Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Udany ligowy restart w wykonaniu Czerwonych Diabłów

» 27 grudnia 2022, 22:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał bez większego wysiłku Nottingham Forest 3:0 (2:0) w 17. kolejce Premier League. Dla Czerwonych Diabłów było to pierwsze ligowe spotkanie po mundialowej przerwie. Na listę strzelców we wtorkowy wieczór wpisali się Marcus Rashford, Anthony Martial i Fred.
Udany ligowy restart w wykonaniu Czerwonych Diabłów
» Manchester United pokonał Nottigham Forest w 17. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Luke Shaw
Tyrell Malacia
Casemiro
Christian Eriksen
Bruno Fernandes
Antony
Anthony Martial
Marcus Rashford
Donny van de Beek
Harry Maguire
Fred
Alejandro Garnacho
Anthony Elanga

Oddano 91 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag zestawił ciekawą wyjściową jedenastkę na mecz z Nottingham Forest. Dość niespodziewanie od pierwszej minuty wystąpił Raphael Varane, który brał udział w finale Mistrzostw Świata w Katarze. Partnerem Francuza na środku obrony był Luke Shaw. Choroba wykluczyła z gry Scotta McTominaya i Victora Lindelofa. W pełni sił nie był również Harry Maguire, który usiadł na ławce.

Warunki gry we wtorkowy wieczór na Old Trafford były trudne. Od pierwszych minut nad Teatrem Marzeń mieliśmy mocną ulewę, co wpłynęło na tempo rozgrywanych akcji.

Manchester United pierwszą niezłą sytuację miał w 6. minucie. Strzał z woleja na bramkę oddał Tyrell Malacia. Piłka odbiła się od Wayne’a Hennesseya i tylko trafiła w słupek.

Czerwone Diabły dopięły swego w 19. minucie spotkania. Stan rywalizacji na Old Trafford otworzył Marcus Rashford. Gospodarze zaprezentowali ciekawe rozegranie rzutu rożnego – Christian Eriksen podał mocno po ziemi na jedenasty metr, a do piłki na pełnej prędkości ruszył Marcus Rashford i strzałem w przeciwległy róg zaskoczył golkipera Nottingham Forest.

Manchester United poszedł za ciosem. Szybki kontratak Czerwonych Diabłów zainicjował Casemiro. Marcus Rashford zagrał następnie piłkę wzdłuż linii pola karnego do Anthony’ego Martiala, który strzelił przy słupku. Piłka prześlizgnęła się po rękach Hennesseya, ale ku uciesze kibiców wpadła do siatki!

W 38. minucie dobra okazję na wpisanie się na listę strzelców miał Antony. Brazylijczyk popisał się swoim firmowym strzałem z lewej nogi w kierunku dalszego rogu, ale piłka przeleciała nad poprzeczką.

Nottingham Forest przed przerwą zagroził poważnie bramce Davida de Gei. W 40. minucie goście wpakowali piłkę do siatki, a konkretniej zrobił to głową Ryan Yates. Do akcji wkroczyć musiał wkroczyć VAR, który dopatrzył się pozycji spalonej Willy’ego Boly’ego.

Erik ten Hag mógł być zadowolony z postawy swoich zawodników w pierwszej połowie. Drugą część Czerwone Diabły mogły zacząć z impetem. W 56. minucie Marcus Rashford zagrał do Bruno Fernandesa, ten idealnie zagrał do Antony’ego, który przegrał jednak pojedynek z bramkarze Nottingham Forest.

Czerwone Diabły po zmianie stron widziały, że ekipie Nottingham Forest można zaszkodzić po raz kolejny i definitywnie rozstrzygnąć losy spotkania. W 60. minucie swoją szansę miał Anthony Martial. W dogodnej sytuacji strzelił prosto w Hennesseya. Walijski golkiper musiał następnie interweniować po uderzeniach Marcusa Rashforda i sprytnej podcince Casemiro.

W 87. minucie Manchester United podwyższył na 3:0. Czerwone Diabły założyły wysoki pressing, a piłkę przejął Casemiro. Brazylijczyk zagrał idealne podanie do Freda, który wykończył akcję strzałem z bliskiej odległości.

Manchester United zainkasował komplet punktów i może myśleć o ostatnim meczu w 2022 roku. W sylwestra Czerwone Diabły zagrają na wyjeździe z Wolverhampton Wanderers.

Manchester United – Nottingham Forest 3:0 (2:0)
Bramki: Marcus Rashford 19’, Anthony Martial 22’, Fred 87’

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Varane (Maguire 76'), Shaw, Malacia – Casemiro, Eriksen (Fred 76'), Fernandes – Antony (Garnacho 64'), Martial (Van de Beek 64'), Rashford (Elanga 86')

Nottingham Forest: Hennessey – Aurier (Williams 74’), Worrall, Boly, Freuler, Lodi, Mangala (Dennis 63’), Yates, Lingard (O'Brien 53'), Johnson – Awoniyi (Surridge 62’)


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Nottingham Forest. 17. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Nottingham Forest 3:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (313)


spartan1: Letnie okienko w wykonaniu United? Uganianie sie za jednym zawodnikiem który nie chciał tu grać a pod koniec okienka panika i płacenie po 100 mln za średnich piłkarzy, w tym klubie nic się nie zmieniło, cały czas popełniane są te same błędy
» 30 grudnia 2022, 14:37 #308
DevoMartinez: Mówisz, że uganialiśmy sie za De Jongiem a ostatecznie kupiliśmy średniaka Casemiro?
» 30 grudnia 2022, 15:28 #307
Majek: Nie przemyślał
» 30 grudnia 2022, 19:27 #306
nowakman85: Ludzie chłopak gra w championship strzelił bramkę super fajnie wróci z wypożyczenia i może nie być z niego pożytku tyle w temacie
» 30 grudnia 2022, 13:44 #305
piotrek19: Polecam zobaczyć every touch Amada , rewelacyjny występ mógłby spokojnie mieć 3 brameczki oraz cały występ absolutnie fantastyczny. Zdecydowanie inny profil zawodnika niż nasi skrzydłowi . Myślę, że warto pomyśleć o skróceniu wypożyczenia przy kontuzji lub gorszej dyspozycji Anthony'ego byłby świetną opcją
» 30 grudnia 2022, 12:47 #304
Damianinho1989: Lepiej niech dokończy ten sezon na wypożyczeniu, jeśli podtrzyma dyspozycję to w przyszłym roku do rotacji z Antony'm a Elanga out lub wypożyczenie do Championship.
» 30 grudnia 2022, 12:53 #303
gepetto: ja tam widziałem też sporo strat na zasadzie wejście w drybling i odbijanie się od obrońców
» 30 grudnia 2022, 13:10 #302
pbskarpy: Różnice pomiędzy Anthonym a Diallo? Doświadczenie na korzyść Brazylijczyka. O tym, że Anthony jest przepłacony nawet nie wspominam. Ale wiadomo, ETH potrzebował kogoś "na już".
» 30 grudnia 2022, 13:39 #301
essaEdek: Nie mamy takiego gracza jak Anthony z Brazylii. Anthony jest francuzem.
» 30 grudnia 2022, 14:38 #300
pbskarpy: Jeden pies
» 30 grudnia 2022, 21:41 #299
Reinkarnator: #mufc are already putting plans in place to bolster their defence next summer with Kim Min-jae a top target via @TuttoMercatoWeb
» 30 grudnia 2022, 11:04 #298
PastaDoCiasta: To też w ogóle wiekowa nowość dla naszego klubu, że wzmocnień szukamy przed końcem roku xd
» 30 grudnia 2022, 11:43 #297
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2022 09:38

U Liverpoolczyków na angielskiej stronie jest napisane, że jak Belli poczeka do lata to są w stanie wykupić go za 60 mln. Klauzula podobna do tej z której skorzystało City kupując Norwega
» 30 grudnia 2022, 09:38 #296
Pyra: Jeżeli Real się na niego uprze to Liverpool może sobie dywagować do woli.
» 30 grudnia 2022, 11:07 #295
brazylianwisnia: Real uparł się też na Mbappe i Haalanda.
» 30 grudnia 2022, 13:49 #294
boro: Amen.
» 30 grudnia 2022, 18:10 #293
Damianinho1989: Jak dla mnie 120 baniek po za Enzo po udanym mundialu to cena z kosmosu, Tyle może być wart jedynie Jude.
» 30 grudnia 2022, 09:32 #292
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2022 09:45

Weź się ogarnij xd

Enzo za 120mln ? XD za 60 mamy najlepszego defensywnego na świecie na 3 lata, później wjedzie De Jong.

Boehly? Serio? Kukureja za tyle ? Napastnika tez lux sprawił XD


My zaś Felixa na wypożyczenie dogadujemy i cacy - zmiecie Joao te ligę.
A w dodatku jest medialnym kozakiem - cieszynki i ekspresja na boisku - jak to Portugalczycy.
» 30 grudnia 2022, 09:44 #291
DEPE: atotrikos: De Jong to ci wjedzie ale co najwyzej w grze komputerowej :)
» 30 grudnia 2022, 10:19 #290
atotrikos: Dlaczego? Ja o niego nie zabiegam a nasz trener i myślę, że może mu się to udać.
» 30 grudnia 2022, 10:27 #289
brazylianwisnia: Co to znaczy żałośni na rynku?my po prostu nie mamy takich pieniędzy na ten moment.
» 30 grudnia 2022, 10:43 #288
OldFasion: Chelsea przepłaca ale kupuje fantastycznego piłkarza. Niesamowite jest to, że chłopak ma tylko 21 lat.
» 30 grudnia 2022, 12:42 #287
pbskarpy: Zauważyliście jak robi zakupy Czelsi? Zazwyczaj kupuje głośne nazwiska, które są gdzieś w swoich ligach na topie, a później w większość okazuje się, że to klopsy.
» 30 grudnia 2022, 13:41 #286
DaredevilUtd: Ogarni sie trikos "zmiecie Joao te ligę" on nie potrafi miec dobrych liczb w LaLiga a bedzie zamiatal PL XD
» 30 grudnia 2022, 14:22 #285
KubaUtd: Adam Millington podaje, że Bruno Fernandes stworzył w tym sezonie Premier League 32 sytuacje z otwartej gry - najwięcej w całej lidze!

Dawać tu napastnika na już :)
» 30 grudnia 2022, 09:24 #284
atotrikos: Ktoś niżej pisał, że Amad strzelił ale nie dodał, że PRZEpiękną bramkę. On musi dostać szansę i zawstydzić Antony'ego - tak może się obudzi w nim cokolwiek xd
» 30 grudnia 2022, 01:48 #283
MiSt: W końcu pokazuje potencjał, który było w nim widać na poziomie młodzieżowym. Lekkość dryblingu jak u młodego Martiala, dobry strzał. Jeśli Antony na dłuższą metę nie wypali to Amad może być dobrą alternatywą. Chopak musi jednak trochę przypakować.
» 30 grudnia 2022, 09:33 #282
Litosci: Felix z brama to +20 mln za wypożyczenie do United
» 29 grudnia 2022, 22:55 #281
Anhel: Hmm schodząc z boiska nie spieszył się zbytnio tak jakby chciał posłuchać ostatni raz tych braw na tym stadionie, ewidentnie widać ze jest tak mega spina na lini trener zwodnik bo te przybicie piątki przez nich wyglądało bardzo ozięble. Mam nadzieje ze Arsenal dopnie transfer Mudryka i jedyna opcja jaka pozostanie Atletico i Felixowi to wypożyczenie do United
» 29 grudnia 2022, 23:22 #280
Stanior: No. Fajnie w sumie, że Bruno będzie miał zmiennika bo Eriksen jest cofany ciągle do linii z Casemiro.
Teraz obyśmy polecieli po 9!
» 30 grudnia 2022, 02:45 #279
PastaDoCiasta: Były dyrektor generalny Birmingham Dong Ren: Manchester United złożył najwyższą ofertę porównując ją do tej Bayernu, Dortmundu, Leicester czy innych klubów takich jak Wolves. Ed Woodward był najbardziej natarczywy. Usiedliśmy i rozmawialiśmy o tym, jak możemy przekonać Bellinghama, ale Jude nie podejmował decyzji patrząc na pieniądze. Oferowali o wiele wyższą pensję w porównaniu z resztą. Może podwojoną. Mógł mieć zagwarantowane miliony w banku i nie wziął ich. To w ogóle nie jest normalne dla piłkarza. Siedział z Solskjaerem, a pewnego dnia Woodward przyprowadził Fergusona, potem Cantone. Wszystko po to, żeby go przekonać. Wybrał Dortmund ponad Bayernem pomimo braku pewności co do pieniędzy oraz wygrania tytułów. Poświęcił to wszystko na rzecz rozwoju. Jak wielu piłkarzy by to zrobiło? Ponieważ nic nie jest zagwarantowane w Dortmundzie, to mogło wcale nie wyjść.

Ciekawa kwestia wobec naszego działu skautingu, który często jest hejtowany, że czemu nie potrafiliśmy wypatrzyć np. Enzo Fernandesa rok temu, tylko potem walimy po 100 mln za byle grajka. Myślę, że dużo osób zapomina o tym, iż taki Dortmund, Ajax czy inna Benfica jest o wiele bardziej atrakcyjna dla młodych graczy - nie dość, że maja tam o wiele większe szanse na grę, to nawet często są wręcz forsowani do składu, żeby ich promować, rozwijać a następnie sprzedawać. Kluby żyjące ze sprzedaży talentów nie robią tez nigdy problemów z odejściem zawodnikowi jak nie wiem Levy Kaneowi bo wiedzą, że z tego żyją i nie mogą zrazić do siebie potencjalnych nowych graczy.

