Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Rangers 2:1. Kuriozalna bramka, nerwowa końcówka i Bruno na ratunek!

» 23 stycznia 2025, 23:00 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Rangersów (2:1) w 7. kolejce Ligi Europy. Czerwone Diabły przybliżyły się do bezpośredniego awansu do 1/8 finału europejskich rozgrywek. Końcówka spotkania na Old Trafford rozgrzała kibiców do czerwoności.
Manchester United - Rangers 2:1. Kuriozalna bramka, nerwowa końcówka i Bruno na ratunek!
» Manchester United pokonał ekipę Rangersów i przybliżył się do bezpośredniego awansu do 1/8 finału Ligi Europy | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Altay Bayindir
Leny Yoro
Matthijs de Ligt
Lisandro Martinez
Amad Diallo
Toby Collyer
Christian Eriksen
Diogo Dalot
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Joshua Zirkzee
Harry Maguire
Tyrell Malacia
Manuel Ugarte
Kobbie Mainoo
Rasmus Hojlund

Oddano 48 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ruben Amorim mocno zamieszał wyjściową jedenastką Manchesteru United po przegranym meczu z Brighton & Hove Albion (1:3). W porównaniu do starcia z Mewami w podstawowym składzie mieliśmy pięć zmian. Szansę od pierwszej minuty dostali m.in. Altay Bayindir i Toby Collyer.

Manchester United dobrze zaczął mecz z Rangersami i szybko wypracował sobie niezłą okazję. W 3. minucie ze skrzydła do środka zszedł Alejandro Garnacho, uderzył mocno z prawej nogi, a dobrą interwencję zanotował Jack Butland.

Rangersi swoją szanse mieli w 10. minucie. Stratę na środku boiska zanotował Toby Collyer. Prostopadłe podanie między obrońcami dostał Hamza Igamane. Marokański napastnik przegrał jednak pojedynek z Bayindirem. Po chwili nieudaną dobitkę zapisał na swoim koncie Ridvan Yilmaz.

Chwilę później Bayindir znów musiał stanąć na wysokości zadania. Tym razem dobry strzał w krótki róg oddał Yilmaz. 23-latek zmusił do poważne interwencji golkipera Manchesteru United.

Manchester United był bliski objęcia prowadzenia w 23. minucie. Na mocny strzał zza pola karnego zdecydował się Alejandro Garnacho. Gdyby nie podbicie futbolówki głową Yilmaza, to Argentyńczyk cieszyłby się z gola.

Czerwone Diabły piłkę do siatki posłały minutę później. Amad Diallo dograł piłkę z rzutu rożnego na krótki słupek. Tam dobrze znalazł się Matthijs de Ligt i strzałem głową pokonał Butlanda. Arbiter główny gola jednak nie uznał, bo dopatrzył się faulu Leny’ego Yoro na Robinie Propperze. VAR przychylił się do interpretacji arbitra i Manchester United po kontrowersyjnej decyzji nadal remisował 0:0.

Zawodnicy Rubena Amorima przed przerwą mieli jeszcze dwie bardzo dobre okazje na objęcie prowadzenia. W 36. minucie Amad Diallo trafił z bliskiej odległości w Jacka Butlanda, a kilka minut później na potężne uderzenie zza pola karnego zdecydował się Lisandro Martinez. Golkiper Rangersów znów spisał się bez zarzutów.

Rangersi bliscy gola byli w 38. minucie, kiedy to na strzał zza pola karnego zdecydował się Igamane. Piłka po drodze odbiła się od Lisandro Martineza i leciała tuż przy słupku. Altay Bayindir nie dał się zaskoczyć rykoszetem i zanotował skuteczną interwencję.

Postawa Manchesteru United w pierwszej połowie mogła cieszyć Amorima, ale do poprawki była skuteczność.

Drugą połowę z większym animuszem rozpoczęli goście z Glasgow. Szybko sytuację strzelecką miał wprowadzony w przerwie Bailey Rice. Niezły strzał zza pola karnego oddał też Vaclav Cerny.

W 53. minucie Manchester United otworzył wynik spotkania przy wydatnej pomocy Rangersów. Czerwone Diabły miały rzut rożny. Dobre dośrodkowanie w pole bramkowe posłał Christian Eriksen, a solidnie spisujący się w czwartkowy wieczór Jack Butland tak niefortunnie piąstkował futbolówkę, że wbił ją do własnej bramki.

Manchester United starał się pójść za ciosem. W 61. minucie bliski podwyższenia na 2:0 był Alejandro Garnacho. Piłka po strzale Argentyńczyka zmierzała do bramki, ale na linii strzału stanął Robin Propper.

W 66. minucie swoją okazję miał Harry Maguire, który w przerwie zmienił Matthijsa de Ligta. Anglik dobrze zamykał na dalszym słupku dośrodkowanie Christiana Eriksena z rzutu wolnego. Maguire zdołał uderzyć piłkę głową, ale pomylił się o kilkanaście centymetrów i futbolówka minęła bramkę.

W kolejnych minutach do głosu zaczęli dochodzić gracze Rangersów. Sytuacje strzeleckie mieli Jefte i Findlay Curtis, ale nie byli w stanie zdobyć bramki wyrównującej. W 81. minucie bliski gola był Manuel Ugarte. Urugwajczyk oddał efektowne uderzenie szczupakiem po dośrodkowaniu Fernandesa, a bez zarzutówna linii bramkowej spisał się Butland.

W 87. minucie na kolejny strzał zza pola karnego zdecydował się Garnacho. Piłka zmierzała w długi róg bramki Rangersów, a świetną interwencję na swoim koncie zapisał golkiper drużyny z Glasgow.

Niewykorzystane sytuacje zemściły się na Manchesterze United w 89. minucie. Rangersi zagrali daleką pilkę pod pole karne Czerwonych Diabłów. Błąd przed szesnastką popełnił Harry Maguire, Cyriel Dessers dobrze przyjął futbolówkę i z półobrotu posłał piłkę w długi róg bramki Bayindira. Goście wyrównali stan rywalizacji, ale nie był to koniec emocji na Old Trafford.

W trzeciej minucie doliczonego czasu gry dobre dośrodkowanie na siódmy metr posłał Lisandro Martinez, a akcję strzałem między nogami Jacka Butlanda zakończył Bruno Fernandes. Manchester United zgarnął pełną pulę!

Manchester United – Rangers 2:1 (0:0)
Bramki: Jack Butland 53’ (sam.), Bruno Fernandes 90’+3’ – Cyriel Dessers 89’

Manchester United: Bayindir – Yoro (Malacia 55'), De Ligt (Maguire 46'), Martinez – Amad, Collyer (Ugarte 73'), Eriksen (Mainoo 73'), Dalot – Garnacho, Fernandes – Zirkzee (Hojlund 82')

Rangers: Butland – Tavernier, Balogun (Rice 46'), Propper, Jefte – Barron (McCausland 46'), Raskin (King 90') – Bajrami (Dessers 71'), Ridvan, Cerny (Curtis 60') – Igamane


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Rangers. 7. kolejka Ligi Europy
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Rangers 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (293)


ReddeviL1987: Witam
Tak wracając do meczu z Rangersami, to każdy z nas widział bramkę dla nich, ale czy zauważyliście zachowanie Dalota?
Rozumiem argument, że Maguire zbyt łatwo został przepchnięty (chociaż ja przypuszczam, że tam było użyte bardzo dużo siły napastnika). Ok. Nieważne.

Zdziwiło mnie, natomiast zachowanie Diogo. Piłka leciała zawieszona bardzo wysoko, a właśnie wspomniany Dalot
widział lot, widział przepychankę napastnika z naszym obrońcą i co robi? Biegnie sobie truchtem. Jest o 1,5m obok, a truchta do końca czyli do momentu, gdy Maguire przegrywa walkę i napastnik przejmuję piłkę.
Tak powinno się walczyć jeden za drugiego? Powiem szczerze, ja więcej już z takim chłopem, grać nie chciałbym. Wyglądało to, jak celowe wrzucanie na minę kolegę. Ja jestem bez winy, on natomiast zalicza następną wpadkę. W końcu go wyje...bia.
Odsunąć w końcu tego pa ja cyka na ławkę, bo oczy rani.
» 25 stycznia 2025, 08:30 #293
flt32705: Szczerze jeśli my za no name z lecce zapłacimy 40 to Garnek niżej 100 nie powinien odejść sory każdy stawia zaporowe stawki ai nas dyma a u nas jak zwykle kurde promocja, skończymy z tym!!
» 25 stycznia 2025, 07:05 #292
tomekwietniu: Palmer przychodził do nich jak 20 latek, z 19 występami w PL i tylko jedną asystą. Kupili go za 47 mln euro.
Garnacho ma 20 lat, 78 występów w PL i 20 g/a. I my tutaj rozmawiamy o 60 mln?
70 to powinna być ich pierwsza oferta, a zatrzymać się powinny negocjacje na 75.
» 25 stycznia 2025, 06:31 #291
TevezC: Garnacho powinien być sprzedany jeszcze dziś i powinniśmy całować ręce frajera, który kupi go za 60mln. To ostatni gwizdek, żeby zarobić na nim takie pieniądze.

W taktyce ETH jeszcze jako tako mu szło. Kiedy staraliśmy się grać "w fazach przejściowych", czyli z kontry to trochę maskował swoje niedoskonałości.

Dlaczego jest pierwszy do sprzedania?
1) jest młody i kluby zapłacą za jego ewentualny potencjał.
2) ma ogromne problemy z wygrywaniem pojedynków 1vs1. W 31 meczach wygrał 12 (!!) pojedynków 1vs1. Przecież to jakiś żart, że młody, przebojowy skrzydłowy ma takie liczby.
3) ma problemy z przyjęciem piłki. W meczu z Brighton i przyglądałem się Mitomie, który w pełnym biegu przyjmował i kontrolował piłkę. Garnacho odbija piłkę piszczelem i próbuje ją gonić.
4) nie ma dla niego pozycji w zespole. Jak będziemy trzymać się ustawienia i taktyki Amorima to chłopak tu nie pasuje.
5) mam teorie, że zawodnik który w wieku 20 lat jest ojcem, ma pełno tatuaży, farbuje włosy, przecina sobie brwi, to tako ktoś nigdy nie zostanie gwiazdą futbolu. Od momentu kiedy pojawił się on w pierwszym zespole stoi w miejscu.

Sprzedać bez żalu. Możecie robić screeny. Nie zrobi gościu kariery.
» 25 stycznia 2025, 01:37 #290
JoMoridnio: U Amorima to Bruno nie wygląda jak Bruno. Trzymam kciuki za Rubena ale kto u niego dobrze Amad grał dobrze u RvN i nawet łysego, Napastnicy klops,Ugarte lepiej a reszta to gorzej
» 25 stycznia 2025, 01:54 #289
TevezC: Akurat Bruno w ostatnich meczach gra dobrze. Według ocen tylko w meczu z Wilkami zagrał słabo ale cała reszta to oceny w większości powyżej 7.
» 25 stycznia 2025, 13:53 #288
ALLADYN: No jak nam zaserwują Nkunku w miejsce Garnacho. I finansowo wyjdziemy z kilkanaście mln na plus. To niech ten INEOS już wypier*ala.
Chłop jest w Chelsea drugi sezon a już spędził 246 dni w gabinetach lekarskich.
Jeszcze może Reece James w pakiecie?
» 25 stycznia 2025, 00:12 #287
robertbham: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2025 01:07

Czelsi to wie jak i z kim robić deal żeby wcisnąć szrot a my idealnie do tego pasujemy łykamy szrocik za mega miliony a potem ich ładnie uzdrawiamy w naszym szpitalu. Jak to przejdzie to bedziemy dzbanami stulecia
» 25 stycznia 2025, 01:07 #286
Queue13: EXCL | Manchester United and Chelsea are considering a swap: Between Alejandro Garnacho and Christopher Nkunku. There is no final decision on this yet, but this swap is an idea that has been discussed.
[Florian Plettenberg]
------------------
Manchester United and Chelsea had initial talks about potential separate deals for Nkunku and Garnacho at the end of December. As @RobDawsonESPN reported today, it could be still an idea for the two clubs…

