Manchester United vs Manchester City. Zapowiedź 11. kolejki Premier League

» 5 listopada 2021, 10:47 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w ostatnim spotkaniu przed listopadową przerwą na mecze reprezentacji czeka starcie z rywalem zza miedzy. Na Old Trafford przyjedzie Manchester City. To oznacza tylko jedno – czas na 186. derby Manchesteru!
Manchester United vs Manchester City. Zapowiedź 11. kolejki Premier League
» Manchester United w 11. kolejce Premier League zagra z Manchesterem City
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Manchester City?
Mecze z Manchesterem City są jednymi z najbardziej wyczekiwanych w ligowym kalendarzu Czerwonych Diabłów. W spotkaniach derbowych stawką są nie tylko punkty w Premier League, ale także duma i prestiż. Piłkarze oby zespołów zrobią więc wszystko, aby zgarnąć pełną pulę.

Kto? Manchester United vs Manchester City
Kiedy? 06.11.2021, 13:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Forma Manchesteru United w sezonie 2021/2022 może nie zachwycać, ale w ostatnich sezonach zespół Ole Gunnara Solskjaera potrafił się zmobilizować na derbowe starcia. Czerwone Diabły w Premier League nie przegrały z Manchesterem City od 4 spotkań (3 wygrane, 1 remis).

Dobry bilans z Pepem Guardiolą ma też Ole Gunnar Solskjaer, który wygrał 4 z 8 meczów z hiszpańskim szkoleniowcem we wszystkich rozgrywkach. Co ciekawe, jest to najwyższy procent zwycięstw jakiegokolwiek menadżera, który rywalizował z Guardiolą przynajmniej pięciokrotnie. Norweg pokonywał Guardiolę czterokrotnie, a trzy razy doznał porażki. Solskjaer dobry bilans z pewnością będzie chciał podtrzymać w sobotnie popołudnie.

Sytuacja kadrowa:
We wtorkowym meczu z Atalantą kontuzji ścięgna udowego nabawił się Raphael Varane. To duży cios dla Ole Gunnara Solskjaera, który liczył na stabilizację w linii defensywy Czerwonych Diabłów. Francuz wypada z gry na miesiąc i po raz drugi w tym sezonie będzie spędzał czas w gabinetach lekarskich.

W derbach Manchesteru nie weźmie udziału Paul Pogba. Pomocnik Manchesteru United nadal pauzuje za czerwoną kartkę, którą obejrzał w spotkaniu z Liverpoolem.

W zespole Manchesteru City również będzie nieobecny jeden kartkowicz. Aymeric Laporte obejrzał czerwoną kartkę w meczu z Crystal Palace. Do dyspozycji Pepa Guardioli nie będzie też kontuzjowany Ferran Torres. Pod znakiem zapytania stoi występ Kyle’a Walkera, który w meczu Ligi Mistrzów doznał stłuczenia.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Maguire, Lindelof, Bailly – Shaw, Fred, McTominay, Wan-Bissaka – Fernandes – Ronaldo, Rashford

Manchester City: Ederson – Zinczenko, Dias, Stones, Cancelo – Silva, Rodri, De Bruyne – Grealish, Foden, Jesus

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – To wyjątkowe starcie. Ostatni raz, gdy rozgrywaliśmy derby Manchesteru z kibicami, to atmosfera na Old Trafford była fantastyczna. Każdy będzie bardziej pamiętał o tym, niż o naszych słabszych momentach. Gdy Scott McTominay strzelił gola w doliczonym czasie gry, to był to wyjątkowy moment. Ten mecz jest niepowtarzalny. Trzeba zacząć dobrze, być gotowym, bo dużo zależy od tego, kto rozpocznie derby lepiej.


Edinson Cavani – Są mecze, które są naprawdę wyjątkowe, bo stoi za nimi historia, a kluby rywalizują ze sobą od lat. To spotkania, w których każdy, także ja, chce brać udział. To wyjątkowe okazje. Mecze, które stają się częścią historii i zapadają w pamięć.


Pep Guardiola – Nie widziałem meczu Manchesteru United z Atalantą. Przeanalizuję to spotkanie i wtedy będę wiedział, jak dobrym są zespołem. Widzieliśmy to w ubiegłym sezonie. Teraz mają jednego z najlepszych piłkarzy w historii. Ten gość to maszyna do strzelania bramek.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Manchesterem City:
DataSpotkanieWynik
29.01.2020Puchar Ligi: Manchester City - Manchester United0:1
08.03.2020Premier League: Manchester United - Manchester City2:0
12.12.2020Premier League: Manchester United - Manchester City0:0
06.01.2021Puchar Ligi: Manchester United - Manchester City0:2
07.03.2021Premier League: Manchester City – Manchester United0:2


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Manchester City spotkają się w derbach Manchesteru po raz 186. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 77 zwycięstw, 53 remisy i 55 porażek.

– Bilans derbów Manchesteru w Premier League również jest korzystny dla Czerwonych Diabłów (24 zwycięstwa, 9 remisów, 15 porażek).

– Manchester United jest niepokonany w meczach z Manchesterem City od czterech spotkań (3 zwycięstwa, 1 remis). To najdłuższa taka seria przeciwko The Citizens od czasu sześciu meczów bez porażki w okresie 2008 – 2011.

– Manchester City w Premier League wygrał siedem meczów z Manchesterem United na Old Trafford. Równie imponującym wynikiem może pochwalić się tylko Liverpool.

– Manchester United zachował czyste konto w 5 z ostatnich 6 meczów z Manchesterem City we wszystkich rozgrywkach.

– Manchester United wygrał 3 z 4 ostatnich ligowych meczów z Manchesterem City. Poprzednio Czerwone Diabły na tyle zwycięstw musiały czekać aż 16 meczów.

– Manchester City w tym sezonie Premier League nie zdobył gola w 3 z 10 ligowych kolejek. To taki sam wynik, jak w całym sezonie 2020/2021. Co ciekawe, The Citizens zawsze trafiali do siatki w meczu, który rozgrywali o godzinie 13:30 w Premier League (23 spotkania).

– Cristiano Ronaldo strzelił 3 gole w ostatnich 5 meczach Premier League przeciwko Manchesterowi City. Ostatni gol Portugalczyka w trakcie pierwszego pobytu w Manchesterze United został strzelony właśnie The Citizens (maj 2009).

– Luke Shaw może w sobotę zanotować dwusetny występ w barwach Manchesteru United. Anglik jest piłkarzem Czerwonych Diabłów od 2014 roku.

– Sędzią sobotniego pojedynku będzie Michael Oliver. 36-latek sędziował do tej pory 35 meczów z udziałem Manchesteru United. Czerwone Diabły wygrały 13 spotkań, 11 zremisowały, a 11 przegrały. Oliver w meczach United nigdy nie pokazał czerwonej kartki i podyktował 7 jedenastek.

Spotkanie Manchester United vs Manchester City rozpocznie się w sobotę 6 listopada o godzinie 13:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Cavani przed derbami Manchesteru: Wiem, jakie mają znaczenie dla kibiców
Następny news »
Schmeichel: Próbowaliśmy już menadżerów takich jak Conte

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (213)


RedRevolta: De gea jeszcze nasze strzały musi bronić hahah masakra co oni wyprawiają
» 6 listopada 2021, 14:07 #204
SkuzikRedDevil0: To co dzis zegnamy Solsze?
» 6 listopada 2021, 12:33 #203
harris: Juz nie mogę się doczekać. Myślę, że nie przegramy tego meczu!
» 6 listopada 2021, 12:32 #202
Seba0619: McFred...
» 6 listopada 2021, 12:31 #201
deksoo11: To samo tylko z Greenwoodem i Baillym
» 6 listopada 2021, 12:29 #200
OldFasion: City jest podrażnione stratą punktów w meczu z Crystal Palace.
Z koeli United zdecydowanie bez formy, z tyłu dramat, w pomocy bieda, brak pomysłu na grę.
Obiektywnie patrząc każdy remis będzie dla United sukcesem.
» 6 listopada 2021, 12:25 #199
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2021 12:27