Pamietam jak Ole w ciagu pierwszego roku swojej pracy wypatrzył Haalanda i też robił wszystko, żeby go tu ściągnąć, ale ten, co również zrozumiałe, wybrał Borussie. Udało się natomiast z Amadem, Pellestrim czy Hannibalem, ale na razie nie da się jeszcze ocenić czy było warto. Wiele lat temu udało się też z Pogbą ale w jego przypadku akurat finansowo nam się to nie opłaciło :D Kamyczkiem do ogródka klubu może być jedynie Julian Alvarez i poskąpienje marnych 10-20 mln Rangnickowi jako tymczasowemu.
» 29 grudnia 2022, 22:52 #278
NoLogo: Ostatnio odważnie tutaj na młodych stawiał LVG, musiał z czegoś rzeźbić. "Dzieciaki" albo ganiają po wątpliwych wypożyczeniach albo gniją w młodzieżowym zespole. Czasem łaskawie siądą na ławkę pierwszej drużyny tylko po to, żeby z niej się nie podnosić.
Niestety ale taki obraz 'rozwoju' przysłania chyba każdą górkę kasy.
» 29 grudnia 2022, 23:21 #277
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 23:49

LVG był zmuszony wystawiać młodych przez plagę kontuzji, zawodników podstawy. Pewnie większość z nich nie powąchałaby trawy gdyby nie akcja z kontuzjami. Ale, bardzo mnie irytuje, to że młodzi grają mało. Trzeba czekać, jak to będzie wyglądało i ETH.
» 29 grudnia 2022, 23:42 #276
zbyszek7: Powiedz mi kolego gdzie tez w futbolu sa ci na ktorych stawial LvG?? Varela, McNoir, Fosu, Blackett albo kupiony szrot typu Schnederlein, Dalot, wymieniac dalej?? Van Gal zrobil z nas sredniakow
» 29 grudnia 2022, 23:49 #275
Reinkarnator: Zbyszek, on Rashforda nam wynalazł.
» 30 grudnia 2022, 00:00 #274
Genek: Rashy miał taki talent że prędziej czy poźniej i tak by dostał szanse, ale racja LVG nie bał sie stawiać na młodych. Musiał czy nie musiał ale trzeba powiedzieć, że się nie bał.
» 30 grudnia 2022, 00:59 #273
Mariooozioom: Siema, Amad z bramką.
» 29 grudnia 2022, 22:52 #272
PastaDoCiasta: Jego ostatnie 10 meczów (czyli odkąd zaczął grać w podstawie a nie wchodzić z ławki na średnio pół godziny) to 6 bramek i 1 asysta. Fajnie by było jakby od przyszłego sezonu wszedł do rotacji, bo jak coś tam grywał w naszych barwach to podobnie do Garnacho lubił brać na siebie grę i cisnąć do przodu, co zaowocowało skromnymi ale jednak 2 bramkami i 2 asystami - dodatkowo w lidze z Lester i w LE z Milanem więc nie z byle pachołkami. Myślę, że to właśnie jest główny czynnik odrożniający takich graczy od chociazby VDB, który ucieka od piłki, gra asekuracyjnie i znika w meczach
» 29 grudnia 2022, 23:00 #271
Reinkarnator: To już chyba 5 czy 6 w ostatnich meczach. Jak go kupowaliśmy to w eleven mówili, że to najlepszy wychowanek Atalanty w historii. Cholera wie, może wystrzeli.
» 29 grudnia 2022, 23:02 #270
PastaDoCiasta: Nasi ponoć też twierdzili, że to top3 talentów obecnej generacji. Chłopak wciąż ma 20 lat, jest młodszy o rok od Greenwooda i o 5 od Rasha. Pamiętam też, że po jego przyjściu któryś zawodnik z pierwszej drużyny mówił po pierwszych treningach, że Diallo posiada najwyższe umiejętności panowania nad piłką w całej ekipie, obok bodajże Pogby. Ma jeszcze chłopak czas
» 30 grudnia 2022, 00:13 #269
Czerwony123: Nie jestem specjalista od la ligi. Raz , ze od dziecka wole angielska, dwa , ze nie mam czasu . Nie znam tego Felka z Atletico. Jakoś w tych meczach, ktore miałem okazje oglądać , to grał przeciętnie , zbyt głęboko . Widziałem , ale pare meczy Portugalii , dlatego nie będę się wypowiadał . Porównanie do Aguero? Grubo , ale chyba nie wydaje mnie się .
» 29 grudnia 2022, 22:39 #268
Reinkarnator: Jego to by warto byłoby wypożyczyć tylko z opcją pierwokupu. Nie pójdzie, odpuścić, pójdzie to brać. On ma to coś czego nie mają te wszystkie Thuramy czy Gakpy. Taki błysk. Jak go otoczyć zawodnikami których już mamy to może z tego wyjść najładniej grająca drużyna na świecie. Nie mówię, że będą wszystko wygrywać, ale radość dadzą na pewno.
» 29 grudnia 2022, 22:47 #267
kamilpe: Ale nawalone tych kropek i przecinków, jeszcze te spacje przed znakami interpunkcyjnymi - tego nie da się czytać.
» 29 grudnia 2022, 22:49 #266
Reinkarnator: Najlepiej to jest sie dopie...lić i nic sensownego nie napisać. Treść, a nie forma.
» 29 grudnia 2022, 23:14 #265
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 23:33

Tak, ale podobne umiejętności ma Bruno . Uważam jednak , ze bardziej potrzebna rasowa 9tka . Nie byłem za transferem Gapko , ale problem jest taki , ze ETH go chciał . Powinno się zrobić wszystko , żeby dać trenerowi wszystko to , co chce . Pierwsza zasada szanującego się klubu . Przerabialiśmy już to , ze manager dostawał sredni zamiennik albo nic . Jeżeli jest tak , ze ETH go chce ? Powinno się spełnić jego życzenie .
» 29 grudnia 2022, 23:32 #264
Reinkarnator: Też jestem zdania, że 9 to priorytet. Jednak po pierwsze Gakpo to nie 9, Ornstein pisał, że traktujemy go jako skrzydłowego, co w sumie nie jest jakieś dziwne. Po drugie nie ma teraz oprócz Moraty dostępnej 9 na rynku. Można go wypożyczyć lub spróbować opcję z Felixem. Nikogo sensownego dostępnego na ten moment po prostu nie widać. Nie w tej sytuacji finansowo - organizacyjnej klubu. Nie wiemy ile potrwa sprzedaż klubu, nie napalałbym się na jakieś fajerwerki.
» 29 grudnia 2022, 23:52 #263
Anhel: Oglądam Atletico i powiem wam ze takiego „napastnika” jak Felix to my nie potrzebujemy, biega gdzieś w środku boiska zamiast blisko pola karnego wiec będzie się dublować z naszymi środkowymi. Chciałbym abyśmy ruszyli po tego Thurama z Borussi Gladbach
» 29 grudnia 2022, 22:01 #262
atotrikos: Berba też Cię tym wkurzał czy Roo?
Ma też takie zalecenia od Defenseone.
» 29 grudnia 2022, 22:06 #261
Anhel: Kogo wkurza bo nie mnie. PL od tamtych czasów mega ewoluowała i dzisiaj nie ma już co porównywać ich do siebie
» 29 grudnia 2022, 22:08 #260
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 22:12

Felix to mocno przehajpowany zawodnik i nie jest on typpwym napastnikiem. Gra on bardziej jako cofniety napastnik lub lewoskrzydlowy. Ogólnie nie potrzebny nam on. Malo pracujacy dla druzyny rozkapryszony gwiazdorek.
» 29 grudnia 2022, 22:09 #259
Anhel: Na tle najgorszej drużyny La Liga się nie wyróżnia jakoś bardzo. Wypożyczenie bez obowiązku wykupu byłoby najrozsądniejsze
» 29 grudnia 2022, 22:14 #258
atotrikos: Jak można tak dyskutować?

PIŁKA POSZŁA DO PRZODU - aha, no wiem i właśnie Felix potrafi nie tylko stać przed/w polu karnym jak Pippo.

Zagra na 9/10 i skrzydłach - tacy graczy się cenią.

Nie gra dobrze akurat dziś? Ojej. Lepiej wychodziło na mundialu.

I o co mi chodzi? Wyrokujecie po chwili że nie potrzebny ale GAKPO też przecież nie był, to skrzydłowy tak?
Więc o co ten płacz?
Pamiętam jak się śmiali kogo to City kupiło na angielskie boiska - mowa o Aguero.
Moim zdaniem Felix miałby podobny impet w ligę.
» 29 grudnia 2022, 22:18 #257
Reinkarnator: Thuram to taki Gakpo tak? Taka hybryda skrzydłowego i 9? Kapitalny pomysł skoro nie wzięliśmy Holendra. Nie rozumiem co podmiot liryczny ma na myśli. Wydaje mi się, że nam potrzebny jest zawodnik typu Kane, Lautaro, Osimhen, Vlahović. My nie potrzebujemy zawodnika co się cofa do rozegrania mając na rozegraniu Bruno i Eriksena. My nie potrzebujemy Rooneya czy Barbatova teraz tylko Ruuda Van Nistelrooya.
» 29 grudnia 2022, 22:19 #256
atotrikos: @Reinkarnator Owszem tylko skąd ich teraz wziąć ? W zimie? Skąd hajs wziąć?
Spróbować Felixa wypożyczyć i powalczyć o wysokie pozycje w tym sezonie a latem mieć karty w rękach przy negocjacjach.
» 29 grudnia 2022, 22:20 #255
Anhel: Atotrikos ale Ty mi nie wkładaj w usta slow których nie napisałem haha nigdy nie lamentowałem ze Gakpo poszedł do LFC, nigdzie nie napisałem ze Thuram to taki Gakpo itp hehe. Zgadzamy się jednak iż najlepsza opcja będzie wypożyczenie ale bez obowiązku wykupu po sezonie jeśli by się nie sprawdził.
» 29 grudnia 2022, 22:25 #254
atotrikos: NIE BRAĆ PERSONALNIE i będzie git.
Nie wciskam Tobie, pisze jak zawsze o ogóle.

Wypożyczenie tego chłopaka a w lato kogoś na parę lat do oparcia napadu.
Martial niestety nie jest na tyle FIT XD by stanowić o sile ataku. Umiejętności są ale zdrowie.
» 29 grudnia 2022, 22:27 #253
Reinkarnator: Ten Felix to ok bo to jest po prostu baller nieprawdopodobny. Felix, Rashford, Antony, Bruno i Eriksen. Sancho plus Garnacho. No ciekawe to może być. Tam może fajnie piłka chodzić. Ale nie jakiś Thuram czy jakiś inny.
» 29 grudnia 2022, 22:29 #252
mycka86: Jaoa Felix w wyjściowym składzie Atletico na dzisiejszy mecz z Elche. Simeone chyba próbuje gasić konflikt.
» 29 grudnia 2022, 21:03 #251
pbskarpy: Pele zmar
» 29 grudnia 2022, 21:03 #250
Wirus: Maradona, a teraz Pele :(
Dwóch jednych z największych na świecie grają ale w niebiosach.
R. I. P. Pele
» 29 grudnia 2022, 20:55 #249
atotrikos: Polska trudna jazyk.
» 29 grudnia 2022, 21:00 #248
AUDIoooo: atotrikos

CziL ałt ;)
» 29 grudnia 2022, 21:49 #247
atotrikos: Jasne, luzik, chciał dobrze a to przykra sprawa, odszedł jeden z największych - RIP.
» 29 grudnia 2022, 21:54 #246
wrobel1992: Wirus....a Iwan?? Trzech wielkich...
» 29 grudnia 2022, 23:31 #245
is200second: Pele[i]
» 29 grudnia 2022, 20:46 #244
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 20:38

