Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź 26. kolejki Premier League

» 27 lutego 2021, 09:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 26. kolejce Premier League czeka w niedzielę prawdziwy szlagier. Czerwone Diabły pojadą na Stamford Bridge, aby zmierzyć się z depczącą im po piętach Chelsea.
Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź 26. kolejki Premier League
» Manchester United w 26. kolejce Premier League zmierzy się z Chelsea
Jaką formacją powinien zagrać Manchester United na Stamford Bridge z Chelsea?
Przed piłkarzami Ole Gunnara Solskjaera trzy niezwykle ważne mecze w Premier League, które mogą mieć duże znaczenie dla końcowego układu tabeli. Czerwone Diabły w niedzielę zmierzą się z Chelsea, w środę z Crystal Palace, a następnie zagrają na wyjeździe z Manchesterem City.

Kto? Chelsea vs Manchester United
Kiedy? 28.02.2021, 17:30
Gdzie? Stamford Bridge
Sędzia? Stuart Attwell
Transmisja? CANAL+ SPORT


Manchester United meczem z Chelsea zamyka rywalizację w lutym. Mijający miesiąc nie był do końca udany dla zawodników Ole Gunnara Solskjaera na ligowym froncie. Czerwone Diabły zaczęły od rekordowego zwycięstwa z Southampton (9:0), ale później drużyna wypuściła zwycięstwo z rąk z Evertonem (3:3) i tylko zremisowała z West Bromwich (1:1). Na zwycięską ścieżkę udało się wrócić w meczu z Newcastle United (3:1). Zgarnięcie pełnej puli na Stamford Bridge jest konieczne, jeśli zespół chce nadal naciskać na Manchester City i trzymać dystans do znajdujących się niżej rywali.

Manchester United ogrywał Chelsea w trzech ostatnich meczach na Stamford Bridge. Czerwone Diabły w Londynie będą też walczyć o to, aby podtrzymać imponującą serię bez porażki w ligowych meczach wyjazdowych. Zawodnicy Solskjaera nie przegrali ostatnich dziewiętnastu spotkań w delegacjach w Premier League.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer potwierdził, że w meczu z Chelsea do jego dyspozycji nie będą Paul Pogba i Juan Mata. Piłkarze zmagają się z urazami i zostali wykluczeni z gry na kilka najbliższych tygodni. Do niedzieli wykurować nie zdąży się Scott McTominay, a pod dużym znakiem zapytania stoi też występ Edinsona Cavaniego.

Do ostatnich minut będą ważyć się losy Daniela Jamesa. Walijczyk w meczu z Realem Sociedad doznał drobnego urazu mięśniowego i nie wiadomo, czy zdąży się wykurować na starcie z The Blues.

W drużynie Chelsea jedynym nieobecnym będzie kontuzjowany Thiago Silva.

Przewidywane składy:

Chelsea: Mendy – Rudiger, Christensen, Azpilicueta – Alonso, Kovacić, Jorginho, Hudson-Odoi – Werner, Mount – Giroud

Manchester United: De Gea – Maguire, Lindelof, Bailly – Shaw, Fred, Matić, Wan-Bissaka – Fernandes – Greenwood, Rashford

Przedmeczowe wypowiedzi:
Thomas Tuchel – Manchester United lubi mieć przestrzeń i kontratakować. Dzięki temu mogą wykorzystać swoją szybkość. To mocna ekipa, która potrafi kompaktowo się bronić. Starcie z nimi dostarczy nam wielu wyzwań. Mam nadzieję, że uda nam się przygotować nasz zespół do odniesienia zwycięstwa. Będziemy absolutnie skupieni na tym trudnym spotkaniu.


Ole Gunnar Solskjaer – Chelsea ma umiejętność trzymania zespołów z dala od własnej bramki. Spisuje się tam naprawdę dobrze. Nigdy nie jest łatwo, gdy przychodzisz do drużyny w połowie sezonu. Na pewno Thomas Tuchel musi być zadowolony, choć miejmy nadzieję, że powstrzymamy ich serię. Teraz to moje zadanie.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Chelsea:
DataSpotkanieWynik
11.08.2019Premier League: Manchester United - Chelsea4:0
30.10.2019Puchar Ligi: Chelsea - Manchester United1:2
17.02.2020Premier League: Chelsea - Machester United0:2
19.07.2020FA Cup: Manchester United – Chelsea1:3
24.10.2020Premier League: Manchester United – Chelsea0:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Chelea mierzyły się ze sobą już 188 razy. Czerwone Diabły wygrały 81 meczów we wszystkich rozgrywkach, 52 zremisowały i doznały 55 porażek.

– W Premier League drużyny grały ze sobą 57 razy. Manchester United wygrał 17 meczów, 18 przegrał, a 22 zremisował.

– Najwyższe zwycięstwo Manchesteru United w Premier League na Stamford Bridge to rok 1995. Czerwone Diabły pokonały wówczas Chelsea 4:1. Najbardziej dotkliwa porażka miała miejsce w 1999 roku, kiedy to United przegrali aż 0:5.

– Chelsea zachowała trzy czyste konta w Premier League od czasu objęcia posady menadżera przez Thomasa Tuchela. The Blues po raz ostatni nie stracili bramki w czterech ligowych meczach z rzędu w styczniu 2018 roku.

– Manchester United w niedzielę będzie musiał uważać na Masona Mounta. Anglik strzelił 2 gole w ostatnich trzech meczach w Premier League. To taki sam dorobek, co w poprzednich 21 ligowych spotkaniach. Mount w tym sezonie nie trafił natomiast jeszcze na Stamford Bridge.

– Manchester United wygrał trzy ostatnie mecze z Chelsea na ich stadionie, biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki. Czerwone Diabły w swojej historii nigdy nie wygrały na Stamford Bridge czterech meczów z rzędu.

– Marcus Rashford lubi grać z Chelsea. W meczach z The Blues był zaangażowany do tej pory w 7 bramek (5 goli, 2 asysty). Anglik z żadnym innym rywalem nie ma tak dobrych liczb.

– Pierwsze spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Chelsea w tym sezonie skończyło się bezbramkowym remisem na Old Trafford.

Spotkanie Chelsea vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 28 lutego o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Maguire: Będziemy chcieli popsuć humory Chelsea
Następny news »
Manchester United zapłaci rekompensatę Cavaniemu, jeśli nie przedłuży z nim kontraktu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (292)


klusek0128: 2 lat i zero postępu. Nic tylko nowy kontrakt dla Ole...
» 28 lutego 2021, 19:25 #285
Glory1878: Co ten wan Bissaka dzisiaj, same straty jak na razie :/
» 28 lutego 2021, 17:51 #284
Michux3: Ciekawe czy Greenwood sobie poradzi jako napastnik
» 28 lutego 2021, 16:53 #283
RedStreamer: Inter bez naszych byłych zawodników byłby w połowie tabeli.
» 28 lutego 2021, 16:49 #282
levy181: Zobaczymy jakim składem wyjdziemy na niebieskich. Nie ma innego wyjścia i będzie grał Martial który gra naprawdę piach.
» 28 lutego 2021, 16:29 #281
RedRevolta: Scott jest w składzie, super
» 28 lutego 2021, 16:24 #280
Sewer1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 16:11

Ole jest najlepszy i wygramy z Czelsi kto tego nie widzi ten sie nie zna na pilce noznej. Pozdrawiam kibicow prawdziwych!
» 28 lutego 2021, 16:10 #279
RedStreamer: Nie jest najlepszy, ale z tym że wygramy to się zgadzam.
» 28 lutego 2021, 16:15 #278
Chestnut: Pep Guardiola obecnie jest najlepszy.
» 28 lutego 2021, 16:16 #277
manegarrincha: Czyli że co ? Ole jest jakiś fatalny ? Podasz jakieś argumenty prawdziwy kibicu ?
» 28 lutego 2021, 16:26 #276
Kryptospiderman: Totki grają piłkę która nasza drużyna powinna grać patrząc na możliwości. Moirinho wyciągnął wnioski korzysta z szybkości i jakości. Olę narazie szuka rytmu. Trzymam za ogs kciuki, ale i tak myśle ze powinnismy być właśnie takim zespołem jak totki w dzisiejszym spotkaniu.
» 28 lutego 2021, 15:34 #275
Konradex97: Tottenham miał zdecydowanie spory kryzys, ale prawdopodobnie ładnie z niego wyszedł i ma przyjemny kalendarz. Jeśli jeszcze Alli odpali to Kane, Son, Bale i on będą arcygroźni.
» 28 lutego 2021, 15:36 #274
IntruZ9: Takie wnioski wyciągninal że tott na 8 united na 2...
» 28 lutego 2021, 15:38 #273
Konradex97: Mniej więcej o to chodzi w wyciąganiu wniosków, co robić gdy nie idzie xD
» 28 lutego 2021, 15:40 #272
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 15:46

Wniosek to jest tylko jeden - może ludzie przestaliby wyciągać "wnioski" i się przekrzykiwać co 3 dni. Ba... 3 dni, co 30 minut meczu. W zamian za to czekaliby sezon, dwa i wygłaszali swoje opinie na spokojnie.

Może się zestarzałem, ale mi się niedobrze robi od tego wszystkiego. Jedna drużyna strzeli gola, jest śmiech, wyzywanie, narzekanie. Zaraz straci gola - w drugą stronę. Jeszcze te teksty "no i co", "mówiłem" itd. Czego ja jednak wymagam, jak na przestrzeni 90 minut niektórzy robią z siebie kretynów, a gdzie tu mowa o spojrzeniu na sprawy po bardzo długim czasie.
» 28 lutego 2021, 15:45 #271
Kryptospiderman: Ale ty śmieszny jesteś... pod tym postem odpowiedz taka ? Przecież my mówimy ze się przyjemnie na totki patrzy. I fajnie było by zobaczyć taka grę jak dziś totkow u nas na stałe bo mamy do tego możliwości kadrowe...
» 28 lutego 2021, 16:00 #270
kckMU: Użyłem słowa wniosek, ale to nie znaczy, że pije do Ciebie. To po prostu ogólna wypowiedź. A co zrobił lub nie zrobił Mourinho, to też wyjdzie w przyszłości, nie po jednej świetnej połowie meczu.
» 28 lutego 2021, 16:03 #269
SiYamabushi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 16:10

