Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Southampton 2:2. Zmarnowana szansa na wskoczenie do TOP 4...

» 13 lipca 2020, 23:17 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Southampton 2:2 (2:1) w 35. kolejce Premier League. Czerwone Diabły nie wykorzystały więc szansy, aby wskoczyć na 3. miejsce w tabeli angielskiej ekstraklasy. Decydującego gola piłkarze Ole Gunnara Solskjaera stracili w szóstej minucie doliczonego czasu gry...
Manchester United - Southampton 2:2. Zmarnowana szansa na wskoczenie do TOP 4...
» Manchester United zremisował z Southampton 2:2 w 35. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Nemanja Matić
Paul Pogba
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Anthony Martial
Brandon Williams
Fred
Scott McTominay
Daniel James

Oddano 98 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz ze Świętymi mógł zacząć się wspaniale dla Manchesteru United, a rozpoczął się katastrofalnie. W 10. minucie kapitalną sytuację dla Czerwonych Diabłów miał Anthony Martial. Błąd przed szesnastką popełnił James Ward-Prowse, piłkę przejął Martial i popędził na bramkę Alexa McCarthy’ego. Francuz podprowadził futbolówkę w pole karne Świętych, oddał strzał, ale angielski bramkarz podpisał się dobrą interwencją.

Dwie minuty później było już 1:0 dla Southampton. Akcja gości zaczęła się od straty Paula Pogby przed szesnastką Czerwonych Diabłów. Piłkę przejął Danny Ings i zagrał na lewą stronę do Nathana Redmonda. Anglik przytomnie przerzucił na dalszy słupek do niepilnowanego Stuarta Armstronga, a Szkot z dużym spokojem pokonał Davida de Geę, który rozgrywał w poniedziałek 400. mecz w barwach Manchesteru United.

Stracona bramka podziała jak zimny prysznic na zawodników Ole Gunnara Solskjaera. W 16. minucie piłkę do siatki McCarthy’ego, po znakomitej kontrze, posłał Marcus Rashford. Anglik w momencie podania od Luke’a Shawa był jednak na pozycji spalonej i sędzia Chris Kavanagh gola nie uznał.

W 20. minucie nie było już żadnych wątpliwości. Z prawego skrzydła dobrą piłkę w pole karne posłał Paul Pogba. Na jedenastym metrze, jak typowa dziewiątka, zastawił się Anthony Martial. Francuz przepchnął defensora Southampton, odegrał do lepiej ustawionego Rashforda, który pewnym strzałem doprowadził do remisu.

Trzy minuty później Manchester United objął prowadzenie. Pogba zagrał do Bruno Fernandesa, ten przeciągnął podanie na lewą stronę do Martiala, który miał swój pomysł na zakończenie tego ataku. Francuz zszedł z futbolówką ze skrzydła do środka i mocnym strzał nie dał najmniejszych szans McCarthy’emu.

Manchester United rozkręcał się z każdą minutą. Dobrą okazję na zdobycie bramki miał Paul Pogba. Francuza efektownym podaniem piętką obsłużył Bruno Fernandes. Mocny strzał zza pola karnego w dobrym stylu obronił golkiper Southampton.

Przed przerwą Czerwone Diabły stworzyły jeszcze jedną błyskawiczną akcję. W 33. minucie piłka krążyła między zawodnikami Manchesteru United. Rashford zagrał na prawe skrzydło do Masona Greenwoda, ten odegrał do Pogby, Francuz zgrał piętką podanie do Martiala, który włożył w uderzenie dużo siły, ale nie przymierzył należycie i posłał futbolówkę w trybuny.

Drugą połowę z większym animuszem zaczęli piłkarze Southampton. W 49. minucie Davida de Geę postraszył Redmon. Anglik oddał mocny strzał zza pola karnego, piłka powędrowała jednak obok bramki Hiszpana.

Czerwone Diabły odpowiedziały kilka minut później. Pojedynek główkowy na środku boiska wygrał Matić, piłkę po chwili przejął Rashford i zdecydował się na strzał z ponad 25 metrów. Bramkarz Southampton był wysunięty z bramki, futbolówka przeleciała obok jego bliższego słupka.

W 68. minucie Manchesteru United mógł i powinien rozstrzygnąć losy rywalizacji. Akcję zainicjował Rashford, który najpierw zdecydował się na drybling, a następnie zagrał do Martiala pod linię końcową. Francuz wycofał na piąty metr do nabiegającego Rashforda, ten oddał strzał i… w ostatniej chwili piłkę trącił Ryan Bertrand. Futbolówka w efekcie nie wpadła do siatki.

Stwarzanie sytuacji podbramkowych nie przychodziło Manchesterowi United z tak dużą łatwością, jak we wcześniejszych meczach. W 80. minucie sprawy w swoje ręce chciał wziąć Anthony Martial. Francuz przejął futbolówkę na własnej połowie i popędził ile sił na bramkę gości. Minął dwóch rywali, poprowadził piłkę na szesnasty metr, huknął z linii pola karnego bardzo niecelnie.

W 86. minucie bliscy doprowadzenia do remisu byli goście. Indywidualną akcją na skrzydle błysnął Redmond. Anglik zszedł ze skrzydła do środka, oddał mocny strzał na bramkę De Gei, a hiszpański bramkarz popisał się niezwykle efektowną paradą.

Manchester United musiał kończyć mecz w dziesiątkę, bo z boiska, po ostrym pojedynku powietrznym i zderzeniu głowami zszedł Brandon Williams. Ole Gunnar Solskjaer przeprowadził już trzy tury zmian, więc nie mógł wprowadzić zmiennika za Anglika.

W szóstej minucie doliczonego czasu gry goście egzekwowali rzut rożny. Dośrodkowanie w polu karnym na dalszy słupek przedłużył Jan Bednarek. Tam dobrze znalazł się Michael Obafemi, przepchnął Victora Lindelofa i strzałem z bliskiej odległości doprowadził do remisu. Manchester United podzielił się punktami z Southampton i nie wykorzystał okazji, aby wskoczyć na 3. miejsce w tabeli Premier League.

Manchester United – Southampton 2:2 (2:1)
Bramki: Marcus Rashford 20’, Anthony Martial 23’ – Stuart Armstrong 12’, Michael Obafemi 90+

Manchester United: De Gea – Shaw (Williams 75'), Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Pogba (Fred 63') – Rashford, Fernandes (McTominay 84'), Greenwood (James 84') – Martial

Southampton: McCarthy – Bertrand, Bednarek, Stephens, Walker-Peters – Redmond, Romeu (Obafemi 87'), Ward-Prowse, Armstrong (Smallbone 71') – Adams (Long 64'), Ings


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Southampton. 35. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Southampton 2:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (462)


Cyprian1878: OLE potwierdził, że zarówno Shaw jak i Williams nie wzięli udziału we wczorajszym treningu.
» 15 lipca 2020, 11:43 #462
Mariano88: Podajesz sprzeczne info z Kamilem poniżej, to komu mam wierzyć? :)
» 15 lipca 2020, 11:55 #461
matheo: Ole powiedział, że nie wzięli udziału w treningu wtorkowym, a dzisiejsza konferencja odbywała się jeszcze przed środowymi zajęciami. Shaw raczej na pewno będzie pauzował, co do Williamsa, to nie jest przesądzone.
» 15 lipca 2020, 11:56 #460
Mariano88: Dzięki Matheo :)
» 15 lipca 2020, 12:08 #459
NoName222: Ole zawsze mówi, że ktoś nie będzie dostępny, a przeważnie gra w następnym meczu. Z jego wypowiedzi nic nie wywnioskujesz, on lubi takie gierki. O dostępności tej dwójki dowiemy się dopiero jutro.
» 15 lipca 2020, 12:13 #458
Kamil01GGMU: Scans have revealed Shaw only received a minor ankle injury with no serious damage against Southampton. Shaw and Williams are available for tomorrow's game against Crystal Palace #mulive [times]
» 15 lipca 2020, 11:00 #457
Seszele: Mam pytanie do tych, co śledzą Serie A, a w szczególności Atalantę.
Na czym polega ich fenomen? Mają prawie setkę goli w lidze, w Lidze Mistrzów dotarli aż do 1/4 finału.
Myślicie, że będą czarnym koniem i mają szansę na triumf w Europie? Juventus w Serie A musi mieć się na baczności, bo depczą im po piętach, tak to widzę.
Atalanta to nowa siła włoskiej piłki? Co roku była dominacja Juventusu (także w europejskich pucharach) i długo nic. Inter się stara, Napoli coś tam namiesza. Są jeszcze Roma, Lazio i Milan, ale oni nie mają szans dogonić czołówki. Reszta się nie liczy. Mówię o przestrzeni ostatnich kilku lat. Jestem bardzo ciekaw dalszych efektów pracy Gasperiniego. Będzie kontynuował ten projekt, czy odejdzie do jakiegoś piłkarskiego potentata?
» 15 lipca 2020, 08:14 #456
Dejfmi: Czarny koń w LM jest praktycznie co roku. Jeżeli chodzi o ich szanse na triumf to wydaje mi się, że są bardzo bardzo małe. Coś tam namieszają. Grają fajną ofesywną piłę, mają sporą pewność siebie i to ich niesie. Czy będzie to nowa Włoska potęga? Nie sądzę, zaraz pewnie duże kluby zabiorą im paru najlepszych piłkarzy a sam trener otrzyma dużo bardziej ambitną posadę. W przyszłym sezonie patrzyłbym raczej na Inter który jeszcze pouzupełnia słabe pozycje i to właśnie oni mogą przycisnąć Juve, które też nie oszukujmy się ale jest najsłabsze od lat. Romy nie biorę pod uwagę, przed Napoli długa droga żeby się odbudować, Milan nie ogarnie a Lazio to ciekawy temat. Szkoda, że pod koniec sezonu padli bo spokojnie mogliby zaliczyć mistrza w tym sezonie
» 15 lipca 2020, 08:36 #455
Mariano88: A myślicie, że Reca się w Atalancie przebije czy powinien iść na kolejne wypożyczenie?
» 15 lipca 2020, 11:54 #454
MiSt: Jakoś o mecz z Crystal Palace jestem spokojny. Może i będziemy zmęczeni, ale CP przegrało ostatnie 5(!) spotkań.
» 15 lipca 2020, 00:42 #453
mgs: Każda seria kiedyś się kończy....
» 15 lipca 2020, 09:44 #452
Diabelski97: Postawiłem 400 zł na Chelsea oraz, że Wisła Płock wygra /zremisuje.
Często stawiam pieniądze na naszych rywali ponieważ mimo postawionych pieniędzy liczę na ich potknięcie, a jak wygrają.. Mam pocieszenie w postaci pieniędzy.
» 15 lipca 2020, 00:12 #451
Diabelski97: Najgorsze jest to, że do ostatniej sekundy liczyłem, że kupon nie wejdzie.
Ale fanatyzmu nie kupisz :)
» 15 lipca 2020, 00:13 #450
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2020 00:19

