Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Leicester City vs Manchester United

» 3 lutego 2019, 14:05 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United w 25. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Leicester City. Poznaliśmy wyjściowe składy, które do gry wystawili Claude Puel i Ole Gunnar Solskjaer. Początek spotkania na King Power Stadium o godzinie 15:05.
Składy: Leicester City vs Manchester United
» Ole Gunnar Solskjaer dokonał czterech zmian w składzie Manchesteru United w porównaniu do spotkania z Burnley
Ole Gunnar Solskjaer dokonał czterech zmian w wyjściowej jedenastce Manchesteru United w porównaniu do starcia z Burnley. Miejsce Phila Jonesa zajął Eric Bailly. Ander Herrera pojawił się za Andreasa Pereirę. Jesse Lingard i Alexis Sanchez zastąpili natomiast Juana Matę i Romelu Lukaku.

Setny mecz w Premier League rozegra dziś Marcus Rashford.

Leicester vs Man Utd: Relacja na Żywo



Leicester City: Schmeichel – Pereira, Evans, Maguire, Chilwell – Mendy, Ndidi, Barnes, Maddison, Gray – Vardy

Rezerwa: Ward, Morgan, Fuchs, Choudhury, Ghezzal, Okazaki, Iheanacho

Manchester United: De Gea – Young, Lindelof, Bailly, Shaw – Herrera, Matić – Lingard, Pogba, Sanchez – Rashford

Rezerwa: Romero, Dalot, Jones, Fred, Mata, Martial, Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Robson: Manchester United musi zatrzymać Herrerę
Następny news »
Wypożyczenia: Podsumowanie stycznia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (442)


pazur: Co będzie to będzie, mogę dostać bana, ale sędzia to fekalia!
» 3 lutego 2019, 16:58 #404
Dexxter: Nie zasluzylismy ale jest 3 pkt
» 3 lutego 2019, 16:58 #403
JasnaLiryka: Takie mecze wbrew pozorom też są potrzebne. To tylko przedsmak :)
» 3 lutego 2019, 16:59 #402
Assault: Trzeba miec duzo cierpliwosci do tego Deana
» 3 lutego 2019, 16:58 #401
Abstrahujacy: Jones gubi krycie jak niewidomy...
» 3 lutego 2019, 16:57 #400
DjTED: No to lekko za MC tak by z 5:0 wygrali i mamy awansik
» 3 lutego 2019, 16:57 #399
Spawn23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:58

Deanowi się kartka przykleiła do dłoni.
» 3 lutego 2019, 16:57 #398
olek1143: Panie sędzia kończ pan ten mecz. Powinni dostać ostrą suszarkę po meczu..
» 3 lutego 2019, 16:57 #397
Fenek: Umęczone zwycięstwo.
» 3 lutego 2019, 16:57 #396
JasnaLiryka: Najważniejsze dowieźć teraz do końca 3 punkty. To od początku nie było pewne spotkanie i wygrana i dobrze o tym wiecie.
» 3 lutego 2019, 16:57 #395
Assault: Pogba to jest kot
» 3 lutego 2019, 16:56 #394
Freddie: co ten Lukaku odpier...? zero ruchu nic walki o pilke matko... Young mu pokazuje a ten nic...
» 3 lutego 2019, 16:55 #393
NexaT: Lukaku naprawdę niech on spada z tego boiska, bo ten brak ruchu to porażka.
» 3 lutego 2019, 16:55 #392
karol100: Jones dostal w glowe to mogl sie polozyc posciemniac
» 3 lutego 2019, 16:54 #391
Sancho: Dziwnie to wygląda, nagle jednej i drugiej stronie nic się nie chce, stoją jak słupy. Ja wiem że zmęczenie, ale niektórzy dopiero co weszli
» 3 lutego 2019, 16:54 #390
wilek84: Oddychają rękawami
» 3 lutego 2019, 16:55 #389
olek1143: Co oni robią ?!
» 3 lutego 2019, 16:54 #388
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:55

co oni są tacy zamuleni?
» 3 lutego 2019, 16:54 #387
limak0007: bo podal mu pilke ciut do tylu, pozycja niewygodna a tzreba bylo strzelac bo obronca by przeszkodzil
» 3 lutego 2019, 16:54 #386
DjTED: Koncowke gramy po profesorsku
» 3 lutego 2019, 16:54 #385
Fenek: Kurna! Czemu wprost w bramkarza.
» 3 lutego 2019, 16:53 #384
Snakus: czemu oni strzelają prosto w Schmeichela?
» 3 lutego 2019, 16:53 #383
kbck00: Jak patrzę na te podania niedokładne United to mi się nóż w kieszeni otwiera. Nonszalancja kończy się kontrami...
» 3 lutego 2019, 16:53 #382
olek1143: Piłki nie potrafi podać..
» 3 lutego 2019, 16:52 #381
Assault: Lingard w 2 polowie stoi jak ostatnia pi***
» 3 lutego 2019, 16:51 #380
Freddie: Lukaku slabo. podania niedokladne, przyjecie pilki, ociezaly. slabo.
» 3 lutego 2019, 16:51 #379
DjTED: Chyba snisz. Najlepsza zmiana. Daje więcej niż Sanchez
» 3 lutego 2019, 16:52 #378
Assault: Brawo Rom
» 3 lutego 2019, 16:51 #377
JasnaLiryka: To mogło być zabójcze
» 3 lutego 2019, 16:51 #376
Spawn23: Myślałem, że Lukaku po długim pociągnie, a on w bramkarza.
» 3 lutego 2019, 16:51 #375
limak0007: sedzia dzisiaj z nami
» 3 lutego 2019, 16:50 #374
DjTED: Ale gwiżdże dzisiaj pod nas
» 3 lutego 2019, 16:49 #373
Marse: Lingardowi się ewidentnie nie chce dzisiaj :/
» 3 lutego 2019, 16:49 #372
pilchu: Gramy dzisiaj słabiej, sporo niedokładnosci w ataku. Dowieść to 1:0 i zapomnieć.
» 3 lutego 2019, 16:49 #371
JasnaLiryka: Matic co dziś powroty ma na pełnym biegu to szok !
» 3 lutego 2019, 16:49 #370
Fenek: Matic po za kilkoma stratami wyrasta na piłkarza meczu.
» 3 lutego 2019, 16:49 #369
olek1143: Ta powinno go nie być na boisku..
» 3 lutego 2019, 16:50 #368
Fenek: Nie ośmieszaj się
» 3 lutego 2019, 16:51 #367
RedsFan: Pytanie czemu nasi zmienili czarne spodenki na biale? :D chyba nie widzialem jeszcze w tym sezonie takiego zestawienia.
» 3 lutego 2019, 16:48 #366
EricKing: Pierwsze 15 minut dobre, a potem oddaliśmy inicjatywę. Trzeba coś wbić bo może się to zle skończyć.
» 3 lutego 2019, 16:48 #365
Lopak5: Lukaku się rozgrzewka zmęczył czy co
» 3 lutego 2019, 16:46 #364
JasnaLiryka: Ale tak w dwie strony to dzisiaj : Faul=żółta kartka
» 3 lutego 2019, 16:45 #363
artifex: jak tak wyjdziemy na PSG to trzeba będzie za wczasu kupić węgiel w tabletkach :/
» 3 lutego 2019, 16:45 #362
Lokator23: Nie osraj sie. Jak mnie m3cza tacy ludzie jak Ty. Maruda na zapas. A jak wyjdziemy tak jak na Cardiff. Prowadzimy trzeba sie cieszyc. Jak wygramy tymbardziej to beda wazne.3pkt a Leicester urwalo pkt wielu dobrym druzynom
» 3 lutego 2019, 16:47 #361
artifex: Lokator nie cieszy mnie ratowanie nam czterech liter przez DDG co 5 min. Jeśli to Ci się podoba to łatwo Ci zaimponować. Pewnie Mou uważałeś za szczyt wyrafinowanej piłki.
» 3 lutego 2019, 16:53 #360
sisinho: @artifex

Zaraz wyjedzie ze "gramy inaczej niz za Mou" i że "punkty się liczą". Prawda jest taka że euforia w tych pierwszych meczach wynikała ze zmiany trenera a teraz jest powrót do rzeczywistości czyli raz na rok dobre podanie od Pogby i później utrzymywanie wyniku przez 80 minut.
» 3 lutego 2019, 18:05 #359
Assault: Nigdy nie lubiłem tego evansa
» 3 lutego 2019, 16:45 #358
Fenek: Proszą się o stratę pkt.
» 3 lutego 2019, 16:43 #357
RedsFan: Co za blad zamiast. Lingard chyba zaczyna byc pupilkiem jak taka gra wciaz zostaje na boisku.
» 3 lutego 2019, 16:42 #356
DjTED: Bo coś strzeli zaraz
» 3 lutego 2019, 16:46 #355
limak0007: Czy to ptak czy samolot? nie to David De Gea
» 3 lutego 2019, 16:41 #354
Assault: Nie strasz Younga
» 3 lutego 2019, 16:41 #353
Assault: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:41