Tottenham w pierwszych 12 meczach bez Bale i Ali przegrali jeden mecz, będąc 21 dni liderem, potem przyszedł kryzys, ale teraz ewidentnie widać, że łapią formę, mają dosyć łatwy kalendarz bo juz większość meczy z top 6 za sobą, mogę mieć niezły finisz ponieważ Kane Son Bale Lucas Ali mają formę. 10pkt straty do United, no żeby nie było na koniec sezonu, że Tottki będą wyżej i z LE.
» 28 lutego 2021, 16:09 #268
Konradex97: Pukawka, Żaden z nas nie zmienia zdania co tydzień xD kibiców United na różnych polskich forach jest od groma i każdy może mieć inną opinię, a Ty wrzucasz wszystkich do jednego wora i wyciągasz wnioski, że ten wór co tydzień zmienia zdanie
» 28 lutego 2021, 16:18 #267
manegarrincha: Tak, tak masz absolutną rację a po pierwszej kolejce William był tu transferem sezonu
» 28 lutego 2021, 16:22 #266
Daniel90: Kukaku strzela już w 1 minucie
» 28 lutego 2021, 15:09 #265
H2O1994: Może to tylko literówka.
» 28 lutego 2021, 15:36 #264
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 15:41

90% dzieci tutaj używa tej literówki?nie sądzę...zresztą można edytować
» 28 lutego 2021, 15:41 #263
Daniel90: Żadna literówka nie przepadam za kukaku
» 28 lutego 2021, 15:47 #262
wider: to po co o nim tutaj piszesz skoro za nim nie przepadasz... o.O
» 28 lutego 2021, 15:52 #261
Adrian0007: A gdzie gra ten cały "Kukaku" tak w ogóle ?
» 28 lutego 2021, 15:55 #260
Chestnut: W Unterze Nediolan.
» 28 lutego 2021, 16:09 #259
Daniel90: Kukaku dokłada asystę, ciekawe ile bramek będzie strzelał Marian jak odejdzie z United
» 28 lutego 2021, 16:39 #258
SickRabbit: Przypomnijcie sobie ile bezbramkowych remisów i z kim mieliśmy w tym sezonie w lidze.
» 28 lutego 2021, 14:54 #257
Glory1878: Chyba tylko jeden z kapiszonami
» 28 lutego 2021, 15:03 #256
pawelisto2: Chelsea, Arsenal, City, Liverpool, coś pominąłem?
» 28 lutego 2021, 15:04 #255
Glory1878: O kurde całkiem zapomniałem o tych meczach
» 28 lutego 2021, 15:06 #254
Sewer1989: co ty sie tak goraczkujesz? remis to sa punkty wiesz co to znaczy? Im wiecej punktow tym lepiej kibicu
» 28 lutego 2021, 16:12 #253
SzpakUtd: Lisy tracą punkty. Diabły dzisiaj tylko wygrana. Jest szansa na zwiększenie przewagi punktowej nad 3-5 miejscem.
» 28 lutego 2021, 14:53 #252
H2O1994: Wszystko wskazuje na to że Arsenal dowiezie ten wynik do końca, ależ będzie walka o top4 w tym sezonie.
» 28 lutego 2021, 14:51 #251
Kiharitony: Brawo Arsenal, oby na tym skończyły się punkty dla Londynu w tej kolejce
» 28 lutego 2021, 14:50 #250
BartoszP: Arsenal wygrywa - miła odmiana, przyda się bezpieczeństwo poniżej. Tylko dzisiaj wygrać.
» 28 lutego 2021, 14:38 #249
is200second: To ciekawe że na Chelsea jest mniejszy kurs niz na nas. A myślałem że jesteśmy obecnie lepsza drużyna.
» 28 lutego 2021, 14:31 #248
H2O1994: Dobrze nam idzie ale trzeba zauważyć, że Chelsea od momentu przyjścia Tuchela ma dużo świeżości i z meczu na mecz coraz lepiej się ich ogląda.
» 28 lutego 2021, 14:34 #247
Fido: Wygramy spokojnie.
» 28 lutego 2021, 14:40 #246
Sewer1989: co to zmienia pilka jest jedna a bramki sa dwie wygrywa natomiast zespol co strzeli wiecej goli
» 28 lutego 2021, 16:12 #245
SzarimMusty: Kolejka nienawiści top4? Niech jeszcze w meczu z Chelsea będzie remis i... solidarnie ekipy walczące o czołową 4 potracą punkty.

PS. Dzisiaj się przełamie Liverpool czy pójdzie już kompletnie na dno? Ciekawy jestem czy w przypadku ewentualnej wtopy (remis/porażka) Klopp może stracić pracę. Niby ciągle są w grze nawet o wicemistrzostwo ale... jednak forma poniżej oczekiwań.
» 28 lutego 2021, 14:29 #244
H2O1994: Każda seria kiedyś się kończy, myślę że jednak dziś wygrają.
» 28 lutego 2021, 14:32 #243
levy181: Może i się kończy ale zobaczymy jak będzie grał zespół kiedy wroca zawodnicy kontuzjowani. Mysle że Live niestety ale jeszcze będzie pokazywał kawał dobrej piłki.
» 28 lutego 2021, 14:36 #242
AllUnited88: A jednak muszę wszystko odszczekać chyba Arsenal to wygra dla nas i wygrana Arsenalu i remis to bardzo dobry rezultat większe szanse na top 4 ma Lester myślę że mało kto liczy że Arsenal skonczy w pierwszej czwórce
» 28 lutego 2021, 14:28 #241
manegarrincha: Arsenal w pierwszej 4 ? Matko bosko, nawet Arteta w to nie wierzy, oni będą mieli ciężko o top 6. To był żałosny mecz, a lisy były tragiczne. Być może, tak jak rok temu, znów zaczynają swój zjazd w tabeli
» 28 lutego 2021, 14:58 #240
Oskar062: Tragiczny mecz to chyba tylko w wykonaniu lisów ;)
» 28 lutego 2021, 15:33 #239
Kryptospiderman: Odegard odmieni arsenał jak bruno i to już widac.
» 28 lutego 2021, 14:13 #238
tygrys26: Raczrj waypie ze Real go.odda. Zidane odejdzie po sezonie jak nic nie wygra, a nowy trener wątpię żeby oddał Odegarda
» 28 lutego 2021, 14:27 #237
is200second: Real krzyknie za niego pewnie jakąś chora sumę widząc że gra świetnie w angli tylko po to żeby na nim zarobić.
» 28 lutego 2021, 14:29 #236
AllUnited88: Odegard wróci po sezonie do Realu
» 28 lutego 2021, 14:32 #235
manegarrincha: Jak Odegaard jak do tej pory gra piach
» 28 lutego 2021, 14:59 #234
mordynator: Biedny Barnes :/
Oby nic poważnego,choć wygląda to bardzo źle.
» 28 lutego 2021, 14:11 #233
RedFox: Wygląda to źle niestety i szkoda... bo miał być podobno powołany do reprezentacji Anglii. I była z jego formą taka szansa na EURO... Ech.
» 28 lutego 2021, 14:12 #232
RedFox: Jeżeli teraz jeszcze Barnes zejdzie... to już kompletna katastrofa.
» 28 lutego 2021, 14:09 #231
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 14:11

I niestety tak właśnie się stało. Masakra. Co za zły dzień. Teraz bez Barnesa to TOP 4 to już w ogóle będzie sukces.
» 28 lutego 2021, 14:09 #230
91nc99: Trzeba się cieszyć słabszą forma lisów. Niech potrąca, bo każdy punkt w plecy rywali zza pleców daje nam margines błędu
» 28 lutego 2021, 14:02 #229
rvn10: Leicester to nasz rywal o topke w lidze, więc niech tam tracą punkty :)Z drugiej strony to Arsenal i może jeszcze roztrwonić te 2-1.
» 28 lutego 2021, 13:54 #228
Oskar062: Arsenal ma problem z traceniem głupich bramek bo gra wyglada dobrze i z meczu na mecz coraz lepiej ale problemem jest dawanie bramek każdemu.
Lester, City, Villa, benfica oba mecze, a to tylko 5 ostatnich spotkań, a ile mamy przykładów strzelania sobie bramek
» 28 lutego 2021, 13:56 #227
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 15:04

Gdzie ta gra wyglądała dobrze ?

I to na tle fatalnych dziś lisów. Ten mecz to był poziom Championship, jak czerpiesz z niego pozytywy, to znaczy że solidnie spadły Ci wymagania

Gratuluję punktów, potrzebne są wam jak tlen, wy już nie macie miejsca na straty
» 28 lutego 2021, 15:01 #226
Oskar062: Ty tak na poważnie? To ja nawet nie będę wchodził w dyskusje bo to byłoby poniżej pewnego poziomu mimo wszystko, miłego dzionka :)
» 28 lutego 2021, 15:34 #225
levy181: Dzisiaj spore wyzwanie przed United.
» 28 lutego 2021, 13:52 #224
RedFox: Niestety fatalna ta pierwsza połowa Lisów. To jak Ndidi podarował tego karnego Kanonierom, to aż szkoda gadać. Miałem nadzieję, że ta kompromitacja ze Slavią Praga wynikała z chęci skupienia się na PL, ale jak na razie to wygląda po prostu źle. I co najgorsze, na ławce nikogo wartościowego nie ma. Tak to jest jak ma się wąską kadrę.
» 28 lutego 2021, 13:51 #223
H2O1994: Rok temu też przez dużą część sezonu fajnie się spisywali, mieli prawie pewne top4 a skończyli na piątym miejscu.
» 28 lutego 2021, 13:53 #222
pawelisto2: Czy ja wiem czy Leicester ma wąską kadrę. Szeroka i w miarę wyrównana kadra, którą można rotować na miliony sposobów od 3-4-3, przez 4-4-2 i 4-5-1, aż po 4-3-3. Multum uniwersalnych zawodników.
Problemem jest to, że wszyscy wypadli w jednym momencie: Maddison, Justin, Praet, Perez(który jest naturalnym zastępcą Maddisona), czy Fofana(jego wypadnięcie automatycznie blokuje chociażby przejście na 3-4-3).
Wrócił jeden Ricardo a wypadł Perez, Maddison i Justin. Taki sezon, ale fakt, że nad Liverpoolem to od razu pół świata się użalało jak to ich kontuzje trapią, a kontuzje w Leicester przechodzą bez większego echa.. Jakby nie patrzeć to póki co nas nie dotknęły żadne ważniejsze kontuzje i oby tak było do końca, bo w poprzednich sezonach było wręcz odwrotnie.
» 28 lutego 2021, 13:57 #221
RedFox: @pawelisto - Właśnie przez taką wąską kadrę nie ma kim rotować. Thomas jest wciąż młodziutki i mało doświadczony co widać w tym meczu, Fuchs nie wiem co robi w zespole, Amartey zwyczajnie jest średni, Choudhurry i Mendy to ŚPD a tam akurat rządzi duet Ndidi-Tielemans, Under to jest wielki niewypał (szczęśliwie tylko wypożyczony) i w zasadzie jedynie Albrighton jako tako sprawdza się dobrze. Brak Praeta, Maddisona, Justina, Fofany i Morgana przy tak niewielkim zespole czyni swoje i niestety to widać, bo Iheanacho ani trochę nie jest w stanie zastąpić choćby Maddisona.
» 28 lutego 2021, 14:06 #220
pawelisto2: Ale kto by przewidział, że w jednym momencie może wypaść tylu zawodników. Jeśli jeszcze poszerzyć tę kadrę i przy zdrowych zawodnikach to by było tam z 30 chłopa do pierwszego składu, a co za dużo to niezdrowo.
» 28 lutego 2021, 14:10 #219
mordynator: Dobrze Arsenal,idealny wynik dla nas.
» 28 lutego 2021, 13:47 #218
pawelisto2: Dzieje się, dwie dobre decyzje sędziowskie(i VAR-u) i chyba żadnej bardziej znaczącej błędnej, a to dopiero pierwsza połowa!
I to Tierney sędziuje. Ten sezon jest naprawdę dziwny.
» 28 lutego 2021, 13:47 #217
mordynator: Inaczej,dwie złe decyzje sędziowskie które musiał naprawić VAR i zrobił to prawidłowo.
» 28 lutego 2021, 13:49 #216
pawelisto2: Może i tak. Choć ten pierwszy karny anulowany to ciekawa sprawa, bo zdaje się, że Pepe stał na linii.
» 28 lutego 2021, 13:51 #215
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 13:56

