LASK Linz vs Manchester United. Zapowiedź pierwszego meczu 1/8 finału Ligi Europy

» 11 marca 2020, 14:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, UEFA.com
Manchester United w czwartek zmierzy się z LASK Linz w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy.
LASK Linz vs Manchester United. Zapowiedź pierwszego meczu 1/8 finału Ligi Europy
» Manchester United w czwartek zmierzy się z LASK Linz w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy
Jak zakończy się pierwszy mecz 1/8 finału Ligi Europy pomiędzy LASK Linz a Manchesterem United?
Czerwone Diabły w Austrii spróbują podtrzymać dobrą serię. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera są niepokonani w ostatnich 10 spotkaniach, a w ośmiu z tych meczów zachowali czyste konto.

Kto? LASK Linz vs Manchester United
Kiedy? 12.03.2020, 18:55
Gdzie? Linzer Stadion
Sędzia? Artur Soares Dias (Portugalia)
Transmisja? Polsat Sport Premium 2


Manchester United historyczne, bo pierwsze, spotkanie z LASK Linz rozegra przy pustych trybunach. To efekt zaleceń austriackiego rządu, który w obawie przed rosnącą epidemią koronawirusa w Europie, odwołał imprezy na świeżym powietrzu liczące ponad 500 osób. Drużyny będą więc rywalizować za zamkniętymi drzwiami.

Taka sytuacja na pewno nie będzie korzystna dla gospodarzy, którzy mogliby liczyć na fanatyczny doping swoich kibiców. Zespołu LASK Linz nie można natomiast lekceważyć, bo Austriacy w tym sezonie wyeliminowali w 1/16 finału AZ Alkmaar, a w fazie grupowej wygrali rywalizację ze Sportingiem, PSV Eindhoven i Rosenborgiem.

Sytuacja kadrowa:
W ostatnim treningu poprzedzającym mecz z LASK Linz udziału nie wzięli Diogo Dalot, Jesse Lingard i Anthony Martial. Pod znakiem zapytania stoi zwłaszcza występ Francuza, który w derbowym pojedynku z Manchesterem City (2:0) zderzył się ze słupkiem. Po spotkaniu Martial wrzucił do mediów społecznościowych zdjęcie mocno poobijanych nóg.

W dalszym ciągu do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera nie są Marcus Rashford, Lee Grant i Paul Pogba. Francuz miał w tym tygodniu wznowić treningi z pierwszym zespołem, lecz w środę nie był widziany na części, która przez kwadrans była otwarta dla mediów.

Przewidywane składy:

LASK Linz: Schlager – Wostry, Ramsebner, Trauner – Renner, Michorl, Holland, Ranftl – Goiginger, Frieser – Raguz

Manchester United: Romero – Shaw, Maguire, Bailly, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – Greenwood, Fernandes, Mata – Ighalo


Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Piłkarze są skoncentrowani na tym, aby wykonać swoją pracę. Mamy do czynienia z trudnymi okolicznościami dla całego społeczeństwa. Jeśli chodzi o nas, to musimy robić co nam nakazano i rozegrać mecz. Będziemy musieli stworzyć sobie własną atmosferę w tym meczu. Piłkarze są przyzwyczajeni do treningów bez widzów, gramy sporo meczów towarzyskich za zamkniętymi drzwiami. Nie mam wątpliwości, że moi piłkarze są gotowi stanąć na wysokości zadania, nawet pod nieobecność widzów.


Fred – Moja pewność siebie jest teraz większa, niż kiedykolwiek od czasu transferu. Czuję, że w pełni się przystosowałem: do klubu, do moich nowych kolegów, do życia w Anglii. Podobnie jest z moją rodziną. Mamy wielu piłkarzy i będziemy ich wszystkich potrzebować. Chcemy spróbować wygrać dwa puchary, o które cały czas walczymy. Musimy też zagrać w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i LASK Linz w swojej historii do tej pory nie mierzyły się ze sobą. Co ciekawe, austriacki klub nie grał też przeciwko żadnej drużynie z Anglii w europejskich rozgrywkach.

– Manchester United z drużynami z Austrii rozegrał łącznie 8 spotkań. Czerwone Diabły mierzyły się ze Sturmem Graz i Rapidem Wiedeń. Piłkarze z Old Trafford wygrali 7 spotkań, a 1 zremisowali.

– Manchester United po raz ostatni z zespołem z Austrii rywalizował w sezonie 2000/2001. Czerwone Diabły w fazie grupowej Ligi Mistrzów dwukrotnie pokonały Sturm Graz (3:0 u siebie, 2:0 na wyjeździe).

– Manchester United występując w Austrii w europejskich pucharach nie stracił jeszcze ani jednego gola.

– Dla LASK Linz awans do 1/8 finału Ligi Europy to najlepszy wynik w historii startów w europejskich pucharach.

– LASK Linz w europejskich pucharach wygrał 7 z ostatnich 8 meczów na własnym stadionie. Jedyna porażka miała miejsce z Club Brugge (0:1), w eliminacjach do Ligi Mistrzów.

– Manchester United w poprzedniej rundzie pokonał Club Brugge 5:0. To najwyższe zwycięstwo Czerwonych Diabłów w historii startów w Pucharze UEFA/Lidze Europy.

– Manchester United po raz czwarty w historii zagra w 1/8 finału Ligi Europy. Czerwone Diabły w sezonie 2016/2017 pokonały na tym etapie ekipę FK Rostów i ostatecznie wygrały cały turniej. W sezonie 2011/2012 Czerwone Diabły zostały wyeliminowane przez Athletic Bilbao, a w sezonie 2015/2016 lepszy w tej fazie rozgrywek okazał się Liverpool.

– Bilans Manchesteru United w wyjazdowych meczach Ligi Europy to 5 zwycięstw, 4 remisy i 6 porażek.

– W zespole Manchesteru United ekipę LASK Linz najlepiej zna Bruno Fernandes, który grał przeciwko Austriakom w fazie grupowej. Fernandes w wygranym 2:1 meczu wpisał się nawet na listę strzelców.

– Bruno Fernandes z 6 bramkami na koncie prowadzi w klasyfikacji najlepszych strzelców Ligi Europy. Tyle samo trafień mają Daichi Kamada (Eintracht), Andraz Sporar (Sporting/Slovan), Alfredo Morelos (Rangers) i Diogo Jota (Wolves).

– Valerian Ismael, francuski szkoleniowiec LASK Linz, występował w Premier League od stycznia do października 1998 roku. Reprezentował wówczas barwy Crystal Palace.

– LASK Linz jest jednym z sześciu klubów, które w sezonie 2019/2020 zadebiutowały w rozgrywkach Ligi Europy. Austriacy są jednym z dwóch klubów pozostających wciąż w rozgrywkach. Drugim jest Wolverhampton Wanderers.

– Manchester United i Sevilla jako jedyne z drużyn wciąż walczących o końcowy sukces mają na swoim koncie ostateczny triumf w Lidze Europy.

– LASK Linz do meczu z Manchesterem United przystąpi po zwycięstwie 1:0 z Mattersburgiem. Czerwone Diabły w ostatni weekend ograły Manchester City (2:0).

– Rewanżowe spotkanie z LASK Linz zaplanowano na Old Trafford na czwartek 19 marca.

Spotkanie LASK Linz vs Manchester United rozpocznie się w czwarte 12 marca o godzinie 18:55. Mecz będzie transmitowany na kanale Polsat Sport Premium 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Ostatni trening przed meczem z LASK Linz
Następny news »
Manchester United wydał oświadczenie w sprawie koronawirusa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (419)


Advm: Sezon skoków narciarskich odwołany. Kubacki 4., Stoch 5. Kraft z Kryształową Kulą.
» 12 marca 2020, 17:23 #397
zagor21: Dodatkowo Stoch wygrywa Raw Air, a Żyła na 3 miejscu w Lotach.
» 12 marca 2020, 17:28 #396
kckMU: L'Equipe: We wtorek UEFA ogłosi przesunięcie Euro na 2021 oraz zawiesi LM i LE.

Pierwsza myśl - jeśli udałoby się zwalczyć wirusa, to Europa dogrywa cały sezon w wakacje?
» 12 marca 2020, 17:17 #395
Mariusz199012: Moze słyszał ktos o asteroidzie ? Podobno w kwietniu ma przeleciec 6 km od ziemi
» 12 marca 2020, 17:12 #394
Advm: Co chwile lata coś koło naszej planety, ale wszystko w takiej odległości, że spokojnie ją mija. Nie czytaj stron, które co tydzień ogłaszają nowy koniec świata. Z wiadomości o kosmosie polecam na przykład stronę Urania.
» 12 marca 2020, 17:21 #393
Kapitan1230: Tak 1ego Kwietnia
» 12 marca 2020, 17:22 #392
Mariusz199012: Swoją drogą mam dosc straszenia w Mediach tym wirusem . polaczkom odwala i tyle wykupują zapasy jak by była wojna . nikt wiecznie zył na tym świecie nie bd ..
» 12 marca 2020, 17:10 #391
Diabelski97: Ciekawe czy będzie Nasz mecz czy nie.
» 12 marca 2020, 16:56 #390
bani: będzie, no chyba że odwalą szopkę i w trakcie spotkania je odwołają
» 12 marca 2020, 17:37 #389
RememberMe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 16:19

Spójrzcie na to z innej strony - jeśli będziemy dalej tak bronić sie przed wirusem, wszystko odwoływać, przestać pracować, zaraz okaże sie, że trzeba wstrzymać produkcje jedzenia, by wirus sie nie rozprzestrzeniał. Efekt? Wyginiemy jak dinozaury, nie będzie co jeść.
Co natomiast jeśli po prostu robilibyśmy to co zawsze i pozwolili wirusowi sie rozprzestrzeniać? Wybiłby najsłabsze jednostki, pozostali by sie uodpornili i zamiast umrzeć wszyscy, umarliby tylko najsłabsi. Chyba troche lepsze rozwiązanie, w mojej opinii.
» 12 marca 2020, 16:18 #388
bani: ojj chłopie, nie życzę Tobie tego byś w obliczu śmierci najbliższych nazywał ich słabymi jednostkami
» 12 marca 2020, 16:21 #387
RememberMe: Nie wykluczam tego, że to ja będę słabszą jednostką. To tylko logika.
» 12 marca 2020, 16:22 #386
mik99: Nie wiem czy to bait czy trolling, ale w kwestii "najbardziej idiotyczna wypowiedź roku" zdobywasz u mnie samodzielne podium i długo nie dojdzie do zmiany lidera. Czy Ty w ogóle masz jakiekolwiek pojęcie o czym piszesz ?
» 12 marca 2020, 16:23 #385
RememberMe: jeśli ktoś chciałby sie jakoś sensownie do tego odnieść - zapraszam do dyskusji
» 12 marca 2020, 16:25 #384
mikon70: Kontrowersyjne ale zapewne nawiązujesz do teorii Darwina. To dlaczego w ogóle koronawirus się pojawił tez jest ciekawe. Oficjalnie od nietoperzy, ale krążą różne teorie mówiące o rzekomym źródle wirusa.
» 12 marca 2020, 16:31 #383
DjTED: Jezeli zaraziłbyś specjalnie cały Świat to gwarantuje Ci , ze wirus bedzie mutować i wkoncu zacznie zabijać nawet noworodki i osoby silne. W dodatku wyleczone osoby znowu sie zarazaja
» 12 marca 2020, 16:31 #382
jedi: Jest taka bardzo fajna książka, "Ślepowidzenie" Petera Wattsa, która opowiada m.in. o tym, że świadomość wstrzymuje rozwój ludzkiej cywilizacji. I coś w tym jest. Z punktu widzenia rozwoju i ekspansji byłoby to sensowne, ale skrajnie nieetyczne. Tylko że z tego samego punktu widzenia nie ma też sensu piłka nożna i jakakolwiek inna rozrywka, bo w żaden sposób nie służy rozwojowi i przetrwaniu, a pragnienie rozrywki jest bezproduktywną potrzebą świadomości. ;) Etyka i moralność stoi na drodze szybkiego rozwoju, ale jednocześnie oddziela nas od bezdusznych maszyn. Inna sprawa, że etyka i moralność jest względna i zależy od uwarunkowań kulturowych. Kiedyś palenie na stosie i niewolnictwo nie były moralnie wątpliwe. Teraz jednak są. Pytanie więc, w jakiej przyszłości chciałbyś istnieć?
» 12 marca 2020, 16:35 #381
radlu: Dinozaury wyginęły z powodu uderzenia asteroidy w ziemię, a nie wirusa.
» 12 marca 2020, 16:51 #380
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 16:59

