Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wolverhampton vs Manchester United. Zapowiedź III rundy Pucharu Anglii

» 3 stycznia 2020, 12:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wraz z rozpoczęciem nowego roku zaczyna swoją przygodę w Pucharze Anglii. W III rundzie Czerwone Diabły zmierzą się na Molineux Stadium z Wolverhampton Wanderers.
Wolverhampton vs Manchester United. Zapowiedź III rundy Pucharu Anglii
» Manchester United w III rundzie Pucharu Anglii zmierzy się z Wolverhampton
Jak zakończy się mecz Wolves vs Manchester United na Molineux?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera muszą szybko pozbierać się po ligowej porażce z Arsenalem (0:2), jeśli nie chcą zakończyć rywalizacji w FA Cup już na pierwszej przeszkodzie.

Kto? Wolverhampton vs Manchester United
Kiedy? 04.01.2020, 18:31
Gdzie? Molineux Stadium
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? Eleven Sports 1


Manchester United z Wolverhampton ma rachunki do wyrównania, bo Wilki wyeliminowały klub z Old Trafford z ubiegłorocznej edycji Pucharu Anglii. Wówczas stawką stawką spotkania (1:2) był półfinał FA Cup.

O skali wyzwania czekającego Manchester United niech świadczy fakt, że Czerwone Diabły nie pokonały Wolverhampton od czterech meczów (2 remisy, 2 porażki). Najwyższy czas zakończyć tę niekorzystną serię!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer na przedmeczowej konferencji prasowej zapowiedział zmiany w wyjściowym składzie Manchesteru United. Norweski menadżer wyjawił, że szansę w bramce otrzyma Sergio Romero.

Do dyspozycji Solskjaera nie będą w dalszym ciągu kontuzjowani Scott McTominay i Paul Pogba. Powoli do gry wracają Eric Bailly, Timothy Fosu-Mensah, Marcos Rojo, Axel Tuanzebe i Diogo Dalot. Natomiast żaden z nich nie jest w wystarczająco dobrej formie, aby zagrać w sobotę z Wilkami.

Mniej problemów kadrowych ma ekipa Wolverhampton. W drużynie Wilków kontuzjowani są Willy Boly i Morgan Gibbs-White.

Przewidywane składy:

Wolves: Ruddy – Saiss, Coady, Kilman – Jonny, Moutinho, Neves, Doherty – Jota, Jimenez, Traore

Manchester United: Romero – Williams, Maguire, Lindelof, Young – Matić, Fred – Rashford, Pereira, Greenwood – Martial

Przedmeczowe wypowiedzi:
Nuno Espírito Santo – Zmierzymy się z bardzo trudnym rywalem. Manchester United to fantastyczny zespół. Nie możemy się doczekać tego meczu. To nowe spotkanie, więc wydarzą się nowe rzeczy. Wiemy, że będzie trudno.


Ole Gunnar Solskjaer – Jedziemy tam po raz czwarty odkąd tutaj jestem i na Molineux jeszcze nie wygraliśmy. Liverpool przegrał tam w ostatnim sezonie, Manchester City doznał porażki niedawno. Musimy zagrać dobrze, trzeba zaprezentować dobrą postawę. Chcemy pozytywnego występu i reakcji po porażce z Arsenalem. Każdy mówi, że był to zły występ. Moim zdaniem to był dobry mecz pomiędzy dobrymi zespołami.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Wolverhampton mierzyły się ze sobą 102 razy w swojej historii. Bilans meczów jest korzystny dla Czerwonych Diabłów (48 zwycięstw, 18 remisów, 36 porażek).

– W Pucharze Anglii drużyny grały ze sobą 9 razy. Czerwone Diabły wygrały 4 mecze, 2 zremisowały i 3 przegrały.

– Ostatnie pucharowe starcie miało miejsce w sezonie 2018/2019. Wilki wygrały wówczas na Molineux Stadium 2:1 i wyeliminowały drużynę Ole Gunnara Solskjaera z ćwierćfinału Pucharu Anglii.

– Pierwszy mecz Manchesteru United z Wolverhampton miał miejsce w sezonie 1948/1949. Czerwone Diabły zremisowały wówczas w półfinale rozgrywanym na Hillsborough 1:1. Mecz musiał więc być powtórzony. Na Goodison Park lepsze okazały się Wilki (1:0) i to one zagrały w finale FA Cup, który następnie wygrały z Leicester 3:1.

– Wolverhampton Wanderers czterokrotnie zdobywał Puchar Anglii, a cztery razy kończył udział w turnieju na drugim miejscu.

– Manchester United jest dwunastokrotnym zdobywcą Pucharu Anglii. Więcej triumfów w tych rozgrywkach ma tylko Arsenal (13).

– Czerwone Diabły do finału Pucharu Anglii docierały dwudziestokrotnie. Takim samym wynikiem może pochwalić się tylko Arsenal.

– Wolverhampton do meczu z Manchesterem United przystępuje po dwóch porażkach z rzędu (0:1 z Liverpoolem i 1:2 z Watford).

– Sędzią sobotniego spotkania będzie Paul Tierney, który już trzykrotnie prowadził mecze Manchesteru United w tym sezonie (Crystal Palace i Tottenham w Premier League oraz Chelsea w Carabao Cup). W związku z tym, że mecz odbywa się na stadionie klubu z Premier League, to sędziowie będą mieli do dyspozycji VAR.

– Początek meczu zostanie opóźniony o minutę ze względu na udział Angielskiej Federacji Piłkarskiej w kampanii organizacji Heads Up.

– W przypadku remisu na Molineux Stadium spotkanie III rundy FA Cup zostanie powtórzone na Old Trafford.

Spotkanie Wolverhampton vs Manchester United rozpocznie się w sobotę 4 stycznia o godzinie 18:31. Mecz będzie transmitowany na kanale Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Dlaczego mecz United z Wolves zacznie się minutę później?
Następny news »
Solskjaer nominowany do nagrody dla menadżera miesiąca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (165)


RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 17:35

......
» 4 stycznia 2020, 17:32 #164
pelzebiusz: A jak tam Herrera w PSG głęboka rezerwa ??
» 4 stycznia 2020, 17:32 #163
GGMUN6: mufc's bus is more than 15 minutes late to Molineux #mulive [men]
» 4 stycznia 2020, 17:22 #162
RedsFan: Daleko z Manchester nie maja, ale autostrada M6 wiecznie zakorkowana i w ciągłych remontach :D
» 4 stycznia 2020, 17:30 #161
Clsco: Ocho, Romero to bramkarz istnego Topu. Ole gra tym czym ma.
» 4 stycznia 2020, 16:31 #160
Bylak: Po części sam doprowadził do tego, że gra czym ma.
» 4 stycznia 2020, 16:48 #159
Kkacper102: Panowie... my nie znamy prawdy. Może sprzedał Lukaku, oraz pozbył się Herrery i Sancheza, a zarząd kazał mu grać tym czym ma? Nic nie wiemy.
» 4 stycznia 2020, 16:52 #158
sztejner: Jak to sam ?
Herrera ? Który se klepnął wyjazd do Francji przed końcem sezonu ?
Lukaku który nie robił z przodu nic ponad to co robi Rashi ?
Alexis "hospital" Sanchez ??
Pozwolił odejść Smallingowi - fakt. Błąd
Wzmocnił defensywe (nie pytam czy to wypaliło czy nie) ale wzmocnił ? Wzmocnił.
Przed sezonem były zachwyty bo Maguire i Bissaka
Sancheza zastąpił Jamesem który już ma statystyki lepsze niż Alexis przez cały pobyt u nas.
Druga sprawa to nasz osobisty szpital(Rojo Bailly Dalot Pogba Scotty Martial i cała reszta)
Każdy z nich to kolejne opcje. Nic na te kontuzje nie poradzimy. Poczekajmy do Lata i co zrobi Ole...
Do końca tego to cóż jeszcze będziemy się cieszyć po zwycięstwach nad Chelsea Live Arsenalem Tottkami itd.
I jednocześnie będziemy marudzić o klasyczną klape z Watford Evertonem Burnley czy Sheffield.
Trzeba wytrwać i czekać na kolejne ruchy,a chłopakom dać pograć a nie szukać ciągle winnego (zarząd,trener,piłkarz,zaraz nawet pani szatniarka winna)
» 4 stycznia 2020, 16:56 #157
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 17:04

