Southampton vs Manchester United. Zapowiedź 2. kolejki Premier League

» 20 sierpnia 2021, 13:35 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United udanie zainaugurował sezon 2021/2022 w Premier League i w meczu z Southampton będzie chciał iść za ciosem. Stawką spotkania na St Mary’s Stadium będą nie tylko ligowe punkty, ale przedłużenie imponującej passy Czerwonych Diabłów na wyjazdach.
Southampton vs Manchester United. Zapowiedź 2. kolejki Premier League
» Manchester United sezon 2021/2022 rozpoczął od efektownej wygranej z Leeds United (5:1)
Czy Twoim zdaniem Raphael Varane powinien rozpocząć mecz z Southampton w wyjściowym składzie Manchesteru United?
Manchester United w całym poprzednim sezonie nie doznał ligowej porażki w delegacjach. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera nie przegrali na wyjazdach od 26 meczów w Premier League i stoją przed szansą wyrównania osiągnięcia Arsenalu z sezonu 2003/2004, kiedy to Kanonierzy nie zaznali porażki w kolejnych 27 wyjazdowych meczach w lidze.

Kto? Southampton vs Manchester United
Kiedy? 22.08.2021, 15:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Czerwone Diabły nowy sezon w angielskiej ekstraklasie zaczęły od efektownego zwycięstwa 5:1 z Leeds United. Po spotkaniu na Old Trafford uwaga mediów skupiła się na Bruno Fernandesie i Paulu Pogbie. Portugalczyk ustrzelił hat-tricka, a Francuz zanotował cztery asysty. Potwierdzenie dobrej formy w niedzielnym meczu byłoby mile widziane.

Southampton na inaugurację przegrało na wyjeździe z Evertonem 1:3. Święci będą chcieli pokazać się z dobrej strony przed swoimi kibicami, a także zrewanżować Manchesterowi United za kompromitującą porażkę 0:9 z ostatniego sezonu. To zapowiada niezwykle trudne, ale i ciekawe spotkanie!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer w meczu z Southampton będzie miał do dyspozycji kilku zawodników więcej. Manchester United zgłosił już do rozgrywek Raphaela Varane’a, który w ostatni weekend został oficjalnie przedstawiony jako piłkarz Czerwonych Diabłów. Victor Lindelof w meczu z Leeds United pokazał się z dobrej strony i prawdopodobnie zachowa miejsce w podstawowej jedenastce.

Szansę od pierwszych minut może natomiast dostać Jadon Sancho. Anglik z Leeds United pełnił rolę rezerwowego i na boisku pojawił się dopiero w drugiej połowie. W meczu z Southampton do kadry meczowej powinien wrócić Edinson Cavani, który niedawno zakończył urlop po Copa America 2021.

Kontuzje w zespole Manchesteru United leczą Marcus Rashford i Alex Telles. Lekkie treningi z zespołem wznowił już Dean Henderson. Anglik dość długo dochodził do siebie po zakażeniu koronawirusem. Do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera będzie natomiast Jesse Lingard. Anglik zakończył już kwarantannę po tym jak uzyskał pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa. Lingard wziął udział we wtorkowym sparingu z Burnley (3:1) i wpisał się nawet na listę strzelców.

Przewidywane składy:

Southampton: McCarthy – Perraud, Salisu, Bednarek, Walker-Peters – Djenepo, Romeu, Ward-Prowse, S. Armstrong – A. Armstrong, Adams

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – McTominay, Fred – Pogba, Fernandes, Sancho – Greenwood

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer– Powrót kibiców robi ogromną różnicę. Nie wiem ile dokładnie punktów, ale wygraliśmy wiele meczów, gdy jako pierwsi traciliśmy bramkę. Nie możemy sobie na to pozwolić, gdy na trybunach będą zasiadać kibice. Fani odegrają ważną rolę, będą mogli dawać przewagę, więc trzeba właściwie podchodzić do meczów, zaczynać je lepiej. To oczywiste. Trzeba odpowiednio zarządzać spotkaniami. Zazwyczaj w meczach słychać fanów drużyny grającej na wyjeździe. Mamy najlepszych kibiców na świecie, ale będziemy ich słyszeć tylko wtedy, gdy będziemy grali dobrze i zaczniemy dobrze. To do nas należy dobry start.


Scott McTominay – To nie czas, aby dawać ponieść się emocjom. Trzeba grać dalej, robić swoje. To tylko dobry początek. Mamy trzy punkty, ale przed nami jeszcze 37 kolejek.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Southampton:
DataSpotkanieWynik
02.03.2019Premier League: Manchester United - Southampton3:2
31.08.2019Premier League: Southampton - Manchester United1:1
13.07.2020Premier League: Manchester United - Southampton2:2
29.11.2020Premier League: Southampton - Manchester United2:3
02.02.2021Premier League: Manchester United – Southampton9:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Southampton spotykały się w swojej historii 129 razy. Bilans jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 67 zwycięstw, 34 remisów i 28 porażek.

– W Premier League drużyny grały ze sobą 44 razy. Manchester United ma na koncie 28 zwycięstw, 9 remisów i 7 porażek.

– Bilans Manchesteru United z Southampton w Premier League na wyjazdach przedstawia się następująco: 12 zwycięstw, 5 remisów i 5 porażek.

– Manchester United jest niepokonany w meczach z Southampton w Premier League na St Mary’s Stadium od 10 spotkań (6 zwycięstw, 4 remisy). Ostatnia porażka miała miejsce w sierpniu 2003 roku (0:1).

– Spotkania na St Mary’s Stadium pomiędzy obiema drużynami są zazwyczaj wyrównane. Trzy z ostatnich sześciu meczów zakończyło się remisami. Manchester United pozostałe trzy mecze wygrał różnicą zaledwie jednej bramki.

– Manchester United zdobył 35 punktów w meczach z Southampton w Premier League, w których musiał gonić wynik. Z żadnym innym rywalem Czerwone Diabły nie mogą pochwalić się takim wynikiem.

– Southampton wygrało pierwszy mecz ligowego sezonu na własnym stadionie zaledwie 3 razy w ciągu ostatnich 30 sezonów.

– Jeśli Manchester United uniknie porażki w niedzielnym meczu z Southampton, to Bruno Fernandes wyrówna rekord w Premier League, jeśli chodzi o serię wyjazdowych meczów bez porażki w wykonaniu jednego zawonika. Rekordzistą jest Gabriel Jesus z Manchesteru City, który w okresie luty 2017 – grudzień 2018 zanotował 26 meczów bez porażki na wyjazdach w angielskiej ekstraklasie. Wyjazdowy bilans Fernandesa w Premier League to 16 zwycięstw, 9 remisów.

– Manchester United wygrywając z Southampton 9:0 w lutym tego roku wyrównał klubowy rekord, jeśli chodzi o najwyższe zwycięstwo w Premier League. W takich samych rozmiarach Czerwone Diabły pokonały Ipswich Town w 1995 roku.

– Arbitrem głównym spotkania będzie Craig Pawson. Na liniach asystować będą mu Ian Hussin i Richard West. Rolę sędziego VAR pełnił będzie Andre Marriner.

Spotkanie Southampton vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 22 sierpnia o godzinie 15:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Eric Bailly ujawnił swoje cele na sezon 2021/2022
Następny news »
Konferencja Solskjaera przed Southampton: Musimy lepiej zaczynać wyjazdowe mecze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (284)


Alibaba: Jak ten czas się dzisiaj ciągnie masakra już nie mogę się do czekać.
» 22 sierpnia 2021, 13:53 #276
waletpl: Offtop.
Garner podpisał kontrakt do 2024.
» 22 sierpnia 2021, 13:12 #275
Mariano88: A Williams?
» 22 sierpnia 2021, 13:14 #274
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2021 13:24

Nie wiem, a Garner od razu po podpisaniu na wypożyczenie do Nottingham Forest.
Edit: Williams ma ważny kontrakt do 24 plus opcja o rok.
» 22 sierpnia 2021, 13:18 #273
Mariano88: Pytałem o jego przejście do Norwich
» 22 sierpnia 2021, 13:58 #272
Bukajowaty: Spodziewam się zwycięstwa po trudnym meczu. Southampton w ostatnich latach (nie licząc tego 0:9) nam sprawia sporo problemów. Nawet jeśli święci są aktualnie w słabej formie, to czuję, że na mecz z nami się zepną.
» 22 sierpnia 2021, 13:03 #271
Mariano88: Odleciales z tym pesymizmem
» 22 sierpnia 2021, 13:06 #270
Ariell: Ja też nie będę chciwy - 2:1 po dobrej grze w zupełności styknie
» 22 sierpnia 2021, 13:08 #269
mcscotyy: Mariano płyta Ci się zacięła?
» 22 sierpnia 2021, 13:30 #268
lipeklukas: Myślę, że koło czwórki, piątki się zakręci.
» 22 sierpnia 2021, 13:31 #267
Mariano88: Mcscotty, te dwa wpisy sie od siebie różnią. Chciałem obu panom pokazać złoty środek. Można wygrać pewnie 2:0 a nie męczyć sie cały mecz i ledwo wygrać czy nawet nie wygrać albo z drugiej strony upokorzyć przeciwnika na 9:0
» 22 sierpnia 2021, 13:36 #266
Runej1989: Chcę powtórki 9-0!
» 22 sierpnia 2021, 12:51 #265
Mariano88: Odleciales z tym optymizmem
» 22 sierpnia 2021, 13:05 #264
Romek1981: Wczoraj ktoś pisał, że bramka Ingsa to kandydat do bramki sezonu. Trochę się uśmiałem jak zobaczyłem powtórkę... A jeszcze zabawniejsze porównanie do bramki Rooneya.
» 22 sierpnia 2021, 12:36 #263
Kamil1343: Już pomijając, że to były bardziej nożyce niż przewrotka, to bramkę Rooneya można do Van Bastena porównywać, a nie do czegoś takiego :D
» 22 sierpnia 2021, 12:45 #262
KOw11alMUN: Hola hola. Proszę nie przekręcać moich słów, napisałem, że na tą chwilę ma bramkę sezonu czyli jakby w tym momencie zakończył by się sezon (chociaż śmiesznie to brzmi :D ) to Danny Ings zgarnąłby nagrodę bramki sezonu, bo kto narazie strzelił ładniejszą? Ayling? Nie wydaje mi się. Więc proszę czytać ze zrozumieniem ;)
» 22 sierpnia 2021, 12:46 #261
manegarrincha: Bramki Rooneya nie można do niczego porównywać. To było niemożliwe
» 22 sierpnia 2021, 12:47 #260
Romek1981: Bruno lepiej sieknąl imo, a to faktycznie mogłem źle zrozumieć :)
» 22 sierpnia 2021, 12:50 #259
Lisan: Wygląda na to że DDG będzie numerem 1 w tym sezonie. Trochę mnie zaskoczyła ta decyzja ale jednak jest racjonalna. David nie zaakceptowałby ławki a strzelać karnych nie będzie
» 22 sierpnia 2021, 12:34 #258
Mariano88: Skad taki wniosek, że De Gea będzie pierwszym w tym sezonie?
» 22 sierpnia 2021, 12:41 #257
BNK: Ja mam nadzieję, że zostanie w bramce na cały sezon. Henderson absolutnie do mnie nie przemawia.
» 22 sierpnia 2021, 12:51 #256
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2021 13:02

