Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United bliski 2 z 5 transferów, których chce Erik ten Hag

» 30 czerwca 2022, 14:21 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United w ostatnich dniach zintensyfikował działania na rynku transferowym. Czerwone Diabły są bliskie finalizacji zakupu dwóch zawodników z listy życzeń Erika ten Haga.
Manchester United bliski 2 z 5 transferów, których chce Erik ten Hag
» Erik ten Hag w tym tygodniu rozpoczął treningi z piłkarzami Manchesteru United
Manchester United osiągnął porozumienie z Barceloną w sprawie Frenkiego de Jonga i Tyrella Malacii z Feyenoordu. Transfery Holendrów mają zostać potwierdzone przez klub z Old Trafford w najbliższych dniach.

Czerwone Diabły zapłacą za De Jonga 56 milionów funtów, a z bonusami kwota ta może wynieść 74 miliony funtów. Kwota gwarantowana nie będzie płatna Barcelonie w całości, a w pięciu ratach. To oznacza, że transfer Holendra uszczupli budżet klubu w tym roku o 11,2 miliona funtów.

De Jong ma związać się z Manchesterem United pięcioletnim kontraktem. Wynagrodzenie Holendra nie jest znane, ale niektóre media spekulują o tygodniówce opiewającej na 250 tysięcy funtów.

Manchester United we wtorek uzgodnił również warunki transferu Tyrella Malacii z Feyenoordu. 22-letni obrońca ma kosztować Czerwone Diabły 13 milionów funtów. Kwota ta może wzrosnąć ostatecznie do 15 milionów funtów.

Malacia w ostatnim czasie był łączony z transferem do Olympique Lyon, ale do gry o zawodnika na ostatniej prostej włączyły się Czerwone Diabły. Reprezentant Holandii ma walczyć o miejsce na lewej stronie z Lukiem Shawem.

Transferowa lista życzeń
Dziennik The Mirror informuje, że Erik ten Hag przed objęciem posady menadżera Manchesteru United przedstawił swoją listę życzeń i wyraził nadzieję na sprowadzenie 5 zawodników. Kogo zatem jeszcze możemy zobaczyć na Old Trafford w sezonie 2022/2023?

Od wielu tygodni do Manchesteru United przymierzani są gracze Ajaxu Amsterdam. W ostatnim czasie w prasie najgłośniej jest o transferze Antony’ego i Lisandro Martineza.

Antony początkowo wyceniany był na 40 milionów funtów, ale do mediów zaczęły dochodzić głosy, że Ajax ceni swojego gracza znacznie wyżej. Holenderski klub chciałby otrzymać za Brazylijczyka 69 milionów funtów. Ostateczna kwota może być jednak niższa, bo piłkarz podobno naciska na przeprowadzkę na Old Trafford.

Lisandro Martinez zaczął być przymierzany do Manchesteru United, kiedy stało się jasne, że Jurrien Timber nie opuści szeregów Ajaxu Amsterdam w letnim okienku. Argentyńczyka w swoim składzie chce też Arsenal, a kwota transferu w przypadku 24-letniego środkowego obrońcy może wynieść ponad 40 milionów funtów.

Piątym transferem Ten Haga w Manchesterze United ma być sprowadzenie środkowego pomocnika. Na liście kandydatów są obecnie dwa nazwiska – Christian Eriksen i Youri Tielemans. Wyżej stoją notowania Duńczyka, który już w piątek będzie wolnym zawodnikiem. 30-latek do końca czerwca jest związany umową z Brentfordem. Duńczyk ma dokonać wyboru pomiędzy Manchesterem United a ekipą The Bees.

Tielemans jest związany kontraktem z Leicester City do czerwca 2023 rok i nie zanosi się na to, aby miał przedłużyć obecną umowę. Lisy są więc skłonne sprzedać reprezentanta Belgii za 25 milionów funtów.

Manchester United już 8 lipca wylatuje na przedsezonowe tournée po Azji i Australii. Wątpliwe, aby wszystkie transfery udało się dopiąć w ciągu najbliższego tygodnia. Jest jednak duża szansa na to, że Ten Hag będzie miał na obozie przygotowawczym przynajmniej dwóch nowych zawodników.


TAGI


« Poprzedni news
Sergio Romero zainteresowany powrotem do Manchesteru United
Następny news »
Fernandes skomentował plotki na temat transferu Ronaldo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (303)


essaEdek: Eriksen czy Tielemans? Zapraszam do dyskusji. IMO ten drugi zdecydowanie.
» 2 lipca 2022, 14:08 #303
szymek1193: My powinniśmy szukać napastnika, Ronaldo nie ma zmiennika
» 2 lipca 2022, 12:24 #302
MiSt: Prawdopodobnie nie opchniemy nigdzie Martiala, więc to on będzie zmiennikiem. W sam raz na grę w LE, a może nawet wróci do jakiejś znośnej formy :)
» 2 lipca 2022, 12:52 #301
essaEdek: Cóż... jakby Martial miał trochę oleju w głowie to by wyciągnął wnioski, że po słabym wypożyczeniu w Hiszpanii oraz po tym jak Pogba z Ligzem musza poobniżać zarobki, za chwile kończy mu się kontrakt w United to może nie być chętnych na jego usługi za konkretną kasę i kontrakt w United który dostał w 2019 (W WIEKU 23 LAT!) był jego ostatnim takim opłacalnym. ;) Więc albo bierze się za siebie, bo potrafi (pokazał to chociażby po przyjściu Bruno, fajnie to tam chodziło, a sam Portugalczyk miał na niego olbrzymi wpływ) albo powoli będzie szykował się do gry w jakimś Cadiz za 1/5 tego co u nas.
» 2 lipca 2022, 13:58 #300
levy181: United powinno złożyć Ajaxowi ofertę w pakiecie Martinez + Antony. Z klubu jeszcze ktoś odejdzie bo nie ma innej opcji to hajs się zwolni. Wówczas 4-5 transferow jest realnych i skład zostanie wzmocniony póki co
» 2 lipca 2022, 12:15 #299
PastaDoCiasta: A Ajax jakąś wakacyjną promocję wprowadził, że kupując zestaw powiększony drugi gracz 50% taniej?
» 2 lipca 2022, 12:18 #298
Boombakla: Deano wypożyczony do Nottingham, powodzenia
» 2 lipca 2022, 12:08 #297
PastaDoCiasta: Za słaby na pierwszego bramkarza, za mocny na rezerwowego. Dobry ruch, oby zaliczył dobry sezon i udało się za niego wyciągnąć jakąś dobrą sumkę
» 2 lipca 2022, 12:10 #296
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2022 12:06

Według Mike Verweij (tier 1 dla Ajaxu) United złożyło ofertę 41 + 4 mln euro za Martineza, która jednak zostanie odrzucona. W każdym razie dzieje się :)
» 2 lipca 2022, 12:06 #295
PastaDoCiasta: Ponoć chcą coś koło 50, więc dużej rozbieżności nie ma
» 2 lipca 2022, 12:12 #294
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2022 12:02

Ludzie błagam Was z tym wzrostem Martineza bo aż mi się przypominają lata 2010/2012 i komentarze, że X nie poradzi sobie w Anglii bo za słaby fizycznie.

Cannavaro ze 176 cm wzrostu już wielu przywoływało, to ja pozwolę sobie jeszcze gola główką 169 cm Messiego nad 189 cm Ferdinandem. Ronaldo ma niby 187 ale jak wyskoczy to nieraz głowę obrońcy ma na wysokości klatki piersiowej i poradziłby sobie nawet z obrońcą co ma 2.15. Z kolei Maguire z wielkim łbem nie potrafi strzelać goli a i kilka z rożnych dał sobie wbić. Liverpool z Carollem, Stoke z Crouchem ani całe Burnley tez nie zawojowali ligi i nie strzelali po 30 goli głową w sezonie. To prehistoryczne myślenie typu wziąć do drużyny koszykówki pięciu najwyższych, gdy pare lat temu 4. najlepszym zawodnikiem sezonu został wybrany gość co ma 175 cm.

Najważniejsze są takie rzeczy jak wyskok, ustawianie się, umiejetność przewidzenia toru lotu piłki, mobilność, a wzrost jest tylko dodatkiem, który daje coś w rodzaju łatwiejszego startu
» 2 lipca 2022, 12:00 #293
tygrys26: Ale.ludziom na DP nie przetłumaczysz. Mają jednego wielkiego kloca na środku obrony przez którego tracimy jakieś 15 bramek na sezon bo nie nadąża za przeciwnikami, ale bierzmy drugiego. Bo szynki i zwinny obrońca to nie na Anglię. Uga buga
» 2 lipca 2022, 12:12 #292
essaEdek: Maguire nie musi skakać bo on obala przeciwników na ziemię :)
» 2 lipca 2022, 14:01 #291
dawidwlo: Ktoś wcześniej napisał bardzo mądrze. Lepiej stracić 2 gole po wrzutkach z powodu niskiego wzrostu ale dzięki swojej technice, szybkości itp zapobiec utracie 10 bramek z akcji, które wpadłyby w przypadku wysokiego i mniej zwrotnego obrońcy.
» 2 lipca 2022, 11:51 #290
skowron32: Trzeba być spokojnym na transfery jest jeszcze Czas. Nie da się w jedno okienko wzmocnić wszystkich pozycji. Z czasem się uzupełni braki. Nie ma co się pieklić, ETH wie co robi. Chłop ma poukładane w głowie i raczej napewno ma pomysł na MU inaczej by tu nie przyszedł. Tylko Cierpliwość i spokój Nas tylko uratuje, Glory Diabelki Glory!!
» 2 lipca 2022, 11:48 #289
PastaDoCiasta: Ja i tak nie rozumiem o co niektórym chodzi, jeden już jest, trzech dogrywamy, a jeszcze mówi się o Tielemansie czy Anthonym gdzieś w sferze zainteresowań. Druzyna przecież nawet na tournee jeszcze nie wyleciała, został prawie tydzień.

Największą krzywdę zrobił chyba Rangnick który powiedział coś o tym, że potrzebujemy 2137 transferów i chyba naprawdę niektórzy się spodziewali ze wymienimy cala kadrę, a teraz wielki szok bo do lipca to już powinno być 15 minimum. A jak w mediach napisali, że klub się zdenerwował na słowa Rangnicka to oczywiście gdzie tam, że pewnie dlatego, że teraz będą medialne sagi a kluby będą chciały nas doić bo przecież potrzebujemy dwóch piłkarzy na każda pozycje - pewnie się wkurzyli bo prawdę powiedział i obnażył system i wymyślili kadrę Austrii żeby zamknąć mu usta XDD
» 2 lipca 2022, 12:09 #288
MiSt: Trochę nie rozumiem obaw o Martineza. Facet jest lepszy technicznie od większości naszego składu (w tym od naszego ukochanego duetu McFred), potrafi świetnie podać z pominięciem drugiej linii, jest zwrotny i szybki. Wygląda też na to, że bardzo dobrze sprawdza się w wysoko ustawionej obronie. Jestem też spokojny o jego inteligencję boiskową oraz umiejętności wychodzenia spod pressingu - w końcu grał w Ajaxie.

Czy jego wzrost może być problemem? Oczywiście, że tak. Jestem jednak zdania, że nie tylko wzrost liczy się przy stałych fragmentach gry. Przede wszystkim trzeba mądrze się ustawiać (z tym problem ma np. Harry).

Podsumowując - Martinez ma wszystkie cechy, których brakuje Harry'emu. Jest nowoczesnym obrońcą, który pozwoli nam na znacznie wyższe ustawienie obrony. To bardzo ważne, bo wcześniej bardzo cierpieliśmy z powodu mocno oddalonych od siebie formacji. Powinniśmy zaufać wizji ETH :)
» 2 lipca 2022, 11:38 #287
essaEdek: Zdrowy Varane i Martinez.
» 2 lipca 2022, 14:04 #286
pazur: Piszesz: w końcu grał w Ajaxie. Od kiedy Ajax jest taki wspaniały? Pewnie od przyjścia vdbecka. Jednego z najgorszych transferów w historii Klubu. A w ajaksie geniusz.
» 3 lipca 2022, 22:27 #285
Kilerek7: Mnie też zastanawia transfer Martineza, jego wzrost trochę nie pasuje do PL, tak wiem, że Cannavaro i inni byli niscy, ale to dawne dzieje. Na LO raczej by nie grywał, skoro Malacia, może na SPD?
» 2 lipca 2022, 11:22 #284
PastaDoCiasta: Romano:

Agreement more than close since Monday between Man United and Barcelona for Frenkie de Jong on 65m Euro fixed fee, but 20m Euro add-ons structure to be discussed, and then personal terms

Lisandro Martinez: bid set to be submitted.

