Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - LASK 2:1. Czerwone Diabły dopełniły formalności w Lidze Europy

» 5 sierpnia 2020, 22:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Rewanżowy mecz 1/8 finału Ligi Europy Manchesteru United na Old Trafford przeciwko LASK Linz, bazując na pierwszym spotkaniu wygranym 5:0 przez Czerwone Diabły, był tylko formalnością. I tak też było. Mecz zakończył się wygraną United 2:1 (0:0) i oznacza to, że w ćwierćfinale Ligi Europy Manchester United zmierzy się z FC Kopenhagą.
Manchester United - LASK 2:1. Czerwone Diabły dopełniły formalności w Lidze Europy
» Jesse Lingard ponownie wpisał się na listę strzelców
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Brandon Williams
Harry Maguire
Eric Bailly
Timothy Fosu-Mensah
Fred
Scott McTominay
Daniel James
Jesse Lingard
Juan Mata
Odion Ighalo
Tahith Chong
Teden Mengi
Andreas Pereira
Paul Pogba
Anthony Martial

Oddano 60 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 4. minucie meczu Manchester United zaliczył szybką kontrę po ładnym wyjściu z własnej połowy. Mata pokazał się na prawej stronie, szukał Ighalo, ale został zablokowany przez Andrade. Po korner i dośrodkowaniu w szesnastkę Maguire uderzył piłkę głową, ale skierował ją nad poprzeczką.

Spotkanie zgodnie z oczekiwaniami piłkarze LASK rozpoczęli na wysokich obrotach i z wysokim pressingiem, chcąc sprawdzić niespodziankę. W 10. minucie byliśmy świadkami dobrego uderzenie głową niepilnowanego w polu karnym Andrade'a, który trafił w poprzeczkę. Po chwili dobijał Wiesinger, ale futbolówka uderzona po długim rogu przeleciałą obok bramki Romero.

Timothy Fosu-Mensah w 19. minucie podłączył się do ofensywnej akcji, próbował prostopadłego zagrania w kierunku Juana Maty, ale podał niedokładnie i piłka wyszła poza linię końcową.

Kilka minut później po faulu Fosu-Mensaha goście mieli okazję do oddania bezpośredniego strzału z rzutu wolnego kilka metrów przed polem karnym Czerwonych Diabłów. Michorl strzelił mocno lewą nogą, ale piłka trafiła prosto w mur złożony z zawodników Czerwonych Diabłów.

26. minuta to błędny wyrzut Romero, który świetnym przejęciem naprawił Maguire. Anglik od razu uruchomił kontratak i po 2 podaniach na lewym skrzydle niepilnowany znalazł się Daniel James. Walijczyk próbował zejść do środka pola karnego, ale wykonał błędny drybling i szybko stracił posiadanie piłki.

Trzy minuty później Fred wystawił piłkę jak na tacy prostopadłym podaniem za linię obrońców do McTominaya. Szkot chyba nie wierzył, w jak dobrej pozycji się znalazł i po długim zawahaniu bez uderzenia próbował wywalczyć rzut karny. Strzału nie było, karnego tym bardziej, tylko stracona okazja na bramkę.

W 32. minucie Raguz uderzał bardzo mocno z dystansu po krótkim, pozycyjnym ataku. Romero zaliczył jednak dobrą i skuteczną obronę.

W ostatnich minutach pierwszej połowy Manchester United zdominował połowę gości. Czerwone Diabły wypracowały jeszcze 3 niezłe i szybkie ataki, w których uczestniczyli Ighalo, James i Fosu-Mensah. Żaden z tych ataków nie zdołał jednak realnie zagrozić bramce Schlagera.

Po wznowieniu gry ekipa Manchesteru United podkręciła nieco tempo. Dobrą walką w polu karnym i celnym strzałem w 50. minucie popisał się Odion Ighalo. Nigeryjczyk zastawił się tyłem do bramki przed obrońcą po czym wykonał szybki zwód i uderzył na bramkę LASKu. Schlager nie dał się jednak zaskoczyć i pewnie obronił strzał napastnika.

52. minuta to kolejna świetna okazja dla graczy Solskjaera na otwarcie wyniku meczu. Lewą flanką totalnie niepilnowany zaatakował Brandon Williams. Obrońca dograł piłkę po ziemi wzdłuż linii końcowej. Niestety ani James, ani Lingard nie zdołali dostawić w porę nogi, aby skierować futbolówkę do siatki.

W odpowiedzi na ataki Manchesteru United to goście w 55. minucie spotkania zdołali wyjść na prowadzenie. Po rzucie rożnym i niezbyt mocnym wybiciu piłki przez Fosu-Mensaha, futbolówka doturlała się pod nogi Philippa Wiesingera. Ten spokojnie przymierzył i pięknym, technicznym strzałem z pierwszej piłki posłał futbolówkę w okienko bramki Sergio Romero. Argentyńczyk był bez szans.

Na szczęście dla fanów United odwet zawodników Manchesteru United był błyskawiczny. Nieudana pułapka ofsajdowa graczy LASKu wysoko na własnej połowie, Jesse Lingard otrzymuje podanie za linię defensywy od Juana Maty i w sytuacji sam na sam pewnie zamienia strzał na gola.

62. minuta to dobra, dwójkowa akcja Lingarda i Maty na granicy pola karnego gości. Atak zakończony strzałem Hiszpana, ale strzałem zablokowanym. Bezpańską piłkę zgarnął Fosu-Mensah i zdecydował się na mocne uderzenie. Obrońca United minimalnie przestrzelił bramkę LASKu. Dobra próba Timothy’ego. Po tej akcji na murawie na Old Trafford w ramach zmian zameldowali się Pereira oraz Pogba. Zastąpili Freda i Lingarda.

W 72. minucie bardzo mocny strzał Reitera sprawił trochę problemów Sergio Romero, ale Argentyńczyk skutecznie zdołał zainterweniować i sparować strzał rywala.

Widząc brak celnych strzałów, Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na wzmocnienie siły ataku Manchesteru United. Na murawie zameldował się Anthony Martial w miejsce Daniela Jamesa. Swój debiut w seniorskim składzie zaliczył również Teden Mengi, zastępując w 84. minucie na boisku Fosu-Mensaha.

Francuski snajper nie kazał długo czekać na efekt swojej zmiany. Martial po szybkiej akcji i krótkiej wymianie podań z Juanem Matą znalazł się w polu karnym i w sytuacji sam na sam pokonał Schlagera, ustanawiając końcowy wynik meczu.

Manchester United 2:1 (0:0) LASK Linz
Bramki: Jesse Lingard 57’, Anthony Martial 88’ - Philipp Wiesinger 55’

Manchester United: Romero – Williams (Chong 72'), Maguire, Bailly, Fosu-Mensah (Mengi 84') – Fred (Pereira 63'), McTominay – James (Martial 84'), Lingard (Pogba 63'), Mata – Ighalo

LASK Linz: Schlager – Andrade (Filipović 80'), Trauner, Wiesinger (Sabitzer 73') – Renner, Michorl, Holland, Ranftl – Balić (Reiter 65'), Raguz, Frieser


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs LASK Linz. Rewanżowy mecz 1/8 finału Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: Manchester United - LASK Linz 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (551)


Kapitan1230: Wszyscy tutaj dziś czekamy
i na za Sancho wyglądamy
Gdy przekroczy OT bramy
Majstra radę zdobyć damy
Będzie drybling no i wiatr
Od Pomorza aż do Tatr
Lewa prawa strzał i brama
Aż opada szczęka sama
» 8 sierpnia 2020, 18:35 #551
Pogba6: Fabrizio informuje że negocjacje trwają, że to normalna kolej rzeczy co sie teraz dzieje. Tak ogromnego transferu nie da sie zalatwic szybko. Kursy na Sancho wynoszą od 1.03 do 1.05 na przejście.

Ktoś mi wytlumaczy skąd ta wielka panika że transfer nie dojdzie do skutku?
» 8 sierpnia 2020, 17:05 #550
FetraiNarrator: Bardziej niecierpliwość... Proponuje jogę albo książki o filozofii oraz astronomię na czas okienka.
» 8 sierpnia 2020, 17:11 #549
hraboNX: A ja bawię się świetnie przy He-Manie. Przypadkiem odkryłem oficjalny kanał tej marki na YT i czuję się jak dziecko :D (puszczają kompilacje całych odcinków). Piękne czasy to były. Oglądało się na kasetach VHS. Podobno Netflix robi jakąś nową animację i już się nie mogę doczekać. Kurde jeszcze bym pooglądał stare bajki z Godzillą :]
» 8 sierpnia 2020, 17:18 #548
Kujawian11: Stąd że włodarze BVB nie są leszczami i widzą, że bankier mimo długich negocjacji płaci dokładnie tyle, ile Crystal Palace, Leicester i Sporting chciało.
» 8 sierpnia 2020, 17:20 #547
Magik1990MU: @Kujawian

a że tak zapytam w niemiły sposób: co cię to obchodzi? Twoje pieniądze? Niech daje się doić, ważne, by kupił Sancho. Czas jest do 5 października (czy komuś się to podoba, czy nie). Dzięki temu, że zapłacił tyle, ile chciało CP, Lester i Sporting dziś nie musimy już oglądać Darmianów, Rojo czy Lingardów (ok, Dżesiego jeszcze musimy oglądać).
» 8 sierpnia 2020, 17:36 #546
hraboNX: Taka ciekawostka, która krąży na YT i paru źródłach pokroju Słonko, Lusterko czy inne Expressy.

Sancho in United players WhatsApp group
Jadon Sancho has already joined a Manchester United WhatsApp group ahead of his proposed transfer from Borussia Dortmund, it is claimed. The transfer window podcast report that Sancho expects a move to go through and is already in conversation with several (possible) future United teammates.
» 8 sierpnia 2020, 16:52 #545
JohnyKukurydza: Wrócił już ten Edek z wakacji? Bo cisza jak makiem zasiał.
» 8 sierpnia 2020, 16:17 #544
karol100: Może przed burzą...
» 8 sierpnia 2020, 16:23 #543
MaciejusManUtd1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 16:12

manutd.pl/2020/08/08/bild-man-utd-ma-czas-na-dopiecie-transferu-sancho-tylko-do-poniedzialku/

Dla ciekawskich radzę odwiedzać także ten portal bo zanim devilek wrzuci co oni to jest 24h lub więcej i rozkaladaja na parę części aby było więcej wejść.

Tak samo wywiad z Mengim po meczu. Tutaj tego nie ma i nie wiem dlaczego.
» 8 sierpnia 2020, 16:11 #542
Litosci: Odbiegając od ligi mistrzów i transferów. Zauważyliście, ze Martial w meczu z Lask grał w czarnych korkach jak kiedyś bodajże Harry i Romelu.
» 8 sierpnia 2020, 15:46 #541
RedsFan: Możliwe, że nie ma sponsora, wtedy zamalowują znaczek pod kolor pisakiem :)
» 8 sierpnia 2020, 15:58 #540
GraanManU: Nie wiem czy też tak mieliście ale jak Tony wszedł na boisko to było czuć od gościa mega pewność siebie i jeszcze te korasy od razu na myśl przyszedł mi Henry. Tony w następnym sezonie pozamiata :)
» 8 sierpnia 2020, 17:44 #539
Litosci: Gdzieś mi się w oczy rzuciło, ze niby to jakiś nowy model pumy.
» 8 sierpnia 2020, 18:33 #538
Mariano88: widac, ze sie u nas nic totalnie nie dzieje, bo pol dnia i prawie same komentarze dotyczace innych klubow :)
» 8 sierpnia 2020, 15:27 #537
hraboNX: Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Official: Maurizio Sarri has been fired. Juventus are looking for a new manager.

