Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Juventus vs Manchester United. Zapowiedź 4. kolejki Ligi Mistrzów

» 6 listopada 2018, 13:01 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl, uefa.com
Przed Manchesterem United jeden z najtrudniejszych tygodni tego sezonu. W środę piłkarze Jose Mourinho zmierzą się na wyjeździe z Juventusem w Lidze Mistrzów, a następnie w weekend zagrają z Manchesterem City na Etihad Stadium w Premier League.
Juventus vs Manchester United. Zapowiedź 4. kolejki Ligi Mistrzów
» Manchester United w 4. kolejce Ligi Mistrzów zagra z Juventusem
Jak zakończy się mecz Juventus vs Manchester United?
Zawodnicy Czerwonych Diabłów na razie muszą zapomnieć o derbowym spotkaniu i skoncentrować się na Champions League. Manchester United dwa tygodnie temu przegrał przed własną publicznością z Juventusem (0:1) i gdyby nie prezent od Young Boys w postaci remisu z Valencią (1:1), to sytuacja w grupie byłaby dla Anglików nieciekawa. Choć kwestia awansu do fazy pucharowej nie wyjaśni się w Turynie, to United na pewno nie będą chcieli wracać do domu z pustymi rękami.

Kto? Juventus vs Manchester United
Kiedy? 7.11.2018, 21:00
Gdzie? Allianz Stadium
Sędzia? Ovidiu Hategan (Rumunia)
Transmisja? TVP 1, Polsat Sport Premium 1


Manchester United w pierwszym spotkaniu na Old Trafford okazał Starej Damie za dużo szacunku. Zagrał mało agresywnie i nie stwarzał sobie wielu sytuacji podbramkowych. Czerwone Diabły potwierdziły teorię, że w tym sezonie grają dobrze tylko jedną połowę. Po kiepskiej pierwszej części przyszła nieco lepsza postawa po przerwie. Na Allianz Stadium, jeśli myśli się o wywiezieniu korzystnego wyniku, trzeba zagrać dwie równie dobre połowy.

Manchester United w Turynie musi też przełamać niekorzystną serię. Czerwone Diabły nie strzeliły gola w dwóch ostatnich meczach Ligi Mistrzów. Po raz ostatni United taką niemocą strzelecką wykazały się w listopadzie 2005 roku, kiedy to nie znalazły drogi do siatki w trzech kolejnych spotkaniach Champions League.

Sytuacja kadrowa:
Ostatnie spotkanie z Juventusem z powodu kontuzji opuścili Alexis Sanchez i Jesse Lingard. Obaj wrócili już do pełnej sprawności i wystąpili z Bournemouth (2:1). Będą więc mogli wzmocnić skład przed wyprawą do Turynu. Największy znak zapytania stoi przy Romelu Lukaku. Belg opuścił ostatni mecz oraz środowy otwarty dla mediów trening.

W zespole Juventusu treningi wznowili Giorgio Chiellini i Mario Mandzukić. Z problemami zdrowotnymi borykają się natomiast Blaise Matuidi i Joao Cancelo. Na uraz łydki narzeka też Douglas Costa.

Przewidywane składy:

Juventus: Szczęsny – Sandro, Chiellini, Bonucci, Cancelo – Matuidi, Pjanić, Betancur, Cuadrado – Dybala, Ronaldo

Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Smalling, Young – Pogba, Matić, Herrera – Martial, Rashford, Sanchez

Przedmeczowe wypowiedzi:

Miralem Pjanić – Paul Pogba, Nemanja Matić i Juan Mata to zawodnicy mający dużą jakość. Na Old Trafford zagraliśmy naprawdę dobrze i musimy powtórzyć ten występ, nawet jeśli zasługiwaliśmy na zwycięstwo wyższe niż 1:0. Nie zapominajmy, że Manchester United to wielki zespół i ma znakomitego trenera. Nie można ich lekceważyć.


Matteo Darmian – Juventus to bardzo duży klub, jeden z największych na świecie. Na pewno są największym klubem we Włoszech. Zdobyli mistrzostwo Włoch siedem razy z rzędu, więc każdy chce ich pokonać. Są bardzo dobrym zespołem i czeka nas trudne spotkanie.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United rozegrał z Juventusem 13 meczów w europejskich pucharach. Bilans jest korzystniejszy dla Starej Damy: 6 zwycięstw, 2 remisy i 5 porażek. Bramki: 16-15 na korzyść Juve.

– W Lidze Mistrzów Manchester United i Juventus grały ze sobą 9 razy. Zespoły mają po cztery zwycięstwa, a raz spotkanie zakończyło się remisem.

– Juventus podejmie Manchester United w Turynie po raz pierwszy od 2003 roku. Ekipa Starej Damy potrzebuje zaledwie punktu, aby zapewnić sobie awans do 1/8 finału Ligi Mistrzów po raz piąty z rzędu. Wygrana sprawi, że turyńczycy wygrają rywalizację w swojej grupie.

– Juventus w sezonie 2018/2019 Ligi Mistrzów nie tylko nie stracił jeszcze żadnego punktu, ale także bramki. Drugim klubem, który może pochwalić się czystym kontem jest Borussia Dortmund.

– Manchester United bierze udział w fazie grupowej Ligi Mistrzów po raz 22 w historii. Tylko Real Madryt, Barcelona i FC Porto grały częściej (po 23 razy).

– Manchester United przegrał 4 z ostatnich 23 wyjazdowych meczów w europejskich pucharach (14 wygranych, 5 remisów).