Nie przypuszczam ze dostaniemy 5;0 jak z Liverpoolem i cos tam powalczymy. Natomiast też myśle ze każdy remis bedzie dla nas dobrym wynikim i brałbym go w ciemno. Realnie patrząc na nasza forme ostatnio to myśle ze stracimy 2-3 bramki i strzelimy moze jedna. Stawiam tak 3;1 lub 2;1 dla City.
» 6 listopada 2021, 12:26 #198
mikiartur: Jeśli w tym meczu Bailly usiądzie na ławce. To nw czy mnie już kiedykolwiek Ole przekona do siebie. Niezależnie od wyniku. I nawet będę się trzymał tego jak przegramy 0-5 z Baillym w składzie. Gdy grasz baaardzo dobry mecz, a inni stoperzy mają problemy zdrowotne to MUSISZ zagrać w następnym meczu. Tak robi każdy trener który chce dać swemu graczowi trochę zaufania i wiarę w to że ma szansę na 1 skład. Jeśli on nie zagra pomimo kontuzji Varane'a, ledwo co wracającym po kontuzji i pewnie nie w pełni sprawnym Lindelofie + bardzo słabej formie Maguire'a. To na jego miejscu w styczniu szukałbym nowego klubu.
» 6 listopada 2021, 12:15 #197
Jakusa: Obstawiam dziś kolejne kompromitujące spotkanie dla obrony. pewne 3:1 dla City.
» 6 listopada 2021, 12:06 #196
Glory1878: Poszła 100 na nasze zwycięstwo, Jacek też schłodzony już się doczekać nie może
» 6 listopada 2021, 12:05 #195
dev13: Jak obrona stanie na wysdokosci zadania wygramy :)
» 6 listopada 2021, 12:00 #194
wider: wcale się nie zdziwię jeśli Olek dziś wyjdzie takim składem
DDg->AWB-Bailly-El Kapitano-Shaw->McFred-Matic->Bruno-> Ronaldo-Rashford
» 6 listopada 2021, 11:53 #193
dlabigt23: Raczej nie bedzie miał wyjścia. Nie mamy nikogo wiecej na obrone. Lindelof tez jakis uraz i niewiadomo czy doszedl do siebie. Ewentualnie mozna wyjść AWB - Bailly -Maguire - Shaw - Telles.
» 6 listopada 2021, 12:15 #192
marcino186: Zastanawia mnie czy Ole da szanse beekowi dzisiaj . Chciałbym go zobaczyć w pierwszej 11. Oczywiście kosztem Freda . Mój typ 2:1 dla nas niestety meczu nie bede mógł oglądać . Pierwszy mecz opuszczę w tym sezonie
» 6 listopada 2021, 11:34 #191
pawelisto2: Akurat w ostatnim meczu z City Fred był jednym z lepszych/kluczowych zawodników na boisku.
Fred idealnie nadaje się do szybkiego transportu piłki z linii obrony do Fernandesa, czyli po prostu gry z kontry, więc myślę, że Fred wyjdzie.
Oczywiście jest to także szansa na jakieś głupie straty, ale Donny w tym aspekcie wcale myślę nie jest lepszy, a derbowy mecz w pierwszym może skończyć się katastrofą, a wówczas kibice w ogóle by zjedli Ole, że wystawia chłopaka na pożarcie, więc nie spodziewałbym się rotacji względem duetu McFred.
» 6 listopada 2021, 11:48 #190
marcino186: Oczywiscie masz racje . Ale doskonale każdy wie ze Fred ma te swoje głupie straty a w takim meczu, piłkarze City to bezwględnie wykorzystają .
» 6 listopada 2021, 12:32 #189
SzefSzefow: Płakać się chce jak widzę tego Conte w tottenhamie. Już oczami wyobraźni widziałem jak na treningu krytykuje Pogbę, uczy AWB gry na wahadle i zbija piątkę z Ronaldo.
» 6 listopada 2021, 10:57 #188
BajtiMU: A to płacz sobie.Nikt raczej nie będzie się tym przejmować
» 6 listopada 2021, 11:07 #187
BajtiMU: Dzisiaj panowie i panie diabły są bezlitosne i zatapiają niebieską część Manchesteru

Glory Glory Man United
» 6 listopada 2021, 10:45 #186
mcscotyy: Mysle ze dziś pykniemy obywateli, skromne 2-1

Mam nadzieje ze będzie ten jad którego zabrakło na Pool
» 6 listopada 2021, 09:44 #185
Batigol222: Tak se myślę, że może jednak od biedy ten Ole będzie jakimś rozwiązaniem. W nocy jakoś z ciekawości obejrzałem spotkanie Realu Zidana z Napoli w LM parę sezonów temu. Czy Zidane to jest jakiś wielki taktyk? Szczerze wątpię. Gość potrafił zarządzać osobowościami, plus dostał wręcz idealnie zbalansowany zespół. Srsly, oglądając ten skład:

Navas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Kroos-Casemiro-Modric
James-Benzema-CR7

To po prostu było idealnie zbalansowane. Lepiej, niż w City, lepiej niż w Liverpoolu, lepiej nawet niż w Barcy Guardioli. Nie mówię o taktyce, bo Real nie grał jakieś wyrafinowanej czy skomplikowanej piłki. Mówię o tym, jak doskonale pasowały do siebie wszystkie elementy układanki i że być może w ten sposób można przykryć niedostatki taktyczne trenera.

Jak to się wiąże z United? Wiadomo, że jest hajs na transfery. Jest trener, który raczej ma dobry kontakt z zawodnikami. Brakuje czego wyżej, a mianowicie dyrektora sportowego z wizją. Takiego gościa, który po prostu wie, jak budować zespół i zna się nie tylko na technikaliach, ale też na futbolu.

Może to byłby jakiś sposób na pobicie Guardioli, Kloppa i Tuchela, bo wszyscy naprawdę wybitni trenerzy są już zajęci, więc ewentualnie można wymienić Olka na jakiegoś młodego typu Potter czy Ten Hag, i mieć nadzieję, że to ogarnie. Tylko tutaj pojawia się inny problem, bo taktyka to jedna sprawa, druga sprawa to szatnia. Żaden z tych trenerów nie pracował z zawodnikami na takim poziomie ani w klubie, gdzie jest taka presja na wyniki.
» 6 listopada 2021, 08:18 #184
trezegram: Lepiej niż w Barcy za Xaviego i Initesty to na bank nie.
» 6 listopada 2021, 10:14 #183
Batigol222: tamta Barca miała jednak taki se środek obrony, zwłaszcza w porównaniu z duetem Ramos-Varane. Plus to, że w Realu była jakoś rozłożona po dosłownie wszystkich pozycjach. W Barcelonie jednak była spora różnica pomiędzy np. Xavim i Iniestą, a Pedro, Villą czy Sanchezem.
» 6 listopada 2021, 10:21 #182
pawelisto2: W ubiegłym sezonie z kolei Zidane rozpracował taktycznie Kloppa.
Generalnie na te najważniejsze mecze było widać przygotowanie taktyczne zespołu, czy to z Atleti, Barcą, więc też nie róbmy z Zizou impotenta taktycznego, który wygrywał wyłącznie dzięki indywidualnościom.
Te same indywidualności miał Lopetegui, czy jeszcze wcześniej Benitez, a mimo to ani w grze nie było chemii, ani chociażby taki Carvajal nie był nawet w dziesiątce najlepszych prawych obrońców.

Nie wiem czy Zidane okazałby się lepszym trenerem u nas aniżeli Ole, ale jednak boli mnie(a co dopiero takiego Zizou) umniejszanie jego sukcesu jakim było wygranie 3x LM z rzędu.
Barca miała kosmiczny zespół za Guardioli z Messim zdobywającym złotą piłkę za złotą piłką, Iniestą i Xavim dominującym środek pola zarówno na poziomie klubowym jak i reprezentacyjnym, a mimo to nie udało się obronić tytyłu LM, a co dopiero zrobić to 3x z rzędu.
Nawet jeśli taktycznie nie jest na poziomie Mourinho(na tym poziomie to akurat mało komu udałoby się znaleźć, wszak taktycznie na jeden mecz Mourinho dalej jest wybitny), to jednak oprócz tego aspektu bycie trenerem to cały ogół obowiązków, począwszy od własnie przygotowania taktycznego zespołu, przez odpowiednie zarządzanie energią zespołu(czego nam brakuje) aż po utrzymanie chęci wygrywania(czego na przykład również nam brakuje).
» 6 listopada 2021, 11:11 #181
Batigol222: No, Bąbelki: nocka zarwana, to już tylko parę godzinek do derbów. Siadamy głęboko w fotelach i zapinamy pasiory, bo łamie mnie w kościach, ino będzie się działo. Niestety, wczoraj jak ostatni jeleń w ostatniej chwili dałem Cavaniego do FPL, ale co tam: teraz Ole ma dodatkowy bodziec, bo musi mi wynagrodzić stracone punkty w tej kolejce, ergo szanse na pozytywny wynik rosną
» 6 listopada 2021, 08:08 #180
Gig5: Jak to się mówi w żargonie siatkarskim Ostatni Ostatni!!
» 6 listopada 2021, 07:47 #179
Manmanchesrer: Manchester United 3-1 Manchester City

Sorry że popsułem wam oglądanie, zdradzając wynik meczu.
» 6 listopada 2021, 07:22 #178
Bonku07: W końcu ktoś tutaj wierzy.. Smutno jak się ciągle czyta te komentarza. Chłopy! Jakby nie patrząc, rozjedsiwmy ich dzisiaj, koniec tego.
Glory Glory Man United
» 6 listopada 2021, 09:23 #177
bartekc49: Niestety nie mogę obejrzeć, także dzięki za wynik!
» 6 listopada 2021, 09:55 #176
bartekc49: Kolejny mecz o 13:30 w sobotę, przecież to jakaś porażka. Takiej samej porażki liczę ze dozna City !
» 6 listopada 2021, 07:21 #175
axel52: To jest angielska tradycja i żadne płacze z DP nic w tej kwestii nie zmienią.
» 6 listopada 2021, 07:36 #174
bartekc49: A tradycją DP jest płacz i żadna uszczypliwość axela tez tego nie zmieni.

