Piłkarze Manchesteru United nie mają zbyt wiele czasu, aby rozpamiętywać porażkę z Middlesbrough i odpadnięcie z Pucharu Anglii. We wtorek Czerwone Diabły zmierzą się z Burnley, a stawką będą punkty w Premier League.
» Manchester United we wtorek zmierzy się z Burnley w ramach 24. kolejki Premier League
Nastroje w ekipie Manchesteru United nie są najlepsze. Klub z Old Trafford w piątek stracił ostatnią szansę na krajowe trofeum w tym sezonie. Czerwone Diabły w starciu z Middlesbrough oddały 30 strzałów, a współczynnik oczekiwanych goli wyniósł 4.2 xG. Piłkarze Ralfa Rangnicka wykazali się jednak olbrzymią nieskutecznością.
Kto? Burnley vs Manchester United Kiedy? 08.02.2022, 21:00 Gdzie? Turf Moor Sędzia? Mike Dean Transmisja? CANAL+ SPORT
Niemiecki szkoleniowiec po meczu z Middlesbrough mówił, że jego zawodnicy muszą się teraz skoncentrować na pozostałych rozgrywkach – Premier League i Lidze Mistrzów. Manchester United w lutym czeka 5 ligowych spotkań. Czerwone Diabły będą mierzyć się z niżej notowanymi rywalami, więc muszą regularnie punktować, jeśli chcą utrzymać miejsce w TOP 4.
We wtorek Manchester United zagra z Burnley, które zajmuje ostatnie miejsce w ligowej tabeli. Zespół Seana Dyche’a ma sporo ligowych zaległości, bo do tej pory rozegrał zaledwie 19 meczów. Sytuacja The Clarets może zmienić się bardzo szybko w nadchodzących tygodniach. Ralf Rangnick będzie liczył na występ na Turf Moor podobny do tego, który miał pod koniec grudnia na Old Trafford. Czerwone Diabły pod wodzą 63-latka pokonały wtedy Burnley 3:1. Powtórka z rozrywki jest więcej niż wskazana.
Sytuacja kadrowa: W pucharowym meczu z Middlesbrough drobnych urazów nabawili się Jadon Sancho i Bruno Fernandes. Anglika w dogrywce zaczęły łapać skurcze, a Portugalczyk został mocno trafiony w plecy. Obaj zawodnicy powinni być dostępni na wtorkowe starcie z The Clarets.
Do dyspozycji Ralfa Rangnicka będzie też Paul Pogba. Francuz w piątek zanotował powrót do gry po długiej nieobecności spowodowanej kontuzją ścięgna udowego. Pomocnik Czerwonych Diabłów pokazał się z niezłej strony i może być ważnym zawodnikiem w drugiej części sezonu.
Pod znakiem zapytania w meczu z Burnley stoi występ Victora Lindelofa i Erica Bailly’ego. Szwed chorował przez cały poprzedni tydzień, a Iworyjczyk wrócił z Pucharu Narodów Afryki z urazem kostki. Ralf Rangnick na przedmeczowej konferencji prasowej poinformował również, że pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa mieli Alex Telles i Fred. Brazylijczyków nie zobaczymy więc we wtorkowym spotkaniu.
W drużynie Burnley kontuzjowani są Matej Vydra i Ashley Barnes. Operację wyrostka przeszedł ostatnio Jóhann Gudmundsson.
Przewidywane składy:
Burnley: Pope – Taylor, Mee, Tarkowski, Roberts – Cornet, Brownhill, Westwood, McNeil – Rodriguez, Weghorst
Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Varane, Dalot – Pogba, McTominay, Fernandes – Elanga, Ronaldo, Sancho
Przedmeczowe wypowiedzi:
Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Burnley:
Data
Spotkanie
Wynik
28.12.2019
Premier League: Burnley - Manchester United
0:2
22.01.2020
Premier League: Manchester United – Burnley
0:2
12.01.2021
Premier League: Burnley - Manchester United
0:1
18.04.2021
Premier League: Manchester United - Burnley
3:1
30.12.2021
Premier League: Manchester United - Burnley
3:1
Przedmeczowe ciekawostki: – Dla Manchesteru United i Burnley będzie to 16. bezpośrednie starcie w historii Premier League. Czerwone Diabły mają korzystny bilans z The Clarets: 9 zwycięstw, 4 remisy i 2 porażki.
– Burnley nie może pochwalić się dobrymi wynikami z Manchesterem United na Turf Moor. The Clarets po raz ostatni zdobyli gola w meczu z Czerwonymi Diabłami przed własną publicznością w 2009 roku.
– Czerwone Diabły zachowały czyste konto w ostatnich 6 wyjazdowych meczach z Burnley we wszystkich rozgrywkach.
– Dla Burnley wtorkowe spotkanie będzie ligowym meczem numer 5000, odkąd w 1888 roku utworzono Football League. The Clarets są drugim klubem w Anglii, który może pochwalić się takim osiągnięciem. Wcześniej dokonało tego Preston North End.
– Manchester United może zostać pierwszym zespołem w historii Premier League, który wygra sześć meczów z rzędu na stadionie Burnley.
– Marcus Rashford jest w tym sezonie najlepszym strzelcem w Premier League, który wchodził na boisko z ławki. Anglik w ten sposób czterokrotnie wpisał się na listę strzelców. Rashford trafiał do siatki w dwóch ostatnich meczach Premier League. W okresie październik – listopad 2012 roku bramki jako rezerwowy, w trzech meczach z rzędu, zdobył Javier Hernandez.
– Manchester United nie przegrał 35 z ostatnich 37 meczów wyjazdowych w Premier League.
– Sędzią wtorkowego meczu będzie Mike Dean. Rolę arbitra VAR będzie pełnił Stuart Attwell.
Spotkanie Burnley vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 8 lutego o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
KubaUtd: Ronald Araujo wciąż nie przedłużył umowy z FC Barceloną. W związku z tym Urugwajczyk jest łączony z opuszczeniem "Dumy Katalonii". Według "El Chiringuito" z zawodnikiem skontaktowali się już przedstawiciele Manchesteru United.
Radomirus: Ja bym się nie sugerował ostatnim meczem. Ostatnio nie udało nam się zagrać dwóch meczów pod rząd w jakimś porządnym stylu. Możemy zagrać na 1:1, możemy przegrać 1:0, możemy równie dobrze przegrać 3:0 jak i wygrać 0:4...
