Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Viktoria Pilzno vs Manchester United. Zapowiedź 6. kolejki Ligi Europy

» 10 grudnia 2024, 11:24 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w czwartek zmierzy się na wyjeździe z Viktorią Pilzno w 6. kolejce Ligi Europy. Czerwone Diabły mogą zrobić krok w stronę bezpośredniego awansu do 1/8 finału rozgrywek.
Viktoria Pilzno vs Manchester United. Zapowiedź 6. kolejki Ligi Europy
» Manchester United w szóstej kolejce Ligi Europy zmierzy się na wyjeździe z Viktorią Pilzno | Fot. Press Focus
Jak Twoim zdaniem zakończy się mecz Viktoria Pilzno vs Manchester United w 6. kolejce Ligi Europy?
Czerwone Diabły do starcia z czeskim zespołem przystąpią po porażkach z Arsenalem (0:2) i Nottingham Forest (2:3). Kolejne potknięcie mocno popsułoby nastroje w zespole Rubena Amorima przed niedzielnymi derbami Manchesteru.

Kto? Viktoria Pilzno vs Manchester United
Kiedy? 12.12.2024, 18:45
Gdzie? Doosan Arena
Sędzia? Marian Barbu (Rumunia)
Transmisja? Polsat Sport Premium 3


Manchester United po pięciu kolejkach w Lidze Europy ma na koncie 2 zwycięstwa i 3 remisy, co daje drużynie 12. miejsce w tabeli w fazie ligowej. Identyczny dorobek przed czwartkowym spotkaniem ma Viktoria Pilzno. Czeski zespół zremisował z Eintrachtem Frankfurt (3:3), Łudogorcem (0:0), PAOK-iem (2:2), a w ostatnich kolejkach pokonał Real Sociedad (2:1) i Dynamo Kijów (2:1).

Manchester United musi regularnie punktować w Lidze Europy, jeśli nie chce rozgrywać dodatkowego spotkania w ramach fazy play-off. Bezpośredni awans do 1/8 finału rozgrywek dają bowiem miejsca od pierwszego do ósmego. Biorąc pod uwagę napięty terminarz Czerwonych Diabłów dodatkowe spotkanie jest scenariuszem, którego Ruben Amorim z pewnością chciałby uniknąć.

Sytuacja kadrowa
Po meczu z Nottingham Forest w zespole Manchesteru United nie pojawiły się nowe problemy zdrowotne. Do treningów z zespołem wrócili Jonny Evans, Victor Lindelof i Toby Collyer. Do Czech nie uda się natomiast Luke Shaw.

W zespole Viktorii Pilzno zabraknie Svetozara Markovica, który w ostatni weekend musiał zostać odwieziony do szpitala w trakcie meczu z Karviną. Na liście kontuzjowanych są też Jan Sykora. Matej Valenta, Rafiu Durosinmi i Christopher Kabongo.

Przewidywane składy

Viktoria Pilzno: Jedlicka – Havel, Dweh, Cerv – Hejda, Kalvach, Jirka, Jemelka – Souare – Vydra, Sulc

Manchester United: Onana – Martinez, De Ligt, Mazraoui – Malacia, Casemiro, Eriksen, Diallo – Fernandes, Zirkzee – Rashford

Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w całej swojej historii jeszcze nigdy nie mierzył się z Viktorią Pilzno. Czerwone Diabły rozegrały natomiast sześć spotkań z czeskimi zespołami w europejskich pucharach (2 zwycięstwa, 3 remisy i 1 porażka).

– Ostatnia wizyta Manchesteru United w Czechach miała miejsce w październiku 2004 roku. Spotkanie Ligi Mistrzów ze Spartą Praga zakończyło się remisem 0:0. W rewanżu Czerwone Diabły wygrały na Old Trafford 4:1.

– Viktoria Pilzno z angielskim zespołem rywalizowała dwa razy. W 2013 roku czeski zespół mierzył się dwukrotnie z Manchesterem City w Lidze Mistrzów (2:4 i 0:3).

– Manchester United w tegorocznej edycji Ligi Europy nie doznał jeszcze porażki (2 zwycięstwa, 3 remisy). Czerwone Diabły ostatni raz takie otwarcie w europejskich pucharach miały w sezonie 2013/2014 w Lidze Mistrzów, kiedy nie przegrały pierwszych sześciu spotkań.

– Rasmus Hojlund strzelił dla Manchesteru United osiem goli w europejskich pucharach. Duńczyk może zostać trzecim piłkarzem, który trafi 9 razy dla Czerwonych Diabłów w tych rozgrywkach przed ukończeniem 21 lat. Wcześniej dokonali tego Wayne Rooney i Marcus Rashford.

– Martin Jedlicka należy do najbardziej zapracowanych bramkarzy w tej edycji Ligi Europy. Golkiper Viktorii Pilzno ma na swoim koncie 21 skutecznych interwencji. Pierwszy jest Nikita Haikin z Bodo/Glimt (26 interwencji).

– Casemiro opuści kolejny mecz w Lidze Europy, jeśli w spotkaniu z Viktorią Pilzno obejrzy żółtą kartkę. Brazylijczyk w tej edycji rozgrywek ma na koncie 2 kartoniki.

– Manchester United w fazie ligowej Ligi Europy po meczu z Viktorią Pilzno czekają jeszcze dwa spotkania: domowy mecz z Rangersami (23 stycznia) i wyjazdowe starcie z rumuńskim FCSB (30 stycznia).

Spotkanie Viktoria Pilzno vs Manchester United rozpocznie się w czwartek 12 grudnia o 18:45. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 3. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United chce zimą sprzedać 2 piłkarzy i odciążyć listę płac
Następny news »
Mocny apel Ferdinanda po zwolnieniu Ashwortha

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (301)


Freddie: Zirkzee i Dialoo na 10 a Bruno w srodku z Case. Znowu inaczej :P
» 12 grudnia 2024, 17:34 #301
rreddevilss: W Chelsea widać spory progres i dobrego trenera ,jakim składem by nie grali Oni nadal grają swoje ,oby i u nas się to udało z czasem
» 12 grudnia 2024, 17:31 #300
Ravenwood: Chelsea nawet 2 czy 3 składem jedzie astanę a nasi partacze to nawet w galowym składzie pewnie by mieli problemy
» 12 grudnia 2024, 17:02 #299
KubaUtd: Tylko w tym jest rzecz że jak wystawiasz 2/3 garnitur to każdy z tych piłkarzy chce się pokazać.Nasze gwiazdy myślą że mecz wygrają samą obecnością na boisku
» 12 grudnia 2024, 17:20 #298
skowron32: Oni 2/3 składem jadą Astane a My podstawa będziemy mieli problem Pilznowi gola strzelić
» 12 grudnia 2024, 17:36 #297
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 16:27

Pilne: Manchester United i Cerro Porteño są bliscy osiągnięcia porozumienia w sprawie transferu 17-letniego lewego obrońcy, Diego Leóna, który dołączy do “Czerwonych Diabłów”.

Kwota transferu wynosi 5 mln dolarów plus bonusy, finalizowane są ostatnie szczegóły, a negocjacjami zajmuje się teraz Jason Wilcox.

Trwają rozmowy dotyczące pensji i kontraktu zawodnika, ponieważ Manchester United chce sfinalizować transfer na lato 2025 roku.

Here we go, oczekiwane wkrótce!

[Fabrizio Romano] / znalezione na grupie fb
» 12 grudnia 2024, 16:26 #296
tygrys26: Kolejny mlody talent i fajnie
Ale z drugiej strony potrzebujemy zawodników na juz do składu.
Więc mieszane trochę uczucia mam
» 12 grudnia 2024, 16:40 #295
kamtor: Przydała by się wysoka wygrana
» 12 grudnia 2024, 16:13 #294
wefme: zycze nam zeby naszym sie chcialo i zeby pojawila sie jakosc
» 12 grudnia 2024, 14:06 #293
SmokuUtd: Tutaj może być różnie ale trzeba wierzyć :)
» 12 grudnia 2024, 16:50 #292
PiesekLeszek: Kilka lat temu ktoś nazwał Rashforda Welbeck 2.0, irytowało mnie to.
Dziś te słowa są trafione jak najbardziej.
» 12 grudnia 2024, 13:40 #291
Queue13: Dalej nie są trafione, bo w obecnej formie Welbeck > Rashford ;)
» 12 grudnia 2024, 13:58 #290
Piwal: dziś te słowa mogą irytować Welbecka ;)
» 12 grudnia 2024, 15:02 #289
Kilerek7: To ja tak mówiłem xD
» 12 grudnia 2024, 16:07 #288
sztejner: Man City z defensywą jak ser szwajcarski – od początku listopada stracili WIĘCEJ goli (21) niż jakikolwiek inny zespół z top 5 lig Europy.
» 12 grudnia 2024, 13:02 #287
Piwal: sztejner kilka komentarzy niżej:
"City łatwe 3:0"
XD
» 12 grudnia 2024, 13:40 #286
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 13:44

dziecko,a co ma jedno do drugiego ??

fajnie jakbyś wytłumaczył wszystkim,co mają dane wrzucone przez jakieś źródło na twitterze,do moich przewidywań ??
z Tobą jak zwykle,szarpiesz nogawkę i nic więcej
» 12 grudnia 2024, 13:40 #285
twr: przecież to oczywiste z jakim zespołem City przełamie złą passe :).
» 12 grudnia 2024, 13:45 #284
Piwal: Co ma jedno do drugiego? Może to że z jednej strony wrzucasz dane z których wynika że City traci sporą ilość bramek a z drugiej piszesz że my nic im nie strzelimy i City łatwo wygra z nami 3:0 ? Nie wydaje Ci się to ani trochę nielogiczne ?

szarpie nogawkę a może znów udowadniam Ci że jesteś logiką na bakier a Ty będąc zapędzony w róg i nie wiedząc jak wybrnąć zaczynasz szczekać i sie odgryzać ? cytując Ciebie : "spokojnie,bo Ci żyłka pęknie"
» 12 grudnia 2024, 13:54 #283
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 14:06

Nie nie wydaje mi się to nielogiczne :)

za każdym razem jak widzę taką statystykę danej drużyny,to na 99% dana drużyna robi przełamanie na United,a drużyny z Big6 raczej robią to do zera

Kryzys City ?
Całkowicie rozumiem,tylko jedyną drużyną gorszą od nas która odebrała im punkty to remisujące z nimi Crystal Palace które faktycznie jest 6 punktów za nami
Poza Crystal Palace ? City nie grało przeciwko gorszej druzynie niż United - fakt nie opinia
wszystkie drużyny które urywały punkty Obywatelom są klasę wyżej od nas,pisząc że liczymy się na Etihad w walce o punkty,zakrzywiasz rzeczywistość
» 12 grudnia 2024, 14:04 #282
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 14:27

"za każdym razem jak widzę taką statystykę danej drużyny,to na 99% dana drużyna robi przełamanie na United,a drużyny z Big6 raczej robią to do zera" - fakt czy opinia ? bo tu zapomniałes podkreślić.

Jak można wnioskować, która drużyna jest gorsza patrząc na tabele, w której jest taki ścisk, że jeden wygrany mecz może dać awans o 3-4 pozycje. A nawet jeśli już przyjmiemy tę idiotyczną teorię to na tym też się wykładasz bo Bournemouth w momencie gdy wygrywali z City byli niżej w tabeli od nas.

Ktoś niżej napisał że derby rządzą się swoimi prawami i tak jak Mourinho potrafił zatrzymać City wygrywając z nimi jako pierwszy w sezonie na ich stadionie i przerywając ich serie bez porażki tak samo wierzę że Amorim jest w stanie zrobić to samo.

Coś Ci wiary ubyło po odejściu Ten Haga bo jakoś wcześniej byłeś murem za United.

Znów nazwiesz mnie dzieckiem ?
» 12 grudnia 2024, 14:23 #281
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 14:40

stary,moje serce chce zwycięstwa nad City i temu będę kibicował,ale głowa to zupełnie co innego,nawet jeśli wygramy,będzie to odbierane w kategoriach cudu,a nie wzwyżki naszej/bądź spadku City formy. Realia są takie że ani do Arsenalu,ani Liverpoolu City czy nawet Chelsea,nie mamy podjazdu,liczyć na wygraną można,ale stojąc na ziemi i patrząc na to co gramy to mój optymizm jest taki sam jak forma naszego klubu.
Ktoś niżej napisał że derby rządzą się swoimi prawami - i również ktoś niżej napisał że prawa są takie że od top4 zawsze w trąbkę ;)
Coś Ci wiary ubyło po odejściu Ten Haga bo jakoś wcześniej byłeś murem za United.
co ?? przecież jak wspierałem trenera i drużynę,to byłeś wielce oburzony jak można kogoś wspierać i wymieniałeś mój nick w co drugim komentarzu,a teraz jak obstawiam zwycięstwo City,to jesteś wielce oburzony że nie wspieram United i wiara mi spadła,zdecyduj się gościu
» 12 grudnia 2024, 14:35 #280
Piwal: "co ?? przecież jak wspierałem trenera i drużynę,to byłeś wielce oburzony jak można kogoś wspierać i wymieniałeś mój nick w co drugim komentarzu,a teraz jak obstawiam zwycięstwo City,to jesteś wielce oburzony że nie wspieram United i wiara mi spadła,zdecyduj się gościu"

a to jest fakt czy opinia ? nigdy nie byłem oburzony że ktoś wspiera United, co jedynie mogłem Cie cisnąć że popierasz idiotyczne pomysły trenera który działał na szkode United bo długo przyklaskiwałeś i wychwalałeś kolejne wtopy transferowe. Z kolei teraz gdy te wynalazki stanowią sporą część naszej kadry i przez to mamy taki zespół jaki mamy to twierdzisz że realia są takie że nie mamy podjazdu do nikogo. Przecież Ty podczas sprowadzania nas do tego poziomu klaskałes uszami jak słoń na kiść bananów. Nie pamiętasz już ?
» 12 grudnia 2024, 15:13 #279
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 15:29

a to jest fakt czy opinia ?

chyba jednak wypadałoby Cię nazwać dzieckiem,jeśli trzeci komentarz z rzędu to cytujesz ;)

*reszty komentarza nie czytam bo mi się nie chce,eeeeelo :D
» 12 grudnia 2024, 15:29 #278
Piwal: Trzeci raz pytam a Ty ani razu nie odpowiedziałeś czy opierasz się na faktach i możesz to jakoś udowodnić czy sobie kolejna bajkę wymyśliłeś i pałasz bez sensu jak to masz w zwyczaju.

