Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Jadon Sancho piłkarzem Manchesteru United

» 23 lipca 2021, 14:20 - Autor: Spooky - źródło: manutd.com
Manchester United ma przyjemność ogłosić finalizację transferu Jadona Sancho. Reprezentant Anglii podpisał kontrakt do czerwca 2026 roku, z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
Oficjalnie: Jadon Sancho piłkarzem Manchesteru United
» Jadon Sancho został w piątek przestawiony jako piłkarz Manchesteru United
21-letni Sancho zdobył 50 bramek i zanotował 64 asysty w 137 występach, podczas czterech sezonów spędzonych w Borussi Dortmund. Reprezentant Anglii był częścią drużyny, która dotarła do finału Euro 2020. Jest to drugie wzmocnienie składu Ole Gunnara Solskjaera przed nadchodzącym sezonem, po zakontraktowaniu Toma Heatona.

Warunki transferu zostały uzgodnione 1 lipca, a badania medyczne piłkarza odbyły się po zakończeniu Euro 2020. Dopiero teraz jednak Sancho oficjalnie został ogłoszony piłkarzem Manchesteru United.

Jadon Sancho powiedział: – Zawsze będę wdzięczny Dortmundowi za to, że dał mi możliwość gry w piłkę w pierwszej drużynie, choć zawsze wiedziałem, że pewnego dnia wrócę do Anglii. Szansa dołączenia do Manchesteru United jest spełnieniem moich marzeń i nie mogę się doczekać występów w Premier League. To młody i ekscytujący skład i wiem, że razem możemy osiągnąć coś wyjątkowego, co przyniesie kibicom sukces, na który zasługują. Z niecierpliwością czekam na współpracę z menedżerem i jego zespołem trenerskim, aby dalej rozwijać swoją grę.

Ole Gunnar Solskjaer powiedział: – Jadon uosabia typ zawodnika, których chcę sprowadzać do klubu, jest to zawodnik ofensywny czerpiący z najlepszych tradycji Manchesteru United. Będzie stanowił integralną część mojego składu przez wiele lat i z niecierpliwością czekamy na jego rozkwit. Jego rekordy bramek i asyst mówią same za siebie, a ponadto wniesie do zespołu ogromne tempo, polot i kreatywność.

Old Trafford da mu platformę, której potrzebuje, aby uwolnić swój niewykorzystany talent i występować na najwyższym poziomie. Jak na zawodnika w jego wieku, Jadon osiągnął już bardzo wiele i wykazał się odwagą, aby wyjechać i udowodnić swoją wartość za granicą. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na powitanie Jadona w składzie, gdy będziemy przygotowywać się do nowej kampanii.

Jadon Sancho będzie występował w Manchesterze United w koszulce z numerem 25.




TAGI


« Poprzedni news
Manchester United uzgodnił kontrakt z Varanem do czerwca 2026 roku
Następny news »
Z jakim numerem na koszulce będzie grał Jadon Sancho?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (276)


Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 18:08

Środek obrony słabo i Grant też pokazał że bliżej mu do trenera niż bramakrza.
Na plus młodzi w ataku szczególnie Elanga, Hannibal i Shoretire.
Pereira pierwszy do odstrzału. Williams wygląda już trochę na tłustego kocura który zbliża się do emerytury. Lingard z bramką, ale poza tym nie wiem uważam że lepiej dla niego i dla nas jakby jednak został sprzedany do WHU albo Arsenalu.
Do tych którzy zastanawiają się po co sparingi grane rezerwami i mlodzeżówką: aby gracze sprawdzili się vs seniorski zespół, przetestować nowe ustawienia, inne schematy. Więc ciekawy meczyk, fajnie się oglądało, trzymam kciuki za młodych aby powoli się przebijali do pierwszego składu.
» 24 lipca 2021, 18:06 #265
mcscotyy: Wyczerpać przegrane na jakieś sparringi i jazda z sezonem :D
» 24 lipca 2021, 18:01 #264
REDARMY10: Nie ma zabardzo nad czym rozmyślać bo narazie gra akademia plus gracze do sprzedaży i przy końcu kariery. Z młodych po dwóch meczach fajnie się pokazał pellistri mengi i doś fajnie shoretire 2 asysty dużo widzi fajna technika może być z niego klasowy piłkarz
» 24 lipca 2021, 18:00 #263
PastaDoCiasta: Może dzisiejszy mecz pokaże dlaczego często wygrywamy w u23 z jakimś Blackburn 6:4 :D No ale na urywkach na YT jest tylko ładna brama Shoretire i dryblingi Hannibala
» 24 lipca 2021, 17:58 #262
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 17:54

Wciąż uważam, że to był dobry mecz. Oddzieliliśmy ziarno od plewa. Widać kto jest gotowy by dać mu szansę. Ladni pokazał się Elanga, shola, Pellistri, czy Hannibal. Na dobrą sprawę to w tym meczu było 2 podstawowych zawodniko. Nie liczę Lingarda, czy dziadka Maty, Maticia którzy nie łapią się czasami nawet na rezerwę. Młodzi na obronie pokazali, że to jeszcze nie ich czas. Dużo się działo i Ole wie teraz na czym stoi. Jak ktoś pisze o kompromitacji, to sam się kompromituje wypisując takie bzdety. U18 i U23 pokazało, że w przyszłości paru zawodników wskoczy do podstawowego składu!
» 24 lipca 2021, 17:54 #261
zieluGRANIE: No Elanga ładnie się pokazał marnując dwie patelnie, jak nie trzy :P
» 24 lipca 2021, 17:55 #260
RedsFan: To dopiero nieoszlifowany dzieciak. Za to ty pokazujesz typowa ignorancję i brak znajomości footballu :p
» 24 lipca 2021, 18:03 #259
zieluGRANIE: Wywnioskowałeś to po tym, kiedy stwierdziłem fakty? :D
Przecież ja po nikim nie jadę tylko piszę co każdy widział :P
» 24 lipca 2021, 18:11 #258
OkuratnyCzlek: Jak na razie pokazujesz, że jesteś zielony w futbolu dla jego!
» 24 lipca 2021, 19:54 #257
Strzelec: Elanga i Pellistri najlepsi. Defensywa to dramat.
» 24 lipca 2021, 17:53 #256
SIERPU: A mi się podobał Elanga, do oszlifowania ale grajek z niego będzie
» 24 lipca 2021, 17:51 #255
SickRabbit: Elanga może się podobać, dobre wykończenie i kontrola nad piłką, dynamika oraz drybling.
» 24 lipca 2021, 17:51 #254
zieluGRANIE: Dobrym wykończeniem się popisał marnując dwie setki :P
» 24 lipca 2021, 17:56 #253
Himself: Sparing sparingiem ale mocarne mamy rezerwy xd
» 24 lipca 2021, 17:47 #252
szczecinianin: Za LVG pokonywalismy wszystkich, w tym Real i Barcelone, po pierwszych meczach wygraliśmy dopiero w 3/4 kolejce, to nic nie daje. Z tego składu 95% zawodników nie zobaczymy w lidze. Jest sobota, upał (przynajmniej u mnie), weźcie kolegów na piwo lub dziewczynę do lodziarni zamiast krytykować tych dzieciaków. Dzieciaki muszą iść na wypożyczenie, gramy praktycznie bez bramkarza (bo to Oldboy), a Pereira i Lingard muszą stąd odejść, to każdy wie. Ja te sparingi zlewam, aczkolwiek 4:2 w czapę troche nie wypada...
» 24 lipca 2021, 17:43 #251
zieluGRANIE: To po co te sparingi w ogóle? Aby sobie dzieciaki pobiegały?
To już wolałbym obejrzeć tylko dwa sparingi ale z graczami z pierwszego składu :P
» 24 lipca 2021, 17:48 #250
szczecinianin: Tak, żeby chłopaki z pierwszego składu gryźli trawę i odnieśli kontuzję jak np. Telles. Ole widzi, że z tej młodzieży to Pellistri, Hannibal i Elanga mają jakąkolwiek przyszłość w tym klubie. Nie rozumiem też stawiania na takiego Andreasa, każdy wie że to ogór, ale cóż poradzić.
» 24 lipca 2021, 17:51 #249
zieluGRANIE: Ale ja nie mówię, aby gryźli trawę, czy się zabijali, ale aby się zgrywali, poczuli piłkę w meczu itp :P Kontuzja to grozi w każdej chwili, bardziej na treningu niż na takim chillowym sparingu :P
» 24 lipca 2021, 17:54 #248
Mordziu: A ja z dzisiejszego składu mam dobre przeczucie co to Hannibala. Mam wrażenie, że to będzie bardzo mocny grajek ;)
» 24 lipca 2021, 17:38 #247
PastaDoCiasta: Tylko koniecznie musi nabrać masy bo zarówno dziś jak i z Derby go przestawiali strasznie, a co dopiero by było w PL
» 24 lipca 2021, 18:00 #246
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 17:36

