Manchester United vs Newcastle United. Zapowiedź 4. kolejki Premier League

» 9 września 2021, 11:40 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wraca do gry po przerwie na mecze reprezentacji. W 4. kolejce Premier League oczy piłkarskiego świata będą zwrócone na Old Trafford, na którym gospodarze podejmą Newcastle United. Ponowny debiut w zespole Czerwonych Diabłów może zanotować Cristiano Ronaldo.
Manchester United vs Newcastle United. Zapowiedź 4. kolejki Premier League
» Cristiano Ronaldo w meczu z Newcastle United ma zanotować ponowny debiut w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Cristiano Ronaldo wyjdzie w wyjściowym składzie Manchesteru United w meczu z Newcastle United?
Portugalczyk zdecydował się na powrót do Manchesteru United po 12 latach. Czerwone Diabły błyskawicznie dogadały się z Juventusem w ostatnich dniach letniego okienka transferowego, a Ronaldo podpisał z klubem dwuletni kontrakt. 36-latek ma pomóc drużynie Ole Gunnara Solskjaera w skutecznej walce o najwyższe cele.

Kto? Manchester United vs Newcastle United
Kiedy? 11.09.2021, 16:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Anthony Taylor
Transmisja? CANAL+ PREMIUM


Manchester United sezon 2021/2022 zaczął przyzwoicie, bo w trzech pierwszych kolejkach zdobył 7 punktów. Czerwone Diabły pokazały się ze świetnej strony w meczu z Leeds United (5:1), a później przyszły słabsze występy z Southampton (1:1) i Wolverhampton Wanderers (1:0).

W meczu z Newcastle United uwaga wszystkich kibiców będzie skupiona na występie Cristiano Ronaldo. To jednak nie Portugalczyk będzie najważniejszy w sobotnie popołudnie. Liczą się kolejne trzy punkty, które drużyna Ole Gunnara Solskjaera musi dopisać na swoim koncie.

Sytuacja kadrowa:
W trakcie przerwy na reprezentację w drużynie Manchesteru United na szczęście nie pojawiły się żadne nowe urazy. W ostatnim tygodniu do treningów wrócili Alex Telles i Scott McTominay. Brazylijczyk od lipca leczył kontuzję kostki, a Szkot przed meczem z Wolverhampton poddał się operacji pachwiny.

Pod znakiem zapytania stał występ Freda. Brazylijska Federacja Piłkarska nałożyła na pomocnika Manchesteru United karę pięciodniowego zawieszenia za to, że ten nie przyjechał na wrześniowe zgrupowanie kadry. Ostatecznie szefostwo brazylijskiego futbolu osiągnęło porozumienie z FIFA i Premier League, więc Fred będzie do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera.

W zespole Newcastle United kontuzje wykluczyły z gry Martina Dubravkę, Jonjo Shelveya i Ryana Frasera. Zawieszony przez rodzimą federację może zostać Miguel Almiron, który nie poleciał na wrześniowe zgrupowanie kadry Paragwaju.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Varane, Wan-Bissaka – Van de Beek, Matić – Pogba, Fernandes, Greenwood – Ronaldo

Newcastle United: Woodman – Schaer, Lascelles, Fernandez – Ritchie, Longstaff, Hayden, Willock, Murphy – Saint-Maximin, Joelinton

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Mamy do siebie wzajemny szacunek. Cristiano wie, że muszę podejmować decyzję, kiedy gra, a kiedy nie będzie grał. To moja praca, aby nim zarządzać i wydobyć z niego to, co najlepsze. Chcę oglądać najlepszego Cristiano. Wszystko opiera się na komunikacji.


Steve Bruce – Słuchajcie, ten mecz od początku miał być trudny, a teraz pikanterii dodaje mu fakt, że wraca Cristiano Ronaldo. Ale niech was to nie zmyli, bo Manchester United ma jakościowych zawodników na każdej pozycji. Za każdym razem, gdy jedziesz na Old Trafford, to musisz cieszyć się z wyzwania i gry przeciwko jednemu z największych zespołów w tym kraju. Przekonamy się, czy będziemy potrafili popsuć trochę tę imprezę.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Newcastle United:
DataSpotkanieWynik
02.01.2019Newcastle United - Manchester United0:2
06.10.2019Newcastle United - Manchester United1:0
26.12.2019Manchester United - Newcastle United4:1
17.10.2020Newcastle United - Manchester United1:4
21.02.2021Manchester United - Newcastle United3:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Newcastle United mierzyły się ze sobą 52 razy w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 31 zwycięstw, 14 remisów i 7 porażek.

– Manchester United jest niepokonany w 33 z ostatnich 37 meczów przeciwko Newcastle United we wszystkich rozgrywkach.

– Czerwone Diabły formą imponują także w Premier League. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera byli niepokonani w 32 z 35 ostatnich meczów w angielskiej ekstraklasie.

– Manchester United w ostatnich 4 spotkaniach na Old Trafford z Newcastle United we wszystkich rozgrywkach strzelał po przynajmniej 3 bramki.

– Newcastle United otwierało wynik w 6 z ostatnich 8 meczów Premier League z Manchesterem United, ale wygrało zaledwie dwa spotkania (4 porażki).

– Newcastle United słabo zaczęło sezon 2021/2022. Sroki pozostają bez zwycięstwa po trzech kolejkach: West Ham (2:4), Aston Villa (0:2), Southampton (2:2).

– Steve Bruce w roli menadżera wygrał tylko 1 z 26 spotkań przeciwko Manchesterowi United.

– Mason Greenwood zdobywał bramki dla Manchesteru United w pierwszych trzech kolejkach nowego sezonu Premier League. Anglik może zostać czwartym graczem w historii angielskiej piłki, który jako nastolatek wpisywał się na listę strzelców w czterech spotkaniach z rzędu. Wcześniej tej sztuki dokonali Robbie Fowler, Nicolas Anelka i Francis Jeffers.

– Cristiano Ronaldo po raz ostatni w Premier League wystąpił w maju 2009 roku w meczu z Arsenalem. Jeśli Portugalczyk zagra z Newcastle United, to ustanowi rekord najdłuższej przerwy pomiędzy występami w historii tych rozgrywek (12 lat i 118 dni).

– Cristiano Ronaldo w meczu z Newcastle United (2008) zdobył swojego jedynego hat-tricka w barwach Manchesteru United.

– Arbitrem głównym sobotniego spotkania będzie Anthony Taylor. Asystować będą mu Gary Beswick i Adam Nunn. Arbitrem VAR będzie Craig Pawson.

Spotkanie Manchester United vs Newcastle United rozpocznie się w sobotę 11 września o godzinie 16:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ PREMIUM. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow o powrocie Ronaldo: Nie spodziewałem się tego
Następny news »
„Lingard jest za dobrym piłkarzem, aby siedzieć na ławce”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (324)


kamil2257: Matić w pierwszym ?? Olka powaliło ...
» 11 września 2021, 15:02 #314
maczak4: Jednak Matić
» 11 września 2021, 15:02 #313
kamilpe: Ronaldo od pierwszej minuty!
» 11 września 2021, 15:01 #312
slawo86: Panowie gdzie można obejrzeć meczyk diabłów na telefonie??
» 11 września 2021, 15:01 #311
Michux3: Tu powinna być czerwona dla Tangangi,ręce na twarzy i faul taktyczny.Jeśli to nie jest "Violent conduct" to co jest?
» 11 września 2021, 14:45 #310
Dziwnytyp: Chciales to proszę xD
» 11 września 2021, 14:47 #309
Michux3: Karma
» 11 września 2021, 14:47 #308
Bolech1991: Fred już szaleje zdjęciem na relacji na Instagramie więc pewnie w 1 składzie będzie grał :( Donny musi zimą stąd uciekać. Ole źle robi ufając tak temu brazylijczykowi
» 11 września 2021, 14:41 #307
KOw11alMUN: Róbcie screeny :D

MUN 4-1 NEW
2 gole Ronaldo, 1 Bruno i 1 Mason a dla Newcastle z rożnego Schar (strzeli jak już będzie 2-0 dla nas)
» 11 września 2021, 14:39 #306
Cyrrus: Arsenal, dziś w końcu godny przeciwnik :D
» 11 września 2021, 14:36 #305
Bolech1991: Jones gra dziś w U23 i już po 40 sekundach przegrywają :D
» 11 września 2021, 14:31 #304
devilek777: To 29 latek może grać w u23?
» 11 września 2021, 14:38 #303
Bolech1991: Nie jeden 22 latek ma wiecej występów w karierze niż Phil, więc tak ;D
» 11 września 2021, 14:40 #302
KOw11alMUN: Bodajże max. trzech graczy, którzy mają więcej niż 23 lat mogą grać.
» 11 września 2021, 14:41 #301
devilek777: Myślałem, że U23 to U23, bez sensu zasada.
» 11 września 2021, 14:44 #300
Batigol222: Coś czuję, że Zaha i Guaita nastukają mi punkcików w FPL już w pierwszym meczu.
» 11 września 2021, 14:19 #299
Advm: Rudzki albo ma katar, albo wczoraj sobie popił
» 11 września 2021, 14:17 #298
Advm: Każde sięgnięcie do kieszeni po kartkę=spadek wytrzymałości o 500m biegu
» 11 września 2021, 14:20 #297
diukdemaktub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2021 14:10

Według livescore.com 4-2-3-1
DeGea
Wan Bissaka-Varane-Maguire-Shaw
van de Beek-Pogba
Greenwood-Fernandes-Sancho
Ronaldo

Co sądzicie? :)
» 11 września 2021, 14:09 #296
mikiartur: byłbym za
» 11 września 2021, 14:11 #295
levy181: Na papierze jedna z najlepszych 11-stek w PL
» 11 września 2021, 14:13 #294
91nc99: Turbo ofensywnie. Nie wiem czy Donny udźwignie defensywę. Ale kto wie? Spodziewałbym się wyniku 5:2 przy takim ustawieniu.
» 11 września 2021, 14:35 #293
NoLogo: Ani jednego def. pomocnika i pogba na środku, na papierze to wygląda jak wypięcie się w stronę Srok ze spuszczonymi porciętami. Ale nie takie cuda już w piłce potrafiły wypalić.
» 11 września 2021, 14:45 #292
devilek777: Fajny skład, ofensywnie ale tak powinno być. Z Varanem więcej spokoju z tyłu i może to wypalić.
» 11 września 2021, 14:46 #291
zeetkaes: Ogień
» 11 września 2021, 14:53 #290
Glory1878: Ale odliczam, no nie wytrzymie zara
» 11 września 2021, 14:02 #289
mikiartur: Official #mufc U23s side to face Arsenal U23s:

Henderson; Wellens, Hardley, Jones, Mengi (c); Svidersky, Savage; Iqbal, Hannibal, Shoretire; Hugill.

Substitutes: Vitek, McShane, Murray, Mather, McNeill.
» 11 września 2021, 13:58 #288
mikiartur: co Ciekawe, wedle livescore, Jones ustawiony w pomocy w systemie 4-4-2
» 11 września 2021, 13:59 #287
Ybov: Witam,

Ktoś miał może podobny problem z nc albo wie co moge zrobic?