Reszty komentarza nie czytasz bo merytoryczna dyskusja Cię przerosła- kolejny raz. Głupio się pewnie teraz przyznać do bycia fanbojem Ten Haga co nie?
» 12 grudnia 2024, 17:24 #277
wider: tak oglądając skrót meczu BVB vs barca to tam budowanie akcji w przeciwieństwie do United wygląda jak poziom zawodowy, a u nas jak dzieciaki na orliku
» 12 grudnia 2024, 12:09 #276
sztejner: mam podobnie,tylko wcale nie muszę oglądać BVB - Barcelona by dojść do takich wniosków,wystarczy np. Legia - Omonia
» 12 grudnia 2024, 12:37 #275
Piwal: a później Barcelona przyjeżdza na Old Trafford i nie potrafi strzelić gola zdobywając jedyną bramkę z karnego. Grasz zazwyczaj tak jak CI rywal pozwoli i skoro Borussia ma w Bundeslidze więcej straconych goli niż Manchester United w Premier League będąc w dołku to nie dziwota że Barcelona wbija im 3.
» 12 grudnia 2024, 13:16 #274
mycka86: W skrótach każda drużyna wygląda świetnie w ofensywie, bo w skrótach umieszcza się wyłącznie te UDANE akcje.
» 12 grudnia 2024, 14:08 #273
Braks: Pilzno nie wychodzi dzisiaj z własnej połowy.
» 12 grudnia 2024, 12:01 #272
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 12:07

wystarczy że wyjdą z niej 2/3 razy,my będziemy mieć 80% posiadania piłki,a oni 2/3 bramki :P

My tak sobie lekceważymy takie Pilzno,Ipswich,Fenerbahce czy WestHam,a po 90 minutach zjazd do bazy i 1200 komentarzy pod głównym postem
» 12 grudnia 2024, 12:04 #271
Ciechanek: Tylko, że jeśli Pilzno nie wychodzi dzisiaj z własnej połowy, to nie wyjdą z niej 2/3 razy :P
Jesteśmy bezpieczni. 0-0
» 12 grudnia 2024, 12:16 #270
swees: Dynamo Kijów 1:2 Victoria Pilzno
Victoria Pilzno 2:1 Real Sociedad
Victoria Pilzno 1:0 Sparta Praga
PAOK 2:2 Victoria Pilzno (grając w dziesiątke)
Eintracht Frankfurt 3:3 Victoria Pilzno

Przestańcie ich lekceważyć, bo się nie miło zaskoczycie :) I przestańcie w końcu stawiać United nie wiadomo jak wysoko, jeszcze się nie nauczyliście, że dla nas nie ma już łatwych meczów? :P
» 12 grudnia 2024, 13:25 #269
szmexy: Liga jest osiągalna na miejsca 5-7, fajnie jakbyśmy pograli w piłkę i zajęli miejsce dające grę przynajmniej w LE na wypadek nie wygrania tych rozgrywek.

Bez europejskich pucharów to my raczej nie kupimy wahadłowego, skrzydłowego i kogoś do rotacji w pomocy.


Co do meczu z City? To derby, one rządzą się swoimi prawami, możemy wygrać je 4;0 jak i przegrać 4;0. Ruben pokonał już Guardiole, wiec znając ego Pepa będzie kombinował, żeby nas upokorzyć (oby się przeliczył). A Ruben? Po meczu z arsenalem wie jak się gra z BIG 6, więc powinniśmy widzieć lepszy mecz z przodu w naszym wykonaniu.



O dzisiejszym meczu to nawet nie pisze, 3 punkty powinny byc formalnością. Znając życie skończy się 2:2/3:2 dla nas
» 12 grudnia 2024, 11:31 #268
NexaT: No właśnie u nas pojedynki z top 6 nie rządzą się swoimi prawami, tylko dostajemy lanie jak dzieciaki od dobrych kilku lat.
» 12 grudnia 2024, 11:42 #267
szmexy: a tam finał FA CUP, wygrana 2:1 po kontrowersyjnym golu Bruno, wygrany mecz w FA z live. Wiadomo częściej w czapkę, ale nie raz wystąpi błąd w symulacji i wygrywamy ;p
» 12 grudnia 2024, 11:49 #266
BigBoss88: Spokojnie Panowie, przełamanie City już w weekend z United. Stawiam flaszkę, że City nawet w dołku nas ograją niestety...
» 12 grudnia 2024, 11:14 #265
Pyra: Nam to już w lidze nic nie pomoże, wygrana z City zawsze będzie fajna ale bez spiny już podchodzę do tego meczu.
» 12 grudnia 2024, 11:18 #264
sztejner: City łatwe 3:0
» 12 grudnia 2024, 11:38 #263
Piwal: Konkurs na najgorszego kibica nadal trwa, poki co prowadzi sztejner i jego krysztalowa kula. Kto da wiecej ?
» 12 grudnia 2024, 12:53 #262
sztejner: możesz napisać że United łatwe 0:4,wtedy wyrośniesz na najlepszego kibica,tylko potem nie płacz jak Ci się wynik nie będzie zgadzał :D
» 12 grudnia 2024, 13:00 #261
Piwal: a Ty będziesz płakał jak Tobie nie będzie się zgadzał? Bo ja do tego meczu podchodzę zupełnie obojętnie, bez oczekiwań i biorąc pod uwagę obecną formę City i naszą uważam że wynik jest sprawą otwartą i z ogromnym zaciekawieniem podchodzę do obejrzenia tego.

Gdyby to były czasy Ten Haga i City w formie z tamtego okresu to pewnie bym Ci przyznał racje ale śledzę piłkę, widzę co się dziej, City od 26/10 wygrało tylko jeden mecz i przez myśl by mi nie przeszło napisanie że City łatwo ogra nas 3:0 w ten weekend.
» 12 grudnia 2024, 13:25 #260
sztejner: chłopcze spokojnie,bo Ci żyłka pęknie :D
» 12 grudnia 2024, 13:38 #259
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 13:43

ups, brakło Ci argumentów :)
Chyba że masz problem z interpretacją tekstu pisanego bo powyżej na spokojnie przedstawiłem Ci swoje przemyślenia
» 12 grudnia 2024, 13:39 #258
Ciechanek: W następnej kolejce City z PSG, obie ekipy mają w LM przesrane. Mam nadzieję, że chociaż jedna z nich nie wejdzie nawet do 24, co swoją drogą byłoby mega sensacją.
» 12 grudnia 2024, 07:12 #257
Pyra: Co ciekawe City w styczniu będą grać kolejno PSG wyjazd, Chelsea dom, Brugge dom, Arsenal wyjazd i to wszystko w ciągu 11 dni, później po przerwie Newcastle dom, Liverpool dom, Totteham wyjazd.

Jeżeli się szybko nie pozbierają to będą fajerwerki.
» 12 grudnia 2024, 08:14 #256
Tylerdurden5: W ogóle ciekawe, że kazdy leje z transferu goata antonego tymczasem grealish sprowadzony za większą kasę i ograny w premier league w momencie transferu ma niewiele lepsze staty i regularnie daje w melanż i nie gra w pierwszym składzie,. Jakoś z city nikt nie leję że przepłacili a jacuś to flop
» 11 grudnia 2024, 22:58 #255
Batigol222: Może dlatego, że wygrał LM i 3 mistrzostwa.
» 11 grudnia 2024, 22:59 #254
skylark11: I Jack 5 lat starszy. Z niego się nikt nie śmieje bo City wygrywa trofea
» 11 grudnia 2024, 23:01 #253
Batigol222: Ale Grealish sporo dorzucił do tych trofeów: zwłaszcza do LM. Objeżdżał tam Carvajala jak juniora, rozrywał obronę rywala, wykreował chyba dwie setki Haalandowi.
» 11 grudnia 2024, 23:05 #252
Tylerdurden5: Tylko jaki udział miał grealosh w tych trofeach
Phillips też ma e cv lm oraz mistrza, a raczej nie wniósł dużo. Grealish zrobił więcej niż ale to jakby być super bogatym i kupić to 3 łazienki złoty podgrzewany kibel niby spoko ale czy jest to coś przydatnego
» 11 grudnia 2024, 23:05 #251
Batigol222: A oglądałeś chociażby rewanż z Realem?
» 11 grudnia 2024, 23:19 #250
cyprian: Może to też mieć związek z tym, że nieudane transfery w City zdarzają się bardzo rzadko i taki Grealish jest wyjątkiem, więc można to wybaczyć. Za to u nas te proporcje są zupełnie odwrotne i wśród tych setek milionów przepalonych na niewypały transferowe, Antony jest wisienką na torcie.
» 11 grudnia 2024, 23:58 #249
DjTED: W słabszym zespole takim jak AV czy np my on by ciągnął całą grę, a tak ma wywalone. Chłop wygrał życie tym transferem
» 12 grudnia 2024, 05:14 #248
mycka86: On po wygraniu potrójnej korony zaczął się zachowywać jak Pogba po wygraniu MŚ z Francją. Najchętniej porzuciłby piłkę i zajął się imprezowaniem, ale ważny kontrakt mu na to nie pozwala.
» 12 grudnia 2024, 12:23 #247
Wirus: Guardiola nie popełni w lecie błędu z tego okna, gdzie sprzedali Alvareza i kupili tylko Savinho i Gundogana. Mają dużo kontuzji i mała głębia składu daje się im we znaki. W zimie, ale pewnie w lecie pójdą po duże transfery (jak ich nie zdegradują oczywiście;) )
» 11 grudnia 2024, 22:56 #246
SonofSparda: Ja nie wygramy w niedzielę z takim City, to znowu cały piłkarski świat się będzie z nas śmiał.
» 11 grudnia 2024, 22:49 #245
ryudo3: Ciągle się śmieją to różnicy specjalnej nie zrobi...
» 11 grudnia 2024, 22:52 #244
skylark11: Człowieku my przed chwilą przegraliśmy z Nottingham wcześniej Bodo nas cisneło a jeszcze wcześniej remis z Ipswich, i tak się cały świat z nas śmieje i uważa za mem
» 11 grudnia 2024, 22:55 #243
PogBooom: I Nie jestem pewien czy nasza obrona jest tak szczelna jak obrona Juve..
» 11 grudnia 2024, 23:05 #242
Batigol222: City wygląda fatalnie przede wszystkim w obronie, no i ten Lewis jest beznadziejny: poza panowaniem nad piłką ma same wady. Jeżeli na niedzielę wyleczy się Ake albo Akanji, to pewnie Gvardiol zagra na pozycji Lewisa. W ofensywie oni jednak nadal sporą potrafią i nawet dzisiaj było to widać, tyle że obrona Juventusu kapitalnie reagowała we własnej szesnastce.
» 11 grudnia 2024, 23:07 #241
HarryBrown: @Sonol
Oby szity na naszych nie wyżyło się za ostatnie niepowodzenia.
» 12 grudnia 2024, 06:33 #240
Luck: Halland to fajny piłkarz. Ale w ważnych meczach nie istnieje
» 11 grudnia 2024, 22:46 #239
Tylerdurden5: Jakkolwiek trzeba oddać że ileś bramek z top 6, Borussią i bayernem strzelił
» 11 grudnia 2024, 22:47 #238
JohnLocke: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2024 08:11

Halland jedzie na szybkości i sile. Przyjęcia, podania, gra na jeden kontakt nie istnieje. Za szybko go na piedestał wystawiono. Gdyby wygrał kiedyś złotą piłkę to by był najgorszy piłka zgarniające to trofeum.
» 12 grudnia 2024, 08:10 #237
matfranek: Przecież to jest tragedia, ferran jest jako „szrot” dla barcy, a gra i strzela jak nikt u nas
» 11 grudnia 2024, 22:45 #236
Queue13: No tak strzela, że to jest jego 5 bramka w sezonie.
» 11 grudnia 2024, 22:49 #235
Tylerdurden5: Ten pena to całkiem dobry grajek braĺbym zamiast onany:)
» 11 grudnia 2024, 22:45 #234
DjTED: Ale Borussia mental galaktyczny
» 11 grudnia 2024, 22:44 #233
DjTED: Fantastyczny moment na ten komentarz
» 11 grudnia 2024, 22:45 #232
AUDIoooo: Haha, no, poczekaj trochę . . .
» 11 grudnia 2024, 22:46 #231
Ragnar90: Wreszcie po blisko 5 latach nadszedł moment kryzysu city, co prawda pewnie chwilowy. Szkoda że u nas ten kryzys trwa blisko 12 lat , masakra jak to szybko zleciało. Każdy leje city jak chce ale znając życie rozjadą nas standardowo, takie to nastały czasy że ja nie widzę światełka w tunelu
» 11 grudnia 2024, 22:43 #230
Tylerdurden5: panowie co powiecie na transfer ferrana z barcy. Przecież atak el tiburon - goat antony niszczył by ligę, to by tak chodziło, lepiej niż robbery
» 11 grudnia 2024, 22:37 #229
skylark11: Nie wiem jakim cudem on jest niby wyceniany na 30mln chyba tylko dlatego że gra w Barcelonie
» 11 grudnia 2024, 22:41 #228
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 22:48

Durner5

Piłeś, nie pisz :)
» 11 grudnia 2024, 22:45 #227
cyprian: My już mamy swojego Ferrana, a nawet 2, wystarczy. Bardziej potrzebujemy swojego Lewandowskiego w składzie.
» 12 grudnia 2024, 00:03 #226
Wirus: City gra, Juve strzela, pięknie :)
» 11 grudnia 2024, 22:33 #225
Braks: Do łagru jak przegramy w niedziele
» 11 grudnia 2024, 22:32 #224
DjTED: City w tytke 2
» 11 grudnia 2024, 22:31 #223
Dawidlademann: Viktoria Pilzno ojojoj.. to będzie ciężka przeprawa.. mecz równy z równym
» 11 grudnia 2024, 22:30 #222
rreddevilss: Wszyscy to City leja a my pewnie rozłożymy nogi jak zwykle :)
» 11 grudnia 2024, 22:28 #221
Queue13: No nie wszyscy, bo Nottingham niedawno pokonali... A nie będę przypominał, kogo pokonało Nottingham
» 11 grudnia 2024, 22:30 #220
ryudo3: Nothingam to nawet Liverpool w tym sezonie pokonali także tego
» 11 grudnia 2024, 22:54 #219
cyprian: Niby wszyscy, ale jakoś to oni są na 4 miejscu w tabeli, a my na 13. Nie rozumiem dlaczego kogokolwiek miała by dziwić porażka United z City w ligowym starciu?
» 12 grudnia 2024, 00:08 #218
Luck: I kolejny mecz city gdzie można sobie zadać pytanie gdzie jest halland. Wielki mecz, city cierpi, gdzie jest halland :)
» 11 grudnia 2024, 22:27 #217
Wirus: Ależ City ma zapaść, ciekawe, czy to wykorzystamy w weekend...
» 11 grudnia 2024, 22:17 #216
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 22:28

