Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Rashford przedłużył kontrakt z Manchesterem United

» 1 lipca 2019, 15:11 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Marcus Rashford związał się z Manchesterem United nowym, długoletnim kontraktem. Umowa obowiązuje do czerwca 2023 roku i zawiera opcję przedłużenia jej o kolejny sezon.
Oficjalnie: Rashford przedłużył kontrakt z Manchesterem United
» Marcus Rashford związał się kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2023 roku
Manchester United o przedłużeniu kontraktu przez Rashforda poinformował na swojej stronie internetowej.

– Manchester United jest wszystkim w moim życiu, odkąd tutaj przyszedłem w wieku siedmiu lat. Klub pomógł ukształtować mnie zarówno jako piłkarza, jak i osobę. To wielki przywilej za każdym razem, kiedy zakładam koszulkę United – stwierdził Rashford po podpisaniu umowy.

– Chcę podziękować Ole i jego sztabowi za wszystko, co dla mnie zrobili. Są idealną grupą trenerów, od której można się uczyć. Chcę kontynuować mój rozwój i nie mogę doczekać się wskoczenia na kolejny poziom.

– Dam z siebie wszystko, aby pomóc klubowi wrócić na należne mu miejsce, a tym samym dostarczyć sukcesy kibicom, na które zasługują.

Ole Gunnar Solskjaer dodał: – Marcus jest jednym z najbardziej utalentowanych angielskich piłkarzy swojej generacji. Jest niesamowitym zawodnikiem, obdarzonym naturalną szybkością i energią.

– Marcus jest świetnym przykładem talentu, które produkuje nasza Akademia. Jego wychowanie sprawia, że doskonale wie, co to znaczy grać dla Manchesteru United.

– Choć ma dopiero 21 lat, to ma znakomite doświadczenie. Przed nim fantastyczna przyszłość i jestem zachwycony, że podpisał nowy kontrakt.

Marcus Rashford, zdaniem mediów, będzie zarabiał po podpisaniu nowej umowy 200 tysięcy funtów tygodniowo.

« Poprzedni news
Pomóżmy małej Ali stanąć na nogi
Następny news »
Piłkarze Manchesteru United stawili się na pierwszym treningu

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (447)


franiugk1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2019 11:14

Albo może być 3.5.2
De gea
Lindelof. Maguire NEW ŚO/NASZ
bissaka/dalot. Box2box Pogba. Shaw
Fernandes
Rashford. Lukaku
Ta opcja potrzebowałaby większej ilości nowych graczy pasujących do tego
» 5 lipca 2019, 11:12 #447
franiugk1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2019 11:13

De gea
bissaka lindelof maguire/śo new. Shaw
SPD
Pogba. Fernandes
Dalot. Rashford. James/martial
» 5 lipca 2019, 11:09 #446
Kamil01GGMU: Manchester United transfer target Bruno Fernandes is now reportedly keen on a move to Old Trafford.
He is believed to be due in Manchester for a medical over the next few days.
Latest football gossip. (BBC Sport)
» 5 lipca 2019, 10:50 #445
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2019 10:24

Moim zdaniem Rashford to w tym momencie najcenniejszy zawodnik United. Widać w nim coś z grajków, którzy grali u Sir Alexa. Widać, że jest bardzo lojalny wobec klubu, i że Manchester United to całe jego życie.
» 5 lipca 2019, 10:23 #444
Wafelek100: No to czekamy dziś na jakąś bombe oficjalke. Tylko bombę a nie jakiś Longstaf. Taki prezent sobie zażyczyłem na urodziny a że dziś je mam to nie ma innej opcji i mam nadzieję że nie rozczarują mnie :)
» 5 lipca 2019, 08:18 #443
dlabigt23: Ja tam sie nie spodziewam zadnego transferu w tym tygodniu i o ile w ogole będzie w przyszłym
» 5 lipca 2019, 08:59 #442
Loktor33: Wszystkiego Najlepszego.
» 5 lipca 2019, 10:25 #441
Bylak: Podobno Juve jest zdeterminowane żeby pozyskać Tancerz. Mają zaoferować Dybale + kasę. Jeżeli była by to prawda to jak oceniacie taki ruch?
» 5 lipca 2019, 07:56 #440
REDBOSS: Zbyt piękne, żeby było prawdziwe... :D
» 5 lipca 2019, 08:41 #439
kamilpe: Kiedyś byłem wielkim fanem jego talentu, teraz osobiście wolałbym Moise Keana - choć to inna pozycja
» 5 lipca 2019, 08:47 #438
Veron: Dybala + kasa za Lingarda?
ojejku do czego ten świat zmierza
» 5 lipca 2019, 10:13 #437
manutdfan89: kampile - proszę Cię... :/
» 5 lipca 2019, 10:25 #436
kamilpe: manutdfan89 o co prosisz?
» 5 lipca 2019, 10:52 #435
RedHunter: Niektórzy zapominają, że Ole ma do pomocy genialny sztab, w skład którego wchodzą m.in. Carrick czy Mike Phelan. Argument, że piłkarze się tutaj nie rozwiną jest w tym przypadku mocno przesadzony. Bo choć OGS nie ma może zbyt wiele doświadczenia w prowadzeniu zespołu takiego kalibru to cały sztab tworzy potężny monolit i wg mnie są w stanie poprowadzić zespół do finałów i po trofea :)
» 5 lipca 2019, 00:47 #434
MixEx: Genialny Sztab.
» 5 lipca 2019, 01:15 #433
DEPE: a co takiego genialnego jest w Carricku?
» 5 lipca 2019, 07:54 #432
koko93: Czemu skreślacie Freda? Uważacie, że Matic lepszy niż McTominay? Szkot może technicznie jest przeciętny, ale zawsze daje serce na boisku, zostawia sporo zdrowia, jest szybszy, z całą pewnością lepiej się regeneruje po meczu, patrząc na ciężki terminarz może być to kluczowe. Zapomnieliście chyba, że pasja, zaangażowanie, pracowitość, często jest ważniejsza niż talent typowo piłkarski. Chłopak nie pokazuje się w mediach społecznościowych, ale ciężko pracuje na miejsce w podstawie - agresja, odbiór piłki facet to ma! Osobiście też widzę mankamenty, podawanie do tyłu, nie kreowanie akcji - jednak pamiętajmy jest to defensywny pomocnik, od kreowania mamy innych. Myślicie, że Jose bez powodu go chwalił?

Odnośnie Freda, przyszedł z dużo słabszej ligi w której gra się dużo wolniej, tam statystyk nie miał wybitnych. Jednak to dobre uzupełnienie składu, dobrze wyszkolony technicznie, ma 9 meczów w reprezentacji Brazylii - tam nie biorą słabych zawodników. Firmino w momencie transferu do liverpool-u nie był przekonującym zawodnikiem, jednak pasował do koncepcji trenera.

Budowanie drużyny to układanka, wierze że Ole wie jak dobierać puzzle, nie wierzę, że w tym sezonie ułożymy każdy element ( jak to mówił pewien trener to ,,proces") , ale jeżeli pomysł ma wypalić, to powinniśmy w tym roku zobaczyć co ma przedstawiać nasze puzzle.

Maguire to chyba typ przywódcy, lidera o ile nie jestem przekonany, czy jest wart takiej fortuny, ale osobowościowo go potrzebujemy.

Bailly, powiem wam szczerze, wierze w niego, bo taki potencjał jakim dysponuje, oby bez kontuzji
» 5 lipca 2019, 00:25 #431
PogbaNaBramce: skreslamy freda bo fred jest slaby. pewnie jakis edek go kupil.
» 5 lipca 2019, 00:59 #430
pbskarpy: Bo Fred w tym klubie nie pokazał nic. Absolutnie nic. Dla mnie to drugi Sanczez i drugi Darmian. Nie ma ich.
» 5 lipca 2019, 08:30 #429
DevoMartinez: Obawiam się, że z Freda nic nie będzie. troche nie rozumiem jak go nasi scouci wypatrzyli, to brazylijczyk a ma problemy z przyjęciem, z dokładnym podaniem dalej niż na 10-15m o warunkach fizycznych już nie będę mówił. MacTomminay myślę, że zastąpi Herrere i pewnie będzie się rotował z Maticem, ew grał jako prawy MC a Pogba jako lewy MC.
» 5 lipca 2019, 10:12 #428
WloskiDynamit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 23:02

Jak widzę te jedenastki z McTominayem i Fredem to mnie zbiera na śmiech. Naprawdę myślicie że z takimi piłkarzami można na dłuższą metę rywalizować z najlepszymi ekipami? Przecież to jest pomoc na poziomie beniaminka. Jedyne co potrafią to kopnąć rywala. Herrera na ich tle to był wirtuoz.
» 4 lipca 2019, 23:01 #427
tomekwietniu: Spoko masz sporo racji, według mnie w tym oknie kupujemy jeszcze ŚO typu Maguire i ŚP typu Bruno. Może tego Longstaffa, ale raczej jestem zdania, że teraz ostani sezon w pierwszej 11 zagra Matić i Scott będzie wprowadzany. Jeżeli spisze się w tym sezonie mamy ŚPD, jeżeli nie to przyszły rok szykują się dwa transfery PP i ŚPD.
Mam nadzieję, że za rok kupimy Sancho :)
» 4 lipca 2019, 23:07 #426
Strzelec: Mnie zbiera na śmiech jak widze twoje komentarze.
» 5 lipca 2019, 00:08 #425
QsQs: Wielu się tu jara Jamesem, Wan Bissacą o potencjalnymi Bruno i (trochę mniej jednak) Longstaffem. Mogą być super transferami ale równie dobrze James może być drugim Downingiem, Bruno drugim Kagawą, Longstaff drugim Gibsonem a Wan Bissaka jakimś one seson wonderem..

Bo przy Solskjearze ciężko oczekiwać, że zrobią kolejny krok.. ba, ciężko oczekiwać, że utrzymają poziom z tamtego sezonu
» 4 lipca 2019, 22:45 #424
koko93: zgadzam się z wszystkim co napisałeś, poza ostatnim. Ole niech dostanie szanse, zobaczymy jakim jest trenerem, czy zawodnicy będą lepsi. Rok temu jak był kryzys nie potrafił z niego wyjść ...
» 4 lipca 2019, 22:52 #423
Diabelski97: Wszedłem na twój profil i w każdym komentarzu wbijasz szpileczke albo narzekasz.. Opcje są dwie, albo jesteś jakimś podszywanym "kibicem" albo masz poziom depresji zagrażający życiu.
Hmm
» 4 lipca 2019, 22:52 #422
RedsFan: Diabelski97 nic dodać nic ująć.
» 5 lipca 2019, 00:22 #421
Killgor: Dobrze rowniez moze byc,ze James bedzie drugim Ronaldo,Bruno drugim Scholesem,Longstaff drugim Keanem a Wan Bissaka jakims ten seson wonderem.Zabij sie.
» 5 lipca 2019, 01:03 #420
IntruZ9: Ja nie zwracam uwagi na typa,już wcześniej to samo napisałem,jest przesmieszny ze swoimi wypocinami.chyba największa zakała tej strony
» 5 lipca 2019, 09:31 #419
GGMUN6: Skoro tak dużo użytkowników daje tutaj proponowany skład to i ja dam swoją luźną propozycje :D

De Gea
Shaw Maguire Lindelof Wan Bissaka
Pogba McTominey Fernandes
James Rashford Martial
» 4 lipca 2019, 22:42 #418
JustDoIt: Dość prawdopodobna 11 w następnym sezonie, no może.oprocz tego Maguiera
» 5 lipca 2019, 06:14 #417
Robert3344: McTomminay to nie jest gracz na DPŚ, ma zbyt słabe rozegranie i za każdym razem jak grał na tej pozycji według mnie wyglądał słabo. Najlepiej się sprawdza na pozycji Herrery, więc jakby Bruno przyszedł to McTomminay raczej ławka. Na DPŚ wyląduje para Matic/Longstaff
» 5 lipca 2019, 06:32 #416
koko93: Ciekawe czy Pogba będzie kapitanem, czysto piłkarsko zasługuje. W tym sezonie liczę, że Fred odpali!

