Manchester United vs Everton. Zapowiedź 7. kolejki Premier League

» 1 października 2021, 11:40 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po emocjach związanych z Ligą Mistrzów wraca na boiska Premier League. Czerwone Diabły w sobotnie popołudnie zmierzą się z Evertonem na Old Trafford.
Manchester United vs Everton. Zapowiedź 7. kolejki Premier League
» Manchester United w 7. kolejce Premier League zagra z Evertonem
Który z październikowych meczów Manchesteru United w Premier League będzie Twoim zdaniem najtrudniejszy?
Manchester United w ostatnim meczu z Villarrealem długo trzymał swoich kibiców w niepewności. Pierwsze zwycięstwo w obecnym sezonie Ligi Mistrzów udało się zapewnić dopiero w piątej minucie doliczonego czasu gry. Gola na wagę trzech punktów zdobył Cristiano Ronaldo.

Kto? Manchester United vs Everton
Kiedy? 02.10.2021, 13:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Starcie z Evertonem będzie ostatnim przed październikową przerwą na mecze reprezentacji. Czerwone Diabły na zgrupowania chciałby udać się w dobrych humorach. Najpierw trzeba będzie jednak pokonać The Toffees.

Manchester United ostatniego ligowego spotkania na Old Trafford nie wspomina miło. Zespół Ole Gunnara Solskajera przegrał z Aston Villą (0:1) i nie zaprezentował dobrego futbolu. Wpadka z Evertonem nie wchodzi więc w grę, jeśli norweski menadżer chce mieć spokojną przerwę od ligowego futbolu.

Sytuacja kadrowa:
W składzie Manchesteru United będziemy mieli kilka zmian w porównaniu do starcia z Villarrealem. Na prawą stronę defensywy wróci Aaron Wan-Bissaka, który był zawieszony w spotkaniu Ligi Mistrzów. Na mecz z Evertonem nie zdoła wykurować się również Luke Shaw, który zmagał się z przeziębieniem i urazem barku.

Kontuzje w zespole Manchesteru United leczą też Marcus Rashford, Amad Diallo i Harry Maguire. Kapitan Czerwonych Diabłów w spotkaniu z Aston Villą nabawił się urazu uda.

W zespole Evertonu do treningów wrócił Dominic Calvert-Lewin, ale angielski napastnik nie będzie jeszcze do dyspozycji Rafaela Beniteza na mecz na Old Trafford. Coraz bliższy powrotu jest też Seamus Coleman. Uraz kolana leczy Richarlison, a z zespołem nie trenuje Andre Gomes.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Varane, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, Matić – Pogba, Fernandes, Greenwood – Ronaldo

Everton: Pickford – Digne, Keane, Mina, Godfrey – Iwobi, Allan, Doucoure, Townsend – Gray – Rondon

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Robiliśmy to wielokrotnie w tym klubie. Graliśmy przeciwko bardzo dobrej drużynie, częściej byliśmy przy piłce, ale za bardzo otwieraliśmy się przy kontrach. Ta wygrana musi dodać nam energii, trzeba iść za ciosem. Kolejny mecz nadchodzi bardzo szybko. Piłkarze nie będą rozpamiętywać ostatniego spotkania.


Rafael Benitez – Nie można koncentrować się tylko na jednym piłkarzu, nawet jeśli jest to Cristiano, bo każdy inny zawodnik może strzelić gola. Trenowałem Cristiano w Realu Madryt i był jednym z najlepszych profesjonalistów. Ciężko pracował, dobrze trenował, dbał o swoje ciało. To prawdziwy przykład profesjonalizmu.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Evertonem:
DataSpotkanieWynik
15.12.2019Premier League: Manchester United - Everton1:1
01.03.2020Premier League: Everton - Manchester United1:1
07.11.2020Premier League: Everton - Manchester United1:3
23.12.2020Puchar Ligi: Everton - Manchester United0:2
06.02.2021Premier League: Manchester United - Everton3:3


Przedmeczowe ciekawostki:
– Dla Manchesteru United i Evertonu będzie to już 59. spotkanie w Premier League. Bilans jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 37 zwycięstw, 12 remisów i 9 porażek.

– Ostatnia ligowa konfrontacja obu zespołów miała miejsce w lutym tego roku. Czerwone Diabły zremisowały na Old Trafford 3:3, wypuszczając wygraną w czwartej minucie doliczonego czasu gry.

– Manchester United jest niepokonany w ostatnich 9 meczach u siebie z Evertonem we wszystkich rozgrywkach.

– Czerwone Diabły przegrały zaledwie 1 z ostatnich 12 spotkań z Evertonem w Premier League (6 zwycięstw, 5 remisów). Ostatnia porażka miała miejsce w kwietniu 2019 roku, gdy The Toffees wygrali na Goodison Park 4:0.

– Manchester United tracił przynajmniej jedną bramkę w ostatnich ośmiu meczach Premier League. Czerwone Diabły po raz ostatni dłuższą serię bez czystego konta w najwyższej klasie rozgrywkowej miały pomiędzy wrześniem 1970 a lutym 1971 roku (10 meczów).

– Everton stracił 10 bramek w ostatnich czterech wyjazdowych meczach Premier League. To tyle samo, co poprzednio w 14 wyjazdowych spotkaniach.