My ? xDD Pytanie czy oni wykorzystają naszą słabą dyspozycję..
» 11 grudnia 2024, 22:27 #215
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 22:45

My mamy zapaść w zapaści
» 11 grudnia 2024, 22:42 #214
DjTED: Cos ten var slabo dziala w LM. Wydaje sie, ze Bramka Barcy po spalonym, a przy Juve na moje pilka nie przekroczyla
» 11 grudnia 2024, 22:16 #213
Frosty: Jak nie przekroczyła jak już za słupkiem była cała
» 11 grudnia 2024, 22:17 #212
DjTED: Na tym komputerowym, a na powtorce zwyklej 10 razy sobie spauzowalem i za Chiny nie. On jeszcze od slupka ja odbil
» 11 grudnia 2024, 22:21 #211
JackDav: A co ma VAR do bramki, goal-line pokazało, że przekroczyła.
» 11 grudnia 2024, 22:23 #210
DjTED: No goal line nie var. Srr, ale tam na tej komputerowej powtorce pilka zopelnie w innym miejscu niz w rzeczywistosci
» 11 grudnia 2024, 22:25 #209
Queue13: No właśnie przy Barcelonie od razu się wydawało, że tego spalonego nie było, bo obrońca został
» 11 grudnia 2024, 22:26 #208
MikiManUtd2004: Jutro pewnie zagramy w trzecich strojach jak myślicie?
» 11 grudnia 2024, 21:57 #207
MrMu: Raczej tak
» 11 grudnia 2024, 22:14 #206
AllUnited88: Taki Leao to byłoby dla nas mega fajne wzmocnienie niesamowite przyspieszenie i drybling + portuglaczycy sprawdzają się w PL jako skrzydłowi
» 11 grudnia 2024, 21:51 #205
Litosci: Gramy bez skrzydłowych, a Leao nie uczestniczy w grze obronnej
» 11 grudnia 2024, 22:36 #204
RoyRoy: Rozwalają mnie takie komentarze.... - Dobrze że grajek ten czy inny do nas nie trafił, bo by się nie sprawdził albo zmarnował karierę. Niech trafi 10 albo 20 , 8 z nich niech się nie sprawdzi ale 1 czy 2 się sprawdzi. Ludzie, kibicujecie poszczególnym grajom czy Manchesterowi United. Co to za brednie, dobrze, że do nas nie trafił bo by się zmarnował.
» 11 grudnia 2024, 21:14 #203
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 21:29

Hojlund, Mount, Onana, Antony, Casemiro, Martinez, Malacia, Sancho, Varane, Ronaldo, van de Beek, Diallo, Telles, Pellistri, Maguire, Bruno, Wan-Bissaka, James.

Wskaż niepasujący element.
» 11 grudnia 2024, 21:29 #202
Batigol222: I pomyśleć, że Alvarez mógł trafić do United za 20 baniek...
» 11 grudnia 2024, 19:04 #201
Natanael: I narzekalibyśmy, że kolejny niewypał.

Dobrze, że nie trafił. Niech mu się wiedzie.
» 11 grudnia 2024, 20:26 #200
gorzky: wtedy nie starczyło by kasy na Antonego a goat jak wiemy był wary każdych pieniędzy
» 11 grudnia 2024, 20:32 #199
Spadkobierca: A może po prostu nie pasował do układanki? Alvarez to 10-tka/fałszywa 9-tka. Mógłby sobie konkurować o miejsce z Bruno i to w zasadzie tyle.
» 11 grudnia 2024, 21:03 #198
mikon70: Nie widzę innej możliwości niż wygrana w tym meczu. Trzeba w końcu wskoczyć do pierwszej ósemki i się tam zadomowić. W jakiej dyspozycji by oni nie byli, ale trzeba od takiego klubu wymagać, żeby nie było męczarni na tle takich rywali. Oczywiście z całym szacunkiem do nich. Wystarczy już, że conajmniej 2 z 3 pierwszych zremisowanych meczów oni powinni wygrać. Inaczej będą grać w barażach, a to dwa niepotrzebne, dodatkowe spotkania w już i tak zawiłym kalendarzu.
» 11 grudnia 2024, 17:11 #197
skowron32: Bardzo dobre pozytywne myślenie ale rzeczywistość może okazać się brutalna. Remis to jest wynik który typuje jutro. Być może może minimalne zwycięstwo ale to po jakimś mega farcie
» 11 grudnia 2024, 19:56 #196
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 17:08

Manchester United have entered talks to sign Diego León from Cerro Porteño. He is viewed as a highly-rated young prospect by United. If signed, León would likely be one for the future rather than an immediate first-team option. #MUFC [@mjcritchley
, @TheAthleticFC

Diego León is VERY CLOSE to joining Manchester United. The club are agreeing the terms of the transfer with Cerro Porteño for a figure close to £3.9m. León would arrive at United in June 2025. #MUFC [@urieliugt
» 11 grudnia 2024, 17:08 #195
Batigol222: Nie znam typa, ale jest taki młody brazylijski ŚO Vitor Reis, którego nazywają nowym Tiago Silvą. Patrząc na składanki, to gość wygląda naprawdę dobrze jak na swój wiek (na pewno musi poprawić ustawianie się, no i w Premier League mógłby mieć problemy z tą "proaktywną" grą a la Van Dijk), ale to i tak najpewniej będzie kocur. Problem w tym, że niby Palmeiras życzy sobie za niego 40 milionów, czyli sporo więcej niż np. Nottigham zapłaciło za Murillo/
» 11 grudnia 2024, 19:10 #194
Queue13: Wgl czy istnieją składanki na których ktoś wygląda źle? :P
» 11 grudnia 2024, 21:41 #193
Batigol222: To zależy, czy znasz się na futbolu oraz ile jesteś w stanie zaobserwować na takiej składance.
» 11 grudnia 2024, 21:59 #192
Spadkobierca: Czy jeśli zrobię składankę np. Lindelofa, biorąc jego udane interwencje na przestrzeni całego sezonu i oleję resztę baboli, to będziesz w stanie zaobserwować jego faktyczne umiejętności?
» 11 grudnia 2024, 22:30 #191
Batigol222: Pewnie mniej więcej tak, ale tutaj jest mowa o 18 letnim stoperze.
» 11 grudnia 2024, 23:02 #190
skylark11: Most assists in the Premier League this season…

?? Bukayo Saka — 10 in 1162 minutes
?? Mohamed Salah — 8 in 1230 minutes
?? AMAD — 6 in 796 minutes
?? Cole Palmer — 6 in 1301 minutes

W końcu skrzydłowy który podaje a nie wali na pałe z każdej pozycji
» 11 grudnia 2024, 13:42 #189
Batigol222: Amad ma też bardzo fajne statystyki Big Chances Created i po prostu dobrze wygląda: nie dość, że potrafi dryblować, to jeszcze świetnie odnajduje się w grze na małej przestrzeni. Prawe wahadło jest obsadzone. Bruno i Ugarte także powinni stanowić fundamenty dla tego zespołu. Przydałby się jeszcze jeden ŚO: duży, silny, szybki, dobry w grze 1 na 1. Moim typem już od poprzedniego sezonu był Lacroix. Zimą będzie nie do kupienia, ale może będzie sens w tym, żeby sypnąć za niego te 50-60 baniek latem (btw, on jest naprawdę w kut szybki: ponad 36,5 km/h, i depnięcie na pierwszych metrach też ma konkretne).

Lewe wahadło; marzenie to Mitoma, bo on potrafi praktycznie wszystko. Inna, bardziej ekonomiczna opcja to Samuel Lino: szybki, świetnie drybluje, ma naprawdę znakomite panowanie nad piłką, a Simeone ostatnio przeszedł na system z 4 obrońców, przez co wahadłowi trochę poszli w odstawkę. Jest jeszcze ten młody Davies z Ipswich, który naprawdę dużo potrafi i, w razie spadku jego klubu, mógłby być dostępny za rozsądny hajs.

Cunha to byłaby opcja i na atak i na drugą "10". Z napastników najlepszy jest Oshimen i on mógłby naprawdę kapitalnie kombinować się z Bruno, bo jest bardzo szybki, potrafi grać na linii spalonego i ma topowe wykończenie.

Po takich, ewentualnych wzmocnieniach pozostałaby jeszcze kwestia drugiego ŚP. Marzenie to Baleba, ale on byłby bardzo drogi. Fabian Ruiz może grać na tej pozycji i np. na ME kapitalnie wyglądał, grając praktycznie w linii z Rodrim (plus jest wysoki).
» 11 grudnia 2024, 20:36 #188
Spiker2405: Marcus Rashford, mimo swoich 27 lat i okresów nierównej formy, powinien pozostać częścią Manchester United w projekcie Ineos z kilku istotnych powodów. Po pierwsze, jest on symbolem klubu i jednym z niewielu zawodników w obecnej kadrze, którzy przeszli pełną drogę od akademii do pierwszego zespołu. Jego więź z klubem i miastem jest wyjątkowa, co sprawia, że kibice widzą w nim ucieleśnienie tradycji i wartości Manchester United. W czasach, gdy lojalność w futbolu staje się rzadkością, posiadanie gracza tak mocno związanego z klubem ma ogromne znaczenie zarówno dla drużyny, jak i jej fanów.

Doświadczenie Rashforda na najwyższym poziomie również przemawia za jego pozostaniem. Ma za sobą ponad dekadę gry w Premier League, Lidze Mistrzów i reprezentacji Anglii, a także wiele kluczowych momentów, w których udowodnił swoją wartość. Był bohaterem w ważnych meczach, takich jak pucharowe starcia czy mecze z odwiecznymi rywalami. Jego obecność w szatni, wynikająca z takiego doświadczenia, może być nieoceniona, zwłaszcza w projekcie, który zakłada odbudowę drużyny i powrót na szczyt. Gracze tacy jak Rashford, z odpowiednim wsparciem trenerskim, mogą nie tylko odzyskać szczytową formę, ale też stać się liderami dla młodszych kolegów.

Rashford to również wszechstronny zawodnik, który może występować na kilku pozycjach w ataku. Jego szybkość, drybling i umiejętność zdobywania bramek czynią go zagrożeniem dla każdej defensywy, nawet jeśli jego forma bywa nierówna. Ważne jest jednak, by odpowiednio wykorzystać jego potencjał, zapewniając mu taktyczne wsparcie i środowisko, które pozwoli mu rozwijać się bez nadmiernej presji. Warto również pamiętać, że Rashford to gracz z ogromnym kapitałem marketingowym – jego działania poza boiskiem, takie jak kampanie społeczne, budują pozytywny wizerunek klubu na całym świecie.

Projekt Ineos wymaga nie tylko nowych transferów, ale też stabilności i kontynuacji. Rashford, jako lokalna ikona, doświadczony zawodnik i osoba związana emocjonalnie z klubem, idealnie wpisuje się w ten model. Pozostawienie go w drużynie to nie tylko inwestycja w przyszłość sportową, ale także w wartości, które Manchester United chce reprezentować. Właściwie zarządzany, może jeszcze przez wiele lat być kluczową postacią drużyny, na której opierać się będzie odbudowa klubu.
» 11 grudnia 2024, 13:20 #187
szmexy: Zgadzam się, ze Rash to symbol tego klubu ale także symbol jego upadku.

Marcus w formie to najlepszy zawodnik na wyspach, ale co z tego jak formę łapie raz na jakiś czas. Jedyne co go odróżnia od Luke Shawa to to, że jest zdrowy. Luke to także topowy lewy obrońca gdy jest zdrowy, ale częściej jest kontuzjowany.


Może ta plotka o potencjalnej sprzedaży Rashforda da mu mentalnego kopa, ze teraz albo nigdy. Wierząc Daily Mail to ma czas do zimowego okienka, max do lata. Jeśli mu na prawdę zależy to zrobi wszystko, aby przywrócić nas tam gdzie nasze miejsce
» 11 grudnia 2024, 13:34 #186
NexaT: Ale bełkot.
» 11 grudnia 2024, 13:58 #185
zielu2001: "Jego więź z klubem i miastem jest wyjątkowa, co sprawia, że kibice widzą w nim ucieleśnienie tradycji i wartości Manchester United. W czasach, gdy lojalność w futbolu staje się rzadkością, posiadanie gracza tak mocno związanego z klubem ma ogromne znaczenie zarówno dla drużyny, jak i jej fanów"

Jezu, jak mnie mdlą takie frazesy to głowa mała. Przywiązaniem do klubu nie wygrywa się trofeów. Jeśli McTominay mimo przywiązania do klubu został sprzedany to Rashford powinien tak samo.
» 11 grudnia 2024, 14:00 #184
sinedd91: A ja się nie zgodzę z tym, że Rashford powinien zostać. I choć chłop faktycznie w formie jest jednym z lepszym na wyspach tak on formę ma rzadko a do tego jeszcze rzadziej mu zależy, żeby ją poprawić. I przynajmniej według mnie wynika to z tego, że jego mentalność ukształtowała najmniej ambitna szatnia w historii tego klubu z Paulem Pogbą i Lingardem na czele :)
» 11 grudnia 2024, 14:03 #183
DevoMartinez: Do mnie argument, że ktoś jest symbolem zupełnie nie przemawia. Nie tędy droga. Mamy innych wychowanków którzy grają i przejmą tę pałeczke od Marcusa. Rash nie korzysta z tego doświadczenia, do tego fizycznie zaczyna się już u niego zjazd. Bazował na szybkości, obecnie nie potraf wygrac pojedynku biegowego z obrońcami. Jego przydatność na wielu pozycjach to mit. Na szpicę się nie nadaje. Chłop 185 cm a gry głową brak. Na każdej pozycji gra to samo czyli piłka do nogi i próba wjazdu w obronę a nóż się uda.
Jego wkłąd w obronę jest mizerny. Często nie wraca, nie podązą za tym kogo powinnien kryć. Doskoku w presingu też brak. tak to może grać prawie 40 letni Lewy.
27 lat to wiek gdzie wóz albo przewóż. Ostatni dzwonek na sprzedaż albo dobrą grę.
» 11 grudnia 2024, 14:13 #182
PogromcaTroli: Ale słaby troll z ciebie Spiker :D
Uciekłeś jak szczur kibicować Chelsea, ale swoje wypociny dalej tutaj przelewasz widzę :D
» 11 grudnia 2024, 14:20 #181
Zelas12: I myśląc w ten sposób jesteśmy gdzie jesteśmy. Chłop zagrał dobrze 2 sezony. Fajnie że jest z akademii fajnie że pokonał szczeble itd. Ale wiesz co tam już nie ma ognia tam już nie ma ducha walki. Chłop wchodzi na ostatnie minuty i wygląda jakby grał cały mecz . Nie biega ,nie walczy. Nie chcę mu się. To będzie doskonały przykład dla innych jak go pogonimy w lato. Może inni się obudzą. A jak nie to gońmy dalej pozostałych aż w końcu może uda się trafić na zawodników którym się chce . Bo na dzień dzisiejszy to jest dramat.
» 11 grudnia 2024, 14:25 #180
Leh: Symbolem to był Giggs albo Neville, a nie Rashford
» 11 grudnia 2024, 16:02 #179
zuk: Zobaczcie sobie jego ostatnie komentarze. Zwlaszcza ten, gdzie trolluje, ze zostaje kibicem Chelsea.