Obstawiam Pochettino lub wielki powrót Allegriego ;)
» 8 sierpnia 2020, 15:08 #536
is200second: Allegri tam pasuje najbardziej i Nedved z Agnellim powinni to wiedzieć zanim zatrudniali na siłę Sarriego. Chcieli mieć piemoncka sriki take. To się doczekali.
» 8 sierpnia 2020, 15:39 #535
pawelisto2: Skąd się w ogóle wziął ten cholerny fenomen Sarriego? Gościu nic w życiu nie wygrał(poza ubiegłoroczną LE), a robi się z niego Bóg wie kogo. Przed przyjściem do Chelsea miał rangę herosa, lepszego niż Conte, a nie dało się ich oglądać, podobnie jak Juve w tym sezonie.
» 8 sierpnia 2020, 16:26 #534
Kujawian11: mufc's move for Jadon Sancho has hit a snag with Borussia Dortmund refusing to lower their ÂŁ108m valuation, and wanting ÂŁ90m upfront. United are considering alternatives as they consider Dortmund's price too high in the current market #mulive [sky]


Idiota bankier znów dał popis!! Jak z Dybala rok temu, ten facet niszczy ten klub i błagam, nie brońcie go nawet!
» 8 sierpnia 2020, 14:43 #533
Roxyx: Nie zamierzam go bronić ale to jest Sky, które jest źródłem słabym i które jakiś czas temu mówiło, że nie chcemy dawać więcej niż 50 mln na transfer Sancho. I przy okazji to bardzo dobrze że Dybala tutaj nie przyszedł.
» 8 sierpnia 2020, 14:46 #532
hraboNX: Nie ma co się napinać. Dziennikarze muszą o czymś skrobać, bo inaczej nie będą mieć chleba. Jak powiedział Romano, wielkie transfery potrzebują czasu. Trzeba podchodzić do tego na chłodno. Dobrze, że United ma jakieś alternatywy (lub ich szuka), bo mimo wszystko na Sancho świat się nie kończy.

Aha, myślę, że nie wypada rzucać epitetami w człowieka, którego się (tak zakładam) nie zna. Ja bym nie oceniał inteligencji Eda bazując na zwyczajnej plotce transferowej. Myślę, że w obecnych czasach zmysł tego człowieka do biznesu bardzo się przydaje naszemu klubowi.
» 8 sierpnia 2020, 15:05 #531
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 15:26

Gazety i serwisy informacyjne muszą o czymś pisać ;) Jeżeli Romano coś takiego stwierdzi to się zmartwię. Póki co poważne źródła są cicho więc negocjacje trawją. Mam przeczucie, że prędzej czy później trafi do nas :)
» 8 sierpnia 2020, 15:26 #530
Mariano88: Kujawian11, kolejna ostra i pesymistyczna wypowiedz, wstales dzis lewa noga? :)
» 8 sierpnia 2020, 15:26 #529
Dejfmi: Ufff dzięki Edzie że nie kupiłeś na siłe tego kurdupla Dybali płacąc mu ogromną pensję. Gdyby tak się stało to pewnie Bruno grałby gdzieś indziej. Dzięki Ci również, że szanujesz finanse i nie dajesz się wyciskać niemieckim cwaniaczkom :)
» 8 sierpnia 2020, 16:01 #528
Pyra: meczyki.pl/video/5f2e8a882dfa7.mp4
nie da się tego przedstawić lepiej xD
» 8 sierpnia 2020, 14:23 #527
MiSt: I cyk, Sarri wylatuje z Juve (według Romano).
» 8 sierpnia 2020, 14:08 #526
kckMU: Nie jestem fanem, ale według mnie to dobra decyzja. Tu nie chodzi o brak jednej bramki z Lyonem. Juve Sarriego nie było drużyną przez duże D. W żadnym stopniu nie wyszło mu wprowadzenie swojej piłki. Juve ma teraz najsilniejszą kadrę ostatnich lat, wraz z bajecznym CR - tego nie można zmarnować.
» 8 sierpnia 2020, 14:15 #525
Pierun: A Juve jeszcze zapłaciło za niego kilka mln Chelsea.
» 8 sierpnia 2020, 14:15 #524
ArktoS: Można się zakładać teraz, że Pochettino do Juve trafi.
» 8 sierpnia 2020, 14:27 #523
Roxyx: To akurat było do przewidzenia. Dla Sarriego wystarczające było zdobycie tytułu (który i tak ledwo co zdobył bo różnica między 1. a 2. miejscem wyniosła 1 pkt). Teraz pytanie kto będzie nowym trenerem Juve - czy zdecydują się na Pocha, czy powrócą do starego ziomka Allegriego czy może spróbują jeszcze z kimś innym.
» 8 sierpnia 2020, 14:47 #522
Roxyx: I oficjalnie wyleciał. Romano jednak się nie myli ;)
» 8 sierpnia 2020, 15:00 #521
Batigol222: Btw, to uważnie oglądałem wczorajsze spotkanie City z Realem i szczerze myślę, że Premier League to jest najlepsza liga na świecie. Niby Real stracił dwie bramki po błędach Varane'a, ale tam było widać różnice jakości: atak pozycyjny, odzyskiwanie piłki pressingiem, wychodzenie spod pressingu. Dosłownie wszystko po było wyraźnie po stronie City, a to przecież tylko vice mistrz Anglii. Niby można przytaczać Atletico-Liverpool, ale wiadomo, że tam Simeone wyszedł z poszóustną gardą i linią obrony na 5 metrze, co zresztą samo w sobie dużo mówi. Myślę, że obecny Real w LM powinien być w zasięgu United. Nie wiem, jak Barca, bo tam jednak ciągle jest Messi i skoro byli w poprzednim sezonie w stanie rozjechać Liverpool 3:0 to jednak o czymś to świadczy.
» 8 sierpnia 2020, 13:15 #520
Mariano88: jesli porownamy obie ligi 1:1 to sie zgadzam, ze Premier League jest lepsza, ale w klasyfikacji bierze sie pod uwage wyniki w pucharach, a tam obie ligi maja po 4 przedstawicieli, no i jak pokazuja ostatnie lata roznice sie zacieraja, a nawet wypadaja na korzysc la liga
» 8 sierpnia 2020, 13:44 #519
FriendlyHand: Moim zdaniem ten mecz pokazał doświadczenie Guardioli i to jak jeszcze wiele musi się nauczyć Zizu. City zostało przyciśnięte do muru w pierwszej połowie, Pep zmienił ustawienie w przerwie i Real nie miał nic do powiedzenia. Zizu może umie zarządzać ludźmi, ale taktycznie jeszcze musi się wiele nauczyć - Francuz wykonał potrójną zmianę w 82 minucie... Trochę jak nasz Ole, świetnie buduje mental piłkarzy, ale musi nabrać doświadczenia i nauczyć się reagować na wydarzenia boiskowe.
» 8 sierpnia 2020, 13:46 #518
chemik: od pewnego czasu różnica zaczyna być widoczna na rzecz ligi angielskiej. real swoją wielkość zawdzięczał ronaldo. dziś real wrócił do poziomu sprzed przyjścia portugalczyka, z kolei barcelona dokonała fatalnych transferów. coutinho, dembele, malcom, przepalali prawie 350 mln euro i nie mają pożytku z piłkarzy. do tego odszedł neymer, messi i suarez się starzeje.
» 8 sierpnia 2020, 13:53 #517
is200second: Jak z całą sympatią do drużyny Polaków z Napoli, mam nadzieję że dzisiaj awansuje Barca. Bo tam w ćwierćfinale będzie czekał już Bayern. I mam nadzieję że będąca w takiej formie drużyna z Lewym srogo przejedzie się po kataloncach.
» 8 sierpnia 2020, 12:47 #516
JebikMUTD95: Szczerze to również na to liczę. Jeśli dziś Barceloną będzie tym samym zespołom, który wychodził na boisko La Liga po przerwie spowodowanej COVID-19 to będą potrzebować "cudu" by wygrać z Napoli, które jeśli wygra z Barceloną to skromnym wynikiem zapewne. Z jednej strony wygrana Napoli, które po wygranej zapewne zagra z Bayernem przybliżyło by awans do Finału LM drużyny z Polakiem w składzie. Jeśli Bayern utrzyma poziom jaki prezentował w tym sezonie to nawet po wygraniu z Barceloną i awansie dalej Napoli nie ma większych szans z Bayernem, w którym do odesłania Ziela i Mimika do domów możliwe, że główną rolę odegrał by "Lewy". Dlatego z drugiej strony wolę, żeby przygoda Ziela i Milika w tej edycji LM dobiegła końca już z Barceloną. Następnym rywalem "Dumy Katalonii" byłby Bayern, z którym Barceloną wyglądała by niczym "Tico" ciągnące już na oparach wprost na rozpedzony "Pociag" z konduktorem "Lewym" na czele.
» 8 sierpnia 2020, 14:36 #515
Diabelski97: Dokładnie rok temu Lukaku został zawodnikiem Interu.
Gdy nie kupiliśmy żadnego napastnika w zastępstwie miałem lekkie obawy, Ole dużo ryzykował. Po czasie trzeba się ukłonić w stronę Norwega bo wiedział co robi, świetnie wprowadził perełkę Greenwooda, z Martiala zrobił dziewiątkę przy czym wzniósł go na kilka poziomów wyżej, oraz rewelacyjny Rashford który przed kontuzją ciągnął ten wózek.
Cieszę się, że Lukaku już z nami nie ma, kompletnie nie nadaje się do gry kombinacyjnej i te jego problemy z przyjęciem prostych piłek. Nie twierdzę, że Romelu jest złym napastnikiem wręcz przeciwnie, twierdzę, że jest świetną dziewiątką ale kompletnie nie pasującą do naszego stylu gry.
I to co zaczął robić na końcu było niesmaczne, wrzucał wyniki biegowe które nie miały prawa ujrzeć światła dziennego plus robienie kwasu w drużynie.
Każdemu jego odejście wyszło na dobre.
» 8 sierpnia 2020, 12:22 #514
Mariano88: Diabelski97, a przy obecnym naszym stylu jakakolwiek typowa 9tka, jak chociazby Harry Kane, to by pasowala?
» 8 sierpnia 2020, 13:08 #513
Diabelski97: Myślę, że tak, aczkolwiek nie zmieniłbym Martiala na nikogo innego.
» 8 sierpnia 2020, 13:35 #512
PiesekLeszek: Ja również lubiłem Lukaku, ale jak się okazało we Włoszech czuje się jak ryba w wodzie, gdy był u nas klub i kibice męczyli się jego klocowatoscia, a on nie potrafił pogodzić się z rolą rezerwowego.
Piłkarz dobry, ale nigdy nie będzie w pojedynkę wygrywać spotkać, on żyje z podań idealnych pod niego.
» 8 sierpnia 2020, 13:36 #511
Mariano88: Moim zdaniem Martial dlugo tez nie pogra, chyba, ze transfer Sancho upadnie, a jesli nie, to Greenwood bedzie gral w ataku, jesli nie w najblizszym sezonie to za rok, czuje to.
» 8 sierpnia 2020, 13:40 #510
FriendlyHand: To chyba też charakter ligi. Wiele osób mówi, że we Włoszech gra się bardziej na stojąco i dużo większą uwagę przykłada się do samego ustawienia (Ramsey mówił to w jakimś wywiadzie). Belg ma warunki i predyspozycje właśnie do takiej gry, gdzie trzeba przepchnąć obrońcę i dostawić nogę. W PL nie ma takich rygorów jeśli chodzi o taktykę, ale za to nadrabia to szybkość gry - dostajesz piłkę i masz krótką chwilę na podjęcie decyzji, bo od razu doskakują do Ciebie 2/3 osoby.
» 8 sierpnia 2020, 13:51 #509
Alibaba: Patrząc na wczorajsza grę obrońców realu stwierdzam ze mamy mega obronę w porównaniu do nich .bo to co robili przez cały mecz to było coś niesamowitego Nawet lindelof nie popełnia takich błędów jak oni.
» 8 sierpnia 2020, 12:19 #508
Seny0: Tylko że real grał bez Ramosa.
» 8 sierpnia 2020, 12:21 #507
NoName: Alibaba zapomnial chyba jak wygladala nasza obrona bez Maguire'a w carabao w meczu z City.
» 8 sierpnia 2020, 12:57 #506
tomek999: Oceń piłkarzy swojej ulubionej drużyny
-piłkarz roku
-piłkarz roku u 23
-najbardziej niedoceniony piłkarz
-piłkarz mający największy wpływ na drużynę
-piłkarz, który poczynił największy progres
-najbardziej przeceniony piłkarz
-najgorszy piłkarz roku
» 8 sierpnia 2020, 11:49 #505
Blau: -Rashford
-Green (chyba że chodzi o team u23 to nie wiem)
-Shaw
-Bruno
-Fred
- chyba De Gra
-Lingard
» 8 sierpnia 2020, 12:03 #504
Seny0: -Rashford
-Garner
-Fred
-Bruno
-Mason
-De Gra
-Lingard
-
» 8 sierpnia 2020, 12:25 #503
Kujawian11: To już powoli staje się żałosne. Inne kluby jakoś umieją robić transfery, a u nas dosłownie każdy transfer to saga i telenowela. Tak było z Jamesem, AWB, Maguirem, Bruno (powinien tu być od lata, nie od zimy). Ole buduje na prawdę fajny zespół, od momentu zakontraktowania Bruno gramy fajną dla oka piłkę, osiągnęliśmy wynik ponad stan (3 miejsce), a Ed wypnie się na Ole jak na Jose w 2018 roku (nie bronie Jose).

