Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester United vs Aston Villa. III runda Pucharu Ligi

» 10 listopada 2022, 20:02 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w czwartkowy wieczór zmierzy się z Aston Villą w meczu III rundy Pucharu Ligi. Poznaliśmy wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na to spotkanie.
Składy: Manchester United vs Aston Villa. III runda Pucharu Ligi
» Manchester United w czwartkowy wieczór zmierzy się na Old Trafford z Aston Villą
Manchester United ma do wyrównania rachunki z ekipą The Villans, bo w ostatni weekend przegrał ligowe spotkanie z piłkarzami Unaia Emery’ego 1:3. Erik ten Hag w porównaniu do spotkania na Villa Park dokonał aż siedmiu zmian w wyjściowej jedenastce.

Man Utd vs Aston Villa: Relacja na Żywo



W czwartek debiut w bramce Manchesteru United zanotuje Martin Dubravka. Słowacki golkiper trafił do ekipy Czerwonych Diabłów latem na zasadzie wypożyczenia z Newcastle United.

Manchester United i Aston Villa walczą o ostatnie miejsce w IV rundzie Pucharu Ligi. Wcześniej awans do tej fazy rozgrywek wywalczyli: Bournemouth, Brighton, Burnley, Charlton, Gillingham, Leicester, Lincoln, Liverpool, Manchester City, MK Dons, Newcastle, Nottingham Forest, Southampton i Wolverhampton.

Początek spotkania Manchester United vs Aston Villa o godzinie 21:00.

Manchester United: Dubravka – Dalot, Maguire, Lindelof, Malacia – McTominay, Fred – Fernandes, Van de Beek, Rashford – Martial

Rezerwa: De Gea, Martinez, Shaw, Casemiro, Eriksen, Pellistri, Elanga, Garnacho, Shoretire

Aston Villa: Olsen – Young, Konsa, Chambers, Augistinsson – Ramsey, Kamara, Luiz, McGinn – Watkins, Ings

Rezerwa: Martinez, Cash, Mings, Sanson, Buendia, Nakamba, Digne, Bailey, Archer


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag: Chcę przywrócić Manchester United na sam szczyt
Następny news »
Ten Hag wyjaśnił liczne zmiany w składzie na mecz z Aston Villą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (526)


dlabigt23: Dać do składu jeszcze chociażby Martineza na obronę i jakoś ta gra wygląda. Wydaje mi się ze jednak naszym hamulcowym na dłuższą metę jest Ronaldo. Takie są poprostu fakty. Oglądając ostatnie mecze jak gralismy z Ronaldo a oglądając mecze gdy nie było go na boisku to jednak jest jakaś różnica. Nasi czują jakiś większy luz i swobodę w rozegraniu. Ostatnio co zauważyłem to wrzutka i może coś Ronaldo ustrzeli. Oczywiście beda mecze gdzie Ronaldo może wsadzić jakieś bramki jednak nie ma co sobie mydlić oczu i siebie oszukiwać. Wiadome jest to że tak się bedzie zdarzało.
» 10 listopada 2022, 22:59 #522
Litosci: Gdyby chłop zaakceptował wchodzenie z ławki to by nie było problemu. Fizycznie już nie wyrabia to co za problem żeby wszedł na zmęczonego rywala. Na pewno by miał o wiele łatwiej
» 10 listopada 2022, 23:00 #521
Litosci: Szkoda ze w lidze się tak nie dało
» 10 listopada 2022, 22:59 #520
JahKowalski: Tej Bylak, gdzie jesteś płaczku XD
» 10 listopada 2022, 22:59 #519
zmlapq: Widzicie różnice między bramkarzem potrafiącym grać nogami oraz na przedpolu (Martinez) a tym który jest w tym słaby (Olsen)?
» 10 listopada 2022, 22:57 #518
saezuri: Scotty jak rasowy napadzior... A Garnacho jest po prostu wspaniały
» 10 listopada 2022, 22:57 #517
Litosci: Pellistri nie wykorzystał swojej ostatniej szansy
» 10 listopada 2022, 22:57 #516
JahKowalski: Liczę że szanse Pellistriego jeszcze nadejdą
» 10 listopada 2022, 22:58 #515
JahKowalski: No dobra, 4 brameczki też smakują wybornie XD
Glory Glory!
» 10 listopada 2022, 22:56 #514
KubaUtd: Panowie ale mamy talent w składzie ten chłopak jest niesamowity
» 10 listopada 2022, 22:56 #513
Kralik077: Losowanie będzie na viaplay?
» 10 listopada 2022, 22:56 #512
Sorata: Koniec, mamy to 4-2! Druga połowa świetna po tych nudach w pierwszej.
» 10 listopada 2022, 22:56 #511
Ducker44: Cały mecz był OK, mimo błędów i słabszych momentów nasi parli 90+ minut i nie czułem strachu o wynik
» 10 listopada 2022, 22:58 #510
KarbOn: Na szczęście oglądałem tylko 2 :)
» 10 listopada 2022, 22:59 #509
NexaT: Czerwona za taką bandyterkę, co to jest
» 10 listopada 2022, 22:56 #508
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:57

Sędzia księżycówke łoił przed meczem jak nic
» 10 listopada 2022, 22:57 #507
Janik017: Garnacho , ale to będzie grajek jak będzie miał głowę normalną. Oby tylko nie uciekł do Hiszpanii
» 10 listopada 2022, 22:56 #506
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 23:00

Jak znam życie to wylosujemy topke a city 3lige
» 10 listopada 2022, 22:56 #505
Sideswipe: Lisandro, jego reakcja, kocham go
» 10 listopada 2022, 22:55 #504
jdadaajwu: Bez Ronaldo to i gierka się klei i gramy jak City
» 10 listopada 2022, 22:55 #503
Hawudepe: Jak City hehe nie pij więcej
» 10 listopada 2022, 22:56 #502
MaciasDevil: Przepraszam?! To nie jest czerwo?!
» 10 listopada 2022, 22:55 #501
Seba0619: To powinna być czerwień
» 10 listopada 2022, 22:55 #500
Ducker44: Ewidentnie!
» 10 listopada 2022, 22:56 #499
Marqin: Scott pozamiatał, co się odwlecze...
Ale Garnacho rewelacyjnie dzisiaj.
» 10 listopada 2022, 22:54 #498
essaEdek: Ten spokój Martineza jak próbują go sprowokować jest świetny!
» 10 listopada 2022, 22:54 #497
DjTED: Harry mi sie dzisiaj podoba. Serio. Tylko jeden maly blad przy wyprowadzeniu
» 10 listopada 2022, 22:54 #496
KarbOn: I kilka bezsensownych fauli i strat i.. a szkoda dalej wymieniać
» 10 listopada 2022, 22:55 #495
rvn10: Ronaldo hamuje potencjał ofensywny MU. Niestety ale to jest fakt.
» 10 listopada 2022, 22:54 #494
SportowyEkspert: Raczej perfidne kłamstwo.
» 10 listopada 2022, 22:58 #493
rvn10: Boisko mówi co innego.
» 10 listopada 2022, 22:59 #492
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 23:00

To jakiś trop, niech spada
» 10 listopada 2022, 22:59 #491
Kamil1343: Fakty bolą fanboyów Ronaldo. Tu jest strona United, nie Ronaldo pl. xD
» 10 listopada 2022, 23:00 #490
SportowyEkspert: Kamil1343
XDDDDDDDDDDDDD!
» 11 listopada 2022, 12:29 #489
brazylianwisnia: Ronaldo ławka, McT wreszcie znalazł swoją pozycje xD
» 10 listopada 2022, 22:54 #488
KarbOn: I to jest Scott którego chce oglądać
» 10 listopada 2022, 22:54 #487
SkilledHydra16: Jak wygląda sytuacja w kadrze Garnacho? Grał kiedyś już, ma szansę na powołanie?
» 10 listopada 2022, 22:54 #486
Czolgu: Sancho w aktualnej formie może garnacho korki nosić
» 10 listopada 2022, 22:54 #485
roche: Nie ma ROnaldy i od razu 4 gole. Precz z emerytem
» 10 listopada 2022, 22:54 #484
nysa94: płyta ci sie zaciela, wlasnie przez takich jak ty ta strona traci. ciagle tylko jad aż do znudzenia. ha tfu.
» 10 listopada 2022, 22:56 #483
KarbOn: Nie ma VdB a jest Scott
» 10 listopada 2022, 22:57 #482
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 23:00

roche
Ha tfu na ciebie! Kibic z ciebie United że ho ho. To jest legenda tego klubu synu!
» 10 listopada 2022, 22:57 #481
Kamil1343: Legenda Realu. Proszę nie szkalować United.
» 10 listopada 2022, 23:02 #480
Paps: Czapki z głów Garnacho ,Scotty taki gol,co to się stanęło:o
» 10 listopada 2022, 22:54 #479
dominikMU: Garnacho>Sancho fakt nie opinia.
» 10 listopada 2022, 22:54 #478
Havic: Garnacho TOP
Jak utrzyma forme to mamy pana piłkarza na lata.
» 10 listopada 2022, 22:53 #477
brazylianwisnia: Wpierw niech kontrakt podpisze
» 10 listopada 2022, 22:55 #476
essaEdek: McTominay to w repce na ŚO, a u nas na 9 powinien grać bo brakuje nam zmiennika dla Martiala.
» 10 listopada 2022, 22:53 #475
atotrikos: Garnacho > Sancho
» 10 listopada 2022, 22:53 #474
JahKowalski: Dawać piątą XD
» 10 listopada 2022, 22:53 #473
Dziki90: Chcieliście następcę MG11? To go k**** macie!!
» 10 listopada 2022, 22:53 #472
wider: czy Elanga przejął czapkę niewidkę od VDB ?
» 10 listopada 2022, 22:53 #471
Reico100: Właśnie miałem się zapytać, czy ktoś widział Elange.
» 10 listopada 2022, 22:54 #470
kiler198333: Ronaldo by to strzelił ?
» 10 listopada 2022, 22:53 #469
essaEdek: Odpowiedź brzmi nie wiem, choć się domyślam.
» 10 listopada 2022, 22:55 #468
keribz: Garnacho zrobił tutaj jakieś 90% gola. Nawet Ronaldo nie mógłby tego spudłować.
» 10 listopada 2022, 22:53 #467
Litosci: Uwierz ze mógłby
» 10 listopada 2022, 22:55 #466
HarryBrown: Wydaje mi się, że mógłby EtH spróbować od pierwszej minuty wystawić w środku Casemiro z Eriksenem i Scottem.
» 10 listopada 2022, 22:53 #465
Advm: Młody dwie asysty dzisiaj, legancko!
» 10 listopada 2022, 22:53 #464
Hawudepe: Piękna asysta miód
» 10 listopada 2022, 22:53 #463
Litosci: Mamy swojego haalanda
» 10 listopada 2022, 22:52 #462
nysa94: Ale młodziak nam rośnie :3
» 10 listopada 2022, 22:52 #461
pmax122: Kurła faktycznie Giggs King 2.0
» 10 listopada 2022, 22:52 #460
Seba0619: Bosz, mam nowego bożka, Alejandro prowadź
» 10 listopada 2022, 22:52 #459
MaciasDevil: Jaka piłka... ja nie mam pytań :D
» 10 listopada 2022, 22:52 #458
rvn10: Asysta palce lizać.
» 10 listopada 2022, 22:52 #457
Janik017: Wystarczy , że mają motywacje i chce się im biegać. Gdyby biegali tak w niedziele byśmy wygrali. Tominey i po meczu. Garnacho co dograł.
» 10 listopada 2022, 22:52 #456
brazylianwisnia: To tak nie działa. Myślisz że przeciwnik też nie jest zmotywowany?
» 10 listopada 2022, 22:53 #455
Reico100: Co się odwlecze...
» 10 listopada 2022, 22:52 #454
lipeklukas: Brawo Scott, przymknięte kilka buziek.
» 10 listopada 2022, 22:52 #453
JahKowalski: Brawo MacTomek, brawo Garnacho!
» 10 listopada 2022, 22:52 #452
Litosci: Oooooooooooo
» 10 listopada 2022, 22:52 #451
Sorata: SCOTT! 4-2, asysta Garnacho. No chłop co zobaczył i dograł, MUSI być w podstawie na ligę.
» 10 listopada 2022, 22:52 #450
Ciechanek: O ja Cię jaka piła!
» 10 listopada 2022, 22:51 #449
Michux3: Ale piękna wrzutka argentyńczyka
» 10 listopada 2022, 22:51 #448
Sideswipe: Szkocki Zidane > Ronaldo
» 10 listopada 2022, 22:51 #447
SportowyEkspert: Kiedyś tylko rodzina i przyjaciele wiedzieli żeś głupi teraz w dobie internetu wie cały świat.
» 10 listopada 2022, 22:56 #446
Sideswipe: Napisałem prawdę, to wasz problem, że nie zgadzacie się z faktami.
"Kto mieczem wojuje..." :)
» 10 listopada 2022, 22:58 #445
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:51

