Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United kreśli plany na kolejne okienka transferowe

» 7 września 2024, 08:40 - Autor: matheo - źródło: GiveMeSport
Letnie okienko transferowe w Premier League zostało zamknięte w ubiegłym tygodniu. Manchester United zaczął kreślić plany dotyczące następnych ruchów transferowych.
Manchester United kreśli plany na kolejne okienka transferowe
» Sezon 2024/2025 ma być dla Casemiro ostatnim w Manchesterze United | Fot. Press Focus
Jak w skali 1-6 oceniasz letnie okienko transferowe w wykonaniu Manchesteru United?
Czerwone Diabły tego lata pozyskały pięciu zawodników do pierwszego składu. Szeregi drużyny Erika ten Haga zasilili Leny Yoro, Joshua Zirkzee, Matthijs de Ligt, Noussair Mazraoui i Manuel Ugarte.

Portal GiveMeSport informuje, że priorytetem Manchesteru United w 2025 roku będzie uporządkowanie kwestii związanych z linią pomocy. Sezon 2024/2025 ma być ostatnim na Old Trafford dla Christiana Eriksena i Casemiro. Czerwone Diabły będą musiały więc znaleźć następców doświadczonych pomocników.

Manchester United pozbywając się Eriksena i Casemiro mocno odciąży klubową listę płac, bo Duńczyk inkasuje 150 tysięcy funtów tygodniowo, a Brazylijczyk z tygodniówką 350 tysięcy funtów jest najlepiej opłacanym graczem w zespole.

GiveMeSport powołuje się na swoje źródła i twierdzi, że celem dyrektora sportowego Dana Ashwortha będzie odmłodzenie linii pomocy Manchesteru United. Czerwone Diabły chcą skończyć z polityką sprowadzania piłkarzy u schyłku swoich zawodniczych karier.


TAGI


« Poprzedni news
Leny Yoro krok bliżej powrotu na boisko
Następny news »
Antony na transferowej liście życzeń klubu z Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (390)


MikiManUtd2004: Veronique Rabiot [matka i agentka Adriena Rabiota]: "Jesteśmy w doskonałych relacjach z Manchesterem United." [La Gazetta dello Sport]

Ciekawe
» 11 września 2024, 14:37 #390
IntruZ9: Wyrwane z kontekstu

poniżej było napisane,że żądania rabiooooo są wciąż wygórowane i united nie zgodzi się na takie warunki
» 11 września 2024, 14:40 #389
Frosty: PSG's chief revenue officer Marc Armstrong is to leave the club and will join Blanc at Manchester United!
» 11 września 2024, 14:13 #388
sztejner: Dyrektor generalny Man United Omar Berrada: „Chcemy przywrócić klubowi szczyt europejskiej piłki nożnej”.
„Wzmocniliśmy naszą pierwszą męską drużynę pięcioma ekscytującymi zawodnikami i wprowadziliśmy nową strukturę przywództwa piłkarskiego, aby zapewnić większe wsparcie naszemu menadżerowi, Erikowi ten Hagowi”.
» 11 września 2024, 13:38 #387
Pyra: No i bardzo dobrze, teraz mamy na każdą pozycję po dwóch zawodników, nowy sztab, transferów robiliśmy od groma i oczekujemy wyników, jak ich nie będzie to nastąpi zmiana trenera.
Zeszły sezon przez kontuzje jeszcze można wybaczyć ale w tym już wymówek nie ma.
» 11 września 2024, 13:41 #386
Frosty: Czytałem że zatrudniają nowych fizjoterapeutów
» 11 września 2024, 13:57 #385
AUDIoooo: Mam nadzieję, bo Dr Kidler już za dużo sabotował.
» 11 września 2024, 14:07 #384
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2024 13:15

Z ust CR7 dostało się Erikowi Ten Hagowi.

– Moim zdaniem, w United musi zmienić się wszystko. Wszystko – powiedział wprost – Trener takiego klubu jak Manchester United nie może mówić publicznie, że nie będzie walczył o wygraną w Premier League i w Europie. Nie może publicznie szerzyć takiego przekonania. To musi być inny mental, okej być może jeszcze nie ma tam potencjału na takie sukcesy, ale i tak trzeba spróbować. To powinien być cel. Spróbować, a nie zakładać na wejściu że i tak jesteśmy za słabi.

- pożarliście się i byłem po stronie trenera,nadal bym był gdybyś wychodził ze stadionu i mruczał do Piersa,ale to akurat jest naprawdę dobra wypowiedź. Brawo

Dużo racji ma w tym że my kibice - tak jak i nasz trener i piłkarze - jesteśmy z góry nastawieni na porażkę... my nie czekamy na serię zwycięstw,my czekamy na to czy wtopimy po dwóch czy po trzech meczach
» 11 września 2024, 13:12 #383
Pyra: Przecież nawet funfel CRa i nasz kapitan ostatnio mówił, że nie jesteśmy gotowi zdobyć mistrzostwa.
CR też próbował zdobyć z nami mistrzostwo i na którym miejscu skończyliśmy?
Tottenham też ma przed każdym sezonem mierzyć w mistrza?

Najpierw trzeba mieć ułożoną od A do Z ekipę, dobrą taktykę, dobrą ławkę, wszystko dobre.

City, Arsenal i Liverpool to kandydaci, reszta może sobie gadać do woli.
» 11 września 2024, 13:31 #382
Pochmurny: O Ronaldo można mówić wiele różnych rzeczy i mieć problem z teatralnością pewnych zachowań, ale facet wie bardzo dobrze co trzeba robić aby być na szczycie. Facet jest tytanem pracy i perfekcjonistą. Nikt nie powinien być większy niż klub, ale gdy klub jest pośmiewiskiem i mówi to jeden z dwóch największych piłkarzy w historii to musi być w tym dużo prawdy.

Co do jego wypowiedzi to prawdą jest, że grasz po to aby wygrywać i taka zawsze musi być mentalność. Twoim celem jest tytuł, a nie gra o puchary. Nie wyjdzie? Byłeś za słaby. Następnym razem będziesz robił więcej aby osiągnąć cel. U ETH jest ciągłe gadanie jacy to nasi nie są dobrzy i nie widzi problemu... To idzie w eter i buduje opinię o wszystkim wokół klubu. Jesteś tragiczny w spotkaniu? Potwierdź i zaznacz, że standardy będą lub muszą pikować. Sciemnianie niee jest potrzebne w sporcie, a chęci i umiejętności.
» 11 września 2024, 13:33 #381
Leh: Pochmurny - u nas brakuje jakichkolwiek podstaw, żeby myśleć o tytule. Erik zawsze mówi, że walczymy o zwycięstwo i co z tego? Nie chodzi o gadanie, a o przygotowanie. Nasz zespół od 12 lat nie jest przygotowany do walki o mistrzostwo. Nie potrafi zaliczyć dwóch dobrych sezonów z rzędu.
I nawet Ronaldo w tym nie pomógł. Więc ja nie potrzebuje żeby ta drużyna gadała o mistrzostwie. Ja bym chciał żeby ta drużyna zaliczyła dwa dobre punktowo, równe sezony. Dopóki tego się nie nauczymy to o żadnej walce o nic więcej mowy być nie może
» 11 września 2024, 13:39 #380
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2024 13:44

No i ma rację.
Kiedyś podobnie wypowiedział się Poche, jak prowadził Totki.
Bardzo dużo krytyki na niego po tym spadło i słusznie.
Tu jest ten sam przyklad- 3 rok, 700 baniek wydane, a trener bredzi, że nie jest gotowy.
Utarte chce wprowadzać do drużyny miesiącami.
To ile on czasu potrzebuje, żeby jakikolwiek progres było widać?

Leh z tymi 12 latami to trochę przesada, bo jednak z Mou czy nawet z Ole podchodziliśmy do sezonu ze świadomością, że top 4 się należy, a moze i coś więcej.
Dzisiaj boimy się o wynik z Southampton...
» 11 września 2024, 13:40 #379
Pochmurny: W sporcie jeśli będziesz myślał w stylu mierz siły na zamiary to nie osiągniesz zbyt wiele. Ty masz robić wszystko co w twoich siłach, a na końcu ocenić ile brakowało. Przygotowujesz się do rywalizacji o tytuł, a nie o utrzymanie. Mentalność ma być budowana zawszę. Każdy inteligentny człowiek zdaje sobie sprawę ze swoich ograniczeń, ale to nie znaczy iż nie może mierzyć wysoko. Bez mentalu będziesz jak reszta średniaków i tyle.
» 11 września 2024, 13:42 #378
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2024 13:46

Biniek
- kim jest utarte ??

z Mourinho czy nawet z Ole podchodziliśmy do sezonu ze świadomością, że top 4 się należy, a moze i coś więcej.

Z całym szacunkiem do Mourinho i Solskjaera,to ja osobiście ani razu nie liczyłem na coś więcej niż Top4 - niwelowanie 25-35 punktowej straty do "czegoś więcej" to nie pstryknięcie palcem
» 11 września 2024, 13:42 #377
Pochmurny: Leh, jednym jest myśleć o tytule, a drugim robić wszystko co w twojej mocy aby go zdobyć. Nie sądzę aby Portugalczykowi rozchodziło się o zwykłe gadanie pod publiczkę, a o gesty, postanowienia, chęci itp. Każdy w klubie ma mieć na czole, że zrobią wszystko aby osiągnąć cel. Tu nie trzeba niedzielnych hobbystów.
» 11 września 2024, 13:48 #376
Biniek: Sztajner domyśl się.

Top 4 brałeś wtedy za pewnik, i na początku sezonu nie było 20-30 punktowych różnic.
Zaczynał się sezon i można było sobie gdybać i oczekiwać.
Dzisiaj? Top 4 bierzesz za pewnik? Top 6? Awans do Ligi Mistrzów? Cokolwiek jest pewne z Ten Hagiem, oprócz tego, że będą brednie na konferencjach?
» 11 września 2024, 13:57 #375
Leh: Biniek - właśnie to liczenie na tytuł w jakiejś mierze zgubiło Ole i Jose.

Pochmurny - ja uważam, że to gadanie o tytule tylko nam szkodzi.

Jak popatrzysz na ostatnich 10, to myśmy zdobywali średnio 68 pkt na mecz. To jest wynik na grę w pucharach, przy odrobinie szczęścia dający LM.

Do Top4 weszliśmy 5 razy na 10. Tylko raz udało się to dwa lata z rzędu.

W samej LM: 6 występów, z których 3 skończyły się na fazie grupowej. W ciągu ostatnich 10 lat raz dotarliśmy do ćwierćfinału, gdzie zmiotła nas Barcelona.

Te liczby mówią dużo więcej o klubie niż to, że kiedyś był tu koleś ze Szkocji co rozniósł ligę w pył. Jesteśmy drużyną regularnie walczącą o puchary, która chce bić się o miejsce w lidze mistrzów, przy czym w tej lidze mistrzów po prostu jesteśmy, bo w żaden sposób się nie liczymy.

Moim zdaniem? Zejdźmy na ziemię. Zacznijmy pracować nad podstawami. Zbudujmy zespół, ktory regularnie dowozi te 76 punktów na sezon. Spróbujmy zdobyć 80. Potem patrzmy dalej.

Tak zrobił Arsenal, tak robi Aston Villa. Z gadania o tytule i ambicjach nic nie wynika. Zbudujmy system, porządną ekipę, która dowozi wynik 76-80 pkt przez 3 sezony z rzędu. I zacznijmy gadać o mistrzostwie.

Dziś brakuje nam do majstra 30-40 pkt. 3 lata na pokonanie takiego dystansu to sprint, a jakikolwiek krótszy dystans to niedorzeczność.
» 11 września 2024, 14:12 #374
Biniek: Leh co ty opowiadasz? Jak myślenie o tytule zgubiło Mou czy Ole?
W jaki sposób, mierzenie wysoko, przeszkodziło tym panom w osiągnięciu sukcesu?

No i co takiego zrobił np. Arsenal? Sezon w sezon biją się o top 4 i majstra. Z różnymi skutkami, ale ambicje mają zawsze i teraz porównaj sobie Arsenal z wygórowanymi ambicjami, do Tottenhamu bez ambicji.

3 lata na dogonienie topki to sprint? Wydając w 3 lata fortunę i kupując nowych piłkarzy na niemal każdą pozycję? Czy liczysz 3 lata od teraz? Już po wydaniu fortuny i kupieniu piłkarzy na niemal każdą pozycję.
To jaki wg. Ciebie jest realny czas, po którym możemy spodziewać się dogonienia topki?
» 11 września 2024, 14:22 #373
GS8GS: Na YT jest wypowiedź Rodriego odnośnie fenomenu Realu w LM, I dlaczego City w ostatnich latach stało się tak mocne.

U nas po prostu brakuje jeszcze tej mentaloności wygrywania, i odpuszczanie końcówek. Taki zespoły jak City czy Real walczą do końca, i prowadzili swój Fergie Time, gdzie rywal pod presją dowiedzienia ywniki w ostatnich minutach pęka i popełnia błędy.

A my to robimy już 3 sezon.
» 11 września 2024, 14:33 #372
Leh: Biniek - nie ich myślenie, a powszechne oczekiwanie. Również samych grajków. Zagraliśmy dobry sezon, więc jedziemy po majstra.
Sorry, to tak nie działa. Przychodzi zimny prysznic i wszystko się rozsypuje, bo miało być tak pięknie, a jest w sumie średnio, więc sobie odpuśćmy. Mam wrażenie, że to u nas stała śpiewka.

3 lata od teraz. Naprawdę tak uważam. Nie przekonuje mnie ilośc wydanej kasy. Po epoce Erika, w której nie działa nic, trzeba właściwie wszystko tu wprowadzić od zera. Wszystko.

Stałe fragmenty w obronie. Stałe fragmenty w ataku. Niski blok, średni blok. Pressing, kontrpressing. Kontratak. Wyprowadzenie od bramki. Atak pozycyjny.

Tu leży absolutnie wszystko i nikt tego nie posprząta z dnia na dzień - choć im szybciej ktoś zacznie, tym lepiej.