David

Van Bissaka Maguire Lindelof Shaw

McTominay

Fernandes Pogba Fred Rashford

Lukaku

To wyglądałoby miło już !
» 4 lipca 2019, 22:08 #415
Strzelec: Czy ty chcesz grać Fernandesem na pp? To szaleństwo! Tak samo jak dawanie opaski Pogbie.
» 4 lipca 2019, 22:19 #414
koko93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 22:30

Wole go niż Lingarda na skrzydle(liczę, na zmienność pozycji jak to wygląda w topowych ekipach), jako kapitana bym widział McTominay, ale nie ma jeszcze takiej pozycji w klubie.
» 4 lipca 2019, 22:28 #413
RedsFan: Czy to jest 4-1-4-1? Pogba kapitan? Fernandes na PP? Nie mam wiecej pytań.
» 4 lipca 2019, 22:39 #412
koko93: lepiej dać Jamesa, który nie wiadomo czy jeden mecz będzie potrafił zagrać dobry ...
» 4 lipca 2019, 22:45 #411
Strzelec: Ja już wole na PP dać Dalota albo nawet Wan-Bissake, ale nie Fernandesa.
» 4 lipca 2019, 22:56 #410
dawid27154: Hector Herrera podpisał kontrakt z Atletico tak z czystej ciekawości co grono DevilPage.pl sądzi o tym zawodniku? Ja osobiście uważam, że gość jest trochę niedoceniony i zdecydowanie za późno wylądował w topowym klubie. Ma już albo tylko 29 lat zależy jak na to patrzeć, ja z pewnością będę śledził jego losy w Atletico, jego gra zwłaszcza w barwach Meksyku zawsze bardzo mi się podobała i osobiście tak jak już mówiłem widziałem go dużo wcześniej w topowym klubie, nie mówię, że to zawodnik topowy ale nawet dla nas gdzie walczymy o powrót do czołówki i tak naprawdę top 4 jako ten 3/4 pomocnik do gry w zespole naprawdę się nadaję. Tym bardziej, że jeśli się nie mylę poszedł za darmo... szkoda bo mielibyśmy Herrere za Herrere i moim zdaniem gość ogarnia. Jego styl też uważam, że pasowałby do Premier League.
» 4 lipca 2019, 21:46 #409
tomekwietniu: Mega ciekawy transfer, też będę go obserwował, w ogóle nowe Atletico i to czy Simeone zbuduje drugi raz tak mocną pakę.
» 4 lipca 2019, 23:08 #408
DaroMistrz5: Masz rację poszedł za darmo. I myślę że przy naszej przeciętnej pomocy do rotacji by był jak znalazł
» 5 lipca 2019, 00:09 #407
zylkos1988: Dla mnie ten gosc jest swietny. Ligi portugalskiej nie ogladam ale zapadl mi w pamieci jego wystep w copa america. Gosc wykonywal tytaniczna prace. Marzyl mi sie taki srodek A.Herrera H. Herrera i bruno fernandes. Walczaki jakich malo
» 5 lipca 2019, 08:47 #406
Diabelski97: "Novosti Sportske": Manchester United zaoferował 40 mln euro za piłkarza Dinama Zagrzeb, Daniego Olmo!"
» 4 lipca 2019, 21:10 #405
rizx: Prawdziwe, czy nie (fajnie by było go u nas zobaczyć), pomyślcie jak niedorzeczne to pieniądze dla takiego Dinama. Klub niewiele większy od Legii dostaje tyle kasy za zawodnika, że starczy im na kolejne 10 obfitych lat :D
» 4 lipca 2019, 22:01 #404
donrogalesko: //youtu.be/_Ze8ktmz-xI
Ciekawostka o alexisie
» 4 lipca 2019, 21:06 #403
RedsFan: Ogólnie to współpracy pomiedzy Alexisem i Pogba, nie ma i nie będzie. Miedzy innymi dlatego nie ma szans, żeby on u nas wypalił.
» 4 lipca 2019, 21:58 #402
Wafelek100: Wszystko fajnie pięknie ale chyba każdy miał nadzieję na jakieś transfery w tym tygodniu a tu od tygodnia cisza spokój, nirvana... Niby jeszcze jest czas bo do końca okienka miesiąc ale fajnie było by mieć pełny sklas na tournĂŠe
» 4 lipca 2019, 20:59 #401
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 21:05

A powiedz mi kiedy my mieliśmy pełny skład przed tourne?? za poprzednich menadżerów było to samo, edek do końca okienka latał jeszcze za transferami, każdy by chciał mieć wszystko domknięte na czas ale takie cuda nie w United.
» 4 lipca 2019, 21:04 #400
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 21:32

To prawda . Herrera odszedl a zastepstwa dla niego nie ma . Jesli Pogba ma zostac to powinnismy przed tournee jeszcze pomocnika ściągnąć a pozniej ewentualnie wzmocnic prawe skrzydlo lub srodek obrony. Na teraz powinien juz byc ktos do srodka pola bo u nas ta strefa kuleje
» 4 lipca 2019, 21:31 #399
Wafelek100: @RedRevolta
niby człowiek wie a się łudził ze będzie inaczej niż zawsze :)
» 4 lipca 2019, 22:15 #398
GGMUN6: Ej a kiedy będą te transfery Bruno, Longstaffa i Maguira ?
» 4 lipca 2019, 19:53 #397
RedRevolta: Z tej trójki jak przyjdzie dwóch to będzie dobrze, a kiedy? tego nawet sam Edek pewnie nie wie.
» 4 lipca 2019, 20:39 #396
Dziwnytyp: Longstaffa pewnie puszczą skoro już pereza puścili wiec jest nadzieja z tym Bruno to nie wiem jak jest zreszta pewnie dokonca nikt nie wie ale można z założyć że w końcu Edek sypnie hajsem ale na Maguire nie ma co liczyć. To jak tak teraz patrze jest przerazajace jak takie Leicester czy Wolves sa wstanie zbudować silny zespół i niestety jak dalej będą tak walczyć by nikogo t tych graczy nie oddać a my dalej bedziemy mieć tak zarządzane utd to takie ambitne zespoły mogą nas minąć za nim się obejrzymy no niestety.
» 4 lipca 2019, 20:56 #395
koko93: Longstaff? Po co on nam ?
» 4 lipca 2019, 22:14 #394
Scarface80: Bardziej na miejscu byłoby zadanie pytania:"Po co na tej stronie tylu sfrustrowanych malkontentów?"
» 5 lipca 2019, 08:07 #393
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 18:47

Zdjęcia Andera w koszulce PSG już latają po sieci. Przykro się na to patrzy :(
» 4 lipca 2019, 18:47 #392
kckMU: To fakt. Puścić takiego piłkarza za darmo, w momencie, w którym brakuje charakteru w drużynie...
» 4 lipca 2019, 18:59 #391
GoForWin: Spokojnie, mamy jeszcze Lingarda.
» 4 lipca 2019, 19:34 #390
OldFasion: Po latach bycia największą rybą w stawie ciężko przywyknąć do bycia średniej wielkości sandaczem.
Dziś największe kluby będą bezkarnie zabierać zawodników z OT i do czasu powrotu do United do grona najlepszych to się raczej nie zmieni. Życie.
» 4 lipca 2019, 20:21 #389
dawid27154: Z całym szacunkiem ale kogo nam zabrał jakikolwiek klub na świecie w ostatnich latach? Mówię tu o najlepszych piłkarzach w zespole. Od czasu Ronaldo który odszedł 10 lat temu do chwili obecnej to chyba jedynie Di Maria był na wysokim poziomie i mimo wszystko jeden z lepszych w zespole bez względu jakiego sezonu nie zagrał, no i Herrera w tym okienku któremu skończył się kontrakt i go nie przedłużył więc raczej nikt nam go nie zabrał a sami go oddaliśmy/straciliśmy. Tak więc mimo dna w jakim się znajdujemy tak naprawdę od odejścia Fergusona z wyjątkiem może 1/2 sezonów to chyba jako nieliczni na świecie nie straciliśmy swoich najlepszych piłkarzy... Także w tym temacie mówisz kompletne bzdury, chyba, że przepowiadasz/wróżysz przyszłość, że tak będzie to do tego się nie odniosę Maciejem nie jestem.
» 4 lipca 2019, 21:32 #388
QsQs: dawid a kogo ktoś miał wyjąć jak zespół grał kupę. De Gee prawie wyjęli ale faks się zespół a później Lub mu zagroził ławka rezerwowych na cały sezon gdzie w perspektywie było Euro i szansa na pierwszy skład w reprezentacji. DE gea się zdygał i podpisał umowę. A teraz Pogba który woli pajacerke niż grać na 100% i gdyby mial lepszy sezo i Perez był do niego przekonany tak jak Zidane to by wyłożył odpowiednią kwotę i tyle by Pawła widzieli na OT
» 4 lipca 2019, 22:11 #387
dawid27154: No to ja chyba powinienem zadać to pytanie, albo Ty ale nie mi tylko OldFasion. Ja nie będę polemizował komu się drukarka popsuła a komu nie, jakie zachcianki ma Zidane czy wróżył z dłoni co myśli Perez. Gość napisał, że będą nam zabierać najlepszych piłkarzy więc napisałem, że od transferu Ronaldo nikt nikogo nam praktycznie nie zabrał oprócz Di Mari i to wszystko, basta, kropka takie są fakty. A czy zabiorą w przyszłości? Powiem po raz kolejny przewidywać przyszłości nie potrafię.
» 4 lipca 2019, 22:42 #386
SickRabbit: Maguire na 99% za 75M. Chyba nie mamy wyboru bo jak nie ugramy top4 to pies z kulawą nogą nie przyjdzie w przyszłym sezonie
» 4 lipca 2019, 17:41 #385
slimaczy: Źródło ?
» 4 lipca 2019, 18:07 #384
is200second: Nie mogą grać że sobą drużyny z tego samego kraju.
» 4 lipca 2019, 16:51 #383
Olo13: Jest ktoś mi w stanie powiedzieć czy możemy wylosować arsenal w grupie LE?
» 4 lipca 2019, 16:04 #382
Advm: Dawać już te mecze! 2 miesiące bez angielskiego futbolu to dla kibica zdecydowanie za długo.
» 4 lipca 2019, 15:32 #381
RedDan: Oferta Arsenalu za zahe mnie rozwaliła: 40 mln w ratach na 5 lat, zahahaha
Dogadali by się z interem.
» 4 lipca 2019, 12:11 #380
EjakulatCFC: Ponoć specjalnie udają biedaków żeby inne kluby nie żuliły od nich za dużej forsy.
» 4 lipca 2019, 15:04 #379
DevoMartinez: Nie to co my. Mówimy, że stać nas na każdego a potem targujemy się o 5 mil. :)
» 4 lipca 2019, 15:34 #378
Diabelski97: No tak bo skoro mamy pieniądze to przepłacajmy za każdego.. Boże...
» 4 lipca 2019, 16:39 #377
Wafelek100: Nie wiem panowie ale mam wrażenie że Murinio fatalnie przygotował kondycyjnie zespół do tamtego sezonu dlatego grali tak źle bo jak to możliwe żeby tak nagłe przestali grać. Mam nadzieję że Ole dobrze przygotuję zespół bo ten skład nie jest chyba aż tak tragiczny żeby zająć 6 miejsce no bez jaj, ja uważam że z obecnym składem 3 miejsce jest spokojnie w zasięgu ręki :)
» 4 lipca 2019, 11:18 #376
Blau: W jakim sensie "tak nagle" przestali grać? To oni kiedykolwiek w poprzednich dwóch sezonach Mourinho coś grali? (oprócz pierwszych dwóch miesięcy drugiego sezonu, gdzie rzeczywiście fajnie to wyglądało)
» 4 lipca 2019, 11:27 #375
pOLEw: Przeciez Mourinho przed sezonem mówił juz ze przyotowanie jest slabe bo kluczowi zawodnicy grali do ostanich meczów MŚ. Prosił tez usilnie zarząd o sprowadzenie dwóch/trzech zawodników wiecej by odciążyć tych zmęczonych. Kogo dostał?
» 4 lipca 2019, 11:34 #374
bani: @pOLEw czemu taki Louis van Gaal potrafił zastąpić podstawowych zawodników młodzieżowcami a Jose już nie? Najbardziej utkwił mi mecz w LM, gdzie to ManUtd podejmowało Juventus u siebie i Jose nie dokonał żadnej zmiany :) Nie ważne, że od 17 minuty przegrywaliśmy 1:0 i byliśmy skazani na porażke. Zamiast dać cenne doświadczenie młodym chłopakom, wolał bardziej forsować ten sam garnitur. Przecież gość praktycznie nie rotował składem - zajechał podstawową jedenastke, a rezerwowi nie mieli rytmu meczowego i też nie dawali rady.
JM na poczatku inwestował w przyszłościowych zawodników, ale przed ostatnim sezonem zażyczył sobie takich zawodników jak Varane, Kante (kompletnie nierealnych) i oldboyów jak William, Perisić. Gość kompletnie się gubił w tym wszystkim - patrzył tylko na swoje dobro, by wyjść z twarzą z tej sytuacji.
OGS przepracuje okres przygotowawczy, przetestuje aktualnych zawodników i wykrzesa z nich maksa tak jak to robił SAF. Będzie dobrze!
Pozdrawiam
» 4 lipca 2019, 11:45 #373
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 12:30

@bani

I co z tego ze zastąpił Mensahami czy Wilsonami jak gra wyglądała dramatycznie? Tacy byli to wychowankowie ze 90% juz nie ma w klubie. Fryersów i innych...
» 4 lipca 2019, 12:30 #372
pOLEw: bani przed meczem u siebie mieliśmy w fazie grupowej 1 zwycięstwo i 1 remis. Wystawiłbyś młodzież na mecz który mogł zaważyć o naszym odpadnięciu? Spotkanie z Juve u siebie było do wygrania dlatego wyszliśmy mocnym składem.

