Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Manchester United – Real Sociedad 0:0. Czerwone Diabły dopełniły formalności

» 25 lutego 2021, 22:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zgodnie z oczekiwaniami zameldował się w 1/8 finału Ligi Europy. Czerwone Diabły dopełniły formalności w rewanżowym spotkaniu z Realem Sociedad. Mecz na Old Trafford zakończył się bezbramkowym remisem. Kolejnego rywala w europejskich pucharach United poznają w piątek.
Liga Europy: Manchester United – Real Sociedad 0:0. Czerwone Diabły dopełniły formalności
» Manchester United zameldował się w 1/8 finału Ligi Europy
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Alex Telles
Victor Lindelöf
Eric Bailly
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Nemanja Matić
Daniel James
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Anthony Martial
Marcus Rashford
Axel Tuanzebe
Brandon Williams
Amad Diallo
Shola Shoretire

Oddano 40 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer wystawił do gry mocny skład, mimo czterobramkowej zaliczki z pierwszego spotkania. Wysoka przewaga odbiła się nieco na postawie Czerwonych Diabłów w pierwszych minutach czwartkowego pojedynku.

W 12. minucie rzut karny Realowi Sociedad zafundował Daniel James. Walijczyk spóźnił się z interwencją i wpadł na sprytnie zastawiającego się w szesnastce Andoniego Gorosabela. Sędzia wskazał na jedenastkę. Do piłki poszedł Mikel Oyarzabal i… fatalnie przestrzelił.

Baskowie grali jednak nieźle i chwilę później ważną interwencję na trzecim metrze zanotował Victor Lindelof. Szwed ubiegł na dalszym słupku jednego z zawodników Realu Sociedad. W 15. minucie dobrą okazję swoim kolegom wypracował niezwykle aktywny Adnan Januzaj. Belg wystawił piłkę na szesnasty metr, a z tej odległości niecelnym uderzeniem popisał się Ander Guevara.

W 22. minucie w końcu mieliśmy soczyste uderzenie na bramkę Realu Sociedad. Przed polem karnym gości dobrze zastawił się Anthony Martial i strzelił w krótki róg. Świetną interwencję zanotował Álex Remiro.

Dwie minuty później bliski szczęścia był Bruno Fernandes. Manchester United przeprowadził składną akcję. Mason Greenwood uruchomił prostopadłym podaniem Freda, ten w szesnastce minął wychodzącego z bramki Remiro, ale nie mógł oddać strzału z ostrego kąta. Wycofał więc piłkę do Fernandesa na szesnasty metr. Piłka po strzale Portugalczyka w długi róg trafiła jednak w poprzeczkę.

Przed przerwą Czerwone Diabły miały jeszcze jedną wyborną okazję. Kapitalnym podaniem nad linią obrońców popisał się Fernandes. Na jedenastym metrze do piłki znakomicie doszedł Daniel James i uderzył ją głową. Walijczyk był bliski wpisania się na listę strzelców, ale świetnie interweniował Remiro.

W przerwie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na potrójną zmianę. Na placu gry pojawili się Brandon Williams, Axel Tuanzebe i Marcus Rashford. Ten ostatni mógł szybko wpisać się na listę strzelców w czwartkowym spotkaniu. Anglik już w 48. minucie popisał się potężnym uderzeniem z rzutu wolnego z około 25 metrów. Piłka o centymetry minęła bramkę Realu Sociedad.

Kilka minut później swoją szansę mieli goście – z bliskiej odległości na bramkę Hendersona uderzał głową Modibo Sagnan. Futbolówka po strzale Francuza odbiła się jednak od poprzeczki. Jako kolejny próbował Mason Greenwood. Anglik najpierw zanotował niezły strzał zza pola karnego, a następnie popisał się efektowną akcją, którą zakończył strzałem w boczną siatkę.

W 59. minucie na placu gry pojawił się Amad Diallo, dla którego był to pierwszy występ na Old Trafford. Iworyjczyk zmienił Daniela Jamesa. Walijczyk w jednym z ataków nabawił się urazu i musiał opuścić boisko.

W 66. minucie przez chwilę ze swojej pierwszej bramki dla Manchesteru United cieszył się Axel Tuanzebe. Anglik wpakował piłkę głową do siatki po świetnym dośrodkowaniu Tellesa z rzutu rożnego. Do akcji wkroczył jednak VAR. Sędzia główny podszedł też do pobliskiego monitora i sam przeanalizował zajście w polu karnym. Arbiter nie uznał bramki, bo faul w szesnastce Realu Sociedad popełnił Victor Lindelof, który wysoko wyskoczył w kierunku piłki, ale przy okazji uderzył kolanem w twarz Jona Bautisty.

Na Old Trafford nie działo się zbyt wiele i Ole Gunnar Solskjaer uznał, że nadszedł czas na wprowadzenie kolejnego młodego zawodnika. W 76. minucie Shola Shoretire zastąpił Masona Greenwooda i został tym samym najmłodszym piłkarzem Manchesteru United, który zagrał w europejskich pucharach.

Do końca spotkania obie drużyny nie forsowały tempa, doskonale zdając sobie sprawę, że losy dwumeczu są już dawno rozstrzygnięte. Czerwone Diabły będą teraz wypatrywać piątkowego losowania 1/8 finału Ligi Europy. W tej fazie Manchester United może już trafić na angielskie zespoły.

