Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kadra Manchesteru United na mecz z Kristiansund

» 29 lipca 2019, 12:23 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Romelu Lukaku nie poleciał z Manchesterem United do Norwegii, gdzie we wtorek Czerwone Diabły zmierzą się towarzysko z Kristiansund. Ole Gunnar Solskjaer zabrał do Oslo 26 zawodników.
Kadra Manchesteru United na mecz z Kristiansund
» Romelu Lukaku nie poleciał z Manchesterem United na mecz do Norwegii
Mecz z Kristiansund zaplanowano na wtorek na godzinę 19:00 czasu polskiego. Będzie to przedostatni sprawdzian Manchesteru United w okresie przygotowawczym. Później drużynę czeka sparing z Milanem (3 sierpnia), a następnie inauguracja sezonu z Chelsea (11 sierpnia).

Zgodnie z przewidywaniami, oprócz Lukaku, do Norwegii nie poleciał Eric Bailly. Iworyjczyk w ostatnim meczu z Tottenhamem nabawił się urazu kolana.

W składzie nie znalazł się też Alexis Sanchez. Chilijczyk w niedzielę dopiero po raz pierwszy pojawił się w Carrington po wakacyjnej przerwie.

Kadra Manchesteru United na mecz z Kristiansund:

Bramkarze: David De Gea, Lee Grant, Joel Pereira, Sergio Romero

Obrońcy: Diogo Dalot, Phil Jones, Victor Lindelof, Marcos Rojo, Luke Shaw, Chris Smalling, Axel Tuanzebe, Aaron Wan-Bissaka, Ashley Young

Pomocnicy: Fred, Angel Gomes, Daniel James, Jesse Lingard, Juan Mata, Nemanja Matić, Scott McTominay, Andreas Pereira, Paul Pogba

Napastnicy: Tahith Chong, Mason Greenwood, Anthony Martial, Marcus Rashford


TAGI


« Poprzedni news
Benfica odrzuciła ofertę Manchesteru United za Diasa
Następny news »
Patrice Evra zakończył piłkarską karierę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (376)


GGMUN6: Bruno Fernandes w zeszłym sezonie

⚽️ 32 gole
🅰️ 18 asyst

😳 Pogba + Matic + Fred + McTominay + Herrera

⚽️ 23 gole
🅰️15 asyst
» 30 lipca 2019, 17:42 #374
karol100: Tak jak.... Mkhitarian...ups
» 30 lipca 2019, 17:44 #373
rizx: Czyli w związku z tym, że Miki nie wypalił a miał dobre liczby, powinniśmy kupować samych zawodników z beznadziejnymi statystykami? Ten "Mkhitarian v2" to chyba jakaś nowa wersja "będzie jak z Pogbą" przy oddawaniu młodych
» 30 lipca 2019, 18:24 #372
is200second: Mctomek na okładce pes2020.
» 30 lipca 2019, 17:39 #371
dlabigt23: OGS powiedział ze bedzie chcial mieć cały skład na mecz z Milanem . To juz w sobotę . Wątpie ze Edzio sie wyrobi z jakims transferem nawet do 8 sierpnia xD
» 30 lipca 2019, 17:35 #370
karolmanu3: jak everton klepnie jeszcze zahe to maja pake hit :D
richarlison-keane-zaha :O

nie zebym zazdroscil czy mial bol d. ale jak na everton to jest przekozak.
» 30 lipca 2019, 17:29 #369
NoName222: Polecam pocyztać sobie komentarze na Kanonierach. Można się pośmiać :D
(Zresztą z tych na devilpejdżu również)
95% osób tam jest bardzo optymistycznie nastawiona co do nadchodzącego sezonu.
Auba-Lacazette-Pepe = Strach się bać

Wywnioskowałem jeszce z niektórych komentarzy u Armatek:
-Luke Shaw i Martial na lewej stronie to jakaś parodia
-Welbeck > Noname (czyt. Rashford)
-Wolves i Everton wygryzą nas z TOP6

A o naszych transferach (teoretycznych)
-Bruno przekocur
-Lisek Harry też spoko
- Lukaku to podzielone zdania.

Jest też ciekawy wpis, który brzmi mniej więcej tak: "Na Old Trafford U18 MU wygrałoby z naszym (Arsenalu) podstawowym składem.

Ktoś napisał że Lindelof go nie przekonuje, a jeszcze ktoś inny (UWAGA!) że jest w TOP4 obrońców Premier League.


Większość ich opini to straszne wyolbrzymianie, ale czasem warto poczytać :)
» 30 lipca 2019, 17:28 #368
gregorvts: Jest gdzieś transmisja dzisiejszego meczu czy tylko w necie ?
» 30 lipca 2019, 17:25 #367
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 17:28

Z tego co sprawdzałem to tylko net MUTV.

Chyba że ktoś ma namiar na jakąś transmisję, może być nawet po hebrajsku.
» 30 lipca 2019, 17:27 #366
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 17:14

Tak przegląd konto Di Marzio i pod różnymi informacjami jest jakaś ilość komentarzy. Pepe do Arsenalu, Keane do Evertonu itd itd pod wszystkimi około 1 - 50 komentarzy.

Kiedy piłkarz jest łączony z MU
Dybala - 150 komentarzy
Bruno Fernandez -700
Maguire - 300

Nie ma się co dziwić że najwięcej plotek dotyczy nas, skoro kilkukrotnie przebijamy ruch który jest pod innymi newsami. Dodajesz hasztag ManUtd i jest impreza
» 30 lipca 2019, 17:13 #365
RememberMe: Wyjaśnił
» 30 lipca 2019, 17:17 #364
kckMU: Fernandes*
» 30 lipca 2019, 17:21 #363
karol100: No tak, nie mogę już zedytowac.
» 30 lipca 2019, 17:24 #362
kckMU: Jak Bruno zobaczy że nie potrafimy napisać jego nazwiska to może mieć wątpliwości. Nie rób tego więcej.
» 30 lipca 2019, 17:29 #361
Bylak: Gdzie ten Bruno i Maguire, wchodzę co 5 min żeby się dowiedzieć czegoś, a tu klops i cisza.
» 30 lipca 2019, 17:12 #360
RedRevolta: Ja wszystko rozumiem Di marzio to na pewno wiarygodniejsze zródło niż wcześniej informujące o transferze Bruno do United, ale ja bym się jeszcze wstrzymał z zachwytem bo można się pozniej niezle rozczarować, Włoch w przeszłości też często się mylił, także na spokojnie radze podchodzić do tych informacji.
» 30 lipca 2019, 16:45 #359
RememberMe: W Juve na prawym skrzydle mają Cuadrado, Bernardeskiego i Coste, na lewej Ronaldo i Pjace, a w środku Higuaina i Mandżukicia. Grubain i Mandżukić są starzy i średni, więc Lukaku jak najbardziej by im sie przydał, natomiast Dybala jest zbędny, gdyż prawe skrzydło jest obsadzone, a grają bez ofensywnego pomocnika.
» 30 lipca 2019, 16:44 #358
wedel242: Kean (młody utalentowany napastnik juve) już melduje się w Evertonie. Chyba zanosi się na transfer Lukaku
» 30 lipca 2019, 16:39 #357
Michux3: Definiftywny czy wypożyczenie?
» 30 lipca 2019, 17:02 #356
zylkos1988: definitywnie. 29mln czy jakos tak
» 30 lipca 2019, 17:09 #355
wedel242: Defituwny z opcją pierwokupu
» 30 lipca 2019, 17:57 #354
dlabigt23: Dziwne bo niby chcemy wymiany Lukaku za Dybale i o Bruno tez piszą wiec po co nam dwoch zawodników na te samą pozycje ? wydaje mi sie ze jeden z nich wystarczy i transfer jednego oznacza ze tylko jeden moze tutaj trafic . Tak według mnie .
» 30 lipca 2019, 16:14 #353
balongg: Mam nadzieje, że do takiej wymiany nie dojdzie i sprzedaż Lukaku otworzy nam drzwi do jeszcze jednego transferu, np na prawe skrzydło, Lozano
» 30 lipca 2019, 16:16 #352
karol100: Też mi się tak wydaje, no chyba że Dybala na prawa.
» 30 lipca 2019, 16:17 #351
eragon30971: No właśnie, a prawego skrzydła nadal nie będziemy mieć xD
» 30 lipca 2019, 16:18 #350
balongg: @karol100
Dybala na skrzydle będzie grał jak Lingard...
» 30 lipca 2019, 16:19 #349
eragon30971: @balongg
Też bym wolał kasę zamiast wymiany, ale kto nam da tyle ile chcemy za Lukaku? A sam Rom widać, że jest mocno zdeterminowany do zmiany klubu i być może jest to jedyna opcja, żeby się go pozbyć.
» 30 lipca 2019, 16:20 #348
balongg: Trzeba mieć nadzieje, że Inter przestanie się poniżać i zaoferuje normalna kwotę za Lukaku
» 30 lipca 2019, 16:23 #347
karuzel91: Jakie rzetelne źródła twitterowe warto obserwować pod katem transferów? Ale żeby były naprawdę wiarygodne i anglojęzyczne. Do Marzio mi się nie widzi bo nie znam włoskiego.
» 30 lipca 2019, 16:11 #346
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 16:29

David Ornstein, Simon Stone, Craig Norwood, Rob Dawson
» 30 lipca 2019, 16:28 #345
GGMUN6: Kaveh Solhekol
» 30 lipca 2019, 16:39 #344
RedRevolta: manutdupdates.com/sources/ Tu masz wszystko.
» 30 lipca 2019, 16:46 #343
RedsFan: Z tego co podal RedRevolta
Najlepiepsze!
The Sun (Banned – for being the Sun)
» 30 lipca 2019, 17:24 #342
getryscholesa: De Gea
AWB Lindelof Maguire Shaw
McTominay Pogba
Fernandes
Greenwood/James Rashford Martial

Tak to widzę, jeśli informacje DiMarzio się sprawdza. Co by nie mówić w końcu skład wyglada przyzwoicie. Następny sezon to walka zapewne o top4, ale jeśli fajnie rozwiniemy piłkarzy i za rok dokupimy kolejnych dwóch (śpd, ps), którzy dadzą jakość, to myśle, ze możemy zaangażować się w walkę o wyższe cele.
» 30 lipca 2019, 16:05 #341
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 16:11

Co wy macie z tym Jamesem na Prawej ? dla mnie on tam slabo zagrał . Znowu takie rzucanie zawodnika gdzie nie jego strona . Na lewej zdecydowanie lepiej widać sie czuje . Tak jakby Martial mial grać na Prawej . Poszukajmy wkoncu Prawoskrzydlowego z dobrze ulozoną lewą nogą . Chyba ze przyjdzie Bruno czy Dybala to oni bedą tam starali sie grać .
» 30 lipca 2019, 16:10 #340
RememberMe: Bruno na prawym skrzydle? to nieźle
» 30 lipca 2019, 16:16 #339
RedsFan: Bruno niestety, ale czesto grywa na stronie lewej gdzie Pogba lub nasz LP.
» 30 lipca 2019, 17:26 #338
mcscotyy: Czy tylko ja wchodze co 15 minut i patrze czy nie ma jakieś wiadomości o Maguire albo Bruno ahhaah
» 30 lipca 2019, 15:55 #337
Damian5221: tak tylko ty, bo ja na przykład wchodzę co 5 min :D
» 30 lipca 2019, 16:00 #336
RedsFan: Tak :D
» 30 lipca 2019, 16:00 #335
GGMUN6: A ja co 2 min :D
» 30 lipca 2019, 16:01 #334
mcscotyy: Widzę że ładne świry ahahah
» 30 lipca 2019, 16:03 #333
Devid91: Jeżeli Bruno i Harry już są u nas i zostanie Pogba. Banda na amen. Dybala Za Lukkaku i piłka będzie śmigać jak ta lala. Bardzo dobrze. Będzie feeest rywalizacja.
» 30 lipca 2019, 15:55 #332
GGMUN6: Lallalalalalalal jedziemy z Bruno I Magłajerem na majstra :D
» 30 lipca 2019, 15:42 #331
Kamil01GGMU: Di Marzio ty pingwinie znowu zaczynam marzyć :D
» 30 lipca 2019, 15:28 #330
karol100: Weź nic nie mów, od godziny co chwile odświeżam DP, do tego Twitter Di Marzio i inne takie. Szaleństwo.
» 30 lipca 2019, 15:37 #329
Devid91: "Jak podaje cieszący się wielką renomą włoski dziennikarz – Gianluca Di Marzio, Czerwone Diabły są bardzo aktywne w końcówce okienka i po uzgodnieniu warunków transferu Harry’ego Maguire’a, są w końcowej fazie rozmów ze Sportingiem, będąc o krok od sfinalizowania umowy"
» 30 lipca 2019, 15:26 #328
koko93: Jeżeli to prawda, to co jeżeli Bruno w niedziele dozna kontuzji? Mamy z nim umową już?
» 30 lipca 2019, 15:13 #327
rizx: Jeśli będzie "klepnięty" to raczej nie będzie wkładał nogi tam, gdzie Jones wkłada głowę, tylko spokojny mecz, na pożegnanie z kibicami
» 30 lipca 2019, 15:40 #326
Puchaty: wszystko wskazuje na to, że będziemy mieć Maguire, Dybalę i Bruno
» 30 lipca 2019, 15:12 #325
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 15:21

Mega by było. Wkoncu wzmocnione pozycje które wymagały tego od zawsze i to nie byle kim. Wtedy Pogba będzie grał głębiej na środku, a McT typowo defensywny chyba

Bruno 70, Bissaka 55, James 17, Maguire 80, Dybala z pieniędzy Lukaku.