Ericsen jest jak kelner w 5ogwiazdkowym hotelu, elegancki i precyzyjny,
» 10 listopada 2022, 22:50 #444
Seba0619: Ten to odpalił rakiete
» 10 listopada 2022, 22:50 #443
Litosci: Scott na 9
» 10 listopada 2022, 22:50 #442
Sorata: McT... poprzeczka, ale kurde ładnie tam przymierzył.
» 10 listopada 2022, 22:50 #441
keribz: Szkoda, że nie wpadło
» 10 listopada 2022, 22:50 #440
Rooney253Wazza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:50

Garnacho mister Giggs jest przekotem. Lewa strona jest już wyjaśniona. Z całej sympatii do Marcusa, ale chłop jest razy 3 do przodu
» 10 listopada 2022, 22:48 #439
Sorata: Oho, w AV otoczyli arbitra i krzyczeli - oby FA się tym zajęła... a nie sorry, to tylko United ekskluzywnie ma takie benefity.
» 10 listopada 2022, 22:48 #438
Janik017: Garnacho zjada wszystkich naszych skrzydłowych , szybkość , drybling , wykończenie tez niczego sobie.
» 10 listopada 2022, 22:48 #437
kiler198333: Ah wchodzi pitbull
» 10 listopada 2022, 22:47 #436
KarbOn: Fajnie gra Garnacho ale trochę za dużo indywidualnie, mógłby więcej podawać ale ogólnie super gra
» 10 listopada 2022, 22:47 #435
JahKowalski: Sędzia to jakiś ślepy od metanolu żul
» 10 listopada 2022, 22:47 #434
Sideswipe: Ktoś zauważył że vdb zszedł?
» 10 listopada 2022, 22:46 #433
wider: kto ?
» 10 listopada 2022, 22:47 #432
pmax122: A grał dzisiaj?
» 10 listopada 2022, 22:47 #431
Sideswipe: Widmo
» 10 listopada 2022, 22:48 #430
Sorata: Uuu, mam nadzieję, że to nie kontuzja Garnacho. Chyba jedyny nasz rezerwowy skrzydłowy który daje jakość.
» 10 listopada 2022, 22:46 #429
DjTED: Ha ha ha, a teraz reke widzial
» 10 listopada 2022, 22:46 #428
Paps: Mam nadzieję,że młody nie przestanie tak grać i nie przekształci się w Lingarda.Bedzie kawał piłkarza jak mu nie odwali palma.
» 10 listopada 2022, 22:44 #427
DjTED: Powinno byc 3:1 gdyby sedzia nas nie oszukal
» 10 listopada 2022, 22:44 #426
Litosci: Gdyby nie trafili ma 1:0 to nie byłoby akcji na 1:1
» 10 listopada 2022, 22:45 #425
nysa94: O, a to nowość, nagle powinno być 3-1 dla Nas a przy wyniku 1-2 dla AV pisałeś, że będzie 1-3. To jakieś twoje ulubione wyniki? Działanie matematyczne ze szkoły czy co?
» 10 listopada 2022, 22:46 #424
PastaDoCiasta: @matheo uprzejmie donoszę ze nazwał Cię przed edycją damskim kroczem. Mam nadzieje że mój donos poskutkuje banem. POzdrawiam
» 10 listopada 2022, 22:45 #423
HarryBrown: Garnacho jako żywo przypomina Giggsy Kinga.
» 10 listopada 2022, 22:43 #422
Bylak: Zadne mczgredy
» 10 listopada 2022, 22:43 #421
Reico100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:43

Kurcze, Garnacho naprawdę ma iskrę. Bardzo liczę, że będzie dostawał więcej szans.
» 10 listopada 2022, 22:43 #420
Sorata: Garnacho z tym dryblingiem i dynamiką to jest poezja... niech Antony i Sancho nauczą się od niego tej pozytywnej arogancji i takiego konkretnego ciągu do przodu.
» 10 listopada 2022, 22:43 #419
sasu: Ale Garnacho ma motorek
» 10 listopada 2022, 22:42 #418
kiler198333: Mings i Harry na atak i masz gwarancje bramek
» 10 listopada 2022, 22:42 #417
pmax122: Garnacho robi różnicę w drugiej połowie. Rakieta
» 10 listopada 2022, 22:42 #416
JahKowalski: Garnacho robi wiatr :) ma coś z Giggsa :)
» 10 listopada 2022, 22:42 #415
Litosci: Mason tez ma coś z giggsa
» 10 listopada 2022, 22:47 #414
Ciechanek: Wie ktoś czy Viplay pokazuje losowanie, czy tylko na jakichś BT sportach czy innych Sky?
» 10 listopada 2022, 22:42 #413
HarryBrown: Dobrze, że Tyron robił ten wślizg bo Bruno by nie trafił.
» 10 listopada 2022, 22:41 #412
KarbOn: Bruno, szukał, szukał i znalazł w końcu drogę do bramki
» 10 listopada 2022, 22:41 #411
Litosci: W końcu więcej niż 2 bramki, nowość w tym sezonie.
» 10 listopada 2022, 22:41 #410
Seba0619: Ale ten Garnacho mnie cieszy, po zmianach zupełnie inna gra, bardzo dobrze bez piłki gramy
» 10 listopada 2022, 22:41 #409
Sideswipe: Tyle wydawania hajsu na beznadziejnych skrzydłowych a okazuje się, że mamy u siebie konkretnego.
» 10 listopada 2022, 22:42 #408
UnitedFan07: Diament oby tylko dobrze pokierowal swoja kariera nie tak jak Greenwood a bedzie miazga
» 10 listopada 2022, 22:43 #407
jdadaajwu: mings chwila gry i już swojaki wali
» 10 listopada 2022, 22:40 #406
lipeklukas: Dwóch parodystów zeszło i od razu inna gra.
» 10 listopada 2022, 22:40 #405
Hawudepe: Prezent piękny wynik jest oby się stracić
» 10 listopada 2022, 22:40 #404
Sorata: 3-2! Fernandes! Ależ mamy tu comeback, pressing Rashforda i profesorskie zachowanie Garnacho. Młody mógł się podpalić i pójść sam, a tu piękne dogranie.
» 10 listopada 2022, 22:39 #403
JahKowalski: No i brawo, wyszła technika. Villa nie dotrzymała tempa i popełniła błąd
» 10 listopada 2022, 22:39 #402
DjTED: Jeden Eriksen wszedl i jaka roznica w grze. Bruno prowadz kapitanie
» 10 listopada 2022, 22:39 #401
Sorata: No też Garnacho robi różnicę, i to, że Bruno w końcu w środku a nie na skrzydle. Rashford też chyba na tej 9 dzisiaj lepiej niż Martial.
» 10 listopada 2022, 22:41 #400
Michux3: Bruno 3-2 Brawka chłopaki
» 10 listopada 2022, 22:39 #399
Litosci: Bierzemy tego baileya. Ja liczyłem ze w ten sposób to antony będzie grał
» 10 listopada 2022, 22:39 #398
wider: mijał naszych jak tyczki
» 10 listopada 2022, 22:39 #397
Sideswipe: On tak gra tylko z nami, wpisuje jakiś kod, na codzień kopie się po czole
» 10 listopada 2022, 22:40 #396
Seba0619: Ale ewidentnie przejęliśmy inicjatywe po zmianach
» 10 listopada 2022, 22:38 #395
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:38