Masakra znowu palce pogryzione przez to United
» 3 lutego 2019, 16:40 #352
karol100: Musimy cos jeszcze wbic bo sie skonczy jakims remisem
» 3 lutego 2019, 16:40 #351
Magik1990MU: Mendy non stop fauluje a Dean ślepy
» 3 lutego 2019, 16:39 #350
DjTED: Dobra drużyna ten Lester. W przyszłym roku mogą włączyć się do top 6
» 3 lutego 2019, 16:39 #349
JasnaLiryka: Racja
» 3 lutego 2019, 16:40 #348
Fenek: Bardzo słabo grają. Pierwsza połowa była spoko, ale druga to padaka.
» 3 lutego 2019, 16:39 #347
franek95: Irytują te ich straty i brak składnych ataków :/
» 3 lutego 2019, 16:38 #346
Robert3344: Liniesta out Kaku In, Herrera Out Fred In
» 3 lutego 2019, 16:38 #345
Assault: Kurde strasznie wydluza te zmiany Ole
» 3 lutego 2019, 16:38 #344
DelPiero: Lingardinho zaczarowal tą kiwką samego siebie xd
» 3 lutego 2019, 16:38 #343
RedsFan: No rzeczywiście masakra.
» 3 lutego 2019, 16:39 #342
RedsFan: Kiedy ten Lingard zejdzie :/
» 3 lutego 2019, 16:36 #341
collin89: Lingard dzisiaj tragedia
» 3 lutego 2019, 16:36 #340
NexaT: Te nasze podania dzisiaj są koszmarne.
» 3 lutego 2019, 16:35 #339
limak0007: Martial zrobil wiecej przez 3 minuty niz sanchez przez caly swoj pobyt na boisku. Wywalczyl rzut rozny
» 3 lutego 2019, 16:34 #338
1wolf1: Ale sanchez za to wiecej zarobi, wiec mu bez roznicy...
» 3 lutego 2019, 16:36 #337
DjTED: Herrera Pereire zrobił teraz
» 3 lutego 2019, 16:34 #336
RedsFan: Matic ma dzisiaj duże problemy z podaniami.
» 3 lutego 2019, 16:33 #335
sisinho: MOUrowanko widze :O
» 3 lutego 2019, 16:33 #334
olek1143: Matic coś odwali dzisiaj jeszcze ..
» 3 lutego 2019, 16:33 #333
wilek84: Nie możemy wyjść z własnej połowy
» 3 lutego 2019, 16:32 #332
Fenek: Celność podań w drugiej połowie to chyba z 50%
» 3 lutego 2019, 16:32 #331
Dexxter: Nie możemy wyjść z pola karnego...
» 3 lutego 2019, 16:32 #330
Ironman: Eddie Murphy coś rozkręci
» 3 lutego 2019, 16:31 #329
olek1143: Sanchez bezproduktywny. Kolejny mecz cień siebie. Druga sprawa koledzy nie pomagają ale jak dostaje piłkę to nie wykorzystuje okazji..
» 3 lutego 2019, 16:31 #328
Abstrahujacy: Ale to on naciskał Ricardo, który podał do Pogby w bramkowej akcji. Nie był bezproduktywny. ale w tym momencie już niepotrzebny. Dobra zmiana.
» 3 lutego 2019, 16:32 #327
karol100: Martial troche to rozrusza moze
» 3 lutego 2019, 16:31 #326
Assault: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:31