Jeśli Eriksen nas wybierze, to możemy zrobić 4 transfery w ciagu nawet tygodnia. Jakby jeszcze się udało ściągnąć Tielemansa i kogoś ma PS/N to by było fantastycznie, a z PO wręcz niesamowicie
» 2 lipca 2022, 11:01 #283
brazylianwisnia: Myślę że albo Eriksen albo Tielemans. Po co obaj? Jest VDB, Garner i McFred.
» 2 lipca 2022, 11:19 #282
PastaDoCiasta: Eriksen to 10, wiec mógłby tam grać na zmień z Bruno
Tielemans to 8, wiec mógłby tam grać na zmianę z VDB i McFredem
Garner to 6, mógłby tam grać na zmianę z FdJ
» 2 lipca 2022, 11:28 #281
tygrys26: Bie rozumiem ludzi którzy piszą że 70mln za Anthonego to za dużo. Za tego z Becfiki to kszfy chciał rzucac po 100mln, a za amthoneuo juz nie xD
Po drugie ten Adama traore którego niektórzy uważali za musi to have wraca do wilków xD liga hiszpańska okazała się za trudna dla niego xD
Zawodnik który lepiej nadaje się to hiegania niż do kopania piłki
» 2 lipca 2022, 10:34 #280
milsco: Po prostu skończy z wydawaniem takich pieniędzy, już się przekonaliśmy na Maguierze, Fredzie, Pogbie i Sancho
» 2 lipca 2022, 10:53 #279
PastaDoCiasta: Mamy w kadrze po prostu mnóstwo piłkarzy, którzy może i nie są źli, ale kosztowali mega za dużo: Fred za 60, Sancho za 75, Wan Bissaka za 50, Martial za 60, Maguire za 80 - każdy z nich wart max połowę zapłaconej kwoty. Antony jest fajnym i ciekawym zawodnikiem, ale na pewno nie wart 70 baniek, znowu miałby na sobie mega presję i oczy całego świata czy taka z niego gwiazda, po czym by się okazało że chociazby jak Sancho ma wolniejszy start i aklimatyzację i choć później się rozkręcił to już miał łatkę niewypału No bo tyle kasy a on jeszcze nie strzelił 10 goli i asyst
» 2 lipca 2022, 11:04 #278
brazylianwisnia: Sancho spokojnie wart tych 75mln. W takim zespole to i KDB by wyglądał słabo. Zobaczycie w przyszłym sezonie.
» 2 lipca 2022, 11:20 #277
Rashy10: Sancho zrozumiale wart tych pieniędzy, młody chłopak z mega talentem i dobrymi liczbami w Bundeslidze przez 2-3 sezony z rzędu. Pod koniec poprzedniego fatalnego sezonu zaczął się rozkręcać i był jednym z lepszych zawodników patrząc na ogólny niski poziom drużyny. Myśle, że w nowym sezonie pod wodzą nowego ogarniętego trenera z czystą kartą i oczyszczoną głową całej drużyny pokaże się z jeszcze lepszej strony.
» 2 lipca 2022, 11:46 #276
tygrys26: Chodziło mi o to ze na kogoś takiego jak ten z Bemfiki był.wart wszystkich pieniędzy, a Anthony juz nie bo Brazylijczyk. No nie oszukujmy się Ale przy formie naszych zawodników to nawet ta 9 nie nastrzela goli...
» 2 lipca 2022, 12:11 #275
Bylak: Where oficjalki?
» 2 lipca 2022, 08:40 #274
IntruZ9: OFICJALKA,może być?
» 2 lipca 2022, 09:40 #273
DjTED: Śmiechy , ale potwierdzonych nadal 0
» 2 lipca 2022, 08:13 #272
IntruZ9: Ale co to zmienia? Jeszcze brakuje abyś dodał "Manchester United po raz pierwszy od 2010 roku nie pozyskał w czerwcu żadnego nowego zawodnika" bo już takie testy chodza po sieci...rozmowy są,za kulisami na pewno się dzieje,romano daje dużo optymistycznych info, cierpliwości
» 2 lipca 2022, 08:34 #271
Tomczo: Bez kitu musi mieć Pan smutne życie, aby w sobotę już o 8 rano wstać i narzekać. Zwłaszcza na transfery w klubie.
Pozdrawiam i więcej spokoju ducha życzę.
» 2 lipca 2022, 08:34 #270
PastaDoCiasta: A jak będzie oficjalka to będzie pisał po 15 minutach pierwszego sparingu ze się nie wyróżnia XD
» 2 lipca 2022, 09:56 #269
Hoccu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2022 06:08

Nie wiem czy temat był poruszany, jak dla mnie to piękny pomysł włodarzy Serie A.

"Od nowego sezonu w lidze włoskiej jeśli pierwsza i druga drużyna w tabeli zakończą sezon z taką samą liczbą punktów, będzie rozegrany między nimi dodatkowy mecz. W przypadku remisu po 90. minutach o mistrzostwie zdecydują rzuty karne."

Wszędzie mogło by tak być, wtedy skończyły by się gadki o bramki, mecze bezpośrednie etc etc.
Zdrowa rywalizacja określona na jasnych warunkach.
» 2 lipca 2022, 06:07 #268
vanantgaal: Z drugiej strony obecnie też warunki są jasne. Kto więcej strzela albo kto wygrywa w bezpośrednim starciu to zostaje mistrzem.
» 2 lipca 2022, 06:32 #267
CoachMark: Zagranie na pewno podkręcające emocje, ale mi tam sie podoba tak jak jest, premiowanie dominacji w drugiej kolejności jest ok. W sumie bezpośrednie starcia nawet też nie były złe jako ten rozstrzygający element.
» 2 lipca 2022, 08:49 #266
DEPE: A co jesli trzy druzyny zakonczą z identyczna iloscią punktow?:D
» 2 lipca 2022, 09:31 #265
bucior907: Wtedy każdy z każdym, mini turniej
» 2 lipca 2022, 10:22 #264
mikiartur: Frenkie De Jong, Tyrell Malacia, Lisandro Martinez, Christian Eriksen+ ew. po/ps
I dla mnie takie okienko może być.
Pokażemy że daliśmy ETH takie wzmocnienia jakie chciał + uzupełnimy kilka sporych dziur + próbujemy zwiększyć jakość na kilku pozycjach. Dałbym zarządowi + za takie okienko transferowe
» 2 lipca 2022, 00:29 #263
zbyszek7: Christian Eriksen powinien tutaj przyjsc w 2013 roku ale SAF odszedl i wybral Totki. My potrzebujemy glodnych mlodych walecznych pilkarzy zeby odbudowac United a nie 30latka z rozrosznikem serca z calym szacunkiem dla Eriksena
» 2 lipca 2022, 03:36 #262
UnitedWeStand: @zbyszek7
Spoko, zbudujmy skład na samych 16-latkach, bo po co się rozdrabniać, ok?
Młodzi, głodni sukcesu i waleczni, którzy będą przez kolejne 20 lat odbudowywać United. Sami wychowankowie grający tutaj z miłości do klubu i za 2k funtów tygodniowo. Mokry sen wszystkich dziecioków się spełni, bo przecież im młodszy - tym lepszy.

Realia są takie, że w United brakuje doświadczenia.
Jedyny piłkarz 30+ w kadrze, to Ronaldo, nie licząc bramkarzy.

Elita 'starszaków' zaraz za Portugalczykiem, to m.in. Jones, Fred i Telles - same wzory, które będą ciągnąć grę i brać jej ciężar na siebie.

City ubolewa, bo tracą Fernandinho, który był jednym z najstarszych piłkarzy w kadrze i pomagał się rozwijać innym, a fani United płaczą, bo zamiast 8-latka, który będzie miał 30 lat kariery przed sobą, to jest ściągany 30-latek, lider na boisku i poza nim, pełniący rolę kapitana w klubach oraz reprezentacji, z dużym doświadczeniem i ogarniętym życiowo.

Jak ktoś oczekuje młodych piłkarzy w składzie i walki o trofea, to odklejenie spowodowane za częstym graniem w gry komputerowe niestety już wjechało za mocno, bo nie da się odnosić sukcesów bez doświadczonych piłkarzy.

Wolę Eriksena, który przez ostatnie pół roku udowodnił, że nadal stać go na bycie czołowym pomocnikiem niż jakiegoś dzieciaka, którego główną zaletą ma być bieganie za piłką. Zresztą, mam nadzieję, że United za Ten Haga zacznie grać tak, że to nie oni będą musieli za tą piłką biegać.
» 2 lipca 2022, 05:26 #261
Amad: Chyba wolałbym Tielemansa zamiast Eriksena. Szczególnie jeśli faktycznie będzie można go wyrwać za ok 25 mln...
» 2 lipca 2022, 06:22 #260
Smola0015: Tielemans za 25mln To dobra cena.
Jednak biorąc po uwagę to ze w następnym sezonie będzie można zmienić w trakcie meczu nawet polowe zawodników z pola pokazuje,ze następny sezon nie tylko ze względu na mundial będzie inny.

Eriksen może i ma 30lat ale dalej ma niesamowitą wizje gry,wiemy jak wyglądał Donny(Oby u ETH odzyskał swój dawny blask a nawet go przeskoczył),oraz jak irytujący w niecelnych podaniach potrafi być Bruno.
Eriksen to bardzo dobre wzmocnienie składu-tak wzmocnienie nie tylko uzupełnienie,bo na pewno dostanie on swoje szanse na grę,co do jego stanu zdrowotnego pamietajmy ze jest on sprawdzany przed podpisanie,ale skoro w Londynie jest przeszedł bez problemu myśle ze u nas tez,co do wieku to chyba nie trzeba się rozpisywać inni będą zarzucać 30lat drudzy zaś będą twierdzisz ze to bardzo dobry wiek.

Co do Tielemansa to coś musi być nie tak skoro kapiszonki ponoć z niego zrezygnowały,może on tam nie chciał iść.
Tak czy siak uważam ze transfer Eriksena byłby dla nas na pewno wartością dodatnia patrząc na to jak może wyglądać następny sezon.
» 2 lipca 2022, 08:04 #259
brazylianwisnia: Może być? To by było chyba najlepsze okienko w historii United.
» 2 lipca 2022, 09:07 #258
lipeklukas: Taki KDB, ma skończone 31 lat i każdy wie co daje city, ten zawodnik.
» 2 lipca 2022, 10:19 #257
SuperRedDevil: Manchester United are preparing a bid for Lisandro Martínez. He’s very high in Erik ten Hag’s list, race open with Arsenal that have no intention to give up. 🚨🇦🇷 #MUFC

Once Malacia deal will be signed and official, Man Utd will be on it - while Arsenal are still pushing.
Fabrizio Romano
» 1 lipca 2022, 22:36 #256
OldFasion: Moim zdaniem środkowy obrońca mierzący 175cm w Pemier League będzie miał ogromne problemy w powietrzu.
Ktoś sobie wyobraża jego pojedynki główkowe z Haalandem, Calvertem-Lewinem lub Mitovicem?
Martinez to świetny piłkarz, ale do klasowego środkowego obrońcy na miarę PL brakuje mu centymetrów.
» 2 lipca 2022, 08:23 #255
PastaDoCiasta: Of course liverpoolczyk said this
» 2 lipca 2022, 09:58 #254
niewiempoco: Dawać Adamę Traore. Dryblingów robi dużo więc jest okej. Ronaldo go tam podszkoli w precyzji podań. Potrzeba kreatorów.

