Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Ligi: Brighton – Man Utd 0:3. Czerwone Diabły w dobrym stylu awansują do ćwierćfinału

» 30 września 2020, 22:34 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Brighton & Hove Albion 3:0 (1:0) w IV rundzie Pucharu Ligi. Czerwone Diabły zaprezentowały się na The Amex Stadium dużo lepiej, niż w ligowym starciu i zasłużenie awansowały do ćwierćfinału Carabao Cup.
Puchar Ligi: Brighton – Man Utd 0:3. Czerwone Diabły w dobrym stylu awansują do ćwierćfinału
» Manchester United pokonał Brighton & Hove Albion 3:0 w IV rundzie Carabao Cup
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Diogo Dalot
Eric Bailly
Victor Lindelöf
Brandon Williams
Fred
Scott McTominay
Daniel James
Donny van de Beek
Juan Mata
Odion Ighalo
Marcus Rashford
Paul Pogba
Jesse Lingard

Oddano 84 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Zgodnie z zapowiedziami Ole Gunnar Solskjaer mocno zamieszał wyjściową jedenastką Czerwonych Diabłów i wystawił „pucharowy” skład. W porównaniu do ligowego starcia z Mewami w podstawowej jedenastce miejsce zachował jedynie Victor Lindelof. Licznych zmian dokonał także Graham Potter.

Rezerwowe składy obu ekip mocno wpłynęły na to, co oglądaliśmy w środowy wieczór na murawie The Amex Stadium. Spotkanie toczone było w spokojnym tempie, a zespoły koncentrowały się przede wszystkim na tym, aby nie popełnić błędu w defensywie.

Pierwszą groźną akcję Manchester United skonstruował dopiero w 18. minucie. Brandon Williams sprytnym podaniem znalazł Juana Matę w polu karnym Brighton, Hiszpan odegrał do Odiona Ighalo, ten minął bramkarza Mew, ale z ostrego kąta posłał piłkę tylko w boczną siatkę.

Brighton odpowiedziało w 26. minucie. Kombinacyjną akcję niesygnalizowanym strzałem zakończył Alireza Jahanbakhsh. Irańczyk uderzył mocno z pierwszej piłki, a dobrą interwencją popisał się Dean Henderson, który strącił futbolówkę do boku.

W kolejnych minutach oba zespoły nie forsowały tempa, co przekładało się na brak zagrożenia pod obiema bramkami. Mocny strzał zza pola karnego oddał Fred, a po stronie Brighton niecelną próbę zanotował Alexis Mac Allister.

Wydawało się, że zespoły zejdą do szatni z bezbramkowym remisem. W 44. minucie Manchester United miał jednak stały fragment gry po faulu na Juanie Macie. Hiszpan następnie znakomicie dorzucił piłkę w szesnastkę, tam spod krycia uwolnił się Scott McTominay i strzałem głową z sześciu metrów otworzył wynik meczu.

Po zmianie stron większą inicjatywę przejawiali gracze Brighton, ale to Manchester United jako pierwszy poważnie zagroził bramce rywala. W 52. minucie na bezpośredni strzał z rzutu wolnego zdecydował się Fred. Piłka po uderzeniu Brazylijczyka odbiła się jeszcze przed golkiperem Brighton, ale Jason Steele, choć miał problemy, nie dał się zaskoczyć.

W kolejnej fazie spotkania Manchester United sprawiał wrażenie drużyny, która chce wygrać najmniejszym nakładem sił. Czerwone Diabły pozwalały rywalom długo rozgrywać piłkę, choć zawodnicy widzieli, że nie przekłada się to na duże zagrożenie pod bramką Hendersona. Akcje Mew były bowiem kasowane przed szesnastką.

W 67. minucie piłkarze Ole Gunnara Solskjaera dostali sygnał ostrzegawczy. Brighton poważnie zagroziło bramce Manchesteru United. Na jedenastym metrze, do podania z lewego skrzydła, doszedł Leandro Trossard. Belg uderzył z pierwszej piłki, a fantastyczną interwencją popisał się Dean Henderson. Anglik wykazał się znakomitym refleksem i uchronił gości od straty bramki.

Ole Gunnar Solskjaer zauważył konieczność dokonania zmian w składzie Czerwonych Diabłów. Na placu gry pojawili się Paul Pogba i Marcus Rashford, którzy mieli za zadanie ożywić poczynania United.

Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo w 73. minucie Manchester United podwyższył prowadzenie. Fred podał piłkę do ustawionego tyłem do bramki Donny’ego van de Beeka, Holender odegrał przytomnie piętką do Juana Maty. Hiszpan w polu karnym wykazał się dużym spokojem, posłał futbolówkę między nogami Lewisa Dunka i w ten sposób wpakował ją do siatki.

Czerwone Diabły szybko stanęły przed okazją zdobycia trzeciej bramki. Do akcji ofensywnej ładnie podłączył się Diogo Dalot, dorzucił piłkę na jedenasty metr, a tam wysoko wyskoczył Paul Pogba. Uderzenie Francuza głową było natomiast niecelne.

W 80. minucie Manchester United definitywnie rozstrzygnął losy rywalizacji na The Amex. Przed polem karnym sfaulowany został Marcus Rashford. Do piłki podszedł Paul Pogba, uderzył mocno, piłka odbiła się jeszcze od pleców Joela Veltmana i ugrzęzła w bramce Brighton. Francuz cieszył się z tego trafienia, bo bramka, choć szczęśliwa, była wyjątkowej urody.

Szansę na podwyższenie wyniku miał kilka minut później Diogo Dalot, ale po ładnej klepce Maty z Van de Beekiem, nie zdołał pokonać Steele’a z bardzo bliskiej odległości.

Manchester United rywala w ćwierćfinale Pucharu Ligi pozna w czwartkowy wieczór po spotkaniu Liverpoolu z Arsenalem.

Brighton & Hove Albion – Manchester United 0:3 (0:1)
Bramki: Scott McTominay 44’, Juan Mata 73’, Paul Pogba 80’

Brighton: Steele – White, Dunk, Mac Allister – Gross, Jahanbakhsh (Maupay 50'), Bernardo, Burn, Veltman – Gyokeres (Trossard 63'), Molumby (Sanders 81')

Manchester United: Henderson – Dalot, Bailly, Lindelof, Williams – McTominay, Fred (Lingard 81') – Mata, van de Beek, James (Rashford 68') – Ighalo (Pogba 68')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Brighton & Hove Albion vs Manchester United. IV runda Pucharu Ligi
Następny news »
Statystyki: Brighton - Manchester United 0:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (344)


Dexxter: No cóż... będziemy walczyć o 3 miejsce i LE
» 1 października 2020, 18:29 #332
Magik1990MU: Aha, ok. To nie oglądaj.
» 1 października 2020, 18:30 #331
FreddyKruger: Możesz przejść na druga stronę Manchesteru,tam już wygrali grupę.
» 1 października 2020, 18:34 #330
Batigol222: Tego to nie wiadomo, ale Maguire-Lindelof vs Neymar i Mbappe, to może być trudne doświadczenie.
» 1 października 2020, 18:34 #329
MixEx: Pragnę przypomnieć, że City nie powinno grać w tegorocznej LM za swoje machlojki tyle.
» 1 października 2020, 18:25 #328
H2O1994: Wiecie kiedy gramy z PSG?
» 1 października 2020, 18:24 #327
karol100: Fajna grupa
» 1 października 2020, 18:22 #326
Batigol222: Ja tam liczyłem, że Liverpool dostanie np. Barceloną i Inter a na dobicie jeszcze Monchengladbach
» 1 października 2020, 18:23 #325
H2O1994: Barca to by punktu nie ugrała z Live
» 1 października 2020, 18:34 #324
Batigol222: A ja tak, bo wolę oglądać ciekawe spotkania, również z udziałem Liverpoolu odkąd przyszedł JĂźrgen Klopp
» 1 października 2020, 18:36 #323
cantona007: Szykują się konkretne mecze!
» 1 października 2020, 18:20 #322
Kilerek7: Na deser jeszcze do Turcji.
» 1 października 2020, 18:19 #321
kamtor: Powiem wam jedno bez wzmocnień z grupy nie wyjdziemy
» 1 października 2020, 18:18 #320
Mariano88: o juz znalazl sie pierwszy troll wrozbita...no tak bo z obecnym skladem to Lipsk i Turcy spuszcza nam tegie lanie
» 1 października 2020, 18:23 #319
kamil2257: Musimy znacznie poprawić grę jeśli chcemy przejść dalej
» 1 października 2020, 18:18 #318
Vamp: O mamy jednego leszcza w grupie. To zagramy jeszcze w lidze europy w tym sezonie chociaż :D
» 1 października 2020, 18:18 #317
dlabigt23: No nie mow chop xDD Nie no bez jaj 3 miejsce jest w naszym zasięgu , no chyba ze nagle Bruno , Martial , Maguire , Bailly czy Shaw by się nagle połamali to wtedy bym sie bał o te 3 miejsce xD
» 1 października 2020, 18:21 #316
maticr7: To żaden leszcz...Mega nie wygodny przeciwnik.Oj nie lekcewałyłbym.Grają tam starzy znajomi -Skrtel, nasz były Rafael i Demba Ba
» 1 października 2020, 18:51 #315
Michux3: Damy rade
» 1 października 2020, 18:18 #314
MattAlves: My zawsze trafiamy do pierwszej albo do ostatniej grupy.
» 1 października 2020, 18:13 #313
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 18:14

To jeszcze Borussia Monchengladbach-edit, Lipsk ich wykluczył przecież...
» 1 października 2020, 18:13 #312
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 18:16

Przecież w grupie jest już Lipsk! Dobra, nieważne...
» 1 października 2020, 18:14 #311
zeVard: Mimo wszystko się cieszę zapowiadają się ciekawe meczyki
» 1 października 2020, 18:06 #310
MixEx: City jak co roku łatwa grupa.
» 1 października 2020, 18:05 #309
rizx: A dlaczego to dla nas ma być zabójcza grupa, a nie dla Lipska czy PSG? Jak chcemy coś ugrać to musimy wyeliminować silne drużyny
» 1 października 2020, 18:04 #308
kamil2257: Dokładnie.ale Lipsk bez Wernera nie jest już taki mocarny
» 1 października 2020, 18:06 #307
Vamp: Ale kto mówi ze my chcemy coś ugrać :D Główny cel na tym etapie budowania drużyny i z takim poziomem gry plus transferami, to jest tylko wyjście z grupy
» 1 października 2020, 18:12 #306
GraanManU: Dokładnie, wjeżdzamy w nich od razu bez żadnego gadania. PSG raz wyłapało, wyłapie i drugi i trzeci, a Lipsk to Lipsk, bez przesady, żeby bać sie Lipska :DD

