Manchester United vs Liverpool FC. Zapowiedź IV rundy Pucharu Anglii

» 22 stycznia 2021, 16:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zaledwie tydzień po meczu na Anfield znów zmierzy się z Liverpoolem. Tym razem Czerwone Diabły zagrają z The Reds na Old Trafford, a stawką spotkania będzie awans do V rundy Pucharu Anglii.
Manchester United vs Liverpool FC. Zapowiedź IV rundy Pucharu Anglii
» Manchester United w IV rundzie Pucharu Anglii zmierzy się z Liverpoolem
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek powinien dostać szansę od pierwszej minuty w pucharowym meczu z Liverpoolem?
Manchester United z Liverpoolu wrócił bogatszy o jeden ligowy punkt. Czerwone Diabły w pucharowym starciu będą musiały jednak zaprezentować lepszą skuteczność niż w ligowym pojedynku. Remis nie urządzi żadnej ze stron, co zapowiada naprawdę ciekawy pojedynek.

Kto? Manchester United vs Liverpool
Kiedy? 24.01.2021, 18:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? Eleven Sports 1


Liverpool przyjedzie na Old Trafford zirytowany porażką z Burnley. The Clarets wygrali na Anfield 1:0 i przerwali tym samym imponującą, bo trwającą 68 spotkań, serię meczów bez porażki w Premier League na własnym stadionie w wykonaniu piłkarzy Juergena Kloppa.

Szybki powrót na zwycięską ścieżkę będzie więc priorytetem dla Liverpoolu, który w ostatnim czasie złapał wyraźną zadyszkę. Derby Anglii mają natomiast to do siebie, że aktualna forma zespołów nie będzie miała znaczenia. Zdecyduje dyspozycja dnia i większe pragnienie zameldowania się w kolejnej rundzie.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer zapowiedział, że w meczu z Liverpoolem dokona kilku zmian w wyjściowej jedenastce. Norweg w tym sezonie jeszcze nie wystawił w dwóch kolejnych meczach takiego samego składu. Jedynymi kontuzjowanymi w zespole Czerwonych Diabłów są Brandon Williams i Phil Jones.

W zespole Juergena Kloppa problemy kadrowe są podobne, co przed ligowym spotkaniem. Kontuzje leczą Virgil van Dijk, Joe Gomez, Naby Keita i Diogo Jota. Na środek obrony w meczu z Burnley wrócił Joel Matip.

Przewidywane składy:

Manchester United: Henderson – Telles, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Pogba, Matić, McTominay – Fernandes – Rashford, Cavani

Liverpool FC: Alisson – Robertson, Fabinho, Matip, Williams – Jones, Henderson, Milner – Minamino, Firmino, Salah

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – To jasne, że chcesz położyć ręce na pierwszym trofeum. To jak daleko zaszedłeś zawsze pokazuje natomiast liga. Każdy może mieć łatwą serię w pucharze. Ja akurat nie mam tego szczęścia, zawsze jest trudno! Nie będę już nigdy oglądał żadnych losowań, bo trafiamy na trudnych rywali!


Juergen Klopp – Wszystko zależy od rywala i rozgrywek. Chcemy wygrać spotkanie, to jasne. Czeka nas pucharowe starcie, mecz rozstrzygnie się w niedzielę i chcemy awansować dalej. To wszystko. W taki sposób podejdziemy do wyjściowego składu.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem:

DataSpotkanieWynik
16.12.2018Premier League: Liverpool - Manchester United3:1
24.02.2019Premier League: Manchester United - Liverpool 0:0
20.10.2019Premier League: Manchester United - Liverpool1:1
19.01.2020Premier League: Liverpool - Manchester United2:0
17.01.2021Premier League: Liverpool - Manchester United0:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Dla Manchester United i Liverpoolu będzie to już 18 bezpośrednie starcie w Pucharze Anglii. Bilans meczów jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 9 zwycięstw, 4 remisy i 4 porażki. Z żadnym innym rywalem United nie mierzyli się w FA Cup tak często.

– Po raz ostatni drużyny rywalizowały ze sobą w FA Cup w styczniu 2012 roku. The Reds wygrali spotkanie IV rundy na Anfield 2:1. W bramce Czerwonych Diabłów w tamtym spotkaniu stał David de Gea.

– Manchester United gościł Liverpool w Pucharze Anglii na Old Trafford rok wcześniej. W styczniu 2011 roku Czerwone Diabły pokonały liverpoolczyków 1:0 i po golu Ryana Giggsa zapewniły sobie awans do IV rundy rozgrywek.

– W styczniu 1999 roku doszło do meczu pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem w IV rundzie FA Cup. Czerwone Diabły pokonały wtedy The Reds na Old Trafford 2:1, a zwycięskiego gola w 90. minucie zdobył Ole Gunnar Solskjaer. Norweg dokonał tego wchodząc z ławki rezerwowych w 81. minucie.

– Manchester United na własnym stadionie pokonał Liverpool cztery razy w Pucharze Anglii. Czerwone Diabły doznały jednej porażki i raz zanotowały remis.

– Historia rywalizacji Manchesteru United i Liverpoolu w FA Cup sięga roku 12 lutego 1898. Czerwone Diabły, znane wówczas jeszcze jako Newton Heath, zremisowały w II rundzie z The Reds 0:0. Mecz musiał zostać powtórzony, a ten u siebie wygrali liverpoolczycy (2:1).

– W meczach Pucharu Anglii w tym sezonie nie ma powtórek. Jeśli niedzielne spotkanie na Old Trafford po 90 minutach zakończy się remisem, to sędzia Craig Pawson zarządzi dogrywkę i ewentualne rzuty karne.

– W spotkaniach odbywających się na obiektach klubów Premier League sędziowie będą mieli do dyspozycji system VAR.

– Juergen Klopp jako menadżer Liverpoolu mierzył się z Manchesterem United już 12 razy. Zespół prowadzony przez niemieckiego szkoleniowca wygrał 3 mecze, 7 zremisował i doznał 2 porażek. Klopp jako menadżer nigdy nie wygrał na Old Trafford (1 porażka, 4 remisy).

– Manchester United do IV rundy Pucharu Anglii awansował dzięki wygranej z Watfordem (1:0). Liverpool w ostatniej rundzie pokonał na wyjeździe Aston Villę (4:1).

– Zwycięzca meczu Manchester United vs Liverpool w V rundzie Pucharu Anglii zmierzy się z West Hamem United lub Doncaster Rovers.

Spotkanie Manchester United vs Liverpool rozpocznie się w niedzielę 24 stycznia o godzinie 18:00. Mecz będzie transmitowany na Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja Solskjaera: Już nigdy nie będę oglądał losowań pucharów!
Następny news »
Manchester United odrzucił oferty za Van de Beeka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (336)


manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 17:22

Obok Bruno to Rash robi największą różnicę w meczu. Czasem wykreuje coś Martial, ostatnio Pogba potrafi zaskoczyć rywala.

Marcus ma polecenie by jak najczęściej podejmować duże ryzyko, właśnie przez to w pamięci zapisują się jego nie udane dryblingi itp. Tylko że niektórzy ignorują fakt ile ten chłopak zdobywa dla nas terenu, ile bierze odpowiedzialności za grę ofensywną.

Ostatnia bramka Cavaniego padła po niecelnym strzale Bruno, gdy całą drużyną byliśmy wysoko i mogliśmy wywierać presję na defensywie rywali. Ile takich sytuacji zapewnia nam Rashford ? Multum. Dzięki jego umiejętnością oddalamy ciężar gry od swojej bramki i możemy kontrolować mecz, zdobywamy stałe fragmenty gry itp.

Marcus ma zjawiskowy potencjał który można zobaczyć w pojedyńczych zagraniach, dryblingach. Czasem zdaża mu się lapsus w stylu D. Jamesa, nie przeczę. Jednak jego wycena nie wzięła się z nikąd. On może być przekozakiem, piłka go szuka, zawsze ma sporo okazji, musi tylko poprawić skuteczność. Przede wszystkim wykończenie i strzał w pełnym biegu. Jeśli to poprawi to będzie miał liczby jak Kane czy Salah i będzie zawsze wymieniany wśród najlepszych na świecie.

Teksty że zaangażowanie charytatywne odbija się na jego podstawie na boisku są tak dziecinne, żenujące i płytkie że pozostawie je bez dalszego komentarza.
» 24 stycznia 2021, 17:21 #325
RedStreamer: Widzieliście nową fryzurę Zlatana?
» 24 stycznia 2021, 17:04 #324
Advm: Zlatan, to nawet nie jest on.
» 24 stycznia 2021, 17:08 #323
Advm: Gole w lidze w 2021 r.
Krzysztof Piątek: 1
Liverpool: 0
» 24 stycznia 2021, 16:58 #322
Ciechanek: Ależ ten Lewy jest dobry !!
» 24 stycznia 2021, 16:43 #321
Batigol222: a widział podanie Kimmicha na 40 metrów?
» 24 stycznia 2021, 16:45 #320
Ciechanek: Nie odpowiem bo to nie jest do mnie pytanie. Ale jeśli strzelił bramkę, to myślę, że widział
» 24 stycznia 2021, 16:46 #319
RedStreamer: No jest niesamowity, strzelił bramkę najgorszej drużynie w najgorszej z 5 lig.
» 24 stycznia 2021, 16:52 #318
Kadu: Serio ktoś uważa Bundesligę za 5 ligę w Europie?
» 24 stycznia 2021, 17:03 #317
Kadu: Rozumiem, że jest ogólny hejt na Lewandowskiego ale ujmowanie mu osiągnięć, twierdzeniami, że gra w słabej lidze jest śmieszne. Bundesliga stoi 5 półek wyżej, niż L1, 2 półki wyżej od Serie A i powoli dogadania LL
» 24 stycznia 2021, 17:07 #316
Batigol222: Kimmich to jest mega grajek. PO z którego Guardiola zrobił ŚP, ale widać, że zostały mu też typowe umiejętności bocznego obrońcy. Dośrodkowanie do Mullera to poezja.
» 24 stycznia 2021, 16:08 #315
DaredevilUtd: Ano bardzo dobry uniwersalny zawodnik.
» 24 stycznia 2021, 16:22 #314
Batigol222: BillClinton

A to mi się pomyliło. Faktycznie, to chyba z Lahma Guardiola zrobił pomocnika.
» 24 stycznia 2021, 16:31 #313
Batigol222: już druga asysta, tym razem podanie z okolicy linii środkowej, lol. Nie wiem, ale gdyby była szansa wziąć takiego grajka nawet za 120 milionów to moim zdaniem-warto.
» 24 stycznia 2021, 16:44 #312
rreddevilss: Klopp w pucharach zawsze praktycznie dawal rezerwy, zobaczymy jak bedzi dzisiaj, jako ze pali mu sie grunt moze wystawi najmocniejszy
» 24 stycznia 2021, 16:08 #311
DaredevilUtd: Dawal, jeżeli miał dużo innych meczów i walczył na innych frontach. Teraz słabuje w PL i pewnie będzie się spinal, by podnieść morale.
» 24 stycznia 2021, 16:23 #310
Glory1878: Werner nie ma psychy. Bodajże w Turcji zszedl z boiska, bo na niego gwizdy były. Lampard zrobił transfery jak my dawniej - nie ważne kogo, ale dobry jest. Z tej mąki chleba nie będzie. Havertz tak samo nie pasuje do stylu gry Chelsea
» 24 stycznia 2021, 15:27 #309
PastaDoCiasta: Śniło mi się dziś, że następny mecz graliśmy z jakimś średniakiem w lidze (nie wiem czemu w składzie grał m.in. młody Rooney i Ronaldo :D), wygrywaliśmy i w pewnym momencie sędzia przerwał mecz, mówiąc że sezon został zakończony i my jesteśmy mistrzami, bo mamy najwięcej punktów (mimo że City miało zaległy mecz). To jeden z najdziwniejszych snów jakie ostatnio miałem, ale nie mam nic przeciwko żeby się sprawdził :)
» 24 stycznia 2021, 15:25 #308
mcscotyy: Może dlatego ze nie da się oglądać Martiala i Rasha ;)
» 24 stycznia 2021, 15:45 #307
devilek777: No ma 14 goli i co z tego? Widziałeś jak wygląda na boisku od dłuższego czasu? To jest forma gracza Manchesteru United? Z takim zaangażowaniem na boisku grają Czerwone Diabły?
» 24 stycznia 2021, 15:15 #306
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 15:26

Czyli rozumiem, że na konstruktywną rozmowę nie mam co liczyć skoro zapoznajesz/zapoznajecie się tylko z pierwszym akapitem jakże długiego wpisu?

Tak, widziałem, dlatego stąd też jest mój wpis z wyraźnym pytaniem(powtórzonym dwukrotnie): czego tak naprawdę oczekujemy od Rashfoda? Bo na Lukaku był najazd, że ma dobre zaangażowanie, ale od napastnika oczekujemy liczb. Tymczasem Rashford ma liczby(pomimo, że napastnikiem nie jest!) i oczekujemy od niego zaangażowania.

Co do oceniania tego jak wygląda jego gra na boisku to cóż, każdy widzi co innego i myślę, że nie ma co się przekrzykiwać, ja w grze zespołu nastawionego na kontry nie oczekuję, żeby taki Rashford jakkolwiek pressował, a po prostu strzelał i siał spustoszenie z przodu - z uwzględnieniem marginesu błędu, że nie zawsze będzie 100% udanego dryblingu i 100% wykorzystanych sytuacji, więc myślę, że w tym aspekcie nie ma co się sprzeczać kto, co widział, a raczej najpierw własnie wyjaśnić jakie są jego oczekiwania wobec ofensywnie usposobionego skrzydłowego, o wieku 23 lata.
» 24 stycznia 2021, 15:24 #305
mcscotyy: Rashford jest wszędzie tylko nir na boisku, co z tego ze ma 14 goli jak zmarnował dwa razy więcej sytuacji, powinien być rezerwowym nic więcej
» 24 stycznia 2021, 15:27 #304
miocinho2: pawelisto masz 100% racji.Rashford trzy słabe mecze i juz nikt nie pamięta jak ciagnal nasz zespol na poczatku sezonu czy jeszcze miesiac temu wygrywal nam mecze z Wolves.
Zaraz ktos poda argument"no ale przeciez nie podal Cavaniemu"i na tej podstawie uwazaja ze Rashford ma zjazd formy od poczatku.Co z tego ze statystyki ma z kosmosu.
» 24 stycznia 2021, 15:47 #303
Krzysiek198920: 3 słabe mecze??
Przecież ten Pożal się Boże "napastnik" musi zmarnować 3 sytuacje, żeby następną wykorzystać. Praktycznie co mecz Manchesteru oglądałem to akcja sam na sam nie wykorzystana.
Skrzydłowy może i dobry..
» 24 stycznia 2021, 15:59 #302
Batigol222: Zgadzam się co do Rahforda: nawet jeżeli ostatnio ma dołek, to w tym sezonie ogólnie bronią go liczby. Martiala nie broni nic. Natomiast co do Mbappe to fakt, widzieliśmy jak wygląda jego gra w Lidze Mistrzów w Monaco i jak wyglądała na MŚ...
» 24 stycznia 2021, 16:11 #301
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 16:25

Przeczytałem całą wypowiedź i tak jak z większością się zgodzę, tak nie mogę zgodzić się z tym, że Rashford jest w dobrej, a co więcej odpowiedniej do niego formy. Nie hejtuję Rashforda, nie chcę go sprzedawać, nie zapomniałem o tym co zrobił. Nie zapomniałem co potrafi zrobić, tym bardziej oczekuję od niego zdecydowanie więcej. Tym bardziej nie neguję jego umiejętności. Jeśli uważacie, że nic się nie dzieje i aktualnie to nie jest zjazd formy, a Rash gra co najmniej dobrze, to sie z tym zgodzić nie można. Nie oczekuję, żeby był wszędzie i robił wszystko, ale doskoczyć do rywala, zabrać piłkę, to tak wiele? Razem z Martialem muszą dostać piłkę pod nogi, bo się nie ruszą. Nie jestem żadna chorągiewą, bo kibicuję mu i wierzę, że wejdzie jeszcze na topowy poziom, ma na to wszystkie argumenty. Tylko przy tym wszystkim trzeba być obiektywnym.

