Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Arsenal 0:1. Czerwone Diabły nie pokrzyżowały planów Kanonierów

» 12 maja 2024, 19:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Arsenalem (0:1) w 37. kolejce Premier League. Czerwone Diabły nie ułatwiły zadania Kanonierom, ale londyńczycy wywieźli bezcenny komplet punktów z Old Trafford i będą liczyć się w walce o mistrzostwo Anglii do samego końca.
Manchester United – Arsenal 0:1. Czerwone Diabły nie pokrzyżowały planów Kanonierów
» Manchester United przegrał z Arsenalem 0:1 w 37. kolejce Premier League | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Diogo Dalot
Casemiro
Jonny Evans
Aaron Wan-Bissaka
Sofyan Amrabat
Kobbie Mainoo
Amad Diallo
Scott McTominay
Alejandro Garnacho
Rasmus Hojlund
Antony
Willy Kambwala
Omari Forson
Ethan Wheatley
Christian Eriksen

Oddano 49 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał trzech zmian w składzie Manchesteru United w porównaniu do spotkania z Crystal Palace (0:4). W podstawowej jedenastce pojawili się Scott McTominay, Amad Diallo i Sofyan Amrabat. Opaskę kapitana, pod nieobecność kontuzjowanego Bruno Fernandesa, założył McTominay.

Spotkanie na Old Trafford zaczęło się zgodnie z przewidywaniami. Do zdecydowanych ataków ruszył Arsenal, ale w 5. minucie dobrą okazję miał Manchester United. McTominay wywarł pressing na Thomasie Parteyu, piłka w polu karnym trafiła do Rasmusa Hojlunda, który przy próbie strzału poślizgnął się i posłał futbolówkę w trybuny.

Arsenal zdawał sobie sprawę z dużej stawki meczu w Teatrze Marzeń i nie rzucał wszystkich sił w ofensywie. W 9. minucie Kanonierzy mieli rzut rożny. Dobre dośrodkowanie w pole karne posłał Bukayo Saka, do pozycji strzeleckiej doszedł Gabriel i uderzył obok bramki.

Mecz sprawiał wrażenie wyrównanego, ale w 20. minucie to londyńczycy objęli prowadzenie. Błąd pod własną bramką popełnił Casemiro, który zbyt wolno wybiegał spod własnej bramki i przy wybiciu Andre Onany złamał linię spalonego. Piłkę na prawym skrzydle dostał Kai Havertz, podprowadził ją pod linię końcową, wyłożył na trzeci metr do nabiegającego Leandro Trossarda, a Belgowi pozostało tylko dopełnić formalności.

Manchester United na straconego gola nie zareagował. To Kanonierzy dążyli do drugiego trafienia. W 29. minucie groźne uderzenie zapisał na swoim koncie Ben White. Anglik strzelał z ostrego kąta po długim rogu, ale na szczęście dla Czerwonych Diabłów niecelnie.

Przed przerwą zawodnikom Erika ten Haga nie udało się oddać celnego strzału, choć momentami Czerwone Diabły można było docenić za starania. Zablokowane uderzenia na swoim koncie zapisali Alejandro Garnacho i Diogo Dalot, lecz Manchester United nie zagroził poważnie bramce Kanonierów.

Po zmianie stron Manchester United wypracował sobie niezłą sytuację w 61. minucie. Dużo przestrzeni przed polem karnym miał Alejandro Garnacho. Argentyńczyk chciał uderzyć technicznie po długim rogu, ale posłał piłkę obok bramki.

Kanonierzy nie forsowali tempa i sporadycznie zapuszczali się pod szesnastkę Manchesteru United. W 65. minucie celny strzał oddał Martin Odegaard, ale Andre Onana nie miał problemów ze złapaniem futbolówki. Kilka minut później pierwszy celny strzał na bramkę Arsenalu oddał Casemiro. Brazylijczyk nie sprawił jednak problemów golkiperowi Kanonierów.

W 77. minucie z dobrej strony pokazał się McTominay, który odebrał piłkę i ruszył z atakiem na bramkę Arsenalu. Szkot zagrał do Garnacho, ten wpadł w szesnastkę, strzelił mocno z lewej nogi, ale trafił tylko w boczną siatkę. Czerwone Diabły wyraźnie szukały gola wyrównującego.

Choć to Manchester United prezentował się lepiej, to bliżej zdobycia kolejnej bramki był Arsenal. W 79. minucie Aaron Wan-Bissaka pozwolił wjechać w szesnastkę Gabrielowi Martinelliemu, ten oddał mocny strzał, a kapitalną interwencję na swoim koncie zapisał na linii Andre Onana. Temperatura meczu wyraźnie wzrosła.

Kilka minut później Onana znów pokazał się ze znakomitej strony. Tym razem Kameruńczyk w dobrym stylu obronił uderzenie Declana Rice’a zza pola karnego.

W końcówce spotkania częściej przy piłce byli gracze Manchesteru United, ale Kanonierzy nie oddali bezcennego zwycięstwa.

Manchester United – Arsenal 0:1 (0:1)
Bramki: Leandro Trossard 20’

Manchester United: Onana – Dalot, Casemiro, Evans (Kambwala 75'), Wan-Bissaka (Forson 87') – Amrabat (Eriksen 87'), Mainoo – Amad (Antony 70'), McTominay, Garnacho – Hojlund (Wheatley 87')

Arsenal: Raya – White, Saliba, Gabriel, Tomiyasu – Odegaard (Odegaard 90'), Partey (Kiwior 90'), Rice – Saka (Jesus 81'), Havertz, Trossard (Martinelli 66')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Arsenal. 37. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Arsenal 0:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (371)


Frosty: 340k tygodniowo to spokojnie 3 dobrych grajków opłacisz. Casemiro będzie następny i dobrze
» 14 maja 2024, 12:33 #366
ALLADYN: Roczna pensja Varane 17 mln rocznie. Casemiro 18 mln. Martial 13 mln. Mount 13 mln. Shaw 7,8 mln.
Aż dreszcze przechodzą po plecach, ile kasy w piach idzie. Dla ludzi z których pożytku nie ma żadnego.

Za takie zapuszczenie klubu to powinien być jakiś Trybunał Stanu.
» 14 maja 2024, 12:15 #365
Queue13: Jeszcze Rashforda tu brakuje (chyba ok 19-20mln funtów). Plus jest taki, że może w końcu INEOS ściągnie gości, którzy umieją w negocjacje i 2 gości z tej listy już nie będzie. A fajnie by było jeszcze takiego Casemiro do Arabii opchnąć.
» 14 maja 2024, 12:20 #364
SkilledHydra16: I Varane odchodzi...ehhhh, ale to była nieudana przygoda. 31 lat dopiero, więc ciekawe czy już Arabia czy mimo iz sam przez kontuzje nie był dostępny większość czasu to stwierdził ze chce pograć w jakimś normalnym klubie o coś XD
» 14 maja 2024, 12:12 #363
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 12:18

Bardzo dobrze, zwolni pensje na nowego obrońcę jak nie na dwóch. I tak nie miał chłop zdrowia szczególnie na tak fizyczną ligę jak PL. Wole dwóch młodych grających niż szklankę na ławce, oczywiście z całym szacunkiem do Varana potrzebujemy stabilnej defensywy, dlatego o Martineza też się obawiam
» 14 maja 2024, 12:17 #362
sztejner: Varane zdobył w piłce nożnej praktycznie wszystko co było do wygrania. W wieku 29 lat zrezygnował z reprezentowania kraju,w wieku 31 najprawdopodobniej wypisuje się ze europejskiego futbolu
Parcia raczej już mieć nie będzie na ugranie jeszcze czegoś,raczej zasłużona choć przedwczesna emeryturka
» 14 maja 2024, 12:18 #361
mycka86: Skończył mu się kontrakt i klub nie skorzystał nawet z opcji przedłużenia go o rok. Więc tu nie było żadnej decyzji Varane'a.
» 14 maja 2024, 12:19 #360
sztejner: OFICJALNIE: Raphael Varane opuści Manchester United po zakończeniu sezonu.
» 14 maja 2024, 12:09 #359
laszek: Dodawał ktoś że oficjalnie Varane odchodzi ?
» 14 maja 2024, 12:08 #358
sztejner: Daily Telegraph: Thomas Frank jest poważnie rozważany przez włodarzy Manchesteru United na nowego menedżera.
» 14 maja 2024, 10:57 #357
cantona007: Frank to jest fachura, lepszy niż Tuchel na pewno.
» 14 maja 2024, 11:00 #356
Freddie: Pytanie czy tacy trenerzy spisza sie w wielkim klubie. Emery dopiero w AV pokazuje ale moze tylko 1 sezonowy wystep.
» 14 maja 2024, 11:04 #355
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 12:19

chcesz powiedziec ze AV to wielki klub? Emery pracowal w PSG, Arsenalu, Valenci, Sevilli, czyli w klubach gdzie presja wyniku jets o wiele wieksza niz w AV
» 14 maja 2024, 12:18 #354
tygrys26: Tak sobie pomyśleć, to Ronaldo czy Samcho to odeszli bo powiedzieli prawdę jak jest I to było nie po myśli Ten Haga. Smiwszne w sumie bo każdy tutaj pisze o Ronaldo, że nikt nie jest większy od klubu itp. A Ten Hag właśnie na takiego się kreuje...
Wsm biję rekordy jak.malo kto szkoda tylko, że te negatywne.
Jest wiele problemów w.druzynie i klubie ale jednym z problemów na czele to jest Ten Hag.
» 14 maja 2024, 10:25 #353
StewieGriffin: Z pośród setek rzeczy, które Ten Hag zrobił źle w tym klubie akurat odpalenie Sancho i Ronaldo do nich nie należą
» 14 maja 2024, 10:36 #352
sztejner: Zawsze za niepowodzenia drużyny winę ponosi trener,tak był w przypadku Van Gaala,Mourinho Solskjaera czy teraz z Erikiem,co nie zmienia faktu że tu trzeba wielu wielu zmian,nie tylko na stanowisku trenera,ale też zarządu(pierwsze kroki już postawione)piłkarzy czy sztabu medycznego,nam dach na stadionie przecieka,a Carrington jest podobno w opłakanym stanie. Tutaj naprawdę wychodzi na to że wszystko trzeba zburzyć i budować od zera,zrobić coś żeby ten klub ponownie zaczął błyszczeć,bo kto nie spojrzy w naszym kierunku widzi samo gruzowisko
» 14 maja 2024, 10:38 #351
Piwal: Ta StewieGriffin , wlasnie widzimy jak na tym wyszliśmy. Problemy kadrowe i mało zdobywanych bramek. Super były te decyzje.

Patrzac z perspektywy zawodników to myśle że Sancho jest wniebowzięty wypożyczeniem do Borussi, gra tam pierwsze skrzypce, czuje się potrzebny, prezentuje się świetnie i jeszcze w finale LM zagra. Ronaldo w wieku 38 nabija sobie liczby w Arabii, zarabia wiecej niż u nas, jest twarzą ligi i jej największą gwiazdą. To znacznie lepiej niż być poniżanym przez Ten Haga i obrywać w mediach za porażki zespołu.
» 14 maja 2024, 11:18 #350
brazylianwisnia: Ronaldo odszedł bo obrażał klub i jego legendy z, którymi grał. Taki argument jest bardzo słaby bo gość się okazał burakiem.
Sancho odszedł bo grał słabo. Nie wiem jaka prawdę Ci przekazał ale gość u żadnego z 3 trenerów nie pokazał nawet tyle co junior Garnacho. Nie powinno go być już w tym klubie. Tak samo Antonego.
» 14 maja 2024, 11:25 #349
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 11:32

brazylianwiśnia:
Ronaldo został zwolniony bo powiedział gorzką prawdę o tym w jakiej kondycji jest klub oraz to że nie szanuje Ten Haga bo ten nie szanuje jego.
Sancho został odstawiony dlatego że odpowiedział Ten Hagowi na jego wypowiedz o tym że rzekomo Jadon źle spisywał się na treningu dlatego nie zagrał. Jadon w swojej odpowiedzi przekazał żeby w to nie wierzyć, że są inne powody i że nie ma zamiaru być kozłem ofiarnym.

Także nie wymyślaj bajek.
» 14 maja 2024, 11:31 #348
Michal10: Przyklaskiwanie Ronaldo, który sra na klub i chwalenie Sancho, który nie potrafił zrobić nawet poprawnej pompki, a później człapał po boisku. To już jest inny poziom.
» 14 maja 2024, 11:41 #347
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 11:50

Ronaldo polecial bo wyszly pierwsze znaki ze maszynka Erika sie zaciela, wiec prosciej bylo grac Holendrowi na zwloke i wrzucic Ronaldo pod autobus.
ETH jest niereformowalny - bardziej zakuty leb niz Luis VG. Zniszczyl 50 mln Ronaldo, zniszczyl 75mln Sancho, nakupil szrotu za 400mln. Ten czlowiek w 2 sezony sprzeniewierzyl z pól miliarda funtów i skonczyl na 9tej pozycji z pogorzeliskiem zamiast druzyny.
Tym sposobem dojechalismy do konca sezonu.... Bylo warto??

Tak ze ktokolwiek twierdzi ze ''zostawmy ETH jeszczze na sezon, moze sie opamieta'' niech sie zastanowi czy chce zobaczyc ta druzyne szorujaca po dnie tabeli.
Bo jak zwykle nic nie jest jego wina. Winne kontuzje, winni gracze, winni przeciwnicy, winni sedziowie.... Caly swiat przeciwko biednemu Erikowi...
» 14 maja 2024, 11:48 #346
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 11:56

Ronaldo polecial bo wyszly pierwsze znaki ze maszynka Erika sie zaciela, wiec prosciej bylo grac Holendrowi na zwloke i wrzucic Ronaldo pod autobus.

