Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rozmowy Manchesteru United z Ten Hagiem na zaawansowanym etapie

» 5 kwietnia 2022, 09:31 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Erik ten Hag jest faworytem do objęcia posady menadżera Manchesteru United od sezonu 2022/2023. Portal The Athletic twierdzi, że rozmowy z holenderskim szkoleniowcem Ajaxu Amsterdam są na zaawansowanym etapie.
Rozmowy Manchesteru United z Ten Hagiem na zaawansowanym etapie
» Erik ten Hag od sezonu 2022/2023 może przejąć stery w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Erik ten Hag to dobry wybór na stanowisko menadżera Manchesteru United?
Przedstawiciele Manchesteru United pod koniec marca spotkali się z Ten Hagiem na rozmowie kwalifikacyjnej. 52-latek zrobił na szefostwie Czerwonych Diabłów bardzo dobre wrażenie.

The Athletic informuje, że menadżer Ajaxu Amsterdam ma obecnie największe poparcie w zarządzie Manchesteru United. Negocjacje z Ten Hagiem są określane jako „zaawansowane”. Nie oznacza to stuprocentowej pewności, że to Holender otrzyma lukratywną posadę na Old Trafford.

Równie wysoko stoją notowania Mauricio Pochettino z Paris Saint-Germain. Przyszłość Argentyńczyka w paryskim klubie stoi pod znakiem zapytania, a szkoleniowiec od dawna jest łączony z Manchesterem United.

Czerwone Diabły rekrutację nowego menadżera chciałyby zakończyć jak najszybciej, aby nowy szkoleniowiec miał czas na przygotowanie drużyny do nowego sezonu, a także miał wpływ na letnie okienko transferowe.

Na korzyść Ten Haga niewątpliwie przemawia fakt niskiej kwoty odstępnego, którą Manchester United musiałby zapłacić Ajaxowi Amsterdam za przedwczesne rozwiązanie umowy. Angielskie media informują, że Czerwone Diabły uszczupliłyby swój budżet o zaledwie 1,7 miliona funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Jones: Jestem gotowy do gry i mam sporo do zaoferowania
Następny news »
Kto menadżerem Manchesteru United? Rooney wskazał swojego faworyta

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (210)


Chestnut: Czekaj jak to było? Chelsea przejedzie Real, a Bayern ma spacerek do półfinału? :D
» 6 kwietnia 2022, 21:36 #210
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 23:23

Co do przejechania Realu przez Chelsea się nie zgadzałem z niektórymi opiniami. Chelsea mogła awansować oczywiście, ale 'przejechanie się' było jakąś dziwną mrzonką.

Natomiast sam Bayern dalej może mieć spacerek, to nie jest wykluczone. Mogą co prawda u siebie zrobić ledwie 1-0/2-1 i dogrywkę, bo czemu nie, ale mogą też łatwiutkie 4-0 lub wyżej i piwne święto. To do siebie ma dwumecz. Bayern często, niezależnie od trenera i piłkarzy, lubił dać tyłka na wyjeździe i urządzić kanonadę w domu.

Przegrali z Bazyleą 0:1 bodaj (tą Bazyleą, która wywaliła nas z grupy w sezonie 11/12) i skompromitowali ich u siebie za czasów Juppa. Przegrali 1:3 z Porto podczas ery Guardioli, ale w domu ich docisnęli. Teraz ledwo uratowali remis w Salzburgu, ale w domu poszło gładko. To maszyna, może odwrócić dwumecz bez problemu.
» 6 kwietnia 2022, 23:21 #209
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 19:06

#mufc are set to finalise the appointment of Erik ten Hag as the club's next manager. [
@RobDawsonESPN
,
@MarkOgden_
]

Rene Meulensteen, first team coach under Sir Alex Ferguson from 2007-13, is one candidate being considered as Ten Hag's assistant. [
@RobDawsonESPN
,
@MarkOgden_
]

The difficulties experienced by Pochettino at PSG this season, combined with the potential cost of releasing him from his contract at Parc des Princes, left him behind Ten Hag for both football and financial reasons. [
@RobDawsonESPN
,
@MarkOgden_
]
The recruitment department at the club have also been told to finalise shortlists on players in each position and present them to the new manager, though he will also be allowed to present his own targets [
@MarkOgden_
,
@RobDawsonESPN
]

While some at #mufc considered Mauricio Pochettino, Richard Arnold and Joel Glazer are in agreement that Erik ten Hag is the best candidate to replace interim manager Rangnick #mulive [
@RobDawsonESPN
,
@MarkOgden_
]

Sources in England and the Netherlands have said that #mufc have settled on Ten Hag as their new manager and that he is ready to leave to take charge at Old Trafford at the end of the season. [
@RobDawsonESPN
,
@MarkOgden_
]

ESPN to dość solidne źródło - głupot jak choćby The Sun nie puszczają
» 6 kwietnia 2022, 19:02 #208
Genek: Pisałem o nim wczoraj i mam nadzieje, że uda sie rene ogarnać super trener.
» 6 kwietnia 2022, 19:05 #207
MrCygan: Mam nadzieję, że to się potwierdzi i będzie to oznaczało trochę lepsze dni dls United. Bo gorzej już się i tak nie da.
» 6 kwietnia 2022, 19:19 #206
Diabelski97: " PILNE: Manchester United finalizuje sprowadzenie Erika ten Haga na Old Trafford do roli menedżera zespołu od następnego sezonu - informuje ESPN."
» 6 kwietnia 2022, 18:59 #205
Freddie: Liverpool kupil Luis Diaz za niemale pieniądze chlop gra "od razu".
» 6 kwietnia 2022, 18:21 #204
Gallacher: Przy takim fachowcu jak Klopp to nawet Rasiak by grał.
» 6 kwietnia 2022, 18:50 #203
Chestnut: Bez Kloppa też grał. :D
» 6 kwietnia 2022, 20:51 #202
AUDIoooo: .dailymail.co.uk/sport/football/article-10691977/Details-emerge-bitter-spat-Man-United-technical-director-Darren-Fletcher-angry-fan.html
» 6 kwietnia 2022, 18:14 #201
mufc17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 16:09

Rzygać się chce od tego patriotyzmu TVP 1.
Zamiast hitu jakim jest niewątpliwie Chelsea - Real serwują nam Bayern - Villarreal. Ręce opadają.
» 6 kwietnia 2022, 16:08 #200
sztejner: Żadna nowość
Nie tragizuj
Był czas przywyknąć
Akurat nikogo już nie dziwi że wszędzie leci Bayern
To nie jest sytuacja od dziś tylko od dobrych 7 lat
» 6 kwietnia 2022, 16:10 #199
KubaUtd: Burnley Everton będzie lepszym:)
» 6 kwietnia 2022, 16:11 #198
Chestnut: Ta sytuacja jest od dobrych 10 lat. Nawet chyba dokładnie 10 lat, bo wtedy zamiast meczu Manchesteru United z Realem Madryt pokazali mecz Dortmundu z nie wiem kim.
» 6 kwietnia 2022, 16:24 #197
majk: Trzeba oglądać jak Lewy dobija z 3 metrów brameczki. Przecież to najlepszy piłkarz świata.
» 6 kwietnia 2022, 16:28 #196
trezegram: I bardzo dobrze, że leci Bayern, ludzie sobie obejrzą Polaka grającego pierwsze skrzypce w najlepszej rozgrywce świata.
» 6 kwietnia 2022, 16:46 #195
majk: Wolę oglądać wyrównane starcie topowych klubów, niż chłopa co tylko się urodził w tym samym kraju co ja. Na szczęście nie oglądam meczy na tvp, więc nie muszę ;)
» 6 kwietnia 2022, 16:51 #194
Batigol222: moim zdaniem to ogólnie te ćwierćfinały mogą okazać się w tej edycji mocno rozczarowujące:
1. Liverpool już właściwie awansował, bo w to, że Benfica wyjdzie na Anfield i zmiecie Kloppów to jakoś nie jestem w stanie uwierzyć
2. City za tydzień będzie już grało z Walkerem, i Cancelo na jego ulubionej pozycji, więc powodzenie kontr Atleti jeszcze bardziej maleje, więc pewnie w jakimś momencie będą musieli zagrać z City otwartą piłkę, a granie otwartej piłki z City to opcja dla paru zespołów na świecie. Nawet PSG z ich potencjałem ofensywnym grało przeciwko City z kontry
3. Bayern raczej rozgniecie ten Villareal. Wiem, że przeszli Juventus, ale włoskie zespoły to raczej taki se wskaźnik jakości
4. Niby para Chelsea-Real na papierze wydaje się najbardziej wyrównana, ale coś mi się widzi, że Chelsea może ich tam zabiegać i rozjechać już w pierwszym spotkaniu

Pocieszenie jest takie, że już półfinały powinny być naprawdę konkretne
» 6 kwietnia 2022, 16:57 #193
trezegram: W sumie racja, niech sobie każdy ogląda co chce. Ja np, nie obejrzę ani tego, ani tego. Miłego dnia.
» 6 kwietnia 2022, 16:58 #192
mikiartur: liga mistrzów? premier league?
Ja tam wole obejrzeć Nottingham vs Coventry jak nasz Garner będzie szefa grał w środku pola :D

A tak już całkowicie na poważnie to już tak jest i trudno na to coś poradzić. Jakby tvp miałoby licencję na puchar Niemiec i premier league. I w jednym meczu gra Bayern z 3 ligowcem a w drugim Man City vs Liverpool - to by Bayern puścili
» 6 kwietnia 2022, 17:36 #191
braku: Lepszy Bayern niż juve
» 6 kwietnia 2022, 18:02 #190
KubaUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 14:23

FIFA rozważa przedłużenie meczów podczas MŚ w Katarze z 90 do 100 minut - informuje Corriere dello Sport.Niech grają jak za małolata się grało do 10 -ciu
» 6 kwietnia 2022, 14:22 #189
Piwal: Bez sensu. Lepiej gdyby grali uczciwe 90 i czas byl stopowany przy każdej przerwie w grze lub wyjściu piłki na aut.
» 6 kwietnia 2022, 14:26 #188
Gallacher: Ale im tam smarują nieźle dupska że wpadają na takie pomysły.
» 6 kwietnia 2022, 15:07 #187
wedel242: Ostatnio widziałem na Twitterze, że efektywny czas gry w drugiej połowie Atletico - United to było 25 minut a sędzia doliczył 4 XD
» 6 kwietnia 2022, 15:07 #186
MiSt: Skrócenie czasu gry do 70 minut, zatrzymywanie czasu przy każdej przerwie, brak doliczonego czasu gry - to byłyby dużo bardziej sensowne rozwiązania.