Manchester United – Real Sociedad 0:0

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka (Williams 46'), Bailly, Lindelof, Telles – Fred (Tuanzebe 46'), Matić – Greenwood (Shoretire 76'), Fernandes (Rashford 46'), James (Diallo 59') – Martial

Real Sociedad: Remiro – Munoz, Sagnan, Zubeldia, Gorosabel (Bautista 46') – Merino, Guevara (Guridi 71'), Zubimendi – Oyarzabal (Barrenetxea 46'), Isak (Portu 46'), Januzaj (Merquelanz 66')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Real Sociedad. Rewanżowy mecz 1/16 finału Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Real Sociedad 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (156)


MiSt: No cóż, przynajmniej dostaniemy namiastkę Ligi Mistrzów :) Oby tylko starczyło sił na te wszystkie najbliższe spotkania.
» 26 lutego 2021, 13:23 #149
DaredevilUtd: Swoją drogą fajnie będzie zobaczyć na przeciw siebie Cavaniego i Zlatana :)
» 26 lutego 2021, 13:20 #148
Vamp: Nie rozumiem jak można mieć takiego pecha w każdym losowaniu.
» 26 lutego 2021, 13:20 #147
BNK: Co to za pech? Dwa mecze z rywalem na poziomie. Nie mogę się doczekać.
» 26 lutego 2021, 13:30 #146
nieeeeeeee: Zawsze najgorzej Losujemy
» 26 lutego 2021, 13:19 #145
NoName222: Milan :D
» 26 lutego 2021, 13:19 #144
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 13:20

Najgorzej :D zobaczymy co zlatan pokaże.
» 26 lutego 2021, 13:19 #143
GoForWin: O, jak miło. Tak jak chciałem :)
» 26 lutego 2021, 13:18 #142
kckMU: Losowania w erze Ole to temat na książkę.
» 26 lutego 2021, 13:18 #141
Michux3: Milan :D
» 26 lutego 2021, 13:18 #140
tomciocr7: O kurde. Milan
» 26 lutego 2021, 13:18 #139
Vamp: hahahha, to było pewne
» 26 lutego 2021, 13:18 #138
mordynator: Milan!!
Ale klasyk
» 26 lutego 2021, 13:18 #137
Alkoparanoic: Milan :)
» 26 lutego 2021, 13:18 #136
VaultBoy96: No i mamy Milan!
» 26 lutego 2021, 13:18 #135
Vamp: totki klasycznie najslabszy przeciwnik. nosz by to H
» 26 lutego 2021, 13:17 #134
NoName222: uefa.com/uefaeuropaleague/draws/2021/2001242/
» 26 lutego 2021, 13:15 #133
senQ: Granada
» 26 lutego 2021, 13:14 #132
VaultBoy96: Ja bym chcia łw końcu z Milanem zagrać i przy okazji zobaczyć Zlatana przeciwko naszej obronie.
» 26 lutego 2021, 13:08 #131
DaredevilUtd: Losowanie na youtu jest
» 26 lutego 2021, 13:08 #130
kamilpe: Jakie trofea zdobyte w tym okresie?
» 26 lutego 2021, 13:18 #129
MiSt: Fajnie, że mogliśmy obejrzeć młodzież na dłużej niż 5 minut. Widać energię i zaangażowanie z ich strony. Do pierwszej jedenastki brakuje im sporo, choć to głównie kwestia ogrania na tym poziomie. Cieszy jednak fakt, że nasza szkółka "produkuje" wiele talentów. W kolejce do debiutu już czekają Hugill, Mejbri, czy też wypożyczony Mengi.

Ole świetnie wprowadza ich do składu. Nie rzuca ich na głęboką wodę lecz daje czas i wysyła sygnały do młodzieży, że trzeba sobie zapracować na częstą grę. Przykład Scotta, Rasha czy Masona na pewno motywuje ich do ciężkiej pracy. Swoją drogą wszystkiego najlepszego dla naszej legendy! Oby w tym sezonie zdobył pierwsze trofeum jako trener United :)
» 26 lutego 2021, 12:58 #128
trader7: Da ktoś linka do losowania?
» 26 lutego 2021, 12:56 #127
matheo: Na UEFA.com jest.
» 26 lutego 2021, 13:05 #126
Alkoparanoic: I co z tym losowaniem??
» 26 lutego 2021, 12:55 #125
GoForWin: O 13 jest.
» 26 lutego 2021, 12:56 #124
SkilledHydra16: Polsat Sport Premium 1
» 26 lutego 2021, 13:04 #123
Alkoparanoic: Jest, dzięki mordy!
» 26 lutego 2021, 13:14 #122
FanikMU: Naprawdę co niektórzy liczą, że finały LM i LE odbędą się z kibicami w tym roku?
» 26 lutego 2021, 12:48 #121
kamilpe: 90min: Manchester United przygotowuje możliwe oferty, by sprowadzić Declana Rice'a z West Hamu. Czerwone Diabły chcą zaproponować Młotom Jessego Lingarda, Nemanje Maticia i Phila Jonesa w ramach rozliczenia.

Wiem, że to żadne rzetelne źródło ale to myślicie o takim ruchu i takim piłkarzu? Rice byłby pierwszym wyborem?
» 26 lutego 2021, 12:06 #120
VaultBoy96: Ja tam nie jestem fanem takich transferów. Zawsze mam przed oczami Schneiderlina i Fellainiego. Może i robią robotę, ale w ligowych średniakach. To nie są piłkarze na najwyższy poziom.
» 26 lutego 2021, 12:08 #119
nieeeeeeee: Ja byłbym chętny na taki ruch jednak Młotki musiały by nam dopłacić bo sam Dżons jest wart więcej od Rice
» 26 lutego 2021, 12:10 #118
Grzesiek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 12:43

