Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United poznał rywala w fazie play-off Ligi Europy

» 7 listopada 2022, 13:12 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W poniedziałek w szwajcarskim Nyonie rozlosowano pary fazę play-off Ligi Europy. Z kim przyjdzie zmierzyć się Manchesterowi United w barażach o 1/8 finału?
Manchester United poznał rywala w fazie play-off Ligi Europy
» Manchester United w poniedziałek poznał rywala w fazie play-off Ligi Europy
Czy jesteś zadowolony z rywala Manchesteru United w fazie play-off Ligi Europy?
Manchester United zajął drugie miejsce w swojej grupie w Lidze Europy, a to oznacza, że o awans do 1/8 finału musi walczyć w barażach ze „spadkowiczami” z Ligi Mistrzów. Los skojarzył zespół Erika ten Haga z FC Barceloną.

Manchester United w historii europejskich pucharów grał z Barceloną 13 razy. Bilans jest korzystny dla Katalończyków, którzy wygrali 6 spotkań, 4 zremisowali i 3 przegrali. Po raz ostatni drużyny mierzyły się ze sobą w sezonie 2018/2019. Czerwone Diabły przegrały wówczas oba ćwierćfinałowe starcia w Lidze Mistrzów (0:1 na Old Trafford i 0:3 na Camp Nou).

Pierwsze spotkanie fazy play-off zaplanowano na 16 lutego na Camp Nou (18:45). Rewanż odbędzie się tydzień później na Old Trafford (23 lutego o 21:00).

Pewne udziału w 1/8 finału Ligi Europy są następujące zespoły, które wygrały swoje grupy: Arsenal, Fenerbahce, Real Betis, Royale Union Saint-Gilloise, Real Sociedad, Feyenoord, Freiburg i Ferencvaros.

Losowanie 1/8 finału Ligi Europy odbędzie się 24 lutego 2023 roku.

FAZA PLAY-OFF LIGI EUROPY 2022/2023:
FC Barcelona vs Manchester United
Juventus vs FC Nantes
Sporting vs FC Midtjylland
Szachtar Donieck vs Stade Rennais
Ajax Amsterdam vs Union Berlin
Bayer Leverkusen vs AS Monaco
Sevilla vs PSV Eindhoven
RB Salzburg vs AS Roma


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Atak Manchesteru United najsłabszy z Big Six
Następny news »
Xavi ocenił losowanie: To najtrudniejszy przeciwnik w Lidze Europy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (368)


Pyra: Pamiętacie mecz z Tottenhamem?
Jakie to było piękne, szkoda że nie potrafimy ustabilizować formy. Oby kontuzje po świętach już nas omijały i Antony z Martialem byli dostępni.
» 9 listopada 2022, 15:50 #359
essaEdek: Kevin De Bruyne jest najlepszym piłkarzem w najnowszym Football Managerze 23. Cristiano Ronaldo nie znalazł się nawet w top 100.
» 9 listopada 2022, 13:32 #358
Halbrand: No i prawidłowo, jestem tego samego zdania. :D
» 9 listopada 2022, 13:57 #357
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2022 15:11

Zgadza się, rudy wymiata, topka bez dwóch zdań.

BTW- siema chestnut, co tam u Magika? ;)

Pozdro byku
» 9 listopada 2022, 15:07 #356
majk: Jestem tego samego zdania co edek, Chestnut i AUDIoooo.
Pozdro chłopaki.
» 9 listopada 2022, 15:24 #355
Halbrand: Byłoby miło gdybym został anonimowy, fajnie jest jak ameby się do mnie nie przywalają, za samo to, że jestem Chestnutem. ^^

A u Magika wszystko spoczko, możesz też sam zapytać wbijając na discorda. :)

Pozdro! :)
» 9 listopada 2022, 15:49 #354
Piwal: Trudno sie zgodzic z tymi ocenami. Mbappe wyżej niż Benzama i Lewy ? Salah 5 a Son 22 ? Nkunku na pozycji 98 niżej niż Saka, Lukaku , Kovacic i Grealish? Nawet Rashford nie łapie sie do top 100. Jakieś przekręcone te oceny.
» 9 listopada 2022, 16:07 #353
Halbrand: No Rashford moim zdaniem z obecną formą nie łapie się do top 100.
» 9 listopada 2022, 16:17 #352
Pyra: Realnie patrząc i trochę kibicując:
City
Benfica
Real
Milan
Napoli
Borussia
Inter
Bayern

Tak bym widział ćwierćfinalistów LM
» 9 listopada 2022, 12:57 #351
is200second: Ale by były jaja jakby finał był Benfa-Napoli. Benfika ma fantastyczny polot w grze. Obecnie chyba najładniej operująca piłka drużyna w Europie. Napoli natomiast ma niesamowite parcie na wynik. Nawet jak mają słabszy dzień, mecz się nie układa, wręcz męczą rywala.

City jest mocne, nie ma o czym mówić, ale oni w europejskich pucharach potrafią mieć zadyszkę.
Jest Real, i dla mnie to nadal faworyt nr 1, choćby z powodu tego że dalej jest tam Carlo. Chociaż jak widać oni też już chyba takiej formy jak w zeszłym sezonie nie mają.

Zostaje Bayern. I Bayern chyba kadrowo jest poprostu ponad wszystkimi.

Reszta chyba bez szans. No wiem może jeszcze Paryż, ale tylko z szacunku do Messiego biorę ich pod uwagę. Chociaż uważam że łaki odpadną juz z Bayernem.
» 9 listopada 2022, 13:28 #350
Pady: Benzema sezon życia wątpię że w tym roku powtórzą, Casemiro im brakuje i zdrowego w formie Benzeme.
» 9 listopada 2022, 15:18 #349
Lisan: Kupno biletu na mecz z Barceloną będzie graniczyć z cudem. To pokazuje jak spragnieni są kibice futbolu na europejskim poziomie po latach grania z Sheriffami, Omoniami czy Astnami
» 9 listopada 2022, 11:25 #348
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2022 11:40

Wczoraj gdzieś widziałem w necie fotke, że w wirtualnej kolejce do kupna biletu było blisko 90 tysięcy oczekujących osób, a pula wynosiła bodajże z 6 tys.
» 9 listopada 2022, 11:38 #347
vieeeri: Rashy10 też to widziałem
» 9 listopada 2022, 11:57 #346
mikiartur: W sumie nie wypowiadałem się tutaj nt. Losowań lm i le

Bardzo fajne wyszły w tym roku i w lutym czekają nas mega fajne piłkarskie emocje

I do tego chyba pierwzy od dawna albo pierwszy historii formalny pojedynek 2 największych klubów z Anglii vs 2 największych klubów z Hiszpanii.

Co do naszego losowania.

O wiele bardziej cieszę że to Barca a nie jakiś Juventus, Bayer itd.

Przede wszystkim Barca będzie nam pasowała stylem gry. Nie będzie się zamykała u siebie na połowie tylko chce grać otwarty ofensywny futbol.

Z hiszpańskimi drużynami nam nie po drodze. Lecz jestem dobrej myśli.
Dla mnie to mecz 50/50 lecz tak naprawdę dużo będzie zależało od zimowego okienka transferowego oraz od kontuzji.
Bo z jednej strony gdy byśmy grali tak jak ostatnie 2 mecze - raczej szans na awans wielkich byśmy nie mieli.
Lecz nie możemy zapomnieć że w takim meczu z AVL nie dość że graliśmy z zawieszonym Bruno, to do tego jeszcze dochodzą kontuzjowani: Antony, Sancho, Varane i do tego ledwo na ławce był Martial. Do tego graliśmy w czwartek bardzo trudny mecz na wyjeździe w le.

To tak jakby Arsenal grał mecz bez Saki, Jesusa, Martinellego, Odegaarda i Salony

Liverpool bez Salaha, Nuneza, Van Dijka, Joty i Thiago

City bez B.Silvy, Haalanda, KDB, Fodena, Diasa

I mógłbym tak dalej wymieniać.

Żaden zespół z big6 nie miał tak osłabionego składu w żadnym z meczów w lidze.

Wiadomo z kontuzjami trzeba sobie radzić, ale trzeba się pogodzić ze przy takiej sytuacji raz na jakiś czas się potkniemy.

Lecz jeśli mam patrzeć na obecną najsilniejszą (w mojej opinii) nasza 11stke i najlepsza w mojej opinii 11stke Barcelony czyli:

DDG - Dalot - Varane - Martinez - Shaw - Casemiro - Eriksen - Antony - Fernandes - Rashford - Martial

Ter Stegen - Araujo - Kounde - Christensen - Alba - Gavi - FDJ - Pedri - Dembele - Lewandowski - Fati

To zapowiada nam się niezwykle ciekawy interesujący pojedynek gdzie nie ma faworyta.

I w sumie to się cieszę że taki dwumecz ma miejsce.
» 9 listopada 2022, 10:37 #345
dlabigt23: Barcelona po 2 czerwonych kartach przegrywając już 1:0 wygrywa sobie na wyjeździe z dość solidna Osasuna. Szok. My to zapewne walczyli byśmy o jak najniższy wymiar kary... Dziwię się że niektórzy myślą że mamy szansę z Barceloną xD Myślę że już na Camp Nou będzie pozamiatane w pierwszym meczu.
» 9 listopada 2022, 08:37 #344
Pyra: Jaka druga czerwona? Pique siedział na ławce jak ją dostał.
» 9 listopada 2022, 08:39 #343
karolmanu3: Ehh, tak to jest jak się czyta nagłówki z wp a nie ogląda meczów
» 9 listopada 2022, 08:44 #342
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2022 09:21

Dobra to i tak. Jedna czerwona kartka u nas dla byle kogo. Gramy na wyjeździe z takim Wolves czy Brighton. Przegrywając juz 1:0 napewno nie ugralibyśmy choćby remisu. Nasi grali by o jak najniższy wymiar kary. Dzięki Lolhunter za uuwagę. Też pamiętam ten mecz.
» 9 listopada 2022, 09:21 #341
Pyra: No i co z tego, że wygrali? Osasuna miała więcej sytuacji, równie dobrze mogli przerżnąć.
W LM w 4 meczach z Interem i Bayernem zdobyli 1pkt, w lidze z Realem w plecy. Ewidentnie nie idzie im z lepszymi zespołami a jak my zagramy tak jak z Live czy Arsenalem, to możemy ich w pierwszym meczu wyjaśnić. Jak zagramy jak ostatnio to możemy dostać 4-0 w pape.
50 x 50
» 9 listopada 2022, 09:42 #340
majk: dlabigt23 nie zapominaj, że Xavi miał żółtą i nie mógł trenerować na 100% w drugiej połowie. Masz rację, tak osłabiona barca oklepała potężną Osasunę. Mam nadzieję, że trener i piłkarze zachowają się jak mężczyźni, a nie panienki, wywieszą białą flagę przed meczem i oddadzą mecz walkowowerem. Z czym do ludzi, jesteśmy średniakiem. Dobrze że nie trafiliśmy na potężny Eintracht Frankfurt bo byłaby dwu cyfrówka w obu meczach.
» 9 listopada 2022, 10:53 #339
DaredevilUtd: Szok to pisac osasuna solidna druzyna, później ci sami pisza o naszej przegranej ze Slaba AVilla XD
» 9 listopada 2022, 11:31 #338
majk: Osasuna zjada Aston Villę na śniadanie, dobrze, że nie trafiliśmy na nich w LE, bo byłby pogrom.
» 9 listopada 2022, 11:34 #337
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2022 13:58

dlabigt, lolhunter

Łatwo nie będzie i każdy ogarnięty to wie. Co byście chcieli 10-0 dla nas w dwóch meczach? Erik buduje jak narazie i żeby wygrywać z najlepszymi niezbędny jest czas. Mam tylko nadzieje, że wyjdą i będą walczyć, nawet jak odpadną, ale po dobrej grze i gryzieniu trawy, będzie to dobry impuls na przyszłość i światło w tunelu. Mecz za kilka miesięcy, potrzeba wzmocnień, nie odrazu Rzym zbudowano. Cierpliwości jęczki ;)
» 9 listopada 2022, 13:57 #336
Lisan: Bayern Monachium to walec i perfekcyjnie naoliwiona maszyna.