Legenda odeszła :(
» 29 grudnia 2022, 20:37 #243
EvdS: Pele otrzymał powołanie do błękitnej armii
» 29 grudnia 2022, 20:29 #242
PastaDoCiasta: Panie Pele nieeeeeeee
» 29 grudnia 2022, 20:07 #241
essaEdek: Właśnie też czytałem. Wielka szkoda...
» 29 grudnia 2022, 20:11 #240
SkilledHydra16: Dawać meczyk jakiś naszych bo nudy
» 29 grudnia 2022, 19:31 #239
Seba0619: Wygląda na to, że zostaniemy do lata bez transferów, ewentualnie jakieś wypożyczenie pokroju Moraty. Glazerowie nie chcą dawać kasy skoro klub jest wystawiony na sprzedaż. Pozostaje mieć nadzieję, że Martial się nie połamie i zachowa jakąkolwiek formę.
» 29 grudnia 2022, 16:59 #238
brazylianwisnia: Co mają do tego pieniądze Glazerow?oni mają swoją kase a klub swoją.
» 29 grudnia 2022, 17:54 #237
Reinkarnator: Tak ci się tylko wydaje
» 29 grudnia 2022, 17:57 #236
Czerwony123: Gd wynosi 3 gole , ale co tam…. Ostatnio słuchałem wywiadu z Bajkowskim , ze jeżeli top 6 , nie uda się zatrzymać wejścia Newcastle do top 4 w tym sezonie , zmieni się układ sił . Newcastle bedzie mogło wyadac do 800 baniek w 3 lata , ktore zadecydują o miejscach w lidze mistrzów w następnych sezonach . Budżet płacowy podniosą o 50 procent .Wszystko zapewni to awans do ligi mistrzów .
» 29 grudnia 2022, 18:00 #235
Anhel: Aż strach pomyśleć jakiego potwora moga stworzyć w Newcastle kiedy teraz po niewielkich transferach są w top3 a przypomnę ze rok temu o tej porze byli w strefie spadkowej
» 29 grudnia 2022, 18:08 #234
essaEdek: Może być tak, że po chwilowej euforii w Newcastle przyjdzie gorszy okres i skończy się średniakiem ligowym, nie zapędzajmy się tak do przodu. ;)
» 29 grudnia 2022, 18:21 #233
boro: Glazery mają swoją a klub swoją. A klub jest czyj ?
» 29 grudnia 2022, 18:26 #232
Czerwony123: Mysle , ze się grubo myślisz . Lubisz hazard? , a ja bardzo . Można sporo zarobić , kiedy się inwestuje w rzeczy , ktore wydają się do zrobienia . Postawiłem na Newcastle , ze do 2027 zdobędą mistrza . 5 tys funtów do odebrania . Tak,!jak na Haalanda, ktory strzeli 45 goli w sezonie . 4500 funta do wygrania . Ryzyko , ale z głowa . Jestem już parenascie tysięcy na plusie . Pozdrawiam
» 29 grudnia 2022, 18:30 #231
brazylianwisnia: No klub jest własnością Glazerow jak i innych udziałowców. United to nie Januszex żeby właściciel miał wspólna kase z firmą. W spółkach każda złotówka musi być rozliczona i musi się zgadzać. Nie może tak na widzimisie wpłynąć z kieszeni właściciela czy w druga strone. Do tego fajny zysk dla pomniejszych inwestorów jak ten duży inwestor wpłaca kase ze swojej kieszeni a jego udział rośnie za nic.
Skoro niewiedza was nie powstrzymuje to przypomnijcie mi ile kasy Glazerowie z własnej kieszeni włożyli w ten klub przez wszystkie lata?zero. Dlaczego myślcie że coś mogłoby zmienić?
» 29 grudnia 2022, 21:59 #230
Anhel: Ponieważ warunkiem sprzedaży klubu ma być spłata długu który zaczerpnęli Glazerowie. Dodam tylko ze tego długu od x lat nie ubywa a nasi właściciele wypłacają sobie dywidendy. Ogólnie to do dzisiaj jestem w szoku jak można kupić klub na kredyt który potem klub sam musi spłacać a nie ludzie którzy go zaczerpnęli.
» 29 grudnia 2022, 23:19 #229
DjTED: Mamy Felixa za 22 mln na 6 miesiecy
» 29 grudnia 2022, 15:20 #228
essaEdek: Źródło: TY NO STARY MÓWIĘ CI XD
» 29 grudnia 2022, 15:23 #227
Czerwony123: Dzierzynskiego?
» 29 grudnia 2022, 15:39 #226
Rashy10: Na ten moment nic nie mamy, ale jak się na taki ruch zdecydują to brawo dla zarządu, lepiej przepalić 22 mln za 6 miesięcy niż dołożyć 15 i mieć Gakpo na stałe, którego chciał ETH.
» 29 grudnia 2022, 15:59 #225
Apocalypse: Ale z wypowiedzi Ten haaga wynika na to że nie do końca był przekonany do Gakpo.
» 29 grudnia 2022, 16:17 #224
shadow17: Już słyszę jak Gakpo strzela jedną czy dwie bramki wszyscy płaczą że Erik wolał Antoniego xD poza tym ja już wolę Felixa za 22mln na pół roku niż tego którego kupiliśmy Amada za 20mln i nie powąchał na boisku.
» 29 grudnia 2022, 16:22 #223
Apocalypse: Ja tam nie będę płakał, bo z wypowiedzi szkoleniowca wynika ewidentnie że szuka typowej 9 a nie zawodnika typu Gakpo który 9 nie jest. Może grać jako fałszywa 9 lub podwieszany napsatnik, ale nie jako typowa 9...
A jak już to częściej gra na skrzydle, a na tą pozycję nie potrzebujemy zawodników
» 29 grudnia 2022, 16:46 #222
RedOskar18: Wiem że może to trochę głupi czas bo środek sezonu ale nie byłby ktoś może chętny na viaplay do spółki?
» 29 grudnia 2022, 14:19 #221
gepetto: A tak się da?
» 29 grudnia 2022, 14:54 #220
RedOskar18: Jeśli nic się nie zmieniło to tak , można na 2 urządzeniach jednocześnie oglądać
» 29 grudnia 2022, 14:55 #219
gepetto: No to ja byłbym chętny, priv
» 29 grudnia 2022, 15:00 #218
RedOskar18: Napisałem na pv
» 29 grudnia 2022, 17:45 #217
cantona007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 13:55

Katarzycy/Arabia Saudyjska najbliżej kupna klubu. Zmiana właścicieli możliwa jeszcze w pierwszym kwartale 2023. To będzie najdroższa transakcja w historii sportu.
» 29 grudnia 2022, 13:54 #216
sasu: Skąd to info
» 29 grudnia 2022, 19:05 #215
atotrikos: Widziałem ciekawe porównanie Berbatova z Felixem, poruszanie się i sposób gry - kreowanie.
Media sugerują, że skoro Tadić grał na fałszywej 9, Eriksen, Bruno to dlaczego tak miałby nie grać Felix?
Stąd porównanie do gry Berbatova w United - na papierze był 9 ale głównie grał na 10 pomagając rozgrywać a później wchodząc w pole karne kończyć sytuacje.
» 29 grudnia 2022, 11:41 #214
Reinkarnator: Trzeba na pół roku takie dyskusje odłożyć.
» 29 grudnia 2022, 11:43 #213
atotrikos: Tego się obawiam ale sądzę, że pójdą po rozum do głowy, dogadają się z Ateltico.
Brak transferu nawet wypożyczenia po kosztach może kosztować znacznie więcej - udział w LM.
Brak udziału w LM to chyba znacznie mniejszy argument przy chęci sprzedaży klubu.
Wydaje mi się, że nowy właściciel chętniej zapłaciłby gdyby jego nowy nabytek mógł generować przychody z LM.

Wypożyczenie to nie transfer, coś z tygodniówki Robalda można zainwestować w tygodniówkę Felixa.
Więc to pisanie gadanie że strasznie dużo kosztowałby Joao też do mnie nie trafia.
Za darmo to w mordę już się nawet nie dostaje.
» 29 grudnia 2022, 11:47 #212
Reinkarnator: Ja z kolei mam nadzieję, że nowy właściciel nie będzie patrzył na generowanie przychodów. Patrz PSG, City czy Newcastle. Niestety w angielskich realiach jeśli chce się iść do przodu trzeba płacić. Wiem, że to smutne w porównaniu do romantycznych realiów dawnych czasów, ale trzeba się z tym pogodzić. Od kilkunastu lat mamy właśnie takich właścicieli, którzy patrzą na nic innego jak tylko na generowanie przychodów. Mam nadzieję, że nadejdzie szczęśliwy koniec tej epoki.
» 29 grudnia 2022, 12:11 #211
Reinkarnator: Romano powiedział że Glazerowie nie będą wydawać pieniędzy na piłkarzy skoro planują sprzedaż klubu. Także nie czekamy na info transferowe tylko nt. sprzedaży klubu.
» 29 grudnia 2022, 11:38 #210
MiSt: Z jednej strony szkoda Erika, bo może zostać bez klasowego napastnika. Z drugiej strony jednak pozbycie się Glazerów jest nawet ważniejsze niż awans do LM.

Koniec końców mam nadzieję, że uda się chociaż wypożyczyć dobrego napastnika, a Glazerzy i tak odejdą.
» 29 grudnia 2022, 13:56 #209
atotrikos: Ja tam Haalanda nie żałuję serio, po prostu go nie lubię. Szanuje za umiejętności, rekordy ale wolałbym gdyby przeszedł Kane na kilka sezonów - 3/4.
W tym czasie jesteśmy w stanie ściągnąć kogoś w zastępstwo - kogoś kto potrafi kreować, kończyć i być liderem.

Haaland taki nie jest.

Ktoś jak Kane/Benzema/Lewy chyba że Felix w zimie :)
» 29 grudnia 2022, 11:01 #208
is200second: Serio z tym kane? Gość jest piłkarzem dobrym na ogóry, ale to moje zdanie. Jeśli chcemy się liczyć w Europie to idźmy po kogoś takiego jak Mbappe. Tyle w temacie.
» 29 grudnia 2022, 11:10 #207
atotrikos: No tak, uważam Kane za napastnika kompletnego ale kiśnie już w tych Spurs i zwyczajnie blaknie. Zdecydowanie potrzebuje nowego wyzwania #diabeł
» 29 grudnia 2022, 11:20 #206
Reinkarnator: Kane na ogóry. Ciekawe.
» 29 grudnia 2022, 11:40 #205
axel52: Sęk w tym, że do MU żaden z wielkich nie przyjdzie bo po co?
Mamy 2022 a nie 2005 czy 2010 rok.
Są inne kluby oferujące o wiele więcej gwiazdom niż United.
» 29 grudnia 2022, 12:30 #204
Reinkarnator: City i Pool nie, bo mają napastnika. Arsenal i Chelsea też nie, bo z Londynu. Newcastle raczej nie, bo oni raczej inną politykę preferują. Hiszpania nie, bo Barca ma Lewego, a Real sprowadza młodszych. Włochy nie mają pieniędzy. Zostaje PSG i tu by to miało sens oraz Bayern, ale oni po pierwsze nie wydają tyle na gracza 30letniego, a po drugie nie wiem czy Kane chciałby zamienić ligę angielską na Bawarię.
Jeśli awansujemy do ligi mistrzów co jest warunkiem koniecznym przy kupnie Kane'a to nie widzę powodów by miał do nas nie przechodzić. To idealny kandydat na nową 9. Kapitan reprezentacji Anglii w największym klubie na wyspach. Jeszcze w dobrym wieku, może pograć 5 lat na najwyższym poziomie.
» 29 grudnia 2022, 13:28 #203
Deryl: Gapko w liverpool..
» 29 grudnia 2022, 09:44 #202
PastaDoCiasta: Kupili kogoś znowu? To jakiś dawno zaginiony kuzyn Gakpo?
» 29 grudnia 2022, 10:01 #201
brazylianwisnia: Zmień Internet Explorer na coś lepszego bo info już 2 dniowe.
» 29 grudnia 2022, 10:39 #200
Anhel: My tutaj piszemy o 20 golach Rashforda w całym sezonie a Haland potrzebował na to 14 kolejek xd jest dzikiem trzeba im go zazdrościć tak czysto po ludzku
» 28 grudnia 2022, 23:00 #199
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 23:11

I po co tu porówujesz rasha do hallanda, takie porówanie nie ma sesnsu, halland to typową 9, a po drugie gość jest prawdopodobnie najlepszą 9 świata, plus gra w city hmm ??
Wcale nie będzie miał po 4-5 okazji w meczu i bedzie ładował hurtowo, plus każdy atakujący z hallandem będzie wyglądał blado, nawet typowe 9.
» 28 grudnia 2022, 23:06 #198
Anhel: Zgodzę się ze wszystkim co napisałeś, ale kolego to nie było porównanie z mojej strony raczej lekka zazdrość ze maja taka maszynę do zdobywania bramek
» 28 grudnia 2022, 23:15 #197
Batigol222: pewnie, np. gdyby taki Jesus grał w City i miał po 4-5 okazji w meczu to też ładowałby 20 bramek w 14 ligowych spotkaniach, a nie czekaj....
» 28 grudnia 2022, 23:38 #196
Bylak: Haaland, nie żaden halland.
» 29 grudnia 2022, 06:57 #195
sturmik: Wątpię żeby Haaland kiedykolwiek żałował że do nas nie przyszedł. Tacy zawodnicy stworzeni są do lepszych klubów niż moglibyśmy mu obecnie zaoferować. W City ma mnóstwo okazji na gola a u nas musiałby biegać w sporadycznych kontrach.
» 29 grudnia 2022, 07:27 #194
flt32705: Chce to se porownuje, boze zabronisz mu?
» 29 grudnia 2022, 09:40 #193
brazylianwisnia: Jak Rashford strzeliłby 20 w sezonie to byłby chyba najskuteczniejszym LS w historii EPL.
» 29 grudnia 2022, 10:41 #192
Domin31: @brazylianwisnia Son w poprzednim miał 23, Mane czy Sterling parę sezonów temu też mieli ponad 20 a CR7 07/08 ponad 30.
» 29 grudnia 2022, 11:35 #191
SickRabbit: Stówka mi pęknie w tej kolejce fpl. Na razie 97 a jeszcze bonusy dojdą. No i Wilson mi nie zagrał a Cancelo z ławki wszedł. Nie ma lipy.
» 28 grudnia 2022, 22:50 #190
zbyszek7: Fajnie ale co nas to obchodzi?
» 29 grudnia 2022, 05:23 #189
Piwal: U mnie 121, dobra ta kolejka była.
» 29 grudnia 2022, 09:52 #188
Reinkarnator: @David_Ornstein: “You’ve got to watch this space on the takeover of Manchester United. It could be coming very soon.” #MUFC @NBCSportsSoccer
» 28 grudnia 2022, 21:53 #187
PastaDoCiasta: Wszyscy podjarani tym przejęciem, a ja się trochę obawiam - bo jak przyjdzie nowy właściciel, co samo w sobie jest super, to wymieniony zostanie też cały zarząd. To niby również jest fajne, ale z drugiej co jeśli znowu przyjdzie nowy wizjoner i będziemy świadkami podobnej sytuacji jak w Chelsea? Że nowe władze stwierdzą, że ETH im się nie podoba i będzie szukał pretekstu do jego zwolnienia i zatrudni jakiś swój wynalazek?
» 28 grudnia 2022, 22:20 #186
Reinkarnator: Wolę nowych właścicieli i nowego managera niż to co jest teraz pomimo sympatii do EtH.
» 28 grudnia 2022, 23:18 #185
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2022 07:20

Bardzo mnie bawią takie oczekiwania co poniektórych, że przyjdzie nowy właściciel- wybawiciel na białym koniu - i odtąd wszystko już będzie lepsze. Nie podobało wam się że Glazerowie dali zwykle po 100-200mln na transfery co sezon? No to przyjdą jakieś biznesmeny z Ameryki - większość z nich nie znająca podstaw piłki nożnej- wydadzą rekordową sumę na ten grajdoł i będzie tragedia. Szybko się zorientują że na rywalizację z City potrzeba im włożyć kolejny miliard+ więc pewnie szybko pójdą drogą naszych włascicieli. Żeby osiągnąć dodatnie wyniki- bo przecież kupią klub żeby zarabiać a nie tracić - będzie pełna komercjalizacja- sponsorzy, reklamy, tik toki - w stopniu 2x to co jest teraz.