Edit
Mbappe akurat na MŚ zwrócił na siebie wzrok wszystkich na całym świecie.
» 24 stycznia 2021, 16:24 #300
DaredevilUtd: Nie chodzi o statystyki, tylko ogolnie jak gra i co robi na boisku. Dużo błędnych decyzji. Od dłuższego czasu nasza ofensywa nie działa i strzelanie musieli przejąć inni zawodnicy. Później się dziwicie, że Bruno próbuje strzelać co chwile z różnych pozycji, co ma robić jak nasi napastnicy kiwają się sami że sobą.
» 24 stycznia 2021, 16:26 #299
RedRevolta: Werner nawet z karnego nie strzelił, upadek straszny tego piłkarza.
» 24 stycznia 2021, 15:03 #298
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 15:12

Mnie to dziwi, że mając kogoś takiego jak Abraham ściągnęli Wernera zamiast stawiać na niego. Chłopak ma potencjał co udowodnil rok temu jest wciąż młody I wciąż daje Chelsea bramki. Gość ma lepsze staty w tym sezonie od Niemca, a gral 700min mniej.
» 24 stycznia 2021, 15:09 #297
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 15:13

Też mnie to właśnie strasznie dziwi, no ale zobacz na nas, my przeciez podobnie zrobiliśmy, mieliśmy Marcusa a i tak sięgneliśmy po Lukaku wydając też nie małe pieniądze na niego, na obronę United można tylko przyznać, że jednak Belg robił o wiele lepszą robotę niż Niemiec teraz w Chelsea.
» 24 stycznia 2021, 15:11 #296
Michux3: Abraham jest nierówny ,w zeszłym sezonie zaczął świetnie i bardzo szybko nabił 12 goli w lidze i potem sie całkowicie zatrzymał zdobywając 3 bramki przez reszte sezonu .A Wernera jeszcze nie skreślajcie.
» 24 stycznia 2021, 15:15 #295
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 15:32

Ostatni sezon Wernera w Lipsku to 34 bramki w 45 meczach. Dlatego ja sie wstrzymuje z ocena Haalanda do czasu az trafi do lepszej ligi. Podobnie mam z Mbappe, gdzie taki Pepe w slabiutkiej lidze francuskiej wygladal na topa(do dzis pamietam jak kibice Arsenalu masowo poniecali sie nim w komentarzach jak przychodzil), a juz znacznie silniejsza liga bolesnie go zweryfikowala.
» 24 stycznia 2021, 15:30 #294
RedsFan: Rashford I Martial to nie napastnicy, Lukaku jest typowa 9 czy Cavani, a takowych nie mieliśmy w składzie.
» 24 stycznia 2021, 15:39 #293
Hoccu: Napoli gol 10 sekunda :D
» 24 stycznia 2021, 15:03 #292
Michux3: Lozano 1-0 ale szybki gol
» 24 stycznia 2021, 15:03 #291
RedStreamer: Ostatnio dobrze grają i Piotrek też złapał fajną formę. To dobrze, może ten nowy selekcjoner wyciągnie z niego to co najlepsze.
» 24 stycznia 2021, 15:07 #290
pilchu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 14:55

Fajny ten Kepa. Szkoda, że nie broni w lidze. Chelsea byłaby za Arsenalem. Werner nie strzelił karnego. Chłopa trochę szkoda, miał ciągnąć CFC do mistrzostwa, a tymczasem odciąga ich od pucharów.
» 24 stycznia 2021, 14:52 #289
FanikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 14:38

Komentarz do rozmowy poniżej. Ronaldo spijał śmietankę, Bruno strzela tylko z karnych, a Lewandowski dokłada tylko nogę itd, itp. To ja się tylko zapytam, skoro to takie proste to dlaczego tylko oni to potrafią robić?
» 24 stycznia 2021, 14:37 #288
Hoccu: grają na haxach
» 24 stycznia 2021, 14:46 #287
is200second: Gerard robi świetna robotę w Rangersach. Na 25 meczów rozegranych tylko 3 remisy i ani jednej porażki w samej lidze. Bilans 65-7, a podobno Benitez podpisał kontrakt z Celtikiem. Będzie ciekawie ex liverpoolczycy.
» 24 stycznia 2021, 14:37 #286
VolimTe: Mam nadzieje, ze nie wyjdziemy jak miękie faje z dwoma defensywnymi pomocnikami, tylko spróbujemy zdominować tych gagatków.
» 24 stycznia 2021, 14:13 #285
sirtomas: Trzeba ich zniszczyć dzisiaj ,żeby całkiem podupadli mentalnie!
» 24 stycznia 2021, 13:34 #284
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 13:20

Rashowi odbija sie tak samo jego działalnosc społeczna i dobre serce, wydaje mi sie, ze on nie jest w pelni skupiony na futbolu, chodzi po boisku czesto rozkojarzony i stad ten brak formy od dłuższego.l czas, oczywiscie to co robi jest piękne i szlachetne szanuje go za to mocno no i to oczywiście tylko moje zdanie
» 24 stycznia 2021, 13:07 #283
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 14:09

Pamiętam jak z Rio były kłopoty kiedy zaangażował się w branże filmową. Tu jest podobnie i Marcus mimo swojej fajnej działalności musi dobrze prezentować się na boisku. W innym wypadku przepadnie kariera piłkarska, a zaraz za nią jego filantropia.
» 24 stycznia 2021, 14:09 #282
Mistrz1908: Lingard też przepadł przez ciuchy.
» 24 stycznia 2021, 14:10 #281
Klierek7: Beks też
» 24 stycznia 2021, 14:27 #280
RedsFan: Tez tak myślę. Dlatego powinien oddelegowanic kogoś, do tego by pomagali w jego imieniu, a on powinien się od tego oddalić. Niech będzie twarzą kampanię, ale nie poświęca się tak głęboko w jej struktury i nie oddaje w całości.
» 24 stycznia 2021, 14:39 #279
miocinho2: "Pewnego dnia Rijkard powiedzial dzis nie trenujemy tylko ogladniemy cos na dvd.Przez 3 godziny oglądaliśmy najlepsze zagrania Paula Scholesa.Podziwialismy go:ja,Xavi,Ronaldinho,Messi.wtedy zdecydowałem ze swojemu pierwszemu dziecku dam na imie Paul"
Andres Iniesta
» 24 stycznia 2021, 11:58 #278
karpiu2201: Brawo, bardzo przyjemnie się to czyta.
» 24 stycznia 2021, 12:31 #277
flt32705: Sportbuzz
» 24 stycznia 2021, 12:45 #276
kolokolo98: Bawią mnie te wymyślone cytaty na temat Scholesa, które niestety robią kabaret z naszej legendy. Iniesta nigdy nie nazwał swojego dziecka po Scholesie, tak samo jak nigdy w Barcelonie nie oglądali przez 3 godziny (!) jego zagrań, bo po co mieliby to robić?
» 24 stycznia 2021, 14:50 #275
AUDIoooo: Może imie nie po Scholesie ale coś w tym jest


Paolo may refer to: A typical Italian given name, Anglicized as Paul. ... An Italian name which means "small" or "humble" in Latin.
» 24 stycznia 2021, 15:07 #274
Zbirek: W przypadku remisu co dalej?
» 24 stycznia 2021, 11:37 #273
SzarimMusty: W poprzedniej rundzie była dogrywka i karne więc najpewniej teraz byłoby tak samo.
» 24 stycznia 2021, 11:41 #272
Mariano88: Kapitanowie rzucają monetą kto przechodzi dalej, zasada obowiązuje do półfinału, w finale zastępują ją "kamień, papier i nożyce"
» 24 stycznia 2021, 11:42 #271
is200second: A myślałem że pojedynek dowódców tutaj kapitanów jak w amerykańskich jednostkach wojskowych :D
» 24 stycznia 2021, 12:43 #270
mcscotyy: dużo osób tu nadal broni Marcusa za swoją grę tym, że jest jeszcze młody, gość ma 23 lata Ronaldo w jego wieku w jednym sezonie nastukał około 40 bramek. Wiem, że nigdy on nie dorówna Crisowi ale chociaż mógłby zacząć skupiać się na meczach kiedy jesteśmy bardzo wysoko w tabeli a nie polityką i wszystkim innym.
» 24 stycznia 2021, 11:24 #269
SzarimMusty: CR7 był zawodnikiem spijającym piankę z drużyny... Tevez, Rooney, Giggs to zawodnicy którzy bardzo głęboko się cofali i walczyli o piłkę. Ronaldo miał na to wywalone. Nawet Martial więcej pracuje w pressingu niż Portugalczyk.

Ale legendo trwaj.
» 24 stycznia 2021, 11:34 #268
RedStreamer: Ale jak trzeba było strzelić, to strzelał, a jak trzeba było wrzucić Rooneyowi idealnie na głowę, to wrzucał. Rashfod kiwa się sam ze sobą, a Cavani stoi pusty i czeka na piłkę.
» 24 stycznia 2021, 11:49 #267
miocinho2: 3 slabsze mecze Rashforda i chorągiewki wylewaja juz swoje zale.
» 24 stycznia 2021, 11:52 #266
Hoccu: To nie są 3 słabsze mecze, Rash zalicza jeden z mocniej widocznych spadków formy od początku sezonu gościu..
» 24 stycznia 2021, 12:03 #265
ModyPL: Nigdy nie byłem fanem Rashforda. Gość jest irytujący w swoich decyzjach. Z Evertonem miał wielkiego farta strzelając bramkę po rykoszecie. Z Liverpoolem nie miał już szczęścia i ludzie zaczęli dostrzegać w czym problem. Skończy jak Walkot czy Welbeck ale obym się mylił i udowodnił, że tak nie będzie.
» 24 stycznia 2021, 12:05 #264
miocinho2: Hhahahahha no widze po jego statystykach.do polowy sezonu 14 bramek...
» 24 stycznia 2021, 12:06 #263
vieeeri: Co do Rashforda i jego dyspozycji pasowałby gif, jak stoi na 30-40 metrze na skrzydle, macha w powietrzu nogą nad stojącą piłką, po czym wycofuje ją do tyłu. Takie wyobrażenie mam Marcusa na hasło : Rashford drybling
» 24 stycznia 2021, 12:10 #262
BNK: Szarim naprawdę? Ronaldo spijał śmietankę? Widziałeś jakiś jego mecz w United?
» 24 stycznia 2021, 12:12 #261
karpiu2201: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 12:44

Szarim chłopie co za brednie. Cr7 to gość, któremu moim zdaniem nikt z zawodników United nie miał podejscia. Wybitni byli Scholes, Giggs, Becks i wielu innych ale Rolaldo to piłkarz spoza układu słonecznego. Wciąż topka, wciaż rekordy, wciąż kondycja, wciąż ambicje. Najlepszy piłkarz jakiego dane mi było obserwować w życiu. Ok, był sezon kiedy Ronaldinho walił wszystkich na glebę ale to był rok, moze dwa. Śmiem twierdzić, że to właśnie w Utd Cr7 odwalał najlepsze mecze w karierze. Nie mam pojęcia jak Jego postawa może być przez kogoś negowana. Jestem dumny, że grał dla Naszej ukochanej drużyny, mimo, że to dość daleka przeszłość. On naprawdę nie musi już nic udowadniać. Moze zawiesić buty na kołku a historia futbolu o nim nigdy nie zapomni. Był jeszcze jeden Ronaldo przez wielu nazywany tym prawdziwym - Nazaria Da Lima. dla mnie tym prwawdziwym jest Cr7 - sorry
» 24 stycznia 2021, 12:42 #260
Fido: Martial pracuje w pressingu..? Nie zauważyłem.
» 24 stycznia 2021, 13:00 #259
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 13:13

@BNK Legendo trwaj.
Ronaldo w sezonie 07/08 spijał śmietankę z gry MU i nie pracował wtedy zbytnio w destrukcji. Związane to było właśnie z obecnością na boisku Rooneya i Teveza, którzy typowymi 9 nie byli. Obaj często walczyli o piłkę jak rottweilery.
Zresztą zanim piękny sezon nastąpił to w
06/07 strzelił łącznie 23 gole (Rashford w jego wieku 22)
05/06 niesłychane 12 goli (Marcus 13)
04/05 rekordowe 9 goli (Marcus ponownie 11).
03/04 CR7 w wieku 19 lat strzelił 6 goli... w 2335 minut (Rash 12)

Eksplozja talentu? Nie... w 2006 odszedł od nas RvN, a jego miejsce - głównego strzelca miał zająć Rooney, który dziwnym trafem zamiast sępić na szpicy pracował na całej długości boiska. Młody Rooney był piekielnie waleczny. Widząc, że Roo to nie jest typowa 9 SAF wypożyczył Teveza... który też tą 9 nie był i dlatego potem polecieliśmy po Berbatova.

Zresztą w sezonie 08/09 Ronaldo wrócił do normalnej formy i 26 goli.

Ronaldo to znakomity piłkarz ale robienie z niego Boga to absurd bo Portugalczyk wszystko co najlepsze zaczął pokazywać dopiero w Realu, gdzie w sumie wszystko było ustawione pod niego, tak jak u nas po odejściu Ruda.
» 24 stycznia 2021, 13:12 #258
Hoccu: @miocinho2

Mordko, bramki to jedno, jego gra przed polem karnym przeciwnika woła o pomstę do nieba. Dobrze, że punktuje, cieszy mnie to. Ale musi ochłodzić troszkę głowę, prosty przykład w ligowym meczu z lfc - Miał Cavaniego który wychodził mu na prostopadłe podanie, już był na 16 metrze a Rashu odlatuje prawie pod samą chorągiewkę.. No proszę Cię.. Jak to nie jest spadek formy to ja nie ..
» 24 stycznia 2021, 13:37 #257
Mariano88: Może i Ronaldo spijal śmietankę ale nie był w tym tak skuteczny jak Sasha Grey
» 24 stycznia 2021, 13:40 #256
wrobel1992: Szarim to do kogo równać Rasha? Czy on jest ponad Ronaldo nawet z czasów gry w United?? Chłopak zalicza zjazd. Liczby go bronią, ale wystarczy obejrzeć z dwa trzy mecze i widać, że gra bardzo słabo.
» 24 stycznia 2021, 14:14 #255
SzarimMusty: Oczywiście że Rash jest słabszy od CR7 z czasów... potężnego MU. W tamtym okresie na zawołanie wygrywaliśmy ligę, w LM co roku należeliśmy do grona faworytów, a Cristiano grał. To dużo znaczy. Jednak nie zapominajmy też o tym, że... zawodnik zależy też od drużyny. Ronaldo grając z Rooneyem czy Giggsem mógł sobie pozwalać na dużo więcej i to jest też przyczyna dla której osiągnął takie wyniki.