A mi się mecz podoba. Niech się młodzi ogrywają. To tylko towarzyskie granie. Przegląd kadr w warunkach lepszych niż trening. Bez spiny. :)
» 24 lipca 2021, 17:34 #245
zieluGRANIE: Żałuję że poświęcam czas tym sparingowym meczom, a nawet żałuję już tych 14 zł za tego miesięcznego suba (już wolałbym to na kebaba wydać) - dawno takiej kopaniny nie widziałem...
A tak btw. po co robić sparingi w okresie kiedy ma się do dyspozycji tylko głębokie rezerwy? Niech się ogrywają na stadionowym parkingu, a w to miejsce można by było zgrywać chociaż połowę pierwszego składu.
» 24 lipca 2021, 17:34 #244
kamilpe: Daj nr konta to Ci przeleje ja kebaba i wyjdź stąd
» 24 lipca 2021, 17:35 #243
szczecinianin: Chłopie nie oglądaj... ja przestałem się juz od lat ekscytować sparingami, za LVG gwałciliśmy wszystkich i dało to cos? Poza AWB, Maticiem i Greenwoodem nikogo z tych ludzi w sezonie nie zobaczysz :p
» 24 lipca 2021, 17:36 #242
zieluGRANIE: Nie mówię, że nie mam, tylko że nie warto było, aby oglądać te kopanie się w czoło.
I sam się goń, czy ja kogoś obrażam?
» 24 lipca 2021, 17:37 #241
Domestos: Napisałem im, że nie mogę oglądać meczu to mi zwrócili te 14 zł, przeprosili i jeszcze zostawili subskrypcję. Teraz oglądam za darmo. Trzeba tylko z ludźmi pogadać.
» 24 lipca 2021, 17:38 #240
szczecinianin: My gramy bez bramkarza? Z całym szacunkiem, ale po co było dawać jakikolwiek kontrakt Grantowi? My już mu oferujemy najdłuższe wakacje w życiu.

Nie napalam się na te wyniki bo to tylko sparing, ale prawda jest taka, że nawet w sparingu nie wypada tak grać. Pereira, serio ktoś wierzy w niego jeszcze? Williams już chyba za dobrze zarabia żeby naciskać na AWB, Lingard mimo gola także musi stąd odejść, reszta to młodziaki z których pewnie tylko Pellistri zostanie w klubie.
» 24 lipca 2021, 17:23 #239
nieeeeeeee: Grant jest trenerem bramkarzy i przy okazji 3 bramkarzem.
» 24 lipca 2021, 17:26 #238
szczecinianin: Tak czy siak z tego składu tylko AWB, Matic i Greenwood będą grali regularnie. No może jeszcze ten Facu Pellistri nie zostanie wypozyczony i zaliczy jakieś ogony. Nie ma co dramatyzować. Bardziej martwi mnie to, czy zarząd po ekscytacji kibiców nad Sancho już zdecydował zamknąć okno transferowe czy jednak ktoś mądry widzi potrzebę sprowadzenia takich ludzi jak Varane, Trippier i środkowy pomocnik, bo grając Lindelofem, Tuanzebe, Williamsem, duetem Fred-McTomek niestety czekają nas błędy i stracone bramki z niczego.
» 24 lipca 2021, 17:34 #237
mordynator: O kurde 4-1?
Wylączyłem po przerwie bo jakoś nie miałem ochoty dalej oglądać mimo wszystko sparingi to inna para kaloszy ale aż 4-1 po 20min 2 połowy.
» 24 lipca 2021, 17:23 #236
rreddevilss: Potężne rezerwy mamy skoro dostają w leb 4-1 od Qpr xd mam nadzieje ze ten mecz sprawi ze uzupelnimy bardziej kadre
» 24 lipca 2021, 17:23 #235
MaciasDevil: No cóż, dobrze że to mecz rozgrzewkowy. No i umówmy się, QPR wszystko wpada. 9 na 10 meczów by nie wpadało. Mają swój mecz i tyle.
» 24 lipca 2021, 17:21 #234
SkilledHydra16: Nie ma co oglądać. Nasi nadal na wakacjach. Można przegrać sparing, celem jest przygotowanie do sezonu, a nie byle wygrać. Natomiast 4-1 od drużyny z championship dostawać to już wstyd.
» 24 lipca 2021, 17:21 #233
nieeeeeeee: Ło Matko Bosko co to siem staneło
» 24 lipca 2021, 17:20 #232
mikon70: Brazylijski Belg wraca w wielkim stylu. Najpierw przypomina kibicom o swojej bezsilności w środku pola, a przy trzecim golu, biegnie za strzelcem bramki truchcikiem. Williams według mnie natomiast zawalił 4 bramkę. Ja wiem, ze to są sparingi i nie ma co się podniecać aż nadto, ale kiedy oni chcą się pokazać trenerowi, jak nie teraz?
» 24 lipca 2021, 17:20 #231
kamil2257: No ładne sobie panowie grają
» 24 lipca 2021, 17:20 #230
Mordziu: Zszedł złotowłosy- gramy w 11 :)
» 24 lipca 2021, 17:19 #229
KOw11alMUN: Co tu się kurcze dzieje...
» 24 lipca 2021, 17:18 #228
MixEx: No kompromitacja lekka.
» 24 lipca 2021, 17:18 #227
Michux3: Wyłączyłem po bramce na 2-1 a tu mi przychodzą powiadomienia z sofascore że już 4-1, co się stało?
» 24 lipca 2021, 17:18 #226
Abstrahujacy: Zszedł James z boiska i rozsypał się worek z bramkami dla rywali. Walijczyk jednak mimo iż udawał że biega jak bezmyślny jeździec to trzymał grę w ryzach i wszyscy się go bali.
» 24 lipca 2021, 17:18 #225
HarryBrown: Co strzał to gol ale dla QPR :D
» 24 lipca 2021, 17:18 #224
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 17:18

Nasi młodzi obrońcy pokazują to co najgorsze w 2 połowie :) ewidentnie daleko im do 1 składu United. Za to ci ofensywni gracze niczego sobie. Chciałbym częściej w tym sezonie Elanga widziec fizycznie wygląda na gotowego do PL, chłop jak dąb.
» 24 lipca 2021, 17:17 #223
SkilledHydra16: Tuanzebe nadal w formie :) Najpierw nie pokrył przy 2 bramce, a przy drugiej odbiła się od niego piłka i bramkarz nie był w stanie obronić
» 24 lipca 2021, 17:13 #222
bani: Przy drugiej bramce po prostu brak szczescia - wina obarczylbym ‘probe’ rozegrania na lewej stronie
» 24 lipca 2021, 17:16 #221
mikon70: Tez to mi utkwiło w pamięci niestety. Przypominam sobie również, jak go tu broniono, bo tylko jeden mecz zły mu się z Turkami w ubiegłym sezonie zdarzył. Prawda jest taka, że było ich o wiele więcej i już wiadomo, dlaczego był 3 w kolejce do partnerowania Harremu w środku.
» 24 lipca 2021, 17:16 #220
szczecinianin: Nie pisz tak bo zaraz Cię zjadą i przypomną, że powstrzymał Mbappe i Neymara
» 24 lipca 2021, 17:17 #219
kielbasior: Tuanzebe wiecznie ma "pecha". Tu odbije piłkę pod nogi przeciwnika, to sam wbije do bramki. Gość jest tragiczny, jeden mecz z PSG niczego nie zmienia.
» 24 lipca 2021, 17:19 #218
RedsFan: Aż serce rośnie jak się widzi tyle młodych talentów, z naszej akademii. Za kilka lat będziemy mieć kolejny "rocznik 92".
» 24 lipca 2021, 17:02 #217
mikon70: Nie mów hop. Tego im życzę, ale mogą równie niedługo skończyć, jak Cleverley, Gibson czy inni.
» 24 lipca 2021, 17:04 #216
nieeeeeeee: Nie no ale Cleverleya to ty szanuj.
» 24 lipca 2021, 17:08 #215
kckMU: Cleverleyem to się ligę wygrywało.
» 24 lipca 2021, 17:12 #214
MixEx: Dla mnie nie ma w nich nic wyjątkowego poza Greenwoodem oczywiście.
» 24 lipca 2021, 17:13 #213
mikon70: Jak był Sir Alex, to i Jones grywał w pomocy. Czar Cleverleya prysł właśnie po jego odejściu na emeryturę.
» 24 lipca 2021, 17:14 #212
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 16:56

Ciekawy szybki meczyk. Ciekawe co pokażą w następnej połowie. Podoba mi się ten Pellistrig, z powodzeniem mógłby grać jako cofnięty napastnik, ma świetną technikę potrafi idealnie przyjąć piłkę i jednym dotknięciem wykreować akcje bramkową, tak jak to zrobił przy asyście lingarda. We wcześniejszym meczu co strz lol też przyjęcie miał świetne co zrobiło mi połowę sukcesu do sstrzelenia Gola. Oby się rozwinął nam.
» 24 lipca 2021, 16:48 #211
Mordziu: Witam!
Czy również Was strasznie drażni złotowłosy Andreas?
Ja mam wrażenie, że on robi wszystko na opak. Jak trzeba zwolnić- on przyśpiesza. Jak trzeba przyśpieszyć zawsze zwalania. Biegnie nagle jakieś wślizgi w powietrzu robi, w defensywie jak tyczka, w ofensywie z klapkami na oczach. Ciągle nie wiem w sumie na jakiej on pozycji gra ? Def. pomocnik ? Ofensywny pomocnik ? ŚP box to box ? Zawsze wierzyłem w każdego piłkarza United i zawsze każdemu kibicuję ale ta perełka wyjątkowo męczy moje oczy :/
» 24 lipca 2021, 16:47 #210
mikon70: Niestety, ale wróciły demony z sezonu 19/20, a dokładniej z pierwszej części sezonu, jak odpowiadał za środek pola w United…
» 24 lipca 2021, 16:51 #209
mikon70: Podoba mi się dzisiaj gra Pellistriego, napędza atak i fajnie pressuje.
» 24 lipca 2021, 16:46 #208
tygrys26: Tylko on cos pokazuje w ofensywie
» 24 lipca 2021, 16:48 #207
Diabelski97: RaphaĂŤl Varane is likely to join Manchester United. #MUFC [@sistoney67, BBC]