Wszyscy zakładają że kupią nas super bogate szejki z bezdenną kieszenią. Niestety- w większości- oni mają już mają swoje kluby (Newcastle, City, PSG). Jak kupią nas Amerykanie lub jacyś Chińczycy lub Hindusy to nie będzie nic lepiej. Ten sir Ratcliffe - niby wielki fan- ale węża w kieszeni może mieć olbrzymiego jak wyda tyle na zakup klubu.
» 29 grudnia 2022, 07:12 #184
Reinkarnator: @sturmik, dziwny masz tok myślenia. Bardzo pesymistyczny. Zakładasz od razu gorsze niż jest. Właścicieli mamy fatalnych, wyciągnęli z nas 1.6 miliarda na czysto przez cały okres. Dług wobec nich ciągle pozostaje na takim samym poziomie co na początku kiedy nas kupili. Jako jedyni w PL wypłacają sobie kilkadziesiąt milionów funtów dywidendy zamiast inwestować w infrastrukturę czy nowe technologie chociażby. Glazerowie to rak toczący ten klub. Twoja wypowiedź ma wydźwięk taki, że nie ma co zmieniać, bo może być gorzej. Ja bym jednak spróbował i zobaczył jak będzie. Co do szejków to jeszcze trochę ich zostało nie martw się.
» 29 grudnia 2022, 08:35 #183
EvdS: Ale Leeds to frajerzy. Dali sobie strzelić sekundę przed końcem doliczonego czasu
» 28 grudnia 2022, 21:48 #182
sturmik: To samo mógłbyś powiedzieć o nas kilka razy w poprzednim sezonie.
» 29 grudnia 2022, 07:21 #181
Anhel: Prezydent Turcji zapytany o transfer CR7 do któregoś z Tureckich klubów odparł iż z tego co on wie CR7 jest aktualnie w drodze do Arabii Saudyjskiej
» 28 grudnia 2022, 21:40 #180
MiSt: twitter.com/SackOIe/status/1608175660798808064?s=20&t=BoDdZ5l2pqu-2fBzSzIeeA

Ta akcja to wisienka na torcie wczorajszego występu Casemiro. W ułamku sekundy podejmuje decyzję o przechwycie i daje piękną asystę. To są te detale. Nie bez powodu jest wciąż uznawany za jednego z najlepszych ŚPD na świecie. Takiego gracza brakowało każdemu poprzedniemu menedżerowi.
» 28 grudnia 2022, 20:57 #179
Anhel: Z Martialem to jest taki problem ze jak mu ściągniesz konkurencje to się obrazi a jak mu zaufasz to za pare kolejek się połamie
» 28 grudnia 2022, 20:48 #178
b4u2h0: Dobre, w punkt
» 28 grudnia 2022, 23:11 #177
kamtor: PastaDoCiasta enzo Fernandez też był no name a teraz kluby dają 120 mln euro
» 28 grudnia 2022, 20:40 #176
RedFox: O chłopie było już głośno rok temu, kiedy jeszcze grał w Argentynie, ale taka kwota po jednych udanych mistrzostwach i tak jest mocno przesadzona. Już Bellingham sto razy bardziej zasługuje na taką wycenę.

PS: PastaDoCiasta ale żeś zapunktował u Kamtora, otrzymałeś już nawet specjalnie dedykowaną odpowiedź, nie przypominam sobie, żeby ktoś wcześniej otrzymał takie wyróżnienie od naszego eksperta ;)
» 28 grudnia 2022, 20:47 #175
KalinkaRIP: Połowicznie, nie zasłużył jednak na kliknięcie "odpowiedz" pod swoim komentarzem. Z drugiej strony powstał specjalnie dla niego nowy komentarz
» 28 grudnia 2022, 20:51 #174
PastaDoCiasta: Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno
» 28 grudnia 2022, 21:35 #173
waletpl: Wg ostatniego rankingu CIES Elanga drugim najbardziej wartościowym młodym zawodnikiem na swojej pozycji :D
» 28 grudnia 2022, 20:31 #172
trakol: Wszystko się zgadza, jego pozycja to ławka, 2 miejsce od lewej
» 28 grudnia 2022, 20:54 #171
PastaDoCiasta: Jedyne wytłumaczenie, to że grając kitra w kieszeni Rolexa submarinera limitowaną edycję z zielonym szkiełkiem od szatana i to tak ze 3 sztuki
» 28 grudnia 2022, 21:37 #170
BNK: Pasta to by raczej wskazywało na jego brak gustu, a nie o wartości.
» 28 grudnia 2022, 22:30 #169
GandiGanda: Atletico może jeszcze dobrze zarobic na Alvaro Moracie jeśli np United/Arsenal się po niego zglosi. Juventus dal 20m za wypożyczenie + prawdopodobnie transfer definitywny. Chodzą pogłoski.
Ja bym wolał Vlaho, może Jonathan David imo jeszcze lepsza opcja.
» 28 grudnia 2022, 20:24 #168
spartan1: Tak swoją drogą jaki słaby jest nasz skauting, kupiliśmy jakis amad Diallo i pelistri, a nie potrafia wyłapać prawdziwe perełki np Enzo Fernandez i wielu innych
» 28 grudnia 2022, 20:12 #167
kamilpe: Moim zdaniem czasem takie perełki nie chcą podpisywać kontraktów od razu z dużymi klubami, wolą dojść do sławy małymi kroczkami i dlatego takie klubu jak BVB, Benfica czy Ajax dają im taką możliwość. A prawda jest taka, że nawet ba stronie DP większość usłyszała o Enzo dopiero po MŚ i każdy teraz go chce.
» 28 grudnia 2022, 20:17 #166
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 20:48

Jakbym był młodym piłkarzem to też bym wolał BvB, Ajax czy jakiś portugalski klub. Większa szansa na wybicie sie i szansę gry w 1 skladzie
» 28 grudnia 2022, 20:47 #165
boro: Może Pelistri jak by był w innym klubie to teraz właśnie byłby takim Enzo. A United go stłamsiło jak nie jednego
» 28 grudnia 2022, 20:51 #164
PastaDoCiasta: Przecież dosłownie nasi skauci wypatrzyli 2 lata temu Bellinghama jak miał 16 lat i grał w Birmingham, nawet zaoferowali za niego ponad 30 mln funtów. Natomiast jak przywołali koledzy wyżej, ten wolał iść do BVB czyli klubu nastawionego na promocję młodych graczy
» 28 grudnia 2022, 21:46 #163
arkusz: Ale bym teraz takiego Cavaniego u nas zobaczyl ;-) Pod warunkiem, że zdrowie by mu dopisywało.
» 28 grudnia 2022, 19:36 #162
kamilpe: Ja bym zobaczył Mitrovicia. Wypożyczyć go do końca sezonu i jak się sprawdzi to zostawić a jak nie to rozbić bank dla Kanea. Jestem przekonany, że Serb dałby radę.
» 28 grudnia 2022, 20:14 #161
vieeeri: Fulham to moze i by nam wypozyczylo go zima, ale z obowiazkiem zaplaty 100M latem. Wydaje mi sie, ze w przypadku Mitrovica nawet 50M na stół zimą nie wystarczyłoby
» 28 grudnia 2022, 20:19 #160
essaEdek: Przed sezonem za 50 MOŻE by puścili, dziś nie ma szans, pewnie w okolicy właśnie 100 by się zastanowili.
» 28 grudnia 2022, 20:39 #159
Gwiazda: Idealny byłby Openda z Lens 7 bramek w Ligue 1 a na zmiennika Martiala idealny .Nie byłby pewnie drogi
» 28 grudnia 2022, 19:10 #158
skowron32: Fajny by był taki cichy transfer z tyłka. Kiedy to nie piszą że kimś się interesujemy i nagle NEWS XXX jest u Nas;-) ale w dobie mediów "internetów" to raczej mało realne.
» 28 grudnia 2022, 18:54 #157
Bylak: Tematy muszą się w gazetach/internetach zgadzać.
» 28 grudnia 2022, 18:56 #156
is200second: Ja tam jednak liczę, że uda się felixa ściągnąć.
» 28 grudnia 2022, 19:24 #155
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 18:42

Casemiro najlepszy transfer tego lata. Martinez drugi. Wiadomo. Ale to jaka jakosc daje Casemiro. Szacun.

EDIT: Jeden z lepszych transferów ost lat. On Bruno top/
» 28 grudnia 2022, 18:41 #154
nowakman85: Najlepszy ,dlatego że to zawodnik klasy światowej w najlepszym wieku tutaj nie mogło być wtopy
» 28 grudnia 2022, 19:06 #153
kamtor: Coś mi się wydaje że raczej nikt do nas nie dołączy zima
» 28 grudnia 2022, 18:40 #152
RedFox: Coś mi się wydaje, że prorok przemówił! Panowie nie ma już transferów w tym oknie, proszę się dłużej nie łudzić ;)
» 28 grudnia 2022, 18:43 #151
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 19:14

Nie No co ty kamtor, nie masz jakichś 20 noname z ligi argentyńskiej w rekawie?
» 28 grudnia 2022, 19:14 #150
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 19:17

kamtor, czy to na pewno ty? :~D

Nie wierze oO

Myślałem, że podasz jakieś swoje propozycje transferów, a ty nas wszystkich zaskoczyłeś :(
» 28 grudnia 2022, 19:16 #149
Klierek7: A kogo byś chciał?
» 28 grudnia 2022, 19:40 #148
Anhel: W kompilacjach na YouTube to i ze mnie byście zrobili top grajka
» 28 grudnia 2022, 18:20 #147
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 16:59

Dla mnie ciekawym pomysłem na transfer do ofensywy byłby Kai Harvertz.
Wiem wiem prawdopodobnie bardzo drogi, do tego wielu uważa go za niewypał i flop transferowy. Moim zdaniem koleś mimo wielu trudności cały czas daje dobre liczby ( a mierzył się z wieloma kryzysami w szatni chelsea). Do tego uniwersalny juz pokazuję duże umiejętności a wciąż ma potencjał na wszyższy poziom.
Nierealne ale to jest moim zdaniem najlepszy transfer.
Opcja zapasowa to Patrik Schick albo Brobbey.
» 28 grudnia 2022, 16:54 #146
Stanior: Nie zgodzę się z tobą kolego, ani w jednym procencie. Uważam, że brakuje nam lisa pola jak Jamie Vardy lub Harry Kane tylko młodszego. Kogoś kto jest w stanie pyknąć w samej lidze około 20 goli. Wtedy możemy gadać o podium. Jak się będziemy dalej bawić w jakieś dziesiątki przekładane na 9 jak Felix lub Havertz albo skrzydłowi(Martial, Rashford, Gakpo) którzy niewiadomo kim tak naprawdę są to w zasadzie nigdy nie zrobimy postępu. Tyle siana idzie na siatkę scoutów to niech szukają nowego Lewandowskiego lub Raula.
Nikt mi nie powie, że takich graczy nie ma bo są, dzisiejszych najlepszych też kiedyś nie było ale już są bo ktoś ich znalazł więc nie czekajmy aż ktoś to zrobi za nas by potem kupować go za 120mln tylko sami to zróbmy. Dawniej ten klub działał właśnie w ten sposób.
» 28 grudnia 2022, 18:11 #145
shadow17: tak zobaczyłem wywiad z Casemiro mówił że na treningach najbardziej skillowy właśnie oni Sancho i Antony, mam nadzieję że na wiosnę lub w nowym sezonie zobaczę że będą postrachem w lidze.
» 28 grudnia 2022, 16:41 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 16:36

