Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Daniel James przyjechał do Carrington na testy medyczne

» 6 czerwca 2019, 12:09 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Daniel James w czwartkowy poranek stawił się na testach medycznych w centrum treningowym Manchesteru United w Carrington. Skrzydłowy Swansea City ma wkrótce sfinalizować swój transfer na Old Trafford – informuje Daily Mail.
Daniel James przyjechał do Carrington na testy medyczne
» Daniel James ma w najbliższych dniach zasilić szeregi Manchesteru United
21-letni Walijczyk był widziany w Carrington o godzinie 7:30. Kwota transferu zawodnika wyniesie 17 milionów funtów, a z bonusami może wzrosnąć do niemal 20 milionów funtów.

O piłkarza Swansea City walczyło kilka klubów. Wśród zainteresowanych wymieniało się m.in. AS Monaco, Everton i Leicester City. Młody gracz od początku był jednak nastawiony na transfer do United.

James otrzymał też dobrą rekomendację od Ryana Giggsa, co ostatecznie przekonało Ole Gunnara Solskjaera do sprowadzenia młodego zawodnika.

Według najnowszych doniesień, transfer Jamesa ma zostać oficjalnie potwierdzony w przyszłym tygodniu.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United nie jest zainteresowany sprzedażą Pogby
Następny news »
Manchester United chce zatrzymać Tuanzebe na długie lata

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (316)


Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 16:26

James jest czerwony
» 7 czerwca 2019, 16:25 #305
szesze12345: Daniel pierwszym dobrym transferem w tym okienku, oby takich więcej!
» 7 czerwca 2019, 16:13 #304
miminka: James oficjalnie u nas
» 7 czerwca 2019, 16:06 #303
siwy117: Nie udzielam sie czesto, ale takie typy jak primasort I jemu podobni, powinni zniknac z tej strony, czesto czytam komentarze I az rece opadaja Co tu sie dzieje.... I jest paru normalnych uzytkownikow ale ogolnie to...szkoda gadac
» 7 czerwca 2019, 13:44 #302
Dejfmi: Generalnie nieźle można się tutaj pośmiać ale czasem naprawdę zaczyna to męczyć:)))
» 7 czerwca 2019, 15:04 #301
Advm: Ogladam teraz powtórkę wczorajszego meczu Anglii a tam pełno popisanych flag, jeszcze gorzej niz u nas. Też tam jest taka burza o to?
» 7 czerwca 2019, 13:34 #300
MiSt: Jestem ciekawy jak będzie się prezentował w przyszłym sezonie.
Ze sklejanek z YT wynika że: jest piekielnie szybki, waleczny, dużo pracuje w obronie, niezły odbiór piłki, przegląd pola, świetny w kontrach(choć słabszy w ataku pozycyjnym). Może nie ma techniki Martiala, ale myślę, że z takimi atutami mógłby go spokojnie wygryźć ze składu. Liczę jednak, że zagra na prawym skrzydle(mam już dość Maty i Lingarda grających tam z przymusu).

Podobają mi się takie transfery, choć musimy inwestować także w światowy top graczy. Taka mieszanka zawodników klasy światowej(De Gea, mimo wszystko Pogba) + ambitnych i walecznych graczy(McTominay, James, Dalot) może dać bardzo pozytywne efekty.

Nie ma co płakać o marne transfery - zobaczymy co przyniesie nowy sezon(nie mogę się już doczekać) :)
» 7 czerwca 2019, 13:20 #299
Me89v2: Rozwala mnie to, że City ma Walkera i Danilo, a media trąbią, że Cancelo bliski podpisania (oczwiscie nie wiadomo ile w tym prawdy). A u nas cisza coś ..
» 7 czerwca 2019, 13:16 #298
Dejfmi: No i po co im on?:)
» 7 czerwca 2019, 13:26 #297
Veron: hype na Walkera wiecznie żywe
mało oglądam meczów z nim w roli głównej ale ma zdecydowanie więcej asyst do przeciwników niż do własnych kolegów, czerwo też lubi przytulić, samobója strzelić
taki Jones na PO
» 7 czerwca 2019, 13:32 #296
Dejfmi: Veron. Nie sądzę :)
» 7 czerwca 2019, 14:01 #295
CeTe: Jeśli mówisz o wczorajszym samobóju to obejrzyj powtórkę. Jeśli chodzi o czerwone kartki to od sezonu 12/13 ( bo dalej nie chciało mi się sprawdzać) nie otrzymał żadnej czerwonej kartki. Może gdzieś w reprezentacji ale nie w lidze. Więc chyba trochę masz wypaczone zdanie o nim
» 7 czerwca 2019, 14:25 #294
Huor: "Wśród zainteresowanych wymieniało się m.in. AS Monaco, Everton i Leicester City."
Ładnie się MemUnited stoczyło rywalizując o graczy na poziomie Evertonu czy Leicester ;-) a wszyscy wyczekują tego transferu jakby on miał być kluczowym zawodnikiem a to będzie pierwszy rok typa w poważnej lidze więc równie dobrze może być kolejny Sessegnon
» 7 czerwca 2019, 12:56 #293
Lopak5: W sumie to obecnie kadra takiego Leicester jest porównywalna do naszej. Jedynie Pogba De Gea Lindelof i Shaw są na odpowiednim poziomie.
» 7 czerwca 2019, 13:05 #292
Sideswipe: Wszyscy? To znaczy kto? Ja widzę jednak, że większość wie kto i po co do nas przychodzi, no ale ciężko to dostrzec Tobie bo wtedy cała teoria w piach.
» 7 czerwca 2019, 13:11 #291
iviridius: Ed mistrz negocjacji. James ponoć dostał 16-krotna podwyżkę względem tego co zarabiał. Miał 4k na tydzień. U nas ma 64. Do tego 17mln funtów + bonusy. Haha. Niech ktoś zatrzyma te karuzele żenady
» 7 czerwca 2019, 12:47 #290
JestemNumerem9: Jak dla mnie też o wiele za dużo.
20- 30 tys tyg to i tak byłby to mega przeskok.
» 7 czerwca 2019, 12:50 #289
Sideswipe: o ile ten kontrakt będzie na 5 lat, to wcale nie wygląda tak źle. Czepiacie się byle tylko się przyczepić.
» 7 czerwca 2019, 12:51 #288
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 12:56

Niech ktoś zatrzyma tę karuzele śmiechu haha,. Chłopak gral w Championship w słabym klubie, teraz przskakuje do Premier league, do klubu top 6 i co mialby dostac 5tysi? Nikt go nie chciał tak naprawdę sprzedawać po 1 jego dobrym sezonie, zresztą widać, że ma potencjal i za rok możliwe, że będzie kosztowal 3 razy więcej.
» 7 czerwca 2019, 12:55 #287
JestemNumerem9: Ja się nie czepiam.
Jestem mega za tym transferem i się nim jaram.
Ale zagra dobre pół roku i jego agent bd g c ial podwyżki do 150 tyś.
Taki mlokos powinien mniej zarabiać.
» 7 czerwca 2019, 13:03 #286
Sideswipe: ale chcieć to sobie będzie mógł. Jak się nie podoba to trybuny albo wypad. Nie da się w każdym momencie zerwać kontraktu od tak.
» 7 czerwca 2019, 13:13 #285
kckMU: Jutro o 15 Chorwacja - Walia.
» 7 czerwca 2019, 11:49 #284
Veron: youtube.com/watch?v=XKK7MGK4yCk
» 7 czerwca 2019, 10:30 #283
GGMUN6: Kurde ale robi wiatr. Trzbea go jutro o 15 ogladnąć.
» 7 czerwca 2019, 10:41 #282
Veron: możemy nawet przegrywać, ale będzie dla kogo oglądać mecze
» 7 czerwca 2019, 10:58 #281
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 11:09