GGMU!!
» 1 października 2020, 18:18 #305
Michux3: City posmarowało
» 1 października 2020, 18:03 #304
zeVard: Man Utd PSG Rb Lipsk
Ale przepotężna grupa
» 1 października 2020, 18:03 #303
Vamp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 18:03

ja p..... szykuje się festiwal kompromitacji. A city wszystkie najsłabsze drużyny wyciąga .... przynajmniej nie będzie strasu w kolejnych rundach.
» 1 października 2020, 18:02 #302
Lookasinho: Norma.
» 1 października 2020, 18:03 #301
Magik1990MU: Ale fajna grupa, ciekawe mecze w LM się szykują.
» 1 października 2020, 18:02 #300
GraanManU: AHAHAHA, PSG, RB, pięknie zapowiadają sie nachodzące miesiące. Już się doczekać nie moge :D
» 1 października 2020, 18:02 #299
is200second: Dembele podobno za Chiny nie chce do nas przejść. Jak podaje Romano obie strony próbują przekonać Francuza do przeprowadzki.
» 1 października 2020, 18:02 #298
Kilerek7: Brawo, Edek czekaj na Sancho dłużej haha:D
» 1 października 2020, 18:02 #297
NexaT: Szkoda że nie z Realem w grupie, ale w końcu coś porządnego do grania.
» 1 października 2020, 18:01 #296
Sancho: Mamy grupę śmierci
» 1 października 2020, 18:01 #295
GGMUN6: Dlatego musisz przyjść, bez Ciebie nie damy rady.
» 1 października 2020, 18:04 #294
SajminatoR: Auuuu ku*** ale będą mecze w tym roku!! Dobrze wkoncu topowe drużyny a nie jakieś pasterze z Azerbejdżanu.
» 1 października 2020, 18:01 #293
Michux3: Grupa śmierci
» 1 października 2020, 18:01 #292
artix206: O nie, 4 miejsce..
» 1 października 2020, 18:01 #291
MixEx: Grupa śmierci
» 1 października 2020, 18:01 #290
Batigol222: PSG i Lipsk, grubo
» 1 października 2020, 18:00 #289
Devil88: Uuuuu ciekawa nasza grupa
» 1 października 2020, 18:00 #288
flt32705: Oho RB Lipsk
» 1 października 2020, 18:00 #287
Normalnyfan: Lipsk
» 1 października 2020, 18:00 #286
Lookasinho: Matheo Ty jesteś poinformowany chłopak, wyjaśnisz dlaczego komputer z góry odrzucił nam możliwość przydzielenia nas do grupy z Porto?
» 1 października 2020, 17:59 #285
matheo: Z tego, co mówili na początku losowania, to kwestia transmisji telewizyjnych. A że wylosowali nas pierwszych, a nie City, to my trafiliśmy na PSG, a nie oni.
» 1 października 2020, 18:11 #284
Lookasinho: Bez sensu.
» 1 października 2020, 18:13 #283
Strzelec: Oby Rash odzyskał forme, bo czarno widzę ten mecz z PSG.
» 1 października 2020, 17:59 #282
H2O1994: Dokładnie, dawać Inter albo Lipsk
» 1 października 2020, 17:59 #281
H2O1994: I mamy Lipsk, ciekawa grupa, dużo walki będzie.
» 1 października 2020, 18:00 #280
PogbaKingOfMANU: Fajnie będzie haha już się nie mogę doczekać XD dawać mie jeszcze Inter i będę usatysfakcjonowany
» 1 października 2020, 17:54 #279
pictor: jak bedzie inter to mamy grupe śmierci
» 1 października 2020, 17:57 #278
PogbaKingOfMANU: Ja liczę na silne ekipy, chcę emocjonujących meczy i wyzwań, póki piłka w grze wszystko jest możliwe :)
» 1 października 2020, 17:59 #277
Ciechanek: Może to losowanie wcale nie jest na żywo tylko puszczają to telewizjom teraz? :D Skoro w studiu nikogo nie ma... JA CHCĘ WYJAŚNIENIA DLACZEGO NIE MY DO PORTO??
» 1 października 2020, 17:54 #276
JohnyKukurydza: Powrót szczura na OT
» 1 października 2020, 17:53 #275
H2O1994: PSG to wymagający rywal, będzie ciężko.
» 1 października 2020, 17:53 #274
Kilerek7: Porto nam nie dali, bo Tellesa by nie chcieli sprzedać:D
» 1 października 2020, 17:53 #273
Devil88: Ja wole PSG jak grac to z mocnymi
» 1 października 2020, 17:53 #272
H2O1994: W sumie racja.
» 1 października 2020, 17:54 #271
Batigol222: PSG wyklucza francuskie zespoły z 4 koszyka, co w sumie jest jakimś ułatwieniem
» 1 października 2020, 17:57 #270
PogbaKingOfMANU: Ja też się szczerze cieszę. Wymagający silny rywal potrafi nam pasować, a jak (pfu pfu odpukać) nie to chociaż mecze będą ciekawe. Chcę silne ekipy, ogóry były w poprzednim sezonie w LE, trzeba wyzwań.
» 1 października 2020, 17:57 #269
Ciechanek: Dlaczegk zostały dwie drużyny z Manchesteru i nam z automatu przydzielili PSG i nie mogło być losowania do której grupy?? A dla City zostało wtedy Porto?? Dlaczego my nie mogliśmy grać z tym Porto?? Przecież to wałek jak nic !!
» 1 października 2020, 17:52 #268
Batigol222: SPISEQ
» 1 października 2020, 17:53 #267
Wafelek100: Bo szejki z szejkami nie mogą grać w grupie xD
» 1 października 2020, 17:55 #266
Kilerek7: Nie kumam tych podziałów na grupy, czemu nie mogliśmy Porto tylko przypisali z automatu PSG? Szykuje się rewanż za ich porażkę, bez Sancho na Mbappe i Neymara, już to widzę.
» 1 października 2020, 17:51 #265
karol100: Znowu trzesiesz portkami?
» 1 października 2020, 18:00 #264
mikon70: Wtedy bez połowy składu podstawowego United wygrało 3:1 w Paryżu.
» 1 października 2020, 18:03 #263
Oskar062: Ktoś może wytłumaczyć te zesrane zasady losowania haha? Nie wiem co tu się dzieje czemu wykluczają koszyki w których teoretycznie drużyny mogłoby grać.
» 1 października 2020, 17:51 #262
StrawFoot: Czy dobrze usłyszałem, czy malouda pod nosem powiedział "penealty' jak nas wylosował? XD
» 1 października 2020, 17:51 #261
RedsFan: Sam sobie to dopowiedziałeś trollu. Czytam te twoje wypociny i sie zastanawiam z jakiego fan klubu się urwałeś.
» 1 października 2020, 17:55 #260
Batigol222: Wiedziałem, że będzie PSG. Teraz jeszcze Lipsk albo Inter...
» 1 października 2020, 17:51 #259
kamilllo777: Hah a ja oddałem dziś głos ze chce PSG w grupie i myk mam
» 1 października 2020, 17:51 #258
Michux3: Oj z Psg bedzie ciekawie
» 1 października 2020, 17:50 #257
NexaT: Czemu United mogło tylko do H, skoro zostało City? City może z Porto, a my nie? xD
Z PSG się bardzo ciesze, ale te zasady to chyba jacyś magowie wymyślali.
» 1 października 2020, 17:50 #256
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 17:55

Edit: nie widziałem że komputer wykluczył nam porto
» 1 października 2020, 17:53 #255
Ciechanek: ??
A Ty pomyślałeś zanim to napisałeś??
» 1 października 2020, 17:55 #254
Lookasinho: Także NexaT zgadzam się w stu procentach. Ktoś wyjaśni OCB?
» 1 października 2020, 17:57 #253
LisyUnited: AHA DLACZEGO TEN „KOMPUTER” WYKLUCZYL NAM GRUPE Z PORTO??
» 1 października 2020, 17:50 #252
Lookasinho: Bardzo dobrze. Trzeba drugi raz pojechać z szejkami.
» 1 października 2020, 17:50 #251
gregorvts: PSG mamy w grupie
» 1 października 2020, 17:50 #250
Advm: Czemu nie mogliśmy z Porto?
» 1 października 2020, 17:49 #249
Normalnyfan: Właśnie
» 1 października 2020, 17:50 #248
pictor: czyzby rewanz psg united?
» 1 października 2020, 17:48 #247
Advm: XD Ale Maruda losowanie zrobił. Popatrzał na kulki i siup- Sevilla.
» 1 października 2020, 17:46 #246
Ciechanek: Ale nudyyyyyy. A to jeszcze będziemy słuchać po 2gim koszyku pomocników po trzecim koszyku napastników i po 4 koszyku pewnie piłkarzy i jeszcze trenerów... Dramat
» 1 października 2020, 17:45 #245
Spadkobierca: Inaczej nikt nie oglądałby tego głupiego wręczania nagród i bezsensownych wywiadów.
» 1 października 2020, 17:48 #244
flt32705: Jadon będzie nasz
» 1 października 2020, 17:43 #243
LisyUnited: DAWAĆ MNIE TEN REAL MADRYT
» 1 października 2020, 17:41 #242
Kilerek7: @JanAageFjortoft
No bid in today.
Sancho was back in training today
» 1 października 2020, 17:31 #241
Lookasinho: Weźcie już dajcie sobie siana z tym Sancho. Dalej się łudzicie? 4 dni do końca, max kto może przyjść to mierny Dembele na rok wypożyczenia. Jak widzę te skopiowane tweety to mi się już rzygać chce.
» 1 października 2020, 17:37 #240
dlabigt23: Lookasinho ja to samo . Przeciez to juz sie robi irytujące i śmieszne zarazem , jesli jeszcze ktos wierzy w ten transfer . Jutro jest juz piatek a w poniedzialek konczy sie okienko transferowe . W sobote Sancho normalnie wybiegnie w meczu Borussi . Obudźcie sie ludzie . Ja juz powatpiewam nawet w tego Tellesa , a jeszcze w niego ostatnio wierzyłem .
» 1 października 2020, 17:41 #239
Lookasinho: Ja już się pogodzilem z naszymi nieudacznikami z zarządu i wam też radzę, bo prędko się to nie zmieni. Monchi to ładnie podsumował.
» 1 października 2020, 17:44 #238
pawelisto2: Swoją drogą szacun dla Borussi, jak co roku zresztą.

Dali cenę na początku okienka i sztywno się tego trzymali. Oni sprzedawać nie muszą, my kupić musimy. Podobnie jak z Maguirem(i pewnie Bruno gdyby Sproting nie miał noża na gardle pt. „Problemy finansowe”)
» 1 października 2020, 17:48 #237
H2O1994: W końcu losują
» 1 października 2020, 17:31 #236
Ciechanek: dlaczego oni takich pierdół tyle muszą gadać zamiast losować??
» 1 października 2020, 17:28 #235
Lookasinho: Zawsze mnie to irytuje. Wszystko takie udawane byleby zająć tą antenową godzinę i zgarnąć hajs.
» 1 października 2020, 17:41 #234
Batigol222: bramkarz roku: Nojer
obrońca: Upamecano/Thiago Silva
pomocnik: Thiago
napastnik: Lewandowski
» 1 października 2020, 17:18 #233
Spadkobierca: Przynudne wręczanie nagród, wciskane na siłę między wyciąganie kulek z koszyków.
» 1 października 2020, 17:24 #232
dlabigt23: O Tellesie jest juz coś cisza .
» 1 października 2020, 17:06 #231
Strzelec: mufcmpb
@mufcMPB
¡
5 min
FC Porto are standing strong on getting a fee of €20m for left-back Alex Telles. Manchester United are still reluctant to go that high. #MUFC [A Bola]
» 1 października 2020, 17:12 #230
dlabigt23: Tyle to juz wiem . Poprostu krótko mówiąc Rozmawiamy i pytamy nadal xDDD
» 1 października 2020, 17:14 #229
rreddevilss: Panowie na ktoś linka?
» 1 października 2020, 16:57 #228
matheo: Można obejrzeć losowanie na stronie uefa.com.
» 1 października 2020, 16:58 #227
Batigol222: Czyli w LM możliwa jest grupa:
Zenit Sankt Petersburg, United, Dynamo Kijów, Ferencvaros