Jak zbudujesz fundamenty (to, o czym piszę wyżej), to zaczną przychodzić wyniki. I te wyniki trzeba poprawiać, ale dojście do poziomu +90 pkt zajmie trzy lata. I mi się to nie podoba ale innej drogi nie widzę.
» 11 września 2024, 15:03 #371
Biniek: Ja trochę bardziej optymistycznie do tego podchodzę. Głównie dlatego, że największym problemem wg. mnie jest właśnie sam trener.
Piłkarze są, jest więc z czego budować. Odpowiedni gość za sterami będzie potrzebował jednego okresu przygotowawczego, żeby było widać poprawę. Może nie na majstra ale na top 4... czemu nie?
» 11 września 2024, 15:35 #370
Komaros85: Oczywiste że De Ligt popełnił błąd przy wyprowadzaniu piłki co nie zmienia faktu że co najmniej 2 jego kolegów z zespołu mogło naprawić ten błąd, ma chłop też trochę pecha...
Co do najbliższego meczu to tylko 3 pkt się liczą, koniec wymówek Panie Ten Hag, z kim jak nie z nimi??
» 11 września 2024, 12:42 #369
sirtomas: [link usunięty] ,Dziadki grają lepiej od tych naszych Gwiazd...
» 11 września 2024, 12:39 #368
Frosty: x.com/Manutd_addicts/status/1833620014944911484

Nie wiem czy to nowość ale więcej takiego sprzętu się przyda
» 11 września 2024, 11:03 #367
Michal10: Kosmici
» 11 września 2024, 12:43 #366
olek1143: Się ktoś czy będą jeszcze dostępne bilety na mecz Polska - Portugalia w Warszawie?
» 11 września 2024, 10:27 #365
NexaT: Kiedyś był chociaż spokój jak grały reprezentacje, ale teraz widzę szambo DP wylewa się nawet na to, byle pojojczyć. Wieczni malkontenci.
» 11 września 2024, 08:53 #364
tygrys26: A może sytuacja jest tak tragiczna, że ciągnie się to cały czas? XD
» 11 września 2024, 10:01 #363
DoktorFootballu: No to jak jest "spokój" bo grają reprezentację to po co czytasz te komentarze i narzekasz, że inni narzekają?
» 11 września 2024, 12:03 #362
NexaT: Czytam, bo cała strona jest wami zasr_na, oko nie jest w stanie tego ominąć.

"po co czytasz te komentarze i narzekasz, że inni narzekają? "
żeby wam pokazać jak jęczycie, zmusić was do refleksji
» 11 września 2024, 13:48 #361
Kluivert19: Holandia w tych dwóch meczach straciła 4 bramki z czego 3 to zasługa De Lighta niezły kocur
» 11 września 2024, 08:10 #360
BekaaZPL: Na szczęście my kupiliśmy De Ligta, może ten będzie grał lepiej
» 11 września 2024, 08:38 #359
mycka86: Jak ktoś za 2gą bramkę Niemców obwinia De Ligta, to od razu wiadomo, że nie ma sensu z nim rozmawiać o piłce.
» 11 września 2024, 11:04 #358
GS8GS: Ja mam czasem wrażenie że niektórzy kibicują temu klubowi za karę.
» 11 września 2024, 12:21 #357
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2024 12:37

GS8GS

Dostosowujemy się do piłkarzy którzy też grają za karę i mają głęboko w poważaniu to jak się czują kibice od 10 lat

jednak wiesz...to działa w dwie strony,kibice wydają pieniądze na gadżety,kupują karnety,wspierają na stadionie i mają oczekiwania wobec swojej drużyny,skoro w drugą stronę za wsparcie dostajemy tylko "to nie był nasz poziom" to ciężko tak wiecznie wspierać. Kibice są poniżani przez piłkarzy od 10 lat
» 11 września 2024, 12:34 #356
Bylak: Eh trzeba było brać Gyokeresa, chlop ma już 10 goli w 7 meczach i do tego 5 asyst. Tamten sezon totalny kozak. A tak to mamy Hojlunda co strzelał przez miesiąc i zygzaka( oboje robia gorsze licznych niż szwed)
» 11 września 2024, 07:59 #355
IntruZ9: .... i mkhitaryana bo robi dużo asyst i też strzela,aaaa i może kagawa też odpali bo robi liczby.
» 11 września 2024, 08:27 #354
Pyra: Nie zapominaj jakie liczby robił Sancho w Borussii, może go kupimy?

Sporting w poprzednim sezonie strzelił 141 goli więc podstawowy napastnik nawet jakby tam był Rasiak przynajmniej te 30 goli strzeli, łatwo się gra w takiej ekipie.
» 11 września 2024, 08:34 #353
BekaaZPL: Lepiej kupować piłkarzy którzy nie robią liczb nawet w słabych ligach, ci u góry to fani takich transferów
» 11 września 2024, 08:39 #352
Biniek: To są dwaj odklejency. Nie ma takiej bzdury, której by nie napisali, w obronie łysego i jego nabytków.
» 11 września 2024, 08:53 #351
Pyra: A kto w tym wątku broni łysego? Dwubiegunówka się uruchamia od rana? Czy jak zwykle binkowe przywalanie z byle powodu?
» 11 września 2024, 09:09 #350
wider: "Sporting w poprzednim sezonie strzelił 141 goli więc podstawowy napastnik nawet jakby tam był Rasiak przynajmniej te 30 goli strzeli" i tu się bardzo grubo mylisz
» 11 września 2024, 09:42 #349
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2024 09:57

"zygzak" jak go nazywasz to zagrał chociaż 4 mecze żebyś go oceniał jakie liczby robi ? nikt nie daje Ci pewności że Szwed przychodzi i rozniesie PL jak Halland, Nunez też Portugalie roznosił
» 11 września 2024, 09:56 #348
Bylak: W tamtym sezonie łącznie miał 12 goli. Także sporo jak na napastnika który ma "uratowac" razem z Hojlundem nasza ofensywę.
» 11 września 2024, 09:58 #347
Pyra: Bylak
dam ci ciekawą statystykę 2023-24
Sporting shots per game - 23,8, on target 7,5 z czego Gyokeres 6,5 strzału na mecz
United shots per game - 11, on target 4

Spoting xG 10,69 - United xG 4,87

Już same tworzenie okazji powoduje, że on tam tyle strzela, u nam miałby przynajmniej 2x mniej okazji + zdecydowanie trudniejsza liga.
» 11 września 2024, 10:05 #346
emil1986x: Manu Kone z Romy idealnie by zamienił Case koleś jest straszny kocur. Do tego Brobbey jak Hojlund w tym roku znowu nie strzeli +10 i oczywiście powinniśmy zainteresować się Xavi Simonsem naprawdę chłopak potrafi grać w piłkę
» 11 września 2024, 06:25 #345
tygrys26: Przeciez ten Kone dopiero chyba ck lrzeszedl do tej Romy z tego co kojarzę
» 11 września 2024, 06:46 #344
karolj: Do nas przyszedł Sekou Kone, mam nadzieję, że on zastąpi Case
» 11 września 2024, 09:22 #343
GS8GS: To duże oczekiwania żę Kone zastąpi Kazika, w perspektywie kilku lat może wskoczyć na ten poziom. Myśle że pierwszy sezon będzie grał w U21 aby złapać szybkośc gry w angli.

Trzeba poczekać jak go zweryfikuje angielska piłka młodzieżowa. Na chwile obecną jest Mainoo, Collyer i Ugarte więc chłopaki muszą sie zgrać i jazda.
» 11 września 2024, 12:27 #342
karolj: Oczywiście, zgadzam się, że nie wejdzie od razu do podstawy i trochę czasu pewnie minie za nim zaliczy pierwszy występ, ale należy też brać pod uwagę to, że ETH lubi dawać młodzieży szanse, a jak zauważy, że jest lepszy od Collyera to może jego debiut wystąpić bardzo szybko :) Z drugiej strony jak widziałem jego sylwetkę, to myślę, że przynajmniej do stycznia na siłce musi potyrać
» 11 września 2024, 13:23 #341
skowron32: Jestem bardzo ciekawy jednej sprawy? Jeśli Erik zostanie zwolniony bo zakładam że będzie niebawem to czym obsmaruje MU?
Ja przeczuwam ,że powie
-nie miałem wsparcia od zarządu
-nie dostałem odpowiednich transferów
I bla bla ..
» 11 września 2024, 06:11 #340
DjTED: On już teraz jest czasami bezczelny
» 11 września 2024, 06:56 #339
Kilerek7: Żeby nie było tak słabo z De Ligtem, to Ugarte z Wenezuelą, też szału nie grał. Jak narazie najlepiej się pokazują nasi ex xD
» 11 września 2024, 01:49 #338
KurziPany: Chyba na bazie statystyk z flashscora bazujesz z tym Ugarte. Chłop co mecz jest w top3 zawodników Urugwaju, po prostu cała drużyna słabo zagrała.
» 11 września 2024, 06:02 #337
Frosty: Trzeba jakoś się przypierdzielic skoro była przerwa na reprezentacje wiadomo xD
» 11 września 2024, 06:59 #336
rreddevilss: Szczerze to gonwo mnie interesuje jak De Ligt gra w kadrze ,jak dla mnie może tam robić babol za babolem byle w klubie grał bardzo dobrze , Maguire w kadrze grał super i nijak się to przełożyło pozniej na grę w klubie ,więc dajcie sobie na wstrzymanie a nie ciśniecie chłopaka
» 11 września 2024, 01:16 #335
Batigol222: Ten Jhon Arias fajnie lata w środku pola Kolumbii: dynamiczny, całkowicie odporny na pressing i bardzo dobrze gra na małej przestrzeni.
» 10 września 2024, 22:53 #334
frznjr: Kilka treningów z lodówą i DeLigt już się nauczył kilku sztuczek.
» 10 września 2024, 22:48 #333
Kilerek7: Nie dość, że De Ligt słabo, to Weghorst w hierarchii wyżej niż Zirkzee xD
» 10 września 2024, 22:43 #332
BekaaZPL: xD xD xD nie znam się ale wypowiem się
» 10 września 2024, 22:45 #331
sturmik: Weghorst w reprze jest kilka razy lepszy niz ten nielot którego dostalismy.
» 11 września 2024, 06:58 #330
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2024 21:59

Nie jest przypadkiem, że De Ligt po odejściu z Ajaxu grzał ławę, trzeba będzie liczyć na Yoro obok Martineza. Swoją drogą ten Brobby co chciał go ETH niezły.
» 10 września 2024, 21:59 #329
Herek: Niestety bardziej chciał Antoniego. To samo z Kudusem. Że też w ogóle znajdują się tacy odklejency co bronią Onany itd czyli łysego
» 11 września 2024, 06:26 #328
tygrys26: Jak narazie to Martinez wypada jeszcze gorzej od De Ligta
» 11 września 2024, 06:46 #327
Panoramix: Ale de ligt wali babole. Gość zaliczył totalny zjazd. Chyba wolę w pierwszym składzie Maguiera niż jego.
» 10 września 2024, 21:56 #326
JackDav: Jak trwoga to do Boga!
» 10 września 2024, 21:59 #325
DjTED: Co ten de Ligt odwalił, że trener go ściągnął?
» 10 września 2024, 21:51 #324
Panoramix: To zobacz bramki dla Niemców to będziesz wiedział co odwalił
» 10 września 2024, 21:57 #323
DjTED: No właśnie nie widzialem
» 10 września 2024, 22:02 #322
UnitedFan07: Oby tylko w reprezentacji walił te babole a nie w klubie do tej pory było odwrotnie jak z Maguirem...w reprze był ok a w klubie tragedia
» 10 września 2024, 22:46 #321
Braks: Mimo wszystko wolę Maguire niż De lighta na boisku. Bardzo Smutne
» 10 września 2024, 21:28 #320
Ragnar90: De Ligt widać czego Cię tam uczą w Manchesterze, tak trzymać chłopaki
» 10 września 2024, 21:27 #319
NicPozytywnego: Brawo de ligt, szykuje się kolejna perełka z ajaxu w tym syfie...
» 10 września 2024, 21:26 #318
Fafky19: Tymczasem Angel Gomes sobie gra w reprezentacji Anglii.
» 10 września 2024, 21:15 #317
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2024 21:25

A Greenwood jak tam ? Już Jamajka ?? :D

*Żartuje sobie tylko
» 10 września 2024, 21:25 #316
Kilerek7: A Rashford nie xD
» 10 września 2024, 21:58 #315
michal441599: Siemanko , z ciekawości ktoś probował kupić bilety na meczyk Polska vs Portugalia dzisiaj ? Jak wam poszło :D ?
» 10 września 2024, 11:54 #314
SonofSparda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2024 12:17

Sprzedaż rusza dopiero od 17.
» 10 września 2024, 12:14 #313
rafax17: Ja próbuje przez InPost fresh strona padła xd
» 10 września 2024, 12:48 #312
sztejner: Manchester United nie przegrał żadnego z ostatnich 15 meczów wyjazdowych z Southampton.

Oho,zapowiada się świetna sobota :D
» 10 września 2024, 11:54 #311
NikS000: Zawsze jak widze taki komentarz przed jakims spotkaniem to United przegrywa :DD
Może ja sobie odpuszcze przeglądanie stronki przed meczami...
» 10 września 2024, 13:32 #310
Blau: sztejner

ETH nie przegrał też u nas nigdy trzech meczów z rzędu, a teraz ma już dwa, więc będzie jeszcze ciekawiej.
» 10 września 2024, 15:17 #309
Pady: Obstawiam szczęśliwe 2:1 bo szczęście zawsze wraca więc dostaniemy to co straciliśmy z Brighton, a potem łatwy mecz w Pucharze E10H powie ze wygraliśmy dwa mecze pewność siebie wróciła więc jesteśmy w miejscu którym chcemy być. Szkoda ze nie jest mecz z Crystal teraz mogło być gorąco, jednak ktoś to dobrze powiedział że to terminarz często zwalnia trenera lub ratuje.
» 10 września 2024, 21:49 #308
skowron32: No żebyśmy w szoku niebyli jak po najbliższych 2 meczach nie będzie zwycięstwa. Dla Nas nie ma łatwych rywali , soton i barnsley są łatwe ale nie dla Nas.
» 11 września 2024, 05:46 #307
Syndicate: @waingro

Rooney - biorąc pod lupę jedynie potencjał i talent - zdecydowanie przebijał Ronaldo piłkarsko. To było widać czy w jego wczesnej młodości w Evertonie czy w reprezentacji.

Był kiedyś taki mecz na Euro (Portugalia po karnych ograła Anglię, a Beckham przestrzelił), gdy Rooney był jeszcze graczem Evertonu. Wszyscy mówili o Rooneyu. Objawienie. Siła, kontrola piłki, świadomość co chce z nią zrobić. Ale doznał w trakcie meczu kontuzji i Anglicy nie mieli kogokolwiek porównywalnego wówczas w składzie.

Chyba nawet Van Persie mówił kiedyś, że gdyby Rooney "dołożył coś więcej" to byłby na poziomie Messiego. Tymczasem Anglik fatalnie się prowadził co miało istotny wpływ na jego karierę. A szkoda... Bo w czasach juniorskich i w pierwszych latach gry w United to był niesamowity piłkarz. Nie dojechała głowa albo po prostu został w poprzedniej dekadzie, gdzie mając talent (Brazylijski Ronaldo, Shearer, Figo, Ronaldinho, Gascoine, Lineaker) nie musiałeś dokładać tytanicznej pracy by przeskoczyć konkurencję (CR, Lewy).