Będziemy mieli dwóch szybkich mlodych graczy, Rashforda i jego. Teraz trzeba jeszcze nauczyć ich spokoju i dobrego wykończenia, może to dać swietny efekt końcowy.
» 7 czerwca 2019, 11:08 #280
Advm: Trzech bo jeszcze Young też młody.
» 7 czerwca 2019, 11:26 #279
cymGiggs11: Dobry ruch - 21 letni walijczyk, ale na tym nie możemy poprzestać
» 7 czerwca 2019, 12:08 #278
HardenToUnited: @Advm Jeszcze do tego lingard - mlody wilczek
» 7 czerwca 2019, 12:48 #277
Sideswipe: oby tylko nie próbował się nigdy tak pompować jak Rashford.
» 7 czerwca 2019, 12:49 #276
Me89v2: James przeszedł testy.
» 7 czerwca 2019, 08:28 #275
Kamil01GGMU: No już wczoraj ogólnie
» 7 czerwca 2019, 09:28 #274
Me89v2: Tak, wczoraj było info, że będzie je przechodził. Dziś czytałem, że pozytywnie
» 7 czerwca 2019, 10:04 #273
GGMUN6: A ja wczoraj czytałem, że pozytywnie :d
» 7 czerwca 2019, 10:07 #272
Me89v2: Hehe no to mam delay :D
» 7 czerwca 2019, 10:27 #271
Bylak: Panowie i Panie, właśnie zostałem ojcem po raz drugi!!
» 7 czerwca 2019, 06:56 #270
MiSt: Gratulacje! :) Przyszły fan/fanka United? :p
» 7 czerwca 2019, 07:10 #269
MaciasDevil: Gratulacje! :)
» 7 czerwca 2019, 07:44 #268
Bylak: #mist pewnie ze tak.
» 7 czerwca 2019, 08:57 #267
Gallacher: Rodzinę zakłada się dopiero od 5 dziecka.
» 7 czerwca 2019, 09:15 #266
Wirus: Bylak Gratulacje :) Zdrowia dla matki dziecka i dziecka :)
» 7 czerwca 2019, 09:30 #265
jassaj: Gratulacje, dużo zdrowia i wielu wspólnie obejrzanych meczów United :)
» 7 czerwca 2019, 10:20 #264
GoForWin: No, to teraz możesz wziąć swoje 500+. A tak serio, gratuluję i życzę Ci, byś wychował go na kibica United :)
» 7 czerwca 2019, 12:35 #263
HardenToUnited: Mam nadzieje ze 500+ będzie na buty do grania w pilke, stroje i napoje izotoniczne :) A tak na serio to gratuluje ! :) Duzo zdrowia wszystkim zycze
» 7 czerwca 2019, 12:40 #262
Bylak: Dzięki wszystkim!!
» 7 czerwca 2019, 14:12 #261
Gallacher: @RedsFan
To już nie można pożartować sobie :D kiedyś znajomy mojego znajomego mając sporo dzieci powiedział wprost - rodzinę dopiero się zakłada od 5 dziecka :)
» 7 czerwca 2019, 15:28 #260
Kilerek7: Gratulacje, juz 1000 plus:-)
» 7 czerwca 2019, 15:37 #259
Mattias: "Przy obecnej sytuacji Manchesteru United, równie dobrze można zdecydować się na transfer do ligi chińskiej" - taką opinię na łamach "The Independent" wygłosił jeden z... pracowników Barcelony.
» 7 czerwca 2019, 00:17 #258
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 01:04

Przy obecnej sytuacji Barcelony,równie dobrze można zdecydować się na transfer do kółka baletnic albo do Volvo przy symulacji uderzenia,przewrócenia itp
Wygłosił John z budki na lody pod żołd Trafford.
» 7 czerwca 2019, 01:00 #257
cinek26: Poziom komentarza na Tvp też porażka.
» 6 czerwca 2019, 23:24 #256
pies: Wystarczyło zdjąć Rashfordinho i z 1:0 zrobiło się 1:3
» 6 czerwca 2019, 23:20 #255
cinek26: Depay odzyskał siły na celebracji bramki.
» 6 czerwca 2019, 23:17 #254
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 23:17

Jak wypadł Rash, Wilczek i de Ligt?
» 6 czerwca 2019, 23:16 #253
Kilerek7: Ten kto pozyska De Ligta będzie wygranym okienka.
» 6 czerwca 2019, 23:18 #252
cinek26: Rash poza bramką z karnego kilka razy tylko widoczny.
Lingard po wejściu strzelił gola ze spalonego, miał jeszcze dwa strzały na bramkę a potem znikł.
De Ligt sprokurował karnego, Sancho założył mu siatkę, ale oprócz tych błędów strzelił gola głową, czyścił akcje Anglików przez resztę meczu.
» 6 czerwca 2019, 23:22 #251
DjTED: Amatorszczyzna .......
» 6 czerwca 2019, 23:15 #250
kujawa: Tam poniżej chwaliles, że grają mądrze i dobrze ;)
» 6 czerwca 2019, 23:21 #249
kolokolo98: Co za parodysci
» 6 czerwca 2019, 23:15 #248
Pogbens6: Depay porażka, wybory i skuteczność, tym meczem na pewno nie przybliża się do jakiegoś wielkiego transferu a tu już niektórzy chcieli jego powrotu bo dojrzał, na boisku dalej we mgle
» 6 czerwca 2019, 23:13 #247
DjTED: No Dipej jest daremny i to ostro. Po sezonie w ogórkowej lidze on nie ma sił... Zwalił im z 5 okazji
» 6 czerwca 2019, 23:13 #246
Wirus: A jak pisałem, że Pickford to dobry bramkarz, to mnie wyśmiano, a broni świetnie.
Depay to jednak za bardzo postępu nie zrobił
» 6 czerwca 2019, 23:03 #245
sisinho: Świetnie czy nie to jest za drogi jak na swoją jakość. Kupili go za 35 czy 40 baniek więc teraz chcieliby dwa razy tyle...
» 6 czerwca 2019, 23:09 #244
Pogbens6: Ale Rice dzisiaj mi zaimponował spokojem, przeglądem pola. Taki drugi Dier ale wydaje mi się ze lepsza wersja
» 6 czerwca 2019, 23:01 #243
sisinho: Maguire zwrotny jak 200 kilowy klocek... Jak o tym pisałem to część mnie krytykowała...
» 6 czerwca 2019, 23:00 #242
Me89v2: Lingard kose zrobił i zdziwiony cymbal
» 6 czerwca 2019, 22:58 #241
Pogbens6: A de Ligt w powietrzu jak cryska prawie
» 6 czerwca 2019, 22:58 #240
wedel242: Pickford co dzisiaj broni piły :oo
» 6 czerwca 2019, 22:58 #239
wider: Depay te wykończenie to masakra
» 6 czerwca 2019, 22:58 #238
Pogbens6: Stones i Maggauier czy jako tak to porażka, naprawdę, zreszta Walker tez dramat
» 6 czerwca 2019, 22:57 #237
cinek26: W Holandii brakuje napastnika, Depay zbyt slaby. Czekam aż objawi się nowy Van Persie.
» 6 czerwca 2019, 22:57 #236
DjTED: To sa amatorzy w tej obronie.... Pickford kot
» 6 czerwca 2019, 22:57 #235
Kilerek7: Hahaha Stones, wielki talent.
» 6 czerwca 2019, 22:57 #234
Dejfmi: Tak sobie oglądam tego Depaya i on od pobytu u nas nie zmienił w swojej grze absolutnie niczego ;)
» 6 czerwca 2019, 22:52 #233
Kilerek7: Jeśli De Ligt pójdzie do Live, to z Van Dijkiem nie dość ze w repie to i w klubie, obrona na lata.
» 6 czerwca 2019, 22:49 #232
pies: Dzisiaj mocno kręcą temat PSG.
» 6 czerwca 2019, 22:50 #231
Kilerek7: Co do reszty z nami łączonych, nieźle Bergwijn, Rice. Depay słabo, Maguire to samo, Sancho też.
» 6 czerwca 2019, 22:52 #230
Veron: gdzie oni grają, że Rash w takim termosie siedzi?
» 6 czerwca 2019, 22:47 #229
cinek26: W jakimś Afrykańskim kraju chyba Portugalia.
» 6 czerwca 2019, 22:49 #228
cinek26: Kurde gdzie są transfery? Taka Anglia by nas rozwaliła w pył mając w składzie Lingarda.
Edit My też mamy takiego asa:)
» 6 czerwca 2019, 22:44 #227
Veron: Maguire co dzisiaj 3 wielbłądy wysadził to Jones robi takie w 10 spotkań
» 6 czerwca 2019, 22:44 #226
pies: Depay dalej jest Depayem
» 6 czerwca 2019, 22:41 #225
cinek26: Żesi jak zawsze pechowy, gdyby nie pech strzelał by po 20 goli w sezonie ligowym.
» 6 czerwca 2019, 22:33 #224
trakol: On jest world class tylko nie ma z kim grac w United :(
» 6 czerwca 2019, 22:34 #223
Olo13: Ale lingard by wymiatal w takiej Barcelonie, messi byłby w cieniu
» 6 czerwca 2019, 22:36 #222
DjTED: Sie smiejcie , ale on ma instynkt dochodzenia do sytuacji. Do tego jest wytrzymały i cholernie szybki... Ale duzo partoli
» 6 czerwca 2019, 22:38 #221
kckMU: Spartolona to ma głowę jak kilku innych w tym klubie.
» 6 czerwca 2019, 22:40 #220
Olo13: No blisko bylo
» 6 czerwca 2019, 22:32 #219
pies: biednemu zawsze wiatr w oczy
» 6 czerwca 2019, 22:32 #218
karol100: Ale cienkich mamy tych pilkarzy
» 6 czerwca 2019, 22:31 #217
VaultBoy96: Ściągać tutaj tego Rashforda i Lingarda. Młodzi i widać, że utalentowani.
» 6 czerwca 2019, 22:31 #216
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 22:31