– Każda z ostatnich ośmiu porażek Manchesteru United w Premier League miała miejsce na Old Trafford. To najdłuższa seria porażek bez przegranego meczu na wyjeździe w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii.

– Cristiano Ronaldo ma szansę na swój 200. występ w Premier League (87 bramek). Portugalczyk będzie 24. piłkarzem Manchesteru United, który będzie mógł pochwalić się tak imponującą liczbą występów.

– Rafael Benitez w roli menadżera przegrał 7 z 9 wyjazdowych meczów z Manchesterem United w Premier League. Hiszpański szkoleniowiec może zostać pierwszym w historii menadżerem, który na Old Trafford wygrał z trzema różnymi klubami. Wcześniej w Teatrze Marzeń świętował zwycięstwa w marcu 2009 roku (4:1 z Liverpoolem) i maju 2013 roku (1:0 z Chelsea).

– Arbitrem sobotniego meczu będzie Michael Oliver. Na sędziego VAR wyznaczony został Stuart Attwell.

Spotkanie Manchester United vs Everton rozpocznie się w sobotę 2 października o godzinie 13:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Fernandes: Byłem wyznaczony do rzutów karnych
Następny news »
Ronaldo domaga się szybszej gry Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


Anhel: Zgodzę się ze Donny dostawał mało szans albo jak już dostał to grał z cala rezerwowa 11 ale ludzie jeśli ma się parcie na grabie to powinnien pokazać na boisku ze chce grać, nikt nie wymaga od niego ze minie 5 zawodników i strzeli bramkę ale napędzać akcje ofensywne to by mógł a tego nie robi, nie zakłada pressingu, nie pokazuje tej boiskowej złości wiec czym ma przekonać trenera? Tym ze poda pare razy z klepki do tylu ? Z drugiej strony Ole w ciągu już tego całego pobytu Donnego u nas powinien dać mu szanse rozegrania całego spotkania z podstawowa 11 i to w dodatku na jego ulubionej pozycji (dziwie się ze tego nie zrobił w poprzednim sezonie kiedy wiadomo było już ze majster odjechał), a Norweg jak go wypuszcza w podstawie i gra się nie klei to potem pierwszy który dostaje wędkę to jest Donny, rywal opada z sił a drużyna zdobywa bramki i wyglada to tak jakby cala wina była po stronie Holendra
» 2 października 2021, 12:20 #132
SzarimMusty: Każdy zawodnik poza rytmem meczowym gra gorzej. Do tego daj teraz cały taki skład. Z całym szacunkiem ale moim zdaniem Donny nie dostał zbyt wielu szans. Holender powinien wejść w zwykłym meczu z podstawowym składem i wtedy udowodnić ile jest wart.

Ostatnio Bruno ssie na boisku więc... może niech Holender popisze się w którymś z najbliższych meczy grając za nie potrafiącego się odnaleźć Portugalczyka? Byłaby to szansa i dla Holendra ale także pokazanie Bruno, że jak obniży loty to przywita się na stałe z ławką.
» 2 października 2021, 12:26 #131
Himself: Czytaliście może wywiad Bonnuciego na temat Ronaldo ? Jaki miał negatywny wpływ na drużynę ,obawiam się ,że u nas będzie podobnie ,zresztą już to widać
» 2 października 2021, 12:15 #130
artix206: Ronaldo nie gra w Lpoolu, obudź się.
» 2 października 2021, 12:21 #129
RyannMistrz: To tylko pokazało, że w juve nie ma zbyt bystrych graczy
» 2 października 2021, 12:24 #128
KalinaRIP: Himself ale ze zrozumieniem to juz tego nie laska bylo przeczytac? Moze po prostu naglowek tak na ciebie wplynal pelikanie? O Ronaldo wypowiedzial sie pozytywnie, bardziej kamyk do ogrodka reszty, ktorzy mysleli ze samo sie wygra bo Ronaldo
» 2 października 2021, 12:28 #127
Vamp: U nas są tacy inteligenci z Pogbą na czele ze taki scenariusz jest tutaj nie możliwy :D
» 2 października 2021, 12:31 #126
RyannMistrz: Nie widzę tego, że pagba, bruno czy rashford będą podawać tylko do Ronaldo licząc, że on sam wygra nam mecz.
» 2 października 2021, 12:57 #125
Vamp: eh czemu zawsze gramy w sobotę i do tego tak wcześnie bo już o 13:30. Nie mogliby grać w niedziele wieczorem albo w poniedziałek żeby nie zepsuć człowiekowi weekendu ;/
» 2 października 2021, 12:13 #124
axel52: Kufa nie zdążę, mam 150 km
» 2 października 2021, 12:13 #123
Lahcimek93: @axel52 Nie spiesz się kolego, drugą połowę obejrzysz! Lepiej się spóźnić niż nie mieć możliwości oglądania nigdy więcej.
» 2 października 2021, 12:28 #122
mordynator: Oby Jesse w pierwszym.
» 2 października 2021, 12:04 #121
ManUtd9097: Mordy warianty:D Kac bomba i za ok 1,3h meczyk , lecimy po 3 pkt , i odpiera.... się od Olka , przyjdzie czas żeby go rozliczyć.3:0 Glory!!Pozdro
» 2 października 2021, 11:53 #120
marcino186: Kac jest straszny
» 2 października 2021, 11:56 #119
Mlodyrash: youtu.be/zdu6c-qtg28
» 2 października 2021, 11:47 #118
eragon30971: Myślicie że mamy dzisiaj jakieś szanse na odniesienie zwycięstwa?
» 2 października 2021, 11:41 #117
trezegram: Jak jesteś kibicem Evertonu to faktycznie nie ma szans.
» 2 października 2021, 11:52 #116
Himself: Jakieś tam są,ale zapewne znowu będzie męczenie buły
» 2 października 2021, 12:08 #115
Patrikos71: Jak Ole nie wystawi Van de Beeka to już na pewno straci piłkarza w 100% i chłopak będzie wymuszał transfer już w styczniu. Wielka szkoda, że tak mu się marnuje karierę.
» 2 października 2021, 11:00 #114
SzefSzefow: Wielka szkoda, że zmarnowaliśmy na tego blondynka 40 milionów euro czyli ponad 160 milionów złotych. Tylko tego mi szkoda
» 2 października 2021, 11:04 #113
LukasMUFC: Liczy się dobro drużyny a nie dobro van de beeka. Gość dostał kilka szans i kompletnie ich nie wykorzystał był jednym z najsłabszych na boisku. Jest po prostu za słaby na ten klub. Nigdy nie byłem zwolennikiem tego transferu.
» 2 października 2021, 11:05 #112
pazur: to nie Klub ani Ole marnują vdb tylko on marnuje się sam, nie potrafiąc grać w piłkę. Może warto rozwinąć " karierę" w trzeciej lidze holenderskiej, albo w drugiej rosyjskiej
» 2 października 2021, 11:27 #111
Patrikos71: Nie mówmy o szansach jak wchodzisz na ostatnie 5-10 min - to nie granie w fife na konsoli.
W przeciągu roku pełny mecz zagrał ostatnio z WH w pucharze z całą nową 11stką.. tam wszyscy słabo wyglądali
Chciał iść na wypożyczenie/transfer - to Ole zablokował..Irytujące bo chłop był jedną z kluczowych postaci w pięknie grającym Ajaksie.
» 2 października 2021, 11:32 #110
marcino186: Przecież Ole go nie chciał tylko właściciele.
» 2 października 2021, 11:57 #109
Diabelred: Patrikos71,

