: Fred był fatalny w pierwszej połowie.
MOTM to niesmaczny żart.
Nie chce go więcej widzieć w środku pola w meczach na tym poziomie.
Eriksen wracaj!
» 23 lutego 2023, 23:36 #170
sisinho: Fred, Varane i Martinez TOP. Śmiechłem jak kibice Barcelony oczekiwali czerwonej dla Bruno, nie wiem za co.
» 23 lutego 2023, 23:11 #169
dominikMU: Bo są przyzwyczajeni, że rywale dostają kartki za nic;) drugą połowę sędzia już lepiej poprowadził
» 23 lutego 2023, 23:14 #168
sisinho: W drugiej nasi też nauczyli się ze wystarczy wbiec przed rywala by dostac faul. No moze poza Lisą bo on wsadzi głowę w nogi rywala byle piłka nie przeszła :D
» 23 lutego 2023, 23:18 #167
KarbOn: Robercik zawsze w trudnych meczach ginie
» 23 lutego 2023, 23:13 #166
qbsonUTD: Martinez kocham Cię
» 23 lutego 2023, 23:11 #165
rubin: Brazylia Polska 2:1
» 23 lutego 2023, 23:11 #164
kiler198333: Z tych zespołów co przeszły dalej jak myślicie kto nam może najbardziej zagrozić
» 23 lutego 2023, 23:10 #163
Abstrahujacy: Z tych co jeszcze grają to Arsenal. Z tych na których możemy trafić w 1/8 to Betis.
» 23 lutego 2023, 23:12 #162
przemosx: Juve i leverkusen, takie odczucie
» 23 lutego 2023, 23:15 #161
Mikez: Narzekaliśmy, że drugie miejsce w grupie i dodatkowe dwa mecze, a wyszło na dobre. To kolejne z meczów, które scementują tę drużynę. W końcu chce się oglądać United, w końcu zawodnicy będą chcieli tu grać, w końcu rywale znowu boją się, przyjeżdżając na Old Trafford.
» 23 lutego 2023, 23:10 #160
shadow17: Fred, Antony top! ale MOTM Martinez.
» 23 lutego 2023, 23:10 #159
Kilerek7: Oby starczyło im sił na finał z Newcastle, bo dziś kawał serca zostawili.
» 23 lutego 2023, 23:09 #158
qbsonUTD: Mogło być gorzej z dogrywką
» 23 lutego 2023, 23:10 #157
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:13

Oby rashowi nic nie było.
» 23 lutego 2023, 23:12 #156
Edek23: Jako jedyni z Anglii wytrzymujemy grę na wszystkich frontach fizycznie trzeba oddać cesarzowi co cesarskie że boss Ten Hag znakomicie przygotował zespół do tego sezonu pod względem fizycznym i mentalnym
» 23 lutego 2023, 23:09 #155
brazylianwisnia: Kluczowe było chyba jak biegali brakujące kilometry z meczu. Nie sprawdzałem ale ciekawe czy ktoś biegał więcej od nas od tego czasu.
» 23 lutego 2023, 23:13 #154
Reinkarnator: Fred jak ma Casemiro obok siebie jest wielki.
» 23 lutego 2023, 23:08 #153
Fido: Co autor miał na myśli?
» 23 lutego 2023, 23:09 #152
PastaDoCiasta: Ciekawy język, nawet podobny do polskiego
» 23 lutego 2023, 23:09 #151
essaEdek: Ciepły wojak wszedł na grubo
» 23 lutego 2023, 23:09 #150
Rashy10: Zapomniałeś jeszcze dodać że był tam tez taki kolega Paweł i pojechał do domu
» 23 lutego 2023, 23:10 #149
PawcioMoron: Polski język - trudny język
» 23 lutego 2023, 23:11 #148
adisman17: Za ciosem pokażcie to samo z Newcastle. Oby sił nie zabrakło.
» 23 lutego 2023, 23:07 #147
Klimaa: Fred naprawdę dzisiaj super zawody. Pokonanie Barcelony to spory, pozytywny impuls dla drużyny. Nadal gramy na czterech frontach. Mam nadzieję że Rashford żadnego urazu nie złapał i będzie gotowy na niedzielę.