– Czerwone Diabły nie przegrały żadnego z czterech ostatnich meczów wyjazdowych z włoskimi klubami (2 remisy, 2 wygrane).

– Mecz z Juve będzie wyjątkowy dla Paula Pogby, który po raz pierwszy zagra w Turynie przeciwko Starej Damie od czasu swojego powrotnego transferu do Manchesteru United z 2016 roku.

– We Serie A grało jeszcze trzech piłkarzy z obecnego składu Manchesteru United: Matteo Darmian, Alexis Sanchez i Sergio Romero.

Spotkanie Juventus vs Manchester United rozpocznie się w środę 7 listopada o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na TVP 1 i Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej Relacji na Żywo.

« Poprzedni news
32 lata temu sir Alex Ferguson został menadżerem Manchesteru United
Następny news »
Stam: Juventus faworytem w meczu z Manchesterem United


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (136)


dlabigt23: Cos mi sie wydaje ze z tej grupy nie wyjdziemy . Alez to bedzie wstyd , chyba gorszy od tej porazki z Sevilla . Valencia tak cieniuje a my zapewne jeszcze z nimi wtopimy kolejny mecz albo z YB na OT :D
» 7 listopada 2018, 19:40 #136
RedsFan: Cisza przed BURZĄ! :D
» 7 listopada 2018, 19:39 #135
chojnas95: Dawać z nimi bez pitolenia.. niech united wejdzie i ich rozgniecie. Nie bedzie nam jakis juve podskakiwal. Niech ten Pogba wkreci z dwie brameczki o bedzie gicior.
» 7 listopada 2018, 19:20 #134
Bylak: Trochę Cię poniosło. Ale podzielam zdanie.
» 7 listopada 2018, 19:39 #133
Batigol222: Koulibaly to powinien być dla Mourinho główny cel transferowy. Moim zdaniem gość już teraz jest na poziomie Chelliniego, a przecież wciąż się rozwija(w porównaniu do poprzedniego sezonu dość wyraźnie poprawił na przykład wyprowadzanie piłki). Nawet gdyby miał kosztować ze 120 milionów, to będzie warto, zwłaszcza że on naprawdę mógłby przyjść do United: Bayern nie płaci takiej kasy za piłkarzy, Guardiola go nie weźmie, ponieważ za słabo rozgrywa piłkę(mimo że poprawił się w tym względzie), Barcelona odpada z tego samego powodu, Real raczej będzie wydawał kasę na ofensywę, Liverpool kupił już jednego bardzo drogiego obrońcę, więc raczej drugi raz nie będą próbowali tego powtórzyć, PSG ma kłopoty z finansowym fair-play... Zostają chyba tylko Chelsea i ewentualnie Juventus, gdyby się okazało, że mają kasę na taki transfer. Tylko w tym drugim przypadku prezes Napoli na pewno będzie wolał wytransferować swojego piłkarza do Anglii, a nie do największego ligowego rywala, zwłaszcza po tym, co odstawił Higuain.

Parę okazji Mourinho już przepuścił: Cancelo, Douglas, Cristiano, Kante(jeśli dobrze pamiętam), Bernardo. Przydałoby się w końcu zacząć wychwytywać akurat dostępne gwiazdy albo piłkarzy z niewątpliwym potencjałem, zamiast sprowadzać wypalonych weteranów(Matic, Sanchez), piłkarzy którzy rozegrali jeden dobry sezon w lidze o zupełnie innej charakterystyce(Bailly) albo lokalne gwiazdki Premier Leuage (Lukaku).

Tylko Pogba miał wszelkie dane po temu, żeby jego transfer mógł zostać uznany za genialne posunięcie, tyle że u niego jak na razie coś nie styka z profesjonalizmem i zaangażowaniem. Nie wymagam od Mourinho, żeby robił transfery a la Klopp, bo wiadomo, że to zawsze jest w jakiejś mierze loteria: Salah czy Mane okazali się hitami, ale przed ich sprowadzeniem to bynajmniej nie było coś pewnego. Jeden błyszczał w słabszym zespole PL, drugi we Włoszech, ale żaden w momencie transferu nie mógł być uważany za piłkarza z topu a Salah na dodatek już wcześniej nie poradził sobie w Anglii. Koulibaly takim piłkarzem(z topu) na bank jest: to jak grał w obu spotkaniach z PSG albo w meczu z Liverpoolem jest tego potwierdzeniem.

Po Cancelo już w Valenci było widać, że to kocur jakich mało, potem jeszcze potwierdził to w Interze, czyli w lidze zupełnie innej, niż hiszpańska. Bernardo czarował nie tylko w Ligue 1, ale też w Lidze Mistrzów i to w spotkaniach z naprawdę mocnymi rywalami.

Teraz też, zostawiając temat Koulibaly'ego, dałoby się znaleźć kilku grajków spełniających kryteria murowanych hitów transferowych: Skriniar, Icardi, Asensio(zakładając, że nadal nie będzie miał miejsca w Realu, albo że w lecie wróci James, przyjdzie Hazard/Neymar i nie wiadomo kto jeszcze), Cavani...
» 7 listopada 2018, 16:25 #132
ArktoS: Ale my przecież złożyliśmy ofertę za Koulibalego w wysokości 100 mln euro. Została odrzucona, więc pewnie sam piłkarz też nie za bardzo był za zmianą klubu.
» 7 listopada 2018, 17:00 #131
Diablo2018: Ile bramek dziś zawali Smalling?? :)
» 7 listopada 2018, 13:09 #130
RuudVN: na obecną chwilę niech gra, Bailly, Rojo czy Jones więcej nie dadzą
poczekajmy do zimy, może kogoś lepszego wyciągniemy
» 7 listopada 2018, 13:43 #129
Luke88: Tyle ile supersnajper strzeli.
» 7 listopada 2018, 15:22 #128
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 16:25