Mnie bardziej ciekawi gdzie Lisan o tym przeczytał. A co do Hendersona to nie był tak świetny jak w Sheffield ale czy De Gea wrócił do poziomu z przed lat? Też nie. Moim zdaniem De Gea już tam nie wróci i za dwa lata odejdzie za darmo. Jeśli Henderson do tego czasu nie wzniesie się na wyzyny to latem 2023 przyjdzie do nas nowy bramkarz.
» 22 sierpnia 2021, 13:01 #255
BNK: Mam podobne zdanie, z tym, że bardziej wierzę w powrót formy DDG, niż w te wyżyny Hendo, dlatego liczę, że to Hiszpan będzie u nas bronił do czasu przyjścia nowego bramkarza.
» 22 sierpnia 2021, 13:06 #254
Advm: Przecież Dean miał covida to jak miał grać z Leeds albo dzisiaj?
» 22 sierpnia 2021, 13:07 #253
morrgan: Miejmy nadzieję, że De Gea będzie numerem jeden, bo faktycznie to poza bronieniem karnych to w każdym z elementów bramkarskiego rzemiosła jest o wiele lepszy od Hendersona. Przed Euro De Gea był niezwykle hejtowany przez brytyjskie media, bo dziennikarze "szukali" lepszego bramkarza od Pickforda. Każdy błąd Davida był tak "wywyższany", że szok. Hitem było jak w meczu z Newcastle Saint Maximin strzelił bramkę, a angielska prasa zamiast skupić się na fatalnej postawie obrońców to winą za bramkę obarczyła Davida, bo "powinien" to obronić (ciekawe jakim cudem). Tak czy siak pomimo tego, że Henderson zagrał o wiele mniej meczów od De Gei to i tak zdążył popełnić więcej błędów skutkujących stratą gola niż David. Poza tym w sytuacjach 1-1 Henderson nie błyszczał. Strzały które bramkarz powinien obronić to bronił to fakt, ale za taką grę to De Gea mógł liczyć co najwyżej na ocenę "6", a Henderson dostawał "8", bo był Anglikiem. W każdym bądź razie uważam, że De Gea nawet w słabej formie jest po prostu lepszy od Hendersona w dobrej formie. No ale angielscy bramkarze po kilku dobrych interwencjach zawsze stawali się nagle bohaterami tak jak kiedyś Foster, James czy Hart. Anglia od wielu lat nie miała topowego bramkarza i Henderson nim też nie będzie.
» 22 sierpnia 2021, 13:08 #252
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2021 13:12

A Lisan nabrał wodę w usta....nie doczytal, że Henderson jest po Covid i myślał, że De Gea jako 1szy to już oficjalka :)
» 22 sierpnia 2021, 13:08 #251
BNK: Też już o tym pisałem, że Henderson to taki Pickford 2.0 i pewnego poziomu nie przeskoczy.
» 22 sierpnia 2021, 13:14 #250
Mariano88: To czemu Henderson w Sheffield uznawany był za odkrycie sezonu? Tylko dlatego bo dziennikarze na wyspach są tendencyjni? Czy De Gea w tym samym sezonie zawalajac wiele goli był lepszy tylko prasa UK się na niego uwziela?
» 22 sierpnia 2021, 13:19 #249
morrgan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2021 13:31

Nie jest tak trudno mieć sporo świetnych obron jak leci co mecz w Twoją bramkę 20 strzałów. Sztuką jest nie mieć co robić przez większość meczu, a w 90 min przy 1-0 dla Twojej drużyny dokonać cudu na linii i obronić coś "czego nikt inny nie dałby rady". De Gea wielokrotnie miał takie momenty, a Hendo? Bronił to co dobry bramkarz w Premier League powinien obronić i tyle.

@edit: A no i jeszcze inna sprawa. O wiele łatwiej się gra w klubie w którym nie ma presji. Sheffield skazywane było na spadek i każde dobre zagranie Hendersona było wychwalane, a błędy pomijane, bo tak jak wspomniałem nie było takiej presji. W United jest inaczej. Dobre obrony to standard i za to na dłuższą metę nie będziesz chwalony. David przyzwyczaił już wszystkich do tego co potrafi i zwykłe proste obrony były szybko zapominane. Zaczęto od niego wymagać cudów w każdym meczu, a to jest niesamowita presja. Henderson nie wytrzymałby takiego hejtu jaki na porządku dziennym musi znosić David i gdyby faktycznie był pierwszym bramkarzem na dłuższą metę zaczęto by od niego wymagać tego co od Davida. Niestety do tego nie ma umiejętności wystarczających.
» 22 sierpnia 2021, 13:25 #248
Mariano88: Moim zdaniem za mało Henderson gral w United aby rzetelnie go ocenić. Natomiast wciąż pamiętam babole Davida z sezonu 19/20. Co nie zmienia faktu, że nie mam nic przeciwko aby De Gea mi udowodnil, że czasy baboli ma już za sobą.
» 22 sierpnia 2021, 13:32 #247
Freddie: De Gea gra bo Henderson COVID. Mysle ze De Ga w LM a Henderson w Anglii. Taki podzial bedzie
» 22 sierpnia 2021, 13:45 #246
zeVard: Caly tydzień czekania i wkoncu jest upragniony dzień meczowy, dziś tylko 3punkty!
» 22 sierpnia 2021, 11:25 #245
manegarrincha: Jeśli mógłbym dorzucić coś do pewnych trzech punktów, to byłaby to bramka Masona. Fajnie by było jakby zaczął jakąś serię. Oglądanie go w czubie klasyfikacji strzelców będzie świetne. Jeśli w tym wieku zakręciłby się przy 20 bramkach w lidze, to byłby to kosmos. Stać go na to.
» 22 sierpnia 2021, 11:10 #244
mikiartur: Garner podpisał nowy kontrakt!!

I od razu potwierdzono wypożyczenie do Nottingham Forest

Oficjalnie potwierdzone przez klub
» 22 sierpnia 2021, 11:04 #243
Mariano88: A czy Twoje źródła coś podają na temat Williamsa do Norwich?
» 22 sierpnia 2021, 12:25 #242
mikiartur: Moje źródło czyli oficjalne konto Manchesteru United nic o tym nie mówiło jeszcze
» 22 sierpnia 2021, 13:11 #241
KOw11alMUN: Panowie, nie wiem, może jestem naiwny ale od jakiegoś czasu kompletnie nie "boje się" następnych rywali. Zawsze gdy dochodziły spotkania z drużynami typu Southampton, West Ham, Wolves czy Everton to przed meczem moje tętno dochodziło do 200, a serce mi waliło jak nie powiem co. (Wszyscy wiedzą jak te drużyny lubią zabierać punkty "lepszym") A teraz gdy nastała era Ole to jestem dużo bardziej spokojniejszy. (Oczywiście, zawsze jest presja i nie wiadoma czy będziemy mieli swój dzień, czy będziemy skuteczni, czy będziemy mieć trochę szczęścia ale dużo mniejsza niż za czasów np. Mourinho. Teraz czuję tylko podekscytowanie a kiedyś to było mieszane z nutką bojaźni, że przegramy) Na przykład nie odczuwam już takiej dużej obawy jak kiedyś przed dzisiejszym spotkaniem, jak zagramy tak jak z Leeds to po prostu musimy wygrać. Mamy taką siłę rażenia, że "musi" coś wpaść. Wiem, że zaraz się zaczną komentarze typu nie lekceważ, nie podniecaj się tak ale ja nikogo nie lekceważę, mówię po prostu co czuje. Chyba to już posmak nadchodzących dobrych czasów ;) Dawać już 15, zagrajmy na maksa i nie ważne w jakim stylu, wywieźmy 3 punkty i przedłużmy serię na wyjazdach. Dawać Diabełki! GGMU!
» 22 sierpnia 2021, 10:48 #240
GuteFrage: Pycha kroczy przed porażką
» 22 sierpnia 2021, 11:11 #239
Mistrz1908: Ciekawsze życie ma mój żółw, więc niech chociaż komentuje :)
» 22 sierpnia 2021, 11:43 #238
lipeklukas: Mam tak samo. Przypominają się najlepsze czasy za SAF. Dzisiejszy mecz, według mnie Southampton, jest słabsze od tego z zeszłego roku, odejście Ingsa i najlepszego ich obrońcy Vestergaarda (nie grał przez kontuzję w meczu gdzie padło 9 bramek).
Nie powinnismy mieć problemów z nimi, jeżeli strzelimy szybko bramkę, skończy się bagażem 4,5 goli. GGMU!
» 22 sierpnia 2021, 13:48 #237
Mistrz1908: Nie mogę się doczekać ustawienia 5 3 2 Lindelof, Varane, Maguire plus wahadła.

Pewnie z Chelsea, bądź City doczekamy się tego.
» 22 sierpnia 2021, 09:37 #236
Dejfmi: Nie sądzę byśmy grali w tym ustawieniu
» 22 sierpnia 2021, 10:20 #235
Mariano88: Od kompromitującji z Lipskiem ani razu tak nie zagraliśmy.
» 22 sierpnia 2021, 10:32 #234
Glory1878: kompromitującji XDDDDDDDDDD
» 22 sierpnia 2021, 10:40 #233
Mariano88: Wow, ciekawe słowo mi wyszło :D
» 22 sierpnia 2021, 10:46 #232
awe: Mam nadzieje, ze Varane to obronca dzieki ktoremu nie bedzie trzeba wychodzic na trudniejsze mecze z pampersem czyli 5 obroncami ,w sumie to 7 bo dwoch pomocnikow do tego musialo grac tylko w defensywie przez co tylko laga do przodu i liczenie na Bruno i napastnika, ze cos z tego wyciagna.
» 22 sierpnia 2021, 10:56 #231
Dejfmi: Czyli Tuchel i Conte wychodzą cały czas z pampersem?

Dziwnie się przyjęło, że 3-5-2 to autobus. To po prostu całkiem inny system ale nie ma to nic wspólnego z tym, że chcesz cały czas bronić za wszelką cenę
» 22 sierpnia 2021, 12:22 #230
awe: Ty porobujesz 3-5-2 Tuchela i Conte prownywac do tego co od Ole ? Tam jest 3 oborcow i 2 wpsomagajacych tu jest 7 oboncow jeden na laczniku i 2 atakujacych ... To jest fajny system i dobiera sie go pod pilakrzy u nas to bylo obrona czatochowy
» 22 sierpnia 2021, 15:05 #229
Lisan: Greenwood
Pogba Bruno Sancho
Fred McTominay
Shaw Maguire(C) Lindelof AWB
DDG

Chyba najbardziej optymalny skład i wracamy na swoje miejsce na fotel lidera
» 22 sierpnia 2021, 09:29 #228
Mariano88: Wolałbym Maticia z VDB, ale czuję, że Ole pójdzie w Twoja stronę.
» 22 sierpnia 2021, 10:54 #227
sasu: Matchday panowie! To były bardzo długie 8 dni
» 22 sierpnia 2021, 09:28 #226
Robert3344: W końcu nadszedł dzień dzisiejszy. Niestety the athletic podało z przecieków, że to James dzisiaj jeszcze będzie w podstawie zamiast sancho, oby to się nie sprawdziło :/ kurcze niech wraca ta liga mistrzów. człowiek się przyzwyczaił w tamtym sezonie do oglądania drużyny co 3-4 dni, a teraz tylko raz w tygodniu meczyk to człowiek cały tydzień tylko myśli kiedy ten mecz będzie.
» 22 sierpnia 2021, 09:18 #225
Mariano88: Jeśli tak będzie to znaczy, że inni nie mają jeszcze formy. Jeśli Ole uzna, że Sancho i Varane muszą jeszcze usiąść na ławce to trzeba mu zaufać.
» 22 sierpnia 2021, 10:49 #224
mikiartur: W ogóle to jestem ciekaw jaką macie opinię nt. napastnika. Bo za rok prawdopodobnie tak:
Ronaldo kończy się kontrakt
Mbappe także kończy się kontrakt
Haalandowi wchodzi w życie klauzula 70 mln
Lewemu zostanie (jeśli do tego czasu nie podpisze) rok kontraktu.

Od nas odejdzie Cavani (na 99%) więc będzie trzeba kupić kogoś nowego do napadu
Uważam że tak jak w tym roku tak i za rok (jeśli w tym okienku City się nie uda) wyciągnięcie Kane'a z Spurs będzie niezwykle trudne i ew. bardzo kosztowne bo Kane ma kontrakt do 2024 więc za rok też Spurs będzie żądało krocie.

I teraz pytanie jest takie. Czy powinniśmy brać ew. innych napastników pod uwagę w następnym okienku transferowym oprócz tych wyżej wymienionych?

O każdym wyżej można powiedzieć że albo może gwarantować albo ma taki potencjał, że da nam +20 goli na sezon. Wiadomo że kupno Haalanda i Mbappe to raczej transfer na lata. Ronaldo na max pewnie 2 sezony a Lewy też 2-4 sezony nie więcej. Lewego biorę pod uwagę, bo o nim coraz poważniejsze źródła mówią, że za rok może być do wyjęcia z Bayernu. Raczej mówi się o słoneczniejszych krajach w jego przypadku, ale jeśli Real skupi się na Mbappe a Barca kasy nie będzie mieć za rok, to raczej zostaje mu tylko Anglia lub PSG i ew. jakiś Juventus lub MLS/Azja. Na Haalanda będzie sporo chętnych, bo co jak co ale 70 mln wiele klubów może wyciągnąć a z jego gażą sobie jako tako poradzić (Liverpool, City jak Kane nie ściągnie, Real, PSG, może nawet Juve, Bayern, my, Chelsea nie liczę bo mają już Lukaku). A Mbappe widać jest mocno nastawiony na Real.