Trudno było rotować składem nie majac jakości na ławce rezerwowych. Nasza podstawowa 11 nie była zajechana przez Jose tylko przez Edka który nie potrafił kupić odpowiednio dobrych zmienników.

Nikt tu nie mówił o Kante i Varane, przewijały się nazwiska Koulibaly i Alderweildert i obaj byli wówczas do wyjęcia. Willian i Perisic tez pokazali w kolejnym sezonie ze ich transfery byłyby strzałem w 10. Podobnie jak Lucas Moura, Shaqiri.

Pogubiłeś to się chyba Ty w tym co napisałeś bo komentarz wygląda na oderwany od rzeczywistości.
» 4 lipca 2019, 13:06 #371
bani: @sisinho Odeszli z klubu, bo po prostu byli za słabi, aczkolwiek pamiętam jak Blackett, Varela czy Borthwick-Johnson nie odstawali jakoś mocno od przeciwników. Chociaż ciekawe jakby potoczyły się ich kariery gdyby LVG miał możliwość zrealizowania swojego kontraktu. Mimo wszystko potrafił im zaufać i dać szanse, a JM na przedsezonowym tournee mówi teksty 'to nie moi zawodnicy'. Ciekawe jakbyś się czuł jako młodzieżowiec takiego klubu, który za rok będzie musiał albo przejść do pierwszej drużyny, albo udać się do innego klubu.

@pOLEw Czy ja napisałem, że wystawiłbym młodzież na ten mecz? Napisałem o tym, że nie dokonał żadnej zmiany przez cały mecz (ŻADNEJ Z TRZECH). Szansa była, ale jak no nic nie pomagało to czemu nie wpuścić kogoś świeżego do ofensywy by zrobił wiatr?
Irytuje mnie to gadanie o braku jakości na ławce rezerwowych - po to są trenerzy, żeby wycisnąć z zawodników maksimum i jakoś ich rozwinąć. A co do transferów to powiedz mi jak byś reagował na miejscu zarządu, gdzie trener kupuje dwóch środkowych obrońców po czym chce jeszcze trzeciego mimo, że gra na dwójke z tyłu?
Skąd wiesz, że Toby i KK byli do wyjęcia? Rozmawiałeś z przedstawicielami ich klubów? Zapłaciłbyś 75 mln funtów (tyle według pismaków chciał Levy za swojego obrońce) czy 150 mln funtów za KK? Rozumiem, że łatwiej mówić o nie swoich pieniądzach, ale szanujmy się.
Było mnóstwo plotek o 'liście życzeń' Mourinho, na której czele z obrońców był Raphael Varane, a z pomocników N'golo Kante. Jeżeli według Ciebie zakup Perisicia czy Williama byłby strzałem w 10 to nieźle :p Lucas Moura postawił PSG nad ManUtd, po czym nie chciał się zgodzić na wypożyczenie do ManUtd - wolał definitywny transfer do Tottenhamu, gdzie praktycznie cały sezon przesiedział na ławce (mówił to w wywiadzie :) ). Nie wiadomo jak było z Shaqirim, może też nie chciał do ManUtd a wolał do L'poolu.
Piszesz do mnie, że ja jestem oderwany od rzeczywistości, a sam zakładasz przeróżne scenariusze z zawodnikami, którzy według Ciebie byli 'do wyjęcia'. Do tego brak umiejętności czytania ze zrozumieniem :)
» 4 lipca 2019, 13:23 #370
pOLEw: Sam napisales:

" Najbardziej utkwił mi mecz w LM, gdzie to ManUtd podejmowało Juventus u siebie i Jose nie dokonał żadnej zmiany :) Nie ważne, że od 17 minuty przegrywaliśmy 1:0 i byliśmy skazani na porażke. Zamiast dać cenne doświadczenie młodym chłopakom, wolał bardziej forsować ten sam garnitur."

Dalej gubisz sie w tym co piszesz.

Druga sprawa jak kupujesz zawodnika to zawsze ponosisz ryzyko zwiazane z tym ze moze niewypalić. U nas za Mourinho kupilismy dwóch stoperów. Bailly grał przyzwoicie do czasu kontuzji, pozniej zatracil gdzies swoj vigor, potrzebowalismy kolejnego stopera i nie widze w tym nic złego.

Dla Twojej informacji: Klopp kupil Alissona sezon po tym jak sprowadzil Kariusa, to samo bylo z Edersonem sprowadzonym dla Pepa w miejsce Bravo. Chcesz wiecej przykładów? Zobacz ilu obrońców kupił Pep. A my się skubiemy z kupnem stopera w momencie gdy Jones Rojo to raczej szpital i mamy do dyspozycji jedynie Smallinga Lindelofa i Bailliego?

Człowieku ja Ci pisze o faktach to Ty piszesz wymysly o jakichs listach transferowych ktorych nie widziales na oczy. Za Tobiego poznaliśmy cene , podał ja Tottenham (ok 55-70mln), Koulibaliego tak samo wycenili (ok 100 mln) wiec nie gadaj bzdur ze nie byli do wyjęcią. Maguire tez nie jest teraz realnym transferem wg Ciebie ?

Lucas Moura chciał odejśc z PSG , klub tez chcial sie go pozbyc, cena była w granicach 30 mln a my wyskakujemy z wypozyczeniem nie majac zadnego prawego skrzydlowego. Sam zawodnik długo mowi ze chciał do nas trafic ale skoro Edek sie nie postarał to co mial odrzucic Tottenham i przyjsc do nas na wypozyczenie? No myśl troche prosze Cie...

Proponuje zobaczyc sobie statystyki Perisica w kolejnym sezonie po tym jak jego transfer upadł 11 bramek i 11 asyst w 37 meczach mówi samo za siebie.

Kante był realnym transferem bo Jose chciał go tu sprowadzić zanim jeszcze ten trafił do Chelsea. Jednak Kante spotkał się jedynie z przedstawicielami Chelsea i wyszedł z tej rozmowy bardzo zadowolony podczas gdy na rozmowy do United nikt go nie zaprosił a jedynie sam Mourinho do niego zadzwonił. Chcesz cos jeszcze dodac?
» 4 lipca 2019, 13:53 #369
bani: @pOLEw
Gdzie niby się gubie? Naprowadź mnie, bo kompletnie nie rozumiem do czego bijesz w pierwszym akapicie.
No kupił dwóch młodych stoperów i skoro nie chciał się żadnego z nich pozbyć to czemu chciał kolejnego? Do tego kompletnie nie potrafił wybrać tylko dwóch, których uzna za podstawowych stoperów. Skoro był dobry przed kontuzją to czemu nie czekać na powrót tej formy tylko zastępować go kolejnym zawodnikiem? Porównujesz sytuacje bramkarzy do stoperów, gdzie w City drugim wyborem po Bravo był Rulli :p a w Liverpoolu był duet Karius z Mignoletem (tutaj jestem niemalże pewny, że gdyby nie pamiętny finał Kariusa - ten dalej stałby między słupkami L'poolu). Apropo Jonesa i Rojo to obu JM wychwalał na konferencjach. Pamiętam ten mecz z Soton jak JM wolał przesunąć Maticia i McTominaya na SO mając na ławce Rojo :)
Płaciłbyś te 70 mln funtów za 29 letniego obrońce? Miałeś potwierdzoną informacje, że chciał on do nas dołączyć? Poza tym, niezły przedział cenowy skoro Tottenham podał cene
Za KK chcieli więcej niż 100 mln, bo rzekomo takie oferty odrzucali. Także śmiem twierdzić, że to były nierealne transfery. Maguire za 90 mln funtów to kompletnie idiotyczny transfer. Także uważam, że za rozsądne pieniądze to nie jest do wyjęcia.
Lucas Moura... on chciał do nas trafić, tak? gdzie to przeczytałeś? w wywiadzie sam potwierdził, że wybrał PSG, gdy ManUtd już złożyło oficjalną oferte. Przed transferem do Tottenhamu w pół roku łącznie rozegrał niecałe 100 minut na boisku dla PSG :p Dlaczego ManUtd miało oferować mu transfer, skoro mógł wybrać wypożyczenie i wywalczenie sobie dobrego kontraktu? Jakby tak bardzo chciał do nas trafić to nie zastanawiałby się co wybrać : )
Kolejny hit ze statystykami Perisicia :p masz pewność, że sprawdziłby się w PL? Skoro tam tak grał to i u nas grałby przynajmniej tak samo, co? Wróżbita
Kante był realnym transferem? Chelsea było z nim dogadane jeszcze przed JM w ManUtd. Poza tym JM chciał go sezon później, wtedy jak ściagał Maticia. Do tego patrze bilingi Jose posiadasz.

Nie chce już nic więcej dodawać, bo masz zerową wiedzę i podejście do tematu typowej chorągiewki. Żyj dalej zdala ode mnie. Nie pozdrawiam.
» 4 lipca 2019, 14:16 #368
Klierek7: Kkndycji nie bylo przez mś i naszą słabość. W kazdym meczu biegaliśmy za piłką nawet z cieniami typu CP czy west ham.
» 4 lipca 2019, 14:28 #367
pOLEw: devilpage.pl/index/news/komentarze/48990/kante-mourinho-chcial-mnie-sprowadzic-do-united/
devilpage.pl/index/news/komentarze/53156/gds-lucas-moura-zgodzil-sie-na-transfer-do-united/
devilpage.pl/index/news/komentarze/57489/woodward-liczy-na-atrakcyjna-cene-za-alderweirelda/
devilpage.pl/index/news/komentarze/56089/alderweireld-chce-do-man-utd-i-odrzuci-oferty-innych-klubow/


Dobrze ze ty lepiej wiesz niż Kante. Dobrze ze Ty lepiej wiesz jak Perisic sprawdziłby się w tej lidze. Dobrze ze Lucas nie chciał do nas trafic mimo ze zgodził się na TRANSFER do United. Dobrze ze wiesz lepiej czego chce Toby. Myślę że tymi czterema linkami wyjaśniłem stek bzdur który nam tu serwujesz także podziękujemy CI juz za Twoją kreatywnosc przy wymyślaniu kolejnych historii i życzymy sukcesów w profesjonalnym bajkopisarstwie.
» 4 lipca 2019, 15:37 #366
bani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 15:54

" W tamtym czasie wahałem się jednak pomiędzy odejściem do Chelsea a pozostaniem w Leicester. Moje dyskusje na temat transferu do Londynu szły już bardzo dobrze. Po rozmowie z Conte miałem dobre przeczucie co do The Blues - komentował N’Golo Kante." - rzeczywiście były szanse na transfer do ManUtd < hahahhaaha >

"Jak informuje włoska La Gazzetta dello Sport, Lucas Moura wyraził zgodę na transfer do Manchesteru United w zimowym oknie transferowym." - no sam Lucas to powiedział :p odsyłam do tego wywiadu z Lucasem manutd.pl/2019/03/06/lucas-moura-manchester-united-dwukrotnie-probowal-mnie-pozyskac/

"Toby Alderweireld jest gotowy odrzucić oferty innych klubów i wypełnić swój kontrakt z Tottenhamem Hotspur, aby przejść do Manchesteru United – czytamy w dzienniku The Mirror." - sprawdzasz czasem wiarygodność źródeł? Sprawdzasz czasem inne strony czy wszystko czerpiesz z Devilpage?
» 4 lipca 2019, 15:53 #365
pOLEw: Gościu nie pogrążaj się,

Piszesz o tym ze mam bilingi Mourinho wiec dałem Ci pierwszy link gdzie Kante mówił o rozmowie z Jose. Mou chciał go ale United nie zrobiło ruchu w kierunku tego transferu wiec nie przekonamy sie czy bylo to mozliwe.