Rice zjada naszych defensywnych pomocników. Porównywanie go Fellainiego i Schneiderlina to obraza dla Ryża. Wszyscy na tej stronie spuszczają się nad Nevesem czy Ndidim a nikt nie zwróci uwagę na podstawowego reprezentanta Anglii
» 26 lutego 2021, 12:42 #117
Piotrek1991d: Cavani przydalby sie na mecz z Chelsea,Martial jest zupelnie bez formy i z nim na 9 bedzie ciezko
» 26 lutego 2021, 11:35 #116
kckMU: Dla leniwych leniwców - losowanko o 13:00 na Polsat Sport Premium.
» 26 lutego 2021, 11:31 #115
Ciechanek: Na stronie uefy też jest za darmolka
» 26 lutego 2021, 12:07 #114
Kryptospiderman: Pogba martial mata dalot lingard to powinny być cele sprzedaży na lato... a za nich 3 wartościowych za pogba i martiala spokojnie było by z 100 mln
» 26 lutego 2021, 11:19 #113
VaultBoy96: Dalota bym zostawił jako zmiennika dla Wan-bissaki. Co do reszty się zgadzam.
» 26 lutego 2021, 11:55 #112
nieeeeeeee: No jeszcze myślę że to już czas żeby pożegnać się z naszą Legendą Dżonsem no i Pereira jeszcze mógł by odejść
» 26 lutego 2021, 12:00 #111
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 12:05

Pereira , Lingard ,Pogba , Dalot i Mata . Tych zawodników w pierwszej kolejnosci bym sie pozbył . Pereira i Lingard są zwyczajnie za słabi na nasz klub i mieli juz swoje szanse aby sie zaprezentować . Pogba tu chyba nie musze za wiele pisać . Za Bissake moze grać z powodzeniem Williams wiec Dalot tez jest nam zbędny . Zreszta w tym Milanie jakos nie zachwyca . Jesli chodzi o Mate to widać ze nie jest nam w ogole potrzebny i Solskjaer nie daje mu zbyt wiele szans . Akurat tego zawodnika najbardziej jest mi szkoda no ale w takiej sytuacji bez sensu jest go trzymać niech pojdzie sobie gdzies i jeszcze pogra w jakims innym klubie . Niewiadomo co jest z obsada bramki . To jest jedna wielka niewiadoma . Romero pewnie nas opusci i podejrzewam ze przyjdzie tutaj jakis nowy bramkarz bo mozliwe ze jesli De Gea zostanie to i Henderson sie stąd zawinie . Tutaj trzeba bedzie wybrać pomiedzy Hendersonem a De Gea a raczej żaden z nich nie bedzie chcial być drugim wyborem . Moze udaloby sie jeszcze przekonać Romero zeby został a jesli nie to bramkarz nowy tez bedzie musial do nas zawitać .
» 26 lutego 2021, 12:02 #110
mycka86: Tyle, że Martiala nikt teraz nie kupi. Nawet za 20 mln. Może za 10-15. Kto chciałby gracza zupełnie bez formy, kto co gorsza całym sobą pokazuje kompletny brak ambicji i zaangażowania? Nikt o zdrowych zmysłach go nie weźmie. Chyba, że w jakieś roczne wypozyczenie z opcją pierwokupu.
» 26 lutego 2021, 12:30 #109
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 11:17

W ogóle zostało nam do rozegrania w lidze 7 wyjazdów do końca sezonu a zdobyliśmy obecnie tylko 1pkt mniej niż na wyjazdach przez cały zeszły sezon.
W meczach u siebie trochę gorzej bo mamy 21pkt a 6 meczów do końca sezonu więc max możemy zdobyć 39 a w zeszłym sezonie mieliśmy 37
a u siebie mamy mecze z WHU,Brighton,Burnley,Liverpool Leicester, Fulham. Jak ugramy z tego 15 pkt to będzie super
» 26 lutego 2021, 11:15 #108
Glazes: Po obejrzeniu meczu nasuwa się jedno pytanie... MARTIAL, co Ty tu jeszcze robisz?
» 26 lutego 2021, 10:29 #107
GoForWin: No... gra?
» 26 lutego 2021, 10:32 #106
Glazes: Według Ciebie to gra?
» 26 lutego 2021, 11:07 #105
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 11:15

Masz rację, to stanie w miejscu.
» 26 lutego 2021, 11:14 #104
DaredevilUtd: Jak to co pieniądze :D
» 26 lutego 2021, 11:39 #103
mikon70: Ale jak to? Przecież on podobno bardziej waleczny od Rasha? Rashford ostatnimi czasy tez nie zachwycał, ale jego broni nadal to, ze potrafi wykręcić jakaś bramkę lub asystę. Martial po chwilowym złapaniu formy po lockdownie wrócił do punktu wyjścia, gdzie jest bardzo kwestionowany jego dalszy pobyt w Manchesterze.
» 26 lutego 2021, 11:55 #102
Tajfunsrajfun: wiadomo jaka będzie cena biletu za finał ?
» 26 lutego 2021, 11:02 #101
Kilerek7: Właśnie podpinam się pod pytanie, o ile wypuszczą kibiców.
» 26 lutego 2021, 11:11 #100
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2021 10:14