albo: PSG, United, Inter, Borussia Monchengladbach

Poziom fazy grupowej LE vs poziom fazy pucharowej LM
» 1 października 2020, 16:44 #226
Rebxie: A czasem rosyjskie i ukraińskie drużyny nie mogą być w jednej grupie?
» 1 października 2020, 16:53 #225
Batigol222: a to nawet nie wiedziałem
» 1 października 2020, 17:04 #224
rreddevilss: A tymczasem za 30 minut losowanie LM już zacieram raczki, a klub który wg ich kibiców ma najpotezniejszego trenera 4 rocznica bez gry w LM :D
» 1 października 2020, 16:33 #223
Tomek19950307: podobno Armatki pozbywają się Torreiry do Atletico. I ja się zastanawiam który klub jest gorzej zarządzany :D Bo zaczynam mieć wahania czy tam nie ma jeszcze większego burdelu niż tutaj :D
» 1 października 2020, 16:18 #222
Chestnut: Póki co to chyba Barcelona wskoczyła na pierwsze miejsce jako ten źle zarządzany.
» 1 października 2020, 16:27 #221
Mariano88: Nawet jeśli to prawda to żadne pocieszenie
» 1 października 2020, 16:27 #220
Batigol222: Chyba, że to jakaś część szerszej wymiany za Thomasa albo gromadzenie funduszy na transfer tego kocura z Lyonu.
» 1 października 2020, 16:45 #219
Spadkobierca: Tomek, chcesz komuś wmówić, że Torreira to udany transfer Arsenalu? Czas się pozbyć go i brata bliznaka Luiza, wziąć kredyt i próbować ściągać Aouara z Lyonu.
» 1 października 2020, 17:27 #218
Abstrahujacy: Juve, RB Lipsk i Istanbul Basaksehir
» 1 października 2020, 15:56 #217
Kilerek7: Kryśka znowu wróci na stare śmieci.
» 1 października 2020, 16:10 #216
Abstrahujacy: Oby tak się właśnie stało ;)
» 1 października 2020, 16:13 #215
keymil1990: Mata i lingard kolejny raz po pandemii na plus, musza zostać, natomiast nie wiem jakim cudem ciągle w klubie jest James, gorzej grać już chyba się nie da, Lindelof tez ostatnio jest taki beznadziejny że musi ustapic miejsca baillemy ale ten niestety prawie napewno wypadnie przez kontuzje. Transfer stopera to konieczność żeby chociaż bić się o te top 4 :( nie ma już co wymagać cudów i świetnych transferów i trzeba by się było cieszyć bynajmniej z jakiegoś cavaniego czy wypożyczenia Dembele
» 1 października 2020, 15:55 #214
braku: Na jakim kanale losowanie
» 1 października 2020, 15:39 #213
pictor: polsat sport premium
» 1 października 2020, 15:39 #212
braku: Dzięki. Nie oglądam Polsatu od dziś.
» 1 października 2020, 15:45 #211
Pezet: Prześcieradła , My , Salzburg i Rennes lub Brugge . Tak bym to widział ; )
» 1 października 2020, 15:32 #210
artix206: Bayern, Salzburg, Marsylia, róbta screeny.
» 1 października 2020, 15:22 #209
kamilpe: Z twittera (nie sprawdzałem wiarygodności odnośnie kwot):
NET SPENDING in transfer windows post SAF era :
€146.09m - 14/15 (played Europa)
€53.93m -15/16 (played UCL)
€137.35m - 16/17 (played Europa)
€52.15m - 18/19 (played UCL)
€133.60m - 19/20 (played Europa)
€39.00m - 20/21 (playing UCL)

Od lat ta sama polityka transferowa, dlatego targujemy Tellesa bo do wydania mamy ok 13mln jeszcze.. haha kpnina
» 1 października 2020, 15:05 #208
DEPE: ludzie zrozumcie.
Sancho bedzie gral w United ale tylko pod jednym warunkiem. i tym warunkiem jest spalnienie warunkow Borussi.
mozna negocjowac straszyc, wymuszac ale Borussia powiedziala 120 i koniec. dembele, sahin, gotze, nawet lewandowski chcieli odejsc na wlasnych warunkach. ale ci w dortmundzie nie negocjują. nie od wczoraj nie od roku ale od dawien dawna.
jesli United zaplaci 120mln euro to bedzie transfer, jesli nie zaplaci to nie bedzie.
koniec kropka.
» 1 października 2020, 14:56 #207
vieeeri: Dlatego żadna oferta nie poszła do Borussii, bo zbieramy ze sprzedaży Smallinga na różnicę w oczekiwaniach. Czyli tyle ile woła BVB.

Jak będzie za 1-2 lata odchodził stamtąd Haaland robię mute na jego nazwisko na tt.
» 1 października 2020, 15:16 #206
kamilpe: Sancho deal between Manchester United and BVB is still at the same point, right now. BVB always asked for €120m or nothing - it’s up to #MUFC. One of the backup options is Ousmane Démbélé - Man Utd are negotiating with Barça, offering a loan and trying to convince the player. [Romano]
» 1 października 2020, 14:53 #205
Kilerek7: Ten to mi zawsze humor zepsuje:D
» 1 października 2020, 14:56 #204
Diabelski97: There is clearly a willingness from Borussia Dortmund to do a deal for Jadon Sancho #mulive [sky]


Dawać go..
» 1 października 2020, 14:32 #203
Bourdain: Sky Sports to 4 Tier, prawie jak The Sun czy The Mirror, więc nawet nie warto takich rewelacji wrzucać.
» 1 października 2020, 14:52 #202
Kilerek7: Grunt, że więcej info o Sancho niż Dembele:D
» 1 października 2020, 14:55 #201
helupa: W sky wszystko zależy od dziennikarza podającego informacje. Porównując the Sun z sky pokazujesz swoją małą wiedzę na temat mediów piłkarskich. The Sun nie różni się niczym od typowego pudełka.
» 1 października 2020, 14:55 #200
vieeeri: Ofc, że chcą dostać 120 baniek do łapki.

Nie doszukiwałbym się jakiegoś postępu. Romano dalej podtrzymuje, że z zawodnikiem jesteśmy dogadani, on chce dołączyć, ale jak się nie dogadają kluby to będzie to respektował i zostanie w BVB.
Moim zdaniem jakiekolwiek aktywności z jego strony byłyby prostackie - dogadał się co do kontraktu, agenci również. Muszą się dogadać kluby.
I tu jest ta różnica między nim, a Dembele. Może Francuz wiedział, że takiego sezonu już nie powtórzy i oferta od Barcy trafia się raz.
» 1 października 2020, 14:55 #199
kckMU: A w tej Barcy grał na konsoli i spóźniał się wiecznie na treningi. Tylko mnie ci gówniarze irytują?
» 1 października 2020, 15:09 #198
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 15:25

@helupa Znalazł się erudyta, profesor habilitowany nadzwyczajny z zakresu znajomości mediów międzynarodowych, 4 Tier i wszystko w temacie, jak nie rozumiesz prostego podziału to wracaj do szkoły.
» 1 października 2020, 15:25 #197
JohnyKukurydza: Emocje sięgają zenitu

Edek w akcji
» 1 października 2020, 14:27 #196
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 14:26

Nie ma się co wielce zachwycać spotkaniem. Graliśmy ze słabszym rywalem i dopiero w dalszej części spotkania pokazaliśmy się z lepszej strony bo w pierwszej części wcale nasza gra nie układała się wybornie.
Miejmy nadzieje że najlbiższe dni przyniosą dobre informacje w kontekście wzmocnień bo my naprawde nie mamy zmienników a biorąc udział w tyle rozgrywkach potrzebny jest nam wybór.
» 1 października 2020, 14:25 #195
cantona007: Jadon Sancho wants to join #mufc and is pushing for a transfer. Borussia Dortmund will sell if they get €120m #mulive [@FAFiltvedt]
» 1 października 2020, 14:06 #194
rizx: No proszę jeszcze info, że uzgodniliśmy warunki kontraktu z zawodnikiem i będziemy.. dokładnie tam gdzie byliśmy 2 miesiące temu
» 1 października 2020, 14:54 #193
kamtor: Trafia do nas tellas i sarr i nikt więcej nikt do nas nie chce przejść nawet 30 letni costa
» 1 października 2020, 13:56 #192
Dejfmi: nikt do nas nie chce przyjść :D
» 1 października 2020, 14:09 #191
PastaDoCiasta: Ludzie, spokojnie, bo jak czytam niektóre komentarze, to aż sprawdziłem ile ja dziś spałem i już czasem nie jest po 5 października. Ja wciąż uważam, że trafi do nas Telles i Sancho, wiem też, że każdy by chciał, żeby za 10 minut były na Devilpage'u dwie oficjalki, ale Ed działa jak działa i nic na to nie poradzimy. Jak finalnie, minutę po zamknięciu okienka, okaże się, że nikogo oprócz VDB nie sprowadziliśmy, to sam pewnie przyłącze się tu na chwilę do grupowego jęczenia i internetowego powstania przeciw zarządowi MU, ale na razie weźcie co poniektórzy na wstrzymanie, bo Wasze frustracje naprawdę niczego, ale to niczego nie zmienią. Poza tym Ci, którzy nie kibicują nam od miesiąca, niech sobie przypomną ostatnie okienko (zimowe 2020) i zobaczą którego dnia dołączył do nas Bruno oraz przedostatnie (letnie 2019) i zobaczą którego dnia dołączył do nas Maguire. Taki już jest po prostu Ed i tyle, jak coś się ma wydarzyć, to w ciągu najbliższych godzin/dni, więc jak ktoś lubi z zapartym tchem odświeżać Twittera to teraz ma swoje święto ;)
» 1 października 2020, 13:51 #190
SmokuUtd: Co racja to racja. Czekamy a nie sramy ;)
» 1 października 2020, 14:26 #189
MiSt: Mam nadzieję, że ten Dembele to tylko zasłona dymna. Jeśli nie to chyba trzeba będzie powoli żegnać Ole(klasycznie: wsparcie przez pierwszy rok - ooo, mamy LM, więc nici z transferów - sorki trenerze, ale wylatujesz).

Nie no, nie wierzę, że Edek i Judge są aż tak fatalni na rynku transferowym by to zepsuć :D
» 1 października 2020, 13:44 #188
Puchaty: [link usunięty]

#mufc are working on a deal to sign Amad TraorĂŠ from Atalanta before October 5. Talks are progressing and there is cautious optimism from United. He is not seen as an alternative to Jadon Sancho #mulive [men]
» 1 października 2020, 13:41 #187
Diabelski97: Jadon Sancho to #mufc is not over. Sancho is not happy #mulive [@cc_eckner]
» 1 października 2020, 13:41 #186
Diabelski97: Most crosses in the Primeira Liga over the past 3 seasons:

17/18 - 🇵🇹 Alex Telles [317]
18/19 - 🇵🇹 Alex Telles [347]
19/20 - 🇵🇹 Alex Telles [260]

Aggressive, attacking full-back. 🔥
» 1 października 2020, 13:19 #185
ktos3: Tylko czy on potrafi bronić :(

Ale i tak jestem za tym żeby przyszedł do nas.
» 1 października 2020, 13:29 #184
kamilpe: @ktos3 wystarczy, że strzeli jedna bramkę więcej niż przeciwnik hah
» 1 października 2020, 13:41 #183
Diabelski97: W ubiegłym sezonie, Porto straciło najmniej bramek (22)
Nie słyszałem żeby Telles zapominał o defensywie.
» 1 października 2020, 13:42 #182
PastaDoCiasta: Z tego co piszą wypowiadziach kibice Porto to ponoć potrafi, a dośrodkowania ma mieć nie z tej planety.

He's been top-3 player in the portuguese league for the past 3 seasons, this year 2nd best player in the league after Corona. Most goalscoring defender in the world in 2020.

Wygląda to na niezwykle ciekawy ruch, przy dobrych wiatrach może zostać drugim LO ligi po Robertsonie, a jak się okaże, że defensywne odstaje, to zawsze w grę wchodzi opcja rotacji z Rashem
» 1 października 2020, 13:42 #181
Litosci: U nas i tak nikt głowa grać nie potrafi😃
» 1 października 2020, 14:38 #180
Xchrisx7: Czyli jednak panic buy w ostatnie godziny okienka :D Oszołom chyba już wie, że nic wartościowego nie kupi, więc na sile stara się wypożyczyć.
Niech to okienko się już skończy, bo sezon oficjalnie zamkniemy dopiero za miesiąc.
» 1 października 2020, 13:17 #179
Bourdain: Do 16 października możemy jeszcze sprowadzić Sarra i przy sprzedaży Smallinga - Godfreya.
Także jak uda się dopiąć Tellesa i jakiegoś napadziora w promocji to jeszcze może być całkiem udane okienko.
» 1 października 2020, 13:26 #178
Mariano88: W tłumie narzekajacych trafił się niepoprawny marzyciel, ciekawa odmiana
» 1 października 2020, 13:30 #177
Bourdain: Od narzekania są kobiety na bazarach, a nie mężczyźni z krwi i kości, którzy dodatkowo deklarują się jako kibice Manchesteru United...
» 1 października 2020, 13:35 #176
Mariano88: No i słusznie
» 1 października 2020, 13:59 #175
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 13:03

Confirmed. Ousmane Démbélé always said ‘no’ to any loan or permanent bid on this summer, also to Manchester United two weeks ago. Now #MUFC are pushing to convince Ousmane and talking with Barça offering a loan [and Barça were asking for permanent deal].