Na ten moment najlepszą opcja i tani bedzie Morata. Wypozyczenie z opcja wykupu. Jedyny któremu najblizej do klasycznej 9tki. Niechce tutaj Depaya czy Felixa bo to nie sa typowi napastnicy a zwłaszcza Felix który chce juz na sam start zbyt duze pieniadze. I znów kupowanie na opak i przydzielanie piłkarzy do nie swojej pozcji odbije nam się czkawka. Doświadczenie ma i dobrze gra głowa czego nam właasnie brakuje.
» 28 grudnia 2022, 16:34 #143
Halbrand: Mratahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
» 28 grudnia 2022, 16:37 #142
shadow17: chyba nie oglądałeś na wczorajszym meczu, Martial schodził czasem do środka, Felix też lubi to robić i jest doskonały.
» 28 grudnia 2022, 16:43 #141
dlabigt23: Przepraszam tak oni lubia to robić. Maarcus tez mógłby to robić, ale co z tego? Szukamy klasycznego środkowego napastnika a nie skrzydłowego którego upchamy tam na siłę bo lubi schodzić do środkaa...
» 28 grudnia 2022, 16:57 #140
shadow17: sorry pewnie chciałeś ściągnąć Gakpo mimo że nie jest typową 9, Morata to jeden z najgorszych możliwych wyborów nawet na fifie jest niegrywalny
» 28 grudnia 2022, 17:07 #139
Seba0619: Lisandro podobno wrócił już do Menchesteru, czyli z Wolves może grać już nasza sztandarowa dwojka
» 28 grudnia 2022, 16:30 #138
essaEdek: Benfica otrzymała dwie oferty w wysokości 127 milionów euro za Enzo Fernandeza. To więcej niż wynosi jego klauzula odstępnego (120 milionów €).
» 28 grudnia 2022, 16:28 #137
Seba0619: Jakby po co płacić więcej niż klauzula xd przecież jak wszyscy wpłaca klauzulę to klub nie ma juz nic do gadania i zawodnik decyduje gdzie pójdzie.
» 28 grudnia 2022, 16:31 #136
OldFasion: Jedna to pewnie Chelsea. Drugi klub to tajemnica. Liverpool oficjalnie opuścił Enzo ze względu na zbyt wygórowaną cenę.
» 28 grudnia 2022, 16:34 #135
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 16:35

Nie do końca... Z tego co wiem płacąc klauzulę musisz wpłacić wszystko na raz. Kupując za gotówkę możesz rozłożyć płatność na lata, w grę wchodzą zasady FFP. IMO PSG i Chelsea.
» 28 grudnia 2022, 16:34 #134
Seba0619: A no w sumie racja, faktycznie
» 28 grudnia 2022, 16:39 #133
Kilerek7: Nie sądzę, że to my, zwłaszcza, że napastnik jest priorytetem. 127 m za pomocnika, gdzie my pomoc mamy obsadzoną to trochę przesada. Antony kosztował 100 baniek a kopie się po czole, wiem, że to transfery w naszym stylu, ale moim zdaniem to gruba przesada, na tę chwilę nie widzę miejsca w podstawie Enzo, a za taką kasę na ławie by nie siedział, póki co Eriksen, Casemiro i Bruno są nie do zastąpienia.
» 28 grudnia 2022, 17:17 #132
Kicek999: Siejecie ferment. Nie ma na rynku napastników itd… zwróćcie uwagę na martineza czy malacię czy wcześniej ktoś ich wymieniał w gronie przyszłych transferów ? Czy to musi być głośne nazwisko ? Typu Gakpo ? Spokojnie znajdzie się opcja i
Wolę coś wyszukanego a nie kolejny wielki transfer
» 28 grudnia 2022, 16:18 #131
MiSt: O to to! Przede wszystkim trzeba szukać kogoś, kogo Erik będzie chciał w swojej drużynie. Jestem pewien, że ma już na oku kogoś na tę pozycję.
» 28 grudnia 2022, 17:30 #130
awe: W ogole co to za standardy, ze trasfery za wielkie milionow w styczniu to obowiazek klubu i wlascicieli? Zwlaszcza, ze w lato wydali prawie najwięcej ze wszystkich klubow na swiecie, jedynie Chelsea wydala wiecej z ta roznica, ze tam na prawdę sie wykuryszla kadra z podstawowych piłkarzy.
» 28 grudnia 2022, 18:53 #129
saezuri: Rashy's on fire! Oby jak najdłużej! Widać też, że razem z Martialem i Antonym są idealnie skrojeni pod preferowany styl Ten Haga i od razu można zauważyć progress. Oby w najbliższych okienkach też łysy dostał jeszcze więcej zawodników którzy mu pasują i których chce i niedługo będziemy śmigać lepiej niż arsenal
» 28 grudnia 2022, 16:03 #128
Damianinho1989: Jeśli totki nie wejdą do top 4 a nam się to uda to na lato priorytetem powinien być Kane. Zostanie mu rok kontraktu. Konkurencja w lidze ma albo obstawioną pozycję nr 9 albo nie będzie ich stać (Arsenal). Będzie miał 30 lat więc jeszcze troche pogra a z kogutami raczej nic nie wygra.
» 28 grudnia 2022, 15:43 #127
top4fun: Arsenal stać nie przesadzajmy i dodatkowo wejdzie do LM i będzie ich stać ale Kane nie przejdzie do rywala i lokalnego wroga. Chyba tylko Newcastle i Chelsea mogłyby jeszcze włączyć się o podpis Kane bo tam topowy napadzior by się przydał
» 28 grudnia 2022, 16:30 #126
vieeeri: Czekam tylko na tych co przyjdą i będą stękać, że jest kontuzjogenny :D Jestem jak najbardziej za. Rok do końca, 100M powinno załatwić sprawę. Kane będzie legendą PL, więc odejście poza Anglie wydaje mi sie, ze nie wchodzi w gre. City ma Haalanda, Liverpool Nuneza, Chelsea i Arsenalu wydaje mi się, że nie wybrałby. Tylko najwazniejsza rzecz się musi stać - my w top4, Tottenham poza.
» 28 grudnia 2022, 16:30 #125
AUDIoooo: Nie kontuzjogenny, tylko podatny na kontuzje ;)
» 28 grudnia 2022, 17:01 #124
Pyra: Nie lubię za bardzo sypać nazwiskami jeżeli chodzi o transfery, ale tak jak Varane i Casemiro pokazują jakie kaleki mieliśmy na ich pozycjach, tak Harry Kane wchodzi jak wódeczka na sylwestrze do podstawowej ''11''-stki.
City robiło pod niego kilkukrotnie zakusy, ale dzięki bogu nie udało im się i teraz mają duo Haaland - Alvarez.
Liverpool po wydaniu na Nuneza dużych pieniędzy nie ruszy po niego na 100%.
Arsenal, Chelsea są z Londynu więc to z automatu wykluczone.
Z zagranicy jedynie Bayern, PSG i Real są w grze z tym, że tylko u bawarczków jest obecnie wakat na "9". Tu dochodzi też zmiana ligi na którą może nie być chętny.
PL - Newcastle wydało na 3 napastników przez ostatni rok 130M więc wątpię, że
A - szarpną się znowu na 4 napastnika i to pewnie najdroższego w tym zestawieniu
B - Harry zamieni siekierkę na kijek bo po co ruszać się z Tottenhamu do Newcastle? Jaki w tym sens?

Ostatnia i najważniejsza kwestia, w przyszłym roku kończy 30l i zostaje mu rok kontraktu. Tu dobra wola Tottenhamu a raczej ostatnia szansa na jakąkolwiek kasę za niego i ewentualna chęć dołączenia do United kiedy ewidentnie idziemy w dobrym kierunku.

Harry chce odejść, United nie ma napastnika, z ligi jesteśmy obecnie najatrakcyjniejszym graczem.
Jeżeli obie strony wyrażą chęć to myślę, że wszystkie Davidy, Osimheny czy inne wynalazki należy odstawić na boczny tor i brać najlepszego napastnika ligi ostatnich lat, może tak jak kiedyś RVP już pierwszego roku okaże się kluczowy w nowej układance.
» 28 grudnia 2022, 15:26 #123
b4u2h0: Popieram oby się nie skończyło tak że haland po 2 latach w City pójdzie do realu, a Kane na jego miejsce ...
» 28 grudnia 2022, 23:28 #122
zbyszek7: Dajcie juz spokoj z tym Gakpo! Kolega van dijk go namowil i sam w mediach powiedzial ze powinien isc do lepszego klub jak MU hehehe tu akurat mozna sie posmiac z dryblasa bylo minelo idzie dalej do przodu
» 28 grudnia 2022, 14:29 #121
Reinkarnator: Morata podobno wypożyczony może być. Espn.
» 28 grudnia 2022, 14:18 #120
cris342: Z tego co czytałem to United po prostu nie ma siana na to żeby wyłożyć siano w styczniu, bo przepłacili latem. Gdybyśmy odrazu ruszyli po Antonego, a nie kombinowali z Arnautovicem to byśmy teraz mieli pieniądze żeby kupić Gakpo, a tak? Pewnie wypożyczymy Memphisa, bo w tego Thurama mocno wątpię, to nie transfer w stylu United. Druga sprawa to fajnie byłoby choć raz zostać zaskoczonym, że transfer już jest dogadany i od pierwszego stycznia gość będzie z nami trenować, a obawiam się, że Depay przyjdzie na ostatnią chwilę, albo nie przyjdzie nikt i będzie jak zwykle gadka, że nie było nikogo kto by pasował do naszej wizji.
» 28 grudnia 2022, 13:23 #119
Reinkarnator: Dobra opcja, Memphis na pół roku. Potem ruszyć po Kane'a jeśli będziemy nad Spurs w top 4 lub po Vlahovicia/Osimhena. Innych opcji nie widzę.
» 28 grudnia 2022, 13:59 #118
PastaDoCiasta: Akurat pamiętam, że w lecie ruszyliśmy po Antonego dość szybko, tylko po zakupie Martineza Ajax nie chciał sprzedawać już więcej graczy i podbili cenę na zaporowe 100 mln. My liczyliśmy, że to blef, ale okazało się, że nie, a dodatkowo start sezonu ligowego wymusił na nas poniekąd działanie
» 28 grudnia 2022, 14:15 #117
SickRabbit: Na razie skupmy się na meczu z Wolves aby zakończyć ten rok w top4.
Casemiro, Eriksen i Bruno - środek pola mamy topowy. Największym problemem jest to,.ze strzelamy zdecydowanie za mało bramek. Tylko smerfy z top6 mają ich mniej.
» 28 grudnia 2022, 12:59 #116
PastaDoCiasta: Co jak co ale mamy strasznego pecha - Ronaldo, który w zeszłym sezonie władował 20 bramek poza klubem, Sancho z depresją, Antony w dołku, Martial jak się wydawało, że się odbudował tak się zabudował na nowo, Greenwood ma rozprawę za rok, a Elanga jest mierny nad mierności. W zasadzie jedynie Rash trzyma obecnie poziom
» 28 grudnia 2022, 13:13 #115
SickRabbit: I najbardziej mi Greenwooda brakuje i jego obu nóg, bo ładował z obu tak samo.
Taki grajek się zmarnował, ech...
» 28 grudnia 2022, 13:33 #114
PastaDoCiasta: Paul Hirst z The Times (tier 2): Joao Felix jest jedną z opcji, ale United nie są skłonni sprostać wymaganiom Atletico Madryt. Hiszpanie chcą opłaty za wypożyczenie w wysokości 8 milionów funtów. Czerwone Diabły miałyby również pokrywać wynagrodzenie piłkarza przez resztę sezonu. Transakcja kosztowałaby zatem około 16 milionów funtów i w umowie nie ma miejsca na klauzulę wykupu.

Lubię Felixa bardzo i chciałbym go u nas zobaczyć ale 16 mln funtów za 6 miesięcy gry to srogie muchomory
» 28 grudnia 2022, 12:55 #113
RedOskar18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 11:53

Tak wogole to Eriksen w tym sezonie Premier League ma 5 asyst, lepsi od niego tylko KDB i Saka
» 28 grudnia 2022, 11:52 #112
atotrikos: CBE to najlepsza pomoc w lidze.
» 28 grudnia 2022, 11:54 #111
MiSt: Raczej nie najlepsza (na pewno czołówka ligi), ale z taką pomocą spokojnie moglibyśmy bić się o mistrzostwo. Niestety w wielu innych miejscach są nadal luki. Nie mamy też dobrych zmienników do naszej linii pomocy.
» 28 grudnia 2022, 11:59 #110
atotrikos: Wg mnie w gierkach 3 vs 3 nasza byłaby najlepsza :) Od tego zaczynam rozkminę.
» 28 grudnia 2022, 12:02 #109
essaEdek: Kiedy Manchester United wygrywa do przerwy w meczu ligowym na Old Trafford, nigdy nie przegrywa.

- 307 meczów
- 284 zwycięstwa
- 23 remisy
- 0 porażek
» 28 grudnia 2022, 11:38 #108
tomekwietniu: A co sądzicie o Thuramie na 9?

Zostało mu pół roku kontraktu, podobnie jak Depayowi, więc podobne koszta.
» 28 grudnia 2022, 11:20 #107
RedFox: Z wielką chęcią, sprawdzi się zarówno na 9 jak i na lewym skrzydle, gdzie mógłby zmieniać się pozycjami z Rashfordem. Wysoki, silny, a przy tym zwrotny i szybki. Kontrakt kończy mu się, podobno Borussie ucieszy nawet 15 mln. Pytanie jak z głową, bo nie raz zdarzały mu się w lidze dziwne odpały.
» 28 grudnia 2022, 11:28 #106
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 11:38

Zależy jaką tygodniówka bo sama cena transferu na tyle śmieszna że? OLEJEMY TEMAT.

