Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły zmieniły przedsezonowe plany po finale FA Cup

» 6 czerwca 2023, 21:23 - Autor: matheo - źródło: MEN
Zawodnicy Manchesteru United zakończyli zmagania w sezonie 2022/2023. Porażka z Manchesterem City (1:2) w finale Pucharu Anglii wpłynęła na plany Czerwonych Diabłów dotyczące przygotowań do nowych rozgrywek.
Czerwone Diabły zmieniły przedsezonowe plany po finale FA Cup
» Erik ten Hag zaplanował osiem meczów kontrolnych przed startem sezonu 2023/2024 | Fot. Press Focus
Czy oglądasz mecze przedsezonowe z udziałem Manchesteru United?
Erik ten Hag przed startem sezonu 2023/2024 chce, aby Manchester United w ostatnim etapie przygotowań rozegrał dwa sparingi w dwa dni. Holenderski menadżer zamierza w ten sposób jak najlepiej przygotować jak największą grupę zawodników do pierwszej ligowej kolejki.

Manchester Evening News informuje, że Czerwone Diabły rozegrają 5 sierpnia sparing w Dublinie. Rywal Manchesteru United nie został jeszcze potwierdzony. Dzień później na Old Trafford ma natomiast przyjechać Athletic Bilbao.

Gdyby Manchester United wygrał Puchar Anglii, to 6 sierpnia rywalizowałby z Manchesterem City o Tarczę Wspólnoty. Porażka z The Citizens oznacza, że mistrzowie Anglii zmierzą się na Wembley z Arsenalem, który zajął drugie miejsce w Premier League w zakończonym sezonie. Czerwone Diabły musiały więc zrewidować swoje plany.

Ubiegłego lata Manchester United rozgrywał już sparingi dzień po dniu. Czerwone Diabły zmierzyły się w Oslo z Atletico Madryt, a następnego dnia mocno przemeblowany skład zagrał z Rayo Vallecao na Old Trafford.

Manchester United pierwszy sparing przed sezonem 2023/2024 rozegra 12 lipca. Piłkarze Ten Haga zmierzą się w Oslo z Leeds United. Tydzień później drużynę czeka krótka wizyta w Edynburgu, gdzie odbędzie się sparing z Olympique Lyon.

Po meczu kontrolnym z Francuzami drużyna uda się na przedsezonowe tournée po Stanach Zjednoczonych. Tam drużynę czekają sparingi z Arsenalem, Wrexham, Realem Madryt i Borussią Dortmund.

Sezon 2023/2024 w Premier League ruszy w weekend 12-13 sierpnia. Czerwone Diabły wstępny terminarz na nadchodzące rozgrywki poznają 14 czerwca.

TERMINARZ PRZEDSEZONOWYCH MECZÓW MANCHESTERU UNITED:
12 lipca – Leeds United, Ullevaal Stadium, Oslo
19 lipca – Olympique Lyon, BT Murrayfield, Edynburg
22 lipca – Arsenal, MetLife Stadium, New Jersey
25 lipca – Wrexham, Snapdragon Stadium, San Diego
26 lipca – Real Madryt, NRG Stadium, Houston
30 lipca – Borussia Dortmund, Allegiant Stadium, Las Vegas
5 sierpnia – Przeciwnik niepotwierdzony, Dublin
6 sierpnia – Athletic Bilbao, Old Trafford, Manchester


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Jack Butland znalazł nowy klub
Następny news »
Manchester United zamierza pożegnać 8 piłkarzy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (441)


Advm: Jakby ktoś chciał dobrać Viaplay Total do kończącej się umowy z C+, to właśnie dostałem za 15zł/msc na 2 lata. Z tego co wiem, to taniej się nie da. Klucz to wypowiedzieć kończąca się umowę 30 dni przed jej końcem i cierpliwie czekać na telefon z działu utrzymania klienta.
» 9 czerwca 2023, 11:00 #419
Hoccu: Kochane Diabełki. Ostatnio mam taki zapier.... W pracy ze nie jestem w stanie śledzić wszystkiego co się dzieje z naszymi transferami. Wykonaliśmy już jakieś ruchy? Jest coś konkretnego? Streście mi proszę co się dzieje.
» 9 czerwca 2023, 10:21 #418
Chudiniowy: Plotek więcej niż to potrzeba. Wydaje się ze na poważnie to interesujemy się obecnie Koreańczykiem z napili - fajny wybór oraz alternatywa dla niego Disasi z AS Monaco. Średnie źródła podawały coś o Valverde, Diogo Coscie z porto, reszta to raczej bzdury
» 9 czerwca 2023, 10:45 #417
VersorWhite: U nas zawsze plotki plotki a jak coś wypali to na koniec okienka zdesperowani płacimy 100 baniek +
» 9 czerwca 2023, 10:48 #416
PastaDoCiasta: Wbrew pozorom po raz pierwszy od lat mamy jasno zdefiniowane cele i rozpoczęliśmy negocjacje, mimo że okno jeszcze nie jest otwarte. Są nimi:

1. Napastnik: pierwsza opcja to Kane, druga to Hojlund
2. Pomocnik: pierwsza opcja to Mount, druga to Rabiot (prawdopodobnie będziemy chcieli obu)
3. Obrońca: pierwsza opcja to Kim, druga to Disasi

Oprócz tego dalsze priorytety w zależności od dostępnych środków oraz przychodów ze sprzedaży zawodników - tu przewija się PO (Frimpong i Timber), GK (Diogo Costa i Raya), ale to mniej prawdopodobne transfery.

Tak naprawdę musicie zrozumieć, że sytuacja jest skomplikowana, bo dalej nie wiadomo co z kupnem klubu, a i EtH naciska na jak najwięcej funduszy, mając w ręku solidne argumenty w postaci osiągnięcia wszystkich celów na miniony sezon. Ponadto nie ma co winić klubu że okno jeszcze nie otwarte a już nie ma 3 transferów (co samo w sobie i tak byłoby abstrakcyjne), ponieważ:

1. Levy nie chce sprzedawać Kane'a i nie wiadomo czy uda się go wynegocjować. Niektórzy to i by chcieli tylko Anglika bo tylko on gwarantuje jakość i jednocześnie nie negocjować pół okienka. Przykro mi ale nie da się i mieć ciastka i zjeść ciastka, trzeba się tu uzbroić w cierpliwość, ale Hojlund w razie czego wydaje się w miarę dogadany (sam jest wielkim fanem United)
2. Chelsea próbuje nas oskubać krzycząc za Mounta 70/80 mln. Tu tez niektórzy chcieliby transferu na już i jednocześnie nie przepłacać. Ponownie nie da się mieć ciastek i zjeść ciastka.
3. Kim ma klauzulę wykupu, więc tu powinno pójść najprościej (o ile wybierze nas, bo inne kluby też są zainteresowane) ale NIE jest ona jeszcze aktywna, bodajże można ją aktywować w lipcu.
» 9 czerwca 2023, 11:03 #415
Advm: Nie czytaj nigdzie żadnych newsów o potencjalnych transferach. Komentarze na DP pod głównym artykułem wystarczą i sam tak robię :P (dzięki koledzy za postowanie!)
Ewentualnie na Twitterze poobserwuj konta tier 1 i to tyle
» 9 czerwca 2023, 11:03 #414
RedRevolta: Katar, który:
- wygrywa trofea we Francji właściwie tylko dzięki ogromnej przewadze finansowej nad całą resztą ligi, która w Anglii byłaby delikatnie mówiąc niemożliwa do powtórzenia (tylko dwa inne zespoły w Ligue 1 wydają na transfery więcej niż z nich zarabiają)
- w sprawie zarządzania klubem piłkarskim jest tym, kim fanom Man Utd wydaje się, że są Glazerowie
- zatrudnia w PSG komicznie niekompetentnych dyrektorów sportowych, którzy regularnie odpierdalają krzywe akcje i CEO, który jest furiatem i niedawno groził pracownikom Realu i sędziom śmiercią
- nie ma żadnej polityki transferowej i nie potrafi się zdecydować, czy idzie w młode talenty czy w głośne nazwiska kupowane bez ładu i składu
- odpowiada za konstrukcję być może najśmieszniej niekompatybilnego gwiazdorskiego trio w historii
- kompletnie nie panuje nad szatnią, w której co rusz odpierdalają się rzeczy, które fanom Man Utd wydaje się, że dzieją się u nich
- tylko dwa razy przekroczył 1/4 finału LM (raz potrzebował do tego drabinki rodem z LE i Atalanty w ćwierćfinale)
- od dziesięciu lat jest ze wszystkich powyższych powodów pośmiewiskiem całej Europy
- wydaje na transfery zdecydowanie mniej niż Man Utd
- regularnie składa puste obietnice w zakresie rozbudowy infrastruktury (poczytajcie sobie, ile wynikło z planów budowy stadionów albo czy kibice w czasie MŚ spali w zapowiadanych pięciogwiazdkowych hotelach)
skopiowane z innej strony kibiców United i trochę w tym prawdy jest.
» 9 czerwca 2023, 09:50 #413
olek1143: Z drogiej strony możemy przedstawić sposób zarządzania 2 kandydata który we Francji się nie popisał. Który ma mniejsza zdolność finansową, z którym nie będziemy w stanie wskoczyć na wyższe obroty. Obaj konkurenci są siebie warci taka prawda
» 9 czerwca 2023, 10:15 #412
Rakusz: Olek
United nie potrzebuje wielkich zdolności finansowych swojego właściciela. United potrzebuje dwóch rzeczy
1. Dobrego zarządzania, a co za tym idzie, to zatrudnienie kompetentnych ludzi na odpowiednich stanowiskach.2
2. Skończenie z wypłatą dywidend, co będzie normą w przypadku przejęcia klubu, przez inną korporację.

Tylko i aż te dwie rzeczy wystarczą, żeby United w krótkiej perspektywie czasowej walczył o najwyższe cele w Anglii i Europie.
» 9 czerwca 2023, 10:28 #411
olek1143: Chodzi mi raczej o to że:
1. Jesteśmy zadłużeni
2. Mamy do przebudowy stadion/Ew. Postawienie nowego
3. Nasze centrum treningowe pozostawia wiele do życzenia

Z Brytyjczykiem u sterów nie mamy gwarancji i planu kiedy to wszystko zostanie spełnione + jak takie wydatki wpłyną na transfery. Nie zapominajmy że wyżej wymieniony Pan będzie musiał zaciągnąć kredyt na zakup klubu bo podejrzewam że o takim finansowaniu myśli + Amerykanie którzy maja w pupie klub zostaną w jakimś stopniu na Old Trafford. Nie jestem zwolennikiem takiego posunięcia.