hahaha. gratulacje. Ja dobrze, że olałem mecz Smerfów, bo inaczej bym utopił. Handi -1 było dla mnie najlepszą opcją, a tu lipa.
» 15 lipca 2020, 00:19 #449
Diabelski97: Powiem Ci Magik, że też myślałem zagrać handi - 1 na Chelsea. Na szczęście odpuściłem :)
» 15 lipca 2020, 00:22 #448
Magik1990MU: no to byłoby najgorsze połączenie: nie dość, że rywal wygrywa, to jeszcze i tak Ci psuje kupon :D
» 15 lipca 2020, 00:24 #447
Diabelski97: Dokładnie :)
» 15 lipca 2020, 00:26 #446
Cyprian1878: Ducker z Telegraph: Alexis SĂĄnchez, Chris Smalling, Marcos Rojo, Phil Jones, Jesse Lingard, Diogo Dalot na wylocie. United wysłucha ofert.
» 14 lipca 2020, 23:51 #445
chemik: przenikliwy gość. może jeszcze doda do tego wypożyczenie hendersona. to byłby szok
» 14 lipca 2020, 23:59 #444
Magik1990MU: no z tym, że Dalot na wylocie, to jednak nie jest takie oczywiste
» 15 lipca 2020, 00:20 #443
MiSt: Dalot jest szklany i nie ma jakiegoś przeogromnego talentu. Do pierwszego składu puka za to energiczny Laird. W tym okienku raczej go nie sprzedamy, ale jeśli nadal będzie tak często łapał kontuzje to długo u nas nie zostanie.
» 15 lipca 2020, 00:38 #442
Cyprian1878: Według Bild: Manchester United zapłaci cenę wywoławczą Borussii Dortmund za Jadona Sancho tylko wtedy, gdy zakwalifikują się do Ligi Mistrzów.
» 14 lipca 2020, 23:29 #441
mcscotyy: Mądre posunięcie
» 15 lipca 2020, 10:07 #440
Batigol222: Szkoda, że Norwich nie potrafi grać w piłkę, bo mogliby to wygrać
» 14 lipca 2020, 23:23 #439
trader7: Chelsea 63 punkty... Za tydzień w czwartek po naszym meczu będziemy oglądać jak sobie poradzą na Anfield. Oby stracili punkty a najlepiej remis. 3 miejsce jest nadal Realne ale to zależy od naszych 3 meczy ligowych. Teraz skupiamy się na palace bo przed naszym meczem grają lisy i obyśmy pojutrze zawitali już na stałe w TOP 4 i zacznie się walka o najniższy stopień podium. Pozdrów diabły. LECIMY!! GGMU!
» 14 lipca 2020, 23:18 #438
kckMU: Nic się nie stało, Chelsea miała to wygrać. Ale po 90 minutach patrzenia na to spotkanie, nasuwa się jedno pytanie - po cholerę Norwich tu przyjechało? Nawet za pieniądze bym na to nie odpowiedział.
» 14 lipca 2020, 23:11 #437
Magik1990MU: wstyd, po prostu wstyd. Chelsea sobie klepie piłkę wzdłuż boiska a oni nawet nie wychodzą z pressingiem. Najlepiej postawę Norwich zobrazowała syt. z 90 minuty, jak Puki wyłuskał piłkę na połowie Chelsea i podał ładnego no look passa na skrzydło... gdzie nie było nikogo, bo Buendii nawet nie chciało się podbiec. Tylko Cantwellowi się chciało grać.
» 14 lipca 2020, 23:14 #436
Pawlo: Jeszcze 3 miesiące temu miałem nadzieję, że Norwich się jakimś cudem utrzyma. Mimo małej ilości punktów grała fajną piłkę, zaś teraz ich mi wcale nie szkoda. "Drużyna" gra katastrofalnie i zasłużyła w pełni na ten spadek.
» 15 lipca 2020, 05:47 #435
kamil2257: 0 strzałów na bramkę .
» 14 lipca 2020, 23:09 #434
Cyprian1878: Chelsea ekonomicznie i teraz 5 dni mogą odpoczywać.
» 14 lipca 2020, 23:08 #433
Spadkobierca: Przeszli obok meczu, a i tak wygrali...
» 14 lipca 2020, 23:08 #432
Magik1990MU: Może coś walnie Puki póki nie jest jeszcze po meczu?
» 14 lipca 2020, 22:54 #431
Spadkobierca: Najpierw niech Kanarki ruszą z jakąś akcją pod pole karne Chelsea, bo strasznie krucho z tym dzisiaj.
» 14 lipca 2020, 22:56 #430
Wafelek100: Coś czuję że kanarki strzelą w 95 na 1:1 xD
» 14 lipca 2020, 22:51 #429
wazzowski: Teraz większość z was będzie pisac ze kanarki powinny spaść,a nie czekaj..
» 14 lipca 2020, 22:45 #428
Magik1990MU: hehehe
» 14 lipca 2020, 22:51 #427
Magik1990MU: Bez kitu co prezentuje Norwich. Jak sobie przypomnę mecze z udziałem Aston Villi czy Bournemouth to każda z tych ekip potrafiła zagrać ładny i ciekawy futbol, a Kanarki to jakaś tragedia. Dawno takiej padaki nie widziałem. I tak, wiem, Norwich nie gra już o nic, ale mogliby chociaż z szacunku do fanów zaprezentować się jakoś na tle topowej drużyny.
» 14 lipca 2020, 22:27 #426
SickRabbit: Atalanta pozazdrościła Wigan :0
» 14 lipca 2020, 22:19 #425
kckMU: W Bergamo to normalny dzień w biurze. Co za kosmos oni grają.
» 14 lipca 2020, 22:21 #424
Lookasinho: Zobaczcie sobie ile mają już strzelonych bramek w serie A
» 14 lipca 2020, 22:53 #423
RedStreamer: Spokojnie przekroczą 100 goli w lidze. Moim zdaniem PSG powinno już robić majty.
» 14 lipca 2020, 22:58 #422
Batigol222: Żiru dołoży swój wspaniale uczesany łeb albo ofensywa Chelsea nie istnieje...
» 14 lipca 2020, 22:09 #421
Magik1990MU: bez kitu. My z tak usposobionym rywalem to nawet za Mou prowadzilibyśmy już z 3-0. Norwich od początku meczu próbuje murować bramkę, a co chwilę ktoś gubi krycie. Tę wrzutkę na Żyru to nawet Luiz by przeciął.
» 14 lipca 2020, 22:12 #420
Batigol222: sam bym to przeciął; wystarczyło patrzeć, gdzie leci piłka
» 14 lipca 2020, 22:22 #419
izbinho: Przecielibyscie chyba w Fifie
» 14 lipca 2020, 22:27 #418
Batigol222: ale w Fifę to ja nie grywam. Tylko PES.
» 14 lipca 2020, 23:25 #417
Magik1990MU: Z drugiej strony może chociaż ten gol otworzy mecz, bo tego padła się nie dało oglądać. Chelsea kopiąca sobie piłkę bez pomysłu vs murujące całą drużyną i nawet nie wychodzące do kontr Norwich. Mam nadzieję, że po zmianie stron Kanarki nie mając już nic do stracenia zaczną atakować i może coś jakimś cudem wpadnie.
» 14 lipca 2020, 22:08 #416
kckMU: Jeśli ten gol otworzy mecz, to w ogóle możemy dać sobie na spokój. Trzeba jakiegoś "flaka" lub strzału po oknie ze strony Norwich.
» 14 lipca 2020, 22:10 #415
Magik1990MU: pisząc otworzy mecz miałem na myśli, że Norwich coś zacznie atakować. Nie można całe spotkanie murować. Tzn można, ale trzeba do tego i piłkarzy, i odpowiedniej organizacji. Norwich nie ma niczego, więc gol dla Smerfów śmierdział przez całą pierwszą połowę.
» 14 lipca 2020, 22:14 #414
kckMU: W ogóle, im to żadna różnica czy 0-2 po kopaniu się po czołach czy 1-4 po otwartej grze. Szkoda, że na razie wybierają to pierwsze i nie dają sobie żadnych szans.
» 14 lipca 2020, 22:17 #413
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 22:20

niestety. Liczyłem, że chociaż na pożegnanie z PL zechcą kibicom sprawić nagrodę za wspieranie drużyny i coś powalczą, ale to co oni prezentują nie wiem nawet czy na Championship się kwalifikuje.
» 14 lipca 2020, 22:20 #412
MiSt: Chelsea pewnie dzisiaj wygra. Myślę, że potknie się w meczu z Liverpoolem(stawiam na remis, bo Liverpool już na wakacjach).
Szkoda, że w FA Cup będziemy musieli wystawić pół-rezerwowy skład. Chelsea zdąży sobie odpocząć po dzisiejszym meczu.
» 14 lipca 2020, 22:06 #411
siwy32: Szczerze to wolę im odpuścić puchar Anglii (i tak przegrają z City) jeśli mamy mieć LM, a grać sobie potem na luzie
o puchar LE.
» 14 lipca 2020, 22:09 #410
UnitedFan07: Też wolałbym miejsce w Top 4 i zwycięstwo LE
» 14 lipca 2020, 23:45 #409
siwy32: Spokojnie ludzie ten mecz to będzie powtórka Bournemouth-leicester :D
» 14 lipca 2020, 22:06 #408
Magik1990MU: hehehe. no nie, ale zawsze można mieć taką nadzieję :D
» 14 lipca 2020, 22:07 #407
Pops918: Bournemouth to chociaż sobie potrafiło jakieś okazje stworzyć. Norwich dzisiaj jeszcze ze dwie bramki pewnie dostanie i tyle z tego meczu będzie.
» 14 lipca 2020, 22:08 #406
siwy32: Jak oglądałem Bournemouth do czasu wylewu leicester to też myslalem ze 3-4 bramki wyłapią.
» 14 lipca 2020, 22:12 #405
NoName222: :((((
» 14 lipca 2020, 22:04 #404
mordynator: No i to by było na tyle
» 14 lipca 2020, 22:04 #403
top4fun: Po meczu.. tutaj serio ktoś liczył na to że Chelsea dzisiaj tego nie wygra ?
» 14 lipca 2020, 22:04 #402
Magik1990MU: ja oglądam z ciekawości jak poradzi sobie Chelsea. Na jakąkolwiek stratę pkt przez Smerfy nie liczę. Szkoda tylko, że Norwich dostało gola do szatni
» 14 lipca 2020, 22:05 #401
Ghostpl: Jak będzie remis. To się cieszmy
» 14 lipca 2020, 22:03 #400
Magik1990MU: Chelsea już przycisnęła. Może Kanarki do przerwy utrzymają wynik 0-0.
» 14 lipca 2020, 21:53 #399
kckMU: Gdyby na miejscu Chelsea był zespół z Manchesteru, to Norwich z taką grą nie miałoby po co wychodzić na 2 połowę.
» 14 lipca 2020, 21:58 #398
Pops918: Dokładnie, Chelsea strasznie nieporadna w ataku dzisiaj. Takiemu Burnley to by nawet nie zagrozili z taką grą. Pewnie w drugiej połowie coś wcisną, bo Norwich jest kiepskie.
» 14 lipca 2020, 21:59 #397
KUBA06: Jak sobie na razie radzi Norwitch?Bo nie oglądam.
» 14 lipca 2020, 21:44 #396
Pops918: Nie radzi. Wydaje się, że jak Chelsea mocniej przyciśnie to szybko coś wpadnie.
» 14 lipca 2020, 21:47 #395
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 21:48

W ofensywie tragedia, nie są w stanie nawet akcji zawiązać. Natomiast jeśli chodzi o tyły, to poza jedną nerwową sytuacją radzą sobie całkiem nieźle. Niemniej mam wrażenie, że to dlatego, iż Chelsea jak na razie nie forsuje tempa.
» 14 lipca 2020, 21:48 #394
Gallacher: Wigan 8 - 0 Hull , Grosicki wiedział co zrobić by uciec z tego klubu.
» 14 lipca 2020, 21:41 #393
QsQs: Dokładnie. Tam się źle dzieje.
» 14 lipca 2020, 22:06 #392
wazzowski: bowen tez dobrze zrobił ze odszedł,ale zle dla nas bo mecz z whu się szykuje a bowen to kocur
» 14 lipca 2020, 22:10 #391
SickRabbit: Cantwell jaka fryzura :o
» 14 lipca 2020, 21:37 #390
Magik1990MU: w ogóle spoko grajek. Robotę w PL w przyszłym sezonie dostanie bez problemu
» 14 lipca 2020, 21:40 #389
Pops918: Gdzieś ostatnio czytałem, że może trafić do Sheffield.
» 14 lipca 2020, 21:42 #388
hraboNX: Chyba zawsze taką ma. Chłopak ma pierwiastek talentu. Ciekawe czy jakaś drużyna z PL go kupi.

