Oficjalnie: Harry Maguire zostaje w Manchesterze United na dłużej

» 7 kwietnia 2026, 11:16 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United we wtorek poinformował, że Harry Maguire przedłużył swój kontrakt z Czerwonymi Diabłami. Doświadczony obrońca związał się umową do czerwca 2027 roku z opcją prolongaty o dodatkowy sezon.
Oficjalnie: Harry Maguire zostaje w Manchesterze United na dłużej
» Harry Maguire przedłużył kontrakt z Manchesterem United do czerwca 2027 roku z opcją pozostania w klubie na kolejny sezon | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Manchester United podjął dobrą decyzję zatrzymując Harry'ego Maguire'a na kolejny sezon?
Maguire będzie więc kontynuował swoją karierę w Manchesterze United, którą rozpoczął w 2019 roku. Anglik od tego czasu zanotował 266 występów w barwach Czerwonych Diabłów. Z klubem z Old Trafford wygrał Puchar Ligi i Puchar Anglii.

– Reprezentowanie Manchesteru United to wielki zaszczyt. To odpowiedzialność, która napawa dumą mnie i moją rodzinę każdego dnia – stwierdził Maguire po podpisaniu umowy.

– Jestem zachwycony, że przedłużam moją podróż w tym niesamowitym klubie do przynajmniej ośmiu sezonów. Będę mógł kontynuować występy przed naszymi wyjątkowymi kibicami i stworzyć wiele niesamowitych wspomnień.

– Czuć ambicję i potencjał drzemiący w tym ekscytującym składzie. Determinacja w całym klubie, aby walczyć o najważniejsze trofea, jest oczywista. Jestem przekonany, że to co najlepsze jest dopiero przed nami.

Jason Wilcox, dyrektor sportowy Manchesteru United, tak skomentował nową umowę dla Maguire’a: – Harry reprezentuje mentalność i niezłomność, która jest wymagana, aby grać w Manchesterze United. Jest wielkim profesjonalistą, który wnosi nieocenione doświadczenie i przywództwo do naszego młodego i ambitnego składu.

– Harry, tak jak każdy w klubie, jest zdeterminowany, aby pomóc Manchesterowi United odnosić sukcesy regularnie – dodał Wilcox.




TAGI


« Poprzedni news
„Nie mogę nic powiedzieć”. Flick tajemniczy w sprawie przyszłości Rashforda
Następny news »
Dobre informacje na temat Lisandro Martineza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (161)


Celt15: Mam nadzieję, że Slot się utrzyma i nie poleci przed meczem z nami. Zapowiada się uczta na Old Trafford.
» 9 kwietnia 2026, 10:22 #161
dlabigt23: Wątpliwe jest że zwolnią go w końcówce sezonu. Nie miałoby to teraz sensu. Tak na prawdę grają już tylko o top5 i co będzie to będzie.
» 9 kwietnia 2026, 11:06 #160
Celt15: No właśnie została im tylko walka o TOP5, jeszcze jakaś 1-2 porażki w lidzie i mogą dojść do wniosku, że większe szanse będą z nowym trenerem.
» 9 kwietnia 2026, 11:16 #159
Leh: Będzie okazja, aby zrewanżować się za te wszystkie łomoty z ostatnich lat. Oni są tak tragiczni, że 3:0 u siebie powinno być wynikiem minimum!
No a znając życie, to wygrają 5:0 po hattricku Salaha :-)
» 9 kwietnia 2026, 11:24 #158
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2026 09:57

Jeszcze tylko kilka dni, zanim nasze pączki w masle znów zagrają.
Takich wakacji od meczów to oni nawet nie mieli w poprzednie lato.
Wiem, że niby niektórzy z nich grali jakieś tam reprezentacje, ale 24 dni pomiędzy meczami dla United to jak przerwa pomiędzy sezonami.
» 9 kwietnia 2026, 09:56 #157
Pyra: Jeżeli nie zdarzy się jakiś cud to pary półfinałowe już znamy.
No ten Real ma jeszcze szansę ale by musieli mieć dzień konia w ataku i Mendego do pokrycia Olise.
Kotletico już tego nie wypuści, podobnie jak z Tottenhamem mogą nawet przegrać rewanż ale awans dowiozą. Arsenal będzie miał z nimi mękę.
» 9 kwietnia 2026, 07:44 #156
BajtiMU: Niee przepadam za Barceloną ale ja ich bym nie skreślał. W osłabieniu wyglądali lepiej niż Atletico. Jeżeli ich przycisną to spokojnie odrobią te dwie bramki.
» 9 kwietnia 2026, 08:52 #155
Pyra: Barca praktycznie w każdym meczu wygląda lepiej niż Atletico a wyniki są jakie są.
Ja też ich nie przekreślam ale nie wyobrażam sobie Barcy wygrywającej na wyjeździe z takim rywalem trzema bramkami.

Atletico też coś strzeli bo Barca w obronie często wygląda komicznie z tymi ich spalonymi na połowie boiska.
» 9 kwietnia 2026, 08:59 #154
BajtiMU: Wyniki są właśnie takie, że są przeważnie na korzyść Barcelony a od początku 2024 roku gdzie Atletico było gospodarzem rozegrali 5 spotkań z czego 4 wygrała Barcelona. Co prawda z przewagą trzech bramek tylko raz.

To prawda Atletico potrafi strzelać bramki u siebie a tym bardziej Barcelonie, więc jest duże prawdopodobieństwo, że strzelą coś i tym razem. Patrząc z mojej perspektywy, będąc obojętny kto awansuje dalej szykuje się dobry, szybki rewanż i obyśmy taki ujrzeli.
» 9 kwietnia 2026, 11:29 #153
dzidek: Wystarczy tylko mądre ustawienie 4-4-2 i nie ma wielkiej Barcelony. Diego Simeone, zapraszamy do United, ty potrafisz zbudować coś bez wydawania setek milionów w jednym sezonie.
» 9 kwietnia 2026, 03:23 #152
DjTED: Beckham nie lubi tego
» 9 kwietnia 2026, 06:53 #151
GS8GS: Zerknij na transfermakrt na wydatki Atletico na aktualny skład albo 2 ostatnie sezony.
» 9 kwietnia 2026, 08:45 #150
kckMU: Wynik z Paryża nie dziwi, ale naprawdę te ciamajdy nie oddały 1 celnego strzału, czy to błąd statystyk?