Świetnie ogląda się United które chce grać i ma energię. Erik buduje nam naprawdę ciekawy zespół.
» 23 lutego 2023, 23:06 #146
w00jtek1997: Ta drużyna na prawdę wygląda świetnie, ten mental to jak każdy się nawzajem motywuje coś pięknego, w końcu możemy być dumni z naszej drużyny, Erik wyciąga z każdego co najlepsze szef po prostu, w lato jakieś mocne transfery i znów każdy będzie bał się z nami grać , miłegoo wieczoru diabły
» 23 lutego 2023, 23:06 #145
Jankes94: Wiem że warto mi było zasiedzieć się na kanapie oglądając United i być jutro niewyspanym w pracy wstając o 5 ;)
» 23 lutego 2023, 23:23 #144
dominikMU: Ciekawe gdzie ten kolega teraz co się śmiał jak napisałem, że Fred zagra obok Casemiro, bo Sabitzer nie grał z nim ani minuty:) a tu Fred jeden z najlepszych na boisku, był wszędzie i strzelił gola po którym nasza gra się odmieniła:)
» 23 lutego 2023, 23:06 #143
NoLogo: W LE spotkały się drużyny, które powinny grać w LM z sędzią, który powinien gwizdać na jakichś pastwiskach.

Fred ... 10 dziś :)
» 23 lutego 2023, 23:05 #142
brazylianwisnia: Narzekam zawsze jak sedziuje Oliver ale czas przestać bo to są jaja.
» 23 lutego 2023, 23:10 #141
karassas: NoLogo tymczasem w lidze mistrzów gra Chelsea i Liverpool. No cóż, przynajmniej będziemy mieć sporo uciechy słuchając "Ole" płynącego z trybun na Bernabeu
» 23 lutego 2023, 23:26 #140
Blaszczu: Wiadomo kiedy losowanie 1/16 LE?
» 23 lutego 2023, 23:05 #139
marcino186: Jutro 12
» 23 lutego 2023, 23:06 #138
pmax122: Już było, jakieś 4 miesiace temu
» 23 lutego 2023, 23:06 #137
marcino186: Pmax nie zaczepiaj. Każdy wiedział o co chodzi
» 23 lutego 2023, 23:32 #136
Majek: Fred dziś nie dał nawet oddechu złapać panienkom z Barcelony.
» 23 lutego 2023, 23:05 #135
levy181: Na gorąco nie napisze nic mądrego ale po pierwsze bardzo się cieszę. Po drugie nie lubię Barcy ale jednak to topowy zespół I to zwycięstwo smakuje pięknie. Następnie co do meczu to pierwsza połowa do zapomnienia. Druga to inna odsłona dzięki zmianom.

Widać tutaj że tworzy się zespół, wzajemne nakręcanie, te piątki zbijane po dobrych interwencjach, ta radość aj fajnie się na to patrzy.

I na koniec oby ta zmiana Rasha nie była podyktowana jakimś urazem bo stracimy kluczowego zawodnika.
» 23 lutego 2023, 23:05 #134
brazylianwisnia: Fred grał świetnie ale jednak Martinez MOTM.
» 23 lutego 2023, 23:04 #133
blanco1987: Zgadzam się. Lewandowski nie istniał w tym meczu. Martinez wygrywał główki był silniejszy i pokazał charakter. No i De Gea - top 1 bramkarzy. Nawet prawie karnego obronił.
» 23 lutego 2023, 23:06 #132
Fido: Dawid jeden błąd miał w 1-szej połowie gdzie mogliśmy bramkę stracić, poza tym solidny występ
» 23 lutego 2023, 23:15 #131
szakurek: Pierwszy raz od dawna zobaczyłem błąd 402. Eric, nie ważne jak skończy się ten sezon, dla mnie jesteś tym który odmieni ten klub. W końcu można oglądać z dumą boiskowe poczynania diabełków. Brawo!