Sam zawodnik bardzo sprawny gość.
Oglądałem z bundesligi podsumowanie tego gościa i ciekawie to wygląda.
Fajnie też współpracuje z Mbappe czyli zawodnikiem 1:1 jak Rashford.
Na pewno lepiej żeby wchodził on jak Elanga, niestety robi się z niego Liniesta.
» 28 grudnia 2022, 11:38 #105
Anhel: Nie kupić takiego chłopa nawet chociaż tylko do rotacji to kryminał, Newcastle go zgarnie a my potem będziemy płakać jak nam bramki będzie strzelać. Na pewno chłop który grał w Bundeslidze nie ma wygórowanych oczekiwań finansowych. Rozumiem ze nie interesowalismy się nim wcześniej ale teraz po odejściu CR7 to chłop spada nam z nieba a my to olewamy
» 28 grudnia 2022, 11:49 #104
Litosci: No i gościu jest mocny fizycznie i sam potrafi sobie sytuacje stwarzać.
» 28 grudnia 2022, 12:24 #103
tomekwietniu: Przyznam, że miałem okazje może dwa razy go zobaczyć w LM i teraz n mundialu i zrobił na mnie wrażenie.
Według mnie sprawdziłby się w PL i u nas.
» 28 grudnia 2022, 12:38 #102
Reinkarnator: 9 jest potrzebna, ale w zimie żadna nie przyjdzie. Może planują dojechać do końca sezonu z Martialem i Rashfordem i pójść na całośćw lecie?
» 28 grudnia 2022, 09:46 #101
Anhel: Jestem pewien ze jak Erik zdecyduje się zaufać tej dwójce na cały sezon to nie skończymy w top4
» 28 grudnia 2022, 11:50 #100
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 09:07

Szkoda tylko, że w MU nadal liczą na Martiala. Czyli co? Kolejny powrót do gry francuza dwusetny już bodajże.
Nowy kontrakt w styczniu, a w lutym Martial wróci do tego co lubi najbardziej.
I tak od 8 lat.
» 28 grudnia 2022, 09:05 #99
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 09:11

Raczej nikt tu nie liczy na Martiala,ale problemy z ofensywą wymuszają stawianie na niego. Elanga i Garnacho to jeszcze nie to,jeszcze młodzi i brakuje zimnej krwi i chłodnej głowy,Sancho zagubiony i to z formą i z psychiką (według plotek)
Zostaje nam Antony Martial Rashford i tak wychodzimy po prostu
» 28 grudnia 2022, 09:10 #98
axel52: No i? Samo doprowadzenie do takiego stanu, że zostajemy z dwoma tak chimerycznymi graczami z przodu przy czym Martial przekracza wszystkie granice pokazuje, że ten klub to pośmiewisko.
» 28 grudnia 2022, 09:13 #97
Pyra: Co to znaczy nabierać się na Antka?
Przecież po odejściu CRa nie mamy w składzie żadnego typowego snajpera. Martial jest najbliżej 9 i będzie grał aż nie znajdziemy napastnika.
A o sprawach kontraktów nie ma co się wypowiadać, bo Pogba czy Lingard polecieli przy pierwszej okazji i czeka to każdego kto nie spełni oczekiwań.
» 28 grudnia 2022, 09:21 #96
axel52: @Pyra
Pogba i Lingard polecieli bo im się kontrakty skończyły, a wcześniej mieli przedłużane bez żadnego sensownego powodu.
Więc pozwól, że będę miał obawy czy kolejny raz Martial nie dostanie umowy bo MU jak zwykle ma problemy żeby kogoś kupić niekoniecznie drogiego.
» 28 grudnia 2022, 09:30 #95
Pyra: Jeżeli Tony dostanie nowy kontrakt to tylko z tego względu, że trener będzie go miał w swoich planach i klarowny pomysł na niego.
Erik nie przyszedł tu jak OGS bo dostał szansę życia poprowadzić wielki klub i już się to nie powtórzy, tylko budować zespół pod siebie na lata i dlatego Pogba czy Lingard nie mogli nawet liczyć na rozmowę o przedłużeniu kontraktu.
CR - poleciał
Maguire - ława

Przecież trzeba być ograniczonym, żeby sądzić, że ktoś u nas zostanie w zespole ot tak, każdy kto nie będzie spełniał określonych standardów prędzej niż później odejdzie.
» 28 grudnia 2022, 09:40 #94
brazylianwisnia: Czyli wolałabyś aby teraz tego Martiala nie bylo? To jeszcze lepiej by nasz atak wyglądał..
» 28 grudnia 2022, 10:09 #93
axel52: Pyra
W MU działy się takie cuda z niepotrzebnymi piłkarzami, że wybacz ale mam watpliwości.
I trenerami też były osobliwości nieznoszące sprzeciwu które teoretycznie powinny czyścić stajnię.
A jak widać lata mijają i ciągle daleko do ideału.
Sama postać ETH zdziała tyle na ile dostanie pozwolenie.
Jeżeli 8 lat Martial ściemnia przy kilku zupełnie różnych trenerach to też mam duże wątpliwości, że ETH cokolwiek sensownego z niego wyciśnie.
8 lat chłopie, tu nie ma przypadku, to nie ta sytuacja że można powiedzieć och trener mu nie pasuje, albo aklimatyzacja nie przebiega prawidłowo, albo koledzy mu nie pasują.
» 28 grudnia 2022, 10:21 #92
mycka86: Nie ma sensu obecnie skupiać się na problemach. Jest jak jest i trzeba szukać rozwiązania.

Jak nikt sensowny nie chce przyjść, to trzeba kogoś wypożyczyć na pół roku. Wszyscy dobrze wiemy, że Martial zagra 3 mecze I znów wypadnie na miesiąc. A gramy co 3 dni.

Na prawdę nie chcę oglądać za 2 tygodnie, z musu Elangi, w pierwszym składzie i kolejny sezon liczyć, że w najlepszym wypadku zajmiemy 6 miejsce.
» 28 grudnia 2022, 10:50 #91
DjTED: Czepianie się Martiala gdy strzela bramki jest nie na miejscu
» 28 grudnia 2022, 11:44 #90
karassas: Martial ewidentnie się pod EtH odnalazł. Jeśli w końcu przestanie łapać kontuzje to mamy naprawdę dobrego napastnika. Trzeba być naprawdę ograniczonym żeby narzekać na Rasha czy Martiala skoro ta dwójka kiedy gra to zazwyczaj gra dobrze. Rozumiem czepiać się Sancho bo gra słabo (choć i tak w niego wierzę)
» 28 grudnia 2022, 12:51 #89
mycka86: Świetnie, że strzela i niech strzela jak najczęściej. ETH na niego chucha i dmucha. Gdy Martial wychodzi w pierwszym składzie to schodzi w 60-70minucie, żeby nie złapał jakiegoś urazu mięśniowego. Jednakże w dłuższej perspektywie nie można na nim polegać i stawianie na takich piłkarzy jak Martial sprawiło, że ten klub w ostatnich latach zamiast bić się o trofea, częściej balansował na granicy 4-6 miejsca.
» 28 grudnia 2022, 14:44 #88
sztejner: Narazie to mocno opieramy się na wzwyżce formy Marcusa,fajnie ale nie pewnie. Wypadnie nam Rash albo złapie dołek (tfu tfu) to za bardzo znikają nam liderzy tej ofensywy,mając naprawdę kilka spoko nazwisk to do wykończenia lub dryblingu mamy jednego który na ten moment czuje się pewnie.
Za mało
» 28 grudnia 2022, 09:07 #87
PastaDoCiasta: W sprawie występu Antonego pozwoliłem sprawdzić sobie komentarze po meczu z Omonią Nikozja (2:3) 6 października:

Lisan (kto by się spodziewał xd): Casemiro 70 mln: proces aklimatyzacji trwa..

Lisan x2: Zupełnie nie rozumiem tematu z Casemiro ale mam pewne przypuszczenie: Daliśmy się wydudkac na 70 mln Realowi, ktoś to zrozumiał i ten ktoś teraz próbuje to ukryć pod pretekstem aklimatyzacji itp dlatego gość nie gra w ogóle lub z amatorami na tle których wygląda po prostu źle. Chaos który panował w okienku, saga z DeJongiem sprawila że nie sprawdzono dobrze zawodnika. A sam Casemiro z potężną tygodniówka rusza się jak wóz z węglem, liczby jego podań do tyłu nawet nie zlicze...

Celt15: Casamiero objeżdżany przez Cypryjczyków. Nieźle, naprawdę nieźle.

KarbOn: A ludzie chcą Casemiro do podstawy xD

Litosci: Ogólnie myślałem ze Casemiro nie jest aż tak klocowaty

Można wchodzić na kolejne mecze z początku sezonu i znaleźć więcej takich komentarzy. Trochę czasu Brazylijczykowi zajęło, żeby się ogarnąć, ale jak zaskoczył, to gra fenomenalnie. Dajmy więc czas drugiemu Brazylijczykowi, a nie piszmy już, że łolaboga 100 mln w śmietnik. Tym bardziej, że zaczął od 3 bramek w 3 meczach PL, więc pokazał, że grać potrafi, musi tylko odnaleźć formę i ją ustabilizować.
» 28 grudnia 2022, 08:17 #86
Litosci: Ale nie powiesz, ze nie grał jak klocek na początku. Zreszta bez powodu McTomek za niego nie grał w podstawie.
» 28 grudnia 2022, 08:32 #85
PastaDoCiasta: Grał jak placek - ale po czasie aklimatyzacji się rozegrał i gra na miarę swoich możliwości. Tak samo nie mówię, że Antony wczoraj nie grał jak kalseon - ale też apeluję żeby go nie skreślać tylko dać mu trochę czasu, tym bardziej że Brazylijczycy często potrzebują tego czasu trochę więcej, a dodatkowo Antony nie przepracował okresu przygotowawczego z drużyną, tylko wjechał w ostatni dzień okna na parę spotkań, potem leczył kontuzję, a potem miesiąc był poza klubem na mundialu (pomijam wczorajsze warunki atmosferyczne które magicznym dryblingom na pewno nie służyły)
» 28 grudnia 2022, 09:07 #84
trezegram: Od pierwszego meczu z Casemiro w podstawie cały skład wygląda coraz lepiej. To nie zasługa Eriksena bo z nim były przegrane dwa pierwsze mecze i ta tragedia z City.
» 28 grudnia 2022, 09:30 #83
KalinkaRIP: "Ale nie powiesz, ze nie grał jak klocek na początku"

I co to już powod do narzekań? Niewazne jak zaczynasz a jak kończysz, tym bardziej że minęło ile, 3 miesiące? Śmiechu warte takie opinie, chyba że to twoja codzienna praca żeby ocenić każdy pojedynczy występ i zagranie, chociaż wątpię, patrząc na ilość tego typu expertow tutaj
» 28 grudnia 2022, 09:35 #82
Reinkarnator: Jak idziemy po prawdziwą 9 to pierwszą i wiadomą opcją jest Kane w lecie, ale to chyba marzenie ściętej głowy. Raczej kłania się kierunek włoski czyli Osimhen, Lautaro Martinez lub Vlahović. W Portugalii jeszcze ciekawi są Ramos z Benfiki i Evanilson z Porto.
» 28 grudnia 2022, 07:55 #81
PastaDoCiasta: Włoska trójka wiązałaby się z wydatkiem rzędu po 100 mln każdy a jakoś żaden z nich mnie nie przekonuje. Już lepiej chyba zatem szukać po lidze portugalskiej jakichś złotych dzieci
» 28 grudnia 2022, 08:01 #80
brazylianwisnia: Kane będzie tańszy niż Osimhen czy Vlahovic więc nie jest tak nierealna opcja.
» 28 grudnia 2022, 10:11 #79
karassas: Kane tańszy? No chyba jednak nie. Totki nigdy nie wypuszczają swoich gwiazd tanio. No nie w ostatnich latach.
» 28 grudnia 2022, 12:54 #78
brazylianwisnia: Kane ma rok kontraktu i nie ma 23 lat. Osimhen czy Vlahovic to 120mln+ a Kane za 100mln pójdzie. Jak nie to pójdzie za darmo kolejnego lata.
» 28 grudnia 2022, 14:35 #77
Oficer: Casemiro zagrał kapitalny mecz. Był wszędzie uzupełniał środek i boki obrony, dogrywał piłki w ataku. Przeciwnik słabszy to fakt ale facet robi bardzo dobrze swoją robote. Wreszcie uzupełniliśmy jedną z newralgicznych pozycji. Teraz kogoś na 9, ciekawe co ETH wymyśli po fiasku z Gakpo.
» 28 grudnia 2022, 07:51 #76
PastaDoCiasta: Of kors wygrana i 67 komentarzy z rana następnego dnia xd
» 28 grudnia 2022, 07:37 #75
kondzik: Po przegranej 467
» 28 grudnia 2022, 07:47 #74
b4u2h0: Czyli bez zmian
» 28 grudnia 2022, 09:09 #73
Reinkarnator: Kręgosłup jest. DDG, Licha i Varane, Casemiro i Eriksen, Bruno i Rashford. Boki obrony i skrzydła są obsadzone. Skoro odpuścili Gakpo to może myślą o zakupie typowej 9 w lecie?
» 28 grudnia 2022, 07:33 #72
Reinkarnator: Najwidoczniej wierzą w Garnacho. Poza tym po zakupie 9 na lewym będzie grał Rashford z urzędu.
» 28 grudnia 2022, 08:43 #71
karassas: W sumie coś w tym jest. Może faktycznie ktoś uznał, że Gakpo przyblokuje rozwój Garnacho. A Argentyńczyk daje argumenty żeby wierzyć, że niedługo będzie podstawowym skrzydłowym
» 28 grudnia 2022, 12:57 #70
NoName: CR w tym sezonie w PL - 520 minut, 1 gol
Fred - 405 minut, 2 gole.
» 28 grudnia 2022, 06:59 #69
KalinkaRIP: Przestań!!11!!1 nie wolno o nim źle mówić bo ładny jest i taki cool. Tak dryblował fajnie 12 lat temu, nie można tak!!1
» 28 grudnia 2022, 07:12 #68
PastaDoCiasta: No i po co źle mówić o Ronaldo, to niedobra jest
» 28 grudnia 2022, 08:18 #67
Anhel: Glazery po wczorajszym meczu w swoim gabinecie



3 punkty są, 3 bramki są a na uj nam napastnik. Bracik wypłacaj dywidendę
» 28 grudnia 2022, 06:22 #66
TevezC: Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Widać ogromny progres w grze pod wodzą Ten Haga. Wreszcie zbieramy drugie piłki, mamy jakość w środku pola, względny spokój z tyłu, brakuje tylko klasycznego napastnika, który byłby pazerny na bramki.