No i teraz dochodzę do kwestii Ronaldo. Obstawiam że raczej z Juve nie przedłuży kontraktu. I teraz pytanie jakie ma ambicje i czym będzie się kierował? Osobiście nie wierzę (może trochę naiwnie) że może przejść do innego klubu w Anglii niż do nas. Do Realu raczej nie wróci bo nie rozstał się w jakiś genialnych stosunkach z Perezem (plus nie pamiętam by Perez kiedyś ponownie kogoś kupił wśród piłkarzy, no chyba że jakiegoś grajka którego sprzedał jako bardzo młodego) do tego ostatniego jego oświadczenie mówi że raczej do Hiszpanii nie myśli wracać. I teraz pytanie czy marzy znów podnieść jakieś trofeum krajowe lub ligi mistrzów czy jednak chce wyjechać do Stanów/Azji i tam zażyć przygody jakiejś, czy może już wrócić do Sportingu.
Ja osobiście uważam, że będzie chciał o coś poważnego powalczyć w Europie. Bo do USA nawet jakby w wieku 38-40 lat pojechał to i tak będzie tam mega gwiazdą + będzie tam pewnie grał jak Ibra. Do Sportingu także w wieku 40 lat jak Pepe w Porto spokojnie ogarnie. Dlatego uważam że poszuka ostatniego transferu do klubu gdzie będzie mógł powalczyć o lm. I jeśli odrzucić inne kluby w Anglii prócz nas, to w grze o niego zostaniemy my i PSG. Bayernu nie liczę bo to nie w ich stylu ściągać tak starego grajka do składu (choć jak im się nie uda z Haalandem a Lewy odejdzie to kto wie). I mega mi się marzy taki powrót Ronaldo do nas. Wiadomo że PSG może mu wszystko to samo co my a i pewnie więcej (płaca) zaproponować co my. Naprawdę marzę by go jeszcze zobaczyć w naszej koszulce. Na koniec kariery. Wiadomo, że on zaczął karierę w Sportingu. Ale gdyby nie transfer w 2003 roku nie wiadomo czy by doszedł do tego poziomu do jakiego doszedł. Bo trafił do MU mając w składzie takie legendy jak: Scholes, Giggs, Keane, Solskjaer, Ferdinand, RVN, Neville. Sam nie raz powtarzał że SAFa był jego futbolowym ojcem. Ma na pewno z naszym klubem (zarządem) lepsze relacje niż z Perezem. I to u nas najwięcej się nauczył. Zdobywając doświadczenie jako młody wśród takich legend w/w, to tutaj jego mental urósł na mega wysoki poziom. Ja zakochałem się w klubie jako mały dzieciak m.in dzięki niemu, Rooneyowi, Tevezowi(ehh), Berbatovi, Naniemu, Giggsi'emu, Scholesowi, Evrze itd. Zacząłem oglądać piłkę wtedy gdy ta ekipa zaliczyła 3 genialne sezony. Nawet zaryzykowałbym że tamten MU dorównywał Barcelonie Guardioli, Barcelonie Luisa Enrique, Realowi Zidane'a. Przewyższał obecne City czy Liverpool z 18/19 i 19/20. 3 mistrzostwa Anglii, 2 finały lm i jeden półfinał (gdzie przegraliśmy z później zwycięskim Milanem).
Dlatego tak marzę, że jakby nie udało się sprowadzić czy Haalanda czy Mbappe to wróci CR7. Sancho może tam jeszcze na 7mke poczekać. Ale 7mka akurat się za rok zwolni. Ja już wiem że to nie ten sam Ronaldo. Ale nam teraz bardziej potrzeba Ronaldo napastnika niż Ronaldo skrzydłowego. Myślę, że mógłbym się wzruszyć jakbym go znów zobaczył w tej koszulce za rok po 13 latach. I wierzę (może naiwnie) że taki sentymentalny powrót będzie dla niego bardziej kuszący niż odejście do PSG gdzie byłby jednym z paru kosmitów. Choć fakt że na duet Messi Ronaldo także bym nie narzekał. Ale wolałbym go w naszej koszulce a nie w koszulce PSG.
GGMU!
» 22 sierpnia 2021, 02:22 #223
brazylianwisnia: Greenwood w podstawie i ściągamy kogoś na ławkę szykując Hughilla i McNeila do przejęcia roli rezerwowego napastnika.
» 22 sierpnia 2021, 02:24 #222
brazylianwisnia: Co do Ronaldo to nie damy mu takiej pensji ani statusu jaki by chciał. U nas musiałby zgodzić się na przyspawanie do ławki i niska pensje na co nie pójdzie. Nie potrzebujemy starych dziadów.
» 22 sierpnia 2021, 02:26 #221
mikiartur: Ronaldo ma wielkie ego i chęć grać w każdym meczu. Ale nie wierzę że byłby przyspawany do ławki. Nie grałby co 3 dni ale zagrałby pewnie 40-45 meczów w sezonie.

A nie wiem czy warto kogoś na ławkę ściągnąć. Greenwood sam ataku nie uciągnie a jak wiemy Martial jako 9tka ma problemy i nie jest typowym napastnikiem. Dlatego mocno potrzebowaliśmy Cavaniego. Ronaldo by przyszedł tylko na jego miejsce. Dzięki niemu Mason dostałby kolejne 2 lata gry z gościem który o graniu w piłke wie chyba wszystko. Do tego zakładając że Ronaldo byłby 2 lata czyli do 2024, to wtedy Mason będzie miał 24 lata. I wtedy może być gotowy być naszą największą strzelbą w ataku. Wtedy wejdzie w najlepszy okres dla piłkarza. Przy okazji do 2024 zobaczymy co wyrośnie z Hugilla McNeilla, Elangi itd. A co do pensji to trudno powiedzieć.
» 22 sierpnia 2021, 02:47 #220
Robert3344: A ja coś czuje, że ruszymy po halaanda na pełnej, mamy jego ziomeczka z BVB (sancho), więc może go przekona, że warto. Mbappe jest nieosiągalny dla nas. Kane będzie raczej 2 opcją w przypadku fiaska z BVB, ale raczej też wybierze city. Ronaldo raczej nie wróci. Kiedyś mówił, że to już nie ten sam zespół co za SAF'a, do tego nie cierpi angielskiej pogody i raczej nie ma co się nastawiać na jego powrót. Jeżeli halaand lub Kane przejdą to raczej będzie koniec martiala w united. Jeżeli opcja halaand i Kane upadną to bardzo prawdopodobne, ze możemy zostać z niczym, bo Ole woli nikogo nie kupić niż kupić byle kogo. DCL to by była opcja desperacka i mam nadzieję, że nie ruszymy po niego, bo to nie ten kaliber gracza. Olek wcześniej też interesował się Moussa Dembele, więc może jakieś wypożyczenie wejdzie w grę.
» 22 sierpnia 2021, 09:30 #219
mikiartur: Dzisiaj (w sobotę) taki stan rzeczy jeśli chodzi o naszych grajków albo akademię.
MU u18 przewalili 0-5 z Liverpoolem u18 :(
Tuanzebe wszedł na ostatnie 3-4 minuty meczu AVL, Pellistri wszedł na ostatnie 6-10 minut Alaves (przegrana z Mallorcą) Chong zagrał 70 minut i zaliczył asystę w meczu Birmingham wygranym przez nich 5:0
Bernard zagrał 90 minut w meczu Hull City (przegrali 0-2)
Galbraith zagrał 90 minut na pozycji pomocnika w meczu Doncaster (0-0)
Bishop cały mecz w Mansfield (2-3 przegrana)
Will Fish 75 minut zagrane w meczu Stockport (przegrana jego ekipy 1-3)
Jutro ma szanse zagrał w lidze szkockiej i Devine i może Levitt

A w tygodniu szansę zagrania będą mieć: Laird, Tuanzebe,Galbraith (w efl cup) co ciekawe Arsenal też już w ten weekend zaczyna grę w efl cup (z WBA grają)
» 22 sierpnia 2021, 01:40 #218
brazylianwisnia: Porażka z Live mnie nie dziwi. U nas stawia się na szybkie promowanie młodych do góry. Najlepsi 18l są już w pierwszej drużynie. Ci wciąż rokujacy w wyższych rocznikach a w U18 grają szczeniaki i Ci którzy nie należą do najbardziej utalentowanych.
» 22 sierpnia 2021, 02:28 #217
rizx: Nie zdziwi mnie jeśli Arsenal pokona Chelsea, ostatnio Niebiescy też mieli ich rozjechać w lidze
» 22 sierpnia 2021, 00:43 #216
Batigol222: tylko czym ich mają pokonać? Obrona jak ser szwajcarski, w pomocy Elmeny i Czaka, w ataku pustka. Może, mooże gdyby mieli pełny skład i Aubę w formie, to coś by powalczyli, ale jutro? Wątpię.
» 22 sierpnia 2021, 00:47 #215
DjTED: Pewnie, że ich uwala, albo zremisuja. Maja patent jak na nas. Lekkie 2:0 dla Arsenalu
» 22 sierpnia 2021, 00:50 #214
HarryBrown: Więcej wiary w arcytrenera Tuchela.
» 22 sierpnia 2021, 00:56 #213
mikiartur: Ja tam kibicuje Arsenalowi w tym meczu.

Arsenal nie ma kadry by na dłuższym dystansie o lm walczyć ale w pojedynczym meczu mogą zaskoczyć. Teraz też mogą być naładowani przyjściem nowych grajków. Pamiętacie jak to u nas działało? Pierwszy mecz Maguire'a i 4-0 z Chelsea. Przychodzi Fernandes i jaki świetny wtedy okres był. Nie twierdzę że White i Odegaard to ten sam poziom ale różnie mogą podziałać.
» 22 sierpnia 2021, 01:26 #212
brazylianwisnia: Arsenal da radę. Średniaki potrafią się zmotywowac a Arsenal jak na średniaka to ma możliwości do gry. Ileż to razy nas uwalił średniak a co dopiero Chelsea.
» 22 sierpnia 2021, 02:29 #211
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2021 00:01

No robaczki, po dzisiejszym dniu w FPL tylko 35 pkt, ale cieszy mnie, że punktują moje początkowe i nieoczywiste wybory: Raya, Bissouma. Jutro zostali Mendy, Romero, Tierney, Shaw, Lukaku i Armstrong, czyli tak:

Sotton-United: 2-5, dwie brameczki Armstronga
Totki-Wilki: 1:0 po bramce Romero
Chelsea-Arsenal, niech będzie 4-2, trzy bramki i asysta Lukaku, plus bramka i asysta Tierneya
» 21 sierpnia 2021, 23:59 #210
KalinaRIP: "Sotton-United: 2-5, dwie brameczki Armstronga"
Wolę czyste konto
"Chelsea-Arsenal, niech będzie 4-2, trzy bramki i asysta Lukaku, plus bramka i asysta Tierneya"
Może jeszcze tryplet niech wygrają co?
» 22 sierpnia 2021, 05:48 #209
w124amg: Khabib Nurmagomedov, były mistrz wagi lekkiej UFC rozpoczął karierę piłkarską w 3 lidze Rosyjskiej. (29-0-0 MMA)
CHOPY BIERYMY GO!!
» 21 sierpnia 2021, 22:16 #208
Radomirus: Przestań :P

... i nie podpowiadaj.

