Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liverpool FC vs Manchester United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League

» 4 stycznia 2025, 12:48 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w niedzielę rozegra pierwszy mecz w 2025 roku. Czerwone Diabły zaczynają od mocnego uderzenia, bo zmierzą się na wyjeździe z Liverpoolem w 20. kolejce Premier League.
Liverpool FC vs Manchester United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League
» Manchester United w niedzielę zmierzy się z Liverpoolem w 20. kolejce Premier League | Fot. Press Focus
Jak Twoim zdaniem zakończy się mecz Liverpool FC vs Manchester United w ramach 20. kolejki Premier League?
Nastroje w Manchesterze United są kiepskie po tym jak zespół przegrał cztery ostatnie spotkania. Czerwone Diabły doznały trzech porażek w Premier League oraz odpadły z rywalizacji o Puchar Ligi po meczu z Tottenhamem Hotspur (3:4).

Kto? Liverpool FC vs Manchester United
Kiedy? 05.01.2025, 17:30
Gdzie? Anfield
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? Viaplay


W zupełnie innych nastrojach są zawodnicy Liverpoolu. Piłkarze Arne Slota z dorobkiem 45 punktów prowadzą w tabeli Premier League i wyrastają na coraz poważniejszego kandydata do sięgnięcia po tytuł mistrza Anglii. The Reds na swoim koncie zanotowali tylko jedną porażkę – we wrześniu niespodziewanie zostali pokonani u siebie przez Nottingham Forest (1:0).

Manchester United musi zaprezentować najlepszy futbol w tym sezonie, jeśli chce wywieźć korzystny wynik z Anfield. Czerwone Diabły ostatni raz wygrały na stadionie Liverpoolu w Premier League w 2016 roku. Choć o przerwanie niekorzystnej serii będzie niezwykle trudno, to zawodnicy Amorima muszą przynajmniej pozostawić po sobie dobre wrażenie.

Sytuacja kadrowa
Do kadry meczowej Manchesteru United po jednomeczowym zawieszeniu wracają Bruno Fernandes i Manuel Ugarte. Zawodnicy z powodu kartek opuścili starcie z Newcastle United (0:2), a ich brak w linii pomocy był bardzo widoczny.

Mecz z Liverpoolem opuści Marcus Rashford. Ruben Amorim wyjawił, że Anglik jest chory i nie należy spodziewać się jego udziału w spotkaniu na Anfield. Na liście kontuzjowanych znajdują się Mason Mount, Jonny Evans, Luke Shaw i Victor Lindelof.

W ekipie Liverpoolu po zawieszeniu za kartki wraca Dominik Szoboszlai. W wyjściowym składzie The Reds powinien pojawić się też Trent Alexander-Arnold, choć media nie ustają w spekulacjach na temat jego transferu do Realu Madryt. Do dyspozycji Arne Slota nie będzie Joe Gomez, ale treningi z zespołem wznowili już Ibrahima Konate i Conor Bradley.

Przewidywane składy

Liverpool FC: Alisson – Robertson, Van Dijk, Konate, Alexander-Arnold – Mac Allister, Gravenberch – Gakpo, Jones, Salah – Diaz


Manchester United: Onana – Martinez, Maguire, Mazraoui – Dalot, Mainoo, Ugarte, Diallo – Fernandes, Garnacho – Hojlund

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem:
DataSpotkanieWynik
05.03.2023Premier League: Liverpool - Manchester United7:0
17.12.2023Premier League: Liverpool - Manchester United0:0
17.03.2024Puchar Anglii: Manchester United - Liverpool4:3
07.04.2024Premier League: Manchester United – Liverpool2:2
01.09.2024Premier League: Manchester United - Liverpool0:3


Przedmeczowe wypowiedzi:
Arne Slot– Jeśli chodzi o mnie, to już mówiłem przy okazji pierwszego spotkania. Manchester United ma dużo lepszych zawodników niż sugeruje to pozycja w tabeli w tym momencie. Być może zajmie to trochę czasu Rubenowi Amorimowi, ale na pewno podskoczą w tabeli. Są dużo, dużo lepsi niż pokazuje to tabela.


Ruben Amorim– W tym momencie są lepsi niż my, ale możemy wygrać każdy mecz. Musimy skoncentrować się nie na całym kontekście, ale na występie. Trzeba zrobić proste rzeczy. Myślę, że musimy poprawić proste rzeczy, aby rozgrywać takie spotkania. Spoczywa na nas odpowiedzialność, aby walczyć o zwycięstwo.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United do tej pory rywalizował z Liverpoolem 65 razy w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 29 zwycięstw, 16 remisów i 20 porażek.

– Manchester United w pięciu ostatnich meczach z Liverpoolem w Premier League zanotował 1 zwycięstwo, 2 remisy i 2 porażki.

– Manchester United nie potrafi wygrać na Anfield od ośmiu ligowych spotkań (4 remisy, 4 porażki). To najdłuższa taka seria Czerwonych Diabłów od czasu 9 meczów bez zwycięstwa w latach 1970-1979.

– Manchester United w pięciu ostatnich spotkaniach na Anfield nie zdobył ani jednego gola.

– Liverpool ma imponujący bilans pod rządami Arne Slota. Holender poprowadził The Reds w 27 spotkaniach. Liverpoolczycy wygrali 23 spotkania, 3 zremisowali i doznali tylko 1 porażki.

– Manchester United musi uważać na Mohameda Salaha. Egipcjanin strzelił 12 goli i zanotował 6 asyst w meczach z Czerwonymi Diabłami. Takimi statystykami nie może pochwalić się żaden piłkarz w historii Premier League.

– Manchester United w grudniu przegrał 6 meczów i nawiązał do niechlubnych osiągnieć z kwietnia 1926 roku (6 porażek) i września 1930 roku (7 porażek).

– Manchester United pod wodzą Rubena Amorima zdobył 7 punktów na 24 możliwe w Premier League (2 zwycięstwa, 1 remis, 5 porażek).

– Ruben Amorim dokonał 28 zmian w wyjściowej jedenastce Manchesteru United. W tym sezonie Premier League do rotacji częściej uciekała się tylko Chelsea (31 zmian).

Spotkanie Liverpool FC vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 5 stycznia o 17:30. Mecz będzie transmitowany na platformie Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Co musi zrobić Rashford, aby odzyskać miejsce w składzie u Amorima?
Następny news »
Manchester United zmuszony przełożyć plany dotyczące Edersona

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (260)


sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 19:24

Dawno się tak świetnie nie bawiłem oglądając nasz mecz. Brawo
» 5 stycznia 2025, 19:21 #260
PauloKuhan: Ipswich wygrywa to bardzo zła wiadomość dla United zagrożonym spadkiem
» 5 stycznia 2025, 16:16 #259
matfranek: Ma ktoś może jakąś fajną stronkę gdzie obejrzę mecz za darmo?
» 5 stycznia 2025, 16:10 #258
M4S73R: Na stronach na dorosłych +18 ma być transmisja.
» 5 stycznia 2025, 16:17 #257
SyD: W sensie nielegalnie? Hmmm, to nie znam.
» 5 stycznia 2025, 16:20 #256
szmexy: Ale by to świetnie wyglądało z Rashem i Garnacho w formie.

Onana
Yoro De Ligt Lisandro
Amad Ugarte Bruno Mazra
Rash Garnacho
Hojlund


Może by wrócił atak z czasów Ole:)
» 5 stycznia 2025, 15:50 #255
JanMatejko: Mazra powinien grac jako prawy srodkowy obronca
» 5 stycznia 2025, 15:52 #254
PogBooom: Niesamowicie...myślę że z takim składem spokojnie moglibyśmy bić się o ligę konferencji.
» 5 stycznia 2025, 15:57 #253
szmexy: pogboom co ty taki negatywny, tak o to napisałem. Brakuje mi kreatywnego ataku, gdzie piłka chodziła jak skóra na fiucie :p
» 5 stycznia 2025, 16:00 #252
PauloKuhan: tylko czy jego nie sprowadzono bo miał dawać coś w ataku czyli wahadło powinno być dla niego idealne
» 5 stycznia 2025, 16:11 #251
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 15:49

Ciekawe czy po tym meczu będziemy wyżej w tabeli, czy też niżej. Zastanawiam się czy czas Amorimowi się kończy. Na chwilę obecną brak stylu, walki, wyników. Nie ma nic co by broniło tę beznadzieję. Mecz z LFC jest idealny na odblokowanie się. My musimy walczyć z czołówką jak równy z równym. Wszyscy oczekują zwycięstw, a tutaj mamy mecz za 6 punktów, bo to The Reds.
» 5 stycznia 2025, 15:48 #250
Biniek: Nizej na pewno nie.
Musielibysmy przegrać min 6:0, a Everton musiałby wygrać zalegly mecz.
» 5 stycznia 2025, 15:50 #249
SickRabbit: "Zastanawiam się czy czas Amorimowi się kończy. "
XD
Zamień go na kogokolwiek innego i wyniki będą takie same geniuszu
» 5 stycznia 2025, 15:56 #248
klusek0128: Przy pressingu Newcastle było słabo a ten lfc jest jeszcze lepiej zorganizowany a na dodatek świetnie przechodzi do ataku po odbiorze.
My tam jedziemy po minimalny wymiar kary bo nie wierzę w mecz jak za Ole kiedy dobry lfv na oldtrafforr nie mógł spokojnie rozegrać bp chłopaki szpinaku chyba od papaja się najedli ale nie oddali ani jednego metra murawy. To był najlepszy mecz unitde ostatnich lat bo i lfc był wtedy w gazie. Ten z pucharu to już zmierzch kloppa.
» 5 stycznia 2025, 15:30 #247
JanMatejko: Liverpool jest slaby
» 5 stycznia 2025, 15:32 #246
Leh: Klusek - o którym meczu mówisz, który to był sezon i jaki wynik (bo mi się na starość te mecze już mieszają)? :-)

Co do drużyny - tu już nie ma tego charakteru, który był w pierwszym sezonie Erika czy przez sporą część kadencji Ole. Ostatni pokaz charakteru i w ogóle jakiejś boiskowej przyzwoitości i godności to był finał z City.

