Liverpool FC vs Manchester United. Zapowiedź zaległej 30. kolejki Premier League

» 18 kwietnia 2022, 10:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United we wtorek zmierzy się z Liverpoolem w zaległym meczu 30. kolejki Premier League. Przed wizytą na Anfield odżyły nadzieje Czerwonych Diabłów na finisz sezonu w TOP 4.
Liverpool FC vs Manchester United. Zapowiedź zaległej 30. kolejki Premier League
» Manchester United we wtorek zmierzy się z Liverpoolem na Anfield
Ile punktów zdobędzie Manchester United w najbliższych meczach z Liverpoolem, Arsenalem i Chelsea?
Piłkarze Ralfa Rangnicka w ostatni weekend pokonali Norwich City (3:2). Wygrana z Kanarkami pozwoliła odrobić po trzy punkty do Tottenhamu Hotspur i Arsenalu. Londyńczycy w sobotę niespodziewanie przegrali swoje spotkania.

Kto? Liverpool FC vs Manchester United
Kiedy? 19.04.2022, 21:00
Gdzie? Anfield
Sędzia? Martin Atkinson
Transmisja? CANAL+ SPORT


Manchester United przed wyprawą na Anfield do czwartego Tottenhamu traci już tylko trzy punkty. Czerwone Diabły w kwietniu czeka jednak maraton arcytrudnych spotkań w Premier League.

We wtorek Manchester United zmierzy się na wyjeździe z walczącym o mistrzostwo Liverpoolem. W sobotę drużynę czeka wyprawa do Londynu i starcie z Arsenalem. Kolejny tydzień przyniesie natomiast szlagierowe starcie z Chelsea na Old Trafford. Po tych spotkaniach Czerwone Diabły będą mogły powiedzieć, na którym miejscu zakończą rywalizację w sezonie 2021/2022. Zapowiadają się wielkie piłkarskie emocje!

Sytuacja kadrowa:
Ralf Rangnick w meczu z Liverpoolem będzie dysponował podobną kadrą, co w spotkaniu z Norwich City. Urazy w zespole Czerwonych Diabłów w dalszym leczą: Raphael Varane, Edinson Cavani, Luke Shaw, Fred i Scott McTominay. W poniedziałek późnym wieczorem o śmierci swojego nowo narodzonego syna poinformował Cristiano Ronaldo. Portugalczyka z wiadomych względów nie zobaczymy na Anfield.

W zespole Juergena Kloppa nie ma większych zmartwień kadrowych. Mały znak zapytania jest przy występie Sadio Mane. Gdy Senegalczyk schodził z boiska w półfinałowym meczu Pucharu Anglii z Manchesterem City (3:2), to miał nogę obłożoną lodem.

Przewidywane składy:

Liverpool FC: Alisson – Robertson, Van Dijk, Matip, Alexander-Arnold – Thiago, Fabinho, Henderson – Diaz, Jota, Salah

Manchester United: De Gea – Telles, Lindelof, Maguire, Wan-Bissaka – Pogba, Matić, Fernandes – Sancho, Rashford, Elanga

Przedmeczowe wypowiedzi:
Juergen Klopp– Jeśli pozwolimy Manchesterowi United zagrać tak, jak chcą, to przysporzą nam ogromnych problemów. Trzeba być w odpowiednim nastroju, zawodnicy muszą być odpowiednio nastawieni. Musimy być gotowi na walkę o trzy punkty. Tym jesteśmy zainteresowani, a nie chęcią pokazania, że jesteśmy w lepszym momencie niż Manchester United. Kogo to interesuje?


Ralf Rangnick – Trzeba jechać na Anfield i spróbować wywalczyć cokolwiek w tym meczu. Jeśli to możliwe, to potrzebujemy trzech punktów. W futbolu zdarzają się takie rzeczy, ale musimy być realistami. Musimy zagrać tam zdecydowanie lepiej, jeśli chodzi o utrzymanie się przy piłce.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem:
DataSpotkanieWynik
19.01.2020Premier League: Liverpool - Manchester United2:0
17.01.2021Premier League: Liverpool - Manchester United0:0
24.01.2021Puchar Anglii: Manchester United – Liverpool3:2
13.05.2021Premier League: Manchester United - Liverpool 2:4
24.10.2021Premier League: Manchester United - Liverpool0:5


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Liverpool zmierzą się już po raz 60. w Premier League. Bilans spotkań jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 28 zwycięstw, 14 remisów i 17 porażek.

– Manchester United nie wygrał z Liverpoolem od siedmiu spotkań w Premier League (4 porażki, 3 remisy). Czerwone Diabły nie trafiały do siatki na Anfield w 4 z ostatnich 5 meczów na stadionie The Reds.

– Manchester United po raz ostatni strzelił gola Liverpoolowi na Anfield w Premier League w grudniu 2018 roku. Do siatki The Reds trafił wówczas Jesse Lingard.

– Liverpool do meczu z Manchesterem United przystąpi po serii 10 zwycięstw z rzędu na Anfield w Premier League. Piłkarze Juergena Kloppa nie przegrali w tym sezonie w lidze przed własną publicznością (12 zwycięstw, 3 remisy).

– The Reds przegrali tylko 1 z ostatnich 24 meczów we wszystkich rozgrywkach (0:1 z Interem Mediolan w Lidze Mistrzów).

– Manchester United we wtorek będzie musiał uważać na Mohameda Salaha. Egipcjanin strzelił 7 goli w ostatnich 5 meczach z Czerwonymi Diabłami we wszystkich rozgrywkach.

– Manchester United wygrał zaledwie 2 z ostatnich 8 spotkań we wszystkich rozgrywkach.

– Manchester United zachował czyste konto tylko raz w ostatnich 10 wyjazdowych spotkaniach we wszystkich rozgrywkach.

Spotkanie Liverpool FC vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 19 kwietnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United chce znacząco zwiększyć pojemność Old Trafford
Następny news »
Długa kolejka chętnych po Deana Hendersona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (307)


pilchu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 19:58

Zaraz składy, godzina do meczu. Zobaczymy, czy będzie się dało to oglądać, czy będą walczyć. Morale w zespole raczej niskie, tragiczna wiadomość z synkiem Ronaldo. Oby nasi nie popuścili spodni zbyt nisko i nie dali się kolejny raz sprać.
» 19 kwietnia 2022, 19:58 #305
69eyes: Po necie lata leak składu: DDG - AWB, Lindelof, Maguire, Jones, Dalot - Matic, Pogba, Bruno - Elanga, Rashford. Skład bez Sancho, Dalotem na LWB i Jonesem w 3 obrońców wygląda na 1 rzut oka mało wiarygodnie ale po tym co wymyślił Ralf na Norwich jestem w stanie w to uwierzyć.
» 19 kwietnia 2022, 19:32 #304
RafixBlue: To chyba najsensowniejszy skład jaki można ułożyć z tego co mamy - środek pomocy to szpital więc wystawiamy 3 obrońców, Telles nie potrafi kompletnie bronić więc dajemy Dalota na lewą stronę a AWB na prawo, Sancho jest za wolny na grę z kontry więc wypuszczamy rasha który nawet jak jest słaby to przynajmniej ma szansę wygrać jakiś pojedynek biegowy
» 19 kwietnia 2022, 19:45 #303
Lisan: Jeszcze się mecz nie zaczął a Ci nasmerkali 300 komentarzy o tym jak to nas rozniosą. Moze tak poczekać do meczu?
» 19 kwietnia 2022, 19:12 #302
sztejner: To jest jak z piwem w trakcie urlopu.
Nie ma co czekać do śniadania xD
» 19 kwietnia 2022, 19:17 #301
awe: Kazdy inny wynik niz 5:0 bedzie zly.
» 19 kwietnia 2022, 19:20 #300
Chestnut: @sztejner #alkoholizm
» 19 kwietnia 2022, 19:22 #299
sztejner: Chestnut
Ty tak wszystko łykasz na poważnie ?
Współczuję
» 19 kwietnia 2022, 19:24 #298
majk: Zazwyczaj jest więcej komentarzy przed każdym meczem.
» 19 kwietnia 2022, 19:24 #297
Chestnut: A jak mam to brać? Przecież to ani śmieszne ani zabawne...
» 19 kwietnia 2022, 19:25 #296
majk: Zaczyna się...
» 19 kwietnia 2022, 19:28 #295
sztejner: Easy majk
Nic się nie zaczyna ja temat zakończyłem:D
» 19 kwietnia 2022, 19:29 #294
majk: A już popcorn mi się robił. Ehhh...
» 19 kwietnia 2022, 19:31 #293
Batigol222: No, świniaczki, z każdą godziną racjonalni podbudowany sceptycyzm ustępuje ekscytacji, jaką budzą Derby Anglii. Derby to jednak derby, a piłkarzom United na pewno wciąż siedzi na psychice to 0:5 przed własną publicznością. Może Ragnick też zaskoczy ustawieniem, kto wie.
» 19 kwietnia 2022, 19:11 #292
Smola0015: Nawet gdy Liverpool był w największym marazmie potrafili spiąć dupe na mecz z nami wiec z nami będzie to samo,a wy już połóżcie się na podłogę i niech was ten walec przejdzie,bo widzę ze większość kibicow to kibicuje porazce 1:0 niż naszej wygranej,wiem ze Liverpool ma argumenty za sobą,ale mam to w uju,oni walczą o mistrza my o LM musimy to wygrać.
» 19 kwietnia 2022, 18:57 #291
sztejner: Troszkę dziwne uczucie w sumie(przynajmniej u mnie)
Bo tak bardzo hejtowany Rashford będzie świadom tego że oczy kibiców United będą dziś błagalnie patrzeć akurat w jego stronę żeby coś ustrzelił. Naprawdę przynajmniej dla mnie nie Sancho a właśnie Rashford będzie w oczach niektórych kibiców tym "zastępującym Boga"
Wiem jaką on ma formę i jaki to nie jest słaby w tym roku,ale z drugiej strony jak ktoś nam z przodu wypadał to zawsze modliliśmy się o to żeby Rashi to pociągnął
» 19 kwietnia 2022, 18:54 #290
DaredevilUtd: Ale tutaj sie nakrecaja ludziska, chyba lubicie byc ciągle smutni:D
» 19 kwietnia 2022, 18:46 #289
Krystiano98: Jęczą jak z kijem w d. Zazwyczaj w takich meczach nasi grają jak nie nasi i coś tam próbują
» 19 kwietnia 2022, 18:51 #288
Piotrek1991d: No tak szczegolnie w ostatnim meczu z Liverpoolem probowali
» 19 kwietnia 2022, 18:53 #287
Hoodys: W ogóle od 2 lat nas cisną i robią jak chcą. Kolega Krystiano98 chyba pamięta jeszcze czasy van Gaala albo Fergusona bo o innych to nie wiem
» 19 kwietnia 2022, 19:20 #286
Reico100: Ekscytacji przed meczem nie czuję, bardziej się martwię o kolejne upokorzenie... Koszmarny sezon!
» 19 kwietnia 2022, 18:34 #285
Celt15: Nie ważne kto z ofensywnej piątki Liverpoolu wyjdzie, jest gwarancja, że będą nowe memy z naszym kapitanem.
» 19 kwietnia 2022, 17:41 #284
Lisan: Rasica z Norwich po dobrym meczu przeciwko Czerwonym Diabłom wpadł w oko włodarzom Manchesteru United. Jego aktualną wartość szacuje się na około 10 milionów funtów.
» 19 kwietnia 2022, 17:31 #283
KubaUtd: Za tani dla nas.
» 19 kwietnia 2022, 17:43 #282
brazylianwisnia: Czyż nie kupowaliśmy piłkarzy jak James, Pellistri?
» 19 kwietnia 2022, 17:59 #281
RafixBlue: James już sprzedany bo za mało warty a Pellestri to w sumie został wykopany do La Liga w nieznanym nikomu celu
» 19 kwietnia 2022, 19:40 #280
skowron32: Drodzy kibice a zapytam czysto retorycznie? Czy strzelimy chociaż bramke Liverpoolowi? Czy skończy się jak na OT?
» 19 kwietnia 2022, 17:24 #279
Kiharitony: Żeby to jedna :)
» 19 kwietnia 2022, 17:54 #278
skowron32: miałem na myśli czy my strzelimy chociaż bramke?:D
albo może zremisujemy?
» 19 kwietnia 2022, 18:01 #277
Kiharitony: Wiem zrozumialem.
Choćbyśmy przegrali 20 kolejnych meczów albo spadli z ligi nawet, zawsze podchodzę do każdego meczu z nadzieją na wygraną nie wazne z kim gramy, oczywiście mam z tyłu głowy na jakim jesteśmy obecnie poziomie i że delikatnie mowiac - nie jestesmy faworytem ale włączając mecz i nastawiając się na porażkę musiałbym nie być kibicem united lub serio nie wiem co innego. Dzisiaj Serce 0:2 Rozum 3:1
» 19 kwietnia 2022, 18:10 #276
RobvanKlu5i: Każdy wynik, oprócz wygranej United nie będzie niczym nadzwyczajnym.
Ostatni mecz u siebie z najgorszą drużyną w lidze to kolejny pokaz tego, że klub bez Ronaldo w ofensywie jest totalnie bezzębny.
Zresztą ostatnie mecze w wykonaniu United to totalna tragedia.
Liverpool jest o kilka poziomów wyżej, przypuszczam że zbyt mocno nie wysilą się w ten wieczór.

