Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cadiz CF - Manchester United 4:2. Erik ten Hag zrobił zimowy przegląd kadr

» 7 grudnia 2022, 21:50 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał towarzyskie spotkanie z Cadiz CF (2:4) w trakcie zimowego zgrupowania w Hiszpanii. Na boisku zobaczyliśmy dwie odmienne jedenastki Czerwonych Diabłów, bo wynik był w środowy wieczór sprawą drugorzędną. W sobotę 10 grudnia drużynę czeka sparing z Realem Betis.
Cadiz CF - Manchester United 4:2. Erik ten Hag zrobił zimowy przegląd kadr
» Manchester United przegrał z Cadiz CF 2:4 w towarzyskim meczu rozegranym w Kadyksie
Erik ten Hag wystawił do gry możliwie najmocniejszy skład, biorąc pod uwagę zawodników, którzy nie pojechali na Mistrzostwa Świata w Katarze. W wyjściowej jedenastce zabrakło tylko Davida de Gei, który usiadł na trybunach. Z drużyną do Hiszpanii nie poleciał Jadon Sancho. Anglik pracuje indywidualnie w Holandii nad powrotem do formy.

Obowiązki kapitana w spotkaniu z Cadiz CF pełnił Scott McTominay. Szansę od pierwszych minut dostali długo niewidziani Aaron Wan-Bissaka i Brandon Williams. W wyjściowym składzie znaleźli się też Teden Mengi i Zidane Iqbal.

Początek spotkania w wykonaniu Manchesteru United był bardzo chaotyczny. Gospodarze otworzyli wynik meczu już w 8. minuty po krótkim rozegraniu rzutu wolnego. Dobre dośrodkowanie w szesnastkę Czerwonych Diabłów posłał Alex Fernandez, a na szóstym metrze strzał głową oddał Carlos Garcia. Przy golu nie popisali się obrońcy Manchesteru United.

Piłkarze Erika ten Haga mogli odpowiedzieć tuż po wznowieniu gry. Do niezłej pozycji strzeleckiej doszedł Anthony Martial, oddał mocny strzał zza szesnastki, ale skuteczną interwencję zanotował Jeremías Ledesma.

W 13. minucie Cadiz podwyższył na 2:0. Gospodarze przeprowadzili szybką kontrę, a w szeregach defensywnych Manchesteru United znów widoczny był brak komunikacji. Fernandez posłał dobre dośrodkowanie z lewej strony na jedenasty metr, a tam Anthony Lozano strzałem w krótki róg zaskoczył Martina Dubravkę.

Na dobrą akcję Manchesteru United przyszło nam czekać do 20. minuty. Zidane Iqbal zagrał na jeden kontakt z Anthonym Martialem, wpadł w pole karne i został sfaulowany. Sędzia wskazał na jedenastkę, a pewnie wykorzystał ją Anthony Martial. Francuz musiał oglądać konkurs rzutów karnych w meczu Maroka z Hiszpanią na MŚ 2022, bo Ledesmę zaskoczył „panenką”.

Po zdobytym golu gra Czerwonych Diabłów wyglądała nieco lepiej, choć piłkarze Erika ten Haga nie zagrozili już poważnie bramce gospodarzy. W linii pomocy wyróżniał się Zidane Iqbal, a dużą ochotę do gry przejawiał również Alejandro Garnacho.

W przerwie Erik ten Hag wymienił wszystkich zawodników z pola. Szansę dostali młodzi zawodnicy Manchesteru United, którzy byli zdeterminowani, aby zaimponować holenderskiemu menadżerowi. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Czerwone Diabły doprowadziły do remisy w 48. minucie za sprawą 17-letniego Kobbiego Mainoo, który wpadł w pole karne gospodarzy, oddał strzał z lewej nogi, a piłka po rykoszecie wleciała do siatki.

Manchester United nie cieszył się długo z remisu. W 57. minucie gospodarze znów wyszli na prowadzenie. W pole karne Czerwonych Diabłów została posłana mocna piłka z prawego skrzydła, a akcję na piątym metrze zamknął Rubén Sobrino. Gracze United próbowali reklamować pozycję spaloną hiszpańskiego napastnika, ale sędzia liniowy nie dopatrzył się żadnych nieprawidłowości w ustawieniu 30-latka.

Młodzi gracze United niezłą akcję skonstruowali w 64. minucie. Atak mocnym strzałem zza pola karnego zakończył Charlie Savage. Piłka powędrowała jednak nad bramką drużyny z Kadyksu.

W 77. minucie Cadiz podwyższył na 4:2. Manchester United sam wpakował się w kłopoty – Savage nie przyjął piłki, będąc naciskanym przez rywala, ta po chwili trafiła do Tomása Alarcóna, który pokonał Martina Dubravkę. Więcej bramek w środowy wieczór już nie oglądaliśmy.

Manchester United kolejne spotkanie podczas zgrupowania w Hiszpanii rozegra w sobotę 10 grudnia. Czerwone Diabły zmierzą się z Realem Betis.

Cadiz CF – Manchester United 4:2 (2:1)
Bramki: Carlos Garcia 8’, Anthony Lozano 13’, Rubén Sobrino 57’, Tomás Alarcón 77’ – Anthony Martial 21’ [K], Kobbie Mainoo 48’

Cadiz CF: Ledesma – Alcaraz, Hernandez, Sparz, Arzamendia – Ocampo, Garcia, Fernandez, Alejo – Negredo, Lozano

Manchester United (I połowa): Dubravka – Wan-Bissaka, Mengi, Lindelof, Williams – McTominay, Iqbal – Elanga, Van de Beek, Garnacho – Martial

Manchester United (II połowa): Dubravka – Murray, Fredricson, Bernard, Jurado – Savage, Mainoo – Shoretire, Hansen-Aaroen, Emeran – McNeill


TAGI


« Poprzedni news
Erik ten Hag podał skład na mecz towarzyski Manchesteru United z Cadiz CF
Następny news »
Gakpo o transferze do Manchesteru United: Pomyślę o tym

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (298)


IntruZ9: Bruno, dalot w podstawię!


Wyczuwam kolejny wywiad z Morganem dotyczący reprezentacji....
» 10 grudnia 2022, 15:54 #297
Batigol222: Na podstawie wczorajszych komentarzy zacząłem się zastanawiać, jaki SPISEQ na dzisiaj zaserwowała nam FIFA tudzież Katarczycy. Trzeba przyznać, że jest parę opcji:
1. Katar będzie promować Francję, bo Mbappe gra w PSG no i wiadomo: Messi vs Mbappe w finale, Nowy Bóg vs Stary Bóg itd
2. FIFA będzie promować Anglię, bo to tęczowa reprezentacja
3. Katar i FIFA będą promować Portugalię, bo wiadomo: Messi vs Ronaldo w finale
4. Katar będzie promować Maroko, bo to też Araby

coś pominąłem?
» 10 grudnia 2022, 15:46 #296
KalinkaRIP: Zapomniałeś tylko podać nazwę specyfiku jaki regularnie zażywasz
» 10 grudnia 2022, 15:50 #295
Batigol222: ja nie zażywam żadnego. Pogadaj z tymi od błyskotliwych teorii spiskowych
» 10 grudnia 2022, 16:55 #294
sturmik: Podobno policja bada sprawe po tym jak tydzien temu panna Greenwooda, która ma ciagle dostep do jego konta, kupila sobie z niego troche markowych ciuchów i wyslala na swój adres. Nie duza kwota ,ale pokazuje jak naprawde jest miedzy Greenwoodem i jego ''ofiara''.
» 10 grudnia 2022, 12:00 #293
Advm: A to nie było tak, że oni są już pogodzeni od dawna, tylko ta sprawa ciągnie się tak długo przez upośledzony system karny w UK?
» 10 grudnia 2022, 12:03 #292
DevoMartinez: Tak. Sprawa z urzędu.
» 10 grudnia 2022, 12:21 #291
DaredevilUtd: No niestety pseudo qymiar sprawiedliwosci w Anglii to porazka i zniszczyli chlopakowi kariere.
» 10 grudnia 2022, 13:25 #290
boro: Tak, podobno są razem a on wybaczył jej to, że zrujnowała mu karierę. Mają wspólnie otworzyć GreenDonalda
» 10 grudnia 2022, 13:32 #289
Halbrand: "Podobno"
» 10 grudnia 2022, 13:41 #288
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2022 14:24

''Podobno'' bo to The Sun. Ale podali cene ciuchów (86 funtów) i sklep (Luxe To Kill) wiec totalna sciema raczej nie byla. :)
thesun.co.uk/sport/20562112/man-united-mason-greenwood-bail-breach/
» 10 grudnia 2022, 14:24 #287
Rakusz: W The Sun widziano osła, którego mrówka niosła, był też wieloryb stary, co nosił okulary.
» 10 grudnia 2022, 14:59 #286
OldFasion: Gakpo tym turniejem zapracował da dobry transfer ale wczorajszy mecz pokazał, że nie jest jeszcze w stanie być gamechangerem w meczach z najlepszymi.
» 10 grudnia 2022, 09:19 #285
awe: Czyli jednak Leeds United.
» 10 grudnia 2022, 10:02 #284
PatDevil83: Człowieku Ty tak na serio?? Po jednym słabszym meczu w jego wykonaniu oceniasz jego umięjętności?? To chyba jakiś kiepski żart!! Jedynie jakim błędem było to było właśnie to że trener nie dał go szpicy gdzie by miał więcej możliwości ze wzgląd na swoje warunki fizyczne! Ale niestety był za bardzo cofnięty do pomocy i może dlatego zagrał wczoraj tak jak zagrał! Ale to jest ewidentny piłkarz który nam się w ataku przyda, bez dwóch zdań!!
» 10 grudnia 2022, 10:28 #283
brazylianwisnia: Gamechangerem?przecież to tylko Gakpo. Nie oczekujmy że to będzie zaraz Salah czy Messi. To nie jest world class. Jednak przydałby się United bo zima nikogo lepszego nie kupisz.
» 10 grudnia 2022, 10:31 #282
MiSt: W takim razie z Liverpoolem nie będzie miał problemu :)
» 10 grudnia 2022, 11:17 #281
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2022 11:45