A ten tutaj przydlugi komentarz wytworzony jest przez AI. Nie ma co wchodzic z nim w dyskusje ;)
» 11 grudnia 2024, 17:10 #178
Krystiano98: Sir Alexa wywalili a z Rashfordem bedą się cackać że symbol xDD
» 11 grudnia 2024, 20:10 #177
HarryBrown: Symbolem klubu to można nazwać Scholsiego albo Giggsy Kinga a nawet starszego Neville`a. Marcus ze swoim łbem, mentalnością i wiecznym szukaniem formy do pięt im nie dorasta. I przy okazji powinien codziennie jakieś zdrowaśki za nich odmawiać bo to dzięki nim klub stać na jego kosmiczną tygodniówkę.
» 11 grudnia 2024, 20:32 #176
Batigol222: Dla mnie Rashford to także symbol upadku United. Wychowanek, któremu ewidentnie nie chce się harować na boisku; który niczego poważnego nie wygrał i który, z jakiegoś powodu, ma w United mniej więcej taki status, jak Salah w Liverpoolu czy De Bruyne w City (i tygodniówkę chyba również na porównywalnym poziomie).

Nie ma co się bawić w tych wychowanków. Liverpool miał Hendersona: nie był wychowankiem, ale "wychował" go sam Roy Keane, i to było widać. Czysto piłkarsko nie był wybitny, ale miał mental, agresję i zawsze zostawiał na boisku serducho. Ostatni tego typu środkowy pomocnik, który grał w United, to Herrera.
» 11 grudnia 2024, 20:40 #175
szmexy: Barca mimo kryzysu wyciągała dojrzałych, klasowych graczy - Lewy, Gundogan (to że go
„odpulili” to już inna beczka). Nam także brakuje teraz kogoś takiego typu Cavani - doświadczonego zawodnika, który nie ma w głowie tylko kasy ale jest głodny zwycięstwa.

Mamy dobrą młodzież - Garnacho, Amad, Mainoo + Amass, Kone, Obi ale im potrzeba wzorów, a na ten moment jedynym wzorem może być Bruno.
» 11 grudnia 2024, 12:58 #174
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 13:09

cale szczescie ze nie sciagamy juz zawodnikow (najemnikow) po 30 na sezon lub dwa bo zaden inny europejski klub nie dalby im takiej tygodniowki, patrz casemiro varane i paru innych
» 11 grudnia 2024, 13:08 #173
szmexy: takich najemników także nie chce, ale kogoś takiego do rotacji idealnie. najlepiej doświadczony napastnik
» 11 grudnia 2024, 13:31 #172
skylark11: Barca ma ten atut że Barcelona to super miasto do życia ciepło,plaże itp. Większość będzie wolała końcówkę kariery spędzić w ciepłej Barcelonie niż w deszczowej Anglii
» 11 grudnia 2024, 14:54 #171
Dodge: Super miasto i o wiele mniej fizyczna liga. Część piłkarzy po prostu nie ma już zdrowia żeby grać w PL.
» 11 grudnia 2024, 16:03 #170
dlabigt23: Moim zdaniem sprzedani powinni zostać w pierwszej kolejności Rashford, Shaw i Casemiro ze względu na ich wysoką tygodniówkę i przedewszystkim bezużyteczność w większości meczy. Później jeden z dwójki Lindelof/Maguire, Evans i Eriksen. To powinny być transfery z klubu jako nr 1 w pierwszej kolejności. Następnie zastanowił bym się nad Antonym, Malacia i Dalotem. Swoją drogą mogą jeszcze dostać szanse i Amorim z czasem powinien podjąć decyzję w ich sprawie. Przedewszystkim oni chociaż mają charakter i im się chce więc warto im jeszcze dać chwilę czasu. Nie będziemy w stanie nagle pozbyć się połowy zawodników. Roszady zacząć od starych wyjadaczy którzy pobierają kosmiczne pieniądze a już tak na prawdę pewnego poziomu nie przeskoczą i są mało praktyczni.
» 11 grudnia 2024, 12:38 #169
Leh: A tak serio - to właściwie czemu my nie możemy pozbyć się połowy piłkarzy? Co nam szkodzi? Wiem, że to absurdalne, ale absurdalne jest też trzymanie ekipy, która nie dość, że nie dowozi, to jeszcze ciągnie w dół nowe nabytki.
I nie uważam, że trzeba ich zastępować 1:1.
Rashford i Antony nie wnoszą nic - więc sprzedajmy obu i kupmy jednego sensownego skrzydłowego.
Mount, Eriksen i Casemiro nie wnoszą nic - sprzedajmy całą 3 i kupmy jednego topowego środkowego pomocnika.
Shaw, Dalot i Malacia nie wnoszą nic - sprzedajmy ich i kupmy jednego sensownego LO.
Mamy za szeroki skład, a jednocześnie mierny jakościowo i rzadko dostępny przez kontuzje. Ja już innego wyjścia niż masowa wyprzedaż i zakup w to miejsce 3-4 topowych zawodników nie widzę. A braki uzupełniałbym akademią.
» 11 grudnia 2024, 12:53 #168
skylark11: Ciężko się ich pozbyć Casemiro Rashford kosmiczne pensje nikt im podobnych nie da a Shaw ciągle połamany
» 11 grudnia 2024, 12:56 #167
Herek: Tylko takie coś nas może uratować co piszesz Leh. Początki mogłyby być trudne, bez korzystnych efektów (choć niekoniecznie) ale przynajmniej nie bylibyśmy taka kompromitacja, lepiej próbować z wychowankami niż z nieudacznikami bez motywacji
» 11 grudnia 2024, 12:57 #166
Pochmurny: Leh, po pierwsze są kontrakty, po drugie musi być kupiec, a po trzecie sami muszą chcieć odejść. Z tych podstawowych powodów nie można się pozbyć połowy składu, a nie wspominając już o tym kim ich zastąpisz. Zawodnicy z akademii nie wejdą ci z biegu do pierwszego składu bo nie wytrzymają fizycznie, a i pewnie w innych materiach. Transfery zastępców w sytuacji pozbywania się dużej ilości graczy będą zawyżone bo każdy będzie wiedział, iż klub jest na musie.

Tego typu pytania są zwyczajnie zbędne bo każdy trzeźwo myślący człowiek powinien sam sobię odpowiedzieć.
» 11 grudnia 2024, 13:02 #165
Leh: Pochmurny - może po prostu za dużo tego trzeźwego myślenia?

My od lat czekamy aż pojawią się odpowiedni kupcy i oni nie pojawiają się nigdy. Szczerze? Wolę sprzedać dzisiaj Rashforda za 40 mln niż liczyć, że pojawi się ktoś, kto da 60. No bo niby czemu ma dać? Nagle ten Rashford odpali?

To samo z Casemiro, Mountem i resztą patałachów. Nikt ich nie chce, więc sprzedajmy za ile się da. Lepiej zarobić cokolwiek niż trzymać i płacić tygodniówki.

Młodzi nie wejdą z miejsca, ale Rashford czy Casemiro nie wejdą już nigdy na odpowiedni poziom. Czemu nie poczekać na rozwój młodzieży? Czemu przez rok nie oprzeć się na nich?

Sorry, Amorim robi fajną robotę w grze, ale z tą zgrają nikt nic nie ugra. Pozbyłbym się ich i chętnie cierpiał patrząc na młodzież.
» 11 grudnia 2024, 13:46 #164
Pochmurny: Kto powiedział, że jakaś drużyna będzie chciała Rasha za chociaż 20? Każdy ma oczy, nie tylko my. Jego wartość marketingowa jest pewnie spora, ale to nie ten poziom jak inni medialni, a kasę w kontakcie ma ogromną. Marcus według mnie został sztucznie napompowany i stał się twarzą drużyny bo kogoś potrzebowali. Nie było nikogo lepszego to stworzyli jego. My możemy chcieć się pozbyć kogoś, ale to nie znaczy, iż nawet za grosze ktoś go wezmą. Sam kontrakt na tak słabego gracza to kosmos, a odejście za niższą kwotę będzie pewnie powodowało głupsze żądania agenta. Nikt nie zejdzie z kasy i życia na poziomie gdy już jej zasmakował, a przynajmniej ludzie którzy nie wykazują się ambicjami. Anglik od lat nie wykazuje się żadnym pozywnym podejściem poza małymi wyjątkami.

Co do szans to chcąc czy nie on jest naszym graczem i jak wspominałem sztuczną gwiazda i twarzą klubu. Umowy sponsorskie często wymagają pewnych rzeczy i występowania tych gwiazd. Trudno powiedzieć jakie są tam czynniki, ale nie wierzę, że każdy kolejny człowiek w klubie myśli że ten czy tamten odpali. To są zwyczajnie zobowiązania których muszą przestrzegać. Jeśli nie masz kogoś godnego na zastępstwo to nie możesz ryzykować. To jest biznes. Młodzi będą dostawać szansę, ale w swoim czasie. Przypuszczam, że od przyszłego sezonu zobaczymy kilku młodziaków, ale teraz jak mówił Amorim wyniki są ważne i nie może tylko testować i ryzykować. Aktualnie sprawdza tych co są w pierwszym składzie, a później gdy będzie czas i miejsce każdego innego.
» 11 grudnia 2024, 16:44 #163
Erwin: @Leh Widać, że zależy ci na dobru klubu, ale żyjesz w jakiejś bajce, Tygodniówki Rasha i Casemiro są na poziomie tych, jakie otrzymują Salah, Haaland czy De Bruyne, z tą różnicą, że nasze gwiazdy mają problem, żeby przebić się do wyjściowego składu trzynastej drużyny Premier League. Naprawdę uważasz, że jakikolwiek klub dostrzega w nich dodatkową wartość sportową wartą takich pieniędzy? Jedyną ich wartością za takie wynagrodzenie jest popularność, bo nazwiska są rozpoznawalne. W ostatnich latach takie transfery zdarzały się głównie w kierunku Arabii Saudyjskiej lub MLS z wiadomych powodów, ale i ich liczba maleje. Z mojego punktu widzenia są więc niesprzedawalni, nawet za darmo.

Te kontrakty z czasów Murtougha to kryminał. Jednak widzę nadzieję, bo nowy zarząd pokazał już, że potrafi działać w kwestii transferów – udało im się pozbyć Sancho i VDB, a za Scotta pozyskali 30 mln. Gdyby udało im się jeszcze pozbyć Rasha i Casemiro, nawet za darmo przed końcem ich kontraktów, uznałbym to za świetne ruchy transferowe.
» 11 grudnia 2024, 20:12 #162
Wirus: Zamiana DDG na Onane to był najgorszy strzał co zrobił EtH patrząc 1do1 do składu. Prawdziwą legende, człowieka, co robił kosmiczne parady na jakiegoś szamana.
Mam nadzieje, że po sezonie go sprzedadzą (może Arabia) i kupimy z Lille Chevalier'a. Wschodząca gwiazda francuskiej piłki, gdzie ma bardzo dobry refleks, jest dobry na linii, dobrze sie ustawia a i dobrze wychodzi do piłek. Taka właśnie młodsza wersja DDG, z dodatkowym wychodzeniem do piłek i dobrze też czyta karne.
» 11 grudnia 2024, 11:51 #161
sinedd91: @Wirus

widzisz nie sugeruję, że byłeś w tej grupie, ale w dwóch ostatnich sezonach było wieczne narzekanie na DDG. też nie bezpodstawne. Akurat jemu odpoczynek na dobre wyszedł :)
» 11 grudnia 2024, 12:00 #160
StewieGriffin: Akurat fanem wymiany DDG na Onanę nie byłem, nadal uważam, że nie był to do końca przemyślany ruch tak z opinią o "najgorszym strzale" się nie zgadzam. Dużo gorzej wyszliśmy na zakupach parodystów Antonego czy Mounta. Onana jeszcze ma jakieś momenty, w ogólnym rozrachunku jest po prostu solidny, a wcześniej wspomniani Mount i Antony to po prostu porażka
» 11 grudnia 2024, 12:46 #159
vanantgaal: Czysto piłkarsko nie był to najgorszy ruch. Onana mimo, że słaby to i tak nie jest najgorszym zawodnikiem z zaciągu ETH. Natomiast wymiana bramkarza posypała ten projekt bo:
1. Dostaliśmy bramkarza zwyczajnie gorszego
2. Pożegnaliśmy się z ddg w sposób zły co nie umknęło uwadze kolegom z drużyny i nie wierzę, że część składu nie miała z tym problemu (były takie doniesienia prasowe, sami widzieliśmy zdjęcie ze spotkania DDG
i najlepszych kolegów z drużyny w knajpie nie przypadkiem opublikowane w tamtym czasie itd)
3. Wprowadziliśmy bramkarza, który miał rzekomo poprzez grę nogami przenieść nas poziom wyżej - nie przeniósł bo kopie tak samo jako DDG do przeciwnika
4. Zespół zwyczajnie na nie był gotowy na taką wymianę bo nie umie grać szybko od bramki
» 11 grudnia 2024, 16:21 #158
gorzky: Również uważam że transfer Onany posypał projekt Erika. Głównie przez to jak Onana wszedł do składu, na dzień dobry dostał za kołnierz i zaczął robić błędy które kosztowały nas Lige Mistrzów. Dodatkowo Onana mógł się kopać po głowie a Erik i tak wstawiał go do składu. Podobnie zresztą było z Antonym. Jak nasi piłkarze mieli mieć motywację żeby się starać jak Erik zawsze stawiał na swoich? Dobrze że już go tutaj nie ma. Szkoda że tyle miernych zawodników po nim zostało
» 11 grudnia 2024, 16:54 #157
PogBooom: Nie rozumiem jak ktos może pisać że Guardiola dostał samograja w City jak chłop wymienił prawie cały skład odkąd przyszedł do klubu...:-D ps to apropo komentarzy poniżej...
» 11 grudnia 2024, 11:40 #156
JackDav: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 11:48