Wchodzi Joker
» 3 lutego 2019, 16:30 #325
JasnaLiryka: Trzeba coś dołożyć :D bo może być pikantnie pod koniec
» 3 lutego 2019, 16:29 #324
DjTED: DDG dzisiaj ładnie wprowadza ręka. Dostał wytyczne pewnie
» 3 lutego 2019, 16:29 #323
artifex: Young kuternoga - to musi być proteza, nie można ciągle tak krzywo dotykać piłki
» 3 lutego 2019, 16:28 #322
olek1143: Kuternoga xd
» 3 lutego 2019, 16:30 #321
sk8bob: Co wy pierdo***** !? Matic zmiana ? Koleś trzyma środek pola może nie za mordę ale trzyma a lingard robi to co ma robić.... biega i się stara . Do zmiany alexis
» 3 lutego 2019, 16:27 #320
MlodyWierny: Naprawdę potrafisz grać strzelać i asystować bez piłki? Bo on właśnie taką grę by musiał prowadzić
» 3 lutego 2019, 16:28 #319
sk8bob: Jest słaby to mu nie podają jeżeli chodzi o alexisa :) komentator sam powiedział ze wyglada to tak jakby mu specjalnie nie podawali
» 3 lutego 2019, 16:32 #318
jassaj: No to to jest jego problem. Na boisku kibicujesz United czy Alexisowi ? Jeżeli nie podają mu, nie grają z nim, nie ufają mu a będą to robić w stosunku do Martiala to chyba lepiej żeby po boisku biegał Martial ? Prosta logika. Przyznaje nie oglądam meczu, ale widzę ten komentarz już któryś raz i mnie coś ściska. Jeżeli Alexis nie ma zaufania grupy to jest to problem Alexisa o którym można pomyśleć po meczu a nie w jego trakcie i jeżeli w związku z tym nic nie daje drużynie to nie powinien przebywać na boisku tylko po to żeby mu przykro nie było
» 3 lutego 2019, 16:32 #317
MlodyWierny: Zgadzam się w 100% ze tak to wyglada ale jest słaby bo idę we dwóch z Rashem a ten nie potrafi tak mocno kopnąć zeby podać w tempo jak ten jest 5 metrów obok? Nie można winić Sancheza za to ze reszta nagle traci umiejętności jak jest obok, nie mówię ze zagrał boski mecz ale w ostatnich minutach był lepszy od Lingarda moim zdaniem
» 3 lutego 2019, 16:33 #316
MlodyWierny: Jassaj Twoja wypowiedz sugeruje ze Manchester United może grać na zwolnienie zawodnika czy trenera a przynamniej tak ja ją rozumiem, a nie chciałbym o to posądzać tych zawodników, bo byłoby to zaprzeczenie wszytskiemu co kocham w tym klubie
» 3 lutego 2019, 16:35 #315
sk8bob: Alexis wszedł bo martial był/ jest po kontuzji tylko dlatego :)
» 3 lutego 2019, 16:36 #314
jassaj: Każdy rozumie wszystko jak chce. JA tylko mówię, że boisko i mecz nie jest najlepszym momentem na niańczenie się i rozwiązywanie problemów. Jeżeli takowe są jest 15065699 odpowiedniejszych sytuacji do ich załatwienia a jeżeli piłkarz z jakiegoś powodu jest na boisku 5 kołem to nie powinien na nim być i tyle
» 3 lutego 2019, 16:38 #313
MlodyWierny: Oczywiście ze tak, długo nie podobał mi się Martial ze swoimi fochami ale ostatnio zmieniło się to i jego gra na zdecydowany plus i Sanchez to jego bezdyskusyjny zmiennik, no ale jak sam powiedziałeś Martial jest po kontuzji wiec nie dzieliła mnie obecnosc Sancheza do tej minuty
» 3 lutego 2019, 16:39 #312
MlodyWierny: Jassaj dobrze w takim razie kto tam miał grać? Chyba ze proponujesz wracającego po kontuzji Martiala od początku
» 3 lutego 2019, 16:40 #311
DjTED: Z Varem by był karny i lester w 10
» 3 lutego 2019, 16:26 #310
Abstrahujacy: Faul zaczął się przed polem karnym, więc nie przesadzaj. YC x2 to akurat możliwa sprawa.
» 3 lutego 2019, 16:31 #309
Assault: Mysle, ze JLingz powinien zejsc bo ma żółtko
» 3 lutego 2019, 16:26 #308
RedRevolta: 0-1 to za mało, musimy jeszcze strzelić bo nie wywieziemy 3 pkt...
» 3 lutego 2019, 16:25 #307
Assault: closed on Sunday!
» 3 lutego 2019, 16:25 #306
JasnaLiryka: Normalnie Wakabayashi .... Ależ interwencja De Gea !
» 3 lutego 2019, 16:25 #305
mordynator: o fajnie że Maddison schodzi
» 3 lutego 2019, 16:25 #304
Fenek: Young bardziej przeszkadzał niż pomagał. Martial za Alexa mile widziany.
» 3 lutego 2019, 16:25 #303
kondzik: DDG o kur...a
» 3 lutego 2019, 16:24 #302
RedsFan: Myślę że zejdzie Sanchez. Powinien zejść Lingard i Matic.
» 3 lutego 2019, 16:24 #301
pazur: Sędzia jak nasz marciniak, ciekawe ile ma drioptrii i ile wziął?
» 3 lutego 2019, 16:24 #300
Robert3344: Sanchez strasznie mizernie wygląda, nie może znaleźć swojego miejsca na boisku, dodatkowo koledzy też mu nie pomagają.. Martial i Kaku nie mogą wejść razem, bo wtedy totalnie nam to zabije grę z takim człapaniem na szpicy... Generalnie ciężko powiedzieć co nam dzisiaj nie siedzi w grze. Może Lingard, który za bardzo spowalnia gre czy Pogba, który w ogóle nie gra z Sanchezem
» 3 lutego 2019, 16:24 #299
DjTED: Kocur!!
» 3 lutego 2019, 16:23 #298
Spawn23: Fajny ten Dean, taki nie za bystry.
» 3 lutego 2019, 16:23 #297
rreddevilss: Powinien być wolny i drugie żółtko..
» 3 lutego 2019, 16:22 #296
DjTED: Mendy powinien poleciec
» 3 lutego 2019, 16:22 #295
jassaj: Uczuć jak za Mou- Herrera do zmiany,Matić do zmiany,Sanchez do zmiany,Lingard do zmiany.... Ja pierdziele, mamy tylko 3 do wykorzystania a tutaj zaraz tylko może DDG zachowa miejsce w składzie w oczach szanownego gremium ekspertów
» 3 lutego 2019, 16:22 #294
Snakus: ten mecz idzie raczej w kierunku 1-1 niż 0-2.
» 3 lutego 2019, 16:21 #293
Fenek: Za dużo długich piłek.
» 3 lutego 2019, 16:20 #292
olek1143: Ole wie co robi spokojnie.
» 3 lutego 2019, 16:20 #291
diabelek1: Przecież ten Lingard wygląda jabky rano wrócił z konkretnego melanżu i dla kary grał...
» 3 lutego 2019, 16:20 #290
mcscotyy: Sanchez popisowe zagranie Ala rasiak
» 3 lutego 2019, 16:20 #289
wilek84: Jak tak będziemy grać to my tego nie dowieziemy. Quwa!
» 3 lutego 2019, 16:19 #288
JasnaLiryka: Dla bezpieczeństwa , Lingard i Sanchez do zmiany ;x
» 3 lutego 2019, 16:19 #287
DjTED: Sanchez już zawalił 3 akcje w 9 min
» 3 lutego 2019, 16:18 #286
GoForWin: To już jest obsesja.
» 3 lutego 2019, 16:19 #285
GoForWin: Obsesją jest pisanie wszędzie i widzenie Mourinho.
» 3 lutego 2019, 16:28 #284
RedsFan: Lingard zamiast podac do Sqncheza cofa do Shawa i do srodeczka. Ladna gra zespołowa.
» 3 lutego 2019, 16:17 #283
Assault: Herrera out Mata/Fred in. Ander poza miloscia do klubu to nie wiem czym sie tak wszyscy zachwycaja chlopak sredni mocno
» 3 lutego 2019, 16:17 #282
Dexxter: Coś czuję że nie zdobeciemy tu nawet punktu...
» 3 lutego 2019, 16:15 #281
DjTED: To nie oglądaj i nie pisz
» 3 lutego 2019, 16:17 #280
GoForWin: Czy poza płaczem, potrafisz napisać coś innego?
» 3 lutego 2019, 16:20 #279
Sancho: Evans zawsze musiał i musi coś spierdzielić, szkoda że nie udało się wykorzystać. Trzeba strzelić drugą i wykończyć Lester
» 3 lutego 2019, 16:15 #278
MlodyWierny: Matic do zdjęcia na już
» 3 lutego 2019, 16:14 #277
Sideswipe: za kogo? xD
» 3 lutego 2019, 16:15 #276
MlodyWierny: Stary on trzy piłki z rzędu stracił niech wejdzie Fred przez nie będzie pamiętaj tez o żółtej ;)
» 3 lutego 2019, 16:15 #275
EvilRogue: to jest tragedia
» 3 lutego 2019, 16:13 #274
Fenek: MU jeszcze nie wyszło chyba na drugą połowę.
» 3 lutego 2019, 16:13 #273
DjTED: Ten ma speeda
» 3 lutego 2019, 16:13 #272
JasnaLiryka: Mocny poczatek...
» 3 lutego 2019, 16:13 #271
Robert3344: Gołąb na boisku, Young strzeż się!
» 3 lutego 2019, 16:12 #270
Sideswipe: bez obaw, jakiś nielot
» 3 lutego 2019, 16:14 #269
DjTED: To jest Dolot
» 3 lutego 2019, 16:19 #268
rreddevilss: Co oni robią...
» 3 lutego 2019, 16:12 #267
rreddevilss: Słabo weszliśmy w 2 połowę...
» 3 lutego 2019, 16:11 #266
franek95: Słabo coś gramy od strzelenia gola
» 3 lutego 2019, 16:11 #265
Ironman: Spalilbym się ze wstydu na miejscu sancheza pobierajac jego tygodniowke. Jak można przecierz to kpina.1 600 000 zł tygodniowo!!
» 3 lutego 2019, 16:08 #264
DjTED: Na pewno mu to nie pomaga bo widać że się stara
» 3 lutego 2019, 16:11 #263
uhahany009: Martiala, Freda i Dalota poproszę
» 3 lutego 2019, 16:08 #262
BajtiMU: Narzekanie na Alexisa gdzie mial przyzwoitą pierwszą połowe a kiedy taki Pogba miał znacznie więcej strat w pierwszej połowie i gdyby nie ta asysta to bardzo słaba gra w jego wykonaniu to nie ma nic wspomniane na jego temat,no ale to Pogba,wiec nie wolno... śmieszne są te komentarze po pierwszej połowie.Zaluje,ze tu się pojawiłem.
» 3 lutego 2019, 16:07 #261
limak0007: jak mozna notowac staty, nie majac pilki? badz podajac do najbliszego pilkarza? Pogba ma asyste, sanchez jest oslabieniem druzyny bo nie mamy lewego skrzydla
» 3 lutego 2019, 16:10 #260
dawid27154: Ja też żałuje
» 3 lutego 2019, 16:11 #259
Lokator23: My tez zalujemy ze sie tu pojawiles
» 3 lutego 2019, 16:20 #258
harris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:06

Trzeba zamknąć ten mecz i szybko strzelić druga bramkę, bo śmierdzi golem dla lisów, zwłaszcza po roznych. Dawać Martiala za Sancheza
» 3 lutego 2019, 16:05 #257
LearningtoFly: Ciężki mecz się szykuje, z możliwą nerwówką do samego końca. Sanchez nie gra jak dla mnie aż tak źle, zauważcie, że problemy są na prawej stronie, a dziś słabe zawody gra Young z Lingardem, ten drugi na dodatek się wykartkował. Liczę na Martiala w drugiej, może ktoś do środka Matic dziś też mnie nie przekonuje..
» 3 lutego 2019, 16:05 #256
Me89v2: Szalu nie ma e prowadzimy. Trzeva pyknac na 2:0. Young dziś mega kiksowy i niepewny poki co. Oby to wygrać !
» 3 lutego 2019, 16:05 #255
Devid91: Ole zostanie;) rok może dwa i będziemy świętować mistrza.
» 3 lutego 2019, 16:04 #254
RodeDuivels: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:04