Mam też wrażenie, że mamy coraz mniej liderów w ekipie, a i tak było to od dawna bolączką. Zawsze wierzę w zwycięstwo, ale dziś nie znajduję żadnych powodów... :-(
» 5 stycznia 2025, 15:46 #245
klusek0128: Wydaje mi się że to był sezon 19/20.
Mecz na Old Trafford. 1-1.
» 5 stycznia 2025, 15:56 #244
Braks: Chyba Amorim nie po to tu przyszedł żeby pisać czarne scenariusze. Mam nadzieję że dzisiaj będziemy mieli coś do powiedzenia
» 5 stycznia 2025, 15:15 #243
PauloKuhan: właśnie leci fulham grają wahadłowymi zobaczcie sobie jak u nich to wygląda
» 5 stycznia 2025, 15:07 #242
BekaaZPL: I przy okazji można zobaczyć jak powinni lewi wahadłowi grać (Davies i Robinson)
» 5 stycznia 2025, 15:10 #241
Leh: U nas też wyglądało dopóki grał Amad na wahadle.
» 5 stycznia 2025, 15:13 #240
wojacki: Też oglądam, przypominał mi się jak za Mou chcieli kupić Diopa, wtedy grał w WHU. Pewnie była by gadka, że to u nas obniżył loty, a okazał się średni...
» 5 stycznia 2025, 15:33 #239
blanco1987: Mamy siódma obronę w lidze wiem że łapie się czego można ale to nie jest tak tragicznie. Problemem jest atak którego nie ma. Jeśli Ruben znajdzie pilarzy do swojego systemu, może mieć naprawdę fajna ekipę.
» 5 stycznia 2025, 14:48 #238
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 15:00

I siedemnasty atak w lidze.
» 5 stycznia 2025, 14:53 #237
Lecter: Problemem też są błędy indywidualne naszych piłkarzy.
Niedokładne podania, kończące się groźnymi atakami przeciwników, głupie straty, brak krycia przy stałych fragmentach gry. W ogóle za dużo tracimy tych bramek przy stałych fragmentach. Na siłę próbujemy grać od tyłu w katalońskim stylu, przez co wdziera się nerwowość, panika, a co za tym idzie strata. Kiedy trzeba zagrać prostą piłkę, zwykłym najzwyklejszym podaniem, to my często kombinujemy. Lubimy sobie komplikować grę . Nie wiem dlaczego, aż tyle jest nonszalancji w naszej grze, rozumiem gdybyśmy byli na pozycji lidera i hulało by u nas wszystko.
» 5 stycznia 2025, 15:06 #236
trezegram: Przecież napisał, że problemem jest atak którego nie ma.
» 5 stycznia 2025, 15:08 #235
Leh: Jezu co za gadanie.

Gramy 6 stricte defensywnymi piłkarzami w polu, to jaka mamy mieć obronę? Jak na tę murarke to i tak słabo to 7 miejsce

Atak chodzi dopóki Amad grał na skrzydle. Obecnie wystawiamy 3 ofensywnych piłkarzy- jak przerażony bieniaminek. To jak ma atak chodzić?
» 5 stycznia 2025, 15:09 #234
piter100000: Problemem jest wszystko. My już nawet od bardzo dawna nie potrafimy z kontrą wyjść a to była zawsze nasza najgroźniejsza broń. Ta banda piłkarzyków cofa się w rozwoju. Tak samo nie trafia do mnie argument, że potrzebują czasu, żeby nową taktykę przyswoić. No ludzie to nie jest jakaś technologia rakietowa, a oni nie robią żadnego postępu, wychodzą na boisko i nie wiedzą co mają robić
» 5 stycznia 2025, 15:27 #233
Lecter: Leh
Zgadzam się. Również o tym pisałem.
Pytanie, dlaczego Amorim nie wystawia skrzydłowych na wahadła, jak to miało miejsce w Sportingu? Jak już pisałem, pewnie ma to związek z brakiem odpowiednich pomocników w środku pola. Zachowawczo wystawia na wahadła obrońców, bo w środku jest tylko Ugarte i nikogo więcej, kto mógłby w odpowiedni sposób wesprzeć ich w destrukcji.
Niestety taka sytuacja wcale nie ustrzegła nas od straconych głupich bramek i zbyt łatwych, więc tym bardziej, ja byłbym skłonny zagrać tam skrzydłowymi, a może chociaż w ataku będziemy solidniejsi.
» 5 stycznia 2025, 15:34 #232
Leh: Lecter - no defensywne ustawienie nie ustrzeże nas od utraty bramek, bo, jak pisałeś, my nie umiemy bronić stałych fragmentów.

Od nas odeszli piłkarze najlepsi w powietrzu w całej drużynie (Varane i McTominay) a trzeci najlepszy siedzi na ławce (Casemiro). I słusznie że Varane odszedł, słusznie że Case grzeje ławę, no ale tu po prostu nie ma komu grać w powietrzu. Ja kojarzę 3 bramki stracone ze stałych fragmentów przez złe krycie przez Rasmusa czy Zirkzee. No postaw w tym miejscu McTominay'a... Pewnie żadnej z tych bramek byśmy nie stracili.

Totalnie zarząd nie przemyślał tych ruchów latem, w sumie wszystkim nam umknęło, skupiliśmy się na ocenie poszczególnych piłkarzy, a nie tego, że drużyna nie ma wzrostu i rozsypie się przy stałych fragmentach.

Anyway - musi Ruben grać do przodu bo tu nie ma jak się bronić. I mi najbardziej się nie podoba to, że on nie próbuje grać tego co w Sportingu, nie próbuje grać do przodu, tylko gra zachowawczo drużyną, która jest słaba w defensywie. Dla mnie to jest zbyt zachowawcze i wychodzi nam, moim zdaniem, na złe
» 5 stycznia 2025, 16:01 #231
Lecter: Leh
Dokładnie. Zgadzam się.
Skoro jesteśmy koło grupy Ineos, to te ich ruchy na rynku są dziwne i różnie odbierane. Może w tym jest jakaś metoda i przyjdą owoce ich pracy, ale tego dowiemy się w przyszłości. Mi niektóre ich ruchy, pisząc delikatnie, nie podobały się, a ich pracę dotąd oceniam na 5/10 czyli średnio.
Już tak na marginesiei z mocnym przymrużeniem oka, to czasami zastanawiałem się czy aby na pewno SJRatcliffe jest i był takim fanem od zawsze Manchesteru United i czy ludzie których zatrudnił to nie są szpiedzy, którzy mają pogrążyć United doszczętnie.
» 5 stycznia 2025, 16:12 #230
rizx: Skoro drużyna United U-18 pokonała rówieśników 9-1, to zapewne nasza drużyna dorosłych powtórzy ten wyczyn, tylko że na odwrót (:
» 5 stycznia 2025, 14:17 #229
szmexy: Orientuje się ktoś jak gra Liverpool? W sensie czy dużo dośrodkowywuja? Oglądam dużo meczów w PL, ale live jakoś najmniej ;p
» 5 stycznia 2025, 14:07 #228
NikS000: Myślę, że dośrodkowania to może być nasz najmniejszy problem w tym meczu...
» 5 stycznia 2025, 14:10 #227
szmexy: właśnie się zastanawiam czy wyjdzie De Ligt Maguire i Yoro czy może Lisandro dostanie szansę osłabienia liverpoolu
» 5 stycznia 2025, 14:16 #226
tygrys26: Ale taki Maglajer nie daje żadnej pewności przeciwko żadnej drużynie...
Ostatnio nawet nienwyskoczyl do przecięcia dosrodkowania po którym padła bramka, wiele pustych przelotów albo gubienie krycia
On jest tak samo zbędny w tej drużynie jak Shaw czy swego czasu sheinderlin
» 5 stycznia 2025, 14:18 #225
JanMatejko: Salaha wyłączyć i ich nie ma, Mazra go schowa do kieszeni dzisiaj i wygramy gladko 2 0
» 5 stycznia 2025, 14:21 #224
vanantgaal: Lisandro dostanie szansę ale to nie będzie osłabienie Liverpoolu
» 5 stycznia 2025, 14:36 #223
jayjay2: Mają w tym sezonie 45 udanych dośrodkowań w pole karne (tylko dośrodkowania z gry, bez stałych fragmentów). Więcej udanych mają tylko Fulham (48), B'mouth i Brighton (obie po 46).
» 5 stycznia 2025, 14:39 #222
adisman17: James Rodriguez dostępny za darmo, rozwiązał kontrakt. Ostatnio w reprezentacji prezentował się bardzo dobrze. Asystować potrafi, gorzej od Antoniuszów i innych wynalazków myślę, że by nie zagrał...
» 5 stycznia 2025, 14:06 #221
Pyra: W Rayo Vallecano nie potrafił wywalczyć pierwszego placu więc będzie idealnie pasował do nas.
» 5 stycznia 2025, 14:07 #220
szmexy: to jak nie zagra gorzej od Antonego to dajmy mu równowartość jego kontraktu, dorzucimy z 40 milionów premii za podpisanie kontraktu
» 5 stycznia 2025, 14:08 #219
adisman17: Nie wiem na czym polegał problem ale w naszej obecnej sytuacji wskakuje z miejsca a w takim Vallecano gdzie prawdopodobnie mieli poukładany zespół wchodził stopniowo co mu pewnie nie odpowiadało. Do tego PL wydaje się dla niego atrakcyjna...
» 5 stycznia 2025, 14:10 #218
JanMatejko: Dr Gea niech wraca najpierw
» 5 stycznia 2025, 14:22 #217
adisman17: Teraz pierwszeństwo ma Fiorentina, pytanie ile mu płacą i czy by chciał wrócić.
» 5 stycznia 2025, 14:37 #216
TenHag4ever: Ciekawe co tym razem nasz geniusz taktyczny wymyślił...
» 5 stycznia 2025, 13:56 #215
vanN: xD ten nick - wiem ze Amorim dostaje w tytke ostatnie mecze, ale w porownaniu do ten haga widzi co sie dzieje na boisku i nie robi dziwacznych zmian typu Bruno grajacy na obronie czy maguire w ataku
» 5 stycznia 2025, 14:06 #214
klusek0128: Myślę że gorszy od przegrywa erika7-0tenhaga nie będzie. Do tego zbudowanym zespołem przez tamtego maestro taktyki.
» 5 stycznia 2025, 14:37 #213
vanantgaal: W pierwszym ligowym meczu za kadencji ETH Eriksen grał jako napastnik, w drugim jako 6. Oba mecze w plecy. To były dopiero pomysły jajoglowego wizjonera
» 5 stycznia 2025, 14:40 #212
Bananas: Ale nick XDD
» 5 stycznia 2025, 16:09 #211
szmexy: „Zawsze trzeba wierzyć. Może z zewnątrz teraz łatwo sobie pomyśleć: „O, United jadą do Liverpoolu, tamci są w dobrej formie, a United niespecjalnie, więc wszystko jest jasne”. Ale w futbolu nigdy to tak nie wygląda. Wierzymy i będziemy pracować tak ciężko jak to tylko możliwe, aby wywalczyć tam korzystny wynik – dodaje De Ligt.
» 5 stycznia 2025, 13:55 #210
Braks: Ja bym wystawił Malcie na mohameda
» 5 stycznia 2025, 13:54 #209
vanN: Malacia kompletnie nie dojezdza - niestety musimy sie ratowac Dalotem
» 5 stycznia 2025, 14:04 #208
M4S73R: Zadzwonić do Evry.
» 5 stycznia 2025, 14:06 #207
adisman17: Na Salaha trzeba dziś plaster zostawić bo inaczej będzie wjeżdżał jak w masło. On musi być odcięty od piłek, taki Dalot czy Malacia to mogą tylko patrzeć ....
» 5 stycznia 2025, 14:08 #206
NikS000: A pamiętam jak w pierwszym sezonie byl Malacia u nas zagrał na Lo i wyłączył Salaha wtedy
» 5 stycznia 2025, 14:11 #205
Braks: Dziś los będzie przekorny i wywieziemy pkt z Anfield
» 5 stycznia 2025, 13:42 #204
wefme: Murem za Amorimem
» 5 stycznia 2025, 13:39 #203
blanco1987: Damy radę!! Nowy rok - nowa walka, damy radę.
» 5 stycznia 2025, 13:19 #202
Natanael: Gramy.

