Manchester United w 20. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Burnley. Czerwone Diabły nie będą mieć wiele czasu na odpoczynek, bo spotkanie na Turf Moor odbędzie się 48 godzin po efektownej wygranej z Newcastle United (4:1).
» Ole Gunnar Solskjaer i jego piłkarze już w sobotę będą rywalizować o kolejne punkty w Premier League
Ole Gunnar Solskjaer nie mógł wyobrazić sobie lepszego scenariusza meczu ze Srokami w Boxing Day. Choć spotkanie nie zaczęło się po myśli gospodarzy, to rywalizacja została praktycznie rozstrzygnięta w pierwszej połowie, bo Manchester United wypracował sobie dwubramkową przewagę. Dzięki temu norweski menadżer po zmianie stron mógł dać odpocząć swoim napastnikom – Marcusowi Rashfordowi i Anthony’emu Martialowi.
Kto? Burnley vs Manchester United Kiedy? 28.12.2019, 20:45 Gdzie? Turf Moor Sędzia? Mike Dean Transmisja? CANAL+ SPORT
Manchester United dzięki wygranej z Newcastle United znów zbliżył się do TOP 4. Punkty w ostatniej kolejce straciły bowiem Chelsea (0:2 z Southampton) i Leicester City (0:4 z Liverpoolem). Jeśli jednak Czerwone Diabły na dobre chcą się włączyć do walki o czołowe lokaty w Premier League, to muszą przywieźć komplet punktów z Turf Moor.
Manchester United na stadionie Burnley będzie chciał podtrzymać dobrą serię. Czerwone Diabły wygrały trzy ostatnie mecze na obiekcie The Clarets i nie straciły przy tym ani jednej bramki.
Sytuacja kadrowa: W meczu z Burnley do gry nie będzie gotowy Scott McTominay. Szkocki pomocnik przeciwko Newcastle United doznał urazu więzadeł w kolanie. Na razie nie wiadomo jak długo potrwa przerwa 23-latka od piłki.
Spotkanie z Burnley od pierwszej minuty prawdopodobnie zacznie Paul Pogba. Francuz ma w nogach już ponad godzinę gry po powrocie po przebytej kontuzji kostki. Pogba pokazał się z dobrej strony w meczach z Watfordem i Newcastle, kiedy wchodził z ławki.
W spotkaniu ze Srokami odpoczywał Daniel James. Walijczyk prawdopodobnie wskoczy do składu w miejsce Masona Greenwooda.
Manchester United: De Gea – Young, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, Pogba – Rashford, Lingard, James – Martial
Przedmeczowe wypowiedzi:
Przedmeczowe ciekawostki: – Manchester United ma bogatą historię pojedynków z Burnley. Łącznie ekipy mierzyły się ze sobą 128 razy. Czerwone Diabły zanotowały 61 zwycięstw, 23 remisy i 44 porażki.
– Najbardziej okazała wygrana Manchesteru United z Burnley miała miejsce w sezonie 1960/1961. Czerwone Diabły pokonały wówczas The Clarets na Old Trafford aż 6:0.
– Najbardziej dotkliwa porażka Manchesteru United w historii starć z Burnley to sezon 1900/1901. Czerwone Diabły, grające wówczas jeszcze pod nazwą Newton Heath, przegrały 1:7 w powtórzonym meczu I rundy FA Cup.
– W erze Premier League oba zespoły grały ze sobą 10 razy. Manchester United wygrał 5 spotkań, 4 mecze zremisował i doznał 1 porażki. Bilans bramek: 15-6.
– Manchester United ostatnio znakomicie radzi sobie na Turf Moor. Czerwone Diabły wygrały 3 ostatnie mecze z rzędu na tym stadionie w Premier League.
– Po raz ostatni obie jedenastki grały ze sobą na stadionie The Clarets 2 września 2018 roku. Czerwone Diabły wygrały wówczas 2:0 po dwóch bramkach Romelu Lukaku.
– Manchester United zachował czyste konto w czterech ostatnich wyjazdowych meczach z Burnley w Premier League.
– Czerwone Diabły w każdym z ostatnich 14 meczów w Premier League traciły przynajmniej jednego gola.
– Marcus Rashford w meczu z Newcastle United zdobył swojego 11. ligowego gola w sezonie. Anglik już w grudniu poprawił zatem swój najlepszy dorobek strzelecki w trakcie jednego sezonu. W poprzednim sezonie zdobył 10 trafień.