Pożyjemy, zobaczymy. Ja osobiście od pewnego czasu przed meczami nie mam właściwe żadnych oczekiwań co do przebiegu spotkania (co nie znaczy, że w czasie meczu się nie cieszę jak zdobywamy bramkę bądź nie bluzgam na naszych piłkarzy jak grają padakę) i może dzięki temu przed meczem niespecjalnie się denerwuję ;)
Drottin: Mam dokładnie takie samo podejście co Radomirus. Kilka tygodni temu łudziłem się jeszcze, że to tylko dołek, że jak 'zaiskrzy' to zaczniemy klepać po kolei słabsze zespoły. Rozczarowałem się już zbyt wiele razy... Chyba transfer CR7 sprawił, że uwierzyłem w to, że jesteśmy w stanie powalczyć z MC. Ale no cóż... jest jak jest. I trzeba się z tym pogodzić. Z faktem, że sezon mamy już stracony jeśli chodzi o trofea. Natomiast jeśli uda nam się skończyć w top4 + 1/4 albo 1/2 finału LM to chyba każdy rozsądnie patrzący na sprawę kibic powinien być zadowolony.
Ja ciągle wierzę, że w tej edycji LM to my będziemy tym 'czarnym koniem', którego nikt się nie spodziewał. I tak naprawdę obecność CR7 utrzymuje mnie w tej nadziei. To jego rozgrywki.
Wracając do meczu to kompletnie nie wiadomo czego się spodziewać. Jeśli jednak poprawią skuteczność to może w końcu uda się wygrać mecz 'na spokojnie', 2 lub 3 bramkami. Myślę, że piłkarze potrzebują w końcu takiej wygranej - zdecydowanej i obfitej w bramki.
Przegrana jest nie do przyjęcia, musimy punktować.
Batigol222: Wątpię, żeby jeden mecz ich nastraszył, na dodatek z Burnley. Ogólnie United-Atleti to chyba najbardziej nieprzewidywalna z par 1/8 LM, bo serio nie wiadomo, jak skończy się ten dwumecz: będzie wyrównanie, jedni zdeklasują drugich, będzie nudno, ciekawie, kut wie. Faworyta chyba też nie sposób wskazać.
CRtheSaviour: Moim zdaniem dwumecz wygra ten, kto lepiej wykorzysta atut grania przed własną publicznością i nałupie więcej goli. Trzeba będzie też uważać na tego nurka Suareza. Niby jest VAR, ale wszyscy wiemy jak to działa w praktyce...
mordynator: No co ty
Nie ma opcji że Ronaldo był kiedykowiek większym nurkiem niż Suarez, owszem ma swoje za uszami bo grając dla Realu nie raz sie kładł ale mimo wszystko do Suareza to mu było daleko a ten potafił wywalczyć karny dla druzyny bedąc faulowanym przez powietrze(remontada z PSG).No ale mimo wszystko po wejsciu VARu liczba symulek derastycznie zmalała.
Alibaba: Jeżeli dzisiaj zagramy jak ostatnio w pucharze a będziemy mieli tylko lepsza skuteczność pod bramka przeciwnika to nie obawiam się o wyniki i obstawiam spokojne 0-3 1-4 dla nas. GGMU!!
Batigol222: Niedługo powstanie z tego niezły zespół: Zouma, Mendy, Sigurdson, Greenwood. Dwóch defensorów już jest, a wiadomo, że budowę zespołu zaczyna się obrony. Glory Glory Convicted United!
karolinczyk91: Jezu ale wy wszyscy jesteście męczący...
Zamiast po prostu obserwować "być może" zmiany na lepsze to każdy z was jest ekspertem i tylko marudzi...
Temu nie pasuje to, a temu to.
Part1. Nie umiemy sobie stworzyć okazji...
Part2. 30 okazji i nie możemy strzelić gola...
Part3. 3:0 nic nie znaczy, bo to ogórki, wiec nie ma się czym podniecać.
Nikt z klubu nie czyta waszych dołujących wypocin, więc po prostu wspierajcie, a nie krytykujcie na każdym kroku.
SAF: "Jeśli nie stać was na wsparcie, kiedy przegrywamy - nie macie prawa wspierać nas, kiedy wygrywamy"
sztejner: "Jeśli nie stać was na wsparcie, kiedy przegrywamy - nie macie prawa wspierać nas, kiedy wygrywamy"
Z tym wygrywaniem to tak różnie ostatnimi laty xD
sturmik: Przecież Ralf wyraźnie powiedział, że jest za stary na czytanie instagramów czy śledzenie TicToc. On tylko codziennie rano Devilpage przegląda z translatorem na niemiecki. To pozwala mu wiedzieć co Pogba knuje i co się stanie jak wybierze Martiala do składu. Podsumowania po meczu pozwalają mu ustosunkować się do rzeczywistości i być lepszy kazdego dnia. Podobno Ole wypad z obiegu jak przestał czytać , więc Ralf nie popełni tego błędu.
Bulik901: Za dużo gwiazdeczek że zbyt wielkimi zarobkami za to co pokazują no i co gorsza zamiast skupić się na grze, lansują się na Instagramie. Nie może być z tego nic dobrego. Mimo wszystko Mam Utd na zawsze. Może przyjdą lepsze czasy kiedy zarobki będą od osiągnięć a nie za nazwisko
deksoo11: Nie rozumiem, zarabiać miliony, mieć większość rzeczy które chcesz a robisz to co Greenwood (mimo że możesz wyrwać najlepsze laski w Anglii) albo znęcasz się nad swoim zwierzęciem, jak można być tak głupim
Czerwony123: Jade do pracy Metrolinkiem,a tu bomba w radiu,ze Pep ma przedluzyc kontrakt do 2027 r. W sumie,to wszystko ma na miejscu. Gdzie jest lepsze miejsce dla niego w tym momentum? Kasa ,ogarnieci wlasciciele,dyrekrorzy,1/3 Manchesteru to juz same tapas.... Marnie widze lige,ale a drugiej strony to dzieki Pepowi inni staja sie lepsi....
dlabigt23: To jak już mamy brać kogoś pokroju Poche czy Rodgersa to lepiej zostać przy Rangnicku. Gdyby byli dostępni dla nas Ten Hag czy Louis Enrique/Mancini to można ich brać. Tamta dwójka kompletnie nie zmieni nic w naszym klubie. Nadal będziemy zadowalać się tylko top4 i to wszystko.
mikiartur: Jakby wybierać z każdego dowolnego trenera poza Man City Chelsea i Liverpoolu to grałbym Luisa Enrique. Jeśli chodzi o możliwego trenera to Ten Hag albo pozostanie Rangnicka jeśli przejdzie Atletico i zagra niezły ćwierćfinal + wejdzie do top4
majk: Dobra wiadomość? Średnio dobra wiadomość, jeszcze będzie jak z SAFem, zdominują lige na 2 dekady i będą mieli więcej mistrzostw niż jakakolwiek inna drużyna w PL.