Meczu nie obejrzę, z różnych powodów ale patrząc na ostatnie potyczki United raczej nie będę miał czego żałować, być może ominie mnie kolejny sromotny łomot.
» 19 kwietnia 2022, 17:14 #275
majk: Ja mam nadzieję, że coś tam chłopaki powalczą, ale jakoś specjalnie się nie łudzę co do wyniku.
» 19 kwietnia 2022, 17:28 #274
RafixBlue: Ja mam nadzieję że nawet jak dostaną w tyłek te 5:0 to przynajmniej poudają że się starają
» 19 kwietnia 2022, 19:42 #273
arkusz: Nie mam totalnie zadnych oczekiwan co do dzisiejszego meczu... Te miernoty, ktore ubieraja koszulki Manchesteru United, bo ciezko nazwac ich pilkarzami grajacymi dla tego klubu, skutecznie zabily we mnie zapal z jakim kibicuje temu klubowi od 23 lat... Kazdy inny wynik niz nasza wysoka porazka bedzie dla mnie milym zaskoczeniem.
» 19 kwietnia 2022, 16:59 #272
CRtheSaviour: Może nasi dzisiaj zagrają dla Cristiano i zepną poślady. Taki Harry mógłby w końcu zacząć używać mózgu, a Rashford podawać do kolegów.
» 19 kwietnia 2022, 16:57 #271
majk: Przecież nasi grają na zwolnienie Ronaldo. Szatnie podobno rozwalił i zwolnił Soskjeara.
» 19 kwietnia 2022, 16:59 #270
tygrys26: A no rozwalił bo zaczal wymagać od innych zeby wzięli się do roboty, a tak to sobie siedzieli, dobry wuja Solsza mowil ze dobrze graja, wroca silniejsi itp. A Ty nagle Portugalczyk wchodzi z buta, z ambicjami mówi tym miernotom ze trzeba zacząć biegać czy cos i się skończyło...
Ostatnio gdzieś widzialem nawet filmik jak w tunelu Ronaldo podszedł do każdego zeby zmotywować go do meczu, a Hały Magłaja stał na początku i patrzyl jak osioł...
To tylko pokazuje kto kim jest i kto powinien być kapitanem...
» 19 kwietnia 2022, 17:16 #269
mikiartur: Mówi się o transferze Torresa do nas z Villarealu itd.

I ja się jak najbardziej zgadzam że stoper lewonozny nam jest bardzo potrzebny.

Ale jestem ciekaw czy w przyszłości nie będą nas łączyć z innym lewonożnym stoperem - Evanem Ndicką z Eintrachtu Frankfurt.
Także jest lewonożny. Ma 23 lata rocznikowo więc jest na pewno perspektywiczny. Wychowanek Auxerre. W tym sezonie zagrał w 28 kolejkach bundesligi. Opuścił 2 z czego tylko raz przez kontuzje.

Eintracht ten sezon mają tak udany połowicznie. W lidze raczej będą w środku stawki za to w le są już w półfinale po wyeliminowaniu Barcelony. Ale jak na 1 sezon Glasnera w klubie to naprawdę jest przyzwoicie.

Właśnie Glasner. Gościu preferuje ofensywny, ładny dla oka styl gry. W przeszłości miał sporo wspólnego z Rangnickiem. Filozofia obu panów na pewno pod niektórymi aspektami jest podobna. Wcześniej trenował Wolfsburg który uważniej śledzę i naprawdę trzeba przyznać że fajnie Wilki grały w zeszłym sezonie. Możliwe że gra pod Glasneren mocno go rozwinęła i pomogła.

W bundeslidze ma już równe 100 występów i w miedzyczasie zdobył 8 goli i 6 asyst w lidze.

Hype na niego jest mniejszy niż choćby na Torresa. Transfer mógłby być tańszy niż transfer Hiszpana. Pozostał mu rok kontraktu więc na pewno chętnych będzie trochę więcej klubów ale sama cena wysoka nie będzie.
Ciekawe czy rozważamy taką opcję.
» 19 kwietnia 2022, 16:57 #268
MiSt: W sumie to chciałbym, abyśmy nauczyli się robić mało oczywiste transfery. Nie sztuką jest wydać 80 mln na solidnego obrońcę bez większego potencjału. Sztuką jest kupno młodzika, który rozwinie się do poziomu klasy światowej.
» 19 kwietnia 2022, 17:27 #267
RedFox: Uważam że z lewonożnych środkowych obrońców to zdecydowanie najlepsza opcja i też bym go widział w United. Nie dość że jest lewonożny, to jeszcze bardzo wysoki (ponad 190 cm wzrostu), a przy tym sto razy bardziej zwrotny od takiego Maguire'a. W dodatku rzadko zdarzają mu się kontuzje i nie ma tak kwadratowego łba co Harry przy stałych fragmentach gry. Eintracht na pewno nie zawoła za niego jakiejś ogromnej kwoty na miarę 50 mln jakby to było w przypadku Torresa. Jakby udało sie go wyciągnąć za mniej niż 40 mln to mógłby to być świetny deal. Tylko ta Bundesliga... Mało kto niestety z niej sprawdza się potem w Premier League. Ale może to byłby ten wyjątek.
» 19 kwietnia 2022, 18:29 #266
sztejner: Cristiano Ronaldo jest pierwszym zawodnikiem Manchesteru United z numerem 7 który strzelił w jednym sezonie 20 goli od czasu Cristiano Ronaldo z sezonu 08/09
» 19 kwietnia 2022, 16:47 #265
tygrys26: Gole golami, ale tak z ciekawości patrzyłeś może ile Di Maria miał asyst? Może I szczur ale z tego co kojarzę miał całkiem sporo asyst ;)
Nie tylko golami człowiek się cieszy.
A co do wyczynu Ronaldo to tylko można bić brawo i podziwiać profesjonalistę.
» 19 kwietnia 2022, 17:19 #264
sztejner: No Ronaldo nigdy nie był asystującym więc ciężko to porównywać...
Jeśli chodzi o bramki to chyba tylko Cavani rok czy 2 lata temu zbliżył się do 15 a może nawet i przekroczył Ale do 20 nie dobił
Co nie zmienia faktu że Cavani był najlepszą 7 od czasów Crisa
» 19 kwietnia 2022, 17:55 #263
tygrys26: Znaczy nie chodzi mi zeby ich porównywać czy cokolwiek, miałem na myśli tą mityczną klątwę "7". Bo nie oszukujmy się Ale Di Maria całkiem nieźle sobie radził jak na taką drużynę co wtedy grała. Jak napisałem zachował się jak szczur, ale uczciwie oceniając go jako piłkarza to myślę że w United dal wiecej niż taki Lingard.
» 19 kwietnia 2022, 17:58 #262
Kiharitony: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 17:59

@tygrys Około 10
» 19 kwietnia 2022, 17:58 #261
NexaT: Każdy zespół zaskakuje raz na ruski rok, może to nasz dzień, oby tak było.
» 19 kwietnia 2022, 16:32 #260
majk: Pomarzyć zawsze można.
» 19 kwietnia 2022, 16:45 #259
MiSt: Takie cuda działy się jedynie za czasów Ole. Jeśli ugramy remis to będzie to duże osiągnięcie.
» 19 kwietnia 2022, 17:32 #258
majk: Za Mourinho:
3 remisy, 1 wygrana, 1 przegrana.
Zwolniony po pierwszej porażce 3:1 z Kloppem na Anfield.

Za Ole:
3 remisy, 1 wygrana, 3 przegrane z czego 2 na Old Trafford:
13.05.2021 Man Utd 2 : 4 Liverpool
19.01.2020 Liverpool 2:0 Man Utd
24.11.2021 Man Utd 0:5 Liverpool

Za Ole to staliśmy się chłopcem do bicia dla Liverpoolu.
Ole wróć.
» 19 kwietnia 2022, 17:46 #257
majk: Za Van Gaala:
4 wygrane, 1 remis, 1 porażka.
Z czego po przyjściu Kloppa
1 wygrana, 1 remis, 1 porażka.
» 19 kwietnia 2022, 17:51 #256
brazylianwisnia: To wynika raczej z tego że za Jose Liverpool nie był dużo mocniejszy od nas. Odjechali dopiero pod koniec Jose.
» 19 kwietnia 2022, 18:03 #255
majk: Klopp już siedział od roku w Live, zanim przyszedł Mourinho.
Odjechali dopiero po przyjściu Olego.
Za Mourinho: 2 razy 4 miejsce dla Kloppa.
Za Ole: 2 razy wicemistrz, 1 mistrzostwo i 3 miejsce.
» 19 kwietnia 2022, 18:10 #254
skowron32: licze że chociaż w 1 połowie bedzie remis
» 19 kwietnia 2022, 16:12 #253
skowron32: no dziś porażka jest wkalkulowana, ale z Arsenalem i Smerfami trzeba wygrac
» 19 kwietnia 2022, 15:56 #252
pazur: Dostaniemy baty, że żal będzie patrzeć. Pocieszające jest to, że jak przegramy, nie będziemy się być o utrzymanie w lidze. A od nowego sezonu zacznie się ta sama śpiewka. Musimy przeanalizować.., nie możemy popełniać..., wrócimy silniejsi...
» 19 kwietnia 2022, 15:22 #251
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 15:22

Plan jest następujący łamiemy Salaha i później bronimy w 10*
» 19 kwietnia 2022, 15:21 #250
tygrys26: Ramos potrzebny, rękę by połamał czy cos xD
Jak to według kibiców Liverpoolu przeciez specjalnie to zrobił xD tak samo jak specjalnie Kariusa podeslal Perez zeby był ręcznikiem na bramce w finale xD
» 19 kwietnia 2022, 17:20 #249
brazylianwisnia: Nie no oczywiście że Ramos specjalnie to zrobił. Nie mam żadnych wątpliwości.
» 19 kwietnia 2022, 18:04 #248
RedFox: Ale Ramos specjalnie to zrobił bo to jest cham i bandyta boiskowy, który już dawno powinien zostać zawieszony za swoje wybryki. On oraz Pepe to może i świetni obrońcy, ale również najwięksi bandyci w historii piłki nożnej.
» 19 kwietnia 2022, 18:33 #247
tygrys26: To ktoś taki jak wjezdzal prosto w przeciwnika dajmy na to Vidić tez powinien być kiexys zawieszony...
Wy tak serio? Jak dla mnie to Ramos obok Maldiniego jeden z najlepszych SO w piłce nożnej. A nie jak niekotezy po 3 sezonach dają Van Dijka, nie obejmuje mu bo dobry jest ale to tylko przez 3 sezony, a niektórzy od młodziaka pokazują klasę
» 19 kwietnia 2022, 18:47 #246
PauloKuhan: no nie oszukujmy się nasza gra w obronie jest tragiczna byle drużyna stwarza sobie multum okazji a co dopiero liverpool szykuje się srogie lanie w granicach 5-0
» 19 kwietnia 2022, 15:09 #245
mikiartur: Ale trzeba przyznać że tak pechowego sezonu to nie mieliśmy dawno:
- obniżka formy u 80% graczy którzy sezon ten wicemistrza zrobili
- mnóstwo kontuzji w tym sezonie. Dwóch często wypadający Varane. Jeszcze częściej wypadający Cavani. Na początku sezonu z długą absencja Rashford. Do tego problemy Shawa z kontuzjami i powrót do tego co było przed zeszłym sezonem.
- fatalny zjazd Maguire'a, bo może i w zeszłym sezonie zdarzały mu się wpadki to jednak tragicznie nie grał. A w tym co mecz to można załamywać ręce
- zwolnienie trenera, zatrudnienie tymczasowego i zakontraktowanie nowego od przyszłego sezonu
- bardzo poważne oskarżenia wobec Greenwooda co spowodowało jego zawieszenie w klubie na czas nieokreślony.
- bardzo słaba atmosfera w teamie związana z forma sportowa ale na pewno z tym co także wokół klubu się dzieje.
I teraz jeszcze ta tragedia rodzinna Ronaldo która także może spowodować że na jakiś czas zabraknie nam najlepszego strzelca i też nie wiadomo jak się pozbierać psychicznie po takiej sytuacji (o co nie można mieć do niego zarzutów itd)

No mam wrażenie że wszystko co miało się bardzo źle potoczyć w tym sezonie - to się potoczyło.
» 19 kwietnia 2022, 15:07 #244
United45: a i tak możemy znaleźć się w TOP 4 kosztem odradzającego się Arsenalu czy wspaniałego Tottenhamu :D
» 19 kwietnia 2022, 15:23 #243
mycka86: Pechem można nazwać sytuację Greenwooda i obecną CR7, reszta to fatalne przygotowanie do obecnego sezonu i jeszcze gorsze zarządzanie klubem.
» 19 kwietnia 2022, 17:19 #242
PLInfo: Liverpool dzisiaj uczci minutą oklasków zmarłego syna CR7.
» 19 kwietnia 2022, 13:40 #241
rizx: Podobno w 7 minucie mają przerwać grę
» 19 kwietnia 2022, 13:53 #240
wider: śmiesznie będzie jak do tej 7 minuty już będzie 2:0
» 19 kwietnia 2022, 15:49 #239
W10jtek97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:39

Dziś nasza defensywa musiała by się wspiąć na wyżyny ,żeby coś ugrać w tym meczu i przede wszystkim coś w niej zmienić może Bailly Joes no na prawdę Harry Maguaier nie może zagrać w takim meczu z taką formą
» 19 kwietnia 2022, 13:30 #238
sztejner: Za to Jones któy spedził przez ostatnie 700 dni - 90 minut na murawie to must be w składzie XD
» 19 kwietnia 2022, 13:41 #237
Kondigla: @sztejner Paradoksalne jest właśnie to, że podczas tych 90 minut w meczu z Wolves wyglądał bardziej pewnie niż nasz "kapitan" przez cały obecny sezon.
» 19 kwietnia 2022, 14:11 #236
kckMU: Bo Jones gra na pełnym luzie, bez presji. 1 mecz na sezon i kolejna przerwa.
» 19 kwietnia 2022, 14:52 #235
mikiartur: Ogólnie rzecz biorąc to Jonesa i Baillego już od dawna nie powinno być w klubie. Obaj z podobnych przyczyn. Regularne kontuzje i przez to brak ustabilizowanej formy na boisku.