Wayne w swoim prime był jak Benzema w Realu.
» 10 września 2024, 08:47 #306
Puchaty: Był taki mecz MU z Evertonu, Ronaldo był tutaj pierwszy sezon a Rooney jeszcze w The Toffies. Rooney robił z Ronaldo co chciał. Później przyszedł na Old Trafford.
» 10 września 2024, 09:05 #305
Pyra: Chodzi ci o ten mecz gdzie CR kiwał Rooneya jak chciał a ten go skosił na czerwo?

google.com/search?q=rooney+foul+ronaldo
» 10 września 2024, 09:27 #304
Biniek: Ale gdzie mu niby ta głową nie dojechała? Koleś miał świetną karierę, jest najlepszym strzelcem w historii jednego z największych klubów na świecie.
Nie każdy musi żyć fit i biegać po boisku do 40 roku życia.
» 10 września 2024, 10:16 #303
Leh: Biniek - ja też się zastanawiam skąd to przekonanie, że Rooney jest niespełnionym talentem. Jest najlepszym strzelcem w historii Man United i był najlepszym w historii reprezentacji Anglii. Zdobył 5 (?) tytułow mistrzowskich i Ligę Mistrzów. Ilu ludzi miało taką karierę?
Chyba on po prostu jest trochę postrzegany przez pryzmat oczekiwań, bo tak jak pisze Syndicate - chłopak w wieku 17 lat wyglądał jak kolejny Maradona.
» 10 września 2024, 10:32 #302
mycka86: Rooney przez ponad dekadę był w absolutnym światowym topie. Strzelał, rozgrywał, bronił i walczył na całym boisku. Każdy manager chciałby mieć takiego gościa w składzie. Co sezon miał ponad 30 bezpośrednich udziałów przy golach (bramki + asysty). Zdobył każde możliwe trofeum w klubowej piłce, został najlepszym strzelcem w historii MU i reprezentacji, po czym już nieco spuścił z tonu.

Zdecydowanie mógł pograć 2-3 sezony dłużej, ale nigdy bym nie powiedział o nim, że nie dojechała mu głowa czy nie pracował wystarczająco ciężko.
» 10 września 2024, 10:33 #301
Biniek: Leh Rooney w porównaniu z Maradoną to wzór sportowca. Diego wciągnął więcej kresek będąc profesjonalnym pilkarzem, niż strzelił goli;)
» 10 września 2024, 10:43 #300
Pyra: Rooney pakiet startowy:
- alkoholizm (Wayne Rooney, były kapitan reprezentacji Anglii, w najnowszym wywiadzie wyznał, że w czasie swojej piłkarskiej kariery zmagał się z problemem alkoholowym)
- prostytutki (gdy była W CIĄŻY, on regularnie sypiał z trzema prostytutkami!; W ogóle nie przejmował się, że zdradza Coleen"
- dieta menela
» 10 września 2024, 11:06 #299
sztejner: Pyra
Może i tak,ale jeśli chodzi o Manchester United to Rooney > Ronaldo i raczej już nic tego nie zmieni
» 10 września 2024, 11:50 #298
Pyra: Ronaldo tu po prostu za krótko grał, Rooney to ewenement bo on miał dosłownie wszystko, obie nogi, strzelał głową, podania, stałe fragmenty, szybkość, siła - w PES6 wymiatał :)
» 10 września 2024, 11:58 #297
NexaT: Rooney jak odchodził z United to miał 31 lat, więc jak najbardziej nie do końca coś dojechało, bo po 30 Ronaldo załadował jeszcze 400 czy 500 bramek. A pamiętam, że ostatnie 2 lata w United, to też szukanie pozycji dla Rooneya, który już tracił swoją dynamikę i wziął się bardziej za rozgrywanie.
Szkoda, bo gdyby miał żywotność nawet takiego Lewandowskiego, to mogłoby to wszystko wyglądać inaczej, ale nie ma co mu ujmować tak czy siak. W ostatecznym rozrachunku jest legendą klubu.
» 10 września 2024, 13:24 #296
mycka86: Chciałbym żeby, na boisku, wszyscy nasi obecni piłkarze byli takimi: alkoholikami, kobieciarzami i menelami jak Rooney :)
» 10 września 2024, 13:49 #295
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2024 14:44

Kiedys mielismy tez takiego alkoholika i kobieciarza - nazywal sie George Best.

Rooney to byl najwiekszy talent czystej wody w Anglii ostatnich 20 lat i Harry Kane w prime mógl Rooneyowi w prime buty czyscic. Niestety zaczal szybko (16/17 lat) i organizm mu nie wytrzymal - podobnie jak kiedys Michael Owen. Nie kazdy ma zegar biologiczny Cristiano Ronaldo czy Zlatana.
Roo moze i pil wieczorami ale na boisku dawal zawsze 200%.
» 10 września 2024, 14:42 #294
GS8GS: Cholernie ciekawy wątek.
Rooney wycisnął dużo z kariery, i to był czoł z ciągiem na bramkę, do dzić mam przed oczemi jak pędzili w pole karne Ronald, Rooney, Taves.


Myśle że kolega Syndicate mając coś więcej miał na myśli reżim życia CR7, i jak by on się przełożył na kariere Rooneya.

Myśle że gdyby dołożył te kilka procent pewnie pobiłby rekord Shearera.
Ale patrząc na to całokształt to wycisął z kariery bardzo dużo, wręcz dokonał niemożliwych rzeczy.
W tabeli strzelców za nim są Henry, Drogba, Aguero, HArry Kane na którym był oparty Tottenham ma zaledwie kilka bramek więcej.

Ale Wazza to nie tylko bramki, w ilości asyst 4 miejsce, przed nim tylko nieśmiertelny Giggs, Fabregas czy De Bruyne. A za nim legendy ligi jak Lampard, Gerrard, Silva, Miller, BErgramp.

Patrząc przez pryzmat tych długowiecznych już ledendarnych zawodników Wazza był jak kosmita, pewnie gdyby dołożył te kilka procent dzieliłby piłki z CR7 i Messim.

Z perspekty lat to zawodnik którego można porównywać do Ronaldo Nazario. Obaj byli fenomenalni, obaj strzelali jak maszyny, ważne i widowiskowe bramki. I onaj gdyby dołożyli te kilka procent pewnie byloby tym kim dzić są Messi i CR7 dla piłki nożnej.
» 10 września 2024, 17:26 #293
HarryBrown: Sami Brazylijczycy mówili o Rooney`u, że to biały Pele. Facet gdyby był tak poukładany jak np.Lewy to spokojnie by mógł grać do 35-36 roku na najwyższym poziomie. Niestety ale bez odpowiedniej diety jak i stronienia od używek długo się nie pociągnie w profesjonalnym futbolu. Niemniej wiele bym dał żeby w obecnym składzie był gracz o takich umiejętnościach jak Wazza. Nam często brakuje takiego chłopaka, który z niczego sieknie budę albo nawet i kilka.
» 10 września 2024, 19:09 #292
dlabigt23: Gramy w sobotę o 13:30 z drużyną ze strefy spadkowej, na wyjeździe, po przerwie reprezentacyjnej. Co może pójść nie tak ? xD
» 10 września 2024, 08:04 #291
Piotrek1991d: Z Brighton niedawno tez gralismy w sobote o 13:30
» 10 września 2024, 08:21 #290
sztejner: remis jak najbardziej w zasięgu
» 10 września 2024, 08:26 #289
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2024 09:49

te "przeklęte" mecze w sobote o 13:30 to chyba jakiś nowy mit

23/24 (3 mecze w sobotę o 13:30):

11. Kolejka vs Fulham - Wygrana na wyjeździe 1:0
18. Kolejka vs WHU - Porażka 0:2 na wyjeździe
28. Kolejka vs Everton - Wygrana 2:0 na OT
= 2 wygrane, 1 porażka, 0 remisów

22/23 (4 mecze):

4. Kolejka vs So'ton - Wygrana 1:0 na wyjeździe
18. Kolejka vs Wolves - Wygrana 1:0 na wyjeździe
20. Kolejka vs Man City - Wygrana 2:1 na OT
30. Kolejka vs Everton - Wygrana 2:0 na OT

4 wygrane, 0 porażek, 0 remisów.
» 10 września 2024, 09:48 #288
tygrys26: Odklejenia ciąg dalszy xD
» 10 września 2024, 09:57 #287
dlabigt23: Może z tą 13:30 faktycznie przegiąłem. Ostatnio ktoś tak napisał i przechwyciłem tą godzinę meczu. Nie jestem zorientowany co do tej godziny meczu. Jednak reszta się zgadza xD
» 10 września 2024, 10:56 #286
skylark11: Odegard kontuzja.
» 9 września 2024, 22:51 #285
skylark11: Te kontuzje musiały się w końcu zdarzyć w Arsenalu.
» 9 września 2024, 22:52 #284
Frosty: Jak KDB w City wypadł to grali dalej , jeśli Arsenal celuje w mistrza też powinni dać radę. Jest różnica , jak u nas wypada 5 na 8 obrońców i Amrabat gra na LO to się z nas śmieją, jak u nich wypadł jeden Saliba sezon temu to płakali że przez to mistrza stracili. ( Tak jak mówię jak celują w mistrza muszą dać radę )
» 10 września 2024, 06:45 #283
Pochmurny: No różnica jest, nasi nawet nie celowali w tytuł. Nasi mieli całą ofensywę praktycznie cały czas dostępną z Bruno na czele. Nasi nie potrafili sklejać akcji ofensywnych. Wina kontuzji obrońców... W tym sezonie mamy dostępnych większość obrońców których nam brakowało, pełny przód i dalej ten sam problem.

Arsenal ma swoje problemy i cele, więc twierdzenie co oni muszą dodając porównania z 8 drużyną zeszłego sezonu jest nie na miejscu.
» 10 września 2024, 08:42 #282
Puchaty: Nie zauważyłem abyśmy mieli jakieś problemy w kreowaniu akcji ofensywnych. Za to widoczna jest rażąca nieskuteczność.
» 10 września 2024, 09:12 #281
Leh: Pochmurny - prawda, Arsenal ma zupełnie inne cele niż my i gra inną piłkę. Ale tak jak pisze Frosty - muszą dać radę. Jak się bijesz o mistrza to rzadko możesz liczyć, że wszystko pójdzie po Twojej myśli. Jeżeli wypadnie Odegaard to będzie to wyzwanie, ale oni dalej powinni pokonać 90% zespołów w lidze. Ciekawe jak zareagują.
» 10 września 2024, 10:30 #280
mycka86: #Frosty jak w zeszłym sezonie wypadł KDB i po chwili Rodrii Kovacic, a środku pola musiał grać Stones, to Guardiola po raz pierwszy w karierze miał serię 4 meczów bez zwycięstwa. Jak widać kontuzje mogą rozłożyć KAŻDĄ drużynę.

Kibice Arenalu już płaczą, że jest wrzesień i można kończyć sezon, bo Arteta przespał okienko i mają zmienników dla kluczowych piłkarzy. A wypożyczenie Sterlinga, jako backup dla Saki, to nieśmieszny żart.
» 10 września 2024, 10:39 #279
Kapitan1230: No cóż, ostatnio mieli mistrza stycznia, to teraz będą mieli majstra września albo i nie. 4 miejsce max :D
» 10 września 2024, 10:59 #278
blanco1987: A mi brakuje podan i wizji Pogby. Gdyby on miał olej zamiast siana w głowie.
» 9 września 2024, 20:39 #277
mycka86: Na środku Pogba, a na skrzydłach Martial i Sancho. Ale to by była maszyna :)
» 9 września 2024, 22:01 #276
wrobel1992: Padliśmy częściowo ofiarą nowego pokolenia…nikt nie potrafił dotrzeć do tych niezbyt rozwiniętych głów:/
Pogba, Sancho czy nawet Lingard mogli zrobić dużo lepszą karierę…
» 9 września 2024, 22:24 #275
skowron32: I tu się muszę z Tobą zgodzić, bo taka jest prawda . A co tak psuje "młode pokolenie"?
Pieniążki...bo jakby przyszedł młody chłopak dostał na start np. 10tys funtów na tydzień , i po sezonie jeśli się spisał np. zarobki X2 to by się starał itp.a jak przychodzi i dostaje 200tys, no to po co się starać jak i tak kasiorka wpada. Po 200 to powinni mieć już zasłużeni piłkarze i to nie mówie tylko o MU ale o każdym klubie. Powinny być jakieś ograniczenia zarobkowe ustalane odgornie
» 10 września 2024, 06:27 #274
Stanior: A gdzie miejsce dla młodego wilczka?
» 10 września 2024, 11:09 #273
waingro: Jak to jest, że Ronaldo dzień w dzień trenuje i z wolnego ostatnio strzelił chyba z 15 lat temu , a Rooney który wygląda na grubo po 50-tce z brzuchem jakby był w 6 miesiącu ciąży bez problemu strzela z wolnego w okienko.
» 9 września 2024, 19:25 #272
gorzky: jak to jest że nikt z naszych tak nie potrafi? Old Trafford ostatniego gola z wolnego widziało właśnie po strzale CR.
» 9 września 2024, 19:34 #271
tygrys26: No i zaorane
Badum tssss
» 9 września 2024, 19:38 #270
awe: Z Norwich dokladnie strzelil, niedawno w Al Nassr tez strzelil z wolnego... w ogole jaki sens ich porownywac...
» 9 września 2024, 19:41 #269
SickRabbit: Generalnie po pewnej kontuzji już nigdy nie odzyskał swojej skuteczności przy wolnych.
Wałkowane wiele razy.
» 9 września 2024, 19:53 #268
GS8GS: Ronaldo kiedyś w wywiadzie powiedział że kontuzja kolana wymusiła na nim zmianę techniki i sposobu wykonywania wolnych.
» 9 września 2024, 21:00 #267
RedDevil76: Glory Glory ManUtd!!
» 9 września 2024, 18:10 #266
Batigol222: Najbliższy mecz dopiero w sobotę, no ale można zacząć już teraz
» 9 września 2024, 18:46 #265
DjTED: Sobota 13:30 mecz wyjazdowy do Southampton.. Co moze pojsc nie tak?
» 9 września 2024, 18:52 #264
Batigol222: Jednak to tylko Sotton. Oglądałem ich z Brentfordem i, chociaż bronią dość głęboko oraz sporą liczbą graczy, to ich defensywa jest dziurawa, a w ofensywie nie za bardzo mają kim straszyć.
» 9 września 2024, 19:02 #263
DjTED: Bati Ty dales opis United czy Soton?
» 9 września 2024, 19:16 #262
krzyzan23: Ja oglądałem naszych z Liverpoolem i, chociaż bronią dość głęboko oraz sporą liczbą graczy, to ich defensywa jest dziurawa, a w ofensywie nie za bardzo mają kim straszyć.
» 9 września 2024, 19:16 #261
Batigol222: Ale Liverpool i Brighton to o wiele mocniejsze zespoły od Southampton.
» 9 września 2024, 21:37 #260
skowron32: Dla Nas każdy jest mocny , nieważne czy to Live czy to 3-cio ligowe Barnsley, My jesteśmy w stanie s każdym dostać lanie, ale mimo to ZAWSZE GGMU!
» 10 września 2024, 06:24 #259
dlabigt23: Batigol a my za to mamy kim straszyć w ofensywie i ogólnie... Strzeliliśmy aż 2 bramki i straciliśmy już 5. Ogólnie mecz w sobotę o 13:30. Gramy z drużyną ze strefy spadkowej, na wyjeździe i po przerwie na reprezentacje. Co może pójść nie tak ? Nie zdziwię się jak ten mecz przegramy 2:1 albo zremisujemy 1:1...
» 10 września 2024, 07:57 #258
Batigol222: Z cyklu: mało istotne ciekawostki. Wśród 4 najszybszych, jak do tej pory, piłkarzy Premier League w obecnym sezonie jest 2 zawodników United: premierleague.com/news/4107032