Razem 222 miliony, ale chyba jeszcze ktoś odejdzie z obrony. Liczę na Damian Rojo Jones ( z 50 się uzbiera)
» 30 lipca 2019, 15:15 #324
Blau: Gdzie będzie grał Dybala w takim razie? Prawe skrzydło odpada, bo gra tam równie "dobrze" co Lingard, Mata, Rash, Martial i James.
» 30 lipca 2019, 15:43 #323
DevoMartinez: Nic na to nie wskazuje ale ok ekscytujcie się :)
» 30 lipca 2019, 15:44 #322
Bylak: Hmm, jestem ciekaw co w tej sytuacji z SMS i Dybala? Lukaku odejdzie na 100% Bruno i Maguire przyjdą. Ciekawe jak z Pogba, bo jeśli nie odejdzie to w środku by grał z Mct i Bruno.
» 30 lipca 2019, 15:12 #321
klb9k: Zapewne Bruno zagra w niedziele z Benfica i wbije do nas, mam nadzieje ze do tego czasu klepniemy harrego.
» 30 lipca 2019, 14:56 #320
Bourdain: Jaki poziom rzetelności ma ten typek ?
» 30 lipca 2019, 14:48 #319
getryscholesa: Najwyższy obok Romano.
» 30 lipca 2019, 14:48 #318
karol100: Wysoki, obok BBC, Sky i Romano
» 30 lipca 2019, 14:49 #317
rizx: Angielscy kibice uważają, że to tier 1 (jak bbc), albo tier 1.5
» 30 lipca 2019, 14:58 #316
Pops918: di Marzio to na ogół jedno z najlepszych źródeł informacji, ale w tym okienku różnie z tym u niego bywało.
» 30 lipca 2019, 15:00 #315
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 14:49

Di Mario wrzucił coś na Twittera 12 min temu o Bruno i United, niestety nie potrafię zczaic o co chodzi bo po włosku, a tłumacz Google nie pomaga.
» 30 lipca 2019, 14:44 #314
karol100: Diabelski niżej już wyjaśnił.
» 30 lipca 2019, 14:46 #313
Diabelski97: PILNE! Gianluca Di Marzio podaje, że Bruno Fernandes jest o krok od zostania zawodnikiem Manchesteru United!"


Kurs na Bruno 1.40
Maguire 1.14
(Tak ktoś wrzucał)
» 30 lipca 2019, 14:43 #312
karol100: Czyli na pozycję 10 będziemy mieli Mate, Lingarda i Bruno. Transfer Dybali raczej bezsensu. Chyba że Rashford na prawa i Dybala na 9, ale nie wydaje mi się.
» 30 lipca 2019, 14:58 #311
rizx: A może Dybala na prawą? W swoim najlepszym sezonie (2017/2018) bardzo często operował między środkiem pola, a prawą stroną boiska (heatmap)
» 30 lipca 2019, 14:59 #310
Pops918: Dokładnie tak mogłoby być. Nasza trójka z przodu i tak się cały czas zmienia pozycjami w trakcie meczu.
» 30 lipca 2019, 15:01 #309
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 15:10

Martial Rashford Dybala Bruno z przodu, środek Pogba McT. Obrona wiadomo plus Maguire. Powiem wam że wygląda to w h... mocno. Dział kreacji byłby tak duży, że moglibyśmy grać nawet przeciwko dwóm autobusom.
» 30 lipca 2019, 15:09 #308
Michux3: Trzeba zobaczyć co się okaże, mam nadzieje że wyjdzie pozytywnie
» 30 lipca 2019, 14:43 #307
Kilerek7: Gdyby przyszedł Bruno i Dybala za Lukaku jak by to wyglądało ciekawe.
» 30 lipca 2019, 14:42 #306
dlabigt23: Nie ma szans na transfer tych dwóch . O ile w ogole ktos tutaj z nich przyjdzie . Dybala raczej watpie no chyba ze Sarri powie mu ze nie widzi go w swoich planach . Bruno ? juz niechce mi sie czytac tych newsow bo ciagle to samo a jakos nic nie idzie w tym kierunku .
» 30 lipca 2019, 14:46 #305
GGMUN6: BREAKING: Manchester United jest bliski zawarcia umowy z pomocnikiem sportowym Bruno Fernandes. #mufc [Di Marzio]
» 30 lipca 2019, 14:41 #304
Pops918: [Di Marzio] "Bruno Fernandes, one step away from Manchester United." Nasza szopka transferowa trwa w najlepsze, a czas ucieka.
» 30 lipca 2019, 14:40 #303
dlabigt23: Jojo :D ja tam juz w nic nie wierze , Di Marzio twierdzilo ze Maguire jest juz nasz a BBC juz zdementowało . Nie ma oferty i LEicester sie niezgadza na kase jaka daje United xD takze dajmy juz sobie spokoj ...
» 30 lipca 2019, 14:42 #302
RememberMe: Można mówić, że Dybala miał przeciętny sezon bo takowy miał, ale trzeba wziąć pod uwage ile strzałów, akcji, wrzutek zabiera mu Ronaldo. Większość jest grane na niego, reszta drużyny to listonosze mający na celu znaleźć Ronaldo i dostarczyć mu piłke. Nawet Benzema po odejściu Ronaldo odżył, Dybala natomiast zgasł po jego przyjściu.
» 30 lipca 2019, 14:31 #301
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 14:34

Zgadzam się, przykładem jest Benzema którzy zaliczył jeden z najlepszych jak nie najlepszy sezon, właśnie po odejściu Ronaldo.
» 30 lipca 2019, 14:33 #300
GGMUN6: Wie ktoś czy dzisiaj wychodzi PES 2020 demo na konsole ?
» 30 lipca 2019, 14:18 #299
Michux3: Tak, btw fajna okładka
» 30 lipca 2019, 14:31 #298
GGMUN6: To spoko bedzie mozna zagrac I zobaczyc jak stroje I wgl.
» 30 lipca 2019, 14:35 #297
karol100: Icardi Dybala Lukaku.

Kogo byście wybrali do nas?
» 30 lipca 2019, 14:17 #296
Diabelski97: Lukaku nie pasuje do koncepcji jaka jest wdrażana, chyba Dybala.
Dybala ma dobre staty, a niestety syndrom CR7 robi swoje..
» 30 lipca 2019, 14:19 #295
karol100: Też chyba Dybala, fajnie by było gdulyby dobrze sobie radził na prawej stronie. Jeśli dojdzie do wymiany to Dybala na prawej czy 10?
» 30 lipca 2019, 14:24 #294
Diabelski97: Chciałbym żeby na skrzydle grał ale chyba na 10 lepiej mu idzie.Transfer kozak, dobry zawodnik, komercyjny i może z Pawłem by mieli dobry kontakt :)
» 30 lipca 2019, 14:27 #293
Diabelski97: Szkoda że nie ma transmisji dzisiejszego meczu w TV..
» 30 lipca 2019, 14:15 #292
karol100: Jesteś pewny czy poszukać jeszcze? Może gdzieś w norweskiej tv uda się znaleźć.
» 30 lipca 2019, 14:22 #291
Diabelski97: Sprawdzałem w Polskiej TV, liczyłem że Polsat sport będzie transmitował ale to nie jest ten towarzyski turniej, dopiero mecz z Milanem będzie transmitowany.
» 30 lipca 2019, 14:24 #290
karol100: Chyba nigdzie nie ma nawet w norweskiej, wszędzie podają tylko MUTV. MUTV jest dostępne tylko w necie czy nadają też gdzieś na satelicie?
» 30 lipca 2019, 14:28 #289
Szym1: na MU TV można
» 30 lipca 2019, 14:34 #288
Diabelski97: Tyle pozostaje..
» 30 lipca 2019, 14:37 #287
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 14:09

Codziennie przez parę dni próbowałem coś napisać Ale moje komentarze nie były umieszczane, wróciłem !! :)
» 30 lipca 2019, 14:08 #286
Extratime: To jest to zbanowane konto?
» 30 lipca 2019, 14:10 #285
Diabelski97: Parę dni pod rząd próbowałem coś napisać ale komentarze nie były umieszczane, a zaczęło się to w dniu kiedy pogoniłem trolla który się podszywał, a komentarze zostały usunięte.
» 30 lipca 2019, 14:12 #284
Extratime: W takim razie cieszę się, że sprawa jest rozwiązana i witam ponownie w naszym zacnym czerwonym gronie.
» 30 lipca 2019, 14:18 #283
Diabelski97: Pozdrawiam :)
» 30 lipca 2019, 14:21 #282
Od2006: "A Bola" i "Record" podają, że Bruno Fernandes po raz ostatni założy opaskę kapitańską w niedzielnym meczu o Superpuchar Portugalii. Następnie przeniesie się do Manchesteru United za 56 milionów funtów."

Ja już nie wierzę w ten transfer, chyba że Paweł odejdzie..
» 30 lipca 2019, 14:03 #281
slimaczy: Akurat to info jest bardzo prawdopodobne. Jest szansa na ten transfer a już kilka tygodni temu było info od jakiegoś znanego dziennikarza ze sporting puści Bruno dopiero po tym meczu. Jedno jest pewne, w poniedziałek będzie wszystko jasne co do jego przyszlosci
» 30 lipca 2019, 14:11 #280
Advm: Ten "A Bola" to najbardziej bekowy dziennik ever.
Podawali już, że Fernandes za kilka dni w United, potem że jednak nie. Znów leci do Manchesteru, zawrócił nad lotniskiem i teraz znowu ma dołączyć do nas. Oni chyba sami sobie jaja robią :D
» 30 lipca 2019, 14:14 #279
GGMUN6: Do poniedzialku to troche długo. Raczej nie ma szans już na jego transfer niestety.
» 30 lipca 2019, 14:15 #278
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 14:21

Dokładnie, A bola to takie farmazony już pisała że bardziej cenię Brawo sport..
» 30 lipca 2019, 14:18 #277
kckMU: On przy takich kolegach ze środka obrony to czułby się jak Harry Potter.
» 30 lipca 2019, 14:01 #276
Od2006: Witam administrację, dostałem od Was bana na pisanie, za odpisanie jakiemuś trollowi gdzie nawet nie użyłem wulgaryzmów. Szkoda że rozdajecie bany komuś kto bierze czynny udział w dyskusjach dotyczących naszego klubu, a prowokatorów i innych trolli lekceważycie..

Diabelski97
» 30 lipca 2019, 13:40 #275
LearningtoFly: No, ale ban to efekt 5/5 ostrzeżeń. Zapewne 4 razy wcześniej też byłeś nieskazitelny i ta biedna administracja wpakowała Ci w bana.
» 30 lipca 2019, 13:49 #274
GGMUN6: Zdecydowany +1
» 30 lipca 2019, 13:49 #273
matheo: @Diabelski97, chyba coś pomieszałeś, bo nie masz na swoim koncie, ani ostrzeżenia, ani bana... Odezwij się na PW i podaj więcej szczegółów.
» 30 lipca 2019, 14:04 #272
GGMUN6: Moise Kean w Evertonie, ciekawe czy teraz wezma Lukaku.
» 30 lipca 2019, 13:29 #271
Veron: Jestem przeciwko transferowi Maguire ze względu na kwotę i ogólny profil tego zawodnika, ale...
jak ma przyjść i grać cały sezon z Lindelofem, Shawem i Wan-Bissaką bez kontuzji (Jones, Rojo czy Bailly raczej nie potrafią rozegrać nawet pół sezonu bez nich) i będziemy mieli w końcu stabilizację to niech już robią ten transfer.