Umyślnie pytam, oglądałem jedynie drugą parę wczoraj. Jeśli nie ma pomyłki, to ja pie.dole... Eriku, musisz oddać koronę dla rodaka.
» 9 kwietnia 2026, 02:59 #149
LeoPepsi: statystki nie kłamią
» 9 kwietnia 2026, 08:48 #148
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2026 02:55

Ale szkoda tego Olise, że do nas nie trafił. Człowiek patrzy na ofensywę Bayernu czy PSG i gdzie my z tym wszystkim?
» 9 kwietnia 2026, 02:54 #147
SickRabbit: psg idzie po kolejną wygraną w LM
Bayern ich też nie zatrzyma, a potem już z górki.
» 9 kwietnia 2026, 02:23 #146
Szerszenix: Na razie to Bayernu nie ma kto zatrzymać.
» 9 kwietnia 2026, 02:40 #145
DjTED: Arsenal ich oklepal i to mocno
» 9 kwietnia 2026, 06:53 #144
Natanael: Arsenal oklepał też PSG w fazie ligowej LM poprzedniego sezonu ale to PSG wygrało Ligę Mistrzów. A w ciągu trzech tygodni Barcelona potrafiła dostać 4 od Atletico i włożyć im 3.

Moim zdaniem, mecze sprzed kilku miesięcy nijak mają się do tego, jak zespoły prezentują się teraz. Przez ten czas zmieniło się bardzo wiele czynników, jak na przykład pogoda.

Pozdrawiam.
» 9 kwietnia 2026, 08:51 #143
Arvanis: Jak ten liverpool komiczny xDDDDD pięknie Slot ich rozbroił. Oby go nie zwalniali po sezonie.
» 8 kwietnia 2026, 23:06 #142
Radek555: Pewnie zwolnią i pewnie Xabi do nich przyjdzie.
» 8 kwietnia 2026, 23:25 #141
M4S73R: Desire Doue - pięć goli i dwie asysty w tej edycji Ligi Mistrzów
Chwicza Kwaracchelia - osiem bramek, cztery asysty

Robią wrażenie chłopaki
» 8 kwietnia 2026, 23:04 #140
Batigol222: Gruzin to taki biały Vinicius, tyle że nie pyskuje, haruje w pressingu i trudno go przewrócić. Ogólnie ten zestaw piłkarzy w PSG jest niewiarygodny. Dzisiaj można cisnąć z Liverpoolu, ale w następnym sezonie United zamelduje się w LM i być może trzeba będzie grać z tym PSG.
» 8 kwietnia 2026, 23:08 #139
M4S73R: Nie wiadomo jaki skład będzie miało PSG w przyszłym sezonie i nie wiadomo czy LE nadal będzie ich trenerem. Czas pokaże nie ma co się martwić na zapas. Wzmocnimy skład to Carras ich wyjaśni :)
» 8 kwietnia 2026, 23:11 #138
Pady: Yamal skończy jak Nejmar nie jak Messi, Arsenal przegra w finale z Bayernem ewentualnie PSG.
» 8 kwietnia 2026, 23:04 #137
ElBicho: Ale żałoba w każdym polskim studiu TV po Farsie. xD Ci polscy, tak zwani 'obiektywni' komentatorzy są żałośni.
» 8 kwietnia 2026, 22:58 #136
DjTED: Całkiem niedawno Atletico ich rozniosło 4 do jaja. Psychiczni ludzie w tym studio
» 8 kwietnia 2026, 23:02 #135
Paps: W Barcelonie jest dwóch polskich piłkarzy. Rzeczywiście niesamowite, że polscy komentatorzy chcą żeby drużynie z polskimi zawodnikami wiodło się jak najlepiej. Kto tu jest żałosny?
» 8 kwietnia 2026, 23:13 #134
Batigol222: Btw, po losowaniu mówiłem, że to Arsenal ma autostradę do finału, a nie Barcelona. Z Negreirą pewnie też by sobie poradzili, ale Atletico to jest dla nich stylistycznie chyba najlepszy możliwy rywal (licząc tych, którzy awansują/najpewniej awansują do 1/2).
» 8 kwietnia 2026, 22:58 #133
DjTED: Yamalowi się Messi załączył. Kiwa się z 5-6 przeciwnikami. Z tym, że Messi wiedział kiedy ma piłkę oddać do kolegi, a ten jak jeździec bez głowy zafokusowany na samodzielnym skonczeniu
» 8 kwietnia 2026, 22:56 #132
Kasztaniak: Otóż to
Nawet Neymar mial wiecej boiskowej inteligencji. Yamal jak szybko się zaczął tak szybko się skończy przez swoją głowę
» 8 kwietnia 2026, 22:57 #131
Natanael: A ja właśnie miałem wrażenie, że jedyny pomysł Barcy to podać do Yamala i zobaczymy, co będzie.
» 8 kwietnia 2026, 23:01 #130
Batigol222: Te przejścia z obrony do ataku, wymienność pozycji i płynność gry PSG są kosmiczne. Nie wiem, co Liverpool musiałby zrobić, żeby wrócić do tego dwumeczu.
» 8 kwietnia 2026, 22:54 #129
M4S73R: Zrobić transfery za +300 mln
» 8 kwietnia 2026, 22:57 #128
Batigol222: Musieliby wymienić całą obronę poza Van Dijkiem i dorzucić jakąś "6", która potrafi odbierać piłki. Chelsea wyglądała na wyjeździe z PSG o wiele lepiej i do momentu wylewów bramkarza potrafiła się postawić. Liverpool dzisiaj statystował, a Konate, Frimpong i Kerkez w większości akcji to chyba nie za bardzo potrafili ogarnąć, co właściwie się dzieje.
» 8 kwietnia 2026, 23:03 #127
Koba7ashi: Atletico i tak się zesra w drugim meczu znając życie i Barca przejdzie
» 8 kwietnia 2026, 22:50 #126
Batigol222: Bez pomocy sędziego? Wątpię.
» 8 kwietnia 2026, 22:53 #125
Gintoki: jesli te blazny z liverpoolu przegraja tylko 0:2 to bedzie to dla nich cud
» 8 kwietnia 2026, 22:49 #124
ajal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 22:40