Czytam też, że dopuszczaliśmy Forrest pod bramkę, ale hej! To jest przecież premier league, tutaj każda drużyna w lidze ma tyle jakości, że jest w stanie stworzyć sobie okazję przeciwko każdej drużynie na świecie, więc nie ma co bić piany, bo w miarę sprawnie kontrolowaliśmy mecz.
» 28 grudnia 2022, 01:36 #65
Reinkarnator: Widać ogromny progres, bo zamiast pary McTominay-Fred jest Casemiro-Eriksen i zamiast Maguire'a masz zawodnika szybkiego z wyprowadzeniem. Ogromna zmiana jakościowa.
» 28 grudnia 2022, 07:38 #64
mikiartur: Więc tak:
DDG - na plus jedna bardzo dobra interwencja, do tego kilka dobrych zachowań

AWB - widać że coś u niego ruszyło w grze, bo naprawdę wyglądał przyzwoicie pomimo paru mniejszych błędów. Widać że walczy żeby choć trochę powalczyć o pierwszy skład

Varane - bez zarzutu występ, pewny na swojej pozycji a przecież 10 dni temu grał finał mś

Shaw - na nie swojej pozycji i wyglądał naprawdę bardzo dobrze. Lepszy raczej jest na ło ale w takich wyjątkowych sytuacjach bardzo dobrze wypadł. Walczy o kontrakt pełną parą.

Malacia - najmniej pewny w obronie ale w ataku nawet sporo dawał i się podłączał. Występ poprawny choć jeśli chce Shawa wyprzedzić w hierarchii musi grać lepiej.

Casemiro - no występ klasa TOP. MVP meczu. Asysta świetna do Freda. W obronie gra świetnie, pewny punkt w pomocy a do tego dał dziś sporo do przodu

Eriksen - występ także bardzo dobry. Asysta do tego naprawdę dobrze wspomagał i łączył obronę z atakiem.

Bruno - wg mnie bardzo dobry mecz. Jak to Bruno wiele niekonwencjonalnych zagrań. W sumie okradziony z co najmniej jednej asysty (na pewno przez Antonego raz) kilka świetnych zagrań

Rashford - z trójki w ataku dziś najlepszy. Bardzo aktywny i wypracował świetna sytuację Antonemu. Choć także mógł mieć dublet minimum. Lecz mecz baaardzo na plus

Martial - gola strzelił, dobrze pracował bez piłki plus nie raz schodził do środka do pozycyjnego ataku. Trochę w drugiej połowie zgasł ale występ na plus.

Antony - chyba najsłabszy na boisku ale na minus go nie ocenie. Niech będzie neutralnie. Bo bez piłki dobrze wyglądał. W ataku się pokazywał + grał zespołowo. Lecz półtora kontry zepsuł no i nie wykorzystał setki. Oczekujemy więcej ale jestem co do niego obecnie spokojny.

Co do zmian:

Garnacho - bardzo mi się jego zmiana podobała choć bez jakiś owoców. Lecz bardzo aktywny, odważny i było widać ten młodzieńczy ogień .

Freda zmianę bym skrytykował gdyby nie gol. Mam wrażenie że wprowadził trochę chaosu z Maguirem do naszej gry ale gola strzelił więc zmiana na plus

Maguire neutralnie - żadnego babola nie zrobił ale też jednak raz go zezłomować Dennis no i nie powiedziałbym żeby zrobił coś co by mnie przekonało aby wszedł do 1 składu optymalnego w obronie u nas.

Donny wg mnie dał bardzo dobra zmianę. Mógł mieć asystę przy Szansie Rasha, jedno z lepszych jego wejść w tym sezonie. Wyglądała dobrze jego mowa ciała i oby tak dalej. Niech walczy o swoją przyszłość

Elanga dał chyba najgorsza zmianę, był aktywny ale się ślizgał na boisku i nie wykorzystał szansy
» 28 grudnia 2022, 01:13 #63
Batigol222: Skąd się bierze ta wiara w Antonego, bo jakoś tego nie rozumiem? Typ nie zagrał jeszcze jednego dobrego spotkania w United: co najwyżej złe/przeciętne mecze urozmaicał ładną bramką (trzy razy). W Eredivisie wcale nie miał jakichś wybitnych liczb, a na Mundialu grał jeszcze gorzej, niż Raphinia. Jak dla mnie to zamiast niego pierwszy skład powinien mieć Garnacho, z którego przynajmniej jest jakiś pożytek, a nie "postoję z piłką i odegram do tyłu".
» 28 grudnia 2022, 00:16 #62
DjTED: Chłopak ma kosmiczny potencjał tak samo jak Garnacho i Sancho. Potrzebują więcej zgrania i wiary w siebie. Jak oni odpala to nie potrzebujemy skrzydeł na najbliższe 10 lat
» 28 grudnia 2022, 00:31 #61
brazylianwisnia: Garnacho gra dobrze na LS i tam jest jego pozycja. Ja pamiętam przynajmniej 3 świetne mecze Antonego. Grał naprawdę dobrze. Dziś zagrał beznadziejnie ale ogółem dawał sporo. Moim zdaniem największy problem mają kibice przez brak zrozumienia że to nie jest piłkarz co będzie na szybkości mijal piłkarzy dryblingiem. To jest zawodnik co świetnie zagra, strzeli, rozegra klepka. Zanim Sancho popadł w marazm to dzięki Antonemu i Jadonowi mieliśmy świetne rozegranie w ofensywie bo Ci dwaj nie tracili piłki pod presją.
» 28 grudnia 2022, 00:48 #60
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2022 05:11

to akurat rozumiem: gość jest skrzydłowym w stylu Jamesa Rodrigueza. Problem raczej w tym, że póki co wygląda na biedną wersję Kolumbijczyka. I które to były te jego 3 świetne spotkania, bo ja nie pamiętam ani jednego? Garnacho jest w takim wieku, że powinien po prostu grać, a na którym skrzydle to pewnie nie ma aż takiego znaczenia: taki Foden gra u Guardioli raz na LS, a potem na PS i jakoś nie nie robi mu to różnicy.

A jeśli zaletą ofensywnego piłkarza ma być to, że nie traci piłki pod presją, to nie wiem, na kut było wydawać 200 baniek na duet Sancho-Antony, zamiast ściągnąć tutaj za darmo Isco z Asensio. David Silva na PS pewnie też by się nadał w tym kontekście.
» 28 grudnia 2022, 05:10 #59
essaEdek: Casemiro MOTM oficjalnie.
» 28 grudnia 2022, 00:13 #58
braku: Doskonały mecz jak na taką ulewe
» 28 grudnia 2022, 00:10 #57
Anhel: Szkoda ze nie bierzemy pod uwagę pozyskanie Thurama za 15 mln chociażby do głupiej rotacji w składzie a tak Francuz prawdopodobnie zdecyduje się na kogoś z dwójki Newcastle lub Inter
» 27 grudnia 2022, 23:57 #56
western: Mecz pod kontrolą do momentu wejścia na plac gry naszych dwóch asów, kandydatów do zardzewiałej piłki, Freda i Harrego. Od razu zaczęło sie robic nerwowo. Tego pierwszego uratowała bramka ale nie ma zawodnika na poziomie PL, który byłby bardziej chaotyczny w tym co robi. To bez wątpienia nie są zawodnicy na United. Nie chcę krytykować ale po prostu nie ten kaliber klubu i nie takie oczekiwania. Poza tym przyjemne spotkanie z paroma fajnymi akcjami z naszej strony, w ten bardzo deszczowy wieczór na Old Trafford.
» 27 grudnia 2022, 23:53 #55
HarryBrown: Z wielką przyjemnością patrzyłem na grę Casemiro. Oby utrzymał taką dyspozycję jak najdłużej.
» 27 grudnia 2022, 23:39 #54
Fenris: De Gea- spokojny wieczór, czyste konto, i fartownie anulowany gol ze spalonego

wan Bissaka - ładnie wchodził w ofensywę, raczej bez zarzutu ale troszkę widać jakiś strach w nim co skutkuje dziwnymi decyzjami czasami, ogólnie mecz na plus

Varane - profesor, twierdza, klasa

Shaw - nie jego pozycja ale później ładnie włączał się do ofensywy, jak na mecz w parze Śo zagrał naprawdę przyzwoicie

Malacia - bliski gola na początku, żółta kartka i trochę dziwne decyzje czasami ale osobiście brak zarzutów do jego dyspozycji

Maguire - najgorszy zawodnik, a wszedł na chwilę. Gdy Dennis poszedł w lewo a on w prawo widziałem jak styki mu się przepalają

Casemiro - prawdopodobnie Motm - niesamowity mecz okraszony asysta. Wspaniale czyścił, walczył rozdawał piłkę, byłem zaniepokojny jego przyjściem obecnie uważam ze Pan Casemiro to nasz najlepszy zawodnik

Fernandes - próbował czarował nie irytował, osobiście uważam że mógłby mieć lepsze staty ale koledzy zawiedli, kapitan lider i mocny punkt w dzisiejszym meczu swietna rabona

Eriksen - bardzo dobry mecz, piękna asysta, pracowal na boisku świetny wolny transfer jeden z lepszych od lat

Fred - wszedł z ławki strzelił gola i pokazał sie z naprawdę dobrej strony

Van de beek - raz czy dwa coś urwał, coś próbował nawet koledzy z nim pograli ale myślę że Iqbal by pokazał co najmniej tyle samo

Rashford - krol pierwszej połowy, świetny gol, piękne przyjęcie i asysta przy drugiej bramce, widać że ma czysta głowę i cieszy go gra

Martial - dosyć fartowny gol, mimo wszystko przywoity mecz choć uważam że stać go na więcej

Antony - masa złych decyzji, powinien mieć gola powinien podawać lepiej, hamulcowy w ataku ale myślę że wciąż moze pokazać swoje najlepsze oblicze

Elanga - krótkie wejście, nic wielkiego nie pokazał

Garnacho - bardzo dobry mecz, jego decyzje były bardzo dojrzałe, gral odpowiedzialnie ale i z polotem, zasłużył na własną przyśpiewkę

Ten hag ładnie to ułożył, bardzo podoba mi się wgmieność pozycji oraz wysoki pressing, szkoda że indywidualnie część zawodników wciąż odstaje lub nie dojeżdża (mam nadzieję że naszym największym wzmocnieniem będzie sprzedaż maguire do czego dąży Erik).
» 27 grudnia 2022, 23:36 #53
essaEdek: Mi się w Garnacho podoba fakt, że chce brać piłkę na siebie i nie boi się jej, wychodzi do każdej akcji.
» 27 grudnia 2022, 23:39 #52
MiSt: W poprzednim sezonie po 15 kolejkach mieliśmy o 5 pkt mniej. Solidny wynik. Najbardziej cieszy jednak to, że nasza gra w końcu zaczyna mieć ręce i nogi. Walka o top4 jest trudniejsza niż w poprzednim sezonie, więc nie można być niczego pewnym.