PS. czy kogoś lubię czy nie to jak przechodzi do naszego klubu nie wypada już życzyć zawodnikowi niczego złego tylko kibicować
» 30 lipca 2019, 12:56 #270
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 13:46

:) Co Ci w nim przeszkadza mistrzu ?
» 30 lipca 2019, 13:43 #269
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 13:52

cena i waga (100kg)
a tak na poważnie to okaże się w praniu
» 30 lipca 2019, 13:49 #268
Mistrz1908: Cena to juz tam wiesz :) Zyjemy w chorych czasach jesli chodzi o ceny , wiec ja juz tego nie generalizuje . Nie chce go porównywać do VVD , ale ja się smiałem osobiście z Lpoolu jak placili takie pieniądze za niego. Naprawdę to była toczka , która w Świętych nie zawsze grała jak nalezy. Tez szybkoscia nie grzeszy i nie jest jakiś giętki na nogach. Ferdinand to był kawał drwala ,ale miał technikę , a Harry ją ma . Nie faworyzuje Harego , ale jeśli chodzi o moje osobiste zdanie to nie ma lepszego zawodnika do wyciągnięcia . On po prostu nie popelnia błędów i dobrze wyprowadza pilke, plus strzela bramy częśto.. Niczego innego nie oczekuje od srodkowego obroncy
» 30 lipca 2019, 13:58 #267
Veron: zobaczymy, jak ja go oglądałem, to pamiętam go tylko z głupich dryblingów i strat, może akurat na takie mecze trafiałem ale niesmak pozostał
» 30 lipca 2019, 14:08 #266
Mistrz1908: A tak ogolnie to dzisiaj juz trenował z zespołem , więc ja juz wymiękam;p
» 30 lipca 2019, 14:15 #265
Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 12:52

https:// twitter.com/ManUnitedZone_/status/1155959226113507328?s=19
» 30 lipca 2019, 12:51 #264
RedRevolta: Nie doczeka się raczej bidok tego lotu.
» 30 lipca 2019, 12:52 #263
Mattias: Ja mam wrażenie że Glazerowi w ostatnim czasie ograniczają nasze ruchy transferowe. Gdyby Ed miał możliwość wywalić 100 mln za Maguiera to już dawno by to zrobił ale ktoś teraz patrzy mu na ręce.
» 30 lipca 2019, 12:35 #262
Extratime: Rzecz w tym, że jeżeli zgodzimy się tak przepłacić to każdy nastepny transfer będzie się wiązał z nadpłatą. Już teraz mamy ten problem, że kiedy zgłaszamy sie po jakiegoś zawodnika, musimy dopłacić dodatkowe miliony, tylko dlatego, że jesteśmy United. Widocznie starają się naprawić tę sytuację i podejść do negocjacji inaczej.
» 30 lipca 2019, 13:34 #261
Extratime: Co nie zmienia oczywiście faktu, że i tak przepłacamy.
» 30 lipca 2019, 13:36 #260
dev13: Manchester United podobno uzgodnił opłatę z Leicester City za obrońcę Harry'ego Maguire'a, podobno rekord świata € 89m. 📰 ŹRÓDŁO: Di Marzio #TransferNews#MUFC#LCFC
» 30 lipca 2019, 12:28 #259
arkusz: No to ladnie, opuscili 1mln. Ed Ty rekinie biznesu ;-)
» 30 lipca 2019, 12:32 #258
Bourdain: Ojro czy Funty ?
» 30 lipca 2019, 12:45 #257
Kamil01GGMU: Na twitterze tak napisał? Nie mogę znaleźć
» 30 lipca 2019, 12:53 #256
dawid27154: Na stronie jest news w funtach, tym większy absurd.
» 30 lipca 2019, 12:58 #255
arkusz: Gueye za 32mln euro w PSG. My sie nawet nim nie interesowalismy, przeciez po co nam takie uzupelnienie skladu za Herrere nie? A 32mln euro w dzisiejszych czasach za takiego zawodnika to jak za przecier pomidorowy Sotille Gusto 500ml z Biedronki za 2.19zl.

Pozdrawiam
» 30 lipca 2019, 12:04 #254
is200second: Gość ma trzydzieche i napewno nie przyszedłby do nas za taką kwotę. Uzupełnienie składu kimś takim równa się odstawienie na boczny tor wychowanków.
» 30 lipca 2019, 12:08 #253
arkusz: A Herrera ile ma lat? :-) pamietaj kolego, ze sezon dlugi i pelny kontuzji a jak mam pozniej ogladac Perreire na defensywnym to dziekuje bardzo. Taki Gueye bylby u nas najlepszym srodkowym pomocnikiem po Pogbie i moze na rowni z McTominayem. A reszte zjada, trawi i wysrywa na rzadko ;-)
» 30 lipca 2019, 12:13 #252
tyber28: Przecież, ten zawodnik był łączony z United, ale dp wydało wyrok, że słaby i go nie kupili, wiec nie marudz.
» 30 lipca 2019, 12:15 #251
braku: Ja chce lukaku i maguire
» 30 lipca 2019, 12:00 #250
twr: twitter.com/Footy_Community/status/1155775729302417408 zmieniając trochę temat. Serio będziemy za nim tęsknić :D?
» 30 lipca 2019, 11:53 #249
RedRevolta: A nie będziemy? to jest w dalszym ciągu gość z topki jeśli chodzi o zdobycze bramkowe PL, na pewno nie tęskniłbym np za takim lingardem, i wolałbym też oddać Rashforda zamiast Lukaku.
» 30 lipca 2019, 12:06 #248
mycka86: Jestem pewien, że taką samą kompilację nieudanych zagrań można by zmontować Salahowi, Kaneowi czy Aguero. Gdyby napastnikom wszystko sie udawało, to mielibyśmy po 10+ bramek w każdym meczu.
» 30 lipca 2019, 12:22 #247
mikon70: Ja będę za nim tęsknić bo to mój ulubiony piłkarz tego klubu. Trudno w obecnych czasach wytypować swojego ulubieńca wśród tych cienkich bolkow, a Lukaku jednak jest jednym z wyjątków. Jestem zaniepokojony, kiedy myśle, ze atak będzie się składać z samego Martiala i rashforda
» 30 lipca 2019, 12:23 #246
twr: Wiadomo, że każdemu grającemu piłkarzowi można zmontować taki klip. Warto jednak pamiętać, że on jest tu raptem dwa lata (proszę mnie poprawić jeżeli się mylę).
» 30 lipca 2019, 12:36 #245
TuhajBej: Będzie jeszcze śmiesznej gdy zostaniemy z Rashfordem i Greenwodem i będzie ciężko strzelić bramkę takiemu Huddersfield :) Ja rozumiem że Belg nie jest jakimś wybitnym napastnikiem ani wirtuozem ale zawsze walczył na boisku, jest doświadczony i potrafi strzelać bramki, tylko trzeba mu po prostu wyłożyć piłkę pod sam nos. U nas nie ma skrzydeł, bo na jednym gra obrażony Martial, a na drugim wieczny talent Lingard więc nie dziwota że Lukaku nie strzela. Dlatego nie rozumiem tej radości z jego odejścia i szydery z Lukaku w sytuacji gdzie zostajemy z 2 młodzikami w ataku, z czego jeden ma jedynie przebłyski, a drugi zagrał parę dobrych meczów na tournee, no litości. Ja wiem że niektórzy tutaj snują romantyczne wizje o genialnym pokoleniu wychowanków z akademii ale takie scenariusze trafiają się raz na 50 lat albo wcale. Jeśli sprzedajemy Belga to powinniśmy chociaż w jego miejsce sprowadzić jakiegoś sensownego napastnika.
» 30 lipca 2019, 12:43 #244
twr: Wiesz, że Twoja teoria to druga strona medalu? Tego medalu o genialnym pokoleniu. Jedni będą krzyczeć, że trzeba znaleźć zamiennik za lukaku i inni będą krzyczeć greenwood. To jest nie istotne w kontekście tego filmiku, który dość humorystycznie pokazał jego słabe strony. Tęsknił nie będę, a jak będzie czas pokaże.
» 30 lipca 2019, 12:48 #243
TuhajBej: Moim skromnym zdaniem Greenwood to nie Messi aby był w stanie wskoczyć z miejsca do pierwszego składu i zrobić różnicę w ważnych meczach. Może jest dobry, może nie, czas pokaże. Ja sobie po prostu nie wyobrażam żadnego topowego klubu który opiera swój atak na piłkarzu który póki co ma przebłyski ale ma bardzo nieregularną formę i na młodziku który pokazał się z dobrej strony w meczach towarzyskich gdzie jak wiadomo, nikt takich meczów nie traktuje poważnie. Inna sprawa że nasza akademia też jakaś wybitna nie jest i nie sądzę aby stawianie na wychowanków wyszło nam dobre. Kadrowo odbiegamy bardzo mocno nie tylko od całej top 5 na chwilę obecną, ale także od takiego Leicester czy Wolves, więc coś tu jest nie tak. Lukaku jest jaki jest, ale zawsze był pewną opcją w ataku i przy dobrym wsparciu skrzydłowych na pewno jeszcze sobie wiele razy postrzela :) My natomiast zostaniemy z niczym, bo nie wierzę że zarząd kogokolwiek jeszcze kupi w tym okienku. A nawet jeśli kupi, to pewnie będzie to środkowy obrońca. Dlatego mimo że takie kompilacje są zabawne, to nie bardzo rozumiem szyderę z Lukaku w sytuacji gdzie nasz atak przypomina bardziej Burnley niż kluby z topu :)
» 30 lipca 2019, 13:06 #242
DevoMartinez: Ibra u nas marnował więcej niż Lukaku ale jakoś szydery nikt z niego nie robił.
» 30 lipca 2019, 15:56 #241
dev13: Jedni pisza ze Harry blisko United inne zrodla ze dalej trenuje z Leicester pomiesznia z poplataniem ;)
» 30 lipca 2019, 11:52 #240
jochasio: Jego agent wrzucał zdjęcie z ośrodka United, coś musi być na rzeczy. Zapewne kwestia 2-3 dni :)
» 30 lipca 2019, 12:23 #239
Krystiano98: A ten Gueye, z którym coś tam nas łączono, wylądował w PSG, ciekawe jak wypadnie
» 30 lipca 2019, 11:41 #238
is200second: Psg robi dokładnie ten sam zabieg co Barca. Mają obsesję na temat LM i poszerzają kadrę kim się da. Ilosc nie idzie w parze z jakością o czym katalonce rok rocznie się przekonują a na dodatek ciężko się potem pozbyć zbędnych piłkarzy z kilkuletnim jeszcze kontraktem i dość sporym wynagrodzeniem.
» 30 lipca 2019, 12:00 #237
karol100: Lukaku u nas nie ma przyszłości. Nie jestem zwolennikiem Dybali, ale chyba lepszy on niz, Lukaku na rezerwie albo 50 baniek od Interu.
» 30 lipca 2019, 10:11 #236
Veron: nie, lepszy jest jakiś skrzydłowy / pomocnik / środkowy obrońca za te pieniądze a nie kolejny zawodnik po Lingardzie bez swojej pozycji na boisku

gdybyśmy grali 4-4-1-1 to by było miejsce dla wolnego elekrona ale na to się nie zanosi
pamiętam, że graliśmy tak w sezonie 2002/03 ze Scholesem na "10", strzelił w tamtym sezonie 20 goli
» 30 lipca 2019, 11:21 #235
damianmufc: Ja juz mam dość tego okienka i sprawdzania co pare godzin... Bruno flying out...Bruno deal imminent..

Maguire Furious..Maguire has diarrhea..

Juz tylko tydzien i koniec tej męczarni i jak nie kupimy Bruno i Maguire to z miejsca Ed wypad z klubu.
To jest chore żeby takie kluby jak Aston Villa, Newcastle, Everton wydawały więcej dużo od nas do tej pory.

L
» 30 lipca 2019, 10:07 #234
ManUtdFan94: Liczy się jakość, a nie ilość to nie FIFA. Kiedyś kupowalismy dużo i wydawalismy dużo i wyszliśmy na tym jak wyszliśmy.
» 30 lipca 2019, 10:10 #233
damianmufc: No jasne ze się jakość liczy ale powiedz mi czemu takie Atletico, Barcelona, Real maja już dawno wszystko zaklepane a my się pierdo...z tym wszystkim.

Ci zawodnicy już powinni być tu od 3 tyg i zgrywać się na tour i szykować na nowy sezon.
Brak mi slow na ten klub już powoli!
Maguire napewno przyjdzie ale czym my fani sobie zasłużyliśmy żeby tak nas traktować jak śmieci! Okienko jest otwarte od czerwca a tutaj dopiero deale dopinają jak Ole już od maja dostarczył im listę zapewne.