Bayer Leverkusen to jest jakiś klub fenomen. Opchnąć dwóch placków Havertz i Wirtz do Anglii za ~200 baniek to naprawdę sztuka
» 8 kwietnia 2026, 22:39 #123
Kasztaniak: Szczerze?
Kto się spodziewał,.ze Wirtz bedzie wygladal jak wyglada? Raczej mało kto, a po drugie ciezko dobrze wygladac a tym Liberpoolu
» 8 kwietnia 2026, 22:40 #122
DjTED: Havertz strzela bardzo ważne bramki. No i jego bramka dała puchar LM
» 8 kwietnia 2026, 22:48 #121
ajal: Może inaczej to ujmę, chodzi mi bardziej o samą kwotę odstępnego tych transferów. Szczególnie, że ani jeden ani drugi fizycznie nie są bestiami, a jak się kończy bazowanie tylko na technice na najwyższym poziomie to pokazał Freedom
» 8 kwietnia 2026, 22:50 #120
REDARMY10: Nie śmiał bym się z tego za bardzo bo jest też taki klubu jak BVB który konsekwentnie sprzedaję nam szrot i to za grubą kasę.
» 9 kwietnia 2026, 01:27 #119
Neral: Typowa Barca w LM - bez przekupionego sędziego typu Ovrebo nie istnieje.
» 8 kwietnia 2026, 22:38 #118
Paps: Bzdury. Pewnie pokonując dwukrotnie w finale United też przekupili sędziego.
» 8 kwietnia 2026, 22:59 #117
Neral: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 23:02

Oni nie powinni się w tym finale znaleźć. W 2009 Ovrebo przekręcił Chelsea, a w 2011 Arsenal.
» 8 kwietnia 2026, 23:01 #116
Kasztaniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 22:38

Ten Yamal to.taki nie za dobry jest ;)
Fajnie, ze Varcelonka w koncu dostaje i sędzia nie gwizda pod nich
» 8 kwietnia 2026, 22:36 #115
pbskarpy: Yamal ma dopiero 18 lat. Trochę szacunku do typka, który w tym wieku jest w takim miejscu.
» 8 kwietnia 2026, 22:47 #114
Spadkobierca: He? W takim miejscu w tym wieku było wielu piłkarzy przed nim i wielu będzie po nim. Kwestia tego jak długo się w tym miejscu utrzyma, a prognozy nie są obiecujące, głównie przez siano we łbie a la Neymar.
» 8 kwietnia 2026, 22:56 #113
Kasztaniak: Szacunek to bym.mial gdyby nie byl tak pompowany balon itp.
Pompowany jest jakby byl juz Messim, a jak natazie to wyglada tak, ze lrzycnodzi ważny mecz i Yamal ginie
» 8 kwietnia 2026, 22:56 #112
Paps: Tak, tak. Przychodzą ważne mecze i yamal ginie. Tymczasem mistrzostwa Europy i 1/8 asysta z Gruzja, ćwierćfinał asysta z Niemcami, półfinał i gol z Francją, finał i asysta z Anglią. To tyle w kwestii ginięcia Yamala w ważnych meczach.
» 8 kwietnia 2026, 23:03 #111
pbskarpy: A to on pompuje ten balonik czy pismaki i kibice?
» 8 kwietnia 2026, 23:44 #110
ElBicho: haha jak dobrze widzieć, jak skorumpowana do cna Farsa vel FC Negreira dostaje lanie! Piękne! I dobrze, że Cubarsi wyleciał. A Pedri jeszcze pyskował, oczywiście, no ale wg. wyznawców Barki on jest niepokalany, jak każdy tam. xD
» 8 kwietnia 2026, 22:35 #109
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 22:33