sztejner dobrze napisaleś z tym Herrera . Zaproponowali mu własnie kontrakt przed końcem sezonu a tak wczesniej o tym nie pomyśleli to sobie zaklepał PSG . A druga sprawa wczesniej dostawali kontrakty odpowiednio Jones xD , Rojo , Smalling i Lingard wiec ja sie pytam czemu wczesniej nie mogli mu przedluzyc kontraktu ? Gość poczuł sie troche niepotrzebny i niedoceniony tutajj a zawsze dawal z siebie 100% i był czerwonym diabłem z całym sercem . Taki Lingard czy Jones podejrzewam ze wiecej mieli tygodniowki albo nawet tyle samo co on . A pozniej w mediach dobrze podsumowal Manchester i co sie tutaj dzieje , to co zwykle powiedział Raiola i duzo innych , ze tutaj nie liczy sie projekt sportowy a wrecz przeciwnie i niewiadomo w jakim kierunku ten klub zmierza . Winni tutaj jest zarząd i OGS ze wczesniej niedopilnowali tego zeby mu dać mu nowy kontrakt i znaczącą podwyżkę bo na nią zasługiwał jak nikt inny .
» 4 stycznia 2020, 17:02 #156
serro: Poraz kolejny oglądałem Newcastle (dziś z Rochdale) pod kątem Longstaffa. Jeśli naprawdę wierzyć plotką i staramy się o tego piłkarza, to na litość w czym on ma zmienić obraz naszej słabej, przetrzebionej kontuzjami drugiej linii? Gość dziś nad wyraz słaby na tle 3ligowca... Facet jest gorszy od będącego totalnie bez formy Maticia. Jeśli wylozymy na niego 40mln będzie to niewytlumaczalne. Zdecydowanie fajniej prezentował się młodszy brat Matthew nim można byłoby się zainteresować gdyby dalej się rozwijał jak do tej pory może być z niego pociecha
» 4 stycznia 2020, 15:49 #155
Kkacper102: Longstaff, Can, takie plotki tylko poniżają nasz klub..
» 4 stycznia 2020, 15:50 #154
MadUTD: Rozumiem plotki laczace nas z Mbappe, Lewandowskim ale Longstaff? Can? Czy my szykujemy sie do gry w Championship?
» 4 stycznia 2020, 16:05 #153
GGMUN6: Z tym Canem przesadzacie. Co do Longstaffa to dla mnie co najmniej dziwne, że się nim interesujemy.
» 4 stycznia 2020, 16:07 #152
Dejfmi: Najlepsze w tym wszystkim jest to że my nie wiemy czy się nim interesujemy czy media za nas się nim interesują ;)
» 4 stycznia 2020, 16:21 #151
helupa: Can to akurat świetny zawodnik, który z miejsca byłby naszym najlepszym pomocnikiem. (Pomijając Pogbe)
» 4 stycznia 2020, 16:51 #150
Kkacper102: FA Cup lepiej ogląda się niż PL, mimo że komentatorzy nie są specjalistami od ligi Angielskiej, to milej się ich słucha, niż stękania Rudzkiego, darcia mordy Nahornego i Twarowskiego. Gdyby nie Domagała C+ nie miałaby nikogo pokroju Pełki. Eleven jest poważniejszą stacją niż C+. Dodatkowo bardzo ciekawe studio, a nie wychwalanie Liverpoolu, analiza każdego meczu który nas czeka. Eleven > C+
» 4 stycznia 2020, 15:47 #149
Matjas91: prawda byku
» 4 stycznia 2020, 16:08 #148
mikon70: Hahaha. Tak bo grzywacz z zielinskim to klasa i kultura. Tam się nie drą? Co jest fajnego w tym, ze Zieliński pół meczu czyta tweety (na dodatek bezbeckie) widzów. Twarowskiemu, a szczególnie Panu Nahornemu mogą buty czyścić, bo ich wiedza o piłce w Anglii jest niczym przy tym co prezentują panowie z Canal +. Zgodzić się mogę tylko z Rudzkim. Dlatego mógłby tam pójść, bo świetnie by się wpasował w środowisko słabych specjalistów.
» 4 stycznia 2020, 16:35 #147
Kkacper102: Słabych specjalistów? Chłopie pooglądaj sobie Calcio Truck, Bundes Truck, czy newonce gdzie audycje prowadzi Święcicki z Kapicą, zrozumiesz co to wiedza piłkarska. Nahorny i Twarowski są już za starzy, ich wiedza czasem jest nieaktualna, czasami potrafią przysnąć na pół meczu. Zresztą oglądalność mówi sama za siebie.
» 4 stycznia 2020, 16:40 #146
mikon70: Słuchałem niestety i ich nie lubie. Nie obrazę się jak w meczu dzisiejszym nie będzie komentarza, bo będzie jakaś awaria.
» 4 stycznia 2020, 16:43 #145
Kkacper102: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 16:47

Kto co lubi mikon70 :) Ja przykładowo nie cierpię komentatorów C+
» 4 stycznia 2020, 16:46 #144
sisinho: Z drugiej strony ciągłe jaranie się Realem i Barceloną przez komentatorów to w Eleven coś normalnego.
» 4 stycznia 2020, 16:52 #143
NoLogo: Jest mecz na tej tv trzeciego świata i jest trzepanie nad ich wspaniałością, pod jakimś 'hasztagiem' macie grupę o tym promowaniu?
Dla jednych ważny jest mało przeszkadzający rzeczowy komentarz, a dla mniej rozgarniętych czytanie tweetów i nędzne ględzenie z meczem w tle.
» 4 stycznia 2020, 17:03 #142
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 17:25

Mnie tylko zastanawia Kkacper, dlaczego co tydzien zaczynasz tę sama gadke, nad tym czemu Eleven njest lepsze od C+. To czysta glupota no chyba, że sprzedajesz lub pracujesz w Eleven, bo inaczej sensu nie widzę.
» 4 stycznia 2020, 17:24 #141
Strzelec: Nahornego i Twarowskiego to ty szanuj. Święcicki moim zdaniem same bzdury wygaduje. Kometerz na Eleven jest idealny dla nastolatków. Nie liczni komantatorzy trzymają poziom.
» 4 stycznia 2020, 17:25 #140
Kkacper102: Racja, RedsFan zamykam temat. Można powiedzieć że jest to "temat rzeka", każdy ma inne zdanie na temat omawiany przez nas.
» 4 stycznia 2020, 17:28 #139
helupa: Oglądam mecz Hull i Leo da Silva to bardzo ciekawy zawodnik, 21 lat i gra naprawdę inteligentnie, świetnie porusza się po boisku i daje ładne piłki. Jeśli Ole będzie chciał znowu przeprowadzić jakiś transfer z Championship to jestem za, chociaż nie jest anglikiem więc to raczej wykluczone :)
» 4 stycznia 2020, 15:22 #138
is200second: Jak można było wogole dopuścić do czegoś takiego ze tak wielki klub z tak wielkim zapleczem finansowym, zarabiający sam na siebie zjechał sportowo tak diametralnie w dół. słowa van Gaala, że musiał modernizowac ośrodki treningowe bo te były na poziomie Fulham. Mou mówił to samo.