No i ŚPD dalej poza de Jongiem.
» 1 lipca 2022, 22:34 #253
milsco: Twoim nickiem można odpowiedzieć na komentarz o Adamie
» 1 lipca 2022, 22:46 #252
DaredevilUtd: Dobry bajt.
» 1 lipca 2022, 23:06 #251
devilek777: Hahaha Traore
» 1 lipca 2022, 23:08 #250
Abstrahujacy: w statystykach ma dryblingi, ale tak naprawdę to tylko jest szybki i obiega rywali. Jeden Dan James out, to nowy się przyda?
» 1 lipca 2022, 23:31 #249
Genek: Nie no bez przesady z całym szacunkiem do dana ale co traore robi z piłka to on nawet w snie nie zrobi.
Ale za to ma strzał jak ja na orliku, więc co najwyżej niezły na wahadło by mógł być u jakiegoś conte.
» 1 lipca 2022, 23:43 #248
Stanior: Jak już chcemy dużo dryblingów to dawajta tego wariota z Newcastle. Łun jak zacyno bamoncić girami....
» 2 lipca 2022, 03:52 #247
koko93: De Gea

Dalot Varane Martinez Shaw/Malacia

FDJ

Sancho VDB Bruno Rash

Ronaldo

Jeszcze przynajmniej jak się uda przeprowadzić transfer FDJ, Martineza potrzebny jest ktoś na prawe skrzydło, pilnie.
» 1 lipca 2022, 22:27 #246
Genek: Jak sancho bedzie grał na PS regularnie to fakie to prawe skrzydło potrzebne sie nie robi, tylko pytanie czy tam bedzie grał.
» 1 lipca 2022, 23:16 #245
levy181: Nie liczę na to że Rash będzie w cudownej formie
» 1 lipca 2022, 23:16 #244
RedFox: Dalot na PO to autostrada do bramki dla każdego lepszego skrzydłowego.
» 2 lipca 2022, 01:24 #243
vanantgaal: Dalot to może niech się ogrywa w innym klubie. W ataku średni, w obronie słaby.
» 2 lipca 2022, 06:35 #242
Hoccu: ogrywał się w milanie
» 2 lipca 2022, 07:27 #241
brazylianwisnia: Rash nie musi być w cudownej formie. Niech będzie w tej słabej formie co większość narzekała a on zrobił 11 bramek i 11 asysyt w samej lidze.
» 2 lipca 2022, 09:09 #240
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 22:20

No Panowie maszyna transferowa ruszyla :) a taka panika i płacz tutaj bylo dzien w dzien XD
» 1 lipca 2022, 22:16 #239
Adam666: Te pogłoski o tym Martinezie to jakiś absurda.175 cm to żałosny wzrost jak na środkowego obrońcę.
» 1 lipca 2022, 21:30 #238
milsco: No dlatego Cannavaro grał w coco Jamno Warszawa bo ze swoimi 175 nie mógł liczyć na karierę
» 1 lipca 2022, 21:32 #237
Batigol222: Ja znam trzy przypadki stoperów, którzy mieli poniżej 180 i byli kocurami: Cannavaro, Puyol i Roberto Ayala. Powiedzmy, że sam niedobór wzrostu ŚO jeszcze może nadrobić, ale musi być naprawdę dobry w innych obszarach, np. Ayala miał niesamowitą skoczność i przy swoich 178 spokojnie walczył o główki z ŚN o posturze Drogby. Może, mooże Ten Hag ma też taką ideę, żeby grać bardzo wysoko, przede wszystkim rozgrywać piłkę (De Jong na "6") i wtedy to będzie takie poświęcenie jednego za drugie, jak np. z bramkarzami u Guardioli albo bocznymi obrońcami u Kloppa.

Ale tak czy inaczej, wszystkie możliwe atuty ma taki Koulibaly: operuje lewą nogą, bardzo dobrze rozgrywa, ma fajną dynamikę, świetnie gra 1 na 1, no i jednak to jest kawał bydlaka. Bardziej niż samo zainteresowanie klubu tym Martinezem dziwi mnie brak zainteresowania Senegalczykiem, bo to trochę tak, jak upierać się na De Ligta w sytuacji, gdy dostępny jest Van Dijk...
» 1 lipca 2022, 21:43 #236
devilek777: Jednak gra w piłkę nożną opiera się głównie na graniu nogami.
» 1 lipca 2022, 21:46 #235
majk: Pytanie co będzie przy rzutach rożnych? Malacia 169cm, Martinez 175cm. Jak w pole karne wejdą Konate z Vin Dijkiem, obaj ponad 190cm wzrostu, co wtedy? Martinez będzie brał Malacie na barana, czy Malacia będzie za każdym razem biegał po drabine dla Martineza?
» 1 lipca 2022, 21:52 #234
milsco: @Majk
Mieliśmy Maguire, McTominaya, Maticia, Rashforda, lindelofa wszyscy powyżej 185cm
Przypomnij mi przez ile meczów nie strzeliliśmy gola z rzutu rożnego.
Również przypomnę gola z Finału LM jak Messi lądował gola z baniaka przeskakując Vidicia j Rio ;)
» 1 lipca 2022, 22:10 #233
koko93: Ci co mówią, że za mały pewnie mają rację, trochę fizycznie słaby. Jednak jak oglądam skróty jego zagrań to widać, że jest dobry z piłką przy nodze, czego o naszym kapitanie powiedzieć nie można.

Jeżeli trener go chce brać go, ja jestem murem za naszym nowym menago. Jeżeli go chce potrzebuje, a klub stać - brać. Ocena obiektywna będzie dopiero po dwóch sezonach!
» 1 lipca 2022, 22:13 #232
Adam666: Raczej nie widać po nim, żeby miał umiejętności zbliżone do Cannavaro.
» 1 lipca 2022, 22:27 #231
majk: Ja mówię o tym ile goli możemy stracić po rzutach rożnych, a nie strzelić.
» 1 lipca 2022, 22:33 #230
Genek: Ja tam się nie zdziwie jak martinez bedzie grał na dm.
» 1 lipca 2022, 23:29 #229
Abstrahujacy: majk a czy teraz mając rosłego Maguire nie tracimy bramek po rożnych? Jak obrońca ma wylew co kilka akcji, to wzrost bez znaczenia.
Powiem więcej, obrońca grający dobrze w wysokiej obronie, zwrotny i inteligentny sprawi że stracimy 10 bramek na sezon mniej z akcji a być może stracimy 2 więcej po tych rzutach rożnych. Matematyka nie sugeruje stawiać na rosłych ogrów.
» 1 lipca 2022, 23:38 #228
essaEdek: "Mamy "Here we go!" od Fabrizio Romano. Tyrell Malacia dołączy do Manchesteru United z Feyenoordu, a transfer będzie nas kosztował 15 milionów euro + 2 w formie bonusów.

Podoba mi się w tym zakupie wszystko. Cena, charakterystyka zawodnika, jego baza umiejętności, nieskażenie wielkimi pieniędzmi i fejmem. Za moment stukną mu 23 lata, nie jest więc dzieciakiem, który będzie się uczył dorosłej piłki. Ma za sobą występy w Lidze Europy, Lidze Konferencji, reprezentacji Holandii i niemal 100 meczów w Eredivisie.

Jak każdego przybysza z ojczyzny Futbolu Totalnego czeka go ciężka praca by doskoczyć do standardów Premier League ale ten chłopak ma wszystko by sprawić, że kibice na Wyspach go pokochają. Zaryzykuję tezę, że jest najlepiej wyszkolony technicznie spośród wszystkich naszych bocznych obrońców, nie pęka pod presją przeciwnika, a gra na jeden kontakt to dla niego chleb powszedni. Jak na skrajnie ustawionego defensora ma interesujący przegląd pola, niezły drybling i potrafi przyłożyć z dystansu co na Old Trafford jest sztuką zapomnianą, a można odnieść wrażenie, że przez lwią kadry chyba też i pogardzaną.

Analitycy z angielskich gazet wychwycili, że Luke Shaw cierpi na niespotykaną przypadłość, a mianowicie: podskakuje przed dośrodkowaniem. Nie byłoby w tym nic złego gdybyśmy nie żyli w 2022 roku, gdzie takie niuanse poznać może nawet przeciętny Zdzichu przeglądający sportowe wiadomości na onecie. Każdy spec od rozszyfrowywania rywali doskonale zna ten błąd w ustawieniach Luke'a, może więc przed nim ostrzec swoich podopiecznych. Ten podskok Shawa daje więc przeciwnikowi ułamek sekundy więcej na reakcję. A ile znaczą w futbolu ułamki sekund - zapytajcie chłopaków grających pod koniec XX wieku w Bayernie.

Tak więc uspokajam: Tyrell Malacia przed wykonaniem podania długiego, krótkiego, górą, dołem - NIE podskakuje :)

Holender na pewno musi wyeliminować ze swojej gry nadmierne holowanie piłki i zabawy z nią na własnej połowie. W Holandii takie rzeczy mogą uchodzić płazem ale Premier League nie wybacza nonszalancji o czym przekonali się już starsi i mądrzejsi od niego.

Powtórzę: cieszy mnie ten transfer. Chłopak jest energiczny, bardzo żywiołowy pod obiema bramkami, walczy o piłkę z wielką zaciekłością, lubi jeździć wślizgami i jest całkiem silny jak na gościa mającego zaledwie 169 cm wzrostu. Razem z Fredem będą zatem dzierżyć statuetki największych byków w drużynie.

Nie miałbym nic przeciwko gdybyśmy do końca okna transferowego zobaczyli jeszcze ze trzy zakupy w takim typie. Bez zbędnej rozrzutności, bez niekończących się pertraktacji i spekulacji. Na zasadzie: jeśli wypali to super, jeśli nie: nie będzie tragedii bo nikt nie zainwestował w niego tyle co w AWB czy Maguire'a.

Mam nadzieję, że transfer Malacii oznacza sprzedaż Alexa Tellesa i wypożyczenie Alvaro Fernandeza. Gorąco trzymam kciuki za to by Tyrell prędko wygryzł ze składu wieczny angielski talent niepotrafiący od prawie dekady nauczyć się trzymania linii i pilnowania skrzydłowego.

Witamy w Piekle, Tyrell!"

- Szemhazaj - blog o Manchesterze United
» 1 lipca 2022, 21:25 #227
essaEdek: Ciekawa sprawa z tym podskokiem, osobiście nawet nie zwróciłem na to uwagi.
» 1 lipca 2022, 21:26 #226
deiks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 21:54

Jest niski i bardzo dobrze trzyma się na nogach.
Śwetnie czuję się z piłką przy nodze.
Ma odpowiedni balans/równowagę i potrafi się zastawić.
Techinka całkiem spoko.
» 1 lipca 2022, 21:53 #225
milsco: Frankie się oświadczył, teraz pora na Manchester
» 1 lipca 2022, 21:24 #224
siwy32: Na początku miałem takie zdziwienie po co ściągamy lewego obrońce a nie prawego, ale po przemyśleniu to wcale takiego bogactwa na lewej nie mamy ,a na prawej tam będzie dalot i mam jeszcze jakieś dziwne przeczucie że będzie tam próbowany lindelof. Ten Hag robił w ajaxie podobnie z blindem na lewej obronie tylko u nas na prawej. Lindelof się lubi podłączać w akcjach ma to dobre długie pasy przez całe boisko tylko ciekawe jak z wrzutką
» 1 lipca 2022, 20:32 #223
GS8GS: Wpadł mi w oko jeden z komentarzy o przyszłość Ajaxu. Ja pamiętam jak w 2017 roku w Młodzieżowje lidze mistrzów Legia trafiła na Ajax w pierwszym meczu 4-1 dla Ajaxu w drugim 0-2.
Ale nie to jest interesujące ale kto był w tametej drużynie
Mitchel Bakker - aktualnie PSG
Sven Bostman - Newcasttle
Serginio Dest - Barcelona
Jurrien Timbler - Ajax - Łączony z nami
Ryan Gravenberch _ Bayern
Noa Lang - Club Brugge też łakomy kąsek na rynku
Istna fabryka. Onie mają skąd brać talenty
» 1 lipca 2022, 20:29 #222
milsco: Dawać tego De Jonga i do kompletu Tielemansa, wreszcie jest szansa się uwolnić od zabójczego duo hamulcowych
» 1 lipca 2022, 20:05 #221
essaEdek: BREAKING: Fulham want to sign Manchester United defender Eric Bailly and have approached United about the defender’s availability.

Marco Silva's side want a season long loan with the option to buy.
[@SkySportsNews]
» 1 lipca 2022, 19:58 #220
essaEdek: FC Barcelona jest dogadana wstępnie z Leeds w sprawie transferu Raphinhi.

Kwota transferu ma wynieść €60 mln w trzech ratach.