Spijał śmietankę? Tak, ale to też trzeba umieć. Jednak aby móc to robić to potrzeba drużyny, a z całym szacunkiem do obecnego składu ale... z tamtych czasów Scholes, Giggs, Carrick, Ferdinand, Vidic, Evra, Neville czy też Rooney spokojnie wygryźliby każdego z naszego obecnego składu. Ronaldo był wielki ale jego wielkość została uwypuklona geniuszami wokół. To samo się tyczy Messiego. Messi w obecnym sezonie zaliczył mecz z rekordową ilością straconych piłek co kiedyś byłoby nie do pomyślenia. Więc co się zmieniło? Kiedyś miał dużo lepszych partnerów, czy to znaczy, że Argentyńczyk jest słabym piłkarzem? Nie.
» 24 stycznia 2021, 15:07 #254
Replikant: Ale mnie męczy ta burza medialna wokół Donnyego Van De Beeka. Te ciągłe pytania po co go sprowadziliśmy? No po to, że zazwyczaj na tym etapie musieliśmy łatać dziury w składzie akademią a pan Paul Pogba dreptał obrażony po boisku i brakowało klasowych zmienników i zmiana w 60 minucie polegała na wpuszczenie Lingarda lub Pereiry. Naprawdę ktoś chciałby powrót do takiego stanu rzeczy. Szkoda mi, że Donny nie dostaje minut ale w przyszłym oknie pewnie pozegnamy się z Pogba a Bruno tez nie moze nas ciagle za uszy ciągnąć i wtedy Donny będzie miał szans a szans.
» 24 stycznia 2021, 11:18 #253
sk8bob: Wiecie może czy na sky sport w UK będzie transmisja meczu ? Nie mogę nic znaleźć...żadnej informacji na ten temat
» 24 stycznia 2021, 09:46 #252
DailySmoker: Na skysport nie ma tylko na BBC one jest z tego co wiem
» 24 stycznia 2021, 11:18 #251
mikon70: Jak się okazuje, oprócz kupienia kogoś na legendarne prawe skrzydło, należałoby popatrzeć również na lewą stronę. To pokazuje siłe mentalną i więcej możliwości zespołu, skoro Rashford i Martial grają cienko, a lider jednak jakoś jest. Tam potrzeba również pilnie piłkarza, jak i na prawą stronę, to może dwóch wyżej wymienionych panów przejrzy na oczy, ze nie są nietykalni i ktoś zaraz wskoczy na ich miejsce. Pamietam przed przyjściem Tellesa mecz z Tottenhamem i jak myślałem sobie, ze dobrze go kupić, bo Shaw jest strasznie słaby, mimo że go lubię i zazwyczaj brałem go pod swoją obronę. Natomiast po przyjściu Brazylijczyka, Luke gra jak z nut i widać, że rywalizacja doskonale na niego wpłynęła. Rashford z Martialem w tym sezonie zawodzą, a to nie jest tak, że są w wieku Greenwooda i taka forma nie może dziwić. Owszem, są nadal młodzi, ale mają już duży bagaż doświadczenia i masę meczów za sobą w pierwszym zespole. Ole musi się nagimnastykować i dużo kombinować wiedząc, że jeden z drugim nie prezentują obecnie odpowiedniego poziomu. To na pewno nie jest dla niego komfortowe. To było widać szczególnie w meczu z Lipskiem, gdzie jeden z drugim (szczególnie Anglik) zawodzili na całej linii, a gdyby chociaż z jeden z nich wszedł w tym meczu na nieco wyższy poziom, to byłby ten upragniony w końcówce remis. Rashford od czasu kontuzji sprzed roku nie potrafi ustabilizować formy, a Martial poza okresem po lockdownie, wrócił do słabej formy i znowu sprawia, że niemal każdy go krytykuje.
» 24 stycznia 2021, 09:05 #250
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 10:33

100% racji, też tak mysle. Rywalizacja jest dobra i potrzebna u nas. Rash i Martial zachowują się jakby byli nietykalni i nie odczuwają potrzeby mocniejszego zaangażowania się w grę. Problem w tym, że jest u nas taka wymienność pozycji, że wymieniona dwujka zawsze ma miejsce w składzie. Oni nie są przypisani do pozycji lewego skrzydła. Fakt, że Cavani im zagraża I oni zdają sobie z tego sprawę, co widać, gdy obaj nie chcą podawac do Urugwajczyka, bo się boją, że on ich wygryzie.
» 24 stycznia 2021, 10:30 #249
Litosci: To o czym mówisz @redsfan jest dla mnie w ich przypadku chore, bo koniec końców liczy się drużyna, a nie pojedyncze jednostki.
» 24 stycznia 2021, 10:53 #248
duxTomek: Trudno sie z toba kolego nie zgodzic. Prawe i lewe skrzydlo by sie przydalo - Sancho moze bylby dobra opcja. Pozdrawiam w niedziele
» 24 stycznia 2021, 10:54 #247
vieeeri: Oczywiście jestem freakiem zakochanym w grze Grealisha, ale coraz bardziej rozumiem, że to transfer nie dla nas. Myślę, że optymalną sytuacją będzie ściągnięcie Sancho na prawe skrzydło, który od biedy bedzie mógł zagrać na lewym i przypomnieć Rashfordowi/Martialowi jak się kiwa, strzela i asystuje ze skrzydła.
» 24 stycznia 2021, 11:39 #246
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 06:49

To juz jest koniec McGregora. Widać , ze odcina kupony. Trzeba było walczyc , a nie walić freak fighty. Preety Boy zrobił mu sieczke w głowie
» 24 stycznia 2021, 06:49 #245
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 07:01

Inna wersja Conora, jak na razie to słabsza wersja. Ładnie mu wchodziły ciosy, ale Poirier zobaczył, że rudy cichy i nie kozaczy to się bardzo pewnie w octagonie poczuł. Świetna decyzja aby obijać nogi, ale standardowo rudy gardy nie trzymał. Jak dla mnie to on już przed wejściem do klatki wyglądał jakoś niepewnie, a przecież to on zawsze niszczył mentalnie przeciwników.
» 24 stycznia 2021, 06:56 #244
DjTED: Zgadzam sie. Dzisiaj były jakieś dziwne usciski , przybijanie piatek. Connor nigdy tego nie robił. Zawsze robił otoczke przed walka i pozniej robil swoje w ringu. Coraz wiecej pojedynkow toczonych jest pod taktyke. Nie wiem czy nie przy tym udziału nie ma ta otoczka "wirusa". Najpierw Janek rozbija taktycznie Reyesa kopiac pod prawą rekę, a teraz Poirier wchodzi jak po swoje okopując noge wystawną Connora. Wyglada tak jakby zawodnicy nie mogli wejsc na swoje obroty.(nie umniejszajac oczywiscie Jankowi bo zawalczył fantastycznie)
» 24 stycznia 2021, 07:14 #243
Kadu: Zgadzam się z wami, już na konferencji zwróciłem na to uwagę, że jest za spokojny a w ringu widać było, że nie jest tak pewny siebie jak zawsze.
» 24 stycznia 2021, 09:38 #242
SkilledHydra16: Prawda jest też taka, że Conor jest już coraz starszy. Ma syna, który ma chyba z 6 lat, więc nie będzie raczej więcej takiego trash talk u rudego, bo młody coraz bardziej ogarnia. Na pewno mu na psyche niesamowicie wjechała porażka z kebabem, bo w życiu bym się nie spodziewał, że może on wypowiedzieć słowa "it's only business" do ruska jak był lany. Biorąc pod uwagę te wszystkie rzeczy nie dziwię się, że Conor się zmienił o 180 stopni. Tylko teraz pytanie, czy on zawszę taki nie był? Nie musi już robić show, napadać na autokary, żeby ludzie oglądali jego walki. Ma już wyrobioną marke, więc wystarczy, że w karcie walk jest jego nazwisko i już padają rekordy sprzedazy ppv. Wydaje mi sie ze Conor w głębi zawsze taki był i nie musi udawać kogoś kim nie jest. Jednakże poprzednia wersja w większości powodowała, że jego przeciwnicy przegrywali juz z nim przy face to face, na konferencjach. To był atut, którego nie miał nikt w ufc. Podsumowując wydaje mi sie ze stary conor juz chyba nie wróci, a plusy sa takie, że teraz będzie więcej walczyć i będzie co ogladać.
» 24 stycznia 2021, 11:36 #241
QUEBON: GOOOOOOOOL CHELTENHAM!!
» 24 stycznia 2021, 02:19 #240
maczak4: Internet Explorer?
» 24 stycznia 2021, 08:04 #239
Mariano88: Haha maczak, "you made my day"
» 24 stycznia 2021, 11:48 #238
Tom535: Ale ja bym widzial Sancho i Haalanda u nas. Ktos by napisal, ze po co nam kolejny napastnik, mamy Cavaniego. Ale to zawodnik przyszlosciowy, a Cavani nie wiadomo ile jeszcze pogra.
» 23 stycznia 2021, 23:41 #237
devil080573: O zakupie Haalanda myślałem zanim trafił do Dortmundu i dla mnie jest to napastnik kompletny, młody i ma kapitalne wykończenie praktycznie z każdej sytuacji , Sancho nie będę się rozpisywał ale ja jestem na nie, Grealish marzenie tak jak ściągnięcie Haalanda
» 24 stycznia 2021, 05:59 #236
AllUnited88: 200mln za haalanda i Sancho to uczciwy deal i na tym mogły by się nasze transferu skończyć w lato ewentualnie pozbyć się dalota pereire rojo jonsa i kupię jakiegoś so
» 24 stycznia 2021, 11:10 #235
Tom535: Spuscmy Looserpool do Klopa!
» 23 stycznia 2021, 22:29 #234
Gallacher: Czyżby Klopp się wypalał już w Liverpoolu ?!
» 23 stycznia 2021, 22:28 #233
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 22:33

Twój komentarz wygląda jak tytuł newsa z meczyków. Nikt się nie wypalił przez 4/5 spotkań, litości. Jak zagrają dwa słabe sezony, to wtedy będzie można tak powiedzieć. Bo nawet 1 słaby rok to nie jest koniec świata.
» 23 stycznia 2021, 22:33 #232
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 03:03

Po jednym słabym sezonie w Borussi został odpalony.
» 24 stycznia 2021, 03:03 #231
Mrs: A rok dwa lata później ta sama Borussia dzwoniła dl Kloppa po finale w Madrycie, z prośba powrotu dl Dortmundu, jednak Klopp powiedział ze zakochał się w Liverpoolu i nie ma takiej opcji.
Przechodzimy kryzys, wypalenie zawodników, zmęczenie przez kontuzje bo gra jeden skład. To było jasne ze Ren okres nadejdzie, latem spore wietrzenie składu, dołączy dwóch pomocników, kolejny zawodnik do rotacji dla trio a także ŚO klasy swiatowej do pary z Dzikiem, piszą o tym już poważne media, dlaczego już nie teraz, ponieważ Właściciele Lfc to poukładani ludzie, którzy tworzą potężna drużynę, pd strefy finansowej po sportowa, jeden słabszy sezon nic nie zmieni, tym bardziej sezon wirusa gdzie wszystko jest zaburzone, idealny rok na przebudowę i udoskonalenie projektu, dużo zakupów będzie robione we Francji, z wiadomych powodów, na dzień dzisiejszy pewne jest mocne zainteresowanie de Paulem a także White/Shuurs
» 24 stycznia 2021, 13:02 #230
xarsfanx: Milik na ławce w OM, ciekawe czy dostanie minuty
» 23 stycznia 2021, 21:53 #229
zielen1111: Ale ladna asysta grealisha
» 23 stycznia 2021, 21:43 #228
RedStreamer: Grealish robi na boisku co chce, nie da mu się zabrać piłki.
» 23 stycznia 2021, 21:46 #227
zielen1111: Ale by śmigał u nas na lewej pomocy
» 23 stycznia 2021, 21:57 #226
Mariano88: Tak, Rash na ławie a prawego skrzydła wciąż brak, super pomysł
» 23 stycznia 2021, 22:24 #225
zielen1111: A czy kupienie lewego skrzydła oznacza ze nie mozna kupic prawego ?Rashford z taka forma co prezentuje ostatnio to nie powiniene wychodzic w pierwszym składzie
» 23 stycznia 2021, 22:30 #224
SzarimMusty: Nie kupiliśmy Sancho bo za drogo - zwyczajnie nie mieliśmy pieniędzy i teraz kupimy Grealisha za 100mln i kupimy kolejnego chłopaka typu Pellistri na prawe skrzydło. Brzmi jak plan.
» 23 stycznia 2021, 23:35 #223
DevoMartinez: Forma nie trwa wiecznie. Sanchez też smigał na lewej pomocy. Wydać 100 baniek na gościa który jeszcze zablokuje miejsce dla Rashforda/Martiala to nie wiem czy nawet w psg by się szarpnęli.
» 23 stycznia 2021, 23:44 #222
Diabel76: Dokładnie, jego gadanie o miłości do klubu nie przekłada się na to co pokazuje na boisku. Grealish to moje marzenie nawet kosztem Marcusa, a już tym bardziej w jego obecnej formie. Grealish potrafi z niczego zrobić coś, a Rash głową na dół i jakiś drybling bez sensu albo strzał na siłę.....
» 24 stycznia 2021, 09:08 #221
Ciechanek: No i szybko poszlo
» 23 stycznia 2021, 20:17 #220
Glory1878: Niby człowiek wiedział, a jednak trochę się łudził
» 23 stycznia 2021, 20:16 #219
Magik1990MU: dłużej pograją, bardziej się zmęczą.
» 23 stycznia 2021, 21:26 #218
kckMU: Szkoda, że to akurat bramkarz popełnił błąd.
» 23 stycznia 2021, 20:14 #217
Michal12371: Co ten Cheltenham tak się męczy z jakimiś cieniasami?
» 23 stycznia 2021, 20:14 #216
is200second: O kurde czyżby Sity za burtą? :D
» 23 stycznia 2021, 20:13 #215
Ciechanek: Jeszcze nadzieja na karne, ale City pewnie wsadzi jeszcze jedną :(
» 23 stycznia 2021, 20:15 #214
GenLancelot: Słyszeliście że Pellistri ma pójść na wypożyczenie do Valencii. Na pół sezonu byłoby to super opcja żeby się ograł
» 23 stycznia 2021, 20:07 #213
AUDIoooo: Bardzo dobry pomysł.
» 23 stycznia 2021, 20:11 #212
Mateusz131213: Oj City przegrywa
» 23 stycznia 2021, 19:52 #211
GraanManU: Coooo XD
Już przełączam :D
» 23 stycznia 2021, 19:54 #210
Mateusz131213: Wie ktos jak to wyglada z gry? Bo tylko wynik sprawdzam :D
» 23 stycznia 2021, 19:55 #209
wrobel1992: Co za historia z tymi wyrzutami z autu!
» 23 stycznia 2021, 19:55 #208
Ciechanek: Jak na 4ligowca grającego z City to całkiem nieźle! Jak są stykowe sytuacje to troszkę widać że panikują, ale zdarzają się też sytuacje gdzie na spokojnie wychodzą z pressingu nie walą na pałę. A ten May co strzelił brameczkę naprawdę sobie nieźle poczyna. Jest git
» 23 stycznia 2021, 19:57 #207
Fido: Grają bardzo rozsądnie bez nerwowych wybić, może utrzymają.
» 23 stycznia 2021, 19:58 #206
wrobel1992: Ten May faktycznie potrafi grać w piłkę :D Ależ City na nich wsiadło teraz...
» 23 stycznia 2021, 19:59 #205
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 20:08

Fajna historia by była jakby to dowieźli, ale raczej w to nie wierzę. City jak ich naprawdę dociśnie to mogą sobie nie poradzić. Chociaż nie ma KDB. No nie wiem. Trzymam kciuki, ale ciężko. 25min murowania to sporo.