» 23 lutego 2023, 23:04 #130
kiler198333: Mecz się skończył emocje jeszcze nie opadły człowiek czeka na powtórki coś o meczu powiedzą a tu jeb Lech Lech Lech jakby jakiś finał ligi mistrzów wygrali
» 23 lutego 2023, 23:04 #129
Majek: Zarąbista sprawa, że polski zespół na wiosnę nie odpada po dwóch meczach. Mega sukces.
» 23 lutego 2023, 23:07 #128
Rashy10: Tydzień temu to samo było :D żenada
» 23 lutego 2023, 23:11 #127
adisman17: Przyznam zwatpilem po połowie ale to co zagrali w drugiej to poezja. Eric szacunek, prowadz dalej bo az chce sie ogkadac United.
» 23 lutego 2023, 23:04 #126
vanantgaal: Brawa za drugą połowę. Pierwszą zepsuł nam sędzia i Bruno ale w drugiej wszyscy pokazali jaja. Wielkie brawa!
PS: pięknie Casemiro rzucił Robercikiem
» 23 lutego 2023, 23:04 #125
awe: Nikt tutaj nie narzeka za Viaplay i komentowanie meczu Lecha ?
» 23 lutego 2023, 23:04 #124
brazylianwisnia: Bo to było studio Lecha to o czym mają gadać. Mecz United jakby przy okazji.
» 23 lutego 2023, 23:05 #123
damianusix: Szkoda gadać...
» 23 lutego 2023, 23:05 #122
Fido: To tylko pokazuje na jakim poziomie nasza liga... tasowanko nad ligą konfederacji. Co tam widowisko na najwyższym europejskim poziome...jakby nie mogli oddzielnego studia zrobić. Dramat
» 23 lutego 2023, 23:08 #121
ryudo3: Pisałem o tym wcześniej... Co mnie obchodzi liga konferencji gdy jest taki mecz jak dzisiaj. I ten blond ulizus w studio co się zna na wszystkim i przewidywał zwycięstwo Barcy
» 23 lutego 2023, 23:08 #120
awe: ostatnio tak bylo i w koncu mowili o MU, ale dzisiaj nie widze, czy jest na co czekac, a rano trzeba wstac ...
» 23 lutego 2023, 23:10 #119
karassas: Polski klub rzadko prezentuje się tak dobrze w Europie. Ja osobiście z przyjemnością posłucham co mają do powiedzenia w studiu na temat tego spotkania. Nasz mecz widziałem i nie muszę jeszcze o nim słuchać. Tak na dobrą sprawę to zwycięstwo cieszy (oj będę się z braciszka śmiał), ale nie ma żadnego większego znaczenia. Nie dają trofeum za pokonanie Barcelony. Ważny mecz czeka nas w niedzielę.
» 23 lutego 2023, 23:23 #118
bart667: PANOWIE CO DO DYSPOZYCJI FREDA... MUSI MIEĆ DOBREGO DEFENSYWNEGO POMOCNIKA U BOKU! I W TAKIM ZESTAWIENIU CZUJE SIĘ KOMFORTOWO... NIEJEDNOKROTNIE Z CASEMIRO WYGLĄDA BARDZO DOBRZE.
» 23 lutego 2023, 23:03 #117
adisman17: Brazylijczycy w United mega walczaki.
» 23 lutego 2023, 23:05 #116
KarbOn: Nawet z Casemiro u boku potrafi grać słabo, wystarczy popatrzeć nawet na 1 połowe tego meczu. Idealny zawodnik do szerokiego skłądu ale nie do podstawy.
» 23 lutego 2023, 23:05 #115
Kilerek7: Ale my mamy mental w tej drużynie: Varane, Casemiro, Bruno, Rash, Martinez, Antony, nawet Fred, wszyscy walczą do upadłego! Już kibice Barcy płaczą, że gdyby był Pedri i Gavi to byśmy dostali, jakoś byli na Camp Nou i też nie dali rady. ETH potrafi naprawdę tak wskrzesić i ustawić zespół, że masakra, a Garnacho gra coraz lepiej.