Nasze szczęście że jeszcze gramy w LE i na nich nie trafimy. Nawet nie chce wiedzieć jakim wynikiem zakończył by się taki pojedynek coś ala Arsenal
» 9 listopada 2022, 08:33 #335
karolmanu3: Masz racje, bayern dostałby od nas tak samo jak arsenal.
» 9 listopada 2022, 08:43 #334
bytkow1920: buhahahha na bank
» 9 listopada 2022, 13:03 #333
AUDIoooo: Taaa odrazu by było 20 do zera dla Bayernu w pierwszej połowie. Takie głupie porównywanie Bayernu do nas. Takie życie, raz jesteś najlepszy a raz idziesz w dół. Potrzeba czasu żeby znowu być na szczycie i nie patrzyć ciagle na innych.
» 9 listopada 2022, 15:04 #332
Bulik901: No to została walka o pierwszą dziesiątkę w lidze. Co za sezon
» 9 listopada 2022, 06:25 #331
is200second: Ale Bayern ma siłę rażenia. Mają taką pakę, taka jakość, lawke. Wydają się nie wzruszeni odejściem Roberta. Prawie 50 bramek w samej lidze. Na tym etapie.
» 8 listopada 2022, 22:47 #330
cezgal: Mam nadzieje, ze po wyeliminowaniu PSG trafią na kolejny sztuczny twór zwany Manchester City i pożegnają go z marzeniami a w idealnym scenariuszu również z trenerem. Dobrze gdyby Pep wrócił do Kataloni
» 8 listopada 2022, 23:13 #329
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2022 01:30

A najlepsze ze podobnie jak my nie maja jakiejs klasowej 9 ale maja to czego my nie mamy, potezna sile rażenia w postaci Sane Musiali i Gnabrego a i Kimmich i Goretzka swoje czasem dorzuca a u nas co? Kazdy himeryczny i z wahaniami formy przez to w wiekszosci meczow meczymy bule i potrzebujemy 20 sytuacji by wbij pilke do bramki
» 9 listopada 2022, 01:29 #328
is200second: To nie tak do końca. Tam też biegają ludzie i też mają wahania formy. Gnabry jeszcze miesiąc temu kopał się po czole i wogole przecież była opcja że odejdzie w lecie, a teraz chłop wali hat-tricki. Może tam inne powietrze kurna :D
» 9 listopada 2022, 07:34 #327
UnitedWeStand: @cezgal
'po wyeliminowaniu PSG trafią na kolejny sztuczny twór zwany Manchester City'
Nazywanie PSG i City sztucznymi tworami, bo właściciele władowali tam swoje pieniądze, brzmi komicznie gdy robi to kibic Manchesteru United, który przed przejęciem przez bogacza, to nazywał się Newton Heath, miał zielono-złote barwy, zupełnie inny herb i był o krok od ogłoszenia bankructwa.

Ale hej, to miało miejsce 120 lat temu, więc się już nie liczy, a takie City i PSG, to najgorsze z najgorszych, bo gdyby nie pieniądze to nie odnosiliby takich pieniędzy, tak?
» 9 listopada 2022, 08:44 #326
Pyra: Nie ma to jak porównywać kluby sprzed 120lat do obecnych, w które ludzie mający krew na rękach przekupując niejednokrotnie UEFA wpakowali grube miliardy.
» 9 listopada 2022, 10:29 #325
cezgal: @UnitedWeStand to powiedz mi jakie to sukcesy osiągały te twory przed 2010 rokiem? PSG we Francji zdominowanej przez Lyon nie istniało, City częściej toczyło walkę o utrzymanie niż majstra. Rozumiem, ze cudowny warsztat trenera, skautów, sztabu i świetna młodzież sprawiła, ze są tam gdzie są. A nie czekaj, przylazł szejk z mamona, posmarował gdzie trzeba, zniszczył rynek transferowy, wywindował ceny i mamy potentatów. Oby Bayern ich wyjaśnił.
» 9 listopada 2022, 11:42 #324
Rabona: Co myślicie teraz po czasie o nastawieniu Casemiro? Jest zaangażowany w grę jak w Realu czy bardziej już odcina kupony?
» 8 listopada 2022, 22:23 #323
brazylianwisnia: Mega zaangażowany
» 9 listopada 2022, 01:47 #322
Stanior: Jest zaangażowany ale nic z tego nie wynika, szkoda jego siły bo pozostali gracze nie wykorzystują okazji po odbiorze by podwyższyć tempo, docisnąć i strzelić.
» 9 listopada 2022, 05:49 #321
majk: Ładnie gra. Widać że to piłkarz grający zawsze na 100%. Mam nadzieję, że forma będziesz szła tylko w zwyż i będą go omijać kontuzje.
» 9 listopada 2022, 11:26 #320
CRtheSaviour: I znowu fałszywy bożek polskich nastolatków udowodnił, że jest Dyzmą współczesnego futbolu. Powinien całować zarząd Bayernu po stopach, bo tylko dzięki nim zdobył ten cały "fame".
» 8 listopada 2022, 22:15 #319
MVPMU: Ale odklejka XD
» 8 listopada 2022, 22:19 #318
Batigol222: bez przesady: kręcił w tym Bayernie naprawdę znakomite liczby. Byle ogór tyle nie nastrzela, ale kiedy niektórzy pisali, że to to najlepszy napastnik w historii futbolu i jest lepszy, niż Ronaldo Fenomeno, Henry czy Van Basten to już tak nie za bardzo
» 8 listopada 2022, 22:23 #317
CRtheSaviour: Dorośniesz, to zrozumiesz. No chyba, że nie zdążysz. Niektórym czas szybciutko się kończy.
» 8 listopada 2022, 22:23 #316
Halbrand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2022 22:28

I znowu fałszywy bożek portugalskich nastolatków udowodnił, że jest Bebe współczesnego futbolu. Powinien całować zarząd Realu Madryt po stopach, bo tylko dzięki nim zdobył ten cały "fame".

Wybacz @mikiartur. :(
» 8 listopada 2022, 22:27 #315
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2022 22:33

Dobry bajt :)

Co nie zmienia faktu, że Lewy się nie popisał. Może dziękować sędziemu, że to była druga żółta, a nie bezpośrednia czerwona, bo biegnąc patrzył tylko jak by tu staranować tego obrońcę.
» 8 listopada 2022, 22:29 #314
rizx: Nie karmić!
» 8 listopada 2022, 22:53 #313
mikiartur: @Halbrand wybaczam xd

Ale faktem jest że Ronaldo to jedyny na świecie piłkarz którego oceniać umiem tylko sercem, a każda krytyka jego osoby to tak jakbym siebie nożem ranił niestety :/
» 8 listopada 2022, 22:59 #312
cezgal: Z tego co pamietam to w Dortmundzie Kloppa zaczął kręcić swoje liczby. W Lechu mimo młodego wieku tez nieźle mu szło. Nawet taki staruszek z pewnego przemysłowego miasteczka w północnej Anglii chciał go w swoim mistrzowskim składzie. Ale ciii, Pan Robert tylko dobijał ogórom po dograniach Mullera : - ) dlatego jest 3 najlepszym strzelcem w historii LM, 2 krotnym zdobywcom złotego buta (a gdyby BL miała tyle kolejek co SA to pewnie byłyby 3) i conajmniej raz okradzionym ze złotej piłki.
» 8 listopada 2022, 23:10 #311
rvn10: Lewandowski jest przereklamowany.
» 8 listopada 2022, 23:25 #310
majk: Robert jest lepszy niż Henry, od Ronaldo lepszej 9tki chyba nie było, a Van Basten to nie wiem, nie moje czasy, ale Robert ma dużo więcej tych bramek strzelonych.
» 9 listopada 2022, 00:06 #309
brazylianwisnia: Henry był lepszym zawodnikiem ale gorszym napastnikiem. Tak samo R9. Dlaczego oni nie nastrzelali tyle bramek w LM co Lewy?ani tyle bramek na mecz czy na minute?czy Real i Barca to drastycznie słabsze kluby niż Bayern?
Obiektywne liczby świadczą o tym jakim snajperem jest Lewy. Natomiast Ci którzy twierdzą że Lewy jest Dyzma kierują się niczym mierzalnym.
» 9 listopada 2022, 01:51 #308
M4S73R: Lewy czerwony
» 8 listopada 2022, 22:08 #307
cezgal: Przestaje żałować wyniku losowania LE :)
» 8 listopada 2022, 22:05 #306
pawelisto2: Brawo Carrasy!
Powolutku w górę tabeli Middlesbrough
» 8 listopada 2022, 21:53 #305
Halbrand: Cieszy mnie to, oby mu szło jak najlepiej.
» 8 listopada 2022, 22:29 #304
AUDIoooo: Dokładnie chestnut ;)
» 8 listopada 2022, 22:48 #303
Lisan: Mam podejrzenie (uzasadnione) iż kretem jest Shaw. Jeżeli gra to przecieki plotki i newsy ustają. Jak tylko lądują na ławce to pismaki wiedzą kto jak pierdnął w szatni
» 8 listopada 2022, 19:25 #302
nieeeeeeee: Ja też

:)
» 8 listopada 2022, 19:39 #301
swees: Już za czasów Mourinho była o tym mowa w jego kontekście
» 8 listopada 2022, 20:25 #300
mycka86: W poniedziałek odbyła się gala "Tuttosport". Nagrodę Golden Boy otrzymał Gavi.

W ceremonii wziął udział również Paul Pogba, zwycięzca nagrody z 2013 roku. Francuz opowiedział anegdotę związaną z Sir Aleksem Fergusonem i jego ówczesnym agentem - zmarłym tego roku - Mino Raiolą.

- Kiedy byłem w Manchesterze i miałem 18 lat, Ferguson chciał, żebym przedłużył kontrakt. Przyszedł nieco spóźniony, a my już czekaliśmy na niego z Rafaelą (Pimentą - obecna agentka piłkarza - przyp. red.) i Mino. Sir Alex pyta, czy podpisujemy. Na to Mino odpowiada: "Nawet mój pies nie podpisze tej umowy!". Po czym zabrał mnie stamtąd i wyszliśmy. Ferguson był totalnie zaskoczony - opisywał zawodnik.

źródło: meczyki.pl

Niektórym świat może stanąć na głowie, ale SAF chciał przedłużyć kontrakt z PP.
» 8 listopada 2022, 14:24 #299
Julius: Przecież SAF w swoich książkach pisał, że chciał zatrzymać Pogbę, więc nie rozumiem niektórych twierdzących, że poznał się na nim już w 2013 roku.
» 8 listopada 2022, 14:58 #298
brazylianwisnia: Przecież każdy szanujący się kibic wiedział że my chcieliśmy a on nie. SAF posłał nawet Evre wielokrotnie by przekonał Paula.
» 8 listopada 2022, 15:41 #297
vanantgaal: Od samego początku było jasno mówione/pisane że SAF chciał zostawić Pogbe. Sam SAF to potwierdzał. Problem w tym, że Pogba i jego agent nie zgadzali się na rolę w zespole Fergusona. Ferguson nie dał sobą kierować się więc Pogba odszedł.
» 8 listopada 2022, 16:31 #296
SzarimMusty: Przecież w momencie odejścia Pogby SAF przyznał, że starał się aby PP został w klubie. Chociaż tekst Raioli był w stylu smarkacza. Pamięta ktoś czy po odejściu Pogby ale za czasów SAFa kupiliśmy kogoś ze stajni Mino?
» 8 listopada 2022, 18:05 #295
vanantgaal: Nie wiem czy kupili ostatecznie ale w książce SAF pisał wprost, że w Raiola nie chce mieć żadnych interesów.
» 8 listopada 2022, 18:26 #294
UnitedWeStand: @SzarimMusty
'Pamięta ktoś czy po odejściu Pogby ale za czasów SAFa kupiliśmy kogoś ze stajni Mino?'
Czyli kiedy? Po sezonie, w którym Pogba odszedł, to SAF przeszedł na emeryturę.

Poza tym, Pogba wyszedł na swoje przy odejściu z United. W Juve wszedł do pierwszego składu i przebił się do topki najlepszych pomocników na świecie. Zresztą, frustracja Francuza odnośnie braku gry u SAFa była też zrozumiała, bo Szkot wolał w środku pola ustawić Parka z Rafaelem niż wystawić Pogbę. Jeżeli kontrakt był faktycznie śmieszny w porównaniu z tym co zaoferował Juventus, to nie dziwię się zachowaniu Raioli.
» 8 listopada 2022, 18:48 #293
swees: Raiola patrzył zawsze tylko na hajs, a nie na dobro piłkarza. To przede wszystkim dlatego SAF a później całe United nie chciało robić z nim interesów.
» 8 listopada 2022, 20:29 #292
NoLogo: Patrząc na grę pogby w środku pola, podczas ponownej 'przygody' w United to znowu więcej by dało ściągnięcie Parka z emerytury niż stawianie na tego klauna.
I pogba topką nigdy nie był, środowisko ślepo brało go za takiego dzięki zawodnikom na których mógł pasożytować (np. na takim Pirlo), 'francuz' nigdy nie był kluczową postacią ani w Juve, ani w reprezentacji. Mino poprowadził pustaka za rękę przez całą marketingową karierę. I o tym też SAF mówił, że ze szczylem nie było szans spokojnie porozmawiać, wszystko musiało iść przez agenta.
» 8 listopada 2022, 21:34 #291
majk: Pogba był produktem marketingowym, wykreowano image nie wiadomo jakiego kozaka futbolu, a prawda była taka, że był otoczony świetnymi piłkarzami, w dobrze ułożonej drużynie, bez żadnej konkurencji w lidze. Chłopak miał sporo swobody i idealne warunki żeby błyszczeć, ale jak się okazało nie potrafił udźwignąć gry z trudniejszymi rywalami niż Hellas Verona, czy jakaś Spezia.
» 8 listopada 2022, 23:49 #290
UnitedWeStand: @NoLogo
@majk
Spoko, hejtujcie sobie nadal Pogbę i udawajcie, że nie zasługiwał na na wybranie 3x z rzędu do 11 roku w Serie A, do 11 roku na świecie i nominacji do Złotej Piłki.