Tam w zasadzie to tylko KDB i Aguero byli w składzie. Całą resztę kupił Guardiola.
» 11 grudnia 2024, 11:47 #155
Wirus: Gdzie na początku współpracy miał spiny z Aguero. Dopiero po jakimś czasie sie dogadali.
No ale widać jak City jest uzależnione od KDB i Rodriego. Niby 2 graczy, ale za to najlepszych na świecie na swoich pozycjach.
» 11 grudnia 2024, 11:53 #154
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 12:00

Aha bo nie dostał Kompanego, Sterlinga, Aguero, Navasa, De Bruyne, Davida Silvy, Fernandinho czy Otamendiego

Już o takich zawodnikach jak Yaya Touro, Zabaleta, Nasri, Mangala, Clichy nie wspomnę bo ich odstrzelił z marszu

W sumie to oprócz bramkarza (Hart pionkiem nie był), bocznych obrońców i 1 skrzydłowego grał tymi zawodnikami co wypisałem, aż mu się nie znudzili lub zrobili się starzy a co okienko dokonywał sobie po 6 dużych wzmocnień i wymieniał klocki jak chciał.
» 11 grudnia 2024, 11:58 #153
sinedd91: @PogBooom

Pep słynie raczej z tego, że on z bardzo dobrych druzyn robi fantastyczne :) to niesamowity trener pod tym względem. City nie było samograjem, ale już bylo potężnym zespołem. Podobnie jak Barca i Bayern to były bardzo dobre drużyny Pep je tylko poustawiał i wzmocnił po swojemu. W City ten efekt z wymianą składu jest taki ponieważ Pep jest tu długo bardzo długo i bardzo dobrze sobie powymieniał elementy na lepsze :)
» 11 grudnia 2024, 12:03 #152
Pyra: Jego transfery w pierwszym okienku:
Bravo, Stones, Zinczenko, Gundogan, Sane, Nolito i Gabierl Jesus
» 11 grudnia 2024, 12:04 #151
PogBooom: Pyra właśnie sam sobie zaprzeczyłeś...skoro odstrzelił niektórych zawodników a inni się mu znudzili to o jakim samograju Ty piszesz? Widocznie nie pasowali do jego stylu gry...I racja...dobierał sobie klocki do swojego pomysłu na grę i sprowadzał nowych zawodników żeby wygrać premier league wraz z LM i to mu się udało.
» 11 grudnia 2024, 12:13 #150
PogBooom: I uprzedzę Cię...my też wydajemy grube miliony i sprowadzamy naszym trenerom zawodników żeby walczyć o top 4...I nawet to nam się nie udaję. Więc doceń pracę Pepa...;-)
» 11 grudnia 2024, 12:20 #149
Pyra: Niech on mi da szansę docenić jego umiejętności, niech obejmie klub w kryzysie z ograniczeniami transferowymi i wyciągnie z piłkarzy których ma maksimum, ale jak sam pepcio powiedział się nie doczekam bo teraz pójdzie do reprezentacji gdzie będzie można złożyć sobie 3 podstawowe 11stki jak Portugalia czy Brazylia.
No nic, takie życie.
» 11 grudnia 2024, 12:24 #148
PogBooom: To tak jakby napisać czy Messi lub Ronaldo zdobyliby złotą piłkę gdyby grali np w Wiśle Kraków? Z całym szacunkiem dla Wisły.
» 11 grudnia 2024, 12:30 #147
Leh: Pyra - już bez przesady. Gość jest jednym z najwybitniejszych trenerów w dziejach. Oczywiście trenuje drużyny wybitne, ale też robi z nimi wybitne wyniki. On ma podobny mental do Fergusona - jest nieustępliwy, chorobliwie ambitny, jest perfekcjonistą i tworzy naprawdę mocne szatnie.
Jego Barcelona to chyba najbardziej porywająca ekipa, jaką widziałem. Od tego czasu Pep trochę zdziadział i już żadna jego ekipa nie grała z takim polotem. Inna sprawa, że żadna inna nie miała Messiego.
Anyway - nie ma sensu odbierać mu wielkości. Te osiągnięcia w 3 klubach, zwłaszcza jeżeli chodzi o ligową dominację, to jakiś kosmos.
» 11 grudnia 2024, 12:36 #146
PogBooom: Chłopaki obawiam się że rozmowa z Pyrą jest jak rozmowa z politykiem lewicy. Mężczyzna może rodzić dzieci i już...żadne argumenty nie dochodzą ;-)
» 11 grudnia 2024, 12:41 #145
Pyra: i pisze to gość z pogbą w nicku, intelekt podobny
» 11 grudnia 2024, 13:46 #144
PogBooom: Pyra...Tak jak się spodziewałem. Brakło Ci argumentów więc przechodzimy na ubliżanie.
» 11 grudnia 2024, 13:53 #143
Pyra: "rozmowa z Pyrą jest jak rozmowa z politykiem lewicy. Mężczyzna może rodzić dzieci i już."
A to niby personalnie nie było? Jesteś kretyn pierwsza klasa.
» 11 grudnia 2024, 14:30 #142
PogBooom: Widocznie coś w tym jest skoro tak bardzo Cie to uraziło :-D
» 11 grudnia 2024, 14:48 #141
szmexy: Powiedzmy sobie szczerze, ze Onana to nie jest bramkarz klasy światowej jak np. Thibo Courtouis, ale jest dosyć pewnym punktem naszego zespołu. Będzie miewał swoje babole, ale też nie raz uratuje nam tylki przed stratą 3 punktów. Do powrotu do TOP 4 to bramkarz dobry, ale jeśli nie przeskoczy swojego poziomu to żeby walczyć o mistrza będziemy musieli go zmienić (ale do powrotu do TOP 4 jeszcze długa droga, a do walki o mistrzostwo nie wspomnę).

Na ten moment mamy ważniejsze pozycje do wzmocnienia takie jak druga 10 czy lewe wahadło, a nie pozycja bramkarza który jak na poziom który reprezentujemy daje nam często dużo pozytywnych emocji
» 11 grudnia 2024, 10:57 #140
Leh: W punkt. Sytuacja jest, właściwie, taka jak przed przyjściem Onany - bramkarz nie jest wystarczająco dobry, żeby bić się o majstra, ale zdecydowanie nie jest naszym największym problemem. To pokazuje, że zamiana nie była wystarczająco dobra, ale też nie ma co płakać - są inne pozycje do wzmocnienia.
» 11 grudnia 2024, 11:10 #139
marcino186: Czyli miało się zmienić na lepsze a zostało tak samo. Dlatego uważam ze Onana powinien zostać wymieniony
» 11 grudnia 2024, 11:29 #138
Leh: Marcino - zostało tak samo, tzn. Onana ma inne mankamenty niż David, ale wciąż ma. Jest w porządku, ale nie jest wybitny.
Czy to znaczy, że powinien zostać wymieniony? Myślę, że przez najbliższe 2 lata mamy co wymieniać. Inna sprawa, że bramkarz i środkowy napastnik to jest fundament i zawsze uważałem, że ten fundament w budowaniu zespołu jest najważniejszy. U nas te pozycje są obsadzone jak są, to i gra jest jaka jest.
» 11 grudnia 2024, 11:32 #137
PoProstuMariusz: Bramkarz jak bramkarz, każdy puści babola. Ja uważam, że nasza bolączką są słabe skrzydła. Rash i garną są średni...
» 11 grudnia 2024, 11:42 #136
Leh: Mariusz - nasza bolączką są słabi zawodnicy na wszystkich pozycjach :-) Skrzydła są beznadziejne, ale tak samo beznadziejna jest pomoc, atak i obrona ;-)
» 11 grudnia 2024, 11:59 #135
PoProstuMariusz: No leh i jesteśmy w takim miejscu a nie innym. Aktualnie skład mamy na połowę tabeli, może jak młodzi wskoczą na wyższy poziom to z czasem będzie lepiej.
» 11 grudnia 2024, 12:41 #134
Queue13: "to nie jest bramkarz klasy światowej jak np. Thibo Courtouis"

I właśnie tutaj warto zaznaczyć - bramkarze klasy światowej też popełniają babole - ten właśnie przytoczony Courtouis też. Niech ludzie sobie zobaczą, co odwalił np. z Espanyolem czy nawet z Athleticiem w tym sezonie lub Liverpoolem w poprzednim sezonie.

Nie ma bramkarza, który nie będzie robić baboli.
» 11 grudnia 2024, 13:44 #133
Leh: Queue - jasne, że każdy bramkarz robi błędy. W dobie X i innych sociali te błędy są wyolbrzymiane, bo każde stronnictwo tylko na nie czeka - jedni czekali na błędy DeGei, inni Onany.
Natomiast jest problemem Andre, że tych błędów jest dużo. A w ostatnim meczu pojawiły się dwa w bardzo krókim odstępie. To się nie powinno zdarzyć.
W ogólnym rozrachunku - nikt rozsądny nie napisze, że to jest dobry bramkarz. Ale też nikt rozsądny nie napisze, że jest najlepszy na świecie. A uważam, że powinniśmy mieć bramkarza najlepszego na świecie, tak jak kiedyś Schmeichela czy VdS.
» 11 grudnia 2024, 13:49 #132
Queue13: @Leh
Tylko właśnie Onana zagrał pierwszy słabszy mecz od pół roku, resztę spotkań miał przyzwoitych/świetnych. Dla mnie taki okres to nie jest "zbyt często". Pozytywy z poprzednich spotkań dalej przewyższają błędy w tym jednym meczu.

I wgl nie wydaje mi się, żeby vdS był najlepszym bramkarzem na świecie w tamtym okresie. Na pewno był dobry, tylko zespół grał tak świetnie i robił wyniki, że przy potencjalnych błędach nikt o nich nie mówił. No i miał przed sobą Vidicia i Ferdinanda xD
» 11 grudnia 2024, 14:09 #131
Leh: Queue - jasne, w tym sezonie jest git, ale wciąż nie odrobił poprzedniego a takie wpadki nie pomagają.
Co do vds - ja pamiętam jeden jego oczywisty błąd, poza tym gość był emanacja spokoju i pewności. Schmeichelowi błędy się zdarzały, ale też zdarzały interwencje których nikt nie był w stanie powtórzyć. Plus to był prawdziwy dominator w tej bramce. Takiego gościa między słupkami bardzo mi brakuje.
» 11 grudnia 2024, 16:05 #130
karolj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 09:37

Bayindir sie nie nadaje, widzi to już 3 trenerów oglądając go na codzień na treningach, gdyby chociaż trochę był dobry to by zagrał więcej niż 3 mecze, tak jak Romero swego czasu kiedy grał w LE czy pucharach krajowych to pokazywał poziom jaki powinien i dlatego grał.
» 11 grudnia 2024, 09:37 #129
wedel242: Onana też sie nie nadaje a gra wszystko od deski do deski
» 11 grudnia 2024, 09:47 #128
smiechy: Bo wedel tak powiedział. Bo oglądał mecz na Twitterze. XD
» 11 grudnia 2024, 10:20 #127
Leh: Jak na razie grał bez szału, albo wręcz kiepsko. Ale też trafił na 3 trenerów, z których żaden nie lubi podejmować ryzyka. Erik, Ruud, teraz Amorim - żaden nie wygląda na gościa, który będzie testował drugiego bramkarz i dawał mu szansę. Za to chętnie dają siedemdziesiątą szansę Rashfordowi, Lindelofowi i Casemiro.
Trzeba by chłopaka obejrzeć w kilku/ kilkunastu meczach w rozsądnym okresie. Mógłby grać wszystkie puchary, no ale nie gra. Niech ucieka stąd i tyle.
» 11 grudnia 2024, 10:49 #126
Braks: Miał być ład i porządek a jest sodoma i gomora
» 11 grudnia 2024, 09:30 #125
Braks: W każdym meczu Onana gra z kimś innym w obronie więc ja też wolałbym nie wychodzić z bramki
» 11 grudnia 2024, 09:28 #124
Braks: Mam nadzieję że taka rotacja w składzie w końcu przyniesie efekty bo póki co jest katastrofa
» 11 grudnia 2024, 09:25 #123
UnitedFilip: Ten mecz musi być wygrany, uważam że Altay powinien stanąć na bramce.
Nie chce mówić ile ma być, mecz nie musi być ładny, ale dwie trzy bramki po meczu kontrolowanym przez naszych - tak to powinno wyglądać. Ciekaw jestem jaki skład Amorim wystawi.
Oby do przodu, ale nie spodziewam się spacerku, podejrzewam że Victoria gra bardzo fizyczną piłkę, a przeciwko takim rywalom nigdy nie gra się najłatwiej.
Tak czy inaczej oczekuje wygranej pozdro :)
» 11 grudnia 2024, 08:45 #122
Pyra: Oni mają kadrę 20x mniej wartą niż nasza, to jest poziom Lecha czy Legii.
Już bez przesady, powinniśmy ich rozjechać jak żabę na drodze.
» 11 grudnia 2024, 08:51 #121
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 08:54

Onana zagrał słabszy mecz,to wszyscy sobie przypomnieli o Altayu,który wystąpił w 3 meczach i w żadnym z nich nie pokazał nic po czym można było powiedzieć "no może będzie z niego jakiś rywal dla Onany".
Wystąpił przeciwko Newport Country w Carabao gdzie wpuścił 2 gole,wystąpił przeciwko rezerwom Leicester w Carabao gdzie wpuścił 2 gole,do tego może się poszczycić czystym kontem przeciwko wygranym meczu z Barnsley 7:0
» 11 grudnia 2024, 08:53 #120
UnitedFilip: sztejner
Nie chodzi o ostatni mecz Onany, błędy w pracy popełnia każdy. Chodziło mi o to, że powinien po prostu grać, skoro jest drugim bramkarzem.
» 11 grudnia 2024, 08:56 #119
Piwal: sztejner, gdybyśmy mieli oceniać Onane po jego pierwszych 3 meczach u nas to dziś nie byłoby go w klubie lub byłby co najwyzej rezerwowym. Dajmy Bayindirowi tyle samo spotkań co Onanie i tak samo przymykajmy oko na jego błędy na początku i zobaczymy z kim lepiej wyjdziemy w dłuższej perspektywie.
» 11 grudnia 2024, 09:02 #118
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 09:14