Gość zagrał już u nas prawie 1600 min, a ja wciąż nie wiem jakie są jego atuty, mocne strony. Na tą chwilę niestety mamy Depaya ver 2.0.
» 2 października 2021, 12:06 #108
Freddie: Ale byloby to fajne jakby tak dzis zagrali w koncu DOBRY mecz czyli kcja za akcja strzaly gole takie 3-0 4-1...
» 2 października 2021, 10:48 #107
MaciasDevil: To będzie mniej nerwowy mecz niż w środę, to napewno. Powiem wam że duet Victor-Raphael wyglądał naprawdę dobrze. Varane zrobił jednego mega klopsa z Villarealem, ale bez konsekwencji na szczęście a Lindelof zagrał bez większych błędów. Oby dzisiaj zagrali jeszcze lepiej. Przede wszystkim liczę na Cavaniego od 1 minuty i oczywiście zwycięstwo. GGMU!
» 2 października 2021, 10:32 #106
HarryBrown: Victor w tym sezonie jak na razie prezentuje się solidniej od Harrego.
» 2 października 2021, 11:03 #105
KOw11alMUN: Kurcze widzę, że wiele osób zamienia Ronaldo na Lukaku w FPL-u ale coś czuję, że dzisiaj CR7 strzeli 2 brameczki. Obym się nie mylił ;) Jazda na Everton! Idealna godzina do oglądania meczu!
» 2 października 2021, 10:25 #104
atos1987: Jeżeli nadal będziemy się tak mordować taktycznie to ciężko to widzę.
» 2 października 2021, 10:10 #103
Brontozaur: Kamień z serca spada na myśl o AWB na prawej stronie zamiast Dalota.
Kurcze o 13 kończę prace a mecz o 13:30,rower musi wejść na ultraobroty bo drogi powrotnej mam akurat 30 minut :D a trzeba jeszcze ubrać strój meczowy oraz przygotować szwedzki stół to jest paluszki i piwo. GGMU !
» 2 października 2021, 10:06 #102
DailySmoker: Mam ten sam problem, tylko że mam 100km do przejechania, więc dpf dzisiaj sadzy się pozbędzie:D
» 2 października 2021, 11:46 #101
tom93: Spodziewam się ciężkiej przeprawy. Everton nie raz uprzykrzył nam życie. Mam nadzieję, że polecimy na fali niesieni środowym zwycięstwem. Jak to mawiał Gorn - Do boju!! :)
» 2 października 2021, 09:49 #100
Saberem47: Gorn to głupek był. Swojego zioma bił w kopalni xd
» 2 października 2021, 11:03 #99
DaredevilUtd: Menagieeeery z DP, ale tu można sie taktyki na oglądać, ustawień, składów itp, itd, iXD
» 2 października 2021, 08:21 #98
Paps: A o czym mają pisać na stronie poświęconej drużynie piłkarskiej?O pogodzie czy polityce?
» 2 października 2021, 08:25 #97
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2021 09:54

