Arsenal vs Manchester United. Zapowiedź 30. kolejki Premier League

» 8 marca 2019, 14:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, goal.com
Manchester United musi szybko zapomnieć o niezwykłym wieczorze w Paryżu i wrócić do ligowej rzeczywistości. W niedzielę Czerwone Diabły zagrają na Emirates Stadium z Arsenalem.
Arsenal vs Manchester United. Zapowiedź 30. kolejki Premier League
» Manchester United w 30. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Arsenalem
Ile bramek padnie w meczu Arsenal vs Manchester United?
Spotkanie w Londynie będzie miało duże znaczenie w kontekście walki o TOP 4. Czerwone Diabły przystąpią do meczu z Kanonierami z jednym punktem przewagi nad najbliższym rywalem. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaer są jednak świadomi, że za plecami czai się także Chelsea, która ma dwa oczka mniej, ale zaległe spotkanie do rozegrania.

Kto? Arsenal vs Manchester United
Kiedy? 10.03.2019, 17:30
Gdzie? Emirates Stadium
Sędzia? Jonathan Moss
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Dla Ole Gunnara Solskjaera będzie to już drugie spotkanie, w którym poprowadzi zespół Manchesterowi United przeciwko Kanonierom. W styczniu drużyny rywalizowały ze sobą w IV rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły w świetnym stylu pokonały wówczas Kanonierów 3:1.

Manchester United na Emirates Stadium pojadą z zamiarem przedłużenia kapitalnej serii w Premier League. Czerwone Diabły nie doznały porażki w lidze za kadencji Solskjaera i są niepokonane od dwunastu spotkań (10 wygranych, 2 remisy). Możemy więc być pewni, że w niedzielę czeka nas kolejne emocjonujące starcie.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer na piątkowej konferencji prasowej przekazał dobre wiadomości na temat stanu kadrowego Manchesteru United. Na mecz w Londynie gotowy będzie Anthony Martial. Szansę na występ mają kontuzjowani ostatnio Ander Herrera i Nemanja Matić. W kadrze może znaleźć się także Eric Bailly, bo uraz Iworyjczyka z meczu z PSG nie okazał się poważny.

Arsenal do meczu z Czerwonymi Diabłami przystąpi osłabiony brakiem Lucasa Torreiry. Urugwajczyk otrzymał czerwoną kartkę w niedawnych derbach Londynu i będzie musiał pauzować w trzech spotkaniach. Kontuzjowani są także Hector Bellerin (kolano), Rob Holding (kolano) i Danny Welbeck (kostka).

Przewidywane składy:

Arsenal: Leno – Kolasinac, Koscielny, Sokratis, Maitland-Niles – Xhaka, Guendouzi – Iwobi, Ramsey, Mychitarian – Lacazette

Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Smalling, Young – Pogba, Herrera, Fred – Pereira – Lukaku, Rashford

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Dylematy przed meczem z Arsenalem? Te same, które masz, kiedy przystępujesz do każdego meczu. Trzeba przeanalizować podejście rywala, taktykę. Niemożliwe jest to, aby bardzo się zmienili. Musimy spojrzeć na stan kadrowy, nasze podejście do tego meczu, różne warianty, grę z kontry czy też inny plan. Teraz kwestie zdrowotne odgrywają większe znaczenie, niż kiedykolwiek. Mamy piłkarzy wracających po urazach, zawodników, którzy weszli w ich miejsce i spisali się dobrze. Za nami jeden z najtrudniejszych wieczorów pod względem fizycznych. Mecz z PSG i pucharowe starcie z Arsenalem były prawdopodobnie najtrudniejszymi meczami. Scott i Fred przebiegli mnóstwo kilometrów. Musimy to wszystko wziąć pod uwagę.


Unai Emery – To nie będzie decydujące starcie. Naszym celem jest regularność. W niedzielę zmierzymy się z Manchesterem United, którzy także ma 38 spotkań do rozegrania. Te trzy punkty przypadną nam albo im. Nie sądzę, by to spotkanie miało decydujący charakter. Musimy naciskać, żeby mieć więcej szans na zakończenie sezonu w czołowej czwórce.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Arsenal wygrał 2 z ostatnich 3 meczów domowych z Manchesterem United w Premier League. Wcześniej Kanonierzy zanotowali tyle samo zwycięstw z Czerwonymi Diabłami w ośmiu meczach (2 wygrane, 3 remisy, 3 porażki).

– Manchester United nie wygrał z Arsenalem w lidze dwóch wyjazdowych meczów z rzędu od serii trzech wygranych, która miała miejsce od sezonu 1983/1984 do sezonu 1985/1986.

– Tylko Manchester City zdobył więcej punktów (42) w tym sezonie Premier League w meczach u siebie, niż Arsenal (38). Czerwone Diabły na Old Trafford wywalczyły 29 punktów.

– Arsenal wygrał osiem ostatnich meczów Premier League, które odbyły się na Emirates Stadium. Po raz ostatni wygrali dziewięć spotkań z rzędu w lidze na własnym stadionie w sezonie 2014/2015.

– Manchester United jest niepokonany w Premier League od 12 meczów (10 zwycięstw, 2 remisy). Czerwone Diabły wygrały ostatnie sześć meczów na wyjeździe w lidze. Po raz ostatni siedem zwycięstw z rzędu w delegacjach w Premier League zanotowały w 1993 roku.

– Paul Pogba nie wykorzystał trzech rzutów karnych w Premier League. Żaden z zawodników nigdy nie miał na swoim koncie czterech pudeł z jedenastek w jednym sezonie.

– 14% bramek, które Romelu Lukaku zdobył w Premier League miało miejsce w meczach z drużynami z TOP 6 (16 goli w 74 meczach). Belg przeciwko tym rywalom wpisuje się na listę strzelców co 346 minut.

– Alexandre Lacazette stoi przed szansą zostania drugim piłkarzem w historii Arsenalu, który zdobywał bramki w sześciu meczach z rzędu w Premier League. Pierwszym był Thierry Henry.

– Ole Gunnar Solskjaer może zostać pierwszym menadżerem w historii Manchesteru United, który wygrał dwa pierwsze wyjazdowe spotkania z Arsenalem we wszystkich rozgrywkach.

Spotkanie Arsenal vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 10 marca o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United ma propozycję pensji dla Solskjaera
Następny news »
Emery: To nie będzie decydujące spotkanie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (341)


man1717: Jest skład prawie dobrze zgadłem szkoda Scota
» 10 marca 2019, 16:32 #327
RememberMe: De Gea - Shaw, Lindelof, Smalling, Young - Pogba, McTominay, Fred - Pereira - Rashford, Lukaku
» 10 marca 2019, 16:28 #326
Janek: Matic za McT i Dalot za Pereirę :P
» 10 marca 2019, 16:31 #325
Gary1920: Przed meczem z Tottenhamem powiedziałem kumplowi, że jak wygramy uwierzę w czwórkę, jak dziś wygramy już jej nie oddamy GGMU
» 10 marca 2019, 16:24 #324
franiugk1: Jest przegrywajaaaa
» 10 marca 2019, 16:23 #323
DjTED: Rudzki śmiech przez lzy
» 10 marca 2019, 16:20 #322
RedRevolta: Rudzki jest kibicem chelsea?
» 10 marca 2019, 16:27 #321
karol100: Naprawde wierzysz w to co piszesz?
» 10 marca 2019, 16:27 #320
karol100: Nie jest, ludzie sobie cos ubzdurali i powtarzaja w kolko.
» 10 marca 2019, 16:28 #319
Abstrahujacy: @RedRevolta Tak, Rudzki to naczelny fan CFC. Zobaczysz, że jak Wolves wygrają to komentarze w trakcie meczu z MU będą się kręcić wkoło "Nie do wiary, że z Manchesterem nie pokazują już takiego poziomu"
» 10 marca 2019, 16:29 #318
mikifiki: Każdy komentator ma jakieś sympatie klubowe.
Ze względu na profesjonalizm nie powinien ich jednak zdradzać.
» 10 marca 2019, 16:30 #317
RedRevolta: Jedno o Rudzkim wiem na pewno, nienawidzi Manchesteru United.
» 10 marca 2019, 16:31 #316
szymon2507: Rywale tracą. Trzeba dziś wykorzystać. 3pkt z Arsenalem i będziemy już mieli tyle samo punktów co kurczaki.
» 10 marca 2019, 16:19 #315
Michux3: Jimenez Brawo
» 10 marca 2019, 16:18 #314
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 16:18