Wszystkie, które padną.
» 7 listopada 2018, 16:24 #127
Luke88: A jak strzeli z główki? W przeciwieństwie do supersnajpera Smalling to potrafi.
» 7 listopada 2018, 16:40 #126
GoForWin: To się ucieszę.
» 7 listopada 2018, 16:53 #125
mycka86: A po co ten trolling ? Na taki klub jak MU brakuje mu umiejętności, ale w takim WHU czy Southampton byłby gwiazdą. Stara się, nigdy nie odpuszcza, czasami coś strzeli głową. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy, ale nie róbmy z niego kozła ofiarnego.
» 7 listopada 2018, 17:08 #124
Mattias: Jose na Juventus powinien wystawić rezerwowych. Nie ma co się spinać bo w weekend gramy najważniejszy mecz sezonu.
» 7 listopada 2018, 13:08 #123
Diablo2018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 13:09

Kocham ten klub, kibicuje mu od 2006 roku ale popatrzcie na jakim poziomie jest dziś United a na jakim Juve. Niebo a ziemia. United jest gorsze kadrowo, brak stylu, taktyki. WIerzę dziś chociaż w punkt, ale to jest prawie niewykonalne. Trzeba być w życiu szczerym. Już widzę te prezenty dla Ronaldo czy Dybali od Smallinga i Lindelofa. Pierwszy celny strzał pewnie oddamy po 60 minucie.
» 7 listopada 2018, 13:08 #122
RuudVN: ja pamiętam lata 2002-06 i ciągłe lanie od Arsenalu czy Chelsea, nigdy nie będziesz wszystkiego wygrywał, chyba że grasz w L1
w LM też było bardzo słabo w tamtym okresie
» 7 listopada 2018, 13:25 #121
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 14:33

Nawet w L1 monaco bywało lepsze od psg :D tu raczej nie chodzi o wygrywanie wszystkiego, ale równorzędną konkurencję. Niech decydują pojedyncze wpadki o majstrze, ale niech nie będzie sytuacji, że w grudniu mamy tylko matematyczne szanse na majstra hehe
» 7 listopada 2018, 14:32 #120
RuudVN: trójca kibica: pilot, chipsy i piwo
21.00 rozsiadamy się wygodnie przed telewizorem i zaczynamy!
nie ważny jest wynik, nie ważny jest styl, na takie mecze czeka się cały miesiąc
» 7 listopada 2018, 11:51 #119
rafax17: No dokładnie kocham takie podejście to jest united i na każdy ich mecz czekam zniecierpliwiascia i ciesze się jak dziecko kiedy mam czas i mogę obejrzeć ich mecz nawet jak przegrywają
» 7 listopada 2018, 18:02 #118
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 11:13

Ehh szkoda że pracuje i meczu nie obejrzę. Coś bardzo optymistycznie do tego meczu dzisiaj jestem nastawiony i czuje, że będzie zwyciestwo :)

C'MON UNITED!!
» 7 listopada 2018, 11:12 #117
PlagaEgipska: Czy gdzieś w Poznaniu jest bar kibica United? I czy puszczają dziś mecz?
» 7 listopada 2018, 10:24 #116
Blau: Ponawiam pytanie, tylko, że w Warszawie. (najlepiej centrum/praga południe)
» 7 listopada 2018, 11:23 #115
Spiker2405: COME ON YOU SPURS !!
» 6 listopada 2018, 22:50 #114
wedel242: jak można być za tottenhamem? tfu
» 7 listopada 2018, 00:39 #113
Spiker2405: Mimo, że kocham od 2005 United, Spurs ma coś, czego nieda się nie lubić. Nie mówię, że im kibicuje 24/7 ale bardzo lubię ten zespół i chce by wykorzystali jeszcze szansę na wyjście z grupy.

Grają piękny futbol i stworzyli fajny zespół za pomocą mniejszego budżetu od reszty.

Oraz dużo brytyjskich piłkarzy w Spurs wygląda nieźle, podoba mi się, że angielski klub lubi stawiać na właśnie zawodników z wysp.

Harry Winks, Harry Kane, Eric Dier, Kieran Tripper, Danny Rose, Ben Davies.

Oni wyglądają co najmniej nieźle według mnie.
» 7 listopada 2018, 02:38 #112
Xchrisx7: Lepiej szanować Tottenham niż być kryptokibicem Arsenalu jak niektórzy tutaj. Tottenham > Lpool, City, Arsenal, Chelsea
» 7 listopada 2018, 10:04 #111
matizek92: Im więcej meczów rozegra Tottenham, tym lepiej dla nas. Najlepsza byłaby dla nich LE, bo wtedy pograją w czwartki :)
» 7 listopada 2018, 10:46 #110
GoForWin: Tottenham jest spoko. Nie rozumiem Twoich obiekcji wedel242.
» 7 listopada 2018, 16:26 #109
Xchrisx7: Bardzo fajny pomocnik rośnie z tego Winksa. Warto mieć go na oku
» 6 listopada 2018, 22:25 #108
DjTED: W chwili podania był na spalonym. Nikogo nie obchodzi ze odbila sie od Thiago. Uczestniczył w akcji
» 6 listopada 2018, 22:22 #107
Magik1990MU: Jak dla mnie też spalony.
» 6 listopada 2018, 22:24 #106
Michux3: Co ten buffon obronił
» 6 listopada 2018, 22:17 #105
DjTED: Włoskie druzyny do dzisiaj maja kompleks Buffona :D
» 6 listopada 2018, 22:17 #104
DjTED: Ale meczycho się zrobiło. Klasa
» 6 listopada 2018, 22:14 #103
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 22:01