Pojechały Barce. Ten bramkarz Barcy wcale nie lepszy od Onany
» 8 kwietnia 2026, 22:32 #108
DjTED: Vitinha to piłkarz geniusz. On kontroluje tempo gry całej drużyny. Portugalia z Bruno i Vitinha moze rozpykac każdego na swiecie
» 8 kwietnia 2026, 22:28 #107
ElBicho: nie do końca, bo jednak Portugalia ma pewne braki na innych pozycjach. Ale zgadzam się, że generalnie to jest wreszcie skład Portugalii na poziomie, pierwszy raz od ponad dekady.
» 8 kwietnia 2026, 22:36 #106
M4S73R: Przyjemnie ogląda się Live pod wodzą Holenderskiego bajkopisarza
» 8 kwietnia 2026, 22:28 #105
Spadkobierca: Oby został u nich jak najdłużej.
» 8 kwietnia 2026, 22:29 #104
ajal: Liverpool jest tragiczny po prostu. Już pomijając sympatię i antypatię, tego zespołu nie da się oglądać
» 8 kwietnia 2026, 22:25 #103
pbskarpy: Naszego klubu na tym poziomie rozgrywek LM też nie da się oglądać. ;)
» 8 kwietnia 2026, 22:49 #102
SonofSparda: Kvara co się zabawił XD
» 8 kwietnia 2026, 22:25 #101
DjTED: A teraz obrońca Atletico se ręką piłkę ustawił po podaniu od bramkarza :D co za komedia
» 8 kwietnia 2026, 22:18 #100
M4S73R: Rashy teraz prawie wsadził z wolnego
» 8 kwietnia 2026, 22:14 #99
trance: Prawie... kaleczy okropnie, tracę nadzieję,że ktokolwiek się na niego nabierze i posiedzi dwa lata na trybunach...
» 8 kwietnia 2026, 22:26 #98
Neral: Holenderski Probierz znowu w akcji. Klopp powinien go pozwać za wydanie 600mln € na pogorszenie jakości składu.
» 8 kwietnia 2026, 22:05 #97
szmexy: A my kloppa za brak karnych dla nas ;D
» 8 kwietnia 2026, 22:15 #96
AllUnited88: Alvarez to zdecydowanie napastnik za którego warto dac ponad 100mln
» 8 kwietnia 2026, 21:55 #95
DjTED: Alvarez kot, ale nie wiem czy do naszego stylu by pasował. Ja wiem, że sprawdził się w lidze, ale my akurat też na razie trafiliśmy z napastnikiem. Sesko pasuje do nas udealnie
» 8 kwietnia 2026, 22:01 #94
M4S73R: Live
0 strzałów
xG 0.00
Posiadanie piłki 25%
» 8 kwietnia 2026, 21:52 #93
PoProstuMariusz: Każde pieniądze za Alvareza!
» 8 kwietnia 2026, 21:51 #92
axel52: Ale zerwał pajęczynę.
» 8 kwietnia 2026, 21:47 #91
ajal: Liverpool w trąbę, Real w trąbę, Barcelona z czerwoną cudownie się układa ten tydzień
» 8 kwietnia 2026, 21:46 #90
DjTED: Gdzie jest czerwo dla farsy?
» 8 kwietnia 2026, 21:43 #89
DjTED: Brawo var. Sędzia nieprzytomny
» 8 kwietnia 2026, 21:45 #88
nani3210: ile bym dał żeby taki Luis Enrique, przyszedł do nas
» 8 kwietnia 2026, 21:40 #87
Batigol222: To studio w Canal Plus spadło do poziomu Polsatu Sport. Brakuje jeszcze tylko Hajty i "kuchni mistrzów"...
» 8 kwietnia 2026, 20:44 #86
LeoPepsi: Bruno Fernandes poprosił o transfer.

Kapitan Manchesteru United aktywnie włączył się w planowanie letnich wzmocnień zespołu z Old Trafford. Jak donosi The Sun, Bruno Fernandes namawia władze klubu na transfer swojego rodaka, który miałby stać się jego nowym partnerem w linii pomocy.

Niesamowity bait
» 8 kwietnia 2026, 17:44 #85
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 15:14

Od momentu wygrania przez Artetę i Arsenal Pucharu Anglii w sezonie 2019/2020,tylko raz udało im się pokonać drużynę z Premier League w tych rozgrywkach

W sezonie 2020/2021 w 3 Rundzie wygrali przeciwko Newcastle(Premier League),a w 4 rundzie zostali wyeliminowani przez Southampton (Championship)
W sezonie 2021/2022 odpadli w 3 Rundzie,gdzie wyeliminował ich Notthingham Forrest (Championship)
W sezonie 2022/2023 odpadli w 4 Rundzie przeciwko City
W sezonie 23/24 odpadli w 4 rundzie przeciwko Liverpoolowi
W sezonie 24/25 odpadli w 3 rundzie z Manchesterem United
W sezonie 2025/2026 nie grali przeciwko żadnej drużynie z Premier League (Portsmouth,Wigan,Mansfield,Southampton)
» 8 kwietnia 2026, 15:07 #84
pbskarpy: Nie wiem czy mi się wydaje, ale odnoszę wrażenie, że mc pozyskuje piłkarzy rosłych, dobrze zbudowanych, wysokich. A my zazwyczaj takich małych kurdupli. No poza napastnikami oczywiście.
» 8 kwietnia 2026, 14:21 #83
sztejner: Semenyo 185 cm
Cherki 177 cm
Marmoush 183 cm
Doku 173 cm
Phoen 171 cm
Silva 173 cm
Ait-Nouri 180 / Ake 180 cm
Savinho 176 cm
Guehi 182 cm
*no jakieś kolosy wzrostu to to nie są,powyżej 190 cm ma Haaland,Rodri i O'Reilly
» 8 kwietnia 2026, 14:49 #82
GS8GS: Jak Martinez wybijał z rytmu Haalanda przy główkach to nikt nie płakał że mu centymetrów brakuje.
Ostatnio ktoś tutają łączym z nami Amadu Onane który jest wysoki ale przez co troche mało zwrotny i dla oka kibica rusza sie dość niezdarnie. Tutaj na ogół niższy zawodnik ma niżej środek ciężkości przez co posiada lepszą zwrotność. Wszystko zależy co chce grać trener i dany zespół.

Guardiola chyba bardziej stara się trzymać w zespole wysokie ŚP Rodri chyba ma 190, Reijnders 185. Ale w obronie nie ma problemów stawiania Ake czy Guehiego którzy mają 180-182.