Jednak w czasie gdy są zdrowi i to dość długo. Przy naprawdę bardzo słabej postawie w naszej defensywie, oni nie dostają w ogóle szans. Jest co najmniej bardzo dziwne i niepokojące
» 19 kwietnia 2022, 15:09 #234
gaworek353: De Gea
AWB Lindelof Maguire Telles
Lingard Matic Pogba
Elanga Bruno Sancho

Magłaja niestety zagra, ale chciałbym zobaczyć coś takiego z Bruno jako cofnięta 9. Byle bez Rashforda od początku.
» 19 kwietnia 2022, 13:27 #233
tygrys26: Lingard?
» 19 kwietnia 2022, 17:21 #232
PastaDoCiasta: Mega szkoda mi Ronaldo, ale wydaje mi się, że paradoksalnie dla składu jego absencja dziś może wyjść na dobre. Cris żyje z podań, dośrodkowań, w meczach, gdy jesteśmy gnieceni (a dziś tak czuje ze będzie) często zaliczy jeden czy dwa kontakty z piłka. Wystarczy sobie przypomnieć ostatni mecz z Liverpoolem.

Podejrzewam, że wyjdziemy trochę jak za Ole, przy remisie w lidze i wygranej w FA Cup czyli zamurujemy się z tylu i będziemy liczyc na to ze Pogba czy Bruno dopadną gdzieś do piłki i zrobią rozrzut w sekundę na druga stronę boiska. Do takiej gry najlepszy jest Rashford balansujący na linii spalonego i wykorzystujący swą szybkość by wyjść sam na sam. Z drugiej strony w jakiej formie jest Marcus każdy wie
» 19 kwietnia 2022, 13:23 #231
vieeeri: CR7 by sie wkurzał, że nie dostaje piłek i po nią cofał. A jak już raz na pół godziny pójdziemy z kontrą to by go tam niestety nie było pewnie
» 19 kwietnia 2022, 13:24 #230
sztejner: Akurat z Rashim jest ten myk że pod nieobecność Ronaldo to wszystkie oczy będą skupione na nim jakkolwiek beznadziejnie by w tym roku nie grał
» 19 kwietnia 2022, 13:42 #229
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 16:43

Szybkość Rashforda przeminęla w 2019 roku, na ten moment bez problemu dogania go pierwszy lepszy obrońca a jego dryblingi są tak przewidywalne że nawet ja 5 sekund wczesniej wiem co zrobi z piłką.

Ja nie wiem co jeszcze musi zrobić w tym zespole Ronaldo by nie być dyskredytowanym. Jak mozesz pisać że absencja naszego najlepszego strzelca który jest w gazie i w ostatnim meczu strzelił hat tricka wyjdzie nam na dobre?! Na dodatek sugerując że Rashford który od 3 miesięcy nie strzelił gola sprawdzi się lepiej.

I jeden i drugi będą mieli w tym meczu mało okazji do strzelenia bramek. Rożnica polega jednak na tym że Ronaldo mając 1-2 okazje na caly mecz zamieni minimum jedną z nich na gola. Rashford bedzie miał problem oddać celny strzał na bramke. Tyle w temacie.
» 19 kwietnia 2022, 16:40 #228
motos8: Tak sobie czytam, że szykuje się wielka przebudowa. Niby mamy się pożegnać z takimi zawodnikami: Mata, Lingard, Pogba, Matic, Vdb Cavani, Martial i może jeszcze paru. Przecież czytając te nazwiska można zauważyć, że to gracze, którzy w tym sezonie mieli znikomy wpływ na grę (może prócz Pogby). Ja nie rozumiem o jakim wyciąganiu odpowiedzialności niektórzy mówią, skoro ci co na pewno odchodzą to albo nie grali albo grali gdzie indziej. Za przegrane mecze odpowiada obrona + środek pola. Jakoś nie czytamy, że klub chce sprzedać Maguirea, Shawa, Bissake, Freda. Jaja i tyle.
» 19 kwietnia 2022, 13:01 #227
Kain: Co gracze zrobią miejsce innym, policz tygodniówkę i Ci wyjdzie.
» 19 kwietnia 2022, 13:03 #226
majk: @motos8 w punkt.
» 19 kwietnia 2022, 13:43 #225
brazylianwisnia: Wystarczy że za tych co odejdą przyjdą gracze do pierwszego składu sadzając na ławkę tych odpowiedzialnych i wszystko gra.
» 19 kwietnia 2022, 18:07 #224
mikiartur: #mufc have confirmed Cristiano Ronaldo will not play tonight. [Samuel Luckhurst, MEN]
» 19 kwietnia 2022, 12:56 #223
sztejner: no i prawidłowo - mądra decyzja
» 19 kwietnia 2022, 13:15 #222
mikiartur: Ci ciekawe Ferguson był także 5tym menago po ostatecznym odejściu Busbyego. Bo to było tak że najpierw Busby odszedł. Potem był McGuinnes, ale po nie całym sezonie McGuinnes został zwolniony i Busby znów wrócił do końca sezonu na ławkę trenerska. I od tego 2 odejścia bylo 4 menago po czym przyszedł Fergie.

Więc może ETH też się okaże tym zbawicielem hahaha
» 19 kwietnia 2022, 12:48 #221
dzilu96: Czekaj czekaj, Moyes, Giggs, LVG, Mourinho, Ole, Carras, Rangnick ja naliczyłem 7 a nie 3
» 19 kwietnia 2022, 16:41 #220
Kain: Nie wiedzicie podobieństwa że 2 kluby gdzie pracowało latami 2 managerów Alex i Wenger w jakis sposób - zapuściło się ? RR dobrze powiedział, że teraz nie możliwa jest władza w jednych rękach...świat poszedł do przodu przez te kilka lat niewyobrażalnie. Myślę że ktoś taki jak RR powinien już dawno przyjść. --- zmienić skład jest łatwo...ale tu potrzeba zmian struktur i świeżego spojrzenia. Bez tego uważam, że taki Arsenal moze sobie awansować do km teraz. Ale zrobi to raz na 5 lat.
» 19 kwietnia 2022, 12:46 #219
Klimaa: Podczas derbów z Liverpoolem kibice gospodarzy zaplanowali minutę oklasków jako wyraz wsparcia dla Ronaldo.
» 19 kwietnia 2022, 12:43 #218
Kain: Coś czuję że Rangnick został mega znieważony przez niektórych w naszej szatni...zrobiłem research o gościu głównie w prasie niemiecko -języcznej. Ralf jest mega kompetentny ale i mega mściwy. Wszyscy Ci którzy robili podsmiechujki z niego lub asystenta mogą już się pakować.
» 19 kwietnia 2022, 12:32 #217
atotrikos: Ferguson tak działał, Guardiola czy Mourinho robią dokładnie to samo.
» 19 kwietnia 2022, 12:48 #216
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 12:30

Banda klaunów jedzie na dożynki do Liverpoolu, śmiechu warta drużyna z trenerem z przypadku, który próbował coś tu ulepić ale nastał na opór nie do przejścia. Podziwiam tych którzy nastawiają się na jakiś emocjonujący mecz. Ta drużyna nie walczy o żadne top4, o przeszkodzenie Liverpoolowi w drodze po 20 tytuł, oni się już dawno poddali, zero ambicji, zero zaangażowania, liczy się tylko pensja pobierana z klubowej kasy, agencja PRowa wstawi smutny post w sociale i fajrant można bookować wakacje w ciepłych krajach. Nie przypominam sobie tak zgniłej, zepsutej, zmanierowanej i przepłaconej grupy piłkarzy w tym klubie nigdy wcześniej. Większość z nich nie zasługuje na 2 szansę pod nowym trenerem, tu wymiana 3-4 piłkarzy nic nie pomoże, tą kadrę trzeba wykarczować. Przeglądając ostatnio kadrę naliczyłem 21 piłkarzy do odstrzału z miejsca, czy to się wydarzy? Oczywiście nie więc proces odbudowy będzie trwał jeszcze długo. Gdyby nie Ronaldo w pojedynkę wygrywający mecz przewiozło by ich Norwich na OT, które już praktycznie spadło z ligi. Kursy bukmacherskie na dzisiejszy mecz 1.40 Liverpool - 7.20 Man Utd, to mówi wiele, United spadło do poziomu klubów pokroju Norwich czy Watfordu przyjeżdzających na Anfield po jak najniższy wymiar kary chociaż nawet oni próbują się odgryzać w pojedynczych kontrach mając dużo słabsze kadrowo zespoły. Średnio mi się już nawet chce oglądać tą piłkarską popelinę w wykonaniu United, najlepiej żeby ten sezon już się skończył bo ta drużyna już tylko dogorywa.
» 19 kwietnia 2022, 12:28 #215
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 12:38

"Przeglądając ostatnio kadrę naliczyłem 21 piłkarzy do odstrzału z miejsca"
I na tym zakończyłem dalsze czytanie tych wypocin
Aż jestem ciekaw kogo byś tu ujął bo jakby odjąć z tego ogłoszone odejście Cavaniego i Maticia,być może jeszcze Maty i postawiony znak zapytania przy Greenwoodzie to pozbyłbyś się całego składu
» 19 kwietnia 2022, 12:35 #214
69eyes: Proszę bardzo: Grant, Henderson, Bailly, Jones, Maguire, Dalot, Telles, AWB, Tuanzebe, Pogba, Mata, Lingard, Pereira, Fred, Matic, Pellistri, Diallo, Chong, Martial, Cavani, Rashford (tu pewnie kwestia dyskusyjna).
» 19 kwietnia 2022, 12:49 #213
Kain: Fred? Rashford? - po jednym złym sezonie
» 19 kwietnia 2022, 12:52 #212
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:03

Fred jeden słabszy sezon? Oglądasz United od roku? On gra tu już wystarczająco długo aby stwierdzić, że się nie nadaje, ilość baboli, irracjonalnych zagrań, przegrywanych pojedynków w środku można pewnie liczyć w setkach, razem z McTominayem tworzą najgorszy środek pola United jaki kiedykolwiek widziałem w tym klubie. Co do Rashforda napisałem kwestia dyskusyjna, ja nie cenie jego umiejętności, piłkarz o boiskowym iq 10 latka, ani to napastnik ani skrzydłowy, nie można wiecznie go holować na gapę tylko dlatego, że jest wychowankiem. Mimo wszystko wciąż ma jakiś tam potencjał na strzelanie +/- 15 goli w sezonie PL i to jest chyba jego sufit. Następny sezon będzie ostatnim dzwonkiem aby się obudził.
» 19 kwietnia 2022, 13:02 #211
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:13

Grant, Henderson - Grant to nie mam pojęcia czym Ci zawinił prócz tego że i tak wpadł za darmo dograć sobie emeryturke i nikomu nie wadzi / Henderson niby melodia przyszłości,ale bez szans na wygryzienie DeGei nie ma co go tu trzymać na siłe (co nie znaczy że ich obecność w składzie mi przeszkadza,wręcz przeciwnie)
Bailly, Jones, Maguire, Dalot, Telles, AWB, Tuanzebe - 90% naszej defynsywy okej niby do wymiany,ale raczej awykonalne nawet i w 2 okienka (lato zima)