I Napoli przegrywa.. Eh, wynik dobry dla LFC, bo po dzisiejszym blamażu i ewentualnej wygranej Szejków LFC może meczem u siebie wyrzucić Napoli z LM. Plus byłby taki, że wówczas byłyby większe szanse dla nas na Kouliballiego w zimie.
» 6 listopada 2018, 22:00 #102
DjTED: Ale jaja. Nie zauwazyłem bo zostało 20 sek do konca i przełaczyłem :D
» 6 listopada 2018, 22:04 #101
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 22:09

Ja się akurat zapałem na gola, bo minutę wcześniej włączyłem transmisję. W niedzielę ledwo włączyłem mecz Chelsea, a z 1:1 zrobiło się 3:1 dla the Blues. Hmm... moze na czas meczów powinni mi neta odcinać.
» 6 listopada 2018, 22:07 #100
rizx: Nie chcieli go do Chelsea za 80 milionów puścić. Kwota odstępnego pewnie musiałaby być 9cyfrowa, żeby Senegalczyk się gdzieś ruszył
» 6 listopada 2018, 22:09 #99
Magik1990MU: Szczerze to mnie nie obchodzi ile Edek musiałby ze swej sakiewki wyciągnąć. Zawalił letnie okienko to niech teraz naprawia.
» 6 listopada 2018, 22:12 #98
DjTED: Ktoś tu wczoraj podniecał się Van Dijkiem i pisał, ze jest wart kazdych pieniedzy :D
» 6 listopada 2018, 21:53 #97
Magik1990MU: Jak nie lubię LFC, to gościa będę bronić, bo każdemu może się zdarzyć gorszy mecz. Smutne jest to z naszego Smallinga nikt nie drwi, bo każdy już wie, że pomyłki to jego specjalność.
» 6 listopada 2018, 21:56 #96
DjTED: Jak to nie. Jak nie drwi. Smoła to najwieksze drewno w PL. My nie mamy ani jednego obroncy który utrzymywałby wysoką formę. Nikogo
» 6 listopada 2018, 22:03 #95
kckMU: Nawet bezcennym przytrafiają się błędy lub odcina im rozum.
» 6 listopada 2018, 22:03 #94
Magik1990MU: @DJTED

Myślę, że większości się już znudziło wyśmiewanie drewna, że jest drewnem :)
» 6 listopada 2018, 22:08 #93
JebikMUTD95: Większość zrozumiała, że wyśmiewanie się ze Smoły, że jest drewnem NumberONE nic nie zmieni. Bo tyle śmiechu ze Smoły tutaj było, że na pewno i on to widział i on to wie
» 7 listopada 2018, 06:57 #92
mycka86: To pomyślcie w jakiej formie muszą być Jones, Rojo i Bailly skoro cały czas gramy Smallingiem. Bo przecież nie gra dlatego, że jest fajnym gościem i lubią go w sztabie szkoleniowym.
» 7 listopada 2018, 11:35 #91
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 21:46

haha co ten Liverpool :D Jak tu nie uwielbiac pilki, po losowaniu 99% osob postawiloby na awans PSG i LFC, a tu po 4 kolejce nawet kopciuszek z Serbii ma jeszcze szanse(male, ale jednak) wyjsc z tej grupy.
» 6 listopada 2018, 21:44 #90
Spadkobierca: Ja stawiałem na Liverpool i Napoli.
» 6 listopada 2018, 21:51 #89
JuveUnited: Ci co nie oglądają Napoli pewnie by tak postawili tylko. Od początku było wiadomo że będzie wyrównana rywalizacja
» 7 listopada 2018, 01:18 #88
Diabelred: JuveUnited,

Tylko, ze zapominasz, ze w Napoli doszlo do zmiany na stanowisku szkoleniowca no i sprzedali jednego z wazniejszych swoich grajkow, takze stawianie po losowaniu ich jako ten 3 zespol w tak mocnej grupie nie powinno byc zaskoczeniem.
» 7 listopada 2018, 12:11 #87
vieeeri: Fajny ten Liverpool, taki nie za mocny.


A tak na poważnie to tak jak OldFasion na dole napisał - normalnie wygraliby 49/50 takich pojedynków. Szkoda tylko w tym wszystkim Fulham, bo to na nich jak najszybciej się będzie próbował wyżyć Liverpool. Cieszy wpadka Liverpoolu, ale trzeba też pamiętać, że ona właściwie nie przynosi żadnych większych konsekwencji.
» 6 listopada 2018, 21:37 #86
hubi21: Jak nie przynosi większych konsekwencji?? ten wynik może wyeliminować ich z LM
» 6 listopada 2018, 21:57 #85
vieeeri: z pewnością:)
» 6 listopada 2018, 22:02 #84
84cantona7: "Normalnie wygrałby 49/50"
Normalnie Gerrard w 999/1000 by się nie poślizgnął w pamiętnym meczu z Chelsea i w 999/1000 Gerrard zdobył by mistrzostwo.
» 6 listopada 2018, 22:20 #83
Blau: vieeeri