…but NOT concrete, close or advanced at this stage.
[Fabrizio Romano]
» 25 stycznia 2025, 00:03 #285
Dodge: Czyli Chelsea zaś nas wydyma ??
» 25 stycznia 2025, 00:15 #284
mycka86: Jakby to przeszło, to byśmy wyssali wszystko, do ostatniej kropelki.
» 25 stycznia 2025, 00:27 #283
adisman17: Ja się zastanawiam po co sprzedawać Garnacho skoro Rash idzie w odstawkę a chłopak daje radę na tej stronie a Sancho jest już w Chelsea.
Do tego jest młody i nie jest drogi z długim kontraktem czego chcieć więcej ?
Jeśli już sam zawodnik chce odejść na siłę to tylko za granicę nie do żadnej Chelsea.
Lepiej sprzedać Mounta (tanio ale sprzedać) Mainoo i Casemiro.
» 24 stycznia 2025, 22:29 #282
DoktorFootballu: No to spójrz sobie jeszcze raz na nazwiska, które wymieniłeś i odpowiedz sobie na pytanie: na kim może najwięcej zarobić, żeby pozyskać środki na zawodników pod taktykę nowego trenera?
Rash - niesprzedawalny z uwagi na pensje,
Mount - niesprzedawalny z uwagi na pensje i wieczne kontuzje,
Case - niesprzedawalny z uwagi na pensje
Nawet jeśli byś chciał ich za darmo opchnąć to nikt im podobnej pensji nie da w Europie a gdzie indziej nie chcą grać.
Jedynie można zarobić na Mainoo lub Garnacho duże pieniądze bo są wychowanka mi i jakąś sobie markę wyrobili plus nie mają horendalnych tygodniówkę.
No i z tej dwójki Garnacho nie pasuje do taktyki Amorima z wahadłami i ofensywnymi pomocnikami w stylu 10.
Masz odpowiedź.
» 24 stycznia 2025, 22:45 #281
piter100000: No pozyskujmy dalej bez sensu, McTominay sprzedany, Ugarte w zamian, myślałem po meczu z Live i innych zeyto dobry deal, ale jest średni. Sprzedać gościa za 40, a kupić jego kopię za 70 no sory
» 24 stycznia 2025, 23:43 #280
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2025 00:33

Przecież wymiana McT na Ugarte to świetny deal. Jeden z niewielu dobrych w ostatnich latach.

To jest hit, że my nawet 18 mln nie możemy wykombinować na Álvaro Carrerasa. Ratcliff ma jakieś układy w świecie biznesu, ciekawe czy mógłby się dogadać z Szejkami, żeby wzięli Casemiro za 20mln. Tygodniówkę nawet możemy płacić całą.
» 25 stycznia 2025, 00:25 #279
wrobel1992: Uznać, że Ugarte to kopia McTomminaya…czytam i nie wierzę. To trzeba mieć spojrzenie na piłkę…
» 25 stycznia 2025, 01:53 #278
blanco1987: Jak można było dać 100M za Antoniego!! W głowie się nie mieści.
» 24 stycznia 2025, 21:50 #277
AUDIoooo: Dokładnie, desperacja totalna tam była. Jajko naopowiadał im bajeczek, a ci szastali jak świry, teraz mają za swoje.
» 24 stycznia 2025, 21:52 #276
NikS000: Akurat to "jajko" chciało go kupić wcześniej dużo taniej, ale nasz kochany zarząd czekał na ostatnią chwilę i się odwaliło
» 24 stycznia 2025, 23:21 #275
Kolegakolegi: Ten Hag widział, jak się Arnold zabiera za ten transfer, znał kwotę , jakiej sobie Ajax zażyczył i mógł odpuścić, ale obstawał przy swoim nawet po tym, jak Ajax swoje oczekiwania podwyższył. Wina jest po obu stronach taka sama.
» 25 stycznia 2025, 20:57 #274
skylark11: ?? - NEW!!

Álvaro Carreras is OPEN to returning to Manchester United.

[@SamC_reports]
» 24 stycznia 2025, 21:42 #273
moonTrafford: Odpuścić Dorgu i brać Alvaro. Kolejny kamyczek do ogródka Ineosu, bo on powinien u nas zostać podczas ostatniego okienka, ale musimy w końcu obsadzić lewe wahadło.
» 24 stycznia 2025, 23:11 #272
Anhel: Ineos gotuje

Zapłacą ponad 30 mln za chłopka z lecce zamiast brać swojego zawodnika grającego w LM, i lidze portugalskiej za połowę tej ceny

Sprzedaj Garnacho, przyszła gwiazdę footballu za cenę identyczną jak sprzedała nam Chelsea swoją gwiazdkę Mounta który u nas nie gra, już pozbyliśmy się Sancho za czapkę gruszek bo za chłopa moznabylo lekko 40 mln krzyknąć.

A takie tuzy jak Hojlund, Malacia, Lindelof, Shaw, Rashford czy Casemiro sobie dalej piąteczki z Dalotem będą zbijać.
» 24 stycznia 2025, 20:56 #271
Lecter: Dokładnie.
Lindelof- zapomniałem już nawet o tym chłopie.
Jednak co do Malacii, to uważam osobiście iż chłopak jeszcze się rozwinie, jeśli będą omijać go kontuzje, a Amorim będzie dawał mu minuty.
» 24 stycznia 2025, 21:01 #270
AUDIoooo: Anhel

W punkt, Januszex United
» 24 stycznia 2025, 21:10 #269
tygrys26: >Garnacho
>przyszła gwiazda footballu
Wybierz jedno xD
Garnacho to taka sama przyszła gwiazda jak Januzaj
» 24 stycznia 2025, 21:46 #268
AUDIoooo: Może być Januzajem, ale nie musi, chodzi, o to, że jakby Janusze robili z głową transfery, nie musieliby sprzedawać w ciemno (talent czy nie talent?) więc teraz mamy panic moves
» 24 stycznia 2025, 21:56 #267
LeoPepsi: Dalej jestem zdania że jeżeli ktoś da za Garnacho odpowiednie pieniądze, to powinniśmy go sprzedać, szkoda go, ale totalnie nie pasuje do gry w nowym systemie, stylem gry bliżej mu do Rashfora niż do Diallo lub Fernandesa, dodatkowo według mediów nasza sytuacja jest słaba, i bez sprzedaży nic nie kupimy, skoro sam Garnek wystarczy żeby podreperować budżet, to po prostu powinien odejść, talent ma, być może za kilka lat okaże się że cena była za niska, ale doświadczenia z ostatnich lat, gdzie nasze wonderkidy, które miały zdobywać złote piłki, odchodziły z United bo nie dostawali nowego kontraktu, nauczyły mnie, że może to będzie dla nas odpowiedni krok
» 24 stycznia 2025, 20:54 #266
Anhel: Ale właśnie ostatnie lata to były na siłę tworzenie kotów z naszej Akademi. Tak na prawdę po za Rashfordem i Grenwoodem tam nikt nigdy nie prezentował poziomu United.

Jak najbardziej sprzedajmy ich Garnacho , Rash itd ale nie za pół darmo do rywala z którym w przyszłym sezonie możemy walczyć o top4
» 24 stycznia 2025, 20:58 #265
Lecter: Z tym, że z Garnka jeszcze wyciśniesz więcej. Chłopak pokazywał nieraz duży potencjał i był wyróżniającą się postacią (fakt ma tle bladej reszty drużyny, ale jednak), mając zaledwie 18-19 lat.
Niestety Rasha już nie nauczysz za wiele, śmiem twierdzić. Tylu trenerów próbowało wbić mu do głowy jedno czy drugie, a on sam pokazywał jak ma wyj.. i tyle. Swoją drogą, tych wiosenek ma już trochę i nie czas na naukę, a na pokazanie swoich wyuczonych nawyków. Jakie to nawyki, to wszyscy widzimy (wspominana wyj..ka, słaba psycha, brak motywacji czy samozaparcia, nie wspominając o jak podstawowym atrybucie- bieganiu).
Garnacho nie jest idealny, ba wiele Jemu brakuje do ideału. Jest jednak młodym zawodnikiem. Wiele przed Nim. Popełnia błędy, ale czy nie byłoby sprawiedliwie , dać Jemu szansę podczas, gdy tak wiele jej dawaliśmy innym, chociażby właśnie Rashowi? Ten chłopak cały czas się rozwija i na pewno odwzajemni dobrą grą, jeśli będzie się regularnie na Niego stawiać. Widać po Jego mowie ciała, że Jemu zależy i chce się uczyć. Trzeba przyznać, że chłopak ma mocną psyche, a takich u nas potrzeba.
Skupmy się na sprzedaży tych, których już dawno nie powinno tu być. Nie chcę się rozwodzić o kim mowa. Niech każdy sobie sam prześwietli nasz, szeroki skład.
» 24 stycznia 2025, 21:15 #264
tygrys26: Garnacho to jedynie na ławkę się nadaje i tyle
Ale patrząc na to jakie ma ego i za kogo się uważa to raczej nie vedzie chciał siedzieć na ławie więc niech idzie gdzieś za dobrą kasę.
Zastrzyk gotówki lrzyda się klubowi
» 24 stycznia 2025, 21:48 #263
danielwilku1: Oho widze, ze kolejny mlody talent (Nypan) odpuszczony :/
» 24 stycznia 2025, 20:27 #262
JohnLocke: Jest jeden problem z wypożyczeniem Antoniego. Kilka razy jakimś cudem piłka mu spadnie pod nogi, znajdzie się w sytuacji 100% że każdy trafi do siatki. Zdobędzie powiedzmy 7 bramek do końca sezonu, to żeby nie było że Amorim się nabierze i go zostawi na kolejny sezon.

Jak się trafi jakis głupi który da latem chociaż 10mln to sprzedawać jak najszybciej.
» 24 stycznia 2025, 20:00 #261
Biniek: Ale jaki to problem? Niech chłop idzie na wypożyczenie i nastrzela jak najwięcej bramek. I tak ciężko będzie odzyskać chociaż połowę za niego, więc im lepiej wypadnie, tym lepiej dla nas.
O Amorima bym się nie martwił, chłop głupi nie jest.
» 24 stycznia 2025, 20:04 #260
JohnLocke: No tak. Oby tak bylo. Też będę się modlił żeby na strzelał jak najwięcej i później baj baj adios buenos aires. Jak na razie Amorim pokazuje że widzi kto potrafi grać w piłkę a kto nie, kto ma dobry charakter do grania a kto lubi błysk fleszy
» 24 stycznia 2025, 20:17 #259
Biniek: Właśnie z Antonym to jest tak, że widać po nim, że bardzo chce, ale mu nie wychodzi. To nie jest truptacz w stylu Rasha, czy wieczny połamaniec. Po prostu nie ten poziom.
» 24 stycznia 2025, 20:39 #258
Frosty: Nypan ( nasz cel transferowy od roku ) leci do Manchesteru żeby porozmawiać z City … kurde czy ktoś ich w końcu ukarze w tej lidze ? Robią sobie luźne 4/5 transferów w zimowe okienko i śmieją się z tych niby zarzutów
» 24 stycznia 2025, 19:43 #257
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 19:50

Te transfery, co teraz robią akurat nie wydają się podejrzane, bo jednak zarobili wcześniej sporo na sprzedaży. Ukarani powinni zostać za to, co wcześniej robili.

Btw. Ornstein teraz podał, że Arsenal wbił do gry o niego
» 24 stycznia 2025, 19:47 #256
Kilerek7: U nas cel od roku, a inni raz dwa i przyklepane
» 24 stycznia 2025, 19:51 #255
Batigol222: Na składankach z YT wygląda kozacko, ale taki Bergvall wyglądał jeszcze lepiej, i co z tego? Nie każdy młody pomocnik z talentem to nowy Pedri.
» 24 stycznia 2025, 20:05 #254
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 20:14

Queue masz pewność że ta wyliczanka błędów dotyczy tylko jednego sezonu?