że co ??
Ja to akurat zapamiętałem że po odejściu Ronaldo,zaczeliśmy grać bardziej jako drużyna (przynajmniej w tamtym sezonie)
» 14 maja 2024, 11:54 #345
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 12:01

Michałek, przyklaskiwanie trenerowi który wprowadził swoje porządki, wiele obiecywał a obecnie w końcówce sezonu męczy się w każdym meczu kompromitując ten klub to jest Twój poziom. Ronaldo i Sancho byliby w tym momencie bardzo potrzebni, ale lepiej ich wywalić a później płakać że sie nie ma kim grać. Cofnęliśmy się do czasów Van Gaala.

a czego Ty tu sztejner nie rozumiesz? Zespół na początku przygody Ten Haga spisywał się fatalnie a kto zgarniał największą krytykę? Ronaldo a Ten Hag zamiast otwarcie powiedzieć że ufa jego umiejętnościom i na niego stawiać to go skreślił żeby wytrzeć sobie nim gębę i dać mediom temat zastępczy. Wystarczy zobaczyć nagłówki i to że więcej pisało się o Ronaldo niż o 6 bramkach straconych w meczu z City. Teraz wymówki się skończyły i to Ten Hagowi sie pali tyłek.
» 14 maja 2024, 11:54 #344
sztejner: Jedyną osobą którą wytarła sobie czymś gębę,to Ronaldo moim klubem.
» 14 maja 2024, 12:02 #343
Michal10: Wy jesteście niepoważni, odklejka top. Zbawca Ronaldo co sobie w trakcie spotkania wychodzi ze stadionu hahaha, nie wierzę. Sancho biedny nie przeprosił Ten Haga za bzdury, które naskrobał i nie mógł grać, a chłopak już tak się rozkręcał hahahaha
» 14 maja 2024, 12:04 #342
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 12:13

Ronaldo zawsze chciał i nadal chce dla tego klubu jak najlepiej. Być może miał nieco inną wizję na osiągnięcie sukcesu niż Ten Hag. Być może w tamtym momencie z uwagi na spadek formy był w kiepskiej pozycji by dawać trenerowi jakieś wskazówki jednak czas pokazał że Ten Hag na tym stracił i to nie tylko zawodnika który byłby w stanie zapewnić mu bramki ale stracił również wizerunkowo w oczach zawodników i sporej części kibiców.

Pisałem o tym już wtedy i napisze teraz. Można to było inaczej załatwić. Dać mu kilka meczów więcej, nie odstawiać go w najważniejszych spotkaniach, nawet te 20-30 min z ławki mogłyby wiele zmienić. Ten Hag wybrał jednak droge budowania swojej pozycji w klubie na zasadzie poniżenia wielkiego Ronaldo i stawiania na swoje święte krowy na których nie może polegać dlatego powinien wylecieć.
» 14 maja 2024, 12:11 #341
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 12:16

#Piwal i #Tygrys Wy jesteście tak mocno odklejeni czy celowo trolujecie przez nienawiść do ETH?

Fanboje CR7 już zapomnieli jak odmówił wyjazdu na tourne i wymuszał transfer, a jak się okazało że nikt go nie chce to wrócił z podkulonym ogonem i później pluł na cały klub ? Nie było innej drogi niż wyrzucenie go w trybie natychmiastowym.
» 14 maja 2024, 12:14 #340
Michal10: Jeszcze przypomnę, że wielki Ronaldo z szacunku do klubu chciał grać w City xd
» 14 maja 2024, 12:21 #339
Piwal: Czemu nie dziwi mnie to że o odklejeniu najwięcej piszą tutaj Ci którzy mają największe problemy w zderzeniu z faktami. Mycka86 powiedz mi w której z moich powyższych wypowiedzi napisałem nieprawdę?

Nigdzie nie neguje spadku formy Ronaldo, nie neguje tego co powiedział w wywiadzie za to Ty sztejnery i reszta przedmówców nie potraficie przyznać prostego faktu: że Ronaldo z swoją skutecznością, doświadczeniem i małą ilością urazów bardzo by się nam teraz przydał. Wam się zwyczajnie w świecie podoba trener o mentalności ofiary który zamiast coś zrobić woli wymyślać wymówki. I wy się uważacie za kibiców którzy chcą dobra dla tego klubu?

Casemiro w kolejnym meczu znów wyjdzie na ŚO popełni babola a Ten Hag będzie się tłumaczył błędami indywidualnymi zamiast dokonać korekt.
» 14 maja 2024, 12:30 #338
Michal10: Okej, teraz rozumiem. Czyli Ronaldo może sr*ć na klub, byle się trochę "przydawał".
» 14 maja 2024, 13:03 #337
sturmik: Ronaldo dostal po tylku bo wrócil i wszyscy mysleli ze pobiegniemy z szabelka na City a bóg Cristiano bedzie strzelal po 3-4 bramki co mecz i zawiezie nas tam.
ETH ma problem z pilkarzami z wielkim ego - od razu idzie z nimi na konfrontacje i noze. Po prostu powinien byl zostac sobie tam gdzie byl i trenowac druzyne gdzie Danny Blind po powrocie byl gwiazda.
Poza tym ze wyskoczyl mu Kobe i rozwinal sie Garnacho, Eryk rozwalil klub niczym granat wrzucony do szatni. Nie wiadomo po tym sezonie jak to zlozyc- ba -czy nawet oplaca sie skladac czy moze pogonic 70% towarzystwa na 4 wiatry.

Chocby United przyszedl trenowac sw. Piotr z aniolami na zastepców - przy wydanych 400mln, 8mym miejscu i tylu przegranych MUSI leciec ze stolka w klubie jak Manchester United. Kropka.
» 14 maja 2024, 13:09 #336
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 13:13

Do usunięcia
» 14 maja 2024, 13:10 #335
sturmik: @sztejner Ronaldo nie byl juz tym Ronaldem co kiedys. Popelnil blad ze wrócil do PL.
A przede wszystkim wrócil do nowego United - druzyny ze srodka tabeli, gdzie nikt nie podaje pilki do napastników a kilku napalenców ''gwiazdek'' typu Rashford strzela z kazdej pozycji na bramke i wbiega bez pomyslu 5x w ciagu meczu w obronców zamiast podac.
» 14 maja 2024, 13:14 #334
sztejner: Błędem, jaki popełniają trenerzy nowej generacji, jest przekazywanie zawodnikom zbyt dużej ilości informacji w ramach gry z piłką.
To odbiera kreatywność. Wskazywanie zawodnikowi ustawienia bez piłki to jedno, tam trzeba przekazać wiele informacji, bo bez piłki liczą się koncentracja, poświęcenie i zespołowa gra.
Ale kiedy gracze są przy piłce, wszystko zależy od kreatywności. Jeśli Vinicius lub Rodrygo będą czuć się bardziej komfortowo, otwierając się nieco bardziej na skrzydłach, gdy drużyna będzie przy piłce, nie będę im mówił, żeby pozostali w środku. Jest to ich indywidualna interpretacja gry.

Carlo Ancelotti
» 14 maja 2024, 10:17 #333
Piwal: mądrego to dobrze poczytac
» 14 maja 2024, 13:58 #332
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 10:09

Kurde jak tak sobie patrzę na Liverpool to oni są idealnym odpowiednikiem nas z zeszłego roku. Walka o poczwórna koronę, ale bez LM. My wywaliliśmy się bodajże z Crystal Pałace, a potem bezpośrednie starcie z Arsenalem tez przewalone mimo, ze super forma była. Od porażki 7:0 zaczęliśmy grać kaszanę i Liverpool od 4:3 z nami tez gra piach. Do tego wygrany Kakao Cup No i Arsenał wyzwalający się metr przed meta
» 14 maja 2024, 10:08 #331
sztejner: W obu przypadkach decydowała też liczba kontuzji,przykładowo w zeszłym sezonie gdyby na końcówkę sezonu nie wrócił Firmino który uratował im na koniec parę punktów to o Lidze Europy w tym sezonie też by mogli zapomnieć
» 14 maja 2024, 10:15 #330
brazylianwisnia: Liverpool ma słaba sytuacje. Możliwe, że ich złota era konczy się i będą szukać nowej drogi przez X lat a pucharów do gabloty dużo nie włożyli. Taka rekrutacja jak Klopp może im się szybko nie trafić.
» 14 maja 2024, 11:28 #329
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 23:42

Generalnie nie trener jest u nas największym problemem a powiedziałbym że w 80-90% piłkarze ,ale no Ten Hag nie zrobił kompletnie nic by sobie pomóc ,on nawet nie próbował jakoś ustawienia zmienić gdy nie szło ,strasznie mnie wkurza że co 2 lata zmieniamy trenera ,ale najbardziej mnie boli że Ten Hag nie wypracował tutaj po 2 latach żadnego stylu i oczywiście te bzdury które tydzień w tydzień wygaduje na konferencjach ,a co jeśli on im takie gadki urządza w szatni i na odprawach ? Że wsumie panowie dobrze gramy nie ma co się przejmować w następnym meczu będzie lepiej.

Nam potrzebny jest ktoś kto znacząco zmieni mentalność byśmy na każdy mecz od początku potrafili wyjść by rzucić się na rywala a nie dobrego wujka dla którego wszystko zawsze jest super i cacy
» 13 maja 2024, 23:40 #328
DjTED: Do Twojego opisu pasuje Flick i Tuchel. Tuchel nawet bardziej. To dobry swir
» 14 maja 2024, 06:01 #327
skylark11: Tuchel mocny świr ale na dwa lata
» 14 maja 2024, 06:26 #326
brazylianwisnia: Po co nam trener na 2 lata jak nie wcześniej niż za 2 lata to się dopiero rozkręci? Mina 2 lata i kolejne zmiany...
» 14 maja 2024, 11:29 #325
kleks: Wiśnia standArdowo wróżbita
» 14 maja 2024, 11:58 #324
mufc17: Rangnick doskonale widział cały ten bajzel jaki dzieje się u nas w klubie, ale komuś z góry nie było na rękę, że zaczął obnażać to przed światem. Jesteśmy kolosem na glinianych nogach, nie zdziwiło by mnie wcale gdyby nasi managerowie mieli klauzule w kontrakcie by nie wypowiadać się na temat tego jak faktycznie jest zarządzany klub. Nie mówię, że zarząd jest wszystkiemu winien bo to trener dokonywał transferów (w większości grubo przepłacone niewypały) i kompletował sztab (tu ukłon w stronę ludzi od przygotowania fizycznego, bo takiej fuszery na takim poziomie nie widziałem w żadnym innym klubie). U nas nie działa nic, od właścicieli, którzy mają klub głęboko w ... Po zarząd, sztab, trenera i piłkarzy którzy nie wiedzą w jakim klubie graja i jakie są oczekiwania wobec nich. Najbardziej boli to, że nie widać choćby cienia szansy na to byśmy w najbliższym czasie wrócili do piłkarskiej elity. Na ten moment jesteśmy klubem mem w Europie, średniakiem PL i żaden szanujący się trener czy pilkarz nie przyjdzie do nas widząc jak ten klub jest zarządzany.
» 13 maja 2024, 22:35 #323
Michal10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 23:34

Mourinho miał klauzulę poufności, z Ole też coś było odnośnie wypowiadania się o klubie. Więc na pewno jest coś na rzeczy. Co do transforów, że niby trener 100% decyduje, to nie byłbym taki pewien. Przykładowo, Casemiro to transfer w naszym starym stylu, panic buy jak zwykle.

Co do przygotowania fizycznego, my na tle ligi od lat wyglądamy słabiutko, więc to żadna nowość i zasługa Ten Haga.

"Na ten moment jesteśmy klubem mem w Europie, średniakiem PL i żaden szanujący się trener czy pilkarz nie przyjdzie do nas widząc jak ten klub jest zarządzany."

I tu słowa uznania dla Ten Haga, przyszedł do nas wiedząc jaki jest tu syf.
» 13 maja 2024, 23:29 #322
kleks: Tak tak Michałek, zapomniałeś tylko dodać że osoby odpowiedzialne za sprzątanie mają mopy w nieodpowiednich kolorach stąd ten ujemny bilans bramkowy na koniec sezonu.
» 14 maja 2024, 05:15 #321
vanantgaal: Warto dodać czemu Casemiro to transfer "panic buy". Otóż dlatego, że sezon zaczęliśmy bez defensywnego pomocnika bo ETH ubzdurał sobie, że chce FDJ mimo, że ten otwarcie mówił, że chce zostać w Barcelonie. Po dwóch żenujących występach jasne było, że musimy mieć defensywnego pomocnika z krwi i kości więc poszły duże pieniądze na Casemiro bo to był gotowy produkt żeby uratować sezon. W poprzednim sezonie to zadziałało, w tym już nie. Ale widać ETH czytał "10 powodów dla których de Jong trafi do MU" stąd wierzył, że ten zawodnik będzie nasz.
» 14 maja 2024, 06:44 #320
klusek0128: Michałku ale ty wiesz że on ma płacone za to że tutaj jest gigantyczne pieniądze ? Wiesz prawda ?
Słowa uznania to dla kogoś kto by tutaj przyszedł z czołowego zespołu Europy bez zysku finansowego. Czyli ryzyko utraty reputacji za 0.
» 14 maja 2024, 07:08 #319
Biniek: Słowa uznania dla trenera, który dociągnął nas do 8 miejsca, bijąc przy tym masę rekordów!
A ilu piłkarzy ściągnął do klubu... i to jakich!!
Same głośne nazwiska, potwierdzające swoją wartość na boisku:
Onana kocur
Mount tytan pracy
Martinez bestia
Malacia filar drużyny
Casemiro potrafi zagrać na każdej pozycji
Hojlund topowy snajper Europy...
Ten Hag to najlepsze, co mogło nas spotkać.
Wg. Michasia.
» 14 maja 2024, 10:00 #318
StewieGriffin: Biniek, zapomniałeś o przyszłym zdobywcy złotej piłki Antonym.
» 14 maja 2024, 10:06 #317
Biniek: Kurcze Stewie... To dlatego, że ja w dalszym ciągu nie mogę uwierzyć, że taki kozak biega po boisku w koszulce United.
» 14 maja 2024, 10:11 #316
Leh: A ja mówimy o trenerach, to jak dla mnie: Emery.