Brawo!!
» 10 marca 2019, 16:18 #313
Diabelski97: Jazda wilki !!
» 10 marca 2019, 16:18 #312
RedRevolta: Ależ ten Jimenez wykręca świetne liczby w tym sezonie, brawo.
» 10 marca 2019, 16:18 #311
cnk: dobrze :D moze byc remis byle nie chelsea ;D
» 10 marca 2019, 16:18 #310
szymon2507: Brawo Wilki
» 10 marca 2019, 16:17 #309
Luke88: No i Jimenez to jest napastnik.
» 10 marca 2019, 16:17 #308
jassaj: Wolves ! Brawo wilki
» 10 marca 2019, 16:17 #307
DjTED: Brawo wilki
» 10 marca 2019, 16:17 #306
Diabelski97: Dawać już te składy !
» 10 marca 2019, 16:09 #305
Michux3: 15 min jeszcze
» 10 marca 2019, 16:15 #304
Diabelski97: Wiem, nie kierowałem tego do administracji tylko napisałem z braku cierpliwości ;)
» 10 marca 2019, 16:15 #303
DjTED: 1do 0 w strzałach... takiej żenady to ja chyba nie wiedziałem jeszcze nigdy.... Najlepiej że smerfy tylko klepia piłkę i nie ma z tego kompletnie nic
» 10 marca 2019, 16:03 #302
rreddevilss: Może Wilki dowioza, patrząc jak Chelsea jest bezradna dziś to stać ich na to
» 10 marca 2019, 15:56 #301
mordynator: Ciężke bedą te dwa nasze mecze z Wolves na wyjeżdzie jeszcze.
» 10 marca 2019, 15:53 #300
DjTED: Rudzki co noc dotyka zdjęcia tego Hazarda... A prawda taka , że nie ma się czym podniecać... Chlopaszek ginie częściej niż Lingard...
» 10 marca 2019, 15:52 #299
mordynator: ma jego plakat na łóżkiem
» 10 marca 2019, 16:01 #298
bacalinho: Ja tez oglądam Chelsea - Wolves. Wilki się bronią jak dla mnie remisik mogą dociągnąć. Oglądam Nevesa bo tez media przymierzają go do nas. Naprawdę fajny zawodnik. I wiek dużo przemawia za jego opcja
» 10 marca 2019, 15:38 #297
Michux3: Fajnie jakby do nas trafił , Pieknie wyprowadza piłke i w tym aspekcie jest zdecydowanie lepszy od Maticia ,Bardzo kreatywny Gracz
» 10 marca 2019, 15:39 #296
eragon30971: A to Wilki nie żądają za niego 100 milionów?
» 10 marca 2019, 15:43 #295
bacalinho: Niby żądają ale mysle kwota w okolicach 79-80 mln załatwiła by sprawę. A gość ma mega podanie. No i na SPD załatwił by nam sprawę na wiele lat
» 10 marca 2019, 15:50 #294
LearningtoFly: Z ciekawostek, wiedzieliscie ze gdy nasz mecz w Premier League sedziowal dzisiejszy rozjemca Jonathan Moss, to nigdy nie przegralismy:)?, bardzo szczesliwy dla nas sedzia.
» 10 marca 2019, 15:33 #293
Me89v2: Jak obraz meczu smerfow?
» 10 marca 2019, 15:32 #292
Michux3: Atakują ale wilki bronią sie bardzo dobrze , mało Wolves atakuje ale naciska i liczy na błedy
» 10 marca 2019, 15:34 #291
Me89v2: Oby padł remis
» 10 marca 2019, 15:54 #290
Magik1990MU: Mnie bardziej po naszym meczu z Burnley zbulwersowała wypowiedź trenera rywala, aniżeli ich postawa. To, że zagrali antyfutbol i mieli kupę szczęscia to jedno, ale chłop sugerował, że to oni byli lepszą drużyną wówczas i powinni to wygrać. To już Ole mimo emocji i rangi spotkania wyraził bardziej rozsądną opinię ostatnio, a przecież PSG strzałów na bramkę oddało zdaje się tyle samo, co my, więc nie można mówić o dominacji szejków. Tymczasem mecz z Burnley to jeden z tych, gdzie zwycięża zaprzeczenie piękna futbolu i jeszcze jakiś leszcz na pomeczówce zgrywa pyszałka. Oby spadli w najbliższym sezonie.
» 10 marca 2019, 15:27 #289
karol100: Dobra Liverpoool Liverpoolem , ale Chelsea naprawde licze ze przegra.
» 10 marca 2019, 15:10 #288
Michux3: Wilki to zawsze trudny rywal ,też licze na nich ,Coś czuje że Jota dziś 2pack zapakuje :)
» 10 marca 2019, 15:14 #287
LearningtoFly: Heaton dzis w prime, szkoda ze z nami nagle dostaje skrzydel
» 10 marca 2019, 14:53 #286
szymon2507: Było 3:1. Kilka minut później 4:2. U nich to się dzieje.
» 10 marca 2019, 14:52 #285
karol100: youtu.be/blB2GcH-yaQ
» 10 marca 2019, 14:47 #284
LearningtoFly: Ja to sie w ogole dziwie, ze komus sie tak nudzi i musi sie udzielac na kapiszonach czy tam innych stronkach. Wychodze z prostego zalozenia, ze jak jest strona jakiegos klubu to siedza na nich kibice danej druzyny, a nie goscie z chelsi czy poolu, bo mimo tego ze poczatkowo maja przyjazne zamiary to zawsze koniec koncow wychodzi z nich bydlo i chamstwo. Jak chce sie podyskutowac z innymi to sa od tego stronki jak anglia goal czy pilkarska awangarda na fejsiku, wiec mozna, ale wpierdzielac sie z buta na stronki kibicow np. City i przekonywac do swoich racji to lekkie uposledzenie. Zawsze postuluje prewencyjne banowanie ameb z innych klubow bo jak mowie, niby poklepia po plecach to w koncu piana im poleci jak dostana od nas przyslowiowy lomot
» 10 marca 2019, 14:40 #283
Magik1990MU: Nie zgodzę się z Tobą. Wszystko zależy od człowieka. Ja mam dobrego kumpla-kibica Chelsea, z którym oglądałem mecz z PSG. Chłop się darł głośniej ode mnie po naszych bramkach. Natomiast jak dochodzi do meczów bezpośrednich, to często efektem są złośliwe docinki, które nijak nie powodują jakiejkolwiek piany. Wszystko zależy od człowieka.
» 10 marca 2019, 15:18 #282
Dodge: On podal przykład internetowego trola, a ty swojego kumpla. Jeste różnica jak dla mnie.
» 10 marca 2019, 15:19 #281
Magik1990MU: Może źle zrozumiałem, ale moim zdaniem on podał przykład jakiegokolwiek kibica udzielającego się na stronie rywala - czyli jeszcze co innego. Właśnie chodzi o to, że nie każdy jest trolem i dyskusja z kibicami innych drużyn (nieważne gdzie) może być na poziomie.
» 10 marca 2019, 15:30 #280
eragon30971: Ja tam lubię sobie poczytać co piszą o nas nasi rywale, ale nie udzielam się na takich stronach, bo wychodzę z takiego samego założenia jak Ty.
» 10 marca 2019, 15:46 #279
zagor21: Troche pozytywnosci przed meczem. Wkleilem juz nizej, ale widze, ze sie zgubilo:) Warto obejrzec!

youtube.com/watch?v=pG2KjJTAFCM
» 10 marca 2019, 14:35 #278
szymon2507: Burnley jak gra z nami to mają często mecz życia, z liverpoolem 2 bramki po własnych błędach obrony/bramkarza.
» 10 marca 2019, 14:31 #277
Dodge: Czy to był mecz życia? Około 25 strzałów chyba oddał MU. Brak skuteczności z naszej strony, a nie mecz życia.
» 10 marca 2019, 15:06 #276
m4ci3k: Reddevils Twoje zachowanie niszczy szacunek wobec kibicow MU xd
» 10 marca 2019, 14:30 #275
Xchrisx7: No to Grealish wbił im szpilę :)
» 10 marca 2019, 14:28 #274
LearningtoFly: Heaton z nami broni jak w transie, a z Poolem takie bledy, jak ja goscia nie trawie
» 10 marca 2019, 14:27 #273
karol100: Obstawiam 1-3 , gole 85 Lukaku ,88 Pogba, 94 Rashford dla Arsenalu 91 Auba..... a nie pomylka. 0-3 bedzie
» 10 marca 2019, 14:27 #272
szymon2507: Dobra. Tak z innej beczki. 2:1 póki co Liverpool, nie oglądam meczu, ale jest szansa że Burnley coś jeszcze strzeli?
» 10 marca 2019, 14:19 #271
artifex: może znowu jakimś cudem po stałym fragmencie, nie ma co się łudzić podsumowując :(
» 10 marca 2019, 14:22 #270
szymon2507: Dobra. 3:1. nie ma już na co liczyć
» 10 marca 2019, 14:28 #269
Xchrisx7: Dobre te derby Birmingham. Takie mało piłkarskie
» 10 marca 2019, 14:16 #268
mordynator: IMO dzisaj: De gea-Young Lindelof Smaliing Shaw-McTomek Fred Pogba-Rash Lukaku Dolot/Tony
» 10 marca 2019, 13:51 #267
Daka: Derby miasta Birmingham vs Aston Villa - youtube.com/watch?v=YIL4XkKuO5U, takie tam zajście... Oby ten "kibic" dostał dożywotni zakaz stadionowy i odsiedział trochę czasu w pierdlu, to może go to coś nauczy.
» 10 marca 2019, 13:32 #266
mordynator: Burnley same se te bramki strzela
» 10 marca 2019, 13:29 #265
artifex: obrońcy Burnley to jakaś trupa komediowa
» 10 marca 2019, 13:30 #264
mordynator: najdziwniejsze jest to ze własnie Burnley jest znane z dobrej gry w defensywie
» 10 marca 2019, 13:49 #263
artifex: ale parówki z tych Burnley
» 10 marca 2019, 13:22 #262
Biniek: No to sie pocieszylismy;p
» 10 marca 2019, 13:19 #261
LearningtoFly: 1-1 to zly wynik, dla mnie swietny:)
» 10 marca 2019, 13:24 #260
karol100: To bedzie trudny mecz, ze wzgledu na nasza sytuacje kadrowa bardzo mocno zastanowilbym sie nad wzieciem remisu w ciemno.
» 10 marca 2019, 13:14 #259
Diabelski97: Przecież wraca Pogba, Matic, Martial, najważniejsze że środek pola się poprawi ;)
» 10 marca 2019, 13:21 #258
Biniek: Remis w naszym meczu z Arsenalem? Powaznie? Martwisz sie o nasza sytuacje kadrowa, a widziales obrone Arsenalu? Kto tam ma zatrzymac Rasha, czy Lukaku?
» 10 marca 2019, 13:21 #257
karol100: No w sumie to moze i macie racje
» 10 marca 2019, 13:31 #256
Bylak: Na PSG wyszliśmy z Fredem, McTominay i Andreasem w pomocy. Dziś pewnie zagramy Pogba Matic i Fred. A ty się martwisz o kontuzje? Do tego Lukaku w formie, Rashford zdrowy i wraca Martial.
» 10 marca 2019, 13:52 #255
MiSt: Oby dowieźli do końca chociaż remis :)
» 10 marca 2019, 13:13 #254
karol100: Nooooo oby , ale chyba nadal Liverpool jest faworytem tego meczu
» 10 marca 2019, 13:18 #253
man1717: No to Klooops
» 10 marca 2019, 13:12 #252
RedsFan: Najprościej oddaj Tv pewnie masz jakis czas na oddanie bez podania przyczyn :)
» 10 marca 2019, 14:12 #251
Michux3: Z rożnego ,szacun :)
» 10 marca 2019, 13:08 #250
arczibald: Brawo burnley
» 10 marca 2019, 13:06 #249
dawid27154: Nie mogę zalogować się na telefonie na DevilPage, wszystko działa normalnie jednak zalogować się nie mogę. Na kompie nie ma problemów, miał ktoś taki problem?
» 10 marca 2019, 12:43 #248
Michux3: Mam Dokładnie to samo
» 10 marca 2019, 12:48 #247
karol100: Ja mam inny problem, na telefonie czesto nie moge kliknac w newsa. Nie reaguje, trzeba odswiezac strone i probowac ponownie.
» 10 marca 2019, 12:50 #246
mikon70: karol100 mam to samo
» 10 marca 2019, 12:54 #245
dawid27154: To widzę, że nie tylko ja mam problem, w takim razie to coś ze stroną.
» 10 marca 2019, 12:56 #244
Kobeman25: Ja mam trochę inny problem.Moge tylko odpowiadać na komentarze natomiast sam komentarza dodać nie mogę bo znika opcja dodaj a opcja odpowiedź jest widoczna i mogę komuś tylko odpowiedzieć hmm
» 10 marca 2019, 13:05 #243
karolmanu3: Mam tak samo. Przytrzymać i otworzyć w nowej karcie, pomaga :p
» 10 marca 2019, 13:09 #242
Romek1981: Mi wszystko działa ok, rzadko używam devilpage na PC.
» 10 marca 2019, 13:40 #241
AreaZero: Spróbujcie wyczyścić historię, mi pomogło.
» 10 marca 2019, 15:54 #240
Diabelski97: Wiadomo że nikt sobie nie dopisuje trzech punktów przed meczem bo to jest absurd ale wierzę w zwycięstwo.
Wraca Martial i najważniejsze środek pola w postaci Pogby i Matica, dodatkowo taka wygrana z PSG w tych okolicznościach gdzie nie było 10/11 piłkarzy też podnosi morale w drużynie ;)
» 10 marca 2019, 12:36 #239
man1717: OLE OLE OLE
DDG
Young Smalling Lindelof Shaw
Fred Matic McTominay Pogba
Lukaku Rashford
» 10 marca 2019, 12:33 #238
Janek: Mou byłby dumny z tego składu.
» 10 marca 2019, 12:37 #237
Po6BOOM: @Janek Zamiast Pogby Fellaini i Darmian za Shawa.
» 10 marca 2019, 12:55 #236
man1717: Za Freda może zagrać Dalot ale nie widzę potrzeby rzucać się tak na Arsenal
» 10 marca 2019, 13:27 #235
Janek: Ja z kolei nie widzę potrzeby, aby tak murować z Arsenalem. Albo McT albo Matic, po co nam dwóch typowo defensywnych pomocników?
» 10 marca 2019, 13:41 #234
man1717: A jak gramy Herrera Matić Pogba? to ile tutaj masz defensywnych?
» 10 marca 2019, 14:23 #233
Janek: Poważnie nie widzisz różnicy w grze Andera i Scotta?
» 10 marca 2019, 14:33 #232
Diablo2018: Halo Diabełki... pismaki podają, że Coutinho chce odejść z Barcelony i przenieść się do United. Wierzycie w to? Widzicie brazylijczyka w naszej drużynie? W LFC wymiatał, wyobraźcie sobie jakby Ole go odbudował :) tylko pytanie czy nie zepchnie to do tyłu Pogby
» 10 marca 2019, 12:24 #231
Blau: Oczywiście, że go nie widzę w Manchesterze. Po pierwsze grał w Live, po drugie robił niesamowity cyrk z przeprowadzką do Barcy, po trzecie od czasu transferu gra padake aż oczy bolą.
» 10 marca 2019, 12:31 #230
mikon70: Po czwarte, gdzie by miał grać?
» 10 marca 2019, 12:53 #229
Blau: Ja wierzę w zwycięstwo, ale podchodzę do tego meczu z pokorą i nie przypisuje 3 (w tym przypadku nawet 6) punktów jeszcze przed pierwszym gwizdkiem tak jak robi to większość na tej stronie. Z jednej strony my mamy bardzo fajną serię zwycięstw na wyjeździe, z drugiej strony oni w PL nie przegrali u siebie z nikim oprócz City. Mecze o wysoką stawkę zawsze rządzą się swoimi prawami i w nich może zdarzyć się naprawdę wszystko.
» 10 marca 2019, 12:22 #228
bacalinho: Co do meczu tez się nie podniecajcie, bo takie mecze są trudne. Mimo ze nie grali nic oststnio, może im wyjść dzisiaj mecz i łatwo nie będzie. Obstawiam 2-0 dla nas ale to nie będzie spacerek i mecz na rozjechanie Arsenalu
» 10 marca 2019, 12:07 #227
mikon70: Na kanonierach płaczą, ze u nas duża pewność siebie. No sory, bycie kibicem United do tego zobowiązuje w przeciwieństwie do kibicowania arsenalowi
» 10 marca 2019, 12:04 #226
Blau: Śniło mi się, że wygramy 3-1. Pierwszą bramkę strzeli Arsenal już na samym początku meczu, a ostatnią Rashford. Oby to się sprawdziło, bo kuponik ładny poszedł :D
» 10 marca 2019, 12:00 #225
Romek1981: Kocham to wzajemne przepychanie się kibiców kto to nie wygra. I te argumenty z tyłka. Kibice Arsenalu się z nas śmieją że na "farcie" wygraliśmy z PSG... No oni za to się popisali i dostali w tube 3:1 od ogórków. Przecież PSG to co najmniej polka wyżej niż Arsenal... A oni piszą o 3:1 dla nich... Jak będą tak skuteczni jak oststnio to powodzenia im życzę w strzelaniu. My może i wygraliśmy na farcie ale przede wszystkim wygraliśmy. Jesteśmy mocni na wyjeździe oni u siebie(chociaż już raz dostali, tylko że to puchar) oni mają 24h mniej na odpoczynek. My mamy kilka kontuzji i raczej wątpliwe jest to, że Martial od razu wskoczyć na najwyższy poziom O ile zagra. Co by nie mówić nikt nie może być pewny wygranej. Trzeba na to spojrzeć obiektywnie ale nam czy im raczej będzie ciężko to zrobić. A najlepsze są teksty, u nich na stronie. Ktoś napisze że dobry będzie remis to z automatu jest kibicem United :) już nie mówiąc o osobach, które piszą o możliwej porażce.
» 10 marca 2019, 11:43 #224
zagor21: youtube.com/watch?v=pG2KjJTAFCM
» 10 marca 2019, 11:41 #223
comandorek: Szacun Szacun Szacun
» 10 marca 2019, 12:16 #222
Diabelski97: Im dziesiąta drużyna ligi francuskiej strzela trzy bramki i przegrywają albo przegrywają z mechanikami z Borysowa to o czym tu pisać?.. Jak dla mnie Arsenal powinien grać max w lidze Europy bo co oni chcą szukać w LM poza kasą? ;).. Poza oczywiście UNITED to Chelsea/Tottenham bardziej zasługują na LM i chyba poza nami widziałbym Tottenham w top 4.
6 godzin..
» 10 marca 2019, 11:17 #221
artifex: Arsenal nie przegrał u siebie od 14 spotkań ale United nie takie passy im już przerywało w historii (Invincibles Wengera) ;) Dzisiaj powtóreczka z rozrywki.
» 10 marca 2019, 11:02 #220
tomekwietniu: Przede wszystkim tak u siebie nie przegrywają, że nasz półrezerwowy skład pokonał ich na własnym terenie w pucharach.
» 10 marca 2019, 12:07 #219
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 10:56