Jak nie przynosi konsekwencji, skoro ewentualna przegrana i remis z PSG praktycznie wyeliminuje ich z dalszej gry.
» 6 listopada 2018, 23:34 #82
Spadkobierca: Sytuacja komiczna, walka zapewne do ostatniej kolejki.
» 7 listopada 2018, 06:15 #81
Michux3: Ale by się nam taki koulibaly przydał :')
» 6 listopada 2018, 21:21 #80
Sideswipe: Nie tak dawno krążyły plotki, że United dawali za niego 100 mln, śmieszyło mnie to wtedy mega, ale teraz... Z Rojo, Smallinga, Jonesa i póki co Bailly'ego jest mniejszy pożytek niż prawdopodobnie byłby z tego grajka.
» 6 listopada 2018, 21:39 #79
Michux3: Według mnie to topowy obrońca
» 6 listopada 2018, 21:43 #78
Sideswipe: u Tottki już w tyłek
» 6 listopada 2018, 21:03 #77
kckMU: Nie chcą LE czy zachowają resztki twarzy i wygrają?
» 6 listopada 2018, 21:10 #76
Sideswipe: Masakra. W ogóle który mecz polecacie oglądać?
» 6 listopada 2018, 21:14 #75
kckMU: Imo ten w Neapolu. W Mediolanie waga spotkania dużo mniejsza.
» 6 listopada 2018, 21:16 #74
Sideswipe: właśnie myślę między tym a Atleti z BvB, choć tam też już w grupie pozamiatane. To Napoli zostaje, na szczęście Mylik siedzi.
» 6 listopada 2018, 21:19 #73
OldFasion: Liverpool na 50 pojedynków z Czerwoną Gwiazdą wygrałby pewnie 49. Dziś wypadł ten pięćdziesiąty.
Najbardziej śmieszą komentarze kibiców Arsenalu, który był za słaby żeby grać w LM. Przypominają komentarze brzydkich dziewczyn, których bramkarz nie wpuścił do najlepszej dyskoteki w mieście a te stoją z nosami przyklejonami do szyby, i rechoczą, że fajna, seksowna laska za dużo wypiła i się potknęła w tańcu ;).
» 6 listopada 2018, 21:00 #72
Blau: Co racja to racja, nawet faworytom zdarza się czasami potknąć. (hehe)
» 6 listopada 2018, 21:39 #71
gunnersfan9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 12:29

tak jest, masz rację. Tą piękną, seksowną dziewczyną jest twój Liverpurz, który został wydymany w aucie przez bramkarza na dyskotece ( czyt. Crvenę Zvezdę ).
» 7 listopada 2018, 12:29 #70
jassaj: No widzisz, chociaż miała przyjemność a Arsenal nadal mógłby sobie jedynie przez szybę popatrzeć i domyślać się, że fajnie
» 7 listopada 2018, 18:16 #69
Dejfmi: Nieprawdopodobnie silny Liverpool, nowoczesny futbol, wysoki pressing, ATAKOWANIE ATAKOWNIE I CAŁY CZAS ATAKOWANIE, najsilniejsza ekipa w Europie oraz postrach wszystkich manadżerów w fantastyczny sposób próbowała odmienić losy spotkania... po prostu kwintesencja ile Klopp z nich wyciągnął. Wykonali dzisiaj ze 70 wrzutek w pole karne. To jeszcze nie ten sezon ale przyszly już na pewno. Jeszcze tylko 300mln i wygrają Carabo
» 6 listopada 2018, 20:57 #68
Magik1990MU: Czyżby jedna z dwóch najlepszych ekip Europy przegrywała z zespołem z Serbii. Niemożliwe! Ktoś mi podrzuci jakąś stronę z wynikami LIVE? Bo mi flashscore fiksuje.
» 6 listopada 2018, 20:08 #67
celny: Sofascore
» 6 listopada 2018, 20:20 #66
DjTED: Henryk jeszcze nie zaczał, a juz bedzie konczyc....
» 6 listopada 2018, 19:30 #65
jassaj: Kiedy oczekujesz wybitnego reprezentanta Francji, super snajpera a dostajesz CJ-a z GTA
tzw. oczekiwania vs rzeczywistość
» 6 listopada 2018, 19:32 #64
Spadkobierca: Z odchodów bicza nie ukręcisz, niestety. Wiem, wiem, taka wielka ekipa Monaco...
» 6 listopada 2018, 19:35 #63
Luke88: U nas jest z kolei
Kiedy oczekujesz wybitnego reprezentanta Belgii, super snajpera a dostajesz Big Smoke'a z GTA
tzw. oczekiwania vs rzeczywistość
» 6 listopada 2018, 19:40 #62
Xchrisx7: @Luke 88
Wygrałeś :D
» 6 listopada 2018, 20:02 #61
Sideswipe: Dobra, CJ i Big Smoke już jest, jeszcze Ryder i Sweet został
» 6 listopada 2018, 20:16 #60
Luke88: Ryder to zdrajca, czyli wg Devilpage Pogba a Sweet jedyny sprawiedliwy - czyli Herrera.
» 6 listopada 2018, 20:30 #59
rizx: Komentarz o Big Smoke'u zasługuje na nagrodę "Komentarz miesiąca"
» 6 listopada 2018, 20:31 #58
Paps: Jak tam maszyna Klopa?Rozpedza sie juz i jak walec miazdzy rywali ;>
» 6 listopada 2018, 19:28 #57
Gary1920: Cyk i dwójeczka
» 6 listopada 2018, 19:26 #56
jassaj: A z grupy wychodzi
1 Napoli
2 Crvena Zvezda
3 PSG
4 Liverpool
2-0 :D porażki Live zawsze cieszą
(dla mniej kumatych życiowo ta tabela to tylko ironia, nie, nie stawiam, że Belgrad wyjdzie z grupy)
» 6 listopada 2018, 19:26 #55
Michux3: A zabawne jest to że grają lepiej,a nie jest to przypadek
» 6 listopada 2018, 19:27 #54
jassaj: Niech wygrają, choćby po to żeby mieli ten swój złoty sen, finalista LM, walka w grupie śmierci, podłączenie do walki o awans, nawet jeżeli nie jest to kandydatura poważna to zawsze fajna sprawa
» 6 listopada 2018, 19:29 #53
mycka86: Żebyśmy my wyszli z grupy :)
» 6 listopada 2018, 19:39 #52
jassaj: mam taką nadzieje
» 6 listopada 2018, 19:51 #51
RedsFan: Co to za mega silny klub cisnie Live? :)
» 6 listopada 2018, 20:17 #50
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 19:20