Dubravka w ogóle umie w karne czy wejdzie De gea
» 10 listopada 2022, 22:38 #394
Mlodyrash: Było by to dziwne bo David to w karne tak średnio, chociaż nie wiem jak Dubravka broni 11tki
» 10 listopada 2022, 22:40 #393
keribz: magłaja trafił nie tym kantem co trzeba
» 10 listopada 2022, 22:38 #392
Sorata: Ale teraz Bruno torpedy załadował. Szkoda, że nie były dobrze naprowadzane na cel.
» 10 listopada 2022, 22:37 #391
tobby: Niech Mateusz Gotówka zakończy tę farsę...
» 10 listopada 2022, 22:37 #390
JahKowalski: Ciekawe co napiszesz po meczu XD
» 10 listopada 2022, 22:41 #389
Seba0619: Niezły strzał jak na taką sytuacje
» 10 listopada 2022, 22:37 #388
Litosci: Eriksen zrobił akcje w stylu vdb, uniknął piłki
» 10 listopada 2022, 22:37 #387
Paps: Ten Garnacho zdecydowanie lepiej się prezentuje od wielkiej gwiazdy Sancho.
» 10 listopada 2022, 22:36 #386
Sorata: Ajjj Bruno. Było blisko.
» 10 listopada 2022, 22:36 #385
keribz: Maguire wrzuca do rywala.
» 10 listopada 2022, 22:36 #384
rreddevilss: Casemiro i Shaw zara na boisko
» 10 listopada 2022, 22:36 #383
kiler198333: Young nakładaj czerwoną koszulkę i za Dalota
» 10 listopada 2022, 22:36 #382
Litosci: Booooze harry
» 10 listopada 2022, 22:36 #381
HarryBrown: Bruno strasznie zaczął partolić.
» 10 listopada 2022, 22:35 #380
nysa94: Bruno chyba zmęczony już...
» 10 listopada 2022, 22:34 #379
siwy32: I tak do tego śmiesznego pucharu ligi autostrade ma City patrząc na to kto już odpadł
» 10 listopada 2022, 22:34 #378
wider: liverpool też jeszcze może się odpalić
» 10 listopada 2022, 22:35 #377
roche: Nie ma Ronaldy to są gole, inaczej drużyna w ataku wygląda, bardziej mobilnie i kompaktowo. Z Ronaldem statycznie bo to już nie te lata, typ tylko chce żeby mu piłki zagrywać a jak już mu dobrą zagrają to i tak zmarnuje
» 10 listopada 2022, 22:34 #376
Sideswipe: Poczekaj aż zagramy z Villa z Ronaldo w składzie, rozgromimy tych kelnerów
» 10 listopada 2022, 22:36 #375
roche: Tak jak to miało miejsce w niedzielę?
» 10 listopada 2022, 22:41 #374
Sideswipe: Sarkazm, panie kolego
» 10 listopada 2022, 22:44 #373
veryragedude: Malacia ostatnio mega drewno
» 10 listopada 2022, 22:33 #372
MaciasDevil: Malacia kompletnie pogubiony. Niech go szybko zmienia bo to się źle skończy...
» 10 listopada 2022, 22:33 #371
JahKowalski: Shaw za Malacie, zanim dostanie czerwo
» 10 listopada 2022, 22:32 #370
Litosci: Tak się sracie o te niewykorzystane sytuacje jakby inne zespoły ich nie marnowały.
» 10 listopada 2022, 22:32 #369
JahKowalski: I tu masz rację
» 10 listopada 2022, 22:35 #368
Advm: Czemu mamy być jak ci inni, którzy marnują, a nie jak ci inni, którzy nie marnują?
» 10 listopada 2022, 22:35 #367
siwy32: fajnie jakby wyszli choć raz w tym meczu na prowadzenie. Najlepiej to tak strzelić na 3:2 w 88min
» 10 listopada 2022, 22:32 #366
Ciechanek: A po co? Skoro:
siwy32: I tak do tego śmiesznego pucharu ligi autostrade ma City patrząc na to kto już odpadł
» 10 listopada 2022, 22:35 #365
Sideswipe: Milimetry Bruno
» 10 listopada 2022, 22:31 #364
kiler198333: Maguire dla naszego bezpieczeństwa powinien grać jako ukryta 9
» 10 listopada 2022, 22:31 #363
Advm: Ukryta w szatni
» 10 listopada 2022, 22:34 #362
Seba0619: Aż mi się przypomniała brama z Newcastle sprzed 2 sezonów jak Bruno z tego miejsca załadował.
» 10 listopada 2022, 22:31 #361
Hawudepe: Bruno zamiast podać to wali na bramę
» 10 listopada 2022, 22:31 #360
wider: Bruno tym strzałem/podaniem chyba ronaldo szukał
» 10 listopada 2022, 22:31 #359
Sorata: Ehh... co ten Bruno, zamiast to dograć to ładuje z takiego kąta na pałę.
» 10 listopada 2022, 22:31 #358
essaEdek: Ależ pokręcił tam w tym polu karnym! Ronaldo pewnie byłby na 20 metrze i płakał, że nie dostał piłki pod nogę którą mógłby przestrzelić
» 10 listopada 2022, 22:31 #357
SportowyEkspert: Lecz się na Ronaldofobie.
» 10 listopada 2022, 22:32 #356
essaEdek: Nie zesraj się. ;) Lubię młodego od pierwszego sezonu w Manchesterze więc trzymam za niego mega kciuki.
» 10 listopada 2022, 22:53 #355
KarbOn: Fajnie Rashford ale to dalej nic nie zmienia jeśli chodzi o niego, dalej za dużo marnuje akcji, ogólnie nie jest na top poziomie
» 10 listopada 2022, 22:30 #354
devilek777: Dobry ten Welbeck 2.0
Ha tfu!
» 10 listopada 2022, 22:30 #353
Sorata: Kurde, można się wkurzać, że dostajemy łatwo bramki, że defensywa kuleje... ale chociaż w tej drugiej połowie się ten mecz rozpędził, 4 gole, strzały: 7-4. Fajna odmiana po tych nudach z pierwszej połowy.
» 10 listopada 2022, 22:30 #352
KubaUtd: Ale meczycho
» 10 listopada 2022, 22:29 #351
Sideswipe: Miał otwarte oczy? Trzeba sprawdzić na varze
» 10 listopada 2022, 22:29 #350
Hawudepe: Jeszcze raz żeby karnych nie było
» 10 listopada 2022, 22:29 #349
Mlodyrash: "Piwal: Haha , weźcie idźcie z tym Rashfordem. Dostał patelnie , dał się dogonić i jeszcze nie trafił w bramkę. Gdzie jest majk, czekamy na komentarz :)" Z dedykacja od Marcusa :*
» 10 listopada 2022, 22:29 #348
Piwal: A co cofnął czas i uderzył celniej w tamtej sytuacji ?
» 10 listopada 2022, 22:30 #347
Mlodyrash: -"Aaaajjj to przyjęcie Rashforda! Chyba zmęczony już tym wiecznym pressingiem, albo wina Ronaldo :)"
- "PS. to i tak o jedną bramke wiecej niż Rashford na pozycji nr 9 :)"
Chyba masz jakiś komplex Rashforda
» 10 listopada 2022, 22:31 #346
Advm: Nie przegadasz. Dla niektórych zabroniona jest jakakolwiek krytyka naszych zawodników. Co z tego, że VDB nie podaje w prawo, nie podaje w lewo, nie podaje do przodu, ale przynajmniej nie podaje do tyłu?? Co z tego, że Rashford zawsze coś zawali w sytuacji bramkowej? Jak śmiesz ich krytykować!!111!1
» 10 listopada 2022, 22:33 #345
Piwal: Ludzie weźcie wy do cholery otwórzcie oczy. Rashford do momentu strzelenia gola miał druga najgorsza ocenę na boisku, gorszy był tylko Dalot z samobójem. Marcus niewykorzystana setka i najwiecej strat. To on powinien zejść z boiska zamiast Martiala, ale co tam, strzelił bramkę po chaosie w polu karnym i jego wierni wyznawcy już klapki na oczach..
» 10 listopada 2022, 22:39 #344
Reico100: Young prawdziwy diabeł! Ładna asysta do Rasha.
» 10 listopada 2022, 22:29 #343
lipeklukas: Erikssen w 5 minut więcej zrobił, niż Holender do spółki z Brazylijczykiem.
» 10 listopada 2022, 22:29 #342
MaciasDevil: Poszedł jak dzik w sosnę. Pięknie Rashy!
» 10 listopada 2022, 22:28 #341
Ciechanek: No tu przyznaję Marcus zachował się pięknie!
Ale kolejny raz powiem, że gol w ogóle mnie nie cieszy, bo do jasnej (...) dlaczego oni potrzebują najpierw bramkę stracić??
» 10 listopada 2022, 22:28 #340
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:29

Spokojne rozkręci się
» 10 listopada 2022, 22:28 #339
keribz: Rashford czyta komentarze na DP
» 10 listopada 2022, 22:28 #338
kiler198333: Dawaj Manchester
» 10 listopada 2022, 22:28 #337
MikeMU: jak tam chorągiweki wiatr wieje?
» 10 listopada 2022, 22:28 #336
MikeMU: płacz dalej sezonowcu
» 10 listopada 2022, 22:56 #335
lipeklukas: Raaaaaassssshffforddd
» 10 listopada 2022, 22:28 #334
Michux3: Nie no Rashy wraca z formą ,ale ładnie sie tam zabrał
» 10 listopada 2022, 22:28 #333
Sorata: 2:2! RASHFORD! Ależ się tam odnalazł, pięknie!
» 10 listopada 2022, 22:28 #332
Sorata: Co ten Maguire... chłop przy najmniejszym dotyku się kładzie :/
» 10 listopada 2022, 22:27 #331
Piwal: La krokete zrobił :) do rywala pod nogi
» 10 listopada 2022, 22:28 #330
Sorata: Mam nadzieję, że następną zrobi w innej koszulce ;)
» 10 listopada 2022, 22:29 #329
DjTED: 1:3 bedzie
» 10 listopada 2022, 22:27 #328
nysa94: Oj, nie wyszło.
» 10 listopada 2022, 22:28 #327
Ciechanek: DjTED: 1:3 bedzie
Âť 10 listopada 2022, 22:27

Wkleiłem na wypadek jakbyś zaraz edytował komentarz
» 10 listopada 2022, 22:29 #326
Advm: A czy Ted napisał, że w dzisiejszym meczu? :P
» 10 listopada 2022, 22:29 #325
cezgal: W Barcelonie : - )
» 10 listopada 2022, 22:30 #324
rreddevilss: Juz sie nie dziwie ze Ten Haag wgl nie rotowal skladem.....
» 10 listopada 2022, 22:27 #323
JahKowalski: To się Mallacia popisał teraz
» 10 listopada 2022, 22:27 #322
Piwal: Haha , weźcie idźcie z tym Rashfordem. Dostał patelnie , dał się dogonić i jeszcze nie trafił w bramkę. Gdzie jest majk, czekamy na komentarz :)
» 10 listopada 2022, 22:26 #321
MrCygan: Daliby sobie siana z tymi pucharami. Meczów zaplanowanych co niemiara, bo Katar zapłacił za Mundial. Tak, mieliby trochę czasu na odpoczynek, a męczyć się tyle żeby przegrać w finale to szkoda się męczyć.
» 10 listopada 2022, 22:26 #320
Anhel: Mocniej Rashford , na pewno wpadnie
» 10 listopada 2022, 22:26 #319
cezgal: Barcelona i Wampir maja jakiś magiczny patent na United, tego nie da się wyjaśnić
» 10 listopada 2022, 22:26 #318
kiler198333: Jest Maguire jest zabawa
» 10 listopada 2022, 22:25 #317
Ciechanek: A pamiętam tydzień temu jak masę osób mówiło, że Liga Europy nasza :D
Odpowiedziałem, że z czym do ludzi, że liczyć na nas w pucharze gdzie gramy systemem pucharowym to trzeba mieć nierówno w głowie.
Zostałem zjechany, że oprócz Juve i Barcy to jesteśmy głównymi kandydatami.
Jakimi kandydatami ludzie?? Weźcie się zastanówcie. Pora w końcu zejść na ziemię.
» 10 listopada 2022, 22:25 #316
cezgal: Jak pisałem po przegranej w lidze z AV, ze Kukuryku Cap jest jedynym w naszym zasięgu to było podobnie. Jak dopadniemy to mamy kolejny sezon bez trofeum. Nawet takie piczki jak Arsenal 2 lata temu wygrały FA Cup, my nawet Kukuryku nie wygramy : /
» 10 listopada 2022, 22:29 #315
Advm: Marcus "Zamykam oczy i na pałę" Rashford
» 10 listopada 2022, 22:25 #314
keribz: Nie oszukujmy się w tej kadrze są braki w podstawowej 11-stce, a co dopiero na ławie. Odpadną to trudno, MU nie ma głębi na jakieś puchary. Wszystkie siły trzeba skupić na lidze i walce o LM.
» 10 listopada 2022, 22:25 #313
marmur6: Rash to święta krowa u trenera.
» 10 listopada 2022, 22:25 #312
Sorata: Ajjjj Rashford. Że to kurde nie wpadło.
» 10 listopada 2022, 22:25 #311
lipeklukas: Musieli stracić dwie bramki, żeby Kojak zmienił dwóch drewniaków DVB i Freda.
» 10 listopada 2022, 22:25 #310
Sideswipe: Portugalczyk strzela gola, mokry sen lisana i innych ekspertów się spełnił
» 10 listopada 2022, 22:24 #309
SportowyEkspert: Ale z ciebie kibic United...szkoda gadać.
» 10 listopada 2022, 22:26 #308
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:26

Szkoda że nie do tej bramki co trzeba haha ale myślę że to wina Ronalda
» 10 listopada 2022, 22:26 #307
Sideswipe: Przynajmniej kibic United, a nie kibic piłkarza, ziomeczku
» 10 listopada 2022, 22:28 #306
Michux3: Widać po dalocie że jest zajechany kilka błedów z rzedu wynikających z zmęczenia .Potrzeba jakiegoś konkurenta w zimie .