Dajmy Bayindirowi tyle samo spotkań co Onanie

argument z cyklu : dajmy Antony'emu tyle samu czasu co Rashfordowi/Martialowi żeby się przekonać że się nie nadaje

Onana ma 28 lat,znane nazwisko,puchary zdobywane z Ajaxem,Interem i United
Bayindir w kwietniu skończy 27 lat,ani to znane nazwisko ani nikt pewny w bramce,gdyby psim swędem nie trafił do United,to byśmy raczej nigdy o gościu nie słyszeli
» 11 grudnia 2024, 09:11 #117
DjTED: Sztejner to jest najgłupszy komentarz jaki tu przeczytałem od wielu lat. Bramkarz musi być być pod gra. To newralgiczna pozycja.
» 11 grudnia 2024, 09:19 #116
Pyra: Mnie też przeraża takie myślenie, stawiać na byle kogo, może być to nawet Mietek z monopolowego aby nie na tego którego nie lubię.
Przecież gdyby turek choć zbliżyłby się do poziomu Onany na treningach to trenerzy dawno by na niego zaczęli stawiać, to tak jakby teraz nagle Amorim odstawił Diallo bo zaliczył gorszy mecz i stawiał uparcie na Antonego bo ten może odpali za 3 lata.
» 11 grudnia 2024, 09:28 #115
Herek: "Nie chodzi o ostatni mecz Onany, błędy w pracy popełnia każdy. Chodziło mi o to, że powinien po prostu grać, skoro jest drugim bramkarzem"

W punkt, takie to proste, rywalizacja. Ale niektórzy wolą nepotyzm jak widać. Mam nadzieję że jak już się pozbyliśmy łysego tatusia to wróci sprawiedliwośc i uczciwa walka o miejsce w składzie. Albo po prostu rotacja i skoro już sprowadzamy drugiego bramkarza to żeby pograł w co mniej ważnych meczach.

"argument z cyklu : dajmy Antony'emu tyle samu czasu co Rashfordowi/Martialowi żeby się przekonać że się nie nadaje"

A z jakiego cyklu jest ta kolejna już głupota która napisałeś? Przecież Antony, dokładnie jak Onana dostał nawet zbyt wiele szans i nie powinno być już obu w tym klubie. Bezsensowne porównanie.
Argumentowanie czegoś 3 meczami też ma dużo sensu. 3 mecze w odstępie każdy co kilka miesięcy to żadna szansa dla tego gościa
» 11 grudnia 2024, 09:32 #114
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 09:37

Herek

Gdyby Bayindir był dobrym bramkarzem to i szans by dostawał więcej :D
a tak ?? mamy gościa na poziomie Toma Heatona to i szans dostaje tyle co Heaton
» 11 grudnia 2024, 09:36 #113
Herek: Ok no to dobrze że na "jedynce" mamy Neuera
» 11 grudnia 2024, 09:41 #112
sztejner: Neuer nie Neuer,to turas może mu korki zawiązywać co najwyżej
» 11 grudnia 2024, 09:44 #111
Herek: Najważniejsze że ma treningach wybitnie się spisuje, co tam mecze o punkty, przeciętność wystarczy temu klubowi
» 11 grudnia 2024, 09:55 #110
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 10:05

"Onana ma 28 lat,znane nazwisko,puchary zdobywane z Ajaxem,Interem i United" - to w końcu gramy bo jestesmy w formie czy za nazwisko ? Bo logika podpowiada mi że jeśli jakis bramkarz zawala mecz tak koncertowo jak to zrobił Onana z Nottingham to ląduje na ławie i nie wstaje z niej dopóki drugi bramkarz czegoś nie zawali.

"dajmy Antony'emu tyle samu czasu co Rashfordowi/Martialowi żeby się przekonać że się nie nadaje" - Może gdyby ten argument został użyty przy okazji Sancho i dostałby on tyle szans ile Rashford gdy nie był w formie to dziś mielibyśmy dodatkową opcje na skrzydle. Jadon jednak coś tam potrafi i pokazuje to w Chelsea a wczesniej pokazywał to w Borussi na wypożyczeniu.
» 11 grudnia 2024, 10:03 #109
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 10:17

jeśli jakis bramkarz zawala mecz tak koncertowo jak to zrobił Onana z Nottingham to ląduje na ławie i nie wstaje z niej dopóki drugi bramkarz czegoś nie zawali.

generalnie zgadzam się z tym co napisałeś,ale ten fragment to jest bzdura totalna

czyli jak DeGea zawalił nam koncertowo mecz z Sevilla,to do końca sezonu powinniśmy grać Dubravką ??
» 11 grudnia 2024, 10:15 #108
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 11:27

DDG grał tu niezmiennie w postawie bez względu na formę przez ponad 10lat a ludzie coś piszą o turku po pierwszym poważnym zawaleniu przez Onanę od stycznia xDDD
Przecież swego czasu Romero notował lepsze występy w pucharach niż DDG w lidze a i tak nie mógł go wygryźć, więcej nikt prawie się tego nie domagał, poziom hipokryzji na tej stronie wywaliło tak w kosmos, że niedługo do marsa doleci

LE 2016/17
DDG 3 mecze 4 puszczone bramki 0 czystych kont, 2 porażki
Romero 12 spotkań 4 puszczone bramki 8 czystych kont, 0 porażek

Odnoszę się do tych czasów.
» 11 grudnia 2024, 11:24 #107
Pyra: Całościowe statystyki Romero z tamtego sezonu to 18 spotkań, 12 czystych kont, 6 goli straconych, 14 zwycięstw i 4 remisy.
» 11 grudnia 2024, 11:30 #106
Piwal: Pyra znów opowiadasz bzdury. Początki De Gea miał trudne i wielokrotnie po błędach był sadzany na ławie kosztem Lindegaarda. Gdy był w prime chyba nikt o zdrowych zmysłach nie posadziłby go na ławce kosztem Romero nawet po blędach które przytrafiały mu się bardzo rzadko. David w swoim prime uratował nam kilka razy więcej punktów niż kosztowały nas jego blędy. Co do Onany to on nawet nie wyszedł na plus bo nadal zawalił nam wiecej punktów niż mu zawdzięczamy.

Po raz kolejny dobierasz sobie statystyki tak by zakrzywić rzeczywistość, piszesz o formie Romero w LE i porównujesz z 4 występami Davida w LE zupełnie pomijając fakt że David w tamtym sezonie miał w lidze 14 czystych kont na 29 meczów. Chłop w co drugim meczu zachował czyste konto a jego interwencje zostały docenione na tyle że trafił do 11 sezonu 16/17. I Ty jeszcze piszesz coś o poziomie hipokryzji ? Lepiej zastanów się nad swoim poziomem otumanienia.
» 11 grudnia 2024, 11:48 #105
Pyra: Jego prime było w 2015r kiedy chciał odejść do Realu.
» 11 grudnia 2024, 12:06 #104
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 13:53

A rok później mu sie prime skoczył? To dlaczego w kolejnych dwóch latach dwukrotnie trafił do 11 sezonu, wygrał nagrodę najlepszego zawodnika w klubie i zdobył złotą rękawice. Próbujesz strasznie pokracznie wybrnąć z tego nietrafionego argumentu. De Gea najwyższy poziom prezentował właściwie do czasu gdy Solskjaer po zwolnieniu Mourinho wdrożył swoją myśl szkoleniową czyli moim zdaniem do końca sezonu 18/19.
» 11 grudnia 2024, 13:45 #103
Pyra: A od 2018 do 2023 w jakiej jedenastce sezonu był? Bo zarabiał 4x tyle co Alisson.
» 11 grudnia 2024, 13:48 #102
Piwal: Co mają do tego zarobki? Będziesz teraz schodził na tematy poboczne. Dostał kontrakt będąc top3 bramkarzem na świecie w klubie który był daleki od bycia w światowej topce. Według Ciebie lepiej było pozwolić mu w 2019 roku odejść bo za dużo zarabia?
» 11 grudnia 2024, 13:57 #101
Pyra: Czyli mówisz, że nie będziesz się wypowiadać na temat zarobków naszych piłkarzy.
Antonego, Rashforda czy Casemiro, zarabiają oni odpowiednio nie ważne czy grają dobrze czy źle.
No chyba, że jesteś hipokrytą.
» 11 grudnia 2024, 18:16 #100
Piwal: Co ty człowieku bredzisz? Do reszty Cię już odkleiło? Gdy gadamy o kasie to gadamy o kasie. Teraz rozmawiamy o poziomie bramkarskim a Ty się miotasz i nie wiesz już co napisać chyba. Skończ.
» 12 grudnia 2024, 06:24 #99
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 08:14

Mnie to dziwi jak dany trener aż tak może mieć wpływ na zespół jak i cały klub. Odchodzi taki Anorim i zaliczają totalny zjazd. Tak samo było w przypadku odejścia Erika z Ajaxu. Już o nas nie wspominam gdy odszedł Ferguson. Do dziś nie możemy się pozbierać. Ogólnie można zejść z pewnego wysokiego poziomu no ale żeby aż tak? Drużyna która wygrywała hurtowo ligę bez problemu nagle zaczyna grać na połowę tabeli...Ciekawe zjawisko.
» 11 grudnia 2024, 08:14 #98
DjTED: Przywiązanie do kogoś za kim byś mógł pójść w ogień.
» 11 grudnia 2024, 08:28 #97
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 08:36

To tylko pokazuje jakie zespoły obejmuje Guardiola, po jego odejściu Barca zdobyła tytuł, Bayern zdobył tytuł i City jak ich nie zdegradują też będą walczyć o tytuł, on po prostu dostawał samograje, innego wyjaśnienia nie ma. Jeżeli nie ma najlepszej kadry (czasami jak mu wypadnie jeden kluczowy zawodnik jak Rodri) to gra zaczyna się sypać.
W przypadku Bayernu to on ich w sumie sprowadził 2 poziomy niżej, Heynckes idealnie połączył żelazną obronę z zabójczymi kontrami Robbena i Riberiego, Pep zamiast czerpać z tego i wprowadzać swoje poprawki musiał oczywiście wprowadzić tikisrakę i w LM dostawali w pędzel jak leci.
» 11 grudnia 2024, 08:35 #96
skylark11: Dla tych co myśleli że Gyökeres przyszedłby do cienkiego i zaczął strzelać po 25 goli w lidze to spójrzcie sobie na sporting zaczęli grać słabo to i Gyökeres nie istnieje
» 11 grudnia 2024, 07:15 #95
Pyra: Gyokeres, Haaland, Hojlund to jeden i ten sam typ napastnika, jak nie ma podań to nie ma bramek.
Taki Benzema, Suarez czy Ibra wszędzie się odnajdywali bo technicznie są 2 poziomy wyżej i potrafili też atakować z głębi pola, rozegrać itd.

Założenia taktyczne Amorima są takie, że 9 ma strzelać i często ścigać się z obrońcami, więc czysto hipotetycznie Hojlund nadaje się do tego idealnie, to czy reszta zespołu będzie dostarczać mu piłki i czy sam zainteresowany będzie to wykorzystywał to druga kwestia.

Arsenal od 2021 ćwiczył rożne i zbierają teraz efekty, czy nam chce się czekać długo na efekty? Nie, ale czy mamy inne wyjście?
» 11 grudnia 2024, 08:08 #94
skylark11: Do cienkiego United
» 11 grudnia 2024, 08:18 #93
DjTED: I Lewandowski co swoim doświadczeniem odbudowuje Barce
» 11 grudnia 2024, 08:31 #92
Piwal: Pyra rola napastnika nie polega tylko na dostawianiu stopy i strzelaniu z stuprocentowych pozycji, To że Gyokeres dostaje podania wynika też z tego jak on się do tego podania pokazuje, jak wybiega na pozycje i jak gubi krycie. Hojlund w tym aspekcie nie potrafi się odnaleźć i wiecznie biega gdzieś schowany za obrońcami licząc że piłka go znajdzie.
» 11 grudnia 2024, 08:38 #91
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 08:49

Tylko Sporting grał tak, że często Gyokeres zostawał 1 vs 1 z obrońcą a większość obrońców szybkością nie grzeszy, wtedy wystarczy wygrać wyścig biegowy z jednym zawodnikiem i masz czystą pozycję.
My teraz gramy jak much w smole, zawodnicy zamiast grać natychmiast do przodu po przejęciu piłki często zwalniają pozwalając rywalom wrócić i napastnik jest kryty z każdej strony.

Wygląda to tak, że jak gramy pozycyjnie to nie ma jak zagrać mu na walkę a jak jest szansa na kontrę to i tak zawalamy i wracamy do gry pozycyjnej.

Tu potrzebne są wyćwiczone schematy, bo żeby stworzyć miejsce napastnikowi wahadłowi muszą zabierać za sobą zawodników, dwie 10tki muszą rozrywać obronę rywali i grać z pierwszej piłki a u nas nic z tego nie działa, oddzielną kwestią jest to czy Hojlund się sprawdzi w takiej grze bo na razie nie dajemy mu nawet szansy w niej uczestniczyć.