– Paul Pogba w meczu z Newcastle United zanotował swój 150. występ w barwach Manchesteru United.
– Sędzią w meczu Burnley vs Manchester United będzie Mike Dean. To trzecie spotkanie Czerwonych Diabłów, które 51-latek poprowadzi w tym sezonie. Wcześniej Dean był arbitrem głównym w meczu z Southampton (1:1) i Newcastle (0:1). Sędziami VAR będą Michael Oliver i Lee Betts.
Spotkanie Burnley vs Manchester United rozpocznie się w sobotę 28 grudnia o godzinie 20:45. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
kolokolo98: Kiedy var zabiera gola drużynie, której nie lubimy, to jest świetnym i nowoczesnym rozwiązaniem, dzięki któremu jest sprawiedliwie, a jeśli zabiera naszej drużynie, to jest gów.. zabijającym sport. Taka logika.
kolokolo98: Linia była mierzona od barku Pukkiego i kolana obrońcy, i na ziemi te dwie linie się stykały, ale ta od Pukkiego była bardziej przesunięta w stronę bramki. Kiedyś takie gole przepuszczano, ale od wprowadzenia varu wszystko się sprawdza do milimetra i dotyczy każdej z drużyn.
MadUTD: To jest skandal, powinno byc 2:0 dla Norwich, dla mnie to jest niespotykane ze siedzi sobie grupa sedziow przy kamerze i nie widzi na kamerze ze nie ma spalonego...idiotyczna decyzja i powinno byc wszczete sledztwo w sprawie nieuznania gola
MadUTD: Jak ci przeszlo to ostatnie slowo? chcialem go uzyc ale niestety zostalem powiadomiony ze nie moge i jeszcze raz to zostane zbanowany na 24h...a za wyrazenie kupa tez banuja??
oldfashioned: Dziś będzie dno Freda, albo odbicie, bo z Newcastle straszny był = "postrach kotów". Wierzę, że Pereira zagra i zagra dobrze. James ze świeżą parą powinien coś dać.
Veron: Richarlison to jest bydle, zupełne przeciwieństwo Martiala, rusza zawsze i wszędzie nawet na stracone piłki, przepycha się, drybluje, odbiera. Brakuje mu tylko porządnych liczb, ale w klubie w którym jest więcej okazji do zdobycia bramki będzie wymiatał.
kolor: Grealish powiedział Sky, że zawsze chciał grać na Old Trafford a bramka z United jest jego ulubionym trafieniem. Cel transferowy powinien być jasny dla zarządu.
kolor: Na 10, może grać na prawej ale z reguły gra na lewej stronie. Tylko w AV to on jest jak Pogba u nas, to sobie pobiegnie tu, to tam i nikt mu za to głowy nie urwie.
Kkacper102: Na pewno wrócimy na tron ściągając Richarlisona, czy Grealisha. Potrzeba nam transferów z wyżej notowanych klubów. Luisa Alberto warto ściągnąć.
Adrian0007: Jeśli mam być szczery to nie wiem kogo bawią twoje żarty ale chyba tylko ciebie :D To twoje przekręcanie nazwisk i pisanie nie poprawnie wyrazów nie jest zabawna w żadnym stopniu.
jerzy666: Widocznie nie można tutaj krytykować DeGei nie wiem dlaczego to jakiś krewny adminów czy co ? Chłop ma grać mimo że jest bez formy i tylko robi krzywdę sobie i klubowi
DjTED: Mozna krytykowac i masz racje, ale przeginasz... jak napiszesz 10 razy , ze jest recznikiem to nie stanie sie od tego najlepszym bramkarzem.... tylko ludzi powkur...asz
jerzy666: No ale można wyrazić swoją opinie chyba a ja uważam że nie pownien bronić a wszelkie moje komentarze mimo że nie używam już w nich słowa ręcznik są sukcesywnie usuwane , ja też chciałbym żeby bronil tak jak dwa sezony temui i wcześniej no ale nie broni jest wyraźnie bez formy i powinien usiąść w końcu na ławce , na Lingarda można jechać na Freda , Shawa Pereire nawet na Pogbe ale napisz coś złego na Davida to już jesteś chorągiewka bo nie pamiętasz ile meczy nam wybronił a no pamiętam tylko ostatnio ile nam zawalił nie można grać za nazwisko i zasługi
mikon70: Jurku zgadzam się z tobą co do De Gei, ale tak jak DjTED ci odpisał, musisz trochę się uspokoić. Nie rób sobie wrogów i nie nadużywaj tego ręcznika, bo kiedyś się obrywało tez za wuefistę, tak jak ja. Widzę, ze masz 4/5 ostrzeżeń i nie psuj tego, ze zaraz stracisz ostatnia szanse i utracisz także konto. Ostra krytyka jest w porządku, byleby była konstruktywna. Tylko nie musisz przy tym prowokować niektórych tym sławnym ręcznikiem i psuć sobie opinie na stronie. Pozdrawiam.