Edit: już 75 minuta :)
» 23 stycznia 2021, 20:01 #204
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 20:14

8 min do konca no i klops
» 23 stycznia 2021, 20:12 #203
Ciechanek: No i kupa. Mówiłem
» 23 stycznia 2021, 20:14 #202
Chestnut: Remisik
» 23 stycznia 2021, 20:14 #201
RedsFan: Ale się w 5 minut dali wydymac.
» 23 stycznia 2021, 20:17 #200
Sideswipe: ale Milan od Atalanty dostał w łep
» 23 stycznia 2021, 19:50 #199
NoName: https://w ww.youtube.com/watch?v=UWdbFXITCj4
» 23 stycznia 2021, 19:12 #198
Anhel: Ta drużyna której nazwy nie napisze co gra teraz z City to już wytrzymała dłużej niż niejedna drużyna z PL a nie zamurowali się jak większość drużyn z PL, szanuje to
» 23 stycznia 2021, 18:58 #197
Chestnut: Cheltenham Town
» 23 stycznia 2021, 19:00 #196
Anhel: Dzięki
» 23 stycznia 2021, 19:08 #195
GraanManU: Który poziom rozgrywek? :)
» 23 stycznia 2021, 19:43 #194
Chestnut: League Two

Sprawdzenie nazwy klubu i poziom rozgrywek, to max 30 sek. Naprawdę to takie trudne?
» 23 stycznia 2021, 19:44 #193
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 19:53

Ej a sprawdź jeszcze które maja miejsce
» 23 stycznia 2021, 19:49 #192
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 19:52

Oby chlopaki ten wynik dowieźli! Prowadzą 1:0
» 23 stycznia 2021, 19:52 #191
GraanManU: Właśnie które miejsce mają?
» 23 stycznia 2021, 19:55 #190
Chestnut: Obecnie zajmują 7 miejsce.
» 23 stycznia 2021, 19:56 #189
Anhel: Ej a ile maja punktów ?
» 23 stycznia 2021, 20:01 #188
kckMU: Wystarczająco aby zajmować 7 miejsce.
» 23 stycznia 2021, 20:07 #187
Mariano88: A ile strzelili bramek? Ile stracili? W którym roku załozyli ten klub? Dużo mieli trenerów? Jaki mają budżet transferowy?
» 23 stycznia 2021, 20:08 #186
RedsFan: Ale gość sobie bekę ciśnie :)
» 23 stycznia 2021, 20:11 #185
Chestnut: Cheltenham Town
Mecze 23
Wygrane 10
Remisy 7
Porażki 6
Zdobyte gole 32
Stracone gole 23
Różnica 9
Punkty 37

Obecny skład

1 GK Scott Flinders
2 DF Sean Long
3 DF Chris Hussey
4 MF Ben Tozer (captain)
5 DF Charlie Raglan
6 DF Daniel Bowry
7 MF Conor Thomas
8 MF Chris Clements
10 FW Alfie May
11 DF Matty Blair
14 FW Andy Williams
15 DF Will Boyle
16 FW Alex Addai
17 DF Lewis Freestone
18 MF Finn Azaz (on loan from West Brom)
19 FW George Lloyd
20 GK Josh Griffiths (on loan from West Brom)
22 GK Max Harris
23 MF Elliot Bonds (on loan from Hull City)
25 MF Tom Chamberlain
26 MF Liam Sercombe
28 MF Ellis Chapman
30 FW Callum Ebanks
31 MF Connor Jakeways
34 DF Harvey Skurek

Na wypożyczeniu
21 FW Tahvon Campbell (at FC Halifax Town)
24 DF Grant Horton (at Bath City)
32 MF Felix Miles (at Tuffley Rovers)

Zarząd

Whaddney, Maskotka Cheltenham Town
Syrektor sportowy: Micky Moore
Manager: Michael Duff
Asystent Managera: Russell Milton
Trener bramkarzy: Steve Book
» 23 stycznia 2021, 20:12 #184
Magik1990MU: Nie podałeś jak się nazywa właściciel, jaki ma majątek i którą żonę. Słabo.
» 23 stycznia 2021, 21:28 #183
Chestnut: Przydomek The Robins
Założony 1887; 134 lat temu
Stadion Jonny-Rocks Stadium
Pojemność 7,066
Główny rywal Forest Green Rovers
Właściciel Andy Wilcox [chyba]
Żona właściciela [?]
Majątek [?]
» 23 stycznia 2021, 21:59 #182
Batigol222: Jakoś dopiero teraz się dowiedziałem, że Real chce się pozbyć Odegaarda i, co gorsze, niby ma trafić do Arsenalu. W tamtym sezonie oglądałem Sociedad tylko dla tego grajka i ciągle jestem przekonany, że pod względem umiejętności i potencjału gość jest niesamowitym kocurem. Raz, że szkoda go na Arsenal, a dwa, że to lewonożny skrzydłowy-rozgrywający z dryblingiem, techniką i otwierającym podaniem, ergo idealnie pasowałby do United.
» 23 stycznia 2021, 18:57 #181
Batigol222: btw, ludki na wiadomej stronie porównują Odegaarda z Ceballosem, który zagrał w Realu ze trzy dobre spotkania i to przeciwko jakimś ogórkom...
» 23 stycznia 2021, 19:00 #180
RedsFan: A dowiedziałeś się, że go tylko wypożyczają?
» 23 stycznia 2021, 19:21 #179
Glory1878: Taka tam akcja najlepszego PO w historii piłki nożnej

meczyki.pl/sportbuzz/pilkarzburnleyobjechalalexandraarnoldajakdziecko/231011
» 23 stycznia 2021, 17:21 #178
SzarimMusty: TAA jest bez formy. Poza tym... Martial ładniej go ograł - w pełnym biegu założył siatkę i biegł dalej jakby Arnolda tam nie było.
» 23 stycznia 2021, 17:35 #177
RedsFan: TAA poprostu nie jest obrońcom, bardziej wahadłowym, któremu bliżej do ataku niż obrony. Mnie gość nigdy nie zachwycał.
» 23 stycznia 2021, 18:12 #176
xarsfanx: Ostatnio Shaw tez niezle 2 siatki wyłapał, chyba z Fulham ?. Jak widac moze sie to zdazyc nie tylko TAA
» 23 stycznia 2021, 18:40 #175
awe: Fajnie sie tak posmiac z TAA majac w skladzie beznadziejnego ostatnimi czasy AWB
» 23 stycznia 2021, 19:31 #174
GraanManU: AWB to przynajmniej w obronie jest solidny, a TAA w tym sezonie ani atak ani obrona
» 23 stycznia 2021, 19:44 #173
DevoMartinez: No kurła jak tu ktoś pisze, że AWB jest beznadziejny to przestaje wierzyć, że tu są ludzie mający pojęcie o piłce. Już nawet pomijając moją subiektywną opinie, że to nasz najlepszy boczny obrońca od wielu lat to starczy sobie sprawdzić jego oceny np z whoscored gdzie jest naszym trzecim najlepiej ocenianym zawodnikiem. A noty tam są wyliczane matematycznie nie wg widzi mi się pismaków.
» 23 stycznia 2021, 23:55 #172
Mrs: Klopp ma u nas status legendy i jedyna opcją jaka jest żeby opuścił Liverpool to rezygnacja. Nic innego w grę nie wchodzi, nawet gdyby zajął 10 miejsce w tym roku, akurat u nas wiara umiera ostatnia.
Żeby każdy przechodził kryzys w sposób jedynie 6 punktów straty do lidera, Ok 8 bo zaraz Szity tam wskoczy
» 23 stycznia 2021, 17:05 #171
Hoccu: Boli Pupka, co?
» 23 stycznia 2021, 17:28 #170
SzarimMusty: Czy ja wiem... Jak zacznie się Liverpoolowi palić grunt pod nogami to zaczną się głupie ruchy zarządu. Pragnę przypomnieć wydarzenia sprzed dekady kiedy to po kilku dobrych sezonach przyszedł słabszy... i Benitez został wyrzucony.
» 23 stycznia 2021, 17:32 #169
FriendlyHand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 17:44

@Mrs Kiedy United było w beznadziejnej sytuacji to cała liga też prześmiewczo życzyła nam utrzymania pracy przez Mourinho, a później wuefistę Solskjeara. Fajnie jest się pośmiać z innych, ale jak się zaczynają śmiać z Ciebie to już spoko nie jest, co? ;)
» 23 stycznia 2021, 17:39 #168
AUDIoooo: Mrs

Nikt nie jest nietykalny, nawet Klopp
» 23 stycznia 2021, 19:02 #167
DevoMartinez: W lfc nie wyrzucą go póki nie wypadnie poza gre w LM. Czy będzie 1 czy poniżej to nikt go nie zwolni. Dla nich to jak złapanie pana boga za nogi i pewnie będzie tam siedział ile tylko sam zechce.
» 23 stycznia 2021, 23:58 #166
vieeeri: Ja Ci powiem dlaczego. Bo to gość, gdy jest w formie to trudno o lepszego. A teraz jest na krzywej wznoszącej. Oczywiście jesteśmy sfrustrowani jego stratami, zachowaniem pozaboiskowym, fryzurami, czy agentem. Ale prawda jest taka, że jak od nas odejdzie to nie ma na rynku kogoś, kto by go zastąpił 1:1 Każdy, kogo ściągnelibyśmy za niego może trzymać super środek pola z Fredem, ale nikt nie da tyle w kreacji co Pogba.
Zapraszam do dyskusji.

Osobiście nie wiem sam, czy chciałbym jego odejścia. Cieszę się jego aktualną formą.
» 23 stycznia 2021, 16:15 #165
SzarimMusty: Bo Pogba to najlepszy pomocnik na świecie, który ostatnio pokazuje swoją lepszą stronę. Jak pojawi się pytanie co z Francuzem po jakimś jego gorszym spotkaniu to... wyniki się odwrócą i 72% będzie za jego odejściem.
» 23 stycznia 2021, 16:32 #164
Vilen: Z Pogba jest jak z Mourinho. Jak wygrywasz jest zaje....Jak przychodzi gorszy okres, to wszyscy chyba widzieli....Wystarczy lekki dolek naszej formy, ktory pewnie nastapi predzej czy pozniej, to knur juz zacznie sie w mediach wypowiadac o jego odejsciu (poki co jest mu to troche nie na reke, bo wszystko wygrywamy), a sam Paul zacznie irytowac swoja gra.
» 23 stycznia 2021, 16:54 #163
RedsFan: Słowo klucz"Bo to gość, gdy jest w formie" właśnie GDY on w większości tej formy, nie ma lub jej nie pokazuje :)
» 23 stycznia 2021, 16:56 #162
piter100000: Ja gościa strasznie nie trawię. Nie chce, żeby został po sezonie. Jednak bardzo się cieszę, że wreszcie po ponad 4 latach gra dobrze. Niech tak gra do końca sezonu i pomoże nam zdobyć tytuł i odejdzie. Złego słowa wtedy na niego nie powiem. Jednak gdy zostanie to jaką gwarancje mamy, że będzie dalej tak grał? Żadnej. A jak nagle mu się odechce, mało razy to już tak było? Pogba jest przede wszystkim gwarantem zamieszania, nierównej formy i głupich wypowiedzi swojego agenta. Oby chociaż na koniec zostawił po sobie minimum dobrej gry i wspomnień i na tym ta historia powinna się zakończyć
» 23 stycznia 2021, 17:16 #161
Ghostpl: Bo teraz pogba ma spokojną głowę. Grał ostatnio na lewej pomocy on tam lubi grać i ma zasoba zabezpieczenie. Dlategoa czysta głowę i tak forma poszła w górę
» 23 stycznia 2021, 17:27 #160
Mefjuuu: Nie ma chyba drugiego takiego zawodnika na jego pozycji, z takim dryblingiem, unikalnym movementem i warunkami fizycznymi. Można mieć świetnego dryblera jak Zielu czy Veratti, ale będzie to niski zawodnik raczej słaby fizycznie, albo wysoki chłop co potrafi raz na jakiś czas kiwnąć, ale jest przeważnie graczem fizycznym w stylu McTominaya. Pogba to jest połączenie tych dwóch stylów, a gol z ostatniego meczu tylko udowodnił jego technikę, zgaszenie piłki i drybling przed strzałem było lepsze od samego gola.
» 23 stycznia 2021, 17:37 #159
awe: Jest w formie, ostatnio uratowal mecz takze 72% nie dziwi, przyjdzie dolek i bedzie 72% za odejsciem :D
» 23 stycznia 2021, 19:30 #158
trezegram: Niech United kupi Bednarka. Jeden z plusów to taki, że będą częściej puszczać United.
» 23 stycznia 2021, 15:55 #157
vieeeri: Coraz częściej ten temat przestaje się robić głupim, bo jak Bednarek w Utd, a zaczyna się go porównywać ze stoperami z top6 i zastanawiać - dlaczego nie?