Gerard Romero
» 1 lipca 2022, 19:57 #219
GS8GS: Już to czytałem że Raphinia ma ustalony kontrakt indywidualny ale kluby nie mogą się dogadać.
Romano mówił że w tym tygodniu będą 3 ruchy skrzydłowych Richarlison, Raphinia i Dembele.
Jeden transfer już się ziścił.
» 1 lipca 2022, 20:07 #218
Anhel: Dembele chyba od dzisiaj jest wolnym zawodnikiem
» 1 lipca 2022, 20:38 #217
koko93: Czyżby Leniuszek Shaw był zagrożony?
» 1 lipca 2022, 19:53 #216
Blau: No ktoś chyba musi odejść, bo na ten moment jest Shaw, Telles, Malacia i Williams.
» 1 lipca 2022, 20:00 #215
milsco: Shaw lub Telles musza odejść, ciężko wybór jeden i drugi nie gra wyśmienicie ale jakbym miał wybór to chyba postawiłbym na Tellesa, Shaw przez 7 lat jeden dobry sezon, dostał ogromna podwyżkę i powrót do szarej rzeczywistości
» 1 lipca 2022, 20:07 #214
majk: Shaw ma ostatni rok kontraktu, więc może uznają, że nie opłaca się przedłużać kontraktu z typem, który na 8 lat 4 przesiedział w szpitalu, a resztę czasu dochodził do formy.
» 1 lipca 2022, 20:21 #213
Anhel: Zapomnijcie ze pozbędą się rodaka
» 1 lipca 2022, 20:39 #212
vanantgaal: Shaw zostanie aczkolwiek nie należy w nim pokładać większych nadziei. Wraz z ciężką kontuzją stracił błysk.
» 1 lipca 2022, 21:00 #211
DEPE: Ciekawym jaki pomysl ma Chelsea bo na te chwile dostają mocno po pysku. przede wszystkim wysypala im sie defensywna (a kto wie czy nie posypie sie jeszcze mocniej). teraz gruchnelo ze Rahinha tez pokazal im wała gdy tylko uslyszal o Barcelonie, co akurat nie dziwne. Napastnikow nie mają, Lukaku juz chodzi na wybiegu w Mediolanie. Bramkarz przecietny. Wg mnie oni maja wieksze problemy niz United ktory przeciez tez nie jest w idealnym polozeniu.
» 1 lipca 2022, 19:52 #210
Litosci: Ze niby Mendy jest przeciętny?
» 1 lipca 2022, 20:31 #209
DEPE: no ostatni sezon to mega przecietnosc (zawalil im LM, w lidze tez w kratke juz nie bylo tego wow co rok temu)
» 1 lipca 2022, 20:40 #208
Rochanv: przeciez Mendy w pierwszej polowie sezonu byl kozakiem jakich malo, sam ratowal wyniki. W drugiej czesci seznu sie zgadam, gral fatalnie i popelnial wiele indywidualnych bledow jak w LM a jego gra nogami jest podobna do tej Llorisa czy DDG
» 1 lipca 2022, 22:17 #207
flt32705: Mallacia here we go?!
» 1 lipca 2022, 19:42 #206
PastaDoCiasta: Mega podjarany nim jestem, dziś jeszcze widziałem wypowiedz jego trenera personalnego, że Tyrell to taki stary typ, kompletnie nie obchodzą go social media a na treningach haruje za trzech
» 1 lipca 2022, 19:42 #205
United45: No to się doczekaliśmy pierwszego transferu pozycji na której najmniej potrzebowaliśmy wzmocnień. Ciekawe co dalej
» 1 lipca 2022, 19:37 #204
SkilledHydra16: Na szczęście Pogby I JLingza już nie ma więc może się to zbytnio nie zmieni
» 1 lipca 2022, 20:04 #203
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 19:18

Tyrell Malacia to Manchester United, here we go! Agreement reached on personal terms, waiting to sign the contracts soon for â‚Ź15m plus â‚Ź2m add-ons to Feyenoord. Malacia will be first signing of ten Hag era. 🚨🔴 #MUFC

OL deal hijacked, as revealed on Tuesday - now confirmed.

Pierwszy transfer jest.
» 1 lipca 2022, 19:18 #202
Bacardi: no to teraz jeszcze de jong martinez i tilemans i bedzie cacy
» 1 lipca 2022, 19:24 #201
Blau: No to wychodzi na to, że Telles teraz sezon życia gra.
» 1 lipca 2022, 19:36 #200
koko93: Mam do was pytanie w zeszłym roku, który zawodnik Ajaxu był najważniejszy w całym sezonie?

Ponadto ciekawi mnie zdanie ludzi którzy śledzą ligę Holenderską - Timber czy Lisandro Martinez, który jest lepszy?
» 1 lipca 2022, 16:45 #199
milsco: Tadic oraz Gravenberch
» 1 lipca 2022, 17:47 #198
Michux3: Odpowiem na twoje pytanie z zeszłego roku :D .Argentyńczyk jest dużo bardziej wszechstronnym zawodnikiem,lepszy w rozegraniu i ogólnie bardziej pewny.Holender jest za to szybszy,silniejszy i ma jeszcze dużo miejsca na rozwój i według mnie ma wyższy sufit.
Co do najważniejszego piłkarza Ajaxu w zeszłym sezonie- Tadić ,Antony myśle że też jest warty wyróźnienia bo zrobił wiele dobrego dla ajaxu w LM .Wiadomo Haller nastrzelał mnóstwo bramek w LM ale chyba każdy kibic Ajaxu przyzna że marnował zdecydowanie za dużo.
» 1 lipca 2022, 17:52 #197
PastaDoCiasta: Erik ten Hag jest wielkim fanem talentu Youriego Tielemansa. United bacznie obserwują obecną sytuację, albowiem Arsenal poległ w walce o podpis zawodnika. [talkSPORT]

Marcel van der Kraan dla De Telegraaf: Lisandro Martinez jest bardzo wysoko na liście życzeń Erika ten Haga, więc spodziewam się dużego postępu w ciągu następnych 24 lub 48 godzin. MartĂ­nez będzie również pokładał nadzieje w United, które jest dla niego absolutnie topowym klubem.

Jeśli nowa strategia transferowa nowego działu scoutingu polega na kupowaniu wszystkich, których chce Arsenal to warto tylko dla dólu bupy kanonierow xd
» 1 lipca 2022, 16:24 #196
sztejner: Jo jo
Gadamy gadamy a transferów jak nie było tak nie ma
» 1 lipca 2022, 16:52 #195
RedsFan: Oj joooj
Narzekamy, narzekamy, a do konca okienka daleka droga.
» 1 lipca 2022, 17:59 #194
Bacardi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 19:22

tilemans to by sie tu przydal
» 1 lipca 2022, 19:20 #193
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 19:21

Bacardi, to musisz mieć naprawdę ciekawe życie.
» 1 lipca 2022, 19:21 #192
boro: Plany ambitne, ale trochę zbyt wolno działają
» 1 lipca 2022, 16:19 #191
kamilpe: Erik ten Hag is a big fan of Youri Tielemans. #mufc are on high alert after Arsenal failed to agree a deal for him #mulive [@alex_crook]

Niestety Tier 4
» 1 lipca 2022, 15:59 #190
Seba0619: FDJ oświadczył się dziś swojej dziewczynie, ależ piękny początek miesiąca, oświadczyny i transfer do nas, w czepku urodzony.
» 1 lipca 2022, 15:29 #189
Glory1878: Jak zobaczy niedługo do czego te panienki są zdolne to może ślubu nie dożyć z nerwów
» 1 lipca 2022, 15:38 #188
PastaDoCiasta: Dokładnie, dlatego tylko miłość do ojczyzny i drugiego mężczyzny
» 1 lipca 2022, 16:25 #187
awe: Tak sie wpakowac, nie dosc, ze slub to jeszcze trasnfer do MU.
» 1 lipca 2022, 19:46 #186
Pyra: Zawodnicy z najlepszymi notami za sezon 2021-22 w Ajaxie
1. Tadić
2. Haller
3. L. Martinez
4. Mazraoui
5. Antony
6. Timber
7. Edson Alvarez
8. Gravenberch

3 już sprzedali, także ja rozumiem ich chore ceny, sprzedać 6-7 kluczowych zawodników w okienko to samobójstwo
» 1 lipca 2022, 15:23 #185
United45: Taka ich natura i oni doskonale zdają sobie z tego sprawę. 2, 3 lata przebiedują i znowu świat usłyszy o kolejnej świetnej generacji Ajaxu
» 1 lipca 2022, 15:52 #184
PastaDoCiasta: Tylko teraz jeszcze stracili trenera więc bym się nie zdziwił gdyby w lidze skończyli nawet na 3 miejscu
» 1 lipca 2022, 16:26 #183
Himen: Btw wie ktoś co to się podziało z grajkiem Riechedly Bazoer? (Prawdopodobnie imię źle napisałem, nazwisko być może też), wielki talent w ajaxie jakoś w 2016 roku
» 1 lipca 2022, 16:53 #182
nieeeeeeee: Z tego co pamiętam poszedł do Volwsburga, od którego się odbił i wrócił do ligi Holenderskiej do jakiegoś klubu ze środka tabeli.
» 1 lipca 2022, 17:12 #181
Litosci: W ajaxie był kiedyś tez taki kozak Fisch czy jakoś tak ale chyba tez po sezonie przepadł
» 1 lipca 2022, 20:34 #180
kamtor: Wg mnie powinniśmy poszukać w wolnych zawodnikach
» 1 lipca 2022, 13:46 #179
majk: W sensie takich co za szybko nie biegają?
» 1 lipca 2022, 13:51 #178
Cieniu: Takich co się szybko nie męczą dużą tygodniówką w klubie.
» 1 lipca 2022, 14:11 #177
atotrikos: @majk nom, obrońców takich
» 1 lipca 2022, 14:14 #176
milsco: Mamy już wolnego obrońcę
» 1 lipca 2022, 14:19 #175
majk: Skoro już mamy wolnego obrońcę, to czemu tak mało strzelamy z rzutów wolnych?
» 1 lipca 2022, 14:29 #174
JakubekManU: To szukaj...
» 1 lipca 2022, 14:33 #173
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 15:20

Belotti !!przez kilka sezonów na dp panowała ponieta na tego zawodnika dziś jest za free
» 1 lipca 2022, 15:20 #172
koko93: chłopie masz wolnego Harrego, już żadnych wolnych zawodników.
» 1 lipca 2022, 16:10 #171
milsco: Będzie oficjalka w tym tygodniu?
Czy może to prawda ze FDJ nie chce odchodzić za wszelka cenę
» 1 lipca 2022, 13:43 #170
levy181: Jeśli faktycznie klub go wypycha to byłby za przeproszeniem głupcem. Osobiście wolałbym grać regularnie i żeby trener stawiał na mnie.
» 1 lipca 2022, 14:30 #169
brazylianwisnia: Nikt by nie marnował czasu jakby gracz nie chciał. Wrócił wogole z wakacji?
» 1 lipca 2022, 16:26 #168
atotrikos: Czy dobry ten Martinez? Czy niski to słaby?
Tadam:

youtu.be/a-m6PAcE_jU
» 1 lipca 2022, 12:19 #167
milsco: Wszystko spoko ale z takimi filmikami to nawet Maguire będzie wyglądał na TOP obrońcę
» 1 lipca 2022, 12:37 #166
atotrikos: Zdaje sobie z tego sprawę, jak k z tego że i Maguire zagra jeden dobry mecz.
Tutaj dobrze wyglądał vs Nunez.
» 1 lipca 2022, 12:40 #165
majk: The Day Lisandro Martinez Destroyed Nunez ?
Jak go zniszczył, to czemu Ajax odpadł?
» 1 lipca 2022, 12:43 #164
Pyra: majk
kiedyś był mecz Celtic - Barca
strzały 5-30
posiadanie 11-89
podania 100-900
wynik 2-1

zdarza się po prostu raz na jakiś czas taki ewenement
Benfica była do bólu skuteczna a Ajax nie
» 1 lipca 2022, 12:50 #163
atotrikos: Majki a tam jest destroyed Benfica czy Nunez?
» 1 lipca 2022, 12:52 #162
majk: A to nie Nunez czasem strzelił jedyną bramkę w dwumeczu, która dała im awans?
To tak jakby nagrać filmik z finału LM Real vs Live i zatytułować go, Mane destroys Real.
» 1 lipca 2022, 12:56 #161
majk: youtu.be/Zfj4BXsFTAA?t=71
Może jakby Ajax miał WYSOKIEGO stopera, to ta bramka Nuneza głową z rzutu rożnego by nie wpadła, no ale niech będzie, że Martinez destroyed Nunez ;)
» 1 lipca 2022, 13:02 #160
Pyra: Nie rożny tylko wolny, po drugie krył go ktoś inny.
Normalnie jakbym TVP oglądał.
» 1 lipca 2022, 13:22 #159
majk: Rożny, czy wolny, detale. Wrzuta była, jeden stoper ma 180 cm, drugi 175 i wpadła bramka po główce zniszczonego Nuneza. Czy niski to słaby? Myślę, że pewnym stopniu widzimy w tej bramce i końcowym rezultacie tego dwumeczu, może nie odpowiedź na to pytanie, ale pewne mankamenty grania tak niskim stoperem. W Holandii, gdzie Ajax dominuje, jego wzrost nie stanowi aż taką przeszkodę, my nie jesteśmy dominującą drużyną i liga angielska może go mocno zweryfikować.
» 1 lipca 2022, 13:34 #158
Pyra: Nie no lepiej jakby miał posturę Maguire i Salah, Diaz czy Mane robią mu jesień z ..... średniowiecza
Martinez jest twardy, dość szybki i właśnie na większość napastników PL pasuje jak ulał.
No i w rozegraniu, spokojnym wyprowadzaniu piłki jest 100x lepszy niż nasz drwal
» 1 lipca 2022, 13:39 #157
majk: Ale gdzie ja mówię, że jest gorszy od Maguire'a?
Czy pasuje? Ja mam wątpliwości.
Do spokojnego rozgrywania lepszy? Przy tempie Premier League może już nie być taki dobry.
Czemu Nuneza nie krył Martinez? Bo jest za niski.
Jeśli faktycznie ETH uważa go za dobrego stopera na PL, to niech go bierze, ale ja jestem średnio przekonany do niego. A ten filmik, to już w ogóle mnie nie przekonuje. Równie dobrze można na youtubie zrobić kompilke z Nunezem, z tego dwumeczu i nazwać ją Nunez destroys Ajax defenders.
» 1 lipca 2022, 13:51 #156
RedsFan: Nuneza przestawial jak chcial :D
» 1 lipca 2022, 13:56 #155
majk: Jakby on go pokrył przy tym stałym fragmencie, to pewnie bramka by nie wpadła. Oh wait, jest z niski.
» 1 lipca 2022, 14:11 #154
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 14:13

Ej Majki ale przecież Timber zawalił bramkę, nie Martinez który w tym momencie Markowski nr 30 - Otamendiego.