Za tydzień Chelsea a u nas nadal wielka nie wiadoma.
» 30 lipca 2019, 10:21 #232
TuhajBej: Ja tam od rana regularnie sprawdzam devilpage i czekam na newsa o Bruno xDD Dzisiaj jeszcze nie było.
» 30 lipca 2019, 10:29 #231
LearningtoFly: W zasadzie to nie pierwsze okienko, które jest popisem błazenady Woodwarda. Pierwsze okienko Moyesa, ostatnie Mourinhio to był wręcz pokaz jego nieudolności. Obecne okno przypomina mi do złudzenia poprzednie letnie. Do dziś pamiętam jak śmiechłem z panicznej próby zakontraktowania Godina w deadline day. Ed to człowiek, który nie ma zielonego pojęcia o transferach. Zamiast dogadać się wcześniej (Tak miał na to kupę czasu) to wziął się za robotę jak zwykle po czasie i teraz kluby wiedzą, że jesteśmy na musiku i takie Lisy nie muszą oddać nam Maguire mogą sobie nawet 100 mln zażyczyć za niego. Z Bruno czy innymi piłkarzami to dopiero parodia. Najgorsze jest to, że nowe nabytki ( o ile takowe będą) nie będą miały dość czasu, aby zgrać się z kolegami. Miała być gotowa kadra na tournee - oczywiście nie była. Jak my mamy być traktowani poważnie jak co roku bierzemy udział w takiej błazenadzie? Gdzie jest dyrektor ds. transferów?, Czemu Woodward po tylu kompromitacjach nadal odpowiada za transfery? Dlaczego z hucznie zapowiadanej przebudowy (pozbycie się szrotu + nowe twarze) wychodzi po raz kolejny klops? Co w tym klubie NADAL robią tacy piłkarze jak: Young, Rojo, Smalling, Jones, Darmian, Lingard? No sorry bardzo, ale na dzień dzisiejszy to jak patrzę na nasz środek pola: Pogba McTominey Pereira to zastanawiam się czy my walczymy w tym sezonie o utrzymanie? Plus ta wielka wiara w chłopaków z akademii, którzy mają jakieś tam przebłyski ale mąka to może będzie z Greenwooda. Ehh, Quo vadis Manchester United ?
» 30 lipca 2019, 10:32 #230
Mistrz1908: Harry Maguire has agreed personal terms with Manchester United. Manchester United and Leicester are in advanced talks, but the deal is not completed yet. There will be a new meeting soon to finalize the agreement. [@FabrizioRomano] #MUFC
» 30 lipca 2019, 09:22 #229
Veron: nie nudzi was kopiowanie tych pierdół z internetu?
będzie to będzie po co drążyć temat
» 30 lipca 2019, 09:40 #228
Strzelec: Romano to nie jest czasem ten super wiarygodny dziennikarz?
» 30 lipca 2019, 09:51 #227
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 09:58

Temu wkleiłem , bo niby najbardziej rzetelny . l4 mam , więc łeb zlasowany od tego wszystkiego ,bo z nudy sie przeglada .
» 30 lipca 2019, 09:55 #226
GGMUN6: Tak Romano to na ten moment najbardziej rzetelny dziennikarz.
» 30 lipca 2019, 10:02 #225
mordynator: na równi z Di Marzio
» 30 lipca 2019, 10:12 #224
Arko332: Jeśli faktycznie dojdzie do wymiany Lukaku-Dybala to Dybala jak się spisywał ogólnie w juventusie grajac na cofnietym napasniku lub prawym skrzydle? Bo moze nie było by tak zle wystawiajac go na prawej stronie.
» 30 lipca 2019, 08:43 #223
wedel242: Na prawej stronie grał słabo bo brako mu warunków fizycznych, najlepiej moim zdaniem grał na napadzie i zaraz za plecami napastników jak Messi ale w tym problem ze Juve grało innym ustawieniem. Nie wiem czy u nas 4-3-3 by przeszło chyba że rashford na lewej
» 30 lipca 2019, 08:49 #222
Arko332: To prędzej już cofniety napastnik w sumie cieszyłbym się bo na lingarda to już nie da sie patrzeć.
» 30 lipca 2019, 08:51 #221
karol100: Na stronie Juve lament, bo Dybala to niby drugi najlepszy piłkarz Juve. W poprzednim sezonie podobno był źle ustawiany, prawie że w pomocy, dlatego grał słabo.
» 30 lipca 2019, 10:10 #220
Blau: Pod koniec sezonu pytałem się kibiców Juve jak wygląda sprawa z Dybalą i dowiedziałem się, że w tym sezonie (18/19) grał wyjątkowy piach głównie przez zmianę pozycji na prawe skrzydło. Jego słaba dyspozycja nie jest jednak tylko i wyłącznie spowodowana zmianą pozycji, bo już od poprzedniego sezonu gra bardzo mizernie (17/18)

Jak na moje to będzie kolejny transfer z kategorii niewypał. Dybala zagrał pamiętny mecz z Barcą i od tamtego czasu wszyscy uważają go za wielką gwiazdę, a w rzeczywistości to był piłkarz z potencjałem, którego w pełni nie wykorzystał. Mam nadzieję że tu nie trafi.
» 30 lipca 2019, 10:14 #219
ferdas: meczyki.pl/newsy/cristiano-ronaldo-wybral-najwazniejszy-tytul-jaki-zdobyl-ten-jest-szczegolny-to-inne-uczucie/118970-n
Ja tylko to tutaj zostawie
» 30 lipca 2019, 08:04 #218
Veron: zapytaj Argentyńczyków co obchodzą ich tytuły Messiego w Barcelonie
tak samo jest w Portugalii, doprowadził ich do ME i do końca życia będzie tam noszony na rękach
» 30 lipca 2019, 09:31 #217
GGMUN6: Nie jestem przekonany do Dybali, dużo bardziej wolałbym Bruno. Ale cóż trzeba czekać, w najbliższych dniach wszystko będzie jasne.
» 30 lipca 2019, 07:52 #216
LearningtoFly: Z ciekawości spytam cos konkretnego pisalo o Dybali?. Bo Maguire wyglada na deal done
» 30 lipca 2019, 07:54 #215
GGMUN6: Di Marzio coraz więcej wypisuje nt. wymiany z dopłatą Dybala za Lukaku.
» 30 lipca 2019, 07:59 #214
LearningtoFly: Moze tak, wyrolowanie tych cwaniaków z Interu i zagranie na flecie Conte uznam za dobry rozwoj wydarzeń.
» 30 lipca 2019, 08:02 #213
Lisan: Maguire dzisiaj u nas wg. jego agenta. Co do Dybali obawiam sie ze bedzie to drugi Di Maria: filigranowy i za słaby fizycznie na BPL. Oby to nie byl nie wypał, w Juve ławka a jednego Sancheza juz mamy
» 30 lipca 2019, 07:40 #212
Krystiano98: Di Maria był za slaby fizycznie, ale ogólnie na początku robił różnice
» 30 lipca 2019, 09:33 #211
BajtiMU: Za słaby fizycznie? To już nie te czasy.
» 30 lipca 2019, 12:01 #210
klb9k: Dużo się piszę o Dybali pytanie tylko czy nie ma na celu przyspieszenie działań Interu odnośnie Lukaku. Jeśli miałoby dojść do transferu Dybali pytanie brzmi po co czy po to żeby Pogba miał swojego kolegę w szatni czy przygotowanie do odejścia Pogby bo Dybala to kolejna maskotka adidasa.
» 30 lipca 2019, 06:25 #209
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 06:29

Czytasz zdecydowanie za dużo pudelkowych mediów.
» 30 lipca 2019, 06:29 #208
Blau: Dybala tu nie przejdzie i bardzo dobrze dla nas. To przereklamowany piłkarz, który zasłynął jednym dobrym meczem przeciwko Barcelonie i od tamtego czasu, każdy jakoś bez namysłu uważa, że to wybitny piłkarz. Prawda jest taka, że grzeje ławkę w Juve i większość kibiców nie ma problemów z jego ewentualnym odejściem - a to coś znaczy, prawda?


Dodatkowo nie chodzi o kupno, a o wymianę i to dotego za jedynego napastnika, który jest gwarantem bramek. Przypominam, że Rash nigdy nie strzelił nawet 14 bramek w sezonie, więc całkowite opracie na nim ataku to samobójstwo. Rom dla porównania w pierwszym sezonie strzelił 27 bramek i w drugim 15 (to i tak więcej niż Rash, a grał od niego mniej przecież)


Z transferów spodziewam się jedynie Harrego, choć i tego nie biorę jako pewniaka.
» 30 lipca 2019, 02:09 #207
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2019 01:59

Fajnie by było sprzatnac z przed nosa Arsenalowi tego Pepe. Tam juz wszyscy siedza jak na szpilkach i wyczekuja a tu cyk United. Nam tak sprzatali Robbena, Hazarda, Malcoma, Sneijdera, Obi mikela i wielu innych :D
» 30 lipca 2019, 01:58 #206
Pops918: No to wszystko wskazuje na to, że Maguire i Dybala w United i to pewnie będzie na tyle z naszych transferów
» 30 lipca 2019, 01:57 #205
Kilerek7: Wydaje mi się, że jeszcze przyjdzie napastnik Ben Yedder lub Dembele. Szkoda Bruno, chłop zasłużył na transfer, a Dybala jest bez formy, jeszcze Juve chce dopłate, powaliło ich.
» 30 lipca 2019, 02:08 #204
MiSt: Co jak co, ale transfer Dybali, Bruno i Maguirea to byłby istny pogrom na angielskim rynku transferowym. Niestety transfer Bruno i Dybali raczej wzajemnie się wykluczają.
Transfer Maguire to podstawa. Każdy inny transfer będzie zaskoczeniem. Prawdopodobnie będzie tak jak mówił Ole - 1-2 transfery i możemy spokojnie zacząć nowy sezon :)
» 30 lipca 2019, 01:08 #203
Kilerek7: Bardziej realne jest Maguire, Dybala, SMS. Jeśli Lukaku pójdzie do Interu a Dybala do Tottków to pewnie Bruno, aczkolwiek ten jego płacz sugeruje transfer.
» 30 lipca 2019, 01:50 #202
rreddevilss: Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Replying to
@mufczach
talks ongoing for Maguire. Man United and Leicester. Last hours, new contacts and the player strongly wants to join Man Utd. Trying to find total agreement. 🔴 #MUFC #Maguire
» 30 lipca 2019, 00:53 #201
Kilerek7: Telenowela trwa:-)
» 30 lipca 2019, 00:59 #200
grzeho16: No i pięknie. Wejdźcie sobie na profil agenta Maguiera na Instagramie. stevenbecksss
» 30 lipca 2019, 00:32 #199
MiSt: Jest też agentem Garnera, ale wątpię, żeby to chodziło o niego :p W sumie skoro Di Marzio już o tym pisał to naprawdę musimy być blisko kupna Maguiera. Trzymam kciuki :)
» 30 lipca 2019, 00:43 #198
DjTED: Moze wezmiemy za darmo tego Bale ? Albo spróbujemy im wcisnac Sancheza w wymiane? Te same wynagrodzenie
» 30 lipca 2019, 00:22 #197
mycka86: Z deszczu pod rynnę.
» 30 lipca 2019, 06:33 #196
Mistrz1908: Ja bym wypozyczyl Bala na rok i zobaczyl co potrafi.
» 30 lipca 2019, 09:24 #195
Kamil01GGMU: Hehe Di Marzio się rozpisał o United widzę.

