Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Marouane Fellaini przedłużył kontrakt z Manchesterem United

» 29 czerwca 2018, 15:01 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United za pośrednictwem swojej strony internetowej poinformował, że Marouane Fellaini przedłużył z klubem kontrakt do czerwca 2020 roku. Umowa zawiera opcję przedłużenia jej o kolejny sezon.
Oficjalnie: Marouane Fellaini przedłużył kontrakt z Manchesterem United
» Marouane Fellaini podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United
Czy jesteś zadowolony, że Marouane Fellaini przedłużył kontrakt z Manchesterem United?
Fellaini piłkarzem Manchesteru United jest od 2013 roku. Od tamtego czasu wystąpił w 156 meczach Czerwonych Diabłów i zdobył 20 bramek. Jako gracz United zdobył z klubem Puchar Anglii, Puchar Ligi, Ligę Europy i Tarczę Wspólnoty.

– Cieszę się, że będę kontynuował moją przygodę w Manchesterze United. Podjąłem tę decyzję, bo jestem tutaj bardzo szczęśliwy. Czuję, że ten zespół pod wodzą Jose Mourinho wciąż ma sporo do osiągnięcia – powiedział Fellaini po podpisaniu kontraktu.

– Chciałbym podziękować głównie menadżerowie za zaufanie, którym zawsze mnie obdarzał. Teraz koncentruję się na mistrzostwach świata i nie mogę doczekać się sezonu pełnego sukcesów – dodał Belg.

Jose Mourinho tak skomentował fakt popisania nowego kontraktu przez Fellainiego:

– Jestem bardzo szczęśliwy, że Marouane z nami zostaje. Zawsze wierzyłem w jego chęć pozostania w klubie i jestem zachwycony, że podpisał nowy kontrakt.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho dodaje otuchy De Gei w trakcie MŚ 2018
Następny news »
Herrera: Wyniki na tournée nie są najważniejsze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (234)


Klimaa: Na pewno warunki fizyczne Belga będą pomocne jednak nie możemy traktować jego osoby jako większe wzmocnienie. Klub nadal musi szukać pomocników bo na tle innych drużyn mamy w tej strefie braki.
» 2 lipca 2018, 00:39 #223
FergusonHistory: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 18:00

Boski Diego i równie boski Messi jadą do domu dzieląc los Lewandowskiego ze spółką i mistrzów świata,wszystko przez to że Messi źle dobrał taktykę lub Diego za mało wciągnął koki ;/ :) Można gdybać teraz czy gdyby nie błąd Rojo była by dogrywka
» 30 czerwca 2018, 18:00 #222
snatch: Gdyby nie Rojo to Argentyna ten mecz oglądałaby z domu. Mozna gdybać teraz czy gdyby nie 4 stracone bramki Argentyna mogłaby wygrać 3:0 hmmm
» 30 czerwca 2018, 18:04 #221
Sideswipe: Otamenda
» 30 czerwca 2018, 17:52 #220
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 17:48

Kupiliśmy nie tego gościa co trzeba. Monaco nas zrobiło w konia. Porównajcie sobie gdzie jest dziś Mbappe a gdzie ten wasz Martial. Ten pierwszy to jest materiał na następce Ronaldo a temu drugiemu bliżej do Quaresmy. On nawet poziomu Naniego nigdy nie osiągnie. Mam nadzieję że zostanie pogoniony z tego klubu bo musimy wreszcie odzyskać pieniądze które w niego zainwestowaliśmy.
» 30 czerwca 2018, 17:48 #219
snatch: Czyli jak Martialowi nie idze do jest NASZ MARTIAL, a jakby mu szło to byłby TWÓJ. Hmmm
Całe szczeście ty przez całe życie podejmujesz w 100% trafione decyzje. Czekam tylko jak bedziesz na liscie "Forbesa"
» 30 czerwca 2018, 17:54 #218
kckMU: Jak Martial błyszczał to Mbappe jeszcze nie było, ale to przecież szczegół :) Na szczęście odpisujemy tylko Mattiasowi, a nie normalnemu użytkownikowi.
» 1 lipca 2018, 02:11 #217
FergusonHistory: Mbappe!! Wow co gra,to nie mam słów!
» 30 czerwca 2018, 17:30 #216
RobvanKlu5i: Rashford może w tej chwili co najwyżej uklęknąć i wyczyścić językiem buty Mbappe :) przepaść dzieli tych graczy
» 30 czerwca 2018, 17:28 #215
primasort: Mbappe jest z 4 poziomy lepszy od Lukaku,po tym mundialu będzie więcej wart niż Neymar
» 30 czerwca 2018, 17:27 #214
Wave: Lukaku to typ strikera, bardziej jak Drogba, inna pozycja na boisku inny typ zawodnika
» 30 czerwca 2018, 17:31 #213
Sideswipe: 18 poziomów od razu, jak tam cieszysz sie że Francja przegrywa?
» 30 czerwca 2018, 17:32 #212
ArktoS: Nie zesraj się. Lukaku to też jest najwyższa półka..
» 30 czerwca 2018, 17:32 #211
primasort: Nie lubię i nie kibicuje Francji,ale Mbappe to crack,jak będzie w wieku Lukaku te będzie mieć już z dwie ZP
» 30 czerwca 2018, 17:35 #210
Sideswipe: Gdzie jest ta porażka Francji z której sie tak cieszysz?
» 30 czerwca 2018, 17:38 #209
BajtiMU: Porównywać Mbappe z Lukaku.. Jak sie juz tak upierasz przy Naszym napastniku to chociaż go słusznie porównuj,czyli z Giourd.
» 30 czerwca 2018, 17:41 #208
RememberMe: Jak dla mnie Griezmann jest dużo lepszy od Maticia, to jest różnica klas.
» 30 czerwca 2018, 17:46 #207
snatch: Wow syn Jackowskiejgo na Devilpage . Mówisz, że 2 ZP bedzie miał, podaj daty i to wszystko wyniuchałeś patrząc na jego getry. 4 poziom lepszy ale Saiyanin czy co? Kiedy bedzie przemiana?
» 30 czerwca 2018, 17:47 #206
RememberMe: Przecież on jest lepszy od Messiego
» 30 czerwca 2018, 17:27 #205
Wave: a messi sie zaraz poplacze :d
» 30 czerwca 2018, 17:26 #204
vanantygaal: Wcześniej zacznie kopać po nogach przeciwników
» 30 czerwca 2018, 17:27 #203
FergusonHistory: ale mecz,ale mecz! jak wielki finał! uczta dla oka,palce lizać!
» 30 czerwca 2018, 17:25 #202
Wirus: Ja jestem w szoku co gra Mbappe. Mega szybki, zwinny, silny, prawa i lewa noga a ma dopiero 19 lat!!
» 30 czerwca 2018, 17:24 #201
Wave: mega gracz
» 30 czerwca 2018, 17:26 #200
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 17:24

ale meczyk przedni

trzeba sie napatrzec na antymurowanie poki jest okazja :d
» 30 czerwca 2018, 17:23 #199
Sideswipe: Nie no kolejny pachołek ze strzałem życia :D
» 30 czerwca 2018, 17:16 #198
primasort: Porażka Francji zawsze cieszy,aleable
» 30 czerwca 2018, 17:13 #197
Sideswipe: Jak oni to przegrają z tymi paralitykami to ja dziękuję.
» 30 czerwca 2018, 17:08 #196
Wave: Rojo faul przed polem karnym, sluszna decyja, ze odgwizdany karny z d.. to inna sprawa
Messi zagubiony we mgle

Di Maria chodzi jak strzala i vg go tylko marnowal u nas
» 30 czerwca 2018, 17:05 #195
rizx: Rojo w tej sytuacji faulował 2 razy. Najpierw przed polem karnym, a potem jeszcze popchnął Mbappe w polu karnym
» 30 czerwca 2018, 17:17 #194
Wave: raczej jak upadal dotknal Mbappe reka
» 30 czerwca 2018, 17:22 #193
DemonKing: Di Maria był u nas tylko najemnikiem, trudno było go nie zmarnować
» 30 czerwca 2018, 17:39 #192
Sideswipe: Di Maryja cały mundial o własne nogi się potyka i akurat teraz taki strzał. Swoją drogą wydaje mi się że Lloris mógł się lepiej postarać.
» 30 czerwca 2018, 17:03 #191
Blau: Widać, że grał w Manchesterze :D
» 30 czerwca 2018, 16:43 #190
kvadrat: Wąż
» 30 czerwca 2018, 16:41 #189
gaucho2015: Mi jako kibicowi United jest wstyd, że Marcos Rojo jest naszym piłkarzem. Tyle razy wam to mówiłem, a wy go broniliście, to teraz macie swojego Rojo. W tym klubie poza Valencią i Baillym nie ma obrony.
» 30 czerwca 2018, 16:35 #188
vanantygaal: Przesadzasz trochę, w zeszłym sezonie Rojo i Bailly stworzyli fajną parę stoperów. Oczywiście idealny nie jest ale w formie jednak coś daje
» 30 czerwca 2018, 16:40 #187
Kalina: Ojej zrobil karnego i juz wstyd :D co za drama japierdziele
» 30 czerwca 2018, 16:48 #186
jassaj: Podsumujmy- facet ma 28 lat, jeden zryw podczas przygody w naszym klubie po czym dostaje kontuzji po której tak naprawdę do dzisiaj nie wrócił do pierwszego składu co za tym idzie nie jest przydatny na boisku. Sprowokował karnego na mundialu, niby nic ale jak dodać 2+2 to mi też ciężko uwierzyć, że nagle od sierpnia wróci Rojo w najwyższej formie, będzie wspaniale i cukierokowo. Sory kontuzja to kurtyzana, nie on pierwszy i nie ostatni przez nią traci ale jako rozsądny włodarz klubu zastanawiałbym się nad jego wymienieniem bo moim celem jest zbudowanie silnego klubu a nie "klubu" wzruszających historii. W takim razie bierzemy na powrót Fletchera- kto jak kto ale Darren za to co przeszedł to powinien do 50tki conajmniej pewne miejsce w podstawowym składzie
» 30 czerwca 2018, 17:01 #185
kvadrat: Ale Pogba piłeczki rzuca mmmmmmm
» 30 czerwca 2018, 16:34 #184
man1717: Jestem za Rojo i Messim. Pogba jakie piły gra. Giroud drewno.
» 30 czerwca 2018, 16:32 #183
man1717: Faza oglądania pseudo kopaczy nareszcie się skończyła. Po tej kilkudniowej traumie można pisać.
» 30 czerwca 2018, 16:31 #182
Blau: Ale Mbappe to dzik
» 30 czerwca 2018, 16:19 #181
RememberMe: Mbappe jest genialny, ale to co zrobił Rojo nie ma prawa przydarzyć się obrońcy na takim poziomie. Mam nadzieje, że go sprzedamy. Większość bramek w Argentynie zawala właśnie on.
» 30 czerwca 2018, 16:18 #180
AnotheReDevil7: Kaken
Garay gra na jakimś zadupiu . A Fazio jest gorszy od Otamendi i taki sam jak Rojo .
» 30 czerwca 2018, 16:52 #179
kvadrat: Bo przebiegł z własnej połowy pod pole karne rywala i sie wywrócił ?
» 30 czerwca 2018, 16:35 #178
Kilerek7: Rojo dał awans, Rojo zawalił czyli wyszedł na 0:-)
» 30 czerwca 2018, 16:13 #177
BajtiMU: O tym samym pomyślałem.
» 30 czerwca 2018, 16:20 #176
RememberMe: Liczę na Pogbe i Francje, a Wy?
» 30 czerwca 2018, 15:59 #175
BajtiMU: Rownież.Kibicuje reprezentacji Francji.