Z tymi złymi decyzjami to bym nie przesadzał, aż tak bo po to jest var żeby pomagać i sędzia miał komfort tego, ze mógł pozwolić na kontynuacje akcji i potem podyktować ewentualnego karnego.
» 28 lutego 2021, 13:55 #214
kante774: Albo Arsenal dobrze wygląda, albo to Leicester bez Maddisona, ale póki co Arsenal lepszy. Gdyby nie kompromitacja tego Pablo Mari to pewnie by prowadzili. W sumie lepiej dla nas, bo bez Maddisona mogą hurtowo punkty tracić. Pytanie, czy z naszym terminarzem wykorzystamy to.
» 28 lutego 2021, 13:46 #213
pawelisto2: W zeszłym sezonie, gdy Leicester wypuściło LM z rąk sporo ekspertów mówiło o braku doświadczenia i takie tam. Od początku uważałem, że problem jest jeden. A nazywa się: Maddison i jego kontuzja.
Ogromny wpływ na grę tego zawodnika nie tylko liczbami, ale zyskiwaniem przestrzeni, często zwodzącymi podaniami. To, co ostatnio powiedział Mane: Wszyscy mówią o mnie i Mo, a gdyby nie Firmino to nie mielibyśmy takich liczb. Podobnie zdaje mi się jest z Maddisonem w Leicester, który robi miejsce Barnes'owi, Vardy'emu.
» 28 lutego 2021, 13:51 #212
Oskar062: Wydaje mi się ze w tej sytuacji Elneny trochę bardziej zawiódł bo Mari bal się ze Vardy my wejdzie za plecy, a Elneny dał ciała po całości bo sobie po prostu biegł...
» 28 lutego 2021, 13:51 #211
kante774: Jak dla mnie Pablo Mari powinien w odpowiednim momencie wyskoczyć do Tielemansa, żeby go wyrzucić/skrócić kąt i uniemożliwić strzał, a tak zostawił mu autostradę. Fakt - dobrze, że Vardego odcinal na początku, ale we właściwym momencie powinien wyskoczyć do Tielemansa. Pzdr
» 28 lutego 2021, 14:03 #210
Oskar062: Znaczy tak Mari tez uczestniczy w tym błędzie zgadzam się ale po prostu mam wrażenie, ze Elneny powinien ruszyć szybciej
» 28 lutego 2021, 14:20 #209
kckMU: Nie wiem czy dobrym pomysłem jest chwalenie Luiza w 40 minucie, ale niech mu będzie :D
» 28 lutego 2021, 13:40 #208
is200second: Tak przeglądałem dzisiaj produkty które produkuje puma dla City i adidas dla United. Kurtki, bluzy, tshirt... no praktycznie wszystko ładniejsze ma City. Chciałem zamówić coś nowego ale chyba poczekam aż zmienią sponsora. Oby wróciła stara dobra najka chociaż puma ma rzeczy nie gorsze i muszę to przyznać.

A tak przypadkiem to w przyszłym roku nie kończy się umowa z adidasem? Czy to chevrolet?
» 28 lutego 2021, 13:23 #207
mcscotyy: Adidas robi straszna maniane już, chciałbym znowu Nike albo Pume
» 28 lutego 2021, 13:31 #206
Czerwony123: Adidas to nie moja bajka, Under oraz NB jest jakosciowo najlepsze na swiecie... Za dobra polowke adaska trzeba zaplacic ok 100funa..
» 28 lutego 2021, 13:33 #205
dlabigt23: Akurat u nas robią lipę .Koszulki Bayernu czy Realu zawsze mi sie podobały . Napewno to logo Chevroleta tez nam nie pomaga i troszkę szpeci wizerunek . Nie rozumiem czemu nie moga zrobić poprostu gładkich koszulek bez żadnych wzorków i innych rzeczy .
» 28 lutego 2021, 13:34 #204
damian3chrosto: I w ogóle takie moje zdanie ze herb powinien zostać niezmienionym w takich barwach jakich jest a nie raz biały raz różowy dla mnie to porażka i herb jako historyczny element klubu powinien mieć nietykalnosc
» 28 lutego 2021, 15:34 #203
mordynator: Chyba pierwsza od dawna dobra decyzja Varu.
» 28 lutego 2021, 13:16 #202
AllUnited88: Tielemans 1-0 Tak można liczyć na Arsenal
» 28 lutego 2021, 13:08 #201
Bylak: To dobry ten arszenal
» 28 lutego 2021, 13:07 #200
pawelisto2: No Panie Arteta zaskoczył Pan składem to i zaskocz Pan wynikiem i wygraj ten mecz.
» 28 lutego 2021, 13:01 #199
RedStreamer: Ja jestem dzisiaj spokojny. Mam przeczucie, że dzisiaj setki będą wykorzystywane.
» 28 lutego 2021, 12:59 #198
Blau: Ja z dużym respektem podchodzę do Chelsea, szczególnie, że z big 6 radzimy sobie w tym sezonie kiepsko, ale też jestem dziwnie spokojny o wynik.
» 28 lutego 2021, 13:12 #197
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 12:48

Wierze w nasza druzyne ale czuje jakis niepokoj...smerfy to smerfy
» 28 lutego 2021, 12:47 #196
mikiartur: Nie wiem czy się ze mną zgodzicie. Ale obecny styl Chelsea to w sumie jest nam na rękę. Niech sobie wezmą piłkę i rozgrywają. Wiadome że wolimy grać z kontrataku niż budować atak pozycyjny. Jaki skład wystawimy? trudno powiedzieć. Skoro Cavaniego raczej nie będzie, Pogby i Scotta na stówe nie będzie oraz prawdopodobnie Jamesa. To pewnie prawdopodobny jest występ Martiala. Bo jeśli nie on to albo przechodzimy z 4-2-3-1 na 4-3-1-2 albo na trójkę obrońców czego akurat nie spodziewam się. Osobiście jeśli Donny jest w 100% gotowy to może spróbowałbym z nim zagrać, Chodzi o to by nam całkowicie nie zamknęli Bruno. A wiemy że Martial ostatnio w wybitnej formie nie jest. Więc widzę coś takiego

Dean
AWB Lindelof Maguire Shaw
Donny Matić Fred
Bruno
Greenwood Rashford

Jeśli jednak Donny nie będzie w stanie zagrać to pewnie zagra Martial. No chyba że Ole zaryzykuje i od pierwszej minuty da Diallo. Wtedy na szpicy mógłby zagrać Greenwood a na lewym Rashford.
Moim wyborem jest Lindelof a nie Bailly z tego powodu, że Lindelof przy głębszym bronieniu lepiej się sprawdza niż Bailly który gra mniej bezpiecznie. A prawdopodobnie to będzie taki mecz gdzie nie będziemy się bardzo otwierać na ryzyko kontr.
Zapowiada się bardzo trudny mecz. Pamiętając ostatnie wyniki naszych meczów z TOP6 prawdopodobnie nie spodziewajmy się wielu goli. Ale mam nadzieję że uda nam się wygrać. Bo ten mecz to jest za przysłowione 6 pkt. Jeśli wygramy będziemy mieć przewagę nad Chelsea 9pkt. Największą naszą bolączką są stałe fragmenty gry. Więc spodziewam się, że Giroud wyjdzie w 1 składzie. Trzeba będzie go dobrze kryć
» 28 lutego 2021, 12:15 #195
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 12:26

Baily może zagra. Werner gra po lewej, a ostatnio jest groźny, tylko przy piłkach za linie obrony. Zapomniałeś też o D. Jamesie, jak będzie gotów to zagra.

Ja liczę na to, że Rash będzie wykorzystywał przestrzeń, zostawioną przez ofensywnego Hudsona. O ile Tuchel nie wystawi tam swojego Jamesa.
» 28 lutego 2021, 12:25 #194
mikiartur: W ostatnim wywiadzie OGS mówił że James wciąż odczuwa ból dlatego założyłem że raczej nie zagra. Werner jest szybki ale zakładając że będziemy się głęboko bronić to jego szybkość nie będzie odgrywała dużej roli.
» 28 lutego 2021, 12:53 #193
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 14:55

Będzie mialo jak zagrają do Timo przy kontrze. Nigdy też nie bronisz 90 minut głęboko. No chyba że od 5 minuty grasz w 10 lub jesteś ogórem. Werner to potencjalne duże zagrożenie gdy wyjdziemy wyżej. Nie znaczy to że oceniam szansę Bailego na występ wyżej. Jak dla mnie 50 na 50

O Jamesa nie wspomniałeś o innych potencjalnie kontuzjowanych tak
» 28 lutego 2021, 14:54 #192
mordynator: Ja myśle że dzisaj odniesiemy swoje pierwsze zwycięstwo przeciwko big 6 w tym sezonie.W ostatnich latach Stamford Bridge ewidetnie nam siedzi,więc i oby dzisaj podtrzymać dobrą serię.
» 28 lutego 2021, 12:12 #191
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 12:11

Arsenal wystawia słabszy skład na lisy, czyżby arteta skupiał się już tylko na le? hah a jeszcze nie dawno nie wiele brakowało a by odpadli z benficą, szkoda bo myślałem, że coś powalczą z leicester i może coś im urwą a tu nawet nie ma co meczu włączać.
» 28 lutego 2021, 12:10 #190
cnk: ten nasz przewidywany sklad to jakas abstrakcja, trzech srodkowych obroncow? lindelof magłaja bailly? powaznie?
» 28 lutego 2021, 12:01 #189
primasort: Remis będzie sukcesem.OGS się spali psychicznie
» 28 lutego 2021, 12:01 #188
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 12:07

Na bank się spali, nigdy przecież jeszcze nie wygrał z takim rywalowem. Jako piłkarz też się spalał w wielkich meczach, zwłaszcza w doliczonych minutach. Stawka też jest najgrubsza z możliwych, gigantyczne większą niż np. w meczu z Lester w ostatniej kolejce.
» 28 lutego 2021, 12:05 #187
cnk: no szczegolnie w finale 1999 z bayernem sie spalil po wejsciu w 81 ;) bramka nei byla wspaniala ale on glownie takie strzelal i zrobil swoje
» 28 lutego 2021, 12:09 #186
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 12:11

Z takim rywalem *

Przydomek killera to też zyskał, głównie przez to że nie jest odporny psychicznie.