jerzy666: No pewnie macie rację ale mnie to leczy że obojętnie jakby nie zagrał to w następnym meczu i tak na pewno zagra, to gdzie tu jakaś rywalizacja ?
mikon70: Tez jestem zdania, ze De Gea powinien usiąść na ławce i sobie pare rzeczy przemyśleć. Aktualnie jest bramkarzem, który nie jest nawet w światowej czołówce. Kiedyś swoim genialnym refleksem przysłaniał słabości w grze na przedpolu, ale obecnie jest cieniem samego siebie.
Veron: człowiek dopiero czuje się stary jak spojrzy na tabelę Championship i na 24 zespoły kojarzy jak 20-21 z nich było w PL...
a jeszcze pewnie niektóre tułają się teraz po 3 czy 4 ligach...
Kkacper102: Ja nie jestem najstarszy ale pamiętam takie kluby w PL jak Leeds United, Charlton Athletic, Blackburn czy Stoke które jest w tragicznej sytuacji.
zbyszek7: Wiem ze mistrzowie anglii i Europy ale ostatni raz w premier league grali chyba ponad 20lat temu a pytanie brzmialo kogo pamietacie z championship co grali w PL od 20 lat ogladam angielska pilke i ich nie pamietam takze spokoj ;)
mikon70: Najlepiej będzie jak to United strzeli pierwsze bramkę. Ostatnio z Newcastle się udało, ale boje się, ze jak to gospodarze trafia pierwsi, będziemy musieli oglądać walenie głowa w mur bez żadnego pomysłu. Wtedy Burnley będzie zmuszone się odsłonić bo wyjdą po bramkę, a to pomoże do kreowania kontrataków, które nam świetnie wychodzą.
mikon70: Muzyk dzięki, ze mnie pocisnales naprawdę. Szkoda, ze przed tym zaorales samego siebie, ale pewnie masz tyle lat co twój nick. To jeszcze jest się na etapie nauki czytania ze zrozumieniem.
dlabigt23: No dzis nie widzę innej opcji jak 3 pkt . Wkoncu musimy być regularni jeśli chcemy mieć dobrą pozycje w lidze . Zawiodę sie jesli dzisiaj nasi przegraja albo zremisuja i to jeszcze w dość nieciekawym stylu bez charakteru . Wtedy juz chyba przestane wierzyć ze w tym sezonie uda sie coś konkretnego ugrać .
Bourdain:Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2019 11:54
Jak panowie grający w FPL typujecie - Willian zagra w niedzielnych derbach Londynu od pierwszych minut, czy padnie ofiarą rotacji w składzie ze względu na dość zaawansowany jak na piłkarza wiek ?
Bourdain: Ostatnio Mount nie grał od pierwszych minut i właśnie dlatego się waham czy przypadkiem nie wskoczy do pierwszego składu na ten mecz kosztem Williana, bo ostatnio zaczęli grać 3-4-3, wtedy Pulisic na prawe skrzydełko a Mount na lewe i współpraca z Abrahamem.
brylantowy: Jadę sobie do rodziców na kilka dni. Jestem w pociągu a w moim przedziale pełno ludzi z Francji, Niemiec. Szkoda, że żadnego kibica MU. Bo nie ma z kim podyskutować. Dziś liczę na dobry mecz i 3 PTK. Ale nasi piłkarze są tak nieprzewidywalni, że wszystko się może zdarzyć. Miłego dnia i czekamy na wieczór.