Pieszesz ze Lucas nie chciał do nas dołączyć dałem Ci drugi link i nie mieszaj ludziom w głowie pisaniem o tym że nie przyszedł do nas za czasów SAFa bo wtedy PSG zapłaciło mu duzo wiecej od nas. W ostatnich okienkach był jednak do zgarnięcia z PSG za grosze a my zaproponowaliśmy mu wypożyczenie gdzie wiadomo było że wybierze kazda inna oferte

Piszesz ze niewiadomo czy Toby chciał do nas dołączyc daje Ci kolejny link a Ty mi mówisz ze niewiarygodne źródło. Moim zdaniem każde źródło jest bardziej wiarygodne niż Twoje wymysły.
» 4 lipca 2019, 16:10 #364
bani: @pOLEw ahhh straciłem troche swojego cennego czasu w pracy by przemówić Ci do rozumu, ale widzę kompletne klapki na oczach :p powodzenia w życiu życzę i miłych wakacji :)
» 4 lipca 2019, 16:16 #363
pOLEw: I tak się właśnie kończy rozmowę jak się nie ma argumentów. Powinienes byl to zrobic duzo wczesniej zamiast isc w zaparte w obronie swoich bajek zwlaszcza jesli podaje Ci źródła, statystyki itp. moze wtedy nie straciłbys tyle swojego cennego czasu. Bywaj!
» 4 lipca 2019, 16:21 #362
bani: Myśl sobie co chcesz :D po tej rozmowie to wszystko mi jedno co myślisz, bo to jednak nie ten poziom intelektualny :D
» 4 lipca 2019, 16:50 #361
UnitedWeStand: @bani
Śmieszne, że piszesz o innym poziomie intelektualnym, a sam żyjesz w innym świecie Football Managera i FIFY i uważasz, że trener przeprowadza transfery i kupuje sobie piłkarzy. Pewnie jeszcze ich sobie wyszukuje oglądając mecze na Eurosporcie.


To taki Moyes sobie potrafił zrobić fajne transfery w Evertonie, a do United, to nawet Fellainiego nie potrafił ściągnąć i dopiero w ostatni dzień mu się udało. Szkot musiał być chyba najgorszą osobą zajmującą się transferami w historii tego klubu.

LVG wcale nie lepszy.
Przecież KAŻDY wie, że sobie kupił kilkunastu piłkarzy i żaden nie wypalił. Sam ich sobie wybrał i zapłacił. Teraz natomiast opowiada jakieś głupoty w mediach, że dawał listę celów ze scoutami i Ed kupował piłkarzy z listy C albo D. Przecież KAŻDY wie, że to trener sobie kupuje graczy. Co za bzdury gada ten Holender.

Jose to już w ogóle katastrofa.
Gada, że chce doświadczonego obrońcę i znajduje jakiegoś Bailly'iego, który zagrał jeden sezon i kupuje go za 40mln. Rok później znowu gada, że chce dośwaidczonego obrońcę i kupuje sobie Lindelofa, który zagrał niecałe 2 sezony w dorosłej piłce. Żenada. Warto jeszcze wspomnieć, ze przez 2 lata gadał o prawym skrzydłowym i żadnego nie kupił. Katastrofa z tego Mourinho.

Przecież KAŻDY wie, że to trener przeprowadza transfery i kupuje sobie piłkarzy.
No chyba, że to Sevilla, to wtedy robi to Monchi, który jest dyrektorem sportowym i to on buduje skład. Ewentualnie Lech Poznań, który nakręcił dokument o rekrutacji i tam decyzje podejmuje również dyrektor sportowy.

ALE wszędzie indziej, to trenerzy robią transfery..


Na koniec jeszcze można się pośmiać z takiego Ole, który chciał mieć skład do 1 lipca, a nikogo nie sprzedał i kupił dwóch piłkarzy z doświadczeniem na poziomie Dalota.

Ten Norweg najwidoczniej też jest beznadziejny w kupowaniu piłkarzy do składu i budowanie sobie zespołu.
» 4 lipca 2019, 17:03 #360
Wafelek100: @blau
też byłem za zwolnieniem MURARZA jednak przez pierwsze 2 sezony nie grali aż tak tragicznie... a tak serio to ten zespół już nie gra dobrze od 7 lat, ja naprawde nie wiem jak SIR to zrobił ze z takim składem w 2013 zdobył majstra ale niestety wiedział kiedy odejść i dla następców zostawił już wypalony skład. Ten zespół to dobrze grał w 2008 roku kiedy mieliśmy w składzie w formie życiowej Roo, Vidicia, Rio i przede wszystkim Ronaldo :)

@pOLEw
"mówił juz ze przygotowanie jest slabe bo kluczowi zawaodnicy grali do ostatnich meczów MŚ"
no sory ale w innych klubach to kluczowi zawodnicy nie grali mundialu i ostatnich meczów ?
» 4 lipca 2019, 22:29 #359
sisinho: Ale większość topowych zawodników po MŚ miała dołek formy, patrz Varane, Modric w Realu. Ekipa niemiec z Bayernu, paru fracuzów w PL tez bez szału, Belgowie tez przeciętny sezon (Hazard tez nie zaczął od strzelania bramki w kazdym spotkaniu).
» 5 lipca 2019, 00:17 #358
pOLEw: Tak i dlatego właśnie dobry początek sezonu zanotowały kluby które miały mocna ławkę i potrafiły ich zastąpić. Patrz np City, w wcześniejszym sezonie De Bruyne ciągnął cała grę i mówiło sie ze bez niego nie grają. W ostatnim sezonie gral kiepsko a i tak City miało go kim zastąpić.
» 5 lipca 2019, 06:35 #357
sisinho: O tym mówię. U nas problem jest z obsadzeniem srodka pola bo taki McTominay czy Pereira by się nigdzie nie łapali a co dopiero o godnych rezerwowych w ich miejsce.
» 5 lipca 2019, 13:37 #356
REDBOSS: Całe szczęście, że Rabiot wybrał Juve a nie trafił do nas. Dopiero co odbyło się ogłoszenie transferu a jego matka już zrobiła awanturę :OO. Taj w skrócie: Podobno zablokowała ludzi w samolocie na 10 min. z powodu dziennikarzy na lotnisku. Dodatkowo stwierdziła, że jej syn jet traktowany jak niewolnik i będzie zamknięty w lochu o chlebie i wodzie . :D Gdyby on tutaj trafił to dopiero mielibyśmy cyrk wraz z naszym Pawlełkiem i innymi tancerzami.
» 4 lipca 2019, 11:18 #355
DevoMartinez: Jeszcze tylko Icardiego z jego heterą by brakowało...
» 4 lipca 2019, 11:40 #354
REDBOSS: Latający cyrk OLD Trafford :D
Ale całe szczęście do tego nie doszło i jest nadzieja na przyszły sezon :)
» 5 lipca 2019, 07:11 #353
Blau: Lampard oficjalnie w Chelsea - szybko wrócił do domu :D
» 4 lipca 2019, 10:34 #352
pawelisto2: Całe szczęście transfery w NBA wynagrodziły mi tę padlinę jaką zaserwował zarząd Manchesteru. Do końca okienka niby jeszcze trochę czasu, ale potem znowu będziemy żyli wymówkami "nie było na torunee, musi się zaaklimatyzować", a poza tym nawet jeśli przebudowa nie będzie dokonana w tym okienku to fajnie byłoby już teraz budować budżet na przyszły sezon pozbywając się kilku zawodników - a nie chce mi się wierzyć, że na Darmiana, Bailly'ego, czy Jones'a nie ma/nie byłoby chętnych.
» 4 lipca 2019, 09:59 #351
bani: Spokojnie, na pewno nad wszystkim pracują. Zakładam, że do końca tygodnia dołączy do nas Bruno Fernandes i albo od razu poleci z zawodnikami na tournee, albo dołączy po jakimś czasie. Transfery z klubu będą jasne, gdy pojawi się lista zawodników lecących do Australii. Wszystko w swoim czasie - więcej cierpliwości :)
» 4 lipca 2019, 10:20 #350
Seszele: Z całym szacunkiem, ale nie wiem jak można pisać, że Guardiola to najlepszy menedżer na świecie. Bo co...?
Oczywiście jest jednym z najlepszych, którzy obecnie pracują, a także prawdopodobnie jednym z najlepszych w historii piłki nożnej. Ale żeby najlepszy...? Jakie ku temu są argumenty...?
Pragnę podkreślić, że Guardiola do tej pory prowadził Barcelonę, której się trafiła nowa generacja znakomitych piłkarzy. Wykonał swoją pracę wzorowo układając maszynę nie do zajechania. Co potem? Bayern, City. W obu przypadkach bez sukcesów na arenie europejskiej. Podkreślam również, że otrzymywał graczy jakich tylko chciał otrzymać, dzięki czemu mógł budować swoje projekty. Jeśli chodzi o Bayern, to zbudował ciekawą drużynę, ale ostatecznie zniszczył dobrą pracę Juppa, co widać po dziś dzień. Z City wygrywa Premier League, ale chyba nikt nie bierze pod uwagę, że ma ofensywę jakiej zazdrości cały świat. Miał ku temu nieograniczone środki i wystarczyło zastosować odpowiednią strategię. Aguero, Sane, Silva B., Silva D., Sterling, de Bruyne, Gabriel Jesus, Mahrez. Mają kapitalną ławkę rezerwowych. Dlaczego? Dlatego, że Guardiola otrzymał możliwość zbudowania drużyny po swojemu.
Ja mam nadzieję, że w przyszłości obejmie drużynę z Serie A. Oczywiście nie obejmie Brescii, aby udowodnić swój kunszt trenerski. Po co ryzykować? Nie będzie to Neapol, Juventus, Milan ani Lazio. Na chwilę obecną mógłby poprowadzić jedynie Inter, o ile otrzymałby gwarancję środków finansowych na masowe zakupy...
Prawdziwy kunszt trenerski budzi się, gdy buduje się drużynę od podstaw. Dla mnie kolejnym ze znakomitych trenerów jest Klopp i stawiam go wyżej w hierarchii niż Guardiolę. Niemiec wzniósł BVB na wyżyny, teraz to samo zrobił z The Reds.
» 4 lipca 2019, 07:31 #349
Czlowiek: Guardiola jest najbardziej utytułowanym z pracujących obecnie menadżerów i top 3 w historii po Fergusonie i Lobanovskyim.
» 4 lipca 2019, 07:39 #348
DEPE: odpowiem ci dlaczego jets najlepszy na swiecie. bo sprawil ze futbol jaki zaproponowal w roku 2008, dzis chca grac wszyscy na swiecie, nawet wlosi i anglicy. dlatego wlasnie. guardiola wyznaczyl nowy sposob myslenia o pilce noznej. zaden inny trener w historii nie sprawil zeby dwa tak bardzo konserwatywne narody pilkarskie jak wlocy i anglicy porzucuili swoj styl gry na rzecz kogos obcego. a guardiola to uczynil. dokonal rewolucji w swiecie pilki jakiej nie dokonal nikt przed nim.
» 4 lipca 2019, 08:01 #347
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 08:10

Bzdura:

transfermarkt.pl/jose-mourinho/erfolge/trainer/781
transfermarkt.pl/pep-guardiola/erfolge/trainer/5672

Mourinho jest znacznie bardziej utytułowany w dodatku nie podejmuje sie klubów w których trofea ma zagwarantowane tylko takich w których musi sobie na nie zapracować. Nie zawsze mu wychodzi ale moim zdaniem trofeum zdobyte z Chelsea, Porto, Interem czy United jest większym osiągnięciem niż to co Pep osiągał z Barcą czy Bayernem Tyle w temacie.
» 4 lipca 2019, 08:10 #346
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 08:21

Guardiola był wybierany trenerem roku dwukrotnie i tylko w jednym klubie co potwierdza to co napisał Seszeele ze tylko w Barcelonie stworzyl potwora. Mourinho został wybrany trenerem roku czterokrotnie w czterech róznych klubach.