Brawo Edek!
» 1 października 2020, 13:02 #174
MrCygan: Chciałbym się obudzić 6 października i zobaczyć co Edek z krainy kredek wymyślił wspaniałego. Przecież to haniebne, co się dzieje. Błagać na kolanach gościa który nie chce tu być. Porażka przez wielkie P
» 1 października 2020, 13:09 #173
Magik1990MU: Masakra co ta kanalia wyprawia.
» 1 października 2020, 13:11 #172
Strzelec: Dlaczego Dembele? Nie może ściągnąć Sarra albo Neresa? Od dawna było wiadome, że Borussia nie zejdzie z ceny, a Edek 5 dni przed końcem okienka szuka alternatywy. Ciekawe co Ole na to, że bankier ściąga zawodnika, który nie chce grać w United.
» 1 października 2020, 13:35 #171
kckMU: Sama linia obrony Man City kosztowała więcej niż cały skład (25 osób) Bayernu Monachium. Oczywiście trzeba brać poprawkę na kilka faktów, ale i tak robi to wrażenie.
» 1 października 2020, 12:57 #170
Lingardiho9: Nie kolego, to nie robi wrażenia.
To wywołuje śmiech i politowanie, ponieważ City za 2- 3 sezony będzie tam gdzie my byliśmy za LVG czy Mourinho.
Skoro Bayern z takim składem potrafi wygrać LM to czemu się to nie udaje potężnemu City z geniuszem Pepem ?
» 1 października 2020, 15:34 #169
sturmik: NIech się to okienko skończy już - weźmy tego Dembele na wypożyczenie i Cavaniego na 2-3 lata kontrakt za darmo. Skoro nie ma pieniędzy to nie ma ,a grać kimś trzeba.
» 1 października 2020, 11:31 #168
is200second: Zgadzam się.
» 1 października 2020, 11:51 #167
Diabelski97: #mufc are open to the possibility of signing a striker before October 5 if a suitable opportunity arises #mulive [@David_Ornstein]


AS Roma are closing in on Chris Smalling. Significant progress was made on Wednesday with only the final details of the transfer needing to be resolved. It's looking like #mufc's demands will be satisfied #mulive [@David_Ornstein]
» 1 października 2020, 10:59 #166
dawidlp92: ciekawe gdyby Ola zagrał jak Atletico ... bez szkrzydłowych tylko na 4 środkowych pomocników
Henderson
Wan Bissaka - Maguire - Bailly - Williams
Fernandes - Matić - Pogba - Van De Beek
Greenwood - Rashford
» 1 października 2020, 10:54 #165
dawid7013: Nie głupie można by tak spróbować.
» 1 października 2020, 13:59 #164
Diabelski97: According to reports, Jadon Sancho believes he will be a Manchester United player before the transfer window closes...👀🤝

Sky Sports
» 1 października 2020, 10:34 #163
Dejfmi: No czekamy czekamy. Wczoraj się zaziębił podobno? Yhym ok
» 1 października 2020, 10:44 #162
Magik1990MU: Wszystko fajnie, ale mamy już październik i to już na prawdę ostatni dzwonek na transfer.
» 1 października 2020, 10:55 #161
Diabelski97: O której okienko się kończy, wiecie?
» 1 października 2020, 10:57 #160
Mariano88: Diabelski, widzę, że przeczuwasz negocjacje do ostatnich godzin w poniedziałek :)
» 1 października 2020, 11:00 #159
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 11:05

Okienko kończy się w niedzielę i przypuszczam, że będziemy aktywni w deadline.
Ornstein właśnie napisał, że prawe skrzydło i lewy obrońca to priorytet, jeśli będzie opcja to podpiszemy napastnika.
Wszystko w cztery dni, zastanawia mnie ten rodzaj rekrutacji, czemu zawsze czekamy do końca.. Może marketing? Może czekają na rozwój z innymi zawodnikami? Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, nie wierzę do końca, że to nieudolność zarządu, mimo wszystko.
» 1 października 2020, 11:04 #158
kamilpe: @Diabelski97 okienko trwa do 5.10 czyli kończy się w niedzielę o 23:59 czy w poniedziałek o 23:59?
» 1 października 2020, 11:10 #157
ktos3: Ktoś przyjdzie mówię wam, róbcie screeny bo coś mi zaczyna śmierdzieć.
» 1 października 2020, 11:12 #156
Diabelski97: Wydaje mi się, że to będzie pierwsza opcja. Ale niech ktoś może potwierdzi.
» 1 października 2020, 11:12 #155
sturmik: Okeinko kończy sie w poniedziałek o 11 wieczorem czasu brytyjskiego czyli północ w Polsce.
» 1 października 2020, 11:25 #154
mikon70: Zapowiada się końcówka jak w 2014 kiedy pod koniec sprowadzany był blind z falcao.
» 1 października 2020, 12:07 #153
HXDC: mikon chciałeś napisać raczej, że zapowiada się końcówka okienka jak co roku. Zaczynam odnosić wrażenie, że oni to celowo robią. Szum przez całe okienko, a transfery na ostatni gwizdek.
» 1 października 2020, 12:18 #152
mikon70: HXDC
Trzeba się łudzić, ze może jednak zarząd pozytywnie nas zaskoczy.
» 1 października 2020, 13:08 #151
is200second: Macie się należy pierwszy sklad za ostatnie występy,ale za kogo go dać?
» 1 października 2020, 09:54 #150
Magik1990MU: Lubię Juana, ale jemu NIE NALEŻY się pierwszy skład. Nie może być tak, że jak średni piłkarz zaprezentuje się dobrze w pucharze myszki miki, to od razu mamy dawać mu podstawę. Hiszpan jest dawno po swoim prime'ie i przy intensywności Brightonu z meczu ligowego gralibyśmy w 10. Wczoraj rywal zagrał niemal bez pressingu, to Juan błyszczał, ale w meczach o większą stawkę i z lepszym rywalem wyglądałoby to inaczej.
» 1 października 2020, 09:58 #149
mikiartur: Magik ma rację, ale uważam że w obecnej sytuacji będzie przydatny gdy będzie trzeba gonić wynik i go warto wtedy wprowadzić na ostatnie 15/20 minut
» 1 października 2020, 10:31 #148
Diabelski97: Zgadzam się z Magikiem poza jednym, Mata, to wybitny piłkarz, nie średni. Umiejętności ma jak mało kto.
» 1 października 2020, 10:44 #147
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 10:54

@Diabelski

średni jeśli chodzi o obecny całokształt. Juan ma umiejętności i za to go cenię, ale motoryka i wszelkie z nią związane kwestie siadają mu coraz bardziej. Wiek robi swoje. Dla przeciwwagi tacy piłkarze jak Perreira czy Liniesta są w dużo lepszej dyspozycji fizycznej, ale umiejętności nie mają żadnych.. więc wychodzi na to samo.
» 1 października 2020, 10:53 #146
91nc99: Umiejętności techniczne. Ten spokój, to opanowanie przy golu- pierwsza klasa.

Ale przy wysokiej intensywności... Nie, wówczas Juan mógłby grać tylko w sytuacji, gdy trójka, czwórka graczy obok niego byłaby bardzo szybka, dynamiczna.
» 1 października 2020, 10:54 #145
Diabelski97: Mata na drużyny które się bronią, jest idealny. Fizycznie Hiszpana niestety wiele zaoferować nie może.
» 1 października 2020, 10:56 #144
Mariano88: Magik, jak możesz mówić, że Liniesta nie ma umiejętności, to nasz czołowy piłkarz
» 1 października 2020, 10:59 #143
Magik1990MU: @Mariano

Nie ma JESZCZE odpowiednich umiejętności. Nie wymagaj wiele od dzieciaka, co dopiero wyszedł z akademii :)
» 1 października 2020, 12:19 #142
Mariano88: No masz rację, piłkarz przed 30tka, zdąży się rozwinąć
» 1 października 2020, 13:34 #141
PastaDoCiasta: Zgadzam się z Magikiem i poniekąd podobna sytuacja jest z Bailym, który też zagrał 2 dobre mecze w tym sezonie... w Kurakao Cup z 3-ligowcem i Brighton, a większość domaga się go już w pierwszym składzie, nawet kosztem Maguire'a :D Spokojnie, bo przypomnę, że po półfinale z Chelsea, kiedy zderzył się głowami z Harrym, większość z kolei chciała go czym prędzej sprzedać, bo jest nieobliczalny i skontuzjuje nam zaraz połowę drużyny ;)
» 1 października 2020, 13:56 #140
kamtor: Zostaje tylko sarr a o tellas ani widu ani słychu ed zsnada
» 1 października 2020, 09:35 #139
Wirus: Marzy mi sie taka grupa LM:
Real Madryt
Manchester United
Olympiakos
Club Brugge

W miare bliskie wyjazdy i walka z Realem o 1-sze miejsce.
» 1 października 2020, 08:38 #138
Dejfmi: W miare bliskie :D no kluby z Azji nie startują w naszej LM także możemy uznać je za bliskie :D
» 1 października 2020, 09:33 #137
Wirus: No lepiej grać w Belgii czy Hiszpanii niż w Rosji, Turcji czy na Ukrainie :)
» 1 października 2020, 09:59 #136
Dejfmi: Bardziej o ten Pireus mi chodziło :) do Turcji to tam już rzut kamieniem, Ukraina dużo bliżej a do Moskwy mniej więcej tyle samo.
» 1 października 2020, 10:10 #135
kamilpe: Według Gerarda Romero z RAC1 Barcelona na tę chwilę zaprzecza prowadzeniu negocjacji z Manchesterem. Czerwone Diabły rozważały przeprowadzenie operacji na zasadzie wypożyczenia, a nie płatnego transferu. DembĂŠlĂŠ obecnie nie chce odchodzić z Blaugrany. Dziennikarz podsumowuje jednak, że wszystko może się wydarzyć, ponieważ Barça musi zmniejszyć wynagrodzenia w zespole, niezależnie od tego, czy zrobi to poprzez sprzedaż czy wypożyczenie zawodnika.

Guillem Balague również podaje, że nie ma oferty z Manchesteru i nie będzie nawet w przypadku fiaska transferu Jadona Sancho.


Uff, oby to był tylko głupi wymysł mediów
» 1 października 2020, 07:49 #134
Strzelec: Ole do tej pory sprowadzał tylko zawodników, którzy chcieli tu grać. Jeśli Dembele nie chce przyjść to jestem pewny, że go nie zobaczymy w koszulce United. W przypadku niepowodzenia z Sancho kupimy najprawdopodobniej Sarra.
» 1 października 2020, 08:07 #133
Mariano88: Jak nie sprowadza Sancho to myślę, że sprowadza i Dembele i Sarra, pierwszego wypożycza a drugiego kupią
» 1 października 2020, 09:39 #132
tygrys26: Sarr to drugi James.
Nie wiem co kazdy w nim widzi
» 1 października 2020, 09:58 #131
Dejfmi: @Tygrys26 całkiem spory potencjał ma Sarr ale wydaje mi się, że głównie jest PRAWOSKRZYDŁOWYM a jak wiadomo u nas takiego nie ma z 15 lat także to już wystarczy żeby go kupić w ramach reguły - przecież gorszy od Jamesa i Lingarda nie będzie i móc swobodnie się na nim wyżywać po porażkach, że albo został przepłacony albo jest drewnem i się tu nie nadaje
» 1 października 2020, 10:16 #130
tygrys26: No wedlug mnie to szalu nie robi, jest w nim potencjał Ale na pewno nie na klase swiatowa.
Bez sensu kupować półśrodki. Lepiej albo juz wypożyczyć tego Dembele qlbo ogrywać Greenwooda i na zmiennika dawać tam lingdara czy kogos
» 1 października 2020, 10:53 #129
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 07:20

Ludzie o co ten lament? Przecież Dembele ma być wypożyczony a nie kupiony. Póki w umowie nie będzie konieczności wykupu zawodnika to uważam wypożyczenie za sensowny ruch. Ole zobaczy czy gość się nadaje czy nie, czy wypali i czy będzie umiał do niego dotrzeć..
Mistrzowskie Chicago Bulls też miało świra Rodmana, do którego trener Phil Jones potrafił dotrzeć, a wkład w drużynę Rodmana byl nie do ocenienia.

