Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Złota Piłka 2021: Dwóch piłkarzy Manchesteru United z nominacjami

» 8 października 2021, 20:45 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w prestiżowym plebiscycie Złotej Piłki będzie miał dwóch przedstawicieli. Nominację za 2021 rok otrzymali Cristiano Ronaldo i Bruno Fernandes.
Złota Piłka 2021: Dwóch piłkarzy Manchesteru United z nominacjami
» Bruno Fernandes i Cristiano Ronaldo znaleźli się wśród nominowanych do Złotej Piłki 2021
Kto Twoim zdaniem zdobędzie Złotą Piłkę 2021?
Magazyn France Football, który organizuje plebiscyt, w piątek wieczorem ogłosił skróconą listę kandydatów, na której znalazło się 30 zawodników.

Laureata Złotej Piłki wybiorą przedstawiciele prasy międzynarodowej, selekcjonerzy i kapitanowie europejskich reprezentacji.

Dla Cristiano Ronaldo jest to kolejna nominacja w plebiscycie o Złotą Piłkę. Portugalczyk zdobywał to trofeum w 2008, 2013, 2014, 2016 i 2017 roku. Bruno Fernandes na liście kandydatów do Złotej Piłki znalazł się po raz pierwszy w karierze.

W poprzednim roku Złota Piłka nie została przyznana przez France Football ze względu na pandemię. Laureata tegorocznej edycji poznamy na uroczystej gali, która odbędzie się w poniedziałek 29 listopada.

W historii Manchesteru United było czterech piłkarzy, którzy sięgali po Złotą Piłkę. Byli to Denis Law (1964), sir Bobby Charlton (1966), Geoge Best (1968) i Cristiano Ronaldo (2008).

NOMINOWANI W PLEBISCYCIE ZŁOTA PIŁKA 2021:
Cesar Azpilicueta (Chelsea)
Nicolo Barella (Inter)
Karim Benzema (Real Madryt)
Leonardo Bonucci (Juventus)
Kevin De Bruyne (Manchester City)
Giorgio Chiellini (Juventus)
Ruben Dias (Manchester City)
Gianluigi Donnarumma (Paris Saint-Germain)
Bruno Fernandes (Manchester United)
Phil Foden (Manchester City)
Erling Haaland (Borussia Dortmund)
Jorginho (Chelsea)
Harry Kane (Tottenham Hotspur)
N'Golo Kante (Chelsea)
Simon Kjaer (AC Milan)
Robert Lewandowski (Bayern Monachium)
Romelu Lukaku (Chelsea)
Riyad Mahrez (Manchester City)
Lautaro Martinez (Inter)
Kylian Mbappe (Paris Saint-Germain)
Lionel Messi (Paris Saint-Germain)
Luka Modrić (Real Madryt)
Gerard Moreno (Villarreal)
Mason Mount (Chelsea)
Neymar (Paris Saint-Germain)
Pedri (Barcelona)
Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Mohamed Salah (Liverpool)
Raheem Sterling (Manchester City)
Luis Suarez (Atletico Madryt)


TAGI


« Poprzedni news
Mason Greenwood z nominacją w plebiscycie Kopa Trophy
Następny news »
Murtough: Fletcher idealnie uzupełnia sztab Solskjaera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (391)


braku: No to gramy w sobotę bez cavaniego,Freda,varana,maguaiera.
» 11 października 2021, 21:58 #355
GoForWin: Oj, bez tego drugiego przeżyję. Gorzej z trzema pozostałymi.
» 11 października 2021, 22:36 #354
SzefSzefow: Legia grając w duecie Wieteska-Maik Nawrocki utrzymała z Lisami czyste konto. My nie damy rady ?
» 11 października 2021, 23:01 #353
NoName222: @BillClinton No to Jonesa się wystawi i będzie śmigać B)
» 12 października 2021, 07:03 #352
wefme: Ostatnio na fali Benzema. Szkoda ze zawsze byl w cieniu Ronaldo. Francuz jest wielkim zawodnikiem, o poziom czy dwa lepszym niz Lewandowski.
» 11 października 2021, 21:42 #351
Kortney: Benzema był pomagierem CR7. Gdy ten odszedł to Benz zaczął być główną postacią w ataku. Gość był przez ten czas jak był CR w klubie mocno niedoceniany przez część kibiców RM, swego czasu była nawet debata, że to nie Higuain powinien odejść a Francuz. Myślę, że Real świetnie na tym wyszedł zostawiając Benzemę. Dla mnie zawsze to był kocur. Teraz prócz tego, że sam błyszczy to przy nim rozwijają się Ci młodzi Brazylijczycy. Jego charakter to osobna kwestia.

Ja osobiście Benza bardzo lubię, to taki typowy łobuz arabskiego pochodzenia z przedmieść Paryża (sytuację z sextaśmami na Valbuenę oczywiście potępiam) ale przy tym altruista który nie musi być na świeczniku a potrafi się poświęcić dla dobra zespołu.

Rocznik 87 gdzie Francuzi mięli 3 wielkie a przy tym krnąbrne talenty Benzema, Nasri Ben Arfa gdzie największą karierę zrobił ten pierwszy.
» 11 października 2021, 21:54 #350
mikiartur: Każdy zawodnik często gra lepiej gdy zespół gra pod niego. A ja jednak pamietam Benzeme w czasach Ronaldo. I bywały okresy co on kibiców Realu podobnie irytował skutecznością jak nas Martial albo Rashford. A obecnie no to nie jestem pewny czy jest lepszy, Pewnie technicznie wyszkolony jest lepiej. Ale nie miał takiej regularności w zdobywaniu bramek co sezon jak Lewy. W dodatku w lm także (nawet po odejściu Ronaldo) nie miał takiej serii i ilości w jednym sezonie co Lewy. A trudno powiedzieć, że grał w gorszym teamie od niego. W dodatku mówimy o wielkim Benzemie jak to się stał liderem zespołu itd. Jak to się rozwinął pod skrzydłami Ronaldo itd.
Ale jak Ronaldo był liderem to Real zdobył 4 lm i 2 mistrzostwa Hiszpanii. A Benzema dotychczas jako lider zdobył mistrza Hiszpanii. Można mówić że takiej luki jak Ronaldo nie dało się wypełnić. Prawda. Ale poziom la ligi także znaczą spadł odkąd on odszedł. A do końca ostatniego sezonu (czyli 3 po odejściu Ronaldo) to oprócz Portugalczyka z wielkiego składu królewskich odpadł jedynie Marcelo którego jak jest zdrowy dobrze zastąpił Mendy. No i Carvajal był częściej kontuzjowany. A jednak Real nie osiągał takich sukcesów.
U mnie w klasyfikacji typowych napastników (Ronaldo nie wliczam) to na 1 miejscu jest Lewy a potem odpowiednio: Benzema, Kane, Vardy, Haaland, Lukaku, Suarez, Cavani, Martinez, Ibrahimovic, Weghorst, Immobile, Icardi, Werner, Watkins, Calvert-Levin, i tak dalej....
» 11 października 2021, 22:04 #349
Chestnut: Nie przesadzajmy z tym, że Benzema był w cieniu, jak miał sytuacje to je koszmarnie pudłował. Jakby wtedy miał taką formę jak teraz...
» 11 października 2021, 22:37 #348
is200second: No biorąc pod uwagę że Benzema nigdy nie przekroczył 30 bramek w lidze, to nazywanie go pilkarzem lepszym od Roberta to trochę odważna teza. No może jedynie technicznie to się zgodzę bo strzelcem Lewandowski jest jednak lepszym.
» 11 października 2021, 22:56 #347
kckMU: Numer 9 to nie tylko gole. Benzema to jeden z najlepszych w historii tego sportu. Jak zwykle trzeba się przekomarzać, które nazwisko "lepsze". Żadne. Pozycja niby ta sama, ale gra dużo inna. Rooney i Aguero niby ta sama pozycja - a nie wiedzieć czemu - 100 różnic w grze...
» 11 października 2021, 23:06 #346
mikiartur: A co do naszych to dziś właśnie w trakcie meczu jest James Garner w reprezentacji Angli u21. Grają z Andorą. Ze znanych nam tam graczy gra jeszcze: Brewster, Smith-Rowe, Gallagher, Guehi, Livramento. A na ławce jest nasz były gracz - Angel Gomes. A w ogóle nie odnotowałem wcześniej, że Anthony Elanga grał w czasie tej przerwy w reprze Szwecji u21. I nawet strzelił gola w ich meczu 8 października z Czarnogórą. Zagrał tam na lewym skrzydle.Do tego zagra on jutro z Włochami u21 jeszcze w meczu do el. ME
Natomiast w Czechach pierwszym bramkarzem w u21 jest nasz zawodnik Matej Kobar z MU u23.
Co do reszty jak tu wyszukuje to 9 października w zespole u19 kadry Norweskiej zagrał (wszedł z ławki Hansen-Aaroen który gra u nas w u18. Do tego w czasie przerwy reprezentacyjnej także Martin Svidersky z zespołu u23 grał w meczu kadry Słowacji u21(wejście z ławki). Jutro też mają jeszcze mecz z Maltą.
I w sumie na tą chwile tyle znalazłem.
» 11 października 2021, 21:23 #345
SkilledHydra16: Rashy będzie dostępny na mecz z Leicester?
» 11 października 2021, 20:23 #344
SzarimMusty: Z tego co pamiętam to zagrał mecz za kulisami i strzelił jakieś gole. Teoretycznie powinien być już dostępny w praktyce to bez oficjalnej informacji od Ole nie będziemy wiedzieli na pewno.
» 11 października 2021, 20:58 #343
MiSt: Już od dłuższego czasu trenuje z zespołem, ale pewnie potrzebuje jeszcze trochę czasu, by wyjść w pierwszym składzie. Może złapie 10-20 minut z ławki.
» 11 października 2021, 21:13 #342
mikiartur: Myślę, że go zaangażują w mecz ale wejdzie z ławki. Powiedzmy w 60-70 minucie. Możliwe że z Atalantą dostanie mecz od początku. Bo przy grającej Atalancie dość ofensywnie to jego szybkość może być mocno potrzebna. A z Liverpoolem to jak będzie wytrzymałościowo gotowy, to myślę że zagra na pewno.
» 11 października 2021, 21:26 #341
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 19:15

To zostajemy jednak z Lindelofem i Baillym noi oczywiscie Jonesem ? Akurat na taki ciężki terminarz obrona sie posypała. Solskjaer bedzie mial pewnie wytlumaczenie jakby co w razie niepowodzenia xD
» 11 października 2021, 19:15 #340
kckMU: Wymówka którą widzi każdy to żadna wymówka. Oni raczej mają ból głowy i nerwy w tej chwili.
» 11 października 2021, 19:39 #339
mikiartur: wymówką jeśli przegramy nie będzie. Bo nawet przy dwóch kontuzjach stoperów, to mamy na tyle silną kadrę, że jesteśmy w stanie rywalizować jak równy z równym z najlepszymi ekipami w lidze. I nadal wg mnie będziemy faworytem w meczu z Leicester czy Atalantą. Natomiast jeśli chodzi o styl gry to może to być pewne wytłumaczenie. Choć akurat uważam, że jeśli xhodzi o defensywę to mamy lepszych zmienników na środku obrony niż na bokach obrony. W dodatku Bailly zagrał pełne 90 minut w kadrze więc jakiś rytm meczowy posiada. W dodatku w pucharze ligi najgorzej nie zagrał. Dziś na szczęście z 1 składu już nikt nie gra. Bailly grał o 18 ale skończył już mecz (WKS wygrało 2-1 z Malawi) Natomiast jutro mocniej martwi. Bo gra Szwecja z Lindelofem, Anglia z Sancho LIngardem i Shawem, Portugalia z Fernandesem i Ronaldo oraz Dalotem + Szkocja ze Scottem. I tu trzeba liczyć że niczego nie złapią.
» 11 października 2021, 20:55 #338
dlabigt23: mikiartur masz całkowitą rację. Napisałem tak poprostu bo znajac życie niektórzy sympatycy Norwega nadal będą bronić i tłumaczyć się np brakiem Maguirea czy Varane a. Myślę że Bailly czy Lindelof to przecież nie są jakieś pachołki. Doświadczenie już mają i myślę że Eric jest naprawdę świetnym obrońca i gdyby nie jego urazy to naprawdę byśmy mieli z niego pociechę. Lindelof może to nie jest jakiś top aczkolwiek jest napewno solidnym obrońca i dość ogranym na boiskach PL. Jest kapitanem w reprezentacji i gra naprawdę dobrze. Na moje nie jeden klub z PL chcialby tę dwójkę. Myślę że w takim Arsenalu ta dwójka grałaby pierwsze skrzypce bez problemu. Nawet w Leicester czy Tottenhamie ta dwójka mogłaby być wzmocnieniem albo przynajmniej jeden z nich mógłby wywalczyc sobie miejsce w podstawie.
» 11 października 2021, 21:31 #337
mikiartur: O to jak sobie poradzą to jestem bardziej spokojniejszy niż o Tellesa i Dalota w meczu z Villareal. Jednak na pewno stracimy pod względem wyprowadzenia moim zdaniem. No i zobaczymy jak sobie poradzą szybkościowo. Na pewno przy wyprowadzeniu piłki Bailly nie jest tak dobry jak Maguire Varane albo Lindelof. Za to w pojedynkach 1 na 1 jak ma swój dzień to umie prezentować bardzo wysoki poziom. Jeśli chodzi o zgranie duetu to aż takiego problemu nie będzie, bo grali ze sobą niejednokrotnie. A co do ich jakości no to jak ich omijają kontuzje itd. to takiej czwórki stoperów chyba tylko Chelsea i City nam nie zazdroszczą. Ja myślę że Lindelof albo Bailly to spokojnie mógłby pasować do rywalizacji w Liverpoolu. Gdzie mają skłonność do obrońców którzy czesto leczą urazy. Co do innych zespołów to myślę że w każdym innym spokojnie w 11tce zarówno Lindelof jak i Bailly nadawaliby się. I wcale jakoś mocno zdziwiony nie będę jak odejdą w lecie. Wiadomo, że to głównie od klubu zależy ale jak nie będą za dużo grali to mogą chcieć przejść tam gdzie będą grali regularnie. A też trzeba zauważyć że taki Tuanzebe który u nas był 4 defensorem (przed transferem Varane'a) teraz na wypożyczeniu gra albo w 1 składzie albo jest pierwszym zmiennikiem. I to nie tak że tylko w Anglii mieliby szansę grać regularnie. Patrząc na defensorów Barcelony czy Realu to nie zostawiałbym ich bez szans, że by mogli o 11stke rywalizować. W serie A to pewnie poza Juve i Interem (choć tu też nie wiem) także raczej szanse na 11stke by mieli. W PSG i Bayernie raczej nie. W Atletico myślę że trudno też by było. Ale taka Sevilla Villareal także są na spokojnie w ich zasięgu. No i kto wie czy Newcastle nie spojrzy na Baillego. Plus jest taki że obaj mają kontrakt do 2024 roku więc nie będzie latem 2022 jakiegoś ryzyka że można ich za darmo stracić.
» 11 października 2021, 21:53 #336
Kortney: Varane prawdopodobnie nie wystąpi z Leicester, Atalantą i Liverpoolem. Nie wykluczone, że potrzebna będzie operacja.
» 11 października 2021, 19:08 #335
KubaUtd: Skąd takie info ?
» 11 października 2021, 19:18 #334
Kortney: To są nieoficjalne informacje z Twittera. Lada moment ma wrócić do Manchesteru i klub poda dokładne informacje. Wygląda na to, że to przewodziciel i albo będą chcieli leczyć doraźnie czyli dadzą mu czas żeby na 100% to zaleczył (czyli te 2 tygodnie) albo będzie jakiś zabieg.