Najlepiej jednak nie zmieniać niczego :)
» 6 kwietnia 2022, 15:22 #185
Chestnut: Zróbmy coś ala Le Mans. Mecz trwa 24 godziny i dajmy na to nielimitowaną możliwość zmian. Będzie fajnie.
» 6 kwietnia 2022, 15:30 #184
swees: Oni to tam od lat mają pomysły z kosmosu, niestety niektóre wchodzą w życie. Jednym z pomysłów o jakim ostatnio czytałem to to, że jeśli drużyna wyjdzie już z własnej połowy to nie może tam wrócić :p
» 6 kwietnia 2022, 16:00 #183
mikiartur: swees ten pomysł nie przejdzie ale on w sumie w kilku sportach ma zastosowanie. Na pewno w ręcznej i chyba w koszykówce. W hokeju chyba też coś podobnego istnieje ale pewności nie mam.
» 6 kwietnia 2022, 17:39 #182
Abstrahujacy: Jak chcemy rozwiązań z koszykówki to czemu nie zabronić bramkarzowi łapać strzałów lecących w światło bramki :)
W hokeju można podawać dowolnie do tyłu. Co innego z podawaniem do przodu, bo łatwo można złapać ofsajd lub icing. Częściej zatem zdarza się, że gra po podaniu do tyłu jest przerywana, bo odbierający krążek wróci do tercji ataku zanim wszyscy pozostali ją opuszczą (offside). Warto będąc drużyną atakującą nie pozwalać krążkowi cofnąć się za linię oddzielającą ofensywną i neutralną tercję.
» 6 kwietnia 2022, 18:44 #181
motos8: Tak się zastanawiam po tym gdy pismaki doniosły, że nasi są podzieleni w sprawie TH i Pochettino. Chciałbym poznać ich zdanie na temat Mauricio. Skoro jego wolą to dlaczego? Pomijając to, że zna ligę angielską to co jeszcze się dla nich liczy? Moyes też znał ligę i guzik wyszło więc ciekawi mnie motyw. Mam nadzieję, że odpowiedzią na to pytanie nie byłoby coś w stylu "bo to fajny gościu jest, bezkonfliktowy".
» 6 kwietnia 2022, 13:44 #180
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 13:59

Brukowce twierdzą, że nasze gwiazdy są podzielone a one nie powinny mieć nic do gadania. Nie odpowiada im przełożony, który jeszcze nie pracuje w klubie? Droga wolna...
» 6 kwietnia 2022, 13:58 #179
Chestnut: Masz wypalony skład i w ostatni dzień dostajesz Fellainiego i w zimę Matę, którego nie wiadomo czy Moyes chciał znając nasz zarząd. No i oczywiście nie dostał czasu, no ciekawe czemu mu nie wyszło. :)
» 6 kwietnia 2022, 14:02 #178
motos8: To jest tylko moje zdanie, ale uważam, że Moyesowi i tak by nie wyszło. Czasem można zaobserwować takie zjawisko wśród piłkarzy i menedżerów, że są za wielcy na średni klub i za mali na giganta. Takim trenerem jest Moyes, Pochettino. Fellaini też był takim piłkarzem. Ci ludzie są gwiazdami w drużynach 4-8 miejsce w tabeli. Moyes jest świetnym menedżerem, uważam że mógłby bić się o czwarte miejsce z chyba każdą drużyną z nad strefy spadkowej. To jest gwarancja rozwoju ale dla slabszych drużyn. By zdobyć mistrzostwo, trzeba geniuszu.
» 6 kwietnia 2022, 15:27 #177
GuteFrage: Jaki dzisiaj mecz leci na TVP?
» 6 kwietnia 2022, 13:00 #176
DEPE: Lewy vs Ktos tam inny.
» 6 kwietnia 2022, 13:07 #175
Ciechanek: Uwielbiam takie komentarze i takie pytania. Tyle samo czasu, co wchodziłeś na tę stronę i pisałeś to pytanie, plus jeszcze musisz wejść drugi raz, żeby przeczytać odpowiedź, albo nawet mniej czasu zajęłoby Ci wpisanie "program tv" w google, kliknięcie w link i przeczytanie jaki jest mecz dzisiaj.
Ale to jest odwieczna plaga, ludzie wolą zapytać, zamiast samemu sobie sprawdzić, nawet jeśli zajmuje to tyle samo czasu. Nie rozumiem, wtedy się ma jakieś poczucie zadowolenia, wyższości, że ktoś coś za Ciebie zrobił? :)
To tak jakbyś miał telefon ze sobą a pytał na ulicy, która godzina.
» 6 kwietnia 2022, 13:23 #174
kckMU: @Ciechanek

On jest człowiekiem z przeróżnymi problemami, nie można blokować mu kontaktu z innymi ludźmi. Bądźmy otwarci.
» 6 kwietnia 2022, 13:32 #173
motos8: Swoje wygrał bo ryby porwały przynętę.
» 6 kwietnia 2022, 13:35 #172
Ciechanek: No może i masz rację, w takim razie odpowiadam:
Tenis ziemny - mecz pokazowy, Kopenhaga: Caroline Wozniacki - Angelique Kerber, o 15:55
» 6 kwietnia 2022, 13:35 #171
arczibald: Takie pytanko. Czy dysponuje ktoś informacjami ile punktów United straciło w tym sezonie po błędach Maguire'a i całej defensywy?
» 6 kwietnia 2022, 12:29 #170
devilek777: Prawdopodobnie wszystkie, poza meczami 0:0.
» 6 kwietnia 2022, 12:41 #169
Seszele: 39 punktów.
» 6 kwietnia 2022, 12:43 #168
Chestnut: Każda puszczona bramka to jak dla mnie błąd całej defensywy.
» 6 kwietnia 2022, 12:49 #167
Seszele: Chestnut - a pamiętasz bramkę młodego wilczka - Jessego - w meczu z Young Boys?
» 6 kwietnia 2022, 12:51 #166
Ciechanek: A jakby strzelił ziomek z 40m bombę w okienko, to czemu winna jest w tym przypadku defensywa? Pewnie mieli go zapytać kiedy będzie strzelał, wyjść i przyblokować.
» 6 kwietnia 2022, 13:24 #165
Chestnut: Nie no zawsze są jakieś wyjątki, ale takich przypadków może jest 0.1%. xd
» 6 kwietnia 2022, 13:29 #164
arczibald: Pisałem na szybko i źle sformułowałem pytanie. Chodziło mi oczywiście o błędy indywidualne Maguire które prowadziły do straty punktów i poszczególnych zawodników linii obrony. W sensie ile punktów straciliśmy przez Maguire, ile przez błędy indywidualne Shawa etc. Bo oczywiście sumując wszystkie błędy obrony wyjdzie nam te 39 które straciliśmy łącznie w 30 kolejkach.
» 6 kwietnia 2022, 13:37 #163
Chestnut: @Ciechanek od tego jest analiza, zawsze można zrobić coś lepiej, inaczej się ustawić czy inaczej zareagować.
» 6 kwietnia 2022, 13:38 #162
Ron777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 16:10

arczibald: Tak na oko to w 90 procentach straconych bramek maczał palce Twardogłowy.
» 6 kwietnia 2022, 16:09 #161
devilek777: Co ten Raphinha taki popularny tutaj, statystki ma słabe, jak na napastnika. Ktoś rozwinie temat?
» 6 kwietnia 2022, 12:29 #160
wedel242: Raphinia to skrzydłowy, i do tego gra w Leeds które jeszcze niedawno było blisko spadku. A na skrzydle robi duży młyn, potrafi dryblować, gra w podstawie Brazylii i będzie tani
» 6 kwietnia 2022, 13:51 #159
Abstrahujacy: Raphinha jest żywiołowym skrzydłowym który wybija się w słabej drużynie. Czasami takie okazy potrafią wskoczyć poziom wyżej. Choćby Diogo Jota będący tylko lepszym od kolegów w Wilkach choć bez statystyk a teraz nie gra gorzej od obecnych kolegów. Ludzie mają przekonanie, że Raphinha też mógłby rozwinąć skrzydła w lepszej drużynie.
» 6 kwietnia 2022, 13:54 #158
devilek777: Faktycznie, to nie napastnik jak mówi Wikipedia albo transfermarkt, ale najmłodszy to on nie jest.
» 6 kwietnia 2022, 21:02 #157
skowron32: Dziwię się poważne tym którzy piszą o takich transferach jak Nunez Raphinia czy Anthony? To są transfery dla Barcelony MC Liverpoolu. Dla Nas są Neymary Rice Rudgiery...my musimy mieć medialne głośne transfery nie jakieś "popierdulki" typu Raphinia! Kto to jest dla zarządu? Tylko jakiś techniczny utalentowany i dobry gracz ale to za mało dla zarządu MU no i mało medialny...
» 6 kwietnia 2022, 12:21 #156
swees: I o to właśnie martwią się wszyscy, wręcz się tego spodziewają, jednak do końca mają nadzieję, że będzie inaczej
» 6 kwietnia 2022, 16:05 #155
welllone: Przyszedł RR miał dograć sezon, zminimalizować straty. Przyjrzeć się działaniu klubu i ukierunkować go w innym kierunku. W sportowym kierunku. Jak jest chyba każdy widzi. Jego pomysły są nie do zaakceptowania od piłkarzy zaczynając i kończąc na kierownictwie klubu. O ile SAF i Gil mieli tu faktyczną władzę i na jedno ich słowo kibice wynieśliby właścicieli czy innych członków rady, tak managerowie po erze SAF-a nie mają tu absolutnie władzy. Jedyne co mogą to układać skład (a i ponoć tu też nie mieli całkowitej władzy), dobrać taktykę i zasugerować kogo chcieliby dostać. Problem w tym, że sugestia padała w wakacje, nic z niej nie wychodziło. Transfer o ile był robiony to rok później, po czym dany menago w środku sezonu był wyrzucany za brak wyników. Więc nowy trener dostawał w spadku połowę transferów poprzednika.
LvG nie dostał praktycznie nikogo z chcianych zawodników, a potrafił poukładać grę nawet z dzieciaków akademii. Słusznie nazwał klub komercyjnym, a nie sportowym. Tu liczy się zarobiony $, a presja wyników jest raczej tylko oddolna.
Nie ma obranego kierunku i nikt z zarządu tego kierunku obrać nie chce. Dlaczego tak się dzieje? Nie mam pojęcia.
Jeżeli ktoś z Was liczy na to, że przyjdzie tu Ten Haag dostanie swoje transfery i pozwolą mu zrobić większe zmiany to jest najzwyczajniej w świecie naiwny. Nie będzie tak! Nie było tak za LvG, Mou i po części Ole (choć paradoksalnie jako najmniej doświadczony trener, dostał chyba najwięcej), więc dlaczego miałoby tak być dla jakiegoś trenera z wiatrakowej ligi?
Opcje są dwie. Jest geniuszem i ulepi z tego co ma i dostanie zespół walczący realnie o trofea. Przepadnie do trzech lat jak wszyscy.
» 6 kwietnia 2022, 11:49 #154
brazylianwisnia: LVG miał absurdalne cele. Dostał jednak wzmocnienia z listy realnych piłkarzy ktorych też wskazał.
Kierunek który wyznaczył RR jest niewłaściwy. Gramy gorzej niz w zeszłym sezonie. Nie widzę by coś ekstra wycisnął z piłkarzy. Ja nie licze ze Ten Hag dostanie swoje transfery. Celem nr 1 jest manager który wycisnie maksa z tych pilkarzy co są bo nie wymienimy składu w mgnieniu oka.
» 6 kwietnia 2022, 12:19 #153
KubaUtd: Trzecia opcja może być taka że tu wogole nie trafi tylko przyjdzie Maurycy kupią Kane Rice i kibice przez chwilę będą zadowoleni a biznes się dalej będzie kręcił.
» 6 kwietnia 2022, 12:23 #152
Abstrahujacy: Mujboshe ale to by było dobre marketingowo aby ściągnąć Kane i Rice. Znów bylibyśmy najbardziej klikalnym klubem w Google.
Abstrahując od Kane, który moim zdaniem byłby znakomitym wzmocnieniem, uważam że ściągnięcie Pochettino to 100% pewność na kontynuację obecnej degrengolady. Ten Hag to jednak aż jakieś 5% na wyjście z marazmu.
» 6 kwietnia 2022, 14:03 #151
ArktoS: Widzielibyście taki skład w przyszłym sezonie?