PS. Jakoś tak mi zawsze przypomina aktora Freddie Highmore'a :D
» 14 lipca 2020, 21:42 #387
BartoszP: Nie oglądalem wczoraj Jej wysokości...
Czy analizowali karnego z AV?
» 14 lipca 2020, 21:33 #386
kckMU: Oczywiście szanse malutkie, ale to Premier League.

Właśnie zaczął się mecz Chelsea - Norwich, C+ Sport 2.
» 14 lipca 2020, 21:19 #385
AUDIoooo: Oglądam i liczę conajmniej na remisik :)
» 14 lipca 2020, 21:23 #384
kckMU: Nie ma co przesadzać. Remis byłby hiper, super etc :)
» 14 lipca 2020, 21:25 #383
Magik1990MU: remis u siebie z drużyną o poziomie Championship byłby kompromitacją sezonu.

Też oglądam, ale nie liczę na wiele. Jedyna szansa to jakieś czerwo dla Niebieskich.
» 14 lipca 2020, 21:28 #382
kckMU: Z czerwoną i tak da się wygrać. Po prostu niebiosa muszą czuwać nad bramką Krula.
» 14 lipca 2020, 21:31 #381
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 21:34

no w sumie racja. więc może dwa czerwa? :)

Edit. w ogóle co się stało z Timem Krulem, że broni w tak beznadziejnej drużynie? Pamiętam, że kilka lat temu był cenionym kiperem.
» 14 lipca 2020, 21:32 #380
kckMU: Wybrałbym gola dla Norwich i odliczanie czasu.
» 14 lipca 2020, 21:34 #379
hraboNX: Tak, Harry to kloc, dziura i co tam jeszcze. Ludzie... Poluzujcie trochę, choćby gumkę w gaciach, bo coś was ewidentnie ciśnie. Macie krótką pamięć i zapominacie choćby o tym, że brameczka kapitana dała nam awans do półfinału FA Cup. Ja rozumiem, że każdy z nas marzył o tym TOP3 i teraz trzeba trochę kogoś obsmarować. Nasz ukochany klub ma w nazwie słowo "United" i myślę, że piłkarze w słabszych momentach potrzebują wsparcia, bo powinniśmy być jednością. I to też piszę do zagranicznych "kibiców", którzy jadą od wczoraj po drużynie, jakby ta już przegrała wyścig o LM. Nawet Bruno obrywa, choć kończy mecz z asystą. Gra trwa dalej i trzeba wierzyć w pozytywny scenariusz. Na rozliczenia przyjdzie czas po meczu z Leicester.
» 14 lipca 2020, 21:15 #378
Kilerek7: Thiago Alcantara z Bayernu Monachium jest bliski podpisania kontraktu z Manchesterem United.

[Diario Sport]

Christian Falk, bardzo poważny i rzetelny dziennikarz nie zaprzecza tym doniesieniom, komentując wpis "nie powiedziałbym, że to nie prawda".

Czy coś jest na rzeczy? 👀
» 14 lipca 2020, 21:14 #377
Batigol222: ale z którym Manchesterem, bo podobno interesował się nim Guardiola??
» 14 lipca 2020, 21:18 #376
FredFlinstone: Miałem sen ze graliśmy z Lisami o wejście do LM a mieliśmy tyle samo punktów.Ostatecznie wygraliśmy ten mecz 0-1 po golu Freda w doliczonym czasie gry którego celebrował z szerokim uśmiechem :D
» 14 lipca 2020, 21:10 #375
Magik1990MU: Widzicie co tam się wyprawia w meczu Wigan-Hull? Wigan prowadzi już 8-0
» 14 lipca 2020, 20:27 #374
NoName: jaki jest kurs, że Wilki zagrają w LM?
» 14 lipca 2020, 20:33 #373
Magik1990MU: 13.00
» 14 lipca 2020, 20:39 #372
kckMU: 8-0 to pół biedy, tam było 7-0 do przerwy :D
» 14 lipca 2020, 20:43 #371
NoName: Moim zdaniem warte postawienia.
» 14 lipca 2020, 20:46 #370
mordynator: @NoName ale kogo kosztem ty ich widzisz? zapewne Chelsea ale warunek jest taki że Liverpool nie może sie podłożyć niebieskim i musi im urwać pkt, wtedy GAME ON w ostatniej kolejce,
» 14 lipca 2020, 20:53 #369
NoName: Nieco niżej to rozpisałem, moim zdaniem całkiem realne jest, że Wilki przed ostatnią kolejką będą 2 punkty za Chelsea i wtedy mogą pokusić się o wygraną.
» 14 lipca 2020, 21:04 #368
mordynator: Czy tylko ja mam wrażenie że mecz na King Power bedzie już o pietruszke i bedziemy mieli 4pkt przewagi nad Leicester do tego meczu? wątpie aby z tak okrojonym składem wywieźli wiecej niż 2pkt w następnych 2 meczach
Naszym obowiązkiem po remisie z Soton jest zwycięstwo na Selhurst o mecz z West Hamem jestem spokojny, ale jeśli nie chcemy miec nerwówki na koniec sezonu to zwycięstwo z Palace to obowiązek.
» 14 lipca 2020, 20:24 #367
Cyprian1878: Na weekend gotowi mają być już Maddison i Chilwell.
» 14 lipca 2020, 20:36 #366
mordynator: Ale i tak wątpie żeby wygrali na stadionie Totków,tym bardziej że forma Maddisona jest jaka jest..
» 14 lipca 2020, 20:43 #365
awe: A ja sie wcale nie zdziwie jak mecz z nimi bedzie meczem o gre w LM
» 14 lipca 2020, 20:51 #364
ferdas: Serio ktoś liczy na Norwich? Ja jestem daleki od optymizmu, chelsiaki grają ze spadkowiczem któremu już wszystko jedno jaki będzie wynik.
» 14 lipca 2020, 20:10 #363
Diabelski97: Ja nie myślę czy Chelsea wygra, tylko ile im wbije.
Niestety ale dziś nie ma co się nastawiać na ich potknięcie.
» 14 lipca 2020, 20:14 #362
JohnyKukurydza: Tak! Serio wierze w Norwich.
» 14 lipca 2020, 20:15 #361
MartinMU: Według Diario sport Thiago Alcantara jest bliski podpisania kontraktu z Manchesterem United . Wiadomo nie ma co się nakręcać ,ale jak będzie w formie to może nam dużo dać w następnym sezonie , co myślicie ?
» 14 lipca 2020, 20:09 #360
is200second: Zawsze uważałem że to piłkarz który tylko ladnie biega i celnie podaje w obrębie dwóch metrów.
» 14 lipca 2020, 20:11 #359
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 20:20

Już kiedyś ,,podobno prawie go mieliśmy,, ;)
» 14 lipca 2020, 20:19 #358
Batigol222: Thiago to w tej chwili obok De Bruyne prawdopodobnie pomocnik z najlepszym niskim, penetrującym podaniem na świecie, ale co tam: youtube.com/watch?v=fLRsDKzok0Q
Jeżeli chodzi o długie piłki to znajdzie się kilku lepszy, ale to zawsze jest dyskusja w rodzaju Xavi czy jednak Pirlo.
» 14 lipca 2020, 20:56 #357
manooch: Ktoś tam już napisał a ja tylko powtórzę. Zmiana Pogby to był błąd. Grał słabo ale nawet słaby Pogba jest lepszy od zapchajdziury Freda. Dodatkowo zejście Bruno to jakiś żart.

Ps. Maguire to szrot więc póki co można uznać ten transfer za nieudany.
» 14 lipca 2020, 20:01 #356
FreddyKruger: Każdy uznaje jak woli...
» 14 lipca 2020, 20:05 #355
is200second: Bo od jakiegoś czasu ma nowe przezwisko. Sir Harry "dziura" Maguier.
» 14 lipca 2020, 20:09 #354
MadBuzzer: Co do Maguirea to masz słuszność. Na ten moment Maguirea można postawić obok Sancheza, Di Marii, Falcao (wypożyczenie) w gronie najgorszych transferów do naszego klubu. Harry zapowiadał się dobrze, ale to co on wyczynia w ostatnich spotkaniach to przechodzi ludzkie pojęcie. Gdyby Jones miał jego zdrowie to dzisiaj Harry mógłby być jedynie jego zmiennikiem.
» 14 lipca 2020, 20:11 #353
RobinHOOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 20:13

Is200second

Sam je wymyśliłeś?
» 14 lipca 2020, 20:12 #352
is200second: Nie. Chłopaki wczoraj w studiu. Tylko troszke innym tonie.
» 14 lipca 2020, 20:14 #351
NoName222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 20:45

xDDDDD Odlecieliscie z tym Maguirem. Chłop ostatnio nie ma formy, warty 80 milionów na pewno też nie jest, ale nazywać go szrotem i porównywać do di Mariji czy Sancheza? Przypomnę tylko, że w tym sezonie Harry nie zagrał w dwóch meczach. Na wyjeździe z Astaną i na OT z City w Kakao Cup. Dostaliśmy od City ostry wpier... dziel, a Aguero i Sterling robili z Lindelofem i Jonesem co chcieli. Gdyby nie de Gea, to do dziś by się wszyscy śmiali z tej kompromitacji. I nie zapominajmy o pewnej statystyce. Ostatnie 18 meczów United: 8 straconych bramek, 12 czystych kont. Jak na bycie szrotem, to chyba niezłe ma te statystyki?
» 14 lipca 2020, 20:43 #350
MadBuzzer: Chyba nie uważasz, że stracone gole (chodzi mi o ich małą liczbę) to zasługa Maguirea? :). Ostatnio cała drużyna zaczęła dbać o zero z tyłu. To widać nawet po Pogbie, który jak traci piłkę to od razu leci za nią. Poprawa gry obronnej drużyny to zasługa większości naszej 11stki. Nasi gracze po prostu nie pozwalają na za wiele drużynom przeciwnym, więc nie dochodzi do sytuacji bramkowych. A to dzieje się już przed 16stką. Zdarzają się gorsze mecze, takie jak wczoraj. To jasne, że są zmęczeni takim maratonem. Miejmy nadzieję, że starczy im jeszcze siły w nogach na 3 ostatnie kolejki
» 14 lipca 2020, 21:03 #349
NoName: MadBuzzer
Masz rację, mała ilość straconych goli i wykreowanych szans przez przeciwników wcale nie jest zasługą środkowego obrońcy. Tak samo jak ktoś przy trzech bramkach asystuje, to wcale nie ma udziału przy strzelonych golach/wykreowanych okazjach.
» 14 lipca 2020, 21:09 #348
is200second: Radzę przestać kalkulować. Kolejne mecze trzeba poprostu wygrać. Wczorajsze spotkanie utwierdziło tylko w przekonaniu że ta drużyna to dalej zlepek indywidualności z mega potencjałem ofensywnym który prowadzi w dalszym jej rozwoju do dobrego kolektywu.