No więc Martinez zjadł Nuneza i nie pozwolił mu na nic ale to sport drużynowy i nie dorabiaj jakiejś narracji że zawodnik słaby. Wysokich ale zwrotnych jak titanic i z podaniem na zapalenie płuc to już mamy.
» 1 lipca 2022, 14:11 #153
majk: 3 minutowa kompilka z youtuba, z przegranego dwumeczu, w którym Nunez strzelił zwycięskiego gola głową niestety mnie nie przekonuje, wybacz. Już nie takich kozaków na youtubie widziałem.
Nie mówię, że jest słaby, ale wzrost tutaj jest sporym problemem. Żaden z topowych klubów nie gra niskimi stoperami w Premier League, nawet Guardiola. 180 cm to granica, zazwyczaj, do grania na tej pozycji, Martinez to nie Cannavaro, czy Puyol. Zresztą obaj byli ciut wyżsi i tak ;)
» 1 lipca 2022, 14:27 #152
RedsFan: Pyra tvn to byl.
» 1 lipca 2022, 16:23 #151
szymc11: A ja bym wziął i DeJonga i Ericsena i Tielemansa.
Z duetem McFred bym się pożegnał. Z tego pieca chleba nie będzie.
Garner niech ma też swoje szanse.
» 1 lipca 2022, 11:58 #150
atotrikos: Z duetu McFred to szkota chce podobno Newcastle. Gdyby ktoś zadecydował że bierzemy kasę z Newcastle i za nią kupujemy Tielemansa to byłby super deal.
Fred raczej nie do sprzedania teraz a Garner jest bardziej perspektywiczny od starszego szkota.
Myślę, że w takim układzie zamiana szkota na Belga byłaby wręcz dealem lata w naszym klubie:

Sprzedać McTomka za ok 35mln i za tyle spróbować kupić Tielemansa w jego miejsce.
» 1 lipca 2022, 12:07 #149
PastaDoCiasta: Jak ktoś da 35 mln za McTomka to nagram jak biegam nago wokół Old Trafford
» 1 lipca 2022, 12:17 #148
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 12:22

Chce go Newcastle
120 meczów w PL
Kontrakt do 2025

Za Lingarda pisali mądrale żeby wołać 40 z rocznym kontraktem xd
» 1 lipca 2022, 12:22 #147
brazylianwisnia: Jest jeszcze VDB więc trochę bez sensu tyłu pomocników. Albo Eriksen albo Tielemans.
» 1 lipca 2022, 12:48 #146
szymek1193: Jak na razie samych Holendrów możemy mieć jako transfery😅
Ja bym chciał De Jonga tego lewego obrońcę, i jakiegoś napastnika!
» 1 lipca 2022, 11:48 #145
Lahcimek93: Tyrell Malacia to #mufc is being complicated by a representation issue. Malacia was using Ali Dursun as his agent, but not authorised on this so he's doing it with his father. [@David_Ornstein]

Co sądzicie?
» 1 lipca 2022, 11:32 #144
atotrikos: 50mln + bonus za Richarlisona to bardzo dobry deal.
» 1 lipca 2022, 11:04 #143
RedFox: I tak bym go tutaj nie chciał. Richarlison to zwykły buc i bandyta boiskowy. Zobaczymy jak Conte poradzi sobie z jego wybrykami i ciężkim charakterem.
» 1 lipca 2022, 11:14 #142
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 11:17

Ja tam lubię takich zawodników - głodne, wściekłe psy.
» 1 lipca 2022, 11:16 #141
milsco: Blisko 60 baniek za tak słabego piłkarza?
To sabotaż jak z Fredem, nie wiem kto wpadł na ten pomysł u Totków, piłkarz z IQ bakłażana i na dodatek tego nie przekroczył bariery 10 bramek, jak na napastnika cieniutko
» 1 lipca 2022, 11:24 #140
majk: Przepłacony. Levy chyba dostał ultimatum od Conte, albo transfery, albo odchodzę, bo nigdy tak w totkach nie szaleli na rynku transferowym jak ostatnio.
» 1 lipca 2022, 11:29 #139
bucior907: To prawda, dobry deal, ale dla Evertonu
» 1 lipca 2022, 11:29 #138
Bacardi: lepszy gosc z jajem ktory nie odstawi nogi niz panienki ktore sie wywracaja po kazdym kontakcie i wymuszaja faul
» 1 lipca 2022, 11:30 #137
milsco: Bacardi to sprowadźmy Fellainiego, Herrere i Jamesa tez walczaki, biegają i nie odstawią nogi :D
» 1 lipca 2022, 11:38 #136
kckMU: Fellaini więcej dobrego w PL narobił niż Richarlison zrobiły przez 50 lat.

Wybitny interes dla Evertonu.
» 1 lipca 2022, 11:45 #135
majk: Andrzeja Gołote do United najlepiej, nie odstawi nogi, a nawet głowy jak mu sypniesz dolarem, a nie jakieś panienki. Proponuję wykupić połowę Burnley i zrobić z United drużynę tylko dla prawdziwych walecznych mężczyzn. Walka o utrzymanie gwarantowana.
» 1 lipca 2022, 11:50 #134
mycka86: Herrera ? Gość z miejsca byłby u nas 1 wyborem na ŚP. Bardzo żałuję, że od nas odszedł. Wiem, że poszedł dla kasy do PSG. Przelicytowali nas w wysokości tygodniówki. Ale chwilę później Ci sami ludzie, którzy zdecydowali żeby nie licytować się z PSG, dali Martialowi 250k, Macie 180k, DDG 375k i chcieli dać Pogbie 300-400k.
» 1 lipca 2022, 11:50 #133
szymc11: mycka 86 święte słowa.
Pozbyliśmy się za darmo Herrere a "panowanie" w środku pola przejął FRED za grube pieniądze. Herrera do dziś go nakłada czapką.
Ps. Po co mata dostał też ostatni kontrkakt to nie mam pojęcia.
» 1 lipca 2022, 12:00 #132
atotrikos: @mycka86 Dokładnie, szczypać się przy Herrerze ale Martialowi Lingardom luźno.
De Gea zasłużył na 375tys? Nie bądźcie śmieszni gdyby wtedy fax się nie przywiesił to całowałby herb Realu za 200tys na tydzień.
» 1 lipca 2022, 12:12 #131
Blau: No ale się przywiesił, herbu Realu całować nie musi, a przez te 7 lat co minęło od tamtej akcji chłop nas ratował niezliczoną ilość razy. Zarzucanie czegokolwiek Dawidowi jest po prostu śmieszne, bo gdyby nie on to na przestrzeni ostatnich lat stalibyśmy się drużyną środka tabeli.
» 1 lipca 2022, 12:49 #130
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 12:53

Jakby David naciskał mocno na transfer, to by tam przeszedł, w tamte, lub w inne okienko transferowe. Ronaldo choćby jest doskonałym przykładem, przytrzymali go rok, nie odpuścił i całował herb Realu, a nie Hiszpan. Ronaldo miał u nas wszystko, a i tak się wypiął. De Gea poza tygodniówką, mógł liczyć tylko na indywidualne wyróżnienia, ale mimo to został.
De Gea na dzień dzisiejszy, jest chyba jedynym piłkarzem w klubie, po którym kibice nie powinni jeździć i mieć problemów z nim problemów, zapracował sobie na to i zasłużył.
» 1 lipca 2022, 12:52 #129
essaEdek: Teraz zachwyt, a żeby nie skończyło się jak z nami... Conte odejdzie (a bądźmy szczerzy, to może nastąpić w każdej chwili), a Riczi na ławce będzie zgarniał kwit i będzie nie do sprzedania. Gość będzie w cieniu Harrego więc różnie to może być z jego charakterem.
» 1 lipca 2022, 13:04 #128
Pyra: Juve daje Pogbie 2x mniej niż u nas
Lingrad musi obniżyć oczekiwania, żeby West Ham go podpisał.

Widać na ile kluby cenią talent tych czempionów.
Maguire i Martial następni w kolejce.
» 1 lipca 2022, 09:35 #127
sturmik: Smiesz twierdzic ze nasza ostoja de Gea nie dostalby nigdzie indziej tych marnych 375k na tydzien??
Albo nasz francuski drybler z nieodgadniona przez przeciwnika mina - Anthony M - ze on nie dostalby nigdzie tych smiesznych w studunku do jego kosmicznych umiejetnosci 250k (na tydzien, nie na rok) ??
No prosze was... U nas Shaw ma na waciki te swoje 150k. Chlopaki balansuja na granicy biedy.
A taki Brandon Williams - uznana miedzynarodowa gwiazda szura co dzien na treningi za marne 65k na tydzien...
» 1 lipca 2022, 10:22 #126
majk: De Gea akurat jako jedyny faktycznie sobie zapracował na swoją tygodniówkę.
» 1 lipca 2022, 10:37 #125
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 11:28

We wloszech podatki ma o wiele mniejsze niz a anglii, wiec zarobi podobnie, czlapak.
» 1 lipca 2022, 11:02 #124
mycka86: Pomyśleć, że Pogba jeszcze pół roku temu miał od nas na stole kontrakt na 300k. Ale pomyślał, że jako wolny zawodnik będzie rozchwytywany przez pół Europy i dostanie gdzieś znacznie więcej... No i wylądował w Juve z kontraktem 150k :)

#majk kontrakt DDG jest przesadzony. Tworzy komin płacowy i powoduje, że jest nie do wytransferowania z gotówkę, jeśli klub lub nowy manager chciałby go sprzedać.
» 1 lipca 2022, 11:17 #123
majk: Jest, ale w przynajmniej zapracował na niego u nas. Taki Varane i Sancho dostali na starcie hajsu jak lodu za sam podpis, nie wspominając o Martialach i innych człapaczach z horendalnymi tygodniówkami.
» 1 lipca 2022, 11:26 #122
Bacardi: degei juz dawno nie powinno byc w tym klubie a to tylko sie potwierdza ze sie w reprezentacji hiszpanii nie łapie do podstawowej jedenastki
» 1 lipca 2022, 11:37 #121
majk: ciebie nie powinno być na tej stronie
» 1 lipca 2022, 11:46 #120
Piwal: Pogbie sie przyśniło że jest Mbappe :)
» 1 lipca 2022, 11:50 #119
mycka86: DDG na pewno nie jest problemem, ale nie jest też nie do zastąpienia.
» 1 lipca 2022, 11:53 #118
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 12:07

Od De Gei to sie odczepcie. Gość może i zarabia kosmiczne pieniądze ale pamiętajcie ze zostały mu one zaoferowane by pozostał z nami gdy Real wyciągał po niego łapy a był wówczas wymieniany obok Neuera jako najlepszy na świecie. My nie mieliśmy wówczas nic do zaoferowania oprócz tygodniówki a idąc do królewskich mógł spokojnie wygrać kilka mistrzostw i lig mistrzów. Na ten moment nadal łapie się do top 10 na świecie i potrafi sam uratować mecz więc nie ma co mu żałować. Może i o tym się nie mówi ale David jest już klubową legendą. Dokładnie dziś jest 11 rocznica jego przeprowadzki do Manchesteru.
» 1 lipca 2022, 12:00 #117
Radomirus: DDG dostaje duże pieniądze ale akurat on swoją tygodniówkę zdobył w sposób naturalny. Przez lata gra w klubie, ciągle jest podstawowym graczem pierwszej drużyny i kwota jaką zarabia rosła przez cały okres jego kariery.