Zastanawiasz się choć przez sekundę zanim coś napiszesz ?
» 28 lutego 2021, 12:10 #185
DaredevilUtd: Chłopaki, przez was primasort się spalił psychicznie :(
» 28 lutego 2021, 12:27 #184
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 11:46

Meczyk i już wiedzą : " Tuchel naprawia błędy Lamparda. Stabilizacja zamiast szaleństwa (..)". Brzmi znajomo, lecz tym razem autorem nie jest niejaki Kacper, o zgrozo - rzekomo kibic United.

Takich chorągiew na wietrze jak tam, to nie ma nigdzie na świecie. Ci autorzy po kilku meczach stawiają fundamentalne tezy. Wydaje się Też, że muszą wyskrobać te wypocinki, w parę minut, niczym my komentarze. W tytule piszą o stabilizacji, po miesiącu pracy. Miesiącu w którym Tuchel dokonywał małego przeglądu wojsk.
» 28 lutego 2021, 11:45 #183
Klimaa: Mając na uwadze że 3 najbliższe mecze w PL to wyjazdy kolejno do Chelsea, Crystal i Man City należy walczyć o każdy punkt. Idealne rozwiązanie to 7 punktów w trzech meczach ale będzie o to trudno. The Blues są na fali wznoszącej po zmianie trenera ale kto jak nie my moglibyśmy ten proceder ukrócić. Dobrze byłoby w końcu pokonać drużynę z czołówki - dodałoby to na pewno wiatru w żagle.
» 28 lutego 2021, 11:03 #182
manegarrincha: Idealne rozwiązanie to 9 punktów. 7 będzie bardzo dobre ;)
» 28 lutego 2021, 11:16 #181
wrobel1992: Dla mnie 7 to również super wynik. Wyjść z tych meczów bez porażki i byłoby baaardzo pozytywnie.
» 28 lutego 2021, 11:40 #180
Mariano88: A ja nie zdziwiłbym się jak wygramy z Chelsea i City a przegramy z CP. Ten sezon jest nieprzewidywalny i jest koszmarem dla bukmacherow :) Oby nie trafiły się kolejne bezmramkowe remisy
» 28 lutego 2021, 11:44 #179
HarryBrown: Będzie 9 punktów. Ale najmniej pewien 3 punktów jestem dziś z uwagi przede wszystkim na brak McTerminatora. Niemniej pozostaję optymistą i tak przez skórę czuję, że marzec i kwiecień to będą nasze miesiące.
» 28 lutego 2021, 12:28 #178
RedRevolta: Remis z tak dobrze grającą za Tuchela chelsea będzie bardzo dobrym wynikiem, nasza gra nie zachwyca o zwycięstwo będzie bardzo ciężko, szczegolnie, że nasz środek pola jest taki sobie, według mnie najbardziej odczujemy brak Mctominaya, co by nie mówić Pobgy też.
» 28 lutego 2021, 10:55 #177
manegarrincha: Też nie jest tak, że Smerfy grają jakoś
bajecznie za Niemca. Dobrze punktują fakt, ale nie powiedziałbym że sprawiają wrażenie pewniaków.
» 28 lutego 2021, 11:20 #176
loczek1986: Ciężki mecz, Tuchel poprawił grę a nam nie idzie w tym sezonie z czołówką. Remis nie będzie zły.
» 28 lutego 2021, 10:44 #175
Ciechanek: Jakby się udało dzis wygrać, byłoby pięknie. Będziemy mieć 9pkt zapasu nad piątym miejscem. Mistrza nie zdobędziemy ale spokojniejsza walka o top4. Możnaby się nawet skupić na LE
» 28 lutego 2021, 09:00 #174
Alkoparanoic: Tak z innej beczki: Aby Juve nie dało rady Porto bo są tak mizerni, że HEJ. To nie Juve z moich czasów. Dramat, jak można tak cieniować po odejściu Allegriego.
» 28 lutego 2021, 07:49 #173
wider: Jak można tak cieniowac ? Prosta odpowiedź. Zatrudnili Pirlo
» 28 lutego 2021, 09:14 #172
tygrys26: I w sumie nie mają jakos mocnego składu, kilku zawodników na światowym poziomie, a reszta to średnia półka.
» 28 lutego 2021, 10:24 #171
H2O1994: Mi się wydaje że Juve odpadnie.
» 28 lutego 2021, 10:35 #170
Klimaa: Wydaje się że nie trafili z angażem Pirlo - postawili na brak doświadczenia i się na tym przejechali.
» 28 lutego 2021, 11:05 #169
Kryptospiderman: Dobra pany dziś dzień meczowy. Przygotować szaliczki wyprasować koszulki i widzimy się przed tv na meczu ! Bleeessss dla wszystkich
» 28 lutego 2021, 07:09 #168
Kamil1343: Ktoś zrobił filmik ile asyst mógłby mieć Bruno gdyby nie nasze asy z ataku. twitter.com/ShameIessFC/status/1365369999876055041 . Warto zobaczyć, ile z tych piłek, tylko Bruno zmarnował Rashford. Wiem że ma spoko liczby, ale zmarnował drugie tyle. Pomijam ile było kluczowych dla wyników.
» 27 lutego 2021, 20:18 #167
manegarrincha: Gdyby miał wykończenie, na poziomie Lewego czy Ronaldo to rywalizowałby z nimi o złotą piłkę.

Liczba jego sytuacji, to też nie jest tylko efekt taktyki czy szczęścia. To nie jest przypadek, to piłkarz z wyjątkową czutką. Można mówić o 6 zmyśle, można o grze bez piłki i wyczuwaniu przestrzeni i czasu. Jednym słowem, piłka go szuka a to bardzo istotne. Jego charakter by ciągle próbować i ten ciąg na bramkę są również istotne. Ma jeszcze czas by poprawić te nieszczęsne wykończenie, byłoby pięknie.

Może masz jakiś filmik ile sam Rasford wykreował? Nie mówiąc już o tym ile robi wiatru, zdobywa stałych fragmentów gry i przestrzeni biegnąc z piłką.


Jak często przenosi ciężar gry pod pole karne rywala ?


On ma naprawdę wyjątkowy potencjał, musi tylko regularnie prezentować swoją lepszą wersję, przy ostatnim zagraniu.
» 27 lutego 2021, 21:05 #166
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 21:16

Nigdy nie jest tak, że wypracowana okazja to zasługa tylko niedoszłego asystenta. Bardzo często strzelający robi połowę roboty. A czasami kluczowy jest gość, który w akcji nawet nie dotknął piłki.

Często, poniekąd dzięki tym, nie wykorzystanym sytuacjom zyskuje się np. SFG. Przypomina mi się też pudło Bruno ( strzał w słupek) piłką wracając do gry trafiła pod nogi rywali, ale nasza drużyna zdążyła wyjść wyżej, założyć skuteczny presing i po paru sekundach Cavani trafił do siatki.

Rash nam gwarantuje multum takich okoliczności, ganiąc go za zmarnowanie sytuacji pamiętajmy o tym
» 27 lutego 2021, 21:14 #165
NoName: Czesto tez ludzie lubia pisac po zmarnowanej przez Rashforda albo Martiala sutuacji 'Cavani na 100% by to strzelil'. Rzecz w tym, ze Cavani do wielu z tych sytuacji nawet by nie doszedl, bo najpierw trzeba bylo minac kilku obroncow, co akurat nie kazdy potrafi.
» 28 lutego 2021, 06:54 #164
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2021 08:17

Mega piły, prawie każda zza połowy na kontrę. Szkoda, że nasz atak ma ciężko z wykończeniem pilek w tym roku. Co do Rasha to chlopak przynajmniej potrafi wyjść do tej pilki, a taki martial stoi w miejscu i nie kreuje sobie okazji.
» 28 lutego 2021, 08:15 #163
Kryptospiderman: Sędziowie są strasznie stronniczy w tym sezonie... to co w meczu villa leeds odwalą sędzia... jedni i drudzy powinni w 10 grać. Ale decyzje w większości nietrafione... mecz zabity bramka w pierwszych 10min. Masakra...
» 27 lutego 2021, 20:12 #162
NoName: Najwieksza obecnie roznica miedzy City, a nami? - Ich stoperzy daja im zwyciestwa, nasi nam odbieraja.
» 27 lutego 2021, 19:40 #161
ManUtd9097: W punkt
» 27 lutego 2021, 20:09 #160
Zdzichu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 19:34

panowie. Uwielbieniec wielu wchodzi w 46 minucie na boisko. #37 gdyby ktoś miał wątpliwości ;)
» 27 lutego 2021, 19:34 #159
Batigol222: Spoko pomocnik ten Zakaria. Nawet z City wyglądał całkiem fajnie. W sumie, to nawet by pasował do Scotta: podobne warunki fizyczne, też dobry w odbiorze tylko, że ma też drybling. Trochę przypomina Dembele(tego z Tottenhamu).
» 27 lutego 2021, 19:13 #158
DEPE: rzekomo jest celem Bayernu (jakos mnie to nie dziwi)
» 27 lutego 2021, 19:55 #157
Czerwony123: Zakarii zostal rok kontraktu, Bedzie do wyjecia max 30m. Ostatnio walczyl z kontuzjami I dlatego jego nazwisko nie bylo na liscie transferowej.. Bayern, Leicester, City, Juventus sie nim interesuje.
» 27 lutego 2021, 20:21 #156
artix206: Moder z debiutem w lidze, parę minut ale ważne. Oby było tylko więcej i oby te Brighton się utrzymało, bo ciężko będzie z nimi jeśli spadną.
» 27 lutego 2021, 19:09 #155
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 19:36

Miał bramkową okazję, mógł zaliczyć asystę (mega dał jakościową i inteligentną piłe), zaliczył fajny odbiór, pokazywał się do gry odważnie, z przodu i na całej szerokości. Pokazał fajną sztuczka przy jednym z podań (lobik), utrzymywał się przy piłce pod intensywną presją rywala a ja i tak żałuję najbardziej, że zablokowali jego strzał z 30 metrów (co jak co ale on [ i P. Forsell ] w eklapie strzelali tak że LM mogłaby się wstydzić)