Juventus would accept Romelu Lukaku plus around €20m if Manchester United want to sign Paulo Dybala. (Source: Di Marzio)
» 30 lipca 2019, 00:19 #194
mycka86: To byłby rozbuj w biały dzień i jeśli w klubie by się zgodzili na taki transfer, po tak słabym sezonie Dybali, to wszyscy odpowiedzialni za transfery powinni zostać zwolnieni.
» 30 lipca 2019, 06:49 #193
GGMUN6: Corsz wiecej pisze sky italy o mozliwej wymianie Dybala na Rom. Co Wy na to?
» 29 lipca 2019, 23:46 #192
getryscholesa: Nic takiego się nie wydarzy. Dybala nie jest głupi.
» 29 lipca 2019, 23:50 #191
Pops918: Alfredo Pedulla, który jest bardzo dobrym źródłem, jeśli chodzi o informacje związane z Sarrim, podaje że dojdzie do wymiany Lukaku - Dybala. Ciekawe jak się to rozwinie.
» 30 lipca 2019, 00:01 #190
Kilerek7: Wymiana ok, ale z dopłatą wolne żarty.
» 30 lipca 2019, 00:28 #189
RysiozWilkowa: Śmiech na sali z dokonań MU, a raczej Woodwarda na rynku transferowym.
Jak to jest, że biedny Arsenal ma już Ceballosa i na 99% Pepe, a przebogaty MU zakupił AWB i raczej na ławe skrzydłowego?
Te 2 transfery Arsenalu biją na łeb dokonania Woodwarda.
To jest po prostu jakiś absurd.
» 29 lipca 2019, 23:34 #188
Wafelek100: Ja jak porównam Ceballosa do AWB to dopiero mam śmiech na sali xD
» 29 lipca 2019, 23:38 #187
balongg: A co ten Ceballos pokazał w seniorskiej piłce? Coś czuje, że będzie drugi Denis Suarez
» 29 lipca 2019, 23:51 #186
RysiozWilkowa: Pogadamy kolo za rok ile dali swoim klubom w.w zawodnicy.
Rok to dość czasu aby ocenić transfer.
Pasuje?
» 29 lipca 2019, 23:58 #185
DjTED: Jaki Arsenal ma Cebulliosa ? Oni go "wypozyczyli". Mogą sobie chciec miec. Pepe jest u nich tak jak u nas Harry, Bruno i SMS
» 30 lipca 2019, 00:09 #184
GoGoManU25: Pepe potwierdzony przez wszystkie największe media dookoła,nie oszukujmy się. Ceballos jeśli będzie chciał odejść po sezonie do arsenalu to ustala kwotę i odejdzie,gowno grał w arsenalu a Zidane na niego nie stawiał. Natomiast my mozemy skończyć bez zastępstwa dla Lukaku i mieć gorsza ofensywę od Wolves
» 30 lipca 2019, 00:49 #183
DjTED: Akurat po tym co pokazywały Wilki w zeszłym sezonie to ja ich typuje o walke o top 4. Moze bedzie taka niespodzianka jak lisy.
» 30 lipca 2019, 01:52 #182
Lokator23: A kto to jest ten Ceballos?? Gosc nic specjalnego nie pokazal w lidze hiszpanskiej a Ty gadasz o nim w taki sposob jakby to jakas gwiazda byla. A ja uwazam ze transfer AWB to jeden z naszych najlepszych transferow a z James czuje ze beda ludzie moze brakuje mu wykonczenia czy oatatniego podania ale chlopak jest naprawde szybki i beda problemy z upilnowaniem go. Arsenal powinien skupic sie na obronie a nie na ofensywnych graczach bo z przodu jest kim pograc ale ich obrona moglaby byc lepsza
» 30 lipca 2019, 02:25 #181
wider: licząc że nikt z "z podstawowego" składu nie odejdzie to i tak potrzebujemy minimum 3 piłkarzy
kogoś do środka pola, srodek obrony i prawe skrzydło
Ile to już lat gramy bez prawoskrzydłowego z prawdziwego zdarzenia ?
» 29 lipca 2019, 23:28 #180
mcscotyy: Agent maguire dodał zdjęcie z ośrodka MU
» 29 lipca 2019, 23:14 #179
GGMUN6: Jak sie nazywa jego agent?
» 29 lipca 2019, 23:18 #178
Bylak: Agent 007.
» 29 lipca 2019, 23:19 #177
mcscotyy: Stevenbecksss konto prywatne
» 29 lipca 2019, 23:23 #176
RedRevolta: hahah Bylak w punkt.
» 29 lipca 2019, 23:24 #175
balongg: twitter.com/manunitedmedia/status/1155944924912599041?s=21
» 29 lipca 2019, 23:10 #174
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 23:14

To jest też agent Garnera może równie dobrze chodzić o przedłużenie kontraktu.
» 29 lipca 2019, 23:13 #173
balongg: Tez to sprawdziłem i masz racje, ale Garner ma kontrakt bodajże do 2022, więc wątpię, że o to chodzi i myśle również, że agent nie podgrzewałby tak atmosfery, wstawiając takie zdjęcie.
» 29 lipca 2019, 23:17 #172
iMarMU: Pepe na testach w Arsenalu.
3 dobry transfer.
Teraz nasza kolej
» 29 lipca 2019, 23:03 #171
hansolo: Alfredo PedullĂ  na twitterze:
#ManchesterUnited-#Maguire: done deal. Next stop #MilinkovicSavic
» 29 lipca 2019, 22:30 #170
DjTED: Jiangsu Suning oferowało za Bale'a... zero Euro. Chińczycy liczyli na to, że Real po prostu go puści :D
» 29 lipca 2019, 22:28 #169
DEPE: bo wiecej wart nie jest
» 29 lipca 2019, 22:56 #168
DjTED: Oni mysleli , ze sobie kupia Mbappe, albo Neymara z sprzedanych piłkarzy... tyle , ze tego szrotu nikt nie chce.
» 29 lipca 2019, 22:59 #167
mycka86: By go puścili gdyby nie kontuzja Asensio. Transfer byłby za zero, ale wówczas nie placiliby mu ~25 mln euro pensji za każdy sezon.
» 29 lipca 2019, 23:12 #166
wider: DjTED to tak jak u nas nikt nie chce naszego szrotu xD
» 29 lipca 2019, 23:29 #165
DjTED: wider: Real chce Pogbe (Juve tez chciało) , Inter, Juve Lukaku. Barcelona Darmiana (na pewno włosi też bo kiedys Juve pytało). DDG i Rasha chcieli. O Lindeloffa pytano. Rojo do Argentyny. O Martialu fani Arsenalu pisza do dzis. Mate chciała Barca. Herrere sprzatneło PSG. No nie do konca jest tak jak piszesz
» 30 lipca 2019, 00:14 #164
braku: Jak lukaku odejdzie i maguire przyjdzie to będziemy stawiać autobus przeglubowy w polu karnym więc nie wiem czym się jaracie
» 29 lipca 2019, 22:11 #163
Kamil01GGMU: Kurde masz racje, a nie czekaj jednak nie
» 29 lipca 2019, 22:25 #162
Lokator23: Zapomniales ze tutaj kierowcy busa juz nie ma, teraz Man Utd bedzie gral swoje i to przeciwnik bedzie stawial autobus i modlil sie o najmniejszy wymiar kary
» 30 lipca 2019, 02:28 #161
rreddevilss: Done deal! #ManchesterUnited will close for Harry #Maguire in the next 48-72 hours. He will sign a contract by €5,5M plus bonuses. #RedDevils will pay him to Leicester €89M. #transfers #MUFC #mutd





Ten już ładuje z grubej rury
» 29 lipca 2019, 22:06 #160
Mistrz1908: Kto to niby?:D
» 29 lipca 2019, 22:07 #159
mordynator: Fabrizio Romano?
» 29 lipca 2019, 22:13 #158
NoName222: Źródło?
Cena w ojro czy w funtach?
» 29 lipca 2019, 22:15 #157
Mistrz1908: Czy moze Tonny G z The Sun huehue;d
» 29 lipca 2019, 22:15 #156
GGMUN6: Niestety nie Fabrizio
» 29 lipca 2019, 22:16 #155
slimaczy: Jeśli mowa o Nicolo Schira to kilka dni temu napisał to samo tyle ze o Bruno. Dokładne liczby co do pensji i kwoty transferu, też podobno done deal. O ile o Maguire’a jestem spokojny tak nie wierze że przyjdzie Fernandes
» 29 lipca 2019, 22:17 #154
DEPE: arsenal to klub mem

daj plusa jesli sie zgadzasz.
skomentuj jesli masz inne zdanie.
» 29 lipca 2019, 22:03 #153
DjTED: Mam inne zdanie. Jedziemy razem na jednym wózku. Jesteśmy podupadajacymi klubami. Z tym , ze my wydajemy bezsensownie pieniadze na transfery i płace. Oni bez wydawania gigantycznych pieniedzy sciagaja ciekawych piłkarzy i byli przed nami w tabeli. Wiekszy szacunek mam do Arsenalu niz do MC czy Chelsea
» 29 lipca 2019, 22:33 #152
Extratime: W pełni zgadzam się z DjTED.
» 29 lipca 2019, 22:48 #151
DjTED: Ich kibice sa dziwni (ale dla nich my jestesmy dziwni)
» 29 lipca 2019, 22:49 #150
KalinaRIP: "Mam inne zdanie. Jedziemy razem na jednym wózku. Jesteśmy podupadajacymi klubami. Z tym , ze my wydajemy bezsensownie pieniadze na transfery i płace. Oni bez wydawania gigantycznych pieniedzy sciagaja ciekawych piłkarzy i byli przed nami w tabeli. "

Co nie zmienia faktu ze to klub mem
» 29 lipca 2019, 23:11 #149
DjTED: Jak oni sa memem to kim my jestesmy, ze konczymy sezon za nimi.... Puknij sie człowieku bo jak bym był adminem to byś poleciał. To z nas cały świat ma polewe. Przy wydanych rekordowych pieniadzach gramy piach. Leja nas beniaminki. Arsenal nic nie musi. Tam kazdy wie jaka jest sytuacja z Kroenke. My musimy. Wierze w Ole
» 30 lipca 2019, 00:19 #148
Kamil01GGMU: Ja już nie wiem czy się śmiać czy płakać z informacji Di Marzio, znowu robię sobie nadzieję a tu pewnie cyk z rana Sky zdementuje, jestem już zmęczony tymi newsami.
» 29 lipca 2019, 21:57 #147
GGMUN6: Mam tak samo jak Ty :)
» 29 lipca 2019, 21:59 #146
ManUtdFan94: Co jak co ale Di Marzio jest bardzo dobrze poinformowany, to nie jest byle news z sunday express czy The Sun ;) Myślę że Maguire spokojnie będzie u Nas zwłaszcza że chce odejść z Leicester do United.
» 29 lipca 2019, 22:01 #145
getryscholesa: Przecież Di Marzio jest ze Sky
» 29 lipca 2019, 22:05 #144
mordynator: Di Marzio to praktycznie poziom BBC jeśli chodzi o rzetelność wiec wyglada na to że Maguire jest bardzo blisko.
» 29 lipca 2019, 22:05 #143
Mistrz1908: Tyle ,ze to Wloskie Sky. Angielskie raczej z reguly sie sprawda tak jak i BBC.
» 29 lipca 2019, 22:08 #142
mordynator: Bylak tak wole oglądać Mate i Periere na 10 niż Notorczyne błedy Smallinga,Jonesa i Rojo na ŚO.
» 29 lipca 2019, 21:55 #141
braku: Mi się wydaje że to jest kiepski pomysł kupując maguire ze sprzedaży lukaku. Co to będzie jak Rash dostanie kontuzje. Martiala nie widzę a malolaci dostaną parę łokci i znikną.
» 29 lipca 2019, 21:54 #140
maticr7: Sanchez,Greenwood.
» 29 lipca 2019, 22:32 #139
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 21:49

Widzieliscie ten news o byłym piłkarzu z akademii? Opowiadał o sytuacji za Mourinho itd, widziałem na manutd.pl, ciekawe :)
manutd.pl/2019/07/29/byly-mlodziezowiec-mu-wszyscy-w-klubie-kochaja-pogbe-a-po-odejsciu-mourinho-panowala-radosc/
» 29 lipca 2019, 21:48 #138
DaroMistrz5: Czytałem. Ogólnie interesujące ale te określenie "anonimowy" zawsze każe mi zachować spory dystans do samego tekstu.
» 29 lipca 2019, 22:51 #137
Krystiano98: Dokładnie, mam tak samo jak Ty.
» 29 lipca 2019, 22:52 #136
AderNVK: To jeszcze Bruno i bedzie git
» 29 lipca 2019, 21:46 #135
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 21:53

Tak swoją drogom to kibice Realu na realmadryt.pl narzekają, że miała być rewolucja, a przyszedł Hazard, a reszta to średniaki. Już zwiastują zwolnienie Zidane'a. Oni to jednak nieźle mają ustawione w głowach.
» 29 lipca 2019, 21:46 #134
Krystiano98: Jeśli będzie im źle szło, to Perez Zidane'a wywali, tutaj akurat nie będzie zdziwienia :D
» 29 lipca 2019, 21:51 #133
DEPE: a ze bedzie im zle szlo to pewne, zizu to kapusciana glowa, taktyka miliona wrzutek i pomoc sedziow, teraz jest VAR wiec na sukcesy szans nie ma.
» 29 lipca 2019, 22:00 #132
Krystiano98: Zobaczymy, Hazard się rozkręci i może być ogień
» 29 lipca 2019, 22:13 #131
rreddevilss: United are close to an agreement with Leicester City for Harry Maguire. #mufc [Di Marzio]