Niżej miało byc
» 24 stycznia 2025, 20:13 #253
JohnLocke: @Batigol222 na YouTube to nawet Fred wyglądał jak Kaka.
» 24 stycznia 2025, 20:19 #252
AUDIoooo: U nas czkają, bo kupili szrotu za krocie z tygodniówkami kolosalnymi, teraz papierowym mieczem walczą na rynku transferowym, jeden wielki JOKE!
» 24 stycznia 2025, 20:39 #251
Queue13: @Herek

Tak, np. te błędy z Evertonem, Watfordem czy Chelsea to był jeden sezon, a były jeszcze inne.
I wgl w samym sezonie 22/23 też ma więcej niż 3 na 100%. Na YT są kompilacje to można sprawdzić sobie.
» 24 stycznia 2025, 21:04 #250
GS8GS: Każdego nie kupimy, w U18 już w poprzednim sezonie kilku chłopaków pokazywało się świetnie, w swoim roczników. Może tam wypatrzono kolejmych graczy na dobrej drodze do pierwszego zespołu.
» 24 stycznia 2025, 21:44 #249
sturmik: Chelsea - moze bysmy kupili Garnacho - ale 60 mln to za duzo...
United zainteresowane Nkunku z Chelsea (27 lat, 18 meczy -2 gole - 1 asysta) - Chelsea: co najmniej 70 mln funtów ... XD
» 24 stycznia 2025, 19:17 #248
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 19:25

Najlepiej by bylo jakby ktos w lecie kupil Masona z Marsylii za 120mln chociaz to 60 bysmy dostali i to tez by bylo jako za wychowanka zapisane, do tego zostawić Garnka a sprzedac Mainoo za 70mln euro i by byly srodki na transfery
» 24 stycznia 2025, 19:24 #247
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 19:29

Najgorsze jest to ze Garnacho wcale nie ma ochoty odchodzic z United. Sami wypychamy chlopaka.
Niesprzedawalne szproty z bajonskimi tygodniówkami wykonczyly w koncu ten klub.
» 24 stycznia 2025, 19:29 #246
Queue13: Manchester United’s second approach for Patrick Dorgu is NOT enough to get the deal done so far. Lecce are insisting on a £34m package, or Dorgu won’t be allowed to leave in January. [@FabrizioRomano]

Niech wychodzą po prostu z tych negocjacji...
» 24 stycznia 2025, 19:09 #245
robertbham: Dokładnie inne kluby muszą wiedzieć że nie można nas doić i że jak coś nie pasuje odchodzimy od negocjacji i tyle
» 24 stycznia 2025, 19:45 #244
RobinVP: Zwłaszcza, że są tuż nad strefą spadkowa, jeśli nie uda się im utrzymać w Serie A to w letnik okienku cena pewnie będzie niższa niż 40mln
» 24 stycznia 2025, 20:32 #243
szmexy: [CIEKAWOSTKA]

Andre Onana w tym sezonie popełnił trzy błędy, które doprowadziły do bramki dla przeciwników. To najgorszy wynik od sezonu 2019/2020, kiedy trzy błędy popełnił David de Gea. Procent obronionych strzałów przez Kameruńczyka (63,6%) jest najniższy spośród bramkarzy Manchesteru United od czasu występów Andersa Lindegaarda w sezonie 2012/2013 (55,3%)









Manchester United Polska na FB
» 24 stycznia 2025, 18:24 #242
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 18:35

Nasz podstawowy bramkier xD. Mam nadzieję że z Fulham swoje szanse dostanie Turek. Chociaż wątpię że tak będzie. Jeśli z Fulham odwalilby farfocla to wtedy już raczej by Amorim zareagował. Jedno co mnie cieszy że w końcu manager ma prawo głosu i nawet każdego moze posadzić lub wypier******c.
» 24 stycznia 2025, 18:34 #241
Queue13: Dla mnie statystyka mało wiarygodna, bo nie wierzę, żeby de Gea miał wtedy tylko 3 błędy czy to w sezonie 18/19 czy 19/20... Z samych największych miał takie jak nabijanie gości z Evertonu czy puszczanie z Watford złapanej piłki, przełamywanie rąk po strzałach z dystansu, a jeszcze było kilka. To były mroczne jego czasy w tym klubie.

I wgl teraz procent obronionych strzałów ma znaczenie? :P Nie ma to na celu bronienia Onany, ale wydawało mi się, że w poprzednim sezonie były spore dyskusje o tej statystyce.
» 24 stycznia 2025, 19:03 #240
skowron32: Ciągle uważam, że sprzedaz Granacho będzie błędem i to taki poważnym! Bo kupią jakiegoś łacha za 60 mln który nie będzie w polowie jak Granacho.
Błąd zrobili z DDDG , CR7, Mc Tomkiem i tym co gra w Benfice (zapomniałem jak się nazywa)
» 24 stycznia 2025, 18:14 #239
Dodge: Rozumiem jakby to była sprzedaż do Realu czy PSG, ale Chelsea?! Dla mnie kompromitacja jeżeli do tego dojdzie.
» 24 stycznia 2025, 18:19 #238
Lecter: Alvaro Carreras Fernandez
» 24 stycznia 2025, 18:24 #237
Batigol222: Sulemana z Southampton jest lepszy od Garnacho. Sprowadzenie kogoś lepszego nie powinno stanowić problemu.
» 24 stycznia 2025, 18:43 #236
axel52: Lepszych od Garnacho biega całe mnóstwo na świecie.
Także zastąpić Garnka kimś lepsiejszym to żaden problem.
» 24 stycznia 2025, 19:09 #235
JanMatejko: Haha sulemana lepszy bo zagrał dobry mecz przeciwko United,.dobry zart. Chlop przez 3 lata grania w Southampton mial udzial przy 5 bramkach
Dobre dobre eksperty som
» 24 stycznia 2025, 19:16 #234
smiechy: Nikt nie popełnił błędu ani z DDG, ani z CR7, ani ze Scottem, a tym bardziej Carrerasem. Raz czy dwa fanbaza wywołała nazwisko Hiszpana i nagle popełniliśmy błąd, nie masz nawet pojęcia jak on gra i nie masz pojęcia, że średnio nadawałby się aktualnie do taktyki Amorima, chyba, że poświęciłby bardzo dużo czasu na szlifowanie go, a tym samym kibice by musieli uzbroić się w sporą dawkę cierpliwości.

Skoro Alvaro jest tak często wywoływany ostatnio do tablicy to tylko pokazuje ile szrotu było w młodzikach, bo mówi się tylko o nim, jak to nie odpalił. Czemu nagle nie wymieniasz Kambwali, Hannibala, Pellistriego, Williamsa? Ten ostatni to przecież na LO miał deptać po piętach Shawowi, a dziś? Bez klubu. 24 LATEK wart chwilę temu 12 mln euro. Gdzie jest dziś Iqbal, Mengi, Tuanzebe, Chong? To też były błędy?
» 24 stycznia 2025, 19:27 #233
Batigol222: Nie, po prostu w bezpośrednim starciu było widać, że potrafi więcej niż Garnacho. I zakładam, że w takim Southampton Garnacho niekoniecznie miałby więcej udziałów przy bramkach.
» 24 stycznia 2025, 19:38 #232
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 19:56

Batigol
Jak dla mnie to jedyny argument za nim to niska cena i za 15-20mln euro mozna by go wziac. Zobacz, ze on ostatnia bramke strzelil 2 lata temu to chyba cos musi byc z nim nie tak nie sadzisz? Bo takich zawodnikow co robia wiatr i nic z tego nie wynika jest duzo. I tak patrze na niego to on chyba łamliwy jest
» 24 stycznia 2025, 19:53 #231
skowron32: Ok zastąpić go kim lepszym nie problem ale nie dla UNITED. Dla Nas od kilku lat najprostsze rzeczy są problemem.
» 24 stycznia 2025, 20:05 #230
Batigol222: Wiem, w meczu z United też było widać, że wykończenie mocno u niego kuleje, ale akurat ten element młodzi zawodnicy często są w stanie poprawić. Vinicius w Realu na początku też tylko dryblował, za to Fati w Barcelonie nie za bardzo dryblował, ale potrafił ładnie strzelać, i co było dalej? Garnacho sprawia wrażenie zawodnika, który jest blisko swojego sufitu: nie będzie szybszy i nie będzie lepiej dryblował, bo akurat z tymi umiejętnościami to piłkarze się rodzą. Patrząc na jego profil, trudno też będzie przekształcić go w "10" lub wahadłowego.
» 24 stycznia 2025, 20:08 #229
Batigol222: Co oczywiście nie zmienia faktu, że o wiele lepiej byłoby sprzedać Rashforda, Casemiro, Mounta, Dalota itd, a Garnacho mimo wszystko zostawić.
» 24 stycznia 2025, 20:10 #228
smiechy: Pewnie, że byłoby lepiej, ale jak znajdziesz chętnych za nich to myślę, że klub chętnie odda Ci procent ze sprzedaży. ;)
» 24 stycznia 2025, 20:13 #227
dlabigt23: Cieszę się że kolejny wychowanek zaczął wbijać do naszego składu. Collyer może to być nasz drugi Scott. Nie liczę na wiele ale mam nadzieję że chociaż będzie solidny i przydatny w naszej kadrze. Ostatnio Mainno się popsuł ciekaw jestem czy nie pasuje kompletnie do tej formacji? Czy on poprostu obniżył loty i zaczął spowalniać z rozwojem po podpisaniu kontraktu...
» 24 stycznia 2025, 18:06 #226
Dodge: Nie ma co oczekiwać, że 19 latek będzie w topowej formie w zawirowaniach jakie są obecnie w klubie. Nic się nie stanie jak dostanie więcej czasu na dostosowanie się do nowej formacji i założeń, które nakreślił nowy trener. Nie szukałbym na siłę braku rozwoju jak inni i nie wypychał go na siłę z klubu. Możemy po woli stawiać na 21 latka i dawać mu czas więc dajmy czas też 19 latkowi, który już pokazał, że jest świetnym piłkarzem nie tylko w klubie, ale i w reprezentacji.
» 24 stycznia 2025, 18:15 #225
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 18:19

Ale tu nie chodzi o top formę. Nie twierdze że on musi być odrazu jakimś Modriciem czy innym Xavim. Chodzi o podejście. Większość zauważyła że dość często sobie truchta i odpuszcza czy przechodzi obok meczu. Collyer może nie jest wirtuozem i talentem na miarę Mainoo jednak głowa mu dojezdza i jak widać można się prezentować dość solidnie i z marszu wejść w nową formację. Stąd teraz więcej będzie grał zapewne Collyer bo daje więcej energii w środku pola.
» 24 stycznia 2025, 18:18 #224
Dodge: Ale Maino też wszedł z buta do drużyny. Collyer na razie zagrał pierwszy mecz z przeciętnym rywalem od 1 minuty. Zobaczymy jak to będzie na dłuższą metę, ale według mnie Maino też powinien dostać więcej zaufania. Może spróbować go wyżej. Przed Bruno i Ugarte.
» 24 stycznia 2025, 18:23 #223
smiechy: Mainoo po urazie, do tego nowa taktyka, wszedł z buta do mainstreamu, zwirowania wokół kontraktu, trzeba tam trochę go poukładać.
» 24 stycznia 2025, 19:30 #222
JestemNumerem9: Witam. Czy ktoś kumaty wytłumaczyłby na czym polegają ogólnie i ponoć tak poważne problemy finansowe utd ? Miałem kłótnie z kolegą , który mówię że jest gorzej w Barcelonie. Wd mnie z tego co się orientuję to duży problem jest z limitami a nie stricte finansami.
On powoływał się na wielki dług, którego nikt nie ma.
Nawwet wielki przychód jest na. I. Skoro jego koszty dochodu są przeolbrzymie.
» 24 stycznia 2025, 16:07 #221
wrobel1992: Myślę, że warto przełożyć ten komentarz na język polski…będzie łatwiej uzyskać informację.
» 24 stycznia 2025, 16:15 #220
JanMatejko: Problem jest w tym ze przez dwa lata wydali 600mln funa a w tym czasie nic nie wygrali wartosciowego i przychodow z ligi mistrzów nie bylo wiec nie moze byc tak ze klub co roku czy dwa bedzie wydawal po 600milionow mając niskie przychody
» 24 stycznia 2025, 16:38 #219
JohnLocke: 709mln i to dla znajomych Eryczka
» 24 stycznia 2025, 17:08 #218
Queue13: Jak już podajecie kwoty transferów to wliczajcie też kwoty wychodzących.
ETH wg Transfermarkt ok. 475 mln euro wydał, a nie jakieś ponad 700
» 24 stycznia 2025, 17:48 #217
sztejner: Queue13