Lingard cały czas potwierdza ze jest przereklamowany. Do nóżki musi dostać inaczej ręce rozkłada i nawet kroka na pół metra nie zrobi..
» 3 lutego 2019, 16:04 #253
limak0007: Lingard dzisiaj musi grac za dwoch, raz na prawym, raz na lewym skrzydle...
» 3 lutego 2019, 16:06 #252
dagoberto: Moze byc cieszko, lingard do zmiany za younga noe ma kogo dac. Strzelic szybko na 2-0 bo tak bedzie nerwowo. Nie wiem czemu tak oddajemy pole. Trzrba to wygrac
» 3 lutego 2019, 16:03 #251
DjTED: "cieszko" to się to czyta ;)
» 3 lutego 2019, 16:05 #250
DjTED: Na razie wyglądamy o niebo lepiej niż Live z nimi w zeszłym tygodniu
» 3 lutego 2019, 16:00 #249
RedsFan: Tym co sa tak "obiektywni" względem Sancheza proponuje przyjrzeć, się jak czesto i chetnie z nim wymieniaja pilke np. Pogba czy Shaw, ktorzy graja na lewej, a ile wymienia z Martialem jak wejdzie za niego. Bo jestem pewny że go zmienia. Ja nie jestem jakims jego zagorzałym fanem, ale to jak chetnie graja z nim inni aż bije po oczach. Jak ktos ma grac dobry mecz jak nikt mu nie podaje he.
» 3 lutego 2019, 15:59 #248
limak0007: a pomysl skad wzielo sie to, ze nikt nie chce z nim grac i mu podawac? bo zawsze komnczy sie to strata albo bezpiecznym podaniem, ktore kompletnie nic nie wnosi, tylko spowlania akcje
» 3 lutego 2019, 16:02 #247
mordynator: może po prostu Tonemu bardziej ufają
» 3 lutego 2019, 16:02 #246
Rion: Dokładnie to samo rzuciło mi się w oczy
» 3 lutego 2019, 16:02 #245
RedsFan: Tu raczej chodzi kogo lubia. Jakos Sanchez jak dostawal ostatnio pilki to potrafil robic ladne asysty lub strzelac. Myslicie że czemu współpraca z Lukaku mu szla lepiej? Bo Belg nie patrzy na kolegów tylko na drużynę.
» 3 lutego 2019, 16:05 #244
Drops71: Tony jest kozak i tyle
» 3 lutego 2019, 16:05 #243
limak0007: juz sie zaczynaja tworzyc teorie spiskowe... teraz tylko dotyczace sancheza... Co jeszcze wymysla kibice z dp? Kto kogo lubi, kogo nie? kto ma romans z czyjas zona? Kto ma konflikt z Ole? dowiemy sie w nastepnym odcinku
» 3 lutego 2019, 16:07 #242
rreddevilss: Na prawe skrzydło musimy wziąć typowego zawodnika tam a nie Lingarda z ckaym szacunkiem, taki Douglas Costa czy Nicolas Pepe by tam zrobili taka sama robotę jak Martial na PL..
» 3 lutego 2019, 15:59 #241
adisman17: Szkoda, że mało kto widzi ile roboty bieganiem i wyciąganiem obrońców robi Lingard. Dziś akurat mniej pożytku z tego ale wątpie, czy Ci skrzydłowi lataliby tyle co on. Martial bardziej czeka na pilke i wtedy coś z nią działa, nie walczy o nią cały czas.
» 3 lutego 2019, 16:04 #240
dlabigt23: Widac gołym okiem potrzebne sa wzmocnienia . Przedewszystkim ktos do srodka obrony , srodka pola ktos ala Kante ktory wspomorze troche Pogbe taki box tu box z solidna techniką za Herrere czy Maticia . No i oczywiscie Prawe skrzydlo lub ktos dynamiczny na PO . Young z całym szacunkiem do niego ale on powinien byc tylko zmiennikiem w przyszlym sezonie , swoj wiek juz ma :) Obysmy to wygrali
» 3 lutego 2019, 15:58 #239
cymGiggs11: Stawiałem na wynik 2-0, 3-1 dla oczywiście United ale teraz myślę że to będzie 2-0 lub 3-0 . Ze dwie jeszcze strzelimy w 2 połowie
» 3 lutego 2019, 15:57 #238
cymGiggs11: Nie 2-0 nie 3-0 ale cenne zwycięstwo
GGMU
» 3 lutego 2019, 17:02 #237
limak0007: niedlugo utworzy sie jakis fanklub sancheza na dp. Gosc jest slaby, nie chca z nim grac bo to nic nie daje, a jak juz dostal pilke to zawalil ostanie podanie. Widac brak zaufania do umiejetnosci tego zawodnika. Nie rozumiem dlaczego niektorzy tutaj podniecaja sie nim i na sile probuja szukac pozytywow w jego grze. Wystarczy popatrzec sie obiektywnie. Facet pobiera 500 tys a gra na przecietnym poziomie.
» 3 lutego 2019, 15:57 #236
karol100: Daj mu zyc, jest po kontuzji. Dzisiaj gra duzo lepiej niz ostatnio, w kolejnym meczu bedzie jeszcze lepiej.
» 3 lutego 2019, 15:59 #235
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:59

Dokladnie jesli sie nie odbuduje to bym go pozegnał , a Mate predzej bym zostawił .
» 3 lutego 2019, 15:59 #234
limak0007: zartujesz chyba? on w ogole nie jest przy pilce. Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz ze gra lepiej? zanotowal 6 kontaktow z pilka przez caly mecz, a kluczowe podanie jak zwykle zawalil
» 3 lutego 2019, 16:00 #233
karol100: Zaczekajmy do konca meczu. Mowie na podstawie jego motoryki, jest duzo lepsza niz ostatnio. Jego dobra gra to kwestia chwili.
» 3 lutego 2019, 16:02 #232
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 16:02

Ja bym go wymienił na Coutinho z dopłatą z naszej strony
» 3 lutego 2019, 16:02 #231
lesiu1515: Karol o czym ty piszesz? Gra dużo lepiej? Co jest lepszego? Tak jak napisał limak, na siłę szukacie plusów.
» 3 lutego 2019, 16:02 #230
limak0007: i tak czekamy od roku az sanchez zacznie grac...
» 3 lutego 2019, 16:03 #229
karol100: A kto dobrze gral podczas tego roku? Nikt , wiec nie gadaj glupot chlopie. Wszyscy graja dobrze od kiedy przyszedl Ole, a przypominam ze Sanchez byl wtedy kontuzjowany, chwile pozniej drugi raz. Dajcie mu zyc.
» 3 lutego 2019, 16:07 #228
limak0007: prawie wszyscy zaczeli dobrze grac poza perreira... Widze ze taki drugi walentos tylko inny bozek.
» 3 lutego 2019, 16:08 #227
brylaantowy: Witam. Opisał by ktoś w skrócie te 45 minut?
» 3 lutego 2019, 15:57 #226
Po6BOOM: Niby wygrywamy ale brakuje kontroli nad meczem. Nieobiektywnie mówiąc to Sanchez i Lingard do zmiany. Kilka zmian i myślę że spokojnie coś nam jeszcze wpadnie, bo szanse stwarzamy.
» 3 lutego 2019, 15:58 #225
mordynator: początek mieliśmy super po golu troche cofneliśmy sie i równy mecz od tamtego momentu
» 3 lutego 2019, 15:58 #224
miocinho2: kopanina troche,ale grunt utrzymac te 3 punkty z ciezkiego terenu.
» 3 lutego 2019, 15:56 #223
Paps: Mimo prowadzenia to nie widze kontroli nad meczem.Ostatnie 10 min to wybijanie pilki na oslep i wielki chaos.Trzeba to uspokoic,najlepiej 2 bramka :)
» 3 lutego 2019, 15:56 #222
JasnaLiryka: Nie jest najgorzej. To nie jest łatwy teren. Bądźmy szczerzy. Lisy nie boją się grać do przodu, napierają i to widać. U Nas momentami zbyt chaotycznie :/ Dobrze , że wykorzystaliśmy tym razem to co stworzyliśmy już w pierwszych chwilach bo tak byłby remis.
Poczekajmy na 2 połowę :)
» 3 lutego 2019, 15:56 #221
rreddevilss: Trzeba strzelić druga bo zaś będzie nerwowka jak w zeszłym sezonie gdzie Maguirre strzelił w 93 na 2-2..
» 3 lutego 2019, 15:56 #220
adisman17: On sam gra na swoje zwolnienie tym czerstwym lataniem.
» 3 lutego 2019, 15:57 #219
Spawn23: Martial z kulawą nogą jest lepszy od tego Sancheza.
» 3 lutego 2019, 15:55 #218
Po6BOOM: Piszecie że nie podają Sanchezowi. Podają czy nie, gość gra po prostu słabo. Albo zagrywa do najbliższego albo po prostu traci tak jak przy tej sytuacji co wyszliśmy 3 na 3. Na tą chwilę dzieli go przepaść do Tonego.
» 3 lutego 2019, 15:55 #217
JasnaLiryka: Już dajcie spokój z tym Sanchezem. Teraz się jego uczepicie bo ma słabszą formę. Zgodzę się okay, nie jest obecnie wyróżniającą się postacią dzisiaj ale zauważmy bowiem, że w ataku nie mamy zbyt wielu okazji. Na razie śmierdzi kontrą. Tutaj przychyle się do opinii ,że tam ( i nie tylko z Sanchezem) za mało gry kombinacyjnej.
No ale jeszcze 45 minut więc zobaczymy
» 3 lutego 2019, 16:01 #216
EvilRogue: Young coraz gorzej, gubi pilki, wybija do srodka na 20 metr i czesto go brakuje w ataku. Ehh.
» 3 lutego 2019, 15:55 #215
Fenek: Kiepsko Alex, średnio lingard i young. Rożne dla lisów to będzie horror do ostatniej min.
» 3 lutego 2019, 15:55 #214
BajtiMU: Kiepsko a Lingard średnio? Lingard nie zagrał na pewno lepszej połowy od Sancheza.Wy już chyba z tymi opiniami Alexisa lecicie z automatu.
» 3 lutego 2019, 15:59 #213
Assault: Oj coś mi sie wydaje, że w sierpniu bedzie wymiana 7
» 3 lutego 2019, 15:54 #212
adisman17: Ja bym narazie nie dawał nikomu jeśli by odszedl Sanchez. Musi ktoś na nią zapracować. Tak jak Piątek na 9
» 3 lutego 2019, 15:55 #211
mordynator: podali i co zrobil?
» 3 lutego 2019, 15:53 #210
wilek84: Są szybsi, bardziej agresywni a my łapiemy kartki, oddajemy mało strzałów. Tylko bramka nas ratuje bo idzie mega ciężko
» 3 lutego 2019, 15:53 #209
RedsFan: Znowu wystarczylo lekko w lewo i Sanchez byl czysty.
» 3 lutego 2019, 15:52 #208
NexaT: Nie podają Alexisowi.
» 3 lutego 2019, 15:51 #207
DjTED: Podali i zwalil
» 3 lutego 2019, 15:52 #206
mordynator: dokładnie,nawet lutować już mógł
» 3 lutego 2019, 15:54 #205
RedsFan: Raz dostal podanie, a jak byl wolny przy kilku innych akcjach to walili na oslep przed siebie.
» 3 lutego 2019, 15:56 #204
Sideswipe: Ander jaki odbiór ;D
» 3 lutego 2019, 15:51 #203
mordynator: z formą też gubi :)
» 3 lutego 2019, 15:59 #202
Assault: Widzicie jak Alexis juz rekami macha wkurzony?
» 3 lutego 2019, 15:50 #201
DjTED: Shaw nie gra z nim. Po prawej Ling potrafi grać z Youngiem
» 3 lutego 2019, 15:52 #200
adisman17: Alexis gra inteligentnie i gra do końca jak straci ale on tu nie pasuje !
» 3 lutego 2019, 15:53 #199
DjTED: Takie polczerwo na herrerze
» 3 lutego 2019, 15:50 #198
Saberem47: Matic nasz bandzior
» 3 lutego 2019, 15:49 #197
Kamil01GGMU: Tylko mi się wydaje, że nikt do Sancheza nie chce podawać?
» 3 lutego 2019, 15:49 #196
Pady: Bailly potrzebuje rytmu meczowego i może w parze z Lindelofem wyglądać najlepiej, jada strona od Younga potrzeba nam prawego obrońcy i pomocnika na walkę o mistrzostwo, oby przyszedł ktoś w lato ciekawy.
» 3 lutego 2019, 15:49 #195
Assault: Mata za Pogbe. Dobrych grzybów sie najadłes
» 3 lutego 2019, 15:51 #194
mordynator: przy dobrym wyniku ale ja już wolałbym freda niz mate.
» 3 lutego 2019, 15:56 #193
Assault: Jezeli pisałes, ze nasi strzela brame to racja przyznaje sie do bledu zle zrozumialem ale jesli LC strzeli to tak jak pisalem.
» 3 lutego 2019, 15:57 #192
NicPozytywnego: Człowieku zawodnik za 90 mln musi grać na 100% tym bardziej, że jest w idealnym wieku inaczej nie byłby wart tych pieniędzy.
» 3 lutego 2019, 15:58 #191
chudzienki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:48