No nic trzeba czekać na oficjalne info.
» 11 października 2021, 21:45 #333
braku: Ale WKS ma mocna reprezentację:N.Pepe,E.Baily,W.Zaha,A.Dialo,S.Aurier,Kessie
» 11 października 2021, 18:19 #332
wefme: Ok i tak nic z tego nie bedzie
» 11 października 2021, 18:29 #331
GuteFrage: Ja myślałem,że projekt Newcastle będzie na grubo,a oni chcą Lamparda na trenera.
» 11 października 2021, 15:55 #330
SzefSzefow: W czym Lampard jest gorszy od naszego trenera?
» 11 października 2021, 16:19 #329
nieeeeeeee: We wszystkim.
» 11 października 2021, 16:23 #328
SzefSzefow: wymień konkretnie w czym jest lepszy, a nie walisz populizm
» 11 października 2021, 16:40 #327
GoForWin: Konkretnie... to we wszystkim.
» 11 października 2021, 16:41 #326
HarryBrown: To że Lampard się sparzył przy pierwszym podejściu nie musi oznaczać, że kolejne będzie podobne. Facet na pewno ma stosowne IQ i wyciągnął wnioski z popełnionych błędów.
» 11 października 2021, 16:48 #325
GoForWin: Nic dziwnego, że spartaczył robotę. Bez nawet małego doświadczenia, został od razu rzucony na głęboką wodę. To nie mogło się udać.
» 11 października 2021, 16:51 #324
SzefSzefow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 17:01

Ilu piłkarzy zbudował Lampard, a ile Norweg? Mounta to właśnie Lampard oszlifował. Tak samo Abrahama i Tomoriego, którzy teraz podbijają serie A
» 11 października 2021, 17:00 #323
BNK: Różnica między Lampartem a OGS jest taka, że Chelsea nie ma cierpliwości do trenerów;)
» 11 października 2021, 17:07 #322
nieeeeeeee: Greenwood, Mctominay przed przyjściem Sulszara nie grał dużo, Shaw, Fred grał jeszcze mniej niż VDB, Za kadencji Solskjaera Rashford w kroczył na swój najlepszy poziom.
» 11 października 2021, 17:08 #321
SzefSzefow: Rash od ponad roku stoi w miejscu.
» 11 października 2021, 17:12 #320
DevoMartinez: Ale Greenwood rozwinął się pod nim niesamowicie i za to będę mu wdzięczny. Shaw również osiągnał forme jakiej nigdy nie miał. McT okrzepł bo za jego wprowadzenie to możemy być wdzięczni Mourinho, to on zobaczył coś w szkocie i zaczął dawać mu szanse.
» 11 października 2021, 17:21 #319
HarryBrown: Za McT to trzeba dziękować sir Alexowi, który namawiał Jose by ten mu dał szansę.
» 11 października 2021, 17:23 #318
GuteFrage: OGS i Lamps to ten sam poziom.Pozytywem ewentualnego zatrudnienia Lamparda przez Newcastle jest to,że Conte będzie nadal dostępny.
» 11 października 2021, 17:30 #317
MixEx: Tak, tak wmawiajcie sobie, że Ole jest we wszyskim lepszy od Lamparda. Śmiechu warte. Różnica między nimi jest taka, że w United właścicielom do szczęścia wystarczy TOP4 a Roman jednak chce aby jego drużyna coś wygrywała.
» 11 października 2021, 18:41 #316
MiSt: Samo IQ nie wystarczy, by osiągać sukcesy. Z resztą Ole to też inteligentny facet. Ole jest mimo wszystko lepszy - głównie przez to, że zebrał doświadczenie w Norwegii. Nie bez znaczenia było też przyglądanie się pracy jednego z najlepszych menedżerów w historii futbolu.

Lampard na pewno ma potencjał, ale wszystko będzie zależeć od tego, czy wyciągnie wnioski ze swojej poprzedniej roboty. Obecnie jest gorszym menedżerem.
» 11 października 2021, 19:20 #315
GoForWin: "Tak, tak wmawiajcie sobie, że Ole jest we wszyskim lepszy od Lamparda. Śmiechu warte"
Śmiechu warte jest jedynie to, że wziąłeś na pełni serio tak dobitnie ironiczne komentarze jak nieeeeeeee i mój xD
» 12 października 2021, 00:33 #314
is200second: Zobaczymy jak to wyjdzie z obietnic Ole z grą jednym defensywnym pomocnikiem. I wtedy Pogba grający pomiędzy Ofensywnym, a defensywnym pomocnikiem. Tak jak wczoraj zauwazyl jednenbz komentatorów, Pogba ma indywidualne krycie praktycznie w każdym meczu. Gość potrafi walnąć cztery asysty w meczu to go pilnują. To co zagrał wczoraj to jest absolutna klasa światowa.

Ja uważam że Pogba jest piłkarzem świetnym, ale potrzebuje trenera który go będzie prowadził jak Conte w Juve, jak deschamps w reprezentacji.
» 11 października 2021, 12:42 #313
DevoMartinez: Ja już nie chcę słuchać o uwalnaniu potencjału Pogby, znajdowaniu dla niego optymalnej pozycji czy trenerach którzy powinni franuza prowadzić. Przez tyle lat u nas było robiono wszystko by Pogba grał dobrze. Zmiani formacji, wystawiania wyżej, dawanie bodyguarda łatającego jego błędy. Mourinho trener wymagający, Ole tnerem przyjacielski. Pogba gra w kratkę równiez w reprezentacji. Raz genialne podanie, w innym meczu głupia strata na kontre i bramke. Póki jest u nas Bruno i gramy z 10tką na boisku to taki zawodnik jak Pogba zawsze będzie rozwalał balans drużyny.
» 11 października 2021, 13:02 #312
is200second: Biorąc pod uwagę że raczej z nim przedłuża kontrakt, a to zainteresowanie Juve to jest czyste mydlenie oczu, to ja bym jednak Francuzowi szukał pozycji na której się przyda najbardziej.
» 11 października 2021, 13:23 #311
DevoMartinez: Jedyny klub który stać na niego obecnie to PSG i być może city ale oni takiego zawodnika u siebie by nie chcieli. Tu upatruje szansy na zbudowania wreszcie solidnego środka pola w MU.
» 11 października 2021, 13:29 #310
is200second: Pozostało czekać :D
» 11 października 2021, 13:58 #309
artix206: "Potrafi walnąć 4 asysty na mecz to go pilnują"

Albo też potrafi 4 asysty na sezon :)
» 11 października 2021, 14:29 #308
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 15:32

A gdzie to slyszales ową obietnice, bo ja tylko czytałem o rzekomym szkoleniu przez Carricka, na defensywnego pomocnika McTominay. Nie o tylko slowa jakiegos redaktora, NIE dopisujmy sobie scenariuszy i nie wpychajmy słów w cudze usta, bo to kłamstwo .
» 11 października 2021, 15:29 #307
mikiartur: Odnośnie uwolnienia potencjału Pogby przy graniu trójką stoperów. Kto wie może to jest jakieś rozwiązanie. Ale problem polega na tym jak to wpłynie na innych naszych graczy. Czy mając Ronaldo Cavaniego, Rashforda,Greenwooda, Sancho, Martiala - gra trójką nie byłaby błędem mając taki potencjał z przodu. Bo automatycznie zabieramy im miejsce składzie. A nw jak niektórzy z nich sprawdziliby się jako wahadłowi. Ale średnio ich tam widzę. Może jeszcze jakoś Sancho ale reszte raczej trudno mi tam znaleźć.
Ustawienie 3-5-2 albo 2-4-1-2 albo 3-4-3 może oznaczać że tracimy jednego zawodnika z ofensywy na rzecz defensywnego. W dodatku to ustawienie nie oznacza, że możemy wychodzić bez problemów nie mając 6tki. I pytania jak działałoby nam prawe wahadło w takiej sytuacji. Jeśli chcielibyśmy grać takim systemem to pewnie wyglądałoby to mniej wiecej tak
DDG
Lindelof Varane Maguire
AWB Scott Pogba Shaw
Bruno
Mason/Sancho/Cavani Ronaldo/Rashford/Martial
Czy to mogłoby zadziałać. Pewnie tak. Pytanie czy byłby jakiś wyraźny progress w porównaniu do tego jak gramy 4-2-3-1. Wszystko zależy jak do gry przysposobiliby się stoperzy oraz jak poradziłby sobie Aaron na wahadle. Ja zawsze jestem za tym by grać tak aby klub wyniósł z tego największą korzyść. I jedyny problem jaki moglibyśmy mieć to ewentualność kontuzji. Do grania w takim systemie przydałby się jeszcze jeden stoper do rywalizacji. Tak jak Chelsea która gra trójką, ma do rywalizacji: Azpilicuete,Silve,Rudigera,Christensena,Chalobaha i Malang Sarra. I pewnie dlatego chcieli jeszcze Kounde ściągnąć (po to chyba oddali Zoume). U nas natomiast oprócz wyżej wymienionej trójki byłby jeszcze Bailly i Jones. Ew. Mengi z juniorów. Więc w przypadku kontuzji albo dwóch jak obecnie - musimy grać Jonesem w 11tce a na ławce mamy Mengiego. Można zawsze grać Shawem na lśo ale to wg mnie trochę marnowanie potencjału.

Ja osobiście jestem za 4-3-3 i graniem na jednego defensywnego pomocnika. Zawsze byłem za futbolem ofensywnym i moje zdanie się nie zmieniło. Można próbować grę trójką gdy nasi wszyscy defensywni gracze będą zdrowi a jacyś ofensywni będą z urazem.
I też nie jestem zwolennikiem ustawianie tak zespołu aby jeden zawodnik się dobrze czuł. Zwłaszcza gdy Pogba miał okazję mieć zespół ustawiony wokół siebie i nie do końca to wychodziło.
Dla mnie na tą chwilę, najoptymalniejszym ustawieniem jest:
DDG
AWB Varane Maguire Shaw
Matić Pogba
Sancho Bruno Rashford
Ronaldo
I wg mnie takie ustawienie trzeba piłować. Gdzie Sancho rywalizuje z Masonem, Matić ze Scottem i Fredem, Pogba z Donnym i Fredem też xd Bruno z Lingardem i Matą. Rashford z Martialem a Ronaldo z Cavanim się jakoś dopełniają.

W dodatku ja chciałbym zobaczyć jakbyśmy grali gdy nie ma na boisku i Pogby i Bruno. Jestem ciekaw ustawienia 4-4-2
DDG
AWB Varane Maguire Shaw
Sancho McTominay Donny/Fred Rashford
Cavani Ronaldo
Bo to też przyznaję, że dla mnie mając taki potencjał, powinniśmy próbować wielu możliwości. Nie można traktować Bruno np. jako kogoś nie do wyjęcia. My graliśmy wiele lat w ustawieniu 4-4-2 i okej, niektórzy nazwą to ustawienie jako archaiczne itd ale jeśli okaże się skuteczne to dlaczego nie. Przecież ustawienie z Pogbą na lewym skrzydle także wydawało się bezsensowne a bywały mecze gdzie dawało dobre skutki.