Avatar idealnie dobrany do wypowiedzi. Chyba nigdy takich bzdur nie widziałem na tej stronie, co muszę przyznać, jest niezłym osiągnięciem.
» 12 marca 2020, 16:53 #379
awe: DjTED za duzo filmow o zombie ...
Jakos wirus grypy jest na calym swiecie i tez mozna z tego powodu umrzec jesli wejda dodatkowe powiklania zdrowotne do tego, ale ze to juz od lat znany wirus to w mediach sie go nie sprzeda, nie wzbudzi w ludziach strachu do tego stopnia, ze beda kupiowac nagle 10x wiecej produktow spozywczych, przeplacac za maseczki o 1700% czy stac w aptekach w godzinnych kolejkach jakby cos tam bylo na tego koronawirusa ... a no i spirtytus zaraz bedzie trudniej dostac niz kolumbijski koks, a to dopiero poczatego zarabiania na tych spanikowanych narodach
» 12 marca 2020, 16:58 #378
mik99: @TytanowyJohny zgadzam się. Ludzka psychika działa tak, że często tworzy lęk przed zagrożeniem, którego nawet nie widzisz. Jest to całkowicie normalne zjawisko. Ja jestem w stanie zrozumieć ludzi robiących zakupy "na gwałt", ale idąc logiką jest to skrajnie niebezpieczny przypadek z racji raz, samego sposobu rozprzestrzeniania się wirusa a dwa dużego skupienia potencjalnych nosicieli w jednym miejscu. To pokazuje jedno. Ludzie często robiąc coś a afekcie nie myślą o wypadkowej a powyższy przykład jest idealnym zobrazowaniem. Na ten temat można pisać dosłownie elaboraty, ale jedno jest pewne. Baterie, patogeny to żyjące mikroby, które też potrafią ewoluować, adaptować. Sztuka przystosowania się tych mikrobów jest czymś co fascynuje i do tej pory w sumie nikt nie jest w stanie pojąć pewnych schematów a przytoczony "superkomputer" będzie tylko pomostem w opracowaniu szczepionki, ale nie nauczy się jednej ważnej rzeczy. Ewolucji.
» 12 marca 2020, 17:09 #377
Pawcio10110: To tak ze strony osoby mocno związanej ze zdrowiem publicznym muszę powiedzieć, że dotychczasowe decyzje rządu (mimo, że też nie jestem zwolennikiem PiSu) są bardzo dobre. Wszystkie obecne problemy są powiązane przede wszystkim przez:
1) źle przekazywane informacje przez media
2) zwykłą głupotę "Kowalskich"
ad.1
Za rzadko podawane są informację o tym, kto jest w grupie zwiększonego ryzyka pod względem umieralności. Może gdyby większą uwagę skupiono na informowaniu, że narażeni są przede wszystkim ludzie starsi i/lub z chorobami przewlekłymi (np. POChP) i osłabioną odpornością, a nie rzucano samymi liczbami zachorowalności to byłoby łatwiej. Około 2/3 zarażonych nawet nie wie, że jest zarażona, bo nie mają objawów, a to dlatego, że ich system odpornościowy dobrze sobie radzi. Takie osoby są po prostu zagrożeniem dla tych, którzy są w grupie ryzyka. Sam jestem młody i w sile wieku, więc się tego wirusa nie boję, ale gdybym wiedział, że jestem nosicielem to wystarczyłoby się odizolować na 2 tygodnie (+2tyg. braku kontaktu z obciążoną rodziną) i potem wracam do pracy.
ad.2
Jak widzę te puste półki i wojny o makaron to mnie nachodzi myśl "czy ci ludzie po kupieniu tego wszystkiego bunkrują się w domach?" Skoro takie zakupy robią (jak zauważyłem) ludzie w wieku 35-50 to równie dobrze już mogą być zarażeni, ale po prostu o tym nie wiedzą lub narażają się na zarażenie w tłumie innych klientów.
To samo jest z maseczkami chirurgicznymi. Ludzie nie wiedzą, że te maseczki w przypadku koronawirusa nie są do ochrony nosiciela maseczki, tylko do ochrony osób w około, ale i tak wykupują hurtowo, jakby miało ich to zbawić! Właśnie przez takie zachowania odwoływane są zabiegi, bo przez brak jednorazowych środków ochronnych nie można prowadzić zabiegów i operacji.
W obliczu tego wirusa nie powinniśmy dbać w pierwszej kolejności o siebie, tylko o ludzi, którym może on realnie zagrozić, a zadbamy o nich poprzez ograniczenie z nimi kontaktu i zabronienie im wychodzenia. Tylko tyle i AŻ tyle.
» 12 marca 2020, 17:16 #376
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 17:31

logika by Korwin, boziu. W Chinach udało się opanować pandemię właśnie dzięki stosowaniu radykalnych środków.
» 12 marca 2020, 17:28 #375
DjTED: Raczej bedziemy mieli kolejny sezon bez LM. Czy poradzimy sobie bez tego? Sadze, ze tak. Na spokojnie budujemy druzyne i powrócimy silniejsi. Oznacza to , ze Live nadal bedzie czekać na mistrzostwo. Czy poradza sobie z tym . Śmiem wątpić. Ich kibice juz w grudniu ogłaszali sie mistrzami ligi. Druzyna po takim szoku moze juz sie nie pozbierac, a trzeba zaznaczyc , ze graja coraz gorzej. To bedzie juz ponad 30 lat
» 12 marca 2020, 16:17 #374
piter100000: Leicester ma kwarantanne. No to czas zawiesić PL. Ta najbliższa kejka nie powinna się już odbyć
» 12 marca 2020, 15:46 #373
GGMUN6: Manolo Gabbiadini has been found positive to Coronavirus.
» 12 marca 2020, 15:18 #372
Kkacper102: Ahh... co raz więcej sportowców będzie to dotykać. Ale co tam Ekstraklasa musi grać!
» 12 marca 2020, 15:44 #371
Diabelski97: Mason Greenwood has recorded the highest top speed of any player in the Premier League this season:
37,6 km/h. "
» 12 marca 2020, 15:09 #370
SickRabbit: Niech odwołują wszystkie sporty jak leci. Bukmaherka się zapłacze.
» 12 marca 2020, 14:41 #369
kckMU: Podobno dzisiaj grają oprócz Interu i Romy (wcześniej odwołanych), a oficjalna decyzja co do LM, LE i Euro ma zapaść we wtorek. Ktoś potwierdzi bo na szybko coś zobaczyłem?
» 12 marca 2020, 14:36 #368
Szymekas: Też to widzialem
» 12 marca 2020, 14:37 #367
kckMU: Nie wiem ile to zmieni w sumie... niestety to już jest wszędzie i dotyka 'największych'. Piłkarz Hannoveru, Gobert w NBA, koszykarze Realu, Rugani w Juve etc etc etc. Kwestią czasu jest zawieszenie absolutnie wszystkiego.
» 12 marca 2020, 14:42 #366
bani: W UEFA trwa dyskusja na ten temat - informacja powinna pojawić się w ciągu paru godzin. Możliwe, że wszystko zostanie odwołane (włącznie z dzisiejszym meczem). Nie ma sensu rozgrywać dzisiejszych meczów skoro ta edycja może nie zostać dokończona.
Najgorsze, że Premier League też ma zostać zakończone.
Pozostaje tylko e-sport, książki oraz netflix :(
» 12 marca 2020, 14:53 #365
GGMUN6: No niestety na to wygląda. Mecz chyba się odbędzie dzisiaj, sam Manchester nalega na to. Pewnie dzisiaj ostatnia gra w Europejskich Pucharach i w niedzielę z Tottkami i koniec sezonu.
» 12 marca 2020, 14:56 #364
kckMU: W e-sporcie już też perturbacje w finałach 11 sezonu ESL. Online to nie to samo...

Cóż, zdrowia dla wszystkich i czekajmy. Życie niestety uczy, że zawsze może być jeszcze gorzej.
» 12 marca 2020, 15:00 #363
MiSt: Uwalniając się na chwilę od tematu koronawirusa:

Zacząłem czytać książkę "Być liderem". Już sam pierwszy rozdział uświadamia wiele rzeczy. Jest tam opisane jak Ferguson wielokrotnie zasięgał rad. Po prostu zawsze uważnie słuchał i obserwował. Od razu skojarzyło mi się to z Ole, bo on sam lubił obserwować pracę SAFa. Widać, że Ole nie jest trenerskim "betonem". Dzięki współpracy z doświadczonymi oraz młodymi ludźmi(sztab) rozwija się w bardzo szybkim tempie. Pewnie nie raz sam Ferguson mu doradzał. Ale to dobrze - grzechem byłoby nie skorzystać z doświadczenia Szkota. Sam SAF po prostu słuchał odpowiednich ludzi i to w dużej mierze pozwoliło mu osiągnąć tyle sukcesów.

Sytuacja klubu, gdy Ole przejmował stery była zupełnie inna niż gdy robił to SAF. Ogromna i podupadająca marka, mieszanka składu trzech poprzednich menedżerów i gigantyczna presja fanów. Na razie wygląda na to, że Ole wykonuje dobrą robotę. Małymi krokami robimy postępy, a piłkarze zaczynają mu ufać. Przykładowo: po Maticiu widać, że z czasem nabrał szacunku do trenera. To jak zmieniła się mentalność naszej drużyny daje nadzieje na przyszłość.
Nie wiadomo jeszcze czy Ole znajdzie receptę na dotarcie na szczyt, ale na pewno ma na to szansę. Otacza się dobrymi ludźmi i ma jakąś wizję. Wygląda to obiecująco i jestem całym sercem za Norwegiem. Nie wierzę w to, że taki Poche wniósłby nas na wyższy poziom. Trzymajmy się Ole. Wiele jeszcze nam brakuje, lecz w końcu widać światełko w tunelu. Sam niecierpliwie wyczekuję kolejnego meczu, a to już wiele znaczy :)
» 12 marca 2020, 14:29 #362
Magik1990MU: Polecam. Świetna lektura!
» 12 marca 2020, 14:35 #361
rizx: Ole sam przyznał, że jak dostał propozycję, to pierwsze co zrobił, to dzwonił do Bossa. Ronaldo do dziś wspomina, jak wiele zawdzięcza Sir Alexowi, podobnie jak inni gracze, dla których nie był tylko trenerem ale i "ojcem" - to pokazuje jak wielką postacią się stał
» 12 marca 2020, 14:37 #360
DailySmoker: W wielu książkach o United, w biografiach zawodników od zawsze przewija się jedna myśl, żeby cieszyć się z sukcesów, ale już nawet podnosząc puchar myśl o następnym trofeum. Czy to Giggs, Beckham, Keane a nawet Cantona, każdy o tym wspomina. Najważniejsza jest mentalność zwycięzców, dlatego tak ważne jest zdobycie przez nas pierwszego trofeum z Ole.
» 12 marca 2020, 15:01 #359
kamilpe: Manchester United zapłaci 350 funtów każdemu kibicowi, który zakupił bilet na dzisiejszy mecz z LASK Linz w Lidze Europy.
Pieniądze mają pokryć koszt związany z transportem oraz zakwaterowaniem.
Informację podaje BBC. /Koneserzy Ligi Angielskiej
» 12 marca 2020, 14:28 #358
olek1143: Czyli nie ma dzisiaj meczu :/
» 12 marca 2020, 13:59 #357
Advm: Potwierdzone?
» 12 marca 2020, 14:02 #356
olek1143: Z tego co przeglądam nasze i zagraniczne media, to kwestia godziny Ew. 2. Aż ogłoszą komunikat.
» 12 marca 2020, 14:10 #355
Anhel: Regulamin Premier League został napisany jakieś 10 lat temu kiedy nie było jeszcze takich pieniędzy w piłce nożnej więc nie zrobią czegoś takiego jak piszecie niżej że Arsenal i Totki zagrają w LM. Moim skromnym zdaniem rozegrane zostaną jeszcze 2 kolejki tak aby Liverpool został majstrem, potem popatrzą w tabele i miejsca od 2 do 9 zagrają play offy o Ligę Mistrzów. Być może tylko jeden mecz bez rewanżu być może gdzieś na neutralnych terenach. Jedyny problem pojawi się kiedy to Liverpool nie zdobędzie majstra w ciągu tych 2 kolejek. Róbcie skriny
» 12 marca 2020, 13:49 #354
Rebxie: Właśnie. Co mówi regulamin Premier League w takiej sytuacji?
» 12 marca 2020, 14:01 #353
Magik1990MU: a co z zespołami od 9-20? A co w kwestii tych, co spadają z ligi? W jaki sposób ma to być korzystne np. dla City, co LM miała pewną (abstrahując od kary, bo tu wciąż się mogą odwołać).
» 12 marca 2020, 14:16 #352
Anhel: Pozostałe zespoły są mało ważne napisałem 2-9 aby można było utworzyć pary, jeśli ktoś ma 10 miejsce to trudno a w dodatku np Strate 10 pkt do 4 miejsca to po co brać ich pod uwagę? Spadkowicze? Nie będzie takich poprostu w następnym sezonie przejściowym Premier League miałoby 3 zesopy więcej. I wtedy spadać będzie 6. Oczywiście to są tylko moje przemyślenia luzujcie emocje.
» 12 marca 2020, 17:45 #351
Advm: Wygrywamy z Totkami, Chelsea przegrywa z Aston Villą, wskakujemy na 4 miejsce i kończymy sezon po 30 kolejkach z awansem do CL :)
» 12 marca 2020, 13:44 #350
GGMUN6: Europa League games tonight, including LASK-United, still on as thing stands
» 12 marca 2020, 13:32 #349
atotrikos: ej ej, to był mój plan na wieczUr - i co teras z nami bendzie ?
» 12 marca 2020, 13:23 #348
Noowak: Jak zawieszą rozgrywki europejskie to mają czas kwiecień- czerwiec na wznowienie. Później to będzie koniec bo Euro itd. Lepiej by było gdyby to całkiem zawiesili i żeby trofeum dostał najlepszy zespół. Mogli by zrobić mecz Inter United po prostu na jakimś pustym obiekcie i gitara
» 12 marca 2020, 13:09 #347
Noowak: Poza Interem i United to nikt raczej szans nie ma. No może to Getafe i Seville jeszcze wziąść i turniej mały zrobić
» 12 marca 2020, 13:11 #346
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 13:13