Popatrzcie jaki progres infrastrukturalny i szkoleniowy poczynilo City na przestrzeni lat. Są lata świetlne jeśli chodzi o organizację od United.
» 4 stycznia 2020, 15:21 #137
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 15:38

Odpowiedz jest jedna >> Glazerowie
Nie inwestuja po to by rozwijac klub, a by na nim zarobic
Tym samym wypompowuja pieniadze z klubu
» 4 stycznia 2020, 15:38 #136
SickRabbit: Wszystko zniosę byle tylko nie oglądać pleców Arsenalu w lidze bo to największa zniewaga. Dla mnie sezon już może się skończyć bo oczy mi krwawią.
» 4 stycznia 2020, 15:12 #135
sisinho: Zastanówmy się czy jest sens sprowadzać kogoś w zimie? Po pierwsze - zaporowe ceny, po drugie jeśli chcemy anglików to tym bardziej będą warci x2, po trzecie - kiedy my kupiliśmy kogoś dobrego w zimie?

Ostatnie takie transfery to 05/06 gdy przechodził do nas Vidić i Evra, reszta to była pomyłka.
» 4 stycznia 2020, 15:11 #134
kckMU: I zanim Vidic i Evra odpalili to tutaj by ich w dzisiejszych czasach zmieszano z kałem do reszty.

Jeszcze jak Pata porobili w derbach... starsi pamiętają.
» 4 stycznia 2020, 15:26 #133
sisinho: Ludzie mieszali z kałem też Ronaldo i co z tego? Problemem nie była ich kwota czy to skąd przychodzili a fakt że mieli zastąpić wielkich. Ronaldo miał zastąpić Becksa, Vidic był przymierzany do pary z Rio a Evra stopniowo miał wyprzeć Heinze z pierwszego składu.
Doszło do tego że Evra zaczynał swój debiut na prawej stronie obrony, ale z tą różnicą że mieli w składzie gwiazdy i trenera który wiedział jak chce wykorzystać ich potencjał.
» 4 stycznia 2020, 15:29 #132
kckMU: Teraz wydaje mi sie że nowi mają łatwiej, ale dalej nic z tego nie wychodzi. Chcemy od Maguire'a zeby był dobrym Maguire'em, a nie lepszym Ferdinandem i tak dalej.

Wtedy młody Cris miał za plecami Giggsa, Scholesa i tak dalej. Mógł tworzyć siebie na spokojnie. Dzisiaj stwierdza się że Rashford jest jednak średni bo nie pociągnie dziadowego w pomocy i średniego w obronie United. Ależ mi odkrycie dekady... o obiektywnym spojrzeniu na wszystko nie mówiąc.
» 4 stycznia 2020, 16:34 #131
sisinho: Niestety poprzez media społecznościowe oni sami robią z siebie gwiazdy. On, Martial, Lingard, nie grają tego co powinni. Nie mówię juz nawet o Pogbie. Szkoda że później tego efektu gwiazdy nie pokazują na boisku.
» 4 stycznia 2020, 16:55 #130
kckMU: Jak wczoraj pamiętam 5:5 z WBA, pogawedki ze po Fergim tez beda ciekawe i nowe czasy, naszych fanów śpiewających so come on David Moyes...

Zaczął się juz 2020, a tu nawet światełka nie widać. Liverpool zdążył zostać najlepsza drużyna świata i zaraz wygra BPL.
» 4 stycznia 2020, 17:13 #129
nani17801: Można spróbować kupić Adame.
» 4 stycznia 2020, 15:05 #128
Kkacper102: Rezerwowego Wolverhampton tak...
» 4 stycznia 2020, 15:42 #127
9imar9: "ale w Fifie jest dobry". :)
» 4 stycznia 2020, 16:07 #126
Kkacper102: Ale on jest taki silny i 3 bramki dla City strzelił, musi być dobry.
» 4 stycznia 2020, 16:41 #125
helupa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 16:45

Traore to bardzo specyficzny piłkarz, nie można mu odmówić umiejętności, jednak nie jest to zawodnik, który będzie w stanie odmienić naszą grę. Wiedzie mu się w Wolverhampton, niech tam zostanie i się rozwija.
» 4 stycznia 2020, 16:45 #124
nani17801: Nie znacie się chyba na piłce. Jamesa pewnie tez odrazu odsyłaliście do Championship ;) Eksperci z devilpejdza.
» 4 stycznia 2020, 17:38 #123
nani17801: #kkacper102 przeanalizuj ile w tym sezonie grał w 1 składzie, a potem się wypowiadaj ;)
» 4 stycznia 2020, 17:40 #122
Damian54321: Ja tego audi nie oglądam
Od kilku meczy widać że jest brak druzyny
» 4 stycznia 2020, 15:04 #121
nani17801: A co ty myślałeś ,że transfery będą już 2 stycznia?
» 4 stycznia 2020, 15:12 #120
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 14:40

Nikt do nas i tak nie przyjdzie w styczniu . Ja bym sie nie nagrzewał nawet na 1 transfer . Apropo meczu to dzis odpadamy i to chyba dobrze nam zrobi . Mamy zbyt wąską kadre zeby walczyc na wszystkich frontach . A czy odpadniemy teraz czy pozniej co to za roznica ? i tak do półfinału nawet nie dojdziemy .
» 4 stycznia 2020, 14:39 #119
Seszele: Kiedy wreszcie co niektórzy zrozumieją, że celem Manchesteru United na obecny sezon, a także na kolejny, a może i dwa, nie jest walka o TOP 4 ani jakikolwiek puchar. My odbiliśmy od czołówki już parę lat temu, natychmiast po odejściu sir Alexa. Od tamtej pory wiele się zmieniło. OGS jest jedynie przejściową opcją, która może wypalić, ale nie musi. Jak wypali, to podpisze wieloletni kontrakt, a jak nie wypali, to odejdzie po wykonaniu swojej pracy. Po ostatnich zatrudnieniach na stanowisku menadżera zrobił się cyrk, bo nagle nikt nie wiedział w jaką stronę ma zmierzać Manchester United. Każdy menedżer miał własną koncepcję, naściągał innych piłkarzy (a może to zarząd bez konsultacji?), zaś sam zarząd nie rozwiązuje problemów zbyt inteligentnie, a na dodatek nie wspierał swoich menedżerów (być może z OGS będzie inaczej, czas pokaże). Co chwilę zmiany w sztabie szkoleniowym (brak stabilizacji), wydawanie grubych pieniędzy na transfery (co jest zrozumiałe, bo United to jeden z najbogatszych klubów i każdy chce urwać dla siebie jak najwięcej, ale nie jestem pewien czy ogarniają politykę transferową), wysokie tygodniówki (zbyt rozpieścili swoich piłkarzy bez żadnych konsekwencji). Wydaje mi się, że zarząd ma troszkę inną wizję i jasno przedstawili sprawę aktualnemu trenerowi. Chcą opierać się na zawodnikach w stosunkowo młodym wieku i budować drużynę na lata. A to będzie się wiązało z wieloma niepowodzeniami i sromotnymi porażkami. United nie ma na celu wrócić na szczyt w bieżącym roku ani także w przyszłym. Niestety, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość. Już straciliśmy bezmyślnie wiele lat po odejściu sir Alexa i to była droga donikąd.
» 4 stycznia 2020, 14:12 #118
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 14:11

Can jest cieniem piłkarza z Liverpoolu. Dajcie spokój.