Trzeba spojrzeć sobie w 4 oczy i zadać sobie pytanie, albo gonimy City i LFC takimi transferami jak Sancho, ale za przeproszeniem liżemy się po jajach kupując piłkarzy z "listy B" jak na przykład Daniel James, co nic nam nie da. Jeszcze dziennikarze wiarygodnego The Athletic piszą, że transfer negocjuje pośrednik (brat Lichsteinera). Gdzie jest Ed Woodward?? City szybko zaklepuje Ake i Torresa, Bayern wziął Kouassiego i Sane, Chelsea zaklepała Wernera i Ziyeha. Nawet ten Arsenal bierze Gabriela, Williana a w kolejce Coutinho. Ubolewam nad faktem, że jesteśmy tak żałośni na rynku transferowym. Ja już nie wierzę w tego Sancho, za rok o tej porze będzie rozczarowanie jak wszyscy porobią fajne transfery a nam zabraknie paru punktów do TOP 4.
» 8 sierpnia 2020, 11:09 #502
Mariano88: czemu z gory zakladasz czarny scenariusz? Chelsea kupila Wernera bo mial klauzule, natomiast Havertz wciaz nie przyszedl, jak widac transfery za duza kase wymagaja wiecej czasu. Zachowujesz sie tak jakby bylo przesadzone juz, ze Sancho do nas nie przyjdzie, tymczasem nic takiego nie wyplynelo. Glowa do gory, cierpliwosci i ciesz sie weekendem :)
» 8 sierpnia 2020, 11:15 #501
Glory1878: Teraz to i tak jeszcze jakoś wygląda w porównaniu do poprzednich lat. Ale fakt, transfery powinniśmy już dopiąć na początku okienka, o czym wspominał też Mourinho. Nowy zawodnik musi brać udział w okresie przygotowawczym z drużyną, a nie przychodzi w ostatni tydzień - oczywiście to nie jego wina.

A tacy zawodnicy jak James, Ighalo też są potrzebni. Daniel nie był sprowadzony z myślą o pierwszym składzie, ale dobre występy na początku sezonu sprawdziły, że wychodził częściej w podstawowej 11.
Na jakieś puchary takie osoby, z takim charakterem są potrzebni. Siedzą na ławce, nie marudzą, widać że zależy im na klubie to w czym problem? 100 razy bardziej wolę oglądać ich od Pereiry, czy Lingarda, Jonesa
» 8 sierpnia 2020, 11:21 #500
dlabigt23: Wczoraj bodajże gdzieś niżej napisałem mniej więcej to samo . Dziwne że nie potrafimy robic transferów tak jak zrobiła np Chelsea . Werner i Zyiech już trenują z Chelsea i ogrywają się z zespołem na nowy sezon . U nas przychodzi taki Maguire w ostatnim dniu okienka gdzie sezon praktycznie już rusza , zamiast postarać się ściągnąć szybciej takich graczy . Bruno już tutaj powinien być w lecie a nie zima . Najlepsze jest to że te negocjacje idą nam tak długo bo się targujemy i targujemy a koniec końców i tak płacimy praktycznie tyle ile żąda dany klub xD . Nie pamiętam żebyśmy zrobili jakiś szybki transfer przed zgrupowaniami . Inne kluby wyciągają już piłkarzy w końcówce sezonu i mają już zaklepanego zawodnika na przyszły . Dużo klubów tak robi a nam idzie to jak krew z nosa . Jeszcze jedna kwestia że nie potrafimy wyciągać zawodników którym kończy się kontrakt i korzystać z takich okazji . Dziwna sprawa trochę .
» 8 sierpnia 2020, 11:22 #499
JebikMUTD95: Bruna transfer przecież też trwał prawie, że do końca okienka. I tak naprawdę jak Bruno przyszedł do Klubu można powiedzieć, że nie zdążył się dobrze rozpakować w Manchesterze, a już debiutował w roli "Diabła" Premier League. Może się mylę, ale jeśli dobrze pamiętam do debiutował zaledwie po jednym treningu z drużyna.. Kazdy zna dalszą część historii Bruna, który z miejsca odmienił drużynę, w której na boisku zgrywal się z resztą jakby był w zespole od dłuższego czasu. Niestety nie każdemu pilkarzowi potrzeba tyle czasu do ogrania z nowymi kolegami z zespołu i znaleznie wspólnego języka na boisku ile zajęło Brunowi, a my tyle czasu "pierdzielimy" się z BVB w sprawie Sancho, ktory jako jedyny dostępnych prawo skrzydłowych posiada umiejętności, których potrzebuje nasze prawe skrzydło jeżeli chcemy wrócić do czasów, gdy w Anglii i w Europie kiedy do walki o najwyższe cele każdy wymieniał "Manchester United" jako jednego z głównych pretendentow.
» 8 sierpnia 2020, 11:51 #498
MaciejusManUtd1: Piszesz o Arsenalu, który jeszcze nic nie kupił, a już im przypisałeś 3 zawodników. Przy takim myśleniu może do Nas przypisać już około 20 jak nie więcej.
Spokojnie, szafa jeszcze zagra :)
» 8 sierpnia 2020, 12:48 #497
RedsFan: Tak wracając do meczu real, city. Kibice obwiniają Varane za przegrana, a nie zauważyli, że to dwu mecz. Nawet jakby wygrali 1:0 bo nie zdołali strzelic więcej, to nie przeszli by dalej. Zidane też za pozno zareagował na wynik i zmiany robił na koniec meczu, a cała drużyna zaczęła grać dopiero w końcowych minutach.
» 8 sierpnia 2020, 11:07 #496
Batigol222: Dokładnie. Poza tym, Ramos grał w pierwszym meczu i dostał od De Bruyne dośrodkowanie za kołnierz, po którym padła bramka.
» 8 sierpnia 2020, 13:11 #495
Ice: Widzieliscie druga bramke Cristiano Ronaldo echh jak za najlepszych czasow no ale coz sam fenomenalny CR7 to czasami za malo
» 8 sierpnia 2020, 10:59 #494
izbinho: Czy u Was też co drugie wejście na newsa pojawia się reklama?
» 8 sierpnia 2020, 09:43 #493
vieeeri: Tak, ale w iPhonie 3D Touchem można to nieco oszukać
» 8 sierpnia 2020, 10:05 #492
RedsFan: Jest coś takiego jak addblock i nie musisz się reklamami przejmować, nawet nie posiadając 3D iPhona :)
» 8 sierpnia 2020, 11:00 #491
vieeeri: Adblock też jest na tel? :D
» 8 sierpnia 2020, 12:20 #490
eragon30971: Tak, są przeglądarki z adblockiem
» 8 sierpnia 2020, 12:51 #489
Glory1878: Panowie jak sytuacja wygląda teraz z biletami? Chciałbym spełnić jedno ze swoich marzeń i wybrać się na męczyk, ale nie wiadomo jak to będzie z covidem. Jak zakupie bilet, a będą mecze bez kibicow to dostanę zwrot kaski? Wie ktoś coś na ten temat i pomógłby?
» 8 sierpnia 2020, 08:16 #488
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 08:19

Nie wiem jak mecze UTD, ale miałem kupiony bilet na marcowe derby Rzymu, które się nie odbyły z powodu covid. Teraz as Roma nie chce oddać pieniędzy za bilety. Po wielu miesiącach walki zaczęli oddawać ale w postaci voucherów na inny bilet.. Dalej walczę z nimi bo chce pieniądze a nie voucher.
» 8 sierpnia 2020, 08:18 #487
d3v: Z tego co kojarzę, to był tu artykuł że United oddało pieniądze za wszystkie bilety, ale mogę się mylić.
» 8 sierpnia 2020, 10:08 #486
ermac: Nie oddali.
Również dostałeś opcje wykorzystania tego w innym meczu.
Wiem bo miałem lecieć na ligowy z Sheffield i był to pierwszy mecz bez kibiców.
Więc czekam żeby wykorzystać na inny meczyk.
» 8 sierpnia 2020, 11:09 #485
Ariell: drogi @Glory1878, jak chcesz dobrej rady, to jest następująca: daj sobie spokój póki co. Marzenie nie zając, nie zwieje. Lepiej jechać za rok z komfortem psychicznym, że nic Ci nie zamkną niż bawić się teraz z obostrzeniami, maskami, innymi cudakami
» 8 sierpnia 2020, 11:10 #484
Me89v2: Ze Lyon przeszedł Juve to szacun. City bylem pewien wiec bez niespodzianki. Hazard jak zwykle w ważnym meczu nie istnieje ale z ogórkami bryluje:D

Czekamy na poniedziałek!
» 8 sierpnia 2020, 07:04 #483
Dejfmi: Juve to teraz takie dziady, że szkoda gadać. Mają farta, że ta ich liga jest taka drętwa i zespoły poniżej top 3 to już średniaki a poniżej miejsca 7-8 to murowane pewniaki do spadku z Premier League.