Niestety rzeczywisty obraz jest zatarty przez ostatnie lata w których Guardiola dalej podejmuje sie łatwej pracy trenujac City gdzie ma wszystko czego chce a Mourinho wdepnął w kupe obejmując United które ma problemy na poziomie strukturalnym i nie da sie w tym klubie niczego zbudować. Ich bezpośrednie starcia stanowiły dla wielu punkt odniesienia i malo kto bierze pod uwagę jak nieporównywalnie różne były ich nakłady pracy w obu klubach z Manchesteru.
» 4 lipca 2019, 08:21 #345
Seszele: Stworzył nowy styl... No nie wiem. Jego drużyny zaczęły po prostu grać ofensywnie, ultra-ofensywnie.
Tylko rodzi się małe pytanie. Czy byłby w stanie wprowadzić wspomniany styl w drużynie z niższej półki? Jeśli to jest swego rodzaju rewolucja, to dlaczego ów styl miałby się nie sprawdzić w drużynie typu Leicester, West Ham, Lazio albo Fiorentina? Dlaczego Guardiola potrzebuje do tego celu samych gwiazd...?
» 4 lipca 2019, 09:12 #344
rizx: Tylko po co Pep ma iść do takiego Lazio? Sam sobie zbudował taką pozycję, że może wybierać z ofert najlepszych klubów ma świecie i kupować najlepszych na świecie. Nikt nie będzie pogarszał sobie warunków i obniżał zarobków, żeby udowadniać coś osobom w Internecie. Co do takiej łatwej roboty w Barcelonie, jakoś Tito, Martino sobie tak nie poradzili, a mówienie, że City nie jest walcem to po prostu głupota.
» 4 lipca 2019, 10:22 #343
Glory1878: Szeszele 100% racji

Cos czuje, ze jego ostatnim klubem bedzie PSG - tylko tam dostanie odpowiednie srodki na transfery, wygra sobie lige i puchary krajowe, a w Europie znowu nic nie osiagnie. Ot caly pepik.

Gosc idzie na latwizne i tyle.
» 4 lipca 2019, 10:46 #342
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 11:52

1) City jest walcem. Właśnie dlatego wymieniłem ich filary ofensywy. Ich umiejętności techniczne robią różnicę, zaś indywidualności potrafią wygrać mecz. Bez tych graczy "maszyna" nie działałaby tak jak powinna. Guardiola dostał kasę na transfery i wymienił praktycznie całą jedenastkę, a na dodatek miał najsilniejszą ławkę rezerwowych w całej lidze. Jak ktoś wypadł z gry przez kontuzję, to nie było żadnego problemu z zastępstwem.
2) Tito i Martino sobie nie poradzili. Ale Luis Enrique sobie poradził. Powtórzył sukces Guardioli, i to kilka lat później. Potem to już nie była ta sama Barcelona. Ludzie się starzeją, zaś większość piłkarzy już zatraciło ambicje mając na koncie wszystkie puchary, które były do wygrania.
3) Guardiola może przebierać w ofertach, ponieważ jego nazwisko i charyzma przyciągają. Swego czasu była moda na Barcelonę, bo wygrywali wszystko i zaczęło się "klepanie". Guardiola odszedł do Bayernu, z którym w zasadzie nic nie osiągnął (tylko nie wspominajcie o kolejnym mistrzostwie na niemieckim podwórku, bo padnę). Heynckes zostawił kapitalnie naoliwioną maszynę, po potrójnej koronie. Co zrobił Guardiola? Zwyczajnie to zepsuł. Zastosował "klepanie" i nic z tego nie wyszło. Ancelotti tego bałaganu nie ogarnął i Heynckes musiał tymczasowo naprawiać błędy po Hiszpanie.
3) Jeśli Guardiola jest kapitalnym menadżerem, to powinien składem naszpikowanym gwiazdami i "rewolucyjnym stylem" zdobyć Ligę Mistrzów. To już drugi sezon, kiedy to się nie udało (w City).
4) Tak naprawdę wszystko opiera się na sukcesach, które osiągnął w Barcelonie. Wówczas to był prawdziwy hegemon przez parę dobrych lat w piłce nożnej. Potem już tego nie powtórzył. Ani w Bayernie, ani w City. Wydaje mi się, że jakość trenera ocenia się na podstawie jego całej kariery menedżerskiej, a nie tylko jego ułamku.
5) Ok, przyjmijmy, że Guardiola jest genialny. Poszedłby do klubu, gdzie zaoferują równie dobre pieniążki - zgodnie z tym, że "dobry pracownik nie decyduje się na niższe wynagrodzenie". Ale tutaj tak naprawdę nie chodzi o wynagrodzenie. Guardiola ma wizję, owszem. Ale żeby zrealizować tę wizję, to potrzebuje dokładnie takich graczy jakich chce. A w tym celu potrzeba, niestety, grubego budżetu na transfery. Nie jest to menadżer, który zrobi z przeciętnych graczy potworów (patrz. Klopp, porównaj sobie, proszę, składy obu drużyn). On potrzebuje mieć graczy światowego formatu. Czyli jednak ten styl nie da się zastosować wszędzie, a jedynie tam, gdzie są baaardzo duuuuże pieniądze.

Moje typy, jeśli chodzi o następne drużyny:
1) Francja - PSG (mnóstwo pieniążków),
2) Włochy - Inter (pod warunkiem, że Chińczycy rozbiją bank).
» 4 lipca 2019, 11:50 #341
Glory1878: Pieknie napisane, o to wlasnie mi chodzilo. Ale te barany tego nie zrozumieja
» 4 lipca 2019, 13:06 #340
Balo45: Dawno już nie czytałem takich bzdur, kontynuujcie proszę swój monolog :D
» 4 lipca 2019, 14:54 #339
Ciechanek: Z tego co wiem, monolog to dłuższa wypowiedź jednej osoby.
Skoro mówisz do kilku osób (kontynuujcie), nie można tu mówić o monologu, a raczej o dyskusji :) Pozdrawiam
» 4 lipca 2019, 15:19 #338
AmerikanoPseudo: Człowieku wez sie rozpedz i walnij głowa w ścianę zanim nastpenym razem napiszesz jakis komentarz bo to az glowa boli od czytania takich wypocin
» 4 lipca 2019, 15:50 #337
Balo45: Wiadomo o co chodzi :D ale masz rację, popełniłem błąd językowy
» 4 lipca 2019, 16:13 #336
Balo45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 16:38

Zauważcie jak zmieniła się kultura gry Man City od kiedy przyszedł Guardiola i serio doceńcie jego pracę. Mają bardzo szeroką ławkę rezerwowych, a mimo to nie ma żadnych skandali, że ten gra mnie, a tamten więcej. Żadnych fochów. Każdy piłkarz ceni sobie pracę z Pepem, więc ja teraz pozwolę sobie cenić bardziej słowa piłkarzy (Silva, Fernandinho, Bernardo, Aguero, Sterling, De Bruyne - dalej mi się nie chce wymieniać, bo i tak skupiłem się na City), aniżeli osób, które mają nieco mniejsze pojęcie na ten temat. Każdy z piłkarzy od kiedy pojawił się Pep gra o kilka poziomów wyżej.
Sterling - był pośmiewiskiem ligi, dziś TOP skrzydłowych świata
Sane - ogromny rozwój, mimo to nadal bardzo nierówny, ale kiedy złapie formę to również TOP
Aguero - zawsze klasa, ale charakterystykę gry ma zupełnie inną, teraz o wiele więcej pracuje dla drużyny
De Bruyne - kapitalny zawodnik, a i tak wskoczył dzięki Hiszpanowi na poziom wyżej
Silva David - to samo co Kevin
Bernardo - poprzedni sezon przeciętny, dziś TOP świata
Fernandinho - najważniejszy piłkarz City, również od kiedy przyszedł Pep wszedł na o wiele wyższy poziom i stał się bardziej wszechstronny
Zinchenko - tutaj chyba komentować nie muszę, gość się wziął totalnie z pępka, a był bardzo ważnym piłkarzem grając na LO, podczas gdy jest ŚPO
Delph - ostatni sezon tragedia, ale 17/18 podobnie jak Zinchenko grał na LO z konieczności i poradził sobie dobrze, jednak zdarzały mu się wylewy

Zauważcie jak podczas pobytu Pepa w Bayernie rozwinął się Lewandowski, przecież to nie jest już ten sam piłkarz.
» 4 lipca 2019, 16:32 #335
Balo45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 16:50

A jeżeli chodzi o ocenianie trenerów poprzez sukces w LM to jest już w ogóle komedia. Aby wygrać LM potrzeba przede wszystkim umiejętności, ale również odrobiny szczęścia, gdyż poziom tych rozgrywek jest tak wysoki, że detale często decydują o wyniku. W tym sezonie w finale był Tottenham, ten sam Tottenham, który w tym sezonie przegrał 20 (licząc z finałem LM) spotkań, z czego 13 w lidze angielskiej. Sir Alex Ferguson przed ponad 25 lat pracy w United wygrał LM jedynie dwa razy - no i co z tego, liczy się ogół, to jak Man United grał pod jego wodzą, jakie fantastyczne mecze dawał, jak zdominował ligę. Powtarzam - w LM często decyduje odrobina szczęścia, bo chyba każdy pamięta przykładowo:
United v Real - bardzo dobra gra Manchesteru, przewaga, gra z sercem i zaangażowaniem. Nagle czerwona kartka Naniego i wszystko się posypało.
Real v Liverpool w finale - wyrównany mecz, gdzie pada gol, który nie ma prawa paść, potem pada bramka życia Bale'a i kolejny farfocel.
Mogę wymieniać w nieskończoność.
» 4 lipca 2019, 16:49 #334
Seszele: Widzę, że kibice Citizens mają się dobrze...
Pech, iż nie posiadają swojej strony, to i tutaj zaczynają atakować swoimi wypocinami.

Jeszcze jak czytam o rozwoju Lewandowskiego pod wodzą Guardioli...
Pewnie mia w tymł większy udział niż sam Klopp :)

W Lidze Mistrzów trzeba mieć szczęście, owszem.
Ale też trzeba umieć ją wygrać.
Przykład Mourinho. Porto, Inter, Chelsea. Nadzwyczaj często miał to szczęście, jak na liczbę tryumfów, nie sądzicie...?

Błagam, bądźcie poważni.
» 5 lipca 2019, 07:08 #333
Balo45: Apelujesz o powagę, a jednocześnie nie operujesz faktami. Nigdzie nie napisałem, że Klopp nie miał na niego wpływu, bo miał większy. Kolejną bzdurą jest fakt wygrania LM przez Mourinho w Chelsea, ponieważ nigdy to nie nastąpiło, panie poważny. Raczej śmieszny.
» 5 lipca 2019, 14:11 #332
Seszele: Oj, daj spokój, nie ośmieszaj się już.
Wstawiłeś 45 i myślisz, dziecko, że uwierzę w ten wiek. To nie czyni Cię poważniejszym. City w końcu pęknie, a United wróci na tron.
» 5 lipca 2019, 14:53 #331
Balo45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2019 16:05

Jedyną ośmieszającą się osobą jesteś ty. Już wcześniej wiedziałem, że twój poziom intelektualny jest delikatnie mówiąc dość niski i odbiegający od poziomu nazwijmy to 'powszechnego', ale widocznie trafiłem na rzadki gatunek, a szkoda, bo miałem ochotę na odrobinę dyskusji na poziomie przynajmniej tym 'powszechnym'. Przeliczyłem się, może innym razem.
» 5 lipca 2019, 16:02 #330
Seszele: Przeliczyłeś się?
Nie ma to jak nazywanie siebie królem intelektu... Jesteś fantastycznym człowiekiem, z mega inteligencją i wyjątkowymi zdolnościami. A na dodatek jesteś kibicem City.
Czapki z głów!
» 5 lipca 2019, 21:10 #329
Balo45: Ja nigdzie nie nazwałem się królem intelektu, a oczekiwałem jedynie jakiegokolwiek poziomu, no i się niestety przeliczyłem. Bardzo dziękuje za komplement - to bardzo miłe. Kibicem City niestety nie jestem.
» 6 lipca 2019, 07:27 #328
przeml2: https: // ifotos. pl/z/qsnspen
Bruno?
» 4 lipca 2019, 07:13 #327
Veggie: To nie Bruno, to fake.
» 4 lipca 2019, 08:04 #326
Diabelski97: Zobaczymy co Alexis pokaże :)
» 4 lipca 2019, 02:35 #325
zbyszek7: Jest tym samym Alexisem co w Manchesterze i to sie juz nie zmieni. Jest coraz strszy a u nas wygral w totka wiec bedziemy go musieli jeszcze kilka lat ogladac
» 4 lipca 2019, 04:02 #324
HXDC: Piłkarka United zapewnia kobiecej reprezentacji Holandii awans do finału mś, o ile czegoś nie pomieszałem.
» 3 lipca 2019, 23:39 #323
Wirus: Jestem w szoku co się dzieje w piłce nożnej, za Joao Felixa 126 mln, piłkarza, który miał dobre pół sezonu w lidze portugalskiej. Wiem, że ma niby tylko 19 lat, ale taka kwota? Paranoja.

Atletico, które zawsze uważałem za dobry wzór klubu, za taki kopciuszek wydał nagle tyle kasy i to nie za gwiazdę, tylko co jak co, ale no name gdyby nie pompowanie balonika przez agenta i prasę.