» 23 lutego 2023, 23:03 #114
HarryBrown: Na początek to na pewno dycha dla publiczności na OT. Takiej atmosfery i takiego dopingu to ja już dawno nie widziałem i nie słyszałem. W drugiej połowie nieśli chłopaków. Brawa dla ekipy za drugą połowę. Brawa dla naszego Łysego, który widać, że znakomicie reaguje taktycznie, ustawieniem ale też i motywacją. Co do personaliów to dyszki dla Rafaela i Lisandro. Zwłaszcza Lisandro bardzo mocno tyrał i walczył. Też trzeba pochwalić za dzisiejszy występ Freda. A najważniejsze, to chłopaki zafundowali nam kolejne dwa czwartki z futbolem. I szkoda, że na kolejny występ chłopaków trzeba czekać całe długie 2 dni i kilkanaście godzin.
GGMU!
» 23 lutego 2023, 23:03 #113
Dexxter: Ale taki paradoks trochę..
Człowiek się cieszy pokonał Barcelonę...czuje się coś dużego...
A To tylko LE i to na etapie 1/16 . Co za czasy...
» 23 lutego 2023, 23:03 #112
atotrikos: Juventus
Sevilla
PSV
AS ROMA

jak grupa LM, czego nie rozumiesz?
» 23 lutego 2023, 23:04 #111
0listonoszpat: Antony coś niecoś potrafi. Ma tę nóżkę. Super wieczór.
» 23 lutego 2023, 23:03 #110
Kilerek7: Lewą ma super, ale są momenty, że gdy aż się prosi by zagrał prawą to on szuka tej lewej.
» 23 lutego 2023, 23:06 #109
Schelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:03

Możliwości są takie do wylosowania dla United:
Betis (ESP)
Fenerbahce (TUR)
Ferencvaros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Union Saint-Gilloise (BEL)
» 23 lutego 2023, 23:03 #108
dominikMU: Byle nie Betis i Fenerbahce :P
» 23 lutego 2023, 23:04 #107
wander11: Pewnie będzie Betis
» 23 lutego 2023, 23:04 #106
UnitedFan07: Arsenal też
» 23 lutego 2023, 23:04 #105
cezgal: Byle nie Betis. Turcy już nas kiedyś zaskoczyli. Dawac Wegrow
» 23 lutego 2023, 23:05 #104
Schelo: Angielskie drużyny nie mogą na siebie trafić
» 23 lutego 2023, 23:09 #103
Abstrahujacy: Arsenal nie może być wylosowany na tym etapie jeszcze.
" Clubs from the same association cannot be drawn against each other. Further restrictions will be announced before the draw." za uefa.com/uefaeuropaleague/draws/
» 23 lutego 2023, 23:09 #102
mufc17: Łysy to najlepsze co nam się przydarzyło po odejściu SAF'a na emeryturę.
» 23 lutego 2023, 23:02 #101
PastaDoCiasta: A coach can not perform magic - ETH

Łysy grzybie znowu skłamałeś! W przerwie chłop co podmienił United z zeszłego sezonu na obecny
» 23 lutego 2023, 23:02 #100
marcino186: Kogo byście chcieli teraz w losowaniu?
» 23 lutego 2023, 23:02 #99
Kicek999: Union
» 23 lutego 2023, 23:08 #98
IntruZ9: Fred co forma! Co player! Czapki z głów!
» 23 lutego 2023, 23:02 #97
KarbOn: Druga połowa dobra ale w pierwszej słabiutko
» 23 lutego 2023, 23:04 #96
Chris425: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:03

Teraz pomyślcie co by się działo po tym wybiciu de Gei żeby zamiast Casemiro był tam Harry.
Ewentualnie Harry zamiast Varane'a przecież zanim by się ruszył to nie zdążyłby tego wybić.
Prawdopodobnie gralibyśmy dogrywkę.
» 23 lutego 2023, 23:02 #95
tomek999: Bardzo dobry dwumecz, czułem się jak bym oglądał lige mistrzów, mega cieszy że pokonaliśmy barcelone, byliśmy lepsi
» 23 lutego 2023, 23:01 #94
Reinkarnator: Frenkie?
Co tam?
A w sumie to już nic.