Liverpool 0:1 haha :')
» 6 listopada 2018, 19:20 #49
GoForWin: A cóż to za zespół ten... 'haha'? :P
» 6 listopada 2018, 19:21 #48
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 19:26

Zwycięzca ligi mistrzów w 1991/swoją drogą club Brugge niszczy 3:0 Monaco
» 6 listopada 2018, 19:25 #47
Spadkobierca: Koledzy, trzymajmy dzisiaj kciuki za Liverpool i Napoli. W ten sposób PSG będzie miało w końcu realną szansę na zdobycie jakiegoś europejskiego pucharu!
» 6 listopada 2018, 18:57 #46
DelPiero: trzymac kciuki za liverpool ?
Nie chce cię wyzywać więc po prostu proszę o bana dla tego pana :)
» 6 listopada 2018, 19:05 #45
karassas: Lepszy Liverpool niż zbudowane za petrodolary PSG.
» 6 listopada 2018, 19:21 #44
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 19:29

Jednak, to nie PSG jest naszym największym rywalem.
» 6 listopada 2018, 19:27 #43
Spadkobierca: PSG nie nabija punktów w rankingu UEFA dla Anglików.

Swoją drogą zastanawia mnie, dlaczego Zvezda bez jaj wychodzi tylko na mecze z PSG, potulnie rozkładając nogi.
» 6 listopada 2018, 19:33 #42
mateo444: Przecież ostatnio przegrali z liverpoolem 4:0 więc jak tylko przed psg ?
» 6 listopada 2018, 19:42 #41
Spadkobierca: Chodzi mi o charakter mateo, o wolę walki.
» 6 listopada 2018, 19:48 #40
jassaj: No bo z PSG musieli przegrać 6 bramkami, przecież była nawet jakaś drama, że ktoś tam obstawił, że Paryż wygra 6 golami i wgl
» 6 listopada 2018, 19:55 #39
karassas: @GoForWin to, że Liverpool jest naszym największym rywalem nie jest wystarczającym powodem, żeby nie życzyć im wygranej jeśli ta nie wpływa na nas.
» 6 listopada 2018, 20:00 #38
jassaj: Widzę, że sporo optymizmu znowu tutaj. Ja się bardzo cieszę, że wierzycie w naszych, ale jednak chyba pora trochę ochłonąć, to, że zremisowaliśmy z Chelsea, potem wygraliśmy z Evertonem i Bóg miał nas w opiece przeciwko Bournemouth nie oznacza, że jesteśmy w mega formie, do tego jedziemy na stadion jednej z najlepszych drużyn w Europie i może warto by było dopuścić do siebie myśl, że może powtórzyć się scenariusz z 1 meczu ? Juve jak jutro wygra zapewnia sobie easy wyjście z grupy na 1 miejscu po 4 kolejkach i potem może się bawić do lutego. Oni będą bardziej skuteczni niż wisienki które mogły nam władować 3 bramki w 15 minut i jeżeli nie zagramy absolutnie szczytowego spotkania to o remis będzie ciężko a co dopiero zwycięstwo.
Ostatnio mieliśmy szansę to przedreptaliśmy ją na OT, teraz zobaczymy, fajnie by było podjąć rękawicę, żeby poszło w świat, że United jak chce to może, ale kurcze jak to mówił pan Marszałek w Miodowych Latach "Panie Karolu- STOP !" bo się ponapalacie, balonik się rozedmie jak ten reprezentacyjny przed MŚ a jak coś pójdzie nie tak (a przecież to jest Juventus i nawet najlepszym z najlepszych na ich terenie może coś pójść nie tak) to będzie taki huk, że przez 3 tygodnie po całym DP będzie echo niosło
» 6 listopada 2018, 18:23 #37
dlabigt23: Prawda jest taka ze tutaj Juventus musi a my nie wiec moze nie bedzie presji po naszych zawodnikach . Bo takie mecze ze sredniakami jak z Bournemouth czy naprzyklad Evertonem to my musielismy i musi takie mecze wygrywac . No oby nam sie udało chociaz zremisowac bo remis brałbym w ciemno . Natomiast fajnie by bylo wygrac i troche nabrac pewnosci siebie pokonujac takiego rywala .
» 6 listopada 2018, 18:07 #36
brennt: Juventus musi? :)