Kurde jak tak będą ciągle grali Herrera,Pogba i Matic to biedny Fred z ławki już nigdy nie wstanie...
» 3 lutego 2019, 15:48 #190
Sideswipe: czym się przejmujesz?
» 3 lutego 2019, 15:49 #189
chudzienki: Nie no niczym. Tylko trochę szkoda chłopa bo potencjał ma ...
» 3 lutego 2019, 15:51 #188
Sideswipe: mieć to ja też mam, tylko co z tego. Niech to pokaże.
» 3 lutego 2019, 15:52 #187
Assault: Miał swoje szanse udowodnic ten potencjał i nic nie pokazał wiec na razie niech siedzi
» 3 lutego 2019, 15:52 #186
chudzienki: Od Solskajera jeszcze szansy porządnej nie dostał,a wiemy jak wszyscy grali za Mourinho. Może i by odpalił jak wszyscy.
» 3 lutego 2019, 15:55 #185
Assault: Chyba obrażeni, że Alexis dużo wiecej zarabia, ze go tak pomijaja xD
» 3 lutego 2019, 15:48 #184
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:49

trzeba się wziąć w garść, ograniczyć te stałe fragmenty.
@dla frustratów - mówię głównie o rożnych, a że zatrzymują kontry to dobrze.
» 3 lutego 2019, 15:48 #183
DjTED: Matic kartka, Lingard kartka no to czekamy na Herrere i Younga
» 3 lutego 2019, 15:48 #182
karol100: Bardzo dobre zachowanie Matica.
» 3 lutego 2019, 15:53 #181
Spawn23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:47

Niech ten Lingard już zejdzie. On jest wszędzie, ale nic nie robi. Piłkarz widmo.
» 3 lutego 2019, 15:47 #180
JasnaLiryka: Poczekaj jeszcze trochę i zrobi różnice :) nie jest źle oprócz tego głupiego faulu i kartki :D
» 3 lutego 2019, 15:48 #179
RedsFan: Alexis wolny na srodku ale Young woli wyłożyć do Lingarda na slabej pozycji. To ignorowanie chilijczyka bije po oczach.
» 3 lutego 2019, 15:47 #178
Fenek: Trochę zwolnili tępo. Alex kiepsko. Raczej w przerwie do zmiany.
» 3 lutego 2019, 15:46 #177
RedsFan: A czy widzisz zwby ktos mu podawal bo ja nie chlopak czesto jest nandobrych pozycjach,a nikt go nie widzi.
» 3 lutego 2019, 15:47 #176
mordynator: kurde coś czuje że moge wkrótce ukąsić z tego rożnego..
» 3 lutego 2019, 15:44 #175
kenia86: Kuwa te rozne to smród
» 3 lutego 2019, 15:43 #174
DjTED: Były smichy chichy A tymczasem ten nowy na N to dla mnie najlepszy komentator
» 3 lutego 2019, 15:42 #173
chudzienki: Trochę muli faze i wolał by komentować Hiszpańską,ale najlepszy z eleven. I poprawił się po tranferze do NC +
» 3 lutego 2019, 15:44 #172
chudzienki: Paul Drogba 10 Bramek i 9 asyst !! Całkiem nieźle jak na nie potrzebnego nam siejącego ferment pomocnika ;-)
» 3 lutego 2019, 15:42 #171
dawid27154: Który przez pół sezonu był winny wszystkiemu nawet jak siedział na trybunach
» 3 lutego 2019, 15:45 #170
MlodyWierny: Ta piłka co teraz zagrał Pogba to był kosmos
» 3 lutego 2019, 15:42 #169
RedsFan: Ale ten Maguaier to muł wolny jak nie wiem co. W ogóle nie widzę miejsca dla niego u nas.
» 3 lutego 2019, 15:41 #168
wilek84: Lisy dobrze w polu, ciężko nam
» 3 lutego 2019, 15:41 #167
limak0007: zadko sie zdarza, ze gramy bez lewego skrzydla, prawe dziala lepiej
» 3 lutego 2019, 15:41 #166
Assault: Masakra co ten Paweł piłki wykłada
» 3 lutego 2019, 15:40 #165
Assault: Martial w 2 wejdzie na zmeczonych obroncow i zrobi robote jak z 4rsenalem
» 3 lutego 2019, 15:37 #164
Daro1336: Spójrzcie jak porusza się Alexis. Szuka wolnych przestrzeni, wychodzi. Gdyby tylko go koledzy widzieli..
» 3 lutego 2019, 15:37 #163
RedsFan: Mnie sie wydaje, że go nie chcą widziec :) Podobne wrazenie miałem jak gral Dalot.
» 3 lutego 2019, 15:38 #162
Fenek: Stoi trzech przed lingardem a ten na siłę strzela. Szkoda takich akcji.
» 3 lutego 2019, 15:36 #161
DjTED: Jest Herera i jest kontrola w srodku
» 3 lutego 2019, 15:35 #160
JasnaLiryka: Dobrze jak na razie uważam wygląda gra. Natomiast nie jest to łatwe spotkanie i korzystnie, że wykorzystaliśmy tą akcje, którą mieliśmy :)
» 3 lutego 2019, 15:34 #159
RedsFan: Bailly narqzie swietnie. Mam nadzieje ze on i Lindelof to bedzie nasz srodek nie do przejścia.
» 3 lutego 2019, 15:33 #158
Fenek: Zresetował Bailly'ego. Alex kiepsko, prawie niewidoczny.
» 3 lutego 2019, 15:32 #157
dawid27154: Leicester odważnie, to będzie mega ciężki mecz
» 3 lutego 2019, 15:31 #156
Saberem47: Stwarzamy sytuacje i kreujemy grę odważnie. Od 4 lat tego nie było w tym klubie
» 3 lutego 2019, 15:29 #155
DjTED: Pamiętam, że mieli najlepszego greenkepera w Anglii, A dzisiaj takie coś....
» 3 lutego 2019, 15:36 #154
dawid27154: Sanchez nie traci a to najważniejsze po tym jak notował po 20 strat w połowie
» 3 lutego 2019, 15:27 #153
Daro1336: Z Sancheza będzie pożytek, zobaczycie :)
» 3 lutego 2019, 15:26 #152
RedsFan: Lingard kolejny mecz i kolejne dziwne zachowanie he.
» 3 lutego 2019, 15:26 #151
RaLiPO: Jakie dziwne zachowanie?
» 3 lutego 2019, 15:29 #150
RedsFan: Wydawalo mi sie że przy tym upadku specjalnie chcial go zlapac za nogi.
» 3 lutego 2019, 15:34 #149
DjTED: Sanchez na razie poprawnie
» 3 lutego 2019, 15:25 #148
adisman17: Bo jest mało przy piłce nie miał co zawalić.
» 3 lutego 2019, 15:26 #147
karol100: Sanchez dzisiaj cos strzeli
» 3 lutego 2019, 15:27 #146
Abstrahujacy: To on naciskał na obrońce który podał do Pogby. Ma swój udział już w tym meczu, ale ponownie niewidzialny.
» 3 lutego 2019, 15:29 #145
Snakus: Jeśli Rashford musiałby zejść to widziałbym Martiala na szpicy.
» 3 lutego 2019, 15:24 #144
karol100: Co sie stalo ze rash utyka? Bylem w kibelku
» 3 lutego 2019, 15:23 #143
Assault: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:22