Patrząc na taką opcje to realnie jesteśmy wyjść na zero za jakieś 10 lat przy dobrych wiatrach. Nie wyobrażam sobie kolejnych 10 lat posuchy. Każdy kolejny rok bez walki o topowe miejsca jest dla nas dobijający i wpędzający w marazm. Tak uważam że powinnismy się bić o 1 miejsce nie o top4.
» 9 czerwca 2023, 11:11 #410
Amycus: No to dzisiaj jest ten dzień. Dzisiaj dowiemy się oferta szejka przeszła. :)
» 9 czerwca 2023, 08:09 #409
Rakusz: Nie przejdzie, bo oferta INEOSU jest dla Glazerów lepsza. A jeśli Katarczyk rzeczywiście postawił jakieś ultimatum, tak jak podają media, to pewnie w ogóle odpowiedzi nie dostanie
» 9 czerwca 2023, 09:11 #408
Szym1: Moja propozycja na przyszły seznon :

DIOGO COSTA/DE GEA
WAN-BISSAKA / DALOT
VARANE / DISASI
MARTINEZ / KIM MIN JEA
SHAW/MALACIA
CASEMIRO/AMRABAT
BRUNO/MOUNT
ERIKSEN/RABIOT
ANTONY/GREENWOOD
G.RAMOS/ HOJLUND
RASHFORD/GARNACHO
» 9 czerwca 2023, 07:36 #407
PastaDoCiasta: No jak dasz z 300 mln na te transfery to git xd
» 9 czerwca 2023, 07:46 #406
brazylianwisnia: 300 to my byśmy i skolowali bo tak jak widzę kolega sprzedałby Lindelofa, Sancho, Maguire, Fred, McT, VDB i paru innych ale nierealne takie transfery. I jeszcze ten Nunez 2.0 za 100mln..
» 9 czerwca 2023, 08:12 #405
CoachMark: Czy z tym Mountem jest faktycznie coś na rzeczy, czy nie, to uważam, że nawet gdyby on przybył, to będzie problem z z rozegraniem 6/8 Bruno i Casemiro to owszem pełnoprawni gracze na tej pozycji, ale gołym okiem widać, że McT nie ma zaufania trenera, Fred grywa jeśli już, to tylko ze słabszymi i z typowo defensywnymi zadaniami, albo z kolei jako bardzo wysoko grające 8. Eriksen z kolei jest tylko statystą w działaniach defensywnych, a jego dynamika jest też kiepska. Donny jest w zasadzie jedynie nazwiskiem. To by najpewniej oznaczało, że nawet gdyby Mount przybył, to United będzie miało dwóch ludzi od głębokiego rozegrania, którzy jednocześnie nieźle bronią i całą masę potencjalnych "łatowych". Ciekaw jestem co z tego wyjdzie, nawet jeden człowiek na tej pozycji może być zbyt małym wzmocnieniem, bo wówczas byłoby raptem trzech pełnoprawnych graczy do tego zadania.
Niemniej... z dostępnych graczy, takich pomocników, którzy przede wszystkim mają spokój, dobre rozegranie i odpowiedzialność z piłką i bez, to chyba walczyłbym o Ceballosa. Niekochany gracz, a profil wręcz idealny, jakoś inny zawodnik to nie specjalnie mi do głowy przychodzi, szkoda tego Rice'a, bo on też by pasował, zarówno profilem, a dałby też fizyczności trochę, której drużynie brakuje.
» 9 czerwca 2023, 00:19 #404
DevoMartinez: No właśnie. Szkoda, że Scotty nie ma zaufania bo on potrafi coś dać po obu stronach boiska. Podania na pewno lepsze od Freda, do tego podholować piłkę też potrafi a i wjechać w pole karne i uderzyć również. W destrukcji też się przydaje ze swoimi warunkami fisycznymi. Za to ostatni rok to jakby zjazd dynamiki, szybkości i ogólnie morotyki trochę ale może to tylko moje wrażenie.
» 9 czerwca 2023, 00:37 #403
blanco1987: Devo nie zgadzam się. Scott nie wygrywa główek. Nie potrafi przepchnąć przeciwnika. Wykończenie też kiepskie jak na pomocnika. Nie nadaje się dla nas niestety.
» 9 czerwca 2023, 00:48 #402
CoachMark: Czy z tym Mountem jest faktycznie coś na rzeczy, czy nie, to uważam, że nawet gdyby on przybył, to będzie problem z z rozegraniem 6/8 Bruno i Casemiro to owszem pełnoprawni gracze na tej pozycji, ale gołym okiem widać, że McT nie ma zaufania trenera, Fred grywa jeśli już, to tylko ze słabszymi i z typowo defensywnymi zadaniami, albo z kolei jako bardzo wysoko grające 8. Eriksen z kolei jest tylko statystą w działaniach defensywnych, a jego dynamika jest też kiepska. Donny jest w zasadzie jedynie nazwiskiem. To by najpewniej oznaczało, że nawet gdyby Mount przybył, to United będzie miało dwóch ludzi od głębokiego rozegrania, którzy jednocześnie nieźle bronią i całą masę potencjalnych "łatowych". Ciekaw jestem co z tego wyjdzie, nawet jeden człowiek na tej pozycji może być zbyt małym wzmocnieniem, bo wówczas byłoby raptem trzech pełnoprawnych graczy do tego zadania.
Niemniej... z dostępnych graczy, takich pomocników, którzy przede wszystkim mają spokój, dobre rozegranie i odpowiedzialność z piłką i bez, to chyba walczyłbym o Ceballosa. Niekochany gracz, a profil wręcz idealny, jakoś inny zawodnik to nie specjalnie mi do głowy przychodzi, szkoda tego Rice'a, bo on też by pasował, zarówno profilem, a dałby też fizyczności trochę, której drużynie brakuje.
» 9 czerwca 2023, 00:18 #401
Dudi: Dobra Rice, też już potwierdził, że odchodzi tego lata, ciekawe tylko Bayern czy Arsenal.
» 8 czerwca 2023, 23:15 #400
wezuwiusz: Chelsea intensywnie poszukuje śpd po odejściu Kante, więc mogą się włączyć do walki.
» 9 czerwca 2023, 00:10 #399
Dudi: Zamiast 70 baniek za Mounta to już chyba wolę dać 90 za Rice.
» 8 czerwca 2023, 22:46 #398
OkuratnyCzlek: No to wyciągaj portmonetkę i dawaj...
» 8 czerwca 2023, 23:09 #397
Dudi: To masz.
» 8 czerwca 2023, 23:14 #396
Apocalypse: Inna pozycja, Rice SPD, a Mount bardziej 8/10.
» 9 czerwca 2023, 06:26 #395
Panoramix: Ciekawe jaka będzie ostatecznie nasza odpowiedź na środek pomocy. Mount jest głównym celem ale klub nie chce przepłacać i nie wiadomo, czy on ostatecznie się pojawi. Inne kluby PL mają nakreślone cele:

Arsenal - Declan Rice
Liverpool - Alexis Mac Allister (już potwierdzony), Khepren Thuram, Manu Kone
Chelsea - Moises Caicedo
City - Matheo Kovacić

Spurs - Bissouma kupiony rok temu wróci po ciekziej i długiej kontuzji będzie pewnie wzmocnieniem.

Jak myślicie, jak ostatecznie transfer Mounta nie doszedłby do skutku to po kogo sięgniemy do środkowej linii?
» 8 czerwca 2023, 21:38 #394
KaczorDaffy: A co z tym rozchwytywanym rok temu SP/SPD z PSV? Sangare czy jakoś tak.
Dalej taki dobry/perspektywiczny?
» 8 czerwca 2023, 21:41 #393
sprite1080: Serio nasz potencjalny nowy właściciel sprzedaje piłkarza do liverpoolu hehehe :-D
» 8 czerwca 2023, 21:45 #392
Aksum: Live szybko działa.

"DaveOCKOP
@DaveOCKOP
BREAKING: Liverpool have reportedly agreed personal terms with Khephren Thuram. More here."
» 8 czerwca 2023, 22:12 #391
Panoramix: Apropo rozchwytywania są piłkarze co są gorącymi nazwiskami w jakimś okienku transferowym (dla topowych klubów) a później jakoś zostają w tych klubach albo idą do jakichś średniaków.

Takim przykładem jest właśnie Sangare z tamtego sezonu albo sprzed paru sezonów był hype na Housena Aouare z Olimpique Lyon.
» 8 czerwca 2023, 23:11 #390
GandiGanda: Akurat Aour poszedł do Romy CHYBA
» 8 czerwca 2023, 23:13 #389
rizx: Tak, Aouar idzie za free do Romy, ma 24 lata więc sporo grania i rozwoju przed nim, ale nie zmienia to faktu, że po ogromnym hype gdy miał 19/20 lat jego kariera mocno przygasła.
» 8 czerwca 2023, 23:44 #388
NoName: Co Wy ludzie macie z tym 'nasza odpowiedz na czyjs tam transfer'? Bo dosc czesto mozna na podobny komentarz trafic.
W sensie, ze nie chcecie transferow do nas dlatego, ze druzyna ich potrzebuje, a dlatego, ze inni zrobili transfery, to my tez musimy? Czyli gdyby nikt nie kupil nikogo, to wtedy by nie przeszkadzalo, ze my tez nikogo nie kupujemy? To jest ta logika?
» 9 czerwca 2023, 09:34 #387
Dudi: Mcallister za 42 banki w Looserpoolu. Proszę nie kupujmy Mounta za 60 baniek bo to będzie wstyd.
» 8 czerwca 2023, 21:34 #386
Panoramix: Mount to Anglik. Zawsze taki będzie kosztował więcej niż gracz spoza wysp.

Może to jest odpowiedni moment, żeby sprowadzić Siergieja Milenkovicia Savicia z Lazio, a może nieoczywistych Paulinhe z Fulham albo Douglasa Luiza z Aston Villi.
» 8 czerwca 2023, 21:46 #385
brazylianwisnia: Co mamy poradzić, że MacAllister miał klauzule i do nas nie chciał? 60mln funtów za Mounta to byłaby przeginka.
» 8 czerwca 2023, 22:04 #384
Kuntakinte: A co z Caicedo ? ... lepiej dać 70 za Mounta
» 8 czerwca 2023, 22:04 #383
Apocalypse: Caicedo to co najmniej 70 mln więc na to samo wychodzi, a Mount to jednak jakoś na wyższym poziomie
» 9 czerwca 2023, 06:28 #382
brazylianwisnia: Caicedo to 6 tka więc za droga opcja na zmiennika Casemiro.
» 9 czerwca 2023, 08:14 #381
PastaDoCiasta: Romano potwierdził, że nie wykupujemy Wouta, więc już praktycznie oficjalnie.

Super gość, gdyby każdy miał taki charakter jak on, to bylibyśmy w zupełnie innym miejscu. Umiejętności jednak zupełnie nie te, więc mimo sentymentów słuszna decyzja. Marzenie spełnił, puchar wygrał, gola przed Stretford End strzelił. Powodzenia!
» 8 czerwca 2023, 21:06 #380
blanco1987: Aaa zapomniałem- Garnacho. Więc tutaj może być


Greenwood (2 napastnik)
Rashford (Garnacho) Antony(Amad)

No i Sancho.... mam nadzieję że może coś pokaże - do 3 razy sztuka.
» 8 czerwca 2023, 20:19 #379
sztejner: Niech będzie i do trzech razy sztuka,ale proszę jak nie wypali to Niech czwartej nie będzie. Nawet Grealish w City by nie dostał czwartej,nawet w trzecią bym wątpił
» 8 czerwca 2023, 20:48 #378
brazylianwisnia: Sam rozpisałes 6 zawodników i Sancho i kiedy ten Sancho ma mieć szanse? 5 występów z ławki w sezonie to nie będzie szansa. Greenwooda nie można w niczym uwzględniać bo jest olbrzymia niewiadomą.
» 8 czerwca 2023, 21:18 #377
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 19:38

Dajcie spokój z Kane - nie przyjdzie tu i pewnie mu się do nas nie pali. Owszem napastnik to problem ale przede wszystkim realne cele. No i środek pola. Mamy tak naprawdę pewnych Case i Bruno. Jakby przyszedł Mount to by była podstawowa 11. Ale nadal zostają Eriksen, Fred, MC Tominay, VDB. Jedyny, który nadaje się do gry Erisken. Nie będzie dawał tyle rady grać. Więc potrzeba 2! pomocników. Bramkarz zostaje. Jakby przyszedł ten Kim to mamy 4 obrońców do rotacji. Co do prawej obrony wierzę, że Wan Bissaka się rozwinie. No i przód. RASHFORD-MASON-ANTONY to powinna być podsta. Do tego Sancho i Amad.