Wiem, wiem, nie do wyjęcia

Ale to jednak jest Manchester United. I przychodzą tu do pionu sportowego najlepsi ludzie w kraju.

A Drakula ma coś do udowodnienia po Arsenalu. I nie udowodni tego w Villi. Oni tytułu nie zdobędą. A w United za 3 lata miałby szansę.

I jeśli Ineos myśli poważnie o tym klubie, to powinno zrobić taki ruch.
» 13 maja 2024, 22:34 #315
brazylianwisnia: Wampir imponuje ale poczekajmy co pokaże w przyszłym roku. Z Newcastle też się wydawało w zeszłym sezonie, że same świetne decyzje i manager złoto.
» 14 maja 2024, 00:15 #314
Leh: Wiśnia ale oni już drugi rok tak grają ... To już nie jest przypadek i efekt nowej miotły. No i dowieźli to Top4
» 14 maja 2024, 11:14 #313
Klierek7: mnie najbardziej dobija, że od 5 sezonów gdy jesteśmy w posiadaniu piłki to jest dla nas największy problem. My nie wygrywamy meczy drużynowo, tylko zrywami poszczególnych zawodników. Gra ciągle wygląda beznadziejnie nie ważne z jakimi zawodnikami i jakim trenerem bo widziałem już u nas wszystko. Zarówno jeżeli chodzi o taktykę i ustawienie i nigdy nic nie działało.
» 13 maja 2024, 22:21 #312
Litosci: United nigdy nie potrafiło w atak pozycyjny
» 14 maja 2024, 06:05 #311
Kilerek7: Babol sezonu dla Martineza xD
» 13 maja 2024, 21:55 #310
Leh: Prawda. Ale wydaje mi się że on ma bardzo dobry sezon. Jak cała Villa zresztą
» 13 maja 2024, 22:16 #309
Cwr91: Ale babę zaliczył matko święta, mimo wszystko świetny bramkarz
» 13 maja 2024, 22:27 #308
marcino186: Swietny bramkarz ale mózg zryty
» 14 maja 2024, 04:19 #307
spartan1: United ma dobrych ofensywnych zawodników? Chyba żartujesz, przecież my nie mamy nawet pół napastnika z prawdziwego zdarzenia
» 13 maja 2024, 21:45 #306
pilchu: 16. W tabeli Brentford ma 54 zdobyte bramki, na nasze 52. Jesteśmy tragiczni w ataku, mając naprawdę dobrych ofensywnych zawodników. Jakim cudem strzelamy tak mało bramek?
» 13 maja 2024, 21:30 #305
gorzky: bo my gramy wertykalnie
» 13 maja 2024, 21:45 #304
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 21:49

Kto jest dobrym ofensywnym zawodnikiem poza Bruno?

Rash - sezon do kosza
Antony - piłkarz do kosza
Hojlund - młode sękate drewno, ale dopiero 21 lat. Więc może odpali za 2-3 lata.
Garnacho -młody jeździec bez głowy, często gra pod siebie, złe decyzje. Do oszlifowania. Podobnie jak Hojlund.
» 13 maja 2024, 21:48 #303
pilchu: @ALLADYN

Rashford, pomimo fatalnego sezonu nie jest fatalnym zawodnikiem.
Martial piłkarsko też jest bardzo dobry.
Antony to flop, natomiast wie jak się strzela.
Hojlund to dobry napastnik, ale nie jest wspierany przez zespół.
Garnacho to dobry, szybki skrzydłowy.

Indywidualnie to są piłkarze dobrzy, może nawet bardzo. Natomiast my nie mamy zespołu, nie ma pomysłu.

Do tych wyżej wymienionych powinien dołączyć Sancho i Greenwood.
Mamy pakę, która spokojnie powinna strzelić 80 bramek w sezonie.
» 14 maja 2024, 10:15 #302
waingro: Pogoń Siedlce mogła dzisiaj awansować na zaplecze ekstraklasy. Wygrywali 3-1 już poszły fajerwerki i stracili 3 gole z czego 2 w doliczonym czasie. Awans jeszcze nie jest pewny.

Ten Hag byłby dumny.
» 13 maja 2024, 20:50 #301
artrad9448: Aż się musiałem zalogować, miło widzieć "swoich", na innych forach piłkarskich. Nie spodziewałem się że są jeszcze jacyś Siedlczanie na Devilpage;-)
» 13 maja 2024, 21:15 #300
flt32705: Ten cieknący dach to taki trochę symbol upadku obecnego Manchesteru i sądzę że kibice powinni mocno za protestować nad tym żeby rzymianie sprzedali Sir Jimowi resztę swoich udziałów bo ten dach symbolizuje ich złe rządy i to co teraz mamy obecnie
» 13 maja 2024, 20:40 #299
karolmanu3: Tak tak. Kupi, wyremontuje, zbuduje nowa bazę, co okienko 300 mln na transfery a funty spadną z nieba (dachu) jak tem deszcz ostatnio ;)
» 13 maja 2024, 21:41 #298
cantona007: Dokładnie o to chodzi, to co mówił Ratcliffe, że kibicom potrzeba cierpliwości
» 13 maja 2024, 20:24 #297
Nubeq: Liverpool:
Grujic - 7mln
Caulker - loan
Karius - 6.2mln
Mane - 41.2mln - top
Matip - free

Suma: 54.4mln

Arsenal:
Mari - 6.2mln
Soares - free
Runarsson - 2mln
Willian - free
Gabriel - 26mln - top

Suma: 34.2mln

Manchester City:
Gundogan - 27mln - top
Nolito - 18mln
Zinchenko - 2.25mln
Sane - 52mln - strata 3mln przy sprzedaży
Moreno - 5.5mln

Suma: 104.75mln

Manchester United:
Eriksen - free
Malacia - 15mln
Martinez - 57.37mln
Casemiro - 70.65mln
Antony - 95mln

Suma: 238.02mln

O czym tu mowa? Co to za porównania? Takie same jak z Artetą v2 czy też z Kloppem i wygranymi meczami.
» 13 maja 2024, 20:49 #296
Batigol222: Fajnie, ale ile z tych transferów w zamierzeniu było tylko uzupełnianiem kadry a ile miało aspiracje, aby z miejsca podnieść poziom sportowy zespołu? U Guardioli Nolito, Marlos (czy jak mu tam) oraz Zinczenko nie byli kupowani po to, żeby opierać na nich skład. W przypadku Liverpoolu większy hajs płacono za Mane.

W przypadku Ten Haga natomiast tak się jakoś złożyło, że 2 najdroższe transfery spośród tych 5 początkowych, to 2 największe niewypały.
» 13 maja 2024, 20:56 #295
Nubeq: It's always a hit/miss process until the right team is assembled, but some people want Ten Hag sacked because he didn't get all his signings right

Tak, powinien zostać zwolniony. Najpierw niech napiszą z którym transferem trafił w 2 lata
» 13 maja 2024, 21:13 #294
MiSt: Największym zarzutem względem EtH jest to, że jego transfery kosztowały zdecydowanie zbyt dużo. Tak naprawdę to nie wiemy kto stoi za tym przepłacaniem. Znając nasze wcześniejsze poczynania to obstawiam, że to głównie zarząd jest winny, ale Erik na pewno też dołożył swoje.

Poprzedni sezon to wynik ponad stan. Zagrało w sumie wszystko - od niezłej jakości nowych zawodników po świetną formę Rasha. W tym sezonie posypała się większość składu przez kontuzje (tutaj też ciężko wskazać winnego), musimy opierać grę na młodzikach i wypalonych staruszkach oraz zmiennikach. Dodatkowo przestrzeliliśmy praktycznie wszystkie transfery w poprzednim okienku.

Osobiście uważam, że jedyne co może nas w tej sytuacji uratować to specjaliści zarządzający klubem. Z Erikiem czy bez - nie ma szans na poprawę, jeśli nie będzie dobrego i długofalowego planu rozwoju klubu. Sama zmiana trenera to jak zaklejanie plastrem otwartego złamania kości. Zobaczymy co postanowi nowy zarząd względem Erika. Niestety musimy uzbroić się w cierpliwość.
» 13 maja 2024, 21:18 #293
Cwr91: Tutaj dalej niektórzy myślą że 10 Hag ustala kwoty transferów
» 13 maja 2024, 22:21 #292
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2024 05:19

A nie ustala? Wystarczylo zrezygnować (i tym samym ustalić kwotę na 0mln a nie chcieć jakiegoś patałacha za wszelką cenę (100mln) i ośmieszać klub
» 14 maja 2024, 05:18 #291
JohnLocke: Rashford symbolem upadku United od 2015r ale taka truskawka na torcie jest Antony. Te jego zdjęcia nas pogrążyły.
» 13 maja 2024, 18:21 #290
NexaT: Wytłumacz mi, jak Rashford może być symbolem upadku United od 2015 roku, skoro wchodził do pierwszego zespołu książkowo? Z roku na rok pokazywał coraz więcej, strzelał w ważnych meczach, przebojem wdzierał się do światowej elity, nie przypadkowo też był porównywany do Mbappe.

Teraz to nie ten poziom, ale powiedz mi, jak w 2015 roku mógł być symbolem upadku United?
» 13 maja 2024, 18:50 #289
JohnLocke: Upadek United bedzie się kojarzył z nim. Gwiazdorzenie, odblaskowe buty, opaski na kostkach, poprawa wyglądu podczas meczu a zaangażowania zero.

Tygodniowka 375k.

Nie musisz się z tym zgadzac
» 13 maja 2024, 19:01 #288
NexaT: No nie zgadzam się, bo nadal nie odpowiedziałeś na pytanie, jak od 2015 roku upadek może kojarzyć się z Rashfordem. Ja doskonale pamiętam jego debiut i pierwszy sezon, i ani trochę obraz tamtego United nie jest u mnie przysłoniony osobą Rashforda 'gwiazdora'. Są to raczej miłe wspomnienia.

Tak naprawdę to tylko ten sezon rzuca duży cień na jego karierę, ale być może od takiego czasu oglądasz United, to wtedy okej.

"odblaskowe buty, opaski na kostkach, poprawa wyglądu podczas meczu"
Dobrze wiedzieć, że opaski na kostkach symbolizują gwiazdorzenie, ciekawe co uważasz o pociętych geetrach Garnacho. Reszty tu wymienionych tez nie rozumiem.
» 13 maja 2024, 19:06 #287
brazylianwisnia: Też się z tym nie zgadzam bo chłop przez te lata robił liczby i jak widać ciągnął wózek. Teraz jak nie ma kompletnie formy widać jak Ci rywale do gry na skrzydle punktują. Garnacho i Antony po 20 bramek w sezonie? No chyba nie.
» 13 maja 2024, 19:17 #286
KarbOn: Rashford tak już od przynajmniej 4 sezonów gra coraz gorzej, z przebłyskiem w zeszłym sezonie. Przestał się kompletnie rozwijać, a otoczenie mu nie pomaga + ta tygodniówka xD
» 14 maja 2024, 08:48 #285
Wazza997: Rozpadający się stadion, afery i taka gra szczerze mówiąc nie wygląda to za dobrze
» 13 maja 2024, 18:14 #284
rreddevilss: Ale pieprzenie XD jakoś Glasner przyszedł i na taki sam skład jak Hodgson a jakoś grę poprawił potężnie a przecież tego Pałace nie dało się oglądać a też mieli dużo kontuzji ,dajcie spokój żebym ja chociaż widział jakiś zalążek czy pomysł na grę to owszem byłbym za zostaniem ale tutaj cały sezon panuje padaka i chaos nawet gdy z kontuzjami było lepiej niż teraz ,a do tego dochodzi fakt jak beznadziejne trenasfery zrobił Ten Hag i co teraz znowu ma wydawać 200 mln i sprowadzać Mounto podobnych ? Dajcie spokoj
» 13 maja 2024, 17:47 #283
Leh: Akurat ten argument to trochę kulą w płot :)

Erik też przyszedł i z miejsca poprawił grę. Zrobił to samo co Postecoglu, Glasner i wielu innych. To nie jest takie trudne. Trudne jest utrzymanie progresu.

Na tym Erik się wyłożył
» 13 maja 2024, 18:04 #282
kleks: Imo bez porównania ta "poprawa gry" eth po przyjściu z takim tottenhamem czy crystal. Nic nie gramy odkąd przyszedł, rangnick ball jak byl tak jest, z dodatkowym, stałym regresem w tym sezonie, całym. W poprzednim też nie zapowiadało się dobrze, początek to kompromitacje dopiero później przyszły wyniki ale stylu to nie ma co komentować
» 13 maja 2024, 19:42 #281
Spiker2405: Będzie Beka jak Spurs wygra z City, kibice Arsenalu już rączki w majteczkach i wykonują odruch w górę i w dół a tu ostatnia kolejka z Evertonem przegrana
» 13 maja 2024, 17:17 #280
JohnLocke: Trzymam kciuki za Arsenal
» 13 maja 2024, 18:21 #279
StewieGriffin: Któryś raz sobie czytam komentarze pod postami, gdzie są spory o poszczególnych zawodników i zauważyłem, że na DP istnieją dwie prawdy objawione:

1. Jak De Gea robił babole i bronił źle to był słaby i dobrze, że odszedł. Jak to samo robi Onana to wtedy wina obrony bo dopuszczają do strzałów
2. Jak któryś z ofensywnych zawodników ( najlepiej Rashford) gra źle to wtedy jest słaby i należy go sprzedać. Jak robi to Hojlund to wtedy wina całego zespołu, dosłownie wszystkich tylko nie Duńczyka i broń Boże na niego złego słowa nie można powiedzieć.