Zaraz na meczykach będą go z nami łączyć ;)
» 21 sierpnia 2021, 22:21 #207
SzarimMusty: Nawet jakby do nas dołączył to kibice Chelsea by wołali "Lukaku i tak silniejszy". Czy tam Ci z Liverpoolu coś o Van Dijku, a Arsenal że Torreira.
» 21 sierpnia 2021, 23:48 #206
Batigol222: Widziałem to MMA Rocks chyba z tydzień temu. "News" jak kut
» 21 sierpnia 2021, 23:55 #205
franek95: Obawiam się, że niestety nic takiego nie ma. Płynna transmisja w dobrej jakości to tylko Canal +. Nie zaglądam w portfel ale teraz chyba Canal plus online jest za 20 złotych nlza pierwszy miesiąc a potem 45 moim zdaniem warto zainwestować.
» 21 sierpnia 2021, 21:55 #204
brazylianwisnia: 45zl za 5 spotkań w miesiącu w dobrej jakości to jak za darmo. Możesz też dzielić z kimś na spółkę C+.
» 21 sierpnia 2021, 22:32 #203
HarryBrown: Ku pokrzepieniu serc wszystkich miłośników braku talentu Jamesa:
twitter.com/UtdDistrict/status/1428960095031816196
» 21 sierpnia 2021, 21:37 #202
Radomirus: Ja do James'a nic nie mam. Gracze będący uzupełnieniem składu też są potrzebni. Żaden gracz klasy Marcusa czy Jadona nie zaakceptowałby sytuacji ciągłego siedzenia na ławce i grania po 15 minut w meczu więc logicznym jest, że na ławce siedzą:
... albo młode wilczki czekające by wygryźć tych starszych
... albo weterani, którzy już swoje w karierze zrobili a teraz głównie wspomagają drużynę doświadczeniem, zresztą na grę na pełnych obrotach przez cały sezon zwyczajnie nie mają siły
... albo takie Jamesy, którzy załapali się do klubu, który jest trochę ponad ich umiejętności ale swoim zaangażowaniem i pracowitością zdobywają uznanie trenera, który widzi w nich uzupełnienie składu i daje możliwość gry gdy podstawowi zawodnicy muszą odpocząć bądź są kontuzjowani.

Bo w sumie to nie ma co ukrywać. W drużynach z dolnej połowy tabeli Premier League James może nie byłby gwiazdą ale z pewnością byłby w tych drużynach zawodnikiem podstawowej jedenastki.
» 21 sierpnia 2021, 21:55 #201
FetraiNarrator: Cleverley wystawiony dziś na obronie. Młody traci swój potencjał na tej pozycji. On jest stworzony do gry kombinacyjnej w środku pola. Wystarczy go przesunąć na środek a będzie kontrolował tempo gry. Jego doświadczenie oraz wizja gry daje ogromne plusy dodatnie klubom w których gra.
» 21 sierpnia 2021, 19:30 #200
KOw11alMUN: Powiem Wam, że pierwsza połowa w spotkaniu Brighton vs Watford tylko mnie utwierdziła w przekonaniu, że Bissouma to totalny kocur. Myślę, że jeśli nie uda się z Camavingą to warto w drugiej kolejności iść po Malijczyka. To kwestia czasu aż sprzątnie go ktoś z wyższej półki, mam nadzieję, że to będziemy my ;)
» 21 sierpnia 2021, 19:21 #199
Batigol222: Raczej w pierwszej kolejności po Bissoumę. Nie wiem, czy jest jakiś drugi tak kompletny pomocnik: odbiór, drybling, dynamika, podanie, waleczność. Może Kante, poza tym raczej nie widzę kandydatów
» 21 sierpnia 2021, 19:32 #198
piter100000: Ja jak patrze na ten mecz to Watford jest strasznie bezjajeczny. Totalne dno, zero presingu, zero gry kombinacyjnej. Narazie chyba tylko Norwich wygląda gorzej, ale Kanarki łatwego terminarza nie miały
» 21 sierpnia 2021, 19:48 #197
rreddevilss: Smieszne jak Rudzki nas lekcewazy i tak od 2 lat a bylismy przed jego potezna Chelsea i w tym sezonie bedzie podobnie, jeszcze odszczeka :)
» 21 sierpnia 2021, 19:17 #196
Rochanv: kolejny dzieciaczek co powiela ploteczki ze Rudzki to kibic Chelsea ;)
» 21 sierpnia 2021, 20:58 #195
ferdas: Komentarz Rudzkiego to rynsztok
» 21 sierpnia 2021, 22:13 #194
Hoccu: Powiem wam Panowie i Panie, jeśli tu jesteście. Pamiętacie jak mieliśmy serię sezon temu, albo dwa sezony temu? Też czekaliśmy na kolejny mecz. I się kur... rozczarowaliśmy. Wiem, Soton pokonaliśmy 9-0 u Siebie. Na St. Mary's było już tylko 2-3. Spokojnie, nie pompujmy balonika. Liczę na 3 pkt, nie na grad goli.

To tak przed jutrem, a teraz życzę udanego wieczoru!
» 21 sierpnia 2021, 18:28 #193
levy181: 3 pkt są najważniejsze w każdym spotkaniu a jeśli uda się wygrać kilkoma bramkami to świetny dodatek. Ale na serio ja podchodze na chłodno do tego spotkania.
» 21 sierpnia 2021, 18:58 #192
Dario88: Glory Glory Man united jazda z wszystkimi czerwone diably
» 21 sierpnia 2021, 18:23 #191
SzefSzefow: Zapamiętajcie to Norwich. Z Liverpoolem i City rozłożyli nogi od pierwszych minut. Z nami zagrają tak jakby grali o życie swoich dzieci. Zakład?
» 21 sierpnia 2021, 17:54 #190
HarryBrown: Ale to znaczy, że nie mamy żadnych szans? Będziemy w top20?
» 21 sierpnia 2021, 18:05 #189
AUDIoooo: Szef szefów daje namiary
Aż wszystkim przechodzą ciary
To już koniec Manchesteru
On stanie u progów steru
» 21 sierpnia 2021, 21:22 #188
kamtor: Tellesa spróbować jako skrzydlowy
» 21 sierpnia 2021, 17:17 #187
brazylianwisnia: No tak bo Rashford, Pogba I Martial to za mało.
» 21 sierpnia 2021, 17:33 #186
jerzy6661: Ja bym Pogbe spróbował sprzedać, Jamesa dać na ławkę a De Gee wypożyczyć . Kupić Ronalde , Haalanda i Mbape tego bym spróbował ale nie mogę
» 21 sierpnia 2021, 17:41 #185
Hoccu: A ja to bym se teraz tak spróbował se.. karczku z grilla.
» 21 sierpnia 2021, 18:30 #184
Batigol222: kufa, na moment przed tą kolejką wymieniłem w FPL Bruno i Maddisona na De Bruyne i Grealisha. De Bruyne nawet nie gra, a Bruno pewnie jutro pyknie 2 bramki i może jeszcze dołoży aysystę...
» 21 sierpnia 2021, 17:16 #183
KOw11alMUN: Serio zamieniłeś Bruno na De Bruyne? Totalny bezsens
» 21 sierpnia 2021, 17:42 #182
Batigol222: na razie jeszcze nie do końca kumam tę grę, np. myślałem, że te free hit to możliwość zmiany całego składu na trwałe, a teraz widzę, że od następnej kolejki wróci mi wcześniejszy skład, który pokrywa się z tym obecnym tak sobie, więc pewnie znowu porobię korekty i tylko zmarnowałem ten free hit. Grają jeszcze Mendy, Shaw, Romero, Tierney, Bissouma, Moder, Odegaard, Armstrong i Lukaku, więc zobaczymy, ale póki co słabo widzę ten weekend
» 21 sierpnia 2021, 18:08 #181
Dejfmi: Batigol dzika karta ma taka funkcje. Free hit tylko na jedna kolejkę.

Pamietaj, że to gra długodystansowa i branie dzikiej karty w drugiej kolejce jest bezsensowne :)
» 21 sierpnia 2021, 19:24 #180
Batigol222: no właśnie już skorzystałem z dzikiej karty:) i teraz skład wygląda tak:
Schmeichel
TAA-Dias-Van Dijk-Tierney-Shaw
Maddison-Bissouma-Bruno
Lukaku-Cavani

Ławka: Raya, Odegaard, Armstrong, Moutinho
» 21 sierpnia 2021, 19:35 #179
jerzy6661: Co Nawrocki jeszcze robi z tą reprezentacją ja się pytam
» 21 sierpnia 2021, 17:01 #178
KOw11alMUN: No jak narazie Ings z bramką sezonu, ale walnął z przewrotki... Cieszy jeszcze bardziej fakt, że jest u mnie w składzie FPL :D
» 21 sierpnia 2021, 16:51 #177
swees: Łupnął w Rooneya stylu ;p
» 21 sierpnia 2021, 17:01 #176
swees: Klich z brameczką :D
» 21 sierpnia 2021, 16:42 #175
ferdas: lfc widze znowu na farcie, nie zniose jak znowu prześlizgną się do top 4
» 21 sierpnia 2021, 15:41 #174
RedFox: Przez ponad 60 minut byli dominującą drużyną, a ty mówisz na farcie? Ja wiem brak sympatii itp ale jeśli chcesz coś już napisać, to postaraj się być choć trochę bardziej obiektywny. Ich zwycięstwo dziś w pełni zasłużone. Ja tam wolę Liverpool w TOP 4 niż City.
» 21 sierpnia 2021, 15:45 #173
PLInfo: Farta w tym meczu to raczej miało Burnley, że Salah zagrał tragicznie, a może egoistycznie to lepsze słowo, bo Liverpool momentami ich jechał grubo - 27 sytuacji bramowych.
» 21 sierpnia 2021, 15:47 #172
jerzy6661: Liverpool zawsze na farcie , obu spadli w tym sezonie
» 21 sierpnia 2021, 16:34 #171
ArktoS: No lecą na farcie, tak jak końcówkę ostatniego sezonu. Burnley im się podłożyło, widać od razu ;>
» 21 sierpnia 2021, 17:04 #170
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2021 15:35