Niepotrzebny faul Rojo.Mbappe niekoniecznie znalazł by się na czystej pozycji.
» 30 czerwca 2018, 16:19 #174
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 14:40

Fellaini, Fred, Dalot, czuć moc, a już wiem my wzmacniamy pewnie nową otwarty kobiecy team MU:-)
» 30 czerwca 2018, 14:39 #173
Kalina: Narzekanie na wszystko co sie rusza, czuc frajerstwo
» 30 czerwca 2018, 15:05 #172
Lokator23: a z czego tu sie cieszyc ?? Dalot Felaini to nasze wzmocnienia ?? Fred to znak zapytania.chociaz wierze w niego. Jak my mamy gonic kokogolwiek jak u nas zadnych sensownch transferow pozatym z Mou to i tak kupe ugramy
» 30 czerwca 2018, 15:17 #171
Kalina: Gdzie napisalem ja czy ktokolwiek inny by sie cieszyc? Od takiego gadania sie rzygac chce
» 30 czerwca 2018, 16:35 #170
vanantygaal: Kalina
Udawanie, że jest wszystko dobrze jeśli nie jest to jeszcze większe frajerstwo. Zamiast pozbywać się szrotu, który ściągnął LvG i Moyes to trzymamy go dalej, jeszcze robimy laskę Mikrofonowi żeby mógł dalej u nas człapać i kopać po nogach przeciwników
» 30 czerwca 2018, 16:36 #169
Kalina: Nastepny. Mozecie sobie nie dopowiadac tego co wam pasuje? ZACYTUJ MI PROSZE GDZIE WYRAZILEM JAKIEKOLWIEK ZADOWOLENIE. PISZE DRUKOWANYMI BO MOZE SLEPAKI DOSTRZEZECIE O CO CHODZI. ZAMIASAT TYLE PLUC PO PROSTU KIBICUJCIE.
» 30 czerwca 2018, 16:50 #168
vanantygaal: Kalina
Ja napiszę małymi literami ponieważ nie lubię pieniactwa. Ale zwróć uwagę, że czy małe czy wielkie to za każdym razem drukowane litery.
Teraz co do rozumienia tego co jest napisane. W którym miejscu napisałem, że wyraziłeś zadowolenie?? Zasugerowałem tylko, że udajesz, że w MU jest dzieje się wszystko dobrze. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Zacytuj więc proszę gdzie tak napisałem
» 30 czerwca 2018, 17:22 #167
RememberMe: Jest oferta Manchesteru United za Fekira. Źródło: Metro
» 30 czerwca 2018, 12:54 #166
Carlitozz: The Sun -beeeee
Metro - woow

A sa na tym samym poziomie .
» 30 czerwca 2018, 14:12 #165
vanantygaal: Ten kontrakt to naplucie w twarz kibicom. Jedyny plus taki że za rok, po odejściu (wywaleniu) Mou będzie można go za jakieś grosze sprzedać
» 30 czerwca 2018, 12:38 #164
RuudVN: Ferguson też miewał 3-4 lata pod rząd bez LM czy Ligi i co polecił na ryj?
Mou zostanie z nami (nie z hejterami) co najmniej 5 lat i bardzo dobrze bo gul u niektórych osiągnie wielkość piłki
» 30 czerwca 2018, 14:37 #163
Lokator23: Chyba mowisz o pierwszych latach SAF. Nie porownuj tamtego United z tym. Bo Mou ma giganta , najbogatrzy klub na swiecie klub pelen histori ktora zbudowam SAF. Mou nigdy tyle tu nie zagrzeje bo po tym.sezonie odejdzie albo go wywala. Starczy murowania, ukpokarzanoe tego klubu na arenie miedzy narodowej i grania antyfudbolu bo wybacz 19 pkt za plecami City to kest wstyd i hanba
» 30 czerwca 2018, 15:22 #162
vanantygaal: RuudVN
Chyba nie chcesz porównywać Mou do Fergusona?? Kiedy za czasów Fergusona mieliśmy pod rząd 3-4 lata bez LM czy mistrzostwa ligi? Na samym początku, potem takich okresów nie było. Przede wszystkim nie było żenującej gry wykalkulowanej na 1:0, nie było żenujących wypowiedzi o tym że MU jest przyzwyczajony przegrywać, nie było murowania w meczach z kelnerami, nie było oddawania meczów bez walki. Nie porównuj proszę więc tych dwóch panów i ich historii w MU.
Mou albo wygra ligę w tym roku i zajdzie daleko w LM albo wyleci na zbity pysk jeśli dalej będziemy grać tak jak gramy. Patrząc na to co się ostatnio dzieje to raczej sezon 2019/20 zaczynamy z nowym trenerem
» 30 czerwca 2018, 16:29 #161
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 16:32

vanantygaal - Twoje wypociny można skończyć czytać po zdaniu "nie było żenującej gry wykalkulowanej na 1:0", kolejny co idealizuje złoty czas Fergusona...

Masz kontakty jakieś z prezesem, że wiesz jakie są cele Mou na najbliższy sezon? póki United zarabia, mou może czuć się pewnie. Tu już dawno nie chodzi o trofea.
» 30 czerwca 2018, 16:31 #160
vanantygaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 17:05

Matizek92
Rzeczywiście nie czytaj.
Ciebie zadowala zarabianie przez MU pieniędzy. Mnie cieszy ładna piłka.
Dla mnie nie ma znaczenia jakie cele ma Mou? Patrząc na to co się ostatnio dzieje to wolę chyba nie wiedzieć.
Ja chcę widzieć ładnie grający MU, albo inaczej: zadowolę się MU grającym tak źle jak za Fergusona.

Jeszcze jedno Ci tylko wytłumaczę: jeśli za Fergusona graliśmy momentami nudno i ledwo wygrywaliśmy 1:0 to nigdy nie oddawaliśmy meczów bez walki oraz naszym celem po strzeleniu bramki nie było murowanie do końca. Trochę meczów oglądałem i mimo że owszem często nie było fajerwerków to nigdy nie było czegoś takiego jak obecnie
» 30 czerwca 2018, 17:01 #159
Lokator23: #RuudVN a tak pozatym to wstydzil bys sie w ogole kogokolwiek porownywac do SAF. Mou ugral kilka pucharow w europie z roznymi zespolami i to tyle a SAF zbudowal Man Utd
» 1 lipca 2018, 03:21 #158
Domelo: Znowu o nic nie będziemy walczyć mając takich zawodników.
» 30 czerwca 2018, 12:20 #157
gaucho2015: Jest oferta United za Fekira!! Oby to była prawda. Czas zmazać tą plamę po przedłużeniu kontraktu Fellainiego.
» 30 czerwca 2018, 11:59 #156
soldier: Mam mieszane uczucia. Ale jeśli będzie grał tak jak w ostatnim meczu na mundialu, to jestem ZA!
» 30 czerwca 2018, 11:50 #155
RememberMe: Właściwie skoro Fellaini zostaje, to w pomocy mamy chyba komplet: Matić, Pogba, Fred, Herrera, Fellaini no i można jeszcze Blinda na zapchajdziure. McTominay raczej pójdzie na wypożyczenie. Co do Alderweirelda - czy jest on aż tak potrzebny? Jose kupił już Bailliego i Lindelofa, którzy zapewne w przyszłości utworzą duet, ale mają obecnie obaj 24 lata. Myślę, że po udanym Mundialu Lindelofa Mou może zmienić zdanie i dać mu grać w 1. składzie już teraz. Zatem Bailly i Lindelof w podstawie, a rezerwowi Smalling, Jones i Rojos z tym, że jeden z nich raczej powinien odejść. Nie wiadomo jak z lewą obroną, ale mam nadzieję, że Luke z Youngiem dadzą radę. Podsumowując: możliwe, że w tym okienku dokonamy już tylko jednego transferu i to może w pełni wystarczyć - obecnie najprawdopodobniejsze wydaje się, że dołączy do nas Fekir, ale jeszcze daleka droga.
» 30 czerwca 2018, 11:21 #154
vieeeri: Masz sporo racji w tym co mówisz, ale aż nie chce mi się wierzyć, że po odejściu Blinda i Darmiana (a to raczej jest pewne) nie uzupełnimy już kadry. Fekir wydaje się być rozsądnym transferem o czym wspominałem, ale czy Mourinho na tym poprzestanie? Nie chce mi się za bardzo w to wierzyć
» 30 czerwca 2018, 11:29 #153
RememberMe: Zapewne nie skończy, kwestia tego czy zrobimy 1 czy w 2 transfery, a jeśli 2 to pewnie też Alderweireld, zależy czy mamy grać dwoma młodymi jak na obrońce zawodnikami czy jednym młodym i jedym starszym. Jednak żeby wygrać PL potrzebne jest doświadczenie z tyłu (Otamendi, Cahill, Huth). Jeśli więc miałbym obstawiać, to powiedziałbym, że trafi do nas doświadczony obrońca. No i pozostaje jeszcze jedna opcja - granie Smallingiem, ale mam nadzieję, że jednak pozostanie tylko opcją.
» 30 czerwca 2018, 11:35 #152
vieeeri: Ze Smallingiem jest trochę tak jak z Fellainim- za słabi na to aby przejść do drużyn z TOP6 w Anglii, ale też nikt im nie wyrówna pensji z Manchesteru. Moim zdaniem trzeba się pogodzić z obecnością takich zawodników w kadrze. Jasne, że każdy z nas wolałby aby na ławce zamiast nich siedzieli Tuanzebe, Chong, Gomes, Fosu-Mensah itd. ale mamy takiego trenera dla którego doświadczenie liczy się ponad młodzieńczy polot i fantazja. Trzeba to zaakceptować
» 30 czerwca 2018, 11:40 #151
RememberMe: Według mnie Smalling na rezerwowego jak najbardziej, też czasem coś strzeli. A z młodymi nie ma co szaleć, to jest Premier League, więc zgadzam się z Mourinho odnośnie doświadczonych graczy.
» 30 czerwca 2018, 12:53 #150
RyanScholes1878: Z pelna swiadomoscia stwierdzam iż Manchester United to taki drugi Olmet
» 30 czerwca 2018, 10:23 #149
Kalina: Dobrze ze to tylko twoje stwierdzenie
» 30 czerwca 2018, 11:39 #148
vieeeri: Mam cichą nadzieję, że ostatnie rozmowy Mou z bodaj prezesem Lyonu przyniosą transfer Fekira. Potrzeba kogoś dynamicznego z lewą nogą, a na rynku jest on najrozsądniejszą opcją. Młodszy, mniej podatny na kontuzje i mniej kasiory by pobierał od Bale także transfer nie wiąże się z dużym ryzykiem. Skoro upadł temat transferu Alexa Sandro to nie wahałbym się zarzucić sieci na Tierneya. Co do transferu ŚO już się nie wypowiem, bo najzwyczajniej w świecie nie mam pomysłu na wzmocnienie tej pozycji. Czy talent i wiek Alderweirelda idzie w parze z kwotą odstępnego za niego? Szczerze wątpie, ale jeśli przyjdzie to chętnie się pomylę :)
» 30 czerwca 2018, 10:20 #147
dlabigt23: Jesli zostaje Fellaini to miejmy nadzieje ze kupimy Prawo skrzydłowego . Bez PS słabo to widze i duzo sie niezmieni w naszej grze . PS i ŚO teraz powinny byc priorytetem ... oczywiscie biorąc pod uwage ze zostanie cały sklad taki jaki jest i nikt juz nie odejdzie ( Blinda i Darmiana nie biorę pod uwage bo dla nich miejsca raczej nie ma . )
» 30 czerwca 2018, 10:05 #146
RememberMe: Macie świadomość, jakimi hipokrytami jesteście krytykując podpisanie kontraktu z Fellainim?
1. Twierdzicie, że zakontraktowanie Fellainiego to błąd.
2. Twierdzicie, że Mourinho popełnił świadomie błąd kontraktując Fellainiego
3. Chcecie, by Manchester United wygrywał