A tak wracając już do rzeczywistości. Mam nadzieję że znajdą nasi taki sposób na grę aby po prostu zdobywać regularnie 3 pkt i tyle. Bo oni muszą sobie zdawać z tego sprawę, że obecnie wielu trenerów chętnie na Old Trafford przyjdzie. Obecna kadra jest kusząca prawie dla każdego trenera/sztabu na świecie. I mam nadzieję że to też nasz sztab jeszcze mocniej zmobilizuje - co przełoży się na lepsze wyniki niż dotychczas.
» 11 października 2021, 12:19 #306
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 11:19

Newcastle ma chrapkę na Ragnicka
Szczerze mówiąc - powinien to być dobry ruch.
Z ''nielimitowanym'' budżetem i poukładanym trenerem mogą przyśpieszyć trochę swój okres transformacji w hegemona Premier League.
Ciekawe czy nasz norweski czempion trenerki zdąży wskoczyć na swój optymalny poziom zanim Newcastle zacznie nam puchary zbierać. Zobaczymy w ile lat można kupić sobie wejście do Ligi mistrzów i magcznego top 4 PL.
» 11 października 2021, 11:18 #305
mikiartur: w 2/3 sezony. Teraz może 4. Przykład Man City. W sumie Chelsea po jednym sezonie weszła. Ale wtedy było jeszcze inaczej. Jeśli w następnym sezonie Newcastle załapie się do confference league to to będzie dobry wynik
» 11 października 2021, 12:21 #304
DjTED: 220 mln maja na transfery
» 11 października 2021, 15:10 #303
HarryBrown: Przy kwocie 220 baniek to max 2-3 topowych graczy można kupić biorąc pod uwagę obecne szalone realia cenowe na rynku.Tym bardziej, że każdy wie kto jest właścicielem i jakim kapitałem dysponuje, więc każde ich zapytanie będzie kwitowane ceną 40-50% wyższą od realnej wyceny. Wydaje mi się, że włodarze Newcastle nie będą chcieli majstra na już tylko będą budować drużynę etapami. Pewnie za 2-3 sezony wejdą na poważnie do gry o europejskie puchary.
» 11 października 2021, 16:56 #302
Lisan: Kurde gdyby Jones miał zagrać to mam nadzieję że ktoś przypomni mu zasady piłki nożnej
» 11 października 2021, 10:57 #301
atotrikos: Dlaczego Pogba w kadrze może grać na tej pozycji, na której w United nie może ? Bo mnie ciekawi.
» 11 października 2021, 08:58 #300
Kilerek7: Bo Ole widzi Bruno wyżej, a Pogba skoro może grać niżej czy na skrzydle, to jest upychany i marnuje się jego potencjał. Pogba w kadrze jest wiodącą postacią, podczas gdy Bruno ława. Ciekawe jakby wyglądała gra, gdyby Pogba był na 10 tce a Bruno trochę z tyłu.
» 11 października 2021, 09:08 #299
DaredevilUtd: Co ty za bzdury kilerek piszrsz, przecież Pogba gral jako cofniety śp w kadrze
» 11 października 2021, 09:30 #298
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 10:10

@Kilerek7 No, mocne tylko bzdura.
» 11 października 2021, 10:07 #297
SzefSzefow: Obejrzyj sobie gola na 2-2 Szwajcarii w meczu z Francją i sam sobie odpowiedz
» 11 października 2021, 10:21 #296
atotrikos: @Szefie No zgoda, właśnie dlatego uważam, że dawanie mu 400k+ i układanie po raz któryś tam zespołu po niego to non sens ale puszczenie za darmo również, brawo zarząd.
» 11 października 2021, 10:24 #295
mikiartur: Możliwe że Pogba nieźle wygląda jako jeden z dwójki pomocników kiedy ma za sobą 3 a nie 2 środkowych obrońców. Na pewno środkowy pomocnik w systemie z 2 stoperów ma inne zadania niż pomocnik z trójką stoperów.
» 11 października 2021, 11:17 #294
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 12:37

Pogba w repce gra ze znacznie wiekszym zaangażowaniem, niektorzy i o widza inni nie.
» 11 października 2021, 12:32 #293
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 13:47

Bo jest zwykłym pozerem i leniem, dlatego.
Łatwiej zebrać się i wskoczyć na poziom kilka razy do roku, w przerwach po kilkanaście tygodni, niż robić to tydzień w tydzień w klubie, przez plus minus 50 spotkań.

W klubie już było wszystko robione byle dogodzić paniczowi, zmiana formacji, przesuwanie pogby, raz wyżej, raz niżej, wcześniej za słabych kolegów miał albo trener zły, teraz znowu nie ten na ławce, co zmiana to jednak trzeba coś innego, żeby "uwolnić potencjał", cackanie się zamiast soczystego kopa celebrycie.
» 11 października 2021, 13:44 #292
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 14:51

Wiem jak Pogba gra w kadrze, napisałem, ze ciekawe jakby grał u nas na pozycji Bruno. Nie porownuje tego z repą
» 11 października 2021, 14:50 #291
GoForWin: @BillClinton
Jeśli masz zamiar znowu wylecieć z jakimś idiotycznym "efektem Ole" to pragnę przypomnieć, że za Mourinho, Pogba też był krytykowany za dokładnie to samo co aktualnie. I był tragiczny.
» 11 października 2021, 15:14 #290
HarryBrown: @atotrikos
Wydaje mi się, że to jest kwestia natury mentalnej czyli jak mu się zechce chcieć. Wczoraj Pogba to nawet w defensywie dobrze wyglądał. Jak gra w United to za każdym razem gdy pojawia się w naszym polu karnym albo jego bliskiej okolicy zaczyna pachnieć bramką dla przeciwników. W pomocy czy się gra wyżej lub niżej to trzeba zaiwaniać na maxa.
» 11 października 2021, 17:04 #289
mikiartur: To nie on a chyba jego ojciec powiedział.
» 11 października 2021, 09:59 #288
bucior907: Ojciec Dannego to już chyba dawno nie żyje. Danny jest ojcem Daley'a który grał u nas.
» 11 października 2021, 10:59 #287
mikiartur: aaa dobra mój błąd
» 11 października 2021, 11:17 #286
siwy32: No jestem bardzo ciekawy jsk sobie norweg poradzi z tymi kontuzjsmi. Zrobił nam sie taki mini liverpool w obronie z seszłego sezonu. Nie na caly sezon ale ns troche wypadają.
Z racji na przeciwników to w mojej opini odskoczy nam trójka w tabeli. A naszs gra bedzie jeszcze bardziej nie pewna w obronie co vhybs nikogo nie dziwi. Wrzuci rasha do skladu i to tyle.

Z atalantą tez gramy w przyszlym tygodniu?
» 11 października 2021, 07:33 #285
kckMU: Tak. Po prawej stronie na DP masz "Nadchodzące mecze"
» 11 października 2021, 07:39 #284
SzefSzefow: Bez przesady z tym liverpoolem. Jeszcze nie musimy sięgać po chłopaków z U21
» 11 października 2021, 10:22 #283
kckMU: Niezła bramka Messiego. To nawet polski centrostrzał przebiło.

youtube.com/watch?v=vqjZNa8OarY
» 11 października 2021, 02:30 #282
is200second: Media właśnie wręczyły złotego balona.
» 11 października 2021, 09:01 #281
atotrikos: Wyrolowali Ribery'ego, Sneijdera, Lewandowskiego, i coś mi się zdaje że teraz będzie 2x.

Król strzelców i mistrz Bundesligi & Złoty but & rekord Mullera vs Copa America i transfer do PSG.

Ok...
» 11 października 2021, 10:22 #280
AmerikanoPseudo: Gavi, Rodri i Busqets kozacki mecz dzisiaj
» 11 października 2021, 01:27 #279
mikiartur: Raphaël Varane is likely to have a adductor tear injury. Return time would typically be 1-2 weeks if it’s a grade 1 injury. [
@3cbPerformance
]

no to z Leicester duo Lindelof Bailly prawdopodobnie. I wielki dzień bo chyba Jones pojawi się na ławce xd
» 11 października 2021, 00:38 #278
DevoMartinez: CIąg dalszy popisów Freda, tym razem w reprezentacji Brazylii. Pusty śmiech, jego strzał, przyjęcie piłki, i te oddane piłki. Ten gość to biegająca bomba, ma tyle ułomnośći w różnych aspektach, że można go liczyć za 0,5 piłkarza
» 10 października 2021, 23:42 #277
mikiartur: Ale coś w nim Tete i OGS widzą że go wystawiają. Bo to nie jest tak,że Fred tylko teraz gra. w Copa AMERICA tez grał w pierwszym składzie.
» 10 października 2021, 23:52 #276
GoForWin: Kwity ma na nich wszystkich, to widzą - zagrożenie.
» 11 października 2021, 01:53 #275
is200second: Kolejna opinia wysnuta na podstawie jakiegoś marnego skrótu pewnie. Gość gra praktycznie każdy mecz w reprezentacji i to nie byle jakiej, ale dalej twierdzą że jest za słaby :D
» 11 października 2021, 09:00 #274
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 10:31

Jeśli to do mnie to mylisz się bo oglądałem mecz i czasem się nawet śmiałem kiedy widziałem te same kiksy i błędy Freda które robi u nas. To był takie de ja vu w pigułce. A po raz drugi się mylisz twierdząc, że on nie jest słaby. W większości elementów rzemiosła piłkarskiego ma chłop jakieś ułomności.
» 11 października 2021, 10:24 #273
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 12:45

A który piłkarz ich nie robi? Ci z Chelsea City czy Poolu nie zaliczają kiksów? Przypomnij sobie choćby derby i podanie Edersona do McTominaya, w czasachgdy u nas wieszano psy na De Gei ;)
» 11 października 2021, 12:44 #272
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 15:47

Ile tych kiksów Ederson od tego czasu popełnił? Co innego zaliczać kiksy regularnie prawie co mecz a co innego raz na jakiś czas. DM to odpowiedzialna pozycja gdzie kiksy drogo kosztują.
» 11 października 2021, 15:47 #271
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2021 22:58

przesadzasz, statystyki g oraczej bronią, ot na Freda jest nagonka, jak Bruno głupio traci piłkę to jakoś nie ma sapania na DP
» 11 października 2021, 22:58 #270
mikiartur: Oglądanie meczu odbywającego się w ameryce południowej przy pełnych trybunach to coś pięknego. Fajna atmosfera w Kolumbii na meczu z Brazylia.
» 10 października 2021, 23:33 #269
kckMU: Miałem okazje być na meczu San Lorenzo lata temu. Wow.
» 10 października 2021, 23:40 #268
mikiartur: A to ogólnie gdzieś mieszkasz w Ameryce Południowej czy akurat jakiś wyjazd wakacyjny itd?
» 10 października 2021, 23:52 #267
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2021 13:30

lot do Argentyny to ok 22h, cena biletu na miesiąc w przód to 6k pln, na najbliższy weekend to prawie 8k pln - myślę, że taki do końca spontan to raczej nie był :)
co nie zmienia faktu, że pogratulować - dla mnie Iguazu i mecz na stadionie San Lorenzo to "must have" w wypadku zwiedzania Argentyny :)
» 12 października 2021, 13:27 #266
mikiartur: Grunt jest taki że juz pewnie we wtorek będą w Manchesterze - nasze trio z Francji. I Pogba i Martial zaczną we wtorek albo w środę treningi a Varane będzie miał więcej czasu dojść do siebie jeśli to coś poważniejszego.
» 10 października 2021, 23:00 #265
mcscotyy: Spalonego nie było ponieważ Garcia dotknął piłkę po podaniu, wtedy spalony się kasuje
» 10 października 2021, 22:56 #264
SickRabbit: No właśnie ale niektórzy nie ogarniają i szukają teorii spiskowych :D
» 10 października 2021, 23:22 #263
mikiartur: A tak zmieniając temat to radzę włączyć tvp sport za 10 minut.
Bo transmituja mecz Brazylia Kolumbia. A w 1 składzie Canarinhos wychodzi nasza przyszła legenda, Ten ktorego na devilpage'u imienia nie można wymawiać - niejaki Fred!!

Grają ustawieniem 4-3-3 i gra obok Fabinho i Paquety. Więc w sumie Paqueta będzie tam grał jako najbardziej ofensywny a Fred i Fabinho w duecie niżej od niego. Ciekawy środek pola xd Czerwony Diabeł i Scouser xd
» 10 października 2021, 22:52 #262
DjTED: Żadnej ceremonii nie ma?
» 10 października 2021, 22:50 #261
mcscotyy: Na to śmieszne trofeum? Przecież nawet się nie cieszyli zbytnio
» 10 października 2021, 22:56 #260
AUDIoooo: Przecież była ceremonia ;) Jak się nie cieszyli? Każdy banan na twarzy i skakali chłopaki z medalami na szyjach.
» 11 października 2021, 00:31 #259
Diabelred: Francja moglaby spokojnie wygrac wyzej ten mecz, gdyby Mbappe z Benzema widzieli tez innych, a nie ze praktycznie kazda akcje grali miedzy soba...
» 10 października 2021, 22:50 #258
mikiartur: Tu się zgodzę. Griezmanna mało kiedy widzieli w akcjach ofensywnych.
A to jak spartaczyli kontrę której sercem był Pogba to aż prosi się o pomstę do nieba.

Swoją drogą świetny mecz Pogby. I ewidentnie dobrze wygląda obok tego Tchoumaniego. Coraz większą mam chęć zobaczenia go u nas. Zwłaszcza,że gra na potrzebnej nam pozycji.
» 10 października 2021, 22:55 #257
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:51

Po co jest VAR? pytam serio bo nie wiem.
//twitter.com/nocontextfooty/status/1447297635044446209/photo/1

//twitter.com/serradies/status/1447297958077214720/photo/1
1 Spalony
2 Nie wiem bo się nie znam ale wygląda jak karny.
» 10 października 2021, 22:47 #256
kckMU: Chodzi o spalonego? To już nie VAR tylko wina zasad.
» 10 października 2021, 22:51 #255
mikiartur: z tym spalonym niżej napisałem
co do drugiej sytuacji to w sumie nie wiem. Jeśli on tam celowo wystawił rękę a nie w wyniku np. utraty równowagi to pewnie powinni karnego dać.
» 10 października 2021, 22:54 #254
nieeeeeeee: Cytaty z przepisów (po polsku):
"Zawodnik przebywający na pozycji spalonej, który otrzymuje piłkę po zagraniu
przeciwnika, w tym także po rozmyślnym zagraniu piłki ręką, nie odnosi
korzyści z przebywania na pozycji spalonej, o ile nie była to rozmyślna parada
obronna wykonana przez zawodnika drużyny przeciwnej.
„Parada obronna” ma miejsce wtedy, gdy zawodnik zatrzymuje lub próbuje
zatrzymać piłkę lecącą do bramki lub bardzo blisko bramki i używa do tego
jakiejkolwiek części ciała z wyłączeniem rąk/ramion (poza bramkarzem
we własnym polu karnym)."