Hazard jak zwykle cieńko z topowym zespołem? No tu bym troche dyskutował ale ogólnie w tym Realu to jest co najwyżej pół Hazarda :)
» 8 sierpnia 2020, 09:19 #482
JebikMUTD95: W tym Realu to nawet nie ma pół Hazarda, którego występy na angielskich boiskach zwróciły uwagę Realu, w którym zobaczyli w Hazardzie jedynego kandydata, który zdoła udźwignąć presję jaka przez wiele lat w Realu dźwigał Ronaldo... Ale do Madrytu trafiła jakaś imitacja Hazarda, który przed kontuzja czy po kontuzji w Realu niczego takiego nie zrobił. Może po kontuzji jest kompletnie bez formy, ale nawet Hazard jakiego pamiętam z Chelsea wyszedł do meczu i widać było, że forma nie błyszczy to starał się jak tylko mógł i ostatecznie pomagał druzynie mimo braku formy. Wczoraj można było się zastanawiać czy Hazard wyszedł na boisko czy został w szatni.
» 8 sierpnia 2020, 11:28 #481
sturmik: ''Gareth Bale has risked the wrath of Zinedine Zidane and his team-mates by being pictured playing golf hours before Real Madrid's Champions League tie versus Manchester City.'' Daily Mail.
Ponadto Zidane mowil w wywiadzie ,ze rozmawial z Bale i ten nie chcial grac z City :)
A my narzekamy na Pogbe ze miewa wyj..ne na klub :)
Gareth w Realu to taki nasz Sanchez - z ta roznica ze bierze wieksza wyplate.
» 8 sierpnia 2020, 06:24 #480
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 09:30

Tyle że na coś im się przydał. Zdaje się że jego piękny gol dał im ostatnie LM
» 8 sierpnia 2020, 09:29 #479
Roxyx: Robin van Persie właśnie dołączył do sztabu szkoleniowego Feyenoordu.
» 8 sierpnia 2020, 02:02 #478
Lukkey24: Dla was też Zidane jest słabym trenerem może nie słabym ale przeciętnym trenerem? Dobra wygrał ligę ale 1. W jakim stylu 2. I do ostatniej kolejki męczyli się o mistrza z Barceloną ktora ma fatalny sezon no i gra totalny syf. I odpadają z City które my pokonaliśmy 3 razy w sezonie. I teraz dokładnie widać że bez Ronaldo lm nie wygrają.
» 8 sierpnia 2020, 00:19 #477
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 00:38

Zidane na pewno słaby nie jest, bo Realowi sędziowie od lat sprzyjają, a Ronaldo ciągnął tę drużynę tak na dobrą sprawę od początku - mimo tego wszystkiego dopiero właśnie za Zizou zaczęli coś ogarniać. Teraz jest jak jest, bo CR7 uzależnił wszystkich od siebie, ale to nie wina Francuza. Do Kloppa czy Guardioli mu brakuje sporo, ale słaby nie jest.
» 8 sierpnia 2020, 00:37 #476
Vaxiu: Możecie mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie oceniacie danego trenera?
Coś mi tu nie gra, Zidane przeciętny a Klopp stawiany na równi z Pepem, dlaczego?
Patrząc na osiągnięcia Pepa to żaden z dwóch wymienialenionych nie ma nawet podlotu czyli rozumiem, że liczy się styl? Niczym w skokach narciarskich...
Zidane wygrał że słaba Barcelona i jest przeciętny, Klopp wygrał że słabym City-geniusz.
A teraz fakty, Zidane w ciągu 3,5 z Realem wygrywa 11 trofeów - przecietniak, wszystko zasługa Ronaldo.
Klopp w Live w ciągu 5 lat wygrywa 4 trofea-geniusz.
Guardiola w Barcelonie w 4 lata 14 trofeów-geniusz na równi Kloppa.
Albo ze mną jest coś nie tak albo z wami...
» 8 sierpnia 2020, 01:08 #475
DjTED: Ja napisze inaczej. Dla mnie to jest fenomen. Nie jest fenomenalny , ale jest fenomenem. Mysle , ze za naszego zycia nie zobaczymy druzyny , która trzasnie 3 razy LM pod rzad. Co do trenerki to chciałbym sie przyczepic , ale poprostu wyniki mi na to nie pozwalaja ;)
» 8 sierpnia 2020, 01:11 #474
Magik1990MU: No raczej z Tobą coś nie tak, bo ja nie napisałem, że jest średni. Dobry trener, świetny człowiek do zarządzania materiałem ludzkim. Klopp natomiast w prowadzeniu drużyny jest absolutnie genialny. a Guardiola to fenomenalny taktyk.
» 8 sierpnia 2020, 01:12 #473
DjTED: Magik1990MU: + 1
» 8 sierpnia 2020, 01:15 #472
hraboNX: Varane wykłada City na srebrnej tacy dwie brameczki i już rozkręcamy taką dyskusję. No ale niech będzie. Moim zdaniem Zidane to dobry trener, co udowodnił przy drugim podejściu do Realu. Buduje nową drużynę, kładąc nacisk na aspekty zespołowe. Wprowadza młodych piłkarzy. Zresztą chyba najlepiej całą sprawę omawia pan Ćwiąkała w swoim materiale na YT. Nie ma co przesadnie zaniżać statusu ZZ w dzisiejszej trenerce. Nie zachowujmy się jak bohater parodii "Zidane wszystko farci". Jeszcze przyjdą fani madryckiej ekipy i rzucą czymś w stylu : "Jeśli według ciebie Zidane jest przeciętny, to jakie miejsce w rankingu trenerów zajmuje twój Ole?" ;)
» 8 sierpnia 2020, 02:14 #471
Vaxiu: Nawiazalem do dwóch postów wyżej, autora który stwierdzil, że jest średni i Ciebie gdzie dałeś na równi Kloppa i Pepa.
Teraz rozumiesz?
"Nie jest slaby" czyli trener z takimi osiągnięciami jest jaki?
» 8 sierpnia 2020, 02:32 #470
Magik1990MU: Napisałem w maksymalnym skrócie, bo z Twojego komentarza aż bije po oczach tendencyjność.

Po pierwsze jaki sens w ogóle porównywać Barce Guardioli czy Real Zidane'a z Liverpoolem, który przed przyjściem Kloppa miał problemy żeby w ogóle do LM się dostać? Jeśli Ole za kilka lat osiągnie jakiś spektakularny sukces, to też będziesz brał pod uwagę okres, w którym zaczynał trenować United?

Po drugie Zizou miał CR7, Pep Messiego, Klopp nie ma w składzie piłkarza, który mógłby im w połowie dorównać. Ponadto Guardiola miał Xaviego i Iniestę, Zidane Krossa i Modrica w ich prime'ie, wracamy więc pośrednio do punktu pierwszego.

Po trzecie porównujesz drużynę angielską, z dwoma hiszpańskimi gigantami, które od lat się wymieniają majstrem, a jak któraś przegra, to powetuje sobie to Pucharem Króla czy innymi jeszcze łatwiejszymi trofeami - a to wszystko się liczy. W Anglii kelnerów nie ma, więc Klopp nie był w stanie rywalizować na kilku polach jednocześnie.

Tyle chyba wystarczy.
» 8 sierpnia 2020, 02:57 #469
Vaxiu: Wnioski sa takie, ze Klopp jest geniuszem bo zamiast CR7 czy Messiego ma VD, Hendersona w prime czy Salaha, calkiem zrozumialy argument.
No i nie wolno tez zapomniec o lidze kelnerow ktorzy w tamtych latach calkowicie zdominowali europejskie puchary rozgrywajac hiszpanskie finaly w LM jak i lidze europy.
Dobrze Sir Alex nie jest oceniany w ten sposob ktory walczyl o mistrzostwo glownie z Arsenal, a pozniej z glownie z Chelsea.

No i na koniec przypomnijmy, ze cos ze mna tak i jestem tendencyjny bo mam inna opinie niz pan magik :)
» 8 sierpnia 2020, 07:30 #468
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 08:28

idąc Twoim tokiem myślenia, to liga francuska jest lepsza od angielskiej, bo będzie mieć więcej przedstawicieli :)

A poważnie: swego czasu Dudek się wypowiedział o różnicach w obu ligach. Jurek wówczas powiedział, że w Anglii trzeba było w każdym spotkaniu grać na 100%, w Hiszpanii w większości wystarczało 70% - a przypominam, że to było kilkanaście lat temu. Dzisiaj liga jest dużo cięższa, bo zespoły z dołu tabeli są znacznie bogatsze. Najlepiej to pokazuje końcówka sezonu w naszym wykonaniu, gdzie nawet przeciwko dołowi tabeli musieliśmy grać najsilniejszym składem, by ciułać punkty. No ale ocenajmy CAŁĄ ligę, bo ma 2-3 bardzo mocnych przedstawicieli w LM :)
» 8 sierpnia 2020, 08:27 #467
RedsFan: Nie jest wybitny, ale też nie jest słaby. Te 3 wygrane z rzędu LM to zasługa Ronaldo i sędziów. Wczoraj nawet sedzia nie był wstanie im pomóc :)
» 8 sierpnia 2020, 09:39 #466
Mariano88: Magik, ta różnica między ligami wynika z tego, że są inne proporcje w kasie za transmisję. Kluby Premier League dostają je po równo a w la liga Barcelona i Real dostają większość
» 8 sierpnia 2020, 09:56 #465
Magik1990MU: @Mariano88

wiadome
» 8 sierpnia 2020, 10:26 #464
DEPE: City ma sporo szczescia, bo gdyby ten mecz odbywal sie w La Liga to gola na 1-0 sedziowie by nie uznali. Odgwizdanoby faul na Varanie.
» 8 sierpnia 2020, 00:07 #463
karol100: To chyba Real by miał szczescie
» 8 sierpnia 2020, 10:51 #462
Pierun: Tomasz Urban na Twitterze: Bild pisze, że jeśli Sancho zostanie na kolejny sezon w Dortmundzie, BVB podniesie mu pensję z 6 na 10 mln € za sezon. Tak samo zrobili chociażby z Lewym blokując jego odejście do Bayernu w 2013. Myślę, że na ten moment szanse na to, że zostanie, są większe niż na to, że odejdzie.
» 8 sierpnia 2020, 00:06 #461
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2020 00:30

Bild napisał też o ofercie, której nie było

Edit.

ile razy wszyscy muszą powtarzać, że to nie Sancho jest problemem, a wymagania Watzke i spółki?
» 8 sierpnia 2020, 00:27 #460
DjTED: Zaleci tu troche feminizmem, ale ta baba na polsacie ogarnia to studio. Gdyby tam siedzieli prawdziwi eksperci to by to miało rece i nogi
» 8 sierpnia 2020, 00:03 #459
d3v: Tak, kuchnia mistrzów ciekawsza jak te studio. Zaleci tu trochę szowinizmem, ale ja uważam że ona się po prostu nie zna i przygotowuje wyuczone materiały na każde studio. Zapytalbys o jakieś mecze z którymi nie miała styczności by nie wiedziała o co chodzi. To moja żona ma większe pojęcie o piłce, fakt że od 10 lat ogląda mimowolnie ligę angielską, LM i inne rozgrywki :p co do ekspertów się zgodzę, całe te studio to porażka. Ale to jest moje zdanie więc bez spiny :)
» 8 sierpnia 2020, 00:46 #458
DjTED: d3v: oczywiscie sie z Tobą zgadzam. Napiszę inaczej. Nadaje sie do prowadzenia bo leci jak niemiecki messerschmitt. Ogarnia program i ratuje jak moze. Co do wiedzy to niestety poziom hajto
» 8 sierpnia 2020, 01:07 #457
d3v: Dokładnie, nic dodać, nic ująć :)
» 8 sierpnia 2020, 01:30 #456
hraboNX: Jako, że naszych nie ma w LM, to trzeba przyjąć taktykę "kibicuję rodakom". Jak będzie, zobaczymy. Oby reszta meczy była dobra, interesująca dla postronnego widza.