1 opcja: Uważacie, że Mourinho robi źle, to powinniście chcieć, by Manchester United przegrywał, żeby go zwolniono.
2 opcja: Uważacie, że Mourinho robi dobrze i chcecie źle dla ManUnited, więc chcecie by Mourinho wygrywał i został na stanowisku.
3 opcja: Ufacie Mourinho i chcecie zwycięstw.
PS Sam ufam Mourinho i w 100% pragnę zwycięstw MU.
» 30 czerwca 2018, 09:26 #145
Lokator23: Pragne zwyciestw Man Utd jak niczego innego ale z Mou to nie mozliwe. 2 lata rzadow a burdel jak by dopiero przyszedl. My przed 3 sezonem powiniismy dokonac lekkiej kosmetyki skladu i bic sie o mistrza a u nas co emeryci na bokaoch obrony, obroncy kupieni przez Mou grzeja lawe Mikiego nie ma. Ja sie zastanawiam czy Mou w ogole wie co robi z tranferami. a Co powie po sezonie ze potrzebuje 5 sezonow i nic nie jest jego wina. Przykro mi jako kibicowi patrzec na ciagle upokorzenia klubu. Puchar Angli Liga mistrzow a w lidze beniaminli na klepia bo Mou nie ma pojecia o grze kombinacyjnej. Dzieci na orliku maja lepiej schematy wypracowane niz Man Utd
» 30 czerwca 2018, 15:28 #144
Szaman0: Czy przypomni mi ktoś w którym roku na koniec sezonu, kiedy to MU miało mistrzostwo i grali passywnie przez ostatni kwadrans ?
» 30 czerwca 2018, 07:21 #143
Szaman0: youtu.be/OkBU18LJXzg
» 30 czerwca 2018, 07:31 #142
wagor88: Całe lato czekałem na newsa że odchodzi a tu pach. Transfer roku Mou :-( z fala na podbój Europy. Bo kim my jesteśmy? Powinni go wylać bo by dostał lepsza ofertę i by odszedł.
» 30 czerwca 2018, 05:09 #141
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 04:15

Barcelona podobno kupuje stopera Sevilli Lengleta za drobne 35 mln a United to teraz przystan dla przcietniakow echh smutne czasy nastaly :(
» 30 czerwca 2018, 04:15 #140
jamaj05: Jeśli Fred nie odpali od początku,a będziemy chcieli grać trójka SP dla dobra Pogby i ogółu, to nasza linia pomocy w ogóle nie będzie się różniła od tej w tamtym sezonie. dlatego szkoda, że fellaini blokuje transfer kolejnego box to box.
Jeżeli dodatkowo nie przyjdzie żaden PP,to już w ogóle nic się nie zmieni,a widać jak Lukaku zyskuje na jakości,gdy ma mu kto dogrywać.
Dodatkowo pasowałoby zastąpić 3osobowy szrot na obronie.
Albo czeka nas pracowite lato,albo znowu liczymy na max top4
» 30 czerwca 2018, 02:35 #139
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 01:21

Jedno jest pewne i dobrze ze tak sie stanie.... Mourinho w nastepnym sezonie nie bedzie , a nawet nie powinien miec juz wymówek . Taką kadre jaka bedzie mial to sam chcial to juz powinien byc jego sklad i wiecej okienek mu nie potrzeba . Zobaczymy jak bedzie mu szło w tym jego 3 sezonie .
» 30 czerwca 2018, 01:21 #138
Widziwoj: @matizek92 "Ktoś kiedyś popełni błędy", no, ale Fellaini idzie już na konto Mourinho. Nikt mu nie kazał zostawiać tego drewniaka. Mam wrażenie, że przy okazji tego nieszczęsnego "transferu" Fellainiego wyszło szydło z worka i że część ludzi akceptuje i uzasadnia tu każdą głupotę, byle zrobił ją Manchester United ( pod Jose niestety ). Pamiętam co tu się działo, gdy prasa zaczęła pisać o zainteresowaniu United Arnautovicem. Z miejsca wyrosło tu pełno zwolenników jego transferu, mimo, że gość to II połówka poziomu Premier League.
» 30 czerwca 2018, 00:50 #137
matizek92: Przecież to zarząd odpowiada za kontrakty, a nie Mourinho!! Mourinho może mieć prośbę, a zarząd albo sie zgadza albo nie. Mou chce też Bale i jakoś go dalej nie ma...Inna sprawa, że Fella to idealny zawodnik na ławkę, bo takie jest jego przeznaczenie.
» 30 czerwca 2018, 00:53 #136
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 01:02

Jasne nie ma winnych. Mourinho nie może, zarząd też nie. A co do zawodników na ławę, to raczej mamy wreszcie bić się o Mistrza, więc powinniśmy równać do City, a nie do West Hamu czy Evertonu i dawać kontrakty sredniakom
» 30 czerwca 2018, 01:01 #135
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 01:09

Niech będzie, że to wina Mou, chociaż dla mnie ktoś wyżej musi to zaakceptowac. Do rywalizacji z City przyszedł Fred i pewnie jeszcze jakies nazwisko pojawi. Nie mamy nie wiadomo ile kasy co widać po wzmocnieniach.
» 30 czerwca 2018, 01:07 #134
DelPiero: Pozostanie Fellainiego oznacza tylko jedno - czeka nas transferowa bomba na pozycje prawoskrzydłowego. To już raczej pewne
» 30 czerwca 2018, 00:48 #133
brazylianwisnia: Bierzesz pod uwagę wypowiedź Jose że nie będzie ofensywnego transferu? Powiedział nawet żeby nie nazywac go kłamca bo mówi co będzie.
» 30 czerwca 2018, 01:02 #132
RedsFan: Mowil ze nie bedzie transferu na prawe skrzydlo, ale jak mu zostanie kasa bo Fela zostaje to jest mozliwosc pozyskania kogos na inna pozycje.
» 30 czerwca 2018, 02:43 #131
Diabelred: matizek92,

Thiago Alcatara podobno chce odejsc takze mozna bylo o niego powalczyc. Istnieje w naszym klubie cos takiego jak skauting, takze nie wierze, ze nie mozna bylo znalezc na rynku fajnego, mlodego pomocnika z potencjalem, to taka opcja bardziej oszczedna. Masz przyklad Eriksena, kiedys moglismy go kupic za drobne, no ale niestety Moyes wolal kupic swojego ulubienca Fellainiego. W tym samym oknie do Tottenhamu przeszedl wlasnie Dunczyk, a na jakim poziomie dzis sa obaj, wiadomo.

,,Jakoś Chelsea czy Leicester mocnej ławki nie mieli jak mistrza wygrywali :P"

Mocnej lawki nie mieli, ale za to ich przeciwnicy byli sporo slabsi od obecnych :).

AnotheReDevil7,

Piszesz, ze ciezko o kogos dobrego na lawke, jednak ja nie rozumiem czemu z gory zakladasz, ze Fred bedzie grajkiem do podstawy? Lindelof tez wg wielu osob tu na stronie mial tworzyc pare z Baillym, a byl tylko rezerwowym... A co jesli Fred okaze sie niewypalem lub bedzie sie bardzo wolno aklimatyzowal? Powiedzmy sobie szczerze, ze liga ukrainska, a angielska to dwa rozne swiaty, takze istnieje spore ryzyko, ze Brazylijczyk moze nie wypalic. Osobiscie myslalem, ze Fred bedzie wlasnie do rotacji, Fellaini odejdzie, a my kupimy jakiegos topa, ktory faktycznie bedzie nastepca Carricka.

,,Jak wypadnie Pogba to trudno . Jakościowo ucierpimy ,a za niego wejdzie kudłaty , wygra parę główek i tyle."

No i wlasnie przez takie myslenie po raz kolejny mozemy szybko stracic szanse na majstra... Tak jak pisalem juz wieloktonie, ze mozna wiele zarzucic Pogbie, jednak to Francuz robi nam rozegranie i jak jest kontuzjowany/bez formy to wiele na tym tracimy co odbija sie na samych wynikach.

,,tylko nie myślcie , że naraz wywalimy wszystkich średnich graczy i przyjdzie nie wiadomo kto "

Wszystkich od razu to nie, ale co okienko przynajmniej 2-3 powinnismy sie pozbywac, jesli chcemy wrocic w koncu na dawny poziom. No chyba, ze chcemy dalej tkwic w marazmie i zadowalac sie top4, to spoko nikogo sie nie pozbywajmy i przedluzajmy kontrakty Matom, Blindom czy innym Darmianom...

,,Jest jedno wymiarowy ? "

Powiedz jak czesto widzisz by Belg podal pilke na dalsza odleglosc niz 3-4 metry/do najblizszego? O jakichs przerzutach, podaniach kluczowych juz nie wspominam, bo te rzeczy sa Fellainiemu zupelnie obce. Pisalem juz kiedys, ze z Belga bylby duzo wiekszy pozytek, gdyby gral w czasach gdy na skrzydlach mielismy Giggsa i Beckhama, ktorzy potrafili dobrze dosrodkowac. Obecnie nie mamy skrzydlowych o takiej charakterystyce, ktorzy potrafia celnie dosrodkowac, przez co wzrost Belga w polu karnym rywala staje sie praktycznie bezuzyteczny. Majac na boisku 2xSO, Maticia, Pogbe, Lukaku nawet przy bronieniu kolejna wieza jest zwyczajnie zbedna. Takze pytanie co nam po rezerwowym, ktory nic nam nie daje przy rozegraniu, a jego jedyny atut czyli gra glowa w ofensywie i tak nie moze byc skutecznie wykorzystany? Pytasz kto za niego, z dwojga zlego juz bym wolal nawet powrot Cleverleya, ktory raz, ze jest naszym wychowankiem, a nie najemnikiem jak Belg, dwa potrafi wykonac przerzut no i trzy jest bardziej mobliny i szybszy, dzieki czemu latwiej o gre z klepy czy gre z kontry.
» 30 czerwca 2018, 00:44 #130
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 01:00

Serio uważasz, że Thiago ktory siedzi na ławie przyjdzie tutaj siedzieć na ławie? Skauting jest tylko po co? Wchodzi taki McTominay i jak cos zepsuje albo zagra do tyłu to wiadro pomyji na niego.

Nie przeciwnicy byli słabi tylko oni tacy dobrzy. Skończcie już wszystkim umniejszać. Rownie dobrze można powiedzieć, ze City wygrało ligę, bo reszta była słaba.