Potrzebujemy topowych zawodników, a nie pół środki byleby ktoś biegał na prawym skrzydle. Jak mamy kupić ludzi którzy są na miejscu 3-4 na liście ile to zdecydowanie wolę brak transferu i ogrywanie Greenwooda.
» 1 października 2020, 07:19 #128
Mariano88: Taki sam był płacz z Bale'm, ludzie nie rozumieją na czym polega "roczne wypożyczenie"
» 1 października 2020, 09:35 #127
NoName: Racja, patrząc jak Bale gra w Tottenhamie możemy żało... a nie, zaczekaj...
» 1 października 2020, 10:51 #126
BNK: NoName co za głupi komentarz. Bale jest w Tottenhamie tydzień...
» 1 października 2020, 11:59 #125
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 12:09

BNK - to kolegi komentarz jest głupi.
Bruno podpisał z nami kontrakt 30 stycznia.
Zgadnie kolega kiedy zadebiutował? 1 lutego.
A więc dnia trzeciego, wliczając dzień na podpis.
» 1 października 2020, 12:09 #124
BNK: No to faktycznie, z tego co piszesz, wypożyczenie Bale to bardzo zły pomysł. Nie zagrał w ciągu 3 dni od przyjścia do klubu, więc mozna śmiało uznać, że transfer nie trafiony...
» 1 października 2020, 13:05 #123
Seszele: BNK - nie twierdzę, że ten transfer jest nietrafiony.
Twierdzę, że gadanie, iż Bale nie zagrał do tej pory, bo jest za krótko w klubie nie jest żadnym argumentem. Profesjonalista powinien wejść od razu - jak w masełko. Widocznie potrzebuje czasu.
» 1 października 2020, 14:54 #122
BNK: Ale kto gada, że Bale nie gra, bo jest za krótko? Przecież przyszedł do klubu z kontuzją. Poza tym, Fernandes przychodził do nas w zimie, po regularnej grze przez pop sezonu. Bale w tym roku to chyba tylko w pucharze Narodów zagrał.
» 1 października 2020, 15:56 #121
NoName: No właśnie - jest tydzień, a już mecze opuszcza przez kontuzję. Gdyby Bale w Totkach, albo Debmele u nas we wszystkich rozgrywkach rozegrali po 40 meczów i wykręcili double-double to super, ale w przypadku ich obu równie prawdopodobny (albo nawet bardziej) jest scenariusz, że rozegrają po 10 spotkań, a w nich łącznie 1 gol i 1 asyst, w takim przypadku jest to ruch bez sensu.
» 1 października 2020, 20:46 #120
Anhel: Nie będę komentował formy Dembele ale pragnę zwrócić uwagę na jeden szczegół . Jeśli Ole zgodzi się na ten transfer to sam strzeli sobie w kolano bo od prawie 2 lat ciagle powtarza ze nie chce sprowadzać najemników tylko ludzi głodnych sukcesu z odpowiednia mentalnością pasująca do United a co najważniejsze ludzi którzy chcą tutaj grać a Francuz trochę temu wszystkiemu zaprzecza
» 1 października 2020, 07:04 #119
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 07:16

To ma być wypożyczenie, czy wy ślepi jesteście jak czytacie newsy :/ zapewne za rok wróci saga z Sancho za mniejszy hajs. Musimy kogoś mieć na PP bo sam Greenwood nie rozegra wszystkich meczów.
» 1 października 2020, 07:15 #118
RedsFan: W tym roku też będzie biegał w innym klubie :)
» 1 października 2020, 08:24 #117
ReDevil07: Mnie najbardziej martwi postawa Jamesa, gdzieś się chłopak zagubił, zero walki, zero zaangażowania, zero pomysłu, podać tylko aby pozbyć się piłki. Szkoda, bardzo na niego liczyłem, mam nadzieję że nasz sztab trafi do niego i chłopak się w odbuduje.
» 1 października 2020, 06:49 #116
sturmik: Z Jamesem niestety był trochę sztucznie napompowany balonik. Piłkarz przebijający się do pierwszej drużyny w Championship. Kupili go przez Giggsa ,temu ,że był tani , miły i głodny sukcesu. Miał być zmiennikiem pierwszego składu na głęboką ławkę, ale jak to w United - fani oczekują od każdego następnego transferu ,że będzie przyszłym Christiano Ronaldo. Daliśmy mu pograć w tamtym roku i zdziwienie że chłopak się nie odnajduje w drużynie tego kalibru i braki wszędzie poza szybkim bieganiem.
» 1 października 2020, 10:00 #115
Maciekkwa: Bramka Pogby mistrzostwo? Przecież piłka odbiła się od jednego z zawodników Brighton, chyba że tak miało być i Paul specjalnie tak kopnął
» 1 października 2020, 06:10 #114
RedsFan: Piłka się odbiła, gdyby nie to poleciała by kilka metrów obok słupka. Czysty fart, ale wyglądało efektownie pod dużym kontem :D
» 1 października 2020, 07:18 #113
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 10:29

A ludzie podniecali się podaniem od pleców, czy przewrotka Rooneya? Pomysl zanim napiszesz.
» 1 października 2020, 10:28 #112
Kilerek7: Daily Mail podaje, że MU chce wypożyczyć Chiese, no już by mi kamień z serca spadł trochę.
» 1 października 2020, 02:25 #111
EmilCioran: Tylko, że Fiorentina nie chce go wypożyczyć.
» 1 października 2020, 06:54 #110
tygrys26: I koles skromnie mówiąc jest przeciętny i na dodatek z włoskiej ligi... kolesia zjedzą obrońcy na śniadanie
» 1 października 2020, 10:02 #109
DjTED: Nie wiem czy ktoś na to zwrócił uwage , ale Ighalo po mocnym wejciu na ten moment nie daje nic druzynie...Miał byc zmiennikiem jako maszynka do strzelania goli , ale kolegi nie ma....
» 1 października 2020, 02:14 #108
MikeMU: no nie wiem. moim zdaniem wczoraj świetnie grał tyłem do bramki. coś czego nie potrafi Marsial, czyli przyjęcie na ściane, dwie trzy sekundy utrzymanie piłki by koledzy podciągneli do przodu i rozrzucenie do boku, niby proste i podstawa gry na 9, ale tego nam bardzo brakuje, żeby zwiększać wolne przestrzenie w polu karny, dlatego też jak gra francuz zawsze jest ciasno.
» 1 października 2020, 08:18 #107
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 02:04

Manchester United are trying to convince Ousmane DĂŠmbĂŠlĂŠ to join the club after he said no to #LFC [on loan] and to Juve [permanent] on last June.
Meanwhile, #MUFC are negotiating with Barça to sign him on simple loan or with buy option [#FCB were asking for permanent deal].

AS Roma's next bid for Chris Smalling will be more than â‚Ź15m and close to #mufc's â‚Ź20m valuation. Roma are confident about completing the deal #mulive [@FabrizioRomano
]
A contact close to Ousmane DembĂŠlĂŠ and the negotiations between #mufc and Barcelona says that the player wants to join Manchester United, but that details such as salary and the decision of a loan or permanent deal still need to be agreed #mulive [@Nettavisen
, @StianWahl
]

No nie wierzę, jeśli to jest prawda to dramat, coś czuje, że Pogba w tym maczał palce, może nabajerował Ole, że Dembele to będzie kozak. Może Ole woli uszczęśliwić Martiala i Pogbusia. Wierzę jednak, że to zasłona dymna aby zmusić BvB do negocjacji.

Na stronach Barcy, wręcz się modlą byśmy go kupili, to samo co z Balem, chcą się go pozbyć. Masakra.
» 1 października 2020, 01:59 #106
MrCygan: Jeśli to prawda to jest jedna wielka porażka. Błagać zawodnika, żeby łaskawie chciał przyjść do klubu, żeby Phil Jones miał z kim pograć na sali szpitalnej w FIFĘ. Nie wiem kto wymyślił ten "wspaniały" pomysł, ale powinien rozpędzić się i zatrzymać głową na żelbetonowej ścianie. Nie powinienem tego pisać, ale jestem sfrustrowany poziomem tragikomedii jaka odstawia się w przeciągu ostatniego tygodnia lub dwóch w sprawie transferu. Gdzieś na dnie duszy mam nadzieję, że to tylko zagrywka medialna i zarząd nie będzie tak głupi żeby odstawić takie coś oraz że zakontraktujemy Sancho... Jeśli zamiast tego będzie Dembele, to nawet nie wiem co powiedzieć...
» 1 października 2020, 02:20 #105
Kilerek7: Jakby nie był szklany i chciał grać, to może jakoś byśmy dotarli do jego głowy, ale koleś nie ma motywacji do gry z Messim, to z Pogbą i Martialem będzie? Będzie trio francuskich baletnic, grających w PS4, super.
» 1 października 2020, 02:22 #104
DEPE: Ousmane Dembele jest bliżej Manchester United. Dziś wieczorem odbyły się rozmowy Manchesteru United z Barceloną. [Angelo Mangiante - Sky Sport]

Wszystko zależy od woli Dembele. Barcelona i Manchesteru United próbują go przekonać. Piłkarz ma wątpliwości i zdecyduje razem ze swoją mamą, której głos jest również kluczowy. Kluby i pośrednicy już rozpoczęli negocjacje. [Francesc Aguilar]

To są dwa bardzo mocne źrodła.

Nie ma co wrozyc z fusow, ale wg mnie skonczy sie to wypozyczeniem cos na wzror Coutinho do Monachium. Czyli z 15-20mln za rok. Barcelona chce kupić Depaya a United potrzebuje skrzydła. Dembele w Barcelonie jest teraz chyba dopiero trzeci do grania z ławki na skrzydlo wiec dla niego tez lepiej bylo pojsc gdzie moze miec pewny plac.
» 1 października 2020, 01:12 #103
Kilerek7: To jest jakiś koszmar jeśli to się stanie, ok niby tylko wypożyczenie, ale po co nam kolejny wirus w szatni, do tego szklany i grający na siłę. Czy oni naprawdę wierzą w to, że jak odpuszczą Sancho, to zimą go pozyskają? To ja już wolę, niech gra Greenwood a nie Dembele, to jest mega żart tego okna!
» 1 października 2020, 01:47 #102
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 07:22

" Zadecyduje z mamą " To pokazuje jego mentalność heh. Jeżeli chodzi o wypożyczenie na ten sezon, to jestem na tak, ale jak zakup to zdecydowanie nie :) Każdy kto wniósłby nam jakość na skrzydle jest mile widziany, więcej opcji to dobre rozwiązanie. Nie rozumiecie, że w razie jakiej kolwiek kontuzji nie mamy zupełnie zmiennikow? Na skrzydło mamy samych OP i Jamesa, który daje tyle co nic.
» 1 października 2020, 07:21 #101
hraboNX: Nie jestem entuzjastą pomysłu sprowadzania Dembele. Niemniej wypożyczenie z dobrowolną klauzulą wykupu można rozważyć w... kryzysowej sytuacji. Chłopak jest jeszcze młody i może dlatego ma sieczkę w głowie. Jego umiejętności piłkarskie są natomiast naprawdę spore i mógłby rozruszać nasze prawe skrzydło.

Co do kontuzji: komentatorzy Eleven przy jego osobie dość często rzucają hasło "brak przygotowania fizycznego". Co istotne, ostatnio przy meczu Barca-Villareal komentator stwierdził, że Barcelona ogólnie miała ostatnimi czasy problem z treningami. Dopiero teraz za Koemana wróciły porządne jednostki treningowe. Nawet sam Malcom po przeprowadzce z Barcy do Zenitu miał mówić, że w Rosji trenuje się ciężej niż w Dumie Katalonii. Może tu jest właśnie problem Dembele. Bo z historii jego urazów jasno wynika, że dopiero w Barcelonie przytrafiła mu się seria urazów.