Miłego dnia :)
» 6 listopada 2021, 09:43 #173
Anhel: Mam nadzieje ze Ole ma trochę oleju w głowie i dzisiaj da zagrać Sancho troszkę więcej przeciwko swojemu byłemu klubu , bo jeśli znowu przesiedzi cały mecz na ławie albo wejdzie w końcówce to szydera jaka poleci w jego stronę jeszcze bardziej go zablokuje
» 6 listopada 2021, 06:08 #172
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2021 03:03

Bylak,

Mnie najbardziej smuci fakt, ze w zasadzie probowalismy juz prawie(zostal nam jeszcze do ''sprawdzenia'' trener majacy nowoczesne spojrzenie na pilke, a przy tym majacy juz spore doswiadczenie, szkoda, ze Nagelsman jest juz zajety... :/) wszystkiego. Byli uznani trenerzy, o odmiennych stylach gry, czyli Mou, LVG. Byl trener, ktory z ligowego sredniaka wyciagal maxa. No i teraz mamy trenera, ktory gral kiedys u nas. Efekt byl taki, ze w zadnym z sezonow nawet nie bylismy blisko wygrania majstra. Gdy juz wydaje sie, ze idziemy w dobrym kierunku oraz, ze jestesmy coraz blizej mistrzostwa, tak jak to bylo po sezonie 17-18 i 20/21. Tak juz w nastepnym sezonie zostajemy bolesnie sprowadzeni na ziemie i wlasciwie wracamy do punktu wyjscia.

Gdybysmy jeszcze biedowali to jakos latwiej mozna by bylo sie z tym pogodzic, zaakceptowac to. Jednak od odejscia SAFa wydalismy ponad miliard na transfery, a pilkarze zarabiaja u nas najlepiej w lidze. I co z tego mamy? Przez 8 lat jedyne cos znaczace trofeum w postaci FA Cup... Pewnie ktos mi napisze, ze jeszcze byl puchar za LE. Dla mnie jednak takim pucharem, to jarac sie moga kluby pokroju Evertonu czy Tottenhamu, a nie klub majacy w Anglii wygtranych najwiecej mistrzostw. Zreszta juz sama gra w LE pokazuje nam jedno. Czyli albo mielismy za soba slaby sezon, ze nie znalezlismy sie w top 4 w lidze lub po prostu okazalismy sie zbyt slabi na wyjscie z grupy w LM.

Coz kazda kazda dobra czy zla seria ma kiedys swoj koniec. Takze wczesniej czy pozniej znow bedziemy sie cieszyc z wygrania mistrzostwa. Mam nadzieje, ze SAF doczeka sie jeszcze tego momentu...
» 6 listopada 2021, 02:55 #171
zeetkaes: Moyes dostal malo czasu i misl słabą kadre.
LVG i JM przyszli nie w czasch swojej swietnosci, lecz gdy byli juz wypaleni
» 6 listopada 2021, 10:13 #170
wielkifanMU: Mamy tylko dwóch środkowych obrońców zdrowych, więc o formacji z trójką defensorów możemy raczej zapomnieć. Niestety. Brak Varane'a może być bardzo bolesny. Jutro czeka nas takowe ustawienie
de Gea
Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw
McTominay, Fred
Greenwood, Bruno, Sancho/Martial
Ronaldo.

Ależ mankamentów ma ten skład. Począwszy od bramkarza, który jest świetny na linii ale słaby w grze nogami i na przedpolu oraz fatalny w sytuacjach sam na sam z napastnikiem. Po ograniczonego czysto piłkarsko Wan-Bissake, ślamazarnego Maguire'a z fatalną zwrotnością. Z mizernym środkiem pola bez kreatywności i zdolności do zdominowania tej strefy boiska z rywalem z topu. Z fatalnym w grze w defensywie i w zakładaniu pressingu Greenwoodem i z Sancho/Martialem totalnie pozbawionymi formy i ogrania meczowego, bo zapewne któryś z tej dwójki pod nieobecność Rahsforda wystąpi.
Nie oszukujmy się, Obywatele są wyraźnie mocniejsi i ewentualne zwycięstwo United byłoby bardzo miłą i dużą niespodzianką.
» 6 listopada 2021, 01:23 #169
AUDIoooo: Rash wyjdzie w podstawie coś czuje. Pewnie dojechał ale cichaczem ;)
» 6 listopada 2021, 01:41 #168
KalinaRIP: De gea tragiczny w pojedynkach sam na sam i już nie ma sensu czytać tych wypocin. Gdyby był tragiczny to nie grałby nawet w championship znafffco
» 6 listopada 2021, 07:32 #167
wielkifanMU: Kalinka, ja wiem, że ty jesteś bardzo nieszczęśliwym człowiekiem, każdy twój komentarz to jest wylewanie jadu na innego użytkownika, z niewiadomych przyczyn jako terapię wybrałeś sobie udzielanie na devilpage zamiast zapisać się do psychologa.
Ale teraz do rzeczy, przypomnij sobie chociażby trzecią bramkę z Lipskiem w tamtym sezonie i drugą z Atalantą ostatnio. De Gea się boi odważnie wyjść, to nie jest bramkarz, który by się nadawał do współczesnej piłki, bo ilość jego mankamentów jest porażająca. Poza tym nie daje za grosz pewności przy rzutach rożnych.
Notuje spektakularne robinsonady i chwała mu za to, ale niektórym dzieciakom, takim jak ty, przysłaniają one oczy i trzeźwy obraz całej jego postaci, jako bramkarza.
» 6 listopada 2021, 08:00 #166
wielkifanMU: Poza tym, co ja ci synek poradzę na to, że nie rozumiesz hiperboli xD
» 6 listopada 2021, 10:53 #165
cnk: To co jutro standardowy bezpieczny wariant pierwszego skladu z zawodnikami bez formy a potem placz na konferencji? Tak jak uwielbiam Ole tak jego kolesiostwo po nazwiskach przy wyborze skladu mnie drazni
» 5 listopada 2021, 23:44 #164
dlabigt23: Napewno wyjdzie Maguire i Fred. Pogba ma zawieszenie a obrońców więcej nie mamy. Także akurat innego wyjścia nie ma. Donny napewno nie wyjdzie prędzej Matic obok Freda. Aczkolwiek pewnie to będzie Scott czyli bez zmian w linii pomocy.
» 6 listopada 2021, 00:11 #163
DjTED: Napisz kto ma grac za kogo
» 6 listopada 2021, 00:30 #162
pictor: Czekaj Ted Gmocha się zapytam on mi powie kto i kiedy strzeli.
» 6 listopada 2021, 00:45 #161
George: A ja bym zagrał 3 obrońców:
DeGea
Maguire Bailly McTominay
Telles Van de Beek Matic Wan-Bissaka
Bruno
Ronaldo Greenwood
» 6 listopada 2021, 09:06 #160
pawelisto2: Hasenhutl powoli chyba podnosi Southampton. Oby jak najdłużej w Świętych, zawsze ciekawa osobowość w Premier League.
» 5 listopada 2021, 22:56 #159
GandiGanda: Bądź co bądź ten gol to jednak padł fartem... podoba mi się ich ekipa ale trochę im brakuje w tych meczach na styku. Chciałbym powiedzieć zaś z drugiej strony y ze ładnie zagrał Cash ale chyba się spalił w tym meczu.
» 5 listopada 2021, 23:08 #158
RedRevolta: Ja zachodzę w głowę jak można dzisiaj gdybać czy jutro zmiana trenera czy tam w innym terminie po przerwie reprezentacyjnej, zamiast trzymać kciuki żeby nasi rozbili niebieskich, ja już nie wiem czy ja jestem starej daty i jestem aż tak naiwny czy ta dzisiejsza młodzież jest taka chwiejna emocjonalnie.
» 5 listopada 2021, 22:55 #157
KubaUtd: Jutro 2:0 dla Manchesteru United.Derby rządzą się swoimi prawami:)
» 5 listopada 2021, 22:56 #156
Smola0015: Co tu dużo mówić,dużo kibiców tej strony to choragiewki,ktoś pisze ze liczy na przegrana to chyba kibic Manchesteru ale City,Nie ważne z kim na ławce mamy piać się ku gorze i mistrzostwu bo to nasze miejsce.
» 5 listopada 2021, 23:04 #155
Radomirus: RedRevolta

Nic nie rozumiesz ;)

Jeżeli nie chcesz zwolnienia Ole - to nie jesteś "prawdziwym kibicem" bądź prezentujesz "mentalność przegrywa"
A Ole zostanie może (podkreśliłbym, że może, wcale nie musi) zostać zwolniony w momencie gdy przegramy z City... Im wyższa porażka, tym większa szansa zwolnienia.

Więc logicznie wywodząc - abyś nie miał "mentalności przegrywa" i abyś mógł się uważać za "prawdziwego kibica" musisz prezentować odpowiednia nastawienie.

Czyli:
- na pewno przegramy
- jak myślicie? Przegramy 3 czy 4 do zera?
- itp. itd.

Głosząc wszem i wobec, że jutro przegramy, pokazujesz, że nie chcesz żebyśmy przegrywali...

Czego nie rozumiesz? :P
» 5 listopada 2021, 23:11 #154
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 23:17

Mógłbym dodać, że jeżeli jutro wygramy to oczywiste jest, że tak naprawdę przegramy, bo wygramy po to, aby później przegrać...