Według niektórych najlepiej mieć w pomocy samych ofensywnych graczy...Nawet Real ma takiego Casemiro, a na lawie srednich zamienników, bo ktoś musi na tej ławie być. Tam jak wypadnie Modric czy Kroos to nie ma kim zastąpić.
» 30 czerwca 2018, 00:58 #129
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 02:06

,,Serio uważasz, że Thiago ktory siedzi na ławie przyjdzie tutaj siedzieć na ławie?"

Na to pytanie juz odpowiedzialem wczesniej, jako odpowiedz do AnotheReDevil7, :

Piszesz, ze ciezko o kogos dobrego na lawke, jednak ja nie rozumiem czemu z gory zakladasz, ze Fred bedzie grajkiem do podstawy? Lindelof tez wg wielu osob tu na stronie mial tworzyc pare z Baillym, a byl tylko rezerwowym... A co jesli Fred okaze sie niewypalem lub bedzie sie bardzo wolno aklimatyzowal? Powiedzmy sobie szczerze, ze liga ukrainska, a angielska to dwa rozne swiaty, takze istnieje spore ryzyko, ze Brazylijczyk moze nie wypalic. Osobiscie myslalem, ze Fred bedzie wlasnie do rotacji, Fellaini odejdzie, a my kupimy jakiegos topa, ktory faktycznie bedzie nastepca Carricka.

,,Skauting jest tylko po co? Wchodzi taki McTominay i jak cos zepsuje albo zagra do tyłu to wiadro pomyji na niego"

McTominay gral wczesniej tylko w naszych rezerwach, a ja mialem na mysli, jakiegos mlodego pomocnika, ktory gra w dobrej lidze, mocno wyroznia sie w pierwszej druzynie, grajac w niej w miare regularnie. Nasz Szkot dopiero sie uczy powaznej gry, takze nie ma co porownywac.

,,Nie przeciwnicy byli słabi tylko oni tacy dobrzy. Skończcie już wszystkim umniejszać. Rownie dobrze można powiedzieć, ze City wygrało ligę, bo reszta była słaba."

To nie kwestia umniejszania, ale po prostu zwykly fakt:

sezon 15/16:
mistrz - 80 pkt
wice - 71 pkt
4 miejsce - 66 pkt

sezon 17-18:
mistrz - 100 pkt
wice - 81 pkt
4 miejsce - 75 pkt

Nie ma roznicy? W sezonie 16/17 co prawda Chelsea bardzo dobrze sobie radzila, jednak czemu tak sie stalo? Raz, ze Conte gral czyms co do tej pory nie bylo skutecznie grane w PL, czyli gre wahadlami. No i dwa wtedy Chelsea nie grala w europejskich pucharach, co dawalo im spora przewage(sam Conte o tym wspominal, jako glownej roznicy miedzy sezonem 16-17, a tym kolejnym bardzo slabym dla Chelsea) nad innymi.

,,Według niektórych najlepiej mieć w pomocy samych ofensywnych graczy..."

Nie chodzi o to by miec samych ofensywnych grajkow, no ale jakis balans powinien byc w zespole:

ofensywni, duzo wnoszacy do ofensywy: Pogba, Fred?(znak zapytania, bo na razie to kot w worku)
defensywni, malo wnoszacy do ofensywy: Matic, McTominay, Fellaini, Herrera

Pogba slaba forma/kontuzja, Fred moze miec podobne problemy co Miki i co wtedy? Kto nam bedzie kreowac gre? Tylko nie pisz mi o Macie, bo gosc po raz ostatni kreatorem byl w Chelsea, u nas pokazywal tylko przeblyski dawnej formy, a poprzedni sezon lepiej przemilczec.

,, Tam jak wypadnie Modric czy Kroos to nie ma kim zastąpić."

hmmm, a Kovacic? No chyba nie powiesz mi, ze to grajek na poziomie Fellainiego :)?
» 30 czerwca 2018, 02:00 #128
Masta: Irena Szewińska nie żyje.
» 30 czerwca 2018, 00:24 #127
Ta3k: Mam nadzieję że taki zawodnik zostanie doceniony i dostanie najwyższą tygodniówkę
» 30 czerwca 2018, 00:22 #126
Sancho: Langelet idzie do barcelony za 35 mln... a można było mieć świetnego stopera i to w promocyjnej jak na dzisiejsze warunki cenę. Lepiej ściągać dziadków za 60 mln funtów
» 30 czerwca 2018, 00:13 #125
matizek92: Nie potrzebny nam taki gracz, nam są potrzebne dziadki, które mają doświadczenie. Transfer Dembele za 120 mln też pochwalasz?
» 30 czerwca 2018, 00:18 #124
Sancho: Nie pochwalam. Grzech przegapić takiego gracza za taką cenę- jak dla mnie sprzedać tykającą bombę Rojo i wiecznie połamanego Jonesa, wziąść Langeleta i kogoś z doświadczeniem żeby młodzi mieli przy kim rozwinąć skrzydła. Tylko nie dawać się naciągać na grube miliony bo taki gracz nie pociągnie zbyt długo na odpowiednim poziomie
» 30 czerwca 2018, 00:25 #123
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 00:37

Fajnie sie pisze - sprzedać tego, tamtego i kupić tego. Myślisz, że inne kluby nie widzą, że Jones to szklanka, a Rojo to tykająca bomba? Z tego powodu dalej jedziemy z Fella w składzie. Mou jakby mógł to by pewnie wymienił polowe obrony, ale kto to od nas kupi...Ktoś kiedyś popełnił błąd sprowadzając pewnych graczy i trzeba sie z nimi męczyć.

Ps. Mamy już młodego Lindelofa i Dalota, którzy za duży hajs nie przyszli.
» 30 czerwca 2018, 00:35 #122
zbyszek7: Trzeci transfer :D
» 29 czerwca 2018, 23:47 #121
vanderToki: Bawią mnie szumne wypowiedzi o "zasadach" klubu i "pozwalaniu na szopki". Jak Święty Ferguson pozwalał na szopki Świętemu Rooneyowi, to było cacy? ;]
Nie ma co płakać jeszcze. Został, trudno. Może się jeszcze przyda. Oby ten cały Fred okazał się dobrym zakupem. Zobaczymy.
» 29 czerwca 2018, 23:47 #120
NoLogo: Nie potrafię w żaden sposób przyrównać jakości Rooneya i tego co robił na boisku, do takiego kmiota jak Fella. Sytuacja sytuacji nie jest równa. Wkład Rooneya vs. parodia "zadaniowca".
» 30 czerwca 2018, 13:55 #119
tricko: Chciałem tylko zauważyć, że Fellaini znalazł miejsce w kadrze na mundial, mimo że w sezonie nie grał zbyt wiele. To świadczy chyba o tym, że jednak ma coś do zaoferowania, skoro dwóch różnych trenerów, w dwóch różnych zespołach chce go mieć u siebie w składzie. Wiadomo że Fellaini to taki gość od zadań specjalnych, który wejdzie w trudnym meczu, gdzie będzie trzeba utrzymać piłkę, wygrać walkę w środku pola.

Na pewno na ławce taki zawodnik to dobra opcja. Myślę, że Mou tak widzi jego miejsce w zespole. Na pewno nie w pierwszym składzie.
» 29 czerwca 2018, 23:30 #118
KINGofDP: Kompromitacja zarządu
» 29 czerwca 2018, 22:52 #117
Widziwoj: Najgorsze, że niektórzy jeszcze chcą Mourarzowi ( obawiam się, że Ed także ) dawać tu długi czas na zbudowanie projektu. Tyle, że jak on ma zbudować z United drużynę na skalę Manchesteru City, skoro, gdy nadchodzi okazja, by pożegnać drewniaka, symbol upadku Manchesteru United, bo kończy mu się kontrakt, to Jose z premedytacją bije się o niego, skoro nikt ze średniaków europejskich nawet go nie chce. United błaga jakiegoś marnego drewniaka byle tylko podpisał z klubem nowy kontrakt, bo Jose musi mieć ludzi to mieszania betonu na boisku. Wstyd!
» 29 czerwca 2018, 22:34 #116
primasort: Trzeci sezon Mou.Ja tam jestem pełny wiary.
» 29 czerwca 2018, 22:40 #115
Korecki77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 22:58

Hahah ziomal jaka skale? Do kogo ty nas porownojesz? Az po czasie zalogowalem sie bo nie wytrzymam, jak mozna porownywac do tych gowien z drogiej strony miasta, co oni osiagneli ze sa od nas lepsi? Bo ugrali majstra? Dobrze ze do Lester nas nie porownales, przepraszam za urazenie Lester, bo nie graja za hajc tylko w pilke ;) MC dopiero moze z 3 lata gra na prawie niezlym poziomie, a my od lat jestesmy najlepsi. Nam teraz jedyne co brakuje ~ osoba z autorytetem SAFa, a nie mou z ktorym kazdy pilkarz teraz pogrywa bo mu jaj w ostatnich latach zabraklo i nie potrafi dobrze zmotywowac zespolu. Jesli cie urazilem sory, ale gosciu my to swiatowa marka a nie podgrywy.. Jak dojda do takiego poziomu marketingowego finansowego i gablata pucharow za lata dominacji to porozmawiamy z nimi czy juz zaistnieli. Pamietaj Manchester zawsze był czerwony nigdy nie byl niebieski. Pozdro ;)
» 29 czerwca 2018, 22:55 #114
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 23:43

@Korecki77 City obecnie jest najlepsze w Anglii, a jak nic nie mylę, to ze wszystkich angielskich drużyn grają obecnie najdłużej nieprzerwanie w Lidze Mistrzów. Może się nam to nie podobać, ale to jest obecnie wyznacznik poziomu, do którego dążymy. Rewolucja kadrowa Guardioli powinna być zaś wyznacznikiem dla Jose co zrobić z zawodnikami, którzy nie przystają poziomem do ambicji klubu. Zobacz Pep pozbył się Sagny, Bonego, Fernando, Toure, Cichego, Nasriego i zbudował świetny zespół. Nasz Mourarz, gdy miał okazję pozbyć się zawodnika nie na miarę United ( Fellaini ), to jeszcze przedłużył z nim kontrakt. I tu robią się różnice. A co do historii, to poczytaj trochę o angielskim footbolu w I połowie XX wieku, to zobaczysz, że City właśnie historycznie nie jest żadnym sztucznym tworem. Mniej propagandy, a więcej rozsądku życzę
» 29 czerwca 2018, 23:42 #113
vanderToki: Olaboga, co ja widzę. Ktoś na tej stronie przyznał, że City mają historię. Głos rozsądku, i nie jest to Pawelisto. Uścisnąłbym Ci rękę, Kolego. Pozdrawiam.
» 29 czerwca 2018, 23:50 #112
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2018 00:09