Wygłupił się tylko z tym frajerskim autem rzuconym do rywala.
» 27 lutego 2021, 19:35 #154
Kryptospiderman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 19:05

Reyna reinier i raphinha 3xbrazylia na wzmocnienie naszego zespołu co do so jest mi to obojętne póki harry gra pierwsze skrzypce... żaden obrońca nie da rady ratować go za każdym razem :(
» 27 lutego 2021, 19:05 #153
manegarrincha: Kurs na Ville był tak fajny że byłem w szoku.
» 27 lutego 2021, 18:38 #152
ManUtd9097: Grądy dla Piotrka! Wariat zasłużył po tylu latach ;) Teraz o transferach na ps Sancho , ale śo nie wiem kogo ale kogoś trzeba ;) Śpd moim zdaniem to Ndidi/Navas , czy macie jakiś innych kandydatów?
» 27 lutego 2021, 18:36 #151
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 18:48

Fede Valverde, szkoda że tak mało realny, bo zapowiada się świetnie i moim zdaniem, ma on profil pomocnika na nowe czasy.
» 27 lutego 2021, 18:48 #150
manegarrincha: Na szybko, przychodzi mi do głowy jeszcze Camavinga, ale to tylko na podstawie opinii medialnej. Nie widziałem go, wystarczająco wiele razy, by mieć wyrobione jakieś konkretne zdanie.
» 27 lutego 2021, 19:01 #149
Strzelec: Moim marzeniem na śpd jest Declan Rice, Ndidi i Zakaria. Każdy z nich obecnie miałby u nas pierwszy skład i każdy jeszcze się rozwinie.
» 27 lutego 2021, 19:12 #148
manegarrincha: Rice to dobry, solidny rzemieślnik, ale nie wniesie nas na wyższy poziom w żadnym aspekcie. Co innego Ndidi, tutaj problemem (jak przy każdym kozackim na papierze transferem) jest jego realność. Zakaria miewał wahania formy, później stracił cały 2020 na kontuzje kolana, a ostatnio z powodu problemu z kolanem nie trenował przez 10 dni. Niech ustabilizuje się na wysokim poziomie i udowodni, że z kolanem wszystko ok. Wtedy będzie ciekawym kandydatem.
» 27 lutego 2021, 19:27 #147
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 18:30

Jadon Sancho został najmłodszym zawodnikiem W HISTORII, który zaliczył 50 asyst oraz jest też pierwszym piłkarzem, który to zrobił w swoich pierwszych 100. meczach.
» 27 lutego 2021, 18:29 #146
SkilledHydra16: PIOTER ZŁOTY!!
» 27 lutego 2021, 18:23 #145
DjTED: Piotrek mistrzem świata!!
» 27 lutego 2021, 18:16 #144
NoName222: Brighton po raz kolejny zagrało po brajtonowemu.
» 27 lutego 2021, 18:14 #143
Batigol222: Patrzę na tego Kounde i zaczynam zmieniać zdanie nt. tego stopera. Płacenie za niego 70-80 baniek to byłaby powtórka z Maguire'a. Bayern ściągnął Upamecano za 40 milionów i to była racjonalna cena. Jeśli płacić 80 mln za śo to za Skriniara.
» 27 lutego 2021, 17:59 #142
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 18:07

Jak 80 mln to za Marquinhosa.

A pisałem , pisałem żebyś o nim jeszcze nie wyrokował
» 27 lutego 2021, 18:06 #141
Batigol222: Akurat za Marquinhosa to warto byłoby dać 80 baniek
» 27 lutego 2021, 18:09 #140
manegarrincha: No tak uważam, to chyba najlepsza opcja na CB

Czyli z Twojej strony z tym Milanem to jednak sarkazm był ?
» 27 lutego 2021, 18:12 #139
Batigol222: Nie, Skriniar od dawna robi na mnie wrażenie. Po prostu niedokładnie przeczytałem Twój komentarz. Pełna zgoda co do Marquinhosa, ale to raczej całkowicie nierealna opcja.
» 27 lutego 2021, 19:12 #138
manegarrincha: Mało realna opcja, fakt. Jedyna szansa, to taka że sam zawodnik zapragnołby spróbować się w PL. Co do Skriniara, to w minione lato, ponoć można go było wziąść za sporo mniejsze pieniądze.
» 27 lutego 2021, 19:18 #137
VaultBoy96: Brighton samo sobie winne przegranej. Owszem sędzia dzban, ale mieli 2 karne których nie wykorzystali.
» 27 lutego 2021, 17:47 #136
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 17:44

Moder z debiutem w PL. Dobre i 10 minut.
» 27 lutego 2021, 17:44 #135
deiks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 17:28

Na C+ SPORT leci mecz?
» 27 lutego 2021, 17:27 #134
deiks: Już widzę :)
» 27 lutego 2021, 17:28 #133
Pops918: Pięknie uratował
» 27 lutego 2021, 17:36 #132
SickRabbit: Sancho strzela karne czy to jakiś prezent był bo nie śledzę bundesligi?
» 27 lutego 2021, 16:51 #131
Derp: pewnie chcą jego cene podbić, januszostwo w bvb jest na innym poziomie :)
» 27 lutego 2021, 17:22 #130
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 17:41

Oglądałem tylko pierwszą połowę. Do 20 minuty grał po lewej stronie, później grał tam Reus a Jadon głównie na prawej, z tym że pare razy schodził tam Reyna zapraszając Sancho do środka. Ogólnie, w pierwszej połowie ciągle bez tego błysku (takiej świeżości i lekkości), choć kilka udanych zagrań miał, był solidny.
» 27 lutego 2021, 17:40 #129
Paps: Lee Mason to największy dzban który sędziuje w tej lidze
» 27 lutego 2021, 16:35 #128
H2O1994: Marzec będzie ciekawy, w PL gramy z City i West Hamem a w LE 2 mecze z Milanem.
» 27 lutego 2021, 16:18 #127
Rabona: Brighton gra czterema ŚP a Moder nie dostaje szansy, szkoda
» 27 lutego 2021, 16:16 #126
Alkoparanoic: Ale ta BVB jest mizerna, boże ! Dramat.
» 27 lutego 2021, 16:10 #125
H2O1994: Ostatnio słabo im idzie, zaskoczyli mnie wygraną z Sevilla w LM
» 27 lutego 2021, 16:16 #124
ManUtd9097: Jak ktoś kiedyś powiedział , ale nie pamiętam kto ;D W Anglii mistrzostwo zdobywa się wygrywając z dołem tabeli , a nie z top4.Wydaje mi się że to był SAF ,ale mogę się mylić.
» 27 lutego 2021, 16:05 #123
Lisan: Wiem jedno: Lingard> Martial
» 27 lutego 2021, 15:54 #122
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 15:57

To napewno . Wolalbym Lingarda w tym momencie niz Martiala . Zdecydowanie nawet juz nie chodzi o umiejetnosci a nawet Lingardowi nie brak wcale tak naprawde tych umiejetnosci . Jesli chodzi o pressing i walke o piłke to zdecydowanie Lingard przewyższa Anthonny' ego .
» 27 lutego 2021, 15:55 #121
ManUtd9097: Umiejętności nie brakuje Lingardowi jak i Martialowi ,ale z charakteru i z DNA :D to oni do nas się nie nadają.
» 27 lutego 2021, 16:12 #120
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 15:55

Moim zdaniem Lingard wcale nie jest taki słaby jak nam sie wydaje . Oczywiscie u nas w klubie to kolejna ofiara i naśmiewanie sie z niego było juz normalnościa . Fakt miał słabszy okres ostatnio i pewne problemy osobiste ale wcale klub mu w tym nie pomógł i nie dostawał zbyt wielu szans zeby sie odbudować . Po części to rozumiem bo przyszedl Bruno i James wiec spadł napewno w hierrarchi jesli chodzi o wybór . Jednak mysle ze to nie był wcale taki zły zawodnik jak nam sie wydaje . Pokazuje to teraz w solidnym WHU . Zreszta za czasów Mou pamietamy jak grał i potrafił strzelać fajne bramki . Napewno cechowały go walka i zaangażowanie na boisku . Często brakowalo mu tego czegoś zeby przekroczyc pewien poziom ale myślę ze taki zawodnik do rotacji napewno byłby u nas mile widziany z tym ze poprostu u nas juz mamy przesyt zawodnikow i nie było miejsca dla niego w składzie . Nawet Juan Mata juz przepadł. Taki zawodnik napewno potrzebuje wiecej gry/minut na boisku zeby był pożytecznym . Dlatego
» 27 lutego 2021, 15:52 #119
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 16:22

Z calym szacunkiem, ale tzw first touch u lingarda jest na poziomie championship. Z jessim w skladzie Utd nie wejdzie na wyzszy poziom. Co z tego, ze jest wybiegany I waleczny jak talentu mu brakuje. Soucek I RIce bardzo dobre zawody, ciezko pracowali w odbiorze pilki, co oczywiscie dalo troszke miejsca Jessiemu, tylko dlatego Jessi wygladal poprawnie. Lingard to jedynie moze byc przyzwoitym pilkarzem zespolu z 2giej polowy tabeli I nic wiecej..
» 27 lutego 2021, 16:20 #118
Lingardiho9: Nie wierzę, teraz zachwyty nad Lingardem

On zawsze tak grał, tylko hejt takich ludzi jak Wy sprawił , że się mu głowa gotowała.