Linagrdinho xD
» 6 czerwca 2019, 22:31 #215
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 22:32

Spalony raczej., Nie bedzie. Jak mnie to wkurza jak sedzia sprawdza a taki połgłówek Dipej i tak tam stoi i wywiera jakas presje
» 6 czerwca 2019, 22:30 #214
Olo13: LINIESTA
» 6 czerwca 2019, 22:30 #213
pies: Idzie po złotą piłkę, zawsze w niego wierzyłem :)
» 6 czerwca 2019, 22:30 #212
Copy: Wiec, co teraz powiecie? ;]
» 6 czerwca 2019, 22:29 #211
Copy: hahaha dobra widac niepotrzebnie sie logowalem xd
» 6 czerwca 2019, 22:31 #210
Carlitozz: To ze Jessie nadaje się w reprezentacji tak jak w klubie na końcowy kwadrans, na podmeczonego rywala.
» 6 czerwca 2019, 22:31 #209
Me89v2: I po co nam Bruno czy jakiś Pepe
» 6 czerwca 2019, 22:29 #208
DjTED: No mowie ze sami piłkarze MU strzelają !
» 6 czerwca 2019, 22:29 #207
pies: Lingardinho to pociągnie
» 6 czerwca 2019, 22:27 #206
maticr7: To też pokazuje jaki De ligt ma mental.
» 6 czerwca 2019, 22:27 #205
cinek26: Danny Blind nieźle sobie radzi biorąc pod uwagę jego wiek.
» 6 czerwca 2019, 22:23 #204
Spawn23: Wszedł Lingard i wszystko uj strzelił
» 6 czerwca 2019, 22:23 #203
maticr7: I co.I znowu zmiana zdania na temat de ligta horągiewy.xd
» 6 czerwca 2019, 22:21 #202
DjTED: Sami piłkarze united dzisiaj strzelają ~!
» 6 czerwca 2019, 22:20 #201
Muzyk07: no masz rację
» 6 czerwca 2019, 22:29 #200
GGMUN6: Ale ten de Ligt jest dobry haha
» 6 czerwca 2019, 22:20 #199
Strzelec: Brawo De Ligt! Jakieś uwagi?
» 6 czerwca 2019, 22:20 #198
RedRevolta: Tak, szkoda, że idzie do barcy.
» 6 czerwca 2019, 22:20 #197
Strzelec: Poważnie? To daj link do oficjalki
» 6 czerwca 2019, 22:21 #196
RedRevolta: fcbarca./de_ligt_oficjalnie w barcelonie.com
» 6 czerwca 2019, 22:22 #195
Ciechanek: Ciekawe ile osób będzie próbować :D
"fcbarca./" mogłeś bardziej się postarać :)
» 6 czerwca 2019, 22:24 #194
MarChester: Barce jakoś przeboleje. Liverpool nie
» 6 czerwca 2019, 22:26 #193
Strzelec: Link nie działa. Wzieli przykład od typa z tweetera i usuneli post, który okazał się fakem.
» 6 czerwca 2019, 22:27 #192
Ciechanek: Serio próbowałeś wejść pod ten "adres"? :D
» 6 czerwca 2019, 22:29 #191
Carlitozz: Jak może działać jak RedRevolta go wymyślił?
» 6 czerwca 2019, 22:29 #190
Strzelec: @Ciechanek Żartuje tylko
» 6 czerwca 2019, 22:31 #189
Ciechanek: Takiemu nie wytłumaczysz :D Ale się uśmiałem przynajmniej :)
./ w linku - a co tam? Wejdę sprawdzę..
Domena de_ligt_oficjalnie w barcelonie.com - wchodzę :D
» 6 czerwca 2019, 22:33 #188
karolmanu3: Poziom tej ligi narodów jest bardziej żałosny od końcówki sezonu naszego United. W takim roku jak ten gdzie nie ma mundialu i ME powinni dać odpocząć zawodnikom. Takie reprezentacje a tego oglądać się nie da. Tyle baboli, tyle niedokładności, tyle zmarnowanych okazji. Wstyd. Widać ze mało komu zależy na tym turnieju.
» 6 czerwca 2019, 22:18 #187
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 22:35

helupa Nie miał co napisać to se napisał
» 6 czerwca 2019, 22:35 #186
CHRCH: Właśnie odwrotnie, powinno być więcej rozgrywek reprezentacyjnych A mniej klubowych złożonych z najemników.
» 7 czerwca 2019, 00:22 #185
RedsFan: Helupa wyraził poprostu to jak się on sam czuję :)
» 7 czerwca 2019, 00:59 #184
Dawidlademann: Jest i on człowiek od zadań specjalnych J. Lingard :)
» 6 czerwca 2019, 22:08 #183
DjTED: No Lingard bardzo dobry zawodnik ! Słuchajcie Andrzeja
» 6 czerwca 2019, 22:08 #182
kolokolo98: Jest i nasz Liniesta
» 6 czerwca 2019, 22:08 #181
DjTED: Sedzia dzisiaj z Anglikami
» 6 czerwca 2019, 21:58 #180
pies: Kane wybiega kaleczyć jak w finale.
» 6 czerwca 2019, 21:51 #179
kujawa: Anglia ma teraz tyłu świetnych grajków a ta pomoc złożona taka se, do tego brak Shawa.
» 6 czerwca 2019, 21:41 #178
DjTED: No własnie taka se pomoc, taki se atak, taka se obrona i bramkarz a tymczasem prowadzą i graja bardzo madrze z wykoksowaną Holandią. Ten trener Angoli niby słaby , ale nie do konca. Dziwna repra
» 6 czerwca 2019, 21:47 #177
Veron: Holandia z lewej Blind + Babel
z prawej też jakieś młodziki, nie będę pisał nazwisk żeby nie przekręcić
Depay na "9" to jakaś pomyłka
średnia reprezentacja
» 6 czerwca 2019, 21:51 #176
DjTED: Co masz do Ślepego ? Przeciez to jest bardzo dobry gracz
» 6 czerwca 2019, 21:54 #175
kckMU: Nemanja Blind zawsze na propsie :D
» 6 czerwca 2019, 22:04 #174
Bylak: Ale ten Chilwell jest kiepski, a taki Shaw bez powołania.
» 6 czerwca 2019, 21:36 #173
Strzelec: Dajcie spokój De Ligtowi. Myślami jest już w United
» 6 czerwca 2019, 21:35 #172
GGMUN6: A jak hehe
» 6 czerwca 2019, 21:42 #171
DjTED: Cholera lata tam wciaz jakis ptak , a ja mysle ze mi komar po chałupie lata :D
» 6 czerwca 2019, 21:34 #170
GGMUN6: Mam tak samo hahaahahha
» 6 czerwca 2019, 21:43 #169
GGMUN6: Albo myśle sobie czy to jakis motyl ćma.
» 6 czerwca 2019, 21:45 #168
JestemNumerem9: Ja to samo i już chciałem iść do tv i go zabic
» 6 czerwca 2019, 22:19 #167
Pogbens6: Ale ten Sancho to by się przydał, chłop pod pressing idealny i do ataku z marcusem tez
» 6 czerwca 2019, 21:32 #166
Veron: ale mnie wnerwia jak ktoś pchnie rozpędzonego zawodnika w bramkarza
za taki akcje powinna być czerwona z automatu
» 6 czerwca 2019, 21:30 #165
primasort: I ten cały De Ligt stawia klubom warunki odnośnie występów w pierwszej jedenastce,jeszcze wiele pracy przed dzieciakiem
» 6 czerwca 2019, 21:27 #164
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 08:35