... więc jeżeli byśmy wygrali to nie ciesz się z tego, bo wtedy znów nie będziesz "prawdziwym kibicem" gdyż ciesząc się ze zwycięstwa nie prezentujesz odpowiedniej mentalności ;)
» 5 listopada 2021, 23:14 #153
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 23:44

Radomirus

W punkt ;) napisałeś właśnie wszystko co mi po głowie chodziło. Dobrze się przy tym ubawiłem, a jednocześnie jeszcze bardziej utwierdziłem w przekonaniu jaka sytuacja panuje tutaj od dłuższego czasu. Ole Ałt Conte in . . . oh wiat :/

Dodam jeszcze to. Revolta, uważaj żeby za dużo nie życzyć United, bo życząc im wygranej z City jesteś za pozostaniem Ole w United ;) Jesteś naiwny i nie ma co wierzyć w wygraną bo i tak dostaną 11 do zera :)

Glory Man Utd! Zawsze wiara i nie ważne kto za sterami.
» 5 listopada 2021, 23:40 #152
Radomirus: AUDIoooo

Era "Conte in" właśnie się skończyła (jaka szkoda, że Ole nie przegrał z Totkami bo wtedy byśmy "wygrali" tzn. Ole by poleciał a Conte przyleciał), ale właśnie nadchodzi nowa era czy "Erik ten Hag in"...

...choć jego jedynym sukcesem jest to, że wygrał z Ajaxem ligę holenderską co jest wg mnie porównywalnie wielkim sukcesem jak wygrana z Bayernem ligi niemieckiej albo ligi francuskiej z PSG.
A nawet nie do końca bo w Bayernie czy PSG masz do czynienia z piłkarzami klasy światowej, masz do czynienia z presją mediów, jesteś na świeczniku milionów kibiców, którzy na czynniki pierwsze rozkładają każde twoje potknięcie. W Ajaxie jak przegrasz mecz to najwyżej piłkarze nie dostaną w ramach kary deseru po wtorkowym treningu i to cała presja jaką odczuwasz..
A jako trener wygłosisz kilka komunałów o progresie i filozofii (Louis van Gaal? - trener Ajaxu 1991-1997), które i tak wszyscy będą mieć w czterech literach bo reszta ligi to w porównaniu z tobą to ogórki i wiadomo, że w najbliższych 5 meczach wygrasz 4... A jak odpadniesz z LM po fazie grupowej to wszyscy pokiwają głowami i stwierdzą, że za rok będzie lepiej...
Presja jak cholera i wiadomo, że taki trener sprawdzi się United. Nawet Ronaldo z Pogbą będą przy nim latali do pressingu jakby mieli po 16 lat i walczyli o pierwszy profesjonalny kontrakt.

Oczywiście cały czas (choć w mniejszym natężeniu) trwają jeszcze dwie ery czyli "Zidane in" oraz nieśmiertelne "Poche in"...

A prawdę mówiąc to najlepsi są ci trenerzy, którzy nas nie trenują. Najlepsi są ci piłkarze, którzy grają gdzieś indziej...

... a kibice najlepsi są ci, którzy życzą swojej drużynie porażki ;)
» 6 listopada 2021, 00:43 #151
Diabelred: Smola0015

Obserwujac DP oraz strony innych klubow jasno moge stwierdzic, ze nie ma wiekszych choragiewek niz kibice pilkarscy. Raz dany pilkarz pilkarz, trener jest najlepszy, jest bohaterem, a innym razem jest zerem, ktorego sie zwyczajnie gnoi. Dobry przyklad jest obecnie z Maguire'm. Wystarczy porownac komentarze w temacie Anglika w tym sezonie i w poprzednim.
» 6 listopada 2021, 01:36 #150
Glazes: I poczytać komentarze o Pogbie na początku sezonu a teraz ;)
» 6 listopada 2021, 08:47 #149
desmoRR: Tutaj jest dużo dzieciaków urodzonych po 99'. Kto kibicował United w latach 90' kiedy na koszulkach widniało logo SHARPa jest za drużyną na całość, co by się nie działo.

Reszta zachowuje się jak panienki. Dzisiaj United, jutro Baca, Liverpool. Zależy kto jest na topie. Dla tych co obrażają Ole to jesteście nikim przy nim.

United odbudowało się po Monachium 1958. Teraz tez wrócimy na szczyt.
20 Ole Legend !
» 6 listopada 2021, 09:30 #148
Radomirus: Glazes

Ja akurat się spodziewałem, że jeżeli Pogba nie odejdzie w letnim okienku to będzie można założyć, że od września jego forma drastycznie poleci w dół... niestety się sprawdziło gdyż Pogba gra najlepiej wtedy gdy ma nadzieję na transfer i musi zapracować na nową tygodniówkę, ewentualnie zwiększa swoje zaangażowanie w grę przed dużymi turniejami jak EURO czy mundial...

... jestem tak samo przekonany, że w okolicach marca/kwietnia Pogba się znów obudzi bo będzie pracować na swoje 500 tyś tygodniowo w nowym klubie. Właściwe to do tego marca mógłby się na boisku nie pojawiać. My byśmy się mniej denerwowali, Ole by się mniej denerwował, Pogba mógłby sobie zapaść w sen zimowy... wszyscy zadowoleni ;)
» 6 listopada 2021, 09:38 #147
Glazes: A ja jestem ciągłego zdania, ze Pogba jest ustawiany w złym miejscu na boisku. Jeżeli w dobrym to ze złym towarzyszem za plecami . Dlaczego Pogba w reprezentacji jest jednym z najlepszych pomocników na świecie ?
» 6 listopada 2021, 10:10 #146
KubaUtd: Chyba jutro stare ustawienie 4 2 3 1 lindelof nie wyleczył kontuzji.
» 5 listopada 2021, 22:53 #145
kamtor: Wydaje mi się że po przerwie na reprezentację będziemy mieć nowego trenera oby to był ten hag
» 5 listopada 2021, 22:16 #144
levy181: Raczej nie i nie będzie to on a na pewno nie teraz.
» 5 listopada 2021, 22:49 #143
axel52: Czym dalej od sukcesów tym więcej takich typów będzie.
» 5 listopada 2021, 22:22 #142
DjTED: Piłka poszła ostro do przodu. Liverpool 30 lat czekał na mistrzostwo. Może teraz my będziemy tyle czekać. No co zrobisz jak nic nie zrobisz
» 5 listopada 2021, 22:56 #141
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 23:02

Sama prawda, przykre jest to,że bez pucharów Manchester United idzie powoli na dno...
» 5 listopada 2021, 23:02 #140
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 23:47

Nie przesadzaj, na dnie to jest Norwich
» 5 listopada 2021, 23:46 #139
Diabelred: Bylak,

Mnie najbardziej smuci fakt, ze w zasadzie probowalismy juz prawie(zostal nam jeszcze do ''sprawdzenia'' trener majacy nowoczesne spojrzenie na pilke, a przy tym majacy juz spore doswiadczenie, szkoda, ze Nagelsmann jest juz zajety... :/) wszystkiego. Byli uznani trenerzy, o odmiennych stylach gry, czyli Mou, LVG. Byl trener, ktory z ligowego sredniaka wyciagal maxa. No i teraz mamy trenera, ktory gral kiedys u nas. Efekt byl taki, ze w zadnym z sezonow nawet nie bylismy blisko wygrania majstra. Nawet gdy juz wydaje sie, ze idziemy w dobrym kierunku oraz, ze jestesmy coraz blizej majstra, tak jak to bylo po sezonie 17-18 i 20/21. Tak juz w nastepnym sezonie zostajemy bolesnie sprowadzeni na ziemie i wlasciwie wracamy do punktu wyjscia.

Gdybysmy jeszcze biedowali to jakos latwiej mozna by bylo sie z tym pogodzic, zakceptowac to. Jednak od odejscia SAFa wydalismy ponad miliard na transfery. Pilkarze zarabiaja u nas najlepiej w lidze. I co z tego mamy? Przez 8 lat jednyne cos znaczace trofeum w postaci FA Cup... Pewnie ktos mi napisze, ze jeszcze byl puchar za LE. Dla mnie jednak takim pucharem, to jarac sie moga kluby pokroju Evertonu czy Tottenhamu, a nie rekordzista jezeli chodzi o wygrane mistrzostwa. Zreszta juz sama gra w LE pokazuje nam jedno. Czyli albo mielismy za soba slaby sezon, ze nie znalezlismy sie w top 4 w lidze lub po prostu okazalismy sie zbyt slabi na wyjscie z grupy LM.

Coz kazda kazda dobra czy zla seria ma kiedys swoj koniec. Takze wczesniej czy pozniej znow bedziemy sie cieszyc z wygrania mistrzostwa. Mam nadzieje, ze SAF doczeka sie jeszcze tego momentu...
» 6 listopada 2021, 02:56 #138
axel52: Och pan Olivier, żeby tylko nie kontynuował swoich popisów z tygodnia.
» 5 listopada 2021, 22:10 #137
Dh97: Pogbie jak ktoś zaproponuje 100 tys to weźmie duzo ryzykuje mam wrażenie każdy klub będzie miał go w garści chyba że Adidas pomoże
» 5 listopada 2021, 22:00 #136
SzarimMusty: Ogólnie to z typem jest bardzo nieciekawie. Kasę na pewno dostanie. Paul bądź co bądź coś tam wart jest a przyjdzie za darmoszkę. Jednak irytujące jest to, że my wyłożyliśmy najpierw pieniądze by jakoś się rozwinął, a ten uciekł za free, potem kupiliśmy go za rekordowe (jak na MU) pieniądze by znowu mógł uciec za darmo.