Sancho - Nunez - Raphinia
Fernandes - Neves - Fred
Telles - Lidelof - Varane - Dalot

Uważam, że taka podstawa podstawy, żeby nie robić od razu dziesięciu transferów. Trzy transfery na początek. Dalota umieściłem dlatego, że nie wiem czy AWB odpali lub odejdzie, a Portugalczyk zasługuje co najmniej na ławkę. Freda uważam za dobrego piłkarza, jeżeli gra wyżej. Sprawdzi się jako B2B przy jednym bardziej defensywnym pomocniku i jednym bardziej ofensywnym.
» 6 kwietnia 2022, 10:56 #150
SmokuUtd: Hmmm, nie widzę żadnego głośnego i medialnego nazwiska, więc chyba nie przejdzie... Ale jak dla mnie - jestem na tak.
» 6 kwietnia 2022, 11:05 #149
Glory1878: Nikt nie posadzi kloca ściągniego za 80 mln na ławke.
Potrzeba kogoś nowego na prawą obrone, Dalot jest cienki jak sik pająka.
Do tego oczywiście śpd ( oby nie rice za ponad 100 baniek, bo to będzie dramat )
Nevesa też jestem przekonany, że nie ściągniemy skoro nie zrobiliśmy tego do dzisiaj.
Nie wiem, patrząc na te miernoty to w sumie każda pozycja wymaga wzmocnień, czy to skrzydła, czy to pomoc, czy to napad
» 6 kwietnia 2022, 11:25 #148
Glory1878: I nie wierze, że ten zarząd jest w stanie zrobić z 4 ciekawe transfery, a biorąc pod uwagę naszą kadre myśle, że jest to minimum na najbliższe okienko
» 6 kwietnia 2022, 11:27 #147
Glory1878: Dalej nie wiadomo co z zawodnikami takimi jak Mata, Matic, Jones, Lingard, Bailly, Pogba, Cavani, Henderson pewnie też będzie chciał odejść, bo szkoda kariery żeby siedzieć na ławce
I ogólnie nie rozumiem po co trzymamy takich rezerwowych skoro nie wywieraja oni w ogole presji na zawodnikach z podstawy, oczywiście poza Cavanim i może Hendersonem
Jedyna konkurencja na pozycjach to Elanga/Rashford, Dalot/AWB i Shaw/Telles i w obwodzie Lindelof

Przecież to jest dramat, robiliśmy przebudowe kadry a tu potrzebna jest przebudowa przebudowy
» 6 kwietnia 2022, 11:32 #146
atotrikos: Sancho - Nunez - ANTONY
Bruno - Laimer - Fred
» 6 kwietnia 2022, 11:36 #145
kckMU: Nie ma szans na tyle drogich transferów. Na dodatek Nunez i Raphinha są na futbolowym świeczniku.

Neves niby chętnie, ale Neves to będzie nazwisko typu Gaitan i Sneijder. Idzie do tego United, idzie, aż w końcu karierę skończy.

Problemem jest to, że ten fortepian United po prostu leży, a niektórzy chcą nazwiska, które miałyby na nim grać. Najpierw to trzeba znowu zacząć go dobrze nosić.
» 6 kwietnia 2022, 11:40 #144
vieeeri: atotrikos

A Laimer czasem nie gra w Lipsku wyżej od Haidary? Mi się on kojarzy bardziej z takim box to box jak Fred, ale koneserem Bundesligi nie jestem, więc mogę się mylić
» 6 kwietnia 2022, 11:42 #143
Szym1: KAMARA NEVES ANTONY TIMBER
» 6 kwietnia 2022, 11:44 #142
atotrikos: @vieeri Nie mylisz się ale my też obecnie gramy bez 6ki XDDD Sam Laimer bardzo ciekawy zawodnik, kapitan i tylko rok kontraktu.
Idealną 6ką którą bym chciał to Brozović ale zostaje w Interze.
William Carvalho, ze swoim spokojem luks tylko czemu tyle czasu Betis?
Douglas Luiz i Ruben Neves znają ligę, to zawsze ogromny + dla nich.
» 6 kwietnia 2022, 12:13 #141
Chestnut: Zamiast Tellesa dałbym szansę Brandonowi.
» 6 kwietnia 2022, 12:19 #140
Malej77: z takimi bokami obrony to my sie możemy bić ale o 6 miejsce...
» 6 kwietnia 2022, 14:16 #139
DaredevilUtd: Piszą, żeby tylko pisać. "menadżer Ajaxu Amsterdam ma obecnie największe poparcie", a kawałek niżej, "Równie wysoko stoją notowania Mauricio Pochettino z Paris Saint-Germain." No zdecydowali by sie, czy maja na równi szanse, czy może Erik ma wieksze... Jutro bedzie, ze jednak Poche prowadzi, ale Erik ma nie mniejsze poparcie :)
» 6 kwietnia 2022, 10:21 #138
Pochmurny: Czytam, że dalej są debaty o to kto powinien przejąć zespół, więc i ja się wypowiem. Nie mam bladego pojęcia czy z którymś z podanych panów, mamy jakikolwiek gwarant sukcesów, ale uważam, że Ten Hag byłby sygnałem, że planujemy zmiany w konkretnym celu. Każdy dobrze wie jak wygląda filozofia Holendra i do czego chciałby dążyć u Nas. Poche? Przechodząc do PSG zatarł to czym się kieruje i jak to robi. Nie wiadomo czego się spodziewać, podległości i braku autorytetu czy może powrotu do czasów Tottkow i wcześniej. Poche jest prostszą opcją i osobą na którą w razie niepowodzenia można wszystko znowu zrzucić. Erik będzie standardem do którego będzie można się odnieść i dążyć, a jeśli polityka będzie dalej upośledzona to klarownie wszystko zobaczymy. Nie będzie można obarczyć Haga transferami, polityką itp. Tego człowieka ściągasz bo wiesz, że chcesz zmian, a nie udawania na zmian.
» 6 kwietnia 2022, 09:24 #137
atotrikos: w punkt +1
» 6 kwietnia 2022, 09:40 #136
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 09:52

Dokładnie. Gość wie czego wymaga i miejmy nadzieje ze zarząd wkońcu przejrzał na oczy i da mu kredyt zaufania. Jesli zarząd nadal bedzie sprowadzał mu takich graczy jak Rice/Dybala czy przedłuzy kontrakt z Pogba to wiadome bedzie ze ten klub nigdy nie wroci na właściwe tory. I obraczanie trenera za złe wyniki nie bedzie miało sensu i kibice wkońcu zrozumieją ze problem tkwi dalej w zarządzaniu bo innego scenariusza sobie nie wobrażam. A z drugiej strony straciliby w oczach całego świata i żaden szanujący się trener by juz tutaj nie przyszedł tylko takie osobowości ala Rodgers czy Pochettino. Z Poche to tak jak mówisz on może ale nie musi. To juz odgrzewany kotlet i wszystko może się wydarzyć. Na fajerwerki raczej bym nie liczyl a ewentualna grę w LM. Nawet nie biorę pod uwagę to ze wygra tutaj jakiś Puchar. Oczekiwania do Mauricio nie byłyby zbyt wysokie i zaczynałby z mniejszą presją. Także kandydatura Pochettino nie wchodzi w ogole w gre.
» 6 kwietnia 2022, 09:50 #135
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 10:08

I głód osiągnięcia sukcesu samego menedżera jest wg mnie bardzo ważny. Pochettino nawet jakby mu u nas nie wyszło go ze względu na jego wcześniejsze osiągi nie będzie miał problemu znalezienia pracy w klubie o dużych aspiracjach - typu Big6 w Anglii czy w topowych zespołach z Hiszpanii lub Włoch. Natomiast jak Ten Hagowi nie wyszłoby w MU miałby trudniej wejść do podobnego klubu ze względu na obawę że realia wielkiego klubu o sporych aspiracjach go przerastaja.
» 6 kwietnia 2022, 10:07 #134
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 10:26

Pamietam jak Poch sam sie wypowiadal, będąc jeszcze w tottenhamie, że jest tylko trenerem, a nie mnagerem i ze nie ma zbyt wiele do gadania, tam rządzi Lev. Wiec skąd stwierdzenie, że ten brak autorytetow i podległość,jest tylko w PSG??
» 6 kwietnia 2022, 10:25 #133
brazylianwisnia: Kto wie co wniesie Ten Hag? Gość poradził sobie w Ajaxie ale co jak się okaże że transfery to była zasługa wyłącznie Overmarsa? Z pewnością nie nazwałbym go standardem. Ja oczekuje ze ktokolwiek przyjście to priorytetem będzie by zadeklarował że ma pomysł na obecną kadre. Nie chcę słuchać jak potrzebne 3-4 lata by klepać Everton i Crystal Palace.
» 6 kwietnia 2022, 12:33 #132
KubaUtd: Nie no ludzie nie ma się co sprzeczać o trenera kto by nie przyszedł trzeba go wspierać i mieć nadzieję że się uda WRESZCIE walczyć o trofea.
» 6 kwietnia 2022, 08:59 #131
sztejner: "Walczyć o trofea" -walczyć to niby na przestrzeni tych 5 lat to walczyliśmy,jakieś półfinały krajowych pucharów,2 finały w europejskich rozgrywkach,tylko co z tego jak z tej walki nic nie wynika,bo łamiemy się przy pierwszej lepszej drużynie która umie choć troszkę grać lepiej w piłkę,bądź ma większe zaangażowanie w mecz (chociażby Young Boys)
» 6 kwietnia 2022, 09:03 #130
KubaUtd: Wrócą silniejsi :)
» 6 kwietnia 2022, 09:06 #129
atotrikos: Dobrze, że jest tu już Ralf bo już ma świadomość z doświadczeniem kto jest zgniłymi jabłkami i trzeba się ich pozbyć bez skrupółów najmniejszych, mowa o Lingardzie, Martialu i Pogbie.
Rashford wpadł tarapaty ale możliwe, że jeszcze z nich wyjdzie ale o świętej trójcy już dużo napisano i zwyczajnie trzeba ich sprzedać/oddać.
Ten Hag to powiedzmy świeżość a Pochetino obawiam się, że może chcieć "odbudowywać".
» 6 kwietnia 2022, 09:13 #128
brazylianwisnia: Pochettino podoba mi się ze względu na jego filozofię intensywneog pressingu i szybkich ataków.
» 6 kwietnia 2022, 12:34 #127
Widmo: Pewnie już klepnięty.
Czekamy tylko, aż Ajax skończy swoją kampanie, oraz pompujemy balonik poprzez media by zainteresowanie wzrosło.
Przed 17.04 nic się nie wyjaśni
» 6 kwietnia 2022, 08:34 #126
marchewa11: Żaden trener nie ogarnie tego burdelu póki nie dostanie wolnej ręki w sprawie transferów i czystek w szatni. Będziemy teraz przez 30 lat tkwić w tym syfie już minęło 9 lat .
» 6 kwietnia 2022, 07:42 #125
brazylianwisnia: Nie wiem skąd mit że trener nie ma wolnej ręki. Ile czasu było krzyku ze trzeba dyrektora sportowego bo każdy manago kupuje kogo chce i piłkarze nie pasują do ogólnej wizji.
» 6 kwietnia 2022, 07:43 #124
mikiartur: Bo ogólnie w naszym klubie od odejścia SAFa nie ma zbytnio jakieś wizji. Średnio co trener to inna wizja gry. A wg mnie powinno to wyglądać tak.
1.klub ustala sobie wizje, cel odnośnie stylu gry do jakiego chcą dążyć.
2. Zgodnie z ustaloną wizja zatrudniają trenera który ma podobną wizję gry do tej którą chce osiągnąć klub
3. Kupują graczy jakich chce trener do tego stylu gry
» 6 kwietnia 2022, 09:48 #123
sztejner: Fajne to Atletico
Takie nie za ofensywne
» 6 kwietnia 2022, 07:00 #122
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 07:16

nie znasz się xD wczoraj tu usłyszałem że to przewaga skuteczności na prymitywnym tworzeniem sytuacji
» 6 kwietnia 2022, 07:16 #121
sztejner: Znaczy wiesz... antyfutbol jaki prezentują jest skuteczny,myk w tym że się tego nie da oglądać po prostu...
Za Mourinho myśmy też grali antyfutbol Ale co nam dał trofea to jego.
» 6 kwietnia 2022, 07:28 #120
KalinaRIP: Lisan jak ktoś nie umie docenić defensywy która jest tak samo ważna częścią futbolu to nic dziwnego że jedyne co potrafi z siebie wydusić to iksde i jakaś kretyńska ironia.
» 6 kwietnia 2022, 07:29 #119
Rashy10: Spoko defensywa jest owszem ważna, ale ofensywa jest równie ważna, o ile nie ważniejsza. Jak wygrywać nie kreując sytuacji i nie strzelając?
» 6 kwietnia 2022, 09:44 #118
Kondigla: Serce krwawi, podziwiam Was Diabły, że mieliście siłę oglądać dzisiejsze mecze (i w ogóle interesować się footbalem w tym czasie) ...
» 5 kwietnia 2022, 22:55 #117
PatDevil83: A czemu niby nie?! Bo?
» 5 kwietnia 2022, 23:08 #116
Kondigla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 23:16