PS: Maguire to już nie jest poziom Premier league ,może w championship sie odnajdzie
» 10 listopada 2022, 22:24 #305
JahKowalski: No dużo gra, w zasadzie wszystko
» 10 listopada 2022, 22:25 #304
HarryBrown: No to może w końcu zaczniemy grać w 11 bo z DvB i Fredem to była gra w 9.
» 10 listopada 2022, 22:24 #303
wilek84: odpadnijcie świety spokój bedzie
» 10 listopada 2022, 22:24 #302
Reico100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:24

Szkoda, że ten VDB nie dostawał wcześniej minut, może już dawno byśmy się go pozbyli.
» 10 listopada 2022, 22:24 #301
saezuri: Elanga na ratunek xd
» 10 listopada 2022, 22:23 #300
M4S73R: Uśmiech draculi bezcenny
» 10 listopada 2022, 22:23 #299
wider: Dziwisz się ? Przychodzi do nowego klubu i ogrywa sobie united jak dzieci na orliku
» 10 listopada 2022, 22:24 #298
Piotrex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:24

Mozna sobie zmieniac trenerow, prawda jest taka ze Mctominaya i paru innych w ogole nie powinno byc w tym klubie(tego meczu nie ogladam tylko sledze relacje)
» 10 listopada 2022, 22:23 #297
Anhel: Wejdźcie z pupami do bramki. Z tej maki chleba nie będzie.
» 10 listopada 2022, 22:23 #296
KarbOn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:24

Zapowiadają się dobre zmiany, nie ma już Freda i DvB, powinno być lepiej
» 10 listopada 2022, 22:23 #295
Hawudepe: Zmiany są może teraz coś się ruszy
» 10 listopada 2022, 22:23 #294
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:24

Aaaajjj to przyjęcie Rashforda! Chyba zmęczony już tym wiecznym pressingiem, albo wina Ronaldo :)
» 10 listopada 2022, 22:23 #293
JahKowalski: Strzeliliśmy gola, zasługa Ronaldo, bo grzeje ławę
» 10 listopada 2022, 22:31 #292
HarryBrown: Tak czułem, że zaraz Bailey rozmontuje naszych asów destrukcji.
» 10 listopada 2022, 22:23 #291
Sorata: Garnacho, Elanga i Eriksen IN. VDB, Fred i Martial out.
» 10 listopada 2022, 22:23 #290
M4S73R: Mówiłem że się rozkręci
» 10 listopada 2022, 22:23 #289
rreddevilss: Mam nadzieje ze takie mecze uzmyslowia Ten Hagowi ilu zawodnikow powinno sje stad ewakuowac bo zal patrzec na ten tartak...
» 10 listopada 2022, 22:22 #288
DjTED: Young pokazal jak powinien dosrodkowywac obronca
» 10 listopada 2022, 22:22 #287
lipeklukas: A mógł grac AVB.
» 10 listopada 2022, 22:22 #286
Litosci: No i masz. Ten bailey tylko z nami strzela
» 10 listopada 2022, 22:22 #285
veryragedude: Padaka
» 10 listopada 2022, 22:22 #284
Sorata: Ehhh, 1-2... Bailey albo swojak Dalota. Asysta Younga do tego :/
» 10 listopada 2022, 22:22 #283
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:22

Obrona fantastyczna :D
Young sobie wchodził wchodził wchodził i se wszedł hahahah
» 10 listopada 2022, 22:21 #282
JahKowalski: Mają nas rozklepanych, zaczęło się od zejścia Malacii do środka. Dlaczego? Bo Beeka nie ma
» 10 listopada 2022, 22:22 #281
karolmanu3: A u nas zmiany kiedy? W 88 jak będziemy już dostawać?
» 10 listopada 2022, 22:21 #280
SportowyEkspert: U ETH to normalka.
» 10 listopada 2022, 22:21 #279
karolmanu3: Wiedziałem
» 10 listopada 2022, 22:22 #278
Sideswipe: szkocki Zidane, król srodka pola
» 10 listopada 2022, 22:20 #277
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:21

Nie ma VARu bo autobus nie dojechał

Ps. Do dziś nie wierzę że za Freda daliśmy 60 patyków
» 10 listopada 2022, 22:20 #276
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:20

Koniec meczu wchodzi bailey. Jak rash nie będzie wspierał malacii w obronie to ciężko to widzę
» 10 listopada 2022, 22:19 #275
Mlodyrash: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:22

Bardziej obawiałbym się pojedynków biegowych naszych śo z nim. Malicia to przynajmniej w miarę szybki jest
» 10 listopada 2022, 22:22 #274
Mistrz1908: Fred vdb , maguire to poziom Evertonu
» 10 listopada 2022, 22:19 #273
SportowyEkspert: Za wysoko.
» 10 listopada 2022, 22:19 #272
Mistrz1908: Oj wiele zmian jeszcze , druga jedenastka jest potrzebna bo nasze rezerwy to kpina
» 10 listopada 2022, 22:18 #271
BekaaZPL: Jak na mecz w 9 to nie jest źle
» 10 listopada 2022, 22:18 #270
Litosci: Vdb out
» 10 listopada 2022, 22:17 #269
Sorata: Oj ależ szkoda, to mogła być przełomowa akcja - McT do Freda na skrzydle, szkoda, że ten drugi nie przyjął.
» 10 listopada 2022, 22:17 #268
JahKowalski: Dawać Pellistriego za Beeka, gorzej nie będzie
» 10 listopada 2022, 22:16 #267
wider: Magłaja i to panowanie nad piłką xD Anglicy będą mieli pociechę z niego na mistrzostwach
» 10 listopada 2022, 22:16 #266
lipeklukas: Tak samo jak Brazylijczycy z Freda.
» 10 listopada 2022, 22:18 #265
shadow17: fanboje Rashforda teraz przerzucą się na Martiala tylko po to, żeby wkurzyć fanbojów Ronalda. użytkownicy DP w formie
» 10 listopada 2022, 22:15 #264
Mlodyrash: Fanboje Ronaldo cisną po wszystkich tylko nie po Krystynie
» 10 listopada 2022, 22:17 #263
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:17

Shadow: A czy w tej bajce są smoki? xD
» 10 listopada 2022, 22:17 #262
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:18

Część użytkownicy dp to stan umysłu.
» 10 listopada 2022, 22:18 #261
brazylianwisnia: Dobrze że CR jest chory to przynajmniej go już chyba nie zobaczymy. Nie jestem jakimś wielkim fanem Martiala ale cieszyłoby mnie jakby Ronaldo, VDB i Maguire już tu nie grali.
» 10 listopada 2022, 22:18 #260
Sorata: Oooo Rashford chyba się wkur...zył, zaczyna w końcu grać to co powinno być minimum w jego wykonaniu.
» 10 listopada 2022, 22:14 #259
DjTED: Sedzia tu sie kartki za takie cos nie daje. Pogadali i tyle
» 10 listopada 2022, 22:13 #258
Litosci: Zagrania reka nie cofnęli w jak dom w pysk dostał na środku boiska to od razu anulowali
» 10 listopada 2022, 22:13 #257
brazylianwisnia: Nie ma VAR
» 10 listopada 2022, 22:15 #256
Litosci: Myślałem ze tylko na stadionach niższych lig nie maja varu. Ale to chyba w FA było
» 10 listopada 2022, 22:18 #255
kiler198333: Dawaj Manchester nie ma waru graj ta rękami hehe
» 10 listopada 2022, 22:13 #254
Lisan: Haha xD
» 10 listopada 2022, 22:16 #253
Bylak: Donny kolejny mecz totalnie bezuzyteczny.
» 10 listopada 2022, 22:13 #252
Sideswipe: VDB zanotował dwa podania w jednej akcji, matko boska, przecież to jest w ogóle niepojęte!!
» 10 listopada 2022, 22:13 #251
Lisan: Martial spokojne bo ta klauzula o Złotej Piłce się aktywuje
» 10 listopada 2022, 22:13 #250
brazylianwisnia: Sam fakt że Martial zagraża statusowi naszero GOATa wiele mówi.
» 10 listopada 2022, 22:14 #249
JasnaLiryka: Dobrze, że szybko odpowiedzieli
» 10 listopada 2022, 22:12 #248
roche: Ronaldo by nie strzelił
» 10 listopada 2022, 22:12 #247
keribz: ale z boiska schodzi kiedy chce
» 10 listopada 2022, 22:14 #246
niewiempoco: Na luzaku i Maguire by strzelił i ty też.
» 10 listopada 2022, 22:14 #245
SportowyEkspert: Strzeliłby z zamkniętymi oczami.
» 10 listopada 2022, 22:14 #244
lipeklukas: Fred 30 lat, jedzie na MŚ i nie wie, że gra się do gwizdka? Jego strata, jak zwykle zresztą.
» 10 listopada 2022, 22:12 #243
Seba0619: Pięknie, a ten wasz Ronaldo to jakby w piłkę trafił to byłby sukces
» 10 listopada 2022, 22:12 #242
niewiempoco: XDDDDDDD
» 10 listopada 2022, 22:14 #241
SportowyEkspert: XDDDD!
» 10 listopada 2022, 22:15 #240
NexaT: Po co jest ten VAR, pieprzona mafia sędziowska
» 10 listopada 2022, 22:11 #239
vanantgaal: Nie ma varu dzisiaj
» 10 listopada 2022, 22:12 #238
wider: przecież na tym etapie w tym pucharze nie ma varu
» 10 listopada 2022, 22:12 #237
brazylianwisnia: Przecież w tym pucharze nie ma VAR aż do półfinału.
» 10 listopada 2022, 22:12 #236
brazylianwisnia: Słaby Martial > zerowy Ronaldo
» 10 listopada 2022, 22:11 #235
DjTED: Przeciez to jest niepojete jak sedziowie nas dymaja w tym sezonie
» 10 listopada 2022, 22:11 #234
Hawudepe: I teraz zacznie się mecz
» 10 listopada 2022, 22:10 #233
Sorata: Piękne to zagranie Dalota też do przodu, no w tym sezonie chłop jest naszym motorem napędowym.
» 10 listopada 2022, 22:10 #232
Bylak: Marsjal wiecej bramek niz cr7....
» 10 listopada 2022, 22:10 #231
Ciechanek: Ja tam się wcale nie cieszę z tego naszego gola. Dlaczego my musimy stracić bramkę, żeby coś zagrać? :D Przecież to nie ma się z czego cieszyć
» 10 listopada 2022, 22:10 #230
KarbOn: Odpowiedz to Fred i Maguire w podstawie
» 10 listopada 2022, 22:12 #229
Litosci: I co z ta reka
» 10 listopada 2022, 22:10 #228
wider: a co ma być ? Nie ma tutaj varu
» 10 listopada 2022, 22:11 #227
Lisan: Kupić sędziego tylko tak wygramy
» 10 listopada 2022, 22:10 #226
vanantgaal: No rozkręciło się
» 10 listopada 2022, 22:10 #225
Sorata: ALEŻ ODPOWIEDŹ, 1-1 Martial, asysta Bruno!
» 10 listopada 2022, 22:10 #224
KarbOn: Fred oddaje piłkę a Maguire nie biegnie za piłką xD
» 10 listopada 2022, 22:10 #223
DjTED: Var i cofnieta bramka
» 10 listopada 2022, 22:10 #222
Bylak: Potezna Aston Villa drugi mecz z rzedu leje memczester.
» 10 listopada 2022, 22:09 #221
DjTED: Ha ha ha , ale tam reka byla
» 10 listopada 2022, 22:09 #220
Sorata: No i mamy 0-1. Albo się obudzimy, albo odpadamy.
» 10 listopada 2022, 22:08 #219
Ciechanek: Dobrze, że wyjaśniłeś sytuację. Dziękuję.
» 10 listopada 2022, 22:09 #218
Ciechanek: I cyk
» 10 listopada 2022, 22:08 #217
M4S73R: Spokojnie zaraz się rozkręci
» 10 listopada 2022, 22:06 #216
Hawudepe: To się rozkręciło
» 10 listopada 2022, 22:09 #215
vanantgaal: Rozkręciło
» 10 listopada 2022, 22:09 #214
Hawudepe: Pora się obudzić trzeba to wygrać
» 10 listopada 2022, 22:06 #213
Kilerek7: Mam wrażenie, że Bruno - Rash - Martial, tutaj nie ma wielkiej chemii. Ten układ średnio pasuje.
» 10 listopada 2022, 22:05 #212
Lisan: A to nie tak ma być?