Mam tak samo jak Ty...
» 10 marca 2019, 10:55 #218
kubuzaw: Na kanonierach większość twierdzi że nas rozjadą, a jak tylko ktoś uważa inaczej to jest uznawany za kibica United :D. Mam nadzieję że sprowadzimy ich na ziemię i nauczymy pokory...
» 10 marca 2019, 10:53 #217
szymon2507: Tymczasem jak my uważamy, że wygramy, mówią że jesteśmy bucami i zbyt pewni siebie. :P
» 10 marca 2019, 10:56 #216
Magik1990MU: Mnie to zawsze dziwi ich mentalność. Nie ma chyba żadnej innej grupy kibiców, gdzie wcale nie trzeba wielkich wyników i wielkich meczów wygranych, aby stawiać swój klub w roli topowego. U nas brak pokory przed meczem z PSG był spowodowany fantastycznymi osiągnięciami drużyny pod wodzą Ole, im remis z katastrofalnym Tottenhamem, który ostatnio ze wszystkimi przegrywa wystarcza. A potem klasyka czyli: "niby człowiek wiedzioł, ale jednak się łudził"
» 10 marca 2019, 11:03 #215
kubuzaw: Zawsze byli zadufani w sobie i dopiero na koniec sezonu są sprowadzani na ziemię jak już wiedzą że nic nie osiągną.
» 10 marca 2019, 11:03 #214
Diabelski97: Jeśli Matic zagra od pierwszej minuty to będzie świetnie, Pogba będzie miał więcej swobody w ofensywie a wiemy co to oznacza :)
» 10 marca 2019, 10:17 #213
karol100: Matic Fred Pogba tak to widze. Z przodu Martial Lukaku Rash
» 10 marca 2019, 09:19 #212
levy181: Martial po kontuzji i braku rytmu meczowego od początku ?? Ewidentnie tylko na drugą połowę go wpuścić. Od początku powinien grać Rash Lukaku i Dalot
» 10 marca 2019, 11:56 #211
DjTED: Widzieliscie, ze po ostatnim meczu Patrice siedział z chłopakami w szatni? Uwielbiam takie cos. Oby jak najwiecej naszych byłych graczy siedziało w szatni podpowiadało
» 10 marca 2019, 03:33 #210
vieeeri: Koles tak zwiazany z Man Utd, że chce Rothenowi nastulać przy pierwszej okazji
» 10 marca 2019, 08:43 #209
BajtiMU: Świetne były również reakcje kontuzjowanych piłkarzy,którzy musieli zostać w domach.
» 10 marca 2019, 10:39 #208
rreddevilss: Dzisiaj po 10 zwycięstwo wyjazdowe z rzędu! Mamy ten atut że potrafimy wykorzystać każdy najmniejszy błąd przeciwnika a że Arsenal ma je w DNA to napewno jutro będzie jakaś okazja wypracowania przez ich samych, tak jest co mecz :) cieszy powrót Martiala I Matica, widziałbym to tak :

DDG
Young Smalling Lindelof Shaw
Fred Matic Pogba
Rashford Lukaku Martial
» 10 marca 2019, 02:53 #207
Magik1990MU: Weź to napisz również na Kanonierach, bo chłopaki odpłynęły i uważają się za faworytów tego meczu :)
» 10 marca 2019, 10:40 #206
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 02:37

Ponoć Bale szuka domu w Manchesterze, jeśli to prawda i kupilibyśmy go, to bylibyśmy frajerami najbliższego okna. Sprzedać Alexisa który chociaż się stara i kupić 30 letnie drewno, co jest ciągle na l4, smiechu warte.
» 10 marca 2019, 02:37 #205
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 02:55

Zamiast kupować Bale za 100 już wolalbym rzucić 250 na Mbappe xD
» 10 marca 2019, 02:54 #204
DjTED: Ten człowiek to szkło. To ja juz wole jakiegos dzieciaka z akademii i pieniadze zainwestowac w kontrakty
» 10 marca 2019, 03:34 #203
karol100: A ja bym go bral, co nam szkodzi. Moze poprostu nie czuje sie w hiszpanii , dlatego gra slabo. Wroci do PL I koze zacznie grac na miare swoich umiejetnosci. Oczywiscie sciagnalbym tez kogos kto go zastapi w razie nie wypalu.
» 10 marca 2019, 09:50 #202
bacalinho: Jakie źródło ? Jest dużo młodych fajnych skrzydłowych, wiec dylemat byłby poważny. Bale jest mega zawodnikiem ale w Hiszpani zniszczyły go kontuzje. Może odbudował by się w BPL? Jakiś sentyment mam do tego Gracza
» 10 marca 2019, 10:07 #201
mateo444: Może jakaś wymiana Sancheza na Bale'a ? Gorzej raczej nie będzie :D
» 10 marca 2019, 10:37 #200
szymon2507: Byśmy zamienili gracza który gra kiepsko na gracza, który nie gra wcale, bo leczy kontuzje. Nie wiem czy to taki dobry deal.
» 10 marca 2019, 10:57 #199
bacalinho: Wymiana jak najbardziej dla nas na plus bo Bale to PS. Ale raczej sama wymiana nie będzie miała miejsca
» 10 marca 2019, 12:06 #198
Sancho: Oby dzisiaj wygrywali tylko goście
» 10 marca 2019, 00:51 #197
pilchu: Musimy jutro wygrać z AFC. Chelsea ma dwa mecze do rozegrania i jeśli zdobędą 6 pkt to wylądują na 3 miejscu. To spowoduje że wypchną nas na 5 miejsce. Walka o miejsce w TOP4 będzie niezwykle zażarta. Mimo wszystko wierzę, że to my i najlepiej Totki skończą w pierwszej czwórce.
Arsenalowi i Chelsea przyda się dłuższy odpoczynek od LM i odcięcie ich na kolejny rok bez gotówki z LM. Wiadomo, że są to kluby które hajsu mają dużo, ale brak ligi mistrzów drugi sezon z rzędu wpłynie negatywnie na ich transfery.
Spurs nawet w przypadku braku LM nie sprzedadzą swoich gwiazd do innych klubów PL.
» 9 marca 2019, 22:32 #196
kckMU: "Arsenalowi i Chelsea przyda się dłuższy odpoczynek od LM i odcięcie ich na kolejny rok bez gotówki z LM."