PS. Co dziś Varane odwalił, to jest niepojęte. Jakby odcięło mu dopływ tlenu do mózgu. I pomyśleć, że były czasy, że Francuz był kandydatem na stopera idealnego dla United. Niektórzy mieli na niego parcie tak mocne, jak obecnie na Koulibaly'ego.
» 7 sierpnia 2020, 23:35 #455
Magik1990MU: wówczas Fergie wybierał między Varane'em a Jonesem. I tak myślę, że Francuz byłby lepszą opcją :D
» 7 sierpnia 2020, 23:38 #454
chemik: oj bez przesady. chłop od dekady jest w topie. rozegrał w tym czasie z 500 meczów. nawet rachunek prawdopodobieństwa mówi że coś takiego musi się zadziać.
» 7 sierpnia 2020, 23:50 #453
chemik: real musi być naprawdę słaby skoro nawet sędziowie nie pomogli. ale spokojnie. teraz cała ich uwaga skupi się na barcelonie.
» 7 sierpnia 2020, 23:33 #452
MaciejusManUtd1: Pora rzucić okiem na goal. Pl zobaczymy co tam piszą xD
» 7 sierpnia 2020, 23:26 #451
Abstrahujacy: AS Roma zainteresowana pozyskaniem angielskiego młodego wilczka Jessego Lingarda.
Rzymianie oferują czapkę gruszek i 10 butelek, które można oddać odzyskując kaucję. United nie chcą przystać na warunki stołecznego klubu z Włoch.
» 7 sierpnia 2020, 23:38 #450
is200second: Urbi et Orbi jakby to powiedzieli piłkarze Romy:D
» 7 sierpnia 2020, 23:21 #449
ferdas: Pecunia non omlet - tak by powiedział Ferdas
» 7 sierpnia 2020, 23:23 #448
FetraiNarrator: Wygrał nowoczesny football oraz sprawiedliwość taktyczna-tak by powiedział Fetraini.
» 7 sierpnia 2020, 23:27 #447
Magik1990MU: Won z tym wuefistą z Francji - tak powiedzą wierni kibice Realu
» 7 sierpnia 2020, 23:31 #446
RedStreamer: City też jest dobre. 3 kryje Benzemę, a on i tak sobie na luzie strzela z główki.
» 7 sierpnia 2020, 23:19 #445
Magik1990MU: Wiedziałem, że starcie Realu z City będzie magiczne: prześcieradła klasycznie kupiły sędziego, ale szejki były sprytniejsze, bo kupiły Varane'a. Fabuła na sequel Piłkarskiego Pokera.
» 7 sierpnia 2020, 23:18 #444
MaciejusManUtd1: Hehehe dobre Magik.
Już nie mogę się doczekać LM w Naszym wykonaniu.
Jak zawalimy i nie wyjdziemy z grupy, której powinniśmy to się załamie.
Takie mam oczekiwania, że szok. Haha. Wiadomo nie finał ale półfinał? Czemu nie.
» 7 sierpnia 2020, 23:25 #443
Widziwoj: Nie dziwne później, że epidemię nazywasz "śmieszną", skoro wymyślasz bzdurne teorie spiskowe na polu czysto piłkarskim. No chyba, że z tą korupcja to chciałeś zażartowac. Jeśli ty tak na poważnie, to zachodze w głowę gdzie jeszcze widzisz spiski?
» 7 sierpnia 2020, 23:38 #442
Magik1990MU: Jak to mówią: pół żartem, pół serio :) Dwa łapówkarskie kluby się ze sobą zmierzyły, wygrał sprytniejszy. Ot co.
» 7 sierpnia 2020, 23:40 #441
FetraiNarrator: Panie widziwoj

Widać ze ma pan znikomą wiedzę na temat spisków i przekrętów w dzisiejszej piłce.

Zapraszam na PW...odpowiem na wszelkie pytania.
» 7 sierpnia 2020, 23:43 #440
Widziwoj: Nie wierzę, że na szczeblu 1/8 finału Champions League może pomiędzy takimi wielkimi firmami dochodzić do korupcji. Nie w tych czasach. Oczywiście twoja wypowiedź z pewnością w jakimś skeczu czy kabarecie mogła by przejść, ale fachowiec piłkarski tylko narazilby się na śmieszność, tak wyjaśniając wynik meczu
» 7 sierpnia 2020, 23:48 #439
FetraiNarrator: Wiary są dwie

Pierwsza to w co wierzymy a druga to taka kiedy inni chcą żebyśmy wierzyli w to co oni chcą...

Czyli przekręty których nie ma lub nie widzimy panie widzi woj.
» 8 sierpnia 2020, 00:02 #438
Magik1990MU: I na szczeblu 1/ finału dochodziło
» 8 sierpnia 2020, 01:06 #437
Widziwoj: Ja zaś Wam powtórzę, że są ludzie, którzy we wszystkim zawsze będą się upatrywać drugiego dna i spisków. Football Leaks pokazały, że w czasach najnowszych nie da się niczego na dłuższą metę ukryć. Korupcja na tak wysokim szczeblu prędzej czy później by wyszła. Poza tym gracze zarabiają tak wysokie tygodniowki, że zwyczajnie się im to nie opłaca. Kluby też poniosły by ogromne straty wizerunkowe i z tytułu utraty sponsorów, że też nie mają po co wdawac się w jakieś szemrane interesy. To nie jest kwestia wiary, tylko rozsądku i zdrowej oceny. Jak ktoś zaś woli wierzyć w czarownice na miotlach, to jego wybór
» 8 sierpnia 2020, 01:25 #436
kamil2257: Szkoda trochę Ronaldo. ale fajnie że Lyon przeszedł dalej
» 7 sierpnia 2020, 23:13 #435
ferdas: No i jestem happy, pościeradła out i żeluś out :] trzymam kciuki za Atleti tera w tej edycji
» 7 sierpnia 2020, 23:07 #434
Stoperdo: Atletico to kolaboracja z La Liga.
» 7 sierpnia 2020, 23:09 #433
ferdas: wróg mojego wroga jest moim przyjacielem a poza tym lubie ten klub
» 7 sierpnia 2020, 23:10 #432
Magik1990MU: mnie też cieszy, że Real odpadł. Co prawda z łapówkarzami, ale i tak dobrze.
» 7 sierpnia 2020, 23:11 #431
MaciejusManUtd1: Żeluś?? Co za typ. No nie mogę.

Żebyś nie zrobił kupy z podniety.
» 7 sierpnia 2020, 23:11 #430
ferdas: haha no prędzej fanboje żelusia zrobią w nachy bo ich bożek odpadł :] a ja jestem spokojny i szczesliwy ze nie wygrał
» 7 sierpnia 2020, 23:13 #429
FetraiNarrator: Pan Ferdas ma racje! Bowiem jest to człowiek który w przeciwieństwie do niektórych... posiada wielka wiedzę.
» 7 sierpnia 2020, 23:29 #428
NoName: Skoro jestes szczesliwy, bo ktos inny przegral, to tak na prawde jestes bardzo smutny.
» 7 sierpnia 2020, 23:38 #427
mikon70: A ja mam nadzieje ze atletico odpadnie jak najszybciej. Nie mam do nich szacunku po przewalonym finale w 2016. Simeone który się zachowuje jakby był narwany. Jak ktoś nie lubił piłki United za Jose, to żeby sobie te czasy przypomnieć wystarczy włączyć atletico.
» 8 sierpnia 2020, 01:10 #426
Bylak: Haha Bardzo dobrze że odpadają prześcieradła i sruwentus.
» 7 sierpnia 2020, 23:06 #425
is200second: Zamienił stryjek siekierkę na kijek. Co ten Sarri zrobił z tego Juve to jest niepojęte.
» 7 sierpnia 2020, 23:06 #424
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 23:07

Ale wysyp fanów zakrwawionych prześcieradeł na Facebooku :) Klną na całego, najlepszy jeden domagl się 3 karnych i wini VaR wraz z sedzia. Tym samym sedzia co gwizdał dla Realu jak faulowali City, paranoja kibice :D mam nadzieję, że ostatecznie wygra Bayern, zdecydowanie Lewy zasługuje na puchar w tym roku.
» 7 sierpnia 2020, 23:04 #423
Stoperdo: Wygra Arek Milik z Piotrkiem Zielinskim
» 7 sierpnia 2020, 23:06 #422
Magik1990MU: zaraz zaczną Zizou wyzywać i wywalać z klubu :)
» 7 sierpnia 2020, 23:12 #421
RedsFan: Biedny Zidane, tera mu się oberwie za wystawienie Varane, a tego znowu zlinczują kibice po powrocie. Cóż za kochający klub i to wsparcie po przegranej :p
» 7 sierpnia 2020, 23:27 #420
mordynator: Współczuje CR7, troche sobie zmarnował te dwa lata w Juve bo nie wierze że przyszedł tylko po to żeby Serie A se wygrać a w LM musiał ich sam ciągnąć.
» 7 sierpnia 2020, 23:01 #419
ferdas: serio współczujesz temu judaszowi ?? ciesz sie że odpadł
» 7 sierpnia 2020, 23:08 #418
mordynator: Ferdas ja wiem że ty za nim nie przepadasz ale ja jednak do gościa zawsze bede miał szacunek nie ważne w jakich okolicznościach sie z nami rozstawał.Bez niego raczej nie wygralibyśmy LM w 2008 i nie zdobylibyśmy aż 3 mistrzostw Premier League z rzędu.Do tego jest ostatnim zdobywcą złotej piłki który grał w Premier League.
» 7 sierpnia 2020, 23:13 #417
ferdas: inaczej bym go traktował pewnie nawet z szacunkiem gdyby nie zakłamanie jakie miał mówiąc jedno a robiąc drugie, z resztą nie ma co sie kłócić, cieszmy się że mamy 3 miejsce w PL i że real odpadł
» 7 sierpnia 2020, 23:14 #416
is200second: Nedved wpadł na pomysł zamienić świetnego Maxa Allegrego bo chcieli mieć sriki take w piemoncie. To mają.

A Cristiano faktycznie jest szkoda. Tak naprawdę oprócz Dybali który gra co drugi mecz o_O. To jedyny klasowy piłkarz w tym zespole.

Judasz? Judasz wydał niewinnego człowieka na śmierć. Gdzie tu synonim?
Dzięki temu judasZowi MU było największym klubem w Europie. A to są słowa Fergusona.
» 7 sierpnia 2020, 23:17 #415
UnitedFan07: No to Real poza LM w 1/8 drugi raz z rzędu oby jutro Zielu i Milik wyrzucili tak samo Barcelonę. 1/4 bez największych drukarzy to by było coś pieknego.
No i jeszcze odpadnięcie Juve na dokładkę. Szkoda że nie ma United w tym sezonie w LM.
» 7 sierpnia 2020, 23:00 #414
RedsFan: Jak to mówią kibice oglądający Hiszpańska piłkę, La Liga najsilniejsza w Europie :)
» 7 sierpnia 2020, 23:06 #413
is200second: Real chce pobić w najbliższych latach swój rekord przegranych w 1/8.;D
» 7 sierpnia 2020, 23:08 #412
UnitedFan07: @is200second Nie miałbym nic przeciwko
» 7 sierpnia 2020, 23:19 #411
Roxyx: Mam tylko nadzieję że Bayern (albo jeszcze lepiej - Lyon) stanie na wysokości zdania i wywali City z LM.
» 7 sierpnia 2020, 23:00 #410
rizx: Brawo Lyon! I pomyśleć, że kapitan Lyonu grał kiedyś w Wiśle Kraków
» 7 sierpnia 2020, 22:59 #409
Abstrahujacy: Strzelec bramki dla Lyonu też jakiś znajomy...
» 7 sierpnia 2020, 23:17 #408
DjTED: Ale fantastyczny mecz Francuzów. Ostro namieszaja z taka grą
» 7 sierpnia 2020, 22:58 #407
Magik1990MU: Ale jaja, liga farmerska ma dwóch przedstawicieli w ćwierćfinałach.
» 7 sierpnia 2020, 22:58 #406
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 22:58

Wiem ze to troche odbiega od tematu bo widze ze teraz kazdy zyje meczami LM i spekulacjami w sprawie Sancho ktory i tak pewnie do nas trafi nawet w ostatnim dniu okienka , ale mniejsza . Zmierzam do tego i zastanawiam sie , jak to jest mozliwe ze inne kluby potrafia łapać zawodników ktorym konczy sie kontrakt a my tego nie potrafimy ? Podobna sprawa jest z transferami ... Niektore kluby juz klepią transfery nawet jesli sezon sie nie skonczył . My walczymy , targujemy sie przez miesiac . Ciekawa sytuacja , niewiem o co w tym wszystkim chodzi . Wiadomo ze kluby z Anglii stawiaja pewne warunki ale zza granicy jest masa dostepnych graczy i napewno ciekawych co moznaby bylo skorzystać szybciej z takich opcji . Niewierze ze Van de beek jest kompletnie nie do wyjęcia . A to wyjdzie nawet lepiej dla nas jesli sciagniemy kogos wczesniej niz ktos ma przyjsc i dopiero wdrazac sie w zespol jak juz sezon praktycznie rusza z pełnym hukiem . Ktos sie juz nad tym zastanawiał ? pytam tak z ciekawosci ...
» 7 sierpnia 2020, 22:57 #405
MaciejusManUtd1: Moja odpowiedź jest taka.
United zawsze interesuje się piłkarzami godnymi gry dla Naszego klubu, a takich z wolnego transferu jest mało i się nimi nie interesujemy.