Osobiście wolałbym, żeby przykład Davida był modelowym przykładem jak zdobyć u nas wysoką tygodniówkę. Czyli pograsz u nas 10 lat, będziesz przez ten czas cały czas graczem 1 zespołu, będziesz kilka razy najlepszym graczem w klubie (albo przynajmniej w TOP3 graczy na koniec sezonu) - to po 10 latach będziesz zarabiał 350 albo nawet 400 tyś na tydzień...

... a nie, że jakiś gówniarz błyśnie przez sezon-dwa w jakiejś ogórkowej lidze, zmieni fryzurę kilka razy i zaprezentuje nowy układ taneczny na Tic-toku (czy jak to się piszę... dobrze napisałem?) i masz - proszę 300k/ tydzień.
Jeżeli jakiś piłkarz jest popularny - to niech monetyzuje swoją popularność dzięki reklamom, jako twarz jakiś marek, dzięki wyświetleniom w mediach społecznościowych itp. - osobiście nie mam nic do tego, może występować nawet reklamując maść na hemoroidy, mam to gdzieś.

Ale wysokość kontraktu w klubie powinna być odzwierciedlać to co prezentuje na boisku... plus ewentualna podwyżka za staż w klubie - jak David de Gea ;)
» 1 lipca 2022, 12:14 #116
Pyra: DDG akurat następny kontrakt podpisze z obniżką zarobków, sam wie, że swoje lata ma, Real już go nie potrzebuje i mało kto zaproponuje mu taką kasę.
I wszystkie strony będą zadowolone.
» 1 lipca 2022, 12:54 #115
majk: Dał z siebie wszystko w United, całą karierę poświęcił dla nas, ale i tak znajdą się tacy ''kibice'', którzy obrzucą go błotem.
W sumie nazywajmy rzeczy po imieniu, żadni z nich kibice, tylko hejterzy zwykli.
David to nasza jedyna legenda klubowa, Ronaldo nie ma do niego startu nawet.
» 1 lipca 2022, 13:07 #114
Piwal: 31 lat na bramkarza to wcale nie jest jakos dużo. Myśle że na obniżke nie musi sie jeszcze zgadzać. Podwyżka przy jego obecnych zarobkach wyglądała by kiepsko. Jego kontrakt kończy się za rok i sprawiedliwie byłoby gdyby dostal takie same warunki na kolejne 3 lata a przy kolejnym kontrakcie zobaczymy w jakiej bedzie formie.
» 1 lipca 2022, 13:26 #113
Advm: "Powiedziałem że zrobię transfery to zrobię. Nie musisz mi powtarzać."
» 1 lipca 2022, 07:27 #112
michal1993: Podobno herrera jest zainteresowana powrotem do nas 😲😃
» 1 lipca 2022, 06:43 #111
Seszele: To nie byłoby głupie.
Ale pod jednym warunkiem - Garner musiałby udać się na wypożyczenie (zapewne do Forest).
» 1 lipca 2022, 07:55 #110
Piwal: To byłoby głupie, chłop za chwile kończy 33 lata w dodatku ma kontrakt z PSG ważny jeszcze przez 2 lata wiec przyjscie na zasadzie wolnego transferu nie wchodzi w gre. PSG pewnie zaśpiewa sobie 15-20mln za niego.
» 1 lipca 2022, 08:58 #109
RedFox: Seszele nie ma sensu wypożyczać Garnera po raz kolejny. Chłop ma już 21 lat, młodsi w jego wieku grali pierwsze skrzypce. Sam w zeszłym sezonie świetnie pokazał się w Nottingham. Jasne, nie oznacza to może że to jest od razu gracz do pierwszej 11-tki, ale spokojnie o to może powalczyć np z McTominayem. Trzeba dać mu się rozwijać, zasłużył na pozostanie w Manchesterze.
» 1 lipca 2022, 09:22 #108
Rashy10: Jeśli klub by go chciał to Ander pewnie z chęcią by wrócił do nas, bo niejednokrotnie pozytywnie się o nas wypowiadał. Nawet miesiąc temu przy okazji pożegnania Maty napisał na twitterze, że Mata miał rację, gdy powiedział mu, że nigdy nie pożałuje transferu do United, gdy do nas trafiał i podpytywał go o transfer.
» 1 lipca 2022, 11:03 #107
Seszele: Piwal - rzeczywiście jednak głupie, masz rację. Z jakiegoś powodu myślałem, że w grę wchodzi wolny transfer. Płacić nie ma najmniejszego sensu. Już lepiej inwestować w Garnera, który jest naszą przyszłością.
» 1 lipca 2022, 11:49 #106
Piwal: Za darmoszke tez bym go chętnie przywitał, co jak co ale lubie gościa i przez 2 lata gorszy od McTominaya nie będzie. Jesli jednak mamy płacić to lepiej poszukac opcji nieco bardziej przyszłościowej.
» 1 lipca 2022, 11:53 #105
PiesekLeszek: Cieszy mnie, że w tym roku nie ma nawet plotek łączących nas z Declanem Ricem.
Mamy swojego McTominaya plus Garner.
Potrzebujemy kogoś takiego jak Carrick lub Scholes do lepszej kontroli środka pola.
Fdj wydaje się być odpowiednim kandydatem.
» 1 lipca 2022, 06:22 #104
majk: O ile sam nie jestem fanem Rice'a, to z McTominayem on nie ma nic wspólnego. Rice to właśnie piłkarz dokładnie w stylu Scholesa, czy Carricka.
» 1 lipca 2022, 10:32 #103
IntruZ9: Ryż w stylu scholesa? Noo coś mi się tutaj gryzie
» 1 lipca 2022, 11:13 #102
majk: No może nie do końca w stylu Scholesa, ale do Carricka już jak najbardziej. Coś pomiędzy Scottem a Carrickiem wg mnie, ale drugim McTominayem on nie jest, półeczka wyżej, albo i ze dwie. Oczywiście nie jest wart nawet połowę tej kwoty, którą żąda West Ham, ale to naprawdę ciekawy piłkarz, fajne wzmocnienie, tylko niekoniecznie dla nas.
» 1 lipca 2022, 11:23 #101
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 12:45

Niektórzy to potrafią tu zestawić ze sobą zawodników. Carrick i Scholes. Czy mnie się wydaje, czy to jednak różne pozycje i różne zadania? Scholes grał jako środkowy pomocnik z masą zadań ofensywnych (w jego czasach 10 to była rzadkość, więc za kreację odpowiadala w znacznej mierze 8). Carrick to klasyczny DP.

No i jeśli porownywac Rice do tej dwójki to tylko do Carricka
» 1 lipca 2022, 12:43 #100
majk: Z tym Scholesem faktycznie pojechałem za daleko, ale do Carricka jest bardzo podobny wg mnie. Może jeszcze nie jest aż tak ogarnięty, ale w tym wieku jeszcze sporo przed nim i pewnie się rozwinie, jeśli trafi pod odpowiednie skrzydła.
» 1 lipca 2022, 13:17 #99
Stanior: Spokojnie panowie, transfery będą. Jak nie w tym roku to w następnym.
» 1 lipca 2022, 05:29 #98
Michux3: 5 transferów : De jong,Malacia,Martinez,Eriksen i Antony.Dokonamy tych transferów i będzie to świetne okienko,wyraźny krok na przód i piłkarze skrojeni pod trenera.Wiadomo że potrzebujemy jeszcze prawego obrońce i napastnika ale wątpię by było to możliwe.
» 30 czerwca 2022, 23:55 #97
jamaj05: Kto faktycznie będzie z tej 5 wzmocnieniem naszego składu? Bo rozumiem, że taki klub jak MU powinien robić transfery, albo wzmacniające skład, albo na przyszłość. Jakiego typu transferów potrzebujemy teraz najbardziej?
Rozumiem, że już od dłuższego czasu obserwowałeś Malacie, Martineza i Antonyego? I, że bierzesz na poprawkę różnicę klas tych dwóch lig?
Ja przez ostatnie 9 lat już tyle razy się rozczarowałem, że szczerze mówiąc, to i do trenera i do transferów mam tak neutralne odczucia, jakbym obserwował zmiany w innym klubie, któremu nie kibicuję.
Może to i lepiej, nie będę tak przeżywał ewentualnej klapy, a jak wypali, to będzie bardzo miłe zaskoczenie
» 1 lipca 2022, 06:25 #96
Blau: Jakiego typu transferów potrzebujemy teraz najbardziej? Zdecydowanie tych, których za cel obrał sam trener, a nie panowie w garniturach z zarządu. I to transferów z absolutnie pierwszych miejsc listy transferowej, a nie jakichś alternatyw, którzy byli rozpatrywani jako zawodnicy A,B i nawet C, gdy nie udało się kupić docelowego gracza.

Okienko: De Jong, Antony, Eriksen, Malacia i Martinez byłoby naprawdę mocne. Pierwszych dwóch wskakuje z miejsca do pierwszego składu i o tym nie ma co nawet dyskutować. Eriksen byłby mega uzupełnieniem składu, a patrząc na jego powrót w Brentford, to wcale bym się nie zdziwił jakby wywalczył sobie miejsce w pierwszym składzie. Malacia to młody gracz, z potencjałem, który już wcześniej zaimponował ETH, bo Holender chciał go sprowadzić do Ajaxu. Martinez też jest w takim wieku, gdzie jeszcze się będzie rozwijać, a do tego może grać zarówno na środku obrony, lewej obronie jak i defensywnym pomocniku, a mieć w składzie uniwersalnego zawodnika, który zagra na trzech pozycjach i na każdej będzie trzymał równy poziom to jest coś fantastycznego dla trenera.

Nie ma złotej receptury przy transferach. W tamtym roku przyszedł Sancho, Varane i Ronaldo. W teorii każdy z nich powinien ciągnąć nas za uszy, a w praktyce tylko ten ostatni nie rozczarował. Z drugiej strony Arsenal nie kupował jakichś gwiazd, a w tabelii i tak był przed nami. To samo można mówić o Lukaku, który kosztował ponad 100 milionów, a po zesonie poszedł na wypożyczenie.
» 1 lipca 2022, 07:29 #95
jamaj05: Ja to widzę niestety inaczej.
Powinniśmy mieć osobę, od transferów, a nowy trener powinien się dostosować. Jak po roku - dwóch pokaże, że jest potencjał, to wtedy dać mu wolną ręknę na transfery. W innym wypadku czeka nas to co przez ostatnie 10 lat - co 2 lata zmiana trenera i całej koncepcji taktyki, piłkarzy itp..., bo xto nowy trener i trzeba postawić wszystko na jedną kartę

Nie uważam, żeby takie okienko było faktycznie tak mocne jak piszesz.
Właśnie przykład Sancho i Varane pokazuje, że de Jong wcale nie jest takim pewniakiem na wzmocnienie.
Antony wcale nie jest takim typowym żądłem, tylko ma charakterystyke zbliżoną do Rashforda czy Sancho, a wydaje mi się, że potrzebujemy kogoś na szpicę.
Eriksen zgadzam się, fajna opcja.
Wątpię, żeby Malacia robił większą robotę niż Telles czy Shaw, więc skupiłbym się w tym okienku jednak na innych pozycjach.
Co do Martineza to wiesz, 1.75 jak na ŚO w Anglii, to trochę słabo. Co do jego wszechstronności, to widzę, że może obsadzać te same pozycje co kiedyś Blind - jak to wyszło wszyscy wiemy. Po co nam piłkarz, mogący grać na 3 pozycjach, na których są lepis piłkarze? To już zamiast niego, wolałbym dać grać na dp Garnerowi, na śo Mengi/Tuanzebe itd.
Przy Diallo i Pellestrim też wiele osób się zachwycało ich potencjałem...

Arsenal, City, Tottenham - oni się faktycznie wzmacniają, u nas to takie mehhh i to patrząc tylko na plotki, bo faktów dalej nie ma :p
» 1 lipca 2022, 08:19 #94
Blau: Najpierw piszesz, że De Jong może nie być wzmocnieniem, bo Sancho nie odpalił, a później podajesz przykład, że Arsenal, City czy Totki się wzmacniają. U nich już na pewno wszystko musi odpalić i tylko Manchester United ma monopol na nietrafione transfery? Później do tego dodajesz, że ktoś taki jak Malacia nie będzie robił roboty. Czyli wychodzi na to, że topowi zawodnicy są ble, bo mogą nie wypalić, mniej znane nazwiska są ble, bo na pewno nic nie wniosą do składu.