W sumie ciekawe spostrzeżenie
» 24 stycznia 2025, 18:09 #216
Kundziu: Tu nie chodzi o poważne problemy finansowe klubu tylko o FFP. Klub nie może ciągle wydawać więcej na zawodników niż na nich zarabia. Jak kogoś sprzedawaliśmy to za drobne, a co okienko transferowe wydajemy masę pieniędzy. FFP nas blokuje, a nie problemy finansowe klubu.
» 24 stycznia 2025, 19:05 #215
Damianinho1989: Garnacho out, Dibling in. Jestem na tak. A wy ?
» 24 stycznia 2025, 15:40 #214
skylark11: Na pewno nie za te 50mln co oni niby chcą
» 24 stycznia 2025, 15:42 #213
KubaUtd: Z tego co patrzę na Flashscore to Dibling gra bardziej na prawej stronie a tam mamy Amada.
» 24 stycznia 2025, 15:42 #212
Damianinho1989: Święci na 99 spadają. Cena powinna być niższa niż 50
» 24 stycznia 2025, 15:46 #211
M4S73R: Zamienił stryjek siekierkę na kijek ?
» 24 stycznia 2025, 15:59 #210
BlacklashPL: Patrząc na to ile chce South to lepiej poczekać aż już będą oficjalnie w championship i kupić go za 20 + dodatki, a jeśli pasowałby do systemu gry itd, to niech sie klub już z nim dogada nieoficjalnie, zaoferuje mu warunki wstępne i niech dokończy sezon i łapie full time w South.
» 24 stycznia 2025, 16:13 #209
nowakman85: Z Diblingiem jest jeden problem bo zawołają za niego tyle co za Garnacho a jest od niego gorszy a tu potrzeba kogoś kto z miejsca zrobi wiatr
» 24 stycznia 2025, 16:22 #208
JanMatejko: Panowie spokojnie, przecież tu mozna przeczytac ze takich jak Garnacho jest na pęczki wiec napewno znajda odpowiednie zastępstwo
» 24 stycznia 2025, 16:43 #207
gorzky: Zwykle jak w tytule lub w treści jest kuriozalna bramka to dotyczy Onany, także miła odmiana że tym razem chodzi o bramkarza drużyny przeciwnej.
» 24 stycznia 2025, 15:38 #206
Herek: Jakby gral to wydaje mi się ze mógłby śmiało przebić swojego rywala
» 24 stycznia 2025, 16:01 #205
szmexy: Dla mnie możemy sprzedać Garnacho jeśli uda nam się namówić kogoś z topu - Nuno Mendes/Theo Hernandez (jeśli nie podpisał kontraktu) czy Alphonso Davies.

Jeśli mamy sprzedawać żeby kupić jakiegoś randomowego gościa z 16 drużyny serie a to dla mnie to nie ma sensu.
» 24 stycznia 2025, 15:16 #204
skylark11: Theo to niedługo nowy kontrakt podpisze
» 24 stycznia 2025, 15:42 #203
skylark11: ?? | Ruben Amorim is frustrated by mufc's inactivity so far in the winter transfer window.

Sources suggest he was not fully aware of the financial issues when he agreed to join, although United sources have denied that and insist Amorim was given a full and transparent breakdown of the club's financial realities.

[Samuel Luckhurst, MEN]
» 24 stycznia 2025, 15:16 #202
sturmik: Ruben niech sobie akademie pooglada i ma juz kilka nowych transferów - i to za darmo. I nie musza sie aklimatyzowac w Anglii czy Manchesterze i kochaja klub.
» 24 stycznia 2025, 15:22 #201
JanMatejko: Strumik np Hughill wrocil to moze z nim zawojujemy lige europy
» 24 stycznia 2025, 15:23 #200
sturmik: Nie obrazilbym sie zobaczyc na koncówki lub jakies puchary Chido Obi-Martina. Amassa czy Daniela Gore (z którym wiazalem wielkie nadzieje i który w koncu wrócil do formy).
» 24 stycznia 2025, 15:31 #199
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 15:34

Przecież to zwykły bajt. Skąd randomowy dziennikarz może wiedzieć takie rzeczy.

#JanMatejko trollujesz z Hugillem ? Gość nie przebił się League One do pierwszego składu, dlatego wrócił z wypożyczenia.
» 24 stycznia 2025, 15:32 #198
skylark11: Samuel Luckhurst to jeden z lepiej poinformowanych dziennikarzy w Anglii
» 24 stycznia 2025, 15:43 #197
jayjay2: Akurat Luckhurst lubi pisać to, co akurat może się kliknąć. Parę lat temu media pisały, że interesujemy się Sandre Berge (co średnio podobało się fanom w social mediach, bo to przecież nie Kroos czy Messi), po czym po kilku dniach Luckhurst wypalił z breaking newsem, że Berge właśnie pojawił się w Carrington na testach medycznych. Po 30 minutach okazało się, że to nie był Berge tylko jakiś mężczyzna "podobny" do niego z twarzy. Na szczęście przeprosił za pomyłkę.
» 24 stycznia 2025, 16:05 #196
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 15:16

Ja rozumiem ze kazdy chcialby NOWYCH zawodników co okienko, bo NOWE jest pewnie lepsze - a jak gorsze to jeszcze nie wiemy ze gorsze :)
Widzialem w ciagu ostatnich 12 latach bezkrólewia na Old Trafford rózne dziwne, czasami niezrozumiale ruchy transferowe. Jednak zawsze przyswiecala im jedna niezlamalna zasada: zostawiamy najlepszych w klubie i staramy sie dokupic lepszych niz nasi sredni. Próbujemy ulepszyc druzyne zeby pchnac ja ku topce Europy.
Pozbycie sie Garnacho jest totalnym zaprzeczeniem wszystkich tych zasad. To tak jakby nagle Bayern zaczal kupców na Harrego szukac bo im sie budzet nie spinal. Albo jakby PSG 2 lata temu nagle próbowal sprzedawac Mbappe bo pieniedzy na bocznego obronce braklo...
Jesli tak ma wygladac zarzadzanie Ineos to sorry ale wolalem jak sami Glazerowie rzadzili. Moze rozrzucali pieniadze na prawo i lewo , ale nigdy nie oslabiali potencjalu druzyny.
Sprzedajmy Garnacho, kupmy za to Drogu i jeszcze ze 2-ów klaunów z Atalanty czy Bolonii.
I bujajmy sie dalej z misiu Case, Eriksenem, obrazonym Rashem, bezzebnym Zirkzee i Mountem - wrogiem z Chelsea, któremu placimy za wakacje zycia.

A gdzie jest trening, podnoszenie umieetnosci pilkarzy których mamy, zatrudnienie im psychologa, zaklinacza owiec czy egzorcyste który odblokuje ich zeby im sie chcialo?
Najprosciej jest poskreslac pilkarzy bo nie lubie i nakupic swoich bo kto bogatemu zabroni.
» 24 stycznia 2025, 15:13 #195
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 15:29

Serio porównałeś właśnie ewentualną sprzedaż Garnacho do oddania Mbappe przez PSG i Kane'a przez Bayern ?? WOW

Moze rozrzucali pieniadze na prawo i lewo , ale nigdy nie oslabiali potencjalu druzyny.

przecież sam sobie zaprzeczasz,bo rzucając sianem na lewo i prawo nie patrząc na przydatność gracza osłabiali ten skład wysokimi transferami nie mającymi żadnego sensu
Nie osłabili składu ? rzucając Rashfordowi tygodniówkę 300 K ?? za pół roku wzwyżki formy - patrzyli na niego jak na Złote Dziecko,był oczkiem w głowie zarządu i ich symbolem akademii,specjalne traktowanie oraz przyznanie mu statusu największej gwiazdy Manchesteru - to nie tylko obnażyło słabość zarządu,ale też zaszkodziło samemu Marcusowi...

*mówisz o osłabianiu potencjału,i niby kogo z tym potencjałem oddaliśmy ? Greenwooda ?? Rashforda trzymamy do dzisiaj,innych gości z giga potencjałem sobie nie przypominam,chyba że chodzi Ci o Pereire,Iqgbala,Kambwale,Garnera,Lingarda czy Elangę (bo rozumiem że chodzi Ci o ten giga potencjał akademii)
» 24 stycznia 2025, 15:26 #194
Quahadron: Tak, chcemy wahadłowych bo nie mamy żadnych wahadłowych. Chcemy napastnika, bo nie mamy żadnego napastnika. Niesamowite, prawda?

Ale po co nam wahadłowi do formacji z wahadłowymi.. zostawmy lepiej na siłę skrzydłowego w drużynie, która nie gra klasycznymi skrzydłowymi.
» 24 stycznia 2025, 15:35 #193
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 16:47

Quahadron
Jeszcze niedawno bylo mowione ze niby United zmienia polityke transferowa i juz nie będą robic transferów pod danego trenera tylko pod filozofie klubu, rozumiem ze jak teraz sprzedamy Garnka i za dwa lata zwolnia Amorima bo bedzie bryndza z wynikami i przyjdzie trenere grajacy 4231 to znowu będziemy szukac zawodnika o profilu Garnka? Ewentualnie go odkupimy za 150 :)
» 24 stycznia 2025, 16:45 #192
Quahadron: JanMatejko

Rozumiem punkt widzenia, ale powiedziało sie "A" biorąc do pracy Amorima, więc nie możemy całkowicie odciąć się od wzmocnień. Uważam, że jeśli poszliśmy w tym kierunku i będziemy ten kierunek rozwijać.. to powinniśmy patrzeć na trenerów o podobnym profilu. I tyle.
» 24 stycznia 2025, 16:52 #191
Lecter: Sturmik

Zgadzam się. Z ust mi to wyjąłeś.
Jak to w ogóle wygląda:
- Rash na wypożyczenie
- Antony na wypożyczenie
a,
- Garnacho na sprzedaż
- Mainoo również mówiło się o ewentualnej sprzedaży
- może sprzedajmy Diallo ( kiedyś również tu była dyskusja o jego sprzedaży)
Takich graczy po prostu się nie sprzedaje, a co najmniej daje Im się czas.
Tymczasem my dajemy szansę, śmiem twierdzić dożywotnią, takim wiecznym graczom/pacjentom, jak:
- Rashford
- Antony
- Shaw
- Jones ( świetny przykład na zagrzanie sobie stołka na lata w United)
- teraz Mount
- Sancho
- Pellistri ( chociaż ja uważałem go za młodzika z potencjałem, to mimo wszystko, po co było trzymać zawodnika, tyle czasu bez jego pomysłu na grę w zespole)
- Casemiro ( nie wiem dlaczego my nie pozbywamy się jeszcze Brazylijczyka)
- - Eriksen ( każdy widzi że w środku potrzebujemy jakości, natomiast Duńczyk swoje lata świetności już miał i one nie wrócą)
Tu trzeba domagać się zmian.
Pozbywanie się zawodników, którzy wchodzą w ten świat piłki, są jeszcze młodymi zawodnikami, którzy chcą osiągnąć sukces, a którzy ogrywają się w najlepszej lidze, od 17 roku życia, zawsze będzie pozbywaniem się jakości. Przecież oni nie powiedzieli ostatniego słowa, a przed Nimi lata gry.
Mogę zrozumieć że potrzebujemy wahadłowego, ale na wymianę taką:
Dalot na Dorgu
czy
Casemiro na Dorgu,
lecz w żadnym wypadku:
Garnacho na Dorgu, czy
Mainoo na Dorgu
» 24 stycznia 2025, 18:07 #190
mycka86: [Dharmesh Sheth]
Manchester United forward Antony given permission to travel for medical with Real Betis. Betis will pay at least 84% of wages + bonuses. Straight loan. Depending on performance, United COULD make profit on wages - they did with Sancho to Dortmund last season.
» 24 stycznia 2025, 14:47 #189
Queue13: Akurat ta informacja to miłe zaskoczenie.
Patrząc po tygodniówkach piłkarzy Betisu to myślałem, że może być ciężko o 50% nawet
» 24 stycznia 2025, 14:55 #188
Lecter: Rozumiem, że taki Rash jest tu za długo i zbyt długo czekali wszyscy na Jego wielki powrót, wielkie bum, że w końcu odpali i wróci z formą. Ale sytuacja z Garnkiem jest całkiem w drugą stronę. Takich zawodników trzeba trzymać, dawać szansę. Później będzie płacz i lament, jak wystrzeli z formą gdzieś indziej. Garnacho jest jeszcze bardzo młody (20lat), a już zdołał pokazać się z bardzo dobrej strony. Jaka to polityka, gdzie dajemy rok w rok szansę takiemu Rashowi, co dawno swoje 3min miał, a od kilku nie potrafi wyjść z dołka, gdy tymczasem, chcemy pozbyć się młodego perspektywicznego zawodnika, który już nieraz decydował o losach spotkania, a zaczynał mając 17,18lat w najlepszej lidze świata?
Zamieńmy jego na kilku grajków z ligi portugalskiej, holenderskiej czy duńskiej, a zobaczymy jak będą odbijać się od ligi. Nie musi tak być, ale często taki obrazek widzieliśmy i nie tylko my, ale w całej lidze.
Tymczasem mamy, praktycznie gotowy materiał, który grywa odkąd skończył 17 lat w lidze.
» 24 stycznia 2025, 14:44 #187
klb9k: Ja nie widzę sytuacji w drugą stronę: odsunięty tymczasowo przez jednego i drugiego trenera, lajkowanie w social mediach wpisów krytykujących trenera, odwracanie się do kibiców plecami, chimeryczny w swojej grze (1 mecz dobrych w kolejnych 5 kopie się po czole), piłkarz stworzony do gry kontry a my mamy grać zupełnie inny futbol. Jeżeli mamy trzymać jednego piłkarza, z którego może coś będzie zamiast sprzedać i patrząc na zasady PSR będziemy mogli wydać około 180mln czyli zakupić 3-4 piłkarzy pasujących do systemu to chyba wybór jest oczywisty.
» 24 stycznia 2025, 14:58 #186
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 15:06