OFFICIAL: Liverpool v Man Utd is on!
Despite safety fears after heavy snow overnight in the north west, Liverpool v Manchester United will go ahead as planned.
» 5 stycznia 2025, 13:05 #201
Dudi: Niech odwołają może będzie wtedy transmisja w Canal+.
» 5 stycznia 2025, 12:33 #200
saezuri: Panie miej nas w opiece
» 5 stycznia 2025, 12:31 #199
Mateusz131213: Oby odwołali. Amorim będzie miał więcej treningów do następnego meczu.
» 5 stycznia 2025, 12:16 #198
arczibald: Myślisz że to coś pomoże? Szczerze wątpię. Tu potrzeba miesięcy jak nie lat
» 5 stycznia 2025, 12:35 #197
piotreek87: Co myślicie o Danim Olmo za Bruno/Rasha?
» 5 stycznia 2025, 12:07 #196
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 12:15

Mamy to gdzieś bo to tylko spekulacja niczym nie poparta.
Olmo kocha Barcę i ani mu w głowie klub z deszczowej Anglii na dodatek pogrążony w bagnie.
» 5 stycznia 2025, 12:14 #195
kondzik: Przecież pół roku nie będzie siedział na czterech literach.....
» 5 stycznia 2025, 12:17 #194
zielu2001: Że to połamaniec nie nadający się do Anglii.
» 5 stycznia 2025, 12:19 #193
axel52: Barca składa odwołanie do jakiegoś gremium od sportu w Hiszpanii.
Decyzja tegoż może zapaść za kilka tygodni, nawet w marcu.
A od marca do czerwca to juz nie jest pół roku.
» 5 stycznia 2025, 12:22 #192
Dodge: Typa co zagrał miesiąc bo łapie co 3 mecze kontuzje za Bruno? XD
Skończmy już z tymi Hiszpanami co zagrali jeden turniej dobry
» 5 stycznia 2025, 12:23 #191
GS8GS: To opcja na półroczne wypożyczenie. Realnie mogą być im zainteresowani City i Arsenal pod kątem wypożyczenia.

Dla mnie na tą chwile rozsądną opcją za Rasha jest Cuhna. Droga, ale mogocą z miejsca rozruszać lewą strone. Plus do tego lewe wahadło.
» 5 stycznia 2025, 12:24 #190
Freddie: Przeciez juz mamy Olmo w postaci Mounta.
» 5 stycznia 2025, 12:30 #189
Spadkobierca: Olmo nie może być wypożyczony, bo oficjalnie nie jest piłkarzem zarejestrowanym w Barcfelonie.
» 5 stycznia 2025, 12:31 #188
piotreek87: Rozumiem.
» 5 stycznia 2025, 18:27 #187
Litosci: Tak się zastanawiam. Zawsze się mówiło że spadkowicze walczą o życie na koniec sezonu i ciężko się z nimi gra. Ciekawe jak u nas będzie
» 5 stycznia 2025, 12:03 #186
Herek: "I think the best thing I have to do is when I leave Fenerbahce, I go to a club that doesn’t play UEFA competitions,”
Mourinho said after the game.
“So you find a club in England from the bottom of the table, needs a coach in two years, I am ready to go. And I don’t want to say any more about it.”

Jose geniusz, witamy ponownie jak tak dalej pójdzie z zaśmiecaniem kadry ogorasami
» 5 stycznia 2025, 12:01 #185
szmexy: Nie odwołają tego meczu choćby miało zasypać Anfield. To ich duża szansa na mistrza, City się posypało w tym sezonie, arsenal jak zwykle coś próbuje ale nie wychodzi mu to. Chelsea goniła zgubiła punkty, my mamy fatalną forme więc kiedy teoretycznie chcieliby zrobić na nas 3 punkty jak nie teraz? Przełożą mecz, a może się okazać że za 2 miesiące trafimy z formą
» 5 stycznia 2025, 11:56 #184
axel52: Ty sądzisz że Liv ma decydujące zdanie?
Serio?
Za godzinę decyzja i raczej to nie Liv ją wyda.
» 5 stycznia 2025, 12:02 #183
PR1OR: takie podejście to Liverpool mógłby mieć grając z City gdy oni złapali tymczasową zadyszkę i mecz teraz byłby z nimi łatwiejszy niż potencjalnie za miesiąc czy dwa... z nami to jest tak, że aktualnie Liverpool może się zastawiać czy wystawiać 2-gi skład czy jednak wjeżdżać 1-szym i nas rozjechać
» 5 stycznia 2025, 12:22 #182
BajtiMU: Życie bez nadzieji byłoby smutne.

0:2 United.
» 5 stycznia 2025, 11:53 #181
Bananas: Paradoksalnie takie mecze mogą wygrywać underdogi lub chociaż remisować. Może dodatkowa motywacja podziała na tych średnich grajków i sprawią problemy Liverpoolowi który i tak ma wygodną sytuację. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę to, że spotkanie potoczy się tak jak forma obu zespołów to powinno się skończyć jakimś 4-0/5-0 dla gospodarzy.
» 5 stycznia 2025, 11:46 #180
Herek: "takie mecze mogą wygrywać underdogi lub chociaż remisować. "

Jeśli mają odpowiedni charakter i nastawienie to i owszem.
» 5 stycznia 2025, 11:53 #179
Pyra: I jeszcze odpowiednie ustawienie :)
» 5 stycznia 2025, 12:52 #178
Janik017: Mecz będzie odwołany przez pogodę.
» 5 stycznia 2025, 11:00 #177
Biniek: Też właśnie czytam o tym, że pogoda na wyspach jest dziś po naszej stronie:p
» 5 stycznia 2025, 11:05 #176
pawdanek: Po co siejesz ferment?
» 5 stycznia 2025, 11:07 #175
axel52: O 12 kolejny komunikat.
» 5 stycznia 2025, 11:16 #174
Biniek: Na tą chwilę decyzji o odwołaniu nie ma, ale nie pogoda się pogarsza, więc na kolejnym spotkaniu moze(nie musi) taka decyzja paść.

A safety meeting was held this morning to assess the weather and travel conditions for today’s fixture against Manchester United at Anfield.

At this stage the match is planned to go ahead as normal and every effort is being made to get the game on.

A further safety meeting will take place again at midday to assess the latest conditions.

We will update supporters just as soon as we can. Please take extra care out there, Reds.
» 5 stycznia 2025, 11:17 #173
smutny87: Jakoś w tamtym sezonie też obsrani tutaj wyczekiwaliście pogromu a skończyło się remisem. Teraz też jakieś lamusy jak boro proszą Slota o najniższy wymiar kary. Dziwić, się, że piłkarzyki bez charakteru a wielu kibiców takich samych.
» 5 stycznia 2025, 10:54 #172
sztejner: Dziwić, się, że piłkarzyki bez charakteru a wielu kibiców takich samych.

Troszkę nie trafione zdanie,bo jednak nastroje kibiców są zależne od formy drużyny.
» 5 stycznia 2025, 10:58 #171
smutny87: Jak przegrywają to jesteś lamusem proszącym o najniższy wymiar kary? Przykre.
» 5 stycznia 2025, 11:03 #170
sztejner: Kolejny ekspert który dodaje sobie coś co nie zostało przeze mnie napisane ??
Przykre
» 5 stycznia 2025, 11:05 #169
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 11:08

My to możemy sobie napisać, że wierzymy lub nie wierzymy w dobry wynik. Nasze zdania są tylko odzwierciedleniem tego, co piłkarze pokazują na boisku. Do tej pory nie pokazali nic, do daje nam powód do optymizmu.