» 23 lutego 2023, 23:01 #93
Mistrz1908: Dobrze grał , kocur to jest
» 23 lutego 2023, 23:02 #92
marcino186: Może to głupie ale ja się ucieszyłem jak Bruno zapakował ta piłkę w FDJ
» 23 lutego 2023, 23:03 #91
Reinkarnator: Fred jest kocur. Frenkie już nie gra.
» 23 lutego 2023, 23:06 #90
SickRabbit: Dla mnie Bruno mimo wszystko MOTM
» 23 lutego 2023, 23:01 #89
klusek0128: Fred. Dzis facet był kotem. Serio nie zartuje :)
» 23 lutego 2023, 23:03 #88
lipeklukas: Brawo DRUŻYNA! Jako jeden z największych krytyków Freda, dałem mu 10! Dalot zagrał chwilę, nota wyższa niż AWB, to samo Shaw, wyżej oceniony niż AWB!
» 23 lutego 2023, 23:01 #87
brazylianwisnia: Po meczu uczciwie można powiedzieć że karny był tak żenujący jak te na mundialu.
» 23 lutego 2023, 23:01 #86
tjowek: Nie ma co, obstawiłem 100pln w połowie i 600 w kieszeni. Easy money!
» 23 lutego 2023, 23:01 #85
ryudo3: Faktem jest że pierwsze połowa to jakiś dramat. Karny dość kontrowersyjny, sędzia przerywał większość akcji United i nasz skład który wyszedł jakby się nie obudził. W przerwie chyba była suszara... Druga połowa lepiej, i to w każdym aspekcie. Z kolei Barca nie wyszła z tunelu. Dziwne spotkanie. Cieszy wygrana. I czekam na finał w niedzielę.

PS: Viaplay zachwycone tylko Lechem... Dwa słowa o meczu Barca - United pewnie po północy
» 23 lutego 2023, 23:01 #84
robertbham: Dobre zmiany bo skrzydel w pierwszej połowie nie bylo w ogóle. Doszło troche wiatru atmosfera na trybunach sie podgrzała i mamy to czego chcielismy. Brawo united
» 23 lutego 2023, 23:01 #83
Rafaelvom: Brawo United!! jako kibic Realu aż żal patrzeć jak gra Casemiro/ Varane.
Pod okiem Erika ten klub wraca na właściwe tory
» 23 lutego 2023, 23:01 #82
Andros: Trochę niefortunnie Ci wyszedł ten komplement, ale rozumiemy :D
» 23 lutego 2023, 23:01 #81
adisman17: Pomyśleć że tylko dwóch ludzi potrafi odmienić zespół.
» 23 lutego 2023, 23:02 #80
req: Uwielbiam to jak po golu martinez i varane odpalaja wroty zeby sie cieszyc ze strzelcem, co za mental i pasja u typow to szok. Oby bardzo długo pozostali zdrowi :)
» 23 lutego 2023, 23:00 #79
Seszele: Hej Batigol, boli pupencja?
Pozdrawiam.
» 23 lutego 2023, 23:00 #78
adisman17: Obrona Varane-Martinez złoto. Shaw mega pewny. Casemiro z Fredem robili co trzeba. Antony i Garnacho świetne zmiany. Bruno nigdy się nie poddaje.
» 23 lutego 2023, 23:00 #77
essaEdek: Losowanie jutro o 12:00! LETS GO
» 23 lutego 2023, 23:00 #76
EvdS: Pewnie trafimy na Bayer Leverkusen
» 23 lutego 2023, 23:00 #75
bartek392: Najlepszy Fred, gość jak nie musi grać defensywnego pomocnika jest wszedzie
» 23 lutego 2023, 23:00 #74
lukiton0589: Ciekawe co z Rashfordem.
» 23 lutego 2023, 22:59 #73
ArktoS: Spodziewałem się wyższego wyniku, no ale ten "karny" ustawił trochę mecz.
Jedno mi się niesamowicie podobało.