Ktoś wie czy Scott i Cavani bedą dostepni na mecz z Chelsea ? Napewno Pogba pewnie bedzie jeszcze poza grą ...
» 26 lutego 2021, 10:14 #99
mordynator: Zapewne więcej dowiemy sie jutro kiedy Ole bedzie miał konferencje.Przydałoby sie żeby przynajmniej jeden z tej trójki na Chelsea wrócił.
» 26 lutego 2021, 11:06 #98
mikiartur: W ogóle patrzyłem sobie ostatnio zasady o tym jakie drużyny z jakich miejsc itd awansują na lm le i tą nową confference league. I patrzyłem kto na tą chwilę gdzie by się mieścił. Więc:
Premier league:
lm: MC, MU,Lei, WHU
le:Chelsea, oraz zdobywca pucharu Anglii ale zakładam że będzie to ekipa która zdobędzie awans do lm/le przez ligę więc dam tu 6 miejsce czyli Liverpool
cle: Everton
A jeśli ktoś wygra puchar Anglii spoza drużyn top5 to automatycznie 6 miejsce by było w cle. Oj chętnie bym tam zobaczył Liverpool :D
» 26 lutego 2021, 09:20 #97
Greenlife: Mecz ogólnie mega średni ale nie spodziewałem się fajerwerków. Najbardziej podobała mi się gra Erica na boisku. Kurde naprawdę świetnie radzi sobie w obronie i daje wrażenie mega opanowanego nawet sam na sam we własnym polu. Przyśpieszenie też ma fajne. Współczuje mu tych kontuzji. Gdyby nie one to może nawet byłby teraz światowym top obrońcą.
» 26 lutego 2021, 08:15 #96
pazur: Oglądnąłem. Może mam za wysokie wymagania w stosunku do MU, ale... Na tle panien zmywających i podkuchennych, wzmocnionych trzema kelnerami z baru samoobsługowego, to była to groza. Bezwładna kopanina, we wszystkich możliwych kierunkach. A to co wyprawiała obrona w pierwszych 25 minutach to nawet nie był cyrk. To była rozpacz. To, że się ogarnęli w końcu, to tylko dlatego, że Matić zaczął być wszędzie. Gdyby nie on, dostalibyśmy trójkę i więcej i skończyli męczarnie w pucharach. Nie jesteśmy kandydatami do więcej niż miejsca w lidze w okolicach 4-7. I nic nie osiągniemy w pucharach. To bardzo przykre. Bardzo.
» 26 lutego 2021, 08:13 #95
IntruZ9: Co ten gada ... Mogę skomentować ten bełt używając xD?
» 26 lutego 2021, 08:31 #94
Ciechanek: Też chciałem coś napisać, ale zeszło mi z dwie minuty, żeby jakkolwiek to skomentować i dałem sobie spokój :) Więc skomentowałem właśnie tak :P
» 26 lutego 2021, 08:52 #93
BNK: Ja Ci Pazur proponuję przerzucić się na siatkówkę. Ty nie będziesz się denerwować, my nie będziemy tych bzdur czytać... Win-win situation.
» 26 lutego 2021, 09:35 #92
GoForWin: Olaboga, jeszcze nie ma południa, a ja już przeczytałem coś niemożliwie głupiego.
» 26 lutego 2021, 10:55 #91
DevoMartinez: Jeśli nie trolujesz to sobie sprawdz które w tabeli jest Real Sociedad zanim zaczniesz ich nazywać kelnerami bo witki opadają od czytania tych głupot.
» 26 lutego 2021, 11:43 #90
ruffnecky: pazur jak zwykle w swoim stylu :D z pazurem hehehe :D
» 27 lutego 2021, 18:26 #89
SzpakUtd: James naładowany jak Duracell.
» 26 lutego 2021, 07:47 #88
sturmik: Masz rację, też jak go widze to mi się króliki duracella przypominają :)
» 26 lutego 2021, 08:07 #87
TevezC: Mi to on przypomina Sebe z bramy naładowanego amfetaminą :D Gość jest tak nabuzowany, taki naładowany energią, że góry by przenosił.
» 26 lutego 2021, 12:18 #86
HarryBrown: Wydaje mi się, że forma Matica ostatnio idzie w górę. Wczoraj pierwszy raz widziałem go jak biegał i to całkiem żwawo. A do tej pory było to człapanie. Z takim Maticem to będzie można w końcu McTerminatora postawić wyżej w pomocy i dać mu więcej swobody w ofensywie a nie tylko zadania głównie destrukcyjne. A jak groźny potrafi być w okolicach pola karnego jak i w nim, to już pokazał w tym sezonie. No i w końcu Storpedo nasz naczelny ajatollah sekty pod wezwaniem anty-Freda odetchnie z ulgą.
» 26 lutego 2021, 07:45 #85
pazur: Ja także popieram Storpedo w sprawie fredzisława nieszczególnego. I zapewniam, że obaj, jak mi się zdaje, nie odetchniemy z ulgą, póki Manchester ( jest jeden), nie będzie hurtowo zdobywał wszystkie możliwe trofea.
» 26 lutego 2021, 08:16 #84
JaCiebieTez: Może dlatego że grał przeciwko drużynie (sociedad) beznadziejnej kondycyjnie.
» 26 lutego 2021, 09:58 #83
kckMU: W nocy odbyła się ostatnia kolejka ligi brazylijskiej. Flamengo przegrało swój ciężki mecz, ale równocześnie Inter zremisował 0-0.

Czemu o tym pisze... być może ktoś to oglądał, może obstawiał, ale do rzeczy. Gdyby w którejś z topowych lig Europy sędziowie tak przekręcili kandydata do mistrzostwa (Inter w tym przypadku oczywiście), to sędzia musiałby zmienić wygląd, inicjały i wyjechać na inny kontynent. Gdyby na tym stadionie byli kibice, to mogłoby być naprawdę nieciekawie i wcale nie mówię o gwizdach/wyzwiskach.