Co za ludzie...
» 27 lutego 2021, 15:50 #117
H2O1994: No bo u nas był cieniem "teraźniejszego" Lingarda. W West Hamie inny piłkarz.
» 27 lutego 2021, 15:55 #116
tygrys26: To samo jest nad Jamesem, tacy tu są kibice...
Pojdzie jeden mecz jakiemuś średniemu zawodnikowi i już robią z niego Boga drużyny...
Jak Lingard grał dla United to sprzedać go bylo, teraz jak w West hamie cos pokazuje to już nawet lepszy od Martiala jest. Ja czekam aż ktoś napisze ze Diallo i Sancho nie potrzebni bo James jest najlepszy
» 27 lutego 2021, 16:15 #115
Litosci: Po lingardzie idealnie widać co znaczy miec czystą głowę i brak presji w piłce nożnej.
» 27 lutego 2021, 15:44 #114
ManUtd9097: Młoty przegrały ,ale czytam że po walce i za to szacun. City jeszcze zgubi punkty, ale mistrza raczej oni zdobędą :/ Chociaż ja będę wierzyć do końca. Latem jak zrobimy sensowne i przemyślane transfery, wiadomo na jakich pozycjach, to my będziemy 1,i będziemy mieli taką przewagę nad resztą;) Póki co trzeba wspierać nasze Diabły! Jutro Chelsea 1 - United 3 Glory!!
» 27 lutego 2021, 15:43 #113
H2O1994: 2 lata temu Liverpool roztrwonił ogromną przewagę, trzeba liczyć że City tak pogubi punkty, pech że my raczej też pogubimy.
» 27 lutego 2021, 15:47 #112
Lisan: Może wygladałoby to inaczej gdybysmy sami nie oddali pola tracac pkt z ogonem tabeli. Wtedy jakas presja bylaby na City straty pkt. Teraz graja na luzie a dla nich nie ma nic lepszego niz to niestety
» 27 lutego 2021, 15:53 #111
H2O1994: O to właśnie chodzi, Liverpool wtedy gubił punkty ale za to City wygrywało mecz za meczem, my tak regularni nie jesteśmy.
» 27 lutego 2021, 15:54 #110
Lisan: Lingard szybkościowo i technicznie nigdy nie był złym zawodnikiem. Trzeba trenera który umie go wykorzystac, i właśnie świetnie sprawdza sie jako pomocnik "podwieszony" pod napastnika. Podobnie kiedys gral na 7 w reprze.
Drugi nie wykorzystany piłkarz to Mata: swietnie sprawdziłby sie na 10 jako rozgrywajacy ale co ma pokazac jak wiecznie gra na skrzydle?
» 27 lutego 2021, 15:39 #109
H2O1994: Mi się wydawało że na 10 sobie słabo radził.
» 27 lutego 2021, 15:48 #108
BajtiMU: Ma może ktoś statystyki ile bramek strzelili środkowi obrońcy Liverpoolu w mistrzowskim sezonie? Ile mają obecnie bramek środkowi obrońcy piłkarzy City oraz jak u Nas to wygląda na obecną chwilę? Jestem bardzo tego ciekaw bo myślę,że to bardzo ważny aspekt aby w końcowym rozrachunku zdobyć mistrzostwo.Zobaczcie m.in na taki Real ile Ramos strzelił ważnych goli a strzelenie choćby jednej bramki często potrafi ustawić końcowy wynik meczu.
» 27 lutego 2021, 15:29 #107
H2O1994: Vidić strzelał po 2-3 gole w sezonie, w jednym strzelił 7 we wszystkich rozgrywkach, to był sezon 2008/9 chyba, wtedy z Interem strzelił w 1/8 LM.
» 27 lutego 2021, 15:54 #106
QsQs: Van Dijk 5
Matip 1
Lovren 1
Gomez 0

City w tym sezonie:
Stones 3
Ake 1
Dias 1
Laporte 0

Mowa o samej lidze.
Z tego co się orientuję to rekord Premier League z jednego sezonu należy do Martina Skrtela, który w sezonie 13/14 strzelił 7 bramek.
» 27 lutego 2021, 16:25 #105
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 15:25

Fajne te koszulki Młotów
» 27 lutego 2021, 15:25 #104
BNK: Nie no, takiego Lingarda to bym chciał widzieć co kolejkę w koszulce United.
» 27 lutego 2021, 15:22 #103
klasykfun: O co chodzi z Lingardem? ogladam mecz i gra jak nigdy mimo ze west ham przegrywa
» 27 lutego 2021, 15:18 #102
Kryptospiderman: To prawda lingard jak odświeżony. A city może jeszcze zgubić pkt. Strzał stonesa gdyby nie obrońcy byłby obroniony. Więcej szczęścia u city w tym sezonie niż ich dobrej gry to jest moje zdanie. Czy wygrają ligę pewnie tak bo my zgubimy pkt a oni pewnie nie. Szersza kadrę maja to napewno jeśli chodzi o majstrów a nie młodzików. Nasz zespół będzie za 2-3 lata konpletny jeśli nie odejdą klucze do gry typu rash bruno. W okol tej dwójki i hendersona powinnismy budować zespół. Maksymalnie dołożyłbym do tego shaw/telles i awb reszta to padaka. Oj przepraszam zapomniałem o moim ulubieńcu McTerminatorze on tez powinien być głównym filarem zespołu
» 27 lutego 2021, 15:08 #101
Chestnut: "Więcej szczęścia u [TU WPISZ NAZWĘ KLUBU] w tym sezonie niż ich dobrej gry to jest moje zdanie."

Co sezon. CO SEZON. Tak trudno przyznać, że po prostu są dobrzy.
» 27 lutego 2021, 15:13 #100
DjTED: Z City trzeba grać jak mloty i tak powinna grać z nimi każda druzyna. Trzeba walczyć, a nie jak w zeszłym tygodniu Arsenal. Arsenal wystawił tylek i czekal
» 27 lutego 2021, 15:02 #99
DaredevilUtd: No ostro z nimi jadą, już 2:1 w tyłek.
» 27 lutego 2021, 15:08 #98
DjTED: Nie napisałem, że jadą.. Walczą i byli blisko dobrego wyniku. Arsenal nie powalczyl
» 27 lutego 2021, 15:10 #97
Chestnut: Więc cały Twój misterny plan opierasz na grze dwóch zespołów? :)
» 27 lutego 2021, 15:14 #96
DaredevilUtd: Napisałeś, że tak trzeba z nimi grać, no ale west ham przegrał, to chyba nie jest dobry pomysł na gre z City :)
» 27 lutego 2021, 15:27 #95
Czerwony123: City sobie spokojnie do meczu wyszlo, bez silvy, fodena, rodrigo, sterlinga,
zardzewialym aguuero I kevinem, ktory wrocil po kontuzji. Co najlepsze bez najlepszego prawego obroncy ligi, oraz ich kreatora Cancelo ... W kazdym momenicie mogli zmienic ustawienie i szarpnac, ale po co? , czy warto meczyc sobie nogi?, gdzie maja zaraz lige mistrzow, final pucharu ligi, FA... wygrana dzis pokazuje sile tego zespolu, ich lawke. Lysy umiejetnie daje wypaczac zawodnika. Dias to jest Kozak I wielka szkoda, ze nie bedzie go mozna pozyskac. Mloty odwaznie I I mieli swoje szanse ale tylko dlatego, ze Pep rotuje skladem, bo bylo 7zmian bazujac na skladzie w ostatnim meczu obywateli. Co chwile tu jakis specjalista pisze, city straci pkt... juz od 27 meczy nie przegrali, a do tego maja taka poduszke ze szok...
» 27 lutego 2021, 15:58 #94
RedStreamer: Ciekawe czy Harry by tak wykończył.
» 27 lutego 2021, 14:57 #93
flt32705: 2-1 Lipton
» 27 lutego 2021, 14:56 #92
RedStreamer: Lingard jest precyzyjny do bólu. Przyjemnie się ogląda, jak wyrasta na lidera zespołu kilka tygodni po transferze.
» 27 lutego 2021, 14:55 #91
ManUtd9097: Kurde faja , co się stało z Lingardem , to jest chyba efekt nowej/starej miotły :D Chyba nie radził sobie u nas z tą presją , i jeszcze ten Pogba mu głowę tymi tańcami zawracał ;) Niech już zostanie w West hamie , życzę mu żeby utrzymał taką formę (byle nie z nami ;)
» 27 lutego 2021, 14:52 #90
Grzesiek: Nie zdziwię się jak Lingard wróci do kadry.
» 27 lutego 2021, 14:43 #89
DjTED: Patrząc na grę Lingarda wydaje mi się, że nie wykorzystujemy w pełni jego potencjału. Widać, że chłopak jest w niesamowitym gazie. Może na prawdę nie pasuje do naszej taktyki chociaż pod Mourinho też robił cuda. Cały czas będę twierdził , że to wypozyczenie do bezposredniego rywala to był zły pomysl. Ktos tam ostatnio pisal ze ich oslabilismy. 5 meczow 3 bramki i 2 asysty... Zaraz Martiala walnie w statystykach w paru meczach
» 27 lutego 2021, 14:42 #88
RedStreamer: Zaraz się okaże, że Moyes mając nasz obecny skład gnębiłby całą ligę i zmusił Guardiolę do ucieczki z kraju.
» 27 lutego 2021, 14:47 #87
Grzesiek: Moyes dostał za mało czasu i pieniędzy. SAF wybrał idealny moment na odejście na emeryturę wygrał mistrzostwo, ale wiedział że drużyna jest już wiekowa. Myślę że gdyby Moyes dostał zawodników których chciał (m.in Kross) jego przygoda potoczyłaby się inaczej.
» 27 lutego 2021, 14:51 #86
RedStreamer: Możliwe że masz rację, ale teraz pozostało nam tylko gdybać. Ja Moyesowi i Lingardowi życzę powodzenia, bo robią dobrą robotę.
» 27 lutego 2021, 15:03 #85
VaultBoy96: Ten trener West Hamu robi niezłą robotę i to w ligowym średniaku. Może by tak go do nas ściągnąć po sezonie?
» 27 lutego 2021, 14:40 #84
DaredevilUtd: Już był I sie nie sprawdził.
» 27 lutego 2021, 14:54 #83
flt32705: Noo najlepiej z Linhardem a potem sobie zaśpiewamy ,,ale to już było"
» 27 lutego 2021, 14:55 #82
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 14:28

Dla City jedynym zagrożeniem są oni sami i rozprężenie się w ich przypadku. Objęli prowadzenie z WHU i pressing jak na wakacjach, zero agresji, był słupek, był strzał Lingarda totalnie bez bloku...aż w końcu wpadł gol wbity z linii bramkowej. Tak można zgubić czasem gdzieś punkty ale to o wiele za mało, by realnie się spodziewać, że nie wygrają ligi.
» 27 lutego 2021, 14:22 #81
piter100000: My przede wszystkim musimy skupić się na sobie. City na pewno straci jeszcze punkty, ale my musielibyśmy zanotować serie wygranych. Nie jest to niemożliwe, ale brakuje nam jeszcze regularności i te wylewy w obronie niestety mogą nas kosztować tytuł. Z drugiej strony fajnie, że powoli wracamy do walki, ale potrzebne nam są jeszcze wzmocnienia, a jak tytułu nie wygramy w tym sezonie to z tak grającym City żaden wstyd.
» 27 lutego 2021, 14:40 #80
CoachMark: Ja tam ogółem postrzegam ten sezon United jako na ten moment całkiem udany, w lidze zdecydowanie ponad oczekiwania. Nie mam żadnego problemu z tym, że City jest tam gdzie jest i gra jak gra. Uczciwie mogę przyznać, że poziomem rzemiosła piłkarskiego są zwyczajnie o wiele lepsi. Bliżej prowadzą piłkę, rzadziej się jej w tani sposób pozbywają, efektywniej pressują, lepiej się pokazują do podań, lepiej się ruszają, generalnie mało jest aspektów w których United można nazwać lepszym. Też jestem zdania, że potrzeba kolejnych wzmocnień. Już pomału się zaczynam zastanawiać jak to będzie w przyszłym sezonie ale jestem zdania, że z 3 ruchy w kierunku wzmocnień [pozbycie się słabych graczy też postrzegam jako takie ukryte wzmocnienie] może realnie dać szansę na walkę o najwyższe cele.
» 27 lutego 2021, 14:45 #79
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 14:22