Później będzie płacz i lament, jak wystrzeli z formą gdzieś indziej.

tak ogólnie to wcale z jakąś wybitną formą wystrzeliwać nie trzeba,wystarczy że Sancho będzie miał asystę,Scotty strzeli głową,a DeGea w co siódmym meczu zachowa czyste konto - wystarczy.
jak Garnacho będzie w Chelsea i np. w 5 meczach z rzędu będzie miał 0 goli i 1 asystę,to i tak wszyscy będą mówili o tej asyście przez tydzień
problem nie leży w samym pozbywaniu się graczy,problem leży w tym że zastępujemy ich gorszymi - jeśli uda nam się odejść od tego schematu,to sprzedaż jakiegokolwiek zawodnika powinna wychodzić w większości sytuacji na plus,obecnie wychodzimy częściej na minus
» 24 stycznia 2025, 15:02 #185
Lecter: Na plus będzie wychodzić sprzedaż zawodników stosunkowo starszych, którzy nic nie wnoszą od kilku dobrych lat i nie mogą się odnaleźć bądź łapią kontuzję za kontuzją. Wtedy zastąpienie ich młodszymi, tańszymi, silniejszymi, szybszymi etc, ma sens. Do tego niech jeden czy drugi wypali, to już całkiem spoko. Wtedy podnosimy jakość, jakby nie patrzeć.
Natomiast dla mnie, pozbywanie się takich zawodników jak, Elanga, Garner, McTominay, Fernandez, Iqbal, czy teraz rozmawiamy o Garnacho czy Mainoo, to zawsze będzie obniżanie jakości zespołu. Oczywiście może ktoś przyjść w zamian, ale tu jest wielka niewiadoma, czy nie wdroży się jak Sancho, Antony, Hojlund, Zirkzee itd
Zobrazuje to tak:
Casemiro na takiego, który będzie szybki - OK
Eriksen na takiego, który będzie wytrzymały - OK
Shaw na takiego, który w ogóle będzie biegał i będzie zdrów - OK
To zawsze będzie na plus i podniesienie jakości drużyny.
Natomiast syt. taka:
Garnacho na drugiego Antonego - do doopy z taką zamianą
Garnacho na drugiego Casemiro - do doopy z taką..

Garnacho na takiego, który odpali i będzie gwiazdą ligi- super, tylko jest to wielka niewiadoma i mało realna.

Reasumując, wolałbym sytuację taką iż sprzedajemy zawodników takich jak:
1. Rashford
2. Casemiro
3. Shaw
4. Eriksen
5. Dalot
6. Mount
I za kwoty sprzedaży kupować zawodników podnoszących jakość.

Sprzedawanie
1 Garnacho
2 Mainoo
3 Diallo (kiedyś również piali tu ludzie o jego sprzedaży, a jednak chłopak się rozkręcił)
Etc.
Zawsze będzie obniżaniem jakości bądź tkwieniem w miejscu.
» 24 stycznia 2025, 17:45 #184
tomekwietniu: Jeśli sprzedadzą Garnacho za 60-70mln, to co myślicie o takim Tylerze Dibling za powiedzmy 35mln?
» 24 stycznia 2025, 14:28 #183
rizx: Sprzedać Garnacho, żeby kupić Tylera Dublina to jak otwarcie powiedzieć, że naszym celem w lidze jest top10. Skoro w przypadku Argentyńczyka tak bardzo czepiamy się liczb, to z pewnością niektórzy tu byliby zachwyceni z 2g/a w 20 meczach Dyblinga
» 24 stycznia 2025, 14:54 #182
tomekwietniu: A kto powiedział żeby to jest sprzedaż żeby tylko kupić młodego anglika.
Sprzedaż wychowanka odblokuje fundusze, to raz. Dwa trzeba kupić kogoś do rotacji z poziomu prawego atakującego.
» 24 stycznia 2025, 15:16 #181
Quahadron: Ludzie którzy dzisiaj domagają się zostawienia Garnacho to Ci sami którzy za pół roku będą płakać, że klub nie robi transferów. Że nie kupujemy wahadłowych do formacji opartej na wahadłach i że czemu nie kupujemy Gyokeresa skoro jest na wyciągnięcie ręki.

Brak sprzedaży Argentyńczyka wiąże się z tym, że zanim wykonamy jakikolwiek ruch w lato.. będziemy musieli się pozbywać tych których nikt nie chce (Rashford, Casemiro, Antony).
» 24 stycznia 2025, 14:02 #180
Dodge: Jeżeli to mają być takie transfery jak do tej pory to tak domagam się zostawienia Garnacho. Kolega chyba ślepo wierzy w to, że jego sprzedaż rozwiąże wszystkie problemy. Nie rozwiąże. Wymieniona przez cb trójka zostanie bo nie będzie potrzeby sprzedawania ich. Kupimy kolejne wymysły z ligi ogórków, którzy będą nic nie robić. Więcej Antonych Mountow zygzaków i sabotażystów typu Onana. A wywalmy pilkarza, który jako jeden z nielicznych dał nam trochę radości w ostatnich latach.
» 24 stycznia 2025, 15:12 #179
klb9k: I miejmy dalej chwile radości co sezon i bijmy się z tuzami o miejsca 8-15 bo nie będziemy w stanie nic robić na rynku
» 24 stycznia 2025, 15:18 #178
Quahadron: Antony, Mount i Onana to transfery Glazerów, a nie INEOSu, więc głupotą jest rozliczanie obecnego zarządu za grzechy poprzedników.

Najlepiej w ogóle nie robić transferów bo Glazery z Woodwordem na czele robili transfery na chybił trafił. Z transferów obecnego pionu sportowego jedynie można się przyczepić do Zirkzee, ale za wcześnie też by go całkowicie skreślać.
» 24 stycznia 2025, 15:20 #177
Dodge: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 15:49

I co biłeś się o mistrza robiąc grube transfery?
Wyszedłeś z grupy LM wydając 300mln w jednym okienku? Piszecie głupoty żeby tylko pisać?
Nowy zarząd to kolejny paździerz. Pomysł na klub? Zabrać kibicom i zwykłym pracownikom. Wstyd i tyle. A ludzie się dziwią, że beka MEMchesteru. Stajemy się memem przez takie podejście właśnie. Sprzedac najlepsze co mamy i kupić pełno gówna po to żeby kupić. Właśnie głupota jest myśleć, że to nie wina zarządu, że po takim okresie zarządzania jest gorzej niż było.
» 24 stycznia 2025, 15:48 #176
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 16:00

A kto mówi o grubych transferach? My nie mamy bocznych obrońców, nie mamy zmienników na obronę (odejdzie Lindelof i Evans), nie mamy zmienników na 10-tce (Eriksen odchodzi), nie mamy napastników (obecni to zawrotne 11 goli - A MAMY KONIEC STYCZNIA), nasz drugi bramkarz nosi się z zamiarem odejścia bo nie gra. Za Mainoo czy Ugarte możemy wpuścić jedynie Casemiro albo jakiegoś tam pożal się boże.. Collyera.

Z czego Ty chcesz robić transfery? Od lat nic nie sprzedajemy, a jak już to za drobne. Wydajemy potężne sumy od lat i w końcu sięgamy dna. MEMem to jesteś Ty jako kibic, a nie klub który próbuje coś zmienić. Już ostatnie okno było okienkiem wyjątkowym bo pierwszy raz od odejścia Fergusona pogoniliśmy tylu zawodników, a ze sprzedaży zarobiliśmy ponad 100 mln.
Oni rządzą dopiero od wakacji na dobrą sprawę i Ty porównujesz 15 lat Glazerów do pół roku INEOSu (nawet niech będzie rok).
Rozmowa z Tobą to porażka bo Ty myślisz, że te kontrakty, te straty i ten cały gnój narobiony przez lata można ogarnąć od tak w ciągu kilku miesięcy.
» 24 stycznia 2025, 15:59 #175
Leh: Garnacho był wczoraj chyba najlepszym naszym zawodnikiem. On ma niesamowitą łatwość dochodzenia do sytuacji. I równie niesamocie jest nieskuteczny.
No i jak tej skuteczności nie poprawi, to pożytku z niego nie będzie. Ale jak poprawi, to facet będzie kosmitą. I może mu brakować dryblingu, ale umiejętność znalezienia się w sytuacji w piłce jest nieoceniona.

Uważam, że puszczanie chłopaka zanim poznamy odpowiedź na to, czy on może ustabilizować formę i poprawić skuteczność, jest absurdem. Ja bym mu dał kolejny sezon, żeby zobaczyć, jak się rozwija. Bo jak się rozwinie w Chelsea, to będziemy snuć wizje alternatywnej rzeczywistości, w której na skrzydłach grają Greenwood i Garnacho...
» 24 stycznia 2025, 13:30 #174
Litosci: Rashford i welbeck u nas też z tego słynęli, że dochodzili do sytuacji, a strzelić nie mogli
» 24 stycznia 2025, 13:44 #173
Queue13: Właśnie trochę dziwią mnie te oceny Garnacho po wczorajszym meczu. Prawda, zagrał poprawnie, był aktywny, ale też miał kilka gorszych zagrań i zmarnował 2 bardzo dobre sytuacje. A ogólna narracja wśród kibiców jakby zagrał jakieś spektakularne spotkanie. Nie wiem czy potencjalne odejście daje mu od razu ocenę w górę?

"Uważam, że puszczanie chłopaka zanim poznamy odpowiedź na to, czy on może ustabilizować formę i poprawić skuteczność, jest absurdem" Tylko tutaj jest też druga sprawa - już mieliśmy kilka wielkich talentów, którzy mieli być wielcy, a jak poznaliśmy odpowiedź na to czy mogą ustabilizować formę to już było za późno i nikt takich zawodników nie chciał.