Fajne te standardy, takie podwójne
» 13 maja 2024, 16:49 #278
vanantgaal: Jest też trzecia prawda:
Jak poprzedni trenerzy nie wygrywali to byli słabi i brakowało im umiejętności. Jak ETH zagrał najgorszy sezon od 30 lat to jest to wina zawodników, zarządu, kucharzy, medyków, fizjoterapeutów, recepcjonistek. Poprzedni trenerzy byli winni złych wyników, obecny jest ofiarą systemu i powinien mieć taryfę ulgową
» 13 maja 2024, 17:23 #277
mycka86: Sprzeciw. Onana był tu hejtowany nawet po bardzo dobrych meczach.

A Rash nie jest hejtowany za to, że grał słabo, tylko za brak zaangażowania.
» 13 maja 2024, 17:39 #276
mikon70: Nie zgodzę się. To samo można powiedzieć o drugiej stronie, która jedzie po Onanie jak po burej tylko dlatego, że nie ma de Gei. Onana jak miał lepsze mecze w tym sezonie, to było to również deprecjonowane i czytałem tutaj o tym, że wszystko leciało w niego, to właściwie byle kto by wyjął. O Hojlundzie też tu się naczytałem już, że jest drewnem i pieniądze na niego zostały przepalone, a poza tym, to miał tylko jeden dobry miesiąc. To nie jest tak, że kilka osób to pisze. Jest ich wiele, dlatego nie uważam, że w tej kwestii panują jakieś podwójne standardy na tej stronie. Jeśli już to można zauważyć, że są użytkownicy, którzy mają swoich ulubieńców poszczególnych ze składu i ich bronią, nawet czasem gdy nie zasługują na to. Natomiast mają też takich zawodników na celowniku, których będą jechać za każdym razem i nie będę potrafili zdania dobrego napisać o nich. Tu bym się upatrywał tych podwójnych standardów jak już.
» 13 maja 2024, 17:42 #275
JohnLocke: Najgorszy sezon od 1977/1978 czyli 46 lat.
» 13 maja 2024, 18:22 #274
brazylianwisnia: Onana robi babole ale na tyle strzałów co jest przeciw niemu bramek puszcza mało. De Gea był świetny ale ostatni sezon puszczał sporo jak na w miarę dobrze funkcjonująca defensywe.
» 13 maja 2024, 19:20 #273
awe: Onana i tak zostanie pozytywnie oceniony tak jak Hojlund, obaj maja slabe sezony i można im dać czas bo to ich pierwszy, ale wlasnie mowa o tych podwójnych standardach, wydano 50 mln na bramkarza, ktory na lini gra gorzej, a z jego gry nogami jest tyle co nic, kilka pilek do zapamietania i sporo podan do przeciwnika.
» 13 maja 2024, 20:31 #272
StewieGriffin: brazylianwisnia - "De Gea był świetny ale ostatni sezon puszczał sporo jak na w miarę dobrze funkcjonująca defensywe" - no faktycznie, w zeszłym sezonie w PL De Gea rozegrał 38 meczy i wpuścił 43 gole, z czego aż 13 w pamiętnym 6:3 z City i 7:0 z Liverpoolem. Czyli w pozostałych 36 meczach wpuścił 30 bramek, sendio poniżej bramki na mecz. Dodatkowo zgarnał złote rękawice za najwięcej czystych kont. Dla porównania Onana na dzień dzisiejszy 36 meczy i 56 bramek wpuszczonych. Dwa mecze mniej niż Hiszpan w sezonie 22/23 a już 13 goli więcej w sieci Onany. Ja rozumiem że Hiszpan miał swoje mankamenty, ale błagam, nie zmieniajmy rzeczywistości tylko po to, żeby pasowała pod światopogląd, że niby wymiana Davida na Onany wyszła nam na dobre. Zamieniliśmy bramkarza z pewnymi mankamentami na bramkarza z jeszcze większymi.
» 14 maja 2024, 09:56 #271
MixEx: Nie wiem czy wy też tak macie (pewnie tak) ale ostatnimi czasy z tym klubem nie wiążą mnie żadne pozytywne emocje. Afery, forma sportowa, pozycja w lidze no idzie oszaleć czuję się jak jakiś Syzyf będąc kibicem United :D i jeszcze na dobitkę ten stadion. Katastrofa..
» 13 maja 2024, 16:28 #270
kleks: tak a napisalbym nawet ze totalnie zadne emocje. Ja bym to wszystko zaakceptowal, te wszystkie kompromitacje sportowe ale musze czasem tu wylac swoje frustracje spowodowane tym ze te wsszystkie upokorzenia kosztowaly niemal pol miliarda w dwa okienka.
Co gorsze sa tu osoby ktore po takim sezonie nie sa w stanie przyznac sie do bledu i stwierdzic ze niuektore ruchy tak oczekiwane/wymagane byly po prostu niepotrzebne i zaprowadzily nas tu gdzie obecnie jestesmy.
» 13 maja 2024, 16:41 #269
Biniek: Z tym klubem zawsze będą mnie wiązały emocje wszelkiego rodzaju, w tym pozytywne.
Inna sprawa, że pozytywne są od dłuższego czasu łączone tylko z nostalgią i wspomnieniami.
Dzisiaj to zupełnie inne United.
Kiedyś, jak sprzedawaliśmy piłkarza, to zawsze się czułem, jakby odchodził członek rodziny. Dzisiaj, poza Bruno, chyba nikogo nie byłoby mi żal pożegnać.
» 13 maja 2024, 16:58 #268
Cwr91: Nie było tego dużo w tym sezonie ale ja z pozytywów zapamiętam:
Brama Garnacho z przewrotki
Wyeliminowanie liverpoolu po świetnym widowisku
No i chyba dużo więcej się nie uzbiera
» 13 maja 2024, 17:36 #267
Braks: Kobietki z pucharem. Gratuluje
» 13 maja 2024, 16:11 #266
vanantgaal: Piękne są te porównania ETH do początków Fergusona, które można niżej przeczytać. Są równie dobre jak porównania początków DDG i Onany w Manchesterze czyli nie mają żadnego wspólnego mianownika. To, że Ferguson dostał kilka sezonów, nie oznacza, że z automatu ETH powinien je dostać. Po co trzymać kogoś kto jest gwarantem tylko i wyłącznie niechlubnych rekordów? Jaka jest spójna wizja obecnego projektu, że pozwala wierzyć w sukces? Trzymanie się ETH jest równie sensowne jak trzymanie przez lata Martiala, Lingarda, Jonesa itd. wprawdzie niewiele dawali czy dają ale sentyment nakazywał w nich dalej wierzyć bo romantyczna wizja odrodzenia zawodnika byłaby czymś pięknym. Czymś pięknym będzie również odrodzenie MU pod wodzą ETH i jego praca tutaj przez kolejnych kilkanaście lat. Tylko czy jest choć cień nadziei że to się wydarzy?
» 13 maja 2024, 15:51 #265
NexaT: Tak, jest
» 13 maja 2024, 18:51 #264
OMG: Ale, że nie ma żadnego stejtmentu klubu, na temat wodospadu na OT to aż nie ładnie
» 13 maja 2024, 15:18 #263
kacpersky: A co mieli napisać? Że mają w dooopie w jakim stnie jest infrastruktura klubowa? Chyba powinno nas przestawać dziwić, że United nie pojawi się prędko jako temat żadnego dokumentu pokazującego kulisy jego działania (należałoby wówczas też naiwnie założyć, że w ogóle coś tam działa i można to podejrzeć)...
» 13 maja 2024, 15:29 #262
sturmik: A czy widziales kiedys jeszcze jakis klub ,który na stadionie ma wlasny wodospad?
Nie wazne jak pisza - wazne zeby pisali o nas.
» 13 maja 2024, 15:38 #261
wider: rano na necie były zdjęcia jak na dachu z OT są jacyś budowlańcy, ale nie było nigdzie opisu co tam robili
» 13 maja 2024, 15:39 #260
tygrys26: Dziady cześć kolejna...
Nasi chyba naczytali się Mickiewicza i tworzą z każdym meczem nowa cześć
» 13 maja 2024, 14:03 #259
LeoPepsi: Kwintesencja prowadzenia tego klubu przez ostatnie 15 lat

x.com/manufcnow/status/1789967045267787956?s=46&t=WDmrjpq-7-rh9I_Q8LoplQ
» 13 maja 2024, 13:57 #258
Syndicate: @Leh

Cantona to swoista anomalia. Nie był to ani golleador, ani jakiś nadzwyczaj czarny magik. Takim zawodnikiem w "nowożytnej" wersji United był Ibrahimović. Chociaż to nie ten kaliber boiskowej klasy. Za Zlatana widać było jednak jego pozytywny wpływ na Pogbe, Lingarda i profesjonalizm.

Ten klub po drodze popełnił wiele błędów. Bruno przydałby się w parze zawodnik pokroju Andera Herrery. Cichy bohater.

Oczywiście masz rację, że w pewnym sensie "zbudował" ten klub. Ale to był raczej ten brakujący element w układance. Arogancki, ekstrawagancki ale z klasą. Lider tamtych dzieciaków. Ale miał Keane'a, Dennisa...

Nie sposób ściągnąć charakternego zawodnika który rozwali zespół. Cała sztuka to znaleźć lidera dla grupy ludzi. A wiadomo kto jest liderem tego zespołu, wiadomo jak "znosi" bardziej medialnych liderów (jego rodak).

Plusem tego beznadziejnego sezonu jest powrót Bruno. W zeszłym go brakowało, ale odniosłem wrażenie że nie przeszkadzał mu rozkwit formy Markusa - kumpla z szatni.

Fajnie ująłeś stratę De Gei w odniesieniu do liderów drużyny.
» 13 maja 2024, 13:05 #257
Leh: Syndicate - to ja pociągnę ten wątek dalej...

Transfer Onany, jak pisałem, rozwalił szatanię. Wiesz kiedy o tym pomyślałem po raz pierwszy? Po tym meczu przedsezonowym, gdzie wpuścił bramkę z połowy boiska. Nie dlatego, że ją wpuścił - to się zdarza. Ale dlatego, że spora część ludzi wtedy mówiła/ pisała - to błąd Dalota, widać, że on nie potrafi grać z takim bramkarzem...

To samo było z Harrym - nie nadaje się do gry Ten Haga. To samo było z Ronaldo. Teraz jest z Marcusem.

I Marcus znajduje się w podobnej sytuacji - jest obarczany tym, że nie podaje do Hojlunda... a ja uważam, że naprawdę nie było ciężko skumać, że to nie zadziała. Że Marcus potrzebuje kogoś do małej gry, kogoś kto jemu wypracuje przestrzeń, kto podejdzie, gdy on będzie izolowany na skrzydle... Nie chodzi tylko o to, że Rasmus na dziś bardzo słabo się ustawia - naprawdę, ja patrzę na tego Garnacho i myślę: jak? Jak on ma mu zagrać piłkę? Chodzi w ogóle o profil zawodnika - moim zdaniem zupełnie błędny.

To są dwa ogromne i ogromnie kosztowne błędy - napastnik o innym profilu - już nie mówię o Cantonie :-) Ale ktoś w stylu Firmino. I David na jeszcze jeden sezon. I jestem pewien że bylibyśmy w innym miejscu.

I co do liderów - nie ma Irwine'a, nie ma Keane'a, nie ma Stama ani Schmeichela. Ale... serio, Harry i Bruno to są tacy fatalni liderzy? Myślę, że liderzy też potrzebują ludzi, którzy dowożą. Bo w tym systemie to możesz się drzeć na takiego Antony'ego bez końca, ale... co to da? Nic nie da.

Mamy drużynę dysfunkcjonalną. I uważam, że pierwszym krokiem musi być spowodowanie, że ona zafunkcjonuje. Nie wymiana całej ekipy, a 3-4 mądre transfery które sprawią, że ekipa znów zacznie grać i sama uwierzy w to, że może.
» 13 maja 2024, 13:35 #256
ArktoS: Proszę Cię.. Rashford ma z kim grać na małej przestrzeni, bo jak nie lewy obrońca jest w jego okręgu to Bruno prawie zawsze się melduje z lewej strony, a to i Mainoo operuje z tej strony boiska.
Chłop albo idzie na raz, albo się zatrzymuje i podaje do tyłu.