Pogba(odchodzi za darmo)Mata(odchodzi za darmo)Lingard(odchodzi za darmo)Pereira(odchodzi za 20 pessos) Fred(zostaje na 100% bo jest super zadaniowcem a takich też trzeba)Matic(odchodzi za darmo)Pellistri - Diallo (nie wiem co Ci ta dwójka przeszkadza skoro i tak nie zagrali w barwach United poza Diallo który zaliczył jakiś oficjalny debiut,chłopaki są młodzi i nie po to żeśmy ich kupili rok temu żeby ich sprzedać po 1rocznym wypożyczeniu) Chong (z gościa nic już nie będzie)
Martial(gościu i tak się w czerwcu będzie pakować)Cavani(odchodzi) Rashford (oczko w głowie zarządu,byliby chorzy jakby mu nie dali drugiej szansy - też bym dał 100% że zostanie)
» 19 kwietnia 2022, 13:10 #210
DaredevilUtd: Hmm wywalac Freda, ktory jest jednym z lepszych Pomocnikow w tym sezonie. No ciekawe.
» 19 kwietnia 2022, 13:30 #209
brazylianwisnia: @69eyes
Ale bzdury.. Widze ze się nie znasz skoro takie listy robisz. Część z tych pilkarzy należy przywrócić do topowej formy. To jest główne zadanie dla ETH. Kilku innych to bardzo dobra rezerwa.
» 19 kwietnia 2022, 18:13 #208
brazylianwisnia: I zapomniałem. Uważasz że 15 goli i np 10 asyst i Rashforda to sufit i w domyśle że to słabo? Dla gościa na lewym skrzydle?!
» 19 kwietnia 2022, 18:14 #207
Kain: Myślę że zostanie wpompowane 300 mln w tym okienku; lecz na pewno żaden piłkarz nie będzie kosztował więcej niż 40 mln, no może oprócz nuneza. Zapytanie skąd ta kwota.
Same kontrakty odchodzących zawodników to będzie przynajmniej 100mln miesięcznie.
Wróci dużo zawodników wypożyczonych (Garner, Williams, van de beek)
Największe zmiany będą dotyczyły obrony i pomocy, nie nastawiajcie się na nazwiska pokroju Rice/Philips. Po to przyszedł Rangnick i nie poto United w ostatnich 3 latach rozbudowało skauting aby wydawać po 100 mln. Często nietrafione.
Zostanie Fernandes, rashford, greenwood, Sancho, CR, de gea. Do reszty mam wątpliwości moze nie od razu ale za dwa lata to będzie inny klub
» 19 kwietnia 2022, 12:26 #206
brazylianwisnia: Nie bedzie takich kwot. To są marzenia. Kontrakty odchodzących piłkarzy nic nie dają bo nowi gracze też sporo zarobiom.
» 19 kwietnia 2022, 18:15 #205
MrCygan: Rangnick announces Man Utd revolution: "It's not enough to bring in three or four new players. It will be more, bearing in mind how many players will no longer be here [out of contract]". @SkySportNews #MUFC

"Apart from goalkeeping, we need to improve the squad in ALL areas."
» 19 kwietnia 2022, 12:07 #204
United45: Brzmi dobrze ale nie lubię olewania pozycji bramkarza.

Dean nie zgodzi się być dwójką na kolejny sezon a to oznacza że zostajemy z Davidem. Nie wchodząc już w dialog, czy David to jest bramkarz do ofensywnie usposobionej drużyny czy nim nie jest. Potrzebujemy bardzo dobrego wyboru numer dwa na tę pozycje - takiego którego oddech na plecach David będzie czuł bardzo mocno
» 19 kwietnia 2022, 12:15 #203
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 12:36

Akurat w tym momencie zmiany na pozycji bramkarza trzeba odpuścić. Czeka nas rewolucja w linii pomocy i ataku. Nie wymienimy 10 piłkarzy w 1 okienko.

Myślę, że przyszły sezon będzie ostatnim dla DDG. Jest genialny w grze na linii i 1x1, ale jest też archaicznym bramkarzem z wieloma innymi mankamentami. Do tego zarabia najwięcej na świecie jeśli chodzi o pozycję GK. Oprócz rewolucji kadrowej, trzeba też rewolucji w strukturach klubu, w tym strukturach płacowych.

Dean natomiast pójdzie w przyszłym sezonie na wypożyczenie żeby później wrócić i walczyć o bycie nr 1 z nowym bramkarzem, którego sprowadzimy za rok.
» 19 kwietnia 2022, 12:34 #202
Smola0015: To niepełna wypowiedz,RR powiedział ze wszystko zależy od tego jak nowy menadzer będzie chciał grać,De gea nie nadaje się do grania wysoka obrona
» 19 kwietnia 2022, 13:06 #201
brazylianwisnia: Nikt tu się nie nadaje do takiego stylu więc lepiej obrać styl na szybkie przejście z obrony do ataku niż na okopywanie się na połowie przeciwnika.
» 19 kwietnia 2022, 18:17 #200
ReddeviL1987: Musimy zagrać ostrożnie z tyłu i liczyć na kontry. Na wiele nie możemy liczyć w ofe grając przeciwko Live, ale i z tyłu na pewno nie z Magłajrem. Od niego to i przypadkiem piłka się odbija, gdy on stoi w miejscu. Słyszalem że Bruno miał z nim zderzenie, jadąc na trening. Tłumaczył że zatrzymał się tylko po to żeby rozprostowac nogi. Widać jak niewiele trzeba gdy Magłajer jest w pobliżu. Wszystko może się zdarzyć. Koledzy z drużyny powinni go zamknąć w szatni żeby nie wylazł na boisko.
» 19 kwietnia 2022, 11:54 #199
SmokuUtd: Rzekomo kibice the reds planują 1 minutowa owacje braw w 7 minucie dzisiejszego meczu jako wsparcie dla Cristiano. Fajna sprawa...
» 19 kwietnia 2022, 11:48 #198
atotrikos: Kibicowski świat pokazuje czasami większy szacunek do pewnych spraw, jakiego ciężko wymagać od wielkich wykształconych ludzi.
» 19 kwietnia 2022, 11:50 #197
kamilpe: Masz rację, pokazuje tylko czasami.
» 19 kwietnia 2022, 12:07 #196
Lingardiho9: A moim zdaniem CR zagra.
Wraz ze stratą dziecka, człowiek traci cząstkę siebie i jest to strata nie do opisania i nie do odzyskania. Nie ma innego lekarstwa na taką stratę jak czas i teraz Cris ma dwa wyjścia. Siedzieć w domu, rozpaczać i czekać aż ból osłabnie , albo wyjść na boisko , zagrać wybitny mecz na kosmicznym poziomie motywacji i zadedykować to swojemu zmarłemu synkowi.

Wydaje mi się, że będzie chciał wybrać tą drugą opcję
» 19 kwietnia 2022, 11:42 #195
Wirus: Największą strate ponosi kobieta, to ona nosi dziecko / dzieci pod sercem i gdy dziecko umiera, to ona najbardziej cierpi. Ronaldo musi być przy Georginie, nie ma innego wyjścia.
» 19 kwietnia 2022, 12:00 #194
Lingardiho9: Kolego Wirus, przepraszam bardzo, ale co Ty pierniczysz.
Skąd Ty to możesz wiedzieć, co to w ogóle za marginalizowanie uczuć Ojca ??!! Każdy człowiek znosi taki ból i taką stratę inaczej, na swój sposób ale nie można mówić , że mężczyzna mniej a kobieta bardziej. Takie teksty to możesz sobie rzucać na wiecach Antify.
A może być tak , że Georginia chce być sama ? Zamknąć się w pokoju i wylać hektolitry łez w samotności ? A może w tym momencie Georginia nie chce z nikim rozmawiać ani nikogo widzieć na oczy i Cristiano nie dość, że cierpi z powodu straty dziecka, to jeszcze chciałby ale nie wie jak, pomóc swojej ukochanej, bo jest mężczyzną i musi ją wspierać, ale ona tego teraz nie potrzebuje. Nie wiesz jak jest i nie wiesz jak oni przeżywają tą stratę.
Nienawidzę za to spłycania uczuć mężczyzn, bo to przecież mężczyzna to UJ, on uczuć nie ma i musi wspierać, a on ? Nie jego wspierać nie trzeba, jest facetem i musi sobie z tym radzić
» 19 kwietnia 2022, 13:01 #193
Wirus: Ale cebulak...
A czy ja gdzieś zmarginalizowałem rolę ojca?
Czy napisałem gdzieś, że faceta (w tym wypadku Ronaldo) nie trzeba wspierać?
Największą tragedię przeżywa matka, bo ona czuje dziecko w brzuchu. To jest naukowo już opisane. Wiadomo, że przy takiej tragedii wszyscy najbliźsi cierpią z matką i ojcem na czele.
Pisanie przez Ciebie, że Georginia chciałaby być sama jest tak samo niedorzeczne jak w ogóle dywagowanie o tym. Kobieta potrzebuje i musi mieć wsparcie natychmiast męża / narzeczonego / ojca dziecka po stracie dziecka.
» 19 kwietnia 2022, 13:25 #192
Diabelski97: Rangnick announces Man Utd revolution: "It's not enough to bring in three or four new players. It will be more, bearing in mind how many players will no longer be here [out of contract]". @SkySportNews

"Apart from goalkeeping, we need to improve the squad in ALL areas"
» 19 kwietnia 2022, 11:35 #191
MrCygan: To lubię w podejściu Rangnicka - nie owija w bawełnę, mówi prosto z mostu jak jest i co jest źle.
» 19 kwietnia 2022, 12:00 #190
Wirus: Będe dzisiaj naszym bardzo kibicował, ale nie mam żadnych złudzeń co do meczu, że Liverpool nas wgniecie w ziemie.
Przy braku Varane'a, prawodopodobnie braku Ronaldo, z Maguire w obronie i z Pogbą w pomocy to Liverpool zrobi z nas worek treningowy.
» 19 kwietnia 2022, 10:39 #189
mikiartur: Mega smutna wiadomość od CR7
Też nie wyobrażam sobie że dziś zagra z Liverpoolem.

Mam nadzieję że to chłopaków dodatkowo zmotywuje. Może uda im się zagrać mecz dla Cristiano aby go wesprzeć. Nie oczekuje że coś uzyskany w tym meczu ale po prostu chce by zagrali dobry mecz i jeśli przegrali to po wyrównanym widowisku a nie po jakieś degrengoladzie.

A co do samego składu to imo tak powinniśmy wyjść w takim razie.

DDG
Lindelof Maguire Jones
Elanga Fernandes Matic Pogba Telles
Lingard Sancho

Lub zamiast jednego z pomocników dajemy szansę Rashfordowi.
» 19 kwietnia 2022, 10:26 #188
sztejner: skończcie z tym wymienianiem Jonesa w składzie. Ludzie
on przez 2 lata zagrał 1 mecz a Wy go chcecie wystawiać na Liverpool,wystarczy że jeden Maguire zagra od początku,drugi jest nam totalnie nie potrzebny dzisiaj
» 19 kwietnia 2022, 10:38 #187
mikiartur: Chce 3 śo
Mam do wyboru Baillego albo Jonesa. W sumie obojętnie który z nich zagra. I tak to będzie spore ryzyko. Ale z tej dwójki na mecz z Liverpoolem na Anfield wolałbym Jonesa
» 19 kwietnia 2022, 11:34 #186
ArktoS: DDG
Bailly - Maguire - Lindelof
Dalot - Pogba - Matić - Telles
Fernandes
Rashofrd - Elanga