Jeżeli odejdzie w lato to mam nadzieję, że w przyszłej LM wyeliminujemy ten jego nowy klub w jakiś ośmieszający sposób. Wszystko mi jedno jak byle Paul żałował długo swojej decyzji. Chociaż jest nadzieja, że zostanie...
» 5 listopada 2021, 22:29 #135
Bylak: Żyje czasami kiedy to MY rządziliśmy w PL i zawzsE będę porównywał każdy seozon do tego jak robiliśmy majstra za majstrem. To ze, natej stronie są osoby którzy tego nie pamiętają to już nie moja wina. MANCHESTER UNITED PRZYZWYCZAIL MNIE DO TEGO, ZE W KAZDYM SEZONIE WYGRYWAMY MAJSTRA. OD 8 LAT JUZ TEGO NIE MA, A NADAL JESTEM KIBICEM. MINELO TYLE LAT I DALEJ KOCHAM MANCESTER.
» 5 listopada 2021, 21:57 #134
JasnaLiryka: Kibicuję od 98' i co w związku z tym? Widziałem upadki i wzloty i żyłem tym o czym piszesz. Transfery do rywali które mnie bolały, nowe, które kochałem. Jednak doskonale zdajesz sobie sprawę, że te dni minęły. Jesteśmy dalej wielką marką ale już nie tak zarządzaną, prowadzoną itd. to mnie boli, myślę jak większość tutaj. Ja też byłem do tego przyzwyczajony, uwierz jak ciężko było mi nie dowierzać w wyniki jakie nam serwowali, decyzje o transferach itd itd... Jednak bądźmy szczerzy i nie róbmy z siebie jakiegoś narcyza, to nie jest to samo. Dzieje się w wuja źle, to widać i ja bardzo bardzo bardzo bym chciał by przyszły te dni, którymi żyjesz. Brawo, że dalej jesteś kibicem, takie Twoje zadanie: czy dobrze czy źle masz wierzyć i kibicować. Natomiast nie uważam by życie przeszłością było tu argumentem chłopak :)
» 5 listopada 2021, 22:19 #133
SzarimMusty: Oglądam na C+ fragment z zapowiedzią MU vs MC. Ciekawostka jaką tam rzucili:
20 miejsce w lidze ilości odbiorów.
15 w ilości przebiegniętych kilometrów.
15 w ilości pressingów.

CR7 jest niesamowicie skuteczny ale... drużyna płaci za to dużo, obawiam się, że lenistwo w grze destrukcyjnej Portugalczyka odbije się na nas w drugiej połowie sezonu gdzie połowa piłkarzy nie będzie miała już siły biegać za księżniczkę. Wtedy też w każdej z tych 3 statystyk spadniemy na miejsce 18 lub niżej. No chyba że KT7 się ogarnie i zacznie pracować.
» 5 listopada 2021, 20:56 #132
mcscotyy: nie wiem jakie ty mecze oglądasz ale spoko, Ronaldo w ostatnich meczach gra na całym boisku kilkukrotnie w jednym meczu wspomagał Shawa i presował najwięcej z Cavanim, no ale taki ekspert jak ty napisze, że najlepszy piłkarz w historii stoi jak księżniczka, jakby chociaż połowa z naszych dawała tyle zaangażowania co on to by było wyśmienicie
» 5 listopada 2021, 21:00 #131
SzarimMusty: Najwięcej pressingów?
Vs Atalanta z zawodników grających cały mecz tylko DDG mniej pressował.
vs Tottenham 4 pressingi
Vs Liverpool 6 pressingów

Oczywiście poprawił się bo w pierwszym meczu miał po 1 pressing na 90 minut. Jednak mnie zastanawia co ty za mecz oglądałeś, że widziałeś jakoby Portugalczyk "pressował najwięcej z Cavanim". Pewnie stream 320p i pomyliłeś z kimś innym.
» 5 listopada 2021, 21:09 #130
joyrider: Jutro na 100% przegramy z City bo trenerem Totków jest Conte...
» 5 listopada 2021, 20:54 #129
marcB: Kiepsko wygląda nasz skład na tle 4-3-3 MC. Jak już dotkniemy piłkę to nawet nie mamy jak postraszyć szybkością i dobrym dryblingiem bo i Rash i Sancho zapewne zaczną na ławce
» 5 listopada 2021, 20:25 #128
SickRabbit: Wydaje mi się, że Ten Hag zastąpi Pepa w city bo pierwszemu kończy się kontrakt w 2023 a drugi chce do tego właśnie roku prowadzić somsiadów. Wszystko się zgrywa w czasie. My zostaniemy z Ole :D
» 5 listopada 2021, 20:08 #127
deksoo11: Nie wierzę że nikt nie spróbuje wyciągnąć Ten Haaga w 2022, choćby za 50 baniek.
» 5 listopada 2021, 20:20 #126
Inferi: Tym kto się łudzi, że United wygra to proponuję się zastanowić. Ta drużyna niema obrony, tutaj niczego się nie odrobi i nawet niema iskierki szansy na punkty. Łatwe zwycięstwo dla City, jakieś 0-3 lub 0-4.
To nie hejt tylko trzeźwe spojrzenie na grę obu zespołów. A Olek i tak zostanie.
» 5 listopada 2021, 20:06 #125
mikon70: ok, w takim razie nie ma po co ogladac jutro meczu
» 5 listopada 2021, 20:12 #124
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 20:47

W tym samym czasie co United z City gra też 2. Bundesliga więc skoro już wszystko wiadomo jak się jutro skończy, może faktycznie powinniśmy się skupić na tym co się dzieje na zapleczu niemieckiej ekstraklasy.

Taki mecz SSV Jahn Regensburg - Hansa Rostock zapowiada się ciekawie... i też zaczynają o 13:30
» 5 listopada 2021, 20:46 #123
HarryBrown: @Inferi
Zamiast próbować wbijać nieudolnie szpilę to weź się lepiej za ortografię.
» 6 listopada 2021, 00:21 #122
SmyQ91: Drugi mecz z topka w tym sezonie
» 5 listopada 2021, 20:01 #121
SzefSzefow: Musimy zagrać tak jak graliśmy rok temu czyli oddanie piłki rywalowi i kontry. Mecz jest o 12.30 (czasu angielskiego), więc raczej szybkiej gry nie będzie
» 5 listopada 2021, 19:19 #120
Czerwony123: Emocje i nerwy od tygodnia. Szkoda , ze derby nie sa w okresie xmas marketu, ale tez ok... Miasto juz zyje tym meczem. Bede na meczu, a z drugiej strony bedzie zona z tesciem, kibice opozycji.... 2-0 dla nas.
» 5 listopada 2021, 19:15 #119
JasnaLiryka: W co Ty się wżeniłeś? :D Powodzenia!
» 5 listopada 2021, 19:30 #118
Czerwony123: Daje rade ...
» 5 listopada 2021, 19:43 #117
DaredevilUtd: Podobno juz jest xmas market otwarty :)
» 5 listopada 2021, 19:49 #116
Czerwony123: Jescze tydzien...
» 5 listopada 2021, 20:18 #115
DaredevilUtd: Sztab medyczny w tym klubie to porażka!
» 5 listopada 2021, 18:57 #114
OkuratnyCzlek: Tak jak i DaredevilUtd dla jego!
» 5 listopada 2021, 19:14 #113
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 19:19