Bardziej ciekawi mnie czemu nie ściągniemy Jamesa z Realu Madryt powiedzmy za 13 mln funtów? I na ławę z nim. Bardzo Nie doceniamy piłkarz, a za te pieniądze na ławeczkę jak znalazł.
» 7 sierpnia 2020, 23:10 #404
dlabigt23: Maciejus ale u nas nigdy tak nie bylo , nawet wczesniej jak robilismy transfery na opak to robilismy je w ostatniej chwili do zamkniecia okienka transferowago a nie wczesniej ...
» 7 sierpnia 2020, 23:25 #403
sturmik: Pamietam za van Gaala jak mowiono - dzis ostatni dzien okienka - z i do Manchesteru planujemy przetransferowac dzis kilkunastu zawodnikow :)
» 8 sierpnia 2020, 06:17 #402
DaredevilUtd: Zizu ekspert zmiany w 82 min by odrobić minimum 2 gole :D
» 7 sierpnia 2020, 22:43 #401
Magik1990MU: pan wuefista
» 7 sierpnia 2020, 22:58 #400
MaciejusManUtd1: Zidana uwielbialem jako piłkarza, ale jako trener, który dostał budowane przez lata Galaktikos i wygrał te LM, każdy widział jak to już mnie wogole nie przekonuje. Przejął teraz ponownie Real i czeka go brzebudowa, której nie podoła. Takie jest moje zdanie.
Niech idzie do Juve to decimy nie zdobędą z nim na bank.

Jak już mowa o Juve to widzę u Nich Maurico.
» 7 sierpnia 2020, 23:18 #399
DjTED: OL gra swietnie koncowke. Nie cofneli sie
» 7 sierpnia 2020, 22:42 #398
deealy: co tam Militao przed meczem mówił, że na pewno awansują dalej ? :)
» 7 sierpnia 2020, 22:40 #397
RedDan: Sterling to jest po prostu kpina. Pep widział w nim barcelońską krew za te nurkowania.
» 7 sierpnia 2020, 22:35 #396
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 22:56

Hiszpańska, bo w realu graja identycznie :D Tyle co on nurkuje to już dawno jakiś certyfikat powinien dostać :)
» 7 sierpnia 2020, 22:55 #395
RedDan: Panie zidenine zadine, ile za tego warane z komodo?
» 7 sierpnia 2020, 22:29 #394
H2O1994: City 2:1, coś czuję że wygrają LM w tym roku, chyba że Bayern ich zatrzyma.
» 7 sierpnia 2020, 22:28 #393
DjTED: McGregor wnerwiony na trybunach
» 7 sierpnia 2020, 22:27 #392
mordynator: Varane sabotaż
» 7 sierpnia 2020, 22:27 #391
mordynator: serio Juve za coś takiego karnego dostało?
» 7 sierpnia 2020, 21:54 #390
Spadkobierca: Yup. Jeszcze wlepił za to żółtą kartkę.
» 7 sierpnia 2020, 21:55 #389
mordynator: W sumie dla Lyonu nie lepszy teraz patrze
» 7 sierpnia 2020, 21:56 #388
marjo: Macie swojego Varane
» 7 sierpnia 2020, 21:53 #387
Clsco: Ocho. Niema to jak oceniać zawodnika przez pryzmat jednego meczu...
» 7 sierpnia 2020, 22:35 #386
marjo: Ocho. Nie popuść przypadkiem.. Nie napisałem że ten obrońca to jakaś porażka ale jest chyba za bardzo przeceniany, a krytykujecie wiecznie Maguire który jest po prostu lepszy..
» 8 sierpnia 2020, 12:43 #385
kckMU: W Turynie tyle się dzieje, że flashscore nie nadążą: zapodaj.net/5c07a2b6bb981.jpg.html
» 7 sierpnia 2020, 21:48 #384
DjTED: za co tam karnego wydrukował ?
» 7 sierpnia 2020, 21:43 #383
Spadkobierca: W jednym i drugim meczu można doświadczyć sędziowskiej parodii.
» 7 sierpnia 2020, 21:45 #382
DaredevilUtd: Sedzia niby jeden z najlepszych w Europie a gwiżdże pod Real hmm...
» 7 sierpnia 2020, 21:42 #381
DjTED: "proszę sie rozwinac panie Tomku"
» 7 sierpnia 2020, 21:33 #380
mordynator: Dogryweczka tu bedzie
» 7 sierpnia 2020, 21:32 #379
kamil2257: Niechciany Benzema ratuję Wielki Real
» 7 sierpnia 2020, 21:31 #378
Dejfmi: Przez kogo niechciany?
» 7 sierpnia 2020, 21:36 #377
DaredevilUtd: Przez Zizu, który go nogami i rękami trzyma w Realu :D
» 7 sierpnia 2020, 21:57 #376
kckMU: Ramos dla Realu jak Ferguson dla nas. Bez kitu.
» 7 sierpnia 2020, 21:20 #375
Iro95: Real do domu?
» 7 sierpnia 2020, 21:19 #374
DjTED: Przeciez to było pewne po 1 meczu. Roznica klas
» 7 sierpnia 2020, 21:21 #373
FetraiNarrator: Pewna to jest tylko śmierć.
» 7 sierpnia 2020, 21:38 #372
Roxyx: Pewne są 3 rzeczy w życiu. Śmierć, podatki i wychowanek w United.
» 7 sierpnia 2020, 21:59 #371
H2O1994: Jeszcze pewne jest zejście Robbena na lewą nogę xd
» 7 sierpnia 2020, 22:04 #370
DjTED: Ale Depay sie zabawił
» 7 sierpnia 2020, 21:12 #369
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 21:42

Może Depay gra o transfer do BVB ;) Podobno Dortmund zainteresowany w przypadku sprzedaży Sancho. Jeśli Lyon dostanie ofertę to Ed będzie wiedział bo United ma klauzulę pierwokupu Mephisa.
» 7 sierpnia 2020, 21:41 #368
wider: co ten Real w obronie :D
» 7 sierpnia 2020, 21:11 #367
DaredevilUtd: Hahaha co za różowe pionki :D
» 7 sierpnia 2020, 21:11 #366
mordynator: Baran.. boże
» 7 sierpnia 2020, 21:10 #365
Ice: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 20:19

No panowie który mecz oglądacie ja City vs Real i licze na Real oczywiscie ogladam przez neta
Jutro licze na NAPOLI jUVE Wiadomo ze przejdzie i chcialbym zeby Chelsea wyeliminowala Bayern ale to racej nie mozliwe
» 7 sierpnia 2020, 20:18 #364
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 20:42

Właśnie miałem to samo pytanie zadać nwm który mecz oglądać :D
Edit:ale chyba jednak mimo wszystko ciekawiej zapowiada sie mecz na Etihad aż szkoda że Ramos nie gra.
» 7 sierpnia 2020, 20:40 #363
Ice: Bardzo szkoda to wielkie osłabienie Realu a bardzo chce żeby wygrali
» 7 sierpnia 2020, 20:46 #362
ponczok: błagam nie piszcie, że frank jest a Ole nie bo Lampard to Anglik i faworyzacja, bo brzmicie jak płaczki - wejdą tu kibice innych drużyn i właśnie taki obraz sie narzuci.

Jak najbardziej mógłby być Ole za Lamparda lub nawet za Rodgersa (głównie za te frajerstwo czyli utrata 14 pkt przewagi nad nami) ale to, że brak tu OGS jest równie uzasadnione. Nasz trener ma problem z reakcją, gdy na boisku nie dzieje się po naszej myśli, nie potrafi też odstawić kogoś w gorszej dyspozycji. A Lampard wyrzucił wręcz Kepe, dużo rotował - dodając do tego brak transferów to wycisnął co mógł. Tak samo jak Ole, chociaż tutaj nie wiem czy nie wycisnął Ole do spółki z Bruno. Trzymam kciuki za Wildera, ale może mieć ciężko z Kloppem.
» 7 sierpnia 2020, 19:39 #361
is200second: Podobno poszła oferta za husama ouara. Najlepszy środkowy pomocnik na świecie do lat 23. Mega pozytywnie zaskoczony jeśli dojdzie to do skutku.
» 7 sierpnia 2020, 19:31 #360
Roxyx: Dawaj źródło bo mam wrażenie że to jakiś Mirror czy inne Sun napisało.
» 7 sierpnia 2020, 19:33 #359
KalinaRIP: Jakis x z fify ktorym sie dobrze gra - Najlepszy [jakas pozycja na boisku] na swiecie. Nie wiem czy trolujesz jesli tak to podziwiam za wytrwalosc bo nie wiem jaka ameba trzeba byc zeby robic to na tej stronie tyle lat co ty :D
» 7 sierpnia 2020, 20:05 #358
DaredevilUtd: Dajcie spokój to jest wykwintny i szanowany w środowisku footballowym skaut, który wychwytuje największe talenty na świecie. Jest taki dobry, że żadnego klubu nie stać na jego usługi, więc daje darmowe porady na Devilpage.pl, w ramach autoreklamy :D
» 7 sierpnia 2020, 20:22 #357
miocinho2: Akurat Ouara jest naprawdę świetnym piłkarzem
» 7 sierpnia 2020, 21:05 #356
Roxyx: Stoney: Wrap over the knuckles for @Wolves for failing UEFA's FFP rules. Limited to 23 'A list' players instead of 25 if they qualify for next season's Champions League by winning Europa. Also agreed to limit losses to ÂŁ27m for 2020 financial year + break even in period 2019-2021.

twitter.com/sistoney67/status/1291774194158571520?s=09

Czyli generalnie Wolves nie spełniło wymagań dot. finansowego fair play. Jeśli wygrają teraz LE i zakwalifikują się do LM to nie będą mogli skorzystać z 25 piłkarzy (jak jest normalnie) a z 23 i jakaś tam kara finansowa.
» 7 sierpnia 2020, 19:12 #355
Alibaba: A ja chciał bym żebyśmy zagrali z city w super pucharze.
» 7 sierpnia 2020, 18:35 #354
Roxyx: Wszystko byłoby fajnie ale to by oznaczało że City wygrało LM a to już takie fajne nie jest.
» 7 sierpnia 2020, 19:12 #353
wider: live mistrz, city LM i co jeszcze kur** :D
» 7 sierpnia 2020, 20:16 #352
Roxyx: @wider Arsenal FA Cup i 1. miejsce Leeds w Championship ;p
» 7 sierpnia 2020, 20:26 #351
QsQs: Kilku tu się zastanawia dlaczego nie ma nominacji dla Olka na MOTY. Ponieważ pół sezonu w wykonaniu United była słaba, mimo, że kupił Maguire i Bissake. Druga połowa sezonu była zdecydowanie lepsza bo ktoś odmienił grę zespołu. I nie był tym kimś Norweg a raczej pewien Portugalczyk.