Napisal człowiek, który ma wypowiedzi na poziomie 16 latka. Przed tobą też dużo nauki w szkole, a ty ciągle siedzisz i piszesz te swoje bzdury.
» 7 czerwca 2019, 08:33 #163
GGMUN6: Siata.
» 6 czerwca 2019, 21:25 #162
DjTED: Ej nawet spoko teraz wspołpracuje Rash z Sanchezem
» 6 czerwca 2019, 21:25 #161
Michux3: Sanchezem? Sancho chyba
» 6 czerwca 2019, 21:26 #160
DjTED: Z sanczo pansą
» 6 czerwca 2019, 21:31 #159
kckMU: Sancho za Sancheza i Edowi wróci kawałek twarzy.
» 6 czerwca 2019, 21:38 #158
Mifu: haha... Stary „Sanczo pansa” usmialem sie tak ze musialem sie zalogowac i skomentowac teraz jak bede go odladal to dostanie taki przydomek ;)
» 6 czerwca 2019, 21:59 #157
mcscotyy: Ale kanał
» 6 czerwca 2019, 21:24 #156
kamilpe: Według ekspertów DP już: Pazdan > De Ligt
» 6 czerwca 2019, 21:24 #155
Veron: a co ty myślałeś, że 19latek to będzie profesor w obronie?
jeszcze nie raz zapłaci frycowe
» 6 czerwca 2019, 21:26 #154
kamilpe: Dla przykładu Mbappe jest liderem w ofensywie więc dlaczego De Ligt ma nim nie być?
» 6 czerwca 2019, 21:35 #153
Veron: napastnik przegra 10 pojedynków w meczu i wygra 1 = gol strzelony
obrońca wygra 10 i przegra 1 = gol stracony
dlatego na obronie tak ważna jest koncentracja, doświadczenie, przyjęcia, podania itp.
żaden 19sto- latek nie ma tyle doświadczenia i po prostu rozegranych minut, żeby być liderem, może sobie krzyczeć, strzelać ale pewnych rzeczy nie przeskoczy
» 6 czerwca 2019, 21:41 #152
kamilpe: Grając na każdej pozycji, począwszy od bramkarza do napastnika, ważna jest koncentracja, doświadczenia, przyjęcie, podanie czy strzał.

Chodzi mi o to, że De Ligt jest ma ten moment bardzo dobrym obroncą ale na swoim podwórku, tak samo jak sprzed laty Depay, który przechodził do Nas jako największa gwiazda ligi holenderskiej. Jego kwota za transfer jest po prostu nieadekwatna do jego gry. Będzie to proste porównanie ale Kapustka też zagrał kilka dobry meczy i wszyscy wiedzą gdzie jest teraz.
» 6 czerwca 2019, 21:55 #151
Carlitozz: T-rex i jego maślane paluszki w bramce.
» 6 czerwca 2019, 21:22 #150
MarChester: Pojedynek rasha z de lightem dla anglika
» 6 czerwca 2019, 21:21 #149
MaciasDevil: Rashiiiii! :) Wysyp wysmiewajacych De Ligta już się zaczął, błędy zdarzają się każdemu. Na szczęście eksperci z DP są bezbłędni, a nie czekaj...
» 6 czerwca 2019, 21:20 #148
Carlitozz: Od tygodnia co drugi komentarz jest o nim do porzygu, ile można?
» 6 czerwca 2019, 21:24 #147
Sheep: Skauci mieli racje grubasek z ajaxu jest za słaby dla United
» 6 czerwca 2019, 21:20 #146
maticr7: Czemu Anglików tam jest więcej jak Holendrów.XD Brawo Rashford! I to na kim jeszcze wywalczył.xd
» 6 czerwca 2019, 21:20 #145
cinek26: Bo grają w Portugalii a nie w Holandii.
» 6 czerwca 2019, 21:25 #144
maticr7: A to nie wiedziałem.W sumie logiczne.xd Myślałem że były jakieś rostawienia czy coś.
» 6 czerwca 2019, 21:44 #143
DjTED: Ale jaki frajer. Wie ze skopał naszego , a macha łapami i kaze mu wstać... JEzu jak ja nienawidze tej nacji
» 6 czerwca 2019, 21:19 #142
helupa: De Ligt już skreślony przez ekspertów z devilpage :D
» 6 czerwca 2019, 21:18 #141
Veron: nie skreślony ale po co bałwany go chwalą pod niebiosa po 20min?
» 6 czerwca 2019, 21:20 #140
Lopak5: De ligt nie dawno mówił ze jak do tej pory najtrudniej mu się grało na Rashforda. Może przejdzie do nas żeby już nie musiał.
» 6 czerwca 2019, 21:18 #139
Muzyk07: Lal ale pewnie rash
» 6 czerwca 2019, 21:18 #138
Diabelski97: Rashford !! :)
» 6 czerwca 2019, 21:18 #137
donrogalesko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 21:18

De ligt
» 6 czerwca 2019, 21:18 #136
RememberMe: Markus szczel
» 6 czerwca 2019, 21:17 #135
DjTED: No i pieknie. Mistrz de Ligt za wolny . Brawo Rash
» 6 czerwca 2019, 21:17 #134
marjo: hahaha de ligt kozak
» 6 czerwca 2019, 21:17 #133
wedel242: Rashford karnego wywalczył
» 6 czerwca 2019, 21:17 #132
DjTED: Walker gra jak profesor
» 6 czerwca 2019, 21:16 #131
Robert3344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 21:15