@vanderToki Statystycznie, jeśli chodzi o I połowę XX wieku, City 23 razy zakończył rozgrywki ligowe wyżej od United ( ten uczynił to 17 razy ). Na najwyższym szczeblu rozgrywek City grało 33 razy, United- 26. Oba zespoły po 6 razy zdobywały podium w najwyższej klasie rozgrywkowej. City był 4 razy uczestnikiem finału Pucharu Anglii ( 2 razy wygrał ). United do finału dochodził 2 razy ( 2 razy wygrał ). Czyli jeżeli ktoś pisze, że City nie ma historii, ignoruje polowę dziejów piłki nożnej:-)
» 30 czerwca 2018, 00:02 #111
Korecki77: O czym ty rozmawiasz do kogo nas porownujesz, ile oni razy wygrali lige? (Jak dobrze pamietam to 5, dla porownania my 20, nastepnie ile razy wygrali puchar Angli? (Tez 5 czy 4? My znow dla porownania 12) ile razy wygrali CL? (Moze nie jestesmy w tym najlepsi ale mamy 2 trofea) Odnosnie City jestes świadom ze oni spadli z ligi w latach 90 i do z PL i nastepnie z First Division ~ 1 liga w Anglii do 2004 roku jak sie nie myle. Takich specow ze statystyk znam wielu, ale nadal oni sa i beda od nas slabsi, jakby Fergie dalej nas prowadzil nawet bys mowil ze sa lepsi? NIE bo tak nie bylo u nie bedzie. My mamy slabszy okres od odejscia BOSSa, a nie przez podrabiancow nikt z menago co byli po nim po prostu nie wytrzymuja presji, bo ciezko jest osiagnac sukces z takim naciskiem. A my mimo ze nie ma z nami SAFa nadal cos potrafimy pokazac, wygralismy odtym jego odejscia Puchar Anglii Puchar Ligi Lige Europy i dwa razy superpuchar anglii. Owszem moze w ostatnich 5 latach City nabiera na sile, ale co bedzie dalej to zobaczymy, nie mow mi juz o historii bo szkoda twoich wypocin czytac. Mam nadzieje ze sa jeszcze ludzie patrzacy realnie na to wszystko bo my na prawde jeszcze tak nisko nie upadlismy jako druzyna, a wierze ze 3 sezon popularnego Murarza bedzie owocny, a wtedy zapytam ciebie gdzie jest te potezne City guardioli (strach sie bac) pozdro
» 30 czerwca 2018, 13:02 #110
Korecki77: I jeszcze jedno, tez mnie boli szrot w naszym skladzie ale jak mowie poki co, kazdy trener jaki byl probowal polsrodkami, a nikt nie potrafi walnac przyslowiowo drzwiami i obudzic zawodnikow, odpowiednio zmotywowac. Mam taka cicha nadzieje ze w nastepnym sezonie nawet jesli nie sprzedamy szrotu to Alexis odpali na pelnej, Pogba z Fredem ii Maticiem stworza swietny srodek pola i wszystko przyjdzie, teraz nie ma coza krytykowac klocic sie przez internet, chcesz pogadamy, ale musisz przyleciec do Anglii bo tu mieszkam, zawsze lubie rozmawiac z kibicami, zawsze jest wieksza jasnosc czego kto wymaga ;)
» 30 czerwca 2018, 13:07 #109
Widziwoj: @Korecki77 Wszystko fajnie, ale znów nie odniosles się do historii piłki nożnej w Anglii w pierwszej połowie XX wieku. Każdy głupi wie, że mamy o wiele więcej trofeów w gablotach od City w skali całej historii, ale ty najwyraźniej nie rozumiesz, że przed I wojną światową, w okresie międzywojennym City miało większą renomę od United, bo częściej grali w najwyższej klasie rozgrywkowej i częściej kończyli sezony przed United. Kiedyś z Manchesterem bardziej kojarzył się City niż United, ale ty tego nie rozumiesz, bo myślisz, że historia piłki zaczęła się wtedy, gdy ty zacząłeś się nią interesować. Po co ja w ogóle przytoczyłem ci te statystyki wyżej, skoro ty i tak ich nie zrozumiałeś?
» 30 czerwca 2018, 14:32 #108
Ekspertinio: "Podjąłem tę decyzję, bo jestem tutaj bardzo szczęśliwy." - jakby mówił szczerze to by powiedział: podjąłem tę decyzję, bo zażyczyłem sobie hajsu nieproporcjonalnego do moich umiejętności, przez co nikt mnie nie chciał, oprócz Mourinho, bo on lubi takich drewniaków zadaniowców jak ja.
» 29 czerwca 2018, 22:27 #107
VaultBoy96: Pierwsze co mi do głowy przyszło po przeczytaniu jego słów.
» 29 czerwca 2018, 22:28 #106
Korecki77: Ziomek, duzy zawodnik ktory calkiem niezle organizuje sobie spory fragment boiska, dobry zmiennik siedzi na lawce nie marudzi. Jeśli dobrze rozumiem Angielski to on chcial odejsc bo mu nie chcieli dac kontraktu na dluzej, a nie głównie o hajc. Tez go niechce, ale teraz jakby sprzedali Blinda Darmiana Smallinga i kupili SO i PP/PS, to spoko by sie ukladalo obrona elegancka wierze ze w nastepnym roku srodek zdominuje Bailly Lindelof ;)
» 29 czerwca 2018, 23:04 #105
Sheep: Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
» 29 czerwca 2018, 22:25 #104
Mattias: Dramat piszę się na naszych oczach! Zamiast zrobić miejsce dla rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia przedłużamy kontrakt z największym drewniakiem w historii futbolu! A potem będzie płacz i zgrzytanie zębów że gramy bez środka pola, że nic tylko długie lagi na Lukaku, że nie potrafimy sobie ustawić ataku pozycyjnego i że to wina taktyki Mourinho... Łysy ma De Bruyne, Koguty mają Eriksena, Kloppy mają Hendersona, Arsenal - Ramseya. A kogo ma United? No właśnie. Głupkowaty i nieogarnięty taktycznie Pogba ma być rozgrywającym tej drużyny? Doprawdy? Pamiętacie to jego podanie na aut w meczu rewanżowym z Sevillą? Bez klasowego playmakera nadal będziemy kopać się po czole. Takie są realia.
» 29 czerwca 2018, 22:23 #103
VaultBoy96: Minuta ciszy.
» 29 czerwca 2018, 22:13 #102
Hoodys: Widzę że pożegnanie w kompromitującym stylu w 1/8 z Sevillą niczego nie nauczyło Mourinho. Najgorszy zawodnik United w XXI wieku, ma sie dobrze, wciąż będziemy grać beznadziejną piłkę (choć to akurat częściowo jego wina, większa leży w jednowymiarowym menedżerze z wizją gry zatrzymaną we wczesnych latach 90-tych spadkowiczów premier league), taktyka lagi na główke nic sie nie zmieni.
Ehh, szkoda. Normalny, doświadczony menedżer już dawno pozbyłby się paru wybitnych asów typu smalling czy inni fellaini. A w ich miejsce kupił świetnych gości jak Godin i Pastor czy Nainggolan
» 29 czerwca 2018, 21:58 #101
RedRevolta: twitter.com/D_DeGea/status/1012754353847963649 NO raczej wątpie, że ten chłopak nas opuści! :D
» 29 czerwca 2018, 21:53 #100
Spadkobierca: Gdy musieliśmy się uciekać do spóźniających się faksów też wątpiłeś?
» 30 czerwca 2018, 08:52 #99
Wawrzu: Szkoda że do tego doszło po tych wszystkich szopkach. Pewnie drużynie pomoże w niektórych momentach ale nie wiem czy to rekompensuje brak szacunku do kolegów i trenera.
» 29 czerwca 2018, 21:28 #98
AnotheReDevil7: W czym objawia się ten brak szacunku?
» 29 czerwca 2018, 21:37 #97
levybike: Jakbyś kibicował od 20 lat lub więcej United to rozumiałbyś o jaki szacunek chodzi. Gra United była, jest i ma być zaszczytem i życiową szansą dla każdego. Mourarz nie rozumie tego i pozwala na takie szopki.
» 29 czerwca 2018, 23:05 #96
matizek92: To chyba zarząd pozwala na takie szopki.
» 30 czerwca 2018, 00:21 #95
welllone: Liczyłem na jego odejście. Nie dla tego, że go nie lubię. Liczyłem, że bez Fellainiego będziemy zmuszeni opracować nowy plan B i dodatkowo C.
Teraz jestem pewny, że plan B pozostanie ten sam, a C może się nie pojawić.
Plan B wygląda następująco.
1. Nie idzie nam przegrywamy bądź remisujemy. 65 minuta + pojawia się Fella i liczymy na jego warunki. Ma piłkę zbić albo sam strzelić.
2. Wygrywamy. Wchodzi Fellaini i ma robić za destruktora. Wygrywać górne piłki, rozpychać się łokciem itd.
3. Wydaje nam się, że gramy ze słabszym przeciwnikiem, bądź w mniej "ważnym" meczu Fellaini jest w pierwszym zespole i tu przeważnie zbiera najgorsze noty.

Tak czy siak patrząc na inne zespoły. Wolałbym wchodzącego Asencio, Isco, Bale, Jesusa, Aguero itd. My wpuszczamy Fellainiego tak na prawdę jako lekarstwo na wszystko.
Rozumiem, że BPL ma swoje prawa i wymagania.
Reasumując, skoro Fella godzi się być dalekim ławkowiczem, gościem na ostatnie minuty, typowym zadaniowcem i jest w stanie radzić sobie z presją oraz krytyką to niech będzie. Jednak wolałbym, aby Belg był planem numer 3, nie 2.
Byłoby genialnie gdyby ok 65 minuty zrobić super zmianę ofensywną/taktyczną, a gdy ona nie zadziała dać te 10 z czasem doliczonym prawie 15 minut Fellainiemu.
» 29 czerwca 2018, 20:31 #94
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 20:52

Co do pkt 1 to sie zgodze, przydałby sie inny plan niz wrzutki, chociaz belg ma nosa do tych wrzutek na dlugi slupek tyle, ze u nas dobrze dosrodkowuyjacych zawodnikow jak na lekarstwo.

Ale ten pkt 2 to nie raz nie ma innej opcji niz wpuscic dotakowego wiezowaca ktory bedzie czyscil nasze pole karne z dosrodkowan. Przecwinicy wiedzieli, ze slabo sobie radzimy przy stalych fragmentach bo nasz jedyny wysoki SO to Smola a niezawsze grał, a De Gea jest słaby przy wyjsciach do piłek, duzo tak bramek tracilismy.

co do 3 to cie zakocze bo Fallaini zbieral lepsze noty jak zaczynal niz jak wchodzil z ławki. wg whoscored MC 4 mecze srednia 7
DMC 3 mecze 2 bramy srednia 8.49
AMC 1 mecz 8.44
z ławki 13 meczy srednia 6,59 i 3 bramy

Jako super rezerwowego chcialbym Groszka albo kogos als Solskjer ale malo zawodnikow godzi sie na ławke a Lukaku jest nie dozajezdzenia wiec za wiele minut nie odda. Nadzieja w tym, ze podstawowy sklad bedzie gral na tyle dobrze, ze ustali wynik i nie trzeba bedzie planu B i C w ataku.
» 29 czerwca 2018, 20:52 #93
JanuszWojcik: Świętnie.Zostawienie Fellainiego oznacze kontynujacje stylu "laga" do przodu,a to oznacze kolejne kompromitacje i szybkie zwolnienie Jose.
» 29 czerwca 2018, 20:04 #92
kckMU: Fellaini to bardziej go ratował niż kompromitował ^^
» 29 czerwca 2018, 20:06 #91
JanuszWojcik: No zwłaszcza w meczu z Sevillą.
» 29 czerwca 2018, 20:08 #90
SiYamabushi: SiwaGlowa Ty dalej z tą Sevillą, kończ waść wstydu oszczędź.....
» 29 czerwca 2018, 20:17 #89
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 20:30