Po zalogowaniu i wybraniu kanału w telewizji online nc, pojawia sie nastepujacy komunikat:

"Błąd MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED"
» 11 września 2021, 13:41 #286
Advm: Wklej ten błąd w google. Nie żartuję. Strona i apka nc+ mają pełno błędów i możliwe, że szybko znajdziesz odpowiedź.
Albo zaloguj się na Canal+ online. Jak masz dostęp do nc, to z automatu masz też do c+.
» 11 września 2021, 14:15 #285
Judas: Program ze strony Microsoftu powinien pomóc - Media Feature Pack
» 11 września 2021, 14:24 #284
krokers: Ja oglądam na pirackiej stronie i działa
» 11 września 2021, 14:42 #283
hbt00: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2021 13:40

Dzisiaj tak bym chciał:
DDG
AWb-Varane-Maguire-Shaw
Fred-Pogba
Greenwood-Fernandes-Krystyna
Cavani
» 11 września 2021, 13:39 #282
SzefSzefow: Dzisiaj wszyscy kibicujemy Arsenalowi. Barista nie może zostać zwolniony po czwartej kolejce. Im dłużej będzie trenował Arsenal tym lepiej dla nas :)
» 11 września 2021, 13:36 #281
Chestnut: Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.
» 11 września 2021, 13:38 #280
mikiartur: mnie tam mało obchodzi to czy w Arsenalu będzie Arteta czy nie. Wtedy liczę na Arsenal gdy może naszym pomóc --> pokonać np. jakieś Chelsea liverpool itd
A chce Ci powiedzieć, że co jak co, ale Arteta z MU jeszcze nie przegrał żadnego meczu. Wygrał dwa i jeden zremisował.
» 11 września 2021, 13:45 #279
SkuzikRedDevil0: Siemka. Gdzie najlepiej ogladac mecz na telefonie?
» 11 września 2021, 13:27 #278
Chestnut: Najlepiej to pewnie jakieś Hawaje, ale w domu też spoko.

Przepraszam. :(
» 11 września 2021, 13:30 #277
SkuzikRedDevil0: Na jakiej stronie? XD poza tym wole zimne kraje
» 11 września 2021, 13:33 #276
Chestnut: O, to w sumie tak jak ja, fan Skandynawii. Niestety, nigdy nie oglądałem na telefonie, więc nie pomogę. :(
» 11 września 2021, 13:37 #275
Killgor: Dawać kvrwa ten mecz!
» 11 września 2021, 13:12 #274
mikiartur: Phil Jones will play for #mufc U23s against Arsenal U23s today. [
@sistoney67
]

ciężkie działa na Arsenal u23 xd
» 11 września 2021, 13:06 #273
lukiton0589: Mam jeden voucher na canal plus online pierwszy miesiąc za dychę. Ktoś chętny?
» 11 września 2021, 13:06 #272
69eyes: Chętnie przygarnę, do kiedy ważny?
» 11 września 2021, 13:12 #271
lukiton0589: Krótko. Można powiedzieć, że do aktywacji na już
» 11 września 2021, 13:33 #270
mikiartur: Dean Henderson will play for the #mufc Under-23s against Arsenal today to build match fitness #mulive [
@CharDuncker
]
» 11 września 2021, 12:56 #269
mikiartur: Reece Devine - wypożyczony do St.Johnstone dziś w 1 składzie na Rangersów. Ustawiony na lewym wahadle wg livescoru
» 11 września 2021, 12:52 #268
Bolech1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2021 12:52

Jak Fred w pierwszym składzie więc po czystym koncie :D
» 11 września 2021, 12:52 #267
Pogba6: Ktoś ma może wolny slot do jakiegoś multirooma z c+ online czy tam playera? Chętnie bym dorzcał sie i wspoldzielil konto z kims.
» 11 września 2021, 12:17 #266
CroCop: Cześć Paul, mam slota na c+ online, 25pln na miesiąc wyjdzie jeśli będziemy mieć we dwójkę, sam place 50. Odezwij się na ig atj_lanrof44
» 11 września 2021, 13:49 #265
NiskiPressing71: Cavani wyjdzie w pierwszym jako ukłon za to, że oddał numer. Cr7 zmieni go w 55min pewnie na standing ovation i przywitanie przez spikera. Nie ma presji wystawiać go w 1szym składzie wszyscy o tym wiedzą. Nawet Messi w PSG w pierwszym meczu nie zagrał.
» 11 września 2021, 12:11 #264
Vespa: Z tego co widziałem nie ma cavaniego w składzie meczowym
» 11 września 2021, 13:29 #263
RedFox: Co do tematu: "Kto będzie wykonywać karne?". A może żeby było sprawiedliwie niech już wykonuje te karne Ronaldo, by nabijać sobie licznik w walce o miano najlepszego strzelca ligi, a za to wolne (które w ostatnim czasie nie wychodziły CR7) niech z kolei weźmie Bruno + różne to Shaw i znów Bruno. No i kapitan to oczywiście Maguire. Ronaldo ma mental, ale jest też często emocjonalny, nie potrafi podejść do czegoś na spokojnie. Dowodzi tego chociażby ten mecz, w którym rzucił opaską kapitańską w meczu kadry. Ja wiem, został niesprawiedliwe tam potraktowany, ale jednak takie zachowania nie przystoją kapitanowi. Pod tym względem Harry Maguire jest ostoją i to on dalej powinien być jak dla mnie kapitanem, nawet jeśli CR7 jest bardziej doświadczony i grał tu dłużej w przeszłości.
» 11 września 2021, 10:43 #262
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2021 11:25

Proszę nie prowokuj. Typ powinien grać z numerem jaki został za najniższą krajową i dziękować nam, że może uratować swoją za...ną legendę. Typ chciał iść do City... obecnie nawet Liverpool nie byłby tak złym kierunkiem. Przyszedł do nas dla kasy - znacznie przebiliśmy ofertę obywateli.

Teraz kibice temu Jud... chcą postawić pomnik, oddać wszystkie stałe fragmenty by bił rekord. To już lepiej oddać wszystkie karne Greenwoodowi, młody, wychowanek, jeden z najlepiej zapowiadających się piłkarzy młodego pokolenia. Pomóżmy mu stworzyć legendę, a nie beksie "blatter ma racje, jestem nowoczesnym niewolnikiem", "marzę od dziecka by grać dla Realu i to z nim podnosić trofea".

Im bliżej jego debiutu tym bardziej wolę już Freda w składzie od krystyny.
» 11 września 2021, 11:24 #261
RedFox: Z całym szacunkiem, ale taką wypowiedzią to już Ty bardziej prowokujesz. "Im bliżej jego debiutu tym bardziej wolę już Freda w składzie od krystyny" - na Twoim miejscu bym lepiej nie dzielił się tymi opiniami na światło dzienne, pamiętając kanały jakie urządzał Fredzik w meczu ze Świętymi czy Wilkami ;)

Zresztą te wszystkie rzeczy, o których mówisz - że Ronaldo to mógł być Judasz itp. Skąd Ty to możesz wiedzieć? Nie ma potwierdzonych żadnych tych przypuszczeń że chciał iść do City, tylko spekulacje, więc wstrzymałbym się na Twoim miejscu z takim ocenianiem. Nie sądzę że ludzie chcą mu postawić pomnik - a nawet jeśli to niech najpierw zaprowadzi United na szczyt.
» 11 września 2021, 11:35 #260
devilek777: Nie było żadnej oferty od City, przyszedł dla kasy obniżając pensję xd
» 11 września 2021, 12:08 #259
BNK: SzarimMusty co ty chłopie bredzisz...
» 11 września 2021, 12:16 #258
Kruszon: Micha się cieszy na widok przewidywanego składu z Ronaldo. :)
» 11 września 2021, 10:19 #257
Bolech1991: Official: Fred is available for selection in today's game against Newcastle.

Jak dziś nie zagra Donny (czego się nie spodziewam) to już nie wiem, w jakim celu wydano te 40mln...
» 11 września 2021, 09:33 #256
sturmik: Donny to grzeczny miły chłopak. Niestety - przy takiej konkurencji te cechy mu nie pomagają. Za mała pewność siebie, za tym idzie mała przebojowość i żądza dominacji środka pomocy.
Samym ugadywaniem się z managerem, że go prosisz czy móglbyś pograć nic się w drużynie pokroju United nie zwojuje. Brakuje mu iskry wojownika z domieszką jekkiego chamstwa - coś co kibice kochają a ma np Grealish.
» 11 września 2021, 10:32 #255
Neymar514x: Mecz jednak nie w transmisji łączonej ?
» 11 września 2021, 09:07 #254
Robo1986: Cały mecz na Canal Plus premium
» 11 września 2021, 10:14 #253
Lingardiho9: Myślę , że Donny dzisiaj podstawa.
Nie grał repce, to raz
Ole będzie chciał mu pokazać , że w niego wierzy, to dwa
Fred zawieszony, to trzy
Mctominay nie gotowy, cztery.
» 11 września 2021, 08:58 #252
awe: Myślę, ze nie.
Nie grał w repce i co z tego?
Ole nic mu nie chce pokazać.
Zawieszonie nie zawieszony, jeszcze może zagrać.
McT gotowy, nawet z jedna noga predzej zagra niz VdB.
» 11 września 2021, 09:03 #251
Rzeczownik: Moim zdaniem Donny zagra we wtorek,w Szwajcarii.Dzisiaj nie dostanie ani jednej minuty.
» 11 września 2021, 09:16 #250
waletpl: Fred nie jest zawieszony.
» 11 września 2021, 10:41 #249
waletpl: Sky podaje, że ban na brazylijczyków w pl został zdjęty i będą mogli zagrać. Fred pewnie w podstawie...
» 11 września 2021, 08:35 #248
PiesekLeszek: Kolejne osłabienie zespołu.
» 11 września 2021, 08:45 #247
RedRevolta: Jesteśmy zgubieni
» 11 września 2021, 10:08 #246
dzilu96: Co tam słychać u Ryana Giggsa?
» 11 września 2021, 08:12 #245
RyannMistrz: Jakoś się kręci.

sport.pl/pilka/7,64946,27362831,ryan-giggs-uslyszal-zarzuty-byly-znakomity-pilkarz-nie-przyznaje.html
» 11 września 2021, 12:30 #244
skowron32: Wiecie co? Wydaje mi się że CR trochę podniesie Nam poziom gry nie mówię że w każdym meczu będzie strzelał ale będzie wzorem do naśladowania przez młodych będzie wywieral pozytywna presję na Naszych on i Bruno są takimi wodzami i sądzę że może im się udać pociągnąć Nas do sukcesów w tym sezonie
» 11 września 2021, 06:45 #243
DjTED: To jest oczywiste. Potrzebujemy takich graczy jak on czy Cavani
» 11 września 2021, 07:06 #242
skowronek30: obyśmy mieli racje bo ciary są przed meczem powiem szczerze:)
» 11 września 2021, 07:42 #241
DjTED: Kurde już nie mogę się doczekać, ale to chyba każdy z nas tak ma. Wcale się nie zdziwię jak skurczybyk walnie 3 bramki. On cały czas ma to "cos". Nie kupilem go w FPL, a jak ja cos pisze czy robie to zawsze jest na odwrot ;)
» 11 września 2021, 08:03 #240
krokers: Ktoś się orientuję, czy muszę mieć szczepienie lub negatywny test, aby wejść na Old Trafford?
» 11 września 2021, 05:24 #239
MrMime: Podwójnie zaszczepiony lub negatywny test do 48h przed meczem
» 11 września 2021, 07:50 #238
Ghostpl: Ronaldo nie wejdzie w podstawie. Wejdzie na ostanie 30 min
» 11 września 2021, 04:45 #237
DjTED: Fred moze dzisiaj grac !
» 11 września 2021, 00:53 #236
Bylak: Fatalna wiadomość
» 11 września 2021, 07:10 #235
mikiartur: Tahith Chong received Sky Sports' Man of the Match award during Birmingham City's 2-0 victory over Derby County this evening.