Co by nie mówić, nieważne komu się kibicuje, Alisson i Van Dijk są naprawdę świetni. Jeśli już ma Liverpool wygrać lub też przegrać w walce o mistrzostwo w tym sezonie, to niech nie będzie to winą kontuzji, których mieli multum. Cieszę się więc z powrotu tej dwójki, bo pierwszy miał straszną tragedię związaną z ojcem, a drugi został okropnie poturbowany przez chama Pickforda (nieważne że spalony, to powinno być wykluczenie). Każdy z nich jest w TOP na swoich pozycjach, a bez kontuzji i tragedii rodzinnych pokuszę się wręcz że są najlepsi w całej lidze.
» 21 sierpnia 2021, 15:33 #169
Robert3344: Ło Jezu, ale zachwyt.. a dla mnie Alisson to trochę przereklamowany bramkarz. O ile potrafi grać genialnie, tak jego babole w poprzednim sezonie pozostawiły rysę. A jeżeli chodzi o van Dijka to bym się wstrzymał, bo jeszcze to nie ta część sezonu by oceniać. Wiadome, że oboje to klasa światowa, ale czy najlepsi w lidze? No nie wiem..
» 21 sierpnia 2021, 17:03 #168
PLInfo: O ile rozumiem dyskusje nt. czy Alisson to nr 1 w lidze (choć imo tak, bo Edersonowi też zdarzają się błędy, a żadnej innej konkurencji nie ma), to o tyle dyskusja czy VVD jest najlepszym ŚO w PL, jest nie na miejscu. Gość nawet nie grając +-rok w piłkę, w dwóch pierwszych meczach po powrocie kompletnie zmienia oblicze def. LFC.
» 22 sierpnia 2021, 12:20 #167
GuteFrage: Van Dijk wrócił na pełnej.
» 21 sierpnia 2021, 15:28 #166
PLInfo: No, to podanie bodaj do Salaha i potem do Elliotta przy 2:0, to kosmos. Mało jest stoperów, którzy przywalą tak celne crossy na 20-30 metrów.
» 21 sierpnia 2021, 15:43 #165
Chestnut: Lindelof potrafi. :)
» 21 sierpnia 2021, 15:46 #164
PLInfo: Ale VVD tak robi co mecz xD. O regularność mi bardziej chodziło. Z Norwich też takie 3 podania dał.
» 21 sierpnia 2021, 15:48 #163
GuteFrage: Aktualnie najlepszy ŚO na świecie
» 21 sierpnia 2021, 15:50 #162
GraanManU: Lindelof też ma powtarzalność w takich podaniach :)
» 21 sierpnia 2021, 16:35 #161
Abstrahujacy: O to to, Lindelof nawet lepiej podaje moim zdaniem :) Nie zmienia to jednak jego elektryczności w defensywie.
» 21 sierpnia 2021, 16:59 #160
swees: Ciekawe czy Leeds dzisiaj się odbije po przegranej z nami w pierwszej kolejce :) Może być dobre meczycho :) Klich w podstawie standardowo :)
» 21 sierpnia 2021, 15:26 #159
SzefSzefow: Gdyby Burnley grało dzisiaj tak jak z nami (10 piłkarzy w polu karnym) to by wywalczyli punkt. Oczywiście Dyche, pupilek Kloppa musiał się otworzyć i wyjść ofensywnie. Życzę spadku
» 21 sierpnia 2021, 15:06 #158
Kortney: Ale ten Rudzki lekceważy United. Powiedział, że Live wysyła sygnał City i Chelsea w walce o mistrza. Co za ignorancja. Nie wiem on ma jakiś uraz do nas?
» 21 sierpnia 2021, 15:04 #157
SzefSzefow: Przesłyszałeś się. Rudzki powiedział, że wysyłała sygnał w walce o wicemistrza. Tam na górze wszystko rozstrzygnięte ;)
» 21 sierpnia 2021, 15:07 #156
Dejfmi: Bardzo dobrze. Niech presja wisi na Chelsea
» 21 sierpnia 2021, 15:11 #155
brazylianwisnia: Za rok się z gościem pożegnamy :-)
» 21 sierpnia 2021, 16:28 #154
Abstrahujacy: Niech sobie Rudzki kibicuje swoim niebieskim jak lubi. Rok temu byli murowanymi faworytami do mistrza przecież, to czemu mają teraz nie być i nie skończyć w lidze tak samo?
» 21 sierpnia 2021, 17:02 #153
KOw11alMUN: Przyznawać się, kto ma w składzie Trenta i Tsimikasa? :D Jak i tak już jest po ptokach to niech przynajmniej Salah jeszcze strzeli bo na kapitanie go mam.
» 21 sierpnia 2021, 15:00 #152
PLInfo: Ten Elliott ma 18 lat, a jest non stop pod grą i to w środku pola. To będzie duży piłkarz.
» 21 sierpnia 2021, 14:58 #151
sirtomas: Liczę, że armatki sprawią jutro niespodziankę!trzeba powoli robić przewagę na szczycie tabeli
» 21 sierpnia 2021, 14:53 #150
mikiartur: pół żartem pół serio ale Arsenal dziś awansował o jedną pozycję. I zajmują obecnie 16 pozycję
» 21 sierpnia 2021, 15:23 #149
swees: Na wygraną Arsenalu raczej nie ma co liczyć, ale jakiś fartowny remisik mógłby wpaść ;p Najważniejsze żeby United wygrało swój mecz bo w tej lidze nigdy nie ma pewniaków i wszystko może się zdarzyć
» 21 sierpnia 2021, 15:39 #148
jerzy6661: Ja to bym chciał żeby Liverpool spadł z ligi
» 21 sierpnia 2021, 14:41 #147
Czarnobrody: A ja bym chciał żebyś wreszcie dostał bana.
» 21 sierpnia 2021, 14:46 #146
Bylak: Czarnobrody unlike
» 21 sierpnia 2021, 15:07 #145
mikiartur: Niestety nasi u18 przegrali z Liverpoolem u18 0-5

Szkooda wielka, ale widać że to młodszy rocznik wszedł bo z zespołu z zeszłego roku to tam prawie nikogo nie ma
» 21 sierpnia 2021, 14:20 #144
SzarimMusty: Sorry ale nasi juniorzy są żałośnie słabi. Od odejścia SAFa brak trofeów powoduje, że dzieciaki z Manchesteru i okolic lecą do ekipy Zjednoczonych Emiratów Arabskich City (ZEA City czy jak kto woli MC).

Greenwood jest pewnie jednym z ostatnich genialnych wychowanków na przestrzeni nadchodzących lat. No ale wierzę, że Ole i spółka odwrócą trend i znowu dzieciaki będą chciały grać w MU.
» 21 sierpnia 2021, 16:53 #143
mordynator: Ajjj 1:0
Szkoda bo Burnley całkiem ładnie sobie poczynało.
» 21 sierpnia 2021, 13:51 #142
levy181: Juz 2
» 21 sierpnia 2021, 13:59 #141
mikiartur: Wczoraj w meczu Swansea, Laird zagrał 90 minut na prawym wahadle a Swansea wygrało mecz 1:0 z Bristol City. Wg who scored miał drugą najwyższą ocenę na boisku (7,1).

A nasz zespół u23 zremisował z Chelseau23 1:1. Graliśmy składem: Kovar, Wellens, Olowu, Hardley, Fernandez, Svidersky, Savage,Shoretire, Bughail-Mellor, Hoogerwerf,McNeil a gola dla nas strzelił Fernandez(lo)
A obecnie gra nasz zespół u18 (48 minuta) i przegrywają z Liverpoolem 0-2. skład: Vitek, Fredricson,Garnacho, Jackson, Jurado,Mainoo, Mather, McAllister,Norkett, Pye,Sharpe

Nieźle Burnley zaczęło ten mecz z Liverpoolem
» 21 sierpnia 2021, 13:36 #140
mordynator: Może Burnley zrobi niespodziankę jak w poprzednim sezonie
» 21 sierpnia 2021, 13:12 #139
KOw11alMUN: Ahh, i jedziemy z drugą kolejką. Coś pięknego. Pomyśleć, że przed nami jeszcze 37 weekendów z Premier League... Zawszę tak sobie mówię na początku sezonu a potem za nim się obejrzę to już jest multiliga z ostatnią kolejką minionej kampanii :D Niech to trwa jak najdłużej!
» 21 sierpnia 2021, 12:22 #138
mikiartur: weekendów mniej bo kilka kolejek w środku tygodnia (na szczęście)
» 21 sierpnia 2021, 13:37 #137
Radomirus: I jeszcze cała Liga Mistrzów przed nami :)

Ach ten początek sezonu. Nikt jeszcze nic nie wie i każdy ma nadzieję na emocje aż do maja ;)
» 21 sierpnia 2021, 13:41 #136
Olo: Boże nie. Właśnie się kapnąłem że mecz jest... jutro :< A od rana czekałem. Ale rozczarowanie.
» 21 sierpnia 2021, 11:01 #135
motos8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2021 12:20

No to nieźle. Ja raz myślałem, że jest w niedzielę a był w sobotę o 13:330.To był dopiero dramat bo wygraliśmy po dobrej grze a ja nic nie widziałem.
» 21 sierpnia 2021, 12:19 #134
Masarnia: Kondolencje
» 21 sierpnia 2021, 13:03 #133
GoForWin: Ja tam się cieszę. Po 15 to mnie w domu nie będzie, a wolałbym nie unikać meczu.
» 21 sierpnia 2021, 14:05 #132
Lisan: Zobaczcie geniusz taktyczny Olka i jednocześnie to jak jest niedoceniany.
Wiedział po MŚ że Pogba musi grać wyżej i bliżej bramki więc tak go ustawił: gość pyka 4 asysty i cisza.
Gdyby to zrobił Klopp lub Pep byłby hype przez 5 dni jacy to nie sa genialni :D
» 21 sierpnia 2021, 09:38 #131
devilek777: Tak już jest, że Ole przegrywa, a wygrywają piłkarze.
» 21 sierpnia 2021, 10:02 #130
robertbham: Dodaj Tuchela jeszcze. Bo ten to dopiero zbiera plony menago stulecia
» 21 sierpnia 2021, 10:12 #129
Mariano88: Przecież Ole dopiero w tym sezonie planuje dać Pogbie pozycje jak w reprezentacji. Ustawianie go na lewym skrzydle nie ma nic wspólnego z tym co gra w kadrze.
» 21 sierpnia 2021, 10:24 #128
Dejfmi: Mariano a gdzie Pogba gra w reprezentacji? :)
» 21 sierpnia 2021, 12:11 #127
tygrys26: Wydaje mi się ze taki podwieszony lewy pomocnik, ale ja się mogę mylić:)
» 21 sierpnia 2021, 12:18 #126
Mariano88: @Dejfmi, Pogba w reprezentacji gra w środku razem z Kante, który go asekuruje. On tam nie gra na skrzydle.
» 21 sierpnia 2021, 14:44 #125
brazylianwisnia: Szczerze to jest dobre dla piłkarzy bo Ole zdejmuje z nich presje i krytyke a chwała spada na nich więc podbudowuje.
» 21 sierpnia 2021, 16:30 #124
manegarrincha: Armstrong pokazał w pierwszej kolejce że jest szybki. Nieprzyjemny, silny, twardo stojący napastnik. Widziałem tylko skrót, ale bramka świętych pokazała, że trzeba się szczególnie wystrzegać babola stopera.

Niekoniecznie już w tym meczu, ale trzeba wprowadzać Varana jak najszybciej. Wcale nie z uwagi szczególnej na jego szybkość. To po prostu światowa topka na swojej pozycji. Im szybciej będzie wkomponowany, tym docelowo, mniej punktów stracimy
» 21 sierpnia 2021, 09:29 #123
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2021 08:45

Taka ciekawostka, ilosc wydanych pieniędzy w tym oknie transferowym wliczajac bonusy w funtach:
1. Arsenal 129m
2.ManUnited 114m
3.ManCity 100m
4. Chelsea 97.5m
5.Aston Villa 93m
6.Leicester 55m
Źródło SkySport
To co Arsenal na mistrza? Tak jak to bylo z Chelsea rok temu na poczatku sezonu?
» 21 sierpnia 2021, 08:44 #122
Mistrz1908: Najlepsze jest to, że tylko Ben White się zmienił u nich w składzie.

Jest to konsekwencja złych wyborów w poprzednich latach, my robiliśmy tak samo.

Myślę, że jak zostaną z Arteta jeszcze rok to przy kolejnych wzmocnieniach zaczną w końcu grać. To dobry trener, ale za duży syf zastał.
» 21 sierpnia 2021, 09:20 #121
Blau: Od czegoś muszą zacząć. W tym okienku mieli trochę kasy do wydania, ale raczej nikt konkretny z topu nie chciał tam się pchać, więc musieli obrać inną taktykę.

Według mnie takie transfery jak White czy Odegaard są jak najbardziej na plus. Pierwszy z nich przepłacony, ale tak wyglądają niemal wszystkie transfery wewnątrz PL. Nie zmienia to faktu, że Ben jest solidnym zawodnikiem. Drugi z nich zagrał już kilkanaście meczów w tamtym sezonie i miewał różne chwilę, ale momentami było widać, że ma papiery na bycie topowym zawodnikiem.

Pozostała trójka to melodia przyszłości i uzupełnienie ławki. Może odpalą, a może nie. Na pewno są młodzi i nie przyszli tam raczej odcinać kuponów, a to już dobry prognostyk.

Z takimi transferami i obecną sytuacją kadrową raczej wątpię, że zawojują PL, ale powoli małymi kroczkami jakoś może będą wracać. Na razie sukcesem będzie 6 miejsce i powrót do normalnych europejskich pucharów. Osobiście życzę im jak najlepiej, bo wolę na pewno Arsenal niż City czy Chelsea.
» 21 sierpnia 2021, 09:28 #120
Robert3344: To, że ktoś wydał najwiecej to jakiś wyznacznik siły? Wydaje ten kto ma największe braki w składzie, wiec nie może dziwić Arsenal. bardziej mnie dziwi, że mają tyle kasy na transfery. Według mnie dalej mają średni skład, ale jeżeli Obama odpali choćby trochę to mogą powalczyć o miejsca 5-7 z tottenhamem i Leicester, jeżeli lacazette i Obama będą pod formą to niestety powalczą o ligę konferencji z Aston Villa i evertonem co najwyzej.
» 21 sierpnia 2021, 09:33 #119
MaciejusManUtd1: Zauważyliście ile wydaje Aston Villa??

Jak tak dalej będą robić, w przyszłości zobaczymy nową siłę jaką są teraz Lisy.

Młoty, Everton też mają ambicję.

Ta liga już jest mocna, a co będzie za 5 lat??

Potwór.

Topowi gracze zapomną i realach i innych, tutaj będą chcieli się sprawdzić.
» 21 sierpnia 2021, 11:55 #118
DaredevilUtd: Wydaja bo maja co. Dostali 100m od City, to sie wzmacniaja.
» 21 sierpnia 2021, 12:00 #117
izbinho: Nie zapomnij, że AV w tym okienku sprzedała drogo jednego zawodnika.
» 21 sierpnia 2021, 12:03 #116
Radomirus: Arsenal ma w swoim składzie tyle braków, że im jedno okienko nie wystarczy.