Chelsea gotówkę ma, ale przy okazji ma i bana. Arsenal? Z tym sknerą Kroenke, nie liczy się na rynku. Sezon ponownie LM będzie tragedią.
» 9 marca 2019, 23:50 #195
Dexxter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 02:21

My ładujemy co roku gruby hajs pokroju City a my i oni, to niebo a ziemia w poziomie piłkarskim.
» 10 marca 2019, 02:20 #194
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2019 03:20

Okej, a co to ma do rzeczy City jeśli można wiedzieć?
Koledzy wyżej pisali tylko o Arsenalu, Chelsea i Tottenhamie w kontekście top4, nijak ma się to raczej do naszych wydatków, a tym bardziej - wydatków City.
» 10 marca 2019, 03:19 #193
DjTED: Właczyłem sobie brameczki nasze z zeszłego roku. Pogba, Martial i przede wszystkim Lingard sami zniszyli kanonierów
» 9 marca 2019, 22:28 #192
bacalinho: Jak ten Lozano z PSV?
» 9 marca 2019, 22:12 #191
rizx: Lozano gra na lewej stronie, a tam mamy mały tłum:)
» 10 marca 2019, 10:31 #190
kamil2257: Około 9 dzbanów jest tutaj z innych drużyn...
» 9 marca 2019, 22:06 #189
jassaj: Ja typuje 2:1, może 3 jak dobrze wiatr powieje. W każdym razie zwycięstwo, ale bez jakiejś super hiper mega dominacji. Bo zgadzam się, że nie ma co popadać w hurraoptymizm ale tak w 50%. Typowanie, że wygramy bez problemu 3-4 bramki to serio trochę odpłynięcie i utrata gruntu, ale z drugiej strony typowanie wina w naszej sytuacji hurraoptymizmem w żadnym stopniu nie jest. Na około 16-17 spotkań Ole tylko 2 remisy w tym z Liverpoolem i jedna porażka z PSG. Ograliśmy Tottenham,ograliśmy Chelsea. Ograliśmy Arsenal i to na ich stadionie i ograliśmy PSG w Paryżu. To wszystko w około 2 miesiące. Więc gdzie tu hurraoptymizm ? OCzekiwania proporcjonalne do tego, co prezentuje zespół. Skoro wygrywamy z każdym to i przed Arsenalem nie ma co czuć respectu. Oczywiście możemy przegrać, to jest sport, no ale co, mamy być wiecznymi pierdołami co przed byle Newcastle będą jeszcze trochę trząść portkami bo w razie czego jak przegramy to przynajmniej nie wyjdzie na to, że się podjaraliśmy i teraz wstyd ? No właśnie, z wiarą w siebie i w umiejętności chłopaków. Mamy lepsze karty w talii. Zdemolowanie Arsenalu raczej w gre nie wchodzi bo to nadal zespół czołówki ale win jak najbardziej i tego się trzymam
» 9 marca 2019, 21:59 #188
szymon2507: Też bym widział 2:1 dla nas.
» 10 marca 2019, 00:30 #187
Gallacher: Dlaczego mecz Nantes z PSG został przełożony ? pewnie z powodu załamki nie mogą dojść do siebie.
» 9 marca 2019, 21:36 #186
SimplyJack: Kibice PSG chcą aby zdyskwalifikować Manchester United z Ligi Mistrzów. Przechodzą sami siebie :D

rollingstreet.com/psg-fans-want-man-utd-thrown-out-of-champions-league-for-breaking-minor-rule/amp/
» 9 marca 2019, 21:17 #185
Diabelski97: Przegrywy bez honoru :)
» 9 marca 2019, 21:57 #184
VaultBoy96: I teraz jak tu ich kulturalnie podsumować? Się pajace od Neymara nauczyli
» 9 marca 2019, 22:02 #183
Advm: Tam serio jest znaczek PSG? Jak oni to zrobili xD
» 9 marca 2019, 23:48 #182
RedsFan: Bzdury Ci Francuzi wymyślają. To w takim razie nasz klub powinnien ich oskarżyc i domagać się kary dla PSG za ugodzenie nożem po meczu naszego kibica.
» 10 marca 2019, 07:40 #181
mikon70: Ej wy serio twierdzicie, ze to nie masa mięśniowa tylko tłuszczowa, ze lukaku jest waszym zdaniem spasiony i wielki przez to? Tych niektórych waszych obiekcji, nie da się już czasami nawet komentować. Piszecie takie bzdury, ze aż oczy bolą
» 9 marca 2019, 21:15 #180
dawid27154: NIgdy nie uważałem, że Lukaku ma na Sobie tłuszcz, jednak w porównaniu do tego jak wyglądał w Evertonie to moim zdaniem przybrał za dużo masy, a to właśnie tam miał swoją najlepszą formę, zresztą ostatnio troche zredukował co jest widoczne i forma podkoczyła do góry, przypadek? Nie sądze.
» 10 marca 2019, 00:34 #179
pampol22: Panowie, wpiszcie sobie w yt: Manchester United vs psg - the film. Tak pięknie zrobione 2min o tym meczu, aż serio - wzruszyły mnie
» 9 marca 2019, 20:08 #178
cnk: fajne dzieki
» 9 marca 2019, 20:34 #177
BrutalAnal: Ej pytanie do was. Są takie sytuacje kiedy 4 miejsce w Premier league nie gwarantuje miejsca w LM?
» 9 marca 2019, 19:54 #176
keymil1990: Tak. Jeśli np Arsenal zajmie standardowo 4 miejsce, United wygra ligę mistrzów a Chelsea ligę Europy to kosztem Arsenalu zajmie ich miejsce w lidze mistrzow
» 9 marca 2019, 19:57 #175
arczibald: Zakładając że Chelsea będzie poza top4
» 9 marca 2019, 20:03 #174
BrutalAnal: Dzięki.
» 9 marca 2019, 20:05 #173
KMWTW: My też w top czy nie?
» 10 marca 2019, 01:30 #172
Michux3: Przy piewszej dla city był spalony
» 9 marca 2019, 19:39 #171
keymil1990: Masakra. Spalony był metrowy. Tragedia że jeszcze nie ma varu i tak można wypaczyc wynik meczu
» 9 marca 2019, 19:58 #170
GeorgeBest: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 20:55

Mylicie sie. Bramka jak najbardziej prawidlowa. Przepis zmieniony w 2014 przez IFAB, zaraz go wkleje.
» 9 marca 2019, 20:55 #169
GeorgeBest: Odnoszenie korzyści z pozycji spalonej


Dotychczas - po zagraniu piłki przez podającego napastnika - jakakolwiek próba przerwania podania przez obrońcę, jeśli była nieudana i w efekcie piłka trafiała do napastnika znajdującego się na pozycji spalonej, oznaczała spalonego i przerwanie gry. Od 1 lipca tego roku takie sytuacje dzielimy na dwie kategorie: gdy piłka odbije się od obrońcy lub go otrze, jest spalony, ale gdy obrońca świadomie próbuje interweniować i w efekcie nieudanego zagrania piłka jednak trafia do napastnika, NIE MA SPALONEGO
» 9 marca 2019, 20:56 #168
arczibald: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 21:36

Tyle że tam nie było żadnej interwencji obrońcy tylko zgranie piłki Aguero do strlinga który był na spalonym, tzn stracenie piłki przez Aguero do strlinga
» 9 marca 2019, 21:35 #167
GeorgeBest: Musisz obejrzec powtorke. Aguero zagrywa do Sterlinga, ktory jest na pozycji spalonej, ale do pilki pierwszy dobiega obronca. Swiadomie na wslizgu zagrywa pilke i dopiero ta odbija sie od Sterlinga i wpada do bramki. Gol slusznie uznany. Pewnie beda o rym debatowac w L+ekstra
» 9 marca 2019, 21:49 #166
arczibald: Chyba że tak, nie widziałem dokładnie powtórki. Jeżeli tak było jak piszesz to gol uznany prawidłowo
» 9 marca 2019, 22:27 #165
keymil1990: Ale to jest totalnie bez sensu:) obrońca interweniował tylko dlatego że musiał bo nie wiedział czy sędzia napewno gwizdnie spalonego. Jakby nic nie robił to byłby od razu spalony, a więc gracz który był na spalonym sprowokował błąd obrońcy i dlatego gol powinien być nie uznany
» 10 marca 2019, 07:21 #164
RedsFan: Kamil ma racje w ostatnim poście. Dla mnie to tez byla niefortunna proba obrony, bo nie mogl stac i liczyć na sędziego. Przy takim spalonym nie powinnan byc bramka uznana, a przez tą bramke City strzelilo szybko drugą.no i po meczu. Przepisy przepisami, ale jednak wszystko trzeba zinterpretować po ludzku bo nie każda sytuacja jest taka sama.
» 10 marca 2019, 08:10 #163
Gallacher: Przestrzegam przed hurraoptymizmem po meczu z PSG moi drodzy.Wielu nie pamięta że były takie sytuacje jak z PSG,gdzie wygraliśmy a potem wielkie wychwalanie i napuszenie w głowach.Zachowajmy chłodną głowę i spokój.
» 9 marca 2019, 19:39 #162
cnk: 48'
Sterling R.
50'
Sterling R.

No i dobra byle nie liverpool ;D
» 9 marca 2019, 19:37 #161
Sideswipe: Nie chcę siać defetyzmu ale dość często zdarza się, że gdy przed nami ktoś wtapia to i my nie pozostajemy im dłużni, mam nadzieję, że nie tym razem.
» 9 marca 2019, 19:35 #160
arczibald: Tak było za Mou
» 9 marca 2019, 19:43 #159
franiugk1: Oby to wykorzystać i wygrać z Arsenalem
» 9 marca 2019, 19:22 #158
arczibald: Dokładnie. Coś czuję w kościach 4 do 1 dla United :D
» 9 marca 2019, 19:26 #157
DjTED: Ostatnie 4 spotkania to tylko 1 punkt Tottenhamu!
» 9 marca 2019, 18:35 #156
Me89v2: Nie wiem jak oni to przegrali :D powinni to spokojnie wygrać i to kilkoma bramkami :D dla nas pięknie :) ten znów wolnego wsadził
» 9 marca 2019, 18:49 #155
Luke88: Po prostu nie mają trenera z Wąskiego Segmentu Premium.
» 9 marca 2019, 18:53 #154
Magik1990MU: No i nie mają potężnego Lukaku...
» 9 marca 2019, 19:13 #153
mikon70: Po prostu skończył się limit farta i włączył się coroczny tryb frsjerstwa. Ten sam tryb od 20 lat prawie działa również w czerwonej części Liverpoolu
» 9 marca 2019, 21:11 #152
Veron: ahahah
Mauricio Przegrywiro
lecimy z top4 w tym sezonie Tottenhamie
» 9 marca 2019, 18:19 #151
RedRevolta: Co Rose zrobił przy 1 bramce dla Soton, to nie mam pojęcia.
» 9 marca 2019, 18:08 #150
Mefjuuu: Śmieszna sprawa, ci sami goście co strzelili nam gole strzelili też tottenhamowi
» 9 marca 2019, 18:03 #149
RedRevolta: W końcu jakaś sprawiedliwość, dlaczego to zawsze tylko przeciwko nam jakaś drużyna ze środka tabeli rozgrywa mecz sezonu i danemu zawodnikowi wychodzi strzał życia z byle czego a gdy przychodzi mecz z naszymi głównymi rywalami to drużyna która wcześniej wyrwała nam 3pkt wygląda jakby się podkładała i nic nie gra.
» 9 marca 2019, 18:15 #148
jassaj: A ja nie wiem co wy macie do Tottenhamu. Pomijając to, że w tym momencie mamy apetyt na ich miejsce to tak pozatym co nam zrobili ? Spoko klub, niedawno jeszcze odstawał od czołówki, potem dołączył, trzyma się w niej. Może nie jest w stanie wejść na ten poziom mistrzowski, ale są stabilni, rozwijają się za mały pieniądz, mają wielu ciekawych piłkarzy. Ja tam im życzę 4 miejsca przed Arsenalem i Chelsea
» 9 marca 2019, 18:01 #147
Magik1990MU: A kto powiedział, że mamy coś do Tottenhamu? Może niektórzy tak, ale większość (w tym ja) cieszy się, że do LM z jednego wakatu zrobiły się dwa. Osobiście niespecjalnie interesuje mnie, czy zajmiemy 3 lokatę, czy 4. Tymczasem dzięki Kurom nie musimy już się martwić każdym nieciekawym wynikiem, bo bufor bezpieczeństwa się zwiększył.
» 9 marca 2019, 18:32 #146
inek10: Magik1990MU
Mylisz się, lepiej zająć 3 miejsce niż latać do np Azerbejdżanu aby walczyć w 4 rundzie kwalifikacji do LM.
» 9 marca 2019, 18:45 #145
jassaj: To żeś chłopie popłynął. Po pierwsze 4 miejsce w Anglii już się nie kwalifikuje tylko awansuje z automatu do LM, po 2 nawet za starych zasad żadne mecze z Azerami by nam nie groziły bo był podział na ścieżkę ligową i mistrzowską, a 4 miejsce raczej nie jest mistrzem więc United grało by w ścieżce ligowej z innym zespołem z mocnej ligi np niemieckiej, belgijskiej,francuskiej,włoskiej, maksem byliby chyba ruscy
» 9 marca 2019, 18:54 #144
inek10: Faktycznie, masz racje.
Nie pomyślałem o tym. Dzięki za edukacje :)
» 9 marca 2019, 18:55 #143
LearningtoFly: Tottki juz dawno powinny byc po za top4, od dluzszego czasu nic nie graja i tylko ogromna ilosc szczescia pozwolila im utrzymac sie tak wysoko. Jutro zrobic swoje i doskakujemy do nich, na bilans bramkowy. Ten sezon moze sie jeszcze dla nas skonczyc, wspaniale. Wierzmy Panowie, OGS przywrocil blask temu klubowi!
» 9 marca 2019, 18:00 #142
man1717: Pisałem, że Tottenham skończy top6 to się śmiali ze mnie
» 9 marca 2019, 17:59 #141
vanantygaal: Mam nadzieję, że na koniec poza top 4 będzie Arsenal i Tottenham. Chelsea mimo, że nie lubię to że względu na Sarriego chyba chciałbym żeby ten sezon zakończyła na 4 miejscu, za nami oczywiście. Zwyczajne go szkoda patrząc jak chłop ma tam trudno. Natomiast Tettenham powoli zaczyna aspirować do grona frajerów ligii, oczywiście obok Liverpoolu i Arsenalu.
» 9 marca 2019, 17:57 #140
Advm: Fajny ten Tottenham. Taki nie za mocny.
» 9 marca 2019, 17:53 #139
Diabelski97: Brawo Southampton !
» 9 marca 2019, 17:53 #138
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 17:50