W sumie lekko zdziwiony jestem bo z tych fragmentów co oglądałem to wiele nie pokazał. Ale i tak brawa dla niego. Bo fakt że z wszystkich atakujących któryś mecz z rzędu jako jedyny gra 90 minut.
» 11 września 2021, 00:40 #234
PiesekLeszek: Phil Jones jest szykowany do gry na pozycji nr6.
To żadna nowość dla niego, grał już na defensywnym za Sir Alexa.
Za kadencji Luisa Van Gaala wykonywał rzuty rożne.
Będzie ważną postacią środka pola.
» 10 września 2021, 22:40 #233
mikiartur: Skąd takie info?
» 10 września 2021, 22:52 #232
PiesekLeszek: Info bardziej sarkastyczne, ale skoro Fred popełnia błąd za błędem to może Phil odbuduje swoją karierę?
Co do Lindelofa na 6stce to wg mnie nie pasuje tam. Porusza się jak sarenka, a jak nie ma nikogo w pobliżu to pokazuje rękoma żeby podejść bliżej, a mógłby rozrzucić pilke crossowym podaniem.
Potrzebujmy gościa o charakterystyce Carricka.
Najbliżej Jonsowi do gry na defensywnym, ale czy będzie zdrowy?
» 10 września 2021, 23:02 #231
mikiartur: Nie tyle zdrowy co w pełni formy grający regularnie. Wtedy mogę się zgodzić. Problem w tym, że tych warunków Jones nie spełnia od wielu lat.
» 11 września 2021, 00:39 #230
FetraiNarrator: Kiedy jak nie teraz, Phil Jones ma wiele do zaoferowania i udowodnienia swojej wartości. Powrót Ronaldo da Jenesowi same plusy dodatnie. To jest stara gwardia Sir Alexa wiec jestem spokojny o wyjściowa 11 dla Phila.
» 11 września 2021, 01:28 #229
SickRabbit: Lingard lol nie pamiętam tego
twitter.com/noctextfootball/status/1436313437261475856
» 10 września 2021, 22:27 #228
mikiartur: Widać że wybitne ram relacje nie były. Więc dobrze że jeden z nich odszedł.
» 10 września 2021, 22:36 #227
SzarimMusty: Podobnie było przy golu Martiala. W sumie to można powiedzieć, że tak samo. Ten sam gest Lukaku i takie samo zignorowanie Belga.
» 10 września 2021, 22:39 #226
PiesekLeszek: Ktoś zamieścił komentarz, że Belg opłacił swojego prawdziwego przyjaciela (Lautaro) na koszt Chelsea.
» 10 września 2021, 22:46 #225
Luke88: O kurde ja też nie pamiętam tego xD
Jesse to jest jednak gość, z każdym dniem coraz bardziej go szanuję, prawdziwy diabeł.
» 10 września 2021, 23:06 #224
mikiartur: Lingard pod względem sportowym, pewnego poziomu chyba nie przeskoczył i nie przeskoczy. Ale jednak pod względem jego angażowania się na boisku to nigdy nie .ozna mu bylo nic zarzucić. Skoro nie odszedł do WHU to liczę że jakąś rolę odegra.
» 11 września 2021, 00:43 #223
mikiartur: #mufc squad to face Newcastle: De Gea, Heaton, Grant, Wan-Bissaka, Dalot, Varane, Maguire, Lindelof, Bailly, Shaw, Matić, Van de Beek, Pogba, Mata, Lingard, Bruno Fernandes, Martial, Sancho, Greenwood, Elanga, Cristiano Ronaldo #mulive [men]

Nie ma Cavaniego co dziwne bo Ole nic nie mówił o kontuzji, chyba że go czeka podobna absencja co Freda. Wiec jeśli Ole chce wyjść najbardziej optymalnym składem + Sancho może nie być ready po drobnej kontuzji to wyjdzie:
DDG - AWB - Varane - Maguire - Shaw - Donny - Matic - Greenwood - Bruno - Pogba - Ronaldo.
Jeśli jednak Ronaldo nie będzie gotowy na pełny mecz i wejdzie z ławki to pewnie Sancho lub Martial zagrają od początku (oby Sancho niż Martial jak już)
I co? i lecimy z nimi jutro. Już nie mogę się meczu doczekać !! W ogóle trzeba będzie jechać na 2 ekrany bo kurde jeszcze sprint kwalifikacyjny w F1 w tym samym czasie.

Jestem dobrej myśli. Nie spodziewam się jakiegoś wysokiego wyniki ale myślę że takie 2-0 spokojne będzie.
» 10 września 2021, 22:12 #222
JaknieOletoKto: Wyglada n 79 kg? Porównajcie sobie go z Realu i teraz. Pół gościa
» 10 września 2021, 22:08 #221
PiesekLeszek: 55kg to może Lingard waży Lukaku koło 100 kg, a Ronaldo przynajmniej 75kg. Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz.
» 10 września 2021, 22:31 #220
devilek777: Co Ty pieprzysz
» 10 września 2021, 22:32 #219
PiesekLeszek: Do kogo bijesz?
» 10 września 2021, 22:34 #218
devilek777: Ten Ole
» 10 września 2021, 22:56 #217
rreddevilss: Ja bym chcial Lindelofa zobaczyc jutro na 6 , lepszej okazji juz nie bedzie
» 10 września 2021, 21:29 #216
SzarimMusty: Typ ma olbrzymie problemy z czytaniem gry a ty chcesz go na 6... Powiem szczerze, lepszego żartu dawno nie czytałem.
» 10 września 2021, 21:50 #215
JaknieOletoKto: Taaaa , lindelof to. O najwyżej ławka i puchary mniejszej rangi. Sznnaderle był lepszy juz.
» 10 września 2021, 22:09 #214
is200second: A w razie potrzeby zmiany obrońcy to będzie grał kto?
» 10 września 2021, 22:25 #213
pawelisto2: Dzięki za cynk @mikiartur, że na eleven dzisiaj puszczają Birmingham z Derby. Tahit Chong niczym nie imponuje póki co, człowiek duch.
Ale fajnym smaczkiem jest obecność Ravela Morrisona na boisku.
» 10 września 2021, 21:21 #212
mikiartur: Ale Derby takie błędy w obronie robi że aż dziw że tylko jedna prowadzą gospodarze
» 10 września 2021, 22:02 #211
atos1987: Jak na Ajfonie mozna obejrzeć jutrzejszy mecz?
» 10 września 2021, 21:19 #210
DaredevilUtd: Red glory app. Poszukaj na Google
» 10 września 2021, 21:31 #209
atos1987: No to chyba na androida bo na iOS nie widze tej apki
» 10 września 2021, 21:40 #208
DaredevilUtd: Nie siedze w ios ale wyslalem Ci na prv
» 10 września 2021, 21:48 #207
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 22:05

Poważnie w 2021używa ktoś jeszcze androida
» 10 września 2021, 22:05 #206
Romek1981: GuteFrage lol...
» 10 września 2021, 22:07 #205
DaredevilUtd: Co za niemiecki dzban hahahaaaa
» 10 września 2021, 22:13 #204
Advm: Poważnie jakiś fan srajfona w 2021 roku myśli, że Android działa tak samo jak w 2010
» 10 września 2021, 23:40 #203
devilek777: Mam androida, ale niestety ios>android.
» 11 września 2021, 08:52 #202
DaredevilUtd: Mam to i to dla mnie iPhone to tylko do dzwonienia jest.
» 11 września 2021, 09:11 #201
mikiartur: Chong w pierwszej 11tce Birmingham na meczu z Derby County
» 10 września 2021, 21:18 #200
JaknieOletoKto: Co ten Ronaldo taki chudy?? Gość wyglada jakby ważył z 55 kg
» 10 września 2021, 20:25 #199
IntruZ9: Napisz do niego PW i zapytaj
» 10 września 2021, 20:37 #198
Batigol222: Przecież na oko wygląda na ok. 77-79 kg. Piłkarze po prostu mają inną budowę, i na ogół rozwijają inne partie mięśni, przez co ogólne wrażenie często jest takie, że są szczupli i pozbawieni masy mięśniowej, ale wcale nie są, po prostu te mięśnie są inaczej rozlokowane niż np. u zawodników MMA
» 10 września 2021, 21:05 #197
Batigol222: Tutaj dość dobrze widać te różnice: youtube.com/watch?v=3RSxd7Cb4Aw

chociaż trzeba brać poprawkę na to, że McGregor jest sporo niższy, niż CR7, więc siłą rzeczy będzie bardziej zbity.
» 10 września 2021, 21:15 #196
Bolech1991: Te nasze koszuleczki są trochę specyficzne, Ronaldo wygląda w nich jak 50 kilogramowy facet, a w meczach Portugalii już było wszystko normalnie^^ ktoś kiedyś sugerował, że może CR7 zmalał hah
» 10 września 2021, 20:10 #195
Bylak: Aktualnie mamy 6-7 zawodników World class. Shaw, Maguire, Pogba, Varane, Bruno, Krystyna i Ewentualnie Rash. Niezle.
» 10 września 2021, 19:03 #194
rizx: Sancho spokojnie można zaliczyć do tego grona biorąc pod uwagę jego poprzednie sezony
» 10 września 2021, 19:11 #193
Batigol222: Generalnie zgoda, z jednym wyjątkiem: Maguire. Ja wiem, że dobre euro i tak dalej, ale gość po prostu nie jest i nie będzie topowym stoperem, i w tym sezonie w wielu momentach znowu będzie to widać, zresztą już z Wolves Trincao zdążył zrobić z niego wiatrak. Varane to inna sprawa, ale też nie wiadomo, czy on będzie w stanie grać na TAKIM poziomie: youtube.com/watch?v=8Vvay3IXBIc
» 10 września 2021, 19:12 #192
Grzesiek: Fergie mówił że przez całą karierę trenował tylko 4 graczy klasy światowej :)
» 10 września 2021, 19:16 #191
is200second: Maguier? [:
» 10 września 2021, 19:30 #190
SzarimMusty: @Grzesiek znasz nazwiska? Ciekawy jestem kogo SAF traktował jako zawodników klasy światowej.

Shaw - na upartego bym się zgodził. Ale czegoś mi ciągle brakuje w jego grze by tak na spokojnie nazwać go WC.
Maguire - ma zbyt wiele widocznych braków piłkarskich by go tak nazywać. Jest świetnym piłkarzem i zasłużenie gra w podstawie ale przy Vidicu czy Ferdinandzie to wyglądałby jak dziecko.
Pogba - WC pełną gębą... jak jest w formie. Ostatnio troszkę lepiej się prezentuje ale czy od WC nie jest wymagana zwyżka formy przez dłuższy okres? Albo co najmniej nie schodzenie poniżej pewnego poziomu?
Bruno - w moim odczuciu strasznie obniżył loty w tym roku kalendarzowym. Obecnie ma tylko przebłyski poziomu z początków gry na Old Trafford.
Varane i Ronaldo na papierze World Class ale czy nimi są? Zweryfikuje czas.

Na papierze to mamy grubo ponad pół drużyny klasy światowej bo oprócz wspomnianych piłkarzy jeszcze można tu wcisnąć Sancho - kosmiczne liczby w Bundeslidze, Cavaniego czy też DDG.
» 10 września 2021, 19:48 #189
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 19:52

I wez nie wygraj w tym roku jakiegoś trofeum z taką ekipą, aż wstyd...
» 10 września 2021, 19:52 #188
Grzesiek: Fergie widocznie definiuje zawodnika klasy światowej inaczej jak kibice ;) w jego czwórce znaleźli się Giggs, Cantona, Scholes i Ronaldo
» 10 września 2021, 20:16 #187
kungfury: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 20:23

@SzarimMusty
Fergie uważał za World classów: Cantonę, Scholesa, Giggsa i Ronaldo.
Edit: Tak, miał dość wyśrubowane kryteria, jak nie załapali się tacy piłkarze jak Keano, van Nistelrooy czy Rooney ;)
» 10 września 2021, 20:17 #186
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 21:13

Byłem pewny że stawka zacznie się od Beckhama bo kojarzę jak SAF powiedział o jedynym problemie z Davidem. Mianowicie była nim jego żona.