Macie cene za Enzo - 100mln funtów, Macie cene za Goncalo Ramosa - 100mln funtów. Macie cene za Frenkiego - kolo 90 milionów. Macie Felixa - 130 milionów. Chcecie game changerów - prosze bardzo, ale trzeba placic jak za game changerów.
Gakpo to wydatek z rzedu 40 mln. Lokalny game changer, o którego bijemy sie my i potezne Leeds.
Nie zmieni naszej gry o 180 stopni, ale moze i nie skonczy pernamentnie na lawce jak jego kolega Donny - notabene kupiony za te same pieniadze.
» 10 grudnia 2022, 11:44 #280
OldFasion: @sturmik
Enzo Fernandez wyskoczył na Mundialu jak filip z konopi. Genialny w destrukcji do tego bardzo dużo daje w grze do przodu. Młody, zdolny i wygląda jak gotowy na dużą piłkę. Nie zdziwię się jak po MŚ ktoś wyłoży te 100 milionów.
» 10 grudnia 2022, 12:28 #279
Mistrz1908: O Enzo jest głośno od 2 lat .
» 10 grudnia 2022, 15:21 #278
Kundziu: Szkoda, że wczoraj te argentyńskie chamy przeszły dalej. Messi pokazał po meczu jakim jest wielkim człowiekiem.
Z drugiej strony przynajmniej kilku naszych piłkarzy ma więcej czasu na odpoczynek ;)
» 10 grudnia 2022, 08:52 #277
kamilpe: Przepraszam ale który z naszych piłkarzy po tym meczu ma więcej czasu na odpoczynek? W Holandi był tylko Malacia, który nic nie grał.
» 10 grudnia 2022, 11:31 #276
sturmik: On juz pewnie Gakpo za naszego liczy :)
» 10 grudnia 2022, 11:46 #275
Sideswipe: Jakim jest wielkim człowiekiem? Przynajmniej dziecku telefonu nie roztrzaskał. A takie przepychanki słowne między piłkarzami są na porządku dziennym, że zrobił to przy kamerach to faktycznie glupota, ale to druga sprawa
» 10 grudnia 2022, 12:38 #274
mycka86: Różnica jest taka, że Messi najpierw przemówił grą na boisku.
» 10 grudnia 2022, 14:14 #273
Kundziu: Poleciał do trenera przeciwnej drużyny, żeby go wyśmiać - po wygranym meczu. Piłkarze Argentyny latali za Holendrami, żeby z nich drwić (z Otamendim na czele) - po wygranym meczu. Bardzo słabe. Mam nadzieję, że szybko sprowadzą Argentyńczyków na ziemię.
A ten odpoczynek piłkarzy to był ogólnie do mistrzostw, Brazylijczyków kilku w składzie też mamy...
» 10 grudnia 2022, 14:25 #272
brazylianwisnia: Po wczorajszym meczu stwierdzam że Brazylia to taki Team Rashford. Potrafili dojść do wielu sytuacji ale w tych sytuacjach strzały bardzo kiepskie. Wszystko latwe dla bramkarza albo wręcz prosto w niego. Zabrakło spokojnego przyłożenia pod ręką bramkarza czy przy słupku.
» 10 grudnia 2022, 08:10 #271
boro: -zabrakło spokojnego przyłożenia pod ręką bramkarza czy przy słupku.
Ja nie wierze jak czytam takie coś! Jakie to jest proste !! Wystarczyło pod ręką bramkarza albo przy słupku!
Jak zapytali Peszki, dlaczego lewy nie strzelił karnego z Meksykiem, ten odpowiedział - powinien bardziej to dokręcić

Jacy znawcy. Wyjdź i zrób to co powiedziałeś
» 10 grudnia 2022, 08:37 #270
KalinkaRIP: Tym bardziej że zdecydowana większość tych sytuacji, "setek", to była 1 metr od bramkarza, nie wiem, przeniknąć go miała ta piłka?
» 10 grudnia 2022, 09:30 #269
mikiartur: Brazylianwisnia nie jest gościem który pewnie od 6-8 roku życia trenował piłkę nożną aż do dziś i zarabia na chleb będąc piłkarzem.

A to że Brazylii brakuje skuteczności to akurat prawda
» 10 grudnia 2022, 09:33 #268
brazylianwisnia: Oczywiście że nie zrobie bo nie jestem profesjonalista. Zwracam uwagę że robili to co na codzien Rashford - strzelali licząc na to że jakoś się wciśnie. Więc co z tego że mieli tyle okazji jak każda tak naprawdę mało warta.
» 10 grudnia 2022, 10:30 #267
sturmik: Tak wciskac pilki to potrafil tylko Greenwood, gdzie nawet strzal w bramkarza zwykle wchodzil.
» 10 grudnia 2022, 11:49 #266
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2022 12:23

Jak załadowali 5 to byli Team Halland.
» 10 grudnia 2022, 12:23 #265
mycka86: Na mistrzostwach oprócz mocnej drużyny. Potrzeba mieć też mnóstwo... szczęścia. Często 1 przypadkowa akcja lub strzał, który wychodzi 1/10 może odmienić mecz i przesądzić o awansie. Np. taka Chorwacja, gdyby nie wylewy Lukaku, nie wyszłaby nawet z grupy. A teraz są w 1/2.
» 10 grudnia 2022, 14:18 #264
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2022 15:36

Jak strzelili 5 to może poprsotu walniecie byle wcisnąć się sprawdziło. Bynajmniej. Nie są to mierzone strzały jak Henrego.
» 10 grudnia 2022, 15:35 #263
PiesekLeszek: Kibicowałem jak zawsze Holandii, ale dziś zabrakło im atutów.
Poza kilkoma zrywami zagrali słabo.
Era Robena, Van Persiego, Van Nistelroya czy Sneijdera przeminęła.
» 10 grudnia 2022, 00:23 #262
Janks7: Największym atutem Holendrów był van Gaal, którego osobiście najlepiej wspominam ze wszystkich trenerów po Fergusonie, dał sporo radości przede wszystkim w meczach z czołówką - City, Liverpool te starcia wychodziły mu wyśmienicie, tam wykazywał się taktycznym kunsztem.
Mam nadzieję, że jego rodak jednak go przeskoczy w tej hierarchii i kibicuję mu w tym :)
» 10 grudnia 2022, 00:37 #261
sturmik: Tymczasem przed jutrzejszym meczem gazety francuskie jednoglosnie podaja naszego kapitana jako najslabszy punkt druzyny Anglii :)
» 10 grudnia 2022, 00:21 #260
Janks7: No na pewno Maguire vs Mbappe to będzie bardzo ciekawy pojedynek, chociaż za Mbappe indywidualnie będzie odpowiadał na pewno Walker, tylko pytanie czy podoła, bo miał jednak sporą przerwę w grze.
Ogółem jakbym miał porównywać na podstawie obecnej formy/występów obie reprezentacje to Anglicy jako zespół wyglądają solidniej, są niesamowicie mocni w kontrataku, a Francuzi tak póki co bez przekonania, no ale mają tego Mbappe z przodu który ma ogromne parcie na ten puchar.
» 10 grudnia 2022, 00:33 #259
Janks7: Jeżeli Argentyna popełni ten sam błąd w finale, bo podejrzewam, że jednak Chorwatów przejdą, Brazylijczycy ich solidnie dziś wymęczyli, ale w finale czy z Anglią, czy z Francją czy nawet Portugalią ten numer nie przejdzie, z Australią cudem się udało ta rozpaczliwa obrona od 2-0, tutaj z Holandią już to nie przeszło ale uratował ich Martinez w karnych.
Muszą zmienić taktykę, nie można się aż tak rozpaczliwie cofać i liczyć na cud, że przeciwnik tego nie wykorzysta i nie strzeli, muszą chociaż próbować kontrować, jeżeli w ogóle będą prowadzić oczywiście bo jednak ta trójka którą wymieniłem ma zdecydowanie większy potencjał od Holendrów czy tym bardziej Australijczyków.
» 9 grudnia 2022, 23:13 #258
chali2na: Zastanawia mnie jedno, dlaczego de Jong nie strzelał karnego a strzelał virgil??
» 9 grudnia 2022, 23:05 #257
Tomczo: Bo to jest ubermensch
» 10 grudnia 2022, 00:46 #256
Anhel: Wytłumaczcie mi ten fenomen ze w Argentynie jest taka bieda ze aż piszczy a oni sobie praktycznie co mecz zapełniają 80 tysięczny stadion swoimi kibicami i grają jak u siebie. Francja i Portugalia to drużyny które zmiotą z planszy Argentynę która gra bardzo słabo niemniej jednak jest na nia taki hype iż mam wrażenie ze niektóre decyzje sędziów pod ich adresem są zbyt pobłażliwe
» 9 grudnia 2022, 23:04 #255
chali2na: Właśnie z kumplem o tym pisałem, inflacja 80% a oni sobie jadą na wycieczkę jak nad jezioro wioskę dalej:)
» 9 grudnia 2022, 23:06 #254
Batigol222: skąd info o tej biedzie w Argentynie? Widziałeś jak wygląda Buenos Aires w porównaniu z Warszawą? PKB Argentyny to 491,5 miliarda USD. Nieźle jak na taki biedny kraj.
» 9 grudnia 2022, 23:08 #253
chali2na: To i tak dużo mniej jak Polska (674) a Polaczków mało co a Argentyńczykow cały stadion na każdym meczu. To mnie zastanawia. Tak samo Meksyk. Ilu tam było kibiców z Meksyku. Dziwne to trochę.
» 9 grudnia 2022, 23:12 #252
pictor: Normalne dla Argentyńczyków i innych nacji Ameryki Południowej piłka nożna to religia, to jest ich sposób życia, dla nich bycie na meczu reprezentacji to wręcz obowiązek.
» 9 grudnia 2022, 23:15 #251
Anhel: Batigol, zagłęb się proszę troszkę bardziej w sytuacje jaka panuje w Argentynie niż tylko suche liczby z Wikipedii.
» 9 grudnia 2022, 23:15 #250
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 23:17