Tak, dotknięcie piłki przez Garcię było paradą obronną, a więc nie kasuje ono spalonego Mbappe. Bramka NIE powinna być uznana

Znalazłem jeszcze coś takiego.
» 10 października 2021, 23:25 #253
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:47

Brawo znowu sedziowie dali ciala, tylko czemu w tych czasach gdzie jest taka technologia, moga tak zakrzywiać bezkarnie rzeczywistośc? Spalony ewidentny. Drukarstwo jak sie patrzy :D szkoda przegrala druzyna lepsza.
» 10 października 2021, 22:45 #252
mikiartur: nie było spalonego bo zgodnie z jakimiś przepisami, jeśli obrońca dotknie przed napastnikiem piłkę to spalonego nie ma. A tam chyba obrońca dotknął piłkę przed Mbappe. I dlatego gola uznali.
Czy to słuszny przepis, nie mi oceniać. Ale chyba faktycznie coś takiego jest bo przypomina mi się kilka podobnych sytuacji. Choćby gol na 2-0 dla Korei na mś 2018 z Niemcami albo gol Lukaku na EURO.
» 10 października 2021, 22:49 #251
Glazes: Dare poczytaj zasady i potem komentuj
» 10 października 2021, 22:52 #250
DaredevilUtd: Zasady zmieniaja srednio co turniek. Jak im sie podoba tak interpretuja, to samo jest ze zmianami, co rusz wprowadzaja jakies bzdury.
» 10 października 2021, 23:53 #249
SickRabbit: Fajnie, że fc barce... hiszpania przegrała.
Mbappe 2 patelnie i ładuje prosto w bramkarza ale strzelił gola i jest bożkiem lol
» 10 października 2021, 22:42 #248
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:48

Bożek Mr. spalony :D oni teraz beda sie podniecac tym pseudo wygranym meczem.
» 10 października 2021, 22:45 #247
klusek0128: Francja pokazuje jak grać w piłkę z "barcelońskim" stylem. Ale to wymaga dużego zaangażowania w pressing na pomocników. Hiszpania też fajnie mimo mega młodego składu będą na najbliższych MŚ pretendentem.
» 10 października 2021, 22:37 #246
DjTED: Pogba w reprezentacji to jest najlepszy piłkarz świata
» 10 października 2021, 22:37 #245
Glazes: Bo ma i zna swoje miejsce na boisku
» 10 października 2021, 22:44 #244
mcscotyy: Jakbyśmy mieli trenera który poustawia każdego i da mi swoje zadania to u mas tez by był a tak każdy wolny elektron :D jak to mówią macie piłkę i pokopcie sobie :D
» 10 października 2021, 22:48 #243
NicPozytywnego: Benzemie to chyba Perez kazał grać non stop pod Mbappe :D
» 10 października 2021, 22:34 #242
mcscotyy: oglądamy już 3 mecz Upamecano i w każdym słabo gra
» 10 października 2021, 22:32 #241
nieeeeeeee: Tak samo z PSG rok temu w grupie 2 dwóch meczach podarował im bramkę z nami w LM też słabo kojarzę sytuacje jak Upamecano walczył z jakimś zawodnikiem o piłkę poślizgnął się i leżał na murawie przez jakieś 5 w których padła bramka a okazało się że strzelec bramki był by na spalonym gdyby nie leżący Upamecano. teraz w Reprezentacji słabo Ogólnie zawodnik elektryczny.
» 10 października 2021, 22:45 #240
mcscotyy: Chyba Rash go porobił jak jeszcze grał w RB
» 10 października 2021, 22:49 #239
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:30

Gdzie Francja nie może tam sedzia pomoże. 'przegrywa' lepsza drużyna jak narazie.
» 10 października 2021, 22:29 #238
kungfury: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:30

Linie na tym VARze to chyba cyrklem rysowali ze im tam spalony nie wyszedł
» 10 października 2021, 22:29 #237
damian182838: Ocb, przecież był spalony wtf?
» 10 października 2021, 22:28 #236
DjTED: Sobie spauzowalem na telewizorze i to nawet metr był...
» 10 października 2021, 22:28 #235
mcscotyy: Ten Eric Garcia to chyba gra dlatego, że z Barcelony
» 10 października 2021, 22:26 #234
DjTED: Ejj ale to jest spalony na pół metra !! Co Ci sędziowie dzisiaj odwalaja
» 10 października 2021, 22:26 #233
chali2na: Tam nie było spalonego?? Hm dziwne
» 10 października 2021, 22:26 #232
DjTED: Brawo Mbappe!! Lubię go
Jako jedyny leje na szejkow
» 10 października 2021, 22:24 #231
DaredevilUtd: Ehhh szkoda.
» 10 października 2021, 22:24 #230
Dexxter: Ten Pino, to kolejne zlote dziecko Hiszpanii. Będzie Koziakiem już widać.
» 10 października 2021, 22:22 #229
GuteFrage: Kontuzja Varane nie powinna dziwić, bo chłop w RM też bardzo często pauzował może nie jak nasz Jones,ale też dosyć często.
» 10 października 2021, 22:16 #228
Anhel: Varane kontuzja ? Czy to już pewne ?
» 10 października 2021, 22:11 #227
chali2na: Tak, mięsień przywodziciela
» 10 października 2021, 22:12 #226
Anhel: To świetnie , 2 podstawowych stoperów z kontuzjami ehh i jak tutaj bić się o majstra
» 10 października 2021, 22:17 #225
GraanManU: Ale wsadził ulalala
» 10 października 2021, 22:11 #224
chali2na: Ale brama Karimka ulalala
» 10 października 2021, 22:10 #223
ruffnecky: gongi lecą niczym we wczorajszej walce Furyego z Wilderem ;)
» 10 października 2021, 22:10 #222
awe: haha 2 minuty 2 gole, a caly mecz praktycznie bez strzalow na bramke
» 10 października 2021, 22:10 #221
DaredevilUtd: Benzema jaka brama, ale ma forme.
» 10 października 2021, 22:10 #220
DjTED: Ale brama Benzyna
» 10 października 2021, 22:10 #219
DjTED: Ten sędzia to jest dramat
» 10 października 2021, 22:09 #218
chali2na: Upamecano, ale klops
» 10 października 2021, 22:08 #217
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 22:09

Brawo hiszpania! Graja swietnie tylko im wykonczenia brakuje, ale wkoncu :)
» 10 października 2021, 22:08 #216
Dexxter: Hiszpania ma taki potencjał i bardzo dużo młodych graczy, którzy dopiero odpalą... moim zdaniem Hiszpania za 2-3 lata znowu będzie taką potęgą jak w latach 2010-2012. I będzie pykać każdego.
Juz teraz te młodziki kontrolują mecz z Włochami czy Francją.
Choć brakuje jeszcze im.takiego wyrachowania.
» 10 października 2021, 22:08 #215
DaredevilUtd: Nie trzeba im rozpieszczonych gwiazdek ;)
» 10 października 2021, 22:09 #214
DaredevilUtd: Gdzie tam faul byl?
» 10 października 2021, 21:54 #213
GraanManU: Pogba jak tam wyciera murawę tym Rodrim haha, a złota zasłużona
» 10 października 2021, 21:54 #212
DaredevilUtd: Taaa nawet wyjsc z wlasnej szesnastki nie potrafi
» 10 października 2021, 21:55 #211
GraanManU: To inny mecz oglądamy
» 10 października 2021, 21:57 #210
ruffnecky: na moje oko Pogba gra dzisiaj dobre zawody
» 10 października 2021, 21:57 #209
DaredevilUtd: Najwyrazniej, tyle strat co on ma i jeszcze pracuje na kolejna żółta :D
» 10 października 2021, 21:57 #208
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 21:55

Pogba wkoncu wzial sie za zadania definitely nsywne heehh i jeszcze ma pretensje do sedziego.
» 10 października 2021, 21:51 #207
FetraiNarrator: Jak nie teraz to kiedy? Bestia wstaje ze snu.

Phil Jones!
» 10 października 2021, 21:45 #206
mikiartur: Ale tak humorystycznie, wyobraźcie sobie powrót Phila Jonesa na mecz z Liverpoolem na pełnym OLD Trafford - po czym Jones gra mecz życia, zostaje mvp meczu, a MU wygrywają z nimi 2-0. ulalalaa
» 10 października 2021, 21:31 #205
Kamil1343: Co ja jak co, ale w Jonesa bym uwierzył, bo potrafił zagrać zadaniowo xD
» 10 października 2021, 21:35 #204
awe: i po meczu memy jak glowa Salaha wystaje z kieszeni Phila :D
» 10 października 2021, 22:09 #203
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 21:29

Dobrze że to ostatni mecz Francji i ma jeszcze 6 dni by się wyleczyć. Ale miejmy nadzieję że Baillemu i Lindelofowi nic się nie stanie. Bo jak Varane złapał coś poważniejszego + Maguire jeszcze nie wróci, to naprawdę naszym 3 stoperem będzie Jones xd

Chyba,że akcje Mengiego stają wyżej.
» 10 października 2021, 21:28 #202
ruffnecky: na szczęście raczej nie wyglądało to na poważną kontuzję
» 10 października 2021, 21:49 #201
marcB: Lindelof i Bailly ? ……..
» 10 października 2021, 21:28 #200
chali2na: Francuzik kontuzja, jak dobrze że w odwodzie jest potężny Phil Jones
» 10 października 2021, 21:26 #199
nieeeeeeee: Jeszcze tego brakowało ja...
» 10 października 2021, 21:26 #198
rreddevilss: Varane polamany.... Zakichane kadry...
» 10 października 2021, 21:26 #197
klusek0128: Varan chyba kontuzja...
» 10 października 2021, 21:25 #196
KubaUtd: No to ładnie się mecz w obronie zapowiada w sobotę
» 10 października 2021, 21:26 #195
Dexxter: Kimpembe niesamowicie się rozwinął. Mega obrońca.
Hiszpanie nie.moga z nim wygrać pojedynku 1 na 1. I wszystko czyści czysto.
Za to Varane dziś dramat. Co stracie to fauluje, albo przy wyprowadzaniu robi błąd.
» 10 października 2021, 21:25 #194
Killgor: Bezbek
» 10 października 2021, 21:26 #193
chali2na: Mnie się bardziej kounde podoba, kocur!!
» 10 października 2021, 21:28 #192
marcB: Ciekawe czy jak by Enrique przyszedł do MU czy tak samo byśmy piłką operowali :)
» 10 października 2021, 21:04 #191
mikiartur: Jeden z tych trenerów którego bym chciał jakby doszło do zmiany managera.
» 10 października 2021, 21:05 #190
klusek0128: To jest trener który jeśli klub pozwoliłby mu w pełni wprowadzić swoją piłkę to na pewno bylibyśmy poważnym przeciwnikiem dla każdego bez wyjątku.
» 10 października 2021, 21:29 #189
Diabelred: Raczej byloby jak za van Gaala, czyli pomysl jest, ale brak wykonawcow. Jakos trudno mi sobie wyobrazic AWB, Freda, czy McTominaya w takiej grze.
» 10 października 2021, 21:37 #188
ruffnecky: masz rację, taktykę trzeba dostosować do sytuacji
» 10 października 2021, 21:59 #187
UnitedWeStand: @Diabelred
To zostaliby zastąpieni przez juniorów.

Jakoś w kadrze nie ma problemu z wywaleniem piłkarzy, którzy mu nie pasują i graniem 17-latkiem, to w klubie tym bardziej by nie miał. Kibice tak jak w Hiszpanii, to trochę ponarzekają i popukająÂ się po głowie, a następnie przyznają mu rację z wyborem składu, bo gość koniec końców robi wyniki i taki Garcia wygląda w reprezentacji znacznie lepiej niż w Barcelonie gdzie ma przeciętnego trenera.
» 10 października 2021, 22:30 #186
ruffnecky: powołania do reprezentacji dalekie są od transferów do klubu, kaman... tu nikt nie płaci odstępnego :)
» 10 października 2021, 23:09 #185
mikiartur: Ciekawe jak wyjdzie mecz sędziemu - nasz dobry znajomy z Premier League. Kochany Taylor.
» 10 października 2021, 21:03 #184
braku: Cavani pojechał na zgrupowanie?
» 10 października 2021, 21:03 #183
mikiartur: tak, zagrał z Kolumbią 45 minut. A dziś w nocy Urugwaj gra przeciw Argentynie. Jak Cavani wyjdzie w 1 składzie to chyba się trochę poświęce i obejrzę ten mecz.
» 10 października 2021, 21:04 #182
DjTED: youtube.com/shorts/FiCz7MCvIr8 Fury po walce dzisiaj
» 10 października 2021, 20:59 #181
NicPozytywnego: Tem Simon taki dobry, ze Davida posadził na ławce?
» 10 października 2021, 20:52 #180
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 21:05

Dość solidny bramkarza. Ale Enrique rzadko zmienia zdanie. I jak już postawił na Simonatak pewnie bardzo długo będzie się go trzymał.
» 10 października 2021, 21:02 #179
nieeeeeeee: Kojarzę statystkę według której żaden bramkarz Lalika nie popełnił tylu błędów prowadzących do utarty bramki co Unai Simon.
» 10 października 2021, 21:28 #178
marcB: Dokładnie. Hiszpania powinna sobie wygrać ten mecz z dumnym Mbappe.
» 10 października 2021, 20:51 #177
GraanManU: Tchouameni warto obserwować grajka :)
» 10 października 2021, 20:31 #176
mikiartur: im więcej meczów go oglądam, tym bardziej mi się podoba. Oby dziś podtrzymał tą passę xd
» 10 października 2021, 21:01 #175
DjTED: Na jakiej pozycji on gra ?
» 10 października 2021, 21:06 #174
GraanManU: Defensywny pomocnik
» 10 października 2021, 21:14 #173
DjTED: Ale kose zasadzil teraz. Juz mi sie podoba. Bierzmy go za MCFreda
» 10 października 2021, 21:20 #172
ruffnecky: fajnie byłoby mieć go u nas, za dziadka Maticia
» 10 października 2021, 22:04 #171
DaredevilUtd: Ja tam licze na młodych Hiszpanów. Francuzi sa zbyt pewni siebie i gra tam za duzo gwiazdek, którym przyda sie pstryczek w nos :)
» 10 października 2021, 20:22 #170
Glazes: Pstryczek już dostawali od Szwajcarów
» 10 października 2021, 21:39 #169
mikiartur: Pogba i Varane w 1 składzie w meczu przeciw Hiszpanii.