Druga sprawa jest taka. Przynajmniej dla mnie ze Ole nie miał całkowicie pomysłu na dobrze grającego piłka rywala od momentu drugiej połowy. I tu wydaje mi się że Mou taktycznie rozegrałby to lepiej. To u Norwega zdecydowanie do poprawy. Co nie zmienia faktu że bramka troszkę przypadkowa nie z akcji lecz stałego fragmentu. Zdarza się. Powinniśmy ten mecz wygrać 4:2 a przegraliśmy remisem 2do2. Zapominamy i gramy dalej. Kubeł zimnej wody studzimy nastroje o rodzącym się hegemonie. Do tego jeszcze cały ocean.
» 14 lipca 2020, 19:57 #347
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 19:56

Scholes poruszył ciekawy aspekt, a mianowicie słabe warunki fizyczne Lindelofa.
Lindelof to kompletny obrońca ale brakuje mu właśnie fizyczności.
Dysponują tam ogromnymi pieniędzmi, niech dadzą Szwedowi hormon i teścia najlepszej jakości i mamy kocura totalnego.
» 14 lipca 2020, 19:54 #346
is200second: Lindelof jest lepszym piłkarzem od Maguiera. Gra bardziej intuicyjnie. Więcej przewiduje i nie cofa się w pojedynkach jeden na jeden.
» 14 lipca 2020, 20:02 #345
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 20:07

Nie szukajmy w Harrym kozła ofiarnego. Maguire zagrał KAŻDY ligowy mecz i opuścił jeden mecze w Pucharze Ligii. Po necie lata fotka jak "kryje" Wan Bissake aczkolwiek to perspektywa zdjęcia.
Harry to bardzo dobry transfer, wzniósł naszą defensywę do góry oraz jest prawdziwym liderem.
Jak na pierwszy sezon to uważam, że jest bardzo dobrze.
» 14 lipca 2020, 20:06 #344
Diabelski97: Oczywiście nie atakuję twojej wypowiedzi, bo również uważam, że Victor to kompletny obrońca.
» 14 lipca 2020, 20:09 #343
NoName: Tak sobie myślę, że nie należy w walce o LM skreślać jeszcze Wolves. W najbliższych 2 kolejkach grają z Burnley i CP, więc przed ostatnią kolejką mogą mieć 61 punktów. Chelsea zapewne dziś wygra, ale podejrzewam, że z Anfield nie wywiozą punktów, wiec przed ostatnią kolejką mogą mieć 63 punkty. Lisy grają z Szablami, które są ostatnio w formie i Totkami, mogą oba mecze wygrać (chociaż w to wątpię), ale mogą równie dobrze nie ugrać punktu. W ostatniej kolejce Wilki grają z Chelsea i tam mogą się pokusić o wygraną i wskoczenie na 4 miejsce.
» 14 lipca 2020, 19:17 #342
Batigol222: Następny mecz mają z Burnley na wyjeździe, więc tak średnio
» 14 lipca 2020, 19:24 #341
Spadkobierca: Panie, Liverpool ma wywalone na ligę. Jeśli będą w takiej dyspozycji jak ostatnio, to Chelsea może tam wygrać wysoko.

Koguty? To, że wygrali z Arsenalem nie czyni ich silnymi.
» 14 lipca 2020, 19:32 #340
Diabelski97: Wątpię, że Liverpool pozwoli sobie zepsuć piękną serię którą mają na Anfield.
» 14 lipca 2020, 19:35 #339
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 19:39

Wiem, że łatwo im tam nie będzie, ale jak wygrają, to potem mają z górki. CP są ostatnio beznadziejni, a Chelsea ze swoją słabą obroną kontra Wilki z dobrą obroną i kontrami? Jeśli przed ostatnią kolejką Wilki będą miały miejsce w LM w zasięgu koszem Chelsea, to na nich postawię.

Wiadomo, że drużyny Mou potrafią przeszkadzać w grze, a Lisy nie dosyć, że są w słabej formie, to jeszcze mają kadrę zdziesiątkowaną, jak my przez większość sezonu, nie sądzę, że Leicester wygra z nimi.
» 14 lipca 2020, 19:37 #338
FreddyKruger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 20:07

Lisów tez nic nie czyni silnych co pokazuje ich dotychczasowa dyspozycja,,tak samo mogą przegrać z Tottenhamem jak Chelsea wygrać z Live.
» 14 lipca 2020, 20:04 #337
RobinHOOD: Spadkobierca

Gdzie on napisał ze Tottenham jest silny?

Lisy grają z Szablami, które są ostatnio w formie i Totkami, mogą oba mecze wygrać (chociaż w to wątpię), ale mogą równie dobrze nie ugrać punktu.
» 14 lipca 2020, 20:12 #336
Diabelski97: Shaw będzie dostępny na Crystal Palace.
» 14 lipca 2020, 18:57 #335
MiSt: Oby - Shaw jest jednym z zawodników, którym nie straszna jest gra co trzy dni.
Bardziej trzeba martwić się o Wan Bissake, który z meczu na mecz wygląda coraz gorzej. Widać, że jest już zmęczony.
» 14 lipca 2020, 19:10 #334
Diabelski97: Bruno w Premier League:
11 meczów
7 goli
7 asyst

Ciekawe do ilu dobije w tym sezonie.
» 14 lipca 2020, 18:19 #333
Cyprian1878: double-double :o to by było, ale zostały 3 kolejki, więc wątpię hehe :)
» 14 lipca 2020, 18:36 #332
Diabelski97: Ale by było :)
» 14 lipca 2020, 18:58 #331
is200second: Soton robi dobry interes ściągając Salisu. Dobry młody obrońca za niewielką kwotę.

A tymczasem gdzieś wyczytałem że Chelsea po słowie z Atletico w kwestii Oblaka.
» 14 lipca 2020, 18:06 #330
Camorrista: 14 mln za konkretnego obrońcę... i tak się robi interesy. Powinnismy uczyc się od takich klubow jak S'ton czy Leicester. Zamiast dawac 80 mln za przepłaconego dwukrotnie angielskiego kloca, ktory co mecz popelnia przynajmniej jeden fatalny błąd, ktorego skutkiem jest stuprocentowa sytuacja bramkowa dla druzyny przeciwnej.
» 14 lipca 2020, 18:14 #329
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 18:23

Ten Salisu był też łączony z nami. A mnie zastanawia, czy Ed jakoś pracuje już nad wzmocnieniami. Jakoś mniej plotek transferowych w odniesieniu do MU niż to bywało w przeszłości. Może kierownictwo klubu czeka na rozstrzygnięcie z TOP4. A może rzeczywiście są skupieni na osobach Sancho i Grealischa, a o nich prasa napisała się już wystarczająco.
» 14 lipca 2020, 18:21 #328
is200second: Takich piłkarzy jak Salisu jest dużo więcej. Upamecano chociażby. Tylko kwota już zwala.
» 14 lipca 2020, 18:22 #327
Abstrahujacy: To że Święci kupili go za 14 nie znaczy że nas nie kosztowałby 50 mln... Dlaczego ludzie dostają w Wa-wie fałszywe listy od 'samotnej matki' chcącej kupić mieszkania za gotówkę? Rzecz w tym, że inaczej się sprzedaje biednemu a inaczej najbogatszemu w Anglii.
» 14 lipca 2020, 19:10 #326
JohnyKukurydza: Postawiłem dziś na wygraną Norwich z Chelsea,niech stanie się cud!
» 14 lipca 2020, 18:00 #325
Magik1990MU: odważnie, ja bym poszedł w Chelsea -1
» 14 lipca 2020, 18:05 #324
Pops918: Wiem, że w piłce, a zwłaszcza w Premier League nie można być niczego pewnym, ale w to, że Norwich urwie punkty Chelsea to raczej nie uwierzę.
» 14 lipca 2020, 18:09 #323
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 18:10

@Magik

Dobra opcja
» 14 lipca 2020, 18:10 #322
Camorrista: Johny zmien avka bo idzie dostac epilepsji
» 14 lipca 2020, 18:15 #321
Magik1990MU: mimo wszystko będę śledzić wynik. Może jednak zdarzy się ten cud, o którym pisałeś :) Szczerze powiedziawszy to chciałbym, aby Niebieskim sędzia ukradł punkty, bo ich kibice po wczorajszym meczu kompletnie mieli gdzieś postawę arbitra.
» 14 lipca 2020, 18:15 #320
JohnyKukurydza: Magik

No to trzymamy kciuki.

Camorrista

Będę nad tym pracował :)
» 14 lipca 2020, 18:25 #319
SickRabbit: Ja też zagrałem Chelsea z handicapem -1
» 14 lipca 2020, 19:21 #318
Dodge: Dawno nie widziałem tak pechowego meczu. Chłopaki walczyli sami ze sobą...W pierwszej połowie Święci oddali 2 strzały i zdobyli gola...jeśli nie w 9 to powinni kończyć mecz w 10, chociaż zgadzam się z opiniami, że powinien wyrzucić 2 zawodinków. Zamiast tego kończymy w 10 z 2 kontuzjami (jak sie okazało niegroźnymi). My zmarnowaliśmy 4 setki, a soton oddało 4 celne strzały przez cały mecz zdobywając 2 bramki.
Takie mecze się zdarzają, oby wyciągneli wnioski.y