No no coraz ciekawiej
» 29 lipca 2019, 21:31 #130
Michux3: Mi się wydaje że skończy się z Bruno i Maguirem, Pogba zostanie na sezon a Lukaku odejdzie do Interu. Ewentualnie pod sam koniec spróbuję sprowadzić Ben Yeddera choć w to wątpię
» 29 lipca 2019, 21:39 #129
GGMUN6: Czemu kondonierzy cytuja nasze komy na stronie?
» 29 lipca 2019, 21:40 #128
Michux3: *Spróbuje
» 29 lipca 2019, 21:41 #127
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 21:43

Michu

To próbuj mistrzu :D
» 29 lipca 2019, 21:43 #126
RememberMe: James Maddison twierdzi, że Harry Maguire nie pojawił sie na treningu gdyż jego układ pokarmowy odmówił mu posłuszeństwa.
» 29 lipca 2019, 21:04 #125
kckMU: Zesrał się jak zobaczył negocjacje w wykonaniu Eda.
» 29 lipca 2019, 21:11 #124
MiSt: Jak to ktoś już napisał: "To uczucie gdy dostajesz sraczki, a fani United myślą, że wymuszasz transfer" :D
» 29 lipca 2019, 21:23 #123
balongg: A Pique napisał, że Neymar zostaje
» 29 lipca 2019, 21:26 #122
CoJaOgladam: Pavel Nedved (Juventus vice-chairman): "We have some offers for Paulo Dybala but we'll wait to decide about his future. Lukaku? We always try to get players - but I don't want to speak about Lukaku or others."
» 29 lipca 2019, 20:59 #121
Cisco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 20:22

Arsenal kupił Pepe za 80mln płatne w ratach. Niech ktoś da te 80mln od razu i już po Pepe w Arsenalu hahaha
» 29 lipca 2019, 20:21 #120
GoGoManU25: Napoli dało tyle samo i co? Arsenal zaproponował lepsze warunki i elo. Martwmy się lepiej o nas bo póki co transferów nawet nie widać ma horyzoncie a takie denne komentarze pokazują tylko jak wielkim jesteś dzbanem
» 29 lipca 2019, 20:34 #119
GGMUN6: Arsenal to cieniasy I ja sie zaloze ze nawet jak nikogo juz nie kupimy beda za nami w tabeli.
» 29 lipca 2019, 21:02 #118
roshen14: przypomne ci tylko że to my byliśmy niżej od nich w tabeli a w bezpośrednich pojedynkach był remis i ich wygrana. My nie przeprowadziliśmy żadnego wielkiego transferu, a oni sprowadzają właśnie świetnego zawodnika rokującego na przyszłość, którego na oku miało wiele czołowych klubów.
» 29 lipca 2019, 21:12 #117
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 21:27

roshen14 - A ja chce przypomnieć, że United miało znacznie większe problemy niż Arsenal i gdyby nie zmiana Mou na Ole byłoby jeszcze gorzej. Przy stabilizacji na ławie, Arsenal nie przegoni nas w tabeli.
» 29 lipca 2019, 21:25 #116
jassaj: Różnica między United a Arsenalem na przestrzeni ostatnich 10 lat jest taka, że United faluje jak sinusoida, raz na szczycie, raz na dnie, potem jakieś odbicie, potem znowu spadek, było mistrzostwo, było 7 miejsce, była LE teraz 6 miejsce i to faluje a Arsenal jak był mentalnie 4 tak jest mentalnie 4 a nawet gorzej bo teraz to ta wyszydzana nawet przez nich 4 może im się tylko marzyć.
Dlatego czysto obiektywnie jak tylko umiem, uważam, że faktycznie prędzej United się dźwignie i coś ugra, cokolwiek, niż Arsenal. Bo Arsenal to taki klub, który cieszy się z samego udziału i już o nic więcej mu nie chodzi, albo zawsze znajdzie się ktoś lepszy. Zresztą popatrzcie już nie tylko na United i Arsenal a Arsenal i całą resztę czołówki- United jeszcze wygrał PL w tym dziesięcioleciu, wygrał LE, może to mega prestiżowe nie jest ale jest. Taka Chelsea, mimo, że często ma swoje problemy, zmiany trenerów, był fatalny sezon na 10 miejscu- no ale PL kilka razy była; CL była; LE 2 razy była. Liverpool- wieczna beka z przegrywu w PL no ale CL wygrali i tego nikt już im nie zabierze. City- sen o potędze, bezkompromisowy marsz po tytuły. Trzeba wydać to wydają, Zdominowali krajowe podwórko i znów są faworytami, idą po swoje, w Europie lipa, no ale własna ziemia zdobyta. No i Arsenal.... Gdzieś tam wygrali FA Cup, gdzieś tam byli w finale LE, o LM już nawet nie mówmy bo nie warto. Słynna potrójna korona Wengera- 4 miejsce, FA Cup, 1/8 LM i już wystarczy. Byle być przed Tottenhamem w lidze i móc się tym chwalić a jak Tottenham skończy przed nimi to powiedzieć, że raz na rok to i ślepy coś znajdzie a jak już nawet to nie pomaga to uczepić się, że nadal nic nie wygrali . I cykl się zamyka. Ja wiem, że często i ostro pisałem o Arsenalu i będę się tego trzymał. Bo mnie to nie boli, dla mnie to oni spaść mogą, to nie "mój" klub. Ja tak to po prostu widzę. Dlatego serio uważam, że prędzej któryś eksperyment United wypali (oby to był eksperyment o nazwie Ole) bo tutaj, wbrew marudom coś się dzieje- były wielkie transfery, były zmiany trenerów. Może to jest bez pomysłu, może bez sensu, ale coś jest. I w końcu nawet przez przypadek coś odpali i może nawet przez przypadek ale coś ugramy, choćby tą LE. A Arsenal bije głową w mur, już wie że od tego tylko głowa boli ale wali dalej w ten sam sposób jakby nawet nie przyszło mu przez myśl, poszukać obejścia czy spróbować się wdrapać czy cokolwiek.
» 29 lipca 2019, 21:49 #115
Mattias: Zobaczycie że jak nie kupimy Maguiera to nadal będziemy tracić po 40-50 goli w sezonie. Nasza defensywa nie ma lidera z prawdziwego zdarzenia. Możemy rotować Lindelofem, Jonesem, Smallingiem czy nawet tym Afrykańczykiem co się ciągle łamie ale efekt będzie taki sam.
» 29 lipca 2019, 20:20 #114
PiesekLeszek: Jasnowidz czy co?
» 29 lipca 2019, 21:14 #113
Krystiano98: Już tak 3-4 sezony jest, więc nie jasnowidz. Jest Bissaka, więc będzie lepiej prawdopodobnie, ale Harry by się przydał.
» 29 lipca 2019, 21:50 #112
maticr7: Niepieprzta głupot.Tyle bramek straciliśmy tylko w tamtym sezonie.Gdzie był spory konflikt związany z Mourinho.We wcześniejszych sezonach,niemal zawsze byliśmy zespołem w trójce z najmniejszą liczbą straconych goli...
» 29 lipca 2019, 22:41 #111
Krystiano98: Murowalismy non stop bramke, to traciliśmy mało.
» 29 lipca 2019, 22:55 #110
DaroMistrz5: 2018/19 - 54 stracone bramki - OŚ Smalling, Jones, Bailly, Lindelef, Rojo
2017/18 - 28 straconych bramek - ŚO Smalling, Jones, Bailly, Lindelef, Rojo
2016/17 - 29 straconych bramek - ŚO Smalling, Jones, Bailly, Rojo, Blind
2015/16 - 35 straconych bramek (najlepsza defensywa w lidze razem z kogutami) - ŚO Smalling, Jones, Rojo, Blind
2014/15 - 37 straconych bramek - ŚO Smalling, Jones, Evans, Rojo, Blind, Blackett
Czy to jest waszym zdaniem dramat w ciągu ostatnich lat?
» 29 lipca 2019, 23:25 #109
MiSt: Będąc realistą myślę, że możemy liczyć na jeszcze jeden transfer. Przeczuwam, że będzie to Maguire. Bruno jednak mniej pasuje do koncepcji Ole. Na ŚPO mamy kilku niezłych zawodników(Mata, Gomes, Pereira), więc nie jest to pozycja konieczna do wzmocnienia.
Przyszły sezon to walka o top4 i Ligę Europy. Osobiście chcę zobaczyć w końcu zmiany w zaangażowaniu naszych zawodników. Coś czuję, że będzie dobrze :)
» 29 lipca 2019, 20:04 #108
mordynator: Bruno pasuje do koncepcji Ole ale jeśli kupimy Maguire'a to już nie bedzie funduszy na Bruno i odwrotnie.Jeśli miałbym wybierać pomiedzy tą dwójką to chyba jednak Harry ale czas pokaże
» 29 lipca 2019, 20:07 #107
Bylak: Chcesz grać cały sezon mata i Pereira, a potem płacz że Max 6 miejsce w lidze.
» 29 lipca 2019, 21:14 #106
MiSt: Jestem zdania, że Mata jest nadal bardzo dobry na pozycji ŚPO. Pereira MOŻE wskoczyć na wyższy poziom. Mamy też młodego Gomesa. Nie liczę tutaj Lingarda z oczywistych względów ;)
Wolałbym transfer na prawą flankę, a na pewno na pozycję ŚO.
» 29 lipca 2019, 21:20 #105
jerzy666: Ja jestem Kibicem United i domagam się trofeów , Mistrzostwa Anglii i Ligi Europy w tym roku, ewentualnie Pucharu Anglii i Pucharu Ligi , ewentualnie miejsca w top 4 bądź po prostu braku kompromitacji i dobrej gry
» 29 lipca 2019, 19:35 #104
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 19:39

Bądźmy realistami..Top4 to cel na przyszły sezon, o mistrzostwie zapomnij.
» 29 lipca 2019, 19:38 #103
BajtiMU: Piona Jurek.
» 29 lipca 2019, 20:41 #102
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 19:16

I co gdzie ten Bruno ? zostały jeszcze 24 godziny . Moze zdąrzy przyleciec na te testy xD swoja droga czy juz tym pismakom nie jest wstyd pisać takie głupoty a w kolejny weekend znow to samo ze Bruno juz jest nasza i zaraz testy a potem znow cisza :D Tymbardziej ze żadne poważnie źródła o tym nie piszą tylko słabe jakies portugalskie brukowce . Cos mi sie wydaje ze juz nikogo raczej nie sciagniemy . Ciezko nam nawet pozbyc sie piłkarzy z klubu a juz nie mowie o transferach do klubu . Widac ze to bedzie kolejny sezon z walka o 5-6 miejsce . Moze gra sie poprawi ale sama ta kadra jest zwyczajnie za słaba i nadal mamy dziury ( prawe skrzydlo , srodek pola , srodek obrony ) Bez wzmocnianiacchociaż dwoch tych formacji nie ma co liczyc na zbyt wiele .
» 29 lipca 2019, 19:15 #101
ManUtdFan94: Nie będzie żadnego Bruno, będzie Maguire i ewentualnie jakiś napastnik jednak kluczem jest sprzedaż Lukaku.
» 29 lipca 2019, 19:35 #100
GoGoManU25: Wstyd że nie ma kasy na transfery??
A co mamy kopalnie siana? Ile kasy poszło na transfery w ostatnich 5 okienkach?! Wszystko w błoto!! 90% transferów NIETRAFIONE,poza Wan Bissaką mamy ten sam zespół co ostatnio a wszyscy się kimś WZMOCNILI. Przewiduje dłuższy pobyt w LE
» 29 lipca 2019, 18:22 #99
Dejfmi: Tutaj ludzie myślą bardzo krótkoterminowo ;)
» 29 lipca 2019, 18:31 #98
Pierun: Zgadzam się z tobą. Szara, smutna rzeczywistość.
» 29 lipca 2019, 19:02 #97
Glory1878: Tak, dla Glazerów jestesmy kopalnia zlota.