Myśle że ten sezon Casemiro czy poprzednie Rodriego pokazują że wysoki dobrze grający głową ŚP może asekurować nasze pole karne ale jest też zagrowżeniem w polu karnym rywali.
» 8 kwietnia 2026, 19:18 #81
Batigol222: Onana to jeden z najszybszych pomocników w Premier League. Jeśli chodzi o zwrotność to, jak na ŚP, również nie ma żadnych deficytów.
» 8 kwietnia 2026, 19:41 #80
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 13:23

W sumie dobrze że zostaje bo to jedyny który nie siedzi na L4.
» 8 kwietnia 2026, 13:22 #79
KubaUtd: Alvaro wczoraj objeżdżany jak dzieciak na orliku ;)
» 8 kwietnia 2026, 09:30 #78
Batigol222: Olise to jest niesamowity kocur. Nie jest aż tak wybitny jak np. Neymar, ale kiedy się go wczoraj oglądało to nie wiem, czy jest obecnie na świecie lepszy skrzydłowy. Btw, to jest dość ciekawa kwestia, ale w Premier League powoli robi się deficyt jeśli chodzi o klasowych skrzydłowych: Doku ma topowy drybling, ale ogólnie to nie jest topowy grajek; Salah jest stary; Saka zawsze był przereklamowany, Gakpo jest jeszcze bardziej przereklamowany. Kto zostaje? Kudus ma możliwości. Mbuemo to bardziej napastnik schodzący ze skrzydła niż typowy skrzydłowy. Estevao jest za młody, żeby coś wyrokować w jego kwestii: potrafi robić kapitalne akcje, ale na ten moment nie jest lepszy niż taki Mitoma.
» 8 kwietnia 2026, 12:22 #77
MORWA: najlepsi skrzydlowi faktycznie nie graja dzis na Wyspach. Taka szeroka topka to Olise, Diaz, Barcola, Dembele, Kvara, Yamal, Rapinha, Mbappe - i nawet bym dorzucil Viniciusa. Wszyscy oni sa lepsi od kazdego skrzydlowego z ligi angielskiej.
» 8 kwietnia 2026, 13:11 #76
awe: Niesamowite jest jak bardzo ludzie podniecaja sie tym, ze byly pilkarz United nie radzil sobie z chyba najlepszym skrzydlowym tego sezonu.
» 8 kwietnia 2026, 17:32 #75
Pyra: Yamal
» 8 kwietnia 2026, 07:52 #74
Pyra: Komentarz mi jakoś ucięło, chodziło mi, że Yamal jest ostro przehypowany przy Olise, któremu brakuje 3 asyst aby pobić rekord asyst jednego zawodnika we wszystkich rozgrywkach z lig top5.

Ogólnie jak go się ogląda to ma się wrażenie, że wybiera zawsze dobre decyzje, nie strzela na siłę, nie drybluje bez celu, podania na nos.

Bayern wygrał w totka, już go nie wypuszczą jak Robbena czy Riberyego.
» 8 kwietnia 2026, 13:11 #73
pbskarpy: "nie wypuszczą jak..."?

Co miałeś na myśli? Przecież oni zostali maksymalnie wykorzystani w Bayernie, a później (gdy już ich przydatność była niewystarczająca) przeszli gdzieś na chwilę i koniec kariery. A napisałeś to tak jakby zrobili błąd przy jednym i drugim, bo ktoś ich podkupił lub, że Bayern źle na tym wyszedł,.
» 8 kwietnia 2026, 14:24 #72
Batigol222: Yamal jednak ma tylko 18 lat, więc siłą rzeczy musi mu trochę brakować boiskowej dojrzałości.
» 8 kwietnia 2026, 15:16 #71
GS8GS: Wtrące jeszcze że Yamal podrósł, nabrał troche masy mieśniowej, przez co i środek cieżkości się zmienił, motorycznie tez pewnie jeszcze się poprawi, tak patrząc na to jak rozwijał się Mbappe od tego chudego chłopaka z Monaco do "dzika" jakim jest teraz. Mówie to jako facet który zawsze jakoś bardziej symatyzował z Realem, Yamala na prawde chce się oglądać podobnie jak Pedriego, można powiedzieć że te ich ciągnięte na siłe talenty jak Gavi czy Cubasi troche irytują ,ale od czasów Bojana chyba żaden inny zawodnik w Barcelonie nie wzbudzał takiego zachwytu i zainteresowania tym jak zagra.

Co do Olise, wczoraj po prostu był koszmarem dla Realu, jak komentator powiedział że Real się mu przygląda od dłuższego czasu, to sobie szybko przypominam kogo oni tam mają na PS, Rodrigo, Vini gra po drugiej stronie, a on go po prostu zjada, decyzyjnością ,przeglądamem. I tak sobie pomyślałem przecież gdyby go kupili to Vini to miesiącu by sie zapłakał i wyjechał oglądając współprace Mbappe- Gulera i Olise.
» 8 kwietnia 2026, 19:27 #70
Pady: Ja tam nie daje dużo szans Atletico z Barceloną, Arsenal ma dużo szansy bo graja pierwszy mecz na wyjeździe, i jesli nie przegrają moga awansować do finału, ktory przegrają.
Faworytem jest Bayern z PSG, ciekawe jak by Enrique sobie poradził w Anglii, gdzie musisz caly sezon grać na wysokim poziomie jak chcesz byc mistrzem.
» 8 kwietnia 2026, 06:40 #69
Neral: Dzięki zwycięstwu Bayernu nad Realem oraz Arsenalu nad Sportingiem Anglia oficjalnie zagwarantowała sobie, że top 5 zagra w LM. To bardzo komfortowa sytuacja dla nas - wystarczy nie wypaść z czołowej 5.
» 8 kwietnia 2026, 01:01 #68
Kasztaniak: Myslę, ze nie wpadniemy z trójki;)
» 8 kwietnia 2026, 07:33 #67
Batigol222: Obstawiam finał PSG-Arsenal. Bayern jest świetny, ale PSG już gra w trybie wiosennym, a Enrique ma jednak znacznie lepiej zbalansowany zespół: skrzydłowi z kapitalnym dryblingiem: są. Skrzydłowi z niesamowitą prędkością: są. Rozgrywający z magiczną techniką i wizją gry: są. Do tego stoperzy są jednak lepsi od tych z Bayernu, a dodatkowo trzecim ŚO często jest Mendes z tą jego szybkością i umiejętnością nakrywania czapką skrzydłowych.
» 8 kwietnia 2026, 00:30 #66
Kapitan1230: Arsen4l pierw niech przejdzie Sporting, bo dziś się z nimi męczyli,gdyby nie słaba skuteczność Sportingu to by fuksiarze z Londynu nie wywieźli zaliczki , jak cudem przejda na Emirates, to odpadną z którymś z dwójki Farsa, Atletico, więc finał mogą tylko powąchać.
» 8 kwietnia 2026, 01:58 #65
Batigol222: Odpadną z tym Atletico? youtube.com/watch?v=OmhxyeMXBrw

Nie widziałem tego spotkania (obejrzę dzisiaj w nocy), ale w pierwszym meczu z Leverkusen było chyba podobnie: grali ślamazarnie, Bayer miał sytuację, z taką grą to Arsenal miał mieć potężne problemy na Emirates, a wcale ich nie miał. To jest pragmatyczny zespół, a Arteta na pewno doskonale wie, że nie musi rzucać się na rywala i grać na 100% w każdym spotkaniu.