I teraz hipotetycznie: może w United Ousmane miałby szansę wrócić na właściwe tory. Może obecność Martiala i Pogby byłaby pomocna, I proszę nie śmieszkować, że sam Pogba nie jest profesjonalistą, Ole nie szczędzi mu pochwał. Zresztą Paul podobno lubi pomagać młodszym graczom z Akademii - szczególnie swoim rodakom. No i sam Boss potrafi pracować z młodymi graczami, szczególnie tymi z formacji ataku.

Oczywiście to takie czyste gdybanie. Dembele to teraz taki kot w worku. Przy wypożyczeniu nie ryzykujemy wiele, trzeba tylko płacić (zapewne całą) tygodniówkę. Może klimat Manchesteru United sprawiłby, iż Ousmane zacznie profesjonalnie podchodzić do zawodu piłkarza. Wydaje mi się, że w MU jest się od kogo uczyć i są tu ludzie, którzy mogliby naprostować młodego Francuza.
» 1 października 2020, 01:11 #100
MrCygan: Nie chce się wymądrzać, ale chcesz sprowadzić zawodnika za jedną z najwyższych tygodniówek w klubie (200 tyś.), który jest co chwila połamany, ma wywalone na treningi (skoro się przechodzi do wymarzonego klubu i olewa treningi bo gra się do późna w nocy na kompie), licząc że tutaj może się odbuduje. Wybacz, ale Donny jest w tym samym wieku i porównaj jego mentalność, a Dembele. Ja rozumiem że kiedyś były inne czasy, ale w wieku 22 lat Rooney wygrał Ligę Mistrzów cały czas ciężko pracując. To jest tak na dobrą sprawę wyręczanie Barcelony z kłopotów finansowych (płacąc 10 milionów pensji), za kolesia który nie chce tu być i może być gorszą wtopą niż Alexis.
» 1 października 2020, 01:49 #99
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 01:55

Ok załóżmy Dembele złapie formę i nie będzie kontuzji luzik! Ale z nim jest problem umysłowy, to jest drugi Balottelli, coś mu nie będzie pasować, to będzie robił problemy i humory, a kto wie co za boiskiem. I najważniejsza sprawa, to to, że koleś nie chce u nas grać, my go wręcz błagamy o przyjście, to będzie syndrom Di Marii 2.0 albo Sancheza zobaczycie, a nasza 7 na lata będzie kisić się w BvB rok, a za rok wskoczy na poziom galaktyczny i kupi go Barcelona na skrzydło, a my będziemy leczyć Dembele, który z Pogbą będzie siedział u jednego fryzjera! Trio marzeń Rash- Greenwood - Sancho będzie już tylko fikcją. 3 Anglików, w dodatku kumpli, było by coś pięknego. 2 miesiące negocjacji, by na końcówce wypożyczyć Dembele, to czemu czekali 2 miesiące? Nawet nie chce patrzeć na taki scenariusz. To już wolę tego Sarra wypożyczyć, bo chociaż ograny w lidze.
» 1 października 2020, 01:54 #98
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 02:13

MrCygan: Cóż. to nie ja będę sprowadzał Dembele ;) Sam napisałem, że to raczej takie rozwiązanie, gdy inne opcje nie wypalą (kryzysowe). Uważam, że lepiej wypożyczyć Dembele niż wyrzucać kasę na zawodnika pokroju Brooksa (to drugie to już prawdziwa porażka). MU potrzebuje dodatkowej opcji na PS. Greenwood nie zagra wszystkich meczów, sezon jest długi i wyczerpujący.

@Kilerek7 Ja też wolę Sancho. Sarr to ciekawa opcja, ale Szerszenie raczej nie zgodzą się na wypożyczenie, a zatem pozostaje negocjowanie ceny. Ed znów będzie mieszać w cyferkach (dobrze, że brytyjskie kluby mogą działać na wewnętrznym rynku transferowym nieco dłużej).
» 1 października 2020, 02:08 #97
MrCygan: Wiesz, że Dembele to żadna gwarancja wsparcia? W tym roku opuścił 53 spotkania. 53!! To cały sezon więc o czym mowa. To prawdziwa tragedia, nawet jeśli to ma być tylko wypożyczenie.
» 1 października 2020, 02:15 #96
DjTED: W czym problem ? Niech go sprowadzą. Jak bedzie odwalać cyrki to kibice wyniosą na tarczy zarzad. Mi to pasi
» 1 października 2020, 02:17 #95
hraboNX: MrCygan: Dlatego pisałem, że to taki kot w worku. Nie wiemy, jak będzie po hipotetycznych przenosinach do MU, nikt nie wie. Może leczyć kolejną serie kontuzji lub odbudować formę. Widocznie Ed uważa, że warto podjąć to ryzyko i te 10 mln euro wywalone na pensję dla Francuza, to najkorzystniejsza opcja z tych, które pozostały. Zastanawiam się, co wtedy zrobimy z kasą, która miała pójść na transfer Sancho. Przeczuwam zakup defensywnego pomocnika.
» 1 października 2020, 02:26 #94
MrCygan: @hraboNX Mogę odpowiedzieć Ci co stanie się z kasą "zaoszczędzoną" na Sancho. NIC. Nikogo więcej nie kupią, żadnego ŚO, ani ŚPD ani nikogo podobnego o charakterystyce defensywnej. Pójdzie stwierdzenie, że ze względu na pandemię doszły straty i nie mogliśmy kupować w porównaniu do innych klubów. Kasa zostanie w kieszeni.
» 1 października 2020, 02:29 #93
hraboNX: MrCygan: Niestety to dość prawdopodobne.
» 1 października 2020, 03:06 #92
dawidlp92: Jaki bramkarz taka cała defensywa... A wy dalej dawajcie nagrody de gei bo ratuje od spadku
» 1 października 2020, 00:10 #91
NexaT: Najbardziej smutne jest właśnie to, że kibice United stają się tacy jak kibice Realu i Barcelony. Kilka nieudanych spotkań i nagle z świetnego piłkarza robi się miernotę i miesza z błotem. Możesz czyścić buty Davidowi, a nawet nie wiem czy byłbyś tego godzien. Chłop nas ratował w najcięższych chwilach za Moyesa i LvG, zapomniałeś już czy próbujesz o tym nie pamiętać? To, że rozegrał ostatnie dwa sezony na średnim JAK DLA NIEGO poziomie, to nie znaczy że jest to bramkarz słaby. WIęc trochę szacunku, bo i Henderson wpuści w przyszłości nie jednego babola i tacy jak ty właśnie będą pierwszymi którzy zaczną sadzić teksty, że "młodemu się w głowie pomieszało", albo że jest "drugim Kariusem".
» 1 października 2020, 00:41 #90
DjTED: Halo halo. Znowu widze tu jakieś pisanie , ze piłkarz ma grac za zasługi.... Szacunek owszem. Tego nikt mu nie odbierze, ale z jakiej paki ma grac skoro od mundialu jest w beznadziejnej formie?! Kazdy strzał na krótki słupek jest wpuszczony. Zero zycia na boisku. Nie wychodzi do górnych. Dziwna gra nogami. Widniał w najgorszych statystykach zeszłego sezonu! Ogarnijcie sie ludzie. Nie ma grania za zasługi
» 1 października 2020, 02:22 #89
ax1d: Jestem pewien, że to jest ostatni sezon DeGei jako numeru 1 w United. No chyba że nie uda się go nikomu wepchnąć przez zarobki. Inaczej Dean go wygryzie.
» 1 października 2020, 08:47 #88
braku: Całe szczęście forma idzie do góry jestem bardzo zadowolony ale po tym co zobaczyłem w meczu z CP bałem się że będzie smutno.
» 30 września 2020, 23:57 #87
DEPE: Ousmane Dembele zaczyna mieć wątpliwości czy kontynuować grę w Barcelonie w tym sezonie. Manchester United prosi o wypożyczenie z opcją wykupu. Barcelona nalega na definitywny transfer. Jeśli Dembele odejdzie z Barcelony to limit LaLiga pozwoli Barcelonie sprowadzić Depaya.
[Gerard Romero - RAC1]

Potwierdzam te informacje. Trwają rozmowy między Barçą, a Manchesterem United. [Fabrizio Romano]
» 30 września 2020, 23:57 #86
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 00:12

Liverpool między innymi próbował wypożyczyć Dembele w czerwcu, jednak zawodnik nie był zainteresowany. Wypożyczenie z opcją wykupienia byłoby spoko opcją. Zostały cztery dni okienka, zobaczymy co się wydarzy.
Ja osobiście z kilku powodów nie wierzę w ten transfer.
» 1 października 2020, 00:07 #85
MrCygan: To jest, według mnie, tak głupi pomysł, że gorszego już chyba się nie da. Wybawić Barcelonę od problemu którego sami sobie narobili. My weźmiemy od nich Dembele, a oni za rok Sancho. Takie interesy tylko w Manchesterze... Nawet wypożyczenie to zły pomysł, biorąc pod uwagę, że on praktycznie cały rok nie grał w piłkę bo ciągle ma problemy zdrowotne...
» 1 października 2020, 00:35 #84
vieeeri: Co by nie mówić - trzeci mecz z rzędu na wyjeździe wygrany i wpakowane 3x bramy
» 30 września 2020, 23:48 #83
rubin: Dynamo Kijów
Red Bull Salzburg
RB Lipsk
Inter
Olympiakos
Lazio
FK Krasnodar
Atalanta

Drużyny z trzeciego koszyka, całkiem mocne ekipy.
» 30 września 2020, 23:39 #82
Normalnyfan: O której godzinie jest losowanie ligi mistrzów?
» 30 września 2020, 23:18 #81
matheo: 1 października o 17:00.
» 30 września 2020, 23:24 #80
Normalnyfan: Dzięki
» 30 września 2020, 23:26 #79
REDARMY10: Fajna zależność 2 mecz 2 klasowa interwencja Hendersona przy stanie 1:0 a później 2 bramki dla nas
» 30 września 2020, 23:12 #78
PastaDoCiasta: Bardzo dobry mecz, w zasadzie cały czas pod naszą kontrolą. Bardzo mnie zastanawia jak to jest, że w sobotę była męczarnia, boksowanie się jak równy z równym i ostanie 15 minut wybijania na pałę piłek z własnego pola karnego, a dziś, zaledwie 5 dni później i to rezerwowym składem z tą samą drużyną nagle gramy tak jak powinniśmy grać z klubem pokroju Brighton i to bez Pogby i Rasha większość spotkania oraz bez Bruno i Martiala cały mecz :D Nawet obrona z Bailym i Dalotem wyglądała dużo spokojniej niż z Maguirem i Wan Bissaką.

Mysle, że w pewnym sensie jest to efekt mniejszej stawki meczu (przynajmniej dla Brighton, bo oni pewnie będą walczyć głównie o utrzymanie w lidze, a o pucharze pewnie nawet nie marzą), natomiast głównie chyba rację miał Gutka w podcaście Rudzkiego. W zeszłym sezonie z powodu "siły" kadry (przypominam, że większość meczów rozgrywaliśmy z Andreasem i Lingardem w pierwszym składzie, a pomoc w postaci jeden z nich, Fred i McTominay to było nasze najsilniejsze zestawienie) graliśmy defensywne, z nastawieniem na kontry. Biorąc pod uwagę szybkich i świetnych Rasha z Martialem taka taktyka dawała radę, a już szczególnie świetnie pasowała na City z ich genialną obroną, dzięki czemu wygraliśmy z nimi 3 z 4 meczów w sezonie. Na dłuższą metę Manchesterowi United nie przystoi jednak tak grać i Ole próbuje zbudować zespół, który będzie dominował swoich rywali jak za SAF-a, co wiąże się z tym, że nasza podstawowa jedenastka (w obliczu słabej ławki) jest po prostu wykończona. Pod koniec sezonu już opadliśmy z sił, potem męczyliśmy się w LE, potem mieliśmy bardzo krótki okres przygotowawczy (mimo wolnego w 1 kolejce) i po prostu dalej zbieramy siły. A na horyzoncie jeden z najbardziej wymagających fizycznie i zapchanych terminażowo sezonów.