Nieprawdopodobne to jest. 38 kolejek ciężkiej harówy całego klubu i zespołu, płacz po końcowym gwizdku i grobowa cisza zamiast fety i medali. A wszystko przez śmiecia z gwizdkiem, który i tak jest pod wiecznym parasolem władz lig piłkarskich. Kiedy to się skończy?
» 26 lutego 2021, 04:02 #82
Klimaa: Flamengo nie wygrało mistrzostwa? Wg tabeli po 38 kolejkach Flamengo ma 71 pkt a drugi Internacional 70 pkt bo mecz swój zremisował
» 26 lutego 2021, 06:33 #81
emil1986x: Klima proponuje naukę czytania ze zrozumiem :P
» 26 lutego 2021, 06:58 #80
mikiartur: obejrzałem sobie skrót tego meczu Internacionalu i szkoda że ne pokazali na powtórkach VARu tych spalonych bo ten ostatni mega śmierdzi że tam nic nie było. A ta ręka to ewidentna. Nawet jak na wślizg to nie miał jej naturalnie ułożonej więc takie w Anglii czy gdzie indziej w europie by gwizdali. Szkoda Internacionalu.
» 26 lutego 2021, 09:29 #79
Klimaa: Racja :) tyle co wstałem i jak widać jeszcze nie do końca czytałem ze zrozumieniem :D
» 26 lutego 2021, 12:42 #78
rreddevilss: Panowie jutro tylko losowanie 1/8 czy rowniez potecjalni rywale w 1/4 ?
» 26 lutego 2021, 01:01 #77
Klimaa: Teraz chyba jednym ciągiem kilka rund będzie losowanych
» 26 lutego 2021, 06:32 #76
duxTomek: Powinni wygrac te rozgrywki i moze puchar dorzucic i jazda :)
» 26 lutego 2021, 00:04 #75
H2O1994: Wylosowałem dla nas i Arsenalu rywali w LE. United zagra z Molde a Arsenal z Rangersami.
» 25 lutego 2021, 23:58 #74
maticr7: Chciałbym Rangers albo Milan.Sam puchar mało mnie interesuje,ale zawsze fajnie sprawdzić się i pograć z ciekawymi rywalami.
» 25 lutego 2021, 23:42 #73
RafixBlue: ta a potem mieć za mało sił na top 4 XD
» 26 lutego 2021, 02:59 #72
maticr7: Po to mamy szeroki skład.Każdy w zespole jest ważny i każdy musi dostać minuty.Za mało sił to mogą mieć pojedyńczy piłkarze.
» 26 lutego 2021, 17:44 #71
DjTED: Ja bym chciał Rangersow. Na pewno by była walka. Daleko latać nie trzeba. No i Liverpoolczyk na ławce do upokorzenia
» 25 lutego 2021, 23:40 #70
H2O1994: Byle któregoś z Ukraińskich zespołów nie wylosować bo daleko.
» 25 lutego 2021, 23:42 #69
Gallacher: A skąd wiesz czy to nie Rangersi by Nas upokorzyli ? Miej szacunek do mistrza Szkocji który po 10 sezonach z rzędu, pozbawił Celtic passy i mistrza.
» 25 lutego 2021, 23:42 #68
Lokator23: Ten mistrz Szkocji to zadne osiagniecie. Sorry mieszkam w Szkocji i co jak co ta liga jest tak samo zalosna jak liga Polska. Trzeba szanowac przeciwnika ale szczerze mowiqc United takich Rangersow powinno rozjechac
» 26 lutego 2021, 04:09 #67
HarryBrown: Ale Szkoci gdy przystępują do rywalizacji przeciwko Anglikom, to grają wtedy na 200% albo i 300% swoich możliwości. Potwierdzeniem tego niech będzie postawa szkockich rugbystów, którzy owszem nie są patałachami ale sporo im brakuje do poziomu jak i wyników Anglików. Niemniej w meczach przeciwko synom Albionu grają bardzo często wręcz koncertowo (ostatnio ich pyknęli na ich terenie w Pucharze 6 Narodów).
» 26 lutego 2021, 07:51 #66
mikiartur: Szkocka liga była kiedyś mocniejsza chyba ale serii Rangersów nie można zlekceważyć. Noi Harry ma rację. Dla nich mecze z Anglią lub angielskimi drużynami to jak dla Polaków mecz Polska Niemcy albo Polska Rosja. Na życie albo śmierć
» 26 lutego 2021, 09:31 #65
PiesekLeszek: Co z Matą? Nie było go w składzie.
Kontuzja czy odejście?
» 25 lutego 2021, 23:40 #64
H2O1994: Właśnie też mnie to zastanawia, o kontuzji nic nie piszą, może go nie zgłosili do LE ale to raczej mało prawdopodobne, wręcz niemożliwe.
» 25 lutego 2021, 23:41 #63
Fanunited022: Nie przedłużają z nim kontraktu to po co ma grać w sumie lepiej młodym dawać .
» 25 lutego 2021, 23:44 #62
Klimaa: To tylko pokazuje że Ole chce dawać szanse innym a Mata jest na wylocie z klubu
» 26 lutego 2021, 06:34 #61
Fanunited022: Jak Henderson nie dostanie 1 to ja nie wiem o co tu chodzi ,David przy nim to taka panienka ani nie krzyknie ani z obrońcami się nie poprzepycha na przed polu nie istnieje .Przy tym Henderson dyryguje obrona nawet ich rozciąga można powiedzieć.
» 25 lutego 2021, 23:36 #60
H2O1994: Piłkarza z taką tygodniówką ciężko posadzić na ławce, chociaż z Sanchezem poszło łatwo
» 25 lutego 2021, 23:38 #59
Fanunited022: No nie to nie jest trudno wystarczy mieć jaja .
Bale w Realu siedział a zarabiał najwięcej .
Delle Ali odsunięty od pierwszego składu bo się nie starał , Odoi zdjęty po 30 minutach bo źle zakładał pressing .
» 25 lutego 2021, 23:42 #58
Klimaa: Najważniejsze jest dobro klubu. De Gea jako ikona ostatniej dekady oczywiście nie zasługuje na ławkę więc należy z nim porozmawiać o przyszłości i o fakcie iż na Hendersona klub chce stawiać. Wszystko da się załatwić tylko trzeba zrobić to dobrze (sytuacja z Romero do dzisiaj mnie i wielu innych kibiców boli).
Henderson jest ambitny i ma odpowiedni charakter aby dyrygować obroną; dodatkowo to nasz wychowanek także cud miód malina. Musimy po prostu zacząć na niego stawiać aby dobrze się rozwijał. Ogromną stratą byłaby jego sprzedaż.
» 26 lutego 2021, 06:37 #57
DaredevilUtd: Co za myślenie, David ikona klubu nie zasługuje na ławkę. To myślałem, że liczy się aktualna forma, a nie to kto jak długo gra i jakim kotem był parę lat temu.
» 26 lutego 2021, 07:41 #56
Klimaa: Chodzi mi o to że De Gea ma pewien status w europejskiej piłce i na ławce nie zasiądzie na stałe. Dlatego trzeba sobie podziękować za wspólne lata i znaleźć najlepsze rozwiązanie dla obu stron.
» 26 lutego 2021, 12:44 #55
H2O1994: Jutro poznamy rywala w 1/8, też chciałbym Molde ale pewnie wylosujemy kogoś z wyższej półki typu Ajax.
» 25 lutego 2021, 23:30 #54
DjTED: Szkoda , że VDB ma kontuzje bo na bank by zagrał całą 2 polowe. Jak zszedł Bruno to nie mieliśmy tam pilkarza
» 25 lutego 2021, 23:23 #53
rreddevilss: Byle z Chelsea zagral Bailly a nie Lindelof...
» 25 lutego 2021, 23:21 #52
Fanunited022: Albo Harry żeby nie grał :D
» 25 lutego 2021, 23:22 #51
HarryBrown: Victor wczoraj źle nie zagrał. Natomiast kwestią otwartą jest to czy taki poziom będzie wystarczający na Chelsea, które piłkarsko jest o klasę lepsze od Sociedad.
» 26 lutego 2021, 07:29 #50
CoachMark: Trochę taki mecz z niesmakiem, bo jednak nie było grania z mocnym nastawieniem na wygranie ale też nie ma się czemu dziwić za specjalnie.
Standardowo 4:2:3:1 startowe.
Najbardziej zganiłbym młodzież, dostali szanse Tuanzebe, Williams, Shoretire, Amad i żaden z nich nawet jakoś nie szarpał, nie miał ochoty zaistnieć i bawić się tymi minutami co dostali. Amad zrobił jeden drybling na wejście i w zasadzie się gdzieś schował na 25 minut. Nie muszą z miejsca wbić hat-tricka jak Wazza w debiucie, czy zrobić dublet jak Rash ale nastawienia to takiego potrzeba. Braku kompleksów i fantazji, szczególnie, że właściwie wynik był komfortowy.
Z graczy których należałoby pochwalić to tak:
Naprawdę dobry występ Aarona, z tyłu nieźle, do przodu się i pokazywał i nieźle kiwał, on się bardzo szybko rozwija w grze do przodu, mi się podoba komplementarność tego gracza, tylko do przewidywania i korekty ustawienia wedle tego mam do niego czasem zastrzeżenia.
Całkiem niezły Bailly, ogółem nic mu zarzucić nie mogę w defensywie, piękna prawie asysta grana na Bruno ale jednak mam do niego pretensje, że momentami przekombinowuje. Jest wyjątkowo zwinny, ma niezły drybling ale trzymają się go głupie pomysły, warto nad tym popracować, bo czasem z tego będzie strata na wagę gola.
Bardzo dobry Lindelof. Waleczny, nieźle podający, praktycznie bezbłędny, wczuł się w rolę lidera obrony.
Kapitalny Matic, co ciekawe do końca meczu bardzo dobrze wyglądał kondycyjnie. Zaufanie do swoich umiejętności, kilka razy zrobił różnicę dryblingiem, zwrotem, niezłym podaniem. dla mnie MoM
Mimo wszystko James. Ten karny był strasznie głupio zrobiony ale poza tym to jednak pracował, był bliski strzelenia bramki, o to chodzi, cieszy to że złapał formę.
Bruno, póki był na boisku to same pozytywy w zasadzie, blisko strzelenia bramki, aktywny, na nim polegać można jak na Zawiszy Czarnym.
Martial - Nie było tutaj nic wielkiego ale jednak dziś widać było determinację, chęć do gry, kilka niezłych strzałów, przyjęć kierunkowych wysokich lotów, taki powiedzmy pułap poniżej którego nie powinien schodzić.