RedFox: Sprostowanie: filmik wrzucił do sieci jego brat, co nie zmienia faktu, że Zouma jest w nim głównym "aktorem". I swoją drogą zarówno on jak i jego brat (który podpisał to zdjęcie hahahah i wieloma emotkami śmiechu) mają coś nie po kolei w głowie. To trzeba leczyć. Bo śmianie się z czyjejś krzywdy... Jest straszne.
mikiartur: Gracz City odwalił maniane
Gracz MU odwalił maniane
Niedawny gracz Chelsea odwalił maniane
Teraz kolej na Liverpoolczyka - ciekawe co u nich bedzie
nieeeeeeee: Policja nie będzie badać filmu, na którym obrońca West Hamu, Kurt Zouma, znęca się nad swoim kotem. Francuz nie poniesie żadnych formalnych zarzutów w związku z tym incydentem. [Sky Sports]
United45: Dziś swietny mecz. Niesamowicie ciekawy jestem czy Donny wyjdzie w podstawie czy i w Evertonie rozpocznie swoją przygodę na ławce, tym bardziej ze konkurencje ma sporą, a i nowe nabytki Newcastle będzie miło zobaczyć.
A No i gra United, tutaj się nie nastawiam ale oby udało się wygrać.
skowron32: Liczę dziś na wynik z ostatniego meczu z nimi czyli 3-1. Fajnie by było wyjaśnić mecz w 1 połowie...Ale niewiadomo jak to będzie? oby do 21. Po każdym meczu mówię sobie "robię detoks od meczów Manchesteru pierd....szkoda zdrowia"----na co moja kobieta "tak tak do następnego meczu kiedy gracie? Aaa i nie zapomnij sobie piwka kupić bo na trzeźwo nie dasz rady tego oglądać" --to z piwem to przytacza moje słowa =D no i dzis mecz i czekam na kolejną porcję psychicznych tortur dla moich oczu i mózgu. Oczywiście piwko w lodówce ;)
kamtor: Progres widać od nowego sezonu przyjdzie pochettino i powie że potrzebuje sezon na wdrożenie swojich filozofia to już lepiej niech Ralf zostanie na stale
atotrikos:Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2022 08:57
Pochettino to jest 3 poziomy wyżej od każdego w marketingu bo w treningu to jest leszczem. My lubimy się łudzić w tą cudowną bajkę, że ktoś jest nam pisany, że przyjdzie i akurat u nas wygra wszystko. Nigdzie nigdy nie wygrał ale u nas wygra, tak samo jak i Solskjear XD Za parę lat ludzie otworzą oczy co do Mauricio.
dlabigt23:Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2022 10:10
Rangnick zdobył więcej Pucharów a trenował dużo gorsze kluby. Sorry ale na ten moment Pochettino nawet w lidze francuskiej nie potrafi zdobyć Ligii czy Pucharu Francji. Fakt teraz wygra a sezon wcześniej przegrał. Teraz odpadł z Pucharu. Z czym do ludzi. To żaden wyczyn. Z Tottentamem nie potrafił wygrać nawet Pucharu Ligii. To już Rodgers wygrał Puchar Anglii z Leicester.
izbinho: To idź się popłacz jeszcze. Tylko jak będziesz szedł to się własnego cienia nie wystrasz. Jak będziesz mijał lustro to nie patrz w nie... nikt nie chciałby zobaczyć tego co tam jest.
sztejner: Nie płacze tylko stwierdzam fakty ;)
Poza meczem z West Hamem wymień mi dobry mecz w naszym wykonaniu na przestrzeni październik -luty
Nie jestem z tych co nazywają szambo perfumerią ;)
Jest czas chwalić to chwalę
Jak nie ma za co ich chwalić to ich krytykuje. Proste
mikiartur: Sztejner
Druga połowa z Brentford,
Pierwsze 30 minut z Crystal Pałace
Jak mówisz na poziomie październik luty to jeszcze mecz z Arsenalem i Villarealem za Carricka
Za Rangnicka to jeszcze pierwsza połowa meczu ligowego z AVL
Jedyne mecze z których trudno cokolwiek wyciągnąć to mecz z Newcastle Norwich Wolves i pucharowy z AVL. Choć tam też ten początek zły nie był.
Jeśli chcesz wyciągać same negatywy i pokazywać je innym to twoja sprawa.
Ale życie nie polega na myśleniu tylko o porażkach tylko o wyciąganiu z nich wniosków. I trzeba wyciągać te dobre pozytywy by się nimi motywować i iść do przodu
sztejner: Mikiartur
Nie wyciągam samych negatywów,ale ciężko mi widzieć jakikolwiek pozytyw tego sezonu ?
pierwsze 30 minut z CP ? Okej - potem 2 kolejne mecze kopiemy się po czole
Fajny mecz z WHU ? Okej ekstra,po czym odpadamy z FA
nie wspomnę nawet o naszych nieudolnych meczach w Carabao Cup czy wyjściu z grupy LM bo gdyby nie Ronaldo to skończylibyśmy na 4 miejscu w tabeli
Naprawdę,jestem kibicem United od 98 roku a takiej niechęci do oglądania tego klubu nie miałem od czasów Mourinho.
Ot 1 mecz dobry,2 mecze złe 1 mecz dobry 2 mecze złe
Wachania formy tej ekipy są tak duże że nie wiesz czy zagramy jak równy z równym przeciwko City czy ogra nas ekipa z piątej ligi mołdawskiej.