Akurat sztajer, przez długi czas porażek i farbowanych remisów, bronił piłkarzy i ten Haga, więc szczekasz na złe drzewo.
» 5 stycznia 2025, 11:07 #168
smutny87: Szczekać to sobie możesz w domu jak ci dadzą głos. Widzisz tam znak zapytania czy nie wiesz do czego to służy? Nie obchodzi mnie żaden sztejer. Odpisał to zapytałem czy skomle jak lamus kiedy drużynie nie idzie.
» 5 stycznia 2025, 11:18 #167
M4S73R: Każdy ich leje równo. Liverpool gra bardzo dobrze jest najmocniejszym zespołem w Europie, czego mogą dzisiaj się spodziewać fani MU?
» 5 stycznia 2025, 11:22 #166
Biniek: Szczekać na złe drzewo to zwykle powiedzenie, tak jak rzucić kulą w płot. Nic obraźliwego. Niepotrzebnie się tak podniecasz smutny.
I ja wiem, co znaczy znak zapytania. Tyle, że jak kogoś o coś pytasz, to nie pisz zaraz po tym znaku czegoś, co sugeruje że znasz odpowiedź.
» 5 stycznia 2025, 11:22 #165
smutny87: Jednak nie wiesz.
» 5 stycznia 2025, 11:30 #164
czarnekoszule: Nie ma nic zabawniejszego od nieudańców, którzy wyzywają innych za odmienne, przeważnie negatywne zdanie w kwestii dotyczącej piłki kopanej. Co Ci smutny dadzą inwektywy typu lamusy lub że szczekać może sobie w domu? Rekompensujesz sobie tak niepowodzenia czy może nie masz życia poza internetem i piłeczką?
» 5 stycznia 2025, 14:00 #163
smutny87: Irytują mnie takie płaczki co to są zależne od wyniku. Fajnie jak wygrywają ale jak nie idzie to nie będę płakał i prosił żeby nam dychy nie wbili.
» 5 stycznia 2025, 15:49 #162
RedRevolta: BREAKING: Liverpool have confirmed that the match against Manchester United is currently going ahead
nic nie będzie przełożone nie martwcie się
» 5 stycznia 2025, 10:45 #161
M4S73R: Chciałem śnieżycę i proszę pada śnieg w Liverpoolu.
Dzisiejszy mecz może zostać przełożony.
» 5 stycznia 2025, 10:34 #160
RedDevil76: Te ledwo pięć centymetrów śniegu nazywasz śnieżycą? Łooooo matko panie rzuć te narkotyki. Ciekawi mnie jeszcze skąd masz info że mecz może zostać odwołany??
» 5 stycznia 2025, 10:44 #159
axel52: Widać ze guano wiesz.
Dla angoli nawet szron to prawie zapaść pogodowa a codopiero 5 cm śniegu.
» 5 stycznia 2025, 11:18 #158
RedDevil76: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 12:32

axel52 może ja guano wiem za to Ty guano jesz i dlatego tak piszesz szczególnie jęcząc żeby nas Live nie zlało, kibic jak się patrzy hahaha.
Poczekaj na oficjalny komunikat bo póki co jest info że wszystko pod kontrolą i mecz się odbędzie. I nie płacz tak głośno bo słyszę ten płacz pięć kilometrów od stadionu.
» 5 stycznia 2025, 12:31 #157
KubaUtd: Liverpool niech wyjdzie w 9 -ciu wtedy będą równe szanse :)
» 5 stycznia 2025, 09:56 #156
Eryw: i 2 z tych 9 niech ma zawiązane oczy
» 5 stycznia 2025, 10:23 #155
flt32705: Od porażki ustrzec nas dzisiaj chyba jedynie mogą możliwe zamiecie które mogą mieć miejsce nad Liverpoolem a jeśli nie to będzie lało
» 5 stycznia 2025, 08:55 #154
Ragnar90: Tak pół żartem pół serio, od godziny 17:30 lepiej wyłączyć internet i tv do końca dnia . Po co czytać komentarze o kolejnej kompromitacji. Człowiek się boi lania bo takie są standardy klubu
» 5 stycznia 2025, 08:37 #153
RedDevil76: Zmień drużynę i kibicuj komu innemu. Kibicem się jest a nie bywa!
Ja z Synami dziś będę wspierał naszych na stadionie Live, a Ty wyłącz internet telewizję i co tam jeszcze chcesz.
» 5 stycznia 2025, 09:45 #152
marcino186: Co to za kibice którzy mówią żeby internet i TV wyłączyć ? Jeśli tacy jesteście idziecie kibicować na druga cześć Manchesteru. Nie pozdrawiam
» 5 stycznia 2025, 11:29 #151
Celt15: Ciekawą sytuacja, kurs na nas był około 10, a dziś jest 6. Czyżby buki miały jakieś przecieki? Slot zrobi rotację i wyjdzie juniorami?
» 5 stycznia 2025, 08:36 #150
przemek1878: Fajny kurs jest na to, że czarny szmajchel puści minimum 3 bramki. Polecam.
» 5 stycznia 2025, 08:29 #149
M4S73R: Czarny szmajchel hahaha dobre
» 5 stycznia 2025, 11:33 #148
wojacki: Dla mnie to bardziej czarny Karius:D
» 5 stycznia 2025, 15:11 #147
DjTED: Postawimy się i przegramy tylko 2/3 do jaja
» 5 stycznia 2025, 08:13 #146
Rejek89: Swoją drogą przewiduje dziś łatwe 0-4
» 5 stycznia 2025, 07:39 #145
Herek: Kurde Daniel James. Wyświetlił mi się filmik z jego akcjami, jaki to byl pan piłkarz u nas w porównaniu do obecnych karykatur.

(Nie, nie chce transferu tego zawodnika do MU......)
» 5 stycznia 2025, 06:58 #144
Rejek89: Dokładnie. Każdy narzekał na niego a w porównaniu do płacy i pracy jaką maja np Anthony, Mount czy inne talenty "czystej wody" to był zawodnik z TOP-u!!
» 5 stycznia 2025, 07:38 #143
Herek: Ja pomyślałem tylko o pracy ale jak dodać do tego wspomniana przez Ciebie płacę to... Ah szkoda gadać :)
» 5 stycznia 2025, 07:52 #142
Ragnar90: Herek a wyobraź sobie że jeszcze tak niedawno mieliśmy takich piłkarzy jak Cavani, Ibrahimovic, Herrera, Lukaku czy chociażby zawsze wyśmiewane boki obrony Young i Valencia. Niby to też były ciężkie czasy United ale jak patrze na obecnych cymbałów to płakać i rzygać mi się chce. Pseudopiłkarze z wybujałym ego, miernymi umiejętnościami, zerowym zaangażowaniem ale co najważniejsze - z milionami na koncie
» 5 stycznia 2025, 08:54 #141
Ghostpl: Podobno mecz może się nie odbyć bo pogoda jest taka do niczego
» 5 stycznia 2025, 06:19 #140
Caspa: A można trenera wypożyczyć ?
» 5 stycznia 2025, 05:42 #139
flt32705: mózg sobie wypozycz
» 5 stycznia 2025, 08:58 #138
Braks: Jaja im urwę jak wstyd przyniosą w nowym roku
» 5 stycznia 2025, 01:41 #137
Dudi: Nie ma transmisji na Canal+??
» 5 stycznia 2025, 00:57 #136
pbskarpy: Pierwszy raz chyba w życiu nie chce mi się oglądać jutro meczu. Tak - wiele razy nie oglądałem, ale jutro wiem, że będę mógł. A mam wątpliwości.
» 5 stycznia 2025, 00:23 #135
Leh: To samo... naprawdę ciężko się patrzy jak zbieramy baty na Anfield. Ja po prostu nienawidzę widoku piłkarzy Liverpoolu cieszących się z bramek z nami. To są moje najgorsze wspomnienia- Gerrard, Suarez, Owen, Fowler, no i Torres... boże, jak ja ich nienawidziłem! No i wiekszosc z nich też podziwiałem. A dziś tylko podziwiam. I zazdroszczę. Myślę że oni czuli podobnie przez te lata.
No ale mogę sobie nie chcieć, a i tak wiem ze obejrzę;)
» 5 stycznia 2025, 00:49 #134
szmexy: chyba każdy kibic United ma w sobie coś z masochisty. Co mecz to w plecy a i tak obejrzę ;p kibicem się jest a nie bywa
» 5 stycznia 2025, 00:53 #133
Kapitan1230: Ja czekam na każdy mecz z niecierpliwością, jutro nie przegramy Glory United!
» 5 stycznia 2025, 00:59 #132
Herek: Ja "kibicuje" już tylko instytucji, albo bardziej nazwie. Tym ludziom nie da się kibicować jak i nie da się ich lubić. Wyobrażacie sobie mieć teraz jakiegoś ulubionego piłkarza? Czy już bardziej Instagramera czy innego influencera albo po prostu milionera. Garnitury im pozakładać będzie pasować do chodzonego
» 5 stycznia 2025, 02:43 #131
Batigol222: Z innej beczki: uważacie, że Mbeumo to obecnie lepsza opcja w Fantasy niż Palmer? Obu nie zmieszczę. W tej kolejce wyszli: Kepa, Huijsen, Lacroix, Andersen, Robinson, Salah, Tonali, Palmer, Watkins, Isak i Haaland plus Nwanieri, Botman, Dibling i Stolarczyk na ławce. Watkins poleci w miejsce Cunhi, którego mam prawie od początku sezonu, a w miejsce Tonaliego pewnie wróci Rogers.
» 4 stycznia 2025, 21:56 #130
marcino186: City chyba zaczyna z kryzysu wychodzić. Niestety
» 4 stycznia 2025, 21:11 #129
Batigol222: Czy ja wiem? Oglądałem większość ich dzisiejszego meczu i to nie jest ten sam zespół, co w poprzednich sezonach. Obrona dalej jest dziurawa jak durszlak, w środku pola grają dwoma powolnymi pomocnikami, którzy niby dobrze czują się na małej przestrzeni, ale brakuje im kreatywności. Atak pozycyjny też wygląda tak sobie. Przebudził im się ten Savinho, De Bruyne coś tam podaje, no i Haaland to jednak ciągle Haaland. Mieli dość dogodnych rywali do tego, żeby się odbić. Z tą obroną i z tym środkiem pola nie zajdą daleko.
» 4 stycznia 2025, 21:15 #128
PogBooom: Obawiam się że i tak zajdą dalej od nas więc Twoja analiza to marne pocieszenie.
» 4 stycznia 2025, 21:27 #127
Leh: Oni wyglądają jak my - spóźnieni, za wolni, za mało agresywni. Są lepsi od nas i piłkarsko to wciąż jedna z najmocniejszych kadr w lidze.
No ale jak ogarnie Pep ten kryzys i jeszcze coś w tym sezonie wygra to będzie miał mój szacun. Tak czy siak czeka ich wielką przebudowa, a w tle wiszą kary za walki. Jestem ciekaw czy pepowi będzie się chciało bawić w taka przebudowę
» 5 stycznia 2025, 00:25 #126
spartan1: Kupmy tego Balebe
» 4 stycznia 2025, 20:48 #125
Batigol222: Baleba dzisiaj prawie w pojedynkę zdemolował cały środek pola haharsenalu
» 4 stycznia 2025, 20:32 #124
BekaaZPL: na 100% City się po niego zgłosi
» 4 stycznia 2025, 20:36 #123
Natanael: Świetny mecz.