Gdyby porównać ich sytuację do United to są na etapie naszego okienka 14/15 gdy kupowaliśmy Rojo, Blinda i Di Marię.
Czyli wiemy, że coś jest nie tak.
Może i nawet wiemy jakie pozycje trzeba obsadzić...
... ale kompletnie nie wiemy jakie rodzaju zawodników na te pozycje potrzebujemy.
» 21 sierpnia 2021, 13:18 #115
DaredevilUtd: Arsenal moze i ma braki, ale robia nieprzerwanie myślane zakupy i wydaja w bloto kase.
» 21 sierpnia 2021, 14:54 #114
MaciejusManUtd1: Wiem, kogo sprzedali. Rok temu wydali okolo120mln.

Wiem co piszę.

Za 2, 3 lata będą naprawdę groźna ekipą jeśli będą szli tą drogą.
» 21 sierpnia 2021, 17:09 #113
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2021 06:51

Widzieliscie bramki w meczu RB Lipsk jakie strzeli Dominik Szloboszlai? Ciekawy jestem czy zrobia z niego nastepnego pilkarze klasy swiatowej ma on 20 lat.
» 21 sierpnia 2021, 06:51 #112
RyannMistrz: Głośno o nim od jakiegoś czasu. Zobaczymy jak się rozwinie
» 21 sierpnia 2021, 11:26 #111
SkilledHydra16: Chelsea prześcignęła nas pod względem zdobytych trofeów od 2000r, więc jest najbardziej utytułowanym klubem angielskim w XXI wieku.
Chelsea - 18
Manchester United -16
Manchester City - 11
Liverpool - 9
Arsenal - 9
Leicester - 2
» 21 sierpnia 2021, 00:39 #110
ruffnecky: Statsy na siłę klejone pod PR. A kto jest najbardziej utytułowanym klubem pierwszej dekady XXI w? A kto ostatnich, 7,5 roku, a może 11 lat i trzech miesięcy? Bo czemu by nie? ;)
» 21 sierpnia 2021, 00:59 #109
GoForWin: Od 2001 roku, 2000 to jeszcze XX wiek.
» 21 sierpnia 2021, 03:29 #108
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2021 06:55

Przecież Liverpool zdobył jeden tytuł w Xxi wieku. Według twoich obliczeń te sześć zespołów łącznie zdobyło 55 tytułów w XXI wieku. Nie wiedziałem, że sezon premier league rozgrywa się co kwartał. Zmień dilera chłopie, albo przestań ćpać!
» 21 sierpnia 2021, 06:54 #107
SzarimMusty: Jeżeli wyłączymy superpuchar Anglii to masz rację. Jednak z Tarczą Wspólnoty jest 21 pucharów MU i 21 Chelsea. Ale spokojnie zaraz pomijając Tarczę będziemy nad ekipą Abramowicza.
» 21 sierpnia 2021, 09:14 #106
GuteFrage: To daje dużo do myślenia,bo w XXI wieku PL stała się dużo bardziej konkurencyjna iż była za naszego panowania.
» 21 sierpnia 2021, 09:53 #105
KalinaRIP: NoName

widzisz interesujesz sie taka tematyka ale jak widac dalej nic nie wiesz. Owszem najlepszym wyjsciem byloby nie zwracanie uwagi ale myslisz ze jego celem byla moja reakcja? Moim zdaniem zupelnie inna, a ja tylko nazwalem rzeczy po imieniu.
» 21 sierpnia 2021, 12:05 #104
NoName: Moze i nic nie wiem, nie mozna tego wykluczyc. Za to Ty, jak na osobe ktora wie tak sporo, dajesz sie zdumiewajaco latwo bajtowac.
» 21 sierpnia 2021, 12:29 #103
KalinaRIP: Dałem się zbaitowac? Serio? Nie uważasz że stałoby się tak gdybym zareagował następująco: "jemu chodziło o trofea ogólnie a nie o same mistrzostwa, nie ogarniasz takich prostych rzeczy czy czytanie ze zrozumieniem kuleje?"

Jest różnica? Ale poniekąd masz rację, jak już mówiłem zgadzam się z tym żeby olać więc tak, dałem się "zbajtowac" połowicznie, niech ci będzie
» 21 sierpnia 2021, 13:24 #102
sirtomas: Nie mogę doczekać się tego zgnojenia w niedzielę! Oczywiście gospodarzy
» 20 sierpnia 2021, 22:34 #101
kamilllo777: Pereira wypozyczony za 1mln Euro do Flamengo. Miałem nadzieje że opylimy go juz permamentnie chociaz za te 8-10 baniek.
» 20 sierpnia 2021, 22:32 #100
69eyes: Wypożyczony za darmo, dodatkowo United będzie płacić pensje z Flamengo na spółkę, opcja wykupu 20mln za rok z której ofc nie skorzystają, kapitalny interes United, to już lepiej gdyby został.
» 20 sierpnia 2021, 23:19 #99
kamilllo777: Nie wier ze ze Flamenco z takiej opcji skorzysta
» 21 sierpnia 2021, 04:49 #98
Batigol222: Mendy
Soyuncu-Van Dijk-Tierney
TAA-Maddison-Bissouma-Bruno-Digne
Wilson-Lukaku

Ławka: Raya, Armstrong, Raphinia, Doiuglas Luiz

Zobaczymy, jak będzie szło w FFP od tej kolejki
» 20 sierpnia 2021, 22:03 #97
getryscholesa: Po co raphinha na ławce kosztem Bissoumy?
» 20 sierpnia 2021, 22:09 #96
Batigol222: Żeby skład wyglądał na bardziej naturalny, ale zrobię bench boost, bo i Raphinia i Armstrong powinni natłuc trochę punktów
» 20 sierpnia 2021, 22:13 #95
getryscholesa: Tyle ze w FPL nie chodzi o to by skład wyglądał naturalnie. Stawianie na defensywnych pomocników kosztem skrzydłowych to bezsens.
» 21 sierpnia 2021, 00:44 #94
Batigol222: Moim zdaniem w FFP chodzi o to, żeby skonfigurować normalny skład, i żeby ten skład nastukał jak najwięcej punktów. Ogólnie trochę nie podoba mi się podejście twórców. Wolałbym coś w rodzaju Sekiro/Soulsy: hardkor i żadnego miejsca na ułatwienia. Musi być bramkarz, muszą być 2-3 ŚO, muszą być boczni obrońcy/wahadłowi i musi przynajmniej jeden ŚP/ŚPD w środku pola, a nie robienie "składów" typu Shaw, TAA, Digne, De Bruyne, Bruno, Son, Salah, Kane, Lukaku, Vardy
» 21 sierpnia 2021, 00:57 #93
getryscholesa: Na tym ta gra polega. Właśnie na takich składach. I tyle. Pisze to jako osoba z top 10k z tamtego sezonu.
» 21 sierpnia 2021, 03:46 #92
Dejfmi: Widać Batigol222, że jesteś początkujący ale spoko, każdy kiedyś zaczynał :)
» 21 sierpnia 2021, 07:42 #91
Jakusa: Wiecie każdy gra jak mu się podoba :) Naromiast oczywiste, że w podejściem autora na wysokie pozycje w klasyfikacji liczyć nie można.
» 21 sierpnia 2021, 13:12 #90
keymil1990: Lindelof cały sezon krytykowany zagrał jeden dobry mecz i już Varane ma grzać ławę jego kosztem ?
Trzeba zrobić krok naprzód i ogrywać nowy duet obrońców a nie czekać do pierwszego błędu Lindelofa

Wiem że Varane trenuje dosyć krótko ale też bez przesady chłop odpoczął po euro i trenował nawet chwilę z Realem czy indywidualnie. Sancho za Jamesa to mus
» 20 sierpnia 2021, 21:32 #89
kckMU: Z tym tylko jednym dobrym to bym nie przesadzał.

I Varane i Sancho będą podstawowymi zawodnikami, niezależnie od 2 meczu z Southampton czy 3 z Wolves. Cierpliwości. Przed nimi i tak kilka lat ciągłego grania w tym klubie.
» 20 sierpnia 2021, 21:55 #88
sisinho: A ja bym nie był taki pewny tego kto będzie w pierwszym składzie. Sam, jak i 90% ludzi z DP sądziłem że Telles zje Shaw'a na śniadanie a okazało się wręcz przeciwnie że Luke'a to zmotywowało do takiego poziomu ze został jednym z najlepszych obecnie LO na świecie po super sezonie.
» 20 sierpnia 2021, 23:23 #87
kckMU: Tak, tylko potencjał Shawa jest nieograniczony i trzeba było konkretnego bodźca i sygnału. U Lindelofa czegoś takiego nie widzieliśmy, ale kto wie.
» 21 sierpnia 2021, 00:20 #86
United45: Victor to również świetny obrońca z wyprowadzeniem piłki na światowym poziomie. Ja bardzo cieszę się na taką rywalizację w naszym zespole, nie będzie mi smutno jeśli to Szwed posadzi Francuza na ławce- a uważam ze wcale nie jest to jakieś niemożliwe
» 21 sierpnia 2021, 11:25 #85
Batigol222: Andre Silva to jest kocur. Nie wiem, czy gość grał w futsal, ale panowanie nad piłką i czasami nawet sposób przyjmowania przypomina halowców. Na bank widać za to jego przeszłość w sportach walki. Generalnie rzadko się zdarza, żeby napastnik miał 185 wzrostu, był świetny technicznie, dynamiczny, silny i do tego zwinny. Myślę, że za rok on znowu może być transferowany, ale teraz już za 83, a nie 23 miliony
» 20 sierpnia 2021, 21:00 #84
Mistrz1908: Ronaldo sam się o nim wypowiadał, że ogromny talent i jego następca.
» 20 sierpnia 2021, 21:39 #83
Batigol222: Jak dla mnie to bardziej przypomina Berbatova, niż Cristiano
» 20 sierpnia 2021, 21:46 #82
PiesekLeszek: Ndombele odchodzi z Tottenhamu, ale to nie jest raczej nasz cel transferowy.
» 20 sierpnia 2021, 20:55 #81
Dejfmi: Całe szczęście, ze to nie jest nasz cel
» 20 sierpnia 2021, 21:46 #80
Radomirus: No nie wiem... z United łączeni są właściwe wszyscy piłkarze świata więc tylko czekać na jakieś "wiarygodne informacje" na ten temat :P
» 20 sierpnia 2021, 22:36 #79
RedRevolta: Jeśli wyjdzie znów James w pierwszym to jak słowo daje, nie wytrzymam nerwowo.
» 20 sierpnia 2021, 19:32 #78
Chestnut: To idź do psychologa, porozmawiaj, to nie jest zdrowe zachowanie.
» 20 sierpnia 2021, 19:34 #77
cantona007: Jeżeli znów skończy się takim wynikiem jak ostatnio, to dla mnie nie ma problemu.
» 20 sierpnia 2021, 19:35 #76
getryscholesa: Chestnut w prywatnym życiu tez jest taki toksyczny? Wspolczuje bliskim.
» 20 sierpnia 2021, 19:40 #75
AUDIoooo: Chesnut wciąż się przypierdziela
Zgrywa na Online twardziela
Wbiję szpilę, uwagę zwróci
i spokój na DP zakłóci
» 20 sierpnia 2021, 20:07 #74
Mariano88: Pójście do psychologa to jakaś obelga? Chestnut doradził koledze jak ma rozwiązać problem ze swoimi nerwami.
» 20 sierpnia 2021, 20:11 #73
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 20:14

Chestnut jak się bardziej boję o ciebie i twoje podejśćie do życia, pilnie skontuaktuj się z kimś, porozmawiaj, dobrze ci to zrobi, nie obiecuje ale może coś da.
» 20 sierpnia 2021, 20:14 #72
Chestnut: Regularnie chodzę do psychologa, u psychiatry też już byłem, nie mam takich głupich problemów i to nie ja jestem TOKSYCZNY. Jeżeli bronienie Jamesa i Ole jest toksycznym zachowaniem, to pozdrawiam serdecznie.
» 20 sierpnia 2021, 20:24 #71
HarryBrown: Uważam, że James powinien wyjść w podstawie. Na przełamanie. Ponadto on sporo daje w grze obronnej. AWB może zawsze liczyć na jego wsparcie, w przeciwieństwie do Shawa, który takiego wsparcia od Pogby nie dostaje.
» 20 sierpnia 2021, 20:38 #70
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 20:41

Dla mnie wszyscy bez wyjątku powinniście się leczyć. Ja w sumie też :P
» 20 sierpnia 2021, 20:41 #69
GGMUN6: No nie, bo ja nie powinienem
» 20 sierpnia 2021, 20:55 #68
MaciejusManUtd1: Kotku, nie bądź i nie uważaj się za najmądrzejsze stworzenie na tej stronie.