Lampard ustawiał i grał na boisku tym co miał wcześniej mimo, że zabrali mu Hazarda to skończył w top4 mimo, że wielu nie w to nie wierzyło przed sezonem.

Brendan przez 75% sezonu wykręcal wynik grubo ponad stan a nawet przez chwilę był moment, że Lisy szły łeb w łeb z Live i City.
» 7 sierpnia 2020, 18:08 #350
pawelisto2: Nominacje według mnie uzasadnione. Rodgers zrypał końcówkę sezonu, ale wykręcił wynik i tak ponad stan z tym co ma w Leicester i czego można oczekiwać po tym klubie.
Wilder, chyba nikt nie ma wątpliwości, że to zła nominacja.
Lampard, tak jak pisałem niżej w komentarzu. Sezon mega pozytywny dla niego i całej Chelsea, top4 było raczej jako sfera marzeń podczas pierwszego sezonu przebudowy i wdrażania młodych chłopaków. Właściwie każdy element na który stawiał zatrybił, Abraham a nie Giroud? Proszę bardzo, pod koniec sezonu jednak potrzeba więcej doświadczenia? Proszę bardzo Giroud strzela aż miło. No duże słowa uznania, aczkolwiek paradoksalnie uważam, że w przyszłym sezonie wypadną poza top4 i będą daleko w tyle za nami. Nie życzę źle Super Frankiemu, ale bez wzmocnienia defensywy, ze starzejącym się Azpim i ofensywną rąbanką pt. Ziyech, Werner, Havertz, Mount, Abraham, Giroud, Hodson i mega ofensywnymi bocznymi obrońcami nie wygląda to zbyt optymistycznie. Chyba, że Frank chciałby zagrać to, co Live, czyli cały środek pola lekko cofnięty, zabezpieczający zespół przed kontrami, a boki hulają.

Klopp to wiadomo, aczkolwiek mam nadzieję, że nie wygra. Nie zrobił w tym sezonie nic rewolucyjnego, czego byśmy nie widzieli już w zeszłym fantastycznym sezonie.

1. Wilder
2. Klopp
3. Frank
4. Rodgers

Umieściłoby się tu Ole i też na pewno byłyby argumenty za i przeciw i zawsze można byłoby wybronić taką decyzję - podobnie jak umieszczenie tu Lampsa. Ale ewentualnej porażki KDB już nie będzie się dało niczym usprawiedliwić.
» 7 sierpnia 2020, 18:59 #349
NoName: Mowicie, ze Lampard i Rodgers bardziej zasluzyli na te nominacje niz Ole. Ale caly pilkarski swiat wrozyl nam co najwyzej walke o gorna polowe tabeli, gdzie tam jakis 'wulefista z Norwegii', ktory spuscil Cardiff do takiego klubu jak Manchester United... tak wiec wedlug WASZEJ logiki Ole tez zrobil wynik ponad stan i zakonczyl sezon wyzej niz tamci dwaj. A z gadka o Bruno dajcie sobie juz spokoj, ile wygral z LFC Klopp zanim kupil Van Dijka i Alissona za gruby hajs? - No wlasnie, nawet sie nie liczyl w grze o nic, czy to oznacza, ze bez tych 2 pilkarzy jest on slabym trenerem? Bo - znowu - wedlug Waszej logiki to nie Klopp wygrywa trofea, tylko zawodnicy ktorych kupil.
» 7 sierpnia 2020, 20:36 #348
pawelisto2: NoName, chyba nikt normalny nie typował nas do walki tylko o górną połowę tabeli - zwłaszcza nie po takich transferach. Po przyjściu Maguire i AWB brak top4 byłoby skandalem.
W połowie sezonu, owszem, bo na takim też miejscu byliśmy i wszyscy zgodnie mówili, że jeśli nie przyjdzie tu Bruno to faktycznie zajmiemy 8-10 miejsce, a Ole pożegna się z posadą. Ale przed sezonem każdy stawiał nas na top4 zaraz za Live, City i Tott. Chelsea w ogóle mało kto uwzględniał w top4, bo zgodnie przyznawali, że ten sezon będzie spisany na straty i wdrażanie młodych.

Nie wiem też skąd pomysł, że to transfery robią robotę, a nie trener, nic takiego nie pisałem.

Uważam, że te nominacje są okej, Solskajer mógłby również tam się znaleźć i też nikt nie miałby pretensji, ale takie też da się spokojnie wybronić.
» 7 sierpnia 2020, 21:29 #347
NoName: Ostatnio widzialem gdzies tabelke i tam byla wypisana lista roznych zagranicznych ekspertow tv i jak obstawiali top4 i tam malo kto nas w top4 widzial, do polowy sezonu wiele osob widzialo nas poza pucharami europejskimi. O tym, ze to transfer zrobil nam robote akurat napisal qs, a moj komentarz odnosil sie do Was obojga.
Moim zdaniem masa ludzi przylepila Ole juz latke amatora i kazdy jego sukces beda tlumaczyc czyms w stylu 'a bo duzo karnych dostaja', 'a bo Bruno, bez niego to lipa' i dlatego ciezko mu bedzie w tego typu plebiscytach.
» 7 sierpnia 2020, 22:59 #346
pawelisto2: Te karne trzeba też umieć wywalczyć, transfery jak najbardziej na plus, uważam, że robota jest robiona super. Ale w kontekście tego sezonu bardziej spektakularny był dla mnie spisywany na pożarcie Frank.
» 8 sierpnia 2020, 16:28 #345
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 17:52

Trafiłem na zabawnego mema :D

Zdjecie usmiechnietego Lewandowskiego.
"Kiedy widzisz, że Lingard zdobył bramkę w drugim meczu z rzędu i cieszysz się, że jednak odwołali plebiscyt Złotej Pilki."
» 7 sierpnia 2020, 17:51 #344
Diabelski97: Ok, dawaj teraz tego mema.

:D
» 7 sierpnia 2020, 18:01 #343
artix206: To juz :D
» 7 sierpnia 2020, 18:08 #342
Glory1878: W sumie dziwne, że AWB nie został nominowany do Młodego Zawodnika Sezonu.

Rozegrał bardzo dobry sezon. Cały czas na swoim poziomie, bez wahań formy, jedynie słabsza końcówka ale to chyba jak u każdego, wynikła z przemęczenia.
» 7 sierpnia 2020, 17:43 #341
artix206: Moim zdaniem, to Aron zaliczył dobry sezon, ale od grudnia jakby przygasł.
» 7 sierpnia 2020, 17:47 #340
Roxyx: Kogo chcielibyście w ćwierćfinałach LM? Ja osobiście chciałbym Real (lepszy Real niż City), Lyon (tak dla urozmaicenia), Bayern (żeby wywalić Grubego Franka + żeby Lewy przeszedł dalej) i Napoli (tak jak z Lyonem - dla urozmaicenia + żeby Arek i Zielu przeszli dalej).
» 7 sierpnia 2020, 17:37 #339
artix206: Trzymam kciuki za Bayern ze wzgledu na Lewego.. I żeby somsiad nie wygroł, taki w niebieskim. Reszta, rybka.
» 7 sierpnia 2020, 17:43 #338
kckMU: Wszystkiego najlepszego dla rodaków. Napoli z naszą dwójką i Gino na ławce, Lewy z Bayernem... w sumie Wojtek z Juve też. Niech ktoś podniesie ten puchar za uszy, będąc bohaterem jak Dudek, a nie rezerwowym jak Tomek u nas.
» 7 sierpnia 2020, 17:49 #337
FetraiNarrator: Wszystko zależy od tego kto zagra nowoczesny football,wiele czynników bardzo ważnych czynników wpłynie na końcowy triumf drużyny która spełni te trudne i skomplikowane wymogi w tym nowoczesnym footboolu.
» 7 sierpnia 2020, 17:55 #336
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 17:06

"a local German newspaper Ruhr Nachrichten says that Dortmund will allow Man Utd to extend the deadline to sort a deal until August 20."
» 7 sierpnia 2020, 17:06 #335
rizx: Mata w XI kolejki LE
» 7 sierpnia 2020, 15:57 #334
Diabelski97: Chciałbym żeby Real i Lyon przeszli dalej, Real bez Ramosa a to ogromna strata.
» 7 sierpnia 2020, 15:39 #333
pictor: ja postawiłem na Lyon ale realu to mam dość
» 7 sierpnia 2020, 17:17 #332
Magik1990MU: Do tych poniżej:

Dlaczego jest Frankie, a nie ma Ole? Bo Lamps jest Angolem, a Solszar już nie. Dziękuję za uwagę.
» 7 sierpnia 2020, 15:27 #331
piter100000: Dla mnie zwycięzca może być tylko jeden. Brendan! Za fenomenalny finisz, a właściwie za genialne ostatnie miesiące. Skoro dostał nominacje to podejrzewam, że właśnie ze względu na to
» 7 sierpnia 2020, 16:11 #330
DaredevilUtd: Ludzie nie biorą Ole pod uwagę, bo pierwsze pół sezonu miał slabsze, a co można powiedzieć o Menago Leicester? On jest największym przegranym w drugiej połowie grali piach i spadli o 2 miejsca, gdzie cały sezon trzymali się 3 i wypadli z LM. Jak jeszcze Lamparda idzie zrozumieć tak Rogersa już mniej.
» 7 sierpnia 2020, 16:49 #329
Mariano88: dobra chyba najwyzsza pora aby Sancho przesiadl sie z zoltego Lamborghini do czerwonego Ferrari. Mysle, ze w czerwonym mu do twarzy...
» 7 sierpnia 2020, 15:09 #328
Camorrista: każdemu czarnoskóremu lub białemu z ciemnym odcieniem skóry jest do twarzy w czerwonym. Gorzej z białoskórymi, jakoś mi się gryzą z czerwoną koszulką, są oczywiście wyjątki takie jak Beckham, jemu było dobrze we wszystkim bo David jest po prostu piękny :D
» 7 sierpnia 2020, 15:18 #327
RobinHOOD: Dzięki! Wolę kobiety.
» 7 sierpnia 2020, 16:10 #326
Mariano88: ta dyskusja poszla w inna strone niz planowalem :)
» 7 sierpnia 2020, 16:40 #325
Advm: Dzisiaj wraca liga mistrzów!
Przypominam, bo przez te wirusy-świrusy pewnie niejedna osoba nie wiedziała (sam teraz na flashscore zobaczyłem :p )
» 7 sierpnia 2020, 15:02 #324
Wiciubope: Dzisiaj cisza nt transferu Sancho.
Jutro, bądź w sobotę będzie oficjalka bo pewnie testy będą robić w jakiejś klinice w DE.
Mam nadzieję że tak będzie.
Myślę że niedziela pasuje na ten dzień.
Zatem do niedzieli.
» 7 sierpnia 2020, 14:05 #323
motilek: Czemu tak wszyscy o tym Sancho. Jest zwyczajnie za drogi.
Czy nie lepiej kupić Adama Traore?
» 7 sierpnia 2020, 15:10 #322
Stachunited: Wilki chcą za niego tyle samo
» 7 sierpnia 2020, 15:15 #321
motilek: Adama wydaje się lepszym piłkarzem, sprawdzonym w premier league.
Wolałbym jego niż Sancho.
» 7 sierpnia 2020, 15:20 #320
kckMU: Ale Traore to tylko maszyna do biegania, a Sancho to świetny technik, a na takich zaczął bazować atak United Solskjeara.