Jestem mega zdegustowany i w szoku co to się zaczyna wyrabiać, piękno piłki umiera na naszych oczach...
» 3 lipca 2019, 23:17 #322
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 23:22

Pomyśl co będzie za pare lat jesli to wszystko będzie szło w tym kierunku co teraz, Klopp sam niedawno się wypowiedział, że kwoty który są wydawane teraz za zawodników są "chore" i jeśli nadejdzie taki dzień kiedy kasa będzie ważniejsza niż sama wartość sportowa odejdzie, to jest gość trzeba mu to przyznać, z atletico odchodzi Griezmanna mniej więcej za podobną sumę, także wszystko się pokrywa.
» 3 lipca 2019, 23:22 #321
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 23:28

Mnie to zastanawia ten transfer. Chłopak może miec bardzo ciężko, bo jakby nie było, wskoczy w buty Griezmanna co łatwe nie bedzie. Mega presja i dodatkowo kasa taka sama, jak za Francuza. To wszystko może przerosnac tego mlodego piłkarza. Ps. Klopp pokazal duża hipokryzje w swoich wypowiedziach na temat sum transferów. Sam ostatnio kupil najdroższego obrońcę i bramkarza (Alison był najdroższy cale 20 dni :) świata.
» 3 lipca 2019, 23:23 #320
is200second: Dobry jest. Da se radę. Atletico gra ładna piłkę tylko oni byli za bardzo uzależnieni od Griezmanna teraz mają jeszcze Morate. Kupili Llorente na dfm aj szkoda że nie u nas za Maticia.

Z cholo będzie miał dobry warsztat. Liga Jeszce bardziej techniczna i będą grali pod niego bo za kupę kasy przyszedł. Żyć nie umierać, trenować.
» 3 lipca 2019, 23:42 #319
AmerikanoPseudo: Co ja czytam Atletico grało ladna piłkę? Ty oglądałeś ich jakikolwiek mecz czy klub oceniasz po składzie.
» 4 lipca 2019, 00:10 #318
dawid27154: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 00:42

RedsFan
Czemu od razu hipokryzja? Racja wydał dużo na obrońcę i bramkarza ale czy to jego wina? No nie wiem, jeśli przekazał do zarządu to, że chce wreszcie normalnego bramkarza i za tyle go wyciągnęli to co miał powiedzieć? Że za drogi i go nie chce? Byłoby to dziwne. Dla mnie dużo znaczy to, że jest świadom tych sum i jest przeciwko, uważa, że wszystko idzie w złym kierunku, mimo, że sam drogo kupuje to jest świadom. Hmm do czego by to porównać... Np mamy gościa który pobiera 500+ i uważa to za świetny program i że te pieniądze mu się należą i tyle, za nic, za to że ma dziecko mimo, że te pieniądze pójdą np na jego nowe auto. Z drugiej strony mamy gościa który też pobiera 500+ ale uważa, że to nie jest dobre rozwiązanie a programu nie powinno być przynajmniej w takiej formie jakiej jest ale mimo wszystko pobiera te pieniądze i jego dzieci mają na szkole, prawo jazdy, wakacje czy ubrania. Bo mimo, że jest świadom rosnących cen, podatków i tak dalej to pobiera przynajmniej odzyskuje w ten sposób cześć zabranych mu pieniędzy, pobiera ale jest przeciwny. Pierwszy przypadek to dla mnie głąb i imbecyl a drugi normalny świadomy gość, bo zdaje Sobie sprawę, że to nie jest dobre ale dlaczego ma być stratny podwójnie raz przez wzrastające ceny a dwa przez uniesienie się honorem i nie przyjęcie oferowanych pieniędzy. I tak w tym przypadku dlaczego Klopp ma cierpieć przez to, że taki jest rynek, mimo, że mu się to nie podoba to jednak też w tym uczestniczy, ale jak mógłby tego nie robić trenując klub z najwyższej półki?
» 4 lipca 2019, 00:37 #317
lukJakubowski: 100 % racji
» 4 lipca 2019, 07:24 #316
sisinho: Jestem ciekaw co będzie z takim Porto. Na tą chwilę odeszło z Porto aż 5 zawodników z pierwszego składu bądź rezerwy ( Militao, Felipe, Hernani, Hector Herrera i Brahimi).
» 3 lipca 2019, 21:09 #315
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 21:27

znając życie to kupią za grosze 10 Brazylijczyków i zarobią znowu kupę kasy
przez ostatnie 10 lat są +350M na transferach i praktycznie cały czas grają w LM
» 3 lipca 2019, 21:22 #314
Veron: jeszcze jedno muszę napisać, po sezonie 2003/04 wyprzedali cały trzon zwycięskiej ekipy, a kupili w zamian:
Anderson (tak ten nasz), Postiga, Diego, Quaresma, Luis Fabiano, Thiago Silva, Pepe, Raul Meireles
za łączną kwotę 37M Euro

także jak uczy historia Porto nigdy nie zginie
» 3 lipca 2019, 21:32 #313
AmerikanoPseudo: City 2 transfery w 1 dzień nice.
» 3 lipca 2019, 20:49 #312
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2019 03:03

Serio? Aż dwa !? Wow nie wiem czy dziś będę mógł usnąć z tego powodu.
» 4 lipca 2019, 03:00 #311
Glory1878: Rodriego w City... okolo 70mln

I to jest "genialny" trener Guardiola, który dostaje kogo chce, a w Europie i tak nic nie osiagnie. W takim Arsenalu to by sobie w zyciu nie poradzil.
» 3 lipca 2019, 18:46 #310
Blau: To tylko gdybanie, a fakty są takie, że pozamiatał ligę angielską drugi rok z rzędu.

Co do samego transferu to myślę, że świetne posunięcie ze strony obywateli. Rodri to jeden z większych talentów na defensywym pomocniku, więc godnie zastąpi już starego Fernandinho.
» 3 lipca 2019, 19:05 #309
Czerwony123: Chlopczyku nie rob z Guardioli wuefisty, Oczywiscie jest menagerem naszego rywala ale talentu mu odmowic nie mozna . Zgaduje , ze lubisz pileczke, ja tez lubie pilke I jestem kibicem utd od 95r! Widzialem pilke Cruyffa,Sachiego, Tabareza, capello, henckesa , lippiego , fergiego I wielu innych I wiesz co ? Trzeba umiec docenic talent, a ty chyba zbyt g... jestes do tego. Ktos kto mowi , ze guardiola jest cienki, g zna sie na pilce.
» 3 lipca 2019, 19:07 #308
GrayMid: Czerwony123 No dokładnie. Jak można tylko dlatego, że to trener rywali, wypisywać takie bzdury?
» 3 lipca 2019, 19:20 #307
Glory1878: Takie mam zdanie. Co osiagnal w Europie w ostatnich latach? Nic.
» 3 lipca 2019, 19:29 #306
Czerwony123: Twoje zdanie znaczy tyle co zeszloroczny pierd Donalda Trumpa! Oceniasz kogos kto menagerem jest 10 lat a juz srubuje rekordy. Ocenianie trenerow po pucharach jest latwe. Zobacz na jego wklad dla pilki , nie tylko do Man city ale caloksztalt! Widziales derby, jak nas zgnietli? , pamietasz finaly ligi mistrzow z Barcelona? Oczywiscie nie wygral w europie, tam trzeba tez troszke szczescia, wazne jest DNA klubu, wiele innych rzeczy ale to jak zgwalcil lige wymaga szacunku. Powiedz czy ich wczesniejsi trenerzy dysponujac podobnymi zawodnikami zeobili taki rozpierdziel w lidze? Nie. Guardiola to trener wysmienity ale tez popelnia bledy jak kazdy.
» 3 lipca 2019, 19:41 #305
DEPE: prawda jest taka ze gdyby guardiola jutro podpisal kontrakt z united to Glory1878 caly dzien spedzilby w kiblu z podniecenia a z ust cieklaby mu slina jak niemowleciu.
» 3 lipca 2019, 19:59 #304
Glory1878: Niestety nie. Staloby sie tak, gdyby na lawke wrócil SAF, hiszpanski pionek mnie nie imponuje.
» 3 lipca 2019, 20:08 #303
sisinho: SAF z takim szrotem jak obecnie i tym "pokoleniem" to prędzej wylądowałby na OIOM'ie niż w LM.
» 3 lipca 2019, 20:18 #302
Glory1878: Nie lekcewazylbym najlepszego trenera w historii.
» 3 lipca 2019, 20:19 #301
kckMU: To nie o pokolenie chodzi tylko zasady w klubie. Z safem takiego syfu by nie było. A skład? Mając piłkarzy typu DDG, Di Maria, Herrera, Ibra i cała ta reszta nazwisk, wygrałby ligę i tak.
» 3 lipca 2019, 20:24 #300
primasort: Jeżeli wyznacznikiem klasyfikowania trenerów jest puchar LM to oprócz Zidana wszyscy inni to wuefiści.
» 3 lipca 2019, 20:34 #299
Glory1878: No tak, bo tylko Zidane wygral LM
» 3 lipca 2019, 20:37 #298
Gallacher: Guardiola pompuję kasę w City i nie może wygrać CL ( jak na razie ).Klopp zbudował zespół gdzie nie wydał takich sum jak Guardiola i wygrał CL.Dzisiaj trenerów rozlicza się za sukcesy,a Klopp przypominam doszedł już do 2 finałów CL z czego Guardiola nawet z Bayernem tego nie osiągnął i z CITY.
» 3 lipca 2019, 20:53 #297
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 20:57

Nikt nie lekceważy sir Alexa, bo on jest i pewnie jeszcze długo będzie najlepszym trenerem w historii. Mi zależy tylko na tym, żeby nie umniejszać zasług Pepa tylko dlatego, że trenował Barce, Bayern i City, a nie Celte, Wolfsburg i Newcastle. Czy tego chcemy czy nie jest aktualnie jednym z najlepszych, albo najlepszym czynnym trenerem.
» 3 lipca 2019, 20:56 #296
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 21:04

@Gallacher

Ja to tylko tutaj zostawie odnośnie nie wydał takich "sum" :

Klopp - Transfer expenditure: 442.750.000 â‚Ź za 13 grajków (srednio 34 mln za grajka)
Guardiola - Transfer expenditure: 599.690.000 â‚Ź za 22 grajków (srednio 22 mln za grajka)

No tak, Klopp to pewnie na bazarze ich skupował po 10 euro :)

No i gdyby nie ostatni triumf to w zasadzie Klopp niczego by nie wygrał za taką sumę ;)
» 3 lipca 2019, 21:03 #295
Czerwony123: Jeden I drugi ,Klop I Pep wykonuja swietna robote, kazdy z nich jest glodny sukcesu. Jeden zgwalcil lige, drugi zgarnal lige mistrzow. Wszyscy chca dla nich grac ! Ktory lepszy? Jeden potrzrebuje drugiego, tak samo jak Fergie potrzebowal Wengera! Klopp odrobil lekcje w lidze mistrzow, zdobyl trofeum. Pep ogral klopa w lidze, byli bardziej zmotywowani! Nie tylko w meczu bezposrednim ale w calym sezonie. Z przyjsciem tych dwuch specjalistow liga weszla na wyzszy poziom bo kazdy zaczal zmieniac styl gry. Kiedy bylo tak , ze wszystkie europejskie puchary byly w rekach klubow a ang? Nie pamietam! Oczywiscie naklady finansowe ale to nie wszystko, potrzeba trenera a wizja a dwie wymienione tu jedenstki maja to szczescie!
» 3 lipca 2019, 21:23 #294
Loktor33: Napiac ze Guardiola to slaby trener to lekka przesada ale fakt w europie od dawna juz nic nie wygral. Pisac ze w tym sezonie zgwalcil lige to tez przesada bo Klopp jednak przegral 1 czy 2 pkt. Co do transferow to tutaj najlepszy jest Klopp. Guardiola kupuje diamenty ktore trzeba oszliwowac ,pilkarzy ktorych kazdy tez chcial a Kloop on te diamenty tworzy u niego przecietni pilkarze wchodza na kosmiczny level. Zaluje ze niemiec nie przejal United po SAF
» 4 lipca 2019, 02:07 #293
Veron: na dzień dzisiejszy możemy już nie robić transferów
ew. Pogba + Lukaku out
Wissam, Bruno + ktoś jeszcze in
» 3 lipca 2019, 18:02 #292
LearningtoFly: To powodzenia z ta kadra. My potrzebujemy SP, SO, i PP aby powalczyć o top4 - bez tego bedzie ciezkie ugranie czegokolwiek. Mamy tyle szrotu ze to sie w glowie nie mieści. Tacy pilkarze jak Smalling, Jones, Lingard, Rojo, Darmian, Young powinni juz byc dawno wywaleni z tego klubu.
» 3 lipca 2019, 18:09 #291
SickRabbit: Jakby odszedł Pogba i Big Rom to wpadłoby ze 200mln - wtedy właśnie rozwiązałby sie worek z transferami.
» 3 lipca 2019, 18:10 #290
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 18:27