Ja to widzę tak


Greenwood(2napastnik)
Rashford(Sancho) Antony(Amad)

Bruno(Eriksen) Mount(zamiennik)
Casemiro(zamiennik)

Shaw(Malacia) WAN Bissaka(Dalot)
Lisandro(Kim) Varane(Lindelof)
De Gea(zamiennik)
» 8 czerwca 2023, 19:36 #376
majk: Kane 120
Mount 60
Rabiot free
Kim 40

Out Maguire, McTomek, Fred 60-80mln

Do zrobienia.
» 8 czerwca 2023, 19:44 #375
Devil156PL: Czemu Harry Kane miałby nie chcieć do nas dołączyć? On pewnie chciałby na koniec kariery mieć jakieś trofeum w gablocie i nie audi cup, a w Tottenhamie jest na to mała szansa. Jak wyjedzie po za Anglię to nie będzie miał możliwości pobicia rekordu Shearer'a, a to może być jego największe osiągnięcie w karierze i powód by go zapamiętać na lata jak nie dekady. Inne kluby w Anglii raczej odpadają, bo Chelsea jest w dołku i trofea się na zapowiadają, Arsenal to chyba największy rywal Tottenhamu, City ma napastnika, a Liverpool musiałby się kogoś z ataku pozbyć, żeby myśleć o zakupie, a u nich też atak to nie jest największy problem.
A co do greenwooda to xd. Jak gość który nie grał tyle czasu ma być brany pod uwagę jako pewna opcja nawet do rotacji. Wierzę, że greenwood wróci i pod okiem ETH rozwinie skrzydła, ale to raczej nie kwestia kilku tygodni i on wróci do dawnej formy, a raczej conajmniej kilku miesięcy, więc jego można brać pod uwagę co najwyżej na napastnika nr. 2
» 8 czerwca 2023, 19:56 #374
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 20:05

Realne cele
Majk wyjeżdżą ze 120 za Kane'a... dziękuję dowiedzenia. I kupujemy jednego zawodnika na jedną pozycje
A po drugie co do Kane'a
Przypominam że już raz miał okazję odejść z Tottenhamu to przedłużył kontrakt, a zrobił to dlatego że Levy naobiecywal mu cudów na patyku zrobił kilka transferów do klubu i tyle.
W tym momencie to samo może zadziałać, mają już nowego trenera który w Celticu wykazał się z dobrej strony. A co do transferów ro też zaczyna się co raz więcej informacji pojawiać że zaczynają działać i oni.
Po drugie wtsraczy że trener odbuduje Sona, Bentancura, Hojbierg jakiś tam poziom trzyma, tem czarnoskóry defensywny pomocnik (sorki zapomniałem nazwiska) też jak się odbuduje będzie jednym z lepszych w lidze.
Tottenham nie ma takiej złej kadry, ta sama sytuacja co u nas kilka wzmocnień na jakieś pozycje i reszta zależy już tylko od trenera o zawodników.
Kane może sam sobie zarzucić że kilka lat temu już nie odszedł kiedy była okazja :)
Ja obstawiam że albo pójdzie do Realu albo zostanie w Tottenhamem w którym i tak pobije ten rekord, a szanse na jakieś trofeum to mają takie same jak my.
Jeżeli będą mieli dobry sezon to mogą zajść daleko i podawanie argumentów ze w United ma większe szanse na trofeum to śmiechu warte, chyba nie myślicie że zdobycie Kurakało Kap to szczyt marzeń dla takiego napastnika.
» 8 czerwca 2023, 19:59 #373
majk: Zapłaciliśmy za Antonego 100mln.
» 8 czerwca 2023, 20:02 #372
Apocalypse: Gdyby zarząd był inteligentniejszy TK albo by kupili go na początku okienka za 45 albo by odpuścili jak Ajax zawołał 100mln. I kolejny transfer gdzie zostaliśmy wydymani na kasę. Antony wart max 40-50 z tym co prezentuje sobą.
» 8 czerwca 2023, 20:07 #371
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 20:14

Devil156PL piszesz Greenwood... xd a w avatarze masz złote dziecko piłki nożnej. Uważam, że na Greenwooda był jakiś plan i będzie grał wprzyszlym sezonie.
» 8 czerwca 2023, 20:14 #370
majk: Apocalypse ja to wszystko rozumiem i również obstawiam, że Real ma większe szanse na ten transfer, tak samo z pozostaniem Kane'a, też prędzej obstawię, że zostanie w Londynie, ale jak jest jakaś niewielka szansa, to powinniśmy spróbować, bo z czysto sportowego punktu widzenia warto.
» 8 czerwca 2023, 20:16 #369
brazylianwisnia: Przecież nie kupiliśmy Antonego wcześniej bo odrzucili naszą ofertę na 75mln. Widocznie opcje B i C nie były zainteresowane/tańsze więc wróciliśmy zapłacić tyle ile chciał Ajax. Greenwood jeśli będzie to nie ma go co liczyć do niczego bo jest wielka niewiadomą. Zgodę się, że potrzeba 2 pomocników ale to Eriksen jako ten podstawowy a Mount do rotacji jego i Bruno. Potrzeba więc nowej 6tki na ławke(i nie Caicedo za 80mln). Do tego obrońca, napastnik i najlepiej jeszcze PO.
Obrońca i 2 pomocników muszą zamknąć się w 150mln - naszym budżecie bez sprzedaży.
Sprzedajemy Freda, McT, Maguire, Martial, Sancho, Hendersona i mamy 140mln na napsastnika i PO.
» 8 czerwca 2023, 20:17 #368
Apocalypse: Z tymi sprzedażami ciężko może być.
Martial kontuzja, Sancho? Wątpię zeby nawet Ten Hag chciał się go pozbyć w tym momencie.
Majk
Ja też Cie rozumiem, ale osobiście nie widzę sensu wydawać tych 120mln na Kane'a bo serio to obciąży strasznie budżet.
» 8 czerwca 2023, 20:21 #367
blanco1987: Może to kontrowersja, ale NIE dla Kane.
» 8 czerwca 2023, 20:23 #366
Devil156PL: Blanco1987 rozumiem, można przyczepić się do Kane'a do Greenwooda do zarządzania naszym klubem, ale do mojego avatara? Do największej legendy tego klubu ?
» 8 czerwca 2023, 20:37 #365
GS8GS: Ja myśle że Harry liczył że po wybudowaniu nowego stadionu zacznie sie wzmacnianie składu. Niestety już w pierwszym oknie umoczyli z transferami i ciężko było im sprowadzać nowych zawodnikow. Myśle że padli ofiarą braku wizji transferów długofalowych.

Wszystko rozegra się pomiędzy nami, Tottenhamem i Realem.

Tylko czy Real budując Galactikos nie zwróci się w kierunku bocznych obrońców gdzie ma teraz braki. Jeśli faktycznie chcą Davisa, i kogoś na PO. To czy kupią HArrego czy za rok tą kwote przeznaczą na premie za podpis dla Mbappe.
» 8 czerwca 2023, 21:21 #364
Litosci: Renato Sanchesa niech biora zamiast tego Mounta
» 9 czerwca 2023, 06:15 #363
roche: Ponoć nasze kupiły Abu Djabi
» 8 czerwca 2023, 19:27 #362
Apocalypse: Że co?
» 8 czerwca 2023, 19:58 #361
Seba0619: No nasze kupiły Abu Djabi. Może chodzi o miasto a może o tego byłego piłkarza Arsenalu. Ciężko stwierdzić.
» 8 czerwca 2023, 20:23 #360
Seba0619: Według Mike Keegan, klub rozważa wysłanie Greenwooda na roczne wypożyczenie aby zobaczyć reakcję opinii publicznej, sponsorów itd.

Xd od 8 miesięcy analizują i nic się nie dowiedzieli
» 8 czerwca 2023, 19:04 #359
Devil156PL: Tier 3, czyli żadne pewne źródło, po co coś takiego łykać? Lepiej poczekać aż jakieś dobre źródło da informację, albo czekać na oficjalke, a nie emocjonować się informacjami ze średnich źródeł.
» 8 czerwca 2023, 19:33 #358
Apocalypse: A po drugie to by całkowicie nie miało sensu. Niech jeszcze wypożyczą z opcją wykupu za 15mln i to będzie zwienczenie sukcesów zarządu United
» 8 czerwca 2023, 19:58 #357
IntruZ9: Panowie i Panie... macie wolne, długi ciepły weekend pogoda sprzyja żeby spędzać go na dworze! Świeżym powietrzu


Co druga wiadomość to placz i lament bo jeszcze trnasferu nie było! Bo potężny live już kupił,a jeszcze okno zamknięte no i jak to możliwe!.....już mistrza można im przypisanc na nowy sezon??


Mam nieodpare wrażenie że tutaj siedzą sami gówniarze,dzieci,frustraci... normalnych trzeźwo myślących dziś liczę na palcach jednej ręki


Zluzować majty dzieci
» 8 czerwca 2023, 18:00 #356
sisinho: "długi ciepły weekend pogoda sprzyja"

Nie wiem gdzie xD 20 stopni, pochmurnie, zaczyna coś padać :O A podobno jutro i pojutrze ma być jeszcze gorzej :D
» 8 czerwca 2023, 18:32 #355
Bourdain: Normalna i zdrowa reakcja, że jak ci na czymś zależy, to wkurza cie, gdy to coś lub ktoś funkcjonuje znacznie poniżej twoich oczekiwań.
» 8 czerwca 2023, 18:42 #354
Apocalypse: Hehehe ale ten klub od dawna dobrze nie funkcjonuje i jak przejmie go Ratcliff to dalej się to nie zmieni
Wiec co? CI co się denerwują bo im zależy to cały czas chodzą wkur*ieni? Za przeproszeniem.
» 8 czerwca 2023, 19:52 #353
essaEdek: sisinho, Poznań 29 wczoraj, dziś o 9 już 26. ;)
» 9 czerwca 2023, 09:12 #352
Bourdain: Liverpool rusza po kolejnego pomocnika, a my dalej nie mamy rozstrzygniętej sytuacji z przejęciem klubu, a wszystko wskazuje na to, że będzie to przejęcie, które nie poprawi znacząco sytuacji naszego klubu, ciemne chmury nad OT.
» 8 czerwca 2023, 17:32 #351
Apocalypse: I też pewnie zapłacą 35mln a United by musiało 70
» 8 czerwca 2023, 17:38 #350
GandiGanda: Gdzieś czytałem że chcą Kessi3go z Barcy.
Ten liverpool się ośmiesza trochę ściągając takich graczy.
» 8 czerwca 2023, 17:44 #349
brazylianwisnia: Za dużo się interesujecie się przejęciem. Dużo się nie zmieni ale to nie jest konieczne by odnieść sukces. 160mln co sezon + kasa ze sprzedzy to wystarczający budżet.
» 8 czerwca 2023, 18:58 #348
Aksum: @Bourdain
Po kogo niby rusza live?

Poza tym na bank są prowadzone rozmowy z agentami Mounta i Rabiota.
» 8 czerwca 2023, 19:30 #347
brazylianwisnia: Co zrobić, że Argentyńczyk wolal Liverpool?
» 8 czerwca 2023, 20:19 #346
Aksum: Nic nie zrobić. Życie.
Newcastle też chcieli Mac Allistera i Chelsea w ostatniej chwili. Chciał do Kloppa jest u Kloppa.

Mount nie woli. :)
» 8 czerwca 2023, 20:36 #345
GandiGanda: Według mnie ani gakpo ani np Kessie o którym wspomniałem ze się interesują nie są Topem piłkarzy, więc...
Allister według mnie jest dobry ale może być flopem jak Keita.