Evans, Holding, Keane, Dier, Mina, Luiz, Gabriel vs. Bednarek
» 23 stycznia 2021, 16:26 #156
devilek777: Może i jest dobry, ale my nie potrzebujemy dobrych zawodników, tylko najlepszych.
» 23 stycznia 2021, 16:44 #155
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 11:25

Przecież byli już jedni z najlepszych na swoich pozycjach jak Di Maria, Falcao, Sanchez i wiadomo jak było. Bednarek może być jednym z najlepszych, lepiej rozwijać piłkarzy.
» 24 stycznia 2021, 11:22 #154
Xchrisx7: Słabsza drużyna z północnego Londynu znowu w plecki. Aj jaka szkoda...
» 23 stycznia 2021, 15:41 #153
rreddevilss: Wydlubie sobie oczy jak znowu z tak przeciętnym Arsenalem dostaniemy w cymbal..
» 23 stycznia 2021, 15:36 #152
xarsfanx: Trzymam Cię za słowo ;)
» 23 stycznia 2021, 16:31 #151
Chestnut: No to robimy screenshota i wysyłamy po ewentualnej porażce. :)
» 23 stycznia 2021, 18:48 #150
CobyD: @NoLogo, trochę zabawnie to zabrzmiało, bo piłkarz na takim poziomie i w takim klubie powinien potrafić dośrodkowywać z każdej piłki :)
Jeśli nie nauczył się do tej pory (o zgrozo) dośrodkowywać, będąc w pełnym biegu, to co on tu jeszcze robi? :) (nie mylić z trenowaniem różnych zagrań i ich doskonaleniem)
Kiedyś pisałem, że na tak profesjonalnym poziomie wszelkie problemy nie polegały na tym, że ktoś nie potrafi podać czy kopnąć, bo tego uczą przecież w juniorach ;)
» 23 stycznia 2021, 15:10 #149
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 15:07

Arsenal out z pucharu, co ciekawe ani razu nieodwrocili niekorzystnego wyniku meczu w tym sezonie, podczas gdy United 7 razy wygral w tym sezonie gdy jako pierwszy tracil gola, widac kto ma mentalnosc i charakter :D
» 23 stycznia 2021, 15:06 #148
Oskar062: Tu kompletnie w Arsenalu nie chodzi o mentalność ani charakter, zwyczajnie brak im umijętności w kadrze na kreowanie sytuacji.. Proszę oglądaj mecze a nie wypisujesz tylko pierdoły patrząc po wynikach.
» 23 stycznia 2021, 15:16 #147
RedsFan: No powiesz mi Oskar, że taki Aubameyang jest charakternym gościem? Dostał kontrakt i znikł. Wy nie macie w klubie nikogo kto by ciągnął mentalnie tę drużynę. Indywidualności i dobrych grajków wam tam nie brak, problem leży gdzie indziej.
» 23 stycznia 2021, 15:25 #146
Magik1990MU: @Oskar

jeśli drużyna dostaje gola i nie potrafi odwrócić losów spotkania, to chodzi właśnie o mentalność. Jeszcze jakbyście grali z jakimś City albo innym Tottenhamem, ale Soton to klub waszego poziomu... i znów po straceniu gola przegraliście.
» 23 stycznia 2021, 15:41 #145
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 16:07

Magik z Tobą nie wchodzę w żadne dyskusje, a nie od dziś wiadomo ze w Arsenalu przede wszystkim brakuje kreatora bo nie kreują żadnych sytuacji tak samo było dziś
Co tu da mentalność jak umiejętności brak? Drużyny z 4 ligi tez niektóre maja mentalność ale co z tego jak brakuje umiejętności. Więcej nic już nie będę tu pisał bo z Magikiem i tak się nie da, trzymka!
Edit. Wszyscy patrzą tylko na Aube a czy serio jesteście tak ograniczeni żeby wiedzieć iż Auba potrzebuje piłek żeby strzelać gole? On marnuje dużo i dużo strzela... Zawsze tak było i rok i dwa lata temu ale teraz nikt mu nie daje dobrych piłek, a on sam potrzebuje z 3 sytuacji w meczu żeby bramkę zdobyć
» 23 stycznia 2021, 16:05 #144
Magik1990MU: Obstając przy swoim jeszcze bardziej deprecjonujesz swój klub ode mnie, bo skoro brak Arsenalowi umiejętności na zespoły pokroju Soton czy Wolves czy Aston Villa, to... chyba jednak lepiej jakbyście pograli w Championship :)
» 23 stycznia 2021, 16:19 #143
xarsfanx: Magik
Zauważ jaki skład dziś zagrał przeciwko pełnemu Southampton. Widocznie Arteta chciał małym nakładem sił przejść dalej, ale niestety. Ewentualnie odpuścił FA. Co do Auby, jak Oscar wspomniał, mało podań, zgodzę się po części, ale wg mnie po prostu nie ma formy. Rok temu łatwo znajdował bramki, mimo braku eleganckich podan. Porównując nawet Aube do Rashforda, Rash nie ma charakteru czy nie jest w formie ? Bo braku mentalności i charakteru mu nie zarzucisz.
» 23 stycznia 2021, 16:24 #142
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 16:41

Generlanie ja po prostu nie jestem oderwany od rzeczywistości jak Ty i widzę ze Arsenal nie tworzy sytuacji bo nie ma umiejętności i nie muszę w każdej sytuacji wychwalać Arsenalu. Zawsze będę w nich wierzył ale to nie znaczy, ze mam udawać iz Arsenal w przodzie radzi sobie znakomicie. Ale rozumiem Twój tok myślenia bo Ty wychwalasz United nawet jakby 10 meczy przegrali, żyjesz w innym świecie i tyle :)
A co do tej waszej mentalności charakteru itp. Xhaka gość chce wygrywać widać ze próbuje i walczy ale co mu po tym jak on zwyczajnie nie ma umiejętności do gry na tym poziomie.
» 23 stycznia 2021, 16:37 #141
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 17:47

Jak ja uwielbiam twoje argumenty, takie nieporadne :) Nikt nie twierdzi, że Arsenal jest silnym klubem, a już na pewno nie ja :) reddevils przytoczył suchy fakt, że jak tracicie gola, to jest już po was... to jest właśnie mentalność... no ale możesz przy okazji twierdzić, że Arsenal jest tak słaby, że jak średniak ligowy strzela wam gola, to jest koniec :)
» 23 stycznia 2021, 17:44 #140
xarsfanx: Magik. Złapałeś dzisiejsza porażkę z ost meczy i się nakrecasz. Powtarzam wyszedł w większości rezerwowy skład na podstawę Southampton. Naprawde, ja akurat nie ubolewam nad odpadnięciem z FA, bo aktualnie Arsenal i tak nie miał szans by obronić ten puchar z tą forma. Jak wspomniałem, po ost meczach z środkiem i dołem tabeli, wyniki są na plus. Teraz przychodzi czas, by mierzyć się z górą i te mecze pokażą mentalność, charakter i ambicje, oczywiście pełnego składu.
Ps. Wiem, że bardzo cieszą Cię porażki jak i zle dni Arsenalu. Każdy w różnoraki sposób widzi swoje szczęście ;)
» 23 stycznia 2021, 18:03 #139
Magik1990MU: @arsfan

ale ja się odnoszę bezpośrednio do komentarza rredevilssa :) Puchar FA też mnie średnio obchodzi, ważniejszy jest całokształt. Wiadomo, gdyby to był tylko ten dzisiejszy mecz...
» 23 stycznia 2021, 19:51 #138
AFC07: Jak dostaje się karne z kapelusza xd
» 24 stycznia 2021, 04:56 #137
roshen14: Gdybyśmy dostawali tyle karnych co wy, to bez problemu losy meczów byłyby odwrócone. Tak samo wczoraj ewidentna ręka Water-Petersa we własnym polu karnym nie została odgwizdana. Ewidentny rzut karny, no ale sędzia oczywiście jej nie odgwizdał. Wy dostajecie nawet karne które wam się nie należą jak chociażby z Aston Villą o której wspominał sędzia Mark Clattenburg.
» 24 stycznia 2021, 10:40 #136
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2021 14:10

Nie ma jak oceniać drużynę po jednostkowym wyniku, to jak oceniać ten sezon po szóstaku wbitym nam przez Totkow, a Liverpool przez pryzmat 7 goli wbitych in tego samego dnia przez Villę ;)
Jak sobie przypomnę ile tu było wtedy biadolenia to chce mi się śmiać :)
» 24 stycznia 2021, 14:08 #135
pawelisto2: My to się Pogby pozbędziemy jeśli faktycznie będzie chciał odejść, bo jego wartość marketingowa tak prędko nie zmaleje, ale taki Arsenal, żeby pozbyć się Pepe to nie wiem ile musiałby dopłacić i czy nie pobiłby tym samym rekordu transferowego.

Albo pozostaje umowa o dzieło i sprzątanie szatni kolegom po meczach. Tak jak lubię oglądać mecze Arsenalu, tak gra Pepe skutecznie mnie do tego zniechęca.
» 23 stycznia 2021, 15:00 #134
RedsFan: Zacznijmy od tego, że chłopaka jeszcze nie spłacili, tam ładnych parę lat, rat bylo. Później mogą pomyśleć jak go upchnąć gdzieś indziej :D
» 23 stycznia 2021, 15:28 #133
Nicky2905: Zobaczymy Diallo na ławce ?
» 23 stycznia 2021, 14:58 #132
SzpakUtd: Ludzie popłynęli z tym zwalnianiem Kloppa :D Trzeba skorzystać z tego, że są obecnie pod formą. Nie będę zły jak Diabły wygrają po karnym w końcowych minutach ;)
» 23 stycznia 2021, 14:39 #131
Lingardiho9: Ale, że jak ?
Nasi kochani znawcy z DP zwalniają Kloppa ?
Jeżeli to prawda, to ten ktoś powinien dostać nagrodę kretyna roku
» 23 stycznia 2021, 15:18 #130
Pyra: Jeżeli przypomnimy wszystkie dobre momenty Pogby w United to łączy je wspólny mianownik- dobre wyniki, gdy cała ekipa gra słabo to Pogba się nie stara, teraz nawet jak przegrywamy to widać chęć walki, Cavani, Bruno - to oni zawsze walczą do końca i ciągną resztę. Pogba czy to we Francji czy Juve grał lepiej bo tam praktycznie cały czas wygrywasz.

Zagadka: dlaczego Shaw nie potrafi dośrodkować z gry a z rożnego czy wolnego już tak?
» 23 stycznia 2021, 13:57 #129
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 14:21

Co do pierwszego - pogba to pasożyt żerujący na drużynie i tyle, samemu nie ma pojęcia, ani mentalu żeby natchnąć drużynę. W repr. i Juve inni tyrali, on miał tylko czasem czymś błysnąć i zbudowali na tym mit wielkiego pomocnika.

Co do Shawa, nauczył się wrzucać ze stojącej piłki, z gry też potrafi ale jeszcze nie ogarnął wrzutek w pełnym biegu, może i to w końcu poprawi.
» 23 stycznia 2021, 14:19 #128
Glory1878: Imo ze stojącej piłki łatwiej dośrodkować, co nie zmienia faktu, że dla takiego zawodnika nie powinno być w ogóle różnicy
» 23 stycznia 2021, 14:22 #127
Diabelred: NoLogo,

,,samemu nie ma pojęcia, ani mentalu żeby natchnąć drużynę. ''

polecam zobaczyc to ---> youtube.com/watch?v=RDdSPCAAyNQ

Mysle, ze i u nas nieraz w tym sezonie wyglaszal w szatni podobne przemowy.
Co do zerowania i tyrania, to coz sa pomocni artysci i pomocnicy od czarnej roboty. Oba typy pomocnikow jest potrzebnych na boisku by osiagac sukcesy w pilce.

Pyra,

Tez uwazam, że ze stojacej pilki po prostu celniej jest dosrodkowac.
» 23 stycznia 2021, 15:13 #126
Lingardiho9: DiabelRed
Ale Ty wiesz , że to jest ustawka ?
» 23 stycznia 2021, 15:20 #125
Diabelred: Lingardiho9,

Ustawka, bo ktos akurat kameruje? Co to za problem wyjac telefon i nagrywac? Ahh te teorie spiskowe...
» 23 stycznia 2021, 15:29 #124
NoLogo: Wow pogba rzuca monolog w reprezentacji, podczas najważniejszej dla nich imprezy no wow ale co mnie ma to interesować co on robi w reprezentacji i jeszcze z ekipą od PR to wszystko filmującą, jeszcze po wypowiedziach pogby, że odżywa będąc na zgrupowaniach bo w klubie mu źle.
Ja piszę o postawie w klubie na boisku, a tam pretensje, wymachiwanie rękoma, obrażanie się jak przeciwnik zabrał mu piłkę i bezradne gapienie się na sędziego, no i stanie, stanie, stanie, chowanie się za przeciwnikiem. To jest to co prezentował przez te lata na murawie i to ma dla mnie znaczenie, nie mam zamiaru ślinić się po paru spotkaniach na przyzwoitym poziomie, gdzie na horyzoncie są perypetie transferowo-kontraktowe, to jest powód zwyżki formy, a w przerwie w szatni... tam to sobie mogą nawet z Lingardem nawzajem grać na fujarkach, lotto mi to.
» 23 stycznia 2021, 16:57 #123
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 13:41

Bardziej od meczu z Liverpoolem ciekawi mnie co zaprezentują przede wszystkim trenerzy w zbliżającym się meczu Arsenal vs Manchester United. Nie liczą się pojedyncze bitwy, a cała wojna(cały sezon), ale w pierwszym meczu Arteta zrobił taktyczny majstersztyk - dla mnie osobiście jest to top meczów w tym sezonie ligi angielskiej na równi z City vs Chelsea - i myślę, że Ole mimo, iż sympatyczny to gdzieś tam jego trenerskie ego pewnie zostało podrażnione i będzie chciał czymś zaskoczyć Artetę, a przynajmniej nie pozwolić, żeby Arteta go czymś zaskoczył.
Choć coby też nie wychwalać w niebiosa tego Artety to trzeba przyznać, że w ostatnim meczu Elneny i Partey zagrali mecz życia.