W sumie fajnie jakby wygrali. DDG i tak nie broni więc na niego jakoś mocno ew. porażka nie wpłynie. A duetowi z Francji może dodać wiatru w żagle. Więc ja osobiście trzymam dziś kciuki za Francję.
» 10 października 2021, 19:48 #168
rvn10: Kogo obchodzi Lewandowski? Przecież wiadomo, że nie zdobędzie złotej piłki.
» 10 października 2021, 19:24 #167
GoForWin: Ludzi obchodzi. Jeszcze jakieś pytania?
» 10 października 2021, 19:46 #166
SickRabbit: Chcesz posłuchać jak to dalej idzie? Lewy zarabia grubo a ty klepiesz bidę. Możesz go nie lubić, możesz nawet znienawidzieć. On wspina się wciąż wyżej i dobrze mu to idzie.
» 10 października 2021, 19:57 #165
DaredevilUtd: Kogo obchodzi zdanie na temat Lewego, jakiegos mirka z internetu XD
» 10 października 2021, 19:57 #164
awe: Lewy zarabia grubo a ty klepiesz bidę. - jakie to nedzne
» 10 października 2021, 20:01 #163
SickRabbit: Nędzne to jest hejtowanie wspaniałego sportowca przez tego osobnika na każdym kroku - zawiść, zazdrość.
Ja jestem dumny, że Lewy jest najlepszą 9ką na świecie i ma szansę na złotą piłkę.
» 10 października 2021, 20:07 #162
awe: Ja to rozumiem i tez mu zycze tej zlotej pilki, ale argument o tych pieniadzach byl bardzo, bardzo slaby...
» 10 października 2021, 20:17 #161
artix206: Był ktoś z Was ostatnio na Narodowym,na reprezentacji piłki kopanej? Jest szansa kupić bilet? Wybrałbym się chętnie na Polska-Wegry, ale słyszałem że bilety znikają w sekundę po otwarciu sprzedaży.
» 10 października 2021, 19:05 #160
Anhel: Podbijam pytanie

Ogólnie jak wyglada proces aplikacji o bilet ?
» 10 października 2021, 19:47 #159
Konrardo: Każdy inny rezultat niż nie wygrana Ronaldo to będzie ustawka. Udowodnił, że nawet w najlepszej lidze świata mimu 36 lat na karku ciągnie zespół i nadal jest niezastapiony co zreszta widac po tym jak gra bez niego Juve a i też Real w LM już nic nie znaczy a z nim 4x LM. ALE PRZECIEZ WIADOMO KTO WYGRA pan karzel dlatego miedzyinnymi uciekl do Kataru zeby sie za nim wstawili i dostanie od francuskiej federacji francuska zlota pilke dla francuskiego zespolu... a wszyscy widzimy jak gra w lidze ogorkowej typ sie o wlasne nogi potyka, bo zespol nie jest pod niego.
» 10 października 2021, 19:01 #158
awe: Uwazam, ze w tym roku jest bardzo mala roznica miedzy pilkarzami do zdobycia tej nagordy wiec zaden Lewy czy Ronaldo to nie jest oczywistosc, Messi i Jorginho tez nie beda mocno kontrowersyjnym wyborem, kadzy ma swoje za i przeciw.
» 10 października 2021, 20:04 #157
mikiartur: Jak już tak dyskutujemy o przyszłych transferach Newcastle to tak jak pod newsem o zainteresowaniu Newcastle naszymi 4 grajkami napsał @Quebambino myślę. Więc obstawiam, że np. będą poszukiwali na początku piłkarzy z klubów na podobnym poziomie lub z biedniejszych klubów z innych lig. Np. transfer Ismailla Sarra by mnie nie dziwił. Pewnie popatrzą także na mocnych grajków z championship. Co do bramki to albo poszukają jakiegoś młodego zdolnego bramkarza, albo spróbują kupić choćby Navasa z PSG. Ale z drugiej strony taki transfer wydaje się mało prawdopodobny ze względu na złe stosunki między właścicielami tych klubów. Mówi się także o transferze Jamesa Tarkowskiego z Burnley. A co do naszych grajkow to pewnie jakieś zainteresowanie będzie. Mamy kilku piłkarzy z szerokiej kadry którzy na pewno byliby wzmocnieniem wielu mniejszych klubów PL.
Ale wszystko będzie pewnie zależeć od tego, komu ten projekt do rozwijania powierzą.
» 10 października 2021, 15:35 #156
wider: w obecnej piłce rządzi kasa. I sporo jest piłkarzy którzy za dobrą tygodniówkę pójdą do takiego newcastle, a jak jeszcze zatrudnią dobrego trenera to tym bardziej będzie im łatwiej dobrych piłkarzy ściągnąć. Taki np Martial po co miałby iść do jakiegoś słabszego klubu i jeszcze sporo obniżyć tygodniówkę, a taki newcastle teraz moze mu dać daką samą jak ma w MU.
» 10 października 2021, 18:01 #155
Anhel: Musza mieć jakieś znane nazwiska w składzie nawet takie u schyłku swojej kariery , prócz tego znanego trenera na ławce a przede wszystkim musza wbić się do europejskich pucharów , nawet do LE i postarać się ja wygrać aby pokazać światu ze powoli coś zaczynaja budować
» 10 października 2021, 19:49 #154
SzefSzefow: Prawda jest taka ze to Albanii bardziej należy sie awans niż Nam. Wielkie gwiazdy Bayern, Napoli, Leeds United, Juventus a co do czego to wychodzi jak zawsze. Szkoda się kwalifikować skoro i tak nie wyjdziemy z grupy
» 10 października 2021, 15:09 #153
nieeeeeeee: Zaorajmy wszystko szkoda czasu.
» 10 października 2021, 15:12 #152
Chestnut: @SzefSzefów masz jakąś niską samoocenę, kompleksy, polecam psychologa.
» 10 października 2021, 15:14 #151
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 16:11

Po co się logować na DP skoro tu jest wszystko złe, tylko beee i w ogole nic dobrego. Po co żyć wjuchnij sie odrazu, nie bedzie niczego!
» 10 października 2021, 16:09 #150
NoLogo: Typ od bycia gumowcem (zainteresowania) pisał, że już tu się nie będzie więcej udzielał, a tymczasem "Ilość komentarzy, które SzefSzefow dodał(a) dziennie 4.01".
Twardo trzyma się postanowień, polityk pewnie.
» 10 października 2021, 17:09 #149
Diabelski97: "Po wygranej z Wilderem w Las Vegas, Tyson Fury przyznał, że jego marzeniem jest zawalczyć o mistrzostwo świata na Old Trafford."
» 10 października 2021, 14:32 #148
AUDIoooo: Tylko, że mistrzostwa świata będą w Katarze ;)

A serio, to fajna sprawa taka walka na OT
» 10 października 2021, 14:45 #147
SickRabbit: No właśnie wyczytałem, że jakiś kibic MU zlał w nocy Wildera :p
» 10 października 2021, 15:03 #146
mikiartur: Fury bijący Joshue/Whyte'a/Usyka na Old Trafford ? Brzmi jak plan :D
» 10 października 2021, 15:25 #145
Diabelred: Byłoby świetnie gdyby Lewy zgarnal ZP, bo patrząc na jego regularna i wysoką formę najbardziej na to zasluzyl. Niestety problemem tu beda jego narodowość, słaba medialnosc i liga w której gra. Gdyby to głosowali tylko ludzie z Europy to moze jeszcze jakaś szansa by była. Jednak głosowac beda też dziennikarze z całego świata, a taki np. gosc z Tanzanii czy innej Sri Lanki, to pewnie zna/lubi tylko tych medialnych piłkarzy jak Ronaldo, Messi, Mbappe, Neymar i najprawdopodobniej na któregoś z nich odda swój głos.
» 10 października 2021, 14:01 #144
Chestnut: Dlatego Twitter posiada ogromną moc i jeżeli nagle pojawiłyby się wpisy, które w jakiś sposób by narzucały presję by głosować na Lewandowskiego, mogło by to wyjść.
» 10 października 2021, 14:29 #143
wojteks176: Uważacie, że jakieś głosowanie kapitanów, selekcjonerów i dziennikarzy ma wpływ na wyniki konkursów/plebiscytów?? W życiu nigdzie tak nie ma, twórcy i producenci nagród nie mogą sobie pozwolić na to, by nagroda trafiła do kogoś kto nie jest ich faworytem.
Dlatego w tej sytuacji nagroda jest przyznawana przez komisję złożoną z członków fify i france football, a to głosowanie to jedna wielka ściema, by nikt nie gadał, że jakiś 5 chłopa przyznało komuś nagrodę.

ZP to ściema, analizując dotychczasowych zwycięzców to tak naprawdę, mało który na nią zasłużył.

Po waszych wypowiedziach widać, że kierujecie się sympatią, a nie rzeczywistymi osiągnięciami w danym sezonie. Tak jak ktoś kiedyś napisał, kryteria przyznawania ZP w danym roku są przypisywane do zdobywcy. Ktoś wymyślając tę nagrodę powinien też przedstawić kryteria przyznawania tejże nagrody, a nie od 15-20lat kryteria są dopisywane do zwycięzcy, który tym zwycięzcą nie powinien być.

Przyznawanie ZP komuś kto zagrał 8 meczy na Turnieju jest tego dowodem, gdzie inni przez cały sezon pokazywali najwyższą formę.
» 10 października 2021, 15:01 #142
Chestnut: Tak, nagroda jest oparta na tych głosach, tylko że rok temu była afera? Że były głosy ludzi, tych mało znanych z Afryki, Oceanii czy coś w tym stylu, którzy faktycznie nie brali udziału w głosowaniu, więc bardzo możliwe, że ta Złota Piłka jest ustawiona. :D
» 10 października 2021, 15:06 #141
mikiartur: Wiesz każdy może mieć własne zdanie na dany temat. Ja odnośnie naszego trenera mam inny. Może to być dla ciebie dziwne, dla innych nie. Taki świat. A co do Messiego no to także uważam,że znalazłoby się paru piłkarzy którzy mieli lepszy rok niż on. Choćby Lewy. Ale i paru innych. Tylko problem jest taki, że Messi to Messi. W dodatku wygrał Copa America co mu się udało po raz pierwszy w historii. I to działa na jego korzyść.

Dla mnie jakby patrzeć na cały sezon a nie tylko miesiące czerwiec/lipiec, to powinien złotą piłkę zdobyć ktoś z piątki: Lewy, Dias, Guendogan, Jorginho, Benzema. A że Guendogana nawet nie ma na liście nominowanych to jak widać inni ludzie mają zupełnie odmienne zdanie na ten temat XD
» 10 października 2021, 13:43 #140
KalinaRIP: Nie ma o co boldupic to będzie buldupil na to że tak mało ludzi hejtuje trenera drużyny której kibicuje. Aha
» 10 października 2021, 14:17 #139
Chestnut: Nie ma pojęcia co robi i kończy ligę na drugim miejscu. Co się stanie gdy nagle będzie wiedział co robi? Potrójna korona co rok! :D
» 10 października 2021, 14:26 #138
Chestnut: A bo Modricia to wszyscy znają? Jest bardziej rozpoznawalny niż Lewandowski? Nie wydaje mi się, a Złotą Piłkę wygrał.
» 10 października 2021, 15:02 #137
Chestnut: No ale proszę Cię nie zmieniaj tematu. Jest bardziej rozpoznawalny czy nie?
» 10 października 2021, 15:08 #136
Chestnut: Robert Lewandowski
Instagram - 21 442 749 obserwujących
Twitter - 1 740 628 obserwujących
Facebook - 23 mln obserwujących
TikTok - 4.6M obserwujących

Luka Modrić:
Instagram - 20 042 911 obserwujących
Twitter - 1 750 287 obserwujących
Facebook - 22 mln obserwujących
» 10 października 2021, 15:22 #135
mikiartur: Nie no pod względem medialności, to z Realem może mierzyć się obecnie Barcelona, może Chelsea (choć wątpię) i kiedyś my ale teraz to już pewnie nie aż tak.
» 10 października 2021, 15:27 #134
Chestnut: Pytałem o zawodników, a nie o kluby, byłeś taki pewny, a racji nie miałeś, więc nie zamierzam wchodzić z Tobą w dalszą dyskusję. To czy gra w bardziej medialnym klubie nie ma znaczenia, bo jeżeli ktoś go nie zna, to nie zagłosuje na niego, tylko dlatego, że gra w Realu Madryt, czy Bayernie. Zagłosuje na Messiego albo Mbappe, Neymara, bo go zna na 100%. No chyba, że będzie kierował się tym, że jest fanatykiem klubu i będzie głosował na zawodników tego klubu.
Jeżeli wylatujesz z klubami, to też prawdopodobnie znaczenia będą miały gry jak PES czy FIFA.