Psycholog to może tobie jest potrzebny.

Każdy jest inny, ale ty uważasz, że każdy ma mieć twoje zdanie i nic innego nie akceptujesz.

Narrrrra
» 20 sierpnia 2021, 23:06 #67
MaciejusManUtd1: Teraz przeczytałem,że chodzisz regularnie, ale chyba powinieneś go zmienić.

Dalej masz problemy
» 20 sierpnia 2021, 23:09 #66
Chestnut: No misiaczku Ty mój kochany, nie uważam się za najmądrzejsze stworzenie na tej stronie. Każdy jest inny, a czy gdzieś napisałem coś innego? Ba, ja to często powtarzam. Każdy może mieć swoje zdanie, tak, na tym polega dyskusja, chcesz, żebym zdanie zmienił to mnie do tego przekonaj dobrymi argumentami, a nie "bo tak". Nie znasz mnie, ani mojego psychologa, więc nie, nie zmienię.

Tak mam problemy, każdy ma jakieś problemy, Ty też masz problemy. Jakbym nie miał problemów to bym nie chodził do psychologa, wystarczy czasem logicznie pomyśleć?
» 20 sierpnia 2021, 23:33 #65
AUDIoooo: Na Southampton wychodzimy
i trzy punkty wywozimy
Sancho Pogba i Varane
Oj, będzie pozamiatane
Jones z szpitala na mecz wraca
cieszy go United płaca.
Lingard liczy na wyjściową
Tak jak zięciu na teściową.
Mata, Matić to jest klasa
nawet nawet pyta o nich NASA
Rashford operacji kilka
już brakuje tego wilka.
Na treningu był Cavani
uczył Maguire strzelać z bani
Pogba taniec podrasował
Gdy z Lingardem pobalował
Luke Shaw nogi nie chowa
Wchodzi jak piła łańcuchowa
Fred trenuje z McTomianym
W środku pola zagęszczanym
Hendersona boli głowa
Gdy go David w kieszeń chowa
Wan Bissaka nie odstaje
Bo na prawej radę daje
i wciąż pyta się Victora
kiedy przyjdzie meczu pora
Pan Pereira zrobił strzałe
No bo z testu dostał pałe
Nawet Dalot jest gotowy
bo z Włoszech wrócił jak nowy
Van De Beeka już uj strzyka
Bo nie zagrał full meczyka
Ole często kwaśna mina
Pewnie słyszał w tv Keana
Ale uśmiech szybko wróci
Gdy na tron United wróci
Pepik Tuchel Klopp i stryje
Norweg czapką was nakryje
» 20 sierpnia 2021, 19:29 #64
Mariano88: Masz talent, trzeba Ci to oddać
» 20 sierpnia 2021, 20:13 #63
sturmik: Talent jak Jaskier z Wiedźmina :)
» 20 sierpnia 2021, 20:18 #62
Chestnut: Jaskier mógłby czuć się urażony. :)
» 20 sierpnia 2021, 20:25 #61
GuteFrage: Szkoda że nie ma opcji minusowania.
» 20 sierpnia 2021, 21:21 #60
GoForWin: @GuteFrage
Wtedy byłbyś jednym z rekordzistów.
» 20 sierpnia 2021, 21:22 #59
kckMU: Oni mają tyle multikont, że byliby na plusie. Ich życiowy sukces.
» 20 sierpnia 2021, 21:27 #58
PastaDoCiasta: Rymy częstochowskie tak jak Pan Jezus powiedział
» 20 sierpnia 2021, 21:55 #57
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 22:37

Dzięki wszystkim moi drodzy
Co niektórzy tu są srodzy
Lecz nie martwię się ani chwilę
Gdy Polaczek wbija szpilę
Mam dziś na to wywalone
Szpece znawcy no i trole
Mam zabawę jest bajecznie
i pozdrawiam was serdecznie
» 20 sierpnia 2021, 22:35 #56
SickRabbit: Ciekawe, czy Ole znów "zaskoczy" składem? :D
Oby Sancho od początku.
» 20 sierpnia 2021, 18:43 #55
Mariano88: Ole to nie Sousa, czasem skład da radę przewidzieć
» 20 sierpnia 2021, 20:15 #54
KanapowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 18:31

Jedno wygrane spotkanie i zaczyna się sielanka, ogórki, wystawić kogoś na wkręcenie się w drużynę, z takim podejściem mistrzostwo stanie się marzeniem już w grudniu
» 20 sierpnia 2021, 18:31 #53
PogbaKingOfMANU: Czyli co, Sancho czy Varane nie poradzi sobie z Southampton? Czy jakie masz argumenty przeciw wystawieniu ich w meczu?
» 20 sierpnia 2021, 18:34 #52
SzarimMusty: W sezon trzeba wejść z przytupem ale Sancho czy Varane są nam potrzebni w formie, nie jakiejś kanapowej...
» 20 sierpnia 2021, 18:38 #51
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 18:45

A co cię to obchodzi w ogóle?
» 20 sierpnia 2021, 18:44 #50
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 18:56

To kiedy i gdzie mają łapać formę? Na samym treningu, czy na siłowni? Piłkarz by mieć formę, potrzebuje minut meczowych. Tego się nie da obejść. Wpuszczenie ich od 1 minuty na słabszego rywala nie jest nie wiadomo jakim ryzykiem zwiastującym stracony sezson, nawet jeśli nie są w top formie (istnieje coś takiego jak zmiany, gdyby grali padakę).
» 20 sierpnia 2021, 18:55 #49
KalinaRIP: Sancho za Jamesa jeszcze ok ale czemu chcesz wpuszczacVarana od razu? Ktorys ze srodkowych zagral zle? Moze niech Varane wchodzi z lawki poki co a nie odwrotnie?
» 20 sierpnia 2021, 19:06 #48
mikon70: Nie jestem za wielkim fanem Lindelofa, ale za ostatni mecz, to w ogóle mu się nie należy pominięcie go przy wyborze pierwszej 11. Solidnie zagrał w obronie i oczywiście genialna asysta za plecy obrony Leeds. Zresztą Ole jako trener nie mógłby czegoś takiego mu zrobić, bo to krzywdzi piłkarza, który pokazał się z dobrej strony, a tu się okazuje, ze jest to nieistotne, bo i tak będzie grzać ławkę w przyszłym meczu.
» 20 sierpnia 2021, 19:18 #47
PogbaKingOfMANU: @Kalina, by łapał rytm meczowy, a z tym rywalem ryzyko jest niewielkie. Można rotować składem nie tylko z konieczności bo ktoś źle grał. Równie dobrze może dostać np. 2 połowę, wszystko jedno, chodzi o wejście w grę, minuty na boisku.
» 20 sierpnia 2021, 20:12 #46
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 16:51

Wystawiać na takie mecze z ogórkami nowe nabytki, Varane, Sancho niech grają od 1 minuty. Lepszej okazji nie będzie by dobrze wejść w sezon i zgrać się lepiej po braku sezonu przygotowawczego z drużyną. Na mecze z top 6 muszą być w najwyższej gotowości.
» 20 sierpnia 2021, 16:50 #45
BNK: Przez mecze z ogórkami to my w zeszłym roku przegraliśmy walkę o mistrzostwo.
» 20 sierpnia 2021, 17:02 #44
PogbaKingOfMANU: O to się teraz nie boję, w porównaniu do poprzedniego sezonu mamy mocniejszą ekipę +trener twierdzi, że super przepracowali obóz przygotowawczy, gdzie dla porównania rok temu Shaw mówił, że na treningu było tylu ludzi, że dało się ich policzyć na palcach 1 ręki. Teraz sytuacja jest korzystna. Ekipy jak Southampton dla Sancho czy Varana nie powinny być problemem, a pozwolą złapać im cenne minuty w meczu.
» 20 sierpnia 2021, 17:29 #43
Mistrz1908: W tej lidze nie ma ogórków.
» 20 sierpnia 2021, 18:42 #42
piter100000: Do meczu trzeba podejść pewnym swoich umiejętniści, ale bez lekceważenia rywala. Mecze na wyjeździe przy pełnych trybunach są ciężkie zwłaszcza z niżej notowanymi rywalami. Ale jak zagramy na swoim poziomie to nie powinno być problemów
» 20 sierpnia 2021, 18:48 #41
karassas: @Mistrz1908 Takie drużyny jak Southampton czy Arsenal (tak wiem, historycznie wielki klub ale aktualnie w dołku i to ogromnym) i jeszcze kilka drużyn by się znalazło to ogórki. Sęk w tym, że tutaj te drużyny nie rozkładają nóg tak jak w Hiszpanii czy Francji i czasem dają radę urwać punkty. Dlatego trzeba podchodzić poważnie do każdego meczu, natomiast lepiej wpuścić kogoś pierwszy raz z słabszą drużyną niż z takim Tottenhamem, City czy Chelsea
» 20 sierpnia 2021, 18:55 #40
PogbaKingOfMANU: @karassas, eureka, w końcu ktoś zrozumiał o co chodzi! Nikt nie mówi o olaniu meczu, a wchodzeniu w rytm meczowy, łapanie minut, zgrania, podstaw których nie złapiesz na samym treningu czy siłowni. Ci gracze zostali kupieni do gry w podstawie i kiedyś do tej podstawy trzeba ich wprowadzić.
» 20 sierpnia 2021, 19:00 #39
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 19:20

Na Southampton tylko rezerwy :P
Heaton
Dalot, Bailly, Jones, Williams
Matic, VDB
Diallo, Mata, James
Martial

Tak to widzę ;)
» 20 sierpnia 2021, 19:19 #38
karassas: Nie chodzi o same rezerwy, ale taki Sancho może wejść od 1 minuty. Varane około 60 minuty bo jednak krócej trenuje z drużyną.
» 20 sierpnia 2021, 19:52 #37
Radomirus: Po prostu śmieszy mnie ta dyskusja

Jestem pewien, że Sancho czy Varane wejdą do składu jak tylko nasz manager uzna, że są gotowi fizycznie i pi razy drzwi rozumieją czego od nich wymaga pod względem taktycznym.

Więcej zaufania do Ole :)
» 20 sierpnia 2021, 20:18 #36
sturmik: Tak tak , ogórki w PL.
A potem łzy w oczach wracając z Burnley czy Brighton.
» 20 sierpnia 2021, 20:21 #35
karassas: @Radomirus akurat ja nigdy nie napisałem nic na żadnego z naszych managerów. Był Mourinho, wierzyłem i nie pisałem nic typu Mou out itd. Dokładnie tak samo jest teraz, wierzę w Ole i jeśli Sancho i Varane nie wyjdą to nie będę marudził. Natomiast nie zmienia to faktu, że uważam iż Sancho powinien wyjść w pierwszym składzie, Varane co najmniej w okolicach 60 minuty lub szybciej.
@Sturmik a kiedy te potęgi z Brighton czy Burnley grały ostatnio o jakieś europejskie puchary? Tak jak mówiłem w Premier League jest dużo ogórków. Ja wymieniłem dwa, Ty dodałeś dwa kolejne. Natomiast to, że rywal jest słabszy nie znaczy, że można go lekceważyć. I jeszcze jedno czasem zdarza się, że słabszy zespół wygra, natomiast dziwnym trafem co roku pewne konkretne drużyny są na koniec u góry, a pewne drużyny regularnie są na dole tabeli.
» 21 sierpnia 2021, 04:03 #34
Radomirus: karassas

No to pod tym względem chyba jesteśmy podobni bo mi też się nie zdarzyło zwalniać trenera (choć zdarzało mi się wytykać jego w moim mniemaniu błędy). Wynika to pewnie z tej szczerej, dziecięcej naiwności, którą kibicując United mam mimo skończonych już 40 lat, że zespół "zaskoczy" i będzie parł do przodu ;)

A co do Sancho i Varana to jak pisałem wyżej. Wierzę, że Ole wie co robi i wpuści obu wtedy gdy będzie uważał, że nadszedł już ich czas. Może już jutro, może za tydzień :)
» 21 sierpnia 2021, 13:32 #33
mikiartur: Szczerze jestem ciekaw, czy Ole nie spróbuje duetu Matić Van De Beek. Pod koniec sezonu przygotowawczego (jak i podczas zamkniętego sparingu z Burnley) OGS próbował w jednej połowie jednego duetu, a w drugiej drugiego duetu. Wg mnie fajna może być taka rywalizacja. Bo obie dwójki prezentują myślę solidny, podobny poziom, a oferować mogą inne rzeczy. Dlatego chętnie zobaczyłbym taki skład przeciw Southampton:

DDG
AWB Lindelof Maguire Shaw
VDB Matić
Sancho Fernandes Pogba
Greenwood

Myślę że dopóki do pełnej formy nie wróci Cavani albo Cavani z Rashfordem, to raczej będziemy widzieć grę na 4 pomocników w tzw. diamencie. Pogba widać w dobrej formie jest i trzeba to wykorzystywać dopóki w/w dwójka jest poza grą a Martial też widać do optymalnej formy jeszcze ma trochę daleko.