Fellaini nie zasługuje na gwizdy tylko dlatego, że nasz zarząd od czasu odejścia Gilla nie ma pojęcia o pewnych wartościach, które w przypadku tej szopki zostały złamane do granic możliwości. I to jest dużo bardziej przykre od tego, że sam kudłaty zostanie na rezerwie i strzeli kilka goli w trakcie sezonu.
» 29 czerwca 2018, 20:29 #88
RedsFan: siwej glowie zaciela sie plyta heh
» 30 czerwca 2018, 00:00 #87
dgr112: Nawet jeżeli Fellaini jako piłkarz bywa przydatny i potrafi coś do gry wnieść, to samo jego zachowanie w ostatnim czasie powinno być wystarczającym powodem by nie przedłużać z nim kontraktu. Jako klub w ten sposób dajemy się poniżyć po prostu.
» 29 czerwca 2018, 20:02 #86
Robert0404: Przedłużenie kontraktu oznacza dalszą grę typu" laga do przodu i może się coś uda". Trudno być zadowolonym, bo oglądając Fellainiego zawsze się obawiam, że złapie czerwień i osłabi zespół.
» 29 czerwca 2018, 19:29 #85
wilku02: 20 bramek w 156 dla United, jak na defensywnego pomocnika to świetny wynik, nie raz uratował nam tyłek (mecz z arsenalem dla przykładu), wygrywa sporo pojedynków w defensywie, wnosi trochę agresji do zespołu, a to jest potrzebne. Ten zawodnik jest świetny na swojej pozycji, nie oceniajcie piłkarza po tym ile ma asyst i ile bramek strzela, bo to nie jego zadania. Zapewne lubisz lub uwielbiasz Roya Keane'a, który też osłabiał zespół czerwonymi kartkami, nawet mnóstwem czerwonych kartek na przestrzeni jednego sezonu i tez nie strzelał wielu goli.
» 29 czerwca 2018, 19:58 #84
RedsFan: Wilku sporo masz w tym racji Fellaini to taki dziwny typ, zero techniki slaba gra piłka, ale gdzieś tam jakoś tam się przydaje. Dziwne ale prawdziwe
» 29 czerwca 2018, 22:24 #83
Robert0404: Kurcze jednak dla mnie to jednak nie jest dobra wiadomość. Nie mówię, że się nie przydał podczas swojego pobytu, ale uważam, że jego czas u nas minął. Mourinho ma jednak takich swoich żołnierzy i widocznie Fella ma być, czy jest jednym z nich. No, nic jak już zostaje to niech zrobi dużo dobrego.
» 29 czerwca 2018, 22:29 #82
levybike: Nie porównuj Roy Keane'a do Fellainiego, bo ten pierwszy jak grał, to połowa Premier League stała na baczność. Roy posiadał DNA United, Fellaini to zwykły najemnik, którego żaden szanujący się klub w Europie nie chce nawet za darmo.
» 29 czerwca 2018, 23:10 #81
DevoMartinez: No i fajnie. Przyda sie nieraz. Psy szczekaja karawana jedzie dalej. :)
» 29 czerwca 2018, 19:14 #80
GoForWin: Idzie, a nie jedzie ;)
» 29 czerwca 2018, 19:54 #79
DevoMartinez: Oj tam taka truskawka na torcie :(
» 29 czerwca 2018, 20:38 #78
Ziyo23: Irytują mnie wasze wpisy. Mou wie co robi a wy jak zwykle z niczego nie jesteście zadowoleni
» 29 czerwca 2018, 19:07 #77
Alfonzo: Tak jak w meczu z Sevillą wiedział co robi XD
» 29 czerwca 2018, 20:44 #76
Brontozaur: Zastrzelcie mnie..
» 29 czerwca 2018, 19:07 #75
GoForWin: Bardzo chętnie, podaj adres ;)
» 29 czerwca 2018, 19:12 #74
maticr7: Na zamówienie. :D
» 2 lipca 2018, 05:35 #73
duncaneedwards: zrozumiec fenomen fellainiego w ukladance mourinho.o to jest wyzwanie
» 29 czerwca 2018, 18:59 #72
dev13: Smutne to ze United przygarnia takie miernoty a zarzad to przyklepuje taki Pep pogpnilby go na cztery wiatry :P
» 29 czerwca 2018, 18:13 #71
Fenek: Blokuje pozycję w klubie, nawet na rezerwę się nie nadaje. Pseudo zadaniowiec. Mou i Edek irytują mnie coraz bardziej.
O klasie Felli niech świadczy fakt ile klubów go "chciało" a ile rzeczywiście byłoby chętne go zakontraktować. Chiny to jego maks. Oby na niego buczeli cały sezon, ale po tych piknikach na OT nie ma co się łudzić, będzie tak jak było.
Żegnajcie transfery klasowych ŚP mamy przecież drewnianego zadaniowca, skoro podpisał nowy kontrakt to po to żeby grać. ŻENADA.
» 29 czerwca 2018, 17:48 #70
Spadkobierca: Tyle klubów chciało go kupić, ale żaden z nich nie dał się wydymać dając mu pensję, której nie jest wart.
» 30 czerwca 2018, 08:57 #69
jamaj05: Wiecie, dlaczego niektórych (w tym mnie) boli to, że podpisał kontrakt?

Jego odejście powodowało, że do klubu najprawdopodobniej dołaczy 2 ŚP. I każdy miał nadzieję, ze ten drugi będzie jeszcze lepszym piłkarzem niż Fred

Tymczasem skoro zostaje Fellaini, to raczej na środek pomocy nikogo już nie sprowadzimy, a to oznacza, że za bardzo w kreowaniu grą nic się nie zmieni
Marouane to co prawda spoko opcja na rezerwę, ale ja wolałbym tam widzieć dalej Herrere czy Scotta, a w pierwszym składzie jakiegoś lepszego grajka

Mówi się trudno, to było wiadome, że tak wielkiego przewietrzenia w szatni nie zrobimy. Trzeba trzymać kciuki, że klub w te wakacje opuszczą Darmian, Jones i Blind!
» 29 czerwca 2018, 17:36 #68
Veon: Fred, Matic, Pogba. Gdzie wy tu widzicie miejsce na kolejnego pomocnika do pierwszego składu? Jakaś nowa taktyka z 4 ŚP? To nie FIFA gdzie bez problemu możesz trzymać u siebie topowych graczy na ławce.
» 29 czerwca 2018, 17:45 #67
Fenek: Rotacja mówi to panu coś? Chcesz cały sezon opękać Fredem, Maticem i Pogbą? Niech któryś będzie bez formy, złapie kontuzje albo będzie przemęczony i kim będziemy grali? Herrerą, Mc i Fella wow! Z takim składem to puchar myszki miki będzie osiągnięciem.
» 29 czerwca 2018, 17:50 #66
dlabigt23: No mamy Freda , Pogbe Maticia ale jesli ktorys z kreatywnych pomocnikow złapie kontke to tak naprawde bieda jest zeby kogo wstawic co wyrowna nasz poziom . Herrera to bardziej defensywny , Scott to samo a Fellaini sam juz niewiem :D
» 29 czerwca 2018, 17:59 #65
jamaj05: Myślę, że są duże szanse na grę 3 SP. Wtedy, jeśli któryś z nich wypadnie (tak jak to miało miejsce z Pogbą), albo Fred nie od razu się zaaklimatyzuje to mamy w rezerwie Fellainiego, Herrę McTominaya. Nawet w trakcie meczu nie mamy pełnowartościowego zmiennika na te pozycje, nie mowiac juz, że ktoś z nich ma zaczynac gre
Scott mógłby odejść na wypożyczenie w tym sezonie, gdybyśmy sprowadzili klasowego pomocnika, a tak to pewnie zostanie, bo nie sądze, ze jest gorszy niż Fellaini
» 29 czerwca 2018, 20:09 #64
zrarum: Z tej wiadomości zadowoleni są jedynie kibice Liverpoolu, Chelsea, Arsenalu, Tottenhamu i City. Innymi słowy, nasi ligowi rywale. Żaden człowiek uważający się za kibica United nie powinien się cieszyć z tego że bawimy się w skupowanie szrotu. To jest żenada że taki parodysta jak Fellaini stawia temu klubowi warunki a gdy się orientuje że nigdzie go nie chcą to wraca i z fochami podpisuje kontrakt. Mourinho zapowiadał takie czystki i rewolucje w szatni. Gdzie jest ta rewolucja się pytam? Skoro przedłuża się kontrakty z drewniakami, którzy w żadnym poważnym klubie nie mieliby opcji aby powąchać murawę. A potem w połowie sezonu znowu płacz, że co ma zrobić biedny Mourinho jak on składu nie ma. Sam trzyma na siłę przeciętniaków to niech potem się nie dziwi że wyniki są jakie są. Menadżer chyba też jest od ustalania składu i wybierania tych graczy których potrzebuje. Prawego skrzydła dalej nie ma, o stoperze cisza. Prawy i lewy obrońca? A komu to potrzebne? No ale my przecież zawsze nie potrzebujemy składu, nie potrzebujemy transferów, a gdy w połowie sezonu wyjdą braki to będzie znowu gadanie że latem kogoś kupimy i "oceniajmy po sezonie" XD Żałosne, Emery przyszedł ledwo co do Arsenalu i już robią ciekawe transfery, a przypominam że nie dysponują tak wielkim budżetem jak United. Cały czas w mediach trąbi się o tym jakie to United nie jest bogate, a tak ciężko wydać trochę pieniędzy i sprowadzić dobrych graczy. Juventus potrafi robić dobre interesy, inne kluby też a u nas dalej ta sama bajka. Jeśli ktoś liczy w tym sezonie na coś więcej niż 5-6 miejsce to może się srogo przeliczyć bo w porównaniu do reszty drużyn z topu wyglądamy blado.
» 29 czerwca 2018, 17:35 #63
dlabigt23: Mysle ze niektorzy mogą czuć niezadowolenie ja w sumie tez jak zobaczylem wczesniej informacje ze Fellaini podpisze jednak kontrakt to nie bylem zadowolony . Trudno stało sie . Teraz poprostu trzeba wierzyc ze Fellaini zacznie grac dobrze i tego mu powinni wszyscy tutaj życzyć bo jest naszym zawodnikiem . Walki i zaangazowania odmowic mu nie mozna . Dla mnie wczoraj zagrał dobre spotkanie przeciwko Anglii . Na ławke zawsze bedzie jakaś opcją . Dopóki nie rozegra chociaż pare meczy nie ma co gdybać bo moze byc tak ze naprawde w przyszlym sezonie bardzo nam sie przyda i bedzie grał dobrze i pozamyka buzie wszystkim hejterom .
» 29 czerwca 2018, 17:33 #62
emil1986x: Najgorsza informacja jaką mogliśmy dostać :/ niech jeszcze zostanie Darmian, Rojo i Bling :/
» 29 czerwca 2018, 17:25 #61
Veon: Brakuje w ankiecie opcji "Nie obchodzi mnie to". Bo szczerze to nie wiele warta nowina. Został? Ok. Nadaje się do szerokiego składu jako zmiennik. Gdyby odszedł to też nie byłoby po czym płakać, bo Fellaini to gwiazdą nie jest. Wzmocniliśmy się Fredem, więc Fellani dostanie mniej minut niż w zeszłym sezonie, a skoro mu to odpowiada to ok. Nie musimy marnować czasu i pieniędzy na szukanie kogoś na jego zastępstwo.
» 29 czerwca 2018, 17:21 #60
maticr7: I te miny hejterów.Bezcenne.
» 29 czerwca 2018, 17:16 #59
Foster: charakter ma bardzo spoko i pasuje do United ale umiejetności niestety nie
» 29 czerwca 2018, 17:14 #58
Veggie: Dramat.
» 29 czerwca 2018, 17:13 #57
wojtinho: Skoro został Fellaini a na pewno nie przyjdzie prawoskrzydlowy to musi być zmiana ustawienia przez Mourinho. On pozyskał piłkarzy do uprzykszania życia rywala a brakuje kreatywnego pomocnika. Szczerze wolałbym Wilshera niż Fellainiego lub Mayera. Z tym składem to widzę ustawienie 5-3-2 i typowe kontry
» 29 czerwca 2018, 16:45 #56
AnotheReDevil7: Kreatywnym pomocnikiem ma być Fred . Jak wyjdzie nie mam pojęcia . Tak mówił Mou
» 29 czerwca 2018, 16:54 #55
Sideswipe: o co ten lament? Przecież na zmiennika jest dobry.
» 29 czerwca 2018, 16:38 #54
matizek92: Tego nie ogarniesz.
» 29 czerwca 2018, 16:43 #53
Carlitozz: Całkiem całkiem jest na zmiennika ,dobra decyzja. Widzieliście plotki o Golovinie? SkySports i paru innych osób które raczej byle plotek w eter nie puszczają ze ma wybrać Chelsea , szkoda w takim razie.
» 29 czerwca 2018, 16:45 #52
AnotheReDevil7: Carlitoz
Nie wiem co pisałeś wcześniej , ale widzę że Golowin zyskał renomę i to nie tylko tutaj ale i na Juve itp . Szkoda że jak był temat ruska w United to większość odrwacak glowe bo no name etc.
» 29 czerwca 2018, 16:56 #51
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 17:09