Dawać tego Bergwijna do Manchesteru!
» 6 czerwca 2019, 21:15 #130
Veron: Maguire
kwintesencja przeciętności, 25min i 2 straty przed polem karnym, każda pachniała bramką, podać do najbliższego umie, coś dalej wszystko źle
» 6 czerwca 2019, 21:14 #129
Muzyk07: Chłop jest słaby A ja nierozumi3m tej podniety nim
» 6 czerwca 2019, 21:17 #128
logarytm: De Ligt zjadł i wysrał Raszforda
» 6 czerwca 2019, 21:14 #127
Veron: hahaha
» 6 czerwca 2019, 21:17 #126
Carlitozz: A teraz zachował się jak amator, nie posrajcie się.
» 6 czerwca 2019, 21:18 #125
GGMUN6: No serio De Ligt brawo.
» 6 czerwca 2019, 21:20 #124
eMGieKa: De Ligt z jaka latwoscia zabiera pilke Rashfordowi :D
» 6 czerwca 2019, 21:13 #123
mcscotyy: No faktycznie XD
» 6 czerwca 2019, 21:16 #122
eMGieKa: Blad jaki zdarza sie kazdemu,drybling Raszforda,taki jak caly poziom junajted,czyli zalosny XD De ligt vs Raszford nadal 1;0
» 6 czerwca 2019, 21:19 #121
Diabelski97: Emgieka jesteś dzbanem ;)
» 6 czerwca 2019, 21:22 #120
maticr7: Rashford 1-1 De ligt
» 6 czerwca 2019, 21:22 #119
mcscotyy: Według moich obliczeń to chyba 1:1 kolego
» 6 czerwca 2019, 21:23 #118
QsQs: Ale de Ligt Rashforda zdemolował
» 6 czerwca 2019, 21:13 #117
Diabelski97: Depay dramat..
» 6 czerwca 2019, 21:01 #116
vanantygaal: Spodziewałeś się czegoś innego?
» 6 czerwca 2019, 21:06 #115
DjTED: Jak Depay dramat to zobacz co gra Rash... albo dzieciak za 100 mln z Borussi
» 6 czerwca 2019, 21:09 #114
Diabelski97: DJTED
Rahsford wywalczył i wykonał pewnie karnego a Depay miał kilka sytuacji w których postąpił najgorzej jak może..
» 6 czerwca 2019, 21:21 #113
Diabelski97: DJTED
Dzieciak za 100 milionów z Borussii zakręcił De Ligtem zakładając mu siatę i wypuszczając Radhforda sam na sam :)
» 6 czerwca 2019, 21:26 #112
mcscotyy: Nie wiem czemu każdy ma taki ból tyłka o te transfery, dużo osób mówi ze MU nie potrafi robić dobrych transferów a za poprzednich lat ściągaliśmy piłkarze 1 klasy Pogba(jeden z lepszych we włoskiej lidze) Miki(najlepszy asystent w Bundeslidze) Lukaku(jeden z top napastników w lidze) o Pianiście nie będę pisał bo szkoda czasu no ale te transfery były bardzo dobre i wiele klubów może nam zazdrościć a czemu to same niewypały to już wina zarządu i trenerów którzy się przewijali ale nie możemy zapomnieć tez o dobrym transferze jakim był Ibra który wszedł z miejsca i pakuje 30 goli w sezonie pozdrawiam
» 6 czerwca 2019, 20:58 #111
cinek26: Ja dziś kibicuję Holandii, zresztą jak zawsze.
» 6 czerwca 2019, 20:52 #110
DjTED: A ja Anglii od zawsze. Anglikom kibicowałem przed United. (Beckham)
» 6 czerwca 2019, 20:56 #109
cinek26: Reprezentacja Anglii zawsze była mocna, ale poprzednie lata były rozczarowaniem dka kibicow, najczęściej odbijali się od niemieckiej ściany lub innej drużyny z topu.
Tak na dobrą sprawę zaczęli grać na miarę oczekiwań na zeszłorocznych mistrzostwach.
» 6 czerwca 2019, 21:13 #108
cinek26: Kibicuję United od 99 roku, a Holandii od czasów Ruuda Van Nisterlooya.
» 6 czerwca 2019, 21:15 #107
pelzebiusz: Jaki menago takie transfery Daniel J w piłce nożnej jest normalnie no name tak samo jak OGs w trenerce
» 6 czerwca 2019, 20:28 #106
JasnaLiryka: Nie to zebym Cie atakowal...ale tak sie zastanawiam jak czytam te twoje komentarze.
Skad Ty sie tu wziales i po co tu jestes? Co chcesz udowodnic swoimi wpisami i komu ?
» 6 czerwca 2019, 20:32 #105
pelzebiusz: Jednym słowem nie czuję OGSa jako rasowego menago który by przywrócił świetność MU
» 6 czerwca 2019, 20:55 #104
JasnaLiryka: To trzeba przy kazdym temacie to pisac? Jeszcze w taki sposob ? Bez szacunku itd itd a wrecz z nasyceniem ironii i jadu. Brzydkie to , niepotrzebne.
Ok, mozesz nie wierzyc w OGS i w to co planuje ale litosci czlowiecze - oceniaj potem a nie jeczysz zanim chlop wyszedl na boisko to raz , dwa ja OGS bede ocenial zima :)
» 6 czerwca 2019, 21:22 #103
Blau: Ciekawe czy też nagrali jakiś film prezentujący jego transfer (słynne pianino Sancheza, albo Fred the Red grający na pianinie przy transferze Freda)
» 6 czerwca 2019, 20:19 #102
vanantygaal: Transfer fajny. Jeśli się sprawdzi to mamy dobrego skrzydłowego, jeśli nie wypali to niewiele tracimy. Ale idzie ten transfer i inne jak krew z nosa. Młodych zawodników z niższych lig powinniśmy kontraktować w ciągu kilku chwil a tu się ciągnie saga jak z jakąś gwiazdą
» 6 czerwca 2019, 20:10 #101
iviridius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 20:10

20 baniek?
miał przychodzić do leeds za 10.
co za kpiny z klubu..tragedia

sami robią sobie najemników.
młody miał rok kontraktu....
» 6 czerwca 2019, 20:07 #100
Bylak: Rashford w 1 składzie na mecz z Holandia.
» 6 czerwca 2019, 19:53 #99
Kilerek7: Ludzie jeszcze chłopak nie założył koszulki MU i nie wybiegł na murawę a już hejty. Młody, szybki z talentem za psi grosz, gorszy od takiego Martiala nie będzie coś czuje, a jeśli okaże się klapą to prawie nic na nim nie stracimy.
» 6 czerwca 2019, 19:49 #98
Domelo: Jesteśmy ligowym średniakiem to też będziemy przyciągać jedynie zawodników z niższych lig.
» 6 czerwca 2019, 19:38 #97
Puszek2100PL: Akurat transfer bardzo dobry. Trzeba patrzeć w przyszłość i budować zespół na takich graczach
» 6 czerwca 2019, 20:41 #96
Dejfmi: Jakby go kupował Liverpool albo City to byłyby komentarze:

NO ŁADNIE, INNI KUPUJĄ MŁODE ANGIELSKIE PEREŁKI A MY? A MY SIĘ INTERESUJEMY 60CIOMA NAZWISKAMI I ŻADNYCH KONKRETÓW.

Nie myślcie sobie, że ja bronie Edka czy coś w tym stylu, wiele rzeczy mogłoby być inaczej ale tak stronniczych opinii jak tutaj jeszcze nigdzie nie widziałem :)
» 6 czerwca 2019, 19:35 #95
Quahadron: Różnica między nami, a City czy Liverpoolem jest taka, ze oni sobie mogą w tej chwili pozwolić na takie drobne transfery uzupełniające skład. Mi się podoba ten transfer żeby nie było, jestem podekscytowany.. ale nam potrzeba przynajmniej 5 zawodników do podstawowego składu.
» 6 czerwca 2019, 19:51 #94
ManUtdFan94: A Liverpool jak budował skład? Właśnie na takich 'średniakach' jak Henderson, Wijlandum, Robertson czy Firmino. I gdzie teraz są ? Może zamiast ściągać gwiazdki warto kupić piłkarzy, którzy będą walczyć dla tego klubu, a nie tylko czekać na wypłatę i tańczyć w internecie?
» 6 czerwca 2019, 20:10 #93
pawelisto2: Kilka lat temu Liverpool również mógł sobie pozwolić?
Przecież to nie tak dawno Klopp miał coraz niższe notowania, a mimo to szaleniec postawił na Arnolda, Robertsona.
Sprowadził spadkowicza Wijnalduma.
Dla nich to był zaszczyt grać w tym klubie, wiec robili wszystko żeby zostać w nim jak najdłużej.
» 6 czerwca 2019, 20:13 #92
pawelisto2: Sorry ManUtdFan94, wyprzedziles mnie :)
» 6 czerwca 2019, 20:14 #91
Quahadron: Ale ja nigdzie nie napisałem ze tacy zawodnicy nie są nam potrzebni.
To jasne, że ten chłopak może się rozwinąć w sposób o którym nikt nawet nie myślał.. ale to nie załatwia naszych braków. Defensywa czy pomoc leżą, teraz bez Andera będzie jeszcze gorzej. Oprócz Wajnalduma mają tez Van Dijka czy Salaha.. i ja uważam, że i takich zawodników nam brakuje.
» 6 czerwca 2019, 20:21 #90
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 19:27

Taki klub jak United powinien kupowac graczy z topu ale przy takim zarzadzie to sie nie dziwie ze nawet transfer Jamesa liczy sie jako sukces :P
Tylko ze wspomnieniami zyc i wygrywac sie nie da realia sa slabe i nikt z topu teraz do nas nie przyjdzie;)
» 6 czerwca 2019, 19:26 #89
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 20:07