Przykładowo
Gramy ekstra mecz z WHU gdzie dominujemy od 1 do 90 minuty
po tym meczu z wypiekami na twarzy czeka się na kolejny mecz bo "może w końcu coś ruszyło"
Po czym przychodzi mecz z Middlesbrough czy Burnley Watford i ponownie odechciewa się tego oglądać i człowiek sobie robi przerwe na 2 mecze.
mikiartur: Życie kibica MU nie jest łatwe to fakt
Ale czasem (choć sam rzadko taki zabieg stosuje) trzeba patrzeć ponad wynik. A jeśli stwarzamy 30 sytuacji w meczu z Middlesborough to trudno powiedzieć że graliśmy źle w tym meczu. Beznadziejna mielismy skuteczność i dlatego nas w fa cup już nie ma.
A niechęć do oglądania meczów to ja miałem tylko za późnego Solskjaera. Bo widziałem już ze to już nie ma ratunku + nie widziałem żadnych symptomow na poprawę.
Teraz parę się rzeczy zmieniło i też widzę pewny krok do przodu + jest większa rywalizacja co mnie to trochę cieszy
SkilledHydra16: Wyciekł filmik Kurta Zouma jak znęca się nad kotem. Rzuca nim i kopie go. Chore, oby poniósł konsekwencje, Coraz częściej piłkarzom odwala
karassas: OldFasion zostałeś przed chwilą zgłoszony jako czarownik do najbliższego inkwizytora. Dowody są także nie czekajmy na wyrok, tylko od razu wrzucamy na stos, a co tam. ;)
Blau: Manchester United z sezonu 07/08 został wybrany najlpeszą drużyną w historii Premier League!
Jako kibic United cieszę się niezmiernie, ale przyznam szczerze, że to bardzo kontrowersyjny wynik. Uważam, że jeśli chodzi o samą Premier League, to jednak znajdą się drużyny, które bardziej na to zasłużyły. Invincibles jako Arsenal, Chelsea zdobywająca 95 punktów i tracąca przy tym 15 bramek, City przebijające barierę 100 punktów czy chociażby Liverpool wygrywający life w marcu.
Ale żeby nie było tak pesymistycznie - o ile znalazły się drużyny z lepszymi pojedynczymi sezonami o tyle ciężko znaleźć lepszą drużynę z takim okresem jak United. Tamta drużyna w przeciągu 4 lat była aż trzykrotnie mistrzem Anglii i trzykrotnie lądowała w finale LM. Czegoś takiego nie powtórzyła żadna inna drużyna w Anglii i mam nadzieję, że nigdy się to nie zmieni. (Oczywiście chyba że my to znowu powtórzymy)
kckMU: Nie bez powodu. Piękne czasy. United 2008 zawsze będzie punktem odniesienia. Na każdej jednej pozycji najlepszy piłkarz na świecie, ewentualnie top3 w danym okresie.
DEPE: Blau: "wybrany" to za duze slowo. zwykle glosowanie interenetowych kibicow na jednej stronce. I to raptem 40 tys glosow. Pierwsza lepsza ankieta na marca.com ma czasem po 200tys glosow :)
mikiartur: Andreas Pereira permanent deal will cost around 10.5m to Flamengo - including a 25% sell on clause, confirmed per @fredcaldeira. Manchester United are ready to accept. #MUFC
Deal at final stages, new contacts in the coming hours to prepare paperworks.
News od Romano
Dobra wiadomość trochę kasy przybędzie i trochę tygodniówki się zwolni.
Diabelek7: Kibice Juventusu też tak pisali i co ronaldo odszedł i juventus nadal gra kupę, ronaldo odchodząc z realu miał 33 lata i strzelił 44 bramki i zaliczył 8 asyst i został królem strzelców ligę mistrzów z 15 bramkami i zdobył ligę mistrzów i dalej co poszedł do juve i już wesoło nie był bo juve to słaby klub tak samo jak united taka jest prawda, tak jak juve czy united nie mają podjazdu do realu.
,,Kibice Juventusu też tak pisali i co ronaldo odszedł i juventus nadal gra kupę''
Ciezko nie grac kupy jesli latem sprzedajesz najlepszego strzelca i nikogo konkretnego nie sprowadzasz w jego miejsce... Sam Allegri mial pretensje, ze Ronaldo odszedl tak pozno, przez co nie mieli juz czasu, by kogos dobrego kupic. Dopiero niewiele ponad tydzien temu kupili docelowego nastepce Portugalczyka. Jak na tym wyjda pokaze przyszlosc.
,,dalej co poszedł do juve i już wesoło nie był bo juve to słaby klub''
Slaby klub, ktory przed przyjsciem CR7 w poprzednich 4 sezonach dwa razy gral w finale LM i dominowal Serie A? Patrzac z perspektywy czasu, to transfer Ronaldo do Juve byl prawdziwa ironia. Portugalczyk zostal kupiony tylko po to, by w koncu Juventus mogl wygrac(no a przynajmniej miec wieksze szanse) upragniona LM. Tymczasem z nim w skladzie prezentowali sie jeszcze gorzej niz w poprzednich sezonach, odpadajac w 1/4 kolejno z Ajaxem, Lyonem, Porto. Wczesniej bez Ronaldo w skladzie nawet jak odpadali w 1/4 to chociaz z topowymi zespolami jak Real oraz Bayern.
Bardzo dobrze o Ronaldo napisal jeden kibicow Juve:
,,Ronaldo jest obosieczną bronią. Z jednej strony gwarancja bramek i przykład etyki pracy. Z drugiej przytłacza i blokuje pozostałych, macha rękami gdy nie dostanie podania i chyba nie może dostosować się do tego, że już nie jest tym samym piłkarzem co kiedyś.''
Diabelek7:Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2022 01:46
W realu też i w united za młodu tak samo machał łapami jak dla mnie to nic nowego, w realu nikogo nie blokował tam wszyscy strzelali bo real potrafił strzelać dużo bramek rywalom, a juventus przed przyjściem ronaldo potrafili góra 3 bramki strzelać ale najczęściej wygrywali 2 lub 1 do 0 bo juventus był królem defensywy, a real madryt gra ofensywnie sam marcelo ma ponad 100 asyst bo wiele piłek wrzucał w pole karne do ronaldo, a juventusie kto potrafił to robić może trochę cuadrado wrzucał piłek ale nie aż tyle jak marcelo, a united nikt celnie nie potrafić nawet dośrodkować w pole karne szkoda gadać, ale faktycznie wrócił ronaldo do wielkiego united którę ostatni raz wygrali mistrza 9 lat temu za czasów Fergusona ostatnie trofeum wygraliście 5 lat temu wydaliście na transfery ponad miliard euro i wrócił ronaldo i zniszczył klub i koniec marzeń o trofeach , przypomnę ci że united nie jest takie jak kiedyś w zeszłym roku biliście się o puchar ligi Europy które i tak przegraliście z wielkim villarrealem, dobrze że united kupili ronaldo bo znowu byście przegrali z nimi w fazie grupowej, i tak dzięki niemu wyszliście z grupy z pierwszego miejsca cieszcie się.