czy to trolling i nie złapałem? :(
» 6 listopada 2018, 18:42 #35
karreem: Takie mecze są nam potrzebne , bo tylko mierząc się z najlepszymi, a taką drużyną jest bez wątpienia Juventus, możemy się rozwijać i sprawdzić gdzie jesteśmy i ile nam jeszcze brakuje i co trzeba zmienić aby dołączyć do czołówki europejskiej.Remis na wyjeździe z takim przeciwnikiem będzie dla nas w obecnej sytuacji wielkim sukcesem
» 6 listopada 2018, 18:00 #34
Luke88: Rozwalimy ich 1:1.
» 6 listopada 2018, 17:46 #33
Magik1990MU: W sumie jutro lepiej pójść na całość, bo remis nam niewiele da. Albo wygrać, albo przegrać po dobrej grze. Innego scenariusza nie chcę widzieć. Szkoda meczu z Valencią, bo powinnośmy z nimi wygrać u siebie. No ale jakoś hiszpańskie ogórki od lat nam nie leżą.
» 6 listopada 2018, 17:36 #32
dev13: Trudno byc wielkim optymista patrzac na meczarnie United w lidze ale wszystko jest mozliwe .Powodzenia Diably i dajcie z siebie maxa wtedy nawet porazka mniej boli ;)
» 6 listopada 2018, 17:12 #31
Dejfmi: Pamiętajcie, że Juve jest w komfortowej sytuacji w grupie i oni za wszelką cenę nię będą musieli tu wygrywać. Remis jest osiągalny i należy go potraktować jako dobry wynik. Z grupy wyjdziemy, nie wciskajcie sobie ciemnych scenariuszy
» 6 listopada 2018, 17:04 #30
brylantowy: Przewiduje widowisko na najwyższym poziomie i spokojną wygarną Czerwonych Diabłów.
» 6 listopada 2018, 14:55 #29
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 14:34

Jestem ciekawy jakim ustawieniem i skladem wyjdziemy . W obronie to wiadomo kto wyjdzie i tam sie raczej nic nie zmieni . Natomiast w pomocy dostepny jest również Fellaini . Herrera tez moglby zagrac bo dobrze zagrał ostatnio po wejsciu na boisko . Fred tez sie ostatnio dobrze prezentuje . Z przodu wiadome jest to ze zagra Martial ale reszta to niewiadomo . Aczkolwiek mysle ze Wyjdzie Martial , Rashford , Sanchez . W pomocy napewno wyjdzie Matic - Pogba ale kto bedzie tym trzecim ?
» 6 listopada 2018, 14:34 #28
Michux3: Raczej Herrera
» 6 listopada 2018, 16:53 #27
bestija: Herera pewnie. Pjanic zmasakruje Freda, chłop ma jeszcze sporo pracy na silowni zanim zacznie grać w podstawie.
» 6 listopada 2018, 17:29 #26
dlabigt23: No ja niezdziwie sie jak wyjdzie Matic - Pogba - Fellaini i to bedzie taki drewniany srodek pola ... Wkoncu Mourinho ceni Fellka wiec niezdziwie sie jak z niego skorzysta . Mozna tez wyjsc 5 srodkowymi pomocnikami ale w to raczej watpie ze bedziemy mieli jednego napastnika w skladzie
» 6 listopada 2018, 17:48 #25
bestija: Chetnie bym zobaczył Fellainiego. Ma największe szanse na strzelenie bramki. Ale on dopiero 2 dni trenuje.
» 6 listopada 2018, 18:08 #24
dlabigt23: ale jak wyjdzie taki srodek pola to my polegniemy ... Matic bez formy do tego Fellaini i Pogba . No chyba ze Mourinho zaskoczy i zamiast Maticia zagraja Fellaini i Herrera
» 6 listopada 2018, 18:14 #23
braku: Musimy zdobyć chociaż pkt. jutro bo inaczej nie wyjdziemy z grupy. Proste
» 6 listopada 2018, 14:15 #22
kckMU: Jeśli jutro zremisujemy, dalej będziemy potrzebować remisu w Valencii. Jeśli przegramy, dalej będziemy potrzebować remisu w Valencii. Porażka lub jeden punkt niewiele zmieniają jak widzisz.

Pewny awans da nam tylko jutrzejsze zwycięstwo. Trzeba marzyć i tyle. Czym byłby ten klub bez marzeń i wiary w niemożliwe?
» 6 listopada 2018, 14:50 #21
Ciechanek: Jak Ty to liczysz, że wygrana z Juve da nam już pewny awans?? Jak wygramy będziemy mieć 7pkt. Do zdobycia zostanie jeszcze 6 punktów. Co Ty opowiadasz??
» 7 listopada 2018, 08:51 #20
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 12:42

Liczę to podobnie jak Mourinho czy reszta świata. Mecze piątej kolejki:

United - YB oraz Juve - Valencia. Założenia są proste i bardzo prawdopodobne.

Jeśli dzisiaj wygramy to awans zaklepany. Jeśli nie, mamy mecz o wszystko w Valencii.
» 7 listopada 2018, 12:41 #19
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2018 19:37