Ja bym chyba wolał żeby west ham dzisiaj jednak przegrał, depczą nam po piętach a sprawa mistrzostwa i tak raczej jest już roztrzygnięta, niech te city już leje wszystkich a przede wszystkim drużyny które są zaraz za nami.
» 27 lutego 2021, 14:22 #78
BNK: Lepiej chyba, żeby nam west ham deptak po piętach, niż City odjeżdżało.
» 27 lutego 2021, 14:24 #77
Vamp: Zgadzam się z RedRevolta Na mistrzostwo szans już nie ma większych a stracić miejsce w top 4 jest bardzo łatwo.
» 27 lutego 2021, 14:44 #76
is200second: A ja musze troszkę posypać głowę popiołem Lingard to naprawdę dobry piłkarz. Broń Boże żeby wrócił do United właśnie dlatego.
» 27 lutego 2021, 14:19 #75
CHAMPIONS21: Co myślicie o sprowadzeniu Lingarda, podoba mi się gra tego zawodnika.
» 27 lutego 2021, 14:18 #74
flt32705: Nie mamy na niego szans pewnie go zaraz jakiś Real albo Bayern ściągnie za grube miliony
» 27 lutego 2021, 14:19 #73
GraanManU: Niech strzela jak najwięcej to dostanie klub jakieś dobre sianko za transfer i każdy będzie zadowolony :)
» 27 lutego 2021, 14:42 #72
flt32705: Liniesta z asysta ale West Ham ma kozaka w pomocy
» 27 lutego 2021, 14:18 #71
kante774: Brawo West Ham !! BTW:Skąd oni wzięli tego Lingarda ? Gość jest niemożliwy.
» 27 lutego 2021, 14:18 #70
DjTED: Brawo młody. Ale Lingard świetnie znowu gra
» 27 lutego 2021, 14:15 #69
is200second: Ja się zastanawiam czy ta liga naprawdę jest taka mocna bo to jest niedowiary co robi w niej City. City i długo długo nic. Niesamowite. Powiedziałbym że jak nie wygraja w tym sezonie ligi mistrzów to będą frajerami roku ale coś mi się wydaje ze to jest mydlenie oczu. A po wyniku Lester z Czechami utwierdzam się w tym coraz bardziej.

To takie mydlenie oczu jak w przypadku United. Absolutnie mogą wygrać z każdym i z każdym przegrac i to kilkoma bramkami w jedną i w drugą stronę.
» 27 lutego 2021, 14:14 #68
H2O1994: City już od 2019 roku jest faworytem do wygrania LM, może tym razem dopną swego.
» 27 lutego 2021, 14:41 #67
DjTED: Rudy wrócił to liga już pozamiatana
» 27 lutego 2021, 14:02 #66
Wirus: KDB to jest najlepszy pomocnik na świecie, do tego City ma Diasa, który będzie mega obrońcą, coś a la VVD
» 27 lutego 2021, 14:04 #65
H2O1994: Gundogan też się świetnie spisuje ostatnio.
» 27 lutego 2021, 14:05 #64
trakol: KDB to drugi najlepszy pomocnik na swiecie :)
» 27 lutego 2021, 15:19 #63
Lisan: Też nie lubie Pogby, jego stylu i dabowania. Ale fakt jest taki..ze odkad go nie ma to nasz środek kuleje. Gość ma warunki i umiejętności i jednym podaniem potrafi stworzyć sytuacje bramkowa. Na temat wirtuoza Freda nie bede sie wypowiadał bo zostane zjedzony przez jego "fanklub"
» 27 lutego 2021, 13:48 #62
H2O1994: Jednak przez kilka miesięcy lepiej nam szło bez Pogby niż z nim.
» 27 lutego 2021, 13:50 #61
BNK: Tu jest taki dziwny zwyczaj, że piłkarzy typu Pogba się nienawidzi, za to wylewa łzy o to, że taki bezbarwny VDB minut nie dostaje.
» 27 lutego 2021, 13:53 #60
H2O1994: Ja znowu odnoszę wrażenie, że krytykować można tylko DDG, Harrego, Lindelofa, Freda, Martiala i ostatnio Rashforda. Ale jak ktoś tylko zacznie krytykować Pogbę to od razu niektórzy dostają białej gorączki, jeszcze jakby to była bezpodstawna krytyka to bym zrozumiał.
» 27 lutego 2021, 14:04 #59
manegarrincha: BNK

Dotyczy to też Rashforda, który jest tu hejtowany, mimo że przez cały sezon, wraz z Bruno ciągnie naszą ofensywę.
» 27 lutego 2021, 14:05 #58
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 14:12

H2O1994
Bez przesady, Pogbe też się tu hejtuje.

Ja sam mam zastrzeżenia (ta różnica) do niego, że patrząc całościowe, nie daje tyle ile mógłby/powinien. Głównie chodzi mi tu o korelacje potencjału do liczby świetnych występów.
» 27 lutego 2021, 14:11 #57
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 14:17

Pogba najbardziej, obok DDG znienawidzony piłkarz na tej stronie, a ty H2Opłaczesz, że Ci go nie wolno krytykować. No i chodzi właśnie o to, że jest bezpodstawna. Chyba, że za podstawę, uważasz swoją mantrę:bo bez niego kilka miesięcy nam się dobrze grało...
» 27 lutego 2021, 14:17 #56
BNK: manegarrincha no krytyka Rasha to jest wisienka na torcie tej strony.
» 27 lutego 2021, 14:19 #55
H2O1994: Pogba gra dosłownie kilka dobrych meczy w sezonie i takie są fakty.
» 27 lutego 2021, 14:44 #54
H2O1994: I nie pisałem że Pogby się nie hejtuje, chodzi i o reakcje na krytykę Pogby.
» 27 lutego 2021, 14:46 #53
BNK: Pogba to piłkarz United, który wchodząc na boisko, robi różnicę. Tak bardzo Cię dziwi, że nie wszyscy kibice plują na niego jadem?
» 27 lutego 2021, 15:01 #52
H2O1994: A gdzie tak napisałem? Pogba jak już gra to raz na kilka meczy zaliczy jakąś asystę lub kilka fajnych zagrań, jednak większość meczy gra bez zaangażowania. To nie jest żaden hejt tylko stwierdzenie faktów. Najlepiej będzie jak odejdzie z tego klubu, zresztą dobry rok temu sam mówił, że chce nowych wyzwań w innym klubie więc obie strony będą zadowolone.
» 27 lutego 2021, 15:07 #51
H2O1994: I nigdzie nie napisałem że go nie wolno krytykować, tylko o to mi chodziło, że jak ktoś ma zastrzeżenia do jego gry to pewna grupa ludzi się na niego rzuca za to że wyraził swoją opinię. Tyle
» 27 lutego 2021, 15:08 #50
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 15:11

No pretensje masz przecież, że ktoś staje w jego obronie. Pogba nie powiedział, że chce odchodzić. Widać, że od jakiegoś czasu jest tu zadowolony. Fajnie zareagował na odstawienie go od składu, wrócił, pokazał się z bardzo dobrej strony. No miał pecha i wypadł na kilka tygodni ale zaraz wróci i jestem pewny, że nam to bardzo pomoże. Czy odejdzie? Nie wiem. Czy chce żeby odchodził? decydowanie nie.
Proszę Cię, H2O... Zobacz jak się na mnie rzucacie za to, że go bronie;)
» 27 lutego 2021, 15:10 #49
H2O1994: Może źle mnie zrozumiałeś, ja się nie rzucam, dyskutujemy kulturalnie i wymieniamy opinie, za innych nie będę odpowiadał. Co do odejścia to nawet był news na głównej jakiś czas temu że szuka nowych wyzwań, może jego agent coś namieszał, nie pamiętam dokładnie, mniejsza o to.
» 27 lutego 2021, 15:15 #48
BNK: Z tego co ja pamiętam, to za Mourinho mówił, coś w tym stylu, ze wskazaniem na Real ale ja mu się nie dziwię, bo i Mou go cisnął i kibice, a chłop ciągnął wtedy całą drużynę. Odkąd przyszedł Solskjear, Pogba inaczej się wypowiada i inaczej wygląda na boisku. Można dyskutować o profesjonalizmie, o tym że powinien dawać z siebie wszystko, bez względu na to, kto jest trenerem, ale koniec końców, jesteśmy tylko ludźmi, a Mourinho znany jest bardziej z kłótni z piłkarzami, niż że swoich sukcesów. Dlatego nie obwiniam Pogby o to, że wtedy chciał odchodzić. Gość, jak jest w formie, a przed kontuzją był, to robi niesamowitą różnice i mając jego, Bruno i konkretnego napadziora(marzę o Haalandzie), bylibyśmy zabójczy z przodu.
» 27 lutego 2021, 15:20 #47
H2O1994: Zgodzę się jedynie w tym, że przed kontuzją grał bardzo fajnie. Jednak ludzie są pamiętliwi i pewnie dlatego wielu kibiców nie może mu wybaczyć braku zaangażowania w wielu meczach.
» 27 lutego 2021, 15:23 #46
BNK: Sam też nieraz go krytykowałem za bezbarwną grę. Francuz napewno nie jest bez wad ale z piłką robi cuda i ja w niego wierzę.
» 27 lutego 2021, 15:27 #45
H2O1994: Umiejętności ma, to nie ulega wątpliwości, szkoda że niezbyt regularnie z nich korzysta, mi niestety wiary w niego brakuje i choć jestem jednym z najbardziej krytykujących go użytkowników to potrafię dostrzec jego dobrą grę w niektórych meczach.
» 27 lutego 2021, 15:45 #44
BNK: No zobaczymy jak się zaprezentuje po kontuzji. Obym to ja miał rację, bo to z korzyścią dla nas wszystkich.
» 27 lutego 2021, 17:27 #43
Grzesiek: Dlaczego jak leci hymn Liverpoolu to komentatorzy nie wymieniają nazwisk piłkarzy drużyny przeciwnej a innych drużyn takich jak City już gadają normalnie?
» 27 lutego 2021, 13:31 #42
SkilledHydra16: Bo trzeba posłuchać hymnu wielkiego liverpoolu heh
» 27 lutego 2021, 13:36 #41
zeVard: Chciałbym zobaczyć taki składzik:
Henderson
Wan Bissaka Bailly Maguire Shaw
Fred Matić
Bruno
Rashford Martial/Greenwood James
Ale pewnie zagra Lindelof i De Gea
» 27 lutego 2021, 13:06 #40
H2O1994: James ma jakiś uraz, chyba nie zagra.
» 27 lutego 2021, 13:10 #39
BajtiMU: McTominay,Cavani,Pogba