Jak Bruno zagra piłkę do Ronaldo to jest 20 komentarzy po co mu podaje xD
» 10 listopada 2022, 22:06 #211
DjTED: MU za Ten Haga mnie zaskakuje. Gdy myślimy, że nie można zagrać gorszego meczu niż poprzednio bo poprzeczka była zawieszona wysoko to gramy chyba najgorszy mecz od paru lat z rezerwami AV
» 10 listopada 2022, 22:04 #210
roche: W zeszłym sezonie było mnóstwo takich meczy. W sumie powinniśmy się już przyzwyczaić do takiego stylu gry
» 10 listopada 2022, 22:06 #209
keribz: Już tu był taki filozof co szukał balansu i ciągle mówił o jakimś procesie. Przypadek, że obaj są z tego samego kraju? U obu atak jest tak bezzębny, że poza papką nic nie są w stanie przerzuć.
» 10 listopada 2022, 22:08 #208
Jaro9107: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:04

Szczerze to nie rozumiem na co liczy Donny. Może on nie ma ambicji żeby wywalczyć miejsce w składzie? Dostaje szansę na dziesiątce gdzie powinien kreować grę a chłop może z 5 razy piłkę dotknął. Coś tam potruchta ale tak żeby tylko mu nie podali.
» 10 listopada 2022, 22:04 #207
KarbOn: Fred i DvB do zmiany na już
» 10 listopada 2022, 22:03 #206
vanantgaal: Jedyny pozytyw pierwszej połowy to to, że ETH wygląda na wku........ może powie tym kopaczom kilka cierpkich słów w szatni i w drugiej połowie wezmą się za grę
» 10 listopada 2022, 22:01 #205
Majek: van de Beek dziś dostał kolejną szansę i znów kaplica. Dziś w środku pola jedynie najwięcej do gry się pokazuje i szuka piłki McT. Holendra na ławkę w przerwie, Bruno na swoją pozycję i świeżego chłopaka niech wpuści do szarpania na skrzydle
» 10 listopada 2022, 22:00 #204
SmokuUtd: Może i tak. Ale mnie bajbardziej irytuje Fred, normalnie mnie coś trafią jak widzę jego koślawą grę...
» 10 listopada 2022, 22:02 #203
DevoMartinez: Fred to dziś klasa dla samego siebie. Problemy z przyjęciem, podaniem, wrzutką... dobrze, że chhociaż nie strzela :p
» 10 listopada 2022, 22:04 #202
Kilerek7: W teorii na papierze powinniśmy w ataku robić miazgę: Ronaldo, Rashford, Martial, Sancho, Antony, Bruno. Nie wspomnę o cenach za tych gości.

Ronaldo: anemik o tempie żółwia, resztki świetności
Rashford: wieczny talent Welbeck 2.0 nie ujmując Welbsowi. A to kilka meczy słucham jak wraca, jak gra dobrze, aby kolejne kilka meczy grać padakę
Martial: ile to lat miał szans, technicznie niezły, ale zaraz się połamie i tyle będzie chłopa
Sancho: tutaj chyba największe rozczarowanie, koleś słabszy niż Garnacho, kręcił w BvB aż miło, tutaj pełne portki, pomyśleć, że BvB chciała 120m
Antony: Z nim wiąże największe nadzieje, bo ma odwagę na pojedynki, ale jest trochę jednowymiarowy, jedna noga i zwód, zalatuje Valencią, trochę sztuczek i to tyle, ciekawy jestem czy będzie grał w podstawie Brazylii.
Bruno: Niby motor napędowy, ale w ogólnym rozrachunku wolałbym kogoś innego na 10 tkę, ma więcej gorszych niż lepszych meczy, a marzyłem by był jak KDB w City, precyzyjny i stabilny.
» 10 listopada 2022, 21:58 #201
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:01

Kilerek7
Po przeczytaniu "Ronaldo: anemik o tempie żółwia, resztki świetności" przestałem dalej czytać. Skomentuje to tak...XD!
» 10 listopada 2022, 22:01 #200
Kilerek7: A ja skomentuje to tak xD xD, może nie mówię prawdy? Może ty oglądasz tego z 2008?:D
» 10 listopada 2022, 22:04 #199
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:10

Tak, tak Ronaldo przegrał na początku sezonu pojedynek sprinterski z czarnoskórym dwudziestolatkiem z Southampton parę minut po tym jak przez kilka minut zwijał się z bólu trzymając a kolano bo mu rywal przetrącił kulasy i już dzieci z dp zrobiły z niego żółwia. Ok nie podskoczy w szybkości takiemu Salahowi, Nunezowi, Arnoldowi czy innym szybkim piłkarzom ma w końcu 37 lat, ale też nie jest jakiś turbo wolny, nie popadajmy w skrajność.
» 10 listopada 2022, 22:09 #198
marmur6: Co się musi stać abym nie musiał oglądać Freda czy van de Beeka.Ani myśli ani składu w grze nie widać.Strasznie się MU ogląda.~Nie ma zawodnika,których oprócz podanie do tyłu potrafiłyby wygrać pojedynek jeden na jeden.
» 10 listopada 2022, 21:57 #197
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 22:00

Może po prostu włącz inny mecz, wtedy ich nie zobaczysz
» 10 listopada 2022, 21:59 #196
Hawudepe: Panowie co by nie mówić sprzydało by się ten mecz wygrać
» 10 listopada 2022, 21:57 #195
Lisan: Mecz jest do wygrania bo Dracula czeka chyba na karne, szkoda że my tez
» 10 listopada 2022, 22:00 #194
Kiharitony: Sprzydało się by
» 10 listopada 2022, 22:02 #193
rreddevilss: Van De Beek i Ronaldo musza w styczniu odejść koniec kropka, ten Van De Beek jest tak bezjajeczny, ze pamięta ktos takiego zawodnika u nas? Herrera to byl profesor przy nim
» 10 listopada 2022, 21:56 #192
Hawudepe: Oby odeszli tu się nic nie zmieni
» 10 listopada 2022, 21:58 #191
Sideswipe: Vdb to jak dzieciak z podstawówki, którego z braku laku gimnazjaliści wzięli do gierki na orliku
» 10 listopada 2022, 21:58 #190
Paps: Morgan Schneiderlin tez był taki,że nie wiadomo było co on robi na boisku.
» 10 listopada 2022, 22:00 #189
SportowyEkspert: Uuu ale gra hula bez Ronaldo że ho ho! Ronaldo pewnie z domu przez telewizor wysyła złe fluidy...XD
» 10 listopada 2022, 21:56 #188
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:59

Podobno źle się uśmiechnął dzisiaj na treningu i to zdekoncentrowało drużynę do tego stopnia że nie są w stanie oddać strzału na bramkę.