Bo oglądanie jak dwóch największych rywali na luzie sobie przechodzi do 1/2 LM kibicując jednocześnie klubowi, który od prawie 10 lat kopie się po czole jest najzwyczajniej w świecie smutne i ja na przykład nie mam chęci się na to patrzeć.
» 5 kwietnia 2022, 23:14 #115
Chestnut: Bawią mnie tacy fanatycy. xD
» 5 kwietnia 2022, 23:21 #114
Kondigla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 23:46

Nie nazwałbym tego fanatyzmem a raczej frustracją związaną z panującą aktualnie w tym klubie sytuacją.
» 5 kwietnia 2022, 23:43 #113
Batigol222: ja bym to nazwał fanatyzmem, bo Twoją życiową tragedią jest to, że kilkunastu milionerów odpadło z rozgrywek. To tylko piłka, wiadomo, że fajnie byłoby oglądać dalej United zamiast tego dennego Atletico, ale świat się nie skończył
» 6 kwietnia 2022, 00:26 #112
PogbaKingOfMANU: Liverpool może i na luzie przechodzi do 1/2 LM, ale czy City zagrało dziś coś wyjątkowego, by tak mówić? Pewnie awansują i tak, ale 1:0 to niebezpieczny wynik i jak na moje męczyli się w tym meczu, Atletico to niewygodny rywal, zaś City nie wiedziało jak ich ugryźć, obraz gry był taki, że Sterling co chwila nurkował po karnego, oddali 2 celne strzały przez +90 minut. To średnio, a nie na luzie.
» 6 kwietnia 2022, 01:31 #111
Ciechanek: Kondigla - do największego rywala (szczególnie lepszego od nas) wypadałoby mieć trochę szacunku. Ja lubię oglądać piłkę nożną i chcę wiedzieć jak grają najlepsze drużyny na świecie. Jeśli się denerwujesz, że nasza drużyna gra źle, to chyba masz jakiś punkt odniesienia, że inna drużyna gra lepiej niż my. A skąd wiesz, że gra lepiej? Trzeba obejrzeć ich mecz. Rywal to rywal ale chodzi po prostu o szacunek. Dlaczego nierzadko bokserzy, zawodnicy sztuk walki, pływacy itp, potrafią po walce, w której czasem jeden drugiego leje do nieprzytomności, uścisnąć się i podziękować? Jak tak Ci to przeszkadza to napisz do klubu, poproś o kasetę z treningów i oglądaj tylko United.
Może powinny być aplikacje do meczów, w której musisz zadeklarować komu kibicujesz i dopiero wtedy możesz oglądać tylko mecze tej drużyny?
Zresztą nie zawsze życie jest kolorowe. Jakby nasza drużyna była na topie, a city na dnie, to już byś oglądał mecz City i co, śmiał się, że są beznadziejni. Nie za wygodne? Nie zawsze się ma co się chce.
» 6 kwietnia 2022, 06:45 #110
V3x: @PogbaKingOfMANU Czemu przedstawiasz swoja narracje, a nie to co sie dzialo. Czy City zagralo cos wyjatkowego? No coz, biorac pod uwage, ze ich gra uniemozliwila rywalowi chociazby 1 jakikolwiek strzal na bramke, to mysle, ze tak. Totalnie zdominowali mecz, bramka wpadla, za duzo za pilka nie musieli biegac, bo praktycznie ciagle ją mieli. Czekam na tak "srednio" grajce United :)
» 6 kwietnia 2022, 07:14 #109
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 15:06

Jak swoją narrację, jak podałem dosłownie fakty, czyli wynik i sytuacje bramkowe? Wiadomo było, że Atleti odda im piłkę i wyszli grać na 0:0, ale City do 70 minuty nie umieli się przebić. Zachwycają się wszędzie nimi, ale mówienie, że to był dla nich luźny mecz/luźny awans, to wyolbrzymienie. Zrobili swoje, ale znajmy skalę. Jak to była luźna wygrana, to jak nazwać ostatni mecz Liverpoolu z nami, gdzie po 5:0 im samym zrobiło się nas żal? To była luźna wygrana, a nie wymęczone 1:0 bez szans na wyższy wynik.

P.S. To, że United gra padlinę i każdy zamieniłby się na np. grające tak City, ale to nie znaczy z automatu, że zagrali wczoraj nie wiadomo co.
» 6 kwietnia 2022, 15:04 #108
mikiartur: Szczerze to ilekroć widzę Fodena to aż mnie coś w środku zżera z zazdrości.

Gościu chłopak z Manchesteru, taki talent i zmysł do gry w piłkę. I musi grać w tej niebieskiej a nie czerwonej koszulce.

Jakby on powiedzmy urodził się 5-6 lat wcześniej to pewnie by do naszej szkółki poszedł jako dzieciak. Choć kto wie jakby jego talent się wtedy rozwinął.

Ale talent niewyobrażalny.


A co do De Bruyne. To naprawdę mój ulubiony gracz z City. I choćby z jego powodu i powodu Fodena to będę kibicował w weekend City a nie Liverpoolowi.

Jak widać każdy zespół z Manchesteru musi mieć w swojej historii rudego geniusza w środku pola :D

Marzy mi się MU grające podobnym stylem jak City albo z taką zaciętością i poświęceniem siebie dla dobra drużyny jak Atletico.

Patrzenie na Felixa i Griezmanna harujących w obronie to naprawdę miły widok.
» 5 kwietnia 2022, 22:52 #107
zbyszek7: Patrzenie na Rashforda, Pogbe wczesniej Martiala i Greenwood harujacych w obronie to tez mily widok zabawny wrecz
» 6 kwietnia 2022, 03:58 #106
brazylianwisnia: Nasi przecież też mają wielki talent. Rashford jednak się zaciął, Pogba ma niestabilny łeb, Greenwood wiadomo. Duży potencjał ma jeszcze kilku chłopakow z akademii. Może nowy manago kogoś włączy do kadry.
» 6 kwietnia 2022, 07:46 #105
Masta: W końcu City znalazło sposób na te zasieki Atletico. Ja wiem ze City to odwieczny rywal etc ale mam nadzieje ze nas pomszczą. Nie mogę na te hiszpańskie gnidy patrzeć
» 5 kwietnia 2022, 22:29 #104
Anhel: Gdybym był w zarządzie United i szukałbym młodego, zdolnego i już gotowego do gry na najwyższym poziomie napastnika to moja top3 lista wyglądałaby tak:
Felix
Darwin Nunez
Haland
Kolejność przypadkowa
» 5 kwietnia 2022, 22:23 #103
Pops918: Ja bym się od Haalanda trzymał z daleka (ciągłe kontuzje, ogromne wymagania finansowe i Raiola). Pozostała dwójka jak najbardziej godna uwagi. Na Felixa raczej nie ma co liczyć, ale tego Nuneza na pewno chciałbym u nas zobaczyć.
» 5 kwietnia 2022, 22:26 #102
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 22:33

Felix kompletnie nie pasuje do Atletico, on w takim City to by PL rozjechał


Mam tez nadzieje ze jeśli pojawi się temat Darwina to Edison tam rodakowi szepnie dobre słówko o United
» 5 kwietnia 2022, 22:30 #101
mikiartur: Darwin to moje małe marzenie na środek napadu. Nie wiem jaką cenę tam Benfica woła. Jednak jak to jest coś pomiędzy 55-70 mln euro to bym próbował ściągnąć. Biorąc pod uwagę jego umiejętności i wiek oraz warunki fizyczne to, warto dać na niego tyle kasy imo
» 5 kwietnia 2022, 22:54 #100
SYSTEM: Pochetino nie poradził sobie w Tottenhamie nic nie zdobył i nie poradził sobie w PSG dlaczego niby mu ma się udać w United? Bo już pracował w tej lidzę XD Pierwsza obecnie 3 ligi: Guardiona, Klopp, Tuchel żaden z nich wcześniej nie pracował w Anglii. Guardiola by się nie nadawał do ligi Polskiej bo wcześniej tu nie pracował XD Ten Hag mimo że sprzedają mu co sezon najlepszych piłkarzy nadal utrzymuje drużynę Ajaxu w topce i konkuruje jak równy z równym z najlepszymi w LM.
» 5 kwietnia 2022, 22:20 #99
KalinaRIP: "Pochetino nie poradził sobie w Tottenhamie nic nie zdobył i nie poradził sobie w PSG"

Wysmiewasz argument doświadczenia w lidze piszac takie głupoty jak wyżej. Nie podniecaj się tak bo kto by to nie był różnie może być, przyjdzie jakiś twój wybraniec to przy pierwszym dołku pierwszy będziesz kamieniami rzucać
» 5 kwietnia 2022, 22:25 #98
MrCygan: Bo co to znaczy argument "doświadczenie w Premier League"? Wiesz, że zdecydowana większość menadżerów, którzy wygrali tytuł Mistrza Anglii, nie grało wcześniej w Premier League? I co to doświadczenie niby sprawia w kontekście zarządzania drużyną. Jeżeli menadżer ma w sobie "to coś", to przyjdzie i osiągnie tutaj sukces. To jedyny argument, który podkreślają ludzie, którzy chcą tutaj Pochettino. Poza tym nic więcej. Nie ma gwarancji, że któryś menadżer będzie osiągał same sukcesy, ale jeżeli mamy kogoś wybrać, to niech będzie to Erik ten Hag. A piłkarze, którym nie podoba się ten pomysł niech pakują manatki i idą szukać nowego klubu. Dość pobłażania piłkarzom, którzy myślą że są Alfą i Omegą w tym klubie.
» 5 kwietnia 2022, 22:33 #97
KalinaRIP: Czy ja gdzieś pisze że jest to jakiś wyznacznik? Ale ok jak już mam się wypowiedzieć w tym temacie to nie widzę nic złego w posiadaniu doświadczenia w premier league, na pewno nic tak negatywnego żeby komentować to "XD", chodzi mi natomiast tylko o to że jak już ktoś komentuje to w ten sposób to nie wypada pisać tak skrajnych idiotyzmow jak to że Poche nie poradził sobie w Tottenhamie (idk, nie wygrał treble że średniakiem ligowym ale w zamian za to zrobił z niego walczącego jak równy z równym z najlepszymi w lidze?)
» 5 kwietnia 2022, 23:16 #96
Diabelred: SYSTEM,

Serio porownujesz Guardiole Kloppa i Tuchela, którzy od lat budują swoją marke pracując w mocnych ligach z ten Hagiem, który jedyne doświadczenie jako główny trener posiada pracując w w średniej holenderskiej lidze?