Dobrze, że chociaż Wy się znacie na footballu, a nie Ci eksperci z Serie A, FIFA, UEFA i trenerzy oraz piłkarze z całego świata, którzy niesłusznie dawali mu nagrody.

Mam nadzieję, że przestaniecie się marnować na tym portalu i pójdziecie do pracy na np. scouta, bo z takim sprawnym ocenianiem umiejętności, to polska piłka by wyłącznie zyskała.
» 9 listopada 2022, 08:52 #289
NoLogo: Ktoś kogoś uznał za.... Ach no tak, przecież trzeba ślepo iść za głosem innych, muszą mieć rację. Miliony much nie mogą się mylić, musimy jeść...

Spoko, a ty dalej sobie hejtuj United ;]
» 9 listopada 2022, 10:50 #288
majk: UnitedWeStand pełna zgoda, mam nadzieję, że się nie będziesz długo tu marnował z nami i wezmą cię do skautingu w jakimś solidnym klubie. Po co wydawać nie wiadomo jakie pieniądze na sieć skautingu i wyjazdy, skoro wystarczy że UnitedWeStand wygoogluje im 11tke sezonu z każdej ligi.
Zobaczmy z jakimi tuzami ligi włoskiej i piłki nożnej znalazł się tam Pogba: Matteo Darmian, Radja Nainggolan, Daniele Rugani. Hoho, tośmy się nie poznali na wielkim talencie Darmiana, tylko zniszczyliśmy mu karierę.
Dodatkowo co roku znalazł się tam razem z połową składu Juve, 2014 - 7 piłkarzy Juve, 2014 - 6 piłkarzy Juve, 2014 - 6 piłkarzy Juve.
Nie wiem, może tylko zgaduję, ale być może miało to związek z tym, że liga włoska była w jednym z większych kryzysów w historii i różnica poziomu między Juve, a resztą ligi była gigantyczna. W końcu zdobywali mistrzostwo tylko 9 razy z rzędu, a włoskie drużyny w Europie nic nie wygrały w tym czasie. Dwaj najwięksi rywale znaleźli się w kryzysach z których dopiero w dwóch ostatnich sezonach wypełzli. Zresztą jakoś nikt tam nie zauważył odejścia Pogbensa, na luziku wygrali kolejne 4 mistrzostwa bez niego, o takim był kluczowym piłkarzem i game changerem.
No ale ok, ty sobie hejtuj United, my sobie będziemy hejtować Pana Piłkarza.
» 9 listopada 2022, 11:17 #287
majk: Błądzik się mi wkradł, chodziło oczywiście o sezony: 2014 - 7 piłkarzy Juve, 2015 - 6 piłkarzy Juve, 2016 - 6 piłkarzy Juve w 11tce sezonu Serie A ;)
» 9 listopada 2022, 11:31 #286
pbskarpy: Nie szkoda mi tego, że "wylosowalismy" Barcelonę. Szkoda mi tego, że ostatnich kilka losowań dobitnie pokazuje, że jest tam jakaś ustawka.
» 8 listopada 2022, 13:06 #285
karassas: Piłka nożna to biznes od lat losowania są zrobione tak aby zapewnić oglądalność. Regularnie są grupy śmierci. W pucharach już w pierwszym starciu są często szlagiery. Ale fakt jest taki, że chcąc wygrać musisz umieć pokonać każdego. Nic nowego.
» 8 listopada 2022, 13:12 #284
Pyra: Ja tu nie widzę niczego szczególnego. Przecież nikt nie zabronił PSG wyjść z 1 miejsca czy Barcelonie awansować do 1/8 LM.
Jak w pierwszym koszyku LM z teoretycznie słabszych ekip są tylko Porto i Benfica, no i jakie jest prawdopodobieństwo, że PSG trafi akurat na Porto (na Benficę nie mogli) 1/6 czyli 5/6, że trafią na kogoś mocnego i tak się też stało.
Liverpool też miał 50% prawdopodobieństwa na trafienie kogoś mocnego.
» 8 listopada 2022, 13:32 #283
karassas: Niby tak, ale policz jakie jest prawdopodobieństwo, że City wpadnie na BvB i jednocześnie Bayern na Barcelonę. Jakie jest prawdopodobieństwo, że dwa najbardziej medialne zespoły z tego etapu LE wpadną na siebie. Oczywiście jest szansa, że tam nie było nic kręcone, ale istnieje też duża szansa, że tam było co nieco przygotowane. piłka nożna to biznes. I logiczne, że ktoś chce na tym zarobić. Ostatecznie to nie ma znaczenia z kim grasz bo chcąc zdobyć trofeum musisz umieć pokonać wszystkich. Jak dla mnie nie ma nic złego w tym, że losowania nie są w pełni losowe bo trenowałem szermierkę przez dobre 10 lat i zdaję sobie sprawę, że sportowiec chce się mierzyć z najlepszymi. To te starcia stanowią esencję sportu. To wtedy reflektory skierowane są na Ciebie i możesz pokazać się z jak najlepszej strony. Oczywiście kibic liczy na jak najłatwiejszych rywali, ale sportowcy niekoniecznie. Zresztą wystarczy posłuchać wywiadów gdy zawodnicy słabych klubów są podekscytowani, że zagrają na wielkich stadionach. Dlatego dla naszego zdrowia psychicznego lepiej gdybyśmy do tego przywykli i cieszyli się występami swoich ulubieńców.
» 8 listopada 2022, 17:15 #282
pilchu: LFC miał w przybliżeniu niecałe 40% szansy na Bayern, nieco ponad 20 na Real, niecałe 20 na Porto bądź Benfice. Nie mogło trafić na angielskie drużyny więc City, Spurs i CFC opadało, a z Napoli grali w grupie więc też nie mogli ich wylosować. Grupy i pary LM można w przybliżeniu podać jeszcze przed losowaniem i jest tak co roku. Te wszystkie warunki sprawiają, że staje się to dość przewidywalne.
» 8 listopada 2022, 19:06 #281
sasu: Zobaczcie sobie gdzieś w necie filmik z wyciągania piłeczki z Manchesterem United, chłop mieszał w tym koszyku ale od początku trzymał już jedną kulkę
» 8 listopada 2022, 19:32 #280
Dh97: Petit dobrze gada Hag to następny trener który poddaje się presji i ozłaca Ronaldo kosztem drużyny.Jak tak będzie robił to znowu nic z tego nie będzie i trzeba znowu na wariata szukać trenera.
» 8 listopada 2022, 10:48 #279
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2022 11:18

Myślę że tutaj właściciele znów maczają w tym palce żeby nie zniszczyć jego wizerunku. Marketingowo im się to opłaca przede wszystkim. Jak zwykle nic się nie zmieniło w tym klubie. A miałem nadzieję że po odsunięciu od składu Ronaldo jednak mamy zmiany na lepsze. Tak jak podejrzewalem że to była zwykła zasłona dymna żebyśmy w to uwierzyli.
» 8 listopada 2022, 11:16 #278
PastaDoCiasta: Przecież przed chwilą było że go tępi nadmiernie xd i dla dobra drużyny powinien grać a nie mieć kary
» 8 listopada 2022, 11:17 #277
mycka86: Imo Petit zupełnie nie ma racji. Chcąc nie chcąc CR7 jest z nami co najmniej do zimy. Wobec kilku kontuzji i braku opcji w ofensywie. ETH ma do wyboru, albo odbudować CR7, albo odstawiać go od składu i grać co mecz Elangą/Garnacho i mieć w szatni gościa, który rozsadza drużynę od środka. Podarowanie CR7 opaski, jest właśnie próbą odbudowania go. Czyli wyborem mniejszego zła.

ETH mógł pójść z nim na wojnę, ale wówczas wszyscy przegrywają. W zimę trzeba się go pozbyć za wszelką cenę. Ale do tego czasu trzeba się postarać, żeby dawał z siebie 100% na boisku.
» 8 listopada 2022, 11:39 #276
is200second: Ze wszystkim zgoda, ale znajdźcie mi w drużynie chociaż jedna osobę do gry w ofensywie, która aktualnie da więcej od niego. I napewno to nie będzie Rashford, który ma jeden dobry mecz na pięć. Sancho to jest wogole nieporozumienie i mam nadzieję że go nie będzie w przyszłym sezonie. Antony gra to wiadomo, może Martial. I tyle.
» 8 listopada 2022, 12:49 #275
karassas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2022 13:09

Jak dla mnie to jest coś co po prostu maskuje problem. Znowu gada się o tym czy Ronaldo powinien mieć opaskę czy nie. Przedtem było czy Ronaldo powinien grać. Prawdziwy problem jest taki, że kolejny raz CR7 jest na boisku i kolejny raz wyglądamy źle jako drużyna. Już pal sześć czy to dlatego, że Ronaldo jest za słaby czy dlatego, że drużyna nie potrafi z nim grać. Tak po prostu na ten moment to wygląda.
» 8 listopada 2022, 13:09 #274
lecho: Żadna to fizyka kwantowa, że zmotywowany i dobrze dysponowany Ronaldo dodaje drużynie 150% wartości na boisku. EtH, mogąc spróbować wydobyć z niego te 150%, albo wysłać najlepszego napastnika i strzelca do Klubu Kokosa, wybrał dobro drużyny - i tyle.

Dodatkowo, i dziwi mnie, że mało kto to zauważył - to w genialny sposób przesuwa presję w stronę Ronaldo. No bo do tej pory on mógł narzekać: nie wspierali mnie, posadzili na ławie, ignorowali, blokowali. Ale teraz dostał minuty, miejsce na boisku i nawet opaskę - cała presja jest na nim.
» 8 listopada 2022, 14:23 #273
karassas: Tylko co po tej presji skoro drużyna ewidentnie nie potrafi się z nim grać. Zresztą ponownie to powiem. Stawiam nerkę wątrobę i i żołądek, że gdyby zdrowi byli Antony i Sancho, a Martial nie był ledwo po kontuzji to Ronaldo byłby co najwyżej zmiennikiem.
» 8 listopada 2022, 17:18 #272
swees: A ja myślę że własnie teraz Ten Hag robi dobrą minę do złej gry, liczy że Ronaldo trochę odpali, wykręci liczby i ktoś się po niego zgłosi w styczniu. Dzięki temu wszyscy byliby zadowoleni, a nikt by nie psioczył, że na niego stawiał lub w ogóle go skreślił. W tym szaleństwie jest metoda - mówię Wam :)
» 8 listopada 2022, 20:37 #271
lucyinsky: hej, orientuje się ktoś z Was może jak wygląda kwestia kupowania biletów na ten dwumecz z barcelona? Trzeba się gdzieś zgłosić/zapisać? Będzie losowanie? Nigdy nie kupowałem biletów na europejskie mecze i nie wiem nawet jak się za to zabrać. Z góry dziękuję za pomoc! :)
» 8 listopada 2022, 10:23 #270
SimplyJack: Priv :)
» 8 listopada 2022, 12:09 #269
Klierek7: Ja nadal ufam Donnemu wiele razy tu wszyscy mówili, że trenerzy się na niego uwzięli, jego talent jeszcze eksploduje.
» 8 listopada 2022, 09:50 #268
mycka86: Też myślę, że się na niego uwzięli. Wszyscy, od kilku lat każą mu grać słabo. Jak tak można.
» 8 listopada 2022, 10:10 #267
Widmo: Liczyłem na jakąś wypowiedź ETH w sprawie losowania a tu cisza. Pewnie na konfie przed AV zapytają a wtedy powie, że nie o tym meczu rozmawiamy.
» 8 listopada 2022, 09:40 #266
brazylianwisnia: Taka prawda. Istotny jest tylko następny mecz.
» 8 listopada 2022, 10:29 #265
essaEdek: A co ma powiedzieć na temat spotkania które odbędzie się za parę miesięcy? XD
» 8 listopada 2022, 12:23 #264
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2022 12:43