A że my również się ośmieszamy na rynku od odejścia Gilla to raczej Ameryki nie odkryłeś. Każdy kręci z tego beczkę.
» 8 czerwca 2023, 20:41 #344
wezuwiusz: Kessie to plota.
» 8 czerwca 2023, 22:31 #343
atotrikos: Ander Herrera na meczyku Boca Juniors Rojo, fajne obrazki.
» 8 czerwca 2023, 17:02 #342
lipeklukas: TOP 'DRIBBLERS-TACKLED' STATS
1. Aaron Wan-Bissaka (UNITED): 23/25 = 92%
2. Kim Min-jae (Napoli): 25/29 = 86.2%
3. Daniel Vivian (Athletic Club): 36/45 = 80%
4. Eder Militao (Real Madrid): 26/33 = 78.8%
5. Sven Botman (Newcastle): 22/28 = 78.6%
Courtesy of FBREF.com. Covers the five major European leagues in 2022/23 - Premier League, Serie A, La Liga, Bundesliga and Ligue 1.
» 8 czerwca 2023, 15:54 #341
KaczorDaffy: L1 nie jest przypadkiem za portugalska liga? Czy bo Messi grał to się mimo wszystko zaliczało do top 5?
» 8 czerwca 2023, 16:25 #340
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 17:41

Na stronie UEFA francuska liga jest 5 (61.164), tuż za nią jest holenderska (59.900) i dopiero na 7 (56.216) portugalska.
Swoją drogą 2 LaLiga w tym rankingu ma większą stratę do PL, niż przewagę nad Bundesligą.
Inna ciekawostka to to, że liga rosyjska, która przed wojną była w top10, przez bana na europejskie puchary za chwilę spadnie za naszą Ekstraklasę.
» 8 czerwca 2023, 17:40 #339
cris342: Jak dla mnie mimo wszystko powinniśmy zrobić wszystko co w naszej mocy, by kupić Kane'a. Oczywiście, że zdaję sobie sprawę, że chłop ma kontrakt ważny przez rok, ale jak dla mnie to główny brakujący element układanki. Moim zdaniem Harry daje gwarancje tych 20 bramek + asysty. Ramos może być jak Nunez, a Osimhen jak Lukaku, czy Immobile czyli u siebie świetni, a w innym klubie już nie jest kolorowo. Oczywiście mogą odpalić, ale Kane to gość, który wchodzi i robi robotę z buta, plus wnosi olbrzymie doświadczenie i autorytet. Przy dobrej sprzedaży naszych zawodników spokojnie kupujemy jeszcze 2 fajnych graczy i uzupełniamy skład graczami za free typu Marcus Thuram jako drugi napastnik.
» 8 czerwca 2023, 15:43 #338
Apocalypse: A kane po za Tottenhamem w jakimś innym klubie udowoddnil że będzie sobie świetnie radził?
» 8 czerwca 2023, 15:50 #337
majk: Ja osobiście jestem sceptyczne co do tego transferu. W sensie ciężka operacja do zrealizowania bardzo będzie, uważam że powinniśmy dać Levemu te 120-130mln i dopiąć ten transfery kosztem innych. Trzeba będzie rozbić bank na niego, jeśli naprawdę go chcemy, wg mnie warto.
» 8 czerwca 2023, 16:06 #336
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 16:21

What? 120mln? XDD
A później dziwio się na DP, że no ale jak to Luberlool placu 30mln za zawodnika a my musieliśmy dać 70? XD
Komiczni tu niektórzy są.
Pierw chcą żeby nikt nie dymal nas na kasę, a później chcą przepłacać jakieś 60mln za zawodnika xD
Wyceniany według transfermarkt jest na 90mln, dać ofertę 80 i ani grosza więcej tym bardziej się się kontrakt kończy. Jak nie to zawijać manatki i szukać innego napastnika
» 8 czerwca 2023, 16:19 #335
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 16:34

Apocalypse w akcji ze swoją naczelną brednią.
Zejdż na ziemię.
To nie czasy SAF-a, że każdy grajek siáşš pchał do MU.
» 8 czerwca 2023, 16:32 #334
majk: Nie ma drugiego napastnika na takim poziomie jak Kane, który mógłby do nas trafić. A zawodnik jest na tyle wyceniony, na ile wycenia go klub, a nie transfermarkt. Czy warto, to już ocenią trener z zarządem, zobaczymy.
» 8 czerwca 2023, 16:38 #333
Apocalypse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 16:45

Ja nie mówię żeby szukać kogoś żeby tu się pchał, tylko mówię żeby przeprowadzić normalny transfer, a nie wydać kupę szmalu na jednego zawodnika a później grać Fredami.
Ale no tak według was to pewnie działa jak w Fifie, Kane weźmie piłkę przebiegnie boisko I strzeli bramkę, reszta drużyny jest całkowicie niepotrzebna, a na bramkę żeby zawodnik dobrze grał nogami to można wstawić Fernandesa
Edit.
Więc jeżeli zawodnik jest wart tyle ile wycenia go zarząd to czemu całkiem spora część uważa że wycena 70mln za Mounta to za duża kwota?
» 8 czerwca 2023, 16:44 #332
majk: Nie wiem po co piszesz o mnie w liczbie mnogiej cały czas. Nie reprezentuję całego DP i nie wypowiadam się w imieniu innych, to moja osobista opinia.
» 8 czerwca 2023, 16:57 #331
Apocalypse: Nie miałem tylko na Ciebie na myśli akurat.
Miałem raczej na myśli przytoczenia myślenia, bo dla niektórych właśnie jeden zawodnik jest wart tyle na ile jest wyceniony, a jak drugu jest wyceniony to blee bo za dużo.
» 8 czerwca 2023, 17:02 #330
sisinho: @Apocalypse

Bo Mount to co najwyżej nr 2 na pozycji Bruno a Kane to ktoś kogo nie mamy od lat? 70 mln za rezerwowego z fatalnym sezonem?
» 8 czerwca 2023, 17:18 #329
Apocalypse: 100 mln za kogoś z rocznym kontraktem i 30 na karku?
Po drugie z tego co ostatnio ktoś podawali Ten Haag chce grać na dwie 8 więc akurat Bruno i Mount ;) a za nimi Case
» 8 czerwca 2023, 17:20 #328
brazylianwisnia: Erisken jest mniejszym problemem niż Martial. napastnik jest potrzebny na już i to nie jakiś Ramos czy Hojlund. Zgadzam się, że nie należy wielce gadać z Levym. Ustalic z Kanem jakie są jego priorytety. Jak chce do United to dogadać kontrakt na teraz lub na za rok. Następnie oferta 100mln euro i Levy bierze albo nie.
» 8 czerwca 2023, 19:03 #327
KubaUtd: Dawać tego Rasmusa z Atalanty to może być strzał w 10-tke dużo bramek nie nastrzelał ale w pierwszym sezonie we Włoszech Lautaro i Oshimen tez dużo nie strzelali a teraz żeby ich kupić trzeba dać powyżej banki.
» 8 czerwca 2023, 14:06 #326
sisinho: Włoska liga nie jest zadnym wyznacznikiem co pokazał Lukaku.
» 8 czerwca 2023, 16:35 #325
Dh97: Jak Liverpool ogłosił zakup zawodnika jak nie ma jeszcze okienka transferowego otwartego wie ktoś?
» 8 czerwca 2023, 13:45 #324
majk: Ogłosili zakup, a nie zaprezentowali. Pewnie taka jest różnica, formalnie Mac Allister jest wciąż graczem Brighton.
» 8 czerwca 2023, 13:48 #323
Panoramix: Ale ile jeszcze trzeba wam tłumaczyć. Można kupić gracza poza okienkiem, można zaprezentować gracza poza okienkiem.

W okienku transferowym się REJESTRUJE graczy.
» 8 czerwca 2023, 13:54 #322
marcino186: Panoramix dokładnie. Ale nie zrozumieją szkoda tłumaczyć
» 8 czerwca 2023, 14:30 #321
artix206: Proponuję przypiąć wiadomość panoramixa, aby widniała na górze, przy opcji dodawania komentarzy.
» 8 czerwca 2023, 14:42 #320
AUDIoooo: Ogłosili na lfc pl nic oficjalnie

Majk ma racje
» 8 czerwca 2023, 15:30 #319
Rashy10: Jak nic oficjalnie jak od rana już na oficjalnych social mediach klubu są zdjęcia i filmy z prezentacji Maca w koszulce lfc.
» 8 czerwca 2023, 16:58 #318
brazylianwisnia: Ogłaszać to sobie można dziś transfer na za rok nawet. Okno transferowe śluzu tylko do rejestracji graczy. Dlatego też sprzedawać można nawet poza oknem ale zarejestrować już nie.
» 8 czerwca 2023, 19:05 #317
Edek23: AS Real odpuścił sobie transfer Kane bo cena przedstawiona przez Levyego jest chora i nie zamierzają tyle płacić za 30 letniego napastnika
Mowa o kwocie 100 mln funtów czyli Ok 116 mln euro
Levy jest chory? Nowe nie znałem
» 8 czerwca 2023, 13:14 #316
Biniek: Pewnie nie chcą powtórki z Hazarda
» 8 czerwca 2023, 13:18 #315
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 13:21

Jesli chodzi o nas to Szanse oceniam 50 na 50,albo go ściągniemy albo nie
Jeśli chodzi o Real to pewnie tak jak kolega wyżej napisał- Real nie chce powtórki hazarda,poza tym jeśli my wyłożymy powyżej 100 to też będzie zart No ale nie moje siano
» 8 czerwca 2023, 13:19 #314
Edek23: Raz że nie chcą powtórki z Hazarda a dwa to że nie chcą płacić 100 mln za kogoś kto nie pasuje do ich koncepcji odmłodzenia składu
U nas sytuacja jest trochę inna my potrzebujemy kogoś kto nam zagwarantuje 20+ bramek na sezon na wczoraj więc pewnie jesteśmy w stanie dać te 100 mln tylko że Levy będzie chciał od nas pewnie ze 150 xd
» 8 czerwca 2023, 13:25 #313
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 13:47

Pewnie odchodzą od stołu na chwilę, żeby dać Levemu rozważyć nieco mądrzejszą ofertę. Poszła oferta na 80mln z Realu, Levy zaśpiewał dużo więcej i Perez udaje, że w tej cenie nie ma zamiaru negocjować. Dwóch starych wyjadaczy się spotkało przy stole negocjacyjnym. Kurs buka Kane do Realu wciąż bardzo niski.

O jakiej koncepcji odmładzania składu mowa, skoro oni Rudigera brali i Alabę w ostatnich latach?
» 8 czerwca 2023, 13:46 #312
Edek23: Takiej że ściągnęli 4 młodych pomocników żeby ze sceny powoli mogli schodzić starsi jak modrić czy kroos mają młode skrzydła a w defensywie doświadczenie się nie raz nie dwa przydaje chyba mało wiesz o piłce
» 8 czerwca 2023, 13:52 #311
majk: W ataku doświadczenie się nie przydaje?
» 8 czerwca 2023, 14:13 #310
Edek23: Oczywiście że się przydaje ale nie za 100 mln euro i właśnie dlatego odpuścili sobie obecnie ten transfer trzeba akurat oddać Perezowi że potrafi w negocjacje a nie jak nasi kochani prezesi
» 8 czerwca 2023, 14:29 #309
Edek23: Postawił ultimatum że nie da więcej niż 80 milionów i koniec albo się zgodzą albo nie i będą szukać kogoś innego dzięki temu nie będzie sytuacji jak u nas co okienko jak np z de jongiem w tamtym roku z czekaniem na transfer do końca sierpnia
» 8 czerwca 2023, 14:31 #308
CoachMark: Po pierwsze 29 letni gracz to nie dziad, a po drugie nie raz już w piłce nożnej doświadczeni gracze z przodu robili grę. Di Maria? Robben? Mahrez? Neymar ? Zlatan? Totti? Lacazette? Quagiarella? Odmłodzenie składu oznacza, że chcesz uniknąć sytuacji, gdy zbyt wielu na boisku będzie miało problemy z wybieganiem meczu i ewentualnie kontuzje zaczną ich trawić, a nie, że ....chcesz sobie trzymać średnią wiekową dla zasady. Czy Kane będzie jakimś niepełnosprawnym napastnikiem? No raczej nie. Całe te negocjacje to moim zdaniem zwykłe przeciąganie liny dwóch twardzieli i tyle. Uważam, że finalnie dojdzie do porozumienia, tylko że potrwa to kilka, kilkanąście dni.
» 8 czerwca 2023, 14:31 #307
brazylianwisnia: Real nie potrzebuje wydawać 100mln na napastnika bo w La Liga ten skład co maja i tak jest kozacki więc mogą na spokojnie robić przyszłościowe ruchy. My musimy robić ruchy na teraźniejszość żeby nie wypaść z top 5.
» 8 czerwca 2023, 15:20 #306
majk: Imo muszą, Lewy zrobił różnicę na mistrza w tym sezonie i to że Benzema siedział tyle w szpitalu.
» 8 czerwca 2023, 15:23 #305
sturmik: Real wróci pod koniec okienka -jak Levemu rura zmieknie.
Do tego czasu - codzienne artykuly prasy ze my go chcemy :)
» 8 czerwca 2023, 15:48 #304
sisinho: Jak na razie to Levy nic nie musi. On go nie chce sprzedawać i wielokrotnie to powtarzał, nawet samemu Harremu powie że przecież nie ma konkretnych ofert za Ciebie. Real musi kogoś kupić zeby znowu liczyć się w lidze czy LM bo samymi pomocnikami daleko nie zajedzie.