Bylak: Niestety ale looserpool ma już mistrza. Nie wierze ze nagle zaczną gubic punkty,nawet jeśli przytrafi się kilka męczy w którym zgubiła pkt to i tak mają zbyt duża przewagę. Ponadto grają na takim wysokim poziomie od około 2 lat, Kloop stworzył potwora... Ciężkie czasy dla fanów Manchesteru oglądać takie cos:(
sk8bob: Spojrzałem właśnie na tabele j ogólnie to tak jak Ole mówi mamy realna szanse na TOP 4 :) strata pkt to tylko 4 pkt :) 7 miejsce ManUtd 28 pkt, 4 miejsce Chelsea 32 pkt także bardzo nieduża różnica. Ważne żeby poprawić grę z ataku pozycyjnego i myśle ze mecze z drużynami które się bronią będą przez nas wygrywane
Himself: To albo jesteś ślepy albo nie wiem co, po 1 mamy 8 sce, po 2 przed nami są jesz że 3 inne ekipy, które tracą do 4ej Chelsea mniej pkt niz my:)
dlabigt23: Ludzie przestańcie juz o tym top4 . Top4 w tym sezonie nie dla United . Po jednym dobrym meczu juz niektorzy tutaj wróżą niewiadomo co ze strata jest niewielka i w ogole , a po dzisiejszym meczu znowu bedzie jeden wielki zawód i brzęczenie . Ja sie nie nagrzewałem od poczatku sezonu na top4 tylko na 5-6 miejsce ale i o to moze być ciężko .
sk8bob: Wielka mi różnica ... jedno miejsce w dół ... 8 a 7 miejsce ... szczegół ze liczbę pkt podałem dobrze no ale looz :) koleś spinasz się jakbym obraził twoja matkę :) zluzuj gacie kolego bo zawału dostaniesz :)
Klimaa: Mam nadzieję że na wyjeździe uda nam się wygrać i kontynuować "serie" wygranych. Liczę na 3 punkty - trzeba naciskać rywali. Dojdzie pewnie do jakiejś rotacji w składzie ale mam nadzieje że w ofensywie będziemy skuteczni jak z Newcastle.
Kkacper102: Angielska liga spadła na wartości wiecie czemu? Chelsea osłabiła się przed sezonem, MU podobnie. Tottenhamu problemy wszyscy widzą, City dołek, więc takie Leicester nie ma problemu być wysoko, czy Sheffield.
DjTED: Co my zwykle szaraczki mozemy pisac o Live? Moze to , ze reszta ligi jest zenujaco slaba bo tylko my urwalismy im punkty.... mam nadzieje , ze teraz z nimi wygramy i przerwiemy im kolejna serie...
Dodge:Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2019 16:31
Wystarczy spojrzeć na ligę hiszpańską, niemiecka i włoską. Tam topowe drużyny tracą punkty co drugi mecz praktycznie.
Np. Barcelona (L-D-W) Real (D-D-D) - 3 ostatnie mecze.
Nie mówiąc już o Juve czy Bayernie.
awe: Slaba ? Nie powiedziałbym, tak to wyglada bo Liverpool zniszczyl pierwsza polowe sezonu stracili tylko 2 pkt ... to nie zdaza sie zbyt czesto, gydyb "normalnie potracili"to na tym etapie byloby 3 kandydatow do tytułu. Grupy poscigowej to nie bylo 2 sezony temu kiedy United miało wice mistrzostwo ;)
kolokolo98: Ederson właśnie przegrał City mecz łapiąc czerwo w 12 minucie, chociaż jest jednym z najlepszych na świecie. Ja rozumiem konstruktywną krytykę de Gei, bo David ma słaby okres, ale trzeba zrozumieć ze bramkarz to bardzo wrażliwa pozycja, gdzie bardzo łatwo błędy decydujące o losach meczu i wyzywanie w każdym komentarzu od ręczników to głupota. Zwłaszcza biorąc pod uwagę zasługi Davida w ostatnich latach i to, ze przez lata przyzwyczaił nas do świetnych interwencji.
