Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mistrzostwa Świata 2022: Kiedy grają piłkarze Manchesteru United?

» 20 listopada 2022, 12:11 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, ManUtd.com
W niedzielę ruszyły Mistrzostwa Świata w Katarze. Manchester United na mundialu ma szesnastu przedstawicieli.
Mistrzostwa Świata 2022: Kiedy grają piłkarze Manchesteru United?
» Manchester United na mundialu w Katarze będzie miał 16 przedstawicieli
Mistrzostwa Świata w Katarze potrwają od niedzieli 20 listopada do niedzieli 18 grudnia. Na czas mundialu wstrzymane zostały rozgrywki klubowe w czołowych ligach.

W pierwszym meczu fazy grupowej Katar zmierzy się z Ekwadorem. Pierwszych zawodników Manchesteru United będzie można zobaczyć w akcji już w poniedziałek o godzinie 14:00, kiedy to Anglia zagra z Iranem.

PIŁKARZE MANCHESTERU UNITED NA MISTRZOSTWACH ŚWIATA 2022

Argentyna
W 26-osobowej kadrze reprezentacji Argentyny znalazł się jeden zawodnik Manchesteru United. Lionel Scaloni wysłał powołanie do świetnie spisującego się Lisandro Martineza, który latem trafił na Old Trafford. Martinez do tej pory uzbierał na swoim koncie 9 występów w reprezentacji narodowej. W Katarze może odegrać bardzo ważną rolę w kadrze Albicelestes.

Argentyna w fazie grupowej zmierzy się z Arabią Saudyjską, Meksykiem i Polską.

Brazylia
Manchester United będzie miał aż czterech reprezentantów w reprezentacji Brazylii. Powołanie na mundial otrzymali Casemiro, Antony i Fred. Miejsce w kadrze znalazł również Axel Telles, który sezon 2022/2023 spędza na wypożyczeniu w Sevilli.

Kadrę Canarinhos w fazie grupowej czekają mecze z Serbią, Szwajcarią i Kamerunem.

Dania
Na swój trzeci mundial w karierze pojechał Christian Eriksen. Duńczyk był najmłodszym piłkarzem na MŚ 2010. Teraz Eriksen pojechał do Kataru bogatszy o doświadczenie zdobyte w 117 meczach w reprezentacji narodowej. Duńczycy mają duże ambicje po tym jak dotarli do półfinału EURO 2020. Drużyna Kaspera Hjulmanda zmierzy się z Tunezją, Francją i Australią.

Anglia
Reprezentacja Anglii pojechała do Kataru z dużymi oczekiwaniami. Kadra Garetha Southgate’a będzie chciała nawiązać do dobrych występów na MŚ 2018 i EURO 2020. Barw Synów Albionu będzie bronić trzech zawodników Manchesteru United – Harry Maguire, Marcus Rashford i Luke Shaw.

Anglicy fazę grupową MŚ 2022 zaczną już w poniedziałek 21 listopada. Pierwszym przeciwnikiem będzie Iran. Synowie Albionu później zmierzą się z USA i Walią.

Francja
Manchester United w reprezentacji Francji będzie miał jednego przedstawiciela. Z urazem ścięgna udowego w ostatnich tygodniach zmagał się Raphael Varane, ale obrońca Czerwonych Diabłów zdołał dojść do siebie. Didier Deschamps na MŚ 2022 będzie musiał radzić sobie bez kilku kontuzjowanych zawodników. Urazy wyeliminowały z gry Paula Pogbę, Karima Benzemę i N’Golo Kante.

Trójkolorowi w fazie grupowej mistrzostw świata zagrają z Tunezją, Danią i Australią.

Holandia
Reprezentację Holandii na mundialu znów poprowadzi Louis van Gaal. Były menadżer Manchesteru United w 2014 roku dotarł z kadrą do półfinału MŚ. Holendrów zabrakło na ostatnich mistrzostwach świata w Rosji, więc teraz będą chcieli pokazać się z dobrej strony.

Powołanie do holenderskiej kadry otrzymał Tyrell Malacia. Dla obrońcy Manchesteru United będzie to pierwszy mundial w karierze. Malacia o miejsce na lewej stronie obrony rywalizuje z Daleyem Blindem.

Holendrzy w fazie grupowej zagrają z Senegalem, Ekwadorem i Katarem.

Portugalia
Swój ostatni mundial w karierze rozegra Cristiano Ronaldo. Dla Portugalczyka będzie to już piąty turniej mistrzostw świata. Jeśli 37-latek zdobędzie bramkę w Katarze, to zostanie pierwszym piłkarzem w historii, który strzelał gole w pięciu różnych mundialach.

Powołanie do reprezentacji Portugalii otrzymali również Diogo Dalot i Bruno Fernandes. Portugalczyków w fazie grupowej czekają trudne mecze z Ghaną, Urugwajem i Koreą Południową.

Tunezja
W swoim trzecim wielkim turnieju udział weźmie Hannibal Mejbri. Młody pomocnik Manchesteru United, który sezon 2022/2023 spędza w Birmingham City, wcześniej wystąpił w Pucharze Narodów Afryki i Pucharze Narodów Arabskich. 19-latek spróbuje pomóc swojej kadrze w meczach z Australią, Danią i Francją.

Urugwaj
Manchester United jednego przedstawiciela będzie miał również w kadrze Urugwaju. Na swój pierwszy mundial pojechał Facundo Pellistri, choć 20-letni skrzydłowy nadal czeka na debiut w pierwszym zespole Czerwonych Diabłów. Pellistri ma na swoim koncie 7 meczów w reprezentacji Urugwaju.

MECZE NA MŚ 2022 Z UDZIAŁEM PIŁKARZY MANCHESTERU UNITED:

Poniedziałek, 21 listopada
Anglia vs Iran (14:00)
Senegal vs Holandia (17:00)

Wtorek, 22 listopada
Argentyna vs Arabia Saudyjska (11:00)
Dania vs Tunezja (14:00)
Francja vs Australia (20:00)

Czwartek, 24 listopada
Urugwaj vs Korea Południowa (14:00)
Portugalia vs Ghana (17:00)
Brazylia vs Serbia (20:00)

Piątek, 25 listopada
Holandia vs Ekwador (17:00)
Anglia vs USA (20:00)

Sobota, 26 listopada
Tunezja vs Australia (11:00)
Francja vs Daniak (17:00)
Argentyna vs Meksyk (20:00)

Poniedziałek, 28 listopada
Brazylia vs Szwajcaria (17:00)
Portugalia vs Urugwaj (20:00)

Wtorek, 29 listopada
Holandia vs Katar (16:00)
Walia vs Anglia (20:00)

Środa 30 listopada
Australia vs Dania (16:00)
Tunezja vs Francja (16:00)
Polska vs Argentyna (20:00)

Piątek, 2 grudnia
Ghana vs Urugwaj (16:00)
Korea Południowa vs Portugalia (16:00)
Kameryn vs Brazylia (20:00)


TAGI


« Poprzedni news
Malacia: Udział w MŚ 2022 to duże osiągnięcie
Następny news »
Manchester United chce wyjaśnić sytuację Cristiano Ronaldo do końca przyszłego tygodnia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (395)


84cantona7: Jak narazie, to tylko Katar się gorzej zaprezentował od nas. Nawet Iran lepiej wypadł dostając lanie od Anglików.
» 22 listopada 2022, 18:46 #391
Batigol222: fakt. Jak na poziom MŚ to jest jednak trochę żenua, że zespół nie potrafi wymienić 4 podań w środku pola, i to mając w składzie tego niby polskiego Kevina de Bruyne z Napoli
» 22 listopada 2022, 20:08 #390
dominikMU: Ronaldo odchodzi za porozumieniem stron szybko poszło, ugrał to co chciał :D
» 22 listopada 2022, 18:36 #389
essaEdek: OFICJALNIE: Cristiano Ronaldo opuszcza Manchester United za obopólną zgodą, ze skutkiem natychmiastowym.
» 22 listopada 2022, 18:33 #388
Carlosik: Mam nadzieję, że zabierze ze sobą swoich fanów. Amen.
» 22 listopada 2022, 18:37 #387
Xchrisx7: Bardzo dobrze, krzyżyk na drogę. Czekam na biografie :)
» 22 listopada 2022, 18:38 #386
Skora96: W końcu odejdą zakały tej storny tacy jak niewiempoco, sportwyekspert
» 22 listopada 2022, 18:41 #385
essaEdek: Boje się, że nie odejdą bo zauważyli, że łatwo się tu trolluje.
» 22 listopada 2022, 18:44 #384
skowron32: Meksyk jest do ogarnia ale nie przez Nas. Ich dziś Tunezja by pyknela bez problemu nie mówię jiz o kebabach
» 22 listopada 2022, 18:28 #383
DjTED: Będzie tak że nie wyjdziemy z grupy z argentyna
» 22 listopada 2022, 18:31 #382
dominikMU: Lewy zawsze jak strzela na dwa tempa to dziś nie wiem co on zrobił, presja go zjadła, jak już tak strzelał to powinna być petarda w boczną siatkę... A tak to taki strzał na alibi był, byle w światło leciało...
» 22 listopada 2022, 18:27 #381
szymek1193: Meksyk gra chaotycznie
» 22 listopada 2022, 18:26 #380
Litosci: Czemu nikt nie wali karnych jak Harry maguire. Petarda w okno i nie ms co zbierac
» 22 listopada 2022, 18:25 #379
vanantgaal: Po prostu on jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju
» 22 listopada 2022, 18:28 #378
Litosci: To nawet nie chodzi o to ze Harry ale dużo środkowych obrońców się nie pierdzieli tylko wala po oknach
» 22 listopada 2022, 18:43 #377
skowron32: Drugi karny nie strzelony pod rząd przez Barcelonę
» 22 listopada 2022, 18:23 #376
DjTED: Nic nie zostało z tej drużyny z euro. 0 progresu, a gra z 5 razy gorsza
» 22 listopada 2022, 18:22 #375
skowron32: Muszę się z Tobą zgodzić
» 22 listopada 2022, 18:25 #374
CRtheSaviour: A jak ma być progres, kiedy tamta drużyna bazowała na Piszczku i Błaszczykowskim?
» 22 listopada 2022, 18:30 #373
DjTED: Ale chociaż serce reszta oddawała. Klepali Portugalię, Szwajcarię a teraz stoją jak widły w gnoju
» 22 listopada 2022, 18:33 #372
CRtheSaviour: Stoją jak widły w gnoju, bo nie ma kapitana. Dżepetto to wiadomo do czego się nadaje...
» 22 listopada 2022, 18:37 #371
Xchrisx7: Dla Niemców by strzelił.
» 22 listopada 2022, 18:22 #370
MiSt: Moim zdaniem karny słuszny, bo było ewidentne ciągnięcie za koszulkę. Nie zasłużyliśmy jednak na bramkę.