A na rynku zbyt dużo napastników to nie ma.
» 8 czerwca 2023, 17:21 #303
Gallacher: Fachowiec Moyes z europejskim pucharem.
» 8 czerwca 2023, 12:28 #302
miloszek5555: Widać ktoś tu długo pospał.
» 8 czerwca 2023, 12:34 #301
Gallacher: @miloszek5555
Widać że ktoś tutaj nie wyłapał żartu.
» 8 czerwca 2023, 12:55 #300
kamilpe: A gdzie tu jest żart?
» 8 czerwca 2023, 13:23 #299
KaczorDaffy: Gallacher sam w sobie jest żartem
» 8 czerwca 2023, 13:41 #298
CoachMark: Dużo domniemań niestety, mało konkretów, ale tak czystą dedukcją na podstawie tego co wiemy.
Erik Ten Hag ma ciężką sytuację aktualnie. Nie ma co się oszukiwać, im później kupisz graczy w oknie transferowym, tym zdecydowanie gorzej. Wielu z was przywołuje Casemiro w końcu okienka jako ten sukces. Tylko, że Casemiro pierwszych kilka spotkań wchodził z ławki i na nie zbyt długo. Co by było, gdyby o 4 mecze więcej mógł zagrać w pełnym wymiarze? Nie dowiemy się, przypomnę tylko, jak wyglądał start United- źle.

Teraz do rzeczy, kupując graczy późno po pierwsze ma się bardziej przebrany rynek, po drugie gorszą pozycję negocjacyjną [za wyjątkiem gdy wiemy, że jest jakiś desperat na rynku, który musi sprzedawać], po trzecie raczej problemem jest by gracz był przygotowany na grę od pierwszych kolejek w pełnym wymiarze i chociaż przyzwoicie zgrany był z drużyną.

Stąd uważam, że Erik ma duży problem z tą zmianą właścicielstwa. Różni z was, różne źródła przywoływali, raczej w ogóle olewam z urzędu te wszystkie daily maile, czy jakichś szamanów z twittera. Poza sky, espn, the athletic, edwawardsem i Romano, to w zasadzie reszcie anglojęzycznych źródeł nie ufam.
Ostatnią jakąś publikacją z tego źródła, którą widziałem, było z miesiąc temu info, że United nie wyda nic, póki kogoś nie sprzeda. Co uważam, za dosyć realne. W sensie jest to przykre, ale dobrze widać, że Glazerowie nie przykładają wagi do tych aspektów co podałem wyżej. Oni chyba myślą, że granie na przeczekanie jest dobrą strategią negocjacyjną....no jak się okazuje w piłce nożnej nie za bardzo, teraz do tego w zasadzie chyba grają już tylko na swoje portfele, więc ewentualne wydatki na klub to już nie ich zmartwienie. Dla nich realną perspektywą prawdopodobnie jest ....na przykład sprzedanie klubu na przełomie lipca i sierpnia, a do tego czasu wyciągnięcie zysków klubu na własne konta jednym czy drugim mechanizmem finansowym.

Dlatego uważam, że Erik powinien mieć awaryjny plan na całe to okienko i to już teraz od zaraz wdrażany. Plant pt. zabawa w sprzedaż klubu. Oznaczałoby to, że klub ma bardzo ograniczone środki, powiedzmy, że jak naciągną gumę od majtek po samą szyję, to tak w porywach 100 mln. Co oznaczałoby, że Erik musi priorytetowo szukać rynkowych okazji i przede wszystkim graczy bez odstępnego.

Stąd uważam, że Ten Hag powinien obrać kurs na między innymi tych graczy, którzy niekoniecznie do poziomu United dorastają, gama jest szeroka, a pieniądze najmniejsze jakie mogą być do wydania.
W tej grupie widzę: Tielemansa, Ceballosa, Rabiot, Marcusa Thurama, N'Dicka, Bamba.

Oczywiście zupełnie niezależnie od tego kilku ludzi z United trzeba by odpalić. Przede wszystkim tych, którym trener boi się dawać zaufanie występami na boisku. Bezdyskusyjnie byłby to Maguire, McT i Brandon Williams, Henderson, Van de Beck + Telles i Bailly. Sprzedanie ich uważam za w zasadzie konieczność. Drużyna z posiadania ich pod tym trnerem w zasadzie nie zyskuje nic, a traci w sensie aktywów finansowych. Gdyby faktycznie ich sprzedać i zarobić na tym jakieś 100 mln, to można by tym budżetem operować na zasadzie takiego późnego przeglądania rynku za kimś drogim i jakościowym. Sprzedaż ludzi potencjalnie chociażby użytecznych jak Martial i Sancho uważam za ryzykowne, bo klub za dużo by musiał wrzucić pieniądza by zastąpić ich chociazby liczbowo 1:1.

P.S. Przypominam tylko, że gracz, który przychodzi do klubu i kasuje powiedzmy przynajmniej te 100k rocznie to jest przeszło 5 mln euro rocznie pensji i wlicza się to w koszt takiego gracza dla klubu. Powiedziałbym, że bezpiecznie jest zakładać, że trzech najbardziej potrzebnych graczy dla klubu to jednak tacy, co dostaną w okolicach 150k tygodniówki = 7.5 mln funtów na rok x 3= mniej więcej 22 mln funtów.
Samo zakontraktowanie takiej trójki oznaczać będzie, że napięty jak plandeka na żuku budżet równy 100 mln funtów stopnieje poniżej 80 mln.
» 8 czerwca 2023, 10:42 #297
Apocalypse: Ten Haag to powinien mieć plan awaryjny w razie jak nie dostanie odpowiedniej pomocy od zarządu. Bo jak kolejny sezon w drużynie będą takie gwiazdy jak Maglajer, Fred, Mctominay, Elanga to nic się osiągnie i kolejnego trenera odpala.
A ogólnie to uważam że United jak ma skapic na transfery przez sytuację ze sprzedażą klubu to lepiej kupić kilku zawodników na różne pozycje (te które są potrzebne do obsadzenia) niż wydać 100mln na jednego 30 latka i później w pomocy grać guzami jak wymieniłem wyżej czyli Fred, Mctominay
» 8 czerwca 2023, 12:26 #296
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 10:16

"Podczas gdy uwaga mediów skupiona jest na przyszłości Kima Min-Jae, Manchester United po cichu finalizuje transfer Axela Disasiego. Tak przynajmniej twierdzą dziennikarze L'Equipe. Francuz ma dołączyć do Czerwonych Diabłów za 40 milionów euro."

Ciekawe czy to prawda? Całkiem wporządku gracz
» 8 czerwca 2023, 10:15 #295
Chudiniowy: Mark Goldbridge nagrał ciekawy filmik o sprzedaży United, do której jego zdaniem nie dojdzie. Warto się zapoznać, fajny punkt widzenia
» 8 czerwca 2023, 09:54 #294
Anhel: Jeśli wczytasz się w narrację konkretnych angielskich dziennikarzy to sugerują oni że Glazery nigdy nie chcieli sprzedać klubu, wystawili na sprzedaż z zaporową ceną a nie przewidzieli że ktoś faktycznie tyle zaproponuje. Cała szopka ze sprzedażą klubu była po to aby uspokoić kibiców jednak teraz po udanym sezonie i w dodatku wywalczeniu LM właściciele nie chcą pozbywać się klubu
» 8 czerwca 2023, 11:01 #293
miloszek5555: Ponoć jesteśmy zainteresowani Federico Valverde. Po transferze Bellinghama do Realu zrobiło się ciasno w pomocy, ze względu na dobre relacje między klubami jesteśmy na pole position.
» 8 czerwca 2023, 09:50 #292
jayjay2: źródło?
» 8 czerwca 2023, 10:37 #291
brazylianwisnia: Nie po to kupili Bellinghama by teraz się osłabić i wrócić do punktu wyjścia.
» 8 czerwca 2023, 11:45 #290
Reico100: Valverde jest fantastyczny, natomiast nie chce mi się wierzyć by Real chciał go puścić.
» 8 czerwca 2023, 12:19 #289
Apocalypse: Prędzej odejdzie Tchuameni czy jak mu tam.
Ale spokojnie, pewnie i tak nie do nas o ile wvl odejdzie
» 8 czerwca 2023, 12:21 #288
sturmik: Moze po prostu wziac za darmo na 2 lata Gundogana. Mysle ze nawet w wieku 32 lat bylby natychmiastowym upgradem dla Freda/McTomka i Eriksona.
Poza tym przestalby nam strzelac gole.
» 8 czerwca 2023, 09:42 #287
GandiGanda: Nie pij wiecej
» 8 czerwca 2023, 11:39 #286
BajtiMU: Gandi.

Najgorzej,że on tak na trzeźwo i do tego poważnie.
» 8 czerwca 2023, 12:20 #285
sturmik: Rzeczywiscie - gra strategiczna a'la United - straszyc miesiac ze sie zrobi poczatkowy bid.
» 8 czerwca 2023, 09:46 #284
Marcin12345: Jestem ciekawy czy ktoś dostanie nr 7 na koszulce w przyszłym sezonie, komu byście ją dali ?
» 8 czerwca 2023, 00:45 #283
olestay: Wlasnie w tym problem, ze nie ma chyba zawodnika ktory by zasluzyl. Sancho bym zmienil numer jak zostanie bo to 25 wyglada jakby z rezerw,ale on nie zasluguje tak samo jak Garnacho ( za wczesniej moze glowa nie dojsc patrzac, ze mial problemy dyscyplinarne).
» 8 czerwca 2023, 00:50 #282
arkusz: Mysle, ze walka bokserska miedzy Antonym i Greenwoodem rozwiaze ten temat
» 8 czerwca 2023, 00:52 #281
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 06:59

Brak od dluzszego czasu pilkarza godnego do noszenia numeru 7 jest jednym z powodów czemu czekamy juz 10 lat na mistrzostwo.
Z obecnego skladu nie nalezy sie on nikomu. Numer 7 to gwiazda, poster boy i talizman druzyny.
Malo jest na swiecie pilkarzy zdolnych uniesc takie brzemie.
Jude Bellingham niestety wybral real.
Khvicha Kvaratskhelia nie do wyjecia raczej i musi udowodnic ze 1 rok to nie byl przypadek.
Musiala tez nie do wyjecia.