,,Ten Hag mimo że sprzedają mu co sezon najlepszych piłkarzy nadal utrzymuje drużynę Ajaxu w topce i konkuruje jak równy z równym z najlepszymi w LM.''

Ajax przed ten Hagiem wygrywal majstra(de Boer też wygrywał 4 razy z rzędu majstra, przyszedł do PL i został boleśnie zweryfikowany, zresztą podobnie jak i w ostatnich latach najlepsi piłkarze z ligi holenderskiej czego zresztą sami doświadczyliśmy w przypadku Depaya i van de Beeka) będzie i wygrywać po jego odejściu. Konkurował z najlepszymi, ale w sezonie 18/19. W kolejnych dwóch sezonach nie wychodził z grupy w LM, a w tym sezonie odpadł w 1/8 że średnia Benfica.

MrCygan,

Przewaga Poche nad Holendrem jest nie tylko doświadczenie pracy w PL, ale również praca z gwiazdami jak i praca z piłkarzami o różnym profilu, stylu gry. Dla Holendra praca u nas to byłoby jak przejście z pracy jako nauczyciel ze szkoły podstawowej do szkoły średniej. Nie ma pewności, czy Holender potrafiłby się dostosować do zupełnie innych warunków pracy niż te jakie ma obecnie w Ajaxie, który w głównej mierze opiera się na posłusznych wychowankach, którzy juz od małego uczeni są pod konkretny styl gry, taki jaki odpowiada ten Hagowi.
» 6 kwietnia 2022, 00:33 #95
MrCygan: A jaką masz pewność, że Pochettino poradzi sobie w warunkach United? Skoro piłkarze nie szanują tymczasowego trenera, to jaka dla nich różnica czy to trener z PSG, Ajaxu czy Radomiaka Radom. Poza tym, to piłkarze mają się dostosować do stylu który chce trener, a nie ma odwrót. Pep, Klopp, Tuchel, czy nawet ostatnio Xavi - oni wszyscy wprowadzają SWÓJ styl i do tego stylu mają dostosować się piłkarze. Jeżeli u nas tego nie potrafią, to należy ich pożegnać. Poza tym wytykanie, że ktoś odpadł z Ligi Mistrzów, gdzie notorycznie ten zespół jest rozkupywany to trochę naiwne podejście. My z całym zapleczem finansowym odpadaliśmy na podobnym etapie, albo się nie kwalifikowaliśmy nawet.
» 6 kwietnia 2022, 01:45 #94
Radomirus: Ja się właśnie obawiam tego, że Ten Hag jeżeli by przyszedł to przyszedłby z systemem pracy z Ajaxu... czyli gra oparta na wychowankach, którzy od lat są wdrażani do pewnego sytemu gry. Plus pewnie jego własne przekonanie, że na bazie tego co ma, można zrobić coś więcej...

A my potrzebujemy transferów... na dziś a nie na jakąś nieokreśloną przyszłość - a tak się w dużej mierze dokonuje transferów w Ajaxie. My też robimy zresztą takie transfery - czasami nawet za grube miliony, tylko że większość z tych "młodych, perspektywicznych" nawet się potem nie zbliża do pierwszego składu. Bo w United konkurencja jest tu i teraz (a nie w jakiejś nieokreślonej przyszłości)a specjalnie nie ma czasu by ogrywać piłkarzy w meczach ze słabszymi przeciwnikami bo w PL nie ma takich przeciwników. Co innego w lidze holenderskiej gdzie niektóre drużyny pewnie niespecjalnie różnią się poziomem od naszej drużyny rezerw.

Czy Ten Hag potrafiłby się przestawić na zakupy na tu i teraz za kilkadziesiąt milionów? Czy potrafiłby wprowadzać takich graczy do drużyny? Czy potrafiłby sobie poradzić z ich gigantycznym ego połączonego z presją wywieraną przez agentów? Czy potrafiłby sobie poradzić z ego piłkarzy, których już mamy? To nie są piłkarze, którzy dopiero wchodzą w świat wielkiej piłki... to nie są piłkarze, którzy dopiero marzą o wielkich pieniądzach... to nie są piłkarze, którzy z góry uznają autorytet trenera bo "wygrał mistrzostwo Holandii".

Wg mnie przejście dziś do nas nawet z Ajaxu, mistrza Holandii, to nie przeskok o poziom w górę a nawet dwa poziomy. Inna mentalność, inne ambicja, inne priorytety, inna presja. Może 10 lat temu byłby to mniejszy przeskok ale dziś to jest przepaść.

Nie jestem zwolennikiem brania holendra. I czytając tutaj te wszystkie zachwyty mam szczerą nadzieję, że w połowie przyszłego sezonu (gdyby przyszedł) nie musiałbym tu gdzieś pisać - a nie mówiłem... a mam niestety spore podejrzenia, że to się tak skończy.

Jak napisał Diabelred: De Boer sobie w Anglii nie poradził... dodałbym do tego Koemana, który też zdobywał z Ajaxem (i chyba jeszcze z PSV na dokładkę) mistrzostwo Holandii i też nie okazał się wybitnym trenerem...

Wisła Kraków za Kasperczaka też potrafiła zaszaleć w UEFA, wygrywała Polską Ligę, grała całkiem atrakcyjny (jak na owe czasy) football. Ale jakoś żaden z poważnych klubów nie wpadł na pomysł by ściągać do siebie polskiego trenera. Dla mnie pomysł z Ten Hagiem jest mniej więcej na podobnym poziomie...

Piłkarze chcą Poche, Rooney chce Poche, inni byli piłkarze United też chcą Poche - no to chyba są sami idioci czytając te wszystkie opinie.
Właściwe to głównie kibice chcą Ten Haga oczekując tak prawdę mówiąc nie wiem czego... chyba tego, że okaże się Harrym Potterem z magiczną różdżką...
» 6 kwietnia 2022, 03:02 #93
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2022 03:25

MrCygan,

,,A jaką masz pewność, że Pochettino poradzi sobie w warunkach United?''

Nie mam pewności, jednak jeśli miałbym postawić kasę na to, z którym trenerem z tej dwojki jest większa szansa na osiągnięcie sukcesu, to bez chwili wahania wskazalbym na Pochettino, z powodów jakie wymieniłem wczesniej. W przypadku Holendra jest bardzo dużo znaków zapytania. Gość może być nowym Guardiola, ale równie dobrze może skończyć jak Bosz(pamiętam jak kibice BVB też się nim na początku jarali, zupelnie tak samo jak obecnie ludzie na devilpejdzu w przypadku ten Haga) czy de Boer.

Osobiście nie wiem jak inni, ale obserwuje piłkę w ostatnich latach i jakoś nie mam zaufania do holenderskich trenerow. To naprawdę nie jest przypadek, że ostatnim holenderskim trenerem, który sprawdził się poza liga holenderska, w dobrym klubie czy w ogóle topowej lidze jest LVG w Bayernie. Przez ostatnie lata próbowali m.in Bosz w BVB, LVG u nas, Koeman w Evertonie i Barcelonie, de Boer(też radził sobie świetnie w Ajaxie wygrywając 4 majstry z rzędu) w CP, van Marwijk w HSV, Seedorf w Milanie, Cocu w Derby. Wszyscy oni zawiedli.

,,to jaka dla nich różnica czy to trener z PSG, Ajaxu''

Tu chodzi o odpowiednie podejście do gwiazd. Pochettino zyskuje to doświadczenie pracując teraz w PSG, gdzie gwiazd ma aż nadto. Po pracy w PSG, będzie już wiedział( a przynajmniej powinien ) jak odpowiednio postępować z gwiazdami w zespole.

,,Jeżeli u nas tego nie potrafią, to należy ich pożegnać.''

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Problem w tym, że nie pozbędziemy się przynajmniej połowy kadry...

,,Poza tym wytykanie, że ktoś odpadł z Ligi Mistrzów, gdzie notorycznie ten zespół jest rozkupywany to trochę naiwne podejście.''

Niczego nie wytykam, tylko po prostu odniosłem się do tego co napisał SYSTEM, że niby Ajax, pomimo wyprzedazy konkuruje jak równy z równym z najlepszymi w LM, co jest nieprawda, patrząc na ich wyniki w ostatnich 2 sezonach plus obecnym.
» 6 kwietnia 2022, 03:16 #92
brazylianwisnia: Ten Hag wsumie nic nie osiągnął znaczącego. Wygranie ligii przez Ajax to to samo co PSG. Czyli też odpada? Pochettino wyniósł Tottenham - średniaka tabeli do walki o mistrzostwo anglii i finał LM. Namówił piłkarzy do ultra pressingu. Jego maszyna fajnie śmigała. Nie mam zdania który z tych panów by sobie poradził a który nie. Dla mnie obaj mają szansę na sukces.
» 6 kwietnia 2022, 07:49 #91
KubaUtd: Dawać tego Darwina Nuneza z Benficy.
» 5 kwietnia 2022, 22:15 #90
RobvanKlu5i: Oglądam z żoną mecz Liverpoolu i pozwolę sobie ją zacytować :

"Liverpool to jest drużyna, widać na boisku że są drużyną i jednością i dobrze się to ogląda a Twoje United jest na kompletnie przeciwległym biegunie "

Przykro słyszeć coś co jest tak prawdziwe...
» 5 kwietnia 2022, 21:54 #89
KubaUtd: Zazdro że razem z żonką sobie mecz oglądacie mało takich kobiet jest na świecie ;)
» 5 kwietnia 2022, 22:08 #88
Chestnut: Jest ich więcej niż Ci się wydaje. :)
» 5 kwietnia 2022, 22:14 #87
levy181: Moja też ogląda i mało tego mój 14 miesięczny syn również i o ile mały jeszcze nie wie o co chodzi i nie ma pojęcia że też będzie kibicem United (będzie miał prawo wyboru) to moja żona dobrze ogarnia o co biega ale często ciśnie po Czerwonych diabłach.
» 5 kwietnia 2022, 22:22 #86
RobvanKlu5i: Żona lubi oglądać mecze, choć bardziej lubi siatkówkę, to chętnie obejrzy mecz i co najważniejsze jest zorientowana w tym kto kim jest i kto gra ;)
» 5 kwietnia 2022, 22:22 #85
rvn10: Dobrze, że nie mam żony XD
» 5 kwietnia 2022, 22:33 #84
Ciechanek: To ujęcie Pepa i Diego obok siebie, żyjących meczem, "grających" razem z piłkarzami, pokazujących pełne zaangażowanie, było piękne. Chciałbym takiego trenera a nie przyklejonego tyłkiem do ławki albo stojącego jak kołek :/
» 5 kwietnia 2022, 21:39 #83
radlu: W B klasie jest sporo takich trenerów. Naprawdę, skakanie przy linii nie czyni żadnego trenera wielkim.
» 5 kwietnia 2022, 21:55 #82
Ciechanek: To po co w ogóle wychodzić na mecz? Wybrać skład i zostać w szatni trzeba skoro tak. Po co tam siedzieć przy murawie? Z trybun nawet lepiej widać co się na boisku dzieje.
» 5 kwietnia 2022, 22:28 #81
DjTED: Jakos to city wali glowa w sciane
» 5 kwietnia 2022, 21:34 #80
klb9k: 8 zawodników defensywnych w polu i 2 napastników. Otto Rehhagel z Euro 2004 lubi to
» 5 kwietnia 2022, 21:42 #79
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 21:27