Z wymienionej trójki chyba najbardziej będzie brakować McTominay w jutrzejszym meczu,który mógłby zrobić różnice i wygrać środek pola.Natomiast z Maticem oraz Fredem może to być trudniejsze.Nie zdziwiłbym się gdyby w jutrzejszym meczu zagrali McTominay z Pogbą gdyby byli tylko dostępni.Cieszyć może jedynie to,że Matic w ostatnim czasie wygląda dość dobrze na boisku.Czyżby ofensywa na koniec sezonu wyglądała jak w poprzednim sezonie,czyli Marcus,Martial a także Greenwood? Bardzo możliwa opcja.To będzie ciężki mecz.Tym bardziej nie wiedząc czego można się spodziewać po Tuchelu w objęciach Chelsea.
» 27 lutego 2021, 13:02 #38
is200second: Dzisiaj WHU- City, Sevilla-Barca, Lipsk-Monchengladbach i to o różnych porach :) :D pogoda za oknem deszczowa, laska w robocie na popołudnie :D chyba czas zaopiekować się wolnym tv.
» 27 lutego 2021, 12:08 #37
GraanManU: U mnie pięknie słonko świeci, ale jakoś nie robi mi to różnicy :D
» 27 lutego 2021, 13:03 #36
duxTomek: Bardzo ciekawe jak nikt przy braku pogby nie narzeka ze go nie ma itd, odnosze wrazenie ze kibice zachowuja sie tak jakby w klubie go nie bylo
» 27 lutego 2021, 11:02 #35
H2O1994: Na Pogbę się narzeka jak jest a nie jak go nie ma, nie licząc dosłownie kilku miesięcy bo są momenty że się chłopak na prawdę stara.
» 27 lutego 2021, 11:19 #34
BNK: Chyba ty. Akurat widać jego brak, bo przed kontuzją robił robotę. Wróci na następną kolejkę, więc co to narzekać?
» 27 lutego 2021, 11:20 #33
piter100000: Przed kontuzją grał dobrze, ale to nie znaczy, że każdy będzie za nim płakał. Ile to już razy było tak, że zagrał kilka dobrych spotkań, a później przez kilka miesięcy kopał się po czole. Niech wróci po kontuzji, pomoże nam zdobyć jakieś trofeum i pożegnajmy się z nim.
» 27 lutego 2021, 11:41 #32
is200second: Taa a nawet komentatorzy prowadzący mecz z udziałem United od jakiegoś czasu powtarzają to samo zdanie. "wydaje mi się że brakuje momentami jakości w środku pola United". Ole na konferencji prasowej niejednokrotnie wypowiadał się w podobnych słowach. Przecież to widać że chodzi o Pogbe.
» 27 lutego 2021, 12:03 #31
H2O1994: W lecie pasuje go sprzedać, za 2 tygodnie skończy 28 lat, ostatni dzwonek żeby wziąć za niego jakąś sensowną kwotę.
» 27 lutego 2021, 12:27 #30
Lingardiho9: Po co nam Pogba skoro nie możemy na niego liczyć.
Stały schemat :
Kontuzja -> długi powrót do formy po kontuzji - >ok 5 dobrych meczy-> kontuzja

Na prawdę potrzebujemy takiego zawodnika ?
Ja w ogóle widzę , że Ty BNK jesteś fanem zgniłych jabłek, jak nie DeGea to Pogba
» 27 lutego 2021, 12:29 #29
is200second: Dla mnie sprawa jest prosta. Dogadać sie ze swiniakiem bo widzę że ostatnio mięknie. Widocznie nie chce zażyłej wojny z klubem. Przedstawić Pogbie nowy kontrakt, drużyna idzie ku dobremu jeszcze kilka jakościowych transferów i będziemy klubem na poziomie ligi mistrzów. I niech Paul będzie tego świadom.
» 27 lutego 2021, 12:40 #28
BNK: Zgniłych jabłek? Jakoś 3/4 was podnieca się Baillym, który w sezonie zagra 3-4 mecze i wraca na łóżko. Jak wychodzi, to trzęsą się wam uda, jak napalonej 16latce. Za to Pogba zły bo ma kontuzje. Hipokryzja. Ocena DDG tutaj to też najczęściej kabaret. Nawet jak chłop nie gra, to rozpisujecie się, jakby to on nie obronił, bo doskonale "wiecie" gdzie by stał, jak trzymał ręce i gdzie się patrzył. Obwinianie go za wssystko, ignorując bledy Maguire'a, Lindelofa, Freda... Mnie to śmieszy po prostu. No i te teksty o Raioli. Czasem mam wrażenie, że kochacie tu ploteczki z The Sun bardziej, niż oglądanie meczów. Haaland, nie, Donnarumma nie, ktoś tam nie, bo agent... No litości.
» 27 lutego 2021, 12:44 #27
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2021 13:02

Pogba 2 miesiące gra dobrze, potem 3 lub 4 miesiące kontuzja, wróci po kontuzji i pół roku człapie, potem znowu kilka meczy dobrze zagra, kontuzja i tak w koło Macieju. Było kilka miesięcy, w których graliśmy dużo lepiej bez Pogby niż wcześniej z Pogbą.
O dysproporcji pomiędzy jego tygodniówką a tym co daje drużynie nawet nie wspominam, pozostawię to bez komentarza.
» 27 lutego 2021, 12:56 #26
is200second: Ileż można to powtarzać? Wy byście chcieli żeby Pogba byl rozgrywającym, defensywnym pomocnikiem i jeszcze chyba Ole widział w nim skrzydłowego :D potem dziwota że niezadowolni wiecznie z życia malkontenci sprzedają Francuza.

Stare ludowe porzekadło brzmi "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego" :D

Druga sprawa. Dajcie już spokój z tym Hendersonem bo od Davida lepszy nie jest! Patrzycie na niego przez pryzmat rozegranych pojedynczych meczów z jakimiś łoskami. Wierzcie lub nie gdyby grał od dechy do dechy to by był tutaj zjedzony.
» 27 lutego 2021, 13:16 #25
H2O1994: Dostaje ogromne pieniądze więc nie widzę w tym nic dziwnego, że każdy wymaga od niego zaangażowania. Niech wraca szybko i zacznie się starać, może uda się go w końcu sprzedać nawet za pół darmo, budżet odżyje trochę a zawsze można kupić kogoś, kto się będzie bardziej starał za mniejszą tygodniówkę.
» 27 lutego 2021, 13:28 #24
Lingardiho9: bnk
Ty weź się tak nie spinaj, bo wystarczy Twojego Pogbusia i Dawidka obrazić i już Ci się nóżki trzęsą jak 16-to latce.
Bially jak wbija na boisko to zawsze daje z siebie 100 % i nigdy nie zawodzi, więc od niego to się akurat chłopaku odwal.
» 27 lutego 2021, 13:33 #23
BNK: Ja się nie spinam, ja się z tego śmieje. I właśnie to jest ten przykład hipokryzji, o której mówię. Pogba zły, od Bailly'ego chłopaku...
» 27 lutego 2021, 13:36 #22
kamtor: Powinniśmy wymienić pogbe za rodrygo
» 27 lutego 2021, 11:00 #21
H2O1994: Jakiś czas temu ktoś napisał, że powinniśmy sprzedać Pogbe i kupić Nevesa, to by miało sens.
» 27 lutego 2021, 11:17 #20
lukaszek9000: Czy ktoś wie kiedy ruszy sprzedaż (losowanie) biletów na finał LE 2021?
» 27 lutego 2021, 10:35 #19
piter100000: A w ogóle ruszy? Wątpie, że wpuszczą kibiców
» 27 lutego 2021, 10:36 #18
BNK: Wstępnie na koniec marca
» 27 lutego 2021, 11:20 #17
Piotrek1991d: Mozliwe ze przy tylu kontuzjach Ole zdecyduje sie na ustawienie z trzema stoperami.W takim ustawieniu lepiej jakby Shaw gral jako srodkowy a Telles na wahadle
» 27 lutego 2021, 10:09 #16
tygrys26: Jak gramy trzema stoperami.to zawsze nie idzie. Więc to jest słaby pomysł
» 27 lutego 2021, 10:15 #15
H2O1994: Z PSG zagraliśmy bardzo dobry mecz z trzema stoperami.
» 27 lutego 2021, 10:24 #14
tygrys26: Jeden na ile?
» 27 lutego 2021, 10:50 #13
H2O1994: Nie pamiętam dokładnie ile meczy graliśmy z trzema stoperami, chyba około 5.
» 27 lutego 2021, 11:16 #12
tygrys26: No to jeden wyszedl dobrze, a reszta to męka dla oka i tragiczny mecz...
» 27 lutego 2021, 11:38 #11
H2O1994: Ja bym widział taki skład:
Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw
Matic
Fred, Van de Beek
Bruno
Greenwood, Rashford
» 27 lutego 2021, 09:46 #10
piter100000: Nie wiadomo czy Donny w ogole będzie na ławce, bo był kontuzjowany, a do tego granie diamentem w naszym wykonaniu jest słabe
» 27 lutego 2021, 10:36 #9
H2O1994: Donny już trenuje z tego co wiem.
» 27 lutego 2021, 11:14 #8
Lisan: Decydujaca część sezonu. Nastepne 2 tygodnie beda dla nas kluczowe w kontekscie gry na wszystkich pozostalych frontach. Po 3pkt!
» 27 lutego 2021, 09:44 #7
dlabigt23: Ciężko widzę ten mecz . Bez Scotta i Cavaniego słabo to widzę . Czuję przegrana albo maksymalnie remis . Obym sie mylił bo 3 pkt były by bardzo ale to bardzo cenne w tym meczu i kolejnym krokiem do pewnego miejsca w top4 . Jeszcze gdyby trenerem był dalej Frank Lampard to były by wieksze szanse tak teraz z Tuchelem nie widzę tego.
» 27 lutego 2021, 09:44 #6
H2O1994: Też mam obawy, według mnie Chelsea jest faworytem.
» 27 lutego 2021, 09:47 #5
Arow: więcej wiary
» 27 lutego 2021, 10:47 #4
H2O1994: Wiara wiarą ale myślmy realnie, wygrana to będzie sukces.
» 27 lutego 2021, 11:15 #3
Fido: Tylko nasza wygrana. W czym niby ta Chelsea taka dobra. Klub w przebudowie, zdecydowanie do ugryzienia są jutro... Wydaje mi się że mamy lepszą kadrę, liczyć się będzie dyspozycja w danym dniu.
» 27 lutego 2021, 12:22 #2
H2O1994: Chelsea od momentu przyjścia Tuchela złapali wiatr w żagle i idzie im bardzo dobrze,ja oczywiście też liczę że ich świetna passa dzisiaj się skończy.
» 27 lutego 2021, 12:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.