Pogba zagrał mecz poniżej swojego poziomu ale po jego zejściu straciliśmy kontrole na boisku...taka prawda.
» 14 lipca 2020, 17:58 #317
vanantgaal: Ja bym powiedział, że Pogba zagrał na swoim poziomie. Stracił piłkę po czym padł gol. Nie dowodził zespołem, nie kreował gry itd. czyli dokładnie tak jak przez ostatnie lata w MU. Ale każdy może mieć gorszy dzień, każdy może popełnić błąd.
Zagraliśmy kolejny mecz tym samym składem, w ten sam sposób. Ciężko o element zaskoczenia, do tego zaczyna się pojawiać zmęczenie, kontuzje. OGS liczył że ten sam skład da kolejne trzy pkt, niestety nie udało się.
» 14 lipca 2020, 18:30 #316
Ronaldomanutd: Oriol Romeu powinien wylecieć z boiska
» 14 lipca 2020, 18:56 #315
tom93: Tracenie bramek w takich kuriozalnych okolicznościach (90+6) świadczy o braku doświadczenia, dojrzałości drużyny. Tak to bywa, gdy drużyna jest stworzona z dzieciaków. Zobaczcie jakim boiskowym cwaniactwem wykazują się gracze Atletico, Barcy, Realu... To są starzy wyjadacze, i tego póki co brakuje w naszej drużynie. To samo tyczy się momentu bezpardonowego ataku na nogę Greenwooda. Po takiej akcji inna drużyna od razu doskoczyłaby wianuszkiem do sędziego z pretensjami, wywierając presję...u nas się nikt tym nie zainteresował...Sędzia zareagował tak jak i drużyna, że coś tam było, ale grajmy dalej, później tylko upomniał typa. Mam nadzieję, że wyciągną jakieś wnioski. Drużynie aspirującej do najwyższych celów nie przystoi tak zepsuć końcówki spotkania i wypuścić wynik. Który mieli w garści i wywalczyli w bólach. Swoją drogą to jest masakra, że zdjęcie z boiska Pogby oraz Fernandesa sprawia, że automatycznie poziomem gry równamy do jakiegoś Crystal Palace. Uważam, że mimo wszystko Ole taktycznie się nie popisał zdejmując ich obydwóch, a dobrze wie nie od dziś jaki ma materiał do grania. Mam na myśli ten na ławce. Wg mnie zła ocena sytuacji. Ułatwił mecz Soton mimo iż wiedział, że cały mecz sprawiają nam problemy. Inna sprawa, że nasi dziś marnowali na potęgę. Zakup Grealisha w wakacje to mus.
» 14 lipca 2020, 17:51 #314
Chestnut: Atletico z finału LM z Realem, tam pokazali swoje cwaniactwo. :D
» 14 lipca 2020, 17:58 #313
Dodge: Celta vs Barca z 3/4 kolejki temu.
Wynik 2:2.
Gol w 88 min.
Po stałym fragmencie.
» 14 lipca 2020, 18:00 #312
hraboNX: Dlatego mecz z CP będzie trudny, bo to drużyna złożona z doświadczonych graczy (wysoka średnia wieku). Co do błędu - takie wpadki się zdarzają, niestety w tym przypadku kosztowała ona United 2 punkty. Harry, jako lider i kapitan, powinien walczyć o tę piłkę jak lew i szybko skasować akcję. Okazuje się, że to Victor (w domyśle ten, który musi obawiać się o miejsce w składzie) naprawia błędy kolegów i jeszcze ostro ich opiernicza. Już kiedyś to pisałem, musimy szlifować te rzuty rożne, bo z tym elementem odczuwalnie mamy problemy. Kurczę może warto zatrudnić jakiegoś eksperta od stałych fragmentów, np. z Włoch. Włosi mają hopla na punkcie taktyki, schematów. I tak, trzeba nam co najmniej 2 wzmocnień, bo Bruno będzie miał swoje słabsze momenty (wszak i on jest człowiekiem). Potrzebujemy jeszcze więcej jakości w składzie, aby Ole mógł rotować w wyjściowej 11 i przy tym styl gry drużyny wyglądał podobnie przez pełne 90 minut.
» 14 lipca 2020, 18:07 #311
lele1986: Co ci zawodnicy nasi zrobili w tym rożnym to ja nie wiem w trójke kryli Bednarka i jeszcze stracil pilke a Bissaka i Maguayer kryli siebie .
» 14 lipca 2020, 17:34 #310
Chestnut: A LindelĂśf przegrał z hobbitem.
» 14 lipca 2020, 17:42 #309
Batigol222: Akurat Lindelofa trudno tutaj winić, bo to, gdzie piłka spadnie w takiej sytuacji to jest ruletka. Ktoś odpowiadał za Bednarka i przegrał główkę na bliższym słupku. Tam był podstawowy błąd. Bednarek jest wysoki, ale jednak 189 to nie 195, więc ktoś go tam powinien przykryć.
» 14 lipca 2020, 19:22 #308
Diabelski97: Kylian Mbappé – 18 goals
Jadon Sancho – 17 goals
Marcus Rashford – 16 goals

Best U-23 top scorers this season across Europe's top five leagues."


Zacne grono
» 14 lipca 2020, 15:36 #307
Pyra: Rash 28 / 16 / 8
Mbappe 20 / 18 / 7
Sancho 32 / 17 /17
mecze / gole / asysty
» 14 lipca 2020, 15:40 #306
kckMU: Nie chciałbym ujmować Mbappe, bo on w każdej lidze robiłby show, ale Ligue 1 to śmiech na sali jeśli grasz w PSG. Niektórzy mówią, że Lewy w Bayernie ma łatwiej, ale nijak to się ma w porównaniu do PSG we Francji.
» 14 lipca 2020, 15:49 #305
Diabelski97: Dokładnie.
» 14 lipca 2020, 15:51 #304
awe: Jeszcze doda ktos gole z karnych jak to wyglada ?
» 14 lipca 2020, 15:53 #303
Batigol222: Tyle, że Mbappe nie budował sobie marki w Ligue 1, tylko w LM a potem na Mistrzostwach Świata. W tej chwili równanie Sancho lub Rashforda do Mbappe jest więc po prostu na wyrost. Może wcale nie są gorsi, ale o tym nie przekonamy się w rozgrywkach ligowych. Zresztą wystarczy wspomnieć ten mecz z PSG na Old Trafford w poprzednim sezonie: przecież tam Mbappe wjeżdżał w defensywę United jak w masło: youtube.com/watch?v=1NQ-ZeoZaBY
Lindelof to tam za bardzo nie wiedział, co się dzieje, bo albo dawał się objeżdżać albo krył powietrze. Wiadomo, nie było Maguire'a, ale to jest kolejne pytanie: jak będzie wyglądał Maguire grając przeciwko Mbappe, Neymarowi, Messiemu, Cristiano czy Lewandowskiemu?
» 14 lipca 2020, 16:09 #302
is200second: Porównujecie piłkarzy którzy Mbappe mogą buty czyścić. Jest mistrzem świata. Wystarczy.

A piłkarsko też jest od nich lepszy. Tyle że gra w najlepszej drużynie z całej trójki z najsłabsza liga. Nijak się tu uczepić powiązań.
» 14 lipca 2020, 16:10 #301
kckMU: @Bati

Ale mi nie chodzi o klasę piłkarza, a tylko o statystyki. Rashford grający w odbudowującym się United ma 100x cięższe zadanie. To, że Mbappe jest tygrysem, to nie podlega dyskusji.
» 14 lipca 2020, 16:11 #300
Strzelec: @is200second

Sancho i Rashford mogą buty czyścić, bo Mbappe jest mistrzem świata? Jakby Dejan Lovren został mistrzem świata to Van Dijk też mógłby mu buty czyścić?
» 14 lipca 2020, 16:14 #299
is200second: No może nie ładnie to ująłem. Poprostu jest lepszym piłkarzem i tyle. A bycie mistrzem świata to dla piłkarza najcenniejsze trofeum. Kto to Lovren kto to van Dijk? Mógłbyś zrobić krótka charakterystykę?
» 14 lipca 2020, 16:20 #298
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 16:41

Została podana statystyka goli zawodników do 23 roku życia, a tutaj płacz, że jak to można ich porównywać!

Betigol, skoro Maguire mógł zagrać w tym sezonie dwa razy z City na zero z tyłu to nie widzę problemu z innymi klubami.

Nie ujmując Mbappe ale chciałbym żeby poszedł do lepszej ligii, co to za sztuka strzelić tyle goli w takiej drużynie jak PSG, tam nawet Pepe który grał w Lille był gwiazdą i tylko Messi w ubiegłym sezonie miał więcej miał w Kanadyjce.
» 14 lipca 2020, 16:40 #297
Diabelski97: Miał więcej w kanadyjce *
» 14 lipca 2020, 16:44 #296
Batigol222: Ale mecz ligowy to nigdy nie jest to samo, co faza pucharowa LM. Defensywa Liverpoolu niedawno zagrała z City na 4 z tyłu i o czym niby to świadczy? Że z tą obroną nie mają czego szukać w Europie? Stoper musi zagrać przeciwko:
1. Mbappe
2. Messiemu
3. Lewandowskiemu
Van Dijk i Koulibaly zaliczyli każdy z tych egzaminów, Maguire na razie jeszcze nie.
» 14 lipca 2020, 17:00 #295
Diabelski97: Rozumiem, każdy ma swój punkt widzenia.
» 14 lipca 2020, 17:12 #294
awe: Rashford az 6 goli z karnych Mbbape i Sancho - 0
» 14 lipca 2020, 20:49 #293
kckMU: Klopp tym razem krótko i trafnie - najbogatsi mogą wszystko. Normalnym trudno z nimi rywalizować.
» 14 lipca 2020, 15:21 #292
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 15:41

Zacznijmy od tego że $ity to nie jest klub. To jest klubik, którego kupił kiedyś tam bogaty jakiś abul al wisi mu pępowina, który jednak miał łeb na karku i nie tyle wpakował w miasto pieniądze co podkupił od będącej wtedy w absolutnym topie Barcelonie świetnych działaczy. Wiadomo że część odeszła z własnej woli byli jednak i tacy którym proponowano dużo większe stawki za stworzenie kolejnej angielskiej potęgi. Zaczęto inwestować w szkółkę a dalej w klasowych piłkarzy.

My natomiast. Po odejściu Fergusona i Davida Gilla do federacji angielskiej zostaliśmy z mierny składem. Miernym trenerem. I zapleczem boiskowym jak to stwierdził raz van Gaal na poziomie niegodnym klubu uznawanego przez historyków i statystyków futbolu jednego z trzech największych na świecie. Następstwa to krocie wydawane na słabych piłkarzy, funkcje przyznawane osobom niegdyś związanym z klubem które kompletnie nie mają nic wspólnego z zarządzaniem. Brak zaplecza na szczeblach juniorskich czytaj brak rozwoju akademii względem innych wielkich klubów. Staliśmy się drugim Milanem. Z różnica taka ze tam brakowało pieniędzy a tu kogoś z jajem kto pozbiera giganta do kupy.
» 14 lipca 2020, 15:37 #291
Strzelec: @is200second

Jakbyś nie zauważył to United właśnie wraca na właściwe tory.
» 14 lipca 2020, 16:16 #290
is200second: A to tamte tory(które?) były zepsute?
» 14 lipca 2020, 16:22 #289
Batigol222: Jakoś nie do końca zgadzam się z "łatwym terminarzem" United do końca sezonu. Patrząc na Crystal Palace oraz West Ham wszyscy patrzą chyba tylko na ogólną formę tych zespołów. Ja bym zwrócił uwagę raczej na to, że obie te drużyny mają piłkarzy na poziomie, którego w Norwich, Bournemouth czy Brighton nie uświadczymy. Mogą zagrać piach a może być tak, że Zacha, Ayew czy Antonio będą sprawiać poważne problemy. Paradoksalnie to najmniej obawiam się spotkania z Leicester, ponieważ wszyscy już doskonale znają ich styl gry a na dodatek będą grać bez podstawowych PO, ŚO, LO i ŚP, natomiast w ataku ten zespół jest dosyć prymitywny i de facto ich siła ofensywna bazuje na Vardym. Jeżeli przed 38 kolejką United będzie miało korzystną pozycję w tabeli, to zakładam, że Ole wyjdzie na Leicester 3-5-2 i wtedy Lisy po prostu niczego nie zrobią. Za to CP i West Ham to takie niepokojące zagadki.
» 14 lipca 2020, 14:50 #288
siwy32: Ja tam patrze pozytywnie bo moim zdaniem lepiej ustawić zespół potrafi trener southampton przez co popełniaismy wiecej błedów niz zwykle bo naciskali. A hodgson i moyes to bedzie raczej bitka na boisku i wystarczy pokazac jakość na boisku.
» 14 lipca 2020, 15:04 #287
Pyra: 2 farfocle na początku meczu i może być pozamiatane
pełna koncentracja, zagrać swoje i liczyć na Sheffield / Tottenham
» 14 lipca 2020, 15:36 #286
Batigol222: Dokładnie. Problem leży nie w sile zespołu, tylko raczej w nieprzewidywalności takich zawodników, jak Zaha czy Antonio. Jeżeli United wyjdzie z takim nastawieniem, jak na topowe zespoły, to powinno być w porządku. Gorzej, jeżeli Pogba będzie tracił piłkę na własnej połowie albo Maguire da się objechać w banalnej dla stopera sytuacji. Wczoraj to już był 3 mecz, który zaczął się od błędów United po wznowieniu ligi. Z Tottenhamem udało się zremisować na wyjeździe, co jeszcze można uznać za pozytywny rezultat. Z Bournemouth ofensywa zagrała koncert. Wczoraj koncertu już nie było i skończyło się remisem na własnym boisku.
» 14 lipca 2020, 15:53 #285
Diabelski97: Przez tego gola w doliczonym czasie czuję się jakbym się rozstał z dziewczyną.