Co do Antony'ego to dajmy mu czas. Erik "naprawił" już Rasha, co wydawało się bardzo trudne. Nad Antony'm też musi trochę popracować.
» 27 grudnia 2022, 23:35 #51
Anhel: Szkoda tych straconych punktów z Mewami Brendford i AV głupie 5 na 9 pkt w tych meczch dawało by realna szanse na chociaż nawiązanie walki o majstra
» 27 grudnia 2022, 23:37 #50
MiSt: No niestety - Erik jest dopiero na początku budowy tej drużyny, więc takie wpadki będą się zdarzały.
O mistrzostwie pomyślimy najwcześniej za dwa lata, gdy już będziemy mieli dość szeroką kadrę i poukładany styl gry. Na ten moment musimy się skupić na top4.
» 27 grudnia 2022, 23:54 #49
Anhel: Jasne nie bujam w obłokach, nie chodziło mi o poważna walke o majstra już teraz ale o to aby czuli nasz oddech na swoich plecach
» 27 grudnia 2022, 23:59 #48
essaEdek: Taka ciekawostka na koniec: Manchester United pierwszy raz od grudnia 2017 roku wygrał 6 spotkań pod rząd na Old Trafford.
» 27 grudnia 2022, 23:33 #47
marcino186: Pany dlaczego My kibicie nie umiemy się cieszyć z wygranej tylko zawsze szukamy minusów ? Wygraliśmy i nasza gra się poprawia z meczu na mecz a to jest najważniejsze
» 27 grudnia 2022, 23:27 #46
Anhel: Jeśli dla typa z Viaplay Mitrovic który jest z rocznika 94 jest za stary na klub z topu to mi możecie już pogrzeb robić xd
» 27 grudnia 2022, 23:24 #45
essaEdek: Dlatego Kane siedzi cały czas w Totkach - za stary na klub z topu (rocznik 93)! XD
» 27 grudnia 2022, 23:29 #44
pbskarpy: Ile to już razy Anthony schodził na kilkadziesiąt minut przed końcem?
» 27 grudnia 2022, 23:19 #43
marcino186: Dobrze często schodzi . Ale czy plus 60 min to jest mało ? Jak dla mnie po prostu nie był to jego mecz . I dlatego zszedł . Ludzie nie czepiajcie się takich rzeczy . Wygraliśmy to jest ważne . Robimy postępy serio nie widzicie tego o ile lepiej nasza gra wyglada ?
» 27 grudnia 2022, 23:24 #42
brazylianwisnia: Dzis gra super nie wyglądała. Daleko od referencji z meczów vs Newcastle, Chelsea i Tottenham.
» 28 grudnia 2022, 00:50 #41
Piotrex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2022 23:16

Za łatwo czasem Forest wchodziło/wbiegało w okolice naszej 16tki. Wynik xG z dzisiaj to 2.26 - 0.63, 0.63 dla Forest na Old Trafford to trochę sporo. nie kontrolowaliśmy meczu i wyniku zbyt perfekcyjnie(przypominam nieuznaną bramkę przez VAR).
» 27 grudnia 2022, 23:16 #40
marcino186: Specjalnie się zalogowałem żeby to skomentować . Nie przesadzasz trochę ? Właśnie kontrolowaliśmy ten mecz w stu procentach . Przy bramce dla forest ewidentnie był spalony wiec wgl nie rozumiem o czym Ty piszesz
» 27 grudnia 2022, 23:21 #39
KalinkaRIP: "wiec wgl nie rozumiem o czym Ty piszesz"

Jak to o czym, o xG
» 27 grudnia 2022, 23:25 #38
RedFox: De Gea, Varane, Casemiro, Eriksen, Rashford i Bruno - na tych zawodnikach powinniśmy budować nasz skład. Każdy z nich dziś zagrał świetne zawody, nawet Bruno który niezwykle harował i w obronie i w ataku. Nie ma CR7 i od razu nasza gra wygląda lepiej. Nie uważam to za przypadek. Widać w tym wszystkim rękę Erika, nasza gra z meczu na mecz wygląda coraz lepiej i nie raz łapałem się dziś na tym, że po prostu fajnie mi się to oglądało. Dawno nie miałem tego uczucia przy meczach Czerwonych Diabłów. Brawa dla całej ekipy!
» 27 grudnia 2022, 23:15 #37
cantona007: Dodać jeszcze do tego Lisandro jak wróci :)
» 27 grudnia 2022, 23:22 #36
KalinkaRIP: "Nie ma CR7 i od razu nasza gra wygląda lepiej. Nie uważam to za przypadek. "

Nie żebym ujmował ale tylko ślepy (zaślepiony) by tego nie zauważył, wystarczy spojrzeć wstecz, dwa, trzy sezony i poczekać nieco dłużej, choć ja uważam dokładnie tak samo że teraz w końcu coś ruszy z grą i oby też wynikami. Balast zrzucony i może byc tylko lepiej
» 27 grudnia 2022, 23:28 #35
essaEdek: Przez ostatnie lata każdy menadżer miał jakiegoś wirusa... dobrze, że ETH szybko się z niego wyleczył. ;)
» 27 grudnia 2022, 23:32 #34
DiegoMUFC: Akurat nie rozpędzał bym się tak z fatalnością Antonego. Owszem za te pieniądze trzeba wymagać od niego więcej, ale też nie strzelił samobója co się często zdarzało Fredowi czy Harremu który też mało nie kosztował. Bardziej wyglądało to jakby był zamyślony lub nie do końca rozumiał się z kolegami. To, że spartaczył setkę to nie chcę wyliczać ile takich setek spartaczył w tym sezonie wychwalany Rashford, nawet w tym meczu do spółki z Martialem zaliczyli po strzale w bramkarza. Fatalny to był Elanga, fryzura tylko zaszkodziła.
» 27 grudnia 2022, 23:14 #33
Klimaa: Najważniejsze są 3 punkty. Co martwi to fakt że Antony jest bez formy a wydaliśmy na niego ogromne pieniądze. Facet musi się przebudzić.
» 27 grudnia 2022, 23:10 #32
DevoMartinez: Ja tylko zaapeluje do co niektórych, nie sprzedawajcie Antonego i nie piszcie, że nie mamy PS po jednym złym meczu zawodnika. Z gościa będzie jeszcze masa pożytku, jestem skłonny się założyć. ;) Bardziej martwiłbym sie o Sancho i jego chęć walki o LS bo takie mam wrażenie, że myślał że ma je zagwarantowane w kontrakcie i chyba coś mu dolega z tego powodu, że jednak nie.
» 27 grudnia 2022, 23:09 #31
Pyra: Nie wiem czy w następnym spotkaniu zamiast Antonego nie zagra Bruno czy Rash na prawej.
Do składu wskoczy VDB lub Garnacho.

1 Casemiro
2 Varane
3 Rashford

Shaw niewidoczny, ale na tej pozycji to komplement

Z podstawowego składu najsłabszy Antony a z ławki Maguire, to jak dał się ograć w polu karnym to kryminał. On jest niereformowalny.
» 27 grudnia 2022, 23:09 #30
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2022 23:12

Rashford na prawej wygląda zdecydowanie gorzej moim zdaniem. Fajnie, że wróciła taka naturalna wymienność pozycji wśród naszych graczy. Nawet Martial pojawiał się w środku, na rozegraniu.
» 27 grudnia 2022, 23:12 #29
arkusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2022 23:11

Za każdym razem miałem banana na mordzie po ciętych różach Casemiro :-) Co za gość! Case w tych dzisiejszych angielskich warunkach, gdzie cały mecz lał deszcz, wyglądał trochę jak przeszczęśliwe małe dziecko bawiące się w błocie :-D Pozdrawiam
» 27 grudnia 2022, 23:09 #28
Anhel: Ehh moglibyśmy już wskoczyć do tego top4
» 27 grudnia 2022, 23:08 #27
PastaDoCiasta: 10 szybkich przemyśleń po meczu:

1. Drużyna naprawdę wygląda lepiej bez Ronaldo, bo w końcu jest drużyną
2. Antony ewidentnie bez formy, jak od przyjścia pokazywał u nas świetne wykończenie, szczególnie spokój w sytuacjach 1 vs 1, tak dzisiaj się skasztanił. To pokazuje, że potrzebujemy jeszcze kogoś na PS, bo jak Antony nie gra albo jest nie w sosie to nie ma znowu komu grać
3. Martial strzelił farfocla, ale bądźmy szczerzy, bramkarz powinien to złapać (i gdyby nie ulewa pewnie by tak było), poza tym zmarnowane 1 vs 1. Nowy napadzior w zimie też konieczny
4. VdB znowu bezkonkurencyjny w grę w chowanego
5. Malacia jak już dostał od losu 1,69m to niech koniecznie przypakuje na siłowni, bo o ile waleczności i szybkości nie można mu odmówić, tak niektórzy go przestawiają jak starą komodę
6. Wan Bissaka całkiem niezły występ, z tym że nadal nie istnieje w powietrzu i boi się strzelać. Jednak może być z niego wartościowy zmiennik
7. Trener Nottingam Forest wyglada jak przećpany menel na dworcu, proszący o 2 złote na PKS do domu
8. Rash wyglada jakby odzyskał pewność siebie i pokazywał na co go stać. Sancho, Antony i Martial posiadają nie mniejsze umiejętności, więc oby również odblokowali się odblokowali, bo Marcus to na ten moment jedyny zawodnik z ataku na którego możemy liczyć
9. Lingz ładnie podgrzał atmosferę przed meczem wyciągając znow jakiegoś klocka z szatni (z oczywistych przyczyn przestarzałego) ale w meczu do momentu kontuzji całkowicie się skasztanił
10. Ban dla Lisana w końcu pls
» 27 grudnia 2022, 23:07 #26
cezgal: Numer 7 XD
» 27 grudnia 2022, 23:10 #25
KalinkaRIP: 3. A jakby oddał strzał będąc wraz z bramkarzem na przestrzeni 1 metra kwadratowego z kąta 0 stopni to też nazwalbys to zmarnowaniem 1 na 1 i poświęcał temu jakiekolwiek refleksje jak w tym punkcie? Bo jak na moje żadna setka to to nie była
» 27 grudnia 2022, 23:13 #24
sasu: Myślę, że Diallo wróci z wypożyczenia i będzie do rotacji na PS
» 27 grudnia 2022, 23:16 #23
RedFox: Numer 4 uwielbiam xd
» 27 grudnia 2022, 23:17 #22
SzpakUtd: @PastaDoCiasta
you made my night
» 28 grudnia 2022, 01:38 #21
sasu: Naprawdę dużo pozytywów po dzisiejszym meczu - przede wszystkim Casemiro to profesor i da nam dużo dobrego. Dobrze, że przyszedł on i nie pakowaliśmy się w Rice'a, który gdyby nie narodowość to kosztowałby z 40 mln. Wan-Bissaka też dzisiaj ma mocnego plusa, pewnie zagrał. Jedyne co martwi to trochę ten Antony, myślę, że jak się w końcu przełamie to mu zejdzie presja z bani i będzie lepiej
» 27 grudnia 2022, 23:05 #20
MANmanyUTD: Dajcie proszę jakieś opinie jak grał dziś Antony. Nie mogłem oglądać a zawsze mnie ciekawi jego występ bo po transferze wiąże z nim duże nadzieje na prawym skrzydle.
» 27 grudnia 2022, 23:04 #19
Piotrex: Najgorszy z United, każdą dobrze zapowiadającą się akcję psuł
» 27 grudnia 2022, 23:05 #18
smutny87: Źle.
» 27 grudnia 2022, 23:05 #17
bacior17: Tragedia
» 27 grudnia 2022, 23:06 #16
cezgal: Grał, biegał, tracił, podawał - nic nie zakręcił. Poziom prime Donnego, może następnym razem się rozkręci
» 27 grudnia 2022, 23:07 #15
SickRabbit: Obowiązkowe 3 pkt - check
Na zero z tyłu - check
Maguire wszedł na chwilę a i tak zdążył zostać porobionym przez grajka z nr 25.
Rahy trochę pkt nabił w fantasy, Shaw też ze 6 pewnie. Tylko Bruno mnie zawiódł ;D
» 27 grudnia 2022, 23:04 #14
Litosci: To raczej koledzy bruno zawiedli nie strzelając patelni
» 27 grudnia 2022, 23:08 #13
KlejnotNilu: i to dwóch, obaj Antoniusze zawiedli w swoich sytuacjach bramkowych wykreowanych przez Bruna
» 27 grudnia 2022, 23:16 #12
Pochmurny: Bez dwóch zdań oglądaliśmy dzisiaj najlepszy indywidualnie występ naszego grajka w tym sezonie. Casemiro zagrał prawie perfekcyjnie. Oby utrzymał formę na lepszych przeciwników bo taki lider będzie bezcenny.

Kolejnym graczem o którym trzeba wspomnieć to Bissaka. Kolejny bardzo dobry mecz. Kiedy nie trzeba ciągle lagowac to wygląda obiecująco.

Ostatnim grajkiem który zasłużył na laurkę to Shaw. Zagrał na środku obrony i wyglądał naprawdę dobrze. Potrafi grać w powietrzu, jest bardzo mobilny i umie grać piłką. Dobra opcja na przyszłość.

Dobry wynik, ale to tylko Forest. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
P.s. tragiczny występ Antonego... Mieliśmy dwa przeciwne bieguny jeśli chodzi o Brazylijczyków z pierwszego składu.
» 27 grudnia 2022, 23:02 #11
cezgal: Następny mecz z Wilkami - poziom ten sam co dzisiejszy przeciwnik. Potrzebne jest kolejne zwycięstwo i budowa silnego mentalu w drużynie. Tottki i Newcastle są blisko w tabeli,
» 27 grudnia 2022, 23:01 #10
shadow17: Ja osobiście cieszę się, że 10 zawodników w końcu zauważyło, że VDB jest na boisku.
» 27 grudnia 2022, 22:59 #9
JahKowalski: No coś w tym jest, Bruno wciąż dzisiaj miał z tym wyraźne problemy
» 27 grudnia 2022, 23:05 #8
Waldas: Casemiro i Varane to goście widać spokój. Nieźle też zmiennicy . Fajny mecz dobra prognoza na kolejne mecze no i jeszcze Rashford.
» 27 grudnia 2022, 22:58 #7
kamilpe: Casemiro TOP I MOTM!
» 27 grudnia 2022, 22:57 #6
essaEdek: Dziękujemy Pani Rabiot... jeszcze zamiast Casemiro wpadłby do nas jej syn. XD
» 27 grudnia 2022, 22:56 #5
cantona007: Klasa
» 27 grudnia 2022, 22:56 #4
JahKowalski: No i pyk no i cześć
GGMU
» 27 grudnia 2022, 22:55 #3
Alibaba: Casemiro to jest istny szef naszego srodka pola.
» 27 grudnia 2022, 22:55 #2
cezgal: O takie United pisałem komentarze na DP. Dzięki Erik, ze tu wpadasz XD
» 27 grudnia 2022, 22:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.