nie, to nie jest dziwne. Po prostu to były osoby, które na coś takiego stać. Argentyna ma prawie 50 milionów mieszkańców, a Meksyk 130 milionów, więc znalezienie po 80-100 tysięcy chętnych i z kasą na taki wyjazd to raczej nie problem. Już pomijam fakt, że w krajach latynoskich tzw. klasa średnia jest znacznie bogatsza, niż w Polsce, a ceny mieszkań w centrach miast to taka Warszawa x2 albo x3.
» 9 grudnia 2022, 23:16 #249
Anhel: Tam klasa średnia to pesosami pupę podciera bo tyle są warte przy inflacji za chwile 100%
» 9 grudnia 2022, 23:21 #248
rizx: Wygląda jak wygląda, bo po II WŚ byli najbogatszym krajem na całym kontynencie (głównie przez handel mięsem). Stawianie wieżowców nie jest żadnym wyznacznikiem, bo masz tam równie dużo dzielnic biedy, do których bałbyś się wejść (w Caracas też masz piękne dzielnice biznesowe, a raczej obecnie Wenezueli bym nie nazwał bogatym krajem, to samo w przypadku wielu krajach afrykańskich), aodawanie PKB to głupota i pusta liczba. Jeśli przeliczysz ich PKB per capita, to wychodzi około 11tys dolarów (wg danych z 2021 roku, a ich gospodarka raczej nie jest obecnie w stadium wzrostu), - dla porównania Polska ma 18tys dolarów, a bogatym krajem zdecydowanie nie jesteśmy
» 9 grudnia 2022, 23:22 #247
Batigol222: w Argentynie to klasa średnia zarabia raczej w USD
» 9 grudnia 2022, 23:58 #246
pbskarpy: Jesteśmy 23 państwem na świecie pod względem PKB. Myślę, że jednak możemy się nazwać bogatym Panstwem. Oczywiście pomijając tu USA i Chiny.
» 10 grudnia 2022, 00:00 #245
rizx: Z ciekawości przeglądnąłem sobie oferty mieszkaniowe w Buenos i jakoś nie widać tych mieszkań za 3x tyle co w Warzawie, ceny raczej niższe :)
» 10 grudnia 2022, 00:00 #244
Batigol222: taak: zonaprop.com.ar/departamentos-venta-capital-federal.html

mieszkanie w lepszej dzielnicy Buenos to 200 000-500 000 USD. Faktycznie, taniej niż w Warszawie
» 10 grudnia 2022, 00:17 #243
Batigol222: to x2 czy x3 mówiłem raczej odnośnie Ciudad de Mexico czy Sao Paulo, nie Buenos Aires
» 10 grudnia 2022, 00:19 #242
rizx: Wszedłem z ciekawości na tę stronę, pierwsze 3 mieszkania za ~100tys dolarów. Dalej mieszkanie 115m2 za ~200tys $, znajdź mi w centrum Warszawy taki metraż za taką kwotę, wielu chętnych by było;). No i niezbyt rozumiem co do cen i bogactwa Argentyny mają ceny w miastach na innym kontynencie (Meksyk) albo w innych krajach (Sao Paulo). Równie dobrze możesz sobie pod tezę wybrać jakieś miasto w Boliwii czy Hondurasie, nie będzie to miało żadnego sensu
» 10 grudnia 2022, 03:53 #241
Vaxiu: Ponad 80% inflacji, a ten mowi o bogactwie w Argentynie :D
Tam najnizsza krajowa wynosi nieco ponad 1 tysiąc złoty, a srednia krajowa (w Polsce prawie 7 tysiecy) to niecale 2 tysiace. Wartosc pieniadza jest tak niska, ze za chwile beda bankotami w piecu palic.
» 10 grudnia 2022, 09:09 #240
brazylianwisnia: Inflacja to nie jakiś wskaźnik bogactwa bo jak mieliśmy deflację to powinniśmy być najbogatszym krajem świata? Pytanie jak tam rośna zarobki. Dwa że mówimy o 100tys ludzi. No jakos mają na wycieczkę do kataru. Przykład Rosji gdzie powszechna bieda nie ogranicza klasy średniej bo są bogatsi od naszej klasy średniej.
» 10 grudnia 2022, 10:34 #239
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 23:03

Brakło Tima Krula lub Cilessena. Myśle ze ktoś z tej dwójki obroniłby przynajmniej jednego karnego. Dzisiejszy bramkarz Holandii był wysoki i tylko tyle można o nim powiedzieć.
» 9 grudnia 2022, 23:02 #238
sturmik: To co powiesz o naszym Davidzie?
» 10 grudnia 2022, 00:18 #237
zbyszek7: Ze jest niski
» 10 grudnia 2022, 01:57 #236
DjTED: Holandia sobie winna. Powinni grac o wszystko w dogrywce, a oni staneli
» 9 grudnia 2022, 23:00 #235
SzarimMusty: Wypompowali się pod koniec regulaminowego czasu gry. Potem nie mieli sił biegać i brakowało troszkę techniki.
» 9 grudnia 2022, 23:02 #234
vanantgaal: Choć Argentyny nie lubię to zasłużenie przechodzą dalej. Holandia poza końcówką drugiej połowy pokazała niewiele.
» 9 grudnia 2022, 22:58 #233
SzarimMusty: Nom pierwsze żółtko Messiego powinno być jego 2 i w konsekwencji czerwonym kartonikiem. Potem też Paredes zagrywał piłkę ręką i nawet nie było gwizdka. Sędzia totalnie spartolił mecz.
» 9 grudnia 2022, 23:04 #232
Batigol222: poucz się z logiki. Gdyby Messi to otrzymał pierwszą żółtą kartkę wcześniej to skąd pomysł, że dalej wypadki potoczyłyby się dokładnie tak samo, jak się potoczyły?
» 9 grudnia 2022, 23:11 #231
Janks7: No to jednak jeszcze mamy szanse na pojedynek Goatów w finale, ten wariat Martinez w bramce uratował marzenia Messiego.
» 9 grudnia 2022, 22:57 #230
CRtheSaviour: Beka z tej Holandii.
» 9 grudnia 2022, 22:56 #229
Lisan: Fajny ten bramkarz Holandii taki nie za mocny
» 9 grudnia 2022, 22:56 #228
Seba0619: Chorwacja odrobiła i Brazylia poleciała, teraz powtórka z rozrywki i Argentyna do domu?
» 9 grudnia 2022, 22:46 #227
Batigol222: tak tak
» 9 grudnia 2022, 22:56 #226
CRtheSaviour: Ta Holandia nic nie gra, tylko fart utrzymuje ich w grze.
» 9 grudnia 2022, 22:46 #225
Kilerek7: Nie przekonuje mnie ten Gakpo
» 9 grudnia 2022, 22:36 #224
vanantgaal: Po dzisiejszym meczu cena pójdzie w dół
» 9 grudnia 2022, 22:40 #223
Lisan: Wpuścić na karne van der Sara to wygrają
» 9 grudnia 2022, 22:35 #222
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 22:24

Lessi trzyma się za głowę i piłkarze Argentyny zdziwieni, że przerwana gra...

Każdy kontakt z Timberem i Argentyńczycy się kładą... czyżby szukali czerwonej?
» 9 grudnia 2022, 22:21 #221
swees: Chyba ich pomysłem na ten mecz jest prowokacja 1000%
» 9 grudnia 2022, 22:32 #220
DjTED: Luj mógł Krula zabrać
» 9 grudnia 2022, 22:19 #219
Janks7: Kolejnym problemem Ameryki Południowej jest brak poważnej konkurencji, porównałbym sytuacje Argentyny i Brazylii do PSG - brak poważnej konkurencji, jedynie gdy spotykają się ze sobą, to wtedy ma takie coś miejsce, ale jedno takie przetarcie czy dwa na rok, to zdecydowanie za mało, w Europie jest tego zdecydowanie więcej, więcej poważnych ekip, nawet takie drużyny jak Szwajcaria, czy Dania zapewniają solidną konkurencje, a tam poziom zdecydowanie poszedł do dołu - Chile, Urugwaj, Kolumbia które jeszcze kilka lat temu były mocne, teraz są na tragicznym poziomie.
I to robi różnice na tym mundialu, tak jak PSG jest bajecznie mocne kadrowo gdzie wydawałoby się, że powinni wygrywać LM nie raz, a kilka razy z rzędu, ale w meczach z mocnymi rywalami wychodzi, że nie mają tego doświadczenia, nie wiedzą jak rywalizować z kimś poważnym przez grę w farmerskiej lidze na co dzień i to samo jest z Argentyną i Brazylią.
» 9 grudnia 2022, 22:12 #218
Pyra: To bardzo ciekawe. szczególnie to, że pessi przez 15 lat nie mógł wygrać copa america gdzie turniej organizowali co 2 lata a nawet co roku.
» 9 grudnia 2022, 22:14 #217
Janks7: Nie mógł wygrać, bo jeszcze kilka lat temu było wiele mocnych ekip, chyba nie jest dziwne że wygrał właśnie wtedy, gdy poziom znacznie osłabł? Chile 2x z rzędu nie zakwalifikowało się do MŚ, Kolumbia też tym razem nie weszła, a Urugwaj odpadł już w grupie.
» 9 grudnia 2022, 22:17 #216
Pyra: Jak ekipa jest mistrzowska to zdobywa tytuły bez względu na wszystko. Może po prostu te reprezentacje z Ameryki są równo przereklamowane i w kluczowych momentach dochodzi do defekacji metr przed kiblem.
» 9 grudnia 2022, 22:27 #215
Janks7: To jest zdecydowanie szerszy problem, na pewno będzie im o wiele łatwiej, gdy zaufają szkoleniowcom z Europy, sam Pep marzy po cichu o prowadzeniu Brazylii, więc kto wie czy na następnym mundialu to nie on ich poprowadzi? lub w 2030?
» 9 grudnia 2022, 22:33 #214
Batigol222: Super analiza, ale kiedy Brazylia wygrywała MŚ w 2002 to chyba była jedynym zespołem z Ameryki Południowej, który awansował do 1/8.
» 9 grudnia 2022, 22:46 #213
Janks7: @Batigol222 jeszcze był Paragwaj w 1/8, poza tym tamten mundial był strasznie egzotyczny i w półfinałach mieliśmy takie "potęgi" jak Turcja czy Korea Południowa, do tego dodaj Nazario w życiowej formie i ogółem kosmiczna paczka Brazylijczyków, najlepsi boczni obrońcy w historii.
» 9 grudnia 2022, 23:02 #212
Majek: Van Gaal wpuszcza dwie wieże do ataku żeby grać lagi i dośrodkowania, a trener Argentyny ściąga najwyższego stopera.
» 9 grudnia 2022, 22:12 #211
Pyra: No i luj będzie miał trochę przemyśleń w razie awansu. Dr Jong i Weghorst dali przez pół godziny więcej z przodu niż Depay czy Bergwjin przez cały turniej.
Co typowa 9 to typowa 9.
» 9 grudnia 2022, 22:12 #210
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 22:11

Argentyna to takie same cwaniaki jak Urugwaj. Do dziś Suarez jest tam Bogiem za to że wybił piłkę rękami z bramki i dzięki temu przeszli dalej.

Dodatkowo wielkie zachowań jakich dawno nie widziałem na tym poziomie: odrzucanie i złośliwe odkopywanie piłki, prowokowanie przez Martineza. Kopnięcia w ławkę rezerwowych nawet nie skomentuje.