Ale nie ma co płakać, mamy świetną sytuację i od stycznia jesteśmy niepokonani, to już 18 meczów.
Jestem spokojny o top 4.
» 14 lipca 2020, 14:25 #284
siwy32: Tez mnie gryzie ta bramka do teraz ta 96min.....
» 14 lipca 2020, 14:29 #283
Seszele: Jak czytam te komentarze, to mam wrażenie, że wczoraj wydarzył się dramat.
Nie zdobyliśmy planowanych 3 punktów, a jedynie 1 i to psuje pełny obraz. Zabrakło szczęścia w końcówce i tyle. Niektórzy chyba myśleli, że passa będzie trwała wiecznie? Southampton to nie są chłopcy do bicia, a drużyna, która ostatnio zaliczyła spory progres. Rywalizacja przez cały mecz była wyrównana, ale chyba uczciwie można przyznać, że to my mieliśmy więcej okazji do zdobycia bramki. Więc skąd ten smutek? Widać również, że piłkarze powoli tracą siły i nie ma co się dziwić w tym przypadku. OGS wystawia co mecz najlepszą jedenastkę, ponieważ zostało raptem kilka spotkań do zakończenia sezonu, a Manchester United chce awansować do Ligi Mistrzów i wygrać co się da. Przecież za te kilka kolejek znów będziemy mieć dłuższą przerwę. Jestem pewien, że jak będzie warto, to ściągniemy w letnim oknie kilku wartościowych zawodników. OGS ma pomysł na drużynę i to ewidentnie widać. Przecież piłkarze gryzą trawę, walczą do samego końca, zaś sam MU prezentuje ofensywny styl. Policzcie ile bramek zdobyli w ostatnich meczach. Nawet Martial biega, co jeszcze w ostatnim sezonie było nie do pomyślenia. Co innego wywalczyć kolejny znów z rzędu remis bez większej walki (w minionych latach było to coś normalnego), a co innego zremisować po walce poprzedzonej pasmem przekonujących zwycięstw. Musicie przyznać przecież, że pomimo remisu nadal nie możecie doczekać się kolejnego spotkania, bo wiecie, że United będzie walczyć o zwycięstwo.

Zrozumcie również, że:
- Martial miał setkę,
- Rashford miał setkę,
- Oriol Romeu powinien wylecieć z boiska, a chyba nie muszę mówić jakby wyglądała gra Świętych w dziesiątkę,
- Williams opuścił plac w gry w ostatnich minutach meczu, zatem MU bronili w dziesiątkę.

Ten mecz wcale nie musiał tak się skończyć. Byliśmy w lepszej sytuacji niż rywale. Po prostu tak wyszło i tyle, dlatego nie widzę podstaw do dramatyzowania. Passa zwycięstw została przerwana, ale nawet przy tych zwycięstwach należało pamiętać, że drużyna wciąż jest w przebudowie, nawet jeśli się wydaje, że już osiągamy pełne efekty. To nie są pełne efekty, ponieważ będzie jeszcze lepiej. Aby zdominować ligę, to potrzeba trochę więcej cierpliwości. Piłkarze zgrają się jeszcze bardziej, do drużyny dołączą nowe twarze, które podniosą jakość drużyny jeszcze bardziej. Mamy bardzo młody skład, pełen ambicji. Właśnie jesteśmy świadkami końcówki pierwszego pełnego sezonu OGS. Naprawdę jest źle? Rok, dwa lata i będziemy wszystkich rozjeżdżać jak walec, powiadam Wam.
» 14 lipca 2020, 14:21 #282
Cyprian1878: No i amen! :)
» 14 lipca 2020, 14:27 #281
MiSt: Zgadzam się w 100%. Nie można dramatyzować. Gdyby ktoś przed restartem powiedział mi, że na trzy kolejki przed końcem będziemy tracić punkt do trzeciego miejsca to nazwał bym go niepoprawnym optymistą.
Szkoda, że ten mecz tak się ułożył. Na pewno nie przekreśla naszych szans na top4.
» 14 lipca 2020, 14:29 #280
Cyprian1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 13:51

Shaw i Williams wstawili się dziś na treningu. Shaw bez uszkodzenia więzadeł i jest dostępny na CP, natomiast Williams problem miał tylko z łukiem brwiowym.
» 14 lipca 2020, 13:47 #279
SickRabbit: Obaj byli wstawieni?
» 14 lipca 2020, 14:04 #278
Cyprian1878: Zwłaszcza Brandon po takim ciosie :D
» 14 lipca 2020, 14:09 #277
Jakusa: Trzeba ten remis przyjąć na chłodno. Nie można wymagać od Bruno gola w każdym meczu. Będą się zdarzały takie mecze jak te. Szkoda tylko, że w 2 połowie oddaliśmy tak mocno inicjatywę, nie mniej jednak gdyby nie podwójny pech Shaw i Williamsa, to moim zdaniem dowieźlibyśmy 3 pkt.
» 14 lipca 2020, 13:34 #276
Blau: Trochę ochłonąłem, więc czas spojrzeć obiektywnie na całą sytuację. Kolejka mimo wszystko na plus, bo jeden punkt odrobiliśmy.

Chelsea gra jeszcze z Liverpoolem i Wilkami. Lester ma jeszcze gorzej, bo na rozkładzie Sheffield, Totki i my. Szansa na to, że pogubią punkty jest ogromna.

Tak więc nie ma co na razie płakać. W najczarniejszym scenariuszu, gdzie jakimś cudem nie kończymy sezonu w top4, wciąż mamy deskę ratunkową w postaci LE.

Ja dalej patrzę optymistycznie w przyszłość. Święci stworzyli 3 groźne sytuacje z czego wykorzystali aż 2 z nich. My za to zmarnowaliśmy 2 sytuacje, które nie były setkami tylko tysiączkami.

Mam nadzieję, że Ole wyciągnie też z tego lekcje - zawsze, gdy oddajemy inicjatywę słabszym rywalom to właśnie tak to się kończy. Stanowcze NIE dla murarki.

Na Crystal Palace myślę, że skład powinien wyjść ten sam. Od początku przycisnąć i przy korzystnym wyniku ściągnąć kluczowych graczy. Na FA Cup z Chelsea niech wyjdą jednak rezerwy. (Fred, McTomek, Ighalo, James, Mata i może nawet ktoś z dwójki Pereira/Lingard)
» 14 lipca 2020, 13:15 #275
devilek777: Nie było żadnej murarki, co wy pieprzycie
» 14 lipca 2020, 13:29 #274
Spadkobierca: Panie, ligi krajowe może zostaną dokończone wszędzie, ale LM i LE wciąż stoją pod znakiem zapytania. Terminy niby ustalone, ale w niektórych krajach przywraca się restrykcje odnośnie imprez i zgromadzeń. Nie zdziwię się wcale, jak będzie trzeba odwołać tą farsę. Ciekawe jest też czy ligi wystartują w planowanych terminach, bo bardzo możliwa jest kolejna fala koronawirusa.
» 14 lipca 2020, 17:12 #273
kamilpe: Sky: Letnie okno w Premier League zostanie otwarte 27. lipca. Zakończy się 5. października.
» 14 lipca 2020, 12:59 #272
ReDevil07: Ja wierzę w to i mam takie przeczucie że Lisy nie zdobędą już żadnego punktu. Chelsea myślę ze zgarnie 4 punkty : wygrana z Kanarkami, do tyłu z Poolem i remis z wilkami. Nam przewiduję 9 pkt. I żyje taka nadzieja. Tabela na koniec sezonu :
Lisy : 59pkt
Chelsea : 64 pkt
MU: 68pkt
Obym się nie mylił.
» 14 lipca 2020, 12:47 #271
SickRabbit: Bawisz się w kibica Arsenalu? Poczekajmy do następnego meczu, CP przegrało chyba z 5 czy 6 meczów z rzędu i będzie bojowo nastawione mimo iż o nic nie gra tak jak Southampton. Ja jestem wściekły, że nie udało się dowieźć wczoraj zwycięstwa ale zagraliśmy słabo i tyle.
» 14 lipca 2020, 13:00 #270
chemik: ten mecz niestety może mieć wpływ na morale. raz ze strata bramki w ostaniej minucie po dość przeciętnym meczu, dwa, że kontuzje dwóch lewych obrońców, trzy że pogba i bruno wygladają na zmęczonych. cp jest bez formy ale mecz na wyjeździe to mecz na wyjeździe. czułem że z soton będzie ciężko ale skoro wkłada się tyle wysiłku w 90 minut meczu to strata punktów w ostanich sekundach jest deprymująca. poza tym na ostatni mecz z lisami powinniśmy jechać na spokoju bo w takim meczu może dziać się wszystko.
» 14 lipca 2020, 13:06 #269
SickRabbit: Soton to jedna z lepiej grających druzyn na wyjazdach w tym sezonie.
» 14 lipca 2020, 13:23 #268
Blau: Jeśli ten mecz ma na nas podziałać demotywująco, to co ma powiedzieć Chelsea i Lester, którzy dostali w dupe różnicą 3 bramek?

Będzie dobrze, zobaczycie.
» 14 lipca 2020, 13:46 #267
ReDevil07: A dlaczego mam sie bawić w kibica Arsenalu? Po prostu napisałem swoje przemyślenia odnośnie ostatnich trzech meczy i mam nadzieję że będą dla nas przychylne, ja od początku mówiłem że z Sotton bedzie bardzo trudny mecz i dziwiłem się nie którym że z góry przypisują nam 3 pkt, jak sie wczoraj okazało do łatwych ten mecz nie należał.
» 14 lipca 2020, 14:00 #266
SickRabbit: No ale sam przypisujesz nam 9pkt
» 14 lipca 2020, 14:05 #265
mikiartur: A tak zmieniając temat.
Na anglia.goal pojawił się artykuł że PSG chce kupić Rashforda wg jakiś tam mediów.
Już powoli nie mają o czym pisać i piszą takie click baity
» 14 lipca 2020, 12:40 #264
Chestnut: Dostali od nas w LM, pupa dalej boli, to chcą nam wykupić najlepszych. :D
» 14 lipca 2020, 13:12 #263
Klierek7: mamy najlepszy kalendarz nie ma co płakać jak damy ciała to widocznie się nie nadajemy na ligę mistrzów.
» 14 lipca 2020, 12:39 #262
getryscholesa: Eh, człowiek wstaje i przypomina sobie te końcówkę... szkoda. Mielibyśmy już z górki. Plus taki, że wciąż wszystko zależy od nas.
» 14 lipca 2020, 12:37 #261
mikiartur: Zapominamy o meczu i szykujemy się porządnie na Crystal Palace. Podchodzimy do nich tak jakby byli w najlepszej możliwej formie, i lecimy z nimi.
GGMU
» 14 lipca 2020, 12:36 #260
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 12:34