jassaj:Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2019 00:00
Szczerze ? Ja też broniłem Davida bardzo długo ale facet już drugi sezon nie jest w formie a zasługi to zasługi. Za zasługi się nie gra. Za zasługi jest się wdzięcznym i ja wdzięczny mu jestem. Jestem świadom, tego, że gdyby nie "akcja fax" miałby dzisiaj na koncie kilka pucharów za LM a nie jeden za LE, może tytuł krajowy, jakieś KMŚ itd. Bądźmy szczerzy, jeżeli on się już nie odbuduje to za kilka lat bez wahania każy postronny obserwator powie, że stracił w United najlepszy okres kariery. Ale wróćmy do życia i rzeczywistości. Jest jak jest, David popełnia wręcz dziecięce błędy. Może już mu psycha tu nie działa ? Może a dosyć tego otoczenia ? Może jakieś prywatne sprawy ? No nikt nie wie co mu w głowie siedzi bo problem musi być gdzieś w głowie (nie uwierzę, że taki typ zapomniał jak się ustawić żeby złapać piłkę lecącą w niego) ale to nie zmienia rzeczy, że jak tak dalej pójdzie to czas pomyśleć o zmianie. Nie ma sentymentów. No trudno. Żal mówić takie rzeczy, ale z sentymentu i za zasługi budując kadrę to na ŚP powinien do dzisiaj grać Fletcher, na szpicy Rooney itp itd. Po prostu czasem czyjś czas mija albo drogi się rozchodzą. Ja tam nigdy Davida ręcznikiem nie nazwę, ale to co robi jest karygodne i nie ma co porównywać, że inni też święci nie są, bo od błędów Edersona nam punktów nie przybywa a od błędów Davida może ubyć
kolokolo98: Generalnie zgadzam się ze wszystkim, zwracam tylko uwagę na mnóstwo obraźliwych wpisów na tej stronie. A jeśli chodzi o jego formę, to jeśli jej nie odzyska, to będzie czas na zmiany, co będzie korzystne zarówno dla klubu, jak i dla niego, żeby nie nakrywał plamą swoich zasług z przeszłości i się odbudował.
Lokator23: Pisanie ze David jest bez formy to tez troche naginanie rzeczywistosci bo jednak z City obronil kilka naprawde waznych pilek , z Tottenhamem tez bylo kilka interwencji. Bylo duzo swietnych interwecji w tym sezonie. Zdarzylo mu sie kilka kiksow ale zeby pisac ze gra tylko za zaslugi to lekka przesada
Klimaa: Davidowi brakuje tych spektakularnych interwencji do których przyzwyczaił. Regres formy jest bardzo widoczny - dodatkowo przy stałych fragmentach gry obnażane są jego największe słabości a PL nie wybacza.
Uważam że od nowego sezonu nie m taryfy ulgowej - grać ma najlepszy. A Hendersona nie możemy stracić bo uważam że może to być postać która może być przyszłym numerem 1. Sztab będzie miał nie lada problem z obsadą bramki - Hendersona można ponownie wypożyczyć tylko czy będzie tego chciał.
Sideswipe: pisanie, że David ma formę to właśnie naginanie rzeczywistości. Kilka dobrych interwencji nie zmieni faktu, że popełnia szkolne błedy i to tak często, a czyste konta w tym roku pewnie można policzyć na palcach jednej ręki. Ile jeszcze punktów musimy przez niego stracić?
Spiker2405: Jak myślicie, Liverpool może to jeszcze zepsuć?
Powiedzmy, że zaczną sobie srac do buźki z Wolves u siebie, załóżmy, że będzie remis to już - 2 pkt.
Sheffield dobrze gra, ale raczej Liverpool wygra.
Tottenham może wygrać, Mourinho to geniusz taktyczny i wie jak ułożyć zespół pod rywala, to już razem 5pkt straty.
Manchester United jest nie przewidywalny, ale jest w stanie się postawić, powiedzmy, że będzie remis, to kolejne 2 pkt straty co daje już 7.
Wolves u siebie może wygrać, co by dało już 10 pkt straty.
Będą mieć 3 pkt przewagi i mecz zaległy, po tym czasie maja niestety łatwy terminarz. Cała nadzieja będzie w Chelsea, Arsenalu i City później, jeżeli by wygrali z Liverpoolem a Leicester cały czas punktowalo, to mogą nasrac sobie do buźki tak jak to lubią.
Batigol222: Powtórz taką samą symulację w odniesieniu do każdej drużyny, która miałaby nadrobić stratę do Liverpoolu i już masz odpowiedź. Tylko nie nasraj sobie przy tym buźki...