Z naszego skladu - najblizej do 7-ki Garnacho - pod warunkiem ze bedzie miec ten sezon o wiele lepszy niz poprzedni.
Rashford jest dobrym pilkarzem - ale nie ma magii numeru 7.
» 8 czerwca 2023, 06:57 #280
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2023 09:23

Patrząc na użytkowników tego numeru po pierwszym odejściu CR7 można stwierdzić, że ten numer już dawno stracił swoją magię. Wiec dla mnie może go mieć nawet De Gea ;)
» 8 czerwca 2023, 09:19 #279
Leh: To jest numer dla Garnacho. Ale jeszcze nie od przyszłego sezonu.
» 8 czerwca 2023, 09:38 #278
kckMU: Może by tak Inter chociaż przywiózł puchar do Włoch? :)
» 7 czerwca 2023, 23:27 #277
Batigol222: Jeśli City zagra tak, jak w finale FA Cup, to może, chociaż na niekorzyść Interu przemawia to, że nawet przy kontrach nie za bardzo mają kim postraszyć. Jeśli natomiast ekipa Guardioli zagra tak, jak w rewanżu z Realem, to po Interze nie będzie czego zbierać...
» 8 czerwca 2023, 00:04 #276
brazylianwisnia: To zależy czy Inter zagra tak dobrze jak my z City w finale FA czy tak słabo jak Real w LM.
» 8 czerwca 2023, 02:31 #275
Batigol222: Ale United przegrało ten finał, strzelając bramkę po całkowicie przypadkowym karnym (słusznie podyktowanym, ale w całkowicie niegroźnej sytuacji): youtube.com/watch?v=q1xpyUbUhmk

Może jakimś cudem Inter to wygra, nie wiadomo, ale naprawdę nie postawiłbym na nich hajsu
» 8 czerwca 2023, 03:25 #274
Litosci: A city strzeliło po dwóch wolejach zza szestnastki które wchodzą raz na 30 meczów
» 8 czerwca 2023, 11:40 #273
sisinho: Tylko to nie był nasz dobry mecz a po prostu przeciętny city, który nie zdarza się zbyt często.
» 8 czerwca 2023, 11:47 #272
brazylianwisnia: Mieliśmy lepsze sytuację niż City. Jakie sytuację zrobił Real?no i dali wbić sobie 4 bramki..
» 8 czerwca 2023, 11:47 #271
sisinho: Real zagrał słabo ale tu mówimy o nas i City a nie o Realu. Mieliśmy tak dobre sytuacja a ile mieliśmy celnych strzałów? 3 celne z czego jeden to był karny. Nie mamy porządnych skrzydłowych ani napastnika a wiecznie narzekamy na DDG jakby to on był winien naszej nieudolnosci w ofensywie.
» 8 czerwca 2023, 12:25 #270
majk: Wg bukmachera kurs Kane'a na transfer do Realu poszedł mocno w dół od wczoraj, kurs do nas w górę.
» 7 czerwca 2023, 23:23 #269
devilek777: Już sporo wydali
» 7 czerwca 2023, 23:44 #268
sturmik: Nie zapominajcie ze real - jak potrzebuje - jest mistrzem placenia na raty.
Co z tego ze duzo dali za Bellinghama - to jest pewnie na pare lat rozlozone wiec w to okienko pewnie z 25mln :)
» 8 czerwca 2023, 07:02 #267
CoachMark: Real w sezonie 19-20 wydał 220 mln więcej niż zarobił, od tego czasu w zasadzie tylko zarabiał, łącznie 110 mln + 3 sezony kiszenia kasy będąc ich kalibru drużyną. Kasy to oni pewnie mają wagon. Raczej na luźno kupią przynajmniej jednego takiego Kana, a do tego pewnie nie jednego gracza w okolicach 50 mln.
» 8 czerwca 2023, 09:50 #266
essaEdek: Niżej dałem informacje, że RM się wycofał z transferu Harrego
» 8 czerwca 2023, 12:08 #265
Apocalypse: Tyle że Real modernizuje/buduje nowy stadion nie pamiętam ale coś z tym stadionem jest.
Dziwi Cie że nie ściągają wszystkich jak to możliwe?
Kane jak nie odejdzie do Realu to zostanie w Tottenhamie. Przez sprzedaż klubu nie będzie żadnych dużych transferów do klubu. Będą woleli załatać więcej dziur biz wydać 100mln na jednego zawodnika a później mieć problem z resztą pozycji i to w sumie jest logiczne.
» 8 czerwca 2023, 12:24 #264
rizx: Brawo David! Świetnie rozwijał się w Evertonie, przyszedł do nas i "coś się popsuło". Później nieudana przygoda w Hiszpanii, równia pochyła w dół, awantura w barze.. i się chłop podniósł. Wrócił do tego, co dawało mu najlepsze rezultaty i dzisiaj pięknie zamyka swoją drogę
» 7 czerwca 2023, 23:13 #263
SuperRedDevil: Brawo Moyes i West Ham
» 7 czerwca 2023, 23:10 #262
Leh: Bardzo lubię Moyesa. I naprawdę mega mnie cieszy ten widok. Przechodził facet ciężki moment zawodowo i to jest super, że zdołał odnieść po tym taki sukces.
» 7 czerwca 2023, 23:03 #261
Sorata: Dokładnie. Nie był to kaliber managera dla MU, ale jego zespoły zawsze są na solidnym poziomie.
» 7 czerwca 2023, 23:03 #260
Sorata: Ahh ten Paqueta. Widziałbym go na ławce jako zmiennika dla Bruno z tymi jego prostopadłymi.
» 7 czerwca 2023, 23:02 #259
essaEdek: BRAWO WHU!
» 7 czerwca 2023, 23:02 #258
marcino186: Matheo dziękuje i jeszcze raz pozdrawiam
» 7 czerwca 2023, 22:55 #257
DjTED: Ha ha ha :D Co ja nie napiszę to zawsze na odwrót. Brawo Fiorentina
» 7 czerwca 2023, 22:31 #256
Sorata: W końcu się po tym karnym WHU obudziło. Brawa dla nich, niech to wygrają - zawsze więcej pkt do rankingu UEFA.
» 7 czerwca 2023, 22:28 #255
przemosx: Dobrze West Ham. To Leszek powinien być w tym finale a nie Fiorentina hehe
» 7 czerwca 2023, 22:28 #254
DjTED: Włosi w 3 finałach i będą mieli 3 w tyte
» 7 czerwca 2023, 22:26 #253
Amycus: Potrzeba wzmocnienia składu Manchesteru United odegrała ważną rolę w ostatniej ofercie szejka Jassima. Zależy mu na sfinalizowaniu przejęcia i zapewnieniu menedżerowi znacznych funduszy.

â--ž Mike Keegan [Daily Mail]

Otwarcie okna transferowego jest postrzegane jako krytyczne przez szejka Jassima. W jego oczach będzie ono miało ogromny wpływ na przyszłość Manchesteru United i uważa, że przyjście w środku lata byłoby szkodliwe. Dlatego chce wywrzeć presję lub ostatecznie odejść od negocjacji.

â--ž Ben Jacobs [CBS Sports Golazo]

Szejk Jassim jest sfrustrowany i ma dość procesu licytacji o Manchester United.

â--ž Kaveh Solhekol [Sky Sports]

Osoba blisko związana ze sprzedażą klubu mówi, że nadchodzi moment kluczowy całego procesu. Jeśli oferta szejka Jassima nie zostanie zaakceptowana do piątku, to wycofa się z negocjacji.

Szejk Jassim jest świadomy, że jeśli ma zostać właścicielem, to powinno to nastąpić jak najszybciej, aby zaoferować Erikowi ten Hagowi optymalną ilość czasu na wzmocnienie składu w nadchodzącym letnim okienku.

â--ž Jamie Jackson [Guardian]

Jim Ratcliffe i INEOS stali się zdecydowanymi faworytami do sfinalizowania transakcji i weszli w końcową fazę negocjacji z Raine Group.

W związku z tym, że szejk Jassim przeczuwa, że mógł przegrać z Ratcliffem, poprawiona oferta została wysłana bezpośrednio do Glazerów i Raine z prośbą o odpowiedź do piątku lub wycofa się z procesu.

â--ž Matt Lawton [Times]

Szejk Jassim obiecuje dodatkowe fundusze na transfery, infrastrukturę i inne potrzeby inwestycyjne, których jego zdaniem oferta INEOS nie może spełnić.

â--ž Martin Lipton

Nowa oferta Kataru jest warta 5,8 mld euro, a dodatkowy 1 mld euro zostanie zainwestowany w infrastrukturę klubu.

â--ž Loic Tanzi [L'Equipe]

Źródła podają, że nowa oferta szejka Jassima stanowi "ogromną" premię w stosunku do obecnej ceny akcji Manchesteru United.

â--ž James Ducker [Daily Telegraph]

Sir Jim Ratcliffe wchodzi w "końcową fazę" przejęcia Manchesteru United. Wydaje się, że proces ten jest już bliski zakończenia.

â--ž Express
» 7 czerwca 2023, 22:21 #252
Leh: Ładna prasówka. Dzięki :-)

Wszystko wskazuje na Jima, ze wszystkich doniesień które czytam wynika, że szejk składa kolejne oferty, ale Galzery negocjują z Ineos.
» 7 czerwca 2023, 22:29 #251
majk: Dobry research. Szanuję.
» 7 czerwca 2023, 22:29 #250
Kilerek7: W skrócie wygra szejk, mamy szanse wrócić na szczyt, wygra Ineos, dalej będzie to samo. Kibice chyba oszaleją jak Glazery zostaną.
» 7 czerwca 2023, 22:33 #249
SzarimMusty: Propozycja skierowana do samego Glazera pachnie troszeczkę próbą oszukania fiskusa.
» 7 czerwca 2023, 22:37 #248
KlejnotNilu: zwycięstwo Ratcliffe'a = więcej pijawek żerujących na organizmie klubu = początek końca Manchesteru United.
» 7 czerwca 2023, 22:40 #247
MrCygan: Jak Glazerowie zostaną, to nie ma nadziei dla tego klubu. Nic nie zmieni się na lepsze. Mam jedynie w nadzieję, że w piątek faktycznie będzie wiadomo co ze sprzedażą.
» 7 czerwca 2023, 23:03 #246
essaEdek: Aż śmiesznie czyta się ten bełkot o zostających Glazerach skoro oni nie będą mieli nic do gadania. XD Skoro macie dzieciaki długi weekend to zainteresujcie się trochę szerzej tematem niż tylko zwykłymi cyferkami i mydleniem oczów kibiców.
» 7 czerwca 2023, 23:04 #245
karassas: Niektórzy to naprawdę nie myślą. Ci sami szejkowie, którzy chcą przejąć Manchester United od lat są uważani przez wielu za osoby psujące piłkę nożną. Wystarczy poczytać co wielu pisze na temat PSG. Zresztą nie raz na tej stronie widziałem jak ludzie piszą jak to nie znoszą PSG. Teraz taka zagadka. Czy wy, fani tego pomysłu, serio sądzicie, że Katarczycy będą prowadzić ten klub mądrzej niż PSG? Bo ja w to wątpię. Zrobią z nas takie samo pośmiewisko, a na dodatek nie dają nam tego upragnionego powrotu starych czasów. W premier league same pieniądze to za mało
» 8 czerwca 2023, 09:32 #244
olestay: Niech bierze
» 7 czerwca 2023, 22:31 #243
Kilerek7: Qatar makes final $7.4bn bid to buy Man Utd, sets deadline of this Friday before ending negotiations for club. (@ArabianBusiness
) #mufc
» 7 czerwca 2023, 22:07 #242
DjTED: No i to mi się podoba. Ja się dziwię, że od ręki nie dają im np 8 i koniec zabawy
» 7 czerwca 2023, 22:21 #241
Leh: Kilerek - tylko wiesz, że w tej ofercie jest zawarta spłata długu i budżet na rozwój klubu czy jak on to ujmuje. W sumie jakieś 1,7 mld funtów. Więc tam sama oferta dla Glazerów to ok. 5.5 mld funtów. Wierzysz, że to wezmą? Za wszystkie udziały? Ja nie.
» 7 czerwca 2023, 22:46 #240
essaEdek: Przecież Glazery nawet nie zobaczą tej kasy. Dostaną do kieszeni może połowę tego...
» 7 czerwca 2023, 23:04 #239
Kilerek7: Pewnie, że nie wierze, Glazery mają w pompie co się stanie z klubem, ich interesuje czysty zysk
» 7 czerwca 2023, 23:42 #238
KoaLa: Ale bydło ci kibice West Hamu
» 7 czerwca 2023, 21:35 #237
DjTED: Ale bydło angielskie.... Przerwać mecz i walkower
» 7 czerwca 2023, 21:34 #236
DjTED: Niech se Arsenal bierze tego drewniaka Ryżego... My weźmiemy Amrabata. Na razie demoluje drewniaka w finale
» 7 czerwca 2023, 21:24 #235
manegarrincha: Rice do Arsenalu nie pasuje, za defensywny by grać to co grał Xhaka w tym sezonie, ewentualnie za Paryeya albo zmiana formacji. City go weźmie i będzie grał Stonesa
» 7 czerwca 2023, 21:33 #234
Leh: Właśnie jestem ciekaw - ktoś tu się chwalił, że ogląda regularnie Serie A. Jak Amrabat wygląda na co dzień?