Gardzę takimi drużynami nawet jak przejdą dalej
» 9 grudnia 2022, 22:10 #209
joyrider: Liczę na to, że Messi będzie pakował walizki...
» 9 grudnia 2022, 22:08 #208
MaciasDevil: Oj pięknie Holandia i Lui. Teraz dobić tą hołotę!
» 9 grudnia 2022, 22:08 #207
awe: I komentarz po wycaigniacu 2:2 w ostatniej akcji meczu "wspaniała bramka Leo Messiego z rzutu karnego"
» 9 grudnia 2022, 22:07 #206
Pyra: Europejskie półfinały
» 9 grudnia 2022, 22:05 #205
Seba0619: Sza-cu-nek dla Holendrów, niesamowity rzut wolny w tak kluczowym momencie. Wow
» 9 grudnia 2022, 22:05 #204
Janks7: Ale jajca :D Jednak Europejska myśl szkoleniowa jest lata świetlne przed Ameryką Południową :) Nawet w słabej formie, na papierze ze słabszymi piłkarzami różnice robią trenerzy i ich zmysł taktyczny.
» 9 grudnia 2022, 22:04 #203
DjTED: Hahahaha piękna Holandia. Jak dzieci ich porobili. A karakan dostał żółta (to powinien już wylecieć)
» 9 grudnia 2022, 22:04 #202
M4S73R: Dawno nie widziałem tak inteligentnie wykonanego rzutu wolnego jak ten w wykonaniu Holendrów. Brawo!
» 9 grudnia 2022, 22:04 #201
kckMU: Taki wolny w takim momencie, brak słów.
» 9 grudnia 2022, 22:04 #200
Lisan: Hahaha macie buraki i chamy z Argentyny
» 9 grudnia 2022, 22:03 #199
awe: Hahah cos pieknego
» 9 grudnia 2022, 22:03 #198
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 22:03

Gooooooool
Ale ich Luj rozklepal
» 9 grudnia 2022, 22:02 #197
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 22:02

I w tym momencie Messi powinien wylecieć z czerwem na mundialu
» 9 grudnia 2022, 22:02 #196
pawelisto2: Niesamowite.
Aż 2009 rok Chelsea vs Barcelona się przypomina.

A mowili, że VAR wyeliminuje przekręty.
» 9 grudnia 2022, 22:00 #195
Pyra: Ale lahoz to jest pet, jeden z najlepszy hiszpańskich sędziów a w pl byłby bezapelacyjnie najgorszy. Nie ma co narzekać, zawsze może być gorzej
» 9 grudnia 2022, 21:54 #194
MANmanyUTD: Virgil bardzo ładnie :D wiem że takie zachowania są niepożądane ale według mnie jest to część tej gry :)
» 9 grudnia 2022, 21:53 #193
DjTED: To co minutkę doliczamy?
» 9 grudnia 2022, 21:51 #192
Batigol222: Martinez fajnie wyskoczył do tej główki lol
» 9 grudnia 2022, 21:46 #191
DjTED: Aż cud że im tej bramki nie cofnął. Martinez przeskoczony?
» 9 grudnia 2022, 21:46 #190
Pyra: Ja nawet nie mogę patrzeć na naszego Martineza kiedy gra razem ze sterydem
» 9 grudnia 2022, 21:42 #189
MANmanyUTD: Holandii brakuje argumentów. Oni w porównaniu do Argentyny, mają tylko solidny skład złożony z samych solidnych zawodników. Tylko VVD jest mistrzem na swojej pozycji ale to za mało. Jedynie wydawało mi się że Van Gaal taktycznie wzniesie się na wyżyny ale nie. Próżno u nich szukać takich graczy jak Van Persie czy Robben.
» 9 grudnia 2022, 21:40 #188
DjTED: 15 min oglądam mecz i sędzia 4 poważne błędy. Kartka dla karakana, karny nie sprawdzany bo po co, karny dla holandii, dotknięcie van dijka Messiego przed polem karnym i faul
» 9 grudnia 2022, 21:39 #187
swees: To co finał Argentyna - Portugalia i final battle bogów futbolu? :P
» 9 grudnia 2022, 21:37 #186
Pyra: Całym sercem za Chorwacją
» 9 grudnia 2022, 21:38 #185
JahKowalski: Chyba w to celują katarczycy
» 9 grudnia 2022, 21:38 #184
brazylianwisnia: No pojedynek Messi vs Bruno całkiem ciekawy
» 10 grudnia 2022, 10:36 #183
Piwal: Oglądając Holandię mam przebłyski United Van Gaala. Duze posiadanie 0 strzałów i brak pomysłów.
» 9 grudnia 2022, 21:36 #182
swees: Dokładnie mam takie same odczucia
» 9 grudnia 2022, 21:45 #181
atotrikos: No i tak xd
» 9 grudnia 2022, 21:35 #180
DjTED: Messi gra w PSG - katarczycy właścicielami - mundial w katarze...
» 9 grudnia 2022, 21:35 #179
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 21:37

Przypadek XD
» 9 grudnia 2022, 21:37 #178
CRtheSaviour: Ale ta Holandia jest cieniutka. Dałem się nabrać.
» 9 grudnia 2022, 21:33 #177
DjTED: Ale ten sędzia gwiżdże pod Argentynę...
» 9 grudnia 2022, 21:33 #176
JudoHonor: No i super - Van Gaal klasycznie laga na De Jonga jak kiedys na fellainiego. Łezka w oku sie kreci
» 9 grudnia 2022, 21:30 #175
JahKowalski: Antypromocja Gakpo Depaya DeJonga
» 9 grudnia 2022, 21:26 #174
MANmanyUTD: Może i masz rację. Mi się osobiście wydaje że piłkarz gra tak jak mu pozwala na to taktyka oraz tak jak wykorzystuje go trener. Według tego co napisałem teraz to możemy się tylko zastanawiać jak Gakpo czy Depay grali by pod wodzą ETH. Wydaje mi się że dotychczasowymi transferami nie jesteśmy zawiedzeni co powinno dać naszemu menago kredyt zaufania na jego przyszłe ruchy.
» 9 grudnia 2022, 21:32 #173
JahKowalski: Oni mają dużo gorsze przyjęcie, co rusz im piłka odskakuje, a to już nie jest kwestia ustawienia
» 9 grudnia 2022, 21:35 #172
Pyra: Oby Holandia odrobiła. Nie cierpię pokurcza
» 9 grudnia 2022, 21:24 #171
DjTED: Żółta kartka dla małego za takie zagranie...
» 9 grudnia 2022, 21:17 #170
JahKowalski: Dostał żółtko?
» 9 grudnia 2022, 21:20 #169
DjTED: No nie :D ręka sobie zagarnął i nic.. specjalne traktowanie gwiazdki
» 9 grudnia 2022, 21:21 #168
JahKowalski: Śmiech na sali
» 9 grudnia 2022, 21:22 #167
NicPozytywnego: Brawo Argentyna, piękne zagranie Messiego
» 9 grudnia 2022, 20:35 #166
MaciasDevil: Może jestem nieobiektywny bo Martinez to nasz zawodnik, no ale sory, jeden z najlepszych obrońców w lidze, a siedział na ławce kosztem parodysty Otamendiego. W głowie mi się to nie mieściło już od fazy grupowej...

A co do meczu to starczy już zabawy. Czas aby Argentyna wróciła do domu.
» 9 grudnia 2022, 20:16 #165
Luke88: w Chorwacji niecałe 4 mln ludzi i dało się znaleźć Modricia + 10 innych
w Polsce niecałe 40 mln ludzi i jeden lewandowski raz na 50 lat, a i tak przez sporą część kariery był drewnem
» 9 grudnia 2022, 20:16 #164
MaciasDevil: Ja się głowie nad tym od bardzo długiego czasu Luke. Rozmawialiśmy o tym z kolegami podczas meczu Polski z Francją i myślę że to po prostu tragiczne szkolenie młodzieży. Polska jeżeli chodzi o szkolenie może się niestety schować przy większości państw.
» 9 grudnia 2022, 20:19 #163
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 20:24

szkolenia młodzieży w latach 90tych nie było (swoją drogą to i seniorów nie za bardzo)
w latach 2000 było tragiczne
ale od 2010 wzwyż to już była normalna europa (tylko teraz pis robi azję), przez 10 lat to tu można było sprowadzić niemców do budowy systemu szkolenia albo zgapić od rebulla i by było normalne pokolenie piłkarzy
» 9 grudnia 2022, 20:23 #162
nikhatlak: Szkolenia to jedna kwestia, kumpelstwo i nepotyzm druga. W lepszych klubach (1 liga, ekstraklasa) nie ważne jak junior gra, bardziej liczy się ile pieniędzy jego rodzice są w stanie zapłacić i jakich ludzi znają. W sumie nic odkrywczego nie napisałem, cała Polska tak funkcjonuje...
» 9 grudnia 2022, 20:34 #161
skowron32: Na moje oko to też bardzo duza wina leży w szkolnictwie młodzieży w sumie jej braku. Kasa idzie na kościół, TVPis jakieś śmieszne radia i premie dla swoich. Z półki nożnej państwo Polskie nie ma profitów więc po co w nią inwestować? Im nie zależy na żadnym sporcie w Polsce tylko na goleniu polaczków z kasy. Dlatego odkrywa się u Nas mało samorodków, czystych talentów. Bo jeśli nawet się jakiś objawi to go zaraz zgasza na poczet jakiegoś synusia prezesa. Cała struktura Polski bazuje na kolesiostwie i plecach.
» 9 grudnia 2022, 20:56 #160
boro: U mnie w pracy starsze pokolenie rozmawiało na ten temat, i stanęło na tym, że u nas rozwój piłki nożnej stanął w miejscu przez komunę. Europa poszła do przodu a my kulejemy
» 9 grudnia 2022, 21:13 #159
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 21:17

To wina ministerstwa edukacji i PZPN. Nie ma systemu wyłapywania młodych kilkulatków, nie ma rozwiniętych lig szkolnych z dobrze przeszkolonymi wfistami, nie ma szkolenia trenerów młodzieżowych małych mieścin. Brak przygotowania kondycyjnego dzieci i wiele innych.
Boro Chorwacji wojna nie przeszkodziła, socjalizm a nam tak?
» 9 grudnia 2022, 21:16 #158
Rabona: a pokaż mi dobrego lekkoatlete albo siatkarza z Chorwacji, albo dobrego piłkarza z Chin czy Indii. takie gadanie mnie cieszy
» 9 grudnia 2022, 21:37 #157
Lokator23: W mojej opini Polska zacznie sie liczyc na arenie miedzy narodowej za jakies 10 lat. Szkolenie mlodzierzy bardzo sie poprawilo I to na pewno zaowocuje w przyszlosc. Przez ostatnie 30 lat bylismy daleko za reszta Europy. Uwazam tez ,ze Lewy dorzucil do tego kilka groszy, pokazal mlodym chlopakom ,ze jesli chcesz mozeszy byc najlepszy I nie wazne z jakiej wioski czy miasta jestes
» 9 grudnia 2022, 21:37 #156
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 22:06