Hendo, Tellesa, Tuanzebe i Rasha to w sumie ...za mało by pochwalić, i za duży by się czepiać. B/Z
» 25 lutego 2021, 23:16 #49
HarryBrown: Shoretire i Amad jeszcze za bardzo odstają fizycznie. To było widać gdy próbowali zastawiać się ciałem. Odbijali się od przeciwników jak od ściany. Aczkolwiek potencjał widać szczególnie u Amada, który z piłką porusza się niczym pierwszy szermierz Braavos. Co do Brandona to jakby wskoczył na 2-3 mecze do pierwszego składu to spokojnie wróci do tego co prezentował w ubiegłym sezonie. Być może Ole przygotowuje go do tego, co pozwoli by AWB trochę odetchnął bo po nim widać, że już ledwo zipie.
» 26 lutego 2021, 07:34 #48
Litosci: Na powtórkach widać jak zawodnik sociedad zobaczył janesa to mu nogę podstawił żeby w nią wbiegł. Mega komiczne zagranie. A co do naszych młodzików to jestem ostatni do krytykowania naszych piłkarzy ale Shola mnie e ogóle nie przekonuje. Porównajcie go sobie chociaż do Gomesa jak debiutował. W nim było widać ze ma to coś.
» 26 lutego 2021, 08:11 #47
is200second: Dopiero 1/16 i już nie ma Lille, Benfiki, Napoli, Bayeru Leverkusen, Lester. I w dodatku unikniemy nieprzyjemnych wyjazdów do zvezdy i Krasnodaru.