Coś takiego bym widział. Ewentualnie Sancho zamiast Rasha.
» 19 kwietnia 2022, 11:46 #185
sztejner: Jestem ciekaw jak zagra Harry,ostatnio zawinił tylko przy 4 z 5 goli dla Liverpoolu,teraz w wywiadzie mówi że chcą się poprawić czyli co ? zawini przy wszystkich ?
» 19 kwietnia 2022, 10:10 #184
Bylak: Owszem.
» 19 kwietnia 2022, 10:56 #183
RedFox: A może Liverpool strzeli 6 bramek, a Harry zawini tylko przy 5 + strzeli samobója? To też byłby progres
» 19 kwietnia 2022, 11:07 #182
vieeeri: Nie zdziwię się jeżeli wyjdziemy na te spotkanie trójką z tyłu Bailly/Wan-Bissaka do Harrego i Lindelofa, a wahadła Telles z Dalotem. Zdrowych środkowych pomocników mamy Matica, który nie wytrzyma całego spotkania plus nieodpowiedzialny Pogba. Może trójką z tyłu jesteśmy jakoś w stanie te pomoc załatać. A gdy już będziemy przegrywać to klasyczek- Matic zjazd do bazy, przechodzimy na czwórkę obrońców i chociaż po zmianach widoczne będzie, że Ralf chciał powalczyć :D
» 19 kwietnia 2022, 09:38 #181
atotrikos: Gdzieś czytałem, że dlatego Wan Bissaka słabo radzi sobie w atakowaniu i robi tak świetnie te swoje wślizgi, nie tylko bo nogi tylko, że docelowo ma być ŚO.
» 19 kwietnia 2022, 11:41 #180
Blau: Oby tylko bez kompromitacji jak na OT i będę zadowolony.
» 19 kwietnia 2022, 07:46 #179
OldFasion: Serio?!
Poarażka 1-0 będzie ok? Bo wynik nie będzie wysoki i nie będzie kompromitacji?
Ja tam czegoś takiego nie rozumiem. Liverpool miał bardzo trudne sezony w przeszłośći, skład był daleki od oczekiwań ale nigdy przed wyczekiwanym meczem z United nie pomyślałem "tylko bez kompromitacji". Może być 0-1 i ufff.
Nigdy! Zawsze oczekiwałem walki i liczyłem na zwycięstwo.
» 19 kwietnia 2022, 10:02 #178
sztejner: Serio
Pora skończyć bujać w obłokach.
Jesteśmy tu skazani na srogie lanie,to nie jest Bitwa o Anglię z przed 10 lat,czy jedna wygrana z nimi w FA Cup za Solskjaera
» 19 kwietnia 2022, 10:16 #177
Smola0015: Jeżeli faktycznie bez Cr to ciekawe jak zdecyduje się RR ustawić zespół,zna bardzo dobrze Kloopa,na pewno chciałbym zobaczyć dużo biegającą jedenastkę(chodz u nas z tym bieganiem to ciężko..) i mobilny atak coś w stylu Sancho Rash Elanga,w pomocy chyba trzeba postawić na Maticia Pogbe i kolejnego Sp typu defensywnego,obrona? Ciężko tu cokolwiek pisać każda ustawiona bez Maguaiera Będzie lepsza.
» 19 kwietnia 2022, 07:42 #176
Smola0015: Pfuuu nie Pogbe tylko bruno.*
» 19 kwietnia 2022, 08:14 #175
SmokuUtd: No! Bo się wystraszyłem. Matic i Bruno to pewniaki. Tylko kto ten 3?....
» 19 kwietnia 2022, 08:49 #174
DaredevilUtd: Jaki lament, masakra jak Polaków mentalność zostala zniszczona przez te wszystkie lata i nie chodzi mi tu tylko o piłkę nożną.
» 19 kwietnia 2022, 07:09 #173
Paps: No,a najbardziej zniszczona jest mentalność piłkarzy United.Byle odbebnic meczyk,kaska się zgadza i można jechać na wakacje.
» 19 kwietnia 2022, 10:19 #172
Paps: Czeka nas chyba dzisiaj smutny piłkarski wieczór,chociaż...wielu widzi co tu się dzieje więc pewnie nie ma złudzeń i spiny co do wyniku.
» 19 kwietnia 2022, 06:55 #171
vegeto65: Ale będą baty
» 19 kwietnia 2022, 06:40 #170
brazylianwisnia: Najważniejsze grać twardo od pierwszych minut. Nie odstawiac nogi. Kontuzja Salaha, Mane czy TTA może przesadzić o braku mistrzostwa dla Liverpoolu więc z pewnością nie będą walczyć zaciekle o bramki jak Klopp przestraszy się ostrej gry.
» 19 kwietnia 2022, 01:44 #169
zbyszek7: Wymagasz zeby te pipy zagraly twardo od poczatku? Po co sie meczyc...
» 19 kwietnia 2022, 02:08 #168
vanantgaal: 90% zawodników tego zespołu chce dograć ten sezon i zacząć wakacje. Mają całkowicie gdzieś jaki będzie efekt końcowy. Nie liczył bym na jakiś zryw i pokaz ambicji z naszej strony w dzisiejszym meczu. Po prostu dla większości trzeba odwalić pracę, najlepiej najmniejszym nakładem sił.
» 19 kwietnia 2022, 05:49 #167
DjTED: Halland w city za 63 mln. Zostanie najbardziej opłacanym pilkarzem
» 19 kwietnia 2022, 00:24 #166
Mistrz1908: I to może być coś co zniszczy ich strukturę. Gruby i taka pensja? Dużo kontuzji chłop łapie.
» 19 kwietnia 2022, 05:44 #165
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 07:35

Chyba, najlepiej* opłacanym. Niech idzie i grzeje łóżko szpitalne jqk dotychczas. Jeszcze niedawno byl tu placz, bo Grealish do nich szedl, teraz jest tam jednym z wielu za grube piniadze.
» 19 kwietnia 2022, 07:34 #164
Gallacher: Na całe szczęście CR ma żonę i dzieci a więc ma bliskich którzy go otaczają i nigdy nie będzie samotny i zawsze otrzyma wsparcie, a co do rozegrania spotkania to nie wypada, chyba że faktycznie ma silną psychikę to musi Nam pomóc bo bez niego na mecz z Liverpoolem to bardzo duże osłabienie.On sobie poradzi, ludzie tracą dziecko i zostają samotni, a CR to człowiek który jest szczęściarzem i mam nadzieje ze jutro coś strzeli i da Nam to wygraną.
» 18 kwietnia 2022, 22:57 #163
Ron777: Gallacher: Oby, oby.
» 18 kwietnia 2022, 23:01 #162
Gallacher: Stracił kolejnego potomka, ale ma synów i żonę i byt finansowy któremu mu jak ch.... zazdroszczę bo wiele osób żyję w samotności.Cris sobie da radę bo jego psychika to istna skała.
» 18 kwietnia 2022, 23:06 #161
RedDan: Kolejnego?
» 18 kwietnia 2022, 23:16 #160
Gallacher: Mógł mieć kolejnego mam na myśli.
» 18 kwietnia 2022, 23:17 #159
Chestnut: Serio nie wiem czy da się mieć silną psychikę w takiej sytuacji, nie licząc bycia psychopatą czyli całkowitej znieczulicy.
» 18 kwietnia 2022, 23:39 #158
Ciechanek: Stracił potomka, ale ma Żonę i byt finansowy... Weźcie ludzie Wy się czasem zastanówcie zanim naciśniecie "wyślij"
» 19 kwietnia 2022, 06:44 #157
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 07:32

Gallacher to jakiś niepoważny człowiek z tymi swoimi wypocinami.
Gość będzie pisał, że Cristiano powinien nam pomóc za wszelką cenę, bo ma silną psychikę, hajs, żonę i dzieci, a inni mają gorzej i bywają samotni...
Dziwak roku.
» 19 kwietnia 2022, 07:30 #156
Gallacher: @ciechanek,Seszele
Nie moja wina że macie ból pupy.
» 19 kwietnia 2022, 12:25 #155
Ciechanek: To, że jesteś epicko głupi, też nie jest naszą winą :)
» 19 kwietnia 2022, 12:27 #154
Gallacher: @ciechanek
Masz rację, jestem głupi bo złożyłem kondolencję z całego serca odnośnie sytuacji CR i jego tragedii.Kto jest głupszy, ten kto wspiera człowieka po stracie bliskiej osoby czy ten kto krytykuję(ciechanek) osobę która wyraziła swoją empatię w stosunku do dramatu piłkarza ?
Gó... zawsze się do buta przylepi.
» 19 kwietnia 2022, 12:35 #153
Sideswipe: Go... To ty wiesz o empatii psychologu od siedmiu boleści. Jak nie widzisz co jest problemem w twoim poście to powinieneś się wrócić do podstawówki, tym bardziej, że już inni użytkownicy ci podali to jak na tacy. A ty myślisz, że się czepiają o wyrażenie empatii. No po prostu szczyt głupoty.
» 19 kwietnia 2022, 12:47 #152
SirKeano: Szczęściarz po ch**u... gość zapierdziela cała karierę pod prąd, nic mu za bardzo nie było dane za darmo, wiele lat w kontrze kreowany na tego złego z dwójki najlepszych, teraz wraca do klubu, gdzie jest totalny kibel, osobiście umiera mu dziecko, a ty KU$#A piszesz, że szczęściarz, bo masz mniej na koncie w banku. Jesteś po####y.
» 19 kwietnia 2022, 12:53 #151
Gallacher: @Sideswipe
Na całe szczęście może co najwyżej poszczekać na necie i nie jesteś nauczycielem bo oceniać jaką szkołę skończyłem.
» 19 kwietnia 2022, 13:01 #150
Ciechanek: Obawiam się, że troszkę przesadziliście, gwiazdkując i krzyżykując te przekleństwa. Przez to mogą zniknąć wszystkie te komentarze. Proszę administrację o potraktowanie tego ulgowo i nie kasowanie tych komentarzy. Po to, aby jak najwięcej ludzi zdążyło przeczytać, jakim człowiekiem jest Gallacher. Nie usuwajcie tego proszę
» 19 kwietnia 2022, 13:02 #149
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:04

@Gallacher
"Na całe szczęście może co najwyżej poszczekać na necie i nie jesteś nauczycielem bo oceniać jaką szkołę skończyłem."

Weź to przeczytaj raz jeszcze i POMYŚL, czy trzeba być nauczycielem, żeby ocenić po tej wypowiedzi jaką szkołę i czy w ogóle jakąś skończyłeś? :D
» 19 kwietnia 2022, 13:04 #148
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:08

@SirKeano
Czego nie rozumiesz ? Szczęściarzem że ma ułożone i ma kochają żonę łącznie z synami którzy go wspierają.Kretyni i ujadacze jak zwykle muszą się dowartościować w necie bo w życiu pewnie nic nie znaczą.Co jest złego w tym że napisałem że jest szczęściarzem ? Napisałem w pośpiechu że stracił potomka a powinno być że mógł mieć kolejnego.
@Sideswipe
No właśnie, skąd wiesz co czuje odnośnie empatii internetowy cwaniaku ? Przecież już wpis na początku pokazuje że CR życzę zdrowia i ma wsparcie a więc gdzie cie boli ?
@Ciechanek
to masz zadanie domowe i udowodnij mi jaką szkołę skończyłem i swoje przydupasa Side.... coś tam weź i kombinujcie bo on twierdzi że podstawówkę także czekam na jakieś nowe informacje :D
» 19 kwietnia 2022, 13:06 #147
Ciechanek: Twój problem jest taki, że największym ujadaczem i człowiekiem szukającym atencji w necie jesteś z tego towarzystwa właśnie Ty :)
A jeszcze jedno ciekawi mnie BARDZO.
Dlaczego przy znaku zapytania po jednej i drugiej stronie stawiasz spacje, a przy kropce po obu stronach nie? Fenomen :D
To jaką tą szkołę skończyłeś? Gdzie tak uczą?
» 19 kwietnia 2022, 13:10 #146
Ciechanek: "@Ciechanek
to masz zadanie domowe i udowodnij mi jaką szkołę skończyłem"

a Twoim zadaniem domowym będzie w takim razie udowodnienie nam, że my nie jesteśmy nauczycielami :)
» 19 kwietnia 2022, 13:11 #145
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:14

@ciechanek
Wiesz, wychodzę z założenia że nie jestem idealny i nigdy nie będę, ale już najlepszym fenomenem jest to, że jakiś śmieszny typek jak ty z 2 ostrzeżeniami chce mnie pouczać moralności i dyscypliny xD
» 19 kwietnia 2022, 13:14 #144
SirKeano: Ja wszystko rozumiem. Szczęście to masz jak w totolotka wygrasz, albo jak ptak nasra za Ciebie, albo przed Tobą zamiast na Ciebie. A nie gdy cały czas na coś ciężko pracujesz. Zazdrościsz typowi kasy w obliczu śmierci dziecka. Co ja mam tu rozumieć.
» 19 kwietnia 2022, 13:14 #143
Ciechanek: Dobra ja odpuszczam, tak czy siak nie załapiesz. Życzę Ci w tym Twoim życiu w takim razie jak najwięcej kasy
» 19 kwietnia 2022, 13:17 #142
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2022 13:25