Aha czyli już mają zrobić finał United-Inter? Nieźle...
To może w LM zrobić City-Bayern?
» 12 marca 2020, 13:13 #345
Magik1990MU: Hehe, dobre :)

Euro też przesuną. Pamiętajmy, że to impreza mająca na celu przynieść zyski. A bez kibiców to będzie jedna wielka klapa. Może PL wróci najpóźniej na wakacje?
» 12 marca 2020, 13:13 #344
Noowak: Wiem że tak nie zrobią ale by to było lepsze niż odwołanie wszystkiego. Szanujmy się tacy Grecy to do finału nie dojdą itd
» 12 marca 2020, 13:16 #343
Magik1990MU: Nowak jest znany z tego, że czasami walnie mega głupotę. Ale ten pomysł mnie autentycznie rozbawił :)
» 12 marca 2020, 13:16 #342
Kasjusz: I jeszcze próbuje tego pomysłu bronić...
» 12 marca 2020, 13:26 #341
jassaj: "Szanujmy się tacy Grecy to do finału nie dojdą itd"
~ Jakiś randomowy kibic przed EURO 2004
Poraz kolejny błysnąłeś chłopie jak.... a lepiej nie kończyć.
Od przyszłego sezonu proponuje wgl nie grać tylko zrobić dwumecz o mistrzostwo a 18 drużyn niech ma wakacje, po co się męczyć skoro i tak nie wygrają ?
» 12 marca 2020, 13:29 #340
SajminatoR: Zacznijmy od tego że Inter wycofał się całkowicie że wszystkich rozgrywek. Piłkarze nie będą też trenowali tylko mają siedzieć w dach więc nie za bardzo ten pomysł z finałem United-Inter
» 12 marca 2020, 14:15 #339
GGMUN6: The Europa League and Champions League will be suspended immediately, with an announcement imminent #mulive [marca]

No to.. ten...

Co by nie mówić, zdrowie ważniejsze.
» 12 marca 2020, 12:57 #338
Magik1990MU: czyli dzisiejsze mecze też zawiesili?
» 12 marca 2020, 12:58 #337
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 13:01

Jednak

The Europa League suspension includes games being played today #mulive [marca]
» 12 marca 2020, 13:00 #336
Magik1990MU: To się trzeba spiąć i dziś, i przeciw Kurakom, bo mam wrażenie, że od przyszłego tyg również i PL zawieszą.
» 12 marca 2020, 13:02 #335
Magik1990MU: @Tytanowy

odniosłem się do wcześniejszego komentarza GGMUN6, który potem został zedytowny. Teraz dopiero to widzę.

Hmm... no wiadomo, zdrowie ważniejsze. Czyli zobaczymy co z PL w weekend.
» 12 marca 2020, 13:08 #334
GGMUN6: Tak, na początku napisałem, że pewnie nie, ale później zobaczyłem wiadomość, że obejmuje dzisiejsze mecze.
» 12 marca 2020, 13:09 #333
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 12:29

Jeszcze kilka słów ode mnie w kwestii wczorajszego meczu Live-Atleti

Jesteście hippkrytami? Wiecie o tym? Rozumiem radość, że Czerwonki odpadły, bo mnie to też cieszy, ale "wysyłać" tych hiszpańskich murarzy od razu do finału? Powiedzmy sobie szczerze: gdybyśmy to my odpadli z LM w taki sposób, to hejt na Hiszpanów poleciałby konkretny... i byłby to hejt zasłużony. Bo Simeone i jego wesoła gormadka od 9 minuty poprzedniego meczu (zdaje się, nie pamiętam dokładnie, kiedy padł gol) murowali całą drużyną i grali chamsko na czas. Nawet Mou w swoich "najlepszych" latach nie niszczył futbolu tak, jak Altetico w tym momencie. Swoje zrobili i dobrze jakby odpadli jak najszybciej. Już abstrahując od korony i widma zawieszenia wszelkich rozgrywek, to jeśli założymy, że LM zostanie prędzej czy później dokończone, nie chciałbym widzieć tak żałośnej drużyny w kolejnych rundach. Wstyd, że ogóle coś takiego jeszcze działa we współczesnym futbolu... ale widać LFC ma szczęście do bramkarzy. Cóż, nie mój cyrk, nie moje małpy. Liverpoolu już nie ma, ale Atletico też nie powinno być.
» 12 marca 2020, 12:28 #332
Vaxiu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 13:01

A ja nie rozumiem tego waszego oburzenia taktyka Atletico. Przecież oni tak grają od lat, żelazna obrona i zabójcze kontry co nie oznacza, że nie potrafią przycinać gdy trzeba było gonić wynik ale tutaj to nie oni gonili wynik.
Zachowujecie jakbyście widzieli ich pierwszy mecz...
» 12 marca 2020, 13:01 #331
rvn10: Atletico nie gra atrakcyjnie ale od razu niszczenie futbolu? Awansowali dalej swoimi metodami i nie ma co ich ganić za to. Liverpool miejscami walił głową w mur i nie powiedziałbym że ich zdominował cały mecz.
» 12 marca 2020, 13:11 #330
Magik1990MU: Jak tam chcecie. Dla mnie to antyfutbol poparty furą szczęścia.
» 12 marca 2020, 13:15 #329
trakol: Murowali caly mecz, ale strzelili 3 bramki na anfield, to niezle murowanie :) liczy sie rezultat koncowy, powinni wyjsc ofensywnie na livarpool i dostac 4 bramki co nie?
» 12 marca 2020, 14:46 #328
awe: Jak Mou muruje to jest pośmiewiskiem jak Atletico muruje to sa mistrzami logiczne przeciez
» 12 marca 2020, 16:01 #327
Celt15: Zostało 9 kolejek do końca, więc mam cichą nadzieję, że jakoś uda się ten sezon w Anglii dociulac do końca. Jeśli nie to szczerze liczę na przesunięcie Euro o jeden sezon.

Paradoksalnie to najgorszy sezon od dawna na zasadę mówiącą o odwołaniu rozgrywek i rozliczeniu tabeli z poprzedniego sezonu. Nie pamiętam, by był sezon z tak ogromną różnicą w pozycjach jak obecnie. Kiedyś TOP4 to było TOP4 i wielkich dramatów by nie było. A w tym sezonie żałosny Tottenham zamiast Lester czy Arsenal za nas. Oby do tego nie doszło.
» 12 marca 2020, 12:03 #326
NoName222: Jeśli wpuszczą do LM za rok Arsenal i Totki to oni się tak skompromitują, że drużynom z Anglii zabiorą 4 miejsca w LM i zostaną tylko 3...
» 12 marca 2020, 11:51 #325
Magik1990MU: Święte słowa. NIE dla ogórków
» 12 marca 2020, 12:08 #324
getryscholesa: Kwestią czasu jest, kiedy zawieszą wszystkie rozgrywki. Znając życie ostatecznie je odwołają, co spowoduje iż bieżący sezon w teorii nie będzie miał żadnego znaczenia, a pod uwagę będzie wzięta tabela z zeszłego sezonu. A więc w Lidze Mistrzów Tottenham i ... Arsenal. Kosztem nas i Leicester.
» 12 marca 2020, 11:44 #323
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 12:02

Boże kiedy skończy się ta panika, co to za czasy, ludziom już chyba na serio te telefony i media powrastały we łby, przecież wszystkie rozgrywki mogą być z powodzeniem kontynuowane, w skrajnych przypadkach jak np. Włochy za zamkniętymi drzwiami. Ludzie nie dajcie się zwariować przecież liczba chorych w porównaniu do całościowej liczby mieszkańców w żadnym kraju nie przekracza nawet 1%, a poziom niepokoju wśród obywateli na poziomie katastrofy nuklearnej, panikarze na równi z zakażonymi powinni być poddawani kwarantannie, bo w takich sytuacjach ferment to ostatnia rzecz jakiej potrzebujemy...
» 12 marca 2020, 12:01 #322
jedi: Nareszcie jakiś rozsądny...

Uściślę. Liczba chorych nie przekracza nawet 0,1% w żadnym kraju. W większości nie przekracza 0,01%. Poza tym w lutym w Polsce zmarło prawie 20 osób. Na zwykła grypę...

Na świecie CO ROK umiera pół miliona ludzi. Na zwykłą grypę. :) Najgorszy był rok 2018, wtedy zmarło 650 tysięcy osób.

Trzeba być ostrożnym, bo ten wirus rozprzestrzenia się łatwiej i szybciej, ale bez przesady. Swiat się nie kończy.
» 12 marca 2020, 12:32 #321
Magik1990MU: Radzę się dokształcić wpierw w tym temacie, zamiast porównywać koronawirusa ze zwykła grypą. Otóż na grypę już dawno wymyślono receptę i jak ludzie umierają na nią, to zwykle dlatego, że lekceważą sobie tę chorobę. Tymczasem covid to nowy szczep, który, jak już wiadomo, powoduje np. nieodwracalne zmiany w płucach. Innymi słowy: wyleczyć się możesz, powikłania zostaną. Poza tym rozprzestrzenia się dużo łatwiej. I finalnie: o ile wirusy grypy wykosi wyższa temperatura (jak zawsze), to nie wiadomo, jak korona się zachowa za 2-3 miesięce. Równie dobrze może zmutować do dużo groźniejszej formy.

Tak więc panika i wykupywanie wszystkiego ze sklepów to jedno, ale absurdem jest również lekceważenie tego cholerstwa.
» 12 marca 2020, 12:41 #320
Devil156PL: Bourdain napisz w takim razie list do premiera Włoch ,żeby przywrócił rozgrywki sportowe ,bo jak na razie zawiesił je do chyba 3 kwietnia ,Rugani(Juve) jest zarażony .
Co do paniki , to we Włoszech zmarło już ponad 500 osób . Kraje nie są do tej choroby tak przygotowane jak np. do grypy . Dlatego też jest panika ,bo być może jakby nie izolowali chorych i nie zakazywali imprez masowych , to liczba zgonów byłaby już kilkukrotnie większa .

Ja stwierdzam fakty , choć przyznam ,że w Polsce panika jak na razie jest niepotrzebna , bo na razie jest tylko kilkadziesiąt przypadków i żadnych śmiertelnych . Jednak wystarczyło ,żeby media nagłośniły sprawę i rząd wdrożył pewne środki ostrożności i Polakom zaczyna odbijać.