No oczywiście, ze najlepiej nic nie wnoszace taktyki i wymarzone sklady, bo przecież DP jest czytane przez SolskjÄ,Śra i spółkę, a jak sie nie dostosuja, to płacz lament i obelgi w ich strone XD
» 2 października 2021, 09:51 #96
rizx: Idąc tym tokiem rozumowania powinniśmy wprowadzić zakaz pisania czegokolwiek o piłce, bo przecież naszych opinii o meczu lub po nim Ole i tak nie przeczyta
» 2 października 2021, 10:25 #95
Pochmurny: Daredevil, e ty ziomuś, a co wniósł twój komentarz? Za taką hipokryzję powinien być ban bo po co tu taki użytkownik co sam się czepia, a wali bezwartościowe teksty
» 2 października 2021, 10:51 #94
mikon70: Jak ktoś nie obraza piłkarzy i pisze o swoich przemyśleniach, to ma do tego przecież prawo. Nie wiem o co ty się czepiasz. Przecież każdy z nich wie, ze wpływu na to nie ma koniec końców, ale dzielą się swoimi spotrzezeniami na temat gry jako kibice.
» 2 października 2021, 11:41 #93
Ghostpl: Ja bym osobiście. Postawił na spo na DVB a Bruno zdiol żeby zobaczył że się da go ruszyc i nie jest święta krowa
» 2 października 2021, 03:52 #92
jean6: Ja bym osobiście dał Ci pałę z gramatyki.
» 2 października 2021, 07:04 #91
ManUtd9097: Kurna Olek ;) Czarny Olek , kto oglądał to wie o co chodzi ;D Wierzę w tę projekt , i popieram Olka cały czas, chociaż widzę że jest nienajlepiej z takim składem. Powiem wam że po transferze CR7 przypisałem już nam puchar PL,albo CHL. Po ostatnich meczach jest nienajlepiej z ladę (jest skał , nie ma ładu) Na temat jednego Brazylijczyka w środku pokoju pola już się nie będę wypowiadał, bo on nie łapie się na poziom Pl. Olek musi to ogarnąć , albo w nast. SeZ trzeba zmienić menag, Olka ost. szansa , wierzę że będzie sukces na koniec sezonu. GG Man Utr!! Wasze zdrowie!!
» 1 października 2021, 22:29 #90
BajtiMU: Zastanawiałem co zrobisz z tym zaoszczędzonym czasem dzięki tym skrótom ale Tobie zwyczajnie spieszyło się na kielicha ;D

Za jutrzejsze zwycięstwo! ;)
» 1 października 2021, 22:43 #89
KalinaRIP: Kurde po nicku myślałem że to 307 się nawrócił i dla odmiany jakieś normalne słowa na temat menagera United, ale to chyba awykonalne
» 2 października 2021, 05:23 #88
KalinaRIP: Oj tam zaraz pozytywnie. Wystarczy normalnie
» 2 października 2021, 06:56 #87
Wafelek100: tak z innej beczki Panowie ciekawe dlaczego Beniteza nie przygarnie jakiś mocniejszy klub, po realu kolejno newcastle, dalian a teraz everton ;) pamietam jak odnosił sukcesy z Liverpoolem.
PS. myśle że taktycznie niestety jest o wiele lepszym trenerem niż Ole
» 1 października 2021, 22:25 #86
Robert3344: Kiedyś się wypowiadał, że kocha miasto Liverpool i jego rodzina tam mieszka, wiec stąd te wybory Newcastle czy everton, bo są najbliżej. Chiny to był skok na kase. Benitez to dobry trener, może na topke już nie da rady, ale bycia fachowcem nie można mu odmówić. zresztą swoje zdobył już w karierze i niczego nie musi udowadniać.
» 2 października 2021, 08:21 #85
mikiartur: Co do składu to biorąc pod uwagę krótki odpoczynek pomiędzy meczami i jeden ledwie trening przed meczem to chciałbym coś takiego:

DDG
AWB Lindelof Varane Shaw/Telles
Donny Matić
Sancho Lingard Ronaldo/Martial
Cavani
Pora dać odpocząć trochę Fernandesowi i Greenwoodowi. Natomiast Pogba także trochę gorszą formę złapał. Fred mnie w ostatnich meczach nie przekonywał. A Scott ewidentnie jest jeszcze pod formą. Ronaldo z jednej strony mógłby odpocząć. Ale z drugiej strony, może nie jest w wybitnej formie ale narazie piłka go szuka i ma dobrą serię. Poza tym chciałbym zobaczyć jego współpracę z Cavanim. Lingard swoją grą zasłużył na mecz od 1 minuty. Jednak 2 gole i asysta to naprawdę niezłe liczby jak na początek sezonu. Sancho nie grał tydzień temu więc powinien być w dobrej formie. Poza tym widać że jego forma powoli rośnie. Cavani to raczej oczywisty wybór. Nie grał jeszcze od pierwszej a w środę zaliczył bardzo dobre wejście z ławki. A co do środka pola to od dawna mówię, że powinniśmy spróbować ten środek w poważnym meczu. I nadal jestem takiego zdania, zwłaszcza że inni na tą pozycję są raczej trochę dalsi od wysokiej dyspozycji. A co do lewej obrony. Wiadomo, że Shawa akcje wciąż wyżej stoją. Ale skoro nie będzie w pełni zdrowy to wolałbym Tellesa. Wiem że w obronie pewny nie jest. Ale może gol mu da mu ognia i wzrośnie mu forma. Bo co jak co, ale debiutancki TAKI gol w lidze mistrzów, przy pełnym Old Trafford to coś mocnego. I może go poniesie.
» 1 października 2021, 22:00 #84
mikiartur: jakaś drama się tu działa przez ostatnie 3h? że usunęli m.in mój komentarz odnoszący się do sytuacji z Ruffneckim itd?
» 1 października 2021, 21:48 #83
Bolech1991: U mnie to samo, ruffnecky to przyjaciel adminów. Może obrażać, wyzywać, ubliżać, włos mu z głowy nie spadnie, jedynie prawdziwi zdrowo myślący szczerzy kibice bana dostaną
» 2 października 2021, 08:19 #82
Wirus: Cakir zawieszony przez UEFA za rażące błędy w meczu Atletico - Milan
» 1 października 2021, 21:30 #81
Bolech1991: od lutego 2013r. powinien być zawieszony
» 1 października 2021, 21:41 #80
mikon70: Nie zawieszony, tylko wywalony i dostać dożywotni zakaz sędziowania
» 1 października 2021, 22:09 #79
HarryBrown: Wydaje mi się, że w środku pola Ole jutro wyjdzie z Holendrem i Serbem. I trzeba się przygotować znowu na ciężki mecz bo Benitez na pewno będzie robić zasieki obronne.
» 1 października 2021, 21:09 #78
awe: Skad takie przeczucie ? Nie widze szans na taki duet, a nawet na gre jednego z nich, Everton bez ofesnywy jutro, wypadaloby bardziej ofensywny sklad.
» 1 października 2021, 21:50 #77
HarryBrown: Ole musi trochę rotować. Scott dochodzi po operacji. Co prawda z meczu na mecz jest coraz lepiej ale nie jest jeszcze w takiej dyspozycji żeby zasuwać co 3 dni. A Fred bez zdrowego Scotta jakoś się nie odnajduje na murawie. Oczywiście mogę się mylić ale ja bym zaryzykował jutro z Donnym i Maticem. Wydaje mi się, że Donny może być na pozytywnym wqrwie po środzie.
» 1 października 2021, 23:13 #76
Bolech1991: Ronaldo - Cavani - Sancho (Mason)

a za plecami Pogba i Bruno

takiego ataku od 1 minuty jestem ciekaw :)
» 1 października 2021, 20:51 #75
uzarczyq: No jedna kontra i tracimy brame xd
» 1 października 2021, 21:32 #74
SickRabbit: Oglądacie kanał 442oons na yt?
» 1 października 2021, 19:42 #73
Chestnut: Tak, oglądam od 2012 albo 2013 roku. :)
» 1 października 2021, 21:05 #72
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2021 19:43

Dawać już mecze z topem,a nie ciągle średniaki. Od początku sezonu w lidze i LM gramy z ogórkami.
» 1 października 2021, 19:42 #71
JasnaLiryka: :D Sam jestes ogorek
» 1 października 2021, 19:46 #70
Himself: I w połowie tych meczy wtapiamy
» 1 października 2021, 20:47 #69
rreddevilss: DDG

AWB Lindelof Varane Shaw

Matic Van De Beek

Bruno

Greenwood Ronaldo Sancho



Taki skład bym chcial, ale raczej hez szans Pogba i ktos z dwojki Fred/McT zagrają
» 1 października 2021, 19:41 #68
Kibicutd: De Gea wan bissaka lindelof varane telles
Mctominay pogba Sancho bruno grenwood ronaldo
» 1 października 2021, 19:33 #67
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2021 19:21

Richarlison, Andre Gomes, Seamus Coleman i Dominic Calvert-Lewin niedostepni. Everton mocno osłabiony. Najlepsza smietanka ofensywna nie gra. Musimy to wygrać nie ma innej opcji.
» 1 października 2021, 19:20 #66
RedRevolta: Czyli postawią mocno na defensywę, nie wiem czy jest się z czego cieszyć.
» 1 października 2021, 19:22 #65
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2021 19:26