Werdykt jest jeden: WINA RONALDO!!
» 10 listopada 2022, 21:58 #187
Sideswipe: Dobrze że w ostatnim meczu hulało, że hoho. Zrobił różnicę, najlepszy piłkarz świata, prawie ominął mur przy rzucie wolnym.
» 10 listopada 2022, 22:01 #186
SportowyEkspert: Heh a może Ronaldo dziś sam jadł pomidorówkę na stołówce przy stole co wpędziło resztę piłkarzy w stan depresyjny.
» 10 listopada 2022, 22:05 #185
SportowyEkspert: I to jak! Pewnie jak najbardziej...
» 10 listopada 2022, 21:57 #184
Paps: Jeszcze jak !
» 10 listopada 2022, 21:58 #183
Paps: Mecz tak ciekawy jak za luja van gaala gdzie bardzo często w przerwie byłem tak zmęczony,że zasypiałem.Zrobie kawę,taka siekierę może dotrwam jakoś.
» 10 listopada 2022, 21:54 #182
loczek1986: Brak armat, kartki znów tylko w jedną stronę, i super zagranie Freda nie w tempo do Rashforda, ogólnie zaangażowanie jest ale typowy mecz na przegranie w karnych
» 10 listopada 2022, 21:53 #181
Pochmurny: Żałośnie niski poziom spotkania... Gdyby ktoś mnie poprosił o streszczenie to najłatwiej - 80% kopanie obrońców do siebie, a reszta lagi. Boże, spotkały się dwie drużyny które nie umieją grać w piłkę, a jedynie potrafią przerzucić na drugie skrzydło i posłać lage...
» 10 listopada 2022, 21:53 #180
Kilerek7: My pod polem karnym rywali nie wiemy co robić, kombinujemy, lagi z daleka, strasznie bezjajeczny ten atak.
» 10 listopada 2022, 21:53 #179
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:53

Nasza gra wyglada jak za Van Gaala, milion podan bez zyskiwania przestrzeni, wiem ze to jakis puchar, ale no slabo bardzo
» 10 listopada 2022, 21:53 #178
HarryBrown: Straszna padlina w wykonaniu obu zespołów. Nie wiem czy te rozgrywki mają jeszcze sens. Kiedyś to faktycznie było potrzebne żeby kluby podreperowały budżet. A dziś to jakaś smutna konieczność dla wielu klubów.
» 10 listopada 2022, 21:53 #177
Fido: Skoro nie ma Ronaldo to po co o nim piszecie? Zachowujecie się jak te pismaki.
» 10 listopada 2022, 21:52 #176
lukaszzasko: Jakie to United jest słabe. Oczy krwawią
» 10 listopada 2022, 21:51 #175
ruud102: Nawet 1 celny strzał już mamy do połowy Trochę to marnie wygląda
» 10 listopada 2022, 21:51 #174
Rooney253Wazza: Ale jak to brak Ronaldo i taki piach?? halo eksperty devilpage...
» 10 listopada 2022, 21:51 #173
roche: Ponoć z nim byłoby już 2-0 dla AV expercie
» 10 listopada 2022, 21:52 #172
nikhatlak: Ja już gdzieś to pisałem, Ronaldo jest obecnie słaby, ale i tak jest nasza najlepsza opcja na atak.
» 10 listopada 2022, 21:53 #171
Sideswipe: Fanboje Ronaldo za to pewnie w siódmym niebie, szkoda, że z nim jest jeszcze gorzej.
A na pewno fakt, że brakuje kilku kluczowych zawodników nie ma nic wspólnego z tym, że gramy piach. Oj dzieci, dzieci.
» 10 listopada 2022, 21:54 #170
nysa94: Tak z nim jeszcze gorzej bo tracimy bramki, a bramki to jego wina, c'nie? W sumie to się nie dziwie, że nie strzelamy i nie wygrywamy meczy, skoro chłop musi jeszcze w obronie grać i przez niego tracimy bramki, cóż nie rozdwoisz się :)
» 10 listopada 2022, 21:57 #169
Sideswipe: Kto powiedział, że przez niego tracimy bramki? Po co odpowiadasz na swoje wyimaginowane argumenty, mądralo?
» 10 listopada 2022, 22:02 #168
Glory1878: Czy te drewniaki McFedy, McGuire muszą zawsze łapać żółte kartki?
» 10 listopada 2022, 21:51 #167
vanantgaal: Piękny strzał na koniec!
» 10 listopada 2022, 21:50 #166
Sorata: Przynajmniej celny. Docenijmy, bo może w drugiej połowie się nie powtórzyć!
» 10 listopada 2022, 21:51 #165
Sorata: Oj, ETH schodził jakby miał ich tam pozabijać w tej szatni. Będzie suszarka?
» 10 listopada 2022, 21:50 #164
Fido: Oby była, należy im się.
» 10 listopada 2022, 21:51 #163
Sorata: Oj tak, szczególnie VDB bo chłop nie wiem czy miał chociaż 5 kontaktów z piłką... tak samo Rashy i Martial powinni po liściu dostać za tak łatwe łapanie się na spalonym.
» 10 listopada 2022, 21:52 #162
wider: niby rezerwy, a grają równie tragicznie jak ostatnio grał pierwszy skład
» 10 listopada 2022, 21:50 #161
Lisan: Nie ma Ronaldo i zobaczcie jaką cisza w komentarzach :D a mamy jeden strzał niecelny
Tak to by jęczeli i hejtowali WINA RONALDO.

Sorki ale lubię czasem obnażyć hipokryzję ;)
» 10 listopada 2022, 21:50 #160
DjTED: Ronaldo gra z lepszymi pomocnikami , ktorzy daja mu pilki na nos , a on i tak je wali
» 10 listopada 2022, 21:51 #159
Kiharitony: Z ronaldo było 1-2 do przerwy.
» 10 listopada 2022, 21:51 #158
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:52

Lisan
Masz u mnie duże piwo byczku.
» 10 listopada 2022, 21:51 #157
nysa94: A szkoda słów, tak to by było, nie tak dotknął piłki, człapie, marnuje bla bla bla... tu to nawet strzału nie mogą oddać, chcą z piłką do siatki wbiec, Martial człapie ale to jest okej, bo chłop to wieczny talent, przyszły król strzelców ;) Rash mija i mija wszystkich żeby wycofać piłką za siebie... ale to pewnie też wina Ronaldo bo siedzi i ogląda ich w domu zapewne... :D Po prostu bez niego gramy sam miód ^^ mamy średniaków w składzie a on sam nic nie zdziała ale tutaj nikt nie zrozumie, że pieniądze nie grają, nieważne ile ktoś był wart, to i tak jest średniakiem. Założę się, że pójdzie do innego klubu, gdzie dostanie lepszych kolegów i zacznie znów strzelać jak z nut.
» 10 listopada 2022, 21:53 #156
nysa94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:55

@DjTED no tak, zawsze znajdzie sie jakaś wymówka, bo lepsi pomocnicy, bo bramkarz lepszy, bo pogoda lepsza, bo murawa lepsza, bo lepszy sen miał przed meczem itd. itd. ;)
» 10 listopada 2022, 21:55 #155
SportowyEkspert: Hahaha dobrze nysa94, ten cały DjTED wyjaśniony jak się patrzy.
» 10 listopada 2022, 21:59 #154
brazylianwisnia: Fakt że inni grają słabo nie zmienia tego że Ronaldo jest cienki jak sik pająka. Najsłabszy podstawowy napastnik odkąd pamiętam czyli min 25 lat. Usprawiedliwianie Ronaldo tym że ktoś inny gra słabo nic nie zmienia.
» 10 listopada 2022, 22:00 #153
SportowyEkspert: brazylianwisnia
"Najsłabszy podstawowy napastnik odkąd pamiętam czyli min 25 lat"
Hmmm...XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
» 10 listopada 2022, 22:12 #152
M4S73R: Standardowo 0-0 po pierwszych 45’
» 10 listopada 2022, 21:49 #151
Hawudepe: Dzisiaj mało komentarzy ,hejterzy płaczą bo nie ma Ronaldo ;)
» 10 listopada 2022, 21:48 #150
Mlodyrash: A co tu komentować mecz oglądasz ? Tu się nic nie dzieje 45 min po 1 strzale niecelnym 0 w bramkę XD
» 10 listopada 2022, 21:50 #149
jdadaajwu: Tak wygląda nasza gra gdy na boisku jest Ronaldo
» 10 listopada 2022, 21:50 #148
Hawudepe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:55