Ma wiele możliwości, może wypowiedzieć się w stylu Xaviego, Kloppa czy trenera Bayernu (którego nazwiska nie chce przekręcić) w tym powiedzieć że to mecz za parę miesięcy i do tego czasu dużo się zmieni . No i opcja która wybrał po prostu przemilczeć.
» 8 listopada 2022, 12:42 #263
zbyszek7: Donny van Beek zawiodl na calego mimo tego ze kazdy go lubi i chcialby zeby gral i dawal duzo druzynie to niestety trzeba sie z nim pozegnac w lecie
» 8 listopada 2022, 05:09 #262
vieeeri: Ja po cichu liczę, że zimą uda się wytransferować Donnego i AWB za jakieś rozsądne pieniądze z uwagi na młody wiek i mając te 30-40M za nich przyszedłby albo Gakpo do ataku albo ten Frimpong do konkurencji z Dalotem. Nie spodziewam się co prawda ruchów transferowych zimą, a jedyne co mogłoby wpłynąć na ten stan rzeczy byłby przychód ze sprzedaży. Nie oszukujmy się, ale bez AWB przeżyliśmy niemal do mundialu zajeżdżając co prawda Dalota. Zdrowy Brandon czuję, że nie byłby gorszy od Wan-Bissaki.
» 8 listopada 2022, 08:58 #261
Adrian95: Cześć wszystkim i sorry za offtop
W czwartek wybieramy się z kumplem na nasz pierwszy w historii mecz na Old Trafford ;) Mamy kilka pytań do bardziej obeznanych w temacie. Jak wygląda sprawa przechowania bagażu przy stadionie? Zapewne weźmiemy po plecaku i pytanie czy nie będzie problemu z przechowaniem na czas meczu? I jakie miejsca byście polecili w okolicy stadionu żeby zjeść w miarę rozsądnie pod kątem finansowym i jakościowym? Jakiś dobry bar żeby wypić pianę przed meczem?:D plus może inne tipy które warto wiedzieć, a nie są oczywiste?
» 7 listopada 2022, 21:25 #260
matheo: Plecaki możesz zostawić w punkcie tzw. Bag Drop. Zlokalizowany jest na parkingu, za pomnikiem Besta, Lawa i Charltona. Koszt przechowania to 5 funtów. Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat: manutd.com/en/visit-old-trafford/prohibited-items
» 7 listopada 2022, 21:31 #259
Czerwony123: Zalezy co lubisz. Polecam Dukes,ktory jest dosc blisko Old trafford. Dobra pizza, burger, cocktaile. Jezeli masz wiecej czasu, wyskocz na curry mile. Jedzenie jest fantastyczne. Omijaj centrum, bo ceny wysokie. Polecam tez Platzki, ktore sa 12 min od old trafford. Przy stadionie zarcie slabe.
» 7 listopada 2022, 22:23 #258
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 22:49

Zalezy skad jedziesz. Jezeli z anglii do picadilly , to zostaw na picadilly garden . Jest tam locker. Jeżeli lecisz do Anglii ,zostaw bagaż na lotnisku . Jeżeli jest duży , to na garden . Wrócisz do centrum , możesz na curry mile , albo są fajne knajpy na albercie . Unikaj knajp przy selfie . Tam jest drogo
» 7 listopada 2022, 22:48 #257
Adrian95: Dzieki za odpowiedzi ;) lecimy z Warszawy do Liverpoolu i potem pociągiem do Manchesteru. Bagaż tylko podręczny także wolałbym zostawić blisko stadionu i po meczu odebrać, także chyba opcja od Matheo najlepsza
» 7 listopada 2022, 22:57 #256
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 23:09

Jezeli do Poolu , to weź sobie autobus z lotniska do Manchesteru . Podjedzie do centrum , pod sam polski konsulat . Gdzie pociąg zlotniska w Poolu ? nie masz pociągu do Poolu , ani do Manchesteru centrum .
» 7 listopada 2022, 23:08 #255
Czerwony123: Szybciej jest dostać się do Manchester z lotniska Poolu , jak do centrum Liverpoolu . Gorszego zadupia i komunikacji w, jak w Poolu nie ma .
» 7 listopada 2022, 23:13 #254
Kasjusz: Ja lubię Nandos, które jest w Media City, 15-20min od OT. Kurczaki i ostre sosy.
Puby wokół są zatłoczone, ale ceny piwa na stadionie da się przeżyć (raz na jakiś czas, jakieś 2,50). Nie można z nim wejść na trybuny, więc trzeba to wziąć pod uwagę logistycznie, ale są telewizory, sporo osób pije, dyskusje, jest klimat ;)
» 8 listopada 2022, 01:00 #253
Siarra93: Pewnie się naraże części fanom, ale tych rozumnych chętnie "wysłucham", co o tym myślą(zwł. pkt 1)
1. Eriksen z Malacia to jeden z najsłabszych transferów United jak do tej pory, chociaż nie oceniam ich jako niewypał (Martinez, Antony i Casemiro zawiesili wysoko poprzeczkę) - wedlug mnie nie sprawdza się na tej pozycji, gracz który nie potrafi się ustawiać jak środkowy pomocnik zwłaszcza w trakcie gdy rywal jest przy pilce/kontuje, braki w odbiorze piłki i ustawianiu się w defensywie. Mało tego, nie widzę też tego w ofensywie, fajnego podłączania się do akcji ofensywnych, wypracowywania sobie pozycji strzeleckich z dystansu, pojawiania się w 16tce rywali (to oczywiście również częściowo obciąża trójkę ofensywną) Owszem potrafi dyktować tempo gry, przerzucać ciężar gry i posyłać precyzyjne długie podania, ale jak na jednego z dwóch środkowych pomocników (Bruno licze jako ofensywnego pomocnika) to za mało. Conte też próbował go wykorzystywać nieco głebiej w systemie 352 i to nie działało zbyt dobrze (odsyłam do historii z meczu z Cagliarii). Eriksen odżył w Brentford, ale tam miał wolną rękę i zdecydowanie więcej swobody ofensywnej na rzecz mniejszej ilości obowiązków defensywnych, bo z tych wyręczali go Janelt i Norgard oraz grał bliżej lewej flanki. Na tej pozycji zdecydowanie bliżej mi do Freda, ale tej wersji z meczu ze Spurs.
2. Impotencja ofensywna to w ogromnej mierze wina Ronaldo - jeśli w styczniu nie odejdzie to w lutym już pożegnamy się z szansami na trofeum w tym sezonie.
3. Nigdy więcej Rashforda na prawej flance, jedynie nr 9 ew lewa flanka i nie za wszelką cenę co mecz w 1 składzie, bo są mecze, w których ktoś inny dałby więcej.
4. Lindelof i Maguire, niesamowite jaka przepaść ich dzieli do Martineza i Varane.
5. DDG wielki sentyment, w tym sezonie bywa bardzo chimeryczny, wygrał nam kilka meczy, ale też mocno przyczynił do sromotnych porażek.

Konkluzja - szanse na trofea w tym sezonie będą zachowane jeśli pozbędziemy się Ronaldo, a naszą 9tką będzie Rashford i Martial jako zmniennik (nie nastawiam się, że długo będzie zdrowym), a na lewą flankę sprowadzimy Gakpo.
W lecie Milinković-Savić/Bellingham za w mojej ocenie niesprawdzającego się Eriksena, Toney/Mitro/Osimhen, Diogo Carlos za chimerycznego DDG i ktoś do rotacji dla Dalota. Wtedy sezon 2023/24 to będzie walka potrójną/poczwórną koronę.
» 7 listopada 2022, 21:04 #252
Fido: Zgodzę się z większością, poza tym że Eriksen moim zdaniem daje radę. Reszta całkiem trafna.
» 7 listopada 2022, 21:15 #251
Lisan: "Eriksen z Malacia to jeden z najsłabszych transferów United jak do tej pory"

Eriksen moim zdaniem dużo daje. Malacia fakt a wcześniej większa wtopa to Sancho
» 7 listopada 2022, 21:18 #250
karassas: Malacia miał niezłe wejście. Moim zdaniem gdyby grał to może nie byłby najlepszy na swojej pozycji w lidze, ale tragedii też by nie było. Chłopak ma pecha, że nagle Shaw sobie przypomniał jak grać i młody przez to siedzi.
Na ten moment Eriksen i Bruno są niezbędni. Narzekamy, na nich szczególnie Portugalczyka, a ledwo go brakło to nagle Aston Villa nas sklepała jak juniorów, gdzie nie stworzyliśmy sobie prawie żadnej dobrej okazji. Jak Duńczyk wypadł to było podobnie choć na jego pozycję jest przynajmniej Fred, który często robi głupoty na boisku, ale jakimś cudem w miarę to działa.
» 7 listopada 2022, 21:43 #249
mszym2001: Zdecydowanie się nie zgodzę.

1. Malacia - Transfer za około 15mln. Od początku wiadomo, że to przyszłościowy transfer a nie zawodnik do pierwszego składu. Miał dobre wejście, jest solidny i wywiera presję na Shawie. Dla mnie bardzo fajny transfer młodego, ambitnego gościa.

2. Eriksen - Co do jego wpływu na grę to powiem szczerze, że często mi umyka jego udział w meczach. Statystyki mówią jednak co innego. Czy darmowy transfer pomocnika, który odrazu wskakuje do pierwszego składu i niejednokrotnie zostaje zawodnikiem meczu można nazwać niewypałem? Nie sądzę.

PS. Totalnie nie uważam, żeby Antony był lepszym transferem niż Eriksen. Szczególnie gdy porównamy kwoty transferów.

3. Co do Maguira to uważam, że dobrze by było mu pomóc w znalezieniu nowego klubu bo po prostu nie pasuje do taktyki. Ale ale ale. Nigdy nie zrozumie krytyki Lindelofa. Gość nie jest mistrzem na swojej pozycji ale jest solidny, rzadko ma kontuzje, potrafi rozgrywać i jako opcja nr 3/4 na obronie sprawdza się fenomenalnie. Jest ważną częścią składu i dobrym zmiennikiem Varana.

4. Stawianie Rasha na 9 i kupowanie Gakpo na lewą to według mnie głupota. Nie trzeba być specem, żeby widzieć, że Ci dwaj zawodnicy są prawie identycznie pod względem stylu gry. Gakpo jest super i gdyby sprzedać Sancho to warto go pozyskać.

Pozdrawiam
» 7 listopada 2022, 22:01 #248
DevoMartinez: Erikksen faktycznie w desturkcji wiele nie daje, czasem zostawia dziury ale on to nadrabia tym jak operuje piłką i jak dzięki niemu gra piłką cały nasz zespół. To, ze utrzymujemy sie przy piłce tak dużo w każdym meczu to w wielkiej mierze jego zasługa. Razem z Bruno i Case potrafią zdominować środek pola. Ostatni mecz zabrakło Bruno i jego intensywności. Lepiej żeby zamiast VDB zagrał Fred i jestem pewien, że Eriksen zastąpiłby Bruno godnie.
Malacia nałożył presje na Shawa i to już plus i imo jak złapie formę może anglika wygryźć ze składu. Jest świetny fizycznie, mocny na nogach, młody do tego już doświadoczny więc wszystko przed nim.
» 7 listopada 2022, 22:26 #247
niewiempoco: Czyli już masz winnego jak nie będzie trofeów - Ronaldo. No okej. Cała reszta zawodników bez winy. A jak będzie Ronaldo siedział na ławie to dalej będzie winny, a reszta nie? Bo może cudem Martial się wykuruje, pogra kilka meczów i może nadal nie będzie trofeum.

A jak jednak Ronaldo odejdzie i nie będzie trofeum to powiesz, że drużyna nie może się pozbierać po tym jak Ronaldo rozwalił drużynę, co? I będziesz płakać jak niektórzy hejterzy w Juventusie że tam minęły lata, a oni dalej obwiniają Ronaldo.
» 8 listopada 2022, 01:01 #246
HarryBrown: Eriksen faktycznie w 2-3 ostatnich meczach grał słabiej. Ale ogólnie to znakomity transfer. Facet bardzo dużo daje w kreacji gry. W destrukcji może nie jest orłem, ale dlatego w ekipie obok siebie ma Casemiro lub Scotta.
Malacia też nie jest taki zły jak próbujesz sugerować. Jest szybki, zdecydowany i lubi grać do przodu. Z czasem będzie tylko lepiej bo widać, że to ambitny chłopak.
» 8 listopada 2022, 05:37 #245
axel52: Nie wiem czy zauważyłeś, ale z Rashfordem i Martialem w składzie ten klub nie zdobył nic sensownego ani nawet nie stał blisko poważnego trofeum.
Dalej pragniecie tych dwóch w pierwszym składzie?
» 8 listopada 2022, 08:01 #244
KarbOn: Rashford jest zwykłym przeciętniakiem i na pozycje nr. 9 się nie nadaje kompletnie. A wiara w odrodzenie Martiala to jakaś kpina
» 8 listopada 2022, 09:31 #243
brazylianwisnia: Rashford i Martial są najlepszym co mamy na te pozycje także dopóki nie będzie transferów - Tak, chce ich w pierwszym składzie.
» 8 listopada 2022, 10:31 #242
axel52: Żal mi cię skoro promujesz dwóch leszczy nadających sie do sprzedania.
Zadaj sobie pytanie którego z nich by chciał klub z pierwszej 6-stki.
» 8 listopada 2022, 13:06 #241
DevoMartinez: Rashforda pewnie każdy klub by chciał. Ma atuty które pasują do piłki angielskiej. To jak jest wykorzystywane w klubie to inna sprawa. U nas był wyeskloatowany zbyt bardzo, rzucany po pozycjach do tego coś się stało z nim złego kiedy ze 2 lata temu i przestał się angazować w pomoc bocznym obrońcom. Tu obstawiam najpierw granie z kontuzją a potem nowy kontrakt i sodóweczkę. Teraz to powoli wraca do podstaw imo i może być dobrym zawodnikiem, może nie topowym ale bardzo przydatnym. Martial to inna historia. Umiejętności bajeczne ale problemy z głową i samym sobą. A teraz jeszcze i ze zdrowiem. Jest bym pierwszego sprzedawał.
» 8 listopada 2022, 15:20 #240
marcino186: Człowieku . Jeśli Ty mówisz ze Eriksen to wtopa to chyba nie oglądałeś żadnego meczu . Po pierwsze gość przychodzi za darmo a po drugie oglądając go widać jak ma ułożona nogę i jaki spokój . A podania można porównać do Krosa .
» 8 listopada 2022, 17:21 #239
shadow17: Przypomniałem sobie jak kiedyś porównywano Iheanacho między Rashfordem i ten pierwszy kopie teraz w Leicester co oznacza, że Rashford też powinien kopać w okolicach klubu spadkowego lub jako trzecia opcja w United ale nie jako pierwszy wybór.
» 8 listopada 2022, 18:40 #238
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 20:33