Nie da się inaczej? To spójrz na Garnacho.
Poza tym, co to za faworyzowanie innych graczy kosztem jednego. Już ten cały Hojlund ma nie otrzymywać w ogóle piłek, bo Sir Marcus musi zakończyć akcję? Dla mnie to nonsens i zdecydowanie wolne na jego miejsce gracza bardziej zespołowego.
Jeżeli chodzi o napastnika to świetnie za nim radzi sobie w rozegraniu Bruno, więc to nie pasuje do taktyki z Firmino, jaką grał Liverpool. Fakt, że sam chciałbym, żeby to był trochę inny profil, ale zupełnie nie taki jak Firmino. Dla mnie on był bardziej 10tką niż 9kta w Live. Profil Lautaro, Dybali czy Felixa wg mnie sprawdziłby się lepiej.
» 13 maja 2024, 14:10 #255
Pyra: Leh
Serio wymieniasz Maguire jako lidera? przecież to karykatura obrońcy, w 2000r może by se jeszcze poradził, to on nie dowoził i to seriami i to jako kapitan, dlatego stracił miejsce w podstawie i gdyby nie kontuzje pozostałych to by boiska w tym sezonie nie powąchał.
Nie ma co patrzeć na niego przez różowe okulary, jest wolny jak wóz z węglem, mało zwrotny i ma skończone 31l, trzeba go sprzedać i zapomnieć o jego pobycie u nas.
Musimy kupić młodego ŚO, nowoczesnego, szybkiego, nie musi wygrywać 90% główek aby w parze z Martinezem kasowali rywali w zarodku.
» 13 maja 2024, 14:12 #254
Cwr91: Rashford to potrzebuje Shawa do gry, jak panowie są obaj na boisku to ta lewa strona funkcjonuje dużo lepiej w ofensywie
» 13 maja 2024, 14:33 #253
Leh: Pyra - tak, Maguire jest liderem. I Maguire - Casemiro - Eriksen to są zawodnicy, którzy mogą funkcjonować razem, o ile zespół gra niżej. Wtedy Maguire przydaje się w polu karnym, a Casemiro i Eriksen przydają się, po potrafią wprowadzić piłkę z obrony.

A jak każesz tym gościom grać wysokim pressingiem, to masz efekt jak obecnie. Zresztą, Erik postanowił połączyć wysoki pressing z niskim blokiem i efekty widzimy.

Sorry, budujesz z tego, co masz. Granie tym składem tej piłki nie ma sensu. I doprowadziło do tego, że nikt nie widzi w tym sensu - ani piłkarze, ani kibice, ani sam trener.

Arktos - jak sobie radzi Garnacho? Sam sobie radzi. O to ma chodzić w drużynie? Masz chłopie przedryblować dwóch, trzech i strzelać? Sorry, tu nie ma patentu na grę. Jest bazowanie na indywidualnych umiejętnościach wygrania pojedynku. Jak masz gościa który strzela 30 bramek w sezonie to robisz tak, żeby jego grę utrzymać czy ją zaburzyć?

Ja wiem ile Rashford ma za uszami. Ale też nie widze żadnego pomysłu na grę tej drużyny. A sytuacja w której mówimy: cały zespół jest do wymiany, niech zostanie trener, który ma różnicę bramek gorszą o 65 pkt od Arsenalu... serio? Tak to ma wyglądać?
» 13 maja 2024, 14:40 #252
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 15:07

Leh - zgadzam się w 100% co do Rasha. Totalnie nie rozumiem dlaczego ludzie obiwiniają o złą grę Hojlunda Marcusa. Bo mu nie podaje. Rashford nigdy, przenigdy nie był typem skrzydłowego, który wypracowuje jakąś niesamowitą ilość okazji napastnikom, nawet w swoich najlepszych miesiącach. Kompletnie inny profil. Rashford to bardziej typ zawodnika jak Mbappe czy Vini (oczywiście zachowując odpowiednie proporcje). To jest bardziej boczny napastnik niż lewy pomocnik. Marcus też jest gościem, któremu trzeba wypracować sytuacje i wtedy może strzelić sporo bramek co udowadniał w poprzednich sezonach. W drugą stornę to nigdy nie działało jakoś super. Hojlund to nie jest profil napastnika pod naszych skrzydłowych, my tak naprawdę mamy jednego kreatora - Bruno. Jeżeli Hojlund okaże się typową dziewiątką, której trzeba stworzyć kilka okazji na mecz a on ma tylko "dołożyć nogę" to bardzo źle trafił a my bardzo źle trafiliśmy.
» 13 maja 2024, 15:06 #251
StewieGriffin: A my bardzo źle wybraliśmy*
» 13 maja 2024, 15:07 #250
dudak001: Kontuzje kontuzjami , ale urazy mięśniowe czyli 3/4 jakie ciągle się przytrafiają z czegoś wynikają , a pozwolę wyrazić swoją opinię , że ci zawodnicy są po prostu źle przygotowani do tego sezonu pod względem fizycznym i z tego też biorą się urazy i brak biegania podczas meczu nie wiem kto za to odpowiada w jego sztabie , ale razem z pionem medycznym wysłałbym ich na bezludną wyspę i zatrudnił nowych ludzi żeby powiało tam świeżym powietrzem
» 13 maja 2024, 12:55 #249
DevoMartinez: Na pewno duża rola sztabu medycznego i przygotowań do sezonu. Wyglądali na początku seoznu na zajechanych. Ale warto pamiętać ile meczy rozegraliśmy w ubiegłym sezonie a był to rekord w skali Europy. Do tego MS zimą też nie pomogły.
» 13 maja 2024, 12:59 #248
Leh: To nie sztab medyczny szykuje do sezonu, tylko trener od przygotowania fizycznego.
Musimy zrobić zmianę na tej pozycji, to jest jasne. Ale... czekając na tę zmianę, zawalamy sezon. Jednak jakiś ruch należało zrobić wcześniej, bo to się ciągnie właściwie od roku...
» 13 maja 2024, 13:04 #247
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 13:08

Ale sztab medyczny określa czy zawodnik jest gotowy do treningu i do jakich obciążeń i tu polegli. Dla tego napisałem sztab medyczny + przygotowania do sezonu bo za nie wiadomo kto odpowiada. A częśc lub cały sztab medyczny podobno został zmieniony coś kojarzę.
» 13 maja 2024, 13:07 #246
dudak001: Boję się o to właśnie , że tych zmian w sztabie zabraknie i nikt nic z tym nie zrobi , a to zawaliło nam sezon doszczętnie i nie mówiąc ile kasy na tym stracił klub i potencjalnych piłkarzy którzy nie będą chcieli tu pracować. I mam tylko jedno pytanie czy ktoś poniesie konsekwencje bo jeśli nie to klub ma problem z podstawowymi rzeczami
» 13 maja 2024, 13:26 #245
kazak8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 12:32

Wiecie co. Wczoraj jak nigdy byłem dumny, że jestem fanem United. Pomimo tej porażki zobaczyłem wreszcie tętniące życiem OldTrafford i grupę młodzieży, która oddaje serce za nasz klub. Trener też wyglądał na takiego, że mu się chce (nie to co poprzednicy typu Rangnick, Mourinho). Dlatego pomimo fatalnego sezonu, mnóstwa dziwnych decyzji Holendra uważam, że tenHag powinien zostać. Powody?
1. Kalendarz nie sprzyja nowej miotle (EURO w Niemczech).
2. Poprzednie lata pokazały, że to nic nie daje w dłuższej kilkuletniej perspektywie.
3. Zespół naprawdę walczy i widać, że zależy chłopakom na wynikach.
4. Kontuzje jednak miały wpływ na pracę Holendra.
5. Wolę "pomóc" Arsenalowi i przeszkodził zdobyciu majstra przez City.

Co powinien zrobić klub?
1. Zabrać tenHagowi transfery.
2. Pozbyć się przepłaconych balastów.
3. Niech chłop skupi się tylko i aż na dobrym przygotowaniu zespołu.

Pozdrawiam:)
» 13 maja 2024, 12:29 #244
4uKrychu: Niby tak, ale co my mamy grać? Klopp ma gegenpressing, Guardiola tiki takę a u nas jest "nigdy nie będziemy grać tak jak ajax".
» 13 maja 2024, 12:32 #243
kazak8: A to nie możemy grać jak kiedyś United? A nie tylko kopiowanie od innych...
» 13 maja 2024, 12:34 #242
Leh: kazak - mamy grać jak United! Oczywiście, że tak!

Tylko... ja ostatni raz wiedziałem, co naprawdę chcemy grać, rok temu. Właściwie to 14-15 miesięcy temu.

To, co grał Erik, to było to samo, co grał Ole, choć z mniejszym naciskiem na kontratak. Ale to nie jest zła droga - bronić głębiej, liczyć na kontry. Dołożyć stałe fragmenty i masz fundament.

A tu nie ma fundamentów. Tracimy naiwne bramki, nie wiemy co chcemy grać. To jest problem na dziś. I mnie najbardziej smuci, że Erik miał pomysł, a potem go porzucił...
» 13 maja 2024, 12:37 #241
4uKrychu: kazak , zarówno United jak i Polska reprezentacja powinna grać z kontry i skrzydłami... Wiedział o tym Ole, ale był nazywany wuefistą i został zwolniony. A za jego czasów najlepiej się oglądało tą drużynę, a $ity strało pod siebie jak miało z nami grać.
» 13 maja 2024, 12:42 #240
kazak8: 4uKrychu: 100% racji. Mi też się najlepiej oglądało United za czasów Ole. No, ale Ole już raczej nie wróci, więc dajmy już szansę temu łysemu na naprawę błędów. Jeśli do końca roku nic się nie zmieni to sam pierwszy będę krzyczał - EricOut!
» 13 maja 2024, 12:45 #239
kazak8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 12:50

Leh: łysy jednak nie miał szczęścia od początku z nami. A to płaczek Ronaldo, a to pipa Sancho. Greenwood i Antony jeszcze. O kontuzjach nie wspomnę (nikt mi nie powie, że 100% urazów to wina złego przygotowania do sezonu). Nie można jednak umniejszyć Holendrowi wprowadzenie kilku wychowanków na wysoki poziom sportowy (Rash rok temu, McTominay,, Garnacho, Mainoo)
» 13 maja 2024, 12:49 #238
Leh: kazak - no i pytanie: czy nie miał szczęścia? Czy nie miał wyczucia?

Ja wiem, że ta szatnia jest zepsuta. Ale uważam, że im brakuje przede wszystkim pewności siebie. Widać to było wczoraj i widać od roku właściwie - zawalczyć potrafimy, ale w ataku zwyczajnie brakuje przekonania... oddajemy tę piłkę, boimy się indywidualnych akcji, dryblingu, wzięcia gry na siebie.

Albo tworzysz system, który to umożliwia i budujesz graczy, żeby próbowali, albo... jesteś tu, gdzie my.

Ja się zgadzam, że należało odpalić Ronaldo. Ale już De Gea był koszmarnym błędem. Za szybko, nie miał Erik pozycji, aby robić taki ruch.

I właściwie od tego momentu, od transferu De Gea/ Onana wszystko się posypało. I kolejne decyzje w niczym nie pomogły. Sancho? Tak, należało go odpalić. Ale... nie można tym samym osłabiać drużyny.

To jest w ogóle esencja - najlepsi trenerzy podejmują duże decyzje i one działają na korzyść zespołu. A u nas, poza odstawieniem Ronaldo, te decyzje działają na niekorzyść.
» 13 maja 2024, 13:08 #237
kazak8: Leh: nie miał i szczęścia i wyczucia. No, ale skoro taki on zły, to czemu chce go taki Bayern?
» 13 maja 2024, 13:14 #236
4uKrychu: a my flicka XD
» 13 maja 2024, 13:25 #235
tygrys26: Wprowadzenie MCTominaya na wysoki poziom sportowy xD
Na wysokim poziomie sportowym to jest w Realu Valverde, Camavinga, a u nas na wysokim poziomie sportowym jest McTominay. Jak tacy zawodnicy są u nas uważani za wysoki poziom sportowy to ha podziękuję
» 13 maja 2024, 14:05 #234
kazak8: @tygrys26 takie są realia tego sezonu. McTominay był jednym z wyróżniających się piłkarzy. Jak nie akceptujesz tego to może przerzuć się na Real
» 13 maja 2024, 14:52 #233
Paps: Stek bzdur, az cisnienie podnosi.
» 13 maja 2024, 15:54 #232
mikon70: Leh teraz wszystko wszystko co złe się zaczęło od transferu onany i pozbycia się de gei? Przecież wcześniej stawiałeś tezę, że się posypało po 7:0 na Anfield. Jaka będzie w przyszłości nowa teoria tego dlaczego drużynie nie idzie?
» 13 maja 2024, 16:34 #231
Pyra: Ferguson obejmował United w listopadzie 1986r, pierwszy sezon dokończył na 11 miejscu w PL.
1987-88 to nieoczekiwane 2 miejsce zaraz za Liverpoolem
1988-89 to powrót do miejsca 11
1989-90 - zajęliśmy dopiero 13 miejsce w PL (przed tym sezonem Alex przeprowadził 10 transferów w tym Ince, Irwin, Pallister, Phelan)
1990-91 - 6 miejsce w lidze
1991-92 - 2 miejsce w PL
1992-93 - pierwsze mistrzostwo z wielu

Budowa klubu trwała prawie 6 lat (liczę do 1992r bo już wtedy i skład i forma były stabilne), czy w dzisiejszych czasach jakikolwiek klub z topu by sobie na to pozwolił? Nie
Czy w 1986r byliśmy klubem z topu? Ostatnie mistrzostwo 67r, ostatnia LM 68r - prawie dwie dekady bez znaczącego trofeum (nie licząc FAC z 85, 83 i 77r) - Nie

Biorąc to wszystko pod uwagę w tamtych czasach byliśmy takim ligowym Evertonem, bujaliśmy się po tabeli w zależności od sezonu raz wyżej raz niżej i zaufanie trenerowi, który przeprowadził gruntowną przebudowę się opłaciło.

Wielu ludzi pisze o wyjątkowości Arsenalu i Artety bo ci dali mu 2,5r na budowę zespołu, który gra już drugi sezon o mistrzostwo.

Wiem, że wielu ludziom to się nie spodoba ale ja jestem obecnie za tym, żeby wyrzucić jak największa liczbę nieprzydatnych zawodników i pozwolić Erikowi dokończyć kontrakt, częściowo odciąć go od transferów, wiadomo trzeba je konsultować z trenerem ale decydujące słowo niech ma nowy zarząd i niech rozegrają jeszcze ten jeden sezon. Po roku zobaczyć co z tego wyniknie i zdecydować co dalej, jak Erik po takim sezonie odbuduje klub i skończy sezon bez problemu w top4 to oznacza, że trenować i wyciągać wnioski potrafi, jak będzie szło fatalnie to można w połowie sezonu dogadywać na spokojnie nowego trenera.