Przynajmniej mecz się otworzył :)
» 22 listopada 2022, 18:21 #369
olek1143: Polska wyjdzie z grupy z bilansem 0-0 xD
» 22 listopada 2022, 18:21 #368
Lisan: Lewy nie masz cochones do takich sytuacji.
Po tym poznaje się piłkarzy Wielkich
» 22 listopada 2022, 18:21 #367
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 18:23

Hm a kto nie trafił karnego w finale LM z Chelsea w Moskwie 2008? Ja pamiętam, że Ronaldo i Terry. I co powiesz teraz? :)
» 22 listopada 2022, 18:22 #366
CRtheSaviour: No, Ronaldo nie ma jaj, teraz wyraźnie to widać.
» 22 listopada 2022, 18:24 #365
Ciechanek: Ciężko rację przyznać. Wiem
» 22 listopada 2022, 18:37 #364
szymek1193: Czas zmienić obywatelstwo na holenderskie
» 22 listopada 2022, 18:20 #363
Ciechanek: Oj bardzo bym chciał żebyś akurat Ty to zrobił. Jeden głąb mniej do socjalu za moje pieniądze
» 22 listopada 2022, 18:23 #362
szymek1193: Zaraz Cię zdissuje
» 22 listopada 2022, 18:26 #361
Ciechanek: Co mi zrobisz? :D Sorki ale nie wiem co to znaczy. Ale co by nie znaczyło, rób co chcesz.
» 22 listopada 2022, 18:31 #360
skowron32: No to można się rozejść już po meczu będzie bo coś Nam wbija
» 22 listopada 2022, 18:17 #359
CRtheSaviour: Macie kochanego Robka, magika pretendenta do Złotej Pilki. Zieliński z zamkniętymi oczami, napletem by to strzelił.
» 22 listopada 2022, 18:17 #358
BNK: No mamy. Świetny jest. Światowy top, bez względu na tego karnego.
» 22 listopada 2022, 18:19 #357
CRtheSaviour: Światowy top XD
Bayern go wypromował, a teraz pokazuje swoje prawdziwe oblicze. 2 zmaronawene karne z rzędu.
» 22 listopada 2022, 18:23 #356
BNK: Mogłeś mnie olać, nie komentować, ale postanowiłeś się jeszcze bardziej zbłaźnić. Pozostaje mi tylko życzyć rozsądniejszych decyzji w przyszłości.
» 22 listopada 2022, 18:26 #355
Ciechanek: Skąd się biorą takie pajace jak Ty? Chciałbym się kiedyś dowiedzieć co tacy ludzie mają we łbach.
» 22 listopada 2022, 18:26 #354
Sideswipe: Ochoa w reprze odpala jakiś god mode
» 22 listopada 2022, 18:16 #353
BNK: Ale dał d...
» 22 listopada 2022, 18:16 #352
rvn10: Oliwa sprawiedliwa.
» 22 listopada 2022, 18:16 #351
DjTED: Oliwa zawsze sprawiedliwa
» 22 listopada 2022, 18:16 #350
rvn10: Tam nie było karnego, Robercik zasymulował.
» 22 listopada 2022, 18:14 #349
DjTED: Nie zasymulowal tylko szli bark w bark.. lewy nawet nie protestowal
» 22 listopada 2022, 18:15 #348
DjTED: Ale drukarnia dla Polakow
» 22 listopada 2022, 18:14 #347
Xchrisx7: Spoko, że karny ale i tak by nie doszedł do tej piłki.
» 22 listopada 2022, 18:13 #346
ojciectomka: Może Michniewicz nie wie, że trzy remisy nie dają wyjścia z grupy.
» 22 listopada 2022, 18:11 #345
szymek1193: Nie da się wygrać meczu nie atakując
» 22 listopada 2022, 18:10 #344
majk: Maszyna rusza od drugiej połowy na dobre, psy szczekają a karawana jedzie dalej. Do boju orły.
» 22 listopada 2022, 18:04 #343
skowron32: Araby to ograją i Nas i Meksyk.
U Nas lega na Barcelonę i jakoś to będzie,
Zalewski będzie z niego pożytek ale jeszcze nie teraz. Glik to jest dramat. Krycha się o kucyk przewróci wkoncu
» 22 listopada 2022, 17:57 #342
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 17:58

Oglądając naszą grę, czuje się jakbym oglądał jakieś Stoke, czyli obrona Częstochowy i same lagi. To jest wstyd, żeby przez ponad 45 min nie zrobić nawet jednej składnej akcji. Skrzydła nie istnieją. Polski De Bruyne tradycyjnie już nic nie gra w repce. Trzeba liczyć, że Lewy coś sam wyczaruje. Liczę, że w drugiej połowie wejdzie Milik i Bielik za Krychowiaka.
» 22 listopada 2022, 17:57 #341
CRtheSaviour: Czepiasz się Zielińskiego i pałujesz do Lewandowskiego, mimo że obydwaj są bezradni. Chyba pora, żebyś udał się do psychiatry.
» 22 listopada 2022, 18:02 #340
MiSt: Stoke mogłoby uczyć naszą repkę wszystkiego - od tempa rozegrania, aż po technikę i taktykę.
» 22 listopada 2022, 18:10 #339
awe: Stoke nie zasluzylo sobie, zeby ich tak obrazac.
» 22 listopada 2022, 18:19 #338
skowron32: Typowy mecz na 0-0 tu jak padnie 1 bramka to będzie cud obojętnie dla kogo 1 bramka to maks
» 22 listopada 2022, 17:55 #337
0listonoszpat: Grają jakby siły nie mieli, może nie pojedli czy coś. Meksyk nie jest mocną drużyną.
» 22 listopada 2022, 17:55 #336
skowron32: Glik to zaraz umrze na boisku. Leje się z niego jak ch...
» 22 listopada 2022, 18:01 #335
dawid27154: Standardowy mecz Polskiej kadry ogólna cienizna, Bednarek za Zalewskiego i Bereszyński wyżej, bo ten Lozano ich w końcu pokręci...
» 22 listopada 2022, 17:55 #334
84cantona7: Meksyk zostawia bardzo dużo miejsca, a nasi i tak trzech podań nie potrafią wymienić. Argentyna nie miała tyle miejsca z Arabią. Jak Araby na nas tak siądą to może być dramat.
» 22 listopada 2022, 17:54 #333
devilek777: Czy ten gość w studio mówi, że Meksyk jest słaby xd?
» 22 listopada 2022, 17:53 #332
0listonoszpat: Bo jest, ale na tle naszych wyglądają na solidnych.
» 22 listopada 2022, 17:56 #331
LukasMUFC: A nie jest?
» 22 listopada 2022, 17:56 #330
devilek777: Cisną nas, a ten mówi fifti fifti...
» 22 listopada 2022, 18:07 #329
Rebxie: To już jest sztuka, aby być 2 raz z rzędu najgorsza reprezentacja na mundialu
» 22 listopada 2022, 17:53 #328
skowron32: Najgorsza nie przed Nami są Katar i Iran póki co resztę się zobaczy jeszcze
» 22 listopada 2022, 17:59 #327
Xchrisx7: Ciekawe co im gruby w szatni powie w przerwie :D
» 22 listopada 2022, 17:48 #326
Rebxie: Pewnie, że wykonują plan na ten mecz perfekcyjnie
» 22 listopada 2022, 17:52 #325
MiSt: Na pewno po meczu powie: No jest wszystko w porządku,jest dobrze, dobrze robią, dobrze wszystko jest w porządku. Jest git pozdrawiam całą Legiunię, dobrych chłopaków i niech sie to trzyma. Dobry przekaz leci.
» 22 listopada 2022, 17:54 #324
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 17:46

Wyglądają jakby przyjechali na wakacje.
Hotel wypasiony jest (jeden z najbardziej eksluzywnych na świecie), basenik jest, piwerko w hotelu też na pewno jest. Posiedzieć trochę, odbębnić 3 meczyki i do domu.
» 22 listopada 2022, 17:45 #323
V3x: Ci paralitycy z naszej kadry potrafią cokolwiek rozegrać po ziemi? W ogóle cokolwiek potrafią rozegrać? Zalewski, Zieliński pierwsi do zmiany.
» 22 listopada 2022, 17:42 #322
DjTED: Zieliński Zalewski dno dna
» 22 listopada 2022, 17:42 #321
szymek1193: Brak modera jest widoczny
» 22 listopada 2022, 17:41 #320
MiSt: Najbardziej smutne jest to, że nawet młodsi zawodnicy nie potrafią wymienić kilku podań bez straty piłki. Technicznie polska piłka jest opóźniona o jakieś 20 lat (może nawet więcej).
» 22 listopada 2022, 17:38 #319
szymek1193: Polska nie potrafi się utrzymać przy piłce
» 22 listopada 2022, 17:35 #318
DjTED: Nie mamy środka. Byle jaka europejska drużyna to bierze, ale nie my bo nie mamy środka ;)
» 22 listopada 2022, 17:39 #317
majk: Zaraz im coś wciśniemy, słaby ten Meksyk.
» 22 listopada 2022, 17:30 #316
skowron32: Glik Kiwior i Bereszyński to są pomyłki w kadrze
» 22 listopada 2022, 17:28 #315
Xchrisx7: Atm kompletnie nie istniejemy. Liczę na cud (laga na Robercika) i błysk jego geniuszu.
» 22 listopada 2022, 17:27 #314
DjTED: Ten bereszynski to taka cienka parowa. 3 blad
» 22 listopada 2022, 17:27 #313
majk: Nie mają z nami żadnych szans, od początku na nich siedzimy.
» 22 listopada 2022, 17:06 #312
Kiharitony: Rozklad jazdy...
» 22 listopada 2022, 16:51 #311
olek1143: Nie wiem po co wy analizujecie. Nie nastawiamy się na zwycięstwo naszych. Z całym szacunkiem ale nasi nie mają ani psychy ani kondycji. Widzieliście jak Arabia dzisiaj zagrała? Nie zdziwię się jak będziemy ostatni w grupie.
» 22 listopada 2022, 16:37 #310
majk: Każdy kto choć trochę zna się na piłce, wiedział że mecz Tunezja Dania skończy się bezbramkowym remisem.
» 22 listopada 2022, 16:11 #309
trezegram: Zabawny jesteś, trzeba było to napisać przed meczem cwaniaczku...
» 22 listopada 2022, 16:48 #308
majk: Od samego początku tak mówiłem.
» 22 listopada 2022, 16:54 #307
MrMu: Z jakiej racji teraz Tunezja miała rzut wolny, bo przepraszam bardzo? Miał być rzut rożny dla Danii, ale sędzia sprawdzał na varze ewentualny rzut karny dla Danii za zagranie ręką w polu karnym. Karnego nie było, więc podyktował rzut wolny dla Tunezji. Co to niby było?
» 22 listopada 2022, 15:59 #306
marcino186: To wyglądało jakby zaczynali po faulu . Dziwne
» 22 listopada 2022, 16:00 #305
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 15:11

Argentyna ma jeszcze dwa mecze grupowe. Patrząc na ich potencjał, to mogą je wygrać i awansować, także ja bym ich jeszcze nie skreślał mimo że sensacyjnie dziś przegrali.
» 22 listopada 2022, 15:09 #304
Genek: Jak będzie grał lisandro to wyjdą, jak nie to mogą zapomnieć.
» 22 listopada 2022, 15:27 #303
H2O1994: Też tak uważam, Argentyna nie ma już marginesu błędu, muszą wygrać z nami i z Meksykiem żeby mieć pewne wyjście z grupy.
» 22 listopada 2022, 15:31 #302
shadow17: prawdopodobnie skończy się to dla nas źle, Argentyna zagra wtedy na 120% przeciwko nam.
» 22 listopada 2022, 15:54 #301
Ciechanek: Przecież wynik Argentyny to dla nas najgorszy jaki mógł być.
» 22 listopada 2022, 15:55 #300
Diabelred: ,,Argentyna zagra wtedy na 120% przeciwko nam.''