Uważam jednak, że jest to główna różnica między Ole a Mou. Spodziewałem się, że z Ole będziemy grać słabiej, ale w dłuższej perspektywie, jak wszystko pójdzie dobrze, zbuduje nam silny zespół grający tak jak wszyscy byśmy chcieli. Z Mou pewnie w 2030 roku dalej stawialibyśmy autobus i grali lagę na jakiegoś 2 metrowego kloca i cieszyli się, że przynajmniej 3 punkty po 1:0. Może i w pierwszej kolejce było 1:3 z Crystal Pałace, a w drugiej wymęczone 2:3 z Brighton, ale pod koniec sezonu, jeżeli przyjdzie Sancho i Telles, może uda nam się zbudować już drużynę, która w przyszłym sezonie pokusi się o walkę o mistrza :)
» 30 września 2020, 23:12 #77
Ziyo23: Szczególnie Dalot był oazą spokoju. Objeżdżali go jak chcieli. Więcej nie przeczytałem bo nie chcioałem się męczyć
» 30 września 2020, 23:24 #76
PastaDoCiasta: Uważasz, że AWB zagrał lepiej w sobotę? Choć sam fanem Dalota nie jestem i nic szczególnego w nim nie widzę, więc popieram chęć sprzedania go przez Ole, tak dzisiaj zagrał dobre zawody. Może nie wspaniałe, ale na pewno solidne, tym bardziej jak na zmiennika
» 30 września 2020, 23:27 #75
Diabelski97: Eric Bailly’s game by numbers vs. Brighton:

100% tackles won
91% pass accuracy
2 interceptions
2 clearances
2 blocks
0 fouls
0 goals conceded
» 30 września 2020, 23:12 #74
marjo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 00:04

Jak profesor.
» 1 października 2020, 00:02 #73
ktos3: O, teraz zobaczyłem, że Dan James grał dziś heheee
» 30 września 2020, 23:08 #72
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 23:06

#mufc have now gone 16 away matches without defeat since losing to Liverpool in January (not including neutral venues) #mulive [@SamCarneyJourno]
» 30 września 2020, 23:05 #71
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 23:04

Ja widzę taki skład na niedziele,choć pewnie na chwilę obecną niemożliwy:
De Gea(Henderson)-Shaw-Maguire-Bailly-VBS(Williams),Matić-McTominay,VDB-Pogba-Bruno-Rashford(Martial)
Można byłoby trochę pokombinować,zwłaszcza że będzię trzeba podejść trochę taktycznie do spotkania z Totkami.Pogba na dziesiątce powinien mieć więcej swobody i trochę dać z przodu.Ewentualnie VDB w środku,a Pogba na lewym skrzydle.Na szybkich skrzydłowych nie ma co grać,bo to ostatnio kuleje.Lubimy grać kombinacyjne do tego i tak często nasi są porozrzucani na pozycjach tak na dobrą sprawę.Lewonożny Pogba na skrzydle był widywany nie raz w Reprze czy w Juve i idzie mu tam świetnie.Do tego lubi dryglować z boku boiska.Bruno to samo.Ma dobrą wrzutkę i jest prawonożny,dlatego też nie miałby problemu grać na prawym skrzydle.Z resztą James R. czy nawet De Bruyne bywa że też grają na boku boiska i idzie im dobrze.Oczywiście to raczej nie będzie nasz stały wariant,ale jako taki element zaskoczenia?Graliby dosyć wąsko z dużą wymiennością pozycji z kombinacyjną grą,a (wachadła) by miały sporo miejsca i mogli by szaleć na wolnej przestrzeni.Tyle że to by wymagało większego dopracowania na treningach,ale czemu nie?Widać że Ole już coś takiego kombinuje na końcówki meczów i możliwe że cos tam docierają.Ciekawe czy Ole ze sztabem nas zaskoczy w niedzielę,tak jak to bywało w tamtym sezonie.Było by spoko.Ten wariant z bokami Rashford,Greenwood już się trochę wyczerpał na chwilę obecną,a sami skrzydlowi jeszcze nie są w swojej optymalnej formie.
» 30 września 2020, 23:03 #70
maticr7: Sorry za błędy.
» 30 września 2020, 23:06 #69
Atlantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2020 00:08

Kto to jest VBS?
Pogba jest prawonożny.
» 1 października 2020, 00:07 #68
mycka86: Nie wiem czy kiedykolwiek w historii piłki nożnej ktoś zmieścił 5 nominalnych środkowych pomocników w wyjściowym składzie.
» 1 października 2020, 00:13 #67
maticr7: City chociażby?
» 1 października 2020, 00:54 #66
Atlantic: @mycka, serio? a o słynnej formacji choinki milanu nie słyszałeś choćby? Jestem pewny, że nieraz i wyszły 11stki z większą ilością środkowych pomocników, chociaż niekoniecznie były to występy warte zapamiętania. Ale z tą historią futbolu to się nie popisałeś.
» 5 października 2020, 17:10 #65
Klierek7: Wystarczy w następnym meczu w srodku wystawić VDB, Pogbe, Maticia, Bruno, Mate i będzie gitara.
» 30 września 2020, 23:02 #64
PastaDoCiasta: Rozumiem, że do tego tradycyjnie 4 z tyłu, więc z trójki Rashford, Martial, Greenwood aż 2 będzie siedzieć na ławie? ;)
» 30 września 2020, 23:14 #63
kckMU: Gdybyśmy mieli 2 ofensywnych bocznych obrońców, to może... ale tak to nie ma o czym gadać.
» 30 września 2020, 23:46 #62
Kilerek7: #mufc are not entertaining the idea of signing Ousmane DembĂŠlĂŠ on a permanent deal. Barcelona would prefer to sell to free up funds. United would have to pay DembĂŠlĂŠ's full salary if he joined on loan and are open to a buy option #mulive [@FabrizioRomano
]
» 30 września 2020, 23:01 #61
PastaDoCiasta: Jeżeli Sancho by nie przyszedł (tfu, tfu, tfu) to taka opcja byłaby chyba najlepsza. Kupowanie jakiegos Sarra czy Chiesy za 40/60 baniek jako półśrodka nie ma żadnego sensu, bo dalej żaden z nich nie obsadzi nam PS na takim poziomie na jakim byśmy chcieli. W praktyce za rok znowu wydalibyśmy na kogoś kupę kasy (może nawet na tego Sancho) a na ławce posadzilibyśmy kupionego rok wcześniej za kupę kasy piłkarza? Wypożyczenie na rok z OPCJĄ wykupu jest spoko, Dembele w Borussi prezentował się świetnie, w Barcy nie wypalił, ale ja bym go nie skreślał. Raz, że kwota transferu zrzuciła na niego ogromną presję i oczekiwania, dwa doszły do tego kontuzje, a trzy w obecnej Barcelonie jest chyba większy największy burdel spośród wszystkich klubów z topu. Może u nas miałby szczęście do zdrowia i odnalazłby się w nowej atmosferze, a do tego presja byłaby dużo mniejsza... a jak nie to za rok go oddajemy i też nic się nie stało
» 30 września 2020, 23:19 #60
izbinho: Gdybyśmy przegrali komentarzy byłoby 10x tyle...
» 30 września 2020, 23:00 #59
hraboNX: Również uważam, że dziś miło się oglądało poczynania MU. Trzymaj się i zdrówka życzę :)
» 30 września 2020, 23:00 #58
BajtiMU: Gra Van De Beeka,te jego zagrania,technika jest świetna i również mi brakowało tego,że dostawał tak mało piłek... zastanawiam się czy postanowienie dzisiaj na Erica i Victora było testem.Ten kto wypadnie lepiej to gra obok Harrego z Tottenhamem.Mamy również świetną rywalizację w bramce,ciężko jednoznacznie oceniać po tak krótkim okresie ale póki co Davidowi również wychodzi to na ogromny plus.Cavani u Nas to od dawna takie moje ciche marzenie.Silny,charakterny,zdecydowany napastnik z duzym doświadczeniem.

Również pozdrawiam! ;)
» 30 września 2020, 23:06 #57
uzio: Bailly piekny wslizg obiema nogami w polu karnym...

Pogba zdecydowanie nie zaprosił do pokoju żadnych dziewczyn bo wziął sprawy w swoje ręce i doznał kontuzji :D
» 30 września 2020, 22:54 #56
Kilerek7: Może lepiej grać diamentem?
» 30 września 2020, 22:54 #55
ktos3: Pamiętam, że w tamtym sezonie raz tak zagrali i nikt nie wiedział gdzie ma stać i biegać, tak to zapamiętałem.
» 30 września 2020, 23:09 #54
maticr7: Ja bym grał nieco mniej optymalnie. Bez typowym skrzydeł.A tył zabezpieczyć środkiem Matić,Scott.Z przodu Pogba-VDB-Bruno.
» 30 września 2020, 23:09 #53
Diabelski97: Donny van de Beek’s game by numbers vs. Brighton:

97% pass accuracy
2 chances created
1 assist
» 30 września 2020, 22:52 #52
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:51

Dobry meczyk. Po składzie przewidywałem gorsze wrażenia wizualne, ale w rzeczywistości chłopaki naprawdę dali radę. Ci co mieli złapać trochę minut, to je złapali. Dziś Eric zagrał naprawdę fajnie i z całą pewnością rzuca wyzwanie Victorowi (konkurencja w składzie jest dobra dla wszystkich). Dean natomiast ma kosmiczny refleks. Pogba radosny, Donny prawie zawsze pod grą, Mata pokazał swoje doświadczenie i nienaganną technikę. Scotty jak już złapie trochę ogrania, to jest dobrym zmiennikiem (plus za bramkę). Dalot dzisiaj zaskoczył dobrą dyspozycją. Ogólnie odczucia są pozytywne i można w dobrym nastroju przygotowywać się do starcia z ekipą Spurs. Dzięki Diabły za udany wieczór.
» 30 września 2020, 22:49 #51
VelDan: Dalot to nie wiem czym zaskoczył. Taki raczej mecz bez potknięcia ale fajerwerków nie było
» 30 września 2020, 22:52 #50
hraboNX: @VelDan Jak na ilość szans jakie dostaje, to było dobrze, oczywiście to tylko moja opinia :)
» 30 września 2020, 22:57 #49
Kilerek7: Mata: "He's [Van de Beek] a very clever player. I love playing with him. He understands football the way I like, which is one-twos and passing and moving." #mulive [sky]

Może Mata - VDB to będzie to? :D :D
» 30 września 2020, 22:49 #48
RedsFan: Pogba dobry mecz I dobra zmiana, ale rozbraja mnie jak ludzie podniecają się tym rykoszetem, który nawet w bramkę nie leciał. Fajnie, że wpadło, ale mega fartem.
» 30 września 2020, 22:47 #47
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:51

Dokładnie, a najlepsze komentarze angielskich komentatorów, że world class, best player itd.
» 30 września 2020, 22:50 #46
Glory1878: Gol to gol.
» 30 września 2020, 22:50 #45
RedsFan: Dokladnie też to na sky zauważyłem, na początku pomyślałem jak oni, co za gol, ale powtórka mi rozjaśniła obraz tego strzalu.
» 30 września 2020, 22:55 #44
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 23:06

Przy uderzeniu wyrwał z pół metra trawy, piłka fartownie od pleców i samobój, gol jakich wiele ("wybitność" bramki tylko taka, że poszło w okno). Bez powtórki było widać zmianę toru lotu piłki.
World class to pokazał Mata, pełen spokój, dokładnie przymierzył i do tego, jak nie On, prawa noga.
» 30 września 2020, 23:06 #43
DevoMartinez: Brighton zagrało z dużo mniejszą intensywnością i prawie bez presingu to i nasi mieli w końcu spokój przy rozgrywaniu. Moto Baily, zagrał jak profesro, tyle spokoju ile on daje w defensywie to jest bezcenne. Tu można porównać jego umiejętności defensywne z asekuracyjna gra Lindelofa. Mały minus dla Jamesa, Dalota i Freda (5 podań do rywali do 32 minuty), neutralnie Wiliams i Lindelof (nie licząc podania w nogi rywala). Henderson i Ighalo na mały plus bo fajnie się wystawiał do piłek i najczęściej się przy nich utrzymywał, dobra gra tyłem do bramki. Duży plus dla Baily, Mata, van Beek, MacTomminay. No i może humor Pogbie i chęć do gry po tej bramce wzrośnie. Mecz na plus.
» 30 września 2020, 22:46 #42
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:54