No jak możemy nie robić już transferów? Przecież w tym okienku na razie wzmocniliśmy prawą obronę i znacząco osłabiliśmy środek pomocy. Gdzie śo, gdzie śp, gdzie pp?
» 3 lipca 2019, 18:27 #289
sisinho: Jeśli chcemy być poza top 4 to owszem, nie musimy robić :)
» 3 lipca 2019, 20:17 #288
SiwyDiabel: I Rodri oficjalnie w City. Bardzo dobry transfer,mam nadzieje ze klepniemy tego Bruno
» 3 lipca 2019, 17:55 #287
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 17:52

"Kibice" Liverpoolu to faktycznie najniższy poziom kału Jaki istnieje, gościu o nicku "ZenoJestSpoko" podczas wakacji siedzi na stronie obcego klubu i podszywa się pod ich kibiców, 52 komentarze jako podszyty kibic United żeby tylko siać ferment, w końcu przy poście o transferze Bruno dupka zabolała na tyle że musiał się ujawnić.. W takich sytuacjach żałuję że aborcja jest niezalegalizowana
30 lat bez mistrzostwa przekłada się na problemy z emocjami ;)
» 3 lipca 2019, 17:50 #286
rreddevilss: Nicolò Schira
@NicoSchira
¡
1h
All confirmed: tonight Miguel Pinho (#BrunoFernandes'agent) will be in England to discuss the Bruno's deal to #ManchesterUnited. They have a telephone agreement by €6M a year plus bonuses. Now have to decide the strategy and offer for Sporting. #transfers #MUFC #mutd


Dawać go!!
» 3 lipca 2019, 17:49 #285
Areccio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 16:27

Wielki przywilej to fakt ze agent zainkasowal 10 do 12 % za kontrakt. Wielki przywilej to fakt ze zarabia 4 x wiecej niz rok temu ( po podwyzkach), wielki przywilej to tez to ze znajduje sie w klubie ktory jest dla niego stworzony. Zadne farmazony typu Hiszpania, Wlochy, nie pomoga a wrecz wstrzymaja rozwoj tego pilkarza, ten fakt niestety nie jest najwazniejszy dla agentow i " otocznia" ktore chce wydawac to co on zarobi... Ciekawi mnie z kim sie zwiazal... lub raczej : kto go przywiazal.. statuetka z silikonu z big brothera ? Good luck
» 3 lipca 2019, 16:26 #284
zubrosy: jeśli za Pogbe wołamy 150 milionów, a real chce do transakcji włączyć Bale. To myślę że powinny wtedy zapłacić 250 milionów i Bale ;)
» 3 lipca 2019, 14:19 #283
JebikMUTD95: Wkoncu leczenie jest kosztowne:D
» 3 lipca 2019, 19:03 #282
Areccio: Nie bedzie innych transferow IN najwyzej OUT.... Trzeba czasami miec pamiec.... Bylo zapowiedziane ze najpozniej przed wyjazdem na tournee wszyscy "nowi" maja byc obecni... W perspektywie kolejny zawalony sezon, koniec w top 4 bedzie nie lada wyczynem ... Glory ( pardon : sorry) Man United....
» 3 lipca 2019, 14:17 #281
Seszele: Wypad na swoją stronę dzieciaku.
Cholerka. Wakacje się zaczęły i brzdące zalały sieć internetową.
» 3 lipca 2019, 14:20 #280
sisinho: @Seszele

Nie rozumiem takiego pocisku w jego stronę. Sam nie wierzę w top 4, ba - gdyby się dało gdzieś postawic to chętnie poszłaby 100-ka na United poza 4ką. Co do transferów, może będą, może nie, ale lepiej żeby były przed tournee bo jak wiadomo brak zgrania z zespołem robi swoje (patrz Sanchez).
» 3 lipca 2019, 20:15 #279
Loktor33: Pocisk jest bo gada glupoty ze nie bedzie transferow jak sam Ed mowil ze beda. Kazdy wie ze beda trasnfery. To co sie dziwisz ze dzieciak dostaje pojazd jak gada byle gadac. Pisanie teraz ze nie bedzie top 4 jest tyle samo warte co gadanie ze Real juz wygra lige mistrzow bo zrobilo 5 transferow
» 4 lipca 2019, 02:10 #278
kckMU: Lyon kupił obrońcę Genoi za 25 baniek. Chyba nici z Bailly'ego.
» 3 lipca 2019, 13:50 #277
dev13: Co sie dzieje z transferami zadyszka wylot na tournee coraz blizej ;)
» 3 lipca 2019, 13:48 #276
LearningtoFly: Serio, przeraża mnie ze sa tu osoby chcące Bale’a i to w wymianie za Pogbe xD. Oglądacie wy w ogole mecze Realu?
» 3 lipca 2019, 13:44 #275
Loktor33: Dokladnie a po ostatnich wywiadach Beala mozna stwierdzic ze chlop juz nie ma za grosz ambicji i ochoty do gry w pilke. Bo ktos ambitny powiedzialby ze odchodzinskoro trener mowi mu ze nie ma szans na gre
» 4 lipca 2019, 02:13 #274
bani: polecam stronke: reddit.com/live/135k4hmln3wdb/
» 3 lipca 2019, 11:09 #273
pOLEw: Co do plotek związanych z wymiana Bale + dopłata za Pogbe. Moim zdaniem jesli Bale sie na to zgodzi a jego tygodniówka nie przekroczy tej którą dostaje u nas Pogba to jest to świetny pomysł. Oczywiście dopłata Realu powinna wynieść co najmniej 70 mln.

Ja wolę żeby taki Bale przegapiał mecze przez kontuzje nie będąc na boisku niż aby Pogba przegapiał je spacerując przez 90% spotkania i zajmując miejsce komus kto dałby z siebie wiecej. Warto tez miec na uwadze ze gdy Bale jest na boisku to robi wyraźną różnicę i oferuje wiecej niz jedno dwa dobre podania na mecz.

Z odejściem Pogby powinniśmy się pogodzić bo on sam chce odejść i nie pasuje do tego klubu a jesli mozemy będąc w tak kiepskiej sytuacji pozyskac topowego zawodnika chociażby na 2-3 lata to korzystajmy,
» 3 lipca 2019, 10:47 #272
kckMU: Chciałbym znów zobaczyć Garetha na wyspach ze wsparciem kibiców oraz faktem, że jest główną gwiazdą w ataku.

Szanse wydają się być małe. Paradoks dzisiejszej piłki. Klub go nie chce, kibice (real nie ma kibiców ale nie chce ostrzeżenia) gwiżdżą, trener nie widzi w skladzie. Mimo to, szanse na odejscie raczej mierne. Jego agent codziennie powtarza, że nigdzie się nie rusza. Ma ogromny kontrakt :) Przechodząc do PL mógłby przecież zbiednieć na starość...
» 3 lipca 2019, 11:42 #271
AnotheReDevil7: kckMU
Jak nie kibiców to co ma ? xd
Hejterzy Pogby mają czelność wypowiadać o kibicach Realu :)
» 3 lipca 2019, 13:55 #270
kckMU: Hejter, bo ktoś ma dość piłkarza, który ma w 4 literach klub i kibiców? Chyba nie odróżniasz o czym piszesz.

Hejt może być na Lingarda np.
» 3 lipca 2019, 14:07 #269
kamilpe: Czy ktoś z Was ogląda Seria A i może się wypowiedzieć na temat środkowego obrońcy Torino - Armando Izzo?
» 3 lipca 2019, 09:49 #268
Blau: Nie tak dawno na devilpage wypowiadał się o nim użytkownik, który oglądał większość meczów w Serie A w tym sezonie. Pisał o nim jako o jednym z najlepszych obrońców, który nie dość, że świetnie broni to jeszcze umie bardzo dobrze operować piłką.
» 3 lipca 2019, 09:54 #267
kamilpe: W takim razie świetna opcja, dodatkowo transfermarket wycenia go tylko na 20mln więc jego zakup mógłby się zamknąć w 30-40mln
» 3 lipca 2019, 10:05 #266
rizx: On nie jest klepnięty przez West Ham? Jego agent był w Londynie negocjować. No i już raz kupiliśmy świetnego obrońcę z Torino
» 3 lipca 2019, 10:23 #265
is200second: Moje zdanie jest takie. Jeśli będą dalsze transfery i oby. To niech przyjdą gracze młodzi. Nawet zapłacić parę milionów więcej i ściągnąć takiego Olmo, Ceballosa, Hagiego. Graczy z polotem. Zainwestować w młodych Hiszpanów nie Anglików.
» 3 lipca 2019, 01:02 #264
Advm: Tylko dla większości Hiszpanów wymarzony klub to Real albo Barcelona, wiec United będzie tylko przystankiem do wybicia się.
» 3 lipca 2019, 01:23 #263
Bylak: Zatem będziemy mieli pociechę przez kilka lat, a potem zarobimy na takich graczach jeżeli odpala.
» 3 lipca 2019, 06:43 #262
Blau: Powiem wam szczerze, że trochę się obawiam o te "ekscytujące" nazwisko. A co jeśli Edek wpadł na pomysł, że jednak włączenie golfisty w ewentualny transfer Pogby to nie taki głupi pomysł?
» 3 lipca 2019, 00:32 #261
is200second: Bejl nie jest wcale gorszy niż był. Ma poprostu pecha z kontuzjami. Z miejsca by zrobił różnice w Premier League o United nie wspominając. Prawoskrzydlowy z prawdziwego zdarzenia by był wkoncu, ale nie kosztem Pogby.
» 3 lipca 2019, 00:55 #260
Blau: Skoro ma pecha z kontuzjami to automatycznie powinien być u nas skreślony. Jeśli tam je łapie to dlaczego nagle u nas mają go magicznie omijać?

Dla mnie to Sanchez v2. Podobny wiek, podobne (astronomiczne) zarobki, podobne wielkie nazwisko i podobnie słaba gra. (Sanchez chociaż był zdeterminowany do odejścia z Arsenalu, a Bejla na dodatek chcą siłą wypchnąć)


Pianista na lewym, golfista na prawym.. Strach się bać
» 3 lipca 2019, 01:58 #259
Joachimek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 09:29

@Blau
w poprzednim sezonie przegapił 3 mecze przez kontuzje.. także chyba nie najgorzej
» 3 lipca 2019, 09:28 #258
Blau: W poprzednim sezonie to on 3 mecze przez kontuzje to tylko w samym Copa Del Rey przegapił :)
» 3 lipca 2019, 09:47 #257
iMarMU: youtu.be/mAPC23nDF3U

PES 2020 United :)
» 3 lipca 2019, 00:15 #256
koko93: Obecne transfery mam nadzieje, że wypalą, ale nie uważacie, że musimy zakontraktować jakiegoś doświadczonego zawodnika? Takiego z charakter, który w szatni wstrząśnie ekipą, jak będzie źle?
» 2 lipca 2019, 23:54 #255
JakNiejoseTOkto: Zawsze , ale to zawsze gdy zbliżało się tourne nie mogłem się doczekać. Ale nie w tym roku. Po takim sezonie a kibicuje od 99' nie chce mi się nawet oglądać tych sparingów. Pana lingarda np. pana np. Smalinga Pana Freda i Pana Martiala. Jak sobie myślę że znowu na obronie bedzie grał smalling i jones to płakać się chce:/ Dawać tego Maguira nawet za 80 mln.
» 2 lipca 2019, 23:52 #254
koko93: Jestem ciekawy kto jeszcze do nas dołączy, jakie to będą transfery dużego kalibru :D
» 2 lipca 2019, 23:51 #253
is200second: Podobno Griezmann się waha między PSG a United.
» 2 lipca 2019, 23:56 #252
JakNiejoseTOkto: to niech zostanie jeszcze na rok w atletiko , bedzie mial duzo czasu sie jeszcze zastanowic lepiej.
» 3 lipca 2019, 00:02 #251
Kilerek7: Spokojnie, Ed powiedział, że pracują nad ekscytującymi piłkarzami, najwyższej nie wszyscy pojadą na tournee, albo dołączą później.
» 2 lipca 2019, 22:51 #250
is200second: Z tym Olmo to może być dobra opcja. Ciekawe czy faktycznie poszła jakąś oferta.
» 2 lipca 2019, 22:33 #249
dlabigt23: Tylko wtedy Bruno by do nas nie przyyszedl . Wydaje mi sie ze albo jeden albo drugi bo raczej dwoch ich niesciagniemy . A Pogba raczej zostaje .
» 2 lipca 2019, 22:42 #248
rizx: Olmo to typowy skrzydłowy, więc jest szansa na ich dwóch :D
» 2 lipca 2019, 23:20 #247
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 20:31

Czy byłby ktoś chętny pojechać na mecz w przyszłym sezonie?, wyjazd na własną rękę bez żadnych "pośredników" Jestem z południowej Polski.
» 2 lipca 2019, 20:31 #246
Bylak: Ja mam zamiar jechać w marcu/kwietniu, jestem ze Śląska.
» 2 lipca 2019, 21:49 #245
Alicante: Jestem chętny :) Południe Polski- Rzeszów
» 2 lipca 2019, 21:50 #244
AgEnT: jestem chętny, również Śląsk ;D
» 2 lipca 2019, 22:44 #243
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 23:52

Jak ktos jest z południa, ale z Sosnowca to nie jedzie.
Ino Ślonzoki, żadnych hanysów.
» 2 lipca 2019, 23:51 #242
Advm: goroli* xD
» 2 lipca 2019, 23:53 #241
Endriu25: Ja też ze Śląska i też chętnie bym się wybrał
» 3 lipca 2019, 00:02 #240
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2019 00:34

Jakie samozaoranie XD
» 3 lipca 2019, 00:33 #239
Blau: Dobra Pany proszę o opinie ludzi, którzy oglądali coś więcej niż filmiki na yt, albo max 2 mecze.