To juz nie mnie to kwestionować. Od tego mamy naszego trenera ktory musi nauczyc naszych piłkarzy szybkiej gry kombinacyjnej do przeforsowywania takiej żelaznej defensywy. Nie oni jedyni z nami bedą murowali. Zreszta wcale sie nie zdziwie jak stracimy bramke bo w obronie i srodku pola rownież mamy mega dziury i kazda druzyna sobie stwarza sporo sytuacji do strzelenia bramek. Nie wszystkie druzyny ostatnio murują z nami a i tak mamy problem nawet wychodzac z kontry.
» 1 października 2021, 19:25 #64
RedRevolta: I powiem Ci, że to mnie najbardziej przeraża w tej drużynie, nie potrafimy wzbudzić u przeciwnika "strachu", pozwalamy na zbyt wiele, po strzelonej przez nas bramce cofamy się i nie dążymy do kolejnej bramki, chyba tylko z newcastle to fajnie wyglądało, brakuje mi tego, ja starej daty jestem i tęsknie za tą agresywną grą z naszej strony.
» 1 października 2021, 19:42 #63
damian2987: Mógłby dostać szansę Donny, kosztem mopa Pawełka...od kilku spotkań męczy bułe.. już nie wspomnę o braku podpisu na nowej umowie... tyle Ole mówi o tej rotacj w składzie... odwagi! Nie mylić z odważnikiem;)
» 1 października 2021, 19:20 #62
DjTED: VDB na defensywnym pomocniku.... Andrzej to je....e
» 1 października 2021, 19:32 #61
DjTED: Po tym co on odstawial ostatnio to chyba juz nigdy tu nie zagra
» 1 października 2021, 19:56 #60
braku: Jutro będzie ciężki mecz. Everton miał tydzień żeby się przygotować a my jeden dzień.
» 1 października 2021, 18:39 #59
kckMU: Drużyny Beniteza mogą wygrywać, przegrywać, być Liverpoolem, Evertonem czy Dalian Pro, ale zawsze walczą z tą naturalną pasją, której wymagałbym od każdej jednej pieprzonej drużyny na świecie. Zwycięstwo będzie bardzo cenne.
» 1 października 2021, 17:59 #58
mikiartur: Po prostu trzeba ich zdominować i trzymać koncentracje do końca. Nie mają mega pewnych śo przy piłce wiec to też można wykorzystać.
» 1 października 2021, 18:05 #57
Batigol222: Dziubaski, jak sądzicie: do 11 na atak w FPL Cavani czy Firmino (obok Lukaku i CR7)?? Z jednej strony: coś mam przeczucie, że El Matador ukąsi w tej kolejce. Z drugiej: Firmino dopiero co machnął dwie brameczki w LM, a City prawdopodobnie będzie nieźle wymęczone na Anfield
» 1 października 2021, 17:22 #56
KalinaRIP: Nie żebym był jakimś znawca fpl ale imo żadnego z nich bym nie brał. Wątpię by Ole wystawił dwie 9 w wyjściowym składzie, a jak zauważyłeś Liverpool gra z City więc Firmino może mieć problem. I też wydaje mi się że nie zagra w pierwszym składzie kosztem Joty. Chyba że liczysz też na ławkę rezerwowych to wtedy Cavani
» 1 października 2021, 17:26 #55
Batigol222: Na razie ciągle jest u mnie Saint-Maximin i 4 bańki w banku, ale on trochę za długo już przynosi punkciki. Myślałem, że może Vardy/Bamford, ale ten drugi kontuzjowany, a w Leicester jakoś tak średnio wierzę. Co do Liverpool/City to zakładam, że Kloppy tam wyjdą od początku ultra pressingiem a Anfield będzie fruwało w powietrzu, więc kto wie ile bramek tam padnie...
» 1 października 2021, 19:14 #54
69eyes: Z ciekawości zapytam jaki OR? Nikt normalny w tej grze nie rozważa takich graczy jak Firmino i Cavani. Po za tym nie wiem czy wiesz ale City ma najlepszą obronę w lidze, stracili 1 gola, przyjmują najmniej strzałów na bramkę a ty piszesz, że nie wiadomo ile bramek padnie, imo max 1.
» 2 października 2021, 00:24 #53
Gronkier89: Liczę na pewne zwycięstwo 3-0 chociażby. Gramy u siebie, jesteśmy faworytem, więc 3pkt. i następny meczyk
» 1 października 2021, 17:16 #52
KlejnotNilu: Jessie powinien wyjsc w 1 skladzie.
JLingz jest aktualnie naszym najlepszym graczem obok CR7 i nie nalezy marnowac jego potencjalu zostawiając go na lawce. Nazwiska nie grają. Niech grają Ci, ktorzy prezentują najwyzsza forme w danym momencie. Bruno out, JLingz in.
» 1 października 2021, 16:45 #51
DjTED: Lingard gra lepiej jak wchodzi z lawki
» 1 października 2021, 16:57 #50
is200second: Zostawmy Bruno na ławce niech rozgrywa JLingz, aha :D
» 1 października 2021, 17:03 #49
Gronkier89: Bruno out ? Trzymajcie mnie bo nie wyrobię.
» 1 października 2021, 17:11 #48
awe: DjTED skad takie stwierdzenie? Ile razy go widziales od pierwszej min w MU?
Tez wole zeby wszedl z lawki, ale nie w 89 min, tylko kolo 70 a nawet 60 jesli na skrzydle jest zle, a ostatni tak jest, rozumiem ze ogolny zamysl KlejnotuNilu, zeby po prostu grali pilkarze w formie, a nie nazwiska.
» 1 października 2021, 19:24 #47
DjTED: awe: No gral niedawno od 1 minuty. I grał slabo. On musi wchodzic na podmeczonych to wtedy jest jak kiler
» 1 października 2021, 19:33 #46
mikiartur: Chcialbym zobaczyć wygraną w ładnym stylu. Jednak będąc realistą trudno się tego spodziewać. W takim razie po prostu liczę że doliczymy kolejne 3 pkt i ze względnym większym spokojem w naszym klubie zacznie się zgrupowanie kadry. Jednak jeśli na 6/7 meczów między przerwami kadrowymi mamy bilans 3 wygrane 3 porażki to nikt nie powinien być zadowolony. Nawet jak wygramy z Evertonem jutro.
» 1 października 2021, 16:45 #45
szymc11: Chciałbym wygrać z Evertonem.. zwłaszcza na wzgląd Beniteza.. Nie trawię gościa.
» 1 października 2021, 16:36 #44
szymc11: W razie gonienia wyniku (np przegrywamy... 75min) (a np Bissaka grałby kiepsko.. zaryzykowałbym Lingaardem na PO_)
» 1 października 2021, 16:15 #43
BNK: Tego jeszcze nie było...
» 1 października 2021, 16:53 #42
RedDan: Pogba zamiast DDG. Miałby skąd dogrywać swoje długie piłki, do tego jest duży, poradziłby sobie.
» 1 października 2021, 16:58 #41
Gronkier89: Hehe dobre.
» 1 października 2021, 17:12 #40
szymc11: Valencia też nie był PO...
» 1 października 2021, 17:33 #39
Kasjusz: Ale miał zupełnie inną charakterystykę. Lingard pasuje na PO jak ryż do rosołu.
Kiedyś miałem pomysł, żeby spróbować tam Jamesa. Ale nawet to w fifie.
» 2 października 2021, 07:53 #38
szymc11: A ja bym dał taki słkad:
DDG - obrona taka sama - VDB-Matic- Sancho Ronaldo Cavani
» 1 października 2021, 16:14 #37
Bylak: Pytanie z innej beczki. Grał ktoś w efootball 22? Warto to ściągać? Widzialem, że wiele błędów graficznych. Może się ktoś wypowiedzieć?
» 1 października 2021, 14:56 #36
Chestnut: store.steampowered.com/app/1665460/eFootball_2022/#app_reviews_hash