Ja go mało widziałem, ale zawsze bardzo mi się podobał. Pytanie czy to przebłyski czy on w każdym meczu tak zasuwa jak wariat?
» 7 czerwca 2023, 21:34 #233
Apocalypse: Podobno jakiś czas temu interesowała się nim Barcelona, tylko ze ona wszystkimi się interesuje.
Zawodnik na pewno na jakimś poziomie, ale chyba jednak dalej za słaby żeby być wiodącą postacią w Manchesterze United
Tak samo jak Rice, koleś aby w odbiorze jest dobry i tyle, a i w tym aspekcie znajdą się lepsi od niego i na pewno tańsi
» 7 czerwca 2023, 21:50 #232
SzarimMusty: Z tego co widzę na transfermarkt to kondycyjnie nie wytrzymał bieżącego sezonu. Pamiętając, że Fiorentina gra w Serie A i grała w lidze konferencji to... obawiam się, że chłopak nie dałby rady w Premier League z dodatkowymi meczami w LM.
» 7 czerwca 2023, 22:11 #231
Kilerek7: Monaco centre-back Axel Disasi wants to join Manchester United - he's the plan B option in United's list. Understand there's still nothing concrete in terms of agreement between United and Monaco - Kim Min-jae remains the top centre-back target. #MUFC [@FabrizioRomano
» 7 czerwca 2023, 21:17 #230
essaEdek: AS podaje, że Real Madryt wycofuje się z walki o Harrego Kane'a.

"AS zapewnia, że potencjalne sprowadzenie Harry'ego Kane'a zostało bardzo szybko skreślone przez Real Madryt. Kwota całej operacji oraz zarobki napastnika uniemożliwiają odpowiednią amortyzację transferu."
» 7 czerwca 2023, 20:51 #229
Apocalypse: I to jest właśnie mądre zarządzanie klubem. Ktoś chce 100mln za 30 latka z ostatnim rokiem kontraktu? Chyba pogięło i tyle, szukają kogoś innego.
Ale United pewnie nie dość że zapłacą 100mln to stworzą kolejny komin płacowy. Właśnie dlatego United jest wieki w tyle w zarządzaniu klubem.
Każdy z dużych klubów by sobie nie pozwolił na tworzenie kominów płacowych, a tworzenie takowych i płacenie 100mln za piłkarza wychodzi właśnie Chelsea.
Za Kane'a zaoferować 50mln+Magaljer, jak nie to elo i też szukać kogoś innego
» 7 czerwca 2023, 21:54 #228
Leh: Apo - ja też bym za samego Kane'a 100 mln nie dał. Ale jakby mieli wziąć do tego Maguire'a, to bym im dał 100 baniek. Mieć Kane'a i nie mieć Maguire'a - to jest warte każdych pieniędzy :-)
» 7 czerwca 2023, 22:48 #227
Amycus: [DISASI]

L'EQUIPE: Manchester United zbliża się do podpisania kontraktu z Axelem Disasim z AS Monaco
» 7 czerwca 2023, 20:04 #226
sztejner: L'equipe to Ci sami od Neymara ??
» 7 czerwca 2023, 20:13 #225
kojothehe: Gdyby wrocil Mason z przełomu 2021/22 to super. Niestety 1.5 roku bez piłki...mam wiele obaw czy cokolwiek już z tego będzie. Toż to tylko trening indywidualny/kondycyjny/siłowy...z piłką przy nodze może być różnie.
» 7 czerwca 2023, 20:04 #224
manegarrincha: Może być różnie ale może być bdb. Niżej przytoczyłem historie Ronaldo z okresu jesieni 1999 do WC 2002. Ile potrenował przez te dwa lata ile zagrał meczy ? Mason był w o wiele lepszej sytuacji bo nie miał kontuzji i po pierwsze

- dalej jest 100% sprawny zdrowotnie,

- po drugie mógł utrzymywać względną formę fizyczną przez cały czas, kontakt z piłką też znacznie bardziej możliwy
» 7 czerwca 2023, 20:10 #223
Leh: Mane - chyba główne pytanie to właśnie to jak on się prowadził i czy jakkolwiek utrzymywał forme
» 7 czerwca 2023, 20:27 #222
manegarrincha: Leh

Pewnie że to jest najważniejsze pytanie. Odpowiedzi nie znam, wiemy tylko tyle że miał lepsze możliwości by tę formę utrzymać. Nazario też chyba herosem profesjonalizmu nie był (nadwaga i nie tylko) więc ja jestem pozytywnie nastawiony
» 7 czerwca 2023, 20:34 #221
Leh: Nazario to był taki typ, który wyglądał, jakby mu się kompletnie nie chciało trenować, ale niektórzy po prostu rodzą się z takim absurdalnym talentem, który wybacza zaniedbania. On, Messi, Ronaldinho - było paru takich, przy czym Leo jako jedyny utrzymał wysoką formę przez kilkanaście lat. I pewnie Nazario miał podobny potencjał. Więc gdyby trenował, byłby jednym z najlepszych w dziejach, a tak tylko dwa czy trzy razy zdobył Złotą Piłkę :-)
» 7 czerwca 2023, 21:13 #220
Rashy10: Nie przesadzaj, że nagle się oduczył grać w piłkę, bo już nie jedni wracali na poziomie po grubych urazach uniemożliwiających nawet jakikolwiek trening osobisty.
» 7 czerwca 2023, 21:25 #219
RedRevolta: Sheikh Jassim is frustrated, he is fed up! nie dziwie mu się, każdy z nas jest a co dopiero on ma powiedzieć, szczerze to nie widzę tego, zostaniemy z tymi świniami amerykańskimi jeszcze przez długi czas, to zbyt długo już trwa.
» 7 czerwca 2023, 19:54 #218
SzarimMusty: Jest sfrustrowany a niżej kolega wspomniał, że nie chciało mu się udać na spotkanie z Glazerami by dogadać się jakoś. Serio po co nam właściciel któremu tyłka nie chce się ruszyć, tylko będzie siedział w Arabii i podług swego widzimisię decydował co z klubem.

Kolejny powód by Szejk nie brał tej drużyny bo będzie jeszcze gorzej.
» 7 czerwca 2023, 20:06 #217
Alibaba: Co do greenwood to spokojnie trener już napewno wie jakie decyzje zostaly podjęte czy wrócić czy nie. I na spokojnie mogą czekać z informacja dla ludzi az do rozpoczęcia treningów. Kiedy dzień przed ogłoszą ze wraca ;)
» 7 czerwca 2023, 19:48 #216
manegarrincha: Dokładnie tak :) I zrobią to na konferencji gdzie razem z Masonem będzie jego Partnerka, która polajkuje wszystkie posty o powrocie przyszłego Ojca ich dzieci. Święci hejterzy dostaną zawału.
» 7 czerwca 2023, 19:54 #215
Ghostpl: Ja np wolałbym bym wiedzieć szybciej żeby np zawodnicy wiedzieli tak wraca
» 7 czerwca 2023, 20:03 #214
manegarrincha: Jakby wrócił Greenwood to z transferów na 9 taki Hojlund wystarczyłby w 100%. Młody Duńczyk pasowałby do PL bo jest dobry fizycznie, dobry szybkościowo, jest zadziorny i bezkompromisowy. Taki Antonio udowadnia że w tej lidze można tym przykryć ewentualne braki w finezji technicznej, Erling też to potwierdza.

Gdyby nie strzelał to zawsze byłaby opcja z Masonem albo Rashem. Ten drugi wariant to coś czego bym bardzo chciał, zakładając kontynuację mega rozwoju Garnacho.

Wyobraźcie sobie te trio w formie : (od prawej) Mason- Rash- Garnacho. DNA aż kipi i dla romantyków to spełnienie marzeń.

Wtedy priorytetem byłby GK który umożliwiłby nam lepsze budowanie akcji od tyłu. Jak wiele to znaczy pokazuje przykład Brighton, gdzie Steel mimo że gorszy bramkarsko niesamowicie pozytywnie wpłynoł na jakość gry.

Zakładając udane sprzedaże starczyło by na Kima i może/albo jakiegoś biedo pomocnika (może wypożyczenia) do rotacji z Ericsenem. W świecie idealnym wleciałby jakiś talent typu Caicedo dwa lata temu, za 5- 10 mln do odciążenia Casemiro.

Jakie to byłoby piękne. Zostałby tylko prawy obrońca, ale może da się to jakoś poukładać z Dalotem albo z AWB
» 7 czerwca 2023, 19:40 #213
brazylianwisnia: Nie można liczyć że Greenwood będzie grał tak jak grał.
» 7 czerwca 2023, 19:51 #212
manegarrincha: Można, można. Nie jest to pewne ale wykluczone nie jest.
» 7 czerwca 2023, 19:54 #211
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 20:03

Gruby Ronaldo, bodaj przed MŚ 2002 też rok nie grał w piłkę. Jego sytuacja była o tyle gorsza że to była poważna kontuzja. Kto pozrywał wiązadła/ścięgna wie co to znaczy.

Edt. Przed tymi mistrzostwami z grzywką nie grał praktycznie 2,5 roku :) Pierwszy link w wyszukiwarce, artykół sportowefakty dla chętnych
» 7 czerwca 2023, 19:58 #210
Ariell: Hojlund się nie nadaje na nasz pierwszy wybór napastnika. Zwłaszcza jeśli Rash będzie miał gorszy sezon. Absurdalnie brakuje nam strzelb z przodu
» 7 czerwca 2023, 20:07 #209
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 20:15

Ariel

Może i na jedynkę się nie nadaje ale rynek jest ograniczony, budżet nie jest z gumy a potrzeby mamy również na innych pozycjach.

Rashford w meczach gdzie grał na 9 w tym sezonie ma w Kanadyjce więcej niż jeden punkt na 90 minut. Backup w wersji Hojlunda i ewentualnie Greenwooda pozwala na wzmocnienie innych pozycji. Zakładając kolejny mega krok w rozwoju Garnacho jest to rozwiązanie idealne
» 7 czerwca 2023, 20:14 #208
Leh: Mane -to Ty przytaczałeś kiedyś te liczby Rasha na dziewiątce? Bo pamiętam że ktoś to wrzucał, ale nie pamiętam kto i skąd je brał, a chciałem je odnaleźć.
» 7 czerwca 2023, 21:37 #207
manegarrincha: Ja tylko zapytałem, bo miałem przeczucie że wygląda to dobrze a jakiś ziomek wrzucił i wyszło że ponad 1 pkt kanadyjki na 90 minut.