Sytuacja w Anglii jest jednak inna, ponieważ liczba zarażonych tam jest o wiele większa i tam co raz szybciej choroba się rozprzestrzenia dlatego sądzę ,że kwestia tygodnia, dwóch i też już będą rozmowy na temat zawieszenie ligi . Choć może jeśli epidemia szybko minie ,to po prostu mecze będą przełożone ,ale to jeszcze nie wiadomo .
» 12 marca 2020, 12:45 #319
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 17:23

@Magik1990MU

Jeśli można spytać, jakie nieodwracalne zmiany powoduje w płucach i jakie powikłania zostają?
» 12 marca 2020, 17:22 #318
Chestnut: Dzieciakom z PSG trzeba chyba przypomnieć Manchester United i Barcelonę, bo nie pamiętam by Manchester albo Barcelona cieszyła się z wygranej w tak bucowaty sposób.
» 12 marca 2020, 11:20 #317
Magik1990MU: Zastanawia mnie cały czas, jakie decyzje podejmie FA względem tego sezonu. Wg przepisów jeśli rozgrywki ligowe odwołają, to wszelkie wyniki zostaną odwołane... i Liverpool będzie bez majstra :) Byłoby to bardzo niesprawiedliwe dla nich, ale nie tylko dla nich zresztą. Takie Lester na dzień dzisiejszy jest na 3 miejscu i wciąż trzyma bezpieczną przewagę, co daje im bezpieczną przewagę. W ich miejsce wszkoczyłby beznadziejny Tottenham. Tak samo my bylibyśmy byli bez LM, chociaż jesteśmy na najlepszej drodze do tego. Zabawnie byłoby gdyby rozgrywki anulowali, a City karę podtrzymali. Wówczas do LM wchodzi Arsenal, co byłoby już niezlą pariodią, aby takie ogóry zagrały w tych rozgrywkach. Cóż, może uda się jakoś ten sezon dograć.
» 12 marca 2020, 11:13 #316
MikeMU: A my nie będziemy mieć ligi mistrzów
» 12 marca 2020, 11:19 #315
Magik1990MU: Przecież to napisałem... tak samo jak tego potworka (teraz widzę):

"Takie Lester na dzień dzisiejszy jest na 3 miejscu i wciąż trzyma bezpieczną przewagę, co daje im bezpieczną przewagę"

grrr...
» 12 marca 2020, 12:10 #314
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 11:12

Biedny Kloppik narzeka na styl gry Atletico mając takich zawodników w swoich szeregach . Nie no najlepiej jakby się otworzyli mając wynik 1:0 u siebie i traktowali ich ulgowo bez agresji . Noi Liverpoolek miałby autostradę do bram ki , tak by było najlepiej . Trochę pokory panie Klopp bo w całym dwumeczu mieli może 30 minut wczorajszej drugiej połowy gdzie naprawdę Atletico mialo spore problemy i mogli coś trafic . Mając na uwadze że na Anfield gra się znacznie ciężko i w sumie nie przegrywają
» 12 marca 2020, 11:11 #313
CirclePain: To była prawdopodobnie najlepszy dogrywka w historii piłki. Aż obejrzę powtorke
» 12 marca 2020, 11:03 #312
pilchu: Liverpool przegrał w dwumeczu 4:2. Atletico mialo swój styl, który jest skuteczny. Kloppy trafiły na zespół, który biegał rownie dużo i intensywnie. Do tego świetna organizacja gry z tyłu i bardzo groźne kontry. Atletico było lepsze w dwumeczu i wygrało 4:2. To, że LFC gra ładniej piłką? Okej, nie da się temu zaprzeczyć. Jednak piłka nożna to nie skoki narciarskie, za styl nie ma punktów.
Klopp pokazał swoją ignorancję i buractwo. Ten płacz o styl gry przeciwnika. Byłby takim kozakiem to by wygrał dwumecz. Pep po meczu z nami, w którym City też było lepsze "dla oka" potrafił powiedzieć, że United było lepsze więc wygrało. Różnica klas.
» 12 marca 2020, 09:57 #311
lukiton0589: Nie rozumiem po co na siłę grać wszystkie ligi i europejskie puchary bez kibiców jak i tak za tydzień góra dwa wszystkie ligi i europejskie puchary zostaną odwołane.
» 12 marca 2020, 09:31 #310
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 10:18

Dokładnie masz rację. Już teraz powinni zawiesić wszystkie rozgrywki na miesiąc i zobaczymy jak wtedy będzie wyglądała sytuacja. Inter już wydał oświadczenie, że wycofuje się ze wszystkich rozgrywek. Ciągnięcie tego na siłę robi się bez sensu
» 12 marca 2020, 10:17 #309
Pyra: Atalanta, Atletico, PSG, Lipsk
już mi się podoba ta LM, jak jeszcze Napoli i Lyon by przeszył to zeszłoroczna LM zostanie przebita pod względem sensacji
» 12 marca 2020, 09:22 #308
Xchrisx7: Szczekajcie ile wlezie, teraz macie na to okazje.
Jako wieloletni fan United (nie tylko sprzed klawiatury) z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że mimo wczorajszej porażki, Liverpool jest obecnie najlepszym (sportowo) klubem na świecie czy wam się to podoba czy nie.
» 12 marca 2020, 09:20 #307
Pyra: a ja bym powiedział, że Bayern
i co?
Live to bardzo dobry zespół ale spokojnie od ogrania, już tyle razy w tym roku wygrywali 1 bramką (14x w lidze), że ten ich rekord jest mocno, nawet bardzo mocno szczęśliwy
» 12 marca 2020, 09:45 #306
Kkacper102: Patrzycie wszyscy przez pryzmat Premier League, która jest najsłabsza od wielu wielu lat? Może warto też spojrzeć na Bayern? PSG? Juventus mimo okropnej grze w piłkę też są jednym z lepszych klubów na świecie. Simeone zjadł Kloppa, a zachowanie Niemca po meczu zasługuje na śmiech prosto w serce kibicom liverpoolu, którzy od 100 lat nie umieją przegrywać
» 12 marca 2020, 09:50 #305
Seszele: Xchrisx7
Jeśli wygrana w klubowych mistrzostwach świata o tym świadczy, to ok, trzeba zgodnie przyznać - są najlepsi na świecie.
Ale pod względem sportowym? Nie sądzę.
» 12 marca 2020, 12:46 #304
trakol: Skoro liverpool jest najlepszy, a w obu meczach z nami byli gorsi, to jacy my jestesmy? ;)
» 12 marca 2020, 14:52 #303
Szymekas: No i mecze w premier league bez publiczności
» 12 marca 2020, 09:03 #302
rizx: Niestety bardzo prawdopodobne jest, że mecze z Linz i Totkami będą ostatnimi w tym sezonie
» 12 marca 2020, 09:06 #301
Miro: Liverpool nie jest jakąś super ekipą. Jest to solidny zespół ale zbyt wcześnie okrzyknięto go europejskim hegemonem. Liga angielska jest słabsza w tym roku jeśli chodzi o zespoły z top6, co widać w pucharach. Dzięki temu mamy realne szanse na top4. Natomiast zespoły słabsze podniosły poziom. Liga się spłaszczyła i stała bardziej wyrównana. Zresztą wszystkie ligi przechodzą kryzys, za wyjątkiem niemieckiej (tam drużyny z topu podniosły poziom w stosunku do ostatnich lat).
» 12 marca 2020, 08:13 #300
Psikuta: Premier League to najlepsza i najmocniejsza liga świata, nie tylko ze względu na nasze Diabły. Serie A , Bundesliga i La liga to porazka, po 3 zespoly warte obejrzenia a reszta luja warta :D . Europejskie puchary jak kazde puchary, rządzą się swoimi prawami.
» 12 marca 2020, 08:32 #299
RememberMe: Jeśli Liverpool nie jest super ekipą to ja już nie wiem kto ma być super ekipą. Fenomenalny zespół.
» 12 marca 2020, 08:42 #298
Kkacper102: Psikuta a oglądałeś kiedyś Sassuolo? Oglądałeś kiedyś Paderborn walczący piłkarzami z 3 bundesligi? Warto spojrzeć na grę, a nie na nazwiska. Najmocniejszą ligą w Europie teraz jest Bundesliga.
» 12 marca 2020, 09:52 #297
pbskarpy: Szykuje się chyba koniec sezonu w niektórych ligach i pucharach. Pytanie czy w związku z tym (corona) zakończą ligi z takimi wynikami czy jednak zespoły będą walczyć o inne terminy dokończenia ligi?
» 12 marca 2020, 08:03 #296
pbskarpy: Gdyby mecz live - atl zakończył się wynikiem 0-0 To i ja mowilbym, ze to antyfutbol, ze defensywa byla wspaniala, ale oczy krwawily itp itd. Ale live przegrało u siebie, bo atl strzelalo! Strzelili 3 brameczki ładne. O jedna więcej!
» 12 marca 2020, 08:00 #295
RememberMe: No i zostało tylko City. To jest ich sezon?
» 12 marca 2020, 07:20 #294
RedsFan: Klopp podobno ma klase, a dla mnie to on się zachowuje jak Mourinho czasami i nie ma za to żadnych konsekwencji. Po wczorajszym meczu płakał, jak można mieć taką defensywa taktykę jak Atletico :/ chłop nie umie przegrywać, bo Hiszpanie mieli świetna i skuteczna taktykę na rozbieganych klopowych biegaczy. Zawiódł im bramkarz, więc może mieć chłop pretensje tylko do siebie, że nie ma rezerwowego z prawdziwego zdarzenia :)
» 12 marca 2020, 07:10 #293
mikon70: Ostatnio o tym mówiłem tez, dlatego co najwyżej jeśli chodzi o klasę i kulturę to może Pepowi buty czyścić. Dlatego nie wierze jak można się nim tak podniecać i twierdzić, ze to taki pozytywny gość. Właśnie to pokazuje, kiedy Liverpool przegrywa albo remisuje.
» 12 marca 2020, 07:16 #292
RedsFan: Zgadzam się Pep to klasa sama w sobie, a ta arogancja Kloppa, to typowa słoma z butów.
» 12 marca 2020, 07:19 #291
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 07:24

Zapewne Atletico mialo grac tak w pilke jak chcial Klopp.Najlepiej jakby sobie strzelili samoboja,albo dali walkowera zeby Jurgen byl szczesliwy :D
» 12 marca 2020, 07:24 #290
Dejfmi: Tak jak zawsze powtarzałem, Klopp to prawdopodobnie najbardziej wybitny motywator ale strateg czy taktyk to z niego żaden. Zwykłe fizyczne zajeżdżanie przeciwników, działało działało ale zaraz się to skończy bo już będą na to patenty. Tak samo było z tiki taką Guardioli w Barcelonie, też działała do pewnego czasu a potem przestała. City też 2 sezony wygrywało wszystko a teraz już mają więcej porażek niż Arsenal.

Niewątpliwie to wielcy trenerzy ale zawsze bardziej będę doceniał tych elastycznych, dopasowujących się do przeciwnika bądz danej sytuacji - Ancelotti, Mourinho (już wypalony) itd.

Jeszcze ten rozpacz Kloppa, że Atletico zagrało nie tak jak on by chciał to już lekko żenujące :)
» 12 marca 2020, 07:56 #289
Seszele: No to zbliża się koniec Liverpoolu... Czas na zmianę hegemona.
Żeby defensywne Atletico ich tak rozłożyło na Anfield Road?

Po tym sezonie kilku czołowych graczy odejdzie, Klopp być może też i coś tam może pęknąć. To już nie będzie ta sama drużyna. Guardiola może też. Ciekawie będzie.
» 12 marca 2020, 07:01 #288
Kkacper102: Ofensywą wygrasz mecz, obrona wygra ci mistrzostwo. Stare dobre Catenaccio, Atletico przypominało mi wczoraj Inter Mourinho z 2010 roku.
» 12 marca 2020, 09:53 #287
Bylak: Serce sie raduje, loosepool przegral mecz, a ja sie za to napije sia lala la lalala lalalalala
» 12 marca 2020, 06:31 #286
levy181: Powiem Wam że tak bardzo jak cieszę się z każdej wygranej MU tak i cieszę się z przegranej Live a to że odpadli z LM coś pięknego.
» 12 marca 2020, 06:02 #285
DjTED: Legenda głosi , ze TAA biegnie nadal za Moratą....
» 12 marca 2020, 01:47 #284
mcscotyy: I ze Van Dijk pojawił się na murawie
» 12 marca 2020, 07:13 #283
DjTED: Wdowczyk "powiedzmy sobie szczerze , ale na 10 meczów 8 czy 9 wygrywa Liverpool" no co za stary dzban.... Ja sadze , ze na 10 meczów 10 wygrywa Atleti bo Live jest żenujące. Taktyka na hurra
» 12 marca 2020, 01:34 #282
Xchrisx7: Jesteś żałosny mówiąc takie coś...
» 12 marca 2020, 07:52 #281
MrCygan: Inter Mediolan oficjalnie wycofuje się ze wszystkich aktywności sportowych do odwołania w związku z wykryciem koronawirusa u Daniele Ruganiego. Podane info na Twitterze, nie mam pojęcia co to oznacza dalej. Polecam sprawdzić
» 12 marca 2020, 00:53 #280
RedDan: Przed meczem kibel też ładnie pokazał fanom co o nich sądzi. Klasa.
Wszyscy siebie warci u tych gęsi. Dobrze że jurgenik nie przyszedł na Old Trafford.
» 12 marca 2020, 00:45 #279
gregorvts: A co zrobił ?
» 12 marca 2020, 01:06 #278
wedel242: Bardzo dobrze zrobił, zdenerwował się na kibiców którzy wyciągali dłonie do zawodników. Przecież jest zakaz uścisków dłoni
» 12 marca 2020, 01:08 #277
Janek: Wystarczyło grzecznie odmówić, nie trzeba od razu ludzi obrażać.
» 12 marca 2020, 07:42 #276
Kkacper102: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 00:35