W Arsenalu coraz gorzej z dostępnością zawodników, a teraz mają mecze co 3-4 dni. Ciekawe czy Liverpool odjedzie na dobre, bo do dzisiaj byłem zdania, że tylko Arsenal może ich gonić.
» 4 stycznia 2025, 20:37 #122
Batigol222: Nie wiem, czy będzie pasował Pepikowi. On, mimo wszystko, nadal jest dogmatykiem: bierze ŚP, którzy są nieźli technicznie, ale poza tym nie mają innych walorów (Kovacic, ostatnio też ten beznadziejny Lewis) czy stoperów, którzy niby fajnie grają piłką, ale niekoniecznie świetnie bronią. Baleba może być dla niego za bardzo atletyczny. Technicznie też jest okej i potrafi fajnie wychodzić dryblingiem spod pressingu, ale to nie jest i nie będzie rozgrywający. Chelsea ma obsadzony środek pola, Liverpool praktycznie też, więc dlaczego miałby być poza zasięgiem United? Jedyny problem to ewentualna cena, bo on raczej nie będzie kosztował 50 czy 60 milionów.
» 4 stycznia 2025, 21:11 #121
Kapitan1230: Coraz gorzej z dostępnością zawodników? Aha jasne, oni właśnie rzadko mają kontuzje, więc nie szukałbym tutaj usprawiedliwień.
» 4 stycznia 2025, 23:27 #120
gorzky: Antony zapowiadał w tym sezonie gole i asysty, mamy połowę sezonu a chłop strzelił jedną bramkę 3 ligowcowi... Wspaniały transfer Erika, będzie wspominany po wieki.
» 4 stycznia 2025, 20:20 #119
zbyszek7: Bedzie wspominany jako największa wtopa transferowa po erze Fergusona
» 4 stycznia 2025, 20:31 #118
Fido: A Sanchez? Antony oczywiście droższy ale chyba mniejsze były oczekiwania wobec niego, porównując go do Chilijczyka który błyszczał w Arsenalu.? Zapraszam do dyskusji.
» 4 stycznia 2025, 21:50 #117
zbyszek7: Alexis jednak cos dal tej druzynie kilka bramek i asyst = wygranych meczow
Antony nie dal doslownie nic. Od samego początku wyglądał bardzo slabo no mize mial gaz na samym początku gdzie odjeżdżał obrońcom ale za to nie strzelal pozniej sam na sam czyli dalej nic z tego nie bylo
» 4 stycznia 2025, 23:08 #116
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2025 00:41

dla mnie Antony na to największa wtopa w historii, prawie 100 mln a w zamian nic. Potem Sancho, Pogba i Onana. Pogba miał chwile gdzie grał dobrze, ale jawnie pluł na nasz klub. Sancho był mega rozczarowaniem, a Onana to pajac to w pojedynkę wyrzucił nas z LM i pół roku kopał się po czole. Zresztą w grudniu wrócił na swój standardowy poziom wpuszczając wszystko co leci w bramkę, nawet jeśli jest to centra bezpośrednio z rogu.
» 5 stycznia 2025, 00:39 #115
Paps: A Mount?
» 5 stycznia 2025, 09:08 #114
BekaaZPL: Pięknie walczy Brighton, sprinty ofensywnego pomocnika do obrony i przerywanie ataków wślizgiem - chciałbym coś takiego u nas widzieć
» 4 stycznia 2025, 20:19 #113
zbyszek7: Odpal na yt mlodego Rooneya zobaczysz sprinty do obrony i wiele wiele wiecej ;)
» 4 stycznia 2025, 20:29 #112
Tajfunsrajfun: A najlepiej odpal sobie łysego Rooneya, ambicji, waleczności i walki starczyło by dla całej obecnej drużyny
» 4 stycznia 2025, 22:05 #111
zbyszek7: Gabriel foulował Minteha, foul dla Arsenalu i zolta dla Minteha - Anothony Tylor
» 4 stycznia 2025, 20:16 #110
adrianr27: Żeby się pozbyć Rashforda to Napoli musiałoby się zgodzić na wymianę za Osimenha z ewentualną dopłatą z naszej strony.I to jest jedyny realny transfer do zrealizowania, ale problemem może być tygodniówka Rashforda. W Europie tylko Real, Barcelona, PSG i Bayern mogą mu dać tyle ile United, ale tam nikt nie jest na tyle głupi żeby dać taką kasę na takiego przeciętniaka, w dodatku bez formy i ambicji. No może poza PSG.
» 4 stycznia 2025, 20:15 #109
piter100000: No Barcelona... Jak oni Olmo zarejestrować nie mogą
» 4 stycznia 2025, 20:17 #108
HarryBrown: David po starej znajomości nawet nie interweniował po strzale Scotta (żart jakby ktoś miał z tym problem) ;) Pięknie Napoli rozjechało Fiorę, a Scotty tam cały czas w podstawie plus kibole go uwielbiają. A u nas nie ma kto pociągnąć do przodu plus celnie walnąć do siatki.
» 4 stycznia 2025, 20:14 #107
Leh: Oddanie Scotta było głupota. Mógł przyjść Ugarte i zostać Scott. Wystarczyło nie kupować Zirkzee, jestem pewien że Scott strzeliłby więcej goli na tym etapie sezonu niż Zrkzee i Hojlund mają łącznie, czyli bodaj 4.
Myślę że Amorim by chętnie przyjął do składu fizycznego pomocnika. I stałe fragmenty by się tak nie posypały.
Naprawdę żałuję tego transferu
» 5 stycznia 2025, 00:32 #106
Kapitan1230: Haha Saliba

Brawo mewy :D
» 4 stycznia 2025, 19:54 #105
M4S73R: Joshua Zirkzee chce opuścić Manchester United .

Jego agent Kia Joorabchian aktywnie pracuje nad przeprowadzką, z podstawową umową już obowiązującą z Juventusem.

(Źródło: La Gazzetta dello Sport )


Niech się spieszą
» 4 stycznia 2025, 19:52 #104
vanantgaal: Oby, oby, oby. Im szybciej tym lepiej.
» 4 stycznia 2025, 20:02 #103
Tajfunsrajfun: Oglądałem Chelsea z CP i teraz 4rsenal z Brighton i niestety ale to każda z tych drużyn gra lepiej od nas… co poszło nie tak przecież na papierze mamy mocniejszy skład no może oprócz bramkarza
» 4 stycznia 2025, 19:22 #102
Kometa92: Aktualnie na wyjeździe jesteśmy ograć tylko takie Souhampton które klepie każda drużyna. I United 3-0 tam wygrało. Każda inna drużyna może nam wklepać.
» 4 stycznia 2025, 19:31 #101
Kapitan1230: Napisz to jeszcze że 100 razy, albo jesteś trollem, albo ograniczony.
» 4 stycznia 2025, 20:04 #100
Pawelbarte: Zapominacie że możemy chcieć każdego, ale czy dobry zawodnik będzie chciał u nas grać? Żyjemy przeszłością ,ale jesteśmy średniakiem takim West Hamem.Spaść nie spadniemy ,możemy zrobić niespodziankę ,ale na końcu trzeba nas szukać w okolicy środka tabeli
» 4 stycznia 2025, 19:01 #99
mycka86: Przy odpowiednim skautingu śmiało możemy ściągać topowych piłkarzy. Wolves ściągnęło niedawno Cunhe, Newcastle Guimaresa. Można wymienić wiele takich przykładów. A są to kluby pod każdym względem niżej notowane niż MU.
» 4 stycznia 2025, 20:00 #98
Ciechanek: Oprócz względów miejsca w tabeli
» 4 stycznia 2025, 20:50 #97
Ttkk8891: A ja bym chciał Balebe z Brighton. Gość jest silny i kogoś takiego potrzeba nam do środka obok Ugarte do dominacji. Lewe wahadlo Mendes/Kerkez. Ktoś z tej dwójki byłbym dużym wzmocnieniem. Chociaż wydaje mi się mało prawdopodobne ściągnięcie tego pierwszego. I do ataku mam nadzieję na Gyokeresa. Liczę że Amorim namówi go na transfer. Oczywiście 3 tych zawodników to duże koszty ale sprzedaż Sancho, Rashforda, Casemiro, Zirkzee mogła by pokryć cześć kosztów.
» 4 stycznia 2025, 18:17 #96
Batigol222: Masz rację, ale najpewniej kosztowałby mniej więcej tyle, co Caicedo.
» 4 stycznia 2025, 18:23 #95
Ttkk8891: Możliwe ale jeśli udałoby się go wyrwać do 70 mln to moim zdaniem warto. Myślę że około 100 mln można dostać za tych wymienionych przeze mnie zawodników. To chyba resztę jesteśmy w stanie wyłożyć na pozostałych. Oczywiście o ile uda nam się zakwalifikować do jakichś pucharów. Liczę tu na LE.
» 4 stycznia 2025, 19:04 #94
Natanael: Wydamy kolejne 100 milionów na zawodnika, który przez ostatnie pół roku kopie prosto piłkę. 2 lata temu ten cały Evan Ferguson miał być warty 100 milionów.
» 4 stycznia 2025, 19:25 #93
Ttkk8891: Chyba mnie nie zrozumiałeś. Napisałem wyraźnie że jeśli udałoby się go wyrwać do 70 mln to moim zdaniem warto. Do 100 to jednak trochę brakuje a niestety za dobrego grajka trzeba płacić. Moim zdaniem nie ma lepszego zawodnika o podobnych umiejętnościach do środka, którego można wyjac z innego klubu. A nie jesteśmy też w miejscu, że możemy sobie pozwolić na kupno kogoś kto będzie miał czas żeby się rozwijać.
» 4 stycznia 2025, 20:42 #92
Xchrisx7: Na miejscu United zrobiłbym teraz wszystko żeby wyciągnąć Olmo. Nawet na zasadzie wypożyczenia.
» 4 stycznia 2025, 18:07 #91
Ziyo23: Walnij się w głowę i to mocno bo za lekko może nie pomóc. Gościu szklany i wiecznie coś mu dolega. W Hiszpanii sie rozpada a ty do tak fizycznej ligi chcesz go sprowadzić.
» 4 stycznia 2025, 22:22 #90
Pawelbarte: Myślę że Barella powinien być priorytetem w wakacje
» 4 stycznia 2025, 17:46 #89
PogBooom: Już widzę jak do nas biegnie. Jeszcze Bellingham z Realu i środek pola mamy obstawiony. Myślę że oboje marzą o grze w dzisiejszym United, z łatwością można ich kupić.
» 4 stycznia 2025, 19:40 #88
Pawelbarte: Najważniejsze to pozbyć się drogiego szrotu łysej gangreny.Następnie kupić skrzydłowego ,obrońcę i rozgrywajacego.Ustabilizować ustawienie ;te z 3 obrońcami chyba się nie sprawdza .traciny mnóstwo goli po wrzutkach z drugiej linii.Onana jest świetny 1 na 1 ale słaby przy stałych fragmentach
» 4 stycznia 2025, 17:41 #87
Dodge: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 18:01