Dla jego, dla twojego, dla twojej. XD
» 5 listopada 2021, 19:16 #112
GuteFrage: Kontuzje to wina OGSa i jego ludzi od przygotowania fizycznego
» 5 listopada 2021, 19:30 #111
OkuratnyCzlek: A głupota na Devilpejdżu to wina GuteFrage!
» 5 listopada 2021, 19:47 #110
DaredevilUtd: To juz nie dla jego!?
» 5 listopada 2021, 19:55 #109
mikon70: okuratnyczlek zmien plyte bo to juz nie jest smieszne
» 5 listopada 2021, 20:11 #108
Cieniu: brawo Hubert Hurkacz tym bardziej, że to mój ziemniaczek z Wrocławia.
» 5 listopada 2021, 18:31 #107
radlu: Przecież ten mecz jest jak najbardziej do wygrania. Jeśli zagramy uważnie w obronie to ich wypunktujemy z kontry. Pep to nie Klopp i nie potrafi odpuścić i poczekać na błędy rywala. Będzie chciał dominować i napierać cały czas. I musimy to wykorzystać.
» 5 listopada 2021, 18:16 #106
Bylak: Aktualnie City jest jak my za ostatnich czasów SAFa, a my jesteśmy jak Looserpool jakieś 5 lat temu.
» 5 listopada 2021, 18:08 #105
KalinaRIP: Nie kompromituj się już
» 5 listopada 2021, 18:38 #104
Inferi: Bylak głupcze. Nie przyrównuj United do sporo lepszych klubów. I skończ z tym ''kiedys'' itd, bo teraz jest teraz i United jest średniakiem.
» 5 listopada 2021, 20:02 #103
VersorWhite: Równo 20 godzin do pierwszego gwizdka.
» 5 listopada 2021, 17:30 #102
is200second: Martial Cavani Ronaldo. Chętnie zobaczę taki zestaw ofensywny.
» 5 listopada 2021, 17:58 #101
DaredevilUtd: Na ta chwile Martial - Ofensywa wybierz jedno.
» 5 listopada 2021, 18:02 #100
KalinaRIP: Mecz z evertonem dawno był? Co by nie mówić to swoje zrobił.
» 5 listopada 2021, 18:48 #99
Celt15: Całym sercem za diabłami, ale po meczu z Live mam chyba jakieś PTSD i boję się, że jutro znów Shaw z Harrym będą jeździć na łyżwach, a ofensywa City będzie się świetnie bawić. Oby był to jeden z błysków tej drużyny, bo blamażu kolejnego chyba nie przeżyje.
» 5 listopada 2021, 17:07 #98
tygrys26: Wystawia Mahreza I będzie wkręcał ich w ziemię:)
» 5 listopada 2021, 17:25 #97
klusek0128: Redakcjo, czemu nie ma głosowania na zwycięzcę spotkania tylko na bramki?!
Jakieś obawy ??
» 5 listopada 2021, 17:01 #96
majk: Redakcja też już się nie łudzi xd
» 5 listopada 2021, 17:05 #95
Celt15: To się uśmiałem, dobry komentarz majk :D
» 5 listopada 2021, 17:07 #94
GuteFrage: Przed meczem z Live było i chyba farta nie przyniosło
» 5 listopada 2021, 17:28 #93
toja: Olek nie odważy sie posadzic Kapitana i Freda na lawke. A szkoda
» 5 listopada 2021, 16:10 #92
Devil156PL: Ile Fred zagrał minut w ostatnim meczu ?
» 5 listopada 2021, 16:58 #91
SickRabbit: City to kolejna drużyna, której grze przyjrzy się Ole i wystawi 5kę obrońców i 2 defensywnych pomocników...
Jeśli nie wygra to będziemy mieć mniej pkt niż z Mou po 11-stu kolejkach w sezonie, w którym poleciał. Na razie idą łeb w łeb.
Taka sytuacja.
» 5 listopada 2021, 17:04 #90
majk: SickRabbit najważniejsze że wrócimy silniejsi, no bo ten tego yyyyyy DNA !
» 5 listopada 2021, 17:06 #89
Celt15: Dla mnie jest ważne, że spojrzą po takim meczu w lustro, będą trzymali się razem i dadzą radę. :)
» 5 listopada 2021, 17:08 #88
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 17:39

Kolejny wybitny komentarz na temat Freda XD
» 5 listopada 2021, 17:39 #87
majk: DaredevilUtd dzień bez posadzenia Freda w następnym meczu na ławe na devilpage, to dzień stracony :D
» 5 listopada 2021, 18:45 #86
qlop: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 16:09

Niech Ole ustawi to według swoich przekonań, bo to on widzi ich na treningach i wie lepiej od każdego z nas, kto w danym momencie lepiej się sprawdzi. Chciałbym tylko przyczepić się do jednego naszego gracza. Rashford, bo o nim chce napisać. Czy naprawdę tylko ja widzę, że gość gra klapę, która ciągnie się od drugiej połowy zeszłego sezonu? Co drybling to strata, bezmyślne wypuszczanie piłki, odpuszczanie po staracie... Super, że strzelił dwa gole w miesiącu, ale ile prostych błędów, ile zmarnowanych okazji, nawet 100%. O ile wszyscy tłumaczyli jego słabszą grę w zeszłym sezonie jakaś " kontuzją" to teraz nie ma tłumaczenia. Czy ktokolwiek z Was grał kiedyś nawet amatorsko w piłkę nożną i miał kontuzje? Ludzie, nie ma takiego czegoś jak mam kontuzje, ale gram. To znaczy, że jej nie masz, proste. Skoro wychodzisz na boisko, przy takim wysiłku i natężeniu jakim jest z całą pewnością gra w lidze angielskiej, to o jakiej tu mówimy kontuzji? Super, że jest wychowankiem, że udziela się charytatywnie itp. itd. Ale ja chcę widzieć jego starania i grę na boisku, a póki co nie robi kompletnie żadnego wrażenia i mydli tylko oczy działaniami pozaboiskowymi. I moje ulubione porównanie: gdyby Martial tak się prezentował na boisku i tak marnował okazje to byście tu się zesr... Obudźcie się ludzie, trochę obiektywizmu.
» 5 listopada 2021, 16:08 #85
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 16:18

Wkurza Cię gość który na ten moment zagrał w lidze angielskiej 106 minut i strzelił 2 gole
I te 100 minut w lidze wystarczyły żebyś go zaczął jechać. Koleś łącznie po kontuzji zagrał w lidze lekko ponad 1 spotkanie
Porównujesz na końcu Martiala do Rashforda ?
Serio ?
Nie żebym go bronił,bo jest troszkę Egoista ale znalazłbym Ci paru innych grajków z obecnej kadry na których częściej wieszałbym psy niż na Marcusie
» 5 listopada 2021, 16:15 #84
Pyra: Ja już zapomniałem, że Martial u nas gra
» 5 listopada 2021, 16:36 #83
Batigol222: Mnie u Rashforda drażni to, że grając na skrzydle nawet za bardzo nie próbuje udawać, że obchodzi go gra w obronie. U Guardioli po 20 minutach takiego grania, byłoby coś w tym stylu: youtube.com/watch?v=rTdnW95V--0

natomiast co do samej ofensywy, to moim zdaniem trudno się gościa czepiać, skoro póki co strzela bramkę gdzieś co 50 minut
» 5 listopada 2021, 17:05 #82
qlop: Tak, wieszam psy na nim, ponieważ po każdym jest jechane jak zagra słaby mecz. A tu najwidoczniej święta krowa. i przypominam, że takie kopanie się po czole gra od zeszłej drugiej rundy sezonu. Ale ok, dopiero 3 tygodnie po powrocie do gry. Poczekamy, zobaczymy.
» 5 listopada 2021, 18:52 #81
qlop: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 18:56

Fakt, strzelił 2 bramki, ale jesli oglądasz mecze, to nie powinno przejść Ci niezauważone ile w tym czasie zmarnował naprawdę dobrych sytuacji, nie chce mówić setek. I tu nie ma tłumaczenia.
» 5 listopada 2021, 18:55 #80
Cieniu: Edinson z krótkim przekazem do nas:
Chciałbym tylko wysłać najlepsze życzenia wszystkim fanom Manchesteru United. Naprawdę cieszę się, że mogę być tutaj w waszym klubie.

Jak nie kochać tego człowieka, Pan Piłkarz. Klasa sama w sobie.
» 5 listopada 2021, 16:05 #79
Kacperro123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 15:33

4-1-2-1-2

De Gea, Wan-Bissaka, Bailly, Lindelof, Shaw, McTomminay, Sancho, Rashford, Bruno, Cavani, Ronaldo
» 5 listopada 2021, 15:31 #78
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 16:05

Prędzej ziemia przestanie sie obracać jak takim składem zaczniemy ;)
» 5 listopada 2021, 16:02 #77
marcino186: To nie FIFA
» 5 listopada 2021, 16:21 #76
karassas: Taki skład na City tylko wariat by wystawił. Na piątce w plecy by się nie skończyło. Bailly elektryczny, Shaw bez formy, AWB raz dobrze, raz kiepsko, zależy chyba od rzutu monetą jak zagra. Lindelof pewien poziom ma, ale sam nie wybroni przed City. Na dodatek Scott, który nie jest defensywnym pomocnikiem ma grać jedynego dm bez zabezpieczenia z tyłu. Co może pójść nie tak.
» 5 listopada 2021, 17:06 #75
Batigol222: 4-1-2-1-2 to diament, czyli Sancho i Rashford mieliby grać jako LŚP i PŚP? W sumie, z Sancho coś takiego jeszcze mogłoby ujść, bo czasami da się cofnąć dobrze panującego nad piłką skrzydłowego/napastnika do drugiej linii, ale już Rashford?
» 5 listopada 2021, 17:08 #74
Kiharitony: Greenwooda za McTominaya i wtedy na pewno byśmy wygrali
» 5 listopada 2021, 19:04 #73
karassas: Gwarantuję Ci, że ani Sancho ani Rash nie graliby jako śp tylko szerzej jako boczni pomocnicy. Zresztą nawet jeśli 2 skrzydłowych i typowy box to box w środku pomocy co może pójść nie tak...
» 5 listopada 2021, 23:26 #72
Bylak: To będzie kolejny mecz w którym City będzie nas gniotło, a my będziemy próbować grę z kontry. Może się uda, a może być klapa jak z looserpoolem.
» 5 listopada 2021, 15:22 #71
dlabigt23: Ostatnio to nam nawet kontry nie wychodzą.
» 5 listopada 2021, 16:38 #70
Inferi: Looser to pasuje do United, więc daj spokój z ''pool'' chłopcze.
» 5 listopada 2021, 19:56 #69
SickRabbit: 0-5 z lfc - nawet potencjalna wygrana z city mi tego nie osłodzi
» 5 listopada 2021, 14:49 #68
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 15:14