Bayern i PSG wyglądają obecnie bardziej eksplozywnie niż Arsenal, ale te kluby nie rywalizują w Premier League. Poza tym, nawet w fazie ligowej drużyna Artety nie olśniewała w spotkaniach ze słabszymi rywalami, a bilans mają taki, że, póki co, rozegrali 11 spotkań w LM w obecnym sezonie, z czego 10 to wygrane a 1 to remis.
» 8 kwietnia 2026, 02:41 #64
mancunian: Oglądałem koncert Neuera, a na drugi mecz raz czy dwa przełączyłem. Ktoś wie, dlaczego zamiast Arsenalu grał Everton? ;)
» 7 kwietnia 2026, 23:08 #63
Batigol222: Pewnie dlatego, że Arteta umiejętnie gospodaruje siłami zespołu w końcówce sezonu.
» 7 kwietnia 2026, 23:16 #62
Dexxter: Po co takie durne pisanie ? A czemu tam nie gral Manchester United ?
Prawda taka, że jedyne co możemy, to oglądać z zazdrością innych w LM i odgryzać się głupimi komentarzami...
» 8 kwietnia 2026, 00:47 #61
MORWA: madryckie smiecie znowu kradną? karny jak złoto w ostatniej akcji na Olise.
» 7 kwietnia 2026, 22:58 #60
Paps: Dokładnie, nawet nie sprawdzili. Karny to nie gol, ale 1-3 już by mocno przechylalo sprawę awansu w stronę Bayernu.
» 7 kwietnia 2026, 23:01 #59
diabelo: a najlepsze ze kiedys identyczna akcja w meczu juve z realem zakonczyla sie karnym dla realu i wiecie kto sędziował? ten sam sędzia...
» 7 kwietnia 2026, 23:23 #58
Nat: o, Morwa,czyli ukryta opcja barcelońska na tej stronie. Nic nie ukradli, tylko sędziowie często się mylą. I i tak biali przegrali dziś,więc tylko się nie zapluj. Natomiast to nie oni mają sprawę o korupcję i płacenie sędziom w sądzie w Hiszpanii. Tylko twoja FC Barcelona.
» 8 kwietnia 2026, 01:42 #57
Nat: Diabelo Oczywiście, bo hiszpański Pérez kupuje sędziów w LM xD ośmieszasz się, dziecko. I nie, to nie był z tego co wiem ten sam sędzia. Póki co, to tylko Barcelona ma oficjalną sprawę w sądzie, z dowodami — dokumentami, o płacenie sędziom w La Lidze przez 17 lat. A nie Real.
» 8 kwietnia 2026, 01:44 #56
Nat: Paps Real przegrał dziś. Błędy będą zawsze. Rozumiem, że nic nie napiszesz o płaceniu sędziom w la lidze przez 17 lat przez FC Barcelonę - a na to są kwity i sprawa w sądzie.
» 8 kwietnia 2026, 01:45 #55
diabelo: Nat. Jak nie byl ten sam sedzia jak filmiki dzisiaj widziałem i byl to Oliver, którego kobieta jezdzi na mecze realu na bernabeu... Ciekawy dobór obsady sedziowskiej, co?
Co do tego ze sędziowie się po prostu często mylą, śmiesznie bronisz swojego realu. W tym slawnym meczu z Baternem się bardzo duzo razy pomylili, szkoda ze wszystko na korzyść realu( 2 bramki z duzych spalonych, wywalenie Vidala za czysty wslizg, spalony widmo Lewego czy Casemiro co zapracowal na 4 zolte i ten mecz dokonczył) masz rację, bardzo duzo się mylą, szkoda ze zawsze na jedną strone. A te ich mecze z Atleti, Chelsea, Juve? Co drugi mecz w lm za zidana to byl wałek. I nikt tu nie mówi ze idą pieniądze od pereza ale są strasznie faworyzowani zarówno w lidze jak i lm. Nie od dziś, nie od wczoraj. Az obrzydliwe jest to widoczne.
» 8 kwietnia 2026, 02:33 #54
Batigol222: Ty, Nat, to może idź kibicować realowi na ich stronę? Btw, nie ma większej beki, niż ten podział real albo barcelona. Jedni i drudzy to złodzieje, którym należy się wyłącznie pogarda. O ile jednak wykłócanie się kibiców klubu Franco z kibicami FC Negreiry można zrozumieć jeśli to dzieje się na ich stronach, to nie za bardzo jest to zrozumiałe na stronie kibiców Manchesteru United.
» 8 kwietnia 2026, 02:44 #53
Paps: Nat, niespecjalnie interesują mnie przepychanki między Realem i Barceloną i ich kibicami. Mówię o tej konkretnej sytuacji w meczu Real vs Bayern.
» 8 kwietnia 2026, 08:52 #52
ajal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2026 22:54