Koniec, więcej nie odpisuję.
» 10 października 2021, 15:36 #133
Chestnut: Znów jesteś taki mega pewny, co jest mega zabawne. Pamiętaj, że kibice Barcelony, Messiego, Atletico Madryt, nie zagłosują na Modrića i w bezpośrednim pojedynku głosy poszłyby na Lewandowskiego. :)

Tak jestem hipokrytą.
» 10 października 2021, 15:48 #132
Chestnut: Haha i znów zmieniasz temat.
» 10 października 2021, 16:05 #131
Chestnut: Odpisałem, bo już nie mogłem edytować poprzedniego komentarza, a źle sformułowałem moją myśl, a potem mnie po prostu znów rozbawiłeś. :D

Już, już więcej nie odpisuję. :)
» 10 października 2021, 16:33 #130
KalinaRIP: Tu jestem i jedyne co mogę napisać że jesteś zwykłym cebulowym Januszem który wszystko wie najlepiej i do którego żadne logiczne argumenty nie docierają - bo a jakże! Wszystko wiesz najlepiej. Co takeigo do tej pory się sprawdziło z tych twoich wypocin?
» 10 października 2021, 17:11 #129
awe: Tak przy temacie złotej piłki wiecie, ze Van de Beek był nominowany do tej nagrody przed przyjsciem do Manchesteru, to niesamowite jak chlopka traci kariere...
» 10 października 2021, 17:37 #128
KalinaRIP: O co ty się chcesz zakładać? XD powiedz mi najpierw kibicu od siedmiu boleści czy był kiedykolwiek jakiś trener w United którego ty nie zwalniales? Jeśli to "wszystko" odnosi się do zwycięzcy Złotej piłki czy tego że trener United zostanie zwolniony to faktycznie - jasnowidz z ciebie pełną gębą.
» 11 października 2021, 05:46 #127
Tom535: Ja mam tylko nadzieję, że Newcastle spadnie w tym sezonie i żaden klasowy piłkarz nie będzie chciał do nich dołączyć w lecie, żeby grać w Championschip. Wtedy bez sensownych wzmocnień też ciężko będzie im się z powrotem wydostać i oby jak najdłużej tam dryfowali. To nasza ostatnia nadzieja, aby nasze szanse na mistrzostwo jeszcze bardziej nie spadły. Ale jak to mówią,, Nadzieja matką głupich i swoich dzieci nie lubi''.
» 10 października 2021, 12:56 #126
H2O1994: Newcastle pewnie od razu mistrzem nie zostanie, będą potrzebowali kilku lat jak City.
» 10 października 2021, 13:01 #125
atotrikos: Y, co? XD

Pieniądze nie grają.
» 10 października 2021, 13:27 #124
mikiartur: Patrzmy na siebie a nie na innych. Mamy obecnie potencjał na tyle duży, że trochę czasu minie aby Newcastle mogłoby nam w lidze zagrozić. Martwmy się swoją formą i rywalizacją z City, Liverpoolem Chelsea Arsenalem i Tottenhamem a nie Newcastle które obecnie jest 19 w lidze.

Jedyny plus taki,że mecz z nimi mamy za sobą. Więc nawet jak przyjdzie nowy trener to z nami grają dopiero 26 grudnia. (i tak wcześniej niż myślałem). Fajnie jakby niedługo nowego trenera zatrudnili. Bo grają za pare kolejek z Chelsea. I mogliby im jakieś pkt zabrać hahaha
» 10 października 2021, 13:36 #123
mcscotyy: Jak my teraz nie potrafimy zdobyć mistrza XD
» 10 października 2021, 14:54 #122
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 11:56

Niedługo cała Premier League to będzie Super Liga, teraz Newcastle za kilka lat będzie potęgą, jakieś ploteczki o Arsenalu były itd.
Rozwalił mnie tekst tego szejka od Newcastle: "Ja chciałem tylko żeby kupili mi Nowy Zamek, a oni kupili mi klub piłkarski" xD
'
» 10 października 2021, 11:54 #121
SzarimMusty: Spoko tylko zanim szejk zrobi transfery to Newcastle spadnie i cały boom na wzmocnienia zniknie. W zimę nikogo dobrego nie kupią więc...
» 10 października 2021, 12:30 #120
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 12:37

Nie kupią w zimę bo? Ktoś im zabroni? Tak se palnąłeś czy masz jakąś tajemną wiedzę?
» 10 października 2021, 12:37 #119
mikiartur: Wątpię by spadli. Wezmą teraz jakiegoś dobrego treneiro. Najpierw zadziała efekt nowej miotły więc zdobędą pare punktów. I nie prawda że zimą nikogo dobrego nie kupią. Kupią tyle aby zapewnić sobie utrzymanie. A nasz klub jest dowodem na to,że można zimą kupować dobrym grajków.
» 10 października 2021, 12:38 #118
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 12:59

Też jestem ciekawy czemu zimą mieliby nikogo dobrego nie kupić. Prawo im tego zabrania czy jak?
» 10 października 2021, 12:56 #117
SzarimMusty: Bo w zimę mamy połowę sezonu. Mało który piłkarz chce wtedy zmieniać barwy (tylko Ci pomijani) oraz mało który klub chce pozbywać się nawet rezerwowych (trudy sezonu już czuć). Nie wspominając o transferach najważniejszych piłkarzy, których wręcz nie mogliby z miejsca zastąpić. Pokaż mi transfery topowych piłkarzy w zimę. Bruno? On był skłócony w Sportingu z połową kolegów i sztabem, on musiał zmienić barwy (przeczytaj jego wypowiedź po transferze gdzie pół swojego dawnego klubu zrównał z ziemią).

Jedyne transfery to te, które zostają do końca sezonu w klubach z których mają odejść (np. Pulisić) no i pojedyncze wyjątki. W przypadku Newcastle potrzeba 4 transferów by myśleć poważnie o spokojnym utrzymaniu się w lidze. Sam trener nie uratuje ich od spadku bo ich obrona to ser szwajcarski. Pomoc to Longstaff i daleko nic, w ataku posucha.
» 10 października 2021, 13:06 #116
mikiartur: Nie pamiętam żadnego wywiadu Bruno gdzie krytykował kolegów. Jedynie pamiętam jak ktoś opowiadał, że umiał na kolegów w czasie przerw albo po meczu naskoczyć itd. że grają za słabo itd. - To coś tam było. Ale to samo pare razy u nas mu się zdarzyło zrobić. A jedynie to mógł być skłócony z zarządem Sportingu. Czy właścicielem. Bo z tego co pamiętam to niezłą jazdę z nim mieli.

A co do innych transferów zimą. Coutinho. Niezależnie jak mu w Barcelonie poszło, to jednak do momentu transferu w Liverpoolu błyszczał i był jednym z liderów.
Mata przeszedł do nas zimą,Alexis Sanchez (także przechodził jako jeden z liderów Arsenalu),Vidić przeszedł zimą, Andy Cole przeszedł do nas zimą, Evra przeszedł do nas zimą.

Patrząc na Chelsea: Pulisic (choć on dokończył sezon w Borussi),Cuadrado, Matić, Torresa, Luiza, Anelke, Giroud, Barkley, Zouma, Ivanovich - kupieni wszyscy zimą.

Liverpool zimą? - Van Dijk, Suarez,Coutinho też kupili zimą, Agger, Minamino

Man City zimą? - Laporte, Dzeko, Jesus,

I jeszcze sporo pewnie innych przykładów by się znalazło.
» 10 października 2021, 13:32 #115
SzarimMusty: Przy transferze Maty było olbrzymie poruszenie... "takich wielkich transferów nie robi się zimą". Na stronie każdego klubu były wylewane żale czemu Chelsea sprzedaje najlepszego piłkarza poprzedniego sezonu. Natomiast prawda była taka, że z Hiszpana nie chciał już korzystać Jose i stwierdził "wolna droga".

Wielu zawodników wymienionych to były wschodzące gwiazdy, dla których przejście do MU/Chelsea/City/Liverpoolu były milowym krokiem do przodu. Evra przychodził z średniaka francuskiego, Vidić czy Ivanović przychodzili z wschodnich klubów, które jak im rzucić dolara to oddadzą najlepszego zawodnika (chociaż obecnie już tak łatwo nie jest).

Jedynymi zawodnikami którzy wychodzą poza schemat to Cole i VVD. Poza tym ładna liczba zawodników szkoda tylko, że ten zbiór zawodników zakupionych na przestrzeni 20 lat. Ostatnie letnie okienko pociągnęło transfery na takim samym poziomie.

Innymi słowy wyjątki potwierdzające regułę. Dodam do tego też, że Newcastle stoi na innej pozycji niż MU, City czy Liverpool. Oni dopiero marzą by o coś się bić. Wspomniani piłkarze przychodzili bo był to krok do przodu, nie w nieznane. Chociaż powtórzę się "wyjątki potwierdzające regułę". Dużych transferów w zimę jest malutko, a już na pewno takie wschodzące Newcastle jest dużym znakiem zapytania.

Jedyna szansa jaką widzę to danie zawodnikom możliwość odejścia w przypadku spadku.
» 10 października 2021, 19:03 #114
Stink3r: Każdy inny rezultat jak nie wygrana Lewego w plebiscycie na ZP, będzie jednym wielkim żartem.

Już nie chodzi o to, że "Polak rodak" ale chłop od dwóch sezonów robi niesamowite rzeczy, już w zeszłym roku okradli go z nagrody, w tym należy mu się ona jak psu buda.
» 10 października 2021, 10:02 #113
Himself: Fakt okradli go ale tym razem bardziej zasłużył Jorginho bo Lewy nie zdobył nic (oprócz mistrza Niemiec) .No ale wygrać ją z Bayernem to nie sztuka
» 10 października 2021, 10:46 #112
is200second: Nie ma oczywistego faworyta, to trzeba ją przyznać Messiemu. Jak on już nawet w piątce najlepszych na świecie nie jest. Dobre 20 minut i strzelona bramka z city oraz wygranie Łacińskiej wersji mistrzostw Europy, gdzie poziomem sportowym rozgrywki nie są zbliżone podejrzewam że nawet w 60 procentach to nie powinien być żaden wyznacznik.
» 10 października 2021, 10:54 #111
Muzyk07: Wy serio mówicie ze jorginho powinien wygrać złota piłkę za co co on takiego zrobił.
» 10 października 2021, 11:42 #110
KlejnotNilu: Proszę Cię, co to jest ta Copa America ? To tak, jakby Zlatan mial dostac złotą piłke za wygranie Ligi Europy z Manchesterem United.
Bądźmy powazni, złota piłka to jest nagroda za osiągnięcia indywidualne. Liczą się liczby. A te Lewy ma najlepsze od przreszło 2 lat.
» 10 października 2021, 12:48 #109
Stink3r: Jorginho? Dajcie spokój.
» 10 października 2021, 14:38 #108
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 14:42

Clinton

tak samo devilpage nie decyduje o zwolnieniu trenera :D
» 10 października 2021, 14:41 #107
HarryBrown: Tyson Fury to mistrz w oldskulowy stylu. Bije z obu rąk, a przy okazji ma kapitalną technikę bicia i bogaty repertuar kombinacji. Wilder też pokazał się z bardzo dobrej strony. Niestety jak na klasycznego punchera przystało to im dalej tym gorzej z wytrzymałością. Niemniej pewnie gdyby dziś przeciwko niemu stał jakikolwiek inny pięściarz, to po tych bombach z początkowych rund dzisiejszej walki byliby znoszenie na noszach. A sama walka godna walki o tytuł mistrza świata w królewskiej kategorii.
» 10 października 2021, 08:41 #106
mikiartur: Świetna walka. Jaka oni mają siłę w łapach i serce do walki to szok. Wielkie brawa dla Wildera za walkę do końca. Ale Fury pokazał że obecnie jest najlepszy na świecie.
Ale nawet pomimo tego że Wilder przegrał. To dla mnie poza Furym nie ma gościa który mógłby być z nim faworytem. Oczywiście Wilder z dzisiejszej walki. Bo zdrowia pewnie mega stracił. Ale naprawdę szkoda że nie doszło wcześniej do walki Wilder Joshua. Bo teraz to już pewnie Joshua nigdy takiej walki nie weźmie. Bo skoro on tańczy po strzałach od naturalnego cruisera to co by z nim zrobiły bomby i Furego i Wildera.
Meega walka

A co do Kownasia to naprawdę się zawiodłem. Ale po przypadku Arreoli można było się domyśleć że taki styl boksowania prędzej czy później odbije się na nim. Ale że na Heleniusie się skończy to bym się nie spodziewał. A dzięki temu to pewnie Helenius dostanie z kilka jeszcze dobrych walk.
Noi na koniec Ciekawe występy Andersona i Sancheza.
Cała gala mega dobra
» 10 października 2021, 06:54 #105
DjTED: Ciosu juz nie poprawi. Wagi nie moze tez podnosic bo straci szybkosc. Jak Fury wyjdzie na ten pojedynek jak dzisiaj to z Usyka nie bedzie co zbierac. Do 3 rundy go zameczy jak bedzie na nim wisiec. Fury nie ma jakiegos mocnego ciosu, ale ma baaardzo celny.
» 10 października 2021, 07:06 #104
HarryBrown: Ciosy Gypsykinga działają jak bomby z opóźnionym zapłonem. One się odkładają by w pewnym momencie eksplodować po jakimś jednym uderzeniu nawet niezbyt piorunującym. Przy tym nie stroni od zapasów i przepychanek, co przeciwników zawsze kosztuje wiele zdrowia. A przy okazji może wtedy stosować swoje dirty tricks.
» 10 października 2021, 08:46 #103
DjTED: Tak jest celny jak cholera. Na razie ma autostradę po wszystko. Przy takiej masie on fruwa po ringu. Jakby polaczyc jego i wildera to bylby najlepszy bokser w historii.
» 10 października 2021, 09:16 #102
AUDIoooo: Ajjjjjjjj! No to po ptokach :( Myślałem że Wilder wygra ale sie myliłem :(
» 10 października 2021, 06:52 #101
DjTED: Świetna walka. Wilder brawa za serce. Jednak 20 kilo różnicy i brudny boks zwyciężyły. Gratulacje dla Furego. Ta druga strona nie ma co podchodzic czy do Furego czy do Wildera.
» 10 października 2021, 06:45 #100
0listonoszpat: Powiedziałbym że boks zwyciężył.
» 10 października 2021, 06:48 #99
DjTED: My zwyciezylismy ;) Walka na 100 % od samego poczatku , a nie jakies szachy
» 10 października 2021, 06:52 #98
mikiartur: Jestem ciekaw co obaj po walce powiedzą. Bo Wilder raczej nie może powiedzieć, że znów jakiś kant był. Z drugiej strony Fury nie może powiedzieć że to jakiś dla niego spacerek jak 2 pojedynek był xd Bo 2 razy leżał plus był kilka razy podłączony bardziej lub mniej
» 10 października 2021, 06:55 #97
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 05:26

Nawet nie wstawałem na Kownackiego. Helenius to nie jest lekko mówiąc czołówka wagi ciężkiej. Dowiedzieliśmy się jak długo można walczyć na najwyższym poziomie bez obrony 5 walk wystarczyło do rozbicia Adama. Od Wilder Fury oczekuję fajerwerków, choć waga Wildera może niepokoić bo może być zbyt ciężki.
» 10 października 2021, 05:21 #96
Devilfanforever: No pewnie, że tak walki roku nie mozna ominąć :D
» 10 października 2021, 05:02 #95
Diabelski97: Mój typ: Fury na punkty, ale nie skreślam Wildera, lucky punch w jego zasięgu.