Top źródełko.
» 24 lipca 2021, 16:36 #206
pictor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 16:38

To już wiadomo od kilku dni teraz kluby się muszą dogadać, a United się podobno nie spieszy
» 24 lipca 2021, 16:38 #205
PastaDoCiasta: Zawsze miło usłyszeć od tieru 1, że transfer jest prawdopodobny
» 24 lipca 2021, 16:45 #204
tygrys26: James nawet na tle qpr wygląda zle.. to chyba świadczy o czymś
» 24 lipca 2021, 16:30 #203
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 16:19

Telles skręcił kostkę
Prawdopodobnie opuści początek sezonu.
» 24 lipca 2021, 16:18 #202
Robo1986: Podaj ktoś link do meczu?
» 24 lipca 2021, 16:15 #201
MaciasDevil: Podeslalem na priv
» 24 lipca 2021, 16:19 #200
Robo1986: Dziękuję
» 24 lipca 2021, 16:23 #199
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 16:13

Ole's at the wheel tell me how good does it feel we got SANCHO, Paul Pogba and Fred, Marcus Rashford is Manc born and bred. the greatest of English football we've won it all
Piękne zamienienie Sancheza na Sancho hehe.
» 24 lipca 2021, 16:12 #198
Shoiden: Ludzie śmieją sie z Ole a prawda jest taka że ten sezon był trudniejszy niz wtedy gdy Kloop budował Liverpool, przez covid brak porządnego okresu przygotowawczego. Przez własnych kibiców koszmarnie ciężka koncowka sezonu. Jestem pewien ze gdyby grali z normalnym terminarzem byśmy wygrali LE
» 24 lipca 2021, 16:10 #197
MaciasDevil: To się popisali młodzi w obronie. Cóż, trzeba atakować dalej.
» 24 lipca 2021, 16:10 #196
SkilledHydra16: Krycie dramat
» 24 lipca 2021, 16:09 #195
Vainte: I już 1-1
» 24 lipca 2021, 16:08 #194
MaciasDevil: No Jessie i żeby tak ładnie strzelal o ile zostanie :)
» 24 lipca 2021, 16:06 #193
mordynator: Jesse brameczka :)
» 24 lipca 2021, 16:05 #192
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 15:38

Naprawdę nie rozumiem po co tu konta robią kibice innych klubów. Dobra, jeszcze mogę zrozumieć tych, którzy są kulturalni (kibic Leicester odnoszący się z szacunkiem do kibiców United i klubu) i nie piszący takich bełkotówale jak ktoś tu się obnosi pychą i stosuje złośliwości wobec Manchesteru United, to nie macie chyba co robić ciekawego w życiu. Głównie te słowa kieruje do obecnych tu kibiców
Arsenalu i Liverpoolu, którzy przychodzą i prawią tu swoje mądrości. Jedni uważają się za mistrzów świata, a drudzy zrównują poziom drużyny United i Arsenalu, co jest kuriozalne. Oczywiście znajda się naiwniacy wśród kibiców United, którzy napiszą, żeby się danego użytkownika nie czepiać, bo jest miły i nikogo nie atakuje. Tak? Radzę w takim razie uważniej czytać, jak przychodzi tu wielu z nich, żeby tylko rzucić jakąś złośliwość.
» 24 lipca 2021, 15:37 #191
KanapowyEkspert: Ktoś tu wspominał o Kloppie:
finał LE z beznadziejnym składem, do tego fenomenalne spotkanie z Borussia które przeszło do historii piłki nożnej

Następnie finał CL również przegrany ale tam spotkanie położył zdecydowanie Karius

Następnie vice mistrzostwo kraju a także wygrana CL

Następnie wygrana liga angielska

Następnie jedynie trzecie miejsce w lidzie ale patrząc na kontuzje i bez jakich zawodników musiał sobie radzić cały sezon to i tak nie mały sukces

Także jak narazie porównania Ole do Jurgena są trochę zabawne

Aha i tak jestem fanem Liverpoolu który potrafi dyskutować bez jadu
» 24 lipca 2021, 15:19 #190
Smola0015: Kulturalna wypowiedz,ale dalej nie rozumiem jednego,po co Wy kibice Liverpoolu się tu logujecie? Ja jako kibic nigdy nie miałem potrzeby odwiedzić stronę innego klubu a co dopiero się na niej logować
» 24 lipca 2021, 15:51 #189
PogromcaTroli: Próba dowartościowania się :) Tyle lat w cieniu United robi swoje :) Najważniejsze ze boli pupka :D Tak trzymać
» 24 lipca 2021, 15:54 #188
pawelisto2: Zdecydowanie lepsze to, aniżeli tak bardzo lubiane tutaj na stronie: "widzieliście co na kanonierach piszą?".

Merytoryczna dyskusja jak najbardziej, wszak sport ma dzielić a nie łączyć.
» 24 lipca 2021, 16:13 #187
szczecinianin: Lingard, James, Pereira - sprzedać jak najszybciej obok Instagramowicza. Jestem ciekaw formy Facu, może nie będzie potrzeby go wypożyczać.
» 24 lipca 2021, 14:52 #186
rreddevilss: Kadre rozwinal wzorowo, atmosfera jest wzorowa,transfery wzorowe ale w tym sezonie musimy juz cos wygrac, dosc gadki o progresie pokazmy wkoncu to na boisku
» 24 lipca 2021, 14:32 #185
pawelisto2: Już mniejsza z wygrywaniem czegokolwiek. Wyjdźmy my chociaż z grupy LM, bo wypadnięcie z LM do LE i potem wygranej tej LE to osobiście uważam za mniejszy sukces aniżeli jakiekolwiek Carabao Cup.
Takie trochę: „Nie możemy być wśród najlepszych to wygrywamy chociaż z najgorszymi”, ale myśle, że nikogo w Manchesterze United takie coś nie powinno urządzać.
» 24 lipca 2021, 14:41 #184
VaraneRed: Nasi kontra qpr: Heaton, Wan-Bissaka, Mengi, Tuanzebe, Williams, Andreas, Matic , Pellistri, Lingard, James, Greenwood.
» 24 lipca 2021, 14:29 #183
GGMUN6: Ogląda ktoś siatkówkę? Słabo to wygląda :/
» 24 lipca 2021, 14:18 #182
DjTED: Fatalnie. Balonik napompowany jeszcze mocniej niz w noge. Wyszli jakby Iranczycy mieli im sie polozyc
» 24 lipca 2021, 14:20 #181
sisinho: "Balonik napompowany"

Uwielbiam to stwierdzenie. Dwukrotny mistrz świata z rzędu, 3 miejsce w europie (ze swojej winy) i gadanie o baloniku. To tak jakby powiedzieć o baloniku gdy Djokovic grałby słabo i przegrywał na IO.

To nie jest przeciętna drużyna w piłkę nożną gdzie ktoś liczy na półfinał czy finał. Tu gra jedna z najlepszych drużyn świata w siatkę, jeden z faworytów do złota i to nie tylko Polskie media tak piszą a na całym świecie.
» 24 lipca 2021, 14:31 #180
kckMU: 1 mecz w grupie. Ted jak ty narzekasz to czasami aż człowieka mdli.
» 24 lipca 2021, 14:43 #179
GGMUN6: Ważne że jest tie break, Kurek i Leon póki co najlepiej i ciągną nas.
» 24 lipca 2021, 14:56 #178
Gary1920: Czepiacie się, chłopaki są na "ostatniej prostej" 😉
» 24 lipca 2021, 16:04 #177
DjTED: Musze posprawdzac sobie poczatki Kloppa w Liverpoolu bo ktos tu chyba szaleje za mocno . O ile pamietam to Klopp byl najwiekszym przegrywem i mogl sobie z Poche czy Tuchelem piatke zbic
» 24 lipca 2021, 14:13 #176
jean6: Jak był Psiku...s bez "s" , tak tu jest OldFashion bez "h".
» 24 lipca 2021, 14:33 #175
Lisan: Moim zdaniem Ole już jest top trenerem i zasłużył na kontrakt a będzie jeszcze lepszym jeżeli poprawi kilka aspektów:
1) Zmiany. Czekanie do 80 minuty ze zmianami gdy aż prosiło się o roszady, często zabijało nam mecze.
2) Święte krowy. Jeżeli Martial przez cztery mecze człapie po boisku nie ma prawa wystąpić w piątym meczu i tu potrzebne są twarde decyzje.
3) Taktyka. Czasami Olka zbyt łatwo rozszyfrować: wiadomo że sercem drużyny jest Bruno; jeżeli dostanie plastra od razu jest ciężej.
» 24 lipca 2021, 13:33 #174
OldFasion: Właśnie te aspekty, które wymieniłeś świadczą między innymi, że Ole nie jest top trenerem.