Rok temu w letnim okienku kupilismy Dalota, Freda i Granta... smiech na sali. A pozniej cala wina poszla na Mourinho. Jesli teraz nikogo wiecej nie sprowadzimy, do Ole nie mozna miec pretensji.
» 29 lipca 2019, 19:28 #96
RedsFan: Jakos dla Eda i spółki kasa jest tylko na transfery brak. Glazerowie wciskając Klub jak szatę do ostatniego pensa. Mogli by juz sprzedać i oblowic sie raz a porządnie, może wtedy jakis inny inwestor zajmie sie klubem należycie.
» 29 lipca 2019, 19:49 #95
kckMU: twitter.com/davenicholls26/status/1155592022927060993?s=20

Haha, lecą lecą
» 29 lipca 2019, 17:33 #94
Bylak: Wreszcie.
» 29 lipca 2019, 18:20 #93
TuhajBej: A jednak. Nikt się nie spodziewał takiej bomby transferowej pod koniec okienka!
» 29 lipca 2019, 18:35 #92
SikamNaPapugi: Hmmm

#mufc and Leicester had contacts for Harry Maguire today. Nothing agreed yet but Maguire is pushing #mulive [
@FabrizioRomano
]
» 29 lipca 2019, 17:29 #91
Bylak: Podobno ten chłop jest wiarygodny.
» 29 lipca 2019, 18:25 #90
RedRevolta: Nie ukrywam zazdroszcze Pepe Arsenalowi, tyle śmiechu z nich było a konkretny transfer potrafią zrobić, a do nas ktoś przyjdzie jak ktoś odejdzie, wspaniale ;)
» 29 lipca 2019, 17:00 #89
mcscotyy: grajek dobry zrobi szum na skrzydle ale z 22 bramek aż 9 z karnych, zobaczymy co z tego wyjdzie a szkoda bo u nas by się przydał ktoś taki
» 29 lipca 2019, 17:02 #88
roshen14: Pepe to gwiazda Lille, więc nie ma co sie dziwić, że strzelał bramki także w karnych. Tak samo Hazard w Chelsea. świetny transfer Kanonierów ... na skrzydle zrobi robotę.
» 29 lipca 2019, 17:03 #87
zylkos1988: karne karnymi ale co robil wiatrak z obroncami PSG to az milo popatrzyc
» 29 lipca 2019, 17:13 #86
RedsFan: Czy Chelsea nie wyciągnęła czasami Hazarda z Lille.
» 29 lipca 2019, 17:26 #85
DEPE: roznica taka ze hazard przychodzil jako najlepszy pilkarz ligi. pepe nie byl nawet w 11 sezonu lequipe.
» 29 lipca 2019, 17:29 #84
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 17:43

Panie DEPE, Pepe 22 gole, jezeli chodzi o statystyki byl zaraz po Mbappe 33. Wiec może i nie najlepszy ale drugi. Nie zalapal sie do pierwszej 11 bo graja na tej samej pozycji.
» 29 lipca 2019, 17:42 #83
karol100: Reds fan jeśli chodzi o statystyki to zrobił niewiele więcej niż Pogba, będąc ustawiony dużo bliżej bramki i grając w lidze 2 x słabszej.
» 29 lipca 2019, 18:14 #82
Diabelred: Nie wiadomo co bedzie z Pepe, bo moze byc z niego drugi Gervinho, ktory przychodzil do nich tez z Lille z fajnymi liczbami(18 bramek, 11 asyst w sezonie). Nie mniej patrzac na biede jak my mamy od lat na PS(gdzie sa nikle nadzieje by cos po tym oknie sie w tym temacie w koncu zmienilo), to jest czego zazdroscic.
» 29 lipca 2019, 18:47 #81
zylkos1988: Niestety ale wyglada na to ze jednak Pepe przechodzi do Arsenalu. Jesli podpisza jeszcze jakiegos dobrego obronce to moga sie wlaczyc do walki i mistrza
» 29 lipca 2019, 16:32 #80
Dejfmi: Tak tak. Jeden obrońca i mistrzostwo należy do nich :)
» 29 lipca 2019, 16:35 #79
zylkos1988: napisalem, ze moga sie wlaczyc a nie, ze zdobeda
» 29 lipca 2019, 16:37 #78
DjTED: Ty masz mistrza za ten komentarz :D
» 29 lipca 2019, 16:47 #77
mcscotyy: Toż to Arsenał
» 29 lipca 2019, 16:52 #76
kamilpe: To nie zmienia faktu, że tego transferu na ten moment możemy im pozazdrościć
» 29 lipca 2019, 16:53 #75
roshen14: Fabrizio Romano potwierdza, więc Pepe na 100% w Arsenalu...
» 29 lipca 2019, 16:59 #74
Pierun: Tak jak powiedział legendarny SAF: "Atakiem wygrywa się mecze a obroną zdobywa tytuły." Arsenal z obecną formacją obronną może tylko pomarzyć o podium Premier League.
» 29 lipca 2019, 18:59 #73
maticr7: Jak Arsenal musiałby wymienić całą linie obronną,żeby w ogóle mogli zacząć o tym myśleć.xd
» 29 lipca 2019, 22:44 #72
arczibald: Wygląda to tak, United czeka aż Inter sprzeda Icardiego do Napoli, które w ten sposób zdobędzie kasę aby kupić Lukaku. W przypadku sprzedaży Lukaku kasa idzie na transfer Maguirea. W przypadku odejścia Pogby (coraz bardziej prawdopodobne) uzgodnione sa już transfery Savicia i Bruno. Chyba że Pogba zostanie a odejdzie tylko Lukaku to do United trafi Maguier i Bruno
» 29 lipca 2019, 16:15 #71
LearningtoFly: Przykre jest to, ze Ole musi ciułać kase z ewentualnej sprzedaży. Wstyd, z ta kasa na transfery.
» 29 lipca 2019, 16:42 #70
arczibald: Zgadzam się w 100%. Przy dzisiejszych cenach i realiach rynku transferowego 100ml na transfery (wg pisamko) wygląda śmiesznie.
» 29 lipca 2019, 17:39 #69
Bourdain: Ktoś tam się kiedyś pytał o kursy na Bruno i Maguire, podaję z William Hill na transfer przed 3 Sierpnia:
Bruno-1.4
Maguire-1.14
» 29 lipca 2019, 15:34 #68
karol100: A Bruno do Liverpoolu?
» 29 lipca 2019, 16:11 #67
Bourdain: 3 z kawałkiem
» 29 lipca 2019, 16:19 #66
Veshii: Witam wszystkich :)
Chciałbym się pochwalić że jutro w końcu zobaczę naszych diabłów na żywo w Oslo, moje marzenie się spełniło i do zobaczenia jutro o 19:00 ;)
» 29 lipca 2019, 15:26 #65
GGMUN6: Gratulacje :)
» 29 lipca 2019, 15:28 #64
Kilerek7: Veshii weź ze sobą transparent, ze Devilpage chce Bruno i Maguire:-)
» 29 lipca 2019, 15:33 #63
Extratime: Baw się dobrze!
» 29 lipca 2019, 15:53 #62
Krystiano98: Weź jeszcze Pogba out, Ed partacz, Lukaku out, Moyes out i ogólnie. A na poważnie to super sprawa, dobrego spektaklu życzę :)
» 29 lipca 2019, 16:10 #61
RedsFan: Gratulacje! Milego meczu. Ja w tym sezonie też wkoncu mam zamiar aie wybrać na mecz. Pracuje w pobliżu stadionu to, aż wstyd nie obejrzeć na żywo.
» 29 lipca 2019, 16:27 #60
Czerwony123: Redsfan, juz ci pisalem, ze jak chcesz na mecz to ci wejsciowke zalatwie! Na puchary I w tyg mozesz siedziec na mym miejscu, nie moge chodzic w tyg...
» 29 lipca 2019, 18:28 #59
Veshii: A gdzie transparent :) Sam go wezmę za łeb i zmuszę ;) hehe
» 29 lipca 2019, 21:46 #58
Bylak: Magłajer w MU.
» 29 lipca 2019, 15:23 #57
GGMUN6: No nareszcie
» 29 lipca 2019, 15:26 #56
Bourdain: Jeszcze długo nie, a potem wcale.
» 29 lipca 2019, 15:28 #55
Hammurabi: Mozecie sie smiac ale uwazam, że McTominay to nasz najlepszy pomocnik i powinnismy od niego zaczynać ustalanie skladu.
» 29 lipca 2019, 15:16 #54
NoName222: Jak mu jakiś mecz nie wychodzi, to przestaje zapierdzielać za dwóch.
Zaczyna zapierdzielać za czterech.
» 29 lipca 2019, 15:28 #53
kckMU: NoName

Chore to. Ja bym zaczął czlapac, a potem chciał odejść do realu.
» 29 lipca 2019, 15:32 #52
Olo13: Media łącza Malcoma z zenitem, zastanawia mnie czemu go nie kupimy za te 45 milionów, jak na ten rynek bardzo dobra cena.
» 29 lipca 2019, 15:09 #51
trikos: bo lepiej ogrywać Greenwooda, Chonga czy Gomesa (przede wszystkim) ??
» 29 lipca 2019, 15:13 #50
is200second: Widocznie obrali taktykę że nie chcą mieć szerokiej kadry po to żeby ogrywac młodzież. Wsumie na plus patrząc jaki kocioł ma Barca a to wszystko chce jeść i grać.
» 29 lipca 2019, 16:15 #49
closer888: 2 pytania do adminów.
1. Czy będzie typer?
2. Mamy ligę w FPL?
» 29 lipca 2019, 14:34 #48
matheo: Kod do ligi DP w FPL: lnnsw9

To ta sama liga, co w poprzednim sezonie, więc jeśli byłeś zapisany, to powinieneś już w niej być.

Powrotu typera nie planujemy.
» 29 lipca 2019, 16:41 #47
closer888: Dzięki Matheo, szkoda typera lubiłem go bardzo :D
» 29 lipca 2019, 22:31 #46
GGMUN6: MAGUIRE MISSES LEICESTER TRAINING

Harry Maguire didn’t take part in Leicester City training today, amid continued interest in him from Manchester United.

Sky Sports News reported a fortnight ago that Maguire has told Leicester he wants to leave before the window shuts on August 8.

Maguire remains Ole Gunnar Solksjaer’s top target. Ed Woodward is still in talks with Leicester over a deal for the England centre-back, but United are still short of Leicester’s £80m valuation.
» 29 lipca 2019, 14:32 #45
RememberMe: no beka
» 29 lipca 2019, 14:48 #44
GGMUN6: No niezła beka, niezła
» 29 lipca 2019, 14:50 #43
trikos: Maguire IN
Bruno IN
Lukaku OUT

Napastnik in ?
Pogba ??
» 29 lipca 2019, 14:55 #42
Kamil01GGMU: Jak dla mnie nie bez powodu Martial grał na 9 w sparingach
» 29 lipca 2019, 15:03 #41
zylkos1988: Spokojnie, już wyjaśnione. Harry zadzwonił, że jest chory. Bez podniety
» 29 lipca 2019, 15:06 #40
Pops918: Taki chory jak Lukaku kontuzjowany
» 29 lipca 2019, 15:08 #39
GGMUN6: Dziwnym trafem Harry M jest nagle chory, chory I moze jest ale na transfer do nas.
» 29 lipca 2019, 15:09 #38
karol100: Na ManUtd. Pl fajny wywiad z jakimś anonimowym młodzieżowcem. Opowiada o sytuacji w klubie.
» 29 lipca 2019, 14:09 #37
LearningtoFly: Czytałem ciekawe ile w tym prawdy.
» 29 lipca 2019, 14:19 #36
zylkos1988: Anonimowy informator hahaha. To chyba jeden z tych słynnych co wysyłali nasze wyjściowe jedenastki przed meczem
» 29 lipca 2019, 15:10 #35
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 13:56

Nie ma co rozpaczać, mamy młodych, perspektywicznych zawodników z naszej akademii. Nie ma co przepłacać grubych milionów:. Tak to widzę na Chelsea:

Martial Raschford Greenwood
Matic McTominay Pereira/Chong
Shaw Smaling(C) Lindelof AWB
DDG
» 29 lipca 2019, 13:53 #34
NoName222: Lajk przypadkowy ode mnie
Za Maticia albo Bruno (na śpo) albo Savić albo Pogba
Jeszcze jak sprzedamy Lukaku to Maguire w obronie.
Na kapitana De Gea, a za rok-dwa Lindelof lub McTominay. Albo nawet Pereira, jeżeli się fajnie rozwinie :)
» 29 lipca 2019, 14:00 #33
Strzelec: Smalling kapitanem? Greenwood to napastnik, nie powinniśmy dawać go na prawe skrzydło. Jak już to na prawym Chong. Na lewe lepiej dać Gomesa albo Jamesa.
» 29 lipca 2019, 14:04 #32
LearningtoFly: Ależ to słabo wygląda. Wygląda jakby Chelsea na Old Trafford podejmowało Sheffield czy Norwich. Środek pola to jakiś koszmar, kapitan Smoła(?), Greenwood na PP(ale za to Chong na ŚP) xD i ten byk w pisowni Rashforda. Co wy tam Lisan palicie ?
» 29 lipca 2019, 14:08 #31
karol100: Zakładając że kupimy Bruno i Maguire i wszyscy będą w swojej formie na jaką ich stać to :


De gea - Shaw Lindelof Maguire AWB - Pogba Bruno McT - Martial Rash Sanchez.
» 29 lipca 2019, 14:17 #30
Pops918: ^ Dokładnie taki powinien być skład. Tyle, że zamiast Alexisa zobaczymy pewnie Mate, Lingarda albo Jamesa.
» 29 lipca 2019, 14:26 #29
karol100: Myślę ze JEŚLI Sanchez wróci do optymalnej dyspozycji jaka pokazywał w Arsenalu to OGS nie będzie miał wyjścia i Alexis będzie musiał grac
» 29 lipca 2019, 15:01 #28
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 13:49

Coraz więcej piszą o takich transferach:
Paul Pogba out
Romelu Lukaku out

Bruno Fernandes in
Harry Maguire in
Sergej Milinkovic-Savic in

Jeśli by tak było, to powiem, że to okno byłoby całkiem całkiem, bo już przyszli Daniel James i Aaron Wan-Bissaka.