Lokator23: I po co ta spina?? Chlopak napisal co mysli i liczyl na sensowna rozmowe. Nie masz nic ciekawego do naposania to siedz cicho a nie przyczepiacie sie. Wlasnie przez takich jak Wy ta strona jest jaka jest
zbyszek7: Ale jaka spina? Mlody chlopak mial poprostu fajny sen btw tez takie mialem pare lat temu i snulem plany jak to mozemy jeszcze mistrza wygrac majac 10pkt straty :D teraz juz wiem ze to tylko sny
tyber28: I bardzo dobrze, że to pocisneli. Gość logiki nie ma za grosz, zespół który stracił do tej pory 2 oczka,ma nagle zacząć gubić seryjnie punkty, a reszta stawki na cały czas punktowac. Zaraz będzie opisywać, jak to reszta stawki gubi punkty, a United zdobywa mistrzostwo. I ta strona jest jaka jest właśnie przez takich ludzi jak ten pan, co nie ma za grosz logicznego myślenia.
Vaxiu: GG, chyba zle odczytales.
Nani, Shaw mogl zrobic zdecydowanie wiecej przy straconym golu, byl bardzo blisko Longstaffa ale wydawal sie byc niezainteresowany pokryciem.
Powroce do GG, Shaw grajac wiecej minut wydaje sie byc pewniejszy w ofensywnie, tak bylo w sezonie za czasu Mou gdze robił wrazenie po calej dlugosci lewej strony. Czy wroci do formy? Oby bo wiek wciaz odpowiedni aby wejsc na wyzszy poziom.
Mattias:Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2019 22:58
Zobaczycie że jeszcze wywalimy to City z TOP4. Skończył im się doping i ledwo jadą na oparach. Są tak poddenerwowani że aż podpadają w desperacje i zaczynają łapać czerwone kartki. To naturalna reakcja organizmu na odstawienie koksu którym się szprycowali przez ostatnie dwa lata. Bez wspomagaczy już nie są tacy mocni jak się wydawało.
Batigol222: A o jakim koksie dokładnie mówisz? Bo to brzmi jak gadanie Pana Zenka o tym, że po sterydach to nie staje, chociaż niektóre sterydy anaboliczne prawie w ogóle nie konwertują do estrogenu, elo.
Gallacher: Guardiola się już powoli kończy w City.Jego fenomen bym jak miał Messiego w Barcelonie czy Lewandowskiego w Bayernie.Z City raczej nie wygra CL i tego sezonu również.Klopp przewyższa Hiszpana o klasę trenerską a nawet i dwie a jeśli ktoś ma zamiar pisać że The Reds są przepychani przez sędziego to chyba musi iść do dobrego lekarza,bo te mistrzostwo im się należy czy ich lubimy czy nie.
kolokolo98: Przecież gra cała drużyna, a nie tylko Messi i Lewandowski, piłka drużyna to nie sport indywidualny. W City zrobił świetna drużynę, która najpierw zdobyła 100 pkt, a potem 98 pkt. W ty, sezonie idzie gorzej, ale to nie znaczy, ze jego fenomen to tylko Messi. Poza tym, to nie jego wina, ze Ederson dostał czerwoną kartkę, a grając w 10 od początku meczu to ciężko coś ugrać z taka ekipą jak Wolves.
LowcaBramek: Ja rozumiem że Liverpool to nasz odwoeczny rywal ale po co pisać takie bzdury, że są pchani przez sędziego.
Są zdecydowanie najlepszą drużyną tej ligi. I tylko jakiś kataklizm w postaci plagi kontuzji mógłby spowodwać to że tym mistrzem nie będą.
Niech to da naszym włodarzom do myślenia że czas się budzic bo zaraz mozemy juz nie byc na pierwszym miejscu jesli chodzi o ilosc zdobytych tytulow
HarryBrown: Bredzisz. Wczoraj Lisy na własnym stadionie nawet nie pierdnęli i wrócili do szatni z 4 bramkami. W pierwszej połowie to chyba nawet nie oddali jednego strzału.Liverpool to jak na razie drużyna potwór. Ale ten sezon to będzie ich apogeum.
Wirus: Liverpool 13 pkt przewagi nad 2-gim Leicester i 1 mecz zaległy. Na 99% mają mistrza i to już jest sprawa wg mnie załatwiona.