Oczywiście, jak sezon się rozkręci to Neto, Adama, Gordon, Martinelli, Mudryk czy zwłaszcza Van de Ven spokojnie przebiją te niecałe 36 km/h, ale i tak.
» 9 września 2024, 14:52 #257
Batigol222: Poza tym, Mainno jest bardzo wysoko w przechwytach, odbiorach i udanych dryblingach.
» 9 września 2024, 14:55 #256
Pyra: Nie zapominaj, że naszym najszybszym zawodnikiem jest Hojlund, w sezonie 2022/23 był najszybszy w całej SA.
» 9 września 2024, 15:06 #255
Blau: Ciekawie wygląda fakt, że nasz Pereira jest liderem jeśli chodzi o wykreowane sytuacje. Do tego w statystyce big chances created Rashford jest na drugim miejscu.
» 9 września 2024, 15:11 #254
Batigol222: Nie był nawet w TOP 10 najszybszych: premierleague.com/news/3884168

Może w jakimś momencie sezonu Hojlund był na pierwszym miejscu, podobnie jak teraz Haaland, ale na pewno nie po 38 kolejkach i na pewno nie biegał szybciej niż 37,38 km/h van de Vena.
» 9 września 2024, 15:22 #253
Batigol222: W 2022/23 to samo: premierleague.com/news/3545885
» 9 września 2024, 15:23 #252
Pyra: 22/23 napisałem, że chodzi o Serie A
» 9 września 2024, 15:26 #251
Batigol222: Jednak bardziej bym zwracał uwagę na te Big chances created. Chance created to chyba po prostu podanie, po którym następuje strzał, chociaż nie mogę nigdzie znaleźć oficjalnej definicji. Natomiast Big chance created to "situation where a player should reasonably be expected to score, usually in a one on one scenario or from very close range".

Wiadomo, że taki np. De Bruyne tworzy mnóstwo sytuacji, w których inny zawodnik musi tylko dostawić łeb czy głowę, ewentualnie ma 1 na 1 z bramkarzem. Patrząc natomiast na Fulham i Perreirę to nie za bardzo kojarzę takie akcje, przynajmniej w tym sezonie.
» 9 września 2024, 15:36 #250
Batigol222: Btw, Haaland po tej przerwie zamienił się w jakiegoś prawdziwego potwora: konwersja strzałów na gole-50%, bramki ponad xG: 3.2.
» 9 września 2024, 15:37 #249
Pyra: Pereira chyba wykonuje stałe fragmenty i to mu nabija te statystyki, Trippier też co roku jest w topie rozgrywających przez to.
» 9 września 2024, 15:40 #248
Batigol222: A, to sorry, mój błąd. Chociaż w Serie A chyba nie ma aż tak szybkich zawodnikach, podobnie w La Lipie: w poprzednim sezonie najszybszy tam był Vincius z wynikiem równo 36 km/h. Teraz doszedł Mbappe, więc przybył im jeden odrzutowiec, ale po mojemu Van de Ven jest szybszy, zwłaszcza że nie da się znaleźć żadnych oficjalnych statsów,, według których Mbappe wykręcałby powyżej 37 km/h.
» 9 września 2024, 15:55 #247
Batigol222: Chociaż 36,61 km/h Oshimena to bardzo spoko rezultat: transfermarkt.it/i-piu-veloci-in-serie-a-hojlund-in-top10-osimhen-numeri-da-podio-europeo/view/news/418264

nawet nie wiedziałem, że on jest aż tak szybki.
» 9 września 2024, 15:58 #246
Blau: Batigol222

Z big chances created masz rację, do tego ta statystyka jest lekko zakłamana, bo uwzględnia tylko sytuacje, gdy nie padła bramka. W rzeczywistości taki Palmer czy Rudzielec z City byliby jeszcze wyżej, ale u nich niektóre z big chances createm kończyły się bramkami, więc nie wlatywało to do tej statystyki, tylko do asyst.
» 9 września 2024, 16:09 #245
Rashy10: A na DP piszą, że Rashford zatracił swoją szybkość i bez tego już się nie nadaje do niczego
» 10 września 2024, 12:26 #244
Pyra: Newcastle chce kupić skrzydłowego w styczniu - Elanga lub Antony.
» 9 września 2024, 11:57 #243
sztejner: wezmą Elangę,nie ma co się łudzić
» 9 września 2024, 11:59 #242
Pyra: Nie byłbym tego taki pewny, Nottingham fajnie poukładał kadrę pod Santo i Elanga gra tam w podstawie.
Antony jak na razie jest przyspawany do ławki i negocjacje będą dużo prostsze.
» 9 września 2024, 12:01 #241
sztejner: czy ja wiem czy będą prostsze ??
United będzie chciało odzyskać część pieniędzy z Antony'ego,a Newcastle nie wygląda na drużynę która wyda na niego więcej niż 10mln.

N.Forrest kupiło Elangę za 18 mln.,gdyby Newcastle przyszło z ofertą 35-40 mln. to myślę żeby się dogadali - poza tym dla Newcastle - Elanga byłby dużo pewniejszą opcją
» 9 września 2024, 12:07 #240
Pyra: Chodzą plotki, że propozycja wyniesie ok. 40M za Antonego, więc nasi pewnie długo nie będą się zastanawiać.
Nottingham może w zimę nawet nie rozmawiać o transferach, Nuno jest dość specyficzny i prędzej zagrozi odejściem niż pozwoli na jakieś nieplanowane sprzedaże.
» 9 września 2024, 12:24 #239
Leh: Pyra - plotki mogą chodzić, ale niby z jakiej paki oni mają dać te 40 mln za Antony'ego? Przecież on połowy tej kwoty nie jest wart. Nie kupuję tego
» 9 września 2024, 12:33 #238
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 12:41

Mnie nie interesuje z jakiej paki, po prostu Newcastle chce skrzydłowego a my Antonego za mniej jak te 35-40 nie sprzedamy bo bylibyśmy za dużo w plecy w FFP.
Może oni też o tym wiedzą i nie będą proponować śmiesznych kwot?
Może w Newcastle w nowym środowisku przypomni sobie jak grać?

Jeżeli Chelsea zapłaciła za Felixa 52M to nic w tej lidze mnie nie zdziwi.
» 9 września 2024, 12:40 #237
mycka86: Wygląda na to, że Chelsea celowo zawyżyła kwotę za Felixa (kupiony na raty), żeby na papierze drożej sprzedać Gallaghera (płatne z góry) i omijać FFP. Realnie to była wymiana 11 +4 mln dla Atletico.
» 9 września 2024, 12:47 #236
Leh: Pyra, rozumiem, że Cię nie interesuje, ale to po prostu bujdy są. Za 40 baniek można kupić naprawdę sensownego grajka, a Antony jest bezsensowny :-)
» 9 września 2024, 13:08 #235
Pyra: Słucham kogo sensownego można kupić na skrzydło za 40M.
» 9 września 2024, 13:14 #234
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 13:45

sugerując się samymi wycenami na transfermarkt od 40/50 mln. : Kudus ,Evan Ferguson,Jarrod Bowen,Alejandro Garnacho,Hueng Min-Son,Karou Mitoma,Matheus Cunha,Joao Pedro,Leon Bailey,Bryan Mbuemo,Nicolas Jackson, czy właśnie Anthony Elanga - tak wiem,niektórzy to środkowi napastnicy z opcją na skrzydło,ale jednak.

*P.S.

nie ma tam żadnej wzmianki o naszym Antonym - czyli wg. transfermarkt gości jest wart mniej niż 20 mln.
» 9 września 2024, 13:45 #233
Pyra: Ja nie pytałem ile jest kto wart na transfermarkt tylko za ile ich realnie kupisz.
Gdybyś za większość zawodników z tej listy zaproponował 40M to by cię wyśmiali.
Już widzę jak my sprzedajemy za tyle Garnacho albo Tottenham Sona.
» 9 września 2024, 14:20 #232
sztejner: Poza Sonem wszyscy byliby realnie do kupienia za taką sumę
» 9 września 2024, 14:34 #231
Pyra: Powodzenia życzę
» 9 września 2024, 14:35 #230
mycka86: Kolegę chyba ominęło ostatnie 5 lata na rynku i to za jakie kwoty kluby z EPL sprzedają swoich czołowych graczy.

Za 40mln to może Bryan Mbuemo byłby do wyjęcia. Może, po pół rocznych negocjacjach.
» 9 września 2024, 14:45 #229
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 14:49

Evanilson dopiero co przyszedł za 40 baniek, chociaż to raczej napastnik. Możliwe jednak, że Galeno nie byłby sporo droższy. Minteh: 35 baniek. Taki Uriel Antune prawdopodobnie kosztowałby znacznie mniej. Do tego Pino, Adingra, Semenyo, Fatawu, Bakayoko z PSV. Jeżeli jednak będą chcieli dać 40 baniek za Antonego, to szerokiej drogi;) Dostaną takiego gorszego Almirona.
» 9 września 2024, 14:46 #228
Adrian0007: Kolega napisał slowo klucz. W styczniu. transfery w styczniu są zawsze droższe ze względu na to że kluby ciężko mają zastąpić takiego gracza. opieranie się na cenach z Transfermarkt jest śmieszna. taki caicedo idąc do Chelsea ile byl warty?Nawet teraz nie jest wyceniany blisko kwoty za którą poszedł. Kolejna sprawa, Antony jest mlodym zawodnikiem i to ze u nas mu nie idzie nie oznacza ze w innym klubie nie odpali. Antony dla nich to inwestycja na przyszłe lata a taki Son ma 32 lata. A jak już przy Sonie jesteśmy to kto normalny podaje Sona w transferach do wyjęcia z totkow i to jeszcze w zimowym oknie
» 9 września 2024, 14:53 #227
Pyra: Adrian wie o co chodzi.
40M za Antonego to małe ryzyko, jak chłop zacznie grać jak w Ajaxie to są na plus, jak nie zacznie to pogonią go gdzieś dalej za 20-30M i będą stratni max 20M a my akceptując 40M już jesteśmy stratni ponad 50M Euro.

Także ta cena to nie tylko obecna forma ale też ta z Ajaxu, wiek itd.
» 9 września 2024, 15:09 #226
hubertnehring: sztejner pomylil odwage z odwarznikiem. dzieciak
» 9 września 2024, 15:12 #225
Leh: Pyra - 40 mln to ogromne ryzyko. Nikt nie może sobie pozwolić na kupowanie za 40 mln gracza, który najprawdopodobniej nie odpali. Ale transferów za niewielkie kwoty zawodników, którzy odpalają, jest cała masa, więc ja po prostu nie rozumiem czemu Newcastle miałoby płacić 40 mln za kompletny niewypał, który nie pokazał nic poza jednym sezonem w Holandii...
» 9 września 2024, 15:22 #224
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 15:44

hubertnehring

jak już zamierzasz komuś wbijać szpilkę,to wypadałoby się najpierw nauczyć pisać,bo chyba jakieś wagary Ci się w podstawówce trafiły co ??
» 9 września 2024, 15:41 #223
Blau: Anotny nigdy w życiu nie odejdzie za 40 milionów. To, że my się daliśmy wycyckać i go kupiliśmy za około 100 milionów euro, to nie oznacza, że on tyle był warty. On 40-50 milionów euro to był warty właśnie wtedy, kiedy go kupiliśmy, czyli po przyzwoitym sezonie w Ajaxie. Realnie może udałoby się go sprzedać za okolice tego co Sancho, czyli jakieś 25-30 milionów.
» 9 września 2024, 16:32 #222
gorzky: ja się będę cieszył jak cokolwiek nam za Antonego zapłacą. Przecież to jest największy flop w historii.
» 9 września 2024, 17:35 #221
awe: Za 40 mln to tego lata mozna bylo miec Sancho i Greenwooda w dodatku z ekstrapensja od United przez rok....
Taki Olise, Felix czy Neto kosztosztowali troch wiecej niz 40 mln Ł, a o roznica pozimow klikukrotna.
» 9 września 2024, 18:44 #220
sztejner: Przebieg meczu z Southampton
- po pierwszych 45 minutach wyrównany mecz i do przerwy mamy 0:0
- w 78 minucie Garnacho bądź Amad strzelają na 0:1
- Erik ten Hag zadowolony z osiągniętego rezultatu,dokonuje zmian i na ostatnie 10 minut zdejmuje Zirkzee,Bruno i Garnacho a w ich miejsce wprowadza Ugarte,Lindelofa i Evansa
- w 89 Southampton strzela na 1:1
- podział punktów dziękujemy :P

*numerów tottka wam nie podam,bo piszę sobie to dla żartów,ale sami przyznajcie że to całkiem możliwy scenariusz
» 9 września 2024, 10:52 #219
dr03: jedyne co się nie zgadza to wprowadzenie Ugarte na 10 min, Erik przeciez mówił że potrzebuje miesięcy na jego wprowadzenie, a tak to bardzo możliwy scenariusz
» 9 września 2024, 11:15 #218
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 10:26

Może by tak wymiana Rashego na Nikolę?
;>
» 9 września 2024, 10:25 #217
jayjay2: mmm, rezerwowy Romy, najlepiej wyglądający na wahadle (czyli pozycji, której u nas nie ma) - tego nam trzeba.

Już pomijam fakt, że Romy nawet nie stać na tygodniówkę Rasha.
» 9 września 2024, 10:50 #216
Luck: Zalewski na wahadle to wynalazek naszego polskiego guardioli. W romie gra normalnie na skrzydle. O ile w ogóle gra
» 9 września 2024, 12:50 #215
jayjay2: Luck - To chyba od tego niedawna śledzisz Romę. Zalewski u Mourinho grał głównie na wahadle, a w poprzednim sezonie już nawet tam u Portugalczyka przegrywał rywalizację ze Spinazzolą.