@Ciechanek
Ja łapię wszystko, tylko jak ktoś ma ból tyłka i czepia się wpisów gdzie ktoś napisał że CR jest szczęściarzem albo popełnił błąd pisząc nie poprawnie to nie moja wina że was tyłki bolą.Tutaj jest pełna empatia z mojej strony i zrozumienie oraz wsparcie dla CR i to jest najważniejsze, ale jakieś ujadacze jak Ciechanek,Sidewipe i reszta muszą coś napisać by podnieść sobie ocenię w necie bo widocznie są chorzy jak nie odpowiedzą :D CR jest szczęściarzem że ma synów i żonę oraz ta dramatyczna sytuacja z udziałem utraty dziecka.Dawajcie dalszą krytykę bo fajnie to wygląda gdy ktoś jest atakowany tylko za to że gdzieś tam błąd napisał :D
» 19 kwietnia 2022, 13:24 #141
Ron777: Gallacher: Nie słuchaj tych rycerzyków moralności i etyki. Nagle się tacy wrażliwi porobili i będą pouczać wszystkich i dowalać się do każdego słowa jak typowy SJW. A ogólny sens i przesłanie twojego komentarza, które jest dobre nie widzą, bo się doje**li do jednego słówka i im się dupki podpaliły jak rasowym SJW.
» 19 kwietnia 2022, 13:39 #140
Gallacher: @Ron777
Fenomenem jest to, że wyraziłeś swoje współczucie a oni piszą o tym że ja miałem czelność nazywać CR szczęściarzem albo ze napisałem błędnie że stracił potomka a szczęściarzem Cris jest bo bo jest człowiekiem spełnionym pod każdym względem i nie jeden z Nas pewnie mu zazdrości.
» 19 kwietnia 2022, 13:50 #139
Lisan: Nawet nie wypada by Ronaldo jutro grał
» 18 kwietnia 2022, 22:29 #138
Ron777: Lisan: Jak ma silną psyche i wyraża chęć to niech gra. Unaited nie będzie pewnie robić problemu i zaakceptuje jego decyzje jaka by nie była.
» 18 kwietnia 2022, 22:50 #137
Ragnar90: Wie ktoś w może co z Jonesem? Ma kontuzje? Bo to ze Maguaier gra co mecz to tego nie pojmuje, czy tam każdy na jego pozycje ma kontuzje!? Ja rozumiem że on w tamtym sezonie grał dobrze ale w tym to jest jakieś nieporozumienie... Tak samo jak widzę Raszforda to mi się coś robi
» 18 kwietnia 2022, 21:51 #136
Ron777: Ragnar90: Z Jonsem wszystko ok. Po prostu treneiro woli kloca od niego.
» 18 kwietnia 2022, 21:55 #135
Ron777: Ojojoj jak Ronaldo nie da rady jutro zagrać to Unaited ma przechlapane, zbyt dużo tych nieobecności, aż 7 piłkarzy nie będzie dostępnych na ten mecz wtedy.
» 18 kwietnia 2022, 21:48 #134
CRtheSaviour: Ogromna strata dla Cristiano i jego rodziny, szczególnie biorąc pod uwagę jak bardzo emocjonalny i rodzinny jest Ronaldo.
» 18 kwietnia 2022, 21:21 #133
SzarimMusty: Najgorsza sytuacja dla każdego rodzica. Jedyne co można zrobić to go dopingować. Jest to malutko ale niestety nic więcej nie da się zrobić.
» 18 kwietnia 2022, 21:34 #132
lipeklukas: Jutro bez Cristiano, z wiadomych przyczyn.
Mam nadzieję, że Rashford w końcu się obudzi i pomoże drużynie w potrzebie.
Jutro w obecnej sytuacji, my możemy, Liverpool musi. Myślę, że sprawimy niespodziankę. GGMU!
» 18 kwietnia 2022, 21:18 #131
axel52: Masz duże pokłady nadziei co do Rasha, ale na nic się one nie zdadzą.
» 18 kwietnia 2022, 21:43 #130
nysa94: Zagramy Elanga lub Rashem, Ronaldo raczej wypada, fakt, ze pokazałby niesamowity charakter występując w meczu, jednak rodzina najważniejsza i partnerkę też trzeba wspierać. Ogromna tragedia :/
» 18 kwietnia 2022, 21:09 #129
Reagan: Trzeba było brać tego Koulibalego za Mourinho za te 100 baniek. Może inaczej by się wtedy historia potoczyła. Niesamowity gigant z niego.
» 18 kwietnia 2022, 20:59 #128
Devil156PL: Z tego co kojarzę, to jak chcieliśmy go kupić za Ole, to wtedy media podawały, że Napoli chce za niego 120-140 mln. Dlatego też zrezygnowaliśmy z tego zakupu i kupiliśmy Maguire za 80 mln.
» 18 kwietnia 2022, 21:19 #127
Reagan: Byliśmy 40 milionów od uniknięcia bycia pośmiewiskiem.
» 18 kwietnia 2022, 21:30 #126
tygrys26: Bardzo chętnie bym zobaczył tego Antonego z Ajaxu w United na prawym skrzydle :)
Koles z Sancho by robili wiatr na boku
» 18 kwietnia 2022, 20:52 #125
atotrikos: Tak będzie i Haller albo Nunez na 9
» 18 kwietnia 2022, 21:05 #124
Reagan: Tak będzie. I Mazraouiego z Gravenberghiem. I Timbera. Super.
» 18 kwietnia 2022, 21:12 #123
tygrys26: Hahahahahha, panowie na spokojnie. Ja powiedziałem ze chętnie bym go widział, ale dobrze wiemy ze nie przyjdzie tutaj. Są inne pozycje do obsadzenia ;)
» 18 kwietnia 2022, 21:13 #122
Reagan: Tygrysie my zupełnie na serio.
» 18 kwietnia 2022, 21:32 #121
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 20:29

Zmarło dziecko Cristiano, jeden z bliźniaków. [*]
» 18 kwietnia 2022, 20:27 #120
skowron32: No przykra wiadomość i niestety prawdziwa sam Ronaldo poinformował na Swoim profilu o tej tragedii.
Czyli najbliższe 2-3mecze bez niego. Ale rzecz jasna rodzina najważniejsza i ponad Wszystko Zawsze i Wszędzie!!
» 18 kwietnia 2022, 20:35 #119
Wirus: Straszna tragedia :( Tak stracić dziecko, w dniu narodzin, szczęścia, jedno z bliźniaków umiera, dramat :(
» 18 kwietnia 2022, 20:46 #118
awe: Juz zdjecie w internecie bylo jak trzyma obydwie pociechy, a po chwili taka informacja...
» 18 kwietnia 2022, 21:17 #117
kielbasior: To stare zdjęcie, CR7 miał jeszcze jedną parę bliźniaków urodzonych w 2017 roku.
» 18 kwietnia 2022, 21:30 #116
Ron777: skowron32: 2,3 mecze? Łooo no tak chyba zle nie będzie mam nadzieję.
» 18 kwietnia 2022, 21:51 #115
karassas: Jak dla mnie może nie grać nawet do końca sezonu. Rodzic nie powinien patrzeć na śmierć dziecka. Niech wróci wtedy kiedy będzie gotowy zarówno on, jak i jego partnerka.
» 19 kwietnia 2022, 00:18 #114
BigBoss88: a jakby tak Maguire'a dać na atak to może by coś z tego było skoro tak lubi strzelać
» 18 kwietnia 2022, 20:22 #113
Rashy10: Jego to można co najwyżej dać na podawanie piłek
» 18 kwietnia 2022, 20:55 #112
Ron777: Porażka różnicą nie większą niż dwubramkowa, będzie można uznać za sukces.
» 18 kwietnia 2022, 20:15 #111
OldFasion: Dawno nie było Derbów Anglii, które miałyby tak duże znaczenie.
Finisz sezonu. Strata punktów będzie już nie do odrobienia.
Lubię te mecze. Będą emocje.
» 18 kwietnia 2022, 19:43 #110
Batigol222: jeśli po jednej stronie zagra Maguire, a po drugiej Konate, to emocji powinno być całe mnóstwo
» 18 kwietnia 2022, 19:50 #109
AndreAndre: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 19:58

Konate strzelający hat tricka po błędach Maguire? Może być
» 18 kwietnia 2022, 19:58 #108
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 19:59

@Batigol222
Fajna prowokacja :)
Ale nie skorzystam ;)
» 18 kwietnia 2022, 19:59 #107
Batigol222: Konate to taka dynamiczna wersja Maguire'a
» 18 kwietnia 2022, 20:11 #106
Batigol222: youtube.com/watch?v=731ONGuj408

typ ma potencjał na obrońcę-mem z prawdziwego zdarzenia, tylko musi więcej grać
» 18 kwietnia 2022, 20:14 #105
niewiempoco: Maguire zagra więc przegramy, kloc nie zdąży za szybkimi zawodnikami liverpoolu. Ronaldo nie będzie miał ani 1 sytuacji.
» 18 kwietnia 2022, 19:43 #104
MiSt: Jak na standardy United to był szybki ruch. ETH ma cholernie trudne zadanie. Jestem ciekaw jak to się skończy, chociaż nie wróżę sukcesów z obecnym podejściem klubu do aspektu sportowego. Trzymam kciuki. Jedyne co chciałbym zobaczyć w przyszłym sezonie to bardziej miłą i atrakcyjną dla oka piłkę. Pewnie nie obędzie się bez porządnego przewietrzenia szatni. Zero sentymentów - jeśli będzie trzeba wyrzucić kilku wychowanków to ETH powinien mieć taką możliwość.
» 18 kwietnia 2022, 18:58 #103
lopekk: Erik Ten Hag - here we go
» 18 kwietnia 2022, 18:42 #102
zylkos1988: Teraz czas na czystki i paru nowych perspektywicznych zawodników. Kamara, Anthony, Timber, Enzo Fernandez. Liczę, że po zwolnieniu pensji tylu graczy, ETH dostanie dostateczne wsparcie
» 18 kwietnia 2022, 20:42 #101
tom93: Na Anfield będzie deklasacja. My nie mamy drużyny. Myślę, że może się otrzeć o 5:0.
Z Arsenalem? hmm Dostali łomot ostanie 3 mecze, więc pewnie się na nas zepną. Jedyny rywal, z którym mamy jakieś tam szanse.
Chelsea nas pyknie ze 2:0 i styknie.
» 18 kwietnia 2022, 18:34 #100
Batigol222: czy będzie, to nie wiadomo, bo wyniki spotkań piłkarskich przed ich rozegraniem to zna tylko Grzesiu Braun. Rzecz raczej w tym, żeby się za bardzo nie nakręcać na coś, co wydaje się mało realistyczne. Taki przykład prosto z życia: zamówiłem se pizzę przez net. Gdybym nastawił się na to, że ta pizza przyjedzie w miarę szybko i zeżrę coś w przeciągu, bo ja wiem, 25 minut, to byłoby głupie i czułbym się teraz zdołowany widąc, że moje "zamówienie zostanie dostarczone około 20:36". Ja jednak wiedziałem, że zamawianie żarcia przez net to hazard, dlatego rezultat mnie nie zaskoczył. Mogłem się jednak też miło zaskoczyć, gdyby żarcie jakimś cudem dojechało jednak do mnie szybciej, niż po prawie 2h od zamówienia.
» 18 kwietnia 2022, 18:51 #99
tygrys26: Ja to tylko tu zostawię...

https:// youtu.be/epzOo6WxPJw
» 18 kwietnia 2022, 18:32 #98
tom93: Jeden z najlepszych filmików na youtube. Również gorąco polecam.
» 18 kwietnia 2022, 18:38 #97
MrCygan: Co jak co, ale niektórych akcji to nawet Ekstraklasa by się wstydziła, a co dopiero Premier League.
» 18 kwietnia 2022, 18:46 #96
kckMU: Ekstraklasa by się nie wstydziła, ale w niej tego się wymaga i to się kibicom podoba. W klubach pokroju MU niekoniecznie.
» 18 kwietnia 2022, 18:49 #95
wilek84: Ale śmiechawa, trochę przez łzy. Filmik pokazue ile DDG nam punktów ratował. A główny bohater bez komentarza. Jak myśmy drugie miejsce mieli gdzie gość był w formie/normie, niepojęte.
» 18 kwietnia 2022, 19:05 #94
GeoVo: Jeżeli ktoś kiedyś zdecyduje się nakręcić dokument o Harrym Magajwerze to powinien się on nazywać: "Harry Maguire: Jak zrobić psikusa za 80 mln"
» 18 kwietnia 2022, 19:16 #93
szami89: Zalosne. Jako kibic jest mi wstyd za niego, Naszego Kapitana!!
» 18 kwietnia 2022, 19:26 #92
SzpakUtd: To jest kapitan United. Wstyd jak cholera. Masa pracy przed ETH.
» 18 kwietnia 2022, 19:35 #91
sirtomas: Trzeba wybić Liverpoolowi mistrza z głowy jutro...:)
» 18 kwietnia 2022, 18:06 #90
Batigol222: chyba lepiej się nie nastawiać na coś takiego. Bardziej prawdopodobny scenariusz to deklasacja na Anfield, która wejdzie piłkarzom na ambicję, czego ofiarą zostanie Arsenal. Potem nierówna Chelsea u siebie.
» 18 kwietnia 2022, 18:17 #89
kckMU: Nie wiem jakiego rodzaju cud dałby nam punkty na Anfield właśnie. Jak gra defensywna United (o ile coś takiego istnieje) ma zatrzymać szturmowe ataki Liverpoolu? Oni chcą poczwórnej korony...
» 18 kwietnia 2022, 18:34 #88
Seba0619: Derby już oficjalnie zleciało z championship :-(. Ciekawe co dalej z min. Rooneyem i bielikiem
» 18 kwietnia 2022, 17:56 #87
PLInfo: Rooney zostaje, to było ultimatum nr 1 nowych właścicieli.
» 18 kwietnia 2022, 18:34 #86
MiSt: Ogromny szacun dla Rooneya i całego klubu. Odrobili ogromną stratę punktową, ale niestety Reading złapało w końcówce formę i nie udało się ich przeskoczyć.
» 18 kwietnia 2022, 18:36 #85
waletpl: Roo zostaje. Bielika nie utrzymają. League One to nie jego poziom.
» 18 kwietnia 2022, 18:47 #84
Seba0619: Ostatnio gdzieś widziałem info, że ma być wypożyczony do championship albo nawet pl. Derby nie chce go oddawać za grosze więc będą woleli oddać go na rok licząc, że ogarną finanse.
» 18 kwietnia 2022, 19:07 #83
Glory1878: Jakoś nie wierzę, że nowy trener cokolwiek tu zmieni, tu jest do wyczyszczenia połowy kadry i zarządu.
» 18 kwietnia 2022, 17:48 #82
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 18:46