Być może nie będzie już miała o co grać, jeśli dziś zremisujemy z Meksykiem, a w następnej kolejce, my wygramy z Arabami, a Meksyk z Argentyna.
» 22 listopada 2022, 16:11 #299
JajoJe: Trzeba wygrać z Meksykiem i z Arabią i tyle
» 22 listopada 2022, 16:32 #298
shadow17: ten Lautaro do United? 3 razy nie.
» 22 listopada 2022, 14:49 #297
jayjay2: 2022 rok, a ludzie dalej oceniają przydatność zawodnika po jednym występie, dodatkowo w reprezentacji
» 22 listopada 2022, 15:23 #296
majk: Tylko Al Dawsari.
» 22 listopada 2022, 15:47 #295
shadow17: rok 2022 i nadal ludzie nie wiedzą, że Lautaro dobrze czuje się jako 2 napastnik, a United gramy tylko jednym napastnikiem.
» 22 listopada 2022, 15:51 #294
Ciechanek: A czemu 3 razy nie jak Ty piszesz sam?
» 22 listopada 2022, 15:56 #293
shadow17: ja i ten pan z profilu oraz mój cień
» 22 listopada 2022, 15:59 #292
majk: Ten Eriksen to jakiś niewypał, Tunezji gola strzelić nie potrafi. Masakra, że ludzie wciąż myślą, że Eriksen potrafi grać w piłkę bez Harrego Kane'a, on się tylko dobrze czuje z Kanem z przodu i Dele Allim na skrzydle. Zawsze tak było.
» 22 listopada 2022, 16:29 #291
Genek: Najlepszy obrońca PL w tym sezonie siedzi na ławce, a jakiś leszczyk otamendi gra w pierwszym xd, a potem się dziwisz czemu dostajesz 2 od z całym szacunkiem, bo grali świetnie i dali sie siebie wszystko arabii.
» 22 listopada 2022, 13:51 #290
KalinkaRIP: Ten Romero niezły ogor przy pierwszej bramce
» 22 listopada 2022, 13:53 #289
Genek: Romero, też słabiutki, ale lepszy niż ten otamendi, ale nie dowierzam że takiego kota na ławce trzymasz jak licha.
» 22 listopada 2022, 13:54 #288
jayjay2: Szli na rekord meczów bez porażki, więc dlaczego mieli rozbijać swój podstawowy środek obrony, który świetnie współpracował ze sobą?

"Najlepszy obrońca PL w tym sezonie" - gra dobry sezon, ale nazywać go najlepszy obrońcą PL w tym sezonie, gdzie po 14 meczach mamy aż 20 straconych bramek, nie wspominając, że nie potrafiliśmy zachować czystego konta nawet z Omonią Nikozja
» 22 listopada 2022, 14:03 #287
boro: No ale według kogoś tam są murowanym faworytem. Każdy kto podawał zestaw finałowy to jako pewniaka obstawiał Arg
» 22 listopada 2022, 15:02 #286
H2O1994: Nie każdy, ja uważam że znowu z mistrzostw świata zrobi się euro, według mnie w półfinałach będą same drużyny z Europy, mogę się nawet założyć. Europejskie drużyny grają na zupełnie innym poziomie.
» 22 listopada 2022, 15:50 #285
84cantona7: Co to za dziady w studio TVP?Gdzie pani Sylwia Dekiert? Przyjemnij by się oglądało.
» 22 listopada 2022, 13:26 #284
Xchrisx7: Pani Dekiert dzisiaj ma wolne. Eriksen gra o 14 :D
» 22 listopada 2022, 13:32 #283
majk: Zawsze mówiłem, że Arabia Saudyjska to piłkarski top, a Al Dawsari wciąga nosem Messiego i resztę tych piłkarzyków z Argentyny.
» 22 listopada 2022, 13:09 #282
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 13:19

Oni na dobrą sprawę grają ze sobą na co dzień. Bodajże 10 zawodników z jednego zespołu w podstawowej XI. Znają się jak łyse konie :D Al Dawsariego wymienić za Ronaldo.
» 22 listopada 2022, 13:18 #281
Radomirus: Racja ;)
Pamiętam jak o tym pisałeś po meczu Polska-Szwecja w '97 r. ;)
» 22 listopada 2022, 14:56 #280
84cantona7: Wygląda na to, że to nie drugi mecz będzie meczem o wszystko tylko już pierwszy dla naszej kadry.
» 22 listopada 2022, 13:02 #279
majk: My wychodzimy z 1 miejsca.
» 22 listopada 2022, 13:03 #278
rvn10: Chciałbyś:)
» 22 listopada 2022, 13:09 #277
SmokuUtd: Postawiłem na Meksyk. Niezależnie od wyniku sytuacja win win :)
» 22 listopada 2022, 13:26 #276
swees: I cyk remisik 1:1 :p
» 22 listopada 2022, 15:25 #275
maczak4: Ale by im się Garnacho przydał
» 22 listopada 2022, 12:51 #274
Xchrisx7: Dokładnie o tym samym pomyślałem. Na pewno nie zagrałby gorzej niż Papu na lewej.
» 22 listopada 2022, 12:53 #273
CRtheSaviour: Proszę cię...
Zagrał jeden dobry mecz z ogórkiem i już myślisz, że poradziłby sobie z potężną Arabią?
» 22 listopada 2022, 13:00 #272
Xchrisx7: Zgadza się, dokładnie tak myśle. Myśle też, że nawet tłumacząc dlaczego mam takie zdanie to ty i tak nie zrozumiesz.
» 22 listopada 2022, 13:07 #271
boro: Arabia pierwszy raz wygrała z Argentyną i myślisz, że już jest potężna ?
» 22 listopada 2022, 13:54 #270
swees: Arabia jak pociśnie Polskę to będzie rewelacją mistrzostw :P
» 22 listopada 2022, 15:26 #269
Ciechanek: Jacy Wy jesteście wszyscy śmieszni. Przed meczem nikt nie mówił, że Argentyna może przegrać, widzicie jak jest. Ale gadanie, że my ze wszystkimi przegramy to już jest pewne i na pewno tak będzie :D Może chociaż poczekajmy i zobaczmy fragment naszego meczu. Po co to przed meczem gadać od razu? Żeby potem wyjść ewentualnie na głąba jak się okaże inaczej?
Tak samo jak nikt nie mógł wiedzieć, że Argentyna będzie mieć taki wielki problem z Arabią tak samo nikt nie wie co się wydarzy w naszym meczu. Dajcie se spokój, że komuś się w ogóle chce tak paplać przed meczem.
» 22 listopada 2022, 12:43 #268
karassas: Nikt nie wie, ale każdy z naszych rywali potrafi grać bardzo szybko z czym my sobie nie radzimy. Owszem możemy skończyć z 9 punktami, w końcu dopóki piłka jest w grze wszystko jest możliwe, ale po tym co wiemy na ten moment i mecz Argentyna Arabia Saudyjska niewiele tu zmienił obawy o 0 punktów są uzasadnione. No cóż pożyjemy zobaczymy, faktem jest, że nasza grupa jest jedną z ciekawszych na tym turnieju. Każda drużyna ma swoje argumenty, każda jest zmotywowana bo Messi czy Lewy chcą w końcu ugrać coś na mistrzostwach świata (raczej ostatnie mistrzostwa dla tej dwójki), Meksyk chce udowodnić, że zażegnali swoje problemy, a Arabia chce pokazać, że nie trzeba mieć gwiazd światowego formatu, aby grać z najlepszymi.
» 22 listopada 2022, 16:18 #267
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 12:40

Arabia Saudyjska prowadzi z Argentyna.

Czyli co Polska jak zawsze w grupie śmierci xd
» 22 listopada 2022, 12:39 #266
KalinkaRIP: Ile za tego Dawsariego?
» 22 listopada 2022, 12:30 #265
MANmanyUTD: Zaraz się okaże że Argentyna to najmniejsze piwo w naszej grupie :D
» 22 listopada 2022, 12:26 #264
majk: Dawać tego Al Dawsariego tutaj.
» 22 listopada 2022, 12:25 #263
skowron32: Nasi weterani to dziś po hymnie będą jiz zmaniy chcieli
» 22 listopada 2022, 12:24 #262
AUDIoooo: Wow! Co tam się dzieje?! oO
» 22 listopada 2022, 12:21 #261
CRtheSaviour: Zaraz się okaże, że trafiliśmy do grupy śmierci.
» 22 listopada 2022, 12:19 #260
84cantona7: Żeby z tą Arabią nie było trudniej niż z Meksykiem.
» 22 listopada 2022, 12:18 #259
skowron32: Uuu Argentyna w Plecy szykują się 3 wpier Naszych
» 22 listopada 2022, 12:18 #258
Xchrisx7: A my się Meksyku baliśmy :D
» 22 listopada 2022, 12:18 #257
skowron32: Już pisałem kiedyś że Polska od każdego dostanie, Araby to Nas zajada jak szmaciarzy na orliku. Poza tym nie każdy przeżyje z Naszych dzisiejszy mecz, Glik Krycha, Jadzika to po 1 pol karetka
» 22 listopada 2022, 12:19 #256
majk: Czesio się pewnie bardziej poci w trakcie tego meczu niż trener Argentyny.
» 22 listopada 2022, 12:14 #255
devildevil: Dla nas zły wynik lepiej żeby wygrali
» 22 listopada 2022, 12:14 #254
skowron32: Hehe Araby messiemu gola strzeliły a każdy mówił że na Arabach łatwe 3 pkt będą
» 22 listopada 2022, 12:13 #253
Lisan: Smutno oglądać zapewne ostatni Mundial Leo Messiego najlepszego piłkarza na świecie zaraz za Ronaldo.
» 22 listopada 2022, 11:59 #252
boro: Garnacho go zastąpi
» 22 listopada 2022, 12:07 #251
boro: Ile by wczorajsza Anglia strzeliła dzisiejszej Argentynie ?
» 22 listopada 2022, 11:47 #250
Masta: Obstawiam ze nie aż 6
» 22 listopada 2022, 11:49 #249
skowron32: Nasz PIT Bull na ławce trochę szkoda ale może trzyma go na mecz z Nami? :)
» 22 listopada 2022, 11:40 #248
boro: Co to ma być? Argentyna strzela z karnego i stawia autobus ?!
» 22 listopada 2022, 11:19 #247
RedOskar18: Lisandro na ławie argentyny na pierwszy mecz
» 22 listopada 2022, 10:20 #246
rvn10: Szkoda trochę. Liczyłem że go dzisiaj zobaczę.
» 22 listopada 2022, 10:38 #245
majk: Niech odpoczywa.
» 22 listopada 2022, 11:37 #244
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 23:21

Póki co najgorszy Mundial jaki widzę. Brak atmosfery święta piłki nożnej, mecze rozgrywane w jednym mieście no litości, kraj w którym nagminie łamane są prawa człowieka, Listopadzie Mundial to jakiś żart?...W dodatku niektóre stadiony po Mundialu będą zbużone. Widać jak na dłoni w jaki sposób Katar zdobył tą organizacje u wujka Blatera. Kasa kasa.
» 21 listopada 2022, 23:20 #243
kckMU: nagminnie*, zburzone*

Nic nowego nie odkryłeś, każdy to widzi i wie.