Oglądam i jaka by 9 nie była to bez podań nic nie zrobi
» 10 listopada 2022, 21:52 #147
Mlodyrash: 6 spalonych próbujmy dalej na pewno nie są przygotowani na zagranie za plecy obrońców !!
» 10 listopada 2022, 21:48 #146
DjTED: Na jakiej pozycji gra ten van Beck? Raz jest na napadzie. Raz jest na prawej obronie, raz na prawej pomocy , raz w srodku i cholera sobie tak biega a pilki nie ma przy nodze. Kto go tak ustawia?
» 10 listopada 2022, 21:48 #145
roche: Pewnie chce koniecznie być tam gdzie nie ma piłki
» 10 listopada 2022, 21:49 #144
DjTED: Ale tak patrze to on rzeczywiscie jest zawsze za pilkarzem jakims. On potrafi do pilki wyjsc np ?
» 10 listopada 2022, 21:50 #143
roche: On potrafi unikać piłki a jak już ją dostanie to podaje do najbliższego kolegi, zazwyczaj do tyłu. Na dodatek nie wraca do obrony i w sumie nie robi nic pożytecznego. Koniecznie trzeba się pozbyć tego szkodnika bo jest nawet gorszy niż 37 letni Ronaldo
» 10 listopada 2022, 21:56 #142
JahKowalski: Słabiutka postawa piłkarzy United
» 10 listopada 2022, 21:47 #141
Sorata: Kurde, łapiemy się dzisiaj na te pułapki ofsajdowe strasznie łatwo... co chwilę gwiżdżą, i jak powtórki pokazują - słusznie.
» 10 listopada 2022, 21:46 #140
nikhatlak: Naprawdę Sancho jest tak słaby, że nie łapie się na ławkę?
» 10 listopada 2022, 21:46 #139
brazylianwisnia: Jak ma się łapać jak jest chory?
» 10 listopada 2022, 21:47 #138
nikhatlak: Uciekła mi jakoś ta informację, myślałem, że ma aż tak niskie notowania u Ten Haga
» 10 listopada 2022, 21:48 #137
vanantgaal: Martial jak Ronaldo. Umie tylko stać na spalonym
» 10 listopada 2022, 21:45 #136
niewiempoco: Albo drużyna tak słabo obsługuje napastników niezależnie kto tam gra.
» 10 listopada 2022, 21:47 #135
Sideswipe: Wszyscy mają z tym problem, Rashford zwłaszcza. Trenerzy United naiwni myślą, że piłkarz pewnie wie co to spalony to ich nie uczyli.
» 10 listopada 2022, 21:48 #134
Lingardiho9: Nudno
» 10 listopada 2022, 21:44 #133
HarryBrown: Donny to się porusza na murawie jakby był pruskim dziedzicem.
» 10 listopada 2022, 21:44 #132
JahKowalski: Donny dzisiaj gra na alibii
» 10 listopada 2022, 21:48 #131
DjTED: Najlepszym zawodnikiem jest dzisiaj Ashley Young
» 10 listopada 2022, 21:44 #130
Domin31: Mecz z Tottenhamem zamydlił nam oczy
» 10 listopada 2022, 21:44 #129
brazylianwisnia: Co tu porównujesz drugi skład i nie był to tylko mecz z Kogutami ale też Chelsea, Newcastle czy Omonia. Jedna dobra seria. Jeszcze wrócą takie spotkania. Tak już będzie - seria dobrych spotkan, seria słabych.
» 10 listopada 2022, 21:46 #128
niewiempoco: Po prostu Ronaldo oddziałowuje na nich z domu i pęta im nogi. Jego wina.
» 10 listopada 2022, 21:46 #127
Hawudepe: Hehe dokładnie
» 10 listopada 2022, 21:47 #126
jdadaajwu: po prostu ten tottenham był strasznie słaby.
» 10 listopada 2022, 21:48 #125
jdadaajwu: po prostu ten tottenham był strasznie słaby.
» 10 listopada 2022, 21:48 #124
brazylianwisnia: No był Ronaldo było 0-2, nie ma i 0-0. Przypadek?nie sądze ;⁠-⁠)
» 10 listopada 2022, 21:48 #123
JahKowalski: Raczej Bruno musi znowu nauczyć się dostrzegać innych zawodników na boisku XD chwile mu zejdzie XD
» 10 listopada 2022, 21:49 #122
Piotrex: Nie ogladam, Van de beek cos gra?
» 10 listopada 2022, 21:43 #121
Sorata: Wywalczył jeden aut, chyba na tyle.
» 10 listopada 2022, 21:44 #120
Sideswipe: To on gra?
» 10 listopada 2022, 21:44 #119
reggieynot: @Piotrex, w pewnym momencie zapomniałem, że w ogóle gra, tak długo nie był przy piłce ;)
» 10 listopada 2022, 21:49 #118
Sorata: Włącza się McTerminator... mam nadzieję, że dogra tą połowę do końca.
» 10 listopada 2022, 21:43 #117
Anhel: Gdybym był nieuprzejmy to powiedziałabym aby Donny zmienił numer bo śpi na boisku jak jego kolega który nosił tej sam nr
» 10 listopada 2022, 21:43 #116
Hawudepe: Widzę że z typową 9 jest ogień
» 10 listopada 2022, 21:42 #115
Sideswipe: Kto nią jest, bo chyba nie Martial
» 10 listopada 2022, 21:43 #114
Hawudepe: Obojętne kto nie ma podań jest lipa ale to wina Ronaldo że nikt piłki nie umie dograć
» 10 listopada 2022, 21:45 #113
JahKowalski: Pierdylion wrzutek z czterech liter
» 10 listopada 2022, 21:50 #112
Sideswipe: Wrzutka Freda stadiony świata
» 10 listopada 2022, 21:42 #111
M4S73R: Na trybunach słychać ziewających kibiców
» 10 listopada 2022, 21:41 #110
rreddevilss: Malacia te wrzutki to szybko do poprawy bo dyzy rozstrzal..
» 10 listopada 2022, 21:40 #109
nysa94: I po co to iśc w bok cały czas z piłką, mógł od razu ładować a tak skończyło się bez strzału... Rash Rash... eh
» 10 listopada 2022, 21:40 #108
reggieynot: Musicie przyznać, że Magłaja dobre piły dzisiaj posyła i póki co bezbłędny (odpukać..).
Po przerwie chciałbym zobaczyć Eriksena za van de Beeka i później może Casemiro za Freda.
» 10 listopada 2022, 21:39 #107
reggieynot: * Casemiro za McT, bo Szkot właśnie dostał żółtą kartkę.
» 10 listopada 2022, 21:44 #106
Majek: McT jedyny z trójki środkowych co szuka piłki i pokazuje się do grania.
» 10 listopada 2022, 21:56 #105
Anhel: Young > Rashford
» 10 listopada 2022, 21:39 #104
ruud102: 1 niecelny strzał a tu prawie połowa meczu , grubo
» 10 listopada 2022, 21:39 #103
brazylianwisnia: A mogło być już 0-2
» 10 listopada 2022, 21:45 #102
Ciechanek: Ale mam poczucie okropnie zmarnowanego czasu :/ Poważnie się zastanawiam czy oglądać po przerwie. Ten mecz jest tragiczny
» 10 listopada 2022, 21:35 #101
Lisan: Mam tak samo jak Ty
» 10 listopada 2022, 21:37 #100
roche: To idźcie spać, co prawda jutro dzeici do szkoły iść nie musicie to pewnie mama pozwoli dłużej siedzieć, ale to zawsze możecie pooglądać coś na TikSroku czy innym Tłiterze
» 10 listopada 2022, 21:42 #99
Ciechanek: Roche, bardzo baaaardzo słaby komentarz. Dlaczego zakładasz, że jesteśmy dziećmi? A zresztą w sumie co mnie to obchodzi myśl co chcesz :D
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować jak tak od razu wyjeżdżasz. Trzym się
» 10 listopada 2022, 21:45 #98
roche: Też się trzym
» 10 listopada 2022, 21:48 #97
DjTED: Ten mecz wyglada tak samo jak finał LE za Olka z Villareal Emerego. Nawet nie wiem czy wtedy nie gralismy lepiej. Jak sie skonczylo nie trzeba przypominac
» 10 listopada 2022, 21:34 #96
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 21:35

Bo ogólnie nasi słabo umią robić w piłke
» 10 listopada 2022, 21:35 #95
cezgal: @roche a ja mysle, ze Wampir potrafi przygotować zespół pod rywala, a przede wszystkim pod MU
» 10 listopada 2022, 21:37 #94
roche: No to swoją drogą, Vampyr to dobry taktyk
» 10 listopada 2022, 21:41 #93
Lisan: Ładna siatkę założył VDB
» 10 listopada 2022, 21:34 #92
roche: Czemu nie gra niejaki Pelistrini? Miał dostać ostatnią i jedyną szansę
» 10 listopada 2022, 21:30 #91
Rebxie: I dostanie w 88 minucie.
» 10 listopada 2022, 21:32 #90
Michal12371: Wejdzie na 3 minuty i jak nie strzeli bramki to znaczy że się nie nadaje.
» 10 listopada 2022, 21:39 #89
MrMu: Dużo niecelnych podań. Na siłę próbujemy grać górne piłki.
» 10 listopada 2022, 21:28 #88
Sorata: Dalot się znowu rozpędza jako one-man army... chłop jest w obronie, pomocy i ataku jednocześnie.
» 10 listopada 2022, 21:27 #87
DjTED: Drogi pamietniczku. Nie wiem dlaczego wprowadzilem DVDB i Mctomineya. Toz to drewna totalne. To pisał
» 10 listopada 2022, 21:24 #86
nowakman85: McTomek na ławkę sie chociaz nadaje bo ma charakter i jakies umiejętności
» 10 listopada 2022, 21:25 #85
DjTED: Ma charakter w 2 meczach w sezonie. Reszte grra jak mameja. Nic nie daje na boisku. Podaje do najblizszego.
» 10 listopada 2022, 21:31 #84
cezgal: Ok 30 minuty zauważyłem, ze DVDB dzisiaj gra. Dla mnie to fenomen, jak nie grając nic można wciąż dostawać szanse i… w przeszłości przyjść tu za 40 mln? Jak dobrze pamietam
» 10 listopada 2022, 21:36 #83
cezgal: McTominey to taki piłkarski Bogusław Łęcina,: niby nie najlepszy, ale jako taki.
» 10 listopada 2022, 21:41 #82
dawid27154: Idzie na pełnym gazie, ma pół godziny żeby dać mu ta prostopadła piłkę o której On sam wie że musi ją dać i daje jak już gość jest na spalonym... Poezja
» 10 listopada 2022, 21:23 #81
Sorata: Donny właśnie wywalczył aut! Brawo VDB! Jeszcze trochę.
» 10 listopada 2022, 21:23 #80
Lisan: GDZie ten VDB z Ajaxu ja się pytam co przedstawiał Krosa jak uczniaka
» 10 listopada 2022, 21:21 #79
keribz: Tam gdzie Sancho i wielu innych.