Realny transfer w styczniu to Grealish i może Adama Traore.
Chyba najlepszy w tej chwili drybler w PL.
» 4 stycznia 2020, 14:04 #117
Kkacper102: Jezuniu Adama Traore... bo mu 2 mecze z City wyszły? Jest praktycznie jedynym dryblerem w PL, który cały czas to robi. Mane, Rashford czy nawet Aubamayeang robią to sporadycznie.

Grealish nie nadaje się do wielkiego klubu, chłop nie ma głowy na dobre granie

Can jest krytykowany z każdej strony, oglądałem jego wszystkiego mecze w Juve i wyglądał tam jakby przyszedł z Primavery.
» 4 stycznia 2020, 14:18 #116
helupa: "chłop nie ma głowy na dobre granie" - Bardzo proszę wytłumacz mi to zdanie bo nie rozumiem.
» 4 stycznia 2020, 14:23 #115
Kkacper102: Za którym razem Grealish przebił się do podstawowego składu Aston Villi? Nie słyszałeś co on robi poza boiskiem? Jak był równany z błotem jak grali w Championship bodajże 2 lata temu. To jest zawodnik jednego sezonu, moim zdaniem. Jestem tylko człowiekiem mogę się mylić, ale lepiej skupić się na Zaniolo/Luis Alberto, oraz Sancho z Wernerem.
» 4 stycznia 2020, 14:27 #114
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 14:33

Kkacper102. Często się zdarzało, że jak ktoś tak o jakimś zawodniku pisał to później w meczu strzelał United bramke. Chodzi mi o Traore.
» 4 stycznia 2020, 14:28 #113
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 14:52

@Kkacper102
Ten cały Alberto również może być piłkarzem jednego sezonu. W lidze angielskiej miał okazje grać i się nie wykazał.
» 4 stycznia 2020, 14:51 #112
sisinho: Grealish to taki Wilshere albo Zaha. Ma potencjał ale głowa nie dorosła do tego poziomu.
» 4 stycznia 2020, 15:26 #111
Kkacper102: Obserwuje ligę Włoską już pare lat, a Luis Alberto do 3 sezonów prezentuje równą formę, w ubiegłym roku Inzaghi powoli przesuwał go do środka pola, a w tym sezonie gra obok Lucasa Leivy i SMSa. W Liverpoolu mu nie poszło, bo był młody, nie pasował do trzonu drużyny tak jak Suso i Iago Aspas, a dodatkowo taki wielki klub Liverpool zostawił nie raz na lodzie Luisa Alberto, przykład? Pojechał z drużyną na mecz bodajże do Cardiff? Po meczu szukał prywatnego transportu, nie wracał z drużyną, tak jakby o nim zapomnieli po prostu.
» 4 stycznia 2020, 15:44 #110
Bylak: Kurs na nas 3.10, można ładnie zarobić.
» 4 stycznia 2020, 13:26 #109
GGMUN6: Niby fajnie, że dzisiaj zagra Brandon, ale boję się też o niego bo jak zagra Traore...
» 4 stycznia 2020, 13:17 #108
DevilFan: Traore bardzo prawdopodobne że nie zagra, jak już to wejdzie w drugiej połowie
» 4 stycznia 2020, 15:14 #107
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 13:20

Pamiętam przedsezonowe dyskusje tutaj i wiadomo było, że mamy młodą obronę, która musi się zgrać, a po upływie połowy sezonu widać że jeśli którzyś z naszych obrońców nadają się na grę u nas, to jedynie ci, którzy dopiero co przyszli. Lindelof i Shaw na tle Younga, Jonesa itp w poprzednim sezonie wyglądali nieźle, ale dopiero przyjście Maguire'a i Wan-Bissaki pokazało jak wiele im brakuje.
O tym, że pomocy nie mamy w ogóle było wiadomo przed sezonem. Matić, Fred, Fereira, Mata, Lingard, McTominay - przecież na początku to wyglądało jak niesmaczny żart, a nie pomoc Manchesteru United. Tego, że Szkot się tak rozwinie i wyrośnie na lidera nikt się nie spodziewał, po Fredzie też nikt się nie spodziewał, że będzie dobrze dobrze grał (tak wiem, ma wahania formy i bez Tomka nie gra tak dobrze jak z nim, ale jednak często robi robotę). Jedyny klasowy pomocnik w naszej kadrze to Pogba, który i tak prawie wcale nie gra.
Dalej jest atak, który też przed sezonem wyglądał jak totalna prywizorka i był jedną wielką niewiadomą. Rashforf co do formy którego było wiele znaków zapytania, to samo Martial, James który dopiero przyszedł z Championship i 17-letni Greenwood. Jakby było tego mało, to na 3 ofensywne pozycje mamy ledwie 4 zawodników, od biedy grywają tam Mata czy Lingard, ale to nie ich pozycje.
Reasumując pamiętam, że przed sezonem wiadomo było, że mamy słabą, wąską i niekompletną kadrę. Każdy wiedział, że o miejsce w top4 będzie ciężko, wielu tutaj pisało, że to kadra max na środek tabeli, jeszcze z trenerem-wuefistą, że top6 i załapanie się do LE będzie sukcesem. Minęła połowa sezonu, a my jesteśmy na 5 miejscu, z niewielką stratą do 4 i wiąż realnymi szansami na LM. Najśmieszniejsze jest w tym to, że te osoby, które przed sezonem zakładały najczarniejsze scenariusze i jeszcze dopisywali coś w stylu 'wolę się nastawić na gorsze i być mile zaskoczonym', teraz najbardziej płaczą, że 'jak to 5 miejsce? City na tak słaby sezon i my tego nie wykorzystujemy i nie jesteśmy na 2 miejscu? Skandal! Wuefista out!'.
Nie da się tego w żaden sposób sprawdzić, ale jestem przekonany, że ani Klopp, ani Guardola, ani nikt inny nie wycisnąłby z tej kadry, którą dysponuje Ole nic więcej. Z kadry jaką zastał Klopp u Czerwonych, zostało 7 zawodników, z czego i tak w podstawowym składzie mieście się 2-3 z nich i wejście na szczyt zajęło im z wybitnym menagerem u sterów 3 lata. Czy ktoś serio oczekiwał, że po jednym przeciętnym okienku transferowym i niespełna roku pracy trenera bez żadnego doświadczenia na najwyższym poziomie będziemy bili się o najwyższe cele?
» 4 stycznia 2020, 13:16 #106
mikon70: Narazie to Maguire nie pokazuje, ze się na tyle od nich różni
» 4 stycznia 2020, 14:29 #105
kckMU: Po sieci krążą takie pomysły gazet jak 80 baniek + Can chociażby. To brzmi tak dobrze, że bardziej jest smutek aniżeli nerwy na tych pismakow.

Odbudować szybko takiego Cana, mieć 80 na kolejnego pomocnika do przodu... A z tygodniowki Pogby opłacić dwóch nowych to żaden problem.
» 4 stycznia 2020, 12:10 #104
Dejfmi: Powiem Ci szczerze, że do Cana nie jestem przekonany w ogóle. Oglądałem go w Liverpoolu, oglądałem go w Juventusie - nigdy żaden jego występ nie zrobił na mnie wrażenia.