Co rozumiesz przez ,,pisałeś wcześniej „ . Ja nic o Golovinie wcześniej nigdy nie napisałem . Nie widziałem ani jednego meczu Rosjan na MS , wiec nie wiem do czego pijesz, widziałem go tylko w lidze Europy , za Matę bym go z chęcią przywitał .
» 29 czerwca 2018, 17:07 #50
AnotheReDevil7: Carlitoz
Do niczego ;) Przeciez napisałem nie wiem co pisałeś wcześniej :)
» 29 czerwca 2018, 17:33 #49
Fenek: Gdyby odszedł to pewnie pokusilibyśmy się o zakup kogoś nowego. A po za tym, poważnie? Na zmienika? Przecież on piłki prosto kopnąć nie umie, gdyby nie to, że gra przyzwoicie głową byłby całkiem nieprzydatny. Porusza się jak kłoda drzewa w rzece i te wymachiwanie przeszczepami. Mc nadaje się na rezerwę i może Herrera ale na pewno nie Fella. I jeszcze tylko czasu chciał odejść, jeszcze dziś by chętnie poszedł gdzie indziej. Ale nikt nie jest tak głupi żeby płacić takiemu drewniakowi ponad 100 tyś. (no oprócz edka).
» 29 czerwca 2018, 17:54 #48
awe: hahaha beka z tych co tu wiecznie plakali i z niego szydzili
» 29 czerwca 2018, 16:34 #47
gaucho2015: Wstyd, dno, porażka, kompromitacja, upadek, klęska, klapa, katastrofa, ośmieszenie się, nieporozumienie, kataklizm, tragedia, niefart, upadłość.

Ten klub to DNO.
» 29 czerwca 2018, 16:34 #46
SiYamabushi: To co tu jeszcze robisz ? Sio sio
» 29 czerwca 2018, 16:38 #45
Arek01: Najlepsza wiadomosc tego okienka. Absolutny top i legenda.
» 29 czerwca 2018, 16:32 #44
N17: Dżizyz kurnia ja pierdykam.

No łagodniej się nie da. Każdy wie o co chodzi.
» 29 czerwca 2018, 16:31 #43
GoForWin: Co ogarnięci to zrozumieją eufemizm ;)
» 29 czerwca 2018, 18:56 #42
Krass: Najlepsze podsumowanie tego kontraktu znalazłem na facebooku JOE.co.uk. Każdemu polecam - zawodnicy Manchesteru smutni, reszta Premier League się cieszy.
» 29 czerwca 2018, 16:31 #41
matizek92: Nie wiem czemu uważacie, że ktokolwiek go się prosił o zostanie. Klub przedstawił mu ofertę kontraktu (klub, nie Mourinho), a Fella mógł go zaakceptować, albo zmienić klub. Postanowil go zaakceptować i tyle, ale na pewno nikt za nim nie biegał i nie błagał o podpis. Jako rezerwowy może być, nie marudzi, a jak wejdzie to swoje zrobi.
» 29 czerwca 2018, 16:15 #40
AnotheReDevil7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 16:18

Pozwól im myśleć , że klubu myślą w kategoriach honoru , lizustwa itp :)
» 29 czerwca 2018, 16:17 #39
Ceetee: Lubiłem go, nie należałem do jego hejterów uważałem że jego umiejętności są przydatne ale całą tą szopką, która się tu odbyła pozbawił dobrej opinii. Będąc w United albo przedłużasz umowę bo jesteś czerwonym diabłem i chcesz tu być albo wyjazd do innego klubu jeśli uważasz że tam Ci będzie lepiej.
» 29 czerwca 2018, 16:13 #38
AnotheReDevil7: Powiedz to Rooney ;)
» 29 czerwca 2018, 16:19 #37
Sebekpro: a juz myslalem ze odejdzie .ide pic
» 29 czerwca 2018, 15:57 #36
Diabelred: Czyli to jednak prawda z tym 2 letnim kontraktem. No brak slow po prostu... Gosc romansowal z innymi klubami, ci nie chcieli spelnic jego wymagan finansowych, to wraca do nas, a my mu jeszcze w nagrode proponujemy 2 letni kontrakt, lamiac przy tym nasza zasade, ze zawonik po 30 nie dostaje kontaktu dluzej niz rocznego. I to dla kogo robimy ten wyjatek? Dla przecietnego rezerwowego, ktory wczesniej sie na nas wypiąl, zalosne. Myslalem, ze jezeli, juz zlamiemy kiedys ta zasade, to dla DDG. Wielki minus dla Woodwarda, za to, ze jednak sie ugial i spelnil wymagania Belga. Niech jeszcze zostana Darmian, Blind, Mata to wtedy z pewnoscia potrojna korona nasza. :) Smutne jest to, ze my zamiast sie rozwijac to ciagle stoimi w miejscu. Liczylem na rewolucje w skladzie w tym okienku(podobna do tej jaka miala miejsce w City rok temu, co jak widac odnioslo dobry skutek), a tu na razie nic nie wskazuje na to by takowa miala faktycznie nastapic, bo Fellaini zostaje, temat odejscia Blinda i Darmiana ucichl, a o odejsciu Maty jak na razie nawet nie ma zadnych plotek. Niestety, ale pozostanie Fellainiego oznacza w praktyce, ze to juz koniec wzmocnien do pomocy, takze trzeba sie teraz modlic, zeby ten Fred wypalil, bo jak Pogba dozna kontuzji/bedzie grac slabo to bedzie bieda w rozegraniu.

Coz, jezeli Mourinho chce takimi pilkarzami jak Fellaini walczyc o majstra, to spoko jego wybor, tylko jesli za rok znowu bedziemy ogladac plecy City czy kogos innego, to nie bedzie mial juz prawa plakac, ze mial za slaby sklad, skoro zamiast kupic nowego, lepszego pomocnika woli trzymac w skladzie goscia, ktorego jedynym atutem jest wzrost...
» 29 czerwca 2018, 15:52 #35
AnotheReDevil7: Ty nie bardzo rozumiesz sensu zatrzymania Marouane . On nie jest zawodnikie na pierwszy skład , ale jest na ławkę . Tam chce go Mou więc nie rozumiem czemu piszesz , że hce takimi zawodnikami walczyć o mistrza .
Uwierz: gdyby Mourinho mógł wybrał by zamiast niego Kroos , Busquetsa itd , ale nie ma lepszego rozwiązania na ławkę
» 29 czerwca 2018, 16:13 #34
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 16:35

Tylko co w przypadku jesli Pogba nam wypadnie/bedzie w slabej formie, a Fred sie nie sprawdzi? Kto nam bedzie wtedy kreowac gre, Matic? Fellaini? McTominay? Herrera? Poza tym nie wierze, zeby Fellaini zgodzil sie na to, ze tylko bedzie wchodzil na koncowki, z pewnoscia dostal jakies zapewnienie, co do liczby minut w sezonie. Czemu City wygralo majstra w poprzednim sezonie z taka przewaga? Bo mieli nie tylko bardzo silna 11, ale rowniez mocna lawke. Taki Bernardo Silva czy Gundogan, u nich rezerwowi, u nas by mieli pierwszy sklad...
Inna sprava, jest fakt, ze Fellaini to jednowymiarowy i po prostu toporny pomocnik. Przy kontrze sie nie przydaje, przy ataku pozycyjnym tym bardziej, przy odbiorze rowniez, bo co z tego, ze odbierze pilke, skoro zwykle robi to faulujac. Jedynym jego atutem jest wzrost, z ktorego i tak nie zawsze potrafi dobrze skorzyc, bo pamietam dobrze sytuacje, gdy przegrywal pojedynki glovkowe z nizszymi, bo nie chcialo mu sie skoczyc do pilki, bo mysli, ze samym wzrostem wygra glowke...
» 29 czerwca 2018, 16:30 #33
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 16:54

Ok, kto za Fellainiego, kogo uważasz za dobrego rozgrywającego, który zgodzi sie siedzieć na ławce. Nazwiska, a nie puste przemyślenia. City wygrało mistrza, bo mieli dobry sezon. Kontuzje ich omijaly, zawodnikom wszystko wychodziło. Jakoś Chelsea czy Leicester mocnej ławki nie mieli jak mistrza wygrywali :P
» 29 czerwca 2018, 16:51 #32
AnotheReDevil7: Nadal nie rozumiesz. Fajnie byłoby mieć lepszych za zawodników na ławce ,i w pierwszym , tylko skąd weźmiesz pieniądze na lepszych ? Jak wypadnie Pogba to trudno . Jakościowo ucierpimy ,a za niego wejdzie kudłaty , wygra parę główek i tyle. Inna alternator: Belg odchodzi za darmo , i Ed na szybko ściąga jeszcze gorszego gościa wydają przy tym duży hajs ,bo kluby wiedza że MU musi kupić pomocnika . Nie rozumiem porównania z City ? Mamy dążyć do ich poziomu - ok , tylko nie myślcie , że naraz wywalimy wszystkich średnich graczy i przyjdzie nie wiadomo kto . Jest jedno wymiarowy ? To co wada . Jedni opierają grę o zalety fizyczne a inni techniczne . Ciekawi mnie twoja wizja po odejściu Marouane . Belg odchodzi i co przychodzi za niego ktoś lepszych , wielowymiarowy ? Heh
» 29 czerwca 2018, 16:52 #31
Diabelred: matizek92,

Thiago Alcatara podobno chce odejsc takze mozna bylo o niego powalczyc. Istnieje w naszym klubie cos takiego jak skauting, takze nie wierze, ze nie mozna bylo znalezc na rynku fajnego, mlodego pomocnika z potencjalem, to taka opcja bardziej oszczedna. Macie przyklad Eriksena, kiedys moglismy go kupic za drobne, no ale niestety Moyes wolal kupic swojego ulubienca Fellainiego. W tym samym oknie do Tottenhamu przeszedl wlasnie Dunczyk, a na jakim poziomie dzis sa obaj, wiadomo.