Nie sprawdza się bo nie mamy wahadeł i pewnego bramkarza. Do tego nasi pomocnicy przegrywają środek co mecz, ale to już znamy z poprzednich lat i innych formacji. Jeżeli projekt ma wypalić to trener musi zbudować skład pod tą formacje. Po to tu przyszedł.
» 4 stycznia 2025, 18:00 #86
tygrys26: O zgrozo nasz najlepszy środek pola ostatnich lat był z Pogba w roli głównej xD
» 4 stycznia 2025, 18:02 #85
JanMatejko: Czemu nie możemy przeznaczyć kasy ze sprzedaży kilku zawodników na trzy transfery jakościowe typu Isak/Gyokeres/Nuno Mendes, Barella
» 4 stycznia 2025, 17:26 #84
PogBooom: A kogo sprzedaliśmy?
» 4 stycznia 2025, 17:36 #83
Michu02: Bo zawodnik musi chcieć do nas przejść. Po co którykolwiek z nich miałby się taplać w bagnie, skoro pewnie ma wiele innych wyborów. Do tego odchodzimy od gigantycznych tygodniówek, więc tym też nikogo nie przekonamy. Jesteśmy w takim punkcie, że musimy liczyć na transfery piłkarzy głodnych gry, niż gwiazd takiego formatu.
» 4 stycznia 2025, 17:54 #82
Olo: Tak szczerze mówiąc to myślę, że jutrzejszy mecz da Rubenowi wiele materiału do analizy. Nie nastawiam się na dobry wynik, mam tylko nadzieję że nie będzie batów. Ale liczę że nie podetnie to skrzydeł trenerowi. Ten Haga 7-0 pozamiatało, do tego nieszczęsnego meczu chłop był świetny. Oby te mendy nie zrobiły nam znów takiego numeru. Ruben wygląda mi na chłopa który też wie co robi, sezon jest na spalenie tak czy siak, liczę tylko na to że w wakacje (a nie ma na szczęście żadnych rozgrywek międzynarodowych) gość to ułoży pod swój system, paru zawodników pożegnamy, paru zobaczymy i zaczniemy coś wreszcie grać.

A jutro? Oby po prostu zagrali ci, którym zależy na herbie, wyniku i trenerze.
» 4 stycznia 2025, 17:15 #81
M4S73R: Po wszystkich analizach rozwiązanie jest tylko jedno. Pozbyć się tej całej kupy po poprzedniku i zbudować na swoich graczach.
» 4 stycznia 2025, 17:17 #80
Michu02: Amorim DP nie czyta, ale pozwolę sobie pokminić to jak ja bym chętnie widział ustawienie na ten mecz.
Onana
Yoro-De Ligt-Martinez
Amad-Ugarte-Case-Mazraoui
Bruno-Mainoo
Hojlund
Mainoo wyżej, bo jest jedynym zawodnikiem oprócz Amada, który potrafi wygrać pojedynek 1v1 z obrońcą na ten moment. W fazie defensywnej jest też dodatkowym zawodnikiem z przyzwoitym odbiorem. Na boku Amad, bo tam najlepiej wygląda, Ruben pewnie wyjdzie Dalotem i Mazra na bokach, ale wisi nad nami srogi oklep tak czy siak, więc wolałbym jednak tego jednego ofensywnego wahadłowego i zaryzykować. Jak wyjdziemy defensywnie to i tak nawet remisu z tak rozpędzonym Liverpoolem nie wyrwiemy. Casemiro z konieczności, Eriksen nie da rady, a Case jak miał dobre momenty w tym sezonie to właśnie jak grał ciut wyżej.
» 4 stycznia 2025, 17:09 #79
Herek: "Mainoo wyżej, bo jest jedynym zawodnikiem oprócz Amada, który potrafi wygrać pojedynek 1v1 z obrońcą na ten moment"

W punkt, dlatego nie bardzo rozumiem te pociski na młodego. W tej drużynie nikt nic nie robi jeśli chodzi i ofensywę i jedynie wymienionych dwóch grajków jest w stanie zbudować jakaś przewagę. Tacy ludzie którzy chociaż próbują są jak złoto na tle reszty.
» 4 stycznia 2025, 17:16 #78
uzio: Spoko ale na Live moim zdaniem powinniśmy zaryglować obszar przed polem karnym i liczyć na kontry, dlatego zamieniłbym miejscami Case i Mainoo, do tego zamiast Case, Garnacho. Wtedy liczyłbym na szybkość Amada, Hojlunda i Garnacho.

Ale jak wiadomo Amorim nie jest zainteresowany wygrywaniem tylko nauczeniem drużyny jego stylu gry, nawet jeżeli mają dostawać baty co mecz i spaść z ligi.

Cóż tak czy siak życzę mu powodzenia bo niewątpliwie tego chłop potrzebuje.
» 4 stycznia 2025, 17:21 #77
Michu02: @uzio A moim zdaniem jak się zaryglujemy, to dostaniemy baty, a wolę żeby dostali baty po walce i chociaż paru ofensywnych akcjach niż po postawieniu autobusu.
» 4 stycznia 2025, 17:25 #76
Michu02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 17:31

Plus defensywa zaczyna się już od napastników, a Garnacho w tym aspekcie jest mierny. Zarówno Bruno jak i Kobbie potrafią nacisnąć na przeciwnika, a za plecami nadal będą mieli Case i Ugarte, więc nawet defensywnie nie ma tragedii pod tym względem. Bardziej bałbym się o stronę, na której grałby Amad w takim ustawieniu. Można postawić Mainoo bliżej jego strony, by go wspomagał w obronie.
» 4 stycznia 2025, 17:28 #75
UnitedWeStand: @uzio
"Ale jak wiadomo Amorim nie jest zainteresowany wygrywaniem tylko nauczeniem drużyny jego stylu gry, nawet jeżeli mają dostawać baty co mecz i spaść z ligi."
Jeżeli byłoby inaczej, to zwolnienie ETH nie miałoby w ogóle sensu, bo Holender właśnie robił wszystko co może aby nie przegrać, a może i nawet wygrać mecz po kontrach, bo ten zespół nie potrafił grać inaczej. Nie dało się tego oglądać.

Są tacy trenerzy jak Mourinho, dla których liczy się tylko zwycięstwo.
Są tacy jak Ferguson i Guardiola, którzy chcą wygrywać na swój sposób.

Sam Pep powiedział, że woli przegrać grając swoją piłkę niż wygrać po autobusie. Ferguson też preferował pójście na noże niż zamurowanie się i modlenie o cud.