Lokator: Coś jak Małysz w skokach? Obys miał rację :)
» 9 grudnia 2022, 22:06 #155
pictor: Niestety radosna piłka przegrała dziś z antyfutbolem i brzydką grą. Szkoda Brazylii.
» 9 grudnia 2022, 20:09 #154
HarryBrown: A gdzie ty miałeś radosną piłkę w wykonaniu Canarinhos? Chorwaci znakomicie zneutralizowali ich atuty i zasłużenie zagrają drugi raz z rzędu w półfinale Mundialu. A Luka Modrić to wielki piłkarz.
» 9 grudnia 2022, 20:28 #153
Domin31: Radosna piłka przeciwko Korei Południowej, trochę lepszy rywal taktycznie i tańce się skończyły.
» 9 grudnia 2022, 20:46 #152
boro: Przynajmniej z Koreą sobie potańczyli. I na tym ich dyskoteka się skończyła. Następna za 4 lata
» 9 grudnia 2022, 23:05 #151
mrk: dobrze się stało, Casemiro sobie odpocznie. Tak pewnie grałby wszystko do samego finału.
W tej chwili najbardziej zagrożony zajechaniem jest Bruno
» 9 grudnia 2022, 20:01 #150
kamtor: Zamiast sommera livakovicia kupić na bramke
» 9 grudnia 2022, 19:32 #149
AUDIoooo: kamtor is back ;)
» 9 grudnia 2022, 19:46 #148
Rabona: okienko zimowe się zbliża to i kamtor wrócił na salony, naczelny scout z dp
» 9 grudnia 2022, 21:38 #147
adisman17: Brazylia nie ma lidera, który by ich pobudził mentalnie i zespołowo. Dokładnie tak jak w United.

Zlepek techników z mega potencjałem a nie można tego poskładać bo gdzieś głowa blokuje niektórych graczy.
» 9 grudnia 2022, 19:06 #146
Janik017: Mówiłem , że Brazylia odpadnie , a zaraz zrobi to Argentyna.
» 9 grudnia 2022, 19:03 #145
H2O1994: Też mi się tak wydaje.
» 9 grudnia 2022, 19:15 #144
adisman17: Argentyna, Portugalia i Francja out i niech wygra lepszy :)
» 9 grudnia 2022, 19:20 #143
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 19:03

Nie wierzę że można być tak głupim jak Fred xD
Dla tych co nie oglądali.

Wszedł by bronić wyniku ale zaraz przed utrata bramki stwierdził że ma za dużo siły i udał się w wesoły rajd pod bramkę rywala. Oczywiście piłki nie odzyskał, rzecz jasna wrócić nie zdążył i z jego strefy z drugiej linii padła bramka dla Chorwacji.
» 9 grudnia 2022, 19:03 #142
adisman17: Fred to jest parodysta, który nigdy nie wejdzie na wysoki poziom. Ja przybijam mu bramkę straconą bo takie głupie zachowanie musi mieć konsekwencje. On nic nie wnosi jakości do zespołu.

Ktoś kiedyś liczył na jego potencjał i się pomylił a teraz wszyscy na tym cierpią robiąc go na siłe gwiazdą.
» 9 grudnia 2022, 19:15 #141
skowron32: Robią z niego gwiazdę bo jest Brazylijczykiem, i każdy myśli że jak z Brazylii to musi być zajeb.., niestety tak to nie wygląda. Jest normalnym przeciętnym grajkiem. Czasem ma przebłyski ale więcej jest ciemniakiem niż gwiazda
» 9 grudnia 2022, 19:22 #140
trance: Dokładnie też to zauważyłem, no i ta jego zawrotna prędkość... koleś skasował go wślizgiem, poszła kontra i bramka...
» 9 grudnia 2022, 19:24 #139
Lisan: Najgorsze we Fredzie jest chyba jego ego i przekonanie że jest jakaś super gwiazda. Pamiętam jak po sezonie gdzie był ośmieszany i zawalał bramki udzielił wywiadu że to jego dobry sezon
» 9 grudnia 2022, 19:51 #138
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 20:55

Lisan co ty za bzdury piszesz, Fred od długiego czasu w reprze gra wyżej niż w United.
jeśli już zawalił to Casemiro.

legendy głoszą, że był tu swego czasu jeden taki nieudacznik od dwóch udanych połówek meczów Freda, twój kumpel może? XD
» 9 grudnia 2022, 20:54 #137
gerger: No farbowane klauny, tańczcie sobie teraz.
» 9 grudnia 2022, 19:02 #136
KubaUtd: Pitbull w pierwszym składzie.
» 9 grudnia 2022, 18:58 #135
adisman17: Sprzedajmy Freda jak najszybciej ile mozna na niego patrzec. Ten gość nie potrafi grać na wysokim poziomie nawet kilka minut.

Wejście Freda i zejście Militao w dogrywce pogrążyło Brazylię.

Dziś Brazylia nie pokazała nic efektownego. Byli zbyt pewni w końcówce po golu Neymara zamiast grać rozsądnie.

Jedyny pozytyw to zdrowy i w formie Casemiro. Jest mega solidny w tym co robi. Obrona Brazyli chyba była jedna z najlepszych w tych mistrzostwach. Militao, Silva i Marqinhos super grali..
» 9 grudnia 2022, 18:57 #134
DjTED: Teraz tylko kciuki za lujem trzymac
» 9 grudnia 2022, 18:56 #133
H2O1994: Niech odeśle Argentynę do domu, Portugalia pokona Maroko i z mistrzostw świata zrobi się euro.
» 9 grudnia 2022, 19:00 #132
SzarimMusty: Niech Maroko zostanie rodzynkiem w półfinale. Na co Portugalia tam?
» 9 grudnia 2022, 19:04 #131
adisman17: Z całym szacunkiem do Portugalii, lubię ich grę ale w tym roku mam nadzieję, że nie wygrają i Ronaldo narcyz w końcu zrozumie, że jego czas się kończy i może chociaż trochę przystopuje i złapie pokory, w co wątpię.
» 9 grudnia 2022, 19:12 #130
H2O1994: W sumie Maroko gra fajnie, niech będzie pierwsza afrykańska drużyna w półfinale mś
» 9 grudnia 2022, 19:17 #129
Freddie: CR7 właśnie dojdzie do finału bo Anglia klepnie Francuzów a CR7 wygra z Anglia.
» 9 grudnia 2022, 19:18 #128
adisman17: CR7 to coś czuje będzie plastik szlifował na ławce przez większość meczu. Chyba, że Santos da mu 45 min i go zmieni szybko na Ramosa.
» 9 grudnia 2022, 19:22 #127
H2O1994: Ta Chorwacja taka niepozorna ale powolutku, do przodu i melduje się już w ćwierćfinale. Hiszpania w podobnym stylu wygrała mś 2010 a Portugalia euro 2016.
» 9 grudnia 2022, 18:55 #126
adisman17: Gra solidnie ale czegoś im zawsze brakuje na mistrza.
» 9 grudnia 2022, 19:23 #125
MiSt: Casemiro trzyma wysoki poziom. Po Antonym jak zwykle widać, że ma duży potencjał, ale musi trochę ogarnąć głowę. Mimo to zagrał dzisiaj solidnie.
» 9 grudnia 2022, 18:55 #124
skowron32: Zaraz Bramkarz dynama zagrzeb pójdzie do jakiegoś realu czy MC na 100%, do Nas nie przyjdzie bo nie ma podstaw nawet do Nas zawitać
» 9 grudnia 2022, 18:54 #123
Piwal: Beka z Neymara, chciał podejść do karnego na koniec i się nie doczekał. Gwiazdorzyna za dychę, zamiast wziąć odpowiedzialność to liczy ze mu obrońcy nastrzelaja przed nim.
» 9 grudnia 2022, 18:53 #122
JahKowalski: A to nie trener ustala listę? XD
» 9 grudnia 2022, 21:02 #121
Piwal: I co wierzysz ze bedac karnego w plecy wysłał Marqinhosa zamiast Neymara ?
» 9 grudnia 2022, 21:29 #120
JahKowalski: Przecież kolejność ustala się przed rozpoczęciem rzutów karnych? XD
» 9 grudnia 2022, 21:42 #119
rizx: Brazylii zawsze szkoda, bo piękna piłkę potrafią grać,ale dzisiaj wyraźnie "psycha siadła" i na bez walki chcieli to wygrać
» 9 grudnia 2022, 18:52 #118
DjTED: A Chorwacja nie gra ładnej piłki? Chorwacja to od zawsze Brazylia europy
» 9 grudnia 2022, 18:54 #117
adisman17: Ze Szwajcarią zagrali najlepsza pierwszą połowę w piłkę nożna jaką oglądałem w tym roku ze wszystkich meczów.

Dziś zgadzam się, że nie zagrała mentalność u kilku zawodników.

Potencjał mega, ale jeden gorszy mecz mentalnie i po nich. Chorwacja zagrała z uporem maniaka i po wszystkim. Gra się zawsze do końca.
» 9 grudnia 2022, 19:10 #116
radlu: No i bardzo dobrze, bo Casemiro będzie miał dwa tygodnie odpoczynku.
» 9 grudnia 2022, 18:49 #115
CRtheSaviour: Antony nawet nie miał okazji strzelić, zaoszczędzili mu depresji.
» 9 grudnia 2022, 18:49 #114
skowron32: Fred Anthony pewnie będzie DÓŁ! Casemiro ma twardy łeb to wytrzyma presję
» 9 grudnia 2022, 18:49 #113
adisman17: Fred to parodysta a Antony musi popracować nad głową i oddzielić popisy od gry zespolowej bo za dużo zabawy a za mało konkretów.
» 9 grudnia 2022, 18:59 #112
skowron32: Zgadza się dokładnie tak! Z Antka będą ludzie ale musi ogarnac głowę.
» 9 grudnia 2022, 19:20 #111
nani3210: trzeba kupić tego bramkarza Chorwacji
» 9 grudnia 2022, 18:48 #110
DjTED: Wicemistrzowie świata to nie żadna korea
» 9 grudnia 2022, 18:48 #109
RoyKeano: Buahahah !
Brawo Chorwacja!
» 9 grudnia 2022, 18:47 #108
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 18:48