Jako, że Dalot jest zawieszony na mecz z Fulham. Ciekaw jestem czy ETH przeprosi się z AVB? Lekko nieodpowiedzialnym było granie wszystkich meczy, jednym gościem, od dechy do dechy. Potem będzie, że najsłabszy zawodnikiem z Fulham był typ na prawej obronie, a Dalot to mistrz. Mam nadzieję, że już w czwartkowym meczu, uparty trener postawi na Anglika, co by dać mu trochę się ograć.
» 7 listopada 2022, 20:31 #237
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 20:35

Pewnie Malacia zagra na PO, albo Lindelof
» 7 listopada 2022, 20:34 #236
awe: Malacia zagra, ale fakt pilkarze sa mocno ekspatowani ciekawe czy to sie zle nie odbije, bo juz mecz z AV dostatecznie pokazal, ze pilkarze mieli w nogach gre w LE
» 7 listopada 2022, 20:42 #235
axel52: Jacy eksploatowani? City gra tyle samo co MU 5x intensywnej, a nie ma problemu w 10 cisnąć inny klub do 95 min aby wyjść na swoje.
Żałosne nie ma 3 miechy sezonu a już płacz o eksploatowanie.
To niech żrą to co trzeba i trenują kondychę.
» 8 listopada 2022, 08:05 #234
sztejner: Sezon już zalicza 4 miesiac :P
Sierpień wrzesień październik listopad
» 8 listopada 2022, 08:33 #233
mycka86: #axel52 ale City na każdą pozycję ma po 2 topowych graczy i cały czas się rotują. A my przy 2-3 kontuzjach, to nawet na LE z Cyprem czy Mołdawią nie mamy kim zagrać żeby podstawowy skład odpoczął.
» 8 listopada 2022, 10:18 #232
axel52: A kto doprowadził do takiej kadry? Kibice?
» 8 listopada 2022, 13:07 #231
boro: Kiepsko trafić na Barce dzień po tym jak potraktowała nas Aston Villa
» 7 listopada 2022, 20:21 #230
Stanior: Eee tam. Mecz dopiero w lutym. Do tego momentu to jeszcze forma naszych zdąży sto razy wznieść i opaść. Piłkarze Barcy też grają sinusoidalnie.
» 7 listopada 2022, 20:38 #229
sasu: Po losowaniu grup LM w tym roku, to mnie tylko utwierdziło w tym, że te losowania są ustawiane
» 7 listopada 2022, 20:20 #228
mgs: To jest skandal. Nikt z tym nic nie robi. Ludzie odpowiedzialni za to powinni iść siedzieć.
» 7 listopada 2022, 20:27 #227
Pady: Najtrudniejszy rywal ja tam jednak widzę szansę Barca jest z tyłu słaba a my lubimy grać z takimi rywalami.
» 7 listopada 2022, 20:15 #226
damian182838: A my tragiczni z przodu, średni w środku i nie za bardzo w obronie bez varana a z lindelofem, który kryje na odległość.. Rashford potyka się o własne nogi, zero wykończenia, Ronaldo już nie ten, dodatkowo w srodku gra często mct który prostej piłki podać nie umie. Ileż można czekać na przebudzenie tych piłkarzy. Podstawy są dobre ale gra sie całą jedenastka a nie da się wygrywać meczów grając ciągle jak w 10 albo czasem i gorzej.
» 7 listopada 2022, 20:20 #225
KarbOn: Spokojnie, Robercik i tak nic nie strzeli
» 8 listopada 2022, 09:34 #224
essaEdek: Xavi już napłakał się w mediach, że zawsze oni muszą trafić na najgorszych rywali. ;) Wymówkę już ma.
» 7 listopada 2022, 20:03 #223
rvn10: Barcelona będzie faworytem ale też nie grają jakiejś kosmicznej piłki. W tym sezonie z wyjątkiem City gramy dobrze z topowymi drużynami. Z Barceloną musimy nastawić się na kontry i dobrze grać w defensywie a z tym bywa różnie.
» 7 listopada 2022, 20:00 #222
DjTED: Ale meczymy sie z cieniakami i Hiszpanami. Akurat barcelona to nie jest topowa druzyna na ten moment
» 7 listopada 2022, 20:10 #221
rvn10: W sumie są liderami La Liga to nie wiem czy nie topowa, ale fakt w LM dostali nauczke.
» 7 listopada 2022, 20:13 #220
wider: najgorsze że w pierwszym meczu nie zagra Martinez, a to oznacza że lewy będzie kręcił Lindelofem albo Maguirem
» 7 listopada 2022, 20:18 #219
devilek777: Martinez dlaczego ma nie grać?
» 7 listopada 2022, 23:05 #218
UnitedFan07: Bądzmy optymistami Ten Hag już raz odprawił Real na SB 4:1 z Ajaxem marzeniem byloby powtorzyć ten wynik z barca
» 7 listopada 2022, 23:12 #217
AUDIoooo: Wider

Martinez nie zagra? Bo? ;)
» 8 listopada 2022, 02:45 #216
Reagan: Za kartki pauza
» 8 listopada 2022, 06:11 #215
DjTED: Kto do pilnowanie Lewego? Biere po 500 od kazdego i slucham panstwa. A kto do pilnowania Dembele ?
» 7 listopada 2022, 19:57 #214
rvn10: Jego to nawet Magłajer upilnuje.
» 7 listopada 2022, 20:01 #213
KarbOn: Robercik to nie zagrożenie, on ma problem jak ma stałe krycie, tak samo dynamiczny jak nasz capitano
» 8 listopada 2022, 09:38 #212
Lisan: Czuje że Lewandowski nas porobi w tym meczu tak jak Haaland. Nie umiemy z hiszpańskimi drużynami:
Sevilla
Villareal
Barcelona
Real

Męczarnie z Betisem no i teraz niby ta wygrana z Sociedad a i tak załatwili nam 2 miejsce
» 7 listopada 2022, 19:51 #211
jayjay2: "męczarnie z Betisem", kiedy graliśmy ostatnio z Betisem? Był Athletic Bilbao, Celta Vigo, ale Betisu nie pamiętam
» 7 listopada 2022, 20:30 #210
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 19:40

No to szybkie bęcki i można się skupić na lidze
» 7 listopada 2022, 19:40 #209
Jaro9107: Tak z innej beczki to może z naszą kadrą po mundialu nie będzie tak źle bo jak na skalę naszego klubu to wcale aż tak dużo zawodników chyba nie wyjedzie. Po 3 Brazylijczyków i Portugalczyków, Lisandro, Eriksen, Shaw, może Malacia. Nie wiadomo jak Harry i Rash ale myślę że pojadą. No i czy Varan będzie zdrowy. A z pewniaków do 1 składu to chyba tylko Casemiro, Ronaldo, Eriksen i Shaw bo nawet Bruno nie zawsze gra w podstawie Portugalii. Kogoś przeoczyłem?
» 7 listopada 2022, 19:25 #208
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 19:12

A pamiętacie to losowanie próbne i losowanie końcowe?

Na końcowym były te same wyniki co na próbnym. Pora otworzyć oczy oraz włączyć myślenie
» 7 listopada 2022, 19:07 #207
DjTED: To jest ustawione... Wczoraj przegraliśmy z AV a dzisiaj wszyscy pewnie pewni awansu
» 7 listopada 2022, 18:51 #206
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 19:13

Pewnego awansu w takich meczach nie ma,ale ciężko nie cieszyć z takiego losowania,mam dojść oglądania meczów z drużynami z Kopenhagi Tiraspolu czy starcie przeciwko 10 obrońcom i bramkarzowi bramkarzowi Madrytu.W końcu na Old Trafford dojdzie do meczu na europejskim poziomie. Masa ludzi którzy nie lubią LE przełamią się dla takiego hitu. Nic tylko wyczekiwać
» 7 listopada 2022, 19:11 #205
rvn10: Przegrana z Aston Villą to nie cały sezon.
» 7 listopada 2022, 19:11 #204
brazylianwisnia: Nie tak dawno pokonaliśmy druga drużynę europy oraz lidera EPL
» 7 listopada 2022, 19:21 #203
JahKowalski: Nie daliśmy rady z Baskami, ale z Katalończykami będzie lepiej ta? ;)
» 7 listopada 2022, 19:42 #202
brazylianwisnia: Nie daliśmy radę z Aston Villa a daliśmy radę z Liverpoolem i Arsenalem. Widzisz analogie?
» 7 listopada 2022, 20:09 #201
brazylianwisnia: -Mamo chce LM!
-Mamy LM w domu
LM w domu:
» 7 listopada 2022, 18:40 #200
piter981: Będzie okazja utrzeć nosa de Jongowi, taki smaczek
» 7 listopada 2022, 18:37 #199
waletpl: Albo potwierdzić mu, że podjął dobrą decyzję.
» 7 listopada 2022, 20:17 #198
Olo: Nie wierzę w uczciwość tego losowania.
» 7 listopada 2022, 18:34 #197
shadow17: dawać na OT, po meczu Xavi będzie narzekał, że wszystko przez to podwyższone boisko z klifami.
» 7 listopada 2022, 18:14 #196
HarryBrown: No i bardzo zacne losowanie. Finansowo na pewno klub wyciągnie maxa bo to chyba ciekawsza konfrontacja niż te w LM.
» 7 listopada 2022, 18:00 #195
sztejner: W sumie poziom Real - Liverpool czy PSG - Bayern
Ale np. Już od meczu Milan - Spurs wolałbym United :P
» 7 listopada 2022, 18:02 #194
keribz: Finansowo to w LE są grosze jak na ekipy pokroju MU. Chyba samo wyjście z grupy LM jest warte więcej niż wygranie LE.
» 7 listopada 2022, 18:30 #193
brazylianwisnia: Tym bardziej taki mecz jest wartościowy bo klub zgarnie kokosy z biletów i gadżetów.
» 7 listopada 2022, 18:34 #192
devilek777: Wygrana LE, to podobno poziom 1/4 LM.
» 7 listopada 2022, 18:57 #191
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 19:43