SzarimMusty: Kupiłem sobie dzisiaj piwko na wieczór. Po przypomnieniu sobie, że jutro gramy... piwko do lodówki i jutro choć troszeczkę ulży człowiekowi.
PogbaKingOfMANU: Manchester United ustanowił właśnie kolejny rekord! CIES opublikował dane w których jesteśmy liderem w wydawaniu pieniędzy na transfery w ciągu ostatnich 10 lat. Nasz bilans przychodów i strat to ponad miliard Euro na minusie. Na kolejnych miejscach City, PSG, Barcelona, Arsenal. W końcu jakiś sukces, gdzieś zajmujemy 1 miejsce i to na arenie międzynarodowej! Doceniam.
Btw. W pierwszej 20 tej listy (o ile się nie pomyliłem), znajduje się 14 drużyn z PL. Jeszcze chwila, i ta "Super liga" powstanie, ale w premier league...
mikiartur: Rangnick: Alex Telles już opuścił mecz pucharowy, ponieważ w zeszłym tygodniu przetestował pozytywny wynik COVID i niestety to samo stało się dzisiaj z Fredem. Dlatego nie będzie go w jutrzejszym meczu, a być może nawet w meczu z Southampton. #mulive [m]
Fred and Telles both out tomorrow with Covid. #mufc - Lukhurst
Więc jednak pewnie Pogba wyjdzie w składzie a na lewej obronie Shaw
Spodziewam się podobnego składu do tego z piątku.
mikiartur: Frenkie de Jong we wczorajszym meczu był piłkarzem, który zaliczył najwięcej odbiorów (13) i wykonał najwięcej podań w kierunku pola karnego Atletico (6). Barcelona zaliczyła wczoraj 90 odbiorów z czego 49 na połowie Atletico. [Albert Blaya Sensat] - w nim potencjał na pewno się tli :D Chyba obecnie jedyny grajek Barcy obok Araujo i Pedreigo za którego mocno trzymam kciuki
skowron32: I druga sprawa, rywale się wzmacniają mniej lub bardziej ale nie o to chodzi. Ktoś niżej napisał, że rywale ogarniaja się organizacyjnie to jest prawda. Nie chodzi nawet o transfery ale o samo prowadzenie Klubu i rozwijanie się w odpowiednim kierunku. U Nas dobrze rozwijał się Mason to bach areszt, Rash się rozkręcal bach rozwalanie głowy wszystkim innym ale nie piłka +dochodzi nie udane Euro Sancho tak samo. Bruno leciał z bomby w zeszłym sezonie teraz macha rekami. Shaw i AWB zjazd formy kapitano bez komentarza...
skowron32: Ja uważam, że dopóki dopóty trener nie będzie miał zbytnio do powiedzenia, że będzie jedynie ludzikiem na ławce trenerskiej bo trener jakoś być musi to nic się nie zmieni. Nie twierdzę że RR jest trenerskim Bogiem, ale podsuwal nam tanich i naprawdę solidnych piłkarzy.
To nie lepiej Rica za 100mln+ jakieś bonusy+jakieś prowizje z tyłka itp. Transfer zamknie się pewnie w granicach 150-160mln więc za to byśmy mieli lekko 4-5 normalnych piłkarzy no powiedzmy 4 ale po co? Eh brak słów
skowron32: Nie no ja wiem ale Nasz klub ma tendencje do przeplacania x2 A nawet x3 za piłkarzy, którzy nie bardzo coś wniosa w grę i całokształt zespołu.
mikiartur: To się zgadza. Choć trzeba przyznać że troszkę rzadziej to się zdarza. Mam wrażenie że od przypadku Maguire'a jakoś mocno nie przepłaciliśmy później. Donny za normalną cenę przyszedł, Pellistri i Diallo to płaciliśmy za potencjał który ma jeszcze czas się rozwinąć. Cavani ściągnięty za darmo. Telles także za niezłą cenę. Ronaldo za 15 mln a zarabia podobnie albo trochę mniej niż w Juve. Varane przyszedł za przyzwoitą cenę. A Sancho częściowo płacimy za potencjał + jednak w Niemczech naprawdę świetne liczby miał więc ta cena aż tak mega nie jest dziwna. A w ostatnim czasie to przepłaciliśmyu przede wszystkim za Maguire'a, prawdopodbnie za AWB jednak trochę i za Freda. Pogba może trochę ale jednak jego forma w Juve nie zwiastowała takich rzeczy.
Chestnut: Nie jestem za tym by trener wybierał transfery do klubu, klub powinien mieć od tego ludzi, by ogarnąć plany i wizję na klub, trenerzy zmieniają się zbyt często, by powierzać im transfery. W pewnym momencie zrobi się syf. Trener ma przyjść i ma grać tym kogo ma. Tak jak to wygląda w Bayernie.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2022 16:59
Haha a to dobre, menager nie powinien wybierać zawodnikow do klubu, to może odrazu niech klub bez jego wiedzy ustawia wyjsciowa 11 na mecz... och wait przecież już mamy zawodnikow pokroju CR7 którzy muszą grac odgórnie :D
HarryBrown: Klub na pewno latem nie wyda na 1 grajka 100 czy nawet więcej baniek. A to z racji tego, że klub będzie musiał zakontraktować min. 4-5 graczy. Chyba, że uda się opchnąć Deano i Tonego (może jeszcze AWB) za jakieś godziwe pieniądze.
Pyra: Milan to oddzielna kategoria, oni dawali Calhanoglu 4M rocznie a on poszedł do Interu gdzie dostał 4,5M.
Kessie dostał propozycję 6M i ani centa więcej od nich nie wyciągnie.
Dollarummy już nie ma bo 7M było mu za mało a Milan ciągle wygląda dobrze.