Wygrana United w tym meczu będzie smakować jak kostka gorzkiej czekolady do herbaty bez cukru ;) Jednak coś ale nie za wiele ;)
» 5 listopada 2021, 15:10 #67
Diabelski97: Zinedine Zidane has rejected Newcastle United as he is waiting for the Manchester United or France job. He likes United. #MUFC [@elespanolcom]
» 5 listopada 2021, 14:34 #66
majk: będzie kolejny, który przejedzie się na paniczu pogbie
» 5 listopada 2021, 15:20 #65
majk: Ole zostaje, bo Conte nie jest już dostępny. Ten sezon to walka o top4, miejmy nadzieję, że 4 miejsce otworzy niektórym klapki na oczach.
» 5 listopada 2021, 16:26 #64
Inferi: News z pudelka. Emery odrzucił Newcastle, a drugi wybór to był Howe który wczoraj zaakceptował ofertę Newcastle.
» 5 listopada 2021, 19:54 #63
benx: TUCHEL, GUARDIOLA, KLOPP > OLE = TOP4 MAX
» 5 listopada 2021, 14:32 #62
Seba0619: Według MEN, jutro Donny ma wyjść w pierwszym składzie, konsekwencja czerwonej kartki Pogby i lekkiego urazu Freda.
Ciekawe ile w tym prawdy, gość w ciągu miesiąca zagrał z 10 minut i pierwszy skład na City?
» 5 listopada 2021, 14:32 #61
Chestnut: Byłoby miło gdyby OGS zaczął w końcu troszkę ryzykować, a nie nonstop grać bezpiecznie.
» 5 listopada 2021, 14:54 #60
AUDIoooo: Chestnut

Zgadzam się
» 5 listopada 2021, 15:07 #59
Piwal: Przeciez on ryzykuje co mecz wystawiając Maguire :) Ryzyko to jego drugie imie ;D
» 5 listopada 2021, 15:12 #58
Fido: Gra non stop tymi samymi zawodnikami... Ja bym to nazwał, nie tyle bezpiecznie co trochę nierozsądnie. Nie wykorzystujemy naszego potencjału.
» 5 listopada 2021, 15:56 #57
kamtor: I nadal ten sam skład Ole chwalił van de beeka i sancho i tak lawka
» 5 listopada 2021, 14:02 #56
Chestnut: Skład meczowy będzie podany jutro około 12:30. :)
» 5 listopada 2021, 14:13 #55
Ghostpl: Śmiać mi się chce z tych co piszę jak Ole nic nie umie .
Że nasz znoszą że przegramy 5-0 itp fast mi kibice z was ja mam wiarę że jak i Ole tak i gracze. Odpowiedzieli sobie na parę pytań na tym obiedzie i wygramy 2-1 lub 1-0
» 5 listopada 2021, 13:46 #54
Piwal: Bądźmy realistami, gramy z City które w tym sezonie straciło 6 bramek w 10 ligowych meczach co czyni ich obronę drugą najlepszą w lidze a mają już za sobą mecze z Arsenalem, Liverpoolem i Tottenhamem i Chelsea. Ostatnio zaliczyli poważną wtope z Crystal Palace i na pewno będą się chcieli zrehabilitować. Czy na prawde uważasz że Manchester United który jest bez formy i wygrał tylko jeden z ostatnich 5 meczów bedzie w stanie sprawić że Guardiola skapituluje drugi mecz z rzędu ?

Zaznaczę tylko że celowo nie poruszam tematu Ole gdyż niezależnie od tego kto siedziałby jutro na ławce to biorąc pod uwagę okoliczności miałbym takie samo zdanie.
» 5 listopada 2021, 14:00 #53
majk: jestem lepszym kibicem od ciebie Ghostpl, bo na sercu leży mi dobro klubu, Ole out
» 5 listopada 2021, 14:08 #52
niewiempoco: Może Ronaldo strzeli jakiegoś woleja znowu z kosmosu, a tak to nie widać szans. Raczej będziemy się obijać od ich obrońców i pomocników, sądzę że nic nie strzelimy. Zapiszcie moje słowa.
» 5 listopada 2021, 14:20 #51
Celt15: Kurs 4.3 na nas, 1.8 na City. Do takich wspaniałych efektów doprowadził nas norweski GENIUSZ.
» 5 listopada 2021, 13:42 #50
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 13:52

Na kursy ma wpływ historia statystyk z minimum ostatnich 10 lat, zależnie od filozofii danego systemu (i kraju) dostarczającego kursy uploadowanego przez firmę. Tak więc "łapska" w tym maczało sporo trenerów i piłkarzy.

United nie było faworytem w domowym meczu z City już z Moyesem oraz van Gaalem. Z Mourinho i Ole notowania cały czas rosły, aż znaleźliśmy się w punkcie, w którym na Old Trafford jesteśmy hiper underdogiem...
» 5 listopada 2021, 13:51 #49
Celt15: W takim razie norweski, portugalski, holenderski i szkocki geniusz. :D

PS. dzięki za informacje, nie miałem pojęcia, że biorą tak długi okres.
» 5 listopada 2021, 14:05 #48
Piwal: Warto jednak wspomnieć że zarówno za czasów Moyesa Van Gaala jak i Mourinho było widać większą przepaść pomiędzy kadrą United i City na korzyść tych drugich. Obecnie na papierze oba zespoły wyglądają tak samo + my mamy Ronaldo dlatego ten kurs powinien być nieco bardziej zbliżony zwłaszcza że gramy u siebie.
» 5 listopada 2021, 14:13 #47
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 14:21

@kckMU co jeśli Pep w mediach podałby informacje że na spotkanie wystawi rezerwowy skład? Czysto teoretycznie oczywiście.

Wtedy kurs na Man City wzrósłby diametralnie a na United spadł, dlatego też nie do końca zgodzę się z Twoją informacją że na kurs wpływ ma historia statystyk z 10 lat.
» 5 listopada 2021, 14:21 #46
kckMU: @United45

To są tzw aspekty pozasystemowe, które regulują kursy wraz ze wzrostem informacji dotyczących meczu. To dlatego kursy, które wystawia system kilka dni wcześniej, rosną/maleją w ciągu tych kilku dni aż do samego meczu. Np z Barcy wylatuje Messi i tak dalej. I jeśli ten Messi ma absencje w meczu, to matematyka oblicza jego wkład statystyczny w drużynę oraz jego wkład statystyczny z rywalem z którym zagrają.

No oczywiście jeszcze jest temat popularnej "masówki" praktykowanej przez graczy, która potrafi zasiać popłoch w notowaniach, ale to inna kwestia.

Ale, akurat bukmacherzy to nie czerpią informacji z mediów i tak dalej. Oni je mają w 95% przypadków z pierwszej ręki, bo nie można być - co jasne - mniej doinformowanym od zwykłego gracza.
» 5 listopada 2021, 14:27 #45
niewiempoco: Pytanie w ankiecie powinno brzmieć ile Man City strzeli goli, a nie ile będzie w meczu. Dopuszczalne odpowiedzi to minimum 3, 5 lub 7.
» 5 listopada 2021, 13:37 #44
szymek1193: Ronaldo Cavani zniszczą ich! ❤â~ş
» 5 listopada 2021, 12:38 #43
Cieniu: czasami sam w swoich myślach zastanawiam się po co są tu tacy osobnicy jak Guten, i sobie myślę niech skonam. Niech gadziny żyją w swoim świecie, przynajmniej jest z kogo się pośmiać. Doniesienia mówią o nie podpisaniu nowego kontraktu przez Pogbę, jak dla mnie świetna wiadomość! Nigdy nie byłem zwolennikiem tego transferu, dziękuję za Derby MU z MC w kwietniu 2018 i jego najlepszy mecz. I to tyle.
» 5 listopada 2021, 12:31 #42
kamtor: Ostatni mecz Ole
» 5 listopada 2021, 12:20 #41
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 12:26

Chyba zapomniałeś kolego, że Solskaer jako nieliczny ma dodatni bilans z Guardiola. Wręcz porażający na jego korzyść. Za jego kadencji bijemy City równo. Poprostu facet ma patent na City. Dodam tylko, że Solskaer jako jedyny pokonał Guardiolę trzy razy w jednym sezonie. Ale znafcy z dewilpejcz wiedzą lepiej.
» 5 listopada 2021, 12:26 #40
Robert3344: Tylko po kompromitacji na miarę meczu z LVP
» 5 listopada 2021, 12:27 #39
Himself: A ile mam tytułów mistrzowskich Pep a ile Ole?
» 5 listopada 2021, 13:25 #38
DaredevilUtd: Himself sprawdz, czy cie nie ma na stronie Live!
» 5 listopada 2021, 14:00 #37
Inferi: Tylko pamiętajcie, że wtedy United w obronie ogarniało, a teraz to jak chłopcy przed blokiem. Latwe zwycięstwo City będzie które skrzydłami zmiażdży United.
» 5 listopada 2021, 19:50 #36
Seszele: Nie wiem czy będę oglądać ten mecz.
» 5 listopada 2021, 12:19 #35
AUDIoooo: Seszele

Aż tyle pracy w szatni masz na OT ?
» 5 listopada 2021, 13:50 #34
atos1987: No to co, ostatni mecz ogs :)
» 5 listopada 2021, 12:13 #33
Cieniu: Kochani to jest ten mecz, który przykuwa największą uwagę całego świata! Nie tylko kibiców w Anglii, ale na całym świecie! Nic się nie sprzedaje tak dobrze jak starcie derbowe, tak dobrych drużyn! trzeba oddać obywatelom, ze w ciągu 10 lat zrobili mega progres i są jedną z najlepszych drużyn na świecie! My powoli wracamy do formy i jeszcze będzie pięknie! Jeszcze będzie cudownie! Trzeba myśleć pozytywnie i dostrzegać progres jaki poczynił nasz klub w ostnicach latach! A jak chodzi o bezpośrednie spotkania Łysego z naszym Siwym wujkiem, to mamy korzystny bilans, jakoś zawsze Ole potrafił się skupić i jego chłopacy zagrać dobre spotkania przeciwko obywatelom! Jestem jakoś dziwnie spokojny o ten mecz, ba! Jestem przekonany, że nasi zawodnicy pokażą się z jak najlepiej strony!