Okej southampton mogło urwać punkty bo super gra po przerwie to nam te pumkty urwało, ale po tym meczu zaczeły sie pojawiać teksty no to teraz wgl z crystal palace na wyjeździe i west hamem walczącym o utrzymanie bedzie ciężko.
Mogłem sie zgodzić z niektórymi panikującymi osobami ze southampton może nam zagrozić mocno, ale to samo pisząc o crystal palace który przegrywa jak leci (chyba 5 mecz z rzędu) i wypadł im cahill + west ham, który jak się zepnie na watford to w meczu z nami mogą miec juz spokojne utrzymanie i nie beda grali znami o życie to lekka przesada + moyes nie jest specem od presingu jak trener southampton :)

Wiadomo PL nieprzywidywalna, ale niektórzy po tym słabszym meczu ze świetymi widzi naszych przyszłych rywali jak jakies potęgi nie patrzac wgl na forme tych drużyn. Może troche przekoloryzowałem ale wiadomo o co chodzi :)
» 14 lipca 2020, 12:32 #259
NoName: Po meczu z Norwich było to samo, 'Bruno już gaśnie' itp, a potem podjarka najładniejszą grą w całej lidze.
» 14 lipca 2020, 19:31 #258
gregorvts: Ostatnie kolejki pokazały, że możemy grać atrakcyjną ofensywną piłkę ale też pokazały że potrzeba nam konkretnych zmienników za Bruno czy Pawełka (jeśli w ogóle zostanie w united) bo kiedy mają słabszy dzień jak wczoraj to musi ktoś wejść i pociągnąć drużynę do przodu. Jeśli uzupełnimy środek pola jakimś ciekawym zawodnikiem, do tego środek obrony i prawe skrzydło do rotacji z masonem, to możemy myśleć optymistycznie o następnych latach. Na razie nie ma co się napalać, że będziemy się bić o majstra w następnym sezonie bo moim zdaniem trochę nam brakuje.
» 14 lipca 2020, 12:24 #257
MiSt: Prawdopodobnie ostatnia kolejka zaważy o awansie do LM. Mimo wszystko uważam, że mecz z Lisami będzie łatwiejszy niż ten ze Świętymi. Mam tylko nadzieję, że kondycyjnie damy radę, bo przy wysokim pressingu widać braki w przygotowaniu fizycznym.

Za to kocham Premier League - emocje do kwadratu :)
» 14 lipca 2020, 12:03 #256
RedStreamer: jestem ciekawy jak Ole i zespół zareagują na ten wynik. Mam nadzieję, że nie wyjdą na Crystal jak zbite psy.
» 14 lipca 2020, 11:44 #255
mszym2001: Lepiej żeby wyszli jak wściekłe psy a nie jak zbite ;)
» 14 lipca 2020, 12:13 #254
braku: Trochę szacunku do zwierząt
» 14 lipca 2020, 12:19 #253
Domestos: Pogba i Fernandes grali żenująco i pomoc siadła. Atak nie miał podań, a obrona rozgrywała piłkę. Głównie zawinił Ole, wystawiając zmęczony skład na takich drwali.
» 14 lipca 2020, 11:38 #252
Bourdain: Pogba gdy tylko dostał piłkę natychmiast był atakowany przez 3 rywali, więc nie dziw się, że nie mógł w tym meczu wiele zrobić, ale i tak 1 podaniem wypracował bramkę. Taka była taktyka Świętych na ten mecz, zakładała wyłączenie naszych dwóch "playmerkerów", niektórzy chyba tylko gapią się w ten telewizor, bez wyciągania jakichkolwiek wniosków i oceniają piłkarzy na podstawie statystyk z gry komputerowej.
» 14 lipca 2020, 11:51 #251
Dodge: Po zejsciu Pogby stracilismy kontrole na boisku....żenująco popełnił 2/3 błedy, ale bez niego nie potrafiliśmy grać piłką to jeszcze bardziej żenujące...
» 14 lipca 2020, 17:52 #250
mikiartur: Po tym meczu dochodzę do paru wniosków.
1.Potrzebne z 3 transfery po jednym do każdej linii. Do ataku Sancho, i ewentualnie kogoś na napad, jeśli Ighalo nie przedłuży do końca nastpenego sezonu wypożyczenia. Do pomocy jakiś kreatywny, który trochę odciąży Bruno, uniwersalny który może grać na paru pozycjach. I do obrony lewonożny śo. Nie odkryłem jakieś ameryki ale potrzebna nam większa kadra a raczej zawodników grających na solidnym poziomie.

2. Ten mecz trochę nam skomplikował, ale nadal jest wszystko w ich nogach. Chelsea ma trochę z nas ubaw, ale i tak w tej kolejce kolejny pkt do nich odrobiliśmy, a pamiętając że mamy od nich zdecydowanie lepszy bilans, to nie jest źle. A z Leicester mamy bezpośredni mecz więc nadal wszystko mamy zależne od siebie.

3. W następnym meczu trzeba dać wypocząć 2/3 zawodnikom. Nie wiadomo czy Williams będzie dostęny bo myślę że Shaw na 2 najbliższe mecze pewnie wypadnie. Preferowałbym w takim razie by zagrać trójką śo a na wachadłach AWB i Dalot, w środku z McTominayem i Pogba/Fredem a z przodu na 10tce z Fernandesem i z przodu z Rashem i Martialem. Trzeba dać odpocząć Greenwoodowi, Matić myślę że też powinien odpocząć. Fernandesa zostawić za to na ławce w meczu z Chelsea. Liga ważniejsza więc powinien grać.

4. Arsenal już nie ma szans nas dogonić XD
» 14 lipca 2020, 11:13 #249
Pezet: Sancho Ake Grealish
» 14 lipca 2020, 12:52 #248
NoName222: W przypadku, gdy zremisujemy z CP i wygramy z WHU, a Lester przegra oba swoje mecze (Wątpię, że gdziekolwiek wyszarpią punkty z tak zdziesiątkowaną obroną), to zapewnimy sobie awans do LM przed ostatnią kolejką. Henderson i Jose- liczymy na was. Wiadomo, że lepiej liczyć na siebie, ale wolałbym uniknąć nerwówki.
» 14 lipca 2020, 11:13 #247
pawelisto2: Cieszy na pewno również to, że widać zdecydowanie mniej frustracji wśród kibiców od jakiegoś czasu.
Po takim meczu jak wczoraj byłby lament, a dodatkowo kamienowanie sędziego, piłkarzy Soton i Bóg wie kogo tam jeszcze. A tymczasem gramy dobrze, punktujemy też fajnie i nawet tutaj na stronie widać większy luz w kontekście wyniku jak i samego poziomu sędziowania, które jest po prostu śmieszne i raz nam daje, a innym razem zabiera.
Tak trzymać! Manchester United jest zbyt pięknym klubem, żeby powodował jakieś podziały czy frustracje.
» 14 lipca 2020, 11:03 #246
Magik1990MU: Kolejna aktualizacja kursów bukmacherskich (ku pokrzepieniu płaczków):

1. United 1.25
2. Chelsea 1.25
3. Lester 2.50

Zmiana nastąpiła, co logiczne, w przypadku United (było 1.12) i Lisów (2.80).

Co to oznacza? Ano to, na co zwrócił uwagę Gary Neville, czyli, że wynik meczu z Soton niewiele zmienia w kontekście walki o top 4. Lisy są w fatalniej formie i to dzięki nim wskoczymy do pierwszej czwórki. Jeśli chodzi o nas, to limit pecha miejmy nadzieję, że się wyczerpał, bo Crystal Palace ani tym bardziej West Ham nie mają żadnych argumentów, aby podjąć walkę z United. Co prawda podobnie pisałem o Świętych, ale wczorajszy mecz to była jakaś abominacja, ponieważ spotkało nas wszystko, co najgorsze. Niestety taka jest piłka i nie zawsze wszystko musi iść po myśli. Liverpool połowę sezonu się ślizgał na na takich spotkaniach, ale wygrywał, CP w ostatnim spotkaniu miało jeszcze bardziej na widelcu Chelsea, ale Smerfom szczęście dopisało. Trudno, nie zawsze faworyt wygrywa.

Natomiast osobiście nie rozumiem retoryki, że która nagle powraca ze zdwojoną siłą, że potrzebne są transfery i od razu 5 nowych piłkarzy kupmy.

Pierwsza rzecz: nasi zmiennicy nie poradzili sobie najlepiej, ale tak bywa jak całej drużynie nie idzie. Niemniej ci zmiennicy (mam na myśli głównie Freda i Scotta) przed lockdownem spisywali się świetnie. Więc jak to jest? Piłkarz wchodzi na murawę na kilkadziesiąt minut, nie idzie mu i już nagle jest bezwartościowy? Jedynie problem mamy z rotacją na 10, ale po komentarzach można wywnioskować, że najlepiej całą pomoc trzeba byłoby wymienić. Fred i Scott będą przez lata w tym klubie i przez lata będą stanowić drugi garnitur. I mnie to pasuje.

Druga sprawa: obrona. Znów się zaczyna wylewanie wiadra pomyj na naszych defensorów, podczas gdy pierwszy gol był wynikiem dużego błędu Pogby, a drugi to po prostu kocioł po wrzutce (norma w tej lidze). Para Lindelof-Harry się spisuje przez 90% procent gry świetnie i oczywiście najlepiej jakby się tak spisywała przez 100%... ale to jest niewykonalne. Wsadźmy za nich Rio i Vidę albo Bonucciego i Chielliniego, a błędy będą, bo taka jest specyfika piłki. Na ławkę przy ew. kontuzji ktoś może przyjść, ale wywalanie morza cebulionów na nowego klasowego ŚO nie ma sensu. Takie moje zdanie.
» 14 lipca 2020, 10:59 #245
Cyprian1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 11:35

HAHA serio patrzeć na to jak bukmacherzy stawiają? :P trzeba zapracować na murawie.

"Crystal Palace ani tym bardziej West Ham nie mają żadnych argumentów, aby podjąć walkę z United" - Boże..
» 14 lipca 2020, 11:31 #244
Giggs88: A czemu nie patrzeć? I co w ogóle ma "zapracować na murawie" do patrzenia na kursy?
» 14 lipca 2020, 11:36 #243
Magik1990MU: @Cyprian

może dlatego, że buki są najlepszymi analitykami? Muszą być bo od tego zależy ich praca.