A co do meczu z Liverpoolem to jakoś osoba Kloppa znięchęca mnie do oglądania meczów z udziałem Liverpoolu. I bynajmniej nie chodzi o to, że dał im upragniony tytuł, bo właściwie od jego przyjścia do Liverpoolu miałem pewien afekt przede wszystkim przez te durne reakcje przy linii i krytykowanie zespołów, które nie wyznają tej samej filozofii co on.
» 23 stycznia 2021, 13:37 #122
Oskar062: Wiesz co ja generalnie myślę że Arsenal może się trochę przestraszyc w obecnej sytuacji bo przyjeżdzając na OT wtedy Arsenal był w formie, a United nie i wyszli dlatego też tak z jajem na to spotkanie. Teraz United jest liderem gra świetnie, a Arsenal ma tendencje do tego żeby na takie spotkanie wyjść z kupskiem w portach, taka jest niestety smutna prawda.
» 23 stycznia 2021, 13:45 #121
mikiartur: Jest szansa że jeszcze Odegaard nie zacznie z nami od pierwszej minuty choć kto wie. Bo to gościu mocno kreatywny i może zrobić różnice w Arsenalu. Nie wiem czy to może być wypożyczenie typu Bruno do nas (bo jednak gościu miał słabsze liczby noi w tym sezonie mało grał) ale na pewno może dobrze wpłynąć na grę Kanonierów ofensywna. A co do samego meczu to wierzę że Ole coś wymyśli bo co by nie mówić to Arteta zastosował to co my na drużyny top6 w zeszłym sezonie - 3 obrońców plus 2 bardziej defensywnych śp. Jeśli znów wyjdą podobnym składem go trzeba na początku na nich mocno nacisnąć . Tak jak zrobił z nami Lipsk w 2 meczu. Bo jak uda nam się strzelić gola to Arsenal będzie miał problem kim odrabiać. Noi trzeba młodym z Arsenalu trochę piłkę obrzydzić. Nie mówię o faulach ale o takiej agresywnej grze bo wiadomo jak jest z młodymi. Jak im wejdzie mecz to unia decydować o losach spotkaniach a jak coś słabiej im pójdzie to mogą być najgorsi na boisku.
» 23 stycznia 2021, 13:57 #120
SzarimMusty: @Oskar a to nie było tak, że Arsenal do meczu z MU przystępował po porażkach z Liverpoolem, City i Leicester? Dodatkowo wygrali z Sheffield... tzn wygrali to mocne słowa bo wcale nad nimi nie przeważali. Natomiast my przystępowaliśmy do tego meczu po... dwóch fajnych zwycięstwach w LM i odkuciu się za blamaż z Tottenhamem. Arsenal był wtedy w dołku a my na równi pochyłej. Teraz jedna i druga ekipa jest w gazie (tak widzę ich obecny wynik z Southampton), więc gra będzie ciekawa i najpewniej będą to piłkarskie szachy do czasu aż któraś z drużyn wykorzysta błąd przeciwnika.
» 23 stycznia 2021, 14:00 #119
Oskar062: Mogło być tak kurde ale generlanie chodzi o to że w tamtym okresie Arsenal ofensywnie nie był tak słaby jak obecnie i to dużo lepiej wyglądało. Też może po prostu trafił im się dobry dzień? Dyspozycja dnia w tym sezonie jest mega ważna.
» 23 stycznia 2021, 15:20 #118
xarsfanx: Wg mnie mecz z Utd napewno nie jest z gory przesadzony. Napewno nie nalezy brac pod uwage dzisiejszego meczu, Brak podstawowych zawodnikow, ktorzy akurat w pelnym skladzie odmienili gre od meczu z Chelsea. Swieci akurat w tym sezonie prezentuja sie lepiej od Arsenalu do tej pory, wiec wielkiej afery dzis nie widze. Co do meczu z Utd, bedzie to dla Arsenalu od czasu z Chelsea - 6 kolejek? mecz z top 4 ( w sumie lider chyba;) ) Ciezko okreslic czy sa juz w formie by konkurowac z topem.
» 23 stycznia 2021, 15:59 #117
tygrys26: Smieszy mnie to ze w zmicnienach mówicie o skrzydłach i wspominacie tylko o Hallandzie i Mabppe który z nich jest skrzydłowym? Moze Mbappe Ale to tez lewe skrzydło
Gdzoe to zaparcie na transfer Sancho? W ostatnim meczu, przegranym bo przegranym ale to.on z Hallandem ciągnęli grę Dortmundu, jakby nie patrzeć cena za chlopaka zmaleje drastycznie i kozna by było go.sciagnac bo chyba nie myślicie ze Diallo zaraz wskoczy do kadry meczowej i pierwszej XI.
» 23 stycznia 2021, 13:35 #116
Vilen: Latem pewnie będzie naciskać na transfer.
Może w końcu transfer request złoży, nauczony błędami z poprzedniego okna.
Wszystko przemawia na naszą korzyść póki co, jego dołek formy, forma Dortmundu (aż dziw że przy 7 przegranych meczach są 2 punkty od top 4, ale w końcu to mocarna Bundes), 2 lata kontraktu? Nie jestem pewien.
Tak czy inaczej myślę że będziemy przystępować że znacznie lepszej pozycji negocjacyjnej niż sezon temu
» 23 stycznia 2021, 13:53 #115
mikiartur: Jak podadzą normalna cenę za Sancho to ja jestem za tym transferem. Ale normalna a nie wzięta z kosmosu. Co do Haalanda to dla mnie ważniejsze jest jak on mentalnie będzie sobie radził. I pod tym kątem bardziej go obserwuje. Bo to że to materiał na genialnego napastnika go wiemy. Ale mieć papiery na niego a nim być to różnica. Noi też zobaczymy jak to u niego z kontuzjami. Czy ma dobre zdrowie czy nie. Co do innych napastników trochę mniej medialnych to ja zawsze miło spoglądam na ligę portugalska bo my zawsze do niej szczęście mieliśmy. A Darwin Nunez fajnie prosperuje. Więc trzeba go obserwować. Co do skrzydła to dajmy czas, zobaczymy co Diallo pokaże jeśli dostanie szansę itd.
» 23 stycznia 2021, 16:26 #114
devilek777: Hahaha beka Kloppa zwalniacie geniusza trenerki xddd
» 23 stycznia 2021, 12:50 #113
mikon70: xdddddddddddddddddd
» 23 stycznia 2021, 14:14 #112
BajtiMU: Widzieliście nową fryzurę Pogby? Oprócz koloru,na boku zaprezentował takie coś: #21


Ja patrzę na to na dwie strony.Trochę za szybko na takie coś na tym etapie rozgrywek,gdzie tak naprawdę możemy za chwilę wylądować poza top4 ale z drugiej strony.Podoba mi się jaka panuje już aktualnie mentalność w zespole,klubie i do czego otwarcie dążymy.Bardzo fajnie,że Nasi zawodnicy czują się pewnie i wierzą,że mogą to osiągnąć.Bez tego byłoby to niemożliwe.
» 23 stycznia 2021, 12:23 #111
NoName: #21
Moze to z okazji niedawno rozpoczetego 2021?
» 23 stycznia 2021, 12:27 #110
Fido: Może chodzi mu o rok 2021 a może jeszcze o coś innego. Fajnie że dorósł mentalnie do swoich umiejętności i talenu. Przy słabszej grze Bruno w ostatnich meczach to on jest liderem.
» 23 stycznia 2021, 12:27 #109
BajtiMU: NoName

Niedawno? Mamy 23 styczeń.Dla mnie nie jest to niedawno ale w sumie zależy jak to ktoś interpretuje.Dla mnie raczej to oczywista sprawa o co chodzi.
» 23 stycznia 2021, 12:47 #108
kckMU: Wątpię, żeby był tak aż tak nierozsądny. Ale kto tam go wie.

Jak ma pewność, że rozjedzie resztę ligi na wiosnę, to i niech sobie puchar PL na tej głowie zrobi.
» 23 stycznia 2021, 12:56 #107
mcscotyy: Trzeba nam teraz dwóch skrzydłowych którzy z buta podniosą poziom gry, bo to ck Rashford gra to przechodzi ludzkie pojęcie, szkoda ze nie dało się wyciągnąć Grealisha
» 23 stycznia 2021, 10:05 #106
RedsFan: Polać mu :) Rywalizacja jest dobra, a wymieniona dwujka osiadl na laurach. Trochę tak było z Pogba, miał miejsce w składzie to bimbałsobie, teraz mamy zastepstwo to wziął się za grę. Rywalizacja jest dobra!
» 23 stycznia 2021, 12:06 #105
mikiartur: W sumie dobry pomysł. Więc rzuciłbym propozycję Baileya albo Cantwella myśląc bardziej o lewym skrzydle. A na prawym no to mamy młodych więc nie wiem kogo by można tam ściągnąć i czy w ogóle. Ale jeśli już to kupiłbym jakiegoś prawego pomocnika który dobrze pracuje w obronie. Tylko pytanie kto by się nadal taki.
» 23 stycznia 2021, 12:19 #104
BajtiMU: Marcus faktycznie jakby osiadł trochę na laurach,bywa bardzo irytujący przez to np spowalnianie akcji i niektóre dryblingi ale nie zapominajmy,że Marcus ostatnio był musowo rzucany na prawą stronę,gdzie zwyczajnie czuję się gorzej,choć wiadomo ze nie usprawiedliwia go tak irytująca momentami gra i wybory na boisku.Chętnie bym zobaczył go z powrotem na lewej stronie i to nie tylko dlatego bo lepiej się tam czuję i ogólnie prezentuje ale zdecydowanie lepiej wygląda jego współpraca z Shaw niż ma to się z Martialem.Natomiast Martial niech się bije o skład z Cavanim,lepszej motywacji chyba dla niego nie można znaleźć.Mimo,że Martial wyglądał lepiej na lewej stronie niż Marcus na prawej kiedy grali jednocześnie na boisku to oczekiwałem zdecydowanie więcej od niego.

Grealish na lewej to marzenie ale rzucanie Marcusa przez to często na ławkę nie jest tez fajnym pomysłem.
» 23 stycznia 2021, 12:41 #103
is200second: Jedynymi realnymi wzmocnieniami które wniosły by cokolwiek więcej niż jest z marszu to Mbappe i Haland. Pierwszy trafi pewnie w lecie do Realu, a drugi podejrzewam że do Chelsea robiąc jeszcze jeden przystanek przed przeprowadzka do Madrytu. Swoją drogą to będzie właśnie w stylu the blues mając świetnego napastnika jakim jest Werner przesuną go na skrzydło robiąc miejsce Norwegowi.

Ale ludzie my mamy naprawdę bardzo mocny atak. Co poniektórzy popracują nad wykończeniem i będzie jeszcze lepiej. Strzelamy więcej niż w poprzednich latach. Dużo za to tracimy bramek dlatego ja byłbym wpierw za kupnem kogoś do rotacji Bissace i defensywnego pomocnika jak Camavinga. Zaczęliśmy wkoncu punktować te słabsze zespoły regularnie, ale dalej kuleje atak pozycyjny. Poprawić wykończenie i grę w defensywie. Tyle trzeba.
» 23 stycznia 2021, 12:41 #102
Oskar062: is200second
Ale wiesz że Werner nie gra w Chelsea na napadzie ani też w RB nie grał, prawda?
Co do waszego ataku to szczerze nie wiem czy jest taki świetny bo np moim zdaniem Cavani jest bardzo dobry i to musi być 1 na N ale Martial mało daje i jakoś tak szczerze mnie w United nigdy jakoś bardzo nie przekonywał. Rash to znowu w sumie niby głowa na swoim miejscu, a ostatnio coś słabo ale akurat o niego to bym się tak nie martwił bo on pewnie jeszcze się ogarnie ale martwiłoby mnie to że Rash mam wrażenie że od dłuższego czasu stoi w miejscu i jego forma pojawia się tylko chwilami, a potemu znowu wraca do punktu wyjścia.
» 23 stycznia 2021, 13:42 #101
mikiartur: Werner w Lipsku więcej grał na szpicy niż na lewym. Co teraz widać bo w Lipsku brakuje napastnika z poważnego zdarzenia. Co do Martiala to z nim jest dziwna sprawa. Bo jak jest w formie to on naprawdę umie nam wygrywać mecze itd. Przecież pamiętajmy że w tym 2-1 z City w zeszłym sezonie oraz w tym 2-0 zaraz przed lockdownen to Martial strzelił po golu i to wcale nie były łatwe sytuację. Po lockdownie także z naszych napastników miał najwyższą formę. Po prostu od dłuższego czasu się zablokował i trudno powiedzieć kiedy z tego wyjdzie. I myślę że Martial zdaje sobie sprawę że jak nie weźmie się w garść to zaraz wypadnie ze składu. I się zastanawiam czy może zamiast Marcusa nie powinno by dać właśnie Martiala na skrzydło prawe. Bo jak ja pamiętam to jak grał na szpicy to wiele akcji umiał fajnie właśnie tworzyć na wspole z Jamesem i Greenwoodem.
» 23 stycznia 2021, 16:21 #100
Lisan: Co do Klopa nie ma dziś ludzi nietykalnych. Rannieri też kiedyś miał być nietykalny w Leicester a poleciał po zdobyciu majstra
» 23 stycznia 2021, 09:29 #99
Klierek7: Ale przecież Klop jest na górze ligowej tabeli awansował do kolejnej fazy LM a wy go chcecie zwalniać? Ludzie...
» 23 stycznia 2021, 09:57 #98
xarsfanx: Jasne, tym bardziej że to chyba pierwszy "poważniejszy" kryzys w Liverpoolu. Bardziej zależny od formy poszczegolnych piłkarzy plus kontuzje, niż od trenera.
» 23 stycznia 2021, 10:51 #97
mikiartur: W Borussi jak zaliczył pierwszy poowazny kryzys to go ostatecznie nie zwolniono i odszedł po zakończeniu tamtego słabego sezonu. W tym też nie wierzę by go zwolnili. Chyba żeby zaliczył jakaś serie 5-7 porażek z rzędu. W co nie wierzę. Liverpoolu problem jest taki że oni w sumie od 3 sezonów grają praktycznie tą samą 11stka. Brakuje im nowych twarzy. I nie chodzi o takiego Kwotę który jest ciągle kontuzjowany albo o 30letniego Thiago. Potrzeba im jakiś bardziej przyszłościowych graczy ściągnąć. Przede wszystkim do ataku i pomocy. Bo w pomocy mają Jonesa i Minamino z młodych i tego który jest na wypożyczeniu w championship- Elliot chyba się nazywa. W ataku tak samo. Mają Jotę do rywalizacji ale potrzeba im jeszcze z 2 do rywalizacji jeszcze. Noi Firmino także już nie daje tego drużynie co kiedyś. Może spróbują poszukać jakiegoś mocnego napastnika.
» 23 stycznia 2021, 12:27 #96
Klierek7: Oni mają dokładnie taką samą szanse na zdobycie mistrza jak my... jaki kryzys ? To gdy Klopp nie jest cały sezon na 1 miejscu to idzie do zwolnienia ? :D
» 23 stycznia 2021, 14:59 #95
Diabelred: Lisan,

Porownywac Rannierego do Kloppa... Czerwoni w zyciu go nie zwolnia(no chyba, ze beda blisko strefy spadkowej przez dluzszy czas), bo maja swiadomosc, ze juz lepszego trenera nie beda miec. Juz pomijac wyniki, to tylko zasluga Niemca , ze przykladowo TAA jest dzis wyceniany przez transfermarkt na 110 mln euro.
» 23 stycznia 2021, 15:23 #94
sk8bob: Czytałem na necie ze Real podobno chce sprzedać Varana. Co myślicie o duecie Varane - Maguire ?? Jak dla mnie brzmi spoko :)
» 23 stycznia 2021, 09:26 #93
Magik1990MU: żadnych interesów z Prześcieradłami.
» 23 stycznia 2021, 09:35 #92
sk8bob: Nawet jeżeli można za ok 50mln funtów kupić od nich jednego z najlepszych środkowych obrońców na świecie ? Zaznaczam ze jednego z a nie najlepszego. Varane jest dość młody (27 lat) wysoki, szybki i zwrotny czyli zupełne przeciwieństwo Maguire-a :) a dodatkowo w powietrzu dobry jest. Za 50-60mln można go kupić według mnie
» 23 stycznia 2021, 09:49 #91
mikiartur: Pytanie jak z forma u Varane bo w ostatnim sezonie i edycji lm w sierpniu to jak nie grał obok Ramosa to miewał spore wylewy. I jego forma to też nie to co kiedyś.
» 23 stycznia 2021, 10:24 #90
sk8bob: Z forma podobno u niego kiepsko bo właśnie ostatnio niby Ramos nie gra ( nie wiem dlaczego ) ale mimo wszystko on ma dopiero 27 lat także może spokojnie jeszcze 8 pograć na dobrym poziomie a ma papiery na to. Na pewno jest lepszy od wszystkich naszych środkowych obrońców
» 23 stycznia 2021, 10:30 #89
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 10:36

Ejj... czemu mój komentarz został skasowany? Przecież nazwałem Real zgodnie z prawdą... hm...