Zobaczcie na Dana Jamesa - po powrocie do gry jakby stracił na szybkości. I ile z niego pożytku zostało...?
» 7 sierpnia 2020, 15:27 #319
motilek: Techniki Adamie też nie brakuje, to nie James :)
Sancho jest szybki? Za bardzo nie miałem możliwości go oglądać, Adamę tak.
» 7 sierpnia 2020, 15:37 #318
Chestnut: Jamesa niech zaczną smarować oliwką jak Traore i będzie cacy. 10+ do skilla.
» 7 sierpnia 2020, 15:43 #317
kckMU: Sancho również jest bardzo szybki. Ale jego fenomen polega na wspaniałej technice. Dzięki temu jest 12 półek wyżej niż niegdyś Lennon czy Walcott.
» 7 sierpnia 2020, 15:48 #316
artix206: Adama sprawdzony w Premier League? Do tego sezonu grzal lawki w klubach walczacych o utrzymanie. Fakt, ten sezon swietny, ale czy to utrzyma.. Sancho ma wiecej umiejetnosci i jakosci.
» 7 sierpnia 2020, 16:11 #315
hraboNX: United U23 promoted
United’s U23 squad have been promoted back to Premier League 2 Division One. Final standings determined using a Points Per Game system, after clubs were unable to fulfil the play-off fixtures.

Fajna sprawa rywalizacja na wyższym poziomie i lepsza szansa dla rozwoju młodziaków .
» 7 sierpnia 2020, 13:51 #314
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 13:46

Nie rozumiem czemu w głosowaniu na menagera sezonu, brakuje Solskjaera, a jest tam Lampard, który ostatecznie skończył pod nami i nic nie zdobyl w tym sezonie? Co ludzie w nim widza to ja nie wiem jakiś sztucznie pompowany balonik medialny. Ps. Nie widziałem, że już istnieje podobny komentarz.
» 7 sierpnia 2020, 13:44 #313
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 14:43

Okej, dobra, wiem, że będzie tutaj zaraz burza - choć może pozytywnie się zaskoczę i powstanie jakaś kulturalna dyskusja zamiast przezywania „IdźĂ‚ na stronę Chelsea”, albo za 3-4 miesiące „O, to ten ukryty fan Chelsea”. W sumie to jestem ciekaw, jakaś kulturalna dyskusja i może ktoś zdoła mnie przekonać do swoich argumentów.

Lampard nie mógł przeprowadzić transferów. SolskjĂŚr dostał DOKŁADNIE tych zawodników, których chciał. Transfery te nie były zbyt spektakularne, bo w zasadzie nawet ślepy wiedział, że takich wzmocnień potrzebujemy; eksperci, kibice, byli piłkarze i nawet ten nieszczęsny Mourinho trąbił o środkowym obrońcy, ofensywnym pomocniku i prawym pomocniku jeszcze przed zwolnieniem.

Coś, co mnie boli jako swego czasu trenera grup młodzieżowych, później trenera seniorów, a następnie po prostu rodzica przyglądającego się z boku występom swojego dziecka na meczach to brak reagowania ze strony trenera. SolskjĂŚr niestety momentami pokazał, że nie ma planu B kiedy Bruno oddychał rękawami, kiedy Pogba notował coraz to zabawniejsze straty, czy nawet Soton zajeżdżało nas pressingiem. Brakowało mi - zarówno przed przyjściem Bruno jak i po jego przyjściu - rotacji w trakcie meczu, nowych pomysłów w przerwie, czy nawet między kolejnymi meczami.

Żałuję też, że Ole nie próbuje nowych pomysłów, duet Harry-LindelĂśf można było spokojnie parę razy zastąpić rotacjąĂ‚ Harry-Bailly, czy spróbować zagrać na 3 obrońców - tak zagraliśmy chociażby z Liverpoolem drugi mecz gdzie wyglądaliśmy super. Albo spróbowanie zagrania na dwóch napastników z Odionem i Martialem gdzie w niektórych meczach też już było widać zmęczenie, czy brak formy u Rashforda.
W tym miejscu bardzo podobało mi się ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów u Lamparda, nieoczekiwane wejście do składu Giroud, powrót Jorginho, Jorginho i Kovacic, potem Jorginho Mount, no tej rotacji było sporo. Jasne, liczy się końcowe miejsce w tabeli, tylko zwracam uwagę, że Lampard nie miał transferów do dyspozycji, dopiero co poznał tych zawodników(Solskajer znał już ich jednak wcześniej) i całkiem umiejętnie i z pomysłem radził sobie z tym co miał, Ole z kolei miał już 3 okienka, ma jakiś pomysł, którą ścieżką podąża, ale widać, że gorzej już się dzieje kiedy na tej ścieżce pojawia się jakaś koleina w postaci właśnie kontuzji Marcusa, obniżki formy Bruno, czy człapania Pogby.
Generalnie przed sezonem Lampard miał ciężkie zadanie przemodelowania zespołu, bo wcześniej jak ktoś nie miał pomysłu to grał do Hazarda, teraz tego już nie było. Musiał poznać tych zawodników, poszukać jakiegoś pomysłu. Ciekawe jest to, że sporo osób pisze „no dobra, odszedł Hazard, ale przyszedł Pulisic” to jakby jest trochę śmieszne, bo porównywać kogokolwiek poza Messim, czy Ronaldo do Hazarda to trochę niesympatyczne. Poza tym, eh, ten cały okres aklimatyzacyjny, jak Miki w pierwszym sezonie cieniował to każdy tutaj pisał, że to pierwszy sezon i miał prawo, a Pulisic według tych samych osób jest robotem i był od razu gwarantem zastąpienia Hazarda.

No i brak reakcji ponownie. Czyli odsuwanie od składu zawodników bez formy, Lamps pokazał, że ma jaja rotując chimerycznym Kepą, nam De Gea mało co nie zawalił ligi mistrzów.

Warto dodać też, że przecież na początku sezonu 4 miejsce Chelsea było traktowane raczej pt. „Uda się to się uda, nie to nie, pierwszy sezon Lamparda na rozruszanie” , w przypadku United brak LM byłoby gwoździem do trumny Solskjaera po takich transferach.

Dochodzi do tego też fakt, że eksperci z PFL spojrzeli na kwoty wydane, widzą 150 mln przy kolumnie z nazwiskiem SolskjĂŚr i sobie myślą „Kurczę, bił się o top4 z kimś takim jak Leicester i nieopierzonym Lampardem, słabo trochę” - tak przynajmniej mi się wydaje, że mogą tak patrzeć na tę sytuację.

Myślę, że w tych argumentach tkwi sekret wynoszenia na piedestał Lamparda.

W kwestii trenera sezonu Ja osobiście zagłosowałbym na Pana Wildera, gdyby Leicester utrzymało 3 miejsce to oczywiście Rodgers(i tak wielki szacun za to, co się udało zrobić z Leicester, a ostatni mecz z nami taktycznie to było cudo), ale tak to niestety nie dałbym mu nawet nominacji.

Ubolewam, że w piłce nożnej nie daje się nagród jak chociażby w NBA, za faktyczny progres, za nieoczekiwane zwroty akcji itd, a patrzy tylko na miejsce w tabeli i trofea.
» 7 sierpnia 2020, 14:34 #312
ponczok: stuprocentowa racja komentarz wyzej, nic dodac nic ujac.
» 7 sierpnia 2020, 14:44 #311
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 14:52

Solskjaer z drużyny która w sezonie 18/19 zajęła 6 miejsce, zrobił drużynę na podium, Chelsea która nie mogła przeprowadzić transferów przez JEDNO okienko spadła na przestrzeni roku o jedną pozycję niżej a warto wziąć pod uwagę, że dużo zawodników wróciło z wypożyczeń.
Teraz kwestia DDG i Kepy, głupie porównanie z twojej strony. Kepa ma najsłabsze statystyki ze WSZYSTKICH bramkarzy w Premier League i stracił 18 bramek więcej niż David, który pod względem ilości czystych kont zajął trzecie miejsce w Premier League (pomimo najgorszego sezonu).
» 7 sierpnia 2020, 14:50 #310
Mariano88: pawelisto2,
Transfery to jedno, a doswiadczenie to drugie. Byl nawet artykul o tym, ze wychowankowie Chelsea mieli wieksze doswiadczenie niz nasi wychowankowie.
Natomiast zgadzam sie, ze pod wzgledem rotacji czy przeprowadzania zmian to Ole mnie troche zawiodl.
No ale podsumowujac i Lampard i Ole wykonali dobra robote, teraz trzeba obu dac szanse sie wykazac w kolejnym sezonie, a nagrody? Ole przezyje bez tej nominacji :)
» 7 sierpnia 2020, 15:06 #309
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2020 16:42

Co do braku rotacji to połowicznie się zgodzę. Niestety jakbys nie zauważył nie raz Ole próbował innych wariantów i poprostu one nie wypaliły. Totalny brak ławki rezerwowych, w przeciwieństwie do Lamparda. Anglik miał dużo osób na wypożyczeniach i można śmiało stwierdzić, że sporo z nich było mocniej ogranych niż nasi z rezerw. Wprowadziliśmy 8 zawodników podczas sezonu I co najmniej 2 z nich nadawało się na 1 skład. Co do rotacji w obronie. Czy nie widziałeś ile razy były rotacje w postaci Bailly, Fosu i ile razy one wypaliły? No właśnie ani razu. Fosu nie nadawał się do gry i był ściągany po 1 połowie, a Bailly kilku krotnie sprezentował przeciwnikowi prezent. Totalnie nie było kim rotowac. Graliśmy na 2 napastników tylko, że jednym z nich był James (który totalnie się do tego nie nadaje).niejednokrotnie nasza ławka rezerwowych pokazała, że nie dadzą rady wygrać, dlatego usilnie trzymaliśmy się podstawowej 11 co dało nam 3 miejsce, więc to był dobry wybór. Nie dam sobie wmówić, że ilość graczów które miała chelsea na wypożyczeniach itp nie można traktować jak transfery, bo sporo z nich wypaliło. My wydaliśmy krocie na transfery, bo jak przychodzi United to ceny idą w górę. Mogę się założyć, że Lampard miałby łatwiej wyciągnąć tych zawodników za mniejsza kasę. Dalej twierdze, że Anglicy poprostu przeceniają swoich, mieszkam w ich kraju i wiem jak jest. Chociaż byś nie wiem jaki dobry nie był I pracowity, oraz lepszy od Anglika to i tak będziesz mniej docenianym.
» 7 sierpnia 2020, 16:37 #308
pawelisto2: Fosu dostał tylko 2 mecze gry przecież, więc rotacją bym tego nie nazwał, zwłaszcza, że jeden z tych meczów AWB po prostu nie mógł grać za kartki.

Bailly sprezentował gole przeciwnikom owszem, ale lubują się w tym również Harry i Victor.

Co do wariantów, próbowaliśmy 3-4-3 zagrać z Brandonem na jednym wahadle i AWB na drugim i według mnie świetnie to wyglądało, szkoda, że pod koniec już tego nie próbował - nawet na jedną połowę i bodajże z WHU graliśmy czwórką obrońców gdzie każdy wyglądał gorzej od drugiego - Harry, Lindelof, Fosu i Brandon. Wtedy jak byk wypadałoby przejść na 3 obrońców i zagrać 3-5-2, rozwiązań mamy dużo i mam nadzieje, że Ole to dostrzeże, bo trzeba być elastycznym i czasami potrafić ściągnąć czy to Bruno czy Pogbe jak ewidentnie nie mają dnia.
Po części rozumiem ten argument z wypożyczeniami i większym doświadczeniem w Chelsea.
» 7 sierpnia 2020, 18:04 #307
hraboNX: Niby ma dość pewne źródła w bundeslidze
@JanAageFjortoft
Re: Sancho

I understand Sancho is the main and only target for Manchester United this window. If they get Sancho no other big profile will be signed.
Sancho is seen as the key-factor to take them to the next level
» 7 sierpnia 2020, 13:24 #306
Stachunited: Lampard nominowany do menadżera miesiąca
» 7 sierpnia 2020, 13:13