Meczu nie oglądałem więc się nie wypowiadam. Liczę na Molde.
» 25 lutego 2021, 23:15 #46
Hoccu: Z drugiej strony, zauważcie jedną zależność. Nasi piłkarze starają się o wiele bardziej odkąd mają konkurencję na swojej pozycji, patrz- James, Shaw. James mnie dzisiaj zero zadziwił, najniższy w polu karnym a próbuje te główeczki jak Edison.
» 25 lutego 2021, 23:10 #45
Ducker44: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 23:17

Wyjątkiem są Martial i de Gea, których konkurencja wyraźnie frustruje. Wniosek: na początek Henderson na "jedynkę", zobaczymy co Antoni na to.
» 25 lutego 2021, 23:15 #44
44everUnited: tak patrze na martiala i to nie jest ten poziom naprawde. człapanie cały mecz spóźniony z wyjsciem na pozycje, zero jakiegokolwiek ruchu bez pilki. sprintu za linie obrony, pokazanie jestem graj nie wiem podniesienie glupiej ręki, zejscia np nizej do drugiej lini cos jak lewandowski czy chociazby cavani. chodzenie od stopera do stopera chowanie sie za nimi. owszem talent moze i jest drybling, szybkosc ale to trzeba cos wiecej. patrze na to jak leniwie truchta po boisku i mnie trafia. nie nie hejtuje, nie zycze zle, nie uparlem sie na niego. po prostu pisze co widze, widze jak inni graja ze im sie po prostu chce. szkoda ale dla mnie to nie jest gosc na taki klub
» 25 lutego 2021, 23:10 #43
H2O1994: Na pewno nie na pierwszy skład ale gdybyśmy mieli solidnego napastnika to Martial przydałby się w rezerwie, może grać na lewym skrzydle lub na 9.
» 25 lutego 2021, 23:15 #42
Fanunited022: Prawda jest też taka że z Martiala na siłę robią 9 on nawet w meczu schodzi do lewej strony Aby ściąć do środka i strzelić to jest jego styl wtedy dubluje pozycję Marcusa a nie ma go w polu karnym .
» 25 lutego 2021, 23:20 #41
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 23:22

Cieszy fakt, że nie tylko ja to widzę. Jego "gra" bardzo po oczach kole. Oni jak graja, to mają wymienne pozycje. Ten gość nigdzie się nie nadaje.
» 25 lutego 2021, 23:21 #40
Fanunited022: 9 nie ma wymiennej tylko skrzydłowi jak za czasów Się Alexa .Martial gubi pozycję później nie ma go w 16 bo na lewej flance jest .
» 25 lutego 2021, 23:32 #39
sisinho: @Fanunited022

Ale to są słowa Martiala, że on chce grać na 9tce to i tam jest wystawiany, a że się nie nadaje do tej pozycji to juz inna sprawa.
» 25 lutego 2021, 23:33 #38
H2O1994: Martial z tamtego sezonu a Martial z tego sezonu to dwie różne osoby mam wrażenie, w poprzedni sezon miał udany, teraz jakby mu nie zależało.
» 25 lutego 2021, 23:34 #37
Fanunited022: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 23:39

@sisinho to problem leży w takim razie w trenerze skoro zawodnik sam wybiera sobie pozycję :D przeważnie zawodnik któremu zależy na klubie mówi będę dawał z siebie wszystko gdzie postawi na mnie trener
» 25 lutego 2021, 23:39 #36
44everUnited: no i o to tu właśnie chodzi. ze jego gra wyglada jakby mu nie zależało, nie chciało się bądź po prostu sie nie nadawał do gry w tym klubie / na tej pozycji
» 25 lutego 2021, 23:44 #35
H2O1994: To chyba głównie lenistwo, w poprzednim sezonie walczył, pracował, starał się a teraz klops.
» 25 lutego 2021, 23:49 #34
NoLogo: Tak pół na pół, część prawdy, część nie w tym głównym komentarzu.
Często spóźniony owszem ale pisanie, że nie domaga się piłki (podniesienie ręki) albo że nie schodzi niżej po piłkę jest śmieszne, Anto akurat nawet zbyt często to robi, miesza się w rozegranie i tworzy się pustka w napadzie i właśnie przez to i przez lenistwo jest spóźniony w akcji przed bramką.
» 26 lutego 2021, 01:26 #33
HarryBrown: Ale jedno trzeba obiektywnie stwierdzić, że wczoraj po Tonym było widać, że mu zależy i się stara. W kilku sytuacjach było widać w końcu na twarzy piłkarską złość jak mu nie wyszło. We wcześniejszych meczach przeważnie miał minę człowieka któremu wszystko zwisa.
» 26 lutego 2021, 07:37 #32
rreddevilss: No i git dawac Arsenal teraz, trzeba obedrzec ich ze zludzen , ze zagraja w LM w przyszlym sezonie
» 25 lutego 2021, 23:02 #31
DjTED: Ostatnio pieknie z nimi gramy... W dwumeczu mogą nas wywalić z LE
» 25 lutego 2021, 23:04 #30
Pawlo: Wyobrażacie sobie te kocie ruchy w wygranym pojedynku Bailly'ego z Isaakiem w wykonaniu Maguire :)? Druga połowa bez historii, już nikomu nie zależało na wyniku. Patrząc na tę sytuację dalej nie wiemy czego spodziewać się po DIallo, bo parę zagrań pokazał, ale kolegom jak i rywalom nie bardzo już chciało się grać. Szkoda, że Martial nie został zmieniony, bo abstrahując od jego gry, która nie była najgorsza to ostatnie pół godziny słaniał się na tym boisku.
» 25 lutego 2021, 23:01 #29
Fanunited022: Bailly to jest kot obrońca gdyby tylko te kontuzje ,to typ obrońcy który dobrze wyprowadza piłkę dziś podanie do Bruno palce lizać , da razy zakręcił napastnikami Realu ,że az miło . Wstawi głowę tak gdzie Martial boi się podbiec . Niech zdrowie mu dopisuje .
» 25 lutego 2021, 23:10 #28
Pezet: Bailly pokazuje co to znaczy przyspieszenie na pozycji środkowego obrońcy . Biorąc pod uwagę jego zdrowie koniecznie trzeba kogoś o jego charakterystyce . Mój typ to Kounde zdecydowanie
» 25 lutego 2021, 23:01 #27
Hoccu: Mam dla was 3 słowa.