Juve wartościowych graczy się nie pozbywa, zawsze wyprzedają szrot
» 4 stycznia 2020, 13:01 #103
GGMUN6: Jak dla mnie Can w Live grał bardzo dobrze, sam fakt, że chcieli go tam zatrzymać. W Juve w ogóle nic nie gra, a jak gra to raczej mocno przeciętnie. Ale ja się zgadzam z kck, można go odbudować. Tym bardziej, że grał już w PL i ma dopiero 25 lat.
» 4 stycznia 2020, 13:12 #102
klb9k: Emre Can został wywalony z Live bo był chimeryczny, nigdy nie mógł ustabilizować formy na dłużej niż na 3 mecze, wiele strat w środku pola i zwalnianie gry. Jeśli go nam wcisną to będziemy frajerami
» 4 stycznia 2020, 13:16 #101
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 13:19

Mi się w Live podobał nawet. Juve to już za dużo tych okazji ściąga i pozbywają się nie tylko szrotu. Ławka przepełniona konkretnymi nazwiskami.

Na Anfield miał problem swego czasu z ustawieniem. Rodgers momentami tak kombinowal że bania mała.
» 4 stycznia 2020, 13:17 #100
primasort: Przecież to Can nie chciał przedłużyć kontraktu i poszedł prawie albo za darmo do Live
» 4 stycznia 2020, 13:23 #99
primasort: Do Juve
» 4 stycznia 2020, 14:02 #98
manutdfan89: Postawiłem remis. Mam nadzieję, że nie przegramy drugiego meczu z rzędu, bo niedługo City a wszyscy byśmy chcieli podejść do meczu z tymi gnojkami w jak najlepszych humorach.
» 4 stycznia 2020, 11:15 #97
izbinho: Kiedy ta operacja Pogby?
» 4 stycznia 2020, 10:51 #96
kamtor: Real oferuje kroosa za pogbe
» 4 stycznia 2020, 10:40 #95
manutdfan89: Eee no co Ty nie powiesz ?
» 4 stycznia 2020, 12:02 #94
MiSt: Ja widzę postępy nawet w tym sezonie. Do meczu z Norwich nie potrafiliśmy strzelić więcej niż jednej bramki. Teraz zdobywamy ich dużo więcej. Duża w tym zasługa powrotu Martiala. To pokazuje, że Ole zwyczajnie brakuje dobrych zawodników, którzy wpłyną na jakość drużyny.

Od początku sezonu zmieniliśmy się z beznadziejnej drużyny na taką, która potrafi zaskoczyć. Ten zespół dopiero łapie doświadczenie i myślę, że z każdym meczem będzie to wyglądało coraz lepiej.
Mason i Rash powoli przyzwyczajają nas do regularnych trafień, Martial znów robi piękne podcinki, Fredowi idzie coraz lepiej.

Jest wiele rzeczy do poprawy i z pewnością Ole to widzi. Proszę was - oceniajmy jego pracę na przestrzeni całego sezonu, a nie tylko jeden/dwa mecze wstecz.
» 4 stycznia 2020, 09:16 #93
kckMU: Pomijając Moyesa każdy dostał 2 lata i 2 letnie okna. Mam nadzieję że Ole dostanie wszystko czego chce DO klubu i pozbedzie się Z wszystkich których chce. I wtedy sezon 20/21 jest pozbawiony ulg i ogromnego zrozumienia.

Ale, żeby to wszystko było łatwiejsze, trzeba LM. To są fakty. vG czy Mou wyszli i powiedzieli: Angel, Ibra czy Pogba - rok się przemeczymy i przywracamy LM na spokojnie w kolejnym. Tak też było. Louis zajął spokojnie 4 miejsce, Jose wygrał LE. Ole to nie ta marka, nie ma siły przebicia i renomy wśród wszystkich ludzi którzy dotkneli futbol na tym poziomie.

Reasumując - walka o LM przez 2 drogi i to jest mus. W lato musi działać Ed...
» 4 stycznia 2020, 10:32 #92
MiSt: Będzie ciężko dostać się do LM w tym sezonie... Liczę na top4, choć fajnie byłoby zobaczyć United w finale LE w Gdańsku :)
» 4 stycznia 2020, 10:44 #91
kckMU: Będzie ale tym bardziej jest to w...... bo przegrywamy ze sobą. To nie tak że konkurencja do LM punktuje w miarę równo. Jak tak dalej pójdzie to Leicester i City na koniec spojrza na 4 miejsce i pomyślą: co oni wszyscy robili? Palila ich ta pozycja całym rokiem?
» 4 stycznia 2020, 10:49 #90
eragon30971: Fajnie by było wypożyczyć tego nowego Fernandeza z opcją wykupu ale pewnie nie pasuje do dna United i tyle go zobaczymy. A później będzie jak z Tielmansem ;)
» 4 stycznia 2020, 08:57 #89
Dejfmi: Bierzmy wszystkich jak leci żeby czasem nie było jak z Tielemansem
» 4 stycznia 2020, 09:06 #88
eragon30971: Lepiej nie bierzmy nikogo, bo jeszcze nie wypali(chociaż nie wiem jakie jest ryzyko w przypadku wypożyczeni), mamy tak dużo środkowych pomocników.
» 4 stycznia 2020, 10:49 #87
Dejfmi: Przecież my już wypróbowaliśmy zasadę brać wszystkich kto dostępny - jakie są wyniki tego ? Widzimy teraz.

Ole mówi wyraźnie, są określone cele i zawodnicy których chcemy - jeżeli będzie dało się ich kupić teraz, na pewno kupimy. Czy ten zawodnik jest naszym celem? Według gazet pewnie tak.
» 4 stycznia 2020, 12:01 #86
Seszele: Czyli MU też potrzebuje 3/4 sezonów pod wodzą OGS w celu odbudowy?
» 4 stycznia 2020, 06:45 #85
Seszele: Dokładnie, zgadzam się.
Musi być pomysł i wizja, aby to wszystko posprzątać.
Dlatego trzeba pozbyć się cieniasów, ponieważ tym składem nic nie ugramy i nadal będziemy średniakiem.
Ciężko jednak przypuszczać, że zarząd to widzi.
» 4 stycznia 2020, 08:07 #84
MiSt: Ciekawe skąd mają na to pieniążki :D
» 4 stycznia 2020, 08:45 #83
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 09:00

Co tu się dziwić, Eriksen chce zmiany i to nie na kolejny klub Angielski. Chciał do Realu ci się wypieli i go nie chcą (dziwne jak dla mnie) to wybierze inny cieplejsze i ładniejsze państwo :) Co do przebudowy zgadzam się w 100% niektóre kluby wierzą w swojego trenera i klub inni jak tu tylko pluja I chcą wszystko na już.
» 4 stycznia 2020, 08:58 #82
sisinho: Moze wierzą w trenera bo przez krótki czas potrafił pokazać co chce grać? Conte jest pół roku i jego inter gra kompletnie inaczej niż za wcześniejszych trenerów.
» 4 stycznia 2020, 10:47 #81
Tomwk1988: Warto tez powiedzieć ze póki co punktowo nie odstaje od mega mocarnego Juventusu. A jaka my mamy strate po roku pracy z nowym fachowcem do lidera czy choćby wicelidera? Conte zrobił z Juve monstrum, poszedl do Chelsea i zrobił mistrza pomimo nieograniczonego budżetu City, Dlatego Conte ma kredyt zaufania w Interze a kibice MU nie chca go dawać OGS. Gdyby druzyna grala caly czas taki futbol jak wtedy gdy Ole zastępowal Mou to bylby noszony na rękach. Jednak tamtego blasku sprzed podpisania stałego kontraktu przez Norwega nie widać, szukają go wszyscy od zarządu az po klubowe sprzątaczki.
» 4 stycznia 2020, 12:24 #80
rav7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2020 13:04