Klub nie zgarnie kokosów z biletów i gadzetow
» 7 listopada 2022, 19:42 #190
awe: Poziom LM druzyn ktore sa za slabe na LM ;D
» 7 listopada 2022, 20:24 #189
HarryBrown: Panowie ale ja nic o poziomie tych czy tamtych rozgrywek nie pisałem. To, że oba kluby grają w teoretycznie mniej prestiżowych rozgrywkach nie musi oznaczać, że będzie mniejsze zainteresowanie. By być dobrze zrozumianym, to odwołam się do przykładu River Plate vs Boca, które kiedyś tam wpadły na siebie w jakimś mniej prestiżowym pucharze w Ameryce Płd. I oglądalność oraz zainteresowanie mediów były dużo większa niż równolegle rozgrywanymi meczami w południowoamerykańskim odpowiedniku LM.
» 8 listopada 2022, 05:43 #188
piter981: Mam wrażenie, że ludzie nas lekceważą. Pokonaliśmy lidera ligi i finalistę ligi mistrzów, dlaczego mamy nie pokonać drużynę, która jest bankrutem i bez trenera. Moim zdaniem jesteśmy faworytem i musimy takie drużyny ogrywać po prostu.
» 7 listopada 2022, 17:59 #187
szefikxD: XD niech zaczna od ogrania Aston Villi xdd
» 7 listopada 2022, 18:07 #186
brazylianwisnia: Co w tym śmiesznego? Oczekiwałem sezonu bez porażki?
» 7 listopada 2022, 18:35 #185
szefikxD: Oczekiwalem sezonu w ktorym kiedy bezposredni rywale w walce o top4 tracą punkty to my im uciekamy, ale sorry jak to za duzo od klubu, ktory pompuje najwieksze pieniadze w lidze xd
» 7 listopada 2022, 19:46 #184
PastaDoCiasta: Szkoda tego Martineza w pierwszym meczu, ale po mundialu wraca Varane (o ile znowu nie wypadnie xd) to duet Raphael Lindelof nie brzmi najgorzej - a może ściągniemy kogoś na obronę w zimie, np taki Timber mogący zagrać i na PO i na SO byłby idealny (i po mundialu to van gaal nie będzie miał jak szantażować xd)
» 7 listopada 2022, 17:56 #183
Kiharitony: Ja się cieszę z losowania, liczę ze skończymy PL w top4 a liga Europy to puchar. Gramy w fazie pucharowej i możemy się sprawdzić z drużyną poziomu LM. Fajny sprawdzian dla ten haga i całego zespołu
» 7 listopada 2022, 17:49 #182
rvn10: Ludzie myślą, że Ronaldo zagra na Camp Nou...Skąd ta pewność:)
» 7 listopada 2022, 17:32 #181
roche: Nie zagra bo już go tu nie będzie
» 7 listopada 2022, 17:43 #180
Daka: Nawet gdyby Ronaldo ciągle był u nas w klubie to wydaje mi się, że ETH postawi na grę z kontry na Camp Nou = szybka trójka z przodu (Rashford,Martial,Antony).
» 7 listopada 2022, 18:02 #179
reddevil10: Cieszy to, że P$G trafiło na Bayern, a klopy na Real (:
No i city z Lipskiem też nie będzie miało łatwej przeprawy bo ta drużyna lepiej wygląda jak w tamtym roku, a co do naszego losowania no to cóż, do lutego jeszcze szmat czasu , ale tak jak napisano niżej będzie trzeba pokazać jaja i charakter.
Lech Poznań nawet spoko wylosował
» 7 listopada 2022, 17:09 #178
BigBoss88: Może zarząd dobrze się zastanowi czy aby na pewno chce de Jonga. Będzie okazja go poobserwować w tych dwóch meczach...
» 7 listopada 2022, 16:54 #177
Normal: Jak dla mnie to super
» 7 listopada 2022, 16:39 #176
Ghostpl: To jest mecz gdzie nasi gracze muszą pokazać jaja i nasz trener
» 7 listopada 2022, 16:34 #175
Siarra93: No to liverpool i Man Utd już w lutym zapewnią sobie brak szans na trofeum w aktualnym sezonie.
» 7 listopada 2022, 16:31 #174
Halbrand: Ponieważ?
» 7 listopada 2022, 16:34 #173
koles8778: Ponieważ są beznadziejni...
» 7 listopada 2022, 16:45 #172
Masta: Beznadziejny to jest polski rząd.
Dajmy im zagrać. Mecz meczowi nie równy.
» 7 listopada 2022, 17:28 #171
flt32705: Polski rząd? Nie istnieje takowy
» 7 listopada 2022, 17:34 #170
Siarra93: Barca i Real nas odprawią, chyba że pozbędziemy się Ronaldo i ominą naszych kluczowych graczy kontuzje. Dla Liv nie widzę nadziei :D
» 7 listopada 2022, 17:37 #169
Abstrahujacy: Do lutego jest wiele czasu i jeszcze jedno okno transferowe a tu już nie ma szans jedna lub druga drużyna. Kluby na naszym poziomie grają dwa razy w tygodniu różne spotkania i nikt nie jest bez szans.
» 7 listopada 2022, 17:43 #168
brazylianwisnia: Druga drużyna europy która pechowo przegrała finał z Realem i nie widzicie nadzieji?moim zdaniem to beda wyrównane spotkania.
» 7 listopada 2022, 18:37 #167
Paps: No i fajnie.Bedzie meczycho,obydwie druzyny chca grac w pilke.Wiadomo,Barca na papierze lepsza z genialnym Lewandowskim na ataku,ale grajac madrze jak Inter mozna ich wyrzucic z rozgrywek :)
» 7 listopada 2022, 16:21 #166
karassas: Dlaczego twierdzisz, że Barca na papierze lepsza? Tak się składa, że brat jest fanem więc muszę każdy mecz oglądać i prawda jest taka, że mimo wysokich wygranych w lidze te mecze często mogły kończyć się dla nich dużo gorzej. Obrona Barcy to na ten moment poziom Harry'ego. Jedynie ratuje ich w lidze wysoki pressing i fakt, że niektóre drużyny po prostu nie mają piłki. Ale jeśli już ktoś potrafi wyprowadzić szybki atak to pod bramką Barcy jest bardzo niebezpiecznie. Do tego Inter i Bayern pokazały, że jeśli wyłączysz z gry Lewego to cały plan na grę siada. Jak dla mnie my i oni na papierze jesteśmy równi. O wyniku przesądzi dyspozycja dnia.
» 7 listopada 2022, 18:27 #165
karassas: Potrafimy choćby mecz z Totkami, Liverpoolem czy Araenalem to pokazały.
» 8 listopada 2022, 22:50 #164
Bylak: Serce boli, że w 2009 i 2011 gralismy z barca w finale LM, a teraz spotykami sie w nedznej LE i to na tak wczesnym etapie. No coz, wszystko co dobre kiedys sie skonczy.
» 7 listopada 2022, 15:14 #163
Widmo: A mnie to trochę cieszy. Historia to koło i było by nudno gdyby przez cały czas wygrywały te same zespoły. Urodziłem się w czasach gdzie United było wielkie i liczę, że dożyje czasów gdy znów wielkie będzie. Jeszcze jakieś 60lat przede mną więc jest nadzieja, patrząc na taki Liverpol a już nie bawem New castle
» 7 listopada 2022, 15:56 #162
Gallacher: Czyżby Panowie z pewnej nacji łyknęli The Reds ?
» 7 listopada 2022, 15:11 #161
Dexxter: Jak Klopp dostanie nieograniczone środki na transfery, to stworzy większego potwora niż Pep i City
» 7 listopada 2022, 15:22 #160
OldFasion: Na razie szczegółów brak.
Póki co wiadomo tylko, że Fenway Sports Group przygotowało ofertę dla potencjalnie zainteresowanych kontrahentów. W procesie pomagać będą Goldman Sachs oraz Morgan Stanley.
» 7 listopada 2022, 15:46 #159
zbyszek7: Liverpool wkoncu wygral i Oldfacio wylazł z nory :D
» 7 listopada 2022, 16:07 #158
Dexxter: Chcieliśmy LM ? To ją mamy :)
» 7 listopada 2022, 15:11 #157
AUDIoooo: Super losowanie, dawać ich!
» 7 listopada 2022, 15:11 #156
wider: w pierwszym meczu nie wystąpi nasz buldog środka obrony z powodu zawieszenia za żółte kartki
I przed chwilą pojawiła się informacja że liverpool został wystawiony na sprzedaż
» 7 listopada 2022, 15:11 #155
Gallacher: Mam nadzieje że to będzie dwumecz z Barceloną bez CR i zostanie sprzedany.
» 7 listopada 2022, 15:10 #154
marcino186: Akurat w takich meczach Ronaldo będzie zmotywowany na 100 . I pewnie będzie tak ze zagra w tym meczu od 1 minuty
» 7 listopada 2022, 16:00 #153
brazylianwisnia: Jego tu nie będzie już w styczniu.
» 7 listopada 2022, 18:39 #152
michael18: Dawać te panienki z Barcelony
» 7 listopada 2022, 15:09 #151
Lisan: Lewy zagra wreszcie w Teatrze Marzeń
» 7 listopada 2022, 15:07 #150
Domestos: Wreszcie jakiś dobry klub, a nie te miernoty.
» 7 listopada 2022, 15:03 #149
Lisan: Słodka zemsta za te dwa finały Ligi Mistrzów nadchodzi
» 7 listopada 2022, 15:02 #148
trezegram: Już miała być zemsta w ćwierćfinale Ligi Mistrzów, a wiadomo jak się skończyło.
» 7 listopada 2022, 15:10 #147
Ravenwood: Ja tam jestem zadowolony. Przynajmniej szybko odpadniemy i będziemy mogli się skupić na lidze i Pucharze Angli
» 7 listopada 2022, 14:57 #146
smutny87: Najlepiej, żeby takie dzbany jak ty jak najszybciej odpadły z kibicowania temu klubowi. Chociaż czy może kibicem nazywać się ktoś kto chce porażki swojego klubu?
» 7 listopada 2022, 16:01 #145
Abstrahujacy: Połowa lutego to szybko?
» 7 listopada 2022, 16:05 #144
keribz: Manchester w walce o coś pokonał Barcę raz w 2008 po golu Scholesa, kiedy mieli najlepszą defensywę na świecie. Nie wiem skąd ten optymizm u niektórych, ale prawda jest taka, że MU nie umie z nimi grać. Jedyna nadzieja, że Barcelona potyka się na tych lepszych zespołach w tym sezonie, a Manchester w lidze radził sobie dobrze z topką.
» 7 listopada 2022, 14:53 #143
uzio: eetam od 2008 roku wiele się zmieniło, zarówno w United jak i w Barcy, to kompletnie różne drużyny, a swoją drogą to wygraliśmy finał pucharu zdobywców pucharów przeciwko Barcy w 91.
Oczywiście ogólny optymizm jaki się tu pojawia jest przesadzony jak zwykle z resztą.
» 7 listopada 2022, 15:28 #142
CRtheSaviour: Po naszych piłkarzach można się wszystkiego spodziewać. Oni mogą przejść obok tego dwumeczu, ale mogą też zagryźć Barcelonę. Ja osobiście się cieszę z tego losowania.
» 7 listopada 2022, 14:52 #141
Alex45: Większej porażki niż z manchesterm city w tym sezonie nie będzie ale. Czas pokaże.
» 7 listopada 2022, 14:51 #140
rvn10: Co by nie mówić faworytem jest jednak Barcelona, może nie grają jakoś wybitnie ale jednak lepiej od nas natomiast do lutego dużo się jeszcze może zmienić.
» 7 listopada 2022, 14:43 #139
Manki: Gdzie pierwszy mecz?
» 7 listopada 2022, 14:40 #138
KlejnotNilu: Los skojarzył zespół Erika ten Haga z FC Barceloną - XDDDDD
Chyba sam w to nie wierzysz Mateo, nie masz już 5 lat...
'Los skojarzył' powinno być w cudzysłowiu, prosiłym to poprawić, bo wiadomo, że ciepłe kulki załatwiły w tym 'losowaniu' sprawe.
» 7 listopada 2022, 14:39 #137
yellox20: Zero zaskoczenia
» 7 listopada 2022, 14:31 #136
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 14:26

Takie samo zrządzenie losu jakie skojarzyło w fazie grupowej City (Halland) vs bvb czy Barca (Lewy) vs Bayern.

Moim zdaniem to fatalnie, że na nich trafiamy, bo przy naszej wąskiej kadrze i graniu co 3-4 dni znów dojdzie, w którymś z meczów do sytuacji jak wczoraj z AV, że połowa kadry będzie zajechana.
» 7 listopada 2022, 14:19 #135
brazylianwisnia: Z kimkolwiek byśmy grali i tak musi grać podstawa..
» 7 listopada 2022, 14:37 #134
H2O1994: Jestem zadowolony z losowania, gdyby ktoś mi kilka miesięcy temu powiedział, że w 1/16 Ligi Europy będzie pojedynek Lewandowski-Ronaldo to kazałbym mu się walnąć w łeb.
» 7 listopada 2022, 14:19 #133
KuuBi: Ronaldo może już z nami wtedy nie być.
» 7 listopada 2022, 14:36 #132
H2O1994: Racja, nie pomyślałem o tym.
» 7 listopada 2022, 14:40 #131
Alex45: Jaka to różnica czy silny rywal się, trafi w. 1.16 czy później. I tak trzeba go ograć
» 7 listopada 2022, 14:53 #130
SickRabbit: Jedyny plus to Lewy na OT. Tylko w niewłaściwej drużynie :p
» 7 listopada 2022, 14:15 #129
szotu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 14:08