PANOWIE CHELSEA MA ZALEGLY MECZ TOP 3 MOZE BYC TYLKO CHWILOWE ;) APELUJE O SPOKOJ :d
» 9 marca 2019, 17:49 #137
mordynator: jak oni jutro remisują z wilkami..
» 9 marca 2019, 17:58 #136
jacusinski: Zaległy mecz to nie 3pkt.
» 9 marca 2019, 17:59 #135
cnk: ale tez nie przegrany ani zremisowany wiec ;)
» 9 marca 2019, 18:04 #134
robertbham: Gdyby zamiast Redmonda był małpiszon dani Alves już by się po tym tryknięciu przez sissoko zwijał jakby mu głowę urwało.
» 9 marca 2019, 17:47 #133
Magik1990MU: Dla przypomnienia, jakby ktoś nie pamiętał bądź nie był tego świadomy:

Kurczaki mają przed sobą jeszcze dwa mecze z City i LFC. Oba wyjazdowe.

Dziękuję, dobranoc.
» 9 marca 2019, 17:45 #132
cnk: jakbys nie pamietal Chelsea ma zalegly mecz i moze nas wyprzedzic :)
» 9 marca 2019, 17:49 #131
Magik1990MU: Ja wiem o tym, ale piszę tu o Kurczakach, nie o Chelsea
» 9 marca 2019, 17:52 #130
wider: My też mamy jeszcze mecze z City i Cfc + jutro jeszcze Arsenal
» 9 marca 2019, 17:55 #129
cnk: ale nie tylko totki maja tutaj cos do powiedzenia :)
» 9 marca 2019, 17:57 #128
RememberMe: Nasz bilans to +20 a Kurczaków +25. Zbijamy pione z Arsenalem i witamy w TOP 3
» 9 marca 2019, 17:44 #127
Janek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 17:45

Jutro 3 pkt obowiązkowo, top 3 będzie nasze :D
Awans z PSG, Totki tracą punkty, Bayern wraca do formy przed meczem z Live, wygrać jutro z Arsenalem i przepiękny tydzień będzie :)
» 9 marca 2019, 17:43 #126
EricKing: To co, jutro powtarzamy 8-2 i wchodzimy do top3? ;)
» 9 marca 2019, 17:42 #125
RememberMe: no i kurczaki chyba sfrajerzyły :)
» 9 marca 2019, 17:41 #124
Magik1990MU: Dopiero co włączyłem transmisję, a tu 2:1 dla Świętych po kapitalnym rzucie wolnym! Niech ktoś mi przypomni: czy ten gostek, co strzelił teraz Kurom, to ten sam, co nam walnął gola z wolnego?
» 9 marca 2019, 17:40 #123
chali2na: Tak, ten sam ward-prowse. Wali te wolne niczym Becks:)
» 9 marca 2019, 17:43 #122
AdaaM666: Ten sam
» 9 marca 2019, 17:43 #121
Magik1990MU: Niesamowity gość jest w tym aspekcie.
» 9 marca 2019, 17:44 #120
Michux3: To samo co z nami Valery i Ward-Prowse z wolnego XD
» 9 marca 2019, 17:39 #119
mordynator: no :)
» 9 marca 2019, 17:40 #118
trance: MU nie pozostaje nic innego, niż zając miejsce Totków :) Brawo Soton :)
» 9 marca 2019, 17:39 #117
mordynator: ale on ma zajebiste te wolne
» 9 marca 2019, 17:38 #116
DexterUnited: Tottenham pięknie :)
» 9 marca 2019, 17:38 #115
Devil88: Piekny gol z wolnego....
» 9 marca 2019, 17:38 #114
RedRevolta: Soton 2! hahahah kuraki
» 9 marca 2019, 17:37 #113
RRadzik: hahaha 2-1 jaka brama Totki przegraja ?
» 9 marca 2019, 17:37 #112
mordynator: nawet remis bedzie ok
» 9 marca 2019, 17:39 #111
Michux3: Valery 2 bramka :) Prawy obrońca
» 9 marca 2019, 17:35 #110
mordynator: southampton brama :)
» 9 marca 2019, 17:35 #109
RRadzik: Bramka Southampton :)
» 9 marca 2019, 17:33 #108
Devil88: Haha KFC
» 9 marca 2019, 17:33 #107
mordynator: Redmond ma gorsze wykonczenie niż Morata w chelsea...
» 9 marca 2019, 17:21 #106
GGMU1991: Soton narazie slabiutko wyglada
» 9 marca 2019, 16:56 #105
arczibald: No i sędzia też słabiutko
» 9 marca 2019, 17:22 #104
RememberMe: Ludzie tak dogryzają Lukaku że gruby, nie dba o forme, a to wcale nie jest takie łatwe. Mama narobiła dzisiaj pączków i nie wyobrażam sobie zostawić chociaż jednego na talerzu. Życie piłkarza nie jest łatwe
» 9 marca 2019, 16:39 #103
Dodge: Już nie taki gruby. Kaloryfer ma. Chodząca góra mięśni na ten moment.
» 9 marca 2019, 17:16 #102
kielbasior: Przy jego posturze i aktywności byłby w stanie zjeść spokojnie 10 takich pączków dziennie, a w żaden sposób nie odbiłoby się to na sylwetce. Problemem Lukaku było to, że nabrał masy (i mięśniowej i tłuszczowej, bo robienie mięsa bez tłuszczu jest niemożliwe bez dopingu), przez co spadła mu mobilność i zwrotność.
» 9 marca 2019, 17:48 #101
pawelisto2: Pytanie rozgrzewające przed meczem, a zarazem moją ciekawość.

Kto według Was na chwilę obecną zasługuje na nagrodę zawodnika sezonu w Premier League. Przyznam szczerze, że przejrzałem tabele strzelców, asystentów i punktacje kandyjską i mimo wszystko ciężko mi podjąć klarowną decyzję jak chociażby rok, dwa, czy trzy lata temu.

Póki co postawiłbym chyba na Aguero, ale doceniam również prace Fernandnho, czy też znaczenie VVD dla zespołu.

Jakie są Wasze typy?
» 9 marca 2019, 16:38 #100
RememberMe: Sergio Aguero.
» 9 marca 2019, 16:44 #99
RememberMe: chyba że Live mistrzem (XD) to VVD
» 9 marca 2019, 16:45 #98
Magik1990MU: Aha, czyli Aguero
» 9 marca 2019, 16:48 #97
kckMU: UEFA ponownie rozlosuje 1/4 i 1/2 od razu! Zaraz pewnie news o tym wleci. Losowanie w piątek o 12:00.
» 9 marca 2019, 14:14 #96
BajtiMU: Był ziomuś już news na ten temat u Nas.
» 9 marca 2019, 14:44 #95
kckMU: To my bad, ostatnio w słabszej formie byłem :D
» 9 marca 2019, 14:47 #94
Pogbens6: pewne zwycięstwo, tam tylko skrzydła chodzą więc trzeba je dobrze odizolowac, środek nie chodzi, może czasami Torreira odpala ale chyba dostał czerwień w ostatniej kolejce, obstawiam jakieś 0:2, 0:3
» 9 marca 2019, 14:13 #93
ArturoMK4: Niech tylko podejdą do tego meczu z odpowiednim przygotowaniem mentalnym, a wygramy bez względu na to, kto będzie w wyjściowym składzie.
» 9 marca 2019, 13:21 #92
luki1852: Biorąc pod uwagę, że media huczą o stałej umowie dla Ole, zastanawia mnie jedno.

Nieuniknionym jest, że MU nie będzie ciągle wygrywał i w końcu zdarzą się dajmy na to 2 porażki pod rząd z zespołami załóżmy ze środka tabeli. Co wtedy?