Jak tak dalej OGS będzie klepał po plecach tych nieudaczników i będą przedłużać kontrakty z Jones'ami, Rojo, Perreirami to nic z tego nie będzie. Nie ma się co dziwić, że odszedł Herrera, a skutki nie zastąpiani jego i Fellainiego są właśnie teraz, ale nasi spece tego nie przewidzieli. Może być tak, że OGS w mediach tylko robi dobrą minę do złej gry, ale to wieczne jego zadowolenie i gadanie że zagrali dobry mecz np. z Arsenalem jest komiczne. Wygląda to tak jakby jego rola była właśnie w mediach, gadka przed dziennikarzami, a główną robotę robi Phelan, bo Carrick to siedzi jak p***. Taka marionetka pasuje Edkowi i glazerom, którzy niszczą ten klub razem z bankierem. Dlatego zatrudnili Ole licząc, że przywróci tą tożsamość którą klub miał i zrobi porządek po poprzednikach, dlatego Ole jest menedżerem nie trenerem i nie jest w stanie ogarnąć wszystkiego. Oby transfery wypaliły i pozbył się szrotu to będzie jakaś nadzieja. Ale on już mówi o przedłużeniu kontraktu z Maticem, oby tylko po to aby go latem sprzedać. Jones, Matić, Rojo, Mata, Lingard, Pogba, Sanchez, Chong - tych zawodników po sezonie powinni się pozbyć i kupić lepszych a resztę uzupełnić zawodnikami z akademii. Taki Angel Gomes nie zagrałby gorzej od Lingarda tyle że brakuje mu pewnie aspektów fizycznych na Premier League.
» 4 stycznia 2020, 13:03 #79
zeetkaes: Eriksen jest dostępny i zamiast skorzystać z okazji i miec asystujacego śpo to odpuszczamy i będziemy grali lingardem
» 4 stycznia 2020, 14:09 #78
DjTED: Jak ten bydlak od Wilkow bedzie grac to mamy pozamiatane
» 4 stycznia 2020, 03:21 #77
SickRabbit: Dawać mi tego Grealisha na 10kę po sezonie, teraz go na pewno nie wyciągną bo AV bez niego już może witać Championship. Grealish>Maddison
» 3 stycznia 2020, 21:59 #76
GGMUN6: Nawet on im nie pomoże. Heaton i Wesley wypadają do końca sezonu.
» 3 stycznia 2020, 22:37 #75
kamtor: A pozniej powiedza ze nie bylo zadnego konkretnego zawodnika zeby wzmocnic sklad albo ed cale okienko bedzie negocjowal transfer maddisona
» 3 stycznia 2020, 21:48 #74
loczek1986: Trochę to wygląda tak że inne kluby już się wzmacniają jakoś a u nas czekają aż się pojawi kolejny CR7
» 3 stycznia 2020, 21:23 #73
manutdfan89: Pamiętam, bo już byłem na DP tylko pod innym nickiem info, że Ronaldinho na 99,9% w United. Wybrał Barcelonę a my CR7 ;)
» 4 stycznia 2020, 11:59 #72
Tomwk1988: Z tego co ja kojarzę to gdy Ronaldinho dołączal do Barcy to u nas zawitał Kleberson a nie CR7
» 4 stycznia 2020, 12:26 #71
dawid27154: Ronaldo dołączył do nas w 2003 roku razem z Klebersonem właśnie, w tym samym roku Ronaldinho poszedł do Barcelony. Czytałem wywiad z Klebersonem i bodajże na zgrupowaniu kadry zgadał się z Ronaldinho, że idą do nas razem, wspomina, że byli ugadani jako koledzy i cieszył się, że idzie do nowego klubu z rodakiem. O tym, że Ronaldinho wybrał ostatecznie Barcelonę dowiedział się bodajże z mediów i do tej pory mu to z uśmiechem wypomina. Ronaldo przyszedł do nas w zastępstwie niesprowadzonego Ronaldinho, reszta to już historia.
» 4 stycznia 2020, 13:58 #70
kamtor: West ham prowadzi zaawansowane rozmowy z benfico na temat gedsona fernandeza
» 3 stycznia 2020, 20:38 #69
MadUTD: A jak przegraja to tez nic sie nie stanie, Wujek Solskjaer usmiechnie sie do kamery i powie ze sie starali
» 3 stycznia 2020, 20:01 #68
GGMUN6: Eriksen o krok od Interu. Ciekawe co go skłoniło.
» 3 stycznia 2020, 19:41 #67
rizx: Inter się odbudowuje, walczą o mistrzostwo, będą w LM, ściągają duże nazwiska (np Lukaku). Do tego w składzie mają kilku świetnych graczy,no i przy okazji fajne miejsce do mieszkania :D
» 3 stycznia 2020, 19:54 #66
MadUTD: no i samochody ferrari, lamborghini itp
» 3 stycznia 2020, 20:05 #65
RedRevolta: Sam bym tam poszedł gdybym miał wybierać haha
» 3 stycznia 2020, 20:41 #64
primasort: Np.wizja pracy z prawdziwym trenerem.
» 3 stycznia 2020, 21:16 #63
GGMUN6: To tylko w Interze jest prawdziwy trener?
» 3 stycznia 2020, 22:16 #62
DjTED: Ja tam nie wiem co fajnego jest w Mediolanie... Byłem tam pare razy i miasto jak miasto....
» 3 stycznia 2020, 22:19 #61
morrgan: DjTED: To niby kwestia gustu, ale porównaj sobie Mediolan z Manchesterem. Już pomijając nawet kwestie pogodowe to nie bez powodu Mediolan jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc we Włoszech podczas gdy największą "atrakcją" turystyczną w Manchesterze jest...Old Trafford :) Poza tym Mediolan to miasto projektantów mody, wiele galerii handlowych itd. Zamiast tego w Manchesterze znajdziesz wiele magazynów i fabryk. Miasto turystyczne zawsze będzie "ładniejsze" od przemysłowego.
» 3 stycznia 2020, 22:44 #60
Strzelec: @primasort
A w Realu nie miałby wizji pracy z prawdziwym trenerem?
» 3 stycznia 2020, 23:27 #59
DjTED: morrgan: z tym sie zgodzę.. Anglia ogólnie jest zjeba....
» 3 stycznia 2020, 23:44 #58
primasort: @Strzelec
Patrząc jak chaotycznie się zachowuje przy lini bocznej można stwierdzić, że to taki sam ciapciak jak nasz OGS.Jeden macha, drugi klaszcze hehe.
» 4 stycznia 2020, 00:52 #57
eragon30971: Sam mówił przecież że chce zmienić środowisko, United to by nie była jakaś wielka zmiana.
» 4 stycznia 2020, 08:51 #56
RedsFan: Primasort jak przychodzilł znowu Zizu do Madrytu to był Bogiem teraz jest ciapciak bo przy lini bocznej się źle zachowuje. Jezu co za hipokryta :/
» 4 stycznia 2020, 09:03 #55
sisinho: Eriksen wolałby pewnie Real ale z ich strony jest zero reakcji to normalne że odejdzie do Juventusu czy do Interu właśnie.
» 4 stycznia 2020, 10:50 #54
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 19:02

Henderson Romero AWB Lindelof Nowy Śo Maguire Tuanzebe Shaw Williams Dalot Fred McT Perreira 3x Nowy ŚP Nowy ŚP Rashford Martial James Greenwood Nowy PS Nowa 9.