,,Jakoś Chelsea czy Leicester mocnej ławki nie mieli jak mistrza wygrywali :P"

Mocnej lawki nie mieli, ale za to ich przeciwnicy byli sporo slabsi od obecnych :).

AnotheReDevil7,

Piszecie, ze ciezko o kogos dobrego na lawke, jednak ja nie rozumiem czemu z gory zakladacie, ze Fred bedzie grajkiem do podstawy? Lindelof tez wg wielu osob tu na stronie mial tworzyc pare z Baillym, a byl tylko rezerwowym... A co jesli Fred okaze sie niewypalem lub bedzie sie bardzo wolno aklimatyzowal? Powiedzmy sobie szczerze, ze liga ukrainska, a angielska to dwa rozne swiaty, takze istnieje spore ryzyko, ze Brazylijczyk moze nie wypalic. Osobiscie myslalem, ze Fred bedzie wlasnie do rotacji, Fellaini odejdzie, a my kupimy jakiegos topa, ktory faktycznie bedzie nastepca Carricka.

,,Jak wypadnie Pogba to trudno . Jakościowo ucierpimy ,a za niego wejdzie kudłaty , wygra parę główek i tyle."

No i wlasnie przez takie myslenie po raz kolejny mozemy szybko stracic szanse na majstra... Tak jak pisalem juz wieloktonie, ze mozna wiele zarzucic Pogbie, jednak to Francuz robi nam rozegranie i jak jest kontuzjowany/bez formy to wiele na tym tracimy co odbija sie na samych wynikach.

,,tylko nie myślcie , że naraz wywalimy wszystkich średnich graczy i przyjdzie nie wiadomo kto "

Wszystkich od razu to nie, ale co okienko przynajmniej 2-3 powinnismy sie pozbywac, jesli chcemy wrocic w koncu na dawny poziom. No chyba, ze chcemy dalej tkwic w marazmie i zadowalac sie top4, to spoko nikogo sie nie pozbywajmy.

,,Jest jedno wymiarowy ? "

Powiedz czy widziales kiedys u nas by Belg podal pilke na dalsza odleglosc niz 3-4 metry/do najblizszego, jakies przerzuty, podania kluczowe? Pisalem juz kiedys, ze z Belga bylby wiekszy pozytek, gdyby gral w czasach gdy na skrzydlach mielismy Giggsa i Beckhama, ktorzy potrafili dobrze dosrodkowac. Obecnie nie mamy skrzydlowych o takiej charakterystyce, przez co wzrost Belga staje sie praktycznie bezuzyteczny. Majac w skladzie SO, Maticia, Pogbe, Lukaku nawet przy bronieniu kolejna wieza jest zwyczajnie zbedna. Takze pytanie co nam po rezerwowym, ktory nic nam nie daje przy rozegraniu, a jego jedyny atut czyli gra glowa w ofensywie i tak nie moze byc wykorzystany? Pytasz kto za niego, z dwojga zlego juz bym wolal nawet powrot Cleverleya, ktory raz, ze jest wychowankiem, a nie najemnikiem jak Belg, dwa potrafi wykonac przerzut no i trzy jest bardziej mobliny i szybszy, dzieki czemu latwiej o gre z klepy czy gre z kontry.
» 29 czerwca 2018, 23:36 #30
jassaj: Mam nadzieję, że kibice na OT będą gwizdać na niego przez całe te 2 lata kiedy tylko pojawi się na murawie....
Szkoda słów
» 29 czerwca 2018, 15:52 #29
Alfonzo: Brawo murarz, dopiąłeś swego. Ten siwy dziad bezczelnie śmieje się kibicom w twarz nie pierwszy raz z resztą, pogonić tego imbecyle czym szybciej z naszego klubu to robi się coraz większa komedia. #SiwyWON
» 29 czerwca 2018, 15:50 #28
klb9k: bye bye nowy środkowy pomocniku, który miał zastąpić tego drewniaka..
» 29 czerwca 2018, 15:41 #27
Trz: kolejna geinalna decyzja siwej betoniarki. jak można dla takiej kłody łamać klubowe zasady.
» 29 czerwca 2018, 15:36 #26
zrarum: Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Może przez to Siwy szybciej poleci i przyjdzie tu w końcu ktoś z jajami kto wyrzuci z tego klubu łajzy pokroju Fellainiego.
» 29 czerwca 2018, 17:43 #25
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 15:32

Boże, widzisz i nie grzmisz... Najemnik znalazł jelenia. W dodatku nie krył się z tym, że zależy mu tylko na $$$.
» 29 czerwca 2018, 15:30 #24
BartkoGGMU: No i zdarzyło się to, co mówiłem.
Jesteśmy jedynymi frajerami, którzy są w stanie zapłacić takiemu leniowi chore pieniądze.
Dopóki tak będzie wyglądała u nas polityka transferowa, nie ma co się łudzić na wyjście z marazmu. Żenada.
» 29 czerwca 2018, 15:29 #23
Slawek7: Podjąłem tę decyzję, bo jestem tutaj bardzo szczęśliwy-inne klubu sie na niego wypiely to teraz czaruje,wredny klamca.Tylko tu za taka zenade zaplaca krocie.klamliwy,dwulicowy typ.
» 29 czerwca 2018, 15:26 #22
tomekwietniu: Jak patrzę na to wszystko to mam tylko jedną prośbę i nadzieję, nie skończmy tak jak Liverpool.
» 29 czerwca 2018, 15:26 #21
Trz: nie Liverpool a Arsenal
» 29 czerwca 2018, 16:00 #20
tomekwietniu: Ziomuś mam na myśli prawie 30 lat bez mistrzostwa, a zjazd z fotela mistrza Anglii można określić słowem Fellaini(taki synonim), to w o ogóle powinno być słowo określające czas po SAFie.
» 29 czerwca 2018, 16:06 #19
Trz: wiem co miałeś na myśli, powinienem dodać "według mnie".
» 29 czerwca 2018, 16:55 #18
GoForWin: Naprawdę nie można przeklinać? Mam co najmniej 10 takich słów, by to opisać...
» 29 czerwca 2018, 15:25 #17
mikon70: Kompromitacja, bo inaczej się tego nazwać nie da. Rozumiem, jakby z podkulonym ogonem tak wrócił piłkarz jak De Gea czy Lukaku. Nie byłbym wtedy zły. Ale przecież to jest drewniany rezerwowy, który tylko umie głowę włożyć. Wolałbym już jakiegoś chłopaka z akademii w jego miejsce, który by pokazał o wiele więcej.
» 29 czerwca 2018, 15:21 #16
NoLogo: No cóż, dno. Trzeba przeżyć obecność niektórych zawodników w klubie, wcześniej czy niestety później w końcu znikną tego typu wynalazki.
» 29 czerwca 2018, 15:19 #15
Slawek7: Dno dna.....najpierw odzrzucil dwie oferty myslac,ze jest nie wiadomo kim,ku Ronaldo sie znalazl,potem jego absurdalne wymagania zostaly wysmiane przez PSG,Ajax,Milan,wiec postanowil zostac bo nigdzie takiej kasy za taka zenade tyle nie dostanie.Proszenie go by zostal jest uwlaczajace dla MU,klub okryl sie hanba.Giggs czy Paul dostawali roczne kontrakty po 30 a ten(dowolny epitet)dostal na 2 lata?!?!?!??Co Giggsy i Paul zrobili dla klubu a co ten parapilkarz??Jose pokazuje,ze zamiast piac sie w tabeli itp chce isc na dno jak Titanic.Tragiczna,zenujaca,beznadziejna decyzja klubu.Zamiast pozbywac sie Blindow,Darmianow,Felli,Small,Jonesa,Younga to klejny rok beda kaleczyc.Tak potegi nie zbubujemy.Dno dna..............
» 29 czerwca 2018, 15:18 #14
RememberMe: Ja nie będę krytykował. Ufam Mourinho i mam nadzieję, że stworzy tu coś wielkiego.
» 29 czerwca 2018, 15:17 #13
zbyszek7: Pieknie
» 29 czerwca 2018, 15:16 #12
trance: Czasami odnoszę wrażenie, że w tym klubie pracują sami sabotażyści, którzy chcą skompromitować Manchster United. Taki news, to żenada, dno i kilometr mułu.
» 29 czerwca 2018, 15:15 #11
trikos: Wczorajszy występ zadecydował - kluczowy zawodnik.
» 29 czerwca 2018, 15:14 #10
zaluda: Welcome to Manchester Marouane Fellaini!!
» 29 czerwca 2018, 15:08 #9
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 15:17

Dlaczego robisz z siebie idiote ? Nie wyobrazasz sobie United bez felli ? W takim razie powiem jeszcze raz ze jestes idiota. To jest absolutna porazka ze taki anty pilkarz u nas gra a mou sie po prostu pograza, jedyna nadzieja to ze bedzie grac tylko w carling cup. Nawet jako plan B go nie chce bo Man Utd to nie zespol z 6 ligi zeby grac dluga lage na felle. Nie mam nic do fellainiego jako czlowieka ale jako pilkarza po prostu go nie cierpie i serce krwawi ze taki ktos zostaje u nas.
» 29 czerwca 2018, 15:15 #8
Widziwoj: Chyba kpisz. On wyraża co najwyżej DNA Mourinho, czyli drewniany antyfootball oparty na lage do przodu i przepychanie się łokciami. Dla mnie to kolejny dowód, że trzeba było pożegnać Mourarza po tym sezonie, bo on jest jakimś chyba kryptofanem City, a napewno już Chelsea i działa na naszą niekorzyść. Murulan Fellaini dla mnie jest symbolem upadku United po odejściu sir Alexa, a skoro zostaje, to oznacza, że nadal będziemy dostawać wciry od Manchesteru City. Trzeci transfer Mourinho zatem, tak jak jego trzecie sezony- beznadzieja...
» 29 czerwca 2018, 15:17 #7
mikon70: Wyluzujcie, przecież on to szyderczo napisał
» 29 czerwca 2018, 15:19 #6
dagoberto: Mikon70 mam nadzieje bo jesli ktos tak serio mysli to szkoda slow.
» 29 czerwca 2018, 15:20 #5
tomekwietniu: Gość jest niespełna 30 dni na dp i ma prawie 9 komentarzy dziennie, odpowiedzcie sobie sami.. ;)
» 29 czerwca 2018, 15:24 #4
RedsFan: Akurat od McTominaya to ty sie chłopczyk odczep. Młody wychowanek United bardzo dobrze się pokazał w meczach w ktorych zagral. Niejedno krotnie lepiej niż inni z duzo wiekszym stażem w PL.
» 29 czerwca 2018, 15:49 #3
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2018 16:03

@Olderbend
Ha! Wiedziałem, że trollujesz :)
A co do komentarza wyżej: Fellaini to w pełni ukształtowany piłkarz, a McTominay jest młody i jeszcze wiele przed nim, więc stawianie go obok Fellainiego jest obrazą - dla McTominaya oczywiście.
» 29 czerwca 2018, 15:59 #2
RedsFan: Olderbend to kiepski żart :D
» 29 czerwca 2018, 22:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.