Kownacki dramat ...
» 10 października 2021, 05:06 #94
Devilfanforever: No z całym szacunkiem do Kownackiego ale nie umieć trzymać gardy na takim poziomie to woła o pomstę do nieba
» 10 października 2021, 05:09 #93
0listonoszpat: Czekamy, niedługo wyjdą
» 10 października 2021, 05:18 #92
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 05:44

Sure thing ;)

Bronze Bomber go go!
» 10 października 2021, 05:42 #91
0listonoszpat: Hahaha i już jaja na wejściu
» 10 października 2021, 05:48 #90
mikiartur: Kacper Kozłowski to chyba jedyny obecnie (może obok Modera) z młodych polskich grajków, których widziałbym w przyszłości u nas. A raczej mają potencjał by grać w takich klubach jak nasz. Bo z taką odwagą jaką on gra w tym wieku. Naprawdę mega to ważne. Bo podawania dokładnego czy celnego strzelania itd zawsze możesz się nauczyć, ale odwagi w grze do przodu, brania odpowiedzialności tak łatwo się nie nauczysz. A on ma "to coś".
» 10 października 2021, 00:26 #89
wrobel1992: Pogba, ma wielkie umiejętności techniczne, ale nie potrafi zdominować środka pola. Na tej pozycji to najważniejsza sprawa, być odpowiedzialnym i dominować przeciwnika. Szkoda, bo warunki ma ku temu zajebiste.
» 9 października 2021, 23:55 #88
karolmanu3: btw.
McTerminator wygrał mi kupon ;)

Nie da się nie lubić tego gościa ;)
» 9 października 2021, 22:47 #87
mikiartur: Ronaldo strzelił gola w towarzyskim meczu z Katarem ale zszedł już z boiska po 1 połowie
» 9 października 2021, 22:23 #86
DjTED: Czy dobrze widze ze ten jozwik strzelil z 30 cm na pusta bramke w slupek ?
» 9 października 2021, 21:57 #85
Kamil1343: Jeśli mówisz o meczu Polska-San Marino, to jesteś albo ślepy, albo zwykłym ignorantem. Jóźwiak siedzi na ławce, więc ciężko, żeby cokolwiek strzelił.
» 9 października 2021, 22:09 #84
Chestnut: Mógł strzelić focha. :D
» 9 października 2021, 22:23 #83
VersorWhite: Powinien dostać Lewandowski ale pewnie dostanie Messi, szanse wzrosły po transferze do PSG, ponieważ Złota piłka to francuski plebiscyt i nagrodę zgarnie zawodnik grający we francuskim klubie.
» 9 października 2021, 21:40 #82
Chestnut: No i co z tego, że to francuski plebiscyt?

"Laureata Złotej Piłki wybiorą przedstawiciele prasy międzynarodowej, selekcjonerzy i kapitanowie europejskich reprezentacji."
» 9 października 2021, 21:45 #81
Klierek7: Zawsze jak ogladam mecze polski z takimi słomkami to wyobrażam sobie że Gramy przeciwko np Francji czy Argentynie ale jesteśmy potęgą i totalnie dominujemy
» 9 października 2021, 21:19 #80
wrobel1992: Polski wielką literą!
» 9 października 2021, 23:56 #79
SickRabbit: Jadon ładnie tam robi obrońców Andory i jeszcze asysta.
» 9 października 2021, 21:16 #78
GuteFrage: Andora to nawet nie poziom 2 Bundesligi
» 9 października 2021, 21:22 #77
SickRabbit: Ta akcja jak ośmieszył dwóch na raz. Uwielbiam jego street football.
» 9 października 2021, 21:46 #76
SickRabbit: I cyk Sancho już 2 asysty.
» 9 października 2021, 22:05 #75
SzarimMusty: Street football idealny na amatorów. Czekamy aż w końcu coś pokaże w Premier League.
» 9 października 2021, 22:52 #74
GuteFrage: Gdyby nie zwolniono Jose i McT dalej by się rozwijał pod jego okiem to mielibyśmy faaanastycznego piłkarza.Chłopak u OGSa przestał się piłkarsko rozwijać.
» 9 października 2021, 21:00 #73
DjTED: Felaini tez przestał sie rozwijac :(
» 9 października 2021, 21:08 #72
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 21:40

Young też
» 9 października 2021, 21:39 #71
VersorWhite: I ten Solskjaer na awatarze hehe
» 9 października 2021, 21:44 #70
HarryBrown: Czułem, że Szkoci się podniosą i wydrą 3 punkty. A jeszcze sympatyczniej, że zwycięskiego gola strzelił nasz McTerminator.
» 9 października 2021, 20:09 #69
mikiartur: Szkocja wygrała 3-2 z Izraelem po golu Scotta McTominaya w 94 minucie :D

Brawo Scotty :D
» 9 października 2021, 20:07 #68
Chestnut: Grał standardowo jako obrońca w reprezentacji Szkocji?
» 9 października 2021, 20:08 #67
mikiartur: Tak jest
Na livescorze wystawiony jako półprawy śo
» 9 października 2021, 20:21 #66
Rzeczownik: Ogląda ktoś mecz: Szwecja -Kosowo?Jeśli nie,to polecam zobaczyć gol Isaka na 2:0...Coś niesamowitego.
» 9 października 2021, 19:27 #65
AUDIoooo: Young w pamiętnym meczu z Arsenalem 8:2 strzelił taką samą bramkę
» 10 października 2021, 02:12 #64
Bobernoobs: Mysle ze ktos z trojki Lewandowski , salah albo jorginho powinien to zgarnac aczkolwiek jak dostanie halland czy lukkaku tez bedzie sprawiedliwie😉
» 9 października 2021, 18:54 #63
SzefSzefow: Ja myślę, że Fred zasłużył. Co go oglądam to gość komuś tworzy dobrą sytuację. Dla mnie geniusz
» 9 października 2021, 19:04 #62
GuteFrage: Globalny ból 4 liter,ponoć wszystkie kluby PL złożył sprzeciw w kwestii przejęcia Newcastle przez arabów.
#wolnyrynek
» 9 października 2021, 11:51 #61
SzefSzefow: Jeżeli właściciele City też złożyli przeciw to nie mam słów.
» 9 października 2021, 11:58 #60
Pyra: Nie złożyli sprzeciwu bo już na to za późno.
Boją się wszyscy konkurencji, tzw pełne nachy
» 9 października 2021, 12:10 #59
kujawa: Sroki będę miały najbogatszego właściciela i to chyba znacznie od takiego PSG czy City więc na pewno będzie ciekawie
» 9 października 2021, 12:32 #58
is200second: Tak zwłaszcza jak oni zaczynają budowę drużyny od Coutinho to ja im wróżę sukcesy :D
» 9 października 2021, 12:35 #57
GuteFrage: City też zaczynało od Robinho…
» 9 października 2021, 12:37 #56
Pyra: Obecnie to oni co roku mogą kontraktować wolnych zawodów, płacić im pod stołem przy transferze ogromne sumy i w papierach cacy.
A Coutinho na 10 przy dobrej organizacji będzie w PL jeszcze nie raz japy zamykał.
» 9 października 2021, 12:39 #55
is200second: Coutinho nie jest dycha i nigdy nie był, raczej fałszywy boczny skrzydłowy atakujący.
» 9 października 2021, 12:42 #54
mikiartur: Składanie protestów przez Chelsea Man City Man United Arsenal czy Liverpool albo ogólnie każdego klubu którego właściciel jest spoza Anglii jest co najmniej śmieszne.
I jak patrzę to naprawdę jest ich wielu

City - szejk z ZEA
Chelsea - Rosyjski oligarcha, miliarder
Man United - Amerykanie pochodzenia Żydowskiego
Arsenal - Kroenke, amerykański miliarder
Liverpool - amerykańska firma Fenway Sports
Everton - brytyjsko-irański bizensmen
Leicester - Tajlandcka rodzina (miliarderzy)
Southampton - największy udziałowiec (ok.80% akcji Chiński bizensmen)
Burnley - właściciel chyba amerykański
Watford - rodzina Włoska Pozzo
Aston Villa - chiński biznesmen
Wolves - podobnie chyba jak AVL
Leeds - firma Włoska której jest właścicielem niejaki Radrizzani

I jednym z wyjątków jest Brighton, którego właściciel to jakiś biznesmen Bloom który z tego miasta co klub pochodzi.
WHU - Walijski biznesmen więc też jeden z rzadkich przypadków brytyjskiego właściciela
Brentford - chyba też jakiś brytyjczyk

Czyli zdecydowana większość klubów jest własnością ludzi spoza Anglii. Więc ich protesty przeciwko Saudów są trochę śmieszne
» 9 października 2021, 13:43 #53
DjTED: A te szejki to chociaż fani piłki są?? Bo sa szejki i szejki
» 9 października 2021, 14:37 #52
Atlantic: mikiartur, no ciężko się nie zgodzić, ale jednak dla mnie jest delikatna różnica biorąc pod uwagę co się w tej Arabii Saudyjskiej odwala.
» 9 października 2021, 14:53 #51
GuteFrage: Co się odwala w Arabii to zostaje w Arabii.Stadion obkleją tęczowymi banerami i zostanie im wybaczone xd.
» 9 października 2021, 15:03 #50
jerzy6661: Ponoć ten szejk chciał tylko nowy zamek kupić a te mu kupili klub piłkarski , zwykłe nieporozumienie
» 9 października 2021, 15:04 #49
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 15:23

Jeśli City protestowałaby z tego powodu to byłaby chyba hipokryzja najwyższego możliwego poziomu xD
Raczej nie są tak odklejeni, by to robić.
» 9 października 2021, 15:22 #48
mikiartur: W Katarze była afera odnośnie robotników przy stadionach i nadal to głośna sprawa. Podobno wielu ich tam zginęło. I jakoś nie wpłynęło to na brak chęci przejścia do PSG. Jak kiedyś nagrano filmik gdzie kuzyn albo Khelaifiego albo tego szejka z Man City przejechał samochodem czy czymś po człowieku to także zero jakieś reakcji w piłce było. Tak to już jest niestety. I myślę że też nie wpłynie tą sytuacją z Arabia Saudyjska na to jacy piłkarze tam przyjdą.
» 9 października 2021, 17:37 #47
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2021 20:44

@mikiartur - tyle, że nie każdy z wymienionych właścicieli klubów piłkarskich osobiście każe zamordować dziennikarza śledczego i rozpuszczać ich w kwasie. i nijak się to ma do ginących robotników - w trakcie budowy Narodowego też były wypadki śmiertelne.
dziwi mnie, że tego nie ogarniacie ale no cóż...
» 10 października 2021, 20:43 #46
SzefSzefow: Będą jajca jak Newcastle ukradnie nam Conte. Już jakieś znane włoskie media piszą, że coś jest na rzeczy.
» 9 października 2021, 11:23 #45
Strzelec: Nikt nam Conte nie ukradnie, bo nie jest naszym trenerem ;)
» 9 października 2021, 11:27 #44
SzefSzefow: Ale jest kandydatem na kolejny sezon.
» 9 października 2021, 11:43 #43
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 11:49

Przez sentyment i ślepą nadzieje już nam Tuchel i Pochettino koło nosa przeszli,a teraz chyba Conte i znowu skończymy z ręką w nocniku.
» 9 października 2021, 11:49 #42
mycka86: Nie jest naszym managerem, ani nawet kandydatem (potencjalnym). Zarząd już ma nauczkę i nie zatrudni (potencjalnie), drugi raz po sobie, managerów preferujących różne podejście do footballu.
» 9 października 2021, 12:15 #41
bani: Nie jest zadnym kandydatem. Musicie sie pogodzic z przemilym Norwegiem na lawce rezerwowych przez najblizsze lata :)
Ten czas, w ktorym narzekacie na nasz klub poswieccie na cos pozytecznego - nie wiem, sprzatajcie lasy
» 9 października 2021, 12:17 #40
is200second: Conte to fachowiec pełna geba, ale zarząd nie pójdzie w kogoś kto chce mieć władze na wyłączność, a tak mają Ole. Szkoda bo Conte umie ustawiać do pionu takie zespoły.
» 9 października 2021, 12:30 #39
Chestnut: Nie wiem nawet jak można chcieć mieć Conte za trenera...
» 9 października 2021, 12:30 #38
is200second: Biorąc pod uwagę że to jest ostatni moment żeby wykorzystać posiadanie kogoś takiego w zespole jak Ronaldo, to Conte na już i teraz. Gramy dokładnie to samo co dwa lata i rok temu. Wiosna, lato, jesien i zima. Wyniki wymieszane jak zupa chińska. Brak powtarzalności to nie jest progres. To jest stagnacja. Zwycięstwo przeplatane przegrana i w międzyczasie jakiś remis. Idź pan w.. z takim żartem panie Drozda.
» 9 października 2021, 12:41 #37
mikiartur: Dlaczego Ci co są przeciw OGSowi itd są już pewni, że on zostanie zwolniony? Nie śledzicie działań klubu? Przed chwilą przedłużyli kontrakt z Phelanem i podobno to samo mają za chwilę zrobić z Carrickiem i Fletcherem. Jeśli już nie zrobili. Więc raczej są dalecy od zwalniania Ole. Zwłaszcza jak jeszcze żadnych katastrofalnych wyników nie ma a jedynie kryzys formy. A już w przeszłości Ole udawało się wychodzić z takich sytuacji. Więc wierzę, że i teraz mu się uda
» 9 października 2021, 12:42 #36
mikiartur: is200second trudno mówić o stagnacji skoro 2 sezony temu mieliśmy 3 miejsce i półfinał le. A w ostatnim mieliśmy 2 miejsce i 8pkt więcej nawet biorąc pod uwagę,że mieliśmy dość przeciętną formę na końcówkę sezonu. I nie wspominając także o słabym bardzo starcie. Sam finał le też jest (może nie do końca oczekiwanym) ale jakimś tam postępem. Trraz paradoksalnie także zaliczyliśmy najlepszy start sezonu za Ole. Więc też to jest progress. Rekord 29 meczów bez porażki na wyjeździe także raczej w wyniku stagnacji nie powstał.
» 9 października 2021, 12:50 #35
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 12:59

Ale po stronie trofea jest dalej 0.