i pomysleć, że na ławce jeszcze Lukaku, Martial, Mata ;)
» 3 lutego 2019, 15:21 #142
adisman17: I pomyśleć, że taki doświadczony trener jak Mourinho nie potrafił wykorzystać ich potencjału.
» 3 lutego 2019, 15:23 #141
Daro1336: Jak to United mi imponuje. OLE !
» 3 lutego 2019, 15:20 #140
rreddevilss: Brawo Luke I Eric
» 3 lutego 2019, 15:19 #139
m4ci3k: Albo Shaw jest gruby albo niefortunnie ulozony trykot ma xDD
» 3 lutego 2019, 15:19 #138
karol100: Sanchez juz wyraznie szybszy niz ostatnio
» 3 lutego 2019, 15:18 #137
adisman17: Macie ogromną wiarę co do Snacheza. Mimo wszystko za to wszystko nie zasługuje grać dla United według mnie. Jakby tylko sie znalazl chetny na niego to oddać bez żalu.
» 3 lutego 2019, 15:20 #136
Janek: Za to wszystko nie zasługuje, czyli za co?
» 3 lutego 2019, 15:22 #135
adisman17: Za to, że jest czerstwy. Psuje tygodniówką drużynę i gra piach. Powinien z takimi zarobkami zapierdzielać jak Ronaldo a on może zakładać buty mu jedynie.
» 3 lutego 2019, 15:25 #134
RedsFan: Piekny poczatek oby tak dalej.
» 3 lutego 2019, 15:18 #133
Snakus: Rash zdenerwował się po tej setce i pięknie wykorzystał kolejną. Brawo!
» 3 lutego 2019, 15:17 #132
Assault: Rash nie moze grac na skrzydle nawet kosztem Lukaku
» 3 lutego 2019, 15:16 #131
Sideswipe: właśnie, że może i powinien.
» 3 lutego 2019, 15:17 #130
Assault: miales ostatnio przyklad. Rash tylko na 9
» 3 lutego 2019, 15:18 #129
Sideswipe: no miałem, sytuacja z Burnley i teraz ta główka. To nie jest egzekutor.
» 3 lutego 2019, 15:18 #128
DjTED: Troll
» 3 lutego 2019, 15:20 #127
mordynator: tak lepiej miec na ataku typa któremu pilka na 5 metrów odskakuje przy przyjeciu No i Rashford poza główka ma lepsze wykończenie niż Lukaku
» 3 lutego 2019, 15:23 #126
Assault: Widze, ze nie ma sensu dalsza rozmowa "znafco" ;D
» 3 lutego 2019, 15:24 #125
Sideswipe: No nie ma. A o Lukaku nic nie mówiłem, jedynie o pozycji Rashforda.
» 3 lutego 2019, 15:28 #124
Gary1920: Opiszcie na szybko bramkę bo dopiero włączyłem
» 3 lutego 2019, 15:16 #123
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:19

Szybkie przejęcie. Górna piłka Pogby za obronę i przyjęcie rasha i silny strzał po lewym słupku. Akcja piekna
» 3 lutego 2019, 15:18 #122
Ciechanek: ww.flashscore.pl/mecz/UPaKVKDI/#wideo

2 "w" są jak coś
» 3 lutego 2019, 15:18 #121
kenia86: Błąd lisów w wyprowadzeniu piłki i pogba zagrał do rasha i ten sam na sam po długim strzela
» 3 lutego 2019, 15:19 #120
Po6BOOM: Odbiór w środku pola. Pogba zagrywa górna piłkę z pierwszej do Rashforda. Ten przyjmuje i uderza z woleja w lewy dolny róg
» 3 lutego 2019, 15:19 #119
Gary1920: Dzięki za odzew
» 3 lutego 2019, 15:21 #118
Ciechanek: To był wolej?? Ty się dobrze czujesz??
» 3 lutego 2019, 15:30 #117
Po6BOOM: Wolej – w sporcie – wybicie lub uderzenie piłki w powietrzu, zanim zetknie się ona z ziemią.
» 3 lutego 2019, 16:01 #116
brylantowy: Brawo Panowie! Piękna akcja.
» 3 lutego 2019, 15:16 #115
adisman17: 50-60 mln za Maguire chyba przesada, jaki on drewniany. Całe szczęście, że nie trafił do nas.
» 3 lutego 2019, 15:16 #114
Micci: O to chodzi Rash
» 3 lutego 2019, 15:15 #113
Dawidgros1: Ale zapierniczył niech sypnie hatricka :D
» 3 lutego 2019, 15:15 #112
Assault: Boze Pogba podanie Boga
» 3 lutego 2019, 15:15 #111
Daro1336: Co za pewność Rasha i to przyjęcie.. Klasa !
» 3 lutego 2019, 15:15 #110
mordynator: POGBAAAAAA
» 3 lutego 2019, 15:15 #109
Sideswipe: no, tamta sytuacja była po prostu za łatwa, on jak Lingard.
» 3 lutego 2019, 15:15 #108
kenia86: Pora na pierwszy hattrick
» 3 lutego 2019, 15:14 #107
RedRevolta: RASHFORD I POGBA HAHAHHAHAHHA KOCHAM TO POŁĄCZENIE!!
» 3 lutego 2019, 15:14 #106
DjTED: Pogba królu!!
» 3 lutego 2019, 15:14 #105
Fenek: Piękna asysta i gol świetny! Brawa!
» 3 lutego 2019, 15:14 #104
rreddevilss: Brawo!
» 3 lutego 2019, 15:14 #103
Damian54321: Pogba zrobił robote
» 3 lutego 2019, 15:14 #102
Arturrodeldziko: OLE OLE OLE!!
» 3 lutego 2019, 15:14 #101
Devil88: Takie druzyny United powinno miazdzyc w 30 minut i pozniej grac pod kontrola....
» 3 lutego 2019, 15:12 #100
Joker7: omg zeby znowu sie nie zemscilo to co znowu rash zrobil...
» 3 lutego 2019, 15:11 #99
Borsky: Rash... No właśnie. Ale co za piłka Shawa!
» 3 lutego 2019, 15:11 #98
adisman17: Słabe te główki ma Rashford. Nie czuje jej kompletnie głową.
» 3 lutego 2019, 15:11 #97
kenia86: Do ziemi takie piłki się strzela
» 3 lutego 2019, 15:11 #96
Fenek: Kurna oby dziś tak nie pudłował jak z burnley
» 3 lutego 2019, 15:11 #95
diabelek1: I to jest cały Rashford :)
» 3 lutego 2019, 15:10 #94
Snakus: Rashford... błagam. już chyba uwierzył, że jest najlepszy na świecie - jak można czegoś takiego nie trafić?
» 3 lutego 2019, 15:10 #93
Sideswipe: to nawet nie jest setka... deja vu jak ktoś pisał, oby mecz się skończył jednak lepiej niż ostatnio po takiej sytuacji.
» 3 lutego 2019, 15:10 #92
RedRevolta: Co ten Rashford?? z takiego bliska?
» 3 lutego 2019, 15:10 #91
Devil88: Ale seta!!
» 3 lutego 2019, 15:10 #90
mordynator: deja vu...
» 3 lutego 2019, 15:09 #89
rreddevilss: Jak to nie wpadło?
» 3 lutego 2019, 15:09 #88
Sideswipe: To się nazywa pewny obrońca, ach te stereotypy o jego elektryczności :D
» 3 lutego 2019, 15:08 #87
Fenek: Co zrobił Bailly?
» 3 lutego 2019, 15:07 #86
Fenek: Może zwarcie? Albo zawiecha.
» 3 lutego 2019, 15:11 #85
rreddevilss: Bailly jak zwykle elektryczny...
» 3 lutego 2019, 15:07 #84
Romek1981: Pierwszy raz widziałem te czarne bluzy że złotym logo. Te w których stali w tunelu przed meczem. Świetnie wyglądają, ciekawe czy są do kupienia w sklepie MU?
» 3 lutego 2019, 15:04 #83
kamilpe: adidas.pl/bluza-z-kapturem-manchester-united-chinese-new-year-adidas-z.n.e./DZ0456.html
» 3 lutego 2019, 15:11 #82
Romek1981: Dzięki!
» 3 lutego 2019, 16:01 #81
Lookasinho: Ćwiąki na mikrofonie!
» 3 lutego 2019, 15:03 #80
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 15:02