PS. Dziękuję za info.
» 10 września 2021, 21:12 #185
kungfury: No niestety, Becks również się nie zalapal na te krotka liste ;)
» 10 września 2021, 23:05 #184
BartoszP: Myślę, że Bruno bardzo skorzysta z transferu CR7.
Większy pressing pójdzie na Ronaldo i Bruno dostanie więcej miejsca a to będzie zabójcze dla rywali.
» 10 września 2021, 18:43 #183
RedFox: Panowie, potrzebuję pomocy co do FPL. Właśnie chce wykorzystać darmowe transfery i mam jedno pytanie: Czy lepiej Waszym zdaniem wybrać Salaha i na obronę Shawa, czy też zaryzykować z Bruno i w obronie postawić na Marco Alonso? Co byście mi doradzili?
» 10 września 2021, 18:11 #182
mycka86: Po przyjściu CR7 i odebraniu części SFG, Bruno absolutnie nie jest wart 12mln w FPL.
» 10 września 2021, 18:56 #181
KOw11alMUN: Panowie kto na kapitana w FPL? Ronaldo, Antonio czy Salah? Oczywiście, sercem za Ronaldo i czuje, że wyjdzie w pierwszym składzie ale nie wiadomo co Ole wymyśli. Pomóżcie! :D
» 10 września 2021, 17:33 #180
Romek1981: Ja mam kapitana na Ronaldo, a vice na Bruno.
» 10 września 2021, 17:36 #179
Batigol222: U mnie na kapitanie Salah, na vice Ronaldo, a w składzie jeszcze Lukaku. Wierzę w CR7, ale jednak na ten moment Salah jest chyba większą gwarancją, zobaczymy po tej kolejce
» 10 września 2021, 19:09 #178
Bolech1991: CR7 (C)
Lukaku (V)
» 10 września 2021, 19:24 #177
DaredevilUtd: Wsumie to w wywiadzie na YouTube dla klubu, Ronaldo powiedzial, ze bedzie wywieral presje na Ole by zaczac w 11stce :) widac w wywiadach, ze cieszy sie, ze wrocil. Miła odmiana ogladac taka osobe zamiast ciagle obrażonego Antka.
» 10 września 2021, 17:22 #176
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 19:16

Jest publikacja na oficjalnym kanale z wypowiedzią Ole, że Ronaldo nie jest gotów na pełen mecz, zatem raczej zacznie na ławce.

And with a week of work under his belt, Ronaldo will be ready to play some part in the game, which gets under way at 15:00 BST, according to Solskjaer.
» 10 września 2021, 19:14 #175
jerzy6661: Jeżeli jutro VDB nie wyjdzie w pierwszym składzie to pewnie będzie szukał nowego klubu
» 10 września 2021, 17:04 #174
Dejfmi: Niech szuka ;)
» 10 września 2021, 17:05 #173
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 17:17

Dejfmi Juz znalazł ale podobno United zablokowalo transfer do Evertonu w ostatnim dniu okienka. Kilka klubów niby go chcialo nawet Inter chyba wypożyczyć. Skoro nie potrzebuja go to po co go w takim razie trzymaja? Niszcza mu tylko kariere. Taka prawda , jesli jutro nie wyjdzie to ciezko aby kiedykolwiek wyszedl juz w meczu Premier League. Scott i Fred niedostepni wiec jak nie teraz to juz chyba nigdy.
» 10 września 2021, 17:16 #172
HarryBrown: Ole pewnie go potrzebuje. Pytanie czy Holender jest w stanie coś w końcu pograć bo do tej pory to był strach, panika i unikanie.
» 10 września 2021, 17:21 #171
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 17:23

Przeciez juz szuka, o malo nie wypozyczylismy go do Everton. O nie zauwazylem komentarza dlabigt23
» 10 września 2021, 17:22 #170
levy181: On już szukał ale zablokowano transfer swoją drogą to może było zrobione po to by nie wzmacniać rywala z ligi nie wiem. Ale to chore ze VDB przychodził tutaj i wszyscy się cieszyliśmy z tego transferu bo chłopak ma Papiery na gre a siedzi sobie po prostu na ławce i trochę go omija.
» 10 września 2021, 19:01 #169
Dejfmi: Panowie, czy Donny jest potrzebny czy nie ocenimy po sezonie. Jeżeli Ole zatrzymał to oznacza, że potrzebny jest. Jeżeli będzie grał mało to go sprzedamy po sezonie albo w zime i tyle
» 10 września 2021, 19:10 #168
Bolech1991: De Gea - AWB, Maguire, Varane, Shaw - Matic, Pogba - Greenwood, Bruno, Sancho - Ronaldo
» 10 września 2021, 16:22 #167
SzefSzefow: Oczywiście, że Ronaldo powinien być kapitanem. Grał już u nas 6 sezonów, mentalnie to inny poziom zawodnika.
» 10 września 2021, 16:14 #166
Dejfmi: Oczywiście, że nie
» 10 września 2021, 16:24 #165
Zyvold: Nie ma szans. Poza tym Ronaldo nie potrzebuje tej opaski żeby mieć wpływ na drużynę
» 10 września 2021, 16:41 #164
HarryBrown: Nowy kapitan by się przydał bo Harry okazał się być sześćdziesioną.
» 10 września 2021, 17:22 #163
Diabelski97: Z początku wydawało mi się oczywistością, że Ronaldo będzie kapitanem, ale teraz mam coraz większe wątpliwości. Waszym zdaniem powinien HM oddać opaskę?
» 10 września 2021, 15:49 #162
mikon70: Już bez przesady
» 10 września 2021, 15:53 #161
devilek777: Dlaczego miałoby być to oczywiste?
» 10 września 2021, 15:55 #160
Tomczo: Nie powinienem.
» 10 września 2021, 15:57 #159
RedFox: Osobiście chciałbym zobaczyć jutro taki skład:

De Gea - Shaw, Maguire, Varane, Wan Bissaka - Van de Beek, Pogba - Ronaldo, Bruno, Greenwood - Cavani

Oby jednak Ole nie wysłał Ronaldo na ławkę, bo żal marnować takiego ducha, wpuszczając go tylko na ostatnie daj 20-30 minut. CR7 jest wypoczęty o wiele bardziej niż wielu innych więc powinien jutro zagrać od początku!
» 10 września 2021, 15:46 #158
Tomczo: Zdziwię się jeśli ole będzie miał jaja go posadzić na ławie.
» 10 września 2021, 15:58 #157
Dejfmi: Ale po co go sadzać na ławie?
» 10 września 2021, 16:25 #156
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 16:51

Siądzie na lawce, wpuszcza go z pompą w drugiej połowie :)
» 10 września 2021, 16:50 #155
mikiartur: czyli jutro pewnie bez Freda. Scott też raczej odpada, Sancho po kontuzji ale dostępny to pewnie wejdzie z ławki. I pytanie w jakiej dyspozycji trio które grało w środę czyli Maguire Lindelof i Shaw. Jeśli OGS będzie chciał wyjść najsilniejszym składem to wyjdzie pewnie:

DDG
AWB Varane Maguire Shaw
Matić Pogba
Greenwood Bruno Ronaldo
Cavani

Ew. ściąga kogoś z trójki Mason Edi CR7, Pogbę przesuwa wyżej i do środka wchodzi Donny.

Chyba że spróbuje porotać składem i dać wypocząć tym przede wszystkim co na zgrupowaniach grali (zwłaszcza tym co w środę) wtedy:

DDG/Henderson (w sumie DDG też na zgrupowaniu był)
AWB Varane Bailly Dalot
Matić Donny
Greenwood Cavani Ronaldo Sancho lub ewentualnie Mata/Lingard/Pogba za któregoś z tej czwórki.

Ale spodziewam się tego 1 składu jednak.
» 10 września 2021, 15:40 #154
RedFox: Z konferencji Ole wynika ze możemy nie zobaczyć jutro debiutu Ronaldo od 1 minuty... Oby jednak tak się stało i mój Free Hit zwrócił się jak najszybciej. A co najważniejsze: żeby jutro był świetny mecz oraz debiut Ronaldo no i może na dokładkę, choć wiem że z fatalnym Turkiem (nawet w reprze się znów "popisał" dostając czerwoną kartkę w meczu z Holandią) to mało możliwe żeby moje Lisy jakimś cudem urwały jakiś punkt City! Już jutro o 16! Ale będzie się działo! :D
» 10 września 2021, 15:40 #153
QUEBON: Teraz już nie ma żadnego usprawiedliwienia dla Ole. Gra u nas dwóch najlepszych portugalskich piłkarzy, jak wcześniej mógł mieć luz, to teraz musi zdobywać puchary.
» 10 września 2021, 14:52 #152
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 15:13

Wymówek to OGS nie będzie miał w przyszłm sezonie jak pomoc zostanie wzmocniona.Ten sezon będzie obiecujący, ale zakłdam że potracimy punkty w meczach gdy słabsi przeciwnicy nas zdominuja w srodku pola, nawet nie mówie o chlesea city czy lfc. Mistrzostwo zdobywa sie ogrywając słabszych przciwników a na ten moment w takich meczach właśnie nasza pomoc nie dojeżdza i zmiast kontrolowac mecz to jest szarpana gra.
» 10 września 2021, 15:12 #151
SzefSzefow: Siwy co ty bredzisz? Skład jest już na tyle mocny, że Ole nie ma żadnych wymówek. Jeżeli znowu nic nie wygramy to Norweg powinien wylecieć.
» 10 września 2021, 15:37 #150
siwy32: To jest bardzo ważna wręcz kluczowa pozycja żeby drużyna była ustabilizowana. Zobacz na czołowe drużyny z każdej z topowych lig i zabacz kto tam gra na defensywnym pomocniku. My mamy na tą pozycje jednynie przestarzałego Maticia który w lidze juz nie daje rady a grajac co 3 dni to nawet nie wspominam. Zgadzam się że, powinniśmy w tym sezonie walczyc o trofea, ale tak łatwo po LM czy mistrzostwo sięgnąć to nie będzie, wiec uwazam że dopieru w 2 sezonie bedzie można wymagać.
» 10 września 2021, 16:00 #149
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 14:11

Kurde cały czas żyje najbliższym meczem, ja pierdziele dawno takich czasów nie było. Ogień w ciul
» 10 września 2021, 14:11 #148
DaredevilUtd: Kazdy czeka na debiut Ronaldo, a ja czekam na mecz i dobry wystep naszych :)
» 10 września 2021, 14:07 #147
Diabelski97: Tego lata zostało kupione prawie dwa razy więcej koszulek Manchesteru United ,,Ronaldo 7" niż koszulek ,,Messi 30" PSG

Źródło: [@LovetheSales]


:O
» 10 września 2021, 14:03 #146
Robert3344: Tak się zastanowić to w sumie mnie to nie dziwi. Manchester United jest większą marką globalną niż PSG. Mamy zdecydowanie więcej kibiców niż Francuzi a i sam Ronaldo wydaje się większą marką niż Messi (co widać po obserwujących na insta). Dodatkowego smaczka daje fakt, że wraca gwiazda tego klubu co dodatkowo motywuje nawet byłych kibiców do kupna koszulki.
» 10 września 2021, 14:22 #145
Abstrahujacy: Gdyby Messi właśnie teraz wracał do FCB to można byłoby porównywać z zachowaniem wszystkich proporcji :) Tak to nie ma sensu.
» 10 września 2021, 19:52 #144
Anhel: Dochód ze sprzedaży koszulek Manchesteru United z nazwiskiem ''Ronaldo'' na plecach przekroczył 187 milionów funtów. Koszulka Portugalczyka jest najlepiej sprzedającą się w historii Premier League. Tym samym ''Czerwonym Diabłom'' już zwrócił się koszt sprowadzenia Cristiano na Old Trafford - Manchester United zapłacił Juventusowi niecałe 13 milionów funtów.
» 10 września 2021, 13:52 #143
devilek777: Haha i gdzie teraz są Ci co mówili, że z koszulek się nie zwróci
» 10 września 2021, 15:09 #142
HarryBrown: Te 187 baniek jak już to będzie przychód a nie dochód. Gdyby to był dochód to pewnie by już były klepane kontrakty z Rice`m i Haalandem ;)
A tak w ogóle to roczny kontrakt dla CR7 też pewnie się sfinansuje z dodatkowych przychodów marketingowych.
» 10 września 2021, 15:23 #141
NoName: Tylko ile z tych 187m trafi do nas? 10%? 15%? 15 baniek sie zwroci w tym przypadku, ale transfery po 150m juz.
» 10 września 2021, 15:26 #140
devilek777: 187 to jest dochód Adidasa a nie nasz
» 10 września 2021, 15:29 #139
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 16:48