Dla mnie jak zostanie to spoko, ale jak odejdzie za sensowną kwotę to też płakać nie będę.
» 24 stycznia 2025, 14:00 #172
Piwal: Queue13 Garnacho wczoraj dwa celne strzały, jeden zablokowany, dwa niecelne z czego jeden w obramowanie bramki, bardzo dobra skutecznośc podań, najwiecej udanych dryblingów no i generalnie szarpał tego rywala chyba najbardziej spośród naszych zawodników. Chłopak był cały mecz aktywny i tak jak inni potrzebowali czasu żeby się rozkręcić i wyszli na boisko bez przekonania tak Garnacho bez kompleksów naciskał od początku. Gdyby każdy miał u nas taki mental jak on to byśmy takie mecze jak wczoraj wygrywali z większym spokojem.
» 24 stycznia 2025, 14:10 #171
Biniek: Możesz go tu trzymać kolejny sezon z nadzieją że odpali, albo sprzedać i w jego miejsce kupić 3 wartościowych zawodników.
Ja wiem, że wolę drugą opcję.
» 24 stycznia 2025, 14:10 #170
mycka86: 3 wartościowych jak Hojlund, Zirkzee, Mount czy jak Antony ? Sory za trolling.
» 24 stycznia 2025, 14:30 #169
Lecter: Możecie, również popchnąć za grosze takiego młodzika, jakim był Elanga, kupić w jego miejsce za miliony takiego Antonego, żeby później płakać, jak zarząd mógł coś takiego zrobić.
Jestem pewny, że taki scenariusz będzie i po czasie będzie tu lament, jak Garnek za rok, dwa wskoczy na taki poziom, a my zostaniemy z kimś pokroju Antonego, kupionego za krocie.
Był niedawno tu ktoś, co zapisywał czyjeś komenta i później sypie Wam iak z rękawa. Może i ja zacznę...
» 24 stycznia 2025, 14:34 #168
Biniek: Czy nie po to mamy tu Ineos, żeby sprawdzić w nam Antony nie powtórzył?
Większość kibiców krzyczała tu, że słabe transfery to wina Glazerow.
Jest ineos, więc o co chodzi?
» 24 stycznia 2025, 14:48 #167
mycka86: O to, że nigdy nie wiadomo, kto okaże się wartościowy a kto nie. Nawet jeśli na papierze transfer wygląda wybitnie, to nigdy nie ma pewności czy wypali.
» 24 stycznia 2025, 15:16 #166
sturmik: @ Lecter - doskonale porównanie :
Antony = Elanga +90 mln funtów. Na boisku nie widac bylo róznicy. Ba - Elanga pewnie grywal czesciej.
» 24 stycznia 2025, 15:25 #165
Bananas: Typowałem remis i gdyby nie przypadek to tak by było aczkolwiek dobrze się stało bo prawdopodobnie będzie awans bez rozgrywania baraży chyba, że wtopią z FCSB w co nie chce mi się wierzyć bo obecnie to zespół na poziomie Legii na pewno nie wyżej.
» 24 stycznia 2025, 13:24 #164
Queue13: Czemu "gdyby nie przypadek"? xD
» 24 stycznia 2025, 13:29 #163
skylark11: Przypadkiem to Rangersi gola strzelili
» 24 stycznia 2025, 13:41 #162
JohnLocke: Ktoś wczoraj pisał żeby przesunąc Martineza na defensywnego pomocnika. To może być bardzo dobry pomysł. Na obronie jest przeciętny, jakby poprawił podania które często trafiają do rywali to na SPD może pograć.

Wczoraj graliśmy spoko mecz, wiadomo że to Rangersi ale jak na ten moment, z takim składem jakim dysponujemy to nie było źle.
» 24 stycznia 2025, 12:54 #161
wefme: bo Martinez ma niezly przeglad pola i jest inteligentnym zawodnikiem i przede wszystkim potrafi uderzyc i jest dobry w grze defensywnej a dobry SPD to uwolnienie Mainoo/Fernandesa/Ugarte a gole z dystansu to moze byc nasza bron
» 24 stycznia 2025, 13:08 #160
GreenGOD: Martinez nie radzil sobie jako defensywny pomocnik w Holandii ale w Premier League da rade
» 24 stycznia 2025, 13:22 #159
Centy007: Pisałem już o tym jakiś rok temu, Martinez w Ajaxie czasem był wystawiany na tej pozycji. Ktoś mi wtedy odpisał, że Ten Hag odszedł od tego pomysłu że względu na mala mobilność tego zawodnika, jest on po prostu zbyt wolny. Wg. Mnie ma on najlepsze podania że wszytskich środkowych obrońców, potrafi nimi przeszyć srodek pola. Jest też zawodnikiem w miarę inteligentym i dobrym techniczne.
» 24 stycznia 2025, 13:22 #158
Leh: No tylko to, że ktoś posyła fajne podania z linii obrony nie znaczy, że będzie takie same posyłał z linii pomocy. Bo czasem obrońca ma wolny korytarz którym wchodzi, a pomocnik musi się przebijać przez gąszcz. To trochę jak wystawianie bocznego obrońcy na skrzydle, bo dobrze gra w ofensywie. No gra dobrze, ale to nie znaczy, że będzie równie skuteczny jak go przesuniesz wyżej i dostanie plaster.
To, ze bramkarz ga dobrze nogami, nie znaczy, że powinien grac w polu...
» 24 stycznia 2025, 13:24 #157
Queue13: Nie zostanie przesunięty, bo jest brak środkowych obrońców z lewą nogą
» 24 stycznia 2025, 13:28 #156
DevoMartinez: Wszystko się zgadza. Na DM ma za mało dynamiki, szybkości. A na SO bardzo się przydaje ktoś z jego wizją i podaniem przez drugą linie. Bez niego widać jak rozgrywali piłkę Yoro, Maguaier i De Ligt. Podania do boku, ciągle wszerz i do tyłu. Jedyny SO który potrafi zagrać progresywnie po ziemi obecnie. Do tego lewa noga. On musi grać i oby go kontuzje omijały. Może i w obronie wróci do swojej dawnej formy.
» 24 stycznia 2025, 13:46 #155
mczajka2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 11:58

Nie wiem czy to tylko wrażenie ale jednak je miałem, że turek wczoraj na bramce miał większy spokój/pewność siebie niz Onan... na moje fajnie byłoby gdyby zagrał w lidze. Co Wy o tym?
» 24 stycznia 2025, 11:58 #154
Biniek: Widać, że gość nie jest do końca pewny siebie, ale co mu sie dziwić, skoro gra raz na kilka tygodni?
Ogólnie to tak, Altay daje większy spokój i chyba obrońcy też czyja się lepiej z nim z tylu.
» 24 stycznia 2025, 12:14 #153
Leh: Nie ma co czekać. Powinien chłop dostać szansę. Drużyna potrzebuje impulsu. Zwłaszcza, że Altay zagrał kolejny dobry mecz, a Onana kolejny zawalił. Po Arsenalu na taką decyzję było za wcześnie, ale dziś jest dużo więcej argumentów
» 24 stycznia 2025, 13:25 #152
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 13:39

Granie z nim też jest zdecydowanie płynniejsze, szybsze.
Jak Onanowy łapie piłkę to jest wstrzymywanie, jak jego głowa ogarnie sytuację to zazwyczaj już jest po ptokach i przeciwnik jest porozstawiany. Wydawało się, że wznowienia z De Gea zajmowały wieczność, a później przyszedł szaman....
Niestety ale Anżej również pod tym względem - czytania/czucia gry, nie jest nawet przeciętny.
» 24 stycznia 2025, 13:37 #151
Cwr91: Ja tam się cieszę z wygranej, gra może nie porywała ale jednak dowieźli i to się liczy. Swoją drogą wynik gorszy niż gra, po raz kolejny mam wrażenie że jak gramy ze słabszym przeciwnikiem to brakuje mentalności zabójców i zamknięcia meczu. Z takim Arsenałem czy City jestem gotów się założyć że wykorzystali byśmy pół okazji a z rangersami czy soton marnujemy na potęgę. Jest na co narzekać ale finalnie mecz wygrany.
» 24 stycznia 2025, 11:57 #150
Biniek: Radcliffe I Ineos chyba nie mają dobrej opinii wśród angielskich fanów...

Z netu:
Sir Jim Ratcliffe & INEOS LIED when they said “We’ll put the Manchester back into Manchester United"
ZERO Man United fans would:
• Sack Sir Alex Ferguson
• Raise ticket prices to £66
• Cut the salary of BRYAN ROBSON!
• Cut the salaries of Andy Cole & Denis Irwin
• Sack 200 Staff before Christmas.
• Given Denis Law such a PATHETIC send off.
• Employ Goons to film fans so they lose their Season tickets.

The C*NT has only been here one year!
» 24 stycznia 2025, 11:51 #149
Amycus: Szkoda że ludzie nie rozumieją tego że przez tyle lat kasa była wydawana na lewo i prawo. Gościu stworzył potęgę w postaci INEOS i wie jak zarządzać.
» 24 stycznia 2025, 11:59 #148
kazak8: INEOS jeszcze gorszy niż Glazery. Aż trudno to sobie wyobrazić. Wypompują kasę z klubu i uciekną jak te szczury na OT
» 24 stycznia 2025, 12:06 #147
Banan: Rozumieją, ale to nie znaczy, że pochwalają takie korpo zagrywki w okresie kiedy ten klub jest piłkarsko na dnie. Finansowo dalej topka, ale narracja jest taka, że bida i trzeba szukać micro oszczędności.
» 24 stycznia 2025, 12:08 #146
robertbham: Jeśli sprzedadzą młodego gracza z wielkim potencjałem za 60baniek do chelsea to gdzie tu porównać mounta wiecznie kontuzjowanego z rocznym kontraktem za tą samą kwotę? Przy negocjacjach powinni o tym wspomnieć nasi janusze biznesu
» 24 stycznia 2025, 11:20 #145
Queue13: Tylko to, że my daliśmy za kogoś zawyżoną kwotę to nie znaczy, że teraz wszystkie kluby będą dawać zawyżone kwoty za naszych zawodników.

Poza tym Mount wtedy nie miał jeszcze przypisanej do siebie "szklanki" i osiągnął trochę więcej niż Garnacho
» 24 stycznia 2025, 11:26 #144
kulka022: Jak go sprzedadzą za taką kwotę - jest to co najmniej jak promocja, to jestem ciekaw kogo kupią. Został tydzień do zamknięcia okienka a my się chcemy pozbyć dwóch ofensywnych piłkarzy. Tymczasem Lindelof, Casemiro, Eriksen, Shaw, Rashford dalej w drużynie
» 24 stycznia 2025, 11:48 #143
JohnLocke: Jeśli już ma iść do Chelsea to wycisnąć ile się da. 60mln funtów i spróbować wziąć 5-10 mln w bonusach to już by było na pensje dla kogos nowego
» 24 stycznia 2025, 11:52 #142
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 11:58

United janusze biznesu i tak jak rozumiem ze zarzad moze szukac kasy i chcieć go sprzedać bo i tak kibice nie maja na to wpływu, tak nie rozumiem niektórych znaffcow ktorzy godza sie na jego sprzedaz jeszcze mowiac ze Mount więcej osiagnal, moze sprawdz gdzie byl Mount w wieku Garnacho i dopiero zabieraj glos bo to smiech na sali. Jak juz musza sprzedac to niech sprzedadzą Mainoo do tej Chelsea bo on nie ma takiego wpływu na naszą gre jak przebojowy pomocnik który ciagle jest pod gra i stwarza duze zagrozenie pod bramka rywala
» 24 stycznia 2025, 11:56 #141
JanMatejko: Kulka
Mamy Hughilla i jakoś to będzie
» 24 stycznia 2025, 12:00 #140
Queue13: Mount w wieku Garnacho regularnie grał, strzelał i asystował w Chelsea. Później był jedną z kluczowych postaci drużyny i w znaczący sposób pomógł w wygraniu LM. Dlatego piszę, że osiągnął trochę więcej od Garnacho.
I piszesz o "znaffcach", a sam opisujesz Garnacho jaki to ma wpływ na naszą grę i stwarza duże zagrożenie. Chyba oglądaliśmy innego Garnacho w ostatnim okresie. Na razie to on ma potencjał, ale na pewno nie jest to obecnie zawodnik, który jest nie wiadomo jak ważny dla drużyny.
» 24 stycznia 2025, 12:37 #139
JanMatejko: Gral, ale w Derby Country
» 24 stycznia 2025, 13:03 #138
Queue13: Jest rocznikiem 99, a 19/20 grał już w Chelsea regularnie
» 24 stycznia 2025, 13:18 #137
robertbham: W tym czasie to my go kupowaliśmy to już był szklany połamany na dobre. On nigdy niczym nie zachwycał
» 24 stycznia 2025, 13:24 #136
wider: The Athletic przedstawiło ranking klubów z największymi przychodami za poprzedni sezon. Manchester United jest na miejscu 4 za Realem city i psg. Łączna kwota 770mln Euro
» 24 stycznia 2025, 10:44 #135
KubaUtd: Warto dodać że trzy kluby przed nami to kluby szejków.Do tego wszystkie grają w lm a my się kopiemy w LE po czole i w lidze to samo :)
» 24 stycznia 2025, 11:54 #134
skylark11: Ayden Heaven was in attendance at Old Trafford tonight to watch Manchester United’s victory over Rangers.