Trafiliśmy najgorszego możliwego rywala, nie mam tutaj absolutnie na myśli aspektu sportowego, tylko medialny. Teraz wyrosną i uaktywnia się nam sami krajowi eksperci ds. ligi angielskiej.
Na samą myśl o tym czekającym nas medialnym biadoleniu o tym jaka to Barca i Lewy są super a jakie to United jest marne jest mi już słabo ;)
» 7 listopada 2022, 14:08 #128
brazylianwisnia: Ten bilans został nabity słabym początkiem. Jak możemy grać pokazał miesiąc gry gdzie dominowaliśmy klasowych rywali. Barca na OT pewnie też będzie miała problem wyjść z połowy.
» 7 listopada 2022, 14:38 #127
jaratkow: Jeśli obie drużyny będą w optymalnej formie i zestawieniu to zapowiada się fajny dwumecz. Kto wygra? Drugi mecz w moje urodziny ;-) więc liczę na prezent od United.
» 7 listopada 2022, 14:02 #126
Seba0619: Martinez nie zagra w pierwszym meczu na Camp Nou. Zawieszenie za kartki. Ależ będzie pojedynek Robercik vs Maguire.
» 7 listopada 2022, 14:02 #125
KlejnotNilu: derby tartaku, drewniak vs drewniak, kto wyjdzie zwycięsko z tego starcia? Los pokaże
» 7 listopada 2022, 14:41 #124
MiSt: Przynajmniej dostaniemy namiastkę LM :) Obecnie to Barca jest faworytem, ale jednocześnie są w naszym zasięgu. Oby duet Martinez-Varane był wtedy w pełni zdrowy.
» 7 listopada 2022, 13:57 #123
tygrys26: Martinez pauzuje w pierwszym meczu
» 7 listopada 2022, 14:21 #122
Janik017: No to Lewy szybciutko leci z pucharów. Przynajmniej nasze panienki wyjdą zmotywowane.
» 7 listopada 2022, 13:56 #121
SimplyJack: Czy ktoś wie jak dostać bilety na sektor gości w takim meczu? Będę akurat w Barcelonie no i nie chciałbym przegapić takiej okazji!
» 7 listopada 2022, 13:52 #120
sisinho: Jeśli rewanż będzie w Katalonii to się nie martw, odkupisz na miejscu bo dostaną z 3:0 i kibice będą wyprzedawać swoje bilety jak z Frankfurtem w tamtym sezonie.
» 7 listopada 2022, 13:56 #119
PogbaKingOfMANU: W Barcelonie podobno w le cały stadion jest sektorem gości, Eintracht może coś na ten temat powiedzieć hehe ;) więc radzę szukać na oficjalnej stronie Barcy, albo zagadać do ich "kibiców", co sprzedali za parę euro własny klub

a tak na serio to sorry, nie wiem, może kto inny pomoże
» 7 listopada 2022, 13:56 #118
Bylak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 13:55

Po prostu zima trzeba kupic napastnikai powinnismy dac rade.
» 7 listopada 2022, 13:51 #117
sisinho: I git, jak spadać to z wysokiego (połamanego) konia. Albo pokażą na co ich stać i awansują dalej albo nie warto było zajmować się tym pucharem i skupią się na lidze (oczywiście xD)
» 7 listopada 2022, 13:51 #116
bytkow1920: No to odpadamy. :D
» 7 listopada 2022, 13:50 #115
brazylianwisnia: Nie smuć się kibicu Barcelony. Jeszcze wszystko się może zdarzyć.
» 7 listopada 2022, 14:39 #114
bytkow1920: jestem kibicem United, więc też się nie smuć. jestem po prostu realistą, choć chciałbym się mylić. taki żeś pewniutki zwycięstwa Utd? winszuje.
» 8 listopada 2022, 08:06 #113
sztejner: No nic... szkoda że Lewy odpadnie z LE na tak wczesnym etapie
» 7 listopada 2022, 13:48 #112
majk: Bez przesady, jeszcze przed wczorajszym meczem dużo osób nie miało nic przeciwko Barcelonie w losowaniu, a dzisiaj odpadamy, bo wczoraj mecz przegraliśmy. Spokojnie, parę miesięcy zostało, sporo może się zmienić. Rywal trudny, ale do ogrania jeśli dobrze zagramy ;)
» 7 listopada 2022, 13:46 #111
V3x: Mi tam pasuje Barcelona, jak grać to z najlepszymi. :)
» 7 listopada 2022, 14:17 #110
majk: Otóż to ;)
» 7 listopada 2022, 14:37 #109
marcino186: Osobiscie wolałbym trafić na Barce dużo później . I nie wiem dlaczego się z tego cieszycie . Dobrze wiecie ze nie umiemy grać z hiszpańskimi drużynami . Swoją droga patrząc na LM to tez fajne pary . Wydaje mi się ze faworytem jest City do wygrania LM . Jeszcze trafili na Lipsk . Ciekawie
» 7 listopada 2022, 13:44 #108
majk: Ja wiem czy tak źle gramy z tymi hiszpańskimi drużynami, Villareal pokonał nas chyba tylko w finale. Z Sociedad 1 do 1, a mieli karny z kapelusza, w LE w przedostatnim sezonie Olka chyba conajmniej jedną ekipę hiszpańską ograliśmy w drodze do finału.
» 7 listopada 2022, 13:49 #107
marcino186: Barcelona to Barcelona . Kiedy ostatnio z nimi wygraliśmy ?
» 7 listopada 2022, 13:53 #106
majk: Rzadko z nimi gramy. Ostatni mecz był kiedy? W finale? Kompletnie inne czasy i drużyny.
» 7 listopada 2022, 13:55 #105
majk: A dobra, teraz widzę, że ostatnio z nim graliśmy 2018/19 i dostaliśmy oklep solidny. No ale też inne czasy troszkę, to była jeszcze silna Barcelona z Messim i Suarezem, a my wtedy mieliśmy kolejny kryzys zapewne, jeden z wielu. Ja tam stawiam 50/50 w tym meczu.
» 7 listopada 2022, 14:05 #104
marcino186: Nie wiem . Dla mnie raczej Barcelona będzie faworytem w tym meczu . Choc wierze w nasze diabełki .
» 7 listopada 2022, 14:09 #103
brazylianwisnia: Jeśli mamy odpaść to po co się męczyć kolejne rundy i cierpieć w EPL?
» 7 listopada 2022, 14:40 #102
4uKrychu: Tak coś czułem :D no to pograne
» 7 listopada 2022, 13:40 #101
levy181: Fajne niektóre spotkania. Ja się cieszę, że to akurat barcelona. Jeśli United zagra jak wczoraj no to nic nie zostanie ale jeśli zagrają z pasją to jest szansa na przejście Barcy. Za darmo nic nie będzie. Oby to były dobre spotkania na wysokim sportowym poziomie bez żadnej hiszpańskiej gry aktorskiej.
» 7 listopada 2022, 13:39 #100
essaEdek: Z jednej strony drużyny hiszpańskie nam nie leżą, z drugiej to łatwiej nam się jest motywować na Liverpool czy Arsenal aniżeli na AV. Będzie dobrze!
» 7 listopada 2022, 13:40 #99
Tomczo: Po cichu liczyłem na Szachtar i mecz w Warszawie, ale jeśli nie Szachtar to chciałem Barcelonę. Bardzo się cieszę :)
Nie rozumiem narzekania:) będzie zacny mecz. Niech wygra lepszy :-)
» 7 listopada 2022, 13:38 #98
sirtomas: LIGA EUROPY Ligą europy,ale mam nadzieję, że nie będzie męczona pierwsza 11 na AV bo może się to na Fulham odbić.....
» 7 listopada 2022, 13:38 #97
Litosci: Problem w tym ze nie ma kto grac. Chyba, ze eriksen na lawe i malacia za shawa, a tak to na nic innego bym nie liczyl.
» 7 listopada 2022, 13:43 #96
Rashy10: Jest dylemat, bo z jednej strony szkoda zajeżdżać pierwszy skład, a z drugiej strony każdy zmiennik w naszej drużynie to znaczny spadek jakości względem pierwszego składu.
» 7 listopada 2022, 13:48 #95
sisinho: Jak to nie ma kto grać? W rezerwach nie ma zawodników? W Akademii? Przecież ETH pięknie mówił o akademii ile to zawodników do pierwszego składu może się przebić a teraz juz nie ma kim grać?
» 7 listopada 2022, 13:50 #94
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 13:53

sisinho to poważnie liczysz, że ETH wpuści połowę akademii z marszu i wygrają ci mecz z drużyną z premier league?
» 7 listopada 2022, 13:52 #93
sirtomas: Luga najważniejsza top4 musi być a nie ten śmieszny puchar /no chyba ,że LE chcą wygrać..
» 7 listopada 2022, 14:22 #92
sisinho: @Rashy10

Pierwszy skład dostał oklep to może warto sprawdzic rezerwy? Najlepiej grać co 3 dni tym samym zajechanym składem i narzekać że są zmęczeni.

Dalot gra non stop, czy gra lepiej czy gorzej to gra, gdzie ta rotacja z AWB? On taki słaby ze nawet na LE nie mógł wejść? Ronaldo męczy bułę w każdym meczu ale grać musi, święta krowa. Nie rozumiem podejścia ETH do wielu kwestii w tym sławnej rotacji. Zostawia Pellistriego a chłopak nawet murawy nie powąchał.
» 7 listopada 2022, 14:25 #91
karassas: Z AWB jest dokładnie taki sam problem jak z Harrym i Ronaldo. Cała trójka nie pasuje do stylu jaki próbuję wdrożyć ETH. Ronaldo gra bo mamy dużo kontuzji w ataku. Harry jak gra to ogony, albo kiedy reszta obrońców jest kontuzjowana. AWB to samo zagra dopiero kiedy Dalot nie będzie w stanie grać.
» 7 listopada 2022, 15:15 #90
Rashy10: Ja nie wiem z czego się tutaj cieszyć, nie dość, że mamy napakowany terminarz i wąską kadrę, a nasza forma pozostawia wiele do życzenia, to jeszcze trzeba będzie się spiąć na 110% już na tak wczesnym etapie rozgrywek. Takie hity to można z przyjemnością oglądać na poziomie półfinału/finału, a wcześniejsze etapy przechodzić jak najniższym kosztem.
» 7 listopada 2022, 13:38 #89
Jakusa: Być może z tego, że dla takich meczy ogląda się piłkę a nie dla spotkań z jakimiś ogórkami z kazachstanu czy innej pipidówy.
» 7 listopada 2022, 13:46 #88
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 13:56

Dla niedzielnego kibica Janusza pewnie, że takie widowisko to święto, ale jak ktoś kibicuje danej drużynie na co dzień i logicznie myśli, to dobrze wie, że ważniejsze jest wygrywanie trofeów wszelkimi możliwymi sposobami po najniższej linii oporu oraz mądre gospodarowanie siłami drużyny na kilku frontach.

I co załóżmy, że się wyeksploatujemy na 200% pierwszym składem w LE, nie daj boże jeszcze ktoś ważny złapie kontuzje i finalnie i tak odpadniemy, a za kilka dni trzeba grać w wymagającej lidze i gonić z punktami za top 4.
» 7 listopada 2022, 13:51 #87
Jakusa: Chłopaku, Ty jesteś właśnie niedzielnym kibicem a nie członkiem klubu, baw się meczami, a nie staraj się układać scenariuszy, na które nie masz wpływu.
» 7 listopada 2022, 15:19 #86
karassas: Na każdym etapie ktoś może złapać kontuzję i będzie problem. To czy zagramy z nimi w 1/16 czy później ma małe znaczenie bo ostatecznie z kimś dobrym kiedyś trzeba zagrać jeśli liczysz na trofea. To kiedy odpadniesz nie ma żadnego znaczenia bo i tak nie zdobywasz trofeum. A pieniądze z LE również nie są jakieś super wybitne żeby narzekać, że się wcześnie odpadło. Poza tym jeśli wygramy to jest potencjał na to aby dalej było łatwiej bo Barcelona to jeden z faworytów.
» 7 listopada 2022, 15:22 #85
Oficer: Nie ma tego złego. Jak przejdziemy Barce to pozbędziemy sie jednego z najsilniejszych rywali do pucharu. Jak odpadniemy to akupimy sie na walce o LM i zyskamy troche odpoczynku. Według mnie bardzo dobre losowanie.
» 7 listopada 2022, 13:36 #84
Hawudepe: Fajne zestawienie będzie co oglądać
» 7 listopada 2022, 13:34 #83
essaEdek: Co najśmieszniejsze, na stronie Barcy takie same komentarze jak tutaj. ;)
» 7 listopada 2022, 13:33 #82
flt32705: A kogo obchodzi To co się dzieje na stronie Barcelony ale musisz być sfrustrowany że łazisz po stronach innych drużyn
» 7 listopada 2022, 13:35 #81
essaEdek: Po prostu mam wielu znajomych którzy kibicują Barcelonie i chciałem poznać nastroje, czy też są takimi płaczliwymi panienkami jak Wy. Faktycznie, frustracja na najwyższym poziomie.
» 7 listopada 2022, 13:37 #80
Ciechanek: Mnie obchodzi na przykład, bo to mój rywal. /
Ty na przykład chodzisz tylko do jednego sklepu, tankujesz tylko na jednej stacji, rozmawiasz tylko z jednym znajomym?