Jeszcze niecałe 2 tygodnie i będzie wszystko wiadomo
» 29 lipca 2019, 13:48 #27
karol100: Wolałbym żeby Pogba został i Savic nie przychodzil
» 29 lipca 2019, 13:50 #26
HXDC: Myślę tak samo jak karol100
» 29 lipca 2019, 14:09 #25
LearningtoFly: Oddajemy 2/3 naszych najlepszych i najbardziej wartościowych piłkarzy - kosztem 2 one season wonder graczy i solidnego ale nie jakiegoś klasowego obrońcy. Faktycznie całkiem, całkiem.
» 29 lipca 2019, 14:10 #24
HXDC: Ja też bym nie oddawał Lukaku, ale OGS chyba nie chce nim grać więc już trochę się pogodzilem z jego odejściem.
» 29 lipca 2019, 18:25 #23
Zizu: To ze Lukaku odejdzie to bylo pewne od dawna.Nie dawalby takiego zdjecia jakby nie wiedzial ze bedzie odchodzil. A za Lukaku nikt nie przyjdzie. Martial zostanie przezuniety na srodek i pewnie odzyska numer 9.Rash bedzie w obwodzie.Tak naprawde mamy az 4 napadziorow Martiala Rasha Grenwooda i Sancheza.
» 29 lipca 2019, 13:13 #22
vanantygaal: Tylko, że żaden z nich nie prezentuje się tak jakbyśmy tego chcieli. Ale może przyszły sezon będzie sezonem przełamania dla martiala i rashforda.
» 29 lipca 2019, 13:53 #21
rvn10: Vanantygaal A Lukaku niby co prezentował? United spokojnie poradzi sobie bez Belga.
» 29 lipca 2019, 14:04 #20
sisinho: A co, Rashford nagle będzie strzelał po 30+ bramek w sezonie czy jak?
» 29 lipca 2019, 15:37 #19
Pogba6mutd: Czyżby brak lukaku oznaczał jego transfer ?
Pozostaje się nam o to modlić jeśli chcemy kupić maguirea
» 29 lipca 2019, 12:40 #18
nani17801: Oby nie :)
» 29 lipca 2019, 12:52 #17
Dejfmi: Lukaku odejdzie i to juz praktycznie pewniak
» 29 lipca 2019, 13:48 #16
Neymar514x: Może i nie bedziemy mieli typowego wysokiego napastnika na głowki ale jezeli Solskjaer preferuje inny styl to ja bym mu zaufał i nie ściągał na to miejsce żadnych ben yedderów tylko martial zagra na przemian z Rashfordem na pozycji belga tak to widze. No i jeszcze Greenwood może dostać kilka meczów ogólnie nie potrzebujemy kolejnego napadziora ;)
» 29 lipca 2019, 14:40 #15
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 12:39

#mufc's deadline for Romelu Lukaku to leave is Thursday. Inter are currently willing to offer â‚Ź70m + bonuses. If their move for Edin Dzeko falls through, more funds could become available. He will only be sold for â‚Ź85m #mulive [hln]

There is an early deadline for Lukaku to leave #mufc as the club want time to sign a replacement #mulive [@HLNinEngeland]

Simon Stone: "Lukaku seems certain to leave. A new central defender - specifically Maguire - is the top target but there are alternatives, and one will surely come in." #mulive [bbc]
» 29 lipca 2019, 12:38 #14
Extratime: Czyli niebawem zostanie ogłoszony transfer Lukaku. Trochę szkoda, bo jednak uważam, że był on pewną gwarancją bramek, ale rozumiem, że nie osiągnął poziomu, którego od niego oczekiwaliśmy. Mam nadzieję, że Rash weźmie się ostro do roboty, bo oczywiste jest, że teraz on ma stanowić o sile naszego ataku.
A tak na marginesie zastanawia mnie czy Martial odzyska swoją 9. Pamiętam, że spora była ,,draka", gdy mu ten numer odebrano.
» 29 lipca 2019, 12:32 #13
trikos: Raczej przejmie ją zawodnik który przyjdzie ZA Lukaku. Sprzedaż Belga otwiera furtkę do zakontraktowania Maguire'a za +/- 80mln.
» 29 lipca 2019, 12:36 #12
IntruZ9: Raczej nikt za lukaku stricte nie przyjdzie,uważam że kosztem lukaku przyjdzie do nas bruno na 10 ...A ole postawi na rasha,tonego i masona
» 29 lipca 2019, 12:43 #11
DevoMartinez: No tak bo przehypowany Rash i dzieciaki uciągną atak takiego klubu. No chyba, ze nie zalezy nam juz nawet na top4 bo o majstrze nikt juz nawet nie bąknie.
» 29 lipca 2019, 12:48 #10
Extratime: Też tak podejrzewam. 11 numer to też, kawał historii i spore wyróżnienie. Co do 9 i Martiala
pamiętam tylko, że główną kością niezgody był fakt, że Anthony zdążył już rozkręcić swoją markę o nazwie AM9 (czy jakoś tak) i nawet na instagramie ma nick Martial_9. Stąd w kontekście wolnej 9 przyszedł mi do głowy właśnie Francuz.
Co do kwoty za jaką zostanie sprzedany Lukaku, też liczę na to, że te pieniądze pomogą nam pozyskać Maguire'a. Cena z kosmosu, ale fakty są takie, że potrzebujemy więcej niż solidnego obrońcę, a za takiego Anglik uchodzi.
Po cichu liczę też na Fernandesa, ale gdybym miał wybierac to priorytetem jest ŚO.
» 29 lipca 2019, 12:49 #9
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 12:56

DevoMartinez był już jeden taki, co mówił, że United nic z dzieciakami w składzie nie wygra. Reszta to historia.
» 29 lipca 2019, 12:52 #8
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2019 12:54

Kupno Bruno jest priorytetem i nie ma związku z odejściem Lukaku, obrońca również ale kwota... Stąd sprzedaż Lukaku, dołożenie do Maguire'a oraz być może tańszy zmiennik za Belga - tak to wygląda. Mówi się o Yedderze przez to, że w sumie jest w sumie dobrym zawodnikiem i pasowałby do tego co chcemy grać ale głównie przez jego klauzulę - 30 MLN EURO.
Sevilla poczyniła też wzmocnienia na pozycję napastnika, skrzydła też obstawione po odejściu Sarabii - wszystko wygląda na logiczną całość. Jesli to wszystko wypali to jednak trzeba będzie Edowi wynając jakiś samolot z banerem czy coś...
» 29 lipca 2019, 12:53 #7
Diabelred: Ja nie widze zbytnio sensu kupowania kogos dobrego na napad, skoro i tak to Rashford bedzie tym pierwszym wyborem. Patrzac na nasze braki kadrowe lepszym rozwiazaniem byloby przeznaczyc kase za Lukaku na kupno PS i SO. Co nam po kolejnym napastniku skoro nie mamy skrzydel, przez co ciezko bedzie o jakies celne dosrodkowania? Na atak mamy Rasha, Martiala, Greenwooda(przyjscie dobrej 9 bardzo mocno ograniczy szanse na jego gre) i od biedy Sancheza, ktory swoj najlepszy sezon zagral na napadzie.
» 29 lipca 2019, 13:51 #6
rvn10: Lukaki nie był żadnym gwarantem bramek.
» 29 lipca 2019, 14:05 #5
UnitedWeStand: @Extratime
Sprawdź historię United i tej kwestii odnośnie dzieciaków, bo SAF nie grał kadrą u21, z którą zdobył mistrzostwo.

Kadra United z tamtego sezonu:
Schmeichel - 32lata / 45spotkań
Irwin - 30lat / 39
Bruce - 35lat / 39
Sharp - 34lata / 41
Pallister - 30lat / 28
McClair - 32lata / 23
Cantona - 29lat / 38
May - 25lat / 18
Keane - 24lata / 39
Cole - 24lata / 44
Giggs - 22lata / 44
Scholes - 21lat / 31
Becks - 20lat / 40
Butt - 20lat / 41
Gary - 20lat / 39
Phil - 18lat / 34

Trzon składu stanowili piłkarze w okolicach 30-stki, którzy doświadczeniem zamykali wynik meczu, a zespół miał idealny balans gdzie jeżeli czytałeś o tamtym okresie, to powinieneś wiedzieć, że każdy był tam krótko trzymany przez Bruce'a czy Cantonę.

Tylko Becks i Phil odgrywali marginalną rolę w poprzedzającym sezonie gdzie United zajęło 2 (!!) miejsce w lidze. Cała reszta składu z nielicznymi wyjątkami, to wielokrotni mistrzowie Premier League, ba, Giggs w wieku 22lat miał już 2 misie na koncie. KAŻDY z tych młodych piłkarzy, to legendy tego klubu oraz angielskiej piłki. Pokaż mi jakikolwiek inny taki przypadek w historii lig z top5.

Porównaj sobie, to z obecną kadrą gdzie faktycznie podstawowym piłkarzem jest co najwyżej Matic, a więc poza nim najstarszym piłkarzem na boisku jest De Gea albo Smalling i żadnego z nich nie można nazwać liderem, bo jedyną osobą z jajami i wrzeszczący na każdego jest Young, który będzie tylko rezerwowym, a facet od x lat nie gra nawet na swojej pozycji. Pogba aspirujący do miana lidera, to jest jedynie mocny w gębie, więc w szatni, to ma okazję się wygadać, ale na boisku, to nie daje dobrego przykładu reszcie. Alexis ma zjazd, więc się nie dziwię, że nie chce się z taka grą jeszcze wychylać na resztę, a Mata, to co najwyżej miły gość, który powinien być razem z Youngiem przykładem dla każdego, ale nie jest typem gościa, który w ciężkim momencie meczu wskaże reszcie drogę do sukcesu.

Poza tym, nasza młodzież, to przeciętniaki, które nie wyróżniają się niczym szczególnym na tle starszych piłkarzy. MOŻE Rashford, Martial czy Shaw bądź taki James zapiszą się w jakiś sposób w historii i ktoś poza fanami United będzie w stanie ich sobie przypomnieć, ale na razie, to żaden z nich nie robi różnicy w meczu. Można nawet powiedzieć, że gra z Martialem, to jak gra w dziesiątkę, bo inwalidzi się więcej poruszają od niego, a nie jest z niego żaden Ibrahimovic czy Berbatov aby grać w taki sposób, bo poziomu tej dwójki, to on pewnie nigdy nie osiągnie.

Szczytem możliwości obecnego składu, w którym atak będzie się opierał na 21latkach jest walka o 6 miejsce z Wolves. Trzeba liczyć, że ten Greenwood będzie nowym wcieleniem Owena i jak zdobędzie kilkanaście goli w lidze, to może uda się nawiązać walkę z Arsenalem o miejsce wyżej, ale pewnie będzie góra czasami na ławce rezerwowych, a zawsze uśmiechnięty Francuz i jego opanowany Angielski kolega ledwo dobiją do 10 bramek w lidze.


Jasne, że nie jest to optymistyczny obraz, ale jest na dzień dzisiejszy realny.
Mam oczywiscie jak każdy nadzieję, że wydarzy się cud i nagle nasi piłkarze zaczną grać 100x lepiej, a my skończymy sezon w top4, ale bardziej skłaniam się ku temu, że Ole zostanie szybko zweryfikowany ze swoim składem w pierwszym meczu sezonu z Chelsea.
» 29 lipca 2019, 14:32 #4
Extratime: UnitedWeStand tl;dr. Poza tym w paskudnie wyniosłym stylu. Ledwo luźno nawiązałem do pamiętnej wypowiedzi Alana Hansena, a Ty rzucileś mi się do oczu z faktami jakbym co najmniej wszystkich na dp próbował przekonać, że mistrza mamy w kieszeni.
» 29 lipca 2019, 15:49 #3
Kamil01GGMU: Bailly nabawił się kontuzji w meczu z Totkami a nie Interem.
» 29 lipca 2019, 12:29 #2
matheo: Tak jest, poprawione. Dzięki!
» 29 lipca 2019, 13:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.