Fred tradycyjnie mina zbitego psa a bramka zawalona :D ten to chyba lubi
» 9 grudnia 2022, 18:47 #107
skowron32: Jednak Brazylia do domu
» 9 grudnia 2022, 18:47 #106
skowron32: Jedyny co trzyma klasę i poziom z naszych to Casemiro
» 9 grudnia 2022, 18:46 #105
skowron32: Rodrygo jak Brazylia odpadnie będzie miał chyba depreche
» 9 grudnia 2022, 18:45 #104
Litosci: Teraz pewnie antony nie trafi karnego i depresja jak sancho
» 9 grudnia 2022, 18:37 #103
essaEdek: Otóż nie tym razem.
» 9 grudnia 2022, 18:47 #102
DjTED: Perisic ośmiesza Antonego
» 9 grudnia 2022, 18:35 #101
DjTED: Genialna drużyna. Karne to biora
» 9 grudnia 2022, 18:30 #100
RoyKeano: Elegancko !
» 9 grudnia 2022, 18:30 #99
Lisan: Freda to chyba wywożą na taczkach :D
» 9 grudnia 2022, 18:30 #98
Seba0619: Antony dał tak beznadziejną zmianę, że brak słów
» 9 grudnia 2022, 18:29 #97
robertbham: Ogladasz ten mecz czy trolujesz?
» 9 grudnia 2022, 18:31 #96
essaEdek: CO? XD SEBA PIJANY
» 9 grudnia 2022, 18:34 #95
CRtheSaviour: Ma rację, Antony gra na poziomie orlika w jakiejś podmokłej wsi.
» 9 grudnia 2022, 18:40 #94
essaEdek: Jak Wy mecz chyba na livescorze oglądaliście. XD
» 9 grudnia 2022, 18:48 #93
adisman17: Jak Antony dał złą zmianę, to gra Raphini to parodia. Gość tylko za mocno chce na siebie zwrócić uwagę i zapomniał, że to jest mecz o półfinał a nie mecz ligowy gdzie się prowadzi 2:0 w 80min
» 9 grudnia 2022, 19:17 #92
RoyKeano: Szkoda Chorwacji. Brazylijskim pofarbowanym chłopcom się farci.
» 9 grudnia 2022, 18:16 #91
Gumka00: Ładnie antony kręci tam na skrzydle
» 9 grudnia 2022, 18:15 #90
Lisan: Goooool. Viva Brasil. Zasłużenie
» 9 grudnia 2022, 18:13 #89
DjTED: Modric to jest pan pilkarz
» 9 grudnia 2022, 18:08 #88
Janik017: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 18:06

Antony ładnie ich wozi. Oby Chorwacja wygrała. Brazylia i Argentyna dziś do domu.
» 9 grudnia 2022, 18:05 #87
CRtheSaviour: Chyba inny mecz oglądamy, Antony jest mierny.
» 9 grudnia 2022, 18:14 #86
trojanc: Tak z tym, że tylko Ty oglądasz inny mecz niż reszta. Antony dał bardzo dobrą zmianę
» 9 grudnia 2022, 18:28 #85
CRtheSaviour: Póki co, Antony szału na Mundialu nie robi.
» 9 grudnia 2022, 17:52 #84
Lisan: Ci z Brazylii to się chyba zrzucili na białą farbę do włosów przed mundialem.
Myślałem że ta moda na blond przemineła jakieś 10 lat temu
» 9 grudnia 2022, 17:43 #83
CRtheSaviour: Coś podobnego powiedział komentator.
» 9 grudnia 2022, 17:50 #82
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 17:33

Ale żałosna próba wymuszenia wolnego. Antony powinien dostać za to żółtko. Oby się tego szybo oduczył
» 9 grudnia 2022, 17:33 #81
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 17:33

Brzydka symulka Antonego. Zanurkował niczym Sterling.
Milon kamer na stadionie na co oni liczą?
» 9 grudnia 2022, 17:32 #80
essaEdek: Antony XD
» 9 grudnia 2022, 17:32 #79
MANmanyUTD: Czemu Brazylia nie postawi na duet kanonierów? Według mnie są w gazie i byłaby nić porozumienia bardzo dobra. Martinelli+Jesus
» 9 grudnia 2022, 17:24 #78
Seba0619: Jesus to wypadł na co najmniej 3 miesiące, kontuzja kolana
» 9 grudnia 2022, 17:26 #77
MANmanyUTD: @Seba0619
Dzięki za info. Nie wiedziałem :)
No to uratować ich może już tylko Antony :D
» 9 grudnia 2022, 17:40 #76
CRtheSaviour: O tak, Chorwaci lubią grać dogrywki. Mam nadzieję, że dzisiaj będę miał okazję pooglądać konkurs strzelania karnych.
» 9 grudnia 2022, 17:24 #75
Pyra: W tym meczu ewidentnie brakuje Brazylii elementu zaskoczenia. Antony in
» 9 grudnia 2022, 16:49 #74
DjTED: Ha ha ha gdzie tu był spalony
» 9 grudnia 2022, 16:46 #73
kondzik: AtlĂŠtico Madryt i Manchester United to dwie poważne opcję dla Luisa Enrique. [@sport] xD
» 9 grudnia 2022, 16:24 #72
essaEdek: Czyli gość szykuje się na dłuższe wakacje. ;)
» 9 grudnia 2022, 17:30 #71
Lisan: Breaking news. Chelsea Londyn chce wymienić Pulisica za Jadona Sancho w styczniowym oknie transferowym.
» 9 grudnia 2022, 15:31 #70
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 15:34

sztejner: Że oni chcą to jestem w stanie uwierzyć,ale że my chcemy to w to już wątpię
Chociaż kto wie,ale wydaje mi się że Sancho jeszcze dostanie szanse u Erika
» 9 grudnia 2022, 15:33 #69
OldFasion: Za wcześnie na takie wymiany.
Z drugiej strony Pulisić ma jeden atut, którego brakuje Sancho. Szybkość i przyspieszenie.
» 9 grudnia 2022, 15:53 #68
essaEdek: Jakieś poważne źródło prócz Daily Express?
» 9 grudnia 2022, 16:22 #67
shadow17: na pewno EtH nie zamieni Sancho na Pulisica, chce mieć JAKOŚĆ w składzie a nie tylko sprinterów w ataku. na LS mamy jakość, brakuje może na PS jakiegoś sprintera i rozgrywającego albo killera na 9.
» 9 grudnia 2022, 16:31 #66
Szym1: BR UNAI SIMON / HENDERSON

PO DALOT / FRIMPONG

SO VARANE / ANTONIO SILVA

SO MARTINEZ / LINDELOF

LO SHAW / MALACIA

SPD CASEMIRO / ZUBIMENDI

SP DE JONG / ERIKSEN

SPO BRUNO / KUDUS

PS ANTONY / SANCHO

N G.RAMOS / MARTIAL

LS GAKPO / RASHFORD

2023/2024
» 9 grudnia 2022, 10:13 #65
KuuBi: Powodzenia z de jongiem
» 9 grudnia 2022, 10:39 #64
zbyszek7: I z Unai Simonem na bramce
» 9 grudnia 2022, 14:42 #63
ArktoS: Spójrzcie na potencjalny skład na przyszły sezon:

BR: DDG/??
PO: Dalot - Frimpong??
ŚO: Varane - Martinez - Lindelof - ??
LO: Shaw - Malacia
ŚP: Casemiro - Fernandes - Eriksen - Fred - McTominay - Bellingham??
PS: Antony - Sancho
LS: Rashford - Garnacho
N: Gakpo?? - Martial - ??

Znaki zapytania przy nazwiskach to potencjalne transfery z którymi łączony jest nasz klub. Wiadomo, że taki Bellingham to marzenie, ale "nigdy nie mów nigdy".

Frimpong, Bellingham, Gakpo - te trzy transfery, na te trzy pozycje to jest wg mnie must have.
Wg mnie, do wzmocnienia pozostaje dalej bramkarz, ŚO w przypadku potencjalnego odejścia el kapitano (jeżeli nie odejdzie, to też trzeba wzmocnić) oraz ktoś na atak.

Macie jakieś swoje typy? Co myślicie o nowych transferach?
» 9 grudnia 2022, 07:44 #62
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 08:03

Marzeniem byloby pozbyc sie kogos z dwójki Fred/McTomek - prawdopodobnie Freda - i kupic kogos kto umie grac w srodku pomocy. Moze taki Enzo Fernandez z Argentyny?
Problem z Sancho jest taki ze chocby jak go ustawiac na prawej pomocy - mala szansa zeby tam rzeczywiscie poszedl grac. Z tego powodu lewe skrzydlo jest juz obecnie zaladowane - a co dopiero po transferze Gakpo, który przy jakimkolwiek normalnym napastniku w przyszlosci w druzynie pójdzie grac gdzie wlasnie? jako 4 czy 5 pilkarz na lewe skrzydlo.
Bellingham - moze 10% szans pewnie zeby do nas przyszedl - transfer marzenie ale podobnie jak z Haalandem - watpie czy bedziemy w ogóle rozwazani jako opcja.
Mistrzostwem byloby pozbyc sie po sezonie kogos z pilkarzy jak Martial czy Sancho i zastapic kims bardziej niezawodnym.
Marzy mi sie wlaczenie do skladu jeszcze kilku mlodzików - co pozwololoby mi odzyskac wiare ze nasz klub potrafi wychowac dobrych graczy - Marc Jurado na prawa obrone, Zidane na srodek, Facundo/Amad na prawa (no chyba ze dalej sie ludzimy ze Sancho bedzie tam grac ;), jakis mlody napadzior wprowadzany powolutku - McNeill?.
» 9 grudnia 2022, 08:03 #61
ArktoS: Sam nie wiem czy w obecnych czasach jest opcja na wprowadzenie do pierwszej drużyny aż tylu młodzików. Oczywiście wierzę w nasze talenty, ale oni potrzebują ogrania.
Talenty pierwszej wody są niezwykle rzadkie a i tak u nas trafił się obecnie Garnacho, wcześniej Greenwood a przed nim Rashford. Każdy mógłby/ma wielką karierę przed sobą. Wg mnie tylko takich można wprowadzić do pierwszej drużyny, bez serii wypożyczeń.
» 9 grudnia 2022, 08:13 #60
United45: Obowiązkiem klubu, już teraz jest poszukiwanie alternatyw na środek pola. Spójrzmy na Real Madryt, nie czekali na odejście Krossa czy Modricia a już zakupili ich następców i nimi rotują. Jako klub który chce wyjść z bagna musimy musimy myśleć w podobny sposób. Enzo Fernandez to musik, nie wiem czy w zimę czy dopiero w lato ale moim zdaniem typ zawodnika jakiego potrzebujemy. Sprzedać Freda + Van De Beeka do tego tych których sprzedać powinniśmy już dawno tj. Telles, Jones, Tuanzebe, Wan Bissaka.