Taka kadrę plus młodych chciałbym za rok. 6 transferów a mamy teraz styczeń i całe lato.

Jones Rojo Bailly Mata Lingard Matic Pogba Smalling - za tą grupę sporo kasy by się łącznie uzbierało (część odejdzie chyba za free) plus coś z naszego portfela.

Realny skład który bym chciał:

Henderson

AWB Ruben Dias Maguire Shaw

Maddison Ruben Neves McT

Sancho Martial Rashford

Ławka: Romero Williams Lindelof Fred James Greenwood Nowy napastnik

Poza kadrą jeszcze Perreira Dalot Grant i młodzi
» 3 stycznia 2020, 18:59 #53
Me89v2: A jak Ole weźmie jakiegoś Longstafa to za pół roku to zwolnią A my dalej z kadrą ogórków :D
» 3 stycznia 2020, 19:05 #52
MixEx: Spoiler: nie ma na to szans.
» 3 stycznia 2020, 19:06 #51
Me89v2: No tak bo nikt u nas nie ma jaj do zmian.
» 3 stycznia 2020, 19:10 #50
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 20:25

Skład marzenie(choć liczę, że De Gea wróci do formy). Możnaby spokojnie zrezygnować z Rubena Diasa i Sancho gdyby budżet(lub Edek) nie pozwolił.

Priorytetem powinno być wzmocnienie środka pola - defensywny pomocnik + ofensywny pomocnik.

Możliwe, że jest wielu lepszych i tańszych piłkarzy, ale nie znam się aż tak(czytaj:nie gram już w FMa :D )

Byle do przodu :p
» 3 stycznia 2020, 20:24 #49
QsQs: Taka ciekawostka:

Ferguson zdobywał nagrodę managera miesiąca 27 razy
Wenger 15 razy
Mourinho (tylko) 3 razy
Klopp 6 razy
Guardiola 7 razy
Conte 3 razy
Pochettino 3 razy
Benitez 7 razy
Pellegrini 4 razy
Ancelotti 4 razy
Ranieri 3 razy

Gunar 1 raz

Ciekawe czy Norweg jeszcze kiedyś zgarnie tą nagrodę.
» 3 stycznia 2020, 18:44 #48
Seszele: Pochettino aż 3 razy? Wow.
W trakcie ilu sezonów w Premier League, jeśli mogę dopytać?
» 4 stycznia 2020, 06:48 #47
GGMUN6: Nie ma co popadać w paranoję w związku z transferami. Zarząd aż taki głupi chyba nie jest, (chociaż kto wie), że nie ściągną pomocnika.
Zobaczymy mamy czas do końca stycznia, nie ściągną to mamy lekko mówiąc przekichane.
Ciężkie mecze, jutro z Wolves w wtorek z City.
Nie daj Boże, jak Fred dostanie kontuzji to co robimy? Ciężka sytuacja.
» 3 stycznia 2020, 18:33 #46
awe: "Zarząd aż taki głupi chyba nie jest, (chociaż kto wie), że nie ściągną pomocnika."
A na prawej pomocy kiedy gral ostatnio prawy pomocnik? Ewentualnie prawy napastnik ? ;)
» 3 stycznia 2020, 18:44 #45
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 18:46

Zawsze można było tam kogoś dac i niech się dzieje...
Co do pomocnika to mamy tylko Maticia i Fred w tej chwili.
» 3 stycznia 2020, 18:46 #44
helupa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 21:16

zarząd pokazał już swoją głupotę nie sprowadzając żadnego pomocnika w letnim oknie.
» 3 stycznia 2020, 21:12 #43
sisinho: Idąc Twoim tokiem rozumowania to do środka pola zawsze można cofnąć przecież pereire, mate czy Lingarda.
» 4 stycznia 2020, 10:53 #42
CzerwonySayd: Coś czytałem że Eriksen niby jest bliski Interu...czemu akurat Inter? Taka Barcelona czy real spokojnie mogłby kupić takiej klasy grajka.

Do United raczej nie przejdziesz względu na szacunek do T.H.

Pozdrawiam.
» 3 stycznia 2020, 18:18 #41
Bylak: Nikogo nie kupimy tej zimy. Jesteśmy beznadziejnie robiąc transfery. Np. Alexis z tygodniowka z kosmosu, oddanie Pogbt za frajer żeby go potem kupić za gruba kasę, a teraz się obraża i nie gra. Kupienie mag łajera za 80 mln, a jest na poziomie Smallinga. Oddanie Herrery za frajer, przedłużenie kontraktu takim kozakom jak Liniesta czy dżons. Do tego dochodzi granie Perejra i Liniesta w 1 składzie.
» 3 stycznia 2020, 17:58 #40
Glory1878: Taki Jones, Rojo, Bailly to niezłe u nas wakacje mają. Tygodniówki kosmiczne, zagrają raz do roku i sobie odpoczywają, niesamowicie się ustawili głównie za sprawą Edka, bo ktoś im przecież tyle zaproponował. Jesteśmy w takim bagnie od kilku lat, że na to czyszczenie potrzeba znowu kilka okienek, a z Edkiem za sterami skończymy pewnie jak Milan. Co do tego ostatniego zgadzam się, pierwszy sezon profesorski, ale jak ma grać 5 meczów w sezonie, po czym znowu kontuzja to sie trzeba pozbyć jak najszybciej, nie ma co trzymać.
» 3 stycznia 2020, 17:32 #39
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 17:38

A teraz podpisalismy kontrakty z Rojo , Jonesem , Lingardem i Matą a pozbylismy sie : Lukaku , Herrery , Smallinga xD Oddalismy w sumie wartościowych zawodnikow a zostawilismy sam szrot xD Fuck logic . Niech ktos mi powie czy to zmierza w dobrym kierunku . Okej Lukaku chcial odejsc to chciaz mogli tego Mandzukicia czy Llorente za frytki ściagnąć i bylby luz . Gotowi byli w sumie na przyjscie do nas a juz napewno ten pierwszy . Smalling teraz moglby spokojnie wygryźć Lindelofa... chociaz u OGSa to kolejny nie do odstawienia zawodnik i tak to juz u nas wygląda . De gea to samo niewazne ile szmat wpusci i tak bedzi grał .
» 3 stycznia 2020, 17:37 #38
MadUTD: 100% racji, tez to kiedys pisalem ze sprzedano przyzwoitych pilkarzy a podpisuje sie kontrakty z tymi ktorzy powinni jako pierwsi opuscic ten klub! brak w tym logiki, katastrofalne decyzje kierownictwa klubu.
» 3 stycznia 2020, 18:00 #37
awe: dlabigt23 niezapominajmy o Fellainim, odszedł w styczniu za jakies smieszne 7 mln, a teraz bylby przed Fredem i Pereria, przynajmniej powinien nie wiadomo co tam Ole ma w głowie
» 3 stycznia 2020, 18:48 #36
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 18:59

awe tak rzeczywiscie , a no jeszcze by mogł w sumie zostać . Przydałby sie :) OGS za szybko chcial posprzedawać wszystkich a bardziej tych typowo użytcznych . Szrot nadal jest u nas wiec żadnej rewolucji on narazie nie zrobił . Defensywa jak była słaba tak jest nadal do teraz .
» 3 stycznia 2020, 18:58 #35
Advm: Teraz jak się tak człowiek zastanowi, to rzeczywiście przydałby się ten wyśmiewany przez wielu Fellaini. Zawsze coś z głowy strzelił a wiadomo, że u nas ten element gry to dno. "Docenisz jak stracisz" :p
» 3 stycznia 2020, 21:39 #34
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 17:15