Ludzie nie umiecie czytac i myślę c. Adidas dostal za koszulki 187 mil my z tego 7% tak sam zakup juz sie zwrócił! Patrzac dodatkowo na wztost 8% ceny United na gieldzie klub zarobil na tym transferze niemale pieniadze.
» 10 września 2021, 16:47 #138
ruffnecky: 187 baniek to jest przychód, United ponoć dostaje 7% od koszulki
» 11 września 2021, 03:35 #137
Diabelski97: Ian Wright:

"Rozmawiałem pewnego dnia z Sir Alexem Fergusonem i nazwał Masona Greenwooda jednym z najlepszych, jacy kiedykolwiek wyszli z akademii Manchesteru United."
» 10 września 2021, 13:51 #136
pawelisto2: Antonio piłkarzem sierpnia w Premier League.
Nuno trenerem.
» 10 września 2021, 13:14 #135
is200second: No to jutro gramy Maticiem. Fred kwarantanna, McT kontuzja.
» 10 września 2021, 13:13 #134
Mariano88: Nie wiem czy chce to oglądać. Bez Freda nie mamy szans.
» 10 września 2021, 13:27 #133
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 13:12

U mnie to był Beckham. :)

Baw się dobrze! :)
» 10 września 2021, 13:12 #132
trakol: Super emocje, ja byłem na Old Trafford na meczu półfinałowym z celta vigo :)
» 10 września 2021, 14:54 #131
mikiartur: A jeśli chodzi o naszych wypożyczonych grajków to dziś mecz swój rozgrywa Chong w championship.
Jutro:
Tuanzebe o 18:30 przeciwko Chelsa, Williams(Norwich) przeciwko Arsenalowi, Devine(St.Johnstone) przeciwko Rangersom, Levitt (Dundee Utd) przeciw St.Mirren, Laird(Swansea) gra przeciwko Hull gdzie jest Bernard, Galbraith(Doncaster) przeciw Wigan gra, Bughail D'Mellor (Salford) vs Bradford City, Fish (Stockport) vs Yeovil

natomiast w niedziele gra:
Garner (Nottingham vs Cardiff)

A z naszych zespołów młodzieżowych to MU u23 gra na wyjeździe jutro z Arsenalem o 14. A kobiecy zespół gra w niedziele o 15 z Leicester (i co ciekawe mecz będzie transmitowany na Viaplay chyba)
» 10 września 2021, 12:06 #130
pawelisto2: Pewnie standardowo ELEVEN nie puści dzisiaj Championship. Powtórka Salernitany z Romą po raz czwarty ciekawsza.
» 10 września 2021, 12:15 #129
mikiartur: a Cię miło zaskocze. Wg programu na dziś to mecz poleci na eleven sports 2 (21:00)
» 10 września 2021, 13:05 #128
LeonidasPM: Gdzie znajdę koszulkę CR7 do kupienia?
Na stronie Adidasa nie mogę znaleźć.
» 10 września 2021, 12:00 #127
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 12:25

Myślę że każdy większy sklep internetowy zajmujący się sprzedażą artykułów klubowych. Megastore, pod stadionem...

Tylko trzeba się liczyć że czas oczekiwania to miesiąc.

Edit: z tego co widzę to pod stadionem nie ma już czerwonych koszulek. To jest niemożliwe co zrobił transfer Ronaldo.
» 10 września 2021, 12:21 #126
devilek777: Nigdzie nie ma 7
» 10 września 2021, 13:46 #125
is200second: Będzie jak z ps5, gdzie Janusze sprzedawali konsole po zawyzonych cenach. [:
» 10 września 2021, 13:59 #124
PastaDoCiasta: Chciałem dzisiaj kupić, jest to absolutnie niemożliwe (jeżeli mowa oczywiście o oryginalnych koszulkach ze źródeł jak Adidas czy PodStadionem). Jedyna opcja żeby w ogóle zamówić to sklep ManUtd, ale tak piszą, że wyślą 3 października, no i licz się z czasem przesyłki z Anglii. Wydatek to wówczas ponadto około 500 złotych
» 10 września 2021, 14:21 #123
devilek777: Na Adidasie wracają i szybko się wyprzedają, a jak były, to numer 7 był niedostępny ;d
» 10 września 2021, 15:15 #122
atos1987: Będzie można gdzieś zobaczyć powtórkę meczu? Niestety jutro będę po za domem i nie będę miał kompa by to oglądać :(
» 10 września 2021, 11:48 #121
NoName: To ogladaj na telefonie.
» 10 września 2021, 15:30 #120
levy181: Jakby nie było czy od początku czy z ławki jutro zobaczymy Ronaldo. Uważam że on jako zawodnik zasługuje na to aby zagrać od pierwszej minuty. Bez wątpienia byłby to bardzo emocjonalny mecz a jeszcze jakby przywitał się z kibicami na OT bramka to byliby cudnie.
» 10 września 2021, 11:45 #119
Diabelski97: Człowiek się nie obejrzy, a tu zaraz Rashford wraca.
» 10 września 2021, 11:12 #118
United45: Człowiek się nie obejrzał a tu Ronaldo wrócił
» 10 września 2021, 12:00 #117
Seszele: Metoda kopiuj i wklej.

Tony Martial wcale nie musi stracić. Nadal może udowodnić swoją wartość. To chyba już ostatni dzwonek. Przyznaję jednak, że mam mieszane uczucia i Francuz mnie na dziś dzień kompletnie do siebie nie przekonuje. Szczerze chciałbym, aby mi zamknął usta.

Możliwości rotacji w ofensywie OGS są porażające. Jeżeli wypadnie jakiś skrzydłowy albo napastnik, to niemalże od zaraz może zostać zastąpiony przez któregoś z konkurentów.
Na prawej mogą głównie grać Sancho i Greenwood.
Na lewej mogą grać głównie Rashford i właśnie Martial. Ostatnie mecze pokazują, że i Pogba kręci tam świetne liczby. CR i Greenwood również z konieczności mogą tam zagrać i wcale nie będzie to osłabieniem.
Napastnikami mogą głównie być CR i Cavani, a przecież na dodatek Greenwood jest typowany na ich następcę w niedalekiej przyszłości (ma się od kogo uczyć!).
Jednym słowem: rewelacja.

Ktoś poniżej wspomniał, że grzechem byłoby nie korzystać ze zmian w ostatnich kilkudziesięciu minutach drugiej połowy. W pełni się z tym zgadzam. Każdy z graczy ofensywnych ma swoją specyfikę i na zmęczonego przeciwnika mógłby okazać się gwoździem do trumny. Do tego ta szybkość !!

P.S: Liczę też po cichu, że Bruno będzie częściej oszczędzany, a w jego miejsce będzie pojawiać się Lingard (pod warunkiem dobrej formy), który przypomniał sobie jak się gra w piłkę. Jeżeli gramy z rywalem z dolnej półki albo też dominujemy na boisku i wynik jest dla nas korzystny - Lingard będzie jak znalazł.
» 10 września 2021, 11:12 #116
Diabelski97: "Jestem gotowy. Myślę, że będę wielki przez następne trzy albo cztery lata"~ Cristiano Ronaldo.


Ja osobiście liczę na jakieś dwa kozackie sezony w jego wykonaniu.
» 10 września 2021, 11:09 #115
mikiartur: A odnośnie śpd za rok. To chcielibyście, aby klub zamiast Rice spróbował ściągnąć Kessiego z Milanu? Manchester Evening News wczoraj o nim artykuł puścił.
Wg mnie ciekawa opcja. W Milanie na pewno robi robotę dobrą. Jakie tam o nim są opinie Milanistów to nie wiem. Ale podobno może być o wiele tańszą opcją niż Rice z WHU.
» 10 września 2021, 10:35 #114
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 10:53

W takim razie, to mimo wszystko wolę, żeby Rice przyszedł.
» 10 września 2021, 10:53 #113
Bolech1991: Ruben Neves
» 10 września 2021, 11:20 #112
is200second: Jest tyłu młodych dobrych piłkarzy na tej pozycji.
Kamara z Marsylii 21lat, Tchoumeni z Monaco 21 lat, Zakaria z Moncgengladbach 24 lata, Douglas Luiz z Aston Villi 23 lata, Rben Neves z Wolves 24 lata...

Mamy przesyt w składzie praktycznie od ofensywy do defensywy włącznie. Defensywny pomocnik ma sens tylko wtedy jak zostanie sprzedany ktoś z trojki: Matic, Fred, McT. Lindelof nie będzie tam grał bo potrzeba wartościowego zmiennika dla pary Varane, Maguier.
» 10 września 2021, 11:21 #111
Jarecki: A ja się zastanawiam dlaczego nad wejściem na stadion gdzie jest duże zdjęcie z naszymi zawodnikami jest brak Pogby... W sumie są to najważniejsze gwiazdy i zawodnicy pierwszego składu i zauważyłem jego brak gdzie jakby nie patrzeć Pogba jest bardzo komercyjnym zawodnikiem...
» 10 września 2021, 09:25 #110
siwy32: Bo za rok odchodzi, i na nastepny sezon dodadzą nowe transfery :)
» 10 września 2021, 09:50 #109
DaredevilUtd: Po co on tam jak nie chce podpisac kontraktu i za rok juz go nie bedzie?
» 10 września 2021, 09:57 #108
Jarecki: Czyli idziemy w dobrym kierunku bez wchodzenia Pogbie w dupe :)
» 10 września 2021, 10:02 #107
Abstrahujacy: Albo Raiola zarządał 10400 milionów za jego wizerunek na stadionie, z czego 10% dla piłkarza...
» 10 września 2021, 10:13 #106
MiSt: Patrząc na ostatnie transfery to Pogba stracił argument mówiący o tym, że United nie ma ambicji sportowych. Pora podjąć męską decyzję. Jeśli odejdzie to mam nadzieję, że zostawi po sobie mistrzostwo :)
» 10 września 2021, 10:15 #105
DjTED: Taki prztyczek w nos
» 10 września 2021, 10:50 #104
91nc99: Dawajcie ten mecz... miałem sen, że trenuje nas van Gaal, w pomocy wyszliśmy Bruno, Pogba, Ronaldo, Masonem i Rashem, a na 9 wyszedl Fellaini. Brrr...
» 10 września 2021, 08:08 #103
United45: Pamiętam Felle za czasu Evertonu jak nas miażdżył w środku pola. Wtedy to było marzenie żeby mieć go w środku pola i zdetronizować City z Yaya Toure.
Brzydko się zestarzał ten pomysł choć Belg kilka powodów do radości nam dał, nigdy do końca nie uważałem go za totalny klops transferowy.
» 10 września 2021, 08:24 #102
United45: Ale no niech dają już ten mecz!
» 10 września 2021, 08:24 #101
Dejfmi: Ja Felle wspominam dobrze. Zadaniowiec jakich mało
» 10 września 2021, 08:30 #100
pbskarpy: Jeśli się nie mylę to czasami nawet lepiej brykał w ataku niż Lukaku
» 10 września 2021, 08:52 #99
mikiartur: Ja to Felle to najbardziej w Fifie lubiłem. Czołg jakich mało w środku pola w Fifie 14 był. A ogólnie to całkowity niewypał to nie był. Ino do filozofii gry LvG, to trudno znaleźć innego piłkarza który tak bardzo by do niej nie pasował. Ale jednak w porównaniu do transferu Mkhitaryana, Sancheza to chyba nawet lepszy transfer to był.
» 10 września 2021, 08:53 #98
MiSt: Laga na Felka często ratowała nam mecze, więc nie był to tragiczny transfer. Dobry żołnierz, ale na United to trochę za mało.
» 10 września 2021, 09:24 #97
misiured1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 06:34