Juz sie przestraszylem że jeszcze meczu nie ma, a to 5 po sie zaczyna he.
GG ManUnited! Po zwycięstwo!
» 3 lutego 2019, 15:01 #79
rreddevilss: Kurde ważny bardzo mecz, obysmy dali radę
» 3 lutego 2019, 15:01 #78
Abstrahujacy: devilpage.pl/index/news/komentarze/57695/mourinho-finisz-w-top-4-bedzie-niemal-cudem/
Oby dzisiaj ten cud się ziścił :D
» 3 lutego 2019, 14:55 #77
Janek: Dzisiaj? Dzisiaj na piąte możemy wskoczyć co najwyżej.
» 3 lutego 2019, 14:59 #76
karol100: Chelsea nie przeskoczymy
» 3 lutego 2019, 15:02 #75
Abstrahujacy: Za dużo szaleju się najadłem.
» 3 lutego 2019, 15:11 #74
man1717: Po co eksploatować Martiala w lidze? Co za bzdury tutaj czytam...
» 3 lutego 2019, 14:52 #73
man1717: Niech Sanchez gra jak ma odjeść to może jakaś kasa wpadnie lepsza
» 3 lutego 2019, 14:53 #72
Klimaa: Za każdym razem kiedy widzę Sancheza w wyjściowej jedenastce myślę "może to w końcu ten mecz kiedy odpali" - powoli zaczynam tracić nadzieję że to się wydarzy. A co do składu to cóż - na ten moment chyba nasze najsilniejsze ustawienie gdy do dyspozycji nie ma Martiala (pewnie wejdzie ok 60 minuty). Lisy pokazały już pazury w tym sezonie - mam nadzieję że zagramy dobrze w obronie (bo to jest nasza największa gorączka); ofensywnie powinno być dobrze. Fajnie byłoby wywieźć komplet punktów po gorszym meczu z Burnley.
» 3 lutego 2019, 14:49 #71
Michux3: za ole nie grał tak zle , nie umywa sie to do starego alexisa ale ma 2 asysty i gola w 186 minut ,może jeszcze sie pokaże ?
» 3 lutego 2019, 14:55 #70
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:47

Na dzień dzisiejszy prawie nasilniejszy skład. Brakuje jedynie konkretnego obrońcy za Erica i Martiala za Alexisa.

Zakupy latem są nieuniknione. Trzeba pozbyć się jeszcze najsłabszych ogniw co juz tyle czasu nie odpaliły.
» 3 lutego 2019, 14:46 #69
SickRabbit: No i to jest skład bo z Burnley wystawił padakę i już przed meczem wiedziałem, że będzie kiepsko.
Tylko Martiala mi brakuje. Perreiry i inne wynalazki niech wypożyczą lub sprzedadzą.
» 3 lutego 2019, 14:45 #68
karol100: Padake? Z burnley stworzylismy sobie 28 sytuacji bramkowych, zfecydowanie najwiecej w calym sezonie, a kto wie czy nie od czasow SAFa. Oczywiscie wynik nie ten, ale napewno to nie byla padaka.
» 3 lutego 2019, 14:54 #67
Magik1990MU: Z Burnley była taka padaka, że te młoty od prezentu od Pereiry zaczęli bezczelnie kraść czas. 28 syt to jedno, ale dominacja była przepotężna. W sumie mega niesprawiedliwy wynik.
» 3 lutego 2019, 14:56 #66
mordynator: Dobrze że gra Bailly a nie Jones bo on przynajmniej ma jakies szanse z Vardym na sprincie ,Szkoda że Martial nie gotowy na 90 min :(
» 3 lutego 2019, 14:36 #65
uzio: ta są też szanse na kolejny bzdurny faul może znowu na czerowoną kartke...
» 3 lutego 2019, 14:40 #64
mordynator: w sumie true ale wiesz pójdzie kontra lisów to z naszych stoperów jedyny który ma szanse dogonić Vardiego albo przynajmniej dużo nie stracić to Eric
» 3 lutego 2019, 14:44 #63
dawid27154: Nie wiem skąd się biorą te oklepane teksty w stylu czerwona dla Baillyego, odkąd gościu do nas trafił złapał 2 czerwone bezpośrednie i 1 jedna z dwóch żółtych co daje zawrotną liczbe 1 czerwonej kartki na sezon, nie no faktycznie, cały czas odcina mu prąd robi głupie faule na czerwa, to jest to samo jak ludzie rzucali bzdurne teksty o tym ile to Fellaini nie strzela głową, ktoś coś rzuci a potem reszta to powtarza. Vidić na samym Torresie miał tyle czerwonych...
» 3 lutego 2019, 14:52 #62
cymGiggs11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:32

United da rade. Dobry skład
» 3 lutego 2019, 14:31 #61
cymGiggs11: Zdobyć jako pierwsi bramkę i to w miarę jak najszybciej, kontrolować przebieg meczu. Liczę na gola po kombinacyjnej akcji i drugiego z dystansu. Dwa zero dla Red Devils. Glory glory Man United
» 3 lutego 2019, 14:37 #60
brylantowy: Alexis zamiast Martiala, ja rozumiem kontuzja i w ogóle ale po co osłabiać sobie lewą stronę... Będzie ciężko. trzeba wierzyć, że Ole wie co robi.
» 3 lutego 2019, 14:31 #59
Sideswipe: osłabiać? Bez przesady, Martial ostatnio nie grał cudów.
» 3 lutego 2019, 14:36 #58
brylantowy: W porównaniu z tym co gra Alexis i tak lepiej to wygląda. Nikt mnie nie przekona, że Alexis tutaj pasuje. Moim zdaniem nie powinno go tutaj być w ogóle.
» 3 lutego 2019, 14:38 #57
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:38

ale i tak
Martial>Sanchez
i to nie mało
» 3 lutego 2019, 14:38 #56
Sideswipe: dla mnie też to jeden z najgorszych transferów w historii, ale ostatnio nie widziałem prawie żadnej różnicy między nim a Martialem, więc nie rozumiem o co ten płacz.
» 3 lutego 2019, 14:40 #55
brylantowy: Żaden płacz tylko wyrażanie opinii. Ja mam własne zdanie. Ty masz własne zdanie. Inni mają własne zdanie. A Ole ma własne zdanie. Koniec kropka.
» 3 lutego 2019, 14:41 #54
Sideswipe: naprawdę?
» 3 lutego 2019, 14:44 #53
limak0007: jak dla mnie alexis ostatnio gral tak samo beznadziejnie jak wczesniej... tylko nie notowal tyle strat, gral bardziej bezpiecznie. Za to nie wykonal zadnego dryblingu, nie stworzyl ani razu przewagi. W tej kwesti to mozsde sie uczyc od Martiala, ktory nie boi sie wchodzic przebojowo w kilku obroncow.
» 3 lutego 2019, 14:47 #52
mordynator: Sanchez gdzieś zatracił swoją szybkosć,dynamike,drybling(gre 1 na 1) i praktycznie jedynie co może on zaoferować to dobre podanie..
» 3 lutego 2019, 14:49 #51
Alaan: To będzie wbrew pozorom bardzo trudny mecz, jeszcze do niedawna bym w ciemno typował zwycięstwo Lisów, teraz wszystko jest możliwe, ale miejmy na uwadze:

Liverpool 1:1 Leicester
Leicester 2:1 Man City
Chelsea 0:1 Leicester
Leicester 1:1 Man City (EFL Cup)
Leicester 0:2 Tottenham (Lisy miały więcej sytuacji)
Arsenal 3:1 Leicester
Leicester 1:2 Liverpool (bardzo wyrównane spotkanie)
Man Utd 2:1 Leicester (ponownie Lisy na papierze były lepsze)

Z czołówką to oni potrafią grać, jedynie Arsenal u siebie w miarę pewnie zgarnął trzy punkty. Gdyby nie wpadki z dołem tabeli to byliby zdecydowanie wyżej. Potrzebujemy kompletu punktów po tym pechowym remisie z Burnley, ale łatwo nie będzie, niech chłopaki zagrają z zaangażowaniem, wtedy będzie można wybaczyć ewentualne potknięcie.
» 3 lutego 2019, 14:28 #50
Michux3: To bedzie mocny rywal ale też nie dramatyzujmy to nie jest tak że "Jeszcze do niedawna bym w ciemno typował zwyciestwo lisów " to jest troche przesada bo nawet za mourinho z nimi wygraliśmy ,teraz gramy lepiej I powinniśmy wygrać lecz to nie bedzie łatwa przeprawa
» 3 lutego 2019, 14:32 #49
Killgor: Wcale tak dobrze Arsenal nie gral, karny w pierwszej polowie sie nalezal Leicester i byli lepsza druzyna.W drugiej polowie cos siadlo w nich i Vardiemu cos na zoladku :D
» 3 lutego 2019, 14:32 #48
Alaan: @Killgor, posiłkowałem się jedynie relacją, nie oglądałem meczu :)