Jest sens grać dalej? Rugani koronawirus. Pora postawić zdrowie ponad sport.
» 12 marca 2020, 00:34 #275
Tom535: Ale pięknie Simeone spuścił Looserpool do Kloppa. Nawet takie fajne mokre po meczu byli. Jak szczury kanalizacyjne.
» 12 marca 2020, 00:27 #274
FergusonHistory: Kończyć sezon,nie ma co narażać ludzi,jeśli klopy takie mocne to za rok powtórzą :)
Dodatkowo zabrać City mistrzostwo za machlojki i zrobić nas mistrzami za 2017/2018 !
» 12 marca 2020, 00:11 #273
gregorvts: Życie nie jest aż tak piękne
» 12 marca 2020, 00:53 #272
Batigol222: Słabo łapię to cieszenie się z odpadnięcia Liverpoolu. Gdyby dostali baty od jakiegoś zespołu, który potrafi grać w piłkę nożną to spoko. Ale to Atletico było żałosne: 75% meczu nawet nie potrafili wyjść z piłką z własnej połowy a gdyby nie bramkarz to nawet trudno oszacować, ile bramek mogli tam dostać. To nawet nie była dobra obrona, jak w pierwszym meczu: po prostu stali na 10 metrze i mieli szczęście oraz supermena w bramce.
» 12 marca 2020, 00:11 #271
rvn10: Tego nikt nie będzie pamiętał, ważny jest końcowy wynik.
» 12 marca 2020, 00:18 #270
Batigol222: trudno, poszło. Mam nadzieję, że w następnej rundzie to Altetico dostanie porządne baty od City albo Lipska.
» 12 marca 2020, 00:20 #269
levy181: Zgadzam się i cieszę się że tak to się stalo
» 12 marca 2020, 05:50 #268
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 07:18

To Atletico było skuteczne i to się w piłce liczy, a nie płacz po przegranej. Ciekawe jak by klopp był generałem i by przegrał na wojnie, a później powiedział, moich ludzi zginęło 3 razy więcej, przegraliśmy, ale przynajmniej walczyliśmy widowiskowo, a nie tak jak przeciwnik %D
» 12 marca 2020, 07:12 #267
Zelas12: To jest piłka nożna . Wygrywa drużyna która strzeli więcej bramek (styl nie ma znaczenia). Przypomnij sobie Grecje :) jak wygrywali. To była masakra
» 12 marca 2020, 10:15 #266
kckMU: VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS ATLETI!!
» 12 marca 2020, 00:08 #265
maticr7: Dokładnie.Dobrze prawisz. :)
» 12 marca 2020, 16:54 #264
RedDan: Znajdzie się gdzieś powtórka z dogrywki? To trzeba obejrzeć ponownie. Kuropatwy out.
» 12 marca 2020, 00:03 #263
Noowak: Mecz lfc pokazał wszystkim specjalistom jaką robotę robi bramkarz. Gdyby zamienić na ten mecz Oblaka i Adriana klubami to by było 5-0 po 90 minutach
» 11 marca 2020, 23:59 #262
Seszele: No tak.
Mogło być 5-0 a skończyło się na 2-3. Taki jest futbol. Liverpool zebrał baty na Anfield Road i ich czas dobiegł końca.
Teraz jest czas na Manchester United !! :)
» 12 marca 2020, 09:12 #261
Magik1990MU: Fajnie jakby w ćwierćfinale Bayern trafił na PSG i Robert pokazałby plastusiowi miejsce w szeregu. A potem wyrzucił Barca i w finale nakopał... tu już bez różnicy komu. Należy mu się ten puchar
» 11 marca 2020, 23:57 #260
rvn10: Są głosy że sezon Premier league zostanie zakończony w przeciągu 48 godzin!
» 11 marca 2020, 23:56 #259
lukiton0589: Niech kończą
» 11 marca 2020, 23:59 #258
Noowak: Karius musi być szczęśliwy teraz że ktoś w lfc tak szybko powtórzył jego wyczyn w LM
» 11 marca 2020, 23:50 #257
levy181: Raczej nikt szybko go nie powtórzy. Przy pierwszej bramce był źle ustawiony ok błąd ale później?
» 12 marca 2020, 06:04 #256
GGMUN6: Jeżeli sezon w PL zostanie skończony to nie powinno być tak, że taki układ tabeli jaki jest na obecną chwilę zostanie zatwierdzony.
Może i Liv by miało mistrza, ale i my wtedy będziemy w LM.
No bo nie wyobrażam sobie żeby to Arsenal był w Champions League.
» 11 marca 2020, 23:45 #255
daniodaniodanio: No to czemu mowisz ze nie powinno byc tak bo nie rozumiem ? To chyba dobrze ze bedziemy miec lige mistrzow
» 11 marca 2020, 23:50 #254
Janks7: Gdyby sezon się teraz zakończył, to jeszcze nie wiadomo czy będziemy w LM, bo jesteśmy na 5 pozycji, a nie 4, City złożyło odwołanie więc równie dobrze odwołanie może zostać rozpatrzone pozytywnie i City jednak zagra w LM, a nas wtedy czeka tylko LE.
» 11 marca 2020, 23:52 #253
GGMUN6: Jeżeli wezmą układ tabeli z poprzedniego sezonu to nie będziemy mieli LM.
» 11 marca 2020, 23:53 #252
Ciechanek: Dopóki nie zostaną rozegrane wszystkie kolejki i którakolwiek drużyna ma matematyczne szanse na wyższe / niższe miejsce to nie mogą sobie o tak o wziąć tabeli taka jak jest teraz !! Sezon niedokończony to niedokończony. Po to jest terminarz 38 kolejek że tyle ma być. Skąd wiesz, że city nie wygra pozostałych meczów a liverpool nie przegra wszystkich?

To tak jakby w meczu było 5:0 po 60min i sędzia gwiżdże koniec bo już i tak ta co ma 5:0 wygrała...

Uważam, że w przypadku przerwania sezonu teraz nie ma żadnej opcji, żeby tabela została taka jak teraz
» 12 marca 2020, 06:06 #251
Magik1990MU: LFC odpada... i w sumie dobrze. Banda chamów i brutali. Szkoda tylko w tym wszystkim, że odpadli z największymi murarzami w obecnym futbolu. Coś słaba ta LM w tym roku. Nawet klub-mem się zakwalifikował.
» 11 marca 2020, 23:41 #250
Glory1878: Przeciez arsenal gra w europejskiej
» 11 marca 2020, 23:44 #249
Janks7: Koledze chodziło o PSG xd a Arsenal grał* w LE, a nie gra
» 11 marca 2020, 23:46 #248
NoLogo: Tak Arsenal gra... nie wszyscy może wiedzą ale gra, na fujarce hymn przed meczami.
» 11 marca 2020, 23:48 #247
Magik1990MU: ano tak, zapomniałem o memach z Londynu :)
» 12 marca 2020, 00:26 #246
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 23:42

Widzę, że tutaj wszyscy świętują to, że Liverpool odpadł z LM, a tak naprawdę, to tragedia dla Premier League, gdzie w tym sezonie tylko kluby z Manchesteru ratują jej honor, po ubiegłorocznej dominacji, a jeszcze nie wiemy co City odwali w rewanżu... No i jeszcze Wolves mamy, no to 3 angielskie kluby póki co nam zostały w Europejskich Pucharach, gdzie w ubiegłym sezonie mieliśmy 2 angielskie finały.
Dla mnie to co się dzieje, to naprawdę istna tragedia dla angielskiej piłki, Anglicy to jednak fajtłapy, żeby klub, który celuje w obronę tytułu w LM nie miał godnego zmiennika na tak ważnej pozycji jaką jest bramkarz? Nasz Romero przy tym Adrianie to niebo, a nie ziemia tylko wręcz piekło... Adrian to chyba po prostu kret, bo jak można było w tak niegroźnej sytuacji sprezentować gola, który całkowicie podciął skrzydła swojej drużynie, gdy ta miała korzystny rezultat... Przy wszystkich golach dał d*p*, ale pierwszy gol był zdecydowanie kluczowy i tutaj Adrian sprezentował gola w podwójny sposób, nie dość, że podał piłkę do przeciwnika, to jeszcze nie ogarnął dobrze ustawienia w bramce, żeby naprawić swój błąd...
» 11 marca 2020, 23:41 #245
Sideswipe: A ja mam to w dvpie jak wypada premier league, po co się takimi pierdołami w futbolu przejmować. Porażka lfc cieszy i tyle.
» 11 marca 2020, 23:59 #244
RedsFan: Tragedia to Liverpool, który gra w tym sezonie dobrze tylko przez to, że wszystkie inne kluby w PL graja słabo. Oni mają się za bogów, a jednak mja wąska ławke i brak topowych zmiennikow. Klop jakoś niezbyt się wzmacnia i może mieć kłopot w następnych latach, o ile reszta z top 6 poczynić odpowiednie starania do ulepszenia składów.
» 12 marca 2020, 00:09 #243
Janks7: No Ty masz w dupie, ale zaraz się będziesz wkurzał, jak fani hiszpańskiej piłki wjadą z głupimi tekstami, że jaka ta Premier League słaba bo mistrz Anglii odpada z drużyną, która nie wiadomo czy załapie się do top 4 La Ligi...
Trzeba myśleć szerzej, a nie bo Liverpool to odwieczny rywal, to się pośmiejemy, że odpadli, a zaraz będzie płacz, że ludzie cisną bekę z Premier League, że przepłacona i słaba.
Co do tej ławki Liverpoolu, nie przesadzajmy, że aż taką wąska i słaba, na pewno odstaje poziomem, ale najgorszy zmiennik się okazał na tej kluczowej pozycji, która powinna dawać spokój drużynie, a gość podciął im skrzydła w momencie, w którym Liverpool już był jedną nogą w ćwierćfinale.
» 12 marca 2020, 00:18 #242
NoLogo: Sorry ale przejmować się jak wypada PL w oczach jakichś pryszczatych 13latków? Klopki odpadają i bardzo dobrze, nie ma żadnego znaczenia z kim przegrali i w jakim stylu.
Honor PL? Jakieś korzyści by były jeśli by grali dalej? Kasa dla klubu tylko i dla federacji coś pewnie też i tyle, a FA działa tak że czasem żal na to patrzeć więc ich nie ma co żałować.
Miejsca do LM są przydzielone, ich ilość się przez to nie zmieni, to że poodpadają w tej edycji nie ma żadnego znaczenia, no chyba tylko jak wcześniej wspomniałem dla tych 13latków, a PL i tak ciągle będzie na topie wśród kibiców ale też i finansowym, bo wpływy z europejskich pucharów są niczym w porównaniu z tym co dostają z tytułu praw tv do ligi krajowej, a to bogactwo dalej będzie przyciągało zawodników z innych lig.
» 12 marca 2020, 01:03 #241
ax1d: No ja to już od miesięcy nie mogę spać, bo fani hiszpańskiej piłki wjadą...
» 12 marca 2020, 08:33 #240
NoLogo: Wczoraj oklep zebrał jeden .... , dzisiaj lolerpool, jeszcze jutro United niech wypracuje pozytywny rezultat i tydzień będzie udany.
» 11 marca 2020, 23:38 #239
kolokolo98: Co jak co, ale jak dotąd to był mecz sezonu.
» 11 marca 2020, 23:38 #238
kenia86: Lepszego scenariusza nie mogliśmy sobie wymyśleć.zgasili ich pieknie.takich mają zajebistych kibiców A wychodzili przed końcowym gwizdkiem
» 11 marca 2020, 23:37 #237
Anhel: Teraz w studio po meczu będą robić z simeone Boga jaki to z niego taktyk itd a wcześniej cały mecz cisli ze murarka hehe. Fajne to uczucie widzieć jak Liverpool odpada a w szczególności ten Arnold bo mnie irytuje, ale LM najprawdopodobniej zawiesza więc emocje jakoś szybko opadają
» 11 marca 2020, 23:37 #236
braku: Ale fajnie
» 11 marca 2020, 23:37 #235
StrawFoot: Teraz tylko poczytać co się dzieje na lfc i można iść spać. Dobranoc diabły :)
» 11 marca 2020, 23:37 #234
Julius: Ale jak to? Potężny Liwerpul wywalony z CL? Zdaniem wielu najlepsza druzyna wszech czasów? Ta drużyna, której United 1998/99 może czyścić buty? No to KLOPPs.
» 11 marca 2020, 23:36 #233
szubik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2020 10:15

Przecież porównywać zespół Jurgena do naszej ekipy z sezonu 98/99 to zbrodnia. W tamtej drużynie jakość i silne charaktery były na porządku dziennym. Schooles, Giggsy, York, Cole, Schmeichel, Stam, Keane czy nasz Solsza. Nawet dzisiaj, grając w tamtym stylu, ciężko by było znaleźć godne przeciwnika dla nich. No i duch walki... przegrywać praktycznie całe spotkanie 1:0, żeby w doliczonym czasie drugiej połowy przenieść szale zwycięstwa na swoja stronę - majstersztyk! Kto żyje dość długo i kibicuje United ten wie :)
» 12 marca 2020, 10:14 #232
daniodaniodanio: Dlaczego przy stanie 2-1 dla lfc komentator mowil ze Atletico ma awans ? No chyba ze cos zle zrozumialem. Ale to by oznaczalo ze co ze jednak bramka na wyjezdzie ma znaczenie wieksze ? Bo niby tego mialo nie byc juz jak to jest ?
» 11 marca 2020, 23:36 #231
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 23:41