He is expected to decide on his future soon, with United hopeful of securing his signature. [@AcademyScoop] #MUFC
» 24 stycznia 2025, 09:44 #133
Dudi: No i Garnacho do Chelsea...
» 24 stycznia 2025, 09:43 #132
skylark11: Szczerze szkoda że akurat do Chelsea ale jak Amorim go nie widzi w swoim ustawieniu a sam Garnacho się męczy to sprzedaż może być dobrą decyzją. Sprzedaż Garnacho za te 60mln£ zwiększy nasz budżet trzykrotnie
» 24 stycznia 2025, 09:47 #131
trojanc: źródło ?
» 24 stycznia 2025, 09:53 #130
Queue13: Ale chyba jeszcze nie podawał nikt wiarygodny, że się dogadali. Czy coś ominąłem?
» 24 stycznia 2025, 09:53 #129
BekaaZPL: no i Garnacho do Piast Gliwice....
» 24 stycznia 2025, 10:28 #128
dabro90: Skad to info ze go Amorim nie widzi w ustawieniu? Jakby go nie widział, to czemu go wystawia, a nie odstawil od skladu jak Rashforda. Ewidentnie sprzedac go chce Ineos z Glazerami bo ktos chce zaplacic, w przeciwienstwie do innych tuzow. Sprzedaz Garnacho to kolejne pokazanie nazych wlascicieli ze maja w dupie ten klub dopoki hajs sie zgadza
» 24 stycznia 2025, 10:45 #127
wider: a skąd pewność że to glazery i ineos chce się go pozbyć ? Glazery miały oddać władzę ineosowi, a ineos skupia się na kupowaniu młodych talentów, a Garnacho można dalej zaliczyć do młodych talentów. Może właśnie to Amorim widząc na treningach Garnacho stwierdził że jest mu kompletnie niepotrzebny. Nie bez powodu Garnacho łapie mało minut pod wodzą Portugalczyka
» 24 stycznia 2025, 10:57 #126
skowron32: Będzie na tego ogórka z Lecce...te 60 mln może starczy na NO NAME dla United,ale to może może bo cena za Dorgu urośnie jeszcze pewnie ze 2 razy
» 24 stycznia 2025, 11:28 #125
skylark11: Z tych 60 mln za Garnacho będziemy mogli wydać około 200
» 24 stycznia 2025, 11:37 #124
mycka86: Garnacho jest dokładnie takim typem gracza... jakich INESO chce sprowadzać do nas. Młody, już sprawdzony w poważnej piłce i z wielkim potencjałem. Jeśli odejdzie to tylko i wyłącznie z powodu FFP

"Może właśnie to Amorim widząc na treningach Garnacho stwierdził że jest mu kompletnie niepotrzebny."

Nic podobnego, Garnacho zagrał w 17 na 18 meczów pod wodzą Amorima. Nie zagrał tylko z City gdzie razem z Rashforem zostali odsunięci od składu. Z tych 17 meczów 8 razy wychodził w pierwszym składzie.
» 24 stycznia 2025, 12:16 #123
Dudi: Każde w Anglii
» 24 stycznia 2025, 13:48 #122
Dudi: Akurat Piasta to szanuj bo to Mistrz Polski coś czego twoj klub nigdy nie osiągnie.
» 24 stycznia 2025, 13:49 #121
skowron32: I tak jak pisałem przed meczem, remis lub wygrana na zapałki MU, i była wygrana na zapałki, ale no wygrana!:) GGMU!
» 24 stycznia 2025, 09:38 #120
wefme: Mam przeczucie ze Martinez zostanie defensywnym pomocnikiem bo chlop ma wizje i potrafi zagrac dluga pile w punkt, juz w Ajaxie potrafil, wydaje mi sie ze na srodkowego bylby ktos lepszy ale jako defensywny bylby idealny. Na plus to ze skrzydla chodzily w koncu, widac poprawe w grze, zaczyna to wygladac
» 24 stycznia 2025, 09:26 #119
pabel: W drugim sezonie Ten Haga o tym myslałem. I zostaje mi ta mysl do dzisiaj. On jest bardziej ŚPD niż ŚO/LŚO. Może nawet jakby grał wyżej to byłoby z niego więcej pożytku? Tylko kto wtedy będzie rozgrywał od tyłu? :D
» 24 stycznia 2025, 12:25 #118
jmgenious: Wszedłem. Mówię poczytam sobie komentarze, ale tam jest takie dno, że to się w pale nie mieści. Ci którzy uważają że te statystyki które tworzą jakieś grupy sportowe w tym się zajmujące to jedyny wyznacznik i możliwość oceny meczu jadący po tych którzy mają własną opinię o jakimś meczu :) znowuż ci którzy oglądają po swojemu mecze i zapewne dla przyjemności tak jak ja mimo wszystko jadą po tamtych że tamci nie mają racji. Powalone czasy na stały że teraz każdy musi mieć rację :D grupa trenerów nowego pokolenia też uważa że jeśli ilość tych wykreowanych szans jakiś tam różnych statystyk jest zajebista to nawet jeśli przegrywają to mecze są spoko. Też tak uważacie?
» 24 stycznia 2025, 09:07 #117
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 09:18

Ja uważam, że gramy padlinę bez względu na wynika a takie Rengers ze składem na dolną połowę Championship powinno być golone z zamkniętymi oczami 3-0.
Zresztą, przychodzi PL, przyjeżdża do nas Bouernemouth czy Brighton, dostajemy trójkę i nara.

Wczoraj walczyłem ze snem bo tego oglądać się nie da, gramy jak muchy w smole i nawet jak jesteśmy niedaleko bramki rywala to zero ruchu, dogranie na skrzydło i wrzutka na pałę lub do Amada i niech on się martwi.
» 24 stycznia 2025, 09:17 #116
Herek: Coś takiego, za to kilka miesięcy temu mecze oglądało się z zapartym tchem nie mogąc w nocy zasnąć z tych emocji
» 24 stycznia 2025, 09:45 #115
Pyra: A gdzie ja napisałem, że wcześniej graliśmy cudownie?
» 24 stycznia 2025, 10:07 #114
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 10:11

Nie musiałeś. Po prostu wiem że kiedyś przez 2 lata słówkiem tak nie pisnales, może pod koniec pewnego okresu sporadycznie, a teraz co drugi komentarz w znacznie bardziej zaakcentowany sposób no i zastanawiająca jest ta zmiana nastawienia, czym jest to spowodowane.
» 24 stycznia 2025, 10:10 #113
Pochmurny: Proponuję robić coś w trakcie meczu, a będzie o wiele lżej i przyjemniej. Ja np trenuje i mecz leci w tle. Spać się nie chce, skupić super na spotkaniu również, więc mniej negatywnych emocji. Samo oglądanie jest stratą prawie 2 godzin z zabarwieniem masochistycznym. Nic się nie zmieni tak na już, a realia są dość żałosne. Jak wynik to kwestia loterii i bardziej formy przeciwnika to lepiej sobie oszczędzić tego daremnego automatyzmu oglądania.
» 24 stycznia 2025, 10:13 #112
Pyra: Pisałem w drugim sezonie, ze mieliśmy kontuzje i nie ma co oceniać bo faktycznie ok. 70 kontuzji w sezonie zdarza się raz na 100l i od początku zaznaczałem, że jak zawodnicy wrócą i kadra będzie cała to zero wymówek i ma robić wyniki albo wypad.
W tym sezonie nie dowoził wyników więc poleciał i ja za nim nie tęsknię, przyszedł Ruben, teraz ma w szpitalu Shawa i Mounta, cała reszta dostępna i zdobywamy mniej punktów niż jechany tu z każdej strony ETH z dokładnie tymi samymi zawodnikami.

Ja nie będę udawał, że g... pachnie fiołkami.
I nie interesują mnie wymówki, 1pkt/mecz to kpina.
» 24 stycznia 2025, 12:18 #111
Herek: Zero wymówek prócz tych o kontuzji. Trochę wybiorcze, nie uważasz że fakt że nowy nie zrobił ani jednego transferu, nie dostał nawet funta i nie czarujmy się, dostał w spadku druzyne jakościowo na drugą połowę tabeli jest nie mniejszym usprawiedliwieniem niz te kontuzje? Obaj robili coś spektakularnego w poprzednich klubach, jeden się sfajdal a drugi jest tu 2-3 miesiące, chyba logiczne że tutaj szanse na coś lepszego jeszcze są.
» 24 stycznia 2025, 13:04 #110
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 08:43

Swoją drogą widać że u nas INEOS i skauci działają lepiej niż poprzednio. Ściągają młode talenty i to mi się podoba. Kolejny młody z Arsenalu ma być u nas. Szkoda że nie zapatrujemy się jeszcze na Amerykę płn czy płd. Tam też można pozyskać ciekawych zawodników za dużo mniejsze pieniądze niż tych w Europie.
» 24 stycznia 2025, 08:43 #109
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 09:02

Tylko tam oni muszą już grać w lidze i ceny są wyższe, w Anglii wsiadasz w pociąg, wysiadasz na jakimś meczu u-18 i już masz wiedzę.

Cieszy bardzo to, że wyciągamy ich od naszych rywali, Wilcox pewnie macza w to palce.
» 24 stycznia 2025, 09:01 #108
snopek: Ten Diego Leon z Paragwaju miał przyjść do nas. To chyba już dopięty transfer lub na ostatniej prostej.
» 24 stycznia 2025, 09:34 #107
marcino186: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 08:24

Ja nie rozumiem co z tymi sędziami jest nie tak. W jednym meczu nie używają gwizdka a w kolejnym za to samo gwizdaja faule
» 24 stycznia 2025, 08:24 #106
skylark11: Zobacz sobie mecz Barcelona-Benfica najpierw gwiżdże miękki karny na Yamalu a na koniec meczu nie gwiżdże miękkiego karnego dla Benfici po czym indziej kontra i Barcelona wygrywa.
» 24 stycznia 2025, 08:48 #105
marcino186: No dokładnie o tym mowie. Poziom sędziowania jest coraz gorszy
» 24 stycznia 2025, 08:55 #104
Yokowal89: Maguire to jest ikona złych czasów. Pod bramka rywala zawsze wychodzi ten kanciasty łeb, a w obronie znów kryminał. To jak pozwolił przejść piłce przy stracie gola.. ile już takich jego słabych postaw widziałem.

Transfer na lewe wahadlo to jest mus jak nowej 10 i 9. Bruno musi grać na 8 obok dobrego defensywnego pomocnika.

Wczoraj hojlund wszedł na chwilę a i tak zdarzył komicznie stracić kilka piłek. On gra jakby miał 60 kg i 160 cm wzrostu.
» 24 stycznia 2025, 07:37 #103
dr03: Nie rozumiem tego, że taki drobny chłopaczek Amad potrafi lepiej się zastawić i trzymać na nogach niż hojlund. Chłop jest w miarę duży s przewraca się od każdego dotknięcia i z większością obrońców przegrywa walkę o piłkę, raz dobrze się zastawił w meczu z victoria Pilzno gdzie strzelił bramkę
» 24 stycznia 2025, 08:28 #102
skylark11: Malacia bez kolana wyglądał lepiej niż Dalot to jest dopiero cyrk
» 24 stycznia 2025, 06:35 #101
Pyra: Ten Malacia, który nie potrafił dogonić rywala przez pół boiska i strzelili nam gola?
» 24 stycznia 2025, 09:03 #100
skylark11: Strzelili nam gola bo Harry dostał wylewu
» 24 stycznia 2025, 09:43 #99
Anhel: To będzie żenada i kolejna kompromitacja INEOSU jeśli sprzedają Garnacho do ligowego rywala za mniej niż 80 mln. Stawiam 40 mln plus 5 dodatkowych jeśli Chelsea zajmie w przyszłym sezonie minimum 15 miejsce
» 24 stycznia 2025, 06:17 #98
skylark11: 60mln£ podobno ale jak dla mnie transfer do Napoli ok ale do Chelsea tragedia chyba że za 100mln£
» 24 stycznia 2025, 06:32 #97
RobinVP: Niestety, ale aktualnie to jest jedyna możliwość, żeby wyciągnąć kasę na przyszłe transfery. Pewnie gdyby tylko Rash i Casse dogadali się z innymi klubami Garnacho mógłby u nas zostać, ale widać nie ma ogromnej kolejki chętnych po nich i w sumie się nie dziwię.
» 24 stycznia 2025, 06:38 #96
Pyra: Kasa za wychowanka jest liczona x3 do możliwych transferów, więc ten transfer odblokuje nam na lato dodatkowe 200M.
Za Rasha przy takiej pensji nikt nie da 40M, lub da więcej ale będziemy bujać się z jego połową kontraktu jeszcze przez lata.
» 24 stycznia 2025, 06:41 #95
Anhel: I na prawdę myślicie że w lato będziemy mieli 200 mln do wydania? Mieć możliwość wydania a posiadanie takiej kasy to też zasadnicza różnica.
» 24 stycznia 2025, 06:43 #94
Pyra: Do FFP liczy się wiele wydatków, liczą się też wpływy, myślicie że Jim tnie koszty bo jest sknerą? On zarządza całe życie firmami i wie, że w excelu musi się zgadzać, na transfery kasę zawsze znajdziemy ale te limity nas blokują.
» 24 stycznia 2025, 06:45 #93
Yokowal89: Sky sport pisał że wystarczy sprzedać garnacho za 60 żeby móc wydać około 180 i nie złamać zasad. Więc ten system jest mocno skonplikowany i my tego nie ogarniemy. A sama kasa pewnie jest tylko limity nas ograniczają.
» 24 stycznia 2025, 07:39 #92
Pyra: Mecz u siebie, rywal na poziomie championship (Leeds czy Burnley mają zdecydowanie lepsze zespoły) i jakoś przepchnęliśmy to kolanem.
Zobaczymy co będzie z Fulham, ja czekam na FCSB i wywalczenie awansu do 1/8, LE to jedyne co nam tak naprawdę zostało w tym sezonie a na wiosnę możemy grać już trochę lepiej i jakimś cudem wygrać te rozgrywki.
» 24 stycznia 2025, 06:16 #91
skylark11: Pewnie też pisałeś zobaczymy co będzie z City Liverpoolem i Arsenalem.
» 24 stycznia 2025, 06:33 #90
Pyra: Tak, pisałem bo ten zespół co tydzień mnie zaskakuje i nie ma tu żadnej logiki, równie dobrze możemy wygrać i przegrać z Fulham 4-0 i nie będę w żadnym stopniu zaskoczony.
Czekam po prostu na okres w którym zagramy kilka spotkań z rzędu na dobrym równym poziomie, nie wiem czy się doczekam w tym sezonie.
» 24 stycznia 2025, 06:36 #89
skylark11: To jak grają chyba zależy od tego czy piłkarzą się chce
» 24 stycznia 2025, 06:39 #88
skylark11: Coś mi się wydaje że taki okres to najszybciej będzie w przyszłym sezonie
» 24 stycznia 2025, 06:40 #87
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 06:43