Co do obecności Sancho i Greenwooda raczej nie ma jakiś większych wątpliwości. Sancho daje nam więcej opcji niż James, a Greenwood jest w dobrej formie + nie ma zbytnio wielkiego na niego nacisku ze strony innego gracza.

Southamtpon największe braki ma na bokach obrony i prawdopodobnie tam trzeba skupić nasze starania w ofensywie. Środek obrony także Świętych do monolitów nie należy. Na pewno ich gra na 2 napastników spowoduje, że nasi stoperzy raczej nie będą mega obecni w ofensywie. Środek pola to też miejsce gdzie Święci są dość solidni. Więc trzeba się spodziewać że odetną Bruno od piłki. Ważne będzie podłączanie się do akcji Shaw'a i AWB. Nie można się spodziewać że będą grali tak otwarcie jak Leeds więc bardzo ważne będzie przejęcie kontroli nad środkiem pola. Dlatego uważam że duet Matić i Donny mogą lepiej się odnaleźć. Matić ma um. by rozgrywać tą piłkę, a Donny dobrze się odnajduje w małej przestrzeni, dzięki czemu może pomóc uwolnić się Bruno z podwójnego krycia. Jestem ciekaw jak nasi kreatywni gracze będą grali z Sancho. Jest taki plus, że Sancho może grać za równo po lewej jak i prawej. I podobnie można powiedzieć o Greenwoodzie. Więc często pewnie będą się wymieniać pozycjami. Czuje że mecz z Southampton to będzie mecz Shaw'a i Pogby.

Fajnie jakby w 2 połowie pojawił się Varane (niezależnie od winiku) ale jakoś mocno się tego nie spodziewam.
Jestem dobrej myśli przed tym meczem. A co do innych meczów PL w tej kolejce to jestem ciekaw oczywiście derbów Londynu, Leeds Everton oraz AVL vs Newcastle. W tej kolejce z wielkiej czwórki jeśli ktoś ma pkt stracić to chyba tylko w meczu Chelsea jest jakaś nadzieja. Bo nie wierzę że Norwich albo Burnley sprawią jakąś niespodziankę.

A co do tego weekendu ( bo nie ukrywam że teraz mocno na te weekendy czekam) to jestem ciekaw czy dziś Messi w PSG zadebiutuje, Serie A startuje i coś czuje w kościach, że mecz Monaco Lens dla widzów może być fajnym widowiskiem. Szkoda że za wiele ciekawych meczów we Włoszech w tej kolejce nie będzie.
A dla tych co się interesują, to dziś o 20 nasz skład u23 gra z Chelsea a jutro nasz MU u18 gra z Liverpoolem u18 o godzinie 12:30
A z naszych graczy wypożyczonych to mogą zagrać: dziś Laird(Swansea) w sobotę: Tuanzebe(AVL), Pellistri(Alaves), Bernard(Hull), Chong(Birmingham), Bishop(Mansfield) Galbraith (Doncaster), Fish(Stockport) w niedzielę: Devine(St.Johnstone)
» 20 sierpnia 2021, 16:46 #32
Lisan: Oby nie, bo biorąc ostatnia dyspozycje tych Panów duet VDB Matic to byłaby autostrada do naszej bramki
» 20 sierpnia 2021, 16:52 #31
mikiartur: w meczu z Evertonem wyglądało to nieźle. W ostatnim meczu przedsezonowym. Poza tym aby oni nam się później przydali dość mocno (a będzie na pewno taki czas gdzie będziemy mieć w środku pola mniejsze pole manewru) to warto ich sprawdzić. Mamy na tyle dobry skład, że nawet ich wystawienie nie powoduje że nagle nasza pozycja faworyta maleje. Niezależnie jaki środek pola wyjdzie, powinni dać sobie radę. A trzeba też wykorzystać, żę Soton obecnie w jakieś wybitnej formie nie jest oraz szalenie szerokiej kadry nie mają.
» 20 sierpnia 2021, 16:57 #30
HarryBrown: Z całym szacunkiem ale z Maticem w podstawowym składzie to sobie już dajmy spokój. Na 20-30 min. przy korzystnym wyniki żeby dać odpocząć to i owszem jak najbardziej.
» 20 sierpnia 2021, 20:35 #29
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 15:53

Teraz zas przez rok bedzie ta durna saga z Pogba czy zostanie czy odejdzie, wkurza mnie to, ze gosc nie potrafi sie jasno określić czy zostaje z nami czy odchodzi po sezonie
» 20 sierpnia 2021, 15:52 #28
mikiartur: z jednej strony też mnie to wkurza a z drugiej strony go rozumiem. Gra toczy się dla niego o sporą kasę itd. Wiadomo że chce dla siebie wypracować jak najlepszy kontrakt. Więc nie spodziewam się, aby do końca sierpnia coś podpisał.
» 20 sierpnia 2021, 16:47 #27
Killgor: Halo,a gdzie info o skladzie Soton?
» 20 sierpnia 2021, 15:48 #26
Hoccu: FABRIZIO : Oficjalne i potwierdzone. Karim Benzema przedłuża kontrakt z Realem Madryt do czerwca 2023 roku.

Klauzula odstępnego wynosi...

Miliard euro :o

Ktoś tu ma stadion w budowie chyba :x
» 20 sierpnia 2021, 14:52 #25
kckMU: W Hiszpanii takie klauzule to codzienność.
» 20 sierpnia 2021, 14:54 #24
Hoccu: Szczerze? La Liga nie śledzę, przez wiele czynników byłem wyłączony nawet z polskiej i angielskiej piłki. Po prostu jestem w szoku...
» 20 sierpnia 2021, 14:55 #23
kckMU: Ale czemu w szoku, bo tego nie rozumiem? Dzieciakom też tak wpisują. Jeden może odejść za 10, drugi za 150, ale wpisane mają astronomiczne kwoty dla bezpieczeństwa w negocjacjach.
» 20 sierpnia 2021, 15:00 #22
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 15:16

Z tego co się orientuję to w Hiszpanii jest wymóg wpisywania klauzul, więc wielu piłkarzy ma tak wysokie kwoty. W rzeczywistości nie ma ona żadnego znaczenia.
» 20 sierpnia 2021, 15:15 #21
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2021 15:20

Przecież to że ma mld wpisany nic nie znaczy. Wymóg prawny jest to taki wpisują. Przy normalnych kwotach i tak rzadko kto wpłaca klauzule. Zazwyczaj transfery kończą się na niższej stawce. My przecież też nie kupiliśmy Varane korzystając z jego klauzuli odejścia.
» 20 sierpnia 2021, 15:20 #20
DaredevilUtd: Normalnosc, po klauzuli pana Neymara :)
» 20 sierpnia 2021, 15:58 #19
brennt: Martwi mnie trochę, że 2-3 zawodników najwyższej klasy będzie zawsze siedziało na ławce (Cavani, Martial, Sancho, Greenwood, Rash - a tylko max 3 pozycje do obsadzenia), za to na miejsce Pogby nie mamy nikogo :) Tzn mamy. vdb :D
» 20 sierpnia 2021, 14:23 #18
Hoccu: Ale kochany, chyba lepiej mieć zmiennika klasy światowej niż nie wiem, z całym szacunkiem do Soboty, ale np Waldemara. No wiesz. City ma 2 pełne składy, nigdy nie mają luk w składzie nawet jak ktoś wypada. Do tego musimy dążyć.
» 20 sierpnia 2021, 14:31 #17
kckMU: Kolega się już zdążył odzwyczaić od tego, jak wygląda prawdziwa ławka rezerwowych. Sporo lat minęło, nic dziwnego.
» 20 sierpnia 2021, 14:34 #16
levy181: Martial ma zadatki na grajka aspirującego do top ale mentalnie niestety nie. Szkoda bo go lubię.
» 20 sierpnia 2021, 14:44 #15
sisinho: Martwi mnie że uważasz Martiala za piłkarza najwyższej klasy.
» 20 sierpnia 2021, 14:45 #14
brazylianwisnia: Na miejscu Pogby I tak gra McTomminay a Francuz tak naprawdę nie ma swojego miejsca w składzie tylko go Ole rzuca gdzieś na doczepke.
» 20 sierpnia 2021, 15:23 #13
Braks: Uwielbiam takie zmartwienia
» 20 sierpnia 2021, 19:20 #12
HarryBrown: @brennt
To sobie pooglądaj powtórki spotkań z czasów SAF. Możesz się zdziwić jakie asiory potrafiły wchodzić na murawę z ławki. I porównaj to z poprzednim czy przede wszystkim jeszcze sezon dalej poziomem ławki.
» 20 sierpnia 2021, 20:47 #11
Lisan: Cavani
Pogba Bruno Sancho
Fred McTominay
Shaw Maguire(C) Lindelof AWB
DDG

Pierwsze 90 minut dla Sancho i niech chłopak próbuje jak najszybciej wskoczyć do pierwszej jedenastki nawet kosztem gorszego występu. Nie widzę najmniejszego sensu wystawiać Jamesa
» 20 sierpnia 2021, 14:19 #10
tygrys26: No według mnie wystawianie Jamesa i granie jednego mniej to nie ma sensu, ale Ole w niego wierzy
» 20 sierpnia 2021, 14:20 #9
United45: Ja z kolei myślę że w niedzielę zobaczymy już dwójkę Varane-Maguire. Co do ofensywy chyba jednak Greenwood w formie posadzi Edinsona na ławce. Reszta raczej tak jak piszesz
» 20 sierpnia 2021, 14:40 #8
NoLogo: "Sytuacja kadrowa: ..... W meczu z Southampton nie zobaczymy jeszcze Edinsona Cavaniego. ...."
» 20 sierpnia 2021, 14:47 #7
brazylianwisnia: Tu nie chodzi że Sancho bez formy gorszy niż James a żeby się chłopak nie spalił. Jak nie jest jeszcze w formie meczowej i zagra słabo to presja będzie mu bardziej ciążyć i może się chlop zblokować jak ADM.
» 20 sierpnia 2021, 15:25 #6
HarryBrown: Sancho wejdzie ale 2 połowie na podmęczonego przeciwnika.
» 20 sierpnia 2021, 21:04 #5
darekbogdan: Przewiduję pogrom.
» 20 sierpnia 2021, 13:47 #4
artix206: Przerwa w pracy, wpadłem poczytać komentarze, a tu nowy artykuł, ale masz wyczucie Matheo..
» 20 sierpnia 2021, 13:42 #3
matheo: Zawsze można wrócić do ostatniej wiadomości dnia :) Miłej pracy!

devilpage.pl/index/news/komentarze/69728/manchester-united-leeds-united-5-1-kanonada-hat-trick-fernandesa-wielki-wyczyn-pogby
» 20 sierpnia 2021, 14:02 #2
Wirus: W Southampton łagodnie mówiąc nie jest teraz za kolorowo, więc inny wynik niż nasza wygrana będzie sporą niespodzianką.
» 20 sierpnia 2021, 13:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.