Gdy De Rossi zastąpił Mou, zrezygnował z wahadłowych, a Polak stracił miejsce w składzie już na dobre, bo wygląda słabo na skrzydle. W pop. sezonie łącznie 965 minut w Serie A. Nie miał żadnej kontuzji, jeden mecz zawieszenia za kartki.
» 9 września 2024, 13:08 #214
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 13:19

Bo wiesz, jarjar opiera swoją "wiedzę" o piłce tylko na tabelkach. I potem wychodzą takie kwiatki jak teraz XD
Musiałbym jeszcze z 10 emotek dodać aby ogarnął, że to było pół żartem pół serio. Choć za Rashego to nawet Grosicki byłby lepszy...
Nikola niech ucieka z tej Romy, jak ma grzać ławę mając taki potencjał.
» 9 września 2024, 13:11 #213
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 13:22

SickRabbit: Opieram na oglądaniu meczów, ale jak widać, Ty masz z tym lekki problem. Pewnie nawet nie wiedziałbyś na jakiej pozycji gra Zalewski, gdyby realizator przed meczem nie pokazał grafiki z ustawieniem.

A, i od kiedy tak nie lubisz statystyk?

“SickRabbit: Manchester United have conceeded more stoppage time winners under Ten Hag than they did in their entire PL history before him.

Czyli takie Fergie time, tylko w drugą stronę...
Wali te rekordy jeden za drugim.”
» 26 sierpnia 2024, 17:56



Czyżbyś zapomniał, jaki był Twój główny argument, a zarazem jedyny, dlaczego nie popierasz transferu Zirkzee? To się nic nie martw, przypomnę Ci:

"SickRabbit: Na yt dobrze wygląda?
Bo liczby ma podobne do Hojlunda za poprzedni sezon przy takiej samej ilości minut, tylko w gorszej lidze.
A poprzedni sezon MU to katastrofa z ujemnym bilansem bramkowym a Bologna miała fantastyczny.
Dlatego jestem delikatnie mówiąc sceptycznie nastawiony, ale tłumaczę sobie to tak, że on do rotacji z Hojlundem."

"SickRabbit:
Upadliśmy tak nisko aby kupować za 50M gtajka, który nawet w reprze znalazł się fartem i Weghorst gra więcej, a w całym sezonie ma staty 12/7, gdzie był to powtórzę, fantastyczny sezon dla Bolonii."

"SickRabbit: Brać Toney'a, a zrezygnować z Zirkzee bo to będzie Weghorst 2.0 Calvert Lewin to też nieporozumienie."
» 11 lipca 2024, 13:57


Tak się zastanawiam, ile spotkań Zirkzee widziałeś (o ile w ogóle widziałeś go w akcji, w co wątpie), że porównałeś go akurat do Weghorsta, z którym nie ma absolutnie nic wspólnego (poza narodowością)? Zero? Chyba nie oceniłeś go tylko po jednej suchej statystyce (bo wiecie - jest tylko jeden typ napastnika i napastnik jest tylko od strzelania bramek, a on strzelił ich mniej w Bolonii niż zawodnik w Manchesterze United), bez obejrzenia żadnego meczu, prawda? Byłaby to spora hipokryzja...



Takie suche statystyki i tabelki Ci nie przeszkadzają? ;) Nicola Zalewski - wielki talent marnujący się na ławce w Romie - 2 bramki i 7 asyst w.... 109 meczach. Musimy go kupić!

Obejrzyj jakiś mecz na trzeźwo, może więcej rozumiesz z tego, co oglądasz i poprawi Ci się "eye-test" ;)

"SickRabbit: Ale będzie wesoło, ja już obaiłem poł litra swojskiego winka więc gotowy na mecz United"
» 16 sierpnia 2024, 20:42
» 9 września 2024, 13:20 #212
Kapitan1230: Sick

Daj spokój, uraziłeś kanapowego od statystyk. Już tutaj takie głupoty pisał o zawodnikach, a boisko i tak weryfikowało jego wypociny z tabelek i zweryfikuje jeszcze wiele razy, czyli będzie całkiem inaczej jak on pisze :D miłego dnia :D
» 9 września 2024, 13:51 #211
jayjay2: Kapitan1230: podaj jakiś przykład tego - "a boisko i tak weryfikowało jego wypociny z tabelek". Ja mam jeden, mój ulubiony z początku poprzedniego sezonu, gdy Casemiro wciąż jechał na nazwisku:

imgur.com/ytG2umR.png
» 9 września 2024, 13:55 #210
Kapitan1230: Nic nie muszę tobie podawać, wystarczy, że siedzisz cicho gdy nie jest po twojej myśli i to wszystkim wystarczy, wychylasz się tylko po fakcie z swoimi żałosnymi tabelkami. Może o tym nie wiesz ale cię uświadomię, nie jesteś nieomylny :D
» 9 września 2024, 14:26 #209
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 14:43

Kapitan1230: zero konkretów, zero przykładów... Tak, wiem, że nie jestem nieomylny, ale dziękuję i pozdrawiam.
» 9 września 2024, 14:39 #208
Kapitan1230: Przykłady? Konkrety? Ty sam wiesz najlepiej kiedy, kiedy jest odwrotnie i siedzisz cicho. Pozdrawiam
» 9 września 2024, 14:50 #207
skylux70: Szkoda, że nie kupujemy Portugalczykow tylko Holendrów. Przynajmniej by się to fajnie oglądało i nie byłoby problemu z posiadaniem piłki.

Felix, Neves w sumie moglibyć u Nas, bo hajs nie był jakiś spektakularny. Obydwoje chcą być pod gra i rozumieją się z Bruno.

Felix technicznie napewno jest lepszy niż Zirkee, a Neves niż Ugarte.

Bruno w Portugalii to jakaś inna maszyna. Wszystko przechodzi przez niego. W ostatnim meczu w ogóle nie byl widoczny. Albo wkurzył się na Ten Haga za wcześniejsza zmianę, albo ma jakieś założenia defensywne, które go blokują.
» 9 września 2024, 09:09 #206
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 09:46

Już się zaczyna.....

*Zirkzee brama + asysta
*Ugarere motm w swoim meczu

Cudze chwalicie swego nie znacie

Rzygać się chcę
» 9 września 2024, 09:41 #205
Pyra: ile goli Felix strzelał w ligach, ostatnie 5 sezonów:
6, 7, 8, 8, 7
no to jest materiał na zasępienie Bruno lub wystawianie go na 9
» 9 września 2024, 09:44 #204
tygrys26: A co zawodnicy zmienia jak trener niedojezdza? XD
Może coś to znaczy, że nasi zawodnicy pod innymi trenerskiej wyglądają super, a w United pod Ten Hagiem graja kaszane
» 9 września 2024, 10:01 #203
Leh: Bruno tylko potwierdza, ze jest topowym grajkiem. On jest zupełnie innym zawodnikiem w Portugalii. Nie chodzi tylko o to, ile asystuje czy strzela - on totalnie dominuje grę. Musi to jakiś trener wykorzystać w klubie, bo na razie wykorzystał tylko Ole.
Zirkzee ma potencjał. Ugarte - nie wiem, zobaczymy.
» 9 września 2024, 10:13 #202
mycka86: U nas Bruno też totalnie dominuje grę gdy gramy z ekipami pokroju Szkocji.
» 9 września 2024, 11:21 #201
Leh: Nie, mycka, u nas nikt nie dominuje gry. Nawet z drużynami słabszymi niż Szkocja
» 9 września 2024, 12:13 #200
DevoMartinez: Serio nie ma co porównywać gry w reprach i to w jakieś lidze narodów do meczów ligowych. Zwłaszcza jak się gra z zespołami pokroju Szkocja czy Polska. :)
» 9 września 2024, 13:09 #199
Pochmurny: Ciekawe co dalej będzie z Moderem. Powinien pójść grać nawet do jakiegoś słabego klubu bo widać iż stracił wszystkie swoje atuty i pewność siebie. Po tej kontuzji to on chyba sam nie wie co robi na boisku. Tylko gra mu pomoże, a nie siedzenie na ławce. Nie bez powodu Brighton chciało się go pozbyć mimo wcześniejszej wiary w niego.
» 9 września 2024, 08:44 #198
sztejner: Zirkzee postrzelał,Bruno postrzelał,to teraz wypadałoby zagrać w sobotę na zero z przodu XD
» 9 września 2024, 08:41 #197
Fafky19: Na zero z przodu, a z tyłu coś wpadnie haha
» 9 września 2024, 08:43 #196
Kamil1343: Maguire bez straty gola. Tylko się cieszyć xD
» 9 września 2024, 09:19 #195
Cwr91: Nasi zawodnicy zawsze na kadrze dobrze sobie radzili żeby wrócić do United i grać padaczkę
» 9 września 2024, 10:17 #194
frznjr: No nic szkoda że Świder nie wsadził w końcówce bramy. Ronaldo strzelił dla Portugalczyków. Bruno świetny mecz zagrał.
» 8 września 2024, 22:40 #193
Olo: dlaczego uderzał lewą nogą tę piłę pozostanie tajemnicą XD

Lewego poprzeczki też szkoda, pięknie sobie przyjął
» 9 września 2024, 10:24 #192
Onana91: Ktoś jest w stanie realnie wytłumaczyć dlaczego u Nas Fernandes nie jest wystawiany na takiej pozycji jak w reprezentacji gdzie strzela co mecz gola? I czemu sprzedaliśmy mctominaya a nie wystawiqlismy go na pozycji jak w Szkocji żeby mógł ładować bramki?
» 8 września 2024, 22:39 #191
lukaszzasko: możliwe, że tam ma poważnego trenera na ławce
» 8 września 2024, 22:48 #190
adisman17: Puki ETH będzie rozgrywał składem to wszystko jak do tej pory to nic się nie zmieni na lepsze...
» 8 września 2024, 22:51 #189
AUDIoooo: No, ten Puki nawet radził sobie w Norwich.
» 8 września 2024, 23:56 #188
sturmik: Pukki
» 9 września 2024, 06:33 #187
mycka86: Czyli na jakiej pozycji ? W Portugalii Bruno gra często głębiej niż u nas.

A McTominay na jakiej pozycji miałby grać ? Na 10 w miejsce Bruno czy na środku ataku ? W Szkocji strzelił 9 goli w 52 meczach, niesamowity z niego snajper.
» 9 września 2024, 11:28 #186
frznjr: Prawa strona leży nie udało się zastąpić Kuby i Piszcza. Pewnie jeszcze kupę czasu upłynie.
» 8 września 2024, 22:24 #185
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2024 11:48

Przecież jest Matty Cash a nikt o nim nie wspomina. Czy ja czegoś nie wiem? Nie pojechał bo miał kontuzje tyle to slyszalem
» 9 września 2024, 11:47 #184
Wirus: Jakbyśmy mieli na prawym skrzydle 2-giego takiego Zalewskiego, to byśmy Nicole odciążyli, bo chłopak to jako jedyny ma najwięcej ochoty do gry.
» 8 września 2024, 22:19 #183
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 22:18

Zalewskiego ktoś kupi, młody ma talent i Roma będzie za mała
» 8 września 2024, 22:18 #182
frznjr: Przecież Roma chciała go sprzedać w tym okienku… On za Derossiego nie gra tyle co za Mou.
» 8 września 2024, 22:22 #181
Frosty: Nadal twierdzę że ktoś większy go kupi chłopak ma 22 lata więc jeszcze ma karierę przed sobą
» 8 września 2024, 22:31 #180
awe: On na Rome nawet nie jest za dobry, to taki nasz McT, za slaby na pierwszy sklad, ale darmowy pilkarz z akadamii, ktory przyda sie na lawce.
» 8 września 2024, 22:53 #179
frznjr: Gramy z najsłabsza Chorwacja od lat a nie potrafimy utrzymać się przy piłce 15 sekund.
» 8 września 2024, 22:16 #178
adisman17: Przy dobrze poukładanej grze i zawodnikach w formie Chorwacja dziś była do ogrania. Probierz trochę słabo przygotował pomysł na ten mecz + nietrafione zmiany w porównaniu z poprzednim meczem.
» 8 września 2024, 22:53 #177
frznjr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 22:14

Szkoci prowadzą z Portugalią hehe Dobra pomyłka jakaś była na stronie.
» 8 września 2024, 22:13 #176
boro: Widzieliście tą naszą kontrę ? Hahaha patologia
» 8 września 2024, 22:09 #175
frznjr: Nuno Mendes z Portugalii ciekawy LO szybki silny, świetnie wyszkolony technicznie.
» 8 września 2024, 22:09 #174
boro: Dlatego jest w konkretnym klubie
» 8 września 2024, 22:11 #173
skowron32: Skorupski to się nadaje do puszczy niepolomice a nie do repki
» 8 września 2024, 22:07 #172
skowron32: Szkoda że Bruno w lidze nie strzela.
Chorwaci to Nas jadą jak trampkarzy
» 8 września 2024, 22:07 #171
frznjr: Ale nas gniotą teraz Chorwaci, masakra.
» 8 września 2024, 22:03 #170
SonofSparda: Bruno lewą z dystansu. Jedyny diabeł w naszym aktualnym składzie.
» 8 września 2024, 22:01 #169
ryudo3: Jednak umi bramkę zdobyć...
» 8 września 2024, 22:10 #168
frznjr: Nie dziwię się że takie drewno jak casemiro był uważany za kocura jak grał obok Modricia i Kroosa.
» 8 września 2024, 21:57 #167
SonofSparda: Ale Modric wsadził. Stary wyga.
» 8 września 2024, 21:56 #166
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 21:32

Ten Zalewski mi się podoba :) od kilku meczy w reprezentacji jest wyróżniającą się postacią. Ja tam jestem pod wrażeniem jego umiejętności, szczególnie offensywnych
» 8 września 2024, 21:31 #165
SonofSparda: Szkoda tylko, że nie ma z kim pograć.
» 8 września 2024, 21:35 #164
Fido: W ogóle to lepiej się ostatnio ogląda reprezentację niż nasz Manchester.
» 8 września 2024, 21:40 #163
boro: Takiego snajpera oddaliśmy do Napoli. Już załadował Portugalii
» 8 września 2024, 20:55 #162
SonofSparda: Nie zdziwię się, jak on wniesie Napoli na wyższy poziom. Conte wie jak prowadzić takich rzemieślników.
» 8 września 2024, 20:58 #161
adisman17: Chłopak się męczył w środku w chorym ustawieniu. W Szkocji ma swobodę z przodu i są cały czas efekty, jeden z najlepszych strzelców ostatnich miesięcy Szkocji.
» 8 września 2024, 21:01 #160
Adrian0007: Weghorst i Depay szaleją w reprezentacji Holandii. Ściągamy ich czy jak?
» 8 września 2024, 21:12 #159
ryudo3: Jedyny Joker łysego. Ciekawe kto teraz będzie nam mecze wyciągał w końcówce :/
» 8 września 2024, 21:20 #158
mycka86: Ostatnio Fred walnął hattricka, może też powinniśmy go ściągnąć z powrotem?
» 8 września 2024, 21:44 #157
MANmanyUTD: Rash może się już nie odbudować. A nawet jeżeli, to może być to chwilowe, na pół roku/rok. Pytanie czy jest w stanie się odbudować I UTRZYMAĆ przynajmniej jakieś 65-70% wysokiego poziomu przez klika lat. Jeżeli nie, to czy jest sens na siłę się z nim męczyć żeby w końcu odpalił tylko na jakiś czas?
» 8 września 2024, 20:02 #156
rreddevilss: Powinniśmy go sprzedać ,widać się już się wypalił i u nas jest pogrzebany ,on potrzebuje nowego środowiska a my nowego skrzydłowego ,który dowiezie
» 8 września 2024, 20:09 #155
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 16:45

Zidane widziany na spotkaniu z JR w Portofino. Ciekawe, ciekawe. Ciekawe czy angielskiego się nauczył.
» 8 września 2024, 16:45 #154
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 17:06

Erik zna francuski, to jest pewne.