Co do reszty pozycji, w ataku przyda nam się więcej opcji, na pewno Gakpo to dobry wybór - do tego klasyczna dziewiątka - Ramos w takiej formie pasowałby jak ulał.

Środek obrony również do wzmocnienia, z Harrego z całym szacunkiem bym zrezygnował - po dobrym turnieju MŚ może znajdzie się kupiec za fajne pieniądze. W jego miejsce widziałbym Gvardiola z Lipska ale o jego zakontraktowanie może być ciężko. No i potrzeba prawego obrońcy do rywalizacji z Diogo, Frimpong wydaje się być rozsądnym wyborem.
» 9 grudnia 2022, 09:33 #59
brazylianwisnia: Jaki Bellingham? Bez szans. I jeśli mowa na przyszły sezon to Kane - Martial na 9 a Gakpo - Rashford na LS.
» 9 grudnia 2022, 10:00 #58
OldFasion: Romano podał, że United nie odpadli jeszcze z walki o Bellinghama.
"Manchester United are not fully out of the race for Jude Bellingham despite recent reports. #lfc [fabrizio romano - caughtoffside]"
» 9 grudnia 2022, 10:11 #57
mycka86: Jakim cudem dla Was Martial nie jest pierwszy do odstrzału? On przez ostatnie 3 sezony zagrał 61 meczów i strzelił 12 bramek. Łącznie, przez 3 sezony. W tym sezonie zagrał 290 minut. On ciągle jest kontuzjowany, dochodzi do siebie po urazie lub jest bez formy. Absolutnie nie można nim polegać. Do tego ma tygodniówkę na poziomie Kane i Salaha.
» 9 grudnia 2022, 11:47 #56
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 14:26

Mimo, że w grze o Bellinghama nadal są: United, PSG, Real i City to dużo wskazuje, że największe prawdopodobieństwo jest, że Bellingham przejdzie na Anfield.

"DaveOCKOP
@DaveOCKOP
Bellingham's family want him to join Liverpool (@cfbayern)
Bellingham's family are leading negotiations (@Plettigoal)
@cfbayern + @Plettigoal = Bellingham to Liverpool?"
» 9 grudnia 2022, 14:25 #55
ArktoS: @OldFashion Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę wam informacji na temat przejścia do was, ale w życiu różnie bywa. Koniec końców, ten kto pozyska anglika, będzie miał mega wzmocnienie w pomocy.

Co do ŚO to mamy na chwilę obecną trzech prawonożnych - Varane, Lindelof, Maguire oraz jednego lewonożnego - Martineza.
Obstawiam, że jak już będziemy szukać to będzie to lewonożny. Na myśl przychodzi jeden transfer - Gvardiol, ale to transfer z prawdopodobieństwem bliskim do Bellinghama xD
Szkoda, że chociaż jednego transferu nie zrobili Rangnikowi..
» 9 grudnia 2022, 17:11 #54
Lisan: Moim zdaniem każdy ma prawo do swojej opinii. Ktoś nie wierzy w ETH? Jego prawo. Czas zweryfikuje kto miał rację.

Pamiętam czasy jak Ralf Rangnick był tutaj bogiem i każdy kto ośmielił się cokolwiek napisać był hejtowany. Dziś o Rangicku każdy chce zapomnieć a sam jego epizod i odejście rozpatrywać należy w kategoriach wtopy.
» 8 grudnia 2022, 18:59 #53
essaEdek: Przecież Ralf miał rację w tym co mówił, wiedział co tu trzeba zmienić, aktualnie celujemy w graczy których on sam chciał, a Wy i tak potrzebowaliście bożka Ronaldo aby to zrozumieć i teraz pucujecie się do jego wywiadu. XD Gdyby RR został w klubie to CR opuściłby klub już latem.
» 8 grudnia 2022, 19:31 #52
Lisan: Serio potrzebowałeś dopiero Ralfa żeby zrozumieć co dzieje się w klubie? Każdy średnio rozgarnięty wiedział to od czasów Mourinho
» 8 grudnia 2022, 19:40 #51
NoLogo: Od czasów Mou?
To faktycznie, średnio rozgarnięty ktoś, nawet bardzo.
» 9 grudnia 2022, 02:43 #50
essaEdek: Lisan, czytaj ze zrozumieniem.
» 9 grudnia 2022, 10:04 #49
sturmik: Trzeba dac ETH ze 2 lata - to nie jest zly trener. Mam nadzieje ze dostanie potrzebne wsparcie od zarzadu.
Szkoda ze przez maestro z Portugalii stracilismy 1.5 sezonu i zrobil sie syf wokól klubu.
Ani on nam nie pomógl, ani nie nabil rekordów - na co liczyl przechodzac tutaj.
» 9 grudnia 2022, 11:09 #48
boro: Lisan to taki typ, do którego mówisz a on ciebie nie słucha tylko już się zastanawia nad tym co będzie mówił jak ty skończysz mówić. I ta rozmowa później właśnie tak wygląda
» 9 grudnia 2022, 12:07 #47
Gwiazda: Ronaldo wyzwal trenera Portugalii że go posadzil na ławce,gwizdal i obrazaj wlasnych kibiców,gestykulowal rekoma na kolegow podczas meczu,wzywał Koreanskiego piłkarza,pokazal wala kibicowi.On jest psychiczny dobrze ,że odchodzi do Al-Nassr.
» 8 grudnia 2022, 18:41 #46
KalinkaRIP: Van Gaal:

„Di Maria nazywa mnie najgorszym menedżerem, jakiego kiedykolwiek miał? Jest jednym z niewielu graczy, którzy mają taką opinię. Naprawdę mi przykro z tego powodu i jest mi smutno, że to powiedział. Obok mnie jednak siedzi Memphis, który też był ze mną w Manchesterze United i musiał sobie z tym poradzić, a teraz możemy pocałować się nawet w usta".

Lui kozak, trzymam kciuki za Holandię
» 8 grudnia 2022, 14:32 #45
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2022 14:42

Holandia vs Portugalia, Louie win - idealne podsumowanie kariery.
» 8 grudnia 2022, 14:41 #44
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2022 15:11

Jak już to Holandia - Maroko
Z jednej strony chciałbym Mistrza Świata w naszej drużynie,z drugiej tak bardzo uwielbiam niespodzianki na Mistrzostwach,że jakby Maroko oklepało Portugalię to nawet by mi nie było przykro
» 8 grudnia 2022, 15:11 #43
Pyra: Maroko po dogrywce z Hiszpanami dostanie oklep podobny do Szwajcarii.
» 8 grudnia 2022, 15:40 #42
roche: Ja mam nadzieję że w pólfinałach będą Holandia, Anglia, Brazylia i Maroko. A Hiszpania jest śmieszna, niech więcej barceloniarzy wezmą. Pedri, Gavi, Rodri, sergi, simi, Ami, Mami, tati itd. A później nie mają siły karnego strzelić . I klepią ta piłka gorzej niż my za Van Gaala
» 8 grudnia 2022, 17:36 #41
karuzel91: Czy De Gea wróci do kadry po zmianie selekcjonera czy może nadal będą z uporem maniaka stawiać na tego placka Simona? Miał być takim specjalistą od gry nogami czego w ogóle nie pokazał na tych mistrzostwach a i obrona strzałów żałośnie skuteczna.
» 8 grudnia 2022, 14:11 #40
KalinkaRIP: No właśnie, podejmować takie idiotyczne decyzję tylko dlatego że typ tak pięknie gra nogami to oczekiwałbym rezultatów, nie wiem, miał jakąś asystę? Bral czynny udział w rozegraniu na połowie przeciwnika? Oh, czyżby od tego byli jednak inni zawodnicy na boisku? Niemożliwe
» 8 grudnia 2022, 14:24 #39
Halbrand: Wróci na bramkę Kepa.
» 8 grudnia 2022, 15:03 #38
karuzel91: Ta jego gra nogami wcale nie jest taka genialna jak się tym podniecali Hiszpanie, wcale dobrze nie wychodzili spod pressingu piłką bo albo w aut albo niedokładnie podawal. A przy strzałach który powiedzmy sobie szczerze powinien łapać albo chociaż parować przełamywało mu palce i pilka w siatce. Chciałbym zeby David wrócił do kadry ale Hiszpanie są dziwni.
» 8 grudnia 2022, 15:11 #37
roche: No ale czy ten Simon zawalił jakiś mecz Hiszpanom? A przy wyjściach do dośrodkowań gorszy od Davida nie jest bo ciężko być gorszy
» 8 grudnia 2022, 17:38 #36
sztejner: Luis Enrique nie jest już trenerem reprezentacji Hiszpanii!

To co ?? zapraszamy do grona trenerów w Premier League ?? Czy jak Xavi się potknie to wróci do Barcy ??
» 8 grudnia 2022, 13:07 #35
atotrikos: A teraz wyobraźmy sobie, CO GDYBY, to Czesław robił streamy w czasie mundialu i był taki dobry ziomek.
Co BYŁOBY GDYBY Czesław jednak miał figurę, tatuażyk i uśmiech jak latynos?
Nie wiem, choć się domyślam.
XD
» 8 grudnia 2022, 14:02 #34
DaredevilUtd: Łebki dostały oklep. Wsumie to z podstawowego skladu, czytac też rezerwowi którzy dostaja sznse to grało tam max 3 osoby.
» 8 grudnia 2022, 11:34 #33
Rooney253Wazza: Sacked in January.
» 8 grudnia 2022, 11:33 #32
sztejner: Odchodzisz w styczniu ??
» 8 grudnia 2022, 11:33 #31
Rooney253Wazza: Nie, co więcej pare razy wybiorę się na Old Trafford. Nie muszę być zwolennikiem ETH i nigdy nie byłem. W mojej skromnej opinii nie zagrzeje miejscea na dłużej w klubie, pewnie dłużej niż do stycznia. Nawet nie z jego powodu. Nie widzę światełka w tunelu dla poprawy samego zarządzania wewnątrz klubu i refleksji osób pociągających za sznurki w postaciach dyrektorów i jaki oni to mówią managementu...jestem za klubem gdy przegrywa i wygrywa. Będę gdy będzie jeszcze gorzej. Nie spodziewam się w tym sezonie niczego co można by nazwać krokiem w przód jeśli chodzi o trofea w tym sezonie. Najmniej liczę na hurra zakupie w zimowym oknie. Najbardziej szczęśliwy pozostanę jak się w tym wszystkim pomylę ale na koniec sezonu bedzie Man Utd niżej niż rok temu. Serdeczności.
» 8 grudnia 2022, 11:57 #30
atotrikos: Że chciało ci się chłopcze pisać taki ściek, szanuje.
» 8 grudnia 2022, 12:19 #29
lucyinsky: niby pisać się chciało, ale chyba w dużym pośpiechu, bo składnia i logika leżą. Trzeba jednak przyznać, że polska trudna język :)
» 8 grudnia 2022, 12:25 #28
KalinkaRIP: "jestem za klubem gdy przegrywa i wygrywa."