Rozum podpowiada, żeby po takim sezonie zwolnić go jak najszybciej, historia pokazuje, że każdy kolejny trener zostaje zwolniony i nic to nie pomaga, 2-3 lata i znowu to samo, żebyśmy my chociaż mieli skład, który przy zmianie trenera zagwarantuje sukcesy a jak każdy wie nowy trener będzie musiał od nowa wszystko budować a PL nie wybacza błędów.

Co zrobi zarząd? Nie wiadomo, mam nadzieję że Jim ma poukładany plan i będzie go realizował bez względu na krzykaczy, wszystkim nie dogodzisz.
» 13 maja 2024, 11:20 #230
Leh: Pyra, ale Ferguson nie miał 400 mln na transfery... nie mógł ściągać najlepszych piłkarzy z kontynentu.
Problem z Erikiem jest taki, że to, co on robi, się zwyczajnie nie broni.

Wczoraj wyglądaliśmy nagle lepiej, czemu? Bo zagrał tym Amrabatem, zagrał głębiej drugą linią i dał na skrzydło Amada, który potrafi utrzymać się przy piłce. Jak jest Amad, Kobbie i Garnacho, to jakoś ta gra wygląda. Dołóż do tego Bruno...

Czemu Erik tego nie zrobił wcześniej? Czemu katował tym swoim systemem, w którym zostawiamy lej po bombie w środku?

Czemu gra Casemiro albo Scott na defensywnym? I czemu każe im latać do tego pressingu?

Czemu nasi boczni obrońcy nie idą na obieg? Przecież to utrudnia grę skrzydłowym. Oni izolowani.

Czemu napastnik biegnie w to pole karne zamiast pomóc w rozegraniu?

Mam wrażenie, że te kontuzje w końcu wymusiły na Eriku zagranie bardziej ostrożnie i to się przełożyło na lepszą kontrolę meczu.

On po prostu nieustannie popełnia błędy - w ustawieniu, w doborze składu, w transferach... widzisz tu wizję? Ja nie widzę.

I nie wiem czy trenera należy zmienić czy nie. Wiem, że porównywać Erika z Fergusonem nie ma sensu. Fergie był najwybitniejszym trenerem wszechczasów. Jeśli kogoś można do niego porównywać, to Guardiolę i Carlo.
» 13 maja 2024, 11:40 #229
Pyra: Wizję powinien mieć Jim z ekipą bo oni tu zostaną na długi lata, Erik to "tylko" trener i może w każdej chwili wylecieć, jak podzieliłem się tylko swoimi spostrzeżeniami. Jeden rok nas nie zbawi, McKenna pokaże na co go stać w PL, może ktoś ciekawy przez ten czas będzie dostępny na rynku? Może Erik zrobi dobry wynik i dostanie nowy kontrakt?
Zostaje nam tylko obserwować i kibicować mimo wszystko.
» 13 maja 2024, 11:51 #228
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 11:59

Pyra - ale to ETH kupił największą ilość niepotrzebnych zawodników, rozumiesz? Casemiro, Antony, Malacia, Eriksen, Onana, Amrabat, Mount, Hojlund też ostatnio wygląda jakby był zrobiony z drewna.
» 13 maja 2024, 11:57 #227
lukaszzasko: Kadra tej drużyny wygląda jak zbiorowisko łajz, którym trener załatwił super posadki.
» 13 maja 2024, 12:01 #226
cantona007: Dokładnie, od wizji to jest dyrektor sportowy, dlatego przychodzi Ashworth. Trener nie jest od wszystkiego w klubie. Dać mu porządny zarząd jak to było w Ajaxie kiedy miał Edwina i zobaczymy.
» 13 maja 2024, 12:07 #225
Biniek: Erik miał 36 meczów w tym sezonie, z których powinien wyciągać wnioski. Nie wyciągnął z żadnego i każdy mecz wygląda tak samo.

Z drugiej strony, jeśli mamy dalej grać Hojlundem i Onaną, to może faktycznie niech Holender potrenuje jeszcze rok, bo tu różnicy wielkiej nie będzie.
» 13 maja 2024, 12:14 #224
Pyra: lukas
Lukaku, Falcao, Pogba, Martial, Maguire, Bissaka - mam wymieniać dalej?
Przecież od 2013r nasze transfery to jakby ktoś losował na kole fortuny, żaden klocek do siebie nie pasował. Nazwisko jest, więc powinien dobrze grać, taka była wizja.
» 13 maja 2024, 12:16 #223
Leh: Pyra - to, że robimy złe transfery od 11 lat, nie usprawiedliwia Erika w złym doborze składu.

Jak ma funkcjonować Hojlund z Rashfordem i Garnacho? I Antonym? Powiedz mi to, proszę. Napastnik który ucieka w pole karne potrzebuje skrzydłowych, którzy asystują. Nasi skrzydłowi chcą strzelać. I to nie jest nic złego! Klopp na tym bazuje, Ancelotti na tym bazuje. Tylko tacy skrzydłowi nie potrzebują typowej 9, a kogoś, kto wyjdzie do rozegrania i stworzy tym skrzydłowym miejsce. Chyba, że wymieniamy całe skrzydła, ale... po co w takim razie Antony? Jak się te dwa transfery mają do siebie? Jak się ma system, który premiował Rashforda, do obecnego systemu, który dla skrzydłowych jest katorgą? Nikt nie obiega, nikt nie podchodzi, są odizolowani i zdani na umiejętność przedryblowania - Garnacho wczoraj jak już minął jednego to musiał mijać drugiego i wciąż nie miał do kogo zagrać!

Gdzie jest druga linia która rozprowadzi tę grę?

Czemu, chcąc opierać grę na Casemiro, Varane'ie i Bruno Erik zabrał część tej ekipy, wyrzucając De Geę? To był ich bramkarz. A on im wsadził swojego zawodnika, Davida odpalając bez pożegnania. Takie rzeczy dzielą szatnię.

Erik podzielił szatnię, Erik postanowił zbudować system na który ten zespół nie jest gotowy. Sorry, to jest błąd. Wielki błąd w tej przebudowie - personalny i systemowy.

Ja wiem, że on ma ciężko. Ja go nigdy nie będę wyzywał ani wyśmiewał. Ale kurcze... on sobie sam ten los zgotował :-(
» 13 maja 2024, 12:22 #222
4uKrychu: Pyra, ja rozumiem Twój punkt widzenia. Tylko obawiam się, że Erik no po prostu niczego nie nauczył tej drużyny , jego wpływ na naszą grę jest znikomy. Nie umiemy totalnie nic, budować akcji grą kombinacyjną, cierpliwie rozgrywać. Mamy instynkty jak z dawnych lat - szybki zryw i kontra. Ale nawet to teraz u nas leży, za Ole było mocniej uwydatnione. A Erik nie wie sam co my mamy tak naprawdę grać, stwierdził jedynie że nigdy nie będziemy grać tak jak Ajax. Problem jest taki, że ciężko jest zrozumiec w jaką stronę zmierza ten klub. Nawet jak zostanie - to co będzie w przyszłym sezonie ?

Niestety na rynku i tak nie ma nikogo wartego zastąpienia Erika. Zidane tu nie przyjdzie.
» 13 maja 2024, 12:23 #221
GS8GS: Ludzie ale wy oceniacie sezon po rozegraniu.
Czy według was w chwili gdy dołączali do nas Casemiro,Varane,Martinez Malacia nie byli wartością dodaną która robiła różnice.

Co do Antonego to daliśmy się zrobić beż mydła ze zarząd zaakceptował taki transfer.

Mount w mojej ocenie to ten nie był drugi VDB a raczej zawodnik łączący cechy Bruno i Maddissona, a więc zawodnika którego potrzebowaliśmy do rotacji.

Pytanie dlaczego zawodnicy się tak zajechali w rok. Faktycznie wina trenera ze słabo rotował. Ale też w mojej opini trener od przygotowania fizycznego powinien wylecieć na zbity pysk ze zawodnicy tak zjechali z wydolności i szybkości.
Real czy Ateltiko którzy mają jednych z najlepszych fachowców w tej dziedzinie potrafią utrzymać 32 latków na wysokiej motoryce , przy natłoku meczów podobnym dla naszego.

Wracając do Arsenalu, 3 najlepszy wynik punktowy ich w erze PL z szansa na 2 najlepszy wynik jeśli wygrają ostatni mecz. To pokazuje je jest to świetny zespół i bez powodu nie walczy o mistrzostow. Tam wszystko zatrybiło łącznie z rozwojem młodych.

My jesteśmy na etapie gdzie mamy ciekawych młodych zawodników, którzy już są w stanie brać ciężar gry na swoje barki, więc warto iść ta droga kosztem wyników w najbliższych 2-3 latach.

Dać im czas na rozwój, I sprowadzać młodych rokujących zawodników.
Osobiście postawiłbym na Nico Williamnsa nawet kosztem Rashforda. Skupił się na pozyskaniu ogranego już SO jak Todibo, Bastoni może i Braithwhite o ile cena będzie rozsądna.
Do tego o ile to będzie możliwe wysadowalbym transfer Hernaneza z Milanu.

Wiem że dwaj ostatni to nie są mlodzi zawodnicy ale powinni oni wnieść doświadczenie w lini obrony i intensywność.

Trzeba sobie będzie jasno odpowiedzieć co z Sancho i co z Greenwoodem.
Przywrócenie tego drugiego rozwiąże nam kilka problemów w ataku.

Kolejny cel przed naszym działem sportowym to SDP ale to ma być dyrygent i przecinak. Trudno mi powiedzieć czy teraz ktoś taki jest dostępny dla nas. Ale jako opcją na przetrwanie roku i uzupelnieni głębi składu dla mnie kimś takim jest Wilfred Ndidi . Nie mówię że to będzie Casemiro z poprzedniego sezonu ale będzie to zawodnik który będzie przecinakiem z tyłu, oraz napędzającym akcje ofensywne.

Takie transfery jak wyżej pozwoliby nam utrzymać się w walce o top 4 oraz dać czas na rozwój młodych zawodników.
» 13 maja 2024, 12:46 #220
Biniek: W czym Ten Hag jest lepszy od tych dostępnych?
W czym jest lepszy od takiego Tuchela np?
» 13 maja 2024, 12:46 #219
ALLADYN: A propos środy, to przypominam że Newcastle już nas 2 razy rozpykało w tym sezonie. Łączny bilans tych spotkań to 4:0. W obu tych meczach robiliśmy za tanią kurtyzanę. Czy Howe pójdzie po hat-tricka? Czy Łysy zwany jako specjalista od przegrywania i łamacz rekordów, zafunduje coś czego jeszcze kibice nie widzieli?
Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi.
» 13 maja 2024, 11:07 #218
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 11:14

Nie czepiaj się Łysego. Łysy jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności, bo są kontuzje i rodzina Glazerow.
» 13 maja 2024, 11:13 #217
jayjay2: Trudne dwa spotkania dla potężnego Holendra.

Bilans EtH z Newcastle w EPL:
Remis 0:0 na OT
Porażka 0:2 na St James' Park
Porażka 0:1 na St James' Park

Bilans EtH z Brighton w EPL:
Porażka 1:2 na OT
Porażka 0:1 na Falmer Stadium
Porażka 1:3 na OT
» 13 maja 2024, 11:23 #216
kleks: Ciekawe czy będzie -10 i jakieś 9-10 miejsce
» 13 maja 2024, 12:56 #215
kacpersky: Tak bojaźliwego Arsenalu to chyba w tym sezonie nie widziałem. Piłkarze mega skoncentrowani, nerwy na postronkach, pod koniec spotkania widać było jacy są spięci i przerażeni. A akurat United jest tak chimeryczne, że mogło to się zakończyć jakimś przypadkowym remisem. Na luzie wyobrażam sobie, że troszkę elektryczny w tym meczu Partey mógł strącić piłkę pod nogi np. McT, a ten - w swoim stylu - wbija piłę do bramki.

Mecz generalnie do przewidzenia i serio jestem potężnie zdziwiony, że Arsenal nie zakończył spotkania z dużą przewagą. Widać było, że z dużą estymą traktowali polepiony i nieuporządkowany zespół United. Dobrze po meczu powiedział Roy Keane - z Shawem, Martinezem i dobrze dysponowanym Rashfordem United na pewno powalczyłoby o 3 pkt i myślę, że przewaga boiska zadziałałaby tutaj na potężną korzyść (bo trzeba dodać, że kibice Diabłów dali do pieca i bardzo dużo robili, żeby wesprzeć zawodników klubu - wielkie oklaski za to; momentami ryk był jak na Anfield, a oni mają przecież wspaniałą atmosferkę na meczach).