To teraz wzór w Europie jak ma wyglądać zrównoważony budżet. Maldini ma w sercu klub i woli stawiać na młodych perspektywicznych zawodników, którzy na boisku robią dokładnie to samo co przepłacone "gwiazy". Jedynymi wyjątkami są Kjaer, Ibra i Giroud, ale oni dają bardzo dużo zarówno na boisku jak i poza nim.
Śmiać mi się chce przez to co obecnie prezentuje sobą United w tych kwestiach, podobnie w Serie A pod koniec lat 90-tych szastali kasą na lewo i prawo jeden przez drugiego, bo była kasa we włoskiej piłce, jak to się skończyło i ile klubów zbankrutowało każdy wie, lub nie.
sztejner: Rządzić w Anglii ?? Serio ? United ?
z kim chcesz te rządy prowadzić ?
Sorry ale niedługo może być ciężko z walką o top6
w kolejce do top4 jest Chelsea United City Liverpool Tottenham
do walki o Top6 (a nawet być może i w przyszłości o top4) są mocne Leicester West Ham United i Arsenal
Do tego grona zaraz dojdzie przejęte przez szejków Newcastle
Naprawdę jeśli nie zaczniemy poważnie robić kroków w przód (poważnie mam na myśli,nie pojedyncze przebłyski a równą formę przez całe sezony) to się obudzimy niedługo na 8 czy 10 miejscu w tabeli,i ja tu wcale nie żartuje,ani nie śmieszy mnie takie pisanie.
To już jest na poważnie,nie patrzmy ile nam brakuje do Liverpoolu czy City,a ile brakuje nam chociażby do takiego West Hamu
Brak robienia ambitnych kroków w przód,w tym klubie za niedługo może się skończyć tragedią
mikiartur: A ja się zgadzam akurat że o top4 z sezonu na sezon może być coraz większa rywalizacja i coraz trudniej dla nas. I racja, że dopóki zespół nie zacznie robić zmian w swoich decyzjach na szczeblach zarządzających klubu itd. To może być podobnie jak 2x 8 miejsce Arsenalu ostatnio
RedDan: I tak i nie. Zobacz jednak jakie są zespoły w Anglii i jakie składy. We Włoszech czy Hiszpanii to większość jakieś ogórki gdzie niektórzy pewnie nawet nie słyszeli o takich klubach. Tutaj konkurencja bez porównania większa.
DEPE:Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2022 14:34
RedDan: masz racje, a potem ten "ogorek" mierzy sie z naszpikowanym "gwiazdami" United i okazuje sie ze United jedyne co moze to sie rozpaczliwie bronic :))))
O ile wloska pilka to dno i szesc metrow mułu (zaden klub nie wygral europejskiego pucharu od dekady, do finalow dochodzil tylko Juventus w LM i raz Inter w LE, oczywiscie przegrywajac), to hiszpanie o ile nie da sie ukryc ze nie sa dzis numerem jeden jak byli jeszcze ze trzy lata temu, tak sa ciagle na 2. miejscu. Wiec skoro druga liga swiata to sa ogorki, to masz duzy problem z prawidlowym definiowanem swiata.
Sila angielskiej pilki nie polega na tym ze jakis Burnley jest niewiadomo jak silny (a nie jest, jest przecietny tak jak Osasuna czy inne Rayo Vallecano), tak samo United nie powoduje ze liga jest silna. Sile ligi wyznaczają: Liverpool, City i Chelsea. Te trzy kluby nadaja ton i powoduja ze dzis angielska liga jest najlepsza. Tak jak pare lat temu nadawaly ton Barca i dwa kluby z Madrytu.
keribz: A może być gorzej. Greenwood najprawdopodobniej skończony, odejdą Cavani, Pogba, może Ronaldo i znowu trzeba będzie na nowo budować atak, bo środek pomocy od dawna potrzebuje wzmocnień. I znowu czekanie nie wiadomo ile aż zaczną się zgrywać. To jest jakaś masakra ile lat to się ciągnie i końca nie widać.
ArktoS: Dobra, dobra. Już tak nie płaczcie, bo dla przypomnienia powiem, że jesteśmy aktualnym wicemistrzem Anglii, a przez pewien czas byliśmy na czele tabeli. Widocznie mamy taki sezon w którym progres zastopował. Nowi zawodnicy nie wpasowali się jak trzeba, starzy nie trafili z formą. Trzeba przeczekać i wejść na odpowiednią ścieżkę. Kroki zostały poczynione, ale widać u nas nie działa to tak jak w innych klubach. Z tych włoskich super silnych ekip pokonaliśmy w ostatnich latach i Juventus i Milan a nawet tą "boską" Atalantę.
sztejner: Arktos
A może napiszesz o Romie ? bo pierwszy mecz wygraliśmy 6:2 a potem w drugim meczu i tak modliliśmy się żeby sędzia szybciej zagwizdał,bo graliśmy tak,że niewiele brakowało a te 6:2 to Roma z palcem w
By sobie odrobiła
DEPE: ArktoS: Atalanta nigdy nie byla boska i nigdy boska nie bedzie. Milan to dziadostwo mimo ze sprawil troche problemow ale jakosciowo wczoraj i dzis są marni. Natomiast z Juventusem United mial problemy ale wiadomo, to jedyny powazny klub z tamtych rejonow. Reszta to są przecietniaki. Wlosi sa dzis 5. ligi europy. Co najwyzej piątą, chociaz dla mnie osobiscie gdybym mial wybierac pilkarzy do klubu z UK, to wybieralbym wg takiej kolejnosci: 1. hiszpania, 2. ameryka poludniowa, 3. francja, 4. niemcy, 5. portugalia i dopiero moze na 6. miejscu wlochy. chociaz nie wiem czy nie wolabym szukac gdzies nawet w Austrii/Szwajcari czy Belgi niz w siemierżnym Serie A :)
ArktoS: No ale co, nie przeszliśmy ich czy o co chodzi? Gra nie wygląda najlepiej, ale nasz zespół stać na to, żeby walczyć z najlepszymi i to jest niepodważalne. Ten sezon może i jest stracony, ale byłbym głupi gdybym nie wierzył, że jeszcze będziemy rządzić w Anglii ;)
ax1d: No faktycznie takiemu Milanowi jest czego zazdrościć. Ostatnie 10 lat to miejsca 2, 3, 8, 10, 7, 6, 6, 5, 6, 2. Od roku 2000 całe dwa tytuły (03-04 i 10-11). I to w lidze włoskiej, gdzie realnie mają/powinni mieć dwóch przeciwników. No jest czego zazdrościć.