To jest dwumecz. Atletico wygrało u siebie 1:0 więc w razie 2:1 na Anfild było by 2:2 z tym że bramki na wyjeździe liczą się razy 2 więc ta jedna bramka na wyjeździe dała by im przewagę. Nic się w tej kwestii nie zmieniło raczej.
» 11 marca 2020, 23:40 #230
RedsFan: Jak dla mnie Jan Oblak MOTM, co ten bramkarz dzisiaj wyciągał, to głowa mała!
» 11 marca 2020, 23:35 #229
Glory1878: To sie najlepszy prawy obronca swiata popisal przy ostatniej bramce. bardzo dobrze, teraz jeszcze lige odwołać i niech czekają 500 lat na trofeum
» 11 marca 2020, 23:33 #228
Bukajowaty: Jeszcze niech Real wyeliminuje City i będzie piękna Liga Mistrzów.
» 11 marca 2020, 23:33 #227
Reico100: Jeszcze PSG OUT
» 11 marca 2020, 23:34 #226
Magik1990MU: chyba żartujesz. Żadnej drużyny z PL w ćwierćfinałach? Byłby niezły wstydm Poza tym prześcieradła muszą odpaść jak najszybciej.
» 11 marca 2020, 23:35 #225
ferdas: Też się zgodze, też liczę na awans obywateli , real to taki sam wróg jak lfc
» 11 marca 2020, 23:37 #224
Magik1990MU: teraz PSG i Real out... i można oglądać LM. Liczę w tym roku na Bayern.
» 11 marca 2020, 23:38 #223
NoName: Fajnie by bylo z Obywatelami zagrac o superpuchar Europy.
» 11 marca 2020, 23:53 #222
mcscotyy: gdzie był Van Dijk przy tych dwóch bramkach? Bo chłop chyba wyparował
» 11 marca 2020, 23:32 #221
RedsFan: Pięknie Morata pokazał Arnold owi kto tu jest Panem :)
» 11 marca 2020, 23:32 #220
ferdas: Morata irytowała mnie zawsze ale teraz go polubiłem, ładnie uciszył buraków na anfield
» 11 marca 2020, 23:32 #219
Reico100: I finał Atleti - Bayern :D
» 11 marca 2020, 23:32 #218
UnitedFan07: Oby tak było
» 11 marca 2020, 23:35 #217
trader7: CUDOWNIE !
» 11 marca 2020, 23:32 #216
UnitedFan07: Ależ piękny widok !! Chwilo trwajj !!
» 11 marca 2020, 23:32 #215
marjo: Do klopa z nimi :D
» 11 marca 2020, 23:31 #214
kolokolo98: Gitara siema
» 11 marca 2020, 23:31 #213
zeVard: JEEEEST
» 11 marca 2020, 23:31 #212
Fido: Brawo
» 11 marca 2020, 23:31 #211
MixEx: Piękny wieczór
» 11 marca 2020, 23:31 #210
Strzelec: Atleti wygrywa!
» 11 marca 2020, 23:31 #209
NicPozytywnego: Pięknie !
» 11 marca 2020, 23:31 #208
StrawFoot: Współczuję tym chłopakom w Polsce, którzy jutro o 6:00 mają być w robocie.
» 11 marca 2020, 23:26 #207
AgEnT: Ale Klopik ma kwaśną minę, piękne ;D
» 11 marca 2020, 23:26 #206
Noowak: Rugani już ma koronawirusa więc LM prawdopodobnie odwołana bo jeszcze sporo meczy zostało. Nie będą wszystkiego przy pustych trybunach rozgrywać.
» 11 marca 2020, 23:24 #205
kolokolo98: Ciekawe czy by czasowo zawiesili, czy unieważnili rozgrywki.
» 11 marca 2020, 23:26 #204
Noowak: W LE i LM są zespoły z Włoch. Imo zawieszą na stałe albo dograją to w czerwcu-lipcu w co wątpię
» 11 marca 2020, 23:28 #203
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 23:24

Kibicom na Anfield (dziczy) należała się ta przegrana. Niech ciepią dzbany:)
» 11 marca 2020, 23:23 #202
RedsFan: Karma ich dzisiaj dopadła!
» 11 marca 2020, 23:38 #201
StrawFoot: Czekam na eksplozję radości Atletico :)
» 11 marca 2020, 23:21 #200
trader7: Ja też :-)
» 11 marca 2020, 23:23 #199
trader7: Ale chwilami cisza jest na anfield... muzyka dla naszych uszu
» 11 marca 2020, 23:21 #198
maticr7: Jak ich kibice Atleti momentami uciszali.Coś pięknego.Uwielbiam kibiców Atletico.Sama zabawa.
» 12 marca 2020, 16:57 #197
kolokolo98: Liczył ktoś ile razy Mane już się wywalił?
» 11 marca 2020, 23:19 #196
Fido: 15001900
» 11 marca 2020, 23:30 #195
BartoszP: Na LFC już narzekają na Jurgena
» 11 marca 2020, 23:18 #194
Fido: A w PSG czemu Andera Herrery na rezerwie nawet nie było?
» 11 marca 2020, 23:17 #193
mcscotyy: bo jest cienki
» 11 marca 2020, 23:18 #192
BartoszP: Jak sik pająka
» 11 marca 2020, 23:19 #191
bartekc49: Kontuzja
» 11 marca 2020, 23:19 #190
marc: Prosze cie.
» 11 marca 2020, 23:20 #189
PogbaKingOfMANU: Ander od transferu na chorobowym XD
» 11 marca 2020, 23:20 #188
RedsFan: Ma L4, ale za to ile płatne w tym Paryżu :D
» 11 marca 2020, 23:37 #187
mcscotyy: cała drużyna PSG usiadła na murawie i parodiowała cieszynke Haalanda, jak dla mnie to drużyna dzbanów i najemników oby w następnej rundzie dostali jak w tamtym roku od nas
» 11 marca 2020, 23:14 #186
RedStreamer: Dostaną.
» 11 marca 2020, 23:16 #185
mcscotyy: najlepiej się patrzyło na zapłakaną twarz tego szczura i te jego wcześniejsze zagrywki z butelką piwa.... miłe wspomnienia
» 11 marca 2020, 23:17 #184
Reico100: Mam nadzieję, że zarówno City i PSG nie zbliżą się nawet do finału LM.
» 11 marca 2020, 23:19 #183
BartoszP: Simeone spuścił Live w Kloopie
» 11 marca 2020, 23:14 #182
Lookasinho: Mój pies schował się za fotel widząc jak skacze po pokoju.
» 11 marca 2020, 23:14 #181
trader7: Kto przy golu atletico na 2:2 poczuł się tak jak wtedy gdy rashford strzelił 3:1 z PSG ?
» 11 marca 2020, 23:13 #180
RedStreamer: Bez przesady.
» 11 marca 2020, 23:16 #179
MixEx: I te skwaszone miny kibicow Losserow, coś pieknego.
» 11 marca 2020, 23:13 #178
FergusonHistory: Spuszczeni w klopie,jeszcze zabrać im ligę haaaaaaa!
» 11 marca 2020, 23:13 #177
BartoszP: Szkoda LM DLA UNITED
» 11 marca 2020, 23:14 #176
Copy: czekajcie, jeszcze 15 minut.. xd
» 11 marca 2020, 23:13 #175
Strzelec: Piękne zakończenie dnia
» 11 marca 2020, 23:13 #174
NicPozytywnego: Warto było czekać na miny Hendersona, Arnolda, Milnera i Robertsona po tym golu. Największe cwaniaki i chamy w drużynie Liverpoolu.
» 11 marca 2020, 23:12 #173
adi159: Ale mi szkoda Liverpoolu .... XD XD XD
» 11 marca 2020, 23:12 #172
mordynator: I po sprawie hahahaha
Wiedziałem żeby postawić na awans Atleti
» 11 marca 2020, 23:11 #171
RedDevil86: Buuaahahahaha loserpoool !!
Sia La La La La !!
» 11 marca 2020, 23:11 #170
rvn10: Słowo na dziś Loserpool.
» 11 marca 2020, 23:11 #169
trader7: Mogliby teraz pokazać kibiców liv.
» 11 marca 2020, 23:11 #168
RedsFan: Goooooooool kocham Atletico!
» 11 marca 2020, 23:11 #167
BartoszP: I teraz odwołanie PL
» 11 marca 2020, 23:11 #166
UnitedFan07: Atleti proszę nie zmarnujcie tego
» 11 marca 2020, 23:11 #165
Fido: Ale meczyho
» 11 marca 2020, 23:11 #164
MixEx: HAHAHAH FRAJERZY
» 11 marca 2020, 23:11 #163
DjTED: Rozdarłem się tak jakby MU wygrał LM :D
» 11 marca 2020, 23:11 #162
zeVard: ja też hahah
» 11 marca 2020, 23:11 #161
RedsFan: Ja też, ale w myślach, bo żona obok śpi hahaha
» 11 marca 2020, 23:14 #160
Kilerek7: Haha ale beka.
» 11 marca 2020, 23:11 #159
Sideswipe: I do widzenia przecudowny kloppiku
» 11 marca 2020, 23:11 #158
Diabelski97: Coś pięknego
» 11 marca 2020, 23:10 #157
trader7: Hahahaaaa
» 11 marca 2020, 23:10 #156
marjo: Hahahahah Nara
» 11 marca 2020, 23:10 #155
kolokolo98: Jeeeeeeeeeeeeeeest
» 11 marca 2020, 23:10 #154
SajminatoR: Pozamiatane
» 11 marca 2020, 23:10 #153
mcscotyy: co to za recznik na bramce ahahahha brawooo
» 11 marca 2020, 23:10 #152
Diabelski97: I dwa w obronie..
» 11 marca 2020, 23:11 #151
Copy: wowo!!
» 11 marca 2020, 23:10 #150
BartoszP: Haaaaaa gooooooooooollllllllllllll
Live do domu
» 11 marca 2020, 23:10 #149
ferdas: Mamy to !!
» 11 marca 2020, 23:10 #148
GGMUN6: Gooooolll
» 11 marca 2020, 23:10 #147
Advm: Czemu za to kartki Milner nie dostał?
» 11 marca 2020, 23:08 #146
DjTED: A co oni maja w tym herbie ? Gęś jakaś ?
» 11 marca 2020, 23:07 #145
Copy: Sępa.
» 11 marca 2020, 23:08 #144
MixEx: Kuropatwe
» 11 marca 2020, 23:09 #143
rvn10: Liverpool odpadnie:)
» 11 marca 2020, 23:05 #142
kolokolo98: Świętowanie zostawmy na ostatni gwizdek, bo jeszcze dużo i czasu i LFC jeszcze może wciśnie...
» 11 marca 2020, 23:05 #141
Magik1990MU: Ja tam dzisiaj wyjątkowo z LFC, bo takiego anyfutbolu w wykonaniu Hiszpanów nie da się zdzierżyć. Won z murarzami.
» 11 marca 2020, 23:05 #140
rvn10: Proszę, nie żartuj sobie.
» 11 marca 2020, 23:05 #139
GGMUN6: Juventus defender Daniele Rugani has been found POSITIVE to Coronavirus
» 11 marca 2020, 23:05 #138
Iro95: Nie dobrze, skąd info?
» 11 marca 2020, 23:07 #137
GGMUN6: Już potwierdzone przez Juve:/
» 11 marca 2020, 23:08 #136
Pops918: Oficjalna strona Juventusu
» 11 marca 2020, 23:08 #135
Bukajowaty: Mogilście wcześniej strzelić Atleti. Oszczędzilibyście mi nerwów.
» 11 marca 2020, 23:03 #134
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 23:03

Haha Atletico! Tak myślałem, że ten ich bramkarz wkoncu coś zepsuje.
» 11 marca 2020, 23:03 #133
RedStreamer: No to się zrobiło ciekawie.
» 11 marca 2020, 23:02 #132
mcscotyy: Adrian rzucił sie jak wujek Jasiek w niedzielnej klasie B po weselu
» 11 marca 2020, 23:02 #131
mordynator: JEEEESTTTTT ależ Anfield ucichło haha
» 11 marca 2020, 23:02 #130
ferdas: Moglby operator pokazać te otępiałe smutne ryjce xD
» 11 marca 2020, 23:03 #129
MixEx: HAHA JEST !!
» 11 marca 2020, 23:02 #128
Strzelec: Hahaha...
» 11 marca 2020, 23:02 #127
BartoszP: Gooooooooooollllllllllllll