Co do plotek o Varanie, to pisze o tym kataloński Sport... także tego. Kolejny news wypocony na kolanie.
» 23 stycznia 2021, 10:35 #88
xarsfanx: Magik
Czemu jesteś przeciwny transferom na linii Real-Utd. Varane niezły grajek, myślisz że cena będzie wygórowana ?
» 23 stycznia 2021, 10:53 #87
sk8bob: Według tej gazety o której magik pisał wyceniany jest na 70mln euro z tym ze w przyszłym roku kończy mu się kontrakt także musza go sprzedać latem wiec myśle ze za 50mln funtów by poszedł
» 23 stycznia 2021, 10:57 #86
Magik1990MU: @arsfan

Historia Realu jest pełna oszustw, machlojek, a nawet zbrodni. Współczesny Real, oprócz drukowania w meczach, kojarzy się przede wszystkim z cwaniactwem na rynku transferowym. Dla nich nikt nie jest równorzędnym kontrahentem, a nas to już wyjątkowo lubią naciągać (Morata, Reguilion itd.). Generalnie klubik, od którego trzeba trzymać się z daleka.

@sk8bob

no właśnie, latem. Póki co mogą jeszcze cwaniakować. Latem natomiast lepiej postarać się o Upamecano. Varane za dużo błędów popełnia.
» 23 stycznia 2021, 11:04 #85
rizx: Varane od 2 lat jest bez formy, gdyby w Realu trenerem był kto inny niż Zidane już dawno Militao by był podstawowym ŚO
» 23 stycznia 2021, 11:58 #84
NoName: Bale to tez wciaz topowy zawodnik i mielismy zalowac, ze pozwolilismy na to aby poszedl to Totkow, zamiast do nas. Niech mi ktos poda jakiegos topowego gracza, ktory zaliczyl dlugotrwaly zjazd formy i powrocil na szczyt, bo ja takiej historii sobie nie przypominam.
Varane w swoim prime to zawodnik lepszy niz wszyscy nasi obroncy razem wzieci. Obecnie nie ma on podjazdu nie tylko do Harrego, ale nawet do Lindelofa, ani Baillyego.
» 23 stycznia 2021, 12:24 #83
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 15:21

widzę powyżej dużo pomyj na Real, oczywiście bez żadnych faktów "merytoryczny wsad"
zatem tak to tutaj zostawię ;)
index/news/komentarze/37656/jak-real-madryt-pomogl-odbudowac-manchester-united/
» 23 stycznia 2021, 15:19 #82
Klierek7: To będzie piekielnie ciężkie spotkanie. bitelsi wyjdą na nas jak zraniona wataha wściekłych wilków rządnych zemsty za ostatnie przygody.
» 23 stycznia 2021, 09:22 #81
BNK: No i elegancko. Jeśli zagramy w obronie tak jak w pierwszym meczu, a atak poprawi skuteczność to ich z kontry wypunktujemy.
» 23 stycznia 2021, 09:38 #80
Seszele: Nurtujące mnie pytania dotyczące najbliższej przyszłości:
1) Czy Klopp da sobie spokój i wyjedzie z Anglii?
2) Czy Manchester United sięgnie po tytuł mistrzowski?
3) Czy Jadon Sancho dołączy do United?
4) Czy Erling Haaland dołączy do United?
5) Czy Paul Pogba odejdzie z United?
6) Czy Anthony Martial odejdzie z United?
7) Czy Arsenal da radę i będzie na koniec sezonu czwarty?

Pozdrawiam.
» 23 stycznia 2021, 07:58 #79
karolmanu3: 1) proszę Cię. Nie bądź śmieszny. Rozumiem nienawiść do lpoolu ale trochę obiektywizmu. Pierwszy ich spadek formy od 5 lat. Tam klop jest bogiem, w życiu go nie zwolnią, jak już to wypełni kontrakt i odejdzie.
» 23 stycznia 2021, 08:03 #78
0listonoszpat: 1) nie czy,tylko pytanie kiedy
2) tak
3)nie
4)nie
5) mam nadzieję na dobry pieniądz,albo że przedłuży kontrakt i zostanie
6)nie
7) nie
Zobaczysz tak będzie jak piszę, wydrukuj sobie to i powieś w ramce nad łóżkiem
» 23 stycznia 2021, 08:03 #77
artix206: Jako szatniarz powinieneś mieć jakieś przecieki..
» 23 stycznia 2021, 08:29 #76
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 08:52

1. Będzie siedział do momentu, kiedy Liverpool będzie miał więcej karnych od United. Jak tak się stanie, to odejdzie w glorii i chwale.

2. Czas pokaże. Oby... ale droga wciąż cholernie ciężka.

3. Musi. Jadon już powinien trafić pół roku temu.

4. Nie. Oby nie. Piłkarz świetny, ale nie chce śpaślaka w komplecie.

5. Zapewne tak. Knur już podziała, a Pawełek zaczął w końcu pracować na dobrą ofertę od oszustów z Madrytu.

6. Nie. Antek może grać piach cały sezon, ale to przecież nowy Pele. Glazery go lubią.

7. Hahahahaha.
» 23 stycznia 2021, 08:48 #75
BNK: 1) Klopp nie bardzo miałby gdzie odejść, żeby sobie polepszyć. W Liverpoolu ma kasę, topowych piłkarzy, zaufanie i póki co się to nie zmieni.
2) oczywiście!
3)jest mi to obojętne
4) mam nadzieję
5)mam nadzieję, że nie
6) napewno nie
7) nie da rady
» 23 stycznia 2021, 09:44 #74
pmax122: 1. Nie (przynajmniej przez 2 lata)
2. Chciałbym ale nie (za słaba ławka, kontuzja Fernandesa i nie istniejemy)
3. Zależy od punktu 5 ale raczej tak
4. Nie
5 . Tak
6. Nie
7. W piłce wszystko może się wydarzyć, ale nie to
» 23 stycznia 2021, 13:04 #73
Diabelred: 1. Na pewno nie po tym sezonie.
2. Serce mowi tak, ale rozum mowi, ze trafi do City.
3. Zalezy od ceny.
4. Watpie.
5. 50/50
6. Na pewno nie po tym sezonie.
7. 5/6 miejsce max dla nich
» 23 stycznia 2021, 15:39 #72
zbyszek7: A tymczasem klikam dzis na livescore na mecz stoke - watford i widze ze deeney strzela gola i ma asyste a myslalem sobie ze on juz na emeryturze bo gdzies tam komtuje jakies mecze chyba hehe szok ale to nic dla stoke gola strzelil steven fletcher, to juz wogole szok a podal mu joe allen ahh pomyslec ze goscie dalej kopia piłe ;)
» 23 stycznia 2021, 04:05 #71
vieeeri: Mnie martwi fakt, że po zmianie trenera przepadł Garner. Jeżeli nowy nie ma zamiaru na niego stawiać to warto poszukać mu nowego miejsca, bo minut nachapał sporo na jesień.
» 23 stycznia 2021, 09:10 #70
mikiartur: A co wy na taki skład na Liverpool w niedziele:
Dean
Tuanzebe Lindelof Maguire Telles/Shaw
Scott Nemanja Donny
Mata
Greenwood/Cavani James/Ighalo
Można taki skład także ustawićw formacji 4-2-3-1 z Matą ustawionym na prawym skrzydle. Skoro wp ucharze ligi można było dokonywać 5 zmian, to liczę że tu też więc spokojnie można moim zdaniem dać szansę 11-13 graczom którzy grają mniej. Bo może to na papierze słabo wygląda. Ale ja jestem pewny że oni wiedząć że mają okazję się pokazać na tle silnego rywala to będą rwać trawę by ten mecz wygrać
» 23 stycznia 2021, 03:23 #69
slasher: Mordo weź
» 23 stycznia 2021, 07:39 #68
maczak4: Sama chęć pokazania się od dobrej strony nie wystarczy. Środek z McT z Maticiem, do tego Mata i Donny... to tak jakby chcieć wystawić najwolniejszą jedenastkę jaką możemy. Z grającym, mimo wszystko, szybką piłkę Liverpoolem to byłby sabotaż.
» 23 stycznia 2021, 09:27 #67
rreddevilss: Czytajac rozne fora widac ze ludzie zaczynaja sie nas bac, skończyły sie czasy gdzie bylismy posmiewiskiem i kazdy liczyl na latwe 3 pkt z nami, zaczynaja czuc respekt i strach i to mi sie podoba
» 23 stycznia 2021, 00:22 #66
Glory1878: Dokładnie tak jest. Boję się tylko o zarząd, muszą dalej wspierać Ole. Mourinho zajmując 2 miejsce w lidze został później opluty przez zarząd i nie dostał odpowiedniego wsparcia. Obecnie nasza kadra wygląda dobrze, ale nadal potrzebujemy kolejnych części do tej układanki. Jeśli Solskjaer będzie sobie życzył Sancho, to Edek ma rozbić bank i brać tego anglika. Mamy naprawdę młodą kadrę, w końcu są też liderzy, wracają grube lata
» 23 stycznia 2021, 00:27 #65
AUDIoooo: Również to zauważyłem, czasem zerknę tu i tam nie zakładając kont tylko czytając opinie innych kibiców i widać różnice w podejściu do nas czyli respekt :)
» 23 stycznia 2021, 00:32 #64
Replikant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2021 00:08

Nie oglądam i nie śledźę Bundesligi, ktoś skłonny wytłumaczyć co z formą Borussi, że jest tak nisko w tabeli?
» 23 stycznia 2021, 00:08 #63
SzarimMusty: Wszyscy Sancho/Haaland a ja tak po cichutku marzę sobie by Martial, Rashford i Greenwood zaczęli grać najlepiej jak potrafią. Wystarczy rzucić okiem na to co już pokazali i wiadomym jest, że ten tercet w formie wciąga jednym nosem całą ligę... tylko ta formy nie przychodzi... nawet u jednego :(
» 22 stycznia 2021, 22:22 #62
PastaDoCiasta: Sancho tak czy inaczej musimy wziąć, bo nie mamy nikogo na PS i nie ma co udawać że Rash albo Greenwood tam umieją grać. Haaland to z kolei gość, który jak nic się nadzwyczajnego nie wydarzy będzie zamiatał piłkarski świat jak Ronaldo albo Ibra przez najbliższe 15 lat
» 22 stycznia 2021, 23:23 #61
SzarimMusty: Już gdzieś to słyszałem... a nazwiska Kagawa i Mikhitarian mi się przypomniały. Sorry ale i Haaland i Sancho mogą zupełnie nic nie osiągnąć poza Niemcami, a historia zna już sporo takich przypadków. Przykładowo Miki był najlepszym piłkarzem ligi kiedy do nas przychodził.
» 22 stycznia 2021, 23:37 #60
PastaDoCiasta: Haaland jest skrajnym do bólu profesjonalistą, z obsesją wygrywania i chorobliwym skupieniem tylko i wyłącznie na footballu. W jego przypadku jest skazany na sukces właśnie ze względu na mental - nie bez powodu przywołałem właśnie Ronaldo i Ibre bo to ten sam typ człowieka. Miki czy Kagawa byli po prostu bardzo dobrymi graczami choć też nie najlepszymi (Kagawa szedł do nas jako opcja B po tym jak Hazard poszedł do Chelsea). Dopuszczam możliwość że Sancho by przepadł, dopuszczam w zasadzie możliwość że praktycznie każdy by przepadł ale są właśnie takie jednostki jak Ronaldo Haaland czy nasz Robert których całe życie i styl prowadzenia się są ustawione tylko pod jedno
» 23 stycznia 2021, 00:14 #59
Batigol222: "na to co już pokazali" czyli co pokazali przez trzy miesiące po wznowieniu rozgrywek w trakcie poprzedniego sezonu? W takim razie co pokazało trio Salah-Firmino-Mane? Rashford ma potencjał, Greenwood jest bardzo młody, Martial jest przereklamowany.
» 23 stycznia 2021, 03:56 #58
SzarimMusty: @Batigol Tercet Martial - Rashford - Greenwood w sezonie 19/20 zagrali łącznie przez 6616 minut zdobywając 44 gole i zaliczając 17 asyst.

Tercet Mane - Salah - Firmino w 8647 minut zdobyli 46 goli i zaliczyli 27 asyst.

Więc... jeżeli Martial, Rash i Greenwood w 3 miesiące osiągnęli niewiele gorsze wyniki niż "Ci fantastyczni piłkarze Liverpoolu" to tym bardziej chcę by grali cały sezon na swoim optymalnym poziomie.
» 23 stycznia 2021, 10:01 #57
vieeeri: Jak VDB nie wyjdzie w pierwszym to sprzedajmy go i nie niszczmy mu kariery. Havertz, Werner i cała reszta trafionych transferów dostaje mecze na przełamanie.
» 22 stycznia 2021, 21:56 #56
AUDIoooo: Obstawiam ze VdB wyjdzie w pierwszym.
» 22 stycznia 2021, 22:21 #55
wrobel1992: Opanuj się z tym Donnym. On nie siedzi na ławie 3 sezon tylko pół roku... Jeszcze się nagra.
» 23 stycznia 2021, 07:59 #54
RedsFan: Wystosuj list do United i zapewne się podporządkuja w klubie do twych słów. Tak na poważnie to za Freda daliśmy więcej i odpalał, chlopak długo dłużej. Dajmy mu czas się aklimatyzowac, on dobrze wie na jakich warunkach tu przyszedl, Ty nie wiesz. Piłkarze wymienieni przez ciebie graja długo i to graja piach, bo Lampard nie potrafił ich wprowadzić do druzyny.
» 23 stycznia 2021, 09:12 #53
RedRevolta: Solsza, jeśli to czytasz, poproszę o Sancho w letnim okienku, pozdrawiam.
» 22 stycznia 2021, 21:38 #52
vieeeri: Ja też poprosze Jadona Panie Ole, a za rok Haalanda
» 22 stycznia 2021, 21:55 #51
AUDIoooo: i Piszczek w pakiecie :)
» 22 stycznia 2021, 22:34 #50
Abstrahujacy: Dzwoń do Dortmundu, żeby Zorc zszedł do 50 mln funtów. Może przekonasz!
» 22 stycznia 2021, 22:53 #49
Magik1990MU: Ja też się dołączam do prośby.
» 22 stycznia 2021, 23:10 #48
awe: Van Beek nie musi opdpalac bo on za kazdym razem gral calkiem dobrze, nie to co Fred na poczatku kopal sie po czole, zdecydowanie moglby grac wiecej, mimo ze konkurencja jest duza to te wpuszczanie go na 3 min w meczu to smiech na sali.
» 23 stycznia 2021, 12:54 #47
wedel242: Sancho dwie bardzo ładne asysty dzisiaj
» 22 stycznia 2021, 21:35 #46
AUDIoooo: Bardzo mnie ciekawi jakim składem wyjdziemy na Live i w jakim ustawieniu.
» 22 stycznia 2021, 21:02 #45
Magik1990MU: Czytam sobie wypowiedź Carraghera o dyspozycji Liverpoolu i aż przypominam sobie jaki tu respekt panował przed LFC po tym, jak rozjechali CP. Respekt... blady strach, jacy to oni będą silni. Tymczasem w krótkim czasie z mocarza spadli do roli zespołu, który może zaraz o top 4 się martwić. Piszę w to, ponieważ teraz na topie jest City... a właśnie wypadł im Kevin i też nie wiadomo jak się będą prezentować. Nas w sumie dołek formy też może dopaść, bo pierwsze symptomy zmęczenia sezonem już są widoczne. Paradoksalne na plus może zadziałać dla nas odpadnięcie z LM, bo Champions League to wiadomo - prestiż i duża kasa, a LE nie ma i tego, i tego. Trzeba liczyć, że na Sociedad wyjdą rezerwy, a cała siła zostanie skupiona na lidze. Wciąż daleka droga do sukcesu, ale przy mądrej rotacji i ustaleniu priorytetów mamy szansę utrzymać się na topie.
» 22 stycznia 2021, 20:10 #44
RedsFan: Ja na początku tego sezonu, czy pod koniec tamtego pisałem, że nie widzę szansy by Liverpool dokonał tego samego cudu co w ostatnio. Tak CUDU, brak kontuzji i gra jednym składem to był cud, że im się to udało w 100% na tak wysokim poziomie grać. To była kwestia czasu jak im się posypie drużyna, a druga sprawa to Klopp mocno podbudowal drużynę mentalnie, w jednym sezonie na zdobycie LM w drugim na ligę. Ciśnienie teraz opadło i już ciężko im osiągać podobne rezultataty.
» 22 stycznia 2021, 20:30 #43
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 20:34