Hmmm powiem coś z innej beczki :) jak widzę powtórkę meczu Polska Anglia i myszkę miki Grelisha to mnie tak typ gotuję jak czajnik że nie mam pytań... Od kiedy jest w City moja wrogość wzrasta z każdym jego meczem ^^ od samego uczesania po zachowanie... Glory United!
» 10 września 2021, 06:32 #96
LukasMUFC: Nie pisz takich rzeczy publicznie, bo może zaglada tu ktoś z FIFY UEFY czy innej mafii. Okaże się że ma jakieś korzenie afrykańskie lub azjatyckie i pójdziesz do pierdla jako rasista.
» 10 września 2021, 06:44 #95
is200second: No tak to jest jak się jest łysiejącym, z nadwagą, jedzącym kebaby gostkiem. To młody wysportowany facet z furą włosów na głowie i wart 100 mln, będzie obiektem zazdrości [:
» 10 września 2021, 09:38 #94
0listonoszpat: is200second nie wiem co ci poradzić. Może weź się za siebie, ale z kebabów nie rezygnuj.
» 10 września 2021, 11:22 #93
is200second: A w życiu nie zrezygnuje bo lubię [:
» 10 września 2021, 11:42 #92
Pogba6: Jeżeli Pogba nie wyjdzie na taki zespół jak Newcastle przy zawieszeniu Freda w środku pomocy to jesteśmy straceni. Mając taki potencjal w ataku wystawiac na skrzydle Pogbe to kuriuzalne, na takich ogórków (jak na standardy PL) musimy cofnąć Pogbe i go tam przygotowywać do grania na reszte sezonu.
» 10 września 2021, 00:26 #91
manegarrincha: Podoba mi się sens tego komentarza. +1
» 10 września 2021, 01:14 #90
mikiartur: Też się zgadzam że trzeba Pogbe cofnąć. Myślę że to musi być jego domyślna pozycja. Z przesuwaniem go na skrzydło, i dawaniu większej swobody można próbować przy graniu z najlepszymi. Natomiast przy drużynach pokroju Newcastle trzeba raczej grać nim niżej. Myślę że na dłuższą metę że Scottem mogą taki duet który jaką taka stabilność nam da w środku pola.
» 10 września 2021, 01:48 #89
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2021 07:04

XD cofnijmy go do głębokich rezerw najlepiej.
» 10 września 2021, 07:04 #88
Blau: Cofnięty Pogba daje naprawdę sporo w rozegraniu, ale to broń obosieczna.

Z jednej strony chłopak umie rozegrać akcje z tyłu, do tego jego dalekie podania są moim zdaniem najlepsze na świecie. W obronie dzięki warunką fizycznym też daje radę, ale... ...ale on za często głupio traci piłkę kiwając się w każdym miejscu na boisku.

Jak grał teraz na skrzydle to te jego straty nie robiły jakiejś poważnej krzywdy. Inaczej wygląda sprawa jak gra na śpd, bo wtedy jest często bardzo groźnie. Na przestrzeni tych lat co u nas gra już sporo razy straciliśmy tak bramki.

Boję się trochę, że Newcastle zamuruje, Woodman będzie miał mecz życia ma bramce, a Pogbens pod koniec meczu straci głupio piłkę pod polem karnym i będzie kaplica.

Środek: Pogba, VDB i Bruno przed nimi wygląda potężnie, ale defensywny w tym wszystkim jakoś mało.
» 10 września 2021, 07:56 #87
United45: Ja się nie zgadzam, Pogba w środku pola to kompletnie nie ten sam Pogba co z lewej. Moim zdaniem nasz skład obecnie jest idealny do formacji 1433 z McTomkiem centralnie Pogbą z lewej, Fernandesem z prawej i nieważne jaką trójką z przodu, jaka by nie była to będzie siać popłoch.
» 10 września 2021, 08:04 #86
DaredevilUtd: Pogba daje dokladnie zero w obronie, za Freda trzeba jakiegos walczaka co bedzie pilki wyłuskiwać z pod nóg przeciwnika.
» 10 września 2021, 09:56 #85
Batigol222: Nic nowego. Beckham też kiedyś był znieważany w bardzo podobny sposób i niektórzy podobnie to sobie racjonalizowali. Grealish może faktycznie za szybko się kładzie, z drugiej strony często go faulują, a prawie 1/3 poprzedniego sezonu stracił przez kontuzję, więc z jego perspektywy to upadanie przy kontakcie może być po prostu bardziej racjonalną strategią, niż łapanie kolejnych urazów.
» 10 września 2021, 15:00 #84
mikiartur: Spojrzałem sobie na terminarze nasze w lidze do grudnia i terminarze fazy grupowej w lm. I takie mecze mamy przed i po danymi meczami w lidze.
1 kolejka: Young Boys,. Przed: Newcastle, po: Everton
2 kolejka: Villareal, przed: AVL, po: Everton
3 kolejka: Atalanta, przed: Leicester po: Liverpool
4 kolejka: Atalanta przed: Tottenham, po: Man City
5 kolejka: Villareal przed: Watford, po: Chelsea
6 kolejka: Young Boys, przed: Palace po: Norwich

Więc ogólnie najgorszy okres będzie między meczami z Atalanta. Musimy z forma wystrzelić w ten październik/listopad. Bez tego będzie trudno. Tam też będzie musiała dać znać o sobie tą długa ławka graczy w ofensywie. Bo jakieś pewnie mniejsze kontuzje będą a przecież nie będzie można liczyć przez cały ten okres na wybitna formę Bruno Ronaldo Cavaniego czy Pogby. Mam nadzieję że ten sezon będzie miał wielu bohaterów. Bo nie wymagam od nich by cały sezon grali kosmicznie ale liczę że jak jedni będą mieli gorszy okres to drudzy wtedy wezmą na barki odpowiedzialność.
» 9 września 2021, 23:56 #83
kckMU: Nie patrz w terminarz. Lubie Cię i doceniam za robotę w komentarzach, ale nie rób tego. Gdy wybija 1 minuta danego meczu, to nie liczy się nic. Ciężkie miesiące są tylko dla teoretyków, dla optymistów, dla pesymistów. Tak przed tymi miesiącami jak i po nich. Trzeba wyjść i robić swoje. Jeśli przegrywasz mistrzostwo przez bilans bramkowy, przez brak punktu, dwóch... to nigdy nie jest wina bezpośredniego meczu. Absolutnie nigdy. Wina leży w totalnie sfrajerzonym meczu z inną drużyną, tam, gdzie nikt się tego nie spodziewał. To wychodzi po czasie, wielu zapala się lampka po czasie, ale tak zawsze jest.

Podam z głowy jeden bliski nam przykład, choć w dzień mogę ich podać 15 z różnych krajów świata. Teraz nie, bo jestem po dobrych drinkach. Mianowicie, w sezonie 11/12, przegraliśmy z City różnicą bramek. Przegraliśmy z nimi 2 mecze bezpośrednie, ale kto na to zwróci uwagę, jak w głowie siedzi 4-4 z Evertonem między innymi? Nikt.

Miej w d.pie terminarz. Każdy mecz to 0/1/3 punkty. Wygrana z City i remis z Norwich to 4, na odwrót to samo. Jeśli bijesz się o top4, trzeba liczyć pojedyncze. Jeśli idziesz w maju na puchar, nie ma to znaczenia.

Za Fergusona mieliśmy słabe grupy w LM. Zawsze byliśmy gigantem +3 dołożone. Za Ole dostaliśmy grupę klasową. Jedni mówili, że Man United to Man United i wyjdziemy, drudzy, że to pachnie tragedią. Koniec końców i jedni i drudzy mieli swoje racje. Najważniejsi jesteśmy my, bo mamy ogromny potencjał. Najważniejsze by nie utrudniać sobie sprawy, bo to często robimy. Udaremniamy swój geniusz i polot kosztem boiskowych idiotyzmów.
» 10 września 2021, 00:06 #82
mikiartur: W sumie to się z tobą w większości zgadzam. Ale nie umiem pozbyć się nawyku u siebie analizowania wszystkiego co jest przede mną zwłaszcza w takich rzeczach jak piłka nożna i przy takich możliwościach gdzie mam wszędzie podane dane i terminarze. Jako młody chłopak z podstawówki grałem bardzo dużo w szachy. I jeździłem na turnieje itd. I wręcz uwielbiałem analizować dane kojarzenia na daną rundę(z kim ja gram, z kim mogę zagrać w następnej rundzie, z kim grają moi kumple, albo moi najwięksi rywale w danym turnieju itd). Często za dużo czasu przy tym spędzałem ale niestety zawsze tak miałem i mam do dziś. Czasem to wada, czasem zaletą. Bo np. nie raz było tak że do niektórych rzeczy mogłem podejść z większym optymizmem albo obiektywizmem.
Po prostu uwielbiam sporo analizować w dziedzinach, którymi się interesuje. A jak jeszcze teraz, wieczorem gdy mam trochę czasu i nie ma ochoty na spanie to tym bardziej.
A co do tamtego sezonu 11/12 to racja że tamten remis to był pewnie jeden z najbardziej decydujących meczy bo wtedy tak naprawdę oddaliśmy City wszystko w ich ręce. Wtedy ten mecz bezpośredni dawał szanse że będą mieli wszystko w swoich rękach. Mnie jednak mocno uderzyla tą porażka przedostatnia, chyba to z z jakimś spadkowiczem było albo jakimś mega średniakiem. Co przegralismy 1-0. Bo tym meczem wlalismy wiadro nadziei na głowę City że mogą nas dogonić. A City szło pod koniec tamtego sezonu jak czołg. Bo jednak szybciej bym się spodziewał remisu z Evertonem który za Moyesa poziom zawsze trzymał równy niż z jakimś średniakiem.
» 10 września 2021, 00:44 #81
motos8: No właśnie mikiartur. Też kiedyś cierpiałem na taką skłonność jak wyciąganie z wielu meczów jakichś wspólnych mianowników, jakiejś stałej, statystki - klucza. Cos co łączy te wszystkie mecze, jeśli wygrywamy to ten magiczny pierwiastek, jeśli przegrywamy to ten jeden detal, który przechyla. Cos jak wzór na ciąg arytmetyczny. kckMU ma rację, ostateczna pozycja w tabeli to tylko suma wszystkich punktów w sezonie a każdy mecz nie jest z kolejnym niczym powiązany.
» 10 września 2021, 01:30 #80
kckMU: Przegraliśmy 1-0 z Wigan. Natomiast remisu z Evertonem nic nie tłumaczy, bo to było prowadzenie 4:2 pod koniec spotkania, a nie jednobramkowa przewaga i pechowy gol. Po prostu frajerstwo.