To tak jakby napisać, że Kowalski to top napastnik, tylko musi poprawić słabą skuteczność, słaby strzał i słabą technikę użytkową. Bez sensu.
» 24 lipca 2021, 13:41 #173
Chestnut: Te trzy punkty które wymieniłeś, to tak naprawdę był jeden problem. Wąski skład. :)
» 24 lipca 2021, 13:41 #172
MiSt: Co do punktu nr 3 to trzeba jednak przyznać, że w ofensywie funkcjonowała jedynie lewa flanka, więc w ataku pozycyjnym byliśmy bardzo przewidywalni. Teraz mamy Sancho, więc może to wyglądać dużo lepiej.
Bramki traciliśmy często po stałych fragmentach gry, więc tutaj by się przydała poprawa.

Co do Martiala, to ja bym trochę z niego "zszedł". Chłopak miał fatalny sezon, ale nadal potrafi grać w piłkę. Ten sezon go zweryfikuje. Jeśli się nie poprawi to nie będę za nim płakał, gdy odejdzie.

Jeśli chodzi o zmiany to jednak często nie miał zbyt wielu możliwości. Chyba jedynym rażącym brakiem zmiany było czerwo dla Freda.

Nie zgodzę się jednak z tym, że Ole to top. Jest bardzo dobrym menedżerem, ale do topu jeszcze długa droga. Najważniejsze jednak, że ma potencjał i wciąż się rozwija. Zobaczymy w jakim miejscu będzie za rok.
» 24 lipca 2021, 13:44 #171
Himself: Top trenerzy wygrywają trofea ze swoimi drużynami
» 24 lipca 2021, 13:56 #170
zeetkaes: Dobrze, że podpisali z nim kontrakt, bo już inne top kluby ostrzyły sobie zęby na tego top managera.
» 24 lipca 2021, 13:56 #169
PastaDoCiasta: 1) To często wynikało z po prostu braku jakości na ławce. W finale LE łatwo się krzyczało, że gramy dogrywkę tym samym składem, ale z drugiej strony co miał zrobić Ole? Zdjąć Bruno i wstawić VDB oraz Rasha i dać Jamesa? Nawet Martiala nie było bo miał kontuzję, a Mason grał na prawej, więc to były nasze dwie najlepsze opcje w ofensywie. No to już wolę zmęczoną tę dwójkę, bo przynajmniej w przypadku takich graczy jest szansa, że wcisną coś przebłyskiem geniuszu. Nawet Pogba ma na to potencjał czy Mason, bo wykończenie ma świetne i akurat coś zmieści. Jak Barcy nie idzie to ich kibice chyba nie krzyczą dobra Koeman zdejmuj Messiego bo zmęczony i wpuszczaj Breithwaitha bo świeży. Teraz przyszedł Sancho, Martial wróci po kontuzji i mamy już przynajmniej 5 poważnych kandydatów na 3 pozycje. Nawet za Bruno będzie można liczyć, że może Lingz będzie grał jak West Hamie albo VDB zdąży ogarnąć angielską piłkę.

2) Tu trochę patrz punkt pierwszy dlaczego Rashford z kontuzją gra albo Bruno 69 mecz w sezonie, a na dodatek zamiast o świętych krowach mówiłbym o wierze w swoich zawodników i próbach odbudowania ich gdy im nie idzie. Martial grał nawet jak irytował, De Gea to samo, dostali bardzo duży kredyt zaufania, ale przecież finalnie jeden i drugi dziś głównie siedzi na ławce. Pogba też potrafilł siedzieć, czy zejść w przytoczonym finale LM.

3) Sorry, taki mamy skład. No to tak jakby krytykować Koemana że wszyscy wiedzą że Messi ich ciągnie i to jego wina. Rash odpocznie i wyleczy kontuzje, przyszedł Sancho (to akurat bardzo duży kreator), może zostanie Pogba, jakby się udało wymienić McFreda który w kreacji nie grzeszy na Nevesa to też rozgrywanie rozejdzie się na kolejne osoby. Widać, że budujemy skład i Ole widzi takie rzeczy o czym świadczą przeprowadzane przez nas transfery. No i jak dwóch graczy przyklei się do Bruno, to też nie jest najgorzej bo robi się miejsce dla reszty
» 24 lipca 2021, 14:02 #168
MiSt: Miejmy nadzieję, że nowy kontrakt dla Ole oznacza też odpowiednie wsparcie finansowe. Nie ma pewności, że będzie zdobywał dla nas trofea. Mam jednak nadzieję, że w przyszłym sezonie rozwieje wszelkie wątpliwości.

Moim zdaniem zasłużył na kontrakt. United pod jego wodzą zaliczyło znaczny postęp, choć wiele brakuje do ideału. Uważam, że więcej z tej ekipy nie dało się wycisnąć (chociaż finał LE nadal boli). Następny sezon zweryfikuje go jako menedżera. Trzymam za niego kciuki, bo świetnie byłoby zobaczyć legendę podnoszącą puchar jako trener United :)
» 24 lipca 2021, 13:27 #167
OldFasion: Moim zdaniem obecnie najsłabszym ogniwem United jest właśnie trener. Wszyscy fani United niedoskonałości Solskreara doskonale znają, więc nie będę powtarzał.

Nie rozumiem jak klub, który kupił najdroższego obrońcę w PL (Maguire), najdroższego pomocnika w PL (Pogba), najdroższego skrzydłowego w PL (Sancho) i najdroższego napastnika w PL (Lukaku) nie jest w stanie zbliżyć się do wygrania ani tytułu PL ani Ligi Mistrzów. Jak można wydając setki milionów funtów na transfery piłkarzy oszczędzać na menadżerze z najwyższej półki? Dziś nikt nie wygrywa trofeów ze stażystą na ławce.
» 24 lipca 2021, 13:48 #166
nieeeeeeee: James Lindelof Fred Martial czy przez ponad połowę sezonu De Gea jak z takimi piłkarzami w pierwszym składzie można nie zdobyć mistrzostwa.
» 24 lipca 2021, 13:51 #165
mikon70: Klopp to jest najwybitniejszy trener w historii piłki - zapomniałeś o tym wspomnieć
» 24 lipca 2021, 14:00 #164
PastaDoCiasta: A ja nie rozumiem jak klub, który kupił bramkarza za 62 mln funtów i obrońcę za 75 mógł się ledwo doczłapać do 4. miejsca. Także takie porównania serio mają sens. Wam też zajęło trochę czasu żeby do tej elity dojść. Prawda jest też taka ze dopiero teraz można mówić, że mamy skład na poziomie. Jak przychodził Ole to w obronie grał duet Smalling - Lindelof, teraz prawdopodobnie będzie to Maguire - Varane. Na prawej hasał Young, za kreację odpowiedzialny był duet Lingard - Perreira. Prawego skrzydłowego ten klub nie widział 8 lat. U Was też był Carrol, Karius czy inny Benteke i co dziwisz sie, ze klub wyłożył kasę i kupił klasowych graczy? Dzięki temu jesteście gdzie jesteście, wszystko wskazuje na to, że w naszym przypadku bedzie podobnie
» 24 lipca 2021, 14:10 #163
Himself: Pasta@ z tym,że wcześniej zdobyli Ligę mistrzów i PL...a my ?
» 24 lipca 2021, 14:24 #162
OldFasion: "A new contract for Ole Gunnar SolskjĂŚr at Manchester United will be discussed in the coming weeks. #MUFC [
@FabrizioRomano"

Wierzycie w Ole, czy czekacie na topowego trenera?
» 24 lipca 2021, 11:52 #161
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 11:54

Czekamy aż na stronie kibiców Liverpoolu będziesz miał z kim w końcu podyskutować, a nie musiał wchodzić na devilpage.
» 24 lipca 2021, 11:53 #160
kamilpe: Mamy topowego trenera przecież
» 24 lipca 2021, 11:58 #159
OldFasion: Pytanie już raczej nieaktualne.

"Ole Gunnar Solskjaer has signed a new contract with Manchester United. Agreement reached until June 2024. Czerwone koło #MUFC

Solskjaer and Man Utd also included an option to extend the agreement until June 2025, official statement confirms. #Solskjaer"
» 24 lipca 2021, 12:01 #158
Himself: Kamilpe@ niezły żart ... oczywiście,że czekam na trenera z topu ,który da ważne trofea ...sory ale z Ole nie wygraliśmy niczego i na to się nie zanosi
» 24 lipca 2021, 12:06 #157
kamilpe: Dlaczego uważasz, że nie zanosi się na to? Podaj argumenty proszę
» 24 lipca 2021, 12:07 #156
KOw11alMUN: Ludzie spokojnie, OldFashion przecież zadał normalne pytanie. Po co odrazu z jadem w gębie wyskakiwać...
I tak wiem, że jest kibicem Liverpoolu i też mnie czasem jego wypowiedzi irytują np. na temat Varana czy Sancho ale czasem dobrze mówi i tutaj też zadał najnormalniejsze pytanie.
» 24 lipca 2021, 12:09 #155
Dejfmi: Wierzę w Ole
» 24 lipca 2021, 12:15 #154
Himself: Kamilpe@ brak reakcji na wydarzenia boiskowe ,podczas meczu boi się odezwać krzyknąć na swoich graczy ,brak mu charyzmy ,taktykiem jest żadnym ,nie ma ciągłości wyników ,zdarzają się pojedyncze mecze z lepszymi rywalami żeby za chwilę stracić pkt z teoretycznie słabszym zespołem ,zajeżdżanie pierwszego składu gdzie na finiszu brakuje sił ,brak mentalności zwycięzców...teraz proszę podaj Ty argumenty dlaczego ma zdobyć jakiś ważny tutaj ( mowie tu o PL lub LM)
» 24 lipca 2021, 12:20 #153
KOw11alMUN: Jak mnie irytują takie argumenty typu, Norweg jest za miękki. A po czym stwierdzasz? Bo jak go kamera 3 razy pokazuje na mecz to siedzi i nie krzyczy...
Masz rację kamilpe, nie ma sensu wchodzić w taką rozmowę i się nie potrzebnie denerwować. mamy piękny dzień więc głupotą było by sobie psuć humor na kogoś takiego...
» 24 lipca 2021, 12:28 #152
Mariano88: Himself, przyznam, że sam bywałem poirytowany brakiem rotacji u Ole ale też fakt faktem, że rezerwowi zawodzili. Nie ma też żadnych dowodów, że darcie się w czymś pomaga piłkarzom a nie ich np. dekoncentruje. No i dla mnie najważniejszy argument, nie widzę teraz na rynku trenera z topu, którego bym u nas widział. Niby są Conte, Sarri czy Zidane bez kontraktów ale czy oni są gwarancja sukcesów? No i Twój ostatni argument, że Ole taktykiem jest żadnym. Skąd taki wniosek? Coś więcej powiesz?
» 24 lipca 2021, 12:42 #151
Himself: Mariano88@ nie potrafi dokonywać zmian taktycznych w trakcie meczu ,zwłaszcza gdy wynik jest niekorzystny
» 24 lipca 2021, 12:49 #150
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 12:56

@NoName nie rozumiem Twojej tezy - "odpowiadasz w taki sposób, to tak jak byś zaczepiał kogoś i wołał do bójki, a jak ten ktoś powie 'no dobra, bijmy się', to Ty byś uciekł do mamy.". Przecież ja napisałem podaj argumenty a nie że chce się wymieniać na argumenty - tylko chciałem wysłuchać dlaczego nie zdobędziemy żadnych trofeów a to dwie inne kwestie. Życie nie nauczyło Cię, że czasem nie warto zniżać się do jakiegoś poziomu i zrezygnować z dyskusji?
» 24 lipca 2021, 12:54 #149
SIERPU: HIMSELF co do reakcji na niekorzystny wynik. Przypomnij sobie na początek ile razy w tym sezonie, przegrywając 1 połowe i schodząc do szatni (gdzie kazdy narzekał na gre i był gotowy na najgorsze) wychodziliśmy na boisko by wygrać różnicą nawet nie bramki a conajmniej dwóch. Bo chyba zapomniałeś, że w całej lidze to właśnie my pod wodzą OLE mieliśmy najwięcej powrotów
» 24 lipca 2021, 12:59 #148
kamilpe: Według mnie wołanie o argumenty to przede wszystkim poznanie i wysłuchanie opini drugiej strony i moim zdaniem to on zaprosił mnie do dyskusji bo odbił piłeczkę tak żebym teraz ja podał swoje argumenty, natomiast ja w prosty sposób odpowiedziałem, że nie będę wchodził w taką dyskusję. Proszę Cię, jest tak fajny ciepły, dzień, nie analizuj już tego co zostało powiedziane, korzystaj z tego co dziś mamy, wszystkiego dobrego!
» 24 lipca 2021, 13:11 #147
PastaDoCiasta: Ja jestem bardzo zadowolony z tej decyzji, może i Ole to nie jest trener ze światowego typu, ale przypominam, że przed nim mieliśmy dwie światowe marki i uznane legendy w osobach van Gaala i Mourinho i graliśmy jedną wielką kaszanę. Owszem, wygraliśmy FA Cup, Kurakao Cup i Ligę Europy, ale po pierwsze to puchary pocieszenia, bo kibice takich klubów jak United czy Liverpool powinni celować w Mistrzostwo i LM, a nie pisać, że no Tarcza Wspólnoty to zawsze puchar do gabloty, bo nasze muzeum na Old Trafford jak dobrze pamiętam ma 2 piętra, więc nie trzeba go naprędce wypełniać. Ole jak narazie może i przegrał LE po karnych i poodpadał w półfinałach rok wcześniej, ale jako jedyny od odejścia SAF-a robi coś co jest dla mnie najważniejsze - buduje z głową drużynę i styl na długie lata. Wolę ekscytować się transferami Sancho czy Neveza, którzy mogą stanowić o naszej sile przez 10 najbliższych lat, niż zastanawiać się czy Jose Mourinho ściągnie jakiegoś Persisicia czy innego Szroticia bo nawkurzał zarząd i jak się jakoś nie pogryzą w szatni i zamurują bramkę to wpadnie nam puchar klubów pokroju Arsenalu czy Tottenhamu. Za Ole przynajmniej mogę się zastanawiać ile za 5 lat będziemy mieli Mistrzostw, a może nawet LM.

PS: No i Norweg nie ma ego z kosmosu i jak ma gdzieś braki, to potrafi korzystać z wiedzy i doświadczenia innych, stałe fragmenty marnowaliśmy to przyszedł od nich ekspert, nasz sztab od przygotowania taktycznego też robi dobrą robotę, bo potrafiliśmy taktycznie rozłożyć chociażby City u siebie 2:0 (co McTomek strzelił z polowy), na wyjeździe (ostatni nasz mecz z nimi), PSG też pokonaliśmy w miarę pewnie 2:1 w grupie, Lipsk 5:0 też pełna dominacja, a takie spotkania naprawdę nie biorą się z przypadku, że akurat im się dobrze zagrało. Od tego czasu wzmocniliśmy skład i można z optymizmem patrzeć w przyszłość. A że w pierwszej kolejce jak będzie 0:0 do przerwy to będzie zwalnianie trenera i sprzedawanie połowy składu przez "Ekspertów Devilpage" jakoś średnio mnie rusza.
» 24 lipca 2021, 13:14 #146
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 13:30

A wy wciąż wierzycie w tym Liverpool, że bez kolejnych wzmocnień klopp coś wam wyczaruje z niczego? Myślicie, że wasz już nadszarpnięty pierwszy skład po oddaniu jeszcze Wijnaldum za darmo coś osiągnie? Mam z was bekę, bo zanosi się na kol jne lata posuchy więc przychodzicie robić u nas ferment.
» 24 lipca 2021, 13:29 #145
Dejfmi: Top 4 nie jest ważne, ważne są trofea.

Brać Artete
» 24 lipca 2021, 13:37 #144
cantona007: Wierzymy w Ole i jego projekt.
» 24 lipca 2021, 13:44 #143
PastaDoCiasta: No i kolega dobrze podsumował, Barista w 2 lata wygrał FA Cup i Tarczę Wspólnoty i 2 razy skończył na 8. miejscu. My nie wygraliśmy nic, ale skończyliśmy na 4. i 2. (nie wiem czy finał LE czy półfinały liczymy też jako jakieś osiągnięcia). Chyba nikt nie ma wątpliwości który klub jest teraz lepszy, a sezon, w którym Olek objął klub skończyliśmy 4 pkt za nimi. Poza tym Van Gaal jak skończył na 5. miejscu ale wygrał FA Cup i wyleciał dzień później, to chyba wszyscy się tu cieszyli?
» 24 lipca 2021, 13:44 #142
mvp73: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 11:50

Zastanawiam się czy Varane rzeczywiście będzie wzmocnieniem?
» 24 lipca 2021, 11:47 #141
OldFasion: Varane sprzed trzech lat będzie wzmocnieniem. Ten z minionego sezonu raczej nie.
» 24 lipca 2021, 11:51 #140
VaraneRed: Dam radę, bo potrzebuję nowego otoczenia.
» 24 lipca 2021, 12:34 #139
PastaDoCiasta: OldFasion lubię tu kibiców innych drużyn, bo pozwalają spojrzeć na wiele spraw z innej perspektywy, a jak wiadomo koszula bliższa ciału i łatwo tu popaść w krąg wzajemnej adoracji, że Ole na kole i jedziemy po potrójną koronę. Mam natomiast wrażenie, że trochę przesadzasz ostatnio w drugą stronę, bo wszyscy tu pamiętają jak rok/dwa lata temu, kiedy Sancho był łączony z Liverpoolem, to się też na niego napalałeś, a niedawno pytałeś czy jak strzeli 5 goli i będzie miał 5 asyst to będziemy zadowoleni xd Może i Varane był w lepszej formie 3 lata temu kiedy Real wygrywał trzeci rok z rzędu LM, niż teraz kiedy próbuje wrócić do światowego topu, ale to wciąż jeden z najlepszych na świecie. Owszem, potrzebuje lidera (choćby z tego wynika jego słabsza forma kiedy Ramos mało co grał), ale przecież całą formacją defensywną (a jak się przekonał Rash także i nieraz ofensywną) steruje u nas Makgajwer. Trochę czytając Twoje wpisy mam ochotę wejść na LFC i pisać No fajny ten konate ale młody jeszcze i szklany, do tego przeskok z Bundeligi, ciekawe czy wygryzie Kabaka xD
» 24 lipca 2021, 13:02 #138
karlik147: Po transferze Glazerzy mają chwilę spokoju, tak jak wielu mówiło :) .
» 24 lipca 2021, 11:20 #137
Mariano88: Dziennikarze też. Od 24h mówi się przede wszystkim o Sancho. Doniesienia ws. Varane'a czy Pogby to może 1%
» 24 lipca 2021, 11:39 #136
Rashy10: Kibice PSG wywiesili transparent pod stadionem: „Pogba, powinieneś posłuchać swojej matki, ona cię tu nie chce. My też nie!”
» 24 lipca 2021, 10:26 #135
SIERPU: Gdzie to wyczytales
» 24 lipca 2021, 10:36 #134
kondzik: SIERPU lata na Twitterze
» 24 lipca 2021, 10:52 #133
RedsFan: Też powinniśmy wywiesić podobny :)
» 24 lipca 2021, 11:38 #132
Mariano88: A ktoś zna otoczkę tego transparentu? Wiadomo czemu go nie chcą?
» 24 lipca 2021, 11:40 #131
Rashy10: Sierpu wpisz chociażby w google "psg fans pogba" w pierwszych linkach są już artykuły na ten temat
» 24 lipca 2021, 11:56 #130
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 12:01

Z tego co wyczytałem to rodzina Pogby kibicuje OM i on sam swego czasu wypowiedział się, że PSG nie jest w jego planach i nie pasowałby tam ze względu na rodziców m.in.
» 24 lipca 2021, 12:01 #129
mcscotyy: Bardzo lubię takich piłkarzy jak Sancho, który nie opiera sie tylko na szybkości ale również jest bardzo kreatywny.
Co do Varana fajnie by było jakby dołączył, ale SPD chyba bardziej potrzebny, Fredem daleko nie zajedziemy…
» 24 lipca 2021, 10:23 #128
GGMUN6: Jeśli sprzedamy Pogbe to wtedy może będzie Varane i śpd
» 24 lipca 2021, 11:09 #127
VaraneRed: Już za niedługo ... witam moi drodzy.
» 24 lipca 2021, 10:17 #126
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2021 09:52

"Będzie stanowił integralną część mojego składu przez wiele lat" - Olek brawo za transfer ale koniecznie musisz coś wygrać by być tu tyle lat i tego nam życzę. Niestety ale presja będzie rosła. Nawet Kukuryku Cup.
Dodatkowo powiem tak: nie pomoże nam w ataku Messi, Ronaldo czy inny Devils Red gdy piłkę rozgrywał będzie Fred. Usunięcie tego zawodnika na ten moment uznaje za klu naszego sukcesu w przyszłym sezonie, chyba że faktycznie usunął szkolne błędy że swej gry. GG MU
» 24 lipca 2021, 09:51 #125
IntruZ9: Akurat z tym się nie zgodzę,Fred w rozegraniu nie jest zmym zawodnikiem,lubi podejmować ryzyko,często gra do przodu,rzadko kiedy gra do najbliższego czy do boku...jedyne co u niego kuleje to trochę gra pod presją,stąd bywały różne mniejsze lub większe błędy,ale kto ich nie robi? Ten kto nic nie robi...Fred zagrał naprawdę bardzo dobre copa tworząc parę z casemiro w środku,ja to bym chciał tylko nevesa i niech Ole już sobie rotuje pod konkretnego rywala
» 24 lipca 2021, 09:57 #124
dlabigt23: Brak Środkowego obrońcy jeszcze bym mógł przeboleć w tym okienku. Varane moze nawet moglby dołączyć do nas w styczni albo za rok za darmo jesli faktycznie chce tutaj przyjść. Natomiast w te miejsce fajnie by bylo sciagnac jakiegos Defensywnego pomocnika. Ruben Neves i ktos za Pogbe jesli odejdzie i mysle ze było by okej. Ewentualnie jeszcze Trippier jesli cena bedzie dość normalna.
» 24 lipca 2021, 09:44 #123
Mariano88: Akurat Varane to priorytet a nie DM, także chyba boleści Cię czekają.
» 24 lipca 2021, 11:42 #122
dev13: Super ciesze sie. United nie zwalniac tempa jeszcze dopiac zakup Varana , sciagnac Nevesa i mamy pake jak marzenie .
» 24 lipca 2021, 09:39 #121
Wirus: W końcu Sancho u nas. Jeden z najlepszych talentów na świecie.
Liczę na niego, że będzie nas bardzo cieszył swoją grą i że będzie blisko Rashford'a i sodówa mu do głowy nie pójdzie.
» 24 lipca 2021, 07:12 #120
IntruZ9: Wiadomo kiedy będzie okazja debiutu? Czy jeszcze wakacje u Jadona? Wydaje mi się że materiały promocyjne już dawno były zrobione
» 24 lipca 2021, 06:38 #119
Mariano88: Jadon jest na wakacjach z Rashfordem. Wróci w tym samym czasie co Maguire i Shaw.
» 24 lipca 2021, 08:36 #118
0listonoszpat: Piękna mocna czerwień, świetne koszulki. Tylko dlaczego wcześniej pokazywali dużo jaśniejsze? Może zdjęcia prześwietlone... No dziwne dziwne
» 24 lipca 2021, 06:22 #117
IntruZ9: Jak dla mnie najlepsze stroje odkąd kibicuje united,no może wyżej jest ta z białym kołnierzem z Sharpem na fronice..ale wiadomo są gusta i gusta
» 24 lipca 2021, 06:35 #116
SzpakUtd: Ogólnie idealnie leży mu ta czerwień.
» 24 lipca 2021, 00:49 #115
Mariano88: Jak na drodze, żółte zmieniło się na czerwone.
» 24 lipca 2021, 08:37 #114
pawelisto2: Orientuje się ktoś może, czy Jimenez będzie musiał już zawsze grać w opasce na głowę, bądź jakimś kasku a'la Cech? Bo na wszystkich treningach widzę póki co trenował w dość grubej opasce i zastanawiam się jak napastnik, często operujący głową w polu karnym dałby sobie radę w czymś takim.
Oczywiście zdrowie najważniejsze.
» 23 lipca 2021, 22:44 #113
Saftmi: Będzie musiał grać do końca kariery w tej opasce (nie wiem czy będzie mógł normalnie grać głową jak dotychczas).
» 23 lipca 2021, 22:51 #112
Quahadron: Z tego co czytałem to będzie mógł normalnie grać głową, ale opaska ze względów bezpieczeństwa ma z nim zostać do końca życia.

Póki co wrócił do treningów, gry, ale na grę głową pozwalają jedynie ze specjalną, miękką piłką by zobaczyć jak będzie się czuł, oraz by przyzwyczaić głowę do kontaktów.
» 23 lipca 2021, 23:48 #111
pawelisto2: Dzięki za odpowiedzi. Ciekawe jak sobie poradzi, bo akurat głową to on grał całkiem nieźle, a cała ofensywa Wolves opierała się właściwie na nim. Wypadł z gry i nagle po rewelacyjnych sezonach tułaczka w drugiej połowie tabeli.
» 24 lipca 2021, 00:05 #110
RedRevolta: Bardzo mocno wierze w tego chłopaka, ma talent według mnie o wiele większy niż Rashford, super, że United w końcu! się o niego postarało, wybrał nr 25 dzień moich urodzin które już za 2 dni :) niech mu się wiedzie na Old Trafford, GGMU!
» 23 lipca 2021, 22:41 #109
artix206: No to czas na roczną sagę z Varanem.
Za rok prezentacja :D
» 23 lipca 2021, 21:55 #108
Smola0015: Daje kod do naszej ligi fantasy :)
» 23 lipca 2021, 21:51 #107
Chestnut: Fantastyczna, orkowie, elfy i te sprawy.
» 23 lipca 2021, 23:19 #106
Smola0015: Mialobyc dajcie kod do ligi fantasty
» 23 lipca 2021, 23:50 #105
Chestnut: Napisz prywatną wiadomość do administracji, albo zgłoś ten komentarz, to może odpiszą i wrzucą kod. :)

A najlepiej mogli by wrzucić w stopce czy gdzieś tam ten kod, to by ułatwiło sprawę, bo co roku jest to samo.
» 24 lipca 2021, 13:43 #104
SkilledHydra16: Wiadomo jaka kadra na jutrzejszy mecz?
» 23 lipca 2021, 20:11 #103
Dejfmi: Chyba taka jak ostatnio, VDB wrócił z Martialem do treningów chyba. Jeżeli się mylę to poprawcie
» 23 lipca 2021, 20:47 #102
SzarimMusty: Mieli jakoś teraz wrócić do treningów ale nie widziałem ani Donnego ani Tonego na treningu wrzuconym przez Manchester na Youtube.
» 23 lipca 2021, 21:29 #101
jesse: No i fajnie. Jak nie napompuje się wokół niego balonu oczekiwań rzędu 25 asyst i 15 goli w sezonie, to może wypalić. Oby. Choć nie ukrywam, że mam obawy o mentalność tego gościa. Obym się mylił.
» 23 lipca 2021, 18:59 #100
Abstrahujacy: Skoro dostał numer 25 to powinien mieć 25 goli i 25 asyst w pierwszym sezonie albo to jakiś niewypał.
» 23 lipca 2021, 19:26 #99
PastaDoCiasta: 25 łącznie to myślę, że realny cel, ja jestem fanem Sancho i mnie tu nie wkurzaj, 10 goli 15 asyst przez cały sezon we wszystkich rozgrywkach obstawiam, że walnie
» 23 lipca 2021, 20:15 #98
OkuratnyCzlek: Tak PastuśCiastuś! A jak nie to SanchoOUT dla jego!
» 23 lipca 2021, 20:42 #97
PastaDoCiasta: Sancho Boży na pewno da radę a jak nie to niech idzie do Arsenalu, przepraszam że tak powiedziałem i całe te
» 23 lipca 2021, 20:44 #96
Litosci: Co to znaczy „dla jego”??
» 23 lipca 2021, 21:35 #95
kckMU: 25 w kanadyjce we wszystkich rozgrywkach wykręci na pewno.
» 23 lipca 2021, 21:35 #94
PiesekLeszek: Gość z Suwałk i wali tymi grypsami. Dla jego czyli dla nikogo?
» 24 lipca 2021, 01:19 #93
Chestnut: Ale podoba mi się font jaki wybrali do nazwiska i numeru. Bardzo ładny.
» 23 lipca 2021, 18:04 #92
PastaDoCiasta: Sancho 9,5 mln w fantasy
» 23 lipca 2021, 17:35 #91
SickRabbit: Biere razem z Bruno i Shawem choć chcialbym jeszcze Masona/Cavaniego ale nie da rady.
» 23 lipca 2021, 17:42 #90
Michux3: Promka
» 23 lipca 2021, 17:46 #89
artix206: 25 bo 2+5=7

Ale to wymyśliłem.
» 23 lipca 2021, 17:33 #88
artix206: A już ktoś mnie uprzedził na dole :(
» 23 lipca 2021, 17:36 #87
Chestnut: Dlatego najpierw się sprawdza. ^^
» 23 lipca 2021, 17:55 #86
RedsFan: This is my club, this is where I belong! No I to się nazywa dobry przekaz od nowego zawodnika.
» 23 lipca 2021, 17:25 #85
CobyD: Generalnie, na pewno fajnie, ale... z drugiej strony pamiętajmy... każdy piłkarz jak przychodzi do nowego klubu to są te pitu pitu typu: "zawsze chciałem tu grać", "przychodzę do największego klubu na świecie" itd. ;)
» 23 lipca 2021, 17:39 #84
Chestnut: Nie każdy, są też tacy jak Ighalo, gdzie to naprawdę coś znaczy.
» 23 lipca 2021, 17:56 #83
AFC07: Zawsze mógł zagrać na pianinie xd
» 23 lipca 2021, 22:37 #82
Dejfmi: Nikt nie wspomniał jeszcze, że Son będzie gnił w Tottenhamie jeszcze parę lat
» 23 lipca 2021, 17:22 #81
PastaDoCiasta: Ale to akurat prawda xd Pytanie tylko czy będzie gnił z Kanem czy samemu
» 23 lipca 2021, 17:29 #80
Cieniu: Mam ogromną nadzieję, że spełni pokładane w nim nadzieję. Witamy w piekle.
» 23 lipca 2021, 17:05 #79
SkilledHydra16: Kto miał 25 ostatnio?
» 23 lipca 2021, 17:02 #78
SuperRedDevil: Ighalo
» 23 lipca 2021, 17:06 #77
RedRevolta: Valencia też miał, później przeszedł na 7, tu będzie podobnie :D
» 23 lipca 2021, 17:12 #76
Michux3: Ighalo
» 23 lipca 2021, 17:14 #75
tomek096: Valencia zaczynał z 7 a później miał 25
» 23 lipca 2021, 20:57 #74
AgentBartezz: Niet, zaczynał z 25 potem przez sezon albo dwa 7, a potem powrót do 25
» 23 lipca 2021, 23:20 #73
ReddeviL1987: Mam nadzieję że ten transfer nie będzie w stylu Mikitariana czy Freda. Tzn koleś robi staty w innej lidze, przychodzi do nas i lipa. Tfu tfu. Do tego transferu jeszcze solidny ŚP/ DP no i oczywiście dzik na ŚO ( Varane jakoś mnie nie przekonuje). Mało prawdopodobne, ale mam dziwne przeczucie że tu ze 2 transfery jeszcze będą. Natomiast pożegnałbym się z Pereirą, Jonesem, Pogbą oraz jak czasu wystarczy oraz chętni znajdą się to i Maticia oraz Lindgardinha.
» 23 lipca 2021, 16:56 #72
SickRabbit: Wierzę, że Jadon ograny również w reprze i LM nie zawiedzie ale dajmy mu kredyt zaufania bo presja jest ogromna. Oglądałem wiele spotkań z jego udziałem i jestem pewny, że z takimi umiejętnościami da nam dużo radości.
To nie będzie kolejny Pepe a kosztował Arsenal niewiele mniej bo 80M
» 23 lipca 2021, 17:05 #71
artix206: Jadon wychowywał się na angielskiej piłce, w przeciwieństwie do Mkhitaryana (Armenia), czy Fredinho. Myślę, że nie będzie żadnego problemu by pokazał swoje atuty i w najlepszej lidze świata
» 23 lipca 2021, 17:32 #70
zeVard: Mi tam pasuje ta 25, to tylko zapewne przejściowy numer żeby później przejąć 7 po Cavanim, ważne żeby liczby miał podobne do tej 25 :)
» 23 lipca 2021, 16:50 #69
SickRabbit: Pogba out, Zielu in. Bruno byłby zadowolony. Wyobrażacie to sobie?
» 23 lipca 2021, 16:45 #68
Dejfmi: nie wyobrażam sobie tego
» 23 lipca 2021, 16:51 #67
SickRabbit: Najlepszy byłby Tielemans bo Belgia to Czerwone diabły :p
» 23 lipca 2021, 16:58 #66
Quebambino: Ja bym Zielińskiego brał za każde pieniądze. On według mnie może zrobić taki nagły skok jak Modrić. On też w Tottenhamie grał dobrze, ale nic nie zapowiadało, że będzie takim kotem jak w Realu. Tu może być podobnie. Wydaje mi się, że Zielu potrzebuje takiego dużego transferu, to może mu podbić pewność siebie, bo tylko ona stoi na przeszkodzie jego talentu.

Chociaż na EURO ze Szwecją pokazał, że w ważnym meczu, potrafi być liderem drużyny. Myślę, że to iż został ojcem, może mu pomóc ogarnąć głowę.
» 23 lipca 2021, 17:47 #65
Dejfmi: Zielu jest okropnie słaby mentalnie. Presja United zniszczyłaby mu życie
» 23 lipca 2021, 17:50 #64
swees: Też mi się wydaje że premier league szybko by go zweryfikowała a do tego presja w united i dramat gotowy
» 23 lipca 2021, 20:37 #63
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2021 16:35

2+5=7 jak Cavani zwolni a on sam swoją postawą zasłuży,ale to dobrze świadczy o zawodniku,nie robi z siebie bożka który stawia warunki i musi mieć 7
» 23 lipca 2021, 16:34 #62
PastaDoCiasta: Jak dobrze kojarzę to wiosną zeszłego roku, zanim zabraliśmy się za Sancho, to kwestia tego czy ma po kolei w głowie i przypadkiem nie odbija mu sodówka była dość często podnoszona. Wątpliwości miał rozwiać Rash, któremu dano za zadanie go wybadać na zgrupowaniach kadry.
» 23 lipca 2021, 16:43 #61
mordynator: Sancho z nr 25.Szczerze to nie za bardzo pasuje mu ten numer.
» 23 lipca 2021, 16:32 #60
PastaDoCiasta: I tak przejściowy na zapewne rok
» 23 lipca 2021, 16:33 #59
mordynator: Pewnie tak.
» 23 lipca 2021, 16:35 #58
Litosci: Po valencii
» 23 lipca 2021, 17:07 #57
AgentBartezz: Aleee.. to tylko numer... Na prawdę ... To może mieć znaczenie dla piłkarza, ale nie dla kibiców. Byle "7" trafiała na odpowiednie plecy :)
» 23 lipca 2021, 23:23 #56
PastaDoCiasta: Oficjalnie: Sancho z nr 25
» 23 lipca 2021, 16:31 #55
atos1987: Z jednej strony cieszę się że w końcu do United przychodzi gość o którym jest głośno jeśli chodzi o wiek/talent a z drugiej strony cały czas mam w głowie transfery z BVB gdzie zawodnicy gasli po sezonie. Oby z Sancho było inaczej bo jak by nie patrzeć wrócił do swojego kraju i do Wielkiego Klubu.
» 23 lipca 2021, 16:11 #54
Braks: To ile w końcu zapłaciliśmy za niego i ile dostanie rocznie
» 23 lipca 2021, 16:04 #53
Dejfmi: ok 85 mln euro
» 23 lipca 2021, 16:15 #52
SickRabbit: Albo 73M funtów jak kto woli
Worth every penny
» 23 lipca 2021, 16:21 #51
FergusonHistory: Brawo,w końcu po latach które minęły od Naniego załataliśmy dziurę,ile to lat zajęło,teraz kolejne kroki:kupno Varana,sprzedaż Pogby i kupienie kogoś za niego-tu musi być też gruby transfer,zamykamy okienko i idziemy po mistrza!
» 23 lipca 2021, 16:01 #50
SzarimMusty: Nani był, w sumie ciągle jest lewo skrzydłowym... U nas często grał na prawym skrzydle bo był stosunkowo nisko w hierarchii skrzydłowych - genialny w ataku, a w destrukcji 0. No i przegrywał miejsce na lewej stronie najpierw z CR7, potem z Giggsem i na końcu z Youngiem. Ostatnim prawo skrzydłowym był u nas Valencia, a takim z prawdziwego zdarzenia to pewnie Beckham.
» 23 lipca 2021, 16:18 #49
getryscholesa: Sancho, Varane, Rice/Palhinha/Tchouameni in
Pogba, Pereira, Lingard, Dalot, Matic out
Pellistri, Garner, Amad wypożyczenia

I możemy przystępować do sezonu.
» 23 lipca 2021, 16:00 #48
Mariano88: Mam wątpliwości co do Garnera. Zastanawiam się czy nie warto dać mu szansy.
» 23 lipca 2021, 16:02 #47
getryscholesa: Moim zdaniem podobnie jak Deano, powinien dostać szanse na ogranie się w Premier League. Jakieś Brighton, Norwich, czy Crystal Palace by fajnie siadło.
» 23 lipca 2021, 16:03 #46
Mariano88: Może masz rację.
» 23 lipca 2021, 16:04 #45
jerzy6661: Ciekawe czy zajadą go tak jak Rashforda
» 23 lipca 2021, 15:49 #44
Quebambino: Rashford nie jest zajechany. Z przykrością to mówię, ale chłopak po prostu jest przeceniany. To ciągle dobry piłkarz, ale żaden wielki geniusz. Jest szybki, ma dobry strzał, ale nic po za tym.
» 23 lipca 2021, 17:48 #43
wrobel1992: Dokładnie Quebambino.... I jakim cudem ten średniak Rash jest regularnie wymieniany w 10 najbardziej wartościowych graczy na świecie!? Konieczne muszą Ciebie zatrudnić do FourFourTwo czy L Equipe!
» 24 lipca 2021, 01:00 #42
Premislaus: Witamy Jadon! Czekamy z niecierpliwością na Twoje świetne występy jak i całej drużyny :) Mam nadzieje ze w tym sezonie bedziemy jedno miejsce wyzej niz w poprzednim
» 23 lipca 2021, 15:39 #41
VaraneRed: A za chwilę ja :)
» 23 lipca 2021, 15:38 #40
GoForWin: Kiedy ostatni raz zrobiliśmy tak szybki transfer?
» 23 lipca 2021, 15:36 #39
Mariano88: W te okienko, przyszedł Heaton
» 23 lipca 2021, 15:59 #38
SkilledHydra16: Nasz atak ma potencjał w przyszłości na najlepszy na świecie
Rashford - Greenwood - Sancho
Ale to będzie śmigać!
» 23 lipca 2021, 15:30 #37
rafax17: Zmieńcie to zdjęcie czemu nie może być to z ole gdy ściska mu dłoń ?
» 23 lipca 2021, 15:12 #36
sajmon66: Wzmocnienie na miarę wielkiego klubu jakim jest Man.Utd
» 23 lipca 2021, 15:12 #35
rreddevilss: Nareszcie mamy to zaklepane :D oby transfer na miare Bruno :)
» 23 lipca 2021, 15:11 #34
Manmanchesrer: Jak to ktoś już niżej pisał śmieszne to i chyba trochę słabe zarazem że tyle fotek Sancho w koszulce United, a na głównej w koszulce reprezentacji... Brawo devilpage.
» 23 lipca 2021, 15:09 #33
Diabelred: Akurat tego newsa wstawil zwykly user, nie ktos z redakcji.
» 23 lipca 2021, 15:43 #32
Blau: W końcu! Witamy na pokładzie Jadon.
» 23 lipca 2021, 15:06 #31
SickRabbit: Już nie będę musiał bvb oglądać aby podziwiać jego grę bo w końcu jest nasz, pięknie!
» 23 lipca 2021, 15:04 #30
PastaDoCiasta: Dobra na stronie United na Facebooku jest film, nawet zatrudnili kogos kto ma być chyba Jadonem z dzieciństwa
» 23 lipca 2021, 14:52 #29
IntruZ9: Tyle w sieci Jadona w koszulce united a wy dodajecie w koszulce repry :D
» 23 lipca 2021, 14:50 #28
Bylak: Nareszcie. Teraz czekamy na Jaszczura
» 23 lipca 2021, 14:48 #27
Kilerek7: Drukarka w końcu odpaliła, witamy JS:)
» 23 lipca 2021, 14:39 #26
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2021 14:40

Tak jest! Teraz dopiąć transfer Varane i sprzedać Pogbę!
» 23 lipca 2021, 14:39 #25
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2021 14:38

''This is my home. This is where I belong'' - taki mały policzek dla City ;)
» 23 lipca 2021, 14:37 #24
brennt: Zeby nam City policzka nie wymierzyło Kanem i Grealishem
» 23 lipca 2021, 15:27 #23
kckMU: Ich dwóch razem to nie wezmą.
» 23 lipca 2021, 15:53 #22
HarryBrown: Ale Kane to gość z Londynu a Jackie klasyczny peaky blinders, więc raczej słaby policzek by to był ;) Ponadto w nadchodzącym sezonie bardziej bym się obawiał Czelsi i de Reds niż Sity.
» 23 lipca 2021, 16:03 #21
PastaDoCiasta: Co ciekawe United na Twitterze opatrzyło jego zdjęcie identycznym podpisem jak Borussia rok temu kiedy wrzucała jego zdjęcie z obozu przygotowawczego, po tym jak Watzke postanowił oszukać Jadona i ogłosił, że nigdzie nie odchodzi :D

Co ciekawe x2 Varane dodał fotę ubrany cały na czerwono jak ktoś lubi dociekać takie niuanse
» 23 lipca 2021, 14:35 #20
Lingardiho9: Niech mu się wiedzie :)
» 23 lipca 2021, 14:34 #19
CobyD: Witaj w Piekle Jadon! :D
» 23 lipca 2021, 14:31 #18
Diabelski97: Sancho, Cavani, Greenwood, Rashford, Martial, Amad, James.
Mamy trochę opcji ;)
» 23 lipca 2021, 14:28 #17
jean6: A Dżesi?
» 23 lipca 2021, 14:39 #16
Diabelski97: Masz rację, ale widzę go bardziej z tyłu.
» 23 lipca 2021, 14:41 #15
DjTED: youtube.com/watch?v=7n_5pbvD2GM&ab_channel=ManchesterUnited
» 23 lipca 2021, 14:26 #14
szczecinianin: Od roku czekałem na to, by móc w końcu to napisać - WITAJ JADON!! najdłuższa saga transferowa za nami!!
» 23 lipca 2021, 14:26 #13
mikon70: Teraz możesz narzekać na inne cele transferowe
» 23 lipca 2021, 14:32 #12
PastaDoCiasta: Nie pamiętam czy w końcu się zgodziłeś, że jak Sancho do nas przyjdzie tego lata to usuniesz konto, ale jako że nawróciłeś się na Rozum i Godność Człowieka, to możemy zapomnieć o sprawie :D
» 23 lipca 2021, 14:33 #11
brennt: Najdłuższa to chyba z Ronaldo
» 23 lipca 2021, 15:28 #10
awe: Z pogba tez juz lata trwa
» 23 lipca 2021, 20:17 #9
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2021 21:24

Sneijder

Stoperan, teraz możesz skupić się na Pogbie i Fredzie :P
» 23 lipca 2021, 21:24 #8
szczecinianin: Ruffnecky skończ z tym Stoperanem, nie mam z nim nic wspólnego:)
» 24 lipca 2021, 08:54 #7
PastaDoCiasta: Tydzień czekania ma kilka zdjęć i wywiad? Liczyłem że co najmniej otworzy Igrzyska Olimpijskie
» 23 lipca 2021, 14:25 #6
Robert3344: Podobno były jakieś problemy z prawami do wizerunku, przez co to wszystko się wydłużyło
» 23 lipca 2021, 14:26 #5
cantona007: Mamy go!
» 23 lipca 2021, 14:23 #4
laszek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2021 14:25

Welcome :D
Może ktoś ma jakiś przeciek z jakim numerem będzie śmigać?
» 23 lipca 2021, 14:22 #3
DjTED: z 16 niby
» 23 lipca 2021, 14:29 #2
maklo9: ja czytalem ze jednak z 7, mam nadzieje ze jednak z 16
» 23 lipca 2021, 14:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.