Ciągłe rotacje, brak schematów, zgrania i mamy efekt jaki mamy. Sam wylewam tu żółć ostatnio bo myślałem, że Amorim z marszu oznacza wyniki ale widać, musi upłynąć sporo czasu zanim wykrystalizuje się podstawowa 11stka i wszystko zazębi.
» 11 grudnia 2024, 08:48 #90
KlejnotNilu: widzę, że devilpejdżowy ku klux klan skazał już bogu winnemu Onane na niebyt
dlatego życzę wam, żeby was tez wywalali z pracy, gdy popełnicie 1-2 błędy
może wtedy nabierzecie ciut więcej empatii względem drugiego człowieka, bo póki co znieczulice lvl master tier tutaj prezentujecie :)
» 11 grudnia 2024, 06:59 #89
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 08:00

1-2 bledy XDD inaczej się tego nie da skomentować. Chłopie jakby łysy nie zaprowadził tu nepotyzmu za swojej żałosnej kadencji to Kameruńczyk powinien grzać ławę i sprawiedliwie rywalizować o nr 1 z drugim bramkarzem a nie konsekwentnie tracić na punkty z meczu na mecz. Mówię oczywiście o pierwszym sezonie o którym jak najbardziej trzeba pamiętać. I teraz mamy mu bic brawo po ponad roku zaczął grać przyzwoicie/normalnie? Po tak długim czasie gry bez żadnej przerwy nic dziwnego że w końcu przestal się kompromitować (nie do końca ale jednak nie jest najgorzej póki co)
» 11 grudnia 2024, 07:58 #88
Kilerek7: Media trąbią, że MU prowadzi zaawansowane rozmowy z piłkarzem z Ameryki Diogo Leonem 17 lat LO ponoć bardzo dobry, duży talent. 3 mln funtów, takie transfery sa super. Chociaż co z Amassem i Kukonki.
» 11 grudnia 2024, 03:00 #87
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 00:41

Do 15 stycznia 2025 gramy z City, Tottenhamem, Bournemouth, Wolves, Newcastle, Liverpoolem i Arsenalem. Z taką grą ja to bardzo słabo widzę. Życzę powodzenia Amorimowi, bo jak przewali większość tych meczów to długo tu nie zabawi.
» 11 grudnia 2024, 00:40 #86
zbyszek7: Nawet jak przewali wszystkie te mecze to zostanie
» 11 grudnia 2024, 01:21 #85
skowron32: Szansa na jakieś pkt tylko z Wilkami w sumie
» 11 grudnia 2024, 07:40 #84
Celt15: XDD jak ktoś naprawdę myśli, że Amorim może wylecieć w tym sezonie to powinien udać się pod zasiłek dla osób o obniżonych zdolnościach intelektualnych uniemożliwiających normalne funkcjonowanie
» 11 grudnia 2024, 08:09 #83
DjTED: AV na szczycie LM, a my gdzies na 12 miejscu w LE. Cos poszło ewidentnie nie tak
» 10 grudnia 2024, 23:13 #82
gorzky: Podziękujmy Erikowi i jego flagowym zakupom.
» 10 grudnia 2024, 23:52 #81
Batigol222: Rogers i Tielemans to piłkarze, którzy naprawdę by się przydali obecnemu United. Duran również.
» 11 grudnia 2024, 00:18 #80
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 00:29

Poprostu bezgranicznie zaufalismy ten Hagowi ktory nasprowadzał tutaj miernych graczy po znajomości bo zaden pilkarz z topu nie chcial dla niego grac. Do tego doszła stara gwardia z Rashfordem na czele ktora ma wywalone i dlatego jestesmy gdzie jesteśmy
Wiec powtórzę jeszcze raz jesli po sezonie nie wywalimy Onana, Dalot, Maguire, Lindelof, Evans, Shaw, Malacia, Casemiro, Mount, Antony i Rashford to w nastepnym czeka nas to samo co w tym. Amorim dzialaj i odpalaj!!
» 11 grudnia 2024, 00:28 #79
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2024 00:36

Mount,rash,sahw,Antony,case,Eriksen,lindelof ci panowie muszą stąd spier...
» 11 grudnia 2024, 00:34 #78
Spadkobierca: Z Tielemansem to ciężko powiedzieć. Jeszcze w poprzednim sezonie wydawał się być totalnie bez formy.
» 11 grudnia 2024, 06:16 #77
Piwal: Tielemans był do zakontraktowania jako wolny agent i pisałem wówczas że głupotą jest że my mając problemy w środku pola nie staramy się o takiego piłkarza nawet do rotacji to wtedy wielu tu uważało że gość się już skończył i że powinniśmy poszukać lepszej opcji. No to dostaliśmy Mounta :)
» 12 grudnia 2024, 10:17 #76
pbskarpy: Myślę, że w następnym sezonie powinniśmy zainteresować się vinicjusem, kejnem, lewym i Sancho. To by była paka.
» 10 grudnia 2024, 22:58 #75
AUDIoooo: A Messim też?
» 10 grudnia 2024, 23:10 #74
gorzky: Messim nie, na prawej jest goat Antony. Nie można mieć samych najlepszych.
» 10 grudnia 2024, 23:53 #73
AUDIoooo: No raczej odwrotnie, skoro goat, to najlepszy :)
» 11 grudnia 2024, 00:02 #72
SonofSparda: Allison i Courtois pokazali dzisiaj, jak dla zespołu jest ważny dobry bramkarz. Obydwaj uratowali swoje drużyny.
» 10 grudnia 2024, 22:52 #71
smiechy: Podobnie jak nam Onana w tym sezonie trochę punktów.
» 11 grudnia 2024, 10:23 #70
AUDIoooo: Pep Guardiola has confirmed that Manchester City will be the final club job of his managerial career.
» 10 grudnia 2024, 22:49 #69
LisandroUnited: Co za czasy nastały że zastanawiamy się czy damy radę z Pilznem xd trybuny 12 zawodnik, piłkarze Pilzna będą gryźć trawę. My tam powinniśmy pojechać i od 3 gola dla nas zacząć liczenie. Ale w obecnej formie to nawet porażka mnie nie zdziwi.
» 10 grudnia 2024, 22:44 #68
skylark11: A się ten sporting posypał miesiąc temu wygrywali z City a teraz ich ciśnie club brugge
» 10 grudnia 2024, 22:43 #67
SonofSparda: To pokazuje jakie piętno potrafi odcisnąć na klubie Amorim. Trzeba mu tylko pozwolić pracować.
» 10 grudnia 2024, 22:47 #66
Komaros85: Gdzie Brest a gdzie United?? Takie czasy nastały...
» 10 grudnia 2024, 22:38 #65
szmexy: Oglądam pierwszy mecz Edersona (z Atalanty), którym podobno wykazujemy zainteresowanie. Wywarł pozytywne pierwsze wrażenie, ale to nie jest moim zdaniem ktoś kto odmieni naszą grę
» 10 grudnia 2024, 22:08 #64
M4S73R: Frimpong ładne piły daje ale by to taki Rashford na gole zamieniał.
» 10 grudnia 2024, 21:04 #63
Komaros85: Myślenie nie boli kolego...
» 10 grudnia 2024, 22:37 #62
LeoPepsi: Odchodzi człowiek od transferów i nagle ruszyła dziś lawina na temat odejścia Rashforda (Telegraph, Sky). Coś jest na rzeczy?
» 10 grudnia 2024, 19:58 #61
adisman17: Myślę, że będzie tysiąc plotek a tak na zdrowy rozum to kto kupi Rasha, Antonego czy np. Mounta w takiej formie z taką tygodniówką ? Za małe pieniądze jeszcze jest nadzieja, że głupi się znajdzie.

Problem jest w długości kontraktów. Mount i Rash akurat to jest porażka bo jeśli dajemy duża tygodniówkę to nie na taką długość bo tak jak dziś zostajemy z ręką w nocniku i zawodnik ma klub w szachu i narażony jest na jego widzimisie.
» 10 grudnia 2024, 20:03 #60
SzarimMusty: Rashford ma kolejny słaby sezon, dodatkowo nie pasuje do tej taktyki Amorima - no chyba że upchniemy go na 9. Więc to oczywiste, że ploty będą na jego temat bo... nikt nie widzi jak jego umiejętności/potencjał może się odnaleźć w nowej rzeczywistości.

Chłopak ma 27 lat, prawda jest taka, że on nawet bez formy poniżej pewnego poziomu nie powinien schodzić. Natomiast już drugi sezon z rzędu gra tragicznie. Przebłysków mało, drybling nie istnieje a sama dynamika nie wystarczy by być istotnym elementem jakiejkolwiek układanki.
» 10 grudnia 2024, 20:24 #59
tygrys26: Upchenimy go na 9 gdzie wygląda jeszcze gorzej niż na skrzydle, a na skrzydle juz wygląda tragicznie xD
» 10 grudnia 2024, 21:17 #58
AUDIoooo: Taaa, podobno już kanapki pakuje do plecaka, jak się dowiedział o plotkach.
» 11 grudnia 2024, 00:18 #57
mycka86: Imo to zwykłe bajty i do letniego okienka to jałowa dyskusja. Nie ma szans żeby odszedł w zimę.
» 11 grudnia 2024, 10:38 #56
Batigol222: Zastanawiam się, kto ma najgorsze wykończenie: Nunez, Havertz czy Lukaku? Trudny wybór.
» 10 grudnia 2024, 19:31 #55
DjTED: Ty masz takie rozkminy, a tymczasem nasi genialni napastnicy maja 5 bramek w 15 kolejkach w lidze.
» 10 grudnia 2024, 19:58 #54
adisman17: Problemem są napastnicy, którzy nie potrafią dobrze wyjść na pozycję czy brak dobrych akcji i dokładności pomocników obecnie ?
Czy po prostu mamy słabych zawodników ?
» 10 grudnia 2024, 20:05 #53
Batigol222: Fakt, ale jeśli spojrzysz na statsy Hojlunda to ma więcej bramek niż wskazuje jego xG. Salah, Wood, Wissa i Jackson wypadają w tej statystyce znacznie lepiej (np. Salah ma xG na poziomie 8,29, a zdobył 13 bramek).
» 10 grudnia 2024, 20:09 #52
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2024 20:18

To zależy. Jeżeli spojrzysz na statystyki Big Chances Created to Bruno ma 9, a potem jest Amad z 5 dużymi szansami (kiedyś nie wierzyłem w tego chłopaka: teraz myślę, że to będzie prawdziwy kocur na tym prawym wahadle). Nie jest źle, ale dobrze też nie jest: premierleague.com/stats/top/players/big_chance_created
» 10 grudnia 2024, 20:14 #51
Batigol222: Btw, Leif Davies ma aż 10 wykreowanych Big Chances, a to jest LO i to grający w dość słabym zespole. Jeśli się go ogląda, to również gość robi świetne wrażenie: ma nie tylko dynamikę, dobry przegląd i dogranie, ale też fajną technikę i potrafi zagrać niekonwencjonalnie, plus ma chyba 20 czy 21 lat.
» 10 grudnia 2024, 20:16 #50
ReddeviL1987: Chciałbym zobaczyć taki składzik:

Bayindir
Yoro DeLigt Mazraoui
Diallo Ugarte Eriksen Antony
Bruno Mount
Hojlund
» 10 grudnia 2024, 19:14 #49
Krystiano98: Takie coś przeczytałem przed chwilą

Manchester United PO RAZ PIERWSZY W HISTORII nie zorganizuje wigili pracowniczej... BO KLUB TNIE KOSZTY

The Guardian

Ciekawe czy to prawda, widocznie wzięli się ostro za budżet firmy xD
» 10 grudnia 2024, 18:46 #48
zbyszek7: Ciekawe czy ta impreza kosztuje wiecej niz jedna tygodniowka Rashforda
» 10 grudnia 2024, 18:54 #47
DoktorFootballu: No to może Rashford by postawił za tą tygodniówkę wigilię, zawsze walczył o posiłki dla innych :)
» 10 grudnia 2024, 20:54 #46
KubaUtd: Wczoraj Rio uderzył mocno w gwiazdeczki boiskowe a dziś takie info że Rashforda chcą sprzedać.Miód na uszy
» 10 grudnia 2024, 18:13 #45
sztejner: Miód na uszy to nam leci od 12 lat w gadaniu,szkoda że na oczy leją nam tabasco
» 10 grudnia 2024, 18:40 #44
DjTED: Serio myslisz, ze jak pozbeda sie Rashforda to druzyna zaskoczy? Z tymi drewniakami posprowadzynmi przez ETH za miliony?
» 10 grudnia 2024, 19:50 #43
KubaUtd: Myślę że jak sprzedadzą Rashforda to zaraz polecą następni.
» 10 grudnia 2024, 20:00 #42
Spadkobierca: Trudno będzie się pozbyć gościa z taką pensją i tak długim kontraktem.
» 10 grudnia 2024, 21:14 #41
swees: Wypożyczyć za 10mln tak jak Chelsea brała Felixa, a jak fartem trochę się odbuduje to ofrandzolić za paredziesiąt miliaków i gitara :P
» 11 grudnia 2024, 00:17 #40
NikS000: Glory Glory znów przegroli...
» 10 grudnia 2024, 16:42 #39
Ravenwood: Erik ten Hag był bliski zwolnienia po zdobyciu Pucharu Anglii, ale Dan Ashworth uważał, że należy kontynuować współpracę z Holendrem, co doprowadziło do fatalnego początku sezonu, a następnie zwolnienia szkoleniowca i zastąpienia go Rubenem Amorimem po zaledwie kilku miesiącach. Sir Jim Ratcliffe uznał to za porażkę dyrektora.

◾ Fabrizio Romano

Ostatecznie Dan Ashworth odszedł, ponieważ nie podzielał tych samych poglądów, co inni kluczowi decydenci. Nieporozumienia dotyczące ten Haga, rekrutacji i nie tylko sprawiły, że nie pasował do zespołu. United chcą pełnej zgodności na wszystkich szczeblach, aby zapewnić Amorimowi drużynę, której potrzebuje.

◾ Muppetiers

Twierdzenie Dana Ashwortha, że nie miał nic wspólnego z zatrzymaniem Erika ten Haga „rozwścieczyło” Sir Jima Ratcliffe'a i miało wpływ na jego odejście z Manchesteru United.

Ashworth i Omar Berrada powiedzieli mediom we wrześniu, że decyzja została podjęta przed ich przybyciem. Komentarze te zostały następnie podważone przez Sir Jima Ratcliffe'a.

◾ Mike Keegan [Daily Mail]

Szukając następcy Erika ten Haga, sir Jim Ratcliffe chciał usłyszeć z ust Dana Ashwortha potencjalnych kandydatów na jego miejsce. Jak się twierdzi, miał on nie przedstawić jasnych, przekonujących argumentów za tym, kogo należy zatrudnić. Jego lista menedżerów obejmowała Eddiego Howe'a, Marco Silvę, Thomasa Franka i Grahama Pottera.

Ratcliffe chciał bardziej zdecydowanej i dynamicznej kandydatury, kogoś z pewną charyzmą, kto byłby w stanie udźwignąć ogromną odpowiedzialność i kontrolę związaną z prowadzeniem jednego z największych klubów na świecie.

Współwłaściciel United uważał, że Ashworth powinien był być bardziej asertywny w wyborze nowego trenera i powinien był spojrzeć poza osoby, które już znał. Mówiło się również, że zwrócił uwagę na jego dzień wolny podczas drugiego dnia Rubena Amorima, na którego zatrudnienie nie miał zbyt dużego wpływu.