W piłce nie ma to na dłuższą metę znaczenia. Mi terminarz służy tylko do poglądu z kim jest kolejny mecz i ile ich jest w danym miesiącu. Z kim gramy... pies to posuwał. Z każdym trzeba zagrać.
» 10 września 2021, 04:04 #79
zbyszek7: Jakim huuu Ameryka Pld gra dzisiaj mecze jak jutro ligowe sie zaczynaja? Jak pilkarze maja wrocic do europy? Nie dziwie sie klubom ze zakazaly im wyjazdu
» 9 września 2021, 23:28 #78
mikiartur: To był jeden z głównych powodów. Jestem ciekaw kiedy wyjaśni się w końcu z tymi Brazylijczykami. Czy będą mogli zagrać czy nie.
» 9 września 2021, 23:29 #77
cezgal: Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie każdy sponsor miał swoich czołowych piłkarzy i swego rodzaju swoją erę, i tak odkąd kibicuje ManUtd(czyli jakieś lata 2000/01):
Sharp : era Beckham, Yorke i Cole
Vodafone: v. Nistelrooy, Keane (subiektywnie Verone przez ten hype co to na niego byl)
AIG: Ronaldo, Berbatov i Rooney
AON: Rooney, v Persi, Chicharito
Chevrolet: Lingard, Jones, Fellaini
Oby nowy sponsor zakończył ostatni rozdział i przywrócił chociaż AON a najlepiej AIG :)
» 9 września 2021, 23:08 #76
sturmik: Chevrolet: Lingard, Jones, Fellaini..... ale zdziersko :)
Rashford, Martial, Pogba też grali z Chevroletem.
» 9 września 2021, 23:43 #75
RedRevolta: Nie no on musi wyjść od pierwszych minut, Ronaldo na ławce od początku to widok wręcz komiczny, , mam tylko nadzieje, że Ole nam wszystkim tego nie zrobi.
» 9 września 2021, 22:03 #74
rafax17: Mamy najlepsza 7 od momentu odejścia Ronaldo
» 9 września 2021, 21:13 #73
artix206: Ciekawe czy udźwignie :D
» 9 września 2021, 22:07 #72
maticr7: Poczekajmy aż zagra,a nie od razu ogłaszacie.xd
» 10 września 2021, 01:04 #71
siwy32: Moim zdaniem ten sezon będzie obiecujący, ale totalny ogień powinien byc w przyszlym sezonie ponieważ bedzie skład kompletny z nowymi pomocnikami, pewnie przyjdzie defensywny i ktos za pogbe + moze napastnik, ale jakiś sredniej półki bo nie chce mi się wierzyć ze OGS pomiesci haalanda i ronaldo, gdzie obaj chca grać.
» 9 września 2021, 20:59 #70
getryscholesa: Jaki napastnik mamy Cavaniego, Martiala, Ronaldo, jest Greenwood, który docelowo ma być 9. Jedyne transfery jakieś bym widział w przyszłym sezonie, to ktoś za Pogbe, jeśli odejdzie i defensywny pomocnik.
» 9 września 2021, 21:28 #69
DaredevilUtd: Za rok Cavani odejdzie.
» 9 września 2021, 22:39 #68
devilek777: Mamy najlepszy skład od czasu odejścia Ronaldo, co ciekawe, po powrocie Ronaldo ;d
» 9 września 2021, 20:32 #67
motos8: No nie wiem, po odejściu Ronaldo mieliśmy jeszcze Rooneya, Ferdinanda, Scholesa, Evre i wygraliśmy ligę i byliśmy w finale ligi mistrzów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
» 9 września 2021, 20:36 #66
artix206: Ale trio Ronaldo-Rooney-Tevez nie mieliśmy, wtedy graliśmy najlepsza piłkę.
» 9 września 2021, 20:41 #65
Robo1986: Mistrzostwo Anglii przede wszystkim.
» 9 września 2021, 20:58 #64
artix206: Niżej ktoś pisał, że Ronaldo powinien wejść z ławki, ok 60 minuty, żeby dostać owacje..

Ja myślę, że ok. 60 minuty, to Ronaldo może dostać owacje, schodząc z boiska z hattrickiem.
» 9 września 2021, 20:28 #63
KOw11alMUN: Panowie a teraz zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie to, że jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to przez minimum następne 2 lata będziemy oglądać Ronaldo w koszulce United na Old Trafford. Przeżyjemy wiele wzlotów i upadków, wiele pięknych chwil ale i wiele srogich rozczarowań. Zobaczymy wiele cudownych goli Portugalczyka, tych z głowy, prawej i lewej nogi. Jeszcze wiele razy zobaczymy Bruno cieszącego się z Ronaldo po bramce... Naprawdę cudowna jest ta perspektywa, i pomyśleć, że wszystko rozpocznie się już w sobotę, na Old Trafford, o 16... Wrócimy do pięknych czasów i nagle zdamy sobie sprawę, że CR7 znowu jest z nami... Panowie cieszmy się tą sobotą, tym meczem i całym tym pięknym okresem. Portugalczyk znowu jest Diabłem, jeszcze to do mnie nie doszło... Muszę się przyznać, że nie było mi dane go kiedyś oglądać w naszej koszulce, mianowicie wiek mi na to nie pozwalał ;) Ale teraz jestem dumny, że będę mógł oglądać najlepszego piłkarza w historii, w najlepszym klubie na świecie, jestem przeolbrzymie podekscytowany. Jestem dumny, że będę mógł przeżyć to, co inni kibice przeżywali kiedyś, Ci trochę starsi ;) Mam nadzieję, że to będzie ten zawodnik, dzięki, któremu wreszcie podniesiemy upragnione trofeum Premier League i Ligi Mistrzów. Dobre czasy wracają, jestem o tym PRZEKONANY! Delektujmy się tym okresem i co? Glory, Glory Man United!! Viva Ronaldo!!
» 9 września 2021, 20:18 #62
siwy32: Sam zapowiedział ze chce grac przynajmniej 3, 4 lata więc dłużej go pooglądasz :)
» 9 września 2021, 20:54 #61
Zdzichu1: Przeanalizowałem nasz rozkład meczów względem pokazywania środowych spotkań LM. I doszedłem do wniosku , że nie ma szans żeby pokazali nasz mecz w otwartej TV. Szanse na zobaczenie naszego meczu z Villarreal albo z Atalantą są iluzoryczne ,bo w tym samym czasie będą grały pupilki czyli ukochany przez wszystkich ... Bayern , Chelsea z Juve
» 9 września 2021, 20:10 #60
mikiartur: W sumie niekoniecznie. Jesli się nie mylę to w 2 kolejce gdy gramy w środę z Villarealem jedyny konkurencyjny mecz to Chelsea vs Juve. I teraz pytanie w co pójdzie TVP. Bo z jednej strony pojedynek obrońcy lm z dość osłabionym Juve. A z drugiej strony rewanż za finał le (który odbył się w Polsce + dobrym echem się odbił w Polsce) + mecz z udziałem Ronaldo. Dla koneserów itd. pewnie ciekawszy mecz to będzie Juve z Chelsea ale uważam, że taki kibic który nie ogląda piłki regularnie, szybciej włączy mecz aby obejrzeć Ronaldo. Ronaldo z Messim zawsze przyciągają kibiców. Więc w 2 kolejce widzę szansę na to że może naszych puszczą.
» 9 września 2021, 20:19 #59
Zdzichu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 20:32

Logicznie rzecz biorąc masz rację. Należy liczyć na to , że nasza gra, transfery zachęcą telewizję do częstszego pokazywania meczów. Osobiście będę mocno zawiedziony chociaż również bardzo się obawiam tego , że oni wybiorą jednak Chelsea Juventus. Wydaje mi się , że tam jednak prestiż nazw zadecyduje chyba , że zdecydują się na głosowanie i kibice jednoznacznie wskażą nas
» 9 września 2021, 20:31 #58
artix206: @mikiartur

Oczywiście, że pokażą Juve, bo Polak rodak kurła.
» 9 września 2021, 20:38 #57
Zdzichu1: właśnie tego się obawiam z jednej strony będą pokazywać w kółko swoich ulubieńców czyli Bayern, Real,Barcelona no i Juventus bo Szczęsny ...
» 9 września 2021, 20:40 #56
mikiartur: Na Szczęsnego ostatnio w Polsce za dobry hype nie jest. Chyba że go będą chcieli oglądać by jakaś słaba bramę wpuścił. Ale my mamy Ronaldo który także ludzi mocno przyciąga
» 9 września 2021, 23:23 #55
Anhel: Team Viewer to wygrali los na loteri nie dość ze maja zaszczyt promować się na koszulkach giganta w światowym footballu to jeszcze po kilku miesiącach od podpisania umowy sponsorskiej trafiają im się transfery Ronaldo , Varane , Sancho haha w Chevrolecie teraz pupy bolą wszystkich
» 9 września 2021, 20:05 #54
devilek777: No nie wiem, Chevrolet dalej jest sponsorem
» 9 września 2021, 20:20 #53
uzio: Chevrolet to ma wieksze problemy ze swoimi samochodami, a nie jakaś tam reklama w sporcie dla panienek jak to uważają w US of A
» 9 września 2021, 20:42 #52
Lisan: Jakie macie oczekiwania względem tego sezonu? I co wolelibyście wygranie ligi czy Ligi Mistrzów? Wiem że najlepiej oba ale bądźmy realistami :D dla mnie tryumf w lidze wydaje się ważniejszy
» 9 września 2021, 19:50 #51
Zdzichu1: Hmmm... Bardzo dobre pytanie. Wygranie ligi mistrzów i np. 3-4 miejsce w lidze biorę w ciemno.Ale w sumie wygranie ligi i odpadnięcie np w ćwierćfinale myślę , że w ostateczności byłoby do przyjęcia.
» 9 września 2021, 19:52 #50
awe: Wygranie ligi i cwiercfinal LM w ostateczności do przyjęcia - ale masz slabe ambicje...
» 9 września 2021, 19:58 #49
mikiartur: Dla mnie liga chyba najważniejsza. W lidze mistrzów także wielkie znaczenie ma losowanie fazy pucharowej + obecna dyspozycja w danym okresie. Dobrym przykładem jest Bayern z zeszłego sezonu i PSG. PSG gra średni sezon. Ale trafiają w fazie pucharowej na najsłabszą Barcelone od lat w dodatku z kontuzjami w obronie po czym dostają Bayern który nie ma do dyspozycji połowy składu. To tak jakby nam ze składu w jednym okresie odpadł Ronaldo, Cavani, Bruno, Pogba, Sancho i Varane oraz Shaw. A i tak przeszli Bayern nie bez problemów.
Liga to jednak taki wyścig długodystansowy lub taki Tour de France w kolarstwie. Gdzie na końcowy wynik pracujesz od połowy sierpnia do połowy maja non stop. W dodatku uważam wygranie Premier league za trudniejsze niż ligę mistrzów. W lidze mistrzów przy dobrym losowaniu możesz dojść do ćwierćfinału nie natykając się na żadnego wielkiego potentanta. Przykładem choćby Borussia Dortmund która wygrała dość łatwą grupę, a w 1/8 dostałą Seville. I doszła do ćwierćfinału, choć do top8 najlepszych ekip w Europie na pewno nie należy. A City jeszcze lepszy przykład. Mieli w zeszłym sezonie dość prostą grupę a w fazie pucharowej najpierw trafili na Gladbach a potem na Borussie i dopiero potentanta dostali w półfinale.
A w lidze angielskiej toczysz koło 10/12 pojedynków na poziomie ligi mistrzów na sezon. Dlatego dla mnie Premier league jest ważniejsza ale oczywiście oba trofea są mega ważne. Ja pragnę by nasz klub je wygrał ale nie nastawiam się na to. Przede wszystkim liczę na to, że w końcu dojdziemy do ćwierćfinału lm i zdobędziemy ponad 85 punktów w lidze. To jest dla mnie taki cel minimum na sezon. Jestem świadom jaka jest rywlizacja obecnie w lidze i na świecie. I pewnie 10/20 lat temu byłbym pewny bardziej osiągnięcia sukcesu ale obecnie o to jest o wiele trudniej. Ale jestem pewny że jesteśmy na dobrej drodze. Ale to liga dla mnie zawsze była wyznacznikiem udanego sezonu.
» 9 września 2021, 20:15 #48
Robo1986: Mistrzostwo Anglii przede wszystkim.
» 9 września 2021, 20:59 #47
HarryBrown: Premier League uber alles. LM to taki przesympatyczny dodatek.
» 9 września 2021, 22:16 #46
Cieniu: Nie mogę się doczekać soboty! Zobaczyć ponownie Cristiano Ronaldo grającego w najlepszym klubie piłkarskim na świecie to coś niesamowitego!
» 9 września 2021, 19:41 #45
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 19:33

youtube.com/watch?v=RzTwJ3E8OAk
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Hahahaha
-Why is Ronaldo room so clean?
-Because he's not Messi.
» 9 września 2021, 19:31 #44
Diabelski97: Cristiano Ronaldo:

- Tak, cieszę się, jestem szczęśliwy, że wróciłem - nigdy nie myślałem, że wrócę, ale jestem tak dumny, jestem tak podekscytowany i nie mogę się doczekać, aby zacząć w najlepszy sposób. Jestem szczęśliwy, moja rodzina jest szczęśliwa, moje dzieci... wszyscy są szczęśliwi. Mamy dobre wspomnienia z tego miejsca, jednak teraz zaczynamy nowy epizod, wróciłem by zwyciężać.