Bardziej niż przekupione MŚ martwi mnie ustawiony mecz Polski U21. Nikt się już z tym nie kryje, ani na boisku ani poza nim.
» 21 listopada 2022, 23:26 #242
PauloKuhan: przestań powtarzać to co usłyszałeś w TV, w 2012 sol cambell tez o Polsce gadał ze rasistowski kraj odradzał przyjazd kibicom mija kilka lat i teraz my kłapiemy na organizatorów jaki to ich kraj zły co do łapówek to rozumiem ze RPA też posmarowało ?
» 22 listopada 2022, 07:09 #241
Ordzik: PauloKuhan ale dałeś przykład xD akurat jest jawny przelew 10mln z RPA dla Jacka Warnera , byłego szefa concacaf by zagłosowal właśnie za RPA
» 22 listopada 2022, 08:48 #240
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 09:48

Niech przynajmniej ludzie zobacza ze caly ten katarski i dubajski lans - zlote miasta i arabskie cuda - to tylko wydmuszka i zaslona przyslaniajaca obore na kozy i pustynie. Zycie w kraju gdzie dobrobyt albo bieda, zycie mieszkanców i ich wolnosc zalezy od widzimisie znudzonego i super bogatego szejka.

Poza tym jaka atmosfera - jak polowe kibiców na trybunach ma zaplacone zeby przyszlo -a i tak dalej swieci to pustkami.
» 22 listopada 2022, 09:46 #239
mycka86: Od poprzedniego mundialu (rosja) chyba nikt nie ma wątpliwości, że FIFA kieruje się tylko i wyłącznie $$$
» 22 listopada 2022, 10:28 #238
Paps: W wielu krajach lamane sa prawa czlowieka nagminnie.Przez ostatnie dwa lata miales nagminnie lamane prawa czlowieka np w zwiazku z covidem na calym swiecie.Pieniadze sie licza i tyle,te cale akcje typu opaski teczowe,blm itd to pic na wode i pijar ;)
» 22 listopada 2022, 10:54 #237
devildevil: O co chodzi z tym doliczaniem? W każdym meczu po 10 w sumie 15 XD
» 21 listopada 2022, 21:56 #236
Lisan: To czas na puszczenie przelewu
» 21 listopada 2022, 21:58 #235
Ciechanek: Pisałem to poniżej. Sędziowie dostali wytyczne na ten mundial i były szkolenia na ten temat. Mają bardzo skrupulatnie liczyć rzeczy typu leżenie po faulu, zmiany, przeciąganie gry i dostali zalecenie żeby doliczać dużo minut. To ma być standard na tych MŚ.

Trzymajcie się wersji, że mecz trwa 100min. Będzie masę goli pewnie w doliczonym. I to, że zostało 3min do końca regulaminowego czasu, nie znaczy już za dużo :)
» 21 listopada 2022, 22:00 #234
wider: zamiast po prostu zatrzymywać czas podczas przerwy w grze to bawią się w jakieś doliczanie 10-15min
» 21 listopada 2022, 22:14 #233
Paps: Mi tam to pasuje,dodaje to trochę dramaturgii.Poza tym zapobiega jednak w dużym stopniu cwaniactwu,bo często jednak za mało doliczano w stosunku do leżenia i symulowania.
» 21 listopada 2022, 22:28 #232
rvn10: Dla mnie to chore żeby mecz trwał 100 minut. Chore.
» 21 listopada 2022, 23:14 #231
boro: Jak się Neymar zacznie turlać to następny mecz się opóźni
» 22 listopada 2022, 08:29 #230
mycka86: Przypomina mi się mecz z poprzedniego mundialu Brazylia-Meksyk. Polecam obejrzeć. Od 70 minuty Brazylijczycy, głównie Neymar, praktycznie tylko turlali się po boisku. A sędzia doliczył 6 minut. Powinien co najmniej 15. Od tamtego meczu jestem wielkim zwolennikiem zmian w piłce nożnej, takich jakie są... w zasadzie w każdej innej dyscyplinie. Tj. zatrzymywanie czasu podczas dłuższych przerw. Tak jest w koszykówce, piłce ręcznej, hokeju. Dosłownie wszędzie i te dyscypliny nic nie straciły.
» 22 listopada 2022, 10:21 #229
Masta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 20:57

Smutne ze oglądamy Bale ostatni raz na dużym ekranie :(
» 21 listopada 2022, 20:57 #228
Xchrisx7: Może jeszcze na jakimś US Open w Eurosporcie go zobaczysz
» 21 listopada 2022, 21:21 #227
AUDIoooo: Albo w nowym PGA 2024 ;)
» 21 listopada 2022, 21:38 #226
Masta: Mi chodziło o piłkę bo piłkarz był genialny
» 21 listopada 2022, 22:03 #225
mycka86: Smutne to jest to, że to ostatni mundial Messiego, CR7, Modrica i pewnie Lewego. Bale swoim całokształtem może im co najwyżej buty wiązać.
» 22 listopada 2022, 10:23 #224
Masta: Bale zdobywał ważne bramki i zapisał się w historii. Mimo tylu kontuzji dał z siebie wszystko.
» 22 listopada 2022, 10:57 #223
AUDIoooo: Go USA! ;)
» 21 listopada 2022, 20:40 #222
Lisan: Zastanawiam się czy klub podejmie próbe sprzedaży Sancho w styczniu czy ten będzie otrzymywał "kolejne szansę".
Po poprzednim fatalnym Euro Sancho Mundial ogląda już w TV
» 21 listopada 2022, 19:54 #221
KalinkaRIP: Nie podejmie, będzie otrzymywać kolejne szansę, dziwne nie? Jak można dawać kolejne i kolejne szansę już 10 rok z rzędu 30 latkowi..
» 21 listopada 2022, 20:29 #220
majk: Ja bym jednak skupił się na ciągłym szydzeniu z tego transferu, kwoty i tygodniówki, a także gry samego Sancho. Warto 3 razy w tygodniu bez żadnego kontekstu wspomnieć o tym, a także sprawdzić na flashscorze zawodników z aktualnie dobrymi statami, żeby wspomnieć, że w innych klubach są dobrzy zawodnicy, nie to co u nas.
» 21 listopada 2022, 20:46 #219
atq: Oglądałem od 30min i ten Gakpo w sumie poza golem to dla mnie dość niewidoczny, aczkolwiek widziałem jakąś statystykę defensive line break czy coś takiego i królował to może nieważnie patrzyłem, ale bramka jak rasowy snajper. De jong świetna asysta, mecz na plus ale trz z 3 razy przez niego poszła niebezpieczna kontra
» 21 listopada 2022, 19:18 #218
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2022 09:53

Gakpo strzelil bramke tylem glowy - w sumie sam byl zdziwiony jak zobaczyl gola.
Nic specjalnego - taki zawodnik. Skrzydlowych mamy az za duzo (Martial, Rashford, Garnacho, Antony, Sancho, Elanga - wiekszosc z nich na papierze duzo lepsza niz Gakpo).
» 22 listopada 2022, 09:52 #217
olek1143: Gakpo słaby mecz. Ogólnie jakoś ta Holandia taka nie za silna.
» 21 listopada 2022, 19:06 #216
awe: Bardzo, Luj mowi, ze sa silniejsi, a na boisku nie pokazali nic, nawet ciezko powiedziec, ze byli lepsi w tym meczu.
» 21 listopada 2022, 19:16 #215
kckMU: 2-0 w meczu gdzie nic się nie klei, to nie jest chyba zły prognostyk.
» 21 listopada 2022, 19:27 #214
awe: Wynik wyglada dobrze, gra gdzie bramkarz uratwowal mecz juz niekoniecznie, byl to po prostu slaby wystep i po takim czyms mowic o dobry prognozach to grzech. Wiadomo to jest turniej, dzisial grali jak dziady, a zaraz mogą sie rozkręcić i bedziemy im bic brawa, ale ten mecz ewidetnie nie byl dobry.
» 21 listopada 2022, 20:23 #213
HarryBrown: Gakpo poszedł do tej piły niczym rasowy striker. Obok de Jonga i keepera najlepszy gracz w Oranje.
» 21 listopada 2022, 18:59 #212
DiegoMUFC: Trzeba też zaznaczyć, że w tej akcji dośrodkowywał nie kto inny jak De Jong 😅
» 21 listopada 2022, 18:55 #211
M4S73R: Erik wysłał smsa do Codyego
» 21 listopada 2022, 18:46 #210
BNK: Ale pięknie wszedł głową ten Gakpo
» 21 listopada 2022, 18:45 #209
Xchrisx7: No i Gakpo!
» 21 listopada 2022, 18:44 #208
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 18:45