Tutaj masz recenzje. :)
» 1 października 2021, 15:01 #35
Dejfmi: aż sobie dzisiaj ściągnę i zagram meczyka, zobaczymy co to za wynazalek
» 1 października 2021, 16:01 #34
DjTED: Najgorsza gra w historii steama, to zobowiazuje
» 1 października 2021, 16:58 #33
mikon70: PES na PSP to były piękne czasy. Jeszcze grałem wtedy takim Sahą czy Smithem na ataku. Fifa im bardzo ustępowała w wersji na tę konsolę, ale na resztę platform uważam, że jednak Fifa to za wysokie progi dla Konami.
» 1 października 2021, 18:11 #32
Wirus: Najbardziej co mnie razi, to porażka u siebie w "domu", na Old Trafford. Tu powinna być twierdza, gdzie każdy przyjeżdża o jak najniższy wymiar kary. Tak było za SAF'a, był taki czynnik strachu dla gości.

Teraz to nasi piłkarze myślą, że jak ktoś przyjeżdża to już boi sie nazwy stadionu, ale niestety goście może czują respekt, ale jak widzą naszych piłkarzy to już nie czują tego strachu.

Szkoda też porażki z AV oj szkoda. Mam nadzieje, że teraz na Evertonem wezmą sie w garść i wygrają.
» 1 października 2021, 14:42 #31
marchewa11: Skład ok tylko Fred na ławę a Lingard do pierwszego skladu.
» 1 października 2021, 14:40 #30
is200second: Jaki Martial ma drybling intuicyjny na małej przestrzeni to chyba tylko Neymar coś takiego potrafi. Co się z tym chłopem stało, ja dalej wierze se jak wróci Rashford to będą nasze podstawowe boki pomocy plus CR na szpicy.
» 1 października 2021, 14:32 #29
devilek777: Co Ty wygadujesz, jakie podstawowe boki, jak Rash i Martial grają z tej samej strony.
» 1 października 2021, 14:34 #28
is200second: Masz rację, ja jednak Rasha widziałbym na prawej stronie.
» 1 października 2021, 15:15 #27
Bukaku: Bez przesady, chyba nie widziałeś dryblingu Bernardo Silvy na małych przestrzeniach
» 1 października 2021, 15:29 #26
is200second: Oczywiscie też się zgadzam natomiast Silva nie ma takiego odejścia.
» 1 października 2021, 16:06 #25
SzefSzefow: Brak DCL i Richalisona tak naprawdę tylko utrudnia nam sprawę, bo Everton wyjdzie ultra defensywnie.
» 1 października 2021, 14:29 #24
Wirus: Brak Richarlison'a i Dominic'a Calvert-Lewin'a będzie naszym wielkiem wzmocnieniem. Musimy wykorzystać ten fakt i ograć Everton.
Jak tu będzie wpadka jak z AV lub nawet remis, to będzie kolejny kamyczek do stawu OGS.
» 1 października 2021, 13:59 #23
SzefSzefow: W tym stawie jest tyle kamyczków, że ciężko to stawem nazwać.
» 1 października 2021, 14:26 #22
devilek777: To wyjdź z tego stawu, trochę ich mniej będzie.
» 1 października 2021, 14:35 #21
Bolech1991: znowu o 13:30 :(
» 1 października 2021, 13:38 #20
Killgor: jednego placzka mniej
» 1 października 2021, 14:36 #19
SkilledHydra16: Już mogę wam powiedzieć jak będzie wyglądała nasza gra. Klepanie bez pomysłu w ataku i od czasu do czasu wylew w obronie. Dziękuję za uwagę
» 1 października 2021, 13:38 #18
mikon70: Jaki wynik będzie?
» 1 października 2021, 13:45 #17
Cieniu: Ziemniaczku podasz jeszcze może numery w totka. Albo, który szejf wybrać w konkursie RMF FM.
» 1 października 2021, 13:53 #16
Litosci: Czyli styl gra mamy wypracowany skoro kazdy wie jak bedziemy grać. W takim wypadku wasze gadanie o braku stylu jest smieszne.
» 1 października 2021, 14:43 #15
Robert3344: Taaa Matic, który jest w formie zagra na pewno. Nie z Ole takie numery. McFred i Pogba na lewym jak ulał. Już na prawdę mnie irytuje Ole, bo się uparł jednej rzeczy i będzie ją katować aż przegramy parę meczy z rzędu i zacznie szukać nowego ustawienia dopiero. Widać gołym okiem, że tacy gracze jak Matic, Donny czy Lingard są w na prawdę dobrej formie i wykazują dużo energii żeby się pokazać jak z najlepszej strony. Ale nie! będzie z uporem maniaka stawiać McFreda, którzy będą kopać się po czole kolejny sezon, bo Greenwood, Ronaldo i Pogba nie mogą biegać w pressingu. Super taktyka żeby polegać na leniach z przodu, a jak nagle jednemu czy drugiemu nie idzie to problemy i wielkie zdziwienie, że DNA nie sprawia, że przeciwnicy się rozchodzą na boki. Ole ogarnij się proszę i pokaż jaja, że kolektyw i forma graczy jest ważniejsza od indywidualności i pupilków. Jeżeli Ole tego nie pojmie to skończy na bruku na koniec sezonu, a United z rozwalonym zespołem, gdzie po sezonie odejdą Cavani, Lingard, Pogba, Matic a prawdopodobnie transfer request złoży Donny, Bailly, Dalot, Martial, Telles, Henderson.
» 1 października 2021, 13:32 #14
Cieniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2021 12:53