Dla kibica, który faktycznie ogląda mecze, to podejście Szkota i Hiszpana jest lepsze, ale dla kogoś kogo obchodzi jedynie wynik, to może być ostro zawiedzony rezultatami pod Amorimem. Zarówno tymi, które były jak i tymi które będą, bo jestem przekonany, że gdyby Ruben miał zagwarantowane zwycięstwo w finale Ligi Mistrzów gdyby tylko zamurował bramkę, to ten i tak by wyszedł swoją taktyką aby pchać tę piłkę pod kole karne rywala.
» 4 stycznia 2025, 18:48 #74
M4S73R: Jutro dostaną takie lanie że będą się zastanawiać czy kontynuować swoje komiczne kariery piłkarskie.
» 4 stycznia 2025, 17:07 #73
izbinho: Ehh jakich my mamy komicznych kibiców...
» 4 stycznia 2025, 17:17 #72
swees: Ale Sancho pograł przy bramce Chelsea na 0:1 :P
» 4 stycznia 2025, 16:58 #71
Herek: Nie widziałem ale zgaduje w ciemno że to było coś co przerasta każdego z naszych ofensywnych "magików" pod względem umiejętności piłkarskich
» 4 stycznia 2025, 17:02 #70
swees: x.com/tekkersfoot/status/1875561714554401074
» 4 stycznia 2025, 17:07 #69
Herek: Nice, dzięki. Ta pierwsza część jeszcze pewnie do zrobienia, ale po straceniu przewagi dystansu zapewne uświadczylibysmy wycofania do Onany :)
» 4 stycznia 2025, 17:19 #68
adisman17: Jak na złość Sancho nabija liczby w Chelsea
» 4 stycznia 2025, 17:24 #67
Kometa92: Nom, najpierw świetny zwód i a potem wykiwał 3 graczy Crystal i wyłożył ciasteczko Palmerowi. W United pewnie kopałby się po czole.
» 4 stycznia 2025, 19:22 #66
zbyszek7: Dobrze ze nasi bezpośredni rywale solidarnie w pałe dzisiaj, przynajmniej nam nie odskoczą w tabeli hihi
» 4 stycznia 2025, 16:55 #65
Braks: Przez chwilę pomyślałem że masz na myśli tych na górze
» 4 stycznia 2025, 17:53 #64
JanMatejko: Za czasów SAFa wzielibysmy Osimhena Gyokeresa i zistawili Hojlunda, to tylko obrazuje upadek tego klubu
» 4 stycznia 2025, 16:55 #63
jayjay2: to byłoby w stylu Fergusona. Kupić kolejnych dwóch drogich środkowych napastników do formacji z jednym, a w środku pola biegałby 50-letni Scholes.
» 4 stycznia 2025, 17:12 #62
Biniek: Taktyka dobra na 13 tytułów PL i 2 ligi mistrzów.
» 4 stycznia 2025, 19:54 #61
HillsHaveEyes: dzej dzejek

gdyby nie Ferguson, to by cie bie nie bylo tutaj na stronie, wiec ogar tam
» 5 stycznia 2025, 16:03 #60
tygrys26: W sumie to wychodzi tez nam bokiem trzymanie niektórych zawodników na siłę w klubie z wysokimi tugodniowkami.
Na przykład taki Eriksen pobiera całkiem sporoa tygodniowke, a siedzi na ławie i jest już słaby
Kolejny Maglajer
Shaw
Antony
Mount
I to wszystko zalicza się do FFP nie tylko wydana kasa ba transfery ale też chore tygodniowki po prpdtu słabych zawodników...
» 4 stycznia 2025, 16:47 #59
axel52: Jakie trzymanie na siłę? Są kontrakty i tyle.
Wystarczy podpisywać normalne kontrakty, a jak się ktoś nie sprawdza po 2 latach np to próbować sprzedać w ostatnim roku umowy ( przy założeniu 3 letnich kontraktów )
A w MU co mamy? Ano przedłużki i stąd pato sytuacje z kaleczącymi np 9 lat Martialem czy teraz Rashem.
No ale to złogi po Woodwardzie, ufam że Berrada ma inne podejście.
» 4 stycznia 2025, 17:34 #58
tygrys26: Eriksen emeryt któremu dano kontrakt niewiadomo po co
Maglajer tygodniowka 190k, cyk kolejny rok siedzenia u nas
Shaw, wiecznie kontuzjowany pyk nowy kontrakt
» 4 stycznia 2025, 18:03 #57
dReddowski97: Znając życie będzie oklep 0:5 albo 1:1, nic pomiędzy
» 4 stycznia 2025, 16:34 #56
Anhel: Jutro w Liverpoolu ma być wysoki stopień opadów śniegu, pogoda może pokrzyżować rozegranie meczu. Chciałbym
» 4 stycznia 2025, 16:30 #55
axel52: Pisałem o tym ze 3 dni temu.
Tylko stawiałem na sztorm lol.
» 4 stycznia 2025, 17:35 #54
radlu: przegrać z Liverpoolem na Anfiled to nie wstyd. Przegrać u siebie Z Bournemouth i Wolves nie strzelając bramki to wstyd.
» 4 stycznia 2025, 16:26 #53
iwo2: Erdolisz. Przegrać po złej grze z kimkolwiek to wstyd. Nie biegając, grając niedbale czy kłócąc się. Przegrać ku rwipulem to zawsze ale nie wstyd tylko ból.
» 4 stycznia 2025, 16:31 #52
radlu: Nie zrozumiałeś przekazu. Trudno.
» 4 stycznia 2025, 16:38 #51
Batigol222: Z Bournemouth to akurat przegrywało sporo mocnych zespołów. To jest klasowa i świetnie poukładana drużyna. Wolves ma natomiast dobry technicznie środek pomocy i fajnie skomponowaną ofensywę, no i nie wiadomo, jak skończyłby się ten mecz, gdyby nie bezmyślność Bruno.
» 4 stycznia 2025, 16:51 #50
spartan1: Kasa wywalona za Hojlunda to jest jakis sabotaż, jak mozna był za tego slabiaka dac tyle kasy, on jest wart góra 7 mln a nie 70 , a nawet bym powiedzial ze 700 tys funtow co najwyzej, dlatego jestesmy w tym miejscu gdzie jeztesmy jak mamy takich napastnikow jak Hojlund i ten caly zirkzze ktory warty jest co najwyzej 7 tys funtow a dali za niego 40 mln
» 4 stycznia 2025, 16:21 #49
Konyo33: Już się wypłakałeś? Teraz znajdź nam drugiego takiego napastnika w jego wieku. Podkreślam musi mieć 21 lat
» 4 stycznia 2025, 17:49 #48
BekaaZPL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 18:24

Liam Delap, nawet podobnie gra do Hojlunda tylko lepiej
» 4 stycznia 2025, 18:24 #47
levy181: Będzie pogrom tylko czy kolejne mega upokorzenie czy jednak skonczy sie to na 2:0 lub 3:0. Każdy inny wynik byłby po prostu sensacją i mega wyczynem. Nie ma co sie oszukiwać to są teraz chłopcy do bicia. Szkoda trenera tylko bo on będzie potem ofiarą a i tak nic sie dalej nie zmieni. Nawet nie ma co wlaczac i oglądać, szkoda czasu.
» 4 stycznia 2025, 15:32 #46
marcino186: To nie oglądaj
» 4 stycznia 2025, 16:51 #45
JanMatejko: Van Gaal wróć
» 4 stycznia 2025, 15:31 #44
iwo2: Wrogowie Riqueleme są naszymi wrogami.
» 4 stycznia 2025, 16:24 #43
jesse: Niestety, każdy inny wynik niż spokojne (i wysokie) zwycięstwo LFC będzie sensacją. Oni są liderem tabeli my jedną z najgorszych drużyn w lidze. Cuda się oczywiście zdarzają, ale w takim meczu trzeba by szczęściu trochę pomóc. Tymczasem nasi zmanierowni, słabi jak barszcz kopacze-milionerzy pewnie kręcą nosem, że w ogóle mają wyjść na boisko.
» 4 stycznia 2025, 14:59 #42
Batigol222: Obecny i poprzedni sezon:
Isak: 33 bramki+6 asyst, 39 pkt w klasyfikacji kanadyjskiej
Cunha: 22 bramki+11 asyst, 33 pkt w klasyfikacji kanadyjskiej

Cunha gra w wyraźnie słabszym zespole i robi tam dosłownie wszystko co ofensywne i potrafi znacznie więcej od Szweda. Gdybym miał wybierać: 80 baniek za Cunhę albo 120/130 za Isaka, to wybieram Cunhę bez chwili wahania.
» 4 stycznia 2025, 14:38 #41
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 14:46

Na szczęście nasze miejsce w tabeli,nasza postawa na boisku i nasze europejskie "spektakle" oraz nasza sytuacja FFP nie pozwolą nam stanąć przed takim wyborem więc można spać spokojnie
» 4 stycznia 2025, 14:45 #40
Leh: Niestety Sztejner masz rację. Oczywiście super jest sprowadzać zawodników sprawdzonych w lidze i taki Cunha byłby marzeniem, ale biorąc pod uwagę, że potrzeby na jego pozycji ma w zasadzie każdy czołowy zespół w lidze (City, Arsenal, Liverpool) to jakoś nie widzę powodu, dla którego chłopak miałby do nas przyjść.
My powinniśmy się rozejrzeć za kolejnym Cunhą lub Isakiem, tylko nie za 70 mln...
» 4 stycznia 2025, 15:35 #39
Batigol222: Liverpool obecnie ma dwóch klasowych piłkarzy na "9": Jota oraz Diaz, który wygląda tam nawet lepiej niż na skrzydle. Odejdzie od nich TAA, więc będą musieli sypnąć kasą na jakościowe zastępstwo. Potrzebują też nowego LO i kolejnego stopera.

Arsenal, zdaje się, rozważa wielu ofensywnych piłkarzy. Pewnie ostatecznie przyjdzie do nich jakiś Vlachovic czy Retegui. City też ma inne priorytety: obrońcy, "6" i przynajmniej jeden nowy skrzydłowy. Akurat Cunha jak najbardziej mógłby trafić do United, tak samo jak Oshimen.
» 4 stycznia 2025, 15:54 #38
Michu02: Oglądałem parę lat temu mecz Herthy i już wtedy Cunha mocno się wyróżniał, zdziwiłem się jak mu nie poszło w Atletico. Szkoda, że raczej nie ma co liczyć na transfer do nas, na takich zawodnikach, którzy potrafią wziąć grę na siebie można budować zespół.
» 4 stycznia 2025, 17:38 #37
Global83: Wcale nie musi być tragicznie chociaż ciężko znaleźć mi argumenty że będzie inaczej. Ale jak to z nami fanami jest. Mamy nadzieję i wiarę że może to dzisiaj ruszy czerwona maszyna:-)
» 4 stycznia 2025, 14:31 #36
ALLADYN: Isak to jedno z większych zaskoczeń transferowych ostatnich lat.
Oni go kupili za 70 mln euro po sezonie z 6 golami i 2 asystami w Sociedad w 2k minut.