Czy Bruno będzie mógł grać z Pogbą w jednym składzie? Z tego co słyszałem to portugalczyk ma spory ciąg na bramkę (tak samo jak Pogba), więc dodając do tego niechęć do zadań defensywnych ze strony Pogby może nam się zrobić ładna autostrada w środku pola.

Dopóki grał Herrera to jakoś to wyglądało, bo to był typowy przecinak, ale Bruno chyba taki nie jest?
» 2 lipca 2019, 19:56 #238
helupa: bruno to raczej cofnięty napastnik.
» 2 lipca 2019, 19:57 #237
RedsFan: Pogba ma ciąg, ale na karne he, a wracajac do pytania to ponoć nie jest bardzo pracowity w obronie. Kolega wyżej ma racje bardziej pasuje jako cofniety napastnik chyba.
» 2 lipca 2019, 20:00 #236
Michux3: totalfootballanalysis.com/player-analysis/bruno-fernandes-manchester-united-sporting-tactical-analysis Polecam Fajny materiał :)
» 2 lipca 2019, 20:21 #235
kckMU: W City nikt się nie martwi że KDB i Silva mają ciąg na bramkę, a za ich plecami gra stary Fernandinho czy Gundogan, który bardziej jest 8 niż 6. Po prostu każdy musi zapieprzac, ale w United nie ma na to szans. To jest problem i żenada zarazem.
» 2 lipca 2019, 21:10 #234
is200second: Widzieliście co zrobili piarowcy City? Wykupili baner obok stadionu United gdzie prezentują nowe stroje na nowy sezon z podpisem. To jest nasze miasto:D
» 2 lipca 2019, 19:15 #233
GGMUN6: Żal niebieskich shity
» 2 lipca 2019, 19:18 #232
RedsFan: Podzielam zdanie GGMUN6
» 2 lipca 2019, 19:22 #231
Strzelec: Mam nadzieje, że United się im odpłaci.
» 2 lipca 2019, 19:37 #230
Diabelski97: ale to dalej tylko City ;)
» 2 lipca 2019, 19:42 #229
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 19:46

Widzialem to jadac do pracy, od tygodnia juz o tym wiedzialem. Malo tego w centrum ma powstac budynek, cos na wzor world trade centre , Manchester City biznes and development tower. Ma byc niebieski z wielkim herbem obywateli! W nastepnym roku ruszaja z budowa Etihad arena, cos na wzor o2 areny w londynie. Inwetycje beda czescia klubu co przelozy sie na wieksze wplywy dla shity! Mowi sie , ze rocznie ok 100 do 150mln dochodu dla klubu, to jest jak wygrac w totolotka!
» 2 lipca 2019, 19:44 #228
RedsFan: Czerwony123 czyżbyś na Trafford Park pracowal? :D
» 2 lipca 2019, 19:58 #227
Czerwony123: Nie , ale jade zawsze przez stretford do m60, busy jest na 602, niestety! Pracuje w Bolton!
» 2 lipca 2019, 20:04 #226
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 20:15

Heh ja za to pracuje koło Stretford, a mieszkam w Leigh, wiec bliżej Bolton :) współczuję bo w tamtą stronę często lubia być korki.
» 2 lipca 2019, 20:14 #225
Czerwony123: No ja mieszkam blisko stadionuz buta 20min! W bolton pracuje juz 6miesiecy bo robie caly 5s dla firmy ktora stala sie czescia naszej. Moja firma jest w leeds, wiec sam wiesz jak ujowy tam dojazd, tym bardziej teraz gdzie wyjazd z mancuniana caly w robotach drogowych! Daj znac jak chcesz przed meczem wyskoczyc kiedys na browara! Pozdro
» 2 lipca 2019, 20:27 #224
Loktor33: United powinno obok postawic wiekszy na ktorym znajdowaly by sie wszystkie puchary wygrane przez United i obok przez City a pozniej napis naprawde ??
» 2 lipca 2019, 22:57 #223
tomekwietniu: Dobrze, dalej mają kompleks mniejszej drużyn.
Dalej jest tak, że jak ludzie mówią Manchester, to myślą United...
» 2 lipca 2019, 23:43 #222
RedRevolta: Ten Ndombele będzie kimś na miare Kante, fajny transfer za przyzwoite pieniądze przy dzisiejszym rynku.
» 2 lipca 2019, 19:01 #221
dlabigt23: własnie takiego piłkarza nam brakuje w zespole . Przy kims takim i Pogba mialby wieksze pole do podpisu jesli ma juz zostać .
» 2 lipca 2019, 19:05 #220
RememberMe: Kurczaki mają Ndombele to pewnie Eriksen poleci co oznacza że Pogbuś zostaje. Niby 1 transfer, a tak wiele wyjaśnia
» 2 lipca 2019, 18:49 #219
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 18:57

a co ma Erriksen do Ndombele ? to calkiem inna pozycja i inny profil piłkarza . Tottenhamowi wlasnie brakowalo takiego pomocnika jak Ndombele wiec jesli Erriksen zostanie to moze to być dla nich bardzo dobre wzmocnienie . Bruno Fernandes jakby mial przejsc do Tottków to oznaczaloby bardziej odejscie Erriksena
» 2 lipca 2019, 18:57 #218
sisinho: @dlabigt23

A no to że mając Diera,Wanyame czy Sissoko na DP, Eriksena w środku a Alliego jako ofensywnego to zapewne ktoś odejdzie bo raczej 65 baniek nie wydaje się za rezerwowego.
» 2 lipca 2019, 19:06 #217
Spadkobierca: Dier miał bardzo przeciętny sezon, żeby nie powiedzieć kiepski.
» 2 lipca 2019, 19:18 #216
sisinho: Może efekt MŚ. Zobaczymy co teraz pokaże.
» 2 lipca 2019, 19:19 #215
dlabigt23: Dier czy Sissoko to tylko i wyłącznie zawodnicy do rotacji a nie na pierwszy sklad . Własnie Ndombele wygryzie jednego z tych DP . Oni graja w sumie 4-2-3-1 wiec maja akurat 4 dp do rotacji i to by sie zgadzało . Alli i Erriksen to bardziej piłkarze atakujący .
» 2 lipca 2019, 19:22 #214
sisinho: Jeszcze rok czy dwa lata temu kazdy chciał Diera wpakować do nas jak nie było jeszcze Maticia.
» 2 lipca 2019, 19:39 #213
GGMUN6: MY CHCEMY BRUNO MMMMMMMY CHCEEEEEMY BEUUUUUNO PANOWIE MY CHCEMY BRUNO
» 2 lipca 2019, 18:21 #212
pies: Kurczaki fest dobry transfer zrobiły.
» 2 lipca 2019, 18:19 #211
rizx: Pozostaje mieć nadzieje, że ułatwi to nam transfer Bruno :)
» 2 lipca 2019, 18:20 #210
Kpunafide: Harry Kane ma mniejszą tygodniówke niż Marcus, przecież to jest kompletnie nie logiczne...
» 2 lipca 2019, 17:10 #209
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 17:24

Manchester United a Tottenham to dwie rozbieżności jeśli chodzi o wszystkie aspekty i nasz kiepski sezon tego nie zmienia. Marka, historia, trofea, aspiracje, kibice. Poza tym Rashford ma aspiracje na absolutny top.
» 2 lipca 2019, 17:22 #208
Dejfmi: Poczekaj aż podpisze nową umowę albo przejdzie do innego klubu :) wtedy porównamy
» 2 lipca 2019, 18:01 #207
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 19:26

Dlatego z tamtego klubu ludzie chcą odejść, np. Eriksen czy to jest Logiczne?
» 2 lipca 2019, 19:24 #206
Kpunafide: Wolałbym 33 letniego Rooneya niż Rashforda, myślę że większość z was się ze mną zgodzi, że pożytek z Wazzy na OT byłby większy niż z WelbzaV2
» 2 lipca 2019, 17:09 #205
ArktoS: Chyba zapomniałeś już jak Rooney grał w swoich ostatnich sezonach.
» 2 lipca 2019, 17:16 #204
CeTe: Tego Roo, który podawał tylko na boki i zwalniał akcję? Co nie mógł przyjąć piłki jak Lukaku? Sorry ale na starość bardzo obniżył loty i żyjecie w jakimś innym wymiarze myśląc że to jest ten sam Roo co kiedyś. Wielki szacunek mu się należy ale dobrze zrobił odchodząc z United bo zapamiętamy go jako wielkiego gracza, a nie tego obnizajacego loty grubaska. Niech się dobrze bawi w MLS bo swoje dla United zrobił
» 2 lipca 2019, 17:25 #203
rizx: Rooney? Nie dawał rady u nas, nie dał rady w Evertonie. To samo było z RvP i Vidiciem, ale większość osób i tak zachowuje się jakbyśmy oddali ich w życiowej dyspozycji
» 2 lipca 2019, 17:50 #202
Dejfmi: ciekawe czy za 5 lat to samo o Youngu będą pisać :D
» 2 lipca 2019, 18:02 #201
mikon70: Younga nie powinno tu być już od dwóch lat i pisze to serio. Czasem mu się zdarzył dobry mecz, ale to nie jest piłkarz na miarę takiego United jakie wszyscy chcą. Young najlepszy był jako lewoskrzydłowy ale van gaal rozpaczał wystawianie go na LO. Może przez sezon 14/15 fajnie to funkcjonowało (moim zdaniem najlepszy sezon Younga w United) ale z czasem zaczął się wypalać a od sezonu 17/18 to jest piłkarz grający jeden dobry mecz na dziesięć. Zatracił drybling, lepsza zwinność i super dośrodkowania jakimi kiedyś mógł się popisać. Teraz wrzuca piłki jak amator a jego drybling jest tak przewidywalny ze nie trzeba mocno się zastanawiać jaki ruch zrobi z piłka
» 2 lipca 2019, 21:02 #200
DevoMartinez: Nie bo nazwisko zobowiązuje. Young forever young.
» 2 lipca 2019, 22:09 #199
Diabelski97: Coś mi się wydaję że Sanchez I Fred udowodnią swoją wartość w tym sezonie. Lindelof też pierwszy sezon miał przejściowy a teraz filar defensywy :)
OBY
» 2 lipca 2019, 16:50 #198
bambuczan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2019 17:11

no sanchez to tez pierwszy sezon... a nie sory, juz 2 lata nic nie zrobil. ale ODPALI nowa fife
» 2 lipca 2019, 17:09 #197
sisinho: W dodatku kolejny rok bez obozu przygotowawczego, odpali odpali, w nowym klubie chyba :)
» 2 lipca 2019, 19:07 #196
DjTED: youtube.com/watch?v=mAPC23nDF3U&fbclid=IwAR2sDdMna-lGu8QCcheD-vc13LziXF5-e0GS6gR5OyO4R5spN4hbYL0vaX4

Zarąbiscie to wygląda
» 2 lipca 2019, 16:44 #195
DjTED: MU oficjalnie w nowym Pesie
» 2 lipca 2019, 16:36 #194