Cienki ten Gakpo cienki.
A Devilpage nadal nie wie ile trwa mecz piłki nożnej
» 21 listopada 2022, 18:44 #207
marcino186: Na kogo stawiacie ze wygra MS ? Mnie wydaje się ze to może być Argentyna
» 21 listopada 2022, 18:40 #206
H2O1994: Ja obstawiam finał Francja-Niemcy i Francja znowu mistrzem świata.
» 21 listopada 2022, 18:48 #205
CRtheSaviour: Niemcy XD
Oni z tą Japonią będą mieli problemy.
» 21 listopada 2022, 18:54 #204
Xchrisx7: Wydaje mi się że Brazylia. Trzymam kciuki za Anglię
» 21 listopada 2022, 18:55 #203
H2O1994: Pożyjemy, zobaczymy, według mnie Niemcy będą przynajmniej w półfinale. To oczywiście tylko moje przypuszczenia, mundial rządzi się swoimi prawami.
» 21 listopada 2022, 18:59 #202
essaEdek: Argentyna / Brazylia.
» 21 listopada 2022, 19:00 #201
Halbrand: Duńczycy zrobią berserk. :)
» 21 listopada 2022, 19:13 #200
PiesekLeszek: Ja od zawsze kibicuję Holandii i mam nadzieję, że Luis Van Gall zdobędzie medal z oranje.
» 21 listopada 2022, 19:25 #199
marcino186: Holandia słabiutko
» 21 listopada 2022, 18:39 #198
CRtheSaviour: Holandia dzisiaj jak my za Luja. Ciekawe dlaczego...
» 21 listopada 2022, 18:36 #197
Genek: Da się zasnąć w trakcie meczu (:
» 21 listopada 2022, 18:41 #196
Ciechanek: Ale to co jest w lewym górnym rogu jest na razie po ich myśli, więc w czym problem?
» 21 listopada 2022, 18:45 #195
JahKowalski: De Jong jakie macanko XD
» 21 listopada 2022, 18:31 #194
Lisan: Ten Gakpo cieniutko na razie zupełnie bezbarwny
» 21 listopada 2022, 18:23 #193
Diabelred: Wiele osób tak narzeka w Polsce, że mundial w środku sezonu, że w listopadzie. Dla mnie z kolei jest to świetna odmiana. Czemu? Bo w końcu będzie można zobaczyć repki(głównie myślę o tych silnych europejskich + Argentyna i Brazylia) grające na 100% możliwości. W normalnych warunkach, gdy mundial jest latem, to piłkarze jadą na MŚ po wyczerpującym sezonie, gdzie czołowi piłkarze mają w nogach po 45-55 lub wiecej meczów.
» 21 listopada 2022, 18:19 #192
majk: Bardzo ciekawe spostrzeżenie. W sumie nikt na to jeszcze chyba nie zwrócił uwagi i ma to ręce i nogi. Słuszna uwaga.
» 21 listopada 2022, 20:20 #191
Lisan: Wymieniłbym Sancho za Bukayo Sake i podziękowałbym Arsenalowi za to szczodrość
» 21 listopada 2022, 17:28 #190
Xchrisx7: Co De Jong teraz zrobiłâ€Ś
» 21 listopada 2022, 17:20 #189
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 17:14

Chociaz kibicow slychac w tym 3 meczu. Wiecie czym sie rozni football europejski od afrykanskiego? I jest to taka jedna roznica przez, ktora europejczycy zawsze z nimi beda wygrywac. Jak afrykanski obronca dostaje pilke pod kryciem to zamiast ja gdzies wywalic na aut to oni sie zawsze kiwaja... Pozniej traca i maja zagrozenie. I odkad ogladam mundiale to oni zawsze to graja
» 21 listopada 2022, 17:10 #188
Xchrisx7: Oczy skupione na Gakpo
» 21 listopada 2022, 17:01 #187
majk: Na De Jonga, na 95% przechodzi do Manchesteru.
» 21 listopada 2022, 17:03 #186
Xchrisx7: Nie wiem jak to policzyłeś ale jestem zwolennikiem tych 5% że jednak nie :D
» 21 listopada 2022, 17:07 #185
AUDIoooo: Majk bekę ciśnie, a ty łykasz ;)
» 21 listopada 2022, 17:20 #184
Diabelred: Xchris7,

Majk miał na myśli ta wypowiedz:

devilpage.pl/index/news/komentarze/72388/barcelona-na-95-sprzeda-de-jonga-do-manchesteru-united/
» 21 listopada 2022, 18:04 #183
Xchrisx7: A to mnie ominęło, dzięki Panowie za wyjaśnienie. Mino wszystko podtrzymuję moją opinie.
» 21 listopada 2022, 18:12 #182
NicPozytywnego: Gakpo w podstawie.
» 21 listopada 2022, 16:45 #181
DjTED: To jest karny. Sciagal go za koszulke
» 21 listopada 2022, 16:10 #180
keribz: Szkoda, że jak gra Manchester to takie faule są niezauważane. Takie przepychanki to norma i rzadko kiedy jest gwizdane.
» 21 listopada 2022, 16:14 #179
rreddevilss: Byl zauwazalny z Chelsea xd
» 21 listopada 2022, 16:46 #178
marcino186: W sumie patrząc na doliczony czas to niektóre drużyny zagrają prawie 90 min więcej . Haha czyli polska nie zagra tylko 3 spotkań
» 21 listopada 2022, 16:10 #177
Ciechanek: 24 w sumie doliczone minuty. Prawie dogrywka :D
» 21 listopada 2022, 16:03 #176
wider: dlaczego w 2giej połowie tyle min doliczył ? (akurat 2giej połowy nie oglądałem)
» 21 listopada 2022, 16:13 #175
Ciechanek: Czytałem, że sędziowie dostali wytyczne i byli uczulani przed tym mundialem, aby skrupulatnie liczyć przerwy w grze i dużo doliczać minut. Podobno to ma być "normalne"
» 21 listopada 2022, 17:09 #174
devildevil: Anglia zawsze tak grała na MŚ przyjdzie jakas Portugalia albo Urugwaj i przepiernicza w karnych albo po dogrywce
» 21 listopada 2022, 16:02 #173
DjTED: To jest najlepsza reprezentacja azjatycka.... a angole ostatnio spadli w lidze narodow do grupy b... Ciezko widze ten mundial. Znowu beda mistrzostwa europy na MS
» 21 listopada 2022, 15:59 #172
H2O1994: Pewnie znowu w ćwierćfinałach będą tylko 2 reprezentacje z poza Europy. Nie ma co się oszukiwać, europejskie drużyny grają na zupełnie innym poziomie.
» 21 listopada 2022, 16:01 #171
colazeroo: Przecież to są pewniaki pewniaków, bo mamy środek sezonu i zawodników w najlepszej formie. To różnice bedą jeszcze bardziej oczywiste. Tylko stawiać i stawiać.
» 21 listopada 2022, 16:03 #170
RVN1989: Faktycznie najlepsza, jak Korea Płd ich zjada z butami aktualnie...
» 21 listopada 2022, 16:07 #169
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 16:12

Mowilem Wam, ze ogladalem final copa america. Toz to bylo dno konkretne bez taktyki. Kopaninka. Zeby znowu taka Brazylia sie nie nadziala jak pare lat temu na niemcow.
» 21 listopada 2022, 16:07 #168
H2O1994: Ja się mogę założyć że w półfinałach będą same drużyny z Europy, pewności nie ma ale jest to bardzo prawdopodobne.
» 21 listopada 2022, 16:11 #167
Ciechanek: Szczególnie, że już aż 2 z 64 się skończyły.
» 21 listopada 2022, 16:01 #166
H2O1994: Jakby to Bolec powiedział: "spokojnie, zaraz się rozkręci".
» 21 listopada 2022, 16:06 #165
Seba0619: Mam wrażenie, że biały mocno wyszczupla Shawa, nie wygląda już jak taki taran po tej lewej stronie
» 21 listopada 2022, 15:54 #164
skay21: Cash chyba trochę przytył?
» 21 listopada 2022, 15:54 #163
RVN1989: Jakby mi ktoś rok temu powiedział, że Rash pojedzie na Mundial, a Sancho nie, to bym go wyśmiał ...
» 21 listopada 2022, 15:53 #162
Seba0619: Cały nasz tercet dzisiaj z udziałem przy bramkach, United potęgą
» 21 listopada 2022, 15:51 #161
H2O1994: Ale cisza na tym stadionie, dziwnie się to ogląda.
» 21 listopada 2022, 15:49 #160
Paps: Brawo Marcus,kapitalne wejście :)
» 21 listopada 2022, 15:45 #159
atotrikos: Wszystkie pieniądze za Kane'a.

Rashford z nim w duecie bedzie hulało jak trzeba.

Marcus nie ma wykończenia? Proszę bardzo.
Jest pewności siebie to Zara będzie hattrick.
» 21 listopada 2022, 15:44 #158
SmokuUtd: Za wszystkie pieniądze to boję się że pójdą ale po Mbappe....
» 21 listopada 2022, 15:51 #157
marcino186: Rashhh
» 21 listopada 2022, 15:43 #156
AUDIoooo: Tak myślałem, że wejdzie i strzeli ;)

Rashhhhh!
» 21 listopada 2022, 15:42 #155
DjTED: Nawet Rashford... Ten obronca po tej lewej to ma niezla karuzele. Najpierw Saka , teraz Rashford.
» 21 listopada 2022, 15:41 #154
atotrikos: Rashford vs Ronaldo, 1-0.
» 21 listopada 2022, 15:41 #153
atotrikos: 2-0, pięknie
» 21 listopada 2022, 15:43 #152
H2O1994: Rashford!
» 21 listopada 2022, 15:41 #151
DjTED: Sprawdzaja czy chlop trzezwy czy pijany po tym jak go Iranczyk zakrecil
» 21 listopada 2022, 15:36 #150
H2O1994: Maguire w swoim stylu...
» 21 listopada 2022, 15:35 #149
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 15:37

Jest i nasz Harry :)
O i symuluje, żeby zejść i nie zawalić kolejnej bramy.
Albo Gareth mu kazał jak niedawno nasz treneiro w reprezentacji :)
» 21 listopada 2022, 15:35 #148
DjTED: Juz wiecie dlaczego Maglaja nie gra....
» 21 listopada 2022, 15:35 #147
mandelski: Dokładnie to samo chciałem napisać , teraz farmazon ze niby kontuzja;)
» 21 listopada 2022, 15:37 #146
Lisan: Saka szaleje. Będę mieli pociechę z niego w Arsenalu
» 21 listopada 2022, 15:34 #145
DjTED: Łoo super. Kane na kuponie :(
» 21 listopada 2022, 15:18 #144
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 14:52

Zobaczymy jak im pójdzie z lepszymi drużynami, jak narazie to tylko Iran.

Ale elegancko, że dwie asysty diabłów.
» 21 listopada 2022, 14:51 #143
szymon2507: Rozstrzelali się teraz
» 21 listopada 2022, 14:46 #142
Ciechanek: Ale ich jadą...
» 21 listopada 2022, 14:45 #141
Ciechanek: Tym razem Maguire asysta.