Zgadzam się z przedmówca, natomiast to nie jest Newcastle. Dążymy do postrzegania nas na równi z Realem czy klubem jak sroki. Wyobrażacie sobie taką sytuację w Madrycie, były tam już takie pomysły na trenerów, byłych piłkarzy i szybko od tego odeszli. Perez wie że w wielkim klubie ma byc fachowiec.

Owszem można się odnieść że w międzyczasie był van Gaal i Jose. Każdy z nich coś włożył. A o kadrze jaka miał Luj chyba każdy pamięta.

Ja mam zdanie takie, Ole świetny facet, nawet do zarządzania drużyna ale nie trener na tak wielki klub.
» 9 października 2021, 12:54 #34
mikiartur: Wole 2 miejsce w lidze niż wygranie fa cup lub efl cup. Dlaczego? bo żadne z tych trofeów nie daje szansy gry w lm. W dodatku przykład Arsenalu pokazuje,że puchar może być jedynie fajnym dodatkiem lub lekkim upudrowaniem słabego sezonu. A to liga w większości pokazuje jaki zespół robi postęp. Bo gra się ją regularnie, najczęściej najmocniejszymi składami. Większy zarzut co do Ole można mieć pod względem zeszłorocznej lm. Ale grupa także zbyt wesoła nie była + nikt raczej nas nie obstawiał jako zespołu że możemy tam powalczyć o finał. Myślę że potencjał na ćwierćfinał był sezon temu. Ale każdy wynik lepszy to byłby ponad stan. Wynik był rozczarowujący ale głównie przez to gdzie w tej grupie przewaliliśmy a nie samo w sobie 3 miejsce. Bo jednak grupa z zeszłym finalistą i półfinalistą lm za łatwo nie można uznać.
» 9 października 2021, 13:02 #33
is200second: Wolę wygrać prestiżowe FA cup niż odpaść w grupie z jakimś clujem albo YBB.
» 9 października 2021, 13:07 #32
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 13:18

chce Ci przypomnieć że za SAFa przegrywaliśmy z lepszymi "wynalazkami" i to jeszcze za nim zaczęliśmy regularnie wygrywać premier league. Poza tym taki Real umiał dwa razy przewalić z Szachtarem Donieck i dojść do półfinału lm. Nikt nie będzie rozpamiętywać tej porażki jeśli w tym sezonie z grupy wyjdziemy dalej. O Basaksehirze także byśmy zapomnieli, jakbyśmy nie odpadli z lm.

Poza tym weź jeszcze pod uwagę okoliczności. Bo przecież Young Boys strzeliło nam jedną bramkę grając przez ponad całą 1 połowę w przewadze. Drugą sobie sami strzeliliśmy po kuriozum Lingarda. W dodatku z tym samym Young Boys Atalanta wymęczyła zwycięstwo, grając 11 na 11, u siebie a nie na wyjeździe na sztucznej nawierzchni.
» 9 października 2021, 13:16 #31
is200second: Wszystko się zgadza, masz rację. I wszystko się kończy patrzac w tabele w zakładce zwycięstwa. Czar prysł.
» 9 października 2021, 13:27 #30
mikiartur: Spójrzmy w nią nie w październiku a w styczniu, a potem w maju.
» 9 października 2021, 13:44 #29
GuteFrage: Ja rzucę okiem na tabele w w listopadzie.
» 9 października 2021, 15:04 #28
mikiartur: A dziś derby Manchesteru w rywalizacji naszych kobiet. Mecz o 14:30. Pewnie na viaplay będzie leciał ale pewny tego nie jestem
» 9 października 2021, 10:29 #27
Gronkier89: Lewy najbardziej zasłużył na tą nagrodę.
» 9 października 2021, 08:07 #26
skowronek30: przynajmniej połowa z tych nominowanych niewiem co tu robi?:D ale ok zlota piłka to złota piłka:D
» 9 października 2021, 07:58 #25
mikiartur: I ostatnie info przed spaniem. Jak podaje Manchester Evening News, Ronaldo zachęca klub do kupna Federico Chiesy. Co ciekawe Chiesa jest obecnie jedynie wypożyczony z Fiorentiny do Juve. I z tego co czytam na różnych stronach (ale stu procentowej pewności nie mam) to tam nie ma nakazu wykupienia go z Fiory. A jedynie możliwość jego wykupu chyba. Co może oznaczać, że jakieś szanse na transfer by były. Imo jak już kogoś brać jeszcze z Juve z ofensywy to chyba tylko jego.

I zakładając taki szalony scenariusz,że odchodzi Cavani i do tego np. Martial który może będzie chciał poszukać miejsca do regularnej gry. Wtedy transfer Federico nie byłby taki bezsensowny. Mielibyśmy 3 typowych skrzydłowych, Ronaldo jako głównego napastnika i Greenwooda który z czasem ma nim zostać. Wtedy gramy na 3 pozycjach 5tka Ronaldo Greenwood Rashford Sancho Chiesa. Do tego mamy zawsze w zanadrzu młodych jak Elanga Shoretire czy Diallo. Scenariusz mało prawdopodobny ale całkowicie go wykluczyć nie trzeba
» 9 października 2021, 01:11 #24
artix206: Chiesa jest dla mnie mega przehajpowany.. on nic nie ma..
» 9 października 2021, 06:50 #23
mikiartur: Ja uważam inaczej. Ma bardzo dobrą szybkość, dobrze odnajduje się w pojedynkach 1vs1, do tego jest to boiskowy pracuś. Biega bardzo sporo. Jedyny mankament jaki ma ale który i tak już stopniowo poprawił to skuteczność.
» 9 października 2021, 09:23 #22
Pochmurny: Chiesa to super grajek i już kiedyś pisałem, że chętnie bym tu go widział, ale Mason jest mimo wszystko dość podobnym grajkiem. Może nie tak dynamicznym, ale ogólnie podobnym. Jeśli będzie się rozwijał to będzie dobrze. Inna sprawa, że i tak mamy przesyt zawodników z przodu, więc to nie ma sensu.
» 9 października 2021, 10:36 #21
mikiartur: Obecnie ten transfer nie ma wielkiego sensu. Ale jak nam odejdzie 2 zawodników z atakującej formacji(np. Cavani i Martial) + nie zdecyduje się sztab na większe włączenie Elangi lub Diallo do 1 składu, wtedy ściągnięcie Chiesy wydaje się mniej bezsensowne. A po odejściu Ronaldo mając taki wybór w ataku: Rashford,Sancho, Greenwood, Chiesa, Diallo i Elanga - wygląda bardzo interesująco.
» 9 października 2021, 10:50 #20
mikiartur: Manchester United fans saying the same thing about Tchouameni transfer after Pogba verdict
manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/man-united-transfer-tchouameni-pogba-21810601
W sumie w Monaco gra jako 6tka. Jak go oglądałem parę razy, to fajnie wyglądał. Wczoraj dał bardzo dobrą zmianę. I widać, że z Pogbą dobrze czują się w środku pola. A to też coś znaczy. Bo Pogba w większości wypadków gra u nas wtedy dobrze, jak wie że ma jakieś zabezpieczenie z tyłu i kogoś kto go w ewentualności zaasekuruje. Dlatego po pandemii odpalił obok Maticia. I sporo meczów miał dobrych grając wyżej, mając za sobą duet McFred + z Maticiem także dobrze nie raz wyglądał.
» 9 października 2021, 00:58 #19
Atlantic: Widuję to cały czas w komentarzach przeróżnych osób tutaj, więc zaadresuję, to dla Was.

Jeśli jednym z argumentów przeciw Ole jest dla was to przybliżenie kamery przez kilkanaście sekund jak Ole się uśmiechał z nieznanych nam przyczyn - przestańcie czytać pudelka i zacznijcie czytać może jakieś książki, bo niemrawo u Was z myśleniem.
» 9 października 2021, 00:46 #18
mikiartur: Newcastle United’s recruitment team have made contact over the possibility of signing #mufc’s Anthony Martial in January. Newcastle have made formal contact with United, as well as the player’s representative. [
@StrettyNews
]

no no no
zaczęło się.

a tutaj milsza informacja
Official: Willy Kambwala has signed his first professional contract with #mufc.
» 9 października 2021, 00:32 #17
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 00:42

Ja znowu czytałem dziś, że ich pierwszym transferem ma być Coutinho i podobno już od dłuższego czasu utrzymuje on kontakt z zarządem Newcastle ;)

Machina ruszyła ;)
» 9 października 2021, 00:42 #16
mikiartur: Przede wszystkim to oni powinni wzmocnić defensywę. Co by nie mówić w ataku mają Wilsona który jak na warunki premier league jest solidnym napastnikiem. Do tego Saint-Maximin który ma sporą jakość. Ale muszą się znaleźć grajkowie którzy będą grać lepiej w tyłach + wspomogą kreatywnością wyżej wymienione duo. Jeszcze Willock tam coś gra z przodu. A raczej wielkiej przyszłości z Schar'em, f.Fernandezem,Clarkiem czy Lascallesem, a przede wszystkim z Bruce'm nie zrobią.
Bruce'a jako dawnego Diabła trochę mi szkoda, ale jednak z nim Newcastle ligi nie podbije.
» 9 października 2021, 00:47 #15
Reddevil777: Nie ma sprawiedliwości pewnie mały skrzat dostanie złotą piłkę, a złotą piłkę powinien dostać lewy bo przez te 2 lata jest najlepszy strzela najwięcej bramek i sporo zdobył pucharów.
» 8 października 2021, 23:51 #14
Pochmurny: Słabo wyglądają te nominacje. Minimum połowa zawodników to chyba tak na siłę wepchnięta, a Kjaer to już totalne nieporozumienie... No super, że zagrał przyzwoite mistrzostwa gdzie głównie zabłysnął udzieleniem pierwszej pomocy, ale bez przesady. Mają tam być najlepsi, a nie bohaterzy jednego meczu czy jednego turnieju... Jak jest Kjaer to może od razu Erikssen lub Daamsgard bo on przynajmniej pokazał się naprawdę super w tych kilku spotkaniach. Wzięliby z 10 nazwisk, a nie kombinują.
» 8 października 2021, 23:26 #13
uzio: wątpię żeby Lewy wygrał, w tym plebiscycie dużą wagę przykłada się do osiągnieć w reprezentacji jeżeli jest jakiś turniej typu mistrzostwa świata, europy itd. nie zależnie czy to się wydaje sprawiedliwe czy nie, tak już to jest, dlatego pewnie wygra Messi mimo, że z Barcą miał cienki sezon
» 8 października 2021, 23:01 #12
Zbirek: Jorginho wygrał LM i ME w obu był ważnym ogniwem.

Wiadomo, że wygra Messi za Copa America, chociaż to jest żart. Turniej przeciętnych drużyn, które nie są w stanie rywalizować z Europą. Od prawie 20 lat nie potrafią zdobyć MŚ.
» 8 października 2021, 22:46 #11
SzefSzefow: Bzdury. Jorginho w Chelsea to przeciętniak. Nie wyróżnia się na tle zespołu. W wygraniu ligi mistrzów pomógł przede wszystkim Kante i Rudiger.
» 8 października 2021, 22:50 #10
GoForWin: Zdecydowanie Lewy. Nie ma na to wpływu, że to "rodak" czy inny absurdalnie subiektywny powód. Obiektywnie - zasłużył najbardziej.
» 8 października 2021, 22:16 #9
GuteFrage: W końcu napisałeś coś sensownego i mogę ci dać z czystym sumieniem plusa.
» 8 października 2021, 22:40 #8
mikiartur: Ale to trochę takie nie do końca sprawiedliwe. Gdzie jeden dobry miesiąc na EURO i nic poza tym może dać Ci nominacje. Nie wiem co tam robi Sterling. Słabiutki poprzedni sezon. Stracił miejsce w 11tce City. Ale że niezłe Euro zagrał to nominacja jest. Guendogan ciągnął City prawie cały sezon, zdobył mistrzostwo ligi + finał lm ale, że Niemcy na Euro odpadli szybko to go już w nominowanych nie ma.
» 8 października 2021, 21:58 #7
FetraiNarrator: Phil Jones, gdyby nie kontuzje.

Kto wie, może w przyszłym roku.
» 8 października 2021, 21:21 #6
flt32705: O kurde blade
» 8 października 2021, 21:10 #5
GuteFrage: Tylko i wyłącznie Lewy.Polska górą!!
» 8 października 2021, 21:06 #4
atos1987: Harry Kane (Chelsea) - chyba błąd :)
» 8 października 2021, 21:06 #3
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.10.2021 01:45

Może ktoś miał dobre info co do okienka w przyszłym roku ;)

Czyli Lukaku jednak się nie sprawdzi a Timo nie odpali...

P.S. jak tam jednak widzę Kane w Totkach...
» 9 października 2021, 01:44 #2
Saberem47: Chciałbym by wygrał Lewandowski, ale nie oszukujmy się. Messi dostanie, bo ma puchar z reprą i jest lubiany.
» 8 października 2021, 21:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.