Teraz już rozumiem Twoje myślenie. Ale Ty już założyłeś, że wygrywamy z young boysami? To nie jest absolutnie nic pewnego :)
No i wydaje mi się, że jeszcze zakładasz iż Valencia przegra z Juve co też nie jest pewne.
NAWET JEŚLI dzisiaj wygramy to Juve 9 My 7 Valencia 5. Jesli nawet wygrany z YB to mamy 10pkt. A Valencia może wygrac ostatnie 2 mecze z nami i Juve i będzie mieć 11.
Więc jeśli wygramy dzisiejszy mecz to jeszcze NIC nie będzie pewne.
Pozdro :)
» 7 listopada 2018, 19:32 #18
Spawn23: Będzie remis, a potem reszta meczów w grupie to już zwycięstwa.
» 6 listopada 2018, 14:09 #17
RuudVN: nie ważne jaki wynik, na takie mecze się czeka, za Moyesa czy LvG nawet emocji nie było, przez ostatni miesiąc 3-2 z Newcastle, 2-2 z Chelsea czy 2-1 z Bourne
teraz nie mamy nic do stracenia bo na starcie mamy 0pkt, wszyscy nas skreślają a za Mou właśnie wtedy potrafimy grać na 100%, nawet niech to będzie jedna połowa
» 6 listopada 2018, 14:01 #16
Michux3: Na starcie mamy 1 pkt
» 6 listopada 2018, 16:51 #15
Ceetee: Wierze ! Wierze że damy radę wygrać ! Juventus to trudny przeciwnik mecz jest na wyjeździe ale wiem że wygramy stać nas na to ! Martial co Ty na to żebyś sobie strzelił kolejną bramkę?
» 6 listopada 2018, 13:53 #14
Zizu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2018 13:23

Najważniejsze żeby nie grał Drewniaku. Bez kloca w ataku może coś przynajmniej strzelimy
» 6 listopada 2018, 13:21 #13
QsQs: popieram. Nawet ten sanchez niech na szpicy gra. Boki rash i martial a w pomocy, Matic (niestety będzie grał bo jose go kocha), Fred i Pogba.
» 6 listopada 2018, 13:53 #12
BajtiMU: Lukaku był jego żołnierzem a go posadził a natomiast wczesniej Pogbe oraz Sancheza a Ty wciąż swoje.Będzie trzeba to i posadzi Matica.
» 6 listopada 2018, 14:56 #11
dawid27154: Posadzil miesiąc za późno, nie zmienia to faktu, że jeden zawodnik może zagrać 2 mecze i ława a drugi musi pół roku grać żeby zacząć na ławie...
» 6 listopada 2018, 15:18 #10
matizek92: Bo niektórych piłkarzy ciężko zmienić - nie mają zmienników.
» 6 listopada 2018, 15:44 #9
Diabelred: BajtiMU,

Jezeli Lukaku jest jego zolnierzem, to Matic jest jego generalem. :) Serb to w 100% czlowiek Mourinho i to, ze sprowadzil go najpierw do Chelsea, a pozniej do nas mowi samo za siebie. Jak dla mnie jezeli posadzi Maticia to tylko wtedy gdy uzna, ze potrzebny jest mu odpoczynek, a nie z powodu slabej formy. W tym przypadku akurat chcialbym sie mylic patrzac na to, ze jak pisalem wczoraj my gramy tak naprawde bez defensywnego pomocnika w tym sezonie. Trudno byc jednak optymista majac w pamieci innego pupilka Mourinho Ivanovicia, ktory pomimo, ze gral straszny piach w sezonie 15/16 to ciagle wychodzil w podstawowym skladzie majac swoj spory udzial w tragicznych wynikach Chelsea, czego skutkiem bylo zwolnienie Portugalczyka w trakcie sezonu.
» 6 listopada 2018, 15:48 #8
bestija: Ale zdajecie sobie sprawe, że Matic w ostatnich meczach miał najwyzsza liczbe odbiorów ze wszystkich zawodników obecnych na boisku ? Pomijając to, kto ma inny ma być łacznikiem miedzy linia pomocy i obrony ? Fellaini ? Czy ruchliwy ale bardzo niedokładny Fred?
» 6 listopada 2018, 17:33 #7
Zizu: bestija

Ty mówisz,że Matic miał największą ilość odbiorów z drużynie,a ja mówie sprawdzam

Matic odbiory
-Bournemouth 2
-Everton 0
-Chelsea 5
-NU 0
WHU 0

Pogba
-Bournemouth 2
-Everton 0
-Chelsea 1
-NU 2
WHU 1
Fred
-Bournemouth 5
-Everton 3
WHU 1( grał 20 minut)
Herrera
-Bournemouth 1 (grał 34 minuty)
-Everton 2( grał 5 minut)
-Chelsea 2 (grał 16 minut)

Tak więc rzeczywistość troche się różni od twojego świata. Jasno wynika ze stststyk ,że Maticowi daleko do najlepiej odbiarającego.
A kto miałbyć łącznikiem to wiadomo,że Herrera co potrafi posłać piłke do przodu jak i świetne bronić.
» 6 listopada 2018, 18:47 #6
bestija: Zizu. Daleko powiadasz. Z twoich statystyk wynika, ze jest drugi. Ładnie tez ominales mecze z juve gdzie mial 4 czy valencia gdzie mial 3. Herrera super. Niech gra. Do tego Pogba i kto ?
» 6 listopada 2018, 22:34 #5
bestija: Mało ważny mecz w naszej sytuacji. Szanse na zwycięstwo niewielkie a remis nic nie daje. Ważny mecz jest w niedziele i tam muszą nie przegrać.
» 6 listopada 2018, 13:19 #4
Michux3: Remis i wygrana z youngboysami daje nam awans bo watpie żeby Valencia pokonała i nas i juve a mamy 4 gole różnicy ,ale jak wygramy to wystarczy wygrać z young boysami bez wzgledu na wynik z Valencią
» 6 listopada 2018, 16:47 #3
Wirus: Serce za Manchesterem, rozum za Juventusem. Niestety obstawiam wygraną Juve, ale chciałbym sie mylić
» 6 listopada 2018, 13:19 #2
RoniAKAr10: w sondzie zagłosowałem na remis. Włochy to trudny i zapalny teren, tam emocje rządzą na trybunach a piłka to coś więcej niż religia...powodzenia panowie!!
» 6 listopada 2018, 13:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony