Manchester United vs Newcastle United. Zapowiedź 25. kolejki Premier League

» 20 lutego 2021, 13:50 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w efektownym stylu rozprawił się z Realem Sociedad w Lidze Europy. Czerwone Diabły szybko muszą natomiast skupić się na Premier League. W niedzielę piłkarzy Ole Gunnara Solskjaera czeka mecz z Newcastle United.
Manchester United vs Newcastle United. Zapowiedź 25. kolejki Premier League
» Manchester United w 25. kolejce Premier League zagra z Newcastle United
Ilu bramek spodziewasz się w meczu Manchester United vs Newcastle United na Old Trafford?
Manchester United w ostatnich pięciu ligowych kolejkach zdobył zaledwie sześć punktów. To zdecydowanie za mało na drużynę, która w tym sezonie aspiruje przynajmniej do wicemistrzostwa Anglii. Strata do pierwszego w tabeli Manchesteru City wynosi już 10 punktów, a sytuacja w tabeli na dalszych miejscach robi się coraz bardziej zacięta.

Kto? Manchester United vs Newcastle United
Kiedy? 21.02.2021, 20:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? CANAL+ Sport


Newcastle United to jeden z kandydatów do spadku w tym sezonie Premier League. Zespół Steve’a Bruce’a nie prezentuje równej formy, ale to akurat nie powinno uspokajać kibiców i piłkarzy Manchesteru United. Czerwone Diabły w tym sezonie zbyt często gubiły punkty z zespołami określanymi na papierze jako słabsze.

Manchester United w pierwszej części sezonu pokonał Newcastle United na St James’ Park 4:1. Powtórka dobrego występu byłaby wskazana, jeśli zespół Ole Gunnara Solskjaera chce potwierdzić swoje wysokie aspiracje.

Sytuacja kadrowa:
W meczu z Newcastle United na pewno nie zagrają Paul Pogba i Phil Jones. Mecz z Realem Sociedad opuścili Donny van de Beek i Edinson Cavani. Decyzja odnośnie tej dwójki ma zapaść dopiero po sobotnim treningu Czerwonych Diabłów. Przedwcześnie mecz w Lidze Europy zakończył też Scott McTominay i przy jego nazwisku również jest znak zapytania.

W meczu z Realem Sociedad z dobrej strony znów pokazał się Dean Henderson. Ole Gunnar Solskjaer po spotkaniu w Turynie sugerował, że Anglik może zagrzać miejsce między słupkami Manchesteru United nieco dłużej. Czy tak będzie? Przekonamy się w niedzielę.

Problemy z kilkoma piłkarzami ma też Steve Bruce. Angielski menadżer nie będzie mógł skorzystać z Federico Fernandeza, Javiera Manquillo, Fabiana Schara i Calluma Wilsona.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Fred – Rashford, Fernandes, Greenwood – Cavani

Newcastle United: Darlow – Lewis, Clark, Lascelles, Krafth – Shelvey, Hayden, Willock – Almiron – Saint-Maximin, Gayle

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Naszym celem jest wygranie każdego spotkania. Nie możemy natomiast kontrolować tego, co zrobią inne zespoły: Manchester City, Liverpool, Leicester, Chelsea, Tottenham czy West Ham. Trzeba kontrolować samych siebie. Jesteśmy na pozycji, na której jesteśmy. Zajmujemy drugie miejsce, a naszą ambicją jest to, aby przynajmniej nie spaść niżej. Jeśli chcemy wywrzeć presję na City, to musimy zanotować udaną serię i musi się ona zacząć w niedzielę.


Steve Bruce – Doskonale wiemy, jak trudne zadanie nas czeka. Wczoraj United rozerwali na strzępy bardzo mocną ekipę Realu Sociedad. Czerwone Diabły stanowią wielkie zagrożenie w ataku, więc będziemy musieli skutecznie się bronić. Czy możemy sprawić problemy rywalom? Jeżeli skupimy się tylko na defensywie, to Manchester United sobie z nami poradzi.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Newcastle:
DataSpotkanieWynik
06.10.2018Manchester United - Newcastle United3:2
02.01.2019Newcastle United - Manchester United0:2
06.10.2019Newcastle United - Manchester United1:0
26.12.2019Manchester United - Newcastle United4:1
17.10.2020Newcastle United - Manchester United1:4


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United wygrał 4 z ostatnich 5 meczów w Premier League z Newcastle United. Dwa ostatnie spotkania ze Srokami kończyły się wygraną Czerwonych Diabłów 4:1.

– Newcastle United wygrało tylko jedno spotkanie na ostatnich 37 we wszystkich rozgrywkach na Old Trafford. Miało to miejsce w grudniu 2013 roku.

– Sroki przegrały 10 meczów Premier League z Manchesterem United, w których jako pierwsze strzelały bramkę.

– Manchester United wygrał 1 z ostatnich 5 meczów w Premier League. Czerwone Diabły zanotowały natomiast tylko 1 porażkę w ostatnich 18 ligowych meczach (11 zwycięstw, 6 remisów).

– Manchester United w tym sezonie jest mistrzem odrabiania strat w Premier League. Czerwone Diabły zdobyły 22 punkty w meczach, w których jako pierwsze traciły gola. To wynik o 10 punktów lepszy od jakiegokolwiek innego zespołu w angielskiej ekstraklasie.

– Manchester United przegrał w tym sezonie cztery mecze w Premier League. Wszystkie porażki miały miejsce na Old Trafford. Czerwone Diabły w Teatrze Marzeń straciły 18 goli. To o jedną bramkę więcej, niż w całym poprzednim sezonie.

– Newcastle United przegrało 7 z ostatnich 9 meczów w Premier League.

– Ważnym zawodnikiem, którego zabraknie w ekipie Srok jest Callum Wilson. Zespół Steve’a Bruce’a przegrał trzy ligowe mecze bez Anglika w składzie. Wilson strzelił dla Newcastle 10 goli i asystował przy 5 trafieniach w tym sezonie.

– Sroki słabo radzą sobie na wyjeździe w obecnym sezonie. Newcastle United przegrało 9 z 11 wyjazdowych meczów i nie zdobyło bramki w ośmiu z nich.

– Steve Bruce w roli menadżera wywalczył tylko 1 punkt na Old Trafford na 11 meczów w Premier League. Miało to miejsce z Sunderlandem w październiku 2009 roku (remis 2:2).

Spotkanie Manchester United vs Newcastle United rozpocznie się w niedzielę 21 lutego o godzinie 20:00. Mecz będzie transmitowany na Canal+Sport. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Amad Diallo przypomina mi Riyada Mahreza
Następny news »
Johnson: Jesse Lingard udowadnia swoją wartość krytykom

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (308)


Reico100: Te strzały Freda...
» 21 lutego 2021, 21:35 #290
Pierun: De Gea, Wan-Bissaka, Shaw, Maguire, Lindelof, Matic, Fred, Fernandes, James, Rashford, Martial.
» 21 lutego 2021, 19:01 #289
HarryBrown: Ale co by nie mówić to Arsenal dzielnie się trzyma.
» 21 lutego 2021, 18:53 #288
zeetkaes: Fajnie by było gdyby zamiast Freda zagrał Van de beek w srodku pola
» 21 lutego 2021, 18:42 #287
Anhel: Czuje lekki niepokój przed meczem, obyśmy obronili dzisiaj ta 2 pozycje
» 21 lutego 2021, 18:25 #286
Cieniu: Kurcze trudny dylemat. Co oglądać dziś wieczorem. Daleko od Szosy, czy Manchester United.
» 21 lutego 2021, 18:24 #285
Batigol222: Ten środek obrony City wygląda jak takie dwa odpowiednio agresywne, cały czas skoncentrowane i przewidujące psy stróżujące. Arsenal nie jest źle dysponowany, ale ewidentnie brakuje im jakości.
» 21 lutego 2021, 18:19 #284
Czerwony123: Panie Levi, czekam na zwolnienie Jose, 25 do 1 , stawka 50funtow.
» 21 lutego 2021, 17:56 #283
H2O1994: Myślisz że jeszcze w trakcie sezonu poleci?
» 21 lutego 2021, 17:59 #282
Czerwony123: Mam nadzieje,ze dla dobra mego portfela to zrobi. Musze odrobic bo postawilem na arsenal 50 funta, ze zdobedzie mistrza, bo bylo 35 do 1...
» 21 lutego 2021, 18:02 #281
H2O1994: Może się to udać, nie idzie mu w Tottenhamie w ogóle, dawno się wypalił jako trener.
» 21 lutego 2021, 18:05 #280
Czerwony123: Mnie obchodzi tylko portfel. Jose to byl strzal w 10tke. Juz od dawna o tym wiedzialem, ze jest wypalony. Kazdy juz zna jego taktyke.
» 21 lutego 2021, 18:13 #279
Chestnut: Wszystkim śmiejącym się z Liverpoolu, Arsenalu pragnę przypomnieć, że jeszcze nie zagraliśmy meczu. (:
» 21 lutego 2021, 17:52 #278
H2O1994: Ja akurat dziś kibicuje Arsenalowi
» 21 lutego 2021, 17:53 #277
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 18:13

Wiem. Dalej się śmieję. Kiedy my spieprzymy, to będę się śmiał z "nas". Co na to powiesz? :P
» 21 lutego 2021, 18:12 #276
rreddevilss: Ale ten Arsenal jest slaby :D
» 21 lutego 2021, 17:48 #275
kujawa: City jest straszne, mając taki terminarz do meczu z United a chyba ani pkt nie straca, Pep mógłby już zmienić klub i kraj
» 21 lutego 2021, 17:48 #274
DjTED: MC chyba sie zatrzyma dopiero jak dojdzie im LM
» 21 lutego 2021, 17:42 #273
Michux3: Facundo jeszcze piłki nawet nie dotknął :(
» 21 lutego 2021, 17:40 #272
mikiartur: i wylądował
» 21 lutego 2021, 17:34 #271
Michux3: Arsenal to jednak pewniaczek był :D
» 21 lutego 2021, 17:33 #270
duxTomek: Gahaha the goners
» 21 lutego 2021, 17:32 #269
Batigol222: no i dupnęło, Panie Ferdku...
» 21 lutego 2021, 17:32 #268
mordynator: Długo Arsenal wytrzymał.
» 21 lutego 2021, 17:32 #267
VaultBoy96: Arsenal...
» 21 lutego 2021, 17:32 #266
nieeeeeeee: Arsenal dobrze zaczyna
» 21 lutego 2021, 17:32 #265
is200second: Dali tego biedoka Pellistriego do jakiegoś slabeusza la liga a on nawet nie podniesie się z ławki pewnie poraz kolejny.
» 21 lutego 2021, 17:25 #264
Strzelec: Już wszedł.
» 21 lutego 2021, 17:31 #263
is200second: 3:0 w ucho. Good luck.
» 21 lutego 2021, 17:36 #262
Chestnut: "Nie kupuję tego, że nie pasował do koncepcji OGS."

Lukaku ma mentalność dużego dziecka, więc nie nie pasuje do koncepcji.
» 21 lutego 2021, 17:34 #261
zbyszek7: Kup se go w fifie
» 21 lutego 2021, 17:34 #260
BNK: A to nie było tak, że sam Lokalu chciał od nas odejść? Kiedyś coś na ten temat mówił przecież.
» 21 lutego 2021, 17:36 #259
rybka87: Odszedl bo Norweg postawil go na lawce a na szpicy wystawial wtedy rashforda. Mowil takze ze do jego koncepcji gry potrzebuje innego typu napastnika ktorym jest wspomniany Rashford , a takze Martial. Obecnie dalej potrzebujemy napastnika ... a Lukaku juz nie ma. Nie wiem co ludzie maja do jego przyjecia pilki... ok moze u nas nie raz mu nie wychodzilo ale teraz rozwinal sie i "takowe" przyjecie jakos juz mu nie przeszkadza w zdobywaniu bramek. Widocznie Solskjear nie mial pomyslu na niego nie umial wykorzystac jego potecjalu. Takze brak zaufania Norwega spowodowala odejscie Lukaku.
» 21 lutego 2021, 17:45 #258
Blau: Tak, Lukaku sam chciał odejść, a OGS nie chciał go sprzedawać, po prostu nie robił mu problemów z odejściem, bo wiedział, że na siłę nie ma coś go trzymać.

Generalnie Lukaku nie podobało się to, że po przyjściu Ole coraz częściej siadał na ławce kosztem Rasha/Martiala (ale trudno się dziwić, że siedział na ławce, skoro w tamtym okresie Rash i Martial grali naprawdę dobrze). Czarę goryczy przelał mecz w którym Kaku zagrał na prawym skrzydle - podobno wtedy podjął decyzję o odejściu.
» 21 lutego 2021, 17:46 #257
kujawa: Sam chciał odejść przeciez
» 21 lutego 2021, 17:46 #256
izbinho: Nie jestem zwolennikiem Lukaku ale gdyby zrobić kompilacje Rashforda z tego sezonu i jego zmarnowanych setek to mogłoby to gorzej wyglądać...
» 21 lutego 2021, 18:24 #255
Batigol222: To było trochę coś innego, bo wtedy w United jeszcze nie grał Bruno i generalnie gra kombinacyjna całkowicie leżała. Do kontr Lukaku ewidentnie się nie nadawał, spowalniał akcje i wyglądał kiepsko. To, że w Serie A jest w stanie obiegać stoperów to inna broszka, bo w Bundeslidze taki Werner też odjeżdżał obrońcom jak bolid wyścigowy, tylko co z tego? Dopiero teraz widać, że przy grze na cofniętego rywala, kiedy United operuje piłką na połowie przeciwnika może jednak przydałby się taki dobry w powietrzu, bardzo silny ŚN, chociaż mój typ to jednak bardziej Maxi Gomez z Valencii: gość jest niesamowicie skoczny, kapitalnie gra głową i do tego potrafi fajnie się cofnąć w głąb pola i zagrać dobrą piłkę napędzającą akcję, czyli partner jak znalazł dla Bruno i Rasha, plus raczej nie obraziłby się grając na zmianę z Cavanim.
» 21 lutego 2021, 18:25 #254
rybka87: Tak czy inaczej Norweg zje%@l to na dodatek nie sprowadził nikogo w miejsce Lukaku. Ten transfer byl nie przygotowany po co przedawac goscia ktory ma 25-26 lat dobrego napadziora ktory pewna ilosc bramek gwarantowal a nie miec zamiennika za niego w razie odejscia.
» 21 lutego 2021, 19:23 #253
marcB: City jaka paka, z fodenem aguero Jezusem na ławce. Kevin wraca
» 21 lutego 2021, 17:20 #252
kckMU: Handanovic dzisiaj jest jak De Gea w wybranych meczach na Emirates z Arsenalem. Ile by nie leciało i w jaki sposób, tyle wyjmie.
» 21 lutego 2021, 16:52 #251
RedStreamer: Tyle, że Handanovic ma już 36 lat i trzyma regularnie dobrą formę. W jego wieku De gea nie obroni nawet podania.
» 21 lutego 2021, 17:13 #250
kolokolo98: Handanovic wcale nie trzyma dobrej formy, popełnia sporo błędów i widac już ze ma swoje lata. Dzisiejszy mecz mu wyszedł.
» 21 lutego 2021, 17:25 #249
Batigol222: Lukaku objechał Romagnoliego jak pachołek treningowy. Skriniar znowu pokazuje, że to naprawdę konkretny stoper i w sumie idealny profil pod Premier League. Może czasami Zlatan go przestawiał, ale na ogól Skriniar świetnie to korygował ustawianiem się, blokami i grą na wyprzedzenie. Ciekawe, jak grając na Zlatana w LE wyglądałby Lindelof.
» 21 lutego 2021, 16:37 #248
sirtomas: Dzik błyszczy w seria A
» 21 lutego 2021, 16:36 #247
Glory1878: Kurła znowu do 20 czekac, ehh
» 21 lutego 2021, 16:10 #246
Mateusz131213: Faktycznie, dłuży się :D
» 21 lutego 2021, 16:35 #245
Iro95: Chciałbym żebyśmy zagrali przeciwko Milanowi w LE.
» 21 lutego 2021, 16:02 #244
H2O1994: Pamiętam jak 11 lat temu graliśmy z nimi w 1/8 LM, wyjazd wygrany 2:3 a u siebie 4:0 wygraliśmy, to były czasy.
» 21 lutego 2021, 16:49 #243
kckMU: Albo 2007 i półfinał, 3:2 w domu (Rooney pod koniec, świetny Kaka) i wpieprz 0:3 we Włoszech. Rok później ten zespół dorósł i wygraliśmy LM. Fajne czasy.
» 21 lutego 2021, 17:01 #242
RedStreamer: Pamiętam, jak Kaka tak zamieszał, że nasi obrońcy zderzyli się ze sobą jak w kreskówce. Wtedy to był jego prime.
» 21 lutego 2021, 17:15 #241
Czerwony123: Pamietam tez, bo bylem na tym meczu H20 .
» 21 lutego 2021, 17:30 #240
FetraiNarrator: Jesse Lingard powraca! Killer z krwi i kości oraz DNA diabła. Wracając z wypożyczenia, będzie on kluczowym elementem w układance Norwega, uciszył on dziś samego Szoze Murunio który nie potrafił znaleść recepty na powstrzymanie ataków wilka. Przez lata liczyłem też na powrót Januzaja , ale raczej po ostatnim meczu, zostały rozwiane wszelkie wątpliwości. Brak formy u Rashforda i Martiala spowoduje że od przyszłego sezonu będą wielkie roszady. Układ na szpicy może wyglądać tak jak przewidziałem, Szybki James na lewej, Greenwood napastnik a Jesse na prawej. Młode pokolenie to przyszłość United i wcale się nie zdziwię jak wygryzą Rashforda i Martiala. Nie wiadomo też jak potoczy się sytuacja pana Jonesa...jeżeli ten pan wróci do szczytowej formy z przed kilku lat to o obronę możemy być spokojni, będzie tez można zaprzestać starania o Sergio Ramosa. Wracając do teraźniejszości, Liverpool upada tak jak Barcelona i widać ze czeka ich dekada posuchy, Kloop tak jak Kuman i Murinio już dawno przestali dostarczać plusów dodatnich swoim drużynom. Jeden wprowadza zamęt w szatni a drugi zajeżdża skład. Kuman chce rządzić Messim a ten jest przecież Bogiem Barki. Nie wiem czy ktoś z was oglądał wczoraj pogodę w Anglii ale ja widziałem ze nad Liverpoolem zebrały się niebieskie chmury. Zależnie od wiatru, chmury te mogą się przenieść nad Manchester ale wszystko zależy dla kogo pomyślnie zawieje wiatr. Może jak wyjdzie słońce ,chmury te nabiorą czerwonej barwy.

Pozdrawiam
» 21 lutego 2021, 16:00 #239
ojciectomka: "Młode pokolenie wygryzie Rashforda" - on ma dopiero 23 lata.
» 21 lutego 2021, 16:03 #238
duxTomek: Ale Sabitzer gola zaje nie powiem co
» 21 lutego 2021, 15:58 #237
Michux3: Petarda w nodze
» 21 lutego 2021, 16:01 #236
duxTomek: Krzysio Piatek jak narazie 2 dobre akcje;)
» 21 lutego 2021, 15:56 #235
loczek1986: Trochę strachu jest bo wiadomo jak gramy z dołem tabeli. Może zagrajmy z kontry bo to nam najlepiej wychodzi;)
» 21 lutego 2021, 15:54 #234
duxTomek: RB Leipzig jesli dzis wyga ma tylko 2 pkt straty do bayernu.
» 21 lutego 2021, 15:47 #233
mcscotyy: Anglia: 1 i 2 miejsce kluby z Manchesteru
Hiszpania: 1 i 2 miejsce kluby z Madrytu
Włochy: 1 i 2 miejsce kluby z Medialanu

Stolice podbijają ligi
» 21 lutego 2021, 15:41 #232
RedFox: Drobna uwaga: Mediolan i Manchester to nie są stolice, ale rozumiem o co Ci chodzi ;)
» 21 lutego 2021, 15:46 #231
Batigol222: Czyli Mediolan jest stolicą? Lol.
» 21 lutego 2021, 15:51 #230
mcscotyy: Eh tak podjarany jestem ze głupoty pisze ;)
» 21 lutego 2021, 15:59 #229
Chudiniowy: Batigol222, po prostu się pomylił, jak każdy z nas i nic w tym dziwnego
» 21 lutego 2021, 16:17 #228
RedStreamer: 5 klubów z historią i jedna arabska zabawka.
» 21 lutego 2021, 16:32 #227
Batigol222: Chudiniowy

No nie wiem. Włochy to dosyć hmmm starożytny kraj, więc nie pamiętać, że stolicą jest Rzym to dosyć dziwna sprawa. W sumie trudno o kraj na świecie z bardziej oczywistym miastem stołecznym.
» 21 lutego 2021, 16:39 #226
RedFox: Ale dzisiaj te Lisy dobrze grają! Wraz z wpadką Chelsea i kolejną wtopą Liverpoolu ta Liga Mistrzów już coraz bardziej się zbliża... a może i nawet podium PL? Tak czy inaczej zapowiada się w tym roku zażarta bitwa o 4 miejsce i awans do Champions League. Coś mi się jednak wydaje że to jednak Tuchel ją zwycięży, choć kciuki trzymam za Młoty ;)
» 21 lutego 2021, 15:38 #225
Anhel: Piszesz tak jakbyśmy mieli bezpieczne 2 miejsce a tam wystarczy nie wygrać 2 spotkań pod rząd i nas nie ma w top4
» 21 lutego 2021, 15:54 #224
RedFox: Tyle tylko, że ja nie jestem fanem United, a Leicester, choć i tak wolę Czerwone Diabły od choćby takiej Chelsea ;)
» 21 lutego 2021, 15:56 #223
Anhel: To lepiej napisz żeby Ole wygrał wyścig o top4 a nie Tuchel bo nie ma szans na to żeby United utrzymali 2 miejsce
» 21 lutego 2021, 16:00 #222
sirtomas: No teraz jesteśmy na musiku ,żeby miejsca nie oddać
» 21 lutego 2021, 15:32 #221
ojciectomka: Prośba: Jack Grealish - ktoś ma jakieś info dlaczego nie gra. Brak informacji o kontuzji, czyżby covid?
» 21 lutego 2021, 15:22 #220
pawelisto2: Dean Smith mówił o kontuzji nogi i prawdopodobnie opuści też następne spotkanie z Leeds.
» 21 lutego 2021, 15:26 #219
ojciectomka: Dzięki.
» 21 lutego 2021, 15:30 #218
Celt15: Widzę, że obrona Milanu taka w naszym stylu :D
» 21 lutego 2021, 15:11 #217
rizx: Co ten Lukaku :D
» 21 lutego 2021, 15:10 #216
piter100000: Nie chcę znęcać się nad Jose, bo go lubię, ale jednak się nie myliłem, że facet się wypalił. Chociaż może wypalił to złe słowo. Jose nie ewoluował ze swoim sposobem myślenia tylko został 10-15 lat temu ze swoimi metodami, a te niestety już nie przynoszą efektów co było widać u nas i widać w Totkach. Szkoda, bo to jednak trener z wielkimi osiągnięciami, ale może w jakiejś reprezentacji by mu poszło lepiej? Może to czas na taką zmianę
» 21 lutego 2021, 15:06 #215
kckMU: "tylko został 10-15 lat temu ze swoimi metodami,"

10 lat temu był 2011. Kim był wtedy Jose to każdy wie.

Jak już się bawimy w "kto kiedy się skończył", to to drugie zwolnienie z Chelsea było zalążkiem problemów. Według mnie.
» 21 lutego 2021, 15:26 #214
piter100000: kck mi bardziej chodzi o metody, które przynosiły mu sukcesy to właśnie 10 lat temu ostatnie podrygi były za kadencji w Madrycie i po zwolnieniu z Realu to już nie był ten sam Jose. Mimo zdobytefo jeszcze tytułu z Chelsea to brakowało mi w nim tego "czegoś", tej ikry, która rozpalała zawodników. Tak mi się wydaje. Od tamtej pory zaczęła się równia pochyła.

pawelisto też nie jestem zwolennikiem zbyt szybkiego zwalniania trenerów, ale pytanie czy Jose poukłada ten bajzel czy wybierze najgorszą z możliwych metod, a niestety jedną z jego ulubionych czyli zacznie gasić pożar benzyną. Z drugiej strony skład mają rzeczywiście średni. Genialni Kane czy Son a ciency Ali, Moura czy też wspomniany przez Ciebie Dier. Tylko mi się wydaje, że stać ich na więcej niż środek tabeli. A może Maurycy wycisnął co się da z tej ekipy i potrzebna jest tam rewolucja. Tego nie wiem
» 21 lutego 2021, 15:43 #213
kckMU: Też mi chodzi o ten ogień w działaniu. W Manchesterze miał go tylko na początku. W Chelsea go nie brakowało mimo wszystko.
» 21 lutego 2021, 16:51 #212
RedRevolta: Jesse będzie mógł zagrać przecwiko nam czy ma może jakiś zapis w umowie, że nie może grać przeciwko United? ktoś wie
» 21 lutego 2021, 14:54 #211
kckMU: Nie będzie, podobnie jak w FA Cup nie mógł. Tzw "klauzula strachu" jest bardzo popularna.
» 21 lutego 2021, 14:55 #210
RedRevolta: ufff to dobrze jeszcze by nas pokarał... xx
» 21 lutego 2021, 14:56 #209
RedRevolta: haha coufal kopnął w sona piłka przeleciała nad fabianem i w słupek, ale fart
» 21 lutego 2021, 14:51 #208
WiecieLepiej: Mam nadzieję że Arsenal sprawi dzisiaj niespodziankę.
» 21 lutego 2021, 14:38 #207
pilchu: Wszystkim, którzy podniecają się Lingardem radzę przypomnieć sobie jego jakość z poprzedniego sezonu. Jessie jest winny niejednego wylewu. To nie zawodnik na czołówkę Premier League.
» 21 lutego 2021, 14:24 #206
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 16:25

Może i nie, ale jakie to ma znaczenie? To nasz wychowanek i wszyscy się cieszą bo po prostu w końcu odżył ;)
» 21 lutego 2021, 16:24 #205
DjTED: To nie zawodnik na czołówkę PL...
Tymczasem: MU 3 miejsce 46 oczek, WHU 4 miejsce 45 oczek....
» 21 lutego 2021, 17:02 #204
pilchu: @DjTED a jaki wkład ma Lingard w 4th miejsce WHU? On tam jest niecały miesiąc.

@Zyvold fajnie, że to wychowanek, fajnie że strzela bramki, które mogą nam pomóc. Ale chodzi mi o teksty, że będziemy jeszcze żałować jego ewentualnego transferu. Ludzie, zejdźcie na ziemię.
» 21 lutego 2021, 17:06 #203
DjTED: Jak dobrze liczę to w 4 meczach 3 bramki i asysta... Nie rozumiem jak mozna napisać że WHU to nie czołówka... Jest czołówka, a jak nie daj boziu noga nam się podwinie to nasz trzasna w tabeli
» 21 lutego 2021, 17:14 #202
pilchu: Drużyną z czołówki będą, jak skończą sezon w czubie. Co roku ktoś chce dobić do top6, ale to trzeba udowodnić regularną grą. Poczekaj na koniec sezonu. Gdyby Lingard był wystarczająco dobry, to by u nas grał. Jak grał sezon-dwa temu to wiadomo gdzie byliśmy. W tym sezonie boisko oglądał głównie z trybun. Wyciągnij wnioski.
» 21 lutego 2021, 18:31 #201
reggieynot: Fabian to naprawdę świetny bramkarz. Dobry na przedpolu, gra równo, nie popełnia głupich błędów. Szczerze, to wolałbym jego niż Szczęsnego na bramce reprezentacji Polski. Przy golu, którego właśnie West Ham stracił był bez szans.
» 21 lutego 2021, 14:23 #200
RyannMistrz: Szczęsny już nie raz udowadniał, że to Fabiański jest o klasę lepszym bramkarzem
» 21 lutego 2021, 14:25 #199
kckMU: Gra w Juve swoje robi.
» 21 lutego 2021, 14:41 #198
RyannMistrz: Może z trenerem z zagranicy nie będzie grania za nazwisko ojca
» 21 lutego 2021, 14:55 #197
HillsHaveEyes: Zazdrosc Polaczka ;) Do Juve tez go za nazwisko Ojca wzieli? Udowodnil ze moze grac i gra.
» 21 lutego 2021, 15:05 #196
RyannMistrz: Nie wiem czego zazdrościsz. Tylko napisałem, że Fabiański jest lepszy.
» 22 lutego 2021, 07:16 #195
H2O1994: Ten Lingard z WHU się fajnie zapowiada, moglibyśmy go kupić w lecie :)
» 21 lutego 2021, 14:21 #194
robertbham: Przynajmniej będzie można na nim zarobić a nie oddawać za darmo jak większość
» 21 lutego 2021, 14:18 #193
Batigol222: Gdyby West Ham awansował do LM to raczej na bank by się wzmacniali, zwłaszcza, że akurat ten klub w ostatnich latach sypał sporo kasy na transfery. Dżesi do WHU za ok. 30 baniek? Dobry deal dla obu stron. Do tego sprzedać Pogbę, Martiala, Lindelofa i może VDB, i byłoby naprawdę sporo kasy na stopera, śp i kogoś konkretnego do ofensywy. Wiadomo, że trochę FM ale w takim scenariuszu Kounde, Ndidi i Haaland w jednym okienku to byłby całkiem realny scenariusz.
» 21 lutego 2021, 14:27 #192
Devilmane13: Sprzedawać VDB po jednym sezonie, tym bardziej jeśli odszedłby Pogba to świetny pomysł, taki 2/10 bym powiedział.
» 21 lutego 2021, 14:54 #191
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 14:17

Fajnie byłoby takiego młodego wilczka jak Jessie uwzględnić w wymianę kogoś z WHU. Oni grają sezon z nut a pewnie ktoś chciałby grać z diabełkiem na piersi. Kogo chcielibyście z WHU w lato?
» 21 lutego 2021, 14:17 #190
Strzelec: Z West Hamu tylko Declan Rice.
» 21 lutego 2021, 14:23 #189
Batigol222: Jeszcze jedna brameczka i Dżesi będzie miał w tym sezonie ligowym tyle samo trafień, co nasz Nowy Pele
» 21 lutego 2021, 14:16 #188
Saftmi: Jezu co sie dzieje że Lingardem
» 21 lutego 2021, 14:14 #187
Zyvold: Ależ to jest piękna historia Lingarda, jak człowiek sobie przypomni ile dzbanów chciało zrobić z niego pośmiewisko to aż się banan na twarzy robi.
» 21 lutego 2021, 14:12 #186
reggieynot: Jesse poszedł jak dzik w żołędzie! :D
» 21 lutego 2021, 14:11 #185
Sebant44: Lingardinioooo ;)
» 21 lutego 2021, 14:08 #184
Grzesiek: Jessie się rozkręca
» 21 lutego 2021, 14:08 #183
rreddevilss: Lingard jeszcze wbija gwozdzia do trumny siwego :D
» 21 lutego 2021, 14:08 #182
RedStreamer: Tak po znajomości
» 21 lutego 2021, 14:16 #181
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 14:07

Lingard z brameczką
Totki już 2-0 w plecy
» 21 lutego 2021, 14:06 #180
pawelisto2: No i pięknie.
Mou żegna się z kolejną pracą przez swój upór, udowadnia całemu światu, że widzi w Dierze coś czego inni nie widzą.
» 21 lutego 2021, 14:10 #179
AllUnited88: Nie zwolnią Mourinho za dużo by musieli mu zapłacić
» 21 lutego 2021, 14:20 #178
Anhel: Czy Fabian grał kiedyś w LM? Będąc bramkarzem Arsenalu?
» 21 lutego 2021, 13:40 #177
Batigol222: Wydaje mi się, że nie. Na pewno w LM w Arsenalu grał Szczęsny, ale trzeba by sprawdzić
» 21 lutego 2021, 13:42 #176
NoName: Jak wpiszesz w google 'Lukasz Fabianski transfermarkt' i klikniesz w pierwszy link od gory, to tam znajdziesz wszystkie informacje o jego karierze.
» 21 lutego 2021, 15:06 #175
Batigol222: WHU gra naprawdę prymitywną piłkę;) Ale i tak jakoś lubię ten zespół. W sumie fajnie byłoby zobaczyć taki futbol w LM i jak poradzą sobie z tym zespoły z mniej fizycznych lig.
» 21 lutego 2021, 13:39 #174
Batigol222: Chociaz AV w LM to też byłby fajny scenariusz:

1. City
2. United
3. Leicester
4. WHU/AV
» 21 lutego 2021, 13:42 #173
mikiartur: Widać że Moyes znalazł pomysł na ta ekipę. Ale fakt że jak nie rozszerzą kadry to nawet jak teraz wejdą do europejskich pucharów to za sezon może być o wiele gorzej u nich
» 21 lutego 2021, 13:55 #172
RedStreamer: Za to my gramy piłkę z XXII wieku.
» 21 lutego 2021, 14:09 #171
Batigol222: No przecież Leicester w LM źle nie wyglądało. A WHU? Kto wie. To jest baaardzo fizyczny i wybiegany zespół.
» 21 lutego 2021, 14:17 #170
pawelisto2: Tak, ale w lidze już wyglądali fatalnie, przecież zwolnili nawet Ranierego, bo się kręcili wokół strefy spadkowej.
» 21 lutego 2021, 14:19 #169
Batigol222: pawelisto2

WHU w ogóle nie wychodzi spod pressingu krótką grą przez stoperów i środek pomocy, więc akurat pressing raczej średnio na nich działa. Hiszpańskie zespoły musiałyby sobie radzić z lagami na Soucka i Antonio.
» 21 lutego 2021, 14:22 #168
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 13:18

BREAKING: Manchester United hit by Covid outbreak but game with Newcastle today goes ahead Full story and more details on
@MirrorFootball
» 21 lutego 2021, 13:18 #167
NoLogo: devilpage.pl/index/news/komentarze/67779/oswiadczenie-manchesteru-united-dotyczace-sztabu-szkoleniowego/
» 21 lutego 2021, 14:01 #166
RedStreamer: Kurs na West Ham to była promocja.
» 21 lutego 2021, 13:16 #165
Michux3: 1-0 West Ham :D jak mówi klasyk ANTONIOOOOOOOOO
» 21 lutego 2021, 13:05 #164
Piotrek1991d: Ciekawe jakby wygladala dzis gra naszej druzyny w srodku pola gdyby Ole wystawil Freda,Bruno i Donnego.Scott doznal jakiegos urazu w czwartek i byc moze warto go oszczedzic.Mielibysmy wtedy tylko jednego defensywnego pomocnika i wieksze pole do popisu z przodu
» 21 lutego 2021, 11:56 #163
vieeeri: Też niejednokrotnie myślałem o odejściu od murowania środka pola z drużynami, które na papierze nie powinny nam zagrozić. Jednak równowaga w środku pola też robi swoje. Myślę, że Donny jeszcze dziś posiedzi, ale dostanie 90min. w czwartek. Cieszy powrót do formy Masona. Mam coś czutkę, że zacznie liczby nadganić w drugiej części sezonu.
» 21 lutego 2021, 12:04 #162
Batigol222: Patrząc na ten sezon to raczej nie ma "drużyn, które na papierze nie powinny nam zagrozić"...
» 21 lutego 2021, 13:40 #161
mikiartur: Bardzo fajne mecze dzisiaj i dość ważny mniej lub bardziej każdy z nich. Wszyscy będą podwójnie zmotywowani bo będą chcieli wykorzystać potknięcia Chelsea i Liverpoolu.
WHU vs Spurs - kto wie czy to nie jest mecz dla Jose za 6pkt. Pomimo że WHU jest wyżej w tabeli to i tak wydaje się że oni są wciąż taką ekipą która nie musi a może. Bo tutaj każdy wynik dla WHU koło top6 będzie mega sukcesem. A Spurs wciąż marzą o top4 i to się dla nich głównie liczy. Noi Totki jeśli chcą się utrzymać w czołówce to muszą za wszelką cene wygrać ten mecz. Bardzo ciekawie mecz się zapowiada choc sam w sobie mecz pewnie nie będzie atrakcyjny.
Leicester vs AVL to także dla nas ważny mecz wiadomo z jakiego powodu + AVL także marząca o europejskich pucharach chcąc mieć nadzieje musi z tego meczu choćby remis ugrać.

Arsenal vs Man City no to wiadomo. Ja tam obecnie kibicuje po cichu każdemu rywalowi City więc nawet dziś trzymam kciuki za Kanonierów. Bo dla nich to także mega ważny mecz. Bo straciła pkt Chelsea i LFC a stracą przynajmniej jeszcze 2 drużyny przed nimi w tabeli zanim oni rozpoczną mecz.

Noi wiadomo nasz mecz to z naszego punktu widzenia najważniejszy mecz na dziś

A w innych ligach także bardzo ciekawie
Derby Mediolanu najlepiej się zapowiadają a że o godzinie 15 to można obejrzeć bo tu może być duużo bramek. We Francji mecz PSG Monaco więc także może być tu ciekawe widowisko. W Hiszpanii najlepiej zapowiada się spotkanie Ath.Bilbao z Villareal a u nas w kraju także dość 2 duże firmy jak na polskie podwórko się spotkają czyli Lech z Śląskiem xd Noi jeszcze bym zapomniał o meczu Atalanta Napoli we Włoszech.

Fajna ostatnia niedziela przed rozpoczęciem dla mnie kolejnego semestru na studiach xd
» 21 lutego 2021, 11:45 #160
H2O1994: Ja też liczę na Arsenal.
» 21 lutego 2021, 11:46 #159
84cantona7: Od jakiegoś czasu Liverpool już się nie potyka, tylko się przewrócił i nie może wstać.
» 21 lutego 2021, 12:43 #158
is200second: A tym czasem lamento w mośkowie trwa w najlepsze :D
» 21 lutego 2021, 10:44 #157
H2O1994: Tutaj co jakiś czas jest to samo
» 21 lutego 2021, 11:46 #156
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 10:11

Conte to jest dziwny. Nakupowali "dziadków" teraz musi ich sprzedać. Podobno na wylocie Young, Sanchez i Vidal :) Anglik nie daje mu tyle jakości co by chciał, a utrzymanie pozostałej dwójki jest zbyt drogie haha
» 21 lutego 2021, 10:11 #155
H2O1994: A tak fajnie się zapowiadał ten Inter jeszcze nie tak dawno, teraz ani w LM ani w LE ich nie ma.
» 21 lutego 2021, 10:16 #154
91nc99: Przy pełnych trybunach mogłoby być inaczej. Być może też brał kogo mu pozwolono, a niekoniecznie tych co by chciał
» 21 lutego 2021, 10:18 #153
Cieniu: 29. urodziny świętuje dziś defensor Czerwonych Diabłów - 50 twarzy Jonesa. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i jeszcze raz zdrowia.
» 21 lutego 2021, 10:10 #152
nieeeeeeee: jeszcze jeszcze i jeszcze raz zdrowia
» 21 lutego 2021, 10:18 #151
AllUnited88: W lato oferta między 160-200 mln i sancho i Halland nasz
» 21 lutego 2021, 10:00 #150
Mariano88: To za mało, ja jeszcze wydalbym kolejne 200 mln na Ronaldo, Oblaka, Kounde, Messi i Ramosa.
» 21 lutego 2021, 11:14 #149
Arow: To nie jest FIFA że macie nieograniczony budżet .
» 21 lutego 2021, 12:16 #148
waletpl: A nie możemy tak jak inne kluby? Kupować na kreche, a potem nie płacić? :D
» 21 lutego 2021, 12:38 #147
RedStreamer: Wczoraj Liverpool poprawił humor, oby dzisiaj nasi go nie zepsuli.
» 21 lutego 2021, 09:35 #146
Boombakla: Dzisiaj obowiązkowo 3pkt!
» 21 lutego 2021, 09:26 #145
ferdas: Zdrówka dla Jonesa, choć brzmi to przekornie :) Dzisiaj powiadomienie na telefonei nie o tym coronaszicie tylko o liverpool w tarapatach i wczorajszych derbach :) Takie newsy mógłbym czytać codzień, dzień od razu lepszy :) Nie że wyszydzam, bo sami nie jesteśmy ultra-okuratni, ale look on table babe :_

Pozdro
» 21 lutego 2021, 09:02 #144
Piotrek1991d: Dzis urodziny Phila Jonesa.Zdrowia przede wszystkim
» 21 lutego 2021, 07:25 #143
DaredevilUtd: You made my day! :D
» 21 lutego 2021, 08:13 #142
H2O1994: Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy
» 21 lutego 2021, 08:30 #141
kckMU: Zwycięstwo Evertonu nad Liverpoolem jest najlepszym potwierdzeniem pewnych legendarnych słów, że nic nie może przecież wiecznie trwać :) 11 lat czekali by ponownie wygrać derbowy mecz.
» 21 lutego 2021, 05:35 #140
DaredevilUtd: Panie to była pierwsza wygrana Evertonu na Anfild od 22 lat, :D
» 21 lutego 2021, 08:17 #139
mikiartur: Na spotkaniu z Solskjaer Dean Henderson został poinformowany, że tylko jeden z nich lub David de Gea będzie w klubie w przyszłym sezonie.#mufc już szukają najwyższej klasy bramkarza, który byłby szczęśliwy grając kilka meczów w sezonie.#udlatest [
@reluctantnicko
]

Jeśli to prawda, to nie wierzę by zostawiliby De Geę kosztem Hendersona. I to z wielu powodów. Pierwszy oczywisty to wiek. Wiadomo że bramkarze są długowieczni. Ale skoro teraz już prezentują podobną jakość to za jakiś czas może być coraz większa różnica na korzyść Deana. 2 to względy finansowe. I w tym punkcie nie chodzi mi o ich płace. Ale łatwiej im będzie sprzedać De Gee do dużego klubu za granicą niż Deana gdzieś wytransferować za dobre pieniądze. De Gea ma nazwisko i dla wielu klubów będzie wciąż atrakcyjny pod względem sportowym jak i finansowym. Dean póki co ma tylko wielki potencjał a znany to on jest tylko w Anglii. A i tu by się znalazło paru nawet angielskich bramkarzy bardziej rozpoznawalnych. A np. nad ściągnięciem De Gei myślałby każdy klub w Serie A z tych wielkich, PSG także mógłby się nad nim zastanowić a w Hiszpanii kto wie. Może dojdzie do innych roszad bramkowych wtedy byłby jednym z biorących w tym udział. Kolejna sprawa to długość kontraktu. De Gea ma go do 2023 roku a Dean do 2025. Noi z Deanem przedłużali w ostatnim roku a z De Gea w 2019. Na pewno David ma ambicje by pograć sobie jeszcze na wysokim poziomie. A MU będzie miało go możliwość sprzedać tylko teraz i za rok za jakieś pieniądze. De Gea wie że jeśli teraz dojdzie do transferu prawdopodobnie ma większe szanse na dość wysoki kontrakt. Im robi się starszy oraz im większe prawdopodobieństwo nieregularnej gry tym będzie mniej atrakcyjny dla innych klubów itd. Kolejna sprawa to MU będzie też patrzyło na swój wizerunek itd moim zdaniem. A jak będzie wyglądało pozbycie się 23letniego perspektywicznego wychowanka na rzecz ponad 30letniego bramkarza - owszem można powiedzieć że pewnie przyszłej legendy klubu (bo dla mnie DDG może być kimś takim) ale jednak już będącego pod prime'm a ostatnio pod formą od dłuższego czasu. Co wtedy pomyślą nasi młodzi w akademii którzy marzą w przyszłości zagrać w naszych barwach? Pomyślą że słowa które kieruje do nich klub mogą nie być prawdziwe i być po prostu kłamstwem. Pomyślą że dla klubu zawsze o wiele ważniejsi są Ci co zarabiają najwięcej a nie Ci którzy sportowo się wybijają. A to może źle wpłynąć na akademię. A pamiętajmy że mamy w/z akademii takich młodych jak Diallo, Shoretire'a Mejbriego, Garner, Galbraight Hugill Elanga, McNeil oraz Neville. Większości z nich będzie mega trudno wejść do choćby do meczowej 18stki a co dopiero do 11stki. Ale patrzą że innym wychowankom dawano wcześniej szanse więc liczą że oni też ją dostaną. A potem zobaczą że pozbył klub się Deana o którym wszyscy mówili że to przyszłość naszego klubu itd.
Jedyny problem to fakt że płaca. Ale skoro wiemy że MU chce pod tym względem zmniejszać kominy płacowe + z powodu pandemii są pewne straty więc będą próbowali także i najwyższą z tygodniówek usunąć z listy płac. Wiadomo że DDG może postawić weto - że jeśli nie dostanie podobnych sum to nie odejdzie. Ale już raz z Sanchezem mieliśmy taką sytuację gdzie sporą część tygodniówki pokrywaliśmy. Skoro zrobiliśmy to dla mega niewypału choć wiadomo że też trochę pod murem byliśmy, to myślę żę dla gościa który ponad dekadę nam bronił bramki nie będzie takiego aż problemu by dopłacać ten sezon dwa do końca obecnego np. kontraktu. Wiadomo że wielu klubów nie będzie na niego stać pod tym względem, ale skoro się zdecydują że jego odejście jest lepsze dla klubu to dołożą się tak myślę.

Wiem że to tylko gdybania ale po prostu zobaczyłem takie info na tt z konta mające na ogół dość dużo dobrych i ciekawych informacji no to zdecydowałem pokazać swój punkt widzenia. Przepraszam trochę za taki rozmiar tej wypowiedzi xd Noi liczę na wasze opinie na ten temat
» 21 lutego 2021, 01:58 #138
piter100000: Jest dużo racji w tym co piszesz. Ja dodam od siebie, że bardzo lubię Davida, szanuję go za tyle lat gry mimo, że jak była saga z jego odejściem do Realu to byłem jednym z pierwszych co go skreślił i nie chciałem go tu widzieć. Jednak czas leczy rany :) A wracając do tematu to jakiś czas temu Rudzki w magazynie Jej Wysokość PL powiedział coś takiego, że David kilka lat temu osiągnął swój szczyt, a od jakiegoś czasu z niego spada i już nie wróci. Jak nie przepadam za Rudzkim tak uważam, że ma rację w tym co mówi. Kiedyś jak David nie popełniał tylu błędów to nawet te jego niepewna wyjścia albo ich brak nie były tak widoczne, a nawet kiedyś częściej starał się wychodzić do niektórych piłek. Teraz mam wrażenie stracił pewność siebie, przyspawał się do linii i przeciwnicy też to widzą. Po prostu czas na zmiany, szacunek mu się należy, ale najlepsze lata ma za sobą. Tak mi się wydaje
» 21 lutego 2021, 08:38 #137
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 11:39

Od strony aspektów pozaboiskowych dobrze to rozpisałeś. Ja osobiście próbowałem sobie porównać obu bramkarzy w kwestiach piłkarskich i tutaj też wg mnie szala przechyla się w stronę Dean'a.
1. Refleks/gra na linii - David > Dean - na tym aspekcie De Gea opiera głównie swoją grę, więc na pewno wyprzedza w nim swojego kolegę, nawet biorąc pod uwagę, że nie jest to ten sam refleks co kilka lat temu. Dean ma inną budowę ciała, więc siłą rzeczy nie jest aż tak sprawny na linii (np. nie broni aż tak dobrze nogami).
2. Gra na przedpolu/wyjścia z bramki - David Dean - szczerze mówiąc obawiałem się, że właśnie braki w tej kwestii mogą przekreślić karierę Hendersona w United, ale ostatnie mecze pokazują, że nie jest u Anglika tak źle z grą nogami. Ponownie jest to też kwestia pewności siebie, która będzie tylko rosnąć. De Gea ma świetną technikę jak na bramkarza i na pewno szybciej potrafi się "zebrać" do precyzyjnego podania piłki koledze, ale Dean pokazuje, że może mieć w tym aspekcie swój styl, który będzie równie efektywny dla drużyny (oparty na długich wykopach). Myślę, że u Anglika będą pojawiały się raz na jakiś czas błędy, kiedy będzie musiał zagrać pod presją, ale jest to kwestia, nad którą można pracować.
5. Pewność siebie/dyrygowanie zespołem David Od strony aspektów pozaboiskowych dobrze to rozpisałeś. Ja osobiście próbowałem sobie porównać obu bramkarzy w kwestiach piłkarskich i tutaj też wg mnie szala przechyla się w stronę Dean'a.
1. Refleks/gra na linii - David > Dean - na tym aspekcie De Gea opiera głównie swoją grę, więc na pewno wyprzedza w nim swojego kolegę, nawet biorąc pod uwagę, że nie jest to ten sam refleks co kilka lat temu. Dean ma inną budowę ciała, więc siłą rzeczy nie jest aż tak sprawny na linii (np. nie broni aż tak dobrze nogami).
2. Gra na przedpolu/wyjścia z bramki - David Dean - szczerze mówiąc obawiałem się, że właśnie braki w tej kwestii mogą przekreślić karierę Hendersona w United, ale ostatnie mecze pokazują, że nie jest u Anglika tak źle z grą nogami. Ponownie jest to też kwestia pewności siebie, która będzie tylko rosnąć. De Gea ma świetną technikę jak na bramkarza i na pewno szybciej potrafi się "zebrać" do precyzyjnego podania piłki koledze, ale Dean pokazuje, że może mieć w tym aspekcie swój styl, który będzie równie efektywny dla drużyny (oparty na długich wykopach). Myślę, że u Anglika będą pojawiały się raz na jakiś czas błędy, kiedy będzie musiał zagrać pod presją, ale jest to kwestia, nad którą można pracować.
5. Pewność siebie/dyrygowanie zespołem David
» 21 lutego 2021, 11:38 #136
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2021 11:44

Przepraszam, za bałagan, ale mam problem z dodaniem komentarza. Poniżej dalsza cześć:
5. Pewność siebie/dyrygowanie zespołem David
» 21 lutego 2021, 11:42 #135
BartoszP: Chciałbym zobaczyć w United chociaż na rok magika pokroju Ronaldinho.
Znowu obejrzeć gracza z tą radością z samej gry.
Bawiącego się z przeciwnikami jak z dziećmi.
» 21 lutego 2021, 00:04 #134
Strzelec: Przecież miałeś już okazje oglądać kogoś takiego. Nie pamiętasz już Lingarda?
» 21 lutego 2021, 00:30 #133
BartoszP: Badum bum, tssss
» 21 lutego 2021, 02:09 #132
mcscotyy: Cristiano za czasów MU miał podobny styl, tez lubił sobie pomachać nogami, fajnie się to oglądało, pamietam mecz z Arsenalem gdzie przy linii końcowej boiska ładnie denerwował rywala :)
» 21 lutego 2021, 09:42 #131
RyannMistrz: Ale nie porównuj Ronaldinho do Ronaldo :D jak można napisać, że to podobny styl :O
» 21 lutego 2021, 10:40 #130
Kiharitony: Oczywiście że można, Młody Ronaldo z początków u nas wielokrotnie wolał bawić się z przeciwnikami niż grać zespołowo, z tego co pamiętam nawet SAF mu na to zwracał uwagę, co prawda aż takim Magikiem jak król dryblingu Ronaldinho nie był.

Mam cichą nadzieję że Amad będzie grał w ten sposób
» 21 lutego 2021, 11:40 #129
RyannMistrz: Proszę Cię. Ronaldo nigdy w życiu nie miał nawet ułamka tej techniki, tej magii co Ronaldinho.
» 21 lutego 2021, 14:11 #128
ManU88KUB: Guys Messi is coming to United.
» 20 lutego 2021, 23:59 #127
Anhel: Pycha kroczy przed upadkiem, doskonale pasuje to do obecnej sytuacji Liverpoolu ale drodzy koledzy radzę troszkę zluzowac majty bo my ostatnimi czasy gramy niezła kupę a przypominam ze pewnego top4 jeszcze nie mamy. Obyśmy za 2, 3 tygodnie nie musieli liczyć ile brakuje nam pkt do top4
» 20 lutego 2021, 23:19 #126
MrBrs7: To tak jak z niektórymi kibicami United. Było pierwsze miejsce w tabeli i pojawiły się memy i prześmiewcze wpisy. Kopacze nie unieśli chwilowej glorii i cyk... 10pkt za City. Szanujmy innych bo sami możemy być na ich miejscu.
» 21 lutego 2021, 10:22 #125
BajtiMU: Dobra,teraz bez zbędnych żartów.Jutro barista wraz z wuefistą pokazują jak się gra w piłkę.Elo
» 20 lutego 2021, 23:13 #124
DjTED: Tak się zastanawiam czy my po odejściu SAFa mieliśmy serie 4 porażek w lidze. Chyba nie przypominam sobie takiej sytuacji. Nawet chyba licząc wszystkie rozgrywki nie było takiej serii.
» 20 lutego 2021, 22:50 #123
DaredevilUtd: Liverpool ostatnimi czasy pobiją swoje rekordy. Wcześniej mistrzostwo pierwsze od 30 lat, teraz przegrana z Everton na własnym stadionie pierwsza od 1999roku :)
» 20 lutego 2021, 22:47 #122
is200second: Brawo brawo widzę że trwa wyrównana walka o dzbana miesiąca. Co nóż widać osobników coraz bardziej przescigajacych sie w durnowatych docinkach jak komuś nie idzie. :D
» 20 lutego 2021, 22:37 #121
DaredevilUtd: Ja to zastanawiam się komu ty kibicujesz, bo już nie raz takie bzdury wypisujesz :) Jak narazie dzielnie dzierzysz ową nagrodę w rękach.
» 20 lutego 2021, 22:46 #120
mikifiki: Toczenie beki z Liverpoolu to nie tylko obowiązek, ale i przyjemność.
» 20 lutego 2021, 22:25 #119
Wirus: Jak do tej pory wyniki piękne dla nas. Remis Chelsea, porażka Liverpoolu, jeszcze jutro niech Aston Villa urwie punkty Leicester i remis w meczu West Hamu z Tottenhamem. City pewnie się przejedzie po Arsenalu, ale najważniejsze, że my musimy wygrać!!
» 20 lutego 2021, 21:39 #118
mikon70: W takich momentach żałuje, że już nie jestem na grupie o angielskiej piłce na fb. Ciekawe co teraz piszą tam przesiąknięci pychą kibice Liverpoolu, którzy każdy inny klub traktowali jak ściek. Był tam jeden, albo dwóch kibiców, którzy potrafili zachować klasę i nawet w dobie sukcesów szanowali innych. Tamtej reszty, ani trochę nie jest mi żal. Pozostaje powiedzieć, że Liverpool wraca do swojej historycznej formy w prawie trzydziestoletniej premier league;).
» 20 lutego 2021, 21:03 #117
Rebxie: Nic, wrócili do swoich jaskiń.
» 20 lutego 2021, 21:04 #116
DaredevilUtd: A myślałem, że tylko ja w pracy na takich trafiłem :D no popatrz oni praktycznie wszyscy tacy sami.
» 20 lutego 2021, 22:17 #115
awe: Kibice przyeciwnych druzyn, ale typ czlowieka ten sam ;)
» 21 lutego 2021, 01:33 #114
wielkifanMU: Ojojoj a co to się dzieje z naszym mniejszym, czerwonym kolegą z Merseyside? Haha, coś pięknego patrzeć na ich niepowodzenia.
» 20 lutego 2021, 20:58 #113
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 20:52

Klopp zajechał fizycznie swoich piłkarzy. Liverpool nie ma siły na wygranie meczu:) Może głupio to brzmi ale przez parę lat grali niesamowicie intensywnie i wszyscy ich za to podziwiali, ale teraz wychodzą kwiatki plus słaba ława:)
» 20 lutego 2021, 20:51 #112
RyannMistrz: Taki styl najlepszego trenera ever
» 20 lutego 2021, 20:52 #111
SzarimMusty: Nope. Klopp oczywiście ich w dużej mierze zajechał ale cały ten zjazd zaczął się chwilę po kontuzji VVD. Mi się wydaje, że zawodnicy nie są pewni czy i na ile mogą sobie pozwolić bez najlepszego stopera w drużynie. TAA, Robertson już tak nie chulają do przodu, tylko co chwila zerkają do tyłu, czy aby nikt nie ucieka. Bez mocy ofensywnej ze strony tej dwójki zostajemy z 3 ofensywnymi piłkarzami, bo ich druga linia z kreatywnością ma tyle samo wspólnego co Lingard z udanym sezonem 19/20.

Brak filaru i drużyna się posypała. U nas problem pojawił się po kontuzji Pogby, a jakby wypadł Bruno to też byśmy się posypali.
» 20 lutego 2021, 21:00 #110
rvn10: Wierz mi, ze ich zajechał:) Kontuzja VVD to jedno ale oni nie mają polotu w ofensywie i co ważne nie graja tak intensywnie co kiedyś.
» 20 lutego 2021, 21:03 #109
RyannMistrz: Nope. W każdym klubie klop zostawia dojechanych piłkarzy. Taki ma styl. Traktuje ich jak robotów
» 20 lutego 2021, 21:07 #108
rvn10: Jak w Borussi:)
» 20 lutego 2021, 21:09 #107
RyannMistrz: Tak. Kontuzja jednego obrońcy (moim zdaniem średniaka, większość roboty odwalał za niego matip) nie prowadzi do takich wyników
» 20 lutego 2021, 21:20 #106
Rainbow: Jak Van Dijk to średniak to czym jest Harry M?
» 20 lutego 2021, 21:31 #105
RyannMistrz: Hary jest po prostu sobą. Przepłaconym solidnym zawodnikiem z warunkami na dobrego obrońcę i nic więcej
» 20 lutego 2021, 21:34 #104
SzarimMusty: Masz przykład na samym Manchesterze ile przyjście Bruno zmieniło w tej drużynie. Oczywiście dzisiejszego grania pod Portugalczyka nie pochwalam ale dalej widoczna jest robota Portugalczyka. To samo jest z Liverpoolem - jeden zawodnik dawał im pewność w obronie, wierzyli że wszystko mogą zostawić mu i dlatego szło im lepiej. Chłopak odniósł kontuzję i zaczęli się bać o tyły, a jak się boisz to nie dajesz z siebie 100%.
» 20 lutego 2021, 21:44 #103
MartinMU: Trzeba dodać ze brak Gomeza , Fabinho Milnera czy Joty który się rozkręcał tez robi swoje .
» 20 lutego 2021, 22:00 #102
RyannMistrz: @Szarim ty mówisz o piłkarzu ofensywnym a ja o obrońcy.
» 20 lutego 2021, 22:11 #101
SzarimMusty: Ja napisałem że jeden piłkarz potrafi zmienić oblicze zespołu i nie jest to ważne czy to obrońca, mocnik czy napastnik.

"wiadomo, że we współczesnej piłce napastnik jest pierwszym broniącym, a bramkarz pierwszym napastnikiem."
» 20 lutego 2021, 23:27 #100
RyannMistrz: @kolo mam swoje zdanie. Może jakbyś obejrzał tyle męczy Liverpoolu co ja to też mógłbyś coś na ten temat powiedzieć
» 21 lutego 2021, 10:43 #99
H2O1994: Jak tak dalej pójdzie to Liverpool skończy sezon poza top4.
» 20 lutego 2021, 20:42 #98
RyannMistrz: Smuteczek
» 20 lutego 2021, 20:43 #97
vanantgaal: Przy odpowiednim zabiegu okoliczności mogą być nawet poza pucharami. Kloppik by się zapłakał w wywiadach
» 20 lutego 2021, 20:44 #96
H2O1994: Vanantgaal
Aż tak dobrze nie będzie, nie tylko oni pogubią punkty.
» 20 lutego 2021, 20:48 #95
vanantgaal: Wiem ale wypadnięcie Liverpoolu z top4 jest całkiem realne
» 20 lutego 2021, 21:10 #94
lipeklukas: Wygląda na to, że idzie to w tym kierunku.
Bardzo dobrze, mam mniej spamu znajomych, którzy afiszowali każde zwycięstwo w social mediach.
» 20 lutego 2021, 21:24 #93
91nc99: W ankiecie co cieszy kibiców bardziej - wygraną MU czy przegrana LIVE - wynik wcale nie byłby przesądzony :)
» 20 lutego 2021, 20:42 #92
H2O1994: Jeśli chodzi o mnie to nic tak nie cieszy jak wygrana MU
» 20 lutego 2021, 20:43 #91
Bylak: Haaland co szczelił.
» 20 lutego 2021, 20:41 #90
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 21:18

Usunąć proszę.
» 20 lutego 2021, 21:17 #89
SickRabbit: Dobrze im poszło. 4 porażka z rzędu w lidze. Idą na rekord. Niedługo będą szorować razem z arsenalem. Chcialbym zobaczyć minę Robertsona bo typa nie trawię oporowo.
» 20 lutego 2021, 20:32 #88
duxTomek: Mozecie sie smiac ale TO BYL TEN SEZON
» 20 lutego 2021, 20:29 #87
RyannMistrz: Ślepej kurze ziarko...
» 20 lutego 2021, 20:42 #86
DjTED: Ancelotti to jest gość. Chodząca legenda
» 20 lutego 2021, 20:28 #85
NexaT: Liverpool tragiczna forma.
» 20 lutego 2021, 20:25 #84
RedRevolta: To co, teraz pora postawić na remis w naszym meczu?... chelsea straciła pkt, liverpool też, my nigdy nie pozostajemy dłużni w takich chwilach.. :/
» 20 lutego 2021, 20:25 #83
HarryBrown: Tego napastnika dwojga nazwisk z Evertonu fajnie by było zobaczyć kiedyś w barwach United.
» 20 lutego 2021, 20:19 #82
Batigol222: Ten co nie może zagrać dla Newcastle w najbliższym meczu też spoko
» 20 lutego 2021, 20:26 #81
mcscotyy: Ale coś ebło!
» 20 lutego 2021, 20:17 #80
mcscotyy: Myślałem ze śnieg z dachu a to Looserpool
» 20 lutego 2021, 20:18 #79
MixEx: Słyszeliście ten trzask?? To trzask tyłków w czerwonej części Liverpoolu.
» 20 lutego 2021, 20:14 #78
RedDan: Głośno i wyraźnie. Myślałem że znowu trzęsienie ziemi w Japonii.
» 20 lutego 2021, 20:15 #77
RedRevolta: Brawo Everton, ale zjazd liverpoolu, wow
» 20 lutego 2021, 20:13 #76
RedDan: Ej no, ale mieli nie gwizdać karnych dla United, a nie przeciw Live...
» 20 lutego 2021, 20:13 #75
Glory1878: Niestety najlepszy prawy obrońca w historii znowu się nie popisał
» 20 lutego 2021, 20:12 #74
DaredevilUtd: Widzę jakiś tęczowy kibic liverpool ma ból 4 liter hahaha.
» 20 lutego 2021, 20:32 #73
Rainbow: Powiem Ci tak.Manchester jest niebieski.Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
» 20 lutego 2021, 20:29 #72
lukJakubowski: Klopp ich zajechał, tak jak Borussię.
W Lidze Mistrzów mogą jeszcze namieszać. Tym bardziej, że to może być dla nich jedyna droga do LM.
Ja na Liverpool nie patrzę w tym sezonie, chociaż ich porażki mnie cieszą.
Nie mówię, że projekt Kloppa się skończył, ale są ku temu przesłanki. Gość tworzy potwory o krótkim żywocie. Sam też się szybko spala.
Może to taki typ managera.
» 20 lutego 2021, 20:07 #71
Spadkobierca: Nie wiem czy zajechał czy po prostu Salah i Firmino "osiągnęli" poziom Messiego, jeśli chodzi o zaangażowanie w cokolwiek, gdy nie idzie jak po maśle. Chciałem powyżywać się na ich środku pola, ale z tak aktywnymi napastnikami to i Iniesta z Xavim nic by nie wykombinowali.
» 20 lutego 2021, 20:14 #70
JaCiebieTez: Gdy był wolny po pracy w Borussii chciałem go u nas. Bylem tylko jednego ciekaw. Czy ta zadyszka Bvb to efekt stylu Jurgena czy tylko tego że mu drużynę rozwalono a kasy wielkiej nie wydawał. W liv ma dużo lepsze warunki do tego by zatrzymywać zawodników. Pożyjemy , zobaczymy
» 20 lutego 2021, 20:14 #69
kolokolo98: Kontuzje również nie pomagają. Cała obrona wypadła i musza latać dziury pomocnikami, a co za tym idzie, jakość pomocy tez spada, brakuje tam Hendersona i Fabinho wygrywających piłki w pressingu typowym dla Kloppa. Bez van Dijka ich wysoka linia jest dziurawa jak ser szwajcarski. Na dodatek atak bez formy, a drużyny chyba ich rozpracowały i nauczyły się bronić przed ich wrzutkami od bocznych obrońców. Myśle, ze brak kibiców i tej aury Anfield tez może mieć jakieś znaczenie.
» 20 lutego 2021, 20:31 #68
DjTED: Wszyscy jada jak po swoje na Anfield , tylko cholera my zremisowalismy
» 20 lutego 2021, 20:05 #67
Blau: Bo my pojechaliśmy po remis. Tak samo jak z Armatkami, City czy Chelsea.
» 20 lutego 2021, 20:27 #66
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 20:04

Luke Shaw o Solskjaerze: "Najlepszy menedżer, pod którym grałem? Bez wątpienia Ole Gunnar Solskjaer, on słucha, rozumie i nauczył mnie więcej niż jakikolwiek inny menedżer."

Luke Shaw o Mourinho: "Wolę o tym nie mówić, jeśli coś powiem będe miał duże kłopoty."
» 20 lutego 2021, 20:02 #65
REDBOSS: Co to za wywiad, gdzie znalazłeś?
» 20 lutego 2021, 20:53 #64
REDBOSS: Co to za wywiad, gdzie znalazłeś?
» 20 lutego 2021, 20:54 #63
RedDan: Już zaczyna się nurkowanie i potykanie o źdźbła trawy. Tfu.
» 20 lutego 2021, 19:49 #62
Cieniu: Dajesz Everton! Jeszcze jedną albo i dwie bramki!
» 20 lutego 2021, 19:38 #61
RVN1989: Włączam sobie w przerwie Włoską Serie A, leci właśnie Genoa z Hellasem i patrzę, a tam sobie w Genoi biega jedna z największych naszych trylogii transferowych Kevin Strootman wygląda teraz przeciętnie nawet w Serie A, a taki miał to być świetny transfer dla nas...
» 20 lutego 2021, 19:35 #60
Chestnut: Może dlatego, że zniszczyły go kontuzje?
» 20 lutego 2021, 19:39 #59
RVN1989: Co nie zmienia faktu, że byłby nietrafionym transferem. Talentów zniszonych przez kontuzje jest masa...
» 20 lutego 2021, 19:55 #58
RedStreamer: Sancho ma już gola i asystę.
» 20 lutego 2021, 19:17 #57
Blau: Czyli na ten moment 10 bramek i 15 asyst, a przecież do końca sezonu jeszcze trochę meczów. Oby w lecie w końcu do nas trafił, bo potrzebujemy takiej armaty po prawej stronie.
» 20 lutego 2021, 19:50 #56
RedDan: Klop już nawija makaron na uszy technicznemu.
» 20 lutego 2021, 19:10 #55
Cieniu: Trawa pewnie zbyt zielona, albo za bardzo wieje i jego piłkarze mają trudności w przeciwstawieniu się takim ciężkim warunkom.
» 20 lutego 2021, 19:49 #54
nieeeeeeee: W Liverpoolu kolejna kontuzja teraz Henderson
» 20 lutego 2021, 18:59 #53
RedRevolta: Często narzekanie było na Pogbę, wiadomo chłop miał różne mecze, raz człapał a raz grał świetnie dając nam m.in 3pkt w kilku meczach w tym sezonie, ale jak patrze na tego Alcanatarę to dopiero jest drewniak, te jego podania, straty są aż śmieszne.
» 20 lutego 2021, 18:58 #52
kolokolo98: Alcantara nie może się wpasować do stylu gry Liverpoolu/Kloppa, czasem wyglada jakby nie ogarniał, ale nie jest żadnym drewniakiem bo umiejętności ma wielkie.
» 20 lutego 2021, 19:03 #51
RedRevolta: Ja nie podważam jego umiejętności, pisząc drewniak miałem na mysli to co prezentuje obecnie.
» 20 lutego 2021, 19:11 #50
radlu: Jego gra zdecydowanie bardziej pasuje do naszego stylu.
» 20 lutego 2021, 19:13 #49
Batigol222: Jak dla mnie to Liverpool gra dla Thiago zbyt szybko. Widać, że jak przyspieszają, to gość jest praktycznie poza grą a jak próbują grać przez niego, to tempo wyraźnie spada. Może to ogarnie i się zaadaptuje, jak Rodri w City, a jak nie to okaże się niewypałem, co szkoda, bo to kapitalny rozgrywający. Zdarza się. Riquelme też kiedyś nie za bardzo poradził sobie w Barcelonie a Veron w United.
» 20 lutego 2021, 19:24 #48
RyannMistrz: Liverpool znów może się stać niebieski
» 20 lutego 2021, 18:50 #47
Piotrek1991d: Everton nie ma nic do stracenia,Liverpool jest w slabej formie beda chcieli to wykorzystac
» 20 lutego 2021, 18:48 #46
RedStreamer: Fajne meczycho w Liverpoolu. Szybkie tempo i dużo sportowej agresji.
» 20 lutego 2021, 18:47 #45
SzarimMusty: Tak propo to kojarzy ktoś kiedy ostatnio Liverpool zaliczył 4 ligowe porażki z rzędu? bo na szybko rzuciłem okiem to... w ostatnich latach nie było takich sytuacji. Dzisiaj jak się potkną to powoli będą musieli zacząć się zastanawiać co dalej bo ich gra siadła niesamowicie.
» 20 lutego 2021, 18:44 #44
VaultBoy96: Live zaczyna z przytupem.
» 20 lutego 2021, 18:35 #43
RedRevolta: Ale będzie mecz czuje, już 0-1 everton
» 20 lutego 2021, 18:34 #42
Cieniu: Myślę, ze nasze diabły po efektownym wygraniu w Lidze Europy, pokażą równie dobry football w jutrzejszym starciu.
» 20 lutego 2021, 17:40 #41
AUDIoooo: Czy ktoś wie dlaczego po rewanżowym meczu z Realem gramy wszystkie 3 mecze PL z rzędu na wyjeździe?
» 20 lutego 2021, 17:33 #40
RyannMistrz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 18:49

Bo ktoś tak ustalił. Tak w skrócie. Tu masz trochę więcej na ten temat.

devilpage.pl/index/news/komentarze/42938/jak-dokladnie-powstaje-terminarz-premier-league/
» 20 lutego 2021, 18:49 #39
AUDIoooo: RyannMistrz

No sprawdziłem to co podałeś i jest tam jasno napisane
Jeden klub nie może rozegrać więcej, niż dwóch spotkań wyjazdowych albo domowych z rzędu (wyjątkiem jest mecz w Pucharze Anglii).

Wiec dalej nie rozumiem czemu tak jest.
» 20 lutego 2021, 19:53 #38
DaroMistrz5: To wynika z przełożenia kolejek. 26 i 27 kolejkę mamy wyjazd a w 28 gramy u siebie z West Hamem. Mamy 3 wyjazdy z rzędu bo w 26 mamy wyjazd do Londynu A w 27 wyjazdowe derby z City. Między te spotkania wstawione jest przeniesione spotkanie spotkanie z 29 kolejki czyli wyjazd na mecz z Orłami
» 20 lutego 2021, 21:04 #37
AUDIoooo: Dzięki Daro
» 21 lutego 2021, 14:25 #36
rizx: Alabe można wykreślić ze względu na tygodniówkę, już się nauczyli na przykładzie Sancheza :)
» 20 lutego 2021, 17:45 #35
Batigol222: No i wykrakałem z tym N'Dick'iem...
» 20 lutego 2021, 16:47 #34
RVN1989: Międzyczasie BUR - WBA i Mr. Red znowu w gazie... Niemniej to pierwsze w ostatnim czasie słusznie pokazane czerwo.
» 20 lutego 2021, 16:37 #33
RedRevolta: Pasuje z newcastle wygrać, bo w dwóch następnych kolejkach zdobycie w sumie chociaż tych 2 pkt będzie wynikiem bardzo dobrym mimo naszej ostatniej formy.
» 20 lutego 2021, 16:18 #32
mordynator: Chyba 4pkt miałeś na myśli a nie 2.Z CP zwycięstwo obowiązkowe,musi być rewanż za porażkę na OT.Mysle że z Chelsea również można spokojnie pokusić się o 3pkt oni grają ciężki mecz z Atleti w środku tygodnia gdzie my możemy wyjść rezerwami i młodzieżą na rewanż z Sociedad.
» 20 lutego 2021, 16:23 #31
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 16:26

a sorki faktycznie przed city my jeszcze gramy z CP.
» 20 lutego 2021, 16:26 #30
HarryBrown: Chelsea jak zagra otwarty futbol to dostanie po garach. Dlatego Tuchel będzie grać jak Pep i Klopp przeciwko nam czyli potrójne zasieki przed polem karnym.
» 20 lutego 2021, 16:40 #29
kondzik: 20 w niedzielę chyba jawny żart
» 20 lutego 2021, 16:10 #28
mordynator: Czemu?
» 20 lutego 2021, 16:19 #27
kondzik: Nie lubię meczów o 20 w niedzielę,wolę 18tą
» 20 lutego 2021, 18:30 #26
Chestnut: Praktycznie cały sezon gramy o 20.
» 20 lutego 2021, 19:41 #25
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 16:05

CARMO też bardzo fajna opcja
» 20 lutego 2021, 16:04 #24
GraanManU: Zgadzam się :)
» 20 lutego 2021, 16:11 #23
karolmanu3: Chłopaki, wylaczcie fife;)
» 20 lutego 2021, 17:02 #22
GraanManU: Jak OGS chce lewonoznego obrońcę to polecam włączyć Eintracht - Bayern i obserwować N'Dicka'ego (nie wiem czy dobrze odmienilem)
Warunki fizyczne coś jak Kimpembe.
» 20 lutego 2021, 15:56 #21
Batigol222: Dynamiczny i dobrze trzyma się na nogach, ale zobaczymy: na razie nawet nie ma 40 minuty. Przyznaję, że jakoś nie kojarzyłem tego stopera.
» 20 lutego 2021, 16:08 #20
Vip15: Jeżeli donny nie będzie gotów to fernandesa dałbym niżej a wyżej byłby mata. Zdecydowanie dwóch def pom na newcastle to przesada, tymbardziej że i tak tracimy bramki to jest jakis paradoks xd. Od razu przypomina mi się mecz w lipsku albo ostatni mecz z wba. Nie ma różnicy czy wystawimy pomoc taką albo taką. I tak będziemy tracić dużo bramek. Dlatego powinnismy wyjsc bardziej ofensywnej, załatwić mecz w 1 połowie np strzelając dwie bramki lub trzy i kontrolować mecz.
Tak jak pep powiedział jeżeli utrzymujemy się przy piłce, nie tracimy ich w niebezpiecznych strefach to rywal goni za piłką i nie ma jak strzelić bramki bo jej po prostu nie ma.
Niestety my tracimy piłke w niebezpiecznych strefach i leci kontra. Albo nie potrafimy przetrzymać piłki jak w ostatnich 10 mimutach z evertonem.
Miejmy nadzieję że wygramy.
» 20 lutego 2021, 15:55 #19
Chestnut: To są tylko proponowane składy, chilluj...
» 20 lutego 2021, 16:31 #18
mikiartur: Dobry wynik w Southampton. Dobrze że Chelsea traci pkt. Zwłaszcza że niedługo mamy z nimi bezpośredni mecz. Szansa jest nadrobić 2pkt nad nimi :D
» 20 lutego 2021, 15:25 #17
mikiartur: Ja coś takiego proponuje
Dean
AWB Bailly Maguire Shaw
Donny Fred
Mata Bruno Rashford
Greenwood

Jeśli Donny nie byłby dostępny a byłby dostępny Cavani to gramy 4-1-2-3 z Fredem na 6tce przed nim Mata i Bruno a przed nimi Greenwood Cavani i Rashford. A jeśli oboje by nie byli dostępni to ten sam skład tyle że James na miejsce Greenwooda a na szpice Mason. Chciałbym zobaczyć skład z 1 def. pomocnikiem i większą ilością graczy ofensywnych. Zwłaszcza żę Scott jakiś lekki uraz mógł się nabawić.
» 20 lutego 2021, 15:18 #16
Vip15: Pisałem o tym na dole. Jestem za takim składem.
» 20 lutego 2021, 15:31 #15
Batigol222: Gra na jednego defensywnego pomocnika już była na początku sezonu i Ole słusznie doszedł do wniosku, że z obecnymi stoperami nie można grać w ten sposób. A VDB zwyczajnie nie pasuje do United i nie ma tutaj dla niego pozycji, kiedy to w końcu dotrze? To nie jest ŚP i nigdy nie był.
» 20 lutego 2021, 15:48 #14
Vip15: Batigol222
Aha.. czyli na tragiczne newcastle mamy wyjść defensywnie bo takie ustawienie nie wypalało na początku sezonu. Jak można porównywać ustawienie z początku sezonu i mówić, że nie grajmy tym bo to nie wypalało. Muszę ci powiedzieć, że na początku sezonu praktycznie nic nie wypalało. Dlaczego na bardzo słabe newcastle nie można przetestować takiego ustawienia? Jak pogba był zdrowy to graliśmy na jednego defensywnego jak w meczu z burnley, fulham itp.
Na drużyny z doła tabeli trzeba wyjść ofensywnej, chyba że chcesz oglądać kopanie się po czole jak w meczu z WBA.
I jeszcze jak VDB nie jest ŚP jak jest XD. To przepraszam gdzie on ma grać? Na 10 nie, na 6 nie, na 8 nie, to może na bramce będzie dobry?
On jest graczem uniwersalnym i może grać na każdej z tej pozycji, fakt że mało pokazał oraz gra przeciętnie ale jest ŚP. Dla freda też nie było pozycji, VDB musi znaleźć jakąś stabilizację, złoty środek. Może też dlatego w klubie jest fletcher jako trener, żeby mu pomógł.
Na przykład fredowi bardzo pomógł Carrick.
» 20 lutego 2021, 16:04 #13
Batigol222: Wyraźnie napisałem, że dla VDB nie ma w United miejsca. To jest 10, czyli pozycja Bruno. Jako typowy ŚP nie grał nigdy, ani w Ajaxie ani w kadrze. Pogba zawsze był ustawiany niżej, de facto jako druga 6, więc poza początkiem sezonu United nie grało jednym defensywnym pomocnikiem. To ustawienie zostało zmienione nie bez powodu.
» 20 lutego 2021, 16:10 #12
mikiartur: Najofenywniejszym składem wyszliśmy na puchar ligi na Everton i wygraliśmy 2-0 tamten mecz. A także zagraliśmy z jednym defensywnym oraz z Donnym Pogbą i Bruno.
Mecz z WBA pokazał że nawet możemy mieć problemy nawet z Fredem i Scottem. Ten duet najlepiej się sprawdza wtedy gdy nie gramy na zespół murujący się ale chcący grać otwarto. Tak jak z Leeds na przykład. Mecze wygrane z Sheffield Burnley i chyba Fulham był to mecze gdy graliśmy na 1 def. pomocnika.
» 20 lutego 2021, 16:10 #11
mikiartur: Nie zgodzę się z tobą że VDB to typowa 10tka. Owszem grał tam często ale w Ajaxie po pierwsze nigdy nie grali na 10tke tylko w ustawieniu 4-3-3 bardzo często. Wtedy Donny grał często półprawego środkowego pomocnika. Poza tym on umie grać w defensywie. W Southampton miał okazje tak zagrać i nawet nieźle mu szło. I dla mnie ogólnie ma potencjał grać tak niżej. Ba nawet Bruno mógłby ew. grać niżej od Donnyego. Z Pogbą często się wymieniał pozycjami. W Sportingu się zdarzało że grał tam. A w repce gra w ustawieniu 4-3-3 więc także trochę głębiej
» 20 lutego 2021, 16:14 #10
ticak1878: cześć nie udzielam sie prawie nigdy ale teraz potrzebuje waszej pomocy
Wystawiłem szalik naszych kochanych diabłów na licytacje na wspaniałego małego chłopca który potrzebuje naszej pomocy serdecznie zapraszam do licytacji
[link usunięty] w.facebook.com/groups/589963051771186/permalink/913785546055600/

facebook #GoAlex aukcje Alex Nawrot-Ayaba
» 20 lutego 2021, 14:58 #9
BNK: Szkoda, że aukcja na FB, bo nie mam tam konta.
» 20 lutego 2021, 15:19 #8
Anhel: Chelsea jeszcze będzie deptać nam po piętach
» 20 lutego 2021, 14:51 #7
AllUnited88: Nasz bruno na drugim miejscu w kwalifikacji strzelców z 14 golami z pomocników na kolejnym miejscu jest gundagan z 11 golami musze powiedziec ze w pierwszej 10 jest tylko 2 pomocników
» 20 lutego 2021, 14:16 #6
Vip15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2021 14:16

Skład proponowany tutaj troche nie podoba mi się.
Moim zdaniem jest zbyt defensywny podobnie jak w meczu z WBA. Dla mnie mata do podstawy za masona, i VDB jak by był gotowy za maticia. Musimy newcastle zdominować, a do tego są potrzebni zawodnicy bardziej kratywni, gra na jeden kontakt po prostu trzeba otworzyć defensywę rywala, co nie jest naszą mocną stroną.
W meczu z WBA bylo to widać. Co z tego ze jest Scott i fred jak i tak tracimy bramkę, wiem że możliwe że był faul i ze lindelof zawalił itd.
Wiec jak oni strzelą jedną lub dwie to strzelmy z 3 lub 4.
OGS powinien wystawić bardziej ofensywny sklad na newcastle bo się skonczy jak z WBA.
» 20 lutego 2021, 14:14 #5
nieeeeeeee: Minamino Soton chelsea 1-0
» 20 lutego 2021, 14:04 #4
duxTomek: Jako druzyna z 2 miejsca w lidze angielskiej powinnismy byc w stanie juz w szatni miec taki mental jakbysmy wychodzili z zaliczka w postaci 2 goli.
» 20 lutego 2021, 13:57 #3
BNK: Czyli jaki plan na mecz? Cofamy się i dowozimy wynik do końca?
» 20 lutego 2021, 15:21 #2
Pierun: 3 punkty to obowiązek!
» 20 lutego 2021, 13:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.