Z live w doopę
» 8 września 2024, 17:04 #153
MANmanyUTD: Fernandes miał już u nas swój prime. Niestety został on przespany przez klub. Teraz powoli trzeba szukać zastępstwa.
» 8 września 2024, 15:43 #152
Leh: Albo i nie. Wiesz, słyszałem taka statystykę, która mówi, że zastępując najlepszego zawodnika w drużynie zyskujesz 5 pkt w sezonie, zastępując najsłabszego zyskujesz 9. Coś w tym jest. Upgrade za Bruno to nasz ostatni problem. Potrzebujemy bramkarza, środka obrony i strzelca.
Erik z uporem maniaka stawia na Onane, a jest świetna okazja przetestować Bayindira. Stawia też od dwóch lat na Rashforda, nie szukając innego źródła bramek. Tu się skupmy, Bruno nie jest problemem teraz
» 8 września 2024, 15:49 #151
MANmanyUTD: Leh

Nie zrozum mnie źle. Nie chodzi mi o to żeby się Bruno pozbyć już teraz i zastąpić go jakimś piłkarzem. Dalej jest kluczowym piłkarzem ale możliwe że już nie będzie kręcił aż takich liczb jak wcześniej. Możliwe że szczyt już za nim. Za 2-3 lata ktoś może będzie jednak musiał za niego wskoczyć.
Szkoda że jak przychodził nie udało się lepiej zbudować drużyny wokół niego.
» 8 września 2024, 15:54 #150
Leh: Udało się. Drużyna Ole była skrojona pod Bruno. Niestety nie udało się tego utrzymać na dłuższym dystansie. Gdybyśmy ściągnęli napastnika o innym profilu niż Cristiano to pewnie cała historia by się inaczej potoczyła. Ale to był ostatni moment w którym mieliśmy długofalowy pomysł na tę drużynę
» 8 września 2024, 16:14 #149
RobinVP: Popieram, Bruno młodszy nie będzie a katowanie go znowu wszystkimi meczami w sezonie odbije się na jakości tego zawodnika. Można znaleźć kogoś, kto zastąpi Portugalczyka w meczach pucharowych a w meczach ligowych da za niego dobrą zmianę w 65/70 minucie.
» 8 września 2024, 16:49 #148
mycka86: Świetni zawodnicy mogą grać bardzo długo. Nie słyszałem żeby City pozbywało się De Bruyne (33l)
» 8 września 2024, 17:35 #147
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 19:33

To ilu my jeszcze tych środkowych obrońców potrzebujemy?
Jeśli już to LO
XD
» 8 września 2024, 19:32 #146
Freddie: mycka86 prawda. De Bruyne nie musi odchodzic z City ale on w wieku 30 mial pracujaca maszyne a nie on sam w polu. Dlatego tyle lat moze grac na dobrym poziomie. A Bruna tyra tyra tyra iii zaraz to peknie.
» 8 września 2024, 19:50 #145
tygrys26: Bruno tyra xD
Juz bez przesady, zazwyczaj jest tam gdzie całkowicie nie jest potrzebny, a w przestrzeniach gdzie powinien się pojawiać to go nie ma...
Idealizowanie kolejnego zawodnika który od dłuższego czasu nic nie gra, część kolejna...
» 8 września 2024, 20:38 #144
mycka86: Modric tyra/tyrał jeszcze więcej i w wieku 38l ciągle śmiga jak mały samochodzik.
» 9 września 2024, 13:26 #143
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 14:18

Może na zwyżkę formy Casemiro wpłynie przesunięcie go nieco wyżej, czyli na pozycję numer 8 a na typowego przecinaka, czyli pozycję numer 6 zagości na stałe Ugarte. Pole widzenia jak i przyspieszenie gry Casemiro wciąż ma a jeżeli chodzi o Mainoo to na pewno nie zabraknie dla niego minut do grania. Jestem bardzo ciekawy co będzie prezentował Ugarte i zarazem nie mogę się doczekać aby zobaczyć go na murawie na poziomie Premier League.
» 8 września 2024, 14:15 #142
szmexy: Co z tego jak on motorycznie nie dojeżdża, jedyne gdzie bym go widział to na SO, ale wtedy musielibyśmy grać mega nisko
» 8 września 2024, 14:46 #141
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 14:51

Ale się czepiliscie tego Casemiro xD popełnił dwa błędy i nie dojeżdża, a zobaczcie co roni Fernandes, Mainoo i cała ofensywa xD
Tam nie ma kto grać do przoduz Fernandes od długiego czasu to wygląda jakby był już u schyłku kariery, Rashford od roku powinien być po za klubem, Antony to jedna wielka pomyłka, Garnacho to kolejny napompwany balonik.
A.wy myślicie, że przez jednego zawodnika przegrywamy wszystko. Dalej wymieniać? Onana bramkarz który nie umie bronić, ale za to nogami wcale lepiej nie gra...
Edit.
Myślicie, że przyjście jednego zawodnika jak Ugarte zmieni nagle cała taktyke na mecz? Ze nasz trener jest tak dobry, że to cokolwiek zmieni? Otoz, nie zmieni bo trener to jest kolejna pomyłka, chlop od 3 lat nie wprowadził żadnej taktyki na mecz, a jeśli taka istnieje to jest jedna na każde spotkanie i wygląda to tak, że trzeba dać długa piłkę na któregoś zawodnika i nadzieja, że coś wymysli
» 8 września 2024, 14:49 #140
Leh: Niestety muszę się zgodzić z Tygrysem, to nie jest kwestia jednego grajka. Ugarte nie odmieni drużyny, odmieni ja inny trener. Tak to na te chwilę wygląda.
Potrzeba kogoś kto z tych zawodników ułoży sensowną drużynę, czyli taka, w której większość zawodników będzie czuła się dobrze. W obecnej dobrze nie czuje się nikt
» 8 września 2024, 15:31 #139
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 15:38

Też się zgodzę z tygrysem. Tutaj już nie chodzi o pojedynczych zawodników, ale o całokształt. Pojedynczych zawodników można wymieniać w składzie, gdy ta ekipa coś prezentuje i w ten sposób zmieniasz najsłabsze ogniwa. Ale aktualnie słabo to wygląda i jak 3malem kciuki za Erika tak teraz moje poparcie słabnie i dochodzę do wniosku, że tutaj tkwi problem w ustalaniu taktyki przez holendra niż samych graczach
» 8 września 2024, 15:37 #138
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 15:51

Dużo sie pisze o naszej pomocy, ale chyba to jeszcze formacja która wygada jako tako, mamy beznadziejnie obsadzana bramkę, ta defensywa pomimo powrotu kontuzjowanych graczy i sporych wzmocnień w ogóle nie przekonuje, a w ataku też zero poprawy, a porażka tam jest od przyjścia EtH, no moze po za trzymiesięcznym zrywem formy Rashfroda.
» 8 września 2024, 15:44 #137
NexaT: Uczepiliśmy się Casemiro, bo gra jak amator. Wystarczy przypomnieć sobie, co zrobił z piłkę przy linii bocznej, jak się zakręcił i ostatecznie stracił piłkę bez walki, po prostu ją oddał, bo sam nie wiedział co robi. Jego pozycja jest tą najbardziej kulawą, która kuleje u nas już od odejścia SAFa. Pograł jeden sezon na dobrym poziomie i odbiło się to pozytywnie na wynikach, a teraz jest cieniem cienia samego siebie. Brak napastnika czy skrzydłowego można maskować, ale braki na tej 6ce wychodzą nam bokiem. Od 10 lat w tym środku jest lej po bombie, a ty piszesz, że się czepiamy o Casemiro.

Kosi grube siano, a nie dojeżdża z formą. Zawala 2 bramki po amatorskich stratach, cały poprzedni sezon gra jak amator, czasami gubi piłkę w ogóle bez walki o nią, więc tak, jeśli na tej pozycji Ugarte da nam stabilność, to na pewno się to odbije na grze.
» 8 września 2024, 17:55 #136
brazylianwisnia: Po co mamy na siłę przesuwać zawodnika gorszego(Casemiro) i sądząc na ławce zawodnika lepszego(Mainoo)? Przecież to nie ma sensu. Może jeszcze powinniśmy na dwie ósemki grać i Bruno jako stało rezerwowy bo tak będzie lepiej dla pana Casemiro?
» 8 września 2024, 18:29 #135
tygrys26: Ja nie pisze, żeby się go nie czepiać. Ale jak już jedziecie to jedzcie po wszystkich bo żaden zawodnik nie spełnia oczekiwań...
Sorry ale cała drużyna to pokazuje jak bardzo im zależy tylko i wyłącznie na kasie
» 8 września 2024, 18:42 #134
szmexy: Erik ma 2 tygodnie na wyciągnięcie wniosków po meczu z Live. Zawodnicy coś na kadrze postrzelali/asystowali. Wraca Shaw i Hojlund. Liczę na deklasację w następnym meczu. Chciałbym zobaczyć taki skład

Onana
Shaw Lisandro De Ligt Mazraoui
Ugarte Bruno
Rash Zirkzee Garna
Hojlund


Na 99% nie realne, ale to tylko moje osobiste zdanie
» 8 września 2024, 13:58 #133
szmexy: Dać odpocząć Mainoo i Dalotowi
» 8 września 2024, 13:59 #132
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 14:16

Ja uważam, że tu trzeba obrać jakikolwiek sensowny plan i zacząć zbierać punkty. Chciałbym deklasacji z Brentford, ale to jest niemożliwe. Nawet gdyby dziś ten zespół objął Guardiola, to tu jest za dużo do ułożenia, żeby zacząć nagle deklasować rywali.
Zbudujmy jakiekolwiek pary w tej drużynie. Nie da się polegać na parze Shaw-Rashford na lewej stronie, bo Shaw co chwilę wypada a Marcus jest bez formy. Poszukałbym innego zestawu, niech to będzie Dalot lub Mazraoui + Garnacho na lewej i Dalot/ Mazraoui + Amad na prawej. Stały zestaw. 10 meczów.
To samo na stoperze. I tu bym się mocno zastanowił nad parą Maguire - DeLigt. Zejdźmy niżej, opanujmy chaos w defensywie, zagrajmy dwoma fizycznymi, wysokimi stoperami.
Mainoo musi odpocząć. Niech zagra Colyer. Casemiro nie zasługuje na miejsce na boisku.
Atak? Jestem w 100% za przejściem na dwóch napastników. W pojedynkę sobie nie radzą, może uda się zbudować partnerstwo.
Para na stoperze. Para na lewej, para na prawej, para w ataku. Tego bym szukał.
» 8 września 2024, 14:15 #131
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 14:18

Początek sezonu I trzeba dać odpocząć zawodnikom, okej okej.
To co to będzie w grudniu?
EDIT.
leh zgoda prawie ze wszystkim oprócz tego opanowania gry w defensywie duetem De Ligt Maglajer. O ile De Ligt jakos wygląda na spokojnego pod pressingiem tak co do Harrego nie jestem pewny, zaraz zaczną się wykopy w aut albo do środka boiska gdzie piłkę będzie przejmował przeciwnik niestety.
» 8 września 2024, 14:16 #130
axel52: Jakie 2 tyg na wnioski?
On od 2 lat ich nie wyciąga a ty oczekujesz w ciągu 2 tyg?
Lepiej nuech te 2 tyg spożytkuje na zastanowienie się nad rezygnacją.
» 8 września 2024, 14:17 #129
Leh: Tygrys - mogę się mylić, oczywiście, ale mi się wydaje że na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy to Harry był najrówniej grającym obrońca. Tylko stoper potrzebuje partnera. O ile to nie jest van Dijk, który poradziłby sobie nawet mając mnie za partnera, to stoper potrzebuje się dobrze czuć w duecie. Mi się duet Harry-De Ligt widzi dobrze, ale mogę się mylić
» 8 września 2024, 15:29 #128
tygrys26: Oczywiście są zawodnicy więc trzeba próbować. Tak naprawdę to gorzej chyba być nie może więc warto spróbować takim duetem. Tylko wtedy trzeba się liczyć z tym żeby dobrze ustawic defensywę pod szybkich przeciwników. Bo De Ligt i Magaljer nie są demonami prędkości z miejsca
» 8 września 2024, 15:56 #127
ryudo3: Jestem tego samego zdania że Harry to póki co nasz najsolidniejszy obrońca. De Ligt ma trochę za mało meczy żeby móc go jakoś sensownie porównywać. Lisandro to nie jest ten sam człowiek po kontuzji. Evans... Kondycyjnie nie daje rady. Victora nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem w meczu
» 8 września 2024, 18:18 #126
Leh: Pomoc będzie oczywistym celem - mamy tam 3 grajków: Ugarte, Bruno, Mainoo i może Collyera.

Ale równie ważna będzie bramka - nie powinniśmy odkładać tego transferu. I tu będzie potrzebny ktoś z absolutnego topu. My musimy mieć najlepszego bramkarza w lidze. Mam nadzieję że Ineos to zrozumie. Jak nie to niech pogadają z Fergusonem :)
» 8 września 2024, 10:51 #125
vanantgaal: Przecież Onana ma najlepsze statystyki w lidze, po co zmieniać afrykańskiego wirtuoza;)
» 8 września 2024, 13:32 #124
Herek: Dokładnie Leh, o co ci chodzi.. przecież wpuszcza "mniej niż powinien" haha
» 8 września 2024, 13:54 #123
Leh: Zupełnie serio uważam, że bramkarz byłby tu największym gamechangerem. Ale mówię o absolutnym topie, nie o kimś po prostu lepszym niż Onana. Mówię o kimś pokroju Alissona. Real Madryt nie wygrałby ostatnich dwóch edycji LM gdyby nie bramkarze, mimo całego bogactwa, które mają na boisku.
Onana nie daje pewności, popełnia błędy na poziomie juniorskim. Tak było przy 3 bramce Liverpoolu. Nie ma prawa topowy bramkarz nigdy tak się ustawić do strzału. Uważam, że od tego trzeba zacząć dalsza przebudowę, ale oczywiście zdecydują właściciele.
» 8 września 2024, 14:02 #122
UnitedWeStand: Onana jest po prostu przeciętnym bramkarzem, który nie boi się zagrać ryzykownej piłki, a jego obrońcy, to wolą wierzyć suchym statystykom niż własnym oczom.