Zastanawiam się jeszcze, dlaczego odwiedzenie strony Barcy oznacza, że ktoś jest sfrustrowany? :D
» 7 listopada 2022, 13:38 #79
majk: Chyba raczej zwykła ciekawość w tym wypadku, nie widzę w tym żadnej frustracji.
» 7 listopada 2022, 13:44 #78
marcino186: flt32705 głupi komentarz . Np ja tez mam wielu kolegów którzy kibicują Barcelonie . Nawet mój brat wiec nie widzę w tym dziwnego w tym ze kolega odwiedził stronę Katalończyków
» 7 listopada 2022, 13:47 #77
essaEdek: flt32705 nie ma kolegów więc nie rozumie do końca. ;)
» 7 listopada 2022, 20:06 #76
kamtor: Zima mus kupić 9 i PO
» 7 listopada 2022, 13:33 #75
RedFox: Kamtorze nasz doradco transferowy a kogo widzisz na tych pozycjach?
» 7 listopada 2022, 13:36 #74
marcino186: Wszystko na spokojnie . Musimy zbudować solidna 11 i solidna ławkę . Jest natłok meczów i właśnie ławka jest najważniejsza . Można popatrzeć nawet na City lub Real którzy maja idealne składy pod tym wzgledem . Tyko oczywiście potrzeba czasu . Dlatego zarząd musi dać czas ETH
» 7 listopada 2022, 14:12 #73
wider: Wszystko zależy od zimowych transferów. Jeśli ich nie będzie to słabo widzę ten dwumecz
» 7 listopada 2022, 13:30 #72
cezgal: Ja pierpapier. Pisałem, ze tylko Kukuryku Cup zostaje
» 7 listopada 2022, 13:29 #71
kamilpe: Większość i tak powie, że to wina Ronaldo te losowanie :(
» 7 listopada 2022, 13:28 #70
essaEdek: Całe szczęście to jego na te mecze już nie będzie! :)
» 7 listopada 2022, 13:29 #69
flt32705: Na razie aby ty tak powiedziałeś
» 7 listopada 2022, 13:29 #68
essaEdek: I parę portugalskich gazet.
» 7 listopada 2022, 13:32 #67
flt32705: Ale ty jesteś biegły w portugalskiej prasie
» 7 listopada 2022, 13:33 #66
essaEdek: Dziękuję, pozdrawiam wraz z rodziną i życzę udanego tygodnia. :)
» 7 listopada 2022, 13:36 #65
Dodge: Nie chciał się chłopakom biegać w jednym meczu to będą zapier w dwóch z 2 razy lepszym rywalem. I bardzo dobrze:)
» 7 listopada 2022, 13:27 #64
BNK: Czy tak im się nie chciało, to nie wiem... W LE grali bardzo fajnie i gdyby nie ten karny z kapelusza...
» 7 listopada 2022, 13:31 #63
majk: Ładnie wydrukowali. Niby nikt nie wiedział, a każdy się spodziewał ;D
» 7 listopada 2022, 13:26 #62
essaEdek: LEEEEEECIMY! POTĘŻNY HARRY MAGUIRE NIESTETY ALE ZAKOŃCZY KARIERĘ ROBERTA LEWANDOWSKIEGO!
» 7 listopada 2022, 13:26 #61
rreddevilss: Czyli odpadamy w 1/16 XD
» 7 listopada 2022, 13:26 #60
kamilpe: Od kiedy kibicujesz Barcelonie?
» 7 listopada 2022, 13:27 #59
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 13:29

Jak zobaczysz na Camp Nou Maguirea bo Martinez pauzuje za kartki to nie bedziesz skory do takich zartow
» 7 listopada 2022, 13:29 #58
flt32705: Ta, bo wszyscy na świecie spiskują przeciwko United
» 7 listopada 2022, 13:27 #57
wander11: Nie koniecznie chodzi o to ale o sytuację gdzie dwie najbardziej medialny i rozpoznawalne drużyny grają ze sobą żeby wzbudzić też większe zainteresowanie LE
» 7 listopada 2022, 13:32 #56
rizx: Cytując poranek kojota - "co za przypadek..."
» 7 listopada 2022, 13:25 #55
Jaro9107: "a kto powiedział że to był przypadek" :D
» 7 listopada 2022, 19:04 #54
flt32705: Piszecie ze to ustawka ok, tyło czemu ona miałaby niby służyć
» 7 listopada 2022, 13:25 #53
flt32705: A final United Barca nie przyniósł by oglądalności co nie? Co za tok myslenia
» 7 listopada 2022, 13:28 #52
Witcheraard: A skąd pewność że Barca i United dojdą do finału?
W tym wypadku masz oglądalność na 100%
» 7 listopada 2022, 13:30 #51
mervel: Najpierw do tego finału obie my musiały dojść, poza tym chyba logiczne że 2 mecze to większa kasa niż jeden. Nawet finał :D
Typ losujący nawet nie udawał że nie patrzy jak kulki wkładali i zrobił pseudo zamieszanie
» 7 listopada 2022, 13:30 #50
rreddevilss: Jest spore ryzyko, ze ktoras po drodze jednak odpadnie a tutaj pewne 2 mecze
» 7 listopada 2022, 13:31 #49
Widmo: Finał swój zysk zawsze przyniesie, nie zależnie od drużyn
» 7 listopada 2022, 15:08 #48
rvn10: Super tak typowałem.
» 7 listopada 2022, 13:25 #47
Widmo: Tego nikt się nie spodziewał xD
» 7 listopada 2022, 13:24 #46
UnitedFan07: Rewanż na OT to dobry znak w 2008 tez tak było i MU pokonało barce. Plus fajnie ze Lewy zagra na OT bo nigdy nie grał.
» 7 listopada 2022, 13:24 #45
Ciechanek: Ja nie wierzę jacy Wy jesteście (tutaj wstawcie jakieś niecenzuralne słowo). Naprawdę wierzycie, że te losowania są ustawione? Jakim to trzeba być (kolejne brzydkie słowo). Nawet nie wiecie jak mam ochotę Was teraz ponazywać wszystkich, no ale dostałbym bana z wejścia :D
Jak można być takim (słowo numer 3), żeby pisać, że to ustawka, i że wiedzieliście że trafimy na Barcelone itp
HAHAHHAHAA.
Nie wyobrażacie sobie nawet jak ja teraz z Was pieję przed monitorem sam do siebie :D
» 7 listopada 2022, 13:21 #44
RedFox: Ale to ty dzwonisz ;)
» 7 listopada 2022, 13:22 #43
BNK: Świat jest uczciwy i ty się tego trzymaj. Będzie ci w życiu łatwiej...
» 7 listopada 2022, 13:22 #42
arusm: Ceferin, to ty?
» 7 listopada 2022, 13:38 #41
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 13:20

Robercik zobaczy co to znaczy zagrać na Martineza, taki przedsmak tego co go czeka na Mistrzostwach Świata
» 7 listopada 2022, 13:20 #40
KanjoUnited: Ale wiesz ze mecz z barcelona bedzie po mundialu?
» 7 listopada 2022, 13:21 #39
flt32705: A no tak...
» 7 listopada 2022, 13:24 #38
wedel242: wow, kibicowanie Argentynie z którą jesteśmy w grupie ale jesteś edgy
» 7 listopada 2022, 13:26 #37
flt32705: Masz problem ze zrozumieniem co napisałem
» 7 listopada 2022, 13:31 #36
atotrikos: Pokażemy serducho.
» 7 listopada 2022, 13:20 #35
PR1OR: liczyłem po cichu, że uda się trafić na Barcelone w LE i udało się, mam nadzieję, że będzie dobre widowisko
» 7 listopada 2022, 13:20 #34
JajoJe: Obecnie nie widzę żadnej różnicy między United a Barcą. Wygrać może każdy. My mami dobre mecze jak i oni. Szanse rowne. Jak dla mnie super mecz. Wygrywać trzeba z kazdym.
» 7 listopada 2022, 13:19 #33
JajoJe: Co takiego ta Barca pokazała w tej LM? Nic! Wygrała z Pilznem 2 razy.... Szok normalnie. W La Liga Real pokazał im piłkę, chociaż wcale nie gra wybitnie. Barca jest tak samo w przebudowie jak My. Nie będzie żadne j sensacji jak to My wygramy. Tak samo nie będzie jak Odpadniemy. Gra się tak jakich się ma przeciwników. Inter obecnie to żaden gigant. Bayern obecnie poza zasięgiem ich i nas.
» 7 listopada 2022, 13:54 #32
JajoJe: Skoro uważasz, że to się nigdy nie zmienię to dlaczego kibicujesz i oglądasz mecze? Jak dla mnie to już się zmieniło. Nie! Nie grają jak kiedyś ja widzę znaczącą zmianę na lepsze. Jak najbardziej mają szansę ograć przeciętną Barce. Ona tak samo wygrała tylko że średniakami i słabiakami z LaLiga. Poprostu dla mnie nie ma faworyta w tym dwumeczu.
» 7 listopada 2022, 16:50 #31
BNK: No to Robert ma pecha. Najpierw gwałt od Monachium, a teraz wielki Manchester.
» 7 listopada 2022, 13:19 #30
MrCygan: Fajnie, że UEFA nawet nie kryje się już z ustawianiem losowań. Wcześniej przypadkowo PSG vs United, żeby był mecz Messi - Ronaldo. Teraz Barcelona vs United... Śmieszne...
» 7 listopada 2022, 13:18 #29
Witcheraard: A Lewy jak przeszedł do Barcy to przypadkiem trafili w grupie na Bayern.
Świat jest pełen „przypadków”
» 7 listopada 2022, 13:20 #28
arusm: PSG - United, Messi - Ronaldo? Kiedy?
» 7 listopada 2022, 13:36 #27
MrCygan: A losowanie Ligi Mistrzów, które musieli zrobić jeszcze raz? I trafiliśmy na Atletico za drugim razem?
» 7 listopada 2022, 13:53 #26
arusm: Faktycznie, zapomniałem o dwukrotnym losowaniu.
» 7 listopada 2022, 14:51 #25
artix206: Pisałem, ze na pewno Barcelona.. Po co te losowania, mogą jawnie dopasowac..

Ale cieszę sie, że mocny rywal. Albo ogrywamy najlepszych, albo odpadamy i nie gramy zbędnych meczów.
» 7 listopada 2022, 13:18 #24
Cyrrus: Damy radę
» 7 listopada 2022, 13:17 #23
Lisan: Wnoszę o resumpcje losowania
» 7 listopada 2022, 13:17 #22
majk: Nie ma takiego słowa ;)
» 7 listopada 2022, 14:09 #21
RedFox: Gdy chłop mieszał tymi kulkami to od razu było już wiadome że wybierze Manchester. Toć on w ogóle nie ruszał tej kulki na środku, po czym po chwili ją właśnie wybrał. Przypadek? Nie sądzę XD

Ale cóż muszą coś zrobić, by zachęcić kogokolwiek do oglądania tej Ligi Europy ;)
» 7 listopada 2022, 13:17 #20
Witcheraard: Te pajace z UEFA się nawet nie kryją że to jest ustawka
» 7 listopada 2022, 13:17 #19
Mateo: Cr7 hat-trick
» 7 listopada 2022, 13:16 #18
Wirus: Tak, ale przeciwko FC Midtjylland :D W styczniu przejdzie do Sportingu :)
» 7 listopada 2022, 13:17 #17
flt32705: Ja mam nadzieję że gdy będziemy z nimi grać to cr7 już nie bedzie
» 7 listopada 2022, 13:17 #16
Janik017: Ustaweczka piękna. Przynajmniej dobry mecz.
» 7 listopada 2022, 13:16 #15
flt32705: Bardzo mnie cieszy wynik losowania mam aby nadzieję że będziemy mieli do dyspozycji najlepszych graczy i myślę że pokażemy im kto tu rządzi
» 7 listopada 2022, 13:16 #14
PogbaKingOfMANU: Skąd ten pesymizm panowie i panie! Przypominam że przed sezonem typowali Barcelone jako wielkie odrodzenie, tyle transferów tu tego, a jak wyszło widzieliśmy. Za to my pyknęliśmy Liverpool, pyknęliśmy Arsenal i uważam że każda z tych drużyn robi Barce, więc nie ma co od razu się chować!
» 7 listopada 2022, 13:16 #13
PogbaKingOfMANU: I paradoksalnie właśnie to może być naszymi atutami. Trochę jak z początków kadencji Olka, gdzie na top rywali potrafiliśmy się spiąć i zrobić robotę, a z niby słabeuszami było padolino.
» 7 listopada 2022, 13:59 #12
ryudo3: Taaaak jest!! Jak Barca odpadła to marzyłem o tym spotkaniu :D Legendarny pojedynek. Szkoda że w takich okolicznościach i w takim turnieju ale mimo wszystko to będą dobre spotkania :)
» 7 listopada 2022, 13:16 #11
Rooney253Wazza: Najlepiej. Ja się mega ciesze.
» 7 listopada 2022, 13:16 #10
Pyra: Widzę wiara w zespół jest
» 7 listopada 2022, 13:15 #9
Rooney253Wazza: Tu nie ma kibiców tylko dzieci z epoki blika...
» 7 listopada 2022, 13:17 #8
M4S73R: Życzenia się spełniają chcieliście Barcelonę :D
» 7 listopada 2022, 13:15 #7
Wirus: Ja tam chciałem Szachtar Donieck i pojechać do W-wy na mecz i zobaczyć diabły na żywo :)
» 7 listopada 2022, 13:17 #6
Wirus: Może i dobrze, szybciej skupimy sie na walce o TOP4
» 7 listopada 2022, 13:14 #5
Seba0619: De jong będzie mógł zobaczyć co stracił
» 7 listopada 2022, 13:14 #4
kamtor: Szybko poszlo
» 7 listopada 2022, 13:13 #3
rubin: No to pograne...
» 7 listopada 2022, 13:13 #2
Seba0619: Z grubej rury zaczęli xd
» 7 listopada 2022, 13:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.