Jakoś w poprzednich latach kupowaliśmy zawodników z 'topu' i powiem tyle, że nawet dokonywał tego ten zarząd. Chyba, że Pogba, Di Maria, Lukaku czy Sanchez nie nazywamy zawodnikami z topu wtedy kiedy tutaj przychodzili. I co Nam to dało? Absolutnie nic dalej cofamy się w rozwoju.
Taki James to bardzo dobry transfer. W przeszłości duże kluby też umiały wyciągnąć perełki z 2 ligowców, np. Bale z Southampton, Ramsey z Cardiff. Jeśli gość ma potencjał i będzie ciężko pracował to może być kolejnym takim zawodnikiem, na dodatek kosztuje śmieszne jak na te czasy pieniądze, więc ryzyko nie jest duże.
Ale najlepiej wiecznie na wszystko narzekać bo gdy ściąga się zawodnika z topu to 'po cholere on, taka duża tygodniówka i w ogóle'. Jak się ściąga młodego, perspektywicznego zawodnika to 'beka, śmiech na sali że taki klub kupuje takiego piłkarza, dla zarządu to jest sukces'. Serio Naszemu Narodowi nie da się dogodzić, wiecznie narzekania jak to źle. Gość nawet nie zagrał jednego meczu, a już wszyscy wyrokują jaki to nieudany transfer.
» 6 czerwca 2019, 20:06 #88
mikon70: Narzekanie jest na tej stronie na miejscu pierwszym. Czasem jak są podstawy to to rozumiem, ale czego wy w końcu oczekujecie? Gwiazdy z topu ŹLE młodzi perspektywiczni tez ŹLE. To ja się was pytam, kogo wy chcecie?
» 6 czerwca 2019, 19:10 #87
kckMU: Nie chodzi o to, czy sprowadzimy Jamesa Rodrigueza czy Daniela Jamesa. Irytacja kibiców nie powstała 2 tygodnie temu czy wczoraj. Tu wszyscy mają dość tego, co w tym klubie się dzieje. Ja nawet zaryzykuję stwierdzenie, że to już powoli strach i wielki niepokój o przyszłość, a nie nerwy czy chwilowa złość.
» 6 czerwca 2019, 19:23 #86
zbyszek7: Pepe, Neves, Ndombele, Fernandes, Muenier, Toby wymieniac dalej?
» 6 czerwca 2019, 19:25 #85
JasnaLiryka: nie wymieniaj zbychu xD kazdy czytal te 60 nazwisk
» 6 czerwca 2019, 20:42 #84
Hames: Hoho widzę że P O T Ę Ż N Y transfer się szykuje XDD Ale będzie wymiatał na skrzydle wraz z Lingardinho. Za rok liga nasza, to będzie ten sezon!
» 6 czerwca 2019, 19:06 #83
primasort: Dziwne sprawa,że nikt inny go nie chciał i nie było licytacji.Mam mieszane uczucia.
» 6 czerwca 2019, 18:32 #82
MixEx: Chciały go Leeds i Brighton
» 6 czerwca 2019, 18:38 #81
RedsFan: Czytasz wybiórczo, albo tylko naglowki. "21-letni Walijczyk znalazł się również na celowniku AS Monaco, co skłoniło działaczy United do szybszego załatwienia całej sprawy."
» 6 czerwca 2019, 18:54 #80
mikon70: Nie myśl w kategorii ze jak city,Real czy inni go nie chcieli to oznacza ze słaby. Freda chciał na przykład mieć nasz sąsiad zza między czy psg. Wiemy jak Fred zagrał w tym sezonie, choć nie oceniam go jeszcze bo to pierwszy sezon i nadal w niego wierze bo pare razy pokazał ze ma umiejętności nieprzeciętne
» 6 czerwca 2019, 19:06 #79
primasort: Za łatwo moim zdaniem poszło mam nadzieje,że tym razem się mylę
» 6 czerwca 2019, 19:20 #78
eMGieKa: Jako klub,jesteśmy takimi eunuchami,jeśli chodzi o zarządzanie i transfer,że aż przykro się robi myśląc o tym :D
» 6 czerwca 2019, 18:31 #77
dev13: Nozke ma szybka moze to bedzie nowy Giggs :D
» 6 czerwca 2019, 17:53 #76
dlabigt23: No mamy 1 trasnfer . Ciekawe kiedy i kto bedzie nastepny . Miejmy nadzieje ze ożywi troche nasze powolne skrzydła .
» 6 czerwca 2019, 17:27 #75
Bylak: To teraz czekamy na oficjalki De Ligta, AWB, Bruno Fernandes i "lecimy po majstra"
» 6 czerwca 2019, 17:23 #74
spartan1: a tymczasem Nicolas Pepe blisko liverpoolu , a co do tego Daniela Jamesa to jest poziom lingarda jonsa darmiana, daje mu pół roku i w zimie odejdzie z united, transfer bez sensu bo koleś jest mega słaby, nadaje sie co najwyżej do jakiegoś crystal palace
» 6 czerwca 2019, 17:14 #73
Strzelec: Mega słabe są twoje wypowiedzi.
» 6 czerwca 2019, 17:16 #72
mikon70: spartan1 fajnie ze już wiesz na jakim poziomie jest James nie grając w United ani minuty. Robertson tez miał w Liverpoolu być lingardem? Daj mu szanse i oceniaj sobie za rok jak tak bardzo się wyrywasz
» 6 czerwca 2019, 19:08 #71
PogbaNaBramce: jakos jestem dziwnie spokojny, ze to kolejny nieudany transfer
» 6 czerwca 2019, 17:12 #70
FetraiNarrator: Ja jestem dziwnie spokojny że ty i spartan możecie iść dziś na randkę i popłakać razem przy stoliku w restauracji na temat transferów.
» 6 czerwca 2019, 17:43 #69
JackDaniels: Jeszcze się chłopak rozmysli, zaraz przed podpisaniem umowy i dopiero wtedy będzie wstyd xd.
» 6 czerwca 2019, 16:46 #68
Dejfmi: Tak tak, to nie moze się udać. My jeszcze nigdy transferu nie zrobiśmy :)
» 6 czerwca 2019, 17:02 #67
piter11251: Po co on tutaj? Przecież on ma TYLKO brązową kartę w fifie. Żadnej Future Stars, żadnej TOTS, do czego on tutaj? Wg mnie musimy podwyższyć gażę Alexisowi. Przecież wyższa pensja zawsze jest większą motywacją nieprawdaż? Alexis to jest TEN skrzydłowy, nikogo więcej nam nie potrzeba ;) Powodzenia Daniel :D
» 6 czerwca 2019, 16:44 #66
Zbakaneoko: To, ze Sanchez gra słabo to nie oznacza, ze nie widac u niego motywacji i zaangazowania. Ogladasz w ogole mecze United ? Bo raczej nie skoro tak piszesz
» 6 czerwca 2019, 18:03 #65
slawek91: Bardzo dobry transfer za przyzwoita kasę. W końcu mamy skrzydłowego bo Sanchez się wypalił a Martial zagra 3 mecze fajnie a potem 3 miesiące ma zlew na wszystko. Tak czytam jak ludzie mówią że to tylko championship... Tylko że to Championship to prawie taki sam poziom co liga francuska.
» 6 czerwca 2019, 16:43 #64
MiSt: Płakaliście przez Lindelofa, płakaliście przez Dalota, a teraz płaczecie przez Jamesa.

Wam to jednak ciężko dogodzić :)

Chłopak ma talent i widać w jego grze determinację jakiej brakuje dużej części naszych zawodników. Mam przeczucie, że tą determinacją wygryzie Martiala z podstawowej jedenastki. Pożyjemy, zobaczymy. Oby to była rozgrzewka przed poważnymi wzmocnieniami w obronie i na prawym skrzydle.
» 6 czerwca 2019, 16:37 #63
Walnuts: Lindelof i Dalot fenomenalne transfery, bardzo mocno wspierali resztę w zdobyciu historycznego 6 miejsca.
» 6 czerwca 2019, 16:43 #62
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 16:56

Akurat do Linde to się typie nie sap, najpewniejszy punkt zespołu oprócz Shawa w tym sezonie
» 6 czerwca 2019, 16:56 #61
MiSt: Lindelof prezentował się odpowiednio dobrze i poczynił ogromne postępy natomiast Dalot zaliczył całkiem udany pierwszy sezon w Anglii.

Potrzeba liderów w każdej formacji, ale też takich zawodników, z których w przyszłości będziemy mieli pociechę. Do tego dochodzi odpowiednia mentalność - myślę, że Lindelof, Dalot i James mają odpowiednie nastawienie.

Co przyniesie czas - zobaczymy. Może James odpali, może będzie tylko dobrym uzupełnieniem składu, albo szybko o nim zapomnimy. Nie ma co przedwcześnie oceniać ;)
» 6 czerwca 2019, 17:00 #60
GoForWin: @IMMM
Po co Wy w ogóle z nim dyskutujecie? Widać, że tylko płakać i marudzić malkontent potrafi, a inteligencji i myślenia to w nim za grosz nie ma
» 6 czerwca 2019, 17:01 #59
FetraiNarrator: Trollowi nigdy nie dogodzisz! Chyba że grabiami w dpe!
» 6 czerwca 2019, 17:45 #58
slaff: płacz za 3,2,1 a nie sory już płaczecie. Dajcie chłopakowi czas bo jest wiele przykładów zawodników z Championship którzy grają świetnie w premier league
» 6 czerwca 2019, 16:26 #57
zbyszek7: Ale jest tez np Sessegnon ktory zamiatal championship a w PL nie dawal rady
» 6 czerwca 2019, 18:10 #56
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 15:51

Real prawdopodobnie kupi Hazarda z rocznym kontraktem! za 130mln funtów, ze wszystkimi bonusami, jeśli sprzedamy Pogby to na pewno nie za mniej niż 150mln bo inaczej będziemy frajerami roku.
» 6 czerwca 2019, 15:50 #55
Walnuts: 150 mln powinno wystarczyć na 3 transfery z Championship.