Sztywniutko! 2-0 dla najlepszej piłkarskiej drużyny na świecie. Manchester United kocham Cię.
» 1 października 2021, 12:53 #13
rreddevilss: Chris Wheller podaje ze Donny juz w styczniu bedzie chcial odejsc , jesli go puscimy to wymienic na typowego SPD ( Rice, Ndidi, Bissouma, Neves)
» 1 października 2021, 12:32 #12
KanapowyEkspert: No tak, ktoś puści swojego czołowego zawodnika w środku sezonu, to nie fifa, chyba ze wiadomo, oferta będzie nie do odrzucenia, oby tylko nie skończył jak Sanchez, Sancho, Di Maria, Depay i tak dalej, i tak dalej, zawodników kupuje się pod projekt, strategie i styl a tego wam brakuje
» 1 października 2021, 13:56 #11
Pyra: Fred, Marić, Pogba
zbijcie mnie
» 1 października 2021, 12:18 #10
atotrikos: bramka: ktokolwiek
awb-varane-maguire-telles
matic-van de beek
sancho - bruno - cr7
napad: cavani

gładko, spokojnie po 3pkt i ze 3 bramki
» 1 października 2021, 11:55 #9
MiSt: Harry niestety ma poważniejszą kontuzję, więc nie zagra. Co do reszty to się zgadzam. Brak Pogby, który znowu zamienia się w cień. Duet Matić-Donny/Scott wydaje się bardzo dobrze zbalansowany. Cavani zmusi rywala do straty piłki i zachęci wszystkich do wyższego pressingu. Sancho powoli się rozkręca, więc da nam sporo w rozegraniu. Mason jest gorszy w grze kombinacyjnej, ale nie obraziłbym się, gdyby wyszedł zamiast Jadona.
» 1 października 2021, 12:11 #8
atotrikos: Taki skład powinien być długo przy piłce, napierać i grać kombinacyjnie, dlatego Sancho.
Tym sposobem i Cavani, i CR7 będą bliżej bramki a wiadomo z czym się to wiążę.

Szybkość, bezpośredniość Greenwooda zrobi różnicę PO wejściu z ławki na potencjalnie podmęczonego rywala. Nie doczytałem o Maguirze, w takim wypadku Lindelof.
» 1 października 2021, 12:22 #7
is200second: W jakim celu na siłę próbujecie upchnąć w składzie Beeka, jak ewidentnie widać że nie pasuje do koncepcji trenera. To był zakup ma alibi jako konkurencja w składzie inaczej sobie tego nie mogę wyobrazić.
» 1 października 2021, 12:29 #6
atotrikos: @is200second W celu zmienienia obrazu gry zespołu. Pozdrawiam
» 1 października 2021, 12:31 #5
Pyra: Donny to powinien grać bliżej bramki przeciwnika to po pierwsze.
Po drugie w Ajaxie najlepiej wyglądał w 4-3-3 i u nas jest skład na taką grę, tylko Bruno trzeba trochę cofnąć i dać bardziej na prawą.
VDB - Matić - Bruno
a przed nimi
CR - Cavani - Greenwood
Cavani może zmieniać się pozycjami z Ronaldo i pomagać w razie czego w obronie
» 1 października 2021, 12:51 #4
AbuczynCR7: CR7 po 3 pkt
» 1 października 2021, 11:45 #3
Chestnut: A Greenwood po ile pkt?
» 1 października 2021, 11:52 #2
Mariano88: Greenwood da 0 pkt, a Lindelof -1, Fred -1. Suma z 3pkt CR7 jest 1, czyli remis.
» 1 października 2021, 12:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.