Ogólnie wygląda to fatalnie. Jeżeli odeślemy po sezonie ETH to jest to bardzo zły (po raz kolejny) sygnał, że w tym klubie nie ma czasu na budowanie wyników i myślę, że na świecie jest może jeden, dwóch trenerów, którzy mogliby to dźwignąć. Myślę o Zidanie i Ancelottim, którzy bardzo dobrze radzą sobie z kapryśnymi gwiazdeczkami i potrafią zarządzać charakterami piłkarzy. Ja bym się uczepił Holendra, żeby pokazać marudzącym piłkarzykom, że nie oni tutaj rządzą. To byłaby dobra nauczka, bo z problemem szatni borykamy się nieustannie i zwalnianie managerów tego problemu nie rozwiązuje - jedynie utwierdza tych zawodników w przekonaniu, że taka strategia jest skuteczna.
» 13 maja 2024, 10:29 #214
OMG: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 10:20

Slaba gra, skład caly do przebudowy, trenerem jest jeździec bez głowy, który nie panuje nad sytuacją, stadion się sypie, centrum treningowe nie poczyniło żadnego rozwoju od powstania. Tragedia. Z 3 miliardy trzeba wpakować, żeby spróbować to uratować xd
» 13 maja 2024, 10:18 #213
marcino186: Haha widzieliście ten post na stronie Barcelony ze United chce wymienić Bruno za De Jonga ? Kto pisze takie brednie
» 13 maja 2024, 10:13 #212
Biniek: Jak łysy zostanie, to wcale się nie zdziwię, jak wymienić Bruno na DJ.
» 13 maja 2024, 10:17 #211
mycka86: Transfer De Jonga jest nie realny z powodu jego kosmicznej tygodniówki. Już to kilka razy pisałem.
» 13 maja 2024, 10:43 #210
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2024 11:17

Aha. To znaczy, że jak ktoś zarabia 700k tygodniowo to już nigdy nie będzie zarabiał mniej? Zarobki są niezmienne według ciebie. To już lepiej nic nie pisz.
» 13 maja 2024, 11:15 #209
mycka86: Dopóki nie skończy mu się aktualny kontrakt w Barcelonie, to w zasadzie tak. Nie będzie zarabiał mniej. Takie są reguły w kontraktach sportowców.
» 13 maja 2024, 11:22 #208
pbskarpy: Ale to chyba logiczne, że jak zmieni klub to mu się kontrakt z Barsą skończy nie? Sklejasz?
» 13 maja 2024, 12:38 #207
mycka86: Cool story Bro.
» 13 maja 2024, 13:14 #206
Paps: Niestety, kolejny cios i kolejna porazka w sezonie (14). Erik i jego wertyklany futbol srubuje rekord.

Co do meczu, to jak na taki szlagier, a pemietam ich mnostwo to byl naprawde slaby poziom i to obu druzyn. Jedna druzyna strzelila i nastawila sie zeby cos ugrac z kontry, a druga, czyli my po prostu za slaba zeby wyrownac. Gdyby taki Arsenal jak wczoraj trafil na United Sir Alexa to zostalby rozerwany na strzepy.
» 13 maja 2024, 09:55 #205
Pyra: Jeżeli wygramy puchar (tak wiem) to dodatkowo będzie LE, jak przegramy to nie będzie ani pucharu ani europejskich rozgrywek.
Ja tam za LE czy tym bardziej LK płakać nie będę, czeka nas ogromna przebudowa składu i w sezonie bez pucharów można kadrę uszczuplić, sprzedać / nie przedłużyć kontraktów z 10-12 zawodnikami, kupić 5-6 i spokojnie można samą PL + krajowe puchary ogarnąć a następne zakupy planować w 2025.

Razem z wypożyczonymi zawodnikami mamy 26 zawodników z pola.
Amrabat, Hannibal, VDB, Evans i Martial to pewniaki do odejścia, pozostali to już kwestia ofert / wizji zespołu.
» 13 maja 2024, 09:49 #204
mycka86: Jeszcze z Varane nie przedłużamy kontraktu. Co do odejścia Evansa nie byłby wcale taki pewny.
» 13 maja 2024, 10:10 #203
Natanael: Coś mi się obiło o uszy, że Evans po tym sezonie kończy karierę ale nie jestem pewien czy to 100% news.
» 13 maja 2024, 11:03 #202
lukaszzasko: eth jest już zwolniony, tylko dowiemy się o tym na koniec sezonu
» 13 maja 2024, 09:49 #201
Luck: Oby tak się stalo
» 13 maja 2024, 10:11 #200
manooch: Patologiczny kłamca z rodwojeniem jaźni nie mógł się powstrzymać przed wciśnięciem kolejnego kitu kibicom.
» 13 maja 2024, 08:46 #199
Amycus: A kogo obchodzi co ty robisz kibicom.
» 13 maja 2024, 09:01 #198
klusek0128: I jak widać po amycus są persony którym można taki gupoty wciskać z powodzeniem ;)
» 13 maja 2024, 09:12 #197
Amycus: Za to widzę że Tobie słownika nikt nie wcisnął. :)
» 13 maja 2024, 10:33 #196
manooch: Łykaj jak pelikan gadanie łysego. złysy yo jedyny trener na świecie, który na podstawie absencji piłkarzy potrafi obliczyć ile punktów stracił.

Chciałbym poznać algroytm który to liczy xdd
» 13 maja 2024, 11:18 #195
Syndicate: Porażka z Arsenalem na Old Trafford to dla mnie ostateczny symbol upadku United. Trzy ligowe porażki z The Gunners z rzędu...

A może to naturalna konsekwencja dróg jakie wybrały te kluby? I odrobiny farta (trafili z Artetą).


@Leh

Berbatov? Rozwiniesz? Przecież to był najbardziej leniwy napastnik - obok Ruuda - który tutaj grał. On też był tak naprawdę ciałem obcym.

Ja bym raczej szukał gracza mniej oczywistego pokroju Saha (dawał więcej opcji) czy Ole - czyli ktoś kto mógłby z takim Rasmusem (Ruudem) grać). Lautaro byłby właśnie taką fajną opcją.

Najbardziej smutny jest ten bałagan kadrowy. Bramkarz... Coś z tym trzeba zrobić.

Obrona... Lindelof siedzi tutaj już długo i niewiele z tego wynika. Maguire... Rok kontraktu, ale ja bym go zostawił do wygaśnięcia. W tym sezonie wrócił do tych swoich dobrych lat.
Martinez? Dużo kontuzji. Rozegrał pół dobrego sezonu w dwa lata... Mało. Varane - kilka lat temu... A to najlepszy obrońca... Johnny - wiadomo.

Bałagan. Trzeba z 2 nowych środkowych.

Boczni obrońcy - Dalotowi brakuje regularności. Bissaka w chaosie, a szkoda, bo to powinien być pewny punkt na prawej flance. Shaw i Malacia? No bałagan.

Jakiś dwóch gości do środka pola, skrzydłowy i napastnik... Hm... Za dużo jak na jedno okienko.
» 13 maja 2024, 08:25 #194
kleks: Też nie rozumiem co z tym Berbatovem a zwłaszcza z >Rooney ktory to właśnie nie był typowym napastnikiem tylko operował głębiej/umiał rozgrywać
» 13 maja 2024, 09:08 #193
4uKrychu: Jak ktoś nie rozumie magii Berbatova to musi być kibicem od niedawna. Wystarczyło go oglądać i to widać.
» 13 maja 2024, 09:13 #192
4uKrychu: https: // youtu.be/Kx7RFwr_3j0
» 13 maja 2024, 09:14 #191
sisinho: @4uKrychu

Berba nie był do gry kombinacyjnej po prostu. Walczakiem o każdą piłkę był Rooney czy Tevez, którzy z głębi pola mogli zacząć akcję by ją ktoś wykończył albo sami to zrobili.
» 13 maja 2024, 09:31 #190
kleks: Jak ktoś nie rozumie o czym się pisze a i tak się wymadrza, to musi być krychem
» 13 maja 2024, 09:32 #189
4uKrychu: Nie byl walczakiem, ale też i nie był nim Imbrahimovic czy Bergkamp. Taki typ napastnika.
» 13 maja 2024, 09:42 #188
Leh: Syndicate - uważam, że oni potrzebują artysty w ataku, nie przecinaka.

Zobacz co się stało po przyjściu Bruno, jak ten zespół rozkwitł mając takiego magika. Po czym Erik magika przesunął na 8...

Tak najbardziej to przydałby się nie Berbatova, a Cantona...

I to jest również rola trenera - znaleźć sposób żeby zainspirować skład. Ferguson na tym etapie kupował Cantone za 1,5 mln a Erik Rasmusa za 70 :(
» 13 maja 2024, 09:48 #187
Luck: To już jest populizm. Porównujesz ceny z przed xx lat do dzisiejszego rynku. To nielogiczne. Cantona na dzisiaj kosztowałby śmiało z plus 70mln. Wcale nie byłby tańszy niż hojlund
» 13 maja 2024, 10:13 #186
Leh: Luck - guzik prawda. Erik był gościem który miał problem już chyba w 7 klubie. Za tę cenę nikt nie kupił takiego piłkarza

Gość odmienił całą drużynę, ba! cały klub. Chodzi właśnie o to, o znalezienie czegoś/ kogoś kto naprawdę robi różnicę dla całej gry
» 13 maja 2024, 11:06 #185
sisinho: @Luck

Bez przesady. Cantona przechodząc do United był 48 transferem tamtego okienka (dla przypomnienia nr 1 był Vialli o wartości 16,5 mln). Na dzisiejsze czasy chorych transferów po 120-150 mln to Cantona pewnie kosztowałby 20-30 mln, natomiast nie byłby to transfer pokroju Hojlunda.
» 13 maja 2024, 11:18 #184
Amycus: Benjamin Ĺ eĹĄko's agent was in attendance at Old Trafford for Manchester United-Arsenal.

Here's Elvis Basanovic posting from the stadium ahead of summer transfer window.

Fabrizio Romano
» 13 maja 2024, 08:09 #183
KalaMU: No tak, był, bo negocjuje z Arsenalem i to nie jest żadna nowina.
» 13 maja 2024, 14:05 #182
pbskarpy: A ja kocham ten klub i ten klub nienawidzę.
» 13 maja 2024, 07:58 #181
Frosty: Manchester United to jedyny klub w którym winę za kontuzje zawodników ponosi trener, w tamtym sezonie wykręcił wynik ponad oczekiwany, w tym jest zwalnianym wuefista. Afera z przywróceniem Greenwooda, afera z Antonym, zamieszanie z właścicielami, cały blok defensywny kontuzjowany a na ostatnim meczu było 11 kontuzji. Dałbym mu jeszcze jeden sezon i okno transferowe pod nadzorem nowej dyrekcji która będzie to trzymać za łeb. On i piłkarze też kwot tych transferów nie negocjowali więc nie wszystko jest wina trenera. Popełnił dużo błędów to fakt ale w tym syfie ciężko tego uniknąć. Konferencję to bajkopisarstwo bo co ma gadać że jest syf ? Wy byście mówili prawdę wiadomo tylko czy by was nie wywalili bo 1 komfie xD nawet jak piłkarzykom się nie chce na nim jest odpowiedzialność, nie dziwię się że się mu odkleja
» 13 maja 2024, 07:32 #180
vanantgaal: Manchester United to jedyny klub, który grając totalny wertykalny dramat na przestrzeni roku rozważa pozostawienie trenera. To jedyny klub, który po blamażu w LM, po zagraniu najgorszego sezonu w PL w historii, po pobiciu niezliczonej liczby niechlubnych rekordów nie zmienił dotąd trenera. W każdym innym większym klubie ETH już by poleciał ale nawet nie przez te rekordy i blamaże. Poleciałby przez to, że przez rok na moment nawet nie udało mu się odmienić gry, przez rok nie pojawił się tu żaden spójny zalążek projektu, na którym można budować przyszłość. Zasada powinna być prosta, nie ma LM, nie ma trenera. Jeśli nowy właściciel postanowi dać mu kolejny sezon trzeba trzymać za ten projekt kciuki natomiast ja nie wierzę, że ten sztab jest w stanie cokolwiek odmienić. Ten projekt się skończył. Tu konieczny jest reset na już. To sytuacja jak w toksycznym związku. Można próbować przedłużać ten układ ale tylko definitywny reset może dać pozytywne efekty.
» 13 maja 2024, 07:51 #179
kleks: Tak, transfery nieudaczników za 100 mln to wina ten Haga, ośmieszył nasz klub bo za wszelką cenę tych 100mln chciał taka pokrake, sir Alex zrezygnował z TEVEZA czyli to jak Maradona do rasiaka porównując z antonym bo nie chciał przepłacać płacąc 40mln. Jak można nie być zirytowanym czymś takim? Dokładając jeszcze do tego że wszystkie te transfery są tak naprawdę do śmieci. Wszystko czarne na białym ale nie, jest dobrze.
» 13 maja 2024, 09:12 #178
brazylianwisnia: Absolutnie żadnym wyznacznikiem nie powinien być brak LM Bo wtedy nowy trener zamiast długotrwałych sukcesów będzie zmuszony myśleć o tu i teraz a jak myślisz głównie o tu i teraz to ściągasz Casemiro, Varane i innych ok 30 zamiast ludzi może dziś slabyszch ale z dużym potencjałem.
» 13 maja 2024, 11:40 #177
DevoMartinez: Obiektywnie to 50-60 kontuzji w sezonie to jest jakieś wariactwo. Sutyacja niespotykana. Nie da się grać swojego futbolu przy tej ilosći kontuzjoiwanych. Dla tego ciezko ocenić ten sezon z pkt widzenia sportowego i samych wyników. Można za transfery, dobór taktyki, zarządzanie grupą, przygotowanie do sezonu i to pewnie będzie zrobione. Za to czy 8 miejsce czy 5 czy 10 jest mniej istotne bo z takimi problemami nie podołałby nikt, ani Fergi ani Guardiola.
» 13 maja 2024, 12:01 #176
boro: Niech ten sezon się już skończy! Drużyna tragedia, stan Old Trafford tragedia.. jak czyta się komentarze odnośnie wodospadu to serce boli. Można byłoby zamknąć usta krytykom dobrą grą drużyny ale nie mamy tego asa
» 13 maja 2024, 07:17 #175
trezegram: Old Trafford płacze jak widzi co sie w tym klubie dzieje.
» 13 maja 2024, 08:29 #174
tomekwietniu: Zastanawiam się czy brak pucharów w przyszłym sezonie to nie czasem najlepsze co może nam się przydarzyć, żeby odchudzić kadrę ze zbędnych zawodników, zbudować solidną 11, wywalczyć miejsce w LM, a dopiero w kolejne lato rozbudować głębię składu.
» 13 maja 2024, 06:53 #173
DjTED: No patrz. Według wielu mieliśmy wcześniej fatalne składy a LM to był obowiązek. Nie mówić już o niższych rozgrywkach. I graliśmy w nich dochodząc nawet do finałów. Teraz możemy sobie pomarzyć o jakiekolwiek rozgrywkach. Aż tak nisko upadł łysy i jeszcze ma wielbicieli. Wstyd
» 13 maja 2024, 07:06 #172
tomekwietniu: Bo LM to powinien być nasz obowiązek i nie ma co się dziwić, że każdy tak tu mówił.
Eth miał mnóstwo kontuzji i nic dziwnego, że jesteśmy na takim miejscu, Klopp mając mniej lądował też w niższych rozgrywkach. Nie dziwi mnie to, że jesteśmy nisko. Dziwi mnie to co reprezentowaliśmy, bo gdyby gra była jak wczoraj, każdy potrafiłby to zrozumieć, ale tak nie było, to wszystko nie trzyma się kupy, więc nie ma czym bronić Ericka. Może się jednak okazać, że z braku laku, dadzą mu jeszcze jeden sezon
» 13 maja 2024, 07:16 #171
DjTED: Słowo klucz. Lądował w niskich rozgrywkach. My całkowicie wylatujemy z wszystkiego + rekordowy blamaż w LM
» 13 maja 2024, 08:54 #170
blanco1987: Zwyciężył totalny futbol wertykalny.
» 13 maja 2024, 06:50 #169
Witcheraard: Ale powiem wam że filmiki z cieknącym dachem to już serio dobijają człowieka.