Tarcia były również widoczne, gdy Ashworth zaproponował zaangażowanie firmy zajmującej się danymi w celu oceny kandydatów do zastąpienia Erika ten Haga. Sir Jim Ratcliffe miał na to źle zareagować, twierdząc, że to Ashworth powinien znać się na takich sprawach, a nie zlecać je firmom zewnętrznym, jednocześnie kwestionując wewnętrzne możliwości United.

◾ Laurie Whitwell, Adam Crafton [The Ahletic]

Dan Ashworth został skutecznie wyeliminowany z procesu decyzyjnego w Manchesterze United i był obwiniany za pozostanie Erika ten Haga. Źródła z klubu twierdzą, że zachowywał się on profesjonalnie, ale w ostateczności nie pasował do obecnej struktury.

◾ Dan Roan [BBC]

Dan Ashworth najbliższe relacje nawiązał z Erikiem ten Hagiem. Berrada i Wilcox byli przekonani, że zmiana menedżera i podejścia jest niezbędna, jeśli United chcą iść naprzód.

◾ James Ducker [Daily Telegraph]
» 10 grudnia 2024, 16:18 #38
MU99: "Źródła z klubu twierdzą, że zachowywał się on profesjonalnie, ale w ostateczności nie pasował do obecnej struktury" -mistrzostwo. Profesjonaliści nie pasują do naszego klubu;)
» 10 grudnia 2024, 16:33 #37
Blau: MU99

Nigdzie nie jest napisane, że nie pasował do klubu, tylko nie pasował do obecnej struktury. Jeśli wszyscy przedstawiciele zarządu mają jedną wspólną wizję do której chcą dążyć, a jeden z nich ma zupełnie inną wizję, to nie ma prawa to dobrze działać.

To tak jakby ktoś pracował w restauracji i cały zarząd chciałby serwować tam steki, a jeden z nich wolałby jednak sushi.
» 10 grudnia 2024, 16:46 #36
NexaT: Ciekawe, gdzie leży prawda. Ashworth miał być gościem, który wskaże drogę temu klubowi. Wcześniej jak były plotki, że ma trafić do nas, to zawsze czytałem, że to obyty gościu w świecie futbolu, a niby teraz chciał korzystać z jakiejś firmy, żeby dokonać oceny kandydatów na trenera. Dziwne akcje.
» 10 grudnia 2024, 16:48 #35
Spadkobierca: Czyli Ratcliffe chciał kogoś na hurra, a Ashworth chciał najpierw zrobić raporty porównawcze i wybrać spokojnie najlepszą opcję?
» 10 grudnia 2024, 19:50 #34
Krystiano98: Raczej Ratcliffe uważał że Ashworth powinien już mieć dane i raporty na temat kandydatów
» 10 grudnia 2024, 21:11 #33
Spadkobierca: Takie raporty nie są robione w pięć minut niestety, więc wciąż to dla mnie pozostaje głupotką.
» 11 grudnia 2024, 06:18 #32
Krystiano98: Na pewno przy rozważaniu kandydatur przed przedłużeniem kontraktu Erika też jakieś raporty były. Poza tym widząc co się odwala na boisku, powinien mieć na zapleczu rozpisanych kandydatów w razie zwolnienia.
» 11 grudnia 2024, 10:37 #31
gorzky: Liczę że Ruben pokaże dziś że za błędy się płaci i Onana nie podniesie tyłka z ławki. Bruno i Amad lepiej niech odpoczną a na kartoflisko puścić goata Antonego i Mounta - 150milionów na boisku powinno samo wygrać mecz z takim Pilznem.
» 10 grudnia 2024, 16:15 #30
Batigol222: Akurat Viktoria Pilzno ma bardzo ładną murawę: youtube.com/watch?v=gyBnjobqiqA
» 10 grudnia 2024, 17:28 #29
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2024 16:01

Oglądanie bramki na 1:2 i tego jak została rozegrana piłka oraz jak bronił bramkarza mówi tyle że nie da się drugi raz tak od...ć lipy. Noo ale to MU. Tutaj może być wszystko.
» 10 grudnia 2024, 16:00 #28
pbskarpy: Panowie! Tylko remis się liczy! GG MU!
» 10 grudnia 2024, 15:00 #27
szmexy: U nas oprócz meczu z arsenalem nie było problemu ze zdobywaniem bramek, naszym problemem jest tracenie głupich bramek. W Pilznie możemy załadować 3-4 gole, ale pewnie stracimy 2-3
» 10 grudnia 2024, 14:48 #26
decykos: Pilzno pójdzie na całość, będą gryźć każdy kawałek trawy a trybuny będą ich 12 zawodnikiem. Kiedy wygrać z Manchesterem United jak nie teraz? Nie odpuszczą żadnej piłki bo taka okazja do zapisania sobie w historii zwycięstwa z Manchesterem może się już nigdy nie zdarzyć.
» 10 grudnia 2024, 14:01 #25
Braks: Dlatego musimy grać w 3 podania i bramka hi
» 10 grudnia 2024, 15:08 #24
UnitedWeStand: Patrząc na ten cały absurd z zarządem, to myślicie, że United będzie chciało ten mecz wygrać aby ograniczyć ilość spotkań i dać więcej czasu Amorimowi na ogarnięcie zespołu w trakcie sezonu czy United jednak celuje w baraże aby zwiększyć ilość spotkań, bo dzięki temu zarobią o wiele więcej niż wynosi nagroda za bezpośredni awans?
» 10 grudnia 2024, 13:58 #23
PogBooom: Myślę że to drugie...napewno zarząd przekazał zawodnikom i trenerowi że mają nie wygrać następnego meczu w LE bo tak jak mówisz baraże przyniosą więcej zysku. Inaczej obniżą im pensje. Więc jak przegramy to już wiesz dlaczego więc się nie denerwuj.
» 10 grudnia 2024, 15:06 #22
zuk: A co dokladnie jest absurdem?
» 10 grudnia 2024, 15:10 #21
PogBooom: W premier league też zarząd kazał im przegrywać żeby nie przyzwyczaić kibiców do sukcesów bo mogliby przestać przychodzić na mecze.
» 10 grudnia 2024, 15:12 #20
Queue13: Nie no, nie przesadzajmy, że piłkarze i trener będą specjalnie kalkulować czy specjalnie nie wygrać meczu xD

Poza tym gra w barażach wcale nie oznacza większych pieniędzy. To zależy od tego, które miejsce przede wszystim klub zajmie w lidze, bo dostajesz też bonusy za miejsce w tabeli, a do tego też przecież masz jakieś bonusy piłkarzy za rozegrany mecz, więc dodatkowa ilość spotkań wcale nie oznacza większego zysku dla klubu
» 10 grudnia 2024, 15:12 #19
UnitedWeStand: @PogBooom
Dlaczego miałbym się denerwować porażką? Poza tym, nie mogą obniżyć pensji piłkarzom za wyniki. Marna prowokacja z twojej strony.

@zuk
Ogromne wydatki, które dało się ograniczyć, a zamiast tego szukają oszczędności na wszystkim. Jestem przekonany, że Amorim musi teraz kalkulować jak ugrać baraże, bo dzięki temu United zarobi dodatkowe kilka milionów, które pokryje zwolnienie Ashwortha. Pamiętaj, że dowiedziałeś się o tym ode mnie, więc poleć mnie jako wiarygodne źródło informacji gdy United specjalnie nie będzie wygrywać spotkań.

@Queue13
Nie wiem czy coś się w tej kwestii zmieniło, ale przed zmianą formatu, to za bezpośredni awans dawali 500k. Gdzie domowe spotkanie na OT, to już jest 4mln, a do tego są jeszcze prawa TV za mecze, więc tak, jest to więcej pieniędzy.

Mówię wam, że zarząd razem z Rashfordem oraz Dalotem grają w szachy, a wy nawet nie ogarniacie warcabów. Amorim nie ma szans z sabotażystami na czele których stoi Ratcliffe. Trzeba pogonić ich wszystkich i prosić ETH o powrót, bo tylko on był w stanie walczyć z tą hordą szczurów niczym Ajaks.
» 10 grudnia 2024, 19:36 #18
skowron32: Remis biorę w ciemno. Nasi nie są na etapie strzelenia 3 goli a znając życie Victoria Pilzno coś strzeli poza tym Czesi to niewiadoma dla Nas. Chciałbym zwycięstwa ale remis biorę w ciemno
» 10 grudnia 2024, 13:17 #17
Pyra: Ja w ciemno biorę porażkę.
» 10 grudnia 2024, 13:25 #16
Biniek: Tu tylko wygrana jest do zaakceptowania. To jest k...wa Pilzno...
» 10 grudnia 2024, 14:08 #15
Leh: Ja nadal nie wierzę, że my się przed takim meczem zastanawiamy nad wynikiem... przecież to jest ekipa, którą powinniśmy zwyczajnie rozjechać. Inna sprawa, że sam nie jestem pewien wyniku. Koszmar jakiś to jest :-)
» 10 grudnia 2024, 14:50 #14
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2024 15:19

Leh

Gorszym uczuciem jest to że taka Viktoria Pilzno na 100% wyjdzie na boisko i spróbuje wygrać ten mecz,a nasi zawodnicy wyjdą na boisko i przez 90 minut będziemy się zastanawiać po co oni wyszli na boisko
» 10 grudnia 2024, 15:18 #13
skowron32: Dokładnie o to mi chodzi. Dlatego remis biorę w ciemno. W LE nic nie ugramy nie na opcji nawet a po co się ośmieszać dalej. Jak My z bodo ledwo wygrywamy a przyjdzie jakaś Roma Bilbao Lazio czy nawet galata i będzie ZONK
» 11 grudnia 2024, 08:01 #12
skowron32: Biniek
Kiedyś kiedyś to bym myślał ile goli i kto strzeli? Teraz myślę kto by mógł strzelić i czy wogole strzeli
» 11 grudnia 2024, 08:02 #11
Spiker2405: Nie wierzę też, że Ashworth polecił Southgate'a i dlatego go zwolnili. Jeśli nadal był na okresie próbnym i był eskortowany przez CEO i ochronę. Zrobił coś poważniejszego, aby naruszyć ogólny kontrakt i nie usłyszymy tego w najbliższym czasie.

Wygląda na to, że poważnie zaszkodził kontraktowi lub biznesowi.
» 10 grudnia 2024, 12:23 #10
LeoPepsi: Może to jest ten czas żeby w końcu szejk przejął klub?
» 10 grudnia 2024, 13:06 #9
Spiker2405: Jest klauzula kupna 100% do czerwca 2027. Pożyczki z Santanderu oraz bank of America były użyte by kupić te śmieszne 26% klubu. Jesteśmy również winni klubom 417 millionow, gdyż De Ligt I Mazraoui dla przykładu byli kupieni na raty.

Chwilowo nie wygląda to fajnie i Ineos mnie w ogóle nie przekonuje.
» 10 grudnia 2024, 13:18 #8
Blau: Spiker2405

Z tego co czytałem, to zgrzyt zaczął się już latem. Ashworth był ogromnym zwolennikiem pozostania Erika, a następnie dania mu nowego kontraktu. Reszta zarządu mu zaufała, a finalnie kilka miesięcy po tej decyzji trzeba było go zwolnić i zapłacić jeszcze większą klauzulę.

Później jak szukali trenera, to Dan im wyjeżdżał z rekomendacjami typu Southgate (którego znał z pracy w reprze Anglii), albo Pottera, którego znał z pracy w Brighton. (w rekomendacjach rzekomo w ogóle nie brał pod uwagę Rubena)

Moim zdaniem wygląda to tak, jakby po prostu Dan miał zupełnie inną wizję budowy tego klubu i nadawał na zupełnie innych falach niż reszta zarządu. Skoro wizje są rozbieżne, to nie było sensu, aby się razem męczyć. Ja to tak widzę.
» 10 grudnia 2024, 13:40 #7
Ravenwood: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2024 14:08

Z tego co wiem to Ashworth miał polecić na następcę ten haga
howe, franka. potera jako tymczasowego, chciał tez zatrudnić jakaś zewnętrzną firmę żeby sporządziła raporty na temat poszczególnych managerów i dlatego ratclif się wkurzył i zwolnił Ashwortha
» 10 grudnia 2024, 14:05 #6
Carlitozz: Spiker

INEOS/Ratclifee jeśli chodzi o piłkę nożna, to nie przekonuje w ogóle. W Nicei żaden postęp, pełno różnych trenerów, klub ze Szwajcarii zdegradowany, potem awans. Oni są już tutaj rok, a od strony sportowej poza boiskowej nie mamy praktycznie nic, poza jednym Vivellem, który od tego okienka będzie mieć więcej mocy sprawczej jeśli chodzi o transfery. Zobaczymy.
» 10 grudnia 2024, 20:10 #5
robertbham: Jak spojrzymy na tabelę to idziemy z nimi jak równy z równym także dla nas nie wiem czy to aż takie łatwe spotkanie. Trzeba pamiętać że to jest wielka czeska Viktoria Pilzno, a nie jakiś tam Nottingham. Wiem sarkazm ale to co sie w tym klubie wyprawia na tym poziomie to jest nie do pobicia. Wychodzimy na Old trafford i z takim Nottingham mamy 50/50 Naprawdę?
Takze dla nas juz nie ma łatwych spotkań, so tylko trudne, bardzo trudne i niemożliwe do wygrania.
Ten czwartkowy trzeba by zaliczyć do trudnych
» 10 grudnia 2024, 11:49 #4
Pyra: No myślę, że czeka nas ciężka przeprawa, ostatnio Viktoria wygrała z Jablonec 3-2 choć przegrywała 0-2 i zremisowali z zawsze groźnymi Teplicami 1-1.
Nie wiem jak te oszałamiające wyniki wpłyną na morale naszego zespołu.
» 10 grudnia 2024, 12:37 #3
PoProstuMariusz: Noo... Ja jak będę obstawiać zakłady to raczej, że Czesi nam wpakują brameczke. Tak jak piszecie. Może być ciezko, gramy na wyjeździe, oni już pokonali innych faworytów do wygrania LE, czyli real sociedad.
» 10 grudnia 2024, 13:05 #2
vanN: w zasadzie to powinien być łatwy mecz w którym szanse powinni dostać rezerwowi, ale można stawiać dolary przeciwko orzechom, że tak nie będzie...
» 10 grudnia 2024, 11:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.