DIE-GO
DIE-GO
» 11 marca 2020, 23:01 #126
UnitedFan07: Brawo Atleti !!
» 11 marca 2020, 23:01 #125
rvn10: Pięknie!
» 11 marca 2020, 23:01 #124
Diabelski97: Brawooooooo
» 11 marca 2020, 23:01 #123
Sideswipe: Yahahhaahahhahahahahahahahhahahaa
» 11 marca 2020, 23:01 #122
AgEnT: Goooooooool
» 11 marca 2020, 23:01 #121
GGMUN6: Jeeeeeest
» 11 marca 2020, 23:01 #120
Rabona: To karnych nie będzie, prawda jest taka że Atletico nie zasłużyło w najmniejszym stopniu na 1/4
» 11 marca 2020, 23:01 #119
mcscotyy: to Atletico się ogląda gorzej niż nas za kadencji Dinozaura
» 11 marca 2020, 23:00 #118
BartoszP: Nie...
» 11 marca 2020, 22:59 #117
RedDan: Może chociaż zawieszą PL i nie będzie mistrza :D.
» 11 marca 2020, 22:58 #116
RedsFan: Liverpool jest dziwny, na angielskich półkach w sklepach Walkers, a na banerach Anfild, Lay's hmm...
» 11 marca 2020, 22:58 #115
AgEnT: A co w tym dziwnego?
» 11 marca 2020, 22:59 #114
RedsFan: Jak juz sprzedają pod inną nazwą to po co reklamować inna? To tak jakby sprzedajac vauxhall reklamowali Opla, bezsens.
» 11 marca 2020, 23:02 #113
AgEnT: Ale sponsorem rozgrywek jest Lay's jako marka i jest ona rozpoznawalna na całym świecie. W kliku innych krajach też są one sprzedawane pod innymi nazwami. Mimo to taki Anglik wie, że Walkersy u niego, a Lays'y u Nas są tym samym i różnią się tylko napisem na opakowaniu.
» 11 marca 2020, 23:22 #112
mcscotyy: łokciami zbijają piony co jeszcze wymyślą co za paranoja
» 11 marca 2020, 22:54 #111
BartoszP: Najśmieszniejsze jest to, że pocą się, jeden na drugiego huha, rękoma dotykają twarzy. Ale choćby żółwika przybić to problem.
» 11 marca 2020, 22:58 #110
Kapitan1230: Ile strzelił Haaland? Bo nie nadążałem liczyć :)
» 11 marca 2020, 22:53 #109
BartoszP: Milionpięćsetstodziewięćset
» 11 marca 2020, 22:59 #108
BartoszP: Oglądajmy ten mecz. W takiej formie mozemy ich długo nie zobaczyć
» 11 marca 2020, 22:53 #107
Advm: XD Chłop cały czas stoi na spalonym a potem pali Jana :D
» 11 marca 2020, 22:52 #106
RedsFan: Szkoda spalonego :(
» 11 marca 2020, 22:52 #105
BartoszP: Ajj ale ten gol by był piękny
» 11 marca 2020, 22:51 #104
Fido: Alexander Arnold może i jest lepszy w ofensywie ale jeśli chodzi o obronę to AWB jest lepszy.
» 11 marca 2020, 22:49 #103
RedsFan: W obronie, Arnold nie istnieje, ofensywnie też wiele nie odbiega, przynajmniej AWB ma lepsze od jiego staty w PL.
» 11 marca 2020, 22:52 #102
BartoszP: A jak ABW poprawi się w ofensywie to bedzie miazga na PO
» 11 marca 2020, 22:54 #101
RedDan: Standardowo żadnej kartki dla buractwa. I ten "respect" na koszulkach... mhm.
» 11 marca 2020, 22:49 #100
jassaj: Świat faktycznie się kończy... PSG zaraz będzie w ćwierćfinale
Trzeba było aż ogólnoświatowej pandemii żeby gwiazdki się wzięły do roboty :o
» 11 marca 2020, 22:47 #99
rvn10: Stwierdzam że kibice Liverpoolu to największa dzicz. Już lepiej oglądać ten mecz przy pustych trybunach.
» 11 marca 2020, 22:38 #98
RedDan: Dlatego mam wyciszony tv.
» 11 marca 2020, 22:50 #97
RedsFan: Ja wyłączyłem dźwięki, paranoja te buraki co robią.
» 11 marca 2020, 22:51 #96
Diabelski97: Atletico prezentuje fatalny styl, w Premier League każda drużyna lepiej zagrałby na Anfield.
» 11 marca 2020, 22:30 #95
rvn10: Atletico chyba specjalnie chce przegrać ten mecz ich gra w ofensywie nie istnieje.
» 11 marca 2020, 22:28 #94
SzarimMusty: Mane kocur. Oglądam ostatnie 10 minut i mówię wam, Young tak często się nie przewracał.
» 11 marca 2020, 22:27 #93
RedDan: Uf, poprzeczka.
» 11 marca 2020, 22:24 #92
RedDan: I jeszcze te wieśniaki co prowokowały Coste jak szedł usiąść na ławce. Dostali by w papę to małpie uśmiechy zeszły by z gęb. Cantona dobrze zrobił kilka lat temu i każdy taki "kibic" na to zasługuje.
» 11 marca 2020, 22:23 #91
MarioMario: Mówisz o meczu Chelsea z UTD z przed kilku lat?
» 11 marca 2020, 22:26 #90
Rabona: Żaden z tych prowokatorów nie przebije w prowokowaniu samego Coste który całe życie robił z siebie buraka na boisku zamiast grać w piłke
» 11 marca 2020, 22:38 #89
Sideswipe: Barceloński pajac alves przebije
» 11 marca 2020, 23:06 #88
levy181: Mam nadzieję że jednak Atleti coś strzeli.
» 11 marca 2020, 22:22 #87
RedsFan: Sedzia w przerwie chyba dostal pouczenie, że za mało gwizdze na korzyść gospodarzy.
» 11 marca 2020, 22:15 #86
DaredevilUtd: Kurde ale ten łebek z Portugalii dzisiaj wszystko psuje, w lecie liczyłem, że po transferze będą z niego goście. Jednak ciężko wejść w buty Griezmanna.
» 11 marca 2020, 22:07 #85
mcscotyy: Chciałem go szczerze w MU ale w EPL by przepadł bez śladu
» 11 marca 2020, 22:11 #84
Diabelski97: Ale Lodi kręci Arnoldem..
» 11 marca 2020, 22:06 #83
BrodaUTD: Panowie i Panie tak z innej beczki jak wkdzicie skład na następny sezon?
» 11 marca 2020, 22:00 #82
mcscotyy: ja to bym chciał tak


-------------------De Gea----------------
AWB---Bailly--------------Maguire---Shaw
Scott------------Bruno--------------Neves
Sancho---------Tony--------------Rash
» 11 marca 2020, 22:07 #81
kamilpe: Renke, Kadlec, H. Koch (31. Hristov), Kuka, Marschall, Ratinho (75. Reich), Roos, Schjonberg, Schafer, Sforza, M. Wagner.
» 11 marca 2020, 22:09 #80
Diabelski97: Fred > Neves
» 11 marca 2020, 22:11 #79
mcscotyy: hmm Fred gram może jakiś miesiąc na poziomie Neves trzyma go od 2 sezonów
» 11 marca 2020, 22:12 #78
Diabelski97: Ja bym nie zamienił Freda na Nevesa, Fred to prawdziwy walczak i wygląda coraz lepiej. Ale to moje zdanie oczywiście.
Pozdro :)
» 11 marca 2020, 22:14 #77
mcscotyy: szanuje, ale Nevesa bym chętnie przywitał u nas a to by dało większą rywalizację w szeregach
» 11 marca 2020, 22:16 #76
kamil2257: Kurde Borussia przegrywa...
» 11 marca 2020, 21:58 #75
DaredevilUtd: Cóż gwiazdy z Paryża nie muszą się za pieniądze przymilac do kibiców, to i się na grze bardziej skupiają :D Też bym wolał żeby BVB przeszła dalej.
» 11 marca 2020, 22:05 #74
DjTED: Dobrze ze Live strzelilo. Koniec z murarskim syfem
» 11 marca 2020, 21:58 #73
Bylak: Wole murowanie Atletico, niż zwyciestwo looserpoolu
» 11 marca 2020, 21:59 #72
maticr7: Jak Atleti dobrze gra w piłkę,jaka murarka.Ty chyba nie widziałeś ich meczu z Juventusem rok temu.
» 11 marca 2020, 22:02 #71
vanantgaal: Jak nie lubię Liverpoolu tak zwyczajnie zasługują na awans. Będzie to kolejny mecz, który pokaże, że murowaniem obecnie sukcesu nie mozna odnieść.
» 11 marca 2020, 21:52 #70
dlabigt23: Potrzeba nam chyba nowego PO zmiiennika Bissaki bo Dalota nie ma nawet w kadrze wiec znowu złapał jakis uraz . Zreszta blizej mu do PS/PP anizeli PO wiec chyba tutaj potrzebny nam ktos nowy do rotacji .
» 11 marca 2020, 21:50 #69
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 21:55

Fosu to PO ale wrócił po kontuzji i nie ma go w kadrze, ciągle liczę na tego gościa bo warunki ma świetne.
» 11 marca 2020, 21:55 #68
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 21:58

Diabelski to wspolczuje . Gość leczy sie pół sezonu i do teraz nawet nie dostał porzadnej szansy . Mysle ze nic z niego tutaj nie bedzie . Z tego co pamietam to szalu w Crystal jakos nie robił tak samo i u nas . Nie mozemy polegać na zawodnika kontuzjogennych bo tak to sie wlasnie konczy ze pobieraja hajsy a nawet do rotacji sie nie nadaja i nie mozna na nich liczyc .
» 11 marca 2020, 21:57 #67
Diabelski97: Zgadzam się całkowicie jednak liczę że dostanie swoją szansę i się pokaże.
» 11 marca 2020, 22:03 #66
RedDevil86: Atletico gra padake.
Czy ten klub nie ma ofensywy ?
» 11 marca 2020, 21:50 #65
RedsFan: Cóż taka taktyka, a ten Felix to wygląda na bardzo przestraszonego dzisiaj.
» 11 marca 2020, 21:55 #64
Bylak: Jak ja nienawidze tego looserpoolu.
» 11 marca 2020, 21:48 #63
rvn10: Ja oglądając ten mecz..to znaczy dzicz to jestem zniesmaczony.
» 11 marca 2020, 21:51 #62
GGMUN6: Nie ma co gadać, Liv całkowicie zdominował Atleti, do czasu ta murarka przynosiła efekty, ale pękło. Cholo w szatni musi ich nastawić teraz na atak.
» 11 marca 2020, 21:47 #61
rvn10: W drugiej połowie braknie im sił na taką gre. Atletico awansuje;)
» 11 marca 2020, 21:49 #60
kptWiaderko: Jak ja widzę zawsze jak ten idiota klopp biegnie w przerwie do szatni to wygląda jakby go cisnęło na dwójkę od 10 minuty :P
» 11 marca 2020, 21:47 #59
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 21:50

haha dobrze powiedziane. jak na niego patrze to jest idealnym potwierdzeniem tezy że człowiek pochodzi od małpy
» 11 marca 2020, 21:49 #58
tom93: No fakt. Komicznie to wyglada. Stary facet a taki cyrk zawsze odwala jak dzieciuch
» 11 marca 2020, 21:51 #57
RedsFan: Ferdas, jakby Klopp był innego koloru skóry, to wylapal byś bana po tym stwierdzeniu :D
» 11 marca 2020, 21:57 #56
vanantgaal: najgorsze jest to, że jakby tak zachowywał się np. Mourinho to po każdym meczu miałby karę
» 11 marca 2020, 21:58 #55
tom93: Lepiej zeby zaden dziennikarz nie pytal Klopa czemu tak biega jak kot z pęcherzem, bo Klopciu sie ostatnio zrobil very agresive na konferencjach.
» 11 marca 2020, 22:04 #54
Magik1990MU: No i 1-0
» 11 marca 2020, 21:45 #53
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 21:42

Liverpool i jego kibice prezentują niesamowity poziom buractwa na Anfield. Ich gra ma więcej farta niż rozumu. Mam wrażenie że dziś odpadną z LM.
» 11 marca 2020, 21:42 #52
RedDan: Arnolda chyba bym najbardziej skopał z tych wszystkich buraków. Szkoda że Costa już niezbyt mobilny, mógłby pokazać co nieco ze swojego zachowania.
» 11 marca 2020, 21:44 #51
RedsFan: Ja to się dziwię czemu sedzia nie daje kartek. Juz kilku graczy powinno dostać.
» 11 marca 2020, 21:46 #50
Anhel: Widziałbym u nas tego Thomasa z Atletico, świetny defensywny pomocnik
» 11 marca 2020, 21:39 #49
RedsFan: Oblak się przebija i wybija piłkę, przez gąszcz piłkarzy LiVARpool, jak mi tego u nas brakuje.
» 11 marca 2020, 21:38 #48
Veracruz: Jak stawiacie na Anfield bedzie dużo bramek czy raczej nie? Ja stawiam 1-0 dla Live w końcówce.
» 11 marca 2020, 21:33 #47
RedsFan: Jak tutaj lubiec tych pseudo kibicow, którzy buczaaaaaa, przy każdym kontakcie z piłką Atletico :/ przecież to śmierdzi burakiem na odległość. Co oglądam jakiś mecz u nich to tak zawsze się zachowują i oni uważają się za najlepszych kibicow w PL ehhh.
» 11 marca 2020, 21:20 #46
BartoszP: Śmieszne to.
» 11 marca 2020, 21:29 #45
RedsFan: To co oni robią, jest bardziej żałosne. Jak można tak się zachowywać :/
» 11 marca 2020, 21:36 #44
mcscotyy: ten Joao Felix to straszny przeciętniak jak za blisko 130mln
» 11 marca 2020, 21:18 #43
RedsFan: Kwota odstępnego go przerosła :)
» 11 marca 2020, 21:21 #42
Diabelski97: Pepe kosztował 80 milionów a ma tyle samo bramek w lidze co nasz Scott który jest defenysywnym pomocnikiem i był kontuzjowany 2-3 miesiące, dodatkowo Pepe strzelał jeszcze z karnego a nasz Scott nie.