Wszyscy się jarają umową dla Ole, nikt nie wyobraża sobie innego menago (ja również) ale już widzę te komentarze "za szybko podpisali z nim umowę" "wychodzi brak doświadczenia trenera na tym poziomie rozgrywek" czy słynne "Ole OUT"

Dlatego apeluję o spokój. Ole najpewniej zostanie naszym trenerem, ale z góry uprzedzam: jak Sir Alex nie odnosił samych zwycięstw tak i Norweg nie jest doskonały. Uprzedzam, by nie wylewać pomyj na niego i zespół przy gorszych chwilach a teraz nie wywierać presji i NIE POMPOWAĆ BALONIKA, oczekując od niego zwycięstw do końca sezonu, a w przyszłym potrójnej korony ;)
» 9 marca 2019, 13:16 #91
Pogbens6: no jak dla Mnie jednak Pochettino powinien zostać wykupiony w KFC
» 9 marca 2019, 14:13 #90
dzilu96: Skoro Żoze miał swoich obrońców do samego końca jego kariery, to myślę że Ole tym bardziej będzie lubiany, broniony i doceniany nawet po porażkach
» 9 marca 2019, 14:47 #89
LearningtoFly: Nadal tu gdzieś są
» 9 marca 2019, 17:28 #88
karassas: Bo mimo wszystko Mourinho nie zrobił wcale tak mało.
- powrót do LM
- kilka sensownych nazwisk swoim przyciągnął ( tak na dobrą sprawę klapy transferowe to Sanchez, ale kto to wiedział, że nie odnajdzie się tu i może Bailly ale z nim to poczekajmy)
- wygrana LE ( lepsze coś niż nic)
- wicemistrzostwo ( tak wiem, wielka strata do lidera i w ogóle, ale reszta ligi miała jeszcze większą stratę, więc to raczej kwestia tego, że City miało sezon życia)
- odbudowa Shawa (on akurat zaczął grać lepiej już za Mou)
Pewnie jeszcze coś by szło znaleźć. Tak na prawdę to wszystko potoczyło się tak a nie inaczej gdyż Portugalczyk ciągnął w lewo, zarząd w prawo, a cierpieli przez to kibice i zawodnicy.
» 10 marca 2019, 03:13 #87
bacalinho: A ja zaczynam o 13:30 patrzę na nasze dwa potencjalne transfery, Wan Bissaka i Zaha. O Wan Bissake jakos jestem spokojny nie wiem czuje ten transfer haha
» 9 marca 2019, 12:22 #86
RememberMe: Ale Wan Bissaka jest w tym samym wieku co Dalot, mieliby przez całą karierę grać na zmiane? To nie wyjdzie, trzeba mieć jednego starszego i jednego młodszego
» 9 marca 2019, 12:30 #85
bacalinho: Dalot to na razie nie ten poziom co Wan Bissaka, a po co nam starszy ? Young jest do rotacji, na lewej gra Shaw i jest ok. Dalot po za tym na skrzydle tez może pograć, sezon jest długi i dużo rotacji naw czeka, po za tym Dalot jest sporo słabszy w defensywie
» 9 marca 2019, 12:36 #84
cnk: Zaha to nie poziom United już tu był jeśli nie pamiętasz. Nie wiem czemu coniektorzy myślą, że ktoś w United może brać go pod uwagę
» 9 marca 2019, 12:56 #83
eragon30971: Wan Bissake to chyba nie tylko my byśmy chcieli.
» 9 marca 2019, 13:13 #82
szymon2507: Nie ma co oczekiwać, że wróci do nas i zacznie grać nie wiadomo co.
» 9 marca 2019, 13:13 #81
bacalinho: Wan Bissaka chyba jest nam najbardziej potrzebny, gość jest mega dobry. I jak dla mnie to my jesteśmy faworytem do jego pozyskania. Zaha to aktualnie inny gracz niż jak był u nas, osiągnął inny poziom i w każdym klubie BPL byłby wzmocnieniem. Dla nje o wielkie lepszy piłkarz niż np. Mahrez. Ciągnie grę w CP i na prawy skrzydle kręcił by u nas obrońcę rywali ze aż miło.
» 9 marca 2019, 13:18 #80
trakol: tez ogladam ten mecz i wan bissaka chyba najslabszy zaraz po srodkowym obroncy ktory sprezentowal bramke dla rywali, nie wiem moze akurat w tym meczu tak mu nie idzie
» 9 marca 2019, 14:46 #79
bacalinho: Akurat w tym meczu średnio mu idzie jak całemu CP, ale gość jest mega fajnym zawodnikiem po prostu gorsza dyspozycja dnia. Kwota około 40-50 mln i będzie nasz
» 9 marca 2019, 15:13 #78
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 17:07

Nie, Zaha nie wskoczyl na wyzszy lvl - gra solidnie i to wszystko na tle swojego zespolu sie wyroznia (tak samo jak przed transferem do nas) ale na tle naszego zespolu nie widzialbys juz w nim nic takiego nadzwyczajnego dlatego tutaj nie gra i nie wroci jest duzo ciekawszych zawodnikow, ktorymi sie bedziemy interesowac ale na to poczekaj
» 9 marca 2019, 17:06 #77
DEPE: Z PSG kapitalnie rozprowadzal pilke,

hmmm nie wiem gdzie ty to rozprowadzanie widziales przy 20% posiadaniu pilki....
» 9 marca 2019, 15:02 #76
Magik1990MU: Patrząc czysto obiektywnie, to wydaje się, że jesteśmy murowanym faworytem meczu z AFC. Na chłodno:

1. Kadra. Tu jest prawdziwa przepaść i chyba nawet Kanonierzy to potwierdzą. Oczywiście trochę się może zmienić na korzyść Arsenalu, bo wciąż nie wiadomo jakim składem wyjdzie United. Nie mniej jednak są duże szanse na powrót starych armat w postaci Herrery, Matica i Martiala (a więc brakowałoby tylko Lingarda). Tymczasem w Arsenalu z pewnością zabraknie Torreiery, który na tle innych środowych pomocników akurat nieźle sobie radził. Wobec tego Emery desygnuje do gry zapewne Xhake, Guendoziego i Ramseya. Szczerze powiedziawszy, to gdyby nie Walijczyk, to możnaby byłoby rzec, że Arsenal środka pola nie będzie miał. W ataku już trochę lepiej nasz rywal będzie wyglądać, ale szału też nie ma, bo z jednej strony solidny co najwyżej Lacazzete, z drugiej chimeryczny Miki, a w środku gaboński Usaint Bolt (nie chcę być złośliwy, ale ostatnio Obama strasznie pod formą). W kwestii porównania pierwszych linii obu ekip, to... lepiej to przemilczmy. O obronie lepiej też się nie wypowiadać, skoro Arsenalowi nawet Rennes 3 gole ładuje.

2. Motywacja. Unai może sobie biadolić, że ten mecz nie będzie miał wielkiego znaczenia, ale sam pewnie po cichu mówi piłkarzom co innego. Obie ekipy z pewnością wyjdą naładowane motywacją, ALE... oprócz niej kolosalne znaczenie ma psychika. I tutaj znów widzę naszą przewagę. Obecne United nie pęka przed nikim, tymczasem nasi rywale swoimi wypowiedziami przedmeczowymi już robią sobie grunt przed ewentualną porażką. Poza tym należy pamiętać, że kto jak kto, ale Arsenal od lat nam siedzi. To wiemy my i, co ważniejsze, wiedzą też sami piłkarze. Przewaga psychologiczna też jest po naszej stronie.

3. Forma. Cóż... United idzie jak burza, tymczasem największym osiągnięciem Arsenalu w ostatnim czasie jest remis z tragicznymi ostatnio Tottkami. Remis, który mógł być zwycięstwem, ale pozostał tylko remisem. Oczywiście nie można wspomnieć o dużym (i chyba jedynym) plusie dla Arsenalu, jakim jest własny stadion. Na Emirates Kanonierzy są bardzo silni w tym sezonie, ale... my z kolei od przyjścia Ole wygrywamy wszystko poza domem. Już raz nie tak dawno udało się zdobyć Emirates, więc dlaczegoby nie powtórzyć tego?
» 9 marca 2019, 12:00 #75
MiSt: Masz rację, ale pamiętaj, że PSG w środę też było murowanym faworytem ;)

Jestem dobrej myśli, ale lepiej nie pompować balonika.
» 9 marca 2019, 12:11 #74
KalinaRIP: Wie ktos moze gdzie znajde jakies przyjemne tapety na telefon czy komputer o tematyce MU? Z gory dzieki za pomoc
» 9 marca 2019, 11:41 #73
Advm: Sprawdz jaka rozdzielczosc ma Twoj monitor/telefon i wpisz w google np.: Manchester United 1920x1080 wallpaper
Najlepszy i najszybszy sposob.
» 9 marca 2019, 12:49 #72
JaxT: Na stronie angielskie espresso co miesiąc wrzucają specjalne tapety dedykowane dla czołówki klubów angielskich, wygląda to super i masz zawsze jakoś ładnie wpasowane daty z meczami drużyny także polecam!
» 9 marca 2019, 14:38 #71
KalinaRIP: Dziekuje ;)
» 9 marca 2019, 14:40 #70
jassaj: Ponoć jakiś włoski dziennikarz, który pierwszy poinformował o transferze Ronaldo do Juve, twierdzi, że od nowego ezonu szkoleniowcem włochów zostanie.... Pep Guardiola. Ciekawe, ciekawe... A jeszcze większa beka byłaby jakby Mou wział Inter a Guardiola serio Juve. Oni bez siebie żyć nie mogą :D
» 9 marca 2019, 11:24 #69
KalinaRIP: W sumie to by sie zgadzalo, jakos nie widze pana Hosepa w Interze czy Milanie. Juventus? Idealnie :D
» 9 marca 2019, 11:40 #68
JkaPumbaTkiShab: hmm no nie wiem przyszły sezon Premier League zapowiada się genialnie, odmienione United pod Ole, Liverpool to jest ten rok xD, Totki na nowym stadionie. Pep raczej będzie chciał zostać.
» 9 marca 2019, 11:46 #67
Advm: W Barcelonie był 4 lata, w Bayernie 3, w City kończy się 3 rok. Jezeli na to patrzec to transfer teraz albo za rok.
» 9 marca 2019, 12:53 #66
mishaplc: Nie pamietam na ile pep podpisał kontrakt ale po jego wypełnieniu na pewno nie zostanie. Taki trener, to jest człowiek który przychodzi robi co ma zrobić i idzie dalej. Pewnie i tak zrobi sobie rok przerwy wiec alegri wypełni tez do końca kontrakt o ile pójdzie do juve a nie do Psg ;)
» 9 marca 2019, 13:12 #65
Diabelski97: Szkoda że mecz dopiero jutro..
» 9 marca 2019, 11:06 #64
zbyszek7: Czy wie ktos gdzie sie podzial Phil Jones po podpisaniu kontraktu na 5 lat?
» 9 marca 2019, 03:05 #63
dzilu96: Świętuje w szpitalu
» 9 marca 2019, 07:29 #62
RememberMe: Za 5 lat go zobaczymy jak będzie podpisywał kolejny
» 9 marca 2019, 07:34 #61
cnk: Jak nie sprzedamy Jonesa i Rojo po zaklepaniu obrońcy w letnim okienku to się mocno zdziwie.
» 9 marca 2019, 08:02 #60
dlabigt23: A jak mowilem ze po podpisaniu kontraktu zaraz sie połamie i szybko go niezobaczymy i to wstyd ze w takim klubie trzymamy takiego piłkarza z ktorego nic nie mamy a druga sprawa ze to żaden top tylko zwykly średniak to mnie coniektorzy naskakiwali ze dobrze miec takkiego piłkarza w kadrze ... teraz chyba mogą sobiie pluc w brode bo jak widać ten piłkarz nam jest zbędny , kompletnie z niego pozytku nie mamy . Mam nadzieje ze ten kontrakt to zasłona dymna tylko i go sprzedadzą gdziekolwiek . Nasza obrona to w ogole kryminał jakis bo procz Smallinga i Lindelofa mamy łamiacego sie Jonesa , Rojo i Bailly ktory tez ciagle sie leczy i zalicza jeszcze totalny regress . Ja niewiem czy tutaj z 2 ŚO nie bedzie trzeba kupić ...
» 9 marca 2019, 10:13 #59
DjTED: Widzieliscie mecze w niedziele? Maraton od 13 .....
» 9 marca 2019, 02:47 #58
kckMU: I czego tu chcieć więcej?
» 9 marca 2019, 03:33 #57
BrutalAnal: Jutro Lindelof będzie znakomiecie wyprowadzał akcje... od tyłu
» 9 marca 2019, 00:17 #56
FetraiNarrator: No! Ciężko by mu było wyprowadzić od przodu...
» 9 marca 2019, 01:40 #55
Szymekas: i do tego będzie brutalny!
» 9 marca 2019, 08:55 #54
Magik1990MU: I szybki jak Tommy Lee Jones w Ściganym.
» 9 marca 2019, 09:49 #53
karol100: Przejrzyj program, wiem ze wczoraj o 18 00 leciala retransmisja na tvp sport. Moze dzisiaj tez jeszcze poleci. Jak nie to c+
» 9 marca 2019, 00:10 #52
Niko: mutv daje radę - ja tam zawsze nadrabiam zaległości jak coś mnie ominie
» 9 marca 2019, 04:38 #51
trakol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 07:48