Oliver jeszcze w ostatniej minucie uratował Carrerasa przed totalną kompromitacją
» 7 kwietnia 2026, 22:54 #51
Pady: Bayern ma mocniejszą lige od PSG, co daje im lepszy rytm, nie mają kontuzji, jedyny problem jak im Neuer wypadnie, ogólnie rzecz biorąc są faworytem.
» 7 kwietnia 2026, 22:53 #50
Pipes: Ajajaj ale Diaz zepsuł podanie
» 7 kwietnia 2026, 22:50 #49
Pipes: Trent ale podanie. Upamecano zerwał się jak lokomotywa
» 7 kwietnia 2026, 22:34 #48
DjTED: Gokares nie dosyc, ze bramki strzela sporadycznie to jeszcze zabiera bramki druzyny :D
» 7 kwietnia 2026, 22:25 #47
ajal: To co robi Olise z Carrerasem to już podchodzi pod znęcanie
» 7 kwietnia 2026, 22:24 #46
blanco1987: Czemu skrzydłowi boją się robić to co robi tu Olise? On robi rajd raz za razem a u nas Amad krok do przodu i podanie do pomocy Bryan ostatnio to samo.ntylko Cunha coś tam działa.
» 7 kwietnia 2026, 22:16 #45
Batigol222: Diallo nie ma porównywalnych umiejętności, a Mbuemo to w ogóle nie jest i nigdy nie był drybler. Równie dobrze możesz wymagać, żeby Sesko cofał się do pomocy i rozgrywał jak Kane.
» 7 kwietnia 2026, 23:17 #44
Paps: Olise w crystal palace gral świetnie, ale w Bayernie to już jest jakiś mutant.
» 7 kwietnia 2026, 22:16 #43
Kuro17177: Dokładnie. Obecnie najlepszy skrzydłowy na świecie.
» 7 kwietnia 2026, 22:18 #42
maro10: Świetny Zawodnik ... szkoda że nie trafił do nas, bo "przewijał" się gdzieś jego temat
» 7 kwietnia 2026, 22:19 #41
Queue13: On był blisko Chelsea, Ornstein nawet pisał, że Chelsea ma aktywować klauzulę wykupu, ale transfer się przez coś tam wysypał.
» 7 kwietnia 2026, 22:36 #40
Paps: Tylko PSG może zatrzymać Bayern.
» 7 kwietnia 2026, 22:07 #39
Batigol222: hehehehehe
» 7 kwietnia 2026, 22:05 #38
Pipes: Bayern zje Real w tym dwumeczu. Nie trawię Viniciusa - on tylko gada lub gestykuluje. Diaz i Olise go wyjaśnią
» 7 kwietnia 2026, 21:59 #37
MUFI: To jest przerażające jak Arteta wykastrował Arsenal, kiedyś ta drużyna kojarzyła się z fajną dla oka piłką, teraz się patrzeć nie da na ten tartak, nie żeby mi to przeszkadzało;)
» 7 kwietnia 2026, 21:55 #36
Batigol222: Grają pierwszy mecz na wyjeździe z zespołem, który i tak łykną. Z Bayerem było podobnie.
» 7 kwietnia 2026, 22:02 #35
MUFI: Fajnie wiedzieć, ale ja zupełnie nie o tym pisałem ;)
» 7 kwietnia 2026, 22:08 #34
DjTED: Batigol ukryta opcja arsenalowska. Z piwalem moga se iść podotykać zdjecie artety przy stoliku nocnym
» 7 kwietnia 2026, 22:32 #33
Batigol222: Ta, ukryta opcja arsenalowska dlatego, że stwierdzam oczywisty fakt. Grali ze słabszym rywalem na wyjeździe, wygrali, i tyle. To samo było w poprzedniej rundzie.
» 7 kwietnia 2026, 23:19 #32
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2026 06:28

@MUFI Brak trofeów za fajną dla oka piłkę wywiera nieznośną presję. Grając to pragmatyczne coś są bliżej tytułu mistrzowskiego niż pykając ładnie dla oka.

P.S. Jose lubi to.
» 8 kwietnia 2026, 06:28 #31
Piwal: DjTED ukrytym to Ty jestes farmazoniarzem. Nigdy w ani jednym komentarzu nie chwaliłem Arsenalu za nic w dodatku wielokrotnie śmiejąc się z ich nieporadności jesli chodzi o zdobywanie trofeów.
» 8 kwietnia 2026, 16:48 #30
blanco1987: Ale dobry mecz.
» 7 kwietnia 2026, 21:18 #29
blanco1987: Czy wam też nie brakuje jednak naszych ciamajda?

Jednak te 40 meczów w sezonie to tragedia.
» 7 kwietnia 2026, 21:17 #28
Kuro17177: Ale ten Bayern dobrze wygląda, dawno nie widziałem drużyny która tak mocno pressuje. Ale wiadomo to dopiero początek
» 7 kwietnia 2026, 21:14 #27
Batigol222: Skorumpowany klubik z Hiszpanii odpowiada tylko kontrami. Kompany raczej był na to przygotowany. Czysto piłkarsko to jest różnica klas, a w rewanżu real będzie grał bez kluczowego pomocnika i może bez kogoś jeszcze, bo dzisiaj widać, że sędzia po prostu sędziuje, a nie bawi się w oszczędzanie madryckich gwiazdeczek.
» 7 kwietnia 2026, 21:52 #26
Batigol222: Nienawidzę realu, ale trzeba przyznać, że atmosfera na ich stadionie jest niewiarygodna. Chyba nawet na Anfield przed tym słynnym rewanżem z fc negreirą nie było czegoś takiego...
» 7 kwietnia 2026, 20:57 #25
Klierek7: nasz najlepszy obrońca !! super info. Gardzę ludźmi na tej stronie co wieszają na nim psy ale się chyba pochowali obecnie.
» 7 kwietnia 2026, 20:40 #24
blanco1987: Gdyby nasi piłkarze że swoimi umiejętnościami mieli taki mental jak on, byliby nie do pokonania. Facet, którego gnietli z każdej strony, nawet my tutaj a podniósł się i gra naprawdę nieźle. Dobra decyzja.
» 7 kwietnia 2026, 20:22 #23
ThePsyche: Harry solidny, nie łapie kontuzji. Czas pożegnac parodystow z Ajaxu. De ligt i Martinez papa. Swoją drogą jak te kluby robią transfery, przed podpisaniem de ligta było wiadomo że więcej siedzi na kozetce w gminnym ośrodku zdrowia niż gra a i tak dali mu kontrakt na 200k tygodniowo.
» 7 kwietnia 2026, 19:58 #22
Sesko: Przedłużenie kontraktu Harego to jest bomba dla mediów a nie jakiś tam meczyk 4senal-Sporting czy też Bayern-Real
:)
» 7 kwietnia 2026, 17:04 #21
DjTED: Ta para Sporting z Arsenalem to wyglada jak nieśmieszny zart na tle innych par. Czyli oplacilo sie Londynczykom wygranie fazy grupowej. 2 smiesznych przeciwnikow pod rzad
» 7 kwietnia 2026, 16:00 #20
MORWA: no ale mogl tam byc Inter gdyby nie dal ciala z Bodo.
» 7 kwietnia 2026, 16:35 #19
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2026 17:21