Jeszcze nigdy w erze PL nie było tak tragicznie zapowiadającego się sezonu dla MU.
» 6 czerwca 2019, 16:00 #54
Joachimek: nie ma co sie podniecać.. ostatnio tez był news ze Jovic za 100 ... a poszedł za 60
» 6 czerwca 2019, 16:09 #53
RedRevolta: Podniecać? a czym ja niby mam się podniecać, w d.. to mam, dla mnie nawet za 5mln może tam iść.
» 6 czerwca 2019, 16:13 #52
Kamil01GGMU: Kocham takie komentarze, jak United nie zrobi tego czy tamtego to będziemy frajerami roku..
» 6 czerwca 2019, 16:25 #51
Biniek: tyle, ze real za Hazarda zaplacil 88 baniek.
» 6 czerwca 2019, 17:06 #50
DailySmoker: Walnuts skoro mowisz ze jeszcze nie bylo tak zapowiadajacego sie tragicznie sezonu to cofnij sie o 30 lat najpierw i zobacz co bylo zanim SAF przyszedl, a potem poczytaj troche o naszej historii, bo nie zawsze bylo kolorowo
» 6 czerwca 2019, 17:21 #49
Mattias: Kto to w ogóle jest?
» 6 czerwca 2019, 15:40 #48
demektczew: ha ha
» 6 czerwca 2019, 15:45 #47
awe: noname z slabszej ligi
» 6 czerwca 2019, 15:58 #46
szubik: Daniel James, zawodowy piłkarz urodzony w Anglii, grający w roli skrzydłowego. Mam nadzieję, że pomogłem ;-)
» 6 czerwca 2019, 17:01 #45
ArktoS: Tak oglądając sobie urywki na YT stwierdzam, że Daniel bardzo przypomina Bale'a. Ma taki zryw i charakterystyczny balans ciałem. Mogą być z niego ludzie. Być może nie chcemy popełnić błędu i zaklepać zawodników od razu a nie czekać na rozwój jak to było z wieloma..
» 6 czerwca 2019, 14:46 #44
Widmo: Wam nie da się dogadzic. Klepnac transfer, później następne a wszystko i tak zweryfikuje sezon.
» 6 czerwca 2019, 14:38 #43
Sancho: Czyli Martial zaraz złapie foszka że już więcej nie może chodzić po boisku, machać łapami i krzywić ryja. Pewnie szykuje się transfer w przyszłe lato
» 6 czerwca 2019, 14:37 #42
lukiton0589: Ha ha ha zaczęło się ,,WZMACNIANIE".
» 6 czerwca 2019, 14:36 #41
Walnuts: Wyobrażacie sobie, że Real w kryzysie robi takie transfery? Dlatego Real to Real i szybko wróci do gry o największe cele, a United będzie się ośmieszać przez lata.
» 6 czerwca 2019, 14:17 #40
ManUtdFan94: Wcześniej robiliśmy inne transfery i nie wypaliły. Potrzebujemy rzemieślników, a nie najemników i nazwiska.
» 6 czerwca 2019, 14:21 #39
Eryw: Ciężko mówić o kryzysie w Realu jak w 5 lat 4x wygrali LM. Gorszy sezon, grali na CR7 a teraz musza nauczyc sie grac inaczej
» 6 czerwca 2019, 15:27 #38
Walnuts: ManUtdFan94 90% obecnego składu to poziom Swansea, co robi Solskjaer? Ściąga kolejny szrot. Rzemieślnicy może wystarczą na walkę o top6, nic więcej.
» 6 czerwca 2019, 15:32 #37
ManUtdFan94: Liverpool pokazał co innego ;)
» 6 czerwca 2019, 16:13 #36
mycka86: A jak odpali to będą ochy i achy, że potrafimy wypromować jakiegoś mało znanego do tej pory zawodnika. Zluzujcie, ściągając jego nic nie ryzykujemy.
» 6 czerwca 2019, 16:15 #35
Walnuts: Strata czasu i pieniędzy to żadne ryzyko? Jak odpali? Od odejścia Fergusona nikt nie odpalił, grają gorzej niż w poprzednich klubach.
» 6 czerwca 2019, 16:19 #34
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 16:30

Eryw Fakt, Real nie ma tak długiego kryzysu jak United, ale jednak był to wyraźny kryzys w tym sezonie. Najgorszy bilans bramkowy i w ogóle skuteczność chyba od sezonu właśnie sprzed przyjścia Cristiano, bilans porażek itd. Bale i Benzema już wcześniej przecież regularnie strzelali bramki, grali w tercecie z Ronaldo, nie zapomnieli tego nagle, ale - pomijając oczywiste kontuzje Bale'a- zwyczajnie żaden z nich, nawet zupełnie zdrowy, nie może dać tyle bramek co Cristiano (zresztą Balague na swoim podcaście BBC zrobił bardzo dobrą analizę tego). Także brak Ronaldo na pewno było widać w tym sezonie, to nie podlega dyskusji. Inna rzecz, że cały ten zespół jest wypalony mentalnie i przemęczony oraz najedzony po różnych sukcesach, przebudowa i odmłodzenie Realu to naturalny proces, ale jak Walentus napisał Real to Real. Tam się nie cackają z transferami, bo zwyczajnie taka jest mentalność Realu, tam trzeba wygrywać rok w rok przynajmniej jedno trofeum, inaczej kibice by Perezowi żyć nie dali. A jednak kibice i ich nastroje dla tak wielkiego klubu mają duże znaczenie, szczególnie kibice w Madrycie czy w ogóle w Hiszpanii odgrywają dużą rolę.
» 6 czerwca 2019, 16:25 #33
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 16:33

Czyli mamy sprowadzać najlepszych zawodników oferując im chore tygodniówki(tylko to może ich przekonać do gry u nas póki co), które i tak są już u nas chore, a potem znowu narzekać, że przychodzą do nas najemnicy tylko dla kasy jak Sanchez i potem nieudolnie próbować się go pozbyć, albo mieć problemy z przedłużaniem kontraktów zawodników coś wnoszących jak Herrera, De Gea(jeden słaby sezon niczego nie zmienia), bo nikt nie będzie chciał gryźć trawy za połowę mniej niż urlopowicz Sanchez.
Pokazaliśmy już, że możemy płacić chore pieniądze i każdy z topu będzie od nas wymagał teraz absurdalnej pensji pogłębiając tylko konflikty w szatni, niezadowolenie kibiców i ogólny bałagan w klubie.
Fajna logika Walnuts.
» 6 czerwca 2019, 16:28 #32
Walnuts: Najpierw musisz mieć solidne podstawy, na których oprzesz resztę. Na to trzeba przepłacić, musi być kilka gwiazd, które pociągną grę przez cały sezon. Dopiero jak to masz, to sprowadzasz rzemieślników, którzy będą na nich pracować.

Ferguson miał Cantonę, Beckhama, Ronaldo, Rooneya, Giggsa, Scholesa, Van Nistelrooya, Cole'a itd, zawsze była jakość, a nie same Fletchery, Cleverleye itp.

Jestem pewien, że przyszły sezon to ostatni Solskjaera, po kompromitacji nie wiem, czy będą go chcieli nawet na kartofliskach w Norwegii.
» 6 czerwca 2019, 16:41 #31
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 17:02

jprd. Wszyscy najmądrzejsi...

Strata czyjego czasu ? Co lepszego do roboty ma zarząd w przerwie między sezonami ?