Crystal Palace i West Ham kadrowo są gorsze od United i to znacznie. CP nie walczy też o nic, a zaraz Młoty zapewnią sobie utrzymanie i też nie będą miały większej motywacji. Argumenty są po naszej stronie i jedyne, czego potrzeba to koncentracja.
» 14 lipca 2020, 11:41 #242
chemik: @magik,
Jeżeli uważasz , że lindeloff nie zawalił przy drugiej bramce to nie wiem co o tym sądzić. tzn. co musiałby zrobić aby uznać, że to on odpowiada za stratę gola. przy stałych fragmentach , rzutach rożnych zawsze pilnuje się swojego piłkarza. co robił szwed wie chyba tylko on. ja nie wiem co on w sobie ma ale za każdym razem gdy jest jakaś górna lub półgórna piłka on sobie nie radzi i trzeba drżeć o to czy czegoś nie wywinie. to jest przynajmniej dla mnie na tym poziomie trudne do zaakaceptowania że piłkarz w takim klubie popełnia co jakiś czas tak spektakularne błędy. wypomina się błędy degei ale lindeloff też zagra dobry mecz aby w jednej chwili odwalić jakiś numer i wczoraj właśnie to zrobił. nie tłumaczmy tego zamieszaniem. jakoś napastnik w tym zamieszaniu się odnalazł poza tym tam nie było jakieś przebijanki tylko prosta piłka.
» 14 lipca 2020, 12:55 #241
awe: magik ekspercie to dlaczego United nie wygrało 1.30 bylo, ze wygraja pewniak co nie ? na remis przeszlo 6 zl na Świetych 10.5 ? Swoja droga Soton uratowali mi wczoraj kupon, bo od swieta tez sobie cos puszcze
» 14 lipca 2020, 13:32 #240
Magik1990MU: @awe

i postawiłeś na Soton, tak? Ty rekinie bukmacherki :) Dalej nie będę ci tłumaczyć korelacji bukmacherskich kursów z rzeczywistością, bo i tak tego nie zrozumiesz.
» 14 lipca 2020, 14:26 #239
chemik: bo awe gra przeciwko united. to proste. raczej nie wygląda mi on na rekina czegokolwiek.
» 14 lipca 2020, 14:30 #238
Magik1990MU: prawdziwy kibic, nie ma co :)

A wracając do Lindelofa, to Victor był przez cały mecz bardzo pewny i tak na dobrą sprawę tylko tę jedną sytuację można zapisać na jego konto. Błąd błędem, ale takie pomyłki zdarzają i zdarzały wszystkim. Ja nadal jestem jego fanem (podobnie jak Maguire'a), bo pamiętam jak Vida z Rio dawali rywalom strzelać gole w jeszcze prostszych sytuacjach. Zresztą nie przez obronę straciliśmy wczoraj pkt.
» 14 lipca 2020, 14:44 #237
awe: Właśnie nie napisałem od razu, zeby sie z was posmiac, dalem ze padnie min 4 bramki liczylem na jakies 3-1, ale co wy mozecie miec w glowie, jeden co sie kurasmi bukmacherki sugeruje i nazywa ekspertem na dodatek a drugi choragiewa, co co tylko co do Mourinho i Lukaku nie zmienia zdania
» 14 lipca 2020, 15:57 #236
sasu: Warto pamiętać, że Soton też gra już o nic od dłuższego czasu, więc ten argument w odniesieniu do WHU i CP wcale nie musi działać
» 14 lipca 2020, 16:05 #235
is200second: E napinacze dalej w formie. Prawda jest taka że ten mecz nie zmienił nic poza tym że obnażył zbyt optymistyczne nastawienie do zespołu. A tak naprawdę od początku było wiadomo że wszystko wyjaśni dopiero bezpośredni mecz z Lester.

O tyle o ile z przodu jest potencjał ogromny naprawdę ogromny. To pod wpływem dobrze zorganizowanej ekipy która nie boi się grać ziemia i stawia dosyć wysoki pressing. Nasza drużyna jest dalej w powijakach.
» 14 lipca 2020, 10:48 #234
piter100000: AWB uwielbiam go, ale pod presją troche panikuje, to samo Victor. Niby bardzo dobrze gra z piłką przy nodze, a pod presją gubi się jak junior. Pod tym względem już lepiej wyglądają Maguire i Shaw. Jednak jest to element do poprawy. No i te wolne i rożne Bruno trochę za słabo są bite. Ward-Prowse pokazał wczoraj kilka razy jak się powinno wykonywać kornery
» 14 lipca 2020, 10:57 #233
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2020 10:08

a mi przypomniał się pewien mem ze spidermena:
widzisz niewyraźnie Ole
przecierasz okulary
to Mourinho i autobus w ostatnich 15 minutach!

przy takiej taktyce możesz zrobić tylko dwie rzeczy, dowieźć szczęśliwie wynik lub stracić bramkę po jakimś błędzie, no niestety nie mamy Vidicia i Ferdinanda

PS. tylko niech nikt mi nie mówi, że graliśmy kontrę czy coś, to była typowa murarka i wykopy na pałę
» 14 lipca 2020, 10:07 #232
Chestnut: A jak Ty nie chcesz stawiać autobusu grając MCT, Fredem i Maticiem w środku, niestety nie mamy nikogo takiego jak Fernandes czy Pogba na ławce.
» 14 lipca 2020, 10:17 #231
chemik: uważaj bo oberwie Ci się od fanbojów freda
» 14 lipca 2020, 10:29 #230
piter100000: Fredek wczoraj niestety wyglądał jak za najgorszych czasów u nas. Technika rodem z ekstraklasy, panika i brak chłodnej głowy przy wolnym w okolicach środka boiska. Z drugiej strony nie róbmy z niego kozła ofiarnego. Nasza ogólna postawa w defensywie jako zespołu była słaba i brak koncentracji również
» 14 lipca 2020, 10:53 #229
Chestnut: Nikt nie robi z niego kozła ofiarnego, napisałem tylko, że to nie jest zawodnik, który ciągnie grę do przodu.
» 14 lipca 2020, 11:08 #228
Pyra: Tu nie chodzi o rozegranie tylko o wyjście wyżej i większą kontrolą nad spotkaniem, Soton byli w 7 w naszym polu karnym a my coraz bardziej się cofaliśmy. Czy tam byłby Pogba czy Rasiak to bez różnicy, jak my nie chcieliśmy w ogóle grać piłką. Dzida na Martiala gdzie zawsze było przy nim dwóch zawodników lepiej grających w powietrzu. Zamień Martiala na Lukaku i masz Mou v2.0.
Wiadomo, że całego sezonu nie będziemy dominować nad rywalem, ale nie tak się broni w końcówkach.
» 14 lipca 2020, 11:54 #227
Chestnut: Tu nie chodzi o rozegranie -> jak my nie chcieliśmy w ogóle grać piłką.
To jak w końcu? :)

Po co mieli wyjść wyżej, jak nikt do nich nie rozegra, to się mija z celem. Przy takim pressingu jaki zrobił nam Southampton, to najpierw trzeba grę uspokoić, a dopiero potem zacząć grać wyżej i przejąć inicjatywę, tylko my nikogo takiego w środku nie mieliśmy, by to zrobił.
» 14 lipca 2020, 13:27 #226
Pyra: Włącz jeszcze raz ostatnie 10minut i będziesz wiedział o czym mówię, jak dostajesz piłkę na 16 metrze a przed sobą masz tylko Martiala 30m dalej to podasz do tyłu? w gąszcz zawodników? Masz 2 wyjścia ryzykujesz dryblingiem/podaniem w polu karnym lub walisz po autach. Gdyby James był ustawiony wyżej lub od razu po odzyskaniu piłki startował do przodu to by dał jakąkolwiek możliwość, po drugiej stronie Rash oddychał rękawami i też niewiele dawał. Jeszcze ta kontuzja i jest gotowy przepis na katastrofę.
Ole zresztą też widać jaki jest wnerwiony, przez wakacje na pewno coś wymyślą, żeby takiej obrony Częstochowy nikt nigdy więcej nie oglądał.
» 14 lipca 2020, 14:08 #225
piter100000: Pół nocy spać nie mogłem przez ten wczorajszy wynik, ale tak na chłodno to mówi się trudno. Nie zagraliśmy jakoś super rewelacyjnie, ale tragedii też nie było. Indywidualny błąd Pogby (nie zamierzam się nad nim pastwić mimo mojej antypatii do Francuza, każdemu może się zdarzyć) i brak koncentracji i zimnej krwi w końcówce. Soton to mocna ekipa po restarcie i jeśli miał nam przytrafić się słabszy moment to dobrze, że to było wczoraj. Do tego znowu ten komiczny VAR, który ja osobiście nie wiem po co jest. Miało być lepiej, a jest jeszcze gorzej. Co do United to jeszcze dodam od siebie, że z Crystal Palace konieczna jest rotacja. Scott, James być może Dalot. Nie możemy grać ciągle jedną 11. Ławki nie mamy wcale takiej słabej jak niektórzy twierdzą po wczorajszym. Jeszcze 4 dni temu wiele osób tutaj twierdziło, że żadne transfery nam nie są potrzebne także zluzujcie trochę
» 14 lipca 2020, 10:03 #224
jaratkow: Na Crystal Palace powinniśmy wyjść składem sprzed lockdownu. To być może ostatni moment na eksperymenty. Nie byłoby nic gorszego jak przegrać sezon gdy sukces był na wyciągnięcie ręki
» 14 lipca 2020, 12:57 #223
Wirus: Przy pełnej mobilizacji na 200% i oczywiście szczęściu po 2 następnych kolejkach możemy być na 3 miejscu.
Wygrana z Crystal Palace i West Hamem da nam 6 pkt, chodź tak jak pisałem niżej z Crystal Palace będzie mega cięzko.
Chelsea z Norwich to łatwe 3 pkt i mam nadzieje, że z Liverpoolem ugrają max 1 pkt, chociaż niech raz sie Liverpool postara i wygra dla nas u siebie z Chelsea.
Leicester marzeniem byłoby jakby z Sheffield remis i z Totkami max remis, chociaż tu będe liczył na Mourinho, bo oni też mogą powalczyć dalej o LE.

Następne 2 kolejki dla nas są najłatwiejsze niż to co ma Chelsea i Leicester i jak wszystko sie dobrze poskłada, to ostatni mecz z Leicester może być tylko o pietruszke i mam nadzieje, że tak będzie. Więc teraz pełna mobilizacja i prosze ładnie o 6 pkt z Crystal Palace i West Hamem :)
» 14 lipca 2020, 09:52 #222
dildayo: Czytałem bardzo fajny artykuł na givemesport który teoretycznie, z bardzo małą szansą, pokazuje, że nawet 4 miejsce może nie dawać LM :) Musiałoby się zdarzyć, że dwie drużyny z Anglii wygrają oba Europejskie puchary i wypadną poza top4. Czyli np. Chelsea wygrywa LM i wypada z TOP4 i Wolves wygrywa LM i również jest poza top4. Tak jako ciekawostka :)
» 14 lipca 2020, 09:49 #221
sk8bob: Prawda jest taka ze wina Man utd jest połowiczna. Sędzie tez się przyczynił do tego wyniku meczu bo to Soto powinni grać w 10 a nie my
» 14 lipca 2020, 09:48 #220
Wafelek100: No i trudno... Ten “oby“ najgorszy mecz musiał się przytrafić, szkoda że akurat wczoraj... Z kryształowym pałacem już tylko pewne 3 pkt... Mecze tak się ułożyły ze ta wczorajsza wpadka nie niesie za sobą dużych konsekwencji choć boli bardzo bo stracony gol w takich okolicznościach
» 14 lipca 2020, 09:44 #219
Bulik901: Mimo remisu szansa na top 4 jest ogromna. Zwróćcie uwagę na terminarz na ostatnie kolejki. Myślę że Lisy nie dadzą rady ograć totkow czy choćby SFU będąc w obecnej formie. No i najważniejsze ostatni mecz bezposredni z Lisami na pewno bedzie mial duże znaczenie w kwestii awansu do LM. Trzeba być dobrej myśli
» 14 lipca 2020, 09:40 #218
ManUfan222: Z przebiegu gry remis to sprawiedliwy wynik. Obawiałem się tego meczu, southampton ostatnio jest w dobrej formie, potrafili pokonać min. City u siebie 1-0. Mimo wszystko jestem optymistą przed następnymi meczami, uważam że Leicester także zgubi punkty, mają trudny mecz u siebie z Sheffield oraz wyjazdowy mecz z Kogutami i na koniec mecz z nami. Dodatkowo Chelsea czeka także wyjazd do Liverpoolu i myślę, że LFC będzie chciało się zrewanżować za ten pamiętny mecz kiedy chelsea odebrała szansę Liverpoolowi na mistrza.
» 14 lipca 2020, 09:36 #217
Diabelski97: Liverpool nie pozwoli wygrać Chelsea ponieważ stracą wtedy swoją piękną serie na Anfield.