Dlaczego on w kadrze gra sporo lepiej, nie czaje
» 21 listopada 2022, 14:44 #140
DjTED: Pod ta taktyke toporna idealnie pasuje
» 21 listopada 2022, 14:45 #139
Ciechanek: Nie wiem co w tej taktyce takiego topornego. Czepianie się dla zasady
» 21 listopada 2022, 14:46 #138
keribz: Bo PL to nieporównywalnie wyższy poziom niż gra z pasterzami z trzeciego świata. Tutaj nawet Sterling wygląda dobrze.
» 21 listopada 2022, 14:49 #137
AUDIoooo: Dokładnie keribz, prosta sprawa ;)
» 21 listopada 2022, 14:57 #136
mycka86: Czepiacie się. Harry top top :)
» 21 listopada 2022, 15:06 #135
Widmo: Ma przed sobą 2DP którzy niwelują jego braki, tak samo było we Leicester gdzie przed nim grał NDIDI i King?. Tylko nasi scouci tego nie zauważyli :)
» 21 listopada 2022, 15:15 #134
DjTED: Magłajer asysta Saka gol !!
» 21 listopada 2022, 14:43 #133
Klierek7: ten bellingam niezły kocur jak Jordan kiedyś.
» 21 listopada 2022, 14:42 #132
DjTED: Shaw asysta
» 21 listopada 2022, 14:35 #131
Ciechanek: Czemu Angole mają dziury z tyłu na getrach? :D
» 21 listopada 2022, 14:30 #130
Ciechanek: Dobra sprawdziłem sobie w sumie, ma to niby zmniejszać siłę nacisku na mięsień. Szkoda, że jeszcze łbów na łyso nie golą i nie odrywają loga firmy ze strojów, żeby byli lżejsi
» 21 listopada 2022, 14:33 #129
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 14:34

zwróć uwagę jak są wycięte. Pewnie są dla nich za wąskie i spadają. Wycina się dziury żeby się trzymały na nodze i tak jak pisałeś żeby nie opinały mięśnia
» 21 listopada 2022, 14:33 #128
Ciechanek: Otóż chyba nie, tak jak napisałem, sprawdziłem już :)
» 21 listopada 2022, 14:34 #127
Klierek7: w sumie odpisywałem w tym samym momencie. Grając w piłę spotkałem się z tym, że robili takie dziury w zawąskich getrach jak mieli grube łydy.
» 21 listopada 2022, 14:37 #126
DjTED: Saka slabo na razie, ale i tak lepiej niz mialby Rashford grac
» 21 listopada 2022, 14:27 #125
Klierek7: Odważny ten selekcjoner Synów Albionu.
» 21 listopada 2022, 14:20 #124
sasu: Od czego jest VAR że ta sytuacja z Magłajerem nie jest sprawdzana?
» 21 listopada 2022, 14:11 #123
Widmo: Patrząc na sędziego to jednak kierował się słuchawka. Powtórki które były u mnie w TV tyz nie wiele pokazywały bo tylko końcowa sytuację, zamiast od momentu "gdy się szczepili"
» 21 listopada 2022, 14:16 #122
DjTED: Jaki komentator fajny na meczu Angoli. Brawo tvpis
» 21 listopada 2022, 14:06 #121
skowron32: Pisałem pod tematem o Mesonie napisze i tu. Mason raczej już w pilke nie pokopie zawodowo? U Nas to już raczej nie ma szans. Rok w sumie już 2 lata wyjęte z życia i kariery tak młodego piłkarza to jest wieczność. To czas w którym powinien się kreować i pokazywać jak najczęściej i ulepszać Swoje umiejętność piłkarskie a siedzi i pierdzi w stołek albo celi. Żeby to był CR czy Messi to oni już mają schyłek karier więc jakby rok czy 2 nie grali to już im to wisi a jemu nie. Także dzięki Mason za wszystko i powodzenia w Zyciu prywatnym.
» 21 listopada 2022, 13:55 #120
Seba0619: Jak chłopa uniewinnia po tym wszystkim to mocne XD dwa lata z życia wyjęte kariera pogrzebana a na koniec mogą mu powiedzieć, że w sumie to nic na niego nie mają i niech sobie radzi
» 21 listopada 2022, 13:08 #119
sztejner: Greenwood stawił się dziś na rozprawie,trwała ona nie więcej niż 10 minut,kolejne spotkanie zaplanowano na 27 listopad 2023 roku


Co chłop ma po karierze
» 21 listopada 2022, 11:49 #118
atotrikos: Tak właśnie niszczy się kariery i biznesy
- przeciąganiem w czasie decyzji.
» 21 listopada 2022, 11:54 #117
IntruZ9: A dlaczego? Może teraz united go włączy do skaładu,skoro sytuacja nie jest rozwiązania to nie można go traktować jak winnego
» 21 listopada 2022, 11:55 #116
atotrikos: Manchester nie pozwoli sobie na taki ruch.

PRowy strzał w kolano.
» 21 listopada 2022, 11:57 #115
IntruZ9: Ale co by się stało jakby go przywrócili? Tak jak teraz gdzie kolejna rozprawa za rok,ani nie jest winny ani niewinny
» 21 listopada 2022, 12:01 #114
Pochmurny: Tak, zgadza się, ale w świecie medialnym nie jest również czysty do czasu rozstrzygnięcia. Nikt nie będzie chciał sponsorować piłkarza który może mieć za uszami. Gdyby był to jeszcze jakiś gwiazdor piłkarski to wszystko ładnie by zamietli bo zyski, a tak to kogo obchodzi młodziak który jeszcze nic nie osiągnął, a już głośno o nim z negatywnych pobudek.

No cóż, on sam jedyny wie jak dalej się to potoczy, ale patrząc, że mimo wszystko cała sprawa odbywa się po cichu, to nie wróżę pozytywów. Pewnie i kiedyś wróci do piłki bo jest młody, ale czy będzie miał szansę na rozwój jak kiedyś? Zapewne nie.
» 21 listopada 2022, 12:04 #113
sztejner: To by się stało,że w okół United zawsze jest medialny szum,a bo trener jeden z drugim słaby,a bo Mourinho pożarł się z Pogbą na treningu,a bo Ronaldo odstawia cyrki,a to Martial się pokłócił z jakimś małolatem po treningu,a to mural z Crisem zdjęty,wypowiedzi ex trenerów o tym że ten klub jest komercyjny,odradzanie piłkarzom transferu do naszego klubu,prostestu kibiców przeciwko Glazerom...
Po co dorzucać tutaj Greenwooda ?? włączać do składu człowieka którego przy najbliższej okazji wygwiżdżą na stadionach czy boiskach treningowych w całej Anglii ??

NIE,NIE,NIE I JESZCZE RAZ NIE
niech siedzi przed PlayStation pyka w GTA Wiedźmina czy nowe Assasyny,może jakiś online w Fife 23 - przynajmniej nie szkodzi klubowi takim życiem codziennym,aniżeli wrzucać go do zbiornika z wiecznie płonącą lawą w okół klubu
» 21 listopada 2022, 12:07 #112
bakielit: nie rozumiesz istoty i powagi sprawy.Z tego co piszesz,to dla Ciebie jest jak zjedzenie cukierka.Nic się nie stało,gramy dalej.Otóż nie.Ma postawione zarzuty(czytaj jest oskarżony).W takim wypadku taka instytucja jak MU jak pisał kolega atotrikos,nie pozwoli sobie na taki ruch.Również ze względów pr-owych ale też z konsekwencji które poniósłby sam klub jak i podmioty go wspierające.Dlatego kolego zapomnij,że był ktoś taki jak Greenwood.Nawet jeśli jakimś cudem wybłaga ugodę,smród będzie się za nim ciągnął do końca życia i nie wydaje mi się,że ma szansę na powrót do gry w koszulce MU.Chyba,że oczyszczą go całkowicie z zarzutów,co jest moim zdaniem nierealne.
» 21 listopada 2022, 12:44 #111
Seba0619: Ronaldo też lasce zapłacił za milczenie, potem sprawa wypłynęła laska chciała więcej kasy a jakoś to wielkiego wpływu na jego karierę nie miało, ludzie muszą o czymś gadać, zaraz pojawilby się nowy temat a to poszło w zapomnienie
» 21 listopada 2022, 15:25 #110
bakielit: Nie miało wpływu,bo to brednie wyssane z palca i nawet Ci którzy nie są zwolennikami portugalczyka to wiedzą.Dlatego też temat został natychmiast zapomniany
» 21 listopada 2022, 16:53 #109
skowron32: Dla mnie to jest pierwszy turniej tej rangi którego nie bardzo mam ochotę oglądać. Dobrze że Nasi zagrają tylko 3 mecze i zjazd na bazę. Chyba nikt nie ma złudzeń co do wyników Naszej drużyny? 3 porażki i do domu. Przez tą całą sztuczna otoczkę kupiona za petrodolary odchodzi ochotę na oglądanie tego cyrku.
» 21 listopada 2022, 08:51 #108
BNK: Za co jest kupiona ta impreza, nie ma znaczenia. Znaczenie ma to, że "postępowe" zachodnie kraje próbują na siłę zrobić z tego jakieś śmieszne manifestacje, zamiast skupić się na footballu i to faktycznie zniechęca.
» 21 listopada 2022, 09:44 #107
karassas: I tak koniec końców najważniejsze jest to ile emocji będzie na boisku. A tu może być naprawdę ciekawie zważywszy, że mistrzostwa są w połowie sezonu, więc najlepsi zawodnicy są w rytmie meczowym. Cała otoczka jest nieistotna.
» 21 listopada 2022, 09:52 #106
sturmik: Pokrzywdzone grupy i tak zawsze beda protestowac - w Katarze sa to geje, lesbijki i bojowniczki o prawa kobiet. Gdyby bylo to w Europie to pewnie ekoterrorysci by sie przyklejali do bramek na stadionach, a Greta pokazywalaby zdjecia polarnych niedzwiedzi.
» 21 listopada 2022, 10:46 #105
PauloKuhan: dokładnie ciągle tylko słychać w mediach jak wszyscy narzekają na wszytko trochę tak zalatuje mi rasizmem, była Azja była Afryka kwestią czasu był bliski wschód,
» 21 listopada 2022, 13:40 #104
BNK: Niezły cyrk robią Angole z tym śmiesznym klękaniem i tęczowymi opaskami. Żenada.
» 21 listopada 2022, 08:22 #103
sturmik: Wszyscy mysleli ze Araby beda przekupywac pilkarzy druzyny przeciwnej.
Na szczescie FIFA wymyslila jeszce VAR.
W PL od tego sezonu takie akcje puszczaja. Zreszta zawsze wydawalo mi sie ze mierza tulow (pozycje klatki piersiowej) a tu zonk -wysunieta noga.
» 21 listopada 2022, 06:50 #102
brazylianwisnia: Takich akcji gdzie wystaje cała noga nikt nie puszcza.
» 21 listopada 2022, 07:39 #101
arusm: jaki tułów? linie spalonego wyznacza najdalej wysunięta część ciała, którą można zdobyć bramkę.
» 21 listopada 2022, 08:58 #100
sturmik: A jaka czescia ciala nie da sie zdobyc bramki?
» 21 listopada 2022, 10:43 #99
mycka86: ręką.
» 21 listopada 2022, 10:53 #98
Ta3k: bramkarz wyznaczał linię spalonego, a konkretniej jego cztery litery, pytanie więc czy noga była za czy przed. Z tego materiału co przedstawili nie da się tego ustalić, ale zabrali asystę życia
» 20 listopada 2022, 19:57 #97
SzarimMusty: Oglądałem filmik to bliżej bramki niż tyłek była nie tylko noga piłkarza Ekwadoru ale też noga kolegi z drużyny(nieznacznie mniej niż ta noga rywala). Gol prawidłowo nie uznany chociaż szkoda bo asysta miodzio.
» 20 listopada 2022, 20:06 #96
Batigol222: przecież to widać na każdej stopklatce: noga ekwadorskiego piłkarza, który główkował przy starciu z bramkarzem jest w kut wyraźnie wysunięta. Ale ciekawe jest to, jak wielu leszków na różnych forach piłkarskich nie ogarnia przepisu o spalonym, a dokładniej tego, który z zawodników drużyny broniącej wyznacza linię spalonego
» 20 listopada 2022, 20:20 #95
UnitedWeStand: @Batigol222
'jak wielu leszków na różnych forach piłkarskich nie ogarnia przepisu o spalonym'
A co powiedzieć o dziennikarzach, którzy po nieuznanym golu zalali internet swoimi wpisami o korupcji? Ciekawe ilu z nich się poprawiło i przyznało że nie zna przepisów? W eter poszła już jedna wersja i wielu Januszy jeszcze jutro będzie powielało bzdurę o niesłusznie nieuznanej bramce.