A co do nas, to przy takiej naszej nie równej grze będzie bardzo ciężko o TOP4, bo w tej chwili faworytem do 4-tego miejsca uważam Tottenham. Walka będzie trwała do końca i mam jednak nadzieje, że uda sie nam zdobyć to 4-te miejsce.
vanantgaal: Będzie ciężko ale wg mnie jest to w zasięgu obecnego składu. Warunek jest jeden. Odpowiednia motywacja na teoretycznie słabsze zespoły. Jak mentalnie ogarniemy młodzież to jest szansa na top4
mordynator:Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2019 22:50
No i co z tego? ważne że dalej wszystko jest możliwe, jak bedziemy regularnie wygrywać to w top4 bedziemy bo nie wierze że nagle jedna z tych drużnym zacznie seryjnie wygrywać do końca sezonu wiec jesteśmy zależni od samych siebie
Himself: Właśnie,A większość patrzy,że tu Tottki zgubił ,tu Chelsea, tu inna drużyna A my za to punktujeny regularnie,,,nikt nam za darmo tego miejsca nie odda
HarryBrown: Jakby chłopaki zagrali skoncentrowani i zdeterminowani przeciwko AV i Watford to przy ostatnich wynikach innych ekip bylibyśmy już w top4. A tak to straciliśmy 5 punktów i wspinaczkę musimy zaczynać kolejny raz.
QsQs:Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2019 23:02
Oceniaj gracza po dłuższym czasie a nie po połowie sezonu. Nad Torreirą piali w tamtym sezonie i gość gra piach, di Maria super pół sezonu a później piach, Fabinho nie grał pół sezonu a jak wszedł to najlepszy DP w lidze. Wstrztmaj się z szydzeniem
Bo szydziłeś z Totków, Arsenalu i Chelsea przed meczami United z Evertonem i Watfordem.
Przydało by ci się trochę pokory bo peplasz co ślina na język przyniesie bez żadnej refleksji.
mikon70: Niektórzy to maja tutaj takie kompleksy na punkcie Pepe, ze aż oczy wypala. Maguire narazie za takie pieniądze tez nie jest ostoja defensywy jaka miała być w United. Co nie oznacza, ze niedługo się takim kimś stanie. Pepe może tez być świetny, ale niektórzy tu lepiej wiedza i przytaczają jakieś bzdurne statystki.
tyber28: Bardzo dobrze, że i Ty zostałeś pocisniety. Zaraz Ci pokaże jak łatwo wszystko napisać w taki sposób, żeby odpowiadało mojej prawdzie,a w rzeczywistości będzie to bzdura. Powiedz mi Panie Diabelski97, uważacie, że OGS zrobił znakomite transfery, a przepraszam, które to znakomite transfery? Obrona, która traci bramkę w każdym meczu? Przecież najdroższy obrońca świata powinien wszystko czyścić, pokaz mi te znakomite transfery.
Diabelski97: A gdzie to wyczytałeś że Najdroższy to powinien WSZYSTKO czyścić?, tracimy bramki bo DDG jest cieniem samego siebie a Maguire z miejsca jest liderem całej obrony oraz szatni, James kosztował w granicach 15 milionów i prezentuję się bardzo dobrze, Wan Bissaka to najlepszy PO w lidze jeśli chodzi o defensywe więc akurat transfery trafne jak nigdy.
A jeśli masz problem to nie czytaj tego co piszę, zresztą nie wiem w czym problem bo podałem ciekawą ciekawostkę.
Czarny82r: Ole pewnie chciałby mieć więcej problemów tego typu Daniel czy Mason w wyjściowej jedenastce. Fajnie że przy rozstrzygniętym meczu dał odpocząć obu podstawowym napastnikom. Scott doznał kontuzji ale wraca Pogba więc tu mamy remis. Powinniśmy dać radę w sobotę.
rreddevilss:Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2019 14:10
Co jak co ale ta 11 jest mocno prawdopodobna :) nie chce mi sie wierzyć by Mason w 2 dni dostal znowu pierwszy plac, pewnie z lawki na 15 minut tym razem
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
Wiedziałeś? W kwietniu 2003 roku sir Alex Ferguson stwierdził, iż losowanie Ligi Mistrzów zostało ustawione. Za słowa te musiał zapłacić 10 tysięcy franków szwajcarskich.