Gdy na niego patrzę, to przypomina mi się Howard. Warto tutaj zaznaczyć, że Tim został wybrany najlepszym bramkarzem Premier League, a Ferguson jeszcze w tym samym sezonie nie był w stanie już na niego patrzeć i najpierw próbował zastąpić go jeszcze groszym Carrollem aby następnie ściągnąć 35-letniego Edwina, który stał się legendą tego klubu.

Teraz można przejść podobną drogę, bo na ławce jest Turek, a latem można sięgnąć po nowego bramkarza. Może udałoby się wyciągnąć Martineza albo Oblaka.
» 8 września 2024, 14:28 #121
przemek1878: Pomijacie istotną kwestię, póki tu jest łysy dzban to ręcznik będzie grał. A prawda jest taka że manekina z Bershki postawić i więcej obroni.
» 8 września 2024, 15:32 #120
Leh: Przemek - jest kilka meczów dla Altaya teraz - puchar ligi z Barnsley (drużyna z 3 ligi), liga europy z Twente (11 drużyna ligi holenderskiej). Potem trudniejszy test - Porto na wyjeździe, Fenerbahce na wyjeździe. Świetna okazja przetestować rezerwowego bramkarza.
Erik tego nie zrobi i to jest wielki kamień do jego ogródka.
» 8 września 2024, 15:46 #119
ryudo3: Nie rozumiem transferu Turka. Zagrał chyba tylko jeden mecz w poprzednim sezonie. Nawet jak były jaja z mistrzostwami Afryki to Onana grał. Myślę że jeden/dwa mecze z rzędu powinny dać mu do myślenia.

Co do transferu Martineza...
Proszę nie. Nie mogę patrzeć na tego pajaca
» 8 września 2024, 18:21 #118
brazylianwisnia: Turek przyszedł jako rezerwowy bramkarz i taką rolę wypełnia. Jak Onana złamie ręke to będzie grał.
» 8 września 2024, 18:31 #117
Leh: Martinez - był najlepsza opcja na rynku ale wybraliśmy Onane. Dziś by słono kosztował. Ale najlepsza opcja na rynku. Mental absolutny top, gra na przedpolu najlepsza w lidze, do tego człowiek wielkich meczów.
Turek musi dostać szansę bo Onana gra piach. I są trzy mecze w ciągu miesiąca w pucharach i powinien je dostać. Jak sobie poradzi to dać mu zagrać w lidze. Musimy zmienić bramkarza i modlić się żeby to wyszło
» 8 września 2024, 19:52 #116
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 09:28

[link usunięty]

Obecny Carrick > Casemiro
» 8 września 2024, 09:28 #115
skowron32: Ciekawe po której kolejce będziemy w strefie spadkowej? Bo będziemy na pewno, ETH podbije kolejny niechlubny rekord chyba z MU znajdzie się w strefie spadkowej i walka o wyjście z tej strefy.
Napisałem to z nutą ironii ale nie wykluczam takiego scenariusza
» 8 września 2024, 07:56 #114
RobinVP: Ważne żebyśmy na koniec sezonu byli w top 4 to które miejsce zajmiemy 10 kolejce jest mało ważne
» 8 września 2024, 08:24 #113
JackDav: Racja, jak zajmiemy ostanie miejsce po 10 kolejce to wtedy autostrada do top 4 xD
» 8 września 2024, 11:20 #112
tygrys26: Ten Hag lubi sobie rzucać wyzwania xD
Z końca tabeli do top 4 xD takiego ego to nigdy nie widziałem
» 8 września 2024, 12:53 #111
ryudo3: Kto będzie jego "jokerem" w tym sezonie. Strach pomyśleć gdzie byśmy byli gdyby nie bramki McT
» 8 września 2024, 18:23 #110
zielu2001: Pozbyć się Rashforda, Antony'ego, Casemiro, Shawa, Malacii, Maguire'a, Lindelofa, Eriksena. Potem ich jakoś dobrze zastąpić. Prawda jest taka, że przed nowym zarządem jeszcze sporo roboty.
» 8 września 2024, 07:39 #109
axel52: Nie da się, zarobki na to nie pozwalają.
» 8 września 2024, 14:20 #108
zielu2001: Próbować trzeba.
» 8 września 2024, 15:31 #107
Panoramix: Widzieliście jak się zachował De Ligt przy bramce dla Bośni wczoraj? Słabo to wyglądało.
» 8 września 2024, 06:30 #106
waingro: Najważniejsza jest zmiana trenera. Ten sternik to by zatopił Titanica w kałuży.
» 7 września 2024, 22:32 #105
frznjr: Joshua Zirkzee w dzisiejszym meczu przeciwko Bośni i Hercegowinie:

- 74 minuty
- 1 bramka
- 1 asysta
- 4 kluczowe podania
- 3 stworzone okazje
» 7 września 2024, 22:32 #104
gorzky: spokojnie, zaraz wróci do taktyki Erika i będzie miał beton w butach
» 7 września 2024, 22:53 #103
RedDev1l: Weghorst grał 15 minut i tez strzelił xd spokojnie to była Bośnia.
» 8 września 2024, 00:35 #102
tygrys26: Dziwne, że każdemu ba świecie daje do myślenia to, że każdy na kadrze gra dobrze, a w klubie graja kupę.
Oprócz oczywiście naszego zarządu xD
» 8 września 2024, 00:51 #101
SzarimMusty: Bośnia i Hercegowina w rankingu UEFA jest niżej niż Wyspy Owcze. Serio z takiego meczu wyciągasz statystyki i próbujesz zasugerować, że trener nie potrafi go wykorzystać?
» 8 września 2024, 09:43 #100
tygrys26: Np oglnie to, że trener nie dojwdza to można wywnioskować po każdym meczu naszej drużyny, nie potrzeba do tego meczów reprezentacyjnych
» 8 września 2024, 14:52 #99
frznjr: To ciekawy kierunek, w końcu przestaniemy skupować upasione koty z Madrytu.
» 7 września 2024, 22:31 #98
tygrys26: U nas wrzucić normalnego trenera na ławkę, pomocnika tyłu Pogba za Mainoo i tak naprawdę włączamy się do walki o top4 na spokojnie.
» 7 września 2024, 22:17 #97
gorzky: oby nigdy więcej paniczów jak Pogba
» 7 września 2024, 22:54 #96
Michal10: Hahahah co za odklejka, jeszcze Pogby brakuje XD
» 7 września 2024, 22:59 #95
PoProstuMariusz: Chodziło mu raczej o kogoś o podobnych umiejetnosciach
» 7 września 2024, 23:26 #94
tygrys26: Dokładnie, chodziło mi o umiejętności ;)
» 8 września 2024, 00:19 #93
mycka86: Pogba fajnie wygląda na kompilacjach na youtubie, ale 100x bardziej wolałby mieć w składzie Carricka, Keana czy Fletchera. Nie wspominając o Scholesie.
» 8 września 2024, 00:44 #92
tygrys26: Scholes to marzenie, ale z tą reszta całkowicie przesadziłeś. Żaden z wymienionych lrzez Ciebie zawodników nie zrobiłby tego co Pogba jednym podaniem. Niestety u Francuza glowa nie dojechała, ale odmawianie mu umiejętności to trochę głupota
» 8 września 2024, 00:50 #91
DevoMartinez: Pogba... typ który robił najmniej sprintów w lidze z pomocników i obiegano go jak pachółek. :D Mamy jego namiastke w postaci Cassemiro któremu motoryka odjechała dawno i nie ma siły wrócić za rywalem. Podania Pogby nic by nie dały bo u nas napastnicy nie wybiegają za plecy obrony od dawna. Jak wybiegali to i Erikssen otwierał rywali jak Ferdek puszkę z piwem.
» 8 września 2024, 01:32 #90
tygrys26: Tak tak, Eriksen by otwierał gdzie w poprzednim sezonie podawał tylko do tyłu i wszerz boiska xD
Niektórzy są tak tu zaślepieni nienawiścią do niektórych zawodników, że nie potrafią racjonalnie spojrzeć...
Ale w sumie co ja się dziwię, na tej stronie to nawet Ronaldo jest dziadersem xDD
» 8 września 2024, 01:54 #89
DevoMartinez: Erikksen w swom pierwszym sezonie nie w ostatnim gdzie grał już mało od tej kontuzji. A Ronaldo obencie jest dziadersem i ilośc emotek tego nie zmieni ikde.
» 8 września 2024, 12:05 #88
tygrys26: No tak tak...
Ronaldo który tak naprawdę swoją chęcią zwycięstw i ogolna postawa jest ponad wszystkimi w naszej drużynie, jest dziadersem.
Okej okej, rozumiem
» 8 września 2024, 12:54 #87
mycka86: #tygrys26 obejrzyj jakiś mecz z czasów Pogby. Cały mecz, nie tylko kompilacje. Oprócz genialny podań, miał też co chwila banalne straty, często pod własnym polem karnym i w ogóle nie pracował w defensywie.
» 8 września 2024, 13:02 #86
tygrys26: Ojejku, zawodnik który rozgrywa akcje ma straty, szok i niedowierzanie xD
Dobrze, że Bruno ma 100% dokładność podan i 0 strat lrzez cały sezon, a nieee czekaj on po prpdtu jest tu lubiany i nikt mu nie wytyka błędów. No joo zapomniałem, że tutaj są pupilki i znienawidzeni.
Może jeszcze powiedz, że Shaw to zawodnik który powinien byc brany pod uwagę przy ustalaniu składu jako pierwsza opcja na LO w kolejny sezonie
» 8 września 2024, 14:14 #85
Braks: Rasmus ławka jak nic
» 7 września 2024, 21:53 #84
spartan1: Mainoo już w tamtym sezonie grał słabo, to samo było na Euro i teraz też cienko gra, jest jakiś dziwny, człapie po boisku, nie wraca do obrony, wogóle nie walczy na boisku, gra do najbliższego kolegi najczęściej do tyłu lub w bok, prawie nigdy do przodu, przeciwnicy przechodzą przez jego strefę jak przez masło, to już trwa dobre kilka tygodni, moim zdaniem powinień trafić na ławkę
» 7 września 2024, 21:13 #83
Kacper1995: Według mnie jest przemeczony, on dopiero gra pierwszy sezon A już gra wszystko w United i Reprezentacji, odpoczynku miał prawie wcale
» 7 września 2024, 21:49 #82
brazylianwisnia: Przecież na euro grał bardzo dobrze. Nie bez powodu grał w podstawie. Anglia ma przecież innych pomocników. Nie walczy a jest liderem przechwytów w EPL w tym sezonie..
» 8 września 2024, 06:14 #81
przemek1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2024 08:39

Przemęczony to może być 30 letni Bruno, a nie 19 latek...
» 8 września 2024, 08:38 #80
Leh: 19 latek nie utrzyma rytmu i nie jest gotow brać dwa razy w tygodniu. Żaden dzieciak nie powinien tyle grać.
» 8 września 2024, 10:53 #79
awe: On jest fajny z pilka przy nodze i w sumie to tyle.
» 8 września 2024, 12:49 #78
skylark11: Zirkzee z golem
» 7 września 2024, 21:00 #77
sztejner: Wróci do nas to zapomni jak się strzela. Norma
» 7 września 2024, 21:13 #76
karolmanu3: Mainoo dziś niemalże najsłabszy według ocen. Prawda czy nie? Ktoś oglądał?
» 7 września 2024, 20:45 #75
skylark11: Żółta kartka mu obniżyła ocenę według mnie saka też grał słabo a Kane jeszcze gorzej
» 7 września 2024, 21:02 #74
Batigol222: Żółtą dostał za to, że piłka odskoczyła mu przy przyjęciu przed własnym polem karnym i musiał ratować się faulem. Wyglądał jakoś ślamazarnie, niewiele się ruszał, przy rozegraniu oddawał piłkę do Rice'a lub TAA. Albo mu się nie chciało, albo jest zmęczony.
» 7 września 2024, 21:38 #73
mycka86: Nasz wychowanek Angel Gomes zaliczył dzisiaj debiut w reprezentacji Anglii. Ktoś śledził jego karierę w ostatnich latach ?
» 7 września 2024, 20:02 #72
Bylak: Ale gol Rooneya, on to nadal ma. Czyste okno.
» 7 września 2024, 19:55 #71
Batigol222: Ale podanie TAA do Gordona. Byłaby asysta roku.
» 7 września 2024, 18:18 #70
trzyo: na jakim kanale ogładasz? miało być na polsacie, ale tam fubol amerykański...
» 7 września 2024, 18:33 #69
Batigol222: Zauważyłem. Polsat często się sypie, więc zostaje Wiadomo-Co.
» 7 września 2024, 18:48 #68
Panoramix: Jakie podanie?
» 7 września 2024, 18:48 #67
Batigol222: Przed pierwszą bramką. Gordon dostał kapitalną piłę od TAA, załadował w bramkarza, potem Kane został zablokowany, a w końcu wsadził Rice.
» 7 września 2024, 18:51 #66
Panoramix: Widzieliście tego mema?
Każdy trener stworzył z jakiegoś piłkarza
"potwora"

Sir Alex z Ronaldo
Guardiola z Messiego
Klopp z Lewego
Ten Hag z Antonego
» 7 września 2024, 18:04 #65
NikS000: Najbardziej boli, że była szansa by tam był Rashford...
» 7 września 2024, 19:58 #64
sztejner: I ten mem miał być niby zabawny rozumiem ?
Mnie takie żarty to może w przedszkolu bawiły
» 7 września 2024, 20:44 #63
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 17:47

Ronney na emeryturze lepiej bije rzuty wolne niż Krystyna od jakichś 10 lat będąc cały czas czynnym piłkarzem.
» 7 września 2024, 17:47 #62
tygrys26: I lepiej od każdego naszego zawodnikaxD
» 7 września 2024, 17:48 #61
ryudo3: Musieliśmy czekać na Rooneya żeby zdobyć bramkę z rzutu wolnego xD
» 7 września 2024, 19:32 #60
Piwal: Akurat Ronaldo strzelił dla nas ostatnia bramkę z rzutu wolnego ;)
» 7 września 2024, 22:59 #59
Kamil1343: A najzabawniejsze jest to że Rooney potrafi walić wolne, ale za czasów jego prime, to Krystyna waliła wszystkie wolne :D
» 7 września 2024, 23:58 #58
ryudo3: No może i strzelił... Miał x*10 prób to w końcu strzelił. Każdy wolny był dla niego i większość była beznadziejna
» 8 września 2024, 18:13 #57
cantona007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 17:11