Liverpool w 30 minut odda tyle strzalow co my z Leicester w calym meczu a graja wyjazd w LM, trzeba przyznac ze Klopp odwalil kapitalna robote tam z przecietnej druzyny stworzyl maszyne, ciekawe kiedy my dozyjemy lepszych czasow
» 5 kwietnia 2022, 21:26 #78
szymc11: Atletico nie istnieje w meczu z City. Nawet nie potrafią wyjść z połowy. To trochę pokazuje jaka przepaść jest między nimi a nami niestety;/
Cancelo i że Bruyne świetnie graja.
» 5 kwietnia 2022, 21:26 #77
arczibald: Atletico nie istnieje w meczu a i tak pewnie wygra 1 do 0
» 5 kwietnia 2022, 21:48 #76
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 21:04

No to meczyk czas start. Liczę że City nas pomści i wyrzuci tych leżaków z Madrytu
» 5 kwietnia 2022, 21:04 #75
DjTED: I kciuki za Benfica
» 5 kwietnia 2022, 21:08 #74
KalinaRIP: Oby Atletico cała edycję wygrało
» 5 kwietnia 2022, 21:23 #73
Lisan: Mam nadzieję że ten antyfutbol nigdy nie zatryumfuje
» 5 kwietnia 2022, 21:46 #72
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 21:49

Skuteczność płaczku skuteczność a nie żaden antyfutbol
» 5 kwietnia 2022, 21:49 #71
Lisan: 28% posiadania piłki, 1x przeszli na drugą połowę. Zobaczysz tam skuteczność jak świnia niebo :D
» 5 kwietnia 2022, 21:51 #70
KalinaRIP: Nie miałem tu na myśli prymitywnego spojrzenia pod kątem wykorzystania bądź nie sytuacji bramkowej.
» 5 kwietnia 2022, 22:12 #69
Bylak: 2 naszych najwiekszych rywali dzisiaj soboe gra w LM i walczy dalej, w lidze walcza o majstra. A my kopiemy sie po czole. Przykre w ch...
» 5 kwietnia 2022, 21:03 #68
brazylianwisnia: To było przykre 5 lat temu. Dziś to jest normalność. Nie nasz poziom
» 6 kwietnia 2022, 07:50 #67
ManCr7united: Kogo by nie zatrudniono jeśli nie dostanie czasu naprzyklad 3 lat to nic z tego nie będzie

Zwolnili Ogs i co Niemiec nic nie zdziałał może jak by został kto wie czy byśmy lepiej tego sezonu nie zakończyli
» 5 kwietnia 2022, 20:25 #66
brazylianwisnia: Przecież każdy trener dostał czas. 2 sezony to dość żeby widać było poprawy. Tu nie chodzi o to by ktoś odrazu walczył o majstra ale by z każdym kwartałem było tylko lepiej. Jak będzie realny progress to nikt trenera nie zwolni. Zresztą żeby w United byc zwolnionym to trzeba naprawdę słabo sobie radzić(poza top 4)
» 5 kwietnia 2022, 20:40 #65
ManUtd91: Co za różnica kto przyjdzie. Był Moyes, Van Gaal i Mou. Zero mistrzostw, zero LM. Człowiek ponad 20 lat ogląda United a ostanie 10 lat to jakaś porażka. Wiecznie każdy zespół z którym gramy jest faworytem, transfery są nietrafione i tak w kółko. Śmieją się z nas, że wydajemy ogromne pieniądze a puchary za tym nie idzie. Jeżeli coś wygrywamy to tylko dlatego że mieliśmy dużo szczęścia. Kiedy my ostatnio zagraliśmy tak z 5 spotkań z dużymi firmami i wygraliśmy z 3:0 ? Cieszmy się że Manchester United "jest największym klubem na swiecie" tylko dlatego że w Indiach nosza nasza koszulkę a w USA śledzą naszego Instagrama. To jest wyznacznik wszystkiego.
» 5 kwietnia 2022, 20:17 #64
mikiartur: Ciekawe, Guardiola zastosował podobny manewr co Rangnick w 1 meczu. I wystawił śo na prawej obronie (w tym przypadku Stonesa) nawet w obliczu nieobecności Walkera bardziej spodziewałem się przejścia Cancelo na po a na lo wejście Zinchenko
» 5 kwietnia 2022, 19:49 #63
dominikMU: Czytałem gdzieś, że podobno zarzuty przeciwko Greenwoodowi zostały wycofane przez jego dziewczynę, ale to chyba kompletne brednie? Przecież ta sprawa była podobno z urzędu?
» 5 kwietnia 2022, 18:49 #62
majk: Może w wyniku śledztwa uznali, że urzędowo to się nie nadaje do postępowania ''z urzędu'' i bez wprowadzenia zarzutu przez stronę pokrzywdzoną, sprawa będzie zamknięta.
» 5 kwietnia 2022, 18:56 #61
devilek777: Żadnych konkretów na ten temat..
» 5 kwietnia 2022, 20:03 #60
brazylianwisnia: Można ścigać z urzędu ale co to zmienia. Jak domnienama ofiara pod przysięga będzie zeznawać że nic nie było to prokurator na czym oprze oskarżenie bez głównego świadka?
» 5 kwietnia 2022, 20:42 #59
devilek777: Mam nadzieję, że wróci, nie załamie się i nie przestanie rozwijać.
» 5 kwietnia 2022, 23:09 #58
mikiartur: Podobno (info Jamie Jackson i ktoś jeszcze podawali) jakby doszło do zatrudnienia Ten Haga to podobno brane jest pod uwagę aby wziął jako asystenta kogoś kto zna angielska ligę u zaczęto mówić o Steve McClarenie (czy jak on tam ma na imię) który z samym Ten Hagiem współpracowal wTwente (gdzie jego asystentem był właśnie Ten Hag) no i jak pewnie niektórzy pamiętają - był on asystentem SAFa w latach 99-01. Później prowadził Middlesborough, rep. Anglii itd.

Odnośnie potencjalnego sztabu to kolejny taki news. Wcześniej mówiono że Ten Hag chciałby wziąć ze sobą większość sztabu z Ajaxu + mieć kogoś w sztabie z ludzi związanych wcześniej z MU. Najwięcej się mówili o Stammie i RvP ale w sumie McClaren także w sumie trochę się w to wpisuje.

Jak coś i Stevie itd. Pamiętacie to napiszcie bo ja w sumie go w sumie z prowadzenia klubu PL nie pamiętam zbytnio.
» 5 kwietnia 2022, 17:25 #57
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 18:27

No to było spoko wziął by sobie swoich ludzi z ajaxu plus jakiś 1-2 związanych z united żeby przypominali o standardach.
Niewiem jak wy, ale ja to najbardziej bym chciał powrotu rene niekoniecznie jako asystenta, tylko jako członka sztabu(trenera).
I jeszcze jedno, praca jako asystent, a jako smodzielny trener(menedżer) to 2 rożne rzeczy także nie patrzcie na to, że im nie poszło jako menedżerom, bo jednak asystentami byli dobrymi.
» 5 kwietnia 2022, 18:26 #56
KubaUtd: â?  Oficjalnie: Kieran Tierney z powodu kontuzji wypada z gry do końca sezonu. Szkota czeka operacja lewego kolana.
Kiepska informacja dla "Kanonierów".
No to nie za wesoło u nich a już myśleli z kim będą grać w LM.
» 5 kwietnia 2022, 17:22 #55
mikiartur: To już bo widać we wczorajszym meczu z Tavaresem. Gościu mega nieobliczalny. Nie zdziwię się jakby Artysta szukał jakieś zmiany formacji jeśli Tavares wciąż będzie taki nieidpiwiedzialny. Lub ew. Przesunięcia na lewą Cedrica jeśli Tomiyasu zdrowy lub jeśli wyzdrowieje
» 5 kwietnia 2022, 17:27 #54
PastaDoCiasta: Coś słyszałem jeszcze o Partey'u że po oc coś mu doskwiera ale on akurat co chwilę kontuzjowany
» 5 kwietnia 2022, 17:49 #53
Piotrek1991d: Wczoraj w programie Jej Wysokosc Premier League jeden z ekspertow powiedzial ze najlepsze dla United w obecnej sytuacji byloby zajecie 8 miejsca i skupieniu sie na odbudowie druzyny bez grania w pucharach.Chyba jednak malo kto sie z tym zgodzi
» 5 kwietnia 2022, 14:16 #52
Witcheraard: Imo to w tej drużynie leży mental i to od dawna, oni grają jakby się bali podać piłkę na 5 metrów.
Wystarczy popatrzeć jak wyglądają kontry teraz a jak wyglądały za Olka. Oni się boją zagrać na jeden kontakt, wykonać jakieś progresywne podanie. W kólko na bezpiecznie ty do mnie ja do Ciebie.
» 5 kwietnia 2022, 14:22 #51
DevoMartinez: Po pierwsze i najważniejsze żeby grać z pierwszej piłki to zawodnicy muszą się uwalaniać od rywali czyli być w ruchu. Przecież cała nasza gra to statyczne stanie, kilku się chowa, kilku nie wychodzi do piłki, czasem ktoś zrobi ruch za plecy obrońcy gdzieś z przodu ale to takiemu można najwuyżęj długą piłkę posłać. My podobno mamy dorych technicznych graczy a nie potrafimy pograć piłką i się przy niej utrzymać. To gdzie ta technika? Srodek pola u nas niestety leży, nie potrafimy nawet wyjść spod presingu grając piłką. Niestety ale ten zespół trzeba zbudować od nowa bo teraz to jest zlepek, jedni pasują do gry kontrą, inni do głębokiej linii obrony, inni do gry klepką. 8mka gra na DM, DM musi holować piłkę wysoko bo nie ma komu (Obraz z meczu gdzie wszedł Matic i wyręczął Pogbe w atak z piłką). Szkoda gadać...
» 5 kwietnia 2022, 14:35 #50
braku: Jeśli jednym z najlepszych piłkarzy w tym sezonie jest fred to ja się z tym zgadzam
» 5 kwietnia 2022, 14:36 #49
Witcheraard: @DevoMartinez
I ja się z tym wszystkim zgadzam tylko nasuwa mi się pytanie, jakim cudem oni zaczęli grać statycznie skoro jeszcze rok temu biegali całkiem żwawo? Czemu Bruno który jest geniuszem nagle przestał słać idealne piłki i stał się wiatrakiem? Czemu Rashford co mecz robi cosplay ducha ale straszy to co najwyżej swoją grą, gdzie rok temu wkręcał wszystkich w ziemię?
Po ostatnim meczu z Leicester myślałem nad tym dobrą godzinę i tak na prawdę to wszystko się rypło po odejściu Olka, jakby przestali wierzyć że mogą wygrać. I moim zdaniem dlatego grają jak grają, apatia aż miło. Może Ralf po prostu nie jest dobrym motywatorem (i nie ma co go winić, nie każdy może taki być) a im może tego najbardziej obecnie potrzeba.