- Nowi piłkarze, nowi koledzy, utalentowani gracze... Myślę, że mają ogromny potencjał. Jestem tu, by wygrywać i tworzyć historię. Ludzie mówią o wieku, ale powinni wiedzieć, że jestem inny. Jestem inny. Jestem inny niż reszta ludzi. Pokazuję cały czas, rok w rok i ten będzie taki sam.

[MU]



Viva Ronaldo
» 9 września 2021, 19:26 #43
devilek777: Nigdy nie myślał, że wróci a mówił że kiedyś wróci xd
» 9 września 2021, 20:03 #42
mikiartur: A ja w sumie jestem ciekaw jaka była reakcja jego rodziny na to że tu przechodzi. Bo okej dla niego to na pewno wielce sentymentalny powrót. Ale dla nich? Przede wszystkim mam na myśli jego partnerkę i najstarszego syna. Georginia zaczęła z nim chodzić jak był w Realu (i to bliżej końcowych lat). A CR jr. przyszedł na świat w 2009 roku czyli w roku gdy Ronaldo odszedł z MU. A pewnie się nasłuchał od ojca jak to tam w Manchesterze było itd. + pewnie widział jakieś jego filmiki na yt. A jednak nie można sie oszukiwać, że Madryt czy Turyn to raczej atrakcyjniejsze miasta do życia niż Manchester. Tak samo Włochy i Hiszpania niż Anglia. I jak ogólnie się zaaklimatyzują w mieście.
» 9 września 2021, 20:26 #41
mikon70: Już w sobotę przed telewizorem na stadionie będziemy śpiewać
Viva Ronaldo, Viva Ronaldo!
» 9 września 2021, 18:09 #40
getryscholesa: Oby ten biedny Donny w końcu dostał szanse. Tak naprawdę chłopak jest tu ponad rok i wciąż nie otrzymał poważnej szansy, by pokazać sie w kilku grach z rzędu.
» 9 września 2021, 17:09 #39
dlabigt23: Jak teraz nie dostanie szansy to pewnie juz w Premier League tak szybko nie zagra a tymbardziej od pierwszej minuty. Najpredzej zobaczymy go w jakims Pucharze Ligii czy Pucharze Anglii i to tyle.
» 9 września 2021, 18:29 #38
reggieynot: Mnie się wydaje, że Ronaldo wejdzie z ławki ok. 60. minuty, żeby dostać owacje na stojąco na Old Trafford.
» 9 września 2021, 15:19 #37
levy181: Gdyby wszedł od pierwszej minuty to też mogliby to jakoś zorganizować i tak czy siak dostałby brawa na stojąco.
» 9 września 2021, 16:25 #36
devilek777: Wyjdzie w podstawie
» 9 września 2021, 16:54 #35
getryscholesa: Solskjaer już mówił ze Cristiano nie przyszedł siedzieć na ławce. To piłka nożna a nie film. Ronaldo ma grać od początku i dać nam bramki, a nie ckliwe powitanie.

Jeśli tylko będzie zdrowy to jestem przekonany ze będzie gral wszystko od dechy do dechy.
» 9 września 2021, 17:14 #34
kckMU: Dostanie fantastyczne owacje po strzeleniu bramki. Tu trzeba grać i wygrywać...
» 9 września 2021, 17:46 #33
Rebxie: Pewnie wyjdzie przed meczem jak Varane.
» 9 września 2021, 17:47 #32
SzarimMusty: Dostanie fantastyczne owacje po strzeleniu gola? No to możemy troszkę poczekać. Chyba że z Newcastle będą 2 karne, bo znając Krystynę to jeden przestrzeli.
» 9 września 2021, 19:16 #31
kckMU: Jeden z najlepszych wykonawców w historii tego sportu, ale nie mam ochoty wchodzić w dyskusje. Bez odbioru.
» 9 września 2021, 20:23 #30
reggieynot: @levy, tak też może być ;)
» 9 września 2021, 22:13 #29
Bolech1991: I pomyśleć, że dwa lata temu Ole uwziął się na tego Seana Longstaffa. Dobrze, że to upadło, nigdy się nie wydarzyło.
» 9 września 2021, 14:37 #28
AbuczynCR7: Cr7 3 bramy
» 9 września 2021, 14:17 #27
Kralik077: A ja obstawiam dalej że Ronaldo wejdzie z ławki a w podstawie zagra na lewej Martial w środku Cavani i Mason na prawej
» 9 września 2021, 14:02 #26
SzarimMusty: Cavani zagrał tak tragicznie w ostatnim meczu, że zdziwiłbym się jego miejscem w podstawie. Przecież on w 40 minut miał mniej kontaktów niż Martial w 20. 0 wygranych dryblingów, 0 stworzonych okazji, 0 pressingów, 0 wygranych pojedynków powietrznych.
» 9 września 2021, 16:27 #25
Giggsy: Ja bym zostawił Masona na środku ataku. Po lewej CR7, a z prawej Sancho
» 9 września 2021, 13:36 #24
United45: Sancho z lewej CR7 w środku Greenwood z prawej
» 9 września 2021, 13:49 #23
Greenlife: @United45 Też tak uważam
» 9 września 2021, 15:46 #22
levy181: CR7 na lewej, Cavani na 9 a Mason na prawej. Greenwood na chwilę obecną jest nie do wygryzienia przez Sancho bo może i Jadon nie grał dużo ale za dużo nie pokazal. Mam nadzieję że po prostu potrzebuje więcej czasu.
» 9 września 2021, 16:27 #21
Diabelski97: DID YOU KNOW: Cristiano Ronaldo's transfer to Man United lead to the most shirt sales in sports history.

The online retailer reported more sales than Lionel Messi (to PSG), Tom Brady (to Tampa Bay Buccaneers) and LeBron James (to LA Lakers).

Source: ESPN
» 9 września 2021, 12:58 #20
karmnik: Coś czuje ze Cristiano zacznie na ławce, wejdzie w drugiej połowie, jak w 2003
» 9 września 2021, 12:55 #19
Diabelski97: Sobota - powrót Ronaldo
Wtorek - liga mistrzów

Pięknie.
» 9 września 2021, 12:43 #18
Robert3344: Coś czuję, że wyjdzie przód CR7 - Cavani - Greenwood, a w pomocy Matic - Pogba
» 9 września 2021, 12:33 #17
Lingardiho9: Oby nie, bo Matic nie ogarnie
» 9 września 2021, 12:53 #16
levy181: Gdyby Unites mialo solidnego defensywnego pomocnika to można byłoby próbować grać z Poga i Bruno wyżej.
» 9 września 2021, 16:30 #15
Tomczo: Juz nie mogę się doczekać meczu. Co ciekawe ten hype nie z powodu cr7, ale Greenwooda. Dzieciak jest niesamowity. Chciałbym już go pooglądać w akcji :(
» 9 września 2021, 12:28 #14
brennt: nie ma szans na taki skład, ale co ja tam wiem ;)
» 9 września 2021, 12:18 #13
mikiartur: Wie ktoś może czy konferencja Ole dziś będzie czy jutro, dzień przed meczem?
» 9 września 2021, 12:18 #12
matheo: W piątek, najprawdopodobniej o 14:30 czasu polskiego.
» 9 września 2021, 12:32 #11
mikiartur: Dzięki :D
» 9 września 2021, 12:35 #10
Rzeczownik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 12:59

Myślisz,że usłyszysz coś ciekawego z ust Solskjeara? Na kilkudziesięciu poprzednich konferencjach powie to samo,co na tej przed Newcastle:p
» 9 września 2021, 12:58 #9
mikiartur: dowiem się przede wszystkim kto będzie dostępny a kto nie. Kto ma kontuzje a kto nie. Powie pewnie o tym czy Fred będzie mógł zagrać czy nie.
» 9 września 2021, 13:03 #8
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 12:00

Liczę na to że Ole wreszcie zbuduje drużynę a nie tylko wyjściową jedenastkę. Będziemy grać na wszystkich frontach i wiele będzie zależało od graczy z drugiego szeregu. Od ich wpasowania do drużyny, przekonania ich że mają ważną rolę do odegrania i kiedy wejdą muszą wiedzieć co grać i być w formie. Henderson, Telles, Matić, Mata, Dalot, VDB, Cavani, Lingard, Lindelof czy młodsi gracze w pewnym momencie będą musieli wziąć na barki odpowiedzialność za ten sezon. Tutaj decydujące będzie przygotowanie mentalne. Wierzę że to udźwigniemy i pokażemy się z dobrej strony na wszystkich frontach.
» 9 września 2021, 12:00 #7
mikiartur: Ja patrzę na to w taki sposób. Mają cały sezon przed sobą. Praktycznie od soboty zaczyna się gra co 3 dni. Bo gramy 11 września z Newcastle, potem Young Boys, potem WHU w weekend, potem WHU w pucharze we wtorek/środę, następnie AVL w weekend, Villareal(chyba) w środę i w weekend mecz z Evertonem. Czyli gramy 7 meczów teraz co 3 dni praktycznie. W dodatku pamiętaj że Shaw Maguire Bruno itd grają już w takim rytmie od meczu z Wolves (bo potem reprezentacja też co 3 dni). I jakby to był mecz z kimś z top6 to bym nie rozważał tego. Ale z Newcastle uważam że możemy sobie pozwolić na lekkie rotowanie. A jeden dzień odpoczynku dla kilku graczy może później zaprocentować. - wklejam to co na poprzednim głównym napisałem odnośnie rotacji w składzie.
» 9 września 2021, 11:46 #6
PastaDoCiasta: A ja przypomnę że przed Southampton wielu pisało żeby wystawić od początku Varana i Sancho żeby się zgrywali a na ŚPD dać szansę Garnerowi bo to tylko Southampton, bez przesady że sobie z nimi nie poradzimy, to aktualnie prawdopodobnie najgorszy zespół w lidze, będzie luźne 4:0. Rotować to możemy przy korzystnym wyniku wprowadzając kogoś z ławki w miejsce Bruno
» 9 września 2021, 11:52 #5
mikiartur: Ja mówię za siebie a nie za innych. Ja tak nie pisałem przed meczem z Sou. Gdy inni się rozpisywali jak ich zgnieciemy(bo to akurat prawda że tak pisano) to pisałem że mi wystarczy po prostu 1-0 itd.
I zauwaz także, że nie rotowalismy w ogóle i mecz nam kompletnie z Świętymi nie poszedł. Nie można przez to zakładać że jakbyśmy rotowali to by było jeszcze gorzej. Za wstawieniem w tamtym meczu Garnera nie byłem, ale żeby Donny zagrał to już owszem. A w meczu z Sou jedyne zmiany jakie zrobiliśmy to Martial za Jamesa i wymuszona Maticia za Scotta. Nie wszystkim może się podobać gra rotacjami. Ale jedyną drużyną która bez rotacji w ostatnich latach zdobyła PL był Liverpool który grał 2 sezon prawie tą samą 11stka i o ile do stycznia/lutego grali genialnie to jednak w połowie lutego dali się ograć takiemu Atletico które wtedy nie było jakoś mega mocne. I odpadli z lm. A jak zobaczysz na tryumfy City w lidze albo Chelsea albo Realu w edycjach Lm. To zauważysz że wszyscy z nich dość regularnie rotowali tym składem. I chcą. Nie chcąc my też musimy to robić by walczyć na kilku frontach z pozytywnym skutkiem
» 9 września 2021, 12:01 #4
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 11:44

Chciałbym zobaczyć taki skład
De Gea - Shaw, Maguire, Varane, Wan-Bissaka - Pogba, McTominay - Sancho, Fernandes, Greenwood - Ronaldo

Ale bym chciał zobaczyć taki skład
» 9 września 2021, 11:44 #3
jean6: Idealnie, nierealnie.
» 9 września 2021, 11:51 #2
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 12:14

Bardzo fajny sklad, ale na jakis Liverpool najlepiek :)
» 9 września 2021, 12:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.