highlights football. com

tutaj pod skrotem meczowym jest link do obejrzebua calego meczu lub sciagniecia, minus taki ze przez 45minut masz okolo 3-4 reklamy po 15-30sek ktorych nie mozna pominac
» 9 marca 2019, 07:47 #50
DjTED: My statnio wygraliśmy, arsenal przegrał. Wracają nasze atomy + mamy jeden dzien odpoczynku wiecej. Za Arsenalem przemawia stadion. Z tego wychodzi 3:1 dla nas
» 8 marca 2019, 23:24 #49
dlabigt23: my gramy lepiej na wyjazdach czyli wychodzimy na 0 : 3 :D
» 8 marca 2019, 23:26 #48
arczibald: Albo 4 do 1 dla nas co obstawiam :D
» 8 marca 2019, 23:50 #47
jassaj: Szybkie pytanie do osób które uwiesiły się tematu dyrektora sportowego (nie złośliwe, serio jestem ciekaw). Po co ? Dlaczego w tym momencie ? Co on wniesie ?
Ja rozumiem, że pojawiał się ten temat za kadencji Mourinho. Zarząd miał swoją wizję, Portugalczyk swoją, kością niezgody były pieniądze, ogólnie brak kompromisu, potrzebny był mediator, czyli człowiek ładnie nazywany dyrektorem sportowym.
No ale przecież pana trenera już nie ma i mamy nowego Pana Trenera, człowieka, który wygląda jakby słowo konflikt znał tylko ze słownika, uśmiechniętego, radosnego, reprezentującego- moim zdaniem- wartości i cele tożsame z tym do czego dąży ten klub. Więc dyrektor sportowy jako łącznik między trenerem a zarządem moim zdaniem nie jest potrzebny
Mówi się, że ten Monchi powynajdował dużo talentów. Moim zdaniem wystarczy dobry dział scautingowy, który dostarczy materiał i bez jego pomocy ogarniemy talenty, których swoją drogą i tak mamy dużo bez żadnego wsparcia
Finalnie, jest taki pan, Szkot, może dziadek, ale ma to coś w sobie nadal, wiecie o kogo biega- może nie jest w formie na tyle, żeby pracować na pełen etat, ale ma autorytet i znalazł się wreszcie ktoś kto z niego chce korzystać
Dla mnie obecnie "dyrektorem sportowym" w MU jest SAF. On poprze każdy dobry pomysł Ole (a kto ma wiedzieć, czy pomysł jest dobry jak nie on), on jest autorytetem Ole, on pomoże Ole, on wpłynie na Norwega jak będzie trzeba. Wiem, że to nie to samo, ale po co nam wpuszczać kolejną obcą osobę do koryta w momencie kiedy wreszcie zaczęło się dziać dobrze ?
Moim zdaniem obecnie problem dyrektora jest "małym" problemem, może temat wróci, ale obecnie ? Wydaje mi się, że mamy ludzi którzy mają ten sam cel i te same wizje i conajważniejsze kierując się dobrem klubu a nie własnym ego rozwiążą ew. problemy w swoim gronie
» 8 marca 2019, 22:28 #46
mmmissiek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 22:58

Dyrektor sportowy ma bardzo szeroki zakres obowiązków. Większość osób tak jak Ty, skupia się tylko na transferach a to jest błędne myślenie. Osoba na takim stanowisku ma za zadanie dbać o kontrakty zarówno zawodników z pierwszej drużyny jak i młodzików, to on powinien zajmować się transferami od strony technicznej czyli ustalać i negocjować wwrunki zarówno z klubem jak i zawodnikiem, dbać o jakość sakutingu, brać na siebie pozyskiwanie perspektywicznych młodzików. Oczywiście, jego rolą jest również szukanie piłkarzy którzy spełniają określone wymagania i kryteria, którzy mogą wzmocnić klub. Dyrektor sportowy jest bardzo potrzebny. Koniec kropka
» 8 marca 2019, 22:56 #45
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 23:10

Wystarczy poczytać jaki kawał roboty wykonywał będąc w Sevilli.Czego by się nie tykał w Sevilli to zawsze zamieniał w przysłowiowe złoto.Jest potrzebny choćby dlatego by takich graczy jak Sanchez usunąć z klubu bo jego tygodniówka jest chora.
» 8 marca 2019, 23:09 #44
jassaj: No ja nie będę zgrywał kozaka, nie znam się na tym, ale odpowiedziałem na takie kwestie które widziałem najczęściej w komentarzach, czyli opinie ludzi, że dyrektor ma być pomostem między zarządem a trenerem i na przykładzie Monchiego- ma znajdować nowe perełki.
Jeżeli chodzi o te techniczne aspekty transferów- wątpie, że Ed odda władzę, ustalanie warunków umów, negocjowanie cen, wydaje mi się, że są to rzeczy na których on poprostu będzie chciał trzymać łapę. Ale też- znowu, może błądze- ale tak myślę- czy serio Ed tych "technicznych" rzeczy nie ogarnia. Nikt od nas nie uciekł jak Sanchez z Arsenalu, więc kontrakty są po podpisywane, mamy praktykę zostawiania sobie tej sezonowej opcji, co moim zdaniem jest więcej niż spoko. Od początku jego kadencji sfinalizował dużo transferów i można powiedzieć, że spełniał zachcianki kolejnych trenerów. Jeżeli chodzi o ceny ? Nie mi oceniać czy przepłacał czy nie. Wielką rysą jest dla mnie napewno tygodniówka Sancheza, ale jak tak pomyśleć- klub miał na niego parcie, Mourinho go chciał, Arsenal grał twardo... No za dużo, ale może nie dało się inaczej.Przeprowadził moim zdaniem bardzo fajnie transfer Martiala, ludzie się burzą jak widzą co kilka miesięcy, że trzeba coś dopłacić a wg mnie to było rozsądne. Powiedzieć Monaco- chcecie 100 mln ? My wam damy 120, ale 50 teraz i resztę potem "jak produkt się spawdzi". "produkt" daje radę- dopłacam, a jakby latem odszedł to przynajmniej nie utopilibyśmy tak dużo
No i ostatnia sprawa- ja się nie znam, nie jestem finansistą, nie jestem prezesem, nigdy nie byłem, ale myślę, że dużo osób też się nie zna, i jak pisałem kilka razy. Jest kilka nazwisk jakiś kolesi, którzy są znani bo są znani jak np Monchi i są tak bardzo pożądani, że och, ach, ale czy ktoś ma tutaj jakiś rzetelny przegląd rynku ? A może jest ktoś w świecie piłki co robi lepszą robotę, ale w mniej medialnym klubie a może poza branżą wgl. Do niedawna szefem Ferrari w F1 był Maurizio Arrivabene, stracił robotę, bo Ferrari to są generalnie świry i ponoć miał zostać dyrektorem generalnym Juve. Przykład tylko po to, żeby pokazać, że mogą przenikać się różne światki, bo to już jest światek biznesowy, za kulisowy o którym my mamy małe pojęcie, to jest wielka polityka, wielkie ambicje, wielka kasa, więc wg mnie teraz nam się żyje dobrze, więc nie widzę powodów do zmian a nawet jakby to nie napalałbym się, nie podniecał- Monchi sronczi, bo może przyjdzie jak już jakiś Jewgienij Półlitrow z mateczki Rosji a okaże się, że nikt go nie zna a kot jakich mało, negocjator-kombinator-artysta
Skupmy się na piłce, to przynajmniej możemy doświadczyć, zobaczyć, ocenić. Wielkie biznesy niech zostają dla wielkich ryb
Swoją drogą pytanie poza konkursem- serio, niech ktoś wymieni, kto czuję się na siłach, z głowy nazwiska takich dyrektorków, ale tak uczciwie, bez googla, ilu ich znacie, gdzie pracują z czego słyną
» 9 marca 2019, 01:03 #43
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 03:22

jassaj naprawde piszesz chyba najbardziej pode mnie na tej stronie. Zgadzam sie w 100 % z tym co napisałes. Dodałbym do tego, ze nasz pol rezerwowy sklad ograł PSG na wyjezdzie i zapisał sie w historii. Na moje potrzebujemy tylko 2 wzmocnien. PP i PO. Teraz jak caly swiat widzi jak wyglada gra w MU (a jest spoko bo sa i zwyciestwa i fajny menago) to beda sie pchali do nas sami...
» 9 marca 2019, 03:18 #42
CeTe: Na początku tego sezonu mieliśmy 9 zawodników, którym kończył się kontrakt plus 2, których musieliśmy aktywować nasze przedłużenie o rok. Na całe szczęście przyszedł Ole i zaczęli te kontrakty podpisywać. Dyrektor sportowy ma za zadanie pomóc Edowi niech ten zajmuje się finansami i sponsorami i ma pomoc Ole w formie konsultacji jakich zawodników Ole widzi jaką piłkę chcę grać gdzie są braki który młody zawodnik powinien iść na wypożyczenie. Dyrektor nie jest tylko od transferów ale ma poprowadzić wizję klubu przez następne lata po odejsciu menadżera. Na naszym przykładzie bylo widać jak tego zabrakło bo po Moysie, LvG i Mou każdy grał inaczej każdy miał inną wizję piłki. Podejrzewam ze gdyby byl dyrektor sportowy to taki menadżer jak LvG czy Mou by tu nie przyszli. Nie wiem co z Moysem bo to trochę wina Sir Alexa
» 9 marca 2019, 09:06 #41
Diabelski97: Wygrana z PSG w takich okolicznościach dała niesamowitego zastrzyku pewności siebie, na wyjazdach gramy genialnie plus wraca Pogba, Martial i ewentualnie Herrera, Matic..Lukaku w dobrej formie, Rashford również plus w defensywie od przyjścia OLE mamy najlepsze wyniki w lidzę .. Ten mecz powinien być wygrany i taką mam nadzieję. United ! ;)
» 8 marca 2019, 22:19 #40
MrSiwek: youtube.com/watch?v=hJI3hp_FFPo&fbclid=IwAR2T59hE0Z22VA1beuYvhBlu0a_Db-cMFdwkyuFNIkLu6y5DcGL5RH41xXs

Nasza potyczka z PSG w wersji filmowej. Ciary i łzy szczęścia gwarantowane!