Niestety nie pamiętam kto wrzucił tą odpowiedź (linka usuneło) ale chodziło o mecze gdzie Rash zagrał minimum 60 minut jako jedyny napastnik i wyglądało to mega. Gdyby Garnacho zaczoł dawać taką jakość co z ławki od 1 minuty to byłoby mega..
» 7 czerwca 2023, 21:46 #206
Leh: ja mam taką romantyczną wizję, że taki Liverpool, City czy Chelsea wydają miliony na tych napastników, a nasz atak pociągną Garnacho, Rashford i Greenwood. To by było totalne zjawisko w tej piłce, trzech wychowanków (no, Garnacho prawie) w ataku.
Pewnie tylko tych trzech to za mało, ale dodając Antony'ego i dorzucając Hojlunda? Kurde, miałoby to urok.
» 7 czerwca 2023, 22:51 #205
SickRabbit: Ja też bym wybrał Miami
» 7 czerwca 2023, 19:38 #204
SzarimMusty: 5 zwycięstw i 11 porażek, ostatnia pozycja w swej konferencji. Ciekawy jestem jak udało im się przekonać Messiego do dołączenia tam?!
» 7 czerwca 2023, 19:43 #203
manegarrincha: Ja tak samo w 100 % daj spokój co to wgl za porównanie na miejsce na emeryture :D
» 7 czerwca 2023, 20:05 #202
SzarimMusty: W sumie mam złą opinię o Messim i może dlatego mi te przejście do Interu nie pasuje, bo zawsze myślałem, że typ jest łasy na pieniądze.
» 7 czerwca 2023, 20:18 #201
SickRabbit: Mi nie chodzi o sympatię itd bo sam nie jestem fanem Messiego ani pozycję klubu w lidze, z której nie da się spaść. Nie chodzi też o kasę szejków tylko o samo miejsce bo Miami to miasto, które muszę zobaczyć in person. Na razie zobaczę w gta6 :p
» 7 czerwca 2023, 21:46 #200
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 21:49

Miami kilkadziesiąt lat wstecz :D ale do dziś to chyba najlepsze miejsce na piłkarską emeryture. I weź porównaj do tego religijną codzienność Arabii :D no co to za wybór
» 7 czerwca 2023, 21:47 #199
karassas: MLS i Messi to idealne połączenie. Dziwne, że Ronaldo tam nie poszedł. Bliski Wschód daje Ci potężne pieniądze tu i teraz. MLS tyle nie da, w zamian wrzuca Cię na amerykański rynek. Taki Messi bardzo szybko stanie się kimś pokroju Jordana czyli celebrytą, którego będzie tam znał każdy. Praktycznie do końca życia będzie dostawać ogromne kontrakty reklamowe, pewnie kilka filmów o nim nakręcą. Bardzo mądry ruch z jego strony. Do tego odchodzi jako jeden z najlepszych. Nie rozmieniał kariery na drobne kiepskimi występami.
» 8 czerwca 2023, 09:25 #198
Leh: Jopciu - trochę tak. A trochę... nie kumam szejka. Nie kumam, czemu szanownych czterech liter nie ruszył i nie przyjechał na spotkanie. Ratcliffe na spotkaniu był.

Czemu nie negocjuje tylko rzuca komunikaty do prasy/ przez Twittera.

Trochę wygląda, że facet się zdziwił, że kładzie wspaniałą ofertę, ktoś jej nie bierze z pocałowaniem ręki i... zgłupiał i nie wie co dalej. Te kolejne oferty, ostateczne terminy, "take it or leave it" - widać nie działają, a szaleństwem jest robić wciąż to samo i liczyć, że przyniesie inny efekt.
» 7 czerwca 2023, 19:24 #197
JajoJe: Ostatecznie do czasu kupna nikt nie wie ile wynosi oferta i od kogo. Pewny jestem, że tutaj więcej dzieje się poza kulisami niż oficjalnie.
» 7 czerwca 2023, 19:25 #196
SzarimMusty: No ten brak ruszenia tyłka i próby dogadania się w cztery oczy wygląda bardzo źle. Nie chcę zbytnio panikować ale to wygląda jak zachowanie takiej współczesnej dzieciarni. Ja chcę i tak musi być ale pofatygować się by coś dostać to już nie bardzo. Dlatego zastanawiam się czy on nie wrzuci MU jako swoją zabawkę na twittera, troszkę się nią pobawi a potem wywali próbując jak najwięcej odzyskać pieniędzy.
» 7 czerwca 2023, 19:38 #195
brazylianwisnia: Ludzie o czym wy piszecie. To są miliardowe biznesy gdzie wszystko musi się zgadzać, opłacać i każdy mln ma znaczenie a wy piszecie jak o kupnie samochodu przez Janusza od Turasa..
» 7 czerwca 2023, 19:53 #194
spartan1: Arabia podwyższa swoją ofertę dla Messiego do 1,5 mld
» 7 czerwca 2023, 19:10 #193
sztejner: A co ? Inter zamierza go sprzedać??
» 7 czerwca 2023, 19:15 #192
brazylianwisnia: Co ma piernik do wiatraka?
» 7 czerwca 2023, 19:54 #191
KaczorDaffy: To trzeba byc totalna fleja i mieć ręce z nie powiem czego zlepiona żeby głupich naczyń nie potrafic pozmywać. Współczuć tylko takich "partnerów", z drugiej strony wiedziała baba co brała
» 7 czerwca 2023, 18:31 #190
nowakman85: piorę za siebie i ubrania też kupuję sam ;)
» 7 czerwca 2023, 19:10 #189
brazylianwisnia: Nie potrafić a nie marnować czasu to co innego. Zawsze możesz zarobić więcej pieniędzy. Nie możesz zarobić więcej czasu. Jak jesteś milionerem to lepiej żyć niz wykonywać codzienne obowiązki. Zatrudniasz pracownika za kilka tysi miesięcznie i nie martwisz się naczyniami, gotowaniem, zakupami, sprzątaniem, praniem, prasowaniem...zamiast tego robisz ciekawsze rzeczy.
» 7 czerwca 2023, 19:56 #188
ZebraK: Dobrze ze tu sami milionerzy xd
» 7 czerwca 2023, 20:40 #187
spartan1: A może byśmy sami się złożyli i kupili Man Utd, co wy na to?
» 7 czerwca 2023, 18:10 #186
essaEdek: Messi w Miami, here we go!
» 7 czerwca 2023, 18:03 #185
arkusz: Meszi w Interze Majami. Here we go od Fabriczia.

Pozdrawiam
» 7 czerwca 2023, 18:03 #184
M4S73R: Kim Min-jae pożegnał się już z kolegami z drużyny SSC Napoli przygotowując się do wielkiego letniego transferu do Manchesteru United.

(Źródło: CalcioNapoli24)
» 7 czerwca 2023, 17:24 #183
Blaszczu: Z tego co wiem to najpierw czeka go 2 tygodniowa służba wojskowa. Potem będzie mógł dołączyć do MU
» 7 czerwca 2023, 18:38 #182
Anhel: Paradoks tej sytuacji jest taki że Glazery wzięli 500 mln kredytu na kupno klubu którego nie spłacają, najprawdopodobniej zaakceptują ofertę Ratcliffa czyli z miejsca zarobią około 4 miliardów Plus zostawia sobie troszeczkę akcji które za 2,3 a może 5 lat znowu sprzedają za jakieś 2 mld a w tym czasie sobie będą doić klub z pieniędzy i spijać ewentualną śmietankę jeśli będziemy odnosić sukcesy.
» 7 czerwca 2023, 17:22 #181
Anhel: Qatar makes final $7.4bn bid to buy Man Utd, sets deadline of this Friday before ending negotiations for #mufc
@ArabianBusiness
» 7 czerwca 2023, 17:28 #180
brazylianwisnia: Nic nie będą doic jeśli nowy właściciel nie będzie sam chciał doić klubu. To nie będzie zależne od nich.
» 7 czerwca 2023, 17:42 #179
Apocalypse: Ratcliff to kolejny właściciel jak Galzerowie. Koleś według samych Brytyjczyków to szemrany typek w swoich biznesach, a i on podobno bardzo nalegał na wyjście z UE.
Ogólnie to nawet względy sportowe nie przemawiają za nim, ta Nicea czy co kN tam ma we Francji zalicza lekko gorsze wyniki niż zza poprzedniego właściciela.
Koleś tak naprawdę przejmuje klub I nic so niego nie wnosi. Jeżeli kupi klub to nie będzie miał.kasy na modernizację infrastruktury i tak się to będzie kręcić w kółko.
Niby Szejk to brudne pieniądze, ale jeżeli byłyby brudne to cały świat bu się os nich odwrócił, a dobrze wiemy że tak nie jest. Więc czemu klub by miał na tym nie skorzystać?
Jak dla mnie to Szejk jest najlepszym wyjściem dla klubu, ale nie dla Glazerow
» 7 czerwca 2023, 17:51 #178
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 16:43

Gdyby Antony podzielił los Greenwooda, to z jednej strony United traci tez 100 baniek, co jest szkodą, ale z drugiej strony: byłby pretekst, aby tam sprowadzić jakiegoś konkretnego grajka, który będzie dla Rashforda tym, czym Mane był dla Salaha, zwłaszcza że Kane pewnie jednak pójdzie do Realu, ergo nie będzie transferu naprawdę topowej "9".
» 7 czerwca 2023, 16:42 #177
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 17:08

Zawierucha z Antonym jest bardziej pod publiczke - panna próbuje zrobic go na kase bo zostala ex i papu sie skonczylo.
Poronila dziecko w 2022 i sie im wiazek posypal.
I tak poczekala grzecznie na zakonczenie sezonu zanim zrobila afere w mediach :)
Ona juz zyskala - bo jej wypchane balony zobaczyl caly swiat - jakis tam fame instagramowy wpadl (po jednej z szarpanin z Antonym musiala niby isc na nastawienie silikonów bo sie przemiescily...).
A bajki jak to poszarpali sie gdzies przed nocnym klubem gdzie musial ja wyciagac z tlumu czy zranila sie w palca po tym jak on rozbil szklanke...
Antony wyrósl na ulicach faveli w Sao Paulo -
» 7 czerwca 2023, 17:02 #176
Leh: Sturmik - to co piszesz jest zwyczajnie ohydne. Nie masz pojęcia co zaszło podobnie jak my wszyscy, ale wydałeś wyrok: panna robi go na kasę.

Zarzuty są zupełnie inne niż u Masona i mniej poważne. Niemniej - szarpanie czy zranienie szklanka to nie są rzeczy dozwolone i jeśli to zrobił to poniesie konsekwencje - aczkolwiek zupełnie inne niż Mason. Tyle, nie widzę powodu aby rzucać się na dziewczynę, zwłaszcza mając tak ograniczone informacje
» 7 czerwca 2023, 17:11 #175
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2023 17:29

Po prostu jest to dla mnie kolejny przyklad modnego oskarzenia ostatnimi czasy na przemoc domowa - po tym jak influencerce/ klubowej DJce sie medialny zwiazek rozpadl.
I jak sie ma mlody chlopak z tego wybronic - wytatuazowany, z biednej dzielnicy i widac ze chowany w czesci przez ulice. Kto mu uwierzy?? Raczej wszyscy z góry osadza i wydadza wyrok.
Ta panna nawet siniaków nie miala - po prostu kilka luznych faktów wyrwanych z kontekstu ostatnich 2 lat. Dwóch lat barwnego miejskiego bogatego zycia mlodych ludzi.

Przemoc domowa to jest wielkim problem -ale przez takie pseudo-farsy influencerek w prasie - prawdziwi agresorzy sa bezkarni i prawdziwe dramaty przechodza niezauwazone i sa bagatelizowane.
» 7 czerwca 2023, 17:28 #174
ermac: Nie zesraj się...ilu się namnożyło rycerzy na białych koniach to do porzygu.
To samo można odpisać Tobie, laska powiedziała coś w internetach i już wydałeś wyrok: poniesie konsekwencje jeśli to zrobił.
Co zrobił? Szarpnął ją na imprezie? Szklanke zbił?
Może ona była jakąś patuską i robiła awantury?
Jakoś dziwnie ostatnio głośno z tymi wszystkimi maltretowanymi kobietami milionerów zwłaszcza najgłośniej krzyczą te EX.
Już przykład Amber, która tak płakała w sądzie i tak chciała Johnego pojechać, że sama skończyła z wyrokiem powinien co niektórych studzić a tej obronie. Mason też psychopata i damski bokser, a teraz są razem mają mieć dziecko itd. to jak w końcu? Syndrom sztokholmski?
» 7 czerwca 2023, 17:31 #173