No cóż kadre mamy tak kiespką i na dodatek wąską ze szkoda gadać . Założe sie ze żadnego transferu nie zrobimy w styczniu i wcale mnie to nie zdziwi . Zwykle mydlenie oczu ze niby chcemy takich odpowiednich graczy ktorzy bedą dostępni . CZyli reasumujac nie bedzie transferów . Na moje mozna nawet wypozyczyć kogos i sprawdzic np tego Gedsona Fernandesa . Edzio bedzie tak czekał , czekał i czekał i obudzi sie z reka w nocniku bo powybieraja juz nam zawodnikow i na koniec stycznia sie okaże ze jest jednak juz za późno i Amen . Nasz OGS również zorientuje sie ze mamy taka fajną młodzież ze to oni dadzą radę pociagnąć ten wózek do konca seoznu . Bedzie to takie typowe dla naszego klubu . Inne kluby mimo tego ze są wyżej półkę od nas jakos potrafią sie wzmacniać nawet zimą . Juventus i Borrussia juz z nowymi piłkarzami a zobaczcie ze oni takich brakow nie maja w składzie . Z Juve odszedl Mandzukić ktory i tak w sumie nie grał i ciach zakontraktowali Kulusevskiego . Borrussia potrzebowała tyklko jakiegos napastnika i ciach mają Haalanda . Mozna ? mozna . Chelsea i Arsenal pewnie tez kogos zakupią a u nas tylko plotki , ploteczki i na tym sie skończy . A w lato kupimy średniaka Longstaffa , powalczymy moze o jakiegos kolejnego no name;a i na tym sie skonczy .
» 3 stycznia 2020, 17:14 #33
FetraiNarrator: Założę się z tobą o stówkę ze kupimy kogoś w styczniu :)
» 3 stycznia 2020, 17:47 #32
RedsFan: Przybijam wasz zakład :D
» 3 stycznia 2020, 18:02 #31
awe: FetraiNarraator tylko mlodziki po 17 lat sie nie licza, tylko realne wzmocnienie pierwszego skladu
» 3 stycznia 2020, 18:50 #30
FetraiNarrator: Napisał ze nikogo nie kupimy, nie uwzględnił wieku wiec ... :)
» 3 stycznia 2020, 19:26 #29
Tomek19950307: Eriksen prowadzi ponoć zaawansowane rozmowy z Interem
» 3 stycznia 2020, 17:02 #28
helupa: Ciekawe jakie schematy zaprezentuje wuefista w meczu z potężnymi wilkami. Śmiać się chce, że kiedyś przed meczami z Arsenalem/Liverpoolem nie czułem niepokoju, a teraz przy byle jakim przeciwniku możemy stracić punkty.
» 3 stycznia 2020, 15:44 #27
Ucinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 15:53

Na 100% United zdobędzie 3 PUNKTY na pewno...
» 3 stycznia 2020, 15:49 #26
helupa: druga część tego postu odnosiła się do ogółu, nie pojedyńczego meczu.
» 3 stycznia 2020, 15:58 #25
Tomek19950307: Moussa Dembele nie na sprzedaż w zimowym okienku . Potwierdza Lyon. Jedno nazwisko mniej
» 3 stycznia 2020, 15:19 #24
GGMUN6: Niech lepiej oni znajdą pomocnika, bo ciężko będzie. Jak dostaniemy w pompę jutro to ciekawe czy się otrzepią. Na plus, że Jessiego nie ma.
» 3 stycznia 2020, 14:52 #23
GGMUN6: Martial i Lingard są chorzy i przegapią jutrzejszy mecz z Wilkami.
» 3 stycznia 2020, 14:39 #22
dev13: Bedzie bardzo trudno wygrac ;)
» 3 stycznia 2020, 14:16 #21
mcscotyy: do administracji
czemu nie zrobicie możliwości dawania "łapek w dół" przy komentarzach, myślę że fajna byłaby to opcja
» 3 stycznia 2020, 14:15 #20
Chestnut: świetna opcja dla trolli
» 3 stycznia 2020, 14:39 #19
kckMU: Bylo w przeszłości. Totalny bezsens w praktyce.
» 3 stycznia 2020, 14:51 #18
awe: bo bys mial rekord minusów
» 3 stycznia 2020, 15:43 #17
kckMU: Ja to tam ja. Zrazalo to 'normalnych' userow jak przy spokojnych wypowiedziach widnialo -20 czy jeszcze gorzej. Siła trolli i multikont tutaj jest ogromna.
» 3 stycznia 2020, 15:51 #16
DevoMartinez: Głupota zawsze krzyczy najgłośniej. ;)
» 3 stycznia 2020, 16:04 #15
awe: kckMU nie do Ciebie jak cos ;) ale tak jak piszecie te minusy to tylko pozywka dal tych hejtujacych, a nie reale ocenienie poziomu wypowiedzi ;)
» 3 stycznia 2020, 16:36 #14
RedsFan: #DevoMartinez jedna z najmadrzejszych rzeczy jakie tu ostatnio przeczytałem. Wracając do tematu to nie zbyt dobry pomysł. Później pojawi się tu taki mądry co to zdania zaczynie od 'a i o' i będzie gwalcil przycisk Minus, aż mu ekran strzeli :D
» 3 stycznia 2020, 18:13 #13
Sancho: Paco Alacer chce odejść z borussi, przy takich brakach kadrowych i częstych kontuzjach można by się zainteresować
» 3 stycznia 2020, 14:01 #12
Kkacper102: Interesuje go jedynie powrót do Hiszpanii.
» 3 stycznia 2020, 14:54 #11
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2020 13:57

Lingard w potyczce z wilkami będzie się czuł jak w swoim stadzie ^v^
» 3 stycznia 2020, 13:56 #10
Strzelec: Lille have offers from #mufc, Real Madrid, Valencia, Napoli, Man City and Tottenham for Boubakary Soumare #mulive [l'equipe]
» 3 stycznia 2020, 13:50 #9
Kilerek7: No to napewno wybierze nas :-D
» 3 stycznia 2020, 13:58 #8
RyannMistrz: Jeżeli piłka dla niego to praca jak każda inna to dlaczego ma nie wybrać nas? Są tacy zawodnicy. Inna sprawa jeżeli chłopak chce coś osiągnąć. Wtedy musiałby dać się przekonać, że jest potrzebny podczas odbudowy która zmierza w dobrym kierunku.
» 3 stycznia 2020, 15:32 #7
kmsJ: Wygramy zobaczycie :)
» 3 stycznia 2020, 13:45 #6
Dejfmi: Mecze z Wilczkami cięższe niż z kimkolwiek. Remis będzie dobrym wynikiem
» 3 stycznia 2020, 13:35 #5
kckMU: Nie wiem czy w tym terminarzu z 1/16 LE potrzebna nam jeszcze powtórka meczu w FA Cup.
» 3 stycznia 2020, 13:38 #4
Rebxie: Martial and Lingard are doubts for the trip to Wolves tomorrow. They both left training after 15 minutes. #mufc [Mail]
» 3 stycznia 2020, 13:20 #3
LearningtoFly: W pape 2-0, albo 2-1
» 3 stycznia 2020, 13:12 #2
1wolf1: Hmmm ciezko wytypowac wynik... stawiam na 3:1 dla wilkow.
» 3 stycznia 2020, 13:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.