Jak szlachetnie. Czym jest klub dla ciebie w takim razie? Nie sądzisz że ten wysryw który napisałeś odnośnie managera MU przeczy tej jakże ckliwej postawie?
» 8 grudnia 2022, 13:23 #27
Radomirus: Rooney253Wazza chyba ciągle nie przetrawił, że ETH najpierw odstawił CR7 od pierwszego składu a potem w białych rękawiczkach, zamiast "próbować się dogadać" z gwiazdą po wywiadzie, doprowadził do usunięcia go z klubu ;)
» 8 grudnia 2022, 17:19 #26
sturmik: Najlepsze jest ze ludzie przyczepiaja sie do dyrektorów ze w ostatnich latach gramy kupe. Z tego co pamietam to zwykle dawali mnóstwo pieniedzy na transfery co roku, nie oszczedzali na tygodniówkach dla trenera czy zawodników. To ze biora z klubu pieniadze? Niestety nie sa filantropami z pasja United - jestesmy dla nich jak korporacja ,która swoje zyski musi przyniesc.
Ale czy oni trenuja graczy? Czy oni kupili cala ta kohorte róznej masci grajków? Czy oni mówia zawodnikom zeby zapominali jak sie gra po przyjsciu do nas??

Najlepsze co by sie moglo teraz przydarzyc United to jakis ban na 2 sezony na transfery. Toby zmusilo leniwych i wygodnych trenerów - zamiast kupowac jak w supermarkecie co okienko byle gracza za 50+ milionów do druzyny (bo cos tam gra gdzies w Holandii czy innej Portugalii) to zajac sie doprowadzeniem naszych graczy do maksimum formy i wypromowaniu 4-5 nastepnych mlodzików/ludzi z rezerw. Wyszloby na to samo niz wydawanie 200 milionów co okienko na gwiazdy , które sa u nas tylko bo najwiecej za nie dalismy. Czy to przypadek ze taka Benfica ma 18-21 letnie gwiazdy co sezon? Czy tam inny sort graczy sie rodzi? A moze po prostu zamiast wydawac po 30-50 mln w ciemno jak jelenie daja oni szanse chlopakom rozwinac sie i pograc w druzynie?
» 9 grudnia 2022, 08:23 #25
lucyinsky: hahaha - zgadnijcie czego dotyczy ten komentarz :D
» 8 grudnia 2022, 11:08 #24
atotrikos: Toksykiem który groził wyjazdem ? Podobnież xd
» 8 grudnia 2022, 11:38 #23
sztejner: 🗣Pewnego dnia wygraliśmy 3:0, a ja zaliczyłem gola i asystę. Dzień później Louis van Gaal zawołał mnie, włączył powtórkę i kazał analizować każde złe podanie, które wykonałem w tym meczu. To najgorszy trener jakiego spotkałem. Przez niego zdecydowałem się uciekać z United.
-Angel Di Maria
» 8 grudnia 2022, 10:26 #22
Domin31: A Rooney mówił, że LVG był najlepszy
» 8 grudnia 2022, 10:49 #21
Pyra: Moim zdaniem Di Maria mógł być w top3 piłkarzy na świecie, ale przez takie właśnie podejście jest gdzie jest. Zamiast udoskonalać swoje umiejętności woli, żeby go głaskać po wygranym meczu.

Z perspektywy czasu mimo nietrafiony transferów i nudnej gry LVG był dobrym trenerem, co pokazuje po dziś dzień. Ma swoją filozofię i wygrywał nią nie jedne trofeum.
» 8 grudnia 2022, 10:49 #20
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2022 11:11

Pamiętam AMD z czasów LvG. W dosłownie w każdej akcji starał się szukać gola. Czasami mu to wychodziło, ale na każdego gola/asystę zaliczał 20 bezsensownych strat.

W pewnym momencie był większym zagrożeniem dla własnego zespołu niż dla przeciwnika, bo zaczynał dryblować w poprzek boiska lub szukał prostopadłego podania będąc 50 metrów od bramki. Może w Hiszpanii czy Portugalii, gdzie wcześniej grał, to przechodziło, ale w EPL gdzie każda drużyna jest świetnie zorganizowana i wybiegana, przez taką nonszalancje bez przerwy nadziewaliśmy się na kontry.

LvG pewnie chciał żeby dostosował swój styl gry do nowych realiów, ale ADM widocznie uznał co innego.
» 8 grudnia 2022, 11:11 #19
Ariell: Jak mnie ten sport pe el triggeruje. "KOMRPOMITACJA MANCHESTERU UNITED" - kompromitacja w meczu towarzyskim z podstawową obroną Bissaka-Mengi-Lindelof-Williams? Z kompletnie nieskonfigurowana i niezgrana pomocą młodzików? Przeciwko regularnemu teamowi z ligi hiszpańskiej? XD Autorze, Kacprze C., jeżeli to czytasz, zlituj się i uderz głową w ścianę.
» 8 grudnia 2022, 08:00 #18
mycka86: Nowy w internetach? Nie słyszałeś wcześniej o klickbajtowych nagłówkach ? W realiach obecnych portali informacyjnych liczą się tylko i wyłącznie wyświetlenia (do czego mają zachęcać krzykliwe nagłówki), treść jest na 2 planie.
» 8 grudnia 2022, 11:14 #17
Pyra: Już wiemy co powiedział Lewandowski do Michniewicza!!
Wymowna wypowiedź reprezentanta.....

A w artykule żadnych potwierdzonych informacji. Większość newsów w meczykach be like
» 8 grudnia 2022, 11:28 #16
sturmik: Cadiz może i jest w końcówce tabeli La Liga, ale to nie są kelnerzy - szczególnie jak wypuścili większość podstawowych graczy. To są ludzie grający na codzien przeciwko Realowi, Barcelonie czy Atletico a nie zbieranina dzieciaków z drużyny rezerw, które taką wyjściowa jedenastką nie grały nigdy.
Tak że nie rozpaczał bym tym że przegrali- to fantastyczna okazja dla ETH do sprawdzenia przed drugą częścią sezonu i zimowym okienkiem komu chce dać szansę a kogo (np AWB) na pewno sprzeda.
» 8 grudnia 2022, 06:34 #15
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2022 22:31

Cody Gakpo: "I haven't heard from Manchester United yet. If they come, I will think about it with God's help", tells @NRC. #MUFC "I thought about Man Utd last summer, but when that didn't happen, I didn't know anymore. Then Leeds arrived, I had doubts, now I wait and see". [Romano Fabrizio]

Gapko ewidentnie chce grać u Nas więc trzeba go ściągnąć
» 7 grudnia 2022, 22:29 #14
DailySmoker: Chcę grać i nawet jednemu gościowi podpisał naszą koszulkę:D
» 8 grudnia 2022, 06:23 #13
sturmik: Koleś zarabia 19k funtów na tydzień. United musi być dla niego jak obiecany raj.
» 8 grudnia 2022, 10:14 #12
Lisan: Wniosek po meczu jest jeden: kompletnie nie mamy młodzików. Co to oznacza?
A no to że trzeba będzie kupować. Kupować i to drogo a najgorsze jest to że łakome kaski zwyczajnie gardzą nami na rynku transferowym. Haaland wraz z ojcem wrecz nas upokorzyli a Bellingham nawet o nas nie myśli i będzie wybieral między City a LVP.
Jezeli trafi do Pepa sporo wody w rzece upłynie zanim zobaczymy majstra
» 7 grudnia 2022, 22:22 #11
JahKowalski: Co ty za bzdury piszesz, oczywiście że mamy, tylko nie będą wprowadzani do pierwszego składu w dziesiątkę na raz
» 8 grudnia 2022, 00:59 #10
smutny87: Analiza w punkt Panie Kowalski. ''kompletnie nie mamy młodzików'' a wiesz w ogóle czym różni się młodzik od juniora?
» 8 grudnia 2022, 05:09 #9
PastaDoCiasta: Dzieci z akademii nie ograły drużyny z LaLiga, rzeczywiście można już zacząć rozbiórkę Carrington.

Przynajmniej niektórym wczorajszy mecz da trochę na wstrzymanie, bo kojarzę bodajże Kilerka, który regularnie pisał po słabszym meczu kogoś z podstawowej jedenastki, że jakiś dzieciok z juniorów zagrałby od niego lepiej i trener (ktokolwiek by nim nie był) gdyby miał jaja to po słabszym meczu Rashforda wystawiłby za niego Hugilla czy innego McNeila. Czasem jeszcze zdarzy się ktoś jak Garnacho, kto wejdzie z drzwiami do pierwszej drużyny i potem taki delikwent myśli, że z każdym by tak było
» 8 grudnia 2022, 07:21 #8
IntruZ9: To jest lisan i jego mądrości, gratuluję...
» 8 grudnia 2022, 08:45 #7
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2022 08:35

A jaka macie pewnosc ze nasza podstawowa 11 wygralaby bez problemu z Cadiz czy Realem Betis??
I to jeszcze u nich.
» 9 grudnia 2022, 08:35 #6
Seba0619: Co można powiedzieć po takim meczu? Marazm, marsz proszę państwa. Jak to mówi młodzież masakracja.

EtH Out.
» 7 grudnia 2022, 22:20 #5
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2022 22:23

A tak serio to luzik Pany. To taki mecz, żeby się nie nudzili Ci co na mundial nie pojechali, wynik nieistotny chociaż sobie pobiegali. Z tych co tu grali to dwóch może trzech jest chociaż koło osiemnastki meczowej.
» 7 grudnia 2022, 22:22 #4
Kilerek7: Tak naprawdę nikt z akademii nie wyróżnia się jakoś za bardzo. Martial dzisiaj jako jeden z podstawy najlepszy, Garnacho na prawej bez szału. Iqbal i Mainoo wykazują potencjał.
» 7 grudnia 2022, 22:07 #3
zylkos1988: Mainoo to melodia przyszłości,ma potencjał.Iqbal musi już dostawać szansę w meczach o stawkę, czas na weryfikację jego umiejętności w poważniejszych meczach
» 7 grudnia 2022, 23:11 #2
Litosci: AWB to gra jakby za dużo zielska wypalił. On nawet piłki nie próbował odbierać, nie mówiąc już o jakims sprincie. Szkoda ze nasza akademia nie potrafi tak dobrze wypromować jakiegoś bardziej defensywnie usposobionego zawodnika
» 7 grudnia 2022, 22:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.