Trzech zawodników barcelony, a co robi Garnacho? Prowadzi piłkę spokojnie, przechodzi całą trójkę i na koniec daje się sfaulować, po czym zawodnik dostaje żółtą kartkę. ;)
» 23 lutego 2023, 22:59 #72
adisman17: Ten chłopak to mega objawienie jak kiedyś Rash.
» 23 lutego 2023, 23:01 #71
ryudo3: Powiem więcej. On nie chciał się dać sfaulować. Ma chłopak ciąg na bramkę... Tylko żeby z tymi fryzurami nie wymyślał jak pewien francuski "Pawełek"
» 23 lutego 2023, 23:02 #70
MikeMU: i co panowie fred na ławkę? Eksperciki z devil xD bruno kochany fred nienawidzony, football uczy pokory dzieciaki
» 23 lutego 2023, 22:59 #69
kamilpe: Uczy pokory? Jeszcze niedawno pisałeś: "dobra jeszcze tylko final w dupe z newcastel i sezon stracony w luty jak co roku"
» 23 lutego 2023, 23:01 #68
awe: Ogarnij sie zagral pieknie, ale to nie jest podstwa United, cieszmy sie, ze zmiennicy u EtH zamiast focha to robia ze swojego wystepu dzien konia
» 23 lutego 2023, 23:02 #67
ryudo3: To zwyczajny troll, dajta spokój
» 23 lutego 2023, 23:03 #66
Greenlife: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2023 23:02

Coś pięknego! Dawno nie czułem takich emocji już nie mówiąc, że łezka się pojawiła. Jestem dumny z tego klubu całym serduchem :)
» 23 lutego 2023, 22:59 #65
Wirus: Bójcie sie ch..y bo wracamy !!
Erik kocham Cie za to co zrobiłeś z Manchesterem !!
Zawsze uważałem, że Old Trafford musi być twierdzą i to robi Erik.
Niech każdy drży przed nami, niech sie boją naszego stadionu, bo wkońcu wracamy !!
Piękna gra, fantastyczne ofensywne akcje, przywrócenie do żywych Rashford'a i mam nadzieje, że odzyskanie do końca Sancho, Erik kocham Cie !!
» 23 lutego 2023, 22:59 #64
Waldas: Jest sukces i to się liczy . Nie ma co narzekać gramy dalej jako jedyny klub w Europie może wygrać cztery trofea. Pierwsze w niedzielę. Ten Hag ma nosa do zmian bo były one kluczowe.
» 23 lutego 2023, 22:59 #63
wycho: MAMY TOOOOO !!
» 23 lutego 2023, 22:59 #62
Fleex100: Nie pozostaje Nam nic innego Jak na koniec rozgrywek zabrac ten puchar do domu
» 23 lutego 2023, 22:58 #61
Sorata: Ależ to był dzisiaj mecz. Znaleźć tutaj MOTMa to niełatwa sztuka: Fred, Martinez, Varane. DDG też parę momentów klasowych, absolutnie topowych. Garnacho po wejściu, Antony też znakomicie. Kurde. Pół drużyny tu zasłużyło na MOTMa, a może być tylko jeden...
» 23 lutego 2023, 22:58 #60
RedRevolta: BRAWO!!
» 23 lutego 2023, 22:58 #59
atotrikos: Fred przeszedł daleką drogę, kapitalny występ.
Antony, no koledzy, przeprosić gościa.
GARNACHO, co ten chłopak ma jajca, szacun.
Mamy skrzydła w stanie super sayian.
gg
» 23 lutego 2023, 22:58 #58
top4fun: Przecież antony grał strasznie słabo wyszedł mu strzał a tak to biegał i tracił piłkę zero dryblingu
» 23 lutego 2023, 23:01 #57
atotrikos: Przecież chłop wrócił po kontuzji i jakby jej nie miał.
Przyjęcie piękne w locie.
Bramka na wagę zwycięstwa.
Ajaxowe zagranie na koniec na czas, na drybling ale różny nie siadł.
Oprócz tego żołnierz, że 4 akcje obronne.