Co do obsadzenia pozycji napastnika to Erik początkowo chciał kupić Nuneza, ale gdy operacja się nie powiodła to zmienił zdanie i teraz szuka kogoś uniweralego, który w razie potrzeby zagra też na ataku. Myślę, że to nie jest głupi pomysł zważywszy, że odkąd Sancho i tak gra głównie na lewym skrzydle to na prawym znowu jest posucha. Nie mniej jednak transfer typowego napastnika też chciałbym zobaczyć i gdybym miał wybierać między prawym skrzydłem, a napastnikiem, to chyba wybrałbym napastnika. (Finalnie i tak to Erik ich będzie trenował, więc to niech on decyduje)

Co do Martineza - patrząc na ostatni sezon to ciężko powiedzieć, żeby Martinez był gorszy od zawodników z naszego składu. Shaw i Telles byli fatalni, o środku obrony nawet nie będę się wypowiadał, a defenywnego pomocnika aktualnie nie mamy, więc byłby jedynym. Zgadzam się, że jest trochę niski, ale z drugiej strony taki Javier Mascherano był jeszcze niższy, a nie przeszkadzało mu to w byciu topowym obrońcą.
» 1 lipca 2022, 08:54 #93
koko93: Antony looks unlikely to join Manchester United due to his €80m valuation set by Ajax.

[Van der Kraan via @telegraaf]
» 30 czerwca 2022, 23:38 #92
Jaro9107: Moim zdaniem jak już jest FDJ i Malancia to priorytetem powinien być Antony bo jak nie ma Greenwoda to na PS nie ma kto grać jak Sancho ma grać na lewej. Eriksen wydaje mi się że nie przyjdzie. Pamiętajmy że ETH gra raczej 4-3-3 czyli bez typowej 10 tylko na dwie 8. Jak ma przyjść stoper to przydałoby się sprzedać przynajmniej dwóch z trójki : Jones, Baily Tuanzebe bo tych SO będzie strasznie dużo.
» 30 czerwca 2022, 23:36 #91
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2022 01:42

Ale nie jest powiedziane, że sancho ma grać na lewej. Myśle, że ten hag zdaje sobie sprawe z tego, że rash jest najlepszy na lewej, więc go tam bedzie ustawiał, a sancho bedzie grał na prawej i na spokojnie sobie tam poradzi bo on i tak bardziej szuka podania niż strzału.
Chyba, że przyjdzie antony to wtedy faktycznie bedzie rywalizacja.
» 1 lipca 2022, 01:41 #90
Krzyk: A czy aby przypadkiem Eriksen to nie 8? Więc idealnie pasuje do gry dwoma ósemkami
» 1 lipca 2022, 12:51 #89
Anhel: De jong odchodzi z Barcelony, pewnie jutro oficjalka ze w United. Oczywiście Luuk De jong
» 30 czerwca 2022, 22:57 #88
IntruZ9: Dziś była już
» 30 czerwca 2022, 23:04 #87
koko93: Erik ten Hag repeatedly uses the line: "Not good enough. Give me the maximum" during the #mufc training.
» 30 czerwca 2022, 21:41 #86
Batigol222: nie za bardzo znam tego Lisandro Martineza, ale trochę niepokoi mnie fakt, że w kadrze przegrywa pierwszą "11" z podstarzałym Otamendim. O Romero wiedziałem, że to kozak po Copa America. Martinez wygląda raczej na taką gorszą wersję, ale za podobną kasę. Nie rozumiem tego hajpu na młodych stoperów: wiadomo, że w tym okienku można wziąć takich stoperów, jak Skriniar czy Koulibaly, więc na kut brać za 50 baniek mierzącego 175 cm typa z Ajaxu?
» 30 czerwca 2022, 21:41 #85
Genek: Typ może grać na DM, LO i ŚO, nie zdzwie się jak bedzie u nas grał na dm właśnie koło de jonga.
» 30 czerwca 2022, 21:49 #84
mikiartur: ETH na niego naciska + brak nam lewonożnego śo - to go ściągnijmy. Nie róbmy z siebie jakichś giga znawców futbolu. Wiadomo że każdy ma swoje zdanie. Ale nie uważam że wzrost to decydujący czynnik o tym czy ktoś się do ligi nadaje (niezależnie jaka pozycja) czy nie.

Co do Otamendiego to także nie radziłbym patrzeć na wiek. Gościu w lidze portugalskiej w Benfice odkąd tam jest gra jak profesor (zwłaszcza ostatni sezon). Poza tym z kadry o wiele trudniej z 11stki wyrzucić kogoś mega doświadczonego i ogranego i wsadzić za niego mlodego perspektywicznego posiadającego sporą jakość. Choćby Chiellini albo Bonucci we Włoszech. Mają kilku świetnych śo z wielkim potencjałem jak choćby Bastoni. A nie powąchał boiska nawet. To samo w Portugalii i Pepe. Też nie dziwi bo podobny casus jak z Otamendim. Gościu już bardzo stary jak na piłkarza - a gra regularnie w FC Porto i też robi za mega profesora + chwilę temu zdobył mistrzostwo Portugalii z Porto. Takich przykładów jest więcej.

Dla mnie sytuacja jest prosta. Jeśli trener na kogoś naciska - to klub powinien zrobić WSZYSTKO aby takiego grajka ściągnąć. Nie zawsze oznacza to że transfer dojdzie do skutku albo że transfer będzie udany. Ale dajemy trenerowi znać że mu ufamy i wierzymy że osiągnie sukces. To jest ważne i tyle.
Jeśli ETH chce Martineza trzeba zrobić co w naszej mocy by go pozyskać. Jednocześnie zachowując w miarę zdrowy rozsądek
» 30 czerwca 2022, 21:49 #83
ALLADYN: Też bym wolał Koulibaly'ego za 30 mln z rocznym kontraktem. Niby 31 lat ale na stopera to nie jest jakoś strasznie dużo. Van Dijk jest z tego samego rocznika a od dziadków nikt go nie wyzywa.
No i kolejna rzecz. Koulibaly + Tielemans = 55 mln. A sam Martinez to blisko 50^^
» 30 czerwca 2022, 21:50 #82
Batigol222: No właśnie Koulibaly jest lewonożny i ogólnie z tą potrzebą posiadania lewonożnego ŚO to trochę przesada: ile klubów tak gra? Nie mówię, że typ jest zły, bo za bardzo go nie oglądałem, ale taki Romero ma w kadrze Argentyny murowany pierwszy skład, a kosztował chyba 40 czy 45 baniek.
» 30 czerwca 2022, 21:59 #81
brazylianwisnia: Nie wierzę że będziemy grać na dwóch DMFow. Predzej uwieze w FDJ na SO gdzie też grywał.
» 30 czerwca 2022, 22:49 #80
CoachMark: Wiadomo, opinia jak matka, każdy ma swoją. Niski stoper to bardzo rzadki okaz, pamietam do dziś jak fatalnie wyglądał Blind na tej pozycji. Dynamika bardzo cienka, fizyczne aspekty w tej lidze gdzie cios w nos [patrz Kulusevski vs Cucurella] to wciąż za mało na czerwień] również były u niego mizerne i po chłopie. Co prawda wielu się pewnie spodziewało włącznie ze mną, że on będzie grał przede wszystkim jako 6ka. No ale tak czy siak fizycznie profil zbliżony do tego Martineza. Niemniej jeśli faktycznie trener chce takiego zawodnika, a gra ma być szybko o coś poważnego, to wypadałoby kupować tego kogo on chce. Alternatywa to by było coś w stylu projekt RBL, gdzie się ściąga pewien profil graczy, a trenerowi mówi się "zrób coś z tego". Nie rozumiem akurat tego wyboru takiego Erika, no ale pokibicować mogę zawsze.
» 30 czerwca 2022, 22:58 #79
RedOskar18: Koulibaly nie jest lewonożny, jest prawonożny
» 30 czerwca 2022, 23:46 #78
jamaj05: CoachMark
Pełna zgoda, tylko do takiego projektu trzeba mieć dyrektora sportowego najwyższych lotów.
A u nas co zmiana trenera to to samo, kupno swoich piłkarzy, nieudana próba sprzedaży tych, którzy już dawno nie powinni grać, bo trzeba dać im szanse i może akurat u innego trenera odbiją.
I tak w kółko, zmiana koncepcji co 2.5 roku.
» 1 lipca 2022, 06:33 #77
united30: Blisko blisko coraz blizej ale dalej nic
» 30 czerwca 2022, 20:42 #76
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 20:23

De Jong, Malacia, Eriksen, Martinez, Antony, Dumfries i Tielemans, wręcz perfekcja! Ale czy realna? Sądzę, że jak trochę grajków sprzedadzą, to Dumfries i Tielemans zawitają.
» 30 czerwca 2022, 20:22 #75
wider: Tielemans ma rok kontraktu i sam zapowiedział że chce odejść więc jak najbardziej jest to realna szansa na jego transfer
» 30 czerwca 2022, 20:31 #74
MiSt: Martinez według De Telegraaf (tier 2 dla ligi holenderskiej) stawia wyżej United od Arsenalu. Z pozostałych nazwisk, które wymieniłeś to chyba najtrudniej będzie sprowadzić Antony'ego, mimo że ten chciałby do nas dołączyć.
» 30 czerwca 2022, 21:05 #73
mikiartur: nie będzie wg mnie 7 transferów - max 5 wg mnie. Jakbym miał teraz obstawiać to: De Jong, Malacia, Eriksen, Martinez i albo prawy obrońca albo ps - ale raczej nie Antony.
Ew. za Eiksena - jeśli wybrałby Brentford - Tielemans
» 30 czerwca 2022, 21:05 #72
majk: Fajny składzik, ale do tego Martineza nie jestem przekonany. Za transferem Martineza może przemawiać fakt, że potrafi grać też na lewej stronie, więc wtedy transfer Malaci wydaje się trochę dziwny, bo mielibyśmy aż 5 piłkarzy mogących grać na LO.
Podobnie Eriksen/ Tielemans, jeden transfer wyklucza drugi. Pamiętajmy, że w klubie wciąż mamy VDB, McTomka i Freda. Jeśli przyjdzie De Jong i jeśli założymy, że Bruno to podstawa, wtedy mamy znowu 5 piłkarzy walczących o grę na tej samej pozycji.
» 30 czerwca 2022, 21:08 #71
Genek: Eriksen czy donny mogą grać na boku jeśli bedzie trzeba także spokojnie, wszystko zależy od danej taktyki na mecz
» 30 czerwca 2022, 21:41 #70
koko93: Lisandro Martinez jest za słabym stoperem na ligę angielską. Mam nadzieje, że ten transfer się nie uda.
» 30 czerwca 2022, 20:21 #69
atotrikos: Martinez będzie super uzupełnieniem składu więc nie gadaj bzdur. Chłop kiedy ma wybijać wybija kiedy gra pass gra - o to chodzi.
» 30 czerwca 2022, 23:36 #68
MrMu: Swoją drogą skoro Richarlison odchodzi do Totków, to ciekawe, kogo teraz Everton upoluje na jego miejsce. Na tę chwilę chyba większy strach do nich iść niż do nas.
» 30 czerwca 2022, 19:56 #67
RyannMistrz: Oby martiala albo rashforda
» 30 czerwca 2022, 20:23 #66
Rebxie: Według telegraaf, Lisandro Martinez preferuje transfer do United.
» 30 czerwca 2022, 19:53 #65
Kilerek7: On mi bardziej pasuje jako SPD niż SO do Varane czy Maguire, przez swój wzrost. Martwi trochę cisza z Antonym, a najbardziej chciałbym ten transfer u nas, bo brakuje takiego magika na skrzydle. Co do bramkarza, to czemu my szukamy jakiegoś byle kogo na rezerwę, a nie do konkurencji, żeby DDG miał presje? Jak DDG zacznie wpuszczać gole, to nie ma nikogo za niego, a tak czułby oddech rywali, Romero i Heaton to faktycznie rywalizacja eh.
» 30 czerwca 2022, 20:20 #64
Rebxie: Pytanie tylko, czy ETH go tam widzi, bo ostatnie 2 sezony wg transfermarkt w ogóle nie grał na spd, w repce to samo.
» 30 czerwca 2022, 20:45 #63
hraboNX: Kilerek: Lisandro Martinez - 175 cm. Fabio Cannavaro (zdobywca Złotej Piłki) 176 cm. W obu przypadkach timing robi robotę. Także spokojnie.
» 30 czerwca 2022, 21:34 #62
Genek: Moim zdaniem jak antony nie przyjdzie to takiego tragedi nie bedzie bo rash moim zdaniem bedzie znowu kozakiem na LS a jadon bedzie grał na PS.
» 30 czerwca 2022, 21:43 #61
brazylianwisnia: Raz że nie ma kasy na podstawowe wzmocnienia więc gdzie tu kasa na konkret bramkarza a dwa że nikogo lepszego niż Henderson kupić się nie da.
» 30 czerwca 2022, 22:51 #60
ReddeviL1987: Cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz musimy uzbroić się w CIERPLIWOŚĆ. Skoro tak czekamy na ogłoszenie pierwszego transferu, mam prośbę. Jak dodać avatar na zdjęcie profilowe. Macie jakieś specjalne strony, sposoby bądź kreatory? Dzięki z góry za pomoc.
» 30 czerwca 2022, 19:01 #59
devilek777: Paint
» 30 czerwca 2022, 19:07 #58
karmnik: w paincie nie zejdziesz do 5kb któe można tu wstawić
» 30 czerwca 2022, 20:19 #57
dlabigt23: Opylić Pereire i dawac tutaj Tielemansa. To byłby dobry deal. Lepszej okazji nie bedzie. Gość ograny w PL i pewniak do składu.
» 30 czerwca 2022, 17:36 #56
levy181: Ciekawe ile faktycznie lisy by wolały za ten transfer ale fakt jest taki że mógł y wiele wnieść do zespołu.
» 30 czerwca 2022, 18:23 #55
essaEdek: Rok kontraktu, do 30-40mln pewnie by się dało to zamknąć.
» 30 czerwca 2022, 18:56 #54
atotrikos: Brać Tielemansa i dla niego olać Eriskena nawet bym powiedział.
» 30 czerwca 2022, 18:58 #53
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 19:27