Southampton też miało być śmiesznym i łatwym przeciwnikiem, a wyszło jak wyszło
» 7 kwietnia 2026, 17:20 #18
Batigol222: Ewentualny rywal w 1/2 to również nie będzie zespół porównywalny z Bayernem czy PSG.
» 7 kwietnia 2026, 20:54 #17
wrobel1992: Ile tu można bzdur wymyślić, żeby próbować umniejszać rywalowi. To jest żenujące i niesmaczne...
» 7 kwietnia 2026, 20:58 #16
Batigol222: Nikt im nie umniejsza: wygrali fazę ligową, roznieśli Atletico, zdeklasowali Bayern. Po to jest ta faza, żeby jej wygranie dawało później jakieś istotne profity.
» 7 kwietnia 2026, 21:00 #15
piter981: Dobra decyzja zarządu, Maguire prezentuje solidny poziom i jeżeli rola rezerwowego mu nie przeszkadza to jest okej. Bardziej martwi mnie sytuacja z De Ligtem i Lisandro, nie można na nich liczyć bo niestety mają nonstop problemy zdrowotne. Jeżeli dalej będzie tak to wyglądać to ja na miejscu klubu szukałbym "zdrowszych" stoperów na rynku, bo nie oszukujmy się, bez porządnych obrońców nie mamy czego szukać w tej lidze i będziemy walczyć o max 4/5 miejsce.
» 7 kwietnia 2026, 15:28 #14
Pady: No dokładnie, ale jeszcze potrzeba solidnej 6 wydaje mi sie ze teraz Carrick fajnie poukładał drużynę z przodu, trafił ze mamy bramkarza, ale na swój prime wskoczył Casemiro, gdyby nie te dwa sezony w środku, gdzie miał nadwagę i wyglądał koszmarnie, chciałbym zeby klub zrobił wszystko zeby go zatrzymać, ale wydaje mi sie ze chce dobrze odejść z United, i dobrze gdzies dostać kontrakt wiec moze za rok Casemiro nie bedzie juz taki dobry, w obronie tak samo potrzebujemy wzmocnienia, Maguier to dobry piłkarz jesli ma obok siebie szybkiego i mądrego obrońcę, nie wyglądał dobrze w parze z Lindelof, ogólnie nigdy nie wyglądał na piłkarza za 80 mln jak VanDijk.
» 7 kwietnia 2026, 17:01 #13
piter981: No wiadomo, że Maguire nie był wart takiej kasy, ale z perspektywy czasu to nie był zły transfer. Lepsi piłkarze od Maguire'a nie dawali rady w nowych klubach, Eden Hazard na przykład., Maguire był po prostu łatwym celem dla mediów i kibiców innych klubów. Najważniejsze, że poradził sobie z tym hejtem.
» 7 kwietnia 2026, 18:02 #12
Smertullos: Był też łatwym celem dla części tych obrzydliwych "kibiców" Manchesteru United. O tym też trzeba pamiętać
» 7 kwietnia 2026, 22:10 #11
klusek0128: Szacunek panie Harry...
» 7 kwietnia 2026, 15:21 #10
EvdS: Legenda
» 7 kwietnia 2026, 13:26 #9
szmexy: Ciekawe co z De Ligtem. Te dwa tygodnie mijają jak pół roku… :D
» 7 kwietnia 2026, 12:58 #8
mancunian: Krąży pogłoska, że nie zagra do końca sezonu.
» 7 kwietnia 2026, 14:42 #7
Biniek: Świetna wiadomość. Ktoś musi przecież bronić, kiedy resztą obrony odpoczywa na L4.
» 7 kwietnia 2026, 11:57 #6
peterGGMU: Ostatnimi czasy bardzo solidny obrońca straszny szacunek do niego. Overall dobra wiadomość
» 7 kwietnia 2026, 11:42 #5
rzagluwkaMUFC: No i elegancko. SOLIDNY wybór na środek obrony. Przy ewentualnych wzmocnieniach będzie pełnił pewnie rolę rezerwowego, ale stawiam że nigdy nie będzie na to narzekał. Takich żołnierzy nam potrzeba,
» 7 kwietnia 2026, 11:24 #4
szmexy: Taki żołnierz jak Evans u ETH. Harry się przyda tak jak napisałeś w roku rezerwowego + jak trzeba będzie gonić wynik to jego wielki łeb na pewno się przyda ;D
» 7 kwietnia 2026, 11:30 #3
Leh: Nic dodać, nic ująć. Chłop gra na dobrym, równym poziomie, nie narzeka. Jako zmiennik będzie świetny, a znając go, to pewnie nie odpuści i będzie walczył o pierwszy skład.
» 7 kwietnia 2026, 11:32 #2
toporny: Równy poziom u angoli zawsze pojawia się na chwile przed mistrzostwami czy nowym kontrakcie.
» 7 kwietnia 2026, 17:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.