Co ty dzieciak ćpiesz
» 23 lutego 2023, 23:03 #56
top4fun: Dzieciaku on nic nie pokazuje i gra pokracznie. Jedyne co mu wyjdzie to taki strzał jak ma piłkę na lewej nodze i miejsce. Jak rashofrd nabawił się urazu to skrzydła antony sancho to będzie tragedia na resztę sezonu
» 23 lutego 2023, 23:09 #55
dominikMU: Przecież top4fun to pachnie kibicem Arsenalu na kilometr co drugi komentarz jego to Arsenal ;)
» 23 lutego 2023, 23:11 #54
DiegoMUFC: Antony wszedł elegancko dzisiaj, widać, że był zmotywowany. Sancho dzisiaj masakra, jakby przedawkował leki na uspokojenie, wiecznie spóźniony.
» 23 lutego 2023, 23:22 #53
EvdS: To co ?Fred wraca do łask ?
» 23 lutego 2023, 22:58 #52
marcino186: Oni znowu ten Lech co z nimi jest nie tak ?
» 23 lutego 2023, 22:58 #51
top4fun: Polska drużyna awansowała a lewy odpadł
» 23 lutego 2023, 23:00 #50
Mateo: Fred jaki jest taki jest ale sprzedawać go zdecydowanie nie.
» 23 lutego 2023, 22:57 #49
essaEdek: IMO nadal na sprzedaż. Podbić wartość i sprzedać.
» 23 lutego 2023, 22:58 #48
DevoMartinez: Zepsuty zegar dwa razy na dobre też pokazuje dobrą godzinę. Zagrał świetny mecz. Ale gra taki raz na kwartał. W pozostałych upośledza nasz atak swoją niemocą jeśli chodzi o podania czy utrzymywanie się przy piłce, nie wpominając o fatalnych stratach.
» 23 lutego 2023, 23:01 #47
M4S73R: Visca el United !
Visca el Łysy !
» 23 lutego 2023, 22:57 #46
axel52: Co jak co, ale po Fredzie się nie spodziewałem i to z takim rywalem.
9+ jak nic.
» 23 lutego 2023, 22:57 #45
Litosci: Fred gra najlepsze mecze przeciwko mocnym rywalom
» 23 lutego 2023, 22:58 #44
cezgal: To co, z naszym szczęściem w kolejnej rundzie Juve czy Arsenal? xD
» 23 lutego 2023, 22:57 #43
EvdS: Za wcześnie na drużyny z tej samej ligi
» 23 lutego 2023, 22:59 #42
Hoccu: To kto nas teraz czeka w LE?
» 23 lutego 2023, 22:57 #41
RedFox: Pewnie Juventus nam wylosują "przypadkiem" ;)
» 23 lutego 2023, 22:58 #40
UnitedFan07: Nie mozemy trafic na Juve sa w tym samym koszyku Arsenal mozemy trafic jak cos takmi sie wydaje
» 23 lutego 2023, 23:00 #39
Halbrand: Easy.
» 23 lutego 2023, 22:57 #38
kungfury: Mamy to!!
» 23 lutego 2023, 22:57 #37
MixEx: Oliwa sprawiedliwa. Martinez WYBITNYM transferem to samo Case. Gra obronna United w koncu jakoś wygląda. Erik KRÓL. W NIEDZIELE WRACAMY Z TROFEUM innej opcji nie ma.
» 23 lutego 2023, 22:57 #36
Rashy10: Jak tam chorągiewy co w przerwie przy 0-1 składały już broń i płakały, że jeszcze przegrana z Newcastle i koniec sezonu?
» 23 lutego 2023, 22:57 #35
SickRabbit: Ten Portugalczyk gra dalej a twoja UEFAlona nie, Xavi...
» 23 lutego 2023, 22:57 #34
UnitedFan07: Brawo "farsa" wyeliminowana !!
» 23 lutego 2023, 22:57 #33
united30: Mamy To :)
» 23 lutego 2023, 22:57 #32
brazylianwisnia: Słaby mecz United ale ważne że się udało. Szczególnie pierwsza połowa dramat. Cały dwumecz zresztą poniżej naszego poziomu.
Ograliśmy Barcelone i olać już ta LE.