Po remisie z Atalantą pewnie będą chcieli udowodnić wszystkim, że to był drobny wypadek! I wrócić na zwycięską ścieżkę, a najlepiej pokonując odwiecznego rywala zza miedzy! Także ja już się nie mogę doczekać i trzymam kciuki za naszych zawodników!

Ps smacznej kawusi ziemniaczki!
» 5 listopada 2021, 11:36 #32
OldFasion: "(...) to jest ten mecz, który przykuwa największą uwagę całego świata! Nie tylko kibiców w Anglii, ale na całym świecie!"
Trochę cię poniosło.
» 5 listopada 2021, 11:46 #31
sztejner: Poniosło czy nie poniosło to fakt jest taki że jednak Derby Manchesteru czy Bitwa o Anglię ostatnimi czasy przyciągają większą uwagę kibiców niż np. El Classico
Nie mówię że tak było zawsze,ale na przestrzeni 2-3 lat na pewno wyżej wybiła się Liga Angielska i tutejsze hity,niż powoli idąca w dół Liga Hiszpańska i w sumie... brak jakichkolwiek hitów
» 5 listopada 2021, 11:57 #30
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 12:08

@sztejner
Ok. Po prostu nie przesadzajmy. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że tylko w Premier League jest kilka spotkań, które przykuwają większa uwagę postronnych kibiców niż derby Manchesteru.
» 5 listopada 2021, 12:07 #29
jean6: Są jakieś punkty za wykrzykniki?
Na wszelki wypadek !!
» 5 listopada 2021, 12:16 #28
GuteFrage: Opanuj chłopie emocje.
» 5 listopada 2021, 12:20 #27
Cieniu: Punktów za wykrzykniki nie ma! Ale jeżeli byłby dawane punkty, za przyczepianie się i brak argumentów merytorycznych podczas konwersacji ze mną, dostałbyś najwyższa ilość.
» 5 listopada 2021, 12:22 #26
niewiempoco: La Liga byłą popularna tylko bo Messi ROnaldo io to tyle
» 5 listopada 2021, 14:09 #25
Cieniu: Szefostwo Manchesteru United jest coraz bardziej przekonane, że Paul Pogba nie przedłuży wygasającego w czerwcu 2022 roku kontraktu z Czerwonymi Diabłami.

Źródło: Manchester Evening News
» 5 listopada 2021, 11:31 #24
Smola0015: Dla mnie odejście Pogby może być dla nas momentem przełomowym niczym odejście Coutinho z Loserpoolu,jednego gościa mnie w naszym składzie który gra za nazwisko
» 5 listopada 2021, 11:50 #23
OldFasion: @Smola0015
Z jedną różnicą. Liverpool za Coutihno dostał 135 milionów euro.
» 5 listopada 2021, 12:10 #22
Piwal: i to jest ogromna różnica, nie widzę więc powodu dla którego Paul powinien dostawac jakiekolwiek minuty na boisku, lepiej ogrywac De Beeka. Real jak taki cwany i chce nam zawodnika podebrac darmo to niech go bierze ale bez rytmu meczowego
» 5 listopada 2021, 12:16 #21
majk: Pogba to taki nasz Coutinho
» 5 listopada 2021, 18:52 #20
Inferi: A ty dziecko, nie u miesz normalnie napisać nazwy klubu? Dorośnij. No i przyrównywać Coutinho który jak grał to grał o niebo lepiej jak leniwy Pogba. No i odszedł za 150mln, a nie za darmo.
» 5 listopada 2021, 19:47 #19
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 11:30

Powinnismy wyjsc na City trzema srodkowymi obrońcami i dwoma npastnikami CR7&Cavani ;)
» 5 listopada 2021, 11:30 #18
Glory1878: Olek z big six stawia na ludzi "wybieganych"
Za każdym razem na skrzydle gra Rashford, po drugiej stronie Greenwood a w środku możemy się spodziewać na pewno Freda. Brak jaj u naszego menago, a szkoda bo chciałbym zobaczyć Sancho, czy Donnego....
» 5 listopada 2021, 11:22 #17
Pochmurny: Nom, Rash biegnie aż nie wbiegnie na kogoś, Mason biegnie, aż nie będzie mógł uderzyć. Ktoś kiedyś wrzucił statystykę, że to właśnie Sancho najwięcej haruje w obronie ze wszystkich naszych skrzydłowych. Również stara się nie tracić głupio piłek (patrz Rash). Mógłby zagrać, ale wiadomo, że tak nie będzie.
» 5 listopada 2021, 12:21 #16
SmokuUtd: Oj będzie się działo. Nerwy znowu nadszarpniete mogą być. I tak sobie myślę, czy ta pora meczowa nie zawczesna trochę na wspomaganie się aby to widowisko obejrzeć? Hmmm. Dobrze, że mecze nie rozgrywają się o 9.00. Do boju diabły, miłego piąteczeku :)
» 5 listopada 2021, 10:54 #15
Tom535: Moczysz mordę już zaraz po 12? W sumie United ciężko się ogląda na trzeźwo.
» 5 listopada 2021, 11:19 #14
SmokuUtd: No właśnie to miałem na myśli ;).
» 5 listopada 2021, 11:21 #13
AUDIoooo: u mnie 8:30 rano bedzie :o za wcześnie na picie ;)
» 5 listopada 2021, 11:27 #12
Tom535: A skad ty mieszkasz audio?
» 5 listopada 2021, 11:30 #11
AUDIoooo: USA New York
» 5 listopada 2021, 11:54 #10
Tom535: To fajnie tam masz. Shotgunem możesz sobie postrzelać. ;)
» 5 listopada 2021, 12:19 #9
Ciechanek: "Skad ty mieszkasz?" - dramat
» 5 listopada 2021, 12:32 #8
Tom535: Ciechanek! Czemu dramat? Nie znasz slangu osiedlowego?
» 5 listopada 2021, 12:42 #7
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2021 10:53

Manchester United: De Gea, Maguire, Lindelof, Bailly, Shaw, Fred, McTominay, Wan-Bissaka, Fernandes, Ronaldo, Cavani

Nie wiem jak ze zdrowiem Lindelofa, ale wystawiłbym myślę taki sam skład jak autor tekstu jedynie ze zmianą Lindelofa na Shawa i wtedy Telles na wahadło. Skoro mamy murować środek to niech lata Telles na wahadle i męczy CR7 z Cavanim wrzutkami.
» 5 listopada 2021, 10:52 #6
Piotrek1991d: Mysle ze to dobry pomysl Shaw gral juz w tym ustawieniu a Telles moze zagrac na wahadle jest wypoczety bo nie gral ostatnio
» 5 listopada 2021, 10:58 #5
Giggsy: Taki skład byłby idealny, ale zastanawiam się czy nie lepiej byłoby dać VdB za Freda. Holender może jest ciut gorszy w odbiorze, ale ma chłodniejsza głowę i pewniejsza grę z pierwszej piły co przy pressingu City może być zbawienne. Deptać też nie drepta jak PP
» 5 listopada 2021, 11:21 #4
Tom535: Widzę, że ty taki sam poziom jak nasz norweski trener prezentujesz. Po tym co zagrał Maguier ty dalej na niego stawiasz. Ja bym tego Maguiera na dłużej przyspawał do ławki. Po co mamy znowu wystawiać tego kierownika, który i tak nic nie robi.
» 5 listopada 2021, 11:22 #3
Pochmurny: Głównym problemem Tellesa przez który nie gra jest jego szybkość i ogólnie motoryka. Wydaję mi się, że to był kolejny z tych transferów na okazję. W Portugalii mocno dało się ukryć to, iż Bogiem szybkości nie jest. Tam grał w drużynie która dominowała i mógł na spokoju wchodzić gdzie chciał, a tu nie radzi sobie z szybkimi kontrami i atakami. Prócz dobrej nogi to nie posiada innych atrybutów. Drybling jest słaby, brak szybkości jak u Shawa, obrona słabo. Na wachadle najlepiej jakby zawodnik był szybki i wybiegany z żelaznymi płucami, a Telles raczej takim nie jest. Dla mnie to był kolejny transfer na ślepo bo była okazja. Mały gold, statystyki przyzwoite to czemu nie wziąć? Kij z tym, że facet nie pasuje kompletnie do wizji tego jak chciał grać niby Ole... Nie pierwszy i nie ostatni grajek jak mniemam.
» 5 listopada 2021, 12:17 #2
niewiempoco: Shaw niby szybki? To kloc jest jak nasz Puchacz.
» 5 listopada 2021, 14:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.