PS. Jeżeli już się gdzieś tutaj filmik pojawił to sory za spam, ale musiałem się podzielić :D
» 8 marca 2019, 21:26 #39
RedRevolta: Piękne, i ta końcówka" Football, bloody hell" wypowiadane przez Sir Alexa Fergusona, aż łezka się zakręciła w oku.
» 8 marca 2019, 21:34 #38
MrSiwek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 21:48

Mnie najbardziej uderzyła wypowiedź Solskjaera po pierwszym meczu - "Mountains are to be climbed" jeżeli dobrze pamiętam, normalnie co za człowiek! A później gole pięknie dopełniły te słowa.
» 8 marca 2019, 21:48 #37
pilchu: Zobaczyłem ten film, morda mi się cieszyła jeszcze 5 minut po.
» 8 marca 2019, 22:43 #36
NoName: 'Nobody, nobody does it better than Manchester United'
» 9 marca 2019, 08:11 #35
pampol22: Cieszę się z awansu i kolejnego zwycięstwa United na wyjeździe. Mam jednak wrażenie, że ludzie to trochę potracili zdrowy rozsądek, że np taki mecz z Arsenalem sam się wygra i jak my to nie wygramy z nimi znowu 8:2. Pokora. Mecz będzie równie trudny co w psg, bo walka o LM na kolejny sezon. Chcę, żeby United po mimo kontuzji weszło znów na tak wysoki poziom i z nimi wygrało, bo zblizymy się do nawet top 3. Może jestem z innego pokolenia, ale jak czytam jak my to teraz wszystkich pojedziemy co drugi komentarz to mam taką czutke, że takimi komentarzami aż kusimy los. Więcej pokory, ale oczywiście cieszmy się zwycięstwami. Pozdrawiam serdecznie.
» 8 marca 2019, 20:36 #34
BajtiMU: Dokładnie,więcej pokory.Tak naprawdę to każdy klub posiada dużo kibiców tzw chorągiewek,którzy po wychwalaniu zespołu,czy danego zawodnika po jednym meczu potrafią go wyrzucać z klubu ale to już chyba normalne.


Jak dla mnie będzie kluczowa gra w obronie,ogólnie defensywa ponieważ mimo wszystko atak armatek wyglada naprawdę dobrze i potrafią zrobić wiatr z przodu,gorzej już wyglada u nich z tylu a My mamy kim atakować,oj mamy.Tym bardziej,ze nie będzie mógł zagrać u nich Torreira z powodu zawieszenia.
» 8 marca 2019, 21:44 #33
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2019 08:06

Dokładnie o tym samym pomyślałem. Niektórzy zapominają, że całkiem niedawno baliśmy się o punkty w meczach z takimi potęgami jak Brighton czy inne Newcastle i było 'obyśmy teraz wygrali', 'miejmy nadzieję, że się uda', a teraz czy gramy z Totkami, Psg, Liverpoolem - 'rozjedziemy ich'.
» 9 marca 2019, 08:04 #32
Sancho: Tymczasem istnieje obok nas pewien wymiar gdzie w głowach pewnych osób Xhaka>Pogba a Man Utd zostanie zniszczony przez kapiszony, bo zawsze jedzie na farcie
» 8 marca 2019, 20:25 #31
brylantowy: Wraca Martial wraca Ander. Nie ma innej opcji jak zwycięstwo i zwiększenie przewagi na Arsenalem w tabeli. Nawet gdyby nie grali podstawowi zawodnicy. To co zrobił ostatnio Fred i Scott. Chyle czoła. Mamy bardzo dobrych młodych zmienników! Dokupić kogoś na Środek obrony za Walencje i prawe skrzydło i bijemy się o Majstra w przyszłym sezonie!
» 8 marca 2019, 17:58 #30
Gallacher: Dawać Monchiego do UNITED ! Odszedł z AS Roma.
» 8 marca 2019, 17:46 #29
Dejfmi: No i co on zrobi?
» 8 marca 2019, 18:15 #28
Blau: Odszedł z Romy, bo do Arsenalu idzie.
» 8 marca 2019, 19:28 #27
karol100: Mamy Solskjaera , on nawet z Peszkina by zrobił gwiazdę PL.
» 8 marca 2019, 20:09 #26
mikon70: A przepraszam, Solskjaer to dyrektor sportowy?
» 8 marca 2019, 20:26 #25
karol100: Chodzilo o to ze dyrektor sportowy jest zbedny bo solskjaer nawet ze sredniaka zrobi mistza. Oczywiscie z przekasem, nie wazne :-)
» 9 marca 2019, 00:12 #24
9imar9: Nie sądzę, że o to Ci chodziło, a teraz grasz głupa. No ale przecież się nie przyznasz. :)
» 9 marca 2019, 11:22 #23
Romek1981: Guardiola i Aguero z nagrodami za luty, szkoda ale innej opcji nie było.
» 8 marca 2019, 16:00 #22
kari17: Zauważyliście? Za Moyesa, van Gaala, Mourinho wielokrotnie pobijaliśmy te negatywne rekordy, porażek, ilości strzałów i wrzutek nieskutecznych itp. A odkąd w klubie pojawił się Ole pojawiają się te pozytywne rekordy. Z całą pewnością można powiedzieć, że Ole jest tym promykiem słońca nad Old Trafford, którego od dawna tu brakowało. :)
» 8 marca 2019, 15:45 #21
man1717: Jesteśmy w najważniejszym momencie sezonu i nawet z kadrą nam szczęście sprzyja przy Ole.

Zamiast szklanki Jonesa, ujowego Maty i wyeksploatowanego Valencii wolę oglądać z podziwem młodego McTominaya, Dalota czy kilka minut Chonga !!
» 8 marca 2019, 15:18 #20
Magik1990MU: Ale Mate to ty szanuj!
» 8 marca 2019, 17:04 #19
mikon70: Z całym szacunkiem do valencii, ale już się nie nadaje do tego klubu. Jest słaby jak barszcz, a za zasługi nie ma co go trzymać, bo to nie koncert życzeń.
» 8 marca 2019, 20:58 #18
karolmanu3: Przewidywany skład bardzo mi się podoba. Oby tak było. W drugiej tony za napastnika albo pomocnika w zależności od wyniku i mamy ich;) brałbym w ciemno nawet 1:0. Tylko zwycięstwo się liczy
» 8 marca 2019, 15:15 #17
man1717: 2:8 jak w domku
» 8 marca 2019, 15:09 #16
hedgehog: 2 wygrane, 3 remisy, 3 remisy xD
» 8 marca 2019, 14:49 #15
celny: Manchester United ma 2 stadiony: Old Trafford do rozgrywania meczów i Emirates Stadium, na którym mozna sobie potanczyc.
» 8 marca 2019, 14:33 #14
wider: mecz o 6pkt więc mam nadzieję że nasi tego nie zawalą
» 8 marca 2019, 14:27 #13
Saberem47: Jesteśmy obecnie dużo lepsi od Arsenalu. Z punktu widzenia kogoś postronnego, to MU jest jasnym faworytem, ale ja tam do samego końca się będę denerwował. Od tego meczu wiele zależy
» 8 marca 2019, 14:21 #12
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 14:29

Może zależeć wiele ale też nie musi, Arsenal wbrew pozorom nie ma łatwego terminarzu, mecze wyjzdowe z Evertonem, Leiceter czy Burnley nie będą dla nich łatwą przeprawą przy ich obecnej wyjadowej formie.
» 8 marca 2019, 14:29 #11
toporminator: RedRevolta
Mimo wszystko Everton czy Burnley to zupełnie inna półka niż Chelsea czy City... The Blues będzie grało o LM a City o mistrza, o co w tym samym czasie będzie grał Everton? o 9-te miejsce w West Ham?
» 8 marca 2019, 18:04 #10
mrm86: Wierzę że nie przegramy żadnego meczu ligowego do końca sezonu.
» 8 marca 2019, 14:17 #9
ax1d: Mecz o 6 punktów. Mam nadzieję, że biorąc pod uwagę miejsce, w którym znajdują się obecnie obie ekipy, dopiszemy je sobie w tabeli. Ciekawe, kto w końcu wróci do składu oprócz Pogby i Martiala. Chociaż mam wrażenie, że Rashford i Lukaku to już za dużo, żeby Arsenal sobie z nimi poradził :)
» 8 marca 2019, 14:13 #8
Dodge: Miesiąc temu jak Lukaku pokazywany był w pierwszej 11stce to wszyscy psioczyli, teraz to obowiązek żeby grał.
» 8 marca 2019, 15:33 #7
jassaj: Bo miesiąc temu nie grał nic a teraz ładuje średnio 2 bramki na mecz ? Może to jest odpowiedź na pytanie czemu miesiąc temu miał nie grać a teraz jest obowiązkowym piłkarzem 1 składu ?
» 8 marca 2019, 16:34 #6
FetraiNarrator: Dokladnie jassaj
» 8 marca 2019, 16:59 #5
kckMU: @jassaj

Wytłumacz to Luke.
» 8 marca 2019, 17:38 #4
DevoMartinez: Bo tu jakos tam malo kto bierze pod uwage zmienną forme zawodników. Zazwyczaj gra słabo = sprzedać/wymienić (juz pojawialy sie pomysly by za na Icardiego).
» 8 marca 2019, 17:41 #3
jassaj: No właśnie do tego piłem. Bo dużo osób chce na siłę wytknąć hipokryzję i bycie tzw. chorągiewką no ale życie płynie. To jak z Mourinho- jak przychodził byłem w niebie a na koniec na niego patrzeć nie mogłem. Jestem chorągiewką ? No chyba nie bo zmieniłem zdanie dowiadując się czegoś ważnego co wpłynęło na moją decyzję. Nie każda zmiana frontu oznacza, że ma się niestałe poglądy, tym bardziej w sytuacji kiedy można znaleźć w miarę obiektywn przesłanki które mogą nam pomóc w "decyzji". Mi tam te 6 goli ostatnio bardzo pomogło i obecnie uważam, że Lukaku musi grać a taki Martial np musi od nowa coś udowodnić. To jest naturalne na tym poziomie, gra lepszy w danym momencie, nie ma sentymentu, to, że ktoś stracił skład bo miał kontuzje niezależną od siebie (bo kto chciałby mieć kontuzje)- życiowa niesprawiedliwość, trudno, miałeś pecha, teraz musisz popracować żeby odwrócić kartę
» 8 marca 2019, 19:01 #2
ax1d: Ja tam nadal będę go nazywał Kaleku ze względu na jego "umiejętności" gry piłką. Natomiast nigdzie nie napisałem, żeby go sprzedać itp. Z drugiej strony po tym, jak działało trio Martial-Rashford-Lingard szczerze wątpiłem, że odnajdzie się w tym stylu gry. I pokazał mi, że bardzo się myliłem, z czego się bardzo cieszę, bo pod względem podejścia do klubu, do swojej formy, do kolegów uwielbiam tego typa.
Nie zmienia to faktu, że generalnie "kibice" są upośledzeni i widzą tylko świat zero albo świat jeden, czarne albo białe. Pisałem to na przykład wielokrotnie przy ocenach, jak ktoś mi pisał "a jak ten czy tamten w meczu miesiąc temu grał super, to co?". No nic. Oceny dotyczą konkretnego meczu. Każdy może zagrać dobrze, średnio albo źle. Każdy. Kiedy piszę, że ktoś zagrał źle czy słabo, to piszę, że ZAGRAŁ ŹLE CZY SŁABO, a nie że jest złym czy słabym zawodnikiem. Natomiast dzieci pokolenia instant tego nie ogarniają - zabawka mi się nie podoba, to wyrzucam i chcę nową! Wujek Ed kupi!
Smutna prawda jest taka, że jakieś 85% użytkowników tej strony to statyści, którzy o piłce wiedzą tyle co moja mama - wie, że kocham United. I tyle :) "GGMU" czy "Glory", "sprzedać", "kupić", "zwolnić" i do przodu. Tyle mają do powiedzenia. Są tu nieliczne osoby, z którymi można się pospierać, powymieniać argumentami i obserwacjami, ale jest ich niestety relatywnie mało. Niemniej jedni odchodzą, inni się pojawiają. I dobrze, że chociaż oni są.
» 8 marca 2019, 20:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.