No jeden chłop na IG wstawia filmiki, że jak United nie wygra 5 spotkań pod rząd to się nie ostrzyże, minęło ponad 100 dni i chłop już wygląda jak małpa.
Napisałbym, że następne 4 spotkania są teoretycznie do wygrania ale każdy wie jak będzie.
» 24 stycznia 2025, 06:42 #86
skylark11: Też to widziałem ?? może jak sparingi latem dobrze pójdą to się chłopak ogoli
» 24 stycznia 2025, 06:46 #85
zbyszek7: Nie bylo miedzy slupkami grajacego nogami i od razu jest wygrana. Jak sie puszcza co mecz 3 to ciezko jest wygrac ale jak tylko jedna to zawsze moze byc 2-1 do przodu ;)
» 24 stycznia 2025, 05:49 #84
Queue13: "More on Ayden Heaven and Man United exclusive story from earlier.

Manchester United are confident to bring him to the club despite Eintracht approach and Arsenal new deal proposal.

He was in attendance at Old Trafford tonight."

[Fabrizio Romano]
» 24 stycznia 2025, 01:25 #83
sturmik: Wyglada na to ze najezdzamy w miare regularnie druzyne mlodzików Arsenalu XD.
W wakacje Chido Obi-Martins a teraz obronca Ayden Heaven (18 lat).
» 24 stycznia 2025, 05:07 #82
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2025 01:18

Amorim mówił cos na konfie o pracy tych przebierańców ?
» 24 stycznia 2025, 01:18 #81
sztejner: Jeśli chodzi o sędziowanie i anulowanie bramki DeLigta powiedział tylko że w Premier League ta bramka byłaby uznana
» 24 stycznia 2025, 07:33 #80
PR1OR: chciałbym aby po kolejnym przyzwoitym występie Altay Bayindir dostał szansę w lidze a Onana usiadł sobie na ławce może by to na niego podziałało motywująco, że nie jest nietykalny na tej bramce i przy kolejnych meczach wyszedłby do gry bardziej skupiony bo przypominają mi się czasy z Barthezem w bramce za dawnych lat jak widzę w jaki kuriozalny sposób tracimy czasem bramki
» 24 stycznia 2025, 01:05 #79
Pyra: Co by się nie działo to będziemy szukać bramkarza w lato.
Jeżeli Altay stanie między słupkami do końca sezonu to Onana odejdzie, oby znalazł tylko klub, który ma trochę siana na transfer.
» 24 stycznia 2025, 06:20 #78
Herek: Czy ja wiem. Cały poprzedni sezon działy się rzeczy dramatyczne na bramce a pokraka była nie do ruszenia. Nie wiem co by musiał zrobić Turek żeby szukać kogoś nowego. Trzeba to było zrobić w ostatnie lato
» 24 stycznia 2025, 06:25 #77
Pyra: Akurat od stycznia 2024 się ogarnął i trwało to praktycznie cały rok, teraz znowu robi odpały.
Plusy są takie, że zarabia w miarę normalne pieniądze i będzie zdecydowanie łatwiej go sprzedać niż Rasha, Mounta czy Antonego.
» 24 stycznia 2025, 06:34 #76
rizx: Wiecie co jest zabawne? Garnacho ma 20 lat, a przez wielu jest już skreślony, że nic z niego nie będzie i że jest już spalony. Jednocześnie te same osoby zachwycają się Collyerem, że młody talent, imponuje i trzeba mu dać czas na rozwój/ostrożnie wprowadzać do składu. O tym, że jest od Garnacho starszy o rok już nikt nie wspomina (w sumie od Hojlunda też jest starszy:))
» 24 stycznia 2025, 00:19 #75
marcino186: Bo niektórzy to chorągiewki. Uważam ze Garnacho powinien zostać ma w sobie chłopak to coś. Wystarczy ze popracują nad jego skutecznością
» 24 stycznia 2025, 05:50 #74
Biniek: Tu są zachwyty nad każdym młodym talentem. Problem w tym, że te talenty się u nas nie rozwijają z jakiegoś powodu.
Garnacho ma 20 lat ale w naszym klubie, grając w miarę regularnie, nie zrobił ani kroku do przodu. Lepiej sprzedać go za konkretną kasę, niż patrzeć jak się powoli zamienia w Lingarda, czy Rasha.
» 24 stycznia 2025, 07:07 #73
marcino186: Biniek przestań
» 24 stycznia 2025, 08:25 #72
JanMatejko: Zamiast Garnacho to juz wolalbym żeby Mainoo sprzedali jesli juz musza kogos sprzedać
» 24 stycznia 2025, 09:39 #71
Biniek: Garnek fajny potencjał, ale jeśli mielibyśmy go sprzedać i tym samym odblokować te 200 baniek na transfery, to czemu nie?
Można w jego miejsce ściągnąć ułożonego już skrzydłowego i jeszcze na dwa wzmocnienia zostanie.
» 24 stycznia 2025, 09:54 #70
MiSt: Moim zdaniem Garnacho jest wart więcej niż 50-60 mln euro. Wciąż ma spory potencjał - mało który dzieciak z taką łatwością dochodzi do sytuacji strzeleckich. Ostatnio zaczął też zauważać lepiej ustawionych kolegów z zespołu. Więcej takich zmian, a będą z niego ludzie. Musi po prostu dorosnąć. Myślę, że jego sprzedaż będzie błędem. Jest też szansa, że nigdy nie dorośnie, ale to chłopak, który ma dopiero 20 lat.
» 24 stycznia 2025, 00:01 #69
moonTrafford: Zgadzam się. Największym problemem będzie znalezienie mu pozycji w systemie Amorima, ale również uważam, że potencjał ma bardzo duży. W jego wieku zdarzają się gorsze momenty, szczególnie, że reszta składu nie pomaga. A w zeszłym sezonie był jednym z naszych najlepszych piłkarzy.
» 24 stycznia 2025, 00:10 #68
Queue13: "De Ligt felt something in his leg - also, Leny - so we cannot risk anything. We have to win but we have to protect the players and show that everyone matters in this moment." [Amorim]

Możliwe, że de Ligt i Yoro z jakimiś urazami...
» 23 stycznia 2025, 23:54 #67
blanco1987: A hojlunda klada dzieci.
» 23 stycznia 2025, 23:42 #66
blanco1987: Turkiem w bramce można czuć się pewniej. Na plus na pewno młody. Ale czemu oni nie podają do Zirkzee. Było kilka okazji gdzie można było naprawdę prosto podać bez kombinowania. I byłby sam na sam.
» 23 stycznia 2025, 23:42 #65
smutny87: Który młody na plus?
» 24 stycznia 2025, 01:59 #64
Nubeq: Dobry mecz, wygrany małym nakładem sił. Dużo sytuacji no i tutaj powinno się skończyć z 4:1/5:1.

Nie przesadzajcie już z tym Garnacho. Robił szum na lewej równie dobrze co Amad. Amad zepsuł tak samo bardzo dobre sytuacje. Garnek pare razy też ładnie zagrał w pole karne ze skrzydła i powinien mieć co najmniej 1 asystę. Zagrał dobry mecz i to już jest uprzedzenie ze strony niektórych. A jak już widziałem opinię, że to już obrażony Rash byłby lepszy to już szkoda gadać.

Poza tym nadal nie mamy napastnika. Zirkzee jest mniejszym złem, coś tam jeszcze daje. Hojlunda zapamiętałem znów z tego, że parę razy się położył.

No nic. Teraz Fulham. Do boju Diabły! GGMU.
» 23 stycznia 2025, 23:25 #63
PR1OR: niektórzy czasem brzmią tak jakby nawet nie oglądali danego meczu ale za wszelką cenę chcą coś napisać ale ciężko jest im napisać konstruktywną krytykę to sobie przypominają, że na piłkarza X czy Y była bądź jest nagonka to się odniosą do niego mimo, że w danym momencie nie jest to na miejscu
» 24 stycznia 2025, 01:15 #62
cruyff: na tle juniorów tragicznie
» 23 stycznia 2025, 23:24 #61
Queue13: W tym zespole jest taki też problem, że chyba nie ma zawodnika (na razie), który grałby regularnie równo na wysokim poziomie. Zawsze ktoś w pewnym momencie zaliczy gorszy okres.

Maguire ostatnio był bardzo pewny, dziś bramka mocno na jego konto (mimo tego lekkiego pchnięcia powinien się lepiej zachować). Amad gorszy występ, zwłaszcza w ostatnich momentach akcji popełniał złe decyzje. Ale z drugiej strony taki Lisandro dziś świetny, a wcześniej miał gorsze występy.
» 23 stycznia 2025, 23:19 #60
moonTrafford: Ugarte jest ostatnio jedynym takim dobrze grającym regularnie zawodnikiem. Pociesza, że to piłkarz, którego Amorim trenował najdłużej.
» 23 stycznia 2025, 23:21 #59
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2025 23:24

A Ugarte wg mnie 2-3 ostatnie mecze miał gorsze. Nawet w tym spotkaniu po wejściu miał kilka sytuacji, że albo stracił głupio piłkę albo odskoczyła mu i robiło się gorąco.
» 23 stycznia 2025, 23:24 #58
moonTrafford: Były mniej widowiskowe, racja, ale nie schodzi poniżej pewnego poziomu. Tyle powinno nam wystarczyć na tle reszty drużyny.
» 23 stycznia 2025, 23:28 #57
Piwal: Typ meczu nie oglądał. Ugarte nie dosc ze notował straty które dawały rywalom szanse na szybkie kontry to jeszcze zmarnował setkę. Druga najgorsza nota na boisku a ten coś majaczy o dobrej grze :) odklejka
» 23 stycznia 2025, 23:31 #56
moonTrafford: Widzę, że wciąż boli ostatnia przegrana dyskusja i się przyczepiłeś jak gunwo do buta. Nie oczekuję od ciebie rozumienia roli Ugarte w drużynie. I ta, "setka" XD
» 23 stycznia 2025, 23:34 #55
Piwal: Dyskusja przegrana w której zmiażdżyły Cię fakty a jedyna Twoja linia obrony była Twoja żałosna opinia i fakt złapania mnie za słówko? Człowieku ośmieszasz się. Robisz to samo pisząc ze Ugarte zagrał dobry mecz i robisz to samo pisząc ze Bruno jest kiepskim kreatorem mimo ze gość w ostatnich 5 latach 3x był w ilosci wykreowanych sytuacji najlepszy w lidze i raz był drugi.

Ja patrzę na Ciebie z politowaniem.
» 23 stycznia 2025, 23:38 #54