W USA jest bardzo popularne zatrudnianie sędziów w TV, którym w przypadku jakiś niezrozumiałych decyzji dla komentatorów, to daje się głos w trakcie spotkania i dziwi mnie, że nie stosuje się tego przy transmisji piłki nożnej w Europie. Ktoś z oglądających poznałby może wtedy przepisy sportu, który ogląda, bo spalony spalonym, ale nieogarnianie kiedy jest 'ręka', to również staje się już denerwujące, a sami komentatorzy często nie znają przepisów co jest żenujące.
» 20 listopada 2022, 21:45 #94
Ta3k: problem jest taki, że na tych skrótach i powtórkach nie ma odpowiedniego kąta by było to widać jak na dłoni. Ludzie z kolei się burzą bo podczas meczu pokazali to po iluś minutach bez wyjaśnienia przez co wyglądało jakby to był spalony podczas dośrodkowania. Z kolei przepis jest w tym wypadku mega niefortunny. Jeżeli bramkarz wybija piłkę w zawodnika który ją atakuje oznacza, że musi być bliżej bramki. Fakt, że część piłkarza, a więc jego noga znajduje się już za bramkarzem jest kłopotliwy. Oczywiście w świetle przepisów bramka nieuznana prawidłowo, ale jak dla mnie to nie powinno być spalonego przy piąstkowaniu bramkarza i bezpośredniemu nabiciu zawodnika z drużyny przeciwnej, coś na wzór rzutu z autu. Poza tym to sytuacja jedna na milion.
» 20 listopada 2022, 22:37 #93
karassas: Właśnie przez takie myślenie jest wiele miejsca do interpretacji przepisów (na przykład kiedy rzut karny się należy, kiedy nie) a efekt jest taki, że praktycznie w każdym meczu ktoś czuje się poszkodowany. W tym przypadku sprawa była prosta i już w zasadzie przy pierwszej powtórce było widać jak na dłoni, że jest sytuacja stykowa i może tam być spalony. Potem pokazali stopklatkę i w zasadzie było wszystko jasne. Im więcej przepisów skonstruowanych w taki sposób tym lepiej dla sędziów, zawodników i kibiców.
» 21 listopada 2022, 04:43 #92
AUDIoooo: Ciekawe czy jakaś perełka będzie objawieniem mistrzostw.


Apropo mistrzostw, która drużyna waszym zdaniem będzie czarnym koniem?
» 20 listopada 2022, 19:46 #91
Michal12371: Wszystkie kraje Afrykańskie, dlatego że to są idealne warunki pod nich.
» 20 listopada 2022, 20:02 #90
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2022 20:27

Ja stawiam na Serbie. Mocny atak w dobrej formie (Vlahović, Mitrović) do tego Kostić który ma wrzutke top3 na świecie na ich wysokie głowy, może być ciekawie :) no i Milinković-Savić, Tadić. Jest kim grać.

A w eliminacjach wyprzedzili Portugalie, która musiała grać baraż przez nich. Mocna ekipa.
» 20 listopada 2022, 20:22 #89
Klimaa: Niech Chorwaci dużo ugrają :)
» 20 listopada 2022, 21:14 #88
Widmo: Dania z Erkisenem na czele.
» 20 listopada 2022, 21:22 #87
RyannMistrz: Dania
» 20 listopada 2022, 21:43 #86
DjTED: Chorwacja to wicemistrz świata. To raczej czarnym koniem nie może być. Ten Ekwador wygląda bardzo solidnie. Ładnie wybiegani, grają w piłkę i warunki im nie straszne
» 21 listopada 2022, 00:03 #85
karassas: Żaden kraj afrykański nie ugra nic szczególnego. Będzie pewnie tak jak od dłuższego czasu. Drużyny europejskie wszystko zdominują dzięki taktyce. Może Brazylia i Argentyna pograją coś więcej
» 21 listopada 2022, 04:46 #84
Bylak: CR7 zaoferowany Realowi Madryt, ktory mialby zastapic Benzeme do konca sezonu.
» 20 listopada 2022, 19:41 #83
AUDIoooo: Perez parsknął :-D
» 20 listopada 2022, 19:48 #82
Michal12371: Jeszcze powyciąga jakieś brudy na Pereza i po co mu to.
» 20 listopada 2022, 20:06 #81
SzarimMusty: Tak powyciąga brudy na Pereza, a potem Perez wywali masę brudów na niego. Perez się nie będzie bawił z Krystyną, on potrafił uciszyć całą władzę UEFA, która chciała mu się dobrać do tyłka za pomysł Superligi.
» 20 listopada 2022, 20:11 #80
sturmik: Juz sie Real od tego odcial. Sportingu nie ma w LM... Benfica i Porto nie sa z nim zwiazane emocjonalnie -zreszta graja dobrze bez niego. Najpredzej pojdzie na to pól roku do MLS i polansuje sie w Holywood. Chociaz pewnie nie przezylby widoku Messiego poprawiajacego dorobek strzelecki w Europie.
» 21 listopada 2022, 11:42 #79
PauloKuhan: na ekwador było 2.20 zł :D skorzystałem bo powinno byc 1.20
» 20 listopada 2022, 19:16 #78
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2022 01:18

Kursy to jednostki nie waluty, więc 2.20.

Nie powinno być 1.20, ale fakt, że był dużo za wysoki. Na to wpływ miały światowe media, podług których nawet najlepsze ekipy cyfrowych analiz nie mogły przejść obok.
» 21 listopada 2022, 01:16 #77
dominikMU: Jutro kolejna rozprawa Greenwooda, ciekawe czy będzie coś konkretnego, czy znowu zapytają go o imię nazwisko i adres zamieszkania:)
» 20 listopada 2022, 18:57 #76
Fido: Fajnie gdyby okazał się niewinny.
» 20 listopada 2022, 19:10 #75
axel52: On z ryjca już winny jest. Nie ma nadziei.
» 21 listopada 2022, 08:50 #74
joyrider: Jak sędziowie robią wałki to lepiej dla nas, może już Czesław dzwoni do fryzjera
» 20 listopada 2022, 18:49 #73
Batigol222: jakie wałki? Przy pierwszej bramce był spalony. Widzę, że gównioki od grzesia brauna już dostrzegły Wielki Spiseq haha
» 20 listopada 2022, 18:54 #72
AUDIoooo: Holandia im wpakuje dwa razy tyle.
» 20 listopada 2022, 18:33 #71
skowron32: Chyba x3
» 20 listopada 2022, 18:46 #70
mycka86: Grają z nimi 3ci mecz. Mogą już mieć wówczas pewny awans i ich olać.
» 20 listopada 2022, 21:30 #69
Lisan: Że też jeszcze nikt nie napisał że Ener Valencia to kot i przydałby się u nas :D

Ładnie Ekwador jedzie mają nosa to pierwszych meczów. Jadą prawie jak z nami w 2006
» 20 listopada 2022, 18:04 #68
karassas: Ener Valencia to kot i przydałby się u nas myślę, że za jakiś milion do wyjęcia ;)
» 21 listopada 2022, 09:59 #67
Ciechanek: To jak Listkiewicz wytłumaczył w studiu spalonego to jakaś kpina. Słuchał go ktoś? :)
» 20 listopada 2022, 18:01 #66
skowron32: Gra ten KATAR coś? Mam postawione ze bramkę strzela =)
» 20 listopada 2022, 17:49 #65
HarryBrown: Grają znakomicie. ale Ekwador gra jeszcze wspanialej.
» 20 listopada 2022, 17:55 #64
Diabelred: Takie arabskie San Marino. Jak będą mieć w ogóle jakis strzał celny, to będzie dla nich już sukces.
» 20 listopada 2022, 17:58 #63
Lisan: W życiu nie strzela chyba że jakiś karny z kapelusza lub samobój Ekwadoru
» 20 listopada 2022, 18:04 #62
skowron32: No widzę właśnie bo akurat wróciłem na drugą połowę to oni z Ekwadorem z połowy nie mogą wyjść. Holandia to ich klepnie z 5
» 20 listopada 2022, 18:46 #61
Ciechanek: Mówiłem, zdejmować Valencię
» 20 listopada 2022, 17:45 #60
Ciechanek: Niech trener zdejmie tego Valencię! Przecież oni go zaraz połamią. Jakby złapał kontuzję przy 2-0 z taką formą Kataru to dramat będzie.
» 20 listopada 2022, 17:39 #59
rizx: No i pięknie Valencia, jeszcze niech się po organizatorach przejedzie Holandia i będzie jeszcze lepiej
» 20 listopada 2022, 17:37 #58
DjTED: Cisza jak na Old Trafford
» 20 listopada 2022, 17:36 #57
Ciechanek: Cofnąłem sobie az specjalnie w necie na tvp sport.
Jedyne co może to tłumaczyć to to, że bramkarz był wyżej niż obrońcy. W takim wypadku rolę bramkarza (ostatniego zawodnika) pełnił gracz z pola. A napastnik ekwadoru miał stopę bardziej wysuniętą niż przedostatni zawodnik drużyny broniącej. Można zrobić sobie pauzę w tym momencie i zobaczyć o których zawodników chodzi. Mega naciągane ale do wytłumaczenia
» 20 listopada 2022, 17:29 #56
DjTED: Te araby to z 5 przyjma na start. Przeciez to jest poziom orlika
» 20 listopada 2022, 17:20 #55
CRtheSaviour: No grają masakrę XD
Ich bramkarz jest crackiem
» 20 listopada 2022, 17:21 #54
Lisan: Jakoś po meczach United nie mam dużego przeskoku :D
» 20 listopada 2022, 17:25 #53
Michal12371: Przelewy dojdą i się poziom wyrówna.
» 20 listopada 2022, 17:30 #52
UnitedFan07: A Katar jest mistrzem Azji z tego co pamiętam takze poziom pilki w Azji jest jaki jest a od 2026 ma byc 48 druzyn na mundialu w tym wiecej z Azji zenada... Europa bedzie miala tylko 3 druzyny wiecej
» 20 listopada 2022, 18:47 #51
M4S73R: Będzie var karny strzelony ze spalonego
» 20 listopada 2022, 17:19 #50
Ciechanek: Spokojnie. Karnego też wiedzą gdzie strzelać :P
Ale by jaja były :D
» 20 listopada 2022, 17:17 #49
DjTED: Jaaki przekret na tej powtorce
» 20 listopada 2022, 17:17 #48
jassaj: Ale byłby dymy jakby się okazało, że Ekwadorczycy wzięli przelewy żeby wynik był zgodny z tym co oczekują szejkowie po czym beznamiętnie wygrali ten mecz ze 3:0. Oczywiście wiem, że my jako szarzy ludzie nigdy się nie dowiemy jak było czy jak jest ale chciałbym żeby taki scenariusz się spełnił. A niech sobie Ekwadorczycy dorobią xD
» 20 listopada 2022, 17:14 #47
Ciechanek: I na pewno Katarczycy im zapłacili przed meczem. I na pewno nawet jakby Ekwador nie dotrzymał umowy to też by zapłacili
» 20 listopada 2022, 17:18 #46
jassaj: ja bym na miejscu Ekwadorczyków brał zaliczkę, zawsze coś do przodu
» 20 listopada 2022, 17:20 #45
M4S73R: Sędzia wygląda dziś na zakatarzonego. Powinien zostać w domu.
» 20 listopada 2022, 17:13 #44
CRtheSaviour: Ten bramkarz Kataru chyba jest trącony, a niby zakazują alkoholu.
» 20 listopada 2022, 17:13 #43
Lisan: Pamiętam jak pchali Korę w 2002 roku. Młodzi pewnie nie pamiętają.