Potrzeba cracków w ataku. Kiedyś jak ruszała kontra to biegał tam Rooney, Cristiano Ronaldo i Giggs był do pomocy. To była siła ognia.
» 7 września 2024, 17:11 #56
Wazza997: Kocham tego łysiejącego pączusia :D
» 7 września 2024, 16:32 #55
Cwr91: Dziadek ale noga jest
» 7 września 2024, 19:37 #54
wider: ciekawe ile by wygrały te legendy z dzisiejszym projektem ETH
» 7 września 2024, 16:30 #53
Frosty: Nie wygrałyby bo mają swoje lata i przy normalnym pressingu wypluliby płuca xd przestańcie tak żartować
» 7 września 2024, 17:59 #52
Kamil1343: Na szczęście nasze ananasy nie potrafią w pressing, więc łatwa wygrana dla emerytów:D
» 7 września 2024, 19:52 #51
AUDIoooo: Przydałby się taki Rooney na końcówki spotkań za Casemiro czy Rashforda. Dalej ma to coś skubany dzik.
» 7 września 2024, 15:49 #50
Skalniak1989: Rooney jaka brama
» 7 września 2024, 15:49 #49
tomciocr7: Rooney ale brameczka :)
» 7 września 2024, 15:44 #48
Kamil1343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 15:44

Rooney to jednak dalej ma to coś w nodze xD Można by go wziąć na stałe fragmenty do United. Gorzej niż Casemiro w środku boiska biegać nie będzie...
» 7 września 2024, 15:43 #47
Kamil1343: Patrząc na naszych emerytów to mają więcej ochoty do gry niż przepłacone gwiazdeczki w obecnym United :D
» 7 września 2024, 15:19 #46
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 15:27

Djemba djemba najlepszy mecz w barwach United jak do tej pory, haha
» 7 września 2024, 15:27 #45
Kamil1343: haha, bez kitu xD
» 7 września 2024, 15:29 #44
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 15:04

Teraz na żywo gramy mecz legend z celtikiem. Był jakiś News tutaj bo chętnie bym poczytał?
» 7 września 2024, 15:04 #43
Krystiano98: Nie, ale mozesz poczytac ze araby wroca po casemiro z oferta xD
» 7 września 2024, 18:04 #42
Panoramix: Znów naściągali szrotu.
Szklany 18 latek, który nie wiadomo czy odpali
Gość wypychany z Juve a później z Bayernu.
Podatny na kontuzje Mazraoui (narazie odpukać jeszcze nie wypadł), który jest na poziomie jakiegoś Tsimikasa albo innego Tomiyasu
Zirkzee, który w hierarchii repry jest za Woughorstem a w klubie narazie słabo sobie radzi.
Urugwajski Krychowiak

I znów wydane kupę milionów na półśrodki
» 7 września 2024, 14:45 #41
Ghostpl: Widac ze nie masz pojecia co piszesz
» 7 września 2024, 14:57 #40
HillsHaveEyes: napisal znaFca z Marouane Fellainim w avatarku :D
» 7 września 2024, 15:05 #39
DevoMartinez: Weekend, za dużo panoramixa weszło ;)
» 7 września 2024, 16:58 #38
KubaUtd: Gramy w sobotę o 13:30 co może pójść nie tak :)
» 7 września 2024, 14:18 #37
DjTED: Naprawdę?? Czy oni już oszaleli?
» 7 września 2024, 15:31 #36
Clsco: Kolejne setki milinów dla Erica.
» 7 września 2024, 14:09 #35
Frosty: Zarząd wybiera Erik wybiera z wybranych przez zarząd ostatecznie xd przynajmniej od czasów nowej dyrekcji
» 7 września 2024, 18:01 #34
Ghostpl: I o to wlasnie chodzi zeby nie bylo myslenia na ostatnia chwile wydaje mi sie ze lewy obronca srodkowy pomocnik i Napastnik
» 7 września 2024, 14:02 #33
LukasReDdeviL: Transfery to jedno ale jak ETH nie poprowadzi nas w następnym meczu do zwycięstwa , to będziemy szukać na gwałt nowego trenera ??
» 7 września 2024, 13:56 #32
ryudo3: Jak nie utrzyma jakiegoś sensownego poziomu to do świąt Bożego Narodzenia wyleci
» 7 września 2024, 19:36 #31
91nc99: Onana może nigdy nie będzie bramkarzem za kwotę za jaką go kupiliśmy ale twierdzenie że to niewypał to porażka. Zawalił parę męczy i cała LM ale o sile jego charakteru niech świadczy to że druga część sezonu była dobra. I po swoich babolach nie mówi o krzywej murawie, standardach i progresie, a wprost że nawalił.
» 7 września 2024, 11:59 #30
PoProstuMariusz: A Ty chcesz ręczniczek czy chusteczkę? Bo niektórym aż gile z nosa lecą od ciągłego placzu
» 7 września 2024, 12:17 #29
Herek: Może i zawalił pare (ładne mi pare) meczów i cała LM ale za to skończyliśmy sezon z ujemnym bilansem bramkowym. Onana jest dobry, odczepcie się, Eryczek nie mógł się pomylić
» 7 września 2024, 12:27 #28
PoProstuMariusz: Mógł się pomylić, bo to ludzka rzecz.
» 7 września 2024, 12:49 #27
Herek: Normalny człowiek jak zda sobie sprawę że się pomylił to próbuje coś z tym zrobic. Tymczasem niewidzialny u nas bramkarz nr 2 i 3 nie powąchali nawet murawy przeciwko rywalowi z mleczarzem w składzie. Na pewno rezerwowi mają świetne morale
» 7 września 2024, 12:54 #26
PoProstuMariusz: No cóż... Nic z tym nie zrobimy.
Ja osobiście dałbym szansę temu czechowi na bramce, bo w presezonie dobrze się pokazał.
Ale z drugiej strony dziwne, gdyby bramkarza za 50mln siedział na ławce. Sam się irytuje, że Erik nie robi zmian w składzie i uważam, że jego upór go zgubi.
» 7 września 2024, 13:19 #25
Herek: No niestety, trzeba liczyć na cud że coś tu zaskoczy jeszcze
» 7 września 2024, 15:14 #24
ryudo3: Jest tak dobry jak nasi środkowi obrońcy. Obrona da ciała to nas nie uratuje - obrona gra dobrze to i on coś pokaże. To nie jest gość który uratuje drużynę. Nie ma takiego reflexu na linii jak David. Ustawia się kiepsko. Ale w zamian całkiem dobrze gra nogami. Bardziej przydałby się gdybyśmy grali pod Ole. Niska obrona i szybkie piłki za obrońców na kontrę.
» 7 września 2024, 19:41 #23
awe: On mial dobra druga polowe sezonu ? Zawalil kilka meczy ? On to mial kilka dobrych meczy i to wlasnie na poczatku drugiej polowy swojego sezonu, tak samo wielkim mitem jest, ze on byl kotem w interze, jak kazdy pilkarz mial kilka dobrych meczy, ale zobaczie sobie jak on gral bronil w kazdym poprzednim klubie, jak ktos ma jakosc to to widac, nawet jak cos zawali, ale tutaj nie widac nic, lepszych bramkarzy mielismy na lawce rozerowych.
» 8 września 2024, 16:10 #22
KubaUtd: Manuel Ugarte i pierwszy oficjalny mecz w tym sezonie. Eliminacje Mistrzostw Świata: Urugwaj kontra Paragwaj:

79 minut
85 kontaktów z piłką
87% dokładność podań
1 kluczowe podanie
8/12 dokładnych długich zagrań
1 udany drybling
1 przechwyt
9/12 wygrane pojedynki z poziomu murawy
3/4 wygranych pojedynków powietrznych
3 wybicia
5 udanych odbiorów
6 odzyskanych piłek.

W chwili zejścia z boiska:

Najwięcej stworzonych szans (1)
Najwięcej dokładnych podań (52)
Najwięcej udanych odbiorów
Najwięcej wygranych pojedynków. (12)

[United Era]
» 7 września 2024, 11:39 #21
DjTED: Ile strat?? Zawsze dajecie statystyki bez strat
» 7 września 2024, 15:32 #20
Batigol222: Oglądałem, i nie wyglądał na zawodnika, który ma braki kondycyjne, ale też nie pokazywał niczego specjalnego. Ogólnie, to był bardzo marny mecz obu zespołów, a Paragwaj przeważnie "atakował" lagami na napastników. Trochę wiatru robił tam Enciso (to za parę lat może być niezły kocur), ale więcej argumentów to oni nie mieli.
» 7 września 2024, 15:44 #19
tygrys26: Heh, Greenwood laduje sobie bramkeczki we Francji, a wy dalej szukacie wymówki dlaczego machina Ten Haga jeszcze nie ruszyła xD
Może dlatego, że jego transfery które chciał przed rządami Ineosu są całkowicie nie trafione? Czy może po prpdtu brakuje de Jonga i wtedy maszyna ruszy
» 7 września 2024, 11:21 #18
sztejner: Ale Ty masz obsesję na punkcie hejtowania Erika.
W dodatku zamiast wymyślić coś nowego,ciągle wklejasz te same komentarze,chociaż byś się kreatywnością jakąś wykazał,bo to nudne już się robi
» 7 września 2024, 11:26 #17
tygrys26: A cóż Ci mam więcej wymyślać?
Przecież tam nic nie działa od samej głowy do nóg. Erik to poziom na ekstraklape albo ligę Holenderska.
Jak można po zatrudnieniu w klubienkotry chce zeby grał piłkę taka jak w ajaxie, że Manchester United nie będzie grał takiej piłki?
Przecież to trzeba mieć całkowite odklejenie klepki, a jego komentarze po meczach ze wsyztskos jest git i trzeba uwierzyć w proces to już nie będę pisał jak brzmi bo wielu ludzi mogę tym urazić (a są tacy co dalej wierzą w proces).
Błędem było danie mu kontraktu po wygraniu pucharu w którym City było widać, że jest jeszcze na kacu. Ale wiadomo.o tutaj nikt nie patrzył w jakim stylu to wygraliśmy tylko najważniejsze, że wygraliśmy.
Teraz po wygranej z Southampton (chociaz w sumie z Erikiem za kierownicą to nie jest powiedziane, że wygramy) będzie znowu dawanie mu szansy i pisanie "widac, że chłopaki potrzebują czasu żeby się zgrać". A to jak ludzie piszą, że dany lrzecienik nam nie leży to właśnie pokazuje mental wśród kibiców, zamiast oczekiwać gryzienia trawy najlepszych na boisku czy cos w tym stylu to kazdy szuka wytłumaczenia, a to ze "przeciwnik nam nie leży" to chyba najgłupsze jakie czytałem.
» 7 września 2024, 11:32 #16
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 11:45

Widzisz ?
Czasami coś napiszesz,niestety 3/4 Twoich komentarzy to zwykle jechanie po bandzie,powtarzanie tego samego o Sancho-Greenwoodzie czy DeJongu i "hehe Erik to i tamto" oraz "a wy szukacie wymówki" - mimo że nikt już żadnych wymówek nie szuka.
Żyjesz w jakiejś swojej bańce nienawiści i próbujesz zarazić tym innych.
Zarówno ja jak i kilku innych użytkowników napisało to co chciało z siebie wyrzucić i tyle,natomiast Ty jesteś trochę jak jadowity wąż,spluniesz jadem ale gdy tylko gruczoły jadowe ponownie uzupełnią się toksycznością zaczynasz płuc dalej i szukać atencji. Po co ??
Raz czy dwa Ci nie ulży to trzeba kąsać ile wlezie ??

Wszyscy wiedzą jak jest,ale nikt się nie nakręca tak jak Ty
» 7 września 2024, 11:42 #15
ryudo3: We Francji... We Francji to i Martial błyszczał. Jak wróci do PL i tutaj będzie tłukł bramki to wtedy wrócimy do tematu.
» 7 września 2024, 19:47 #14
TomTom1981: Najlepiej to sąsiada za między przejąć z całym inwentarzem. A też nie będzie pasowało. Grelish za dużo imprezuję, Holland obrońcy zwierząt futerkowych będą protestować może niech trener zacznie trenować i wymagać. A wybrakowane elementy wymieni się.
» 7 września 2024, 11:20 #13
tygrys26: U nas Greenwood beż wyroku (oraz dokladnych dowodow) to jest gwałciciel i prześladowca, a co dopiero by było gdyby w internecie zobaczyli takiego Grealisha z flaszka
» 7 września 2024, 11:23 #12
sztejner: Tygrysku
Po pierwsze to nie u nas tylko ogólnie w Anglii jest spalony
» 7 września 2024, 11:27 #11
TomTom1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 11:14

Koniecznie trzeba szukać trenera.
» 7 września 2024, 11:14 #10
boro: Tutaj co okienko będzie brakowało do „końca” układanki 2-3 piłkarzy. Jak już zastąpimy Case i Eriksena to będziemy się rozglądać za zmiennikiem i pewnie w niedługim czasie następca Bruno, bo Mount nim nie będzie.
» 7 września 2024, 10:29 #9
atos1987: Koniecznie trzeba szukać następcy bruno. No i bramkarza który potrafi bronić.
» 7 września 2024, 09:32 #8
ryudo3: Tak jak uwielbiam Bruno tak ostatnio chłop przechodzi obok meczu niezauważony...
» 7 września 2024, 19:50 #7
Bylak: Nadal 3/4 kadry do odstrzalu.
» 7 września 2024, 09:30 #6
brazylianwisnia: Bez przesady. Jest kilku gości do odstrzału ale w większości nie są to istotne osoby. Na ich miejsce pewnie wskoczy kilka osób z akademii i sobie poradzą. Powiedziałbym, że bardziej 1/4, może 1/3 do wymiany niż 3/4.
» 7 września 2024, 10:13 #5
Bylak: do odstrzalu:
Onana
Shaw
Lindelof
Maguire
Malacia
Eriksen
Casemiro
Antony
Rashford
Mount

Pozostaja:
Turek, dalot, Mazouri, yoro, De ligt, Martinez, Mainoo, Ugarte, Bruno, diallo, Garnacho, hojlund, Zirkzee.
» 7 września 2024, 10:27 #4
brazylianwisnia: Pozostaje też Collyer. To łącznie 13. A chciałbyś odpalić 10. To nawet nie połowa. A gdzie 3/4. Nie zgadzam się też z odpaleniem Onany, Malacia, Shaw a Mount I Rashford postawiłbym jako może. Każdy z tych może być przydatny. Malacia miał jeden uraz. Może odzyskać formę i pełnić funkcję rezerwowego. Tak jak Shaw czy Rashford. Choć ten ostatni dużo zależy od zainteresowania innych klubow. Nawet Maguire gdyby zgodził się na dużo mniejsza pensje to mógłby być naszym 5tym obrońca.
» 7 września 2024, 10:53 #3
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2024 13:04

Bylak

Shaw, Malacia? Już widzę jak dwóch LO odchodzi, jasne :)
» 7 września 2024, 13:04 #2
ryudo3: Od pół roku nie mamy żadnego LO to w sumie żadna strata :D
» 7 września 2024, 19:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.