Taka ciekawostka hh
» 11 marca 2020, 21:29 #41
Diabelski97: Ciągle nie mogę wyjść z podziwu, że w ciągu 10 meczów straciliśmy tylko 2 gole i te dwa gole to babole bramkarzy.. Dwa razy Manchester City, Wolves i Chelsea w tym czasie.
Coś niesamowitego
» 11 marca 2020, 21:16 #40
RedsFan: Oblak co za bramkarz :)
» 11 marca 2020, 21:15 #39
BartoszP: Dalej dalej Atletico
» 11 marca 2020, 20:58 #38
RememberMe: Liverpool specjalnie odpadnie żeby skupić sie na Premier League a potem odwołają Premier League róbcie skriny
» 11 marca 2020, 20:43 #37
DjTED: na czym oni maja sie skupiac jak juz rozwalili lige ?
» 11 marca 2020, 20:55 #36
GGMUN6: Antka nie ma z powodu zderzenia się z slupkiem w meczu z City. Z Tottkamki niepewny występ.
» 11 marca 2020, 19:24 #35
BartoszP: Wystąpi, jest poobijany obdarty ale nic poważnego
» 11 marca 2020, 20:47 #34
GGMUN6: Pewnie tak
» 11 marca 2020, 20:50 #33
Magik1990MU: Moim zdaniem Ighalo to lepszy wybór na Kuraki. Tu będzie pewnie trzeba forsować mur, a umiejętność gry tyłem do bramki to spory atut Odiona.
» 11 marca 2020, 21:30 #32
kamilpe: Podobno to wielki talent - tak czytałem, w grze zawodnika jeszcze nie miałem okazji zobaczyć
» 11 marca 2020, 21:13 #31
hraboNX: Ja tam jestem zdania, że trzeba jakoś dokończyć ten sezon PL. Na pewno nie będę się cieszył z tego, że Liv nie dostanie mistrza czy coś. Ludzie niech wygra zdrowa rywalizacja sportowa, a nie jakaś chora zawiść i hipokryzja (jakbyście się czuli, gdyby United było na czele ligowej tabeli i istniałoby ryzyko anulowania sezonu?). Są nawet komentarze w stylu "No United byłoby bez europejskich pucharów, ale Liverpool nie dostanie tytułu". Normalnie czacha rozwalona. Ja tam osobiście patrzę na korzyść naszego klubu (a przecież jesteśmy w walce o przyszłoroczną LM i żal stracić to, co już zostało wypracowane przez chłopaków), a nie to by dowalić rywalowi. Liverpool zasłużył na tytuł mistrzowski. Tak po ludzku. Amen.
» 11 marca 2020, 18:33 #30
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 17:53

Jak czytam sobie komentarze niektóre na DP do dochodzę do wniosku że spora część ucieszyła by się gdyby LFC stało się to co chapecoense bo wtedy mistrza by nie mieli i było by jak to ktoś określił "romatycznie". Rywalizacja rywalizacją ale bez przesady panowie trochę szacunku trzeba do wygranego
» 11 marca 2020, 17:52 #29
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 18:00

Aleś strzelił porównanie. To, że ktoś cieszy się z ewentualnego braku mistrzostwa dla live nie oznacza, że ktoś im życzy śmierci. Ja jako jeden z tych, którzy trochę w mocniejszy sposób nie darzą sympatią live pogodziłem sie już z tym, że to mistrzostwo jest ich, bo obiektywnie na nie poprostu zasłużyli.
» 11 marca 2020, 17:59 #28
GGMUN6: Brawo Noowak, ale to Ty takimi komentarzami się tylko osmieszasz. Największemu wrogowi nie życzyłbym śmierci.
» 11 marca 2020, 18:49 #27
SzarimMusty: Absurd. Chętnie bym zobaczył serię porażek Liverpoolu ale... nigdy nie życzę ani im ani innym drużynom (w tym MC) by nawiedził je wypadek, a tym bardziej wypadek śmiertelny dla wielu osób. Jak napisałeś "bez przesady" i tu ty przesadziłeś sugerując coś takiego obrzydliwego.
» 11 marca 2020, 18:59 #26
helupa: ja osobiście wolałbym skończyć sezon w top4 czy top5, mistrzostwo live jest już pewne, nieważne czy w tym sezonie, w następnym pewnie będzie powtórka.
» 11 marca 2020, 19:02 #25
devilek777: Nie będzie potworki w następnym sezonie, bo ich pozycja to wypadkowa słabej gry calej ligii
» 12 marca 2020, 01:57 #24
BartoszP: Wolę LM i majstra dla live niz brak LM i brak dobrych transferów
» 11 marca 2020, 17:43 #23
BartoszP: Lepiej nie, niech już mają ten tytuł. Nalezy im się jak psu micha. A United musi mieć LM.
W przypadku odwołania rozgrywek biorą pod uwagę ranking z zeszłego roku...
» 11 marca 2020, 17:12 #22
uzio: Przerwanie rozgrywek tylko dla nas się odbije negatywnie, w końcu jeszcze o coś walczymy a Live tak na prawdę już nie, znaczy no chyba,że zaczną seryjnie przegrywać(w końcu kto wie).

Przy przerwanych rozgrywkach najbardziej prawdopodobne jest, że mecze które nie zostaną rozegrane potraktuje się jako remisy tak, że tabela sie nie zmieni a sezon zostanie zakończony.
» 11 marca 2020, 17:13 #21
Spadkobierca: Uzio, chciałbym, żeby Twój pomysł wszedł w życie w razie przerwanych rozgrywek.
» 11 marca 2020, 17:15 #20
uzio: To akurat nie jest mój pomysł, już po prostu w różnych rozgrywkach było wykorzystywane takie rozwiązanie.
» 11 marca 2020, 17:17 #19
BartoszP: To by było ok. United wchodzi z 5 miejsca
» 11 marca 2020, 17:24 #18
ferdas: Nie wierze że jakiś fan United nie chciałby takiego scenariusza że live jednak nie zdobędzie majstra... przecież to byłoby takie piękne i romantyczne zakończenie dla futbolu.... wielka niespełniona miłość liverpolu - premier league... i wielka tradycja, wielki mit liverpool który nigdy nie wygrał premier league w obecnej formule byłby zachowany. byłoby to nie tylko piękne i romantyczne ale także ironiczne i komiczne
» 11 marca 2020, 17:26 #17
uzio: @ferdas, szczerze mówiąc to mam głęboko gdzieś Live, wygrają no trudno, nie wygrają to nie, Bardziej interesuje mnie United, niż to czy jakiś inny klub radzi sobie źle czy dobrze, ich sprawa.
A biorąc pod uwagę co dzieje sie ostatnio z Arsenalem to też myślę, że zawieszenie rozgrywek jest co raz bardziej realne.
» 11 marca 2020, 17:43 #16
marcinbblack: Ja chcę żeby wygrali ligę, bo zwyczajnie na to zasługują. Tak jak chcę, żeby United znalazło się na koniec sezonu w TOP4, chociaż Diabelki muszą jeszcze na to zapracować .
» 11 marca 2020, 18:08 #15
Noowak: Dzisiejszy mecz LFC z Atletico będzie jednym z ostatnich meczów z kibicami na najbliższy czas. Widziałem skrót meczu Atalanty i miałem wrażenie że to mecz towarzyski jest. Nawet piłkarze bez kibiców jakoś smutniejsi po bramkach poza uśmiechem za bardzo nic nie robili. Moim zdaniem na mecze powinni wpuszczać z 10 k kibiców lokalnych z karnetami żeby to jakoś wyglądało.
» 11 marca 2020, 16:51 #14
uzio: Tak, najważniejsze żeby jakoś to wyglądało a to, że później "kopną w kalendarz" to trudno się mówi....
» 11 marca 2020, 17:15 #13
SickRabbit: Ploteczki, że Pogbuś nagle chce zostać i to jeśli awansujemy do lm a samemu "lecząc kostkę" pół roku... Jak awansujemy to bez jego udziału i oby go sprzedali najlepiej do Włoch(wiadomo).
Normalnie megalomania tego osobnika jest nie do przetrawienia dla mnie.
» 11 marca 2020, 16:14 #12
dlabigt23: Teoretycznie sprawe awansu moznaby bylo zalatwić juz w 1 meczu tylko wiadomo ze trzeba troszke porotować wiec skromne 1;0 czy 2;1 i bede zadowolony zwazywszy na to ze mamy jeszcze drugi mecz u siebie . Plus jest taki ze mecz bedzie bez kibiców i to napewno bedzie dla nas lżej . Ważny jest mecz z Tottkami chociaz nie zdziwie sie jesli naprawde z tym LASK bedzie nam ciężej niż z kogutami .
» 11 marca 2020, 16:00 #11
RedsFan: Czemu nie ma nic na temat tego, jak wypowiedział się ostatnio Timo Werner o naszym klubie? :) zamiast the sun to powinny być takie ciekawostki u nas.
» 11 marca 2020, 15:31 #10
JessePereira: LASK Linz to nie są chłopcy do bicia. Warto nadmienić, że w swojej lidze są nad RB Salzburg. Gdyby to ekipa Marscha była jutrzejszym przeciwnikiem United, to nastroje byłyby bardziej stonowane. Zapowiada się trudna przeprawa, zważywszy na weekendowy mecz z Totenhamem. Pewnie Ole da zagrać bardziej eksperymentalnej drużynie, niż w lidze. Mam nadzieję, że uda się naszym strzelić chociaż jedną bramkę, która wydatnie pozwoli ustawić dwumecz. O defensywę się nie martwię, 8 czystych kont w ostatnich 10 meczach to nie przypadek. Jeżeli miałbym pobawić się w typera, obstawiałbym skromne 1-0 dla naszych. Natomiast poziom pewności siebie po ostatnich występach jest na tyle wysoki, że można oczekiwać więcej bramek. Liczę na występ od 1 minuty Ighalo, Scotta i Erica.
» 11 marca 2020, 15:26 #9
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 15:34

Teraz Tottenham to chłopcy do bicia :P ten mecz, może i nie będzie spacerkiem, ale jakoś nie sądzę żebyśmy mieli przegrać z ŁASK.
» 11 marca 2020, 15:34 #8
mordynator: Dzisaj najprawdobodobniej ostanie mecze w LM w tym sezonie a na pewno ostatni przy pełnych trybunach wiec obecność obowiązkowa bo to kwestia czasu za nim LM i LE zostaną odwołane :(
» 11 marca 2020, 15:02 #7
RedsFan: Coś nie widzę w tym roku Euro :)
» 11 marca 2020, 15:33 #6
d3v: Dzisiaj w holenderskim radiu mówili że jest możliwość przełożenia euro na następny rok, ciekawe skąd mają takie informacje
» 11 marca 2020, 19:33 #5
Viral: zapalenie się silnika to nic strasznego poza tym mecz jest bez kibiców
» 11 marca 2020, 15:39 #4
Sideswipe: właśnie, przecież skoro na meczu nie mogą być to kto by się nimi przejmował.
» 11 marca 2020, 15:45 #3
brennt: nie ma to jak leciec w czasie epidemii na mecz odbywajacy sie przy zamknietych trybunach
» 11 marca 2020, 16:40 #2
RedsFan: Kurde, a ja myślałem, że następny mecz jest dopiero w weekend :)
» 11 marca 2020, 14:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.