Jaki transfer wypalił od czasu odejścia Fergusona? Tylko nie wymieniajcie Martineza bo on ledwo zaczął. Bruno miał dobry start, ale obecnie dłużej jest w słabej formie niż tej z początku.
» 10 listopada 2022, 21:24 #78
Sorata: Keribz - na pewno Bruno Fernandesa można tu zaliczyć, nawet jak gra słabiej to i tak jest okej.
» 10 listopada 2022, 21:26 #77
wilek84: dobrze, kontroują spotkanie
» 10 listopada 2022, 21:20 #76
M4S73R: Tak widać postęp w ostatnim spotkaniu po 11 minutach było już 2:0
» 10 listopada 2022, 21:22 #75
Ciechanek: Podobno jak grali w chowanego za dzieciaka, to nikt nigdy nie mógł znaleźć Donnyego
» 10 listopada 2022, 21:20 #74
nowakman85: dlaczego gorsza jakość obrazu niz w transmisjach z ligi?
» 10 listopada 2022, 21:18 #73
DjTED: Srodkowi obroncy i pomocnicy graja bez mozgu. Martial wychodzi do podania, nie ma pilki. Fred wychodzi do podania, nie ma pilki...
» 10 listopada 2022, 21:17 #72
Kamil1343: No Maguire do myślących nie należy xD
» 10 listopada 2022, 21:33 #71
Anhel: 13 minuta i nareszcie jakieś podanie Donnego, szkoda ze po gwizdku
» 10 listopada 2022, 21:17 #70
nowakman85: Rashfoof
» 10 listopada 2022, 21:14 #69
Lisan: Widać czekają na karne
» 10 listopada 2022, 21:14 #68
M4S73R: 11 minuta meczu 0-0 wyciągnęli wnioski z ostatniego spotkania
» 10 listopada 2022, 21:13 #67
Ciechanek: A Rashfordzik coraz łatwiej traci piłeczkę :)
» 10 listopada 2022, 21:08 #66
boro: No wyluzował się. Miejsce w samolocie do kataru już ma
» 10 listopada 2022, 21:13 #65
Advm: Dzisiaj Dubrovnik broni karnego głową z przewrotki i wygryza Davida Dan Gala ze składu
» 10 listopada 2022, 21:06 #64
Sorata: A ja myślę, że dzisiaj VDB hattrick, po czym wchodzi Pellistri i też pakuje trójeczkę.
» 10 listopada 2022, 21:08 #63
waletpl: I jeszcze Harry nie wali babola...
» 10 listopada 2022, 21:14 #62
Ciechanek: Oni maja zamiar z połowy wyjść?
» 10 listopada 2022, 21:06 #61
Sorata: Teraz wyszli, znaczy piłka wyszła.
» 10 listopada 2022, 21:06 #60
69eyes: Nie da się wyjść z połowy bo pressuje ich 30 letni Danny Ings bez kolan, nic nie poradzisz.
» 10 listopada 2022, 21:09 #59
keribz: Van De Beek, Fred, McTominay naprawdę jesteś zaskoczony?
» 10 listopada 2022, 21:10 #58
pawelisto2: Ale to, co dzieje się z Wan Bissaką to według mnie nieco niesmaczne.
» 10 listopada 2022, 21:02 #57
nowakman85: szkoda ze fa cup nie ma na viaplay
» 10 listopada 2022, 21:00 #56
Advm: Bardzo dobrze, że nie ma fa cup w viaplay w jakości HD
» 10 listopada 2022, 21:03 #55
Seba0619: Przyjmuje zakłady w której minucie Martial zejdzie z kontuzją.
1-60 kurs 1.30
60+ kurs 1.95
» 10 listopada 2022, 20:59 #54
nysa94: 1-15 10.00
» 10 listopada 2022, 21:01 #53
waletpl: McFred w środku, kapitan trzyma obronę... aż się łezka w oku kręci ;)
» 10 listopada 2022, 20:57 #52
keribz: W przypadku remisu od razu są karne czy dogrywka?
» 10 listopada 2022, 20:55 #51
Klimaa: Od razu karne - taka zasada obowiązuje do 5 rundy.
» 10 listopada 2022, 20:58 #50
keribz: No to dobrze, przynajmniej szybko poznamy rozstrzygnięcie, bez względu na grę.
» 10 listopada 2022, 20:59 #49
Klimaa: Dokładnie. Moim zdaniem mecze pucharów krajowych powinny być jak najkrótsze - bez rewanżów i niepotrzebnych dogrywek. Tracą tylko na tym drużyny bo terminarz dla klubów z Anglii jest naprawdę wymagający.
» 10 listopada 2022, 21:01 #48
nowakman85: karne
» 10 listopada 2022, 21:01 #47
bulwazi: Halina mam zawał! Aż mi mecze pod wodzą Ole przelecialy przed oczami.
» 10 listopada 2022, 20:51 #46
tomek096: Martinez na takiej nerwie że usiedzieć nie może i jest na obu ławkach rezerw xd
» 10 listopada 2022, 20:50 #45
Conqueeer: Ligi Europy pewnie nie zdobędziemy to czemu nie chcemy powalczyć o ten puchar? Z tym skladem pewnie też dostaniemy oklep
» 10 listopada 2022, 20:42 #44
brazylianwisnia: Bo ten puchar jak i walka o 17 miejsce w Europie to żaden sukces.
» 10 listopada 2022, 20:44 #43
Conqueeer: ale chociaż pokazać, że na czymś nam zależy a nie ciągłe człapanie po boisku. Chciałbym żeby nasz klub zaczął grać ładną piłkę dla oka z pozytywnymi wynikami.
» 10 listopada 2022, 20:45 #42
brazylianwisnia: No ok ale co to ma do pucharu ligii? Mi tam się bardzo podobała nasza gra z Tottenhamem, Chelsea czy Newcastle. Z czasem licze na więcej i więcej takich spotkań.
» 10 listopada 2022, 20:47 #41
Conqueeer: gramy w kratkę
» 10 listopada 2022, 20:54 #40
brazylianwisnia: Niczego innego niż gra w ktatke nie oczekuje przed pierwszy rok.
» 10 listopada 2022, 21:39 #39
Lingardiho9: Zastanawiam się czy oglądać to widowisko jak widzę ten skład
» 10 listopada 2022, 20:41 #38
Kiharitony: Mi się skład podoba 10/10. Super ze Rashford i Martial zaczynaja razem. Ciekaw jestem jak zagraja pod wodzą ETH maguire-lindelof i McFred. Dzisiaj vdB pokaże czy coś potrafi, skład ma idealny pod siebie.
» 10 listopada 2022, 20:41 #37
Lingardiho9: Co mecz, w którym wychodzi ten parodysta jest gadka, że musi coś udowodnić albo to jest czas żeby coś pokazał i zawsze pokazuje, że ma pełne gacie i nie nadaje się do gry w tej lidze
» 10 listopada 2022, 20:50 #36
Kiharitony: Zgadzam się. Co nie znaczy że mu nie kibicuje skoro już gra
» 10 listopada 2022, 20:58 #35
sztejner: Rashford - Martial to chyba tylko próba sprawdzenia tego duetu. Co jak co fajnie się rozumieją na boisku
» 10 listopada 2022, 20:37 #34
SportowyEkspert: Po składzie widać że niezbyt mocno zależy nam na tym pucharze.
» 10 listopada 2022, 20:36 #33
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 20:34

Wiadomo dlaczego nie ma Ronaldo i Wan-Bissaki nawet na ławce? Czemu nie ma reszty wiem, bo kontuzje, ale dlaczego Ronaldo i A. Wan-Bissaki nie ma nawet na ławce?
» 10 listopada 2022, 20:34 #32
Blau: Ostatni mecz przed mundialem, a Ronaldo od afery z zawieszeniem grał wszystko od deski do deski. Pewnie postanowili, że już może wziąć urlop i przygotowywać się na kadrę.
» 10 listopada 2022, 20:42 #31
brazylianwisnia: Ronaldo ponoć chory.
» 10 listopada 2022, 20:45 #30
Czolgu: A co z bissaka? Kontuzja ?czy już poprostu do odstrzału jest że nie gra?
» 10 listopada 2022, 20:32 #29
NoLogo: Donny gra bezjajecznie, bojaźliwie no to trzeba go wstawiać w kolejnym meczu, po co sprawdzać Pellistriego, przecież na prawym jest przesyt pomocników. Rynce opadajo.
» 10 listopada 2022, 20:18 #28
brazylianwisnia: Co tu sprawdzać? Na treningu go widzi i widocznie jest jeszcze gorszy. Ciągle są takie teorie że Ci co nie grają powinni dostać szansę i błąd managera że kogoś tam nie wystawia.tak jest od X lat aż wkoncu dostaje szansę taki VDB i udowadnia że słusznie nie grał.
» 10 listopada 2022, 20:28 #27
tomek096: Ile razy tu jeczeliscie ze VDB nigdy nie dostał serii meczy żeby się ograć pokazać przy lepszych zawodnikach. Dostaje właśnie te szanse i te kilka meczy żeby się pokazać a co pokazuje to już odrębna kwestia ale może się to zmienić. Raczej jak się gra nie zapomniał tylko kilka lat traumatycznego siedzenia na ławce i bycie wyrzutkiem może się odbić na psychice. Wiec proszę się ogarnąć i wspierać !
» 10 listopada 2022, 20:32 #26
NoLogo: Trening, a mecz to dwa różne światy. Przedsezonowe mecze Pellistri coś tam pokopał i na tle takiego VDB wyglądał przyzwoicie. Holender dostaje kolejną szansę, choć za każdym razem zawodził.
» 10 listopada 2022, 20:33 #25
Michal12371: Czy my w ogóle nie mamy młodzieży że musimy wystawiać tylu podstawowych graczy?
» 10 listopada 2022, 20:18 #24
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 20:26

Taka tradycja Manchesteru że zawsze musi grać wychowanek w składzie
» 10 listopada 2022, 20:25 #23
brazylianwisnia: A ilu gra?3?4? Żeby granie młodymi miało sens musi być jakiś trzon.
» 10 listopada 2022, 20:25 #22
Klimaa: Liczyłem na Pellistriego. Szkoda że ETH postawił na jakiegoś młokosa od pierwszej minuty.
» 10 listopada 2022, 21:03 #21
Stanior: A że nie dał Lindelofa na prawą obronę to jestem zdziwiony albo jakiegoś młodego ze szkółki. Tyle Erik wymądruje, że Galot się nabawi urazu któregoś dnia i będzie cudowanie wtedy z ustawieniem. Czarowanie z 3-5-2 itd.
» 10 listopada 2022, 20:16 #20
Seba0619: Za dalota pewnie zagra Malacia ewentualnie Lindelof jak Wan bissaki nie ma dziś nawet na ławce to nie sądzę aby zagrał w niedzielę.
» 10 listopada 2022, 20:14 #19
Lisan: Fajna grafika. No no dzisiaj Matheo się postarales :)
» 10 listopada 2022, 20:12 #18
rreddevilss: Ciekawe kto na PO zagra z Fulham, myslalem ze dzisiaj zostanie przetestowany a tu niespodzianka i Dalot
» 10 listopada 2022, 20:11 #17
Halbrand: Ja się pytam gdzie jest Pellistri?!
» 10 listopada 2022, 20:10 #16
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 20:18

Ławę grzeje
» 10 listopada 2022, 20:17 #15
Mat123: Tak myślałem że Dony zagra.
Wydaje mi się że robi dobrze bo jest okazja dać się wykazać wreszcie.Jak to mówią do trzech razy sztuka.Jesli Fred nauczył się grać solidnie to czemu Dony nie może.W końcu nikt mu nie dał zbyt wielu szans.
» 10 listopada 2022, 20:09 #14
Seba0619: Dziś bez Ronaldo, Aston też trochę słabszym składem więc myślę, że mimo wszystko awansujemy, tylko ten nasz środek pola drewniany. Jak odpadnie my to też nic złego się nie stanie, terminarz napięty jak struna i tak nie ma gdzie zaległych spotkań wcisnąć.
» 10 listopada 2022, 20:09 #13
lipeklukas: Nie rozumiem dlaczego gra Dalot, skoro w weekend ktoś musi go zastąpić? Nie lepiej było wystawić potencjalnego następcę? Żeby miał trochę, minut na tej pozycji. Nie licząc 17 minut AWB, wszystko grał Portugalczyk.
» 10 listopada 2022, 20:07 #12
Mikez: W weekend na PO pewnie zagra Malacia.
» 10 listopada 2022, 20:27 #11
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2022 20:52

Pewnie tak. Dlatego uważam, że dziś powinien zagrać on, a nie Dalot.
Co do AWB, to nie chce się komentować decyzji ETH. Jeżeli ciągle boli trenera to, że Anglik nie zrobił pompek, po przegranej gierce, to nie mam pytań. Ronaldo jest na wylocie, kilka razy podpadł Kojakowi, a mimo to gra. Na Ole była nagonka za to, że nie daje szans DVB. Tutaj Anglik nie występuje w ogóle, a trener jest cacy. Żeby się nie przejechał Erik, jak mu po mundialu wróci kontuzjowany Dalot i Malacia.
» 10 listopada 2022, 20:51 #10
vanantgaal: To jest ten mecz. De Beek pozamyka usta wszystkim
» 10 listopada 2022, 20:06 #9
nowakman85: w ekstraklasie by się pewnie nie łapał
» 10 listopada 2022, 20:09 #8
vanantgaal: Z taką grą pewnie nie ale w MU warto mu dać kolejną szansę. Przecież przez ponad dwa sezony w ogóle ich nie dostał
» 10 listopada 2022, 20:11 #7
Rooney253Wazza: Nowakman85 Ty się ledwo na devilpage łapiesz i to bedzie Twoje jedyne osiągnięcie. Nie rokujesz.
» 10 listopada 2022, 20:37 #6
Tomi091: Oszaleli bardzo źle to wygląda, widać szukanie na chama miejsca dla vdb żeby zaskoczył, a to nie wypali eh
» 10 listopada 2022, 20:06 #5
Piotrek1991d: No to Pellistri chyba nie zadebiutuje
» 10 listopada 2022, 20:05 #4
nowakman85: jak ja nie lubię tego De Beeka
» 10 listopada 2022, 20:04 #3
KubaUtd: Bruno na prawym skrzydle ?
» 10 listopada 2022, 20:04 #2
Seba0619: Pewnie tak, czyli znowu poza grą. A przy braku Eriksena środka pola dziś nie będzie
» 10 listopada 2022, 20:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.