Takie luźnie przemyślenia ode mnie.
» 5 kwietnia 2022, 14:55 #48
GeoVo: @Witcheraard
Oni przestali grać z nadejściem drugiego meczu w sezonie. Wydaję mi się, że porażka w finale LE oraz porażka naszych brytyjskich reprezentantów w finale Euro odcisnęła piętno na drużynie. Sytuacja bardzo podobna do tej w Tottenhamie po finale LM, tam też był nagły zjazd graczy (wydaję mi się, że brak wiary) a po przyjściu Mourinho ich gra jakoś za wiele się nie poprawiła, czyli sytuacja podobna do naszej.

To, że możemy nadal marzyć o zajęciu miejsca w TOP 4 bo mamy na to matematyczne szanse to tylko, źle świadczy o lidze. Są 3 mocne ekipy, które ugruntowały swoją pozycję od początku sezonu i ekipa pościgowa, która ciągle się przetasowuje na 4 miejscu.
» 5 kwietnia 2022, 15:37 #47
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 16:19

Moze i masz racje oczywiście jeśli chodzi o LE. Natomiast co nam szkodzi zagrać w tej Lidze Konferencji ? Zawsze dodatkowe mecze i niech sobie tam grają rezerwy a nawet młodziki. Nie musi jeździć tam podstawowy skład. Niewiem czy to byłby taki zły pomysł wysyłać własnie tam drugi garnitur i przy okazji sprawdzać młodzież... Co innego w LE bo tam to juz troche inny poziom i ten Puchar jest traktowany bardziej poważnie przez kluby niż kilka lat wcześniej.
» 5 kwietnia 2022, 16:16 #46
PauloKuhan: zawsze w konfederacij moga grac rezerwy
» 5 kwietnia 2022, 16:43 #45
DevoMartinez: Witcheraard: Za Ole też trochę inne założenia gry były. Nastawieni byliśmy przez lata jego panowania na gre z kontry, szybki transfer piłki z obrony do ataku (tu się Bruno świetnie sprawdzał), zawodnicy ataku mieli większe przestrzenie przy kontrach. Od momentu kiedy przyszedł Ronaldo trzeba było zmienić założenia i bardziej grać piłką i kreować. Cr7 jednak to nie ta prędkosćć. O zmianie stylu gry świadczy chyba trochę też i sprzedaż szybkiego Jamesa. Sprowadzenie Sancho który jest raczej kreatorem. Wypożyczenie Martiala.

Druga sprawa zwolnenie Ole. Tam był na bank podział w szatni. jedni chcieli zmiany inni woleli Ole. Czkwaka i pretensje pewnie są do teraz. Czyli słabsze morale, zniechęcenie i rozczarowanie pewnie też w niektóyrch siedzą. Do tego ciężko zagonić niektórych do pracy skoro kase dostają i tak mimo braku wyników.

Teraz to czego nam trzeba to dobry taktycznie menager który ma wizję jak ten zespół ma grać, przy tych zawodnikach których ma (wielu odejdzie) + wzmocnić zespół 2-3 transferami kluczowymi dla preferowanego stylu. Do tego musi mieć na tyle mocną osobowość by w niego zawodnicy uwierzyli. Takie jest moje zdanie.
» 5 kwietnia 2022, 16:49 #44
Witcheraard: Paradoksalnie Arsenal wczoraj sprawił że wciąż mamy matematyczne szanse na TOP4, nie wiadomo jak będzie grać Chelsea. W cuda nie wierzę ale może się miło zaskoczę. Kluczowy bezpośredni mecz z armatkami.

Co za czasy że Arsenal swoją grą daje więcej nadziei na sukces United niż samo United XD
» 5 kwietnia 2022, 13:25 #43
gawlo4: Jest jeszcze totenham :/
» 5 kwietnia 2022, 13:30 #42
mikiartur: Patrząc na tabelę to my mamy obecnie więcej niż matematyczne szanse na awans. 3pkt straty do Totkow i 3 pkt (potencjalnie 6pkt) straty do Arsenalu mając mecz bezpośredni.
Patrząc na 8 kolejek przed końcem to mało.
Ale co to da jak u nas nie widać żadnej stabilizacji. Zremisowaliśmy z Leicester i trudno powiedzieć, byśmy jakoś zasłużyli na więcej w tym meczu ( Leicester może nawet szybciej zasłużyło na wygraną). A rywali będziemy mieć jeszcze trudniejszych. Arsenal, Liverpool grający o mistrza, Chelsea do tego kilka niebezpiecznych drużyn jak choćby Crystal Palace. Skoro my nie umiemy wygrać z Leicester które jest najsłabsze od 3 sezonów to jest dość pewne że jeszcze sporo pkt stracimy.
I ew. 2 zwycięstwa z Evertonem i Norwich niewiele zmienia bo to drużyny które obecnie w PL są najsłabsze. A potem 6 meczy z czego 3 z ekipami nigdy + CP Brighton i Brentford.

Nie zdziwię się jakbyśmy nawet jeszcze bardziej się zblizyli do Arsenalu po meczu z Norwich. Ale później mamy 6 meczów bardzo trudnych z których na obecną chwilę wątpię że 10 pkt wyciągniemy
» 5 kwietnia 2022, 13:40 #41
Witcheraard: Mecz z Live to naturalnie 3 punkty w plecy i chyba każdy się zgodzi, nie wiem co myśleć o Chelsea bo obecnie nie gra jakoś wybitnie, tutaj akurat jestem w stanie uwierzyć w remis. Trzeba za wszelką cenę zlać słabsze ekipy, nawet jeśli mamy grać w tych meczach antyfootball. Zobaczymy jak kapiszony się podniosą bo jeśli zgubią punkty z Brighton to będą na drodze Leicester z poprzedniego sezonu.

Liczmy że Arsenal i Chelsea spadną z rowerka bo obecnie nasi nie dają żadnych argumentów żeby w nich wierzyć.
» 5 kwietnia 2022, 14:11 #40
sztejner: Solskjaera i Rangnicka łączy jedno - obaj nie są trenerami
» 5 kwietnia 2022, 12:57 #39
StrawFoot: Geniuszu, Ferguson też nie był trenerem, lecz menedżerem.
» 5 kwietnia 2022, 13:11 #38
sztejner: już się posypałeś brokatem czy jeszcze czekasz aż za wybitną wypowiedź dostaniesz 50 lajków ?
» 5 kwietnia 2022, 13:14 #37
JasnaLiryka: A Ty na co liczyłeś:D ? Tą błyskotliwą wypowiedzią.
Dobre dobre, śmiechłem nawet:)
» 5 kwietnia 2022, 13:24 #36
StrawFoot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 13:32

No Typie, jak można nie rozumieć różnicy międzie trenerem a menedżerem?
» 5 kwietnia 2022, 13:31 #35
Seszele: Sztejner - znawca piłki nożnej.
» 5 kwietnia 2022, 14:37 #34
Lisan: Wielu boi się się to przyznać głośno ale ja powiem to wprost: Rangnick zawiodłeś.
Po co to było?
Smialiście się i linczowaliście Olka a zapewnił: pewne TOP4, finał LE, 2x półfinały w pucharach.
Ralf mial uratować sezon a przegrał wszystko. O TOP4 możemy dziś pomarzyć, śmiejąc się przez łzy z kulawego Arsenalu.
Miała być czystka i zmiana stylu a tymczasem tuzy pokroju Maguire i McTomineya wciąż są wystawiani co mecz w I składzie. Kolejny sezon stracony.
» 5 kwietnia 2022, 12:43 #33
atotrikos: No wszystko wypisałeś jak na tacy, nie śmierdzi Ci nic ? tzn oprócz Rangnicka XD
» 5 kwietnia 2022, 12:45 #32
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 12:54

Tak wiem to wszystko przez Ronalda który przyszedł odcinać kupony a przy okazji strzelił 20 bramek xD hamulcowy
» 5 kwietnia 2022, 12:53 #31
Pyra: Ole 3 lata
Wygrane trofea - 0
Kompromitacje - multum

Już to, że go nie ma, Rangnick jest tymczasowym i możemy dograć Ten Haga było warte wywalenia pana od wf tam gdzie jego miejsce.
» 5 kwietnia 2022, 12:55 #30
DEPE: w pilce noznej, ogolnie w sporcie, wazne sa czasami małe kroki aby zrobic ten wiekszy. Są momenty ze trzeba isc krok po kroku, step by step. I ten przegrany final LE z Villareal mogl byc tym brakującym kroczkiem aby zrobic wiekszy (dla druzyny ktora probowal budowac Ole - sami widzicie, dzis ta druzyna jest trupem, nie do odratowania). Puchar to puchar. Wazny glownie ze wzgledow psychologicznych a to dla pilkarzy United jest niezywkle dzis wazny. Bo jesli nie mozesz nic wygrac, szarpiesz sie, ale jednak dochodzisz do tego finalu, i finalnie dostajesz w pape no to psychologicznie jest ciezko.
» 5 kwietnia 2022, 12:57 #29
atotrikos: @DEPE Ten przegrany finał był idealnym momentem na zakończenie pewnego etapu. Wtedy powinniśmy zmienić managera.
» 5 kwietnia 2022, 12:59 #28
mikiartur: Po czasie zgadzam się z Depe. Choć fakt że wcześniej tego nie dostrzegalem. Ale ogólnie przegrany finał le, przegrany finał przez Anglików w ME, szybkie odpadnięcie Portgualii, szybkie odpadnięcie Francji, przegrany finał przez Brazylię.

Nikt z naszych nie podniósł trofeum w zeszłym roku. Musi im to jednak siedzieć w psychice. Może ten niestrzeżony karny w finale z Włochami ciągle siedzi w głowie Rasha albo Sancho. Trudno powiedzieć.
Myślę że nowy trener musi na przestrzeni 3-4 okienek dostać 10-12 graczy na własną modłę. A nuż się uda coś zdobyć.
Obecna grupa jest rozjechana psychicznie. Część z nich można jeszcze odbudować, ale z niektórymi po prostu trzeba się pożegnać.

A co do Rangnicka. Nie ukrywam że pewnie liczyłem że osiągnie więcej. Choć wciąż uważam że jego zatrudnienie to był dobry ruch.
On po prostu wybrał inną drogę bycia tymczasowym. Ole czy wielu innych tymczasowych w innych klubach zaczynało od złagodzenia i oczyszczenia atmosfery. Od uproszczenia gry i leczeniu na tzw. nowej miotle. Natomiast Rangnick mam wrażenie że zaczął zmieniać na gorąco i na szybko ten styl gry. Bo trzeba przyznać że gramy inaczej niż za Ole. Czy lepiej to zależy od meczu. Ale inaczej. Możliwe że takie podejście spowodowało że TOPR się oddaliło. Jednak mam nadzieję że to pół roku pomoże przy wyciągnięciu wniosków odnośnie budowania składu na przyszłe sezony + może trochę ułatwi przejście do stylu gry nowego menago któremu (patrząc na kandydatów) bliżej jest do stylu prezentowanego przez RR niż przez Ole.
» 5 kwietnia 2022, 13:13 #27
Blau: Ole zanim został zwolniony zdążył uzbierać 17 na 36 możliwych punktów z czego 13 z nich było już po pierwszych 5 meczach. Później wszystko się posypało i następne 7 meczów to już 5 porażek, remis i jedna wygrana. Dodatkowo nic nie wskazywało na to, że coś się zmieni, bo drużyna z meczu na mecz wyglądała coraz gorszej. A to wszystko po trzech latach pracy i wydaniu kilkuset milionów na transfery.

Co do Ralfa to ciężko ocenić jego prace. Za jego kadencji przegrywamy znacznie rzadziej, ale za to bardzo dużo remisujemy. Do tego Ralf przyszedł w trakcie sezonu, zastał całkowicie rozbitą drużynę i nie wydał ani jednego funta na transfery w zimę.