Wszystko zależy jaki po ew. zaklepaniu FDJ i Malacii będzie priorytet. Bo mimo wszystko to jednak będzie trochę gotówki do wydania. A podobno chcemy kupić Martineza lub innego śo więc kolejne ok.50 mln lub więcej do wydania.
Nie patrzę na raty. Bo i tak kiedyś ta kasa zostanie wydana itd.
Ale tak: FDJ - 65 mln +20 bonusów, Malacia 15 mln euro + kilka mln bonusów
Czyli mamy wydane 80mln euro + ok. 25 mln bonusów. Jeśli najpierw pójdziemy po śo to płacimy pewnie koło 50 mln - więc wydane 130 mln + 25 bonusów ok.
A podobno są plany jeszcze na 5 wzmocnienie - napad. Także nie zdziwię się że taki potencjalny zakup to kolejne 50 mln euro wydane. Razem już 180 mln + ileś bonusów.

Więc wszystko zależy kto dla nas jest priorytetem i jak bardzo. Jeśli pozyskanie drugiego pomocnika jest mniejszym priorytetem niż ściągnięcie śo i kogoś do ataku - to lepiej wziąć Eriksena. Jeśli sytuacja jest odwrotna - warto powalczyć o Tielemansa

Tak to wg mnie wygląda
» 30 czerwca 2022, 19:26 #52
jedrek28: Mimo wszystko chętnie bym widział jakieś wzmocnienie prawej obrony, ponieważ AWB i Dalot to jednak nie ten poziom moim zdaniem.
» 30 czerwca 2022, 17:16 #51
levy181: No na bank nie
» 30 czerwca 2022, 17:19 #50
dlabigt23: Dlatego dziwi mnie sprowadzenie LO zamiast PO. A na dodatek nie mamy prawego skrzydła. Prawa strona leży i kwiczy. No chyba że Ten Hag z Dalota lub AWB zrobi prze koty.
» 30 czerwca 2022, 17:23 #49
skowron32: Ludzie spokojnie, transfery będą ogłoszone z czasem po co się spieszyć ważne że MU zarząd i piłkarze wiedzą że ktoś przyjdzie My też się dowiemy. Po co się spinać? Jest sens, transfery były są i będą
» 30 czerwca 2022, 17:04 #48
levy181: Ja osobiście się nie spinam bo i tak ktoś przyjdzie bardziej chodzi o to że jeśli dany zawodnik ma być potencjalnie ważnym ogniwem w zespole to ważne aby zaczął wcześniej się zgrywać z kolegami i przepracował ten okres przygotowawczy
» 30 czerwca 2022, 17:20 #47
IntruZ9: Masz pierwszego plusa ode mnie,jaka zmiana narracji!
» 30 czerwca 2022, 17:25 #46
ermac: No Skowron co pozytywnie zaskakuje ostatnio! Chyba jakiś włam na konto. ;p
» 30 czerwca 2022, 17:26 #45
skowron32: Ermac i Intruz Dzięki za pochwałe:) Miło czytać takie rzeczy niż to że jest się zrzęda czy jakimś innym dziwakiem :) dorosłem do DP :P
» 30 czerwca 2022, 19:47 #44
milsco: Jak myślicie gdzie Tielemans trafi? Za rok kończy się kontrakt, ponoć jego marzeniem jest Real ale tam jest już tak obsadzona pomoc ze ciężko będzie mu się przebić.

Bardzo bym go chciał u nas mogliby nasi złożyć ofertę za jakieś 25 baniek
» 30 czerwca 2022, 16:57 #43
Glory1878: znając życie to do psg
» 30 czerwca 2022, 17:03 #42
Himen: przeciez to kibic United
» 30 czerwca 2022, 17:25 #41
PaToManU: Skąd to masz ?
» 30 czerwca 2022, 19:23 #40
Blau: W sumie to za kilka godzin minie dokładnie rok od "Here we go" w sprawie Sancho. Mogliby w sumie powtórzyć to teraz z De Jongiem.
» 30 czerwca 2022, 16:33 #39
Bylak: Where transfery?
» 30 czerwca 2022, 16:26 #38
Celt15: Czy Frankie może grać u nas jako samodzielny SPD?
» 30 czerwca 2022, 15:42 #37
atotrikos: Jeszcze jak
» 30 czerwca 2022, 15:49 #36
brazylianwisnia: Na 90% tak będzie właśnie grał.
» 30 czerwca 2022, 16:31 #35
emil1986x: De Light jest do wzięcia... To by był mega kozak na stoperku
» 30 czerwca 2022, 15:36 #34
RedsFan: Za mega wygórowana cene. Nie warto.
» 30 czerwca 2022, 15:40 #33
V3x: Co to za piłkarz ten De Light? De Ligt'a jeszcze kojarzę, ale Lighta? Gdzie gra ten wariat?
» 30 czerwca 2022, 17:17 #32
emil1986x: Jak za jego umiejętności i wiek to nie takie wygórowane.
Jak słyszę tak pisze.
» 30 czerwca 2022, 22:42 #31
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 15:05

Chyba wystarczy tych Holendrów. Nie jeden trener holenderski już próbował robić kolonie Holendrów i lipa z tego wychodziła. Zaczyna mi się to nie podobac
» 30 czerwca 2022, 15:04 #30
Bacardi: szczegolnie barsa pod wodza komana i szybko z nim pojechali
» 30 czerwca 2022, 15:06 #29
Braks: Guus Hidding już zaczynał to w Chelsea ale szybko się z nim pozegnali, van gall robił to w Bayernie i u nas. Ktoś jeszcze by się znalazl
» 30 czerwca 2022, 15:15 #28
Blau: Holendra mamy na razie jednego (Chonga nie liczę) i mówi się o potencjalnych dwóch kolejnych. Trzy osoby jednej nacji to nie tak dużo, Portugalczyków też tyle mamy i nikt żadnej afery nie robi. Szczególnie, że w przeszłości grało kilku fajnych Holendrów w Anglii, nawet u nas w klubie i dawali radę.
» 30 czerwca 2022, 15:19 #27
IntruZ9: Polakowi nigdy nie dogodzisz!! Niech tu będzie ich 10,mi to nie przeszkadza
» 30 czerwca 2022, 15:24 #26
majk: U nas Holendrzy, poza Depayem, raczej się sprawdzali.
» 30 czerwca 2022, 15:31 #25
Piwal: ta , szczególnie Blind, Buttner , De Beek , Chong, Fosu Mensah
» 30 czerwca 2022, 16:01 #24
majk: Blind się sprawdził. Buttner przychodził za grosze i nikt nie miał wobec niego żadnych oczekiwań. De Beek ciężko powiedzieć, bo przez 1,5 sezonu ława, zobaczymy co teraz z nim będzie. A ostatnich dwóch nie ma sensu wspominać, przecież z akademii są. Jak ściągaliśmy grube nazwiska z Holandii, to była zazwyczaj gitara. RVN, RVP, VDS top.
» 30 czerwca 2022, 16:11 #23
Seszele: Jaap Stam.
» 30 czerwca 2022, 16:51 #22
Piwal: Nie no mozna wymienic jeszcze Van Nisterloya ktory sprawdził się bez wątpienia. Nie zmienia to jednak faktu że powiedzenie o tym że holdenrzy sie u nas sprawdzali to spore nadużycie podczas gdy nie błysnęła nawet połowa z nich. Chong i Fosu to nie są nasi wychowankowie. Jeden przyszedł z Ajaxu drugi z Feyenordu i obaj trafili do nas wieku 16 lat i w takim wieku mogli spokojnie debiutowac w seniorskiej kadrze. Trafili do U18 bo mieli braki których niestety nie udalo im sie nadrobic.
» 1 lipca 2022, 12:14 #21
joyrider: We Włoszech był Inter United, a u nas będzie Ajax United. Oby wyszło na dobre...
» 30 czerwca 2022, 14:54 #20
milsco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 15:03

Inter united wygrało Serie A ;)
» 30 czerwca 2022, 15:03 #19
Bacardi: ten sezon bedzie klapa ale od nastepnego sezonu podbijamy lige
» 30 czerwca 2022, 15:05 #18
nowakman85: Ten sezon, czy każdy następny co za różnica zależy, jakich wzmocnień dokonają rywale, a jakich my od tego zależą szanse na top 4
» 30 czerwca 2022, 15:57 #17
Pyra: Lepiej jak kupuje zawodników których trenował / obserwował na co dzień niż przepłaconych angoli typu wsizgakka czy harry łamielinieire
» 30 czerwca 2022, 14:53 #16
Bacardi: bisaka pod wodza powaznego trenera to bedzie kocur w obronie dobry a ofensywe poprawi pod wodza ten haga i bedzie jednym z najlepszych bocznych obroncow na swiecie
» 30 czerwca 2022, 15:08 #15
ReddeviL1987: Oby Bacardi oby
» 30 czerwca 2022, 15:38 #14
Bourdain: Ma ktoś info jak wygląda sytuacja z Kulusevskim, bo póki co nie doszło do transferu definitywnego, czyżby po świetnym sezonie Juve żądało horrendalnej kwoty?...
» 30 czerwca 2022, 14:52 #13
bucior907: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 14:56

Jeszcze przyszły sezon w Tottkach na wypożyczeniu spędzi, na 1,5 roku szedł podobno.
» 30 czerwca 2022, 14:55 #12
Bourdain: Dzięki, to tłumaczy dlaczego taka cisza w mediach o tym zawodniku.
» 30 czerwca 2022, 15:01 #11
levy181: Teoretycznie dopięcie wszystkich tych transferów jest możliwe ale czy realne dla United ?
» 30 czerwca 2022, 14:50 #10
spartan1: A gdzie transfer przynajmniej jednego napastnika który jest najpilniejszą potrzebą? Na jednym 38 letnim napastniku opierać cały sezon to trzeba mieć dziwne spojrzenie na piłkę, moim zdaniem transfery dwóch napastników to powinien być priorytet
» 30 czerwca 2022, 14:48 #9
Bacardi: napastnikow mamy za duzo
» 30 czerwca 2022, 15:39 #8
essaEdek: Ronaldo. Koniec. Faktycznie, jest w czym wybierać. XD
» 30 czerwca 2022, 15:57 #7
brazylianwisnia: Jeśli tak patrzeć to obrońców i defensywnych mamy 0 a 0 to mniej niż 1. Patrząc realnie jest Rashford, Martial, dwóch mega utalentowanych juniorow i Greenwood który najpewniej wróci. 30 spotkań gra Ronaldo i styknie.
» 30 czerwca 2022, 16:35 #6
wefme: W końcu robimy transfery takie jakie chce trener a nie jakie ubzdura sobie glupi zarzad i ten impotent który wyglada jak z simpsonow
» 30 czerwca 2022, 14:48 #5
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2022 14:38

Ale przecież fdj wczoraj zwalniał agenta, był taaaaaki zły!!
» 30 czerwca 2022, 14:37 #4
Dario88: No w końcu bo trzeba to porządnie oblac
» 30 czerwca 2022, 14:35 #3
Oficer: Jeśli dopniemy transfer FDJ to kolejny krok to Eriksen. Z nim nie ma takich problemów jak negocjacje kwoty itd. Na pewno nasza oferta jest dla niego atrakcyjna więc to jest kwestia decyzji. Dać mu tyle czasu żeby mógł lecieć z drużyną na obóz i tyle. Jeśli nie to skupić sie na Tielemansie. Licze na transfer Antonego tym bardziej że kwota płacona za FDJ ma być w ratach czyli budżet jest dalej spory na kolejnych graczy.
» 30 czerwca 2022, 14:30 #2
majk: No, grubo.
» 30 czerwca 2022, 14:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.