Chestnut: Barcelona ma problem, ale moim zdaniem największy z nich, to był Bartomeu. Moim zdaniem Barcelona szybko wróci do topki. Największymi problemami klubów jest zarząd, nie piłkarze, nie trenerzy, tylko zarząd.
mikiartur: Trochę mnie śmieszy mówienie że Barca wróciła na odpowiednie tory, albo że na nie wraca xd Po jednej wygranej z poważnym rywalem XD Nie przeczę że pod Xavi'm robią postępy bo robią spore. Ale na razie do powrotu na dawny poziom to ich lata świetlne dzielą. Bo przecież i im się zdarzają wciąż wtopy z średniakami. A chce przypomnieć że pomimo słabych wyników w tym sezonie to jednak ograny Arsenal i Totki(ich akurat aż tak nie liczę) a w zeszłym sezonie zrobione 4pkt z Man City, 2 remisy z Chelsea, po remisie z Liverpoolem i Arsenalem i wygrana z totkami.
Mamy olbrzymie problemy. Wiadomo. Ale nie piszcie że już wszystkie drużyny które były w dole teraz już są na prostej. Real w sumie nie był w jakimś mega dołku. AC Milan trzeba przyznać robią postępy ale w lm to za wiele do gadania nie mieli poza jednym meczem z Atletico i jednym z Porto. A co do Barcelony to oni nie dali w lm rady Benfice która w lidze portugalskiej mocno zawodzi i nie trzyma tempa Porto i Sportingu. Do zapewnienia sobie top4 jeszcze daleka droga.
I co do łez to mi się cisły do oczu w sezonie 2013/2014 i za czasów LVG. Teraz to po prostu trzeba przyjąc to do siebie że sytuacja jest jaka jest i trzeba myśleć pozytywnie i liczyć chociaż na te małe zwycięstwa licząc że kiedyś WIELKI Manchester United powróci. Ale ciągle się żaląc i załamując to nie dość że kibice stracą całkowicie ducha to i wchodzenia na takie fora robi się bardziej przygnębiające.
DEPE:Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2022 15:48
Chestnut: to oczywiste ze wroci, bo jest tam zbior swietnych młodych pilkarzy(nie wiem czy jest jakis klub w Europie ma takie ilosci talentu w kadrze). A latem pojdą po kolejne zakupy.
mikiartur: ja sie z Tobą dzis zaloze ze szybciej oni wygrają LM niz United lige angielską :) przypomne ci przy okazji ze raptem 10 miesiecy temu United gral w lidze Europy, wiec nie wiem z czego sie smiejesz. Ba, w Lidze Europy gral nie tylko United. Grał Liverpool, Chelsea, United, grało Atleitco, Inter, a Juventus tez nie wychodzil z grupy LM. Nie bede wspominal o mniejszych ekipach jak Arsenal, Totenham czy Sevilla. I co? umarł ktos z tego powodu? Nie. A niektorym to wrecz dobrze zrobilo.
mikiartur: Czy ja gdzieś napisałem że u nas jest super? Ja śmieję się tylko z tego, że po pierwszej poważnej wygranej w lidze z Wielkim rywalem od dawien dawna, już wiele osób (nie tylko tu) wieszczy wielki problem Barcelony. Przytoczę wyniki Barcelony z poważniejszymi rywalami od bezsensownego odejścia Ernesto Valverde na początku 2020 roku.
Real Madryt - 4 porażki
Atletico Madryt - 2 porażki, 2 remisy, 1 wygrana
Sevilla - 3 remisy, 1 wygrana,
Do tego wiele wpadek z słabszymi ekipami.
A co do tego że wygrają lm szybciej niż my PL to w sumie zastanawiam się czy nie założyć się z toba. Barcelona od sezonu 14/15 nie zdobyła lm czyli o 2 sezony krócej czekają niż my na zwycięstwo w lidze. W dodatku nie zrobili tego mając przez kolejne 6 sezonów Messiego w składzie, przez 5 sezonów Suareza i przez kolejne 2 sezony Neymara. A my już w tym czasie 2 razy mając słabsze składy niż oni do wicemistrzostwa Anglii się doczłapaliśmy. A patrząc jaka jest rywalizacja teraz w lm. Patrząc na Bayern Real,PSG, Man City, Chelsea, Liverpool, Inter,Juve to jednak myślę że my szybciej wygramy PL niż oni lm.
DEPE: mikiartur: jesli juz podajesz statystyki to przytaczaj je prawidlowo. Sevilla - owszem została pokonana. Czy chocby Juventus na wyjezdzie. Natomiast wracajac do klu sprawy - chce tylko abys uswiadomil sobie jaki gra tam sklad. nie ma drugiego klubu z tej półki (czyli takiego zwanego wielkim/topowym) w europie ktory wystawia tylu mlodych zawodnikow. i to wrecz juniorow czasami. z obecnego sezonu barcelona jest na 3.miejscu (rozumiesz?! na 3 miejscu, gdzie pozostale 20 miejsc to sa ekipy z dolnych rejonow tabel, ktore po rpsotu promuja mlodziez) wsrod top 5 lig w ilosci minut danych pilkarzom under 23. na 3.miejscu, i co wiecej ci pilkarze prowadzą ją obecnie do 3.miejsca w tabeli. i sa to glownie nie jakies ogorki ale juz reprezentanci silnych lub wrecz bardzo silnych reprezentacji. wiec mozesz sie domyslec co bedzie gdy oni nabiorą doswiadczenia.