17 mln w tych czasach to jak za darmo.
» 6 czerwca 2019, 16:56 #30
IMMM: Kibicujesz United od wczoraj? Wsadź sobie takie komentarze. United Fergusona słyneło z takich transferów. I gdzie Ty nas do Realu porównujesz...
» 6 czerwca 2019, 17:00 #29
Eryw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2019 14:01

@GrayMid zgadzam się. W Realu w tym i przyszłym sezonie, a może i w kolejnym będzie miała miejsce zmiana pokoleniowa. Ramos, Marcelo, Kross, Modric, Benzema, bale powoli beda zastępowani. KAzdy klub czekać coś takiego. Barcelona tez już się powoli do tego zbliża. Messi juz młodszy nie będzie, tak samo reszt z ich kadry. Pytanie ile czasu zajmie jednym i drugim odrodzenie. Ja w Realu stawiam na 2-3 sezony
» 7 czerwca 2019, 14:01 #28
primasort: Zawsze to jakieś wzmocnienie ławki rezerwowych
» 6 czerwca 2019, 13:37 #27
Veron: no, Martial to będzie jeden z lepszych na ławce w całej lidze
» 6 czerwca 2019, 14:02 #26
GoForWin: Zawsze durny komentarz, to zawsze primasort. A tak serio, zmień formę trollingu, bo ta jest żenująco słaba.
» 6 czerwca 2019, 14:02 #25
TuhajBej: Wszystko fajnie, ale to wciąż nie jest poważny transfer tylko co najwyżej uzupełnienie składu. Gość może równie dobrze odpalić jak i nie. 20 baniek to myślę że dobry interes jak za takiego zawodnika ale wciąż czekam na transfery z prawdziwego zdarzenia.
» 6 czerwca 2019, 13:19 #24
MurarzFC: Sanchez miał być "poważnym transferem".
» 6 czerwca 2019, 13:24 #23
TuhajBej: Wierz mi lub nie, ale od początku tego transferu wiedziałem że Sanchez to będzie niewypał :) Nie chodzi o sprowadzanie najemników tylko dobrych młodych graczy z potencjałem, którzy grają w poważnych ligach i są perspektywicznymi piłkarzami. Czy James będzie kimś takim? W Swansea na pewno się wyróżniał, ale pamiętajmy że to tylko Championship. Przeskok ze Swansea do United może być dla niego zbyt duży. Tak czy inaczej uważam że mimo wszystko to dobry transfer, ale wciąż czekam na transfer dobrego i ogranego skrzydłowego na już. Jeżeli mamy opierać naszą grę na młodziku z Championship to życzę powodzenia w przyszłym sezonie.
» 6 czerwca 2019, 13:33 #22
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 13:50

Weź mi wymień poważne transfery finalistów ostatnich dwóch finałów europejskich pucharów (LM I LE) przed poprzednim sezonem. Nie licząc van Dijka.
» 6 czerwca 2019, 13:48 #21
Veron: Barca - Live po 90min 3-0
Ajax - Tottenham po 135min 3-0

niektórzy nie widzą, że w LM szczęście i determinacja odgrywają kluczową rolę
» 6 czerwca 2019, 14:03 #20
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 16:10

To kupmy takich co nie odpuszczają i mają szczęście...
» 6 czerwca 2019, 16:10 #19
Fenek: To teraz już pójdzie z górki, jeszcze tylko ponad 60 do odhaczenia z listy.
» 6 czerwca 2019, 13:18 #18
Kilerek7: Jeśli Lukaku odejdzie to Martial z Rashfordem może grać w ataku. Mam nadzieję, że James to tylko przedsmak. De ligt i Fernandes i okno prawie udane. Do tego Wan Bissaka lub Meunier, Rabiot za darmo i Pepe na prawą flankę. Najgorzej w tym oknie mają gracze tacy jak Bale, Pogba, Eriksen, Coutinho bo kosztują kupe siana, chcieliby odejść a nikt nie chce bulić, każdy woli dać 100 baniek na perełke Felixa.
» 6 czerwca 2019, 13:06 #17
LearningtoFly: 20 mln Funtów xD za jedynie obiecującego wychowanka Swansea. Niezły negocjator z tego Woodwarda.
» 6 czerwca 2019, 13:03 #16
Slawek7: Z rocznym kontraktem trzeba dodac.
» 6 czerwca 2019, 13:08 #15
Slawek7: Pozniej wszyscy zdziwieni ,ze chca os nas za kazdego 100-120.
» 6 czerwca 2019, 13:17 #14
RememberMe: Czyli prawdopodobnie z Martialem się pożegnamy, a z Sanchezem to już wiadomo
» 6 czerwca 2019, 12:41 #13
SzarimMusty: Koleś dobrze sobie radzi na obu skrzydłach. Dlatego nie wykluczyłbym jego gry na prawej flance. Ronaldo u nas grał na prawym skrzydle, a po przejściu do Realu przeniesiono go na drugą stronę. W obu sytuacjach radził sobie dobrze więc nie wykluczajmy możliwości gry młodziaka na prawej stronie. Chociaż ostatnie nasze transfery są w stylu "geniusz przed przyjściem", "średniak w MU", "geniusz po odejściu". /tak pije do Zahy i Depaya/
» 6 czerwca 2019, 12:51 #12
jassaj: Nie porównujmy dzieciaka ze Swansea do Ronaldo, no bez przesady :D Pozatym to właśnie nadal chłopak ze Swansea a nie gwiazda PL czy innej LaLigi. Ciśnienie i parcie na jego transfer jest, optymizm w narodzie jest, wszystko ok, ale skąd ta pewność, że chłopak wejdzie i będzie grał ? Ja myślę, że on na początku to będzie rezerwowym i mimo wszystko wtedy ten Martial nadal będzie grał, albo będzie po prostu wyżej w hierarchii. Dopiero jak James coś pokaże to może zacznie się powoli rywalizacja o ten plac gry a potem może podgryzanie i jakieś serie spotkań i dopiero później może wskoczy do 1 składu co pozwoli nam w następnym sezonie rozważać się pozbycie Martiala. Bądźmy poważni Chamionship to nie PL i nikt normalny nie postawi wszystkiego na kartę gościa który nie wiadomo, czy wogóle poradzi sobie w PL a co dopiero na poziomie United
Fajnie, że będzie, ale z fajerwerkami to fajnie by było poczekać żeby później zbędnego płaczu nie było
» 6 czerwca 2019, 13:21 #11
RedsFan: Potwierdzić szybko i skupić się na bardziej istotnych pozycjach. Bo lewe skrzydło to nie jest priorytet. No chyba, że go chcą wystawiać na prawej.
» 6 czerwca 2019, 12:28 #10
Seszele: Sądzicie, że Ole postawi na duet napastników na podobieństwo Cole-Yorke?
» 6 czerwca 2019, 12:27 #9
Hammurabi: Wyglada na godnego nastepce Ryana Giggsa. Oby wypalil, to bedzie mozna sprzedac chimerycznego Martiala i dac mu koszulke z nr 11.
» 6 czerwca 2019, 12:19 #8
awe: po czym to stwierzdzasz, ze on wyglada na nastepce jednej z najwiekszych legende tego klubu ?
» 6 czerwca 2019, 16:00 #7
Freddie: super. kolejny lewoskrzydłowy...
» 6 czerwca 2019, 12:12 #6
Dejfmi: Przy tak zaangażowanym Martialu to bardzo dobry zakup. Młody pokaże mu jak się gra w Anglii
» 6 czerwca 2019, 12:14 #5
Seszele: A ilu ich mamy?
Sanchez odejdzie, zaś Martial musi mieć konkurencję, aby nie czuł się pewny miejsca w składzie. Dla Francuza to sezon ostatniej szansy, a młody James jest nie tylko inwestycją na lata, ale również jestem przekonany, że pokaże niektórym co znaczy zaangażowanie.
» 6 czerwca 2019, 12:21 #4
joyrider: Sanchez nie odejdzie, bo musiałby mieć gdzie odejsc...
» 6 czerwca 2019, 12:24 #3
jassaj: Mam nadzieję, że ktoś dojdzie do wniosku, że w najgorszym przypadku to lepiej wybrać mniejsze zło i wypchnąć Sancheza byle gdzie i za byle jakie pieniądze być może nawet dopłacając do jego pensji, niż trzymać go tutaj, żeby samą obecnością siał ferment. W sumie nic do niego nie mam, ale jest problemem tej drużyny i trzeba się go pozbyć, żeby swoją twarzą codziennie nie wkurzał innych ile on zarabia a ile oni, żeby swoją nieporadnością na boisku nie irytował kibiców, żeby dać jakiś sygnał, że coś się zmienia i nie mamy oporów wywalić nazwiska z głośnym nazwiskiem jeżeli nam wadzi. Żeby go nie było, żeby to była taka symboliczna kreska, którą oddzielimy i zaczniemy się izolować od wizerunku FC Hollywood gdzie wystarczy mieć głośne nazwisko i robić za drepczącego manekina na koszulkę a hajs płynie
» 6 czerwca 2019, 12:37 #2
Killgor: Mlody pokaze,az dwa lata roznicy.
» 6 czerwca 2019, 13:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.