Podsumowanie ostatnich lat w tym klubie.
» 13 maja 2024, 06:16 #168
M4S73R: A widziałeś filmiki jak wodospad wody wlewa się do szatni ?

Jedna z wielu rzeczy o których mówił CR7
» 13 maja 2024, 07:11 #167
4uKrychu: Ten stracony gol to w 100% wina Casemiro :D Najpierw przez niego nie było spalonego, a potem nie pokrył. Po co on w ogóle wychodzi?
» 13 maja 2024, 05:56 #166
DjTED: Nie wiem. Może dlatego, że nie mamy środkowego? Gdzie jest ten młodzian co dał się wkręcić w ziemię? Kontuzje ma?
» 13 maja 2024, 06:24 #165
Kamil1343: Wszedl wczoraj w drugiej połowie. Niestety widać, że ma problem z ustawieniem, bo wczoraj też go ktos nawinął. Na szczęście była asekuracja, bo to było bliżej środkowej części boiska.
» 13 maja 2024, 06:44 #164
DjTED: Ale to jest nominalny SO. Zawsze będzie lepszy niż najlepszy DP grający na jego pozycji. To co wystawia nasz trenejro jest ambeliwebol
» 13 maja 2024, 07:09 #163
4uKrychu: Już lepiej było tam dać Mctominaya
» 13 maja 2024, 09:06 #162
sturmik: Dziewczyny wlasnie zdobyly FA Cup na Wembley - pokonaly 4:0 Tottenham.
Czyli jak chcial Eryk - jakis puchar w tym sezonie wpadl.
» 13 maja 2024, 05:43 #161
kleks: Lukaku 30+ mln nad czym tu się jeszcze zastanawiać, "głębia składu" a i tak 100 razy lepszy od Hojlunda będzie
» 13 maja 2024, 04:52 #160
Litosci: Kolejny kwas
» 13 maja 2024, 05:57 #159
Swooneb: Niesamowite, Chelsea skończy w tabeli nad Manchesterem United. A cały świat miał z nich bekę.
» 13 maja 2024, 00:30 #158
Braks: Żałosne
» 13 maja 2024, 00:39 #157
dlabigt23: Jeszcze maja o wiele lepszy bilans bramkowy.
» 13 maja 2024, 06:08 #156
spartan1: Wymienić Bruno na de Jonga to byłby skandal i kompromitacja, ktoś kto wykona taką wymianę powinien odpowiedzieć za sabotaż
» 12 maja 2024, 23:53 #155
wider: póki co to są to tylko wymysły pismaków i nie wiadomo ile w tym wszystkim prawdy
ale tak patrząc na to ze strony Bruno to w sumie bym się nie zdziwił jak on sam by chciał odejść z tej padliny bo marnuje u nas sobie najlepsze lata kariery
» 13 maja 2024, 00:16 #154
Piwal: Pozostawmy Ten Haga to ten znajdzie pretekst do konfliktu z Bruno, odstawi go od składu i dokona takiej wymiany.
» 13 maja 2024, 01:01 #153
trezegram: Z Bruno czy bez, wygląda to tak samo fatalnie. Taka prawda.
» 13 maja 2024, 08:48 #152
JoMoridnio: Podobno zaoferowaliśmy/ujemy Bruno za Dr Jonga. Co o tym sądzicie
» 12 maja 2024, 23:40 #151
PawelB: Naprawdę? My to lubimy sobie strzelić w kolano...
» 12 maja 2024, 23:56 #150
brazylianwisnia: Kiedy ostatnio widzieliście wymianę zawodników takiego kalibru?
» 13 maja 2024, 01:44 #149
mycka86: De Jong ma tak kosmiczną tygodniówkę, że Barca ma związane ręce i nie ma możliwości żeby od nich odszedł. W Europie tylko Mbappe ma większą. Moim zdaniem będą go wypychać, ale nie widzę możliwości żeby ktoś oprócz PSG mógł go przejąć. A z pewnością nie klub bez LM, jak my obecnie. Wszystko inne to bajty.
» 13 maja 2024, 09:45 #148
Nubeq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2024 23:15

Co tu dużo pisać. Arsenal nas porobił grając jeden z ich słabszych meczów, a może też taki mieli plan i oddali naszym partaczom inicjatywę wiedząc, że jesteśmy bezjajeczni w ofensywie i nie chcieli popełnić błędu Liverpoolu. Kto wie?

Wiadome jest natomiast to, że gramy najgorszy sezon od niepamiętnych czasów. ETH musi odejść. Jest tutaj sporo winy kopaczy-partaczy ale kto ich ściągnął? Żaden transfer się nie broni w 100%, żodyn, a hity takie jak Antony czy Mount to już zbrodnia.

Tak jak ktoś niżej pisał, opieramy naszą grę aktualnie na młodzikach z akademii - Garnacho i Mainoo. Wyzywanie ich za to, że słabo zagrali, że Garnach jest samolubny, że Mainoo to człapak, to nieporozumienie. Serio? Też mnie czasami irytują ale ta gra powinna być oparta na transferach Łysego, a oni powinni być uzupełnieniem składu. TRAGEDIA. Niech ten łysy bajerant się wynosi i bierze swoje wynalazki.
» 12 maja 2024, 23:13 #147
Litosci: Przecież wszyscy chcą żeby wywalić tych partaczy i młodziki grały.
» 12 maja 2024, 23:22 #146
Leh: Mam teorie i się podzielę, może ktoś uważa podobnie.

Uważam, że Rasmus ma potencjał na dobrego napastnika. Ale to nie jest profil którego my potrzebujemy.

Ta drużyna na przestrzeni ostatnich 5 lat najlepsze mecze grała wtedy gdy Martial był w formie. Gdy on był w formie to ten zespół działał. I strzelał.

Mam takie wrażenie, że jak wchodzi ten młody za Rasmusa to się robi ruch. Że drużyna lepiej się czuję cała gdy ma napastnika który wychodzi głębiej, wychodzi do krótkiej gry.

Nam strasznie brakuje tego napastnika w rozegraniu. I każdej drużynie tego brakuje, poza City, ale Haaland może być kiepski w rozegraniu bo on strzela 50 bramek w sezonie. Rasmus nigdy tego nie strzeli.

I mam wrażenie że to jest fajny grajek ale on tu się nie odnajdzie i że napastnik który przyjdzie latem będzie miał zupełnie inny profil. I może się lepiej zgrać ze składem
» 12 maja 2024, 23:00 #145
Leh: I tak jeszcze dodam, że jakbym miał dodać do tego składu któregoś z byłych napastników United, to nie Rooney'a, nie Ruuda, a Berbatova... Tylko nikogo takiego na rynku nie widzę
» 12 maja 2024, 23:09 #144
Luck: To może rozwiązaniem powinno być wzmocnienie kreacji ? Umożliwienie napastnikowi strzelania goli, a nie uczestniczenia w całej grze ? Ostatecznie hojlund już tu jest, zapłacono za niego kupę kasy więc narazie zostanie. Chociaż z drugiej strony, nie wiem czy teraz jest jakiś zespół który gra z klasyczna dziewiątką. Niby bayern, ale kane to pół 9 pół 10. I Barcelona, ale tam Lewandowski jest pomijany w ostatniej fazie gry. Anyway,w skrócie, skoro już hojlund tu jest, to powinno się dostosować zespół do niego, umożliwiając mu robienie tego co ma robić. Albo zaakceptować stratę kasy i go sprzedać i kupić ruchliwego napastnika
» 12 maja 2024, 23:16 #143
Leh: Luck - obstawiam że wydarzy się to drugie. Nie teraz oczywiście, ale za dwa lata? Nie widzę żeby jakikolwiek transfer Erika miał tu być dłużej niz kolejne dwa sezony.
» 12 maja 2024, 23:32 #142
DevoMartinez: A ja się nie zgodzę. Graliśmy też dobry futbol z Lukaku na szpicy czy Ibrą a to zupełnie inny profił niż Martial. Akurat profil Rasmusa daje fajne opcje. Ale chłop się dopiero uczy dużej piłki i to w zespole który jest w strzępach.
» 13 maja 2024, 00:43 #141
qlop: Radzę trochę ochłonąć i spojrzeć na pewne fakty od strony obiektywnej. Są w drużynie chłopski którzy znają swój potencjał, ale chyba brakuje im odpowiedniej motywacji. A z racji iż widzą co się dzieje i jak to wygląda, zwyczajnie boją się nadwyrężać swoje zdrowie ( czytaj Mainoo). Trochę chłopaka rozumiem. Bardzo inteligentny piłkarz z wielkimi umiejętnościami. Oby ten cały cyrk tego nie spieprzył i jakimś cudem zawodnicy takiego pokroju chcieli tutaj dalej grać, bo będzie biednie.
» 12 maja 2024, 22:44 #140
Leh: Oczywiście że tak jest. Taki chłopak potrzebuje liderów wokół siebie a on ma Rashforda któremu się nie chce, Casemiro który ewidentnie olewa, tak pokazowo wręcz, wypadli Bruno i Maguire... Kto ma.ten zespół pchać?

Ale trzeba oddać Garnacho że on bierze tę rolę na siebie. Albo inaczej - zespół na niego ja zrzuca. I on podejmuje źle decyzje, ale kurde.... Pamiętacie Fodena w jego wieku? Sake? I trzeba chłopi oddać że mając 20 lat próbuje ciągnąć ten klub i oddaje całe serce.

Serio, chłopak pracuje na siódemkę.
» 12 maja 2024, 23:03 #139
Litosci: Rashford był identyczny w wieku Garnacho i patrzcie gdzie jest teraz
» 12 maja 2024, 23:26 #138
Leh: Litości - no tak! Ja uważam że gdyby Rashford trafił do szatni Sir Alexa to byłby tam gwiazdą. Oni by go ogarnęli.
I niestety ale Garnacho i Mainoo muszą mieć liderów żeby przejść te kolejne lata dobrze. W takiej ekipie naprawdę ciężko o motywację
» 12 maja 2024, 23:34 #137
Quahadron: Co do transferów Erika.. wrzucił chłop do zepsutego ekosystemu swoich ludzi i miał nadzieję że to wystarczy. Największy żal mam o to, że każdy trener co przychodzi popełnia ten sam błąd, czyli stosuje zasadę czystej karty, nabiera się na tych śmierdzących leni.. piłkarze na początku zadowoleni bo zmiana, bo nikt się nie czepia i dają z siebie 100%. Później kilka fochów, kilka komentarzy nie po ich myśli i już grają na zwolnienie albo na pół gwizdka.

Od kiedy Mourinho wskazał wirusa nabiera się na nich prawie każdy i co rusz przychodzą nowi którzy zarażają się od tych już starych. I tak w kółko.

Trzeba było słuchać Ragnicka.. wymienić skład i wprowadzić standardy, zasady i ogarnąć w końcu te wypłaty. Jak sobie pomyślę, że Martial czy Rashford nic praktycznie nam nie wygrali na przestrzeni lat, a ktoś stwierdził że zasłużyli na taką kasę to dramat. Zobaczcie sobie De Bruyne, zarobił na swoją pensję.. na boisku. Czym? Wygranymi ligami czy ligą mistrzów.

Szczytem jest płaczący Rashford tupiący nóżką w internecie mówiący dość tego!. Przywiązać chłopa do drzewa i pokazać mu jak truchta w ostatnich meczach i jak pozwala się mijać. Hatfu.
» 12 maja 2024, 22:42 #136
klusek0128: Ale aktualnie to gra większość jego zakupów. To to te lenie są? Od czasów MOU zostało 2? zawodników?
Facet wywalił 400 mln i dostał po gębie od Kopenhagi... Zobacz kto tam grał i wyjaśnij to kontuzjami czy czym tam chcesz.
» 12 maja 2024, 22:50 #135
Puchaty: Bruno zaoferowany FC Barcelonie.
» 12 maja 2024, 22:38 #134
brazylianwisnia: To by było sensosowne. Gość ma 30 lat w tym roku, zanim drużyna się odbuduje on będzie grał coraz słabiej. Jak Barca chce wydać 90mln funtów to niech kłada i będzie lepiej dla nas i dla Bruno.
» 13 maja 2024, 01:48 #133