mikiartur: Fred left Carrington after 20 minutes after arriving on Monday morning #mulive [
@samuelluckhurst
]
Możliwe że jednak Fred nie zagra od początku xd
mikiartur: Taki skład widzę
DDG
Dalot Varane Maguire Telles
Bruno Scott Fred
Rashford/Sancho Ronaldo Elanga
Myślę że Cavani jeszcze zostanie na ławce. Wrócił chyba dopiero wczoraj czy dziś do treningów więc pewnie potrzebuje jeszcze z jednego lub dwóch treningów aby wejść na wysokie obroty. Poza tym nie ma co go przemęczać bo będzie potrzebny za 2 tygodnie w pełni formy. A z Ronaldo utrzymuję narrację. Zdaję sobie sprawę, że jest w słabej dość formie. Ale jeśli on się nie odblokuje to ja nie widzę za bardzo szans na top4 albo coś więcej w lm. Bo Cavani nie stać na tak regularną grę, Greenwooda nie ma, Rashford i Sancho mają albo podobną formę do Ronaldo albo niewiele lepszą. Natomiast dla Elangi to pierwszy sezon w którym ma taką znaczącą rolę w pierwszym zespole, więc także trudno od niego oczekiwać regularności i cudów. Dlatego tak mi zależy aby Ronaldo się odblokował. Zanotował jakiś dobry mecz. Zwłaszcza, że on na pewno jest świadom swojej dyspozycji. Bo w tym meczu miał sytuacje nawet bardzo dobre. A przestrzelił karnego, źle wyglądał z piłką przy nodze blisko pola karnego przeciwnika + nie wykorzystał 2/3 niezłych okazji. Wiemy że to mega ambitny człowiek. Na pewno musi być zmotywowany aby się poprawić. Dlatego ważne jest przełamanie tej blokady. Bo jak Ronaldo się odblokuje to i reszta teamu może dostać powera i zacząć grać lepiej.
Co do wyboru Freda zamiast Pogby to to dość logiczne. Pogba jest ledwo po kontuzji. Dla bezpieczeństwa lepiej szacować jego siły i mądrze nimi rozporządzać. A 2 starty z rzędu zwłaszcza z bardzo silnym fizycznie Burnley możę nie być dobrym pomysłem. A Fred wyglądał solidnie jak wszedł z ławki + ma niezły okres za Rangnicka więc nie ma powodów go trzymać na ławce.
A wybór Tellesa oczywisty. Shaw gra poniżej oczekiwań i gra wg mnie zdecydowanie gorzej od Tellesa w tym sezonie. Więc wybór logiczny jeśli Telles jest już w normalnym treningu.
Pyra: A ja się cieszę, że odpadliśmy z pucharu.
Jak nie wykorzystuje się tylu okazji to trzeba liczyć się z tym, że rywal strzeli nam jakiegoś farfocla i pozamiatane.
Teraz skupić się na najważniejszych rozgrywkach i zapewnić sobie top4 / przynajmniej 1/4LM.
Ciechanek: Świetna jest ta wiara, i wieczne wyciąganie pozytywów z dosłownie wszystkiego. Czy Ty naprawdę wierzysz, że to pozwoli lepiej przygotować im się do pozostałych rozgrywek? Ludzie są ogólnie tak naiwni, że to dramat :)
skowron32: Liczę na wygrana chociaż podobna jak ostatnio z nimi 3-1.
Ankieta jest bezsensowna, bo dla Nas mecz z każdą z wymienionych drużyn będzie ciężki. W marcu będzie jazda dopiero...
sztejner: Które z lutowych spotkań w Premier League będzie Twoim zdaniem najtrudniejsze dla Manchesteru United? Burnley (wyjazd)
Southampton (dom)
Brighton (dom)
Leeds (wyjazd)
Watford (dom)
Źle sformułowane pytanie
Poiwnno być : Który z lutowych spotkań w PL będzie Twoim zdaniem Najłatwiejszy dla Manchesteru United
Bo trudne będą wszystkie,ale najłatwiejszy to chyba z Burnley/Brighton
Sorata: "Czerwone Diabły w starciu z Middlesbrough oddały 30 strzałów na bramkę rywala, a współczynnik oczekiwanych goli wyniósł 4.2 xG."
Ciekaw jestem kiedy ostatnio mieliśmy mecz z podobnym współczynnikiem - to napawa dużym optymizmem i nadzieją, że potrenują wykończenie a wtedy nie będzie rzeczy niemożliwych dla tego zespołu.
Sorata: Przed meczem z Boro napisałbym że 200% racji :D
I w sumie nadal mam duże obawy, ale pokazali że potrafią i liczę, że z Burnley też zagrają fajnie do przodu i poklepiemy, dokładając do tego kilka bramek ;)
Marzy mi się powtórka z Leeds na początku sezonu jeżeli chodzi o wynik, albo i lepiej
Ciechanek: Kurcze przez te 8 lat to już tyle rzeczy napawało optymizmem, że powinniśmy mieć chyba już z 45 tytułów Ligi Mistrzów. Weźcie przestańcie z tym optymizmem. W tym klubie nie ma już prawie nic dobrego.
Sorata: @PogromcaTroli - Skopiowałem to z tego artykułu. Pewnie, że chodziło im o strzały ogólnie, a nie tylko celne. Celnych nawet w googlu czy innej apce widziałem około 10, więc jak najbardziej masz rację.
Mi natomiast najbardziej chodziło o samo xG, nie o ilość strzałów ;)
Sorata: Ja już nie patrzę nawet kto jest sędzią, bo tam problem nie jest w jednostkach tylko w metodyce i nadmiernym bronieniu ich nawet przy ogromnych błędach. Mogą robić co chcą i nikt im nic nie zrobi, ba nawet skrytykować nie można :)
jedi: Overmars wyleciał z Ajaxu za niestosowne zachowanie. Brać go tu! :D Masonik przetarł szlak w kwestii mizoginii i nadużyć, więc pikantne wiadomości Marca nie zrobią na nikim wrażenia, a gość to jednak fachura! :P
sztejner:Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2022 11:05
Eeee tam
Kogo obchodzi ten sezon w ogóle ?
Nawet nie wiem czy mnie kolejny w ogóle interesuje
Trafi nam się jeden wybitny mecz,na 15 innych które kończymy na farcie
Po zwycięstwie z Burnley będziemy pompować balonik,do meczu z Brighton gdzie znowu się obudzimy,że był to jednorazowy przebłysk.
Norma w tym klubie
Z resztą nie ma co mówić hop,bo wcale nie jestem pewny czy będziemy w stanie wygrać z Burnley,doszło do tego że ja nie mam bladego pojęcia kiedy my zagramy dobrze,bo źle to w 75% przypadków,ale gdzieś te 25% szans na zwycięstwo jest,tylko nie wiadomo z kim
RedDan: Ja tylko "czekam" na koniec sezonu i jakie będą ruchy transferowe. Jeśli zostanie Pogba i kupią Ryż za 120 mln funciaków, to ostatecznie tracę nadzieję w ten klub.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.