W sobotę strzelali bo my graliśmy wysoko ustawionymi obrońcami, którzy nie nadążali na kontrami. Dzisiaj był Bailly, który był lekko cofniety I o niebo szybszy niż Harry. To było głównym powodem naszych problemów ostatnio, a dzisiaj pięknie go wyeliminowaliśmy.
» 30 września 2020, 22:49 #41
DevoMartinez: Jedno wynika z drugiego. Głównym różnica z tamtym meczem to to, że wtedy nas naciskali wysoko presingiem i traciliśmy piłki i stąd były te kontrataki a dziś prawie nie presowali i był względnyj spokój do tego Baily czyścił wszystko. Z nim można grac wyżej linia obrony bo biegowo jest szybki do tego ma timing przy wślizgach niewiele gorszy od AWB.
» 30 września 2020, 22:56 #40
Strzelec: Z Tottenhanem chciałbym od pierwszej minuty zobaczyć Van de Beeka i Fernandesa.
» 30 września 2020, 22:46 #39
maticr7: Pogbę też.Tyle że bardziej z przodu.
» 30 września 2020, 23:09 #38
Kilerek7: Szybkie wnioski: Dużo lepszy mecz niż pierwszy! Henderson znowu świetnie, ale żeby nie było DDG wcześniej zagrał również świetny mecz, tak więc walka o nr.1 jest zażarta i dobrze, jeden napędza drugiego, niestety będzie trzeba z czasem podjąć decyzje. Obrona: Mam wrażenie, że para Lindelof z Baillym wygląda dużo lepiej niż z Maguirem, jednak Bailly zasługuje na podstawę absolutnie, jeśli głowa i zdrowie nie zawiedzie, to będzie nie do przejścia, był niemal wszędzie, niestety mam wrażenie, że Ole mu nie ufa i woli pare Lindelof - Maguire. Boki obrony bardzo dobrze: Williams waleczny, Dalot o dziwo niezły, dużo więcej zapędzał się do przodu niż AWB, aż dziwne, że Milan nie chce go kupić tylko wypożyczyć. Pomoc świetna: Fred i McT nie ma się do czego jakoś przyczepić. Wszedł Pogba w gipsie i myślałem, że po podpisy, a jednak gola zdobył, trochę rykoszetem, ale niech ma. Mata profesor, gdyby był młodszy i szybszy byłby genialny! Nikt nie ma takiej techniki i opanowania jak Mata w tej drużynie i z VDB widać dobrze się rozumieli. Mata jeszcze nam się przyda, a co do Holendra to trochę niewidoczny, mimo asysty i świetnego przeglądu pola. Nie wiem czy nie lepiej ustawić go głębiej, czy nie miałby więcej asyst? Mam też trochę wrażenie, że jest osamotniony, jakoś mało z nim grają, ale to może złudzenie. Reszta ok, jedynie Ighalo i James tragedia, o ile po Ighalo się wiele nie spodziewam, to James masakra, co się stało z tym chłopakiem, który miał takie świetne wejście do drużyny, chyba lepiej go sprzedać do Leeds, a i na koniec, zamiast kupować Dembele, to już wolę Calverta Lewina, gość wymiata w Evertonie.
» 30 września 2020, 22:46 #37
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:54

Masz dużo racji, ale Fred i Dalot dzisiaj byli tragiczni. Nie było ani trochę dobrej gry u nich dzisiaj, a obu bardzo lubię więc to nie hejt. VDB gral po zmianach jako skrzydlowy, co też było dziwnym posunięciem. Ighalo to typowa 9, a często wracał się po piłkę, nie ma chłop z kim grać, a jak juz wchodzą lepsi to jego ściągają. James tragedia i nie wruze mu lepszej przyszłości.
» 30 września 2020, 22:53 #36
Kilerek7: Dlatego pisałem, że Fred grał normalnie bez szału, nie zrobił nic aż takiego tragicznego, może kilka złych podań, a Dalot fakt słaby, ale w porównaniu z ostatnim meczem AWB, gdzie była dziura i zero ataku, to wyglądał dziś lepiej.
» 30 września 2020, 22:58 #35
mikifiki: Dziwisz się, że Milan nie chce kupić definitywnie zawodnika, który gra bardzo rzadko i tak naprawdę nie wiadomo jaką wartość by wniósł do zespołu?
» 1 października 2020, 10:14 #34
MiSt: To tylko rezerwy, ale powoli wraca energia i jakość. Oby tak dalej, a szybko zapomnimy o męczarniach z początku sezonu.

Bailly kozak - z Totkami powinien w końcu zagrać od pierwszej minuty.
Mata jeszcze lepszy, VdB z asystą. Oby to był zwiastun lepszych występów :)

Fajnie byłoby wygrać ten puchar :p
» 30 września 2020, 22:44 #33
artix206: Lecim po majstra!!
» 30 września 2020, 22:40 #32
karlik147: Bailly, to solidny grajek, gdy nie wyłącza mu się myślenie, a tak już parę razy miał. Ale do pary, z Harrym póki co najbardziej się nadaje. Szczególnie podobają mi się jego ekwilibrystyczne wybicia piłki, nie wiem czy wymuszone, bo tego nie analizowałem, czy po prostu lubi wybić "szczupakiem" piłkę, na wysokości kolan.
» 30 września 2020, 22:40 #31
BemPrawdziwy: Właśnie te jego wybicia są jedną z przyczyn jego kontuzji ;)
» 30 września 2020, 22:44 #30
maticr7: Trochę,jak Vidić. ;)
» 30 września 2020, 23:11 #29
Glory1878: Fajny meczyk, ławka jakaś tam jest, ale i tak potrzeba jeszcze kilu zawodników, w tym pp do podstawy. Szanuję takich rezerwowych jak Mata, niby porusza się jak żółw, ale technicznie jeden z najlepszych w drużynie. Tak zawodników warto trzymać. Pozbyć należy się m.in Pereiry, czy Lingarda, bo z nimi w 11 mielibyśmy problem ze stworzeniem akcji, a dopiero mówić o golu.
» 30 września 2020, 22:40 #28
zagor21: Juz ktrorys mecz z kolei szukam, ale znalezc nie moge. Gdzie jest Phelan? Glownie on byl mozgiem taktycznym druzyny.
» 30 września 2020, 22:40 #27
matheo: Była dziś przebitka, jak Ole i McKenna rozmawiali z Pogbą i Rashfordem, widać było też tam Phelana :)
» 30 września 2020, 22:44 #26
zagor21: To byl chyba ten od bramkarzy. Z daleka wygląda podobnie ale Phelan prawie przez cały mecz w tamtym sezonie byl przy lini.
» 30 września 2020, 22:47 #25
Kilerek7: Raczej to wyglądało, jak Mckenna tłumaczył taktykę, a Ole słuchał tak jakby sam miał wejść na boisko:D
» 30 września 2020, 22:48 #24
artix206: Kto wie :) Ighalo zyć wiecznie nie bedzie :D
» 30 września 2020, 22:50 #23
TevezC: Phelan w ligowym z Mewami był na 100% na trybunie i oglądał mecz z góry.
» 30 września 2020, 22:52 #22
zagor21: Jestem za Ole zeby nie bylo. Ferguson tez nie ogarnial wszystkiego jak to sie niektorym zdaje, ale brak Phelana troche mnie martwil. Mam nadzieje ze dalej jest tu z nami, a nie wrocil do Australii.
» 30 września 2020, 22:52 #21
matheo: @zagor21, zerknij na pierwsze zdjęcie z przedmeczowej rozgrzewki. Phelan był dziś na meczu.

twitter.com/ManUtd/status/1311373156347715585
» 30 września 2020, 23:04 #20
zagor21: Matheo dzieki. Po prostu w trakcie meczow go nie widzialem i zaczalem sie zastanawiac. Dobrze ze jest.
» 30 września 2020, 23:10 #19
Magik1990MU: Wiadomo na kogo możemy trafić?
» 30 września 2020, 22:40 #18
kckMU: W eliminacjach LM Midtjylland - Slavia powtórka karnego. To samo co u De Gei.

I gol dla Duńczyków. Z nieba do piekła.
» 30 września 2020, 22:39 #17
UnitedFan07: Brawo !! Najważniejsze zwycięstwo teraz czekamy na losowanie i ciekawe na kogo trafimy
» 30 września 2020, 22:39 #16
RedsFan: Dzisiaj Bailly MOTM, zasłużył na podstawowa 11 w PL.
» 30 września 2020, 22:39 #15
PogbaKingOfMANU: Radosny Pogba to wszystko co mi na dziś potrzeba. Dziękuję, dobranoc. :)
» 30 września 2020, 22:38 #14
HXDC: Dokładnie ;)
» 30 września 2020, 22:48 #13
Reico100: Chciałbym zobaczyć Bruno i Donnego razem na boisku. Ciekawie może wyglądać ich współpraca.
» 30 września 2020, 22:38 #12
mordynator: Nie mogło być też tak spokojnie w sobotę :)
» 30 września 2020, 22:36 #11
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:35

Bailly w podstawie na sobotę! Należy się jak psu buda.
» 30 września 2020, 22:35 #10
RedDan: Do tego jako jedyny miał jajca żeby żartować z Wielkiego Nosa Zlatana, a to już coś.
Jeszcze jak by odkurzyć Rojo do kompletu haha :D
» 30 września 2020, 22:39 #9
DymekS92: Bramkarz! Pozostawiając już kwestie tego, który ma większe umiejętności, De Gea czy Henderson, bo to ciężkie do oceny to jakoś tak w ogólnym odczuciu bliżej mi do Hendersona.

Przypomina mi Schmeichela, mega głośny i charakterny gość. Ciągła komunikacja z obrońcami. Były sytuację gdzie woli wyjść z pola karnego do piłki i ją rozegrać niż czekać aż to zrobi obrońca.

Rzuciła mi się też w oczy jedna sytuacja, która pokazuje jakim ten koleś jest walczakiem w takim starym dobrym stylu. W momencie gdy w pole karne wpadł napastnik Brighton i przy piłce pierwszy był Henderson to złapał szybko piłkę w ręce i specjalnie ruszył do przodu z takim torem biegu żeby tego napastnika uderzyć z barka. Niby nic wielkiego, ale De Gea przy nim wydaje się jakiś taki miekki i myślę, że Hendersona też bardziej będą respektować przeciwnicy.
» 30 września 2020, 22:35 #8
RedDan: Też się czuję pewniej jak Dean broni. Widać że żyje na tej bramce, a David, nic, nic, nic, i nagle obudzi się jakąś interwencją.
» 30 września 2020, 22:38 #7
DevoMartinez: No spoko ale warto też pamiętać, że miał złe 3 podania do bocznych obrońców, to nawet DDG nogami lepiej podaje ;)
» 30 września 2020, 22:39 #6
Ducker44: Trafne spostrzeżenia!
» 30 września 2020, 22:40 #5
RedsFan: Wysoko Dean poprzeczkę stawia. Myślę, że David będzie bronił w tym sezonie w PL, ale jak popełni kilka błędów, to w nastepnym już taki pewny nie będzie.
» 30 września 2020, 22:41 #4
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2020 22:42

Bo David ma wielki talent, ale nie ma osobowości. Mimo wszystko dla mnie nadal de Gea > Henderson
» 30 września 2020, 22:41 #3
Glory1878: David nadrabia przede wszystkich swoim refleksem. Na przedpolu nie istnieje, co jest jego słabym punktem. Przy rożnych to samo, mało sytuacji gdzie wychodzi z linii bramkowej i kasuje wrzutke. Nogami też najlepiej nie grał, ale przez ostatnie 2 lata jakoś poprawił się i wygląda to bardzo dobrze. W dzisiejszych czasach i z możliwościami wszystko da się wytrenować
» 30 września 2020, 22:44 #2
artix206: Ja rowniez #teamDavid.
» 30 września 2020, 22:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.