@Michux3, to nie tak, że jestem antyfanem Mourinho, oczywistością jest, że Ole nie miał kiedy przebudować zespołu i odświeżył tylko głowy chłopakom, ale bądź co bądź Lisy w piłkę grać potrafią, i tak jak nie oczekiwałbym zwycięstwa z Tottenhamem za czasów Jose tak realnie patrząc przed meczem z Leicester na wyjeździe śmiało wziąłbym remis.
» 3 lutego 2019, 14:36 #47
Michux3: zgadzam sie że bedzie cieżko ale realnie patrząc pod ole oczekujemy chyba zwyciestwa co ?
» 3 lutego 2019, 14:52 #46
Sideswipe: mógłby dać odpocząć Rashfordowi.
» 3 lutego 2019, 14:28 #45
karol100: Fulham to bedzie lepszy mecz zeby odpoczac.
» 3 lutego 2019, 14:29 #44
Sideswipe: może i tak
» 3 lutego 2019, 14:30 #43
Widmo: Jest jeszcze mecz z Fullham na Lisy jest potrzebny a pozniej moze miec 9dni wolnego do PSG
» 3 lutego 2019, 14:30 #42
karol100: Az 9 dni jest od Fulham do Psg? Nic pomiedzy?
» 3 lutego 2019, 14:36 #41
Widmo: Od dzis do PSG jest 9(czyli bez Fullham mialby 9 dni)
» 3 lutego 2019, 14:37 #40
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:38

ok, nieważne, już wyjaśnione
» 3 lutego 2019, 14:38 #39
DailySmoker: Czyzby 4-4-2 dziaiaj wyszli ?:)
» 3 lutego 2019, 14:20 #38
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:22

Raczej nie,bedzie 4-3-3/4-2-3-1 bo pogba wchodzi wyżej na 10
» 3 lutego 2019, 14:21 #37
karol100: Raczej 4 2 3 1
» 3 lutego 2019, 14:26 #36
karol100: Pereiry nawet na rezerwie nie ma :-)
» 3 lutego 2019, 14:20 #35
44everUnited: bo jest cieniutki :-)
» 3 lutego 2019, 14:41 #34
Arturrodeldziko: No nie dziwota. Bardziej mnie dziwi jak wiele komentarzy tutaj wcześniej czytałem - czemu to go, jeszcze wtedy Mou, nie wystawił w składzie, przecie taaaki dobry zawodnik! Czemu to wystawia Fellainiego, czy Maticia, a nie Pereire?! Bynajmniej nie chcę z siebie robić "mądrego i wiedzącego po szkodzie"... Po prostu pamiętałem jego mecze z pucharów, przedsezonowych meczów itp. i nie wiedziałem w czym rzecz...czy ja coś przegapiłem?
» 3 lutego 2019, 14:42 #33
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:17

Bailly wraca, wiec to chyba on, a nie Jones jest i bedzie pierwszym wyborem Ole w tym sezonie.
» 3 lutego 2019, 14:17 #32
Michux3: Trudno powiedzieć ,na pewno Lindelof jest tym który jest najważniejszy w defensywie dla ole
» 3 lutego 2019, 14:23 #31
Dodge: Bailly to piłkarz rozwijający się a jones raczej już lepszy nie będzie, jesli chce go zatrzymać musi mu dawać szanse gry.
» 3 lutego 2019, 14:27 #30
kckMU: To może być bardzo ciężki mecz. Dziwnym byłoby zresztą, gdyby spotkanie z niedawnymi mistrzami Anglii należało do prostych. Mają doświadczenie w wygrywaniu. Nie każdy może to o sobie powiedzieć, to jasne. Chociażby obecny lider ligi - ile ma o tym pojęcia? Ile razy to praktykował? Hehe.

Idealny plan na dziś wszyscy znamy. Powodzonka!
» 3 lutego 2019, 14:16 #29
Magik1990MU: No to Pereira dostał zasłużoną nagrodę w postaci trybun. Nie powiem, żeby mnie to martwiło, ale niestety latem
Edek będzie musiał się postarać, bo ilość transferów must have tylko rośnie.
» 3 lutego 2019, 14:14 #28
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2019 14:19

Teraz nie mozemy sobie pozwalać na zbyt duze kombinacje . Mamy ważny etap i jestesmy blisko top4 wiec w tym momencie ciezko bedzie mu dawac jakies minuty na boisku . Chlopak musi złapać rytm meczowy tak jak kazdy zreszta . Jesli tych minut nie dostaje to niewydaje mi sie ze wejdzie i nagle bedzie grał jak z nut . Nie skreslalbym go tak szybko tak samo jak Freda , bo jesli na torunee dostaną szanse u nowego trenera albo u Ole jesli zostanie to moze wkoncu odpaą . Takze narazie nie czas na eksperymenty .
» 3 lutego 2019, 14:18 #27
Magik1990MU: Tylko, że z tego, co pamiętam, to na tournee Andreas regularnie się dobrze prezentował, a i tak potem bywał wypożyczany. Pewnie, z takim rywalem nikt przy zdrowych zmysłach nie da mu podstawy, ale brak miejsca również na ławce może być bardzo wymowny.
» 3 lutego 2019, 14:21 #26
vanperezzzi: Martial po lekkim urazie mam nadzieję, że wejdzie w drugiej żeby złapać rytm. Może Lukaku wejdzie na parę minut i coś dołoży. Łatwo nie będzie ale myślę, że czeka nas fajny mecz.
» 3 lutego 2019, 14:12 #25
Michux3: Jest ok
» 3 lutego 2019, 14:09 #24
Olo: Dobry skład!

Mam nadzieję zobaczyć Freda w późniejszej części meczu. Najlepiej niech zmieni Pogbę przy jakimś bezpiecznym wyniku, żeby ten mógł odpocząć :)

No i liczymy na Sancheza, ostatnio zagrał dobrze, może złapie formę w końcu :D
» 3 lutego 2019, 14:09 #23
Fenek: W dzisiejszym meczu nie liczył bym na bezpieczny wynik.
» 3 lutego 2019, 14:41 #22
rodjaevel: Została jeszcze godzina. Cytując klasyka:

"Siadamy wygodnie w fotelach, zapinamy pasy i..."
» 3 lutego 2019, 14:08 #21
DaroMistrz5: Sanchez zamiast Martiala? No cóż zobaczymy
» 3 lutego 2019, 14:08 #20
BajtiMU: Ostatnie mecze miał przeciętne,wiec jak dla mnie sprawiedliwie.Sanchez zagra dzisiaj słabo to następnym razem w podstawie zobaczymy Martiala.
» 3 lutego 2019, 14:12 #19
RedsFan: Martial ostatnio zagral slabo, no a pozniej mial mala kontuzje.
» 3 lutego 2019, 14:13 #18
ro7: @BajtiMU
Raczej chodzi o to, że Martial jest po urazie. W swoim ostatnim meczu Martial strzelił ważnego gola.
» 3 lutego 2019, 14:13 #17
DaroMistrz5: Nie krytykuje tylko lekko się zaskoczylem. Zobaczymy. Jak się spisze. Oby jak najlepiej jak i cały zespół
» 3 lutego 2019, 14:20 #16
Freddie: 3 pkt porażka Arsenalu i gra gitara.
» 3 lutego 2019, 14:08 #15
MU4everMU: wolałbym, żeby ta porażka była z kim innym bo top3 nam odjedzie ale ostatecznie dobre i to
» 3 lutego 2019, 14:13 #14
Sideswipe: zejdź na ziemię.
» 3 lutego 2019, 14:19 #13
Averx: Wierzyć zawsze warto ale patrząc realnie top3 odjechało, totki nawet w osłabieniu punktują, mam wrażenie że oni jeszcze wyprzedzą city na koniec..
Teraz trzeba patrzeć na arsenal i chelsea,
» 3 lutego 2019, 14:36 #12
DiMaryja: W końcu Bailly zamiast tej pokraki.
» 3 lutego 2019, 14:08 #11
DaroMistrz5: Porażka to jest że ktoś mówiący tak o zawodniku swojej drużyny nazywa się kibicem
» 3 lutego 2019, 14:10 #10
DiMaryja: Nie akceptuje przeciętności. Przez ludzi z taką mentalnością jak Ty w klubie uchowały się takie perełki jak Jones.
» 3 lutego 2019, 14:12 #9
vieeeri: Nie jestem fanem Iworyjczyka, dla mnie to elektroda taka jak Rojo, ale na określenie go pokraką prawdą jest, że nie zasługuje
» 3 lutego 2019, 14:14 #8
DiMaryja: Pokraka to Jones, czytaj ze zrozumieniem.
» 3 lutego 2019, 14:15 #7
DaroMistrz5: Guzik wiesz o mojej mentalności ale wróż sobie z fusów dalej.
» 3 lutego 2019, 14:18 #6
Kasjusz: W dodatku dla tego, który zawsze daje z siebie absolutnie wszystko...
» 3 lutego 2019, 14:19 #5
bartekc49: Skład w porządku, mam nadzieje ze Martial wejdzie w drugiej połowie i zrobi różnice. Idziemy po zwycięstwo! GGMU!
» 3 lutego 2019, 14:08 #4
RedsFan: Jest spoko liczę na dobry występ i kilka braek dla nas!
» 3 lutego 2019, 14:07 #3
dlabigt23: Oo Bailly i Sanchez . To zaskoczył Ole . Byle do przodu to muszą być ważne 3 pkt !
» 3 lutego 2019, 14:07 #2
Bylak: Jest ok
» 3 lutego 2019, 14:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.