Trochę się w zarządzie zmieniło. Pozmieniały się zakresy obowiązków. Może zmieni się też trochę podejście do rządzenia. Ostatnie lata powinny dać do myślenia.... Niby człowiek wie, a jednak ma nadzieję. Kibicuje dalej.
» 18 kwietnia 2022, 18:45 #81
vieeeri: Idealnie- połowa kwietnia, ETH potwierdzony. Nim się skończy sezon powinien mieć wyjaśnione kto odchodzi z klubu i powoli praca nad priorytetami na lato. Wreszcie sie ta szopka skończyła.
» 18 kwietnia 2022, 17:34 #80
Reagan: Jak już jesteś trenerem aspirującym do Big 6 to zagraj w finale ligi mistrzów, przegraj go (Klopp, Tuchel), bądź wygraj (Mourinho, Guardiola) zdobądź doświadczenie. Jak takiego nie masz idź do Burnley, Evertonu czy CP (Pochettino) i dopiero wtedy zmierz się z PL. Dopiero potem idź do klubu z topu. Tu przeskok moim zdaniem będzie zbyt wielki. Gość za mało widział, a dają mu takiego potwora do zarządzania. Na moje to się udać nie może.
» 18 kwietnia 2022, 18:43 #79
ziutek09: Fabrizio romano oficjalnie potwierdził ten haga here we go!!
» 18 kwietnia 2022, 17:25 #78
V3x: co to za oficjalne potwierdzenie przez jakiegos dziennikarza? xD Oficjalne potwierdzenie, to jest potwierdzenie któregoś z samych zaitneresowanych tj Ten Hag, Ajax, United, a nie jakis dziennikarz. xD Zapewne do nas przejdzie, ale to zadna oficjalka, tylko wiadomosc dziennikarza.
» 18 kwietnia 2022, 18:04 #77
bani: V3x - słynne here we go jest jak oficjalne potwierdzenie. Fabrizio na swoją renomę bardzo długo pracował i te słowa nie są rzucane na wiatr
» 18 kwietnia 2022, 18:11 #76
V3x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 18:41

Jasne, ja rozumiem renomę itd, ale nadal to nie jest żadną powiązana stroną, więc ciężko tu mówić o oficjalce.
» 18 kwietnia 2022, 18:40 #75
SimplyJack: @V3x: Trochę dystansu do życia... Każdy jest świadomy, że to nie jest oficjalne, ale wszyscy, którzy śledzą świat piłki nożnej wiedzą o co chodzi z "Here we go" od Fabrizio Romano, które można traktować jako przedwczesną oficjalną wiadomość. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że "Here we go" ma 100% skuteczność, więc po co się czepiać? Współczuję.
» 19 kwietnia 2022, 05:52 #74
Gallacher: Ferguson swoich graczy nie oszczędzał i jak się nie podobało to WYJAZD z klubu, a ci dzisiejsi trenerzy to jakieś miękkie faje, ani skrytykować, a ni wygwizdać bo od razu pójdzie z płaczem do mediów.Bezstresowe wychowanie piłkarzy wyrosło.
» 18 kwietnia 2022, 17:12 #73
Kain: Pogna ma ramadan i jest duże prawdopodobieństwo że rangnick go nie wystawi w wyjściowym skladzie
» 18 kwietnia 2022, 16:09 #72
majk: Zawsze to jakaś dobra wiadomość.
» 18 kwietnia 2022, 16:47 #71
waletpl: Tymczasem inny Islamski Francuz podczas Ramadanu: 5 meczy, 7 bramek
» 18 kwietnia 2022, 16:57 #70
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 16:02

Patrząc na Wasze wyniki głosowania, ile zgarniemy punktów w kolejnych trzech meczach, to widzę, że sami tu "optymiści" :D
Ja tam wierzę w zdobycie 7 pkt :)
Raz, że chłopaki zapewne są podbudowani takim, a nie innym rozwojem wydarzeń w weekend i poczuli, że jeszcze mają szansę na LM w przyszłym sezonie.
A dwa, że mamy Cristiano ;)
Najbliższe dwa tygodnie mogą być kluczowe dla układu tabeli. Wszystko w nogach "Czerwonych Diabłów". GGMU!
» 18 kwietnia 2022, 15:59 #69
levy181: To że te spotkania będą kluczowe nie ulega wątpliwościom. Moim zdaniem 7 pkt to i tak ambitnie. Naprawdę byliby dobrze gdyby zdobyli 1 pkt z Live które będzie walczyło o pierwsze miejsce. Następnie ważny mecz z Arsenalem i będzie ciężko tutaj muszą zagrać o 3 pkt bo inny wynik ich nie ratuje a jak będzie to zobaczymy. Mecz z niebieskimi to znak zapytania bo ostatnio graja nierówno. Moim zdaniem przy dobrych układach to max 5 pkt.
» 18 kwietnia 2022, 16:22 #68
Diabelred: Ja zaznaczylem opcje chyba najbardziej mozliwa i prawdopodobna, czyli 3 pkt zdobyte w meczu z Arsenalem.
» 18 kwietnia 2022, 16:31 #67
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 16:37

ja dałem 6: baty z Liverpoolem, wygrana z Chelsea i wygrana z cienkim Arsenalem. Gdybym miał obstawiać to wynikowo to byłoby mniej więcej tak:
0:4
2:1
2:1
» 18 kwietnia 2022, 16:37 #66
Batigol222: w sumie edit: z Arsenalem 3:1, bo Cristiano zepnie poślady i wsadzi hat-tricka
» 18 kwietnia 2022, 16:39 #65
zbyszek7: Nie wiem czemu ale chcielismy isc ta sama droga co Liverpool jeszcze 10 lat temu? Pamietacie jak kupowali samych angolow ktorzy mieli ich przywrocic na szczyt? Clyne, Johnson, Adam, Downing i 50mln Andy Carrol przypomina w to cos? AWB, Maguire, Shaw, Sancho do tego wychowani McT(szkot) Rashford, Lingard i Greenwood
Dokad to doprowadzilo Liverpool? Do niczego! Dopiero zatrudnienie Kloppa i oczyszczenie calej kadry z angolow dalo efekty dlaczego wiec poszlismy ta sama droga majac taki przyklad ok 55km od Manchesteru??
» 18 kwietnia 2022, 15:50 #64
Chestnut: Liverpool nie oczyścił całej kadry z angoli. :)
» 18 kwietnia 2022, 15:56 #63
GuteFrage: Teraz Ten Hag sprowadzi samych Holendrów i pół kadry Ajaxu
» 18 kwietnia 2022, 16:56 #62
awe: To co w Onana w konc w United ?
» 18 kwietnia 2022, 20:58 #61
Mitia84: Skad sie biora kibice, ktorzy dali w ankiecie 0?
» 18 kwietnia 2022, 15:50 #60
BigBoss88: Patrząc na to co wyprawiają nasi "kopacze" to są jak najbardziej realistami
» 18 kwietnia 2022, 15:59 #59
Mateo: No co minimum czwórka i humor popsuty
» 18 kwietnia 2022, 15:16 #58
rreddevilss: Varane wlasnie wypada na mecz z Liverpoolem fantastycznie wrwcz znowu ogladac tego nieogara na obronie bedziemy musieli... Swoja droga to niezly niewypal transferowy, wiecznie polamany nie zagral chyba nawet 40% meczow szkoda strzępić
» 18 kwietnia 2022, 15:08 #57
Batigol222: przed sezonem United z wielką pompą sprowadzało Varana, co teraz więcej nie gra, niż gra. Liverpool kupował megatalent z Lipska, nawijany przez Darwina Nuneza w LM jak dzieciak, a Arsenal wyłożył 50 baniek na środkowego obrońcę, który świetnie wyprowadza piłkę, ale średnio sobie radzi z bronieniem. W tym samym czasie Tottenham po cichu ściągnął Romero, który wydaje się właściwie kompletnym stoperem.
» 18 kwietnia 2022, 15:14 #56
levy181: Tak jak Bailly ciągle coś mu dolegało.
» 18 kwietnia 2022, 15:15 #55
PLInfo: Romero XDDDDD

Konate nawijany przez Nuneza XD Ten sam Konate jeszcze meczu w barwach Liverpoolu nie przegrał i raczej jest na fali znoszącej ostatnio.

Romero XDDDD
» 18 kwietnia 2022, 18:36 #54
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 18:54

rreddevilss: 25 na 43 mecze to jest 58% ;) Fakt, ciągle mało, ale nie poniżej 40.

PLInfo: "fali znoszącej'?? :D
» 18 kwietnia 2022, 18:51 #53
Batigol222: Czarno widzę ten mecz. Fajnie byłoby wyjść na Anfield i postawić się z klasą, ale tak czysto piłkarsko to nie za bardzo wiem, jak Ragnick może tam zagrać. Na pewno jakimś pomysłem są długie piłki za plecy TAA, ewentualnie w strefę pomiędzy TAA a Matipem, tyle że do tego najpierw trzeba jakoś radzić sobie z pressingiem Kloppów, no i najlepiej rzucać te piłki jeszcze z własnej połowy. Teoretycznie Pogba ustawiony obok Maticia może to robić, ale Pogba obok Maticia to też dziura w środku pola w fazie obrony. Od przyjścia Fernandesa, a potem jeszcze odejścia Jamesa gra na kontry w United też już nie jest taka zabójcza; pewnie mało kto już pamięta, ale w najważniejszych meczach najlepiej te kontry wyglądały w konfiguracji Lingard-James-Martial-Rashford, przy czym łatwiej było łapać na to City, niż Liverpool. Ewentualnie grał też Bruno, ale prawie zawsze z duetem James-Rashford z przodu. W poprzednim sezonie udało się wygrać 3:2 w FA Cup, ale tam Liverpool grał duetem Williams-Fabinho na środku obrony.

Ciekawi mnie, jak wyglądałoby to, gdyby Ragnick wyszedł 4-3-3, ale na trzy "6", z czego jedną byłby Lindelof, drugą Matic, a trzecią Mejbri. Przed nimi Bruno, Elanga i Rashford.
» 18 kwietnia 2022, 15:01 #52
mikiartur: Mejbri to ofensywny pomocnik. Ew. 8mka.
Na pewno nie 6tka
» 18 kwietnia 2022, 15:14 #51
Batigol222: wiem o tym, ale jest dość dynamiczny, ma niezłe warunki fizyczne i sporo walczy, więc na "6" pewnie też by styknął. Pogba na "6" przeciwko Liverpoolowi to będzie samobójstwo
» 18 kwietnia 2022, 15:17 #50
Piotrek1991d: Byc moze Rangnick w tym meczu sprobuje ustawienia z trzema stoperami.Za Ole gralismy w ten sposob z mocniejszymi zespolami i nie wygladalo to najgorzej
» 18 kwietnia 2022, 14:54 #49
Batigol222: ale wtedy z przodu wychodzili James-Rashford, a w środku pola Fred-McTominay. Ustawienie z 3 stoperami teraz spowodowałoby grę na dwie "6", z czego jedną pewnie byłby Pogba. Dodając do tego Bruno i Cristiano w ataku mamy: dziurawy środek pomocy plus taką se szybkość z przodu.
» 18 kwietnia 2022, 15:11 #48
W10jtek97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 14:23

Bruno Fernandes nie zaliczy Lanego Poniedziałku do udanych. Portugalczyk dziś rano brał udział w kolizji, ale on sam w żaden sposób nie ucierpiał (w przeciwieństwie do jego Porsche).