» 23 lutego 2023, 22:57 #31
przemosx: Druga połowa koszmarna? Niepotrzebna ironia.
» 23 lutego 2023, 22:57 #30
brazylianwisnia: Gdzie napisałem że druga koszmarna? Druga była ok ale też to nie był nasz najwyższy poziom. Mecz jendak składa się z dwóch połów a pierwsza to był dramat więc ogółem mecz słabiej niż lepiej zagraliśmy.
» 23 lutego 2023, 22:59 #29
cantona007: Brawo! Tak się buduje mentalność.
» 23 lutego 2023, 22:56 #28
cezgal: Fred MOTM
» 23 lutego 2023, 22:56 #27
w00jtek1997: Mamy to ! Ta ekipa jest z meczu na mecz coraz silniejsza, Brawo Erik brawo drużyna
Manchester United wraca na szczyt gdzie jego miejsce
» 23 lutego 2023, 22:56 #26
Luke88: chcieliśce wydymać Freda?
» 23 lutego 2023, 22:56 #25
Sorata: Fred wydymał was!
» 23 lutego 2023, 22:57 #24
Luke88: zrobili duży błąd
» 23 lutego 2023, 23:04 #23
Piotr1983: Brawo.
» 23 lutego 2023, 22:56 #22
Litosci: Mecz się skończył a w studiu o Lechu pieprza
» 23 lutego 2023, 22:56 #21
req: W koncu mamy druzyne na poteznym mentalu, to sie liczy!
» 23 lutego 2023, 22:56 #20
radlu: Sędzia po meczu: robiłem co mogłem ale Manchester był dziś po prostu za mocny.
» 23 lutego 2023, 22:56 #19
essaEdek: Koniec meczu, a Ci o lechu gadają XDDDDDD
» 23 lutego 2023, 22:56 #18
Jankes94: Bo Lech również grał o tej samej godzinie, więc pewnie i o tym i o tym będą gadać, drużyna z Polski pierwszy raz awansowała dalej po 32latach
» 23 lutego 2023, 23:01 #17
MU99: Ale w intertoto cup. Oprócz samych zainteresowanych nikt tego nie ogląda, a nawet wyników nie sprawdza. Bez przesady z tym pompowaniem polskiego futbolu!
» 23 lutego 2023, 23:34 #16
Celt15: Fred dziś zagrał najlepszy mecz w naszych barwach
» 23 lutego 2023, 22:55 #15
BigBoss88: Powiem tylko tyle: MAMY TOOOOO!!
» 23 lutego 2023, 22:55 #14
kamilpe: Lisandro ale wyciągnij już z kieszeni tego Lewandowskiego
» 23 lutego 2023, 22:55 #13
rizx: Licha z Varanen i Casemiro się będą Robertowi po nocach śnić
» 23 lutego 2023, 22:56 #12
top4fun: Wątpię żeby lewy aż tak śnił o lidze europy
» 23 lutego 2023, 22:57 #11
marcino186: Fred dla mnie MOTM.
» 23 lutego 2023, 22:55 #10
Kicek999: Zdecydowanie
» 23 lutego 2023, 22:57 #9
Arojaro12: Sportowa agresja i mega zaangażowanie dają rezulataty, kapitalna druga połowa ! Jazda!
» 23 lutego 2023, 22:55 #8
DjTED: To powinien być dwumecz w LM.
» 23 lutego 2023, 22:55 #7
EvdS: Żartujesz chyba. Tak mizerna Barca do LM nie pasuje
» 23 lutego 2023, 22:57 #6
DjTED: Ale poziom był dobry, a nie to co np w wczorajszym meczu Inter Porto
» 23 lutego 2023, 22:59 #5
Klierek7: Magłajer się nawet nie uśmiechnął jak zbijał piątkę z naszym trenerinho.
» 23 lutego 2023, 22:55 #4
Andros: Mamy to, oby rashford był zdrowy.
» 23 lutego 2023, 22:55 #3
axel52: Fred bez dyskusji.
» 23 lutego 2023, 22:55 #2
Michux3: Brawo panowie i wielki szacunek dla Freda
» 23 lutego 2023, 22:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.