Ole za każdym razem podkreśla, że Manchester walczy o każdy puchar, a Ty myślisz, że na Ligę Europy wypuści rezerwy..

Edit.
Dobra forma Liverpoolu w tamtym sezonie, to również zasługa słabej formy całej ligii.
» 22 stycznia 2021, 20:33 #42
kujawa: Zależy co nazwać słaba forma Liverpoolu, grają dobrze a że nie trafiają do bramki z dogodnych sytuacji to ich pech i tyle, słaba forme to można powiedzieć że maja the blues
» 22 stycznia 2021, 20:49 #41
RedsFan: Przegrywają, remisują, tak to jest słaba forma. Liczy się wynik końcowy, a nie to czy ładnie graja.
» 22 stycznia 2021, 21:51 #40
kujawa: Każdy ma swój punkt widzenia, jak ktoś spojrzy na flashscora to tak może myśleć, ja np nigdy nie mogłem zaakceptować stylu Mourinho, jedni kibicują z nazwy klubu, inni z samych wyników a ja zaczynałem z innych powodów, każdy jest inny
» 22 stycznia 2021, 22:02 #39
RedsFan: Tak każdy ma inne pobudki czemu kibicuje danej drużynie. Niemniej jednak to czy ktoś jest w formie, czy nie jest zależne w głównej mierze od tego czy wygrywa. Tu nie gadamy o tym czy mi się styl podoba, jak Liverpool przegrywa to znaczy, że nie mają formy, jak nie strzelają to znaczy, że nie mają formy. Można grać pięknie, ale to nie zmieni tego, że nie wygrywają.
» 22 stycznia 2021, 22:27 #38
damian3chrosto: A ja się zgadzam z kujawa. Wg mnie okazje stwarzają, w meczu przeważają to forme maja tylko są nieskuteczni. I to nasz fart
» 22 stycznia 2021, 22:29 #37
Magik1990MU: Pecha to można mieć w jednym lub dwóch meczach. Tymczasem Liverpool w tym roku jest na 17 miejscu z ratio 1:3.
» 22 stycznia 2021, 23:11 #36
Jakusa: DeBruyne kontuzjowany, to może być moment słabości City.
» 22 stycznia 2021, 19:46 #35
PastaDoCiasta: Liczę na najmocniejszy skład i wygraną. Zanim posypią się głosy, że po co, że lepiej się skupić na lidze, dać odpocząć itd - Liverpool jest w dołku w jakim nie był od kilku lat, jeśli teraz jeszcze wyrzucimy ich za burtę pucharu, to możemy ich dobić, w 6 meczach mieliby 3 porażki i 3 remisy, mogą się po tym po prostu psychicznie nie pozbierać.
» 22 stycznia 2021, 19:15 #34
ponczok: Bruno TOTY
» 22 stycznia 2021, 18:05 #33
Magik1990MU: jakie ma statsy?
» 22 stycznia 2021, 18:56 #32
ponczok: chyba jeszcze nie ma oficjalnych ale na przewidywaniach mocarne, chyba tylko obrona poniżej 90 a ogólny prawdopodobnie 97
» 22 stycznia 2021, 19:01 #31
is200second: Podobno jakis młody brazol na radarze klubu. Zaś kupimy młodziaka do ogrywania w u23 a trzeba kogoś do pierwszego składu. Niesamowity zjazd zaliczył Greenwood. Jak tak patrzyłem na niego w meczu z Fulham to nie ten sam piłkarz co w poprzednim sezonie.
» 22 stycznia 2021, 18:03 #30
GraanManU: Zero radości z gry u niego, nawet po golu Pogby mina mu się nie zmieniła.
Jedyne co robił to zejście do środka i podanie do najbliższego i tak ze 20x
Mam nadzieję, że ułoży mu się wszystko bo jeden z moich ulubionych grajków.
» 22 stycznia 2021, 18:56 #29
pilchu: Greenwood powinien grać na 9. Sam Ole mówił wielokrotnie, że najlepsze wykończenie akcji z trójki Martial, Rashford, Greenwood ma ten ostatni. Chłopak jest nastolatkiem, wahania formy są czymś normalnym.
» 22 stycznia 2021, 19:08 #28
GraanManU: Z Watfordem grał na 9 i też to średnio wyglądało. Tak jak piszesz, wahania formy będą się zdarzać, dlatego nie wieszam psów na nim tylko trzymam kciuki żeby wrócił do swojej optymalnej formy :)
» 22 stycznia 2021, 19:18 #27
piotrek19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 17:23

Pep Guardiola na konferencji powiedział , że ich lider Kevin De Bruyne , więc przez kontuzje prawdopodobnie opuści nastepujące mecze :
West Bromwich Albion
Sheffield United FC
Burnley FC
Liverpool FC
Tottenham Hotspur
Arsenal Londyn
West Ham United
Teoretycznie ma wrócić na mecz z nami .Szkoda Kevina ,bo to piłkarz przez P ,ale rywale mocni i mam nadzieje ze potracą jak najwiecej punktów i do meczu z City bedziemy liderem ligi . Rooney mówi o przeczuciach wygraniu Ligi przez United to dopiero połmetek ,ale ja również coaraz bardziej zaczynam w to wierzyć
» 22 stycznia 2021, 17:13 #26
GandiGanda: w poprzednim sezonie było to samo, kontka a juz na mecz z nami był gotowy. co nie zmienia faktu ze na druzyny z londynu i Live Guardiola moze miec ból głowy. ten sezon układa sie dla nas wyśmienicie, dlatego nie rozumiem dlaczego Ed nie potrzęsie sakiewkom i chociaz ten Trippier by siadł jak złoto.
» 22 stycznia 2021, 17:49 #25
is200second: City ma na tyle mocny sklad że nie odczuja tego w dużym stopniu tak jak w przypadku Aguero.
» 22 stycznia 2021, 18:05 #24
GandiGanda: Najlepszy pomocnik w lidze obok Bruno. No nie wiem
» 22 stycznia 2021, 18:34 #23
Filips11: Jak przyjdzie trippier to latem, bo po co nam pilkarz co ma bana na grę i trening przez 10 tyg
» 22 stycznia 2021, 18:46 #22
wrobel1992: Wypada KDB, ale zostaje Ilkay, który też jest w gazie
» 22 stycznia 2021, 19:05 #21
LeeGrant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 19:05

Vardy tez wypada na kilka tygodni, mega oslabienie Lisow
» 22 stycznia 2021, 19:05 #20
Mariano88: Po co nam 30latek na bok obrony? To może jeszcze Rybusa weźmiemy? :)
» 22 stycznia 2021, 19:12 #19
GandiGanda: Po co? Trippier by sie przydal w walce o mistrzostwo. Ban konczu sie bodajże 23 lutego czyli miesiac czasu.
I owszem zgadzam sie Trippier ma 30 lat, lecz potrzebna jest konkurecja squadu. Sami widzicie jak na Shawa zadziałała prezencja Tellesa w naszej druzynie. Chyba nie musze wam mówić od czego zaczyna sie mistrzowskom ekipe? Defensywa.
Kazdy ma zjazd formy oprucz City ale ich mozna a nawet trzeba przegonić w walce o mistrza i o to chodzi.
» 22 stycznia 2021, 19:51 #18
NoName: KdB jest najlepszy na swiecie na swojej pozycji (podobnie jak van Dijk), wiec jego nieobecnosc musi sie odbic na wynikach City, pytanie tylko jak bardzo.
» 22 stycznia 2021, 20:30 #17
GandiGanda: @NoName
czasami warto posłuchać głosu rozsądku ;) i tu też przyznam racje wróblowi, też o to mi chodzi - tą konkurencyjność drużyny w walce o te najwyższe cele. Jeśtemy underdogiem jęsli patrzymy na squady ekip City i Live, ale mamy rozsądne proporcje, mamy POTENCJAŁ aby się stać ekipom z którymi każdy ma ten kisiel w majtach.
» 22 stycznia 2021, 20:53 #16
Abstrahujacy: Brak KDB był widoczny już w ostatnim meczu jak kopali się po czole i mogli nawet przegrać jakby Watkins nie skiksował. Otwierającego gola zdobyli po spalonym (jak potwierdził Clattenburg).
» 22 stycznia 2021, 22:49 #15
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 23:07

Kopali się po czole dopóki De Bruyne byl na boisku
Po jego zejściu cudownie worek z bramkami się rozwiazal.
» 22 stycznia 2021, 23:06 #14
maczak4: @GandiGanda nie wiem czy Guardiola ma ból głowy, ale wiem, że ja mam patrząc na "sakiewkom" "mistrzowskom" czy "oprucz"
» 23 stycznia 2021, 01:19 #13
NoName: Jak van Dijk doznal kontuzji i LFC wygrali kilka spotkan, to wiele osob pisalo, ze Czerwoni tego nie odczuja i ida po majstra, a jak jest, to kazdy widzi. Na logike: jesli zabierasz najlepszego zawodnika i wstawiasz kogokolwiek to gra i wyniki musza sie pogorszyc. To tak jak jezdzic najlepszym bolidem w f1 i zamienic silnik albo opony na gorsze. Mozesz byc najlepszym kierowca, ale gorsze jakosciowo elementy swoje zrobia.
» 23 stycznia 2021, 09:31 #12
HarryBrown: Czuję, że Scotty zapewni nam awans do kolejnej rundy. On lubi takich topowych przeciwników, a szczególnie takich którzy uchodzą za największych rywali United.
» 22 stycznia 2021, 16:50 #11
Cieniu: Widać gołym okiem, że Liverpool jest w małym kryzysie, trzeba ten fakt wykorzystać i pokazać się z jak najlepszej strony. Ten mecz to również świetna okazja do udowodnienia innym drużynom, że nie bez przyczyny Manchester United jest liderem PL. Chociaż do Puchar Anglii nie można sobie odpuszczać i walczyć trzeba do końca. Biorąc pod uwagę ostatnie osiągnięcia naszych rywali i naszą dyspozycję jestem pełen optymizmu. A nawet, jeżeli przegramy to i tak będę im kibicował.
» 22 stycznia 2021, 16:46 #10
Hoccu: Kocham to napięcie przed meczem, jest w tym coś szczególnego. Człowiek czeka jak na gwiazdkę albo jak na szkolną wycieczkę w podstawówce.
» 22 stycznia 2021, 16:45 #9
kckMU: Wiecie... powinniśmy trochę ochłonąć i skupić się na tym meczu. Super, że wygraliśmy z Fulham i jeszcze lepiej, że Burnley zrobiło to co zrobiło. Ale jeśli odpadniemy w niedziele, to będzie ostra zgaga. Mają teraz problemy i trzeba ich dojechać, strzelić bramkę jako pierwsi.

Przesłanie takie, że zapomnijmy już o tym ligowym tygodniu. W niedziele od 18 nie będzie to mieć znaczenia.
» 22 stycznia 2021, 16:32 #8
Magik1990MU: a ja uważam, że w obecnej sytuacji trzeba się skupić przede wszystkim na lidze. FA Cup jakiś tam prestiż ma, a derby to derby, lecz trzeba podejść do wszystkiego z głową, by nie zajechać piłkarzy na drugą część sezonu. Już teraz widać zmęczenie pewnych kluczowych grajków (Bruno, AWB), a może być jeszcze gorzej. Poza tym gdzieś trzeba ogrywać takich piłkarzy jak Diallo, którzy mogą być bardzo ważni w przyszłych miesiącach.
» 22 stycznia 2021, 16:53 #7
kckMU: Oczywiście, ale jeśli spytasz mnie, czy wybieram walkę o Wembley i FA Cup, czy zarzynanie się i cholera wie co z tego będzie w Lidze Europy, to wybór jest prosty.
» 22 stycznia 2021, 16:55 #6
Magik1990MU: Nie no Liga Europy to w ogóle jakaś abstrakcja. W meczach przeciwko Sociedad mam nadzieję, że Ole wyśle w bój rezerwowy skład.
» 22 stycznia 2021, 17:17 #5
duxTomek: Są w dołku, może uda sie ich dojechac. Trzeba oszczedzac Pogbe i Fernandesa i cos zrobic z tym napadem bo ostatnio Rashford i Martial to beznadzieje graja. KdB out na 4 do 6 tygodni (nie ciesze sie z czyjejs krzywdy oczywiscie ale moze to byc kluczowe jesli chcemy wygrac mistrza), Vardy tez wypada wiec moze bedzie latwiej w czolowce. Oby sie obylo bez kontuzji i zeby nasze armaty odpalily. Milego piatku diabły.
» 22 stycznia 2021, 16:29 #4
Hoccu: Dodaj że Aguero ma ponoć Covida.
» 22 stycznia 2021, 16:39 #3
PastaDoCiasta: Nawet nie ponoć tylko oficjalnie
» 22 stycznia 2021, 19:16 #2
AUDIoooo: Mam nadzieje ze Olek wykopie Jurgusia z FA cup

Tylko zwycięstwo Glory!
» 22 stycznia 2021, 16:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.