Ludzie się w głowy pukali. Że przepłacony kot w worku. A teraz?

Ile za tego Isaka?
150 baniek piękny kawalerze.
» 4 stycznia 2025, 14:15 #35
Batigol222: Na kanonierach myślą, że wyciągną go za 90;)
» 4 stycznia 2025, 14:28 #34
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 14:39

Obserwowałem go w barwach sociedad. Już wtedy było widać, że Szwed się wyróżnia.
Szkoda, że myśmy się nim nie interesowało. 70mln za isaka czy 70 za hojlunda...
» 4 stycznia 2025, 14:39 #33
wider: może ściągnąć by do nas osobę która takiego isaka kupiła do newcastle bo widocznie ma oko do zawodników
» 4 stycznia 2025, 14:58 #32
Spadkobierca: wider, ta osoba już u nas pracowała i niedawno została pożegnana.
» 4 stycznia 2025, 15:02 #31
wider: Wiem.
» 4 stycznia 2025, 15:26 #30
JanMatejko: Co za głupoty, Isak w Hiszpanii był postrzegany za mega telnet i cena jaką wydalo Newcastle byla adekwatna do poziomu, a ze United ciagle sto lat za lurzynami bo kupujemy koty w worku to inna sprawa, jesli by sie dało oddać Hojlunda Mounta i Zirkzee za Isaka jednego to nawet bym się nie zastanawiał
» 4 stycznia 2025, 15:27 #29
sztejner: Ruben Amorim poprowadził United w 11 spotkaniach,średnio na mecz zdobywa 1.18 pkt.
» 4 stycznia 2025, 14:01 #28
Global83: Ale jaka on drużynę dostał. Przecież to jakiś twór niekompatybilny. Zobacz na Liverpool. Wszedł nowy trener i żadnego ogniwa nie musiał wymienić
» 4 stycznia 2025, 14:33 #27
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 14:43

Spoko,ja się Amorima nie czepiam ani nic,ale chłop musi zacząć punktować i to częściej niż raz na 5 spotkań...
Trzymam za niego kciuki,ale obecna postawa drużyny nie daje zarządowi argumentów za pozostaniem Portugalczyka tym bardziej jak wisi nad nami widmo spadku.
Czy to wina Amorima że ma taką drużynę ? No nie.
Ale jeśli ta drużyna faktycznie nie zacznie nawet "jako-tako" grać do końca sezonu to jak myślisz jak będą oceniać pół roku pracy Rubena ? Pozytywnie ? Czy może negatywnie ?

Chciałem Erika - trzymałem kciuki
Chciałem Rubena - Trzymam kciuki

Po prostu zastanawiam się jak na brak poprawy na boisku zareaguje zarząd ?
Będą tak cierpliwi jak my ?
Nie mam co do tego pewności
» 4 stycznia 2025, 14:41 #26
Spadkobierca: Ciekawe czy nie będą tak cierpliwi jak w przypadku Ashwortha.
» 4 stycznia 2025, 14:49 #25
Herek: Nie, nie, wcale się nie czepiasz :D
» 4 stycznia 2025, 14:50 #24
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 14:58

Herek

To może zacytuj jakiś mój komentarz gdzie jadę po Amorimie ?
Nie po drużynie,nie po klubie,ale bezpośrednio po Rubenie.
» 4 stycznia 2025, 14:55 #23
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 15:17

"Ruben Amorim poprowadził United w 11 spotkaniach,średnio na mecz zdobywa 1.18 pkt."

Zatrudnijmy Batmana
» 4 stycznia 2025, 15:16 #22
sztejner: I Ty po podaniu statystyk wyciągasz wnioski że ja po nim jadę ??
Nie no nie wierzę XDDDD

Batmana nie trzeba,ale złóż CV do cyrku detektywie xD
» 4 stycznia 2025, 15:29 #21
Herek: Czepiasz a jedziesz to jednak jest różnica? Czy nie panie mądry inaczej
» 4 stycznia 2025, 15:34 #20
Leh: Sztejner - pytanie co on ustalił z zarządem. Jeśli powiedzieli - nie martw się wynikami, zaczekaj do lata, wymienimy Ci kadrę - to spoko. Ale biorąc pod uwagę sytuację z Ashworthem i zwolnieniem Erika mimo przedłużenia kontraktu - jakoś nie widzę, by Ineos miało być tak cierpliwe.
Chłop wdeptnął w bagno, nie ma co. Chyba nie ma obecnie trudniejszej drużyny do prowadzenia. Ale jakby wycisnął coś z tej bandy, to na pewno wzmocniłby swoją pozycję.
» 4 stycznia 2025, 15:38 #19
DevoMartinez: Herek typ który się sadzi prawie do każdego zarzuca chłopakowi podającemu ilosć pkt zdobywanych na mecz, ze się czepia. Dobra schozofrenia. :D
» 4 stycznia 2025, 16:22 #18
Herek: Do ciebie to akurat nie trudno się "sadzic". Jak próbujesz przekonywać do swoich racji jako iż Onana i Hojlund to dobry bramkarz czy napastnik to nie powinieneś być zdziwiony. Ciekawe jaka to choroba?
» 4 stycznia 2025, 16:42 #17
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 16:45

Ej a dowiedziałeś się już jakim systemem graliśmy przed Amorimem czy dalej szukasz? :D Patrząc na twoje ograniczenia to chyba znam odpowiedz.
» 4 stycznia 2025, 16:44 #16
Spadkobierca: Może jednak chęć zatrudnienia firmy do ogarnięcia raportów na temat kandydatów i spokojny wybór odpowiedniego gościa był lepszym pomysłem niż "potrzebujemy kogoś na już, nawet jeśli pasuje tu jak pięść do nosa".
» 4 stycznia 2025, 16:47 #15
Herek: Czemu miałbym się dowiadywać o takich mało istotnych sprawach? Jak trzeba być ograniczonym żeby myśleć że zmiana systemu cokolwiek poprawi, z tą zgraja.
» 4 stycznia 2025, 16:56 #14
DevoMartinez: Czyli nie wiem ale się nie dowiem. Herek nie zawodzi i bawi niezmiennie. Oby więcej takich ekspertów z kanapy bo śmiech to zdrowie. :)
» 4 stycznia 2025, 17:29 #13
Herek: No to jaki to był system? Dostać baty 4-0 z Brentford po wydaniu 200 milinów, za tym tak ci tęskno? Nie kompromituj się już
» 4 stycznia 2025, 18:28 #12
zielen1111: Widzę poziom sędziowania gorszy niż w Hiszpanii chyba , jak oni mogli uznać bramkę newcastle to ja nie wiem
» 4 stycznia 2025, 13:47 #11
grzesiek696: Z tego co ja słyszałem to każde zagranie ręką które doprowadzi do zdobycia bramki powinno być odgwizdane. Czy to przypadkowe czy nie bramka powinna zostać anulowana. Interpretacja przepisów przez arbitrów w Anglii jest przerażająca, każdy uj na swój strój
» 4 stycznia 2025, 13:53 #10
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2025 14:11

A nie dotyczyło to przypadkiem zagrań ręką w obrębie pola karnego?

Sędzia na moje oko tak czy owak się obroni. Zamiast prostestować trzeba było zatrzymać akcję przeciwnika, która trochę jeszcze sobie potrwała zanim tego gola strzelił Gordon.
» 4 stycznia 2025, 14:10 #9
grzesiek696: Generalnie piłkarze za wcześnie zaczynają protestować, powinni grać do samego końca, później będzie czas na dyskusję. Jak dla mnie to ta ręka miała kluczowe znaczenie dla akcji bramkowej. Powinni anulować jeżeli mamy trzymać się przyjętych zasad, teraz tłumaczenie się na X że ręką była przy ciele i naturalnie ułożona.. tak ja mówiłem każdy uj na swój strój
» 4 stycznia 2025, 14:16 #8
Spadkobierca: Dlatego zaczałem się zastanawiać czy ten przepis nie działa tylko w obrębie pola karnego. Wtedy wyjaśnieniem byłoby, że sędzia główny zdecydował, że nie gwiżdże, a VAR nie mógł już tej decyzji zmienić.
» 4 stycznia 2025, 14:18 #7
grzesiek696: The referee’s call of goal was confirmed by VAR, who checked for a potential handball by Joelinton in the build-up and deemed that his arm was by his side, in a natural position and the contact was accidental.
To oficjalne tłumaczenie na X, nie mówią nic o ręce w obrębie pola karnego więc podejrzewam że raczej tak nie ma
» 4 stycznia 2025, 14:21 #6
Leh: Właściwie ciężko zakładać cokolwiek innego, niż wyjście 7 defensywnymi zawodnikami, ostra murarka i liczenie na pojedyncze zrywy. Nie widzę w drużynie nikogo na dziś, kto mógłby pociągnąć grę w takim meczu.
Jeśli wyjdziemy na pełnym zaangażowaniu i dopisze nam szczęście, to będziemy mieć jakieś szanse (bo zawsze są jakieś szanse). Ale zapowiada się na lanie.
Mam już tego trochę dość - w zasadzie co mecz z nimi spodziewamy się lania. Potrafimy coś ugrać z City, ale Liverpool i Arsenal są od dłuższego czasu poza zasięgiem.
» 4 stycznia 2025, 13:17 #5
Cichy2805: United nie ma o co grać za to Liverpool jak chce zrównać się zdobytymi tutaj.i z Diabłami to ma o co grać. A oceniając Manchester na podstawie gdy w poprzednich meczach to nieźle tu oberwię chyba że ugrają coś na wyjeździe tak jak z City.
» 4 stycznia 2025, 13:03 #4
wider: tylko że City samo dało nam wygrać, a liverpool taki dobroduszny nie będzie
» 4 stycznia 2025, 13:10 #3
Paps: Murarka i liczenie na cud w spotkaniu golej pupy z batem odcinek 2137.
» 4 stycznia 2025, 12:55 #2
czarnekoszule: Spacerek dla Live, a dla nas minimum trzy w zadek :p z
» 4 stycznia 2025, 12:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.