To teraz będą używać VARu do robienia wałków?
» 20 listopada 2022, 17:11 #42
AUDIoooo: Ekwador to wygra, żaden hajs nie pomoże ;)
» 20 listopada 2022, 17:10 #41
Arturrodeldziko: Ale oszustwo! Gdzie jaki spalony? Ja się spodziewałem że będą wajchy, ale coś takiego?!
» 20 listopada 2022, 17:10 #40
DjTED: Listkiewicz na var. A to jego nie zlapali kiedys z walizka pieniedzy ?
» 20 listopada 2022, 17:10 #39
Gallacher: Katar dobrze smaruje xD
Korea 2002 mi się przypomina
» 20 listopada 2022, 17:09 #38
M4S73R: Dobrze posmarowane
» 20 listopada 2022, 17:09 #37
kamilpe: Przelew szybko przyszedł
» 20 listopada 2022, 17:09 #36
DjTED: Jak tam mogl byc spalony jak to bramkarz wybil ?
» 20 listopada 2022, 17:08 #35
Ciechanek: Jaki spalony?? Gdzie?? Będą ich tak przepychać? Tak grubo posmarowane?
» 20 listopada 2022, 17:08 #34
Lisan: Gool. 2 minuty wytrzymał Katar.

#Mundial #Historia
» 20 listopada 2022, 17:06 #33
vanantgaal: Już wyprostowali sędziowie
» 20 listopada 2022, 17:08 #32
Klimaa: Zajdą tak daleko jak Korea Południowa na swoich mistrzostwach? ;)
» 20 listopada 2022, 17:09 #31
DjTED: Ha ha ha, ale im brame władowali :D
» 20 listopada 2022, 17:06 #30
Gallacher: A ja coś czuję że podczas MŚ w Katarze nastąpi masę tzw. Coming Out'ów wśród piłkarzy w wywiadach i prowokacji ze strony Anglików czy innych nacji odnośnie swoich orientacji bo już widać jak Anglia lekceważy zalecenia FIFA odnośnie płci.
» 20 listopada 2022, 16:13 #29
LukasMUFC: W loży VIP-ów brakuje tylko władimira
» 20 listopada 2022, 16:07 #28
Gallacher: Bojkot Katar 2022 !
» 20 listopada 2022, 15:59 #27
Halbrand: #notoqatar
» 20 listopada 2022, 16:22 #26
VersorWhite: #niewartotracicczasunaconiemamywplywu
» 20 listopada 2022, 16:27 #25
Halbrand: #wartożyćwedługswoichprzekonań
» 20 listopada 2022, 16:47 #24
vanantgaal: Tak z czystej ciekawości. Czym wyraża się to Wasze bojkotowanie mundialu? Oczywiście poza wklejaniem nic nie znaczących haseł. Żeby było jasne nie popieram tego co się tam dzieje.
» 20 listopada 2022, 16:53 #23
Halbrand: Nie będę oglądał tego mundialu.
» 20 listopada 2022, 16:56 #22
jassaj: A ja tam sobie będę oglądał ten turniej i mimo, że reprezentacyjna piłka ani mnie ziąbi ani grzeje za bardzo no to fajnie mieć coś do oglądania w te jesienne długie popołudnia dzięki czemu łatwiej sie przetrwa ten okres (dla mnie najgorszy) w roku i doczłapie do świąt. Jako, że grają nasi no to będę mógł przyjemnie spędzić czas z tatą (oby przyjemnie bez wyrzucania telewizora przez okno bo staruszek niedawno nowy kupił :) i ogólnie staram się traktować ten turniej jak każdy inny. Czy popieram całą tą otoczkę jaka towarzyszy temu mundialowi? Nie. Czy cieszy mnie to jak został on zorganizowany? Nie. Czy FIFA jest w moich oczach skompromitowaną i skorumpowaną bandą dziadów pazernych na kasę? Tak.
Do czego zmierzam- każdego dnia dźwigam swój krzyż (tak jak każdy z Was). Mam swoje wzloty, upadki, lepsze dni, gorsze dni. Takie mistrzostwa to dla mnie odskocznia, coś co może pozwolić mi się uwolnić na chwilę od "świrów codzienności". Jednocześnie mam świadomość tego, że czy ja to obejrzę czy ja nie obejrzę to kieszenie osób, które miały napchać się kasą już się napchały a sam turniej się odbędzie. Nie jestem świętą krową- nic ode mnie nie zależy. Gdyby to było jeszcze tak, że mój bojkot sprawi, że jakiś szejk tam mdłości dostanie to może bym się zastanowił. Ale nic takiego się nie stanie. Tak więc- jeżeli cały świat ma totalnie w dvpie czy ja obejrzę mundial czy nie no to ja sobie wole obejrzeć i nie "krzyżować się" za grzechy świata tymbardziej, że jest to impreza jedna na 4 lata i mówiąc patetycznie- nigdy nie wiadomo czy nie ostatnia w życiu.
Tak więc szanuje każdego kto tam sobie stwierdził, że nie ma zamiaru wspierać zbrodniczego reżimu i odcina się od tego wydarzenia ale ja tam jestem ciekawy co to będzie, jak mocno Katar posmarował i czy sprawdzi się to, że kupili mecz otwarcia a jeżeli tak to czy będzie wynik hokejowy, czy zachowają umiar itd.
» 20 listopada 2022, 17:04 #21
Ciechanek: #niewartotracicczasunaconiemamywplywu

To znaczy, że nigdy nie obejrzałeś żadnego meczu? Przecież nie masz wpływu na wynik
» 20 listopada 2022, 17:09 #20
CRtheSaviour: Jak już Polska odpadnie, to będę kibicował Danii i Urugwajowi.
» 20 listopada 2022, 15:32 #19
H2O1994: Dania prawdopodobnie zajdzie daleko, mają świetny zespół.
» 20 listopada 2022, 16:01 #18
NoName: Anglia, potem Brazylia i Dania.
» 20 listopada 2022, 16:59 #17
VersorWhite: Zgadza sie dzwiek i obraz na TVP 4K u Was?
» 20 listopada 2022, 15:28 #16
karo2330: W obrazie co jakiś czas zakłócenia, dźwięk z opóźnieniem.
» 20 listopada 2022, 16:48 #15
sturmik: Czekajac na rozpoczecie World Cup - wczoraj nasze pilkarki z diabelkiem na piersi pokonaly po pieknej koncówce pierwszy w lidze Arsenal i mamy z nimi tyle samo punktów na szczycie tabeli :)

youtube.com/watch?v=BiHM6S8WoQ8

Z drugiej strony co za anomalie sie dzieja w tym roku - Arsenal prowadzi w tabeli PL i WPL .... ;)
Oby nie za dlugo.
» 20 listopada 2022, 15:27 #14
Halbrand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2022 15:30

Wspomniałem o tym wczoraj, uważaj jednak zaraz Reagan Cię wyjaśni, prawdziwy samiec alfa.

@edit: filmik nie działa "Film niedostępny
Przesyłający nie udostępnił tego filmu w Twoim kraju"
» 20 listopada 2022, 15:30 #13
izbinho: Jutro to gra nasz zawodnik który został w Anglii. 21.11.2022 rozprawa Greenwooda - zobaczymy czy coś się wyjaśni.
» 20 listopada 2022, 15:17 #12
dziobas123: Jest jakaś liga fantasy MŚ od devilpage?
» 20 listopada 2022, 14:42 #11
wider: Nie wiem czemu, ale jakoś kompletnie te mistrzostwa mnie nie interesują
» 20 listopada 2022, 14:16 #10
Reagan: Mam to samo. Tylko Duńczykom będę kibicował.
» 20 listopada 2022, 14:26 #9
niewiempoco: Hejtarzy Ronaldo kibicują Argentynie wiec spodziewajcie się wygranej Polski z Argentyną :)
» 20 listopada 2022, 14:15 #8
Lisan: Na mundialu kibicuje Polsce i Portugali, jakoś nie pałam wielką sympatią do Angolów jaki reprezentacji
» 20 listopada 2022, 13:30 #7
AUDIoooo: Ja za Polską, a ze mieszkam w USA od ponad 20stu lat, to also go Ju Es Ej ;)
» 20 listopada 2022, 13:39 #6
Halbrand: Ja za Danią, jednak oglądać nie będę.
» 20 listopada 2022, 13:40 #5
AUDIoooo: Ja nawet jakbym chciał oglądać to będzie ciężko. Mecz Polski jest tutaj o 11:00 rano a np Dania gra o 8:00 rano :/
» 20 listopada 2022, 14:11 #4
Klierek7: Liczę, że nasz Harry zostanie gwiazdą mistrzostw.
» 20 listopada 2022, 13:25 #3
gorzky: chyba memów
» 20 listopada 2022, 14:19 #2
SzarimMusty: W sumie jakby się popisał na tych mistrzostwach to moglibyśmy troszkę więcej odzyskać przy jego sprzedaży. Jestem na tak.
» 20 listopada 2022, 15:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.