Jeśli macie Bruno w Fantasy uspokajamy - ma wziąć udział w popołudniowym treningu i będzie dostępny na mecz z Liverpoolem jutro. 10 min temu Angielskie Espresso wstawiło taki post
» 18 kwietnia 2022, 14:22 #47
atotrikos: Ło,
po takim incydencie nasz lider Paul Pogba to pewnie wyleciałby odpocząć do Dubaja
» 18 kwietnia 2022, 14:36 #46
tygrys26: Nie to ze się czepiam, ale Bruno zaczyna się ronic taka sama gwiazdką jak Pogba. Więcej machania rękami niż gry.
» 18 kwietnia 2022, 14:38 #45
majk: Pogbe karetka od razu by wiozła do Dubaju, a nie szpitala xd
» 18 kwietnia 2022, 14:51 #44
Reagan: Max 1 punkt z Arsenalem.
» 18 kwietnia 2022, 14:10 #43
majk: Ankieta powinna być: Ile goli wpadnie dla Liverpoolu?
» 18 kwietnia 2022, 14:06 #42
Kain: Coś czuję, że jak nasze chłopy wejdą na boisko na Anfield to niektórzy będą mieć zbroje obsraną. Dlatego dałbym w takim meczu, opaskę Ronaldo. W obronie postawił, na Varane, Jones i Białku
W pomocy Elange, Matic, Pogna, Telles
Napadziory: Lingard, Ronaldo , Sancho
Maguire posadził na ławce - scoursi mogą go tam zjeść.
» 18 kwietnia 2022, 14:03 #41
Kain: Sry za pogbe - fernandesa
» 18 kwietnia 2022, 14:04 #40
tygrys26: Lingard?
» 18 kwietnia 2022, 14:06 #39
Kain: Lingard to młody wilczek a tak na poważnie, myślę , że chłop swoje braki może walecznością nadrabiać. Zresztą tylko wychowankowie naprawdę będą znali wagę tego meczu.
» 18 kwietnia 2022, 14:09 #38
tygrys26: Według mnie nawet mimo chęci niektórzy zawodnicy nie powinni biegać w Koszulakch Manchesteru United. I Lingard jest jednym z przykładów. Fajnie ze ma chęci i biega, ale co z tego skoro nic to nie wnosi do gry?
» 18 kwietnia 2022, 14:39 #37
Bylak: Musimy to wygrać poniewaz:
1. Odegrac sie za ostatnia porazke
2. To jest looserpul wiec zawsze trzeba z nimi wygrac.
3. Walczymy o top4
4. Nie mozna dopuscić looserpulu do tego zeby wygrali lige.
» 18 kwietnia 2022, 13:23 #36
PLInfo: Ale nie wygracie, mierz siły na zamiary. To jest Liverpoolem nie Norwich. Przecież United na Goodison nawet nie potrafi wygrać, to gdzie na Anfield.
» 18 kwietnia 2022, 18:37 #35
mikiartur: Może coś takiego ?
DDG
Lindelof Maguire Jones/Bailly
Elanga Fernandes Matic PogbaTelles
Ronaldo. Lingard

Elanga w meczu z Norwich pokazał że przede wszystkim ma wielką ochotę do biegania, umie być agresywny przy odbiorze piłki i w dodatku jest w dobrej formie. NAwet nie chodzi o akcje przy pierwszym golu. Dużo piłek z Norwich odzyskał. Grał nawet w końcówce meczu na prawej obronie i źle nie wyglądał. Może jaki wahadłowy mógłby być wykończeniem a przy szybkich kontrach mógłby być bardzo dobrym dla nas wzmocnieniem.

Lingard w meczu z Norwich pokazał wielką ochotę do gry wiec chciałbym go zobaczyć na meczu z Liverpoolem. Jakby wspomagał Ronaldo i grałby jako podwieszony napastnik obok niego to przy kontrach mógłby być bardzo niebezpieczny. W dodatku także Lingard jest jednym z dynamiczniejszych naszych graczy więc ma wiele do zaoferowania gdy będziemy grali na pewno niżej i czekali na szybkie kontry i ataki.

W środku pola i na środku obrony wątpię by do wielkich zmian doszło ale wejście jednego stopera kosztem ofensywnego grajka wg mnie raczej jest koniecznością przy naszej obecnej grze w obronie. Natomiast wybór moj padł bardziej na Tellesa niż na Dalota z prostego powodu. Telles ma trochę większe doświadczenie z wielkich meczy + w grze 1 na 1 jest na pewno lepszy niż Dalot. Dalota na pewno łatwiej się mija. Natomiast Tellesa problemy z powrotami i trzymaniem pozycji jak to jest często gdy gramy wysoko z Liverpoolem wielkiego znaczenia mieć nie będą bo zakładam że to Liverpool będzie cisnął a my powinniśmy grać pod kontry. W dodatku liczę na stałe fragmenty gry. A Telles ma ostatnio dobra synergie z Ronaldo jeśli chodzi o rzuty rożne więc uważam że szkoda by było z tego nie skorzystać.

Kogo bym wolał jako dodatkowego stopera? Najchętniej dałbym i Baillego i Jonesa za Maguire'a ale wiem że to się nie stanie więc z dwójki w/w chyba wolałbym Jonesa. Obaj są sporym ryzykiem (jak w sumie każdy w obronie naszej) ale Jones to gościu rodem z MU i wie co to znaczy mecz z Liverpoolem.

A osobiście nie chciałbym ryzykować zbyt szybkiego powrotu Varane bo nawet z nim w składzie szansę z Liverpoolem będą małe.
Natomiast nam potrzeba go zdrowego na resztę meczów do końca sezonu. Zwłaszcza z Arsenalem i na 3 ostatnie mecze z Brighton Brentfordem i Crystal Palace
» 18 kwietnia 2022, 13:07 #34
Klierek7: Widzę że ludzie przez ankietę próbna podkreślić swoją prawdziwą wartość
» 18 kwietnia 2022, 13:05 #33
Advm: Widzę morale na Devilpage wysokie, sądząc po ankiecie. A może ludzie w końcu nie kryją się za maską ślepego fana tylko widzą jak jest naprawdę?
Jestem z Was dumny :)
» 18 kwietnia 2022, 12:59 #32
Rashy10: Podobno Bruno miał dzisiaj wypadek samochodowy ale ostatecznie jemu ani innym uczestnikom nic się nie stało poważnego
» 18 kwietnia 2022, 12:47 #31
Kain: Uderzył lekko bokiem Porsche.
» 18 kwietnia 2022, 12:51 #30
Kain: Dla niedowiarków przypominam o meczu na Anfield który skaczyl się 0:0 wtedy też ścigali się z city o mistrzostwo - przegrali 1 punktem. Mecz z nami o wszystkim zadecydował.
» 18 kwietnia 2022, 12:47 #29
BloodRed1991: Witam. Jestem fanem Liverpoolu. Chcialbym podzielic sie z wami spostrzezeniami na temat United i Liverpoolu i jak bardzo podobna jest sytuacja United do sytuacji Liverpoolu okolo 2012 roku. Chodza sluchy ze trenerem united zostanie Ten Hag. Dobry wybor tylko on musi dostac czas. Gdyby Moyes dostal czas dzis bylo by juz inaczej. Klopp w pierwszych sezonach zajmowal tez kolo 8 miejsca a dostal czas i pieniadze na budowanie kadry chociaz mniejsze niz to co wydaje United. Problemem waszego klubu jest przeplacanie za zawodnikow sredniej (fred) i miernej (maguire) jakosci i oferowanie im horrendalnych kontraktow. To nie wlasciciele bo daja duzo kasy sa problemem tylko amatorski zarzad. Przypomina mi to rzady Gilleta i Hicksa w Liverpoolu. Dlaczego ciagle gra Maguire skoro to sabotazysta i kloc? Nie moze zagrac Lindelof z Varanem/Baillym na stale? Pogba jest do odpulenia i potrzebny ktos na lewe skrzydlo chyba ze ogarnie sie rash. Potrzebny mlody srodkowy napastnik. Nie gwiazda za 70 mln ale ktos za 30 kto bedzie ogarnial i kto dopiero u was stanie sie gwiazda. Dzis duze kluby kupuja taniej i robia gwiazdy z pilkarzy, nie kupuja ich za 80 mln. Brakuje tez pomocnika dobrej jakosci. Wynik meczu typuje 2;1
pozdrawiam serdecznie
» 18 kwietnia 2022, 12:20 #28
karmnik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 12:30

eeee, jeszcze 7 lutego 2022 pisałeś na stronie jako my kupujemy lub przykładowo nie możemy w kontekście meczów lub transferów United, a dwa miesiące później określasz się kibicem Liverpoolu, polecam jego wpisy.
» 18 kwietnia 2022, 12:29 #27
BloodRed1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 12:35

zartowalem sobie :D podalem glupie kwoty na randomowych srednich pilkarzy co tylko obrazowalo wasza polityke transferowa. pozdrawiam!
» 18 kwietnia 2022, 12:34 #26
robertbham: Miło słychać konkretną i obiektywną wypowiedź fana innej drużyny a zwłaszcza odwiecznego rywala. Wszystko prawda. Nasz zarząd to jest dramat
» 18 kwietnia 2022, 13:14 #25
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2022 14:16

@BloodRed A wiesz kto jest w zarządzie?
» 18 kwietnia 2022, 14:15 #24
DevoMartinez: I do dzisiaj przez kosmiczne tygodniówki nie ma możliwości płynnego przebudowania składu. Trzeba czekać do końca kontraktów żeby wypchnąć niechcianych albo sprzedawać za pół darmo.
» 18 kwietnia 2022, 14:15 #23
Lisan: Paul Pogba schodząc z boiska w meczu z Norwich pokazał gest przyłożonej dłoni do ucha prowokując kibiców do głośniejszego buczenia oraz gwizdów
» 18 kwietnia 2022, 12:16 #22
marchewa11: Jak w tych meczach zagra Pogba i Harry to zero punktów zdobędziemy z nimi w składzie to tak jak byśmy grali w 9-tke
» 18 kwietnia 2022, 11:51 #21
tygrys26: Przecież Hały to pewniaczek w składzie, nie qiem czego można się spodziewać xD
» 18 kwietnia 2022, 12:17 #20
RedFox: Mam wrażenie że te osoby które zagłosowały na 9 pkt musiały trochę z czymś przesadzić w trakcie świąt ;)
» 18 kwietnia 2022, 11:48 #19
Chestnut: Zawsze daję max, bo wierzę w swój zespół. :)
» 18 kwietnia 2022, 13:00 #18
awe: W g*** wierzysz tylko robisz to na przekor, jak ze wszystkim
» 18 kwietnia 2022, 19:47 #17
Chestnut: Nie jestem Tobą. :)
» 18 kwietnia 2022, 19:58 #16
awe: Ty chyba nawet nie jestes soba .:)
» 18 kwietnia 2022, 21:01 #15
Chestnut: Tak i nie. :)
» 18 kwietnia 2022, 21:34 #14
karmnik: Możemy im przeszkodzić w wyścigu o mistrzostwo, a sami powalczyć o top4. Mam nadzieje ze nasi wyjdą zmotywowani i pokażą się z dobrej strony.
» 18 kwietnia 2022, 11:36 #13
atotrikos: Takie mecze pokazują kto się nadaje a kto nie. Kto pęka, kto nie. Kto będzie zmotywowanym a kto oleje. Ja to generalnie mam beczkę, że trener ma wielce motywować do gry. Rozumiem to ale motywację na rywalizację? Sam sport tym jest ale my mamy dzieciarnię nie facetów.
» 18 kwietnia 2022, 11:48 #12
Lisan: Ile punktów zdobędzie Manchester United w meczach z Liverpoolem, Arsenalem i Chelsea?
Nie wiem ale się domyślam
» 18 kwietnia 2022, 10:49 #11
atotrikos: Cztery.
» 18 kwietnia 2022, 11:26 #10
RedFox: Max trzy
» 18 kwietnia 2022, 11:49 #9
vanantgaal: Jeden
» 18 kwietnia 2022, 11:49 #8
Chestnut: Dziewięć.
» 18 kwietnia 2022, 13:01 #7
DevoMartinez: 1-3. oni chcą dociągnąć ten sezon do końca i zapomnieć, większość z nich.
» 18 kwietnia 2022, 13:02 #6
klusek0128: Łatwe 3 ptk dla Liverpoolu.
» 18 kwietnia 2022, 10:43 #5
Kain: No ja mam nadzieję że 1:1 ugrają.
Bailly, varane i el capitano.
VB-matic-pogba-jesse-sancho
Fernandez
Ronaldo
» 18 kwietnia 2022, 10:48 #4
Kain: 4-5-1 i lecimy. Tak na marginesie klopp ma z RR najgorszy bilans ze wszystkich trenerów.
Ostatni mecz Schalke wygrało z Borussia finał pucharu Niemiec 4:3
» 18 kwietnia 2022, 10:43 #3
vanantgaal: Mecz z MU w ostatnich latach dla każdego zespołu jest idealnym spotkaniem do poprawy statystyk
» 18 kwietnia 2022, 11:50 #2
Hoccu: no to jeszcze wpier....... od LFC i po świętach. < 3
» 18 kwietnia 2022, 10:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.