Moim zdaniem oceniania Ralfa w takich samych kategoriach jak Ole jest trochę niesprawiedliwe. Ole miał czas i środki na zbudowanie odpowiedniej drużyny i koniec końców nic z tego nie wynikło. Ralf nie miał ani jednego, ani drugiego.

Mam nadzieję, że szybko uda nam się zakontraktować nowego trenera. Szkoda że Ralf zostanie w roli konsultanta, bo szczerze mówiąc jako dyrektor sportowy mogłyby być bardzo fajną opcją.
» 5 kwietnia 2022, 13:18 #26
DevoMartinez: Ragnick poprawił gre w obronie w stosunku do Utd Ole i to jest fakt. Za to atak mu wypadł i mamy problem z kłuciem rywali. Martial, Greenwood out. Cavani ciąłe kontuzje, Rashford pod formą. Został Ronaldo i Sancho. Ciut mało jak na 3 pozycję, a gdzie ławka? W przyszłym roku dałbym szanse Dialo bo nie wierze, że kupimy kogoś na PS przy takich brakach jakie będą w środku pola po sezonie.
» 5 kwietnia 2022, 14:44 #25
StrawFoot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 12:44

No cóż, pora się pożegnać. Moja przygoda z futbolem to była piękna historia. Inter Morattiego, Milan Berlusconiego. Rewelacyjny Lyon gdzie grał Coupet, Toullalan, Revelliere. Rewelacyjny Celtic z Nakamurą, McGeadym. Wisła z Żurawskim, Frankowskim i Kosą. Piękne czasy kiedy piłkarze grający w danym klubie byli jego największymi kibicami. Gdy Scholes mówił, że jedyna sytuacja w której zagra dla Morattiego będzie wtedy gdy Moratti kupi United. A Wy zaraz już przez drugą dekadę będziecie gnili o trofea, płacząc o trofea. I że co taki Poche osiągnął, zastanowił się jeden z drugim pusty łeb ilu menedżerów powąchało murawy finału Ligi Mistrzów? Że Ole i Mou to porażka, bo co to jest niby wicemistrzostwo Anglii? Puknijcie się w te puste łby, a ja zacznę powoli przerzucać się na rugby, na koniec powiem Wam jedno. Życzę Wam, aby Wasi szefowie w pracy zawsze mieli wobec Was takie same wymagania jakie Wy macie od Manchesteru United. Howgh. A dlaczego się żegnam? Luźna atmosfera na murawie, uśmiechy i poklepywanie po plecach z przeciwnikiem po przegranym meczu z z Liverpoolem to już dla mnie za wiele. Manchester United jak McDonalds, kibicujemy marce, nie drużynie, nie klubowi. To tak jakby bojówki Leroy Merlin ścierały się z Ikeą. Koniec futbolu.
» 5 kwietnia 2022, 12:41 #24
PastaDoCiasta: Ok boomer
» 5 kwietnia 2022, 14:02 #23
mikiartur: RB Leipzig's Konrad Laimer will have an absolute advocate in Rangnick at #mufc. He could be a topic of conversation for United in the next transfer window #mulive [@bild, @Sport_Witness]
» 5 kwietnia 2022, 12:22 #22
atotrikos: "Pressing machine" to bardzo dobry target. Austryjak to typ pracusia nie gwiazdy, idealny materiał.
» 5 kwietnia 2022, 12:33 #21
atotrikos: AC Milan jest bardzo blisko sfinalizowania kontraktu ze Svenem Botmanem jako pierwszy kontrakt na następny sezon, prace w toku. Rozmowy przebiegają zgodnie z planem od miesięcy - Romano Cygano.


My nie umiemy w transfery.
» 5 kwietnia 2022, 12:15 #20
RedFox: Bo Milan ma Maldiniego, który wykonuje u nich mega robotę.
» 5 kwietnia 2022, 15:31 #19
trance: Ibrahimovic powiedział, że żeńska drużyna Barcelony mogła by pokonać męską reprezentacją MU, nawet jeśli byłyby w ciąży. Tak nas szanują, no ale, praca Woodwordów i innych tego typu procentuje :)
» 5 kwietnia 2022, 12:07 #18
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 11:59

Man City 1.
Liverpool 2.
Chelsea 3.
Spurs 4.
Arsenal 5.
WHU 6.
CR 7.

Siuuuuuu
» 5 kwietnia 2022, 11:58 #17
mycka86: Tego 7 miejsca też nie byłbym taki pewien :)
» 5 kwietnia 2022, 13:19 #16
zeetkaes: Już widzę ten lament jak ten Hag nie ogarnie, bo tutaj co niektórzy oczekują ze wygra PL, tu miną lata. W Ajaxie miał struktury silny skład jak na ligę holenderską, tak jak Saf za swoich czasów.
Poche w Southamton i Totkach wychował wielu piłkarzy którzy u niego grali na super poziomie, a u ten Haga nie wiadomo czy to zasługa struktury klubu cze jego warsztatu.
» 5 kwietnia 2022, 11:51 #15
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2022 12:09

Tylko pamiętaj, że Ajax to kuźnia talentów i każdy wyróżniający gracz odchodzi po dobrum sezonie do innego klubu więc Ten Hag za każdym razem musiał uzupełniać swój zespół zatem struktury nie miał.
» 5 kwietnia 2022, 12:09 #14
NoLogo: Miał - kuźnia talentów, bo struktura jest właśnie taka, że dzieciaków chowają od najmłodszych lat, do pierwszej drużyny i sprzedaż. Taśmowa produkcja to właśnie struktura na której bazuje sukces Ajaxu.
» 5 kwietnia 2022, 12:22 #13
mikiartur: Myślę że jednak warszta solidny ma. Zanim został trenerem Ajaxu, był w Utrechcie i dwukrotnie z nimi wszedł do europejskich pucharów.
A przed nim Ajax miał problem z regularnym zdobywaniem mistrza Holandii. Więc sport progress ten zespół ma za jego kadencji
» 5 kwietnia 2022, 12:25 #12
zeetkaes: Własnie miał młodzików którzy grali tym samym systemem co pierwszy skład. Reszta drużyn z Holandii tak samo wyprzedaje najlepszych zawodników
» 5 kwietnia 2022, 12:26 #11
Diabelred: zeetkaes,

,,W Ajaxie miał struktury silny skład jak na ligę holenderską, tak jak Saf za swoich czasów.
Poche w Southamton i Totkach wychował wielu piłkarzy którzy u niego grali na super poziomie, a u ten Haga nie wiadomo czy to zasługa struktury klubu cze jego warsztatu.''

Dobrze napisane. M.in. z tego wlasnie powodu osobiscie wole Poche niz ten Haga.

mikiartur,

Utrecht to po prostu druzyna z miejsc 4-6, takze czy to byl taki sukces? Duzym sukcesem by bylo gdyby prowadzac ten klub chociaz powalczyl o majstra.

,,A przed nim Ajax miał problem z regularnym zdobywaniem mistrza Holandii.''

2010-11, 2011-12, 2012-13, 2013-14 w tych sezonach Ajax z de Boerem wygrywal majstra, wiec 4 sezony z rzedu... Pozniej po latach dominacji przyszedl slaby 2014-15. Nastepne sezony Ajax minimalnie przegrywal majstra odwiednio 2, 1 i 4 pkt.
» 5 kwietnia 2022, 16:28 #10
klb9k: City ma swojego łysego to my też będziemy mieć. Dorzucając Stama jako asystenta to sukces murowany bo ilość łysych zdecydowanie będzie na naszą korzyść.
» 5 kwietnia 2022, 11:30 #9
xMASAx: Trochę się obawiam. Tu nie chodzi oczywiście o sukcesy, tylko o to z jakim klubem do tej pory pracował. Ajax to jednak klub o dobrze zorganizowanej strukturze. Mający jasną wizję footballu i rozwoju młodzieży. Gdzie w szkoleniu wychowanków bardzo dużą uwagę przykłada się do wyszkolenia technicznego.
U nas natomiast jest bałagan, brak jasnej polityki transferowej. Wyszkolenie techniczne naszej młodzieży opiera się na technikach podania do bramkarza a najbardziej ryzykowne zagrania, to podanie wszerz. To była taktyka z czasów Fergusona, gdzie opieraliśmy się na szybkich skrzydłach, które były w stanie dośrodkować piłkę do napastników. Poza tym lepiej wykorzystywaliśmy stałe fragmenty gry. Teraz mamy inną taktykę, ale szkolenie młodzieży idzie starym trybem. Nam jest potrzebna totalna rewolucja, a nie szukanie managera na miarę SAFa. Ferguson był twardym gościem, który sam kontrolował większość aspektów. Teraz niestety mamy tylko zmiany kosmetyczne i cały czas żyjemy reliktami przeszłości. Ja nie umniejszam nic SAFowie, ponieważ to był wielki człowiek, ale miarą jego sukcesu było budowanie zespołu pod siebie. Teraz nasz zarząd wymienia tylko managera i na siłę próbuje go łączyć z przeszłością. A to Moyesowie i LVG na siłę wciskano Giggsa, bo on ma być. Potem to z samo z Fletcherem. Gość, który jest dyrektorem technicznym, którego obowiązki są zupełnie niesprecyzowane, w zasadzie to gość nawet sam nie potrafi sprecyzować co dokładnie robi. Siedzi na ławce, od czasu do czasu coś przekaże na boisku, ale nadal nie wiadomo czym się zajmuje. To samo z kolejnym spadku po SAFie i OGS, Phelanie. To nie są zdrowe warunki do pracy dla kogoś kto ma coś zmienić. Niby zarządzasz częścią sportową klubu, ale gdzieś obok masz gościa od zarządu, który ma być :) Kto kiedykolwiek zarządzał ludzi, to wie jaki to jest komfort psychiczny w pracy :)
» 5 kwietnia 2022, 11:18 #8
mikiartur: Z tego co mi się kojarzy to Ci trenerzy akurat kogoś z klubem związanym sami chcieli. Pewny nie jestem ale Mourinho chyba np. Chciał Carricka. Z Giggsem i Scholesem wcześniej to w sumie nw jak bylo
» 5 kwietnia 2022, 11:47 #7
KubaUtd: Pracował też w Utrechcie gdzie zdobył 4 miejsce w lidzie jak na taką drużynę to sukces bo ostatni raz 4 miejsce mieli z 20 lat temu:)
» 5 kwietnia 2022, 12:01 #6
xMASAx: Moyes jeszcze może tak. W sumie Giggs był wtedy grającym trenerem. Ale już u LVG, to już te relacje nie wyglądały za dobrze. Ale to może być moje odczucie. Zwłaszcza, że był jego asystentem, a to już dość wysoka pozycja. Nic to. Zobaczymy co czas pokaże. Kogo nie zatrudnią, to będę kibicował tak jak robiłem, to wcześniej :)
» 5 kwietnia 2022, 12:49 #5
kckMU: Cóż, on przynajmniej nie osiwieje po 2 sezonach na Old Trafford.
» 5 kwietnia 2022, 10:40 #4
Lisan: Pogba nie lubi tego
» 5 kwietnia 2022, 10:12 #3
MrCygan: Panicza Pogby i tak nie będzie w tym zespole w następnym sezonie. A przynajmniej mam taką nadzieję
» 5 kwietnia 2022, 10:50 #2
kamtor: Zaczyna się coś dziać oby ten hag jak najszybciej przyszedl
» 5 kwietnia 2022, 10:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.