LATAJĄCE KOLANO LINDELOFA!
» 25 lutego 2021, 23:00 #26
Hoccu: Victor Leendelof brzmi lepiej :D
» 25 lutego 2021, 23:11 #25
SickRabbit: Trzeba było odbębnić ten mecz tylko po co Bruno grał, pewnie sam naciskał.
Lisy się nie popisały. W następnej rundzie Molde ;)
» 25 lutego 2021, 22:59 #24
mordynator: Pewnie by odpoczywał ale wszyscy jego zmiennicy byli kontuzjowani.
» 25 lutego 2021, 23:03 #23
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 22:58

Do zapomnienia. Czekam na niedzielę.
» 25 lutego 2021, 22:58 #22
DaredevilUtd: Z takim napadziorem na 9 to my sobie możemy :) Z pozytywów fajnie, że młodzi dostali minuty, no i kolejne czyste konto. Hendo bezrobotny większość czasu, ale jak już musiał to pewnie wyglądał. Paru zawodników się pokazało i rekord najmłodszego zawodnika w LE pobity. Ogolnie cały skład mieliśmy młody na koniec I większość z akademi :)
» 25 lutego 2021, 22:57 #21
Michux3: Przyjemnie było
» 25 lutego 2021, 22:56 #20
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 22:56

Dobry spokojny meczyk. Fajnie , że młodzi coś pograli. Oby James nic powaznego
» 25 lutego 2021, 22:56 #19
IntruZ9: 1 matic
2 Eric&Linde
» 25 lutego 2021, 22:55 #18
Fanunited022: Dziś obrona pokazała klasę Bailly profesor przy nim i Hendersonie na bramce Lindelof grał dziś fajnie . Wgl nie rozumiem czemu nam bramki nie uznali tamten nawet nie skakał do góry nie walczył ani nic be sensu ...
» 25 lutego 2021, 22:54 #17
biolekkk: Przy obronie mu nie przeszkodził, ale to nie znaczy że może mu głowę urwać :D swoją drogą niezły wyskok, zaimponowal mi
» 25 lutego 2021, 23:00 #16
RafixBlue: ogólnie jest sobie zasada o niebezpiecznych zagraniach jak sędzia sobie stwierdzi że to co zrobiłeś było niebezpieczne to cyk faul. Tak realnie to zawodnik realu powinien zebrać teraz gruby opiernicz za brak świadomości swojego otoczenia bo nie tylko mogło się to skończyć straconą bramką jakby piłka szła niżej to lindelof by strzelił ale co i ważniejsze mógłby sobie krzywdę zrobić
» 25 lutego 2021, 23:01 #15
trakol: Tez tego nie rozumiem, jest jakis limit jak wysoko mozna wyskoczyc do glowki? Lindelof mial kolano ponizej pasa, tamten zamulony stoi jak slup soli
» 25 lutego 2021, 23:01 #14
Fanunited022: Mi tak samo :D ale co będzie jak obrońcy przeciwnych drużyn nie będą walczyć ani skakać tylko stać i czekać na kolana to nam bramki nie uznają :D nigdy
» 25 lutego 2021, 23:03 #13
Fanunited022: @Rafix dzięki za wytłumaczenie , ogólnie ten sędzia dzis słabo ogarniał
» 25 lutego 2021, 23:05 #12
Anhel: Amad widać ma papiery na granie, być może ten Szola tez ale obawiam się ze to Gomes v2
» 25 lutego 2021, 22:54 #11
mordynator: Daj mu jeszcze czas chłop dopiero skończył 16lat.
» 25 lutego 2021, 22:55 #10
Fanunited022: Moim zdaniem będzie z niego pożytek dziś przez te 15 min myślę że więcej przebiegł jak Martial , Amad widać ta lekkość jak ma pilke przy nodze przy messim taka kontrolę nad piłką widziałem.
» 25 lutego 2021, 22:55 #9
MixEx: Jakie 16 lat? On ma już 18 Mbappe i Haland w jego wieku już bramy walili w LM.
» 25 lutego 2021, 22:57 #8
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2021 23:00

Chodzi o Shoretire
» 25 lutego 2021, 23:00 #7
Fanunited022: @MixEx a o Bruno pewnie nawet nikt nie słyszał jak miał 18 a dziś śmiem twierdzić ,że to top 5 piłkarz na świecie . czekaj był taki zawodnik z Barcy Bojan Krikic czy jakoś tak ok to nawet ladowal bramy w wieku 17 lat a nawet zmienił Messiego w meczu kumasz ? :D
» 25 lutego 2021, 23:00 #6
DjTED: Shola 17 lat. Pare dni temu skonczyl
» 25 lutego 2021, 23:00 #5
mordynator: Gość jest rocznik 2004 więc to raczej ty coś se popierzyles.
» 25 lutego 2021, 23:01 #4
MixEx: A to przepraszam
» 25 lutego 2021, 23:01 #3
DaredevilUtd: Chlopak ma 17 lat.
» 25 lutego 2021, 23:25 #2
Anhel: Nie zrozumcie mnie zle , chłopak ma nieprzeciętne umiejętności ale obawiam się ze tak jak Gomesowi będzie mu brakować warunków fizycznych ale obym się mylił. Z drugiej strony tej nasz diamencik Gomes to się stracił w głupiej lidze portugalskiej
» 26 lutego 2021, 07:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.